Magistr v mezinárodním marketingu, managementu a organizaci
Università degli Studi di Udine
Klíčová informace
Umístění kampusu
Udine, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Cíle výuky programu Master of Science umožňují vytváření profesionálních profilů schopných zastávat pozice na střední i nejvyšší úrovni v mezinárodních, inovativních a udržitelných společnostech a v různých obchodních funkcích, jako je marketing, HRM, řízení kvality a rozvoj udržitelnosti . Takové pozice se mohou vztahovat buď na jednotlivé firmy, na obchodní sítě, obchodní skupiny, nebo na obchodní poradenské firmy.
Magisterský program si klade za cíl poskytnout studentům dovednosti porozumět a interpretovat z manažerského hlediska ty jevy, které se týkají internalizačních vzorců i technologických inovací v podnicích.
Taková orientace vede k poskytování různých kurzů zahrnujících různorodé předměty: od vyjednávání v mezikulturním podnikání po mezinárodní marketing a management; od řízení kvality po reengineering obchodních procesů; od řízení inovací po laboratoře obchodních strategií a politiky. Budou rovněž poskytovány křížové schopnosti, včetně zvláštních kurzů týkajících se mezinárodní legislativy a technik měření výkonu.
Program Master do značné míry využívá participativní procesy učení, jako je diskuse o případových studiích; vývoj historie případů; projektové práce; firemní návštěvy; učící se laboratoře a stáže.
Na konci magisterského programu získají studenti specifické i měkké dovednosti, počínaje různorodým obsahem kurzů, až po jazykové dovednosti, které jsou obohaceny o studijní zkušenosti plně vyučované v angličtině, až po dovednosti v terénu, díky nimž jsou studenti vysoce konkurenčními profily na současném trhu práce.
Cíle vzdělávání
IMMO je dvouletý magisterský studijní program s výukou v angličtině (120 ECTS), Laurea Magistrale, který je navržen tak, aby rozvíjel obchodní vzdělání studentů a poskytoval pevný základ pro jejich kariérní postup. Program kombinuje akademickou přísnost s expozicí obchodního života.
Internacionalizace, inovace a udržitelnost jsou jádrem programu - jak z hlediska přístupu, tak studijních předmětů.
Studenti si osvojí dovednosti pro zastávání středních a vrcholových řídících pozic v mezinárodních, inovativních a udržitelných společnostech. IMMO připravuje studenty na práci ve funkcích, jako je marketing, řízení lidských zdrojů, výzkum a vývoj, kvalita, jako obchodní konzultant nebo na podnikání.
Učební osnovy umožňují studentům hlouběji se ponořit do nejzajímavějších otázek dnešních internacionalizovaných firem: od mezikulturního vyjednávání po mezinárodní marketing; od řízení kvality po BPR; od řízení inovací po mezinárodní logistiku.
Díky malé třídě využívá IMMO přístup participativního učení: týmové simulace, diskuse o případových studiích, rozhovory s manažery, projektové práce na otázkách partnerských společností, návštěvy společností a stáže.
Zkušenosti s mobilitou - v Evropě i ve zbytku světa - jsou velmi podporovány. IMMO má dohodu o dvojím studiu s Korutanskou univerzitou aplikovaných věd (Rakousko).
Na konci magisterského programu budou studenti na současném trhu práce vysoce konkurenceschopní díky svým špičkovým znalostem specializovaných témat managementu a jejich dovednostem vyvinutým v oboru - od studia v multikulturní třídě po práci na podnikových projektech .
Kariéra a pracovní příležitosti
Profesionální příležitosti v oblastech marketingu a prodeje, řízení lidských zdrojů, výzkumu a vývoje, kvality a udržitelnosti, internacionalizace v oblasti činností vrcholového managementu na úrovni podnikových a obchodních jednotek, jako konzultanti managementu nebo ve výzkumných centrech. Postgraduální student má také kompetence zahájit podnikatelskou činnost.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Magistr v mezinárodní marketingové strategii (IMS)
- Hasselt, Belgie
- Diepenbeek, Belgie
MSc Strategický marketing
- Brighton, Spojené království
Mezikulturní komunikace a mezinárodní marketing MA
- Newcastle upon Tyne, Spojené království