London School of Marketing

Úvod

Read the Official Description

London School of Marketing (LSM) je v současné době vedoucím britský poskytovatel kurz stravování pro více než 15.000 studentů z obou Velké Británii a po celém světě. Dodáváme akreditované marketingové a obchodní kvalifikace, a nabízí kurzy od uznávaných profesních organizací, jako je CIM, EduQual, BA (Hons) Marketing, MA Marketing a inovace, a získal titul MBA z Anglia Ruskin University. Umístěný v centru Londýna, jsme QAA schválené instituce.

Škola má také pobočky v Srí Lance, sítě místních přístupových bodů (kola), a on-line programy učení.

AKREDITACE

London School of Marketing je akreditována Chartered Institute of Marketing (CIM) a vačkou Foundation, aby splňovaly požadavky na kvalitu stanovené britskými vzdělávacími orgány a příslušnými průmyslovými standardy. Pracujeme v úzké spolupráci s předními univerzitami nabídnout kurzy, které vedou k odborné kvalifikaci v marketingu, komunikace a reklamy.

This school offers programs in:
  • English

Vidět MA »

Programs

Tato škola dále nabízí:

MA

Ma V Oblasti Marketingu A Inovací

Online forma 6 - 15  Přihlašování započato Spojené království Velká Británie (UK) Online

Specializovat v oblasti marketingu a inovací s magisterský titul z Anglia Ruskin University. Tento kurz navazuje na pochopení strategického marketingu zahrnují design a inovaci. To dále podporuje své uznání praktického hodnoty těchto rámců v řadě strategických obchodních situací. Je vhodný pro ty, kteří chtějí převzít manažerské pozice v organizacích veřejného a soukromého sektoru v celé řadě rolí. [+]

Přehled kurzů: Tento kurz navazuje na pochopení strategického marketingu zahrnují design a inovaci. To dále podporuje své uznání praktického hodnoty těchto rámců v řadě strategických obchodních situací. Budete dosáhnout respektované akademické kvalifikace podle Anglia Ruskin University, tím, že studuje za pouhých dvou přistýlek moduly kromě vašeho CIM Professional Postgraduální diplom v oboru marketingu a ABP postgraduální diplom v oblasti podnikání a marketingové strategie. O Anglia Ruskin University: Studenti z Anglia Ruskin University prospěch z velké vyhlídky na zaměstnání. Více než 90% absolventů jsou v zaměstnání nebo další studium šest měsíců poté, co absolvoval, takže Anglia Ruskin University sekunda jen k University of Cambridge v tomto ohledu. Anglia Ruskin University má více než 30.000 studentů, a je jedním z největších univerzit na východě Anglie. Vstupní požadavky: 1.. UK bakalářský titul nebo odpovídající vzdělání a dva roky manažerské zkušenosti OR; pět let manažerské zkušenosti (hodnoceno případ od případu) 2. Úroveň 7 postgraduální diplom * OR; Žadatelé bez 7 diplom úrovni, ale drží významné manažerské zkušenosti budou považovány za pro pokročilé vstupu na případ od případu. 3. Dobrá znalost angličtiny * Uchazeči drží EduQual Level 7 postgraduální diplom v podnikání budou mít nárok na přímý vstup do MA v marketingu a inovace (Top Up). Co je součástí? Následující text je součástí pro všechny druhy studia: Učební materiály, které obsahují strukturované poznámky přednáška, praktické aplikace dávat příklady reálného světa, a případové studie, které napadají vás aplikovat své znalosti Hodnoticí materiály prostřednictvím našeho Integrovaná modulární studijní systém (IMSS) E Learning Platform LS Online Společenství zůstat v kontaktu a sdílet s ostatními studenty on-line Komplexní e-knihovna, která obsahuje doporučené studijní texty a příručky jsou k dispozici na on-line čtení Zprávy Mintel trhu, které poskytují průmyslu zprávy, finanční analýzy a firemní informaci Dva Bezplatné digitální publikace, na podporu revize Kromě výše uvedených, obdržíte také následující: Vítáme webový seminář na zahájení kurzu On-line webové semináře pro Zadání / zkoušky workshopů Vyhrazená one-to-one lektor je přiřazena poskytovat komplexní podporu průběhu One-to-one dozor pro všechny moduly velkém projektu Modul Synopse Na konci tohoto kurzu, měli byste být schopni: Vytvoření rámce pro pochopení a analyzování marketingových procesů v různých organizačních typů, se setkávat různé a měnící se obchodní prostředí Rozvíjet praktický výzkum a analytické funkce v rámci tržního strategie, a to zejména při formulování hodnotových propozic v poskytovateli spotřebitelských vztahů Review, upravovat a používat přenosné marketingových konceptů a dovednosti v oblasti řízení produktu a rozvoje trhu, zejména z strategického hlediska, a posoudit kriticky tržně zdrojů dat a informací z různých organizací a použít pro strategického marketingového rozhodování Prověřit různých tvůrčích přístupů k produktu a designu služby, kreativity a inovací, které mohou přispět k organizačním bohatství a rozvíjet intelektuální mistrovství v oblasti marketingového řízení a inovace [-]

Contact