MSc Marketing
The University of Law Business School Postgraduate
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Manchester, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 11 300 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Jun 2024
* 10 000 GBP Londýn, Spojené království/EU; 9 000 GBP mimo Londýn, Spojené království/EU; 14 000 GBP Londýn, mezinárodní; 12 000 GBP mimo Londýn, mezinárodní
Úvod
MSc v marketingu je ideální pro ty, kteří chtějí pokračovat, postoupit nebo přejít na kariéru v marketingu. Tento kurz je navržen s důrazem na nejmodernější marketingové kanály, koncepty a vývoj. Po úspěšném absolvování tohoto kurzu studenti studující na univerzitách ve Velké Británii nebo online získají kromě svého MSc také certifikát CMI Level 7 ve strategickém managementu a vedení (7C1V2).
Díky modulům vyvinutým speciálně tak, aby vyhovovaly potřebám dnešních marketingových výzev, budete mít po absolvování dobré předpoklady k tomu, abyste se posunuli na vyšší úroveň, mezinárodní marketingovou roli. Kurz je možné studovat jak online, tak prezenční, a to prezenční (1 rok) nebo kombinovanou (2 roky).
94 % postgraduálních studentů v zaměstnání bylo 15 měsíců po ukončení studia ve vysoce kvalifikovaných povoláních (údaje o výsledcích absolventů 2018/19). Obsahuje data HESA © HESA 2021
Kurzy ULaw Business School zaměřené na kariéru byly navrženy tak, aby studentům pomohly získat obchodní dovednosti a porozumění, které zaměstnavatelé hledají. Jsme si tak jisti, že uspějete s jedním z našich obchodních magisterských kurzů, že vám nabízíme náš Employment Promise. Pokud během prvních 9 měsíců po absolvování nenajdete práci, vrátíme vám poplatky za kurz – 50 % jako cashback a 50 % jako kredit na další kurz.*
*Platí smluvní podmínky.
Požadavky na kurz
- 2:2 nebo vyšší z britského bakalářského titulu nebo ekvivalentní kvalifikace.
- Mezinárodní požadavky – úroveň angličtiny ekvivalentní IELTS 6.5 nebo vyšší s minimem 5.5 v každé složce.
detaily kurzu
Naše MSc Marketing se snaží vybavit naše studenty znalostmi a dovednostmi potřebnými k rozvoji špičkových marketingových strategií v národním a globálním kontextu v obdobích stability i nejistoty.
Tento kurz vyučují akademici s rozsáhlou odborností v reálném světě v malých skupinách, aby byla zajištěna větší interakce a personalizované učení. Budete aplikovat teoretické koncepty marketingu na případové studie z reálného života v prostředí založeném na praxi a budete mít také příležitost pracovat s profesními subjekty, zaměstnavateli a podnikat.
Pokryjete nejnovější digitální a marketingové technologie a jak zvýšit zapojení zákazníků pomocí efektivních marketingových strategií založených na datech. Bude prozkoumána správa značky spolu s nejnovějšími kanály sociálních médií a jak je lze efektivně využít.
Vystudujete odbornost, kterou hledají dnešní obchodní zaměstnavatelé, abyste svou kariéru posunuli na vyšší úroveň v oblasti marketingového managementu včetně digitální komunikace a chování zákazníků.
Struktura kurzu
- Globální obchodní strategie (15 kreditů)
- Řízení inovací v digitálním věku (15 kreditů)
- Úspěch prostřednictvím podnikatelské etiky (15 kreditů)
- Správa značky a sociální média (15 kreditů)
- Marketing a digitální technologie (15 kreditů)
- Spotřebitelské chování (15 kreditů)
- Mezinárodní marketing (15 kreditů)
- Digital Marketing Analytics (15 kreditů)
- Strategie pro digitální ekonomiku (15 kreditů)
- Podnikatelský projekt (45 kreditů)
- Profesní rozvoj (neúvěrový)
Informace o kurzu
Posouzení
Formálně budete hodnoceni kombinací individuálních úkolů, skupinové práce a disertační/projektové práce.
Struktura
Tento kurz má inovativně flexibilní strukturu se specifickými hodnoceními, která vedou k efektivnímu učení.