Online magisterské studium Pedagogika v Asie - Online magisterské studium Pedagogika v Asie hledejte zde!

Online magisterské studium Pedagogika v Asie - Zde naleznete Online magisterské studium Pedagogika v Asie

Pedagogika

Mistři se uděluje studentům, kteří dokončili studium postgraduální úrovně v určitém oboru nebo oblasti odborné praxe a zároveň demonstruje vysokou úroveň mistrovství během procesu.

Mistr školství lze přistupovat prostřednictvím některého z široké škály různých oborů, což všechno vede k různým kariéru v průmyslu. Vzdělání jako téma roste na významu, a proto se zvyšuje příležitosti v soutěži, zatímco čísla pro vstup do studijních programů je také posílení.

Online learning nebo e-learning je proces, naučit se používat různé typy médií, které poskytují textové, zvukové, obrázky, animace a video streaming. Existuje mnoho e-learningových procesů šířit znalosti a učit se bez hranic.

Studenti, kteří absolvují část svého stupně v Asii jsou stále v číslech. V současné době se druhý a třetí největší ekonomiky v Asii. Bez omezení, studenti popsali svůj čas v Asii jako nejlepší zážitek svého života. Dnes, tři ze čtyř nejlidnatějších zemí světa jsou v Asii: Čína, Indie, Indonésie a.

Online magisterské studium Pedagogika v Asie - Veškeré informace o Online magisterském studiu Pedagogika v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

Čtěte více

Magistr V Vědách Vzdělávání - Teorie, Praxe A Hodnocení Výuky

University of Nicosia Distance Learning
Online forma Denní studium Kombinované 3 semestry September 2016 Kypr Nicosia + 1 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. [+]

Online magisterske studium Pedagogika v Asie . Trvání (let): 3 semestry Kvalifikace: Vzdělávací vědy: teorie, praxe a vyhodnocení instrukce (MEd, 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (magisterské studium) Jazyk výuky: Řecký Forma studia: Full a na částečný úvazek Minimální Kredity: 30 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: 7.1 Účel Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec. 7.2 Cíle Podporovat a kvalitní podporu výuky prostřednictvím analýzy sociologických, filozofických a psychologických předpokladů, pokud jde o organizaci, vedení a hodnocení výuky. Chcete-li přispět k modernizaci výuky, vedení a které plní poradní úlohu jak v rozvojových programů na úrovni školy a z hlediska organizace, vedení a hodnocení výuky. Prohloubit výsledky výzkumu, jakož i metodologické otázky týkající se organizace a vedení výuky. Chcete-li využívat nejnovější technologie pro výuku a studijní účely. Prohloubení otázkách odborné znalosti, výrobní úspěchy eseje, analýzu a dokumentaci výsledků učení a monitorování studijní pokrok studentů. Aplikovat různé techniky systematického pozorování a hodnocení výuky. Prohloubit znalosti o otázkách, které souvisejí s pedagogické vedení a pracovníků vývoje. Cvičení úlohu "katalyzátoru", aby kvalita výuky, kultury školy a školní vize a rozvoje školní jednotky jako celku. Kriticky zkoumat vzdělávací výsledky výzkumu a jejich důsledky v každodenní práci školy jednotky a organizovat své vlastní úsilí v oblasti výzkumu. Kariérní vyhlídky: Absolventi programu mají tyto možnosti: 9.1 Chcete-li hledat vedoucí pozici na úrovni školy (např Manager Assistant Manager) a / nebo ministerstvo školství a kultury (např Inspektor). 9.2 Chcete-li pracovat jako trenéři na pedagogickém institutu. 9.3 Pochopit akademické pozici na vysoké škole. Přístup k dalšímu studiu: Absolventi programu mohou sledovat doktorské studium. [-]

Magistr V Vědách Výchova - Speciální Pedagogika

University of Nicosia Distance Learning
Online forma Denní studium Kombinované 3 semestry September 2016 Kypr Nicosia + 1 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. [+]

Trvání (let): 3 semestry Kvalifikace: Vzdělávací vědy: Speciální pedagogika (MEd, 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (magisterské studium) Jazyk výuky: Řecký Forma studia: Full a na částečný úvazek Minimální Kredity: 30 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: 7.1 Účel Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec. 7.2 Cíle Abyste se stali více vědomi a citlivější na základní pojmy, principy a modely Speciální pedagogika a (budoucí) energetických učitelů v otázkách vzdělávací praxe v této oblasti. Prohloubit obsah a logiku moderních trendů, teorií a výzkumů týkajících se speciální pedagogiky. Buďte informováni komplexně o rozsahu a obsahu forem speciálních vzdělávacích potřeb dítěte jsou předmětem speciální pedagogiky, stejně jako interdisciplinární charakter v rámci diagnostiky, tlumočení a řešení v moderní škole. Abychom pochopili filozofii, nutnost a implementační strategie inkluzívního vzdělávání v běžné škole a analyzovat možné obtíže s prováděním aktuálních dat. Získat potřebné vědecké zázemí a dovednosti nezbytné pro plánování a provádění mikroměřítko v oblasti speciální pedagogiky. Pro splnění a seznámit se s řadou psychotechnikon nástrojů používaných především multidisciplinárního týmu každého okresu k identifikaci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, a pochopit nutnost platit kolektivní úsilí ze strany odborníků v tomto směru. Pro provoz v moderní škole jako učitelé zpravodajské důstojníky ve školním zařízení bude sloužit tím, že aktivní roli v jejich pedagogické praxe a poradce kolegy rádce roli při řešení podobných problémů (Will) face děti se speciálními vzdělávacími potřebami v každodenní kultuře školy. Kariérní vyhlídky: Absolventi programu mají tyto možnosti: 9.1 Chcete-li hledat vedoucí pozici na úrovni školy (např Manager Assistant Manager) a / nebo ministerstvo školství a kultury (např Inspektor). 9.2 Chcete-li pracovat jako trenéři na pedagogickém institutu. 9.3 Pochopit akademické pozici na vysoké škole. Přístup k dalšímu studiu: Absolventi programu mohou sledovat doktorské studium. [-]

Magistr V Vědách Vzdělávání - Hudební Výchova

University of Nicosia Distance Learning
Online forma Denní studium Kombinované 3 semestry September 2016 Kypr Nicosia + 1 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. [+]

Online magisterske studium Pedagogika v Asie . Trvání (let): 3 semestry Kvalifikace: Vzdělání: Věda Hudební výchova (MEd, 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (magisterské studium) Jazyk výuky: Řecký Forma studia: Full a na částečný úvazek Minimální Kredity: 30 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: 7.1 Účel Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec. 7.2 Cíle Příprava manažery vzdělávací systém s hlubší znalosti v hudbě a hudební pedagogiky a didaktiky. K analýze filozofické, sociologické a psychologické rozměrů vzdělávání a pochopit jejich význam pro efektivní výuku a učení v Music. Chcete-li získat odborné znalosti, metody a přístupy, které jim pomohou inovovat v oblasti hudby a jejich výuky. Získat schopnosti řídit praktické aspekty výuky hudby a design vzdělávací intervence pro efektivní řešení problémů v různých kontextech. Vyberte a vytvářet výukové materiály založené na současné trendy ve výuce hudby, posílení a rozvoj hudební kreativitu studentů. Chcete-li sledovat průběh moderního výzkumu v výuce hudby a seznámit se s nezbytným výzkumem a metodických nástrojů. Kariérní vyhlídky: Absolventi programu mají tyto možnosti: 9.1 Chcete-li hledat vedoucí pozici na úrovni školy (např Manager Assistant Manager) a / nebo ministerstvo školství a kultury (např Inspektor). 9.2 Chcete-li pracovat jako trenéři na pedagogickém institutu. 9.3 Pochopit akademické pozici na vysoké škole. Přístup k dalšímu studiu: Absolventi programu mohou sledovat doktorské studium. [-]

Magistr V Vědách Vzdělávání - Vzdělávací Technologie

University of Nicosia Distance Learning
Online forma Denní studium Kombinované 3 semestry September 2016 Kypr Nicosia + 1 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. [+]

Trvání (let): 3 semestry Kvalifikace: Vzdělání vědy: Vzdělávací technologie (MEd, 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (magisterské studium) Jazyk výuky: Řecký Forma studia: Full a na částečný úvazek Minimální Kredity: 30 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: 7.1 Účel Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec. 7.2 Cíle Chcete-li připravit učitele, kteří budou schopni aplikovat moderní designové přístupy k výuce přes použití vzdělávací technologie. Použít v praxi výsledky výzkumu a inovací v souvislosti s použitím technologie v výukového programu. Podporovat a / nebo určit výukové prostředky pro navrhování výuky a informovat ostatní učitele. Monitor výsledky výzkumu a vývoje v oblasti vzdělávací technologie. Předpokládejme, že stejný akční výzkum a sdělí výsledky svých výzkumných prací při vzdělávací komunity. Chcete-li působit jako agenti změny v jejich profesionálním prostředí. Kariérní vyhlídky: Absolventi programu mají tyto možnosti: 9.1 Chcete-li hledat vedoucí pozici na úrovni školy (např Manager Assistant Manager) a / nebo ministerstvo školství a kultury (např Inspektor). 9.2 Chcete-li pracovat jako trenéři na pedagogickém institutu. 9.3 Pochopit akademické pozici na vysoké škole. Přístup k dalšímu studiu: Absolventi programu mohou sledovat doktorské studium. [-]

Magistr V Vědách Vzdělávání - Vzdělávací Vedení A Správa

University of Nicosia Distance Learning
Online forma Denní studium Kombinované 3 semestry September 2016 Kypr Nicosia + 1 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. [+]

Online magisterske studium Pedagogika v Asie . Trvání (let): 3 semestry Kvalifikace: Vzdělání vědy: Vzdělávací Vedení a správa (MEd, 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (magisterské studium) Jazyk výuky: Řecký Forma studia: Full a na částečný úvazek Minimální Kredity: 30 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: 7.1 Účel Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec. 7.2 Cíle Abychom pochopili základní pojmy, principy a modely vzdělávací vedení a správy. Vnímat školní jednotku jako otevřený systém, který na jedné straně, je v dialektickém vztahu s širším prostředí, ve kterém působí, a na oplátku, reguluje racionalizovat svou činnost k využití vstupu obdrží, na ujednání o Postupy a maximalizovat jeho účinnost. Chcete-li pochopit dynamiku týmu a využití lidských zdrojů v organizaci školy pro konverzi ke společenství žáků. Cvičení v organizační schopnosti, vedení a vedení, jako jsou: komunikace, rozhodování, plánování, organizaci a předsedal zasedání, rozvoj zaměstnanců, hodnocení programů a školní práce. Prohloubení teorie a metodika zavádění inovací ve vzdělávání, monitorování a hodnocení výuky, zaměstnanců posuzování a hodnocení programů a vzdělávací práce. Ke studiu do hloubky teoretickými aspekty vzdělávání, jak bylo zjištěno prostřednictvím filozofické, sociologické a psychologické analýzy z nich. Exploit výsledků výzkumu, který se týká výkonu rolí ve vzdělávání a efektivitu vzdělávacího procesu. Ve stejné době, mohly plánovat a dokončit akční výzkum na účely self-zlepšení. Kariérní vyhlídky: Absolventi programu mají tyto možnosti: 9.1 Chcete-li hledat vedoucí pozici na úrovni školy (např Manager Assistant Manager) a / nebo ministerstvo školství a kultury (např Inspektor). 9.2 Chcete-li pracovat jako trenéři na pedagogickém institutu. 9.3 Pochopit akademické pozici na vysoké škole. Přístup k dalšímu studiu: Absolventi programu mohou sledovat doktorské studium. [-]

Mezinárodní Magistr V Raném Jazykového Vzdělávání Pro Mezikulturní Komunikaci

University of Eastern Finland Philosophical Faculty
Online & Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Rusko St Petersburg Finsko Joensuu + 2 více

Dvouletý studijní program Mezinárodní magisterský jazyků v raném vzdělávání pro interkulturní komunikace (120 ECTS) je nabízen společně na univerzitě ... [+]

Mezinárodní Mistr jazyků v raném vzdělávání pro mezikulturní komunikaci

 

Dvouletý studijní program Mezinárodní magisterský jazyků v raném vzdělávání pro interkulturní komunikace (120 ECTS) je nabízena společně University of Eastern Finland (Joensuu kampus, Finsko) a Herzen Státní Pedagogické univerzity v Rusku (Petrohrad, Rusko). Program připravuje studenty pro výuku cizích jazyků pro děti. Zvláštní důraz je kladen na včasné věku mezikulturní komunikační kompetence. Celkový maximální počet dostupných studijních míst je 20 (10 na každé univerzitě).

 

Obecně síla programu je generován jeho didaktiky a metodologie spoléhajícího na vyváženou kombinací teorie a praxe, které mají být použity v budoucí práci jako učitele nebo vychovatele. Program usnadňuje získání multikulturní pohled na otázky vzdělávání a sdílení osobních / kolektivní zkušenosti v interkulturních nastavení. Program připravuje své studenty, aby účinně řešit výzvy a možnosti vyplývající z globalizace, jakož i kulturní a jazykovou rozmanitost. Kurikulum se skládá z následujících tří studijních modulů: Orientační STUDIE (5 ECTS) Tato sekce obsahuje úvodní kurzy, které poskytují studentům dovednosti potřebné pro zahájení jeho / její studium na University of Eastern Finland a tohoto konkrétního programu. Velké studie (95 ECTS) Hlavní studie zahrnují metodologické studie, jakož i plánování výzkumu semináře. Tento modul obsahuje i kurzy zaměřené na mezinárodní odborné komunikace. Studie obsahu jsou zaměřeny na teorii a praxi výuky cizích jazyků pro mladé studenty, současných pedagogických a vzdělávacích otázkách, inovativních pedagogických řešení, stejně jako učení a odborné praxe. Další studie (20 ECTS) Obsah ostatních studií patří povinný kurz "Interkulturní komunikační kompetence" (5 ECTS) a nejméně 15 ECTS volitelných studií. Volitelné Studie se liší a mohou zahrnovat všechny kurzy univerzitní úrovni, které slouží k prohloubení znalostí studentů v oblasti vzdělávání a interkulturní kompetence. ... [-]

Magistr Ve Vzdělávání (med)

Asia e University
Online & Campus forma Kombinované 2 let January 2017 Malajsie Kuala Lumpur

AEU MED program je zaměřen na pedagogy ze všech odvětví vášnivých při zvyšování osobní a profesní růst ve specializovaných oblastech vzdělávání.Je to 2 roky program, který nabízí [+]

Mistr ve vzdělávání (MED) AEU MED program je zaměřen na pedagogy ze všech odvětví vášnivých při zvyšování osobní a profesní růst ve specializovaných oblastech vzdělávání. Je to 2 roky program, který nabízí populární specializace oblasti, jako je TESL a vzdělávání v raném dětství, instruktážní technologie, ošetřovatelství vzdělávání a další. Brožura ke stažení [2].

Plně akreditovaný program [3] o malajské kvalifikací agentury (MQA) [4], Ministerstvo vysokého školství.

UDÁLOSTI

• Jeden z mála plně akreditovaných MED programu v Malajsii

• Přidejte skupinu studentů z nejrůznějších vzdělávacích prostředí ... [-]