MA v sociálních médiích a společnosti
University of Groningen
Klíčová informace
Umístění kampusu
Groningen, Nizozemsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
18 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 314 / per year *
Uzávěrka přihlášek
01 May 2024
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* Studenti EU / EHP: 2143 EUR / rok. Studenti ze zemí mimo EU / EHP: 1 500 000 EUR
Úvod
Proč některé příspěvky jsou na sociálních médiích virální a jiné nejsou? Jak může být analýza sociálních médií použita v obchodních a politických rozhodnutích? Jak se mění platformy jako Facebook, jak žijeme a podnikáme?
Tento magisterský program nabízí kritické zkoumání sociálních médií v současných síťových společnostech a školí studenty, aby s odpovědnými způsoby pracovali s (velkými) daty. Sociální média změnila strukturu každodenního života a společnosti. To mělo důležité důsledky pro to, jak se informujeme, s kým se spojujeme a jakým způsobem, jak organizujeme náš každodenní život a jak vystupujeme jako občané. Znalost způsobů, jak tyto rychle se rozvíjející komunikační infrastruktury zásadně mění společnost, je nezbytná. V době, kdy je pro společnosti a vlády klíčové intenzivní shromažďování a analýza dat, pomáhá teoretický přístup tohoto magisterského programu k sociálním médiím a jejich dopad na společnost založené na údajích na společnost pomáhat studentům v porozumění a reflexi kritických otázek s cílem reagovat na aktuální společenské transformace. . Z praktického hlediska jsou studenti školeni k tomu, aby zkoumali data sociálních médií v kontextu sociálních, politických a ekonomických změn.
Proč studovat tento program v Groningenu?
Tento program vás naučí, jak se kriticky zapojit do hlubokých společenských změn, které sociální média způsobují, se praktickými zkušenostmi s analýzou dat sociálních médií. Stáž se seznámí s trhem práce a nastartuje vaši kariéru. Získané dovednosti zahrnují:
- Špičkové znalosti sociálních médií;
- Analýza sociálních médií;
- Hluboký vhled do používání sociálních médií;
- Vynikající komunikační a psací dovednosti;
- Schopnosti správy sociálních médií;
- Podnikatelské dovednosti.
Program
Rok 1
Kurzy
- Zachycení využití médií (5 EC, volitelné)
- Analýza diskursu (5 EC, volitelné)
- Síťová kultura (5 EC)
- Statistiky s R (5 EC, volitelné)
- Transformace v digitální společnosti (5 EC)
- Digitální etnografie (5 EC, volitelné)
- Platformová studia (5 EC)
- Analýza sociálních médií (5 EC, volitelné)
- Studium využití médií (5 EC)
- Vizuální analýza (5 EC, volitelné)
- Data pro společnost: Občanská média (5 EC, volitelné)
- Mediální právo a politika (5 EC, volitelné)
- Teoretická specializace (5 EC)
- Výzkumný seminář (10 EC)
- Podnikání (5 EC, volitelné)
- Story Lab (5 EC, volitelné)
- Laboratorní práce (5 EC)
Rok 2
Kurzy
- Diplomová práce (15 EC) (15 EC)
Vstupní požadavky
Požadavky na přijetí
Nizozemský diplom
Zvláštní požadavky | Více informací |
Jazykový test | Další požadavky Angličtina: diplom VWO nebo certifikát předmětu pro angličtinu VWO (známka 6 nebo vyšší), minimální požadavek TOEFL iBT 90 (s minimem 21 na všech položkách) nebo IELTS 6.5 (s minimálně 6 na všech položkách) ). Jazykové centrum Angličtina Test (LCET) úroveň C1 (B2 pro ne více než dvě složky). Pokud máte diplom VWO, jazykový test není nutný. |
Mezinárodní diplom
Zvláštní požadavky | Více informací |
Jazykový test | Další požadavky Angličtina: diplom VWO nebo certifikát předmětu pro angličtinu VWO (známka 6 nebo vyšší), minimální požadavek TOEFL iBT 90 (s minimem 21 na všech položkách) nebo IELTS 6.5 (s minimálně 6 na všech položkách) ). Jazykové centrum Angličtina Test (LCET) úroveň C1 (B2 pro ne více než dvě složky). |
Lhůty pro podání žádosti
Typ studenta | Uzávěrka | Začněte kurz |
Nizozemští studenti | 15. srpna 2020 15. srpna 2021 | 01 září 2020 01. září 2021 |
Studenti EU / EHP | 01 červen 2021 | 01 červen 2021 |
studenti ze zemí mimo EU / EHP | 01 červen 2021 | 01 červen 2021 |
Školné
Státní příslušnost | Rok | Poplatek | Programová forma |
EU / EHP | 2020-2021 | 2143 EUR | plný úvazek |
mimo EU / EHP | 2020-2021 | 13500 EUR | plný úvazek |
Pracovní příležitosti
Tato stopa vede k analýze dat, výzkumu trhu, marketingu, komunikace a styku s veřejností, poradenství, podnikání, poradenství v oblasti politiky.
Výzkum
Vyučují vás lektoři, kteří jsou mezinárodně uznávaní v mediálních studiích. Využíváte a můžete se zapojit do výzkumu Centra pro mediální a žurnalistická studia, který je hodnocen jako vynikající a špičkové výzkumné středisko. Katedra je známá svou neformální a živou atmosférou, která umožňuje plodnou výměnu mezi zaměstnanci a studenty.
Osnovy
Rok 1
Kurzy
- Multimodální analýza diskurzu (5 EC, volitelně)
- Teorie sítě (5 EC)
- Statistická analýza s R (5 EC, volitelně)
- Transformace v digitální společnosti (5 ES)
- Analýza dat sociálních médií (5 EC, volitelně)
- Zachycení využití médií (5 EC, volitelné)
- Konceptualizace publika (5 EC)
- Platformová studia (5 EC)
- Konektivita: Současné debaty (5 EC)
- Data pro společnost: Občanská média (5 EC, volitelné)
- Mediální politika a regulace (5 ES, volitelně)
- Seminář výzkumu SMS (10 EC)
- Start-up Lab (5 EC, volitelně)
- Story Lab (5 EC, volitelné)
- Laboratorní práce (5 EC)
Rok 2
Kurzy
- SMS práce (15 EC)
- Stáž (15 EC)
Možnosti programu
Program magisterského honoráře (program ocenění)
Program Master's Honors byl vyvinut speciálně pro studenty, kteří chtějí získat více ze svých studií.
Jedná se o program v hodnotě 15 ECTS, který je doplněn o standardní magisterský program. Jedná se o jednoletý interdisciplinární program, jehož cílem je seznámit studenty s různými aspekty vedení.
Studovat v zahraničí
Studium v zahraničí je nedostatečné
Přijímací řízení
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
Tato stopa vede k analýze dat, výzkumu trhu, marketingu, komunikace a styku s veřejností, poradenství, podnikání, poradenství v oblasti politiky.