Magisterské studium Pedagogika v Asie - Magisterské studium Pedagogika v Asie hledejte zde!

Magisterské studium Pedagogika v Asie - Zde naleznete magisterské studium Pedagogika v Asie

Pedagogika

Mistři se uděluje studentům, kteří dokončili studium postgraduální úrovně v určitém oboru nebo oblasti odborné praxe a zároveň demonstruje vysokou úroveň mistrovství během procesu.

V nejširším slova smyslu, vzdělání může být definován jako formativní zkušenost, která má nějaký vliv na jedince. To následně může ovlivnit způsob jednotlivce, nebo student, myslí, cítí, nebo jedná. Pedagogika je důležitým pojmem v oblasti vzdělávání, které se vztahuje k metodice výuky.

 

Jako největší a nejlidnatější kontinent na světě, Asie se skládá z nejrůznějších etnik, kultur, prostředí, ekonomie, historické vazby a vládních systémů.

Magisterské studium Pedagogika v Asie - Veškeré informace o magisterském studiu Pedagogika v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

Čtěte více

Magistr V Vědách Vzdělávání - Hudební Výchova

University of Nicosia
Campus forma Denní studium 3 semestry September 2016 Kypr Nicosia Řecko Athény + 2 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Splatnost (roky): 1,5 let Kvalifikace: Vzdělání: Věda Hudební výchova (MEd, 1,5 let nebo 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (magisterské studium) Jazyk výuky: Řecký Forma studia: Full a na částečný úvazek Minimální Kredity: 30 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: 7.1 Účel Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec. 7.2 Cíle 1. Příprava manažery vzdělávací systém s hlubší znalosti v hudbě a hudební pedagogiky a didaktiky. 2. K analýze filozofické, sociologické a psychologické rozměrů vzdělávání a pochopit jejich význam pro efektivní výuku a učení v Music. 3. Chcete-li získat odborné znalosti, metody a přístupy, které jim pomohou inovovat v oblasti hudby a jejich výuky. 4. Získat schopnosti řídit praktické aspekty výuky hudby a design vzdělávací intervence pro efektivní řešení problémů v různých kontextech. 5. Vyberte a vytvářet výukové materiály založené na současné trendy ve výuce hudby, posílení a rozvoj hudební kreativitu studentů. 6. Chcete-li sledovat průběh moderního výzkumu v výuce hudby a seznámit se s nezbytným výzkumem a metodických nástrojů. Kariérní vyhlídky: Absolventi programu mají následující možnosti: 9.1 Chcete-li usilovat o vedoucí pozici na úrovni školy (např Manager Assistant Manager) a / nebo ministerstvo školství a kultury (např Inspektor). 9.2 Chcete-li pracovat jako trenéři na pedagogickém institutu. 9.3 Pochopit akademické pozici na vysoké škole. Přístup k dalšímu studiu: Absolventi programu mohou sledovat doktorské studium. [-]

Magistr V Oblasti Vzdělávání - Technologie Vzdělávání

Holy Spirit University of Kaslik - USEK
Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Libanon Jounieh

Technologie vzdělávání [+]

Ústav pedagogických věd Vzdělávání svět je v současné době čelí stále složitější situace a hlavní výzvy. Je důležité, aby dotčené subjekty mají odkaz na posouzení těchto výzev, podporovat nové modely analýzy a akční, aktualizovat své postupy a rozvíjet nové projekty. Vzhledem k významu vzdělávání, které je poklad společnostech založených na znalostech, ministerstvo školství cvičí několik typů vzdělávacích odborníků na různých úrovních univerzita: správcům vzdělávání, učitele v cyklech I a II a základní úrovně vzdělání, vzdělávací technologů, a výzkumné pracovníky v oblasti vzdělávání. Odbor zakládá svůj vzdělávání nejen v součtu nahromaděných znalostí, ale také na schopnosti myslet a kritizovat s cílem vytvořit lepší svět. A to je odpovědností vychovatele dnes za vzniku muže a ženy zítřka. Cíle školení Získat vzdělávacích teorií přístupy, vyučovací metody, který se používá v závislosti na kurzu učí a dozvědět se o charakteristikách studujících, kromě manažerských technik třídě; Zvýšit jazykové vyučovací metody a různé disciplíny programu; Určete a rozvíjet didaktické situace související s základního vzdělání a základního vzdělávání, a to prostřednictvím svých různých parametrech, a poměrně k učebních oborů; Analýza didaktické situace s odkazem na metodickými možnostmi a obsahu navrhované libanonskou osnov; Vypořádat se s teoretickými a praktickými otázkami týkajících se specializovanými didaktiky francouzského jazyka, matematiky, život a vědy o zemi, arabštině, historie a geografie; Určete úrovně analýzy francouzského jazyka a specifikace výuky jazyků polí nebo disciplínu od základního vzdělávání a základního vzdělávání; Identifikovat specifikace francouzského jazyka, učil jako druhý jazyk, v libanonské vzdělávacího rámce. Technologie vzdělávání Konkrétní cíle této možnosti jsou: Školení v hodnocení, výrobu a distribuci různých vzdělávacích nástrojů a materiálů; Školení pro zdrojů osob, které iniciují profesionály vzdělávání do užívání pedagogických materiálů v jejich práci. Vysokoškolské tituly Bakalář umění ve vzdělávání (96 kreditů - 3 roky) Možnosti: Základní vzdělání (bakalářské a magisterské studium) Specializace: francouzština Francouzština a Math Francouzština a vědy Arabština rabic, Historie / zeměpis a Civism Dětství školství (Probíhá) Výuka diplom v oboru vzdělávání (24 kreditů + stáž - 2 semestry po bakalářské) Master of Arts ve vzdělávání (36 kreditů - 2 roky po bakalář) Možnosti: Základní vzdělání Správa školství Technologie vzdělávání Pomoc lidí se speciálními potřebami (Probíhá) Ph.D. ve vzdělávání (60 kreditů) Pracovní příležitosti Pedagogický koordinace na úrovni základního vzdělání Základní vzdělávání na úrovni základního vzdělání Vyhodnocení, výroba a distribuce pedagogických materiálů Správa a řízení školy Práce ve firmách, které vyrábějí vzdělávací software Výzkum v oblasti vzdělávání [-]

Μεταπτυχιακό στην Ειδική Εκπαίδευση

Frederick University
Online & Campus forma Denní studium Kombinované 18 - 36 měsíců September 2016 Kypr Kypr Online + 1 více

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Ειδική Εκπαίδευση στοχεύει στην παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, οι οποίες είναι απαραίτητες για την εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά και τα ειδικά σχολεία. Στοχεύει στην παροχή γνώσεων, στην ευαισθητοποίηση, και στην εκπαίδευση πτυχιούχων Παιδαγωγικών και άλλων Πανεπιστημιακών Τμημάτων σε θέματα Ειδικής Ενταξιακής Εκπαίδευσης. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Βασικοί Σκοποί Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Ειδική Εκπαίδευση στοχεύει στην παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, οι οποίες είναι απαραίτητες για την εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά και τα ειδικά σχολεία. Στοχεύει στην παροχή γνώσεων, στην ευαισθητοποίηση, και στην εκπαίδευση πτυχιούχων Παιδαγωγικών και άλλων Πανεπιστημιακών Τμημάτων σε θέματα Ειδικής Ενταξιακής Εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα αυτό θα παρέχει επιστημονική ενημέρωση όσον αφορά τον εντοπισμό, την αξιολόγηση αλλά και την αντιμετώπιση παιδιών με ειδικές ανάγκες μέσα στο γενικό σχολείο (γενική τάξη, ειδική μονάδα, ή εξατομικευμένη ειδική εκπαίδευση) αλλά και σε άλλους χώρους παροχής ειδικής εκπαίδευσης. Το παρόν Πρόγραμμα θα δώσει επίσης την ευκαιρία για την διεξαγωγή ερευνητικών έργων σε ένα τομέα στον οποίο δεν έχουν διεξαχθεί πολλές έρευνες μέχρι σήμερα, τουλάχιστον στον Κυπριακό χώρο. Κάθε μαθητής έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με την ψυχοσωματική του ανάπτυξη, την γνωστική και γλωσσική του ικανότητα, την κοινωνικοποίηση και τη συναισθηματική του ανάπτυξη, στις περισσότερες περιπτώσεις οι διαφορές μεταξύ των παιδιών δεν είναι τόσο μεγάλες που θα χρειαζόταν διαφορετική προσέγγιση, σε άλλες όμως περιπτώσεις παιδιά παρουσιάζουν τέτοιες διαφορές με τα υπόλοιπα παιδιά της ίδια χρονολογικής ηλικίας που χρειάζεται ειδική εκπαιδευτική βοήθεια για να μπορέσει το παιδί να πάρει τα μέγιστα από την εκπαίδευση. Το πρόγραμμα στοχεύει στο να προετοιμάσει τον εκπαιδευτικό να εκπαιδεύσει, παιδαγωγήσει, στηρίξει, και γενικά να ενσωματώσει το παιδί στο σχολείο με συνέπεια και την καλύτερη ενσωμάτωση του στην κοινωνία. Τα μαθήματα του προγράμματος συμπεριλαμβάνουν θεωρητικά μαθήματα που ασχολούνται με γενικά, ειδικά και σύγχρονα θέματα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης αλλά και πιο πρακτικά μαθήματα που αφορούν στην διδακτική μεθοδολογία και στις στρατηγικές που χρησιμοποιούνται στην ειδική εκπαίδευση και την αντιρατσιστική αγωγή. Επίσης, μεταξύ άλλων, παρουσιάζεται η αναπτυξιακή πορεία σε όλους τους τομείς ανάπτυξης και οι πιθανές αποκλίσεις που μπορεί να υπάρξουν, αλλά και η συμπτωματολογία ποικίλων ειδικών αναγκών και ο τρόπος αξιολόγησης στην ειδική εκπαίδευση. Ο στόχος συνολικά είναι οι φοιτητές να αποκτήσουν ένα ευρύ και σταθερό επιστημονικό και παιδαγωγικό υπόβαθρο σε σχέση με την ενσωμάτωση συγκεκριμένων ομάδων μαθητών στις εκπαιδευτικές διαδικασίες αλλά και στην προαγωγή της ψυχοκοινωνικής του εξέλιξης. Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα ή Στόχοι του Προγράμματος Με την επιτυχή συμπλήρωση του προγράμματος οι φοιτητές / - τριες αναμένεται να γνωρίζουν και να βλέπουν με κριτικό πνεύμα το σύνολο των θεμάτων που αφορούν την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα αναμένεται: να γνωρίζουν θέματα που αφορούν: τον εννοιολογικό προσδιορισμό της ενιαίας και ενταξιακής εκπαίδευσης, διαφορετικά μοντέλα προσέγγισης της αναπηρίας, την ιστορική και θεσμική εξέλιξη της ειδικής αγωγής και του αιτήματος για ενταξιακή εκπαίδευση, καθώς και ζητήματα που αφορούν την εκπαιδευτική πράξη, όπως οι δομές και λειτουργίες του ειδικού και ενταξιακού σχολείου και η διαφοροποιημένη προσέγγιση στη διδασκαλία. να κατανοούν και να ενσωματώνουν βασικές έννοιες της ΠΕ και εναλλακτικά μοντέλα στη διαχείριση δύσκολων περιπτώσεων/μαθητών με Ειδικές εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ). να κατανοούν θεωρητικά τα μοντέλα αλλά και να κάνουν κριτική ανάλυση των διαφόρων μεθόδων και ψυχοπαιδαγωγικών τεχνικών που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο της τάξης για την προαγωγή της ένταξης των μαθητών με ιδιαίτερες δυσκολίες. να έχουν μία διαφορετική αντίληψη για το σχολικό πλαίσιο, και να μπορούν να συνεργάζονται με άλλους ειδικούς και γονείς σε μία πάντοτε ενταξιακή υποστηρικτική προοπτική των μαθητών με ΕΕΑ. να κατανοούν τις βασικές αρχές οι οποίες διέπουν την ανάπτυξη του ατόμου στους βασικούς τομείς κατά τη διάρκεια της βρεφικής, νηπιακής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας και να γνωρίσουν την τυπική πορεία της ανάπτυξης σε αυτούς τους τομείς. Επίσης, να κατανοούν την αλληλεπίδραση μεταξύ γενετικών και περιβαλλοντικών παραγόντων κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης. να γνωρίζουν τις πιθανές αποκλίσεις από την τυπική πορεία της ανάπτυξης, με ειδικότερους στόχους την εξοικείωσή τους με βασικά θέματα της ψυχοπαθολογίας του παιδιού και του εφήβου, την ευαισθητοποίησή τους ως προς τους ειδικούς τρόπους προσέγγισης που απαιτούνται στις περιπτώσεις των παιδιών και των εφήβων με αναπτυξιακά προβλήματα και την επαφή τους με τις βασικές θεραπευτικές μεθόδους για την αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών. να κατανοούν και να διενεργούν με ευαισθησία και επιτυχία μεθόδους αξιολόγησης, με σκοπό την αναγνώριση των ειδικών αναγκών και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών, μέσα σε ένα περιβάλλον ένταξης όλων των παιδιών. να γνωρίζουν ποικίλες μορφές ειδικών αναγκών, τους αιτιολογικούς παράγοντες, τα διαγνωστικά κριτήρια και τα χαρακτηριστικά των πιο συχνών διαταραχών/δυσκολιών/αναπηριών. να κατανοούν βασικές μεθόδους σχεδιασμού, διεξαγωγής και κριτικής ανάλυσης της έρευνας και ειδικότερα της εκπαιδευτικής έρευνας σε θέματα Ειδικής και Ενιαίας Εκπαίδευσης. να είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν είτε ποιοτική είτε ποσοτική έρευνα Διάρκεια Σπουδών Η διάρκεια του προγράμματος, τόσο για τα συμβατικά και εξ αποστάσεως προγράμματα σπουδών είναι η ίδια, ως εξής: Πλήρης φοίτηση: τρία ακαδημαϊκά εξάμηνα (18 μήνες) Μερική φοίτηση: έξι ακαδημαϊκά εξάμηνα (36 μήνες) Σε περίπτωση που οι φοιτητές αποτύχουν σε ένα μάθημα ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο, δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους στον αναμενόμενο χρόνο, η διάρκεια των σπουδών μπορεί να παραταθεί. Ο χρόνος επέκτασης θα διαμορφωθεί σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό του Πανεπιστημίου Frederick, σχετικά με την αποφοίτηση των φοιτητών , ο οποίος ορίζει ότι η μέγιστη διάρκεια σπουδών 6 εξάμηνα και για μερική φοίτηση 12 εξάμηνα. ... [-]

Velitel Vzdělávání

National Institute of Education, Nanyang Technological University
Campus forma Kombinované 24 měsíců August 2017 Singapur

Mistr školství je určen především pro učitele a kolegy pracující s Ministerstvem školství, mládeže a Singapuru. Poskytuje účastníkům příležitost poznat nejnovější problémy v oblasti vzdělávání. [+]

Master of programu Vzdělání je primárně určen pro pedagogy pracující ve školách Singapuru a ministerstvo školství. Absolventy vysokých škol se zkušenostmi v oblasti vzdělávání a přející si své znalosti a dovednosti v oblasti vzdělávání jsou také vítány platit.

Program nabízí titul v následujících 18 oblastech specializace:

Umění Čínský jazyk Učební osnovy a učební Vývojová psychologie Drama Rané dětství Vzdělávací a psychologické měření a hodnocení Anglický jazyk Anglická literatura Vzdělávání nadaných Učení vědy a technologie Malajský jazyka Matematika Hudba Primární Věda Speciální pedagogika Tamil jazyk ... [-]

Magistr Ve Vzdělávání

University of Saint Joseph
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Macao Čína

Tohoto magisterského programu ve vzdělávání je určen pro učitele, správce a osoby podílející se a / nebo se zajímají o vzdělávacích procesů. Hlavním cílem je identifikace budoucích trendů a dopadů ... [+]

Tento vzdělávací program Master in je vyučován v angličtině a magisterské studium uděluje USJ a na Katolické univerzitě v Portugalsku.

Mistr ve vzdělávání

Tento program je určen pro učitele, správce a osoby podílející se a / nebo se zajímají o vzdělávacích procesů. Hlavním cílem je identifikace budoucích trendů a dopadů globalizace na způsoby, vzdělávací procesy jsou koncipovány a školy jsou organizovány pro změnu. Studenti budou také diskutovat o stěžejní výslechu v procesu učení, role mozku, napětí mezi školství a vzdělávání, budování udržitelných škol, a vliv společenského a politického vývoje a očekávání v oblasti vzdělávání. ... [-]


Magistr Výuky

Universiti Brunei Darussalam, Sultan Hassanal Bolkiah Institute of Education
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Brunej Bandar Seri Begawan

Tento přední hrana Master of Teaching (MTeach) stupně je vysoký stav odbornou kvalifikaci pro vstup do učitelské profese. V návaznosti na disciplinárním znalostí a kritické analytické dovednosti vstupních absolvent studentů, MTeach je navržen tak, aby [+]

Velitel Výuky

 

Tento přední hrana Master of Teaching (MTeach) stupně je vysoký stav odbornou kvalifikaci pro vstup do učitelské profese. V návaznosti na disciplinárním znalostí a kritické analytické dovednosti vstupních absolvent studentů, MTeach je navržen tak, aby hlubokou znalost výuky a učení a vývoj účinných odborné znalosti. Připravuje učitele, aby učinit první krok na placenou kariéru cestě na vrchol této profese.

 

Klíčové vlastnosti

Integrace disciplinární znalostí absolventů vstupních kandidátů s magisterského studia na úrovni, jak se učit. Case-výuka, lekce studie, problém-based a poptávka učení, akční učení a výzkum. Důraz na reflektivní praxe. Praktické zkušenosti ve školách v celém programu - 2 dny v týdnu ve školách plus série odborné praxe bloků. Instruktáž o zkušené odborníky v partnerských školách. Výzkum Cvičení se skládá z řady opatření výzkumných cyklů určených ke zlepšení výuky a učení v hlavních učení oblasti kandidáta. ... [-]

MA: Vzdělávání Učitelů

Irkutsk State Linguistic University
Campus forma Denní studium September 2016 Rusko Irkutsk

IGLOO nabízí následující oblasti: teorie a praxe vyučování Interkulturní komunikace v multietnické a multikulturní prostředí, literární výchovy [+]

MA: Vzdělávání učitelů

IGLOO nabízí následující oblasti: teorie a praxe vyučování Interkulturní komunikace v multietnické a multikulturní prostředí,literární vzdělání, informatsialnye technologie ve vzdělávání učitelů.

Titul: Master of vzdělávání učitelů PROFIL FOCUS teorie a praxe výuky mezikulturní komunikaci mnohonárodnostní a multikulturní prostředí Vysokoškoláci, kteří studují teorii komunikace, národní a kulturní rozdíly v konfliktu bez výstavby komunikační základě diskursivní linguodidactic výuky ruštiny jako cizího jazyka proti polylogue kultur, technik a metod tolerantní společnostiOznámení na poly-etnické prostředí, kulturní rozmanitost národů na světě v oblasti řeči a obchodní etiketa, komunikativní angličtina samozřejmě, kognitivní lingvistiky.... [-]


Magistr Ve Vzdělávání (med)

Asia e University
Online & Campus forma Kombinované 2 let January 2017 Malajsie Kuala Lumpur

AEU MED program je zaměřen na pedagogy ze všech odvětví vášnivých při zvyšování osobní a profesní růst ve specializovaných oblastech vzdělávání.Je to 2 roky program, který nabízí [+]

Mistr ve vzdělávání (MED) AEU MED program je zaměřen na pedagogy ze všech odvětví vášnivých při zvyšování osobní a profesní růst ve specializovaných oblastech vzdělávání. Je to 2 roky program, který nabízí populární specializace oblasti, jako je TESL a vzdělávání v raném dětství, instruktážní technologie, ošetřovatelství vzdělávání a další. Brožura ke stažení [2].

Plně akreditovaný program [3] o malajské kvalifikací agentury (MQA) [4], Ministerstvo vysokého školství.

UDÁLOSTI

• Jeden z mála plně akreditovaných MED programu v Malajsii

• Přidejte skupinu studentů z nejrůznějších vzdělávacích prostředí ... [-]


Magistr Vzdělávání V Učebních Osnov A Výuky

Asian University Thailand
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 8 let June 2017 Thajsko Chonburi + 1 více

Program bude posilovat porozumění souvisejících s jazyky potřeby žáků z neanglicky mluvících pozadí a prozkoumat způsoby naplňování těchto potřeb. [+]

Mistr vzdělávání v kurikula a pokyny

Magisterský stupeň je určen na podporu thajské ministerstvo současné politiky vzdělávání je, původně zahájené v thajském školského zákona BE 2542/1999 a změna (druhý Národní školský zákon BE 2545/2002), na modernizaci vzdělávání v Thajsku a dělat to více studentů soustředil . Konkrétně se zaměřuje na potřeby stále rostoucí počet dvojjazyčné, anglickém programu (EP) a anglicky střední školy, které hrají důležitou roli ve ministerstva o probíhajících plány pro vzdělávací reformy. Za tímto účelem bude na magisterské zaměřit se na praktické dovednosti potřebné pro učitele dodat čtyři klíčové předměty, anglický jazyk, matematika, společenské vědy a přírodních věd, a to prostřednictvím média angličtiny.... [-]


Masters Ve Vzdělávacích Vedení A Správa

Cyprus International Institute of Management (CIIM)
Campus forma Denní studium Kombinované 18 - 24 měsíců Kypr

Na Kypru a obecně po celém světě, je rostoucí důraz na vzdělávání a zlepšení učení úroveň vzdělání to vede k nárůstu poptávky pro jednotlivce schopných vést a spravovat vzdělávací instituce.Uznávajíce tuto potřebu, CIIM nabízí postgraduální (magisterské studium) ve vzdělávacích vedení a management, který je vyučován v řečtině.Její absolventi jsou specializované a vyškoleni v modulech vedení a řízení školení, vzdělávacích organizací a společností v obou veřejném i soukromém sektoru.Orientované na potřeby současného reality, program poskytuje potřebné dovednosti, aby někdo, jehož cílem je vedoucí pozice v oblasti vzdělávání, a ti, kteří si chtějí rozšířit své obzory a stát se aktivnímin podnikání na akademické půdě. [+]

Důvody Chcete-li zvolit CIIM pro můj pán je v pedagogických vedení a správa

výuky řeckého jazyka Pohodlné hodin pro pracovníky (večery a / nebo víkendy a iota, SSN) Full (rok), nebo na částečný úvazek (dva roky) Kombinace teorie - Akce -. Výzkumu Praktická forma seminářů s hostujícím CEO Kypru vzdělávání Vážení profesoři z Kypru a zahraničí Uznána SEKAP, se KYSATS a vzdělávací služba Komise

Kdo je Master ofVzdělávací Vedení a správa

Tento program je určen pro lidi, kteří:

Pokud chcete, aby &lfa, vývoj a rozšířit své znalosti a dovednosti v oblasti pedagogických vedení & alpha, g a správa nedávno dokončil svá studia a přejete si pokračovat s pořízením postgrad & upsilon; Chian titul drží vedoucí pozici nebo jeho cílem je zachytit vedoucí pozice na veřejnosti a jáota a soukromé školství chtějí rozšířit své obzory a působí & omicron, iithoun podnikání v oblasti vzdělávání ... [-]

Magisterský Výuka Cizích Jazyků A Mezikulturní Komunikaci

Northern (Arctic) Federal University
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Rusko Arkhangelsk

Cílem magisterského programu: přípravu vysoce kvalifikovaných odborníků z oblasti lingvistiky a mezikulturní komunikaci (se zaměřením na Barentsově [+]

Magisterský studijní program - teorie výuky cizích jazyků a mezikulturní komunikaci v BEAR Místo studie: Ústav filologie a interkulturní komunikace (IFiMK), severní (Arctic) Federální univerzita pojmenována po MV Lomonosov, Arkhangelsk, Russia Vzdělání: Vysokoškolské Cílem magisterského programu: přípravu vysoce kvalifikovaných odborníků z oblasti lingvistiky a mezikulturní komunikaci (se zaměřením na země evropsko-arktické rady Barentsova moře), kteří jsou schopni praktikovat systém vědeckých poznatků v lingvistice, metodiky výuky cizích jazyků a mezikulturní komunikaci s dovednosti pro výzkum vyhledávání připraveni na výzkum a výuku na všech úrovních vzdělávacího systému, včetně vyššího vzdělávání, post-absolvent a dalšího profesního vzdělávání. Funkce:... [-]


Masters - Národní Etnické Vzdělávání

Far Eastern Federal University
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Rusko Vladivostok

Práce "národní-etnická vzdělávání", jehož cílem je identifikace, školení a umístění v prostředí tvorby vysoce kvalifikovaných učitelů [+]

Masters - Národní Etnické Vzdělávání

Práce "národní-etnická vzdělávání", jehož cílem je identifikace, školení a umístění v prostředí tvorby vysoce kvalifikovaných učitelů. Program je určen pro vysokoškoláka zapsal v posledním ročníku speciálních "pedagogika" a dalších profesí, lidí, práce jako učitelů, akademických pracovníků, ředitelů a ředitelů, kteří řídí a učí zároveň v uniformě z kulturního hlediska. A různorodé prostředí, ať už školní třídy, skupiny, týmu nebo společenství. Tento program se zaměřil na multikulturní, sociální, politické, filozofické a náboženské otázky v mezinárodních skupin lidí. Je ideální volbou pro ty, kteří chtějí být připraveni na neobvyklé výzvy a příležitosti v oblasti výuky při práci s multikulturní tříd. Tento program je založen na inovativní a originální způsoby fakulty s rozsáhlými zkušenostmi.... [-]


řízení Programu Magisterský Mezinárodní Vzdělávání

Peoples’ Friendship University of Russia
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Rusko Moskva

Konkurenční výhody programu: Spolupráce s mezinárodními organizacemi a předními ruskými inovativních společností; Stáže na univerzitách a vysokých školách v celé Evropě; [+]

Magisterský program Řízení mezinárodního vzdělávání

 

Školíme vůdce pro mezinárodní vzdělání!

V návaznosti na výsledky 2011 Nezávislé národní rating ruských univerzit, PFUR vzal 1. místo pro internalizaci!

Lidová Přátelství University of Ruska (PFUR) vyvinula jedinečný magisterský program v International Education Management, což je jediný program mezi ostatními vysokými školami programů odborné z RF.

 

Mezi hlavní výhody studia:

Učitelé jsou vysoce kvalifikovaní odborníci v mezinárodním vzdělávání. Jedinečný zážitek v oblasti mezinárodního vzdělávání: nadnárodní pedagogických pracovníků - profesoři, postgraduálních studentů a absolventů - zástupci 450 národností z více než 170 zemích. Široké spektrum současných studijních-metodická komplexů na "vývozu vzdělávacích služeb", který byl vypracován v rámci vzdělávacího programu Inovace. Inovativní model studia: kompetence přístup, moduly, aktivních a interaktivních současné vzdělávací technologie ... [-]

Učit Francouzský Jazyk Pro Non-rodilí Mluvčí

Paris-Sorbonne University Abu Dhabi
Campus forma Denní studium 1 - 2  September 2016 Spojené arabské emiráty Abu Dhabi

Pokud si myslíte, že vaše zkušenosti ve vývoji penisu magisterského studia (MSC) a přidat je do svého životopisu a pokud [+]

Pokud si myslíte, že vaše zkušenosti ve vývoji penisu magisterského studia (MSC) a přidat je do svého životopisu, pokud jste zvládli francouzský jazyk, může Masters titul ve francouzštině určeno arabské reproduktory představuje skok ve své kariéře Vysoká úroveň vzdělávacího systému na univerzitě Paříž - Sorbonna, Abu Dhabi a slavné univerzitě Sorbonne štěstí úspěch. Nemůže zvládnout francouzského jazyka, zejména směřující k arabsky mluvícím která je k dispozici v lepším prostředí, než je tato: bude dodávat profesory Sorbonny přicházející z Paříže přednášek jste v srdci arabského světa a poskytuje přístup ke stejné míře jako ve Francii, další výhodou je arabské kultury. Vázané tradiční znaky a speciální vzdělávání v arabském světě, bude okamžitě k dispozici Neil Masters titul v této aktivní oblasti, kde prezident je ve stádiu vývoje s Francií, včetně Louvre Abu Dhabi muzea a jaderných elektráren a společných vojenských programů kromě celé řady projektů ekonomického výhledu. Podmínky jsou podobné jazyku francouzských profesorů s reálným dobré úrovni a argumentovat. Je získala certifikát magisterský během Jameitan dva roky, včetně první trénink Fterta trvá jeden měsíc během prvního roku, zatímco Applied druhá perioda prodlužuje dobu tří měsíců během druhého akademického roku. A oba termíny jsou Stakhtm zpráva. Proto Délka praxe nebude jen odborná praxe. Je čas k osobnímu výzkumu a zkušeností založený na akademických znalostí Očekává se, že dosáhne počet studentů každé oddělení pocházejí z 25 různých zemí v regionu. Škola bude poskytovat důslednou míru třídní akce a umožňuje každému studentovi možnost vytvořit trvalé vazby pracovníci odpovědní za další vzdělávání francouzského jazyka. Tím bude mít svůj pas na přísné a perspektivní kurzu. Prostřednictvím odborných stáží (který se uskuteční v řadě škol, vysokých škol, podniků a kulturních center či sdružení ..), který bude v SAE nebo některý z dalších arabských zemí, se sejdou Bmahtervan a musí být schopen identifikovat další vzdělávací systémy svolení. Batakazk zápis na univerzitě Sorbonna rozhodnutí, bude nabízen na akademické půdě v Abu Dhabi jedinečný zážitek. Bude to důkaz vaší registrace na vaší volbě excelence a globálního výhledu. Kromě naší vysoké škole a rozvíjet své znalosti, bude to zlepšit své znalosti o současném světě, jak to bude držel otěže připravuje proces, který je třeba bojovat v profesním životě.... [-]


Magistr V Pedagogické Vzdělání

North-Eastern Federal University in Yakutsk
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Rusko Jakutsk

Tento titul vám dává obecné dovednosti, které jsou atraktivní pro zaměstnavatele v soukromém, veřejném a neziskovém sektoru. [+]

Mistr v pedagogické vzdělání

Specializace

Vzdělávací podpora pro děti na severu

Pracovní příležitosti

Tento titul vám dává obecné dovednosti, které jsou atraktivní pro zaměstnavatele v soukromém, veřejném a neziskovém sektoru.

Přičlenění

Severovýchodní federální univerzita, Pedagogický institut

Jazyk výuky

Ruština

Učení, učení a hodnocení

Tento program je kombinací přednášek a seminářů Individuální práce Průběžné hodnocení prostřednictvím kurzu práce a disertační práce.

Vstupní požadavky

Bakalář v oboru pedagogika, vzdělávání a příbuzných vědách Pro mezinárodní žadatele - dobrá znalost ruského jazyka (např. TORFL test) [-]