Magisterské studium Učitelství - Magisterské studium Učitelství hledejte zde!

Magisterské studium Učitelství - Zde naleznete magisterské studium Učitelství

Učitelství

Výuka je pole pro ty, kteří chtějí něco změnit, a to nejen pro jednotlivé studenty, ale i ve světovém měřítku v naší propojené budoucnosti. Program, který slibuje poskytnout základní dovednosti a kvalifikace potřebné pro úspěch ve vzdělávání, je mistr ve výuce. Ať už je to na základních školách, středních školách, soukromých vysokých škol nebo veřejných vysokých škol, páni ve výuce otevírá dveře do placenou profesionální dráhy v oblasti vzdělávání.

Mistři v výukové programy jsou nabízeny na univerzitách a institucích po celém světě, v Austrálii, Bruneu, Německu, Irsku, Izraeli, Kazachstánu, Malajsii, Nizozemí, Singapuru, Španělsku, Turecku, Velké Británii, USA a další. Mistři ve výuce studijních programů jsou k dispozici na plný úvazek, částečný úvazek, nebo dokonce on-line distanční formě studia.Studenti se uplatní ve všech nejaktuálnější odborné vyučovací metody, se silným důrazem na praktické vzdělávání a reálného světa získávání dovedností, Masters ve výuce kandidátů učit se praxí.

Máte-li usilovat o uspokojení profesní dráhu ve výuce a již dokončili bakalářský titul v oboru příbuzném oblast, v Masters výuky je studijní program, který bude poskytovat základní dovednosti a kvalifikaci řešit žádné profesní výzvy. Přejděte dolů a klepněte na položku se dozvíte více o Masters v výukových programů dnes!

Čtěte více

Magistr Učitelství Pro španělsky Mluvící Mandarin Chinese

Instituto Universitario de Investigación Ortega Y Gasset
Campus forma Denní studium 1 rok June 2017 Španělsko Madrid

S cílem uspokojit rostoucí zájem a poptávku ve Španělsku a v celé Latinské Americe znalostí Mandarin, klepněte na tlačítko Asii. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Vydávající instituci: Ortega y Gasset Universitario Výzkumný ústav a klepněte na tlačítko Asie Prezentace a cíle S cílem uspokojit rostoucí zájem a poptávku ve Španělsku a v celé Latinské Americe znalostí Mandarin, klepněte na tlačítko Asii. Centrum orientálních jazyků a Ortega-Marañón nadace podporovat realizaci vzdělávacích a magisterských kurzů pro studenty vysokých škol z Číny nebo sinohablantes jiných národností, kteří se chtějí specializovat na výuku svůj rodný jazyk pro španělsky, španělsky mluvící USA a Latinská Amerika obecně, kde má Čína stále větší vliv odvozený z jejích významných investic v regionu. V tomto smyslu, mistr dává učitelům teoretické znalosti Mandarin a metodiku použitou pro výuku ve španělsky mluvících společnostech. Program rozvoje Kurz se koná od září 2015 června 2016. 6 měsíců 3 měsíce teoretické a praktické. Mistr je vyučován ve městech Madrid a Barcelona. Teoretická část se učil na univerzitě Výzkumný ústav Ortega y Gasset (přidružené s Complutense University v Madridu centra) a klikněte na Asii. Praktická část se provádí ve školách v Barceloně a Madridu, která dosáhla dohody o spolupráci. Tyto praktiky spočívají v učebních tříd pro začátečníky Mandarin čínské jazykové výuky na primární a / nebo sekundární a studenty Univerzita Complutense v Madridu. Tyto aspirující učitelé, Zkušební doba, musí za všech okolností podporu a rady Klikněte Asii, se specializuje na výuku orientálních jazyků se sídlem v Barceloně, propagátor projektu centra. Požadavky adminisión Držení vysokoškolským vzděláním a úroveň angličtiny IELTS 6.5 nebo ekvivalentní. Pro studenty, kteří nejsou čínské národnosti nebo původu sinohablante musí prokázat úroveň Mandarin ekvivalentu pro HSK-6. Téma Magisterský program se skládá z 60 ECTS, které jsou rozděleny takto: Program v Madridu (Fundación Ortega y Gasset-Gregorio Maranon) - Metodika výuky gramatiky (2 ECTS) - výuka phonics a slovní zásoby (2 ECTS) - historie, kultury a západní společnosti (2 ECTS) - používání literatury a filmu ve třídě (2 ECTS) - umění a divadlo jako jazyk výukových nástrojů (2 ECTS) - využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce (2 ECTS) - výuku jazyků pro specifické účely (2 ECTS) - plánování a řízení ve třídě (2 ECTS) - Vývoj školicích materiálů na bázi západní kultuře (2 ECTS) - Masters Závěrečný projekt (6 ECTS) - kurz španělštiny (volitelně) Program v Barceloně (Klikněte na Asie) - Úvod do čínské a čínské jazykové výuky (3 ECTS) - čínské lingvistiky (2 ECTS) - čínské výslovnosti a ústního projevu (2 ECTS) - Čínští syntaktických struktur (2 ECTS) - kultura čínských znaků (2 ECTS ) - Teorie a aplikace čínských znaků (2 ECTS) - Materiály a metody pro výuku čínského jazyka (2 ECTS) - materiál analýzu a hodnocení (2 ECTS) - Chinese Výuka a digitální multimediální aplikace (2 ECTS) - testování a hodnocení (2 ECTS) - Inovativní výuku čínského jako druhý jazyk: Teorie a praxe (3 ECTS) Praktikách (Madrid nebo Barcelona) 12 ECTS [-]

Med V Bilingvní A Multikulturní Výchovy

Northern Arizona University
Campus nebo Online Kombinované August 2017 Spojené státy americké Flagstaff

Náš studijní program připravuje kandidáty pro kariéru jako angličtinu jako druhý jazyk (ESL) ve třídě učitel, učitel ESL zdrojů, nebo učitel odpovědné za poskytování ESL výuku a podporu v pravidelném třídě nebo speciální nastavení. [+]

Kurikulární Požadavky pro 2016-2017 akademický rok Náš studijní program připravuje kandidáty pro kariéru jako angličtinu jako druhý jazyk (ESL) ve třídě učitel, učitel ESL zdrojů, nebo učitel odpovědné za poskytování ESL výuku a podporu v pravidelném třídě nebo speciální nastavení. Kandidáti získat znalosti, dovednosti a dispozice pro rozvoj dovedností ESL přes čtení, psaní, poslech a pro zapojení společenství a rodiny jako partneři. Budou také nechat program s historickou perspektivou studenty angličtiny v kandidátů v USA se bude rozvíjet specifické dovednosti pro posuzování anglického studenta znalosti a vědomosti oblasti obsahu a znalosti různých modelů programu. Seznámí se s aktuálním výzkumu ve výuce ESL, a pochopit, jak může být strukturován teorie v učebně praxi vyvinout ústní jazykové gramotnosti a schopnosti všech studentů. Dvojjazyčné a multikulturní výchovy, mistr školství má 2 důraz: dvojjazyčné důraz Angličtina jako druhý jazyk důrazem Připravte se na kariéru jako dvojjazyčný nebo v angličtině jako druhý jazyk (ESL) Učitel s touto magisterský stupeň. Tam je rostoucí poptávka po jedinců se tohoto přípravku. S tímto stupněm, můžete se stát: Dvojjazyčné nebo ESL třídě učitel Dvojjazyčné nebo ESL zdroj učitel Učitel zodpovědný za poskytování dvojjazyčnou nebo ESL podporu ve třídě nebo speciální nastavení Potvrzení dvojjazyčné Důraz Pokud si přejete, aby splňovaly požadavky označeny poznámkou Arizona dvojjazyčných, můžete, přes pečlivé plánování se svým poradcem, získat tento souhlas v rámci svých magisterského studijního programu. Budete muset prokázat znalosti jazyka do druhého jazyka. ESL Důraz Nepotřebujete k prokázání jazykových znalostí ve druhém jazyce. Nicméně, pokud se rozhodnete získat buď dvojjazyčnou přejímá či ESL poznámkou, budete muset splnit a ověřit druhý jazyk vzdělávací zkušenost a certifikační učitel požadavky těchto potvrzení. Navštivte AZ ministerstvo vzdělání pro více informací. Upozorňujeme však, že Northern Arizona University neposkytuje buď potvrzení. Chcete-li získat buď bez výjimky dvou- nebo angličtiny jako druhého jazyka k přímému používání, je třeba použít na Arizona ministerstva školství. Uvědomte si, že náš studijní program nevede automaticky k potvrzení. Máte-li zájem v obou stupních a záruka, je nutné úzce spolupracovat se svým poradcem pro dosažení obou cílů. Co mohu udělat s Master of vzdělávání v ESL a dvojjazyčné vzdělávání - ESL? Náš studijní program Vás připravuje na kariéru jako angličtinu jako druhý jazyk (ESL) ve třídě učitel, učitel ESL zdrojů, nebo učitel odpovědné za poskytování ESL výuku a podporu v pravidelném třídě nebo speciální nastavení. Poptávka po takových dovednostech roste po celé zemi. Nebudete muset prokázat znalosti jazyka do druhého jazyka. Nicméně, pokud se rozhodnete získat buď dvojjazyčnou přejímá či ESL souhlas, bude nutné, aby splňoval požadavky na jazykové znalosti a certifikační učitel těchto potvrzení. S dalším vzdělávání, jedna z těchto cest je možné: Angličtina jako druhý jazyk učitele třídní učitel Angličtina jako režisér druhý jazyk Univerzitní Požadavky Chcete-li získat magisterský titul v Northern Arizona University, je nutné provést plánovanou skupinu předmětů z jednoho nebo více oborů, skládající se z nejméně 30 jednotek kurzů absolventa-úrovni. (Mnoho magisterské studijní programy vyžadují více než 30 jednotek.) Musíte dodatečně dokončit: Veškeré požadavky pro konkrétní akademický plán (y). To může zahrnovat práci. Všechny absolvent práce s kumulativní stupeň průměr bodu minimálně 3,0. Veškeré práce směrem k magisterský stupeň musí být dokončena do šesti po sobě jdoucích let. Šest let začíná semestr a rok přijetí do programu. Kromě požadavků na univerzitě: Dokončit individuálním požadavkům plánu. Kandidáti v tomto studijním programu jsou povinni prokázat znalosti obsahu, pedagogické znalosti a dovednosti a odborné znalosti zapsat do práce v terénu a vyvrcholení kurzy. Obsah, pedagogické a odborné znalosti nebo dovednosti jsou demonstrovány prostřednictvím kandidátská výkon na klíčové posouzení vložených do těchto kurzů: BME 530, 608 BME, BME 631, 634 BME, BME 637 a 698 BME Portfolio práce vzorku, který demonstruje znalosti o TESOL profesních standardů, a přes projíždějící skóre na komplexní vyšetření DALŠÍ Požadavky na přijetí jsou zapotřebí Požadavky na přijetí a to nad přijetí do NAU. Aplikace NAU Graduate Online je pro všechny programy potřeby. Podrobnosti o podmínkách přijímacího řízení jsou uvedeny v on-line aplikace. Bakalářský titul z regionálně akreditované instituce Stupeň průměr bodu (GPA) ve výši 3,00 (stupnice je 4,00 = "A"), nebo ekvivalent. Přijetí do mnoha programů absolventa je na základě soutěže, a programy mohou mít vyšší standardy než ty, které stanovil Graduate College. Přepisy Podrobnosti o absolvent přijímání zásad naleznete Politiku Graduate Přijímací Mezinárodní žadatelé mají další požadavky pro přijetí. Individuální požadavky programu přijetí patří: IVP clearance otisků prstů karta Výuka certifikát (v případě, že žadatel má jeden) Student Studijní výsledky: Kandidáti budou: 1. Znát, chápat a používat hlavní teorie a výzkum týkající se struktury a osvojování jazyka 2. Použít hlavní teorie a výzkum, aby pomohl angličtiny studentům rozvinout jazyk a gramotnost a dosáhnout v oblasti obsahu. 3. Znát, chápat a používat hlavní koncepty, principy, teorie a výzkum ve vztahu k povaze a úloze kultury a kulturních skupin konstruovat podpůrné výukové prostředí pro loktů. 4. Znát, chápat a aplikovat koncepty, výzkum a osvědčené postupy při plánování ve třídě instrukce pro loktů. 5. Prokázat porozumění otázkám a konceptů posouzení. 6.. Použít celou řadu nástrojů, jazykové znalosti založené na standardech ukázat růst jazyk a informovat své instrukce. [-]

Magistr V TESOL

Bath Spa University
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2017 Spojené království Bath + 1 více

MA Výuka angličtiny pro mluvčí jiných jazyků (TESOL), program je určen pro lidi, kteří chtějí učit angličtinu jako druhý [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Proč studovat Výuka angličtiny pro mluvčí jiných jazyků (TESOL)? MA Výuka angličtiny pro mluvčí jiných jazyků (TESOL), program je určen pro lidi, kteří chtějí učit angličtinu jako druhého nebo cizího jazyka, nebo dále rozvíjet TESOL kariérní vyhlídky. MA TESOL na Bath Spa University je jedním z mála TESOL programů ve Velké Británii, která zahrnuje komponentu výukové praxe a je určen jak pro zkušené učitele a ty s malou nebo žádnou předcházející pedagogické praxe. Cílem programu je rozvíjet důvěru, dobře informovaná, vynalézavý vyučovací jazyk lékařů, kteří jsou schopni navrhnout a výuku komplexní jazykové programy. Zároveň budete rozšiřovat svůj vlastní vědomostní základnu a zapojit se do nezávislého výzkumu do své vlastní praxe a nastavení. Program uznává a oceňuje své profesní, kulturní a životní zkušenosti a budete rozvíjet a zkoumat tyto zkušenosti během programu. Tím se zvýší vaše odborné znalosti a porozumění prostřednictvím reflexe, podporovaný teoretické vstupy a praktické aplikace. Specifické profesní rozvoj kontextu je důležitým prvkem v programu, jak jsme vás připraví na návrat do domovské země s adaptabilní znalostní základny pro konkrétní nastavení. Vstupní požadavky Studenti budou obvykle mít dobrý bakalářský titul (alespoň 2:01) ve vhodném specializace uznaného vysoké škole. Výuka zkušenosti jsou vítány, ale nejsou nezbytné. Akreditace předchozího učení (APL), mohou být nabízeny, pokud jste úspěšně dokončili předchozí úroveň 6 nebo 7 modulů na jiné vysoké škole. Budeme vyžadovat plnou přepis ze zadávacího univerzity. Je také možné získat akreditaci pro jiné druhy profesního rozvoje by kompilace nezávislé studie portfolio profesního rozvoje (APEL - akreditace předchozího zkušenostního učení). Studenti, kteří chtějí, aby se nezávislé studie modul v prvním trimestru těhotenství, musí předložit důkaz o pedagogické praxe ve formě dopisu z minulého / současného zaměstnavatele. Rozhodnutí povolit studentovi sledovat nezávislou volbu studie bude pořízena v Award Leader po projednání se studentem a s ohledem na důkazy poskytnuté. Zahraniční studenti, jejichž mateřským jazykem není angličtina, musí mít minimální jazykovou úroveň IELTS 6.5 nebo ekvivalentní. Pracovní příležitosti Studenti, kteří absolvují MA TESOL bude mít mnoho pracovních příležitostí, včetně: výuka anglického jazyka (všeobecné nebo specializované), trenér učitel jazyků, materiálů psaní, rozvoj studijních programů, jazykové učebnice editor, ředitel studia / zástupce ředitele studia, doktorské studium. [-]

Master Ve Odbornou Přípravu Učitelů Všeobecně Vzdělávacích Předmětů Na Nižších A Vyšších Středních škol - Hudba + Sbormistrovství

Charles University Faculty of Education
Campus forma Denní studium 2 let October 2017 Česká republika Praha

Cílem je vychovat absolventa, který je schopen učit hudbu na všech druhů a stupňů škol. Studie je svázán s předchozí bakalářské studium, se soustředila na získávání speciální hudební znalosti a schopnosti. [+]

music Cílem je vychovat absolventa, který je schopen učit hudbu na všech druhů a stupňů škol. Studie je svázán s předchozí bakalářské studium, se soustředila na získávání speciální hudební znalosti a schopnosti. Magisterské studium stupeň se zaměřuje ve spolupráci s pedagogicko-psychologických předmětů a praxi v základních a středních školách k rozvoji hudebních pedagogických dovedností. Subjekty brát v úvahu pedagogického zaměření magisterského studia. Pěvecký sbor Cílem je vychovat absolventa, který je schopen se stal dirigentem různých druhů a úrovně sborů (děti, dívky, napůl smíšené mládí, ženy, smíšené i mužů). Studie je svázán s předchozí bakalářské studium, se soustředila na získávání speciální hudební znalosti a schopnosti. Magisterské studium stupeň se zaměřuje ve spolupráci s pedagogicko-psychologických témat a s praxí v různých sborů k rozvoji hudebních pedagogických dovedností. Subjekty brát v úvahu pedagogického zaměření magisterského studia. Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení 1.. Zkoušky na první větev - Music (max. 30 bodů) 2. Zkouška z druhé větve - sbor (max. 30 bodů) 3. Ústní zkouška - posuzování obecné povědomí žalobců pedagogiky a psychologie, a jejich motivace ke studiu vybraných předmětů - maximální skóre 30 bodů. Celkové skóre - 90 bodů maximum. music 1.. Interview (max. 15 bodů) - hudební teorie, harmonie, hudební formy, dějiny hudby (max. 10 bodů) - popis výrobků pro osobní potřebu hudebního zážitku a plány (max. 5 bodů) 2. Audition (max. 15 bodů) - instrumentální (klavír nebo housle povinné, jiné nástroje fakultativní) a vokální výkon v celé délce cca 10 minut Pěvecký sbor 1.. Audition (max. 20 bodů) - výkon Conductor's (15-20 min) s rekordním nebo klavírní spolupráce (max.. 15 bodů) Směsi různých stylů jsou doporučeny. (Dále jen doprovod nebo záznam musí být dodány žadatelem.) - Hudební ústní analýzu (max. 5 bodů) 2. Interview (max. 10 poins) - Sborové a kantáta literatury (max. 5 bodů) - Popis výrobků pro osobní potřebu hudebního zážitku a plány (max. 5 bodů) Pedagogika a psychologie Ústní zkouška - posuzování obecné povědomí žalobců pedagogiky a psychologie, a jejich motivace ke studiu vybraných předmětů - maximální skóre 30 bodů. Podmínky pro přijetí Uchazeči jsou přijímáni ke studiu, pokud splní všechny požadavky pro přijetí: 1. doručit ověřenou kopii o absolvování bakalářského studijního programu, 2. složit přijímací zkoušku a dosáhnout alespoň jeden bod v každé části a dosáhnout požadovaného počtu bodů stanovených děkanem Přípravný kurz Je to možné požádat o individuální konzultace v předstihu. Informace o výkonu absolventů music Dokončení MA míry zajišťuje hudební znalosti a vzdělávací dovednosti. Absolventi jsou schopni je aplikovat v prostředcích současných inovačních trendů. Oni jsou kvalifikováni pro výuku hudby na všech stupních škol a hudebních škol. Pracovní příležitosti patří práce ve státě, nebo soukromou sféru a děti a mládež hudebních pořadů náhradní čase. Pěvecký sbor Absolventi získávají znalosti a praktické dovednosti ve svém oboru. Jsou schopni aplikovat veškeré získané znalosti s pedagogicko-psychologickými a profesionální didaktických disciplín do hudebního-pedagogické praxe v korelaci se všemi teoretickými a praktickými komponenty. Jsou označeny jako sborových dirigentů v pedagogické, umělecké, organizační a sociální oblasti. [-]

Počítačový Vzdělání V Masters

University of Minho - Institute of Education
Campus forma Denní studium October 2017 Portugalsko Braga

Cyklus studií přispívajících k magisterský titul v oboru počítačové vzdělávání, která byla vytvořena při provádění Boloňského procesu, poskytuje odbornou kvalifikaci pro IT výuka stanovené zákonem odborného systému kvalifikací pro výuku výchovy školka a základní a střední vzdělávání (dekret-zákon č 79/2014 ze dne 14. května a prohlášení nápravy č 32/2014). [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Cyklus studií přispívajících k magisterský titul v oboru počítačové vzdělávání, která byla vytvořena při provádění Boloňského procesu, poskytuje odbornou kvalifikaci pro IT výuka stanovené zákonem odborného systému kvalifikací pro výuku výchovy školka a základní a střední vzdělávání (dekret-zákon č 79/2014 ze dne 14. května a prohlášení nápravy č 32/2014). Tento cyklus studií si klade za cíl vyškolit IT profesionály učiteli, kteří jsou informováni, kritický a aktivní, schopný: přestavět jejich myšlení a jednání po celý život; struktura, sledovat a vyhodnocovat společensky relevantní učení v souvislosti s integrální rozvoj jednotlivců a jejich plné začlenění do školy a do informační společnosti; začlenit metodiky řídit principy reflexivity, self-směr, kreativity a inovací, což čestné místo na výzkum, a to nejen jako zdroj poznání, ale spíše jako způsob poznávání a zasahování; vyvinout vědomé akce, promyšlené a odpovědné v rámci odborné praxe. [-]

Magistr v oboru Vzdělávání a výuka v cizím jazyce

University of New York in Prague (UNYP)
Campus forma Denní studium September 2017 Česká republika Praha

Magisterský program Vzdělávání a výuka v cizím jazyce je určen pro absolventy s pedagogickými zkušenostmi či aktuálně učící lektory, jež se věnují výuce druhého světového jazyka, nebo školitelům, kteří chtějí budovat svou kariéru v oblasti moderních jazyků a angličtiny jako druhého jazyka. [+]

Magistr v oboru Vzdělávání a výuka v cizím jazyce Magisterský program Vzdělávání a výuka v cizím jazyce je určen pro absolventy s pedagogickými zkušenostmi či aktuálně učící lektory, jež se věnují výuce druhého světového jazyka, nebo školitelům, kteří chtějí budovat svou kariéru v oblasti moderních jazyků a angličtiny jako druhého jazyka. Kurz umožní studentům progresivní vzdělání v oblasti studia a výuky jazyků, které získají v rámci tohoto programu prostřednictvím výzkumů, rozvíjení a využití nově získaných poznatků v této oblasti. Díky tomu se budou schopni lépe prosadit a uplatnit, jakož i zlepšit své kariérní vyhlídky v rámci dalšího a vysokoškolského vzdělávání. Studenti se seznámí se širokou škálou výzkumů v použití jazyků, a to zejména v takových výzkumných činnostech a tématech, která ovlivňují jazykově-vzdělávací oblast, včetně osvojení si komunikace a výuky v cizím jazyce. Seznámí se také s výzkumem jazykového vzdělávání ve vztahu k praktické výuce v reálném prostředí. Získají dovednosti písemně se vyjádřit v daném jazyce a naučí se jej používat i pro účely využití výpočetních výukových nástrojů v rámci aplikace IT. Po absolvování magisterského programu budou schopni vést samostatné výzkumné projekty týkající se vzdělávání a výuky v cizích jazycích. Cíle programu: schopnost studenta analyzovat teorii a výzkum v oblasti aplikované lingvistiky, zejména v případě výzkumné činnosti a teoretických rámců, které mají dopad na vzdělání, výuku a testování v cizích jazycích možnost studenta detailně prozkoumat rozhraní mezi výzkumem jazykové výuky a jeho praktickou aplikací v reálném prostředí schopnost studenta vyhodnotit roli i budoucnost informačních technologií v rámci jazykového vzdělávání na bázi zdrojů vybavit studenta znalostmi o netradičních metodách výuky jazyků (tzv. non-classroom-based method) vybavit studenta zkušenostmi z oblasti výzkumu a výzkumných metod v jazykovém vzdělávání, podpořit ho v uskutečnění a vedení vlastních projektů Studenti jsou povinni se zúčastnit následujících předmětů: Klíčovvé problémy ve výuce cizího jazyka (30 kreditů) Výzkumné metody ve výuce jazyků (30 kreditů) Využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve výuce cizího jazyka (30 kreditů) Získávání znalostí cizího jazyka (30 kreditů) Výzkumný projekt (MAMLL / LL a JLT) (60 kreditů) [-]

Magistr V Vědách Vzdělávání - Teorie, Praxe A Hodnocení Výuky

University of Nicosia
Online forma Denní studium Kombinované 3 semestry September 2017 Kypr Nicosia + 1 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Trvání (let): 3 semestry Kvalifikace: Vzdělávací vědy: teorie, praxe a vyhodnocení instrukce (MEd, 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (magisterské studium) Jazyk výuky: Řecký Forma studia: Full a na částečný úvazek Minimální Kredity: 30 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: 7.1 Účel Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec. 7.2 Cíle Podporovat a kvalitní podporu výuky prostřednictvím analýzy sociologických, filozofických a psychologických předpokladů, pokud jde o organizaci, vedení a hodnocení výuky. Chcete-li přispět k modernizaci výuky, vedení a které plní poradní úlohu jak v rozvojových programů na úrovni školy a z hlediska organizace, vedení a hodnocení výuky. Prohloubit výsledky výzkumu, jakož i metodologické otázky týkající se organizace a vedení výuky. Chcete-li využívat nejnovější technologie pro výuku a studijní účely. Prohloubení otázkách odborné znalosti, výrobní úspěchy eseje, analýzu a dokumentaci výsledků učení a monitorování studijní pokrok studentů. Aplikovat různé techniky systematického pozorování a hodnocení výuky. Prohloubit znalosti o otázkách, které souvisejí s pedagogické vedení a pracovníků vývoje. Cvičení úlohu "katalyzátoru", aby kvalita výuky, kultury školy a školní vize a rozvoje školní jednotky jako celku. Kriticky zkoumat vzdělávací výsledky výzkumu a jejich důsledky v každodenní práci školy jednotky a organizovat své vlastní úsilí v oblasti výzkumu. Kariérní vyhlídky: Absolventi programu mají tyto možnosti: 9.1 Chcete-li hledat vedoucí pozici na úrovni školy (např Manager Assistant Manager) a / nebo ministerstvo školství a kultury (např Inspektor). 9.2 Chcete-li pracovat jako trenéři na pedagogickém institutu. 9.3 Pochopit akademické pozici na vysoké škole. Přístup k dalšímu studiu: Absolventi programu mohou sledovat doktorské studium. [-]

Master Francouzský Jazyk

West Catholic University - Université Catholique de l’Ouest
Campus forma Denní studium 4 semestry September 2017 Francie Angers

Cílem tohoto mistra je umožnit studentům získat teoretické a praktické dovednosti ve výuce francouzštiny jako cizího jazyka. [+]

Cíle výcviku Cílem tohoto mistra je umožnit studentům získat teoretické znalosti a pedagogické praxe francouzštiny jako cizího jazyka - vykonávat učitelské povolání - zajištění vzdělávací činnost a dohled nad trenérů - build výuku francouzštiny jako cizího jazyka materiálů na národní nebo mezinárodní úrovni. + TRAINING - Odborné vzdělání s stáže (2-5 měsíců), ve Francii nebo v zahraničí - intervencemi specializovaných odborníků - Close-pletené propagační a individuální podporu vzdělávání - jednotných osnov a jedinečnou nabídku pro studenty obličeje a vzdálenost, spolupráce mezi studenty - Tento pán je nabízen v počáteční nebo průběžné odborné přípravy, nebo vzdálenost. Většina z master-face: - Studijní program na vysoké škole se zabudovaným francouzské jazykové centrum, aby alternativní teorie a praxe. - Dohody o partnerství s více než 85 univerzitách po celém světě. Most vzdálený master: - Školení v multimediální platformy: fórum, wiki, reaktivitu. - Interaktivita mezi studenty na akademické půdě UČO a studentů distančních kurzů. VSTUPNÉ Mistr 1: Studenti, kteří jsou držiteli jednoho z následujících stupňů mají přístup k právu na Master: - Bachelor of Science jazykových kurzů FLE - Licenční jazyky kurzy FLE - Titul v současné literatuře kurzech FLE držáky studenti další pokročilé stupňů (francouzské nebo zahraniční), může požádat o přijetí prostřednictvím procesu validace osobní a profesní zkušenosti. Master 2: Studenti obdrželi písemné zkoušky z prvního ročníku mistr výuky jazyků mají přístup do druhého ročníku odborné přípravy mistra Po prostudování jejich případ. Studenti, kteří jsou držiteli dalších pokročilých stupňů (francouzské nebo zahraniční), může požádat o přijetí prostřednictvím procesu validace osobní a profesní zkušenosti. Poplatky za studium 2014-2015 - Od € 3,450 / rok (na základě příjmů) - Školení pro způsobilé vysokoškolských stipendií. [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání Učitelů A Povinném Střední školy, Odborné Přípravy A Výuky Jazyků

Universidad Pontificia De Salamanca
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Salamanca

Hlavním cílem magisterského studia je poskytnout přípravu učitelů potřebnou platnou legislativou budoucí učitele druhého stupně základních škol, [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. CÍLE Hlavním cílem magisterského studia je poskytnout přípravu učitelů potřebnou platnou legislativou budoucích učitelů sekundárního vzdělávání, odborné přípravy a jazykového vzdělávání a jako předpoklad pro přijetí do sboru profesorů umožnilo vyučování v nich. Tato oficiální titul, který byl schválen v BOE (No. 244 ze dne 9. října 2009) je organizována teoretickou a praktickou a interdisciplinární aplikačního struktuře a aktualizované vzdělávací kurzy. Nabízí studentů, budoucích učitelů a poradců, obsah a dovednosti, které umožňují jejich odbornou přípravu, interagující teoretický základ s praktickými kroky na středních školách a odborné přípravy. V tomto mistra praktika osobní a individualizovaný následovat proces učení-learning je provedena. Každý student je pod dohledem profesora UPSA a učitel ve středu, kde on dělal jeho odbornou přípravu. ICE, University oddělení odpovědné za to, udržuje dohod desetiletí spolupracovala s řadou škol pro provádění těchto postupů, stejně jako blízký vztah s principy, učitelů a poradců. Stejně tak má personál zkušených učitelů Pedagogické fakulty, psychologie, počítač, komunikace, filozofie, Health Sciences UPSA a spolupráce odborníků z různých odborností ve školách. Jedná se o čtvrtý nejlepší Mistr školství žebříčku 250 magisterských programech, prováděných deníku El Mundo, seskupené podle různých oblastí a kategorií, které mají v předchozích pozicích jakékoliv mistr Učitelství. Výsledky této studie ukazují nejpopulárnější tituly, příležitosti kariéry nebo univerzit a nejprestižnějších obchodních škol. Pro své magisterské programy přípravy analyzují 1200 vybrat top 5 másteres 50 speciality. profesní profily Učitelé ESO, maturita, FP a jazyky Studijní plán obecný program (s výjimkou speciálních výchovné poradenství) Generic blok Modul I: Učení a osobnostní rozvoj (4 ECTS) Modul II: Procesy a vzdělávacím kontextu (8 ECTS) Modul III: společnost, rodina a vzdělávání (4 ECTS) blok specifické Modul IV: Doplňky stravy pro disciplinární vzdělávání (8 ECTS) Modul V: Učení a vyučování z příslušných oblastí (12 ECTS) Modul VI: Výuka inovací a Úvod do pedagogického výzkumu (4 ECTS) Cvičení (14 ECTS). UPSA usnadnit realizaci Praktikum z center střední školy a FP schválených Junta de Castilla y León. END MISTRŮ (6 ECTS) Vzdělávací orientačním programu Generic blok: Modul I: vývoj, učení a vzdělávání (2 ECTS) Modul II: Procesy a vzdělávací kontexty (8 ECTS) Modul III: společnost, rodina a vzdělávání (4 ECTS) Blokovat konkrétní: Modul IV: Oblasti vzdělávacího poradenství a pedagogické psychologie poradenství (6 ECTS) Modul V: Procesy výchovného poradenství a pedagogické psychologie poradenství (6 ECTS) Modul VI: Inkluzivní vzdělávání a pozornost k různorodosti (6 ECTS) Modul VII: Výzkum a vzdělávacích inovací a změn řízení (6 ECTS) Cvičení (14 ECTS). UPSA usnadnit realizaci Praktikum z center střední školy a FP schválených Junta de Castilla y León, Společenství Madridu, ani před odvolacím Extremadura, subjektů, se kterými má dohody. END MISTRŮ (8 ECTS) Metodologie Magisterský titul, který zahrnuje: praktická cvičení Vývoj praktických předpokladů o procesech a kontextech učitelů středních škol a FP Podporovat virtuální učební platformy. Řešení případových studií, analýza grafiky, vizuálních dokumentů, atd Interdisciplinární semináře a workshopy monografické zapojení učitelů typ UPSA, učitelé a poradci středních škol a FP a magisterských studentů. individuální doučování a individuální sledování procesu výuky a vzdělávání studentů. Teoretické třídy: Výstava učitelů základních obsahu materiálů. Cvičení: školil (tutor ve středu a na školitele na UPSA) v centrech středních a FP Doba trvání a cena Jeden akademický rok: září do června Datum zahájení: září 2016 Cena: 73 € kredit (€ 4380) Nabízených míst: 60 míst k sezení nově vstupujících. Specialitou výchovného poradce: 35. Místo: Salamanca Kontakt: ice@upsa.es [-]

Magistr Výuky V Sociálních Vědách

University of Twente
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Nizozemsko Enschede

Tento Master of výuky v programu sociálních věd umožňuje účastníkům, aby se stal učitele společenských věd tím, že získá prvotřídní učitelskou kvalifikaci. Jste pak aprobaci pro výuku ... [+]

Už jste někdy přemýšleli o studiu na kvalifikaci, které vám umožní naučit společenských věd?

 

Tento magisterský program umožňuje účastníkům, aby se stal učitele společenských věd tím, že získá prvotřídní učitelskou kvalifikaci. Jste pak aprobaci pro výuku společenských věd na středních školách a vyšších odborných vzdělávacích programů na vysokých školách aplikovaných věd.

 

Program je plný úvazek po dobu jednoho roku. Je však také možné, aby dokončení tohoto programu na částečný úvazek, pokud se v současné době pracuje ve školství, nebo pokud jsou nabízeny učitelské místo při studiu. Vyučovacím jazykem je holandština.... [-]


Master Of Arts Ve Výuce Anglického Jazyka

The Hong Kong Polytechnic University, Department of English
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2017 Hongkong Kowloon + 1 více

Tento program je určen pro učitele s pedagogickou praxi na terciární, dospělých nebo střední úrovni týkající se rozvoje jejich efektivní techniky požadované při řešení problémů v náročných a měnící se učební prostředí. Je známo, o vzdělávání předsednictvo HKSAR vlády pro předmět znalostí požadavku pro učitele. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Cíle programu Cílem tohoto programu je rozvíjet absolventy schopné dělat okamžitě přispět ke vzdělání. Tento program vám poskytne: - nahlédnutí do jazykových, vzdělávacích a mezinárodních otázkách týkajících se výuky anglického jazyka - znalosti a dovednosti velmi důležitých pro efektivní anglického jazyka učitel - příležitostí k zamyšlení a týkají současných trendů v oblasti vzdělávacích koncepcí na své vlastní zkušenosti a praxe - kritický pohled navržena tak, aby vybavit na výzvy, které v dnešním neustále se měnícím prostředí výuky - hloubka znalostí, které zvýší vaše ambice nabídnout vysokou kvalitu a vynikající anglické jazykové výuky zkušenosti svých studentů Program Obsah Program nabízí flexibilní úvěrovou systému založeného na vysoce interaktivní vzdělávací prostředí. - 6 Základní předměty (18 kreditů) - 4 Volitelné předměty (12 kreditů) Program Details Program je flexibilní, aby vyhovoval vašim potřebám: - můžete ukončit na PGD, 6 povinné předměty (18 kreditů), nebo na úrovni MA, 10 předmětů (30 kreditů) - smíšený režim Docházka: na plný úvazek a částečný úvazek studie. Full-time je normálně dokončena v 1 roku a na částečný úvazek obvykle 2 roky. - Pohodlné Načasování: Většina tříd se uskuteční ve večerních hodinách a / nebo soboty odpoledne - o uznávání odborné kvalifikace: nový a porce anglického jazyka učitele, kteří nejsou držiteli stupně obor v angličtině, ale absolvovali program MAELT úspěšně bude považovat Education Bureau ( EDB), jak mít příslušném jazyce velký titul. V současné době, MAELT setká EDB je znalost předmětu požadavek (SKR). Absolventi setkat EDB jazykové znalosti Požadavek (LPR), za předpokladu, že také splňují požadavek na odbornou přípravu učitelů cizích jazyků. Poplatek program HK $ 3,2 tisíce na úvěr pro místní studenty HK 4500 dolar za úvěr pro non-místní studenty Vstupní požadavky Bakalářský titul nebo ekvivalent. Dva roky zkušeností s výukou na terciární, dospělých nebo střední úrovni by bylo výhodou. Žádosti budou rovněž považováno ze studentů, kteří jsou držiteli první titul obor v angličtině, ale kteří nemají žádné zkušenosti s výukou. Vynikající kompetence v písemné i mluvené angličtiny. Uchazeč by splňovat jeden z následujících požadavků: A Test z angličtiny jako cizího jazyka (TOEFL) skóre 96 nebo vyšší pro test na bázi internetu, 590 nebo vyšší pro test papírových; OR International English Language Testing System (IELTS) skóre alespoň 7,0 pro poslech a čtení sekce a alespoň 6.5 pro mluvení a psaní sekce; OR úroveň způsobilosti v angličtině, o čemž svědčí výkon v přijímacím pohovoru a písemného testu stanovené Katedře anglistiky, což naznačuje, že žadatel * je schopen úspěšně studovat na učil úrovni ŘO. Poznámky: * Platí pouze pro buď rodilými mluvčími angličtiny nebo non-rodilými uchazeče s bakalářským titulem z univerzity používání angličtiny jako prostředek poučení (EMI). Non-rodilí mluvčí, nebo uchazeči bez bakalářský titul z univerzity EMI ještě musí splnit celouniverzitní požadavky na minimální jazykové. Výjimečné případy se považuje případ od případu. [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání Učitelů A Povinném Střední školy, Odborné Přípravy A Výuky Jazyků

San Jorge University / Fundacion Universidad San Jorge
Online & Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Španělsko Zaragoza

Master in Training profesorem středním vzdělávání a maturity, je zaměřen na poskytování vyučovací budoucnost střední psychologické a pedagogické základy výuky odborných znalostí a didaktické postupy nezbytné pro úspěšné zvládnutí vzdělávacího úkol. Jejím hlavním cílem je, aby budoucí učitelé měli prostředky nezbytné pro osobní pozornost, inovací ve výuce a pedagogického výzkumu, který reaguje na potřeby zkušených učitelů dnes a rostoucí požadavky, které společnost vyžaduje od učitelů. [+]

Master in Training profesorem středním vzdělávání a maturity, je zaměřen na poskytování vyučovací budoucnost střední psychologické a pedagogické základy výuky odborných znalostí a didaktické postupy nezbytné pro úspěšné zvládnutí vzdělávacího úkol. Jejím hlavním cílem je, aby budoucí učitelé měli prostředky nezbytné pro osobní pozornost, inovací ve výuce a pedagogického výzkumu, který reaguje na potřeby zkušených učitelů dnes a rostoucí požadavky, které společnost vyžaduje od učitelů. Master in Training profesorem povinného sekundárního vzdělávání vyškoleni být učitelem veřejných a soukromých škol (povinné sekundární vzdělávání, Centra pro vzdělávání dospělých), v souladu s ustanoveními druhého odstavce dohody Rady ministrů ze dne 14. prosince 2007, kterým se stanoví podmínky, které musí přizpůsobit plány studií, které vedou k získání titulů, které umožňují pro výkon regulovaného profesora povinného sekundárního vzdělávání, odborného vzdělávání a přípravy profese jsou stanoveny jazyk, zveřejněné v "Úředním věstníku" ze dne 21. prosince 2007 usnesením státního tajemníka pro vysoké školy a výzkum 17.prosince 2007 a ustanovení ORDER ECI / 3858/2007 ze dne 27.prosince 2007. Cíle a dovednosti Celkovým cílem je vyškolit profesionální učitele, na základě znalosti jejich příslušných stupňů původu, rozvíjet profesní dovednosti v oblasti vzdělávání učitelů k získání oficiální kvalifikace potřebná pro přístup k učitelské profese, na které se vztahuje Článek 100.2 zákona o ekologickém 2/2006 ze dne 3. května, vzdělávání a rozvoj kompetencí stanovených v RD 1393/2007 a pořadí ECI 3858/2007 ze dne 27. prosince. Program MODUL TYPE ÚVĚRY SPECIFICKÉ při experimentální matematice a přírodních vědách volitelný 24 Konkrétním fyzickým VZDĚLÁVÁNÍ volitelný 24 Specifické vzdělání v plastových, kreslení, a výpočetní techniky volitelný 24 Specifický ve společenských a humanitních věd volitelný 24 ZVLÁŠTNÍ cizích jazyků a výuka jazyků volitelný 24 Specifický Castellana LENGaUA a literatury volitelný 24 GENERIC povinné 18 Cvičení povinné 12 END mistrovských PRACÍ povinné 6 - celkem 108 [-]

Magistr Vzdělávání (M.Ed.)

William Howard Taft University
Online forma Denní studium Kombinované September 2017 Spojené státy americké USA Online

On-line Master of vzdělávání (M.Ed.) Program klade důraz na kurzu ve vedení, řízení a výuka v různých vzdělávacích a veřejných služeb nastavení. [+]

Master of vzdělávání (M.Ed.)

On-line Master of vzdělávání (M.Ed.) Program klade důraz na kurzu ve vedení, řízení a výuka v různých vzdělávacích a veřejných služeb nastavení. M.Ed. Program je předmětem zvláštního zájmu fyzických osob veřejného nebo soukromého zkušeností výukovým, kteří chtějí zlepšit své třídě vzdělávací dovednosti, zvýšit jejich znalosti školské správy a zálohy na jejich okresu kompenzační plány.

Kromě toho, že Mistr vzdělávacího programu má volenou zaměřené skladby určený speciálně pro pedagogy Montessori.

Cíle programu jsou:

Chcete-li nabídnout program, ročníkové práce a praktické cvičení ve vedení, řízení a poučení, které zvýší profesní a osobní život svých studentů. Chcete-li zlepšit obecné vzdělávací dovednosti, které umožňují studentům postupovat ve školních rozvrhů okresních odškodnění. Pro přípravu odborných pedagogů sloužit potřebám obou veřejných a soukromých institucí od začátečníků až po postsekundární úrovně ve své obci i mimo ni. Zaměstnávat fakulty, kteří je dosahováno ve svých oborech a to jak z akademického a praktického hlediska. ... [-]

Μεταπτυχιακό στην Ειδική Εκπαίδευση

Frederick University
Online & Campus forma Denní studium Kombinované 18 - 36 měsíců September 2017 Kypr Kypr Online + 1 více

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Ειδική Εκπαίδευση στοχεύει στην παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, οι οποίες είναι απαραίτητες για την εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά και τα ειδικά σχολεία. Στοχεύει στην παροχή γνώσεων, στην ευαισθητοποίηση, και στην εκπαίδευση πτυχιούχων Παιδαγωγικών και άλλων Πανεπιστημιακών Τμημάτων σε θέματα Ειδικής Ενταξιακής Εκπαίδευσης. [+]

Βασικοί Σκοποί Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Ειδική Εκπαίδευση στοχεύει στην παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, οι οποίες είναι απαραίτητες για την εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά και τα ειδικά σχολεία. Στοχεύει στην παροχή γνώσεων, στην ευαισθητοποίηση, και στην εκπαίδευση πτυχιούχων Παιδαγωγικών και άλλων Πανεπιστημιακών Τμημάτων σε θέματα Ειδικής Ενταξιακής Εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα αυτό θα παρέχει επιστημονική ενημέρωση όσον αφορά τον εντοπισμό, την αξιολόγηση αλλά και την αντιμετώπιση παιδιών με ειδικές ανάγκες μέσα στο γενικό σχολείο (γενική τάξη, ειδική μονάδα, ή εξατομικευμένη ειδική εκπαίδευση) αλλά και σε άλλους χώρους παροχής ειδικής εκπαίδευσης. Το παρόν Πρόγραμμα θα δώσει επίσης την ευκαιρία για την διεξαγωγή ερευνητικών έργων σε ένα τομέα στον οποίο δεν έχουν διεξαχθεί πολλές έρευνες μέχρι σήμερα, τουλάχιστον στον Κυπριακό χώρο. Κάθε μαθητής έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με την ψυχοσωματική του ανάπτυξη, τη γνωστική και γλωσσική του ικανότητα, την κοινωνικοποίηση και τη συναισθηματική του ανάπτυξη, στις περισσότερες περιπτώσεις οι διαφορές μεταξύ των παιδιών δεν είναι τόσο μεγάλες που θα χρειαζόταν διαφορετική προσέγγιση, σε άλλες όμως περιπτώσεις παιδιά παρουσιάζουν τέτοιες διαφορές με τα υπόλοιπα παιδιά της ίδια χρονολογικής ηλικίας που χρειάζεται ειδική εκπαιδευτική βοήθεια για να μπορέσει το παιδί να πάρει τα μέγιστα από την εκπαίδευση. Το πρόγραμμα στοχεύει στο να προετοιμάσει τον εκπαιδευτικό να εκπαιδεύσει, παιδαγωγήσει, στηρίξει, και γενικά να ενσωματώσει το παιδί στο σχολείο με συνέπεια και την καλύτερη ενσωμάτωση του στην κοινωνία. Τα μαθήματα του προγράμματος συμπεριλαμβάνουν θεωρητικά μαθήματα που ασχολούνται με γενικά, ειδικά και σύγχρονα θέματα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης αλλά και πιο πρακτικά μαθήματα που αφορούν στην διδακτική μεθοδολογία και στις στρατηγικές που χρησιμοποιούνται στην ειδική εκπαίδευση και την αντιρατσιστική αγωγή. Επίσης, μεταξύ άλλων, παρουσιάζεται η αναπτυξιακή πορεία σε όλους τους τομείς ανάπτυξης και οι πιθανές αποκλίσεις που μπορεί να υπάρξουν, αλλά και η συμπτωματολογία ποικίλων ειδικών αναγκών και ο τρόπος αξιολόγησης στην ειδική εκπαίδευση. Ο στόχος συνολικά είναι οι φοιτητές να αποκτήσουν ένα ευρύ και σταθερό επιστημονικό και παιδαγωγικό υπόβαθρο σε σχέση με την ενσωμάτωση συγκεκριμένων ομάδων μαθητών στις εκπαιδευτικές διαδικασίες αλλά και στην προαγωγή της ψυχοκοινωνικής του εξέλιξης. Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα ή Στόχοι του Προγράμματος Με την επιτυχή συμπλήρωση του προγράμματος οι φοιτητές / - τριες αναμένεται να γνωρίζουν και να βλέπουν με κριτικό πνεύμα το σύνολο των θεμάτων που αφορούν την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα αναμένεται: να γνωρίζουν θέματα που αφορούν: τον εννοιολογικό προσδιορισμό της ενιαίας και ενταξιακής εκπαίδευσης, διαφορετικά μοντέλα προσέγγισης της αναπηρίας, την ιστορική και θεσμική εξέλιξη της ειδικής αγωγής και του αιτήματος για ενταξιακή εκπαίδευση, καθώς και ζητήματα που αφορούν την εκπαιδευτική πράξη, όπως οι δομές και λειτουργίες του ειδικού και ενταξιακού σχολείου και η διαφοροποιημένη προσέγγιση στη διδασκαλία. να κατανοούν και να ενσωματώνουν βασικές έννοιες της ΠΕ και εναλλακτικά μοντέλα στη διαχείριση δύσκολων περιπτώσεων/μαθητών με Ειδικές εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ). να κατανοούν θεωρητικά τα μοντέλα αλλά και να κάνουν κριτική ανάλυση των διαφόρων μεθόδων και ψυχοπαιδαγωγικών τεχνικών που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο της τάξης για την προαγωγή της ένταξης των μαθητών με ιδιαίτερες δυσκολίες. να έχουν μία διαφορετική αντίληψη για το σχολικό πλαίσιο, και να μπορούν να συνεργάζονται με άλλους ειδικούς και γονείς σε μία πάντοτε ενταξιακή υποστηρικτική προοπτική των μαθητών με ΕΕΑ. να κατανοούν τις βασικές αρχές οι οποίες διέπουν την ανάπτυξη του ατόμου στους βασικούς τομείς κατά τη διάρκεια της βρεφικής, νηπιακής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας και να γνωρίσουν την τυπική πορεία της ανάπτυξης σε αυτούς τους τομείς. Επίσης, να κατανοούν την αλληλεπίδραση μεταξύ γενετικών και περιβαλλοντικών παραγόντων κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης. να γνωρίζουν τις πιθανές αποκλίσεις από την τυπική πορεία της ανάπτυξης, με ειδικότερους στόχους την εξοικείωσή τους με βασικά θέματα της ψυχοπαθολογίας του παιδιού και του εφήβου, την ευαισθητοποίησή τους ως προς τους ειδικούς τρόπους προσέγγισης που απαιτούνται στις περιπτώσεις των παιδιών και των εφήβων με αναπτυξιακά προβλήματα και την επαφή τους με τις βασικές θεραπευτικές μεθόδους για την αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών. να κατανοούν και να διενεργούν με ευαισθησία και επιτυχία μεθόδους αξιολόγησης, με σκοπό την αναγνώριση των ειδικών αναγκών και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών, μέσα σε ένα περιβάλλον ένταξης όλων των παιδιών. να γνωρίζουν ποικίλες μορφές ειδικών αναγκών, τους αιτιολογικούς παράγοντες, τα διαγνωστικά κριτήρια και τα χαρακτηριστικά των πιο συχνών διαταραχών/δυσκολιών/αναπηριών. να κατανοούν βασικές μεθόδους σχεδιασμού, διεξαγωγής και κριτικής ανάλυσης της έρευνας και ειδικότερα της εκπαιδευτικής έρευνας σε θέματα Ειδικής και Ενιαίας Εκπαίδευσης. να είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν είτε ποιοτική είτε ποσοτική έρευνα Διάρκεια Σπουδών Η διάρκεια του προγράμματος, τόσο για τα συμβατικά και εξ αποστάσεως προγράμματα σπουδών είναι η ίδια, ως εξής: Πλήρης φοίτηση: τρία ακαδημαϊκά εξάμηνα (18 μήνες) Μερική φοίτηση: έξι ακαδημαϊκά εξάμηνα (36 μήνες) Σε περίπτωση που οι φοιτητές αποτύχουν σε ένα μάθημα ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο, δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους στον αναμενόμενο χρόνο, η διάρκεια των σπουδών μπορεί να παραταθεί. Ο χρόνος επέκτασης θα διαμορφωθεί σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό του Πανεπιστημίου Frederick, σχετικά με την αποφοίτηση των φοιτητών , ο οποίος ορίζει ότι η μέγιστη διάρκεια σπουδών 6 εξάμηνα και για μερική φοίτηση 12 εξάμηνα. ... [-]

Magistr Výuky (primární)

University of Newcastle
Campus forma Denní studium 2 let January 2017 Austrálie Newcastle

Master of Výukový program Vás připravuje ve třídě, a zahrnuje dvě období praktické výuce ve školách. Podle NSW ministerstvo školství, poptávka po učitelích je zvláště silná ve střední oblasti výuky matematiky, vědy, techniky, angličtina, speciální vzdělávání, právní studia, ekonomií a obchodu. [+]

Učitelé jsou v poptávce

Nyní je nejlepší čas pro vás dostat do výuky. Učitelé jsou v poptávce na národní i mezinárodní úrovni, a tento požadavek je jen očekávat zvýšení jak stávající výuku pracovníků dosáhne důchodového věku.

Podle NSW ministerstvo školství, poptávka po učitelích je zvláště silná ve střední oblasti výuky matematiky, vědy, techniky, angličtina, speciální vzdělávání, právní studia, ekonomií a obchodu.

Nicméně, mohou učitelé ze všech středních subjektů, jakož i učitelů základních škol najít práci, často plný úvazek, a jistě jako příležitostné a dočasné učitelů během NSW. Podobné příležitosti pro absolventy vysokých škol existují v celé území státu a systémů vzdělávání, stejně jako v katolické a soukromé školy. ... [-]