Nalanda University

Úvod

Read the Official Description

Nalanda je slovo, známý po celém světě a po celá staletí. To je zkratka pro vysoké školy, který přilákal studenty a akademické pracovníky z celé Asie, a dokonce i dál. Byl centrem excelence nejen pro buddhistických studií a filozofie, ale i pro medicínu a matematiku stejně. Poté, co učil tisíce studentů po celá staletí, Nalanda ukončil svou existenci, stejně jako univerzity byly otevírá v Bologni, Paříži a Oxfordu na začátku druhého tisíciletí CE. Posun center znalostí z východu na západ bylo symbolické případné předání moci, které následovalo během půl tisíciletí. Tam je nyní ideální příležitost obnovit posvátné universalismus Nalanda jako centrum znalostí. Druhé tisíciletí CE skončil obrovským oživením Asie po staletí stagnace, dělení a úpadku. Asie je dnes synonymem pro dynamické podnikatelské a inovační kultury, založené na znalostech a podnikání nezapomíná na svou minulost, ale nebojí čelit budoucnosti. Asijské země se scházejí, aby mohla vzniknout kontinent založený na základech klidu a harmonie. Rozhodnutí Východoasijského summitu v roce 2007, na svém zasedání v Cebu, Filipíny, aby schválila plán znovu ustavit Nalanda univerzitě podtrhuje závazek k těmto hodnotám. Naším úkolem je, aby odpovídal excelence Nalanda prvního tisíciletí CE pro třetí tisíciletí CE. Univerzita třetího tisíciletí musí být universalist ve svém výhledu, otevřený proudy myšlení a praxe z celého světa, a to musí reagovat na potřeby světa, který má na míle cestovat před tím, než může zajistit mír a prosperitu s kapitál a naděje pro všechny lidi na světě.

Především Nalanda musí být centrem znalostí a nejvíce vynikající člověk. Jeho primární funkcí musí být využít ty nejlepší talenty pro vytváření a šíření nových znalostí, jakož i pro obnovu a restaurování cenných starých pohledů, které utrpěly neúmyslné opomenutí. Nalanda musí být otevřený pro studenty z celého zvoleného jejich touhy po a schopnost absorbovat znalosti v různých oblastech světa. Musí mít opět, jako tomu bylo dříve, nejlepší učenci a vědci, aby znovu a znovu vytvářejí znalosti. Musí dovolit jim pulzující životní prostředí, které bude vhodné také pro výchovu nové generace - děti těch, vytvářet a obnovovat centrum excelence. Je třeba přizpůsobit rytmu přírody, kde se nachází, a obohatit životy lidí v okolí.

Nalanda bude nový, ale bude aspirovat na tak dobré, jak své staré já, ne-li lepší. Jeho jméno se musí ozývat po celém světě jako místo, kde se lidé jít hledat, stejně jako přidat do poznání a jít pryč od něj šířit své plody všude. Je třeba čerpat z nejlepších zdrojů v Asii a vlastně i ve světě a vrátit potrubí při ražení mincí nových a cenné poznatky na to, aby svět lepší pro všechny.

campus

Založení univerzity Nalanda

Nalanda univerzita byla založena po průchodu zákona Nalanda University 2010 v obou komor indického parlamentu. Akademického operace na univerzitě byla zahájena v září 2010.

Dědictví předchůdce

Vzhledem k tomu punc starověkého Nalanda univerzitě byl jeho internacionalismus, nový Nalanda je také založena na předpokladu stejné. Je to oživení University, která odvozuje svůj název od své dávné předchůdce, který zůstává nejstarším známým střediskem organizované vysokého školství ve světě. Vzhledem k obrovskému rezonanci Nalanda zejména ve východní Asii bylo rozhodnuto, že nová Nalanda být vytvořen v blízkosti místa originálu.

Mandát pro Nalanda univerzitě

Jedná se o mezinárodní univerzita listinou a také výzkumná univerzita otevřená postgraduálních studií a nad Toto pověření univerzity byl určen instituci významu vládou Indie.

Mezinárodní Pedagogika

Vzhledem k mezinárodnímu charakteru univerzity, bylo nutné, aby pedagogika dopravit znalosti v Nalanda by měl být jedinečný a globální .v rozmanité členy akademické rady Fakulty a studenti z různých částech světa působí jako katalyzátor při dosažení tohoto cíle výkon.

Přijímací 2017-2018

Žádosti jsou zváni na dvouleté rezidenčních postgraduálního programy v těchto školách na Nalanda univerzitě:

  • Škola historických studií
  • Škola Ekologie a životní prostředí studia
  • School of buddhistických studií, filozofie a srovnávací religionistika

Rolling Přijímací

Univerzita následuje Rolling vstupné. Univerzita vyhodnocuje jednotlivé aplikace, pomocí užšího výběru a jejich rozhovory s kandidáty v pravidelných intervalech. Kandidátů v užším výběru budou dotazováni od ledna 2017 a dále. Kandidáti se objevují ve své závěrečné zkoušky svého bakalářského stupně v roce 2017 se může také zaregistrovat pro vstup .v sedadla jsou omezené a jsou vyplněny na dřív přijde, je první obsloužen. Brzy aplikace pomáhají při zajišťování sedadla ve škole a ubytování volby. Aby se zabránilo zklamání na těchto frontách je vhodné požádat o přijetí u nejdříve. Postgraduální studium v ​​Nalanda univerzitě je intenzivní a intelektuálně náročná. Žadatelé by měli být připraveni ponořit se do přísného akademického plánu, který zahrnuje teoretického školení a práci v terénu.

Poslední termín pro podání žádosti o první kolo přijímacího řízení je duben 1. 2017.

This school offers programs in:
  • Angličtina

Vidět MA » Zobrazit magisterské programy »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Magistr

Mistři V Historických Studií

Campus forma Denní studium 4 semestry August 2017 Indie Dillí

Škola historických studií (SHS) je dynamická komunita členy fakulty a postgraduální studenty, zabývající se systematického a důkladného vyšetřování do některé ze základních otázek, které se týkají historické zkušenosti uvnitř i mimo Asii. Pěti tahy školy, archeologie, asijské propojení, dějiny umění, Global History a Hospodářské dějiny, jsou postaveny na základech starověkého Nalanda, především její role jako kanál indických zářivých intelektuálních, náboženských a ekonomických vazeb se světem, a Cílem školy historických studií je otevřít hranice poznání v oblasti propojení mezi historií, paměti a času v asijských a non-asijských kulturních, historických a filozofických kontextech je také inspirovat a utrpěl slavné scholastické dědictví antického Nalanda. [+]

Škola historických studií Škola historických studií (SHS) je dynamická komunita členy fakulty a postgraduální studenty, zabývající se systematického a důkladného vyšetřování do některé ze základních otázek, které se týkají historické zkušenosti uvnitř i mimo Asii. Pěti tahy školy, archeologie, asijské propojení, dějiny umění, Global History a Hospodářské dějiny, jsou postaveny na základech starověkého Nalanda, především její role jako kanál indických zářivých intelektuálních, náboženských a ekonomických vazeb se světem, a Cílem školy historických studií je otevřít hranice poznání v oblasti propojení mezi historií, paměti a času v asijských a non-asijských kulturních, historických a filozofických kontextech je také inspirovat a utrpěl slavné scholastické dědictví antického Nalanda. Studenti ve škole historických studií získají ostrou znalosti o srovnávací a trans-regionální historie, jakož i globální historie, a rozvíjet důkladné pochopení metodologických a teoretických otázek, důležitých pro multidisciplinární historického výzkumu. Prvořadým cílem SHS je vybavit studenty požadované dovednosti a schopnosti vykonávat originální a inovativní výzkum na základě archeologických nálezů, archivních pramenů v klasických i moderních jazyků a terénní výzkum. Škola historických studií podporuje výzkum založený na spolupráci se studenty a fakulty z přidružených univerzitách a institucích, studium v ​​zahraničí zkušenosti a odborné přípravy v indické a / nebo cizího jazyka. Studenti by měli usilovat o interdisciplinární výzkum, vybrat kurzy v souvislosti se svými výzkumnými zájmy na jiných oborů / školách a studovat klasickou i moderní jazyk, zlepšit své výzkumné dovednosti. zaostřovacích polí K přítlačné plochy školy jsou: Asijské spoje archeologie Historie umění Globální historie Hospodářské dějiny Magisterský program Škola historických studií v současné době nabízí mezinárodně konkurenceschopné magisterský program, a brzy bude vyvíjet Ph.D. Program zaměřený na globální a srovnávací historie. Všichni studenti magisterského jsou povinni získat minimálně 48 kreditů rozloženy na více než 4 semestry. Osnovy obsahuje mix základních a volitelných předmětů. První dva semestry pokrytí základních kurzů volitelných předmětů a jednu základní jazykový kurz; zatímco třetí a čtvrtý semestry zdůrazňovat více na infuzi výzkumné dovednosti u studentů magisterských důrazem více na specializovaných volitelných předmětů, předem jazykových kurzů a práce komponentů. Každý student si může vybrat z řady jazyků jsou nabízeny ve škole, viz. Sanskrt, Pali, korejštině a čínštině. Výzkum zaměření školy je dobře podporován kontrolovaných čtení, psaní disertační a terénních prací. Škola věří, že interdisciplinární studie zvyšuje vzdělávací zkušenost a umožňuje studentovi napadnout něčí vlastní víry učením nejen různé "fakta" informací z různých oborů, ale Klíčové je, že různé metody a způsoby myšlení. Mnoho kurzy SHS a škola buddhistických studií, filozofie a srovnávací religionistika (SBS) jsou cross uvedené spolu navzájem. Pracovní příležitosti Kromě výuky, výzkumu a akademické kariéry Nalanda Studenti jsou hledání zaměstnání v podnicích a vládního sektoru, médií a žurnalistiky, diplomacie, mezinárodních organizací a muzeí. spolupráce Škola zavedla připojení pro společný výzkum propojení s institucemi po celém světě. Některé z hlavní jsou: Nalanda-Sriwijaya centrum, Ústav jihovýchodních asijských studií (Singapur) Chulalongkorn University (Thajsko) Peking University (Čína) Archaeological Survey of India (ASI, Indie), Evropské konsorcium pro studium asijské Field (ECAF, Francie) Mezinárodního institutu pro asijských studií (IIAS, Nizozemsko) Kurzy na škole Základní kurzy představování Asie Metodologie výzkumu Kritické četba historických studií Volitelné Za poznáním Indo-perské historií Historie a filologie v Pre-modernosti Vývoj islámského myšlení: Concepts, národy, Spaces Intelektuální historie Indie v raném novověku Veřejnost a Patrimonies: Dědictví, historie a paměti v globální světů jižní Asie Témata v východoasijských Náboženství a myšlení pochopení Sufism Vizualizace jižní Asii: Sítě a Média Rivers of Monsoon Asia: přírodní prostředí, společnost a ekonomiku společně Ganga a Irrawaddy South Asian buddhismus (y) Kulturní výměny mezi předmoderní jižní a jihovýchodní Asie: Z 'větší Indie "na" sanskrtského Cosmopolis "(a dál) Buddhismus v globálním současného umění, od západu na východ Úvod do vizuální kultury v koloniální Indii Pre-moderní korejské historie Indického oceánu Propojení: pohybu osob, zboží a nápady v celé východní Africe a indonéské souostroví Jazykové kurzy Úvod do sanskrtského I Úvod do sanskrtského II Intermediate sanskrtu I úvodní Korean Pali Fakulta Pankaj Mohan: {} Dean Pankaj Mohan studoval jazyky východní Asie, historie a kultury, zpočátku na univerzitě Jawaharlal Nehru v New Delhi a následně na Pekingské univerzitě v Pekingu, Seoul National University, Soul a Australian National University, Canberra, kde získal titul Ph.D. stupeň ve východním historii asijské. Učil korejského jazyka, klasické čínské a různé kurzy v korejštině a východoasijské dějin na Australian National University, University of Sydney a University of Copenhagen v letech 1991 a 2009. V červenci 2009 byl jmenován profesorem a děkanem Fakulty mezinárodních korejských studií Akademie korejských studií, Jižní Korea a zastával tuto pozici až do ledna 2015, kdy se přestěhoval do Nalanda univerzitě. Aditya Malik: {} Professor Aditya Malik byl vyškolen v oboru filozofie, archeologie, historie, sociální antropologii a religionistiku na sv College (Dillí), Deccan vysoká škola (Pune) a jižní Asii institutu univerzity v Heidelbergu (Německo), odkud on přijal jeho Ph. D. v dějinách náboženství, a habilitační (profesorský studia) v moderní indické studií. Byl Senior Fellow Research Council (německý Heidelberg); Visiting Faculty, Ústav pro pokročilé studium, Hebrew University (Jerusalem); Hostující profesor, Cluster inovační centrum, univerzitě v Dillí; Fellow, Max-Weber-Centrum pro pokročilé Social Research Science (Erfurt / Německo); Zástupce ředitele, Nový Zéland Jižní Asie Centre (NZSAC); Associate Director, New Zealand Indie Research Institute (NZIRI); a vedoucí náboženských studií na univerzitě v Canterbury, Nový Zéland. Sraman Mukherjee: {odborný asistent} Sraman Mukherjee dokončil jeho Ph.D. z Centra pro studia ve společenských vědách, Kalkata a University of Kalkaty. Cvičil se jako historik koloniální a raně post-koloniálního jižní Asii, jeho práce zkoumá politiku dědictví při pohledu na moderní biografie míst, objektů, pomníků, a disciplinárních a institucionálních dějin archeologie a muzeí. Sraman zastával výzkumné pozice Postdoktorský na Mezinárodním ústavem asijských studií (Leiden), na katedře dějin umění a Ústavu pokročilé studium na University of Minnesota (Minneapolis) a Královského nizozemského institutu jihovýchodní Asie a Karibiku studie (KITLV, Leiden), a plná termín pozice vyučování na univerzitě předsednictví (Kolkata). Kashshaf Ghani: {odborný asistent} Kashshaf Ghani získal titul Ph.D. v oboru historie na univerzitě v Kalkatě. Jeho disertace prozkoumal Sufi rituály a zbožné praktiky v jižní Asii přes Sufi objednávek, připojením do oblastí mimo jižní Asii. Jeho pole zájmu patří Sufism Islám v jižní Asii a muslimských společnostech se zaměřením na pre-moderní Indie (1000-1800). Zastával výzkumné pozice v asijské společnosti, Kalkata; univerzita Sorbonna-Nouvelle, Paříž, a na Zentrum Moderner Orientu, Berlin. Samuel Wright: {odborný asistent} Samuel Wright získal titul Ph.D. z University of Chicago. Jeho výzkum kombinuje intelektuální, politické, literární, sociálních a jazykových kontextů se studiem dějin na počátku moderní Indie (15. až 18. století). Jeho publikace span domény sociální, politické, literární a intelektuální historie. Ranu Roychoudhuri: {odborný asistent} Ranu Roychoudhuri získala postgraduální vzdělávání a doktorát (2015) na University of Chicago. Ona je historik fotografie a specializuje se na dokumentární žánr. Její doktorský výzkum zaměřený na estetických konvencí a sociokulturních důsledky masově rozesílají fotografiemi v dvacátého století v Indii. Její oblasti výzkumu a výuky zajímavými místy mediální archeologie, výtvarné trh, filmovou historii, současné umění a historii fotografování. Murari Kumar Jha {asistent} Murari Jha absolvovat školení v oblasti historického výzkumu na univerzitě v Leidenu, Nizozemsko (2006-2013) a také na univerzitě Jawaharlal Nehru v New Delhi (1999-2006). Má doktorát z Ústavu dějin, Univerzita Leiden a jiným PhD z Centra pro studia historie, univerzitě Jawaharlal Nehru. V Nizozemsku Murari naučil holandštiny a dělal výzkum založený na (VOC) záznamy o Holandská východní Indie společnost je v Národním archivu, Haag. Jeho studie v Nizozemsku byl podpořen prestižní zahrnuje programu financovaného NWO (Nizozemí Organizace pro vědecký výzkum) a během jeho PhD získal na vysoce konkurenčním společenství -AIO (Assistent v Opleiding) - od LUF (Leiden University Fund). Z Leiden Murari stěhoval do Singapuru, kde pracoval jako postgraduální výzkumný pracovník katedry historie, NUS Christine Vial Kayser {hostující asistent} Christine Vial Kayser studoval dějiny umění na University of Paris-Sorbonne, a následně kvalifikována jako správce muzea od Institut National du Patrimoine v Paříži. Po několik let jako správce muzea navštěvovala Goldsmiths College v Londýně, vydělávat MRES a pak PhD z Paris-Sorbonne v soudobých dějin umění. Přicházející ze západní pozadí, se zaměřuje na asijské umění, kterou zkoumá ze srovnávacího pohledu, se zvláštním zájmem o duchovní a fenomenologické. Abhishek S. Amar: {hostující docent} Abhishek S. Amar se specializuje na archeologickém historii jihoasijských náboženství zejména buddhismu a hinduismu. Poté, co dokončil jeho Ph.D. v historii od SOAS získal stipendium od Kate Hamburger Kolleg na Ruhr University v Německu v roce 2009, aby provedla výzkum na inter-náboženské interakcí v raně středověké Indie. Amar má co-editoval mezioborový pohled na napadené buddhistické stránek: Bodhgaya Jataka (2012) a také publikoval články v předních odborných časopisech a upravovat sbírky. Nejčastější dotazy Můžete mi poslat více informací o tomto programu? Kompletní informace o všech nabízených programů na Nalanda univerzitě lze nalézt na následující adrese: http://www.nalandauniv.edu.in/schools/ Když je uzávěrka přihlášek pro tento program? Které usilují kandidáti mohou požádat o nabízených programů na Nalanda univerzitě v průběhu celého roku. Univerzita následuje Rolling vstupné. My vyhodnotí žádosti, jak se objeví, tím užšího výběru a jejich rozhovory s kandidáty v pravidelných intervalech. Kandidátů v užším výběru budou dotazováni od ledna 2017 a dále. Kandidáti se objevují ve své závěrečné zkoušky svého bakalářského stupně v roce 2017 se může také zaregistrovat pro přijetí. Sedadla jsou omezené a jsou vyplněny na dřív přijde, je první obsloužen. Brzy aplikace pomáhají při zajišťování sedadla ve škole a ubytování volby. Aby se zabránilo zklamání na těchto frontách je vhodné požádat o přijetí u nejdříve. Posledním dnem pro podání žádosti o první kolo přijímacího řízení v akademickém roce 2017 je 1.dubna. Kolik to stojí programu? Náklady na programové poplatek Podrobnosti Sem 1 Sem 2 Sem 3 Sem 4 Sem 1 Sem 2 Sem 3 Sem 4 Poplatky za studium 28000 INR 28000 INR 28000 INR 28000 INR $ 470 $ 470 $ 470 $ 470 Vstupné 6000 INR NULA NULA NULA 100 dolarů NULA NULA NULA Záloha (stornovat) 6000 INR NULA NULA NULA 100 dolarů NULA NULA NULA Celkový 40000 INR 28000 INR 28000 INR 28000 INR $ 670 $ 470 $ 470 $ 470 ... [-]

Mistři V Oblasti Ekologie A životního Prostředí Studií

Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Indie Patna

Zakořeněné v tradici starého Nalanda univerzitě, škola se snaží rozvíjet znalosti o otázkách životního prostředí, které překračují omezení daná hranice mezi disciplínami. Podporuje výzkum a vzdělávání na různých environmentálních problémů na místní, regionální a globální úrovni. Unikátní environmentální výzvy v Asii jsou uznávány Školy a studie týkající se této oblasti jsou zdůrazněna. [+]

ŠKOLA ekologie a environmentální studia Zakořeněné v tradici starého Nalanda univerzitě, škola se snaží rozvíjet znalosti o otázkách životního prostředí, které překračují omezení daná hranice mezi disciplínami. Podporuje výzkum a vzdělávání na různých environmentálních problémů na místní, regionální a globální úrovni. Unikátní environmentální výzvy v Asii jsou uznávány Školy a studie týkající se této oblasti jsou zdůrazněna. Různorodé pohledy je používán pro analýzu současných problémů v oblasti životního prostředí s cílem vytvořit smysluplné řešení. Škola prochází širokou škálu akademických pronásledování napříč přírodních věd a společenských věd, na podporu vzdělávání a výzkumu o interakcích mezi přírodním prostředím a lidskou činností. zaostřovacích polí K přítlačné plochy školy jsou: Human Ecology Hydrologie Pro výživu a zemědělství zvládání katastrof Změna klimatu Energetika Magisterský program Škola v současné době nabízí dvouletého programu Masters 'a plánuje zahájit doktorský program v roce 2017. Kurz je určen pro zahraniční studenty z různých prostředí, včetně společenských věd, přírodních věd, humanitních a strojírenství. Všichni studenti magisterských jsou během prázdnin mezi první a druhou let musí získat minimálně 48 kreditů rozloženy na více než 4 semestry, s letní stáž. Osnovy obsahuje mix základních a volitelných předmětů. První dva semestry poskytnout šíři znalostí, a to prostřednictvím multi-disciplinární kurzy, k pokrytí základních pojmů kolem klíčových dimenzí životního prostředí. Patří mezi ně vědy o zemi, ekologie, ekonomie a sociálním rozměrem životního prostředí, spolu s úvodními výzkumných metod v průběhu prvního pololetí. Udržitelný rozvoj a ochranu životního prostředí Zákony a pravidla jsou dvě interdisciplinární předměty ve druhém pololetí, spolu s úvodní volitelných předmětů v axiálních oblastech školy. Poslední dva semestry poskytnout hloubku schopností a znalostí budovat pro nezávislý výzkum. Řada velkých i menších volitelných předmětů, které odrážejí odborných znalostí a odborných zájmů fakulty, je v nabídce v průběhu třetího semestru, zatímco čtvrtý semestr je zcela věnován individuální disertační práce. Existuje více možností pro metodické kurzy a příležitosti pro provádění nezávislých studií. Škola podporuje nuanced chápání reálných problémů. Terénní práce je zdůrazněn návštěvami, úkolů a projektů a kolem areálu. Studenti stráví 8-10 týdnů na konci prvního roku (během letní přestávky) na stáž v institucích dle vlastního výběru. Disertační práce je příležitostí k conceptualize, plánovat a realizovat malé výzkumné téma. Kurz je proto unikátně navržen s orientací na výzkum. Pracovní příležitosti Absolventi univerzity Nalanda jsou nejen obeznámeni se současnými otázkami životního prostředí, ale jsou také schopny řešit tyto prostřednictvím jedinečného interdisciplinárního přístupu, řešení problémů postoj a laterálního myšlení. Jsou obecně vhodné pro výzkum (směrem k vyšším vysokoškolským vzděláním, konzultačních projektů, politika advokacie), aktivní zapojení do komunity (grassroots programů vlády, neziskové nebo neziskových subjektů), podniků (firemní expanze, start-ups), administrace ( vládní politiky a programu), akce (žurnalistika, komunikace, obec mobilizace) atd. spolupráce Škola zavedla připojení pro společný výzkum propojení s institucemi po celém světě. Některé z hlavní jsou: Škola lesnická a environmentální studia, Yale University (USA) Ústav zemědělské a biologické inženýrství (ABE), University of Illinois at Urbana-Champaign (USA) Borlaug ústav jižní Asii, Bisa (Indie) Eckerd College (USA) Globální aliance po havárii výzkumných ústavů (GADRI), Kyoto (Japonsko) University of Missouri (USA) Kurzy na škole Základní kurzy EES 101 - Vědy o Zemi a životní prostředí EES 102 - Základy ekologie EES 103 - Ekonomika životního prostředí EES 104 -Životní prostředí a společnost EES 105 - Úvod do výzkumu EES 201 - Zákon o životním prostředí a politika EES 202 - Udržitelný rozvoj Hlavní Volitelné předměty 203 A - Geohydrology EES 203 B - Úvod do Agro-ekosystému management EES 303 C - Hydro-ekologie EES 204 A - Metody výzkumu v přírodních vědách EES 204 B Poutavé prostředí: Teoretické Rámy a metodologických nástrojů. EES 301 A - nezávislá studie EES 301 B - lesnických systémů EES 301 C - Voda v udržitelném rozvoji EES 301 D - zvládání katastrof EES 301 E - globální změny klimatu EES 301 F - Urban Ecology Menší Volitelné EES 302 A-Za poznáním interakce životní prostředí, technologie a společnost v Asii EES 302 B - služby ekosystému a Agrolesnické EES 302 C - Biotechnologie životního prostředí EES 302 D - Posouzení vlivu na životní prostředí Fakulta Vzhledem k interdisciplinární charakter School, University jmenovala svou hlavní fakulty z přírodních věd a společenských věd, organizované kolem jejích deklarovaných přítlačných ploch. B. Mohan Kumar: {profesorem herectví Dean} Profesor B. Mohan Kumar je profesorem ve škole ekologie a životního prostředí studií na univerzitě Nalanda. Má doktorát v oboru Agronomické od indické Agricultural Research Institute, New Delhi, že má více než 35 let zkušeností v oblasti výuky, výzkumu a řízení vědy, která zahrnuje výuku a výzkum v Kerala zemědělské univerzity a přiřazení řízení výzkumu národní úrovni v Indické rady zemědělského výzkumu (ICAR), New Delhi, vedle různých kratších mezinárodními úkoly v zemích jako je USA, Japonsku, Velké Británii, Francii a Indonésii. Somnath Bandyopadhyay: {} docent Dr. Somnath Bandyopadhyay je docentem ve škole ekologie a životního prostředí studií na univerzitě Nalanda. Má doktorát v oboru vědy o životním prostředí z JNU, Nové Díllí. On také byl vyškolen odborně na environmentální ekonomii a politické analýzy na Harvardu, USA, a na to, aby trhy fungovaly pro chudé u Springfield Centre, UK. Pushpa Kumar Lakshmanan: {} docent Dr. Pushpa Kumar Lakshmanan je docentem ve škole ekologie a životního prostředí studia. Vyučuje práva životního prostředí a politiky. Získal LL.B. a LL.M. od Pondicherry University a Ph.D. z University of Delhi, Indie. Jako stipendista Fulbrightovy nadace se věnoval Postdoktorský výzkum na Harvard Law School, Harvard University, USA. Prabhakar Sharma: {odborný asistent} Dr. Prabhakar Sharma je odborný asistent ve škole ekologie a životního prostředí studií na univerzitě Nalanda. Získal doktorát z Washington State University (USA) a Masters z University of Stuttgart (Německo) a IIT Kharagpur (Indie). Působil jako Postdoktorand na univerzitě Alborg (Dánsko) a University of Western Ontario (Kanada) před přistoupením k pozici schopnosti na univerzitě v Uppsale (Švédsko). Aviram Sharma: {odborný asistent} Aviram Sharma je odborný asistent ve škole ekologie a životního prostředí studia. On si vydělal jeho Ph.D. z Centra pro studia v oblasti vědy, politiky univerzitě Jawaharlal Nehru, Indie. Je držitelem M. Phil. ve vědě politice z JNU a MA v environmentálních studií na univerzitě v Dillí. Sayan Bhattacharya: {odborný asistent} Dr. Sajan Bhattacharya je odborný asistent ve škole vo studií na univerzitě Nalanda. On dělal jeho PhD v oboru biotechnologie životního prostředí na univerzitě v Kalkatě a post-doktorský výzkum v chemii životního prostředí Univerzity předsednictví. Před nástupem do NU, Dr. Bhattacharya učil na univerzitě v Kalkatě, Viswa Bharati univerzita, Rabindra Bharati University a University Vidjáságar v Indii. Riddhika Kalle: {odborný asistent} Riddhika má MSc v oboru biologie zvěře z AVC College, Bharathidasan University a doktorát věd na divokou zvěř od institutu divoké zvěře Indie. Jako Postdoktorand University of KwaZulu-Natal, vyučuje kurzy a vedl semináře pro studenty i učitele na aplikovaný kvantitativní ekologie pokrývající aspekty populační ekologie, rozsah ekologie, ekologie společenstev, zachování vědy, časoprostorové ekologii a prediktivní modelování na poli ekologické data. Před tím v Indii ona trénoval několik chráněných oblastních manažerů v metod, nástrojů a technik v divoké zvěře odhad počtu obyvatel v rámci vzdělávacích modulů podle institutu divoké zvěře Indie. Kishore Dhavala: {odborný asistent} Kishore Dhavala má doktorát z ekonomie z Florida International University v Miami, USA. Působil jako postgraduální výzkumník v baskické střediskem pro změnu klimatu, Bilbao (Španělsko). Působil jako poradce na Ústavu hospodářského růstu (IEG), Dillí před svou cestu do Bilbaa. Kishore v současné době pracuje na různých výzkumných projektech týkajících se politiky nízkouhlíkové hospodářství, zmírňování a přizpůsobení pro změnu klimatu. Prasad Avinash Pathak: {odborný asistent} Dr. Prasad Pathak má doktorát z geografie se specializací na aplikace geografických informačních systémů a dálkový průzkum pro studium životního prostředí. On dokončil doktorandské studium z University of North Carolina v Greensboro, NC, USA. Předtím pracoval s některými vládními a soukromými organizacemi v Indii iv zahraničí pro geoprostorové studií. Nejčastější dotazy Můžete mi poslat více informací o tomto programu? Kompletní informace o všech nabízených programů na Nalanda univerzitě lze nalézt na následující adrese: http://www.nalandauniv.edu.in/schools/ Když je uzávěrka přihlášek pro tento program? Které usilují kandidáti mohou požádat o nabízených programů na Nalanda univerzitě v průběhu celého roku. Univerzita následuje Rolling vstupné. My vyhodnotí žádosti, jak se objeví, tím užšího výběru a jejich rozhovory s kandidáty v pravidelných intervalech. Kandidátů v užším výběru budou dotazováni od ledna 2017 a dále. Kandidáti se objevují ve své závěrečné zkoušky svého bakalářského stupně v roce 2017 se může také zaregistrovat pro přijetí. Sedadla jsou omezené a jsou vyplněny na dřív přijde, je první obsloužen. Brzy aplikace pomáhají při zajišťování sedadla ve škole a ubytování volby. Aby se zabránilo zklamání na těchto frontách je vhodné požádat o přijetí u nejdříve. Posledním dnem pro podání žádosti o první kolo přijímacího řízení v akademickém roce 2017 je 1.dubna. Kolik to stojí programu? Náklady na programové poplatek Podrobnosti Sem 1 Sem 2 Sem 3 Sem 4 Sem 1 Sem 2 Sem 3 Sem 4 Poplatky za studium 28000 INR 28000 INR 28000 INR 28000 INR $ 470 $ 470 $ 470 $ 470 Vstupné 6000 INR NULA NULA NULA 100 dolarů NULA NULA NULA Záloha (stornovat) 6000 INR NULA NULA NULA 100 dolarů NULA NULA NULA Celkový 40000 INR 28000 INR 28000 INR 28000 INR $ 670 $ 470 $ 470 $ 470 ... [-]

MA

Mistři V Buddhologie, Filozofii A Srovnávací Náboženství

Campus forma Denní studium 4 semestry August 2017 Indie Dillí

Škola podporuje kritické myšlení a prozkoumat širší kulturní a historický kontext buddhismu v jednotlivých oblastech Asie. [+]

Škola buddhistických studií, filozofie a srovnávací religionistika Tato škola klade zvláštní důraz na studium buddhistických myšlenek a hodnot ve vztahu k ostatním filozofických a náboženských tradic. Širší společensko-historicko-kulturní kontext vývoje buddhistických tradic je sledováno prostřednictvím inovativní a interdisciplinární osnov .v Školní napomáhá rozvoji kritického myšlení a prozkoumat širší kulturní a historický kontext buddhismu v jednotlivých oblastech Asie. zaostřovacích polí Asian Connection Šíření buddhismu Buddhistické Archeologie a umění Jižní a východní Asie náboženské tradice Interakce náboženské tradice Teorie a metody religionistiky Masters program Studenti jsou povinni absolvovat kurz práce 48 kreditů (12 kreditů za semestr) a předložit práci k naplnění magisterského titulu. Šest z těchto kurzů úvěry jsou určeny pro práce specifické kurzy přijatých s primárním poradce studenta. Všichni studenti jsou povinni přijmout průzkumu kurz v průběhu prvního pololetí roku ročníkové práce; a metodika kurzu během svého třetího semestru. MA práce musí být schváleny příslušným výborem fakulty. Škola má silnou jazykovou komponentu pro fakulty a studenty, alespoň jeden z klasických buddhistických jazyků (sanskrt, Pali, čínských, tibetských) nebo jiného zdrojovém jazyce (např Prakrit pro džinismu, japonské nebo korejské pro japonského nebo korejského buddhismu) , To umožňuje studentům číst originální buddhistické a další náboženské texty a rozvíjet dovednosti potřebné k tomu kvalifikované Post Graduate výzkumné práce. MA studenti jsou proto povinny mít pasivní znalost alespoň jednoho klasického jazyka, jako je sanskrt, Pali, klasické čínštiny nebo tibetštiny. Ph.D. Studenti musí mít pokročilé znalosti příslušného klasického jazyka a mělo by zaměstnávat psaní disertační práce. Výuka ve škole Navštivte naše webové stránky pro více informací: http://www.nalandauniv.edu.in/schools/sbs-pcr/ Fakulta Max Deeg {děkan School of buddhistických studií, filozofie a srovnávací religionistika} Profesor Deeg získal doktorát v klasickém indologie a jeho profesorské stupeň (habilitační) v náboženských studií na univerzitě v německém Wuerzburgu. Vyučoval jazyků a religionistiky na japonských, německých, rakouských a britských univerzitách. Jeho hlavní oblasti výzkumu jsou dějiny jižní Asie a východoasijského buddhismu, role a funkce příběhů v asijských náboženských tradic a historie recepce (Rezeptionsgeschichte) religionistiky a studium asijských náboženství. V okamžiku, Profesor Deeg pracuje na dvou velkých projektů, na překladu Xuanzang je Datang-Xiyu-dži (Records západního světa) s rozsáhlým historickým komentářem, a na nejstarších křesťanských textů od Tang Číny. Jeho publikace zahrnují (německy) překlad a studium Gaoseng-Faxian-Zhuan (Záznam z předních Monk Faxian), což je (německé) překladu Lotussutra a různé články a eseje o historii buddhismu v jižní Asii a na východě Asie a dalších asijských náboženství (Manichaeism, Daoism, bráhmanismu). Garima Kaushik: {odborný asistent} Garima je archeolog, který byl vyhlouben v řadě významných historických a archeologických Proto historických míst v Indii, včetně Šrávastí, Dholavira, Govishana a Adi Badri. Ona byla zapojena do akademické, stejně jako aktivní terénního výzkumu raně buddhistických historických sídel již více než patnáct let. Ona pracovala jako asistentka Archeolog v Archaeological Survey of India, oddělení v rámci ministerstva kultury, indické vlády již více než 12 let a publikoval řadu prací o buddhismu, pohlaví a archeologii. Aleksandra Wenta {asistent} Aleksandra Wenta je odborný asistent ve škole buddhistických studií, filozofie a srovnávací religionistika. Byla trénoval na Oxfordské univerzitě, Banaras Hindu University a Jagellonské univerzitě. Byla pracovník v Indian Institute of Advanced Study, šimla (2012- 2014), kde pracovala na estetiku moci ve středověku Chidambaram. Její učené zájmy sahají od buddhismu v Indii a Tibetu, a to prostřednictvím sanskrt a historie Saivism v Kašmíru a jižní Indii, na výkonnosti teorií a emocí v pre-moderní Indii. V současné době pracuje na doktrinální debatě, která dominovala na scénu v intelektuální historii jedenáctého století Indo-tibetské světě, který byl nucen vstoupit na bojiště kritickou diskuzi během "tantrické věku". Aleksandra má v poslední době (2016) byl udělen grant z najdete: Foundation India-Europe pro nové dialogy, Itálie. Patricia Sauthoff: {Výuka kolega} Patricia je v současné době spojena s School of buddhistických studií, filozofie a srovnávací religionistika jako učební Fellow. Ona obdrží doktorát na Škole orientálních a afrických studií (University of London) v nadcházejících měsících. Ona také držitelem titulu MA v oboru historie od SOAS, MA ve východní Classics z třezalky College (Santa Fe, New Mexico), a BA v náboženských studií a angličtinu na University of Colorado v Boulderu. Předtím učil kurzy v náboženství, filozofie, literatury a žurnalistiky na College of Santa Fe (Nové Mexiko). Její poslední výlet do Indie byl jako letní dějiny Fellow pro Wikimedia Foundation. Andrea Acri {hostující docent} Andrea Acri byl vyškolen na Leiden University (PhD 2011, MA 2006) a na univerzitě v Římě "Sapienza" (Laurea studia, 2005). Zastával studijní pobyty v Nizozemsku (IIAS), Austrálie (ANU), Velké Británii (Oxford centrum pro hinduistické studií) a Singapur (Asia Research Institute / NUS a Nalanda-Sriwijaya Centre / ISEAS-Yusof Ishak Institute). Andrea práce se zaměřuje na přenos a transformaci indických náboženství (zejm. Saivism a tantrický buddhismus) a filozofické systémy v celé jižní a jihovýchodní Asii. Pracovní příležitosti Kromě výuky, výzkumu a akademické kariéry Nalanda studenti jsou hledání zaměstnání v podnicích a vládního sektoru, médií a žurnalistiky, diplomacie, mezinárodní organizace, právo, sociální práce, ministerstva, ochrany životního prostředí, lidských práv, komunikace, podnikání, vztahů mezi rasami a aplikovaná etika. Nejčastější dotazy Můžete mi poslat více informací o tomto programu? Kompletní informace o všech nabízených programů na Nalanda univerzitě lze nalézt na následující adrese: http://www.nalandauniv.edu.in/schools/ Když je uzávěrka přihlášek pro tento program? Které usilují kandidáti mohou požádat o nabízených programů na Nalanda univerzitě v průběhu celého roku. Univerzita následuje Rolling vstupné. My vyhodnotí žádosti, jak se objeví, tím užšího výběru a jejich rozhovory s kandidáty v pravidelných intervalech. Kandidátů v užším výběru budou dotazováni od ledna 2017 a dále. Kandidáti se objevují ve své závěrečné zkoušky svého bakalářského stupně v roce 2017 se může také zaregistrovat pro přijetí. Sedadla jsou omezené a jsou vyplněny na dřív přijde, je první obsloužen. Brzy aplikace pomáhají při zajišťování sedadla ve škole a ubytování volby. Aby se zabránilo zklamání na těchto frontách je vhodné požádat o přijetí u nejdříve. Posledním dnem pro podání žádosti o první kolo přijímacího řízení v akademickém roce 2017 je 1.dubna. Kolik to stojí programu? Náklady na programové poplatek Podrobnosti Sem 1 Sem 2 Sem 3 Sem 4 Sem 1 Sem 2 Sem 3 Sem 4 Poplatky za studium 28000 INR 28000 INR 28000 INR 28000 INR $ 470 $ 470 $ 470 $ 470 Vstupné 6000 INR NULA NULA NULA 100 dolarů NULA NULA NULA Záloha (stornovat) 6000 INR NULA NULA NULA 100 dolarů NULA NULA NULA Celkový 40000 INR 28000 INR 28000 INR 28000 INR $ 670 $ 470 $ 470 $ 470 ... [-]

Contact

Nalanda University

Adresa, 1. řádek Rajgir, District Nalanda
803116 Bihar, India
Website http://www.nalandauniv.edu.in/index.html
Telefonní číslo +91 7250891319