Master of Arts v inkluzivního vzdělávání
Cardinal Stritch University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Milwaukee, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* $ 665 za hodinu úvěru
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Master of Arts (MA) v programu Inkluzivní vzdělávání vede k certifikaci v pravidelném vzdělání a přes kategorické speciální vzdělání.
Existují dvě skladby v programu:
Počáteční Certifikace Track
Absolventka úrovni program pro kandidáty bez předcházející pedagogické licence, kteří chtějí, aby se stal připraven učit děti s širokou škálu vzdělávacích potřeb. Tato dráha vede k certifikaci v obou Pravidelné vzdělávání a Cross kategorického speciální pedagogiky na Středním dětství-Early Level dospívání.
Unikátní vlastností tohoto programu je, že požadavky na studenta výuky pro obě certifikační oblastech může být provedeno v jednom semestru, což má za následek dřívější dokončení programu a nákladů na program úspor. To je jediný post-bakalářské program svého druhu nabízených ve státě Wisconsin.
Studenti mohou také pokračovat získat MA v Inkluzivní vzdělávání stupně. Všechny kredity přijatá k certifikaci započítávat magisterský stupeň.
Prodloužená Certifikace Track
Absolventka úrovni program pro licencované pravidelné vzdělávání učitelů, kteří by chtěli, aby se stal certifikovaným ve speciálním vzdělávání. Tato dráha vede k certifikaci v příčném kategorického speciální pedagogiky na Středním dětství-Early úrovni dospívání.
Studenti mohou také pokračovat získat MA v Inkluzivní vzdělávání stupně. Všechny kredity přijatá k certifikaci započítávat magisterský stupeň.
Certifikační / studijních požadavků
Požadavky na dvojí certifikaci v pravidelném vzdělávání a Cross Kategorická speciální pedagogiky certifikaci učební speciální vzdělávání vysoce hodnoceny výukový program výuky speciálně pedagogickou střední školu s výukou na střední škole speciální vzdělávací dvě certifikace Cardinal Stritch University Milwaukee, WI pád vyučování začít učit licence WI učení licence programu.
Aby byly způsobilé pro certifikaci učitele Wisconsin, musí splňovat všechny tyto požadavky programu:
- Výukové metody kurzy Stritch je 54 úvěrové Master of Arts (MA) v programu Inkluzivní vzdělávání
- Polní stáže v celkové výši 150 hodin v průběhu tří semestrů
- Jeden semestr výuky studentů, který je součástí Stritch je 54 úvěrové MA v programu Inkluzivní vzdělávání
- Wisconsin ministerstvo veřejného poučení Obecné požadavky na vzdělávání
- (Kurzy na úrovni vysokoškoláka z minulých institucí mohou být použity k uspokojení těchto potřeb):
- písemná komunikace
- Ústní komunikace
- matematika
- biologických věd
- Fyzikální vědy
- Literatura / humanitní
- Obecná psychologie
- Výtvarné umění / humanitní
- Západní Světové dějiny
- Non-západní světové dějiny
- Předávání skóre na Praxis I: Pre-profesionální dovednosti Test (PPST), nebo procházející skóre na ACT, SAT nebo GRE test (před programovat vstupné)
- Předávání skóre na Praxis II (před studentů učitelství)
- Předávání skóre na základech test rychlosti čtení (v důsledku před studentů učitelství)
Povinné kurzy pro dvojí certifikaci v:
MC-EA Regular Education & MC-EA Cross-Kategorická Speciální pedagogika
- EMA 500 Elem / Mid Seminář
- EMA 511 Elem / Mid Základy instrukce
- EMA 523 Elem / Mid Teorie gramotnosti a vzdělávání
- EMA 530 Elem / střední pole Experience I
- EMA 550 Benchmark I: prazákladní kompetencí pedagogických
- EMA 535 Vedení Elem / Mid Učebna
- EMA 539 Technologies učit: Úvod k Vzdělávací technologie
- EMA 541 Metody Elementary středního obsahu
- EMA 551 Pokročilé Elem / Střední Methods
- EMA 563 Advanced Elem / Mid gramotnost a učení
- Vedení EMA 575 Advanced Elem / Mid Učebna
- INED 510 Inkluzivní vzdělávání MC-EA pole Experience II
- INED 520 Inkluzivní vzdělávání MC-EA pole Experience III
- Ined 534 Autismus / Související komunikačních potřeb
- Ined 536 individuální vzdělávací plány
- MUE 525 podporu jednotlivých Student musí
- MUE 545 Podpůrné studenti ve školním prostředí
- MUE 555 Spolupráce s rodinami a komunitami
- MUE 565 formální a neformální Assessment
- INED 580 Inkluzivní vzdělávání MC-EA seminář II
- INED 581 Inkluzivní vzdělávání MC-EA Benchmark II: Učitel Candidate portfolio
- INED 592 Pedagogická praxe Inkluzivní vzdělávání MC-EA
- EMA 604 Professional Development Seminář
Požadavky na absolvování s magisterský titul
Chcete-li nárok na absolvování MA v Inkluzivní vzdělávání studijního programu, musíte také mít:
- Vynesla 54 kreditů nezbytných pro certifikaci spolu se sedmi až osmi úvěrů jsou uvedeny níže, během sedmi po sobě jdoucích akademické roky
- Minimální celkový stupeň průměr bodu na 3,0, bez individuální stupeň níže B-
Povinné kurzy pro míru pánů
- CED 549 založená na technologii Research Statistika
- EDM 624 Metodologie výzkumu
- EDM 634 Action Research Aplikace
Pokud jste dokončili certifikační část programu Maie a jste připraveni k dokončení své magisterské studium, pro dokončení studia a informace o registraci naleznete zde.
Kurzy
- CED 549 - technologie založená Výzkum a statistika
- EDM 624 - Action Metodologie výzkumu
- EDM 634 - akční výzkum aplikací
- EMA 500 - Early Childhood-Middle dětství a Střední dětství, rané pubertě seminář I
- EMA 511 - EC-MC a MC-EA Základy poučení a hodnocení
- EMA 523 - Pre-K Primární Teorie gramotnosti a učení
- EMA 530 - Early Childhood-Middle dětství a Střední dětství, rané pubertě pole Experience I
- EMA 535 - EC-MC a MC-EA Classroom management a kulturní rozmanitost
- EMA 539 - Technologie učit: Intro
- EMA 543 - Early Childhood-Middle dětství a Střední dětství, rané pubertě matematické metody
- EMA 544 - Early Childhood-Middle dětství a Střední dětství, rané pubertě Věda Metody
- EMA 546 - Early Childhood-Middle dětství a Střední dětství, rané pubertě Sociální studie Metody
- EMA 547 - Early Childhood-Middle dětství a Střední dětství, rané pubertě výtvarného umění Methods
- EMA 550 - Early Childhood-Middle dětství a Střední dětství, rané pubertě portfolia I
- EMA 551 - EC-MC a MC-EA Moderní metody a hodnocení
- EMA 563 - Upper Elementary / Middle Teorie gramotnosti a učení
- EMA 575 - EC-MC a MC-EA Advanced management třídy
- EMA 580 - Early Childhood-Middle dětství a Střední dětství, rané pubertě seminář II
- EMA 581 - Early Childhood-Middle dětství a Střední dětství, rané pubertě portfolia II
- EMA 604 - Professional Development Seminář
- INED 510 - Inclusive Field Zkušenosti II
- INED 520 - Inclusive Field Zkušenosti III
- Ined 534 - autismu a komunikační poruchy
- INED 536 - individuální vzdělávací plány
- INED 592 - Student Výuka Middle dětství, rané pubertě
- MUE 525 - Podpora jednotlivých studentů potřeb
- MUE 545 - Podpora studentů ve školním prostředí
- MUE 555 - Spolupráce s rodinami a komunitami
- MUE 565 - formální a neformální Assessment
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Master of Arts ve speciální pedagogice
- Washington, Spojené státy americké
Autism Studies - PCert, PDip, MA
- Canterbury, Spojené království
Special Education - Mild/ Moderate
- Carson, Spojené státy americké