Magisterský titul v oboru organizační komunikace, organizační komunikace a digitálních inovací
University Rennes 2
Klíčová informace
Umístění kampusu
Rennes, Francie
Jazyky
Francouzština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Magisterský program v oboru organizační komunikace a digitální inovace je vysokoškolské školení v oddělení komunikace rozděleném na Communication des organisations. Skládá se z učitelů-výzkumných pracovníků a odborných lektorů a nabízí rozvoj dovedností souvisejících s analýzou a implementací informačních a komunikačních strategií z organizačního, mediálního, sociálního a technického hlediska. Podporuje ji laboratoř PREFics University of Rennes 2.
Kurz Organizační komunikace a digitální inovace si klade za cíl vyškolit odborníky na komunikaci v organizacích, které pravděpodobně obsadí manažerské pozice v různých typech struktur: společnosti, komunikační poradenské agentury a agentury poskytující služby, místní úřady, asociační, kulturní a lékařsko-sociální sektor. Výcvik je zaměřen na získání analytických a diagnostických kapacit organizačních prostředí, kde budou mise prováděny, a schopnost převést tyto diagnózy do doporučení, argumentačních strategií a operačních akcí. Cílem školení je také vyškolit odborníky na podporu vývoje organizačních forem v kontextu digitální transformace.
Know-how a dovednosti:
- Analyzovat sociální, technické, organizační a mediální informační systémy;
- Analyzovat kontext a výzvy komunikace pro organizaci;
- Audit komunikačních zařízení;
- Vyberte a upřednostněte média a sociální sítě;
- Vypracovat komunikační strategie;
- Analyzovat dynamiku inovací;
- Analyzovat a podporovat použití digitálních strojů a informačních systémů;
- Analyzovat, implementovat a podporovat logiku komunikace, spolupráce a koordinace akcí;
- změna podpory;
- Pilotní digitální projekty;
- Analyzovat vývoj organizačních forem v digitálním kontextu.
Zmínka „Komunikace organizací“ úzce souvisí s dalšími dvěma zmínkami komunikačního oddělení: „Veřejná a politická komunikace“ a „Informace a komunikace“. Základní pojmy a metodické vyučovací jednotky těchto tří termínů se v průběhu dvou let spojily, aby poskytly základnu znalostí, metod a průřezových dovedností v oblasti humanitních a sociálních věd užitečných pro informace a společenské vědy. Komunikace: epistemologie informací a komunikace, společenské problémy digitálních technologií, sociologie, semiologie, mezikulturní komunikace, audiovizuální metodiky pro analýzu činnosti, zahájení výzkumu.
Profesní integrace:
Kurzy se zaměřují na profesionální informační a komunikační inženýrství: podnikatelský sektor, průmysl a služby, sdružení, sektor sociální a solidární ekonomiky, veřejný sektor, agenturní sektor. Kandidáti na kurz jsou určeni zejména k tomu, aby našli manažerské pozice jako:
- Ředitelé, ředitelé, komunikační manažeři,
- úředníci pro komunikaci,
- úředníci pro styk s veřejností,
- tiskový atašé,
- Odpovědný za organizační změny v digitálním kontextu,
- organizační a komunikační konzultanti (na volné noze nebo v agentuře),
- Community Manager,
- Tvůrci, tvůrci firem.
To zahrnuje školení obecných informačních a komunikačních odborníků schopných převzít odpovědnost za informační a komunikační služby organizace. Tento magisterský titul, podporovaný laboratoří PREFICS, také umožňuje zvážit pokračování doktorské práce.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Magisterský titul v oboru digitální žurnalistika a nové profesionální profily
- Madrid, Španělsko
- Alcorcón, Španělsko + 3 více
PGDip in Digital Media Theory
- London, Spojené království
MA Mediální studia: Digitální kultury
- Maastricht, Nizozemsko