Hledat zde Softwarové inženýrství v Severní Amerika

Najděte nejlepší Softwarové inženýrství v Severní Amerika tady!

Softwarové inženýrství

Master 's titul je postgraduální akademický titul. Člověk musí již bakalářský titul ucházet se o master 's programem. Většina pán 'studijní program bude požadovat, aby studenti dokončit hlavní ' s práce nebo výzkumné papír.

MSc v oboru softwarového inženýrství je studijní program pro inženýrské studentů oboru ve vývoji a konstrukci softwaru a softwarových systémů. To vybavuje absolventy s nástroji pro rozvoj vysoce intenzivního komplexních intenzivních softwarových systémů.

Spojené státy americké se nachází na kontinentu Severní Ameriky. Je to třetí největší zemí podle velikosti na světě. To má poměrně krátkou historii ve srovnání s ostatními národy světa, je jedním z největších světových 'největších ekonomik, a má jeden z největších světových ' s populací nejrozmanitější.

Softwarové inženýrství v Severní Amerika. Získejte všechny informace o Softwarové inženýrství a obraťte se na školu přímo v Severní Amerika!

Čtěte více

Magistr V Informatice

DigiPen Institute of Technology
Campus forma Denní studium Kombinované 2 - 4 let September 2016 Spojené státy americké Redmond + 1 více

Master of Science v výpočetní techniky umožňuje studentům prohloubit své znalosti výpočetní techniky se zaměřením na jejich aplikace ve videohře a vývoji simulačního softwaru [+]

Softwarové inženýrství Severní Amerika. Master of Science v výpočetní techniky umožňuje studentům prohloubit své znalosti výpočetní techniky se zaměřením na jejich aplikace ve videohře a vývoj simulace softwaru. Zaměřena na profesionální softwarových inženýrů a kandidátů s BS v informatice, nebo příbuzném oboru, tento program poskytuje znalosti a dovednosti k výrobě softwarové technologie špičkové v náročném profesionálním prostředí. Studenti mají možnost zapsat v tomto programu na plný úvazek po dobu dvou let, nebo zapsat na částečný úvazek a šíření jejich náklad kurzu v průběhu čtyř let. Full-Time a možnosti na částečný úvazek Studenti mají možnost zapsat do tohoto programu na plný úvazek po dobu dvou let, nebo je zapsáno na částečný úvazek a šíření jejich náklad kurzu v průběhu čtyř let. Přijímací řízení Informace Ideální kandidát na Master of Science v programu Computer Science bude mít buď bakalářský titul v oboru počítačových věd nebo příbuzném oboru, nebo obecnější stupeň a silné zázemí v profesním vývoji her. Témata Kryté Osnovy Master of Science v programu Computer Science obsahuje následující témata, v závislosti na zájmu studentů a vybrali dokončení stupeň track: - matematika a fyzika, včetně implicitních křivek a ploch, teorie a aplikace čtveřic, výpočetní geometrie, fuzzy logiky a sady, teorie čísel a kryptografie. - Pokročilé počítačové vědy, včetně pokročilé animace a modelování algoritmů, pokročilé vykreslování techniky, umělé inteligence, designu herního enginu, modelování algoritmy fyzikálně-založené, a sledování paprsku. - Tvorba hry, včetně pokročilé herní design, dokumentace, řízení projektů, marketing, vytváření sítí, streaming testování médií a práce s externími dodavateli. Výhled Kariéra Absolventi tohoto programu jsou připraveny vykonávat řadu středně aktivní role v profesionální herní společnosti, včetně: - Senior Software Engineer - herní grafika programátor - Motor a nářadí programátor - Umělá inteligence programátor - Networking programátor - Solutions Architect - Gameplay programátor - Audio Programátor - Web Developer [-]

Master Of Engineering V Softwarovém Inženýrství

University of Maryland, A. James Clark School of Engineering
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké College Park

Master of Engineering v softwarového inženýrství [+]

Požadavky na přijetí: Plné vstupné jako stupeň hledající studenta vyžaduje následující předpoklady: Bakalářský titul, GPA 3,0 nebo lepší, ve strojírenství (počítačové / elektrické), počítačové vědy, matematika, nebo aplikované matematiky, nebo úzce souvisí pole od akreditované instituce. Kurzy v matematice (Calculus I, II) a alespoň jeden (1) programovací jazyk kurz musí být považován za vstupné. Požadavky na přijetí dalších. Dokončené žádosti jsou přezkoumávány a zvážit pro přijetí, a to případ od případu. [-]

Magistr Inženýrství - Zaměření V Softwarovém Inženýrství

University of Colorado Colorado Springs
Campus forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké Colorado Springs

Komplexní softwarové intenzivní systémy pronikají do všech aspektů našeho života. Tyto systémy patří mezi nejsložitější produkty, které kdy lidstvo řeší. SOFTWARE ENGINEERING je disciplinovaný použití osvědčených principů, technik a nástrojů k vytváření a udržování nákladově efektivní, uživatelsky přívětivý software, systémy, které řeší skutečné problémy. [+]

Softwarové inženýrství Severní Amerika. Komplexní softwarové intenzivní systémy pronikají do všech aspektů našeho života. Tyto systémy patří mezi nejsložitější produkty, které kdy lidstvo řeší. SOFTWARE ENGINEERING je disciplinovaný použití osvědčených principů, technik a nástrojů k vytváření a udržování nákladově efektivní, uživatelsky přívětivý software, systémy, které řeší skutečné problémy. Pro uspokojení poptávky po vzdělaných softwarových inženýrů téměř ve všech odvětvích dnes, UCCS zavedla Master of Engineering stupně se zaměřením na softwarového inženýrství. UCCS nabízí jedinečné prostředí ke studiu, učit se, a sdílet zkušenosti související s touto speciální inženýrské disciplíny. Naše fakulta pochází z širokého spektra pozadí. Mnozí z nich mají za sebou roky zkušeností v průmyslu před vstupem do fakultu. Výsledkem je různorodá tavící kotlík myšlenek, technologií a zkušeností. CÍLE: - Absolventi programu Mese může řídit Střední až velké velikosti softwarového projektu. - Absolventi programu Mese přispět jako produktivní člen v softwarovém týmu pro velký softwarového projektu. - Absolventi programu Mese praxe celoživotního učení a držet se až do dnešního dne se rozvíjející Software Engineering znalosti. - Absolventi programu Mese přispívat do softwarového inženýrství časopisech a na konferencích. Výsledky: - Studenti by měli znát osvědčené zásady / technik / nástroje, aktuální standardy a osvědčené postupy softwarového inženýrství. - Studenti mohou provádět nezávislý výzkum v oblasti softwarového inženýrství. - Studenti mohou požádat konstrukčního procesu softwaru v rámci projektu softwarových systémů. - Studenti vyvinuli efektivní komunikační schopnosti a profesionalitu. Požadavky na přijetí Budete potřebovat následující: - Bachelor of Science nebo Bachelor of Arts v oboru matematiky, počítačové vědy, techniky, nebo informačních systémů. - Celkový pregraduální stupeň průměr bodu na 3,0 (na stupnici od 4,0; udělena v posledních pěti letech), nebo minimálně 148 GRE (nový klasifikační stupnice), kvantitativní část. Žadatelé s stupeň průměr bodu nižší než 3,0, nebo udělena před více než pěti lety mohou být přijati na základě případ od případu. Žadatelé s studijní průměr mezi 2,75 a 3,0 zadána během posledních pěti let, může být přijat dočasně. Mezinárodní žadatelé musí dodržovat mezinárodní požadavky na žadatele přijímací umístěné na stránce "Jak se přihlásit". - Doporučuje se, aby žadatel dva roky zkušeností s obchodní, průmyslovou nebo vládní vývoji softwaru nebo údržby. - Vylíčení zkušeností a profesní cíle. - Dokončení online aplikace, včetně všech požadovaných podkladů. Předpoklady kurzu - Znalost moderního programovacího jazyka, například, Pascal, Java nebo C ++ - CS 1450 Datové struktury a algoritmy - Math 2150 diskrétní matematiky - CS 3300 Software Engineering Poznámka: Některé z těchto předmětů může mít předpoklady, a jakýkoli srovnatelný samozřejmě z jiné schválené univerzity bude stačit. Požadavky na ukončení studia Doplňuje je zapotřebí, aby absolvent: - Celkový 3,0 stupeň průměr bodu v celé práci absolventa - Veškeré práce aplikována do té míry, musí být provedeno ve lhůtě šesti ročním limitu - až 9 hodin úvěru příslušných práci absolventa může být převedena z akreditované programu absolventa na jiné instituce, nebo vzít jako non-míry hledá studentku UCCS, za předpokladu, kurz práce nebyla použita pro žádný jiný stupeň, stupeň vydělal na kurzu (S) B nebo lepší, práce samozřejmě byla přijata do posledních šesti let, a pokrytí kurz se rovná v úrovni, obsahu, a výška k předmětu, který je pro to je substituovaný. - Všechny kurzy ceně počítat na této úrovni musí být součástí schváleného plánu studia. Tento plán musí být vyvinut student a schválena jeho / její poradce před dokončením 12 hodin úvěru samozřejmě práce. [-]

Master Engineering

University of Wisconsin La Crosse
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké La Crosse

Zaměření programu na University of Wisconsin-La Crosse MSE je naučit pokročilé state-of-the-art technologií ve vývoji softwaru s hands-on zkušeností, a aplikovat poznatky některých náročných reálných problémů. [+]

Zaměření programu na University of Wisconsin-La Crosse MSE je naučit pokročilé state-of-the-art technologií ve vývoji softwaru s hands-on zkušeností, a aplikovat poznatky některých náročných reálných problémů. Program bude řídit studentům získat jak technické znalosti a dovednosti řízení softwarových projektů, které jsou nutné vést a provádět projektů vývoje softwaru. Program MSE je mírně odlišná od tradičního magisterského studia v informatice. Specializuje se na softwarové inženýrství teorie a praxe. To zahrnuje omezenou část aplikace, například databáze a počítačových sítí. Absolventi s MSE míry jsou připraveny na: navrhovat a analyzovat softwarové systémy efektivně provádět zajišťování kvality být vedoucí projektu připravit odhady nákladů a analýzu proveditelnosti pro softwarové projekty provádět testování a ověřování Absolventi se používají jako: softwaroví inženýři návrháři softwaru vývojáři softwaru testovacích inženýrů personální zajištění kvality Program Předpoklady Studenti si přejí být přijat do programu MSE musel vzít kurzy o následujících tématech, nebo musí mít znalosti v těchto oblastech (důkazy nebo podklady potřebné): Moderní programovací jazyk, jako je C, C ++, C #, Java (UW-L ekvivalenty: cs 220 nebo CS 224) Datové struktury a algoritmy, které zahrnuje abstraktní datové typy, jako například seznam, zásobník, fronta, Strom a graf (UW-L ekvivalent: cs 340) Diskrétní matematika, která obsahuje témata z teorie množin, predikátové logiky, funkcí a vztahů (UW-L ekvivalent: MTH 225) Studenti, kteří nemají některý z těchto předpokladů je nutné přijmout další kurzy (nezapočítává na úvěr k programu MSE) ke splnění požadavku programové požadavky. Kumulativní stupeň průměr bodu (GPA) 2,85 / 4,0 je nutné v těchto kurzech. Požadavky na přijetí Student musí mít bakalářský titul v jakékoliv jiné disciplíně s celkovou GPA alespoň 2,85 / 4,0 nebo GPA minimálně 3,0 / 4,0 v posledním polovinu všech bakalářské práci, a musí mít alespoň 2 roky zkušenost v vývoj softwaru. V tomto případě je student povinen poskytnout alespoň 2 reference z pracovního místa; Rozhodčí by měli mít možnost vyjádřit se k znalosti a dovednosti studenta ve vývoji softwaru. Reference mohou být předloženy k Computer Science Department přímo nebo přijímacího úřadu s aplikací materiálů postgraduální. Student musí mít bakalářský titul v oboru softwarového inženýrství, informatiky, výpočetní techniky nebo ekvivalentní major, s celkovým vysokoškolák Průměrná klasifikace (GPA) nejméně 2,85 / 4,0 nebo GPA přinejmenším 3.0 / 4.0 v druhé polovině všech bakalářských prací nebo GPA přinejmenším 3.0 / 4.0 pro ne méně než 12 semestrálních úvěrů postgraduální studium v ​​jiné akreditované postgraduální instituce. Jak se přihlásit US Residents | Zahraniční studenti: Vyplnit online absolvent přihlášku, která je k dispozici na adrese http://www.uwlax.edu/Admissions/Graduate-student/. Všechny otázky týkající se aplikace univerzita by měla být zaměřena na přijetí, nebo (608) 785-8939. Zahraniční studenti: Další informace týkající se mezinárodních vstupné lze nalézt na webových stránkách přijímací teď: http://www.uwlax.edu/admissions/international-student/~~HEAD=pobj Žádost paket by měla sestávat z následujících možností: vyplněnou Žádost UWL pro postgraduální přijetí oficiální přepisy všech vysokoškoláka / absolvent kurzu dokončené Dvě doporučení dopisy od pracovním místě, pokud je bakalářský titul v jiném oboru Letter of Intent pro ty jednotlivce, kteří hledají finanční asistentských nevratný poplatek uveden na přihlášce UWL Otázky týkající se specificky na programu MSE by měla být zaměřena na Kasi Periyasamy, MSE programový ředitel msecoord@cs.uwlax.edu~~HEAD=pobj (608) 785-6823 nebo odboru (608) 785-6805 UO. GRE skóre nejsou nutné. Nicméně se důrazně doporučuje, aby student předložit GRE skóre, pokud je mají, spolu s přihláškou. Neposílejte vaši aplikaci nebo přepisy na akademické oddělení nebo programový ředitel. Přijímací úřad předá absolvent aplikační materiály Computer Science Department pro přijetí nebo odmítnutí do programu MSE. Jakmile bylo rozhodnuto, budou materiály vráceny do pocházející úřadu, který zašle dopis oznamující rozhodnutí o MSE přijímací komisi. Prosím, dovolte 4-6 týdny pro zpracování, jakmile byly přijaty všechny potřebné aplikační materiály v přijímací kanceláři. Osnovy Studenti v programu by měl dokončit 24 kreditů samozřejmě práce a 12 kreditů z vyvrcholení projektu. Průběh práce se skládá z 5 základních kurzů a 3 volitelných předmětů. Doporučuje se, aby co nejvíce povinných předmětů být dokončena pokud možno dříve, než volitelných předmětů a vyvrcholení projektu. Jakékoliv dotazy by měly být směrovány na programový ředitel MSE. Povinné předměty CS 744 Problematika managementu v softwarovém inženýrství CS 743 Software ověřování a validace CS 742 Formální metody v Software Development CS 741 Softwarové inženýrství Zásady CS 546 objektově orientovaný vývoj software Volitelné předměty CS 752 Independent Study CS 751 Seminář softwarového inženýrství CS 750 Témata v softwarového inženýrství CS 571 Data Communications CS 570 paralelní a distribuované výpočetní CS 564 Systémy řízení Advanced Database CS 556 Secure Software Development CS 555 Základy informační bezpečnosti CS 554 Digitální zpracování obrazu CS 553 Úvod do teorie počítání CS 552 Umělá inteligence a rozpoznávání vzorů CS 551 User Interface design CS 549 Advances in softwarového inženýrství CS 543 Témata v operačních systémech CS 542 Struktura překladače CS 541 Operační systém Concepts CS 531 Úvod do robotiky CS 521 programovací jazyk Zásady CS 519 Independent Study CS 510 Free a Open Source Software Development CS 502 Web Application Development Capstone projektu Work CS 798 Software Development Project [-]