MSc v elektronickém obchodu
College of Engineering City University of Hong Kong
Klíčová informace
Umístění kampusu
Hong Kong, Hongkong
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
HKD 5 900 / per credit *
Uzávěrka přihlášek
31 Mar 2024
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* za kredit 2021/22 rok. Školné uvedené ve výše uvedeném rozvrhu bude platit do konce studia v tomto programu
Úvod
Elektronické obchodování (eCommerce nebo EC) je významným globálním trendem a kritickým faktorem konkurenceschopnosti. Poptávka po pracovní síle s odbornými znalostmi v oblasti elektronického obchodování je velmi silná. MSc v elektronickém obchodování je umístěn tak, aby uspokojil takovou poptávku z průmyslu.
Program společně nabízejí oddělení informatiky a oddělení informačních systémů na City University of Hong Kong pro IT profesionály. Je interdisciplinární v tom, že studenti získají adekvátní schopnosti v technologických, obchodních a právních aspektech elektronického obchodování, což jim umožní efektivně hodnotit, budovat a nasazovat služby a systémy elektronického obchodování.
Klíčová fakta
- Způsob studia: Kombinovaný †
- Způsob financování: Nevládní financování
- Orientační cíl příjmu: 45
- Minimální požadovaný počet kreditů: 33
- Rozvrh hodin: Většinou ve všední den večer a/nebo v sobotu
- Normální doba studia:
- Denní studium: 1 rok (3 semestry)
- Částečný úvazek: 2 roky (5 semestrů)
- Maximální doba studia:
- Denní studium: 2,5 roku
- Kombinovaný/kombinovaný režim: 5 let
- Způsob zpracování:
- Přihlášky se zpracovávají průběžně. Kontrola přihlášek začne před uzávěrkou a bude pokračovat, dokud nebudou všechna místa zaplněna. Počáteční aplikace jsou proto důrazně podporovány.
Poznámky:
Program společně nabízí Katedra informatiky a Katedra informačních systémů.
† Kombinovaný režim: Místní studenti, kteří studují programy v kombinovaném režimu, mohou navštěvovat prezenční (12-18 kreditních jednotek za semestr) nebo kombinovanou formu studia (ne více než 11 kreditních jednotek za semestr) v různých semestrech, aniž by požádali o souhlas univerzity. Pro nelokální studenty budou přijati do těchto programů buď pro prezenční nebo kombinované studium. Ne-místní studenti musí udržovat požadované kreditní zatížení pro své denní nebo částečné studium a jakékoli změny budou vyžadovat souhlas univerzity.
Přijímací řízení
Osnovy
Popis kurzu
Program se skládá ze 33 zápočtových jednotek požadovaných předmětů a volitelných předmětů. Očekává se, že studenti absolvují program v rámci 1 na 2 let.
Kurzy spadají do jedné z následujících kategorií:
- Podnikatelské a právní aspekty elektronického obchodu
- Správa a aplikace systémů elektronického obchodování
- Technické znalosti a dovednosti pro vývoj systémů elektronického obchodování
Požadované kurzy jsou:
- Vývoj internetových aplikací
- Informační bezpečnost pro elektronický obchod
- Úvod do elektronického obchodu
- Integrace systému elektronického podnikání
- Analýza a návrh systémů elektronického obchodování
Student musí absolvovat všech 5 požadovaných kurzů. Zápočet lze převést (upuštěno) na základě předchozího studia studenta až 3 předměty. K dispozici je bohatá sada volitelných předmětů, ze kterých si můžete vybrat. Příklady jsou:
- Algoritmy a techniky velkých dat
- Cloud Computing: Teorie a praxe
- Počítačové sítě a internety
- Podnikové finance
- Data Warehousing Dolování& dat
- Projekt eCommerce
- Ekonomika pro podnikání
- Finanční a manažerské účetnictví
- Řízení informačních technologií
- Infrastruktura informačních systémů a řízení bezpečnosti
- &Strategie plánování informačních systémů
- Znalostní management
- Právo týkající se podnikání a společností
- Podpora managementu a Business Intelligence Systems
- &Aplikace multimediálních technologií
- Technologie zvyšující soukromí
- Řízení dodavatelského řetězce
- Témata na eCommerce Technologies
Výsledek programu
Cíle a cíle programu
Cílem tohoto programu je vybavit studenty dovednostmi nezbytnými k tomu, aby se stali IT profesionály, kteří jsou kompetentní při hodnocení a vývoji systémů a služeb elektronického obchodování v obchodním kontextu. Studenti získají znalosti a dovednosti v základních obchodních a technických předmětech, spolu s důkladným porozuměním konkrétním manažerským, regulačním a technickým problémům spojeným s využíváním eCommerce. Studenti také získají potřebné znalosti a dovednosti k analýze, plánování, designu, rozvoji a údržbě systémů elektronického obchodování.
Po ukončení programu by absolventi měli mít dovednosti a kompetence v těchto oblastech:
- porozumění technologiím, na jejichž základu je zavádění systémů elektronického obchodování;
- Schopnost pomoci vyhodnotit a rozvíjet příležitosti elektronického obchodu pro podnikání;
- kompetence při hodnocení a používání softwarových a bezpečnostních metodik a nástrojů na podporu operací elektronického obchodu;
- Znalosti a dovednosti pro konstrukci různých systémů elektronického obchodu na podporu služeb a obchodních cílů;
- dovednosti v používání softwarové technologie pro podporu účetnictví, marketingu a analýzy operací elektronického obchodu a
- Pochopení právního prostředí obklopujícího elektronický obchod, stejně jako změny v tradičním marketingu způsobené elektronickým obchodem.