Hledat zde Softwarové inženýrství v Severní Amerika

Najděte nejlepší Softwarové inženýrství v Severní Amerika tady!

Softwarové inženýrství

Master 's titul je postgraduální akademický titul. Člověk musí již bakalářský titul ucházet se o master 's programem. Většina pán 'studijní program bude požadovat, aby studenti dokončit hlavní ' s práce nebo výzkumné papír.

MSc v programu Software Engineering prohloubí své znalosti výpočetní techniky a zvýšit své porozumění vývoje softwaru. Absolventi programu budou připraveny pro pozice v oblasti softwarových firem, poradenských firem a jakékoliv jiné tam, kde je potřeba pokročilou znalostí.

Spojené státy americké se nachází na kontinentu Severní Ameriky. Je to třetí největší zemí podle velikosti na světě. To má poměrně krátkou historii ve srovnání s ostatními národy světa, je jedním z největších světových 'největších ekonomik, a má jeden z největších světových ' s populací nejrozmanitější.

Softwarové inženýrství v Severní Amerika. Získejte všechny informace o Softwarové inženýrství a obraťte se na školu přímo v Severní Amerika!

Čtěte více

Micromasters Programu V Profesionálním Android Vývoje (Galileo University)

edX MicroMasters Programs
Online forma Denní studium Kombinované 20 týdnů January 2017 Spojené státy americké Cambridge + 1 více

Stát profesionálním Android Developer, jak se naučit spolu Developer Odborníci společnosti Google, jak vytvořit úspěšné aplikace. [+]

Softwarové inženýrství Severní Amerika. Průměrná délka: 4 týdny v kurzu Snaha: 8-10 hodin týdně, v kurzu Počet hřišť: 5 v bakalářském studijním programu Předmět: Počítačová věda Instituce: univerzita Galileo Instituce nabízející úvěr: univerzita Galileo Jazyk: Angličtina Video Přepisy: Španělsky, anglicky Cena (USD): $ 200 za kurz Stát profesionálním Android Developer, jak se naučit spolu Developer Odborníci společnosti Google, jak vytvořit úspěšné aplikace. Dozvědět vše o Android Application Development a dostat připraveni vzít Developer certifikační Google Android Associate zkouška. Pokrok ze základních pojmů na nejlepší odborné praxe v unikátním způsobem, který Vás bude inspirovat být velký Android developer. Dozvíte se, od vývojáře Odborníci společnosti Google, Javě a objektově orientovaného programování koncepty, včetně tříd, rozhraní, dědičnost, polymorfismus Dozvíte se také pokročilé dovednosti, jako je například přidání mapy a služby založené na poloze, fotografie, videa a integraci s jinými aplikacemi. Budete mít příklady kódu v průběhu výuky, které vám pomohou pracovat na finální projekt Capstone, který má rozvíjet své vlastní aplikace. Projekt Capstone potvrdí vaše Android App Development schopnosti a dovolit své schopnosti být rozpoznán společností po celém světě. To MicroMasters Program vás připraví pro vývojáře certifikaci Google Android Associate zkouška, a dá vám možnost získat úvěr a dal vám o zrychlené cestě do informačních technologií Masters. Job Outlook Průměrná základní mzda pro Android Developer je 89.651 $ ročně, v rozmezí od $ 68553 na $ 112020. (Zdroj: paysa.com) Odhadovaný celkový počet zařízení se systémem Android v rukou spotřebitelů, od prosince 2014, podle statista.com, leží severně od 1,6 miliardy. To je ohromující množství, a velmi velký tržní potenciál uživatelů. Atraktivních pracovních příležitostí jako Android App Developer Engineer Android Quality Assurance (Android), Android UX Engineer, výprava. Co se naučíte: Pochopit, jak psaní, kompilaci a běh základních aplikací Java s použitím základní algoritmy, vývoj programů s conditionals a smyček a navrhnout a implementovat rekurzivních algoritmů. Rozumět Android architektury a hlavní zásady, na kterých jeho design. Identifikovat různé techniky pro plánování, design a prototyp své mobilní aplikace před zápisem libovolný kód. Aplikovat principy konstrukční materiál k vybudování přesvědčivé, krásné rozhraní pro vaše aplikace pro Android, stavební rozvržení s využitím XML a pomocí Java kód. Vytvoření aplikace pomocí nové verze firebase. Rozumět používání Model-View-Presenter (MVP). Pochopit, jak integrovat třetí strany API (Twitter, Facebook). Test se systémem Android pro mobilní aplikace pomocí Android testovací nástroje. Pochopit, jak zpeněžit aplikací pro Android, jak vydělat peníze na Android Market. MicroMasters Podrobnosti o programu Jak Chcete-li získat MicroMasters Credential Úspěšně dokončit a získat certifikát Ověřeno ve všech čtyřech chodech a konečné Capstone projektu. Take Your Credential na další úroveň Zkombinujte své MicroMasters o pověření s informačních technologií Master. S MicroMasters pověřovací informace v ruce, studenti se zájmem o pokračování ve studiu na univerzitě Galileo se mohou vztahovat k plnému Informační technologie magisterského programu. (Vydělejte 18 univerzitní kredity, což odpovídá 25% vysokoškolského kurzů). Kurzy Java Základy pro Android rozvoj Získají dovednosti entry-level a znalosti v základech Java a intro na Android Studio pro pevné základy v Android Apps. Android App Development pro začátečníky Naučte Android proces vývoje aplikace od odborníků společnosti Google. Vývoj Profesionální Android App Developer Odborníci Google vám ukáže, jak se stát profesionálním Android vývojáře aplikací. Zpeněžit aplikace pro Android s obchodními modely Vytvoření ziskové aplikace pomocí osvědčených obchodních modelů a vydělávat peníze tím, že rozvíjí svůj Android App pomocí AdMob. Android Developer Capstone projektu: budování úspěšného Android App Demonstrovat a implementovat znalosti a dovednosti získané v Android Developer MicroMasters. Co je to MicroMasters program? Vyvinutý postoupit kariéru a narozený z programů vysokoškolského předních univerzit, MicroMasters programy jsou série kurzů na vyšší úrovni uznávaných společností pro opravdovou práci relevanci a mohou urychlit magisterský titul. [-]

Micromasters Program Uživatelské Zkušenosti (UX) Výzkum A Projektování (University Of Michigan)

edX MicroMasters Programs
Online forma Denní studium Kombinované 36 týdnů November 2017 Spojené státy americké Cambridge + 1 více

Získat solidní základy v UX výzkumu a designu, aby pomohla vytvořit produkty a kariéře. [+]

Průměrná délka: 4 týdny v kurzu Snaha: 3-5 hodin za týden, za kurz Počet hřišť: 9 v bakalářském studijním programu Předmět: Computer Science, společenské vědy, design Instituce: The University of Michigan Instituce nabízející úvěr: The University of Michigan Jazyk: Angličtina Cena (USD): $ 99-249 za kurz Získat solidní základy v UX výzkumu a designu, aby pomohla vytvořit produkty a kariéře. Integrovat UX výzkum a UX designu k vytvoření skvělé produkty prostřednictvím pochopení potřeb uživatelů, což přináší prototypy a vyhodnocování koncepty. Studenti získají praktické zkušenosti s přijetím produkt od počátečního konceptu přes uživatelského průzkumu, myšlenky a kultivovanosti, formální analýzu, prototyping, a uživatelské testování, použití perspektivy a metody k zajištění příjemné uživatelské prostředí na každém kroku. Tato UX MicroMasters Program končí s projektem vyvrcholení, ve kterém studenti budou začlenil UX výzkum a projektování navrhnout kompletní produkt, brát to od počátečního konceptu až po interaktivního prototypu. Poradní sbor pro tento MicroMasters Program se skládá z University of Michigan School of Information absolventů, kteří jsou představitelé průmyslu a odborníci uživatelské zkušenosti. Členové rady poskytovat průběžnou pokyny k použitelnosti programu na kariéru a vzdělávacích cest. Více informací o MicroMasters programu a poradních členů správní rady lze nalézt na University of Michigan internetových stránkách. Job Outlook Počítačové a informační technologie zaměstnání se očekává nárůst o 12% od roku 2014 do roku 2024 rychleji než průměr za všechny profese. 488,500 nových pracovních míst se předpokládá během uvedeného období. (Zdroj: Pracovní Outlook Handbook) Medián plat $ 81430 v květnu 2015. (zdroj: Pracovní Outlook Handbook) Kariérní vyhlídky pro lidi s podobným výcviku zahrnují UX designéra, webový vývojář, softwarový vývojář, správce informačních technologií, datové vědec, konzultant a výzkumný analytik. (Zdroj: UMSI 2015 zpráva o zaměstnanosti) Co se naučíte: Pochopit principy a postupy navrhování pro velké uživatelské zkušenosti. Naučte se, jak posoudit potřeby uživatelů a mapovat je do systémových požadavků. Naučte se, jak hodnotit systémy, které určují, jak dobře splňují potřeby uživatelů. Naučte techniky pro rychle prozkoumávat alternativy návrhu a výběru nejslibnějších konceptů. Naučte techniky pro rozvoj a komunikaci designové nápady. MicroMasters Podrobnosti o programu Jak vydělat MicroMasters Credential Kompletní a úspěšně získat certifikát Ověřeno ve všech 8 UX kurzů plus samozřejmě Capstone projektu. Cena vyvrcholení je 249 $. Vezměte si Credential Next Level Studenti, kteří úspěšně vydělal MicroMasters pověření může předložit jejich certifikaci pro pokročilé úvěru pro dokončení Masters of Science v Information (MSI), pokud se použijí, a jsou přijati do rezidenčního programu. Vydělávat této pokročilé úvěr umožňuje posluchači snížit náklady a čas na stupni. Kurzy Úvod do User Experience Přečtěte si, jak UX výzkum a projektování techniky vám může pomoci lépe porozumět potřebám uživatelů a vytvořit příjemné uživatelské prostředí. Pochopení uživatel potřebuje Naučte se, jak provádět efektivní průzkum uživatelskou lépe pochopit, co uživatelé jsou rádi, nenávist, chtějí a potřebují. Zásady navrhování pro lidi Další informace o lidském chování a schopnosti a jaký mají dopad uživatelské zkušenosti design. Vyhodnocení designy s uživateli Naučí navrhovat, běh, a analyzovat testy použitelnosti přispět ke zlepšení uživatelské zkušenosti. UX Design: Od konceptu k Wireframe Pak se UX návrh projektu od počátečního skici a rozvíjet ji do drátový model. UX Design: Od Drátový model prototypu Další informace o procesu návrhu UX tím, že návrh projektu UX z drátových modelů do specifikace designu dokumentu. UX Výzkumné Průzkumy Naučte se používat UX průzkumy získat vhled do potřeb uživatelů a postoje k návrhu systému. UX Výzkum v měřítku: Analytika a online experimentů Naučte se řídit a analyzovat UX výzkumu ve větším měřítku pomocí on-line nástroje, jako je testování A / B a webové analytiky. UX (User Experience) Capstone Použití dovednosti a znalosti získané prostřednictvím UX výzkum a projektování MicroMasters kurzů navrhnout kompletní UX projekt. Co je to MicroMasters program? Vyvinutý postoupit kariéru a narozený z programů vysokoškolského předních univerzit, MicroMasters programy jsou série kurzů na vyšší úrovni uznávaných společností pro opravdovou práci relevanci a mohou urychlit magisterský titul. [-]

Počítačové Vědy

Cornell Tech
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Spojené státy americké Chelsea

Pole technologie je stále rychlá a podnikatelské a nejúspěšnější vývojáři a programers jsou ti, kteří chápou, jak technologie promění produktu. Naše magisterských programech CS vám, že porozumění. [+]

Softwarové inženýrství Severní Amerika. Počítačové vědy Existuje technologie pro splnění lidské potřeby a řešit lidské problémy. A dnešní technologie řízené start-up je třeba inženýři a počítačoví vědci, kteří také pochopit obchodní stránku přinášet inovativní řešení na trh. Cornell Tech Master in Computer Science umožní studentům technické dovednosti potřebné k vývoji Ostří řešení, zatímco jejich vystavení k podnikání a produktovým managementem. Učit se prostřednictvím Cross-disciplinární spolupráce Bez ohledu na to, kam aplikovat své Výpočetní technika a dovednosti, budete s největší pravděpodobností bude pracovat ve spolupráci s produktů a projektových manažerů, prodejní a marketingové manažery, dokonce i právníci. Váš úspěch bude záviset na vaší schopnosti mluvit jejich jazykem, aby se zjistilo, jak vaše technologické zkušenosti zapadá do většího celku společnosti, a čerpat inspiraci z každé části podniku. V Cornell Tech Master in programu Computer Science, budete nejen získat skálopevné technické vzdělání, naučíte bok po boku s obchodními a práva studentů, jakož i dalších technologických studentů. Budete pracovat společně v týmech rozvíjet své vlastní podnikání v spouštěcí Studio a rozvíjet inovativní řešení pro reálné obchodní klientelu jako součást firmu Challenge v Product Studio. V procesu, budete mít takovou obchodní důvtip a komunikační dovednosti-stejně jako jedinečný technické know-how, které učinily předchozí absolventům primární náborové cíle společností jako Google, Facebook a četné startech. Kdo by mělo platit? Měli byste použít na Cornell Tech Master in Computer Science, pokud máte akademické zázemí v oboru počítačových věd nebo souvisejícího technického pole, silné podnikatelské pruh a vášeň vést v tech průmyslu. Pokud nemáte technické akademické zázemí, měli byste vzít kurzy v softwarovém inženýrství a lineární algebry a mají pracovní znalosti datových struktur a algoritmů. Master of Engineering v informatice je nabízen v Ithaca areálu Cornellovy s více příležitostí k volitelných předmětů než podnikání a vývoj produktu Cornell Tech zaměřena studio osnovy. Přečtěte si více. Témata Strojové učení Data Science Počítačová bezpečnost a ochrana osobních údajů Počítačové vidění NLP HCI Systémy (Computer) DOPORUČENÉ KURZ Applied Strojové učení Credits 3.00 Tento kurz pomůže studentům naučit a aplikovat klíčové pojmy modelování, analýzy a potvrzení od strojového učení, dolování dat a zpracování signálu pro analýzu a extrahovat význam z dat. Studenti budou implementovat algoritmy a provádět experimenty na obrázky, textové, zvukové a měření mobilní senzoru. Budou také získat pracovní znalost kontrolovaných a nekontrolovaných technik, včetně klasifikace, regrese, shlukování, výběr funkcí, dolování asociačních pravidel a snížení počtu rozměrů. Kariéra v oboru software Developer Produktový manažer Data Scientist Uvedení do provozu zakladatel a CTO Osnovy Master in Computer Science osnov zahrnuje celou řadu přísných kurzů, které vám dá dovednosti, které potřebujete k rozvoji digitálně povolen řešení vznikajících obchodních problémů a lidských potřeb. Ve vzdělávacích inovací unikátní pro Cornell Tech, budete také podílet na pohlcující Studio zážitek, ve kterém budete zdokonalovat své team-building a vůdčí schopnosti při vývoji nového produktu nápad v reakci na strategické potřeby skutečného organizace a vytvořit svůj vlastní spuštění. Jaký je váš plán by mohl vypadat Na podzim budete mít spouštěcí Systémové inženýrství a technické volitelné předměty, jako jsou Applied strojového učení, bezpečnosti a soukromí ve volné přírodě, a fyzikální výpočty. V odpoledních hodinách budete pracovat na týmových projektů založených na produktu Studio a spouštěcích nápady a učit se z první ruky od předních firem ve složce Konverzace ve studiu. Na jaře budete mít technické volitelné předměty, jako jsou Data Science ve volné přírodě, zpracování přirozeného jazyka, HCI & Design nebo obchodních volitelných jako konstrukčního myšlení a rušivé Tech. V odpoledních hodinách budete sledovat týmových projektů v spouštěcí Studio a produktového managementu. Meng Application Časová osa Cornell Tech nabízí tři aplikační kola. Žadatelé se vyzývají, aby podali přihlášku, když je připraven. Budeme uvažovat žadatelům, které platí v každém kole aplikace. Kontrolujeme aplikací, tak jak je přijímat. Tyto 2016-2017 uzávěrka přihlášek pro Počítačová věda jsou následující: 1. kolo - 03.10.2016 2. kolo - 20 ledna 2017 * 3. kolo - 03.3.2017 *Stipendium: Chcete-li být považován za stipendium zásluh-based Žadatelé se důrazně doporučuje aplikovat do 20. ledna kulatého uzávěrce 2 aplikace. ** Úplné žádosti obdržené od 10. dubna 2017 bude i nadále plně zvážena o přijetí, kapacita dovolí; ale žadatelé se vyzývají, aby předložily své žádosti již v aplikacích possible.Submitting brzy zajišťuje včasnou odezvu. Požadavky aplikace Aby mohla být všichni žadatelé musí poskytnout ve svém on-line aplikace: Životopis Je nutné předložit aktuální životopis spolu s aplikací. S využitím LinkedIn, budete mít možnost automatického naplnění informace o zaměstnanosti a vzdělání uvedenou ve svém on-line odborného profilu. Upozorňujeme, že jakékoliv informace, které jsou automaticky vyplněny z LinkedIn lze upravovat. Osobní prohlášení Zde na Cornell Tech, budete součástí prostředí, kde tvořivost, technické hloubky a vedení share míst u stolu. Vážíme výrazy o tom, kdo jste a co můžete přidat do tohoto vzorce. Prosím předložit prohlášení jedno- až dvě stránky, která popisuje svůj zájem o tento program na Cornell Tech. Váš příspěvek by měl zdůraznit osobní zkušenosti, které demonstrují svou kreativitu, vedoucí a technické schopnosti. Zejména, neváhejte vypracovat na projekty technického jste dokončili, jejich kreativní a technické aspekty; jakékoliv podnikatelské nebo vedení zkušenosti; vaše profesionální profesní cíle; výhoda jste si představit, že součástí tech ekosystému v New Yorku; a proč tento program je právě pro vás. dvě doporučení Doporučujícím měli být členy fakulty nebo jiných jednotlivců, kteří znají uchazeče profesionálně a je viděli hrát významnou roli při zásadních projektech. Doporučení musí být předloženy on-line. gre GRE je nutné pro přijetí na Cornell Tech potřeby. Všechny oficiální výsledky testů by měly být oznámeny přímo na Cornell University. Studenti, kteří obdrželi (nebo budou mít přijaté) bakalářský titul z Cornell University jsou osvobozeny od požadavku GRE pro Master of Engineering programu. GRE instituce kód Cornell je 2.098. Prosím být konzistentní v hláskování svého jména na obou své zprávě skóre aplikací a zkoušce. Přepisy Přepisy z každé dříve navštěvoval vysokou školu nebo univerzitu jsou povinná a musí být nahráno on-line s aplikací. Přijatí studenti budou muset podat oficiální přepis přímo na Cornell University Graduate School před imatrikulací. Poplatek za podání žádosti Nevratný poplatek za podání žádosti o $ 95, musí být předloženy s on-line aplikace. Mezinárodní Žadatelé Přepisy Kromě požadavků výše uvedeného programu Mezinárodní Žadatelé musí předložit ověřený anglický překlad přepisů v případě, že původní jazyk není angličtina. Úspěšní žadatelé budou mezinárodní obdrželi bakalářského titulu z vysoké školy nebo univerzity uznávanou. TOEFL Žadatelé musí rovněž prokázat znalosti v anglickém jazyce tím, že vezme Test z angličtiny jako cizího jazyka (TOEFL). Oficiální TOEFL skóre musí být zaslána na Cornell University Graduate School. Instituce kód # 2098. Cornell je oficiální minimální dílčí skóre pro každý prvek TOEFL jsou následující: Psaní: 20 čtení 20 poslech 15 mluvící 22 Požadavek TOEFL lze prominout, pokud žadatel splňuje alespoň jedno z těchto kritérií: Je rodák občanem Spojených států, Austrálie, Kanada (kromě Quebeku), Irsku, Novém Zélandu a ve Spojeném království. Studoval ve stavu na plný úvazek po dobu alespoň dvou akademických roků v průběhu posledních pěti let ve Spojených státech, Austrálii, Irsku, Novém Zélandu, ve Spojeném království, nebo s anglickými jazykovou výuku v Kanadě nebo Jižní Africe. Musíte předložit přepis, který ukazuje, jste navštěvoval vysokou školu v jednom z těchto schválených místech. [-]

Etna Softwarový Architekt Magistr Online Aplikace Vývojáře

IONISx
Online forma Kombinované 3 let Přihlašování započato Kanada Kanada Online Réunion Reunion Online Libanon Libanon Online Kongo Kongo ROC (Brazzaville) Online Švýcarsko Švýcarsko Online Lichtenštejnsko Lichtenštejnsko Online Pobřeží slonoviny Cote d'Ivoire Online Madagaskar Madagaskar Online Francouzská Guyana Francouzská Guyana Online Francie Francie Online Martinik Martinique Online Francouzská Polynésie Francouzsky Polynésie Online Belgie Belgie Online Mauricius Mauritius Online Gabon Gabon Online Alžírsko Alžírsko Online Niger Niger Online Lucembursko Luxembourg Online + 34 více

Turn inovativní myšlenky do konkrétních řešení je klíčem k digitální ekonomice: Staňte se expertem na programování softwaru a aplikací. [+]

Turn inovativní myšlenky do konkrétních řešení je klíčem k digitální ekonomice: Staňte se expertem na programování softwaru a aplikací. PROČ TO COMPUTER MASTERS ONLINE ETNA? Chcete-li najít práci v počítači po upgradu své dovednosti, kariérní přeorientování, nebo jako součást přípravného vzdělávání? Program ETNA vám umožní přístup k programům z počítače škola uznávané celkové flexibility. Plně on-line, tento kurz je určen pro uchazeče (y), kteří mají profesionální a osobní život na starosti, nebo kteří chtějí urychlit jejich učení. OBCHODY Brána k digitálním profese ve vysoké poptávce: softwarový architekt Project Manager Application Developer počítačových aplikací inženýr IT konzultant Schopnosti a CÍLE Osvojit nové dovednosti s naším učení založené na projektech Znát a používat nejpoužívanější technologie na trhu (Java, .NET ...). Přizpůsobit se technologickým změnám. Zvládnutí různých technologií pro rozvoj, aby bylo možné rychle zapadnout do kolektivu a stávají se projektový manažer. Začlenění přístupu kvality. NÁROK Bac + 2 za první rok a 3 třetím rokem. Tento kurz je možný Pro studenty s BAC + 2 úrovni, kteří se chtějí zaměřit na promoci. Profesionálové, pro které zařízení VAP (uznávání získaných částečné) ověřuje zisky, které již vlastníte. Pro uchazeče, kteří hledají zaměstnání, nebo ty, kteří chtějí pokračovat ve své kariéře. Doba tréninku strukturované osnovy: Dva příjmy tři roky za rok: říjen a březen RATE Cena Student: € 2500 TTC / úroveň obchodní cena: 3 000 € / Level RNCP HLAVA 9874 Software Architect-Developer (čestný) Aplikace ETNA Od roku 2004, School of Applied Digital Technologies utvářet každý budoucí rok "aplikační vývojáři softwarových architektů" a "Network Systems architekty a bezpečnost", přičemž míra jejich umístění 100% podniku. [-]

Master Engineering

University of Wisconsin La Crosse
Campus forma Denní studium September 2017 Spojené státy americké La Crosse

Zaměření programu na University of Wisconsin-La Crosse MSE je naučit pokročilé state-of-the-art technologií ve vývoji softwaru s hands-on zkušeností, a aplikovat poznatky některých náročných reálných problémů. [+]

Softwarové inženýrství Severní Amerika. Zaměření programu na University of Wisconsin-La Crosse MSE je naučit pokročilé state-of-the-art technologií ve vývoji softwaru s hands-on zkušeností, a aplikovat poznatky některých náročných reálných problémů. Program bude řídit studentům získat jak technické znalosti a dovednosti řízení softwarových projektů, které jsou nutné vést a provádět projektů vývoje softwaru. Program MSE je mírně odlišná od tradičního magisterského studia v informatice. Specializuje se na softwarové inženýrství teorie a praxe. To zahrnuje omezenou část aplikace, například databáze a počítačových sítí. Absolventi s MSE míry jsou připraveny na: navrhovat a analyzovat softwarové systémy efektivně provádět zajišťování kvality být vedoucí projektu připravit odhady nákladů a analýzu proveditelnosti pro softwarové projekty provádět testování a ověřování Absolventi se používají jako: softwaroví inženýři návrháři softwaru vývojáři softwaru testovacích inženýrů personální zajištění kvality Program Předpoklady Studenti si přejí být přijat do programu MSE musel vzít kurzy o následujících tématech, nebo musí mít znalosti v těchto oblastech (důkazy nebo podklady potřebné): Moderní programovací jazyk, jako je C, C ++, C #, Java (UW-L ekvivalenty: cs 220 nebo CS 224) Datové struktury a algoritmy, které zahrnuje abstraktní datové typy, jako například seznam, zásobník, fronta, Strom a graf (UW-L ekvivalent: cs 340) Diskrétní matematika, která obsahuje témata z teorie množin, predikátové logiky, funkcí a vztahů (UW-L ekvivalent: MTH 225) Studenti, kteří nemají některý z těchto předpokladů je nutné přijmout další kurzy (nezapočítává na úvěr k programu MSE) ke splnění požadavku programové požadavky. Kumulativní stupeň průměr bodu (GPA) 2,85 / 4,0 je nutné v těchto kurzech. Požadavky na přijetí Student musí mít bakalářský titul v jakékoliv jiné disciplíně s celkovou GPA alespoň 2,85 / 4,0 nebo GPA minimálně 3,0 / 4,0 v posledním polovinu všech bakalářské práci, a musí mít alespoň 2 roky zkušenost v vývoj softwaru. V tomto případě je student povinen poskytnout alespoň 2 reference z pracovního místa; Rozhodčí by měli mít možnost vyjádřit se k znalosti a dovednosti studenta ve vývoji softwaru. Reference mohou být předloženy k Computer Science Department přímo nebo přijímacího úřadu s aplikací materiálů postgraduální. Student musí mít bakalářský titul v oboru softwarového inženýrství, informatiky, výpočetní techniky nebo ekvivalentní major, s celkovým vysokoškolák Průměrná klasifikace (GPA) nejméně 2,85 / 4,0 nebo GPA přinejmenším 3.0 / 4.0 v druhé polovině všech bakalářských prací nebo GPA přinejmenším 3.0 / 4.0 pro ne méně než 12 semestrálních úvěrů postgraduální studium v ​​jiné akreditované postgraduální instituce. Jak se přihlásit US Residents | Zahraniční studenti: Vyplnit online absolvent přihlášku, která je k dispozici na adrese http://www.uwlax.edu/Admissions/Graduate-student/. Všechny otázky týkající se aplikace univerzita by měla být zaměřena na přijetí, nebo (608) 785-8939. Zahraniční studenti: Další informace týkající se mezinárodních vstupné lze nalézt na webových stránkách přijímací teď: http://www.uwlax.edu/admissions/international-student/~~HEAD=pobj Žádost paket by měla sestávat z následujících možností: vyplněnou Žádost UWL pro postgraduální přijetí oficiální přepisy všech vysokoškoláka / absolvent kurzu dokončené Dvě doporučení dopisy od pracovním místě, pokud je bakalářský titul v jiném oboru Letter of Intent pro ty jednotlivce, kteří hledají finanční asistentských nevratný poplatek uveden na přihlášce UWL Otázky týkající se specificky na programu MSE by měla být zaměřena na Kasi Periyasamy, MSE programový ředitel msecoord@cs.uwlax.edu~~HEAD=pobj (608) 785-6823 nebo odboru (608) 785-6805 UO. GRE skóre nejsou nutné. Nicméně se důrazně doporučuje, aby student předložit GRE skóre, pokud je mají, spolu s přihláškou. Neposílejte vaši aplikaci nebo přepisy na akademické oddělení nebo programový ředitel. Přijímací úřad předá absolvent aplikační materiály Computer Science Department pro přijetí nebo odmítnutí do programu MSE. Jakmile bylo rozhodnuto, budou materiály vráceny do pocházející úřadu, který zašle dopis oznamující rozhodnutí o MSE přijímací komisi. Prosím, dovolte 4-6 týdny pro zpracování, jakmile byly přijaty všechny potřebné aplikační materiály v přijímací kanceláři. Osnovy Studenti v programu by měl dokončit 24 kreditů samozřejmě práce a 12 kreditů z vyvrcholení projektu. Průběh práce se skládá z 5 základních kurzů a 3 volitelných předmětů. Doporučuje se, aby co nejvíce povinných předmětů být dokončena pokud možno dříve, než volitelných předmětů a vyvrcholení projektu. Jakékoliv dotazy by měly být směrovány na programový ředitel MSE. Povinné předměty CS 744 Problematika managementu v softwarovém inženýrství CS 743 Software ověřování a validace CS 742 Formální metody v Software Development CS 741 Softwarové inženýrství Zásady CS 546 objektově orientovaný vývoj software Volitelné předměty CS 752 Independent Study CS 751 Seminář softwarového inženýrství CS 750 Témata v softwarového inženýrství CS 571 Data Communications CS 570 paralelní a distribuované výpočetní CS 564 Systémy řízení Advanced Database CS 556 Secure Software Development CS 555 Základy informační bezpečnosti CS 554 Digitální zpracování obrazu CS 553 Úvod do teorie počítání CS 552 Umělá inteligence a rozpoznávání vzorů CS 551 User Interface design CS 549 Advances in softwarového inženýrství CS 543 Témata v operačních systémech CS 542 Struktura překladače CS 541 Operační systém Concepts CS 531 Úvod do robotiky CS 521 programovací jazyk Zásady CS 519 Independent Study CS 510 Free a Open Source Software Development CS 502 Web Application Development Capstone projektu Work CS 798 Software Development Project [-]

Master Of Engineering V Softwarovém Inženýrství

University of Maryland, A. James Clark School of Engineering
Campus forma Denní studium September 2017 Spojené státy americké College Park

Master of Engineering v softwarového inženýrství [+]

Požadavky na přijetí: Plné vstupné jako stupeň hledající studenta vyžaduje následující předpoklady: Bakalářský titul, GPA 3,0 nebo lepší, ve strojírenství (počítačové / elektrické), počítačové vědy, matematika, nebo aplikované matematiky, nebo úzce souvisí pole od akreditované instituce. Kurzy v matematice (Calculus I, II) a alespoň jeden (1) programovací jazyk kurz musí být považován za vstupné. Požadavky na přijetí dalších. Dokončené žádosti jsou přezkoumávány a zvážit pro přijetí, a to případ od případu. [-]

Magistr V Informatice

DigiPen Institute of Technology
Campus forma Denní studium Kombinované 2 - 4 let September 2017 Spojené státy americké Redmond + 1 více

Master of Science v výpočetní techniky umožňuje studentům prohloubit své znalosti výpočetní techniky se zaměřením na jejich aplikace ve videohře a vývoji simulačního softwaru [+]

Softwarové inženýrství Severní Amerika. Master of Science v výpočetní techniky umožňuje studentům prohloubit své znalosti výpočetní techniky se zaměřením na jejich aplikace ve videohře a vývoj simulace softwaru. Zaměřena na profesionální softwarových inženýrů a kandidátů s BS v informatice, nebo příbuzném oboru, tento program poskytuje znalosti a dovednosti k výrobě softwarové technologie špičkové v náročném profesionálním prostředí. Studenti mají možnost zapsat v tomto programu na plný úvazek po dobu dvou let, nebo zapsat na částečný úvazek a šíření jejich náklad kurzu v průběhu čtyř let. Full-Time a možnosti na částečný úvazek Studenti mají možnost zapsat do tohoto programu na plný úvazek po dobu dvou let, nebo je zapsáno na částečný úvazek a šíření jejich náklad kurzu v průběhu čtyř let. Přijímací řízení Informace Ideální kandidát na Master of Science v programu Computer Science bude mít buď bakalářský titul v oboru počítačových věd nebo příbuzném oboru, nebo obecnější stupeň a silné zázemí v profesním vývoji her. Témata Kryté Osnovy Master of Science v programu Computer Science obsahuje následující témata, v závislosti na zájmu studentů a vybrali dokončení stupeň track: - matematika a fyzika, včetně implicitních křivek a ploch, teorie a aplikace čtveřic, výpočetní geometrie, fuzzy logiky a sady, teorie čísel a kryptografie. - Pokročilé počítačové vědy, včetně pokročilé animace a modelování algoritmů, pokročilé vykreslování techniky, umělé inteligence, designu herního enginu, modelování algoritmy fyzikálně-založené, a sledování paprsku. - Tvorba hry, včetně pokročilé herní design, dokumentace, řízení projektů, marketing, vytváření sítí, streaming testování médií a práce s externími dodavateli. Výhled Kariéra Absolventi tohoto programu jsou připraveny vykonávat řadu středně aktivní role v profesionální herní společnosti, včetně: - Senior Software Engineer - herní grafika programátor - Motor a nářadí programátor - Umělá inteligence programátor - Networking programátor - Solutions Architect - Gameplay programátor - Audio Programátor - Web Developer [-]

Ms Počítačové Informační Systémy

College of Saint Rose
Campus forma Denní studium 3 semestry January 2017 Spojené státy americké Albany

Hlubší pochopení informačních systémů může jen zlepšit své kariérní vyhlídky. [+]

Hlubší pochopení informačních systémů může jen zlepšit své kariérní vyhlídky. Získáte dovednosti v oblasti technické komunikace a týmové práce-, které jsou velmi žádané mezi zaměstnavateli, stejně jako pokročilé znalosti datových struktur, architektury počítačů, systémů pro správu databází, datové komunikace, designu uživatelského rozhraní a softwarového inženýrství. Přehled programu Master of Science v počítačových informačních systémů je profesionální magisterský (PSM), studijní program, který přináší studentům aplikované vzdělávání v pokročilých tématech spojených s výpočetní techniky, počítačové techniky a informačních systémů. Náš program je schválen Národní Professional Science Masters asociace (NPSMA). Tento program je určen pro studenty s určitou zkušeností v oblasti výpočetní techniky a programování, kteří chtějí zlepšit své technické dovednosti a znalosti, a kteří také chtějí zlepšit své komunikační a obchodní dovednosti. Cílem tohoto programu je produkovat absolventy, kteří jsou technicky zdatní ve svém oboru a je schopen úspěšně pracovat ve vládě a obchodu. Všichni studenti musí brát šest povinných předmětů v oblastech, které jsou zásadní pro počítačových informačních systémů. Tyto oblasti jsou datové struktury, architektura výpočetních systémů, systémů pro správu databází, datové komunikace, design uživatelského rozhraní a softwarové inženýrství. Všichni studenti také musí brát dva kurzy ve zvolené oblasti specializace a dokončit magisterský projekt v této oblasti, pod dohledem člena oddělení fakulty. Stávající oblasti specializace patří programování internetu, bioinformatika, databáze, a paralelní a High-Performance Computing. Průzkumy ukazují, že zaměstnavatelé chtějí, aby jejich zaměstnanci technických být schopen dobře komunikovat, dobře pracovat v týmech, a musí být schopen pracovat a úspěšně komunikovat s lidmi z mnoha kultur ve stále globálnějším pracovišti. Proto všichni studenti jsou povinni absolvovat školení v oblasti technické komunikace s cílem podpořit tyto dovednosti. Kromě toho oddělení usiluje o vybudování komunikace a týmové dovednosti v průběhu všech kurzů v celé naší magisterského programu. Všeobecné informace Vstupné Způsobilost pro přijetí do College of Saint Rose programů absolventa je typicky založené na těchto minimálních požadavků: Předložení vyplněné žádosti a prohlášení o účelu asi 300 slov, které podrobně cíle žadatele pro postgraduální studium. Doklad o vlastnictví bakalářského titulu z akreditované instituce na základě předložení oficiálních přepisů ze všech vysokoškoláka a postgraduální institucí, jichž se účastní Akademická a odborná kvalifikace pro postgraduální studium, jak je uvedeno dva doporučující dopisy. Kalibrované průměr bodu na 3,0 (na stupnici 4,0), celkově a v pregraduální dur. Demonstrace znalostí angličtiny: Pošlete nám své TOEFL, IELTS, nebo PTE skóre. Požadavek testování se upouští u žadatelů, kteří již vydělali bakalářského nebo magisterského titulu ve Spojených státech. College of Saint Rose nabízí angličtinu jako druhý jazyk (ESL) studií a nabízí podmíněné akceptace těm, kteří splňují všechny ostatní požadavky přijímacího řízení. Podmíněně přípustné studenti musí prokázat znalostí angličtiny před nástupem do své ročníkové práce. Další kritéria pro přijetí specifikované akademických programů, jako je předložení životopisů, psaní vzorky, portfolií, výsledky testů, a účast na rozhovory nebo přijetí dílnách. Počítačové informační systémy Vstupné Informace Student usilují o zařazení do programu musí splňovat všechny obecné požadavky pro přijetí na postgraduální studium. Kromě splnění těchto kritérií, všichni studenti musí mít buď průměr bodu na stupeň 3,0 nebo lepší ve své bakalářské práci, nebo může předložit portfolio odborné práce, které mají být hodnoceny na fakultě katedry výpočetní techniky. Všichni studenti se očekává, že k dokončení následující předpoklad kurzy se stupněm B nebo lepší: CSC 202 Úvod do programování nebo CSC 522 objektově orientovaného programování CSC 302 Datové struktury nebo CSC 523 Pokročilé programování CSC Management Systems 321 databáze nebo CSC 520 Úvod do databáze Jeden nebo více z výše uvedených předpokladem kurzů může být upuštěno pro studenty, kteří absolvovali ekvivalentní ročníkovou práci na akreditované instituce a získaly B nebo lepší. Podmiňující předměty nejsou započítávat do 33 kredit Celkový potřebné pro stupeň. Všichni studenti musí mít nejméně devět kreditů v pregraduální matematiky kurzy. [-]