Magisterský titul v oboru audiovizuálních, interaktivních digitálních médií a her
Champollion University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Albi, Francie
Jazyky
Francouzština, Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Cílem tohoto multidisciplinárního magisterského studia je vyškolit odborníky a vedoucí projektů v koncepci multimediálních zdrojů určených pro výuku prostřednictvím učňovského vzdělávání, odborného výcviku, počátečního vzdělávání (seriózní hry, výukové hry, simulátory, transmedie, MOOC), jakož i ve všech odvětvích gamifikace (advergame, newsgame, edugame).
Tento magisterský program odráží širokou škálu dovedností požadovaných v tomto novém odvětví prostřednictvím jeho multidisciplinarity a příčných témat: technologické a počítačové vědy, humanitní a sociální vědy, pedagogické vědy, právo a ekonomie.
Na konci tohoto kurzu budou absolventi schopni navrhovat, spravovat, vyvíjet, rozpočtovat a hodnotit náročné herní zařízení nebo interaktivní digitální média, spojená primárně s tréninkem a související s oblastmi marketingu, komunikace a informací.
Tento magisterský titul zdůrazňuje pět linií studia:
Aktualizace dovedností:
Vzhledem k tomu, že tento magisterský program je zaměřen na široké publikum, moduly navržené k aktualizaci dovedností v různých oblastech jsou nabízeny během prvního ročníku, podle studentova pozadí. Těmito moduly jsou „Teorie učení“ a „Metody, techniky a výukové nástroje“ na jedné straně, „Algoritmy a programování“ a „Úvod do webových jazyků“.
Multidisciplinarita:
Výuka transverzálních dovedností a vytváření multidisciplinárních spolupracujících pracovních skupin pro projekty a cvičení pod dohledem. Toto bohatství rozmanitosti ukazuje dynamiku a úspěšnost kurzu.
Rozmanitost školení:
Tento magister je navržen tak, aby se přizpůsobil třem různým typům školení: průběžné školení, počáteční školení a školení prostřednictvím učňovské přípravy. Tyto tři typy studentů mohou sledovat stejné lekce na INU CHAMPOLLION , jediným rozdílem jsou projekty a načasování stáží. Kromě toho je tento magisterský studijní program přístupný prostřednictvím akreditace získaných zkušeností.
Profesionalizace:
S modulem profesionální integrace a prodlouženou praxí ve druhém ročníku se tento magisterský program věnuje profesionalizaci a zaměstnatelnosti studentů.
Metodika prostřednictvím projektů:
První tři semestry tohoto magisterského studia mají vzdělávací cíl podporovat hodnotu práce na projektu jako součást týmu v multidisciplinárních skupinách, což umožňuje vytvořit studijní situaci prostřednictvím projektu v reálném životě:
Na konci semestru 7 bude student schopen navrhnout a skriptovat, jako součást týmu, interaktivní média sdělující dovednosti, informace nebo zprávu.
Na konci semestru 8 bude student schopen navrhnout a vyrobit v rámci týmu interaktivní digitální média (webová hra, 2D / 3D hra).
Na konci semestru 9 bude student schopen navrhnout, vyvinout, experimentovat a vyhodnotit jako součást týmu interaktivní výukové médium.
Dovednosti a znalosti
Na konci dvou let tohoto magisterského studia bude účastník nebo student schopen vést inovativní projekty v oblasti rozvoje interaktivních multimediálních zdrojů, zejména v oblasti odborného vzdělávání.
Jedná se o následující:
Koordinujte a vedete multidisciplinární tým v seriózním herním projektu nebo interaktivním digitálním zdroji a nastavte nástroje pro pilotní projekt, předběžné rozpočty a grafy kontroly kvality.
Napište scénář pro seriózní hru nebo interaktivní zážitek pomocí nástrojů pro psaní scénářů, navrhněte chování a interakce a prostředí v prostředí scénáře, poté zajistěte interpretace různých týmů (vývojář, grafik, zvukař, trenér.)
Navrhujte digitální nástroje pro učení a podporu, zajišťování a kontrolu všech fází výrobního procesu.
Analyzovat a posoudit význam tradičních tréninkových zdrojů pro jejich přizpůsobení k vytváření inovativních interaktivních vzdělávacích nástrojů (sociální učení, systém řízení učení, seriózní hra).
Vytvářet, rozvíjet nebo převzít podnik nebo pracovat jako zaměstnanec v oblasti vážných her, identifikovat silné a slabé stránky osob a kriticky posoudit vlastní profesionální praxi.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Master of Social Sciences in Game Studies
- Tampere, Finsko
MSc vývoj a design her
- Lincoln, Spojené království
Master of Fine Arts (MFA) ve vývoji her
- San Francisco, Spojené státy americké