University of Minho - Institute of Education

Úvod

Read the Official Description

O Institut vzdělávání (IE) Jedná se o organickou jednotku z University of Minho (UM), vytvořený v roce 2009 společný Ústav dítě studuje (IEC) a Institut vzdělávání a psychologie (IEP)Ve své vzdělávání součást. V souladu se svým statutem, mise IE je rozvíjet vzdělávací projekty, výzkum a interakci se společností v širokém oblasti vzdělávání, a tím přispět k rozvoji a blahobytu jednotlivců, skupin, organizací vzdělávání a společnost.

Výuka aktivita IE porouchá v bakalářském, magisterském a doktorském programu, vlastní nebo sdílené s jinými školami UM. Také pokryje pokročilé vědecké stáže, doktoráty ve spolupráci s zahraničními univerzitami a post-doktorátů. Ve spojení s vzdělávacích aktivit, výzkum proveden v IE se zaměřuje na procesy, vzdělávání agentů a kontextů, vyučování, vzdělávání, odborné přípravy a sociálně-vzdělávací rozvoj. Interakce aktivity se společností, jež se týkají, například, školení, studie a názory, jsou způsob, jak zpřístupnit komunitě znalosti a dovednosti učitelů a výzkumných pracovníků ústavu.

IE různé projekty přesahovat národním kontextu, a na mezinárodní úrovni zaslouží důraz na spolupráci se zeměmi v okolních kulturních a jazykových podmínek, jako v případě portugalských mluvících zemí. Za účelem dosažení svého poslání, tj partnery s národními a mezinárodními institucemi za účelem vzájemného obohacení a dosažení společných cílů.

mise

O Institut vzdělávání Je to organická jednota výuky a výzkumu na univerzitě Minho, jehož posláním je rozvíjet vzdělávací projekty, výzkum a interakci se společností ve znalostní oblasti vzdělávání a příbuzných oborů.

O Institut vzdělávání přihlásil pochopení školství jako vědecké a odborné oblasti, v ocenění transdisciplinary rámce, má za cíl vytvářet, šířit a aplikovat poznatky o více kontextů, diskurzů, témat a procesů, které tvar vzdělání jako oblasti výzkumu a praxe, přispívá ke podpora demokratického občanství a rozvoj a dobré životní podmínky jednotlivců, skupin, organizací a společností.

Cíle

Splnění mise uvedené v předchozím článku, je zaručena existencí vědeckého projektu, výuky a diferencovaná intervence, udržitelné a kvalitní, prováděných organické jednoty, sloužil definované organické podjednotek důsledně a vhodně strukturované způsobem, a cílení následující cíle:

  • vysokoškolské vzdělání na nejvyšší úrovni, a to prostřednictvím diverzifikované vzdělávací nabídky, která zahrnuje absolventa a postgraduální vzdělávání a žádné školení vedoucí k míře počáteční a pokračující, pedagogy, učitele a další technické a výcvik agentů a sociálně-vzdělávací intervence pro všechny úrovně vzdělávání, školy a non-školského systému, jakož i pro všechny obchodní sektory, které tvoří valence vzdělávání, odborné přípravy a učení po celý život;
  • provádějící systematický výzkum a organizované v mezinárodním rámci, v formální, neformální a neformální, zejména: hodnoty, myšlenky a vzdělávacích systémů; historické, socio-kulturní a organizační kontexty, sociální a vzdělávací postupy; formy, metody, technologie a komunikační postupy; učební plán a hodnocení; vzdělávání a rozvoj lidských zdrojů; jednotlivci a skupiny, učně nebo trenéři, pokrývající mnohost vzdělávacích procesů, školení a vzdělávání v průběhu života;
  • převod, výměnu a využívání vědeckých a pedagogických znalostí prostřednictvím rozvoje intervenčních projektů a spolupráce na regionální, národní i mezinárodní úrovni, provádění programů a vzdělávacích aktivit a školení, obecnější rámci permanentní interakci se společností, na základě vzájemnosti ocenění;
  • vědecké, vzdělávací a kulturní výměna s institucemi a národními a mezinárodními organizacemi, a to prostřednictvím mobility studentů, učitelů, výzkumných pracovníků a nepedagogických pracovníků, vzdělávacích partnerství, výzkum a další mezinárodní spolupráce, a to zejména v zemích portugalsky mluvící;
  • podporovat aktivity, které umožňují přístup a potěšení z kulturních statků pro všechny osoby a skupiny, vnitřních a vnějších Ústavu a univerzity.
This school offers programs in:
  • Portuguese (Portugal)

Zobrazit magisterské programy »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Magistr

Magisterský Titul Ve Výuce Tělesné Výchovy V Primárním A Sekundárním Vzdělávání

Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

, Napomáhá cyklu studia na titul Master of vzdělávání výuce fyziky v základním a středním vzdělávání, vytvořený při realizaci Boloňského procesu, poskytuje odbornou kvalifikaci pro výuku v oblasti tělesné výchovy v primární a sekundární vzdělávání, v souladu zákonem odborného soustavy kvalifikací pro výuku na předškolní vzdělávání a základní a střední vzdělávání (dekret-zákon č 79/2014 ze dne 14. května a prohlášení o opravě č 32/2014). [+]

, Napomáhá cyklu studia na titul Master of vzdělávání výuce fyziky v základním a středním vzdělávání, vytvořený při realizaci Boloňského procesu, poskytuje odbornou kvalifikaci pro výuku v oblasti tělesné výchovy v primární a sekundární vzdělávání, v souladu zákonem odborného soustavy kvalifikací pro výuku na předškolní vzdělávání a základní a střední vzdělávání (dekret-zákon č 79/2014 ze dne 14. května a prohlášení o opravě č 32/2014). Tento cyklus studií se zaměřuje na vzdělávání učitelů tělesné výchovy v primární a sekundární vzdělávání, které mohou také intervenovat na 1. cyklu základního vzdělávání, jako součást kurikula obohacování uranu. Být strukturované na tvorbě 1. cyklu studia v oblasti tělesné výchovy, si klade za cíl zajistit znalostí a základních dovedností pro učitele v různých vzdělávacích úrovních, pro které více profesionální, s přihlédnutím ke zvláštnostem každého z nich. [-]

Magisterský Titul V Oboru Dětských Studiích - Specializací V Psychosociální Intervence S Dětmi, Mládež A Rodiny

Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru dítě studuje, plocha Obory psychosociálního zásahu s dětmi, mládež a rodiny, si klade za cíl: podporovat rozvoj pokročilého výzkumu psychosociálního zásahu s dětmi, mládež a rodiny; podporovat prohloubení teoretických a praktických znalostí v oblasti vzdělávání, dítě a ochranu mládeže a rodiny zásahu; vytvoření podmínek pro zlepšení psychosociálního zásahu s dětmi, mládeže a rodiny, které jsou efektivně a účinně se vrátil k rozvoji programů v oblastech formálního i neformálního vzdělávání a sociální intervence v Portugalsku. [+]

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru dítě studuje, plocha Obory psychosociálního zásahu s dětmi, mládež a rodiny, si klade za cíl: podporovat rozvoj pokročilého výzkumu psychosociálního zásahu s dětmi, mládež a rodiny; podporovat prohloubení teoretických a praktických znalostí v oblasti vzdělávání, dítě a ochranu mládeže a rodiny zásahu; vytvoření podmínek pro zlepšení psychosociálního zásahu s dětmi, mládeže a rodiny, které jsou efektivně a účinně se vrátil k rozvoji programů v oblastech formálního i neformálního vzdělávání a sociální intervence v Portugalsku. Dokončení první rok poskytuje studentům s Specializace certifikát v psychosociální intervence s dětmi, mládež a rodiny. Úspěšné dokončení magisterského uděluje magisterský titul v oboru dítě studuje. [-]

Magisterský Titul V Oboru Filozofie Výuce Na Středních školách

Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

, Napomáhá cyklus studie magisterský titul v oboru filozofie výuce na úrovni sekundárního vzdělávání, která byla vytvořena při realizaci Boloňského procesu, poskytuje odborné kvalifikaci pro výuku Filozofie pro sekundární vzdělávání, jak je stanoveno zákonem odborného systému kvalifikací pro Učení na předškolní vzdělávání a základní a střední vzdělávání (dekret-zákon č 79/2014 ze dne 14. května a prohlášení o opravě č 32/2014). [+]

, Napomáhá cyklus studie magisterský titul v oboru filozofie výuce na úrovni sekundárního vzdělávání, která byla vytvořena při realizaci Boloňského procesu, poskytuje odborné kvalifikaci pro výuku Filozofie pro sekundární vzdělávání, jak je stanoveno zákonem odborného systému kvalifikací pro Učení na předškolní vzdělávání a základní a střední vzdělávání (dekret-zákon č 79/2014 ze dne 14. května a prohlášení o opravě č 32/2014). Tento cyklus studií filozofie se zaměřuje na vzdělávání učitelů pro sekundární vzdělávání, že odborníci jsou informováni, kritický a aktivní, schopný: přestavět jejich myšlení a jednání po celý život; struktura, sledovat a vyhodnocovat společensky relevantní učení v souvislosti s integrální rozvoj jednotlivců a jejich plné začlenění ve škole a ve společnosti; začlenit metodiky řídit principy reflexivity, automatickou detekcí, kreativity a inovací, což čestné místo na výzkum, a to nejen jako zdroj poznání, ale spíše jako způsob poznávání a zasahování; vyvinout vědomé akce, promyšlené a odpovědné v rámci odborné praxe. [-]

Magisterský Titul V Oboru Hudební Výchova

Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

, Napomáhá cyklus studia na magisterské studium oboru hudební výchovy, vytvořený při provádění boloňského procesu a organizována společně s ILCH (hudební oddělení), poskytuje odborné kvalifikace pro specializovanou výuku hudebních stanoveným režimem Právní Povolit Professional pro výuku v předškolní vzdělávání a základní a střední vzdělávání (dekret-zákon č 79/2014 ze dne 14. května a prohlášení o opravě č 32/2014, která odkazuje na vyhlášku č 693/98, které upravuje skupiny nábor). [+]

, Napomáhá cyklus studia na magisterské studium oboru hudební výchovy, vytvořený při provádění boloňského procesu a organizována společně s ILCH (hudební oddělení), poskytuje odborné kvalifikace pro specializovanou výuku hudebních stanoveným režimem Právní Povolit Professional pro výuku v předškolní vzdělávání a základní a střední vzdělávání (dekret-zákon č 79/2014 ze dne 14. května a prohlášení o opravě č 32/2014, která odkazuje na vyhlášku č 693/98, které upravuje skupiny nábor). Tento cyklus studií se zaměřuje na vzdělávání učitelů v poboček hudební nástroj, hudební vědy a sborového, které jsou o profesionální, kritický a aktivní, schopný: přestavět jejich myšlení a jednání po celý život; struktura, sledovat a vyhodnocovat společensky relevantní učení v souvislosti s integrální rozvoj jednotlivců a jejich plné začlenění ve škole a ve společnosti; dostat teoretické a technické znalosti k vybudování vzdělávací a umělecké projekty v rámci odborné výuky hudby; začlenit metodiky řídit principy reflexivity, self-směr, kreativity a inovací, což čestné místo na výzkum, a to nejen jako zdroj poznání, ale spíše jako způsob poznávání a zasahování; vyvinout vědomé akce, promyšlené a odpovědné v rámci odborné praxe. [-]

Magisterský Titul V Oboru Pedagogických Vědách - Pedagogický Dozor Ve Výuce Matematiky

Online forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií vedoucích k magisterský titul v oboru pedagogických věd - Specializace na pedagogický dozor matematiky Vzdělání je mistr pro další vzdělávání učitelů a vychovatelů mateřských v matematice oblasti. [+]

Cyklus studií vedoucích k magisterský titul v oboru pedagogických věd - Specializace na pedagogický dozor matematiky Vzdělání je mistr pro další vzdělávání učitelů a vychovatelů mateřských v matematice oblasti. Mistr si klade za cíl: podporovat získání a rozvoj znalostí v oblasti pedagogický dozor, se zvláštním důrazem v kontextu matematiky vzdělávání; podpořit rozvoj dovedností self-vzdělávání učitelů, na základě výzkumu v matematice vzdělávání; podpoří přípravu vzdělavatelů učitelů pro učitele základních a středních škol; podporovat výzkum a inovace v oblasti dohledu v matematice vzdělávání. Kombinace průřezové a zvláštní vzdělávací oblasti, Mistr postupně rozvíjí dovednosti v pedagogický dozor, vzdělávání matematiky a vzdělávacími výzkumnými rozměrů. Dokončení první rok poskytuje studentům Postgraduální diplom v oboru pedagogický dozor matematiky vzdělávání. Úspěšné dokončení magisterského studijního programu se uděluje magisterský titul v oboru pedagogických věd. [-]

Magisterský Titul V Oboru Pedagogických Vědách - Pedagogický Dozor V Přírodovědném Vzdělávání

Online forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, oblasti specializace v pedagogický dozor v přírodovědném vzdělávání, je Masters pro další vzdělávání učitelů mateřských škol a učitelů v oblasti fyzikální a přírodních věd. [+]

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, oblasti specializace v pedagogický dozor v přírodovědném vzdělávání, je Masters pro další vzdělávání učitelů mateřských škol a učitelů v oblasti fyzikální a přírodních věd. Mistr si klade za cíl: podporovat získání a rozvoj znalostí v oblasti pedagogický dozor, se zvláštním důrazem v kontextu přírodovědného vzdělávání; podporovat rozvoj dovedností sebe - vzdělávání učitelů, založených na výzkumu a vzdělávání v oblasti vědy; podporovat připravenost vzdělavatelů učitelů pro učitele základních a středních škol; podporovat výzkum a inovace v oblasti dohledu v přírodovědném vzdělávání. Kombinace oblasti příčné a specifického vzdělávání Mistr postupně rozvíjí dovednosti v pedagogické dohledu, vědy vzdělávání a vzdělávací výzkumné rozměrů. Dokončení první rok poskytuje studentům Postgraduální diplom v oboru dozoru v přírodovědném vzdělávání. Úspěšné dokončení magisterského studijního programu se uděluje magisterský titul v oboru pedagogických věd. [-]

Magisterský Titul V Oboru Pedagogických Vědách - Specializací Na Tvorbě Osnov A Vzdělávacích Inovací

Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Dokončení první rok poskytuje studentům Postgraduální diplom v oboru Curriculum vývoj a vzdělávacích inovací. Úspěšné dokončení magisterského studijního programu se uděluje magisterský titul v oboru pedagogických věd. [+]

Cyklus studií, vedoucí k Magisterský titul v oboru pedagogických věd, areál Obory Curriculum rozvoje a vzdělávacích inovací, Je určen především pro specializované vzdělávání profesionálů všech stupňů vzdělání a vzdělávání, zejména ty, které vykonávají funkci koordinace a vedení v souvislosti s řízením osnov; Učitelé, kteří chtějí posílit své schopnosti v budově třídě a školních osnov projektů; vedoucí a poradci, které doprovázejí zahájení odborné praxe; technici a konzultanti, kteří v různých místních nebo národních organizací a projektů, zasáhnout do navrhování, vývoj a hodnocení učebních osnov a výukových materiálů, nebo dohlížejí vypracování osnov a inovačních projektů. Školení cesta v této oblasti specializace umožní magisterské studentům získat i rozvíjet znalosti a dovednosti v oblasti rozvoje studijních programů; diskutovat politiky, modely, procesy a postupy v učebních osnov; vybudovat design, řízení a vyhodnocování projektů zařízení, rámováno v rámci požadavků vzdělávacích inovací a rozvoj výzkumných dovedností a produkci znalostí relevantní pro transformaci kurikulárních praktik v různých vzdělávacích a školicích kontextu. Dokončení první rok poskytuje studentům Postgraduální diplom v oboru Curriculum vývoj a vzdělávacích inovací. Úspěšné dokončení magisterského studijního programu se uděluje magisterský titul v oboru pedagogických věd. [-]

Magisterský Titul V Oboru Pedagogických Vědách - Specializací Na Vzdělávací Technologie

Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, plocha Obory vzdělávací technologie, se zaměřuje na vzdělávání odborníků v oblasti informačních a komunikačních technologií aplikovat na vzdělávání / odborná příprava. [+]

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, plocha Obory vzdělávací technologie, se zaměřuje na vzdělávání odborníků v oblasti informačních a komunikačních technologií aplikovat na vzdělávání / odborná příprava. Tento magisterský má za cíl: podpora na pořízení, vývoj a prohloubení znalostí a dovedností v oblasti didaktické techniky; podporovat přípravu učitelů, školitelů a dalších odborníků v oblasti vzdělávání s odbornými znalostmi v didaktické techniky; specialisté školení a techničtí pracovníci pro profesionální struktur a prostor v oblasti návrhu, výroby, vývoje a hodnocení vzdělávacích technologií; podporovat self-školení kompetence, na základě výzkumu v oblasti vzdělávání, zejména v didaktické techniky; podpora rozvoje kapacit pro výzkum a inovace v oblasti didaktické techniky. Dokončení první rok poskytuje studentům Postgraduální diplom v oboru didaktické techniky. Úspěšné dokončení magisterského studijního programu se uděluje magisterský titul v oboru pedagogických věd. [-]

Magisterský Titul V Oboru Pedagogických Vědách - Specializací Na školské Správy

Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Poté, co byla první pán je vytvořen v Portugalsku v této oblasti, cyklus studií vedoucích ke stupni magisterského pedagogických věd, areál Obory školské správy, byla založena jako vzdělávací projekt, který se zaváže jako přednostní reference tři požadovaná vědecké oblasti: Vzdělávací Správa, Vzdělávací politika a Metodologie výzkumu. [+]

Poté, co byla první pán je vytvořen v Portugalsku v této oblasti, cyklus studia vedoucí k získání titulu Titul magistra v oboru pedagogických věd, areál Obory školské správy, Byla založena jako vzdělávací projekt, který se zaváže jako přednostní odkazy tři požadovaná vědeckých oblastí: školské správy, vzdělávací politika a výzkum metodiky. Tento magisterský titul poskytuje vztah k sociologickým přístupům vzdělávání a organizací a školské správy, jakož i na analýzu spojení mezi vzdělávací politiky a správy na různých úrovních. Tak, tento stupeň je zaměřen na přípravu budoucích mistrů s dovednostmi v teoretické oblasti školské správy, sociologie vzdělávacích organizací, vzdělávací politiky, metodiky výzkumu a technik pro sběr a analýzu údajů, tím, že jim s aktualizovaným a kritickým znalostí o výzkumu národní a Mezinárodní referencí v této oblasti a umožnění jejich začlenění do příslušného pole prostřednictvím rozvoje výzkumného projektu. Dokončení první rok poskytuje studentům Postgraduální diplom v oboru školské správy. Úspěšné dokončení magisterského studijního programu se uděluje magisterský titul v oboru pedagogických věd. [-]

Magisterský Titul V Oboru Pedagogických Vědách - Specializací Ve Vzdělávání Dospělých

Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, plocha Specializace ve vzdělávání dospělých, je cyklus studií, které se zaměřuje na rozvoj kompetencí v oblasti vzdělávací politiky, historie a základy vzdělávání dospělých, pedagogiky, odborné přípravy a výzkumných metod , sociologie non-školní vzdělávání, vzdělávání dospělých, projekty designu, řízení a hodnocení, a sociálně-vzdělávací intervence. [+]

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, plocha Specializace ve vzdělávání dospělých, je cyklus studií, které se zaměřuje na rozvoj kompetencí v oblasti vzdělávací politiky, historie a základy vzdělávání dospělých, pedagogiky, odborné přípravy a výzkumných metod , sociologie non-školní vzdělávání, vzdělávání dospělých, projekty designu, řízení a hodnocení, a sociálně-vzdělávací intervence. Magisterský stupeň si klade za cíl podporovat vědeckou a profesní rozvoj magisterských studentů, v souladu s požadavky cítil v této oblasti na mezinárodní scéně, stejně jako s požadavky magisterského stupně, které jasně podniká vědeckou a pedagogickou přísný výhledu a Závazek vůči základním hodnotám pro demokratickou společnost. Dokončení první rok poskytuje studentům Postgraduální diplom v oboru vzdělávání dospělých Úspěšné dokončení magisterského programu uděluje magisterský titul v oboru pedagogických věd. [-]

Magisterský Titul V Oboru Pedagogických Vědách - Specializací V Hodnocení

Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, plocha Obory hodnocení, se zaměřuje na vzdělávání odborníků v oblasti evaluace vysíláním jim schopnosti zasáhnout v několika vzdělávacích kontextech. [+]

Cyklus studií, vedoucí k Magisterský titul v oboru pedagogických věd, areál Obory Vyhodnocení, Se zaměřuje na vzdělávání odborníků v oblasti evaluace vysíláním jim schopnosti zasáhnout v několika vzdělávacích kontextech. Tak, to vybavuje magisterských studentům znalosti a dovednosti, aby: charakterizovat hodnotící kontextů, identifikací potřeb a odkrytí problémů; identifikovat lidské, materiální a finanční zdroje potřebné pro návrh a správu zařízení s posuzováním; rozvíjet hodnotící studie jsou v souladu s daným teoretického a metodologického rámce, založeného na různých výzkumných paradigmat; rozvíjení znalostí o hodnocení; diskutují teoreticky založený na pole, které je v dnešní době vysoce ceněný ze sociálního hlediska; reflektovat a intervenovat na hodnotících politiky procesů a postupů, studenti, institucí, programů, projektů, atd Dokončení první rok poskytuje studentům Postgraduální diplom v oboru hodnocení. Úspěšné dokončení magisterského studijního programu se uděluje magisterský titul v oboru pedagogických věd. [-]

Magisterský Titul V Oboru Pedagogických Vědách - Specializací V Oboru Sociologie Vzdělávání A Vzdělávací Politiky

Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, plocha Obory Sociologie vzdělávání a vzdělávací politiky, je zaměřena především na odborníky zapojené do vzdělávacích institucí (jako jsou vysoké školy a vysokých školách, základních a středních škol, školení center) a v institucích s výchovnými kompetencí (jako je vzdělávání sdružení a obcí vzdělávací služby, rekreačních středisek, rozvojových projektů a institucí, hnutí a sítí vzdělávání měst a firem). [+]

Cyklus studií, vedoucí k Magisterský titul v oboru pedagogických věd, areál Obory Sociologie vzdělávání a vzdělávací politiky, Je zaměřena především na odborníky zapojené do vzdělávacích institucí (jako jsou vysoké školy a vysokých školách, základních a středních škol, školicích středisek) av institucích se vzdělávacími kompetencí (jako je vzdělávání sdružení a obcí vzdělávací služby, rekreačních středisek, rozvojových projektů a instituce, pohyby a sítě vzdělávání měst a společnosti). Cyklus studia se zaměří na vědecké oblasti, jako je sociologie vzdělávání, vzdělávací politiku a metodologie výzkumu. Magisterský stupeň si klade za cíl podporovat vědeckou a profesní rozvoj magisterských studentů, v souladu s požadavky cítil v této oblasti na mezinárodní scéně, stejně jako s požadavky magisterského stupně, které jasně podniká vědeckou a pedagogickou přísný výhledu a Závazek vůči základním hodnotám pro demokratickou společnost. Dokončení první granty studentů postgraduální diplom v sociologii vzdělávání a vzdělávací politiky. Úspěšné dokončení magisterského studijního programu se uděluje magisterský titul v oboru pedagogických věd. [-]

Magisterský Titul V Oboru Pedagogických Vědách - Specializací V Pedagogický Dozor V Jazykovém Vzdělávání

Online forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, plocha Obory pedagogický dozor v jazykovém vzdělávání, je Masters pro další vzdělávání učitelů mateřských škol a učitelů v oblasti jazyků. [+]

Cyklus studií, vedoucí k Magisterský titul v oboru pedagogických věd, plocha Obory pedagogický dozor v jazykovém vzdělávání, je Masters pro další vzdělávání učitelů mateřských škol a učitelů v oblasti jazyků. Mistr si klade za cíl: podporovat získání a rozvoj znalostí v oblasti dozoru, se zvláštním důrazem v kontextu vzdělávání v jazycích; podporovat rozvoj dovedností sebe - vzdělávání učitelů, založených na výzkumu a vzdělávání v jazycích; podporovat odborné vzdělávání vzdělavatelů učitelů pro učitele základních a středních škol; podporovat výzkum a inovace v oblasti dohledu v jazykovém vzdělávání. Kombinace oblasti příčné a specifického vzdělávání Mistr postupně rozvíjí dovednosti v oblasti dohledu, vzdělávání a výzkumu rozměrů. Dokončení první rok poskytuje studentům postgraduální diplom v pedagogický dozor v jazykovém vzdělávání. Úspěšné dokončení magisterského studijního programu se uděluje magisterský titul v oboru pedagogických věd. [-]

Magisterský Titul V Oboru Předškolního Vzdělávání A Výuku V 1. Cyklu Základního Vzdělávání

Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v předškolním vzdělávání a přípravy z 1. cyklu základního vzdělávání, zřízené v souladu s prováděním boloňského procesu, poskytuje odbornou kvalifikaci pro výuku v mateřské škole a 1. cyklu základního vzdělávání stanovené zákonem odborného systému kvalifikací pro vyučování na předškolní vzdělávání a základní a střední vzdělávání (dekret-zákon č 79/2014 ze dne 14. května a prohlášení o opravách č 32/2014). [+]

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v předškolním vzdělávání a přípravy z 1. cyklu základního vzdělávání, zřízené v souladu s prováděním boloňského procesu, poskytuje odbornou kvalifikaci pro výuku v mateřské škole a 1. cyklu základního vzdělávání stanovené zákonem odborného systému kvalifikací pro vyučování na předškolní vzdělávání a základní a střední vzdělávání (dekret-zákon č 79/2014 ze dne 14. května a prohlášení o opravách č 32/2014). Tento cyklus studií pokračuje výcvik získané při Udělen v základním vzdělávání a poskytuje přístup a propojení mezi výukových postupů, pokud jde o vzdělávání dětství a 1. cyklu základního vzdělávání. Kromě toho, aby nárok na výuku těchto dvou úrovní, mistr využívá příslušné specifické vzdělávání pro každý z nich, podpora rozvoje integrovaného odborného profilu, což je přidaná hodnota k výchově dětí. [-]

Magisterský Titul V Oboru Speciální Pedagogiky - Specializací Na Včasné Intervence

Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studium vedoucí k získání magisterského stupně v oblasti speciální pedagogiky, Specializace v rané péče, je zaměřen na přípravu magisterské studenty přijmout inovaci modelů a praktik na úrovni rané. [+]

Cyklus studium vedoucí k získání magisterského stupně v oblasti speciální pedagogiky, Specializace v rané péče, je zaměřen na přípravu magisterské studenty přijmout inovaci modelů a praktik na úrovni rané. S tímto magisterského studia, studenti nejen rozvíjet své dovednosti v oblasti rané péče, ale také stát zmocněn k provedení zásahu v praxi související s péčí o ohrožené děti a jejich rodiny, tím, že jim poskytne znalostí o: posuzování dětí a rodin ; pochopení stávajících organizačních modelů z časných intervenčních programů pro ohrožené děti od 0 do 3 a od 3 do 6 let; praxe interdisciplinární týmová práce; práce s rodinami; vývoj, provádění a hodnocení individualizovaných podpory rodiny plánů (IFSP) a programu Individuální vzdělávání (IEP); vzdělávací výzkumné praxi a řízení a koordinace interdisciplinárních služeb a dalšího vzdělávání. Dokončení první rok uděluje studentům se specializací Certificate in rané péči. Úspěšné dokončení magisterského uděluje magisterský titul v oboru speciální pedagogiky. [-]

Magisterský Titul V Oboru Speciální Pedagogiky - Specializací V Speciálními Vzdělávacími Potřebami -cognitive Motorem Domény

Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru speciální pedagogiky, plocha Specializace na speciální pedagogiku -Cognitive-Motor Domain, usiluje inovovat způsoby, jak prohloubit dovednosti absolventů ve vědecké oblasti magisterských, neboť jim se znalostí o: základy (filozofie, práva, historie, rodinné, atd.), které vedly ke vzniku a posílení specifickými poruchami učení (SLD) [+]

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru speciální pedagogiky, plocha Specializace na speciální pedagogiku -Cognitive-Motor Domain, usiluje inovovat způsoby, jak prohloubit dovednosti absolventů ve vědecké oblasti magisterských, neboť jim se znalostí o: základy (filozofie, práva, historie, rodinné, atd.), které vedly ke vzniku a posílení specifickými poruchami učení (SLD); charakteristiky žáků s SPU; identifikaci, vyhodnocování a plánování vzdělávacích zásahů; výběr a používání strategií založených na výzkumu; na kurikulární úpravy a úpravy; vývoj, implementace a hodnocení individuálních vzdělávacích programů; učební prostředí a sociální interakce; odborná ustanovení pro pre-odborné vzdělávání; praxe pedagogického výzkumu; řízení a koordinace mezioborových služeb; další vzdělávání; spolupráce, etika a odborná praxe. Dokončení prvního roku uděluje studentům se specializací Certifikát speciálními vzdělávacími potřebami -Cognitive-Motor doménu. Úspěšné dokončení magisterského uděluje magisterský titul v oboru speciální pedagogiky. [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání - Specializací V Oblasti Vzdělávání, Práce A Lidských Zdrojů

Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru školství, plocha Specializace v oblasti vzdělávání, práce a lidských zdrojů je profesionální cyklus studií organizovaných podle zásad vyplývajících z Boloňské deklarace. [+]

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru školství, plocha Specializace v oblasti vzdělávání, práce a lidských zdrojů je profesionální cyklus studií organizovaných podle zásad vyplývajících z Boloňské deklarace. Tento magisterský má za cíl: rozvoj dovedností kritické analýzy vzdělávacích institucí, organizací, neformálně, tréninkových odděleních a řízení lidských zdrojů, mimo jiné, se zvláštním důrazem na politiky a praktik vzdělávání, práce a na řízení lidských zdrojů ; poskytovat koncepční a metodické modely, alternativní, které přispívají k přidělení jiným způsobem k výcviku, pracovních a manažerských zkušeností a ke konstrukci originálních a teoreticky konsolidovanými projektů; rozvoj vůdčích schopností programů a projektů, jakož i odbory školství a odborné přípravy a řízení lidských zdrojů, a také identifikace, rozpoznávání, ověřování a certifikace dovedností neformálního a informálního učení celoživotního vzdělávání; a rozvoj výzkumných dovedností v oblasti vzdělávání, práce a řízení lidských zdrojů. Dokončení první rok poskytuje studentům Specializace certifikát v oblasti vzdělávání, práce a lidských zdrojů. Úspěšné dokončení magisterského uděluje magisterský titul v oboru vzdělávání. [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání - Specializací V Oblasti Vzdělávání Zprostředkování A Dohledu Ve Vzdělávání

Campus forma Kombinované October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru vzdělávání, oblasti Specializace v oblasti vzdělávání a supervize Zprostředkování v oblasti vzdělávání, je profesionální cyklus studií organizovaných podle zásad vyplývajících z Boloňské deklarace. [+]

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru vzdělávání, oblasti Specializace v oblasti vzdělávání a supervize Zprostředkování v oblasti vzdělávání, je profesionální cyklus studií organizovaných podle zásad vyplývajících z Boloňské deklarace. Tento magisterský má za cíl: poskytnout založil a problematizaci znalost teorie a praxe vzdělávací zprostředkování a dohledu v vzdělávání v různých kontextech odborné zásahu; vývoji koncepčních modelů a zařízení a metodologicky vhodné, programů a projektů v oblasti intervence a dozoru v oblasti vzdělávání, a zprostředkování; rozvoj výzkumných metodik ve vzdělávání přizpůsobené studie o a k intervenci v procesech vzdělávání mediace a dohledu ve vzdělávání; a umožnit pro autonomní praxi vzdělávacích zprostředkování a dohledu v tréninku. Dokončení první rok poskytuje studentům Specializace certifikát v oblasti vzdělávání a supervize Zprostředkování v tréninku. Úspěšné dokončení magisterského uděluje magisterský titul v oboru vzdělávání. [-]

Masters V Oblasti Vzdělávání - Specializace V Oblasti Vzdělávání Dospělých A Pomoci Společenství (po Práci)

Campus forma Kombinované October 2016 Portugalsko Braga

, Napomáhá cyklus studie magisterský titul ve vzdělávání - Obory andragogiky a zásahu Společenství je cyklus odborných studií, organizovaný podle zásad vyplývajících z Boloňské deklarace. [+]

, Napomáhá cyklus studie magisterský titul ve vzdělávání - Obory andragogiky a zásahu Společenství je cyklus odborných studií, organizovaný podle zásad vyplývajících z Boloňské deklarace. To Mistr si klade za cíl: poskytnout teoretický-koncepční rámec na úrovni zásad, modely a temporální projevy vzdělávání dospělých a pomoci Společenství; poskytnout znalosti o soubor metod, technik a strategií v oblasti vzdělávání dospělých a pomoci Společenství; umožnění operační přizpůsobení požadavkům mediace a hodnocení v odborných souvislostech vzdělávání dospělých a pomoci Společenství; zefektivnění procesů praktické využití získaných znalostí v konkrétních situacích, vzdělávání dospělých, animace a pomoci Společenství; a rozvíjet výzkumné dovednosti v oblasti vzdělávání dospělých a pomoci Společenství. Dokončení prvního ročníku dává nárok na specializační diplom ve vzdělávání dospělých a zásahů Společenství. Schválení na celém Mistra uděluje titul Master školství. [-]

Počítačový Vzdělání V Masters

Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií přispívajících k magisterský titul v oboru počítačové vzdělávání, která byla vytvořena při provádění Boloňského procesu, poskytuje odbornou kvalifikaci pro IT výuka stanovené zákonem odborného systému kvalifikací pro výuku výchovy školka a základní a střední vzdělávání (dekret-zákon č 79/2014 ze dne 14. května a prohlášení nápravy č 32/2014). [+]

Cyklus studií přispívajících k magisterský titul v oboru počítačové vzdělávání, která byla vytvořena při provádění Boloňského procesu, poskytuje odbornou kvalifikaci pro IT výuka stanovené zákonem odborného systému kvalifikací pro výuku výchovy školka a základní a střední vzdělávání (dekret-zákon č 79/2014 ze dne 14. května a prohlášení nápravy č 32/2014). Tento cyklus studií si klade za cíl vyškolit IT profesionály učiteli, kteří jsou informováni, kritický a aktivní, schopný: přestavět jejich myšlení a jednání po celý život; struktura, sledovat a vyhodnocovat společensky relevantní učení v souvislosti s integrální rozvoj jednotlivců a jejich plné začlenění do školy a do informační společnosti; začlenit metodiky řídit principy reflexivity, self-směr, kreativity a inovací, což čestné místo na výzkum, a to nejen jako zdroj poznání, ale spíše jako způsob poznávání a zasahování; vyvinout vědomé akce, promyšlené a odpovědné v rámci odborné praxe. [-]

Contact
Adresa destinace
Campus de Gualtar
4710-057 Braga

Braga, PT
Social Media