University of Saskatchewan, Edwards School of Business

Úvod

Read the Official Description

Společnost byla založena v roce 1907, University of Saskatchewan vytvořila působivou historii akademické kvality. Univerzita má titul více než 130,000 stupňů a našich absolventů lze nalézt na všech kontinentech, které přispívají k podnikání, školství, státní správy a umění. University of Saskatchewan přinesl Rhodes učenci a držitelů Nobelovy ceny; Naši výzkumníci propagoval použití záření v léčbě rakoviny; a naši inženýrské studenti vytvořily řadu světových rekordů v mezinárodních super-kilometrový soutěží.

Unikátní v Kanadě, University of Saskatchewan je jediná univerzita s pěti zdravotnictví vysokých škol. Naše katedra informatiky byl nedávno zařadil číslo jedna v Kanadě, pokud jde o vědecké dopadu svého výzkumu. Naše Vysoká škola zemědělství má celosvětovou pověst pro bytí na špici zemědělské techniky a naše vysoká škola inženýrství patří mezi dvacítky inženýrských programů v Severní Americe.

Jedním z nejdůležitějších zdrojů pro učení a výzkumu na univerzitách je knihovna. The University of Saskatchewan knihovní systém byl zařazen jako jeden z nejlepších v Kanadě. Naše open-stack hospodářství přesáhnout jeden a půl milionu knih, periodik, osm tisíc a dva a půl milionu mikrofilmy, stejně jako úložiště pro kanadské vládní dokumenty.

This school offers programs in:
  • Angličtina

Vidět MSc » Zobrazit magisterské programy »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Magistr

Magistr Odborné účetní

Campus forma Denní studium 2 let May 2018 Kanada Saskatoon

Master of Professional účetnictví programu (MPAcc) je inovativní postgraduální studijní program, který přitahuje špičkové účetních studentů z celé Kanady a mezinárodně. Vytvořil vizionářských akademiky v reakci na poptávku po aplikovaný, kompetencí založených na tréninku, program aktivně zapojují studenty pomocí obchodních případů, dílen dovedností a jiných současných vzdělávacích metod. [+]

Komplexní vzdělání pro budoucnost Diverse The Master of Professional účetnictví programu (MPAcc) je inovativní postgraduální studijní program, který přitahuje špičkové účetních studentů z celé Kanady a mezinárodně. Vytvořil vizionářských akademiky v reakci na poptávku po aplikovaný, kompetencí založených na tréninku, program aktivně zapojují studenty pomocí obchodních případů, dílen dovedností a jiných současných vzdělávacích metod. MPAcc poskytuje osvědčené alternativní trasu pro studenty, kteří hledají označení CPA v Kanadě se poprvé míry pas společného závěrečného hodnocení (CFE) vyšší než 90%. Program také dává studentům příležitost rozvíjet smysl pro akademického výzkumného procesu a akademickém světě jako volbu povolání. Poslání Posláním programu Master of Professional účetnictví (MPAcc) je vyvinout výjimečný účetní odborníci a manažeři. Spojujeme vynikající studenty, vedoucí výzkumní pracovníci, vynikající zprostředkovatelé a inspirativní odborníky pro intenzivní dob studia a růstu. Program MPAcc je inovativní, strategické, interdisciplinární a osobně transformaci. Studenti tvoří trvalé vztahy se spolužáky a fakulty, rozvíjet jak profesionálně, tak osobně, a jsou vyzváni, aby jednat čestně, objektivity a závazek k dokonalosti. Vize Master of Professional programu účetnictví (MPAcc) bude uznán v Kanadě jako premiéra vzdělávací volba pro vynikající studenty, kteří se snaží stát vůdci v účetní profesi. Úplně nejlepší vysokoškolák účetnictví studentů z celé Kanady bude přitahován k této inovativní, strategické, interdisciplinárního a osobně transformující programu. Absolventi MPAcc bude rozlišovat sebe v průběhu své podnikatelské kariéry, a formovat účetní profesi. Přehled programu Master of Professional účetnictví programu (MPAcc) je navržen tak, aby připravit kandidáty na praxi jako budoucí profesní účetní. Program se blíží k další studium účetnictví prostřednictvím integrovaného zkoumání environmentálních faktorů, které budou mít vliv na úlohu účetní jako zdroj informací, poradce nebo auditor. Globalizace podnikání, vývoj v oblasti informačních technologií a elektronických komunikací, změněné struktury a pohledy na kompetence a odpovědnosti organizace jsou některé ze změn, které vyžadují zvláštní pozornost odbornou budoucnosti. Abychom byli úspěšní v novém podnikatelském prostředí a společnost jako celek, musí účetní zobrazit pochopení nesčetné množství sil, které mají dopad činnosti day-to-day obchodní, vládní a ne-pro neziskové organizace, a musí být schopen integrovat informace, které podporuje ucelený pohled na rozhodnutí organizace. Účetní budoucnosti musí být také vysoce kvalifikované osoby. Osnovy programu MPAcc byl navržen tak, aby rozvíjet a posilovat dovednosti a schopnosti chápat jako zásadní pro praxi profesionálního účetnictví. Konkrétně se jedná o vývoj intelektuálních, komunikace, mezilidských, organizačních a odborných znalostí je rozhodující složkou úspěchu tohoto programu. Program Cíle Obecným cílem programu je usnadnit proces transformace kandidáta s účetnictví a další související obchodní znalosti do účetní Professional. To znamená, že učební osnovy pro tento magisterském studijním programu vybavuje kandidáty do praxe v interdisciplinární a globálním kontextu. Program MPAcc si klade za cíl přeměnit kandidáty do účetních odborníků prostřednictvím. . . interdisciplinární a globální zaměření. organizační studie. Vývoj pokročilé znalosti. Vylepšení dovednost. praxe v oblasti výzkumu. Expozice odborné praxe. Kromě toho program; rozšiřuje znalosti uchazeče v oblastech organizační studie, jako podnikatelského prostředí, finanční řízení, strategické řízení, informačních systémů a podnikání vyvíjí pokročilé znalosti v tradičních oblastech praxe, jako je pojištění, finanční výkaznictví a zdanění. vyvíjí na profesionální úrovni základní dovednosti získané v bakalářském programu. poskytuje kandidáti s expozicí aspektů odborné praxe přes různé formy interakce s profesionálním účetnictví a podnikatelské sféry, včetně umožní po dobu "na místě" zaměstnání. vybavuje kandidáty s výzkumnými dovednostmi vhodnými k úkolu definování, vyšetřování, získávání relevantních údajů a informací, analýzu a přípravu doporučení k řešení souvisejících účetních obchodní problém. Kompetence být vyvinut Program MPAcc založila svůj úspěch kolem klíčových kompetencí uvedených v CPA Mapa kompetencí. Tyto dovednosti byly rozděleny mezi dvěma typy kompetencí: Povolení kompetence, Technické kompetence, Tyto dvě oblasti pracují společně na vytvoření profesionální úrovni ztělesněná označení CPA. Pět Povolení kompetence Profesionální a etického chování: CPA čerpat z jejich schopnosti jednat čestně, integritu, věrohodnost, sebevědomí a nezávislost, zatímco vyrovnat se s nejednoznačností, střetu zájmů a potřebě chránit veřejný zájem. CPAs udělat víc, než dodržovat pravidla profesní etiky, a to prostřednictvím etického chování, které je příkladem a zvyšuje pověst profese. Řešitelských a rozhodovacích: CPA čerpat na silné analytické a schopnost řešit problémy a jejich kapacita pro inovativní a integrativní myšlení, stejně jako jejich schopnost jak připojit a rozpitvat "díly" a "celky", identifikovat a řídit priority, přijmout široký pohled dospět k doporučeného řešení. Komunikace (písemná i ústní): CPA musí účinně komunikovat přes poslech, porozumění, mluvení a psaní s jasností a skrze umění přesvědčování a vyjednávání. CPAs musí být schopen komunikovat jasně složité záležitosti všech úrovních účetní jednotky. Self-management: CPA musí prokázat schopnost řídit svůj vlastní výkon, vyžádat si zpětné vazby od ostatních, reflektovat a jednat podle toho, že ke zlepšení chování, stejně jako rozpoznat své limity a v případě potřeby požádat o radu. Týmová práce a vedení: CPAs mají schopnost pracovat uvnitř, budovat a vést týmy. Musí rozvíjet kompetence v cíli nastavení, plánování a organizace, spolupráce, řízení procesů, empatie, flexibilita, reagovat na zpětnou vazbu a řešení konfliktů. Šest technické schopnosti Účetního výkaznictví: Zahrnuje roli finančního výkaznictví, použití rámců výkaznictví, vykazování rutinních a nerutinních transakcí za různých okolností, jakož i pochopení role vnitřní kontroly, daní a financování v oblasti finančního výkaznictví. Strategie a správa: Zahrnuje roli corporate governance v rámci organizace, stejně jako formulace strategie, překlad těchto strategií do konkrétních obchodních cílů a akcí, a jejich provádění. Manažerské účetnictví: Zahrnuje identifikaci řízení informační potřeby a rozvoj požadovaných systémů k uspokojení těchto potřeb; Plánování, forecasting, budgeting, nákladů a řízení tržeb pro entitu, a výkonnostní systémy měření. Audit a Assurance: Zahrnuje zlepšení spolehlivosti informací prostřednictvím vnitřních činností, jako je vnitřní kontrola, vnitřní a komplexní audit a prostřednictvím externí ověřovací služby třetích stran, jako je například audit. Finance: Zahrnuje finanční analýzy a plánování, řízení finančních prostředků, kapitálové rozpočtování, ocenění obchodu, jakož i provádění finančních transakcí firemní. Daně: Zahrnuje dodržování daňových předpisů a podávání zpráv a daňového plánování a implementace strategie pro oba právnických a fyzických osob daňovým poplatníkům, jakož i pochopení administrativního procesu v kanadské zdanění. Požadavky na přijetí Vstup do programu vyžaduje čtyřletou vysokoškolské vzdělání baccalauerate si. Student musí prokázat svou schopnost vykonávat pokročilé studium s minimální 75% celkového průměru v posledních dvou letech vysokoškolské studium. Mezinárodní žadatelé naleznete na stránce Mezinárodní žadatelé o další podrobnosti týkající se vztahují na MPAcc. Mezinárodní žadatelé zahrnout všechny studenty, kteří se nejedná o kanadské občanství nebo trvalý pobyt v Kanadě, bez ohledu na to, kde byla dokončena svůj bakalářský titul. Domácí uchazeči, kteří absolvovali studium na požadavky mezinárodních post-druhotné instituce Také je potřeba mít dokončil mezinárodní posouzení přepis. Prosím navštivte naše stránky Mezinárodní žadatelé pro více informací. Tyto kurzy musí být dokončen do začátku MPAcc, ale nemusí být dokončeno v době vaší žádosti. 3 cr. Intermediate Finanční účetnictví I 3 cr. Intermediate Finanční účetnictví II 3 cr. Advanced Finanční účetnictví 3 cr. Intermediate Manažerské / Cost Accounting 3 cr. Advanced Manažerské / Cost Accounting 3 cr. Daně (právnických a fyzických osob) 3 cr. Auditing / Assurance 6 kr. Finance (Úvod a Intermediate) 3 cr. MIS (Management Information Systems) 3 cr. Strategie a správa 3 cr. Obchodní právo 6 kr. Ekonomika 3 cr. Statistika MPAcc obecně sleduje stejné požadavky na přijetí jako starší vzdělávacího programu CA (CASB) a nového programu PEP CPA. Poznámka: MPAcc května 2017 relace Datum zahájení bude poslední skupina žadatelů, kteří budou moci sledovat CA starší předpoklady. Ti, kteří žádají o MPAcc května 2018 a kupředu jsou povinni dodržovat PEP předpoklady CPA. Pro výpis z PEP předpokladů CASB a CPA naleznete na místních provincií CA nebo webové stránky CPA. Studenti, kteří mají alespoň čtyři měsíce praxe jako advokátní studenta nebo v podobném postavení budou mít přednost. Pracovní zkušenosti poskytuje praktický rámec, který zvyšuje schopnost studenta porozumět a kriticky zhodnotit předmět považován v programu MPAcc. [-]

MSc

Magistr V Marketingu

Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Kanada Saskatoon

MSc v oboru Marketing Program byl vyvinut Edwards School of Business v reakci na potřebu přípravného PhD programu. Toto dva roky, program plný úvazek, výzkum založený zaměřuje na marketingové teorie, chování spotřebitelů a výzkumného záměru. [+]

Pro uvedení na trh duchovních! The MSc Marketing Program byl vyvinut Edwards School of Business v reakci na potřebu přípravného PhD programu. Toto dva roky, program plný úvazek, výzkum založený zaměřuje na marketingové teorie, chování spotřebitelů a výzkumného záměru. V celém programu budou studenti v kombinaci s některým z našich dobře informovaných a nadšených členů marketing fakulty, kteří budou poskytovat pečovatelskou mentorství k jeho / její postgraduální student přes širokou škálu marketingových témat. Po ukončení programu budou absolventi dobře připraveni pro vstup do doktorského programu a kariéru v akademickém prostředí nebo pro kariéru v oblasti marketingu. Struktura programu V průběhu prvního roku, budou studenti absolvovat kurzy na: Chování spotřebitele Marketing teorie Projektování Marketingový výzkum Statistické metody Advanced kvalitativní metody Jeden volitelný, která doplňuje svou oblast výzkumu Během druhého roku, budou studenti provádět výzkum, psát a prezentovat práci s pomocí jednoho z našich marketingových fakulty. Po dokončení absolventi budou mít k dispozici nástroje, znalosti a zdroje k výkonu PhD programu v oblasti marketingu, nebo kariéru v marketingového výzkumu. Přijímací řízení Vzhledem k výzkumu intenzivní povaze MSc v programu Marketing a potřebě individuálního studenta dohledem ve fázi práce, zápis je v současné době omezen na sedm studentů ročně. Chcete-li být považován za 2016 - akademický rok 2017, ujistěte se, že jste splnit vstupní požadavky, které jste dokončit svůj online žádost, a předložit potřebné materiály nejpozději do 31. května 2016. Požadavky Edwards MSc v oboru Marketing hodnotí uchazeče na složeném základu pro účely přijetí. Dívali jsme se na celé řadě faktorů při rozhodování o přijetí včetně bakalářský titul, stupeň průměr bodu, výzkumného zájmu, GMAT skóre, a referenční dopisy. Může být nutné pohovor. Vyplněný Vstupné Balení obsahuje: Dokončeno on-line přihlášku a $ 90 poplatek za podání žádosti Oficiální GMAT skóre Znalostí angličtiny skóre (v případě potřeby) Přepis vaší studijní výsledky Tři doporučující dopisy Aktuální Resume Letter of Intent Všechny dokumenty musí být odeslány na online aplikaci. 4 Rok bakalářský titul v oboru podnikání nebo příbuzném oboru Žadatelé musí mít bakalářský titul na čtyři roky v oblasti obchodu nebo příbuzném oboru z uznávané univerzity. Žadatelé musí mít celkovou vážený průměr alespoň 70% v posledních dvou letech studia (tj 60 kreditních jednotek). Neoficiální přepisy ze všech Pomaturitní instituce, které jste se zúčastnili musejí být nahrány do aplikace. Přepisy z University of Saskatchewan nemusí být nahrávány, ale jsou požadovány od všech ostatních institucí, které jste se zúčastnili. V zemích, kde jsou diplomů vydaných, musí být také nahrán. Bude-li přijata, oficiální přepis vašeho studijní výsledky má být zaslána přímo z každé instituce se zúčastnili. GMAT (Graduate Management Přijímací zkouška) Všichni žadatelé, kteří si přejí vstoupit do programu jsou povinni napsat GMAT zkoušku. GMAT (Graduate Management Přijímací zkoušky) je standardizovaný test pro měření schopnosti uspět akademicky v postgraduální obchodních studií. Minimální přijatelná GMAT skóre je 550.This test může být napsán na hlavních center po celém světě. Informace o umístění testovacího centra, povaze zkoušky a bodovací postupy, naleznete na webových stránkách GMAT. GMAT skóre jsou platné po dobu pěti let ode dne, kdy test je přijata. Dopisy Edwards MSc v marketingu vyžaduje, aby předložily 3 důvěrné doporučující dopisy od profesorů nebo jiných seznámil dostatečně se svým vzděláním a zkušenostmi vyjádřit svůj názor na vaši schopnost provádět postgraduální vzdělávání. Dva z nich musí být akademické reference a jeden profesionální. Obraťte se na rozhodčí a požádat o poskytnutí reference pro vás Edwards MSc v programu Marketing, a získat aktuální e-mailovou adresu. Budete pak vyplňte rozhodčího úplné informace o online přihlášky, a vstoupit do své aktuální e-mailovou adresu. Jakmile je vaše žádost dokončena, váš rozhodčí budou poslal odkaz, kde mohou vyplnit online formulář pro váš odkaz dopisu. Letter of Intent Váš dopis o záměru je šance vyprávět Edwards MSc v oboru výběrové komise Marketing, co jedinečné a hodnotné příspěvky můžete udělat do programu. Poskytněte stručný popis svého podnikání a vzdělání, a vaše cíle do budoucna. Jakým způsobem bude MSc v oboru Marketing vám pomáhají dosáhnout svých cílů? stručně popsat, jaké jsou vaše zájmy výzkumu jsou. Diskutujte, proč jste se rozhodli obrátit se na Edwards MSc v programu Marketing a proč je dobrou volbou pro vás. Jaké konkrétní části programu Edwards MSc se těšíte taky? Ujistěte se, že Váš dopis o záměru je jedinečný a specifický pro Edwards MSc v programu Marketing. Nechceme číst generické dopisy, které znějí, jako by mohla být odeslána do jakékoliv školy; Chceme vědět, proč jste si vybrali Edwards MSc v marketingu, a proč byste si měli vybrat! Resume Nastínit své předchozí práce vzdělání a pracovní zkušenosti (v případě potřeby), aby se výběrová komise může mít dobré znalosti o pozadí. doklad o znalosti angličtiny Žadatelé, jejichž mateřským jazykem není angličtina, musí předložit doklad o znalosti v angličtině, prosím požadovat, aby byly testovací centra posílat své skóre přímo na našem pracovišti. Naše instituce kód je 0980. TOEFL (Test z angličtiny jako cizího jazyka) vyhodnocuje potenciální úspěch jednotlivce používat a rozumět standardní angličtinu na vysokoškolské úrovni. TOEFL výsledky jsou platné po dobu dvou let od data, kdy test je přijata. Minimální počet bodů z 80 na testu na bázi internetu IELTS (International English Language Testing System) měří schopnost komunikovat v angličtině v rámci všech čtyř jazykových dovedností - poslechu, čtení, psaní a mluvení. Přijímáme pouze akademické IELTS výsledky testů, nikoli obecné. Minimální počet bodů o 6,5 je nutná v každé oblasti. Všechny výsledky musí být z jednoho termínu zkoušky, nelze kombinovat s dalšími termíny zkoušek. Testy jsou platné po dobu 24 měsíců ode dne testování a musí být platný na začátku prvního funkčního studenta zápisu do programu absolventa. [-]

Magistr Vědy V Oblasti Financí (M.Sc. )

Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Kanada Saskatoon

Cílem programu je poskytnout studentům solidní základ empirické metody a teoretický základ v současných finančních záležitostí. [+]

Master of Science v oboru Finance programu (M.Sc.), které nabízí ministerstva financí a řízení vědy na vysoké škole obchodu na University of Saskatchewan byl zahájen do značné míry tak, že studenti oboru Finance na bakalářské úrovni by mohlo pokračovat ve studiu, která se specializuje v oboru Finance na magisterské úrovni. Cílem programu je poskytnout studentům solidní základ empirické metody a teoretický základ v současných finančních záležitostí. Program může být použit jako platforma pro studenty, kteří chtějí sledovat Ph.D. nebo může poskytnout studentům konkurenční výhodu v zaměstnání, které mají významnou výzkumnou komponentou. Program obsahuje semináře se zaměřil výuky a sekunda-rok práce požadavku. Pouze hrstka vysokých škol v programech Severní Amerika nabídnout, které mají podobné zaměření na finanční výzkumu na úrovni magisterské. Současná struktura Masters of Business Administration (MBA) na univerzitě v Saskatchewan, a mnoho jiných vysokých škol, z velké části vylučuje tuto možnost. ... [-]


Contact
Adresa
Edwards Master of Business Administration Program
Edwards School of Business
University of Saskatchewan
Room 76
25 Campus Drive ,

Saskatoon, Saskatchewan, SK S7N 5A7 CA
Adresa destinace
Saskatoon, Saskatchewan, SK S7N 5A7 CA
Adresa destinace
Edwards Downtown Campus
KW Nasser Centre
256 3rd Avenue South

Saskatoon, Saskatchewan, SK S7K 1L9 CA
Social Media