Master in Management - digitální marketing major
Kozminski University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Warsaw, Polsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 5 520 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Výuka 1. ročníku
Úvod
Program Digital Marketing je nová, inovativní specializace v oblasti managementu, vedená v angličtině.
Tyto studie jsou určeny ke vzdělávání moderního marketingového manažera, který:
- Zkušeně se pohybuje v podmínkách digitální ekonomiky, rozumí současnému světu a modernímu klientovi.
- Ví, jak může internet změnit nejen marketing, ale i celou organizaci, a ví, jak takovou změnu efektivně implementovat.
- Chápe, jak moderní technologie, tj. Sociální média, mobilní zařízení, umělá inteligence nebo automatizace, mění fungování společnosti.
- Bude schopen efektivně vytvářet strategii, plán a úkoly související s internetovým marketingem (včetně marketingu na sociálních sítích).
- Dokonale zná a je schopen používat nástroje související s online propagací (např. Facebook Ads, Google Adwords, systémy pro automatizaci marketingu nebo systémy e-mailového marketingu).
- Ví, jak založit a provozovat internetový obchod, rozumí možnostem vyplývajícím z používání online obchodních modelů (např. Crowdsourcing, sdílení ekonomiky, modelové freemium atd.).
- Dokonale zná webovou analytiku, může používat nástroje jako Google Analytics, Brand24, Sotrender a mnoho dalších.
- Zná základy počítačové grafiky a přípravy online video materiálů.
- Dokáže spolupracovat ve virtuálním prostředí (virtuální týmy).
- Během studií byl v neustálém kontaktu s e-marketingem a praktikami elektronického obchodování.
- Uznává rozvojové příležitosti jakékoli organizace, vyplývající z fenoménu digitální transformace, kterou prochází každá společnost nebo instituce.
- Může volně fungovat v mezinárodním prostředí, protože program je veden v angličtině.
Partneři programu:
Jedinečné hodnoty
- Partnery studií jsou uznávané značky z digitálního světa, včetně společností Accenture, Sotrender, Brand24, Salesmanago, NapoleonCat, které nabízejí studentům mimo jiné stáže, certifikační programy, volný přístup k online nástrojům, přednášky pro hosty a setkání s odborníky z praxe.
- Program magisterského studia se skládá z mnoha stěžejních předmětů (více než 800 didaktických hodin) a probíhá formou interaktivních workshopů, seminářů, cvičení, počítačových laboratoří a přednášek.
- Třídy vyučují mimořádní lektoři a špičkoví specialisté na e-marketing s obrovskými zkušenostmi s e-marketingem a e-businessem.
- Studenti jsou v přímém kontaktu se společnostmi z oblasti nových technologií, účastní se kurzů s odborníky z praxe a realizují projekty v oblasti e-marketingu a elektronického obchodování pro konkrétní společnosti.
- Absolvent oboru Digitální marketing získá obrovskou škálu specifických kompetencí a dovedností, které umožní rychlé budování kariéry prakticky v každé společnosti.
- Studenti jsou vyzváni, aby využili šestiměsíčního pobytu na jedné z 200 renomovaných univerzit z celého světa v rámci mezinárodního výměnného programu. Studenti mají navíc možnost jít na placenou stáž v zahraničí.
- Absolventi získají magisterský diplom z managementu. Navíc dostanou dodatek k diplomu, který uvádí, že absolvent dokončil obor digitální marketing.
- Studie jsou prováděny na plný úvazek.
Přijímací řízení
Osnovy
Kurzy
- Umělá inteligence v podnikání
- Digitální transformace
- Dolování obchodních dat
- Principy projektového řízení
- CRM a marketingová automatizace
- Projekt digitálního poradenství
- Analýza portfolia zákazníků
- Virtuální týmy
- Digitální marketing II
- E-commerce a e-business strategie
- Digitální analytika
- Marketing sociálních médií
- Video a grafický design
- Webový design a správa
- Řízení zákaznické zkušenosti
- Právní aspekty virtualizace
Rozvrh tříd
- Programy na plný úvazek
Kurzy se konají od pondělí do pátku ráno a odpoledne.
Galerie
Žebříčky
Výsledek programu
Co získáváte ze studia
Během studia získáte znalosti, dovednosti a sociální kompetence mimo jiné v:
- Komplexní využití internetu a síťových technologií v marketingu - vytváření e-marketingových strategií, plánů a úkolů.
- Vytváření a správa webových stránek.
- Spolupráce a řízení vztahů s moderním klientem.
- Budování popularity společnosti v síti (e-propagace).
- Manipulace s nástroji, tj. Google Adwords a Google Analytics, Facebook Ads a marketingová automatizace, CRM nebo analytické systémy.
- Navrhování a vedení interakce s klienty pomocí sociálních médií (marketing sociálních médií).
- Analýza informací online (webový analytik).
- Řízení IT projektů a řízení týmu realizace těchto projektů.
- Virtuální správa týmu.
- Využití umělé inteligence v podnikání.
- Praktická realizace e-marketingových projektů pro vybranou firmu.
- Základy počítačové grafiky a střihu videa.
Stipendia a financování
Stipendia pro nejlepší kandidáty
Kandidáti na prezenční program, kteří dosáhli alespoň 80% bodů ze vstupního testu, budou mít možnost požádat o" stipendium pro nejlepší kandidáty".
Udělení kandidáti jsou vybíráni na základě systému hodnocení.
Pouze žádost podaná do 15 prostipendium bude považováno za stipendium. Kandidáti, kterým bylo uděleno stipendium, bude o něm informováno nejpozději v červenci 31Svatý.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Kariérní příležitosti po studiu
Po absolvování oboru Digital Marketing v angličtině můžete pracovat v:
- "Tradiční" firmy (tzv." cihla a malta"), které považují internetový a internetový marketing za nezbytné rozšíření svých propagačních nebo prodejních aktivit.
- "Transformující" společnosti (tzv." cihly a kliknutí"), které chtějí využít nových příležitostí nabízených internetem při získávání zákazníků, spolupráci se stávajícími zákazníky a při celkové transformaci obchodního modelu (tzv." Digitální transformace").
- Internetové společnosti (tzv." Čistá kliknutí"), které chtějí posílit svou pozici na virtuálním trhu a ještě více využívat výhod a potenciálu digitálního prostředí ve svých operacích.
- Poradenské společnosti, interaktivní agentury, agentury sociálních médií atd. Poskytující služby související s internetem jiným společnostem.
- Společnosti ze sektoru nových technologií.
- Startupy a jakékoli nové obchodní podniky.
Příklady profesí, na které bude absolvent programu dobře připraven:
- Manažer digitálního marketingu
- Marketingový manažer sociálních médií
- Digital Transformation Officer
- Marketingový manažer/ Marketingový koordinátor
- Manažer marketingu a komunikace
- Analytik řízení vztahů
- Projektový manažer
- Konzultant v oblasti digitálního marketingu
- Správce elektronického obchodu
- Komunitní manažer
- Webový analytik
Akreditace
Požadavky na přijetí do programu
Prokažte své odhodlání a připravenost uspět na obchodní škole složením zkoušky GMAT – nejpoužívanější přijímací zkoušky, která měří vaše schopnosti kritického myšlení a uvažování.
Stáhněte si mini kvíz GMAT a získejte představu o otázkách, které ve zkoušce najdete.