Magisterské studium Učitelství - Magisterské studium Učitelství hledejte zde!

Magisterské studium Učitelství - Zde naleznete magisterské studium Učitelství

Učitelství

Výuka je pole pro ty, kteří chtějí něco změnit, a to nejen pro jednotlivé studenty, ale i ve světovém měřítku v naší propojené budoucnosti. Program, který slibuje poskytnout základní dovednosti a kvalifikace potřebné pro úspěch ve vzdělávání, je mistr ve výuce. Ať už je to na základních školách, středních školách, soukromých vysokých škol nebo veřejných vysokých škol, páni ve výuce otevírá dveře do placenou profesionální dráhy v oblasti vzdělávání.

Mistři v výukové programy jsou nabízeny na univerzitách a institucích po celém světě, v Austrálii, Bruneu, Německu, Irsku, Izraeli, Kazachstánu, Malajsii, Nizozemí, Singapuru, Španělsku, Turecku, Velké Británii, USA a další. Mistři ve výuce studijních programů jsou k dispozici na plný úvazek, částečný úvazek, nebo dokonce on-line distanční formě studia.Studenti se uplatní ve všech nejaktuálnější odborné vyučovací metody, se silným důrazem na praktické vzdělávání a reálného světa získávání dovedností, Masters ve výuce kandidátů učit se praxí.

Máte-li usilovat o uspokojení profesní dráhu ve výuce a již dokončili bakalářský titul v oboru příbuzném oblast, v Masters výuky je studijní program, který bude poskytovat základní dovednosti a kvalifikaci řešit žádné profesní výzvy. Přejděte dolů a klepněte na položku se dozvíte více o Masters v výukových programů dnes!

Čtěte více

Magistr V TESOL

Bath Spa University
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2016 Spojené království Bath + 1 více

MA Výuka angličtiny pro mluvčí jiných jazyků (TESOL), program je určen pro lidi, kteří chtějí učit angličtinu jako druhý [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Proč studovat Výuka angličtiny pro mluvčí jiných jazyků (TESOL)? MA Výuka angličtiny pro mluvčí jiných jazyků (TESOL), program je určen pro lidi, kteří chtějí učit angličtinu jako druhého nebo cizího jazyka, nebo dále rozvíjet TESOL kariérní vyhlídky. MA TESOL na Bath Spa University je jedním z mála TESOL programů ve Velké Británii, která zahrnuje komponentu výukové praxe a je určen jak pro zkušené učitele a ty s malou nebo žádnou předcházející pedagogické praxe. Cílem programu je rozvíjet důvěru, dobře informovaná, vynalézavý vyučovací jazyk lékařů, kteří jsou schopni navrhnout a výuku komplexní jazykové programy. Zároveň budete rozšiřovat svůj vlastní vědomostní základnu a zapojit se do nezávislého výzkumu do své vlastní praxe a nastavení. Program uznává a oceňuje své profesní, kulturní a životní zkušenosti a budete rozvíjet a zkoumat tyto zkušenosti během programu. Tím se zvýší vaše odborné znalosti a porozumění prostřednictvím reflexe, podporovaný teoretické vstupy a praktické aplikace. Specifické profesní rozvoj kontextu je důležitým prvkem v programu, jak jsme vás připraví na návrat do domovské země s adaptabilní znalostní základny pro konkrétní nastavení. Vstupní požadavky Studenti budou obvykle mít dobrý bakalářský titul (alespoň 2:01) ve vhodném specializace uznaného vysoké škole. Výuka zkušenosti jsou vítány, ale nejsou nezbytné. Akreditace předchozího učení (APL), mohou být nabízeny, pokud jste úspěšně dokončili předchozí úroveň 6 nebo 7 modulů na jiné vysoké škole. Budeme vyžadovat plnou přepis ze zadávacího univerzity. Je také možné získat akreditaci pro jiné druhy profesního rozvoje by kompilace nezávislé studie portfolio profesního rozvoje (APEL - akreditace předchozího zkušenostního učení). Studenti, kteří chtějí, aby se nezávislé studie modul v prvním trimestru těhotenství, musí předložit důkaz o pedagogické praxe ve formě dopisu z minulého / současného zaměstnavatele. Rozhodnutí povolit studentovi sledovat nezávislou volbu studie bude pořízena v Award Leader po projednání se studentem a s ohledem na důkazy poskytnuté. Zahraniční studenti, jejichž mateřským jazykem není angličtina, musí mít minimální jazykovou úroveň IELTS 6.5 nebo ekvivalentní. Pracovní příležitosti Studenti, kteří absolvují MA TESOL bude mít mnoho pracovních příležitostí, včetně: výuka anglického jazyka (všeobecné nebo specializované), trenér učitel jazyků, materiálů psaní, rozvoj studijních programů, jazykové učebnice editor, ředitel studia / zástupce ředitele studia, doktorské studium. [-]

Magistr V Vědách Vzdělávání - Teorie, Praxe A Hodnocení Výuky

University of Nicosia
Campus forma Denní studium 3 semestry September 2016 Řecko Athény Kypr Nicosia + 2 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. [+]

Splatnost (roky): 1,5 let Kvalifikace: Vzdělávací vědy: teorie, praxe a vyhodnocení instrukce (MED, 1,5 let nebo 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (magisterské studium) Jazyk výuky: Řecký Forma studia: Full a na částečný úvazek Minimální Kredity: 30 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: 7.1 Účel Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec. 7.2 Cíle 1. Podporovat a kvalitní podporu výuky prostřednictvím analýzy sociologických, filozofických a psychologických předpokladů, pokud jde o organizaci, vedení a hodnocení výuky. 2. Chcete-li přispět k modernizaci výuky, vedení a které plní poradní úlohu jak v rozvojových programů na úrovni školy a z hlediska organizace, vedení a hodnocení výuky. 3. Prohloubit výsledky výzkumu, jakož i metodologické otázky týkající se organizace a vedení výuky. 4. Chcete-li využívat nejnovější technologie pro výuku a studijní účely. 5. Prohloubení otázkách odborné znalosti, výrobní úspěchy eseje, analýzu a dokumentaci výsledků učení a monitorování studijní pokrok studentů. 6. Aplikovat různé techniky systematického pozorování a hodnocení výuky. 7. Prohloubit znalosti o otázkách, které souvisejí s pedagogické vedení a pracovníků vývoje. 8. Cvičení úlohu "katalyzátoru", aby kvalita výuky, kultury školy a školní vize a rozvoje školní jednotky jako celku. 9. Kriticky zkoumat vzdělávací výsledky výzkumu a jejich důsledky v každodenní práci školy jednotky a organizovat své vlastní úsilí v oblasti výzkumu. Kariérní vyhlídky: Absolventi programu mají následující možnosti: 9.1 Chcete-li usilovat o vedoucí pozici na úrovni školy (např Manager Assistant Manager) a / nebo ministerstvo školství a kultury (např Inspektor). 9.2 Chcete-li pracovat jako trenéři na pedagogickém institutu. 9.3 Pochopit akademické pozici na vysoké škole. Přístup k dalšímu studiu: Absolventi programu mohou sledovat doktorské studium. [-]

MA Ve Výuce Angličtiny Na Sebevzdělávání (virtuální)

Universidad de La Sabana, Department of Foreign Languages and Cultures
Online forma Denní studium 2 let January 2017 Kolumbie Podíl

Absolventi Master s výukou angličtiny pro Self-nařídil učení u univerzity La Sabana jsou vysoce kompetentní odborníky v humanitních oborech. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. MA ve výuce angličtiny na sebevzdělávání (Virtual) ŽADATEL PROFIL Kandidát na Masters ve výuce angličtiny pro učení-Self-režie na univerzitě v La Sabana Professional je praktický učitel buď učit angličtinu, nebo výuku obsahu, zájem být průkopníkem v zavádění modelů pedagogické které mu umožní reagovat na výzvy znalostní společnosti. To se odrazí v učení návyky pro život sám a své studenty prostřednictvím použití špičkové technologie nástrojů. Profesní profil Absolventi MA ve výuce angličtiny na sebevzdělávání University of La Sabana jsou vysoce kompetentní odborníky v humanitních oborech, pedagogiky a investigación.Ellos spoléhat na jasné interdisciplinární přehled o své praxe, které jim umožní provádět procesy reflexe a výzkumu pokračuje strukturované, a podporovat jeho vlastní dokonalost a neustálé zdokonalování své komunikativní kompetence v angličtině. Absolventi Master vést kreativní a inovativní řešení v jejich praxi a podporovat rozvoj návyků self-řídil a celoživotního vzdělávání ve svých studentů prostřednictvím využívání technologických nástrojů. Především, podporovat komplexní vzdělávání lidí, kteří mohou řešení výzev dnešní znalostní společnosti při plném respektování lidské důstojnosti jakožto základního principu. Tyto dovednosti vedou k průběžné aktualizace a lepší komunikace a spolupráce s kolegy a studenty, poskytuje jim nástroje nabídnout řešení, která splňují požadavky na jejich vyučování a učení zkušenosti a přispět k realizaci vzdělávacích projektů v jejich institucích. Diplom v TESOL udělený Anaheim University osvědčuje mezinárodní standardy absolventů, což jim konkurenční výhodu a širší vizi v různých profesních kontextech. Požadavky na přijetí PŘIHLÁŠKY Vítáme registraci odborníků v současné době účastní v jakékoli oblasti výuky angličtiny nebo anglický obsah. Vstupní požadavky jsou: Bakalářský titul v oboru výuky jazyků, nebo v jakékoli jiné oblasti. Kompetence ekvivalent anglického B2 nebo vyšší podle Společného evropského referenčního rámce. Základní znalost informačních technologií a komunikace (MS Office, Internet, e-mail) 24 hodin přístup k počítači a internetu (povinné) ECHA ZAHÁJENÍ Další kohorta: (semestr druhý rok 2014) Výuka začíná 2. září 2014. Indukční dny 19.srpna 29 2014. [-]

Magisterský Titul V Oboru Pedagogických Vědách - Specializací V Pedagogický Dozor V Jazykovém Vzdělávání

University of Minho - Institute of Education
Online forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, plocha Obory pedagogický dozor v jazykovém vzdělávání, je Masters pro další vzdělávání učitelů mateřských škol a učitelů v oblasti jazyků. [+]

Cyklus studií, vedoucí k Magisterský titul v oboru pedagogických věd, plocha Obory pedagogický dozor v jazykovém vzdělávání, je Masters pro další vzdělávání učitelů mateřských škol a učitelů v oblasti jazyků. Mistr si klade za cíl: podporovat získání a rozvoj znalostí v oblasti dozoru, se zvláštním důrazem v kontextu vzdělávání v jazycích; podporovat rozvoj dovedností sebe - vzdělávání učitelů, založených na výzkumu a vzdělávání v jazycích; podporovat odborné vzdělávání vzdělavatelů učitelů pro učitele základních a středních škol; podporovat výzkum a inovace v oblasti dohledu v jazykovém vzdělávání. Kombinace oblasti příčné a specifického vzdělávání Mistr postupně rozvíjí dovednosti v oblasti dohledu, vzdělávání a výzkumu rozměrů. Dokončení první rok poskytuje studentům postgraduální diplom v pedagogický dozor v jazykovém vzdělávání. Úspěšné dokončení magisterského studijního programu se uděluje magisterský titul v oboru pedagogických věd. [-]

Magistr Výuky V Sociálních Vědách

University of Twente
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Nizozemsko Enschede

Tento Master of výuky v programu sociálních věd umožňuje účastníkům, aby se stal učitele společenských věd tím, že získá prvotřídní učitelskou kvalifikaci. Jste pak aprobaci pro výuku ... [+]

Už jste někdy přemýšleli o studiu na kvalifikaci, které vám umožní naučit společenských věd?

 

Tento magisterský program umožňuje účastníkům, aby se stal učitele společenských věd tím, že získá prvotřídní učitelskou kvalifikaci. Jste pak aprobaci pro výuku společenských věd na středních školách a vyšších odborných vzdělávacích programů na vysokých školách aplikovaných věd.

 

Program je plný úvazek po dobu jednoho roku. Je však také možné, aby dokončení tohoto programu na částečný úvazek, pokud se v současné době pracuje ve školství, nebo pokud jsou nabízeny učitelské místo při studiu. Vyučovacím jazykem je holandština.... [-]


Magisterský Studijní Program V Oblasti Vzdělávání Učitelů, M.Ed.

University of Tampere
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Finsko Tampere

Program si klade za cíl posílit rozvoj odborných znalostí v oblasti výuky a učení, a je určen pro formálně kvalifikovaných učitelů se zájmem o rozšíření a prohloubení jejich profesní kompetence. [+]

Naneste na 14. prosince 2015 - 27. ledna 2016 Koordinační školy: škola vzdělání Doba trvání: dva akademické roky Program Období: podzimní semestr 2016 - jarní semestr 2.018 Rozsah: 120 kreditů / kreditů Program si klade za cíl posílit rozvoj odborných znalostí v oblasti výuky a učení, a je určen pro formálně kvalifikovaných učitelů se zájmem o rozšíření a prohloubení jejich profesní kompetence. Program se zaměřuje na různé aspekty vzdělávání, včetně společenských a globálních podmínek pro učení a vzdělávání, učební plán studií, hodnocení a kvalita vzdělávání, vedení a aktuálního výzkumu. Studenti jsou opatřeny pochopení a kompetencí realizovat nejlepší prvky renomovaného finský školského systému v různých kontextech. Získají rozsáhlou porozumění ve vztazích mezi učení, učení a osnov, a kompetence rozvíjet individuální a kolegiální odborné znalosti v oblasti školní komunity. Škola školství je výzkum a vzdělávací komunita, s nejlepší společenské a kulturním kruhům a oddaný zkoumání a analyzování změny ve vzdělávání a ve společnosti. Výzkum na škole se zaměřuje na změny a transformačních procesů probíhajících ve společnosti a ve vzdělávacích prostředích, a to jak v národním a mezinárodním kontextu, a na aktivní roli vzdělání v této změny. Výsledky výzkumu, projekty a vývojových aktivit ovlivňují společnost a kvality vzdělávání na všech úrovních vzdělávání. Program čerpá ze své silné spojení s up-to-data výzkumu a finského školského systému, stejně jako širokou škálu profesionálních znalostí a zkušeností učitelů a pořádající jednotky. Ti absolvování programu budou mít znalosti a schopnosti k rozvoji inovativních vzdělávacích postupů, učební plány a škol odborných učitelů, mentorů či organizátory učení. Způsobilost Kritéria způsobilosti, aby studijní program magisterského vzdělávání učitelů se skládá ze dvou částí: Univerzita v Tampere všeobecná kritéria způsobilosti a kritéria způsobilosti specifických pro jednotlivé programy. Kritéria specifických pro jednotlivé programy upřesnit a / nebo doplnit obecná kritéria. Žadatelé musí splňovat oba, aby mohly být považovány za způsobilé. Obecné způsobilosti: Chcete-li mít nárok žádat o magisterského programu na UTA, žadatel musí mít dokončený level university bakalářský titul nebo ekvivalent v oblasti požadovaného programu, nebo v úzce související téma A plynulost v angličtině dostatečně pokročilý pro akademické studium. Bakalářský diplom nebo musí být dokončeno v době, kdy začíná program. Pokud je studijní není dokončena do konce lhůty pro podávání žádostí, žadatel může být přijat do programu za podmínky, že on / ona pošle úředně ověřenou kopii certifikátu studia do kanceláře škole od 29. července 2016. Pokud certifikát není vydán v angličtině, finštině nebo švédštině, úředně potvrzena, úplné a přesné překlad do jednoho z těchto jazyků musí být zahrnuty. Certifikát Stupeň musí dosáhnout kancelář školy ve stanovené lhůtě. Úspěšný žadatel bude v tomto případě, nejprve obdrží oznámení o podmíněném přijetí a později oficiální dopis o přijetí, jakmile certifikát míra dosáhla kancelář školy. Kritéria způsobilosti Program-specifické: Chcete-li být způsobilí požádat o studijní program magisterský ve vzdělávání učitelů, žadatel musí mít: bakalářského nebo vyšší vysokoškolský diplom z univerzity nebo vysoké školy aplikovaných věd (nutná žádná zvláštní pole), A formální pedagogickou kvalifikaci (certifikaci) v zemi, kde bylo vydáno osvědčení o stupeň bakalářský. Uchazeči musí zaslat oficiální certifikát nebo popis obsahu jejich formální pedagogické kvalifikaci, a poskytnout odkaz na webovou stránku, kde lze tuto informaci ověřenou (univerzity, ministerstva, atd.) [-]

Magisterský Titul Ve Výuce Angličtiny

La Universidad Latina de Costa Rica
Campus forma Denní studium February 2017 Kostarika San Pedro

Za ta léta, angličtina se stala univerzálním jazykem vědy a umění. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Za ta léta, angličtina se stala univerzálním jazykem vědy a umění. Spolupráce a výměna mezi kulturami, dělá většina lidí si uvědomují význam učit tento jazyk, aby vyhovovaly potřebám vysoce konkurenčním světě. Z výše uvedeného část základu nabídnout Master of Science ve vzdělávání s důrazem na výuku angličtiny. Příležitost pro profesionální a akademické růstu prostřednictvím cizího jazyka: To je příležitost pro odborné a akademické růst zaměřen na učitele obecně, což jim dává možnost, aby vytvořily jednotnou metodiku konceptů, technik a materiálů lépe využít zkušeností z vyučování a učení angličtiny jako druhého jazyka , Requisitos: Mají minimální požadovanou míru (bakalář nebo titul v angličtině, výuka angličtiny, lingvistiky v angličtině, lingvistiky Open, anglickou literaturu, překlady, sociálních věd a vzdělání věd) z právně uznávané univerzity v dané zemi nebo v zahraničí , V případě, že není absolvent v jednom ze závodů angličtina, musí předložit zkoušku odborné způsobilosti ve čtyřech jazykových dovedností. Originál a kopie titulu mediální výchovy. Originál a kopie titulu bakalářského studijního programu. Kopii dokladu totožnosti (občanský průkaz). Pas velikost fotografie. Curriculum Vitae. Sídlo společnosti: San Pedro Profil studenta: Posílit využívání čtyř jazykových dovedností v důsledku vystavení reálných situacích ve formálních i neformálních kontextech. Pochopení biologické, psychologické, sociální a kulturní prvky, které ovlivňují lidskou schopnost získávat, porozumět a tvořit jazyk. Rozvíjet výukové strategie pro výuku anglického jazyka na různých úrovních a postupy s ohledem na různé kontexty a teorie. Navržení osnovy na základě potřeb a požadavků cílové populace. Konstrukční nástroje pro vyhodnocování učení založené na principech formativní a sumativní hodnocení v oblasti anglického jazyka. Pochopit základní prvky etiky z osobního i profesního dimenze. Vyvinout prostředky učení, které reagují na teorií vyučování a učení se prostřednictvím informačních technologií a komunikace (ICT). Zhodnotit výukové zdroje ve výuce angličtiny na různých úrovních a způsobů a technických kritérií, jak bylo stanoveno odbornou praxí. Design výzkumné návrhy, které zahrnují kvantitativní a kvalitativní přístupy. Rozvíjet teoretické a metodologické východisko výzkumu, který reaguje na zájmy a potřeby doby. Profesionální zkušenost: Profesionální budoucnost tohoto závodu by měl být schopen trénovat vzdělávání profesionálům kritickým a flexibilní, schopný vyvinout smysluplnou výuku a učení angličtiny jako cizího jazyka v dynamickém kontextu na národní a mezinárodní úrovni postojem. [-]

Magistr Aplikované Lingvistiky A TESOL

University of Technology Sydney
Campus forma Denní studium Kombinované 1.5 - 3 let

UTS je předním poskytovatelem postgraduálních jazykových kurzů a gramotnosti, s akademiky, kteří jsou zveřejněny autory a mezinárodně uznávaných odborníků v oboru. Tento kurz splňuje potřeby rozvoje profesních širokého spektra jazykových učitelů angličtiny v Austrálii a mezinárodně, výuky dětí, dospívajících a dospělých. Kurz je zaměřen na současné modely jazykového vzdělávání a výuky, jakož i subjekty, které se konkrétně zaměřují na jazyku a lingvistice. Zaměřuje se na ty, kteří hledají počáteční učitelskou kvalifikaci ve výuce angličtiny pro dospělé mluvčí jiných jazyků, s umístěními odborné praxe v Austrálii nebo vybraných zahraničních institucí. Je také vhodný pro žadatele, kteří již jsou držiteli dokladu o pedagogickou kvalifikaci, a chtějí získat odborné vzdělání v oboru. Kurz se skládá z předmětů, které vybavit učitele dovednostmi a in-hluboké znalosti v oblastech pedagogické praxe, pedagogické gramatiky, globální Englishes, analýza diskurzu, fonologie a výslovnosti, výuky jazyků technologie, vývoj jazyka, jazyka pro specifické účely, a další. [+]

Tento kurz je navržen tak, aby splnily nezbytné odborné požadavky TESOL a aplikované lingvistiky polí. To je ideální pro potřeby účastníků s a bez pedagogických kvalifikací a zkušenostmi. Kurz nabízí flexibilní možnosti studia, s třídami se konala v době, vhodné pro studenty, pracující standardních plný úvazek hodin. Vybrané předměty jsou nabízeny prostřednictvím režimu vzdálenosti. Kurz výslovně splňuje potřeby studentů, pracují nebo kteří chtějí pracovat v následujících kontextech: práci s migranty a domorodých studenty na všech úrovních vzdělávání učitelů, kteří chtějí změnu disciplíny oblastí výukou angličtiny mimo Austrálii mezinárodní studenty, kteří chtějí studovat TESOL na magisterské úrovni. ... [-]


Magistr Ve Výuce A Výzkumu Na Vysokých školách

Universidad Sergio Arboleda
Campus forma Denní studium January 2017 Kolumbie Bogotá Santa Marta

Program má řadu institucionálních a mezinárodních úmluv: San Pablo CEU University, Španělsko, LASPAU - Harvard, University of Medellin a Autonomní univerzita [+]

Mistr ve výuce a výzkumu na vysokých školách

• Pro přípravu odborníků v různých oblastech znalostí, pedagogické základy, které pomáhají optimalizovat jejich učení.

• Pro přípravu odborníků v různých oblastech znalostí v založení a vědecko-výzkumné praxe, což jim umožní rozvíjet výzkumné projekty ve svém oboru.

• Rozvíjet výzkum procesů vedoucích k mezioborové práce ve výzkumných skupinách.

Mezinárodní smlouvy

Program má řadu institucionálních a mezinárodních úmluv: San Pablo CEU University, Španělsko, LASPAU - Harvard, University of Medellin a autonomní univerzita Mexiko, stejně jako různými smlouvami o výzkumných skupin, jako je například technologie Monterrey a La Trobe v Austrálii. ... [-]


Magistr Vyučování A Učení (podle Kurzu)

Taylor’s University
Campus forma 2 let January 2017 Malajsie Subang Jaya

Mistr vyučování a učení (MTL) z Fakultní Taylor 'je první svého druhu v Malajsii.Je to první program, který se houpal na magisterské úrovni, která je triangulated třemi domén [+]

Mistr vyučování a učení (podle kurzu)

Mistr vyučování a učení (MTL) z Fakultní Taylor 'je první svého druhu v Malajsii. Je to první program, který se houpal na magisterské úrovni, která je triangulovaný o třech oblastech znalostí: základní pedagogické znalosti, učení teritoriální studia a praxe reflexní kurzy. Tento trojrozměrný zážitek je navržen tak, aby představit studenty základních teorií ve výuce a učení a zároveň představit studenty na praxi ve třídách, kde se studenti dostanou k účasti, analýzy a vyslýchat teorie s on-site profesní rozvoj.

Informace o sledovaných standardů

Cíle

Mistr vyučování a učení (MTL) se zaměřuje na rozvoj pedagogů, kteří chtějí zlepšit své pedagogické dovednosti, rozšířit jejich duševní a odborné znalosti o interrelating vzdělávací teorie a praxe na podporu celoživotního vzdělávání úsilí a udržet svůj závazek jako instruktážní vůdců. Splňuje požadavky na rozvoj příslušných učitelů a vyrábět příslušné absolventy, které mohou zesílit dotaci z malajského vzdělávacího systému. ... [-]


Pokročilé Vzdělávací Studie

University of Aberdeen
Campus forma Denní studium 1 - 3 let August 2017 Spojené království Aberdeen

Program poskytnout odpověď na další profesní rozvoj potřebám plně kvalifikovaných pedagogů, kteří chtějí uplatnit své dovednosti a znalosti, zvýšit jejich odbornou praxi, a rozšířit jejich schopnost vést a formovat změny. [+]

Pokročilé Vzdělávací studie

Program poskytnout odpověď na další profesní rozvoj potřebám plně kvalifikovaných pedagogů, kteří chtějí uplatnit své dovednosti a znalosti, zvýšit jejich odbornou praxi, a rozšířit jejich schopnost vést a formovat změny.

Tento program je k dispozici na plný úvazek na kampusu programu.

Program Délka

MEd 180 kreditů PgDip 120 kreditů PgCert 60 kreditů

Cíle

Cílem programu je zlepšit a rozšířit odborné dovednosti, znalosti a porozumění účastníků v následujících způsobů:

Rozvoj pokročilé znalosti a porozumění současných vzdělávacích problémů a teorií Rozvoj kapacit pro analýzu kriticky důkazy a argumenty na podporu odborné rozhodnutí ve složitých a nejednoznačných situacích Aby uskutečnil informovanou, příspěvek na současných vzdělávacích debat a diskuzí Použití pokročilé znalosti a porozumění celé řady teoretických perspektiv a přístupů k posílení osobní odbornou praxi Rozvoj schopnosti utvářet a vést změny v různých politických a praxe nastavení Využívající možnosti využití výzkumu vytvářet odborné znalosti a zlepšit politiku a praxi ... [-]

Magistr školství (výzkumná Profil)

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2016 Kanada Rimouski Lévis + 1 více

Mistr školství poskytuje informace o různých výzkumných přístupů v oblasti vzdělávání, pochopit jejich hlavní základy a prohloubit znalosti v oblasti specializace. [+]

Mistr školství poskytuje informace o různých přístupech k pedagogického výzkumu, pochopit jejich hlavní základy a prohloubit své znalosti ve specializované oblasti vztahující se k jedné ze tří koncentrací: * Školské správy; akademické a sociální (nápravné); vyučování a učení. * Určeno pro studenty, kteří absolvovali Diploma in školské správy. Jejím cílem je také najít řešení problémů teoretické a praktické povahy, jakož i související odborné praxe jako pole pedagogických poznatků. cesty M.Ed., profil výzkum (s pamětí) MA v oblasti vzdělávání, výzkumu cesta (s pamětí) umožňuje výzkumný projekt (21 kreditů paměti) prohloubit své znalosti ve specializované oblasti vztahující se k pedagogických vědách. Tato dráha také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro výkon doktorského studia. M.Ed., profesní profil (s testováním) MA ve vzdělání, profesní dráhu (s testováním) umožňuje: prohloubit dovednosti, jako je mluvení ve škole a sociální adaptace, výuky učení či školské správy; seznámit se s výzkumného procesu vědy vzdělávání; k dosažení konkrétního intervenční projekt spojený s realitou se vyskytují v odborné praxi jako součást eseje 9 kreditů. Akademické a sociální vyrovnávací koncentrace poskytuje přístup k Asociace nápravného Quebec (ADOQ). publikum Master of vzdělávání je zaměřena na: učitelé; Administrátoři škola; psychoeducators; výchovné poradce; studenti se zájmem o práci v oblasti vzdělávání a to jak ve škole, než střední škole jako zainteresovaných stran nebo vědců. oblasti výzkumu Témata v rámci vysokého školství v postgraduálním studiu mohou být velmi rozmanité. Témata studie mohou zapsat do některého z následujících způsobů: škola a sociální přizpůsobování, nápravu; vedení školy, řízení a financování vzdělávání; Vývoj student a poznání; didaktika (francouzsky, matematiky, přírodních věd, sociálních studií, etika, hudba, atd); vyučování a učení; praktický výcvik (stáže); psaní, počítání; vytrvalost a akademický úspěch; učitelského povolání; psychologie, filozofie či sociologie vzdělávání; informačních technologií a komunikace v oblasti vzdělávání; atd. Pracovní příležitosti Kromě toho, že prohlubování domény nebo získat dovednosti v oblasti výzkumu, vyššího vzdělávání absolvovat programy zpřístupnit nebo usnadnit přístup k některým pracovních míst: pokrok ve své učitelské kariéry nebo zasahování do vzdělávání; Principy (je-li stupeň nebo Master of školství, koncentrace vedení školy); Učitel zdrojů na různých úrovních (v případě krátkého programu druhého cyklu ve speciálním vzdělávání a Master of vzdělání - profesionální profil - koncentrace akademické a sociální adaptace); školní poradce ve školním stravování; profesionální ve službě či jiných organizací vývoji, řízení a kontrolu výzkumných projektů a rozvoj vzdělávání; přednášející v univerzitních programů vysokoškoláka v oblasti vzdělávání (kurzy spojené s specialitou vyvinuté); College Education (je-li dostatečná disciplinární zaměření je ve vlastnictví); Profesionální univerzitních výzkumných projektů v oblasti vzdělávání; Profesor výzkum ve vzdělávání (pro ty, kteří sledují doktorské studium v ​​oboru, který odpovídá pozic nabízených na univerzitách). CÍLE Možnost M.Ed., výzkum profil, je navržen tak, aby studentovi nebo studenta: vědět, různé vzdělávací přístupy výzkumu; definovat a rozvíjet konkrétní výzkumný problém k tématu vybraných studií; poznat a pochopit hlavní teoretické základy jeho předmět studia; získat základní znalosti a být obeznámeni s příslušnými metodologie výzkumu v oblasti vzdělávání a tématu vybraných studií; plánovat a realizovat výzkumný projekt v oblasti jejich specializace; naučit se efektivně komunikovat výsledky své práce ve svých spisech nebo v seminářích, sympóziích a konferencích; rozvíjet dovednosti potřebné k trestnímu stíhání, pokud existuje, doktorské studium. [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání Učitelů Pro Sekundární Vzdělávání

Universidad Isabel I
Online forma Denní studium 3 semestry September 2016 Španělsko Burgos

Náš mistr, originální, kreativní a odlišný od jakéhokoli jiného nabídce, je jádro skupiny, školení zaměřená na lepší přípravu našich studentů na praxi výuky funkce a navíc také pro přístup k učitelské profesi ( opozice). [+]

Náš mistr, originální, kreativní a odlišný od jakéhokoli jiného nabídce, je jádro skupiny, školení zaměřená na lepší přípravu našich studentů na praxi výuky funkce a navíc také pro přístup k učitelské profesi ( opozice). Předměty v Masters zápas, když jeho obsah je vhodné, s cvičení z opozice, pro které jsou speciálně připraveny naše studenty. Oba ve svých předmětech, jako v období Praktikum a TFM, náš Pán je objednat nejen v čistě teoretickém obsahu, ale připravuje pro vytváření studijních plánů, plány, rozvojové plány lekce, praktické cvičení, ústní prezentace a písemná cvičení. Stručně řečeno, připravený přímo, být dobrý učitel a jste dostatečně připraveni na první zkoušce, část A a pro obě strany, A a B, ve druhém testu. Mistr může být také doplněna o kurzech Univerzity Výuka Kvalifikační platných dokázat zásluhy v opozici a prezidentských administrativ, a jiných výzev k zásluh. ... [-]


Magistr V Základní školy A Jazykové školy V Anglickém Jazyce

Masaryk University
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Česká republika Brno

Jednooborové studium je určeno pro absolventy bakalářského studijního programu Specializace v pedagogice, studijního oboru Učitelství cizích jazyků. [+]

Jednooborové studium je určeno pro absolventy bakalářského Specializace studijním programu v pedagogice, studijního oboru Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk, bakalářský studijní program Filologie, studijní obor Anglický jazyk a literatura na fakultách umění, výhledově bakalářské studijní program Specializace v pedagogice, studijní obor základní školy a Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury (dvouoborové studium) na pedagogických fakultách, prospektivně pro absolventy podobné oborů. [-]

Magistr Výuky

Universiti Brunei Darussalam, Sultan Hassanal Bolkiah Institute of Education
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Brunej Bandar Seri Begawan

Tento přední hrana Master of Teaching (MTeach) stupně je vysoký stav odbornou kvalifikaci pro vstup do učitelské profese. V návaznosti na disciplinárním znalostí a kritické analytické dovednosti vstupních absolvent studentů, MTeach je navržen tak, aby [+]

Velitel Výuky

 

Tento přední hrana Master of Teaching (MTeach) stupně je vysoký stav odbornou kvalifikaci pro vstup do učitelské profese. V návaznosti na disciplinárním znalostí a kritické analytické dovednosti vstupních absolvent studentů, MTeach je navržen tak, aby hlubokou znalost výuky a učení a vývoj účinných odborné znalosti. Připravuje učitele, aby učinit první krok na placenou kariéru cestě na vrchol této profese.

 

Klíčové vlastnosti

Integrace disciplinární znalostí absolventů vstupních kandidátů s magisterského studia na úrovni, jak se učit. Case-výuka, lekce studie, problém-based a poptávka učení, akční učení a výzkum. Důraz na reflektivní praxe. Praktické zkušenosti ve školách v celém programu - 2 dny v týdnu ve školách plus série odborné praxe bloků. Instruktáž o zkušené odborníky v partnerských školách. Výzkum Cvičení se skládá z řady opatření výzkumných cyklů určených ke zlepšení výuky a učení v hlavních učení oblasti kandidáta. ... [-]