Magisterský titul v oboru komunikace a řízení nových technologií [DCNT]
ESIC Business & Marketing School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 16 200 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Volejte 2023-09: 16 100 EUR
Úvod
Tento magisterský titul v oboru Management komunikace a nové technologie v Madridu vzniká s cílem uspokojit rostoucí poptávku po kvalifikovaných profesionálech v těchto nedostatečně prozkoumaných oblastech, které nabízejí nové a atraktivní profesní příležitosti.
- Kvalita programu: Program akreditovaný ANECA (Národní agentura pro hodnocení a akreditaci kvality) s programem VERIFICA.
-Používejte pokročilé techniky, nástroje a metriky. Studenti studují a pracují s aktuálními informačními, marketingovými a komunikačními technologiemi na trhu.
-Zahrnuje nástroje manažerských dovedností, jako je koučování, vedení, obchodní vyjednávání a time management.
Jazyk
- Španělsky
diferenciály faktory
- Oficiální verze vedoucího programu na trhu v oblasti komunikačních a reklamních studií podle žebříčku publikovaného v novinách "El Mundo".
- Magisterský titul v oboru Management komunikace a nové technologie v Madridu zahrnuje implementaci marketingu jako klíčový prvek, kam je vložena obchodní komunikace.
Kariérní možnosti
cíle
Studie zaměřené na navrhovaný stupeň reagují na potřebu společnosti a společností, která se promítá do rostoucí poptávky po profesionálech v oblasti komunikace a nových technologií.
Společnosti a instituce předávají velké množství zpráv, ať už dobrovolných nebo nedobrovolných. A právě v komunikaci – společně s lidským faktorem – se skutečný rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem nachází ve vztahu mezi firmami a zbytkem agentů zapojených do jejich činnosti.
Komunikační vědy se stávají „hlavou“ technologických inovací, díky nimž nové technologie mění svět a představy, které o něm máme. A digitální média vedla k novým obzorům, které v kulturním, intelektuálním, sémiotickém a komunikačním smyslu dosud nebyly vidět, a ovlivňují životy milionů lidí, a to jak jednotlivě, tak ve společnosti jako celku a na všech úrovních: osobní, sociální i obchodní. Stručně řečeno, společnosti a organizace se bez ohledu na svou velikost stále více pohybují v globalizovaném a vzájemně propojeném světě a jsou nuceny čelit složitějším situacím, které vyžadují aktuální řešení. V tomto smyslu je studijní program zaměřen se strategickou vizí tak, aby oddělení komunikace reagovalo a přizpůsobovalo se potřebám firmy.
Konkrétní cíle magisterského studia v oboru Management komunikace a nových technologií na ESIC University jsou:
- Poskytnout adekvátní vědeckou přípravu na postgraduální úrovni ve vztahu k oddělení komunikace a nových technologií
- Poskytněte znalosti a nástroje nezbytné k úspěšnému řešení výzev, které přináší svět komunikace, a to jak ve firmách, tak v jakémkoli typu institucí (nevládní organizace, nadace, městské rady atd.)
- Posílit proaktivní přístup v rozhodování oddělení komunikace (DirCom), v souladu s vývojem podnikatelského prostředí
- Vyvíjejte funkce vyvinuté se správou reklamy jakékoli instituce, ať už v konvenčních médiích nebo v digitálním prostředí
- Poskytovat komplexní znalosti z oblasti nových technologií s přihlédnutím k jejich dopadům na kulturu, řízení a organizaci společnosti
- Poskytněte pokročilé manažerské dovednosti
kompetence
Evropský prostor vysokoškolského vzdělávání, zahájený v roce 1999 Boloňskou deklarací, prosazuje změnu v metodice výuky, která zaměřuje cíl na proces učení studenta, který se rozšiřuje po celý život a směřuje k zaměstnatelnosti. Z tohoto důvodu musí být ve studijních plánech vedoucích k získání titulu středem jejich cílů získání dovedností studentů.
Co znamená soutěž? Soubor znalostí, dovedností a postojů, které jsou získány nebo rozvíjeny prostřednictvím koordinovaných tréninkových zkušeností, jejichž účelem je dosáhnout funkčních znalostí, které účinně reagují na úkol nebo problém každodenního a profesního života, který vyžaduje proces výuky a učení.
Dovednosti, které musí studenti magisterského studia v oboru Communication Management and New Technologies z ESIC University získat, jsou:
Základní a obecné dovednosti
Jsou společné pro vysokoškolské tituly, ale jsou přizpůsobeny specifickému kontextu každého titulu.
Základní
- CB6 Mít a rozumět znalostem, které poskytují základ nebo příležitost být originální při vývoji a/nebo aplikaci myšlenek, často v kontextu výzkumu.
- CB7 Že studenti vědí, jak aplikovat získané znalosti a jejich schopnost řešit problémy v nových nebo málo známých prostředích v širších (nebo multidisciplinárních) kontextech souvisejících s jejich oblastí studia.
- CB8 Že studenti jsou schopni integrovat znalosti a čelit složitosti formulování úsudků na základě informací, které, jsou neúplné nebo omezené, zahrnují úvahy o sociální a etické odpovědnosti spojené s aplikací jejich znalostí a úsudků.
- CB9 Aby studenti věděli, jak sdělit své závěry a konečné znalosti a důvody, které je podporují, specializovanému i nespecializovanému publiku jasným a jednoznačným způsobem.
- CB10 Že studenti mají učební dovednosti, které jim umožňují pokračovat ve studiu způsobem, který bude z velké části samostatný nebo autonomní.
obecný
- CG01 Prokázat systematické porozumění procesům řízení komunikace v organizacích, zvládnutí dovedností a kódů používaných v komunikaci firem a institucí.
- CG02 Schopnosti a dovednosti potřebné k získání a správě těch zdrojů informací, které jsou užitečné pro další rozvoj jejich vlastního školení v oblasti řízení a směřování komunikace.
- CG03 Schopnost provádět kritickou analýzu a hodnocení a syntézu nových a komplexních zpráv v oblasti konvenční (off-line) a digitální (on-line) komunikace.
- CG04 Schopnost podporovat, v akademickém a profesním kontextu, pokrok trendů aplikovaných na komunikaci v současné informační společnosti.
- CG05 Schopnost vytvářet kritické myšlenky na základě získaných znalostí. Student si vytvoří úsudky, které umožní reflexi formy, obsahu a způsobů řízení komunikace v organizacích z manažerských povinností.
průřezové kompetence
Jsou společné všem studentům stejného univerzitního centra, bez ohledu na titul, který získají.
- CT01 podporovat a rozvíjet týmovou práci s odpovědností a závazek.
- CT02 Podporovat a podporovat mezilidskou komunikaci a schopnost mluvit na veřejnosti. CT03 Podporujte flexibilitu a schopnost přizpůsobit se změnám.
- CT04 Zlepšit schopnost komunikovat a komunikovat s kolegy, s akademickou obcí jako celkem a se společností obecně, podporovat jejich sociální dovednosti.
Specifické kompetence
Jsou specifické pro daný titul a jsou zaměřeny na dosažení specifického výstupního profilu pro studenty.
- CE01 Zvládněte kódy a termíny konvenční a digitální komunikace mezi organizacemi a společností.
- CE02 Uplatňovat nástroje interní a externí komunikace, konvenční i digitální, v procesech interakce firem a institucí.
- CE03 Analyzovat situaci oddělení komunikace ve vztahu k oblasti žurnalistiky a marketingu.
- CE04 Využití konvenčních a digitálních komunikačních strategií za účelem zhodnocení možného vývoje sektoru.
- CE05 Znát odpovědnosti oddělení komunikace týkající se nehmotných aktiv, jako je udržitelnost, interní komunikace nebo společenská odpovědnost společnosti.
- CE06 Mít aktuální znalost trendů zaměřených na zpracování informací se znalostí jejich významu na mezinárodní úrovni.
- CE07 Definujte a pracujte na existujícím vztahu mezi různými aktéry (stakeholdery), kteří tvoří konvenční komunikační sektor a nové technologie.
- CE08 Seznamte a pracujte na různých výzkumných metodách a technikách používaných ve společenských vědách.
- CE09 Zaměřte se na nástroje oceňování značky a měření sledovanosti, které poskytují nové technologie v oblasti obchodní komunikace.
- CE10 Rozvíjet a zlepšovat kreativní dovednosti pomocí nástrojů spojených s multimediálními technologiemi, kreativitou a produkcí.
- CE11 Schopnost plánovat, řídit, koordinovat a efektivně řídit interní a krizovou komunikaci.
- CE12 Analyzujte návratnost investic do reklamy a znalost současných zdrojů financování, veřejných i soukromých, španělských nebo zahraničních.
- CE13 Zvládnout základní právní pojmy a aspekty, které zahrnují judikaturu aplikovanou na toto odvětví, se zvláštním zájmem o tyto základní kompetence pro odbornou praxi.
- CE14 Poznejte a znovu vytvořte v simulované praxi konvenční a digitální marketingové a komunikační strategie pro různé cílové skupiny.
- CE15 Osvojte si dovednosti potřebné pro ředitele komunikace k rozvoji a přijímání strategických a taktických rozhodnutí v digitálním/webovém prostředí.
- CE16 Pracujte s nezbytnými nástroji, které umožňují autonomně znovu vytvořit celý proces produkce reklamních sdělení, od vygenerování nápadu až po okamžik jeho šíření a následného sledování, s důrazem na návratnost investice a přínos pro organizaci.
- CE17 Schopnost syntetizovat všechny informace a znalosti získané během magisterského studia, vytvářet dokumentaci v jazyce reklamy, marketingu, Public Relations a nových technologií.
- CE18 Znát a používat technologické nástroje nezbytné pro úpravu obsahových sdělení souvisejících s reklamou a organizační komunikací.
- CE19 Zvládněte techniku veřejného vystupování před heterogenním publikem, aplikujte dialektiku na praktická jednání a veřejné výstavy.
- CE20 Schopnost pracovat jako tým a v multidisciplinárním prostředí se specifickým cílem vytvořit a rozvinout komplexní komunikační kampaň.
- CE21 Schopnost vypracovat, obhájit a obhájit závěrečný magisterský projekt; Proto bude student způsobilý prezentovat závěry před komisí uznávané prestiže.
Přijímací řízení
Žebříčky
- #1 Španělsko – lídři v magisterském studiu reklamy a komunikace na základě poptávky, zdrojů a magisterského studijního plánu
- #1 Španělsko - Lídři v Marketing Masters podle El Mundo
- #3 Španělsko – Esic na stupních vítězů nejlepších obchodních škol, pro čerstvé absolventy a mladé profesionály
- #3.4 Evropa – Esic patří mezi nejlepší Evropany v provádění marketingových programů
Stipendia a financování
Nechceme, aby ekonomické otázky byly pro vás překážkou k dosažení vašich cílů a zajištění školení s budoucností, proto představujeme širokou škálu možností, které vám v tomto smyslu pomohou, a to jak Stipendijní plán, který jsme vyvinuli v ESIC Univerzita , jako jsou ty, které vám zpřístupňují různé veřejné nebo soukromé organizace.
- Vlastní stipendia
- Národní stipendia
- Mezinárodní stipendia
- Mobilitní stipendia pro mezinárodní stáže
- Pojištění a pomoc
Univerzita ESIC udržuje dohody o financování s určitými bankovními subjekty za zvýhodněných podmínek pro studenty zapsané v některém z programů školy. Konkrétní pravidla a podmínky každé z těchto dohod lze nalézt na sekretariátu oblasti. ESIC University vám pomůže s financováním vašeho titulu.
Pokud hledáte ubytování, doporučujeme řadu společností a rezidencí věnujících se ubytování studentů. Najděte ten, který nejlépe vyhovuje vašim potřebám.