Magisterské studium Učitelství - Magisterské studium Učitelství hledejte zde!

Magisterské studium Učitelství - Zde naleznete magisterské studium Učitelství

Učitelství

Výuka je pole pro ty, kteří chtějí něco změnit, a to nejen pro jednotlivé studenty, ale i ve světovém měřítku v naší propojené budoucnosti. Program, který slibuje poskytnout základní dovednosti a kvalifikace potřebné pro úspěch ve vzdělávání, je mistr ve výuce. Ať už je to na základních školách, středních školách, soukromých vysokých škol nebo veřejných vysokých škol, páni ve výuce otevírá dveře do placenou profesionální dráhy v oblasti vzdělávání.

Mistři v výukové programy jsou nabízeny na univerzitách a institucích po celém světě, v Austrálii, Bruneu, Německu, Irsku, Izraeli, Kazachstánu, Malajsii, Nizozemí, Singapuru, Španělsku, Turecku, Velké Británii, USA a další. Mistři ve výuce studijních programů jsou k dispozici na plný úvazek, částečný úvazek, nebo dokonce on-line distanční formě studia.Studenti se uplatní ve všech nejaktuálnější odborné vyučovací metody, se silným důrazem na praktické vzdělávání a reálného světa získávání dovedností, Masters ve výuce kandidátů učit se praxí.

Máte-li usilovat o uspokojení profesní dráhu ve výuce a již dokončili bakalářský titul v oboru příbuzném oblast, v Masters výuky je studijní program, který bude poskytovat základní dovednosti a kvalifikaci řešit žádné profesní výzvy. Přejděte dolů a klepněte na položku se dozvíte více o Masters v výukových programů dnes!

Čtěte více

Online Magistr Vzdělávání Ve Vedení Učitelů

University of Delaware Online
Online forma Denní studium 24 měsíců October 2016 Spojené státy americké Kent

Díky této flexibilní on-line program, budete mít možnost dozvědět se o vlastní plán, z pohodlí vašeho domova. Naše fakulta, složený ze zkušených výzkumných pracovníků a pedagogů, představí praktická řešení problémů, se kterým čelí ve své třídě. Během svého týdenního úkoly, budete provádět ty lekce a podílet se na interaktivních diskusí. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Školy potřebují pedagogům, kteří mohou stoupnout na výzvy nových vyučovacích standardů, politik a technologií, podpora spolupráce v rámci školy a komunity, a pomáhají uskutečnit institucionální změny. University of Delaware je on-line mistr vzdělávání ve vedení učitelů vás připraví, aby se stal vůdčí silou ve vaší škole. Díky této flexibilní on-line program, budete mít možnost dozvědět se o vlastní plán, z pohodlí vašeho domova. Naše fakulta, složený ze zkušených výzkumných pracovníků a pedagogů, představí praktická řešení problémů, se kterým čelí ve své třídě. Během svého týdenního úkoly, budete provádět ty lekce a podílet se na interaktivních diskusí. V tomto programu 30-úvěr (24 měsíců) se naučíte: Analyzovat data lépe identifikovat potřeby svých studentů, Rozvíjet výuku na standardech vyrovnané a vhodné intervenční metody, Poskytovat kulturně relevantní profesní rozvoj, Foster spolupráce prostřednictvím technologie, Plánovat a přijmout pozitivní změny ve škole a komunitě, Připravte se, aby na učitele vedoucí roli, kterou bude rozšiřovat svou sféru vlivu mimo zdi učebny. [-]

Magistr v oboru Vzdělávání a výuka v cizím jazyce

University of New York in Prague UNYP
Campus forma Denní studium October 2016 Česká republika Praha

Magisterský program Vzdělávání a výuka v cizím jazyce je určen pro absolventy s pedagogickými zkušenostmi či aktuálně učící lektory, jež se věnují výuce druhého světového jazyka, nebo školitelům, kteří chtějí budovat svou kariéru v oblasti moderních jazyků a angličtiny jako druhého jazyka. [+]

Magistr v oboru Vzdělávání a výuka v cizím jazyce Magisterský program Vzdělávání a výuka v cizím jazyce je určen pro absolventy s pedagogickými zkušenostmi či aktuálně učící lektory, jež se věnují výuce druhého světového jazyka, nebo školitelům, kteří chtějí budovat svou kariéru v oblasti moderních jazyků a angličtiny jako druhého jazyka. Kurz umožní studentům progresivní vzdělání v oblasti studia a výuky jazyků, které získají v rámci tohoto programu prostřednictvím výzkumů, rozvíjení a využití nově získaných poznatků v této oblasti. Díky tomu se budou schopni lépe prosadit a uplatnit, jakož i zlepšit své kariérní vyhlídky v rámci dalšího a vysokoškolského vzdělávání. Studenti se seznámí se širokou škálou výzkumů v použití jazyků, a to zejména v takových výzkumných činnostech a tématech, která ovlivňují jazykově-vzdělávací oblast, včetně osvojení si komunikace a výuky v cizím jazyce. Seznámí se také s výzkumem jazykového vzdělávání ve vztahu k praktické výuce v reálném prostředí. Získají dovednosti písemně se vyjádřit v daném jazyce a naučí se jej používat i pro účely využití výpočetních výukových nástrojů v rámci aplikace IT. Po absolvování magisterského programu budou schopni vést samostatné výzkumné projekty týkající se vzdělávání a výuky v cizích jazycích. Cíle programu: schopnost studenta analyzovat teorii a výzkum v oblasti aplikované lingvistiky, zejména v případě výzkumné činnosti a teoretických rámců, které mají dopad na vzdělání, výuku a testování v cizích jazycích možnost studenta detailně prozkoumat rozhraní mezi výzkumem jazykové výuky a jeho praktickou aplikací v reálném prostředí schopnost studenta vyhodnotit roli i budoucnost informačních technologií v rámci jazykového vzdělávání na bázi zdrojů vybavit studenta znalostmi o netradičních metodách výuky jazyků (tzv. non-classroom-based method) vybavit studenta zkušenostmi z oblasti výzkumu a výzkumných metod v jazykovém vzdělávání, podpořit ho v uskutečnění a vedení vlastních projektů Studenti jsou povinni se zúčastnit následujících předmětů: Klíčovvé problémy ve výuce cizího jazyka (30 kreditů) Výzkumné metody ve výuce jazyků (30 kreditů) Využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve výuce cizího jazyka (30 kreditů) Získávání znalostí cizího jazyka (30 kreditů) Výzkumný projekt (MAMLL / LL a JLT) (60 kreditů) [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání Učitelů A Povinném Střední školy, Odborné Přípravy A Výuky Jazyků

San Jorge University / Fundacion Universidad San Jorge
Online & Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Španělsko Zaragoza

Master in Training profesorem středním vzdělávání a maturity, je zaměřen na poskytování vyučovací budoucnost střední psychologické a pedagogické základy výuky odborných znalostí a didaktické postupy nezbytné pro úspěšné zvládnutí vzdělávacího úkol. Jejím hlavním cílem je, aby budoucí učitelé měli prostředky nezbytné pro osobní pozornost, inovací ve výuce a pedagogického výzkumu, který reaguje na potřeby zkušených učitelů dnes a rostoucí požadavky, které společnost vyžaduje od učitelů. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Master in Training profesorem středním vzdělávání a maturity, je zaměřen na poskytování vyučovací budoucnost střední psychologické a pedagogické základy výuky odborných znalostí a didaktické postupy nezbytné pro úspěšné zvládnutí vzdělávacího úkol. Jejím hlavním cílem je, aby budoucí učitelé měli prostředky nezbytné pro osobní pozornost, inovací ve výuce a pedagogického výzkumu, který reaguje na potřeby zkušených učitelů dnes a rostoucí požadavky, které společnost vyžaduje od učitelů. Master in Training profesorem povinného sekundárního vzdělávání vyškoleni být učitelem veřejných a soukromých škol (povinné sekundární vzdělávání, Centra pro vzdělávání dospělých), v souladu s ustanoveními druhého odstavce dohody Rady ministrů ze dne 14. prosince 2007, kterým se stanoví podmínky, které musí přizpůsobit plány studií, které vedou k získání titulů, které umožňují pro výkon regulovaného profesora povinného sekundárního vzdělávání, odborného vzdělávání a přípravy profese jsou stanoveny jazyk, zveřejněné v "Úředním věstníku" ze dne 21. prosince 2007 usnesením státního tajemníka pro vysoké školy a výzkum 17.prosince 2007 a ustanovení ORDER ECI / 3858/2007 ze dne 27.prosince 2007. Cíle a dovednosti Celkovým cílem je vyškolit profesionální učitele, na základě znalosti jejich příslušných stupňů původu, rozvíjet profesní dovednosti v oblasti vzdělávání učitelů k získání oficiální kvalifikace potřebná pro přístup k učitelské profese, na které se vztahuje Článek 100.2 zákona o ekologickém 2/2006 ze dne 3. května, vzdělávání a rozvoj kompetencí stanovených v RD 1393/2007 a pořadí ECI 3858/2007 ze dne 27. prosince. Program MODUL TYPE ÚVĚRY SPECIFICKÉ při experimentální matematice a přírodních vědách volitelný 24 Konkrétním fyzickým VZDĚLÁVÁNÍ volitelný 24 Specifické vzdělání v plastových, kreslení, a výpočetní techniky volitelný 24 Specifický ve společenských a humanitních věd volitelný 24 ZVLÁŠTNÍ cizích jazyků a výuka jazyků volitelný 24 Specifický Castellana LENGaUA a literatury volitelný 24 GENERIC povinné 18 Cvičení povinné 12 END mistrovských PRACÍ povinné 6 - celkem 108 [-]

On-line Magistr Vzdělání (med) V Osnov A Výuky

William Woods University
Online forma Kombinované October 2016 Spojené státy americké Fulton

Tento stupeň připravuje budete reagovat na kulturní, demografické, technologických a dalších sil formujících vzdělání dnes návrhu a vývoji kurikula pro vaší třídě a hodnocení jeho účinnosti. Dozvíte se o vzdělávací trendy, postupů posuzování, a jak používat pokročilé vzdělávacích teorií a výchovnou design k úpravě osnov v reakci na aktuální výzkum. Tento program vás připraví na National Board certifikaci ... [+]

Online Mistr vzdělávání (MED) v osnov a instrukce Tento stupeň připravuje budete reagovat na kulturní, demografické, technologických a dalších sil formujících vzdělání dnes návrhu a vývoji kurikula pro vaší třídě a hodnocení jeho účinnosti. Dozvíte se o vzdělávací trendy, postupů posuzování, a jak používat pokročilé vzdělávacích teorií a výchovnou design k úpravě osnov v reakci na aktuální výzkum. Tento program vás připraví na National Board certifikaci a může také připravit, aby se stal mistrem učitel nebo osnovy a instrukce režisér přímo ve Vašem okresu. Program výhody Na William Woods, budete účast v programu absolventa známý pro své vynikající a pro poskytování významný počet vůdců v Missouri státního školského systému. Jako jeden z těchto studentů, budete mít možnost učit se z aktivních praktiků v této oblasti a provést připojení, které potřebujete pro vedení a kariérního růstu. Kurzy EDU500 Aktuální otázky výchovy EDU556 Action Research I EDU580 Vzdělávací technologie (Online) EDU520 Design výzkumu EDU510 Advanced Learning Theories EDU530 Zlepšení instrukce Law School EDU585 EDU590 Posouzení učení Student EDU540 Gramotnost Instruction EDU550 Curriculum Stavebnictví EDU596 Action Research II Váš Mistr vzdělávání (M.Ed.) stupeň při práci Tento program vás připraví na National Board certifikaci pomocí Národní rada pro profesní standardy Teaching jako ústřední bod učebních osnov. Bude také připravit, aby se stal mistrem učitelem přímo ve Vašem školní čtvrť, a mohou také nárok, aby se stal osnovy a instrukce režisér přímo ve Vašem okresu. To nesplňuje požadavky Missouri pro správní certifikaci budova úrovni. Požadavky na přijetí - Vyplněná žádost - Přijímací esej - aktuální životopis nebo pracovní zkušenosti souhrn - Oficiální přepisy (2,5 GPA nebo vyšší) poštou z vysoké školy / univerzity jste absolvoval [-]

MA Ve Výuce Angličtiny Na Sebevzdělávání (virtuální)

Universidad de La Sabana, Department of Foreign Languages and Cultures
Online forma Denní studium 2 let January 2017 Kolumbie Podíl

Absolventi Master s výukou angličtiny pro Self-nařídil učení u univerzity La Sabana jsou vysoce kompetentní odborníky v humanitních oborech. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. MA ve výuce angličtiny na sebevzdělávání (Virtual) ŽADATEL PROFIL Kandidát na Masters ve výuce angličtiny pro učení-Self-režie na univerzitě v La Sabana Professional je praktický učitel buď učit angličtinu, nebo výuku obsahu, zájem být průkopníkem v zavádění modelů pedagogické které mu umožní reagovat na výzvy znalostní společnosti. To se odrazí v učení návyky pro život sám a své studenty prostřednictvím použití špičkové technologie nástrojů. Profesní profil Absolventi MA ve výuce angličtiny na sebevzdělávání University of La Sabana jsou vysoce kompetentní odborníky v humanitních oborech, pedagogiky a investigación.Ellos spoléhat na jasné interdisciplinární přehled o své praxe, které jim umožní provádět procesy reflexe a výzkumu pokračuje strukturované, a podporovat jeho vlastní dokonalost a neustálé zdokonalování své komunikativní kompetence v angličtině. Absolventi Master vést kreativní a inovativní řešení v jejich praxi a podporovat rozvoj návyků self-řídil a celoživotního vzdělávání ve svých studentů prostřednictvím využívání technologických nástrojů. Především, podporovat komplexní vzdělávání lidí, kteří mohou řešení výzev dnešní znalostní společnosti při plném respektování lidské důstojnosti jakožto základního principu. Tyto dovednosti vedou k průběžné aktualizace a lepší komunikace a spolupráce s kolegy a studenty, poskytuje jim nástroje nabídnout řešení, která splňují požadavky na jejich vyučování a učení zkušenosti a přispět k realizaci vzdělávacích projektů v jejich institucích. Diplom v TESOL udělený Anaheim University osvědčuje mezinárodní standardy absolventů, což jim konkurenční výhodu a širší vizi v různých profesních kontextech. Požadavky na přijetí PŘIHLÁŠKY Vítáme registraci odborníků v současné době účastní v jakékoli oblasti výuky angličtiny nebo anglický obsah. Vstupní požadavky jsou: Bakalářský titul v oboru výuky jazyků, nebo v jakékoli jiné oblasti. Kompetence ekvivalent anglického B2 nebo vyšší podle Společného evropského referenčního rámce. Základní znalost informačních technologií a komunikace (MS Office, Internet, e-mail) 24 hodin přístup k počítači a internetu (povinné) ECHA ZAHÁJENÍ Další kohorta: (semestr druhý rok 2014) Výuka začíná 2. září 2014. Indukční dny 19.srpna 29 2014. [-]

Magisterský Titul V Oboru Pedagogických Vědách - Specializací V Pedagogický Dozor V Jazykovém Vzdělávání

University of Minho - Institute of Education
Online forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, plocha Obory pedagogický dozor v jazykovém vzdělávání, je Masters pro další vzdělávání učitelů mateřských škol a učitelů v oblasti jazyků. [+]

Cyklus studií, vedoucí k Magisterský titul v oboru pedagogických věd, plocha Obory pedagogický dozor v jazykovém vzdělávání, je Masters pro další vzdělávání učitelů mateřských škol a učitelů v oblasti jazyků. Mistr si klade za cíl: podporovat získání a rozvoj znalostí v oblasti dozoru, se zvláštním důrazem v kontextu vzdělávání v jazycích; podporovat rozvoj dovedností sebe - vzdělávání učitelů, založených na výzkumu a vzdělávání v jazycích; podporovat odborné vzdělávání vzdělavatelů učitelů pro učitele základních a středních škol; podporovat výzkum a inovace v oblasti dohledu v jazykovém vzdělávání. Kombinace oblasti příčné a specifického vzdělávání Mistr postupně rozvíjí dovednosti v oblasti dohledu, vzdělávání a výzkumu rozměrů. Dokončení první rok poskytuje studentům postgraduální diplom v pedagogický dozor v jazykovém vzdělávání. Úspěšné dokončení magisterského studijního programu se uděluje magisterský titul v oboru pedagogických věd. [-]

Master Příprava Učitelů Všeobecně Vzdělávacích Předmětů Na Nižších A Vyšších Středních škol: Anglický Jazyk + Hudba

Charles University in Prague Faculty of Education
Campus forma Denní studium October 2016 Česká republika Praha

Odbornost jádro vyučované v rámci studie MA navazuje na předcházející BA studijního programu a sestává ze sady symbioticky propojených lingvistických, literárních a didaktických disciplín, jejichž cílem je dát absolvent značné znalosti ve všech těchto, v korespondenci na úrovni ŘO. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Anglický jazyk Odbornost jádro vyučované v rámci studie MA navazuje na předcházející BA studijního programu a sestává ze sady symbioticky propojených lingvistických, literárních a didaktických disciplín, jejichž cílem je dát absolvent značné znalosti ve všech těchto, v korespondenci na úrovni ŘO. hudba Cílem je vychovat absolventa, který je schopen učit hudbu na všech druhů a stupňů škol. Studie je svázán s předchozí bakalářské studium, se soustředila na získávání speciální hudební znalosti a schopnosti. Magisterské studium stupeň se zaměřuje ve spolupráci s pedagogicko-psychologických předmětů a praxi v základních a středních školách k rozvoji hudebních pedagogických dovedností. Subjekty brát v úvahu pedagogického zaměření magisterského studia. Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení 1.. Zkouška v prvním předmětu - maximální skóre 30 bodů. 2. Zkouška z druhého subjektu - maximální skóre 30 bodů. 3. Ústní zkouška - posuzování obecné povědomí žalobců pedagogiky a psychologie, a jejich motivace ke studiu vybraných předmětů - maximální skóre 30 bodů. Celkové skóre - 90 bodů maximum. Anglický jazyk Přijímací zkouška se provádí jako psaného textu skládající se z jazykové a literární část. Jazyková část (Langue disciplíny): analýza textu s ohledem na jeho fonetické, morfologické, lexikologické a syntaktických aspektů. Úspěšný žadatel musí být dobře zběhlý ve všech základních disciplínách v rámci anglického jazyka systému (fonetika, fonologie, lexikologie, morfologie a syntax). Jazyková zkouška Olovnice toho, jak uchazeči příslušné terminologie, jejich schopnost správně vysvětlit různé systémové jevy v rámci svého původního kontextu a dát praktickou ukázku používat nějakou konkrétní jazykový materiál. Test obsahuje také teoretické syntaxi (semi-větné konstrukce, negace, slovosled a funkční větu, atd.) Literární část testu Olovnice informovanost žadatelů literatury a literární historie, a to v oblasti anglické a americké literatury (vývojové tendence, klíčové zástupců a kanonických děl, historický kontext, atd) ze svých historických počátků po současnost. hudba 1.. Interview (max. 15 bodů) - hudební teorie, harmonie, hudební formy, dějiny hudby (max. 10 bodů) - popis výrobků pro osobní potřebu hudebního zážitku a plány (max. 5 bodů) 2. Audition (max. 15 bodů) - instrumentální (klavír nebo housle povinné, jiné nástroje fakultativní) a vokální výkon v celé délce cca 10 minut Pedagogika a psychologie Ústní zkouška - posuzování obecné povědomí žalobců pedagogiky a psychologie, a jejich motivace ke studiu vybraných předmětů - maximální skóre 30 bodů. Podmínky pro přijetí Uchazeči jsou přijímáni ke studiu, pokud splní všechny požadavky pro přijetí: podat žádost včas a se všemi potřebnými údaji a doplňků, doručit ověřenou kopii o absolvování bakalářského studijního programu, složit přijímací zkoušku a dosáhnout alespoň jeden bod v každé části a dosáhnout požadovaného počtu bodů určený děkanem, aby splňoval všechny ostatní podmínky uvedené v daném oboru. [-]

Velitel Vzdělávání - Vyučování A Učení - Vzdělávací Technologie A On-line Výuka

Liberty University Online
Online forma Denní studium October 2016 Spojené státy americké Lynchburg

Zasloužit si Master of výchova ve vyučování a učení se zaměřením na didaktické techniky a online poučení z Liberty University Online, a stát se součástí rostoucího, dynamický vzdělávací kariéry. [+]

Zasloužit si Master of výchova ve vyučování a učení se zaměřením na didaktické techniky a online poučení z Liberty University Online, a stát se součástí rostoucího, dynamický vzdělávací kariéry. Program kurzy začlenit nejmodernější technologie pomoci studentům pochopit, jak integrovat nejnovější aktualizace v technologii do vysokého školství dnes. Absolventi budou dobře připraveni vyniknout v oblasti technologií v oblasti vzdělávání a osvojíte dovednosti ve velké poptávce v oblasti vysokoškolského vzdělávání dnes. Potenciální Kariéra Fields: Školní Technology Director, škola Technology Specialist, technologie instruktor Politiky boje proti diskriminaci [-]

Magisterský Studijní Program V Oblasti Vzdělávání Učitelů, M.Ed.

University of Tampere
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Finsko Tampere

Program si klade za cíl posílit rozvoj odborných znalostí v oblasti výuky a učení, a je určen pro formálně kvalifikovaných učitelů se zájmem o rozšíření a prohloubení jejich profesní kompetence. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Naneste na 14. prosince 2015 - 27. ledna 2016 Koordinační školy: škola vzdělání Doba trvání: dva akademické roky Program Období: podzimní semestr 2016 - jarní semestr 2.018 Rozsah: 120 kreditů / kreditů Program si klade za cíl posílit rozvoj odborných znalostí v oblasti výuky a učení, a je určen pro formálně kvalifikovaných učitelů se zájmem o rozšíření a prohloubení jejich profesní kompetence. Program se zaměřuje na různé aspekty vzdělávání, včetně společenských a globálních podmínek pro učení a vzdělávání, učební plán studií, hodnocení a kvalita vzdělávání, vedení a aktuálního výzkumu. Studenti jsou opatřeny pochopení a kompetencí realizovat nejlepší prvky renomovaného finský školského systému v různých kontextech. Získají rozsáhlou porozumění ve vztazích mezi učení, učení a osnov, a kompetence rozvíjet individuální a kolegiální odborné znalosti v oblasti školní komunity. Škola školství je výzkum a vzdělávací komunita, s nejlepší společenské a kulturním kruhům a oddaný zkoumání a analyzování změny ve vzdělávání a ve společnosti. Výzkum na škole se zaměřuje na změny a transformačních procesů probíhajících ve společnosti a ve vzdělávacích prostředích, a to jak v národním a mezinárodním kontextu, a na aktivní roli vzdělání v této změny. Výsledky výzkumu, projekty a vývojových aktivit ovlivňují společnost a kvality vzdělávání na všech úrovních vzdělávání. Program čerpá ze své silné spojení s up-to-data výzkumu a finského školského systému, stejně jako širokou škálu profesionálních znalostí a zkušeností učitelů a pořádající jednotky. Ti absolvování programu budou mít znalosti a schopnosti k rozvoji inovativních vzdělávacích postupů, učební plány a škol odborných učitelů, mentorů či organizátory učení. Způsobilost Kritéria způsobilosti, aby studijní program magisterského vzdělávání učitelů se skládá ze dvou částí: Univerzita v Tampere všeobecná kritéria způsobilosti a kritéria způsobilosti specifických pro jednotlivé programy. Kritéria specifických pro jednotlivé programy upřesnit a / nebo doplnit obecná kritéria. Žadatelé musí splňovat oba, aby mohly být považovány za způsobilé. Obecné způsobilosti: Chcete-li mít nárok žádat o magisterského programu na UTA, žadatel musí mít dokončený level university bakalářský titul nebo ekvivalent v oblasti požadovaného programu, nebo v úzce související téma A plynulost v angličtině dostatečně pokročilý pro akademické studium. Bakalářský diplom nebo musí být dokončeno v době, kdy začíná program. Pokud je studijní není dokončena do konce lhůty pro podávání žádostí, žadatel může být přijat do programu za podmínky, že on / ona pošle úředně ověřenou kopii certifikátu studia do kanceláře škole od 29. července 2016. Pokud certifikát není vydán v angličtině, finštině nebo švédštině, úředně potvrzena, úplné a přesné překlad do jednoho z těchto jazyků musí být zahrnuty. Certifikát Stupeň musí dosáhnout kancelář školy ve stanovené lhůtě. Úspěšný žadatel bude v tomto případě, nejprve obdrží oznámení o podmíněném přijetí a později oficiální dopis o přijetí, jakmile certifikát míra dosáhla kancelář školy. Kritéria způsobilosti Program-specifické: Chcete-li být způsobilí požádat o studijní program magisterský ve vzdělávání učitelů, žadatel musí mít: bakalářského nebo vyšší vysokoškolský diplom z univerzity nebo vysoké školy aplikovaných věd (nutná žádná zvláštní pole), A formální pedagogickou kvalifikaci (certifikaci) v zemi, kde bylo vydáno osvědčení o stupeň bakalářský. Uchazeči musí zaslat oficiální certifikát nebo popis obsahu jejich formální pedagogické kvalifikaci, a poskytnout odkaz na webovou stránku, kde lze tuto informaci ověřenou (univerzity, ministerstva, atd.) [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání Učitelů Pro Sekundární Vzdělávání

Universidad Isabel I
Online forma Denní studium 3 semestry October 2016 Španělsko Burgos

Náš mistr, originální, kreativní a odlišný od jakéhokoli jiného nabídce, je jádro skupiny, školení zaměřená na lepší přípravu našich studentů na praxi výuky funkce a navíc také pro přístup k učitelské profesi ( opozice). [+]

Náš mistr, originální, kreativní a odlišný od jakéhokoli jiného nabídce, je jádro skupiny, školení zaměřená na lepší přípravu našich studentů na praxi výuky funkce a navíc také pro přístup k učitelské profesi ( opozice). Předměty v Masters zápas, když jeho obsah je vhodné, s cvičení z opozice, pro které jsou speciálně připraveny naše studenty. Oba ve svých předmětech, jako v období Praktikum a TFM, náš Pán je objednat nejen v čistě teoretickém obsahu, ale připravuje pro vytváření studijních plánů, plány, rozvojové plány lekce, praktické cvičení, ústní prezentace a písemná cvičení. Stručně řečeno, připravený přímo, být dobrý učitel a jste dostatečně připraveni na první zkoušce, část A a pro obě strany, A a B, ve druhém testu. Mistr může být také doplněna o kurzech Univerzity Výuka Kvalifikační platných dokázat zásluhy v opozici a prezidentských administrativ, a jiných výzev k zásluh. ... [-]


Ms Ve Vzdělávání - Výuka Anglického Jazyka Studentů (stupně K-12)

Walden University
Online forma Denní studium Spojené státy americké

Jste pravděpodobně již setkali studentů ve třídě pro něž je angličtina druhým jazykem. Rostoucí populace K-12 anglicky psaných studenty (loket), ve Spojených státech představuje nové možnosti pro [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Jste pravděpodobně již setkali studentů ve třídě pro něž je angličtina druhým jazykem. Rostoucí populace K-12 anglicky psaných studenty (loket), ve Spojených státech představuje nové možnosti pro školy a učitele na odhalení a obejmout kulturní a jazykovou rozmanitost, aby všichni studenti přinášejí do učebny. Walden je Master of Science ve vzdělávání se zaměřením na výuku anglického jazyka si studenti cizích jazyků nabízí možnost zkoumat strategie, které vám pomohou splnit jedinečné potřeby ELL studentů ve třídě. Aby odrážela odborné pokyny stanovené ze strany učitelů angličtiny pro mluvčí jiných jazyků (TESOL), může to specializace pomůže vytvořit K-12 vzdělávací prostředí, které jsou ochotny přijmout a efektivní pro všechny studenty. Díky této specializaci, můžete: - Objevte strategie identifikovat, interpretovat a hodnotit jazykové proficencies z anglických studentů v K-12 třídy. - Přečtěte si, jak se přizpůsobit aktuální návody techniky a studijní materiály pro tyto studenty. - Prozkoumat způsoby, jak zlepšit spolupráci mezi rodinami ELL studenty a zaměstnanci školy. - Design vzdělávací prostředí, které splňují potřeby kulturně a jazykově rozmanité studentů. Získané dovednosti, znalosti Walden je plně on-line MS ve vzdělávání Program se soustředí na strategie, které mají vést k větší výkony žáka a úspěch učitelů. Specializace v programu se naučit pokročilé dovednosti, které jsou určeny ke zlepšení učení žáků. Každá specializace oblast podporuje pedagogy, aby své nové dovednosti k testu v aktuální třídě a školní prostředí a neustále napadat výsledky vyučování a učení. Absolventi tohoto programu budou připraveny: - k léčbě studenty spravedlivě, rozpoznávat jednotlivé rozdíly, které odlišují jednu studenta od druhého a úpravu jejich praxe založená na pozorování a poznání zájmů svých žáků, schopnosti, dovednosti, znalosti, rodinné situace, a peer vztahy. - Vytvořit více cest na předmětech, které vyučují, a to prostřednictvím svých znalostí o tom, jak je vytvořen objekt, organizovaný, spojena s jinými obory, a aplikuje se nastavení v reálném světě. - Správa a sledování učení žáků vytvářet, obohatit, udržovat a měnit nastavení instruktážní zachytit a udržet zájem svých studentů a aby co nejefektivnější využití času. - Kreslení na znalosti lidského rozvoje, předmětu a výuky, a porozumění studentů, aby se principiální rozhodnutí o tom, zvukové praxe. - Přispět k účinnosti škole pracuje spolupracovat s rodinami, komunitou, a dalších odborníků na vzdělávací politiku, rozvoj studijních programů a rozvoj zaměstnanců. [-]

MA V Oblasti Aplikované Lingvistiky K Výuce Angličtiny

Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Online forma Kombinované 25 - 30 měsíců Španělsko

MA v aplikované lingvistiky k výuce angličtiny jako cizího jazyka - přispět k tomuto účelu University of Jaén nabízí se sponzorstvím Fundación Universitaria Iberoamericana .... [+]

MA v aplikované lingvistiky k výuce angličtiny jako cizího jazyka

S ohledem na stav jazyk mezinárodní komunikace, která zaujímá v angličtině na světě, je povinnost nabídnout kvalitní vzdělávání pro rozvoj profesionálů, kteří se věnují výuce.

Chcete-li přispět k tomuto účelu University of Jaén nabízí se sponzorstvím Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER) MA v oboru aplikované lingvistiky k výuce angličtiny jako cizího jazyka (MLAEILE), jehož cílem je reagovat na tuto skutečnost a aktuální vzdělávací potřeby učitelů. Tento pán byl schválen podle konvergenčních kritérií v Bologni a oficiální uznání ze všech zemí Evropské unie. ... [-]


Master in Foreign Language Acquisition and Teaching

Northern (Arctic) Federal University
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Rusko Arkhangelsk

[+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. [-]

Magistr Výuky (primární)

University of Newcastle
Campus forma Denní studium 2 let January 2017 Austrálie Newcastle

Master of Výukový program Vás připravuje ve třídě, a zahrnuje dvě období praktické výuce ve školách. Podle NSW ministerstvo školství, poptávka po učitelích je zvláště silná ve střední oblasti výuky matematiky, vědy, techniky, angličtina, speciální vzdělávání, právní studia, ekonomií a obchodu. [+]

Učitelé jsou v poptávce

Nyní je nejlepší čas pro vás dostat do výuky. Učitelé jsou v poptávce na národní i mezinárodní úrovni, a tento požadavek je jen očekávat zvýšení jak stávající výuku pracovníků dosáhne důchodového věku.

Podle NSW ministerstvo školství, poptávka po učitelích je zvláště silná ve střední oblasti výuky matematiky, vědy, techniky, angličtina, speciální vzdělávání, právní studia, ekonomií a obchodu.

Nicméně, mohou učitelé ze všech středních subjektů, jakož i učitelů základních škol najít práci, často plný úvazek, a jistě jako příležitostné a dočasné učitelů během NSW. Podobné příležitosti pro absolventy vysokých škol existují v celé území státu a systémů vzdělávání, stejně jako v katolické a soukromé školy. ... [-]


Master TESOL

Mongolia International University
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Mongolsko Ulaanbaatar

TESOL program vypadá doplnění studenty "pochopení obou anglických a non-anglický-mluvící kultury prostřednictvím různých způsobů výkladu a vyjadřování.Program také umožňuje [+]

Mistr TESOL TESOL program vypadá doplnění studenty "pochopení obou anglických a non-anglický-mluvící kultury prostřednictvím různých způsobů výkladu a vyjadřování. Program také dává studentům příležitost prozkoumat svůj vlastní jazyk a kulturu prostřednictvím interakce se studenty z jiné kultury. Náš program je navržen tak, aby připravit TESOL odborníky pro základní, střední, vysoké školy nebo úrovně.

Požadavky na přijetí Každý žadatel potřebuje minimálně 500 bodů na TOEFL (PBT), aby v se zapsat do tohoto programu. Také se může student s přijatelnou TEPS skóre zapsat do tohoto programu. Tyto TEPS může být pořízena student na MIU. Vstup do kontingentu programu MA na pre-existing plynně anglicky (č. konverzace / složení kurzu).... [-]