Istituto Marangoni

Úvod

Read the Official Description

Každý rok přes dva tisíce studentů z celého světa se setkají v Istituto Marangoni sledovat společný sen: Móda. Zde můžete najít mladé talenty schopnosti, profesionalitu a dlouholeté zkušenosti, aby se stal předním odborníkům v jejich sektoru.

&nbsp

Tři areály, které nabízejí kurzy módy v Miláně, Paříži a Londýně, 92 různých zemí původu asi 2.400 studentů celkem: To jsou jen některé z čísel, která představují Istituto Marangoni v oblasti vzdělávání. Tato rozmanitost je součástí této kreativní, základní a nezbytné tavícího kotle pro tvorbu nových talentů s kosmopolitní přístup.

&nbsp

&nbsp

Istituto Marangoni

&nbsp

Istituto Marangoni byl založen v Miláně v roce 1935 jako umělecký institut oděvů Marangoni. Od té doby se myšlenka, že cíle Ústavu byla vždy tvorbu vysoce kvalifikovaných odborníků a techniků pro módní systému.

&nbsp

V průběhu let se tento cíl zůstal nezměněn, ale institut roste spolu s růstem italské módy, neustále aktualizuje své tvorbě programů. Prostřednictvím naší průkopnické vize, to nejstarší italský módní schoolhas vždy dokázal rychle reagovat na potřeby trhu práce tím, že cvičí mladé talenty do svých módních předmětů.

&nbsp

V současné době Istituto Marangoni, se sídlem v Miláně, Paříži a Londýně, umožňuje svým studentům učit se módní návrháři, kde největší práci, kde se stává mezinárodní a chuti, kde nejlepší pracovních příležitostí, které nabízejí programy se specializuje na všechny oblasti módy: kreativní, organizační a komerční.

&nbsp

V roce 2007 se stalo součástí Kariéra Vzdělávání Corporation, americká společnost specializující se v oblasti vzdělávání s hlavním sídlem v Chicagu, která byla vždy odhodlána dosáhnout dokonalosti, aby zajistily úspěšné kariéry pro své studenty.

&nbsp

Společnost byla založena v roce 1994, Kariéra Vzdělávání společnost prošla rychlým růstem, rychle dosahovat svých sledovaný cíl, a to, být považován za jeden z celosvětově nejvýznamnějších hráčů v oblasti vzdělávání, montáže společně v rámci své logo pouze v nejlepších evropských a amerických školách provozní v oblasti zdraví, podnikání, umění a design.

&nbsp

&nbsp

Mezinárodní

&nbsp

Entering Istituto Marangoni znamená být součástí zvláštního společenství, jehož je společným pojítkem zůstává stále módy ve všech jejích formách.

&nbsp

Máme více než 2400 studentů z 92 zemí celého světa. Každý z nich má svůj vlastní zájmy, styly a znalosti. Studium na Istituto Marangoni opravdu znamená stát se součástí největší mezinárodní studentské kontextu na světě a budou moci profitovat z různých kulturních prostředí každého studenta.

&nbsp

Istituto má tři prestižní školní areály ve třech městech světa módy: v Miláně, ve slavném "čtyřúhelníku", v Paříži, v Avenue Raymond Poincaré, v těsné blízkosti Trocadéro a v Londýně, v pohodě a nervózní East End.

&nbsp

Prostřednictvím svých kurzů se specializuje na módu a designthe Istituto Marangoni nabízí všem svým studentům jedinečnou příležitost vstřebat, pochopit a studovat nápady a tvůrčí inspiraci z mnohostranné Panorama evropské módy v těchto třech různých kontextech.

This school offers programs in:
  • Angličtina

Vidět MA » Zobrazit magisterské programy »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Magistr

Magistr Jemného šperku

Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán

Kurz je určen pro ty, kteří již mají titul a portfolio, které obsahuje příklady šperku. Studenti se učí designu ... [+]

Mistr ve výtvarných šperku

 

Kurz je určen pro ty, kteří již mají titul a portfolio, které obsahuje příklady šperku. Studenti se učí navrhovat šperky sbírky, které kombinují kreativitu, výzkum a inovace. získat pokročilé znalosti italské a mezinárodní tradicí výroby umožňuje studentovi vytvořit šperky, které je v souladu s aktuálními trendy na trhu a s image značky požadavků. Počínaje studiem materiálů používaných v jemné šperky a používání kreslicích nástrojů pro vizuální reprezentaci svých představ, bude student prohloubí analýzu šperku s cílem vyvinout nové návrhy zaměřené na moderním trhu. Studie projektu, který odkazuje na mezinárodní jemné šperky společnosti, umožňuje studentům studovat vlastnosti excelence v procesu a produktu ve vztahu ke značce.Student bude pokračovat používat tvůrčí přístup a vytvořit kolekci šperků zaměřený na současném trhu pro přední firmy v odvětví 'Made in Italy' jemné šperky. Tato práce bude zahrnovat i vytvoření prototypu v dílně prostřednictvím rozvoje všech fázích vývoje projektu, od grafického designu a vizuální 3D návrhy na výsledné konstrukci. Kromě toho bude student získat znalosti o výzkumných metodik, managementu a marketingu. Návrhář a výrobce šperků má kompletní znalosti o teoretických a technických dovedností v jemné šperky konstrukce a výroby. Tento profesionální je umělec, šperky výrobce a designér, který se může vyvinout sbírky v souladu s mezinárodními profesními standardy. kreativní jedinec splňuje současné požadavky trhu a image značky zákazníka pro koho pracují.Chápou každé fázi výrobního procesu, s přihlédnutím marketingové strategie a řízení, stejně jako komunikace a propagace výrobku. Návrhář a tvůrce šperků práce na volné noze, nebo alternativně v jedné z mnoha společností, které se zabývají módou a luxusních šperků v národním a mezinárodním kontextu. ... [-]


Magistr Povrchu A Textilního Designu

Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán

Master je určen pro ty studenty, kteří již mají zvláštní odbornou kvalifikaci, nebo kteří praktikují odborníků v této oblasti. Kurz začne v ... [+]

Mistr v povrchových a textilní design

 

Master je určen pro ty studenty, kteří již mají zvláštní odbornou kvalifikaci, nebo kteří praktikují odborníků v této oblasti. Kurz začne tím, že nabízí hloubkovou historii tkanin a trend v návratu do výzdoby díky novým technologiím vývoje withthe o sbírce designu, který bude součástí portfolia studujících práce. Kurz se bude zabývat historických a kulturních kořenů narození interiéru. Následovat bude analýza sobě technický vývoj v oblasti povrchu a v obecné oblasti designu. žák se zapojí do fáze výzkumu při studiu jeho použití na materiály a tkaniny. předmětem současných technologií bude také zkoumat jeho vliv na transformaci a následný vývoj v nábytku, tapety výprava, výzdobě keramiky a porcelánu, nádobí. Student si osvojí základní principy analýzy, po kterém se bude zabývat s kreativním přístupem, jejich vlastní osobitý styl, který se bude vyvíjet od výzkumu a studio práce podporovaný fakulty. díky experimentování v látkách, designem a barvami, bude žák přechází z koncepce tvůrčího nápadu ke schopnosti reagovat na potřeby trhu. Projekt předpokládá přípravu návrhů pro materiály, které mohou být použity buď v interiéru nebo exteriéru. ... [-]


Magistr V Designu Luxusního Balení

Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán

Zaměřeno na kandidáty, kteří již mají vysokoškolské vzdělání v oboru grafický design, produktový nebo podobné pracovní zkušenosti. Výuka je určena pro ty, kteří pracují v konkrétním "luxus ... [+]

Mistr v designu luxusních obalů

 

Zaměřeno na kandidáty, kteří již mají vysokoškolské vzdělání v oboru grafický design, produktový nebo podobné pracovní zkušenosti. Výuka je určena pro ty, kteří pracují ve specifických "" Luxusní orientovaných trzích nebo značek, které se snaží o dosažení jedinečné umístění v clusteru luxusního zboží. Prezentace portfolia a dobrou znalost Adobe Photoshop, Illustrator a InDesign jsou předpoklady pro kurz. Cílem je vytvořit grafikům a designérům značky s bohatou znalostí a informovaného hlediska kreativní a strategické přístupy umístit vhodně značku prostřednictvím sdělení v luxusním balení. Od studie o základních technik 3D modelování kurikula zkoumá využívání materiálů a vizuální komunikace se zaměřením na charakterizaci typy písma a klíčových vizuály.Po přehledu historických a společensko-kulturního vývoje i luxusního zboží, bude učení vést k analýze a definování hodnoty značky à ¢ â, ¬ â € ¹ à ¢ â, ¬ â € ¹ na cílovém trhu. Tento kurz je zaměřen na pokročilé virtuální modelování a papírenských technologií jsou k dispozici pro designéry, stejně jako grafický design zaměřený na luxusní balení a identifikaci nejnovějšími styly a trendy ve světě výrobků Luxusní orientovaných. Získání strategické schopnosti s cílem vybudovat osobnost značky v oblasti luxusních, bude student podílet na vytvoření nové koncepce výrobku luxusní značky pomocí instruktážní fáze s klientem, budování strategické a praktické použití 3D modelovacích technik a pokročilé prototypů.Projekt realizovaný se bude zabývat vývojem Luxusní značky na úrovni odvětví a bude zahrnovat prezentaci klientovi. Díky velení současnými trendy v luxusním pole OD, návrhář specializující se na luxusní balení je schopen vymyslet inovativní produktové strategie, díky instruktážní fáze s klientem, strategické konstrukce a praktického používání modelovacích technik v 3d a vytvoření prototypu . Tento proces povede svěřence až k realizaci konečného projektu, který nejen povede balení rozvoj luxusní značky na průmyslové úrovni, ale bude také zahrnovat skutečnou prezentaci klientovi. Díky důkladné znalosti současných trendů v módě a luxusní průmyslu, designér se specializuje v luxusním obalu je vysoce specializovaný odborník, který je schopen představit inovativní produktové strategie, aby značka nečekané, nové a reálné marketingové přidané hodnoty Designér se specializuje v luxusním balení pracuje v designérském studiu, nebo v jedné z mnoha mezinárodních luxusním provedení a módních firem. V řadě dalších pracovních příležitostí jsou k dispozici, lze luxusních obalů designer najít práci v branding agentur, reklamy, grafických studií nebo komunikační oddělení v rámci módy a luxusních společností. ... [-]


Magistr V Designu Luxusního Příslušenství A řízení

Campus forma Denní studium 8 měsíců October 2016 Itálie Milán

Kurz je určen pro ty, kteří již mají titul a portfolio, které zahrnuje kolekcí doplňků a kdo disponuje profesionální zvuk ... [+]

Master in Luxury design Příslušenství & řízení

 

Kurz je určen pro ty, kteří již mají titul a portfolio, které zahrnuje sbírky v příslušenství nebo který je držitelem zvuku odborné zázemí. Zaměření mistra je soustředit se na vytvoření řady doplňků, které považuje za aspekty, které charakterizují "Made in Italy", od návrhu až po výrobu. Studenti budou zkoumat, jak italské výroby je příkladná po celém světě pro svou schopnost identifikovat potenciál materiálů a aplikovat tyto znalosti pro úspěšné vyrovnání design a funkčnost se sofistikovaným estetický. Díky tomuto kurzu student bude mít možnost seznámit se s nejvýznamnějších italských firem tohoto odvětví. Kurz začíná bude navržení kolekce doplňků vázána na pojem "dekorativní" luxus.Studenti se učili o technikách týkajících se používání materiálů, výrobků, nápady a prototypů průzkum. Budou rovněž analyzovat manažerské a marketingové aspekty v oboru, a bude provádět výzkum historie luxusních doplňků. Designové nápady budou použity na příslušenství dámská kolekce napojené na přední italské značky. V rámci projektu budou studenti vypracovat pojem "skrytý luxus" spojené s "made in Italy", s velkým důrazem na památkových hodnot a výroba a inter-sezónní povaha výrobku designu. Po studiu kalkulace a výrobních procesů spojených s uvádění designu produktu, budou studenti formulovat koordinovanou design kolekce, která zahrnuje pestrou škálu příslušenství, které mohou zahrnovat kabelky, drobné kožené zboží, brýle high-tech.Konečný projekt bude probíhat ve spolupráci s prestižní italské firmy, s hlavou stylu a produktových manažerů, že po dokončení willassess tvůrčí vývoj toho, do výzkumu, analýzy trendů, vliv vizuální komunikace a vybudování prototyp. Návrhář a tvůrce doplňků má kompletní technické znalosti a pochopení vlastností materiálů a odpovídající konstrukce a výroba příslušenství jsou s nimi spojeny. Profesionální je schopen interpretovat módní trendy a image značky do výroby příslušenství zboží, a reaguje na požadavky trhu s myslí dopředu návrhů. Oni jsou také odborníky na techniky, které přidávají hodnotu tradičních materiálů. Návrháři jsou schopny transformovat boty, tašky, pásky, do nových ikonických objektů. Designové doplňky funguje vlastní značkou, nebo v jedné z mnoha společností, které pracují v doplňky, obuv nebo v obecných oblastech koženého zboží. Mohou pracovat v ateliérech výzkumu a předpovědi trend, nebo může pracovat s módními domy buď haute couture a pret-a-porter. Pokročilé znalosti marketingových strategií a výrobní logiku, otevírá dveře pro práci ve světě projektového řízení a řízení výroby ve společnostech, které jsou odborníky v tomto segmentu trhu. ... [-]


Magistr V Digitální Módní Design

Campus forma Denní studium 8 měsíců February 2017 Itálie Milán

Kurz je určen pro studenty, kteří již mají vysokoškolské vzdělání v oboru grafiky a komunikace a marketingu, a kteří znají základy kódování v HTML. Kurz ... [+]

Mistr v digitálním módní design

 

Kurz je určen pro studenty, kteří již mají vysokoškolské vzdělání v oboru grafiky a komunikace a marketingu, a kteří znají základy kódování v HTML. Kurz, který se bude týkat trendy a technologická řešení musí být provedena s cílem zlepšit komunikaci hodnota značky vybrané hodnoty značky a řídit, jak sociální média koordinátoři, politika on-line řízení vztahů se zákazníky (sociální a PR). Studenti budou také schopni analyzovat různé e-commerce strategie, vyhodnocování, které z nich by měla být uplatňována v maloobchodních politice značky. Cílem kurzu je, ve skutečnosti, rozvíjet kritickou analýzu nejlepších způsobů, jak integrovat přímý obchodní kanál, na web založený, využití sociálních médií a CRM analýza dat k dalšímu zlepšení hodnotu značky a přilákat spotřebitele na módním trhu on-line z celého světa.Tak budou studenti studovat programovací jazyky na nových digitálních technologií a mobilních zařízení používaných v komunikaci značky. Budou studovat strategie web marketing a jak se hodnoty společnosti jsou zákazníkovi sděleny veřejnosti. Současně budou také studovat v marketingu detail webových a komunikačních strategií nejdůležitějších kazuistiky. Témata v navrhování a plánování webové stránky budou analyzovány prostřednictvím rozvoje projektu v reálném spolupráci se společností průmyslu. Po studiu právních důsledků e-commerce a vizuální reprezentace projektu pro klienta, bude kurz poté zaměří na analýzu témat spojených s designem a vizuální merchandising pochopit, jak společnost může vstoupit do virtuální svět luxus a odvolání jeho identity značky. Konečný projekt bude zaměřen na realizaci e-commerce webové stránky stávajícího módní značky.Odborník v oblasti internetového módě je profesionální postava, která vypadá do budoucna. Vzhledem k rostoucí poptávce na rozvíjejících se online prodeje sektoru, Istituto Marangoni vytvořil mistr v digitální módní design propojit módního průmyslu s online světem. Přes pokročilou znalostí web marketing a digitálních médií a trendů v oblasti mezinárodní, se specializuje na digitální způsobem rozvíjet nové strategie, jejichž cílem je podpořit image značky, v souladu s jiným produktem a klientskými cíle. Na konci kurzu, odborníci mají spoustu rolí, které by mohly na trhu práce, jako jsou: od správy webového agentury pro práci s časopisy "nebo" módních firem redakce dosažení vertikální eCommerce portály.Další pracovní příležitosti patří: digitální umělecký ředitel digitální brand manager, web módní návrhářka Customer Intelligence manažer, internetový obchod manažer, webový vizuální merchandising, web marketing specialista a sociální sítě koordinátora. ... [-]


Magistr V Emocionální A Blahobyt Designu

Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán

Master je určen pro ty studenty, kteří již mají základ v oblasti plánování a projektování pro interiéry, ale kdo by chtěl prohloubit své znalosti v oblasti ... [+]

Mistr ve Emocionální & Wellbeing designu

 

"Salus za aquam" zdraví skrze vodu: Koncept pohody dnes přichází skrze synesthesia luxusu a tělesného uvědomění. Cílem kurzu emocionální a blahobyt návrhu je navrhnout prostor pro lázně a koupelny na míru prostřednictvím těchto dvou pojmů zakořeněných v současných trendech v prosperitě a technologie je nyní k dispozici na trhu. Master je určen pro ty studenty, kteří již mají základ v oblasti plánování a projektování pro interiéry, ale kdo by chtěl prohloubit své znalosti v nové filozofii žijí v blahobytu prostorách. Kurz nabízí kompletní přípravu studujících přes pokročilou pochopení wellness designu s jemnými příkladů v historii a společenské kultury.Studenti získají znalosti a analýzu zvraty na trhu, jakož io jeho kontinuální vývoj pro žádoucí bydlení pro klienta. Proto počínaje historií a kulturou pohody center po celém světě, bude samozřejmě analyzovat používání přírodních materiálů jako je kámen nebo dřevo a místo pro ně v plánování a navrhování těchto prostor. Studenti se seznámí s jejich použití v prostředí s vysokými teplotami, stejně jako studie o smyslových konstrukčních řešení v barvě a zvuku, které přispívají k navozující pocit pohody pro tělo, mysl a ducha. Předmětem magisterského pokryje disciplíny design, architektura, materiály, trendy a luxus, pohodu. Lázní a wellness návrhář pracuje všude, kde se zaměřuje na pohodu a fyzickým zdravím, jako je fitness centrech, soláriích, lázně, salony krásy, atd.Tito odborníci vědí, jak navrhnout řešení na míru, při respektování potřeby, myšlenky a hodnoty svých klientů. Projektant v této oblasti pracuje v rámci studia designu, architektury a plánování, které mají projekty a plánování aplikace v interiéru řešení pro tělocvičny, termálními lázněmi, salony krásy, francise nebo nezávislé hotely a fitness centra. Absolventi tohoto programu budou moci najít práci jako vedoucí projektu nebo designéry ve společnostech, které se zabývají wellness, nebo oni by mohli také pracovat na volné noze na více než jednom projektu současně. Kariérní příležitosti v této oblasti, které jsou k dispozici v několika posledních letech jsou noteworthy.This je směs o materiálu, barvy, osvětlení a klimatu, evokují pozitivní, uklidňující emocionální zážitky, a to zejména v posledních letech.... [-]


Magistr V Interiéru Pro Luxusní Bydlení

Campus forma Denní studium 9 měsíců February 2017 Itálie Milán

Návrhář interiérů je špičkový profesionál, který ví, jak pracovat s emocemi zákazníků a diváků.Projekty zaměřené na luxusní životní styl a současného bydlení požádat o návrhy, které [+]

Mistr v interiérovém designu pro luxusní bydlení

Návrhář interiérů je špičkový profesionál, který ví, jak pracovat s emocemi zákazníků a diváků. Projekty zaměřené na luxusní životní styl a současného bydlení požádat o návrhy, které neustále procházejí pevnou linku mezi sny a realitou. Dnes interiéry, móda a design jsou paralelní a překrývající se světy, z tohoto důvodu je vztah mezi módy a interiérového designu odráží v designu maloobchodních projektů pro módních obchodů a showroomů. Umění navrhování interiéru znamená reagovat na potřeby klientů s inovativní řešení, která jsou v melodii s celosvětovými trendy. Návrhář interiérů vybrat bytový textil a tapety, uvedení do praxe znalosti o domácích sbírek a mezinárodního designu. Kurz Interior Design pro zabývá luxusního bydlení s výstavní design, promítací prostory pro akce, stojany na veletrzích a muzejních prostorách, s důrazem na inovativní obsah s dramatickým vizuální efekt. Z tohoto důvodu návrhář interiérů je nutné vyvinout silný smysl pro estetiku, experimentovat s světelného designu k vytvoření různých atmosfér. Kurz je nastaven pro ty, kteří již mají technické / design zázemí a chtějí získat vysokou úroveň odborné vzdělání v oblasti interiérového designu pro luxusní prostory a citových životních zkušeností. ... [-]


Magistr V Kolekci Módního Designu

Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Spojené království Londýn Francie Paris Itálie Milán + 4 více

Chcete-li vytvořit sbírku a uznávají tkaniny už nestačí mít úspěch ve světě módy.Je třeba jít hlouběji: zkoumat, identifikovat styly, vytvářet a zároveň předpovídají, nejvíce strhující [+]

Mistr ve Sbírce Design Fashion

Chcete-li vytvořit sbírku a uznávají tkaniny už nestačí mít úspěch ve světě módy. Je třeba jít hlouběji: zkoumat, identifikovat styly, vytvářet a zároveň předpovídají nejvíce okouzlujících trendy. Módní návrháři mají inspirovat módní trendy, vytvořit kolekce pro textilu a doplňků, a řídit kreativitu, technologii a informace. Všechno musí být plánovány v detailu: módní návrhářka dnes musí umět navrhnout a interpretovat životní styl v souladu s náladou okamžiku, který se neustále mění a vyvíjí v závislosti na historických, kulturních a společenských akcí. Takže módní návrhář muset krmit jeho kreativitu, dávat to v přímém kontaktu s pracovním trhu, reality, problémy, výrobní potřeby, očekávání zákazníků a image značky, stejně jako současných a budoucích trendech. Cílem magisterského programu v kolekce Fashion Design je přesahují praktická výuka, jak musí být koordinovány kolekce. Kurz bude vysvětlit studentům, jak zahájit produkt, pánské oblečení, nebo dámskou kolekci, počínaje přesné výzkumu a pobyt v souladu s trendy a životní styl na chvíli. ... [-]


Magistr V Multimediální A Interaktivní Návrh

Campus forma Denní studium 8 měsíců October 2016 Itálie Milán

Kurz je zaměřen na uchazeče, kteří již mají vysokoškolské vzdělání v oboru grafického designu, fotografie nebo mají podobnou pracovní zkušenosti. Učební osnovy jsou ... [+]

Mistr v multimediální a interaktivní design

 

Kurz je zaměřen na uchazeče, kteří již mají vysokoškolské vzdělání v oboru grafického designu, fotografie nebo mají podobnou pracovní zkušenosti. Učební plán je navržen tak, aby připravit studenty jako role specialistů na vizuální jazyky à ¢ â, ¬ â € ¹ à ¢ â, ¬ â € ¹ vztahující se k multimediální komunikaci prostřednictvím strategických kompetencí v praktickém využití videa, zvuku a interakce s reálným prostorem . Předložení portfolia, znalost Adobe Photoshop, Illustrator a InDesign a základy fotografování jsou předpokladem pro přístup Mistra. Student bude schopen realizovat multimediální projekt složitosti pro použití v různých kontextech. Od procesu storyboarding bude student získat technické a teoretické znalosti zaměřené na vytvoření video projektu z nastavení na střelbu.Následně student se ponořit do technik a předmětu analýzy s cílem představit návrhy, které se stanou užitečným východiskem pro vypracování projektu pro společnost v průmyslu. V závěrečné fázi kurzu, zkušenosti získané v rámci společnosti a výzkumné metody získané umožní, aby student samostatně vytvořit skutečný projekt, který je inovativní a osobní. Díky použití technik jako jsou například 3D animace a zvukového designu, která platila pro pohyblivého obrazu, bude student vytvořit video, které je zasadit do reálného kontextu fyzického prostoru. Specializujeme se na používání multimediálních jazyků spojených s videem, zvukem, pohyblivé grafiky a 3D animace, vizuální návrhář mají kulturní školení v AEREAS kina, umění a hudba včetně nových trendů v komunikaci.Budou znát základní techniky pro nastavení a natáčení videa pomocí nejinovativnější software, stejně jako plánování experimentální strategie, které jsou v souladu s oblasti nových médií a komunikačních kódů. Vizuální návrhář pracuje jako designér na volné noze, nebo s jedním z mnoha firem, které se zabývají "zkušenosti se značkou", reklama, corporate identity, webové a události design. Pokud takové kariérní příležitosti k dispozici, může to profesionální najít práci v reklamní společnosti, televizní a rozhlasové, agentury, webové video produkce agentury, tiskové kanceláře, nebo v grafické studio, atd. ... [-]


Magistr V Módních A Portfolio

Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán

Úspěch značky je spojeno především s obrazem: vše, co mluví o značce, z tónu na focení na organizaci přehlídky, na displeji v obchodě nebo showroom na vztahy s tiskem.Kadeřníci se podílejí na každém kroku [+]

Mistr v módních a portfoliu

Úspěch značky je spojeno především s obrazem: vše, co mluví o značce, z tónu na focení na organizaci přehlídky, na displeji v obchodě nebo showroom na vztahy s tiskem. Kadeřníci se podílejí na každém kroku podporovat sbírku a mají zásadní význam při zavádění sbírku dohromady, od plánování až po vytvoření celkového vzhledu. Hřiště v módních & Portfolio kombinuje kulturní analýzy s interpretační dovednosti a techniky: jeho účelem je přijmout studenty k pochopení módy komunikace, která přesahuje každé očekávání, což rozvíjet jejich osobního tvůrčího přístupu. Studenti se přečetli v různých výrazových prostředků a komunikace, analýzu marketingových strategií a dozvědět se o vývoji trendů, získávat hluboké znalosti historické a současné módní prostředí, se záměrem transformovat oblečení a módních kolekcí do položek. Hřiště v módních & Portfolio pomůže studentům, aby "do života" kolekci, položka oblečení nebo příslušenství prostřednictvím fotografie nebo vystavení v obchodě, vytváří jedinečný styl, který reprezentuje značku nebo osobnost v nezaměnitelným způsobem. ... [-]


Magistr V Módní Elitu

Campus forma Denní studium 8 měsíců October 2016 Itálie Milán

Mířil na maximálně 12 vynikajících uchazečů ročně, které vybere nejlepšími módními škol po celém světě, nebo ze světa práce. [+]

Mistr v módě Elite kurz Mířil na maximálně 12 vynikajících uchazečů ročně, které vybere nejlepšími módními škol po celém světě, nebo ze světa práce, kteří mají minimální profesní zkušenosti a / nebo jste zahájila značku s velkým budoucím potenciálem. Maximálně čtyři účastníci budou vybráni z každé z následujících vzdělávacích cest: Design, Art Direction, obchodu a průmyslu. Ty vybrány, budou očekávat, že mají dobrou první titul v designu či ekonomických studií. Kurz je určen pro výcvik budoucích vůdců módního průmyslu porozumět, analyzovat a řídit klíčové oblasti módní společnosti. Prostřednictvím studia předmětů, jako je budování sbírek, metodik výroby, rozpočtování, marketingu a komunikace, účastník může naučit nejen teoretické pojmy, ale rozvíjet inovativní a budoucnost myšlení praktické přístupy zaměřené na vytváření, výroba a uvádění výrobku na trh nebo shromažďování výrobky na světovém trhu. Těchto dvanáct účastníci budou rozděleni do tří skupin interdisciplinární. Každá skupina se bude skládat z účastníka s design pozadí, jeden s uměleckým směrem zázemí a jeden s obchodní zázemí. Všechny tři skupiny se zúčastní devět měsíců intenzivní kurz držel nejlepších lektorů a manažerů módního průmyslu v každé oblasti (design, umění, práce), během kterého se budou rozvíjet své vlastní podnikatelský záměr, nebo nápad od sponzorské značky. V průběhu každé skupiny budou podporovány: trenér; Tři učitelé, jeden pro každou oblast. Nebude žádné předem postavena jednotky, ale obsah bude vyjednána a řízen každý tým, se zaměřuje na rozvoj projektu; manažery pro každou funkci (kreativita, komunikace, digitální, textil, rizikový kapitál, business plánování, marketingu, maloobchodu, atd.), který bude pracovat přímo na projektu účastníků. příležitosti Prostřednictvím budování dovedností ve vývoji nápadů, řešení problémů, týmová práce a zaměřil se projektového řízení, budou účastníci schopni vést týmy lidí v realizaci komplexních projektů. Budou moci přispět podnikatelské myšlení do nových koncepcí pro stávající firmy nebo vytvářet nové podniky a vytvářet nové trhy pro inovativní produkty. výsledky učení výzkum, vývoj a vyřešit všechny kreativní nápady a zároveň produkují ambiciózní, profesionální a moderní sbírku (tvůrčích dovedností); kriticky provádět individuální program práce prokazující, organizační a manažerské dovednosti v plánování, organizaci a dokončení projektu (obchodní dovednosti); vyhodnotit postupy, které jsou při vytváření a provozování obchodní podnik (obchodní dovednosti); vztahují přiměřeně a efektivně v různých organizačních kontextech; vyvinout účinné schopnost sebeovládání, pokud jde o čas, plánování a chování, motivace, vlastní start, individuální iniciativu a podnikání při realizaci projektu (soft skills). Kurz témata Program je inovativní, neboť je založena na přístupu koučování. To je dáno tím, účastníci, jak stanovit své cíle a jsou podporovány a řídí akademické týmy napříč módních oborů. [-]

Magistr V Módní Fotografii

Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán

Zdůrazněte duše nebo osobnost značky je velmi citlivý úkol, práce přidělen do módní fotograf: Síla značky propagační zprávy je doslova ve svých rukou.Módní fotografové [+]

Mistr v módní fotografii

Zdůrazněte duše nebo osobnost značky je velmi citlivý úkol, práce přidělen do módní fotograf: Síla značky propagační zprávy je doslova ve svých rukou. Módní fotografové mohou pracovat ve studiu a na místě vyrobit nápadité obrázky pro ilustraci a propagovat oblečení, doplňky a životní styl. Módní fotograf potřebuje zcela pochopit duši značky, než se snaží, aby začala pracovat a on musí být schopen pracovat v týmu s ostatními reklamami, například módního návrháře nebo společnosti podnikatele. Kromě módní fotografové musí být inovativní a umělecké, s vášnivým zájmem o trendech a také solidní znalost módy, historie, umění a fotografii. Cílem Master v módní fotografii je vyškolit profesionály, kteří dosahují solidní znalosti a porozumění tématu, stejně jako vliv, že film, výtvarné umění a semiology mají na to. Program představuje multidisciplinární výuky strukturu, ve které budou studenti pracovat na fotografických projektů v oblasti módního průmyslu. ... [-]


Magistr V Módní Nákupu

Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán Spojené království Londýn + 2 více

V odvětví módy dělat správná rozhodnutí, je velmi důležité.Módní Kupující je souvislost mezi módními domy a spotřebiteli, profesionál, který se pohybuje od jednoho poskytovatele k druhému, [+]

Mistr ve Fashion Nákup

V odvětví módy dělat správná rozhodnutí, je velmi důležité. Módní Kupující je souvislost mezi módními domy a spotřebiteli, profesionál, který se pohybuje od jednoho poskytovatele k druhému, od veletrhy, které se přehlídkových molech, cestuje po světě a mluvit hodně jazyků. F ashion kupující musí interpretovat chutě svých zákazníků a definovat pro hromadné nákupy obchodníků, obchodních řetězců nebo individuálních butiky, kterým se správnou napájecí systém a plánování správný sortiment. On musí být citliví k novým myšlenkám a jsou k dispozici pro nové zkušenosti: on určuje, které se prodávají oblečení, uznává sbírky, že zákazníci budou preferovat a představuje styly, které jsou nejvíce požadovali. Musí být také organizátor a podnikatel, který je schopen řídit náklady a zisky, se zabývají množství, dodací termíny a jak s idealismem designérů a realitou trhu. Kurz Fashion Nákup dává studentům možnost získat hluboké znalosti o módní zboží: od výstupních metod nákupu volby a prodejní techniky. ... [-]


Magistr V Módní Propagace A Komunikace

Campus forma Denní studium 1 rok February 2017 Spojené království Londýn Itálie Milán Francie Paris + 4 více

Módní zřizovatelem je osoba, která plánuje reklamní kampaň a disponuje podporu módních produktů prostřednictvím vhodných kanálů.Ten pořádá prezentace, akce a Catwalk show [+]

Mistr ve Fashion podporu a komunikace Módní podporu výzkumu, je osoba, která plánuje reklamní kampaň a disponuje podporu módních produktů prostřednictvím vhodných kanálů. Ten pořádá prezentace, akce a Catwalk ukazuje, že odráží image společnosti. Módní pořadatel stanovuje vztahy s marketingových agentur, designérských studií, inzerentům, módní grafiky a poskytovateli služeb. On musí vždy prokázat sám na vysoké úrovni pro iniciativu a využít svých kontaktů k otevření nové dveře. Takže novináři, pr vedoucí akcí a show organizátoři se musí naučit, jakým způsobem představují způsobem prostřednictvím obrazu, jazyk a událostí s využitím struktury a způsoby komunikace se probudit povědomí veřejnosti a průmyslu. Kurz Fashion podporu a komunikace pomáhá studentům ještě eklektický, kreativní a vytvořit v nejlepším dovednosti potřebné pro tuto práci. Módní organizace může představovat jeden štítek, pracovat v tiskové kanceláři společnosti, nebo může pracovat s poradenskými a propagace firem. Je to důležité pro módní promotér mít dokonalou znalost příslušných spotřebitelů a potřeby trhu, zdravé intuice dovednosti, trochu obchodním talentem a silnou schopnost oznámení a komunikace. ... [-]


Magistr V Módní Výrobku A řízení Výroby

Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán

Představivost, tvořivost, pak komerční aktuálnost produktu: nebo spíše umění proměnit sny ve skutečnost pomocí nových nápadů, nových procesů a nových technologií. [+]

Mistr v módní výrobky a řízení výroby

Představivost, tvořivost, pak komerční aktuálnost produktu: nebo spíše umění proměnit sny ve skutečnost pomocí nových nápadů, nových procesů a nových technologií. Módní vedoucí výroby mění tvořivost na platné obchodní nabídky: on organizuje a dohlíží na veškerou práci, od prvních vzorků až po finální produkt. Módní vedoucí výroby je také zodpovědný za koordinaci a provádění protokolů k zajištění kvality výstupu. Tato móda profesionální obvykle řídí konkrétní produkt nebo řadu produktů a specializuje se na určité oblasti módního průmyslu. Úloha produktu f ashion a výrobní manažer je považován za zásadní pro módní průmysl: má koordinovat obrázek, rozpočtu a časy celé sbírky. Produktový manažer také udržuje vztahy mezi dodavateli a výrobou, outsourcing, kontrola kvality a ceny, zajištění, že sběr respektuje požadované dodací termíny, ceny a styly. Účast na kurzu Fashion výrobku a řízení výroby studentů rozvíjet technické porozumění konstrukci a výrobu každého vytvořeného krytiny, široká znalost tkanin a jejich použití v kombinaci s tím, co je možné, pokud jde o styl, konstrukce a výroba časy. Všechny tyto věci umožňují produktový manažer vytvořit produkt s požadovanými výdělku marže pro trh je výrobek určen.... [-]


Magistr V Módě A Práva

Campus forma Denní studium 8 měsíců October 2016 Itálie Milán

Zaměřeno na uchazeče, kteří mají předchozí vysokoškolské studium v ​​oboru právo, ekonomie a uvádění na trh. Ti, kteří se ukázaly jako pracovní zkušenosti v těchto oblastech mohou také vstupovat do tohoto kurzu. [+]

Mistr v módě a právu kurz Zaměřeno na uchazeče, kteří mají předchozí vysokoškolské studium v ​​oboru právo, ekonomie a uvádění na trh. Ti, kteří se ukázaly jako pracovní zkušenosti v těchto oblastech mohou také vstupovat do tohoto kurzu. Celková aktivita většiny luxusních značek, třeba že jsou znalosti právních požadavků v souvislosti s módního průmyslu. Prostřednictvím studia předmětů, jako je udělování licencí, merchandising, import a export, dohod o distribuci a franchising, práv duševního vlastnictví, zaměstnanosti a pracovně právního vztahu, otázky, bezpečnost, udržitelnost a otázek týkajících se ochrany spotřebitele, se účastníci naučí technické a teoretické koncepty, které potřebují poradit a rozvíjet firemní strategii. Na základě analýzy různých aspektů obchodního a korporátního práva, práva duševního vlastnictví, zákona o ochranných známkách, pracovní právo a obchodní právo, budou účastníci pochopit, jak je možné rozšířit značku, zajistí, že právní a etické otázky jsou plně respektována. Důraz kurzu je o znalosti aspektů souvisejících s rozvojem dodavatelského řetězce a prodej módního výrobku, hodnoceny ve srovnávací způsobem v různých zemích. Kreativita, výroba, prodej a propagace se konají na různých místech po celém světě, a zákony o těchto záležitostech jsou tak rozmanité jako samotné země. Účastníci budou jednat s různými problémy s důrazem na inovativní řešení, která luxus a módní značky se na něj vztahovala v této oblasti. příležitosti Odpovědnost budoucí módní manažera je být si vědom udržitelnosti podniků a etických otázkách, které jsou chráněny více zákonem. Povědomí zákazníků také znamená, že spotřebitel je pozorný, že výrobky, které jsou dodávány na trh a jejich role při zajišťování výrobek je vhodný pro trh. Profesní růst absolventů v průběhu přijde prostřednictvím společnosti, kde jsou v současné době cvičení, a jsou schopni přinést to, co se učí v průběhu obohatit svůj výkon v zákonné podniku; Nově získané poznatky ze světa módy bude informovat své dovednosti v této oblasti. Účastníci budou mít možnost informovat START-up v luxusní módou, které přispějí významná zlepšení v oblasti módy práva. výsledky učení zhodnotit pojetí kreativity aplikovaného na módní a luxusní zboží a vyhodnocovat, jak společnosti dokáží produktový design, výrobní procesy, komercializace a propagační možnosti udržitelným způsobem; výzkum a vyhodnocovat případové studie, kde je rozvoj etického přístupu na trh se zvýšil hodnotu značky; pochopit pojem luxusu na světovém trhu s luxusním zbožím a kriticky analyzovat různé luxusní obchodní modely a strategie růstu vhodné pro zralé a / nebo rozvíjejících se trzích s luxusními nemovitostmi zboží; kriticky analyzovat módní specifické právní poradenství čelit výzvám problémů, kterým čelí módní společnosti v mezinárodním kontextu; vyhodnotit celou řadu sociologických módních teorií s cílem analyzovat klíčové události v historii módy v 20. a 21. století a jejich vztah k současným trendům, kulturní hnutí, a inovací. Kurz témata móda právo a finance fashion řízení marketing etika a udržitelnost současné problémy v módě fashion licenční výzkumné metody [-]

Magistr V Oblasti Podnikových Financí A řídící Kontroly Na Módní A Luxusní Obchod

Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán

Zaměřeno na výkonných uchazeči, kteří mohou mít bakalářský titul v oboru Business Administration na marketingové řízení, ekonomie, módy nebo jiná alternativa s prokázanou pracovní zkušenosti. [+]

Master in Corporate Finance a kontroly managementu pro Fashion & Luxury Business kurz Zaměřeno na výkonných uchazeči, kteří mohou mít bakalářský titul v oboru Business Administration na marketingové řízení, ekonomie, módy nebo jiná alternativa s prokázanou pracovní zkušenosti. Tato univerzita magisterský titul je navržen tak, aby vlak manažerů podnikových financí a regulátory, které se specializují v sektoru luxusního zboží, postavu, která sedí na představenstvu a podporuje podniky při jejich internacionalizace procesů, partnerství a na burze cenných papírů. Odborníci v této oblasti jsou schopni vyvinout vhodné strategické plány a zhodnotit ekonomickou a finanční udržitelnosti, řešení vývoj systémů řízení výkonnosti. Účastníci začne svou cestu se studiem mezinárodních účetních standardů a US GAAP a dorazí k porozumění čísla z nejvýznamnějších současných metod pro hodnocení finanční výkonnosti, daňového a právního plánování. Teoretické přístupy budou použity na případové studie a příklady z aktivních společností působících v sektoru luxusního zboží, s cílem pochopit základy řízení a plánování. Účastníci budou muset studovat historii a sociologii módy, zvýraznění, jak změny v současné společnosti změnily povahu společností v módě a luxus, od malých rodinných podniků nadnárodní společnosti kotované na burzách po celém světě. Povaha sektoru prozkoumat přes dívá na dynamiku, jako je například rychlost životního cyklu módní výrobku, touha po "identifikaci" a komunikace, sociální spotřebu, hmotnost elitářstvím; proměnné, které je třeba znát podrobně a vyhodnoceny ve finančním plánování v módních a luxusních firem. Součástí kurzu je i modul na diskusi o řízení podniků. V konečné fázi kurzu, zkušenosti získané z analýzy případových studií a výzkumných metodik získaných účastníkům umožní vytvořit projekt pro přípravu svých prací. Part-time kurs (1 týden v měsíci po dobu 40 hodin školení v učebně na 8-měsíční kurz), vhodné pro zkušené profesionály, kteří již pracují na uznávané profesionální úrovni a mají málo času pokračovat ve studiu. příležitosti Specialista v oblasti účetnictví, auditu, v oblasti financí, daňové plánování a finanční plánování, finanční ředitel a regulátorem módy a luxusu má přehled o všem, od marketingu k módě. Pochopení techniky analýzy ziskovosti podniku, v místech prodeje a řízení podniku ve světě luxusu, tito manažeři mohou navrhnout strategii pro udržitelný rozvoj, strategie, které osloví jak ekonomicky a finančně na velkých investorů v tomto odvětví, zatímco u Stejný čas zbývající "kreativní" lidmi, kteří znají svět luxusu a její singularity. Odborný růst absolventů kurzu může probíhat ve firmě, kde se v současné době působí, kde je jejich nově získané dovednosti ve světě podnikových financí přijde velmi užitečné, nebo do začínajících společností nebo společností v luxusní módou, které přispívají významné inovace v této oblasti. výsledky učení vytvořit finanční plány, které mohou zvýšit akcionářskou hodnotu; integrovat jazyk z hlavních finančních důstojníky a finančních ředitelů značky s developerem; vytvořit vhodné systémy řízení výkonnosti a řízení hotovosti; spravovat vztahy a dialog se světem bankovnictví a institucionálních investorů; porozumět makroekonomické prostředí luxusního průmyslu analýzy dynamiky v různých průmyslových odvětvích; vyhodnotit sílu luxusních značek prostřednictvím sociálních, kulturních a sémiotické hodnot; analyzovat vztah mezi historií módy a sociologických teorií je vykládal jako globální fenomén. Kurz témata řízení výkonnosti podniku a rozpočtování konsolidovaná účetní závěrka corporate finance a řízení spravování luxus současné problémy v módě Design tvořivosti a inovace disertační práce * Magisterský program v oboru Fashion Corporate Finance a kontroly managementu pro Fashion & Luxury Business se koná ve spolupráci s Università Carlo Cattaneo LIUC z Castellanza (Varese), kde je na univerzitě v magisterský titul udělen. [-]

Magistr V Pánských Oděvů Módní Design

Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán

Účelem Mistra v pánských oděvů Fashion Design je vyškolit praktiky pánskou kolekcí, připraven okamžitě k interakci s profesí a trhu, hledání [+]

Mistr v pánských oděvů Fashion Design

Účelem Mistra v pánských oděvů Fashion Design je vyškolit praktiky pánskou kolekcí, připravené ihned k interakci s profesí a trhu, nalezení rovnováhy mezi úspěšné stylu a výrobků, kreativitě a marketingu. Pánská módní návrhář je zodpovědný za výzkum a rozvíjet kreativní nápady pro pánskou kolekci a inspirovat trendy: on si uvědomí, kolekce pro oděvy, textil a svět příslušenství, řídící tvořivost, technologií, informací a trendů. Magisterský studijní program v pánských oděvů Fashion Design nabízí aktualizovanou a hluboký přehled o této oblasti módního průmyslu. Kurz se bude zabývat všemi aspekty a kategorie pánskou kolekcí: klasické, móda, horní ležérní a sportovní. Studenti se naučí navrhovat ručně a na počítači, stejně jako podrobně zabývat pánskou modelování a techniky pro výrobu oblečení od nejjednodušších až po ty strukturované. Důležitou výhodou Mistra v pánských oděvů Fashion Design je účast manažerů a kreativní o Ermenegildo Zegna Group, která bude sdílet se studenty jejich know-how a jejich odborné znalosti v oblasti produktu, styl a maloobchodu. Program také zahrnuje sekce na řízení produktů, které jsou dnes je klíč pro firemní rozvoj pánskou výrobků, s návštěvami výrobních zařízení a Ermenegildo Zegna je showroomů. ... [-]


Magistr V úpletu Designu

Online forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán

Zaměřeno na uchazeče, kteří mají předchozí studium bakalářské v módním designu, nebo vysokoškolské studium v ​​oblasti textilií nebo prokázanou pracovní zkušenosti. [+]

Mistr úpletem designu kurz Zaměřeno na uchazeče, kteří mají předchozí studium bakalářské v módním designu, nebo vysokoškolské studium v ​​oblasti textilií nebo prokázanou pracovní zkušenosti. Studijní program je navržen tak, aby vytvořit role specialistů na úpletu pro módu, která dává studentům hluboké znalosti surovin, příze hmotnosti a stavební techniky, aby mohli navrhnout inovativní řešení s trendy v dané oblasti. Prezentace portfolia prokazující kompetence v oblasti designu a módy komunikace či znalost textilního světa a vývoj návrhů, je důležitým předpokladem pro přístup do magisterském studijním programu. Počínaje studiem vláken a pohybuje se na výstavbě přízí, se účastníci seznámí s vlastnostmi a "chování", přízí a tkanin, studium současné trendy v módním průmyslu a využívání a historického vývoje pletení. Prostřednictvím reálného světa pochopení průmyslu, bude účastník získat technické znalosti, jehož cílem je vytvořit kolekci pleteného zboží, včetně znalostí pletenin, žakár, vzorů stehů, hmotnosti a jejich složení. Následné důkladné technické a analytické školení Studenti získají usnadňuje rozvoj současných návrhů úpletů a stane se užitečným východiskem pro rozvoj návrh projektu pro společnost v oboru. Ke konci účastníci kurzu budou navrhovat, s výběrem vhodných přízí, kompletní kolekci pleteniny pro Pánská nebo dámskou. V konečné fázi kurzu, zkušenosti získané s zúčastněných společností a výzkumných metodik získaných ve škole umožní kandidát vyvinout kompletní portfolio, což jim otvor žádat o profesionální práci jako úpletu designéra. příležitosti Módní návrhář pletené zboží může pracovat na volné noze, nebo v jedné z mnoha firem, které se specializují na výrobu pleteniny, multi-značek nebo jiné high-end luxusní zboží, značky v rámci "Made in Italy" systému. Profese módní návrháře úpletu je vysoce specializovaný pro módního průmyslu, a tak profesionální lze snadno umístit do módních předpovědi studia, které textilií pro módní trendy a nové trendy v přízí studovat. Znalosti a schopnost vytvářet moderní a módní pletené, spolu se znalostí technických vlastností surovin, dát účastníkům vynikající příprava na vstup do světa módy. výsledky učení získat znalosti inovativních způsobů práce v tomto odvětví úpletu; samostatně řídit tvůrčí impuls, držet svůj původ neporušený a nasměrovat ji do rozvoje pleteniny konstrukce, v souladu s celosvětovými trendy v módním průmyslu; pochopit nejvíce inovativní software, aby mohl pracovat s lehkostí v mezinárodní módní systému; hodnotit a řídit Pletenina značku; rozvíjet schopnost dělat specifický výzkum pro pleteniny průmysl. Kurz témata vlastnosti úpletů plést pro módu kolekce budova výzkumné metody [-]

Magistr V řízení Móda Maloobchodní

Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán

Zaměřeno na uchazeče, kteří mají předchozí bakalářské studium v ​​oblasti ekonomie, marketing, módní design a podobně, nebo prokázané relevantní pracovní zkušenosti. Studijní program je navržen tak, aby vytvořit roli ... [+]

Zaměřeno na uchazeče, kteří mají předchozí bakalářské studium v ​​oblasti ekonomie, marketing, módní design a podobně, nebo prokázané relevantní pracovní zkušenosti. Studijní program je navržen tak, aby vytvořit roli specialisty v oblasti řízení a obchod, z vlajkové lodi na individuální butiku, prostřednictvím rozvoje odborných znalostí v oblasti maloobchodního marketingu, řízení lidských zdrojů a managementu módní kategorie. Na konci kurzu budou účastníci schopni pochopit hodnoty značky a přenést je na spotřebiteli, aby proces nákupu jedinečný a nezapomenutelný zážitek, tak, že získají důvěru a loajalitu zákazníka v místě prodeje. Studie rozvoje lidských zdrojů, in-store komunikace a integrace IT v obchodě jsou základem pro pochopení současné role maloobchodu manažera a jsou budoucí profese. Prostřednictvím kurzu účastníci osnovy budou rozvíjet potřebné znalosti pro ekonomickou analýzu obchodu a zajistit, aby mohli pochopit rozpočet a sledují ukazatele, které měří výkon obchodu, indikátory prodej-podle-kategorii cross-selling, akciové otáčení a analýza pokrytí. Samozřejmě také umožní účastník porozumět tomu, které strategie na podporu a které loajality podniknout s cílem zlepšit spokojenost zákazníků a nákupní zkušenosti kupujícího. Analýza komunikace v obchodě také umožní účastníkům pochopit, jak tradiční strategie mohou doplňovat ty, založené na technologické inovace, s cílem vytvořit větší interaktivitu a zapojení spotřebitelů. Získané dovednosti, znalosti • Schopnost posoudit ekonomické údaje o obchodu a mají strategie na zlepšení své ziskovosti; • Rozvíjet inovační maloobchodních přístupů marketingové a definovat účinné strategie pro řízení vztahů se zákazníky, posuzování motivace spotřebitelů, konkurenti, hodnoty značky a kulturní vlivy, • Plán nové formy in-store nakupování, které kombinují business intelligence aplikace na měnící se společenské zvyky spotřeby v luxusním a módním trhu; • Použít a definovat všechny aspekty týkající se maloobchodní komunikace, z multisensory barvy, světlo, vůně a zvuk návrhy, jakož i jako stand designu, na řízení in-store akcích; • Správa úložiště personál s nezbytným vedením a prostřednictvím aplikace motivačních a stimulačních politik, užitečné k tomuto účelu; • Vyberte a definovat ukazatele, které měří účinnost o hodnoty vytvořené v obchod, analýzu sezónní výkyvy a trendy v módním průmyslu; • Strategicky plánovat nákupy nových módních kolekcí s kupci si vědom trendů a skladem politiky a logistických procesů v / z obchodu. Program • podnikání v maloobchodě • Módní marketing management • řízení retailového • Současné vydání v módě • Napájení komunikaci v POS • Výzkumné metody Příležitosti Fashion retail manager je klíčovou postavou v distribučním řetězci a je v konečném důsledku zodpovědný za řízení logistiky distribuci produktu. Manažeři Fashion maloobchodní jsou vysoce kvalifikovaní odborníci v módním průmyslu, a musí být neustále pozor na trendy ve sbírkách. Musí mít také problém-řešit dovednosti a vyjednávání a sociální dovednosti na nejvyšší úrovni, aby se konstruktivně komunikovat jak s klienty a oddělení lidských zdrojů obchodě. Módní maloobchodní manažer může pracovat v obchodě vlajkové lodi, obchodních domů, showroomů a butiků, a to jak single-značku a multi-brand. Mohou řídit rozvoj maloobchodní sítě společnosti nebo spravovat jeho internacionalizace. [-]

Master V Italském Designu Výrobku

Campus forma Denní studium 8 měsíců October 2016 Itálie Milán

Kurz je určen pro studenty, kteří již mají vysokoškolské vzdělání v oboru designu, architektury, strojírenství, nebo v podobném oboru, se portfolia a / nebo profesionální ... [+]

Mistr v italském designu výrobků

 

Kurz je určen pro studenty, kteří již mají vysokoškolské vzdělání v oboru designu, architektury, strojírenství, nebo v podobném oboru, s portfoliem a / nebo odborné zkušenosti v projectual sektoru. Nezbytné požadavky jsou znalost nosorožce softwaru AutoCAD (nebo podobný) a Adobe Software Suite (Photoshop, Illustrator, Indesign). Kurz bude rozvíjet prostřednictvím zjišťování a doplňování výroby v designu od jeho úzkém kontaktu s realitou průmyslu a kulturních změn, které mají vliv na chování spotřebitele. Spuštění z analýzy trendů v současných životních stylů, odběrů a emocionální vnímání žáky bude identifikovat znalosti o projekt, který bude rozvíjet. Studenti budou pracovat individuálně i ve skupinách na konkrétních projektech navržených lektory a projekty průmyslových živých.Budou muset integrovat svou kreativitu se znalostí technických vlastností materiálů a uplatnění nových technologií. Díky grafické znázornění a realizaci menších prototypů, které budou lépe pochopit interakci těchto objektů s okolní prostor a hodnotit jeho funkční a ergonomické aspects.Thanks ke studiu historie italského designu prostřednictvím analýzy kultovního produktu Made in Italy se studenti budou přistupovat s estetickým smyslem, který je jedním z hlavních rysů úspěšného italského stylu po celém světě. Budou vyzváni k identifikaci a pokroku projektu cestu a aplikovat teoretické poznatky na projekční praxi. Prostřednictvím spolupráce s profesionály, a společnosti, které bude stavět své schopnosti a potenciál jako tvůrčí praktiky.Hloubka znalostí a výzkumu v otázkách, jako je průmysl, podnikání, trhu, spotřebitele, vývoje a komunikace bude důležité zvážit a informovat návrhy projektů. V kurzu bude zahrnovat případové některé velmi důležité návrhářů historie, které budou následovat krok za krokem vývoj projektů ze strany účastníků kurzu. Odborník je "designer na 360 ° ', jehož myšlenky a nápady jsou výchozím bodem pro budoucí bydlení. Konstruktér se zabývá světem produktů a objektů, a musí zvládnout složitost designu ve světle kulturních vlivů, potřeba vize a odbornosti. Návrháři musí zavést efektivní vztahy s firmami a trhem, v souladu s jejich vlastními osobními přístupy k designu, který umožňuje v případě doručení projektu zúčastněnými stranami náročném kreativním designem vidění.Jejich kapacita pro nápady a prodejních z nich povede k dosažení správné konstrukční návrh a úspěšnou komunikaci s ním. Katalog návrháři najít velmi různorodé pracovní příležitosti v technických studií renomovaných designérských firem v roli uměleckého ředitele i jako trvalé nebo jako přechodné řešení, nebo jako kreativní konzultant a projektový manažer. Alternativně, designéři mohou úspěšně pracovat jako externí designéry nebo konzultanty. ... [-]


Master V Luxusním Automobilovém Interiéru

Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán

Kurz je určen pro studenty, kteří mají vysokoškolské vzdělání v oboru automobilového designu, průmyslový design, inženýrům v konstrukci vozidla nebo jeho ekvivalent, stejně jako pro ... [+]

Master in Luxury Automotive Interior Design

 

Kurz je určen pro studenty, kteří mají vysokoškolské vzdělání v oboru automobilového designu, průmyslového designu, konstruktéři v konstrukci vozidla nebo jeho ekvivalent, stejně jako pro ty, kteří mají značné zkušenosti v oboru. Cílem kurzu je připravit odborníky v designu high-end interiérů. Jsou schopni rozvíjet projectual řešení pro specifické automobilové interiéry oblasti, s využitím inovativních a předvoj techniky a materials.The Kurz je zaměřen na rozvoj projektu s cílem pokrýt každou fázi, které umožňují překládat koncepční představu do interiéru řešení pro tyto prostory. Pod vedením zkušených lektorů, kteří budou studenti prokázat svou schopnost pracovat v týmu a učit konkrétní jazyk sektoru.Naučí se používat nástroje v technických výkresů, 3D modelování, výzkumných metodik a jak vytvořit řešení, která jsou v souladu s potřebami trhu a společnosti identity značky. Od zadání s klientem, budou studenti rozvíjet další projekty ve spolupráci s významnými společnostmi v odvětví, s uvedením jejich schopnost samostatně řídit všechny aspekty rozvoje. Budou respektovat vést časy, správné užití profesionálních nástrojů, organizace vývojového procesu až do závěrečné prezentace. Lektoři se bude řídit proces s důrazem na kvalitu práce na základě výzkumných metod použitých k získání nápadů, které jsou inovativní a koherentní se stylem společnosti značky, stejně jako komunikativní schopnosti, pokud jde o práci. Konečný projekt bude posuzován podle společnosti, která požádala o projektu. Návrháři těchto "mobilních" prostory jsou schopny začlenit koncept ergonomii a komfort do konceptu krásy a současnost, aby se vytvořil prostor, které jsou schopny vytvářet pocit pohody v interiérech pro automobilový design. Tyto specializované a kvalifikované odborníci jsou schopni interpretovat tyto snížené prostory a efekty materiálů a osvětlení na ně, aby alternativní řešení s vysokým kvalitativním obsahem, v souladu se značkou a specifikace projektu. . Konkrétně budou navrhovat interiéry jachet, luxusní obytná auta, první a business třídy letadel a vlaků, stejně jako apartmá na výletních lodích .. Na konci školení studentů cesty budou moci pracovat jako externí designéry nebo jeden z mnoha profesionálních studií v oblasti automobilového designu, příslušných průmyslových odvětví, yardech přepravy atd.... [-]


Master V Luxusním Obchodní Prostory Designu

Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán

Kurz je určen pro studenty, kteří již jsou držiteli příslušné vzdělání v oboru a s profesionálním portfolia. Cílem Master je vlak ... [+]

Master in Luxury Obchodní prostory designu

 

Kurz je určen pro studenty, kteří již jsou držiteli příslušné vzdělání v oboru a s profesionálním portfolia. Cílem Master je vyškolit profesionály, kteří se specializují a je schopen navrhnout architektonické řešení, která jsou sofistikované a inovativní v oblasti maloobchodu. Těžiště kurzu je věnována luxusní a vysoce módní značky a vytvoření synergie mezi značkou a zákazníkem. Do dalšího vyšetřování předmětu Interior Design, student zkoumá metodologie návrhu a převod filozofie módní značky na projektu v interiérech. Nakonec s analýzou materiálů a využití digitálních technologií prostřednictvím zobrazování 3D, bude vzdělávací nástroje být dopravena k tomu, aby student překládat tvůrčí myšlení v reálném projektu.V druhé části kurzu, se studiem jazyka značky, a charakteristiky, které definují ji v luxusním trhu, informuje fáze výzkumu, který bude následovat a vést k rozvoji osobního projektu studenta na firma v maloobchodu sector.At konci kurzu bude student schopen provádět inovativní návrhy na rozvoj projektu kolem módy a luxusní značky. výklad mezinárodních trendů v oblasti luxusního maloobchodního dovednosti v práci s podpůrným softwarem pro vizualizaci plánovaných míst a profesionální prezentace pro klienty, je podstatnou součástí kurzu. Designer pro tyto prostory pracuje v design studiích na módní a designové značky v jednom z mnoha italských firem zabývajících luxus a pro mezinárodní značky prodejen.Chcete-li pracovat na volné noze pro různé architektonických firem nebo v interiérových studiích jsou rovněž součástí rozsahu profesních příležitostí otevřených do interiérového designéra. ... [-]


Postgraduální Kurz - řízení Návrh

Campus forma Denní studium October 2016 Itálie Milán

Kurz artikuluje třech osách postavených kolem soubor jednotek se zaměřením na obchodní, design a výzkum. To dává porozumění procesu navrhování a kreativitu nástroje potřebné k vývoji produktů a služeb v rámci multidisciplinární [+]

Kurz artikuluje třech osách postavených kolem soubor jednotek se zaměřením na obchodní, design a výzkum. To dává porozumění procesu navrhování a kreativitu nástroje potřebné k vývoji produktů a služeb v rámci multidisciplinární inovace řízené obchodní kontextech v luxusním módy a luxusního designu poli. Účastníci se zapojily do mezinárodních a multidisciplinární projekty, které kombinují moderní design povědomí a obchodní znalosti, které vyžaduje pochopení modelů řízení, řízení projektů, kreativity a vedení. Kurz vlaky účastníci výzkumných metod při návrhu a řízení poskytnout větší porozumění návrhu a řízení problémů, a jako základ přes jehož cílem je rozvíjet výzkumné téma, které budou prozkoumány a řešena v jejich práce projektu. Firmy stále více uvědomují hodnotu konstrukce a způsob, jakým návrháři přemýšlet jako strategické aktivum, jako nezbytný alternativa k tradičním metodám řízení a přístupů. Konstrukční manažeři s duální a manažerských dovedností jsou stále vzácné na trhu, a to magisterské studium budou mít účastníci konkurenční výhodu. Typicky, designu manažeři integrovat společností na různých úrovních a v různých jednotek, ale samozřejmě by mohlo fungovat s nebo do výzkumných a vývojových útvarů, vývoj produktů, marketingu, strategie značky vyvinout inovace a kreativita přístup na design a celé společnosti. Výsledky učení - Aplikovat teorii řízení a praxe až po složité, globálních obchodních souvislostech; - Aplikovat design myšlení metodiku pro posílení inovací v podnikání poháněného kontextu prostřednictvím integračních myšlení, zážitkové pedagogiky a empatii; - Identifikovat a analyzovat složité problémy a ukázat řešení problémů, schopnosti v multidisciplinárního týmu hlavních projektů; - Prokázat pokročilé dovednosti v oblasti projektového řízení a kontroly vedení a budování týmu pro konstrukční řízený obchodních společností v rámci rychle se pohybující a měnících globálních souvislostech; - Aplikovat kreativity metody k vytváření nových produktů a služeb prostřednictvím interaktivních, uživatelsky-střed a systémová konstrukčních přístupů. Témata kurzu - Modely řízení - návrh teorie - řízení projektů - konstrukce cvičení - tvořivosti a vedení - moderní projekční praxi - metody výzkumu a práce Milano - Jazyk: en - 05.10.2015 - 03.06.2016 [-]

MA

Magistr V Módě Propagace, Komunikace A Médií

Campus forma Denní studium 12 - 15 měsíců February 2017 Spojené království Londýn Itálie Milán Francie Paris + 4 více

Kurz umožňuje účastníkům získat všechny technické a teoretické koncepty, které budou potřebovat k vytvoření komunikační kampaň prostřednictvím studia předmětů, jako je móda a luxusní marketingové řízení, public relations a módní a luxusní módní reklamní kampaně. [+]

Mistr v módní Podpora, komunikace a média Zaměřeno na uchazeče, kteří mají předchozí studium bakalářské v oblasti komunikace, reklamy, obchodu a marketingu a podobně, nebo osvědčené praxe. Kurz umožňuje účastníkům získat všechny technické a teoretické koncepty, které budou potřebovat k vytvoření komunikační kampaň prostřednictvím studia předmětů, jako je móda a luxusní marketingové řízení, public relations a módní a luxusní módní reklamní kampaně. Během tohoto kurzu účastníci budou moci reagovat na nově vznikající vývoj médií a komunikace a prozkoumat hlavní teorie a debaty, které dominují studium a praxi propagace módy, komunikace a médií. Dále hodnotí různé techniky použitelné při vytváření a pochopení role módní image, zatímco analýzu historických a současných odkazy. Při pohledu na módní reklamy, redakční a tvůrčí směr v médií, komunikace a propagace, účastníci hodnotit a analyzovat trendy v módě styling, fotografie a publicistiky. Oni také pokrok své pokročilé znalosti o kreativní a písemné procesu, podporovat jejich vlastní originální kreativitu a připravit se profesionálně role módního průmyslu, které podporují inovace, podnikatelské myšlení a řešení problémů. Zvláštní důraz je kladen na vztahy s veřejností v rámci módních domů, z řízení vztahů se zákazníky k identifikaci celebrit, módní přehlídka organizace a řízení tiskových dní. Příležitosti Módní předkladatelé definovat reklamních kampaní a organizovat propagaci prostřednictvím nejvhodnějších komunikačních kanálů. Organizují prezentací, akcí a módních přehlídek, které se odrážejí a představují image značky. Pořádají tiskové kanceláře a public relations a mají skvělé pozorovací a komunikační schopnosti. Módní předkladatelé znát požadavky spotřebitelů fashion výrobků velmi dobře a trhy, na nichž působí. Mohou pracovat buď pro jednu značku, nebo poradit s různými organizacemi. Mohou pracovat v rozpočtovém postavení spisovatelů na starosti public relations, nebo módní přehlídky promotérů v oblasti módy. Výsledky učení prokázat systematické pochopení klíčových móda komunikačních kanálů a teorií, přes písemné a vizuálních médií, a aplikovat toto porozumění pro módní průmysl souvislostech, vytváří kreativní a originální řešení správy pro odborné a non-skupiny odborníků způsobem vhodným pro disciplíny oblasti; kriticky ocení módní branding teorie a omni-kanálové obchodní strategie a demonstrovat komplexní pochopení současných problémů, s nimiž se potýkají průmyslem informoval o aktuálním výzkumu; kriticky hodnotit a analyzovat stávající teorie, koncepce a řízení při propagaci módy a měnící se role sociálních médií, PR v digitálním věku a konceptualizují kreativní digitální kampaně pro módní značku na celosvětové společenství; demonstrovat vedení a řešení problémů dovednosti důležité pro tvůrčí směru pro módní média, a interpretovat znalosti a dovednosti v čele disciplíny; kriticky vyhodnocovat výzkum a aplikovat vhodné metody výzkumu a šetření na vlastní nezávislý výzkum, produkovat značnou kus práce v průmyslu a akademické standardy. Témata kurzu moderní módní komunikace a kritika strategické branding a řízení inovací současné problémy v módě sociální média a digitální řízení pr kreativní směr výzkumné metody disertační práce [-]

Magistr V Současné Módě Nákupu

Campus forma Denní studium 15 měsíců October 2016 Itálie Milán Francie Paris Spojené království Londýn + 4 více

Tento mistr program je zaměřen na vzdělávání účastníka, aby se stal módní kupující, zkušený profesionál při výběru a nákupu módních produktů. [+]

Mistr v současné módní Nákup Zaměřeno na uchazeče, kteří mají předchozí vysokoškolské studium v ​​ekonomii, uvádění na trh nebo módní design s marketingem. Ti, kteří se ukázaly jako pracovní zkušenosti v těchto oblastech mohou také vstupovat do tohoto kurzu. Je zaměřen na vzdělávání účastníka, aby se stal módní kupující, zkušený profesionál při výběru a nákupu módních produktů. Tento magisterské studium je "moderní", protože se odlišuje tím, že poskytuje aktuální a budoucí modely podnikání, které zapouzdřit současné a budoucí inovace a technologie, učil kvalifikovanými praktiky. Kupující musí být business-zlobil se silnými analytickými schopnostmi, ale také schopni jednat a spolupracovat s kreativní oddělení. Prostřednictvím studia předmětů, jako je struktura nákupu, předpovídá vývoj, produktů a vizuálním zobrazením, se účastníci naučí všechny technické a teoretické koncepty, které potřebují vytvořit kampaň nákupu. Analýzou různých maloobchodních formátů, získání porozumění organizace z nákupní týmu a studium klíčových makro trendy, budou schopni přesně pochopit roli kupujících a obchodníků na světovém trhu módy a luxusu. Obsah kurzu bude věnována poznání správné akciové mixu, budou analyzovány základní techniky import / export, stejně jako cenové strategie a ziskovosti módního výrobku. To umožní účastníkům naučit se, jak správně plánovat nákup sezónní kolekce, pomocí vyváženou kombinaci produktů a značek, které plně vyhovují potřebám a vkusu zákazníka. Kromě toho, studium různých technik vývoje produktů, role vizuálního merchandisingu v rámci obchodu a přijetí společných vyjednávacích technik, budou mít účastníci možnost řešit skutečný projekt nákupu od společnosti, která je srovnávací průmyslu. V konečné fázi kurzu se metodiky výzkumu a zkušenostech s podnikatelských projektů, aby účastníci mohli připravit návrh strategie pro nákup samostatně. Příležitosti Módní kupující jsou rozhodující pro úspěšnou organizaci, komunikovat s v rámci společnosti mnoha různých odděleních. Kurz rovněž nabízí možnosti pro postup na výzkum stupňů a budou mít účastníci možnost sledovat vedoucí pracovních příležitostí v módě nákupu merchandising, vývoje produktů a vizuální merchandising, předpovídá vývoj a maloobchodu, stejně jako v jiných oblastech tvůrčích odvětví. Výsledky učení demonstrovat komplexní pochopení praxe, teorie a řízení týkající se módy nákupu přes schopnost kriticky znalosti o klíčových trendech, průzkum trhu a obchodních analýz po dosažení obchodních cílů v oblasti módních značek a zúčastněnými stranami; kriticky zhodnotit proces nákupu a porozumět vlivu nových inovací a technologií s použitím teoretických rámců a výzkumu, a navrhují strategie pro splnění obchodních cílů krátkodobých a dlouhodobých globálních módních podniků; prokazují systematické porozumění procesu řízení vývoje fashion produkt, oděv stavbu a krizového managementu cesty, aby vyhovovaly potřebám specifických cílových světových trzích; kriticky zhodnotit Global Sourcing příležitosti (off-shore a domácí), a díly řízení dodavatelského řetězce, k uspokojení potřeb spotřebitelů a obchodních cílů; kriticky zhodnotit výzkum pomocí příslušné metody výzkumu pro získání znalostí prostřednictvím vlastních zjištění a těch druhých s cílem vytvořit značný kus samostatně režíroval výzkumu do průmyslu a akademické standardy. Témata kurzu strategické fashion nákup fashion řízení marketing současné problémy v módě móda nákupu a řízení rozvoje produktů móda nákupu a řízení dodavatelského řetězce výzkumné metody disertační práce * Studenti, kteří úspěšně absolvují programy vyučované v angličtině v Paříži a Londýně bude udělen magisterský titul od MMU (Manchester Metropolitan University). Magisterské patří k 12/14 týdnů pracovní stáž. 180 kreditů body jsou k dispozici, aby získal magisterský titul po úspěšném absolvování kurzu. Všichni kandidáti musí splňovat specifické požadavky (zkontrolujte webové stránky www.mmu.ac.uk/international vyjadřujete svůj státní a studijní úrovni); Pro další informace, prosím, neváhejte se obrátit na informační kancelář ve zvoleném areálu. ** Studenti, kteří úspěšně absolvují programy vyučované v Miláně bude udělen osvědčení Istituto Marangoni. [-]