Magisterský titul z grafického designu a komunikace
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Klíčová informace
Umístění kampusu
Valencia, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 8 850 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Oficiální titul: Magisterský titul z grafického designu a komunikace
Trvání / ECTS: 10 měsíců / 60 ECTS
Místa / kampus: 25 / Alfara
Vyučováno v: španělštině
Modalita: tváří v tvář
Já přímo směřuji | koordinace | Akademické poplatky a granty |
Absolventi, diplomy nebo absolventi průmyslového a grafického designu, výtvarných umění, reklamy a komunikace. Stejně jako další vyšší nebo střední stupně související s aktivitou. | Pedro Gonzalez | Zkontrolujte akademické sazby tohoto Mistra. Univerzitní nadace San Pablo CEU je vzdělávací instituce, která přiděluje nejvíce peněz ve Španělsku na investice do stipendií a grantů. |
Čím se lišíme?
1. 25 let Střední odborné školy technické
Školení designérů schopných nabízet produkty a služby, které se přizpůsobí trhu.
Designéři jsou společensky odpovědní za vytváření a konfiguraci našeho materiálního prostředí prostřednictvím objektů a produktů, které nás obklopují (průmyslový nebo produktový design), zpráv, které vnímáme (grafický design nebo vizuální komunikace) a prostorů, které obýváme (design interiéru). Je to profese spojená s průmyslovou výrobou a v současném kontextu globalizovaných trhů její význam roste do té míry, že poskytuje přidanou a rozlišující hodnotu pro objekty a zprávy.
2. Nejlepší profesionálové
Cvičili s námi Héctor Serrano, Cul de Sac, Miguel Herranz, Joaquín García, Alberto Cienfuegos, Inma Bermúdez, Xavi Calvo (Estudio Mint), José Aranda, Paula Aloy a Carlos Velasco (Enblanc), Clara del Portillo (Yonoh). ), Nacho Carbonell. Mnoho z nich v současné době vyučuje spolupracovníky školy.
3. Diferenciace zaměření na školení
Umožňuje studentovi rozvíjet projekty v každé z oblastí grafického designu a umisťovat je přímo na trh práce a na profesionální trh, zejména prostřednictvím kontaktu s aktivními profesionály.
4. Vedoucí program integrovaný do Master
Tento magisterský titul zahrnuje Leadership Program Centra pro kreativní vedení (CCL), jedné z předních vzdělávacích institucí pro vedení ve více než 120 zemích. Školení CCL bylo Financial Times oceněno mezi 10 nejlepšími na světě. Ve Španělsku lze tento program absolvovat pouze v postgraduálních kurzech CEU.
Co je oficiální nebo univerzitní mistr?
- Univerzitní (nebo oficiální) magisterské tituly byly ověřeny a certifikovány příslušným orgánem (Národní agentura pro posuzování a akreditaci kvality, ANECA) pod Ministerstvem školství. Na rozdíl od samotného titulu, který je ověřen samotnou univerzitou.
- Vzhledem k tomu, že je oficiální, je schválen a uznán v jakékoli zemi Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání.
- Oficiální titul umožňuje budoucí přístup k programu PhD.
- Oficiální Master uděluje body v soutěžích nebo soutěžích veřejné správy, zatímco vlastní tituly jsou přerušovány jako průběžné školení. V podnikání jsou oba platné.
href = "https://www.uchceu.es/estudios/posgrado/master-universitario-diseno-comunicacion-grafica
Osnovy
kompetence
obecný
- CG1. Aby studenti byli schopni analyzovat a syntetizovat myšlenky a poznatky pro rozhodování a adaptaci na změny v projektových procesech v oblasti designu a grafické komunikace.
- CG2. Studenti jsou schopni aplikovat techniky vyjednávání a konsenzu pro jejich integraci do mezioborových pracovních týmů nezbytných pro rozvoj projektů designu a grafické komunikace.
- CG 3. Že studenti jsou schopni analyzovat, hodnotit a spojovat různé oblasti znalostí, které se snoubí v profesionální praxi grafického designéra a komunikátora.
- CG4. Aby studenti byli schopni aktualizovat své znalosti, přizpůsobovat se jak technologickým změnám, tak novým situacím, stálým v profesní činnosti grafika a komunikátora.
- CG5. Aby studenti při tvorbě designových a grafických komunikačních projektů prokázali etické a profesionální uvědomění a také aktivní respekt k lidem i životnímu prostředí.
- CG6. Aby studenti prokázali, že jsou schopni porozumět a ocenit současnou společnost a kulturu, což je nezbytné v procesech designu a grafické komunikace.
Charakteristický
Konkrétní kompetence spojené s titulem jsou:
- CE1. Aby student získal schopnost porozumět pojmům počítačové grafiky, které ovlivňují grafický design a komunikaci.
- CE2. Student získá schopnost porozumět vývoji grafického designu ve vztahu k současné vizuální kultuře.
- CE3. Že student získá schopnost analyzovat různé teorie a proudy kultury designu za účelem generování kritérií jako kritické kapacity.
- CE4. Student získá schopnost porozumět a porozumět strategickému umístění podniků a institucí: politickým, ekonomickým, sociálním a technologickým faktorům, které podmiňují jejich prostředí; její filozofie a hodnoty značky; profil a vlastnosti vaší cílové skupiny.
- CE5. Aby si student osvojil schopnost důsledně integrovat znalosti související s oborem podnikání s vizuálním sdělením vyplývajícím z jeho práce.
- CE6. Že student získá schopnost identifikovat pomocí kontextové analýzy nové způsoby podnikání, nové trhy a nové způsoby rozvoje své profese.
- CE7. Aby student získal schopnost znát a rozvíjet dovednosti systematicky začleňovat a usměrňovat kreativní myšlení související s vizuální komunikací.
- CE8. Aby student získal schopnost porozumět technikám, procesům a novým strategiím vizuální komunikace.
- CE9. Že student získá schopnost přistupovat k procesům grafické tvorby pochopením základních prvků grafického designu a vizuální komunikace, které jsou roztříštěny do konkrétních znalostí o formě, typografii, barvě, kompozici a obrazu.
- CE10. Aby student získal schopnost porozumět pojmům souvisejícím s obrazem, různým teoriím vnímání a jejich využití pro kompozici vizuálních sdělení.
- CE11. Že student získá schopnost porozumět různým tiskařským technikám, různým nosičům a jejich aplikacím a také rozvíjet finální umění vhodné pro grafický průmysl.
- CE12. Student získá schopnost porozumět aspektům spojeným s fotografií a videem jako audiovizuálním médiem a jejich charakteristikám jako prostředkům tvorby digitálního obrazu.
- CE13. Že student získá schopnost řídit barvy v každé z fází, které tvoří proces návrhu: od digitálních formátů až po jejich aplikaci ve fyzických formátech.
- CE14. Aby si student osvojil dovednosti v používání nástrojů grafického designu pro generování vektorových obrazových ilustrací.
- CE15. Aby student získal dovednosti v používání nástrojů grafického designu pro zpracování digitálního obrazu.
- CE16. Aby student získal dovednosti vyvinout potřebné formáty pro jednotlivé tiskové techniky a očekávané podklady.
- CE17. Že student získá schopnost vyvíjet design obalů a etiket.
- CE18. Aby student získal schopnost chápat obaly jako součást komunikační a produktové strategie, kterou firma využívá k šíření své image a prodeje.
- CE19. Že student získá schopnost vyvíjet programy firemní vizuální identity a design firemní image.
- CE20. Aby student získal schopnost vytvářet projekty grafické tvorby založené na experimentování a návrzích inovativních médií a řešení.
- CE21. Aby student získal schopnost vypracovávat projekty pro aplikaci grafických prvků, přes jejich definici, skladbu a hierarchii, na produkty z různých odvětví.
- CE22. Aby student získal schopnost řídit a koordinovat faktory, které se podílejí na výtvarném směru spojené s grafickým návrhem: vnitřní faktory: soutěž, tvůrčí fáze a výrobní proces; vnější faktory: fotografové, místa atd.
- CE23. Aby student získal schopnost porozumět aspektům souvisejícím s typografií: evoluce, rodiny, klasifikace, aspekty, které tvoří její strukturu atd.
- CE24. Že student získá schopnost vytvářet nová písma znalostmi prvků tvořících strukturu typografie.
- CE25. Že student získá schopnost řešit grafické procesy tvorby pro úpravu a kompozici publikací jako jsou časopisy, noviny nebo knihy.
- CE26. Že student získá schopnost porozumět základním základům technologie a programování aplikované na web, aby pochopil oddělení různých odpovědností mezi různými aktéry zapojenými do webového projektu, aby se mohl zapojit do multidisciplinárních týmů.
- CE27. Že student získá dovednosti v používání multimediálního editačního nástroje pro vývoj webové aplikace.
- CE28. Aby student získal schopnost porozumět charakteristikám multimediálního média a jeho důsledkům v procesu navrhování.
- CE29. Aby student získal schopnost interpretovat komunikační potřeby firmy a převést je do přesvědčivých vizuálních grafických řešení.
- CE30. Že student je schopen vytvořit grafickou komunikační kampaň k produktu, řídit a koordinovat všechny prvky, které zasahují do procesu komunikace produktu. Schopnost porozumět procesům od grafické tvorby až po finální výrobu.
Galerie
Výsledek programu
cíle
- Připravte studenta na vstup do pracovního procesu v konkrétním průmyslovém sektoru, stejně jako absolvování školení v oboru Design z pohledu nových potřeb průmyslu a komunikace.
- Podporujte výměnu mezi designéry a studenty začleněním profesionálů z oboru do pedagogické praxe.
- Nabízené studium si klade za cíl být referenčním magisterským studiem v průmyslovém sektoru, na který se orientují díky účasti předních společností v oboru a jejich nejzkušenějších odborníků.
- Titul vás vybaví znalostmi a specializovanými projektovými zkušenostmi, které jsou nezbytné pro specifické procesy tohoto oboru Design.
Kariérní možnosti
kariérní vyhlídky
Profesní profil je designér specializovaný na grafický design a komunikaci, který je schopen řešit projekty v různých oblastech, a proto bude připraven řešit globálnější a ucelenější vizi profese.
Možnosti výkonu povolání designéra jsou různé a pestré. Na jedné straně je možnost pracovat jako designér na volné noze s vlastním ateliérem a na straně druhé jako designér začleněný do oddělení firmy.