Blekinge Institute of Technology

Úvod

Read the Official Description

Blekinge Institute of Technology (BTH) je celosvětově atraktivní znalostní společenství v rámci aplikovat IT a inovací pro udržitelný růst. Na Blekinge Institute of Technology (BTH) vzdělávání a výzkum jsou velmi vysoké mezinárodní úrovni a učení je ústředním bodem pro studenty, učitele a výzkumné pracovníky podobně. BTH je uznávanou univerzitou pod vládní kontrolou. To je nejvíce jasně profilované vysokoškolská instituce ve Švédsku, s jasným zaměřením na aplikované informační technologie a inovace pro udržitelný růst.

BTH nabízí studijní programy a kurzy jednoho předmětu v prvním, druhém a třetím cyklu. 5100 studentů na BTH. Asi 42 profesorů a více než 100 docenti a odborní asistenti pracovat na svých dvou areálech.

Hlavní důvody pro studium na BTH

  • BTH byla udělena ECTS Label a dodatek k diplomu (DS) Label v roce 2011
  • Zařazený # 6 ve světě v systémech a softwarového inženýrství - # 1 v Evropě Journal systémů a softwaru
  • BTH byl jmenován nejlepší univerzita ve Švédsku, a na třetím místě v Evropě, v oblasti udržitelného rozvoje, podle zprávy EESD vydané "aliance pro globální udržitelnost".
  • Zařazený # 1 mezi všemi švédskými univerzitami doktorandů
  • Za poslední čtyři roky, asi 50 našich výzkumných studentů získali doktorský titul
  • Švédsko je zemí, kde existují přírodní luxus, jako je široký otevřený prostor, čerstvý vzduch, čistou vodu a nádherné, nedotčené přírody a divočiny v hojnosti
  • Existuje asi 70 národností zastoupených na úrovni fakult a mezi studenty na BTH. To nám dává skutečně mezinárodní prostředí,
This school offers programs in:
  • English

Vidět MSc » Zobrazit magisterské programy »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Magistr

Joint Masters Program Evropské územní Plánování, Politiky V Oblasti životního Prostředí A Regionálního Rozvoje

Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Švédsko Karlskrona

Společný Masters program v evropské územní plánování, politiky životního prostředí a regionálního rozvoje ("PLANET Europe"), je prvním integrovaným programem European Masters, který nabízí komplexní vzdělání v bohaté a dynamické oblasti evropských ... [+]

Joint Masters program v evropské územní plánování, politiky životního prostředí a regionálního rozvoje Vliv politik a činností v oblasti územního a environmentálního plánování v členských státech EU, EU je stále rostoucí. Evropské regiony jsou stále více vzájemně propojené, a spolupráce přes hranice států je dnes rutinní aspekt práce prostorových a ekologických plánovačů. Existují značné rozdíly v tom, jak je plánování provedeno v celé Evropě, a plánovači se stále častěji vyžaduje, aby komunikovat přes kulturních a institucionálních hranic. Tato evropská dimenze plánování vyžaduje novou generaci prostorových a ekologických plánovači, kteří jsou si vědomi a mohou reagovat na, stejně jako vliv EU a mezinárodní politika, jsou citlivé na kulturních a institucionálních rozdílů v celé Evropě, a jsou schopny spolupracovat s prostorovými projektanty v jiných evropských zemích. Společný Masters program v evropské územní plánování, politiky životního prostředí a regionálního rozvoje ("PLANET Europe"), je prvním integrovaným programem European Masters, který nabízí komplexní vzdělání v bohaté a dynamické oblasti evropského územního plánování. PLANET Evropa dává studentům z celého světa možnost získat důležité dovednosti a znalosti v oblasti evropského územního plánování, přičemž zároveň těží z kulturní a jazykové rozmanitosti v Evropě. Získané dovednosti, znalosti Kromě toho se na národní úrovni regulované cíle, které lze nalézt v odstavci 8, následující cíle se vztahují na vzdělávání. Po ukončení programu bude student: být schopni prokázat hlubší znalosti a teoretické znalosti o evropské dimenzi plánování, stejně jako roli politika a právní předpisy EU hrát pro plánování a regionálního rozvoje v evropských zemích a regionech. být schopen prokázat porozumění o plánování pro Evropu (na úrovni EU) a o rozdílech v plánovacích systémů a praxe v různých evropských zemích. být schopni prokázat teoretické znalosti o plánování a politiky EU v oblasti regionálního rozvoje, inovace a soudržnost. být schopen prokázat, metodické dovednosti, zejména aby bylo možné provádět nezávislou studii o evropském plánování a / nebo regionálního rozvoje. být schopni prokázat zkušenosti z a teorie založené na reflexi plánovací praxi v oboru. být schopni prokázat vhled do možností a omezení plánování v oblasti předmětu a pokračující odborné praxe. Příkaz schopnost kritické analýzy a plánovacích dokumentů. Způsob doručení Studenti se očekává, že ke studiu na plný úvazek po dobu dvou akademických roků. Kurzy v semestru 1 a 2 jsou na akademické půdě a v angličtině. Kurzy v semestru 3 jsou založeny v odborné praxi a jako intenzivní semináře programu na vybrané evropské lokality. Diplomová práce v semestru 4 může, s výhradou dohody s orgány dohledu, být studován jako kurz vzdálenosti. Cíle programu jsou dosahovány prostřednictvím kurzů zahrnutých do zkoušky. Studijní a zkušební řád se provádí na úrovni modulu a detaily týkající se Studijní a zkušební řád je k dispozici v každé sylabus. Během výuky je každý kurz hodnocen a hodnocení kurzu jsou základem pro další rozvoj. Předpoklady Chcete-li se zapsat do programu PLANET Europe, měli byste splňovat následující požadavky: Alespoň bakalářský stupeň (první cyklus) v prostorově orientovaných oborů společenských věd, jako je územní plánování, lidských nebo ekonomické geografie, plánování v oblasti životního prostředí nebo jiných relevantních společenských věd. Angličtina jazykové znalosti: Je-li vaším rodným jazykem není angličtina, budete muset předložit doklad o anglický jazyk způsobilosti, například maturitou nebo rovnocenné kvalifikace, první titul na University, kde angličtina je jazykem vzdělávacího programu, IELTS ( International English Language Testing System), Cambridge EFL vyšetření, nebo TOEFL (Test z angličtiny jako cizího jazyka). Program přijímá následující skóre pro anglické jazykové zkoušky: IELTS: Pokud budete mít International English Language Testing System (IELTS), musíte se skóre celkovou minimální testovací skóre 6,5, se všechny dílčí skóre vyrovnal se 5.5 bodů nebo vyšší. CAE / CPE: Pro Cambridge angličtinu jako první jazyk vyšetření (EFL), měli byste mít Certificate in Advanced angličtiny (CAE) s minimálním skóre B nebo osvědčení o znalosti angličtiny (CPE) s minimálním skóre C . TOEFL: Pro Test z angličtiny jako cizího jazyka (TOEFL) PLANET Evropa vyžaduje minimální testovací skóre 90 pro zkoušku na bázi internetu. Vzhledem k předpisům nemůžeme připustit zkoušky TOEFL počítačové bázi nebo na bázi papíru. Pro internet založené TOEFL testu jsme dále požadovat, aby všechny dílčí skóre, které se rovnají nebo následující výše: poslech (21), mluvení (23), čtení (22), psaní (21) [-]

Magisterský Studijní Program V Evropském územního Plánování A Regionálního Rozvoje

Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Švédsko Karlskrona

Zaměření programu je na evropské úrovni a na dovednosti a schopnosti, které jsou použitelné a užitečné odborné žije: Program vám dá zkušenosti praktických nástrojů, jakož i politik a právních předpisů. Můžete se také seznámit se s několika ... [+]

Magisterský program v evropské územní plánování a regionálního rozvoje

Význam Evropské unie v oblasti územního plánování a regionálního rozvoje, se zvýšil. Evropský program územního plánování a regionálního rozvoje je výchova problém na bázi pokrývající základní témata evropského územního plánování a regionálního rozvoje, jako je správa věcí veřejných, inovace, hospodářského rozvoje a udržitelného rozvoje. Program spočívá na dvou, vzájemně propojených pilířích v oblasti evropského územního plánování a regionálního rozvoje: ekonomické, sociální a územní soudržnosti, jakož i pro udržitelný rozvoj. Tyto dva pilíře odrážejí politiku a praxi na evropské úrovni v kurzech a strukturu programu. Zaměření programu je na evropské úrovni a na dovednosti a schopnosti, které jsou použitelné a užitečné odborné žije: Program vám dá zkušenosti praktických nástrojů, jakož i politik a právních předpisů. Můžete se také seznámit se s několika evropských projektech plánování a rozvoje a dostat šanci analyzovat a formulovat konkrétní návrhy, jejichž cílem je podporovat rozvoj regionu. Program je v angličtině a pro studenty ze Švédska, Evropy a zbytku světa. Vzdělávání a výuka má vysokou prioritu a studenti a schopnost mít úzkou vazbu v neformální atmosféře celé jejich vzdělávací období. Kromě kvalifikovaných učitelů a profesorů, setkáte se s mnoha mezinárodních hostující lektory, jako je Andreas Faludi a Stefanie Duhr, a jednotlivců, kteří v rámci plánování a regionálního rozvoje. To znamená, že připojení k odborné praxi a na nejnovějších výzkumů jsou dobré.... [-]


Magisterský Studijní Program V Oblasti Strategického Vedení Směrem K Udržitelnosti

Campus forma Denní studium 1 rok August 2016 Švédsko Karlskrona

Tento program se rozkládá na dvou semestrů a zaměřuje se na dvou integrovaných témat. První z těchto témat je mezinárodně uznávané a vědecky přezkoumána modelu (rámec) systematické práce na atraktivní a dlouhodobě udržitelnou společnost (strategic. .. [+]

Magisterský studijní program ve strategickém vedení směrem k udržitelnosti Společnost v rámci biosféry je svou povahou velmi složitý systém. K dosažení úspěchu v tomto systému, tj. udržitelné společnosti, je nutné vědět, jak je definován úspěch a jak ho lze dosáhnout. Na základě fundamentální vize udržitelné společnosti, je možné prostřednictvím "backcasting" formulovat strategii k dosažení požadovaného cíle. Tento program se rozkládá na dvou semestrů a zaměřuje se na dvou integrovaných témat. První z těchto témat je mezinárodně uznávané a vědecky přezkoumána modelu (rámec) systematické práce na atraktivní a udržitelné společnosti (strategický udržitelný rozvoj). Jedná se o univerzální model, který může být použit pro práci s trvale udržitelným rozvojem v mnoha různých oblastech po celém světě, na národní úrovni, v podnicích, v obcích, v celé společnosti a na individuální úrovni. Tento model poskytuje systematickou metodu pro: analýza současného, ​​vizualizaci řešení, najít strategie k dosažení udržitelných řešení, výběr a rozvoj obecné a doplňkové nástroje k vypracování ukazatelů pro udržitelný rozvoj. Další téma v oblasti vzdělávání se skládá z pojmů vztahujících se k organizační učení a vedení. Tyto koncepty jsou rozvíjeny prostřednictvím studií o tom, jak různé skupiny lidí (např. organizací a spolků), můžete použít rámce, který je popsán výše pro identifikaci strategií k dosažení udržitelnosti. Výše uvedené aspekty a pojmy nebudou popsány pouze teoreticky, ale také provádět v průběhu programu. Kromě toho budou studenti hledat nové cesty k poznání pomocí rámce. Získané dovednosti, znalosti Cílem studijního programu je dosáhnout prostřednictvím kurzů, které jsou zahrnuty v vysokoškolskou kvalifikací. Hodnocení a přezkoumání probíhat na úrovni kurzu, a podrobnosti týkající se vyšetření a třídění jsou uvedeny v příslušném sylabus. Kromě celostátně regulovány zaměřuje na následující cíle se vztahují na vzdělávání. Po dokončení vzdělání, by měl student: - mít znalosti o a být schopen uplatňovat rámec pro udržitelný rozvoj, která se učila v kurzech programu. - Vyvinuli vůdčí schopnosti a schopnost informovat a vysvětlit prostřednictvím zvýšeného vědomí organizační a osobní učení. - Se vyvinul jeho / její prezentace, zjednodušení a koučovací dovednosti. - Být schopen aplikovat dvě témata programu v různých situacích, analyzovat problémy, vytvářet řešení a vybrat nebo vytvořit doplňkové nástroje a koncepty. Tím, že pomůže studentům k dosažení těchto cílů, bude program přispívat k vytvoření celosvětové sítě profesionálních herců v rámci strategického udržitelného rozvoje. Způsob doručení Realizace vzdělávání navazuje na "nelineární přístup". To znamená, že pět úrovní systému, že program je postaven kolem a které staví na principech bude organizační učení předložen během prvního dne programu. Postupné prohlubování nich se pak uskuteční během následujících 4 ½ měsíce. To vede ke způsobu učení v průběhu programu. K uzavírání 4 a půl měsíce programu bude především věnována studia projektu, kde se studenti v malých skupinách získali možnost uplatnit své znalosti v rámci v reálném společnosti, v organizaci nebo jiného projektu. Tento nelineární metoda také dává jistou možnost k úpravě, jak se kurzy prováděny prostřednictvím trvalého dialogu se studenty. V průběhu programu, budou studenti získat možnost specializovat se na všech úrovních rámce, zatímco spojení, jak se pět úrovní navzájem propojeny budou projednány. Rozsáhlé skupinové úkoly a učení ve skupinách budou podporovány. Učení probíhá primárně prostřednictvím aplikace konceptů namísto prostřednictvím tradičních přednášek. Prostřednictvím této pracovní metody jsou studenti vyzýváni, aby vzájemně vyměňovat znalosti a zkušenosti s druhými, který je také součástí hodnocení výsledků žáků. Jednoduše vyjádřeno, silné rysy charakteru, jako je optimismus a tvořivost budou otevřeně podporována jako základní aspekt ve vývoji vedení. Program bude používat následující metody učení: - úvodní přednášky - které zahrnují přednášky, break-out skupiny a neformální postřehy a diskuse o konceptech a jejich použití. - Jak self-organizované a strukturované úkoly skupin a rolí. - Jednotlivé studie - eLearning a recenze z příslušného materiálu. - Dohled a workshopy. - Studenti učí navzájem a hodnotit se navzájem. Studenti budou mít obě povinných a volitelných předmětů, které jsou uvedeny níže. Program je rozdělen do čtyř studijních období stejné délky. První dvě studijní období obsahují předměty, z nichž druhé období rovněž obsahuje volitelných předmětů, a poslední dvě studijní období, stupeň projektu. Přijímací kritéria V případě většího počtu kvalifikovaných uchazečů než volných míst pro aktuální spuštění programu, výběr je. To se provádí následujícím způsobem: METODA 9 Program magisterský ve strategickém vedení směrem k udržitelnosti GENERAL Tato metoda je určena pro posouzení motivace a předpoklady pro studium žadatele v rámci programu "Strategické vedení směrem k udržitelnému rozvoji". KRITÉRIA VÝBĚRU - Curriculum Vitae - esej vysvětlující zájem žalobkyně v programu, poskytování informací o ní, nebo jeho příslušné osobní nebo profesní zkušenosti (maximálně 5 stran, velikost písma 12, dvojité řádkování) - 2 doporučující dopisy (doporučení od dvou lidí, kteří jsou obeznámeni s možností žadatele a dovedností) - platové Vysoké školy Určení kritérií výběru Pořadí žadatelů bude založeno na relativní úroveň kvalifikace, pokud jde o: - studijní výsledky v předchozím studiu vysokých škol - Relevance stupně (a kurzů v ceně) na vědecky podložených studií na magisterské úrovni v oblasti strategického udržitelného rozvoje - Relevantní praxe v oboru - prokázal Zájem o "strategickém vedení směrem k udržitelnému rozvoji" (např. výběr prací, dobrovolná práce, dalších komunitních služeb nebo jiným způsobem) [-]

Magisterský Studijní Program V Oblasti Strojírenství Se Zaměřením Na Pozemní Stavitelství

Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Švédsko Karlskrona

Cílem programu je, aby si student připraví pro účast v pokročilém vývoji výrobku nebo výzkumu v rámci strojírenství. Cílem je, aby student po dokončené míry by měl zvládnout koordinovaný pracovní metoda při analýze ... [+]

Magisterský program v oboru strojírenství se zaměřením na stavební techniku Cílem programu je, aby si student připraví pro účast v pokročilém vývoji výrobku nebo výzkumu v rámci strojírenství. Cílem je, aby student po dokončené míry by měl zvládnout koordinovaný pracovní metoda při analýze pro podporu rozhodování v procesu vývoje produktu, rozsáhlé moduly virtuálního a fyzického modelování, simulace a experimentálního výzkumu a optimalizaci. Koordinované pracovní metoda při analýze pro podporu rozhodování. Student se očekává, že bude informovat sama / sám o aktuálním pole relevantní pro výzkum a výrazně zvyšuje její / jeho schopnost ji / jeho vlastní příspěvky s vědeckými fakty a vztahy komunikovat ústně a písemně prostřednictvím moderních nástrojů pro vizualizaci a dokumentaci. Koordinované pracovní metoda může být v krátké být popsáno v souladu s: Virtuální modely pro popis zajímavých vlastností produktu a chování se vyvíjí, ověřeny a použity pro simulaci funkce systému. Výsledkem simulace je ve srovnání s experimentálními výsledky studií na vymezených paralelně vyvíjených fyzikálních modelech, nebo se zkušeností z dřívějšího vývoje, s cílem potvrzení virtuální modely. Koordinace také znamená, že virtuální modely jsou používány pro navrhování dobré fyzikální modely a strategie měření. Tento proces se opakuje, dokud není dosaženo dostatečné dohody. Simulace se virtuální model pak může být použit pro optimalizaci. Pokud optimalizace ukazuje potřebu změn, které ovlivňují význam pro současného modelu, celý postup se opakuje. Podrobnější popisy jsou, pokud je to nutné, postupně se přidá do modelu během probíhajícího vývoje analyzovaného produktu. Na vývoji zcela nového produktu, jsou obvykle zapotřebí několik iterací. Když je vyvinuta nová varianta výrobku, dřívější zkušenosti mohou být z velké části znovu použít. Získané dovednosti, znalosti Kromě národně regulovaných cílů, které se nacházejí v bodě 8, následující cíle se vztahují na vzdělávání. Po dokončení vzdělání, by měl student: - schopen formulovat a ověřovat numerické a analytické modely mechanických systémů pomocí obou pokročilého softwaru a pomocí silných zjednodušených vztahů pro důležité vlastnosti - být schopen určit, provádět a interpretovat Měření a analýza vibrací pro točivých strojů a dalších mechanických konstrukcí - být schopen určit, provádět a interpretovat experimentální modální analýzy mechanických konstrukcí - být schopen provádět simulace mechanických systémů s parametry obdržené od numerických modelů a / nebo experiment, pro příkladem, pokud jde účinností od uloženého zatížení a / nebo jednoduchých konstrukčních změn - byl schopen provádět optimalizace mechanických systémů na základě výsledků numerických modelů, simulace a měření pro splnění potřeb trhu a čerpat využití technologického pokroku - být schopna koordinovat činnost a Zpráva obdržela výsledky srozumitelným způsobem na základě pozorování z obecných pravidel a postupů pro psaní odborného textu - porozumět dopady na společnost a životní prostředí z vlastní činnosti studenta Způsob doručení Program je tvořen v podstatě povinné kurzy, které navazují na sebe v daném pořadí. Se volí v závislosti na očekávaném specializaci následující studia projektu Pouze jeden z závěrečných kurzů. Určená studie cesta k programu je znázorněno níže, následovaný krátkým popisem povinných předmětů a volitelných předmětů. Podrobnější popis lze nalézt v příslušném sylabus. Studijní program prochází průběžného hodnocení a vývoje, který může znamenat, že rozsah nabízených kurzů a umístění hřišť v čase se mění. Předpoklady Pro přijetí do studijního programu, bakalářském nebo Bachelor of Science ve strojírenství ve strojírenství jsou nutné, nejlépe se specializací na stavební mechaniky. Vysokoškolská kvalifikace musí obsahovat matematiku, včetně maticové algebry, multivariable analýzy a transformovat teorii, základní mechaniky a programování. Požadavek v angličtině je angličtina B. Přijímací kritéria U programů druhého cyklu, speciální výběr je aplikována. Speciální volba znamená, že jeden nebo více Výběrová kritéria jsou váženy podle metody, která má za následek tarifu. Metoda 12: speciální výběr pro magisterského programu v oblasti technologií. Výběrová kroky: Akademický titul - první etapa procesu posuzování se skládá z vyhodnocení toho, jak relevantní pole a specializace kvalifikace uchazeče dříve, vyšší vzdělávání je pro specializaci programu použita. Posouzení se vyrábí ve třech kategoriích: minimální význam vzhledem požadavky na vstup = tarif 0, středně vysoký význam = tarif 0.5, vysoká relevance = tarif 1. TOEFL - Konečně TOEFL žadatele je standardizována; příslušné IELTS-úrovně v angličtině na hodnotu mezi 0 a 1, kde 0 je minimální úroveň, aby se kvalifikoval a 1 je maximální úroveň na zkoušku. Žadatelé, které jsou osvobozeny od povinnosti ukazuje jejich hladiny v angličtině s TOEFL / IELTS-úrovně jsou uvedeny v tarifu 1. Tyto tři hodnoty jsou přidány do shromážděné tarifu, která se může pohybovat od 0-3. Kvalifikovaní uchazeči se stejnou kvalifikací: Pokud dva nebo více žadatelů na první - a druhý cyklus alternativu mají stejný tarif, se losem. [-]

Magisterský Studijní Program V Oblasti Udržitelného Městského Plánování

Campus forma Denní studium 1 rok August 2016 Švédsko Karlskrona

Program je zaměřen na dvou ústředních témat urbanismu a designu zastavěného prostředí ve Švédsku: od poválečné územní plánování až do roku 1980, a udržitelné městské plánování od roku 1990 až do dneška. Tam je velký zájem švédských zkušeností ... [+]

Magisterský program v udržitelné plánování městské \ Ge švédských zkušeností územního plánování. Tyto zkušenosti jsou zvýrazněny různými kurzy v programu, kde jsou do kontextu a problematizovány s cílem rozvíjet mezi studenty, reflexní a kritický pohled na plánování a udržitelný rozvoj měst ve Švédsku. Studenti se také měli dát své nově nabyté znalosti do praxe v různých projektech a úkolech. Díky integraci teorie v designu městského prostředí na různých úrovních, program si klade za cíl poskytnout studentům s pokročilou pochopení a porozumění kontextu a složitosti švédské městského plánování. Získané dovednosti, znalosti být schopni prokázat rozsáhlé znalosti a chápání interdisciplinárního oboru, na který územního plánování patří, kde je sociální vědy, přírodní vědy a technologie se setkávají a jsou slučují do územního plánování. být schopni prokázat pokročilou znalost předmětů, oborů a oblastí znalostí vztahujících se k řešení kvalifikované úkoly a kriticky zkoumat designové plány a písemnosti. být schopni prokázat pokročilou znalost problematiky výzkumu a vývoje v oblasti územního plánování. být schopni prokázat pokročilé metodologické znalosti v oblasti plánování a návrhu územního prostředí a úkolů obsažených v pracovní oblasti územního plánování. v reflexní a analytické způsobem, být schopen prokázat schopnost integrovat poznatky z testovaných postupů, oborů a vědních oborů, které jsou relevantní pro zpracování komplexních problémů, plánování. Práce s plánováním a návrhem územního prostředí vyžaduje schopnost řešit a vyhodnocovat situace a problémy, kde mohou být informace o omezené. být schopni prokázat schopnost samostatně a tvořivě identifikovat a formulovat problémy týkající se oboru plánování a designu, jako jsou sociální, ekonomické, ekologické, demokratické a estetickými otázkami, a vhodnými metodami v těchto oblastech plánu a provádět kvalifikované úkoly na úrovni která podporuje rozvoj odborné oblasti územního plánování. být schopni prokázat schopnost komunikovat a argumentovat znalosti a závěry v oblasti územního plánování se skupinami a herci postižených nebo zapojených do územního plánování. být schopni prokázat schopnost provádět posouzení s ohledem na sociální, ekonomické a ekologické udržitelnosti v oblasti územního plánování založeného na testované praxi a dostupných vědeckých poznatků. být schopni prokázat schopnost přijmout etické aspekty v úvahu při práci s lidmi, institucemi, organizacemi a sdruženími, která jsou postižena vědy a rozvoje v územním plánování. Kurzy podzimní semestr 2014 Povinné kurzy: Úvod do švédského systému plánování, 7,5 ECTS kreditů, druhý cyklus. Předměstský vývoj a transformace, 7.5 ECTS kredity, druhý cyklus. Udržitelná městská forma, 7,5 kreditů, druhý cyklus. Městské krajiny Kurzy jarní semestr 2015 Povinné kurzy: Teorie a metodika výzkumu 7.5 ECTS kredity, druhý cyklus. Udržitelné městské plánování a design, 7,5 kreditů, druhý cyklus. Diplomová práce (60 kreditů) v územním plánování s důrazem na udržitelné územní plánování Obecné požadavky na vstupní Pro splnění vstupních požadavků pro magisterské úrovni (druhý cyklus, nebo absolvent) studie, musíte: byly oceněny bakalářský titul (ekvivalentní švédské kandidatexamen) od mezinárodně uznávané univerzitě. být schopen prokázat znalosti angličtiny pomocí mezinárodně uznávané zkoušce, e. g. TOEFL, IELTS nebo ekvivalent. Podívejte se na webové stránky univerzity, kde byste chtěli studovat Další informace o jazykových požadavků. [-]

MSc

Magistr Programu V Elektrotechnice Se Zaměřením Na Zpracování Signálu

Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Švédsko Karlskrona

Program je zaměřen především na adaptivní a akustické zpracování signálů a zpracování obrazu stejně. Naučíte se implementovat metody v průmyslových oblastech, v oblasti hluku a vibrací ovládání, kódování řeči, zvýrazňování řeči, zpracování obrazu ... [+]

Master of Science programu v elektrotechnice s důrazem na Signal Processing Cílem programu je připravit pro vývojové práce kvalifikované v průmyslu, stejně jako poskytnout základ pro výzkumné studie. Setkáte se a úzce spolupracovat s výzkumnými pracovníky v oblasti zpracování signálů a získat důkladné znalosti v této oblasti. Po dokončení studia, budete moci aplikovat poznatky v řadě situací pro analýzu problémů, stejně jako vytváření řešení. Budete si moci vybrat, design a použít řadu bezplatných i soudržných nástrojů a konceptů v této oblasti. Program je zaměřen především na adaptivní a akustické zpracování signálů a zpracování obrazu stejně. Naučíte se implementovat metody v průmyslových oblastech, v oblasti hluku a vibrací ovládání, kódování řeči, zvýrazňování řeči, zpracování obrazu, atd. Příklad důležitých kurzů: multidimenzionální zpracování signálu, zvuku a vibrací analýzy, adaptivní zpracování signálů, optimální zpracování signálu, neuronové sítě, počítačové vidění a digitální zpracování a analýzy obrazu. Studie bude převážně prováděny na akademické půdě, aby to pro vás pracovat v blízkosti výzkumných pracovníků. Vzdělání bude zahrnovat jak teoretické a praktické aplikace a budete pracovat samostatně i integrovat do týmů stejně. Program bude ukončen diplomové práce (30 kreditních bodů), které za normálních okolností bude provedeno v průmyslu nebo v úzké spolupráci s průmyslem. S cílem získat magisterský titul, musíte splnit 90 kreditních bodů (1,5 roku) Kurzy Plus 30 kreditních bodů (0,5 rok) diplomová práce, zcela 2roky. Jeden kredit bod (högskolepoäng) ve švédském systému odpovídá jednomu úvěrovému místě v European Credit Transfer System (ECTS). Program je založen na tom jste získal Bachelor of Science v oblasti buď elektrotechniky a výpočetní techniky. Další informace naleznete v programu popisovač programu. Výsledky učení Kromě cílů regulovaných na vnitrostátní úrovni byly stanoveny následující cíle programu. Po dokončení programu, budete moci: aplikovat získané znalosti a porozumění v oblasti elektrotechniky, zejména v oblasti zpracování signálů. ukázat znalost a pochopení současných trendů a problémů v oblasti zpracování signálů. mají schopnost vyhledávat, vyhodnocovat a využívat informace a nezávislým způsobem, aby byli schopni se naučit během obou budoucích studií a v pracovním životě. rozšířit získané znalosti a nezávislým způsobem do nových oblastí v oblasti zpracování signálů. analyzovat problémy a vyvíjet nové metody v oblasti zpracování signálů. Ze švédského vysokého školství vyhláškou; Systém kvalifikací: "titulem mistra (dva roky) je získán poté, co student splnil požadavky průběhu 120 kreditů vysokých škol se určité oblasti specializace stanovené každým vysokoškolské instituci samotnou, včetně alespoň 60 kreditů vysokých škol se v -hloubkové studie v hlavním oboru. Kromě toho, že student musí mít titul bakalář, na míru Bachelor of Arts v ..., profesionální titul v hodnotě nejméně 180 vysokoškolských úvěry nebo ekvivalent v cizí kvalifikace ". "Pro Udělen Master (dva roky), studenti musí absolvovat nezávislý projekt (stupeň projektu) v hodnotě alespoň 30 kreditů vysokoškolského vzdělávání ve svém hlavním oboru, v rámci studijních povinností. Nezávislý projekt může obsahovat méně než 30 kreditů vysokoškolského vzdělávání, ale ne méně než 15 kreditů vysokoškolského vzdělávání, v případě, že student již absolvoval nezávislý projekt, na druhé úrovni v hodnotě alespoň 15 kreditů vysokoškolské vzdělání ve svém hlavním oboru, nebo ekvivalent projekt v cizí vzdělávacího programu "Specifická pro BTH, jako instituce:. titul Master (dva roky) vyžaduje, aby alespoň 60 kreditů vysokoškolské vzdělávání (ECTS) na A1-úrovni v hlavním oboru, z nichž alespoň 30 vysokoškolské vzdělání (A2E-level), vyšší vzdělání Kredity (ECTS) se skládá ze samostatného projektu v hlavním oboru. 120 kreditů na vysokých školách, ne více než 30 může být na základní úrovni. Způsob doručení Program zahrnuje práce v kurzu 90 ECTS a diplomovou práci o 30 ECTS. Celková doba trvání programu je 2 roky, které zahrnují čtyři semestry. Každý rok je rozdělen do čtyř přednáškových období (LP1, LP2, LP3 a LP4). Je jich tam dvanáct kurzy v programu a každý kurz je 7,5 ECTS. Během prvního roku, LP1, první dva kurzy Komplexní analýza a transformace a zpracování signálů II bude tvořit základ pro téměř všechny kurzy v programu. V další přednášce období, LP2, že kurz Náhodné procesy budou použity ve čtyřech kurzech. Samozřejmě multidimenzionální zpracování signálu je v podstatě zobecněním průběhu zpracování signálů II do vyšších dimenzí a dá lepší pochopení tohoto kurzu. Multidimenzionální zpracování signálu není formální podmínkou pro budoucí kurzy, ale bude výhoda pro nadcházející kurzy v programu, zejména na zpracování obrazu kurzů. Během LP3 v prvním roce, budou dva kurzy Adaptivní zpracování signálu a digitálního přenosu a radiokomunikací dokončit základ základních znalostí v oblasti zpracování signálu. Nyní máte velkou sadu pokročilých nástrojů pro pokračování v programu. Program má tři hlavní oblasti (kde některé předměty patří k základně základních znalostí již studoval výše). Adaptivní oblast zpracování signálu: - Adaptivní zpracování signálu, LP3, první ročník (povinné) - Aplikovaná Adaptivní zpracování signálu, LP4, první ročník (povinné) - Optimální zpracování signálu, LP1, druhý rok (nepovinné) - Neuronové sítě, LP2, druhý rok (povinné) oblast zpracování obrazu: - multidimenzionální zpracování obrazu, LP2, první ročník (povinné) - Digitální zpracování obrazu a analýzy, LP4, první rok (volitelně) - Computer Vision, LP1, druhý rok (volitelně) Zvuk a vibrace oblast: - Zvuk a vibrace analýza, LP4, první rok (volitelně) - Experimentální modální analýza, LP1, druhý rok (nepovinné) V příštích přednáškových období (první rok, LP4, druhý rok LP1 a LP2 druhý rok), budete vybírat z těchto hlavních oblastech . Během LP1, druhý rok, kurz Metodologie výzkumu s důrazem na elektrotechniky se zaměří na to, jak se připravit na diplomové práce. Během příštího přednáškového období, LP2, druhý rok, můžete si vybrat mezi třemi volitelných předmětů, které jsou užitečné pro všechny oblasti nad: - Rozšířený filtr design (volitelné) - Digitální signálové procesory (volitelně) - Applied Signal Processing (volitelně) Během poslední semestr v programu (LP3 a LP4, druhý rok), bude diplomové práce umožňují aplikovat své teoretické a praktické znalosti ze všech předchozích kurzů na programu ve velký projekt v rámci rozhlasového a televizního vysílání. Předpoklady Pro přijetí do studijního programu, je nutné bakalářský titul (180 kreditů) s jedním z hlavních oborech elektrotechniky a výpočetní techniky. Bakalářský titul by měl obsahovat alespoň 30 kreditů matematiku, kde multidimenzionální analýzy, transformace teorie a matematické statistiky jsou zahrnuty. Dále, vysokoškolská kvalifikace musí zahrnovat zpracování signálu, programování, počítačové sítě a telekomunikace. Angličtina B. [-]

Magistr Programu V Informatice (60 ECTS)

Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Švédsko Karlskrona

Mistr je v informatice nabízí řadu kurzů s důrazem na informační systémy a inteligentní systémy. Kurzy se zaměřují na aspekty, v blízkosti výzkumu v informatice. Student bude psát diplomovou práci, která musí být na základě současného výzkumu a ... [+]

Master of Science programu v informatice (60 ECTS) Počítačová věda je široká oblast, která zahrnuje témata, jako je programování, algoritmů a složitosti, datových struktur, inteligentních systémů, distribuovaných systémů a síťové technologie. Věda oblast se stále vyvíjí rychlým tempem. Nové technologie jsou zavedeny neustále, a stávající zastaralé. Mistr je v informatice nabízí řadu kurzů s důrazem na informační systémy a inteligentní systémy. Kurzy se zaměřují na aspekty, v blízkosti výzkumu v informatice. Student bude psát diplomovou práci, která musí být založena na současných výzkumných a vědeckých článků. Po pořízeném magisterského studia student je dobře připraven pro práci v průmyslu. Výuka je vedena formou přednášek, seminářů a laboratorních prací. V závislosti na povaze laboratoří jedné prováděné buď samostatně, nebo ve skupinách. Příležitost ke studiu po magisterského studia a vzít na magisterské studium Studenti, kteří se rozhodli pro studium a ukončené Mistr 60 kreditů je schopen číst druhý ročník magisterského programu, pokud chtějí pokračovat ve studiu po magisterského stupně. Masters dává 60 kreditů, zatímco magisterský program dává 120 kreditů. Jaký je rozdíl mezi Master a magisterského studia? Hlavní rozdíl mezi výsledky učení magisterského programu a učebních cílů v magisterském studijním programu je, že studenti, kteří se rozhodnou studovat magisterský titul v druhém roce se očekává, že vypracuje hlubší vědecký přístup v jejich práci a rozvíjet a demonstrovat pokročilé znalosti v určité oblasti aplikace Jeden kredit odpovídá jednomu bodu v European Credit Transfer System (ECTS). Získané dovednosti, znalosti Kromě toho se na národní úrovni regulované cíle, které lze nalézt v odstavci 8, následující cíle se vztahují na vzdělávání. Po ukončení programu bude student: být schopni pochopit pokročilé softwarové systémy mistr pokročilé technologie v oblasti výpočetní techniky. provést nezávislý výzkumný projekt týkající se. být schopen vést počítačové vědy práce v střední nebo velké podniky. Profily zaměstnání Po absolvování by studenti měli být schopni vykonávat práci ve všech částech počítače oboru vědy, pokud je připojen k softwaru a vývoj systémů v obecně na odborné úrovni. Role může být odborník v oblasti techniky nebo na různých manažerských pozicích, jako technický ředitel a projektový manažer. Další studie Student na programu je schopen v průběhu studie se vztahují k úvěrovému programu 120. Předpoklady Bakalářský titul - tři roky (180 švédských kreditních bodů, 180 ECTS) studia v oblasti vědy a techniky v aspektu počítači, např.: je nutné počítačové vědy, softwarové inženýrství, informační systémy a výpočetní technika. Bakalářské musí obsahovat alespoň 15 kreditů v matematice. Angličtina B. Přijímací kritéria Program metoda 12 magisterské ve strojírenství GENERAL Tato metoda je určena pro posouzení vhodnosti žadatele o programech na studia, mimo jiné v elektrotechnice, informatiky a softwarového inženýrství. KRITÉRIA VÝBĚRU Před vysokoškolského vzdělávání a angličtina. [-]

Magistr Programu V Informatice (120 ECTS)

Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Švédsko Karlskrona

Náš Mistr v informatice nabízí je celá řada volitelných předmětů s důrazem na bezpečnost informací, informačních systémů a inteligentních systémů. Kurzy se zaměřují na otázky, které úzce souvisejí s hraničního výzkumu v informatice. To je zahrnuta v magisterském programu na ... [+]

Master of Science programu v informatice (120 ECTS) Dnes Computing Věda je obrovské pole, včetně témat, jako jsou programovací jazyky, algoritmy a složitost, datových struktur, inteligentních systémů, distribuovaných systémů a net-pracovní technologie. V průběhu padesáti let, počítačová věda je existovaly, to přišlo příliš definována jako technologie naší doby. Počítače jsou integrovány v mnoha částech naší společnosti a vědecké oblasti se stále vyvíjí ohromujícím tempem. Nové technologie jsou neustále se neustále zavádějí a stávající zastaralé. Náš Mistr v informatice nabízí je celá řada volitelných předmětů s důrazem na bezpečnost informací, informačních systémů a inteligentních systémů. Kurzy se zaměřují na otázky, které úzce souvisejí s hraničního výzkumu v informatice. To je zahrnuta v magisterském studijním programu napsat diplomovou práci, která musí být založena na současných výzkumných a vědeckých článků. Poté, co student získal magisterský titul Student je pak dobře připraveni pro práci v průmyslu, stejně jako aby se vědecké kariéry na univerzitě. Výuka je vedena formou přednášek, seminářů a laboratorních úloh. V závislosti na povaze laboratorních úkolů, které se provádějí buď jednotlivě i ve skupinách. Kreditní bod odpovídá bodu v Evropském systému převodu kreditů (ECTS). Získané dovednosti, znalosti Kromě toho, že na národní úrovni regulované cíle následující cíle se vztahují na vzdělávání. Po ukončení programu bude student: Mají pochopení pro problémy, teorie a problémy v počítači věda. Mají široké znalosti o metodách a technikách v počítači věda. Mít hluboké znalosti o metodách části počítačové vědy oblasti. Mají schopnost zvládnout techniky v rámci počítačové vědy. Mají možnost vybrat si a přizpůsobit metody v závislosti na problému prezentovány. Mají schopnost provádět vědeckou práci po výzkumu principy. Mají schopnost samostatně bytí schopné přispět k výzkumu projektů. Být schopen řešit problémy s vědeckým přístupem. Mají schopnost kriticky zhodnotit problémy a navrhovaná řešení. Mají schopnost odrážet na etické a sociální aspekty počítače věda. Způsob doručení Studenti se očekává, že ke studiu na plný úvazek po dobu dvou akademických roků. Kurzy jsou na akademické půdě a v angličtině. Ze 120 kreditů potřebných k míře, ne více než 30 úvěry mohou pocházet ze základní úrovně. Cíle programu jsou dosahovány prostřednictvím kurzů zahrnutých do zkoušky. Studijní a zkušební řád se provádí na úrovni modulu a detaily týkající se Studijní a zkušební řád je k dispozici v každé sylabus. Během výuky je každý kurz hodnocen a hodnocení kurzu jsou základem pro další rozvoj. Předpoklady Bakalářský titul - tři roky (180 švédských kreditních bodů, 180 ECTS) studia v oblasti vědy a techniky v aspektu počítači, např.: je nutné počítačové vědy, softwarové inženýrství, informační systémy a výpočetní technika. Bakalářské musí obsahovat alespoň 15 kreditů v matematice. Angličtina B. [-]

Magistr Programu V Oboru Elektrotechniky S Důrazem Na Telekomunikačním Systémem

Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Švédsko Karlskrona

Cílem programu je připravit pro vývojové práce kvalifikované v průmyslu, stejně jako poskytnout základ pro výzkumné studie. Studenti setkat a úzce spolupracovat s výzkumnými pracovníky v oblasti telekomunikačních systémů a získají důkladné znalosti v. .. [+]

Master of Science programu v elektrotechnice se zaměřením na telekomunikační systém

Cílem programu je připravit pro vývojové práce kvalifikované v průmyslu, stejně jako poskytnout základ pro výzkumné studie. Studenti setkat a úzce spolupracovat s výzkumnými pracovníky v oblasti telekomunikačních systémů a získají důkladné znalosti v této oblasti. Po ukončení studia bude student schopen aplikovat znalosti v řadě situací pro analýzu problémů, stejně jako vytváření řešení. Student bude schopen vybrat, design a použít řadu bezplatných i soudržných nástrojů a konceptů v oblasti. Během studií programu Student získá znalosti o základních definic a pojmů, konstrukčních principů a stavebních metod a praktického uplatňování těchto v oblasti telekomunikačních systémů a počítačových sítí. Student také získá znalosti důležitých protokolů, metod hodnocení systému, současné trendy a problémy v kontextu mobilních a širokopásmových komunikací včetně bezpečnosti. Studie bude převážně prováděny na akademické půdě, aby bylo možné pro studenty pro práci v blízkosti výzkumných pracovníků. Vzdělání bude zahrnovat jak teoretické a praktické aplikace a student bude pracovat jak nezávislé a začlenit se do týmu stejně. Program bude zakončen diplomové práce práce (30 kreditních bodů), které za normálních okolností bude probíhat v úzké spolupráci s průmyslem a / nebo výzkumných projektů. S cílem získat magisterský titul student musí absolvovat 90 kreditních bodů (1,5 roku) Kurzy Plus 30 kreditních bodů (0,5 roků), diplomová práce práce, totálně 2 roky. Jeden kredit bod (högskolepoäng) ve švédském systému odpovídá jednomu úvěrovému místě v European Credit Transfer System (ECTS). Program je založen na tom má student Bachelor of Science v oblasti buď elektrotechniky a výpočetní techniky. Další informace naleznete v programu popisovač programu.... [-]


Magistr Programu V Softwarovém Inženýrství (60 ECTS)

Campus forma Denní studium 1 rok August 2016 Švédsko Karlskrona

Magisterský program v softwarovém inženýrství, 60 kreditů je navržen tak, aby řešení těchto problémů tím, že poskytuje základnu pokročilé učení vzdělávat vývojáře softwaru v pokročilých konceptů v rámci softwarového inženýrství ... [+]

Master of Science programu v softwarovém inženýrství (60 ECTS) Software se stává stále důležitější součástí mnoha produktů, které jsou dnes vyvinuty. Došlo ke změně nákladů na vývoj od vývoje hardwaru do softwarových řešení. Tím se zvyšuje potřeba rozvíjet software založený na správné funkčnosti, kvality, včas a v rámci rozpočtu. Magisterský program v softwarovém inženýrství, 60 kreditů je navržen tak, aby řešení těchto problémů tím, že poskytuje základnu pokročilé učení vzdělávat vývojáře softwaru v pokročilých konceptů v rámci softwarového inženýrství. Tento program je jeden rok program, skládající se z 6 povinných předmětů a diplomové práce. Studenti, kteří se rozhodli pro studium a ukončené Mistr 60 kreditů je schopen číst druhý ročník magisterského programu, pokud chtějí pokračovat ve studiu po magisterského stupně. Masters dává 60 kreditů, zatímco magisterský program dává 120 kreditů. Je také možné přepínat mezi těmito dvěma programy během prvního roku. Výuka je vedena z odborníků, kteří mají rozsáhlé kontakty v průmyslu a mnozí z nich jsou také aktivní ve výzkumné skupině v softwarovém inženýrství. Tato výzkumná skupina je mezinárodně uznáván v rámci oboru a členové skupiny získaly několik prestižních ocenění v průběhu let. Jeden kredit je ekvivalentní skóre v Evropském systému převodu kreditů (ECTS). Profily zaměstnání Po absolvování by studenti měli být schopni vykonávat práci ve všech částech oblasti softwarových technologií, když je připojen k technice a metodice pro vývoj softwarových systémů obecně na odborné úrovni. Role může být odborník v oblasti techniky nebo na různých manažerských pozicích, jako technický manažer, architekt, projektový manažer nebo jinak. Další studie Student na programu je schopen v průběhu studie se vztahují k úvěrovému programu 120. Předpoklady Požadavky na vstupní magisterském studijním programu je bakalářský titul - tři roky (180 ECTS) studia softwarového inženýrství, nebo bakalářský titul v oboru počítačových věd. Dokončené studie odpovídá 90 ECTS bodů zařazených v rámci předmětu Softwarové inženýrství. Bakalářské musí obsahovat alespoň 15 kreditů v matematice. Angličtina B. Přijímací kritéria Program metoda 12 magisterské ve strojírenství GENERAL Tato metoda je určena pro posouzení vhodnosti žadatele o programech na studia, mimo jiné v elektrotechnice, informatiky a softwarového inženýrství. KRITÉRIA VÝBĚRU Před vysokoškolského vzdělávání a angličtina. Určení kritérií výběru Prvním krokem v procesu hodnocení se skládá z hodnocení toho, jak relevantní pole a specializace předchozích stupňů žadatele z vysoké školy nebo univerzity jsou zaměření programu žádá. Hodnocení se provádí ve třech kategoriích: minimální význam vzhledem požadavky na přijetí = tarif 0, střední relevance = tarif 0.5, vysoká relevance = tarif 1. Konečně, TOEFL a IELTS úroveň žadatele v angličtině jsou standardizovány na tarif mezi 0 a 1, kde 0 je minimální úroveň pro kvalifikaci a 1 je maximální úroveň testu. Žadatelé, kteří jsou osvobozeny od povinnosti prokázat svou úroveň angličtiny pomocí TOEFL / IELTS zkoušky obdrží tarif 1. Tyto dvě hodnoty jsou sečteny do celkového tarifu, která se může měnit mezi 0 a 2. Nejvyšší tarif Je uveden maximálně 2 body, podle výše uvedeného popisu. Pracovní metoda Aplikace, které jsou přijaty k přezkoumání na základě obecných požadavků pro přijetí do programu budou hodnoceny podle výše uvedeného. Pokud všichni uchazeči s nejnižším stejnou tarifu nemůže být nabídnuto místo, bude spousta vyvodit. [-]

Magistr Programu V Softwarovém Inženýrství (120 ECTS)

Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Švédsko Karlskrona

Program je po dobu dvou let a organizován kolem skupiny povinných a volitelných předmětů. Povinné kurzy poskytují širokou bázi a pokrývají více pokročilých témat, jako je software strojírenského průmyslu je v současné době potřebuje. Kromě toho, zajištění obecný základ pro ... [+]

Master of Science programu v softwarovém inženýrství (120 ECTS) Software se stává stále důležitější součástí mnoha produktů, které jsou dnes vyvinuty. Došlo ke změně nákladů na vývoj od vývoje hardwaru do softwarových řešení. Tím se zvyšuje potřeba rozvíjet software založený na správné funkčnosti, kvality, včas a v rámci rozpočtu. Magisterský program v oboru softwarového inženýrství je navržen tak, aby těmto výzvám čelit tím, že vychoval vývojáři softwaru v pokročilých konceptů v rámci softwarového inženýrství, které pokrývají celý vývojový řetězec, z pohledů vedení k technickým a rozvojových perspektiv. Program je po dobu dvou let a organizován kolem skupiny povinných a volitelných předmětů. Povinné kurzy poskytují širokou bázi a pokrývají více pokročilých témat, jako je software strojírenského průmyslu je v současné době potřebuje. Kromě toho, zajištění obecný základ pro všechny studenty. Na volitelných předmětů dávají studentům možnost specializovat se v určitých hledisek, a tím přispívá ke zvýšení jejich atraktivity budoucích zaměstnavatelů, tak jako student zvolí. Všechny kurzy jsou navrženy tak, aby nabízí kombinaci nejnovějších postupů a nejnovější poznatky. To je další skutečnosti, posílila k vysokoškolskému vzdělání má aktivní výzkum ve všech povinných kurzů předmětů. Výuka je vedena z odborníků, kteří mají rozsáhlé kontakty v průmyslu a mnozí z nich jsou také aktivní ve výzkumné skupině v softwarovém inženýrství. Tato výzkumná skupina je mezinárodně uznáván v rámci oboru a členové skupiny získaly několik prestižních ocenění v průběhu let. Jeden kredit je ekvivalentní skóre v Evropském systému převodu kreditů (ECTS). Získané dovednosti, znalosti Po ukončení programu student: Mají pochopení pro problémy, teorií a výzev v velkém měřítku softwarového inženýrství. Mají široké porozumění pro metody v rámci softwarového inženýrství. Mají hluboké znalosti metody v části softwarového inženýrství. Mají potřebné dovednosti, aby se přizpůsobily dostupné metody k problému po ruce. Mají schopnost identifikovat silné a slabé stránky v rámci metody, výsledky, stejně jako připravit návrhy na zlepšení. Mají schopnost vést vyšetřování pomocí vhodných vědeckých metod. Mají schopnost kriticky zhodnotit problémy, řešení a výsledky. Mají schopnost vzít vědecký přístup k vykonané práce. Mají schopnost odrážet na etické a sociální aspekty softwarového inženýrství. Způsob doručení Studenti se očekává, že ke studiu na plný úvazek po dobu dvou akademických roků. Kurzy jsou na akademické půdě a v angličtině. Ze 120 kreditů potřebných k míře, ne více než 30 úvěry mohou pocházet ze základní úrovně. Cíle programu jsou dosahovány prostřednictvím kurzů zahrnutých do zkoušky. Studijní a zkušební řád se provádí na úrovni modulu a detaily týkající se Studijní a zkušební řád je k dispozici v každé sylabus. Během výuky je každý kurz hodnocen a hodnocení kurzu jsou základem pro další rozvoj. Předpoklady Požadavky na vstupní magisterském studijním programu je bakalářský titul - tři roky (180 ECTS) studia softwarového inženýrství, nebo bakalářský titul v oboru počítačových věd. Dokončené studie odpovídá 90 ECTS bodů zařazených v rámci předmětu Softwarové inženýrství. Bakalářské musí obsahovat alespoň 15 kreditů v matematice. Angličtina B. Přijímací kritéria Program metoda 12 magisterské ve strojírenství GENERAL Tato metoda je určena pro posouzení vhodnosti žadatele o programech na studia, mimo jiné v elektrotechnice, informatiky a softwarového inženýrství. KRITÉRIA VÝBĚRU Před vysokoškolského vzdělávání a angličtina. Určení kritérií výběru Prvním krokem v procesu hodnocení se skládá z hodnocení toho, jak relevantní pole a specializace předchozích stupňů žadatele z vysoké školy nebo univerzity jsou zaměření programu žádá. Hodnocení se provádí ve třech kategoriích: minimální význam vzhledem požadavky na přijetí = tarif 0, střední relevance = tarif 0.5, vysoká relevance = tarif 1. Konečně, TOEFL a IELTS úroveň žadatele v angličtině jsou standardizovány na tarif mezi 0 a 1, kde 0 je minimální úroveň pro kvalifikaci a 1 je maximální úroveň testu. Žadatelé, kteří jsou osvobozeny od povinnosti prokázat svou úroveň angličtiny pomocí TOEFL / IELTS zkoušky obdrží tarif 1. Tyto dvě hodnoty jsou sečteny do celkového tarifu, která se může měnit mezi 0 a 2. Nejvyšší tarif Je uveden maximálně 2 body, podle výše uvedeného popisu. Pracovní metoda Aplikace, které jsou přijaty k přezkoumání na základě obecných požadavků pro přijetí do programu budou hodnoceny podle výše uvedeného. Pokud všichni uchazeči s nejnižším stejnou tarifu nemůže být nabídnuto místo, bude spousta vyvodit. [-]

Magistr V Udržitelné Inovace Product-Service System

Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Švédsko Karlskrona

Hlavní obor z programu je strojírenství s důrazem na profilujících oblastí na BTH: udržitelnost, inovace a systémové inženýrství (aplikovaný IT). Nosné obory, jako jsou přírodní vědy, strategické vedení, podnikání a ... [+]

Master of Science v udržitelný systém produktové inovace-Service U výrobků a služeb systému inovací, je zde jedinečná možnost podpořit a urychlit vývoj celé společnosti směrem k udržitelnosti. Účinky těžby zdrojů, výroby, distribuce, používání a likvidaci výrobků, které vidíme dnes na ekologických a sociálních systémů, vyplývá, že stávající metody pro inovace výrobků a služeb nejsou dostatečné. Pozitivní a negativní důsledky v průběhu celého životního cyklu výrobku jsou z velké části rozhodl prostřednictvím rozhodnutí, která jsou již v počátečních fázích inovačního procesu. Proto je důležité začlenit hledisko udržitelnosti v metodice pro produkt a servis systému inovací. Stále více společností požádat dovednosti pro udržitelné inovace výrobků a služeb systému, posílit jejich konkurenceschopnost na globálním trhu stále udržitelnosti řízené. V současnosti je nedostatek takové pravomoci a tento program si klade za cíl snížit tento nedostatek. Hlavní obor z programu je strojírenství s důrazem na profilujících oblastí na BTH: udržitelnost, inovace a systémové inženýrství (aplikovaný IT). Nosné obory, jako jsou přírodní vědy, strategické vedení, podnikání a řízení projektů jsou také do určité míry. Kredit odpovídá kreditní bod v Evropském systému převodu kreditů (ECTS). Výsledky učení Program zahrnuje koncepty, metody a nástroje v rámci podoblastí strategického udržitelného rozvoje, modelování a simulace strategického životního cyklu, metodiky tvořivosti, podnikání, rozvoj podnikání, plánování produktu, vývoj produktů, produktový design, modelování - a simulace řízeného designu a produktu implementace. Ti, kteří pracují s produktovou inovací (výrobní výrobek) musí mít znalosti v oblasti strategického udržitelný rozvoj a mají schopnost zhodnotit pozitivní a negativní sociálně-ekologický vliv výrobku během jeho životního cyklu, jakož i souvisejících ekonomických předpokladů a důsledků. Je proto nutné mít strukturovaný přehled o systému "společnosti v biosféře" a její inovační systém. Dále jsou potřeba odborné kompetence, které jsou uváděny do provozu k udržitelnému rozvoji tohoto systému. Kromě národně regulované cíle, další akademické cíle se vztahují na vzdělávání. Konkrétně to znamená, že student by měl být schopen: analyzovat problémy udržitelnosti pro organizaci v vědeckým způsobem. zavést strategickou perspektivu trvalé udržitelnosti v produktu inovačního procesu ve firmě. používat nové metody a nástroje a starších technické speciality, pracovat s udržitelným inovace výrobků a služeb systému, v průmyslu. podporuje změnu směrem k větší servisně orientované ekonomiky. Důležitým cílem s programem je, že studenti by měli získat dobrý přehled a znalosti o tom, jak různé společnosti pracovat. Studenti budou již v raném místě v průběhu vzdělávání, kompletní moduly kurzů ve firmách. V průběhu kurzu budou pracovat společně se společnostmi zvýšit tak, aby se v průběhu roku dva, vést projekt magisterského studia nebo studia projektu, který se provádí v podniku. Způsob doručení Program je zaměřen kolem BTH "profilování oblastí: udržitelný rozvoj, inovace a systémové inženýrství (aplikovaný IT). Nosné obory, jako jsou přírodní vědy, strategické vedení, podnikání a řízení projektů jsou také do určité míry. Některé kurzy jsou koordinovány se studenty z magisterského programu "Inovace, podnikání a rozvoj podnikání". Například kurzy o strategický udržitelný rozvoj a inovace zavedena brzy jak magisterských programů tak, aby všichni studenti z těchto programů získají stejnou platformu. Poté budou pokročilé studium výrobků a služeb systému inovací charakterizovat první rok na tohoto magisterského programu. Během druhého roku programu je možné si vybrat mezi dvěma specializacemi. Jeden z specializací je výzkum orientovaný a je určen pro studenty, kteří chtějí pokračovat ve doktorandů nebo specialistů ve společnosti. Druhá skladba je určen pro studenty, kteří chtějí mít větší praktický specializace a naučit se, jak se dá doložit podnikatelský záměr s orientací na udržitelné inovace výrobků a služeb systému. Ve druhé trati, bude koordinace některých kurzů se uskuteční s master studenty z programu "inovace, podnikání a rozvoj podnikání". Přijímací kritéria Pokud existuje více kvalifikovaných uchazečů než volných míst pro aktuální spuštění programu, výběr je. To se provádí následujícím způsobem: GENERÁL Tato metoda má v úmyslu posoudit motivaci žadatele a její / jeho předpoklady pro studium na magisterském programu v udržitelném produktu - Service System inovace. Kritériem výběru Curriculum vitae Esej, který vysvětluje zájem žalobkyně v programu a poskytuje informace o jeho příslušných osobních nebo profesních zkušeností (jako maximálně 5 stran, 12 bodů. písmo, dvojité řádkování) 2 referenční dopisy (doporučení od dvou jednotlivců, kteří jsou obeznámeni se schopnostmi a dovednostmi žadatelů) stupně vysokoškolské vzdělání SPECIFIKACE výběru KRITÉRIUM Pořadí uchazečů bude založeno na relativní úroveň kvalifikace s ohledem na: Akademické výsledky z dříve vysokoškolského vzdělávání Význam vyšší kvalifikací vzdělávání (a kurzy, které jsou součástí dodávky) pro vědecky podložených studií na magisterské úrovni v oblasti udržitelného výrobků a služeb systému inovací Příslušná odborná praxe Projevem zájmu "Product-Service System Inovace pro udržitelný" [-]

Contact
Adresa destinace
Blekinge Institute of Technology
SE-371 79 SE