Magisterské studium Psychologie v Severní Amerika - Magisterské studium Psychologie v Severní Amerika hledejte zde!

Magisterské studium Psychologie v Severní Amerika - Zde naleznete magisterské studium Psychologie v Severní Amerika

Psychologie

Magisterský studijní program vám dává možnost buď dále své znalosti o konkrétní otázku nebo vzletu v úplně jiným způsobem pomocí dovednosti, které jste získali z předchozího bakalářského titulu.

Psychologie je studium lidské mysli. Psychologové pracují v nemocnicích, klinikách a zařízení pro duševní zdraví, stejně jako v akademických institucích jako učitelé nebo výzkumní pracovníci. Psycholog může pracovat v desítkách jiných průmyslových odvětvích, jako znalost lidského chování je v poptávce po celém světě.

Spojené státy americké se nachází na kontinentu Severní Ameriky. Je to třetí největší zemí podle velikosti na světě. To má poměrně krátkou historii ve srovnání s ostatními národy světa, je jedním z největších světových 'největších ekonomik, a má jeden z největších světových ' s populací nejrozmanitější.

Magisterské studium Psychologie v Severní Amerika - Veškeré informace o magisterském studiu Psychologie v Severní Amerika. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Severní Amerika zde!

Čtěte více

Online Magistr Ve Vyjednávání A řešení Konfliktů

Creighton University Online
Online & Campus forma Kombinované 18 - 24 měsíců September 2017 Spojené státy americké Omaha

Creighton University je online Masters při vyjednávání a řešení konfliktů vyvíjí silné vůdce v celé řadě průmyslových odvětví, které lze systematicky odbourávají problémy, zprostředkovávají různé úhly pohledu, a spolupracovat na inovativních řešení. [+]

Magisterske studium Psychologie v Severní Amerika. Creighton University je online Masters při vyjednávání a řešení konfliktů vyvíjí silné vůdce v celé řadě průmyslových odvětví, které lze systematicky odbourávají problémy, zprostředkovávají různé úhly pohledu, a spolupracovat na inovativních řešení. Program je nabízen prostřednictvím Werner ústavu v Creighton University School of Law, řazeny podle Princeton Review v celé své kráse 169 zákona školy (2015). Koncentrace Organizační Spolupráce a řízení konfliktů Mezinárodní jednání a řešení konfliktů Spolupráce zdravotní péče a řešení sporů Flexibilní program umožňuje studentům dokončit své vzdělání úplně online v 18-24 měsíců. Program obsahuje také dvě 5-denní pobyty na Creighton kampusu v Omaha, Nebraska dát studentům možnost vyzkoušet si své schopnosti v role-playing simulací a skupinových cvičení. Studenti se také absolvovat zkušenosti Praktikum z profesionálního či organizační nastavení, které si vyberete. Partnerství s asociací pro řešení konfliktů (ACR) Creighton studenti a čerství absolventi obdrží členství ACR za 50 $ ročně, přestávka výuka $ 200 za semestr, stejně jako další slevy vůči publikací a konferencí. [-]

Magistr Liberálních Studií

Fort Hays State University Graduate School
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 31 hodin August 2017 Spojené státy americké Wichita + 1 více

Vydělávat Master liberálních studií stupně z Fort Hays State University vám pomůže vidět svět jinak.Jak budete postupovat prostřednictvím svého programu budete rozvíjet (nebo prohloubit) [+]

Mistr liberálních studií Vydělávat Master liberálních studií stupně z Fort Hays State University vám pomůže vidět svět jinak. Jak budete postupovat prostřednictvím svého programu budete rozvíjet (nebo prohloubení) kritické myšlení, které potřebujete, aby se stal moudřejší spotřebitele znalostí, stává lépe pochopit a zhodnotit intelektuální práci jakéhokoliv oboru. A co je nejdůležitější, jak začnete vidět svět jinak, může se objevovat nové způsoby, jak mít pozitivní vliv na svět kolem vás. Navrženo s ohledem na pracovní praxi v paměti, 31-hodinová kreditní mistr liberálních studií studijního programu je to pro vás jednodušší sladit pracovní a osobní závazky k dosažení vašich cílů vzdělávání.... [-]


Ms V Klinické Duševní Zdraví Poradenství (cacrep Akreditované)

Walden University
Online forma Denní studium September 2017 Spojené státy americké USA Online

Připravte se na kariéru jako profesionální poradce s Walden University v CACREP akreditované MS v klinickém programu Duševní zdraví poradenství. [+]

Magisterske studium Psychologie v Severní Amerika. Připravte se na kariéru jako profesionální poradce s Walden University v CACREP akreditované MS v klinickém programu Duševní zdraví poradenství. Prozkoumat celou řadu témat týkajících se oblasti poradenství, včetně posouzení, právního a etického hlediska, a intervence a připravovat, která pomáhají jednotlivcům a skupinám s rodinou, duševní zdraví, kariéry a otázky vzdělávání. Tento program také zkoumá poradenských technik, včetně těch, které používají v poradenství užívání návykových látek a kariérové ​​poradenství. Face-to-face pobyty umožňují udržovat kontakt s členy odborných fakulty a dalších doktorandů, zatímco vy zdokonalovat svůj výzkum, psaní a kritické myšlení. Specializace (kromě obecného programu) závislost poradenství Kariérní poradenství Forensic Poradna Vojenské rodiny a kultura Trauma a krizové poradenství Walden University je MS v klinickém programu Duševní zdraví Poradna je akreditován Radou pro akreditaci poradenství a souvisejících vzdělávacích programů (CACREP) jako duševní zdraví poradenského programu v rámci norem 2001. CACREP je specializovaný akreditační orgán uznala Rada pro vysokoškolské vzdělávání akreditaci (Chea), a CACREP akreditace je podmínkou pro udělení licence v mnoha státech. MS v klinickém programu Duševní zdraví Poradna je navržen tak, aby připravit absolventy pro nárok sedět na licenční zkoušky a splnit akademické požadavky na licensure mnoha poradenských desek státní správy. Zápis poradci Walden může poskytnout vodítko v otázkách udělení licence, nicméně, to zůstane odpovědností jedince porozumět a splnit všechny požadavky na státní licensure. Walden neposkytuje žádné prohlášení ani záruku, že dokončení Walden kurzu nebo programy umožní individuální získat státní licensure. [-]

Mistři V Psychologii

University of Houston
Campus forma Denní studium September 2017 Spojené státy americké Houston

Absolvent programu v psychologii vede k Master of Arts studijních programů. Všechny aspekty stupně jsou vedeny Navržená osnov Americké psychologické asociace a vyvinutý naší fakulty pro optimální učení ve třídě, laboratoři a aplikovat nastavení. Program je nástrojem pro pokročilé studium lidského chování. [+]

Absolvent programu v psychologii vede k Master of Arts studijních programů. Všechny aspekty stupně jsou vedeny Navržená osnov Americké psychologické asociace a vyvinutý naší fakulty pro optimální učení ve třídě, laboratoři a aplikovat nastavení. Program je nástrojem pro pokročilé studium lidského chování. Kurz práce je přijata v prvé řadě v psychologii, ale se souhlasem fakulty vhodným kurz práce v behaviorálních vědách lze povolit. Žadatelé by měli mít silnou přípravu vysokoškoláka v Behavioral vědy; ti bez silného kurzu zázemí v psychologii může být požadováno, aby přijaly další bakalářský kurz práce na UHCL. MA v oboru psychologie vyžaduje 36 hodin s práce nebo projektu, nebo 39 hodin stáže. Možnost stáž mohou být použity, například studenty, kteří chtějí učit na Community College úrovni, správa sociálních služeb agentur či výzkumných studií, nebo pracují ve studentských služeb. Tento program není připravit studenty, aby byly kvalifikovány jako profesionální licencovanou poradce (LPC). Požadavky programu Požadavky na kurzu lze nalézt ve druhé polovině dne vstupu psychologie MA katalogů. Koncentrace Magisterský titul v obecné psychologie mohou dále připravit studenty pro práci v oblasti lidských nebo vládních služeb. Tento stupeň také připravit studenty na pracovní místa, která vyžadují technické znalosti v oblasti výzkumu a statistiky chování. Studenti mohou také splňovat požadavky pro výuku psychologie na vysokoškoláky. Studenti mají možnost specializovat se ve své absolventské hodnosti s koncentrací v: Applied Cognitive Psychology (lidské faktory) Aplikovaný Sociální tematika Behavioral Neuroscience Vstupné: přihlásili do programu Žadatelé musí absolvovat univerzitní žádost o přijetí a předá jej a všechny požadované poplatky a dokumenty k univerzitě úřadu přijímací. Formuláře a instrukce mohou být požadovány od UHCL úřadu Přijímací řízení, jak je uvedeno níže. Aplikace univerzita by měla být dokončena co nejdříve před termínem přijímací umožnit dostatek času na úřadu Přijímací řízení na zpracování žádosti a vyhodnocovat přepisy. Požadavky na přijetí Podzim 2015 - 3,0 GPA v průběhu posledních 60 hodin a všichni žadatelé musí předložit GRE skóre. IF GPA je nižší než 3,0, vzorec je spuštěn: (GPA za posledních 60 hodin) x 24 + Slovní Score + Kvantitativní skóre> 350 Jaro 2016 - Všichni žadatelé musí předložit GRE skóre nejméně 280 (celkem verbální skóre a kvantitativních noty) na univerzitě v návaznosti na standardní postup podávání zpráv. Je také zapotřebí minimálně průměr bodu na 3,0 stupně kumulativní (GPA) v posledních 60 hodinách práce v kurzu. Aby bylo možné mít dostatek času na posouzení materiálu žalobců, se žádost o přijetí, přepisy pro všechny předchozího kurzu a GRE skóre musí být doručena úřadu Přijímací řízení podle těchto lhůtách: Fall smlouvu, - 1 srpna Jarní Zápis - 1.prosince Letní Zápis - 1. května [-]

Magistr V Oboru Psychologie

California Polytechnic State University, San Luis Obispo
Campus nebo Online Denní studium 2 - 3 let September 2017 Spojené státy americké San Luis Obispo

Master of Science (MS) v oboru psychologie na Cal Poly San Luis Obispo je 90-čtvrtina jednotka profesionální studijním programu, který splňuje požadavky na vzdělání pro stát manželství a rodinný terapeut (MFT) licence Kalifornie. Posláním programu je poskytnout stav Kalifornii s vysoce příslušným lékařům master-úrovni vyškolených radit jednotlivce, páry, rodiny a skupiny v multikulturní společnosti. Absolventi jsou často zaměstnáni hrabství duševní zdraví, sociálních služeb a dalších lůžkových a ambulantních komunitních center duševního zdraví. Mnoho absolventů také budovat úspěšné privátní praxe. Patnáct procent našich absolventů pokračovat v doktorském studiu v klinických nebo poradenské psychologii. [+]

Magisterske studium Psychologie v Severní Amerika. O programu The Master of Science v oboru psychologie na Cal Poly San Luis Obispo je 90-čtvrtina jednotka profesionální studijním programu, který splňuje požadavky na vzdělání pro stát licence Kalifornie manželství a rodinný terapeut (MFT). Posláním programu je poskytnout stav Kalifornii s vysoce příslušným lékařům master-úrovni vyškolených radit jednotlivce, páry, rodiny a skupiny v multikulturní společnosti. Absolventi jsou často zaměstnáni hrabství duševní zdraví, sociálních služeb a dalších lůžkových a ambulantních komunitních center duševního zdraví. Mnoho absolventů také budovat úspěšné privátní praxe. Patnáct procent našich absolventů pokračovat v doktorském studiu v klinických nebo poradenské psychologii. Psychologie a členy fakulty dítě vývojovém oddělení koordinace programů jednotlivých členských států a pravidelně učit postgraduální kurzy. Některé kurzy jsou vyučovány podle odborníků na duševní zdraví z komunity. MS fakulty je různorodá z hlediska odborných stupňů, klinická školení, kulturní zázemí a pohlaví. Postgraduální kurzy jsou malé a studenti obdrží hodně individuální pozornosti v našich praktika školení klinice a komunitní stáží míst na akademické půdě. Tam je přibližně 40 plně VŠ studentů v MS psychologie Program Cal Poly to. Postgraduální kurzy jsou naplánovány tak, aby na plný úvazek studenti nesoucí 12-16 čtvrt jednotky mohou zajistit jejich úroveň za poslední dva roky. Mnoho studentů trvat 2 ½-3 roky až do konce, nicméně, protože rozsáhlého klinického výcviku programu. Student práce, rodina a další plány mohou také delší časová osa schůdnější. Kurzy se konají v průběhu dne a večera a jsou nabízeny pouze jednou za rok. Předpoklady MS v oboru psychologie přijímá uchazeče ze všech oborů (např, angličtina, biologie, filozofie). Přijaté žadatelé musí absolvovat pět (5) programové předpoklady (3 semestr / 4 čtvrtletí podílových jednotek) do 31. července před vstupem do programu: výzkumné metody v psychologii, úvodní statistika, teorie osobnosti, psychopatologie, a vývojová psychologie. Tyto kurzy mohou být přijata na Cal Poly jako imatrikuloval vysokoškolák, a to prostřednictvím Open University Cal Poly nebo na jiné plně akreditované instituce, včetně on-line. Za účelem zjištění, zda kurz jste si vzali splňuje jednu z našich předpokladů, ale má jiný název než Cal Poly to, porovnat obsah s rozšířenou Předpoklad obrysy kursu. Žadatelé, kteří nedokončí těchto kurzů před jejich prvním čtvrtletí zápisu bude upuštěno od programu. Povinné předměty Aby univerzity ověřit student splnil požadavky Kalifornie je pro MFT udělení licence musí student úspěšně dokončit 90 čtvrtletí jednotky povinných předmětů. Další informace naleznete v katalogu Cal Poly pro popis těchto kurzů. [-]

Mistři Výchovy V Dětských Studií

Vanderbilt Peabody College
Campus forma Denní studium 1 - 2 let September 2017 Spojené státy americké Nashville

M.Ed. v programu pro děti studia nabízí interdisciplinární stupeň přes katedře psychologie a vývoj člověka. V návaznosti na Peabody akademie dlouhou tradici dokonalosti, program je navržen tak, aby vlak znalý z praxe a výzkumní pracovníci v řadě oblastí týkajících se dětí a adolescentů vývoje. [+]

M.Ed. v programu pro děti studia nabízí interdisciplinární stupeň přes katedře psychologie a vývoj člověka. V návaznosti na Peabody akademie dlouhou tradici dokonalosti, program je navržen tak, aby vlak znalý z praxe a výzkumní pracovníci v řadě oblastí týkajících se dětí a adolescentů vývoje. V celém programu, studenti jsou vedeni k integraci výzkumu, teorie a praxe. 36-hodinový program se skládá z 12-18 hodin úvěru základní osnovu kurzu a 18-24 hodin úvěru volitelného ročníkové práce, které jsou individuálně přizpůsobeny osobní zájmy každého studenta a profesních cílů. Program nabízí tradiční přípravu ve třídě vedle hands-on Cvičení zážitků nebo výzkumný mentorships, které jsou integrovány do studijního programu. Všichni studenti zvolit k dokončení jedné ze dvou kolejí. Aplikovaný Professional Track je vhodný pro studenty, kteří mají zájem pracovat přímo s dětmi a rodinami v praktického rolí (např tabule potvrdila chování analytici, pro děti o životě specialisté, mládeže a rodiny Program Developers). Empirických výzkumů Track je určen pro studenty, kteří mají zájem o otisků prstů byly nakonec v doktorských studijních programech (např Ph.D., Psy.D., Ed.D. v klinické, poradenství, vývojové, vzdělávací, nebo kognitivní psychologie), nebo sledují kariéry v oblasti výzkumu. Obě možnosti vyžadují, aby studenti se stal odborník v integrování nejaktuálnější výzkum vývoje dítěte a teorie s efektivní praxe v profesních nebo akademickém prostředí. V rámci každé stopě, další oblasti spojení (např děti a služby pro rodiny, klinická psychologie, chudoba a intervence, atd.) Umožňují další specializace. Míra vrcholí komplexní zkouškou, která odráží všechny celoroční dokončena a má přímou souvislost s vývojem jednotlivých studentů a osobních cílů. Vzhledem k malé velikosti programu (přibližně 20 studentů na kohorty), studenti mohou očekávat, že obdrží individuální pozornost od svých poradců. Aktuální studenti sledují širokou škálu zájmů prostřednictvím pohybovala studijních programů. Absolventi šly na různých profesní dráhy. Poznámka: Ačkoli M.Ed. V dítě studuje program umožňuje studentům sledovat celou řadu zájmů a zahrnuje studium intelektuální, citové, sociální a fyzický vývoj dětí a mladistvých, to nevede k udělení licence jako rádce, terapeut, nebo učitel. Někteří studenti si mohou přát, aby program používat, ale jako základ pro provádění takové licensure nebo jako přípravu na příbuzné doktorského studia. Program Filozofie Výzvy, kterým čelí děti a rodiny dnes vyžadují pečlivou pozornost vývojových lékařů a učenců informován o vývojové teorii a výzkumu. To je naše přesvědčení, že jsme nejlepší pozici v našem úsilí vůči nárazu dětem a rodinám v pozitivním způsobem, když jsme se vstoupit do pole vyzbrojený pevné základy znalostí sbírala z vývoje dítěte výzkumu a vzdělanosti. Dovedný Aplikace vývojové vědy a teorie ve službách prevence, intervence, advokacii, zdraví a vzdělání dětí a jejich pečovatelů může udělat hodně pro zlepšení důležitých výsledků v budoucích generací. Jedná se o použité vývojové profesionálové a výzkumníci připravujeme v Master of vzdělávání v programu pro děti studia na Peabody College. Applied Professional Track Pro studenty, jejichž akademické a profesní cíle patří příprava na kariéru pracující přímo s dětmi a rodinami, tato volba program nabízí studentům příležitosti pro vědecký didaktická a do hloubky, pod dohledem profesní zkušenosti v oblasti dětské a rodinné servisních organizací. Studenti jsou sladěny s příslušnými orgány a organizacemi v rámci komunity získat hands-on zkušeností v nastavení praktikum. Tyto zkušenosti jsou doplněny o prazákladní kurzu, protože studenti mít možnost navrhnout své studijní program kolem oblastí vědeckého zkoumání hmotného zájmu. Aplikovaný Professional Trať je ideální pro studenty, jejichž cílem je převzít profesionální roli pracující přímo s dětmi, dospívající a rodiny. Oblasti koncentrace mohou zahrnovat: Applied Behavioral Analysis Umění a média Dítě a rodinné služby Mentálním postižením a včasné intervence Educational Development Program Gifted Education Jazyk a gramotnost Pediatric Health Care Chudoba a intervence Rozvoj mládeže a neziskové organizace Empirický výzkum Track Pro studenty, jejichž akademické a profesní cíle zahrnují přípravu na pozicích v oblasti výzkumu nebo další postgraduální studium, jako je například doktorandské studium v ​​klinické, vývojové, vzdělávací, nebo kognitivní psychologie, tento program je určen k posílení zázemí studentů na úspěch v těchto nastaveních a poskytovat zkušenosti, které doplňují, aby příprava vzorků. Studenti jsou sladěny s mentorem fakulty a za předpokladu, příležitost k účasti na výzkumném týmu v oblasti hmotného zájmu. Metody výzkumu a statistiky kurzu a dokončení nezávislého výzkumného projektu vhodného pro předložení k publikaci jsou další požadavky. Empirických výzkumů Track je vhodný pro studenty, jejichž zájmy patří rozvíjet odborné znalosti v oblasti vedení vývojovou nebo klinický výzkum a příprava na doktorské studium a případné uplatnění v akademickém prostředí, výzkumu a jiné vysoké škole a klinických podmínkách. Oblasti koncentrace mohou zahrnovat: Klinická psychologie Vývojová psychologie Pedagogická psychologie [-]

Master Of Studijních Psychosociálních Postupů

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium 6 měsíců September 2017 Kanada Rimouski Lévis + 1 více

MA ve studii psychosociálních postupů doprovodných sociální pracovníky, aby jim pomohla obnovit své praktiky a intervence, aby se ve větší míře nasadit potenciál a vytvářet nové poznatky. [+]

Magisterske studium Psychologie v Severní Amerika. MA ve studii psychosociálních postupů doprovodných sociální pracovníky, aby jim pomohla obnovit své praktiky a intervence, aby se ve větší míře nasadit potenciál a vytvářet nové poznatky. Tento program je založen na reflexních výzkumných metodik, historie života, autobiografická, z praxeologie a vysvětlení. Výuka je založena na konkrétních situacích, s nimiž se studenti v jejich různých praktik, namísto pouze spoléhat, neboť je již tradičně případ, na teoretické obsah stanovený předem. Struktura programu MA ve studii psychosociálních postupů umožňuje výzkumný projekt (21 kreditů paměti) strukturované, přísné, vědecké a odborné praxe klientů s cílem zlepšit kvalitu svých operací a zároveň přispívat k rozvoji znalostí o psychosociální praxe. Učitelé jsou naroubovány na projekty studenty, aby jim pomohla v rozvoji znalostí z jejich praxe. Mezi odbornými znalostmi fakulty patří: Usnadnění skupina a řízení změn; autobiografický a samostudium přístup; reflexní přístupy, vnímaví a nových postupů; kolektivní inteligence; mezikulturní sloučení znalostí v akčním výzkumu; Výzkum v první osobě; mezioborové a spirituality. Tento program také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro výkon doktorského studia. publikum Tento program je určen pro lidi zabývající se psychosociální praxe, které mohou pocházet z různých odborné přípravy a kteří mohou mít různé tituly: poradce; vyvíjecího činidla; poradce v oblasti lidských zdrojů; ombudsman; trenér; učitel; moderátor; doprovod; koordinátor; právník; pedagog; správce; komunitní pracovník; psychoeducator; psycholog; psychoterapeut; psycholog; sociální pracovník; trenér; trenér; Vztah důstojník; Externí komunikace; atd. Kromě své specializované počátečního výcviku, všichni tito lidé sdílejí skutečnost, pracovat a zasáhnout s lidským systémem (individuální, rodinné, skupinové, komunity či organizace) na základě konkrétních cílů, které se mohou lišit od praxe do druhého. Tento dynamický intervence pro lidi je obor privilegované tímto programem. CÍLE Celkovým cílem této kontroly je umožnit osobám, spojené s lidskou systému: jednotlivce, rodiny, skupiny, komunity nebo organizace, aby přístup strukturován, důsledné myšlení a vědecké kritice na odborné praxi za účelem zlepšit kvalitu svých intervencí a rozšířením své praxe a zároveň přispívat k rozvoji znalostí o psychosociálních postupů. Přesněji řečeno, tato kontrola je umožnit studentovi nebo studenta: analyzovat a hodnotit dynamika, pravidla a racionalitu svého působení jako praktický lékař a praktický lékař, zatímco ve srovnání s jinými existujícími modely, aby se vzaly kritický odstup od jeho obvyklým způsobem pohledu na jeho praxe; rozvíjet schopnosti výzkumu a intervence, které umožní praxe efektivnější a podpořit rozvoj větší autonomie při adaptaci na mnoha změnám; k výrobě poznatků z jeho praktické zásahu a přispět k rozvoji oboru: Psychosociální praxi. [-]

MSEd Pedagogická Psychologie

College of Saint Rose
Campus forma Denní studium January 2017 Spojené státy americké Albany

Máte-li usilovat motivovat děti ve vaší třídě, aby výuka více vzrušující, výzkum výukových metod, nebo hodnotí programy a lekce, program Saint Rose v pedagogické psychologie může otevřít tyto příležitosti pro vás. [+]

Máte-li usilovat motivovat děti ve vaší třídě, aby výuka více vzrušující, výzkum výukových metod, nebo hodnotí programy a lekce, program Saint Rose v pedagogické psychologie může otevřít tyto příležitosti pro vás. Absolventi opustit tento program se schopností kritizují nějaké instruktážní na situaci výuku matematických pojmů v typické třídě, která vede dospělých dílny pro odboru školství státu, vedení rodičovských tříd, udělit psaní, hodnocení programu, a jiní-a pak vyvinout strategie, které pomohou vytvořit optimální prostředí pro výuku. Studenti si vybrat jeden ze čtyř režimů, které vedou k získání titulu: Obecné schéma: určen pro studenty, kteří hledají široké znalosti pedagogické psychologie a její aplikace na různých kontextech Schéma Výzkum: přednostní studentů, často snaha o jejich Ph.D. ve vzdělávacím Psychology- kdo bude vedení empirický výzkum ve své kariéře Školní psychologie Scheme: otevřít pouze pro ty, kteří byli přijati do Certificate of Advanced Study in školní psychologie Co je Pedagogická psychologie? Pedagogická psychologie je obor psychologie věnována pochopení psychologických problémů spojených s učením a motivace. Pod tímto širokým deštníkem, vzdělávací psychologové zaměřit svou výzkumnou pozornost na význam lidského rozvoje, posuzování, kultury a technologie. Vypadají pro vztah mezi těmito problémy a způsoby, které mohou mít dopad na žáka. S tímto pochopením, vzdělávací psychologové se snaží vytvořit optimální prostředí, kde studenti může dařit akademicky, společensky i osobně. Co školní psycholog dělat? Vzdělávací psychologové pracují v různých prostředích. Mnohé z nich jsou třídních učitelů, kteří používají své magisterský titul v oboru pedagogické psychologie k získání jejich profesní vyučovací certifikáty. Stejně tak je důležité, tito učitelé používají znalosti získané ze svých pedagogicko-psychologických kurzů s cílem zlepšit jejich výuku a studium jejich studentů. Jiní se mohou rozhodnout pro práci v korporací, vládních agentur, testovacích firem či škol, kde analyzovat data pomáhat organizacím přijímat správná rozhodnutí, zapojit se do vzdělávání a rozvoje zaměstnanců a vyhodnocovat účinnost programu. Tam, kde jsou vzdělávací psychologové zaměstnaní? Mnoho vzdělávací psychologové ocitnou učí a dělá výzkum na vysoké škole a univerzitních nastavení přípravě příští generace vzdělávacích profesionálů. Níže jsou uvedeny některé z prostředí, ve kterém pracovali naši absolventi. Školy Neziskové organizace Vládní agentury podniky Vysoká škola Kariéra Centers Zdraví a servisní organizací pro lidská Profesionální organizace Tréninkové programy Společenství Přehled programu Pedagogická psychologie je míra pro praktiky. Absolventi opustit tento program s teorií a dovednosti, které jim umožní kritizovat žádnou instruktážní situaci (např výuku matematických pojmů v typické třídě, která vede dospělých dílny pro odboru školství státu, vedení rodičovských tříd, udělit psaní, hodnocení programu), a poté se vyvinout strategie, založené na teorii, že pomůže vytvořit optimální prostředí pro výuku pro danou studentů. Studenti jsou vedeni k rozvoji jejich multikulturního povědomí a technologických znalostí. Studenti jsou vyzváni, aby se staly samostatnými myslitelé, ocenit jejich role jako profesionální pedagogové a stát se přispívajícími členy větší komunity. Všeobecné informace Vstupné Způsobilost pro přijetí do College of Saint Rose programů absolventa je typicky založené na těchto minimálních požadavků: Předložení vyplněné žádosti a prohlášení o účelu asi 300 slov, které podrobně cíle žadatele pro postgraduální studium. Doklad o vlastnictví bakalářského titulu z akreditované instituce na základě předložení oficiálních přepisů ze všech vysokoškoláka a postgraduální institucí, jichž se účastní Akademická a odborná kvalifikace pro postgraduální studium, jak je uvedeno dva doporučující dopisy. Kalibrované průměr bodu na 3,0 (na stupnici 4,0), celkově a v pregraduální dur. Další kritéria pro přijetí specifikované akademických programů, jako je předložení životopisů, psaní vzorky, portfolií, výsledky testů, a účast na rozhovory nebo přijetí dílnách. Demonstrace znalostí angličtiny: Pošlete nám své TOEFL, IELTS, nebo PTE skóre. Požadavek testování se upouští u žadatelů, kteří již vydělali bakalářského nebo magisterského titulu ve Spojených státech. College of Saint Rose nabízí angličtinu jako druhý jazyk (ESL) studií a nabízí podmíněné akceptace těm, kteří splňují všechny ostatní požadavky přijímacího řízení. Podmíněně přípustné studenti musí prokázat znalostí angličtiny před nástupem do své ročníkové práce. [-]

Master Of Arts V Poradenské Psychologie, Koncentrace Expresivní Umění Terapii

California Institute of Integral Studies
Campus forma Denní studium September 2017 Spojené státy americké San Francisco

V KII, expresivní umění terapie se týká terapeutického přístupu s jednotlivci, páry, rodiny, skupiny a programy, komunitních, který integruje širokou škálu uměleckých modalit ve službě lidského růst, vývoj a léčení. [+]

Magisterske studium Psychologie v Severní Amerika. Master of Arts v poradenské psychologii, koncentrace v Expresivní umění terapii Therapy Program Expresivní umění je stále přijímá přihlášky pro podzim 2015! Co je Expresivní Arts Therapy? V KII, expresivní umění terapie se týká terapeutického přístupu s jednotlivci, páry, rodiny, skupiny a programy, komunitních, který integruje širokou škálu uměleckých modalit ve službě lidského růst, vývoj a léčení. To trvá multi-umění nebo multimodální přístup integrující malba, kresba, sochařství, tanec / pohyb, hudba, drama, rituál, poezii a prózu v terapeutických setkání. Expresivní umění terapeuti se snaží vybudovat soucitný, podpůrné, a kulturně-citlivý vztah s klienty. Expresivní umění stane médiem, jehož prostřednictvím mohou klienti prozkoumat a případně transformovat emoční, sociální, duchovní, a vztahové problémy; identifikovat silné; a zažít nové kreativní postřehy. Expresivní umění terapie procesy jsou úspěšně používány téměř ve všech psychoterapeutických souvislostech, od práce s lidmi, s nimiž se potýkají s chronickými a přetrvávajících problémů duševního zdraví, k usnadnění lidského růstu a potenciálu. Mise Program EXA @ KII vzdělává a vychovává budoucí vůdce terapie pole Expresivní umění. Využíváme sílu umění jako nástroje pro lidský rozvoj a léčení, psycho-duchovní růst, sociální změny, a zmocnit self-agentury. Tato Toto je provedeno přes inovativní model Scholar-Artist profesi přemostění mezery mezi akademických znalostí, klinickou praxi a společenské angažovanosti v komunitě s uměním ve středu. Naše fakulta má za každého studenta, aby byl jedinečný přispěvatel do učící se komunity kvůli jejich různých prostředí, zkušenosti a zájmy. Komplexní Školení v poradenství a psychoterapie Program Expresivní umění Therapy integruje důkladné vzdělání v oblasti teorie a metody psychoterapie s intenzivní školení v expresivní umění terapii. Tento tří-rok na plný úvazek program zahrnuje individuální, skupinové, páry a rodinnou terapii, a zahrnuje celoroční Cvičení pod dohledem licencovaných profesionály duševního zdraví, kteří jsou také výrazné umění terapeutů. Školení splňuje požadavky na vzdělání Kalifornie Manželství a rodinné terapie (MFT), licenci a je navržen tak, aby splňovaly požadavky na vzdělání, aby se stal Registered Expresivní Arts Terapeut (REAT) s Mezinárodním Expresivní umění terapie asociace (IEATA). Rozsah teoretické rámců Zásady osvobození psychologie a relační-kulturní teorie (RCT) poskytnout překlenovací teoretické rámce pro učebních osnov. Program EXA také poskytuje studentům prazákladní znalosti a dovednosti hlavních psychoterapeutických škol prostřednictvím multikulturní a feministických čoček. Patří mezi ně současné psychoanalytické a Psychodynamic přístupy; Jungian; existenciální-humanista; kognitivně-behaviorální; všímavost bázi; vyprávění a konstruktivistické; stejně jako rozsah rodinných systémů přístupů. Program klade velký důraz na citlivost a schopnost reagovat na potřeby velmi různorodých komunit Bay Area, pokud jde o rasy, etnického původu, náboženství, pohlaví, sexuální orientaci, se liší schopnosti a socioekonomický status. To se odráží ve všech aspektech formálního vzdělávacího programu, stejně jako v našem přístupu k pedagogiky ve třídě. Více Expresivní umění Přístupy Existuje několik teoretické základy pro expresivní umělecké praxe. V KII, mají studenti možnost získat prazákladní vzdělání v široké škále výrazových uměleckých přístupů. Mezi zavedené přístupy zahrnují jednotlivé osoby, pohyb-střed, intermodálních a vyprávění a spolupráce výrazné umělecké terapie. Ruce na učení KII EXA studenti obvykle dokončit svou klinickou terénní práce ve třetím roce, začátek v zimním semestru a končí následující léto. V prvním ročníku, studenti začít přijímat praktické školení ve své třídě, stejně jako na návštěvě a rozhovory lékařů v rámci Společenství. Program také udržuje partnerství s občanskými organizacemi, včetně Glide rodina mládeže a dětské centrum a Contra Costa zdravotnických služeb, nabídnout studentům další příležitosti k provozování před jejich třetí rok klinické práci v terénu. Získané dovednosti, znalosti EXA je dynamický program, tkaní umění přes osnov, což umožňuje studentům: Prokázat schopnosti integrovat řadu výrazových uměleckých postupů v psychoterapii s jednotlivci, páry, rodiny a skupiny; s citlivostí na rozdíly, včetně identifikace pohlaví, sexuální orientace, rasy, etnického původu, lišících se schopností, socioekonomický status, a duchovní a náboženské praxe Překládat výrazné umělecké intervence a procesy do standardního psychologického jazyka, a naopak Artikulovat když jsou vhodné výrazné umělecké přístupy, a kdy mohou být kontraindikováno v určitých klinických situacích Prokázat schopnosti plést dohromady expresivní umění a principy obnovy orientovaný a praktiky na léčbu Prokázat osobní růst a rozvoj prostřednictvím využívání expresivních uměleckých praktik Prokázat schopnost conceptualize a zasáhnout holisticky (adresy těla, mysli a ducha) Vstup do programu Protože jsme přesvědčeni, že jednotlivci mohou čerpat z vrozené uzdravující moc, naše učební plán zkoumá propojení mezi spirituality a kreativity. Jeden ze čtyř programů na světě, které se soustředí v této speciality, naše spojuje léčebné umění-vizuální, hudební, dramatická. KII "intenzivní trénink kombinuje kurzu s individuálním a skupina expresivní umění psychoterapii, a celoroční klinické cvičení. Studenti přicházejí z celého světa, aby zapsat v naší tříletého programu. Pracují v různých psychoterapeutických kontextů, a v celé řadě obchodních a odborné nastavení. Naše celoroční práce splňuje požadavky pro akademické Kalifornie Manželství a rodinné terapie (MFT), licenci a je navržen tak, aby splňovaly požadavky na vzdělání, aby se stal Registered Expresivní Arts Terapeut (REAT) s Mezinárodním Expresivní umění terapie asociace (IEATA). [-]

Master Of Arts V Poradenské Psychologie, Koncentrace Dramaterapie

California Institute of Integral Studies
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Spojené státy americké San Francisco

Program Drama Therapy KII je jedním z pouhých tří magisterských studijních programů ve Spojených státech a to jak regionálně akreditovaných a schválených North American Drama asociace terapie, a je jedním z mála takových programů na světě. [+]

MA v poradenské psychologii s koncentrací v dramaterapie Svoboda a možnost jsou dvě klíčová slova, která začnou popsat podstatu dramaterapie. Život je konečný; tam jsou jen tolik zkušeností můžeme mít. Ale v dramatu, příležitosti a možnosti jsou nekonečné, což nám umožňuje ponořit se hlouběji do bohatosti života. A když dramata jsou autentické a "reálné", že mají moc ovlivnit, a dokonce i měnit, náš skutečný život hluboce. Za posledních třicet let, jsme se prozkoumat, jak terapeuticky upravené dramatické procesy fungují v průběhu času na hojení ran, usnadnit trvalé změny, a pomoci lidem dosáhnout jejich nejvyšší potenciál. -Renée Emunah, Program zakladatel / ředitel Program mi umožnil proniknout do nekonečné skladu soucitu, fantazie, hry, a odolnosti uvnitř mě a pomohl mi kanál všechno, co se mi do co největší možné míře jako terapeut a lidské bytosti. Byla to všezahrnující a transformační zkušenosti. Jako vypravěč, učenec, a nyní klinik, budou dopady programu Drama Therapy na KII nadále sloužit mně profesionálně a dozvuky skrze mne a ty, s nimiž jsem přišel do styku. -Aileen Cho, Program absolventka, MA (2012) Jeden z mých většiny život měnící zkušeností! Program Drama Therapy na KII mi dal osobní a klinické zdroje potřebné jsem, aby se stal zkušený terapeut, zatímco zůstane v kontaktu se svým umělce já. -Dorothy Lemoult, Program absolventka, MA (2011) Program Drama Therapy KII je jedním z pouhých tří magisterských studijních programů ve Spojených státech a to jak regionálně akreditovaných a schválených North American Drama asociace terapie, a je jedním z mála takových programů na světě. KII je mezinárodně uznáván jako bydlení jedné ze světově nejvíce vysoce rozvinutých a přísných vzdělávacích programů pro drama terapeutů. Pro podzim 2016 VSTUPNÉ APLIKACE lhůtu nedodrží, budou v lednu 15, 2016 Vstupné se otevře 15. listopadu, 2015. Všechny aplikační materiály, musí být předloženy do 15. ledna 2016. Pohovory se budou konat na přelomu února a března 2016. O programu Drama terapie Program na KII je jedním z mála programů na úrovni magisterského 's akreditovaných v poli na celostátní úrovni. Naším cílem je, aby se studenti na náročném a přesvědčivé osobní a intelektuální cestě k hlubší úrovně porozumění a rozvoj kompetencí v dramaterapie. Naším cílem je poskytnout seriózní, vícevrstvý školení v oblasti použití této silné médium eticky, uctivě, a obratně. Fakulta a studenti se ponořit do složitosti, jemností a možnostech dramaterapie. Celoroční je sekvenován a progresivní. Teoretické, praktické / klinické a zážitkové formáty jsou začleněny. Malé, akce-orientované třídy v rámci osobního rozvoje kohortě modelu podpory studentů a pospolitost. Zatímco mnoho lidí přichází do našeho programu již osobně obeznámen s transformativní sílu dramatu, a to i v prvním pololetí tohoto programu odhalí nový rozměr pole a dává nahlédnout do obrovského rozsahu průzkumu dopředu. Nedílnou součástí programu je na místě klinické školení a dohled na široké škále možných míst umístění. Stážisté dostávají individuální týdenní dohled na místě licencovaným klinik, stejně jako malé-dohled nad skupinou KII s registrovaného Drama terapeut (RDT). Ve svém závěrečném semestru programu, studenti vzít integrační seminář, který podporuje rozvoj vyvrcholení projektu. Tento závěrečný projekt může být teoretický předmět, živý, self-objevná (terapeutické) divadelní představení, nebo DVD zdokumentování procesu ošetření terapie drama. Všechny formáty jsou prezentovány veřejně společenství vrstevníků, rodiny a přátel, což vede k pocitu kulminovat úspěch v programu. KII je akreditována západní Sdružení škol a vysokých škol (WASC). Program navazuje na akademické směry stanovené podle North American Drama asociace terapie a splňuje požadavky na vzdělání na registru jako drama terapeuta (RDT). Program také splňuje požadavky na vzdělání pro manželství a rodinný terapeut (MFT *) udělení licence ve státě Kalifornie. Celoroční připravuje na udělení licence jako profesionální licencovanou klinické rádce (LPCC), je také k dispozici. * Vezměte prosím na vědomí, že aby se stal licencí Manželství a rodinný terapeut, musíte také kompletní 3000 hodin praxe navíc k vzdělávacím požadavkům. Budete absolvovat našeho programu se mezi 700 a 1000 hodin, které se budou započítávat udělení licence. Naneste na Drama léčebný program Snažíme se o (a zdá se, že přilákat!) Kreativní, motivovaní, dospělé studenty, kteří již prokázali silný zájem v integraci divadla a terapie. Integrity, introspekce, a věnování jsou všechny základní atributy. Naši studenti přicházejí do programu z celého světa. Žadatelé musí mít zázemí v Drama / divadle a minimálně dvou vysokoškolských psychologie kurzů. Dobrovolnická nebo placené pracovní zkušenosti v oblasti lidských služeb, se důrazně doporučuje. Rozmanitost Budeme rádi, a přijmout rozmanitost v našem programu, a umístit vysokou hodnotu na které mají studenti z různých rasových a kulturních prostředí; jiné reprezentace rozmanitosti (včetně věkovém rozmezí), jsou také důležité pro nás. Dívali jsme se na každého žadatele komplexně, a pokud máte pocit, vášnivý této oblasti, vítáme vaši žádost. Požadavky na přijetí Uzávěrka požádat o zimním semestru je 15 lednu. Vstupné je určen pouze pro zimním semestru. Ti žadatelé, kteří jsou vybíráni na pohovoru budou pozváni do San Franciska na pohovory, které se konají na konci února do začátku března. Přijímací Aplikace Non-vratná $ šedesát pět Poplatek za podání žádosti Titul Požadavek: Bakalářský titul (BA, BS, nebo BFA) z akreditované vysoké škole nebo vysoké škole. Přepisy: oficiální výpisu ze všech akreditovaných akademických institucí se zúčastnili v rámci Spojených států. Přepisy musí být doručeny ve svých oficiálních, zapečetěných obálkách. Autobiografické Prohlášení: pět až 7 strana (12 pt font, double-rozložený), introspektivní esej, ve které budete uvažovat o významných dětí i dospělých životních zkušeností, které ovlivnily vaše osobní rozvoj. Prohlášení Cíl: jednu stránku (12 pt font, double-rozložený) prohlášení o svých vzdělávacích a odborných zájmů, cílů a vášně. Dva doporučující dopisy: od akademických poradců, profesory nebo profesních orgánů dohledu. Doporučujícím musí používat standardní obchodní formátu a obsahuje plné kontaktní informace-jméno, e-mail, telefonní číslo a poštovní adresu. Resume / Osnova: jedna ku dvoustránkového obrys prezentaci vašeho pozadí / zkušenosti (pokud existuje) v: (1) divadelní (2) psychologie (3), lidská služby práci, a (4) tvůrčí umění terapie. Akademické Předpoklady: Dva studovat psychologii kurzy z akreditované vysoké škole nebo vysoké škole jsou povinné. Mohou být v průběhu celého procesu žádosti. Rozhovor: Individuální a skupinové rozhovory podle pozvání přijímací komisi. Zahraniční studenti a jednotlivci, kteří studovali v institucích mimo USA a Kanadu mohou mít další požadavky. [-]

Master Of Arts V Poradenské Psychologie, Koncentrace V Komunitní Duševní Zdraví

California Institute of Integral Studies
Campus forma Denní studium 3 let September 2017 Spojené státy americké San Francisco

KII má vyškolené MFT je od roku 1973 a absolventi měli jednu z nejvyšších sazeb přenést na zkoušku MFT s 96% míry pas. Od roku 1973 magisterského v poradenský program reagoval na změny v této oblasti. [+]

Magisterske studium Psychologie v Severní Amerika. Master of Arts v poradenské psychologii, koncentrace ve Společenství duševní zdraví KII má vyškolené MFT je od roku 1973 a absolventi měli jednu z nejvyšších sazeb přenést na zkoušku MFT s 96% míry pas. Od roku 1973 magisterského v poradenský program reagoval na změny v této oblasti. Community Mental Health vyvinul z tohoto trendu v poskytování inovativních vzdělávacích příležitostí a na měnící se potřeby v oblasti. S cílem lépe reagovat na měnící se krajinu veřejného duševního zdraví, KII byl časný adaptér učiva CMH, a jako takový, průkopník ve vývoji magisterské úrovni ročníkovou práci a speciální školení pro zájemce o kariéru v oblasti veřejného duševního zdraví. V duchu zúčastněných stran duševní zákon o zdravotních službách ve veřejném systému péče o duševní zdraví byli vyzváni, aby v tabulce na pomoc plánovat potřeby magisterské úrovni poradenských studentů. To zahrnovalo práci s místní veřejnou duševní zdraví; komunitní organizace; spotřebitelů; členové komunity; a poskytovatelé služeb. Z této práce je program ÚVN vyvinula následující cíle programu: ÚVN bude poskytovat silné klinické trénink postaven na Psychodynamics, Humanistická Všímavost a Family Therapy Systems Trauma informovaný terapie; Recovery a odolnost modely léčby; Perspektivy sociální spravedlnosti a Společenství teorie psychologie a praxe. ÚVN školí studenty s výrazným teoretický základ umět jako licencované, nezávislé duševní lékaři buď jako licencovaný MFT nebo LPCC. Tyto dovednosti zahrnují: Posouzení, diagnóza, prognóza a plánování léčby; Výsledky hodnocení; Kulturní Pokora; Osvědčené postupy; a Praxe založená na důkazech. Program modely CMH sám o veřejném modelu péče o duševní zdraví, poskytování příležitostí pro podporu a služby vzájemného bázi; Wellness Recovery akční plánování pro studenty; společenská setkání; a přístup k MHSA bázi podpůrných služeb pro studenty barvy; LGBT studentů; spotřebitelé veřejných služeb v oblasti duševního zdraví a jejich rodinných příslušníků; a veteráni. Vítáme různorodou kohortu studentů, aby se spojily učit se, aby se stal licencovaných terapeuti, případové manažery klinických, aktéry změny v systému péče o duševní zdraví. Naši učni a postgraduální studenti jsou důsledně vyhledávány ve veřejném systému péče o duševní zdraví a komunitních organizací. Vítáme, že se stanete součástí příští generace studentů vyškolených a připravené pro transformaci systému. Prohlášení o rozmanitosti: Rozmanitost a uznání různých perspektiv je základní hodnotou Společenství duševní zdraví Program na KII. Slavíme a přijmout tyto odlišné perspektivy jako zdroj síly, kreativity a významu v našem oboru. Naše rozdíly a jak se každý z nás žít tyto rozdíly - ať už z rasy, etnického původu, pohlaví, náboženství, sexuální orientace, genderové identity, věk, socioekonomický status, schopnosti, zkušenosti a další - zlepšit naši schopnost dosáhnout hlavní poslání institutu ztělesňuje ducha , intelekt, moudrost a ve službách jednotlivcům, komunitám a Země. Děláme to tím, že formuje naše studium v ​​rámci sociální spravedlnosti, osvobození psychologie a včetně respektování a oceňování hlasy komunit, kde působíme v naší studentů, zaměstnanců, schopnost a kde poskytujeme servis. Cvičení Klinické Školení Školení složka Klinický programu CMH je plně integrován do magisterského studijního programu. V prvním roce budou studenti mají úkoly, které je uvedou do agentur a programů se dozvědět z první ruky, co se děje v komunitě duševního zdraví v naší oblasti. V druhém roce (viz níže), studenti začnou získat zkušenosti a poskytování služeb a ve třetím roce budou mít klinické cvičení kurzy. To je v cvičení, které studenti začínají, s dohledem, aby se zapojily do terapii s klienty. Každý student hraje klíčovou roli při určování místa pro práci v terénu a klinické cvičení. ÚVN Kancelář a umístění pole tým jsou připraveni a touží pomoci studentům dělat dobré volby. Poté, co udělal, musí být tyto volby schvaluje ředitel programu CMH a ředitel polního školství Rok 2 Klinická studie Field (2-ks) V průběhu dvou semestrů studenti budou zabývat (2) jedna jednotka kurzy, které bude seznámit studenta s klinickou práci v terénu. Studenti budou zkoumat vývoj profesní identity, klientské zakázky, klienta advokacii, psychosociální vzdělání a vedení případu. Absolvování kurzu bude vyžadovat účast v týdenních třídách plus 6-8 hodin týdně doložených terénních prací ve schváleném místě. Rok 3 Klinický Cvičení (4-ks) V průběhu dvou semestrů studenti budou zabývat (2) dvě jednotky kurzy, které zvýší klinický výcvik na cvičení. Studenti budou pokračovat ve svém rozvoji profesní identity, jak se student učí, aby se stal psychoterapeut a integrovat to, co se naučili ve třídě se zkušenostmi na cvičení místě. Absolvování kurzu bude vyžadovat účast v týdenních třídách plus 16-20 hodin týdně doložených přípravy ve schváleném místě. Studenti musí absolvovat minimálně 500 kvalifikační BBS hodin mezi jejich práce v terénu a cvičení odborné přípravy, ale mohou absolvovat tolik jako 1.300. Zbývající kvalifikační hodiny pak může být časově rozlišeny pomaturitní. Naneste na Společenství duševní zdraví Program O programu Užívání systematický přístup, tento 60-jednotka, tříletý program integruje základy intenzivní a doplňkové case managementu s důrazem na poradenství, kulturní kompetence a veřejného sektoru cvičení. Dodává se v různých formátech, kurikulum absolventů zaměstnání připraveni na kariéru s vysokou poptávkou ve veřejném sektoru a připravené sedět na manželství a rodinné terapie udělení licence. Navrženo ve spolupráci s předními poskytovateli duševního zdraví, tento program splňuje kritických potřeb: Terapeutický Rostoucí počet klientů s několika diagnózami vyžadují různou úroveň a typ léčby. Kulturní Tato profese potřebuje více praktikujících z různých prostředí, kteří jsou kulturně kompetentní a dvojjazyčné nebo vícejazyčné. Profesionální Téměř 70 procent z San Francisca je veřejné duševní zdraví pracovní síly budou odcházet do důchodu v příštích 10 letech-trendu, který se odráží v celém státě a národ. Přijímací Požadavky Přijímací Použití: online aplikace, lze nalézt na webových stránkách školy. Non-vratná $ šedesát pět poplatek za podání žádosti Titul Požadavek: Bakalářský titul (BA, BS, nebo ekvivalent) z akreditované vysoké škole nebo vysoké škole. Přepisy: oficiální výpisu ze všech akreditovaných akademických institucí se zúčastnili v rámci Spojených států. Přepisy musí být doručeny ve svých oficiálních, zapečetěných obálkách. Prohlášení Cíl: jedné strany prohlášení o profesních cílů a záměrů, které ukazuje závazek týkající se oblasti komunitního duševního zdraví. Životopis Autobiografické Prohlášení: Stránka čtyř až šesti (napsaný, double-rozložený) introspektivní autobiografická prohlášení, s důrazem na tom, jak jste se dostali na vaší aktuální závazek k práci v oblasti komunitního duševního zdraví a popisovat životní zkušenosti, které vedly k vašemu rozhodnutí uplatňovat. Dva doporučující dopisy: Doporučující dopisy budou přijímány od akademických poradců, profesoři, profesních orgánů dohledu, nebo někoho, kdo je schopen potvrdit vaši schopnost provádět požadované práce pro váš program. Doporučujícím musí používat standardní obchodní formátu a obsahuje plné kontaktní informace-jméno, e-mail, telefonní číslo a poštovní adresu. Zahraniční studenti a jednotlivci, kteří studovali v institucích mimo USA a Kanadu mohou mít další požadavky. Kandidát Výběr Při výběru kandidátů pro přijetí, program považuje následující faktory, k žádoucí: pozadí, úroků, a závazek týkající se veřejné a komunitní péče o duševní zdraví (práce nebo dobrovolník), a důkazy o závazku k dosažení pozitivních zdravotních výsledků v těchto nastaveních. Případně budou zkušenosti v komunitním plánování, komunitní práci, a / nebo sociální spravedlnosti v placené nebo neplacené pozici být užitečné, stejně jako dostatečnou osobní stabilitu, a energie s cílem stát účinným terapeut a akademických záznamů, které označují pravděpodobnou úspěšnost při vyplňování absolvent studies.The prohlášení profesionálních cílů a záměrů předloženy na formuláři žádosti by měly řešit tyto problémy. Kromě výše uvedených úvah se program se snaží jedinci, kteří vykazují mezilidské komunikační dovednosti vyžadované psychotherapists.These zahrnovat shodnost pocity a akce, schopnost naslouchat a zúčastnit, ochotu být self-reflexní, a otevřenost k hodnocení a změna chování a attitudes.As program působí na kohorty modelu, jsou studenti rozhovor o svých záměrech, cílech a experiences.These rozhovory cílem je vytvořit kohorty studentů, kteří mohou podporovat, motivovat a udržet navzájem během sedmi semestrů studia. [-]

Ma školní Poradenská

University of San Francisco - School of Education
Campus forma Denní studium September 2017 Spojené státy americké San Francisco

Příprava výchovných poradců, aby se sociální spravedlnosti agenti změny v městských školách [+]

49 úvěr školského poradenského program splňuje požadavky na nedávno vydané Kalifornie státní komise pro Pedagogické kreditačního (CTC), pro ty, kteří hledají kariéru ve školním poradenství v K-12 školy. OPTION: Po prvním pololetí na USF, studenti předmětu v 49 úvěrů školských poradenských / žáků Personální služby (PPS) pověření Program mají možnost zapsat se do 60 úvěrů Dual Koncentrace Program školního poradenství a profesionální klinické poradenství. Absolventi tohoto programu získat titul Master of Arts (MA) stupně a jsou způsobilé pro žáka personálních služeb (PPS) pověření. Mohou být použity: - ve veřejných nebo soukromých vzdělávacích nastavení - v komunitních agentur - jako konzultanti škol, vzdělávacích programů a dalších institucí sloužících vzdělávacím potřebám mládeže. Také se mohou rozhodnout sledovat doktorát. Popis programu Program Školní poradenství je unikátní, inovativní vzdělávací program pro přípravu poradce k řešení sociálních, emocionálních a akademické potřeby dětí, dospívajících a mladých dospělých ve vzdělávacích zařízeních. Program klade důraz na: - Multikulturní rozvoj mládeže a poradenství - řešení problémů, cílevědomí, poradenství - orientace sociální spravedlnost - ekologické systémy v městském prostředí se studenti učí teorie a efektivní, pragmatické zásahy s mládeží ve školách. Program má orientaci, sociální spravedlnosti, jehož cílem je podporovat rovnost, respektování rozmanitosti, tvořivost, soucit a komunitní zmocnění. "Když byl dotázán, jestli se cítím 'ready' pro vstup do oblasti školního poradenství, vždycky jsem přemýšlet o tom, jak se mi USF Školní poradenství Program připraven k práci s univerzálními otázkách, jimž čelí dospívající, stejně jako ty, které jsou konkrétně spojeny s jejich nedostatečnou mládež v městských školy. "- Andrea Davis, Školní poradenství psychologie alumna Učební plán je navržen tak postupně - První rok se zaměřuje na teorii a praxi poradenství, právních a etických otázek, vývoje dítěte a adolescenta, multikulturní poradenství, výzkum, skupinové poradenství a prevence a intervence ve školách. - Druhý rok se zaměřuje na řešení problémů, poradenské strategie, vzdělávání a výuka, poradenství studentům s výjimečnými potřebami, akademické a profesní poradenství, posuzování a hodnocení programu, a po konzultaci s rodiči, učiteli a školami. Partnerství práce v terénu a ve třídě učení tvoří jádro programu. Studenti začnou jejich práce v terénu ve školách v průběhu prvního pololetí cvičení třídy a doplnit požadavky na šetření v terénu během tří semestrů terénních tříd. Každý semestr, třída práce v terénu se provádí pod dohledem zkušeného PPS akreditovaného instruktora. Vstupní požadavky - Dokončené on-line aplikace s non-vratná 55 dolarů poplatek za podání žádosti. - Jedna sada neoficiálních přepisy z každé univerzity / vysoké školy předtím navštěvoval. Pro americké žadatele, musí být stupeň z regionálně akreditované univerzity / vysoké školy. Žadatel s čekající stupně musí poskytnout úřední ověření očekávané dokončení studia od matrikáře či školní úředníka instituce. Je nutné bakalářský titul vztahuje na magisterského programu. Je požadováno magisterské požádat o doktorském studijním programu. Vezměte prosím na vědomí: pokud připustil, budete muset předložit oficiální přepisy před nástupem. - MA a Pověření žadatelé: Minimální GPA 2,75 - Doktorské žadatelé: Minimální GPA 3,0 z programu absolventa - dvě aktuální, podepsané doporučující dopisy, a upozorňuje, vhodnost pro práci absolventa. - Aktuální životopis. - Prohlášení o záměru Navštivte naše webové stránky přímo zde a dozvíte se více o programu školních poradenských Finanční zdroje Federální pomoc, státní a univerzitní zdroje finančních jsou k dispozici finanční prostředky, aby nově přijatých a současný USF škola studentů vzdělávání. Za účelem vyrovnání nákladů na vzdělání absolventa výuku, mnoho škola Vzdělávací kurzy jsou nabízeny v pozdních odpoledních a večerních hodinách, a / nebo na střídavý víkendech. Většina studentů zjistí, že mohou udržet zaměstnání na plný úvazek a zároveň vydělávat své přihlašovací údaje, magisterského nebo doktorského stupně. Nicméně, pokud váš program vyžaduje, abyste trávit čas ve třídě (tj výuce studentů), nebo pro dokončení pro práci v terénu nebo stáží zkušenosti, tyto závazky budou narušovat normální pracovní den.     Navštivte naše webové stránky pro více informací o finančních prostředků pro tento program [-]

Magistr V Průmyslové Organizační Psychologie (MA / Ms)

St.Mary's University
Campus forma Denní studium September 2017 Spojené státy americké San Antonio

Studenti mohou získat buď Master of Arts nebo Master of Science v oboru průmyslové-organizační psychologie. Non-práce se studenti získat titul Master of Arts a práce studenti získat titul Master of Science v oboru. [+]

Magisterske studium Psychologie v Severní Amerika. Studenti mohou získat buď Master of Arts nebo Master of Science vzdělání v oboru Průmyslové-organizační psychologie. Non-práce se studenti získat titul Master of Arts a práce studenti získat titul Master of Science v oboru. Oba programy vyžadují dokončení 40 semestrálních hodin, aby se absolvent. Všichni studenti vstoupit do psychologie absolvovat program v rámci Master možnost Arts. Jednotlivci se mohou přenést na Master možnost Věda po 15 - 18 hodin od absolventa úvěru, je-li doporučeno absolvent fakulty psychologie a schválen absolventa rady Graduate School. Minimální stupeň B- musí být získány ve všech povinných předmětů. Tyto programy jsou navrženy tak, aby rozvíjet všeobecnou pravomoc v oboru psychologie, behaviorální vědy, a připravit studenty pro pokročilé akademické studium, výzkum nebo kariéře v průmyslu. [-]

Magistr V Svobodných Umění

University of St. Thomas
Campus forma Denní studium Kombinované 2 - 4 let Přihlašování započato Spojené státy americké Houston + 1 více

Mistr v míře svobodných umění na univerzitě v St. Thomas je interdisciplinární absolvent titul, který Vám nabízí výběr, svobodu a flexibilitu. [+]

Mistr v míře svobodných umění je interdisciplinární absolvent titul, který Vám nabízí výběr, svobodu a flexibilitu. Vyberte si z 18 různých oblastí studia přizpůsobit studijní program, který vyhovuje vašim zájmům a cílům.

Choice - Svoboda - flexibilita 36-credit-hodinový Mistr v svobodných umění (MLA), program oslovuje různorodé skupiny studentů, kteří hledají profesionální rozvoj, vstup do doktorských programů nebo osobní obohacení. Nabízíme pohodlně pravidelné kurzy. Vylepšete si titul studiem v zahraničí a stáží.

Oblasti koncentrace

Applied Music dějiny umění Katoličtí Studies komunikace Drama Angličtina francouzština Obecná psychologie historie Mezinárodní studie Irská studie Interdisciplinární studie Středověké studie FILOZOFIE politické vědy Rusistiky španělština Sociální spravedlnost Studies teologie ... [-]

Magistr Vzdělání S Certifikací Ve školním Poradenství

Millersville University
Campus forma September 2017 Spojené státy americké Millersville

Poradenství psychologové se snaží podpořit a zlepšit fungování celé lidské normální jedinci 'života a pomoci jim řešit problémy, rozhodovat se a vyrovnat se se stresem každodenního [+]

Mistr školství s certifikací v školského poradenského

Poradenství psychologové se snaží podpořit a zlepšit fungování celé lidské normální jedinci 'života a pomoci jim řešit problémy, rozhodovat se a vyrovnat se se stresem každodenního života. Pomocí techniky, jako je pozorování, rozhovor, úrokové správu zásob nebo jiné testy, poradenství psychology pomoci lidem, kteří se potýká s problémy v určitém aspektu svého života. Jejich klienti jsou obvykle mentálně nebo emocionálně nemocná, ale oni jsou často podráždění, nervózní, nebo bojovat s nějakým konfliktem, který může být v nich nebo v jejich prostředí. Psychologové se snaží podpořit a zlepšit fungování celé lidské normální jedinci 'života a pomoci jim řešit problémy, rozhodovat se a vyrovnat se se stresem každodenního života.Pomocí techniky, jako je pozorování, rozhovor, úrokové správu zásob nebo jiné testy, poradenství psychology pomoci lidem, kteří se potýká s problémy v určitém aspektu svého života. Jejich klienti jsou obvykle mentálně nebo emocionálně nemocná, ale oni jsou často podráždění, nervózní, nebo bojovat s nějakým konfliktem, který může být v nich nebo v jejich prostředí. ... [-]