Magisterské studium Pedagogika - Magisterské studium Pedagogika hledejte zde!

Magisterské studium Pedagogika - Zde naleznete magisterské studium Pedagogika

Pedagogika

Vzdělání je jedním z nejdůležitějších pilířů společnosti. Pedagogika se zabývá procesem učení a vzdělávání jako systému. Magisterské studium pedagogiky umožňuje hluboké pochopení a prozkoumání všech aspektů učení.
 
Stejně jako jiné dobře poznané vědní obory, udržuje pedagogika a její programy krok s vývojem moderního života a aplikuje své nové znalosti do praxe tak, aby způsob učení byl stále lepší a efektivnější. To je například vidět při magisterském studiu pedagogiky u oborů jako jsou kreativní pedagogika, filozofie a psychologie vzdělávání stejně jako kritická pedagogika, konceptuální vzdělávání a vzdělávací teorie. Tyto obory dosvědčují to, čím skutečně studium pedagogiky je, totiž  neustálé zdokonalování vzdělávacího procesu tak, aby subjekt i metody, které se ve školách a na univerzitách používají, opravdu odpovídaly potřebám rychle se měnícího světa.
 
Studovat magisterský obor pedagogiky znamená sdílet své znalosti s druhými, hledat možnosti zefektivnění učebního procesu a zlepšení současného vzdělávacího systému – toto jsou témata, kterými se budete zabývat jako studenti magisterského studia pedagogiky. Prohlédněte si níže uvedené odkazy a zjistěte více o jednotlivých nabízených programech magisterského studia pedagogiky na univerzitách po celém světě.

Čtěte více

Magistr V Vědách Vzdělávání - Hudební Výchova

University of Nicosia School of Education
Campus forma Denní studium 3 semestry September 2016 Kypr Nicosia Řecko Athény + 2 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Splatnost (roky): 1,5 let Kvalifikace: Vzdělání: Věda Hudební výchova (MEd, 1,5 let nebo 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (magisterské studium) Jazyk výuky: Řecký Forma studia: Full a na částečný úvazek Minimální Kredity: 30 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: 7.1 Účel Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec. 7.2 Cíle 1. Příprava manažery vzdělávací systém s hlubší znalosti v hudbě a hudební pedagogiky a didaktiky. 2. K analýze filozofické, sociologické a psychologické rozměrů vzdělávání a pochopit jejich význam pro efektivní výuku a učení v Music. 3. Chcete-li získat odborné znalosti, metody a přístupy, které jim pomohou inovovat v oblasti hudby a jejich výuky. 4. Získat schopnosti řídit praktické aspekty výuky hudby a design vzdělávací intervence pro efektivní řešení problémů v různých kontextech. 5. Vyberte a vytvářet výukové materiály založené na současné trendy ve výuce hudby, posílení a rozvoj hudební kreativitu studentů. 6. Chcete-li sledovat průběh moderního výzkumu v výuce hudby a seznámit se s nezbytným výzkumem a metodických nástrojů. Kariérní vyhlídky: Absolventi programu mají následující možnosti: 9.1 Chcete-li usilovat o vedoucí pozici na úrovni školy (např Manager Assistant Manager) a / nebo ministerstvo školství a kultury (např Inspektor). 9.2 Chcete-li pracovat jako trenéři na pedagogickém institutu. 9.3 Pochopit akademické pozici na vysoké škole. Přístup k dalšímu studiu: Absolventi programu mohou sledovat doktorské studium. [-]

Po Primární Vzdělávání - Profesionální Magistr Vzdělání

Hibernia College
Online & Campus forma September 2016 Irsko Dublin

Hibernia College Post základní vzdělávání - profesionální mistr školství byla založena s cílem podpořit širší spektrum lidí, aby zvážila výuku jako profese tím, že poskytuje pružnější cestu, aby se stal učitelem plně kvalifikovaný po základní škole. [+]

Hibernia College Post základní vzdělávání - profesionální mistr školství byla založena s cílem podpořit širší spektrum lidí, kteří považují výuku jako profese tím, že poskytuje flexibilnější cestu, aby se stal po základní škole učitel plně kvalifikovaný. Vzhledem ke struktuře programu a kritéria financování způsobilosti můžeme přijímat pouze žádosti od Irska. Blended on-line profesionální mistr vzdělání Tento program, který spojuje on-line obsahu, virtuální výukové prostředí a face-to-face dodávky, je určena k rozvoji profesionály a odborníky, kteří jsou umístěny za lídry v oblasti post-primárního vzdělávání. Program je ideální pro každého, kdo nemá snadný přístup k jedné z tradičních poskytovatelů vzdělávání nebo kdo nemá čas trávit dojíždění do a z přednášek denně. Online studie s Hibernia Hibernia College má prokazatelné zkušenosti v oblasti poskytování dynamické on-line studijní zkušenosti, které nabízejí studující maximální podporu. Naše on-line model je úspěšný, protože se zaměřuje na pomoc odborníky plnit své současné pracovní problémy a neustále staví na interakci studentů a fakulty. My vám s osobním studijním poradcem, který vás prostřednictvím programu s cílem zajistit svůj úspěch. Akreditované Post Primární Masters Tyto výsledky programu v HETAC Level 9 ocenění. Profesionální Master of vzdělávání v Post základní vzdělávání - Předměty Profesionální Master of vzdělávání v Post základní vzdělávání je akreditován v těchto 15 vyučovacích předmětů: Gaeilge, anglicky, moderní jazyky, dějepis, zeměpis, občanská výchova, matematika, fyzika, chemie, biologie, účetnictví, podnikání, ekonomika, zemědělské vědy a hudby. Je nutné vzdělávací pozadí v jedné z výše uvedených předmětů. [-]

Master Of Arts V Vzdělávání (maed) Ve školské Správy

Argosy University Sarasota, College of Education
Campus forma Denní studium Spojené státy americké Sarasota

Master of Arts ve vzdělávání (maed) ve školské správy studijní program je určen pro nácvik pedagogy, kteří již absolvovali bakalářský studijní program z regionálně akreditované instituce a hledají administrativní credentialing. Na státních požadavcích základě, mohou být studenti muset dokončit další zážitky nebo ročníkovou práci. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Účelem Argosy University, Sarasota školské správy magisterského studijního programu je připravit jednotlivce sloužit jako správci škol. Master of Arts ve vzdělávání (maed) ve školské správy studijní program je určen pro nácvik pedagogy, kteří již absolvovali bakalářský studijní program z regionálně akreditované instituce a hledají administrativní credentialing. Na státních požadavcích základě, mohou být studenti muset dokončit další zážitky nebo ročníkovou práci. Tento program je schválen Floridy ministerstvo školství první certifikaci ve vzdělávacích vedení a pouze splňuje požadavky na osvědčení pro stát Florida. Studenti, kteří chtějí pracovat v jiném státě, jsou odpovědné zkoumat ostatní kritéria státu do o reciprocitě Floridy ministerstvo školství první certifikaci ve vzdělávacích vedení. Seznam Kurz Základní požadavky kurzu - Studenti jsou povinni přijmout následující 33 hodin úvěru Úvod do pedagogické vedení (3 kreditní hodiny) Dohled a hodnocení instrukce (3 kreditní hodiny) Školský zákon (3 kreditní hodiny) Zlepšení školního rozhodnutí prostřednictvím datové řízené změny (3 kreditní hodiny) Vzdělávání v rozmanité společnosti (3 kreditní hodiny) Správu lidských zdrojů (3 kreditní hodiny) Výzkum v oblasti vzdělávání (3 kreditní hodiny) Vzdělávací Finance (3 kreditní hodiny) Vzdělávacích teorií a výukových strategií (3 kreditní hodiny) Řízení a vyhodnocování Vzdělávací technologie a distančního vzdělávání (3 kreditní hodiny) Základy výchovy (3 kreditní hodiny) Praktikum Požadavky Studenti v maed ve vzdělávacích Administration studijního programu se musí provést následující 3 kreditní hodiny cvičení. Škola Administrativní praktikum / Internship I (1.5) Škola Administrativní praktikum / Internship II (1.5) Přijímací Požadavky Bakalářský titul z regionálně akreditované instituce nebo příslušně certifikované zahraniční instituce Stupeň průměr bodu minimálně 3,0 (na stupnici od 4,0) v průběhu posledních dvou let bakalářských prací a jakékoli následné studii Je vyžadována minimální skóre na Argosy University pre-schválené anglického jazyka zkoušku odborné způsobilosti pro všechny žadatele, jejichž mateřským jazykem není angličtina, nebo kteří nemají vystudoval instituce, na které je angličtina jazykem vyučovacím, jak je uvedeno v § pět, vstupné politiky, "Anglické jazykové znalosti zásad." Minimálně 3 hodin úvěru ESL / ESOL kurzu * Nejméně 3 roky praxe na plný úvazek v rámci platné výuky certifikát ve stavu schválené školy Důkaz o trestní pozadí nebo otisků prstů šeku Rozhovor s programem přijímací komise a doporučení pro přijetí Psaní Ukázka předložen s žádostí o programu Aplikovat Vylepšete svou kariéru potenciál se zapsal do Argosy University, Sarasota magisterský titul v oboru programu školské správy. Můžete se dozvědět více o konkrétních programů finanční podpory (k dispozici pro ty, kteří mají nárok) na našich stránkách finanční pomoci a stipendia, nebo můžete kontaktovat nás požádat o další informace. [-]

řízení Programu Magisterský Mezinárodní Vzdělávání

Peoples’ Friendship University of Russia
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Rusko Moskva

Konkurenční výhody programu: Spolupráce s mezinárodními organizacemi a předními ruskými inovativních společností; Stáže na univerzitách a vysokých školách v celé Evropě; [+]

Magisterský program Řízení mezinárodního vzdělávání

 

Školíme vůdce pro mezinárodní vzdělání!

V návaznosti na výsledky 2011 Nezávislé národní rating ruských univerzit, PFUR vzal 1. místo pro internalizaci!

Lidová Přátelství University of Ruska (PFUR) vyvinula jedinečný magisterský program v International Education Management, což je jediný program mezi ostatními vysokými školami programů odborné z RF.

 

Mezi hlavní výhody studia:

Učitelé jsou vysoce kvalifikovaní odborníci v mezinárodním vzdělávání. Jedinečný zážitek v oblasti mezinárodního vzdělávání: nadnárodní pedagogických pracovníků - profesoři, postgraduálních studentů a absolventů - zástupci 450 národností z více než 170 zemích. Široké spektrum současných studijních-metodická komplexů na "vývozu vzdělávacích služeb", který byl vypracován v rámci vzdělávacího programu Inovace. Inovativní model studia: kompetence přístup, moduly, aktivních a interaktivních současné vzdělávací technologie ... [-]

Magisterský Titul V Oboru Pedagogických Vědách - Specializací Ve Vzdělávání Dospělých

University of Minho - Institute of Education
Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, plocha Specializace ve vzdělávání dospělých, je cyklus studií, které se zaměřuje na rozvoj kompetencí v oblasti vzdělávací politiky, historie a základy vzdělávání dospělých, pedagogiky, odborné přípravy a výzkumných metod , sociologie non-školní vzdělávání, vzdělávání dospělých, projekty designu, řízení a hodnocení, a sociálně-vzdělávací intervence. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, plocha Specializace ve vzdělávání dospělých, je cyklus studií, které se zaměřuje na rozvoj kompetencí v oblasti vzdělávací politiky, historie a základy vzdělávání dospělých, pedagogiky, odborné přípravy a výzkumných metod , sociologie non-školní vzdělávání, vzdělávání dospělých, projekty designu, řízení a hodnocení, a sociálně-vzdělávací intervence. Magisterský stupeň si klade za cíl podporovat vědeckou a profesní rozvoj magisterských studentů, v souladu s požadavky cítil v této oblasti na mezinárodní scéně, stejně jako s požadavky magisterského stupně, které jasně podniká vědeckou a pedagogickou přísný výhledu a Závazek vůči základním hodnotám pro demokratickou společnost. Dokončení první rok poskytuje studentům Postgraduální diplom v oboru vzdělávání dospělých Úspěšné dokončení magisterského programu uděluje magisterský titul v oboru pedagogických věd. [-]

Magistr Ve Vzdělávání

Oakland City University
Campus forma Denní studium 1 rok August 2016 Spojené státy americké Oakland

Master of Science vzdělávacích stupňů jsou nabízeny v oblastech budova úroveň správy (BLA), jakož i osnovy a instrukce pro základní [+]

Master of Science vzdělávacích stupňů jsou nabízeny v oblastech budova úroveň správy (BLA), jakož i osnovy a instrukce pro ZŠ a SŠ pedagogy. Také k dispozici pro ty, kteří drží titul Mistra je udělení licence pouze certifikační program non-míra. Pro vychovatele, kteří chtějí učit AP nebo Dual-kredit na vysoké škole, je program, non-míra, certifikace osnov a instrukce. Master of Education-Sports Science v oboru má k dispozici tři možnosti: Applied vědě o cvičení; Sport Vzdělávání; a Sport Facility Management. Master of Science stupně jsou nabízeny face-to-face na Oakland City hlavního kampusu v Oakland City, Indiana a na Plainfield Center, v Plainfield, Indiana. Jednotlivé kurzy mohou být nabízeny na Evansville a Bedford center na vyžádání. Přehled programu Na IDOE divize přijetí profesních standardů rady zásad INTASC, NBPTS propozic a norem ELCC, a redesign udělení licence vzorů Indiana je na základě vývojových a obsahových oblastech pomocí hodnocení výkonnosti založené, školu školství programů absolventa ve stavebním úrovni na základě Správa a osnov a instrukce jsou navrženy a dodávány ve formátu face-to-tvář v souladu s setkání těchto norem. MSEd. ve sportu přírodovědném vzdělávání je kolaborativní učení komunita oddaná přípravě liberálně vzdělaných studentů převzít odborné pozice ve vzdělávacích oblastech atletického tréninku, sportovní ředitel, obchodní a terapeutické rekreace, vědě o cvičení, tělesné výchovy, sportovní management, wellness, koučování, a sport vzdělání rozvíjet fyzické, sociální a duchovní vlohy a dovednosti, které jsou předpokladem pro profesionální úspěch. Prostřednictvím smysluplné výuky, vědy a profesionální služby, jsme výzvou a podporovat naše studenty ve službě místní, regionální a globální komunity. Magisterské tituly byly navrženy tak, aby splnění následující: (1) poskytnout katalyzátor pro současné pedagogy, fórum pro další profesní rozvoj s cílem rozvoje dalšího profesního plánu rozvoje. (2) Poskytnout zkušeným pedagogům příležitost k růstu v rámci své profesní kariéry tím, že poskytuje vzdělávací příležitosti, které jim umožní prokázat kompetence na úrovni zvolené magisterské. (3) Poskytovat příležitost k již licencované pedagogy rozvíjet další dovednosti. Hlavním záměrem tohoto programu je založený na výkonnosti. Poskytuje intenzivní, integrovaný vzdělávací program, který vyžaduje, aby všechny postgraduální studenty k dokončení sebehodnocení, navrhnout a vyhodnotit osnovy z pole výzkumné základny, a na zprávu o svých zjištěních k publikaci. OCU výzkum zjistil, že tento přístup odpovídá potřebám jejích složek, poskytuje profesionální růst (a) komunikaci s ostatními lidmi, (b) pomoc restrukturalizaci a reformě současné vzdělávací praxe ve školách, (c) rozvoj vůdčích dovedností potřebných pro práci s studenti, rodiče / pečovatelé, a vůdcové společenství, a (d) poskytovat hands-on a stáže pro pedagogy provádět výzkum a posoudit hodnotu identifikovaných pedagogických strategií - více inteligence, styly učení, integrované výuky, peer mentoring, atd. Přijímací Požadavky - Bakalářský titul z regionálně akreditované instituce - stupeň průměr bodu na 2,75 (B-) nebo lepší (založené na 4.0 systém třídění) - Dva (2) charakterové reference od osob schopných svědčí o vhodnosti žadatele jako budoucího absolventa Student - Výsledky z GRE nebo MAT odebraných během posledních 10 let - kopie platného výuky licence - Psaní vzorek odrážející osobní cíle s cíli programu, MAT, jak se odrážejí v prohlášení OCU Mission - aktuální životopis odráží pracovní zkušenosti, vzdělání, profesní zkušenosti, odborné činnosti, veřejně prospěšné práce a další důležité informace týkající se vedení pozadí žadatele - oficiální přepis (y) ze všech pregraduální a postgraduální institucí studia - vyplněnou žádost a poplatek za podání žádosti [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání A Multimédií

Instituto Politécnico de Viseu – Escola Superior de Educação (ESEV)
Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Portugalsko Viseu

Průběh studia vedoucí k získání titulu Master of vzdělávání a multimédia si klade za cíl vyškolit odborníky v oblasti informačních a komunikačních technologií a multimédií aplikované na vzdělávání a odborné přípravy. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Představení Průběh studia vedoucí k získání titulu Master of vzdělávání a multimédia si klade za cíl vyškolit odborníky v oblasti informačních a komunikačních technologií a multimédií aplikované na vzdělávání a odborné přípravy. Prohloubení teoretický rámec a dovednosti na problémy a výzvy spojené s integrací ICT ve vzdělávacím designu; Rozvíjet znalosti a dovednosti pro návrh, implementaci a vyhodnocovat učební prostředí s ICT v kurikulární kontextu; Získat dovednosti navrhování a realizace zprostředkovaných vzdělávacích zdrojů; Rozvíjet podporu ICT dovedností a vedení škol projektů kontextu; Podporovat schopnost učit se po celý život a výzkumu v oblasti vzdělávacích technologií. Cyklus magisterského studia v oblasti vzdělávání a multimédia umožní mistr studentům rozvíjet tyto dovednosti: Správa a zefektivnění ICT projektů, střediska správy zdrojů a vzdělávací projekty škol; Zjednodušte školení v informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání; Integrovat vzdělávacích zdrojů do výuky / učení; Rozvíjet zprostředkovaných projektů ve školách; Posoudit potřeby a zájmy učitelů a studentů odborné přípravy; Pomáhat studentům a učitelům na efektivní využívání různých vzdělávacích zdrojů, jak materiál a vybavení; Kriticky zhodnotit praxi výuky / učení na průběžné vyhledávání pro zlepšení; Vytvářejte multimediálních zdrojů; Využití pokročilých komunikačních prostředků na podporu učebních komunit. Kariéra Magisterský titul v oboru vzdělávání a multimédia si klade za cíl kvalifikovat profesionály vzdělání (předškolní až středním vzděláním) v oblasti pedagogických věd / didaktické techniky - pedagogické komunikace a využití výukových materiálů ve výuce / procesů učení. [-]

Magisterský Titul V Oboru Psychologie

UNIBA Centro Universitario Internacional de Barcelona
Online forma Denní studium Kombinované 10 měsíců April 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

On-line magisterský titul v oboru psychologie vám dává přesné znalosti pracovat jako psycholog v oblasti vzdělávání a odborné poradenství, důraz na rozmanitost a spojené k výuce a učení a jejich rady. [+]

ÚVOD A CÍLE On-line magisterský titul v oboru psychologie vám dává přesné znalosti pracovat jako psycholog v oblasti vzdělávání a odborné poradenství, důraz na rozmanitost a spojené k výuce a učení a jejich rady. Předměty v učebním plánu nabídnout vám nejvíce efektivní strategie a znalosti na podporu a vedou studenty, které tvoří systém vzdělávání na různých úrovních. Tito studenti jsou charakterizovány tím, že zvyšuje kulturní a geografické rozmanitosti, a prezentovat potřeby a problémy učení je třeba řešit a vyřešit individuálně. Díky tomuto vzdělávacího programu, získáte klíče k reakci na tuto výzvu v profesionální, odpovědnou a účinným způsobem. S tímto vzdělávacího programu: Můžete diagnostikovat a hodnotit sociálně-vzdělávací potřeby jednotlivců, skupin a organizací z různých metod, nástrojů a technik. Ty budou připraveny / o radu a vedení na výchovu odborníků v organizaci, návrh a implementaci procesů a zkušenosti z výuky a učení. Vědět, navrhnout, realizovat a vyhodnotit vzdělávacích postupů, programy a služby šité na míru potřebám každého člověka nebo organizace služeb. Budete ovládat třeba plánovat, organizovat a realizovat vzdělávací psychologie strategie služby. Budete mít možnost formulovat nové návrhy na zlepšení pedagogické intervence. Získáte dovednosti, koordinaci a vést týmy psycho, podpora sítí mezi různými aktéry a sociálními institucemi. Vstupní požadavky Pro přístup k této osnovy, zájemci budou muset splňovat některý z těchto požadavků: Být držitelem univerzitního vzdělání příslušného k některé z následujících disciplín: vzdělání, psychologie nebo Maestro / s konkrétní zmínky, nebo uznaly v oblasti pozornosti k rozmanitosti tréninku. S oficiální titul Master /, sociální pedagogiky a sociální práce, nebo jiných vysokých škol akreditovaných kvalifikaci a profesní zkušenosti v oblasti pedagogické intervence. Avšak ti, kteří jsou v těchto případech musí mít nějaké další školení (stěrky). Pro lidi, kteří ukončili své studium v ​​jiné zemi, může následovat v případě, že mají magisterský titul ekvivalentní s výše uvedeným názvem. GRANTY S cílem poskytnout přístup k studiu, UNIBA vám nabízí různé typy stipendií: Akademické Prospěchové stipendium Vlastní stipendia: udělil ke studentům s dobrou profesionální rekord přijímací komisi. Stipendia a granty ministerstva školství nebo jiné státní vládních agentur. Ve všech dobách naši vzdělávací poradci vás bude informovat o platnosti každého a může vás na potřebách a kroky, řídit, když žádají o některý z těchto stipendií. KARIÉRA Získání Masters v oboru psychologie vám umožňuje pracovat v následujících oblastech: V oblasti vzdělávání: Poradenství oddělení školy. Vysoká škola poradenské služby. Specializované služby v oblasti vzdělávání: Zařízení psycholog poradenství. Vzdělávací střediska zdrojů pro zrakově a sluchově postižené. Vzdělávací služby specializující se na problémy motoru. Týmy poradní jazyk, multikulturalismus a sociální soudržnosti. Týmy se specializuje na generalizované poruchy chování a poruchy chování. Vývoj dítěte center a včasný zásah. Obytné a vzdělávací činnosti střediska. Gabinetes psicopedagógicos. Centra pro lidi se zdravotním postižením. V prostředí práce: Veřejné služby zaměstnanosti. Info a orientace vlády (ekonomická podpora, mládež, imigrace regidurías). Odborné vzdělávání a odborné přípravy poradenské společnosti. Obchodní skupiny. Podpůrné služby pro integraci na pracovním trhu Speciální práce střediska. Poradenství a HR oddělení. Služby pro závislosti. Základy vzdělávací a sociální. Vydavatelství a média. [-]

Velitel Výchovy Ve Speciálním školství - Koncentrace V Nízkém Výskytu

UMaineOnline (University of Maine)
Online forma Denní studium Kombinované September 2016 Spojené státy americké Orono

Magisterský titul v oboru speciální pedagogiky poskytuje absolventům s pochopením uplatňování stávajících postupů založených na důkazech v K-12 tříd pro děti se speciálními potřebami. Pochopení potřeby dítěte je nezbytné, aby bylo zajištěno, že on / ona dostane patřičnou pozornost, pomoc a zásah uspět ve škole. Naši absolventi uplatnit své znalosti o dětských potřeb a osvědčených postupů k řešení potřeb svých žáků v inkluzivním vzdělávání obecně vzdělávacího prostředí. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Celkový přehled M.Ed. speciální pedagogiky - Koncentrace v nízkým výskytem Tento program, který vyžaduje minimálně 36 hodin úvěru, vede k certifikaci stavu jako vzdělávací specialista pro studenty s těžkým zdravotním postižením (286). Program připravuje speciální pedagogy magisterské úrovni sloužit studentům s poruchou autistického spektra, významné mentálním postižením a studenty s kombinovaným postižením. Kromě aplikačních kritérií UMaine Graduate School, žadatelé musí prokázat uspokojivé skóre na Praxis základních akademických dovedností pro učitele a úspěšné absolvování úvodní kurz ve speciálních školách nebo přizpůsobení instrukce pro žáky se zdravotním postižením. Všechny kurzy vyžadují práci v terénu, takže kandidáti musí pracovat nebo dobrovolnictví v K-12 školy. Výhody programu Vydělat NCATE-akreditovaných studijních z University of Maine Učte se od zkušených fakulty, kteří jsou lídry v oboru Praxe účinně spolupracuje s co-učiteli, rodinnými příslušníky a jinými poskytovateli služeb Zažijte více perspektiv prostřednictvím případových studií, simulací a reflexní cvičení Dokončit svou ročníkovou práci kdekoliv prostřednictvím našich inovativních online podobě Magisterský titul v oboru speciální pedagogiky poskytuje absolventům s pochopením uplatňování stávajících postupů založených na důkazech v K-12 tříd pro děti se speciálními potřebami. Pochopení potřeby dítěte je nezbytné, aby bylo zajištěno, že on / ona dostane patřičnou pozornost, pomoc a zásah uspět ve škole. Naši absolventi uplatnit své znalosti o dětských potřeb a osvědčených postupů k řešení potřeb svých žáků v inkluzivním vzdělávání obecně vzdělávacího prostředí. Postgraduální programy jsou navrženy tak, aby obohatit a rozšířit teorii, praxi a vedení. Charakteristickým znakem postgraduální studium na vysoké škole je mentoring-úzké spolupráci s fakultní poradce, jehož cílem je zajistit, aby programy student splňuje jeho / její specifické potřeby. Malé třídy v čele s široce uznávané fakulty, podnítit debatu, poptávka, a diskuse na základě reálných zkušeností a aktuálních problémů. Flexibilita je integrována do jednotlivých programů, aby co největší dopad v konkrétních oblastech potřebují. Tento stejný závazek k individuálnímu růstu a vyšetřování je zakořeněno v terénu a distančního vzdělávání. Požadavky programu (36 kreditů) Tento 36-úvěr hodinový program vede k certifikaci stavu jako vzdělávací specialista pro studenty s těžkým zdravotním postižením (286). Je určen pro kandidáty, kteří mají zájem o práci s žáky s poruchami autistického spektra a dalších nízký výskyt postižení, a kteří mají zázemí v základním nebo středním vzděláním; Nicméně, může být vhodné pro studenty s majorů v souvisejících oblastech, jako je vývoj dítěte, psychologie, komunikační schopnosti, pracovní a fyzikální terapie, a ošetřovatelství. Kurzy jsou dodávány prostřednictvím distančního vzdělávání technologií. Předpoklady Stupeň B nebo vyšší v SED 302, 402, 500 SED, nebo ekvivalent Uspokojivý výkon na Praxis základních akademických dovedností pro pedagogy a na rohoži nebo GRE Uspokojivé vysokoškolák GPA (3,0 pro běžné vstupné) Doporučení naznačují potenciál pro úspěch jako postgraduální student a speciálního pedagoga (akademické zázemí a pozitivní dispozice) Přijímací esej prokáže odpovídající psaní, schopnost reflexe a závazek k oblasti speciální pedagogiky Důkaz o ukončení snímání otisků prstů a ověřením (Maine Odbor školství) Zkušenost s prací v nějaké funkci s žáky se zdravotním postižením. Kandidáti bez předchozích zkušeností mohou být přijati, ale mohou být nutné k dokončení dalších kreditních hodin praktických zkušeností se současnými práce v kurzu. Základní kurzy EHD 510: Úvod do pedagogického výzkumu SED 501: Diverzita ve vývoji SED 520: Předpisy Speciální pedagogika, postupy a Case management SED 528: Vzdělávací Metody pro studenty s autismem SED 536: Vzdělávací strategie pro studenty s těžkým zdravotním postižením SED 543: Plánování Program a management SED 556: hodnocení studentů s poruchami autistického spektra a těžkým zdravotním postižením SED 563: Pozitivní chování Podpora pro studenty s poruchami autistického spektra SED 564: Universal Design for Learning v učebnách PK12 Volitelné předměty - 6 kreditů vybraných druhů se souhlasem poradce; alespoň 3 kredity musí být v gramotnosti, SED nebo ERL Capstone (3 kredity) Varianta A - SED 610: Praxe speciální pedagogiky, K-8 nebo 7-12 (6 kreditů) Varianta B - SED 6XX: Graduate Project speciální pedagogiky INFORMACE O POUŽITÍ Pro přijetí do studijního programu v oboru speciální pedagogiky, studenti musí splňovat základní normy na Graduate School a speciální požadavky na způsobilost programu. Žadatelé mohou vzít buď GRE (bez rozšířených testů povinné) nebo Miller analogie test. Pro studenty s vysokoškolák GPA 3.0 nebo vyšší, tento požadavek testování upuštěno. Žadatelé o přijetí do programů, které vedou k certifikaci musí předložit skóre na Praxis základních akademických dovedností pro vychovatele s jejich aplikací (https://www.ets.org/praxis/about/core/). Kandidáti, kteří jsou již certifikovány v Maine a přijaly Praxis dříve může předložit kopii své certifikáty doložit, že splnili státní normy na zkoušky. Žadatelé mohou být pozváni k osobnímu pohovoru s fakultou speciální pedagogiky. Studenti by si měli vyžádat informace poskytnout finanční pomoc ze studentského úřadu univerzity finanční pomoc. Speciální pedagogika stipendia jsou někdy k dispozici pro kandidáty s dokumentované finančních potřeb. Aby byl způsobilý, musí žadatelé zažádali o finanční pomoci prostřednictvím Úřadu univerzity finanční pomoci studentům. Když jste připraveni použít, prosím nejprve přečíst Pokyny pro aplikaci. Poté, dokončit svou on-line přihlášku. často kladené otázky Co mohu dělat s M.Ed. speciální pedagogiky - koncentrace v nízkým výskytem? US Bureau of Labor Statistics (BLS) předpovídá, že zaměstnanost speciální pedagogiky se předpokládá růst o 6% v období 2012-2022. Poptávka bude řízen speciálními potřebami rostoucímu počtu studentů a potřebu služeb. Jako screening zvýšení schopnosti, takže i potřeba služeb poskytovaných učiteli speciálního vzdělávání v K-12 třídě nastavení. Učitelé ve speciální pedagogice lze také sledovat pracovní příležitosti v soukromém sektoru a jak dohledu a správců. Jak získám informace o zkouška Graduate Record nebo Miller analogií Test, a Praxis I? Žadatelé musí mít buď GRE (bez rozšířených testů povinné) nebo rohože. Jako fakulty, nemáme žádnou zvláštní přednost. Avšak uspořádání vzít MAT lze provést kontaktováním úřadu se záznamy o studentech (207-581-1317) a za normálních okolností může být provedeno na relativně krátkém období, a výsledky jsou rychle k dispozici. Studenti, kteří se rozhodnou zapsat do práce programu musí vzít GRE. Zaregistrovat se můžete na webové stránce Educational Testing Service. Informace o Praxis I je k dispozici na webových stránkách Educational Testing Service. Má M.Ed. Program speciální pedagogiky vyžadují práci? Ne. Co o certifikaci? certifikace učitel uděluje Maine ministerstva školství, ne University of Maine. Studenti, kteří úspěšně dokončit všechny požadavky našich NCATE schválené, odborná příprava programů (učitel studentů s vysokým výskytem zdravotním postižením, vzdělávací specialista pro studenty s nízkým výskytem zdravotním postižením), včetně dokumentace absolvování skóre na Praxis II speciální pedagogiky budou mít nárok na certifikaci , Konkrétní informace týkající se certifikace je k dispozici od Maine ministerstva školství, certifikačních služeb, Státní Dům stanice 23, Augusta, ME 04333. Kdybych vzali postgraduální kurzy na jiné vysoké škole, mohou být převedeny do mého programu na UMaine? Maximálně 6 hodin úvěru předchozího absolventa kurzu z jiného orgánu mohou být přeneseny do programu studenta v době přijetí, nebo jen 12 kreditů z University of Maine. Aby mohla být převedena, musí být schváleny kurzy na fakultě speciální pedagogiky. Stanovení sypné přijatelnosti závisí na faktorech, jako je například, jak v poslední době byl předmět přijata, a to, zda je posuzováno, ekvivalentní na stálé hřiště v programu. Rozhodnutí o převodu kurzů jsou provedeny v průběhu procesu / rozhovor aplikace. Postgraduální kurzy přijatá jako součást něčí bakalářského programu nemohou být převedeny do M.Ed. Program. Jak získám poradce fakulty? Člen fakulty Speciální pedagogika je přiřazen sloužit jako poradce studenta během závěrečných fázích procesu aplikace. Jméno Poradce budou zahrnuty do Graduate School dopisu o přijetí ke studentovi. Pokud jste připraveni učinit další krok, může to on přijímací prostor vám pomohou s procesem aplikace. Chcete-li začít, tady sledujte náš užitečný průvodce aplikace. Mezi nejčastější otázky jsou zodpovězeny v této sekci, ale obraťte se na některého z našich absolventů přijímacích profesionály pro další pokyny. Když jste obeznámeni s procesem, můžete začít svůj on-line přihláška na University of Maine Graduate School! [-]

Magisterský Titul V Oboru Komunikace Pro Vzdělávání

Universidad Pontificia De Salamanca
Campus forma Kombinované 1 rok October 2016 Španělsko Madrid Salamanca + 1 více

Tento titul zkoumá vztahy komunikaci se vzdělávacími centry průměrnými lekcí se zaměřením na dva aspekty: jak lze média používá ve výuce [+]

Popis programu Tento titul zkoumá vztahy komunikaci se vzdělávacími centry průměrnými lekcí se zaměřením na dva aspekty: jak média na výuku různých předmětů ve vzdělávacím programu lze použít a jak by měly být řízeny veřejné a soukromé komunikace školu, jejich přítomnost v sociálních sítí a komunikačních režimů. Je vyroben ve spolupráci s katolickou Schools Association. Polovina z úvěrů jsou uvedeny osobně v Madridu CÍLE Zvýšení školení v oblasti komunikace ve školách Znát roli médií ve škole Věděl, jak využívat média při výchově studentů Vědět, jak jsou vztahy s médii Zlepšit vnitřní komunikaci ve školách Profesionální Profily: Lidé se zaměřuje na vzdělávání ve školách osnovy Blok 1: Základy komunikace pro vzdělávání Blok 2: Výuka a prostředky pro vzdělávání Blok 3: Tvorba a produkce publicistický Blok 4: Prostředky pro vzdělávání a sociální akce Blok 5: Vzdělávací Marketing praxe modul Závěrečný hlavní práce Metodika: Semi-autonomní pracovní moduly. Doba trvání a cena Datum zahájení: října 2016 Doba trvání: jeden školní rok Cena: 5100 € Volných míst: 25 Místo: Salamanca - Madrid Kontakt: fmartinezva@upsa.es [-]

Lékařské A Zdravotnické Profese Vzdělávací Magisterský (on-line Program)

Eastern Virginia Medical School
Online forma Denní studium 5 semestry September 2016 Spojené státy americké Norfolk

Magisterský lékařské a zdravotnické profese Vzdělání studijní program je zaměřen na přípravu vzdělávací vůdce v různých lékařských a zdravotnických profesí organizačních uspořádání. Program bude poskytovat pokročilé vzdělání v oblastech vzdělávání, hodnocení, učební plán, výuku, výzkum, hodnocení, vedení a profesionalitu s důrazem na reálném světě, praktické aplikace. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. The Lékařské a zdravotnické profese Vzdělání magisterský studijní program je určen k přípravě vzdělávacích lídry v různých lékařských a zdravotnických profesí organizačních uspořádání. Program bude poskytovat pokročilé vzdělání v oblastech vzdělávání, hodnocení, učební plán, výuku, výzkum, hodnocení, vedení a profesionalitu s důrazem na reálném světě, praktické aplikace. Kurikulum zahrnuje využití špičkových výukových metod a technologií v celém textu. Tento dvouletý 31-zápočtové distanční vzdělávání program je určen pro profesionály, kteří vyžadují flexibilitu, sledují pokročilého stupně v oblasti vzdělávání, jakož i pro méně zkušené jednotlivce, kteří chtějí dlouhodobou roli v lékařských a zdravotnických povolání vysokoškolského vzdělávání. Poslání Chcete-li připravit vzdělávací vůdce v různých lékařských a zdravotnických profesí organizačních uspořádání. Program Cíle Připravte si další vzdělávací vůdců se dalšího vzdělávání v oblasti učení a hodnocení, učební plán a poučení, výzkum a hodnocení, vedení a profesionalitu. Foster a podporovat kulturu, která klade důraz na real-svět, praktické uplatňování výzvy v oblasti vzdělávání v rámci nastavení lékařských a zdravotnických povolání, jak zásadní formu stipendia. Pěstovat komunitu praxe pro učitele, vědce a odborníky z praxe, kde se teorie aplikovaných na denních aktivit, a postupy a zkušenosti jsou sdílené, diskutována a odráží. Propagovat a podporovat žáka-centeredness prostřednictvím flexibilních distančního vzdělávání dodacích modalit, aby vyhovovaly profesní a osobní potřeby zaneprázdněné profesionály. Osnovy Základní kurikulum Počet předmětu Název kreditních hodin MHPE 500 Applied vzdělávacích teorií 3 MHPE 501 způsoby výuky 3 MHPE 502 Curriculum Development 3 MHPE 503 Posuzování učení 3 MHPE 504 Vedení a profesionalita 3 MHPE 505 Metody výzkumu 3 MHPE 506 Program Evaluation 3 MHPE 516 Cvičení 3 MHPE 517 Capstone 1 Celkem 25 Graduate Medicínské vzdělávání (GME) Koncentrace Počet předmětu Název kreditních hodin MHPE 512 Úvod do GME 3 MHPE 513 Pokročilé principy v GME 3 Celkem 6 Lékařské a zdravotnických oborů vzdělání (MHPE) Koncentrace Počet předmětu Název kreditních hodin MHPE 514 Simulace ve zdravotnictví 3 MHPE 515 Klinické a Společenství založené Výuka 3 Celkem 6 Online Orientation Všechny příchozí studenti budou muset absolvovat vlastním tempem on-line orientaci tabuli a další systémy využívána podle vzdálenosti vzdělávání a Vzdělávací technologie oddělení jeden měsíc před tříd začínají. Kdo by se měla vztahovat Tento program je určen k přípravě jednotlivců na vedoucích pozicích v rámci lékařské a zdravotnické profese vzdělávání. Vítáme širokou škálu studentů, včetně: Zdravotníci Ošetřujících lékařů, obyvatelé & chlapi Lékař asistenti Nurse praktici Klinické lékárníci Lékařské simulace profesionálové Studenti lékařské fakulty Fakulta a koordinátoři v bakalářské a magisterské lékařských a zdravotnických profesí programy Rezidenční a stipendijní program ředitele / Partnerský ředitelé Mezinárodní lékařské absolventi Vysokoškolák nebo postgraduální studenti ve vzdělávání nebo oborů týkajících se zdraví. Účastníci přinese své jedinečné profesní kontexty a zkušenosti pro zvýšení jejich učení a spolupracovat s vrstevníky tvořit studijní komunity. Účastníci budou také platit své učení na jejich profesní činnosti. Náklady na Účast w / o poplatků z úvěrů V Státního: $ 12.036 YR1 $ 19.057 YR2 Out of State: $ 13308 $ 21071 YR1 YR2 [-]

Magistr V Pedagogice

Latvia University of Agriculture
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let September 2016 Lotyšsko Jelgava + 1 více

Cílem studia magisterského "s programem - vysoce kvalifikovaných odborníků pro vědecké a pedagogické, jakož i vedoucích pozicích ve vzdělávacích institucích. [+]

Mistr v pedagogice Titul za následek: Master of Education věd v pedagogice Plný úvazek tváří v tvář: 2 roky 120 ECTS Part time Extramurální: 2 roky a 6 měsíců 120 ECTS Cíl Cílem studia magisterského "s programem - vysoce kvalifikovaných odborníků pro vědecké a pedagogické, jakož i vedoucích pozicích ve vzdělávacích institucích, vzdělávání dospělých, profesní a poradenských center, vládních institucí ve školství, kteří by nakonec mohla stát vysoká škola a univerzitní profesoři nebo výzkumní pracovníci, a usilovat o doktorský titul. Očekávané výsledky studie Studenti v programu získávají znalosti, dovednosti a kompetence odpovídající na evropský rámec kvalifikací (EQF) Level 7. Znalosti - nejpokročilejší v oblasti vzdělávání / pedagogika, základ originálního myšlení a kritického povědomí o: výchovná činnost v podmínkách demokracie, zatímco prováděcí vzdělávání pro udržitelný rozvoj; odborného vzdělávání, jeho vývoj scénáře v rámci EU; Potřebujete pro celoživotní učení, pružnost v přizpůsobení se požadavkům této oblasti; vzdělávání jako prostředek vytváření pozitivních vztahů mezi jednotlivci, skupinami a národy, realizovat přátelské a udržitelných lidských a environmentálních interakcí. Dovednosti integrovat a aplikovat znalosti, aby plánovat vzdělávací / studijní cíle a procesy, vypracovat, provádět a vyhodnocovat vzdělávací programy v regionální, národní a kontextu EU o realizaci vzdělávání pro udržitelný rozvoj; provádět nezávislý vědecký výzkum a připravovat prezentace a publikace o jejích výsledcích; poradit žáky "a studenti" výzkumné práce; navrhnout a připravit vzdělávací prostředky pro zveřejnění. Kompetence Vědecké, odborné a sociální kompetence - schopnost používat znalosti a dovednosti při změně práce a vzdělávací / studijní situace, v profesní i osobní oblasti při realizaci vzdělávání pro udržitelný rozvoj; Řízení a upravovat složité a nepředvídatelné pracovní nebo vzdělávací / studijní podmínky, které vyžadují nové strategické přístupy; ochota pracovat ve venkovských regionech (okresy) a rozvíjet intelektuální potenciál regionálních občanů jako jeden z záruk pro konkurenční formálního, neformálního a informálního vzdělávání školních a univerzitních studentů a dospělých v těchto regionech. Mezi hlavní úkoly: 1) studie vzdělávací filozofie, pedagogiky, psychologie, didaktiky, vzdělávací systémy Evropské unie a jejich vývojové trendy s cílem získat teoretické znalosti týkající se plánovaných studijních výsledků; 2) studie vybrané odborné specializaci a didaktiky na univerzitní úrovni a absolvování maturitní prací v těchto oborech, aby získala dovednosti plánování vzdělávání / studie má za cíl a procesů a navrhování, provádění a vyhodnocování vzdělávacích programů; 3) Metodika výzkumné studie a provádí mistr "s práce za účelem získání schopnosti dělat, stejně jako provádět výzkum, a navrhnout a připravit vzdělávací zdroje a vědecké články ke zveřejnění; 4) aprobace z teoretických znalostí s cílem rozvíjet kompetence příslušné pro očekávané studijní výsledky. Školné za rok: 2200Eur Vážení Žadatel! - Je třeba vzít v úvahu následující platby:... [-]

Magistr školství

Oral Roberts University
Campus nebo Online September 2016 Spojené státy americké Tulsa

Všechny naše programy jsou určeny pro dospělé vzdálenosti studenta. Primární systém dodávek pro nabídky kurzů se stala intenzivní, ale příjemný 4-denní formát modul třídy. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Profesionalita. Morálka. Etika. Soucit. Leadership. Velký učitel nebo správce nemá jen učit a řídit, ale pomůže studentům a schopnost stát se lepšími jednotlivci. Graduate School of vzdělávání ve ORU se zavazuje poskytovat příležitost pro jednotlivce v reakci na výzvu Boží stát "transformované profesionální křesťanské pedagogy." Vzdělávací školení z křesťanského pohledu na svět je nejlepší způsob, jak dosáhnout tohoto významného cíle, a to je to, co dostanete v ORU Graduate School of vzdělání - znalosti, dovednosti a inspiraci základny pomáhat vliv a transformovat život. Tento program, určený na téma "transformovaných pedagogy", připravuje odborné křesťanské pedagogy jít do světa každého člověka s vášní pro Krista a zároveň vštěpovat silné etické chování, znalosti a kompetence svých studentů, kteří budou na oplátku, změna společnosti. ORU Graduate School of školství míry poskytuje příležitost pro jednotlivce, kteří mají křesťanské principy získat pokročilé příprava na profesní odpovědnosti v oblasti vzdělávání po celém světě. Všechny naše programy jsou určeny pro dospělé vzdálenosti studenta. Primární systém dodávek pro oběti kurzu se stal intenzivní, ale příjemný čtyřdenní formátu modul třídy. Tyto moduly mají rozsáhlé před a po cvičení, simulace a dynamické ve své třídě diskuse. Unikátní síla tohoto programu je, že studenti přispívají národní a mezinárodní perspektivy. [-]

Magistr Vzdělávání Nadaných Vzdělávání

Millersville University
Campus forma September 2016 Spojené státy americké Millersville

Mistr stupeň vzdělání ve vzdělávání nadaných je navržen tak, aby odborné znalosti potřebné pro učitele a dalších vzdělávacích pracovníků, kteří pracují s nadanými a schopné studenty [+]

Mistr vzdělávání nadaných ve školství

Mistr stupeň vzdělání ve vzdělávání nadaných je navržen tak, aby odborné znalosti potřebné pro učitele a dalších vzdělávacích pracovníků, kteří pracují s nadanými a možnost studentů K-12). Učební osnovy jsou vhodné pro učitele, zda poskytne výuku speciálních programů pro nadané nebo vyučovat v inkluzivních nastavení. M. Ed. Titul ve vzdělávání nadaných neuděluje učitele certifikaci. Ústav základní a vzdělávání v raném dětství je zodpovědný za nadaného vzdělávacího programu i samotný program je multidisciplinární.

Uzávěrka termíny: žádná lhůta ... [-]


On-line Magistr Vzdělání (med) V Osnov A Výuky

William Woods University
Online forma Kombinované September 2016 Spojené státy americké Fulton

Tento stupeň připravuje budete reagovat na kulturní, demografické, technologických a dalších sil formujících vzdělání dnes návrhu a vývoji kurikula pro vaší třídě a hodnocení jeho účinnosti. Dozvíte se o vzdělávací trendy, postupů posuzování, a jak používat pokročilé vzdělávacích teorií a výchovnou design k úpravě osnov v reakci na aktuální výzkum. Tento program vás připraví na National Board certifikaci ... [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Online Mistr vzdělávání (MED) v osnov a instrukce Tento stupeň připravuje budete reagovat na kulturní, demografické, technologických a dalších sil formujících vzdělání dnes návrhu a vývoji kurikula pro vaší třídě a hodnocení jeho účinnosti. Dozvíte se o vzdělávací trendy, postupů posuzování, a jak používat pokročilé vzdělávacích teorií a výchovnou design k úpravě osnov v reakci na aktuální výzkum. Tento program vás připraví na National Board certifikaci a může také připravit, aby se stal mistrem učitel nebo osnovy a instrukce režisér přímo ve Vašem okresu. Program výhody Na William Woods, budete účast v programu absolventa známý pro své vynikající a pro poskytování významný počet vůdců v Missouri státního školského systému. Jako jeden z těchto studentů, budete mít možnost učit se z aktivních praktiků v této oblasti a provést připojení, které potřebujete pro vedení a kariérního růstu. Kurzy EDU500 Aktuální otázky výchovy EDU556 Action Research I EDU580 Vzdělávací technologie (Online) EDU520 Design výzkumu EDU510 Advanced Learning Theories EDU530 Zlepšení instrukce Law School EDU585 EDU590 Posouzení učení Student EDU540 Gramotnost Instruction EDU550 Curriculum Stavebnictví EDU596 Action Research II Váš Mistr vzdělávání (M.Ed.) stupeň při práci Tento program vás připraví na National Board certifikaci pomocí Národní rada pro profesní standardy Teaching jako ústřední bod učebních osnov. Bude také připravit, aby se stal mistrem učitelem přímo ve Vašem školní čtvrť, a mohou také nárok, aby se stal osnovy a instrukce režisér přímo ve Vašem okresu. To nesplňuje požadavky Missouri pro správní certifikaci budova úrovni. Požadavky na přijetí - Vyplněná žádost - Přijímací esej - aktuální životopis nebo pracovní zkušenosti souhrn - Oficiální přepisy (2,5 GPA nebo vyšší) poštou z vysoké školy / univerzity jste absolvoval [-]