Magisterské studium Technologie - Magisterské studium Technologie hledejte zde!

Magisterské studium Technologie - Zde naleznete magisterské studium Technologie

Technologie

Má rozvíjet a pracovat s novými poli vás zajímá? Baví vás být up-to-data a moderní? Pak magisterský studijní program, nebo PhD technologie / inovace je moudré rozhodnutí.

S titulem v oboru technologie / inovace získáte znalosti k vytvoření a správu novinek, ale i hloubku v analytických funkcí řízení. Technologie je velkou příležitostí pro vědce a inženýry, a poskytuje praktický základ pro mnoho z aplikovaných věd. S mírou v této věci, stanete se součástí high-tech oblasti, a bude mít kvalifikaci pro práci na všech úrovních správy.

Na této stránce jsou různé odkazy ze zemí celého světa, nabízí programy podle svých potřeb. Existují magisterské tituly v oblasti podnikání, Management, a dokonce i tvořivosti a podnikání! Tak nastartovat svou kariéru dnes žádá o magisterský titul v oboru technologie / inovace!

Čtěte více

Masters V Oblasti řízení Dat A Technologické Inovace

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců Španělsko

Master in Data Management a technologické inovace OBS je navržen tak, aby manažery a odborníky (Data Manager) přístupové klíče k řízení informačních systémů v organizaci, se zvláštním důrazem na životní prostředí Data Management, a konkrétněji, Big dat. Jedná se o projekt, aby co nejvíce z technologií proti magisterských programech ... [+]

Magisterske studium Technologie - Magisterske. Mistr v oblasti správy dat a technologické inovace Master in Data Management a technologické inovace OBS je navržen tak, aby manažery a odborníky (Data Manager) přístupové klíče k řízení informačních systémů v organizaci, se zvláštním důrazem na životní prostředí Data Management, a konkrétněji, Big dat. Jedná se o projekt, aby co nejvíce z technologií, na pořady, které ukazují, co je k dispozici technologie umožňuje Masters. Technologie je nástroj, a služba, která by měla přispět k dosažení strategických cílů společnosti. Pracovní příležitosti Některá z odvětví, které mohou pracovat, jsou: Investiční bankovnictví a soukromého Maloobchodní společnost Obecná výroba a výroba Telekomunikace Nevládní organizace Pojišťovny eCommerce a sociální média Asset management Nadnárodní společnosti Malé a střední podniky Informační technologie společnosti Mnohostranné finanční instituce Cíle Mistr v řízení a technologické inovace dat Jaké cíle se dostaneme? Vědět, co Big Data Management a dat, její dopad na organizace, a výhody, které může přinést jeho přijetí. Identifikovat příležitosti pro strategické informační management. Seznamte se s hardwarovými a softwarovými architektur na trhu. Správa správně právní důsledky používání údajů (soukromí, bezpečnost a ochranu údajů). Pochopit, jak provádět projekt Big Data. Naučte se sofistikované techniky zpracování: Analýza v reálném čase, MPP (Massively Parallel Processing), prediktivní modelování, analytika webu, sociálních sítí, sociální CRM. Získejte druhý akreditován nejuznávanějších obchodní škole ve Španělsku, EAE Business School, as, umístila Merco (2014) a zaručena kvalifikaci pro významných veřejných univerzit ve Španělsku, University of Barcelona (UB), s více než 560 historie roku. Curriculum Mistr v oblasti správy dat a technologické inovace Program je rozdělen do 5 sekcí: ZAHÁJENÍ: inovační management; Data Management. BIG DATA: Výzva Big dat; systémy architektury a technologie pro zpracování velkých objemů dat. PROHLUBOVÁNÍ: Business Intelligence (BI) a Business Analytics (BA) čelí velkým dat; Řízení technologických projektů; Sociální CRM; Data Integration & Business Process Management (BPM). ŘÍZENÍ: Technologie řízení a správy IT; předpisy ve světě na správu dat. Závěrečný projekt. Datové Požadavky Mistr v řízení a technologické inovace Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze procesu přijímacího: Předpoklady pro přijetí Žádost o přijetí Osobní pohovor Motivační dopis Vyhodnocení Přijímací výbor Imatrikulace Magisterský titul v oboru správy dat a technologické inovace Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v oblasti správy dat a technologické inovace OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

Magistr Vzdělávání V Učení Designu A Technologie

Saint Mary's University of Minnesota Online
Online forma Denní studium Přihlašování započato Spojené státy americké Winona

Integrace technologické poznatky a průkopnický výzkum se M.Ed. v učení design a technologie Program nově definuje, co představuje učení zkoumáním, jak se lidé učí. Pedagogové jsou transformovány do master učitelé, připraven se spojit s dnešním rozmanitém studentů. [+]

Integrace technologické poznatky a průkopnický výzkum se M.Ed. v učení design a technologie programu nově definuje, co představuje učení zkoumáním, jak se lidé učí. Pedagogové jsou transformovány do master učitelé, připraven se spojit s dnešním rozmanitém studentů. Těžit z naší: Inovativní Curriculum: Designed by lídrů v oblasti vzdělávání ve spolupráci se zástupci z vedoucích společností v odvětví technologií. Applied Learning Zkušenost: jde nad rámec teorie které vám pomohou objevit nové způsoby, jak se vzdělávat a inspirovat své studenty. [-]

Magistr V Datovém Vědy

Barcelona Graduate School of Economics
Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v oblasti Data Science v Barceloně Graduate School of Economics nabízí důkladné školení v oblasti prediktivní, deskriptivní a normativní analýzy. Díky tomuto tréninku, budou absolventi budou připraveni navrhnout a postavit systém na datech pro rozhodování v soukromém nebo veřejném sektoru. [+]

Magisterske studium Technologie - Magisterske. Mistr v oblasti Data Science v Barceloně Graduate School of Economics nabízí důkladné školení v oblasti prediktivní, deskriptivní a normativní analýzy. Díky tomuto tréninku, budou absolventi budou připraveni navrhnout a postavit systém na datech pro rozhodování v soukromém nebo veřejném sektoru. Studijní program je organizován kolem těmito souřadnicemi: Statistiky a strojové učení Optimalizace a operační výzkum Data Warehousing, Business Intelligence a Big dat Analytics Ekonomika, Finance a politika Making Předměty jsou vyučovány jak předních akademiků v oblasti statistiky, ekonomie, a operační výzkum, a zkušení profesionálové z Analytics průmyslu. Studijní program zahrnuje také špičkové hostující řečníci, kteří jsou v současné době rozšiřuje hranice znalostí ve službě Analytics. Studenti se učí, jak uvést do praxe to, co se učí ve třídě pomocí reálných dat a odpovědi na skutečné obchodní otázky z celé řady firem z různých odvětví. Studenti mají možnost řešit celý Analytics projekt end-to-end během cvičení v místní společnosti. Po úspěšném absolvování programu budou studenti dostávat magisterský titul v oboru datových vědy udělena společně Universitat Autónoma de Barcelona a Universitat Pompeu Fabra. Všechny Barcelona GSE mistrovské tituly byly uznány v katalánštině a vzdělávání authorithies španělskými v rámci Boloňského procesu (ve španělštině: "Mistře Universitario o mistra Oficial"). [-]

Modelování A Simulace Mi

Old Dominion University
Online forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké Norfolk

Prozkoumat inovativní řešení pro hospodářský rozvoj, péči o zdraví a otázkách dopravy s ODU je on-line počítačového modelování, simulace a vizualizace stupně. Náš program poskytuje silný, společný předmět jádro, ale také poskytuje vám flexibilitu navrhnout studijní plán, aby vyhovoval vašim zájmy a cíle. Výsledek vám pomůže transformovat své znalosti z teorie do praxe ... [+]

Prozkoumat inovativní řešení pro hospodářský rozvoj, péči o zdraví a otázkách dopravy s ODU je on-line počítačového modelování, simulace a vizualizace stupně. Náš program poskytuje silný, společný předmět jádro, ale také poskytuje vám flexibilitu navrhnout studijní plán, aby vyhovoval vašim zájmy a cíle. Výsledek vám pomůže transformovat své znalosti z teorie do praxe. Povinné předměty 30 kreditních hodin Budete mít 12 kreditů v základních kurzů a zvolte 18 kreditů z volitelných předmětů. Některé volitelné předměty mohou mít předpoklady. Váš program vyvrcholí komplexní zkouškou a krátkým kritiky. Online Learning Environment Přístup studijní materiály on-line z libovolného místa. Některé třídy budou muset žít, pravidelné on-line časy setkání, zatímco jiní ne. Instruktor může naplánovat úkoly a zkoušky v určitých časech. Všechny kurzy následovat odu své pravidelné akademický kalendář. Kariéra v modelování a simulaci Oblasti, které potřebují modelování a simulace odborné znalosti zahrnují: obchod Vážné Gaming vláda smluvní vnitřní bezpečnost vojenská věda Medicína VÝUKA : Klikněte zde In-stavu Virginie obyvatel: $ 478 za hodinu úvěru * Out-of-State studentů: $ 516 za hodinu úvěru uzávěrka přihlášek Domácí : 1.června 1 listopad 1.března International: 15.dubna 1.října 1.února [-]

Magisterský Titul V Oboru Pedagogických Vědách - Specializací Na Vzdělávací Technologie

University of Minho - Institute of Education
Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, plocha Obory vzdělávací technologie, se zaměřuje na vzdělávání odborníků v oblasti informačních a komunikačních technologií aplikovat na vzdělávání / odborná příprava. [+]

Magisterske studium Technologie - Magisterske. Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, plocha Obory vzdělávací technologie, se zaměřuje na vzdělávání odborníků v oblasti informačních a komunikačních technologií aplikovat na vzdělávání / odborná příprava. Tento magisterský má za cíl: podpora na pořízení, vývoj a prohloubení znalostí a dovedností v oblasti didaktické techniky; podporovat přípravu učitelů, školitelů a dalších odborníků v oblasti vzdělávání s odbornými znalostmi v didaktické techniky; specialisté školení a techničtí pracovníci pro profesionální struktur a prostor v oblasti návrhu, výroby, vývoje a hodnocení vzdělávacích technologií; podporovat self-školení kompetence, na základě výzkumu v oblasti vzdělávání, zejména v didaktické techniky; podpora rozvoje kapacit pro výzkum a inovace v oblasti didaktické techniky. Dokončení první rok poskytuje studentům Postgraduální diplom v oboru didaktické techniky. Úspěšné dokončení magisterského studijního programu se uděluje magisterský titul v oboru pedagogických věd. [-]

Magistr V Vědách Vzdělávání - Vzdělávací Technologie

University of Nicosia
Campus forma Denní studium 3 semestry September 2016 Řecko Athény Kypr Nicosia + 2 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. [+]

Splatnost (roky): 1,5 let Kvalifikace: Vzdělání vědy: Vzdělávací technologie (MEd, 1,5 let nebo 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (magisterské studium) Jazyk výuky: Řecký Forma studia: Full a na částečný úvazek Minimální Kredity: 30 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: 7.1 Účel Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec. 7.2 Cíle 1. Chcete-li připravit učitele, kteří budou schopni aplikovat moderní designové přístupy k výuce přes použití vzdělávací technologie. 2. Použít v praxi výsledky výzkumu a inovací v souvislosti s použitím technologie v výukového programu. 3. Podporovat a / nebo určit výukové prostředky pro navrhování výuky a informovat ostatní učitele. 4. Monitor výsledky výzkumu a vývoje v oblasti vzdělávací technologie. 5. Předpokládejme, že stejný akční výzkum a sdělí výsledky svých výzkumných prací při vzdělávací komunity. 6. Chcete-li působit jako agenti změny v jejich profesionálním prostředí. Kariérní vyhlídky: Absolventi programu mají následující možnosti: 9.1 Chcete-li usilovat o vedoucí pozici na úrovni školy (např Manager Assistant Manager) a / nebo ministerstvo školství a kultury (např Inspektor). 9.2 Chcete-li pracovat jako trenéři na pedagogickém institutu. 9.3 Pochopit akademické pozici na vysoké škole. Přístup k dalšímu studiu: Absolventi programu mohou sledovat doktorské studium. [-]

Magistr Strojírenství V Oblasti Počítačové Vědy A Techniky

Donghua University
Campus forma Denní studium 2 - 3 let September 2016 Čína Shanghai

Master of Engineering (ME), v oblasti počítačové vědy a techniky v programu značně zapíše a kultivuje celosvětovým magisterský studijní studentů v rámci primárního oboru Informatika a výpočetní technika [+]

Magisterske studium Technologie - Magisterske. ME v Informatika a výpočetní technika (anglicky učil) Anglicky učil Master of Engineering (ME), v oblasti počítačové vědy a techniky v programu značně zapíše a kultivuje celosvětovým magisterský studijní studentů v rámci primárního oboru Informatika a výpočetní technika, včetně tří dílčích disciplín počítačového softwaru a teorie, technologie počítačových aplikací a systému Struktura. Vzdělávací cíle Anglicky učil Computer Science and Technology program je určen na kultivaci internacionalizovaných talent s dobrou přírodovědné gramotnosti, a má systematickou a dobrý přehled o základních teorií, znalosti a dovednosti výpočetní vědy a techniky, včetně hardwaru, softwaru a jejich praktické využití. Studie doba trvání, úvěry a udělování titulů V souladu s čínskou univerzitního systému, magisterských programů Donghua University poslední dva a půl roku a škola začíná od pádu. Typický pracovní vytížení v prvním roce prezenční formy studia je soubor předmětů v hodnotě celkem 34 kreditů, složené z 22 povinných a 12 volitelných kreditů. Od druhého roku, budou studenti provést výzkumný projekt a napsat diplomovou práci. Studenti, kteří jsou akademicky kvalifikaci, úspěšně splnit 34 kreditů v rámci určených let, dokončit disertační práci, projít obhájení disertační práce a nakonec schválen Donghua University akademického titulu, hodnotící komise bude udělen magisterský titul v oboru inženýrství Donghua univerzity. Osnovy Povinné předměty (22 kreditů) Úvod do teorie počítání) (3 kredity) Analýza operačního systému (3 kredity) Database Implementace systému (3 kredity) Process Algebra (3 kredity) Úvod do Číny (2 kredity) Chinese Language (8 kreditů) Volitelné předměty (nejméně 4 z níže uvedených kurzů) Business Intelligence (3 kredity) Bezpečnost informačních technologií pro mobilní internet (3 kredity) Ochrana soukromí technologie v mobilní síti (3 kredity) Data Mining (3 kredity) Internet věcí (3 kredity) Systémová analýza a verifikace (3 kredity) Semináře o hraničních technologií (3 kredity) Způsobilost: Non-čínské Občané v dobrém zdravotním stavu, pod 35 let Absolventi bakalářského studia v souvisejících oborů Non-anglické rodilí mluvčí, nebo žadatelé, jejichž prostředek poučení při bakalářské úrovni nebyla angličtina mají získat IELTS 5.5. Minimální počet bodů pro TOEFL (IBT) je 72. 200 na TOEFL (CBT), nebo 533 na TOEFL (PBT). [-]

Magistr V řízení Technologií

Kaunas University of Technology (KTU) School of Economics and Business
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Litva Kaunas

Student je schopen k zemi strategii vývoje technologií, aby bylo dosaženo fit organizačních schopností technologie s strategických cílů organizace a tendence vývoje technologií. [+]

Student je schopen k zemi strategii vývoje technologií, aby bylo dosaženo fit organizačních schopností technologie se strategickými cíli organizace a tendence vývoje technologií; transformovat fyzické, technologické a biomedicínské znalosti do obchodních výrobků a navrhnout a implementovat systémy zavádění nových produktů v zralé, rychle se měnící a rozvíjející se trhy; aplikovat znalosti o technice a řídících procesů při návrhu, řízení a zlepšování tvorby hodnoty řetězců; komunikovat a efektivně spolupracovat s klienty, kolegy, investory, vědce; pracovat v interdisciplinárních týmů; vytvořit atmosféru týmové práce přitom na sebe společenskou odpovědnost; demonstrovat schopnosti vedení v národním a mezinárodním kontextu. [-]

Msc řízení Stavebních Projektů

The Robert Gordon University
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 3 let September 2016 Spojené království Aberdeen + 1 více

Tento kurz rozvíjí interpersonální dovednosti potřebné pro efektivní řízení projektů. Také rozvíjí odsuzující, manažerské a vůdčí schopnosti, v návaznosti na znalosti studentů a [+]

Magisterske studium Technologie - Magisterske. Tento kurz rozvíjí interpersonální dovednosti potřebné pro efektivní řízení projektů. Také rozvíjí odsuzující, manažerské a vůdčí schopnosti, staví na znalostech a zkušenostech získaných v prvních stupních a / nebo pracovním prostředí studentů. Ty jsou poskytovány s odbornou praxí, která vám umožní sledovat vaše osobní cíle v oblasti nemovitostí a projektového řízení, řízení staveb a poradenství a výzkum v oblasti zastavěného prostředí. Můžete studovat studia management MSc stavební projekt na plný úvazek, nebo on-line. Vstupní požadavky Žadatelé by měli mít normálně dobrý Čestný titul v oboru příbuzného předmětu, kterým je jedno souvisí s Built Environment a inženýrství. Žádosti jsou vítány od studentů, kteří jsou držiteli kvalifikací, v umění, věd, managementu a práva, a předmětem rozhovoru, můžete být schopni připojit k tomuto kurzu. Žadatelé, kteří nezískaly titul Honours, ale kteří mají odpovídající odbornou členství v uznávané profesní organizace se obvykle považuje za příznivý pro nábor. Žadatelé, kteří nezískaly titul Honours, ale kteří mají relevantní zkušenosti průmysl po přiměřené časové období, budou považovány za nábor podléhají rozhovoru. Pro zahraniční studenty je zapotřebí 6,5 IELTS nebo ekvivalent v TOEFL. Poplatky kurzu Dálkové studium na částečný úvazek - 2.065 liber Stage 1 (2014 začne nová) - 2,065 libra Stage 2 (2014 nové spuštění) - 1370 liber MSc disertační práce fáze (2014 nové spuštění) Studenti UK / EU Na plný úvazek - 4200 liber celý průběh Zahraniční studenti Na plný úvazek - 10500 liber celý průběh [-]

Magistr Technologií V Podnikových Obchodní Analýzy (Mtech Ebac)

Institute of Systems Science, National University of Singapore
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 5 semestry January 2017 Singapur Singapore + 1 více

Je speciálně navržen tak, aby splňovaly požadavky průmyslu na praktických dovedností a znalostí Business Analytics rozvojem nových lékařů [+]

Mtech EBAC je nabízen společně ISS, oddělení průmyslového a systémového inženýrství a oddělení inženýrství a technologie managementu Fakulty strojní. Je speciálně navržen tak, aby splňovaly požadavky průmyslu na praktických Business Analytics dovedností a znalostí, rozvojem nových lékařů nebo upgradu vstupní úroveň lékařů, kteří mají odpovídající odborné zázemí, jako jsou odborníky v oblasti IT, ale chybí jim potřebné akademické základy pro přesun do Specialist nebo Expert pozice v Business Analytics. Absolventi tohoto programu jsou schopni: - Objevování poznatky z dat. - Použití pojmy a techniky k řešení hlavních obchodních problémů. - Projektování a přizpůsobení cílené marketingové kampaně. - Analýza prodejních kanálů. - Optimalizace marketingového mixu jejich organizace. - Zlepšení rozhodování zvýšit návratnost investic pro jejich organizaci - Předvídání budoucí ziskovost jejich organizací Termíny a poplatky (Otevře Použití: od 1. dubna do 15.října) Sací ledna - Part-time Poplatky = S 7350 dolar za semestr - plný úvazek Poplatky = S 14.700 dolar za semestr Poznámka: Poplatky jsou správné v době vysílání a podléhají změnám bez předchozího upozornění. Univerzita si vyhrazuje právo na změnu poplatků kdykoliv bez předchozího upozornění. Vstupné - Bakalář v oboru věda / inženýrství / Výpočetní technika / Computer Science / Matematika / Obchod / Statistiky / Ekonomika - GPA 3.0 a vyšší - s výhodou 2 roky relevantní pracovní zkušenosti - čerstvé absolventy s dobrými akademickými úspěchy jsou vítány Angličtina požadavek - Žadatelé, jejichž mateřským jazykem a střední univerzitního poučení není v angličtině by měl předložit TOEFL nebo IELTS. - TOEFL: Paper-based test (580), Computer-based test (237), zkušební Internet-based (85), IELTS: Výsledek 6,0 - Nutnost ukázat dopis z univerzity, pokud není jinak. Vstupní test a rozhovor - Všichni žadatelé jsou povinny přijmout vstupní test. Do užšího výběru uchazečů budou rovněž muset na pohovor. DOBA - Na plný úvazek - 1.5 let, včetně 8 měsíců stáž (3 semestry) - Part-time - 2,5 roků, s prací projektu (5 semestrů) Internship příležitosti se příspěvek: Všechny NUS ISS postgraduální programy zahrnují alespoň 5 měsíců praxe v Singapuru společností. Díky zámořském možnost stáže, mohou naši mistři studenti se rozhodnou k účasti na NUS zámoří škol (NOC) v zahraničí práce stáž v Izraeli nebo Číně. [-]

Magistr V Učení, Vzdělávání A Technologie

University of Oulu
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Finsko Oulu

Studijní program Magisterský v učení, vzdělávání a technologie (LET) vychovává odborníky v učení. Obsah [+]

Magisterske studium Technologie - Magisterske. Studijní program Magisterský v učení, vzdělávání a technologie (LET) vychovává odborníky v učení. Obsah programu jsou založeny na střední a nedávného výzkumu ve vzdělávání vědy a učení za podpory technologií. Jádro vzdělávání se skládá ze tří teoretických hledisek: autoregulace učení, kooperativní učení a učení z odborných znalostí. Kromě toho program zahrnuje zkoumání významu učení a vzdělávacích technologií v pracovním životě a společnosti, a to jak nyní, tak v budoucnu. Pracovní příležitosti Absolventi programu LET jsou způsobilé k práci například v profesích, jako jsou učitelé, vychovatelé, vzdělávacích konzultantů, vývojářů lidských zdrojů, vedoucí projektu, koordinátoři, výzkumníky a administrátory v soukromém i veřejném sektoru. Cíle - LET absolventi jsou schopni - Využívat základních teorií učení v kontextu individuální a kolaborativní učení, lidských zdrojů a celoživotního učení - pedagogicky zhodnotit různé technologie v interakci, učení a výroba obsahu - vysvětlit proces autoregulace učení a rozvíjení jejich self-regulovat a co regulované učení dovednosti - vysvětlit praktické a teoretické prostředky pro výuku odborných znalostí, a může sledovat a reflektovat jejich vývoj bude expert - spolupracovat v různých vzdělávacích komunit - použití odborné literatury a výzkumných metod z oblasti vzdělávání vědy a vzdělávací technologie, stejně jako chování vědecký výzkum kombinuje učení a technologie - uznávají roli vzdělávací technologie ve strukturách instituce vysokoškolského vzdělávání, pracovního života a společnosti, a jsou schopni vzít v úvahu své vlastní práci život Uskutečnění Technology-lepší individuální a spolupráce učební metody se používají při praktickém provádění programu LET. Studie jsou prováděny ve spolupráci s domácími a mezinárodními výzkumnými a výukových partnerů. Navíc, spolupráce s pracovním životem je zásadní pro provádění programu. Studie bude dokončena do dvou akademických letech i kontakt a on-line výuky. Výuka bude organizována jako prezenční formy studia. Po ukončení programu, studenti získávají titul Master of Arts (Education) v míře, která jim umožní pokračovat v jejich akademické studium na doktorské úrovni. Tento stupeň nepředstavuje formální pedagogické kvalifikace. LET programu Specifické požadavky na vzdělání Žadatelé musí splňovat následující minimální podmínky: a) bakalářský diplom nebo rovnocenné vysokoškolské vzdělání stupně; přednost bude dána uchazečům s pozadím v oblasti vzdělávání nebo v humanitních oborech. - Žadatelé s pozadím v jiných vědních disciplín (např. vědy zpracování informací, informačních studií, psychologie, ekonomie atd.), mohou požádat také. - Žadatelé s bakalářský titul z finské University of Applied Sciences (bývalé polytechniky), mohou požádat také. b) Dostatečná znalost anglického jazyka: úroveň anglického jazyka musí být prokázáno nejvíce mezinárodně známý jazykových zkoušek nebo jiných schválených metod prokázání jazykových znalostí. [-]

Informační Systémy A Technologie

International University Of Innovation Technologies
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Kyrgyzstán Biškek

Oblast profesionálního mistra činnost zahrnuje řešení složitých psychologických problémů pro provádění a vývoji moderních informačních technologií ve školství, zdravotnictví, kultury, sportu, obranu země, právo, management, sociální pomoci [+]

Program: Psychologie v oblasti inovací a informačních technologií Oblast profesionálního mistra činnost zahrnuje řešení složitých psychologických problémů pro provádění a vývoji moderních informačních technologií ve školství, zdravotnictví, kultury, sportu, obranu země, práva, správy, sociální pomoc, jakož i v sociálních a ekonomických organizací, správních orgánů, výzkumných a výzkum a poradenské organizace poskytující psychologické služby pro jednotlivce a organizace. Objekty profesionální práci mistrů jsou duševní procesy, vlastnosti a stav člověka při realizaci IT technologií sféry jeho činnosti a jeho vývoji těchto technologií, interpersonální a sociální interakce, metody a formy organizace a změn při používání IT technologií. Program: Informační technologie v managementu Hlavním účelem otevření nových magisterských programů - školení pro zavádění a používání software pro práci ve společnostech - systémových integrátorů a pro práci ve vnitřních rozdělení společností - spotřebitelů z IT služeb (skupina obchodní analýzy, vnitřní kontrola, systémová analýza oddělení a atd.) magisterský titul v oboru IT rozšíření znalostí v této oblasti, a umožňuje použít své znalosti v reálných životních situacích. Stupeň umožňuje vysokoškoláci se specializují na vývoj, řízení a realizaci zcela nových služeb informačních technologií. Magisterský titul je často multidisciplinární a obvykle ve spojení s obchodními aspekty, což umožňuje rozvíjet manažerské dovednosti a naučit se používat své dovednosti v obchodním kontextu. [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Inovací Pro Profesionály ICT

La Salle International Graduate School IGS
Campus forma Kombinované 9 měsíců September 2016 Španělsko Madrid

Mistr v řízení inovací pro profesionály ICT je pouze výkonné řízení programu inovací, je to jediná, která je zaměřena na vysokou profilů. [+]

Mistr v řízení inovací pro profesionály ICT

Mistr v řízení inovací pro profesionály ICT je pouze výkonné řízení programu inovací, je to jediná, která je zaměřena na vysokou profilů.

Zaměřené na:

Profesionálové, kteří řídí, koordinují a řídit inovační projekty. Manažeři musí brát zavedení systému managementu ID i jako součást malých a středních podniků. Odborníci a podnikatelé v sektoru informačních a komunikačních technologií, kteří chtějí řídit svou kariéru v oblasti ID i.

Požadavky:

Absolventů a odborníků s odpovídajícími zkušenostmi v oblasti ICT nebo rozsah i ID ... [-]


Magistr V Dřevěných Materiálů A Technologií

Latvia University of Agriculture
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Lotyšsko Jelgava

Tím, dovedné lesního hospodářství jsme doplnění tohoto poklad, protože zvýšení zdrojů dřeva je poskytována aktivní, efektivní a trvale udržitelného obhospodařování lesů. [+]

Mistr v dřevěných materiálů a technologií Lotyšsko je země lesů. Vzhledem k tomu, Lotyšsko získalo jeho nezávislost, lesnictví je jedním z nejperspektivnějších odvětví národního hospodářství. Tím, dovedné lesního hospodářství jsme doplnění tohoto poklad, protože zvýšení zdrojů dřeva je poskytována aktivní, efektivní a trvale udržitelného obhospodařování lesů. V lesním průmyslu v Lotyšsku působící více než 2500 společností, které zaměstnávají více než 59 000 pracovníků. Forest je také zdrojem rekreace a poznání - mnoho lidí si jejich relaxaci v lesích a ocení také jejich krajina a kulturní a historické hodnoty. Použití a další zpracování lesních a zdrojů dřeva hrát hlavní roli v ekonomice Lotyšska. Lesnictví je třetí největší pobočkou lotyšského národního hospodářství, a je druhým největším vyrábějící obor, který neustále vyvíjí. Jako důkaz tohoto vývoje by mohlo být uvedeno na rostoucí počet vývozu dřeva, které v roce 2011 zahrnovaly 18% celkového státního vývozu a 6% hrubého domácího produktu. Navíc lesnictví je jediným oborem, který má pozitivní exportní bilanci. Využívání lesních zdrojů je upraveno tak, aby dodržování principů udržitelného a non-ožebračit lesní správy. Je pod dohledem v pobočkových specialisty lesnictví - absolventi Lesnické fakulty. Forest Fakulta je vytvoření pouze vysokoškolské vzdělání v Lotyšsku, která nabízí vzdělání v lesnictví - znalosti o hospodaření v lesích a dřevěných výrobků, jejich výrobu a prodej. Vzdálenost snímání laboratoř byla zřízena v rámci fakulty, a to je moderní, hodnocení les laboratoř v Lotyšsku. Výzkumný a vývojový ústav lesnické a dřevařské byl vytvořen ve spolupráci s fakultou; realizuje integrace vzdělávání, vědy a průmyslu, a tím podporovat růst lesnictví pobočky v Lotyšsku. Školné za rok: 3100 Eur Vážení Žadatel! - Je třeba vzít v úvahu následující platby:... [-]

Magistr V Kognitivních Systémů A Interaktivních Médií

Universitat Pompeu Fabra Barcelona
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2016 Španělsko Barcelona + 1 více

Posláním Master in kognitivních systémů a interaktivních médií (CSIM) je vycvičit výzkumné pracovníky a odborníky, kteří budou vyšetřovat, rozvíjet a design interaktivních kognitivní systémy a média budoucnosti. Výsledky mohou být fyzické zařízení, jako jsou roboty, nebo ty logické, jako je sofistikovaný software, který poskytuje nové zkušenosti a / nebo virtuální prostředí. Program CSIM navazuje na tři hlavní oblasti znalostí ... [+]

Magisterske studium Technologie - Magisterske. Mistr v kognitivní systémy a interaktivních médií Posláním Master in kognitivních systémů a interaktivních médií (CSIM) je vycvičit výzkumné pracovníky a odborníky, kteří budou vyšetřovat, rozvíjet a design interaktivních kognitivní systémy a média budoucnosti. Výsledky mohou být fyzické zařízení, jako jsou roboty, nebo ty logické, jako je sofistikovaný software, který poskytuje nové zkušenosti a / nebo virtuální prostředí. Program CSIM navazuje na tři hlavní oblasti znalostí: interaktivní technologie, kognitivní vědy a interaktivních médií. K dosažení svého cíle, program trvá interdisciplinární přístup, který je rozhodující pro zajištění studentům hluboké znalosti o konstrukci, výrobu, vývoj, nasazení a analýzu interaktivních kognitivních systémů a médií, spolu s potřebnými dovednostmi úspěšně realizovat všechny z těchto fází. Cílem programu CSIM je vyrábět integrátory těchto interaktivních kognitivních zařízení a programů. CSIM nabízí širokou škálu přednášek a cvičení renomovaných vědců. Z hlediska teorie, budou studenti získat základní znalosti o kognitivní funkce mozku a jeho výpočetních modelů, klíčové otázky v rozvoji interaktivních kognitivních systémů. V praktické rovině se studenti naučí navrhovat a rozvíjení tvůrčích a vědeckých řešení, aby se racionálně, důsledně a efektivně integrovat současných i budoucích technologií do interaktivních kognitivních systémů. Program CSIM nabízí studentům vědecké a praktické nástroje, které potřebují pro své studium nezávisle a na rozvoj a integraci interaktivních kognitivní systémy do užitečných systémů s real-svět aplikací. Cíle Hlavním cílem Master in kognitivní systémy a interaktivních médií je vyškolit další generace výzkumných pracovníků a odborníků, kteří budou výzkum, vývoj, konstrukce a analyzovat kognitivní systémy a interaktivní média. Kdo to je? Studenti tohoto magisterského programu, by měl mít zkušenosti v oblasti technologií a inženýrských staveb (výpočetní a telekomunikační), psychologie, biologie, audiovizuální komunikaci nebo v jiné oblasti související s interdisciplinární přístup programu. Uchazeči musí být vysoce motivovaní a tvrdě pracující a mají jak velký zájem o technologie a kognitivních věd a tvůrčího ducha. Musí navíc mít předchozí znalosti programování a být ochotni ponořit se do technologických témat. Struktura Program se skládá z jedné skladby poskytující solidní a koherentní vizi kognitivních systémů a interaktivních médií. To je v podstatě zaměřena na výzkum, a studenti musí absolvovat 20 povinných kreditů, 20 volitelných kreditů a 20-úvěrový konečný výzkumný projekt. Magisterský studijní program může být dokončena během jednoho roku, je-li přijata na plný úvazek, nebo ve dvou, vezmou-li se na částečný úvazek. Program je rozdělen do podmínkami a je navržen tak, aby odrážely prioritní oblasti výzkumu definované Evropskou komisí. OBSAH Magisterský program má za cíl vyškolit integrátoři složitých systémů a zařízení tím, že kombinuje znalosti a dovednosti z oblasti interaktivní komunikaci, kognitivní psychologie, lingvistika, umění, digitální technologie a komunikace. Program je navržen tak, aby odrážely prioritní oblasti výzkumu definované Evropskou komisí, která ji skupin do těchto obecných témat: kognitivní systémy: Tato dráha zahrnuje funkční aspekty pojmů, metod a pokročilé technologie potřebné k tomu, aby budoucí chytrá zařízení vnímat rozhodnout, cítit emoce a chovat. Konkrétně se zaměřuje na jejich schopnosti přizpůsobit se a chovat se v komplexním prostředí, na jejich schopnost komunikovat a komunikovat s lidmi a jinými zařízeními, a o tom, jak naše chápání biologických systémů může přispět k rozvoji kognitivní systémy budoucnosti. Tato trať připravuje studenty, aby se stal behaviorální a psychologické inženýři přístrojů zítřka. Obsah a média: Cílem je připravit studenty s cílem přispět k výzvám, jimž čelí jak dnešní společnost jako celek, a zejména na jednotlivce i organizace s ohledem na rozsáhlou oblast částečně interaktivního obsahu, který musí předložit a procesů. Zvláštní důraz je kladen na klíčové pojmy a metodami v optimalizaci interakce mezi lidmi a stroji na jedné straně a informací a médií na straně druhé. Navíc, tato trať zkoumá, analyzuje a důkladně experimenty se specifickými rysy interaktivních médií s cílem rozšířit spektrum možností a přidávání nových možností, spíše než jen nahrazení nebo posílení non-interaktivní média. Kvalita života: V budoucnu bude zdravotní péče a sociálních služeb se spoléhají na interaktivních zařízení a média. Hlavními úkoly bude nejen léčit, ale také k zachování a zvýšení kvality života v oblasti kognitivních systémů a interaktivních médií. Studenti na této trati bude ponořen v psychologické a technologické aspekty tohoto důležitého vývoje. Chcete-li přispět ke zlepšení kvality života, budou nové metody a média je třeba najít správnou rovnováhu mezi technologickými možnostmi a lidské tvořivosti. Interakce a mobilita: Tato trať se bude seznámit studenty s tímto složitým systémem problémů a připravovat je používat širokou škálu koncepcí a technologií s cílem pomoci řešit je. Stejně tak, mobilita zahrnuje mnoho forem dopravy, které vytvářejí různé potřeby s ohledem na autonomii zařízení a prezentaci informací. Internship V souladu s výzkumnou orientací tohoto programu, bude konečná výzkumný projekt se provádí v rámci jedné z výzkumných skupin odboru informačních a komunikačních technologií, a tím zajistit bohatou a stabilní prostředí pro získávání zkušeností v oboru. Znalosti, dovednosti a comptences získané\ Konkrétní kompetence získané v tomto magisterském studijním programu patří schopnost: Rozvíjet interaktivní zařízení s kognitivních systémů využívajících smíšené metodologie založené na analýze, návrhu, vývoje, zavádění a hodnocení. Použít smíšené metodologie z kognitivní vědy, interakce člověka s počítačem a komunikaci. Konstrukční řešení v podobě interaktivních zařízení pomocí analýzy požadavků. Tento design je založen na abstraktní biologických a neurologických výpočetních modelů a interaktivní komunikace. Vyvinout, implementovat a řešení kódu, jejichž cílem je zahrnout pokročilé technologie rozhraní, neurologické simulace a kontrolních jazyky, stejně jako interaktivní instalace a zařízení. Posoudit interaktivních zařízení pomocí řízené, experimentální, objektivní a kvantitativní metody. Aplikujte interdisciplinární přístup, který kombinuje kognitivní vědy, interaktivních technologií a digitálních médií k řešení problémů v cestách, které vedou k novým interaktivním zařízením. Použít současné teorie a výpočetní modely o mozku a o tom, jak to se vztahuje k interaktivních zařízení pomocí kognitivních systémů. Použít tyto přístroje a systémy na reálných problémů. Kariérní vyhlídky Tento magisterský program nabízí širokou škálu pracovních příležitostí. Studenti hledají kariéru v oblasti výzkumu budou moci pokračovat doktorské studium v ​​některé z oblastí zahrnutých v mezioborové zaměření programu. Studenti hledají kariéry mimo akademické obce budou moci čerpat ze svých zkušeností s analýzu, návrh, implementaci, experimentování, testování a hodnocení interaktivních zařízení prostřednictvím kognitivních systémů zadat celou řadu oblastí, z průmyslových a domácích robotiky na vnější interaktivní reklama , inteligentní technologie používané v automobilovém průmyslu, vývoj systémů na pomoc rehabilitaci lidem s tělesným nebo kognitivních poruch, velkoformátové interaktivní zábavy, nebo inteligentní muzeum techniky. [-]