Magisterské studium Pedagogika v Asie - Magisterské studium Pedagogika v Asie hledejte zde!

Magisterské studium Pedagogika v Asie - Zde naleznete magisterské studium Pedagogika v Asie

Pedagogika

Mistři se uděluje studentům, kteří dokončili studium postgraduální úrovně v určitém oboru nebo oblasti odborné praxe a zároveň demonstruje vysokou úroveň mistrovství během procesu.

V nejširším slova smyslu, vzdělání může být definován jako formativní zkušenost, která má nějaký vliv na jedince. To následně může ovlivnit způsob jednotlivce, nebo student, myslí, cítí, nebo jedná. Pedagogika je důležitým pojmem v oblasti vzdělávání, které se vztahuje k metodice výuky.

 

Jako největší a nejlidnatější kontinent na světě, Asie se skládá z nejrůznějších etnik, kultur, prostředí, ekonomie, historické vazby a vládních systémů.

Magisterské studium Pedagogika v Asie - Veškeré informace o magisterském studiu Pedagogika v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

Čtěte více

University Of Dundee Magistra Vzdělávání

Stafford
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2017 Katar Katar Online Sýrie Sýrie Online Omán Omán Online Libanon Libanon Online Kuvajt Kuwait Online Jordánsko Jordan Online Spojené arabské emiráty Spojené arabské emiráty Online Írán Írán Online Saúdská Arábie Saúdská Arábie Online Bahrajn Bahrain Online + 18 více

Master of programu vzdělávání je nezbytné pro všechny profesionály, kteří pracují ve vzdělávacím prostředí a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Studenti mohou přizpůsobit vzdělávací zkušenost, aby vyhovoval jejich individuální zkušenosti, potřeby a zájmy. Program je přístupný výhradně na dálku přes University virtuální vzdělávací prostředí. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Výhody The Mistr školství program je nezbytný pro všechny profesionály, kteří pracují ve vzdělávacím prostředí a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Studenti mohou přizpůsobit vzdělávací zkušenost, aby vyhovoval jejich individuální zkušenosti, potřeby a zájmy. Program je přístupný výhradně na dálku přes University virtuální vzdělávací prostředí. Program je akreditován International Baccalaureate organizace a úspěšné dokončení účastníky programu můžete zaregistrovat za IB Advanced Certificate výuky a vzdělávání pro výzkum, Certificate in Leadership praxi a Advanced Certificate in Leadership výzkum poskytující možnost honit kariéru na veřejnosti, v soukromí nebo mezinárodních škol po celém světě. Specializace Začleňování a Learner podpora Mateřské / Předčasné školství žák Péče a podpora Mezinárodní vzdělávací Rozvoj matematického myšlení Titul Mistr Vzdělávání - MEd Veřejný zadavatel University of Dundee Způsob Blended learning s workshopy DOBA 18 měsíců (zrychlený režim) Vstupní požadavky Mistr školství je sada postgraduálních modulů v profesního rozvoje pro učitele a profesionály, kteří pracují, mít zkušenosti z práce, nebo aspirují na práci ve vzdělávacím prostředí. K dispozici jsou jak na pracovišti založených a non-pracoviště založené na trasy v rámci programu. Pracoviště založené trasa: Odborníci, kteří v současné době pracují ve vzdělávacím prostředí, a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Musí mít bakalářský titul (jakémkoliv oboru). Pokud váš bakalářský titul nebyl vyučován v angličtině, anglický jazyk Požadavek je IELTS 6.5 (nebo ekvivalent). Non-pracoviště na bázi Roud: Profesionálové, kteří mají předchozí pracovní zkušenosti (ne nutně aktuální) ve vzdělávacím prostředí. Musí být absolvent (jakéhokoliv oboru). Pokud váš bakalářský titul nebyl vyučován v angličtině, anglický jazyk Požadavek je IELTS 6.5 (nebo ekvivalent). Odměna USD 13.600 Aktuální ekvivalent v: USD 13.600 AED 49956 SAR 51004 GBP 8957 Poznámka Všechny poplatky jsou splatné v USD [-]

Magistr V Vědách Vzdělávání - Umění Ve Vzdělávání

University of Nicosia
Campus forma Denní studium 3 semestry September 2017 Kypr Nicosia Řecko Athény + 2 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. [+]

Splatnost (roky): 1,5 let Kvalifikace: Vzdělání vědy: Umění a vzdělávání (MED, 1,5 let nebo 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (magisterské studium) Jazyk výuky: Řecký Forma studia: Full a na částečný úvazek Minimální Kredity: 30 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: 7.1 Účel Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec. 7.2 Cíle 1. Příprava manažery vzdělávací systém s hlubší znalosti v oblasti umění a jejich výuky. 2. Chcete-li sledovat postup moderního výzkumu do výuky umění a seznámit se s nezbytným výzkumem a metodických nástrojů. 3. Chcete-li získat odborné znalosti, metody a přístupy, které jim pomohou inovovat v oblasti umění a jejich výuky. 4. Získat schopnosti řídit praktické aspekty výuky umění. 5. Vyberte a vytvářet výukové materiály jsou založena na současných učebních trendy hudby a výtvarného umění. Kariérní vyhlídky: Absolventi programu mají tyto možnosti: 9.1 Chcete-li hledat vedoucí pozici na úrovni školy (např Manager Assistant Manager) a / nebo ministerstvo školství a kultury (např Inspektor). 9.2 Chcete-li pracovat jako trenéři na pedagogickém institutu. 9.3 Pochopit akademické pozici na vysoké škole. Přístup k dalšímu studiu: Absolventi programu mohou sledovat doktorské studium. [-]

Magistr školství

Emirates College for Advanced Education
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Spojené arabské emiráty Abu Dhabi

Master of Education Program (M.Ed) je 36 úvěr založený na dva roky studijní program v souladu s Level 9 v SAE rámce kvalifikací - QF emirátech. Program je zaměřen na vzdělávání lékařů, vedoucích, administrátory a profesionály v širokém spektru oboru a je vhodný i pro ostatní odborníky, jejichž práce má výchovnou složku nebo nějakou vzdělávací odpovědnost. Tyto tratě jsou nabízeny v rámci programu: [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Mistr vzdělávání (M.Ed) Master of Education Program (M.Ed) je 36 úvěr založený na dva roky studijní program v souladu s Level 9 v SAE rámce kvalifikací - QF emirátech. Program je zaměřen na vzdělávání lékařů, vedoucích, administrátory a profesionály v širokém spektru oboru a je vhodný i pro ostatní odborníky, jejichž práce má výchovnou složku nebo nějakou vzdělávací odpovědnost. Tyto tratě jsou nabízeny v rámci programu: speciální vzdělávání Mathematics Education Science Education společenské vědy Vzdělávací technologie Řízení vzdělávacích institucí rané dětství TESOL M.Ed je nabízen přes čtyři semestry a klauzurní zahrnuje buď Capstone projektu nebo výzkumného projektu. Tento program je akreditován Komisí pro akademické akreditaci. KRITÉRIA přijímacího řízení Aby mohla být přijat do Master of žadatelů vzdělávání musí: (a) mají uznávané bakalářského titulu z akreditované univerzity, vydělané v disciplíně vhodná pro M.Ed, přičemž minimální kumulativní stupeň průměr bodu z 3,0 na stupnici 4,0 nebo jeho ekvivalent stanovena. Tyto zájemců o matematiku či Věda musí také stopy: Maths track: absolvovali bakalářský titul v matematice, matematické vědy, techniky nebo matematiky vzdělání (nebo ekvivalent). Věda track: dokončili bakalářský titul ve vědě nebo přírodovědném vzdělávání (nebo ekvivalent). (B) vlastnit International English Language Testing System (IELTS) skóre 6,0. Žadatelé, kteří nesplňují požadavky pro M.Ed může chtít požádat o postgraduální diplom ve vzdělávání (PGDE). který poskytuje transfer příležitost k M.Ed, pokud se během prvního pololetí, mohou zvýšit jejich IELTS a / nebo GPA, jaká se vyžaduje pro vstup na M.Ed nebo pokračovat na PGDE získat pedagogickou kvalifikaci. [-]

Magistr V Oblasti Vzdělávání - Technologie Vzdělávání

Holy Spirit University of Kaslik - USEK
Campus forma Denní studium 2 let October 2017 Libanon Jounieh

Technologie vzdělávání [+]

Ústav pedagogických věd Vzdělávání svět je v současné době čelí stále složitější situace a hlavní výzvy. Je důležité, aby dotčené subjekty mají odkaz na posouzení těchto výzev, podporovat nové modely analýzy a akční, aktualizovat své postupy a rozvíjet nové projekty. Vzhledem k významu vzdělávání, které je poklad společnostech založených na znalostech, ministerstvo školství cvičí několik typů vzdělávacích odborníků na různých úrovních univerzita: správcům vzdělávání, učitele v cyklech I a II a základní úrovně vzdělání, vzdělávací technologů, a výzkumné pracovníky v oblasti vzdělávání. Odbor zakládá svůj vzdělávání nejen v součtu nahromaděných znalostí, ale také na schopnosti myslet a kritizovat s cílem vytvořit lepší svět. A to je odpovědností vychovatele dnes za vzniku muže a ženy zítřka. Cíle školení Získat vzdělávacích teorií přístupy, vyučovací metody, který se používá v závislosti na kurzu učí a dozvědět se o charakteristikách studujících, kromě manažerských technik třídě; Zvýšit jazykové vyučovací metody a různé disciplíny programu; Určete a rozvíjet didaktické situace související s základního vzdělání a základního vzdělávání, a to prostřednictvím svých různých parametrech, a poměrně k učebních oborů; Analýza didaktické situace s odkazem na metodickými možnostmi a obsahu navrhované libanonskou osnov; Vypořádat se s teoretickými a praktickými otázkami týkajících se specializovanými didaktiky francouzského jazyka, matematiky, život a vědy o zemi, arabštině, historie a geografie; Určete úrovně analýzy francouzského jazyka a specifikace výuky jazyků polí nebo disciplínu od základního vzdělávání a základního vzdělávání; Identifikovat specifikace francouzského jazyka, učil jako druhý jazyk, v libanonské vzdělávacího rámce. Technologie vzdělávání Konkrétní cíle této možnosti jsou: Školení v hodnocení, výrobu a distribuci různých vzdělávacích nástrojů a materiálů; Školení pro zdrojů osob, které iniciují profesionály vzdělávání do užívání pedagogických materiálů v jejich práci. Vysokoškolské tituly Bakalář umění ve vzdělávání (96 kreditů - 3 roky) Možnosti: Základní vzdělání (bakalářské a magisterské studium) Specializace: francouzština Francouzština a Math Francouzština a vědy Arabština rabic, Historie / zeměpis a Civism Dětství školství (Probíhá) Výuka diplom v oboru vzdělávání (24 kreditů + stáž - 2 semestry po bakalářské) Master of Arts ve vzdělávání (36 kreditů - 2 roky po bakalář) Možnosti: Základní vzdělání Správa školství Technologie vzdělávání Pomoc lidí se speciálními potřebami (Probíhá) Ph.D. ve vzdělávání (60 kreditů) Pracovní příležitosti Pedagogický koordinace na úrovni základního vzdělání Základní vzdělávání na úrovni základního vzdělání Vyhodnocení, výroba a distribuce pedagogických materiálů Správa a řízení školy Práce ve firmách, které vyrábějí vzdělávací software Výzkum v oblasti vzdělávání [-]

Master Of Vzdělání (přes Výkonné Režimu)

International Islamic University Malaysia
Campus forma Kombinované 2 - 6 let June 2017 Malajsie Kuala Lumpur

Hlavními cíli Master školství (přes výkonný režim) programu uskutečňovaném střediskem je produkovat efektivní pedagogům, učitelům a manažerům up-to-date znalosti a dovednosti, stejně jako vystavit je s novými a aktuálními problémy a trendy ve vzdělávací administrace, vedení a řízení. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Hlavními cíli Master školství (přes výkonný režim) programu uskutečňovaném střediskem je produkovat efektivní pedagogům, učitelům a manažerům up-to-date znalosti a dovednosti, stejně jako vystavit je s novými a aktuálními problémy a trendy ve vzdělávací administrace, vedení a řízení. Popis programu To má šest specializací: a) výuka islámského vzdělávání b) Vzdělávací Vedení c) školské správy d) Curriculum a instrukce e) Vzdělávací technologie f) Poradenství Doba studia a režim nabízení - Minimální trvání Standardní délka Maximální trvání Part-Time 2 akademické roky 4 akademické roky 5 akademické roky 6 akademické roky (pro poradenství Výkonný režim: režim A (víkend mode), režim B (škola dovolená mode) a režim C (Letní dovolená mode - pro mezinárodní studenty pouze) CTL / insted a zúčastněné strany (například soukromých škol, vládních agentur, atd) může rozhodnout o konkrétním plánu třídách (podle fází), aby vyhovoval jejich potřebám jako klienty. Vstupní požadavky Přijímací kritéria / požadavky Obecné požadavky Požadavky na použití: Bakalářský titul v oboru vzdělávání nebo jeho rovnocennost. Bakalářský titul s Diploma školství s minimálně po dobu jednoho (1) roku pracovní zkušenosti v oblasti vzdělávací instituce. Bakalářský titul v jiných oblastech s více než tři (3) roky pracovní zkušenosti v oblasti vzdělávací instituce. mohou být považovány za kandidáty, kteří nemají bakalářský titul, ale mají více než patnáct (15) let zkušeností ve výuce. Jazykové požadavky The English Language znalostní test Minimální počet bodů z 550 (TOEFL), 6,0 (IELTS) nebo 6,0 (EPT). Minimální počet bodů 7,0 (APT) Pokud některý potenciální kandidát nesplní 2,75 CGPA, jeho nebo její pracovní / výukou zkušenosti, publikace, veřejné služby, zapojení do profesních organizací a dalších relevantních schopností a zkušeností mohou být vzaty v úvahu. [-]

Magistr Vzdělání Ve Vedení (meel)

American University of Ras al Khaimah
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Spojené arabské emiráty Ras Al Khaimah

Master of vzdělávání ve vedení (meel) [+]

Master of vzdělávání ve vedení (meel) KRITÉRIA přijímacího řízení Americká / kanadský Diploma UAE / GCC / Egyptian Secondary School Certificate UAE / GCC / Egyptian Secondary School Certificate (Musí být k dispozici maturitou, ukazující posledního ročníku (rok) vyplněný) British IGCSE / GCE Odchod vysvědčení íránský Diploma Ind / pákistánské / Bangladesh Vyšší střední škola Certifikát International Baccalaureate Diploma Syrian Secondary School Certificate Sabis Diploma WAEC / NECO [-]

Učit Francouzský Jazyk Pro Non-rodilí Mluvčí

Paris-Sorbonne University Abu Dhabi
Campus forma Denní studium 1 - 2  September 2017 Spojené arabské emiráty Abu Dhabi

Pokud si myslíte, že vaše zkušenosti ve vývoji penisu magisterského studia (MSC) a přidat je do svého životopisu a pokud [+]

Pokud si myslíte, že vaše zkušenosti ve vývoji penisu magisterského studia (MSC) a přidat je do svého životopisu, pokud jste zvládli francouzský jazyk, může Masters titul ve francouzštině určeno arabské reproduktory představuje skok ve své kariéře Vysoká úroveň vzdělávacího systému na univerzitě Paříž - Sorbonna, Abu Dhabi a slavné univerzitě Sorbonne štěstí úspěch. Nemůže zvládnout francouzského jazyka, zejména směřující k arabsky mluvícím která je k dispozici v lepším prostředí, než je tato: bude dodávat profesory Sorbonny přicházející z Paříže přednášek jste v srdci arabského světa a poskytuje přístup ke stejné míře jako ve Francii, další výhodou je arabské kultury. Vázané tradiční znaky a speciální vzdělávání v arabském světě, bude okamžitě k dispozici Neil Masters titul v této aktivní oblasti, kde prezident je ve stádiu vývoje s Francií, včetně Louvre Abu Dhabi muzea a jaderných elektráren a společných vojenských programů kromě celé řady projektů ekonomického výhledu. Podmínky jsou podobné jazyku francouzských profesorů s reálným dobré úrovni a argumentovat. Je získala certifikát magisterský během Jameitan dva roky, včetně první trénink Fterta trvá jeden měsíc během prvního roku, zatímco Applied druhá perioda prodlužuje dobu tří měsíců během druhého akademického roku. A oba termíny jsou Stakhtm zpráva. Proto Délka praxe nebude jen odborná praxe. Je čas k osobnímu výzkumu a zkušeností založený na akademických znalostí Očekává se, že dosáhne počet studentů každé oddělení pocházejí z 25 různých zemí v regionu. Škola bude poskytovat důslednou míru třídní akce a umožňuje každému studentovi možnost vytvořit trvalé vazby pracovníci odpovědní za další vzdělávání francouzského jazyka. Tím bude mít svůj pas na přísné a perspektivní kurzu. Prostřednictvím odborných stáží (který se uskuteční v řadě škol, vysokých škol, podniků a kulturních center či sdružení ..), který bude v SAE nebo některý z dalších arabských zemí, se sejdou Bmahtervan a musí být schopen identifikovat další vzdělávací systémy svolení. Batakazk zápis na univerzitě Sorbonna rozhodnutí, bude nabízen na akademické půdě v Abu Dhabi jedinečný zážitek. Bude to důkaz vaší registrace na vaší volbě excelence a globálního výhledu. Kromě naší vysoké škole a rozvíjet své znalosti, bude to zlepšit své znalosti o současném světě, jak to bude držel otěže připravuje proces, který je třeba bojovat v profesním životě.... [-]


Magistr V Učení Technologii Sítě

National Central University
Campus forma Denní studium September 2017 Tchaj-wan Taoyuan

Fakulty ústavu provádějí prvotřídní, špičkové výzkumu. Někteří z nich byli pozváni jako klíčové myšlenky v různých mezinárodních konferencích. Kromě toho, že slouží na redakčních radách vysokých stojící mezinárodních časopisech, stejně jako o přezkumném radách mezinárodních výzkumných projektů. Ústav spolupracuje intenzivně s mezinárodními předními výzkumnými laboratořemi nebo středisek a chování zámoří výměnných studentských programů. [+]

Točil pryč od laboratoře pro vědu a technologie pro učení o výpočetní techniky a informačních technického oddělení, postgraduální Institute of Network učení technické v Brně (NLT) byla založena v roce 2002 s nadací postavený z první fáze 4-leté univerzity Pursuit of Academic Excellence projektu na učení technické v roce 2000, podporován Ministerstvem školství. Před tímto projektem, původní Laboratoř vědy a techniky pro učení získal laboratoř excelentního výzkumu v oblasti Národní vědecké rady v roce 1994. Fakulty ústavu provádějí prvotřídní, špičkové výzkumu. Někteří z nich byli pozváni jako klíčové myšlenky v různých mezinárodních konferencích. Kromě toho, že slouží na redakčních radách vysokých stojící mezinárodních časopisech, stejně jako o přezkumném radách mezinárodních výzkumných projektů. Ústav spolupracuje intenzivně s mezinárodními předními výzkumnými laboratořemi nebo středisek a chování zámoří výměnných studentských programů. základní kurzy Speciální témata v učení technické v Advanced Seminář teorie učení Digital Learning Akademické psaní digitálního učení Seminář Kognitivní psychologie Odborné kurzy interakce Design Výzkumné metody e-learning Nástroje tvořivost Support Umělá inteligence ve vzdělávání Znalostní management Vysoká Interakce Multimedia Požadavky na absolvování Požadované kreditů: 30 kreditů (včetně 9 kreditů za povinných předmětů a 6 kreditů za disertační práce.) Doba trvání obor: 1 ~ 4 roky Ostatní požadavky: Volitelné předměty Složit ústní obhajoba diplomové práce. Výzkum Vybavení & Lab Learning Lab Game-Based Mobile a Všudypřítomná Learning Environment Lab Advanced Integrační Individualizace Lab Vysoce Interactive Multimedia Lab Interactive Technology and Learning Lab Internet-Based a Lab Science Learning Přijímací Dokumenty Autobiografie Výzkum Návrh Dva doporučující dopisy TOEFL nebo jiný doklad o znalosti anglického jazyka Důkazy o čínské způsobilosti Související akademických publikacích Akademický Zpráva [-]

Magistr Vzdělávání V TESL

HELP University
Campus forma Kombinované 108 týdnů January 2017 Malajsie Kuala Lumpur

Celková agenda je jedním z přístupu k vysokoškolskému vzdělání. Ustanovení tohoto programu nabízí studentům možnost dokončit vysokoškolské vzdělání v Malajsii. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Celková agenda je jedním z přístupu k vysokoškolskému vzdělání. Ustanovení tohoto programu nabízí studentům možnost dokončit vysokoškolské vzdělání v Malajsii. Rovněž doplňuje národní a sociálních cílů modernizace profesionály, kteří se podílejí na ESL výuku našeho národa mládež. To bylo výslovně uvedeno do malajské vlády, že existuje akutní malá zásoba kvalifikovaných angažovaných ESL učitelů v mnoha školách. Tento program podporuje celkové společenské a národní potřeby budování společnosti založené na znalostech a podporuje národní potřeby rozvoje lidského kapitálu. Rovněž doplňuje učební osnovy ESL v HU Dept angličtiny. Konkrétně se jedná o program, MEd TESL si klade za cíl transformovat myšlení, pokud jde o principy, přístupy a metodiky efektivnějšího dodání v jazykové učebny v malajských školách. S cílem přilákat nejen místní studenti, ale i ty z ASEAN, asijsko-pacifickém regionu i mimo něj, program poskytuje dostupnost a flexibilitu, pokud jde o jeho modulární strukturou obstarávat pro zaneprázdněné dospělé osoby vykonávající práci a osobní závazky. Na úrovni instituce, jedná se o program pro absolventy vysokých škol (mqf Level 7). Jak je uvedeno níže, to zapadá do obecného obraz HU nabídkových programů na pre-univerzitní, pregraduální, postgraduální a kontinuální hladiny profesní rozvoj (CPD). HELP Master of vzdělávání (TESL) je určen pro absolventy, kteří nemají pedagogickou kvalifikaci, ale aspirují na to stát se výuky angličtiny profesionálové s potřebnými znalostmi a dovednostmi potřebnými pro efektivní výuku angličtiny jako druhý jazyk. Student bude vybaven vynikající schopností a dovedností pro profesionální zaměstnání v oboru. V MED (TESL), na rozdíl od bakalářského stupně (TESL), studenti jsou požádáni, aby dělat akční výzkum jako projekty v každém kurzu. Tyto studie jsou hlubší a vyžadují kritické myšlení a schopnost řešit problémy. Studenti jsou vedeni k platí to, co se učí ve své každodenní výuce a přemýšlet o metodikách. VÝSLEDKY UČENÍ Spravovat a řídit svůj vlastní profesní rozvoj s širokým poznání a pochopení současných principů TESL, teorií a praxí v lokálních a globálních souvislostech výuky jazyků Cvičení a demonstrovat zlepšené schopnosti a strategie při řešení problémů a jejich řešení v jejich pracovním prostředí Uplatnit rozhodovací schopnosti a efektivní vedení na odpovídající úrovni v klíčových nastavení TESL. Provádět relevantní výzkum a aplikovat příslušná zjištění z TESL ovlivňovat třídě praxi a plánování politiky Aplikovat kritické myšlení a významně přispívají k pokračující odborné diskurzu v TESL Být aktivnější při kontrole aktuální TESL praxe a politiky s cílem zajistit relevanci na měnící se potřeby společnosti Upgrade, vštípit a obvykle obejmout vylepšení pro zvýšení své odborné dovednosti Být aktivně vědom a schopni začlenit příslušné vývojové trendy a otázky týkající se jazykového vzdělávání obecně a zejména TESL HLAVNÍ RYSY MQA schválen Modulární Vysoce interaktivní, hands-o třídách flexibilní časový rozvrh Vysoce kvalifikovaní akademičtí pracovníci PROGRAM STRUKTURA 12 modulů Šest (6) týdnů na modul, včetně všech tříd, úkoly, zkoušky. Face-to-face tříd na prvním, třetím a šestém víkendu (sobota a neděle) Přestávky mezi moduly Délka trvání kurzu: 108 týdnů nebo + 2 roky [-]

Μεταπτυχιακό στην Ειδική Εκπαίδευση

Frederick University
Online & Campus forma Denní studium Kombinované 18 - 36 měsíců September 2017 Kypr Kypr Online + 1 více

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Ειδική Εκπαίδευση στοχεύει στην παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, οι οποίες είναι απαραίτητες για την εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά και τα ειδικά σχολεία. Στοχεύει στην παροχή γνώσεων, στην ευαισθητοποίηση, και στην εκπαίδευση πτυχιούχων Παιδαγωγικών και άλλων Πανεπιστημιακών Τμημάτων σε θέματα Ειδικής Ενταξιακής Εκπαίδευσης. [+]

Βασικοί Σκοποί Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Ειδική Εκπαίδευση στοχεύει στην παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, οι οποίες είναι απαραίτητες για την εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά και τα ειδικά σχολεία. Στοχεύει στην παροχή γνώσεων, στην ευαισθητοποίηση, και στην εκπαίδευση πτυχιούχων Παιδαγωγικών και άλλων Πανεπιστημιακών Τμημάτων σε θέματα Ειδικής Ενταξιακής Εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα αυτό θα παρέχει επιστημονική ενημέρωση όσον αφορά τον εντοπισμό, την αξιολόγηση αλλά και την αντιμετώπιση παιδιών με ειδικές ανάγκες μέσα στο γενικό σχολείο (γενική τάξη, ειδική μονάδα, ή εξατομικευμένη ειδική εκπαίδευση) αλλά και σε άλλους χώρους παροχής ειδικής εκπαίδευσης. Το παρόν Πρόγραμμα θα δώσει επίσης την ευκαιρία για την διεξαγωγή ερευνητικών έργων σε ένα τομέα στον οποίο δεν έχουν διεξαχθεί πολλές έρευνες μέχρι σήμερα, τουλάχιστον στον Κυπριακό χώρο. Κάθε μαθητής έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με την ψυχοσωματική του ανάπτυξη, τη γνωστική και γλωσσική του ικανότητα, την κοινωνικοποίηση και τη συναισθηματική του ανάπτυξη, στις περισσότερες περιπτώσεις οι διαφορές μεταξύ των παιδιών δεν είναι τόσο μεγάλες που θα χρειαζόταν διαφορετική προσέγγιση, σε άλλες όμως περιπτώσεις παιδιά παρουσιάζουν τέτοιες διαφορές με τα υπόλοιπα παιδιά της ίδια χρονολογικής ηλικίας που χρειάζεται ειδική εκπαιδευτική βοήθεια για να μπορέσει το παιδί να πάρει τα μέγιστα από την εκπαίδευση. Το πρόγραμμα στοχεύει στο να προετοιμάσει τον εκπαιδευτικό να εκπαιδεύσει, παιδαγωγήσει, στηρίξει, και γενικά να ενσωματώσει το παιδί στο σχολείο με συνέπεια και την καλύτερη ενσωμάτωση του στην κοινωνία. Τα μαθήματα του προγράμματος συμπεριλαμβάνουν θεωρητικά μαθήματα που ασχολούνται με γενικά, ειδικά και σύγχρονα θέματα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης αλλά και πιο πρακτικά μαθήματα που αφορούν στην διδακτική μεθοδολογία και στις στρατηγικές που χρησιμοποιούνται στην ειδική εκπαίδευση και την αντιρατσιστική αγωγή. Επίσης, μεταξύ άλλων, παρουσιάζεται η αναπτυξιακή πορεία σε όλους τους τομείς ανάπτυξης και οι πιθανές αποκλίσεις που μπορεί να υπάρξουν, αλλά και η συμπτωματολογία ποικίλων ειδικών αναγκών και ο τρόπος αξιολόγησης στην ειδική εκπαίδευση. Ο στόχος συνολικά είναι οι φοιτητές να αποκτήσουν ένα ευρύ και σταθερό επιστημονικό και παιδαγωγικό υπόβαθρο σε σχέση με την ενσωμάτωση συγκεκριμένων ομάδων μαθητών στις εκπαιδευτικές διαδικασίες αλλά και στην προαγωγή της ψυχοκοινωνικής του εξέλιξης. Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα ή Στόχοι του Προγράμματος Με την επιτυχή συμπλήρωση του προγράμματος οι φοιτητές / - τριες αναμένεται να γνωρίζουν και να βλέπουν με κριτικό πνεύμα το σύνολο των θεμάτων που αφορούν την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα αναμένεται: να γνωρίζουν θέματα που αφορούν: τον εννοιολογικό προσδιορισμό της ενιαίας και ενταξιακής εκπαίδευσης, διαφορετικά μοντέλα προσέγγισης της αναπηρίας, την ιστορική και θεσμική εξέλιξη της ειδικής αγωγής και του αιτήματος για ενταξιακή εκπαίδευση, καθώς και ζητήματα που αφορούν την εκπαιδευτική πράξη, όπως οι δομές και λειτουργίες του ειδικού και ενταξιακού σχολείου και η διαφοροποιημένη προσέγγιση στη διδασκαλία. να κατανοούν και να ενσωματώνουν βασικές έννοιες της ΠΕ και εναλλακτικά μοντέλα στη διαχείριση δύσκολων περιπτώσεων/μαθητών με Ειδικές εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ). να κατανοούν θεωρητικά τα μοντέλα αλλά και να κάνουν κριτική ανάλυση των διαφόρων μεθόδων και ψυχοπαιδαγωγικών τεχνικών που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο της τάξης για την προαγωγή της ένταξης των μαθητών με ιδιαίτερες δυσκολίες. να έχουν μία διαφορετική αντίληψη για το σχολικό πλαίσιο, και να μπορούν να συνεργάζονται με άλλους ειδικούς και γονείς σε μία πάντοτε ενταξιακή υποστηρικτική προοπτική των μαθητών με ΕΕΑ. να κατανοούν τις βασικές αρχές οι οποίες διέπουν την ανάπτυξη του ατόμου στους βασικούς τομείς κατά τη διάρκεια της βρεφικής, νηπιακής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας και να γνωρίσουν την τυπική πορεία της ανάπτυξης σε αυτούς τους τομείς. Επίσης, να κατανοούν την αλληλεπίδραση μεταξύ γενετικών και περιβαλλοντικών παραγόντων κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης. να γνωρίζουν τις πιθανές αποκλίσεις από την τυπική πορεία της ανάπτυξης, με ειδικότερους στόχους την εξοικείωσή τους με βασικά θέματα της ψυχοπαθολογίας του παιδιού και του εφήβου, την ευαισθητοποίησή τους ως προς τους ειδικούς τρόπους προσέγγισης που απαιτούνται στις περιπτώσεις των παιδιών και των εφήβων με αναπτυξιακά προβλήματα και την επαφή τους με τις βασικές θεραπευτικές μεθόδους για την αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών. να κατανοούν και να διενεργούν με ευαισθησία και επιτυχία μεθόδους αξιολόγησης, με σκοπό την αναγνώριση των ειδικών αναγκών και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών, μέσα σε ένα περιβάλλον ένταξης όλων των παιδιών. να γνωρίζουν ποικίλες μορφές ειδικών αναγκών, τους αιτιολογικούς παράγοντες, τα διαγνωστικά κριτήρια και τα χαρακτηριστικά των πιο συχνών διαταραχών/δυσκολιών/αναπηριών. να κατανοούν βασικές μεθόδους σχεδιασμού, διεξαγωγής και κριτικής ανάλυσης της έρευνας και ειδικότερα της εκπαιδευτικής έρευνας σε θέματα Ειδικής και Ενιαίας Εκπαίδευσης. να είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν είτε ποιοτική είτε ποσοτική έρευνα Διάρκεια Σπουδών Η διάρκεια του προγράμματος, τόσο για τα συμβατικά και εξ αποστάσεως προγράμματα σπουδών είναι η ίδια, ως εξής: Πλήρης φοίτηση: τρία ακαδημαϊκά εξάμηνα (18 μήνες) Μερική φοίτηση: έξι ακαδημαϊκά εξάμηνα (36 μήνες) Σε περίπτωση που οι φοιτητές αποτύχουν σε ένα μάθημα ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο, δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους στον αναμενόμενο χρόνο, η διάρκεια των σπουδών μπορεί να παραταθεί. Ο χρόνος επέκτασης θα διαμορφωθεί σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό του Πανεπιστημίου Frederick, σχετικά με την αποφοίτηση των φοιτητών , ο οποίος ορίζει ότι η μέγιστη διάρκεια σπουδών 6 εξάμηνα και για μερική φοίτηση 12 εξάμηνα. ... [-]

Magistr V Tělesné Výchově

North-Eastern Federal University in Yakutsk
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Rusko Jakutsk

Specializace na adaptivní tělesné kultury. Tento titul vám dává obecné dovednosti, které jsou atraktivní pro zaměstnavatele v soukromém, veřejném a neziskovém sektoru. [+]

Mistr tělesné výchovy

Specializace

Adaptivní tělesné kultury Pracovní příležitosti Tento titul vám dává obecné dovednosti, které jsou atraktivní pro zaměstnavatele v soukromém, veřejném a neziskovém sektoru. Přičlenění Severovýchodní federální univerzita, Ústav tělesné výchovy a sportu Jazyk výuky Ruština Učení, učení a hodnocení

Tento program je kombinací přednášek a seminářů Individuální práce Průběžné hodnocení prostřednictvím kurzu práce a disertační práce.

Vstupní požadavky

Bakalář v oboru tělesné kultury Pro mezinárodní žadatele - dobrá znalost ruského jazyka (např. TORFL test) ... [-]

Masters Ve Vzdělávacích Vedení A Správa

Cyprus International Institute of Management (CIIM)
Campus forma Denní studium Kombinované 18 - 24 měsíců Kypr

Na Kypru a obecně po celém světě, je rostoucí důraz na vzdělávání a zlepšení učení úroveň vzdělání to vede k nárůstu poptávky pro jednotlivce schopných vést a spravovat vzdělávací instituce.Uznávajíce tuto potřebu, CIIM nabízí postgraduální (magisterské studium) ve vzdělávacích vedení a management, který je vyučován v řečtině.Její absolventi jsou specializované a vyškoleni v modulech vedení a řízení školení, vzdělávacích organizací a společností v obou veřejném i soukromém sektoru.Orientované na potřeby současného reality, program poskytuje potřebné dovednosti, aby někdo, jehož cílem je vedoucí pozice v oblasti vzdělávání, a ti, kteří si chtějí rozšířit své obzory a stát se aktivnímin podnikání na akademické půdě. [+]

Důvody Chcete-li zvolit CIIM pro můj pán je v pedagogických vedení a správa

výuky řeckého jazyka Pohodlné hodin pro pracovníky (večery a / nebo víkendy a iota, SSN) Full (rok), nebo na částečný úvazek (dva roky) Kombinace teorie - Akce -. Výzkumu Praktická forma seminářů s hostujícím CEO Kypru vzdělávání Vážení profesoři z Kypru a zahraničí Uznána SEKAP, se KYSATS a vzdělávací služba Komise

Kdo je Master ofVzdělávací Vedení a správa

Tento program je určen pro lidi, kteří:

Pokud chcete, aby &lfa, vývoj a rozšířit své znalosti a dovednosti v oblasti pedagogických vedení & alpha, g a správa nedávno dokončil svá studia a přejete si pokračovat s pořízením postgrad & upsilon; Chian titul drží vedoucí pozici nebo jeho cílem je zachytit vedoucí pozice na veřejnosti a jáota a soukromé školství chtějí rozšířit své obzory a působí & omicron, iithoun podnikání v oblasti vzdělávání ... [-]

Magisterský Výuka Cizích Jazyků A Mezikulturní Komunikaci

Northern (Arctic) Federal University
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Rusko Arkhangelsk

Cílem magisterského programu: přípravu vysoce kvalifikovaných odborníků z oblasti lingvistiky a mezikulturní komunikaci (se zaměřením na Barentsově [+]

Magisterský studijní program - teorie výuky cizích jazyků a mezikulturní komunikaci v BEAR Místo studie: Ústav filologie a interkulturní komunikace (IFiMK), severní (Arctic) Federální univerzita pojmenována po MV Lomonosov, Arkhangelsk, Russia Vzdělání: Vysokoškolské Cílem magisterského programu: přípravu vysoce kvalifikovaných odborníků z oblasti lingvistiky a mezikulturní komunikaci (se zaměřením na země evropsko-arktické rady Barentsova moře), kteří jsou schopni praktikovat systém vědeckých poznatků v lingvistice, metodiky výuky cizích jazyků a mezikulturní komunikaci s dovednosti pro výzkum vyhledávání připraveni na výzkum a výuku na všech úrovních vzdělávacího systému, včetně vyššího vzdělávání, post-absolvent a dalšího profesního vzdělávání. Funkce:... [-]


Velitel Vzdělávání

National Institute of Education, Nanyang Technological University
Campus forma Kombinované 24 měsíců August 2017 Singapur

Mistr školství je určen především pro učitele a kolegy pracující s Ministerstvem školství, mládeže a Singapuru. Poskytuje účastníkům příležitost poznat nejnovější problémy v oblasti vzdělávání. [+]

Master of programu Vzdělání je primárně určen pro pedagogy pracující ve školách Singapuru a ministerstvo školství. Absolventy vysokých škol se zkušenostmi v oblasti vzdělávání a přející si své znalosti a dovednosti v oblasti vzdělávání jsou také vítány platit.

Program nabízí titul v následujících 18 oblastech specializace:

Umění Čínský jazyk Učební osnovy a učební Vývojová psychologie Drama Rané dětství Vzdělávací a psychologické měření a hodnocení Anglický jazyk Anglická literatura Vzdělávání nadaných Učení vědy a technologie Malajský jazyka Matematika Hudba Primární Věda Speciální pedagogika Tamil jazyk ... [-]

Masters - Národní Etnické Vzdělávání

Far Eastern Federal University
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Rusko Vladivostok

Práce "národní-etnická vzdělávání", jehož cílem je identifikace, školení a umístění v prostředí tvorby vysoce kvalifikovaných učitelů [+]

Masters - Národní Etnické Vzdělávání

Práce "národní-etnická vzdělávání", jehož cílem je identifikace, školení a umístění v prostředí tvorby vysoce kvalifikovaných učitelů. Program je určen pro vysokoškoláka zapsal v posledním ročníku speciálních "pedagogika" a dalších profesí, lidí, práce jako učitelů, akademických pracovníků, ředitelů a ředitelů, kteří řídí a učí zároveň v uniformě z kulturního hlediska. A různorodé prostředí, ať už školní třídy, skupiny, týmu nebo společenství. Tento program se zaměřil na multikulturní, sociální, politické, filozofické a náboženské otázky v mezinárodních skupin lidí. Je ideální volbou pro ty, kteří chtějí být připraveni na neobvyklé výzvy a příležitosti v oblasti výuky při práci s multikulturní tříd. Tento program je založen na inovativní a originální způsoby fakulty s rozsáhlými zkušenostmi.... [-]