Magisterské programy - MSc - master of science

Magistr

Vítejte na nejlepším webu, kde můžete najít svů vysněný magisterký studijní program, MA nebo MSc, na jedné z univerzit nebo obchodních škol kdekoli na světě! Na našem webu najdete informace o více než 30 000 různých studijních programech. Výběr magisterského programu můžete provést podle oboru, země nebo zemí a měst, kde byste si přáli studovat, nebo můžete omezit vyhledávání pouze na kombinované/online/dálkové programy. Pomůžeme vám zorientovat se ve světě vzdělání: na našem webu najdete magisterský program, který bude splňovat všechny vaše požadavky a můžete zde rovnou kontaktovat školu!

Výhody magisterského studia

Magisterské studium představuje pokrok ve vašem vzdělání. Mnoho studentů úspěšně ukončí bakalářské studium a často mnoho z nich rovnou vstupuje do pracovního procesu a začíná budovat kariéru v rámci oboru, který si zvolili na bakalářském stupni. Nicméně existuje možnost naučit se mnohem víc, a to vám může poskytnout magisterské studium. Samozřemě, uvažuje-li uchazeč o dalším studiu, musí vzít do úvahy všechny svoje přání a cíle. Jedním z hlavních důvodů je samozřejmě další, hlubší vzdělání v rámci oboru. Výsledkem pak je, že absolventi mají možnost zíkat lepší pracovní pozice a s tím i vyšší ohodnocení, nebo se jim naskytnou možnosti pracovat na některém z prestižních pracovišť. Zaměstnavatelé často vyhledávají nové kolegy mezi absolventy magisterského studia, protože to ukazuje jejich zájem o obor.

Jak dlouho trvá magisterské studium?

Délka magisterského studia se mírně liší program od programu. Obecně se dá ale říci, že většicna posluchačů ukončuje magisterské studium během 18 až 24 měsíců. Nesmímě ale zapomenout, že mnoho posluchačů je zapsáno v kombinovaných programech, což znamená, že studium je rozvrženo do delšího časového období, protože výuka neprobíhá tak často. A u některých oborů, jako je medicína nebo právo, je normální, že i denní studium má klasickou délku studia kolem 36 měsíců.

Jakmile najdete univerzitu i obor, o který máte zájem, budete mít možnost pečlivě si pročíst osnovu studia a tím získáte mimo jiné podrobnější informace ohledně délky studia. Je důležité doplnit, že každý program lze upravit tak, aby co nejlépe vyhovoval posluchači, protože to je jeho nebo její sen a práce.

Jaké existují magisterské programy

Existuje nespočet magisterských programů. Dalo by se říci, že na každý bakalářský obor lze navázat magisterským studiem. Lze studovat obory v rámci těchto disciplín:

  • Obchod, management, včetně oborů zaměřených na finance, HR a marketing
  • Inženýrství a technologie
  • Právo a normy
  • Biologické a všeobecné lékařství
  • Společenské vědy
  • Umění a humanitní vědy

Většina univerzit vypisuje magisterské programy, které studentům umožňují zaměřit se přesně na oblast v rámci oboru, která je nejvíce zajímá. Jistě se vám podaří najít na jedné z univerzit takový program, který bude splňovat všechny vaše požadavky.

Náklady

Náklady spojené s magisterským studiem se mezi jednotlivými školami a zeměmi velice liší. Obecně však platí, že magisterské studium, protože se jedná o pokročilé studium, je dražší než bakalářské. Je to proto, že magisterské studium poskytuje využití nejmodernější techniky a výukových metod. Celkové náklady spojené s magisterským studiem můžou být velmi vysoké, ale také lze najít cenově dostupné programy.

To první, co byste si jako uchazeč o magisterské studium měl/a ověřit je, že máte všechny potřebné dokumenty. A pak je možné se pustit do hledání toho studijního programu, který splní vaše předpoklady a přání a otevře dveře na cestě k vaší vysněné kariéře. Zde si o magisterských programech přečtěte více.

Čtěte více

MBA V Oblasti Financí

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2017 Čína Shanghai Spojené státy americké New York Boston San Francisco Spojené království Londýn Spojené arabské emiráty Dubaj + 8 více

Získat konkurenční výhodu ve světě korporátní s programem Masters in Finance (MFIN) Hult, nabízí praktické a odpovídající vzdělání pro profesionály, kteří hledají kariéru v oblasti podnikových financí a financování mezinárodních podnikatelských aktivit. [+]

. Mistr v oblasti financí Získat konkurenční výhodu ve světě korporátní s programem Masters in Finance (MFIN) Hult, nabízí praktické a odpovídající vzdělání pro profesionály, kteří hledají kariéru v oblasti podnikových financí a financování mezinárodních podnikatelských aktivit. náš jedinečný program navržený s pomocí finančních ředitelů společností Fortune 1000, předních akademiků a širokou škálu odborníků, nabízí široký pohled na svět podnikových financí. Kromě toho získáte cenné školení v oblasti analýzy dat a finančních a komunikačních dovedností a vedení jsou nezbytné pro úspěšnou mezinárodní kariéru. Učte se od odborníků - Hult fakulty přináší reálné zkušenosti jak v obchodním světě a akademické obce. Program MFIN Hult je vyučován v Bostonu, San Francisku a v Londýně. Hult International Business School - Magisterské programy v Hult na Vimeo. ... [-]

MA Ve Firemní Komunikaci

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Madrid

Plný úvazek magisterský program firemní komunikace s EAE Business School je navržen tak, aby vlak manažery na nové nástroje komunikace .... [+]

Mistry ve firemní komunikaci

Komunikace je dynamický proces: mediální společnost vedla k úzké způsobu, jakým organizace komunikují se všemi zainteresovanými stranami, a to jak vnitřní a vnější. Web 2. 0, v pořadí, se stal novou sociální technologií (virtuální komunity, blogy, podcasty, atd.), v otázkách vztahů mezi spotřebiteli a podniky.

Plný úvazek magisterský program firemní komunikace s EAE Business School je navržen tak, aby vlak manažerů v nových nástrojů řízení mediální komunikace, tak je aplikovat při dosahování svých cílů.

Po absolvování kurzu studenti budou schopni:

... [-]

Magistr En Organización De Eventos, Protocolo Y Turismo De NEGOCIO (myši) (Barcelona / částečný úvazek)

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Campus forma Kombinované October 2017 Španělsko Barcelona

El mistr en Organización de Eventos, Protocolo y Turismo de NEGOCIO de Ostelea tiene como objetivo formar profesionales y directivos que lideren PROYECTOS empresariales centrados en la planificación y Gestión de distintos Tipos de Eventos (en especial Acciones de Meetings, pobídky, konference y výstavy así como Congresos y Convenciones, Férias profesionales), dominen los conceptos de Protocolo y las estrategias de comunicación y Relaciones Publicas y generen un Desarrollo Turístico centrado en el segmento del turismo de negocios de calidad. [+]

. Mistr en Organización de Eventos, Protocolo y Turismo de NEGOCIO (MICE) El mistr en Organización de Eventos, Protocolo y Turismo de NEGOCIO de Ostelea tiene como objetivo formar profesionales y directivos que lideren PROYECTOS empresariales centrados en la planificación y Gestión de distintos Tipos de Eventos (en especial Acciones de Meetings, pobídky, konference y výstavy así como Congresos y Convenciones, Férias profesionales), dominen los conceptos de Protocolo y las estrategias de comunicación y Relaciones Publicas y generen un Desarrollo Turístico centrado en el segmento del turismo de negocios de calidad. Razones para el estudiar master: Barcelona como destino de negocios y Congresos de primer orden mundial, como el BTravel o el Svatební Week, lo que se aprovecha para la impartición PRACTICA de determinadas asignaturas. Este mistr se imparte en Madrid y Barcelona Gestión de la Marca osobní: El Programa incluye el desarrollo de Competências en el ámbito de la Gestión de la Marca osobní, que inciden en el Aprendizaje de TECNICAS de marketing osobní y empleabilidad, con el fin de detectar Oportunidades PROFESIONÁLOVÉ en España o en otros países , Extenso programa de visitas Oslavy, eventos y organizaciones: En el CURSO 2015/2016 los Estudiantes del master visitaron las Ferias IBTM y Alimentaria, el Museo Dalí de Figueres, y la Maratón de TV3, en la que colaboraron con la Organización de La Campana contra la obesidad. OBJETIVOS El mistr en Organización de Eventos, Protocolo y Turismo de NEGOCIO te permitirá: conocer LA INDUSTRIA MICE (Meetings, Incentives, Conferencing y výstavy) y el plocha de Protocolo de las instituciones. Construir una Fuerte base de conocimiento de la Industria Desde una perspectiva internacional y siempre Desde el enfoque Directivo. Vision GLOBAL Formar directivos orientados a la gestión Empresarial de las Empresas turísticas capaces de los obtener resultados esperados nivel globální. DESARROLLO DE rovinách ESTRATÉGICOS Dar al conocer las claves de la elaboración de rovinách estratégicos y su Aplicación a la Acción inmediata en entornos MICE (Meetings, Incentives, Conferencing y výstavy). INNOVACIÓN Y GESTIÓN SOSTENIBLES Desarrollar la capacidad de creatividad e innovación en la Industria y su gestión sostenible traves de una formación integrální y especializada, cualificando A Los participantes para la Asunción de puestos de responsabilidad. Formación DE DIRECTIVOS Desarrollar las Habilidades directivas necesarias de un gestor globální de Empresas MICE para que se conseguir desarrolle un trabajo colaborativo, asertivo y participativo entre Todos los miembros del equipo. Plan de Estudios El mistr en Organización de Eventos, Protocolo y Turismo de NEGOCIO de Ostelea o sobě clasifica CS 5 módulos: Estructura y finanzas del sektor turistico. Gestión del talento e innovación. Gestión de Empresas de Organización de eventosy turismo de negocios en entornos Globales. Marketing internacional, Protocolo de eventos y turismo de negocios. Trabajo Fin de pán. Carreras PROFESIONÁLOVÉ El Servicio de Carreras Profesiones es un Plocha de Apoyo para alumnos y antiguos alumnos Nuestro objetivo es orientar y acompañar al alumno para Alcanzar Nuevos objetivos PROFESIONÁLOVÉ, así como un lograr starosta ajuste entre sus expectativas e intereses PROFESIONÁLOVÉ con el Mercado laboral. Servicios de Carreras PROFESIONÁLOVÉ Bolsa Empleo Programa Zaměstnanost Partner Executive Foro empleo on-line Ciclo de emprendedores on-line Webminars Desarrollo Talento Salidas profesionales Vedoucí de Establecimientos enfocados en turismo de negocios y Organización de eventos, como Palacios de Congresos y Convenciones, Oslavy, Agencias de incentivos y otros actos de Promoción comercial en el ámbito de las Relaciones Publicas. Establecimientos hoteleros dedicados al hostování de Eventos, como Congresos, Convenciones y conferencias. Empresas que el utilizan Patrocinio y el mecenazgo como una herramienta de comunicación y necesitan na profesionales cualificados que los gestionen eventos que van organizar o esponsorizar, y que el diseñen Patrocinio de PROYECTOS rentables Desde el punto de vista de la visibilidad y el Retorno de la inverze. Departamentos de instituciones Publicas de cualquier ámbito dedicados a la implementación de políticas culturales, patrimoniales y Artísticas traves del diseño, la planificación y la gestión de eventos en este campo. Especialistas en Protocolo tanto en eventos privados como Oficiales, trabajen en Empresas o por cuenta propia. Directores de marketing de Empresas enfocadas en el turismo de negocios Organizadores y directores de Campanas para eventos culturales Bajo encargo de Empresas privadas, Publicas o clientes individuales. Consultores en el Desarrollo, comercialización y financiación de eventos. Admisiones y Titulación ADMISIONES El proceso de la admisión garantiza idoneidad de los candidatos, de esta manera Todos los participantes podrán aprovechar al Máximo esta Experiencia de Aprendizaje. Para el iniciar proceso de admisión es necesario rellenar la Solicitud de información. Partir de ese momento Ostelea se pondrá en contacto con el candidato para Cerrar una entrevista a la cual se deberá aportar la Více Další documentación: El Curriculum Vitae Carta de motivace Dos de Cartas recomendación Experiencia laboral demostrable minim de 3 años Tras finalizar la entrevista Comité de Admisiones analizará caso por caso y comunicará la Resolución al candidato para informarle del status de su admisión. TITULACIÓN El participante que kompletní con el EXITO PROGRAMA obtendrá TRIPLE TITULACIÓN: El título de mistr en Organización de Eventos, Protocolo y Turismo de Negocios od The Ostelea, School of Tourism & Hopitality. El título de mistr en Organización de Eventos, Protocolo y Turismo de Negocios por EAE Business School. La titulación de la Universitat de Lleida. [-]

Magistr V Managementu A Logistiky Dodavatelského řetězce

EAE Business School International
Online & Campus forma Denní studium 2 let October 2017 Španělsko Madrid

Master in Supply Chain Management EAE umožňuje účastníkům úspěšně rozvíjet pozice v místě operace, a poskytuje profesionální všestrannost potřebnou pro zvládnutí záruky v oblasti nákupu, plánování, výroby, logistiky a distribuce. Jedná se o program navržen tak, aby posílily své kariéry na maximální úrovni rozvoje. [+]

Master in Supply Chain Management & Logistics V globalizovaném a stále více konkurenceschopnou ekonomiku, firmy vyžadují, aby přežil na trhu, aby neustálé zlepšování hladiny účinnosti, produktivity, kvality a flexibility, udržování a zlepšování úrovně služeb zákazníkům. Jedním z nejkritičtějších oblastí ve firmách, které nám mohou pomoci k dosažení těchto cílů je operací a zejména Supply Chain Management End-to-end (od dodavatelů k zákazníkům). V tomto prostředí, které vyžaduje maximální hospodárnost a flexibilitu pro nepředvídatelné změny v poptávce, profesionální řízení dodavatelského řetězce se stává zásadní konkurenční nástroj pro firmy poskytovat rozdílovou hodnotu pro své zákazníky, a být ziskový. Master in Supply Chain Management poskytuje přehled o dodavatelském řetězci s multidisciplinární přístup a optimální kombinací designu obsahu a plánování a provádění a řízení. Master in Supply Chain Management EAE umožňuje účastníkům úspěšně rozvíjet pozice v místě operace, a poskytuje profesionální všestrannost potřebnou pro zvládnutí záruky v oblasti nákupu, plánování, výroby, logistiky a distribuce. Jedná se o program navržen tak, aby posílily své kariéry na maximální úrovni rozvoje. Professional vybavena navrhovat, implementovat a udržovat strategickou perspektivu operačního managementu a zejména logistiky a řízení dodavatelského řetězce. Důvody pro zahájení EAE je bakalářský titul v oboru Business Administration a management: EAE, certifikované školní EAE je certifikována Rada Supply Chain Management Professionals (CSCMP) poskytovat programy řízení dodavatelského škola. žebříček Nejlepší mistr logistický areál učil v Madridu a Barceloně, v závislosti na žebříčku top 250 mistry "The World"; a patří mezi 80 nejlepších na světě v oblasti své odbornosti jako Eduniversal. Připravte se na profesionální certifikace V osnov a učební materiály jsou určeny pro studenty, kteří si přejí, aby se úspěšně splnit Úroveň 1 zkoušku SCPRO. Návštěvy společnosti Program zahrnuje vývoj logistiky plánu celém Master a návštěv společnosti specializující se na Supply Chain Management, což je nejpraktičtější a komplexní program v nabídce. zaměstnatelnost Podle Randstad, zaměstnanci s lepší vyhlídky pro rok 2015 jsou projektoví manažeři, procesní inženýři a specialisté na řízení dodavatelského řetězce. Cíle Master in Supply Chain Management & Logistics je navržen tak, aby bylo dosaženo těchto cílů: Řízení dodavatelských řetězců Dát účastníkům solidní školení v oblasti řízení dodavatelského řetězce, získává hluboký vhled do nejnovější trendy a nové trendy v řízení podniku. VEDENÍ v operacích a logistika Okruh s operací nebo oddělení logistiky v souladu s nejnovějším vývojem v sítích distribuce, spotřebitele a dodavatele, stejně jako nové metody řízení naší sítě a kanálů vztahy. KLÍČE na e-LOGISTICE Získání velení klíčových faktorů nových obchodních modelů založených na e-commerce a vhled do toho, jak mají vliv na tradiční systémy řízení logistiky. INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE Uplatnění nejnovější vývoj v oblasti informačních technologií pro řízení dodavatelských řetězců s cílem vytvářet větší přidanou hodnotu. VÝVOJ výkonného DOVEDNOSTÍ Incentivizing rozvoje a zlepšení osobních a výkonných dovedností, s cílem zvýšit účinnost rozhodování a posílení kapacit za účelem zjišťování, analýza a řešení problémů. [-]

Magistr Ve Výrobě A Zlepšení V Průmyslových Procesech

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

Mistr ve výrobě a průmyslové procesy Lepší OBS Business School věnuje zvláštní pozornost plánování zdrojů, definice dobrého strategie průmyslové organizace a do inovačních produktů a výrobních procesů. Kromě toho bude program po různých způsobů, jak řídit změny prostřednictvím projektů budou studovány ... [+]

. Mistr v řízení výroby a zlepšování procesů V průmyslových společnostech, řízení výroby je klíčovou pozici, jejíž dobré řízení přímo ovlivňuje výkonnost společnosti, a proto je rozhodujícím faktorem úspěchu pro dosažení konkurenční výhody díky neustálým inovacím v průmyslových procesech , Mistr ve výrobě a průmyslové procesy Lepší OBS Business School věnuje zvláštní pozornost plánování zdrojů, definice dobrého strategie průmyslové organizace a do inovačních produktů a výrobních procesů. Kromě toho bude program po různých forem řízení změn prostřednictvím projektů, se zvláštním důrazem na monitorování a řízení vývoje produkce a řízení dovedností být studován. Program byl nový v roce 2014, s velkým úspěchem v jeho 1. výzvy. Program nabízí vynikající škálu vzdělávacích návrhů, jak webové semináře s Danone, Grupo Irizar, Dordže Dondrup, atd Obsahuje také disk Vývoj z nejdůležitějších dovedností v oblasti modulu znalostí. Účastníci mají také přístup k výkonným průmyslovým benchmarking (INCO-I), se kterými se můžeme měřit míru excelence svého výrobního závodu. Pracovní příležitosti Některé možnosti kariéry si můžete vybrat, aby, mimo jiné, jsou: Provozní ředitel Industrial Vedoucí Vedoucí Plant / Factory Správce Adresa Procesní inženýrství Ředitel provozní dokonalosti Neustálé zlepšování Odpovědný Vedoucí Lean Manufacturing Kaizen zodpovědný Odpovědné Supply Chain / dodavatelé schválení Cíle Mistr v řízení výroby a zlepšování procesů Jaké cíle se dostaneme? Chcete-li nabídnout komplexní vizi průmyslového managementu v novém konkurenčním prostředí, se zaměřením na klíčů k řízení výroby. Rozvoj dovedností vedoucí výroby, aby bylo možné implementovat metodiky, a to prostřednictvím nejvhodnějších nástrojů. Obracejí lidé v "manažerů" a odborníků v řízení výrobních procesů. Zvládnutí rozhodovací nástroje pro správné optimalizace výrobních toků. Být si vědom významu udržitelného řízení průmyslových procesů. Vědět, jak řídit výrobu eticky a sociálně odpovědné. Získejte druhý akreditován nejuznávanějších obchodní škole ve Španělsku, EAE Business School, as, umístila Merco (2014) a zaručena kvalifikaci pro významných veřejných univerzit ve Španělsku, University of Barcelona (UB), s více než 560 historie roku. Curriculum Mistr v řízení výroby a zlepšování procesů Program je rozdělen do 6 bloků a vedení závěrečný projekt. Bloky jsou: ZÁKLADY Supply Chain Management a poptávka: řízení poptávky a plánování zdrojů; Řízení dodavatelského řetězce. PROVOZNÍ strategie a řízení METODIKY: Operační strategie a Lean zlepšení výrobní technologie Výrobní proces a rychlé reakce; Celkové řízení kvality a pokročilé řízení projektů. INOVACE: inovace produktu a inženýrství. MONITOROVÁNÍ A KONTROLA: Programování a řízení výroby; Finance průmyslových provozů. Organizace a jednotlivci: organizační systémy, řízení týmu a vůdčí schopnosti. Řízení výroby multikulturním prostředí: E-podlažní mezinárodní nákupy. Vedení v multikulturním prostředí. Požadavky Mistr v řízení výroby a zlepšování procesů Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze přijímacího procesu: 1. Předpoklady pro přijetí v únoru. Vstupné 3. Osobní pohovor 4. Motivační dopis v květnu. 6 Hodnocení Přijímací výbor. Imatrikulace Titulem mistra v řízení výroby a zlepšování procesů Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v řízení výroby a zlepšování procesů OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

Titul Magistra V Oboru řízení Podniků A Módní Design

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2017 Španělsko Barcelona

Naučte se, jak spustit módní projekt a objevovat obchodní stránku průmyslu. [+]

Co se stane, když mám značku projektu, velmi jasný vesmíru a světovládu podnikání, ale nemají dostatek informací o odvětví módy a všechno kolem vás? nebo to, co se stane, když jsem studoval módu, vím, že výrobní procesy, ale já jsem zastaralé v nových průmyslových procesech, a to jak v designu a módních? Jak mám postupovat v případě, můžete aktivovat již existující značku, nebo otevřít nový obor podnikání v rámci značky, která již funguje, ale je třeba oslovit širší publikum? Tento magisterský studijní klade za cíl spojit moderní způsob, jak teoretickou a praktickou ruka profesionály reagovat na ty, kteří s jednou nohou v módním průmyslu nebo třeba dokončit nebo aktualizovat jejich výcvik. Tito odborníci budou sdílet s našimi studenty veškeré své know-how v oblasti všechno kolem módy z hranolu 360 (módní kultury, módní komunikačního, výprava řízení atd) zaměřenou na optimalizaci činností a dosáhnout výhod při zahájení projektů ( Módní Start-up) nebo projekty, které potřebují renovaci, mistr v oboru management a oděvního designu si klade za cíl kreativity jako výchozí bod jakéhokoliv módního projektu, popisovat stejný čas každý z rolí různých odborníků podílejících v řetězci, pochopení víceoborovost v rámci módního průmyslu, a mohou vytvářet a spravovat správné vybavení pro náš projekt. Master in Management a módní design ESdesign je unikátní, protože je navržen z nové výchozí bod nové vědomostní základny, která se zaměřuje na on-line trénink, jediný formát, který může reagovat na měnící se svět a všestranný jak je tomu v odvětví módy. Cílem je vyškolit odborníky pro práci v sektoru rostoucí 2.0, který poskytuje nový a rychle se módní průmysl. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Vyškolit odborníky schopné řídit, design a realizovat projekt Fashion autonomně, nebo schopné podílet na specializovaných rolí definovaných pro každý zúčastněný tým. Make znalý student módní kultury, z jejího podnikání, historických a kulturních aspektů, prostřednictvím svých technických komponent a jeho použitelnost. Poskytnout vizi módy a moderní, udržitelné, konkurenceschopné a především přístupné nových odborníků, z nichž mnohé budou tvořit internetové odvětví. Poskytnout nezbytné odborné dovednosti rozvíjet strategické tvůrčí směr. Cross kreativitu a módní marketing se dostat správné strategie v závislosti na účelu. Značka Význam. Cvičení kreativity a inovací dovednosti: strategický plánovač v kreativních odvětvích. Podpora podnikání a podnikatelských dovedností řídit projekty na úrovni rozpočtů, organizační schémata, řízení dodavatelů a plánování. Představy o návrhu poskytnout každý jeden z kroků, jak dát život a formují do sbírky z dvojitého teoretického i praktického hlediska. Díky praktického designu a základních cviků tutorovanými módních návrhářů z aktivní uznávaný v rámci odvětví. Získat dovednosti, znalosti nových koncepcí a nových obchodních modelů v tomto odvětví. Zavést marketingových nástrojů: formuláři můžete vyplnit značku tvrzení a hodnotu, na jehož území se nachází a jaké jsou jeho základní podstaty. Představy o designu, zpracování obrazu a digitálních nástrojů. Komunikace 2.0 (pověst a vliv) a e-commerce. Vše, co je třeba pochopit digitální prostředí a dialog s ofsajdu prostředí a módního světa. Na konci kurzu budou mít studenti materiál vytvořený vyvinout digitální portfolio, které jim umožní podporovat sebe na pracovišti. Studijní plán Master in Management a oděvního návrhářství je strukturovaná od jsou tyto předměty a oblasti integrován do křížové projektu zpracovaného po celé délce předmětu: Módní průmysl Módní průmysl je široký pojem, ve kterém jsou rozdílné znalosti příslušného odvětví, jak se měnil jako textilní kultury v ceně, organizace průmyslu, fázích návrhu, výroby, distribuce a komunikace. Tento modul také vyzkoušet čistě textil aspekty, jako jsou typy tkaniny, oděvy, a barevné aspekty. Eco módu a udržitelnost, nové hodnoty pro módní firmy, KM0, Slow Móda, módní a solidarita bude také pracovat. umělecký směr, zpracování obrazu Přehled kroky k vytvoření digitálního obrazu z Adobe balíčku nástrojů. Pojmy grafického designu aplikovat na módy komunikace. To umožní studentům řešit snadno vytvářet fotografické dokumenty pomocí Photoshopu. Adresa v módním designu. tvůrčí procesy, design analýza zástava Projekt vedoucí konstrukce a kreativní ředitel designu je průmysl profesionální návrhy orchestr módní značka, takže vše, co je v rovnováze, ze organizaci sběru, jeho DNA, hodnoty přenášeny (nejen estetický) význam místě prodeje, komunikace a obrazových návrhů ... a vše, co by měl obdržet souhlas. Tento modul začne analyzovat a pracovat módní kolekce z oděvu, jeho rozsah a strukturu. Vztah tělo, design a vzor. tématy tisky, vyšívání a zdobení oděvu a specifičnosti pleteniny se také pracovat. tvořivý směr a trendy. Kreativita a marketing V tomto modulu se učíme rozvíjet kreativní strategie vést procesy a marketingové aktivity, kterým se stanoví její zásady a zároveň představit skutečné příklady a navrhnout své vlastní strategie na podporu naši kreativitu. Veřejné koncepty, terč, ventilátor a další klíčové pojmy potřebné práce. Projektové řízení projektanta s vlastní značkou nadnárodní společnosti. V tomto modulu jsme také představí světové trendy: jak fungují, aktivace klíčové momenty, Hype a Megatrends. Trendy a earlyadopters. móda kultura Tento modul bude hodnotit kulturní a sociologické aspekty módy: Historie a sociologie módy, což vede značek a návrhářů, městské projevy móda, módní vlivných a nové způsoby porozumění podnikání, a to jak v režimu offline a online. Profesionální musí mít módní módní kultury, a v tom spočívá do značné míry klíč k jeho úspěchu v tomto odvětví. Adresa v módním designu. Sbírka designu V tomto modulu Zkuste nastavit módní kolekce, podle cílových hodnot, styl a značky. Budeme také pracovat jako sbírka vzniká: od konceptu do sbírky. A počáteční výzkumné téma. Struktura sbírky. Briefingy a časy. Barva a tkaniny v kolekci. Barevné grafy a harmonie. Výběr a vyváženost látek v kolekci. Druhy látek pro oděv. Soudržnost a vyváženost sbírky. Sběrného boxu. Vzorníky, technické specifikace výrobku a escandallos. Digitální nástroje. portfolio Tento modul umožní studentům řešit snadné vytváření vektorové Illustrator dokumenty (nákresy, technické údaje), pro použití jak v designu a propagační činnost (přehledy aktualit, sociální média ...). mini-projekty s jasnou k rozvoji každého z projektů navržených vzdělávacích cílů vzniknou. Podpora bude poskytována do jiných oblastí mistra provádět průběžné vyhodnocování projektů, stejně jako portfolio pro závěrečnou práci mistra, pro které bude student vyškolený v technikách digitální prezentace. Módní design a trh. značky Tento modul bude zacházeno módních kolekcí od značek a jejich stylů a segmenty, tematické pracují na pochopení různých trzích kapsle: sbírka v závislosti na společnosti, výroby a distribuce. Small Business na masový trh. opotřebení Street, džíny oblečení a džínové vesmíru, luxus a značku. Couture a party kolekce pro muže, dětské kolekce. Komunikace a média V tomto bloku budeme analyzovat stávající komunikační formáty. Z interní paměti na externí agentury oddělení. Z tiskové zprávy a press kitu na interní komunikaci. korporátní komunikace, příležitostnou a zkušenosti. Stejným způsobem, budou analyzovány a studoval v detailu média, online a offline, klíč v módním světě. Prostředí 2.0: Sociální sítě, metriky a polohování Digitální architektura. platformy sociálních sítí a detail prostřednictvím případových studií. Význam Facebooku novosti snapchat. silné a slabé stránky každého a pojímání strategií 360 bodů. Příklady a pokračovat v budování jasný plán týkající se digitálního prostředí. Stejným způsobem tento modul seznamuje studenty s metodologií a nástrojů pro měření a analýzu provozu on-line přítomnost. Digitální prostředí a nové zaměstnání v módě. Od strategie k taktice online. Diplomová Práce Kromě překonání kreditů různých modulů, všichni studenti musí vytvořit konečný projekt, který se skládá z osobního výzkumného projektu, provádění a vývoje z obsahu na které se vztahuje. Master class podle: - Krizzia Robustella (Módní návrhář, vlastní značka) relace, která bude dávat Krizia v ESdesign se bude diskutovat o tom, jak přežít jízdu na značku a obchod, jak dvě sbírky ročně jsou překonány, jak vzniká sbírka, a co se stane, až se šaty jsou zavěšeny v obchodě a také na (Krizia je velmi aktivní na internetu, a to zejména v Instagram). nám také diskutovat výzvy a budoucnost malého streetwearové štítku a podpis. - Aurora Balboa (Designer příslušenství a Bimba Lola) - Enric Marti (Vítěz módní výstřelek 2015 a junior designer Del Pozo) Zasedání se zaměří na možnosti, které nabízí módu pro nově vznikající návrháře, a budeme hovořit o svých zkušenostech, jak postavil svou první kolekci a jak čelí práci jako kreativní v skvělá značka jako Del Pozo. - Jaume Vidiella (Módní stylista stiskněte a brána) Kurikulum je rozděleno do čtyř modulů. Předměty tvořící osnovy jsou rozděleny takto: TÉMATA ECTS Módní průmysl 5 umělecký směr, zpracování obrazu 5 Adresa v módním designu. tvůrčí procesy, design analýza zástava 5 tvořivý směr a trendy. Kreativita a marketing 5 móda kultura 5 Adresa v módním designu. Sbírka designu 5 Digitální nástroje. portfolio 5 Módní design a trh. značky 5 Komunikace a média 5 Prostředí 2.0: Sociální sítě, metriky a polohování 5 Diplomová Práce 10 CELKEM ECTS 60 Požadavky Doporučená profil Tento mistr je zaměřena na lidi, kteří splňují následující profil: Absolventi oděvního návrhářství Absolventi jiných oborů designu (grafika, interiér, průmyslové ...) Absolventi v komunikaci vědy Absolventů výtvarného umění Absolventi ekonomie a managementu Absolventi audiovizuální komunikaci Podnikatelé nebo podnikatelé, kteří si přejí založit vlastní projekt Fashion Profesionální odvětví módy, s dalšími vyššího vzdělání s praxí v oboru módního návrhářství a / nebo tvůrčí prostředí v odvětví, kteří mají pocit, zájem o digitální módní vesmíru (započitatelný akademických osnov a / nebo Porfolio, kteří se cítí zájem digitálním módním vesmíru). V případech, kdy student akredituje předchozí vysokoškolské vzdělávání k procesu akreditace vysokoškolským vzděláním, akademický výbor bude hodnotit životopis a portfolio kandidáta a osnovy vyplněný, což by mělo udržet přiměřenou rovnocennost existující studie stupně ve stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr může rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Módní průmysl. Marketingové a komunikační oddělení v módních firem. Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, uvedení do provozu společnost, kteří chtějí utvářet jejich osobní projekt Profesionálové a aktivní projekty se značkami, které chtějí rozvíjet, nebo oživit svůj obchodní model. Profesionály, kteří hledají recyklaci, nový vzhled. Návrháři, kteří chtějí rozvíjet své vlastní módní značku nebo doplňky stravy obsahující tvůrčí vizi své strategie oblasti sběru. Profily s marketingovými a vůdčích schopností, kteří hledají podnik do módy vesmíru a ostřelování operaci. Společnosti, které potřebují aktivaci na nový řádek nebo některou z jejích budoucích projektů. Ti, kteří hledají hluboko do kvalitativních výzkumných směrů a trendů-forescasting provést konzultaci strategie značky a inovace. Stručně řečeno, každý, kdo chce, aby se stal odborníkem v oblasti správy a odborné definice ochranná známka ve světě módy. [-]

Grenoble MIB

GISMA Business School
Campus forma Denní studium 24 měsíců January 2017 Německo Berlin

Grenoble MIB byl navržen Grenoble Ecole de Management (GEM) a je dodáván v angličtině, v centru Berlína, Německo. Master in International Business (MIB) nedávno vyšplhal z 20. na 13. pozici v roce 2016 Financial Times Master na žebříčku řízení. [+]

. GGSB MIB Grenoble MIB byl navržen Grenoble Ecole de Management (GEM) a je dodáván v angličtině, v centru Berlína, Německo. Master in International Business (MIB) nedávno vyšplhal z 20. na 13. pozici v roce 2016 Financial Times Master na žebříčku řízení. Naneste před 16.12.2017 kvalifikovat pro až o 20% stipendium. Požadavky předmětu Bakalářský titul na 2: 1 nebo ekvivalentní (např 60%) z uznávané univerzity (hodnocena GEM přijímací desce) Praxe není podmínkou GMAT není obligatorní podmínkou, ale je považována za výhodu, a může být pro některé aplikace (cílová skóre 550) Možnosti anglické odborné způsobilosti TOEFL 94 (22 minimum v každé složce) IELTS 6,5 (6,0 minimum v každé složce) PTE 63 (51 minimum v každé složce) Cambridge Proficiency zkoušky: A, B, C [-]

Online Magistr Ve Vyjednávání A řešení Konfliktů

Creighton University Online
Online & Campus forma Kombinované 18 - 24 měsíců September 2017 Spojené státy americké Omaha

Creighton University je online Masters při vyjednávání a řešení konfliktů vyvíjí silné vůdce v celé řadě průmyslových odvětví, které lze systematicky odbourávají problémy, zprostředkovávají různé úhly pohledu, a spolupracovat na inovativních řešení. [+]

Creighton University je online Masters při vyjednávání a řešení konfliktů vyvíjí silné vůdce v celé řadě průmyslových odvětví, které lze systematicky odbourávají problémy, zprostředkovávají různé úhly pohledu, a spolupracovat na inovativních řešení. Program je nabízen prostřednictvím Werner ústavu v Creighton University School of Law, řazeny podle Princeton Review v celé své kráse 169 zákona školy (2015). Koncentrace Organizační Spolupráce a řízení konfliktů Mezinárodní jednání a řešení konfliktů Spolupráce zdravotní péče a řešení sporů Flexibilní program umožňuje studentům dokončit své vzdělání úplně online v 18-24 měsíců. Program obsahuje také dvě 5-denní pobyty na Creighton kampusu v Omaha, Nebraska dát studentům možnost vyzkoušet si své schopnosti v role-playing simulací a skupinových cvičení. Studenti se také absolvovat zkušenosti Praktikum z profesionálního či organizační nastavení, které si vyberete. Partnerství s asociací pro řešení konfliktů (ACR) Creighton studenti a čerství absolventi obdrží členství ACR za 50 $ ročně, přestávka výuka $ 200 za semestr, stejně jako další slevy vůči publikací a konferencí. [-]

Magistr V řízení Pro Podnikatele

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 1125 hodin October 2017 Španělsko Barcelona

V Master of podnikání, vytvořené ve spolupráci s Seedrocket, my vám pomohou získat zkušenosti a znalosti k podpoře a urychlení spuštění, která pracuje v podnikatelské ekosystému a učit se ze zkušeností mentorů uznal, že vám pomůže rozvíjet a urychlit růst vaší společnosti. [+]

. Říká se, že když jste již selhal v prvním podniku jsou lépe připraveni na další. A je to pravda, protože jste získali zkušenosti a poučit se z vlastních chyb. A jedna z nejčastějších chyb, které podnikatelé nejsou dostatečně připraveni resover problémy, které budete čelit. V Master of podnikání, vytvořené ve spolupráci s Seedrocket, my vám pomohou získat zkušenosti a znalosti k podpoře a urychlení spuštění, která pracuje v podnikatelské ekosystému a učit se ze zkušeností mentorů uznal, že vám pomůže rozvíjet a urychlit růst vaší společnosti. Po ukončení Master in Management pro podnikatele budete moci vyvíjet a validovat svůj nápad a obchodní model, představují strategii růstu podnikání a naučit se dovednosti a základní dovednosti k úspěchu v venture technologie na bázi a na internetu. Budeme používat 100% metodiku praxe, se kterou bude platit to, co se naučíte vaší společnosti. Co se budu učit? Po dokončení Master of podnikání vám bude dokonale schopen: Zavazují se zárukami úspěchu. Použít agilní metody: Lean Startup, Scrum, Open Innovation, atd. Vytvořte si vlastní firmu, od pojetí nápadu k jeho realizaci. Chcete-li vědět základní aspekty hospodářské a finanční strategického plánování. Naneste "Corporate podnikání" ve vaší organizaci. Porozumět nové obchodní modely Internet Vypracovat podnikatelský plán a předložit ji pro investory. S využitím technologie a inovace ve strategii vaší společnosti. Znát různé formy přístupu ke kapitálu (Fiend & rodina, business angels, atd.) Integrace nových digitálních marketingových technik: sociální média, SEO, SEM. efektivněji řídit prodej. Přední a vyberte vysoký výkon týmy. Provádět rychlé a přesné rozhodování. Pro koho se to týká? Master of Business Administration Online pro podnikatele je určen pro následující profily: Podnikatelé, kteří potřebují zlepšit své dovednosti provádět své vlastní podnikatelské projekty. Budoucí podnikatelé, kteří sází na stylu podnikatelského života, v němž je jejich vlastní šéfy a kde jsou ti, kteří směřují své profesní dráhu. Podnikatelé se inovativních projektů, které vyžadují školení pro zvýšení své znalosti a chtějí mít podporu a pomoc SeedRocket. Ředitelé zapojené do procesu změn a inovací. Mladí podnikatelé, manažeři malých a středních podniků a čerství absolventi, kteří se snaží naučit věci neučí na univerzitách nebo tradičních obchodních školách: naučit se zavazují. osnovy Struktura a materiály mistra deDirección pro podnikatele je organizován následujícím způsobem: Modul 1. podnikatelské strategie. Od nápadu k příležitosti Vision podnikatelského projektu. Od myšlenky k zákazníkovi Myšlenka. A studie proveditelnosti Hodnota propozice Nástroje pro odhad vyhlídky Typ obchodních modelů Modul 2. Metodologie Metodik a nástrojů pro řízení projektů řešení problémů Modul 3. Technologies technologické inovace Technologie a řízení obchodních aplikací Svobodný software versus proprietární software vznikající technologie Software pro marketingové strategie zavazují k internetu Modul Finanční analýza 4. podnikatelských nápadů finanční účetnictví. Jak číst, chápat a používat firemní účetní závěrky Navrhovaná účetní rozvaha a výkaz zisků a ztrát. Základní pojmy a analýza a interpretace finančních výkazů Finanční plán. Treasury Plan Modul Plan 5. zboží Fáze výrobku. Vývoj, produkce a údržba Produktový design Struktura a základní prvky web Vedení webový projekt Modul 6. Financování pro podnikatele Posuzování projektů a společností Podání přední část investorů Partneři a druh investic Umění bootstrapping soukromí investoři I crowdfunding crowdfunding II Finanční plán. Podnikatelský plán 7. Modul trhu Cíl: Chcete-li poznat, pochopit a kvantifikovat Principy marketingu a analýzy odvětví distribuční kanály maloobchodní Modul 8. Mobilní technologie Integrace softwarových a hardwarových komponent, připojení mobilního telefonu a informačních systémů v celém podniku Cloud computing a zpracování velkých objemů dat Modul 9. Internacionalizace Proč a kdy k řešení problému internacionalizace? Začínáme: trhy Strategické možnosti pro internacionalizaci: distribuce, outsourcing organizační modely globálních firem finanční konsolidace Správa překážky internacionalizace: jazyk, směnné kurzy, daně Právní důsledky internacionalizace Modul Správa 10. Sales Force Prognózy a prognózy prodeje Praktické metody pro stanovení cenu produktu. Strategie a cenová politika Vyjednávání. Jak se dostat to, co chcete 11. Outbound Marketing Module Obsah jako jádro marketingové strategie RRPP. Nový přístup odesílá obsah Interaktivní marketing: e-mailový marketing Mobilní marketing: Obchod, aplikace a úspěchy 12. Logistics Module Logistika e-Commerce Dropshipping 13. Modul Příchozí Marketing Úvod do vyhledávání klíčových slov a marketingový průzkum Google AdWords a Google Display SEO na straně SEO off stránky. sociální budování zpětných odkazů Příchozí marketing a sociální reklamy Úvod do gamifikace růst hacking Sociální e-Commerce 14. Právní aspekty Module právní aspekty podnikání Právní hledisko: LPD, LPI, patenty a ochranné známky 15. Koučování Module Úvod do koučování praktické koučování 16. Modul Human Resource Manažerský tým Směr a motivace. vůdcovství Time management Vyhledávání a začlenění talent. Profile Selection Nové postupy plat a kompenzační Modul 17. Web Analytics Úvod do webové analytiky Vlastnosti a funkce Google Analytics Analýza a optimalizace výsledků v webové analytiky Modul 18. Trendy Coolhunting storytelling Modul 19. Obchodní model Validation strategický plán Mistr Závěrečný projekt [-]

Magistr V Mezinárodní Finance

Geneva Business School (GBS)
Campus forma Denní studium Kombinované 18 měsíců September 2017 Švýcarsko Ženeva Španělsko Barcelona + 3 více

Master of Science v oblasti financí (MSc.F) se zaměřením na mezinárodní finance je navržen tak, aby napadnout vaše chápání financí prostřednictvím přísného výcviku v koncepčních, analytických a empirické složitosti moderních mezinárodních financí a investic. [+]

Master of Science v oblasti financí (MSc.F) se zaměřením na mezinárodní finance je navržen tak, aby napadnout vaše chápání financí prostřednictvím přísného výcviku v koncepčních, analytických a empirické složitosti moderních mezinárodních financí a investic. GBS zřídila obchodního partnera v Londýně, London Academy of Trading, nabízet Krátkodobé obchodních seancí během závěrečného období 6 měsíců práce, zvýšení pracovních příležitostí později. Étos London Academy of Trading je poskytnout příležitost pro čekatele finanční obchodníky rozvíjet úspěšnou kariéru v rámci pozitivního a tvůrčího prostředí s cílem přesunout do finanční a obchodní sektor jako kvalifikovaných a vybavených odborníků. Fakta Doba trvání: 18 měsíců Kredity: 90 ECTS Jazyk: English Přívody: únor a září Titul udělil: Master of Science v oboru Finance Major v mezinárodních financí. Exchange Program: Otočení mezi areálech. Nabízíme možnost studovat na všech našich areálů během 18 měsíců magisterského programu. Stáže: GBS pracovat s nejlepším a pro ty nejlepší. Všichni naši studenti mají zaručenou stáže s nejvýznamnějšími podniky se celosvětové uznání. Místo: Geneva Campus a Barcelona Campus Program Program vyžaduje úspěšné absolvování 90 kreditů. Program se skládá ze 4 skupin kurzů společných pro všechny Masters, od kterých mohou studenti vybrat požadované předměty ke studiu: základních kurzů volitelných předmětů, diplomové práce a z těchto orientačních kurzů, které jsou závazné pro dokončení vybraný major: Bankovní Organizace a správa Bankovní a finanční právo řízení portfolia Asset Management Analysis Hedge Analýza a řízení fondu Případové studie Možnosti Kariéra Program je zvláště důležité pro ty, kteří pracují v, nebo plánování práce v: Aktiva manažer Mezinárodní organizace pokladník manažer Mezinárodní finanční manažer Mezinárodní finanční poradce Aplikační a Přijímací Kritéria pro výběr Proces výběru GBS klade důraz na potenciál lídra, akademické schopnosti, osobní vlastnosti a schopnosti. Hledáme kandidáty s manažerské zkušenosti, lidé dovednosti a osvědčené studijní výsledky. Požadavky na přijetí Bakalářský titul nebo ekvivalent v příbuzném oboru (plus 2 roky praxe). Pro Výkonný Master, 5 let praxe Vyplněný formulář žádosti s pasovou fotografii zahrnuty Fotokopie všech akademických diplomů nebo osvědčení Oficiální ke zkouškám z angličtiny výsledky: IELTS 6.0, TOEFL IBT 70, doklad o studiu dříve v anglicky mluvícím prostředí po dobu minimálně 3 let, nebo úspěšné absolvování univerzity přijímací zkoušky. Fotokopii pasu Doklad o zaplacení poplatku za žádost Curriculum Vitae (CV) Doporučující dopis [-]

Magistr V Globálním Podnikatelském řízení

University of San Francisco - School of Management
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Barcelona

Master in Global podnikatelského managementu (MGEM) na univerzitě v San Franciscu se dostanete do Barcelony, Taipei, a San Francisco, odhalující úspěšné, kreativní a inovativní obchodní praktiky skrze kulturní objektivem tří živých měst. [+]

. The Mistr v globální podnikatelské řízení (MGEM) Na University of San Francisco se dostanete do Barcelony, Taipei, a San Francisco, odhalující úspěšné, kreativní a inovativní obchodní praktiky skrze kulturní objektivem tří živých měst. Program MGEM spojuje přímou expozici vůči nadnárodních podnikatelských firem s mezinárodní kohortu studentů poskytnout vám s globálními obchodními dovednostmi na úspěch. - Strávit čtyři měsíce v každé zúčastněné město a absolvent v jednom roce - Nabídka na USF San Francisco Downtown kampusu, ve spojení s Institut Quimic de Sarria (Barcelona) a Fu Jen Katolické univerzitě (Taipei) - Všechny kurzy jsou vyučovány v anglickém jazyce - bakalářský titul musí být poskytnuta v posledních třech letech Vstupní požadavky - Oficiální přepis (y) - Nahrát kopie přepisů z každé akreditované vysoké škole nebo vysoké škole navštěvoval do on-line aplikace. Je-li přijat do programu, pokyny pro odesílání úředník bude za předpokladu Uzavřené přepisy. - Životopis - Vložte aktuální životopis prokazující příslušné pracovní zkušenosti. - Doporučující dopisy - Dva doporučující dopisy jsou povinné. Alespoň jedno doporučení by mělo pocházet z vysokoškolský profesor, který je dobře obeznámený s akademickým schopnosti žadatele. V případě, že doporučující musí předložit vytištěnou kopii dopisu poštou, prosím, požádat, aby vaše doporučující, vyplňte tento formulář, aby zahrnoval jeho / jejího dopisu. - Prohlášení o účelu a esej - je zapotřebí 500 až 1000 slov esej o sobě, svém zázemí, a vaše krátkodobé a dlouhodobé profesní cíle. Prosím, ujistěte se, že adresa, proč jste se rozhodl věnovat tento titul na University of San Francisco. Můžete také zahrnout informace o vaší rodině a osobních zájmů. - Interview - University of San Francisco School of Management rozhovorů jsou pouze na pozvání. Jako takový, měli byste být vybrán na pohovor, bude pozvánka zaslána e-mailového účtu v souvislosti s on-line aplikací a obsahuje všechny potřebné údaje. - English Proficiency - Všichni žadatelé jsou povinni prokázat znalosti angličtiny předložením TOEFL, IELTS nebo PTE Academic skóre. Žadatel, který absolvoval dva nebo více let studijním programu na vysoké škole v USA, nebo některé z osvobozených zemí (kontaktujte nás pro více informací), se vzdala tohoto požadavku. Pro uchazeče z jakéhokoli Jižní Ameriky, Evropy, a / nebo v Africe, se prosím obraťte na Institut Quimic de Sarria (IQS). Pro uchazeče z některé asijské nebo oceánské zemi, se prosím obraťte na Fu Jen Catholic University (FJU). [-]

Titul Magistra V Oboru Managementu

ESMT Berlin
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Německo Berlín Region

© Začátek v září 2015 ESMT nabízí nové a vzrušující a mezinárodní magisterský program pro začínající profesionály, kteří ukazují vynikající potenciál. [+]

ESMT Mistr je v Management (MIM) přemosťuje svůj talent a zítřejší podnikání.

Magisterský program v oboru Management je 22-měsíční, pre-zkušenosti program navržený učit studenty, jak zlepšit analytické a technické dovednosti, vyvinuté v bakalářské práci, a jejich použití v aplikovaném prostředí pro řízení podniku. Tento program je určen pro studenty z analytického kvantitativních (vědy, technologie, strojírenství, ekonomika, finance, matematiky nebo obchodní zázemí), kteří mají maximálně dva roky praxe.

ESMT magisterského programu v řízení kombinuje aplikována práce v podnicích s vysoce kvalitním ročníkové práce a výzkumu na nejnovějších teorií řízení podniku. Přijatí studenti použijte dobu ESMT získat cenné znalosti a zkušenosti, interdisciplinární o tom, jak uplatnit své odborné znalosti ekonomických a organizačních problémů.... [-]


Vedení MRes

Xi'an Jiaotong-Liverpool University
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2017 Čína Suzhou

V MRes v programu řízení vyvíjí systematický pochopení a kritické zhodnocení alternativních přístupů, metod a paradigmat výzkumu v oblasti podnikání a řízení. [+]

. Přehled Program MRes řízení vám pomůže rozvinout systematický porozumění a kritické zhodnocení alternativních přístupů, metodologií a paradigmat výzkumu v oblasti podnikání a řízení. To vám vybaví pochopení toho, co představuje kvalitní výzkum, a seznámit vás s výzkumnými procesů z hlediska jejich zadání až po dokončení projektu. Budete registrován jako off-site University of Liverpool postgraduální student výzkumu, při studiu na XJTLU v Číně. Obecným cílem programu je vyvinout plně vyškoleni a způsobilí výzkumní pracovníci správy, kteří jsou schopni pochopit a používat výzkumných technik vhodných pro jejich oblast. Unikátní prodejní místa • Tento program je jak magisterským studijním programem stand-alone, stejně jako předpoklad pro ty, kteří chtějí získat titul PhD v oblasti řízení, ekonomie nebo finanční ekonomie • Absolventi tohoto programu, stejně jako u všech XJTLU magisterskému studiu, vydělat University of Liverpool míry, že je uznána čínského ministerstva školství. systematicky • přezkoumání, a kriticky zhodnotit, výzkumných paradigmat, a prokázat, jak informovat výzkumné projekty • analyzovat oblasti podnikání a řízení procesů a jejich prostředí za použití množství koncepčních přístupů • pochopit, jak zkoušky: znalosti a dovednosti Program MRes řízení vám vybaví se z různých aspektů v oblasti obchodu a výzkumu managementu mohou být integrovány • demonstrovat komplexní pochopení a kritickou reflexi literatury v oboru • demonstrovat vlastní směr a originalitu při navrhování výzkumných projektů kvality v celé řadě manažerských a organizačních nastavení • rozumět a systematicky aplikovat výzkumné dovednosti v kvantitativní, kvalitativní a smíšené metody sběru dat a analýzy ve vztahu k podnikání a výzkumu řízení • ocenit, jak organizační kontext ovlivňuje design, chování, analýzu a interpretaci v oblasti podnikání a řízení • prosazovat své znalosti a porozumění prostřednictvím kompletace a komplexní write-up nezávisle prováděných výzkumných projektů. Moduly Studenti MRes řízení jsou povinny přijmout následující základní moduly, následované výzkumného projektu (disertace): • podnikání a řízení jako společenské vědy • Kvantitativní metody • kvalitativní metody • Pokročilá metod. Co registrace do doktorského programu je možné po 12 měsících pod podmínkou uspokojivého výkonu. Doplňkové moduly studijní aktivita Kariéra Odvětví práva mohou projevit ve formě výzkumných míst v organizacích soukromého i veřejného sektoru. Program má značné teoretické a metodologické jádro, které poskytuje základ pro studenty pohybující se na úrovni doktorského studia. Poplatky RMB 90000 pro celou 18 měsíců na plný úvazek programu. Univerzitní školné pokrytí nákladů na vaší studie s námi. Vstupní požadavky: akademické zázemí bakalářský titul (UK 2: 1 nebo ekvivalent) v oblasti financí, účetnictví, ekonomie, managementu, vědy a techniky. Anglické jazykové požadavky • IELTS: 6,5 (minimálně 5,5 ve všech sekcích) • TOEFL iBT: 90 (minimálně 21 v každém dovednosti) [-]

Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 9 měsíců March 2017 Itálie Řím

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a činnost evoluce - Strategie a techniky - Excelence případy Fundraising pro politiku - Fundraising techniky a taktiky - Fundraising vzory - Vedení vztahů s dárci - Rozpočtování a personální modely - efektivní a etické profily - Phone banking, průzkumu a speciální akce Volební řízení kampaní - Tradiční vs digitálních kampaní - Řízení lidských zdrojů a organizace pro volební kampaň - tematická kampaň - Územní kampaň - případové studie Inovativní komunikační techniky pro politiky - Grafické, video a digitální design - Modelování a 3D animace - Augmented reality - Mobilní aplikace - Video mapování Mezinárodní případy Excelence Edsegovi model HOLOS (Mexiko) možnosti učení Tento kurz se mohou účastnit v těchto vzorců: - na akademické půdě, v Rome Business School Řím ústředí. - Distanční vzdělávání, a to prostřednictvím břitu e-learningové platformy s živými přednášek a velký učitel-student interakce. Účastnické poplatky V zájmu zajištění kvalitní školení, účast je omezena na maximálně 20 účastníků. Výběr je založen na vyhodnocení CV a na základě výsledků technicko-motivačních rozhovorů. Účastnický poplatek pro magisterský titul v oboru politického marketingu je € 3.500,00 (včetně DPH). ... [-]

UPC-VIU Joint Masters V Mobilních Komunikačních Systémů

VIU Valencian International University
Online forma Kombinované 1 týden April 2017 Španělsko Valencia

UPC Interuniversity master self-VIU o mobilních komunikacích si klade za cíl poskytnout zvláštní odbornou přípravu postupovala v této oblasti, aby se vytvořil vynikající specializovaná v oblasti mobilních komunikačních profesionálů. [+]

. UPC-VIU Joint Masters v mobilních komunikačních systémů Od úsvitu jedenadvacátého století produkují velké změny ve společnosti. Mnohé z těchto změn byly spuštěny širokého přístupu k informacím. V tomto kontextu, mobilní a bezdrátová komunikace hrály klíčovou roli. Dnes miliardy lidí na celém světě využívají chytrých telefonů, internetu a dalších inovativních technologií, které nabízejí širokou škálu služeb a možností pro uživatele, s mírou interaktivity a volby nikdy neviděl , Na konci roku 2015 polovina světové populace měl (asi 3,6 miliardy uživatelů), předplatné mobilního operátora, počet mobilních zařízení po celém světě více než 7,3 miliardy, a obrat představovaly asi 4 % světového HDP. Dnes je fúze mezi bezdrátovými a internetových technologiích spolu s vývojem pokročilých služeb, jako jsou smartphony nebo tablety multimediální mobilní terminály a již naplno. V důsledku toho se v posledních dvou desetiletích došlo k rostoucí počet inovačních technologií pro sítě Mobile Broadband (mobilní sítě), bezdrátové místní sítě (WLAN), bezdrátové senzorové sítě (WSN), inteligentní objekty (RFID ), heterogenní sítě (malé buňky), technologie, které skončí scházejí v komplexním scénářem počítá pro mobilní systémy páté generace nebo 5G která bude realizována od roku 2020. V této souvislosti mistr meziuniverzitní vlastní UPC-VIU o mobilních komunikacích si klade za cíl poskytnout zvláštní odbornou přípravu postupovala v této oblasti, aby se vytvořil vynikající specializovaná v oblasti mobilních komunikačních profesionálů. CÍLE Cílem tohoto mistra je vybavit studenty se specifickými dovednostmi, aby se úspěšně vyrovnat se s požadavky trhu práce a dynamice odvětví mobilních komunikací. Program školení vyvinut pro tohoto mistra byla výsledkem pečlivého výběru materiálů, a je určen pro studenty se strukturovaným rámce, v němž všechny nezbytné pro získání vysoce kvalifikované v oblasti odborných disciplín jsou integrovány. Tento stupeň vám umožní přidat pro rozmanitost specializaci a kvalitu, která nemůže chybět v prestižní profesionální kariéry. Kariérní vyhlídky V důsledku tréninku, mistr trénoval na odpovědných pozicích v souvislosti s: Design a dimenzování mobilních celulárních sítí i bezdrátových sítích Řízení a provoz mobilních sítí Podpora pro uvedení síťových zařízení a systémů Vývoj nových produktů a služeb založených na mobilitu Vývoj služeb a aplikací v mobilních zařízeních. ekonomické a technické řízení projektů týkajících se mobilních technologií v podnicích a technologických center Provádění právních předpisů v oblasti telekomunikací v globálním trhu Ideální studentů profil Tento mistr je zaměřena na profesionály v oblasti telekomunikací, IT i dalších souvisejících strojírenských technologií informačních a komunikačních technologií (ICT), které si přejí vstoupit nebo chtějí zlepšit své znalosti a dovednosti v oblasti mobilních komunikací, jeden z nejdynamičtějších odvětví telekomunikací. Řeší také nedávný a studenty dokončit své vysokoškolské studium, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru v absolventů expandující odvětví. [-]