Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing

Úvod

Read the Official Description

Polimoda - International Institute of Fashion Design & Business je centrem excelence, celosvětově uznávána pro své vysoce kvalitní, módní-orientované vzdělávání. Uvedeny v Britové vytvořili BoF Global Fashion School Rankings jako jeden z 10 nejlepších módních škol na světě, a poprvé v Itálii, S ročními zapsaných studentů z více než 1500 studentů, z toho 70% zahraniční studenti, a to díky své odborné přípravy prostřednictvím vysoce specializované práce a metodologie výzkumu. Non jen tréninkové centrum, ale tvůrčí kampus, místem setkávání "vizionáři" a veřejného mínění ze světa módy, kultury a vzdělávání, Polimoda je mezinárodně uznávaný odborník.

Se sídlem v Florence, Nový kapitál mezinárodní módy a srdci Made in Italy výrobě, Je to centrum s genem pro italský dokonalosti, stejně jako mezinárodní povolání. Společnost byla založena v roce 1986 jako součást iniciativy pojaté a financovaného z měst Florencie a Prato a obchodních sdružení móda sektoru, Polimoda chloubou 30 let praxe ve školství specializuje na poli módy a luxusu, Ferruccio Ferragamo, prezident stejné společnosti, byl jmenován prezidentem Polimoda v březnu 2006, osvícený podnikatel a jméno, které představuje to nejlepší z "Made in Italy" módě po celém světě. Od ledna 2016 Polimoda uvádí na trh Strategy & Vision Platform v Paříži, aby upevňovat a rozvíjet globální vztahy, režie Linda Loppa, jeden z nejznámějších profilů v mezinárodní módní vzdělávací scéně, s více než 45 let zkušeností v oboru. Spolu s Danilo Venturi, nový děkan Polimoda s pozadím v sektoru luxusního zboží a Fashion Business & Management vzdělávání, bude nová kapitola růstu být napsána v rámci rozsáhlého a dalekosáhlejší sítě.

Polimoda nabízí širokou škálu didaktických programů a mistrů, které poskytují vysoce kvalitní odborné přípravy z hlavních profesních profilů požadovaných odvětví, od tvůrčí do manažerských a strategických odborníků, v oblastech Móda & Technology a Business & Communication. Sítě a pokračující interakce s módními společnostmi, tým učitelů složený z profesionálů a odborníků, a flexibilní, vysoce kvalitní odbornou schopné reagovat na rychle se pohybujících móda potřebuje, jsou některé z přidaných hodnot, které zaručují největší datum, up-to- školení zůstat obkročmo s profesionálním světem. Není náhoda, že tím, 88% Polimoda absolventi naleznou zaměstnaných do 6 měsíců po ukončení studia, A že rostoucí počet bývalých studentů držet prestižní postavení v hlavních mezinárodních značek, nebo patří mezi rozvíjející se nové talenty v módním poli.

Akce, setkání, spolupráce a schůzky s keynote mezinárodními řečníky integrovat didaktické programy dává cenné svědectví a stimulaci diskuse o klíčových témat v odvětví. Vždy pozorný k rozvoji talentu, Polimoda věnuje řada iniciativ a akcí upozornit na své nejlepší studenty, mezi nimiž Polimoda Show, Důležité každoroční schůzku s konečnými sbírek módních návrhářů, obchodními vazbami na podporu setkání mezi absolvování studenty a společnosti, a Polimoda Talent, Skauting platformu k podpoře nejlepší ex- studentů. Dva jsou umístění ústavu: historický komplex Villa Favard, Sídlo v centru města Florence, Ideálním místem k pořádání vizionáři, manažery a tvůrčí nadání, díky své historické prestiže a krásou, jakož i své strategické poloze a vnitřní význam pro město. Nové Polimoda designu Labs v Scandicci, Slavnostně otevřen v lednu 2015, je "kreativní" zařízením Polimoda, Hosting laboratoře pro navrhování, šití, pletení, módní technologie, obuvi a doplňků pro průběh Design & Technologie area.

This school offers programs in:
  • Angličtina
  • Italština

Zobrazit magisterské programy »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Magistr

Magistr Módní Merchandising A Nákup

Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2016 Itálie Florence

Moderní cestovní taška, malé černé šaty, parfémy, otevřená špička boty, kalhoty dámské, bikiny, kožené boty se destrukturalizovaného bunda pro muže, úzké džíny, sluneční brýle v noci, avant-garde tvary a střihy, to jsou jen některé z výrobky, které vytvořily nové éry a jsou definovány současný životní styl po desetiletí. Velké produkty jsou klíčové, neboť odrážejí ducha doby, vždy opakování a ... [+]

mistr módní merchandising a nákup Moderní cestovní taška, malé černé šaty, parfémy, otevřená špička boty, kalhoty dámské, bikiny, kožené boty se destrukturalizovaného bunda pro muže, úzké džíny, sluneční brýle v noci, avant-garde tvary a střihy, to jsou jen některé z výrobky, které vytvořily nové éry a jsou definovány současný životní styl po desetiletí. Velké produkty jsou klíčové, neboť odrážejí ducha doby, vždy opakovat a přitom si neustále mění: pánské oblečení je nový dámské, kožené zboží se odvrátil od příslušenství do jádra kategorie a womanswear je napadena nositelná elektronika a konečného pohledu neviditelné bot. Sloučení a kombinování kategorie a role přináší do popředí význam ", který je ve skutečnosti pracuje po boku designérů 've výrobě. Tito odborníci se zachovala know-how a podporovat inovace, kontrolují trendy a udržet identitu značky tím, že maximalizuje tvořivost a vyvážení kolekce. Navíc, úspěch e-commerce je nově definuje roli obchod, vždy menší prodejním místě a stále místo setkání, kde techniky up-selling a cross-selling, jsou zásadní, stejně jako schopnost vizualizovat produkty v tvůrčím způsobem, a to nejen v okně obchodu. Tento kurz vytváří odborný profil módní výrobky, někoho, kdo chápe nový scénář, se podílí na výrobě a maloobchodu, nebo, což je odborník, který je životně důležitý vztah mezi těmito dvěma. POPIS Módní Merchandising & Nákup Program navazuje na životního cyklu produktu a produktový mix při pohledu na šířku (Výroba, dodávka, maloobchodu, expozice,) a zaměřuje se na 3 hlavní oblasti: Fashion System - trendy, materiály, výrobky, značky, veletrhy, on-line a off-line obchody Nástroje pro správu - fashion nákup a merchandising techniky, provoz, řízení maloobchodu, vizuální merchandising Zaměřte se na Kategorie - specifika pro nákup a merchandising v oblečení, pletené zboží, kožené galanterie, obuvi a vůní Program zahrnuje exkurze, hostující přednášky, a závěrečné portfolio projektu. JAK SE PŘIHLÁSIT Kurz je určen pro absolventy (nebo ekvivalentní) je držitelem platné akademického titulu. Budou považovány za Žadatelé bez akademického titulu, ale s významnými předchozí zkušenosti v módě. Je zapotřebí anglický jazyk (písemná a mluvené). Kandidáti budou vybráni po absolvování písemného testu a rozhovor s vedoucím katedry. PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI Merchandising manažer Produktový manažer Správce licencí Operations & manažer logistiky Manažer Vztahy se zákazníky Správce distribuce Kupující Merchandiser Retail manager Visual Merchandiser Potenciál zprostředkujících zaměstnání: veřejní firmy, módní značky, nákup kanceláře, hlavní maloobchodníci, na volné noze poradenství atd. [-]

Magistr V Luxusním Podniku

Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2016 Itálie Florence

Prý nevýznamné a služby založené - místo luxus může být i koncepční a dynamický. Jako monopol velkých kartelů, luxus je pravděpodobně jediný sektor, kde je stále možné nastartovat nové podniky, pokud mají správnou intuici. Luxusní dnes je hlavně finance řízený, ale nemůže existovat bez kultury. Jedná se o přesné a omezené sektor však dnes, vše z masových trzích byl ... [+]

Mistr v Luxury Business Prý "nadčasový" - ale dnes i luxus není imunní vůči trendům. Prý nevýznamné a služby založené - místo luxus může být i koncepční a dynamický. Jako monopol velkých kartelů, luxus je pravděpodobně jediný sektor, kde je stále možné nastartovat nové podniky, pokud mají správnou intuici. Luxusní dnes je hlavně finance řízený, ale nemůže existovat bez kultury. Je to přesný a omezené sektor však dnes, vše od masových trzích již "luxurified". Existují poznatky v tzv. vyspělých trzích, s některými také v tzv. kontrastní BRIC trhů; každá rozvíjející se trhy se liší jedna od druhé a v návaznosti na krizi, některé vyspělé trhy mohou také být považovány za "rozvíjející se". Jako obchodní území, luxusní bylo všeobecně definován, ale odpovědět na otázku: co je luxus? Každý, kdo odpoví něco jiného a osobní. Tento Polimoda kurz pro pokročilé úrovni je otevřena kandidátům s průmyslem, zkušenostmi, který chce modernizovat a zvýšit jejich znalosti a dovednosti, stejně jako pro ty z blízce příbuzných průmyslových odvětví, kteří chtějí vstoupit do luxusní na nejvyšší úrovni. Kultura, fantazie, originalita a schopnost dělat sen, sen, komerčně a finančně životaschopné, náročná soutěž, stojí za soutěže: jedná se o další funkce tento pán poskytuje. POPIS Filozofie tohoto pokročilého programu je založen na vytváření malých žáků ve třídě, které zajišťují vysokou úroveň výuky a interakce v průběhu. Omezené počty jsou také nutné kvůli výzkumu pokročilé úrovni a projektů na základě charakteru výuky. Program obsahuje třídy s rezidentskými učitelů z průmyslu, mezinárodních přednášky, týdenních výměnných programů do Londýna a Paříže, obchodních seminářů a exkurzí do nejdůležitějších luxusních míst v Itálii. Nicméně, Evropská luxusní se vyrábí hlavně v okolí Florencie a Florentine oblast je místo, kde je mnoho prvotřídní sídlo italská společnost založená, což dokazuje, že je nejlepší místo, aby se mohli dotknout, vůně a chuť luxus, a žít jedinečný zážitek. Tento intenzivní program je rozdělen do devíti hlavních pojmů každý následující o jeden od druhého: řemeslo, kvalitu, cenu, prestiž, životní styl, design, značky, pravost a jedinečnost. Všechny koncepty, společně, v odlišných dávkách, to jsou ingredience pro všechny myslitelné a osobní definice luxusu. V rámci konečných kandidátů programu budou požádáni, aby napsali zahájení projektu až do zahájení nového podniku představovat hlavní myšlenku, kulturní výzkum, obchodní modely a finanční plán. Projekt bude one-to-one školen a platné osobní portfolio, které mohou být prezentovány na společnosti nebo business angel. ZPŮSOBILOSTI Zájemci mohou požádat o tento program, pokud mají zkušenosti v luxusní nebo úzce souvisejících průmyslových odvětví, a držitelem platného akademický titul. Angličtina je nutné. Účast je povinná. JAK SE PŘIHLÁSIT Kandidáti budou vybráni podle jejich životopis a motivační dopis. Po prvním výběru, bude vedoucí oddělení uspořádat osobní pohovor o závěrečnou zápisu přijetí. PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI Executive nebo podnikatel v sektoru luxusního zboží. [-]

Magistr V Luxusním řízení Maloobchodu

Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2016 Itálie Florence

Ať už je to o concept store nebo epicentrem, obchodní dům, nebo luxusní butik, obchod mono značky nebo zakázku služeb je toto magisterské studium poskytuje kompletní sadu nástrojů technik potřebných pro správu maloobchodní nákupní zkušenost, která v sektoru luxusního zboží vždy přesahuje pouhý obchodní transakci, aby se stal opravdovým zážitkem ... emocionální [+]

Mistr v luxusním řízení Retail Ať už je to o concept store nebo epicentrem, obchodní dům, nebo luxusní butik, obchod mono značky nebo zakázku služeb je toto magisterské studium poskytuje kompletní sadu nástrojů technik potřebných pro správu maloobchodní nákupní zkušenost, která v sektoru luxusního zboží vždy přesahuje pouhý obchodní transakci, aby se stal opravdovým emocionální zážitek. Online prodej jsou nyní vyšší než těch kamenných obchodech, a ty je třeba integrovat do jednoho systému, který zahrnuje všechny kanály s cílem poskytnout zákazníkům bezproblémové zážitek z nakupování napříč různými komunikačními kanály. Na druhou stranu, luxusní obchody mají tendenci dosáhnout monumentální, téměř náboženský stav, s více a více médií pro komunikaci značky a marketingu svých výrobků. Tady, architektury plné významů stal ústřední. Žádné další partyzánské nebo pop-up obchody. Tyto techniky, jednou vnější a alternativa, jsou nyní vnitřní a plně integrován s tvary, povrchů, barev, zvuků, světla, vůně, mezilidské vztahy, veškerého hmotného a nehmotného zbraně, které může znamenat rozdíl na podporu prodeje. Tento magisterské studium odpovídá na otázky někdo ochoten pracovat v luxusním průmyslu se měli ptát: proč, když luxus je tak povrchní, je to místo toho nutné? Co odlišuje luxus od ostatních segmentů? Co bych měl prodat? Kde a jak bych měl nastavit své obchody? Jaký je můj obchod koncept? Jak mohu maximalizovat zisky? Jaké jsou zkušenosti značka v mém obchodě? Jak mohu integrovat on-line a off-line prodej, aby se ovlivnit loajalitu zákazníků? Luxus, je nezbytné, protože napíná sociální řidiče touhy, podporuje rozdíl a, jako výsledek, má vliv na všechny ostatní segmenty. Studium Správa Luxury Retail znamená dělat to nejlepší investice pro své budoucí kariéry. POPIS První část diplomové kurzu učí studenty o podstatě sektoru luxusního zboží: kategorie, produkty, postřehy, značek, ovladače spotřeby, operací a formy distribuce, základy marketingu, řízení obchodní a komerční směru. Střednědobý projekt si klade za cíl reprodukovat distribuční systém velké značky. Druhá část kurzu je více zaměřena na ukládání formátů, řízení obchodu, e-commerce, senzorickou komunikace, a vyžaduje projekci do budoucnosti, s finální projekt založený na výstavbu integrovaného on-line a off-line maloobchodní systém. Luxury Kurz Retail management zahrnuje semináře, hostující přednášky a exkurze, a oba projekty mohou být použity jako součást osobního portfolia studenta. JAK SE PŘIHLÁSIT Kurz je určen pro absolventy (nebo ekvivalentní) je držitelem platné akademického titulu. Budou považovány za Žadatelé bez akademického titulu, ale s výraznou předchozí zkušenosti v oblasti módy a luxusu. Psalo a mluvilo anglicky je nutné. Uchazeči budou vybráni po dokončení písemného testu a rozhovor s vedoucím oddělení. PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI Na jejich osobních schopností a dovedností získaných v různých výukových modulů základě, mohou studenti usilovat o kariéru jako Retail kupujícího, manažer Store, Retail Manager E-Commerce Manager Sales Manager Distribution Manager Operations Manager a Marketing Manager. Ve společnosti maloobchodní-řízený, tyto výchozí pozice může potenciálně vést ke horních pozicích úrovni jako generální ředitel a generální ředitel. [-]

Magistr V Mezinárodním Módního Průmyslu

Campus forma Denní studium 12 měsíců October 2016 Itálie Florence

Master in International Fashion Business poskytuje všechny nástroje potřebné pro řízení módního podniku v mezinárodním rozměru: od produkčních systémů až po mezinárodního marketingu, distribuce, strategické plánování a komunikace. Vzhledem k tomu, že nemůže být módní byznys bez znalosti módy; tam moci být žádná mezinárodní marketing bez znalosti ... [+]

Mistr V Mezinárodní módního průmyslu Master in International Fashion Business poskytuje všechny nástroje potřebné pro řízení módního podniku v mezinárodním rozměru: od produkčních systémů až po mezinárodního marketingu, distribuce, strategické plánování a komunikace. Vzhledem k tomu, že nemůže být módní byznys bez znalosti módy; tam moci být žádná mezinárodní marketing bez znalosti něčích zdrojů; tam moci být žádná komunikace a distribuce, aniž by přesvědčivý přípravku nápad pro komunikaci a distribuci; Nakonec tam moci být žádné zotavení bez podnikatelského ducha a smysl pro vedení. Post avantgardní móda je sofistikované a nositelné, bohatý na kvalitě a bahno s know-how, ale vždy s prvkem originality. Třetí průmyslová revoluce je digitální a textilní řetěz prožívá době velkých příležitostí, stejně jako souvisejících s trhem a samotná představa pověsti značky. V současné době mezinárodní znamená globální, který je s celosvětovou působností a místní recognisability. Malé a střední podniky mohou najít místo, protože v globálním rozměru na volné prostory na trhu jsou obrovské, zatímco ve stejnou dobu velké podniky potřebují větší dynamiku. Po krizi, všechny trhy se objevují, a to i těch tradičních, a pokud to je děláno přes na současnou poznámku italský podnik může znamenat rozdíl, stejně jako dříve a více než dříve. Enterprise znamená podnikavější. POPIS International Fashion Business je zaměřen na vzdělávání postavu řízení s podnikatelským mentalitou, v držení specifických kompetencí pro řešení globální módy, v kroku s dobou a schopné využívání trh, na kterém existuje a vynalézat jednu tam, kde ještě neexistuje , Za tímto účelem mistr navrhuje intenzivní rytmus vytvořené integrací tří specializovaných modulů: výroba, módní systému, vytváření produktů a řízení v rámci politiky značek a organizace výrobních procesů. obchod, mezinárodní strategický marketing, obchodní administrativa, distribuční a prodejní systémy, právní ochrana a obchodní řízení. komunikace, čtení ekonomických jevů spojených s módou, in-house a externí komunikace, nové systémy podnikání na základě on-line komunikaci. Student má možnost vytvořit dva projekty. Střednědobý projekt založený na startu inovativního produktu, rozsahu nebo služby, a závěrečný projekt vycházející z jednoho nebo více forem podnikání internacionalizace, a to jak koncipovaný na konkrétních případových studiích a kvalifikovat jako portfolio na konci mistra , Kromě přednášek tenured zaměstnanců, velitel rovněž zahrnuje návštěvy v místě výroby, obchodní podnikání a veletrhu, také rozvrhovacích měsíční návštěvnost hosty mezinárodního postavení. VSTUPNÉ Kurz je určen pro absolventy a, v nepřítomnosti stupně nebo podobnou kvalifikaci, aby ti, kteří získali významné zkušenosti v odvětví módy. Znalost angličtiny je vhodnější, ale není povinné. Vstupné je dohodnuto podmíněno předložením CV a motivačním dopisem, písemný test a úspěšný rozhovor s vedoucím katedry. PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI Velitel připravuje studenty k vyplnění klíčové pozice v řízení podniku (Marketing Manager nebo obchodní ředitel), a v oblasti logistiky a distribuce (operace, exportní manažer, Retail Manager), až po vnější (Media Planner) a vlastní komunikaci (lidských zdrojů) , Konkrétní Sklon tohoto mistra rovněž poskytuje ideální zázemí pro aktivity poradenství a podnikání. [-]

Magistr V Módních

Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2016 Itálie Florence

Fashion styling vytváří mistr obrazu, ten, kdo je schopen diktovat styl detekuje jazyk v dnešní době-estetických paradigmata a tvar kolektivní imaginární zítřka. Jako Ikona Maker, stylista je velmi v poptávce v různých oblastech módního průmyslu, jako je design, show, obchody, časopisy, celebrity a digitální prostředí. Jako profesionální obrazu, experimenty stylistka, dává ... [+]

Mistr ve Fashion Styling Fashion styling vytváří mistr obrazu, ten, kdo je schopen diktovat styl detekuje jazyk v dnešní době-estetických paradigmata a tvar kolektivní imaginární zítřka. Jako Ikona Maker, stylista je velmi v poptávce v různých oblastech módního průmyslu, jako je design, show, obchody, časopisy, celebrity a digitální prostředí. Jako profesionální obrazu, experimenty stylistka, dává barvu na Duchu Time, uvádí na trh a spravuje příčných spolupráce s designéry, video tvůrců, uměleckých režisérů, fotografů a umělců. Organizační schopnosti, metodologie výzkumu, sociologický přehled, chuť erudovaný citaci, stejně jako pro subkulturní jeden, dokončí postavu stylista spolu s tendencí k výkonu své osobní vize a lucidní sen, že pohonné hmoty svou kreativitu. POPIS Program obsahuje třídy s rezidenty učiteli z průmyslu, mezinárodní hostující lektory, se výměnného programu do Paříže nebo Londýna, workshopy pětidenní a exkursí do Milána / Florence týdnů módy, účasti na bienále v Benátkách a pravidelné užívání profesionální fotoateliér. Fashion Styling je velmi intenzivní, rozdělen do čtyř úrovní vzdělání (výzkum, vyprávění příběhů, ikona making a aplikované uvolňování), a rozvíjí vertikálně přes šest možných profesní dráhy (Styling sbírku, styling a módní událost, digitální styl, styling obchod, redakční styling a osobní styling), každý z nich představovat alespoň jeden individuální projekt. Pokročilá úroveň tohoto kurzu je zaručena omezeným počtem účastníků školeni ve vytvoření profesionálního portfolia má být předložena do firmy. JAK SE PŘIHLÁSIT Je nutná praxe v oblasti módy nebo úzce souvisejících odvětví. Budou považovány za Žadatelé bez zkušeností, ale s podstatným stupněm v umění, módní design, fotografii nebo komunikace. Anglicky mluvící a povinná účast. Uchazeči budou vybráni na základě předložení portfolia, životopisu, motivačního dopisu a po rozhovoru s vedoucím oddělení. PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI Móda Stylista, umělecký ředitel, Illustrator, grafik, Web Content Manager, video a zvukový designer, Visual Merchandiser, Osobní Shopper & Stylista, scénograf, kurátor, Event Manager, Fotograf, Módní Editor. [-]

Magistr V Módní Trend Předpovídání

Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2016 Itálie Florence

Tento pán je ideální pro zájemce o všechno kolem nás, zejména kultury a módy, a ochotni být klíčovým strategickým hráčem v žádné společnosti. Jsme noví kočovníci. Jdeme všude a jsou odevšad, vždy vystaven umění, literatury, hudby, filmu, architektury, interiéry, výstavy, maloobchod, potraviny, móda, fotografování. Jinými slovy, ke kultuře a ... [+]

Mistr v módní trend Forecasting Tento pán je ideální pro zájemce o všechno kolem nás, zejména kultury a módy, a ochotni být klíčovým strategickým hráčem v žádné společnosti. Jsme noví kočovníci. Jdeme všude a jsou odevšad, vždy vystaven umění, literatury, hudby, filmu, architektury, interiéry, výstavy, maloobchod, potraviny, móda, fotografování. Jinými slovy, ke kultuře a chování lidí, ... kdekoliv. Toto nové kočovný prostředí vytvořila svět, kde se můžeme doslova provádět ven profesní a osobní život, bez ohledu na fyzické umístění. Způsob, jakým se oblékáme, co, kde a jak jíme ... jak budeme reagovat na to, co vidíme v našem každodenním životě ... každý aspekt života je ovlivněna socio-kulturní trendy, všechny aspekty života, zatímco Trend Forecasting předjímá směr, ve kterém společnost se pohybuje. Nejen, že informace o trendech společnosti hodnoty, které potřebujete, aby si udržet náskok v extrémně konkurenčním světě módy, kde chutě spotřebitelů jsou stále důmyslnější a při vědomí, a Trend Forecaster je profesionální lov, zpracování a převedení tohoto životně důležité informace společnostem, médií nebo agentury. Tento pán je ideální pro zájemce o všechno kolem nás, zejména kultury a módy, a ochotni být klíčovým strategickým hráčem v žádné společnosti. POPIS Módní trend Forecasting se zaměřuje na tři hlavní aktivity rozvojových v řadě a každý kulminovat s vytvořením knihy a jiné hodnotné výkony jako osobní portfolio: intuici. Je to o chytání časné signály pro vývoj tím, že prozkoumá různé domény, které mohou ovlivnit navzájem (např technologie, umění, hudba ...), pozorování lidského chování, na antropologické kořeny, současná společnost, kulturní a subkulturní hnutí, vytvářet si osobní vize, a nakonec přichází s intuicí, hlavní koncepce, bodu zvratu, která může být přijata jako směr pro budoucnost. Kniha, objekt musí být vytvořen ručně, živé prezentace. VÝZKUM. První intuice musí být podložena výzkumu pro považován skutečný směr. Primárních zdrojů (např cestování, veletrhy, rozhovory, vyrábějící údaje ...) se připojit k sekundárních zdrojů (např vykořisťovat rozsáhlé materiály jsou k dispozici v knihovně Polimoda je). Zároveň je třeba se dozvědět vše o módě (např jména, struktury, teorie, ale především všechny barvy a textil). V tomto okamžiku přichází zprávu s jednou nebo více budoucími scénáři. Kniha, video show, živá prezentace. APLIKACE. Koncepce a zpráva zde stát skutečným problém pro firmy, média a agentur. Pak je na korporace jen sledovat zprávy nebo aby se tento trend jako směr, zavést ji do obchodního modelu a snaží se vést trhu a společnosti přes to. To může zahrnovat i návrhy silueta, materiály, barevné palety, nálada desky a copywriting, a v každém případě vždy reagovat na otázku: "Co bychom měli dělat dál." Kniha, instalace, živé prezentace. Kromě toho budou všichni vyzváni k účasti na kolektivní tvorbě časopisu trendů a zažít, jak vydavatelská činnost v praxi fungovat. Program zahrnuje exkurze v Londýně nebo Paříži, účasti na módní show na Milan Fashion Week, účasti na Pitti Uomo a Pitti FILATI. Jiné slavné veletrhy, jako je Linea Pelle a Salone del Mobile se několik hodin vlakem z Florencie, a tak je Venice. Design a výrobní centra jsou všude kolem Florencie. Módní trend Forecasting má partnerství s Lidewij Edelkoort trendu unie a přímý dohled Linda Loppa. Fashion dále. JAK SE PŘIHLÁSIT Kurz je určen pro absolventy (nebo ekvivalentní) je držitelem platné akademického titulu. Žadatelé bez titul, ale kteří mají značné zkušenosti v módě či luxusní, budou brány v úvahu. Je zapotřebí anglický jazyk (písemná a mluvené). Kandidáti budou vybráni podle jejich životopis a motivační dopis. Po prvním výběru, bude vedoucí katedry nebo Cooordinator kurz uspořádat osobní rozhovor pro zápis. PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI Trend Forecaster Trend Analyser Trend Spisovatel (a / nebo editor) Trend Designer Barva a materiál specialista Futurolog Spotřebitelské behaviorista Kreativní stratég Art Director [-]

Magistr V Módě Brand Managementu

Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2016 Itálie Florence

Tento mistr Cílem kurzu je vytvořit postavu manažera, který může vyvinout značku v příštích letech laděním svou identitu v tak, aby odpovídala duchu doby, strategické rozhodování, hrát vedoucí úlohu při jejich provádění, a mluví k podvědomí s cílem vyhrát bitvu v myslích spotřebitelů ... [+]

Mistr v módní Brand Management Tento mistr Cílem kurzu je vytvořit postavu manažera, který může vyvinout značku v příštích letech laděním svou identitu v tak, aby odpovídala duchu doby, strategické rozhodování, hrát vedoucí úlohu při jejich provádění, a mluví k podvědomí s cílem vyhrát bitvu v myslích spotřebitelů. Například, Chanel je klasický luxusní značky, ale v internetové řízeného ekonomického scénáře, kde se lidé kupovat vysokých i nízkých doletu produkty, bez ohledu na jejich postavení, se značka rozhodla prodat přes automaty v Las Vegas a obchodně využívat Pojem "v okamžiku". Znovu, jak 90s avant-garde se stal nový módní dědictví, Raf Simons je nyní na Dior a Hedi Slimane je Saint Laurent, bez Yves. A konečně, ve společnosti, kde hodnoty jsou roztříštěné, mít dvojí význam a jsou často seskupeny podle zásady synkretismu, Galliano (absence přítomnosti) byl jmenován jako nový návrhář pro Maison Martin Margiela (přítomnost nepřítomnosti). Stejně tak, co se Gucci bude jako po Tom Ford a Frida Giannini? Fashion Brand Management je nejvíce kompletní program pro ty, kteří doufají, že k získání odborné znalosti v oblasti formování, udržení, obnově a komunikaci jedinečnost značky. Je to nejlepší řešení pro ty, kteří již mají zkušenosti v navrhování a chtějí získat další manažerské dovednosti, a ti, kteří pocházejí z obchodní zázemí a chtějí se naučit, jak fungují mimo pole. Tyto dvě cesty obě vedou k postavě kreativní manažer a manažer kreativity pro luxusní módní svět. POPIS Tento kurz je vizionář a beton, tvůrčí a manažerské, vedoucí a relační, inovativní ale dobře zakořeněné v know-how pocházející z průmyslu, konkurenceschopné a mimo soutěž, zapojený do všech procesů od výroby až po komunikaci. Proto je její program je intenzivní, rozsáhlá a intenzivní. Skládá se ze tří vzájemně propojených jednotek: Vision, výzkumu a trend- bázi. Je to o identitě značky, buyology, inovace vs. dědictví, způsob, jakým člověk, společnost a průmysl vzájemně působí a dosáhnout rovnováhy. Management, obchodní bázi. Je to o strategii a konkrétnosti, marketing a merchandising, maloobchod a správy, práva a logistiky. Komunikace, cítí-umístěný. Je to o předávání zpráv konvenčními nebo alternativními způsoby, s použitím originálních materiálů (grafika, video, psaný) jak pro reálný a digitální prostředí. Tento kurz zahrnuje exkurze (Milan Fashion Week, Pitti veletrh, místo výroba nejvyšší úrovně společnosti, a Ferragamo obchod / muzeum), hostující přednášky manažery a visionairies a dva portfolio projektů, na start-up úkol v polovině termín, a rebranding úkol, protože poslední úkol. JAK SE PŘIHLÁSIT Kurz je určen pro absolventy (nebo ekvivalentní) je držitelem platné akademického titulu. Žadatelé bez akademického titulu, ale s významným předchozí zkušenost v oblasti módy a Luxury, budou brány v úvahu. Psalo a mluvilo anglicky je nutné. Uchazeči budou vybráni po dokončení písemného testu a rozhovor s vedoucím oddělení. PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI Na jejich osobních schopností a dovedností získaných v různých výukových modulů základě, mohou studenti usilovat o kariéru, která bude potenciálně vést k nejvyšší pozici úrovně v luxusním módní společnosti, jako například: Brand Manager, Marketing Manager, Communication Manager, správce licencí , Produktový manažer. Druhá pracovní příležitost je potenciálně kreativní agentura pro analýzy trendů, budování značky a komunikace. Vzhledem ke zvláštní řezu stylu magisterském studijním programu, jehož cílem je vytvořit flexibilní, autonomní profil, třetina přirozený otvor je Global Consultant, Start-up manažer, projektový manažer a podnikatel. [-]

Magistr V Módě Marketingu A Komunikace

Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2016 Itálie Florence

Módní marketingové a komunikační manažeři jsou specialisté na maximalizaci viditelnost a podíl na trhu dané společnosti, kteří si tak tím, že shromažďování informací z různých zdrojů, psaní marketingových a komunikačních plánů, a navrhuje praktická opatření Levering jak na média a navíc mediálních aktivit. Tento údaj může pracovat přímo pro firmu, pro agenturu, nebo pokrýt pozici v jedné z ... [+]

Mistr v módní Marketing a komunikace Módní marketingové a komunikační manažeři jsou specialisté na maximalizaci viditelnost a podíl na trhu dané společnosti, kteří si tak tím, že shromažďování informací z různých zdrojů, psaní marketingových a komunikačních plánů, a navrhuje praktická opatření Levering jak na média a navíc mediálních aktivit. Tento údaj může pracovat přímo pro firmu, pro agenturu, nebo pokrýt pozici v jednom z hospodářských subjektů zapojených do implementace plánu, například časopisu. Tato práce vyžaduje analytické a plánovací schopnosti, stejně jako používání obrazů a slov pro jednoho prostého účelu: dopravu jedinečné zprávy, které jsou jasné a účinné. Nad a pod čarou, konvenční a nekonvenční, on-line a off-line: tyto rozdíly již neexistují, protože moderní komunikace je integrována, a módy, jako způsob, jak vyjádřit individuální nebo kolektivní identitu již nejlepším prostředkem komunikace. Kromě toho, v návaznosti na hospodářskou krizi, je jasné, že marketing nemůže být považována za neomylný množiny formulí, a to zejména v oblasti módy, kde se trendy a změny ve stylu vždy hmotnosti více než jakýkoli typ numerické analýzy. Vzhledem k tomu, móda je nejvíce kompletní vyjádřením společnosti a lidského chování, prostě pochopení složitosti módy je rozhodující pro prodávat to. Studium na všeobecné obchodní a komunikační samozřejmě nezaručuje studentům pozici v módním průmyslu. Místo toho, navštěvovat Polimoda módní Marketing a komunikace kurz otevírá dveře potenciální kariéru ve všech oblastech. Ve skutečnosti, zatímco Robert Polet, který pocházel z Unilever, odešel Gucci před lety, Apple nedávno najal Angela Ahrendts od Burberry, Paul Deneve od Yves Saint Laurent a Jakuba Jordánska od Louis Vuitton. Proveďte své plány! POPIS Vyučují učitelé s přímou zkušeností v módním průmyslu, tento kurz dokonale integruje tři slova obsažená ve svém názvu: Fashion, marketing a komunikaci. Studenti získávají zkušenosti typického pracovního prostředí kreativní agentury při plnění dvou týmových projektů, které budou tvořit součást svého portfolia. V polovině období je asi plánuje spuštění nového módního časopisu, s cílovým čtenářů, rozpočet, obsah, makety a minimálně dvou stran představovat jak redakční a komerční obsah. Závěrečný projekt je zaměřen na psaní integrované marketingové a komunikační plán pro společnost, včetně využívání médií a navíc média, a vizualizace klíčové sdělení v praxi pomocí alespoň jednoho z médií zapojených (např video, balení, instalace, atd .). Program je velmi intenzivní, ale také obsahuje řadu hostujících přednášek a seminářů, a studenti mají volný přístup do dvou významných akcích: Pitti Uomo a Milan Fashion Week. ZPŮSOBILOSTI Kurz je určen pro absolventy (nebo ekvivalentní) je držitelem platné akademického titulu. Budou považovány za Žadatelé bez akademického titulu, ale s výraznou předchozí zkušenosti v oblasti módy a luxusu. Psalo a mluvilo anglicky je nutné. VSTUPNÉ Uchazeči budou vybráni po dokončení písemného testu a rozhovor s vedoucím oddělení. PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI Na osobních schopnostech studenta a dovedností získaných v různých výukových modulů základě, mohou studenti usilovat o kariéru jako: Marketing Manager Communication Manager správcem událostí PR a tisková kancelář Strategic Planner Account Manager Art kupující & Media Planner Social media manager Digitální stratég Digital Marketing Management Web Content Kurátor Fashion Stylist Fashion Editor [-]

Magistr V Obuvi A Sběrný Vak Designu

Campus forma Denní studium 14 měsíců October 2016 Itálie Florence

Návrháři příslušenství zvýšit siluety přidáním jejich tvůrčí styl podpis k současné kolekce. Boty a tašky zdůraznit vzhled a pomáhají vytvořit správnou náladu; často označují kulturní a společenské postavení a musí být praktický, odolný a trvanlivý. Magisterský studijní program vás naučí, jak interpretovat, design a produkují kolekce na základě dlouholeté, sofistikované ... [+]

Mistr v Čištění & Bag design kolekce Návrháři příslušenství zvýšit siluety přidáním jejich tvůrčí styl podpis k současné kolekce. Boty a tašky zdůraznit vzhled a pomáhají vytvořit správnou náladu; často označují kulturní a společenské postavení a musí být praktický, odolný a trvanlivý. Magisterský studijní program vás naučí, jak interpretovat, design a produkují kolekce na základě dlouholeté, sofistikované italské tradice řemeslného zpracování. Naučíte se, jak se udržet uměleckou integritu ve vaší práci, při respektování jednotlivé styly jiných osob zapojených do tvůrčího procesu. Musíte být schopni efektivně prezentovat svůj styl a spolupracovat s různými značkami, výrobci, řemeslníci a módních návrhářů. Mistr bude podporovat vaše osobní a kulturní růst, až po vytvoření a profesionální prezentaci inovativního příslušenství kolekci, která odráží jak ducha sezóny a mysl pravého profesionální designér. POPIS Magisterský studijní program vás provede různými etapami vývoje skutečného obuv, tašky a doplňky kolekce. V první části kurzu, osobní vize je posílena prostřednictvím výzkumu kulturních aspektů historie, etnik, současného umění a trendy. Vaše ilustrační, výkresu techniky, počítačová grafika a styl dovednosti budou charakterizovány a osobní. Dozvíte se, jak zvládnout technické a tvůrčí dovednosti, jako je vzorem, které zviditelní, Prototyping, Computer Aided Design a řemeslník techniky, stejně jako vysokou úroveň řemeslného zpracování, inovativní design a řízení a výrobu prototypů a technických specifikací, které mohou být v konečném důsledku používaných k výrobě. Strategické a manažerské dovednosti budou v praxi prostřednictvím seminářů a skupinových sezení, ve kterém budou analyzovány a použity scénáře vývoje výrobku. Budete pracovat v týmu společně s řemeslníky, vzor frézy, uměleckých režisérů a marketingu a komunikačních manažerů vyvíjet výrobky na různých projektech po krátkém, dává vám možnost rozšířit své kompetence jako týmový hráč. Základní otázky Collection managementu budou aplikovány jako například linky plánování, dodavatelského řetězce, výrobní normy, řízení rozpočtu, cena a vztahy se zákazníky. Dozvíte se, jak nastavit módního průmyslu, napsat podnikatelský plán, najít partnery, a týkají se stisknout a klienty. Během kurzu se budeme doučovat účast na mezinárodní módní talent soutěží. V polovině období seminář bude uspořádána s módními odborníky. Ty budou prezentovat projekty a kolekce jako tým a jednotlivě jako konstruktér. Následně vám budou přijata všemi fázemi analýzy zdroje inspirace, vytvářet a produkovat vzorů a prototypů a řídit vytvoření kolekce 14 kusů obuvi a doplňků s výrobou 5 položek. Nakonec se naučíte zlepšit image shromažďování podpisů prostřednictvím odborné prezentace, pomocí interdisciplinární přístup, který může zahrnovat události, vytvoření portfolia, střelbu, look knihy a Internetový nebo video prezentací. Na konci magisterského kurzu budete prezentovat svou sbírku práce na profesionály v průmyslu, talent zvědy, kupujícími a médií - stává osobitý autor schopný vytvářet a realizovat kolekci podpisu. JAK SE PŘIHLÁSIT Magisterský kurz je otevřen pro absolventy (nebo ekvivalentní), vysokoškoláci nebo profesionály s alespoň 2/3 let praxe v oboru. Přednost budou mít absolventi v módě či designu obuvi, umění a průmyslový design. Uchazeči budou vybráni na základě: portfolio a životopis motivační dopis rozhovor s vedoucím katedry designu PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI Obuv, Bag Designer a příslušenství Developer produktu. [-]

Master Collection Design

Campus forma Denní studium 14 měsíců October 2016 Itálie Florence

Tento magisterský program je zaměřen na designéry, kteří chtějí rozvíjet své osobní styl při vytváření módní kolekce a své vlastní podnikání nebo značku. Vysoce specializovaný intenzivní program, založený na základy pro dosažení úspěchu v oděvního návrhářství: kreativitu, ujištění projevu, důraz na individuální kulturní rozvoj, a vášeň pro výzkum ... [+]

Master Collection design Tento magisterský program je zaměřen na designéry, kteří chtějí rozvíjet své osobní styl při vytváření módní kolekce a své vlastní podnikání nebo značku. Vysoce specializovaný intenzivní program, založený na základy pro dosažení úspěchu v oděvního návrhářství: kreativitu, ujištění projevu, důraz na individuální kulturní rozvoj, a vášeň pro výzkum. Předmět poskytuje intenzivní školení a formování osobní styl jako módní návrhář a jejím cílem je stimulovat osobní i kulturní vývoj vedoucí k vytvoření a prezentaci kolekce módy v profesionálním a efektivním způsobem. Na konci master budou mít studenti získali schopnost komunikovat výsledky své akademické kariéře a budou schopni vyrobit originální, rozeznatelný kolekci, plně vyjadřovat a ztělesňovat své vlastní individuální myšlenky a koncepty. POPIS Magisterský studijní program vás provede jednotlivými kroky při vytváření, vývoj, řízení a profesionální prezentaci kolekce návrháře. V první části kurzu se kulturní zázemí posílena prostřednictvím studia a výzkumu do kulturních a uměleckých koncepcí a aspekty současného umění, trendy a módy. Dovednosti v ilustrace kreslicích technikách, bude počítačová grafika a design být charakterizována a osobní. Řemeslnými výrobky a tvořivost v vykrajovací, krejčovství, drapérie a tiskařské techniky budou vyvinuty prostřednictvím různých workshopů a realizaci prototypů na základě originálních vzorů z ikonických, historických nebo etnické oděvy. Strategické a manažerské dovednosti budou v praxi prostřednictvím seminářů a skupinových sezení, ve kterém budou analyzovány a použity scénáře vývoje výrobku. Budete pracovat v týmu společně s řemeslníky, vzor frézy, uměleckých režisérů a marketingu a komunikačních manažerů vyvíjet výrobky na různých projektech po krátkém, dává vám možnost rozšířit své kompetence jako týmový hráč. Základní otázky Collection managementu budou aplikovány jako například linky plánování, dodavatelské řetězce, výrobní normy, řízení rozpočtu, cena a zákazník vztahy. Dozvíte se, jak nastavit módního průmyslu, napsat podnikatelský plán, najít partnery, a týkají se stisknout a klienty. Během kurzu se budeme doučovat účast na mezinárodní módní talent soutěží. V polovině semestru seminář bude uspořádána s módními odborníky. Ty budou prezentovat projekty a kolekce jako tým a jednotlivě jako konstruktér. Následně bude brát přes fázích výroby konečné kolekce. Dozvíte se, jak zvýšit závěrečný projekt svého pána, vytváření a realizaci sbírky 5 oblečení, používat interdisciplinární přístup, který může zahrnovat události, vytvoření portfolia, střelbu, look knihy a Internetový nebo video prezentací. Na konci magisterského kurzu budete prezentovat svou sbírku práce na profesionály v průmyslu, talent zvědy, kupujícími a médií - stává osobitý autor schopný vytvářet a realizovat kolekci podpisu. JAK SE PŘIHLÁSIT Kurz Magisterský je otevřen pro absolventy (nebo ekvivalentní), stupeň studenty nebo profesionály s alespoň 2/3 let praxe v oboru. Přednost bude dána Fashion Design a absolventů umění. Kandidáti budou vybráni podle: prezentace portfolia a životopisu; motivační dopis; rozhovor s vedoucím katedry designu. PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI Fashion Director Módní koordinátor Art Director [-]

Videos

Polimoda Show 2014 - a first preview

Contact
Adresa destinace
Polimoda, International Institute of Fashion Design & Marketing
Villa Favard Via Curtatone

Florence, I-50123 IT