Hamdan Bin Mohammed Smart University

Úvod

Read the Official Description

ReadSpeaker Poslechněte si tuto stránku pomocí

Pod vedením Jeho Výsost šejk Mohammed bin Hamdan bin Rashid Al Maktoum, korunní princ Dubaje a prezident univerzity, univerzita se ujal nasazení kvality a dokonalosti a vědeckého výzkumu prostřednictvím e-learningu podél kultury arabského regionu. A to se jasně ukázalo při disciplínách akademický úvěr pro řízení podniku, kvalita, školství, zdravotnictví a životního prostředí. V průběhu tohoto procesu, univerzita získala důvěryhodnost a uznání mezinárodního zasloužený, a to zejména s ohledem na pokrok akademických programů a profesionální odlišný nesplňují současné potřeby trhu práce, ale jsou navrženy tak, jako to, co se objeví v budoucnu na potřeby rozvíjejícího se podnikatelské komunity ve Spojených arabských emirátech a zbytku světa Arabi.

Tento inovativní projekt vznikl ve vysokém školství v roce 2002, díky nápadům a snahám Dr. Mansoor Al Awar, prezident univerzity, kteří se podíleli na práci na přípravě a realizaci ke splnění naděje a touhy nové generace mladých Arabů se stala potřeba pro vzdělávání současné a moderní, z přesvědčení, že e-learning je vzdělávání budoucnosti a že má významnou úlohu v umožnění těmto mladým lidem. Vzhledem k tomu, tento projekt byl založen na vizionářský průkopník přispěl k vydláždit cestu pro ministerstva pro vysokoškolské vzdělávání a vědecký výzkum ve Spojených arabských emirátech se nastavit jasná kritéria pro přijímání e-learning institucí.

Od svého založení, univerzita pracoval na rozvoji znalostní ekonomiky zahájením pilotních iniciativ v oblasti vědeckého výzkumu, jehož cílem je oživit ducha vědeckého výzkumu v celém arabském regionu, a nejprominentnější z těchto iniciativ organizuje výroční vědeckou konferenci, která zahrnuje pod její záštitou tři konference jsou konference Kvalita a vynikající výsledky v oblasti e-learningu Výroční konference a e-zdraví a životní prostředí. Navíc, univerzita zveřejnila osm vědeckých časopisech na základě upravil významných akademiků z celého světa. Kromě toho, že byl zjištěn výrazný iniciativy zahrnovaly na Blízkém východě centrum pro výzkum o situaci a vývoji, a zahájení ocenění vědeckého výzkumu a jiných dalších ocenění v regionu, které přispěly k vynikající vědecké podpory výzkumu a podporovat akademické a vědecké vedení v oblasti vzdělávání a příbuzných oborech orientace.

O integrovaném pracovním programu si klade za cíl provést významnou roli na úrovni komunity základě, se účastnila pilotních projektů vedly k vytvoření programu na Blízkém východě s cílem zajistit kvalitu e-learningu, a sdružení na Středním východě e-learningu a Asociace Blízkého východu Kvalita vědecká společnost e-zdravotnictví. Tyto iniciativy vyvrcholily v rámci projektu "Iniciativa e-learning komunita ", který byl zahájen na univerzitě v roce 2013.

Univerzita byla uznána bezprecedentní akademicky na mezinárodní úrovni díky své úzké vazby na nejvýznamnějších světových vzdělávacích institucí a institucí zabývajících se vzděláváním, jako byl první vzdělávací institucí v regionu, který je hostitelem Trvalý konferenci Mezinárodní rady pro distanční vzdělávání (rozsah 2012). Univerzita také podařilo uzavřít spojenectví a mezinárodních partnerství s University of California, Berkeley, University of Bradford, University of St. Gallen, U 21 Global, Univerzita University of South Africa, australský institut lidských zdrojů, mezinárodní federace nemocnic, vysoká škola univerzity University of Maryland, Asian e-University, seznam pokračuje ,

Kromě výše, univerzitní připojil k aktivním členem mnoha mezinárodních orgánů a institucí, jako je Mezinárodní rady pro distančního vzdělávání, Evropské skupiny pro výrobu školství, britského jakosti nadace, Evropská nadace pro management kvality, Mezinárodní federace pro zpracování informací, spolu s mnoha dalšími.

Stručně řečeno, univerzita přinesla kvalitativní posun ve vysokoškolském vzdělávání prostřednictvím rozvoje základě které se zaměřují na studenty ve své strategie řešení, což znamená, že její schopnost poskytovat zkušenosti z nejvíce inovativní a všestranná než jakýchkoli zkušeností učenci získané v jakémkoli areálu, a to díky vynikající studijní prostředí, které zahrnuje učení životní prostředí Virtual Campus pošty. Jak tyto vzdělávací prostředí využívá nejnovější inovační technologie, jako je mobilní telefon a učení kódů debaty a ve třídě techniky a elektronických výukových her a sociálních sítí, v prostoru integrovaného vzdělávání směřuje k dosažení potřeb studentů a absolventů a odborníků podobný. V neposlední řadě na závazku univerzity v zaměření na studenty ze Stálého horlivostí poskytovat plnou podporu, aby jim z akademických postupy přejímky prostřednictvím virtuálních komunit a klubů učenců, stejně jako dalších výukových zdrojů, jako jsou elektronické knihovny a elektronických služeb odborného poradenství, která využívá nejnovější vývoj v oblasti informačních technologií a komunikační službu pro studenty podél svět.

This school offers programs in:
  • English
  • Arabic

Vidět MA » Zobrazit magisterské programy »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Magistr

Magistr Managementu V Podnikatelské Vedení

Online & Campus forma Denní studium 3 semestry September 2016 Spojené arabské emiráty Dubaj

Tento program je určen k přípravě absolventy s dovednostmi a znalostí, které potřebují, aby pracoval jako podnikatelského vůdce v globální ekonomice. Žáci posoudí, prozkoumat, kritiku, a oslavit fenoménu podnikatelského vedení a řízení v malých i velkých organizací veřejného, ​​soukromého a sociálního sektoru. [+]

Master of management v podnikatelského Vedení Přehled programu Tento program je určen k přípravě absolventy s dovednostmi a znalostí, které potřebují, aby pracoval jako podnikatelského vůdce v globální ekonomice. Žáci posoudí, prozkoumat, kritiku, a oslavit fenoménu podnikatelského vedení a řízení v malých i velkých organizací veřejného, ​​soukromého a sociálního sektoru. Důraz bude kladen na roli podnikatelského vedení hraní přes životních cyklů lidí Co je jedinečné o tomto programu? Jediný takový studijní program nabízen v celém regionu: Navrženy tak, aby vyhovovaly "intrapreneurs", vůdců velkých nebo středních podniků, kteří chtějí růst jejich podnikání a služeb v nových směrech uspokojit poptávku spotřebitelů nebo strategických cílů. Navržen tak, aby vyhovovaly podnikání a sociální "podnikatelů", kteří usilují o zahájení malou firmu nebo sociální / komunitní podniků a pěstovat ji na zralosti. Použití nejpokročilejšími metod výuky a učení k rozvoji zvláštní odborné znalosti a kompetence Flexibilní modelu doručování prostřednictvím e-learningového médium tak, aby vyhovovaly životy zaneprázdněné profesionály v zaměstnání na plný úvazek Učil odborníky světových založené na čtyřech kontinentech. Znalosti a případy přizpůsobit kultuře v regionu Blízkého východu a severní Afriky. Cílová skupina Master of Management v podnikatelského Leadership Program je určen na rozvoj kompetencí nové generace vůdců z velkých nebo středních podniků, kteří chtějí růst jejich podnikání a služby pro nové směry, a poptávku spotřebitelů nebo strategických cílů. Program je určen také pro ambiciózní jedince, jehož cílem je zahájit malých podnikatelských aktivit, a pro ty, kteří jsou v počátečních fázích start-up, který si přeje, aby růst jejich podnikání do stádia zralosti. To je také velmi přínosné pro vedoucí manažery a vedoucí ve velkých organizacích zabývajících se vývojem nových produktů, služeb, nové nápady na trh pro spotřebitelské výhody. Pracovní příležitosti Odborníci již v organizacích veřejného, ​​soukromého a sociálního sektoru může obsadit klíčové pozice v různých organizacích jako jsou generálními řediteli, předsedy, předseda představenstva, rizikového kapitálu, manažer výzkumu a vývoje, a intrapreneurs. U absolventů a odborníků s nezávislého myšlení, kteří chtějí být "svým vlastním šéfem '; mohou začít své vlastní podnikání a stát se "sériový" podnikatel. Program Cíle Vytvořit a založili úspěšné podnikatelské podniky; Olovo podnikatelské podniky; Vybudovat a rozvíjet úspěšné podnikatelské podniky Udržovat a sklizeň podnikatelské podniky úspěšně. Efektivně komunikovat s vnitřními volebních obvodů podnikatelské podniku, včetně důstojníků, řídících pracovníků, zaměstnanců a zástupců; Vytvořte inovativní nápady pro nové produkty / služby Efektivně komunikovat s externími volebních obvodů podnikatelského podniku, včetně zákazníků, investorů, věřitelů, dodavateli a regulačními orgány. Program Výsledky Formulovat životaschopný podnikatelský plán pro vytvoření nové obchodní podnik. Použít pojmy a principy podnikatelského rizikového vedení k vytváření nových myšlenek, produktů a služeb Navrhnout a implementovat efektivní strategie pro růst podnikatelského podnik Použít efektivních finančních technik k zahájení, udržovat a hodnotit výsledky podnikatelského podniku Navrhněte efektivní komunikační mechanismy pro zajištění správné komunikace s vnitřními obvodech podnikatelského podniku Použít pojmy a principy kreativity a inovace k vytvoření nového obchodního podniku; Vytvoření vhodných a účinných komunikačních kanálů s externími volebních obvodů podnikatelských podniků. [-]

Magistr V Oblasti Projektového řízení

Online & Campus forma Denní studium September 2016 Spojené arabské emiráty Dubaj

Master of Project Management je dvouletý program navržen tak, aby vám paže s kvalifikací pro řízení lidí, procesů nebo odvětví v blízkovýchodních organizacích. [+]

Mistr v oblasti projektového řízení Projektové řízení se ukázal jako rozhodující faktor, který určuje úspěch organizace. Ať už je to tváří v tvář hospodářské krizi nebo generování velký obrat, hraje zásadní roli v růstu společnosti. Master of Project Management je dvouletý program navržen tak, aby vám paže s kvalifikací pro řízení lidí, procesů nebo odvětví v blízkovýchodních organizacích. Učební plán je navržen tak, aby vám důkladnou znalost základních pojmů, principů a technik v rámci projektového řízení. [-]

MA

Master Of Arts V On-line Curriculum A Instrukce:

Online & Campus forma Denní studium 3 semestry September 2016 Spojené arabské emiráty Dubaj

Vydělávat na pokroku technologií učení, tento program otevírá vzdělávací prostor, kde student (s) s prvním stupněm v oblasti vzdělávání, lidských nebo společenské vědy bude vybudovat kapacity potřebné k technologii, zlepšit své pedagogické praxe, pokud jsou zapojeni do vzdělávání nebo odborné přípravy kariéry. [+]

Master of Arts v on-line Curriculum a instrukce: Přehled programu Vydělávat na pokroku technologií učení, tento program otevírá vzdělávací prostor, kde student (s) s prvním stupněm v oblasti vzdělávání, lidských nebo společenské vědy bude vybudovat kapacity potřebné k technologii, zlepšit své pedagogické praxe, pokud jsou zapojeni do vzdělávání nebo odborné přípravy kariéry (dospělý pedagogika, školení, komunikace, instruktážní design). MA OCI zaměřuje na excelenci ve vývoji, implementaci, poskytování a vyhodnocování on-line kurzů. MA OCI kombinuje obecné kurzy, které poskytují základy zvukové on-line vzdělávacího programu (vzdělávací a technické teorie, psychologie, vzdělání technologie, výzkumné metody), s základních kurzů o strategiích a politikách on-line pedagogiky. Kromě toho program nabízí řadu velmi specializovaných volitelných reprezentujících současné trendy v on-line vzdělávání. Co je jedinečné o tomto programu? Master of Arts v on-line kurikula a pokyny (MAOCI) program poskytuje studentům s vzdělávací, lidskosti nebo společenských věd pozadí, příležitost k posílení a zlepšení jejich pedagogických postupů a kariéry v oblasti vzdělávací design, dospělých pedagogiky, školení a komunikace prostřednictvím integrace moderních technologií a metody. Program reaguje na naléhavé potřeby arabského světa prostřednictvím vytváření kvalitní moderní vzdělávací přístupné široké veřejnosti s flexibilními způsoby doručování pomocí blended learning přístup, který kombinuje výhody self-chodil po učení, online spolupráce a tradiční tváří v tvář učení. Cílová skupina Tento program je navržen tak, aby přilákat rozmanité publikum se zájmem o vytváření, navrhování, vytváření a poskytování vzdělávacích materiálů pomocí on-line technologií a digitálních médií. Studenti se zázemím v oblasti vzdělávání, lidských a společenských věd (psychologie, sociologie, filosofie), stejně jako akademici, personalisty, a korporační trenéři budou mít plný prospěch z tohoto programu. Pracovní příležitosti Po dokončení tohoto programu, absolventi stanou instruktážní návrháři, vývojáři e-obsahu či dalších rozvíjejících se pozice v vzdělávacích inovací ve školách, státních nebo soukromých vzdělávacích ústavů a ​​univerzit, nebo lidských zdrojů a oddělení profesního rozvoje. Program Cíle Připravit studenty a budoucí e-instruktážní konstruktérům vyvíjet, implementovat, dodat a posoudit distančního vzdělávání / online programy. Zdokonalit své schopnosti používat všechny vlastnosti on-line vzdělávací prostředí s cílem zlepšit praktiky svého studenta (y) a inovovat ve své vlastní praxi. Vystavit studenty a budoucí pedagogické inženýry hlavních pojmů a teorií týkajících se vzdělávání, výuku a výcvik pomocí vzdělávacích technologií, stejně jako pedagogické aplikace těchto pojmů k účinnému poskytování on-line vzdělávání. Rozvíjet povědomí o vznikající souvislosti s on-line globálního vysokoškolského vzdělávání. Připravte budoucích absolventů s kritickým pochopení rámců participativní produkce znalostí, zajištění kvality a uznávání kvalifikací, která je nezbytná formulovat účinné strategie on-line učení v budoucnosti. Rozvíjet schopnosti studentů používat autentické metody a strategie posouzení k vyhodnocení, uplatňovat a přizpůsobovat vzdělávací plány, při současné podpoře alternativních cílů a strategií v případě potřeby, zejména ve vztahu k zjištěními v rámci posouzení. Poskytnout studentům s moderními principy vzdělávací design, které jim umožní účinně využívat web / multimediální e-learning nástroje pro tvorbu. Připravit studenty k rozvoji, posílení / add-hodnotu metodik pro plánování, řízení, vytváření a hodnocení on-line vzdělávací scénáře a aktivity. Poskytují žákům, uživatelů a autorů materiálu s dobrou znalost duševního copyright (IPR) otázky vlastnictví a aby byl dopad na digitální on-line vzdělávání. Program Výsledky Prokázat znalost významných vzdělávacích teorií a jejich aplikace pro analýzu, provádění a hodnocení on-line programy a systémy vzdělávání. Prokázat schopnosti analyzovat potřeby studentů a jejich důsledky v výchovných a vzdělávacích otázek. Prokázat schopnosti vybrat plán a realizovat nejvhodnější a inovativní pedagogické strategie, s ohledem na kontext vzdělávání, student (y), profily a poznatky se naučit, contextualized nebo vytvořené od základů. Prokázat schopnosti identifikovat a definovat cíle a cíle pro specifické oblasti studia a aplikovat principy vzdělávací design k návrhu příslušných studijních materiálů přizpůsobených této oblasti studia. Prokázat schopnosti, aby odpovídaly učení souvislosti a odpovídající technologii. Prokázat schopnost kriticky analyzovat potenciálů učebních technologií a aplikovat tyto schopnosti k posílení návrhu a dodávky obsahu, zajištění reflexivní a učení založeného na spolupráci. Prokázat schopnost kriticky zhodnotit dopad těchto různých technik hodnocení na procesu učení, aplikovat postupy hodnocení kompetence-založené a efektivně měřit výsledky učení. Prokázat schopnosti vytvořit formativní a sumativní hodnocení plány, navrhovat platný a spolehlivý vzdělávání studentů nástrojů pro posuzování a spravovat jak formativní i sumativní činností spojených s posuzováním v kurzu. Prokázat teoretické a praktické znalosti o role e-tutora, e-moderátor a e-učitele. Předvést své znalosti, dovednosti a schopnosti potřebné k provádění online doučování relace poskytuje účinnou on-line podporu pro studenty, a to buď jednotlivci nebo ve skupinách. Prokázat kapacitu pro uplatňování koncepce práv duševního vlastnictví, politiky a přístupy v souladu s mezinárodními standardy a se vyvíjejících politik k zavádění vzdělávacích obsahů. Prokázat schopnost kriticky analyzovat a aplikovat etické principy vhodné pro on-line vývoj kurzů, jako jsou například různé výklady "otevřených vzdělávacích zdrojů", "neobchodní", a využívání "Nezasahujte" materiálů do otevřených vzdělávacích zdrojů. Prokázat schopnost syntetizovat a aplikovat kvalitativní a kvantitativní výzkum metodiky pro on-line vzdělávání, jako je například teorie-řízený designy, teorie budování výzkum nebo výzkum designu bázi. Prokázat schopnost rozlišovat mezi různými výzkumnými přístupů a odkaz výzkumný problém, teorie a designu. Být schopen: identifikovat výzkumná témata, formulovat cíle a přesné výzkumné otázky a jejich odpovědi; provádět základní kvalitativní a kvantitativní analýzy dat; vytvořit návrhy výzkumných záměrů, včetně pracovní balíky a časové osy, který povede k literární rešerše, prezentovat bibliografie a aby citací. [-]

Videos

Hamdan Bin Mohammed E-University

e-learner testimony