Magisterské studium Pedagogika v Asie - Magisterské studium Pedagogika v Asie hledejte zde!

Magisterské studium Pedagogika v Asie - Zde naleznete magisterské studium Pedagogika v Asie

Pedagogika

Mistři se uděluje studentům, kteří dokončili studium postgraduální úrovně v určitém oboru nebo oblasti odborné praxe a zároveň demonstruje vysokou úroveň mistrovství během procesu.

V nejširším slova smyslu, vzdělání může být definován jako formativní zkušenost, která má nějaký vliv na jedince. To následně může ovlivnit způsob jednotlivce, nebo student, myslí, cítí, nebo jedná. Pedagogika je důležitým pojmem v oblasti vzdělávání, které se vztahuje k metodice výuky.

 

Jako největší a nejlidnatější kontinent na světě, Asie se skládá z nejrůznějších etnik, kultur, prostředí, ekonomie, historické vazby a vládních systémů.

Magisterské studium Pedagogika v Asie - Veškeré informace o magisterském studiu Pedagogika v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

Čtěte více

Magistr V Učení Technologii Sítě

National Central University
Campus forma Denní studium September 2016 Tchaj-wan Taoyuan

Fakulty ústavu provádějí prvotřídní, špičkové výzkumu. Někteří z nich byli pozváni jako klíčové myšlenky v různých mezinárodních konferencích. Kromě toho, že slouží na redakčních radách vysokých stojící mezinárodních časopisech, stejně jako o přezkumném radách mezinárodních výzkumných projektů. Ústav spolupracuje intenzivně s mezinárodními předními výzkumnými laboratořemi nebo středisek a chování zámoří výměnných studentských programů. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Točil pryč od laboratoře pro vědu a technologie pro učení o výpočetní techniky a informačních technického oddělení, postgraduální Institute of Network učení technické v Brně (NLT) byla založena v roce 2002 s nadací postavený z první fáze 4-leté univerzity Pursuit of Academic Excellence projektu na učení technické v roce 2000, podporován Ministerstvem školství. Před tímto projektem, původní Laboratoř vědy a techniky pro učení získal laboratoř excelentního výzkumu v oblasti Národní vědecké rady v roce 1994. Fakulty ústavu provádějí prvotřídní, špičkové výzkumu. Někteří z nich byli pozváni jako klíčové myšlenky v různých mezinárodních konferencích. Kromě toho, že slouží na redakčních radách vysokých stojící mezinárodních časopisech, stejně jako o přezkumném radách mezinárodních výzkumných projektů. Ústav spolupracuje intenzivně s mezinárodními předními výzkumnými laboratořemi nebo středisek a chování zámoří výměnných studentských programů. základní kurzy Speciální témata v učení technické v Advanced Seminář teorie učení Digital Learning Akademické psaní digitálního učení Seminář Kognitivní psychologie Odborné kurzy interakce Design Výzkumné metody e-learning Nástroje tvořivost Support Umělá inteligence ve vzdělávání Znalostní management Vysoká Interakce Multimedia Požadavky na absolvování Požadované kreditů: 30 kreditů (včetně 9 kreditů za povinných předmětů a 6 kreditů za disertační práce.) Doba trvání obor: 1 ~ 4 roky Ostatní požadavky: Volitelné předměty Složit ústní obhajoba diplomové práce. Výzkum Vybavení & Lab Learning Lab Game-Based Mobile a Všudypřítomná Learning Environment Lab Advanced Integrační Individualizace Lab Vysoce Interactive Multimedia Lab Interactive Technology and Learning Lab Internet-Based a Lab Science Learning Přijímací Dokumenty Autobiografie Výzkum Návrh Dva doporučující dopisy TOEFL nebo jiný doklad o znalosti anglického jazyka Důkazy o čínské způsobilosti Související akademických publikacích Akademický Zpráva [-]

Učit Francouzský Jazyk Pro Non-rodilí Mluvčí

Paris-Sorbonne University Abu Dhabi
Campus forma Denní studium 1 - 2  September 2016 Spojené arabské emiráty Abu Dhabi

Pokud si myslíte, že vaše zkušenosti ve vývoji penisu magisterského studia (MSC) a přidat je do svého životopisu a pokud [+]

Pokud si myslíte, že vaše zkušenosti ve vývoji penisu magisterského studia (MSC) a přidat je do svého životopisu, pokud jste zvládli francouzský jazyk, může Masters titul ve francouzštině určeno arabské reproduktory představuje skok ve své kariéře Vysoká úroveň vzdělávacího systému na univerzitě Paříž - Sorbonna, Abu Dhabi a slavné univerzitě Sorbonne štěstí úspěch. Nemůže zvládnout francouzského jazyka, zejména směřující k arabsky mluvícím která je k dispozici v lepším prostředí, než je tato: bude dodávat profesory Sorbonny přicházející z Paříže přednášek jste v srdci arabského světa a poskytuje přístup ke stejné míře jako ve Francii, další výhodou je arabské kultury. Vázané tradiční znaky a speciální vzdělávání v arabském světě, bude okamžitě k dispozici Neil Masters titul v této aktivní oblasti, kde prezident je ve stádiu vývoje s Francií, včetně Louvre Abu Dhabi muzea a jaderných elektráren a společných vojenských programů kromě celé řady projektů ekonomického výhledu. Podmínky jsou podobné jazyku francouzských profesorů s reálným dobré úrovni a argumentovat. Je získala certifikát magisterský během Jameitan dva roky, včetně první trénink Fterta trvá jeden měsíc během prvního roku, zatímco Applied druhá perioda prodlužuje dobu tří měsíců během druhého akademického roku. A oba termíny jsou Stakhtm zpráva. Proto Délka praxe nebude jen odborná praxe. Je čas k osobnímu výzkumu a zkušeností založený na akademických znalostí Očekává se, že dosáhne počet studentů každé oddělení pocházejí z 25 různých zemí v regionu. Škola bude poskytovat důslednou míru třídní akce a umožňuje každému studentovi možnost vytvořit trvalé vazby pracovníci odpovědní za další vzdělávání francouzského jazyka. Tím bude mít svůj pas na přísné a perspektivní kurzu. Prostřednictvím odborných stáží (který se uskuteční v řadě škol, vysokých škol, podniků a kulturních center či sdružení ..), který bude v SAE nebo některý z dalších arabských zemí, se sejdou Bmahtervan a musí být schopen identifikovat další vzdělávací systémy svolení. Batakazk zápis na univerzitě Sorbonna rozhodnutí, bude nabízen na akademické půdě v Abu Dhabi jedinečný zážitek. Bude to důkaz vaší registrace na vaší volbě excelence a globálního výhledu. Kromě naší vysoké škole a rozvíjet své znalosti, bude to zlepšit své znalosti o současném světě, jak to bude držel otěže připravuje proces, který je třeba bojovat v profesním životě.... [-]


Magistr školství

JCU Singapore
Campus forma Denní studium Kombinované 12 - 16 měsíců August 2016 Singapur Singapore + 1 více

Master of vzdělávání je určen pro učitele, manažery, politiky a vzdělaní profesionálové, kteří chtějí prohloubit své znalosti a porozumění vzdělávací teorie, praxe, politiky a procesu. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Mistr školství Master of vzdělávání je určen pro učitele, manažery, politiky a vzdělaní profesionálové, kteří chtějí prohloubit své znalosti a porozumění vzdělávací teorie, praxe, politiky a procesu. Tato kvalifikace nevede k registraci jako učitel ve školách. Studijní program Studenti jsou povinni absolvovat 8 předmětů (24 kreditních bodů) na základě dostupnosti a plánování. Vzdělávací Vedení a řízení Chování managementu Problémy v oblasti vzdělávání a péče o malé děti Výzkum v oblasti vzdělávání v raném dětství Úvod do pedagogického výzkumu A studenti mohou také vybrat předměty z níže uvedených programů, za předpokladu, že splňují kritéria výběru pro subjektů. Graduate Certificate školství (terciární Výuka) Master of poradenství a poradenství [-]

Master Of Vzdělání (přes Výkonné Režimu)

International Islamic University Malaysia
Campus forma Kombinované 2 - 6 let June 2017 Malajsie Kuala Lumpur

Hlavními cíli Master školství (přes výkonný režim) programu uskutečňovaném střediskem je produkovat efektivní pedagogům, učitelům a manažerům up-to-date znalosti a dovednosti, stejně jako vystavit je s novými a aktuálními problémy a trendy ve vzdělávací administrace, vedení a řízení. [+]

Hlavními cíli Master školství (přes výkonný režim) programu uskutečňovaném střediskem je produkovat efektivní pedagogům, učitelům a manažerům up-to-date znalosti a dovednosti, stejně jako vystavit je s novými a aktuálními problémy a trendy ve vzdělávací administrace, vedení a řízení. Popis programu To má šest specializací: a) výuka islámského vzdělávání b) Vzdělávací Vedení c) školské správy d) Curriculum a instrukce e) Vzdělávací technologie f) Poradenství Doba studia a režim nabízení - Minimální trvání Standardní délka Maximální trvání Part-Time 2 akademické roky 4 akademické roky 5 akademické roky 6 akademické roky (pro poradenství Výkonný režim: režim A (víkend mode), režim B (škola dovolená mode) a režim C (Letní dovolená mode - pro mezinárodní studenty pouze) CTL / insted a zúčastněné strany (například soukromých škol, vládních agentur, atd) může rozhodnout o konkrétním plánu třídách (podle fází), aby vyhovoval jejich potřebám jako klienty. Vstupní požadavky Přijímací kritéria / požadavky Obecné požadavky Požadavky na použití: Bakalářský titul v oboru vzdělávání nebo jeho rovnocennost. Bakalářský titul s Diploma školství s minimálně po dobu jednoho (1) roku pracovní zkušenosti v oblasti vzdělávací instituce. Bakalářský titul v jiných oblastech s více než tři (3) roky pracovní zkušenosti v oblasti vzdělávací instituce. mohou být považovány za kandidáty, kteří nemají bakalářský titul, ale mají více než patnáct (15) let zkušeností ve výuce. Jazykové požadavky The English Language znalostní test Minimální počet bodů z 550 (TOEFL), 6,0 (IELTS) nebo 6,0 (EPT). Minimální počet bodů 7,0 (APT) Pokud některý potenciální kandidát nesplní 2,75 CGPA, jeho nebo její pracovní / výukou zkušenosti, publikace, veřejné služby, zapojení do profesních organizací a dalších relevantních schopností a zkušeností mohou být vzaty v úvahu. [-]

Magistr Vzdělávání V TESL

HELP University
Campus forma Kombinované 108 týdnů January 2017 Malajsie Kuala Lumpur

Celková agenda je jedním z přístupu k vysokoškolskému vzdělání. Ustanovení tohoto programu nabízí studentům možnost dokončit vysokoškolské vzdělání v Malajsii. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Celková agenda je jedním z přístupu k vysokoškolskému vzdělání. Ustanovení tohoto programu nabízí studentům možnost dokončit vysokoškolské vzdělání v Malajsii. Rovněž doplňuje národní a sociálních cílů modernizace profesionály, kteří se podílejí na ESL výuku našeho národa mládež. To bylo výslovně uvedeno do malajské vlády, že existuje akutní malá zásoba kvalifikovaných angažovaných ESL učitelů v mnoha školách. Tento program podporuje celkové společenské a národní potřeby budování společnosti založené na znalostech a podporuje národní potřeby rozvoje lidského kapitálu. Rovněž doplňuje učební osnovy ESL v HU Dept angličtiny. Konkrétně se jedná o program, MEd TESL si klade za cíl transformovat myšlení, pokud jde o principy, přístupy a metodiky efektivnějšího dodání v jazykové učebny v malajských školách. S cílem přilákat nejen místní studenti, ale i ty z ASEAN, asijsko-pacifickém regionu i mimo něj, program poskytuje dostupnost a flexibilitu, pokud jde o jeho modulární strukturou obstarávat pro zaneprázdněné dospělé osoby vykonávající práci a osobní závazky. Na úrovni instituce, jedná se o program pro absolventy vysokých škol (mqf Level 7). Jak je uvedeno níže, to zapadá do obecného obraz HU nabídkových programů na pre-univerzitní, pregraduální, postgraduální a kontinuální hladiny profesní rozvoj (CPD). HELP Master of vzdělávání (TESL) je určen pro absolventy, kteří nemají pedagogickou kvalifikaci, ale aspirují na to stát se výuky angličtiny profesionálové s potřebnými znalostmi a dovednostmi potřebnými pro efektivní výuku angličtiny jako druhý jazyk. Student bude vybaven vynikající schopností a dovedností pro profesionální zaměstnání v oboru. V MED (TESL), na rozdíl od bakalářského stupně (TESL), studenti jsou požádáni, aby dělat akční výzkum jako projekty v každém kurzu. Tyto studie jsou hlubší a vyžadují kritické myšlení a schopnost řešit problémy. Studenti jsou vedeni k platí to, co se učí ve své každodenní výuce a přemýšlet o metodikách. VÝSLEDKY UČENÍ Spravovat a řídit svůj vlastní profesní rozvoj s širokým poznání a pochopení současných principů TESL, teorií a praxí v lokálních a globálních souvislostech výuky jazyků Cvičení a demonstrovat zlepšené schopnosti a strategie při řešení problémů a jejich řešení v jejich pracovním prostředí Uplatnit rozhodovací schopnosti a efektivní vedení na odpovídající úrovni v klíčových nastavení TESL. Provádět relevantní výzkum a aplikovat příslušná zjištění z TESL ovlivňovat třídě praxi a plánování politiky Aplikovat kritické myšlení a významně přispívají k pokračující odborné diskurzu v TESL Být aktivnější při kontrole aktuální TESL praxe a politiky s cílem zajistit relevanci na měnící se potřeby společnosti Upgrade, vštípit a obvykle obejmout vylepšení pro zvýšení své odborné dovednosti Být aktivně vědom a schopni začlenit příslušné vývojové trendy a otázky týkající se jazykového vzdělávání obecně a zejména TESL HLAVNÍ RYSY MQA schválen Modulární Vysoce interaktivní, hands-o třídách flexibilní časový rozvrh Vysoce kvalifikovaní akademičtí pracovníci PROGRAM STRUKTURA 12 modulů Šest (6) týdnů na modul, včetně všech tříd, úkoly, zkoušky. Face-to-face tříd na prvním, třetím a šestém víkendu (sobota a neděle) Přestávky mezi moduly Délka trvání kurzu: 108 týdnů nebo + 2 roky [-]

Magistr V Oblasti Vzdělávání - Technologie Vzdělávání

Holy Spirit University of Kaslik - USEK
Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Libanon Jounieh

Technologie vzdělávání [+]

Ústav pedagogických věd Vzdělávání svět je v současné době čelí stále složitější situace a hlavní výzvy. Je důležité, aby dotčené subjekty mají odkaz na posouzení těchto výzev, podporovat nové modely analýzy a akční, aktualizovat své postupy a rozvíjet nové projekty. Vzhledem k významu vzdělávání, které je poklad společnostech založených na znalostech, ministerstvo školství cvičí několik typů vzdělávacích odborníků na různých úrovních univerzita: správcům vzdělávání, učitele v cyklech I a II a základní úrovně vzdělání, vzdělávací technologů, a výzkumné pracovníky v oblasti vzdělávání. Odbor zakládá svůj vzdělávání nejen v součtu nahromaděných znalostí, ale také na schopnosti myslet a kritizovat s cílem vytvořit lepší svět. A to je odpovědností vychovatele dnes za vzniku muže a ženy zítřka. Cíle školení Získat vzdělávacích teorií přístupy, vyučovací metody, který se používá v závislosti na kurzu učí a dozvědět se o charakteristikách studujících, kromě manažerských technik třídě; Zvýšit jazykové vyučovací metody a různé disciplíny programu; Určete a rozvíjet didaktické situace související s základního vzdělání a základního vzdělávání, a to prostřednictvím svých různých parametrech, a poměrně k učebních oborů; Analýza didaktické situace s odkazem na metodickými možnostmi a obsahu navrhované libanonskou osnov; Vypořádat se s teoretickými a praktickými otázkami týkajících se specializovanými didaktiky francouzského jazyka, matematiky, život a vědy o zemi, arabštině, historie a geografie; Určete úrovně analýzy francouzského jazyka a specifikace výuky jazyků polí nebo disciplínu od základního vzdělávání a základního vzdělávání; Identifikovat specifikace francouzského jazyka, učil jako druhý jazyk, v libanonské vzdělávacího rámce. Technologie vzdělávání Konkrétní cíle této možnosti jsou: Školení v hodnocení, výrobu a distribuci různých vzdělávacích nástrojů a materiálů; Školení pro zdrojů osob, které iniciují profesionály vzdělávání do užívání pedagogických materiálů v jejich práci. Vysokoškolské tituly Bakalář umění ve vzdělávání (96 kreditů - 3 roky) Možnosti: Základní vzdělání (bakalářské a magisterské studium) Specializace: francouzština Francouzština a Math Francouzština a vědy Arabština rabic, Historie / zeměpis a Civism Dětství školství (Probíhá) Výuka diplom v oboru vzdělávání (24 kreditů + stáž - 2 semestry po bakalářské) Master of Arts ve vzdělávání (36 kreditů - 2 roky po bakalář) Možnosti: Základní vzdělání Správa školství Technologie vzdělávání Pomoc lidí se speciálními potřebami (Probíhá) Ph.D. ve vzdělávání (60 kreditů) Pracovní příležitosti Pedagogický koordinace na úrovni základního vzdělání Základní vzdělávání na úrovni základního vzdělání Vyhodnocení, výroba a distribuce pedagogických materiálů Správa a řízení školy Práce ve firmách, které vyrábějí vzdělávací software Výzkum v oblasti vzdělávání [-]

Μεταπτυχιακό στην Ειδική Εκπαίδευση

Frederick University
Online & Campus forma Denní studium Kombinované 18 - 36 měsíců September 2016 Kypr Kypr Online + 1 více

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Ειδική Εκπαίδευση στοχεύει στην παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, οι οποίες είναι απαραίτητες για την εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά και τα ειδικά σχολεία. Στοχεύει στην παροχή γνώσεων, στην ευαισθητοποίηση, και στην εκπαίδευση πτυχιούχων Παιδαγωγικών και άλλων Πανεπιστημιακών Τμημάτων σε θέματα Ειδικής Ενταξιακής Εκπαίδευσης. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Βασικοί Σκοποί Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Ειδική Εκπαίδευση στοχεύει στην παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, οι οποίες είναι απαραίτητες για την εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά και τα ειδικά σχολεία. Στοχεύει στην παροχή γνώσεων, στην ευαισθητοποίηση, και στην εκπαίδευση πτυχιούχων Παιδαγωγικών και άλλων Πανεπιστημιακών Τμημάτων σε θέματα Ειδικής Ενταξιακής Εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα αυτό θα παρέχει επιστημονική ενημέρωση όσον αφορά τον εντοπισμό, την αξιολόγηση αλλά και την αντιμετώπιση παιδιών με ειδικές ανάγκες μέσα στο γενικό σχολείο (γενική τάξη, ειδική μονάδα, ή εξατομικευμένη ειδική εκπαίδευση) αλλά και σε άλλους χώρους παροχής ειδικής εκπαίδευσης. Το παρόν Πρόγραμμα θα δώσει επίσης την ευκαιρία για την διεξαγωγή ερευνητικών έργων σε ένα τομέα στον οποίο δεν έχουν διεξαχθεί πολλές έρευνες μέχρι σήμερα, τουλάχιστον στον Κυπριακό χώρο. Κάθε μαθητής έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με την ψυχοσωματική του ανάπτυξη, την γνωστική και γλωσσική του ικανότητα, την κοινωνικοποίηση και τη συναισθηματική του ανάπτυξη, στις περισσότερες περιπτώσεις οι διαφορές μεταξύ των παιδιών δεν είναι τόσο μεγάλες που θα χρειαζόταν διαφορετική προσέγγιση, σε άλλες όμως περιπτώσεις παιδιά παρουσιάζουν τέτοιες διαφορές με τα υπόλοιπα παιδιά της ίδια χρονολογικής ηλικίας που χρειάζεται ειδική εκπαιδευτική βοήθεια για να μπορέσει το παιδί να πάρει τα μέγιστα από την εκπαίδευση. Το πρόγραμμα στοχεύει στο να προετοιμάσει τον εκπαιδευτικό να εκπαιδεύσει, παιδαγωγήσει, στηρίξει, και γενικά να ενσωματώσει το παιδί στο σχολείο με συνέπεια και την καλύτερη ενσωμάτωση του στην κοινωνία. Τα μαθήματα του προγράμματος συμπεριλαμβάνουν θεωρητικά μαθήματα που ασχολούνται με γενικά, ειδικά και σύγχρονα θέματα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης αλλά και πιο πρακτικά μαθήματα που αφορούν στην διδακτική μεθοδολογία και στις στρατηγικές που χρησιμοποιούνται στην ειδική εκπαίδευση και την αντιρατσιστική αγωγή. Επίσης, μεταξύ άλλων, παρουσιάζεται η αναπτυξιακή πορεία σε όλους τους τομείς ανάπτυξης και οι πιθανές αποκλίσεις που μπορεί να υπάρξουν, αλλά και η συμπτωματολογία ποικίλων ειδικών αναγκών και ο τρόπος αξιολόγησης στην ειδική εκπαίδευση. Ο στόχος συνολικά είναι οι φοιτητές να αποκτήσουν ένα ευρύ και σταθερό επιστημονικό και παιδαγωγικό υπόβαθρο σε σχέση με την ενσωμάτωση συγκεκριμένων ομάδων μαθητών στις εκπαιδευτικές διαδικασίες αλλά και στην προαγωγή της ψυχοκοινωνικής του εξέλιξης. Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα ή Στόχοι του Προγράμματος Με την επιτυχή συμπλήρωση του προγράμματος οι φοιτητές / - τριες αναμένεται να γνωρίζουν και να βλέπουν με κριτικό πνεύμα το σύνολο των θεμάτων που αφορούν την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα αναμένεται: να γνωρίζουν θέματα που αφορούν: τον εννοιολογικό προσδιορισμό της ενιαίας και ενταξιακής εκπαίδευσης, διαφορετικά μοντέλα προσέγγισης της αναπηρίας, την ιστορική και θεσμική εξέλιξη της ειδικής αγωγής και του αιτήματος για ενταξιακή εκπαίδευση, καθώς και ζητήματα που αφορούν την εκπαιδευτική πράξη, όπως οι δομές και λειτουργίες του ειδικού και ενταξιακού σχολείου και η διαφοροποιημένη προσέγγιση στη διδασκαλία. να κατανοούν και να ενσωματώνουν βασικές έννοιες της ΠΕ και εναλλακτικά μοντέλα στη διαχείριση δύσκολων περιπτώσεων/μαθητών με Ειδικές εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ). να κατανοούν θεωρητικά τα μοντέλα αλλά και να κάνουν κριτική ανάλυση των διαφόρων μεθόδων και ψυχοπαιδαγωγικών τεχνικών που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο της τάξης για την προαγωγή της ένταξης των μαθητών με ιδιαίτερες δυσκολίες. να έχουν μία διαφορετική αντίληψη για το σχολικό πλαίσιο, και να μπορούν να συνεργάζονται με άλλους ειδικούς και γονείς σε μία πάντοτε ενταξιακή υποστηρικτική προοπτική των μαθητών με ΕΕΑ. να κατανοούν τις βασικές αρχές οι οποίες διέπουν την ανάπτυξη του ατόμου στους βασικούς τομείς κατά τη διάρκεια της βρεφικής, νηπιακής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας και να γνωρίσουν την τυπική πορεία της ανάπτυξης σε αυτούς τους τομείς. Επίσης, να κατανοούν την αλληλεπίδραση μεταξύ γενετικών και περιβαλλοντικών παραγόντων κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης. να γνωρίζουν τις πιθανές αποκλίσεις από την τυπική πορεία της ανάπτυξης, με ειδικότερους στόχους την εξοικείωσή τους με βασικά θέματα της ψυχοπαθολογίας του παιδιού και του εφήβου, την ευαισθητοποίησή τους ως προς τους ειδικούς τρόπους προσέγγισης που απαιτούνται στις περιπτώσεις των παιδιών και των εφήβων με αναπτυξιακά προβλήματα και την επαφή τους με τις βασικές θεραπευτικές μεθόδους για την αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών. να κατανοούν και να διενεργούν με ευαισθησία και επιτυχία μεθόδους αξιολόγησης, με σκοπό την αναγνώριση των ειδικών αναγκών και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών, μέσα σε ένα περιβάλλον ένταξης όλων των παιδιών. να γνωρίζουν ποικίλες μορφές ειδικών αναγκών, τους αιτιολογικούς παράγοντες, τα διαγνωστικά κριτήρια και τα χαρακτηριστικά των πιο συχνών διαταραχών/δυσκολιών/αναπηριών. να κατανοούν βασικές μεθόδους σχεδιασμού, διεξαγωγής και κριτικής ανάλυσης της έρευνας και ειδικότερα της εκπαιδευτικής έρευνας σε θέματα Ειδικής και Ενιαίας Εκπαίδευσης. να είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν είτε ποιοτική είτε ποσοτική έρευνα Διάρκεια Σπουδών Η διάρκεια του προγράμματος, τόσο για τα συμβατικά και εξ αποστάσεως προγράμματα σπουδών είναι η ίδια, ως εξής: Πλήρης φοίτηση: τρία ακαδημαϊκά εξάμηνα (18 μήνες) Μερική φοίτηση: έξι ακαδημαϊκά εξάμηνα (36 μήνες) Σε περίπτωση που οι φοιτητές αποτύχουν σε ένα μάθημα ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο, δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους στον αναμενόμενο χρόνο, η διάρκεια των σπουδών μπορεί να παραταθεί. Ο χρόνος επέκτασης θα διαμορφωθεί σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό του Πανεπιστημίου Frederick, σχετικά με την αποφοίτηση των φοιτητών , ο οποίος ορίζει ότι η μέγιστη διάρκεια σπουδών 6 εξάμηνα και για μερική φοίτηση 12 εξάμηνα. ... [-]

Magistr V Vědách Vzdělávání - Umění Ve Vzdělávání

University of Nicosia
Campus forma Denní studium 3 semestry September 2016 Kypr Nicosia Řecko Athény + 2 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. [+]

Splatnost (roky): 1,5 let Kvalifikace: Vzdělání vědy: Umění a vzdělávání (MED, 1,5 let nebo 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (magisterské studium) Jazyk výuky: Řecký Forma studia: Full a na částečný úvazek Minimální Kredity: 30 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: 7.1 Účel Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec. 7.2 Cíle 1. Příprava manažery vzdělávací systém s hlubší znalosti v oblasti umění a jejich výuky. 2. Chcete-li sledovat postup moderního výzkumu do výuky umění a seznámit se s nezbytným výzkumem a metodických nástrojů. 3. Chcete-li získat odborné znalosti, metody a přístupy, které jim pomohou inovovat v oblasti umění a jejich výuky. 4. Získat schopnosti řídit praktické aspekty výuky umění. 5. Vyberte a vytvářet výukové materiály jsou založena na současných učebních trendy hudby a výtvarného umění. Kariérní vyhlídky: Absolventi programu mají tyto možnosti: 9.1 Chcete-li hledat vedoucí pozici na úrovni školy (např Manager Assistant Manager) a / nebo ministerstvo školství a kultury (např Inspektor). 9.2 Chcete-li pracovat jako trenéři na pedagogickém institutu. 9.3 Pochopit akademické pozici na vysoké škole. Přístup k dalšímu studiu: Absolventi programu mohou sledovat doktorské studium. [-]

Velitel Vzdělávání

National Institute of Education, Nanyang Technological University
Campus forma Kombinované 24 měsíců August 2016 Singapur

Mistr školství je určen především pro učitele a kolegy pracující s Ministerstvem školství, mládeže a Singapuru. Poskytuje účastníkům příležitost poznat nejnovější problémy v oblasti vzdělávání. [+]

Master of programu Vzdělání je primárně určen pro pedagogy pracující ve školách Singapuru a ministerstvo školství. Absolventy vysokých škol se zkušenostmi v oblasti vzdělávání a přející si své znalosti a dovednosti v oblasti vzdělávání jsou také vítány platit.

Program nabízí titul v následujících 18 oblastech specializace:

Umění Čínský jazyk Učební osnovy a učební Vývojová psychologie Drama Rané dětství Vzdělávací a psychologické měření a hodnocení Anglický jazyk Anglická literatura Vzdělávání nadaných Učení vědy a technologie Malajský jazyka Matematika Hudba Primární Věda Speciální pedagogika Tamil jazyk ... [-]

Magistr Ve Vzdělávání

University of Saint Joseph
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Macao Čína

Tohoto magisterského programu ve vzdělávání je určen pro učitele, správce a osoby podílející se a / nebo se zajímají o vzdělávacích procesů. Hlavním cílem je identifikace budoucích trendů a dopadů ... [+]

Tento vzdělávací program Master in je vyučován v angličtině a magisterské studium uděluje USJ a na Katolické univerzitě v Portugalsku.

Mistr ve vzdělávání

Tento program je určen pro učitele, správce a osoby podílející se a / nebo se zajímají o vzdělávacích procesů. Hlavním cílem je identifikace budoucích trendů a dopadů globalizace na způsoby, vzdělávací procesy jsou koncipovány a školy jsou organizovány pro změnu. Studenti budou také diskutovat o stěžejní výslechu v procesu učení, role mozku, napětí mezi školství a vzdělávání, budování udržitelných škol, a vliv společenského a politického vývoje a očekávání v oblasti vzdělávání. ... [-]


Magistr Výuky

Universiti Brunei Darussalam, Sultan Hassanal Bolkiah Institute of Education
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Brunej Bandar Seri Begawan

Tento přední hrana Master of Teaching (MTeach) stupně je vysoký stav odbornou kvalifikaci pro vstup do učitelské profese. V návaznosti na disciplinárním znalostí a kritické analytické dovednosti vstupních absolvent studentů, MTeach je navržen tak, aby [+]

Velitel Výuky

 

Tento přední hrana Master of Teaching (MTeach) stupně je vysoký stav odbornou kvalifikaci pro vstup do učitelské profese. V návaznosti na disciplinárním znalostí a kritické analytické dovednosti vstupních absolvent studentů, MTeach je navržen tak, aby hlubokou znalost výuky a učení a vývoj účinných odborné znalosti. Připravuje učitele, aby učinit první krok na placenou kariéru cestě na vrchol této profese.

 

Klíčové vlastnosti

Integrace disciplinární znalostí absolventů vstupních kandidátů s magisterského studia na úrovni, jak se učit. Case-výuka, lekce studie, problém-based a poptávka učení, akční učení a výzkum. Důraz na reflektivní praxe. Praktické zkušenosti ve školách v celém programu - 2 dny v týdnu ve školách plus série odborné praxe bloků. Instruktáž o zkušené odborníky v partnerských školách. Výzkum Cvičení se skládá z řady opatření výzkumných cyklů určených ke zlepšení výuky a učení v hlavních učení oblasti kandidáta. ... [-]

MA: Vzdělávání Učitelů

Irkutsk State Linguistic University
Campus forma Denní studium September 2016 Rusko Irkutsk

IGLOO nabízí následující oblasti: teorie a praxe vyučování Interkulturní komunikace v multietnické a multikulturní prostředí, literární výchovy [+]

MA: Vzdělávání učitelů

IGLOO nabízí následující oblasti: teorie a praxe vyučování Interkulturní komunikace v multietnické a multikulturní prostředí,literární vzdělání, informatsialnye technologie ve vzdělávání učitelů.

Titul: Master of vzdělávání učitelů PROFIL FOCUS teorie a praxe výuky mezikulturní komunikaci mnohonárodnostní a multikulturní prostředí Vysokoškoláci, kteří studují teorii komunikace, národní a kulturní rozdíly v konfliktu bez výstavby komunikační základě diskursivní linguodidactic výuky ruštiny jako cizího jazyka proti polylogue kultur, technik a metod tolerantní společnostiOznámení na poly-etnické prostředí, kulturní rozmanitost národů na světě v oblasti řeči a obchodní etiketa, komunikativní angličtina samozřejmě, kognitivní lingvistiky.... [-]


Magistr Ve Vzdělávání (med)

Asia e University
Online & Campus forma Kombinované 2 let January 2017 Malajsie Kuala Lumpur

AEU MED program je zaměřen na pedagogy ze všech odvětví vášnivých při zvyšování osobní a profesní růst ve specializovaných oblastech vzdělávání.Je to 2 roky program, který nabízí [+]

Mistr ve vzdělávání (MED) AEU MED program je zaměřen na pedagogy ze všech odvětví vášnivých při zvyšování osobní a profesní růst ve specializovaných oblastech vzdělávání. Je to 2 roky program, který nabízí populární specializace oblasti, jako je TESL a vzdělávání v raném dětství, instruktážní technologie, ošetřovatelství vzdělávání a další. Brožura ke stažení [2].

Plně akreditovaný program [3] o malajské kvalifikací agentury (MQA) [4], Ministerstvo vysokého školství.

UDÁLOSTI

• Jeden z mála plně akreditovaných MED programu v Malajsii

• Přidejte skupinu studentů z nejrůznějších vzdělávacích prostředí ... [-]


Magistr Vzdělávání V Učebních Osnov A Výuky

Asian University Thailand
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 8 let June 2017 Thajsko Chonburi + 1 více

Program bude posilovat porozumění souvisejících s jazyky potřeby žáků z neanglicky mluvících pozadí a prozkoumat způsoby naplňování těchto potřeb. [+]

Mistr vzdělávání v kurikula a pokyny

Magisterský stupeň je určen na podporu thajské ministerstvo současné politiky vzdělávání je, původně zahájené v thajském školského zákona BE 2542/1999 a změna (druhý Národní školský zákon BE 2545/2002), na modernizaci vzdělávání v Thajsku a dělat to více studentů soustředil . Konkrétně se zaměřuje na potřeby stále rostoucí počet dvojjazyčné, anglickém programu (EP) a anglicky střední školy, které hrají důležitou roli ve ministerstva o probíhajících plány pro vzdělávací reformy. Za tímto účelem bude na magisterské zaměřit se na praktické dovednosti potřebné pro učitele dodat čtyři klíčové předměty, anglický jazyk, matematika, společenské vědy a přírodních věd, a to prostřednictvím média angličtiny.... [-]


Masters Ve Vzdělávacích Vedení A Správa

Cyprus International Institute of Management (CIIM)
Campus forma Denní studium Kombinované 18 - 24 měsíců Kypr

Na Kypru a obecně po celém světě, je rostoucí důraz na vzdělávání a zlepšení učení úroveň vzdělání to vede k nárůstu poptávky pro jednotlivce schopných vést a spravovat vzdělávací instituce.Uznávajíce tuto potřebu, CIIM nabízí postgraduální (magisterské studium) ve vzdělávacích vedení a management, který je vyučován v řečtině.Její absolventi jsou specializované a vyškoleni v modulech vedení a řízení školení, vzdělávacích organizací a společností v obou veřejném i soukromém sektoru.Orientované na potřeby současného reality, program poskytuje potřebné dovednosti, aby někdo, jehož cílem je vedoucí pozice v oblasti vzdělávání, a ti, kteří si chtějí rozšířit své obzory a stát se aktivnímin podnikání na akademické půdě. [+]

Důvody Chcete-li zvolit CIIM pro můj pán je v pedagogických vedení a správa

výuky řeckého jazyka Pohodlné hodin pro pracovníky (večery a / nebo víkendy a iota, SSN) Full (rok), nebo na částečný úvazek (dva roky) Kombinace teorie - Akce -. Výzkumu Praktická forma seminářů s hostujícím CEO Kypru vzdělávání Vážení profesoři z Kypru a zahraničí Uznána SEKAP, se KYSATS a vzdělávací služba Komise

Kdo je Master ofVzdělávací Vedení a správa

Tento program je určen pro lidi, kteří:

Pokud chcete, aby &lfa, vývoj a rozšířit své znalosti a dovednosti v oblasti pedagogických vedení & alpha, g a správa nedávno dokončil svá studia a přejete si pokračovat s pořízením postgrad & upsilon; Chian titul drží vedoucí pozici nebo jeho cílem je zachytit vedoucí pozice na veřejnosti a jáota a soukromé školství chtějí rozšířit své obzory a působí & omicron, iithoun podnikání v oblasti vzdělávání ... [-]