Pearl Academy

Úvod

Read the Official Description

Legacy

Core Účel Creative Arts výchovy je poskytovat profesionální služby spojené s vzdělávání a odborné přípravy v oblasti designu, módy a podnikání tím, že dodržování mezinárodních standardů, které jsou průběžně přezkoumávány pro zlepšení se dosáhlo konzistentní spokojenost zákazníků. Akademie je první módní akademii v Indii získat prestižní ISO 9001: 2008 certifikace, který je svědectvím o tom, že jeho standardy kvality jsou na stejné úrovni s těmi nejlepšími na světě. Konstatujeme, s hrdostí, že každý z nás, jsou nedílnou součástí závazku akademie je k dokonalosti a profesionality, a bude očekávat, že zobrazení stejné pravidelně a důsledně.

22 LET LEGACY

Pearl Academy dokončil více než dvě desetiletí posílení kreativní myšlení. Od svého vzniku v roce 1993, akademie se vyvinula v celosvětově renomované instituce vyššího vzdělání se zaměřením na internacionalismu; podnikavost a zaměstnatelnost; catering na potřeby designu, módy, obchodu a maloobchodu.

Průmysl roste potrubí a budoucnost pohlíží na velmi konkurenčním trhu vedl přijetím špičkové technologie, obchodní organizace v širším měřítku provozu, a pohřbít-play obchodních strategií. Pearl akademie proměnil lídr, který se vyvíjí kurzy s pulsem na potřeby celé spektrum průmyslu. Akademie zajistí, že průmysl je zajišťuje, aby, jsou vybaveny s lidmi, kteří mají požadované technické, vedení a tvůrčích schopností, aby stál v čele růstu, inovací a sociálního rozvoje. Pearl Academy je průkopníkem na indickém trhu, který kombinuje on-line a face-to-face classtime strukturovaným způsobem, čímž by se dozvědět se více efektivní a poutavé.



NASTAVENÍ nové standardy

  • My v Pearl akademii se neustále snažíme poskytovat dynamické a inovativní kurzy speciálně navržené na základě konzultací s odborníky v oboru.
  • Tento Academic relace má nové programy, jako je Interior produktového designu, profesionální diplom v luxusních značek a Professional Diploma módy a životního stylu e-commerce, které vám poskytují s holistickým znalostmi, aby se vám zářit ve zvoleném oboru.
  • Přiznal jako přidružený člen Mezinárodní nadace módního technologických institutů (IFFTI) v roce 2001.
  • Přiznal se jako člen Módní návrhářství Council of India (FDCI) v roce 2003
  • Zařadil mezi top 5 Módní ústavů v Indii mincovně ve speciální publikaci o nejlepší Colleges Survey 2008.
  • Pearl Academy, Jaipur kampus vyhrál "Best Learning budově 'ocenění, Světová architektura Festival Awards 2009, Barcelona, ​​Španělsko.
  • Vítěz z nejlepších akademického Input (Osnova) v oddělení řízení maloobchodního prodeje - 19. Dewang Mehta Business School Awards v prosinci 2011.


Globálních aliancí PRO RŮST

  • The Nottingham Trent University, UK schválilo Pearl akademie 2 roky PG diplom v integrovaných Fashion Technology programu (1995 - 1996).
  • Fakulta výměnný program s MIText, Austrálie v roce 1997 - 98.
  • Dohoda s LDT Nagold, Německu pro validaci 1½ roku PG diplom v Retail Management (RM) a řádný student, výměnu fakulty v letech 2000 - 01.
  • 1 rok UG diplom v oboru Fashion Media Make-up (FMM) ve spojení s londýnské College of Fashion v roce 2003.
  • 10. výročí NTU spolupráce v roce 2006.
  • Podepsání memoranda o porozumění s Lentiz Onderwijsgroep, Holandsku 2009 - 10 pro studenty, fakulty a výměna učebních osnov.



SHAPING YOUNG MIND'S

  • V Pearl akademie, jsme si vědomi, že pro mladé mysli, které mají být ve tvaru doprava, umělec a vůdce musí být vizionář.
  • Naši členové fakulty hrát roli učitelů, průvodců a mentorů. Kromě předávání znalostí, které se aktivně zájem na každého studenta, povzbuzovat je, aby posunout své hranice.
  • Hindustan Times deník zařadil Pearl Academy, Dillí jako číslo 1 v kompetenci fakulty ve svém žebříčku výkonu módních ústavů zveřejněných na 24. června 2009.



PRŮMYSL PARTNERSTVÍ

  • Průmysl hraje hlavní roli při definování Náš vzdělávací program, dodávku (návštěvní přednášky, průmysl návštěvy, na částečný úvazek fakulty), pracovní zkušenosti (stáží a zaměstnání).
  • Náš program by vytvořil odborníky, kteří jsou vysoce zaměstnatelní a může "šlápnout".



OCENĚNÍ

  • No. 1 Soukromé Fashion Institute v Indii, Indie dnes a Mail dnes, červen 2012 Vydání.
  • Nejlepší Academic Input (Osnova) v oddělení řízení maloobchodního prodeje, 19. Dewang Mehta Business School Award 2011.
  • No. 1 ve fakultní kompetence v žebříčku výkonu ze strany Hindustan Times módních ústavů zveřejněných na 24. června 2009.
  • No. 1 v pedagogické postupy a procesy podle stejného průzkumu. Většina z fakulty prošly pedagogiky z Nottingham Trent University.
  • Zařadil Top 3 od CMAI ve svém žebříčku Nejlepší design ústavů v zemi v roce 2009.
This school offers programs in:
  • Angličtina

Vidět MA »

Programs

Tato škola dále nabízí:

MA

Ma Design - Móda A Textil

Campus forma Denní studium 2 let July 2017 Indie Dillí

Magisterský - Program úroveň poskytuje obecný design a vstupy souvisejí s životním stylem uspořádaný tak, aby vytvářet a podporovat specifické konstrukční aplikace založené na samostatné vybrané oblasti studenta [+]

MA Design - módy a textilií

 

Magisterský - Program úroveň poskytuje obecný design a vstupy souvisejí s životním stylem uspořádané pro generování a podporovat specifické konstrukční aplikace založené na samostatné vybrané oblasti studenta.

Hlavními cíli MA programu jsou:

Vzdělávat jednotlivci z vhodně kvalifikovaných prostředí fungovat jako vyšší manažery a specialisty na dynamické módní průmysl v Indii iv zahraničí. Chcete-li zdokonalit tvořivost, iniciativu, inovaci a úsudek spolu s duševní a koncepční postřeh kompatibilní s módním průmyslu. Chcete-li vštípit absolventy s kapacitou pro kritickou profesní angažovanost a vyšetřovací postoje v módním obchodním kontextu. Chcete-li rozvíjet a posilovat dovednosti absolventům celoživotního učení a osobní rozvoj tak, aby bylo možné pracovat s vlastní směr, profesionality a originality s cílem přispět k hospodářství a společnosti jako celku prostřednictvím oblasti módy. ... [-]

Ma Módní Marketing

Campus forma Denní studium 2 let July 2017 Indie Dillí

Cílem magisterský titul v módě marketing je poskytovat komplexní a rozsáhlý program studia na rozvoj studentů do myšlenkových vůdců strategického přístupu; a usnadnit učení se řešit složité a náročné problémy v módním obchodním kontextu. [+]

MA Módní Marketing

Přehled kurzů - Shrnutí Cílem magisterský titul v módě marketing je poskytovat komplexní a rozsáhlý program studia na rozvoj studentů do myšlenkových vůdců strategického přístupu; a usnadnit učení se řešit složité a náročné problémy v módním obchodním kontextu. Program se zaměřuje na rozvoj jednotlivce, že by fungovaly jako vyšších manažerů a specialistů v dynamickém módním průmyslu v Indii iv zahraničí; zatímco posílit jejich schopnost pracovat s vlastní směr, profesionalitu a originalitu v oblasti módy.

Struktura Tento plný úvazek postgraduální studijní program je navržen tak, aby být dodáno v průběhu šestiměsíčního mostu semestru, a tři semestry kontaktní výuky, self zvolen učení a projektů založených průmyslu a případových studií. "Bridge" semestr vypadá stavět v studenty zvuk, základní základy pro další disciplinární pravomoci, a rozvíjejících základní znalosti o módním průmyslu a obchodu. Cílem této vstupní úroveň pololetí je také řešit přípravu studentů pro široké spektrum dovedností a pojmů jsou vhodným prostředkem k učení ve studiích na Masters úrovni. V prvním semestru učení se zaměřuje na holistické chápání a dovednosti významné módní marketing specializace. Zde se studenti zaměří na marketingové strategie, systémy a procesy. Ve druhém semestru studenti vzít si jejich předchozí studium na vyšší, komplexní a sofistikované fázi pochopení a zapojit se do aplikace prostřednictvím projektů, často sponzorovaných průmyslem, a proto, jak se vyrovnat s průmyslové a obchodní realitě. Tento semestr umožňuje studentům zvolit budoucího záměru volitelný ze tří možností - podnikání, luxusní marketing, kreativní a módní marketing Communication- vyhovuje jejich vlastní zaměstnatelnost potřeb. Třetí semestr zapojuje studenty závěrečnou práci vedoucí k MA Udělen. Každý student má druhou angažmá v průmyslu pro větší porozumění a zkušeností z odborné praxe. Publikum Studenti mají zájem o podání žádosti o tento program musí mít absolvent titul nebo diplom v jakékoliv disciplíně studie z vědy nebo humanitních proudu uznávané univerzity. Kandidáti se zájmem o módním průmyslu a strategického řízení v oblasti marketingu funkce může připojit k tomuto programu. Kandidát musí mít dobrou stupeň důvěry v obchodní komunikaci a zvukové matematické a schopnost logického myšlení. Kurz je velmi přísná a vyžaduje kandidáty s montážní koncepční a analytické dovednosti, vůdčí schopnosti, stejně jako iniciativu a motivaci. Budoucnost V dynamické a rozvíjející prostředí globálního módního průmyslu poptávka po profesionály s domény specifické znalosti a odbornost roste nepřetržitě. Po ukončení programu, studenti mohou rozhodnout připojit k průmyslu v oblasti módy řízení podniku, módní podnikání, poradenství a obchodní výzkum, nebo věnovat se kariéře v akademických pracovníků prostřednictvím odborné doktorské výzkumné studie nebo výuku. Doba trvání kurzu Tento program má dvojí strukturu, která umožňuje vstup do kandidátů s předchozími módní kvalifikaci nebo ekvivalentní módního průmyslu zkušeností (kategorie A) nebo jinak, (kategorie B) níže, jak je jasně uvedeno. Kategorie A: Absolvent stupně (nebo ekvivalent) držitelé v oblasti řízení módy, marketingu, obchodu, merchandising, výrobní nebo dokonce navrhnout a takové jiné kvalifikace, nebo ti s praxí (aniž by nutně módní kvalifikace), které lze považovat za dostatečně rovnocenné na vysokoškolské stupeň přípravy na úrovni pro pochopení celého módního průmyslu řetězce. Studenti kategorie A absolvovat 3-semestr, 11/2 let ustanovení se, počínaje ledna 2013 a končí v květnu 2014. Kategorie B: Absolvent stupně (nebo ekvivalent) držitelé jinak, než způsobem a bez dostatečného praxe v módním průmyslu disciplíny absolvovat program ve 4-semestr, 2 roky ustanovení. Tady, za prvních šest měsíců (označované jako semestru 0) jsou věnovány Bridge studie pro přípravu studenta s odpovídající módním průmyslu uznání, znalostí a kompetencí, které zaměstnávají zrychlený metodiky vzdělávání; při kvalifikaci v tomto semestru, kategorie B žák postupuje do 3-semestru, 1 V2 let MA studia. V přijatí studenti z kategorie B začne své programy v srpnu 2012 podstoupit Bridge studií a jejich postup do MA studijních programech dojde v lednu 2013, se připojovat přijatí studenti z kategorie A. Tento program magisterské studium má 2 ustanovení platí pro všechny určen pouze v Dillí Centre. Nábor firem / Značky Tarun Tahiliani Private Ltd, Cosmopolitan, Genesis značky Benetton, Wills Lifestyle. KURZ MODULE ROK: 1 BRIDGE: 1. Fenomén Fashion Demand V tomto modulu studenti získají komplexní znalosti znalostí a jeho projevy v čase a prostoru, a jak komerčně se mění na poptávce po módní produkty a služby. Cílem modulu je usnadnit studenta: Porozumět prvků módy a pochopit účinky různých vlivů prostupují ze strany spotřebitelů, značek, životní styl, kultura, času a geografie - na vyžádání módy a módních výrobků a služeb. 2. Tržní Reakce na Fashion Demand Tento modul umožní studentovi pochopit stranu řetězu business fashion hodnoty nabídky. To se vztahuje na činnost různých ekonomických subjektů zabývá dodávkami, jako produktů, výrobci surovin, distributory, sklady, prodejců a servisních zástupců. IT systémy módní byznys. Cílem modulu je usnadnit student pochopit kompletní zadní část módního průmyslu hodnotového řetězce zahrnující zdroje surovin, výrobcům, výrobci, prodejci, distributoři, dopravníky, řadiče inventář, projektanty, exportéři, maloobchodníci atd 3. Řízení módního průmyslu Tento modul umožní studentům rozvíjet porozumění, jak vedení samotné módní organizace z hlediska struktury, funkce, systémy a procesy. Konkrétně bude modul usnadnit studentům pochopení principů a postupů řízení, jak je uplatňuje obecně a konkrétně módního průmyslu. Modul bude citlivost studenty k řešení globálních problémů, jako trvalé udržitelnosti a etiky v módní obchodních praktik, rozhodnutí a jiných aspektů. 4. Výzkum a komunikační dovednosti Tento modul bude rozvíjet základní komunikační a výzkumné dovednosti požadované každém podnikání. Studenti se naučí vybrat nejvhodnější analytický nástroj a komunikační podporu, aby účinně sdělit poznatky k publiku a demonstrovat koncepční porozumění různé typy komunikace. Konkrétně modul má za cíl vyškolit studenty, aby sebevědomá ústní komunikace a jednání systémovou šetření prostřednictvím porovnávání a analýze dat z různých zdrojů. Semestr One: 1. Strategický Módní Marketing Tento modul umožní studentům znát koncept strategie, jak platil módního průmyslu a jeho marketingovou funkci. Konkrétně, cílem modulu je usnadnit studentům: Chcete-li koncepčně porozumět strategie, typy strategií, jeho determinanty a to, jak je formulován pro módního průmyslu Chcete-li pochopit strategického záměru, plánování a vzájemné propojenost na módní organizace strategie s módní marketingové strategie rozvíjet schopnosti formulovat marketingové strategie pro vybrané módní obchodního případu. 2. Módní Marketingové systémy a procesy Tento modul umožní studentům znát koncept marketingové funkce v rámci módního průmyslu. Konkrétně, cílem modulu je usnadnit studentům koncepčně popsat, rozlišovat a integrovat koncepční pochopení funkcí, systémů a procesů a porozumět marketingových funkcí mixu a jak se dostanou formulovány pro módního průmyslu. 3. Advanced Marketingový výzkum Tento modul umožní studentům poznat pokročilé výzkumné techniky a metodologie jak platil módního průmyslu a jeho marketingovou funkci. Konkrétně, cílem modulu je usnadnit studentům, je pojmově pochopit pokročilé marketingové výzkumné techniky, návrhy, nástroje formulovat pro marketingových strategií a plánů pro módního průmyslu a pochopit nástroje statistické analýzy a rozvíjet hluboké analytické schopnosti. 4. Odborná praxe 1 Tento modul poskytne příležitost pro nadějné absolventy rozmístit seznámit s módní obchodních firem a vztahují se všechny předchozí vzdělání v módě marketingové discipliny k praktickým profesního světa. Cílem modulu je vystavit studenty s převládající obchodní a průmyslové praxe, norem a odhodlání a ocenit módní marketingové systémy a odborné znalosti k dispozici, stejně jako související důsledky. ROK: 2 Semestr Two: 1. Integrovaný projekt Modul bude dát studentům možnost integrovat všechny předchozího učení a aplikovat komplexní znalosti k vyřešení živý problém průmyslu Konkrétně tento modul umožní studentům integrovat a uplatňovat komplexní znalosti z marketingového prostředí, ze strany zákazníků marketingových strategií, integrovaný marketingový mix, móda komunikace a marketingové etika řešit s "živým" móda problém marketingu, modul se zaměřuje na rozvoj kritického myšlení, racionální poptávku a povzbudit nezávislého učení řešit s "živým" problém. Studenti se očekává, že vezmou odpovědnost za vlastní práci, vyhledávat a využívat informace, a kritizují jej zároveň efektivně zapojit do debaty v profesionálním způsobem. 2. Řízení projektu * Tento modul umožní studentům pochopit principy a přístupy projektového řízení. Cílem modulu je usnadnit studentům zvládnout otázky týkající se projektového řízení a znát praxi průmyslového odvětví / požadavky být projektový manažer a ukázat schopnosti řídit projekt a pracovat s týmem. 2. Podnikání Tento modul bude rozvíjet u studentů schopnost představovat si, hodnotit, inkubovat a živit podniků, které mohou být zaměřeny scaled.The modul se bude rozvíjet u studentů dovednost možnost jít nad rámec technické schopnosti a přijít s životaschopným podnikatelských nápadů. Volitelné moduly (některého z) 3. Luxury Marketing Tento modul umožní studentům znát koncept luxusu, jak luxusní trhy se liší od ostatních a jak jejich uvádění na trh luxusní módního průmyslu je plánovali strategii. Konkrétně, cílem modulu je usnadnit studentům koncepčně porozumět luxus, trzích s luxusními nemovitostmi, jeho determinant a jak je to luxusní marketingové nástroje jsou formulovány pro módního průmyslu a rozvíjet dovednosti formulování marketingové strategie pro vybrané luxusní módní obchodního případu. 4. Kreativní módní Marketingové komunikace Tento modul pomůže studentovi platit něčí tvůrčí schopnosti při navrhování pomůcky marketingu. Cílem modulu je prozkoumat inovativní a kreativní metody vyjadřování a uvádění na trh a odlišit od stávající marketingové komunikačního mixu. Semestr tři: 1. Masters disertační práce Student bude mít možnost zapojit se do originální příspěvek sestavování dosažené sklony a jeho uplatnění na koncepční nebo empirické řešení. Cílem tohoto modulu je usnadnit studenty rozvíjet dovednosti vědeckého výzkumu a aplikace, aby se zapojily do řešení složitého problému inovačně a kreativně a přispět k tělu znalostí v dané oblasti práce. 2. Odborná praxe II Tento modul je poskytne příležitost pro nadějné absolventy příspěvek získat znalosti o organizační praxe týkající se naučil disciplíně, a uplatnit test a zamyslet se nad zjištění magisterské práce. Cílem modulu je rozvíjet autonomní a zdatný odborník na marketing a nastavit kariérní a profesní cíle pro sebe. Kariéra Náročné pozice v značky polohování, výživu a propagace s velkými národních značek, jako je Pantaloon, Reliance, RPG, životní styl, Globus, Piramyd, Trent, atd Produktoví manažeři Značka Manažeři Maloobchodní Profesionálové Marketing Consultants pro Lifestyle průmysl Způsobilost: Essential: Absolvent Titul (nebo ekvivalent) Žádoucí: Absolvování v módní Management, Marketing, Retail, merchandising, výrobě nebo designu nebo alespoň 3 roky módní obchodní zkušenosti Místo: Delhi Ověřování : Nottingham Trent University [-]