Magisterský titul z designu výrobků
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Klíčová informace
Umístění kampusu
Valencia, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 8 850 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Oficiální Titul: Univerzitní Magisterský Titul V Návrhu Produktů
Trvání / ECTS: 10 měsíců / 60 ECTS
Místa / kampus: 25 / Alfara
Vyučováno v: španělštině
Modalita: tváří v tvář
Já přímo směřuji | koordinace | Akademické poplatky a granty |
Absolvent, diplom nebo titul z průmyslového a grafického designu, průmyslového designu a vývoje produktů. Stejně jako další vyšší nebo střední stupně související s aktivitou. | Luis Calabuig | Zkontrolujte akademické sazby tohoto Mistra. Univerzitní nadace San Pablo CEU je vzdělávací instituce, která přiděluje nejvíce peněz ve Španělsku na investice do stipendií a grantů. |
Čím se lišíme?
1. 25 let zkušeností odborníků
Již 25 let si Vysoká škola technického vzdělávání stanovila za svůj cíl školení designérů schopných čelit výzvám, schopných obsluhovat uživatele a nabízet produkty a služby, které nám umožňují porozumět sociálním potřebám, schopným integrace do produktivní dynamiky a podnikání při hledání inovací, schopné pochopit trh jako něco živého, měnícího se a někdy nejistého.
Odborníci jako Héctor Serrano, Miguel Herranz, Joaquín García, Alberto Cienfuegos, Inma Bermúdez, Xavi Calvo (Estudio Mint), José Aranda, Paula Aloy a Carlos Velasco (Enblanc), Clara del Portillo (Yonoh), Nacho Carbonell atd.
Hodnota studia titulu Master of University in Product Design na CEU UCH spočívá v této diferenciaci zaměření na vzdělávání, silně spojené s profesionály a profesionální činností. Školení, které studentovi umožňuje rozvíjet projekty v každé z oblastí produktového designu, uvádět ho přímo na trh práce a na profesionální trh, zejména prostřednictvím kontaktu s aktivními profesionály a obchodní sítí v celém vašeho tréninku
2. Učitelé první úrovně
Vysokoškolský titul v oboru produktového designu se počítá mimo jiné: Héctor Serrano, Enrique Miñarro, Borja García, ODOSDESIGN, EnBlanc, Marcelo Alegre, Yonoh Estdio, Luis Eslava, Marcelo Martínez Lax a dlouhý atd.
3. Globální vize
Navrhování je dnes složitý proces integrace znalostí a zkušeností, znalostí a kultur, technologie a psychologie, který umožňuje rozhodování o vytváření objektů, prostorů a služeb blízkých lidem. Proces, jehož cílem je sloužit společnosti. Současně je to proces, jehož cílem je sloužit výrobním a obchodním sektorům, které „potřebují“ inovovat své výrobky a služby, aby sloužily stále komplexnějšímu, globalizovanému a konkurenčnímu trhu.
4. Odborné konference a setkání
Z rozvíjených aktivit, setkání, konferencí a konferencí, stojí za povšimnutí známých 1000 hodin designu organizovaných Vysokou školou technického vzdělávání po celá léta, s vysoce uznávanými profesionály ve světě designu: Miquel Milá, Paco Bascuñan, Nacho Lavernia, Pepe Gimeno, Marisa Gallén, Juli Capella, Vicent Martínez, Lola Castelló, Mariscal a mnoho dalších.
V posledních třech letech organizuje střední škola technického vzdělávání konferenci OFF DESIGN s multidisciplinárním formátem, ve kterém je centrum činnosti založeno na kreativitě: workshopy, debaty a workshopy pro malou skupinu studentů, kteří týden jsou v kontaktu s velkým počtem odborníků, mezi nimiž můžeme vyzdvihnout Luise Eslavu, Nacho Carbonella, Miguela Herranze, La Granja, grafickou mincovnu EnBlanc atd., přičemž většina z nich byla školena na škole; a pro rok 2012: Inma Bermúdez, Belén Payá, Ramón Esteve, Xavi Calvo (MentaGráfica), Xavi Mañoso (Aparatu), s jedinečnou spoluprací společnosti Gandía Blasco, kde studenti vyvinou seminář se Studio Banana.
5. Vedoucí program integrovaný do Master
Tento magisterský titul zahrnuje Leadership Program Centra pro kreativní vedení (CCL), jedné z předních vzdělávacích institucí pro vedení ve více než 120 zemích.
Školení CCL bylo Financial Times oceněno mezi 10 nejlepšími na světě. Ve Španělsku lze tento program absolvovat pouze v postgraduálních kurzech CEU.
6. Aktualizace názvu deset
Tento hlavní server obsahuje službu Ten Update. V UČU CEU bude mít student, který ukončil titul Deset aktualizací, během příštích 10 let volný přístup k aktualizovanému obsahu sylabu prostřednictvím svého intranetu ak některým činnostem, seminářům, workshopům a mistrovským kurzům, které jsou prováděny jako součást hlavního nebo vlastního titulu. Každý kurz bude univerzita informovat všechny bývalé studenty o názvu nového obsahu a dostupných aktivitách.
Co je oficiální nebo univerzitní mistr?
- Univerzitní (nebo oficiální) magisterské tituly byly ověřeny a certifikovány příslušným orgánem (Národní agentura pro posuzování a akreditaci kvality, ANECA) pod Ministerstvem školství. Na rozdíl od samotného titulu, který je ověřen samotnou univerzitou.
- Vzhledem k tomu, že je oficiální, je schválen a uznán v jakékoli zemi Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání.
- Oficiální titul umožňuje budoucí přístup k programu PhD.
- Oficiální Master uděluje body v soutěžích nebo soutěžích veřejné správy, zatímco vlastní tituly jsou přerušovány jako průběžné školení. V podnikání jsou oba platné.
href = "https://www.uchceu.es/estudios/posgrado/master-universitario-diseno-producto
Osnovy
kompetence
obecný
- CG1. Aby studenti byli schopni analyzovat a syntetizovat myšlenky a poznatky pro rozhodování a adaptaci na změny v projektových procesech v oblasti designu a grafické komunikace.
- CG2. Studenti jsou schopni aplikovat techniky vyjednávání a konsenzu pro jejich integraci do mezioborových pracovních týmů nezbytných pro rozvoj projektů designu a grafické komunikace.
- CG 3. Že studenti jsou schopni analyzovat, hodnotit a spojovat různé oblasti znalostí, které se snoubí v profesionální praxi grafického designéra a komunikátora.
- CG4. Aby studenti byli schopni aktualizovat své znalosti, přizpůsobovat se jak technologickým změnám, tak novým situacím, stálým v profesní činnosti grafika a komunikátora.
- CG5. Aby studenti při tvorbě designových a grafických komunikačních projektů prokázali etické a profesionální uvědomění a také aktivní respekt k lidem i životnímu prostředí.
- CG6. Aby studenti prokázali, že jsou schopni porozumět a ocenit současnou společnost a kulturu, což je nezbytné v procesech designu a grafické komunikace.
Charakteristický
Konkrétní kompetence spojené s titulem jsou:
- CE1. Že student je schopen znát a aplikovat techniky a softwarové nástroje nezbytné pro tvorbu návrhů produktového designu.
- CE2. Aby student byl schopen porozumět a aplikovat současnou vizuální kulturu v oblasti produktového designu.
- CE3. Že studenti jsou schopni analyzovat a aplikovat různé teorie kultury designu použitelné na projekt designu produktu.
- CE4. Že student je schopen integrovat designové procesy s obchodní strategií prostřednictvím design managementu.
- CE5. Že student je schopen identifikovat nové způsoby podnikání, nové trhy a nové způsoby rozvoje své profese.
- CE6. Že student je schopen navrhovat a předávat informace, nápady, koncepty a řešení přizpůsobené jakémukoli problému designu výrobku.
- CE7. Že student je schopen integrovat a aplikovat základy designu: teoretické, funkční, estetické, technické, kulturní, sociální, ekonomické a environmentální, na jakýkoli projekt designu produktu.
- CE8. Že student je schopen identifikovat a analyzovat ekonomické, politické a kulturní faktory, které ovlivňují prostředí a sociální kontext aplikace projektu produktového designu.
- CE9. Že student je schopen aplikovat koncepty, techniky a kreativní nástroje, které mu umožňují rozvíjet nápady.
- CE10. Student je schopen aplikovat komunikační techniky a nástroje pro tvorbu projektů.
- CE11. Student je schopen řídit proces průmyslového vývoje produktu od fáze konceptualizace a definice až po volbu materiálů a přizpůsobení průmyslovým procesům.
- CE12. Student je schopen identifikovat a aplikovat průmyslové technologie a procesy podle výrobních a nákladových kritérií.
- CE13. Student je schopen znát, vybírat a aplikovat technologie rychlého prototypování.
- CE14. Že student je schopen analyzovat a využívat různé zdroje informací pro poznání a vývoj trendových hodnot.
- CE15. Že student je schopen aplikovat trendové studie k vytváření inovativních návrhů nových produktů.
- CE16. Že student je schopen znát a aplikovat výzkumné metodiky specifické pro návrh nových produktů.
- CE17. Že student je schopen vypracovat designové projekty pro dětské předměty a vybavení.
- CE18. Že student je schopen vypracovat designové projekty pro vybavení domácnosti.
- CE19. Že student je schopen vypracovat projekty designu automobilových zařízení.
- CE20. Že student je schopen vypracovat projekty designu zařízení pro námořní sektor.
- CE21. Student je schopen vypracovat projekty světelného designu.
- CE22. Student je schopen vypracovat projekty designu zařízení pro veřejné i soukromé kolektivní prostory.
- CE23. Žák je schopen rozvíjet projekty nábytku.
- CE24. Že student je schopen vypracovávat projekty produktového designu.
Galerie
Výsledek programu
cíle
- Připravit studenta na vstup do pracovního procesu v konkrétním průmyslovém odvětví.
- Kompletní školení designu z pohledu nových potřeb průmyslu.
- Podporujte výměnu mezi designéry a studenty začleněním profesionálů z oboru do pedagogické praxe. Nabízená studia jsou magisterské referenční stupně v průmyslovém sektoru, na který se orientují díky účasti předních společností v oboru a jejich nejzkušenějších odborníků. Profesní profil je designér specializující se na oblast návrhu a vývoje produktů pro různá průmyslová odvětví.
- Titul poskytuje znalosti a specializované projektové zkušenosti, které jsou nezbytné pro konkrétní procesy v každé oblasti designu, kterou titul provádí.
- Produktový design zahrnuje designovou, technologickou a tvůrčí činnost. Úkolem designéra je definovat něco, co postrádá fyzickou entitu, aby to bylo vyrobeno omezenými technickými a lidskými prostředky. Znalosti, které musí designér využít při navrhování, pokrývají estetické, sociologické a kulturní aspekty i ekonomické, výrobní a technologické aspekty.
- Designéři přebírají společenskou odpovědnost za vytváření a konfiguraci našeho hmotného prostředí prostřednictvím předmětů a produktů, které nás obklopují (průmyslový nebo produktový design), sdělení, která vnímáme (grafický design nebo vizuální komunikace) a prostorů, které obýváme (interiérový design). Je to profese spojená s průmyslovou výrobou a v současném kontextu globalizovaných trhů její význam narůstá do té míry, že poskytuje přidanou a odlišující hodnotu předmětům a sdělením.
- Návrh stanovil několik oblastí činnosti nebo specialit, které také určují obsah akademických titulů vyučovaných na škole. Produktový design ze své strany zahrnuje design nábytku, osvětlení, dopravy, hraček, spotřebičů, obalů, obuvi atd., které budou rozvíjeny v rámci vysokoškolského magisterského studia produktového designu.
Kariérní možnosti
kariérní vyhlídky
Profesní profil je designér specializovaný na produkty, který je schopen řešit projekty v různých oblastech, a proto bude připraven řešit globálnější a ucelenější vizi profese.
Možnosti výkonu povolání designéra jsou různé a pestré. Na jedné straně je možnost pracovat jako designér na volné noze s vlastním ateliérem a na straně druhé jako designér začleněný do oddělení firmy.