Hledat zde Softwarové inženýrství v Severní Amerika

Najděte nejlepší Softwarové inženýrství v Severní Amerika tady!

Softwarové inženýrství

Master 's titul je postgraduální akademický titul. Člověk musí již bakalářský titul ucházet se o master 's programem. Většina pán 'studijní program bude požadovat, aby studenti dokončit hlavní ' s práce nebo výzkumné papír.

MSc v oboru softwarového inženýrství je studijní program pro inženýrské studentů oboru ve vývoji a konstrukci softwaru a softwarových systémů. To vybavuje absolventy s nástroji pro rozvoj vysoce intenzivního komplexních intenzivních softwarových systémů.

Spojené státy americké se nachází na kontinentu Severní Ameriky. Je to třetí největší zemí podle velikosti na světě. To má poměrně krátkou historii ve srovnání s ostatními národy světa, je jedním z největších světových 'největších ekonomik, a má jeden z největších světových ' s populací nejrozmanitější.

Softwarové inženýrství v Severní Amerika. Získejte všechny informace o Softwarové inženýrství a obraťte se na školu přímo v Severní Amerika!

Čtěte více

Ms Počítačové Informační Systémy

College of Saint Rose
Campus forma Denní studium 3 semestry January 2017 Spojené státy americké Albany

Hlubší pochopení informačních systémů může jen zlepšit své kariérní vyhlídky. [+]

Softwarové inženýrství Severní Amerika. Hlubší pochopení informačních systémů může jen zlepšit své kariérní vyhlídky. Získáte dovednosti v oblasti technické komunikace a týmové práce-, které jsou velmi žádané mezi zaměstnavateli, stejně jako pokročilé znalosti datových struktur, architektury počítačů, systémů pro správu databází, datové komunikace, designu uživatelského rozhraní a softwarového inženýrství. Přehled programu Master of Science v počítačových informačních systémů je profesionální magisterský (PSM), studijní program, který přináší studentům aplikované vzdělávání v pokročilých tématech spojených s výpočetní techniky, počítačové techniky a informačních systémů. Náš program je schválen Národní Professional Science Masters asociace (NPSMA). Tento program je určen pro studenty s určitou zkušeností v oblasti výpočetní techniky a programování, kteří chtějí zlepšit své technické dovednosti a znalosti, a kteří také chtějí zlepšit své komunikační a obchodní dovednosti. Cílem tohoto programu je produkovat absolventy, kteří jsou technicky zdatní ve svém oboru a je schopen úspěšně pracovat ve vládě a obchodu. Všichni studenti musí brát šest povinných předmětů v oblastech, které jsou zásadní pro počítačových informačních systémů. Tyto oblasti jsou datové struktury, architektura výpočetních systémů, systémů pro správu databází, datové komunikace, design uživatelského rozhraní a softwarové inženýrství. Všichni studenti také musí brát dva kurzy ve zvolené oblasti specializace a dokončit magisterský projekt v této oblasti, pod dohledem člena oddělení fakulty. Stávající oblasti specializace patří programování internetu, bioinformatika, databáze, a paralelní a High-Performance Computing. Průzkumy ukazují, že zaměstnavatelé chtějí, aby jejich zaměstnanci technických být schopen dobře komunikovat, dobře pracovat v týmech, a musí být schopen pracovat a úspěšně komunikovat s lidmi z mnoha kultur ve stále globálnějším pracovišti. Proto všichni studenti jsou povinni absolvovat školení v oblasti technické komunikace s cílem podpořit tyto dovednosti. Kromě toho oddělení usiluje o vybudování komunikace a týmové dovednosti v průběhu všech kurzů v celé naší magisterského programu. Všeobecné informace Vstupné Způsobilost pro přijetí do College of Saint Rose programů absolventa je typicky založené na těchto minimálních požadavků: Předložení vyplněné žádosti a prohlášení o účelu asi 300 slov, které podrobně cíle žadatele pro postgraduální studium. Doklad o vlastnictví bakalářského titulu z akreditované instituce na základě předložení oficiálních přepisů ze všech vysokoškoláka a postgraduální institucí, jichž se účastní Akademická a odborná kvalifikace pro postgraduální studium, jak je uvedeno dva doporučující dopisy. Kalibrované průměr bodu na 3,0 (na stupnici 4,0), celkově a v pregraduální dur. Demonstrace znalostí angličtiny: Pošlete nám své TOEFL, IELTS, nebo PTE skóre. Požadavek testování se upouští u žadatelů, kteří již vydělali bakalářského nebo magisterského titulu ve Spojených státech. College of Saint Rose nabízí angličtinu jako druhý jazyk (ESL) studií a nabízí podmíněné akceptace těm, kteří splňují všechny ostatní požadavky přijímacího řízení. Podmíněně přípustné studenti musí prokázat znalostí angličtiny před nástupem do své ročníkové práce. Další kritéria pro přijetí specifikované akademických programů, jako je předložení životopisů, psaní vzorky, portfolií, výsledky testů, a účast na rozhovory nebo přijetí dílnách. Počítačové informační systémy Vstupné Informace Student usilují o zařazení do programu musí splňovat všechny obecné požadavky pro přijetí na postgraduální studium. Kromě splnění těchto kritérií, všichni studenti musí mít buď průměr bodu na stupeň 3,0 nebo lepší ve své bakalářské práci, nebo může předložit portfolio odborné práce, které mají být hodnoceny na fakultě katedry výpočetní techniky. Všichni studenti se očekává, že k dokončení následující předpoklad kurzy se stupněm B nebo lepší: CSC 202 Úvod do programování nebo CSC 522 objektově orientovaného programování CSC 302 Datové struktury nebo CSC 523 Pokročilé programování CSC Management Systems 321 databáze nebo CSC 520 Úvod do databáze Jeden nebo více z výše uvedených předpokladem kurzů může být upuštěno pro studenty, kteří absolvovali ekvivalentní ročníkovou práci na akreditované instituce a získaly B nebo lepší. Podmiňující předměty nejsou započítávat do 33 kredit Celkový potřebné pro stupeň. Všichni studenti musí mít nejméně devět kreditů v pregraduální matematiky kurzy. [-]

Etna Hlavní Softwarový Architekt A Developer Online Aplikace

IONISx
Online forma Kombinované 3 let September 2016 Francie Francie Online Lichtenštejnsko Lichtenštejnsko Online Belgie Belgie Online Madagaskar Madagaskar Online Alžírsko Alžírsko Online Martinik Martinique Online Kanada Kanada Online Mauricius Mauritius Online Kongo Kongo ROC (Brazzaville) Online Niger Niger Online Pobřeží slonoviny Cote d'Ivoire Online Réunion Reunion Online Francouzská Guyana Francouzská Guyana Online Švýcarsko Švýcarsko Online Francouzská Polynésie Francouzsky Polynésie Online Gabon Gabon Online Lucembursko Luxembourg Online Libanon Libanon Online + 34 více

Turn inovativní myšlenky do konkrétních řešení je klíčem k digitální ekonomice: Staňte se expertem na programování softwaru a aplikací. [+]

Turn inovativní myšlenky do konkrétních řešení je klíčem k digitální ekonomice: Staňte se expertem na programování softwaru a aplikací. PROČ TO COMPUTER MASTERS ONLINE ETNA? Chcete-li najít práci v počítači po upgradu své dovednosti, kariérní přeorientování, nebo jako součást přípravného vzdělávání? Program ETNA vám umožní přístup k programům z počítače škola uznávané celkové flexibility. Plně on-line, tento kurz je určen pro uchazeče (y), kteří mají profesionální a osobní život na starosti, nebo kteří chtějí urychlit jejich učení. OBCHODY Brána k digitálním profese ve vysoké poptávce: softwarový architekt Project Manager Application Developer počítačových aplikací inženýr IT konzultant Schopnosti a CÍLE Osvojit nové dovednosti s naším učení založené na projektech Znát a používat nejpoužívanější technologie na trhu (Java, .NET ...). Přizpůsobit se technologickým změnám. Zvládnutí různých technologií pro rozvoj, aby bylo možné rychle zapadnout do kolektivu a stávají se projektový manažer. Začlenění přístupu kvality. NÁROK Bac + 2 za první rok a 3 třetím rokem. Tento kurz je možný Pro studenty s BAC + 2 úrovni, kteří se chtějí zaměřit na promoci. Profesionálové, pro které zařízení VAP (uznávání získaných částečné) ověřuje zisky, které již vlastníte. Pro uchazeče, kteří hledají zaměstnání, nebo ty, kteří chtějí pokračovat ve své kariéře. Doba tréninku strukturované osnovy: Dva příjmy tři roky za rok: říjen a březen RATE Cena Student: € 2500 TTC / úroveň obchodní cena: 4 000 € / Level RNCP HLAVA 9874 Software Architect-Developer (čestný) Aplikace ETNA Od roku 2004, School of Applied Digital Technologies utvářet každý budoucí rok "aplikační vývojáři softwarových architektů" a "Network Systems architekty a bezpečnost", přičemž míra jejich umístění 100% podniku. [-]

Master Engineering

University of Wisconsin La Crosse
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké La Crosse

Zaměření programu na University of Wisconsin-La Crosse MSE je naučit pokročilé state-of-the-art technologií ve vývoji softwaru s hands-on zkušeností, a aplikovat poznatky některých náročných reálných problémů. [+]

Softwarové inženýrství Severní Amerika. Zaměření programu na University of Wisconsin-La Crosse MSE je naučit pokročilé state-of-the-art technologií ve vývoji softwaru s hands-on zkušeností, a aplikovat poznatky některých náročných reálných problémů. Program bude řídit studentům získat jak technické znalosti a dovednosti řízení softwarových projektů, které jsou nutné vést a provádět projektů vývoje softwaru. Program MSE je mírně odlišná od tradičního magisterského studia v informatice. Specializuje se na softwarové inženýrství teorie a praxe. To zahrnuje omezenou část aplikace, například databáze a počítačových sítí. Absolventi s MSE míry jsou připraveny na: navrhovat a analyzovat softwarové systémy efektivně provádět zajišťování kvality být vedoucí projektu připravit odhady nákladů a analýzu proveditelnosti pro softwarové projekty provádět testování a ověřování Absolventi se používají jako: softwaroví inženýři návrháři softwaru vývojáři softwaru testovacích inženýrů personální zajištění kvality Program Předpoklady Studenti si přejí být přijat do programu MSE musel vzít kurzy o následujících tématech, nebo musí mít znalosti v těchto oblastech (důkazy nebo podklady potřebné): Moderní programovací jazyk, jako je C, C ++, C #, Java (UW-L ekvivalenty: cs 220 nebo CS 224) Datové struktury a algoritmy, které zahrnuje abstraktní datové typy, jako například seznam, zásobník, fronta, Strom a graf (UW-L ekvivalent: cs 340) Diskrétní matematika, která obsahuje témata z teorie množin, predikátové logiky, funkcí a vztahů (UW-L ekvivalent: MTH 225) Studenti, kteří nemají některý z těchto předpokladů je nutné přijmout další kurzy (nezapočítává na úvěr k programu MSE) ke splnění požadavku programové požadavky. Kumulativní stupeň průměr bodu (GPA) 2,85 / 4,0 je nutné v těchto kurzech. Požadavky na přijetí Student musí mít bakalářský titul v jakékoliv jiné disciplíně s celkovou GPA alespoň 2,85 / 4,0 nebo GPA minimálně 3,0 / 4,0 v posledním polovinu všech bakalářské práci, a musí mít alespoň 2 roky zkušenost v vývoj softwaru. V tomto případě je student povinen poskytnout alespoň 2 reference z pracovního místa; Rozhodčí by měli mít možnost vyjádřit se k znalosti a dovednosti studenta ve vývoji softwaru. Reference mohou být předloženy k Computer Science Department přímo nebo přijímacího úřadu s aplikací materiálů postgraduální. Student musí mít bakalářský titul v oboru softwarového inženýrství, informatiky, výpočetní techniky nebo ekvivalentní major, s celkovým vysokoškolák Průměrná klasifikace (GPA) nejméně 2,85 / 4,0 nebo GPA přinejmenším 3.0 / 4.0 v druhé polovině všech bakalářských prací nebo GPA přinejmenším 3.0 / 4.0 pro ne méně než 12 semestrálních úvěrů postgraduální studium v ​​jiné akreditované postgraduální instituce. Jak se přihlásit US Residents | Zahraniční studenti: Vyplnit online absolvent přihlášku, která je k dispozici na adrese http://www.uwlax.edu/Admissions/Graduate-student/. Všechny otázky týkající se aplikace univerzita by měla být zaměřena na přijetí, nebo (608) 785-8939. Zahraniční studenti: Další informace týkající se mezinárodních vstupné lze nalézt na webových stránkách přijímací teď: http://www.uwlax.edu/admissions/international-student/~~HEAD=pobj Žádost paket by měla sestávat z následujících možností: vyplněnou Žádost UWL pro postgraduální přijetí oficiální přepisy všech vysokoškoláka / absolvent kurzu dokončené Dvě doporučení dopisy od pracovním místě, pokud je bakalářský titul v jiném oboru Letter of Intent pro ty jednotlivce, kteří hledají finanční asistentských nevratný poplatek uveden na přihlášce UWL Otázky týkající se specificky na programu MSE by měla být zaměřena na Kasi Periyasamy, MSE programový ředitel msecoord@cs.uwlax.edu~~HEAD=pobj (608) 785-6823 nebo odboru (608) 785-6805 UO. GRE skóre nejsou nutné. Nicméně se důrazně doporučuje, aby student předložit GRE skóre, pokud je mají, spolu s přihláškou. Neposílejte vaši aplikaci nebo přepisy na akademické oddělení nebo programový ředitel. Přijímací úřad předá absolvent aplikační materiály Computer Science Department pro přijetí nebo odmítnutí do programu MSE. Jakmile bylo rozhodnuto, budou materiály vráceny do pocházející úřadu, který zašle dopis oznamující rozhodnutí o MSE přijímací komisi. Prosím, dovolte 4-6 týdny pro zpracování, jakmile byly přijaty všechny potřebné aplikační materiály v přijímací kanceláři. Osnovy Studenti v programu by měl dokončit 24 kreditů samozřejmě práce a 12 kreditů z vyvrcholení projektu. Průběh práce se skládá z 5 základních kurzů a 3 volitelných předmětů. Doporučuje se, aby co nejvíce povinných předmětů být dokončena pokud možno dříve, než volitelných předmětů a vyvrcholení projektu. Jakékoliv dotazy by měly být směrovány na programový ředitel MSE. Povinné předměty CS 744 Problematika managementu v softwarovém inženýrství CS 743 Software ověřování a validace CS 742 Formální metody v Software Development CS 741 Softwarové inženýrství Zásady CS 546 objektově orientovaný vývoj software Volitelné předměty CS 752 Independent Study CS 751 Seminář softwarového inženýrství CS 750 Témata v softwarového inženýrství CS 571 Data Communications CS 570 paralelní a distribuované výpočetní CS 564 Systémy řízení Advanced Database CS 556 Secure Software Development CS 555 Základy informační bezpečnosti CS 554 Digitální zpracování obrazu CS 553 Úvod do teorie počítání CS 552 Umělá inteligence a rozpoznávání vzorů CS 551 User Interface design CS 549 Advances in softwarového inženýrství CS 543 Témata v operačních systémech CS 542 Struktura překladače CS 541 Operační systém Concepts CS 531 Úvod do robotiky CS 521 programovací jazyk Zásady CS 519 Independent Study CS 510 Free a Open Source Software Development CS 502 Web Application Development Capstone projektu Work CS 798 Software Development Project [-]

Master Of Engineering V Softwarovém Inženýrství

University of Maryland, A. James Clark School of Engineering
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké College Park

Master of Engineering v softwarového inženýrství [+]

Požadavky na přijetí: Plné vstupné jako stupeň hledající studenta vyžaduje následující předpoklady: Bakalářský titul, GPA 3,0 nebo lepší, ve strojírenství (počítačové / elektrické), počítačové vědy, matematika, nebo aplikované matematiky, nebo úzce souvisí pole od akreditované instituce. Kurzy v matematice (Calculus I, II) a alespoň jeden (1) programovací jazyk kurz musí být považován za vstupné. Požadavky na přijetí dalších. Dokončené žádosti jsou přezkoumávány a zvážit pro přijetí, a to případ od případu. [-]

Magistr V Informatice

DigiPen Institute of Technology
Campus forma Denní studium Kombinované 2 - 4 let September 2016 Spojené státy americké Redmond + 1 více

Master of Science v výpočetní techniky umožňuje studentům prohloubit své znalosti výpočetní techniky se zaměřením na jejich aplikace ve videohře a vývoji simulačního softwaru [+]

Softwarové inženýrství Severní Amerika. Master of Science v výpočetní techniky umožňuje studentům prohloubit své znalosti výpočetní techniky se zaměřením na jejich aplikace ve videohře a vývoj simulace softwaru. Zaměřena na profesionální softwarových inženýrů a kandidátů s BS v informatice, nebo příbuzném oboru, tento program poskytuje znalosti a dovednosti k výrobě softwarové technologie špičkové v náročném profesionálním prostředí. Studenti mají možnost zapsat v tomto programu na plný úvazek po dobu dvou let, nebo zapsat na částečný úvazek a šíření jejich náklad kurzu v průběhu čtyř let. Full-Time a možnosti na částečný úvazek Studenti mají možnost zapsat do tohoto programu na plný úvazek po dobu dvou let, nebo je zapsáno na částečný úvazek a šíření jejich náklad kurzu v průběhu čtyř let. Přijímací řízení Informace Ideální kandidát na Master of Science v programu Computer Science bude mít buď bakalářský titul v oboru počítačových věd nebo příbuzném oboru, nebo obecnější stupeň a silné zázemí v profesním vývoji her. Témata Kryté Osnovy Master of Science v programu Computer Science obsahuje následující témata, v závislosti na zájmu studentů a vybrali dokončení stupeň track: - matematika a fyzika, včetně implicitních křivek a ploch, teorie a aplikace čtveřic, výpočetní geometrie, fuzzy logiky a sady, teorie čísel a kryptografie. - Pokročilé počítačové vědy, včetně pokročilé animace a modelování algoritmů, pokročilé vykreslování techniky, umělé inteligence, designu herního enginu, modelování algoritmy fyzikálně-založené, a sledování paprsku. - Tvorba hry, včetně pokročilé herní design, dokumentace, řízení projektů, marketing, vytváření sítí, streaming testování médií a práce s externími dodavateli. Výhled Kariéra Absolventi tohoto programu jsou připraveny vykonávat řadu středně aktivní role v profesionální herní společnosti, včetně: - Senior Software Engineer - herní grafika programátor - Motor a nářadí programátor - Umělá inteligence programátor - Networking programátor - Solutions Architect - Gameplay programátor - Audio Programátor - Web Developer [-]