Magisterské programy - MSc - master of science

Magistr

Vítejte na nejlepším webu, kde můžete najít svů vysněný magisterký studijní program, MA nebo MSc, na jedné z univerzit nebo obchodních škol kdekoli na světě! Na našem webu najdete informace o více než 30 000 různých studijních programech. Výběr magisterského programu můžete provést podle oboru, země nebo zemí a měst, kde byste si přáli studovat, nebo můžete omezit vyhledávání pouze na kombinované/online/dálkové programy. Pomůžeme vám zorientovat se ve světě vzdělání: na našem webu najdete magisterský program, který bude splňovat všechny vaše požadavky a můžete zde rovnou kontaktovat školu!

Výhody magisterského studia

Magisterské studium představuje pokrok ve vašem vzdělání. Mnoho studentů úspěšně ukončí bakalářské studium a často mnoho z nich rovnou vstupuje do pracovního procesu a začíná budovat kariéru v rámci oboru, který si zvolili na bakalářském stupni. Nicméně existuje možnost naučit se mnohem víc, a to vám může poskytnout magisterské studium. Samozřemě, uvažuje-li uchazeč o dalším studiu, musí vzít do úvahy všechny svoje přání a cíle. Jedním z hlavních důvodů je samozřejmě další, hlubší vzdělání v rámci oboru. Výsledkem pak je, že absolventi mají možnost zíkat lepší pracovní pozice a s tím i vyšší ohodnocení, nebo se jim naskytnou možnosti pracovat na některém z prestižních pracovišť. Zaměstnavatelé často vyhledávají nové kolegy mezi absolventy magisterského studia, protože to ukazuje jejich zájem o obor.

Jak dlouho trvá magisterské studium?

Délka magisterského studia se mírně liší program od programu. Obecně se dá ale říci, že většicna posluchačů ukončuje magisterské studium během 18 až 24 měsíců. Nesmímě ale zapomenout, že mnoho posluchačů je zapsáno v kombinovaných programech, což znamená, že studium je rozvrženo do delšího časového období, protože výuka neprobíhá tak často. A u některých oborů, jako je medicína nebo právo, je normální, že i denní studium má klasickou délku studia kolem 36 měsíců.

Jakmile najdete univerzitu i obor, o který máte zájem, budete mít možnost pečlivě si pročíst osnovu studia a tím získáte mimo jiné podrobnější informace ohledně délky studia. Je důležité doplnit, že každý program lze upravit tak, aby co nejlépe vyhovoval posluchači, protože to je jeho nebo její sen a práce.

Jaké existují magisterské programy

Existuje nespočet magisterských programů. Dalo by se říci, že na každý bakalářský obor lze navázat magisterským studiem. Lze studovat obory v rámci těchto disciplín:

  • Obchod, management, včetně oborů zaměřených na finance, HR a marketing
  • Inženýrství a technologie
  • Právo a normy
  • Biologické a všeobecné lékařství
  • Společenské vědy
  • Umění a humanitní vědy

Většina univerzit vypisuje magisterské programy, které studentům umožňují zaměřit se přesně na oblast v rámci oboru, která je nejvíce zajímá. Jistě se vám podaří najít na jedné z univerzit takový program, který bude splňovat všechny vaše požadavky.

Náklady

Náklady spojené s magisterským studiem se mezi jednotlivými školami a zeměmi velice liší. Obecně však platí, že magisterské studium, protože se jedná o pokročilé studium, je dražší než bakalářské. Je to proto, že magisterské studium poskytuje využití nejmodernější techniky a výukových metod. Celkové náklady spojené s magisterským studiem můžou být velmi vysoké, ale také lze najít cenově dostupné programy.

To první, co byste si jako uchazeč o magisterské studium měl/a ověřit je, že máte všechny potřebné dokumenty. A pak je možné se pustit do hledání toho studijního programu, který splní vaše předpoklady a přání a otevře dveře na cestě k vaší vysněné kariéře. Zde si o magisterských programech přečtěte více.

Čtěte více

Oficiální Magistr V Marketingového řízení - Face Terrassa

euncet Business School
Campus forma Denní studium 540 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

The University Master in Business Marketing Euncet Schoolpermite rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné k asimilaci nejmodernější analytické, strategické a provozní koncepty. Účastníci budou chápat, vytvářet, poskytovat a komunikovat hodnotu alexigente stávajícího klienta; také včleňovat plného potenciálu encierranlos digitální prostředí v rámci své obchodní strategie a provozní marketingových aktivit a komunikace. [+]

. Oficiální Mistr v Marketinges čelit v Terrassa a má délku 540 hodin. Globálním prostředí, velmi konkurenční prostředí a mění se současným rostlinných nových výzvách pro budoucí manažery a vedoucími útvarů marketingu, komunikace a komerčního prodeje. Změny vyplývající z používání technologií a postupnými změnami ve spotřebitelských návyků vedly ke zvýšení poptávky po pracovní místa související s marketingem, komerčního sektoru a comunicación.Si je pravda, že zvýšení speciality vyžaduje cadavez více přizpůsobeny profilů, to není, pokud vedení marketingu a prodeje jízdního firmy by se měly vyznačovat integrovaným vize, která bere v úvahu, kromě vysokého stupně znalostí nových technologií, hluboké unconocimiento chování spotřebitelů na dosažení dlouhodobé konkurenční výhody. Master in Marketing Management od Business School Euncet umožňuje rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné k asimilaci nejmodernější analytické, strategické a provozní koncepty. Účastníci budou chápat, vytvářet, poskytovat a komunikovat hodnotu alexigente stávajícího klienta; Také zahrnoval všechny jejich potenciální digitální prostředí v rámci své obchodní strategie a operativních marketingových aktivit a komunikace. Metodologie Procesu učení v Euncet kombinuje sadu metodik, které účastníkům umožní dosáhnout praktické a inovativní způsob, jak zavedené pravomoci velitele: vysvětlující způsob / master class: Výstava teoretické Contender asistované případové studie pro ilustraci specifické výroky. výkladový / participační třída: Výstavní teoretickým obsahem conpreguntas studentů o tento obsah s cílem usnadnit reflexi aktivní účast na seminářích. Jednotlivec nebo družstvo práce: Příprava a prezentace individuální nebo skupinové práce, v závislosti na vytížení a různých tématech rozvíjet. V případě skupinové práce, cvičit vedení organizovat, rozvíjet a současná práce. učení / projektů problémů založen: Making práce Groupto rozvíjet stavebních projektů nebo výzkumných společnost v whichis potřebnou koordinaci práce a rozdělení úkolů entrelos členů týmu a závěrečnou prezentaci. Samostudium: Řešení krátké problémy tím, že studentům mimo třídu. Učení založené na případových studiích: Řešení krátké problémy tím, že studenti musí vyvinout získat praktické znalosti základních teoretických obsahu. Business Game: Simulace podnikání pro strategické rozhodování firmy. face tutoriály: řešení zasedání pochybnosti o teoretickou nebo praktickou práci na pojetí. Vzdálenost doučování: řešení zasedání pochybnosti o teoretickou nebo praktickou práci na pojetí. Video-založené učení: Audiovizuální materiály krátkou dobu, v rozmezí 5 až 10 minut, kde jsou prezentovány konkrétní obsah předmětů opresentan případů a cvičení s jejich řešení. Forum: Space interakce mezi učiteli a estudiantessoportada virtuálním kampusu platformu, která zvyšuje schopnost deargumentación a kritiku, stejně jako schopnost k výměně comunicacióny syntézy. Mistr práce práce: The TFM může být provedeno ve skupině za předpokladu, cuandolos týmy jsou tvořeny maximálně tří studentů. Opatrovník nemůže tutorizar více než pět skupin. Pravidla TFM zajišťuje, že oba elseguimiento vyučujícím, který musí vydat zvláštní stanovisko paracada studenta, jako je posouzení soudem, před nímž TFM fenderá ústředí jsou individuální a autonomní. Veškeré informace o systému hodnocení je obsažena v nařízeních práce diplomové práce (University Masters). Slevy a dohody Radíme na různých pomůcek Lasque můžete mít prospěch. Máme také dohody s bankami, které nabízejí velmi výhodné podmínky, které pomáhají svým formación.Consulta s naším poradního týmu. Euncet Alumni: Poraďte zvláštní podmínky. UPC Alumni: Poraďte zvláštní podmínky. Bonus povolení individuální školení (PIF) pro zaměstnance v obecném systému sociálního zabezpečení, mohou zvelebit souběžných pracovní doby hodin. Flexibilní úvěr: Caixa d'Enginyers se a Banco Santander. Virtual Campus Studenti budou mít přístup k virtuální kampus, efektivní práci a komunikační platforma mezi studenty, učitele, řízení a koordinace nástroje curso.Esta umožňuje dokumentaci každém tréninku před startem, práce v týmech, zeptejte se učitele jejich značky ... Pracovní příležitosti Řídíme práci s rostoucím objemem pracovních míst, včetně pracovních smluv a dohod o spolupráci v praxi. V tomto směru jsme se přispět ke zlepšení kariéry odborníků vyškolených a usnadnit podnikatelského sektoru a výběr těch nejlepších kandidátů. Nabídky práce jsou zveřejňovány prostřednictvím virtuálního kampusu. požadavky na přijetí Držení španělského úředního univerzitního stupně nebo jiný vydané vysokou školou patřící do jiného členského státu Evropské prostoru vysokoškolského vzdělávání v mismopara opravňuje přístup k magisterský stupeň. Mohou také přístup k absolventům podle evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání ajenosal vzdělávací systémy, aniž by titulů schválení DeSUS, po ověření univerzitou, že ti předvést úroveň vzdělání rovnocenné s odpovídajícími španělských univerzitních diplomů a opravňuje vydávající zemi pro přístup k postgraduální studium. Přístup touto cestou neznamená v žádném případě schválení předchozího titulu v držení dotyčné osoby, nebo jistě znalostí pro jiné účely než studovat učení Mistra. V případě absolventů zahraničních vzdělávacích systémů do Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, které nemají schváleny jeho zahraniční kvalifikaci, Komise středu odpovědného za mistra, může požádat o dokumentaci potřebnou k provedení ověření, zda jsou splněny podmínky specifický přístup k tomuto pánovi, včetně schvalování titulu, pokud není možné určit s jistotou, že požadavky na přístup zahraničního studia acreditalos. příjemci Nebo vyšších technických vysokoškolsky bez praxe, kteří si přejí, aby doplnil svou výcvikovou základnu s hlubokou znalostí marketingových a obchodních ploch s cílem usnadnit přístup nebo návrat na trh práce v lepších podmínkách, a to jak finanční a organizační. Student Profile Velitel je přednostně zaměřen na právníků, inženýrů, architektů, absolventů a absolventů, inženýry a architekty técnicosen: Obchodní Studies Správa a řízení Hospodářství Výzkum a techniky na trhu Absolventi v oblasti znalostního inženýrství a architektury, specifickou konformaci v oblasti ekonomiky a obchodu. Pro ty studenty, kteří nejsou absolventi deconocimiento větvích nad nebo nepřijmou oficiální magisterských programů, včetně základů těchto kvalifikací, musí přijmout řadu doškolení položit základy pro správu podnikového conocimientoen. Pokud mají studenti svědčí i zkušenosti obchodního managementu pole dela, budou hodnoceny podle Academic výboru suposible uznávání odborné přípravy stravy v závislosti na poloze, kterou hraje i časové působnosti své podnikatelské zkušenosti. CÍLE Master připravuje účastníka s jistotou převzít roli marketingového řízení v komplexním prostředí a conincertidumbre z pevné, praktické a plně aktualizován v manažerských a marketingových manažerských dovedností. Bude také usnadnit tvůrčí vizi, která umožní efektivní vývoj ŽLUT inovativního myšlení, zatímco laestrategia vyrovnány vedení. Proto Masters v Marketing Management interéspara může vyplývat z lidí, kteří poté, co skončí míru chtějí dále rozvíjet svou kariéru v oblasti marketingu se specializují na comunicacióno dávky buď ve směru obchodního oddělení. Pořad jednání Předměty a úvěr distribuce Pro Master in Marketing Management, tyto předměty jsou deberácursar. Specialita: strategické komunikace Tuto specialitu si klade za cíl vyškolit studenty v obchodní komunikaci pole dela. Obsah těchto materiálů je zaměřena na navrhovaných komunikačních plánů, a to jak interních i externích, na druhé lince s firemní strategie společnosti. TÉMA: marketing proces plánování v organizacích Proces marketingového plánování začíná s analýzou silných a slabých stránek podniku a příležitostí a hrozeb, které představují jejich odvětví, spotřebitelů a životního prostředí. Odtud identifikovat příležitosti k vytvoření nebo posílení konkurenční výhody, které umožňují tvorbu hodnoty výrobků nebo služeb příslušné společnosti pro zákazníky. Marketingový plán je nástrojem, kterým tato organizace upřesňuje kroky k vytvoření a konsolidaci tuto konkurenční výhodu tím, že marketingový mix: produkt, cena, distribuce, komunikace. Předmět: průzkum trhu, správu informací a rozhodovací dedecisiones Tento modul rozvíjí schopnost definovat problémy marketingu, vyhodnocovat informace potřebám a stanoví cíle vyšetřování, určí zdroje a techniky investigacióna propiadas, transformovat data do závěrů, které lze dát enpráctica, komunikovat směr, kterým se výsledky jasně a relevantně s cílem nalézt řešení a marketingové příležitosti. Pro optimalizaci rozhodování vyžaduje přístup k informacím o trhu, identifikace potřeb zákazníka: definovat a segmentu trhu, výběr cílové trhy, umístění značky a produkty, provádět marketingové programy ... Předmět: Finanční dopad strategických rozhodnutí Ziskovost marketingového oddělení závisí na účinnosti s laque prací. Účastníci se naučí analyzovat finanční situaci oddělení pomocí nástrojů, jako je například rozpočtu, výkazu zisku a oddělení analýz cash flow, stejně jako hlavních indikátorů a ukazatelů ziskovosti. TÉMA: Marketing v digitálních prostředích Digitální prostředí se změnily způsoby správy na trh. Potenciál těchto prostředích odůvodňuje potřebu vytvořit specifický modul pro jeho provoz a hlavních degestión digitálních marketingových nástrojů k dosažení firemních cílů. TÉMA: Corporate Branding Tento modul se vyvíjí strategický marketing k vybudování značky a jak se vyvíjejí v čase. Vedení značky a koncepty a rámců rozhodnutí přispěje pozitivně přispívají lacreación hodnoty značky. Účastníci budou rozvíjet kritické myšlení při posuzování základní mnoho přístupů lagestión přijal značku a stále více nepřátelském prostředí značky předpoklady. TÉMA: Firemní kultura Principy, hodnoty a strategické cíle společnosti určují rámec rozhodnutí korporací, včetně marketingových odděleních. Pochopení chování spotřebitele a proč to dělají, jak to dělají v průběhu procesu nákupu a její vztah se společností Esclave strategické marketingové rozhodnutí, jak vytvářet hodnoty alos produkty, které jsou skutečně důležité pro zákazníky. MOHOU BÝT: Komunikace Svět komunikace hodně změnila v posledních letech: segmentace trhu brání masovou komunikaci se agenciasde reklamy jsou restrukturalizace, že spotřebitel dostane paramuchos informačních více kanálů a více skeptický, společnost-client vztah a nikoli esunidireccional se různé možnosti výrazně rozšířil ... Účelem tohoto modulu je rozvíjet strategické základě skladby komunikace, stejně jako rámec pro zlepšení znalostí o různých možností a komunikační nástroje integrované, komplexní, efektivní a ekonomicky udržitelným způsobem. Plánování Média: MOHOU BÝT S tímto modulem jsme se vstoupit do řízení komunikace z Thecompany, vývoj mediálního plánu jako nástroje pro rozvoj enentornos segmentace, digitální prostředí, kritické a rychlých prostředí. Poskytování úvěrů Celkem kreditů: 60 povinné kreditů: 45 Pracovní úvěry stupně: 15 Credits tréninkových doplňků (pouze v případě potřeby): 18 Diplomová práce Práce Diplomová práce je s výhodou v rozvojových unplan trh nebo komunikační plán, i když mohou být vyrobeny unproyecto výzkumu na některý z předmětů v učebním plánu, ale integrace, příčně, všechny znalosti. Sere comendará studentů si může zvolit jednu z těchto dvou možností (plán demarketing nebo komunikační plán). Dílo, které lze provést v týmech až tří studentů bude probíhat pod dohledem profesora doktora, aby je vedl. Podle pravidel TFM, bude provedeno hodnocení mělo být jednotlivě. Fakulta ADRIA ROYES Vedoucí programu Studie Lékař v oboru ekonomie z univerzity v Barceloně (UB) Titul v podnikové ekonomiky z Autonomní univerzity v Barceloně (UAB) Titul v obecném ekonomie z Autonomní univerzita v Barceloně (UAB) Odborná praxe (nepedagogičtí) Děti Zábava zakladatel Barcelona, ​​která se specializuje na rodinné prostory deocio partnera. Předtím působil jako konzultant spolupracovník INEOCorporate, consulting společnosti Roca Junyent Group, specializované enestrategia, inovace a M & A. On také byl managing partner Horwath Accelera Management, skupiny Crowe Horwath ve Španělsku, která se specializuje na projektech ekonomického anddevelopment strategie poradenství. pedagogickou praxi Profesor strategie a řízení organizací teorie na UAB. Victor Renovell Studie Doktor v sociologii z University of Barcelona (UB) Akreditovaný učitel (ANECA) MBA z University Camilo José Cela a Bureau Veritas Business School Mistr v antropologii a audiovizuální komunikační společnosti Hotels.com University (UB) Koučování a vedení expert z univerzity v Barceloně (UB) Marketing Graduate programy v Psycho. vzdělání Diplom v oboru návrh, vývoj a lektorské kurzy on-line (TécnicoUniversitario E-learning) z Complutense University of Madrid (nepedagogických) odborné praxe Vedoucí eLearning Solutions vyvíjí a poradenské projekty dee-learning, vytváření obsahu a rozvoj on-line kampusu. Předtím působil jako projektový manažer v Edebé, a ředitel delegace Bureau Veritas Business School v Barceloně. Je autorem tří knih jediným autorem více než dvaceti odborných článků, MORETHAN třicet dní a einternacionales hospodářství ve vnitrostátních kongresů, jakož i účast v rozhlasových programů, conferenciasen univerzit a výzkumných center a obchodních partnerství. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami ve Španělsku jako učitel: UNITE (UniversidadInternacional La Rioja), ESERP, EUNCET Business, Tecnocampus (EscolaUniversitária Maresme), Camilo José Cela University, Ramon Llull University a University of Barcelona (UB). XAVIER Lamote de Grignon Studie PhD v oboru ekonomie a organizací DEA v obchodní organizace z Universitat Rovira i Virgili (URV) Mistr v marketingu a řízení prodeje ESIC Ekonom z University of Barcelona (UB) Odborná praxe (non-učení) Soci-konzultant AKTIVNÍ poradců & Partners, specialista na obchodní strategie a marketingu. Člen Asociace profesionálních marketingu a Španělská asociace akademických a odborných marketing. Výuka Zkušenosti Profesor a přednášející na různých vysokých školách tantonacionales a mezinárodního obchodu. certifikované akvárium. ALEX Alegret Studie Doktor v marketingu. Speciální značky a distribuce Management Development Program (PDD), kterou IESE Business School Mistr v e-Learning pro Open University Katalánska (UOC) Magisterský titul v informační společnosti jsem, že Coneixement podle laUniversitat Oberta de Catalunya (UOC) BA (Hons) Business Administration (Nottingham Trent University, UK) Diplom v oboru obchodních studií na University of Barcelona (UB). (Non-výuka) Profesní zkušenosti Zkušenosti více než 10 let na řídící úrovni v oblasti prodeje, marketingu a obchodního rozvoje podnikání pro kanály spotřebního zboží, hybnosti a kosmetické výrobky. Od roku 2012, spojený s CD Consultants, kde jsem meresponsabilizo projektů za účasti komerčních reorganizací, vývoj a implementaci odděleních Trade marketingu a obchodních manažerů dePunto. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami ve Španělsku jako učitel: EAE, UIC, BES LaSalle, OUK, ECM a Euncet BS. Eleuterio ACOSTA Studie PhD v oboru Business Administration z IESME Business School - University of Peru Papežské univerzitě v Maastrichtu Zákon stupeň z University of Barcelona (UB) Diplom v oboru obchodních studií na University of Barcelona (UB) Mistr v marketingu - Executive MBA z Vysoké škole Barcelona Màrqueting I Màrqueting MBA Master in International (MIM), kterou Superior Institute of Màrqueting a Enterprise-Barcelona Titul v daňového poradce Federace d'Associacions profesionály d'Posuzovatelé Fiscal de Catalunya (FAPAFIC) Diplom v oboru analytické účetnictví a řídící kontroly od Eada (nepedagogických) odborné praxe V současné době je prezidentem Acosta právníci, poradenství a delderecho praxí a ekonomikou. Vyvinul svou kariéru jako Territory Marketing Manager (Španělsko a Portugalsko) v Sportingbet, náměstek generálního ředitele v sedmi SeasWorldwide, náměstek generálního ředitele v VIDISA, ředitel marketingu společnosti Speedsound, ředitel prodeje a marketingu v lékařské práce, ředitel Marketingen Group Mutual obchodu a průmyslu, vedoucí Major Cuentasen Caixa de Catalunya, generální ředitel Bank of malých a MedianaEmpresa (Bankpyme), mezi ostatními. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami jako učitel: Eada, UAB, Mezinárodní univerzity v La Rioja (UNITE), Universitat Abat Oliva CEU University Arturo Prat (UNAP), a Euncet BS. MAGDA Cayon Studie PhD ve stvoření, strategie a řízení DEA Efektivita v oblasti řízení podnikových Titul v oboru ekonomie a Business Administration Diplom v oboru Business Studies pedagogické praxe ne Partner-Consultant CCG & S Partners Management a koordinace evropských projektů NESP-CBCMED Výuka zkušenost programu Profesor v různých mistrů a studijních programů na University of Barcelona a Autonomní univerzita v Barceloně. Ostatní učitelé Fernando Checa Jessica Lingam [-]

Magistr V Reklamě

Academy of Art University
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké San Francisco

Čerpat z vašich životních zkušeností, spolu s umělecké a technické dovednosti, které získají, budete připraveni na kariéru jako umělecký režisér, textař, nebo kreativní stratéga. Zvládnutí pokročilých principů reklamních a koncepty ožívají tím, že pracuje nezávisle a spolupracovat na své jedinečné portfolio. [+]

Čerpat z vašich životních zkušeností, spolu s umělecké a technické dovednosti, které získají, budete připraveni na kariéru jako umělecký režisér, textař, nebo kreativní stratéga. Zvládnutí pokročilých principů reklamních a koncepty ožívají tím, že pracuje nezávisle a spolupracovat na své jedinečné portfolio. MFA Reklamní Požadavky Unit Hlavní 27 jednotek Režie Study 18 jednotek Absolvent svobodných umění 12 ks Volitelné předměty * 6 jednotek CELKEM 63 jednotek * za schválení režiséra MFA Reklama Titul Požadavky Úspěšné absolvování závěrečného projektu práce Minimální 2,0 kumulativní GPA Minimální stupeň C, ve všech požadovaných 63 jednotek MFA Program Studijní výsledky Postgraduální studenti budou splňovat následující kritéria Analýza výkonů studenta: Strategic Communication Rozvíjet strategické prvky zaměřené na cílového zákazníka, produktu / služby, a na trhu Shromažďovat, posoudit, aplikovat a relevantní informace, včetně historického výzkumu, do strategické práce Vizuální komunikace Používejte vhodný vizuálních médií, včetně kreslení od ruky, zprostředkovat základní prvky aplikovat příslušnou konstrukční principy strategické a tvůrčí práce Verbální komunikace Convey kreativní nápady, koncepty a značky tón prostřednictvím poutavý a sofistikovaného jazyka v každé fázi tvůrčího procesu Komunikujte ústně i písemně s unikátní a univerzální hlas Koncepční myšlení Komunikovat relevantní cíle prostřednictvím využití atraktivní esteticky Myslíš, že koncepčně a realizovat projekty mimo tradičních reklamních médií Zvažte různých úhlů pohledu, a dosáhnout dobře odůvodněné závěry jako součást koncepční a procesu navrhování Profesionální Připravenost Prezentujte sofistikované a originální portfolio získat zaměstnání v rámci odvětví. Artikulované kariérní cíle a plán, jak jich dosáhnout Komunikujte strategických koncepčních a uměleckých cílů na profesionální úrovni Odeslat práci podle profesionální prezentace standardy Spolupracujte s ostatními členy tvůrčího týmu Speciální dovednosti: Kreativní strategie Analyzovat sociální a kulturní trendy identifikovat vzory a potenciální důsledky Vyhodnotit pozici dané značky z různých perspektiv Academy of Art University výsledků učení Absolventi Academy of Art University bude prokázat schopnost: Vytvořte skupinu práce vhodné pro hledání profesionální příležitosti ve svém zvoleném oboru umění a designu. Řešení problémů v jejich tvůrčí oblasti umění a designu, včetně výzkumu a syntézu technické, estetické a koncepční znalosti. Sdělovat své myšlenky profesionálně a spojit se s jejich zamýšleným publikem pomocí vizuálních, ústní a písemné prezentační dovednosti důležité pro jejich oboru. Provést technické, estetické a koncepční rozhodnutí na základě chápání umění a designu principů. Zhodnotit práci ve svém oboru, včetně jejich vlastní práce, s použitím odborné terminologie. Rozpoznat vliv významných kulturních a estetických trendů, a to jak historických i současných, o umění a designu výrobků. Naučte se profesních dovedností a chování potřebné k konkurovat na globálním trhu pro umění a designu. Návštěva www.academyart.edu se dozvědět více o celkových nákladech, medián studentské půjčky dluhu, potenciálního povolání a další informace. Akreditovaným členem WSCUC, NASAD, CIDA (BFA-IAD, MFA-IAD), Naab (B.Arch *, M.ARCH), CTC (Kalifornie učitel pověření). Úřadující studijní program není v současné době nabízejí on-line kurzy. ** B.Arch je v současné době ve stavu kandidátského. [-]

Grenoble Graduate School Of Business Magistra V Mezinárodním Obchodě (ggsb MIB)

De Broc School of Business
Campus forma Denní studium 24 měsíců September 2017 Spojené království Londýn

Master in International Business (MIB) byl zařazen 20. na světě v 2015 Financial Times titul magistra v oboru žebříčku řízení. Program je navržen a uděluje Grenoble Graduate School of Business (GGSB) a je dodáván De Broc School of Business v centru Londýna. [+]

. Tento vysoce postavený program se zaměřuje na relevantní a up-to datum klíčových manažerských dovedností, a je třeba poznamenat, že učení ve firmách hraje klíčovou roli v tomto magisterský stupeň. Master in International Business (MIB) byl zařazen 20. na světě v 2015 Financial Times titul magistra v oboru žebříčku řízení. Program je navržen a uděluje Grenoble Graduate School of Business (GGSB) a je dodáván De Broc School of Business v centru Londýna. Požadavky předmětu Silný bakalářský titul z uznávané univerzity (hodnoceno GGSB přijímací desky) Angličtina znalosti: TOEFL - IBT: 94 (minimálně 22 v každém pásmu) IELTS - 6,5 (minimálně 6,0 ve všech oblastech) Cambridge Proficiency zkoušky: A, B, C Pearson Test z angličtiny (PTE) - minimálně 63 [-]

Masters In Advanced Studies V španělské A Latinskoamerické Literatury

UNIBA Centro Universitario Internacional de Barcelona
Campus forma Denní studium 9 měsíců April 2017 Španělsko Barcelona

Master of Advanced Studies v španělské a latinskoamerické literatury nabízí akademický program na vysoké úrovni, která umožní studentům dokončit své vzdělání v filologie prostřednictvím in-hloubkové studie o španělské a latinskoamerické literatury. [+]

ÚVOD A CÍLE El Master of Advanced Studies v španělské a latinskoamerické literatury Nabízí akademický program na vysoké úrovni, která umožní studentům dokončit své vzdělání v filologie prostřednictvím in-hloubkové studie španělské a latinskoamerické literatury. Spuštění tohoto programu reaguje na rostoucí zájem o jazyce a hispánské kultury ve všech oblastech a mezinárodních kruzích, a to zejména v anglo světě. Prohloubit odvolání literárních děl napsaných ve španělštině, se připojí propojení UNIBA a UB s Barcelona, ​​jeden z nejvýznamnějších vydavatelských center ve Španělsku a od četných španělských a latinskoamerických autorů zveřejněny úrovně mezinárodní. Musíme také nelze přehlédnout úzký vztah, že toto město zachovalo historicky americkou literaturu, z boomu latinskoamerického románu k dnešnímu dni. S tímto vzdělávacího programu: Znáte různými směry výzkumu, které existují v hispánské studií, jejich hlavních problémů a metodik studie. Budete rozvíjet většinu svého výzkumu a akademických v rámci španělské a latinskoamerické literatury soutěže. Můžete zvládnout základní teoretické a praktické koncepty historických, kulturních a literárních polí ve španělských a latinskoamerických kontextu. Můžete navázat vztahy mezi španělských a latinskoamerických kultur, a mezi nimi a evropských a amerických kultur, identifikace společných prvků. Vždy vědět, kde a vyhodnocovat veškeré písemné či umělecká ve svém historickém, literární, ideologické či estetickým kontextové demonstrace. Budete mít možnost analyzovat španělské a latinské texty a dokumenty z historického, literárního, filozofického a uměleckého hlediska. Tento mistr nabízí ideální doplňkem k vašemu studium filologie nebo jakýkoli program z filologické větve. S univerzitou magisterský titul v oboru americké literatuře máte perfektní příležitost spojit vášeň a profese. Na závěr, a překonat své studie získat Master in pokročilých studií v španělské a latinskoamerické literatury, oficiální certifikát, který vám dává univerzita v Barceloně. Tato kvalifikace je uznáván a upraven do Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání (EHEA) a bude to zvýšit své kariérní možnosti a / nebo rozšířit své studium pro přístup doktorát. Vstupní požadavky Pro přístup k této osnovy, zájemci budou muset splňovat některý z těchto požadavků: OBECNÉ POŽADAVKY Podle ustanovení článku 16 královského dekretu 1393/2007, ze dne 29. října, přístup k oficiální magisterské tituly, jeden musí být držiteli jedné z následujících titulů: Španělská oficiální vysokoškolský diplom. Název vydaný vysoké škole v rámci EHEA, který opravňuje zemi vydání, přístup k oficiální pána učení. Mimo titulu EHEA. V takovém případě, bude nutný souhlas pro španělskou oficiální vysokoškolským nebo kontroly před výstupem (bez schválení) ze strany univerzity v Barceloně, pokud dokončené studie jsou ekvivalentní k oficiální španělské univerzitní vzdělání, a zmocnit dokončené v zemi studia vydávání míru, přístup k úředním magisterském studiu. Přijetí do oficiálního mistra není, v každém případě před schválením názvu nebo uznání jiné než pokračovat v magisterském učení účely. Specifické požadavky Podle královského dekretu 1393/2007, musí / student mít k dispozici některé z těchto titulů nebo absolventské hodnosti vydaným jakýmikoli španělských a evropských univerzitních: Stupně a stupňů v historie, dějiny umění, filozofie, Romantika filologie , Klasická filologie, Katalánština filologie, španělská filologie, literární vědy, lingvistiky a humanitní vědy. Bakalář angličtině, francouzštině filologie Galicie filologie, portugalštiny, filologie filologie hebrejštině, semitské filologie a teorie literatury a srovnávací literatury. Stupně anglistiky, moderních jazyků a literatur a Arab a hebrejských studia. Podobně ostatní kurzy jsou platné, i když neodpovídá nich, s nimi sdílet cílů a kompetencí. GRANTY S cílem poskytnout přístup k studiu, UNIBA vám nabízí různé typy stipendií: Akademické Prospěchové stipendium Vlastní stipendia: udělil ke studentům s dobrou profesionální rekord přijímací komisi. Stipendia a granty ministerstva školství nebo jiné státní vládních agentur. Ve všech dobách naši vzdělávací poradci vás bude informovat o platnosti každého a může vás na potřebách a kroky, řídit, když žádají o některý z těchto stipendií. KARIÉRA Master of Advanced Studies v španělské literatury umožňuje pracovat jako: Učitelé v sekundárním vzdělávání nebo na univerzitu. Učitel a výzkumník / na zahraničních univerzitách. Technická / vydavatele. Profesionální média. Technická / a v základech a kulturních institucí. Profesionální reklama pole. Senior / literární. Recenzent / a. Digitizer / kniha. Editor / na blogy a jiné internetové stránky. Branding specialista. Hodnotitel / a originální. [-]

Dual Stupně Magisterského A Ma V Strategického Marketingu

InterActive
Online forma Denní studium Kombinované 18 měsíců August 2016 Spojené království Velká Británie (UK) Online + 1 více

Tato on-line dvojí kvalifikace (MSc & MA) ve strategickém marketingu posílí svou kariéru v jakékoli oblasti marketingu. Program MSc & MA v marketingu uděluje UNINETTUNO a Ženevskou Business School. Získejte svou dvojí titul za 18 měsíců! Nyní můžete zaplatit za každý modul, jak budete studovat s naší pay as you go struktura poplatků. [+]

. Tato on-line dvojí kvalifikace (MSc & MA) ve strategickém marketingu posílí svou kariéru v jakékoli oblasti marketingu. Program MSc & MA v marketingu uděluje UNINETTUNO a Ženevskou Business School. Získejte svou dvojí titul za 18 měsíců! Nyní můžete zaplatit za každý modul, jak budete studovat s naší pay as you go struktura poplatků. Požadavky předmětu Je třeba zvážit pro následující program, který musí splňovat následující požadavky: Bakalářský stupeň (2: 2 minimum) nebo ekvivalentní Kde angličtina není rodným jazykem, a Student nedokončil svůj bakalářský titul v angličtině, je vyžadována následující doklad o znalosti anglického jazyka: TOEFL-IBT skóre 78 nebo TOEFL PBT skóre 547; nebo IELTS celkové kapela skóre 6 nebo vyšší; nebo Michigan test vyrovnal skóre 80 nebo lepší. Seznam požadovaných dokladů o registraci: Vyplněný formulář žádosti Prohlášení o cílech Autentické kopie vašich kvalifikací, osvědčení a kompletní přepisy všech letech studia kopii pasu English kopii vašeho CV / životopis Doklad o znalosti anglického jazyka Napsal osobní prohlášení, že odpovědi na otázky uvedené níže. Vyplněné výkazy by měly být označeny jménem studenta, akademické programu, a jejich kontaktní údaje, a musejí být předloženy poštou, e-mailem nebo faxem. Každá otázka by měla být zodpovězena v minimálně 300 slov (1 strana): Proč jste se rozhodli usilovat o postgraduální program, v této době ve své kariéře, a to, co jste doufal, že dosáhnout tím, že dělá to? Co silné cítíte vás silným kandidátem pro absolventa programu? Popište minulosti nebo současný osobní / profesní zkušenosti, které si myslíte, že pozitivně ovlivnil svůj potenciál uspět v programu absolventa. [-]

Master In International Business (MIB)

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2016 Spojené státy americké Boston San Francisco Čína Shanghai Spojené arabské emiráty Dubaj Spojené království Londýn New York + 8 více

Vaše kariéra bude startovat okamžitě s naší mistra International Business (MIB) za rok. Náš program je založen na důkladné pochopení toho, jak obchod a finance, marketing, provoz, technologie a strategie jsou propojeny a pomoci našim absolventům, aby bylo možno čelit výzvám globální ekonomiky naší doby , [+]

Master International Business Vaše kariéra bude startovat okamžitě s naší mistra International Business (MIB) za rok. Náš program je založen na důkladné pochopení toho, jak obchod a finance, marketing, provoz, technologie a strategie jsou propojeny a pomoci našim absolventům, aby bylo možno čelit výzvám globální ekonomiky naší doby , S MIB budou studenti obchodní praktiky znalosti a důkladné pochopení mezinárodní a mezikulturní trhu. Tento mistr vhodné zejména pro nové absolventy z obchodu nebo nesouvisející výcvik a nemají mnoho pracovních zkušeností; a všichni kandidáti, kteří pracují a kteří chtějí přeorientovat mezinárodní obchod. Škola zařadil mezi nejlepší Hult nadále rychle stoupat v žebříčku nejlepších obchodních škol. V současné době se řadí mezi top 1% obchodních škol. Ona 32. třída v Severní Americe a padesátápátý ve světě podle The Economist (2014), 61th ve světě podle The Financial Times (2014)A ve svém Top 5 zařadil mezinárodní obchodní školy a mezinárodní zkušenosti. Mezinárodní mobilita V Hult, naši studenti mají jedinečnou možnost cestovat v průběhu studia. Můžete začít své kurzy kdekoliv a kdykoliv pokračovat. S naším mezinárodním programu mobility, můžete si vybrat základní areálu a pak stráví tři měsíce studuje ve dvou druhých. Začnete v Bostonu, pak jít do Šanghaje přes Londýn nebo Dubaje; nebo San Francisco přes Bostonu nebo New Yorku. Stanete se (an) prohlížeč (trice) privilegovaný (e) z nejdynamičtějších ekonomik na světě a bude ringside studovat obchodní praktiky. Téměř 90% našich studentů vybrat právě náš hotel díky této možnosti a více než polovina zvolit ke studiu ve více než jedné koleji. Hult LEAP Method - Naučte se, Experience, Action Project Zaměstnavatelé chtějí zaměstnanci ochotni pracovat. To je důvod, proč jsme náš program navržen tak, aby studovali nejen teorii, ale i v praxi prostřednictvím odborné praxe. Je založen na třech hlavních pilířích "Učte se, zkušenosti, Action" (LEAP). Hult je zaměřen na praktické zkušenosti a ve skutečnosti dává těmto studentům způsoby, jak rozvíjet dovednosti, které lze použít v profesním životě díky akčnímu fázi projektu. Po dobu šesti týdnů, budou studenti pracují jako konzultanti společnosti, jako je Samsung, IBM, Nike či neziskové společnosti, jako je One Laptop per Child. Action Project demonstruje naši touhu připravit naše studenty na práci přímo z školy. Podmínky přijetí - Bakalářský diplom nebo ekvivalent. Budeme požadovat kopii svého stupně v angličtině - doklad o vaší angličtiny, jako je TOEFL, IELTS nebo v případě potřeby rovnocenné - Uchazeči musí mít také odborné zkušenosti (studenti třídy roku 2015 jsou v průměrná jeden rok praxe). - GMAT ocenili, ale není nutné [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Podniku A řízení Prodeje

EAE Business School
Campus forma Kombinované 1 rok October 2016 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

Mistr v Business Management a řízení prodeje učí účastníky řízení obchodních týmů v měnícím se a stále více se globalizujícím, důkladnou znalost našich zákazníků a ... [+]

Mistr v Business Management a řízení prodeje

V krátké době jsme byli svědky globalizace, rozvoj nových informačních technologií, komplexní úvod do internetu v našem životě a nových vzorců nákupního chování zákazníků.

Je zřejmé, že se nové podnikatelské paradigmatu, kde se prodej není konec, ale prostředkem k dosažení věrnosti zákazníků. V tomto kontextu, obchodní manažeři potřebují posílit stávající a rozvíjet nové dovednosti, které jim umožní úspěšně řešit pracovní i osobní problémy, kterým čelí.

Master in Business Management a řízení prodeje učí účastníky řízení obchodních týmů v měnícím se a stále více se globalizujícím, důkladnou znalost našich zákazníků a nakonec zvládnout nástroje potřebné k dosažení prodejních cílů označeny organizací. ... [-]


E-business Marketing A Management

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců February 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

S Masters v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. [+]

Mistr on-line ukazuje klíče přilákat, prodat, uspokojit a udržet si zákazníky Prezentace Master v marketingu a řízení prodeje V současné době je obchodní prostředí se rychle mění. Vliv technologického pokroku, globalizace trhů, změny v rozložení sil ve prospěch spotřebitelů, konkurenčního prostředí a klesající věrnosti značce, mimo jiné trendy se mění marketingové strategie a jak jsou distribuovány a uváděny na trh produkty a služby. Spotřebitelé jsou stále náročnější a mít více informací, takže oni mají velmi jasné, co chtějí a kde jej získat. Nadměrné nabídky a vzhledem k obtížnosti odlišit nakreslit konkurenčního prostředí a rozšířit potřebu zaměřit se na straně klienta. V tomto prostředí potřebují organizace marketingu a obchodní adresy plochu schopen úspěšně vést správnou kombinaci tří prvků: silné zázemí a znalosti marketingových a obchodních dovedností potřebných naučit reagovat na současném tržním prostředí a a schopnost spojit se zákazníky a organizovat efektivní prodejní síť. S Mistr v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. Kariéra Outlook: Marketing management Product manager Odpovědný za marketingové studie Odpovědný Trade Marketing marketingový konzultant Správce kategorií obchodní adresa Export manažer National Sales Manager Vedoucí prodeje Key Account Manager nebo Key Account Ředitel Expansion regionální ředitel Cíle Master v marketingu a řízení prodeje Jaké cíle se dostaneme? Získáte znalosti potřebné k: Přizpůsobit společnost na potřeby trhu a zákazníka. Integrovat vizi a celkové cíle obchodní politiky a marketingové strategie. Definovat metody výzkumu trhu, využití nejvhodnějších zdrojů dat a analýza výsledků na základě obchodní politiky a obchodních strategií. Plánovat a řídit činnost marketingu a obchodní společnosti. Organizace a řízení prodejních týmů. Rozvíjet manažerské dovednosti vytvářet a spravovat týmy prodeje, které generují přidanou hodnotu pro organizaci. Rozvoj a Marketing obchodní plán a aplikovat ji v celkovém kontextu společnosti. Finanční pomoc Mistr v marketingu a řízení prodeje OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. V současné době tyto stipendia jsou platné: Stipendium OBS Zkušenosti Cíl: podporovat průběžné vzdělávání budoucích profesionálů prostřednictvím OBS Online Metodika, která je registrována jako vlastního modelu on-line vzdělávání. Požadavky: Kandidáti bez předchozí zkušenosti v on-line výukových modelech, které splňují akademické a vzdělávací program požadavků zájmových skupin. Profil Scholarship Board Cíl: podporovat manažerských kompetencí v těchto kandidátů s rozsáhlými odbornými zkušenostmi. Požadavky: stipendia k dispozici kandidátů s více než 3 roky odborné praxe v odpovědných pozicích, kteří chtějí získat dovednosti a manažerské dovednosti, aby kvalitativní skok v jejich kariéře. Scholarship Online Business Management Cíl: podporovat tvorbu narozených dětí na Internetu a vytváření nových modelů sítě založené na podnikání a digitalizaci tradičních podniků, které dosud nejsou aktivní na internetu. Požadavky: Kandidáti, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti potřebné, aby se na internetu a řídit nových digitálních obchodních modelů, ať už ve své vlastní firmě, nebo jako správce. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Cestovního Ruchu, Marketingu A Správy Příjmů

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA Barcelona
Campus forma Kombinované October 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, Ostelea nabízí komplexní školení a prakticky jedinečný ve své kategorii tím, že integruje do jednoho vzdělávacího programu nejvíce inovativní znalosti v oblasti online marketingu, e-commerce a marketingu cestovního ruchu. [+]

. Odvětví cestovního ruchu obecně a hotel zejména zažívají rychlou transformaci v oblasti marketingu, distribuce a prodeje. Zvládnutí nových on-line nástroje jsou klíčové pro správu hotely. Vysoká konkurenceschopnost tohoto prostředí vyžaduje postavu Ředitel elektronického a Ředitel řízení tržeb jako klíčové pozice v rámci současného pohostinství. s Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a management Příjem, Ostelea nabízí komplexní školení a prakticky jedinečný ve své kategorii, a to integrací do jednoho vzdělávacího programu nejvíce inovativní znalosti v oblasti online marketingu, e-commerce a marketingu cestovního ruchu. El magisterský titul Poskytuje rozvoj manažerských dovedností, odborných dovedností a vyjednávání prodeje, stejně jako vedení týmu a řízení projektu. Kromě toho mistr poskytuje pevný přípravek v nejnáročnějších odvětví profesionálních nástrojů s cílem připravit studenty pro rychlý přístup na trh práce jako orientace programu je přísně profesionalizaci a má aktivní účast mnoha odborníků a vedoucích pracovníků sektor. Po dokončení mistra, student získá dovednosti a znalosti potřebné k práce účinně v oblasti Marketing, elektronického obchodu a distribuce Hotel, Student bude mít řídící schopnosti, které vám umožní pěstovat profesionálně jako manažer v rámci různých společností v letech po jejich vzniku. Proč studovat Master v organizaci událostí, protokol a Obchodní turistika (MICE) v Ostelea: Gamifikace: Předmětem Revenue Management je vyučován přes simulační systém Business Game. Volitelné Google Certifikace: Studenti, kteří chtějí mohou dostat osvědčení v GoogleAds Volný program a další způsob. Koučování cyklus: Studenti mistři mohou podílet na Ostelea trénovat cyklu, který kombinuje skupinová sezení v různých oblastech, jako jsou emoční koučinku či rodinného trénovat. Ostelea je členem španělské asociace Hotel ředitelů a vedoucích pracovníků. Plně profesionalizovat a praktické vize: Program je zaměřen na získání dovedností použity neobyčejně prostřednictvím prohlubování nástroje a situace spojenému s učitelem ze sektoru s podporou ze skutečných případů. Prezentace, vytváření sítí a návštěvy firem s manažery hotelů, cateringových společností a mezinárodním cestovním ruchu konzultantů. Program je zaměřen na rozvoj dovedností které vyžaduje průmyslu. CÍLE PŘEHLED Vlak manažeři orientovaný obchodní vedení podniků, cestovního ruchu schopni získat očekávané výsledky po celém světě. INTEGRAL TRÉNINK Integra v jednom výcvikového programu, pracovat na osobních dovedností spojených s prodejem a nejvhodnějších odborných schopností v oblasti marketingového procesu a marketingu cestovního ruchu podniků. vzdělávání vedoucích pracovníků Vyvinout potřebné manažerské dovednosti globální manažer turistických podniků a hotelem se dostat kolaborativní, asertivní a rozvíjet participační práce mezi všemi členy týmu Inovace a udržitelné řízení. Rozvíjet schopnost tvořivosti a inovace v průmyslu a jeho udržitelné hospodaření s pomocí komplexního a specializovaného vzdělávání, kvalifikace účastníkům za předpokladu odpovědných pozic. osnovy Mistr v marketingu, Revenue Management Marketing a cestovního ruchu Ostelea je rozdělena do 5 modulů: cestovního ruchu marketing organizaci podnikání a finance Revenue & Výnos Vedení Rozvoj osobních dovedností Mistr práce práce Kariéra Profese Kariéra Services je oblast podpory pro studenty a absolventy Naším cílem je vést a doprovázet studentovi získat nové profesní cíle a dosáhnout lepší shodu mezi vaše očekávání a profesní zájmy s trhem práce. Kariéra Služby Kariéra Výkonný Partner Program zaměstnanosti Online práce fórum Talent Development Webináře Pracovní příležitosti obchodní ředitel hotelů a podnicích cestovního ruchu. Marketing Executive Hotel a podnicích cestovního ruchu. Chief rezervace. Manažer příjmy. Odpovědný cestovní ruch a hotelové e-commerce. Business Intelligence rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce. Obchodní strategie poradenství pro podniky v oblasti cestovního ruchu. Podnikatel v hotelovém ruchu. Business Development rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce. Stupeň Účastník, který úspěšně dokončí program bude trvat Mistr v marketingu, Revenue Management marketingu a cestovního ruchu ČR, University of Lleida Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, pro Ostelea Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, EAE Za účelem získání stupně z University EAE a je nezbytná pro splnění požadavků používání těchto institucí [-]

Masters V Oblasti Webdesignu A Programování Najdi Mě

Esdesign - Escuela Internacional de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v oblasti webdesignu a programování multi bod se vztahuje na všechny aspekty nutné, aby student získat dovednosti a znalosti, aby mohl podniknout, spravovat, design a realizovat projekty, služeb a internetových aplikací. [+]

Už jste přemýšlel o množství vizuálních dopadů, které obdržíte denně od webového prostředí prostřednictvím svých více zařízeních? Trvale se snažíme, jsme se dozvěděli, sdílet, se týkají, komunikovat, analyzovat, zahodit informace na internetu. A stejně důležité jako přiměřenost a spolehlivost informací, které jsou, jak jsme se představil. Je proto nezbytné profesionálové schopni porozumět neustále se měnícím médiaA pochopit uživatele, aby zašleme se zárukami sociální a ekonomické pronikání informací a poselství každého z poskytovatelů informací v síti. Mistr v oblasti webdesignu a programování Najdi mě To se vztahuje na všechny aspekty nutné, aby student získat dovednosti a znalosti, aby mohl podniknout, spravovat, design a realizovat projekty, služeb a internetových aplikací. V celém programu budou studenti schopni lépe porozumět a reagovat na potřeby, technologii a reálné možnosti každého klienta nebo projektu účinně reagovat na jeho cílům, stejně jako bytí schopné poskytnout tvůrčí příspěvků, grafika pozemek unikátní a inovativní kousek. V této souvislosti bude stejně důležitých klíčů digitálního designu a rozvoj dovedností a pokynů pro monitorování projektu z zachytit požadavky zákazníků na prezentaci konečného produktu. U tohoto výcviku student bude mít detailní přehled o všech Proces vytváření interaktivní projekt kde je vize podnikání, uživatelské zkušenosti (UX) technologie a designu rozhraní jsou v centru. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Znát filozofii, mechanismy a dynamiku internetu pochopit tento prostor tvorby a technologie jako jazyk. Získání pracovní proces, asimilovat každý z jeho fází: z briefingu, koncepce a strategické vymezení na základě požadavků zákazníka, navrhovat vývoj a výrobu maket k dodání do výroby. Být schopen řídit, design a realizovat projekt na internetu, samostatně a musí být schopen účastnit se specializovaného týmu. Rozvíjet design místa pod prostorách UX (User Experience), rozvíjet Chcete-li získat znalosti nezbytné pro rozvoj projektů na vytvoření webové stránky a webové aplikace funkční zaměřené na uživatele, a potřeb. Pochopení význam uživatelské zkušenosti jako disciplína, která dává smysl pro všechny technologie a interakce konstrukční práce. Pochopení vlastnosti internetové technologie k realizaci interaktivních prototypů podniknout prezentací charakteristik zákazníků, uplatňování to vše na jiné médium (web a WebApp) v multiplatformní prostředí (obrazovky, tablety a smartphony). Získání schopnost definovat webové strategie klienta, naplánovat projekt, na kterém chcete pracovat, postavení jak organicky, tak prostřednictvím webové platby (SEO a SEM). Zavést nové obchodní modely, podpora podnikatelského ducha životního prostředí a vytvořit nové profesní příležitosti. Příjemci Absolventi designu Absolventi v komunikaci vědy Absolventi telekomunikační techniky a / nebo počítače Absolventi audiovizuální komunikaci Odborníci: V případech, kdy student prokáže předchozí vysokoškolské vzdělání akreditační proces vysokoškolským vzděláním, Akademický výbor vyhodnotí životopis kandidáta a portfolio a dokončili učební plán, který musí udržovat rozumnou rovnocennost s existujících studií Stupeň ze stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získá Double Degree: Kurz na ESdesign - Superior design Barcelona hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval školu. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento kurz mohou rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Grafická studia Oddělení web reklamní agentury Marketing, komunikace a design velkých společností Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, startup společnost ... Fakulta Učitelé se specializací na každé z tematických oblastí programu, prostřednictvím případové studie a realizace praktických projektů, studenti získají multidisciplinární, ale absolutně související odbornou přípravu. Zavázala jsme na mezinárodní fakulty, která přináší různé pohledy na světě komunikace, každý ze své profesní perspektivy. Proto máme odborníky, kteří zvládnout složitost procesu z globálního hlediska, se silnými základy v celosvětových kampaních přes více kanálů / mediální komunikace. Program / Obsah Mistr v oblasti webdesignu a programování multi bod je rozdělen do následujících tematických oblastí, které jsou integrovány do cross-projektu zpracovaného podél délky kurzu: Digitální mediální strategie a řízení projektů V tomto modulu, student čelí pochopení nových způsobů vidět přítomnost a budoucnost v on-line prostředí. K tomu je třeba přizpůsobit nové koncepty (interface design, použitelnost, interakce nebo určování polohy) a přivést ostatní již známé od grafického návrhu do tohoto prostředí. Získané dovednosti, metody a procesy pro rozvoj vhodné produktovou strategii, která stanoví cíle a metriky úspěchu, analyzuje současnou obchodní realitu ve středu, stejně jako plánování a rozvojové strategie. GUI designu Cílem tohoto modulu je syntetizovat architektura, použitelnost a strategie multimediální projekt vytvořením GUI. Dotýká se základní aspekty interaktivní vizuální komunikace a student je představen k zahrnutí prvků interakce a navigace ve více médiích (např webových rozhraní pro mobilní zařízení a plochy). To bude fungovat od pojmů přes skicování vizuální provedením maket a definici knihovny návrhových vzorů. User Experience (UX) Student musí zvládnout klíčové pojmy, které zajišťují bohaté uživatelské zkušenosti. Zkoumá faktory, jako je návrh interakcí, informační architektura, přístupnost, navigační toků, použitelnost. Budeme pracovat na všechny úkoly uplatňovaných v rozvoji konkrétních výsledků (například drátových modelů a prototypů), tento vývoj předstihu produktů a validace těchto výsledků. Programovací jazyky (I a II) Účelem tohoto modulu je naučit se komunikačních protokolů vlastních webových projektů a prohlubovat HTML5, CSS3, Javascript, jQuery a PHP jazyky. Zvláštní pozornost nejvíce používaných rozvojových rámců (laravel, Yii, ..), budou přiděleny. Citlivé design Tento modul má za cíl zvýšit povědomí a zkušenosti design projektů citlivý web: Jak se přizpůsobit různým zařízení? Jak a, co obsah je zobrazen v každém? Pro tento účel jsou definovány všechny nové možnosti, jak požadavky jako grafika softwarových nástrojů, potenciál a. Na konci modulu budou navrženy, vyvinuty a implementovány (a mock-up level) výstup webových řešení platformy. Zaměřit se na problematiku kódu (bootstrap), které ovlivňují vývoj pro více zařízení (citlivých), budou použity. Provedení v nových digitálních prostředích a mobilních zařízení WebApp, nativní aplikace a hybridní aplikace, adaptivní navrhování. V tomto bloku se budeme učit a budeme realizovat všechny aspekty vytváření projektů pro nové digitální prostředí: z pojmů, funkční vymezení a návrhu drátových modelů, na vizuální design a prototypování App je, webapps let a vidět adaptivní navrhování. Jsme prohloubit zvláštním způsobem v oblasti grafiky a použitelnosti rozhodnutích a objevovat nové profesionální nástroje (Sketch, Framer, Origami), nové pracovní postupy a metody, které se dostanou naši digitální projekty mají potřebnou kvalitu a končí na cesty a úspěch na trhu. CMS S a Servery Sada nástrojů pro správu obsahu (CMS), z nichž každá se specializuje na určitý účel (sociální, obchodní, komunikace) bude. To prohloubí využití WordPress a Drupal, snažil podrobnou instalace, konfigurace, použití rozšiřujících modulů a pluginů Jedním z cílů modulu je, že studenti pochopit dynamiku vývoje v klient / server prostředí. Naučte se vydává domén, hostingy, server, FTP, .. Metriky, polohovací, Sociální sítě Modul seznamuje studenty s metodologií a nástrojů měření, analýzy provozu online přítomnost, jako je web. To bude pracovat na získání různé typy metrik a dat s cílem optimalizovat výsledky s použitím nástrojů dostupných na trhu. Budou projednány API populární webové služby (YouTube, Yahoo, Google, atd) a vytváření mashup, končit s nejpoužívanějšími sociálních sítí (jako Facebook, Twitter, atd.) Projektové řízení a podnikání Proces navrhování a komunikace s firmami budou přistupovat z hlediska řízení, koncepční i praktické rovině. Des kontakt se společností až do výstupu z výrobku na trh, student prostřednictvím různých fázích projektu, právní nuance a vést ekonomické podmínky. Být obeznámen s kroky projektu, bude student mít schopnost řídit čas a zdroje. Vyvrcholení projektu Kromě překonání úvěry různých modulů, musí všichni studenti vypracovat závěrečnou hlavního projektu, který se skládá z projektu skupiny z obsahu učil v průběhu programu. Návody vybrat a plán bude zřízen podle studie, a během svého vývoje, k zachování cíle a dosáhnout požadovaných výsledků. [-]

LLM V Právní Praxi (duševní Vlastnictví)

The University of Law
Campus forma Kombinované 1 - 5 let September 2016 Spojené království Velká Británie (UK) Online

Kurz bude dodávat úrovni vhled magistr- do různých aspektů práva duševního vlastnictví, který kombinuje učil modulů na duševní vlastnictví, výzkumných metod a souvisejících obchodních tématech s pojednáním o aspekt práva duševního vlastnictví a provozování vlastního výběru studenta. [+]

. Kurz bude dodávat úrovni vhled magistr- do různých aspektů práva duševního vlastnictví, který kombinuje učil modulů na duševní vlastnictví, výzkumných metod a souvisejících obchodních tématech s pojednáním o aspekt práva duševního vlastnictví a provozování vlastního výběru studenta. Požadavky předmětu Požadavky na UK záznam: Studenti by měli mít bakalářský titul Británii v každém předmětu na 2: 2 nebo vyšší nebo ekvivalentní kvalifikace. Mezinárodní vstupní požadavky: English jazyková úroveň odpovídá amonného do IELTS 6,5 nebo vyšší, s minimálně 6,0 v každé složky. [-]

Magistr V Aplikované Psychologie

Sacred Heart University Online
Online forma Denní studium Kombinované Přihlašování započato Spojené státy americké Fairfield

Step up jako agent pozitivních změn s MSAP z Sacred Heart University. Věříme, že úspěch v různých průmyslových odvětvích a profesní pole začíná základní porozumění lidí a jejich chování. [+]

Věříme, že úspěch v různých průmyslových odvětvích a profesní pole začíná základní porozumění lidí a jejich chování. Takže mnoho průmyslových odvětví, dnes komunitní služby a neziskové organizace na světě potřebovat aplikované psychologie vůdce. Step up jako agent pozitivních změn s MSAP z Sacred Heart University. Naše MSAP je unikátně univerzální pověření nabízí dva koncentrace, stejně jako obecnou skladbu. Postaveno na jádro na výzkum, naše MSAP se učí v malých, vysoce interaktivní on-line kurzy podle zadání-vítězný fakulty. Se nevyžaduje bakalářských v psychologii, a studenti mohou vybrat ze tří různých možností dokončení vyvrcholení. Vaše touha pochopit lidské chování s cílem pomáhat ostatním růst a uspět, je nezapomeňte vzít svou kariéru do velkých nových místech. Tři koncentrace: Průmyslové-organizační psychologie Aplikujte psychologii na pracovišti s průmyslovou a organizační koncentraci. To otevře příležitosti v průmyslových lidských zdrojů, na pomoc společnostem zlepšit pracovní síly uspokojení a produktivitu. Tím, že studuje personálního řízení, organizační chování, hodnocení výkonnosti a rozvoje zaměstnanců, získáte dovednosti a zkušenosti, které mohou být použity na různých průmyslových odvětvích. Psychologie Společenství Psychologie specializace Společenství je navržen tak, aby vám pomohou aplikovat teorii psychologie na skupiny na makro úrovni v rozšiřující se veřejnosti a neziskového sektoru. Přečtěte si, jak se psychologie použít na péči o jednotlivce a veřejnosti a práce jako změna agent pro větší dobro. Pomozte dát společenské systémy, na místo, které se zaměřují na preventivní opatření pro skupiny obyvatelstva. General Track Vyberte si čtyři volitelné předměty, které odrážejí vaše osobní a profesní zájmy. Váš MSAP stupeň bude okamžitě poznal, co profesní dráhu si vyberete. Sacred Heart byl souhlasně zařadil mezi nejlepší mistry vysokých škol v zemi. Vzhledem k předpisů, on-line programy Nejsvětějšího Srdce univerzita je již nejsou přijímání žádostí od rezidentů následujících států: Maryland, Severní Karolína, Oregon. [-]

MSc V Oboru Informačních Systémů Pro Vedení Projektů

University of Liverpool Online Programmes
Online forma Denní studium 3 - 4 semestry Přihlašování započato Spojené království Liverpool

Postavte se na úspěchu této první plně on-line, BCS-akreditované UK pány, které se specificky zaměřuje na informační technologie / Informace [+]

. Postavte se na úspěchu této první plně on-line, BCS-akreditované UK pány, které se specificky zaměřuje na projekt Informační technologie / Informační systémy obhospodařování oblast, která je ve vysoké poptávce v zahraničí. Pokračujte ve svém současném zaměstnání se můžete těšit na 100% on-line přístup k University of Liverpool, v horní 1% z univerzit po celém světě, a jeho vysoce postavený oddělení informatiky. Sestavte si svůj všestranný IS / IT odborné vedení, stejně jako vaše znalosti řízení specialista projektu, vlastní úpravy míry vaší kariéře a získávání znalostí a dovedností si můžete ihned aplikovat. Přidat k mezinárodní síti, jak komunikovat v dynamické on-line třídě s širokou škálou odborníků z celého světa. Řízení projektů informačních systémů Naše on-line MSc v programu informačních systémů řízení projektů a je zaměřen na profesionály, kteří chtějí dále své kariéry jako IS / IT projektoví manažeři, získávání znalostí se mohou okamžitě uplatnit ve své práci. Oba dosažené vzdělání a pracovní zkušenosti jsou brány v úvahu, pokud se vztahují na univerzitě. Obecně platí, že budete očekávat následující: - bakalářský titul z akreditované vysoké škole nebo vysoké škole nebo na titul z uznávané instituce srovnatelné a / nebo rovnocenné britský diplom - dva roky relevantní pracovní zkušenosti - Uchazeči, kteří přímo splňovat požadavky na vzdělání budou hodnoceny individuálně, s přihlédnutím k odborné a profesní kvalifikace, a relevantní pracovní zkušenosti. Angličtina způsobilosti Pokud angličtina není vaším rodným jazykem, budete muset prokázat znalosti angličtiny srovnatelné s IELTS 6.5, TOEFL 570 nebo maturitou C. [-]

Ggsb Magistr V Mezinárodním Obchodě (MIB)

GISMA Business School
Campus forma Denní studium 24 měsíců January 2017 Německo Berlin

MIB (Master in International Business), byl navržen Grenoble Graduate School of Business (GGSB) a je dodáván v angličtině, v centru Berlína, Německo. Tento vysoce hodnoceny program je zaměřen na relevantní a up-to manažerských dovedností datum jádra a je třeba poznamenat, že učení ve firmách hraje klíčovou roli v tomto magisterský stupeň. [+]

MIB (Master in International Business), byl navržen Grenoble Graduate School of Business (GGSB) a je dodáván v angličtině, v centru Berlína, Německo. Tento vysoce hodnoceny program je zaměřen na relevantní a up-to manažerských dovedností datum jádra a je třeba poznamenat, že učení ve firmách hraje klíčovou roli v tomto magisterský stupeň. MIB byl zařazen 20. na světě v roce 2015 Financial Times titul magistra v oboru managementu pořadí. Požadavky předmětu Silné bakalářský titul z uznávané univerzity Angličtina znalosti: TOEFL - IBT: 94 (minimálně 22 v každém pásmu), počítačový: 240, papírové: 587 IELTS - 6,5 (minimálně 6,0 ve všech oblastech) * Cambridge Proficiency zkoušky: A, B, C Pearson Test z angličtiny (PTE) - minimálně 63 [-]

Mezinárodní Magistr V Oblasti řízení

EADA - Escuela de Alta Dirección y Administración
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Perfil del Curso Mezinárodní Mistr v managementu: edad: 24 let idioma: angličtina Experiencia profesional: pracovní zkušenosti vítány, ale nevyžaduje; max. 4 roky Formación minima: vysokoškolské vzdělání Dedicación: plný úvazek [+]

Mezinárodní Mistr V Managementu

Edad: 24 let Idioma: English Experiencia profesional: pracovní zkušenosti vítány, ale nevyžaduje; max. 4 roky Formación minim: vysokoškolské vzdělání Dedicación: plný úvazek

Diplom: Studenti, kteří úspěšně dokončí program obdrží dva diplomy:

 

Eada diplom: Mezinárodní Mistr v managementu

Oficiální univerzitní mistr. Ti studenti v držení oficiálního vysokoškolského diplomu, nebo s ekvivalentní diplom, který umožňuje přístup k postgraduální studium v ​​zemi svých vysokoškolských studií, bude udělena Mistr Oficiální University in Business Management by Universitat de VIC, naší univerzitě partnera ,... [-]