IFA Paris

Úvod

Read the Official Description

IFA Paris Pařížský Fashion škola designu a podnikání

Podle slov Suzy Menkes, IFA Paris je místo, kde "učit se francouzský způsob vidění módu jako umění." (Herald Tribune, červen 2004) IFA Paris je současná Fashion Design School, která má své kořeny pevně stanovené v dějinách umění a řemesel ve Francii.

IFA Paříž je v popředí módy a luxusního vzdělávání, a nabízí kurzy, které odrážejí šíři příležitostí k dispozici v těchto zářivých odvětvích. IFA Paris nabízí bakalářském, magisterském a na částečný úvazek, kurzy v oděvního návrhářství, média, obchod, Luxusní a parfémy a kosmetika na jeho školní areály v Paříži, Šanghaji, Istanbulu a Bangkoku.

S mezinárodními lektory, kteří holý vynikající zážitek průmysl jak v Haute Couture a avantgardních přístupů, IFA Paříž 1200 aktuální studenti zapsaní, pocházející z 5 kontinentů a pocházející z 50 různých zemí.

PARIS SCHOOL

IFA Paris byla založena v roce 1982 spojit francouzskou módní dědictví s moderním globalizovaném světě. Jako jediná škola v Paříži, nabízí všechny své vysokoškoláka a postgraduální výuky v anglickém jazyce, IFA Paříž obstarává vysoce mezinárodní studentské tělo ze všech koutů světa. International Fashion Academy, lépe známý jako IFA Paříž, nabízí studentům vysokoškolské kursy v oblasti designu a marketingu, a postgraduálních kurzů konstrukce, obchodní, komunikační a luxus v prostředí multidisciplinární spolupráce. Se školami v Paříži a Šanghaji, IFA Paříž je v popředí módy a luxusního vzdělávání, a nabízí kurzy, které odrážejí šíři příležitostí, které jsou v tomto živém odvětví.

Nedávno se přestěhoval do 18-24 Quai de la Marne, IFA Paris s výhledem na slavný kanál, a je jádrem rozvojového 19. pařížském obvodu. Nové umístění je trippled velikost předchozích akademických zařízení a přidal rozsáhlé nové vybavení ve prospěch studentů, včetně větších učebny, studentské salonek prostoru, a zdrojů a studijního střediska. Budova bude také dům několik nových móda dílenské prostory pro uložení hands-na projekty.

Tento živoucí a umělecké čtvrti, je také domov pro mnoho kulturních památek, včetně MK2 kin, Point Ephémère výkon prostor pro koncerty a baletů, a le CENTQUATRE umění centrum s širokou škálu kulturních nabídek, výstavy a high-profil módních přehlídek. Okres je také umístění dalších prestižních škol zaměřených na výtvarné umění, včetně École Nationale Supérieure d'Architecture de Paris-La Villette (ENSAPLV) a Conservatoire National Supérieur de Musique, a je blízko k École Internationale de Création Audiovisuelle et de Realizace (EICAR). "19." se objevuje jako jeden z nejvíce vzrušující a stimulující prostor pro studenty v celé Paříži, a IFA Paříž je nadšený, aby se stal součástí této městské části.

Paříž má speciální místo v horní části módního a luxusního světa. Jako módní rodišti, že dal světu některé ze svých nejznámějších návrhářů a módních domů, včetně Chanel, Yves Saint Laurent a Dior a zůstává místo, kde současní módní návrháři včetně Martin Margiela, Rick Owens a Alber Elbaz rozhodnete žít a pracovat. Konkrétní Pařížský cit pro módu přesahuje hranice oboru a do městské filmů, umělecké galerie, muzea, divadla a pouličního života.

Zatímco Paris má nepochybně význačnou módy a luxusu historii, jeho přítomnost a budoucnost jsou stejně přesvědčivé. Paříž je stále světovým módní kapitál a je schopen to dokázat s důležitými módních akcí, jako jsou jeho dvakrát-a-leté týdne módy, veletrhů a obchodních přehlídek, fascinující koncept obchodů a špičková trendu agentur. Hlavní Luxusní skupiny, jako LVMH, PPR a společnosti jako Hermès, Cartier a Baccarat všichni mají sídlo nachází v Paříži. V nedávné historii, v Paříži se obrátil téměř každý část své ekonomiky do luxus přes módu, šperky, péče o krásu, jakož i gastronomii, víno a cestování. Paříž zůstává základním zastávkou pro mladé módy a luxusních profesionály, kteří chtějí pochopit kulturní, průmyslové a tržní síly, které formují módní svět dnes.

Škola Šanghaje

IFA Paříž stala vedoucí módní škola v Číně a je jedinečný prokázat své odhodlání k úspěchu tím, že to nejlepší, hlavně francouzské profesionální módní instruktory. Ve spolupráci s Shanghai University of Engineering věd, IFA Paříž založila školu v Šanghaji v roce 2002, vůbec první čínsko-francouzské společný podnik v módní vzdělávání schválené čínskou vládou.

IFA Shanghai Škola nabízí jedinečnou příležitost pro zahraniční studenty, kteří chtějí získat vhled do světa nejrychleji rostoucí módy a luxusu trhu při přijímání stejnou vysoce kvalitní vzdělávací program vyučován v angličtině v Paříži.

Šanghaj je otevřený a extrovertní metropole a její výstup do řad jako módní kapitál je bezpochyby vážné téma. Vzhledem k tomu, pozdějším období 19. století, Shanghai byl módní centrum Číny. Styl Shanghai cestoval po světě v roce 1920 a 30. letech a znovu se objevil v současné době se módní návrháři s použitím směsi tradičních a moderních myšlenek vytvořit čerstvé módní trendy.

Pozoruhodné je, že je to moderní den spotřebitelů této země, kteří jsou transformující Čínu do největší světový trh luxusních a high-end módních produktů. Šanghaj je nesporně Číny Mekkou pro mezinárodní módy a luxusního průmyslu. Většina zahraničních módních a šperky značky, z přepychu do masových trzích, spolehnout na více než jeden obchod v centru četných maloobchodních módní okresů a velkých nákupních center. Zatímco luxusní automobily, 5 hvězdičky hotely a high-end jídelna jsou pravidelné památek v centru města, je zde nyní také rostoucí zájem pro jachty a soukromé tryskáče mezi Číny nejbohatší.

ISTANBUL SCHOOL

IFA Paříž je nejen v popředí módy a luxusního vzdělávání, a nabízí kurzy, které odrážejí šíři příležitostí v živém módním průmyslu v Paříži, ale také se stal jedním z předních módních škola v čínské Šanghaji. Nyní IFA Paris je nadšená rozšířit svůj vliv na mezinárodní úrovni tím, že nabízí jednu ze svých nejoblíbenějších hřišť - MBA Luxury Brand Management v Istanbulu v Turecku.

Nový kampus, ve spolupráci s Bosphorus (Bogazici) University, se nachází v centru Istanbulu, a to může být snadno dostanete ze všech destinací ve městě. Bospor University je považován za top-zářez mezi všemi vzdělávacími prociders v Turecku, a to je nejlepší prostředí IFA Paris mohli vybrat pro své studenty, aby se skutečně vystavena mezinárodními zkušenostmi.

Univerzita si zakládá na své živé a barevné akademický život. Pro doplnění a obohacení akademické zkušenosti s aktivním akademický život, univerzita podporuje studentské kluby, umění a sportovní aktivity, a nabízí celou řadu služeb od zdravotní péče poradenství pro studenty a zaměstnance. Dobře vybavená s oběma tradičními a moderními vzdělávacích zařízení, knihovny a nespočet kaváren a restaurací, Istanbul školní areál poskytuje studentům přístup a pohodlí pro jedinečné a útulné prostředí. IFA Paříž věří, že je privilegium, stejně jako výhodu pro své studenty, aby se to nejlepší z toho, co může nabídnout umístění.

Jako jedna z nejvíce vzrušujících a dynamické měst na světě, a kulturně kultivované místo plné muzeí, galerií, parků a moderních vysokých škol, Istanbul je schopen poskytnout jeviště pro ty, kteří touží po zkoumání a rozvíjení své vlastní zájmy.

This school offers programs in:
  • Angličtina

Zobrazit magisterské programy »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Magistr

Master Of Arts V Současné Módní Design

Campus forma Denní studium 15 - 15 měsíců September 2016 Francie Paris

Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. [+]

IFA PARIS Master of Arts akreditována IDEL jako "International Master" "současného designu a globální perspektiva v Paříži" 15-měsíční program v angličtině FULL PARIS ZKUŠENOSTI rozvíjet své kolekci v Atelier IFA v Paříži příjem:. Září 2015 ECTS kredity získané: 120 Školné: € 14,8 tisíc Poplatek za žádost: € sto padesát omezena na 20 studentů Mladí módní návrháři se staly klíčovým prvkem v přetváření dnešní módní panorama. Od jmenování JW Anderson jako kreativní ředitel Loewe s akvizicí kůly Christopher Kane od Kering Group, všechny události naznačují, že nyní více než kdy jindy vytvoření móda i nadále zásadní význam pro činnost velkých luxusních značek a značek pro masové tržní. Přes zřejmý návrat k čisté a svěží tvořivosti, součásti módní design pracovních míst dramaticky změnily. Prokletá roucha intuitivním způsobem, je pouze jedním z aspektů povinností designéra. Designér hlava nebo kreativní ředitel musí předvídat nejen sociální a estetické změny, ale také pochopit strategické problémy, jimž čelí značek, pokud jde o umístění, tržního potenciálu a komunikace. Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. Program má 3 hlavní cíle: - Obohacení móda našich studentů a tvůrčí kulturu s moduly speciálně navržených pro tento kurz. Například náš modul "Fashion zkřížené kultuře" byl vyvinut s Musée des Arts Décoratifs, aby sofistikovanější přístup k analýze kulturních rozdílů a jejich vliv na módu. Dalším klíčovým modulem by bylo "Fashion Product Semiology". Používá sémiologie jako metodiky pro dekódování oděv a dešifrovat jeho estetický aspekt, aby lépe pochopili, jak je vnímána. - Rozvoj studentů kreativitu s moduly, jako je tvůrčí proces «», který pomáhá studentům si stále více vědomi své vlastní "kreativní logiky" a zvýšit svůj potenciál. Přidání praktických workshopů poskytne studentům s novým přístupem na známé výroby a projektování techniky. Například "Pattern a splývavou rozvoj" modul přináší nové výzkumné metody založené na experimentování a otevírá nové perspektivy pro studenty, pokud jde o hledání inspirace. - Pomáhat našim studentům pochopit, jak módní průmysl fungují a jak jsou strategie značky vyráběné v globálním kontextu. Marketing, organizační záležitosti, finanční problémy, stejně jako obraz a komunikační strategie se bude diskutovat v řadě různých modulů Kurz končí se studenty rozvíjet své vlastní kolekce projekt pod vedením školitele. Tento projekt zahrnuje vytvoření oděv a / nebo kolekci příslušenství. Tento proces zahrnuje navrhování prototypů pro 12 siluety, jakož i rozvojové marketingové a obchodní plány. Pak se Tato kolekce zkoumána porotou složenou z odborníků a ti nejlepší studenti dostávají příležitost ukázat svou práci na módních odborníků na IFA Graduate Show, která se koná v průběhu Haute Couture Fashion Week. Studenti jsou také učil, aby se zúčastnila několika mezinárodních soutěžích, které představují velkou platformu pro mladé módní návrháře. Stejně jako u ostatních předmětů IFA Paříži, Master of Arts v současné oděvního návrhářství těží velmi od jeho umístění v Paříži. Se svým bohatým kulturním životem, jeho dvě muzea věnovaná módě, její roční fashion weeks 6, stovky autosalonech a textilních veletrzích, stejně jako okolí drobný řemesla průmyslu, město světel zůstává nesporným módní světové hlavní město. Všechny naše programy jsou kloubově kolem rámci ECTS definované konvence Bologne. Po ukončení jejich průběh, studenti obdrží celkem 120 ECTS, které mohou být snadno přeneseny, pokud se rozhodnou k dalšímu studiu. Tento program také přijal IDEL / IDEART akreditace a je certifikován jako "mezinárodní mistr." Struktura kurzu Creative Culture Za účelem generování příslušné pojmy a produkty módních návrhářů soustavně zpochybňovat své vlastní tvůrčí proces s ohledem na změny ve svých sociálních, hospodářských a kulturních prostředí. Prostřednictvím různých modulů této skupiny studentů bude přesahovat o definici intuitivního kreativity s cílem vytvořit své vlastní umělecké rámec na základě jejich osobní motivaci a intelektuální proces. Cílem je pomoci jim plně proniknout do jejich tvůrčí mysli a proto maximalizovat své schopnosti v oblasti inovací. Moduly zahrnují: Současná Kreativita Analysis Research & Tvůrčí myšlení tvůrčí proces dílna Móda Životní prostředí Jsou nutné krmit módní kreativity silný zájem na umění, stejně jako zvědavost vůči jiné tvůrčí obory. Estetická poznání je postaven přes analysizing různé žánry o zobrazování, grafiky, barva, malířství, sochařství, architektury nebo designu artefaktů. Prostřednictvím modulů, jako jsou módní etnografie, módní Cross-kultura vyvinuli ve spolupráci s pařížskými Musée des Arts Décoratifs, nebo módní zboží Semiology, student bude dále analyzovat, jak móda adresy pojmy vzhledu a stavu. Nakonec studenti Wille být schopen dekódovat význam stojí za tvary, objemy, údaj nebo barvy jakéhokoliv škály módních produktů. Moduly zahrnují: Módní Etnografie módní kříž kultura Autorský Kontextová Trendy a budoucí módní produktu semiology Marketing & management Tato skupina modulů analýzy a odráží na marketingové strategie pro módní značky a poskytuje přísné osnovy pro jejich správu. Studenti zkoumat rozdíly při uvádění vysoce módní značky oproti značek masový trh. Pozorování procesů ovlivňujících značky identity, positionning, cenové, distribuční a komunikační pomoc studentům pochopit inherentní výzvy širokého současném módním trhu. Síla značky budou analyzovány prostřednictvím jeho hodnoty, jeho sociální, smluvní a sémiotické rozměrů. Studenti se seznámí rvačce s požadovanými komplexní nástroje pro označení s cílem vytvořit soudržné strategie pro jejich vlastní módní značku. Potřeba pro budoucí módní podnikatele rozvíjet inovativní módní pojmy v konkrétních trzích dnešním globálním módním průmyslu je také řešit. Moduly zahrnují Positionning & Ceny Fashion distribuce Consumer Behavior Sourcing & Supply Chain Issues Branding Image & Komunikace Komplexní komunikační a inovační design prezentace jsou rozhodující pro módní domy vyniknout v přeplněném trhu. Jednotlivé moduly této kapitoly bude školit studenty sloučit správné znění a metafor podobný módní komunikačních kampaní vyvinutých na mezinárodní scéně. Přesněji řečeno, znalosti a dovednosti předával zaměří se na médiu strategické plánování, vizuální komunikaci prostřednictvím stylingu, které komunikaci prostřednictvím tradičních i digitální kanály, technik public relations a event management pro módní přehlídky. Moduly zahrnují: Komunikace Móda Press Retail & Visual Merchandising fotografické Styling Fashion Photography Historie a analýzy Obchodní záležitosti Módní návrháři nebo umění ředitelé musí pochopit právní a obchodní rámec módního průmyslu s cílem účinně konverzovat s brand manažerů. V tomto modulu budou seskupení žáků objevovat realitu módního průmyslu z hospodářského a finančního hlediska. Budou zkoumat problémy, kterým čelí start-up firem a naučit se osvědčených postupů pro psaní podnikatelského plánu. To zahrnuje analýzu a hodnocení potenciálu růstu v nových podniků, minimalizovat finanční rizika a zároveň stanovila průmysl Klíčové faktory úspěchu nezbytné, aby značka pro růst a vzkvétat v dnešním konkurenčním globální ekonomice. Moduly zahrnují: podnikání & Finance duševní vlastnictví Technický problém Reaslistically budoucí kariéru v módě si nelze představit aniž je tím In-hluboké znalosti o oblečení konstrukce. V tomto modulu budou seskupení žáků posilovat své znalosti a dovednosti zvládnout multiplicity oděvů a typů textilních přes učňovský tradičních i high-tech výrobních technik. Budou také vystaveny na roli technologie při vytváření nových textilií a vzorů. Po dokončení tohoto modulu seskupení studenti pochopili zhotovení procesy a praktické otázky spojené s přinášet oděv do života. Moduly zahrnují: Digital Design Workshop Inovativní textilní dílnu vzory a Přehodil rozvoj [-]

Videos

IFA Paris Open Day @ Shanghai Campus

IFA Paris Classroom

IFA Paris Shanghai Campus(Taken by French TV Channel: TF1)

FA Paris Shanghai Campus(Taken by French TV Channel: TF1)

Contact
Adresa destinace
18-24 Quai de la Marne
Paris, Ile-de-France, 75019 FR
Adresa destinace
350 Xianxia Road
Shanghai, 200336 CN
Adresa
Istanbul, TR
Adresa destinace
Kadir Has Caddesi Cibali
34083 TR