University Of Warwick Centre for Education Studies

Úvod

Read the Official Description

Centrum pro vzdělávání studií na University of Warwick byl vytvořen v roce 2013, po reorganizaci Institutu vzdělávání. Centrum navazuje na silnou rekord ve výzkumu a výuce a zároveň rozvíjet nové přístupy a oblasti výzkumu, neboť se snaží rozvíjet mezinárodní reputaci pro vysoce kvalitní výzkum a výuku.

Naše hlavní výzkumná témata jsou dětství, kulturní a kreativní učení, vedení školy a zlepšení, nové informační a komunikační technologie ve výuce a učení a náboženství a vzdělání výzkum.

Tato témata budou doplněny v budoucnu, jak jsme se stali centrem pro cross-disciplinární výzkum a výuku, spolupráce s ostatními odděleními ve Fakulty sociálních věd jinde na univerzitě.

Vidět MA »

Programs

Tato škola dále nabízí:

MA

Ma Drama A Divadlo Vzdělávání

Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 5 let August 2016 Spojené království Coventry + 1 více

Náš kurz odráží aktuální vývoj v oblasti vzdělávání a širokou škálu divadelní a dramatické práce. Tam je rovnováha mezi studiem a praxí dramatu jako akademické a praktické téma. [+]

MA Drama a divadlo vzdělávání "Náš kurz odráží aktuální vývoj v oblasti vzdělávání a širokou škálu divadelní a dramatické práce. Tam je rovnováha mezi studiem a praxí dramatu jako akademické a praktické předmět ve školách a vysokých školách a na využití dramatu pro širokou škálu osobních a společenských účely. " Profesor Joe Winston Vhodné pro Vítáme drama pedagogů ve školách, vysokých škol a komunitních zařízeních a vzdělávací divadla. Odbornost lektory a jejich propojení s divadelními a vzdělávacích společností umožní studentům sledovat a zapojit se do praktických projektů. Cíle a přínosy kurzu MA v dramatu a divadla školství je navržen tak, aby oba na plný úvazek a částečný úvazek studentů rozvíjet své praktické dovednosti a teoretické znalosti jako drama pedagogové ve školách a vysokých školách a v komunitních zařízeních a vzdělávací divadla. Kurz je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám obou britských a mezinárodních studentů. Předmět je vyučován profesor Joe Winston, mezinárodně uznávaný odborník na dramatu a divadelní výchovy. Kurz odráží aktuální vývoj v oblasti vzdělávání a širokou škálu divadelní a dramatické práce. Tam je rovnováha mezi studiem a praxí dramatu jako akademické a praktické předmět ve školách a vysokých školách a na využití dramatu pro širokou škálu osobních a společenských účely. Studium poskytuje plánované a strukturovaný program, který je dostatečně flexibilní, aby reagoval na potřeby studentů ze široké škály pedagogických a kulturních kontextech. Struktura kurzu Budete studovat čtyři moduly (30 koček, z nichž každá), jejichž cílem je rozvíjet své znalosti předmětu, pedagogické dovednosti a porozumění drama kulturní význam, stejně jako její vzdělávací význam. Jedním z nich je základní modul, zatímco další tři jsou volitelné. Mnoho studentů drama a divadlo vzdělávání rozhodnou vzít všechny specializované moduly. Nicméně, MA studenti mohou vzít jednu možnost z jiných stupních v rámci Centra pro školství studia v případě potřeby. Posledním prvkem vašeho studia bude disertační práce (60 CATS) s integrovaným výzkumné metody učení. To bude vaše individuální výzkumný projekt, a obdržíte one-to-one podporu od akademického školitele. Základní moduly Drama a kreativní učení Tento modul zkoumá úlohu, kterou drama a divadlo jako prostředek k povzbuzení tvořivé učení v celé řadě vzdělávacích kontextech. Budeme zkoumat styly výuky a učení a způsoby, jak můžeme povzbudit mladé lidi, aby spolupracovat a tvořivě vytvářet in-hluboké znalosti o celé řadě témat. Domníváme se, že tvůrčí potenciál řady dramatických bázi pedagogiky, jejichž cílem je podporovat zvědavost, empatii a kritičnost. Volitelné moduly Doporučujeme vám dokončit vaše magisterských tři moduly od do oblasti dramatu a divadla. Drama a divadlo v teorii a praxi Tento úvodní modul se zaměřuje na drama a divadlo jako prostředek umělecké komunikace. Jak drama / divadlo komunikovat jeho význam? Jak čteme širokou škálu výkonných žánrů? Jaké jsou alternativní historické a avant-garde spojení mezi komunikovat v divadle a dramatické výchovy? Modul zkoumá, přes studia a praxi, použití znaků a symbolů v divadle a dramatu a sémiotické a antropologické přístupy k dramatu jako kulturní systém. Modul také poskytuje znalostní základnu období, stylů a žánrů pro učitele, kteří nemají bakalářský titul v dramatu nebo divadla, nebo kteří chtějí aktualizovat své znalosti z divadelních dějin a kódů. Pro zkušenější je zde možnost rozšířit tuto vědomostní základnu do nových oblastí poznání informován o post-strukturalistické a kritické teorie perspektiv. Modul představuje sociologické teorie umělecké a sociální výkonnosti jako základ pro což naznačuje, že drama ve školách by měl nabízet bezplatnou mix ústní / společné estetické tradice a private / literární. Modul, proto nabízí možnosti s ohledem na participativní proces drama, vymyslel formy divadla a textu výkonu. Role Story Drama a divadelní školství Tento praktický modul zkoumá vztah mezi vyprávění a divadla. Zkoumá tradiční příběhy z řady kultur jako zdroje pro drama a komplexních kritických čočky, pomocí kterého můžeme analyzovat a reagovat na jejich významy. Tyto teoretické pohledy jsou protkány specifickými přístupy k začlenění vyprávění s dramatem jako integrovaný umění předvádění. Studenti jsou pak nuceni pracovat ve skupinách a navrhnout výkon od tradičního příběhu pro publikum věkové rozmezí dle vlastního výběru. Drama a gramotnosti Tento modul je navržen tak, aby odrážel významný pedagogický vztah mezi dramatickou výchovu a přístupy k výuce gramotnosti. Tento vztah je mezinárodně uznáván ve vzdělávacích programech, které uznávají přínos dramatu na výuku mluvení a poslech, čtení a psaní a také k dalšímu studiu jazyků. Jeví se tak, že je užitečný kurz pochopení pedagogické přístupy k osvojování jazyka pro oba první a druhé studenty jazyků. Případně můžete zvolit možnosti z našich dalších specializovaných oblastí, jako je dětství studia, výuky cizích jazyků pedagogiky, vedoucí vzdělávacího změnu, nebo učitelské vzdělávání a hodnocení. Dodací hřiště a styly učení Všechny moduly poskytují rovnováhu mezi praktických zkušeností celé řady dramatických a divadelních postupů a plánovaném programu čtení. Týdenní setkání jsou postaveny kolem praktických workshopů vedených programu lektoři, pozvaní hosté a studenti sami. Tyto dílny možnosti jsou navrženy tak, aby studentům praktické zkušenosti dramatu, stejně jako metody a nápady pro používání drama a divadlo ve svém vlastním pracovišti. Předmět je vyučován převážně v odpoledních zasedání v délce tři hodiny. Kariérní rozvoj Všichni studenti jsou povzbuzováni, aby rozvíjeli kariérní plán založený na úspěšném absolvování kurzu. ZÁKLADNÍ FAKTA Délka kurzu v týdnech Obvykle 2-5 rok na částečný úvazek 1 základní modul 3 volitelné moduly (1 z dramatu a 1 ze širšího spektra) Disertační práce Posouzení 4 úkoly z 5000 slov jednotlivých Disertační práce 20.000 slov Vstupní požadavky Alespoň druhé třídy diplom nebo ekvivalent Obvykle 2 odkazy Titul přepisy Anglický jazyk atesty (v případě potřeby) [-]

Ma Dramatická Výchova A Výuka Anglický Jazyk (ELT)

Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 5 let August 2016 Spojené království Coventry + 1 více

Tento kurz je určen pro zkušené učitele se zájmem o kombinaci obou disciplín (Drama a English Language Teaching) na magisterské úrovni. [+]

MA Dramatická výchova a Anglický jazyk Výuka (ELT) "Náš kurz kombinuje nejnovější vývoj v oblasti dramatické výchovy, získání druhého jazyka a metodiky ELT. To poskytuje inovativní přístup k výuce drama jako klíčový způsob, jak podporovat učení a osvojování jazyka ve více kreativní a individuální způsoby. Tam je rovnováha mezi studiem a praxí dramatu a ELT jako akademických a praktických předmětů a budete mít přístup k zařízení a personál ve dvou vynikajících oddělení. " Dr. Steve Mann, společný kurz Vedoucí Vhodné pro Tento kurz je určen pro zkušené učitele se zájmem o kombinaci obou disciplín (Drama a English Language Teaching) na magisterské úrovni. Kurz je vhodný zejména pro učitele angličtiny jako cizího jazyka, kteří mají zájem o dramatu jako klíčový způsob, jak podporovat učení a osvojování jazyka ve více tvůrčí a osobní cestou. Cíle a přínosy kurzu Tento nový magisterský stupeň je podpořeno výzkumem role dramatu ve výuce anglického jazyka. Tento výzkum ukazuje, že Drama motivuje studenty, vytváří důvěru v mluvení, používá jazyk v kulturních kontextech s účelem a může zlepšit vztahy mezi učitelem a žákem. To poskytuje solidní základy v divadelních technik a přístupů a odkazy na tyto aktuální otázky a výzkumu Učitelství anglického jazyka a ukáže účastníkům, jak nastavit podpůrné a non-hrozit Drama třídy, kde jsou aktivní a kreativní studentů. Kurz vám umožní rozvíjet důvěru a motivaci v používání angličtiny v mnoha různými způsoby, s celou řadou úkolů a činností, které mohou být začleněny do výuky jazyků kontextech. Struktura kurzu Studenti se rozdělí vyučované aspekty kurzu mezi centrem pro vzdělání studií a Centrum aplikované lingvistiky (CAL). Základní moduly Second Language Acquisition a Classroom Language Learning Tento modul má za cíl rozvíjet a rozšiřovat znalosti žáků o hlavních teoretických přístupů k získání druhého jazyka (SLA) se zvláštním zaměřením na vzdělávací kontexty; charakteristiky žáci a psychologické procesy ovlivňující jazykové vzdělávání; teorie učení, na nichž je založena instruktážní postupy; třída jako sociální prostředí. ELT Metodika pro pre-zkušenosti studentů Cílem tohoto modulu je poskytnout studentům základní teoretický a praktický úvod do výuky anglického jazyka (výuka anglického jazyka) metodiky. Důraz bude kladen na hodnoty reflexe vlastního učení žáků (a možná, učení) zkušeností, jakož i na potřebu přizpůsobit posledním vývoji a výzkumu zjištění pro kontextově odpovídající plánování lekce a samozřejmě design. Nebo Otázky a výzkum ve výuce anglického jazyka pro post-zkušenosti studentů Tento modul umožní účastníkům pochopit rozsah přístupů k výuce anglického jazyka a prozkoumat jejich kontexty učení a vyučování v Aby se změny v jejich pedagogické praxi. Zasedání začne diskutovat o tom, jak jsou žáci umístěny ve vztahu k jejich pedagogických souvislostech; a jak učitelé budovat své vlastní teorie o odborné praxi v souvislosti s ELT výzkumu, diskurzu aplikované lingvistiky, a kontextu jazykové učebny. Role Story Drama a divadla školství Tento modul je určen k seznámení studentů s principy a strategií pro přizpůsobení tradičních pohádek pro divadelní představení. V průběhu modulu budou teoretické přístupy jsou prošetřeny a vyhodnoceny pomocí směsi semináře a praktické dílny aktivit. Modul bude zkoumat řadu teoretických otázek a zkoumat, jak dopadnou na divadelní praxi. Stejně jako rozvoj řadu výkonnostních schopností, bude modul seznámit studenty s různými technikami, které mohou být přizpůsobeny i učitel, když vyprávění příběhů ve třídě nebo jako divadelní pracovník vedoucí dílen s dětmi. Drama a gramotnosti Tento modul je navržen tak, aby odrážel významný pedagogický vztah mezi dramatickou výchovu a přístupy k výuce gramotnosti: mluvení a poslech, čtení a psaní. To také dokazuje, že je užitečný kurz pochopení pedagogické přístupy k osvojování jazyka pro oba první a druhé studenty jazyků. Literatura a drama ve výuce anglického jazyka Metodologie výzkumu pro ELT Disertační práce To bude vaše individuální výzkumný projekt a obdržíte individuální podporu od akademického školitele, kteří budou mít z Centra pro vzdělávání studia nebo Centra aplikované lingvistiky. Volitelné moduly Studenti, kteří didaktiky bude také mít jednu z následujících volitelných modulů: Jazyk testování; ICT ve výuce anglického jazyka; Angličtina pro děti a mládež a vzdělávání učitelů a rozvoj. Dodací hřiště a styly učení Kurz je realizován prostřednictvím celé řady výukových a učebních metod: přednášek, seminářů, praktických workshopů, které zahrnují skupinovou práci a self-studium. Kariérní rozvoj Postgraduální studenti by se dalo očekávat rozvíjet svou kariéru, ať už jako na plný úvazek Dramatická výchova lékařů nebo ELT učitelů, kteří mohou se specializují na Drama výuce. Tam může být také možnosti učitel-vzdělávací práci s praktikující učitelé rozvíjet jejich povědomí o výhodách dramatu pro studium jazyků. ZÁKLADNÍ FAKTA Délka kurzu: 1 rok na plný úvazek Obvykle 2-5 rok na částečný úvazek Studijní program: 2 základní moduly 2 volitelné moduly Disertační práce / projektu Hodnocení: 4 úkoly z 5000 slov, každý - práce 18.000 slov Vstupní požadavky: Alespoň druhé třídy diplom nebo ekvivalent Normálně, dva odkazy Titul přepisy Anglický jazyk atesty (v případě potřeby) [-]

Ma Dětství Ve Společnosti

Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 5 let August 2016 Spojené království Coventry + 1 více

Tento kurz je navržen tak, aby apelovat na širokou škálu odborníků, kteří pracují v oblastech, které se týkají dětí v oblasti zdravotnictví, školství a sociální péče, a absolventům, kteří chtějí pracovat na pole výzkumu dětí. [+]

Cíle a přínosy kurzu MA dětství ve společnosti je interdisciplinární, řešení definice OSN dětství ve věkovém rozmezí 0-18 rok. Budete rozvíjet povědomí o klíčových teoretických, empirických a politiky zaměřené na studium dětí (0-18 let) a dětství. Získáte znalost interdisciplinárních pohledů a rámců ve studiu dětí a dětství, a budete moci prokázat rozhodující střetnutí s diskusí o klíčových dětství souvisejících témat, včetně práv dítěte, podpora multi-agentura pro děti, rozvoj a péči o a globální dítě. Budete také rozvíjet porozumění klíčovým otázkám v akademických a veřejných debat ve vztahu k dětem a seznámit se s rozmanitostí dětských zkušeností v čase a prostoru, a to jak na místní, tak na mezinárodní úrovni. Struktura kurzu Budete studovat dva základní moduly (30 koček, z nichž každá) jsou určeny k zemi své znalosti dětí a dětství, a řešit své znalosti metodiky výzkumu. Budete také mít dvě volitelné 30 koček moduly, s alespoň jedním zasílány z našeho možností modulů týkajících se dětí, plus 60 CATS disertační práce. To bude vaše individuální výzkumný projekt, a obdržíte one-to-one podporu od akademického školitele. Základní moduly Přehodnocení Děti a dětství Tento základní modul má za cíl prohloubit a rozšířit znalosti klíčových teoretických rámců a mezinárodních debat v dětství studií. Bude se snažit založit pochopení hlavních otázek formujících dětské subjektivní zkušenosti a složitost jejich života v sociálních, kulturních a vzdělávacích kontextech. Modul také zkoumá povahu dětství a života dětí z multidisciplinárního přístupu, mimo jiné kreslení na práci sociologů, psychologů, pedagogů a historiků. Nadace Výzkumné metody Cílem tohoto modulu je stimulovat váš zájem, pochopení a účast na provádění výzkumu. A co je nejdůležitější, chceme vás podpořit v rozvoji výzkumu znalosti, které bude řídit vaše další studium a disertační práce. Zde se seznámí s řadou klíčových principů a postupů v oblasti výzkumu, takže si můžete vytvořit své vlastní nezávislé výzkumné dovednosti, které vám umožní vytvořit si vlastní osobitý přístup k pedagogického výzkumu. Modul zahrnuje jak obecné, tak specifické aspekty vzdělávání v oblasti výzkumu, včetně klíčových dimenzí kvalitativního a kvantitativního výzkumu, jejich aplikací, porozumění relačních aspektů mezi nimi, a zhodnocení politiky a etiky dělá pedagogický výzkum. FRM byl navržen tak, aby souvislostí vzdělávací výzkumu, pokud jde o jeho teoretických, epistemologických a metodologických základů pro širokou průřezu studentů, které jim umožní pochopit různé aspekty pedagogického výzkumu integrovaným a promyšleným způsobem. Nadace Výzkumné metody lze užívat on-line. Volitelné moduly Jeden z vašich volitelných modulů bude muset přijít z našich konkrétních možností dětství související. Druhý modul může pocházet buď z dětství nebo v jednom z našich dalších specializovaných oblastí, jako je drama a gramotnosti, výuky cizího jazyka pedagogice, náboženství a vzdělání, a vedoucí vzdělávacího změny. Plánujeme spustit následující moduly 2014-15 (v závislosti na dostupnosti). Dětství a Bio-politika Tento modul se týká vztahů mezi dětmi, dospělými, vlád a průmyslu, které jsou rozvíjející se jako lidské biologické fungování a vliv člověka na životní prostředí jsou stále jasnější a zvyšování naléhavé otázky. To si klade za cíl vybavit studenty schopností rozpoznat a sledovat tyto vztahy, jejich pochopení, pokud jde o existující literatury a vypracování vhodných výzkumných otázek. Děti, účast a sociální začlenění Dětské účast a rozmanitost se ukázaly jako významné tématech na akademické a politické úrovni v oblasti dětí a dětství. Tato témata se také staly hlavními místy pro tvůrce politik týkajících se dětí na národní a mezinárodní úrovni. Tento volitelný modul se bude zabývat v nějakém hloubky rozsah teoretické a politiky orientované materiály na národní i mezinárodní úrovni v této oblasti. Modul se zabývá debaty o děti jako účastníky v řadě kontextů a jejich příspěvky jako sociálních aktérů a zástupců v rámci nejrůznějších komunit zejména zkoumá otázky týkající se dětských práv, občanství a participace, stejně jako kriticky zkoumají debaty kolem sociální začleňování, rozmanitosti a pohodu. Modul také zkoumá procesy globalizace a důsledky to má pro pochopení a podporu účasti dětí. Dodací hřiště a styly učení Většina modulů se učí více než jeden termín, a to buď během dne nebo večer. Zasedání se učí pomocí směsi semináře, skupiny a dílna čtení. Nadace Výzkumné metody modul je také k dispozici prostřednictvím on-line dodávky. Kariérní rozvoj Warwick MA dětství ve společnosti je určena k rozvoji potřeb obou nových a zkušených vědců a lékařů, kteří jsou buď již pracují, nebo kteří mají v úmyslu pracovat s dětmi ve vzdělávací, sociální, zdravotní nebo psychologické nastavení, a / nebo mají zájem debaty a otázky dětství jako akademické disciplíny. Posílí také další profesní rozvoj učitelů na magisterské úrovni, která jim umožní propojit s kontextem, multi-agentury, ve kterých jsou dnes školy nacházejí. Je také výborným výchozím bodem pro ty, kteří myšlení dělá doktorát v oblasti dětských studií. ZÁKLADNÍ FAKTA Délka kurzu: 1 rok Obvykle 2-5 rok na částečný úvazek. Studijní program: 2 základní moduly 2 možnosti Disertační práce Hodnocení: 4 úkoly z 5000 slov jednotlivých Disertační práce 20.000 slov Vstupní požadavky: Alespoň druhé třídy diplom nebo ekvivalent Normálně, dva odkazy Titul přepisy Anglický jazyk atesty (v případě potřeby) [-]

Ma Náboženství A Vzdělávání Distanční Vzdělávání

Online forma Kombinované 2 - 5 let August 2016 Spojené království Coventry

Tento kurz je unikátní v tom, že čerpá ze zkušeností v oblasti výzkumu a vývoje kurikula Warwick náboženství a vzdělání Research Unit. [+]

MA Náboženství a vzdělávání distančního vzdělávání "Tento kurz je unikátní v tom, že čerpá ze zkušeností v oblasti výzkumu a vývoje kurikula Warwick náboženství a vzdělání Research Unit. (WRERU) WRERU provedl významné výzkumné projekty pro Evropskou komisi, umění a humanitních rady pro výzkum a mnoho dalších. " Dr. Judith Everington, Vedoucí kurzu Vhodné pro Tento flexibilní distančního vzdělávání Kurz je zaměřen na učitele náboženství a příbuzných předmětů v rámci různých vzdělávacích systémů, a ty, kteří pracují s mladými lidmi ve víře nebo vyznání kontextu. Změna názvu stupně z MA v Náboženská výchova na MA v náboženství a vzdělávání odráží skutečnost, že pojem "Náboženská výchova" znamená různé věci v různých zemích. Warwick MA Cílem kurzu je, aby vyhovovaly potřebám těch, kteří pracují v různých vzdělávacích systémech, a odráží různé přístupy k náboženské rozmanitosti a vzdělávání využité Warwick náboženství a vzdělání Research Unit. Některé předchozí zkušenosti z náboženských studií na úrovni vysokoškolského vzdělávání je přednostní, ale není nutné. Každá aplikace se podíval na vlastních zásluh. Cíle a přínosy kurzu Volán různými jmény v různých zemích - jako náboženské výchovy, náboženství, na vzdělání, vzdělávání o náboženství a víry, náboženské a morální výchovy - předmětem je mezinárodně uznávané jako naléhavé potřeby další odbornou expertizu na primárních i sekundárních úrovních. V Evropě i za jejími hranicemi je rostoucí zájem o studium náboženské rozmanitosti ve společnosti, jako součást náboženské výchovy, multikulturní výchovy a výchovy k občanství. Tento kurz poskytuje účastníkům příležitost zapojit se do práce WRERU, které má mezinárodní pověst pro svou rozvojovou osnovy práce a její kvalitativní a kvantitativní výzkum v oblasti náboženství a vzdělání, provedeného ve Velké Británii, Evropě a v širších mezinárodních výzkumných skupin. Kurz odráží přístupy a problémy vyplývající z Rady Evropy doporučení ministerské o učení o náboženství a víry a členy WRERU přispěly k Radě Evropy prací v této oblasti, a to zejména pomocí interpretační přístup a dialogické přístup. Ve Velké Británii, kurz je schválen Národní asociace učitelů RE a je podporován rovnocennými sdružení v Evropě, včetně Evropského fóra pro učitele Náboženská výchova a koordinační skupiny náboženské vzdělávání v Evropě. Bývalí účastníci zjistili, že MA má lepší svou praxi a podpořila postup své kariéry: pro některé to bylo východiskem pro další zapojení do vědeckého výzkumu a vysokoškolského vzdělávání. Struktura kurzu Všichni studenti MA trvat čtyři moduly (každý s váhou 30 CAT bodů) a napsat disertační práce 20.000 slov (60 CAT bodů). Výzkumné metody modul, přijata jako jedna ze čtyř modulů MA, je navržen tak, aby připravit studenty na disertační práci. Ti, kteří chtějí dělat kratší magisterské úrovni kurzu se mohou rozhodnout pro postgraduální cenu (jeden modul) nebo osvědčení (dva moduly), v náboženství a vzdělání. Postgraduální certifikát v náboženství a vzdělávání je podmnožinou MA a skládá se ze dvou modulů, z MA kurzu. Někteří žadatelé mohou chtít dělat postgraduální osvědčení nebo postgraduální cenu, může požádat o doplnění plné MA. Základní moduly To je obvyklé pro účastníky dokončit MA v průběhu tří let, a aby se dva moduly v roce 1 a další dva ve 2. roce. Třetí ročník je věnován disertační práce. Aktuální problémy Náboženská výchova Účastníci jsou pomohl získat kompetence v diskusi o aktuální problémy v teorii a praxi náboženské výchovy (a příbuzných oborů, jako jsou duchovní, mravní a kulturní rozvoj, interkulturní vzdělávání a výchova k občanství). Účastníci se rovněž vztahují úvahy a úsudky z modulu do školní praxe a školní politiky v náboženské výchově. Tento modul je aktualizován, aby zohledňoval nových a zásadních vývoj v RE, v mezinárodním měřítku a ve Velké Británii, a bude každoročně aktualizován za účelem zohlednění nových problémů. Tlumočení Náboženské světa Zobrazení Účastníci jsou povoleny diskutovat otázky spojené ve snaze pochopit, náboženské světové názory: kriticky metodiky recenzi odvozených z náboženských studií a antropologie pro interpretaci náboženské pohledy na svět; vzít v úvahu problémy v reprezentaci a interpretaci náboženských světových názorů v souvislosti s publikovanými kurikulárních materiálů pro náboženskou výchovu; a aplikovat myšlenky vyvinuté v modulu vyučovacích metod, výběru obsahu a aktivitu žáků při výuce náboženství na školách. Úvod do výzkumných metod v RE Tento modul je určen pro lidi, kteří neměli předchozí zkušenosti z provádění výzkumu a také rozšířit své znalosti o příslušných metodách pro ty, kteří již mají nějaké zkušenosti s výzkumem. Modul poskytuje potřebné školení pro dokončení disertační práce. To je základní modul pro ŘO, ale ne pro postgraduální certifikát. Volitelné moduly Kritická studie Pro ty, kteří absolvovali modul výzkumných metod a již podnikla profesionální rozvojový projekt ve škole, tam je možnost druhý rok, aby provedla kritickou studii tohoto projektu, pod vedením školitele s odbornými znalostmi v oboru. Inter Faith dialog pro mladé lidi Tento nový modul platí WRERU výzkum a další výzkum v oblasti mimo dialog víry s a pro mladé lidi. To zahrnuje inter-náboženského dialogu a dialogu mezi náboženskými pozicemi a světských pozicích. Cílem modulu je představit celou řadu modelů mimo náboženského dialogu s dětmi a mladými lidmi; podpořit úvahy o zásadách a chápání, které jsou základem těchto modelů, a na pomoc pedagogy a pracovníky s mládeží rozvinout dovednosti a citlivost potřebné pro podporu mimo náboženské porozumění ve svých profesních činnostech. Dodávka hřiště Kurz je dodáván výhradně on-line, prostřednictvím speciální distanční portálu. Studenti budou používat směs pro on-line textových extraktů a časopisů, a bude provádět pravidelné úkoly spolu s jejich koncem úkolů modulů. Podpora bude poskytována prostřednictvím e-mailu s předmětem lektorem. ZÁKLADNÍ FAKTA Délka kurzu: Dva pět let na částečný úvazek Studijní program: 1 základní modul 3 volitelné moduly Disertační práce Hodnocení: 4 úkoly z 5000 slov jednotlivých Disertační práce 20.000 slov Vstupní požadavky: Alespoň druhé třídy diplom nebo ekvivalent Normálně, dva odkazy Titul přepisy Anglický jazyk atesty (v případě potřeby) MA Náboženství a vzdělávací stipendia Učitel RE? Hledáte cenově dostupné akreditované profesní rozvoj? Culham St Gabriels Trust nabízí stipendia pro učitele zadání Warwick distančního vzdělávání MA v náboženství a vzdělávání v 2014-15. Systém 3forRE nabízí stipendia (z 1000 liber ročně) po dobu 1-2 let za podmínky, že škola dělá malého příspěvku. 5 Původní stipendia již byla přijata nahoru, ale důvěra je nyní nabízí více stipendií na první přijde, je dřív na řadě. V ideálním případě se bude jednat o 10. 2014 začátek, ale v případě potřeby bude považováno za začátek ledna 2015. [-]

Ma Ve Vzdělávací Vedení A řízení

Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 5 let August 2016 Spojené království Coventry + 1 více

Naše MA v pedagogické vedení a řízení je unikátně navržen tak, aby účastníkům základní znalosti a dovednosti vést vzdělávací organizační změny a rozvoj. [+]

MA v pedagogické vedení a řízení "Vedl tým odborníků, naše MA v pedagogické vedení a řízení je unikátně navržen tak, aby účastníkům základní znalosti a dovednosti vést vzdělávací organizační změny a rozvoj." Dr. Robert Smith, vedoucí kurzu Vhodné pro MA v pedagogické vedení a řízení nabízí jedinečný program, který je přizpůsoben k měnícím se potřebám studentů, kteří chtějí vykonávat vedoucí role na různých úrovních v rámci vzdělávacích organizací. Jeho zvláštností je, že klient-orientované zaměření, které umožňuje specializované dodávky na základě kontextových potřeb jak v celé Anglii a v mezinárodním měřítku. Jeho multi-hroty trasa umožňuje rozvoj vědecké kariéry trasy, stejně jako v oblasti výzkumu informovat odbornou praxi. Tam je výjimka z konkrétních modulů jsou k dispozici pro ty, držení Národní odborná kvalifikace pro autoritu (NPQH) kvalifikaci a podobných příležitostí k uznání jiných národních vůdčí programy, jako je vedení programu pro servírování ředitele (LPSH) a vedoucí od středu. Žadatelé s ostatními kvalifikací M-úrovni, jako je PGCE bude také získat výjimky z určitých modulů. Cíle a přínosy kurzu Na konci kurzu, očekáváme, že studenti budou rozvíjet reflexní a kritické schopnosti, poskytnout jim pevný základ pro jejich další kariérní postup, spolu s potřebnými znalostmi a dovednostmi, jak reagovat na různé vzdělávací vedení výzvy v rámci svých organizací . Struktura kurzu Budete mít tři základní moduly a jeden volitelný jeden (30 CATS každý) a disertační práce (60 koček) v oblasti vedení, ve které jsou zvláště zajímá. To bude vaše individuální výzkumný projekt, a obdržíte one-to-one podporu od akademického školitele. Základní moduly Přední vzdělávací změny a zlepšení Tento modul zkoumá vztah mezi vedením a zlepšování výuky a učení. Modul obsahuje mezinárodní přehled vzdělávací vedení a zlepšování školního výzkumu. Vyšetřování silně čerpá z nejnovější vývoj v oblasti výzkumu, teorie politiky a praxe. Zkoumání vzdělávací vedení a řízení Tento modul se zabývá hlavními přístupy k výzkumu ve vzdělávacích institucích, se zvláštním zaměřením na metody vhodné pro ty, vedení a řízení školy a vysoké školy, nebo aspirující na to. Modul si klade za cíl vybavit vzdělávání odborníků se znalostmi a dovednosti potřebné k provedení disertační práci na pedagogické vedení praxe. Volitelné moduly Váš volitelný modul může přijít odkudkoli v rámci Centra pro školství studia, nicméně jsme se je přimět studenty, aby se tyto moduly: Politiky, strategie a zdroje ve vzdělávání Tento modul se zabývá tématy ve vzdělávání vedení a řízení a má za cíl rozvíjet důvěru a účinnost studentů a řízení zdrojů a chápání politiky. Modul dává zvláštní důraz na rozvoj a provádění politiky a má vazby na ostatní moduly na hřišti. Další moduly jsou mentoring a koučink, drama, dětství, výuka cizích jazyků pedagogiku, náboženství a vzdělání, speciální vzdělávací potřeby, a hodnocení (v závislosti na dostupnosti). Dodací hřiště a styly učení Pro studenty denního studia, dva moduly jsou dodávány v každém z prvních dvou podmínek. Pro částečný úvazek studentů moduly jsou dodávány na tři soboty v každém období 1. a 2. ročníku. Kurz používá různé přístupy k výuce přizpůsobené na vzdělávací potřeby žáků. Kariérní rozvoj Tento kurz je určen k tomu, aby účastníkům rozvinout a zlepšit své dovednosti jako vzdělávací vůdců. Posílí také reflexní a kritické schopnosti studentů, poskytuje pevný základ pro jejich další kariérní postup. Poslední absolventi kurzu jsou vedoucí školní inovátory, vůdce střední úrovni, vedoucích pracovníků, místní orgány poradce a nezávislé konzultanty a mezinárodní pedagogy, kteří se drží řadu vedoucích pozic. Každý rok se počet absolventů kurzu pokračovat, aby provedla doktorské studium. ZÁKLADNÍ FAKTA Délka kurzu: 1 rok na plný úvazek Obvykle 2-5 rok na částečný úvazek Studijní program: 3 základní moduly 1 volitelné moduly Disertační práce Hodnocení: 4 úkoly z 5000 slov jednotlivých Disertační práce 20.000 slov Vstupní požadavky: Alespoň druhé třídy diplom nebo ekvivalent Normálně, dva odkazy Titul přepisy Atesty anglický jazyk (v případě potřeby) na IELTS 6.5 nebo vyšší [-]