Magisterské studium Pedagogika - Magisterské studium Pedagogika hledejte zde!

Magisterské studium Pedagogika - Zde naleznete magisterské studium Pedagogika

Pedagogika

Vzdělání je jedním z nejdůležitějších pilířů společnosti. Pedagogika se zabývá procesem učení a vzdělávání jako systému. Magisterské studium pedagogiky umožňuje hluboké pochopení a prozkoumání všech aspektů učení.
 
Stejně jako jiné dobře poznané vědní obory, udržuje pedagogika a její programy krok s vývojem moderního života a aplikuje své nové znalosti do praxe tak, aby způsob učení byl stále lepší a efektivnější. To je například vidět při magisterském studiu pedagogiky u oborů jako jsou kreativní pedagogika, filozofie a psychologie vzdělávání stejně jako kritická pedagogika, konceptuální vzdělávání a vzdělávací teorie. Tyto obory dosvědčují to, čím skutečně studium pedagogiky je, totiž  neustálé zdokonalování vzdělávacího procesu tak, aby subjekt i metody, které se ve školách a na univerzitách používají, opravdu odpovídaly potřebám rychle se měnícího světa.
 
Studovat magisterský obor pedagogiky znamená sdílet své znalosti s druhými, hledat možnosti zefektivnění učebního procesu a zlepšení současného vzdělávacího systému – toto jsou témata, kterými se budete zabývat jako studenti magisterského studia pedagogiky. Prohlédněte si níže uvedené odkazy a zjistěte více o jednotlivých nabízených programech magisterského studia pedagogiky na univerzitách po celém světě.

Čtěte více

Magisterský Titul V Oboru Psychologie

UNIBA Centro Universitario Internacional de Barcelona
Online forma Denní studium Kombinované 10 měsíců April 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

On-line magisterský titul v oboru psychologie vám dává přesné znalosti pracovat jako psycholog v oblasti vzdělávání a odborné poradenství, důraz na rozmanitost a spojené k výuce a učení a jejich rady. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. ÚVOD A CÍLE On-line magisterský titul v oboru psychologie vám dává přesné znalosti pracovat jako psycholog v oblasti vzdělávání a odborné poradenství, důraz na rozmanitost a spojené k výuce a učení a jejich rady. Předměty v učebním plánu nabídnout vám nejvíce efektivní strategie a znalosti na podporu a vedou studenty, které tvoří systém vzdělávání na různých úrovních. Tito studenti jsou charakterizovány tím, že zvyšuje kulturní a geografické rozmanitosti, a prezentovat potřeby a problémy učení je třeba řešit a vyřešit individuálně. Díky tomuto vzdělávacího programu, získáte klíče k reakci na tuto výzvu v profesionální, odpovědnou a účinným způsobem. S tímto vzdělávacího programu: Můžete diagnostikovat a hodnotit sociálně-vzdělávací potřeby jednotlivců, skupin a organizací z různých metod, nástrojů a technik. Ty budou připraveny / o radu a vedení na výchovu odborníků v organizaci, návrh a implementaci procesů a zkušenosti z výuky a učení. Vědět, navrhnout, realizovat a vyhodnotit vzdělávacích postupů, programy a služby šité na míru potřebám každého člověka nebo organizace služeb. Budete ovládat třeba plánovat, organizovat a realizovat vzdělávací psychologie strategie služby. Budete mít možnost formulovat nové návrhy na zlepšení pedagogické intervence. Získáte dovednosti, koordinaci a vést týmy psycho, podpora sítí mezi různými aktéry a sociálními institucemi. Vstupní požadavky Pro přístup k této osnovy, zájemci budou muset splňovat některý z těchto požadavků: Být držitelem univerzitního vzdělání příslušného k některé z následujících disciplín: vzdělání, psychologie nebo Maestro / s konkrétní zmínky, nebo uznaly v oblasti pozornosti k rozmanitosti tréninku. S oficiální titul Master /, sociální pedagogiky a sociální práce, nebo jiných vysokých škol akreditovaných kvalifikaci a profesní zkušenosti v oblasti pedagogické intervence. Avšak ti, kteří jsou v těchto případech musí mít nějaké další školení (stěrky). Pro lidi, kteří ukončili své studium v ​​jiné zemi, může následovat v případě, že mají magisterský titul ekvivalentní s výše uvedeným názvem. GRANTY S cílem poskytnout přístup k studiu, UNIBA vám nabízí různé typy stipendií: Akademické Prospěchové stipendium Vlastní stipendia: udělil ke studentům s dobrou profesionální rekord přijímací komisi. Stipendia a granty ministerstva školství nebo jiné státní vládních agentur. Ve všech dobách naši vzdělávací poradci vás bude informovat o platnosti každého a může vás na potřebách a kroky, řídit, když žádají o některý z těchto stipendií. KARIÉRA Získání Masters v oboru psychologie vám umožňuje pracovat v následujících oblastech: V oblasti vzdělávání: Poradenství oddělení školy. Vysoká škola poradenské služby. Specializované služby v oblasti vzdělávání: Zařízení psycholog poradenství. Vzdělávací střediska zdrojů pro zrakově a sluchově postižené. Vzdělávací služby specializující se na problémy motoru. Týmy poradní jazyk, multikulturalismus a sociální soudržnosti. Týmy se specializuje na generalizované poruchy chování a poruchy chování. Vývoj dítěte center a včasný zásah. Obytné a vzdělávací činnosti střediska. Gabinetes psicopedagógicos. Centra pro lidi se zdravotním postižením. V prostředí práce: Veřejné služby zaměstnanosti. Info a orientace vlády (ekonomická podpora, mládež, imigrace regidurías). Odborné vzdělávání a odborné přípravy poradenské společnosti. Obchodní skupiny. Podpůrné služby pro integraci na pracovním trhu Speciální práce střediska. Poradenství a HR oddělení. Služby pro závislosti. Základy vzdělávací a sociální. Vydavatelství a média. [-]

Po Primární Vzdělávání - Profesionální Magistr Vzdělání

Hibernia College
Online & Campus forma September 2016 Irsko Dublin

<strong>Hibernia College Post základní vzdělávání - profesionální mistr školství</strong> byla založena s cílem podpořit širší spektrum lidí, kteří považují výuku jako profese tím, že poskytuje flexibilnější cestu, aby se stal po základní škole učitel plně kvalifikovaný. [+]

Hibernia College Post základní vzdělávání - profesionální mistr školství byla založena s cílem podpořit širší spektrum lidí, kteří považují výuku jako profese tím, že poskytuje flexibilnější cestu, aby se stal po základní škole učitel plně kvalifikovaný. Vzhledem ke struktuře programu a kritéria financování způsobilosti můžeme přijímat pouze žádosti od Irska. Blended on-line profesionální mistr vzdělání Tento program, který spojuje on-line obsahu, virtuální výukové prostředí a face-to-face dodávky, je určena k rozvoji profesionály a odborníky, kteří jsou umístěny za lídry v oblasti post-primárního vzdělávání. Program je ideální pro každého, kdo nemá snadný přístup k jedné z tradičních poskytovatelů vzdělávání nebo kdo nemá čas trávit dojíždění do a z přednášek denně. Online studie s Hibernia Hibernia College má prokazatelné zkušenosti v oblasti poskytování dynamické on-line studijní zkušenosti, které nabízejí studující maximální podporu. Naše on-line model je úspěšný, protože se zaměřuje na pomoc odborníky plnit své současné pracovní problémy a neustále staví na interakci studentů a fakulty. My vám s osobním studijním poradcem, který vás prostřednictvím programu s cílem zajistit svůj úspěch. Akreditované Post Primární Masters Tyto výsledky programu v HETAC Level 9 ocenění. Profesionální Master of vzdělávání v Post základní vzdělávání - Předměty Profesionální Master of vzdělávání v Post základní vzdělávání je akreditován v těchto 15 vyučovacích předmětů: Gaeilge, anglicky, moderní jazyky, dějepis, zeměpis, občanská výchova, matematika, fyzika, chemie, biologie, účetnictví, podnikání, ekonomika, zemědělské vědy a hudby. Je nutné vzdělávací pozadí v jedné z výše uvedených předmětů. [-]

University Of Dundee Magistra Vzdělávání

Stafford
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2016 Bahrajn Bahrain Online Írán Írán Online Jordánsko Jordan Online Kuvajt Kuwait Online Libanon Libanon Online Omán Omán Online Katar Katar Online Saúdská Arábie Saúdská Arábie Online Sýrie Sýrie Online Spojené arabské emiráty Spojené arabské emiráty Online + 18 více

Master of programu vzdělávání je nezbytné pro všechny profesionály, kteří pracují ve vzdělávacím prostředí a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Studenti mohou přizpůsobit vzdělávací zkušenost, aby vyhovoval jejich individuální zkušenosti, potřeby a zájmy. Program je přístupný výhradně na dálku přes University virtuální vzdělávací prostředí. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Výhody Mistr školství program je nezbytný pro všechny profesionály, kteří pracují ve vzdělávacím prostředí a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Studenti mohou přizpůsobit vzdělávací zkušenost, aby vyhovoval jejich individuální zkušenosti, potřeby a zájmy. Program je přístupný výhradně na dálku přes University virtuální vzdělávací prostředí. Program je akreditován International Baccalaureate organizace a úspěšné dokončení účastníky programu můžete zaregistrovat za IB Advanced Certificate výuky a vzdělávání pro výzkum, Certificate in Leadership praxi a Advanced Certificate in Leadership výzkum poskytující možnost honit kariéru na veřejnosti, v soukromí nebo mezinárodních škol po celém světě. Specializace Začleňování a Learner podpora Mateřské / Předčasné školství žák Péče a podpora Mezinárodní vzdělávací Rozvoj matematického myšlení Nadpis Mistr Vzdělávání - MEd Veřejný zadavatel University of Dundee Způsob Blended learning s workshopy DOBA 18 měsíců (zrychlený režim) Vstupní požadavky Mistr školství je sada postgraduálních modulů v profesního rozvoje pro učitele a profesionály, kteří pracují, mít zkušenosti z práce, nebo aspirují na práci ve vzdělávacím prostředí. K dispozici jsou jak na pracovišti založených a non-pracoviště založené na trasy v rámci programu. Pracoviště založené trasa: Odborníci, kteří v současné době pracují ve vzdělávacím prostředí, a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Musí mít bakalářský titul (jakémkoliv oboru). Pokud váš bakalářský titul nebyl vyučován v angličtině, anglický jazyk Požadavek je IELTS 6.5 (nebo ekvivalent). Non-pracoviště na bázi Roud: Profesionálové, kteří mají předchozí pracovní zkušenosti (ne nutně aktuální) ve vzdělávacím prostředí. Musí být absolvent (jakéhokoliv oboru). Pokud váš bakalářský titul nebyl vyučován v angličtině, anglický jazyk Požadavek je IELTS 6.5 (nebo ekvivalent). Odměna USD 13.600 Aktuální ekvivalent v: USD 13.600 AED 49956 SAR 51004 GBP 8957 Poznámka Všechny poplatky jsou splatné v USD [-]

Magistr V Studium A Studentské Záležitosti Vyšších

University of San Francisco - School of Education
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Spojené státy americké San Francisco

Master of Arts v oblasti vysokoškolského vzdělávání a studijní záležitosti (Hesa) kombinuje pečlivý akademický učební plán, který zahrnuje cvičení zkušenosti v různých oblastech studentského života, uspořádané ve spolupráci s USF oddělení Studentský život. [+]

Připravte se na profesionální kariéru v záležitostech studenta a vedení v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Master of Arts v oblasti vysokoškolského vzdělávání a studijní záležitosti (HESA) kombinuje přísný akademický učební plán, který zahrnuje cvičení zkušenosti v různých oblastech studentského života, uspořádané ve spolupráci s USF oddělení Studentský život. Plán Program V souladu s Škola závazku školství je sloužit pracovní dospělé, program navazuje plán alternativních víkendu tříd, které svolání devětkrát semestr. Třídy jsou obvykle drženy čtvrtka večer, v pátek večer a celou sobotu. Program základních kamenech: Integrovaný přístup k otázkám spravedlnosti a přístupu v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Závazek k sociální spravedlnosti zdůraznil v průběhu kurzu a spolupráce vzdělávacích zkušeností. Praktikum složka, která klade studenty v různých vzdělávacích prostředích v rámci studentské záležitosti a podporuje rozvoj konkrétních praktických dovedností a reflexní učení. Volitelný zaplatil stáž příležitostí, které mohou poskytnout balíček kompenzace, kterou USF divize Studentský život. "Vzdělávání složka sociální spravedlnost je něco, co si cením nejvíce o programu Hesa. Dodává smysl a účel práce jsem sledujícího mě a umožňuje vidět v širších souvislostech. Spojení program, který by mi dovolit příležitost spojit teorii a praxi bylo nezbytné, aby mém rozhodnutí zúčastnit USF. "- Amiya Powell-Hodge, vyšší vzdělávání & studijní záležitosti alumna Program HESA v USF hledá jednotlivce, kteří demonstrují výslovný závazek k sociální spravedlnosti v oblasti vzdělávání a záležitosti studentů vyšších. Jako takový, jsme projít komplexní přijímací proces, v našem přístupu k hodnocených uchazečů, což zahrnuje zvážení předběžných akademických a životních zkušeností. Finanční zdroje Federální pomoc, státní a univerzitní zdroje finančních jsou k dispozici finanční prostředky, aby nově přijatých a současný USF škola studentů vzdělávání. Za účelem vyrovnání nákladů na vzdělání absolventa výuku, mnoho škola Vzdělávací kurzy jsou nabízeny v pozdních odpoledních a večerních hodinách, a / nebo na střídavý víkendech. Většina studentů zjistí, že mohou udržet zaměstnání na plný úvazek a zároveň vydělávat své přihlašovací údaje, magisterského nebo doktorského stupně. Nicméně, pokud váš program vyžaduje, abyste trávit čas ve třídě (tj výuce studentů), nebo pro dokončení pro práci v terénu nebo stáží zkušenosti, tyto závazky budou narušovat normální pracovní den. Prosím, poraďte se se svým zamýšlené studijní program pro více informací. Navštivte naše webové stránky pro více informací o finančních prostředků pro tento program Kariéra Absolventi vysokých škol studijní záležitosti Program jsou pedagogové, kteří pracují v prostředí vysokých škol. Studentské záležitosti je vzrušující pole, které podporuje růst a rozvoj studentů ve vysokoškolském vzdělávání, dovnitř a ven ze třídy. Práce studentské záležitosti praktiků center na podporu úspěchu studentů, z hlediska přístupu k vysokých škol a univerzit, a to prostřednictvím jejich vzdělávací cestu, a na dosažení vzdělávacích a rozvojových výsledků. Program Hesa ​​se blíží studentské záležitosti jako oblasti, kde zajištění rovného výsledky pro všechny studenty je primárním cílem naší práce, což je zásada, která je integrována v celém ročníkové a spolupráce vzdělávacích zkušeností a lépe připravuje absolventy Hesa ​​sloužit obhájci jako sociální spravedlnost v prostředí vysokých škol , HESA také poskytuje celou řadu podpůrných služeb, včetně dílen a mentorství v sítí, pohovory a pokračovat v psaní. Příklady kariérní možnosti zahrnují: Student Services Manager Akademický úspěch trenér Asistent ředitele Student Life Program Manager Vstupné Assistant Koordinátor Program Úřad Multikulturního Recruitment [-]

Učit Francouzský Jazyk Pro Non-rodilí Mluvčí

Paris-Sorbonne University Abu Dhabi
Campus forma Denní studium 1 - 2  September 2016 Spojené arabské emiráty Abu Dhabi

Pokud si myslíte, že vaše zkušenosti ve vývoji penisu magisterského studia (MSC) a přidat je do svého životopisu a pokud [+]

Pokud si myslíte, že vaše zkušenosti ve vývoji penisu magisterského studia (MSC) a přidat je do svého životopisu, pokud jste zvládli francouzský jazyk, může Masters titul ve francouzštině určeno arabské reproduktory představuje skok ve své kariéře Vysoká úroveň vzdělávacího systému na univerzitě Paříž - Sorbonna, Abu Dhabi a slavné univerzitě Sorbonne štěstí úspěch. Nemůže zvládnout francouzského jazyka, zejména směřující k arabsky mluvícím která je k dispozici v lepším prostředí, než je tato: bude dodávat profesory Sorbonny přicházející z Paříže přednášek jste v srdci arabského světa a poskytuje přístup ke stejné míře jako ve Francii, další výhodou je arabské kultury. Vázané tradiční znaky a speciální vzdělávání v arabském světě, bude okamžitě k dispozici Neil Masters titul v této aktivní oblasti, kde prezident je ve stádiu vývoje s Francií, včetně Louvre Abu Dhabi muzea a jaderných elektráren a společných vojenských programů kromě celé řady projektů ekonomického výhledu. Podmínky jsou podobné jazyku francouzských profesorů s reálným dobré úrovni a argumentovat. Je získala certifikát magisterský během Jameitan dva roky, včetně první trénink Fterta trvá jeden měsíc během prvního roku, zatímco Applied druhá perioda prodlužuje dobu tří měsíců během druhého akademického roku. A oba termíny jsou Stakhtm zpráva. Proto Délka praxe nebude jen odborná praxe. Je čas k osobnímu výzkumu a zkušeností založený na akademických znalostí Očekává se, že dosáhne počet studentů každé oddělení pocházejí z 25 různých zemí v regionu. Škola bude poskytovat důslednou míru třídní akce a umožňuje každému studentovi možnost vytvořit trvalé vazby pracovníci odpovědní za další vzdělávání francouzského jazyka. Tím bude mít svůj pas na přísné a perspektivní kurzu. Prostřednictvím odborných stáží (který se uskuteční v řadě škol, vysokých škol, podniků a kulturních center či sdružení ..), který bude v SAE nebo některý z dalších arabských zemí, se sejdou Bmahtervan a musí být schopen identifikovat další vzdělávací systémy svolení. Batakazk zápis na univerzitě Sorbonna rozhodnutí, bude nabízen na akademické půdě v Abu Dhabi jedinečný zážitek. Bude to důkaz vaší registrace na vaší volbě excelence a globálního výhledu. Kromě naší vysoké škole a rozvíjet své znalosti, bude to zlepšit své znalosti o současném světě, jak to bude držel otěže připravuje proces, který je třeba bojovat v profesním životě.... [-]


Master Of Arts (MA) Ve školním Poradenství

Argosy University Sarasota, College of Education
Campus forma Denní studium 34 měsíců Spojené státy americké Sarasota

Master of Arts (MA) ve školských poradenských studijního programu na Argosy University, Sarasota je navržen tak, aby připravit studenty, aby se stal školní poradci, kteří jsou kvalifikováni k pomoci vést studenty prostřednictvím primárního a sekundárního vzdělávacích systémů. [+]

Hledáte Sarasota školských poradenských programů? Master of Arts (MA) ve školských poradenských studijního programu na Argosy University, Sarasota je navržen tak, aby připravit studenty, aby se stal školní poradci, kteří jsou kvalifikováni k pomoci vést studenty prostřednictvím primárního a sekundárního vzdělávacích systémů. Dokončení programu umožní studentům požádat o přezkum transkriptu Floridy ministerstvo školství (FDOE) pro certifikaci jako výchovné poradce ve státě Florida, dokud nebude úspěšné dokončení dalších požadavků. Seznam Kurz Základní požadavky kurzu Studenti jsou povinni přijmout následující 13 základní kurzy (39 kreditních hodin). Principy výchovy a Classroom management (3 kreditní hodiny) Lidský Růst a vývoj (3 kreditní hodiny) Základy Školní poradenství (3 kreditní hodiny) Právní a etické otázky pro výchovné poradce (3 kreditní hodiny) Poradenská teorie a praxe (3 kreditní hodiny) Poradenské dovednosti a techniky (3 kreditní hodiny) Školní poradce, Consultants (3 kreditní hodiny) Posouzení a hodnocení (3 kreditní hodiny) Kariéra a životní styl rozvoj (3 kreditní hodiny) Výzkum a hodnocení v poradenství (3 kreditní hodiny) Skupina Teorie a praxe (3 kreditní hodiny) Sociálních a kulturních Kompetence pro poradců (3 kreditní hodiny) Poradenství at Risk Studenti (3 kreditní hodiny) Volitelné Požadavky Studenti zapsaní v MA v školských poradenských studia v programu jsou povinny přijmout jeden volitelný předmět vybraný se souhlasem poradce (3 kreditní hodiny). Praktikum Požadavky Studenti zapsaní v MA v školských poradenských studia v programu jsou nutné k dokončení jeden semestr Cvičení (3 kreditní hodiny). Školní poradenství praktikum (3 kreditní hodiny) Internship Požadavky Studenti zapsaní v MA v školských poradenských studia v programu jsou nutné k dokončení následující během dvou semestrů stáže (6 kreditních hodin). Školní poradenství Internship I (3 kreditní hodiny) Školní poradenství Internship II (3 kreditní hodiny) Přijímací Požadavky Bakalářský titul z regionálně akreditované instituce nebo příslušně certifikované zahraniční instituce Stupeň průměr bodu minimálně 3,0 (na stupnici od 4,0) v průběhu posledních dvou let bakalářských prací a jakékoli následné studii Projevovat zvládnutí obecných znalostí některým z následujících možností: Dosažení procházející skóre na Florida všeobecných znalostí test, Dosažení procházející skóre na Floridě College úrovni akademických dovedností Test (Clast) získal před 1. červencem 2002, Platný standardní výuka osvědčení vydané amerického státu nebo území, Platný certifikát vydaný Národní rady pro profesní standardy výuky nebo americkou tabulí pro certifikaci předmětů Excellence, nebo Dokončení dvou (2) semestry na plný úvazek college učitelské praxe Je vyžadována minimální skóre na Argosy University pre-schválené anglického jazyka zkoušku odborné způsobilosti pro všechny žadatele, jejichž mateřským jazykem není angličtina, nebo kteří nemají vystudoval instituce, na které je angličtina jazykem vyučovacím, jak je uvedeno v § pět, vstupné politiky, "Anglické jazykové znalosti zásad." Minimálně 3 kreditů ESL / ESOL kurzu * Důkaz o trestní pozadí nebo otisků prstů šeku Rozhovor s programem přijímací komise a doporučení pro přijetí Psaní Ukázka předložen s žádostí o programu Poznámka Pokud student nemá potvrzení ESOL a ročníkové práce ve výuce čtení a matematiky, musí student vzít a přenést následující další předpoklad kurzy v oblastech nedostatku v 4, pokud jde o imatrikulace do programu: E6007 - Základy čtení E6320 - Úvod do ESOL Aplikovat Vylepšete svou kariéru potenciál se zapsal do Argosy University, Sarasota magisterského v školského poradenského programu. Můžete se dozvědět více o konkrétních programů finanční podpory (k dispozici pro ty, kteří mají nárok) na našich stránkách finanční pomoci a stipendia, nebo můžete kontaktovat nás požádat o další informace. [-]

Magistr školství

JCU Singapore
Campus forma Denní studium Kombinované 12 - 16 měsíců August 2016 Singapur Singapore + 1 více

Master of vzdělávání je určen pro učitele, manažery, politiky a vzdělaní profesionálové, kteří chtějí prohloubit své znalosti a porozumění vzdělávací teorie, praxe, politiky a procesu. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Mistr školství Master of vzdělávání je určen pro učitele, manažery, politiky a vzdělaní profesionálové, kteří chtějí prohloubit své znalosti a porozumění vzdělávací teorie, praxe, politiky a procesu. Tato kvalifikace nevede k registraci jako učitel ve školách. Studijní program Studenti jsou povinni absolvovat 8 předmětů (24 kreditních bodů) na základě dostupnosti a plánování. Vzdělávací Vedení a řízení Chování managementu Problémy v oblasti vzdělávání a péče o malé děti Výzkum v oblasti vzdělávání v raném dětství Úvod do pedagogického výzkumu A studenti mohou také vybrat předměty z níže uvedených programů, za předpokladu, že splňují kritéria výběru pro subjektů. Graduate Certificate školství (terciární Výuka) Master of poradenství a poradenství [-]

Magistr Ve Vzdělávání

Oakland City University
Campus forma Denní studium 1 rok August 2016 Spojené státy americké Oakland

Master of Science vzdělávacích stupňů jsou nabízeny v oblastech budova úroveň správy (BLA), jakož i osnovy a instrukce pro základní [+]

Master of Science vzdělávacích stupňů jsou nabízeny v oblastech budova úroveň správy (BLA), jakož i osnovy a instrukce pro ZŠ a SŠ pedagogy. Také k dispozici pro ty, kteří drží titul Mistra je udělení licence pouze certifikační program non-míra. Pro vychovatele, kteří chtějí učit AP nebo Dual-kredit na vysoké škole, je program, non-míra, certifikace osnov a instrukce. Master of Education-Sports Science v oboru má k dispozici tři možnosti: Applied vědě o cvičení; Sport Vzdělávání; a Sport Facility Management. Master of Science stupně jsou nabízeny face-to-face na Oakland City hlavního kampusu v Oakland City, Indiana a na Plainfield Center, v Plainfield, Indiana. Jednotlivé kurzy mohou být nabízeny na Evansville a Bedford center na vyžádání. Přehled programu Na IDOE divize přijetí profesních standardů rady zásad INTASC, NBPTS propozic a norem ELCC, a redesign udělení licence vzorů Indiana je na základě vývojových a obsahových oblastech pomocí hodnocení výkonnosti založené, školu školství programů absolventa ve stavebním úrovni na základě Správa a osnov a instrukce jsou navrženy a dodávány ve formátu face-to-tvář v souladu s setkání těchto norem. MSEd. ve sportu přírodovědném vzdělávání je kolaborativní učení komunita oddaná přípravě liberálně vzdělaných studentů převzít odborné pozice ve vzdělávacích oblastech atletického tréninku, sportovní ředitel, obchodní a terapeutické rekreace, vědě o cvičení, tělesné výchovy, sportovní management, wellness, koučování, a sport vzdělání rozvíjet fyzické, sociální a duchovní vlohy a dovednosti, které jsou předpokladem pro profesionální úspěch. Prostřednictvím smysluplné výuky, vědy a profesionální služby, jsme výzvou a podporovat naše studenty ve službě místní, regionální a globální komunity. Magisterské tituly byly navrženy tak, aby splnění následující: (1) poskytnout katalyzátor pro současné pedagogy, fórum pro další profesní rozvoj s cílem rozvoje dalšího profesního plánu rozvoje. (2) Poskytnout zkušeným pedagogům příležitost k růstu v rámci své profesní kariéry tím, že poskytuje vzdělávací příležitosti, které jim umožní prokázat kompetence na úrovni zvolené magisterské. (3) Poskytovat příležitost k již licencované pedagogy rozvíjet další dovednosti. Hlavním záměrem tohoto programu je založený na výkonnosti. Poskytuje intenzivní, integrovaný vzdělávací program, který vyžaduje, aby všechny postgraduální studenty k dokončení sebehodnocení, navrhnout a vyhodnotit osnovy z pole výzkumné základny, a na zprávu o svých zjištěních k publikaci. OCU výzkum zjistil, že tento přístup odpovídá potřebám jejích složek, poskytuje profesionální růst (a) komunikaci s ostatními lidmi, (b) pomoc restrukturalizaci a reformě současné vzdělávací praxe ve školách, (c) rozvoj vůdčích dovedností potřebných pro práci s studenti, rodiče / pečovatelé, a vůdcové společenství, a (d) poskytovat hands-on a stáže pro pedagogy provádět výzkum a posoudit hodnotu identifikovaných pedagogických strategií - více inteligence, styly učení, integrované výuky, peer mentoring, atd. Přijímací Požadavky - Bakalářský titul z regionálně akreditované instituce - stupeň průměr bodu na 2,75 (B-) nebo lepší (založené na 4.0 systém třídění) - Dva (2) charakterové reference od osob schopných svědčí o vhodnosti žadatele jako budoucího absolventa Student - Výsledky z GRE nebo MAT odebraných během posledních 10 let - kopie platného výuky licence - Psaní vzorek odrážející osobní cíle s cíli programu, MAT, jak se odrážejí v prohlášení OCU Mission - aktuální životopis odráží pracovní zkušenosti, vzdělání, profesní zkušenosti, odborné činnosti, veřejně prospěšné práce a další důležité informace týkající se vedení pozadí žadatele - oficiální přepis (y) ze všech pregraduální a postgraduální institucí studia - vyplněnou žádost a poplatek za podání žádosti [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání A Multimédií

Instituto Politécnico de Viseu – Escola Superior de Educação (ESEV)
Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Portugalsko Viseu

Průběh studia vedoucí k získání titulu Master of vzdělávání a multimédia si klade za cíl vyškolit odborníky v oblasti informačních a komunikačních technologií a multimédií aplikované na vzdělávání a odborné přípravy. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Představení Průběh studia vedoucí k získání titulu Master of vzdělávání a multimédia si klade za cíl vyškolit odborníky v oblasti informačních a komunikačních technologií a multimédií aplikované na vzdělávání a odborné přípravy. Prohloubení teoretický rámec a dovednosti na problémy a výzvy spojené s integrací ICT ve vzdělávacím designu; Rozvíjet znalosti a dovednosti pro návrh, implementaci a vyhodnocovat učební prostředí s ICT v kurikulární kontextu; Získat dovednosti navrhování a realizace zprostředkovaných vzdělávacích zdrojů; Rozvíjet podporu ICT dovedností a vedení škol projektů kontextu; Podporovat schopnost učit se po celý život a výzkumu v oblasti vzdělávacích technologií. Cyklus magisterského studia v oblasti vzdělávání a multimédia umožní mistr studentům rozvíjet tyto dovednosti: Správa a zefektivnění ICT projektů, střediska správy zdrojů a vzdělávací projekty škol; Zjednodušte školení v informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání; Integrovat vzdělávacích zdrojů do výuky / učení; Rozvíjet zprostředkovaných projektů ve školách; Posoudit potřeby a zájmy učitelů a studentů odborné přípravy; Pomáhat studentům a učitelům na efektivní využívání různých vzdělávacích zdrojů, jak materiál a vybavení; Kriticky zhodnotit praxi výuky / učení na průběžné vyhledávání pro zlepšení; Vytvářejte multimediálních zdrojů; Využití pokročilých komunikačních prostředků na podporu učebních komunit. Kariéra Magisterský titul v oboru vzdělávání a multimédia si klade za cíl kvalifikovat profesionály vzdělání (předškolní až středním vzděláním) v oblasti pedagogických věd / didaktické techniky - pedagogické komunikace a využití výukových materiálů ve výuce / procesů učení. [-]

Plymouth State University
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké Plymouth

[+]

Malé počet žáků ve třídě. S maximálně dvanáct studentů ve třídě do odborného programu, dostanete interakci one-on-one s fakultou, že větší atletické výcvikové programy nejsou schopny nabídnout. [-]

Magisterský Titul Ve Výuce Tělesné Výchovy V Primárním A Sekundárním Vzdělávání

University of Minho - Institute of Education
Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

, Napomáhá cyklu studia na titul Master of vzdělávání výuce fyziky v základním a středním vzdělávání, vytvořený při realizaci Boloňského procesu, poskytuje odbornou kvalifikaci pro výuku v oblasti tělesné výchovy v primární a sekundární vzdělávání, v souladu zákonem odborného soustavy kvalifikací pro výuku na předškolní vzdělávání a základní a střední vzdělávání (dekret-zákon č 79/2014 ze dne 14. května a prohlášení o opravě č 32/2014). [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. , Napomáhá cyklu studia na titul Master of vzdělávání výuce fyziky v základním a středním vzdělávání, vytvořený při realizaci Boloňského procesu, poskytuje odbornou kvalifikaci pro výuku v oblasti tělesné výchovy v primární a sekundární vzdělávání, v souladu zákonem odborného soustavy kvalifikací pro výuku na předškolní vzdělávání a základní a střední vzdělávání (dekret-zákon č 79/2014 ze dne 14. května a prohlášení o opravě č 32/2014). Tento cyklus studií se zaměřuje na vzdělávání učitelů tělesné výchovy v primární a sekundární vzdělávání, které mohou také intervenovat na 1. cyklu základního vzdělávání, jako součást kurikula obohacování uranu. Být strukturované na tvorbě 1. cyklu studia v oblasti tělesné výchovy, si klade za cíl zajistit znalostí a základních dovedností pro učitele v různých vzdělávacích úrovních, pro které více profesionální, s přihlédnutím ke zvláštnostem každého z nich. [-]

řízení Programu Magisterský Mezinárodní Vzdělávání

Peoples’ Friendship University of Russia
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Rusko Moskva

Konkurenční výhody programu: Spolupráce s mezinárodními organizacemi a předními ruskými inovativních společností; Stáže na univerzitách a vysokých školách v celé Evropě; [+]

Magisterský program Řízení mezinárodního vzdělávání

 

Školíme vůdce pro mezinárodní vzdělání!

V návaznosti na výsledky 2011 Nezávislé národní rating ruských univerzit, PFUR vzal 1. místo pro internalizaci!

Lidová Přátelství University of Ruska (PFUR) vyvinula jedinečný magisterský program v International Education Management, což je jediný program mezi ostatními vysokými školami programů odborné z RF.

 

Mezi hlavní výhody studia:

Učitelé jsou vysoce kvalifikovaní odborníci v mezinárodním vzdělávání. Jedinečný zážitek v oblasti mezinárodního vzdělávání: nadnárodní pedagogických pracovníků - profesoři, postgraduálních studentů a absolventů - zástupci 450 národností z více než 170 zemích. Široké spektrum současných studijních-metodická komplexů na "vývozu vzdělávacích služeb", který byl vypracován v rámci vzdělávacího programu Inovace. Inovativní model studia: kompetence přístup, moduly, aktivních a interaktivních současné vzdělávací technologie ... [-]

Master Of Vzdělávání Ve Vzdělávací Vedení (MED)

William Paterson University of New Jersey
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Spojené státy americké Wayne

MEd v pedagogické vedení programu, určený pro učitele, kteří aspirují na vedoucích pozicích ve školách, hodnotám demokratického spolupráce, rozmanitost, rovnost, teorie, kritické šetření, reflektivní praxe, neustálé zlepšování, úspěch studenta, a etické praxe. Program vytváří rovnováhu mezi konkurenčními napětí z řízení a vedení. Kurzy se zaměřují na rozvoj dovedností, které umožňují aspirující principy do ... [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Master of výchovy ve školských vedení (MED) MEd v pedagogické vedení programu, určený pro učitele, kteří aspirují na vedoucích pozicích ve školách, hodnotám demokratického spolupráce, rozmanitost, rovnost, teorie, kritické šetření, reflektivní praxe, neustálé zlepšování, úspěch studenta, a etické praxe. Program vytváří rovnováhu mezi konkurenčními napětí z řízení a vedení. Kurzy se zaměřují na rozvoj dovedností, které umožňují aspirující principy pochopit, jak úspěšně zvládnout škol. Na závěr svého studia, absolventi objetí sdílené vedení, rozmanitost, rovnost, reflexní šetření, a etické hodnoty, které podporují vztahy v péči, péči o vzdělávací prostředí pro všechny studenty. Oni také přinést význam, hodnotu, a zaměřit se na jejich školní komunity, což je daleko za obyčejný. Tento absolvent program, univerzita připravuje stupňové kandidáty na obou vést a řídit školy úspěšně. To je dva roky, 39-úvěrový program. Studium pro Med ve vzdělávacím vedení zahrnuje: Extended, víkendové tříd, které se scházejí dvakrát měsíčně v průběhu každého semestru dva týdenní letní kurzy. dva roky (300 hodin) zkušeností v terénu, jak kandidáti pokračovat ve svém současném zaměstnání. Národní technologická kompetence zakotveny v každé ze svých kurzů. Příležitosti aplikovat teorii do praxe prostřednictvím posouzení na základě výkonnosti v každém kurzu. Úspěšní kandidáti obdrží titulu magistr pedagogiky a dohledu schválení. Po ukončení programu a složení Praxis v pedagogické vedení, kandidáti jsou způsobilé pro hlavní udělení licence ze strany New Jersey ministerstvo školství. Tento dvouletý kohorta modelu program je určen pro kandidáty, kteří absolvovali bakalářský titul a bude mít dokončených pěti let úspěšné, na plný úvazek výuky nebo vzdělávací služby zkušenostmi od skončení programu. Požadavky na přijetí Kromě požadavků pro přijetí na univerzity: Kumulativní stupeň průměr bodu na ne méně než 3,00 na stupnici od 4.00. Žadatelé, kteří mají absolvent titul z akreditované vysoké školy musí mít GPA ne méně než 3,5 na stupnici 4,0. Standardní New Jersey instruktážní nebo vzdělávací služby osvědčení, nebo jeho out-of-stavu ekvivalent. Minimální verbální skóre 150 na Graduate Record zkouška (GRE), nebo minimální skóre 388 na Miller analogie Test (MAT). * GRE / MAT testování vstup požadavek pro žadatele, kteří jsou držiteli magisterský stupeň a GPA 3.5 nebo vyšší, je upuštěno. Je zapotřebí nejméně pěti let úspěšné, plný úvazek výuky nebo vzdělávacích služeb zkušenostmi. Původní dopis od školního úředníka (jistiny nebo asistent hlavního nebo Human Services ředitel), na oficiálním hlavičkovém papíře školy, musí být předloženy. Součástí by měla být data zaměstnání a pozice držené během těchto konkrétních termínech. Žadatelé s méně než pěti, ale nejméně tří let úspěšných vzdělávacích zkušeností lze uvažovat o přijetí podmíněno materiálů předložených ve svém portfoliu, které by se silně podporovat jejich potenciál lídra. Požadavek zkušenosti pěti let by mělo být dosaženo prostřednictvím skončení programu. Dvě odborné doporučující dopisy, alespoň jeden z ředitele školy, který bude sloužit jako poradce pro správu stáž. Je nutná osobní pohovor. Je zapotřebí portfolio za rozhovor a musí obsahovat následující: Pokračovat a kopie všech certifikací výuky. One-strana prohlášení o tom, proč byste chtěl být v programu a to, co se vaše kariéra ambice jsou v několika příštích letech po ukončení programu. Kopie tohoto eseje by měly být zaslány také na Graduate přijímací kanceláři. Jedním z doporučení dopis od vašeho jistiny a jeden z jiného odborníka na vedoucí pozici. Jeden nebo dva artefakty, které ukazují váš učitelské kompetence. Jeden nebo dva artefakty, které podporují své vůdčí zkušenosti buď v práci nebo ve své komunitě. Požadavky programu Dokončení minimálně 39 kreditů postgraduální studium v ​​rámci vzdělávací nabídky vedení Program kursu, včetně 6 kreditů přiřazených k probíhající zkušenosti v terénu bázi a úspěšné absolvování technologických kompetencí uvedených v osnově každého kurzu. Dokončení výstupního portfolia (CD nebo web-based), který podporuje vaše kompetence a to jak v oblasti technologie a každý z požadovaných výsledků učení kurzu je. Spolupracovní akce výzkumný projekt, který bude jednoznačně podporovat vaše kompetence v kvalitativním a kvantitativním designu. Úspěšný výjezd rozhovor. Alternativní 30-Credit Principal Licensure Program Úspěšní kandidáti obdrží certifikát New Jersey o způsobilosti pro jistiny. Tento dvouletý kohorta program je určen pro kandidáty, kteří mají: Dokončené magisterský titul. Budou mít ukončené pěti let úspěšné, na plný úvazek výuky nebo vzdělávací služby zkušenostmi ze strany skončení programu. Požadavky na přijetí a dokončení výše uvedené se vztahují k tomuto programu. Úspěšní kandidáti musí absolvovat minimálně 30 kreditů pro dokončení. K (*), kurzy pod nejsou pro tento program. Kandidáti, kteří dokončí tento program, obdrží osvědčení o způsobilosti pro hlavního udělení licence poté, co projdou vedoucích pracovníků škol Licensure Assessment (SLLA) zkoušku. Alternativní 21-Credit Principal Licensure Program Úspěšní kandidáti obdrží certifikát New Jersey o způsobilosti pro jistiny. Tato jednoroční kohorta modelu program je určen pro kandidáty, kteří mají: Dokončené magisterský titul. Dokončené pět nebo více let zkušeností ze strany dozorčí skončení programu. Žadatelé, kteří mají vydělal magisterský titul z regionálně akreditované vysoké škole nebo vysoké škole, a kteří úspěšně dokončili pět nebo více let jako supervizor, může požádat o 21-úvěru, jednoroční hlavní licensure programu. Požadavky na přijetí a dokončení výše uvedené se vztahují k tomuto programu. Úspěšní kandidáti musí absolvovat minimálně 21 kreditů pro dokončení: EDLP 6010, 6040, 6050, 6060, 6100, 6110, 6140 a jednodenní seminář v rámci procesu spolupráce akčního výzkumu. Uchazeči musí mít také úspěšně dokončil pět nebo více let praxe jako vedoucí v době dokončení tohoto programu. Kandidáti, kteří dokončí tento program, obdrží osvědčení o způsobilosti pro hlavního udělení licence, jakmile budou složit zkoušku SLLA. Povinné Běžné předměty EDLP 6010 Vedení v Learning společenství: od teorie k praxi EDLP 6030 Vzdělávací Výzkum: Kvalitativní a kvantitativní design EDLP 6040 Curriculum Design: Teorie a praxe EDLP 6180 * Curriculum Design: Rozvoj, psaní, a Provádění Curriculum ve třídě EDLP 6050 Pochopení Group proces a psychologie organizací EDLP 6060 Principalship: Osoba a profese EDPL 6080 * Klinické Projekty ve vzdělávacích vedení EDLP 6090 Dohled a hodnocení: Performance Appraisal EDLP 6100 Školní management Funkce: Finance, Structures, zdroje EDLP 6110 Problémy v praxi: Právní a škola-střed Problémy EDLP 6120 * Dohled a vyhodnocení podpůrného personálu a vzdělávací programy EDLP 6130 Field Zkušenosti I EDLP 6140 Field Zkušenosti II [-]

Lékařské A Zdravotnické Profese Vzdělávací Magisterský (on-line Program)

Eastern Virginia Medical School
Online forma Denní studium 5 semestry September 2016 Spojené státy americké Norfolk

Magisterský lékařské a zdravotnické profese Vzdělání studijní program je zaměřen na přípravu vzdělávací vůdce v různých lékařských a zdravotnických profesí organizačních uspořádání. Program bude poskytovat pokročilé vzdělání v oblastech vzdělávání, hodnocení, učební plán, výuku, výzkum, hodnocení, vedení a profesionalitu s důrazem na reálném světě, praktické aplikace. [+]

Lékařské a zdravotnické profese Vzdělání magisterský studijní program je určen k přípravě vzdělávacích lídry v různých lékařských a zdravotnických profesí organizačních uspořádání. Program bude poskytovat pokročilé vzdělání v oblastech vzdělávání, hodnocení, učební plán, výuku, výzkum, hodnocení, vedení a profesionalitu s důrazem na reálném světě, praktické aplikace. Kurikulum zahrnuje využití špičkových výukových metod a technologií v celém textu. Tento dvouletý 31-zápočtové distanční vzdělávání program je určen pro profesionály, kteří vyžadují flexibilitu, sledují pokročilého stupně v oblasti vzdělávání, jakož i pro méně zkušené jednotlivce, kteří chtějí dlouhodobou roli v lékařských a zdravotnických povolání vysokoškolského vzdělávání. Poslání Chcete-li připravit vzdělávací vůdce v různých lékařských a zdravotnických profesí organizačních uspořádání. Program Cíle Připravte si další vzdělávací vůdců se dalšího vzdělávání v oblasti učení a hodnocení, učební plán a poučení, výzkum a hodnocení, vedení a profesionalitu. Foster a podporovat kulturu, která klade důraz na real-svět, praktické uplatňování výzvy v oblasti vzdělávání v rámci nastavení lékařských a zdravotnických povolání, jak zásadní formu stipendia. Pěstovat komunitu praxe pro učitele, vědce a odborníky z praxe, kde se teorie aplikovaných na denních aktivit, a postupy a zkušenosti jsou sdílené, diskutována a odráží. Propagovat a podporovat žáka-centeredness prostřednictvím flexibilních distančního vzdělávání dodacích modalit, aby vyhovovaly profesní a osobní potřeby zaneprázdněné profesionály. Osnovy Základní Curriculum Počet předmětu Název kreditních hodin MHPE 500 Applied vzdělávacích teorií 3 MHPE 501 způsoby výuky 3 MHPE 502 Curriculum Development 3 MHPE 503 Posuzování učení 3 MHPE 504 Vedení a profesionalita 3 MHPE 505 Výzkum v lékařských a zdravotnických oborů vzdělání 3 MHPE 506 Program Evaluation 3 Celkem 21 Graduate Medicínské vzdělávání (GME) Koncentrace Počet předmětu Název kreditních hodin MHPE 507 Úvod do praktikum 1 MHPE 508 GME praktikum I 1.5 MHPE 509 GME praktikum II 1.5 MHPE 512 Úvod do GME 3 MHPE 513 Pokročilé principy v GME 3 Celkem 10 Lékařské a zdravotnických oborů vzdělání (MHPE) Koncentrace Počet předmětu Název kreditních hodin MHPE 507 Úvod do praktikum 1 MHPE 510 MHPE praktikum I 1.5 MHPE 511 MHPE praktikum II 1.5 MHPE 514 Simulace ve zdravotnictví 3 MHPE 515 Klinické a Společenství založené Výuka 3 Celkem 10 Online Orientation Všechny příchozí studenti budou muset absolvovat vlastním tempem on-line orientaci tabuli a další systémy využívána podle vzdálenosti vzdělávání a Vzdělávací technologie oddělení jeden měsíc před tříd začínají. Kdo by se měla vztahovat Tento program je určen k přípravě jednotlivců na vedoucích pozicích v rámci lékařské a zdravotnické profese vzdělávání. Vítáme širokou škálu studentů, včetně: Zdravotníci Ošetřujících lékařů, obyvatelé & chlapi Lékař asistenti Nurse praktici Klinické lékárníci Lékařské simulace profesionálové Studenti lékařské fakulty Fakulta a koordinátoři v bakalářské a magisterské lékařských a zdravotnických profesí programy Rezidenční a stipendijní program ředitele / Partnerský ředitelé Mezinárodní lékařské absolventi Vysokoškolák nebo postgraduální studenti ve vzdělávání nebo oborů týkajících se zdraví. Účastníci přinese své jedinečné profesní kontexty a zkušenosti pro zvýšení jejich učení a spolupracovat s vrstevníky tvořit studijní komunity. Účastníci budou také platit své učení na jejich profesní činnosti. Náklady na Účast w / o poplatků z úvěrů Ve státě: $ 26413 MHPE1 $ 33.319 MHPE2 Mimo státu: $ 27791 MHPE1 $ 35.227 MHPE2 [-]

Magistr Ve Výchovné Vedení

Mississippi College
Campus forma Denní studium 15 měsíců September 2016 Spojené státy americké Jackson

Mississippi College poskytuje výjimečnou vedení vzdělání, které klade větší důraz na vyučování a učení. Náš unikátní magisterský studijní program v Educational přípravě Vedení pečlivě vybírá členy kohorty každý rok na jaře, aby začal modulární program, 15-měsíční skládající se z 39 semestrálních hodin, které začínají v letním semestru. Fakulta nabízí zkušeným a inovativní perspektivy a poskytuje řadu modulů zaměřených na šesti rozměrech vedení. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Vydělejte si titul ve vzdělávacích vedení Mississippi College poskytuje výjimečnou vedení vzdělání, které klade větší důraz na vyučování a učení. Náš unikátní magisterský studijní program v Educational přípravě Vedení pečlivě vybírá členy kohorty každý rok na jaře, aby začal modulární program, 15-měsíční skládající se z 39 semestrálních hodin, které začínají v letním semestru. Fakulta nabízí zkušeným a inovativní perspektivy a poskytuje řadu modulů zaměřených na šesti rozměrech vedení, včetně: Osobní / interpretační Vzdělávací Organizační Resource Politický Informační Váš Osnova budou integrovány s seminářů, practicums a stáží, a vrcholí ve formálních stáží během posledního semestru přípravy. Mississippi College rovněž nabízí doktor pedagogiky Programu Vzdělávací Leadership pro profesionály v oblasti vzdělávání, kteří chtějí převzít vedoucí roli v K-12 nastavení. Studenti se mohou přihlásit v průběhu letního semestru každého roku a může vstoupit s magisterským titulem, ale musí dokončit odborné vzdělání před zahájením doktorské programy úrovně. Studijní možnosti Mistr školství ve vzdělávací vedení Jako studentovi našeho vzdělávacího Leadership magisterského studijního programu, bude vaše Osnova patří Úvod do správce Příprava, instruktážní rozměr vedení, informační management dimenze vedení, politická dimenze vedení a další. Vzdělání Specialista studium Vzdělávací Vedení Jako student se zapsal do našich vzdělávacích Specialista studijní program v oboru Vzdělávací vedení, Osnova zahrnuje personální řízení, vedení dilemata, právních struktur, a právních otázek, technologické trendy v Curriculum a instrukce, role ústřední kanceláře a odpovědnosti, a další. Doktorát v oboru Vzdělávací Vedení Pokud se rozhodnete získat doktorát v oblasti vzdělávání na Mississippi College, bude vaše Osnova pokrytí Základy školy financí a fiskální kontrolu škol, rolí a funkcí v Superintendency a školní radě vztahů, srovnávací filozofií školství, instruktážní dohledu a další. MC Experience Pokud jste práci pro dospělé s více odpovědností, Mississippi College může napomoci tomu, aby vzdělání dostupnější pro vás. Chápeme, že děti, práce, činnost školy a další se může stát ohromující. Vedení programy nabízejí pedagogové možnost využít denní kurzy v průběhu letních a večerních kurzů během podzimní a jarní semestr. Pokud hledáte pro vysoké školy v Mississippi, nebo-li zájem o našich vzdělávacích programech vedení, obraťte se na Mississippi College dnes a mluvit s přijímací zástupce, který je připraven odpovídat na vaše dotazy. [-]