Hledat zde Softwarové inženýrství v Severní Amerika

Najděte nejlepší Softwarové inženýrství v Severní Amerika tady!

Softwarové inženýrství

Master 's titul je postgraduální akademický titul. Člověk musí již bakalářský titul ucházet se o master 's programem. Většina pán 'studijní program bude požadovat, aby studenti dokončit hlavní ' s práce nebo výzkumné papír.

MSc v oboru softwarového inženýrství je studijní program pro inženýrské studentů oboru ve vývoji a konstrukci softwaru a softwarových systémů. To vybavuje absolventy s nástroji pro rozvoj vysoce intenzivního komplexních intenzivních softwarových systémů.

Spojené státy americké se nachází na kontinentu Severní Ameriky. Je to třetí největší zemí podle velikosti na světě. To má poměrně krátkou historii ve srovnání s ostatními národy světa, je jedním z největších světových 'největších ekonomik, a má jeden z největších světových ' s populací nejrozmanitější.

Softwarové inženýrství v Severní Amerika. Získejte všechny informace o Softwarové inženýrství a obraťte se na školu přímo v Severní Amerika!

Čtěte více

Master Of Engineering V Softwarovém Inženýrství

University of Maryland, A. James Clark School of Engineering
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké College Park

Master of Engineering v softwarového inženýrství [+]

Softwarové inženýrství Severní Amerika. Požadavky na přijetí: Plné vstupné jako stupeň hledající studenta vyžaduje následující předpoklady: Bakalářský titul, GPA 3,0 nebo lepší, ve strojírenství (počítačové / elektrické), počítačové vědy, matematika, nebo aplikované matematiky, nebo úzce souvisí pole od akreditované instituce. Kurzy v matematice (Calculus I, II) a alespoň jeden (1) programovací jazyk kurz musí být považován za vstupné. Požadavky na přijetí dalších. Dokončené žádosti jsou přezkoumávány a zvážit pro přijetí, a to případ od případu. [-]

Magistr Inženýrství - Zaměření V Softwarovém Inženýrství

University of Colorado Colorado Springs
Campus forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké Colorado Springs

Komplexní softwarové intenzivní systémy pronikají do všech aspektů našeho života. Tyto systémy patří mezi nejsložitější produkty, které kdy lidstvo řeší. SOFTWARE ENGINEERING je disciplinovaný použití osvědčených principů, technik a nástrojů k vytváření a udržování nákladově efektivní, uživatelsky přívětivý software, systémy, které řeší skutečné problémy. [+]

Komplexní softwarové intenzivní systémy pronikají do všech aspektů našeho života. Tyto systémy patří mezi nejsložitější produkty, které kdy lidstvo řeší. SOFTWARE ENGINEERING je disciplinovaný použití osvědčených principů, technik a nástrojů k vytváření a udržování nákladově efektivní, uživatelsky přívětivý software, systémy, které řeší skutečné problémy. Pro uspokojení poptávky po vzdělaných softwarových inženýrů téměř ve všech odvětvích dnes, UCCS zavedla Master of Engineering stupně se zaměřením na softwarového inženýrství. UCCS nabízí jedinečné prostředí ke studiu, učit se, a sdílet zkušenosti související s touto speciální inženýrské disciplíny. Naše fakulta pochází z širokého spektra pozadí. Mnozí z nich mají za sebou roky zkušeností v průmyslu před vstupem do fakultu. Výsledkem je různorodá tavící kotlík myšlenek, technologií a zkušeností. CÍLE: - Absolventi programu Mese může řídit Střední až velké velikosti softwarového projektu. - Absolventi programu Mese přispět jako produktivní člen v softwarovém týmu pro velký softwarového projektu. - Absolventi programu Mese praxe celoživotního učení a držet se až do dnešního dne se rozvíjející Software Engineering znalosti. - Absolventi programu Mese přispívat do softwarového inženýrství časopisech a na konferencích. Výsledky: - Studenti by měli znát osvědčené zásady / technik / nástroje, aktuální standardy a osvědčené postupy softwarového inženýrství. - Studenti mohou provádět nezávislý výzkum v oblasti softwarového inženýrství. - Studenti mohou požádat konstrukčního procesu softwaru v rámci projektu softwarových systémů. - Studenti vyvinuli efektivní komunikační schopnosti a profesionalitu. Požadavky na přijetí Budete potřebovat následující: - Bachelor of Science nebo Bachelor of Arts v oboru matematiky, počítačové vědy, techniky, nebo informačních systémů. - Celkový pregraduální stupeň průměr bodu na 3,0 (na stupnici od 4,0; udělena v posledních pěti letech), nebo minimálně 148 GRE (nový klasifikační stupnice), kvantitativní část. Žadatelé s stupeň průměr bodu nižší než 3,0, nebo udělena před více než pěti lety mohou být přijati na základě případ od případu. Žadatelé s studijní průměr mezi 2,75 a 3,0 zadána během posledních pěti let, může být přijat dočasně. Mezinárodní žadatelé musí dodržovat mezinárodní požadavky na žadatele přijímací umístěné na stránce "Jak se přihlásit". - Doporučuje se, aby žadatel dva roky zkušeností s obchodní, průmyslovou nebo vládní vývoji softwaru nebo údržby. - Vylíčení zkušeností a profesní cíle. - Dokončení online aplikace, včetně všech požadovaných podkladů. Předpoklady kurzu - Znalost moderního programovacího jazyka, například, Pascal, Java nebo C ++ - CS 1450 Datové struktury a algoritmy - Math 2150 diskrétní matematiky - CS 3300 Software Engineering Poznámka: Některé z těchto předmětů může mít předpoklady, a jakýkoli srovnatelný samozřejmě z jiné schválené univerzity bude stačit. Požadavky na ukončení studia Doplňuje je zapotřebí, aby absolvent: - Celkový 3,0 stupeň průměr bodu v celé práci absolventa - Veškeré práce aplikována do té míry, musí být provedeno ve lhůtě šesti ročním limitu - až 9 hodin úvěru příslušných práci absolventa může být převedena z akreditované programu absolventa na jiné instituce, nebo vzít jako non-míry hledá studentku UCCS, za předpokladu, kurz práce nebyla použita pro žádný jiný stupeň, stupeň vydělal na kurzu (S) B nebo lepší, práce samozřejmě byla přijata do posledních šesti let, a pokrytí kurz se rovná v úrovni, obsahu, a výška k předmětu, který je pro to je substituovaný. - Všechny kurzy ceně počítat na této úrovni musí být součástí schváleného plánu studia. Tento plán musí být vyvinut student a schválena jeho / její poradce před dokončením 12 hodin úvěru samozřejmě práce. [-]

Magistr V Informatice

DigiPen Institute of Technology
Campus forma Denní studium Kombinované 2 - 4 let September 2016 Spojené státy americké Redmond + 1 více

Master of Science v výpočetní techniky umožňuje studentům prohloubit své znalosti výpočetní techniky se zaměřením na jejich aplikace ve videohře a vývoji simulačního softwaru [+]

Softwarové inženýrství Severní Amerika. Master of Science v výpočetní techniky umožňuje studentům prohloubit své znalosti výpočetní techniky se zaměřením na jejich aplikace ve videohře a vývoj simulace softwaru. Zaměřena na profesionální softwarových inženýrů a kandidátů s BS v informatice, nebo příbuzném oboru, tento program poskytuje znalosti a dovednosti k výrobě softwarové technologie špičkové v náročném profesionálním prostředí. Studenti mají možnost zapsat v tomto programu na plný úvazek po dobu dvou let, nebo zapsat na částečný úvazek a šíření jejich náklad kurzu v průběhu čtyř let. Full-Time a možnosti na částečný úvazek Studenti mají možnost zapsat do tohoto programu na plný úvazek po dobu dvou let, nebo je zapsáno na částečný úvazek a šíření jejich náklad kurzu v průběhu čtyř let. Přijímací řízení Informace Ideální kandidát na Master of Science v programu Computer Science bude mít buď bakalářský titul v oboru počítačových věd nebo příbuzném oboru, nebo obecnější stupeň a silné zázemí v profesním vývoji her. Témata Kryté Osnovy Master of Science v programu Computer Science obsahuje následující témata, v závislosti na zájmu studentů a vybrali dokončení stupeň track: - matematika a fyzika, včetně implicitních křivek a ploch, teorie a aplikace čtveřic, výpočetní geometrie, fuzzy logiky a sady, teorie čísel a kryptografie. - Pokročilé počítačové vědy, včetně pokročilé animace a modelování algoritmů, pokročilé vykreslování techniky, umělé inteligence, designu herního enginu, modelování algoritmy fyzikálně-založené, a sledování paprsku. - Tvorba hry, včetně pokročilé herní design, dokumentace, řízení projektů, marketing, vytváření sítí, streaming testování médií a práce s externími dodavateli. Výhled Kariéra Absolventi tohoto programu jsou připraveny vykonávat řadu středně aktivní role v profesionální herní společnosti, včetně: - Senior Software Engineer - herní grafika programátor - Motor a nářadí programátor - Umělá inteligence programátor - Networking programátor - Solutions Architect - Gameplay programátor - Audio Programátor - Web Developer [-]