Master in Fashion Management
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Klíčová informace
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
11 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 24 700 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
18 Jan 2025
* Zápis 4.000 € + školné 20.500 €.
Úvod
Master in Fashion Management učí všechny odborníky o inovacích ve světě módy, včetně řízení projektů, strategického plánování a základních principů podnikového řízení.
Tento kurz poskytuje teoretické a praktické know-how k překonání dnešních výzev na trhu s módy a efektivního řízení celého cyklu - od konceptualizace produktu až po polici a do nákupní tašky zákazníka. Kromě rozhovorů, konferencí a workshopů zahrnuje kurz dvě cesty do měst po celé Evropě, jako jsou Florencie nebo Paříž, končící konečným osobním výzkumným projektem.
Móda je složitý systém a oblečení je jen její součástí. V této souvislosti je úkolem módního manažera identifikovat potřeby cíle a proměnit je v příležitosti, které mají na mysli produkci, distribuci, branding, marketing, komunikaci a služby.
Cíle
Cílem ročního intenzivního programu je poskytnout studentům potřebné teoretické a praktické znalosti a nástroje a zkušenosti, aby se stali profesionály v oblasti řízení módy.
- Umožněte profesionálům v oboru módního designu, marketingu, produktu a řízení obchodu překonat disciplinární hranice, aby se staly klíčovými hybateli organizačního úspěchu.
- Rozvíjet znalosti o úplném ekosystému za módní podnikání studentů tak, aby byly schopny čelit aktuálním výzvám na trhu s módou a přidávat hodnotu jejich dříve získaným odborným znalostem a dovednostem.
- Pomozte módním návrhářům, komunikátorům, manažerům a marketingovým profesionálům, kteří se zajímají o módu, stát se módními manažery, módními manažery stát se módními vůdci a módními vůdci se stát organizačními vůdci budoucnosti.
- Rozvíjet se v lídrech schopných kombinovat kreativitu, manažerské dovednosti a podnikatelské myšlení v rámci omezení módních obchodních skutečností.
- Aby budoucí módní manažeři pochopili sílu vývoje strategií, vytváření značek a poskytování produktů a služeb úspěšně zaměřených na zákazníka.
- Poskytněte studentům nástroje pro práci s módou a řízením podnikání, které jim umožní stát se silnými klíčovými přispěvateli v rámci řetězce vytváření hodnot, v podnikovém prostředí nebo jako nezávislí odborníci, kteří se dokážou dokonale přizpůsobit podnikatelskému prostředí prostřednictvím hlubšího pochopení jeho reality a kultury.
- Rozvíjet dovednosti v používání poskytovaných nástrojů. Studenti budou schopni identifikovat vhodné použití těchto nástrojů k vyvážení akademických a praktických znalostí, efektivnosti komunikace a schopnosti posoudit potřebné kompromisy při řešení skutečných obchodních problémů.
- Rozšiřte roli a schopnosti studentů při práci s inovačními týmy.
- Podporujte kritické myšlení, aby studenti mohli být aktivními občany naší globální společnosti.
Metodologie
Na IED v Barceloně vyučuje Fashion Management odborný sbor odborníků z Fashion & Business, a to prostřednictvím analýzy případových studií a realizace projektů v reálném průmyslu zadaných buď nadnárodními společnostmi soutěžícími v globální ekonomice, nebo místními společnostmi soutěžícími na mezinárodních trzích . Veškerý obsah, metodiky a nástroje jsou vyučovány na základě specifičnosti módního průmyslu. Tento přístup usnadňuje školení v rozhodování a uvádí studenty do skutečného kontextu pro inovace a experimentování.
S cílem poskytnout širokou a úplnou přípravu na rozvoj své profesionální kariéry na módním trhu jsou studenti školeni v různých a doplňkových oborech. Složitost řízení módního podnikání vyžaduje správnou znalost různých nástrojů a schopnost aplikovat kritickou analýzu, aby rychle reagovala na měnící se krajinu.
Manažeři módy by měli řídit celý cyklus módy, od konceptualizace produktu až po jeho umístění v obchodě a zabalení do nákupní tašky zákazníka. Odbornost na trhu módy je získávána z klíčových disciplín zapojených do módního systému. Odborníci v těchto oborech předají studentům své zkušenosti s módními trendy, procesem návrhu a výroby produktů, brandingem, maloobchodem a vizuálním merchandisingem. Povědomí o módní kultuře doplněné o sémiotiku, průzkum trhu a trendy poskytne správné povědomí k pochopení cíle.
Obchodní dovednosti se vyučují z pohledu módního podnikání. Marketing, prodej, finance, distribuce a dodavatelský řetězec jsou řešeny z hlediska specifičnosti módního podnikání, z pohledu velké společnosti, ale také jim poskytují nástroje pro zahájení začínajících projektů jako podnikatelé.
Na základě metodiky učení se praxí studenti neustále rozvíjejí projekty v týmech. Studenti módy Fashion Management jsou hostováni ve vyhrazené učebně, což je prostor, který se proměňuje v inovativní designové studio, kde studenti experimentují s novými nástroji a znalostmi s vedením fakulty. Malé skupiny studentů ve třídě usnadňují aplikaci této praktické metodiky.
Vedoucí manažeři musí mít silné osobní dovednosti, aby vedli projekty zahrnující heterogenní týmy lidí. Měli by být schopni být referencí pro pracovní tým, ale také předávat důvěru vedoucím pracovníkům a investorům. Osobní branding, vedení lidí a kreativní vedení budou pak integrovány během vývoje tříd.
Módní vůdci musí být schopni velmi jasně komunikovat své koncepce, ať už s obchodním personálem nebo s pracovním týmem, aby dosáhly požadovaných výsledků. Proto se studenti učí velmi různorodou sadu nástrojů, aby vycvičovali své dovednosti na úroveň, kde mohou dobře komunikovat.
S cílem vytvořit synergie mezi budoucími odborníky budou některé průřezové aktivity pro výměnu znalostí se studenty různých programů součástí filozofie IED.
Projekt osobního výzkumu
Osobní výzkumný projekt je jedinou nejdůležitější částí písemné práce, kterou studenti uskuteční během svého výzkumného studijního programu RSP. PRP je vrcholným mistrem a měl by prokázat, že student získal dovednosti, znalosti a analytické schopnosti.
Projekt je původním výzkumem zahrnujícím shromažďování primárních dat, jehož cílem je provést individuální práci, která splňuje požadavky uvedené v těchto pokynech, aby bylo dosaženo pokročilého stupně.
Cílem práce je následující:
- Identifikovat realizovatelný projekt ve studijním oboru;
- Stanovit jasně vymezené cíle a / nebo otázky, které mají být prozkoumány;
- Navrhnout a zavést vhodnou metodiku (návrhový výzkum / proces);
- Porozumět navrhované hodnotě (pojetí);
- Vytvoření plánu rozvoje podnikání na základě předchozí koncepce;
- Vytvoření proveditelných a konkrétních návrhů návrhu;
- Prokázat analytické dovednosti a předložit platná zjištění;
- Aplikovat teorii na praktickou realitu;
- V případě potřeby vyvodit vhodné závěry a doporučení;
- Vypracovat dobře organizovaný a dobře napsaný závěrečný dokument a efektivní ústní prezentaci práce.
Stáž
Po ukončení výuky a prezentaci dvou reálných průmyslových projektů mají studenti možnost uplatnit a prokázat veškeré získané znalosti a dovednosti rozvíjené během tříměsíčního stáže.
Ve stejném období studenti pracují na své PRP, aby se mohli rozhodnout soustředit své vyšetřování na osobní projekt nebo je spojit s praxí.
Exkurze
Aby studenti získali širší představu o nejmodernějším stavu v oblasti trhu, jsou v učebních osnovách naplánovány 2 výukové kurzy, jeden k Milanovi a druhý do Paříže.
S vedením profesorů a koordinací budou studenti zkoumat různé trhy a profesionální kontexty v Evropě.
Výukové pobyty si studenty po dobu 4 dnů odvezou do European Fashion Capitals za účelem výměny znalostí v různých prostředích. Po těchto dnech věnovaných akademickým aktivitám mají studenti možnost objevit město samy.
Studentský profil
Mistr uznává a vítá studenty z různých prostředí:
absolventi oborů podnikání, obchodu, marketingu a komunikace, módního designu a hromadné distribuce; nebo odborníci v oblasti podnikového řízení, maloobchodu nebo módního průmyslu obecně a teoretických oborů, kteří mají zájem o provádění a vedení inovativních projektů v souvislosti s módním trhem.
IED Barcelona strukturuje program flexibilním způsobem, aby přilákala studenty s různými specialitami as různým zázemím. To vytváří studentům multidisciplinární prostředí v průběhu kurzu k vývoji úplné vize prostřednictvím módního managementu.
Požadavky na přijetí
Ke vstupu do procesu validace by měli všichni uchazeči předložit následující dokumentaci: 2 roky odborné praxe po ukončení vysokoškolského studia; Motivační dopis v angličtině a životopis v angličtině s uvedením jazykové úrovně a počítačových dovedností a středně pokročilé angličtiny, odpovídající referátu TOEFL 550 nebo IELTS 6,5.
V případě, že nemáte žádnou kvalifikaci, bude nutné posoudit vaši úroveň prostřednictvím osobního rozhovoru nebo Skype rozhovoru.
Pracovní příležitosti
Studenti, kteří využijí tohoto magisterského studijního programu, zvýší svou odbornou praxi tím, že integrují multidisciplinární týmy nebo samostatně podnikatelsky podnikatelsky podnikatelsky nezávisle; mohou rozvíjet svou kariéru v oblasti řízení projektů a strategie ve firmách souvisejících s módou a maloobchodem.
Koordinátor
Teresa Buhigasová
Titul v oboru Business Administration s titulem MBA z prestižní obchodní školy ESADE. Od roku 1990 se podílí na strategických poradenských projektech pro různé oblasti módního průmyslu se soukromými společnostmi a veřejnými sdruženími. Paní Buhigas je členkou vzdělávací komise odboru marketingu a řízení oddělení ESADE. Od roku 1998 jako zakládající členka FACTO Estrategia nadále pracovala s profesionálním sektorem jako strategický konzultant a spolupracovala s IED Barcelona na různých vzdělávacích projektech.
Galerie
Ideální studenti
Mistr uznává a vítá studenty z různých prostředí:
absolventi oborů obchodních oblastí, obchodu, marketingu a komunikace, módního návrhářství a hromadné distribuce; nebo profesionály v oblasti obchodního managementu, maloobchodu či módního průmyslu obecně a teoretických oborů, se zájmem o realizaci a vedení inovativních projektů v kontextu módního trhu.
IED Barcelona strukturuje program flexibilním způsobem, aby přilákal studenty s různými specializacemi a různým zázemím. To vytváří multidisciplinární prostředí pro studenty během kurzu, k rozvoji kompletní vize prostřednictvím módního managementu.
Přijímací řízení
Osnovy
Na IED Barcelona Fashion Management je vyučován fakultním sborem odborníků z Fashion & Business prostřednictvím analýzy případových studií a provádění skutečných průmyslových projektů zadaných buď nadnárodními společnostmi soutěžícími v globální ekonomice, nebo místními společnostmi soutěžícími na mezinárodních trzích. . Veškerý obsah, metodiky a nástroje jsou vyučovány ze specifičnosti módního průmyslu. Tento přístup usnadňuje školení v rozhodování a staví studenty do reálného kontextu pro inovace a experimentování.
Aby studenti získali širokou a kompletní přípravu na rozvoj své profesionální kariéry na módním trhu, jsou školeni v různých a vzájemně se doplňujících oborech. Složitost řízení módního byznysu vyžaduje řádné znalosti různých nástrojů a schopnost aplikovat kritickou analýzu k rychlé reakci na měnící se prostředí.
Módní manažeři by měli řídit celý cyklus módy, od konceptualizace produktu až po umístění produktu v obchodě a zabalení do spotřebitelovy nákupní tašky. Odbornost na módním trhu je oslovována z klíčových disciplín zapojených do módního systému. Odborníci v těchto oborech předají studentům své zkušenosti s módními trendy, procesem navrhování a výroby produktů, brandingem, maloobchodem a vizuálním merchandisingem. Povědomí o módní kultuře doplněné o sémiotiku, průzkum trhu a trendy poskytne náležitou informovanost pro pochopení cíle.
Obchodní dovednosti jsou vyučovány z pohledu módního byznysu. Marketing, prodej, finance, distribuce a dodavatelský řetězec jsou řešeny ze specifičnosti módního byznysu, z pohledu velké společnosti, ale také jim dávají nástroje pro zahájení začínajících projektů jako podnikatelů.
Podle metodiky learning-by-doing studenti neustále rozvíjejí projekty v týmech. Studenti magisterského studia Fashion Management jsou umístěni ve vyhrazené učebně, v prostoru, který se proměnil v inovativní designové studio, kde studenti pod vedením fakulty experimentují s novými nástroji a znalostmi. Malé skupiny studentů ve třídě usnadňují aplikaci této praktické metodologie.
Vedoucí manažeři musí mít silné osobní dovednosti, aby mohli řídit projekty zahrnující heterogenní týmy lidí. Měli by být schopni být referencí pro pracovní tým, ale také přenášet důvěru na vedoucí pozice a investory. Osobní branding, řízení lidí a kreativní vedení pak budou integrovány během vývoje tříd.
Módní lídři musí být schopni velmi jasně sdělit své koncepty, ať už obchodnímu personálu nebo pracovnímu týmu, aby dosáhli požadovaných výsledků. Proto se studenti učí velmi rozmanitou sadu nástrojů, aby trénovali své dovednosti na úroveň, kdy mohou dobře komunikovat.
K vytvoření synergie mezi budoucími profesionály se budou konat některé průřezové aktivity pro výměnu znalostí se studenty různých programů, což je součástí filozofie IED.
Projekt osobního výzkumu
Osobní výzkumný projekt je nejdůležitější písemnou prací, kterou studenti provádějí během svého studijního programu RSP Research. PRP je vyvrcholením magisterského studia a měl by prokázat, že student získal dovednosti, znalosti a analytické schopnosti.
Projekt je originálním výzkumem zahrnujícím sběr primárních dat, jehož cílem je provádět individuální práci, která splňuje požadavky uvedené v těchto pokynech, aby bylo možné dosáhnout úspěšného hodnocení.
Cílem práce je následující:
- Identifikovat realizovatelný projekt v oblasti studia studenta;
- Stanovit jasně vymezené cíle a / nebo otázky, které mají být prozkoumány;
- Navrhnout a zavést vhodnou metodiku (návrhový výzkum / proces);
- Porozumět navrhované hodnotě (pojetí);
- Vytvoření plánu rozvoje podnikání na základě předchozí koncepce;
- Vytvoření proveditelných a konkrétních návrhů návrhu;
- Prokázat analytické dovednosti a předložit platná zjištění;
- Aplikovat teorii na praktickou realitu;
- V případě potřeby vyvodit vhodné závěry a doporučení;
- Vytvořit dobře organizovaný a dobře napsaný závěrečný dokument a efektivní ústní prezentaci práce.
Stáž
Po ukončení výuky a představení dvou skutečných průmyslových projektů mají studenti možnost realizovat a prokázat všechny získané znalosti a dovednosti na tříměsíční stáži.
Ve stejném období studenti pracují na své PRP, aby se mohli rozhodnout soustředit své vyšetřování na osobní projekt nebo je spojit s praxí.
Exkurze
Aby studenti lépe porozuměli současnému stavu trhu, jsou v osnovách kurzu naplánovány 2 exkurze, jedna do Milána a druhá do Paříže.
S vedením profesorů a koordinací budou studenti zkoumat různé trhy a profesionální kontexty v Evropě.
Výukové pobyty si studenty po dobu 4 dnů odvezou do European Fashion Capitals za účelem výměny znalostí v různých prostředích. Po těchto dnech věnovaných akademickým aktivitám mají studenti možnost objevit město samy.
Výsledek programu
Celoroční intenzivní program si klade za cíl poskytnout studentům potřebné teoretické a praktické znalostní nástroje a zkušenosti, aby se stali profesionály Fashion Management.
- Umožněte profesionálům v oblasti módního designu, marketingu, produktů a obchodního managementu překonat disciplinární hranice a stát se klíčovými hybateli úspěchu organizace.
- Rozvíjejte u studentů pochopení celého ekosystému za módním byznysem, aby byli schopni čelit skutečným výzvám módního trhu a přidali hodnotu jejich dříve nabytým odborným znalostem a dovednostem.
- Pomozte módním návrhářům, komunikátorům, manažerům a marketingovým profesionálům, kteří se zajímají o módu, stát se módními manažery, módními manažery stát se módními vůdci a módními vůdci se stát organizačními vůdci budoucnosti.
- Vypracujte se na lídry schopné kombinovat kreativitu, manažerské dovednosti a podnikatelské myšlení v rámci omezení reality Fashion Business.
- Aby budoucí módní manažeři pochopili sílu vývoje strategií, vytváření značek a poskytování produktů a služeb úspěšně zaměřených na zákazníka.
- Poskytněte studentům nástroje Fashion and Business Management, které jim umožní stát se významnými klíčovými přispěvateli v řetězci vytváření hodnot, v rámci podnikového prostředí nebo jako nezávislí profesionálové, kteří se dokážou dokonale přizpůsobit podnikatelskému prostředí díky hlubšímu pochopení jeho reality a kultury. .
- Rozvíjejte dovednosti v používání poskytovaných nástrojů. Studenti budou schopni identifikovat vhodné použití těchto nástrojů k vyvážení akademických a praktických znalostí, efektivnosti v komunikaci a schopnosti vyhodnotit nezbytné kompromisy, když čelí skutečným obchodním výzvám.
- Rozšiřte role a schopnosti studentů při práci s inovačními týmy.
- Podporujte kritické myšlení, aby studenti mohli být aktivními občany naší globální společnosti.