Institute of Art, Design and Enterprise - University

Úvod

Read the Official Description

IADE-U Ústav umění, designu a podnikání - Univerzitní je nový oficiální název nejstarší vysokoškolské instituce designu v Portugalsko.

IADE přijel v roce 2012 do nové etapy ve své dlouhé cestě více než čtyři desetiletí a stává se University. Je to úspěch, který vyplývá ze schopnosti tvorby, přenosu a šíření kultury, vědy, vědy a techniky, a to prostřednictvím vzdělávání a výzkumu.

IADE byla laboratoř kreativity, talentu a vedení obecně uznávány v celé společnosti. To byl schopen vést všechny studenty k experimentování a úspěchu, a povzbuzuje lidi k testování jejich vlastní talent, přijmout riskování, prostě věřit v sebe, což je nejlepší z nejlepších v životě nebo v budoucí profesní integraci.

Dnes jsme Největší škola designu v zemi a my jsmemong první v marketingu, reklamě a fototechnika, A to jak v počtu studentů, kvalitu své výuky a výzkumu, a také (ale v neposlední řadě), aktivní účast v mezinárodních sítích. Samozřejmě, že jsme stále nejsou spokojeni. Je to škola, která přináší myšlenky, která kompenzuje úsilí, vášeň nese ovoce. Děláme a budeme vštípit našich studentů, že mohou dělat, co se stejně nebo lépe než všechny "ostatní" ... a jsme vedeni k přesvědčení, že všichni, bez výjimky, studenty, učitele, zaměstnance a partnery, je schopen dát IADE na horní + evropských univerzit.

This school offers programs in:
  • Angličtina
  • Portuguese (Portugal)

Zobrazit magisterské programy »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Magistr

Magisterský Titul V Oboru Designu A Reklamě

Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Portugalsko Lisboa

Master in Design & Advertising poskytuje nabídku školení, jehož koncept je založen na sblížení znalostí z oborů designu a reklamy, které spojují v jednom programu dvou oblastí vzdělávání, kde IADE-U více jste označili. Integrací tvořivost a inovace v designu, společně s novými strategickými přístupy k reklamní komunikaci, tento kurz se liší od ... [+]

Master in Design & Reklama Master in Design & Advertising poskytuje nabídku školení, jehož koncept je založen na sblížení znalostí z oborů designu a reklamy, které spojují v jednom programu dvou oblastí vzdělávání, kde IADE-U více jste označili. Integrací tvořivost a inovace v designu, společně s novými strategickými přístupy k reklamním sdělení, tento kurz se liší od jiných vzdělávacích příležitostí na univerzitní úrovni. CÍLE Si klade za cíl přípravu odborníků schopné rozvíjet strategické, kreativní a projektivní, příslušná hlediska úspěšně vstoupit na trh práce v oblasti reklamního sdělení, kreativita, strategické plánování, nových médií, digitálních platforem, atd integrovat multidisciplinární týmy. Příjemci Absolventi, kteří se chtějí specializovat v současných technikách tvorby a reklamní komunikace, nebo profesionály, kteří chtějí získat nové funkční dovednosti, jako je kádrů střední úrovni a vyšším činnosti související s Design a komunikace, Product Management, Průzkum trhu, Komunikace, Reklama, Public Relations, Event Management. Oblasti odborné způsobilosti Designu a reklamy. [-]

Magisterský Titul V Oboru Značky A Módní Návrhářství

Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Portugalsko Lisboa

V současné době nestačí, aby zvládnout informace, z nichž nejdůležitější je vědět, kde ji hledat, vědět, jak ji léčit, a jak ho distribuovat důsledně a ve většině současných trendů. Trendy na trhu úzce souvisí s módou. Nejen co se týče oblečení módy, ale módě jak lidské chování. Dále jen "kmen" patříš, auto má, jídlo, které jíte se ... [+]

Mistr v Branding a oděvního návrhářství V současné době nestačí, aby zvládnout informace, z nichž nejdůležitější je vědět, kde ji hledat, vědět, jak ji léčit, a jak ho distribuovat důsledně a ve většině současných trendů. Trendy na trhu úzce souvisí s módou. Nejen co se týče oblečení módy, ale módě jak lidské chování. Dále jen "kmen" patříš, auto má, jídlo, které jíte, jsou značky, které obdivují a všechno kolem v jejich každodenním životě. Tento moderní vize spojuje pojetí designu, marketingu, reklamy, obrazu a módy v hledání nového a více tvůrčích akademické, inovativní a uvnitř očekáváním trhu. Průběh studia ve spojení mezi IADE a UBI - University of Beira vnitra. Cíle Mistr kurz značky a oděvního návrhářství si klade za cíl reagovat na složité a specializované znalosti skutečných potřeb v oblasti rozšíření a rozvíjet nové poznatky, a tím přispět k vzdělávání kvalifikovaných odborníků v této oblasti činnosti. Kromě toho, že je zaměřen na zlepšení kritickou kapacitu, povzbuzování dovedností a rozvoj tvořivosti a inovací, a to vždy stavět nebo interpretovat trendy na trhu. Příjemci Masters v Branding a oděvního designu jsou schopni rozvíjet odborné činnosti na značky, od vytvoření k řízení v současném módním trhu. Oni také měli umět vytvořit módní kolekce se zaměřením na trhu, kterým se provádí marketingové koncepty, design a komunikace, v módním kontextu. Školení jim umožňuje také rozvíjet kreativitu a technologické inovace postupů ve Branding a oděvní návrhářství. Oblasti odborné způsobilosti Značkování a Módní návrhářství [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Designu

Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Portugalsko Lisboa

Kurz 2. cyklus v návrhovém řízení přichází jako součást partnerství mezi IPAM a IADE. Vývoj trhu a analýzy budoucích trendů naznačují sbližování pravomocí mezi marketingových odborníků a design. Jedná se o dva vědecké oblasti, které přes jejich různé vlastnosti a cíle musí významného spoje v praktickém provádění z ... [+]

Mistr v řízení designu Kurz 2. cyklus v návrhovém řízení přichází jako součást partnerství mezi IPAM a IADE. Vývoj trhu a analýzy budoucích trendů naznačují sbližování pravomocí mezi marketingových odborníků a design. Jedná se o dva vědecké oblasti, které přes jejich různé vlastnosti a cíle musí významného spoje v praktickém provádění tohoto nařízení. Design Management zahrnuje všechny strategické a operativní proces v rámci obchodní organizace, jako způsob, jak vytvářet cílené nabídky šité na míru potřebám spotřebitelů. Tento průběh 2. cyklu reaguje na trendy, které již můžeme vidět před několika lety ve většině vyspělých ekonomik se v velmi zralou a konkurenčním trhu. Průběh studia ve spojení mezi IADE a IPAM Porto - Portugalské Institute of Marketing Management. CÍLE Master in Design Management by měl být schopen vyvinout kompletní řízení procesu návrhu, s sdílené vize a na dotčeném o vznikající potřeby do organizačních procesů současně. Měli byste pochopit hospodářskou a finanční složku, a to jak na makro aspekt jako každodenní potřeby, k řízení inovačních projektů používají se v souladu s potřebami podniků a spotřebitelů. Příjemci Žadatelé musí mít titul bakalář nebo ekvivalentní jak bylo hodnoceno dokazují vědeckých rad škol v oblastech designu, výtvarného umění, architektury, marketing nebo reklama. Zájemci z jiných oblastí mohou být přijaty frekvencí specifické kurzy studijních kurzů určených vědeckou radou na návrh koordinátora kurzu. Oblasti odborné způsobilosti Konstrukce [-]

Magistr V Designu A Vizuální Kultury

Campus forma Kombinované 2 let October 2016 Portugalsko Lisboa

Tento program Master tváře design v širší perspektivy, rozvoj úkoly v oblastech, jako pestrý jako vizuální design, grafický design, ilustrace, filmy, motion design, fotografie, typografie, redakčního designu, komiksu, animace, a tak zdůrazní multidisciplinární přístup programu, jehož cílem je vykonávat kreativní a moderní projektové činnosti s intenzivní praktický ... [+]

Mistr v designu a vizuální kultury Tento program Master tváře design v širší perspektivy, rozvoj úkoly v oblastech, jako pestrý jako vizuální design, grafický design, ilustrace, filmy, motion design, fotografie, typografie, redakčního designu, komiksu, animace, a tak zdůrazní multidisciplinární přístup programu, jehož cílem je vykonávat kreativní a moderní projektové činnosti s intenzivní praktickou pracovní zátěž doprovodu reflexi a kritické analýzy. Cíle Prostřednictvím interdisciplinárního přístupu se zaměřujeme na vzdělávání odborníků pro současné i budoucí vizuální komunikace spektra (vizuální designéry, klíčovými režiséry, obrazové a fotografické tvůrců) v široké škále odborných kontextů a polohách a v odvětvích jak různorodý jako reklamu, úvodník a kulturní. Post-absolventi v designu a vizuální kultury mohou také sledovat akademické nebo vědeckou kariéru. Cíle Kandidáti do tohoto programu jsou BA, jakož i odborníci a učitelé, jejichž cílem je aktualizovat a prohloubit své znalosti a své dovednosti v různých oblastech specializace, že program poskytuje. Tento program nastaví zahájit na studenta schopnost myslet, vytvářet a jednat samostatně, takže montáž různých tvůrčích a odborných souvislostech. Oblasti odborné způsobilosti Vizuální design; Vizuální kulturní studia; Fotografie Studies [-]

Magistr Ve Výrobě Designu

Campus forma Kombinované 2 let October 2016 Portugalsko Lisboa

Produkt a prostor jsou od té doby propojeny v prostředí, to je hlavní předpoklad vlastností a cílů kurzu Mestrado em Navrhněte de Produção. Tento koncept se projevuje prostřednictvím realizace projektů, koncepce předmětů po ruce, tělo a prostoru měřítku, které se projevily prostřednictvím agregace specializovaných oblastech průmyslové výroby a životního prostředí ... [+]

Mistr v výpravu Produkt a prostor jsou od té doby propojeny v prostředí, to je hlavní předpoklad vlastností a cílů kurzu Mestrado em Navrhněte de Produção. Tento koncept se projevuje prostřednictvím realizace projektů, koncepce předmětů po ruce, tělo a prostoru měřítku, které se projevily prostřednictvím agregace specializovaných oblastech průmyslové a životního prostředí výroby. Cíle Prostřednictvím svých metod blížící cvičení projektu a jeho teorii a praktické obsah, Cílem kurzu je dosáhnout studenta plnou doménu v úrovních "koncepcí, rozvoje / plánování" a "implementace" v tvorbě produktů a mezer. Prostřednictvím cvičeních je cílem rozšířit a zajistit řadu kompetencí na trhu práce, ve kterém výzvy reálných projektů zřídka odlišení produktu, prostor a životní prostředí koncepčně. Cíle Kurz je určen pro mladé lidi, kteří chtějí orientovat svoji aktivitu jako produkt nebo životní prostředí profesionálních designérů se sídlem v těchto projektových oblastí, kteří chtějí rozšířit technické a vědecké poznatky, jak zlepšit své schopnosti a jak čelit trhu práce náročnější a profesionalizaci v souladu s mezinárodním parametry. Oblasti odborné způsobilosti Průmyslový design, výroba a prostředí [-]

Magistr V Marketingu

Campus forma Kombinované 2 let October 2016 Portugalsko Lisboa

Marketing, nevyhnutelný realita současného podnikatelského světa, je také důležitým a výkonný systém myšlení a jednání, důvod, proč je potřebné pro odborníky úsilí neustále aktualizovat. Rostoucím výzvám k organizacím ve stále více globalizovaném a více svobodného světa, přispěly k vytvoření dynamického jednání neslučitelného s formami řízení založené ... [+]

Mistr v marketingu Marketing, nevyhnutelný realita současného podnikatelského světa, je také důležitým a výkonný systém myšlení a jednání, důvod, proč je potřebné pro odborníky úsilí neustále aktualizovat. Rostoucím výzvám k organizacím ve stále více globalizovaném a více svobodného světa, přispěly k vytvoření dynamického jednání neslučitelného s formami řízení založené především na zkušenosti nebo intuice. Místo toho, osvědčené postupy a obchodní rozhodnutí musí být stále více zakotvena v oblasti informací, koncepty a techniky, jako nezbytnou podmínku pro efektivní vztahy s trhy. Cíle Konkrétně tento magisterský titul v oboru marketingu si klade za cíl uspokojit potřeby komplexní a skutečné odborné znalosti v této oblasti, rozšiřování a rozvíjet nové poznatky, a tím přispět k vzdělávání kvalifikovaných odborníků v této oblasti činnosti. Kromě toho, že je zaměřen na zlepšení kritických dovedností, pečující dovednosti a rozvoj tvořivosti Cíle Příjemci jsou absolventi kurzu, stejně jako obchodní vedení, konzultanti a učitelé, kteří chtějí aktualizovat a prohloubit své znalosti v oblasti marketingu Oblasti odborné způsobilosti marketing [-]