MSc v oboru obchodní psychologie s koučováním
Heriot-Watt University Dubai
Klíčová informace
Umístění kampusu
Academic City, Spojené arabské emiráty
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
AED 88 452 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* veškeré školné včetně DPH
Úvod
Přehled
Psychologie koučování je prosperující oblastí aplikované psychologie, která se praktickým způsobem zabývá profesními a osobními problémy. Roste poptávka po expertech v koučování založeném na důkazech, kteří mohou nabídnout efektivní neklinické intervence na pomoc jednotlivcům a týmům zvýšením produktivity, řízením talentu a řešením konfliktů, stresu a změn. Tato poptávka existuje v řadě sektorů a oblastí výkonu, včetně pracovních, vzdělávacích, zdravotních, poradenských, sportovních psychologií, vedení, managementu, organizačního rozvoje a lidských zdrojů.
Přijímací řízení
Osnovy
Obsah kurzu
Studenti MSc absolvují všechny uvedené kurzy po dobu jednoho nebo dvou let. Postgraduální diplom se uděluje studentům, kteří absolvují všechny vyučované předměty, ale nepokračují v diplomové práci. Chcete-li získat postgraduální certifikát, studenti musí složit všechny čtyři z osmi učených prvků.
Osnovy psychologie podnikání jsou doplněny řadou aktivit profesního rozvoje za účelem budování akademických a osobních dovedností, konzultace s organizacemi a získání dalších akreditovaných certifikátů (jsou-li k dispozici).
Základní kurzy
- Sociální a organizační změna — procesy individuální a skupinové změny a koncepce odporu.
- Psychologie koučování — seznámení s praxí koučování a jeho zázemí v teorii poradenství.
- Psychologie pro marketing - zkoumání chování spotřebitelů, včetně poznání a vnímání v maloobchodním prostředí a sociální psychologie přesvědčování.
- Úvod do lidských faktorů a ergonomie - význam návrhu pracovního prostoru a vliv prostředí na lidské chyby a výkon.
- Organizační kultura — analýza konceptu kultury a jejího dopadu na zaměstnance.
- Vedení - zavedení konceptu moci a toho, jak to souvisí s vedoucím postavením v obchodním prostředí.
- Rozmanitost - pohled na rozmanitost z pohledu individuální identity a zkoumání úspěchu programů řízení rozmanitosti.
- Výzkumné metody — návrh výzkumu, kvalitativní i kvantitativní, relevantní pro diplomovou práci.
Disertační práce
Studenti absolvují magisterskou práci, jakmile absolvují a absolvují všechny vyučované kurzy. Studenti pracují individuálně s vedoucím projektu na návrhu, realizaci a prezentaci formálního projektu, aplikování psychologie na své pracoviště. Studenti musí prokázat akademické výsledky ve vyučovaných kurzech, aby byli považováni za způsobilé pro projekt.
Kariérní možnosti
Praktické a teoretické zaměření programu zajišťuje, že absolventi jsou schopni pozitivně a efektivně přispět koučovací praxí s učením se z obchodní psychologie. Může to být prostřednictvím získání titulu kariéry v koučování na pracovišti nebo jako krok k tomu, abyste se stali akreditovaným trenérem v jiných kontextech, jako je vzdělávání, Poradenství, nebo sport. Dovednosti vyvinuté prostřednictvím programu mohou být aplikovány na pracovišti prostřednictvím různých širších rolí, např., managementu, poradenství, HR, jakož i prostřednictvím specifických koučovacích rolí, např. Executive Coach, Talent Management, Kariérní koučink, Mentoring.