ESH Paris Hotelschool

Úvod

Read the Official Description

ESH Paříž, první mezinárodní hotel škola ve Francii na 3 areály v Paříži, Lille a Londýn hotel manažer mezinárodního obchodu je součástí Top 10 podnikání lidí sní *. Tyto programy, které nabízí školy, včetně dvojjazyčném master a jeden rok studia v Londýně, nabízí nejlepší školení pro mezinárodní kariéru.

V roce 2010, polovina našich studentů v Master 2 (BAC + 5), podepsala smlouvu na dobu neurčitou před koncem jejich praxe. Naše poslání: školení, diplom, kariéra.

ESH propagace jsou sponzorována nejprestižnějších hotelů a velkými hotelovými řetězci více než dvacet let, například Shangri-La Paris v roce 2013, Park Hyatt Paris-Vendôme v roce 2005, Ritz v roce 1996, ale také Crillon, Bristol, InterContinental řetězy, Starwood, Hilton a Fouquet Barrière v letošním roce. Sponzoři podepsat diplomy a uspořádat obřad.

Program hotelové školy ESH Paris, za pět let, umožňuje studentům skládat státní absolventa každý rok od francouzské národní státního diplomu, BTS Hotel Catering a diplomy státu bac UK 1 zásobník + 4 s manažerských kurzů v angličtině v prvním roce, do Mistra. ESH Paříž je jediný hotel škola ve Francii pro přípravu Master univerzitu vydané společně s London South Bank University v, 23.000 studenty v centru Londýna.

Studentů prvního ročníku učit gurmánské restaurace v tréninku restauraci Charles, pod vedením šéfkuchaře Works Gaétan Guillot-Biani, vyškolený na bratry Pourcel. Školení restaurace byla pojmenována na počest Karla Charles Bouvier, pradědeček prezidenta školy, který byl velitel brigády z prezidentského vlaku do konce devatenáctého století. Nabídky on dělal sloužit prezidenti a králové z éry zdobí stěny restaurace.

ESH hotel v Paříži škola je soukromá škola v rámci kontrolního rektora Versailles. Školné ve výši přibližně 10.000 eur ročně, včetně polopenze v restauraci studentů. Hotelová škola ESH Paris se nachází v nové obchodní čtvrti Clichy, 5 minut od Porte de Clichy; a Londýn ve čtvrti Holborn, v blízkosti stanice Eurostar St Pancras.

Škola poskytuje kurzy pro všechny studenty, s 25 studenty v tomto roce, v němž 6 studentů palác na Shangri-La, 5 studentů hotelu Park Hyatt, 7 studentů v hotelu du Palais ve městě Biarritz ... učitelé jsou hoteliéři nebo univerzita, lékaři v jejich specializaci nebo profesor. Pět manažeři hotel naučit marketing, management a operace v prvním roce. Absolventy v ESH Paříže, z nichž některé učí ve škole, jsou manažeři hotel, provozní manažeři, F & B manager (stravování), sales manager, projektový manažer ve velkých mezinárodních řetězců a paláců.

This school offers programs in:
  • English
  • French

Zobrazit magisterské programy »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Magistr

MSc International Cestovního Ruchu A Pohostinství řízení - úroveň 7

Campus forma Denní studium 14 měsíců September 2016 Spojené království Londýn Francie Paris + 2 více

Filozofie je základem režim cestovního ruchu a pohostinství je, že z koncipovaná stupně řízení. Generické, přenositelné dovednosti a disciplíny managementu (tj informační technologie, finance, marketing a řízení lidských zdrojů), jsou do kontextu k odborné ekonomické odvětví, které se skládá z cestovního ruchu a pohostinství. [+]

ESH nabízí tento příspěvek absolvent Master of Science v Paříži, ve spolupráci s London South Bank University. Filozofie schématu: Do kontextu manažerských studií Filozofie podkladových Cestovní ruch a pohostinství Scheme je to, že z koncipovaná stupně řízení. Generické, přenositelné dovednosti a disciplíny managementu (tj informační technologie, finance, marketing a řízení lidských zdrojů), jsou do kontextu k odborné ekonomické odvětví, které se skládá z cestovního ruchu a pohostinství. Tato odvětví s sebou nesou specifické otázky řízení podivné k sobě. Patří mezi ně sociální, kulturní, ekonomické a ekologické dopady své činnosti na hostitelské komunity a vliv globalizace a standardizace výrobků na jednotlivých cílových oblastí. Proto, tam jsou specifické pro správu a rozvojových otázkách etických a týkající se fungování odvětví, že režim zkoumá, analyzuje a kriticky hodnotí. Stupeň klade důraz na řízení strategických otázek, které vznikají v odvětví, včetně marketingu, rozvoje podnikání a managementu, vedení, etické a otázkách udržitelnosti. To bude mít význam pro ty, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru vedení nebo vlastní podnikání v oblasti cestovního ruchu a pohostinství polí. Je to filozofie tohoto stupně přimět studenty, aby přezkoumala růstové příležitosti v oblasti cestovního ruchu a pohostinství podniků a destinací. Bude se tedy vztahovat na komerčních i nekomerčních prvků sektoru, druhé často vyžadující veřejné: Private Partnership forem vládnutí. To se bude snažit, aby vybavit studenty s příslušnými dovednosti, nástroje a znalosti k provozu inovativně v globálních cestovního ruchu a pohostinství prostředí. Povaha výuky a hodnocení umožní studentům aplikovat teorie a postupy naučili ve třídě do svého preferovaného nastavení (např sektoru veřejné či soukromé, turistiky nebo pohostinství, Velké Británii, evropské nebo mezinárodní) Kritické problémy v oblasti cestovního ruchu a pohostinství Jednotka seznamuje studenty s rozdílným teorie týkající se klíčové otázky a etických dilemat, které jsou převládající v oblasti cestovního ruchu a pohostinství. To bude vystavovat studenty na strategie, které využívají vedení v reakci na kritické otázky, které se vyskytují v lokalizované kontextu, stejně jako ty, které vznikají v důsledku tlaku z vnějšího prostředí. Město Marketingové Města, Ať už historických, přímořskou, regionální nebo kapitálu, jsou výkonové domy cestovního ruchu a pohostinství. Jejich tvar a jsou utvářeny cestovního ruchu a pohostinství, které se stalo významným ekonomickým řidiče a re-zobrazovací činidlo městských správy agentur, jak se snaží re-vynalézt Jejich se v novém světovém pořádku. Tato jednotka se snaží vysvětlit roli cestovního ruchu a pohostinství a návštěvník ekonomiky v moderní město a kriticky analyzovat to ve vztahu k počtu teoretických perspektiv. Jednotka se snaží vybavit studenta s kritickou pochopení širších perspektiv potřebných pro řízení a cestovního ruchu na trh v moderním městě a informovat městské marketingové strategie. Cross-Cultural řízení Tato jednotka zkoumá pojmy kultura a její různorodé dopady na manažerské chování v oblasti cestovního ruchu a pohostinství. Zkoumá a analyzuje situace a problémy, které manažeři mají setkat se a vyřešit při práci na mezinárodní úrovni. Tato jednotka spojuje poznání, porozumění, různé výklady a kritickou analýzu souvislostí a otázky týkající se crosscultural řízení. Podnikání a management Strategie Jednotka si klade za cíl analyzovat povahu a rozsah strategického řízení a vyhodnotit přístupy ke strategickému řízení v oblasti cestovního ruchu a pohostinství sektoru. Marketingová strategie a E Distribution Jednotka je o marketingového plánování. Zkoumá, jak různé typy organizací v rámci cestovního ruchu a pohostinství průmyslu adresu tato klíčová otázka, a způsobu, jakým to bylo ovlivněno technologickým pokrokem. Také zkoumá, jak organizace spolupracovat generovat celosvětové marketingové kampaně. Další důraz je kladen na Branding cestovního ruchu a pohostinství podniků a destinací a role událostí v podpoře image míst a na zachování produktu a trhu s čerstvým ovocem. Profesionální Vedení Tato jednotka se zaměřuje na aktivní, odborné aspekty vedení studií v rámci cestovního ruchu a pohostinství, a vychází z předpokladu, že téměř každý organizovaná činnost je iniciováno vedením nějakého druhu, a že největší užitek z dobré vedení. Vedle zapojení se současnými teoretickými pohledy na odborné vedení, budou studenti povzbuzováni k učit se z jejich vlastní a jiní "zkušeností (y) vedení v praxi, a aby se zapojily do činností, které jim umožní rozvíjet své vlastní vůdčí schopnosti. Disertační práce Tato disertační práce jednotka umožňuje studentům, aby provedla nezávislé kus přísné výzkumu do specializovaného subjektu relevantní pro jejich míry. Studenti budou již dříve studovali výzkumných metod jednotku, která bude dali jim znalosti a dovednosti, které jim umožní výzkum, sepsat a předložit disertační práci mezi 15,000-20,000 slov. Požadavky na přijetí Mistr Účastníci budou normálně mít Honours degree (třída 2: 2 nebo vyšší) nebo rovnocennou kvalifikaci v zámoří (jak navrhl NARIC databáze). V tomto případě úspěšného dokončení Svazu cestovního ruchu a pohostinství (CTH) Řízení úroveň 6 diplomu je také přijatelný. Navíc, pokud žadatelé vyžadují posouzení svých anglických jazykových dovedností pak vyvážený IELTS skóre 6,5 nebo bude normálně požadováno ekvivalentní skóre na srovnatelném anglický jazyk testu (např TOEIC 750/990). [-]

Videos

ESH online course presentation

EMCup 2012 - ESH Paris and London

ESH Remise des diplômes Master 2014 au Fouquet's

Remise des diplômes Shangri-La Paris - ESH Paris Hotelschool

Contact

ESH Paris Hotelschool

Adresa, 1. řádek Rue Villeneuve 76
92110 Paris, France
Website http://www.eshparis.com/
Telefonní číslo +33 1 47 31 39 39

ESH Paris Hotelschool in London

Adresa, 1. řádek Old Gloucester Street 48
WC1N 3AE United Kingdom
Website http://www.eshotel.co.uk/
Telefonní číslo +44 207 060 47 39