Online magisterské studium Marketing - Online magisterské studium Marketing hledejte zde!

Online magisterské studium Marketing - Zde naleznete Online magisterské studium Marketing

Marketing

Marketing odborníci mají velmi vyvinutý smysl pro vytváření, poskytování a sdělování cenné dary od podniků, aby se získat hodnotu na oplátku. Mistr v Marketing programů rozvíjet základní znalosti a dovednosti potřebné k provedení výzkumu trhu, řízení značky, přímý marketing, podpora prodeje a další. Zatímco marketing disciplína může být široká a složitá, Master in Marketing online programy poskytují komplexní, praktické poznatky při uplatňování moderního marketingu, rozvojových studenty 'spolehlivosti při vývoji marketingových strategií a analyzovat produkt nebo službu propagace.

Pomocí kombinace pokročilé on-line sítí a komunikačních prostředků, mistře v programech marketing on-line nabízejí studentům možnost dokončit svůj studijní program, přes web.Studenti těžit z odborných znalostí profesionálních trenérů a profesorů, otevřených fór pro komunikaci s různorodé třídy kolegy a flexibilní studijní plán. Nabízených univerzitami a obchodní školy v Evropě, Oceánii a Americe, studenti mohou být nutné navštívit areál občas doplnit praktické posouzení nebo pán 's práce.

Máte-li bakalářský 's titul v příbuzném oboru a chcete přidat konkurenční výhodu své marketingové zkušenosti, přejděte dolů se dozvědět více o Master in Marketing on-line studijních programů, ještě dnes!

Čtěte více

Dual MSc & Ma V Oblasti Strategického Marketingu

InterActive
Online forma Denní studium Kombinované 18 měsíců August 2017 Spojené království Velká Británie (UK) Online + 1 více

Zlepšit své marketingové kariéru komplexně s mezinárodně ctěný duální on-line MSc & MA v oboru strategického marketingu od mezinárodního Telematic University UNINETTUNO ve spolupráci Geneva Business School a poháněn oceněné vzdělávací platformy Interactive. Studenti získají komplexní školení v analýze a identifikaci udržitelných konkurenčních výhod společnost vyžaduje, aby účinně konkurovat na trhu, které slouží. [+]

Online magisterske studium Marketing . Tato on-line dvojí kvalifikace (MSc & MA) ve strategickém marketingu posílí svou kariéru v jakékoli oblasti marketingu. Program MSc & MA v marketingu uděluje UNINETTUNO a Ženevskou Business School. Získejte svou dvojí titul za 18 měsíců! Nyní můžete zaplatit za každý modul, jak budete studovat s naší pay as you go struktura poplatků. Požadavky předmětu Je třeba zvážit pro následující program, který musí splňovat následující požadavky: Bakalářský stupeň (2: 2 minimum) nebo ekvivalentní Kde angličtina není rodným jazykem, a Student nedokončil svůj bakalářský titul v angličtině, je vyžadována následující doklad o znalosti anglického jazyka: TOEFL-IBT skóre 78 nebo TOEFL PBT skóre 547; nebo IELTS celkové kapela skóre 6 nebo vyšší; nebo Michigan test vyrovnal skóre 80 nebo lepší. Seznam požadovaných dokladů o registraci: Vyplněný formulář žádosti Prohlášení o cílech Autentické kopie vašich kvalifikací, osvědčení a kompletní přepisy všech letech studia kopii pasu English kopii vašeho CV / životopis Doklad o znalosti anglického jazyka Napsal osobní prohlášení, že odpovědi na otázky uvedené níže. Vyplněné výkazy by měly být označeny jménem studenta, akademické programu, a jejich kontaktní údaje, a musejí být předloženy poštou, e-mailem nebo faxem. Každá otázka by měla být zodpovězena v minimálně 300 slov (1 strana): Proč jste se rozhodli usilovat o postgraduální program, v této době ve své kariéře, a to, co jste doufal, že dosáhnout tím, že dělá to? Co silné cítíte vás silným kandidátem pro absolventa programu? Popište minulosti nebo současný osobní / profesní zkušenosti, které si myslíte, že pozitivně ovlivnil svůj potenciál uspět v programu absolventa. [-]

Magistr V řízení Digital Business

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejhospodárnější, nová odvětví ... [+]

Master in management Digital Business Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejvíce hospodářských odvětví, nové společnosti s novými obchodními kultur, které způsobily revoluci převládající status quo v mnoha hospodářských odvětvích, vytváření nových naprosto odlišné od předchozí nastavení. Žijeme v měnící etapou, která složitostí, nejednoznačností, volatilitou a rychlost životního prostředí. Společnost požaduje větší transparentnost a poctivost ve způsobu, jakým jsme se komunikovat a svědky exponenciální nárůst informací (externí, nestrukturovaný, otevřený a v reálném čase), řídit rozhodování. K dispozici jsou nové technologické nástroje, které se sejdou v Master in Digital Business Management umožňuje spravovat efektivněji organizace. Velmi náročné prostředí, které vyžaduje nové dovednosti, profesionální a osobní dovednosti asimilovat v tomto programu. Ze všech těchto důvodů Master in management Digital Business OBS se zaměřuje na klíčové aspekty jak z technických a lidských podmínek, řešit nové bezpečnostní prostředí. Potřeba pro profesionály a digitální podnikatelů naší doby. Cíle Master v řízení Digital Business Jaké cíle se dostaneme? Pochopit výhody a podporovat potřebné změny pro zlepšení v oblasti řízení a směřování společnosti, založené na orientaci strategie v digitálním prostředí. Provádět a sledovat digilitación strategie podniku, dělat správná rozhodnutí pro dosažení plánovaných cílů. Rozvíjet manažerské dovednosti a techniky nezbytné vést proces změn ve společnosti. Proveďte digitální Business Development Plan. Schopností a dovedností, které bude vyvíjet v tomto mistra, jsou: Domino různých strategií pro rozhodování. Zvýšená přesnost kapacity analýzy a syntézy s cílem určit, v systematické a realistický, faktory generující výzvy a příležitosti v digitálním prostředí. Lepší komunikační dovednosti a motivace zařízení vést změny procesů. Požadavky Mistr v řízení Digital Business Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze procesu přijímacího: Předpoklady pro přijetí Žádost o přijetí Osobní pohovor Motivační dopis Vyhodnocení Přijímací výbor Imatrikulace Magisterský titul v oboru Digital Business Management Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v řízení Digital Business OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

International Masters Ve Sportovní Management & Volný čas

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA Barcelona
Online & Campus forma Denní studium October 2016 Španělsko Barcelona

Master in Sports & Leisure řízení Ostelea navrhuje nezbytné reagovat na potřeby v oblasti řízení organizací zabývajících se jak sportu jako volnočasových aktivit a sportovně-rekreační turistiky. [+]

Online magisterske studium Marketing . Oba moderní sportovní jako nejslavnější cvičení pravidelně, jsou nedílnou součástí volnočasových aktivit, volný čas a vlastní průmyslovou městských společnostech cestovního ruchu. To brání samostatné studium sportu, její vývoj a proměny v dnešních vyspělých společnostech, pochopení role desempeñanlas postupů pro volný čas a rekreační využití, včetně cestovního ruchu. El Master in Sports Management & Leisure z Ostelea navrhuje potřebná odezvy na potřeby v oblasti řízení organizací zabývajících se obou sportů, rekreačních aktivit a sportovně-rekreační turistiky. S jasně praktickou a profesionalizace povolání, tento mistr se zaměřuje na vzdělávání odborníků řídících sektorů Deportivo, volný čas a cestovní ruch, ze sociálně odpovědné a odhodlaného pohledu. Proč studovat Master in Sports Management & Leisure Ostelea: Orientované manažerské a vůdčí schopnosti, s podporou a zkušenostmi EAE Business School v této oblasti. Master je vyučován dvěma způsoby: Obličej s třídami a venkovní trénink. S cílem podporovat rozvoj klíčových dovedností a kompetencí v výkonných činnostech jako skupina identifikovat a odstranit nedostatky, zároveň upevňovat silné vyvíjet. Promíchat. Směsná metodika v sobě spojuje studium s jinými povinnostmi profesionální a familiární. Obsahuje závěrečnou etapu v Barceloně, s rozsáhlým programem praktických činností, kontrol na místě a sportovních subjektů. Barcelona je typický sportovní město, které se konaly největší sportovní událostí (olympijské hry, Grand Prix Formule 1, mistr Mil, UEFA Champions League, World basketbal, plavání a fotbal) a při třídních návštěvy bude pódium do velkých center a sportovních subjektů. Třídy on-line v reálném čase: Všechny kurzy výuky program, on-line v reálném čase nebo zpožděn, v souladu se studentském 's potřebami. Směr programu: Program je provozován Rodrigo de la Fuente, který v kombinaci svou profesionální basketbalovou kariéru jako plnou mezinárodní ve všech kategoriích národního týmu Španělska, s úspěšnou kariéru v obchodním světě. S jasně praktickou a profesionalizaci povolání, tento mistr se zaměřuje na vzdělávání odborné vedení sport, volný čas a cestovního ruchu, ze sociálně odpovědného a angažovaného pohledu. CÍLE Master in Sports & Leisure řízení umožňuje: GLOBÁLNÍ PŘÍSTUP Vybudovat silnou základnu znalostí s mezinárodní perspektivě rozšířit manažerské zaměření na sportovní a zábavní průmysl. Udržitelného hospodaření s sport a volný čas Rozvíjet schopnost tvořivosti a inovace v sportovního a rekreačního podnikání a jejího udržitelného hospodaření PROBLÉMY VE sportovní management a volný čas Rozšířit zkušeností prostřednictvím nadnárodní skupiny účastníků a globální fakulty, která umožňuje studentům, aby vedl organizaci k novým výzvám budoucnosti. POKYNY STRATEGICKÉ orientace pro řízení podniku na získávání výsledků a rozvoj strategických plánů a okamžitou akci v nadnárodních prostředí. manažerských dovedností Připravit účastníky lépe řídit a vést týmy a posílit sebevědomí jako manažer. osnovy Master in Management & volný čas Sport Ostelea je rozdělena do 6 modulů: Sport: Úvod a historie. L Sportovní management. LL Sport Management a relax řízení. Marketing, komunikace a Public Relations. Manažerské dovednosti ve sportu a zábavní společnosti. Diplomová práce. V rámci každé z těchto modulů jsou prezentovány různé předměty. Kariéra Profese Kariéra Services je oblast podpory pro studenty a absolventy Naším cílem je vést a doprovázet studentovi získat nové profesní cíle a dosáhnout lepší shodu mezi vaše očekávání a profesní zájmy s trhem práce. Kariéra Služby Webináře měsíční vývoj talentů Online podnikatelé cyklus Servisní Headhunters poradenství Online práce fórum Pracovní příležitosti Adresa subjektů, středisek nebo sport, nebo některý z jejich funkčních oblastí akcí. Řízení Obchodní služby sportovní nebo zájmové činnosti, z některého ze svých funkčních oblastí. Poradenství sportovní a volnočasové aktivity. Výroba a distribuce sportovního vybavení. Svazy, ligy, kluby a sdružení v oblasti sportu. Veřejné orgány správy s působností v oblasti sportu a volného času. Stupeň Účastník, který úspěšně dokončí program bude trvat: Na Masters in Sports Management & Leisure podle Ostelea, School of Tourism & Hopitality. Na Masters in Sports & Leisure řízení podle EAE Business School. Stupeň University of Lleida. Za účelem získání stupně z University EAE a je nezbytná pro splnění požadavků používání těchto institucí. [-]

Online Magisterské Programy V Oblasti Reklamy A Marketingu

Flexible Learning with Falmouth University
Online forma Kombinované 2 let September 2016 Spojené království Cornwall

Urychlit svou kariéru dráhu v rámci globální reklamní a marketingové průmyslu. Osvojit si dovednosti potřebné k obsluze hladce ve světě reklamy a marketingu. [+]

Přehled kurzů Struktura Kurz je navržen tak, aby vám umožní provádět komplexní, vyhledávání, hluboké zkoumání reklamní praxe. Jednou z klíčových vlastností kurzu je, aby vás nejen přes přísné a náročné fázích výzkumu, strategie a plánování postupů, ale aby vás vystavit funkce a procesy kreativního oddělení. Dává vám úplný přehled o reklamní praxe a klíčovým vhled do tvůrčího procesu. Kurz pochází z School of komunikačního designu v rámci Falmouth univerzity; synonymem pro vynikající výuku, poháněný průmyslových kontaktů a uznána za to, že mezinárodní absolventů tělo. Level: 7 Doba trvání: 2 roky Forma studia: flexibilní Learning Kdo je tento kurz určen? Tato mezinárodní obrácený průběh přináší nejen znalosti, ale zvyšuje pracovní příležitosti prostřednictvím rozšířených sítích, v průmyslu, kde je připojen má zásadní význam. Flexibilní způsob doručení vám umožní pokračovat v práci, a zároveň rozvíjet nové dovednosti, které přímo souvisejí s aktuálním role, nebo aby posílily své zaměstnatelnosti. Tento kurz je vhodný pro uchazeče, kteří mohou být: Práce v marketingu či brand manažer role, kteří chtějí mít větší možnost nahlédnout do reklamy, funkce cestovní kanceláře, tvůrčího procesu, jak dodat krátký, hodnotit kreativní koncepty a pochopit současné mediální kanály Která pracuje v reklamní agentuře v juniorské kapacity, kteří se snaží zvýšit jejich pracovní výkonnost a urychlit jejich profesní dráhu Jednotlivci se zkušenostmi či aspirací v kreativních odděleních reklamních agentur Jedinci, kteří jsou v současné době pracují v rámci širších marketingových rolí (straně klienta), kteří si chtějí založit změnu kariéry a hledání zaměstnání v reklamě (agentura strana) Obsah předmětu Budete muset provést čtyři 30-úvěr moduly a jeden 60-kreditní projekt (180 kreditů celkem). Principy marketingu a strategie značky 30 kreditů Komunikační strategie a tvůrčí rozvoj 30 kreditů Strategie a kanály 30 kreditů Media Agentura praxe a řízení 30 kreditů Velký projekt 60 kreditů Hodnocení Písemných prací (bez vyšetření) Kombinace vizuálních, verbálních a písemných prací, speciálně vytvořenými pro každý modul například eseje, spodky, marketingových plánů, individuální zprávy, kolaborativní prezentací a reklamních kampaní Jak budete studovat Můžete si vybrat: Studie úplně on-line bez účasti jakýchkoli face-to-face dílny. Studie on-line a účastnit se volitelných bytových seminářů, které se konají jednou za dva roky na různých místech, například ve Velké Británii, Asii a na Středním východě. Typický workshop začne v pátek a končí v pondělí. Falmouth budou mít za cíl poskytnout informace o těchto obytných příležitosti po celém 4 měsíce předem, takže máte spoustu času zařídit docházku. Studijní aktivity Tam se bude řídit výukové činnosti, které zahrnují: Stručné on-line prezentací představit klíčové koncepty Malá skupina a třídní diskuse a Kritické zásahy s cílem usnadnit interakci a dialog On-line kritiky testovat předpoklady, nápady a získat zpětnou vazbu od kolegů a lektorů Individuální i skupinové konzultace po celou dobu kurzu nezávislá studie Sebehodnocení a vzájemné zpětné vazby Financování studia Můžete využít: Falmouth Flexibilní Stipendium: Maximální 3300 £ za způsobilého studenta Absolventi sleva (15% až Falmouth absolventy) Zkontrolujte termíny pro žádost o stipendium. Pro více informací o těchto stipendiích a ostatní finanční pomoci, kontaktujte nás na +44 (0) 1223 447713. Jak se přihlásit Veškeré podrobnosti o tom, jak aplikovat lze nalézt na našich webových stránkách www.flexible.falmouth.ac.uk Předloží kopii svého prvního studia osvědčení nebo Level 6, které odpovídají kvalifikaci a certifikátu IELTS / TOEFL, pokud angličtina není vaším rodným jazykem Předloží popis vaší zkušenosti, motivace pro studium kurzu, jak si myslíte, že bude rozvíjet svou kariéru a aspirace. Všechny žádosti jsou posuzovány individuálně. Pozvánky pro on-line rozhovory mohou být provedeny na základě vyhodnocení vaší žádosti. Pozdní přihlášky lze zvážit, pokud jsou k dispozici místa. Prosím, kontaktujte nás pro bezplatné poradenství. Volejte 0800 5999123 nebo +44 (0) 1223 447713 [-]

Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 9 měsíců October 2016 Itálie Řím

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a činnost evoluce - Strategie a techniky - Excelence případy Fundraising pro politiku - Fundraising techniky a taktiky - Fundraising vzory - Vedení vztahů s dárci - Rozpočtování a personální modely - efektivní a etické profily - Phone banking, průzkumu a speciální akce Volební řízení kampaní - Tradiční vs digitálních kampaní - Řízení lidských zdrojů a organizace pro volební kampaň - tematická kampaň - Územní kampaň - případové studie Inovativní komunikační techniky pro politiky - Grafické, video a digitální design - Modelování a 3D animace - Augmented reality - Mobilní aplikace - Video mapování Mezinárodní případy Excelence Edsegovi model HOLOS (Mexiko) UČENÍ VOLBY Tento kurz se mohou účastnit v těchto vzorců: - na akademické půdě, v Rome Business School Řím ústředí. - Distanční vzdělávání, a to prostřednictvím břitu e-learningové platformy s živými přednášek a velký učitel-student interakce. Účastnické poplatky V zájmu zajištění kvalitní školení, účast je omezena na maximálně 20 účastníků. Výběr je založen na vyhodnocení CV a na základě výsledků technicko-motivačních rozhovorů. Účastnický poplatek pro magisterský titul v oboru politického marketingu je € 3.500,00 (včetně DPH). ... [-]

Magistr Online - Marketing A Prodej

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Alcobendas

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti [+]

Mistr Online - Marketing a prodej

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master v marketingu a prodeje je vyškolit specializované manažery schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získávání znalostí a dovedností a typicky obchodní marketing.

Proč si vybrat nás?

Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru.... [-]


Magisterský Titul V Oboru Marketingu, Komunikace A Události Módy

FDModa - LCI Barcelona
Online forma Denní studium 2 semestry September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. [+]

Online magisterske studium Marketing . Jazyk výuky: španělština Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. Odborníci jsou schopni umístit výrobek na trhu, a aby bylo známo, a to buď prostřednictvím reklamy prostřednictvím tisku nebo pořádání akce. Cíl: Poskytnout studentům znalosti a dovednosti potřebné k realizaci úspěšnou marketingovou politiku. Stanovit nejvhodnější komunikační kanál. Pomocí různých nástrojů reklamy jako prostředek distribuce produktu. Naučte se plánovat, organizovat a rozvíjet jakoukoli událost ve světě módy. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

ADEN Business School
Online forma Denní studium February 2017 Argentina Mendoza

Mistr v marketingu a prodeje byl navržen pro dokončené 100% on-line, široká pružná pracovní doba, absolutní geografická nezávislost [+]

Online magisterske studium Marketing . Master in MARKETING A PRODEJ Bylo konstruována pro dokončeno 100% on-line široký pružná pracovní doba Absolutní geografická nezávislost To má 9 specifické moduly jednotlivých disciplín marketingu a prodeje, které umožní vytvoření nezapomenutelných zážitků, které zvyšují loajalitu svých zákazníků. CÍLE Na konci dokončené mistra marketingu a prodeje, bude účastník dosáhly těchto cílů přenosu: Změnit způsob, jak dělat marketing společnosti Znalost procesu vytváření poptávky Naučte se aplikovat Neuromarketing na rozhodování Určit různé společenské chování a jak se tvoří komunity Aplikovat různé formy zážitkové marketing Vypracovat akční plán relační Navrhnout a realizovat úspěšné hodnotové propozice Pochopení obchodní fenomén, z porozumění a řízení strategie rozvoje zkušeností Definovat a vyvinout nástroje pro řízení podniku Realizovat podnikatelský plán se silným důrazem na prodejní Zhodnotit roli částí plánu, stejně jako dopad každého rozhodnutí o realizaci a uvedení do provozu Review, vyhodnocovat a zlepšovat postupy řízení prodeje ve firmě Plánovat nezbytné obchodní struktury dosáhnout prostřednictvím prodejních týmů, pevný vztah s klientem Identifikovat potřebné a účinné nástroje pro obchodní týmy dosáhnout jejich profesionalitu tváří v tvář stále náročnějších trzích Chcete-li zjistit dopad obchodních rozhodnutí na výsledky příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. akademický obsah Modul 1: Marketing a příležitosti Modul 2: Vztah Company - Market Modul 3: Plány a Propozice Hodnota Modul 4: Strategický Management Service. Modul 5: Plánování a organizace řízení prodeje. Modul 6: Lidský faktor v účinnosti prodejní tým. Modul 7: Sledování a řízení prodeje Řízení Modul 8: Integrační modul Modul 9: Podnikatelská etika a sociální odpovědnost podniků. END mistrovských PRACÍ aplikované znalosti Hlavním rysem Aden International Business School je jeho zaměření na aplikovaný znalosti a dovednosti naučil pracovat. To umožňuje našim studentům vést podnikatelské projekty související s každým tréninkového diktátu. Chcete-li to provést během programu dokončena student musí aktivně případovou analýzu, projektový development, specializované dílny, řízení projektů a činnosti, které přímo souvisejí s řízením účasti. Tyto aplikace se provádí pomocí specializovaného softwaru, videokonference, simulaci platformou a jiných technických prostředků. Videokonferenční INTERAKTIVNÍ Integrační v každém modulu a prezentačních videokonference. Prostřednictvím revoluční technologie začleněné jako prostředek interakce účastník / učitele, videokonference platforma, přes který budeme podporovat mentoring, sítí v prezentačních setkání, setkání integrátorů v každém modulu a aplikovat nové učební činnosti jako řešení kufry a rozvoj společných projektů. Osvědčení Na konci programu certifikace ze strany EUNCET - Katalánská polytechnická univerzita, připočítal dokončení příslušných studií Master v marketingu a řízení prodeje (*), s finální práce schválena. Společně s certifikátem budou mít akademický zpráva popisovat všechny položky na pořad jednání a příslušných tříd dosažených studentem. Účastník obdrží také certifikát vydaný University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, připsání posouzení doplněné 140 hodin Specializace programu v Neuromarketing (^). Osvědčení musí být doprovázena akademického podrobnou zprávu příslušná témata (první 4 modulů), do programu uznaného Universitiy of California v Irvine - rozšíření. Účastník obdrží také dvojí certifikaci ADEN International Business School a McKenna School of Business (Pensylvánie, USA), připsání hodnocení programu doplněné Specializace v zákaznických služeb a řízení prodeje (^) 140 hodin. Osvědčení musí být doprovázena akademického zprávu obsahující podrobnosti o relevantních témat programu uznána McKenna School of Business .. Metodologie ADEN ONLINE dosáhla za posledních 10 let inovativní vzdělávací zkušenost pro manažery a obchodní manažery. Tento program je určen pro dokončené 100% on-line s širokým zeměpisným pružné pracovní doby a absolutní nezávislosti. Vedoucí pracovníci z celého světa si vybrat tento program jako příležitost k lepšímu sami na nejvyšší úrovni, a to bez rušení s jejich pracovními povinnostmi, čas strávený s rodinou či rekreačních aktivit. Hlavním motorem výukovém procesu specializace je dána kontextu, v němž je student neustále napadal, motivované a doprovázené konstantní interaktivitu s programový ředitel a specialistů na starosti každého předmětu. Účastníci pro vstup do platformy by měly zahrnovat tyto aktivity týdně: Analyzovat čtení a výzkumných a vývojových aktivit chování vztahující se k nim. Analyzovat a reagovat multimediální materiál související dotazníky. Studovat navrhované případové studie a navrhovat řešení Zúčastněte se fóra stanovisek teoretické i praktické základy. Interakce s spoluhráčů, rozhodovat se a uplatňovat je v simulátoru. Podílet se na integraci videokonferencí a virtuálních workshopů s odborníky. Učitel / student a interakce Student / žák byl zvýšen synchronně a / nebo asynchronně, tedy učitelé a studenti mohou nebo nemusí odpovídat hodiny vstupu na nástupiště a podobně komunikovat neustále při řešení všechny dotazy. Kromě hromadách prostřednictvím videokonference v reálném čase v celém programu optimalizovat vztah mezi všemi účastníky. Geografický prostor vymezený studenta při připojení z domova, letiště, atd. buď z PC, notebook, tablet nebo chytrý telefon. Tj žádný fyzikální učebny, které vyžadují fyzickou posunutí nebo plány na dodržování předpisů, ale neustálou výměnu nápadů, návrhů, projektů a rozvoje sítí mezi účastníky pod vedením školitele vedené ředitelem mistra jako profesionální specialisty je požadováno náboj každého předmětu. Interaktivní vzdělávací platforma. Custom doprovod. Přecházel. akademické kvality. Žádné pevné plány nebo zeměpisné posunutí. Přímý odkaz na pracovní činnosti. Videokonference bylo naplánováno. Případ analýza a developerský projekt. multikulturní vzdělávání. 100% Přijetí pro mobil. Přístup k virtuálním kampusu Účastník obdrží uživatelské jméno a osobní heslo, pomocí nichž bude identifikován ve virtuálním kampusu Aden (www.aden.org/online). Svým vstupem do areálu bude umožněn postupně obsah každého z modulů, které tvoří program. Obsah se skládá z: Mid materiály vyvinuté odborníky v předmětu, prezentované v různých digitálních formátech (dokumenty, videa, prezentace, grafy, koncepce mapy, speciální vazby, atd.) Aplikační cvičení, sebehodnocení, hry a vývoj případu. Videokonference. Diskuse a konzultace. [-]

Magistr V Digitální Reklamě A Příchozí Na Trh

Escuela de Negocios y Dirección
Online & Campus forma Kombinované 1 týden October 2016 Španělsko Madrid

Brand a zákazník chatování na internetu. Vydělejte na spotřebitelské díky Master in Digital Advertising ESNEDI. [+]

"Mark a klient diskuse na internetu. Získejte spotřebitele prostřednictvím Master in Digital Advertising ESNEDI." CÍLE Díky mistr v digitální může reklama a marketing Příchozí studentů: Konstrukční strategie pro optimalizaci online přítomnost společnosti. Rozhodněte o vytváření a správu SEO kampaní. Generovat, analyzovat a optimalizovat Google AdWords kampaní. Vypracuje plán digitální reklamy podle obchodních potřeb. S vědomím možnosti mobilního souvislosti s marketingem. Generovat optimalizovaný obsah a hodnotu. Činit rozhodnutí týkající se služby zákazníkům v digitálním prostředí. Vytvoření, design a spravovat firemní webové stránky. Komunikace i komerční provádět strategie sociálních médií. Integrujte firemní blogy v komunikačním plánu. Měřit a analyzovat výsledky pro optimalizaci kampaně. Optimalizace získání kvalitní potenciální zákazníky. Obsah Digitální Marketingový plán I Digitální Reklama: Optimalizace pro vyhledávače - SEO Digitální II Reklama: Search engine marketing - SEM Reklama Digital III mobilní marketing příchozí Marketing Customer Experience a zákazník 2,0 Firemní web Řízení a strategie sociální Media Řízení a strategie Corporate Blog Obsah Vytváření a správa digitální Analytics Optimalizace kampaní Dílna a sklady závěrečný projekt Metodologie učit se Získávat klíčové znalosti z každého předmětu. Manuály a technické poznámky interaktivní obsah správa digitálních knihoven vzdělávací videa virtuální třídy praxe Učit se praxí. Polož do hry to, co jsem se naučil. Případové studie multimediální cvičení Test sebehodnocení Diskusí a fór aplikovat Ile ocenění ukazuje, jak pomocí praktických případů Provádění práce developerský projekt sazby Take Mistr v digitální reklamě a příchozí marketing by neměl být problém finančně studenta. Proto ESNEDI nabízí různé způsoby financování platbu snadné splátek bez zájmu a má smlouvy s finančními institucemi, aby vyhovovaly potřebám studenta. Kontaktujte nás a my vás budeme informovat bez závazku. Stipendia a granty: Mistr v digitální reklamě a Příchozí Marketing je součástí programu stipendií a grantů pro digitální Business School. Tyto dotace jsou uvedeny v závislosti na žadatel profilu, datum volání as omezenými místy. Kontaktujte naše poradce a budeme vás informovat do hloubky. [-]

MA V Správy Věcí Veřejných, Politického Marketingu A Strategické Komunikace

VONSELMA EDUCATION - Escuela de Liderazgo y Gobernación
Online & Campus forma Denní studium September 2016 Španělsko Madrid

Od května 2014 Masters ve správě věcí veřejných, politického marketingu a Strategic Communications se koná ve spolupráci mezi Institutu veřejného práva na Rey Juan Carlos University a prestižní poradenství VONSELMA INTERNATIONAL. [+]

Online magisterske studium Marketing . Od května 2014 se slaví Mistr ve správě, politické a strategické marketingové komunikace ve spolupráci s Institutem veřejného práva na Rey Juan Carlos University a prestižní poradenství VONSELMA INTERNATIONAL. Tento magisterský titul na Rey Juan Carlos University je jediná svého druhu uznávány španělskou volební (ASESMAP) Sdružení politického marketingu a a začít učení v režimu třídě jak v on-line, že bude poskytovat profesionály, kteří chtějí pracovat ve veřejných institucích, politických stran, velvyslanectví, konzuláty, mezinárodních institucí, nevládních organizací, atd integrovaný, komplexní a na vysoké úrovni specializovaný výcvik v analýze a komunikačních vedení, které splňují potřeby těchto institucí. Prezentace Master. Tento program je uznáno španělskou Asociací politické a volební Marketing (ASESMAP) jako první master vedené profesionálními politiky. Tedy určena k pokrytí nedostatku návrhů školení pro profesionály a nabídnout komplexní, globální a na vysoké úrovni specializovaný výcvik v otázkách analýz a řízení, které reaguje na aktuální požadavky odborné politické činnosti. Současné výzvy vést překonání dřívější nedostatky, školit účastníky politického života, s vědomím pochopit a vědět, jak vyjádřit své myšlenky k voličům a / nebo ovládaných. cin Dnes, obě politické strany a vládní týmy potvrdily, že je důležité být doprovázen politické strategie jako nástroj pro změnu a pro dosažení svých cílů. To zvýšilo poptávku po odborníků v této disciplíně. Návrh volební strategií je vždy řemeslo. Abychom věděli, jakou strategii použít, musíme analyzovat různé kontexty, nikoli pouze politické, sociální či ekonomické, krát dnes, požaduje podrobnější rozbor skutečnosti, kterými mají žadatelé čelí veřejné funkce. Musíme mít vždy na paměti, že "co vypadá dobře na jeden, můžete se mýlit do druhého." Školení odborníků ve službách představitelů a vlád se nebude omezovat na realitě velkých evropských zemí, Španělsko, Německo, Itálie, Francie, a bude zahrnovat analýzu a praxi v ostatních politických prostředích, jako jsou USA, Latinské Americe, Asii a Afrika. Vyvíjíme případové studie kampaní v různých zemích, mezi tyto: kampaň Baracka Obamy ve Spojených státech, François Hollande ve Francii, Mariano Rajoy ve Španělsku, Vladimir Putin v Rusku, Mosambik Armando Guebuza, Cristina Fernandez de Kirchner v Argentině, Rafael Correa v Ekvádoru, Juan Manuel Santos v Kolumbii, Hugo Chávez ve Venezuele, mezi ostatními. Porovnáváme použitých technikách, možnost v dalších politických scénářů a profilů, který vyžaduje dnešní společnosti. To, co bychom měli sdělit, co na to říct, jak, za jakých rámce a kontextu a aby bylo známo, kde?; všechny tyto otázky a mnoho dalších jsou požádáni vůdce století XXI, pokud chtějí mít plodné a velmi úspěšnou kariéru, a to nejen je dosažení cílů je také vědět, jak spravovat své politiky a svoji politiku vlády obrazu. V tomto ohledu význam politického marketingu a strategické komunikace je nezbytné, a to má za cíl vytvořit názor, prodat kandidáta, voliči získat reprezentativní nárůst, získává silnou pozici a, samozřejmě, dostanete na volební vítězství. Určeno Mistr ve správě, politický marketing a strategické komunikace je zaměřena na absolventy a profesionály, kteří chtějí pracovat ve veřejných institucích, politických stran, médií a společností, velvyslanectví, nevládních organizací a korporací a dalších organizací. To je uspokojit poptávku po vládnutí profesionály, politického marketingu a strategického poradenství, a veřejných činitelů, ředitelé novin, náčelníků štábů Advisors komunikace a obraz, konzultanti, odborníků na veřejné mínění, političtí poradci, analytici kampaň, Novináři, budoucí podnikatele, atd. CÍLE Chcete-li poskytnout studentům praktické dovednosti potřebné k rozvoji správnou strategii práce ve své každodenní práci s politickými, sociálními a obchodních lídrů. Zajištěna vysoká úroveň specializující se na analýze a plánování tréninku, stejně jako techniky a strategie politické a volební marketing, které pokrývají různé oblasti činnosti politické profese (klíčové hráče, organizace a společnosti působící v životě ekonomické, politické a sociální život. Nabídka komplexní přístup k politické činnosti v různých scénářů, trénovat a specializovat studenty s metodami a strategií používaných při uvádění vládních politických vůdců. Seznámit účastníky s technického výzkumu a vymahatelné při vývoji analýzy kampaně a marketingu pokračoval ve vládě. Forma poradců, manažerů a specializovaných politici Governance, politické a volební marketing a strategické komunikace, takže studenti zdatní ve vývoji a realizaci těchto specifických technik, které mají vliv na politický obraz kandidátů a politických stran v různých scénářů. [-]

Masters Titul V Oboru řízení Obchodní činnosti A Marketingu

UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Online forma Kombinované 12 měsíců Španělsko Madrid

Master in Business Management a marketing poskytuje studentům s hlubokým pochopením z předmětů Business Management a marketing, užitečné pro další kariéru, a pomáhá při rozvoji kritického a analytických schopností potřebných pro hodnocení relevantní otázky společnosti této klíčové oblasti hospodářské činnosti ... [+]

Přičemž za výchozí bod aktuální dynamice trhu, které se vyznačují nízkou mírou růstu nebo jejich nasycení a v němž v obecné rovině, zásobování daleko převyšuje poptávku, dali kontext který pouze ty společnosti a organizace, které jsou schopny přizpůsobit se potřebám a požadavkům trhů, na kterých působí budou nadále provozovat a rozvíjet v nich. Master in Business Management a marketing je oficiální titul, jehož studijní plán je zveřejněn v Úředním věstníku počtu 75 ze dne 28. března 2012. Určeno Master in Business Management a marketing poskytuje studentům s hlubokým pochopením z předmětů Business Management a marketing, užitečné pro další kariéru, a pomáhá při rozvoji kritického a analytických schopností potřebných pro hodnocení relevantní otázky společnosti v této klíčové oblasti hospodářské činnosti. Tento mistr, svou specializací na obchodní a Marketing Management, se zaměřuje na přípravu studentů pro přístup a / nebo konsolidace ve stále širokou a rozmanitou kariéru. Na jedné straně, příprava pro rozvoj pracovních povinností týkajících se obchodní a management a marketing, jako profesionální poradenství nebo stejné odborné přípravy, a na druhé straně umožňuje vstup žáků do specializovaných pozic společnosti pod svým vlastním specializovaným výcvikem, který umožní objektivně kandidáty na vedení a řízení odpovědnosti. Přístup do těchto pracovních míst je usnadněna díky zkušenostem, které studenti získají provedením praxe v podnicích a institucích z různých sektorů. Uznání oficiální název Studenti, kteří splňují požadavky UDIMA získat titul Master in Business Management a marketing učil UDIMA, kromě titulu profesionálního mistra vydané Centrem pro finanční studia. UDIMA Požadavky: mají bakalářský titul, vysokoškolský diplom nebo ekvivalent. Program Struktura Master in Business Management a marketing je strukturována do různých modulů, integrovaných střídavě různými subjekty v souladu s dovednostmi aspirující účastníka. Trasa přes programových modulů dává účastník získává, postupně, znalosti a dovednosti potřebné, aby se stal profesionálním odborníkem v oblasti: mistr. Master in Business Management a marketing Udima je nakonfigurován bezesporu nejkompletnější na trhu. Hlavním cílem Master Cílem hlavní vzdělávací magisterský titul v oboru Business Management a marketing je vyškolit profesionály, kteří jsou ideální a vysoce kvalifikované a vybaveni dovednostmi a rozvíjet jejich profesionální činnost může dosáhnout konfigurován jako opravdové lídry v přední části obchodu společnost že zajistit koordinaci a sladit všechny funkce stejná jako osa vytvoření konsolidace a hodnota pro organizace v oblasti životního prostředí a trhu. Tento tréninkový program je určen pro studenty zvládnout všechny potřebné znalosti, aby mohla etablovat jako vedoucí odborný v obchodních a marketingových firem a institucí. Metodologie Na základě důkladné vytváření koncepcí, strategie, techniky a nástroje marketingu a řízení prodeje založený, s následnou praktickou aplikaci, která umožňuje získat důkladnou znalost a ovládnutí stejná proti rozhodování a jednání v jejich profesionální činnosti školení v učebnách Je přístroji takto: setkání následovat model výstava začíná s identifikací cílů; pak odpovídající teoretické přístupy jsou učeni, podporovaný vhodnými učebních pomůcek, a končí s analýzou případů nebo případových studií, a to jednotlivě i ve skupinách. Zavázali jsme se ke každému studentovi získat a zlepšit znalosti a dovednosti potřebné pro výkon profesní roli, kterou chce hrát. Toho je dosaženo jak prostřednictvím rozvoje interaktivního kurzu a účasti v pracovních skupinách, a ve které, v závislosti na obsahu, aby se učil, se používají v každém případě nejvhodnější metody. Dobrý Teoretický základ je nejlepší podpora pro správný vývoj velkého počtu případových studií, které přinášejí studentům obchodní realitě. Blended trénink Oni jsou interaktivní kurzy, vyrovnávací jak individuální práci a účast v pracovních skupinách. Student si osvojí a zlepšit znalosti a dovednosti potřebné pro výkon profesní roli, kterou chtějí hrát přes: řešení případů, role-playing a video-školení, výkladový metoda, nácvik dovedností, provádění cvičení, pouzdra a případy týmy, debaty a diskuse. Budou rozvíjeny prostřednictvím virtuální Campus a jeden víkend za měsíc. On line školení Začínají v měsících říjnu a únoru každého roku. Běžná doba je 12 měsíců. [-]

On-line Master / MBA Kulturní Projekt Manažerka - Program, Vyučován V Francouzština

Group EAC
Online forma Kombinované 9 - 18 měsíců September 2016 Francie Paris

Online Master / MBA Kulturní Project Manager: Tento program je vyučován ve francouzštině. [+]

Online magisterske studium Marketing . Tento program je vyučován ve francouzštině. Přečtěte si oficiální francouzské popis a platí zde: Mastère / MBA Manažer de projet Culturel à vzdálenosti [-]

Magistr V Marketingové řízení

Universidad Arturo Prat
Online forma Denní studium 4 semestry February 2017 Chile Santiago

Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. [+]

Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. Metodologie, které mají být použity jako učení, usiluje o integraci znalostí, talentu, zkušeností a schopností v dobytí životního prostředí a vysoce náročných trzích v rámci informačních technologií a ladil s obchodními cíli, zajištění toho, že mandáty získané od svých zákazníků, se perfektně hodí jejich očekávání. Naše Master, kombinuje konceptuální modely s real-svět případy, které poskytují hluboké pochopení disciplíny, s vysokými technologické dovednosti, schopnosti sebevzdělávání a dovedností pro týmovou práci, rozhodující pro dnešní pracovní světě, kde je spolupráce páteř odborných znalostí. K tomu jsme vytvořili interdisciplinární programu, integraci příspěvky od vědy a praxe řízení a transakce výměny. Jsme přesvědčeni, že s tímto programem, budou naši studenti získají komplexní vzdělání excelence, patří k nejlepším v Latinské Americe. k. Komu je určena? Program je zaměřen na lidi s akademickými bakalářského studia nebo škola, kteří chtějí získat znalosti v oblasti marketingu, a na oplátku, zvýšit kvalifikaci pro zvukovou rozhodování na úrovni managementu, zaměřena na rozvoj kapacit strategické odborné znalosti a inkluzivní, a tak zvládnout skutečnou vizi o tom, jak efektivně a účinně vždy turbulentní a měnící trhy spustit podnikání. b. Profesní očekávání Po dokončení tréninkového procesu jste připraveni k: Adecuarte změnit, velmi konkurenční produkt oba scénáře, jako je neustálé inovace v oblasti informačních technologií. Správa strategické a operativní plány vrcholového vedení organizace. Vést a řídit multidisciplinární a multikulturní týmy. Rozhodovat se na základě analýzy rizik a kapacity pro abstrakci. Analyzovat, identifikovat, diagnostikovat, sledovat, zmírnit a řešit situace, které ovlivňují konkurenceschopnost a udržitelnost podle etického kontextu podnikové a sociální odpovědnosti. Můžete desempeñarte jako: Manažer nebo ředitel marketingu. Nezávislý poradce nebo konzultant. Ředitel institucionální obrazu. Agent Marketing a reklama. Ostatní odborné úkoly související. Představuje Mistr Závěrečný projekt Závěrečný projekt Master (TFM), je koncipován jako profesionální výrobek, který studenti musí rozvíjet v reakci na nějaký problém, potřeby nebo příležitosti z reálné a existující společnosti v různých oblastech praxe, že splňuje podmínky pro titul. TFM se provádí v týmech tří studentů, s podporou a poradenství ze dvou učitelů: specialista v programu a metodik, což umožňuje kompletní tento proces podle plánu. Obrana nebo konec podpory TFM se provádí 100% on-line, nebo osobně. Stupeň Po dokončení Master, Arturo Prat Univerzita státu Chile udělena zahraničním studentům, kteří splňují všechny požadavky programu, za následujících podmínek: Mistr v Marketing Management Chilské žadatelé by měli konzultovat odpovídající kvalifikaci. Země Úmluva o uznávání kvalifikací v Chile jsou: Bilaterální smlouva: Brazílie, Kolumbie, Ekvádor, Španělsko a Uruguay. Multilaterální Smlouva: Bolívie, Kostarika, El Salvador, Guatemala, Honduras, Nikaragua a Peru. Arturo Prat univerzita je veřejná a je akreditována Národní akreditační komisí (v rámci Ministerstva školství, mládeže a Chile agentury). Požadavky na přijetí List řádně vyplněný vstupné. Řádně vyplněný dopis o záměru. Ověřený nebo notářsky ověřený identifikační, průkazu totožnosti nebo průkaz totožnosti fotokopii. Certifikovaný fotokopie (notář Víra nebo instituce vysokoškolského vzdělávání, který vydává) Akademický Diplom, osvědčení o titulu nebo zákona bakalářský titul nebo Professional stupně (kariéra vysokoškolské vzdělání, se po dobu alespoň čtyř let ) udělený instituce vyššího univerzitního vzdělávání s rozlišením a státního uznání. Aktualizováno osnovy. Investice do programu je 6950 USD Náklady na certifikaci Na vyvrcholení štamgastů, a před vstupem do kurzu přípravy závěrečnou práci v magisterském studiu musí student provést platbu ve výši USD 990 (990 dolarů) na pokrytí nákladů vyplývajících z procesu certifikace, vydávání titulu , apostillaje stejné v Chile a poslal kurýrem do místa bydliště Grandee. [-]

Magistr Marketingu (online)

RMIT University: Online
Online forma Kombinované 2 let October 2016 Austrálie Melbourne

RMIT je online Master of Marketing je určen pro stávající a začínající manažery, kteří chtějí zvýšit jejich znalosti přes all-of-business přístupu k marketingu. Je to také ideální nástroj pro podnikatele, kteří potřebují být přes každý aspekt firemního marketingu založit nový podnik. [+]

Online magisterske studium Marketing . RMIT je on-line Master of Marketing je určen pro stávající a začínající manažery, kteří chtějí zvýšit jejich znalosti přes all-of-business přístupu k marketingu. Je to také ideální nástroj pro podnikatele, kteří potřebují být přes každý aspekt firemního marketingu založit nový podnik. Dozvíte se, jak: zdokonalit své znalosti v plánování, řízení, realizaci a monitorování rozvíjet základní dovednosti poskytovat efektivní strategii zlepšit své osobní manažerské dovednosti lépe porozumět vztahu mezi marketingem a dalších oblastech řízení Spolupracovat s odborníky z průmyslu, renomovaných, kteří budou pomáhat vidíte roli marketingu v nových a nepředstavitelných způsoby. Náš on-line kurz vám umožní vytvořit šíři znalostí se zaměřením na praktické, reálných nástrojů a strategií, které platí také pro osobní kariéru, takže můžete neustále v pohybu vpřed. Co budete studovat: Marketing Management Chování spotřebitele Marketingový výzkum Marketingová komunikační strategie inovace produktů Interactive Marketing Business and Marketing Network MARKETING SERVICES sociální marketing strategie Brand Strategický marketing Business Research design 
 Výhody studovat online RMIT Studie při práci na plný úvazek RMIT zrychlil on-line Program vás připraví pro větší úspěch kariéry, zatímco budete pokračovat v práci na plný úvazek. Tento flexibilní přístup k postgraduálnímu studiu nabízí více příležitostí k provozování s životními závazky a zároveň zdokonaluje své kariéry. dokončit dříve Můžete si zapsat do některého z našich šesti doby studia po celý rok; každá doba studia je sedm týdnů dlouhá. Takže ať už budete potřebovat, aby se vešly své studium kolem pracovního, rodinného nebo treky přes Himálaj, můžete vytvořit časový plán, který vám vyhovuje. No on-univerzitní zkoušky nebo přednášek I když budete mít on-line hodnocení, Master of Marketing přináší pohodlné on-line program bez požadavku na on-kampusu docházky a tradiční zkoušky. Všechny přednáška materiál a obsah je dodáván přímo na vás prostřednictvím interaktivního online učení platformy, ať jste kdekoliv. Přístup k world-class akademici Náš on-line program je vyvinut pod vedením renomovaných akademických pracovníků a lídry, kteří mají nejvíce up-to-date znalosti, aby vás vybavit řešit problémy se správou. Máme prostě optimalizovali náš obsah na-školní areál pro digitální učebny, aby se studuje více dosažitelné pro rušný životní styl. Work-learning spojen Hnacím motorem našeho programu je průmyslový připojení budete dělat při studiu. Učte se od renomovaných akademiků a lídry, zatímco řídí pozoruhodný poradní rady vedení. To znamená, že to, co se naučíte mohou být aplikovány na svou práci okamžitě. Vyhrazená podpora a pomoc Naše studie domovníci jsou odborníky na podporu studentů a bude s vámi na každém kroku na cestě, k dispozici, které vám pomohou v celém svém studijním cesty. Studenti obdrží jeden na jednoho poradenství, pomoc a motivaci, stejně jako vám pomůže přístup k veškeré nástroje, zdroje nebo služby, které potřebujete, a pomůže dosáhnout vašich studijních cílů. Program příjem 6 příjem ročně (říjen, leden, březen, květen, červenec a září). vnořené kvalifikace Navíc naše Master of Marketing zahrnuje kurzy, které tvoří náš Graduate Certificate, takže pokud budete potřebovat předčasně ukončit program, můžete získat postgraduální kvalifikaci úspěšným ukončením stanovené kurzy. Graduate Certificate je také cesta k otisků pro některé studenty (viz vstupní požadavky). Vstupní požadavky Australský bakalářský diplom nebo rovnocenná nebo vyšší úroveň kvalifikace, v obchodě (nebo příbuzného oboru); nebo RMIT Graduate Certificate v marketingu. Žadatelé se stupněm v non-obchodní nebo příbuzného oboru potřeba žádat o Graduate Certificate v marketingu dokončit magisterský titul na dva roky zrychlený režim na částečný úvazek. [-]