Magisterské studium Pedagogika - Magisterské studium Pedagogika hledejte zde!

Magisterské studium Pedagogika - Zde naleznete magisterské studium Pedagogika

Pedagogika

Vzdělání je jedním z nejdůležitějších pilířů společnosti. Pedagogika se zabývá procesem učení a vzdělávání jako systému. Magisterské studium pedagogiky umožňuje hluboké pochopení a prozkoumání všech aspektů učení.
 
Stejně jako jiné dobře poznané vědní obory, udržuje pedagogika a její programy krok s vývojem moderního života a aplikuje své nové znalosti do praxe tak, aby způsob učení byl stále lepší a efektivnější. To je například vidět při magisterském studiu pedagogiky u oborů jako jsou kreativní pedagogika, filozofie a psychologie vzdělávání stejně jako kritická pedagogika, konceptuální vzdělávání a vzdělávací teorie. Tyto obory dosvědčují to, čím skutečně studium pedagogiky je, totiž  neustálé zdokonalování vzdělávacího procesu tak, aby subjekt i metody, které se ve školách a na univerzitách používají, opravdu odpovídaly potřebám rychle se měnícího světa.
 
Studovat magisterský obor pedagogiky znamená sdílet své znalosti s druhými, hledat možnosti zefektivnění učebního procesu a zlepšení současného vzdělávacího systému – toto jsou témata, kterými se budete zabývat jako studenti magisterského studia pedagogiky. Prohlédněte si níže uvedené odkazy a zjistěte více o jednotlivých nabízených programech magisterského studia pedagogiky na univerzitách po celém světě.

Čtěte více

Online Magistr Vzdělávání Ve Vedení Učitelů

University of Delaware Online
Online forma Denní studium 24 měsíců September 2016 Spojené státy americké Kent

Díky této flexibilní on-line program, budete mít možnost dozvědět se o vlastní plán, z pohodlí vašeho domova. Naše fakulta, složený ze zkušených výzkumných pracovníků a pedagogů, představí praktická řešení problémů, se kterým čelí ve své třídě. Během svého týdenního úkoly, budete provádět ty lekce a podílet se na interaktivních diskusí. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Školy potřebují pedagogům, kteří mohou stoupnout na výzvy nových vyučovacích standardů, politik a technologií, podpora spolupráce v rámci školy a komunity, a pomáhají uskutečnit institucionální změny. University of Delaware je on-line mistr vzdělávání ve vedení učitelů vás připraví, aby se stal vůdčí silou ve vaší škole. Díky této flexibilní on-line program, budete mít možnost dozvědět se o vlastní plán, z pohodlí vašeho domova. Naše fakulta, složený ze zkušených výzkumných pracovníků a pedagogů, představí praktická řešení problémů, se kterým čelí ve své třídě. Během svého týdenního úkoly, budete provádět ty lekce a podílet se na interaktivních diskusí. V tomto programu 30-úvěr (24 měsíců) se naučíte: Analyzovat data lépe identifikovat potřeby svých studentů, Rozvíjet výuku na standardech vyrovnané a vhodné intervenční metody, Poskytovat kulturně relevantní profesní rozvoj, Foster spolupráce prostřednictvím technologie, Plánovat a přijmout pozitivní změny ve škole a komunitě, Připravte se, aby na učitele vedoucí roli, kterou bude rozšiřovat svou sféru vlivu mimo zdi učebny. [-]

Po Primární Vzdělávání - Profesionální Magistr Vzdělání

Hibernia College
Online & Campus forma April 2017 Irsko Dublin

Hibernia College Post základní vzdělávání - profesionální mistr školství byla založena s cílem podpořit širší spektrum lidí, aby zvážila výuku jako profese tím, že poskytuje pružnější cestu, aby se stal učitelem plně kvalifikovaný po základní škole. [+]

Hibernia College Post základní vzdělávání - profesionální mistr školství byla založena s cílem podpořit širší spektrum lidí, kteří považují výuku jako profese tím, že poskytuje flexibilnější cestu, aby se stal po základní škole učitel plně kvalifikovaný. Vzhledem ke struktuře programu a kritéria financování způsobilosti můžeme přijímat pouze žádosti od Irska. Blended on-line profesionální mistr vzdělání Tento program, který spojuje on-line obsahu, virtuální výukové prostředí a face-to-face dodávky, je určena k rozvoji profesionály a odborníky, kteří jsou umístěny za lídry v oblasti post-primárního vzdělávání. Program je ideální pro každého, kdo nemá snadný přístup k jedné z tradičních poskytovatelů vzdělávání nebo kdo nemá čas trávit dojíždění do a z přednášek denně. Online studie s Hibernia Hibernia College má prokazatelné zkušenosti v oblasti poskytování dynamické on-line studijní zkušenosti, které nabízejí studující maximální podporu. Naše on-line model je úspěšný, protože se zaměřuje na pomoc odborníky plnit své současné pracovní problémy a neustále staví na interakci studentů a fakulty. My vám s osobním studijním poradcem, který vás prostřednictvím programu s cílem zajistit svůj úspěch. Akreditované Post Primární Masters Tyto výsledky programu v HETAC Level 9 ocenění. Profesionální Master of vzdělávání v Post základní vzdělávání - Předměty Profesionální Master of vzdělávání v Post základní vzdělávání je akreditován v těchto 15 vyučovacích předmětů: Gaeilge, anglicky, moderní jazyky, dějepis, zeměpis, občanská výchova, matematika, fyzika, chemie, biologie, účetnictví, podnikání, ekonomika, zemědělské vědy a hudby. Je nutné vzdělávací pozadí v jedné z výše uvedených předmětů. [-]

Master Of Arts V Vzdělávání (maed) Ve školské Správy

Argosy University Sarasota, College of Education
Campus forma Denní studium Spojené státy americké Sarasota

Master of Arts ve vzdělávání (maed) ve školské správy studijní program je určen pro nácvik pedagogy, kteří již absolvovali bakalářský studijní program z regionálně akreditované instituce a hledají administrativní credentialing. Na státních požadavcích základě, mohou být studenti muset dokončit další zážitky nebo ročníkovou práci. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Účelem Argosy University, Sarasota školské správy magisterského studijního programu je připravit jednotlivce sloužit jako správci škol. Master of Arts ve vzdělávání (maed) ve školské správy studijní program je určen pro nácvik pedagogy, kteří již absolvovali bakalářský studijní program z regionálně akreditované instituce a hledají administrativní credentialing. Na státních požadavcích základě, mohou být studenti muset dokončit další zážitky nebo ročníkovou práci. Tento program je schválen Floridy ministerstvo školství první certifikaci ve vzdělávacích vedení a pouze splňuje požadavky na osvědčení pro stát Florida. Studenti, kteří chtějí pracovat v jiném státě, jsou odpovědné zkoumat ostatní kritéria státu do o reciprocitě Floridy ministerstvo školství první certifikaci ve vzdělávacích vedení. Seznam Kurz Základní požadavky kurzu - Studenti jsou povinni přijmout následující 33 hodin úvěru Úvod do pedagogické vedení (3 kreditní hodiny) Dohled a hodnocení instrukce (3 kreditní hodiny) Školský zákon (3 kreditní hodiny) Zlepšení školního rozhodnutí prostřednictvím datové řízené změny (3 kreditní hodiny) Vzdělávání v rozmanité společnosti (3 kreditní hodiny) Správu lidských zdrojů (3 kreditní hodiny) Výzkum v oblasti vzdělávání (3 kreditní hodiny) Vzdělávací Finance (3 kreditní hodiny) Vzdělávacích teorií a výukových strategií (3 kreditní hodiny) Řízení a vyhodnocování Vzdělávací technologie a distančního vzdělávání (3 kreditní hodiny) Základy výchovy (3 kreditní hodiny) Praktikum Požadavky Studenti v maed ve vzdělávacích Administration studijního programu se musí provést následující 3 kreditní hodiny cvičení. Škola Administrativní praktikum / Internship I (1.5) Škola Administrativní praktikum / Internship II (1.5) Přijímací Požadavky Bakalářský titul z regionálně akreditované instituce nebo příslušně certifikované zahraniční instituce Stupeň průměr bodu minimálně 3,0 (na stupnici od 4,0) v průběhu posledních dvou let bakalářských prací a jakékoli následné studii Je vyžadována minimální skóre na Argosy University pre-schválené anglického jazyka zkoušku odborné způsobilosti pro všechny žadatele, jejichž mateřským jazykem není angličtina, nebo kteří nemají vystudoval instituce, na které je angličtina jazykem vyučovacím, jak je uvedeno v § pět, vstupné politiky, "Anglické jazykové znalosti zásad." Minimálně 3 hodin úvěru ESL / ESOL kurzu * Nejméně 3 roky praxe na plný úvazek v rámci platné výuky certifikát ve stavu schválené školy Důkaz o trestní pozadí nebo otisků prstů šeku Rozhovor s programem přijímací komise a doporučení pro přijetí Psaní Ukázka předložen s žádostí o programu Aplikovat Vylepšete svou kariéru potenciál se zapsal do Argosy University, Sarasota magisterský titul v oboru programu školské správy. Můžete se dozvědět více o konkrétních programů finanční podpory (k dispozici pro ty, kteří mají nárok) na našich stránkách finanční pomoci a stipendia, nebo můžete kontaktovat nás požádat o další informace. [-]

Magistr školství

JCU Singapore
Campus forma Denní studium Kombinované 12 - 16 měsíců August 2016 Singapur Singapore + 1 více

Master of vzdělávání je určen pro učitele, manažery, politiky a vzdělaní profesionálové, kteří chtějí prohloubit své znalosti a porozumění vzdělávací teorie, praxe, politiky a procesu. [+]

Mistr školství Master of vzdělávání je určen pro učitele, manažery, politiky a vzdělaní profesionálové, kteří chtějí prohloubit své znalosti a porozumění vzdělávací teorie, praxe, politiky a procesu. Tato kvalifikace nevede k registraci jako učitel ve školách. Studijní program Studenti jsou povinni absolvovat 8 předmětů (24 kreditních bodů) na základě dostupnosti a plánování. Vzdělávací Vedení a řízení Chování managementu Problémy v oblasti vzdělávání a péče o malé děti Výzkum v oblasti vzdělávání v raném dětství Úvod do pedagogického výzkumu A studenti mohou také vybrat předměty z níže uvedených programů, za předpokladu, že splňují kritéria výběru pro subjektů. Graduate Certificate školství (terciární Výuka) Master of poradenství a poradenství [-]

Magisterský Titul V Oboru Pedagogických Vědách - Specializací Na Tvorbě Osnov A Vzdělávacích Inovací

University of Minho - Institute of Education
Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Dokončení první rok poskytuje studentům Postgraduální diplom v oboru Curriculum vývoj a vzdělávacích inovací. Úspěšné dokončení magisterského studijního programu se uděluje magisterský titul v oboru pedagogických věd. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Cyklus studií, vedoucí k Magisterský titul v oboru pedagogických věd, areál Obory Curriculum rozvoje a vzdělávacích inovací, Je určen především pro specializované vzdělávání profesionálů všech stupňů vzdělání a vzdělávání, zejména ty, které vykonávají funkci koordinace a vedení v souvislosti s řízením osnov; Učitelé, kteří chtějí posílit své schopnosti v budově třídě a školních osnov projektů; vedoucí a poradci, které doprovázejí zahájení odborné praxe; technici a konzultanti, kteří v různých místních nebo národních organizací a projektů, zasáhnout do navrhování, vývoj a hodnocení učebních osnov a výukových materiálů, nebo dohlížejí vypracování osnov a inovačních projektů. Školení cesta v této oblasti specializace umožní magisterské studentům získat i rozvíjet znalosti a dovednosti v oblasti rozvoje studijních programů; diskutovat politiky, modely, procesy a postupy v učebních osnov; vybudovat design, řízení a vyhodnocování projektů zařízení, rámováno v rámci požadavků vzdělávacích inovací a rozvoj výzkumných dovedností a produkci znalostí relevantní pro transformaci kurikulárních praktik v různých vzdělávacích a školicích kontextu. Dokončení první rok poskytuje studentům Postgraduální diplom v oboru Curriculum vývoj a vzdělávacích inovací. Úspěšné dokončení magisterského studijního programu se uděluje magisterský titul v oboru pedagogických věd. [-]

Mol Magistr Organizační Vedení

University of Saint Francis Online
Online forma Kombinované 12 měsíců September 2016 Spojené státy americké Fort Wayne

Mnoho průmyslových odvětví zažívá dynamické změny a spolehlivý růst, s právem vůdčí schopnosti a pokročilého stupně, profesionálové zůstat konkurenceschopné v marketplace.Our Master of Organizační Leadership (MOL) čerpá ze zkušeností a moudrosti Keith Busse School of Business a podnikatelských Vedení [+]

Master of organizační vedení Mnoho průmyslových odvětví zažívá dynamické změny a spolehlivý růst, s právem vůdčí schopnosti a pokročilého stupně, profesionálové zůstat konkurenceschopné v marketplace.Our Master of Organizační Leadership (MOL) čerpá ze zkušeností a moudrosti Keith Busse School of Business a podnikatelských vedení na další odborníky v různých oblastech v jejich vývoji vedení. Na univerzitě svatého Františka, naše výchovné hodnoty zdůraznit profesionalitu, stipendium, sociální odpovědnost a duchovní rozvoj. Ty budou obohaceny o smysluplných studijních zkušeností, tě připravuje na kariéru jako úspěšný, dynamický vůdce. Koncentrace Master of Organizační Leadership Program je určen pro up-and-nadcházející vůdců. Chcete-li přizpůsobit svůj program řídit směrem k vaše profesní cíle, jste schopni prohlásit jednu z následujících koncentracích: Nezisková organizace vysokoškolské vzdělání Nezisková organizace Služby pro zdravotnictví Požadavky na přijetí Žadatelé k programu MOL jsou povinni: Mají bakalářský titul nebo vyšší z regionálně akreditované instituce. Žadatelé vlastnit bakalářský titul nebo vyšší z non-regionálně akreditované instituce mohou předložit GMAT skóre 500 nebo vyšší pro přijímací úvahu. Mají minimální 2,75 kumulativní GPA na stupnici od 4.0. V případě, že kumulativní GPA je nižší než 2,75, musí žadatel podstoupit GMAT a předložit skóre na univerzitu ke kontrole. Nebo, pokud má žadatel pět nebo více let odborné praxe, resumé mohou být předloženy k posouzení. USF Přijímací řízení Chcete-li použít pro online MOL, je třeba: Podat on-line žádost o přijetí. Zašlete svůj oficiální přepis z poskytujícího instituce váš bakalářského nebo vyššího stupně. Předložit dopis vyjadřující své profesní cíle při prosazování míru. Dobré vědět: Přepisy jsou jediným oficiálním pokud budou odeslány přímo do USF úřadu Přijímací řízení od registrátora instituce zúčastnil. Přepisy jsou také považovány za oficiální, pokud dodáno (ať už osobně nebo poštou od studenta, atd) v zalepené obálce od poskytujícího orgánu. Poté, co byla podána přihláška, se můžete vrátit kdykoliv přihlásit a zkontrolovat stav přijímacího. Poté, co jsou přijímány, můžete prozkoumat možnosti finanční podpory. Pak jste imatrikulovat a začít tříd. [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání Učitelů A Povinném Střední školy, Odborné Přípravy A Výuky Jazyků

San Jorge University / Fundacion Universidad San Jorge
Online & Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Španělsko Zaragoza

Master in Training profesorem středním vzdělávání a maturity, je zaměřen na poskytování vyučovací budoucnost střední psychologické a pedagogické základy výuky odborných znalostí a didaktické postupy nezbytné pro úspěšné zvládnutí vzdělávacího úkol. Jejím hlavním cílem je, aby budoucí učitelé měli prostředky nezbytné pro osobní pozornost, inovací ve výuce a pedagogického výzkumu, který reaguje na potřeby zkušených učitelů dnes a rostoucí požadavky, které společnost vyžaduje od učitelů. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Master in Training profesorem středním vzdělávání a maturity, je zaměřen na poskytování vyučovací budoucnost střední psychologické a pedagogické základy výuky odborných znalostí a didaktické postupy nezbytné pro úspěšné zvládnutí vzdělávacího úkol. Jejím hlavním cílem je, aby budoucí učitelé měli prostředky nezbytné pro osobní pozornost, inovací ve výuce a pedagogického výzkumu, který reaguje na potřeby zkušených učitelů dnes a rostoucí požadavky, které společnost vyžaduje od učitelů. Master in Training profesorem povinného sekundárního vzdělávání vyškoleni být učitelem veřejných a soukromých škol (povinné sekundární vzdělávání, Centra pro vzdělávání dospělých), v souladu s ustanoveními druhého odstavce dohody Rady ministrů ze dne 14. prosince 2007, kterým se stanoví podmínky, které musí přizpůsobit plány studií, které vedou k získání titulů, které umožňují pro výkon regulovaného profesora povinného sekundárního vzdělávání, odborného vzdělávání a přípravy profese jsou stanoveny jazyk, zveřejněné v "Úředním věstníku" ze dne 21. prosince 2007 usnesením státního tajemníka pro vysoké školy a výzkum 17.prosince 2007 a ustanovení ORDER ECI / 3858/2007 ze dne 27.prosince 2007. Cíle a dovednosti Celkovým cílem je vyškolit profesionální učitele, na základě znalosti jejich příslušných stupňů původu, rozvíjet profesní dovednosti v oblasti vzdělávání učitelů k získání oficiální kvalifikace potřebná pro přístup k učitelské profese, na které se vztahuje Článek 100.2 zákona o ekologickém 2/2006 ze dne 3. května, vzdělávání a rozvoj kompetencí stanovených v RD 1393/2007 a pořadí ECI 3858/2007 ze dne 27. prosince. Program MODUL TYPE ÚVĚRY SPECIFICKÉ při experimentální matematice a přírodních vědách volitelný 24 Konkrétním fyzickým VZDĚLÁVÁNÍ volitelný 24 Specifické vzdělání v plastových, kreslení, a výpočetní techniky volitelný 24 Specifický ve společenských a humanitních věd volitelný 24 ZVLÁŠTNÍ cizích jazyků a výuka jazyků volitelný 24 Specifický Castellana LENGaUA a literatury volitelný 24 GENERIC povinné 18 Cvičení povinné 12 END mistrovských PRACÍ povinné 6 - celkem 108 [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání Učitelů A Povinném Střední školy, Odborné Přípravy A Výuky Jazyků

Universidad Pontificia De Salamanca
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Salamanca

Hlavním cílem magisterského studia je poskytnout přípravu učitelů potřebnou platnou legislativou budoucí učitele druhého stupně základních škol, [+]

CÍLE Hlavním cílem magisterského studia je poskytnout přípravu učitelů potřebnou platnou legislativou budoucích učitelů sekundárního vzdělávání, odborné přípravy a jazykového vzdělávání a jako předpoklad pro přijetí do sboru profesorů umožnilo vyučování v nich. Tato oficiální titul, který byl schválen v BOE (No. 244 ze dne 9. října 2009) je organizována teoretickou a praktickou a interdisciplinární aplikačního struktuře a aktualizované vzdělávací kurzy. Nabízí studentů, budoucích učitelů a poradců, obsah a dovednosti, které umožňují jejich odbornou přípravu, interagující teoretický základ s praktickými kroky na středních školách a odborné přípravy. V tomto mistra praktika osobní a individualizovaný následovat proces učení-learning je provedena. Každý student je pod dohledem profesora UPSA a učitel ve středu, kde on dělal jeho odbornou přípravu. ICE, University oddělení odpovědné za to, udržuje dohod desetiletí spolupracovala s řadou škol pro provádění těchto postupů, stejně jako blízký vztah s principy, učitelů a poradců. Stejně tak má personál zkušených učitelů Pedagogické fakulty, psychologie, počítač, komunikace, filozofie, Health Sciences UPSA a spolupráce odborníků z různých odborností ve školách. Jedná se o čtvrtý nejlepší Mistr školství žebříčku 250 magisterských programech, prováděných deníku El Mundo, seskupené podle různých oblastí a kategorií, které mají v předchozích pozicích jakékoliv mistr Učitelství. Výsledky této studie ukazují nejpopulárnější tituly, příležitosti kariéry nebo univerzit a nejprestižnějších obchodních škol. Pro své magisterské programy přípravy analyzují 1200 vybrat top 5 másteres 50 speciality. profesní profily Učitelé ESO, maturita, FP a jazyky Studijní plán obecný program (s výjimkou speciálních výchovné poradenství) Generic blok Modul I: Učení a osobnostní rozvoj (4 ECTS) Modul II: Procesy a vzdělávacím kontextu (8 ECTS) Modul III: společnost, rodina a vzdělávání (4 ECTS) blok specifické Modul IV: Doplňky stravy pro disciplinární vzdělávání (8 ECTS) Modul V: Učení a vyučování z příslušných oblastí (12 ECTS) Modul VI: Výuka inovací a Úvod do pedagogického výzkumu (4 ECTS) Cvičení (14 ECTS). UPSA usnadnit realizaci Praktikum z center střední školy a FP schválených Junta de Castilla y León. END MISTRŮ (6 ECTS) Vzdělávací orientačním programu Generic blok: Modul I: vývoj, učení a vzdělávání (2 ECTS) Modul II: Procesy a vzdělávací kontexty (8 ECTS) Modul III: společnost, rodina a vzdělávání (4 ECTS) Blokovat konkrétní: Modul IV: Oblasti vzdělávacího poradenství a pedagogické psychologie poradenství (6 ECTS) Modul V: Procesy výchovného poradenství a pedagogické psychologie poradenství (6 ECTS) Modul VI: Inkluzivní vzdělávání a pozornost k různorodosti (6 ECTS) Modul VII: Výzkum a vzdělávacích inovací a změn řízení (6 ECTS) Cvičení (14 ECTS). UPSA usnadnit realizaci Praktikum z center střední školy a FP schválených Junta de Castilla y León, Společenství Madridu, ani před odvolacím Extremadura, subjektů, se kterými má dohody. END MISTRŮ (8 ECTS) Metodologie Magisterský titul, který zahrnuje: praktická cvičení Vývoj praktických předpokladů o procesech a kontextech učitelů středních škol a FP Podporovat virtuální učební platformy. Řešení případových studií, analýza grafiky, vizuálních dokumentů, atd Interdisciplinární semináře a workshopy monografické zapojení učitelů typ UPSA, učitelé a poradci středních škol a FP a magisterských studentů. individuální doučování a individuální sledování procesu výuky a vzdělávání studentů. Teoretické třídy: Výstava učitelů základních obsahu materiálů. Cvičení: školil (tutor ve středu a na školitele na UPSA) v centrech středních a FP Doba trvání a cena Jeden akademický rok: září do června Datum zahájení: září 2016 Cena: 73 € kredit (€ 4380) Nabízených míst: 60 míst k sezení nově vstupujících. Specialitou výchovného poradce: 35. Místo: Salamanca Kontakt: ice@upsa.es [-]

Magistr školství

Oral Roberts University
Campus nebo Online September 2016 Spojené státy americké Tulsa

Všechny naše programy jsou určeny pro dospělé vzdálenosti studenta. Primární systém dodávek pro nabídky kurzů se stala intenzivní, ale příjemný 4-denní formát modul třídy. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Profesionalita. Morálka. Etika. Soucit. Leadership. Velký učitel nebo správce nemá jen učit a řídit, ale pomůže studentům a schopnost stát se lepšími jednotlivci. Graduate School of vzdělávání ve ORU se zavazuje poskytovat příležitost pro jednotlivce v reakci na výzvu Boží stát "transformované profesionální křesťanské pedagogy." Vzdělávací školení z křesťanského pohledu na svět je nejlepší způsob, jak dosáhnout tohoto významného cíle, a to je to, co dostanete v ORU Graduate School of vzdělání - znalosti, dovednosti a inspiraci základny pomáhat vliv a transformovat život. Tento program, určený na téma "transformovaných pedagogy", připravuje odborné křesťanské pedagogy jít do světa každého člověka s vášní pro Krista a zároveň vštěpovat silné etické chování, znalosti a kompetence svých studentů, kteří budou na oplátku, změna společnosti. ORU Graduate School of školství míry poskytuje příležitost pro jednotlivce, kteří mají křesťanské principy získat pokročilé příprava na profesní odpovědnosti v oblasti vzdělávání po celém světě. Všechny naše programy jsou určeny pro dospělé vzdálenosti studenta. Primární systém dodávek pro oběti kurzu se stal intenzivní, ale příjemný čtyřdenní formátu modul třídy. Tyto moduly mají rozsáhlé před a po cvičení, simulace a dynamické ve své třídě diskuse. Unikátní síla tohoto programu je, že studenti přispívají národní a mezinárodní perspektivy. [-]

Magisterského Studijního Plánu A Poučení

The George Washington University - Graduate School Of Education & Human Development
Campus forma September 2016 Spojené státy americké Washington

Náš program připravuje učitelů a dalších pedagogických pracovníků pro nové úkoly při plánování, realizaci, výzkumu a vyhodnocování osnov a výuky. [+]

Proč je GW magisterský program v oboru kurikula a pokyny? Náš program připravuje učitelů a dalších pedagogických pracovníků pro nové úkoly při plánování, realizaci, výzkumu a vyhodnocování osnov a výuky. Minimálně 33-credit-hodinový program zahrnuje studium v ​​rámci rozvojové osnov, výzkumu a vyhodnocování instruktážní praxe, vzdělávání učitelů, práce se speciálními populacemi a školní politice či vedení. Koncentrace Program specialita může zahrnovat čtení a gramotnost, základní vzdělání nebo středoškolské vzdělání. Studenti zapsaní v osnovách a instrukce Masters programu tak může učinit souběžně s začleňování mezinárodních výhledu v certifikátu školství. Kurzy mohou být použity k vydělávat magisterský titul a certifikát. Highlights Výzkum a aplikované praxe: absolventi GSEHD jsou vybaveny znalosti a školení pro zlepšení K-16 vzdělání v místních, národních a mezinárodních nastavení. Díky flexibilitě začít na podzim, na jaře nebo v letním semestru studenti zlepšit jejich praxi, protože provádět výzkum na učebním plánu, instrukce, vyhodnocování a politice učební prostředí uvnitř i vně USA. Flexibilita: Díky flexibilitě začít v podzimních, jarní nebo letní semestr, program přizpůsobí svůj denní rozvrh a potřebám. Stáže u Dopad: Studenti mají možnost pokračovat stáží v místních školách a vzdělávacích organizací. Vzhledem k naší jedinečné místo v národě je kapitál, absolventi mají možnost studovat a mít dopad na politiku, normy a průběh vzdělávání. Student umí duální registrujte a získat certifikát při začleňování mezinárodních perspektivy ve vzdělávání souběžně. Osnovy Musí být splněny následující požadavky: 33 kreditů, včetně 9 kreditů v základních kurzů, 15 kreditů hřišť v koncentraci, 9 kreditů volitelných předmětů a dokončení Master of Arts v vzdělávání a rozvoj lidských komplexním vyšetření. Příležitosti Čerství absolventi se stali manažery předmětů vedoucích pracovníků na Teach pro Ameriku, výzkumné odborníci na amerických institutů pro výzkum, čtení a matematiky intervence lídrů, anglický jazyk olovo pedagogy a čtení a gramotnosti specialistů. Doktorát v oboru Curriculum a instrukce V ideálním případě se nachází v národě je kapitál, doktorského programu v kurikulum a instrukce (C & I) připravuje vůdce, vzdělávání, kteří budou pracovat na zlepšení pre-K přes 16+ vzdělávání v místních, národních a mezinárodních nastavení. Program podporuje kritické myšlení a tvůrčí práce přes ročníkovou práci se zaměřením na učební plán, poučení, výzkum a dalších kurzů a vzdělávacích příležitostí, které záměrně spojují výuku a učení, zásady a vyhodnocování ke značným předchozích zkušeností studentů. C & I studentů doktorského studia mají možnost setkat se národní vůdce v oblasti vzdělávání a účastnit se stáží, které rozšiřují obzory. Doktorandi často volí, aby přispěly k našim K-12 programů mezi učitelem a přípravy prostřednictvím výuky a dohledu příležitostí. Program je zaměřen na pochopení toho, jak osnov a instrukce mohou být vyrobeny a aplikovány na vzdělávací reformy a různých populací studentů. Studenti pracují společně vybudovat výzkumné dovednosti a studovat ve společném evropském sociálním kontextu, zakotvené v realitě školní docházky. Existují úzké vazby s Fakultní. Doktorandi se stanou součástí komunity, která spojuje vědce s praktikující odborníky, politiky a vzdělávacími organizacemi ve Washingtonu, DC a mimo ni. Studenti mohou také použít program rozšířit jejich obsah znalosti nebo se ponořit do dalších oblastech prostřednictvím propojení s GW Columbian College of Arts and Sciences či jiných škol v GW. Absolventi programu lze nalézt práci ve vládních agentur, výuka v prostředí vysokých škol, nebo běh neformální vzdělávací organizace. Také může být osnov dohledu ve školních systémů nebo vedoucích mistr učitelů ve školách. Highlights Přední politiky a výzkum: Curriculum a instrukce jsou klíčové pro vzdělávací zlepšení, což představuje co, jak a proč vyučování a učení. Studium osnov a výuky nejsou s sebou nese pouze obsah, metodologii a zhodnocení, ale také znamená pochopení, proč jsou důležité při ovlivňování změny uvnitř i vně škol osnov a instrukce. Naším cílem je připravit vůdce, kteří budou pracovat na zlepšení pre-K-16 vzdělání v místních, národních a mezinárodních nastavení. Rozvíjet znalosti a klíčové kompetence: (1) Vícenásobné pohledy na osnov a instruktážní politik; (2) Teorie, metody, modely, a etika vyhodnocování programu: (3) úsilí o vytvoření spravedlivějších vzdělávacích systémů; (4) vedoucích pozicích v organizacích, které se snaží dosáhnout změny; a (5) Komunikace myšlenky prostřednictvím publikaci, grant psaní, psaní osnov, politiky psaní, a alternativních formách. Pochopení vlivu politických rozhodnutí o osnovy a instrukce. Osnovy Minimálně 66 kreditů, včetně 18 kreditů základních kurzů, 6 kreditů politiky a hodnotících kurzů, 15 kreditů ve výzkumu, a 3 kredity z praxe a 9 kreditů volitelných. Příležitosti Přední myšlenky ve vládě, školách a think tanky. Několik čerství absolventi zahrnují: Americké ministerstvo školství Dr. Carol O'Donnell, Ed.D. '12, Bývalý učitel veřejná škola, Dr. O'Donnell nyní slouží jako vedoucí skupiny v kanceláři státní podpory na US Department of Education ve Washingtonu, DC, koordinovat politiku a finanční prostředky spojené s hlavními dotačních programů, které podporují státy, okresy a škol, protože provádět programy a iniciativ zaměřených na reformy vzdělávání, zlepšování školy, kvalita učitelů a lepší úspěch studentů. Institute of Education Sciences Dr. Rob Ochsendorf, Ed.D. '09, V současné době program důstojník na Institute of Education Sciences ve Washingtonu, DC Rob dohlíží na granty na výzkum a přispívá k rozvoji národních výzkumných priorit zaměřené na matematiku a přírodní vědy vzdělávání pro ohrožené žáky. Jeho zážitky u GSEHD byly neocenitelné při pomoci mu rozvíjet hluboké pochopení vlastností spojených s vysoce kvalitního vzdělávacího výzkumu. Metropolitan State University of Denver Dr. Philip Bernhard, Ed.D. '12, V současné době slouží jako asistent of Secondary Education a vedoucí katedry of Secondary Education, vzdělávací technologie, a K-12 vzdělávání v Metropolitní State University of Denver. Washington International School Dr. Jim Reese, Ed.D., '08, ředitel studií ve Washingtonu International School, Dr. Reese dohlíží na koordinaci osnov a profesní rozvoj fakulty. On také úzce spolupracuje s Project Zero, výzkumné skupiny na Graduate School Harvardovy školství. On připočítá dva GSEHD programy, na M.Ed. V sekundárním angličtině a Ed.D. V kurikulum a poučení, pro dobře připravuje ho pro jeho kariéru v oblasti vzdělávání. The George Washington University Dr. Lottie Baker, Ed.D. '13, Dr. pekař koordinovány v anglickém jazyce učebního plánu projekt policejních akademií v jihovýchodní Asii prostřednictvím grantu amerického ministerstva před nástupem na fakultu na GSEHD v roce 2015. Transformace začíná zde Dozvědět více o magisterského kurikulum a instrukce programu se nachází na koleji (202-994-9283). [-]

Magistr Ve Vzdělávání

University of Redlands
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké Redlands

Univerzita Redlands školy vzdělání nabízí pět programy absolventské hodnosti na magisterské úrovni s důrazem na školní poradenství, vysoké školy poradenství, učební plán a poučení, školské správy a vysokoškolského vzdělávání. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Existuje celá řada důvodů, že učitelé se rozhodnou pokračovat v magisterském studiu. Nejen, že posilují závazek ke vzdělání, ale může mít také podstatný dopad na celý život pro učitele potenciál výdělku, a to zejména v případě, dokončil brzy v jejich kariéře. Nedávná analýza provedená University of Redlands School of Business profesora Mak Kaboudan potvrzuje, že pro učitele, kteří vydělávají magisterský titul na University of Redlands ve věku třicet, nebo dokonce ve věku čtyřiceti, jejich zvýšené příjmy nebudou platit jen za náklady na magisterský titul po deseti letech, ale jejich životnost příjmy by se mohl zvýšit o více než 650.000 $. Níže je rychlý pohled na celkových finančních výhodách učitel by mohl čekat od vydělávat magisterský titul. Více informací a závěry z této analýzy lze nalézt na stránkách, které následují, včetně: Srovnání příjmu na základě obdržení magisterský titul ve věku 30 a 40 let Porovnání příjmů v důchodu Návratnost investice pro přijetí úvěru na financování magisterský titul O naší studia Degrees v oblasti vzdělávání Univerzita Redlands školy vzdělání nabízí pět programy absolventské hodnosti na magisterské úrovni s důrazem na školní poradenství, vysoké školy poradenství, učební plán a poučení, školské správy a vysokoškolského vzdělávání. Každý magisterský studijní program je založen na základech společných postgraduální kurzy, které poskytují základní znalosti a dovednosti potřebné k výkonu: výzkum na úrovni absolventa; posuzování, hodnocení a psaní; učební plán a rozvojový program; a osobní a profesní reflexe. [-]

MED Studie Vzdělávání

University of Strathclyde: Faculty of Humanities and Social Sciences
Campus forma Denní studium Kombinované 12 - 24 měsíců September 2016 Spojené království Glasgow + 1 více

MEd V oblasti vzdělávání studia vám umožňuje dát dohromady osobní dráhu modulů čerpání z celé celé Med programu. Vzdělávání studie lze kombinovat s jinými oblastmi ze v rámci širšího programu na University of Strathclyde MED. [+]

Proč tento kurz? MEd V oblasti vzdělávání studia vám umožňuje dát dohromady osobní dráhu modulů čerpání z celé celé Med programu. Vzdělávání studie lze kombinovat s jinými oblastmi ze v rámci širšího programu na University of Strathclyde MED. Tento kurz je ideální pro ty, kteří chtějí vybudovat široce založené studii vzdělání, aniž by se specializuje brzy v jedné oblasti. Částečný úvazek verze MED v vzdělávání studia je velmi flexibilní a vítáme relevantní Masters kredity, které jste možná nahromadily z dřívější studie jiných předmětů nebo v jiných institucích. Flexibilní povaha kurzu umožňuje získat magisterský akreditaci odborných činností, které jste, které provádějí jako součást vašeho aktuálního profesní role, jako je vývoj osnov nebo ve škole nebo zlepšení na pracovišti. Budete studovat Tento kurz je k dispozici ke studiu na plný nebo částečný úvazek. V plný úvazek trasy, budete studovat tři základní moduly, včetně kritické čtení a psaní, kromě některých volitelných a volitelných modulů. Budete se také zavazují dvoudílný disertační práce. Part-time cesta je podobná jako u plný úvazek, kromě si jen studovat jeden základní modul - kritické čtení a psaní. Výzkumný projekt Budete provést výzkumný projekt dle vašeho výběru, který je rozdělen do dvou částí. V první části, budete rozvíjet své znalosti příslušných výzkumných metod v oblasti vzdělávání a zvážit etické požadavky. Ve druhé části, budete přidělena dozorce ve vztahu one-to-one, který vás bude podporovat, aby provedla a nahlásit výzkumný projekt. Dřívější moduly kurzu vám pomůže rozhodnout vaší oblasti (y) výzkumu. Vstupní požadavky stupeň nebo relevantní odborná způsobilost nebo kombinace kvalifikací a zkušenostmi, které prokazují schopnost pro postgraduální studium Pre-Masters přípravný kurz Pre-Masters Program je přípravný kurz pro zahraniční studenty (mimo EU / UK), kteří nesplňují požadavky pro vstup na magisterský studijní program na University of Strathclyde. Program Pre-Masters poskytuje postup na řadu možností stupeň. Poplatky a financování Všechny poplatky jsou uvedeny za akademický rok, pokud není uvedeno jinak. Skotsko / EU 375 liber za modul Na plný úvazek MEd: 3375 libra PgDip: 3670 libra PgCert: 1835 libra Part-time MEd: 1688 libra PgDip: 1885 libra PgCert: 1835 libra Zbytek UK 375 liber za modul MEd: 3375 libra PgDip: 3670 libra PgCert: 1835 libra Part-time MEd: 1168 libra PgDip: 1885 libra PgCert: 1835 libra Mezinárodní 1150 liber na modul Na plný úvazek M Ed: 10.350 liber PgDip: 7135 libra PgCert: 3567 libra Jak mohu financovat svůj kurz? Poplatky uvedené jsou roční a mohou podléhat zvýšení každý rok. Kariéra MEd V oblasti vzdělávání studia není pedagogickou kvalifikaci. Nicméně, studium Masters úroveň vzdělání může zvýšit akademické a profesní znalosti žáků o vzdělávání, způsoby, které mohou posílit praxi a pracovní příležitosti v širší oblasti vzdělávání. Bývalí studenti byli v řadě kariéry vzdělávacích souvisejících, včetně: výuka v povinném vzdělávání výuku v post-povinném vzdělávání komunitní vzdělávání místní úřad vzdělávání služby mladých lidí [-]

PGCE

University of Winchester
Campus forma Denní studium 1 - 2  September 2016 Spojené království Winchester

Byla založena v roce 1840 jako vzdělávání učitelů vysoké školy, University of Winchester byl postaven na této historie s vysokou kvalitou a inovačních programů pro vzdělávání učitelů. Tento PGCE Primární programu připravuje studenty k výuce v 5-11 věkovém rozmezí. Zkušenosti Program je intenzivní ještě intelektuálně stimulující - zahrnuje vysokou míru aktivní účasti a osobní a profesní závazky, což umožňuje rozvoj promyšlené a vysoce kvalitních vstupujících do učitelské profese. PGCE Primární je postgraduální odborný program počátečního vzdělávání pedagogů (ITT), vedoucího k zadání buď postgraduální osvědčení v oblasti vzdělávání (s úrovní úvěrů Masters) nebo Professional Graduate Certificate ve vzdělávání, a to jak včetně doporučení o přidělení statusu kvalifikovaného učitele ( QTS). Program je rozdělen do šesti modulů a zahrnuje školní docházky umístění. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. PGCE Primární připravuje studenty k výuce napříč věku od 5-11 (plný nebo částečný úvazek trasy). Studenti absolvovat studium ve všech prvcích primárního vzdělávání; rozšiřují své znalosti o učení a vyučování, o šíři a rozsahu učiva a odborných dovedností spojených s vysokou kvalitou výuky. Tyto oblasti porozumění a dovednosti jsou pak aplikovány na praxi ve třídách během dvou škol stáže. Prezenční studium je uspořádán tak, aby byl v souladu s primárním školního roku a začíná s pre-programu 15 dnů ve škole / s, pořádané studenta. Studenti jsou s příručkou pro vedení těchto pozorování a aktivit pre-programu. Na částečný úvazek trasa zahrnuje značné množství směsného / e-learningu, pro které je přístup k domácímu počítači a na internetu je zásadní. Studenti zajistit dalších 22 samořízené dny ve škole v jejich programu. Vezměte prosím na vědomí, že i když na částečný úvazek, studenti se zavazují, vyučované prvky na částečný úvazek, školy umístění jsou obvykle prováděny na plný úvazek. Školní umístění jsou převážně v Hampshire základních školách, ale tato zeměpisná oblast se často vztahuje na Dorset, Wiltshire, Berkshire a Surrey. Studenti mají také možnost, aby se jeden z jejich umístění ve východním Londýně nebo Isle of Wight. Studenti s vhodným pre-programu zkušeností může trvat jedno umístění v nastavení speciálními vzdělávacími potřebami (SEN). Všichni studenti jsou přiděleny osobní učitele, podporovat je v jejich pokroku prostřednictvím programu. Pokrok je sledován jak akademicky, tak z hlediska norem (Ministerstvo školství 2012) učitelů, které jsou povinnou součástí odborné přípravy. [-]

Magistr V Oblasti Vzdělávání - Technologie Vzdělávání

Holy Spirit University of Kaslik - USEK
Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Libanon Jounieh

Technologie vzdělávání [+]

Ústav pedagogických věd Vzdělávání svět je v současné době čelí stále složitější situace a hlavní výzvy. Je důležité, aby dotčené subjekty mají odkaz na posouzení těchto výzev, podporovat nové modely analýzy a akční, aktualizovat své postupy a rozvíjet nové projekty. Vzhledem k významu vzdělávání, které je poklad společnostech založených na znalostech, ministerstvo školství cvičí několik typů vzdělávacích odborníků na různých úrovních univerzita: správcům vzdělávání, učitele v cyklech I a II a základní úrovně vzdělání, vzdělávací technologů, a výzkumné pracovníky v oblasti vzdělávání. Odbor zakládá svůj vzdělávání nejen v součtu nahromaděných znalostí, ale také na schopnosti myslet a kritizovat s cílem vytvořit lepší svět. A to je odpovědností vychovatele dnes za vzniku muže a ženy zítřka. Cíle školení Získat vzdělávacích teorií přístupy, vyučovací metody, který se používá v závislosti na kurzu učí a dozvědět se o charakteristikách studujících, kromě manažerských technik třídě; Zvýšit jazykové vyučovací metody a různé disciplíny programu; Určete a rozvíjet didaktické situace související s základního vzdělání a základního vzdělávání, a to prostřednictvím svých různých parametrech, a poměrně k učebních oborů; Analýza didaktické situace s odkazem na metodickými možnostmi a obsahu navrhované libanonskou osnov; Vypořádat se s teoretickými a praktickými otázkami týkajících se specializovanými didaktiky francouzského jazyka, matematiky, život a vědy o zemi, arabštině, historie a geografie; Určete úrovně analýzy francouzského jazyka a specifikace výuky jazyků polí nebo disciplínu od základního vzdělávání a základního vzdělávání; Identifikovat specifikace francouzského jazyka, učil jako druhý jazyk, v libanonské vzdělávacího rámce. Technologie vzdělávání Konkrétní cíle této možnosti jsou: Školení v hodnocení, výrobu a distribuci různých vzdělávacích nástrojů a materiálů; Školení pro zdrojů osob, které iniciují profesionály vzdělávání do užívání pedagogických materiálů v jejich práci. Vysokoškolské tituly Bakalář umění ve vzdělávání (96 kreditů - 3 roky) Možnosti: Základní vzdělání (bakalářské a magisterské studium) Specializace: francouzština Francouzština a Math Francouzština a vědy Arabština rabic, Historie / zeměpis a Civism Dětství školství (Probíhá) Výuka diplom v oboru vzdělávání (24 kreditů + stáž - 2 semestry po bakalářské) Master of Arts ve vzdělávání (36 kreditů - 2 roky po bakalář) Možnosti: Základní vzdělání Správa školství Technologie vzdělávání Pomoc lidí se speciálními potřebami (Probíhá) Ph.D. ve vzdělávání (60 kreditů) Pracovní příležitosti Pedagogický koordinace na úrovni základního vzdělání Základní vzdělávání na úrovni základního vzdělání Vyhodnocení, výroba a distribuce pedagogických materiálů Správa a řízení školy Práce ve firmách, které vyrábějí vzdělávací software Výzkum v oblasti vzdělávání [-]

Společných Master Of Public Administration & Magistrů V Mezinárodním řízení Vzdělávání

Middlebury Institute of International Studies at Monterey
Campus forma Denní studium 5 semestry September 2016 Spojené státy americké Monterey

Společný MPA / MA v programu International Education management připravuje studenty k vůdci na křižovatce vzdělávání, vývoje a mezinárodní výměny. Spíše než vydělávat jediný Master of veřejné správy, studenti získat dva tituly: MPA a MA v oboru International Education Management. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Společný MPA / MA v programu International Education management připravuje studenty k vůdci na křižovatce vzdělávání, vývoje a mezinárodní výměny. Spíše než vydělávat jediný Master of veřejné správy, studenti získat dva tituly: MPA a MA v oboru International Education Management. Společný-studijní program nabízí multidisciplinární přístup ke vzdělání do mezinárodního kontextu rozvoje. Studenti získají praktické dovednosti a nástroje při budování manažerských kompetencí do hloubky pro vzdělávací nastavení všech typů. Osnovy V pěti semestrů, studenti získat titul Master of veřejné správy (MPA) a MA v International Education Management. Náš výrazný Program obsahuje čtyři semestry kurzu a jednosemestrální odborné Praktikum z mezinárodního vzdělávacího oboru. Budete mít přístup k členům fakulty, kteří jsou odborníky v oblastech, jako je mezinárodní zápis, rozvoje vzdělávání a poradenství. Content-based learning v jazyce dle Vašeho výběru je integrována do základních kurzů obou stupňů. Kariéra Výsledky Naši absolventi pracují v celé řadě odborných kapacit na univerzitách, vysokých škol, vládních a vzdělávacích organizací nevládních, k nimž patří: Náměstek Zápis marketing manager Mezinárodní studentský poradce a koordinátor SEVIS Vývojový tým specialista Mezinárodní vzdělávací konzultant stipendia a finanční pomoc Chcete-li použít za zásluhy nebo stipendií nezbytnost bázi, podat online žádost o programu International Education managementu do příštího priority stanovené lhůtě. Oba USA a mezinárodních studentů jsou způsobilé. Nechceme čepice částku Ceníme a vysoce kvalifikovaní studenti mohou získat prospěchové stipendium pokrývající plné školné. Dáváme preferenční stipendium plnění členům a absolventů našich partnerských organizací, například mírové sbory, Fulbrighta, tryskový, AmeriCorps, WorldTeach, a mnoho dalších. Finanční podpora je také k dispozici, včetně federálních a soukromých půjček, zpracování studie a výhod amerických veteránů. Chcete-li použít, navštivte naši sekci finanční pomoc. [-]