Magisterské studium Pedagogika - Magisterské studium Pedagogika hledejte zde!

Magisterské studium Pedagogika - Zde naleznete magisterské studium Pedagogika

Pedagogika

Vzdělání je jedním z nejdůležitějších pilířů společnosti. Pedagogika se zabývá procesem učení a vzdělávání jako systému. Magisterské studium pedagogiky umožňuje hluboké pochopení a prozkoumání všech aspektů učení.
 
Stejně jako jiné dobře poznané vědní obory, udržuje pedagogika a její programy krok s vývojem moderního života a aplikuje své nové znalosti do praxe tak, aby způsob učení byl stále lepší a efektivnější. To je například vidět při magisterském studiu pedagogiky u oborů jako jsou kreativní pedagogika, filozofie a psychologie vzdělávání stejně jako kritická pedagogika, konceptuální vzdělávání a vzdělávací teorie. Tyto obory dosvědčují to, čím skutečně studium pedagogiky je, totiž  neustálé zdokonalování vzdělávacího procesu tak, aby subjekt i metody, které se ve školách a na univerzitách používají, opravdu odpovídaly potřebám rychle se měnícího světa.
 
Studovat magisterský obor pedagogiky znamená sdílet své znalosti s druhými, hledat možnosti zefektivnění učebního procesu a zlepšení současného vzdělávacího systému – toto jsou témata, kterými se budete zabývat jako studenti magisterského studia pedagogiky. Prohlédněte si níže uvedené odkazy a zjistěte více o jednotlivých nabízených programech magisterského studia pedagogiky na univerzitách po celém světě.

Čtěte více

Magisterský Titul V Oboru Psychologie

UNIBA Centro Universitario Internacional de Barcelona
Online forma Denní studium Kombinované 10 měsíců April 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

On-line magisterský titul v oboru psychologie vám dává přesné znalosti pracovat jako psycholog v oblasti vzdělávání a odborné poradenství, důraz na rozmanitost a spojené k výuce a učení a jejich rady. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. ÚVOD A CÍLE On-line magisterský titul v oboru psychologie vám dává přesné znalosti pracovat jako psycholog v oblasti vzdělávání a odborné poradenství, důraz na rozmanitost a spojené k výuce a učení a jejich rady. Předměty v učebním plánu nabídnout vám nejvíce efektivní strategie a znalosti na podporu a vedou studenty, které tvoří systém vzdělávání na různých úrovních. Tito studenti jsou charakterizovány tím, že zvyšuje kulturní a geografické rozmanitosti, a prezentovat potřeby a problémy učení je třeba řešit a vyřešit individuálně. Díky tomuto vzdělávacího programu, získáte klíče k reakci na tuto výzvu v profesionální, odpovědnou a účinným způsobem. S tímto vzdělávacího programu: Můžete diagnostikovat a hodnotit sociálně-vzdělávací potřeby jednotlivců, skupin a organizací z různých metod, nástrojů a technik. Ty budou připraveny / o radu a vedení na výchovu odborníků v organizaci, návrh a implementaci procesů a zkušenosti z výuky a učení. Vědět, navrhnout, realizovat a vyhodnotit vzdělávacích postupů, programy a služby šité na míru potřebám každého člověka nebo organizace služeb. Budete ovládat třeba plánovat, organizovat a realizovat vzdělávací psychologie strategie služby. Budete mít možnost formulovat nové návrhy na zlepšení pedagogické intervence. Získáte dovednosti, koordinaci a vést týmy psycho, podpora sítí mezi různými aktéry a sociálními institucemi. Vstupní požadavky Pro přístup k této osnovy, zájemci budou muset splňovat některý z těchto požadavků: Být držitelem univerzitního vzdělání příslušného k některé z následujících disciplín: vzdělání, psychologie nebo Maestro / s konkrétní zmínky, nebo uznaly v oblasti pozornosti k rozmanitosti tréninku. S oficiální titul Master /, sociální pedagogiky a sociální práce, nebo jiných vysokých škol akreditovaných kvalifikaci a profesní zkušenosti v oblasti pedagogické intervence. Avšak ti, kteří jsou v těchto případech musí mít nějaké další školení (stěrky). Pro lidi, kteří ukončili své studium v ​​jiné zemi, může následovat v případě, že mají magisterský titul ekvivalentní s výše uvedeným názvem. GRANTY S cílem poskytnout přístup k studiu, UNIBA vám nabízí různé typy stipendií: Akademické Prospěchové stipendium Vlastní stipendia: udělil ke studentům s dobrou profesionální rekord přijímací komisi. Stipendia a granty ministerstva školství nebo jiné státní vládních agentur. Ve všech dobách naši vzdělávací poradci vás bude informovat o platnosti každého a může vás na potřebách a kroky, řídit, když žádají o některý z těchto stipendií. KARIÉRA Získání Masters v oboru psychologie vám umožňuje pracovat v následujících oblastech: V oblasti vzdělávání: Poradenství oddělení školy. Vysoká škola poradenské služby. Specializované služby v oblasti vzdělávání: Zařízení psycholog poradenství. Vzdělávací střediska zdrojů pro zrakově a sluchově postižené. Vzdělávací služby specializující se na problémy motoru. Týmy poradní jazyk, multikulturalismus a sociální soudržnosti. Týmy se specializuje na generalizované poruchy chování a poruchy chování. Vývoj dítěte center a včasný zásah. Obytné a vzdělávací činnosti střediska. Gabinetes psicopedagógicos. Centra pro lidi se zdravotním postižením. V prostředí práce: Veřejné služby zaměstnanosti. Info a orientace vlády (ekonomická podpora, mládež, imigrace regidurías). Odborné vzdělávání a odborné přípravy poradenské společnosti. Obchodní skupiny. Podpůrné služby pro integraci na pracovním trhu Speciální práce střediska. Poradenství a HR oddělení. Služby pro závislosti. Základy vzdělávací a sociální. Vydavatelství a média. [-]

Master Of Arts (MA) V Pedagogické Psychologie

Argosy University Sarasota, College of Education
Campus forma Denní studium 10 měsíců Spojené státy americké Sarasota

Master of Arts (MA) v pedagogické psychologie programu na Argosy University, Sarasota je základním programem pro zájemce v oblasti školní psychologie. Na základě národních standardů pro školních psychologů, kurikulum v Argosy University, Sarasota Pedagogická psychologie studijní program odráží aktuální informace v poli. V mnoha kurzů, studenti sledovat certifikované školních psychologů v práci a procvičit základní analytické schopnosti pod pečlivým dohledem. [+]

Master of Arts (MA) v pedagogické psychologie programu na Argosy University, Sarasota je základním programem pro zájemce v oblasti školní psychologie. Na základě národních standardů pro školních psychologů, kurikulum v Argosy University, Sarasota Pedagogická psychologie studijní program odráží aktuální informace v poli. V mnoha kurzů, studenti sledovat certifikované školních psychologů v práci a procvičit základní analytické schopnosti pod pečlivým dohledem. MA v pedagogické psychologie programu nevede k učiteli, poradce, psycholog, nebo certifikace správce, udělení licence nebo potvrzení v jakémkoliv stavu ve Spojených státech. Tento program je navržen tak, aby základ v pedagogické psychologie a je určen pro ty, kteří mají zájem na pokračování těchto stupňů pro jiné účely než získání učitele, poradce, psychologa nebo certifikace správce, udělení licence, nebo souhlas důvodů. Kromě toho, že kredity získané prostřednictvím účasti v tomto programu, které nabízí Argosy University je nepravděpodobné, že přenosné na žádnou jinou podobnou program, který je schválen pro učitele, poradce, psycholog, nebo certifikace správce, udělení licence nebo schválení v jakémkoli státě. Seznam hřiště Jádro předmětu Požadavky-Studenti jsou povinny přijmout 30 hodin úvěru z následujících Výzkum v oblasti vzdělávání (3 kreditní hodiny) Metody pedagogického výzkumu (3 kreditní hodiny) Historie a Základy školní psychologie (3 kreditní hodiny) Dítě a dospívající rozvoj (3 kreditní hodiny) Fyziologické Základy chování (3 kreditní hodiny) Měření a údaje o posuzování Based (3 kreditní hodiny) Sociální Základy chování (3 kreditní hodiny) Poznání a ovlivnit (3 kreditní hodiny) Poznávací Hodnocení dětí a mladistvých (3 kreditní hodiny) Posouzení a léčba diverzifikované populace ve více nastavení (3 kreditní hodiny) Posuzování a Diagnostika akademického a výuku problémy (3 kreditní hodiny) Přijímací Požadavky Proces podávání žádostí o přijetí do MA v pedagogické psychologie programu vyžaduje předložení všech materiálů, které umožní školní psychologie Přijímací výbor ověřit akademické kvalifikaci uchazeče zapsat do postgraduální odbornou školu. Vzhledem k tomu, Přijímací řízení rovněž bere v úvahu velmi důležité vlastnosti, aby se stal efektivní vzdělávací a duševní zdraví profesionální, je také nutné, aby materiál, který pomůže určit osobní integritu jednotlivce, splatnost, interpersonální dovednosti a schopnosti komunikovat. Bakalářský titul z regionálně akreditované instituce. Kalibrované průměr bodu (GPA), jak je popsáno níže. Mohou platit dodatečné požadavky. 3.0 (na stupnici od 4.0), za posledních 60 hodin ročníkové práce (včetně absolvent práci). Žadatelé s stupeň bodový průměrů nižší než uvedených programů minima může být považováno za přijetí významný důkaz akademického a odborného potenciálu prokázanou kariéry a / nebo profesních úspěchů uvedených ve výkazu akademických a profesní cíle, shrnutí kariéry, a akademické nebo odborné doporučující dopisy. Takové přijetí musí být podle doporučení přijímací komise a oddělení židle a musí být odůvodněno, zdokumentováno, podepsal, které, a jsou uchovávány ve školním souboru studenta. Je vyžadována minimální skóre na Argosy University pre-schválené anglického jazyka zkoušku odborné způsobilosti pro všechny žadatele, jejichž mateřským jazykem není angličtina, nebo kteří nemají vystudoval instituce, na které je angličtina jazykem vyučovacím, jak je uvedeno v § pět, vstupné politiky, "Anglické jazykové znalosti zásad." Dokončení rozhovoru s členem programového výboru přijímací části. Evidence trestního ověřením. * Aplikovat Vylepšete svou kariéru potenciál se zapsal do Argosy University, Sarasota pedagogické psychologie magisterského studijního programu. Můžete se dozvědět více o konkrétních programů finanční podpory (k dispozici pro ty, kteří mají nárok) na našich stránkách finanční pomoci a stipendia, nebo můžete kontaktovat nás požádat o další informace. [-]

Po Primární Vzdělávání - Profesionální Magistr Vzdělání

Hibernia College
Online & Campus forma September 2016 Irsko Dublin

Hibernia College Post základní vzdělávání - profesionální mistr školství byla založena s cílem podpořit širší spektrum lidí, aby zvážila výuku jako profese tím, že poskytuje pružnější cestu, aby se stal učitelem plně kvalifikovaný po základní škole. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Hibernia College Post základní vzdělávání - profesionální mistr školství byla založena s cílem podpořit širší spektrum lidí, kteří považují výuku jako profese tím, že poskytuje flexibilnější cestu, aby se stal po základní škole učitel plně kvalifikovaný. Vzhledem ke struktuře programu a kritéria financování způsobilosti můžeme přijímat pouze žádosti od Irska. Blended on-line profesionální mistr vzdělání Tento program, který spojuje on-line obsahu, virtuální výukové prostředí a face-to-face dodávky, je určena k rozvoji profesionály a odborníky, kteří jsou umístěny za lídry v oblasti post-primárního vzdělávání. Program je ideální pro každého, kdo nemá snadný přístup k jedné z tradičních poskytovatelů vzdělávání nebo kdo nemá čas trávit dojíždění do a z přednášek denně. Online studie s Hibernia Hibernia College má prokazatelné zkušenosti v oblasti poskytování dynamické on-line studijní zkušenosti, které nabízejí studující maximální podporu. Naše on-line model je úspěšný, protože se zaměřuje na pomoc odborníky plnit své současné pracovní problémy a neustále staví na interakci studentů a fakulty. My vám s osobním studijním poradcem, který vás prostřednictvím programu s cílem zajistit svůj úspěch. Akreditované Post Primární Masters Tyto výsledky programu v HETAC Level 9 ocenění. Profesionální Master of vzdělávání v Post základní vzdělávání - Předměty Profesionální Master of vzdělávání v Post základní vzdělávání je akreditován v těchto 15 vyučovacích předmětů: Gaeilge, anglicky, moderní jazyky, dějepis, zeměpis, občanská výchova, matematika, fyzika, chemie, biologie, účetnictví, podnikání, ekonomika, zemědělské vědy a hudby. Je nutné vzdělávací pozadí v jedné z výše uvedených předmětů. [-]

University Of Dundee Magistra Vzdělávání

Stafford
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2016 Spojené arabské emiráty Spojené arabské emiráty Online Bahrajn Bahrain Online Írán Írán Online Jordánsko Jordan Online Kuvajt Kuwait Online Libanon Libanon Online Omán Omán Online Katar Katar Online Saúdská Arábie Saúdská Arábie Online Sýrie Sýrie Online + 18 více

Master of programu vzdělávání je nezbytné pro všechny profesionály, kteří pracují ve vzdělávacím prostředí a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Studenti mohou přizpůsobit vzdělávací zkušenost, aby vyhovoval jejich individuální zkušenosti, potřeby a zájmy. Program je přístupný výhradně na dálku přes University virtuální vzdělávací prostředí. [+]

Výhody Mistr školství program je nezbytný pro všechny profesionály, kteří pracují ve vzdělávacím prostředí a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Studenti mohou přizpůsobit vzdělávací zkušenost, aby vyhovoval jejich individuální zkušenosti, potřeby a zájmy. Program je přístupný výhradně na dálku přes University virtuální vzdělávací prostředí. Program je akreditován International Baccalaureate organizace a úspěšné dokončení účastníky programu můžete zaregistrovat za IB Advanced Certificate výuky a vzdělávání pro výzkum, Certificate in Leadership praxi a Advanced Certificate in Leadership výzkum poskytující možnost honit kariéru na veřejnosti, v soukromí nebo mezinárodních škol po celém světě. Specializace Začleňování a Learner podpora Mateřské / Předčasné školství žák Péče a podpora Mezinárodní vzdělávací Rozvoj matematického myšlení Nadpis Mistr Vzdělávání - MEd Veřejný zadavatel University of Dundee Způsob Blended learning s workshopy DOBA 18 měsíců (zrychlený režim) Vstupní požadavky Mistr školství je sada postgraduálních modulů v profesního rozvoje pro učitele a profesionály, kteří pracují, mít zkušenosti z práce, nebo aspirují na práci ve vzdělávacím prostředí. K dispozici jsou jak na pracovišti založených a non-pracoviště založené na trasy v rámci programu. Pracoviště založené trasa: Odborníci, kteří v současné době pracují ve vzdělávacím prostředí, a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Musí mít bakalářský titul (jakémkoliv oboru). Pokud váš bakalářský titul nebyl vyučován v angličtině, anglický jazyk Požadavek je IELTS 6.5 (nebo ekvivalent). Non-pracoviště na bázi Roud: Profesionálové, kteří mají předchozí pracovní zkušenosti (ne nutně aktuální) ve vzdělávacím prostředí. Musí být absolvent (jakéhokoliv oboru). Pokud váš bakalářský titul nebyl vyučován v angličtině, anglický jazyk Požadavek je IELTS 6.5 (nebo ekvivalent). Odměna USD 13.600 Aktuální ekvivalent v: USD 13.600 AED 49956 SAR 51004 GBP 8957 Poznámka Všechny poplatky jsou splatné v USD [-]

Magistr V Studium A Studentské Záležitosti Vyšších

University of San Francisco - School of Education
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Spojené státy americké San Francisco

Master of Arts v oblasti vysokoškolského vzdělávání a studijní záležitosti (Hesa) kombinuje pečlivý akademický učební plán, který zahrnuje cvičení zkušenosti v různých oblastech studentského života, uspořádané ve spolupráci s USF oddělení Studentský život. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Připravte se na profesionální kariéru v záležitostech studenta a vedení v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Master of Arts v oblasti vysokoškolského vzdělávání a studijní záležitosti (HESA) kombinuje přísný akademický učební plán, který zahrnuje cvičení zkušenosti v různých oblastech studentského života, uspořádané ve spolupráci s USF oddělení Studentský život. Plán Program V souladu s Škola závazku školství je sloužit pracovní dospělé, program navazuje plán alternativních víkendu tříd, které svolání devětkrát semestr. Třídy jsou obvykle drženy čtvrtka večer, v pátek večer a celou sobotu. Program základních kamenech: Integrovaný přístup k otázkám spravedlnosti a přístupu v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Závazek k sociální spravedlnosti zdůraznil v průběhu kurzu a spolupráce vzdělávacích zkušeností. Praktikum složka, která klade studenty v různých vzdělávacích prostředích v rámci studentské záležitosti a podporuje rozvoj konkrétních praktických dovedností a reflexní učení. Volitelný zaplatil stáž příležitostí, které mohou poskytnout balíček kompenzace, kterou USF divize Studentský život. "Vzdělávání složka sociální spravedlnost je něco, co si cením nejvíce o programu Hesa. Dodává smysl a účel práce jsem sledujícího mě a umožňuje vidět v širších souvislostech. Spojení program, který by mi dovolit příležitost spojit teorii a praxi bylo nezbytné, aby mém rozhodnutí zúčastnit USF. "- Amiya Powell-Hodge, vyšší vzdělávání & studijní záležitosti alumna Program HESA v USF hledá jednotlivce, kteří demonstrují výslovný závazek k sociální spravedlnosti v oblasti vzdělávání a záležitosti studentů vyšších. Jako takový, jsme projít komplexní přijímací proces, v našem přístupu k hodnocených uchazečů, což zahrnuje zvážení předběžných akademických a životních zkušeností. Finanční zdroje Federální pomoc, státní a univerzitní zdroje finančních jsou k dispozici finanční prostředky, aby nově přijatých a současný USF škola studentů vzdělávání. Za účelem vyrovnání nákladů na vzdělání absolventa výuku, mnoho škola Vzdělávací kurzy jsou nabízeny v pozdních odpoledních a večerních hodinách, a / nebo na střídavý víkendech. Většina studentů zjistí, že mohou udržet zaměstnání na plný úvazek a zároveň vydělávat své přihlašovací údaje, magisterského nebo doktorského stupně. Nicméně, pokud váš program vyžaduje, abyste trávit čas ve třídě (tj výuce studentů), nebo pro dokončení pro práci v terénu nebo stáží zkušenosti, tyto závazky budou narušovat normální pracovní den. Prosím, poraďte se se svým zamýšlené studijní program pro více informací. Navštivte naše webové stránky pro více informací o finančních prostředků pro tento program Kariéra Absolventi vysokých škol studijní záležitosti Program jsou pedagogové, kteří pracují v prostředí vysokých škol. Studentské záležitosti je vzrušující pole, které podporuje růst a rozvoj studentů ve vysokoškolském vzdělávání, dovnitř a ven ze třídy. Práce studentské záležitosti praktiků center na podporu úspěchu studentů, z hlediska přístupu k vysokých škol a univerzit, a to prostřednictvím jejich vzdělávací cestu, a na dosažení vzdělávacích a rozvojových výsledků. Program Hesa ​​se blíží studentské záležitosti jako oblasti, kde zajištění rovného výsledky pro všechny studenty je primárním cílem naší práce, což je zásada, která je integrována v celém ročníkové a spolupráce vzdělávacích zkušeností a lépe připravuje absolventy Hesa ​​sloužit obhájci jako sociální spravedlnost v prostředí vysokých škol , HESA také poskytuje celou řadu podpůrných služeb, včetně dílen a mentorství v sítí, pohovory a pokračovat v psaní. Příklady kariérní možnosti zahrnují: Student Services Manager Akademický úspěch trenér Asistent ředitele Student Life Program Manager Vstupné Assistant Koordinátor Program Úřad Multikulturního Recruitment [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání - Specializací V Oblasti Vzdělávání Zprostředkování A Dohledu Ve Vzdělávání

University of Minho - Institute of Education
Campus forma Kombinované October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru vzdělávání, oblasti Specializace v oblasti vzdělávání a supervize Zprostředkování v oblasti vzdělávání, je profesionální cyklus studií organizovaných podle zásad vyplývajících z Boloňské deklarace. [+]

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru vzdělávání, oblasti Specializace v oblasti vzdělávání a supervize Zprostředkování v oblasti vzdělávání, je profesionální cyklus studií organizovaných podle zásad vyplývajících z Boloňské deklarace. Tento magisterský má za cíl: poskytnout založil a problematizaci znalost teorie a praxe vzdělávací zprostředkování a dohledu v vzdělávání v různých kontextech odborné zásahu; vývoji koncepčních modelů a zařízení a metodologicky vhodné, programů a projektů v oblasti intervence a dozoru v oblasti vzdělávání, a zprostředkování; rozvoj výzkumných metodik ve vzdělávání přizpůsobené studie o a k intervenci v procesech vzdělávání mediace a dohledu ve vzdělávání; a umožnit pro autonomní praxi vzdělávacích zprostředkování a dohledu v tréninku. Dokončení první rok poskytuje studentům Specializace certifikát v oblasti vzdělávání a supervize Zprostředkování v tréninku. Úspěšné dokončení magisterského uděluje magisterský titul v oboru vzdělávání. [-]

Magisterský Titul V Oboru Pedagogiky

Bath Spa University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené království Bath

Oba vzdělávací studie a Mezinárodní vzdělávací a globální občanství ocenění součástí profesionálního mistra 's programem v rámci pedagogickou školu a nabízí směs [+]

Magisterský titul v oblasti pedagogiky

Oba vzdělávací studie a Mezinárodní vzdělávací a globální občanství ocenění součástí profesionálního mistra 's programem v rámci pedagogickou školu a nabízí směs teorie a praxe se odborného rozvoje v rámci globální a mezinárodním kontextu.

Studenti pocházejí z celé řady zemí - z Kypru, Gambie, Spojené státy, Německo, Indonésie, Čína, Japonsko, a tak dále, stejně jako Spojené království. Oni také přijít z mnoha prostředí. Některé mají vzdělávací studie jako první titul, zatímco jiní byli mořští biologové, hudebníci nebo odborníci na vláknové optiky. Vítáme tuto rozmanitost. Všichni přicházejí, ale s dobrou prvního stupně a žízní vědět více o vzdělávání: ... [-]


Magistr školství

JCU Singapore
Campus forma Denní studium Kombinované 12 - 16 měsíců August 2016 Singapur Singapore + 1 více

Master of vzdělávání je určen pro učitele, manažery, politiky a vzdělaní profesionálové, kteří chtějí prohloubit své znalosti a porozumění vzdělávací teorie, praxe, politiky a procesu. [+]

Mistr školství Master of vzdělávání je určen pro učitele, manažery, politiky a vzdělaní profesionálové, kteří chtějí prohloubit své znalosti a porozumění vzdělávací teorie, praxe, politiky a procesu. Tato kvalifikace nevede k registraci jako učitel ve školách. Studijní program Studenti jsou povinni absolvovat 8 předmětů (24 kreditních bodů) na základě dostupnosti a plánování. Vzdělávací Vedení a řízení Chování managementu Problémy v oblasti vzdělávání a péče o malé děti Výzkum v oblasti vzdělávání v raném dětství Úvod do pedagogického výzkumu A studenti mohou také vybrat předměty z níže uvedených programů, za předpokladu, že splňují kritéria výběru pro subjektů. Graduate Certificate školství (terciární Výuka) Master of poradenství a poradenství [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání A Multimédií

Instituto Politécnico de Viseu – Escola Superior de Educação (ESEV)
Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Portugalsko Viseu

Průběh studia vedoucí k získání titulu Master of vzdělávání a multimédia si klade za cíl vyškolit odborníky v oblasti informačních a komunikačních technologií a multimédií aplikované na vzdělávání a odborné přípravy. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Představení Průběh studia vedoucí k získání titulu Master of vzdělávání a multimédia si klade za cíl vyškolit odborníky v oblasti informačních a komunikačních technologií a multimédií aplikované na vzdělávání a odborné přípravy. Prohloubení teoretický rámec a dovednosti na problémy a výzvy spojené s integrací ICT ve vzdělávacím designu; Rozvíjet znalosti a dovednosti pro návrh, implementaci a vyhodnocovat učební prostředí s ICT v kurikulární kontextu; Získat dovednosti navrhování a realizace zprostředkovaných vzdělávacích zdrojů; Rozvíjet podporu ICT dovedností a vedení škol projektů kontextu; Podporovat schopnost učit se po celý život a výzkumu v oblasti vzdělávacích technologií. Cyklus magisterského studia v oblasti vzdělávání a multimédia umožní mistr studentům rozvíjet tyto dovednosti: Správa a zefektivnění ICT projektů, střediska správy zdrojů a vzdělávací projekty škol; Zjednodušte školení v informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání; Integrovat vzdělávacích zdrojů do výuky / učení; Rozvíjet zprostředkovaných projektů ve školách; Posoudit potřeby a zájmy učitelů a studentů odborné přípravy; Pomáhat studentům a učitelům na efektivní využívání různých vzdělávacích zdrojů, jak materiál a vybavení; Kriticky zhodnotit praxi výuky / učení na průběžné vyhledávání pro zlepšení; Vytvářejte multimediálních zdrojů; Využití pokročilých komunikačních prostředků na podporu učebních komunit. Kariéra Magisterský titul v oboru vzdělávání a multimédia si klade za cíl kvalifikovat profesionály vzdělání (předškolní až středním vzděláním) v oblasti pedagogických věd / didaktické techniky - pedagogické komunikace a využití výukových materiálů ve výuce / procesů učení. [-]

Magistr Vzdělávání Nadaných Vzdělávání

Millersville University
Campus forma September 2016 Spojené státy americké Millersville

Mistr stupeň vzdělání ve vzdělávání nadaných je navržen tak, aby odborné znalosti potřebné pro učitele a dalších vzdělávacích pracovníků, kteří pracují s nadanými a schopné studenty [+]

Mistr vzdělávání nadaných ve školství

Mistr stupeň vzdělání ve vzdělávání nadaných je navržen tak, aby odborné znalosti potřebné pro učitele a dalších vzdělávacích pracovníků, kteří pracují s nadanými a možnost studentů K-12). Učební osnovy jsou vhodné pro učitele, zda poskytne výuku speciálních programů pro nadané nebo vyučovat v inkluzivních nastavení. M. Ed. Titul ve vzdělávání nadaných neuděluje učitele certifikaci. Ústav základní a vzdělávání v raném dětství je zodpovědný za nadaného vzdělávacího programu i samotný program je multidisciplinární.

Uzávěrka termíny: žádná lhůta ... [-]


Magisterský Titul V Pedagogických Vědách

Universidad Autónoma de Asunción
Campus forma Kombinované March 2017 Brazílie São Paulo Paraguay Asuncion + 1 více

ISPED vedeném AELA - American Educational Association latiny a Universidad Autónoma de Asunción nabízí profesionálům v oblasti vzdělávání zcela jedinečný a odlišný kurz pro ty, kteří hledají certifikaci v úzkém úroveň Sensu. Je magisterský program v pedagogických věd mezinárodně uznávaná pro svou úrovni excelence. Orgány navrhují akademického mistra příležitost vystoupit to ve třídách určených pro brazilské studenty a pro profesionály, kteří mají málo času k dispozici. Účastníci budou mít pravidelné třídy v Asunción - Paraguay, v období od ledna do července, celkem 3 moduly. Dynamika programu umožňuje Master přizpůsobit svůj profesní rutinu do kurzu, poskytuje vynikající výkon a vysokou úroveň dokonalosti. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. ISPED vedeném AELA - American Educational Association latiny a Universidad Autónoma de Asunción nabízí profesionálům v oblasti vzdělávání zcela jedinečný a odlišný kurz pro ty, kteří hledají certifikaci v úzkém úroveň Sensu. Je magisterský program v pedagogických věd mezinárodně uznávaná pro svou úrovni excelence. Orgány navrhují akademického mistra příležitost vystoupit to ve třídách určených pro brazilské studenty a pro profesionály, kteří mají málo času k dispozici. Účastníci budou mít pravidelné třídy v Asunción - Paraguay, v období od ledna do července, celkem 3 moduly. Dynamika programu umožňuje Master přizpůsobit svůj profesní rutinu do kurzu, poskytuje vynikající výkon a vysokou úroveň dokonalosti. GOAL Rozvíjet znalosti, aby bylo dosaženo vzdělávacích změny uvnitř dané společnosti, analyzuje jej pro všechny existující problémy. Analyzovat projekt vzdělávací intervenci prostřednictvím rozvoje kritérií pro řádné plánování, realizaci a hodnocení v různých kontextech. Studium modely řízení inovací ve vzdělávání. Začlenit vzdělávací oblast s ostatními odvětvími vzdělávací oblasti, s použitím pro tyto účely interdisciplinárnosti jako odkaz na studia. Umožnit Mestrandos možnost vyvinutí nástroje a techniky, které umožňují vzdělávací transformaci prostřednictvím školení nových odborníků. Umožnit rozšíření znalostí a kultury k brazilských vědců, kteří pracují v každé vzdělávací oblasti. DIFERENCIÁLY Španělská Kurz prováděný ISPED EAD se 45 hodin / tříd pro lepší přípravu a adaptaci na zemi a samozřejmě (Seznamte se s programovou náplň tohoto kurzu) Program s 945 hodin / třídami vyžadují tvrdý trénink, který pomáhá při vědeckém výzkumu, tvořit profesory a starších výzkumníků. profesionální rozvojové příležitosti a mezinárodní v malých třídách k lepšímu využití. exkluzivní tříd Brazilců, kteří mají málo času na zahájení vzájemného kurzu ve vaší zemi. Infrastruktura s nejnovější technologie a moderní učebny uspořádání Mestrandos. Práce a práce obrana vyvinuta v portugalštině. Certifikace "stricto sensu" (Master) vydané zahraniční instituce velkého uznání po celém světě. Kvalifikovaní učitelé s mistry a lékaři se specializací v Latinské Americe. diferencované a cenově hodnoty. monitorovací tým specializující se na Brazílii a Paraguayi z jeho počáteční výletu na dodávku a obraně své práce. Pokyny pro získání studentského víza v Paraguayi, potřebný pro prodloužení platnosti procesy. Pokyny pro legalizaci akademických dokumentů orgánů odpovědných v Brazílii a Paraguayi. Student oblast v ISPED místě umožňující akademické a administrativní sledování. [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání Učitelů A Povinném Střední školy, Odborné Přípravy A Výuky Jazyků

San Jorge University / Fundacion Universidad San Jorge
Online & Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Španělsko Zaragoza

Master in Training profesorem středním vzdělávání a maturity, je zaměřen na poskytování vyučovací budoucnost střední psychologické a pedagogické základy výuky odborných znalostí a didaktické postupy nezbytné pro úspěšné zvládnutí vzdělávacího úkol. Jejím hlavním cílem je, aby budoucí učitelé měli prostředky nezbytné pro osobní pozornost, inovací ve výuce a pedagogického výzkumu, který reaguje na potřeby zkušených učitelů dnes a rostoucí požadavky, které společnost vyžaduje od učitelů. [+]

Master in Training profesorem středním vzdělávání a maturity, je zaměřen na poskytování vyučovací budoucnost střední psychologické a pedagogické základy výuky odborných znalostí a didaktické postupy nezbytné pro úspěšné zvládnutí vzdělávacího úkol. Jejím hlavním cílem je, aby budoucí učitelé měli prostředky nezbytné pro osobní pozornost, inovací ve výuce a pedagogického výzkumu, který reaguje na potřeby zkušených učitelů dnes a rostoucí požadavky, které společnost vyžaduje od učitelů. Master in Training profesorem povinného sekundárního vzdělávání vyškoleni být učitelem veřejných a soukromých škol (povinné sekundární vzdělávání, Centra pro vzdělávání dospělých), v souladu s ustanoveními druhého odstavce dohody Rady ministrů ze dne 14. prosince 2007, kterým se stanoví podmínky, které musí přizpůsobit plány studií, které vedou k získání titulů, které umožňují pro výkon regulovaného profesora povinného sekundárního vzdělávání, odborného vzdělávání a přípravy profese jsou stanoveny jazyk, zveřejněné v "Úředním věstníku" ze dne 21. prosince 2007 usnesením státního tajemníka pro vysoké školy a výzkum 17.prosince 2007 a ustanovení ORDER ECI / 3858/2007 ze dne 27.prosince 2007. Cíle a dovednosti Celkovým cílem je vyškolit profesionální učitele, na základě znalosti jejich příslušných stupňů původu, rozvíjet profesní dovednosti v oblasti vzdělávání učitelů k získání oficiální kvalifikace potřebná pro přístup k učitelské profese, na které se vztahuje Článek 100.2 zákona o ekologickém 2/2006 ze dne 3. května, vzdělávání a rozvoj kompetencí stanovených v RD 1393/2007 a pořadí ECI 3858/2007 ze dne 27. prosince. Program MODUL TYPE ÚVĚRY SPECIFICKÉ při experimentální matematice a přírodních vědách volitelný 24 Konkrétním fyzickým VZDĚLÁVÁNÍ volitelný 24 Specifické vzdělání v plastových, kreslení, a výpočetní techniky volitelný 24 Specifický ve společenských a humanitních věd volitelný 24 ZVLÁŠTNÍ cizích jazyků a výuka jazyků volitelný 24 Specifický Castellana LENGaUA a literatury volitelný 24 GENERIC povinné 18 Cvičení povinné 12 END mistrovských PRACÍ povinné 6 - celkem 108 [-]

Master's in Teaching (MAT) - STEM Focus: Secondary Biology, Chemistry or Math

Stevenson University
Online & Campus forma Kombinované September 2016 Spojené státy americké Stevenson Owings Mills

Stevenson University’s Master of Arts in Teaching (MAT) program is designed for math and science baccalaureate degree graduates who have a desire to teach and a passion for inspiring a new generation of learners. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Educate Students in Math and Science Inspire and engage a new generation of learners. Stevenson University’s Master of Arts in Teaching (MAT) program is designed for math and science baccalaureate degree graduates who have a desire to teach and a passion for inspiring a new generation of learners. MAT graduates will meet all Maryland initial certification requirements for teaching middle or high school levels (7-12) in one of six math or science content areas. Upon graduation, students will be well-versed in the integrative and collaborative inquiry-based practices of STEM teaching and learning. MAT Content Areas Biology Physical Science Chemistry Physics Earth/Space Science Mathematics The online, part-time cohort program offers maximum flexibility for the adult learner. Course content is facilitated through engaging online instruction by seasoned educational practitioners. Through classroom field experiences, students will have the opportunity to connect theory with practice. Students will learn how to design and deliver integrated, inquiry, and project and problem-based lessons that align with NSTA Next Gen Science Standards, NCTM Principles to Action, and Common Core State Standards. Courses Stevenson’s Master of Arts in Teaching is an online, 33-credit hour cohort program. A cohort model is one in which candidates begin the program at the same time and follow a sequential course track in order to graduate as a group. Cohort members build strong relationships and develop a sense of community as they engage in learning that is collaborative and team-based. Courses are offered in 8-week sessions with cohorts starting in the fall (August) and spring (January) semesters. In the final semester, teacher candidates complete a full-time teaching internship as a requirement of certification. The sequence of courses for both options is listed in the Cohort Sequence Chart. Core Courses ED 510 Psychology and Development of Adolescents ED 605 STEM Curriculum Principles and Practice ED 615 Principles of Assessment ED 620 Literacy Strategies in the STEM Content Areas ED 625 Advanced Literacy Strategies in the STEM Content Areas ED 630 Principles of Special Education ED 640 Methods and Technologies of Teaching Secondary Math and Science with a STEM Focus - I ED 645 Methods and Technologies of Teaching Secondary Math and Science with a STEM Focus - II ED 690 Issues in STEM Education ED 710 Professional Internship Admissions Requirements Completion of bachelor’s degree in a science or math discipline from a regionally accredited institution Official college transcripts from all previous academic work A cumulative GPA of 3.0 on a 4.0 scale in past academic work Analysis of transcripts to determine if all required content coursework has been met to satisfy field of licensure (Biology, Chemistry, Earth/Space Science, Physical Science, Physics, or Mathematics) requirements. Qualifying score on PRAXIS CORE, PRAXIS I, GRE, SAT, or ACT according to MSDE certification criteria. Two letters of recommendation (professional or academic) Personal statement: 250-300 words Prior to Teaching Internship Completion of any additional undergraduate-level content coursework necessary to meet the 30-credit hour course requirements in the field of licensure Criminal background check and fingerprinting Passing score on PRAXIS® II Subject Assessment for the intended area of certification (biology, chemistry, or mathematics) Degree Requirements 100-day teaching internship that takes places across two semesters, one semester being a full-time teaching experience Successful portfolio review documenting mastery of core teacher standards Demonstrated competency on the Maryland Teacher Technology Standards and Maryland STEM Standards of Practice Original action research project on a topic related to instructional practice Minimum 3.00 GPA Qualifying scores on PRAXIS® II Tuition Tuition (per credit): $475 Stevenson University has simplified the cost of your education by eliminating all fees. [-]

Magistr V Přípravě Učitelů španělštiny Jako Cizího Jazyka

Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Online forma Kombinované 25 měsíců Španělsko

V nedávné době výsadní postavení, že se přesunula do španělského jazyka mezi světovými jazyky, mělo za následek zvýšení poptávky po výuce ... [+]

Mistr ve vzdělávání učitelů španělštiny jako cizího jazyka

V nedávné době výsadní postavení, že se přesunula do španělského jazyka mezi světovými jazyky, mělo za následek zvýšení poptávky po výuce španělského odhalily, že je třeba postupovat, výzkum a vzdělávání v této oblasti.

Dnes španělština je druhý jazyk v mezinárodní komunikaci a čtvrtý nejvíce mluvený na světě (mateřský jazyk více než 400 milionů lidí ve více než 20 zemích). Spojené státy mají více než 30 milionů španělských mluvčích v Kanadě a španělština je jazyk, s vyšším růstem. Také poptávka po výbušné kurzy cizích jazyků ve španělštině, která vznikla na počátku 90. let a postupně zvýšil až po současnost, je dalším pozitivním faktorem, který udává význam vzdělávání profesionálů. ... [-]


Med řízení A Vedení Ve Vzdělávání

University of Strathclyde: Faculty of Humanities and Social Sciences
Campus forma Denní studium Kombinované 12 - 30 měsíců September 2016 Spojené království Glasgow + 1 více

Tento program odpovídá potřebám učitelů a souvisejících profesionály, kteří aspirují na, nebo drží, příspěvky řízení ve školských zařízeních. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Proč tento kurz? Tento program odpovídá potřebám učitelů a souvisejících profesionály, kteří aspirují na, nebo drží, příspěvky řízení ve školských zařízeních. Je vhodný jako příprava pro zájemce v národním kvalifikace pro ředitele. Kurz výsledky mohou být v souladu s národně zveřejněné rámce pro vzdělávací Leaders na čtyřech úrovních: vedení projektu Vedení týmu vedení školy strategické vedení Program vám nabízí příležitost pro self-vývoj podle: vycházet ze stávajících znalostí a dovedností rozšíření o rozsahu vedení a manažerských dovedností, technik a dovedností rozšíření chápání otázky řízení vedení zvýšení důvěry v řešení situací řízení Řízení a vedení se zaměřením na vzdělávání kurz je součástí programu MED. Budete studovat Budete mít řadu základních a volitelných vyučovaných modulů. MEd také vyžaduje úspěšné dokončení disertační práce v oblasti vedení a řízení v oblasti vzdělávání. Med studenti jsou podporovány individuálním tutorem. Prvky programu může být dosaženo prostřednictvím dokončení příslušných nezávislých studijních modulů. Kurz je dodáván v kvalitním týmem lidí, kteří zažili vedení na vyšší úrovni v rámci skotských místních orgánů a kombinovat to s současné teorie výzkumu. Vstupní požadavky Diplom nebo rovnocenná kvalifikace. Žadatelé musí být praktikující učitelem a VOP registrován. Advanced stojící Je možné vstoupit do programu s pokročilou stojící přes akreditaci předchozího formálního vzdělávání (APFL). Pokud podržíte rovnocennou a příslušné kvalifikace nebo jste úspěšně dokončili moduly z rovnocenného a příslušného programu v posledních pěti letech pak to může být možné, abyste domáhat osvobození od jakékoliv části programu s výjimkou povinného klíčových prvků. Advanced postavení může být také prohlašoval přes akreditaci předchozího zážitkové vzdělávání (APEL). Pokud můžete prokázat rovnocenné a důležité učení získané z předchozích nedávné pracovní zkušenosti pak to může být možné, abyste domáhat osvobození od jakékoliv části programu, s výjimkou povinných základních prvků. Pre-Masters přípravný kurz Pre-Masters Program je přípravný kurz pro zahraniční studenty (mimo EU / UK), kteří nesplňují požadavky na vstup pro magisterské studium na University of Strathclyde. Program Pre-Masters poskytuje postup na řadu možností stupeň. Poplatky a financování Kolik bude můj kurz stojí? Skotsko / EU 2015/16 - 375 liber za 20 kreditní modul Zbytek UK 2015/16 - 375 liber za 20 kreditní modul Mezinárodní 2015/16 - 375 liber za 20 kreditní modul Poplatky uvedené jsou roční a mohou podléhat zvýšení každý rok. Kariéra Tento program odpovídá potřebám učitelů a souvisejících profesionály, kteří aspirují na, nebo drží, příspěvky řízení ve školských zařízeních. Mnoho studentů na tomto vývoji kurzu studovat skotskou kvalifikaci pro Headship a stát se ředitelů škol. Kde jsou teď? 88,9% našich absolventů PgCert jsou v práci nebo dalšímu studiu * tituly úlohy patří.: Zástupce vedoucího učitele Head Teacher Primární Teacher Principal Teacher Středoškolského učitele * Na základě výsledků národních destinací z ukončujících vzdělávání Survey vyšší (2010/11 a 2011/12). [-]