Blekinge Institute of Technology

Úvod

Read the Official Description

Blekinge Institute of Technology (BTH) je celosvětově atraktivní znalostní společenství v rámci aplikovat IT a inovací pro udržitelný růst. Na Blekinge Institute of Technology (BTH) vzdělávání a výzkum jsou velmi vysoké mezinárodní úrovni a učení je ústředním bodem pro studenty, učitele a výzkumné pracovníky podobně. BTH je uznávanou univerzitou pod vládní kontrolou. To je nejvíce jasně profilované vysokoškolská instituce ve Švédsku, s jasným zaměřením na aplikované informační technologie a inovace pro udržitelný růst.

BTH nabízí studijní programy a kurzy jednoho předmětu v prvním, druhém a třetím cyklu. 5100 studentů na BTH. Asi 42 profesorů a více než 100 docenti a odborní asistenti pracovat na svých dvou areálech.

Hlavní důvody pro studium na BTH

  • BTH byla udělena ECTS Label a dodatek k diplomu (DS) Label v roce 2011
  • Zařazený # 6 ve světě v systémech a softwarového inženýrství - # 1 v Evropě Journal systémů a softwaru
  • BTH byl jmenován nejlepší univerzita ve Švédsku, a na třetím místě v Evropě, v oblasti udržitelného rozvoje, podle zprávy EESD vydané "aliance pro globální udržitelnost".
  • Zařazený # 1 mezi všemi švédskými univerzitami doktorandů
  • Za poslední čtyři roky, asi 50 našich výzkumných studentů získali doktorský titul
  • Švédsko je zemí, kde existují přírodní luxus, jako je široký otevřený prostor, čerstvý vzduch, čistou vodu a nádherné, nedotčené přírody a divočiny v hojnosti
  • Existuje asi 70 národností zastoupených na úrovni fakult a mezi studenty na BTH. To nám dává skutečně mezinárodní prostředí,
This school offers programs in:
  • Angličtina

Vidět MSc » Zobrazit magisterské programy »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Magistr

Magisterský Studijní Program V Oblasti Strategického Vedení Směrem K Udržitelnosti

Campus forma Denní studium 1 rok August 2017 Švédsko Karlskrona

Tento program se rozkládá na dvou semestrů a zaměřuje se na dvou integrovaných témat. První z těchto témat je mezinárodně uznávané a vědecky přezkoumána modelu (rámec) systematické práce na atraktivní a dlouhodobě udržitelnou společnost (strategic. .. [+]

Magisterský studijní program ve strategickém vedení směrem k udržitelnosti Společnost v rámci biosféry je svou povahou velmi složitý systém. K dosažení úspěchu v tomto systému, tj. udržitelné společnosti, je nutné vědět, jak je definován úspěch a jak ho lze dosáhnout. Na základě fundamentální vize udržitelné společnosti, je možné prostřednictvím "backcasting" formulovat strategii k dosažení požadovaného cíle. Tento program se rozkládá na dvou semestrů a zaměřuje se na dvou integrovaných témat. První z těchto témat je mezinárodně uznávané a vědecky přezkoumána modelu (rámec) systematické práce na atraktivní a udržitelné společnosti (strategický udržitelný rozvoj). Jedná se o univerzální model, který může být použit pro práci s trvale udržitelným rozvojem v mnoha různých oblastech po celém světě, na národní úrovni, v podnicích, v obcích, v celé společnosti a na individuální úrovni. Tento model poskytuje systematickou metodu pro: analýza současného, ​​vizualizaci řešení, najít strategie k dosažení udržitelných řešení, výběr a rozvoj obecné a doplňkové nástroje k vypracování ukazatelů pro udržitelný rozvoj. Další téma v oblasti vzdělávání se skládá z pojmů vztahujících se k organizační učení a vedení. Tyto koncepty jsou rozvíjeny prostřednictvím studií o tom, jak různé skupiny lidí (např. organizací a spolků), můžete použít rámce, který je popsán výše pro identifikaci strategií k dosažení udržitelnosti. Výše uvedené aspekty a pojmy nebudou popsány pouze teoreticky, ale také provádět v průběhu programu. Kromě toho budou studenti hledat nové cesty k poznání pomocí rámce. Získané dovednosti, znalosti Cílem studijního programu je dosáhnout prostřednictvím kurzů, které jsou zahrnuty v vysokoškolskou kvalifikací. Hodnocení a přezkoumání probíhat na úrovni kurzu, a podrobnosti týkající se vyšetření a třídění jsou uvedeny v příslušném sylabus. Kromě celostátně regulovány zaměřuje na následující cíle se vztahují na vzdělávání. Po dokončení vzdělání, by měl student: - mít znalosti o a být schopen uplatňovat rámec pro udržitelný rozvoj, která se učila v kurzech programu. - Vyvinuli vůdčí schopnosti a schopnost informovat a vysvětlit prostřednictvím zvýšeného vědomí organizační a osobní učení. - Se vyvinul jeho / její prezentace, zjednodušení a koučovací dovednosti. - Být schopen aplikovat dvě témata programu v různých situacích, analyzovat problémy, vytvářet řešení a vybrat nebo vytvořit doplňkové nástroje a koncepty. Tím, že pomůže studentům k dosažení těchto cílů, bude program přispívat k vytvoření celosvětové sítě profesionálních herců v rámci strategického udržitelného rozvoje. Způsob doručení Realizace vzdělávání navazuje na "nelineární přístup". To znamená, že pět úrovní systému, že program je postaven kolem a které staví na principech bude organizační učení předložen během prvního dne programu. Postupné prohlubování nich se pak uskuteční během následujících 4 ½ měsíce. To vede ke způsobu učení v průběhu programu. K uzavírání 4 a půl měsíce programu bude především věnována studia projektu, kde se studenti v malých skupinách získali možnost uplatnit své znalosti v rámci v reálném společnosti, v organizaci nebo jiného projektu. Tento nelineární metoda také dává jistou možnost k úpravě, jak se kurzy prováděny prostřednictvím trvalého dialogu se studenty. V průběhu programu, budou studenti získat možnost specializovat se na všech úrovních rámce, zatímco spojení, jak se pět úrovní navzájem propojeny budou projednány. Rozsáhlé skupinové úkoly a učení ve skupinách budou podporovány. Učení probíhá primárně prostřednictvím aplikace konceptů namísto prostřednictvím tradičních přednášek. Prostřednictvím této pracovní metody jsou studenti vyzýváni, aby vzájemně vyměňovat znalosti a zkušenosti s druhými, který je také součástí hodnocení výsledků žáků. Jednoduše vyjádřeno, silné rysy charakteru, jako je optimismus a tvořivost budou otevřeně podporována jako základní aspekt ve vývoji vedení. Program bude používat následující metody učení: - úvodní přednášky - které zahrnují přednášky, break-out skupiny a neformální postřehy a diskuse o konceptech a jejich použití. - Jak self-organizované a strukturované úkoly skupin a rolí. - Jednotlivé studie - eLearning a recenze z příslušného materiálu. - Dohled a workshopy. - Studenti učí navzájem a hodnotit se navzájem. Studenti budou mít obě povinných a volitelných předmětů, které jsou uvedeny níže. Program je rozdělen do čtyř studijních období stejné délky. První dvě studijní období obsahují předměty, z nichž druhé období rovněž obsahuje volitelných předmětů, a poslední dvě studijní období, stupeň projektu. Přijímací kritéria V případě většího počtu kvalifikovaných uchazečů než volných míst pro aktuální spuštění programu, výběr je. To se provádí následujícím způsobem: METODA 9 Program magisterský ve strategickém vedení směrem k udržitelnosti GENERAL Tato metoda je určena pro posouzení motivace a předpoklady pro studium žadatele v rámci programu "Strategické vedení směrem k udržitelnému rozvoji". KRITÉRIA VÝBĚRU - Curriculum Vitae - esej vysvětlující zájem žalobkyně v programu, poskytování informací o ní, nebo jeho příslušné osobní nebo profesní zkušenosti (maximálně 5 stran, velikost písma 12, dvojité řádkování) - 2 doporučující dopisy (doporučení od dvou lidí, kteří jsou obeznámeni s možností žadatele a dovedností) - platové Vysoké školy Určení kritérií výběru Pořadí žadatelů bude založeno na relativní úroveň kvalifikace, pokud jde o: - studijní výsledky v předchozím studiu vysokých škol - Relevance stupně (a kurzů v ceně) na vědecky podložených studií na magisterské úrovni v oblasti strategického udržitelného rozvoje - Relevantní praxe v oboru - prokázal Zájem o "strategickém vedení směrem k udržitelnému rozvoji" (např. výběr prací, dobrovolná práce, dalších komunitních služeb nebo jiným způsobem) [-]

Magisterský Studijní Program V Oblasti Strojírenství Se Zaměřením Na Pozemní Stavitelství

Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Švédsko Karlskrona

Cílem programu je, aby si student připraví pro účast v pokročilém vývoji výrobku nebo výzkumu v rámci strojírenství. Cílem je, aby student po dokončené míry by měl zvládnout koordinovaný pracovní metoda při analýze ... [+]

Magisterský program v oboru strojírenství se zaměřením na stavební techniku Cílem programu je, aby si student připraví pro účast v pokročilém vývoji výrobku nebo výzkumu v rámci strojírenství. Cílem je, aby student po dokončené míry by měl zvládnout koordinovaný pracovní metoda při analýze pro podporu rozhodování v procesu vývoje produktu, rozsáhlé moduly virtuálního a fyzického modelování, simulace a experimentálního výzkumu a optimalizaci. Koordinované pracovní metoda při analýze pro podporu rozhodování. Student se očekává, že bude informovat sama / sám o aktuálním pole relevantní pro výzkum a výrazně zvyšuje její / jeho schopnost ji / jeho vlastní příspěvky s vědeckými fakty a vztahy komunikovat ústně a písemně prostřednictvím moderních nástrojů pro vizualizaci a dokumentaci. Koordinované pracovní metoda může být v krátké být popsáno v souladu s: Virtuální modely pro popis zajímavých vlastností produktu a chování se vyvíjí, ověřeny a použity pro simulaci funkce systému. Výsledkem simulace je ve srovnání s experimentálními výsledky studií na vymezených paralelně vyvíjených fyzikálních modelech, nebo se zkušeností z dřívějšího vývoje, s cílem potvrzení virtuální modely. Koordinace také znamená, že virtuální modely jsou používány pro navrhování dobré fyzikální modely a strategie měření. Tento proces se opakuje, dokud není dosaženo dostatečné dohody. Simulace se virtuální model pak může být použit pro optimalizaci. Pokud optimalizace ukazuje potřebu změn, které ovlivňují význam pro současného modelu, celý postup se opakuje. Podrobnější popisy jsou, pokud je to nutné, postupně se přidá do modelu během probíhajícího vývoje analyzovaného produktu. Na vývoji zcela nového produktu, jsou obvykle zapotřebí několik iterací. Když je vyvinuta nová varianta výrobku, dřívější zkušenosti mohou být z velké části znovu použít. Získané dovednosti, znalosti Kromě národně regulovaných cílů, které se nacházejí v bodě 8, následující cíle se vztahují na vzdělávání. Po dokončení vzdělání, by měl student: - schopen formulovat a ověřovat numerické a analytické modely mechanických systémů pomocí obou pokročilého softwaru a pomocí silných zjednodušených vztahů pro důležité vlastnosti - být schopen určit, provádět a interpretovat Měření a analýza vibrací pro točivých strojů a dalších mechanických konstrukcí - být schopen určit, provádět a interpretovat experimentální modální analýzy mechanických konstrukcí - být schopen provádět simulace mechanických systémů s parametry obdržené od numerických modelů a / nebo experiment, pro příkladem, pokud jde účinností od uloženého zatížení a / nebo jednoduchých konstrukčních změn - byl schopen provádět optimalizace mechanických systémů na základě výsledků numerických modelů, simulace a měření pro splnění potřeb trhu a čerpat využití technologického pokroku - být schopna koordinovat činnost a Zpráva obdržela výsledky srozumitelným způsobem na základě pozorování z obecných pravidel a postupů pro psaní odborného textu - porozumět dopady na společnost a životní prostředí z vlastní činnosti studenta Způsob doručení Program je tvořen v podstatě povinné kurzy, které navazují na sebe v daném pořadí. Se volí v závislosti na očekávaném specializaci následující studia projektu Pouze jeden z závěrečných kurzů. Určená studie cesta k programu je znázorněno níže, následovaný krátkým popisem povinných předmětů a volitelných předmětů. Podrobnější popis lze nalézt v příslušném sylabus. Studijní program prochází průběžného hodnocení a vývoje, který může znamenat, že rozsah nabízených kurzů a umístění hřišť v čase se mění. Předpoklady Pro přijetí do studijního programu, bakalářském nebo Bachelor of Science ve strojírenství ve strojírenství jsou nutné, nejlépe se specializací na stavební mechaniky. Vysokoškolská kvalifikace musí obsahovat matematiku, včetně maticové algebry, multivariable analýzy a transformovat teorii, základní mechaniky a programování. Požadavek v angličtině je angličtina B. Přijímací kritéria U programů druhého cyklu, speciální výběr je aplikována. Speciální volba znamená, že jeden nebo více Výběrová kritéria jsou váženy podle metody, která má za následek tarifu. Metoda 12: speciální výběr pro magisterského programu v oblasti technologií. Výběrová kroky: Akademický titul - první etapa procesu posuzování se skládá z vyhodnocení toho, jak relevantní pole a specializace kvalifikace uchazeče dříve, vyšší vzdělávání je pro specializaci programu použita. Posouzení se vyrábí ve třech kategoriích: minimální význam vzhledem požadavky na vstup = tarif 0, středně vysoký význam = tarif 0.5, vysoká relevance = tarif 1. TOEFL - Konečně TOEFL žadatele je standardizována; příslušné IELTS-úrovně v angličtině na hodnotu mezi 0 a 1, kde 0 je minimální úroveň, aby se kvalifikoval a 1 je maximální úroveň na zkoušku. Žadatelé, které jsou osvobozeny od povinnosti ukazuje jejich hladiny v angličtině s TOEFL / IELTS-úrovně jsou uvedeny v tarifu 1. Tyto tři hodnoty jsou přidány do shromážděné tarifu, která se může pohybovat od 0-3. Kvalifikovaní uchazeči se stejnou kvalifikací: Pokud dva nebo více žadatelů na první - a druhý cyklus alternativu mají stejný tarif, se losem. [-]

Magisterský Studijní Program V Oblasti Udržitelného Městského Plánování

Campus forma Denní studium 1 rok August 2017 Švédsko Karlskrona

Program je zaměřen na dvou ústředních témat urbanismu a designu zastavěného prostředí ve Švédsku: od poválečné územní plánování až do roku 1980, a udržitelné městské plánování od roku 1990 až do dneška. Tam je velký zájem švédských zkušeností ... [+]

Magisterský program v udržitelné plánování městské \ Ge švédských zkušeností územního plánování. Tyto zkušenosti jsou zvýrazněny různými kurzy v programu, kde jsou do kontextu a problematizovány s cílem rozvíjet mezi studenty, reflexní a kritický pohled na plánování a udržitelný rozvoj měst ve Švédsku. Studenti se také měli dát své nově nabyté znalosti do praxe v různých projektech a úkolech. Díky integraci teorie v designu městského prostředí na různých úrovních, program si klade za cíl poskytnout studentům s pokročilou pochopení a porozumění kontextu a složitosti švédské městského plánování. Získané dovednosti, znalosti být schopni prokázat rozsáhlé znalosti a chápání interdisciplinárního oboru, na který územního plánování patří, kde je sociální vědy, přírodní vědy a technologie se setkávají a jsou slučují do územního plánování. být schopni prokázat pokročilou znalost předmětů, oborů a oblastí znalostí vztahujících se k řešení kvalifikované úkoly a kriticky zkoumat designové plány a písemnosti. být schopni prokázat pokročilou znalost problematiky výzkumu a vývoje v oblasti územního plánování. být schopni prokázat pokročilé metodologické znalosti v oblasti plánování a návrhu územního prostředí a úkolů obsažených v pracovní oblasti územního plánování. v reflexní a analytické způsobem, být schopen prokázat schopnost integrovat poznatky z testovaných postupů, oborů a vědních oborů, které jsou relevantní pro zpracování komplexních problémů, plánování. Práce s plánováním a návrhem územního prostředí vyžaduje schopnost řešit a vyhodnocovat situace a problémy, kde mohou být informace o omezené. být schopni prokázat schopnost samostatně a tvořivě identifikovat a formulovat problémy týkající se oboru plánování a designu, jako jsou sociální, ekonomické, ekologické, demokratické a estetickými otázkami, a vhodnými metodami v těchto oblastech plánu a provádět kvalifikované úkoly na úrovni která podporuje rozvoj odborné oblasti územního plánování. být schopni prokázat schopnost komunikovat a argumentovat znalosti a závěry v oblasti územního plánování se skupinami a herci postižených nebo zapojených do územního plánování. být schopni prokázat schopnost provádět posouzení s ohledem na sociální, ekonomické a ekologické udržitelnosti v oblasti územního plánování založeného na testované praxi a dostupných vědeckých poznatků. být schopni prokázat schopnost přijmout etické aspekty v úvahu při práci s lidmi, institucemi, organizacemi a sdruženími, která jsou postižena vědy a rozvoje v územním plánování. Kurzy podzimní semestr 2014 Povinné kurzy: Úvod do švédského systému plánování, 7,5 ECTS kreditů, druhý cyklus. Předměstský vývoj a transformace, 7.5 ECTS kredity, druhý cyklus. Udržitelná městská forma, 7,5 kreditů, druhý cyklus. Městské krajiny Kurzy jarní semestr 2015 Povinné kurzy: Teorie a metodika výzkumu 7.5 ECTS kredity, druhý cyklus. Udržitelné městské plánování a design, 7,5 kreditů, druhý cyklus. Diplomová práce (60 kreditů) v územním plánování s důrazem na udržitelné územní plánování Obecné požadavky na vstupní Pro splnění vstupních požadavků pro magisterské úrovni (druhý cyklus, nebo absolvent) studie, musíte: byly oceněny bakalářský titul (ekvivalentní švédské kandidatexamen) od mezinárodně uznávané univerzitě. být schopen prokázat znalosti angličtiny pomocí mezinárodně uznávané zkoušce, e. g. TOEFL, IELTS nebo ekvivalent. Podívejte se na webové stránky univerzity, kde byste chtěli studovat Další informace o jazykových požadavků. [-]

MSc

Magistr Programu V Informatice (120 ECTS)

Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Švédsko Karlskrona

Náš Mistr v informatice nabízí je celá řada volitelných předmětů s důrazem na bezpečnost informací, informačních systémů a inteligentních systémů. Kurzy se zaměřují na otázky, které úzce souvisejí s hraničního výzkumu v informatice. To je zahrnuta v magisterském programu na ... [+]

Master of Science programu v informatice (120 ECTS) Dnes Computing Věda je obrovské pole, včetně témat, jako jsou programovací jazyky, algoritmy a složitost, datových struktur, inteligentních systémů, distribuovaných systémů a net-pracovní technologie. V průběhu padesáti let, počítačová věda je existovaly, to přišlo příliš definována jako technologie naší doby. Počítače jsou integrovány v mnoha částech naší společnosti a vědecké oblasti se stále vyvíjí ohromujícím tempem. Nové technologie jsou neustále se neustále zavádějí a stávající zastaralé. Náš Mistr v informatice nabízí je celá řada volitelných předmětů s důrazem na bezpečnost informací, informačních systémů a inteligentních systémů. Kurzy se zaměřují na otázky, které úzce souvisejí s hraničního výzkumu v informatice. To je zahrnuta v magisterském studijním programu napsat diplomovou práci, která musí být založena na současných výzkumných a vědeckých článků. Poté, co student získal magisterský titul Student je pak dobře připraveni pro práci v průmyslu, stejně jako aby se vědecké kariéry na univerzitě. Výuka je vedena formou přednášek, seminářů a laboratorních úloh. V závislosti na povaze laboratorních úkolů, které se provádějí buď jednotlivě i ve skupinách. Kreditní bod odpovídá bodu v Evropském systému převodu kreditů (ECTS). Získané dovednosti, znalosti Kromě toho, že na národní úrovni regulované cíle následující cíle se vztahují na vzdělávání. Po ukončení programu bude student: Mají pochopení pro problémy, teorie a problémy v počítači věda. Mají široké znalosti o metodách a technikách v počítači věda. Mít hluboké znalosti o metodách části počítačové vědy oblasti. Mají schopnost zvládnout techniky v rámci počítačové vědy. Mají možnost vybrat si a přizpůsobit metody v závislosti na problému prezentovány. Mají schopnost provádět vědeckou práci po výzkumu principy. Mají schopnost samostatně bytí schopné přispět k výzkumu projektů. Být schopen řešit problémy s vědeckým přístupem. Mají schopnost kriticky zhodnotit problémy a navrhovaná řešení. Mají schopnost odrážet na etické a sociální aspekty počítače věda. Způsob doručení Studenti se očekává, že ke studiu na plný úvazek po dobu dvou akademických roků. Kurzy jsou na akademické půdě a v angličtině. Ze 120 kreditů potřebných k míře, ne více než 30 úvěry mohou pocházet ze základní úrovně. Cíle programu jsou dosahovány prostřednictvím kurzů zahrnutých do zkoušky. Studijní a zkušební řád se provádí na úrovni modulu a detaily týkající se Studijní a zkušební řád je k dispozici v každé sylabus. Během výuky je každý kurz hodnocen a hodnocení kurzu jsou základem pro další rozvoj. Předpoklady Bakalářský titul - tři roky (180 švédských kreditních bodů, 180 ECTS) studia v oblasti vědy a techniky v aspektu počítači, např.: je nutné počítačové vědy, softwarové inženýrství, informační systémy a výpočetní technika. Bakalářské musí obsahovat alespoň 15 kreditů v matematice. Angličtina B. [-]

Magistr Programu V Oboru Elektrotechniky S Důrazem Na Telekomunikačním Systémem

Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Švédsko Karlskrona

Cílem programu je připravit pro vývojové práce kvalifikované v průmyslu, stejně jako poskytnout základ pro výzkumné studie. Studenti setkat a úzce spolupracovat s výzkumnými pracovníky v oblasti telekomunikačních systémů a získají důkladné znalosti v. .. [+]

Master of Science programu v elektrotechnice s důrazem na telekomunikačního systému (120 ECTS)

Cílem programu je připravit pro vývojové práce kvalifikované v průmyslu, stejně jako poskytnout základ pro výzkumné studie. Studenti setkat a úzce spolupracovat s výzkumnými pracovníky v oblasti telekomunikačních systémů a získají důkladné znalosti v této oblasti. Po ukončení studia bude student schopen aplikovat znalosti v řadě situací pro analýzu problémů, stejně jako vytváření řešení. Student bude schopen vybrat, design a použít řadu bezplatných i soudržných nástrojů a konceptů v oblasti. Během studií programu Student získá znalosti o základních definic a pojmů, konstrukčních principů a stavebních metod a praktického uplatňování těchto v oblasti telekomunikačních systémů a počítačových sítí. Student také získá znalosti důležitých protokolů, metod hodnocení systému, současné trendy a problémy v kontextu mobilních a širokopásmových komunikací včetně bezpečnosti. Studie bude převážně prováděny na akademické půdě, aby bylo možné pro studenty pro práci v blízkosti výzkumných pracovníků. Vzdělání bude zahrnovat jak teoretické a praktické aplikace a student bude pracovat jak nezávislé a začlenit se do týmu stejně. Program bude zakončen diplomové práce práce (30 kreditních bodů), které za normálních okolností bude probíhat v úzké spolupráci s průmyslem a / nebo výzkumných projektů. S cílem získat magisterský titul student musí absolvovat 90 kreditních bodů (1,5 roku) Kurzy Plus 30 kreditních bodů (0,5 roků), diplomová práce práce, totálně 2 roky. Jeden kredit bod (högskolepoäng) ve švédském systému odpovídá jednomu úvěrovému místě v European Credit Transfer System (ECTS). Program je založen na tom má student Bachelor of Science v oblasti buď elektrotechniky a výpočetní techniky. Další informace naleznete v programu popisovač programu.... [-]


Magistr Programu V Softwarovém Inženýrství (120 ECTS)

Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Švédsko Karlskrona

Program je po dobu dvou let a organizován kolem skupiny povinných a volitelných předmětů. Povinné kurzy poskytují širokou bázi a pokrývají více pokročilých témat, jako je software strojírenského průmyslu je v současné době potřebuje. Kromě toho, zajištění obecný základ pro ... [+]

Master of Science programu v softwarovém inženýrství (120 ECTS) Software se stává stále důležitější součástí mnoha produktů, které jsou dnes vyvinuty. Došlo ke změně nákladů na vývoj od vývoje hardwaru do softwarových řešení. Tím se zvyšuje potřeba rozvíjet software založený na správné funkčnosti, kvality, včas a v rámci rozpočtu. Magisterský program v oboru softwarového inženýrství je navržen tak, aby těmto výzvám čelit tím, že vychoval vývojáři softwaru v pokročilých konceptů v rámci softwarového inženýrství, které pokrývají celý vývojový řetězec, z pohledů vedení k technickým a rozvojových perspektiv. Program je po dobu dvou let a organizován kolem skupiny povinných a volitelných předmětů. Povinné kurzy poskytují širokou bázi a pokrývají více pokročilých témat, jako je software strojírenského průmyslu je v současné době potřebuje. Kromě toho, zajištění obecný základ pro všechny studenty. Na volitelných předmětů dávají studentům možnost specializovat se v určitých hledisek, a tím přispívá ke zvýšení jejich atraktivity budoucích zaměstnavatelů, tak jako student zvolí. Všechny kurzy jsou navrženy tak, aby nabízí kombinaci nejnovějších postupů a nejnovější poznatky. To je další skutečnosti, posílila k vysokoškolskému vzdělání má aktivní výzkum ve všech povinných kurzů předmětů. Výuka je vedena z odborníků, kteří mají rozsáhlé kontakty v průmyslu a mnozí z nich jsou také aktivní ve výzkumné skupině v softwarovém inženýrství. Tato výzkumná skupina je mezinárodně uznáván v rámci oboru a členové skupiny získaly několik prestižních ocenění v průběhu let. Jeden kredit je ekvivalentní skóre v Evropském systému převodu kreditů (ECTS). Získané dovednosti, znalosti Po ukončení programu student: Mají pochopení pro problémy, teorií a výzev v velkém měřítku softwarového inženýrství. Mají široké porozumění pro metody v rámci softwarového inženýrství. Mají hluboké znalosti metody v části softwarového inženýrství. Mají potřebné dovednosti, aby se přizpůsobily dostupné metody k problému po ruce. Mají schopnost identifikovat silné a slabé stránky v rámci metody, výsledky, stejně jako připravit návrhy na zlepšení. Mají schopnost vést vyšetřování pomocí vhodných vědeckých metod. Mají schopnost kriticky zhodnotit problémy, řešení a výsledky. Mají schopnost vzít vědecký přístup k vykonané práce. Mají schopnost odrážet na etické a sociální aspekty softwarového inženýrství. Způsob doručení Studenti se očekává, že ke studiu na plný úvazek po dobu dvou akademických roků. Kurzy jsou na akademické půdě a v angličtině. Ze 120 kreditů potřebných k míře, ne více než 30 úvěry mohou pocházet ze základní úrovně. Cíle programu jsou dosahovány prostřednictvím kurzů zahrnutých do zkoušky. Studijní a zkušební řád se provádí na úrovni modulu a detaily týkající se Studijní a zkušební řád je k dispozici v každé sylabus. Během výuky je každý kurz hodnocen a hodnocení kurzu jsou základem pro další rozvoj. Předpoklady Požadavky na vstupní magisterském studijním programu je bakalářský titul - tři roky (180 ECTS) studia softwarového inženýrství, nebo bakalářský titul v oboru počítačových věd. Dokončené studie odpovídá 90 ECTS bodů zařazených v rámci předmětu Softwarové inženýrství. Bakalářské musí obsahovat alespoň 15 kreditů v matematice. Angličtina B. Přijímací kritéria Program metoda 12 magisterské ve strojírenství GENERAL Tato metoda je určena pro posouzení vhodnosti žadatele o programech na studia, mimo jiné v elektrotechnice, informatiky a softwarového inženýrství. KRITÉRIA VÝBĚRU Před vysokoškolského vzdělávání a angličtina. Určení kritérií výběru Prvním krokem v procesu hodnocení se skládá z hodnocení toho, jak relevantní pole a specializace předchozích stupňů žadatele z vysoké školy nebo univerzity jsou zaměření programu žádá. Hodnocení se provádí ve třech kategoriích: minimální význam vzhledem požadavky na přijetí = tarif 0, střední relevance = tarif 0.5, vysoká relevance = tarif 1. Konečně, TOEFL a IELTS úroveň žadatele v angličtině jsou standardizovány na tarif mezi 0 a 1, kde 0 je minimální úroveň pro kvalifikaci a 1 je maximální úroveň testu. Žadatelé, kteří jsou osvobozeny od povinnosti prokázat svou úroveň angličtiny pomocí TOEFL / IELTS zkoušky obdrží tarif 1. Tyto dvě hodnoty jsou sečteny do celkového tarifu, která se může měnit mezi 0 a 2. Nejvyšší tarif Je uveden maximálně 2 body, podle výše uvedeného popisu. Pracovní metoda Aplikace, které jsou přijaty k přezkoumání na základě obecných požadavků pro přijetí do programu budou hodnoceny podle výše uvedeného. Pokud všichni uchazeči s nejnižším stejnou tarifu nemůže být nabídnuto místo, bude spousta vyvodit. [-]

Contact
Adresa destinace
Blekinge Institute of Technology
Karlskrona, SE-371 79 SE