Online magisterské studium Marketing - Online magisterské studium Marketing hledejte zde!

Online magisterské studium Marketing - Zde naleznete Online magisterské studium Marketing

Marketing

Marketing odborníci mají velmi vyvinutý smysl pro vytváření, poskytování a sdělování cenné dary od podniků, aby se získat hodnotu na oplátku. Mistr v Marketing programů rozvíjet základní znalosti a dovednosti potřebné k provedení výzkumu trhu, řízení značky, přímý marketing, podpora prodeje a další. Zatímco marketing disciplína může být široká a složitá, Master in Marketing online programy poskytují komplexní, praktické poznatky při uplatňování moderního marketingu, rozvojových studenty 'spolehlivosti při vývoji marketingových strategií a analyzovat produkt nebo službu propagace.

Pomocí kombinace pokročilé on-line sítí a komunikačních prostředků, mistře v programech marketing on-line nabízejí studentům možnost dokončit svůj studijní program, přes web.Studenti těžit z odborných znalostí profesionálních trenérů a profesorů, otevřených fór pro komunikaci s různorodé třídy kolegy a flexibilní studijní plán. Nabízených univerzitami a obchodní školy v Evropě, Oceánii a Americe, studenti mohou být nutné navštívit areál občas doplnit praktické posouzení nebo pán 's práce.

Máte-li bakalářský 's titul v příbuzném oboru a chcete přidat konkurenční výhodu své marketingové zkušenosti, přejděte dolů se dozvědět více o Master in Marketing on-line studijních programů, ještě dnes!

Čtěte více

Dual Stupně Magisterského A Ma V Strategického Marketingu

InterActive
Online forma Denní studium Kombinované 18 měsíců August 2016 Spojené království Velká Británie (UK) Online + 1 více

Tato on-line dvojí kvalifikace (MSc & MA) ve strategickém marketingu posílí svou kariéru v jakékoli oblasti marketingu. Program MSc & MA v marketingu uděluje UNINETTUNO a Ženevskou Business School. Získejte svou dvojí titul za 18 měsíců! [+]

Online magisterske studium Marketing . Tato on-line dvojí kvalifikace (MSc & MA) ve strategickém marketingu posílí svou kariéru v jakékoli oblasti marketingu. Program MSc & MA v marketingu uděluje UNINETTUNO a Ženevskou Business School. Získejte svou dvojí titul za 18 měsíců! Požadavky na kurzu Je třeba zvážit pro následující program, který musí splňovat následující požadavky: Bakalářský stupeň (2: 2 minimum) nebo ekvivalentní Kde angličtina není rodným jazykem, a Student nedokončil svůj bakalářský titul v angličtině, je vyžadována následující doklad o znalosti anglického jazyka: A. TOEFL IBT-skóre 78 nebo b. TOEFL PBT skóre 547; nebo C. IELTS celkové skóre pásmo 6 nebo vyšší; nebo d. Michigan test vyrovnal skóre 80 nebo lepší. Seznam požadovaných dokladů o registraci: 1. Vyplněný formulář žádosti 2. Prohlášení cílů 3. Autentické kopie vašich kvalifikací, certifikátů a kompletní přepisy pro všechny roky studia 4. Kopie pasu 5. Anglický kopii vašeho CV / životopis 6. Doklad o znalosti anglického jazyka 7. Napsal osobní prohlášení, že odpovědi na otázky uvedené níže. Vyplněné výkazy by měly být označeny jménem studenta, akademické programu, a jejich kontaktní údaje, a musejí být předloženy poštou, e-mailem nebo faxem. Každá otázka by měla být zodpovězena v minimálně 300 slov (1 strana):. Proč jste se rozhodli usilovat o postgraduální program, v této době ve své kariéře, a to, co jste doufal, že dosáhnout tím, že dělá to? b. Co silné cítíte vás silným kandidátem pro absolventa programu? c. Popište minulosti nebo současný osobní / profesní zkušenosti, které si myslíte, že pozitivně ovlivnil svůj potenciál uspět v programu absolventa. Přívod 5 příjem za rok [-]

E-business Marketing A Management

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců February 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

S Masters v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. [+]

Mistr on-line ukazuje klíče přilákat, prodat, uspokojit a udržet si zákazníky Prezentace Master v marketingu a řízení prodeje V současné době je obchodní prostředí se rychle mění. Vliv technologického pokroku, globalizace trhů, změny v rozložení sil ve prospěch spotřebitelů, konkurenčního prostředí a klesající věrnosti značce, mimo jiné trendy se mění marketingové strategie a jak jsou distribuovány a uváděny na trh produkty a služby. Spotřebitelé jsou stále náročnější a mít více informací, takže oni mají velmi jasné, co chtějí a kde jej získat. Nadměrné nabídky a vzhledem k obtížnosti odlišit nakreslit konkurenčního prostředí a rozšířit potřebu zaměřit se na straně klienta. V tomto prostředí potřebují organizace marketingu a obchodní adresy plochu schopen úspěšně vést správnou kombinaci tří prvků: silné zázemí a znalosti marketingových a obchodních dovedností potřebných naučit reagovat na současném tržním prostředí a a schopnost spojit se zákazníky a organizovat efektivní prodejní síť. S Mistr v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. Kariéra Outlook: Marketing management Product manager Odpovědný za marketingové studie Odpovědný Trade Marketing marketingový konzultant Správce kategorií obchodní adresa Export manažer National Sales Manager Vedoucí prodeje Key Account Manager nebo Key Account Ředitel Expansion regionální ředitel Cíle Master v marketingu a řízení prodeje Jaké cíle se dostaneme? Získáte znalosti potřebné k: Přizpůsobit společnost na potřeby trhu a zákazníka. Integrovat vizi a celkové cíle obchodní politiky a marketingové strategie. Definovat metody výzkumu trhu, využití nejvhodnějších zdrojů dat a analýza výsledků na základě obchodní politiky a obchodních strategií. Plánovat a řídit činnost marketingu a obchodní společnosti. Organizace a řízení prodejních týmů. Rozvíjet manažerské dovednosti vytvářet a spravovat týmy prodeje, které generují přidanou hodnotu pro organizaci. Rozvoj a Marketing obchodní plán a aplikovat ji v celkovém kontextu společnosti. Finanční pomoc Mistr v marketingu a řízení prodeje OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. V současné době tyto stipendia jsou platné: Stipendium OBS Zkušenosti Cíl: podporovat průběžné vzdělávání budoucích profesionálů prostřednictvím OBS Online Metodika, která je registrována jako vlastního modelu on-line vzdělávání. Požadavky: Kandidáti bez předchozí zkušenosti v on-line výukových modelech, které splňují akademické a vzdělávací program požadavků zájmových skupin. Profil Scholarship Board Cíl: podporovat manažerských kompetencí v těchto kandidátů s rozsáhlými odbornými zkušenostmi. Požadavky: stipendia k dispozici kandidátů s více než 3 roky odborné praxe v odpovědných pozicích, kteří chtějí získat dovednosti a manažerské dovednosti, aby kvalitativní skok v jejich kariéře. Scholarship Online Business Management Cíl: podporovat tvorbu narozených dětí na Internetu a vytváření nových modelů sítě založené na podnikání a digitalizaci tradičních podniků, které dosud nejsou aktivní na internetu. Požadavky: Kandidáti, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti potřebné, aby se na internetu a řídit nových digitálních obchodních modelů, ať už ve své vlastní firmě, nebo jako správce. [-]

Profesionální Masters V Marketingové Strategie A Komunikace Digitální On-line

IIMN - Instituto Internacional de Marketing
Online & Campus forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Barcelona

Profesionální Mistr ve strategickém & Marketing digitální komunikace Online poskytuje komplexní výcvik, aby mohli úspěšně vykonávat funkci ředitele digitální komunikace ... [+]

Online magisterske studium Marketing . Profesionální Mistr v digitální strategii a marketingové komunikace Online Poptávka po komunikačních specialistů, kteří ovládají digitální média, roste exponenciálně. Vypracovat koherentní komunikační strategie s cílem účinně komunikovat, je klíčovým bodem pro každé společnosti. Vzhledem k různorodosti veřejnosti, ke které společnost, stejně jako více zpráv, které mají být předložený hlavami by jejich komunikační strategie artikulovat tuto sadu možností kolem jasné a konstantní pokynu. Profesionální Mistr v digitální komunikační strategie & Marketing Online poskytuje komplexní výcvik, aby mohli úspěšně vykonávat funkci ředitele digitální komunikace. CÍLE Chcete-li vlak studenty na práci jako odborníka a odborník v jakékoli oblasti on-line marketingu. Naučit studenty nejnovější nástroje a techniky, které vám umožní zlepšit odborné dovednosti a zdroje, aby úspěšně rozvíjet on-line marketingové strategie. Naučit studenty rozvíjet komunikační činnosti a vytváření obsahu v sociálních a digitálních médií. Chcete-li vlak studenty, takže si můžete vypracovat koherentní komunikační strategie s cílem účinně komunikovat s přihlédnutím k různorodosti veřejnosti, ke které je vaše společnost v čele. Blended Learning V provedení Blended Learning nebo blended learning dělí studenta s kombinací učebny a on-line práci. Každý student má plán aktivit a studium v ​​online areálu k dosažení svých cílů. To účty s profesorem a školitele. E-Learning V e-learningu vzdělávání studentů vychází z práce on-line prostřednictvím naší virtuální kampus. Každý student má plán aktivit a studium v ​​online areálu k dosažení svých cílů. Má učitele. Letní škola V provedení bude Letní škola studenti plnit svůj program po formátu mode blended learning, s tím rozdílem, že kontaktní hodiny se uskuteční intenzivně ráno od 9:30 do 14:30 v průběhu měsíců června a červenci. Chcete-li, které je určeno Všichni ti, kteří pracují v oblasti marketingu a sociálních sítí, a je třeba získat znalosti a nástroje nezbytné aktuální on-line sektoru. Pro všechny, kteří si chtějí prohloubit strategické oblasti sociálních médií, ať už manažery Společenství, studenti komunikaci, reklamu a / nebo uvádění na trh, nebo má na starosti oblasti on-line marketingu. Pro lidi, kteří chtějí zlepšit nebo se naučit rozvíjet komunikační strategii s cílem získat další prodeje. Profesionální v jakémkoli oboru podnikání, které zajímá jim vyvíjet a pochopit hlavní změny, které internet má na marketingové strategie. Pro ty, kteří se potřebují naučit nové profesi, která požaduje na trhu dnes. Double Degree Po dokončení Master a odpovídající kvalifikace překonat vlastní certifikát vydaný Universitat Abat Oliva CEU a Mezinárodní institut pro marketing bude získána. [-]

Online Master - Adresa Digital Marketing

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Alcobendas

Mistr na digitální marketing umožňuje on-line jako marketingový specialista rozvíjet marketingový plán společnosti přizpůsobenou nové spotřebitelské zvláštností [+]

Mistr Online - Digital Marketing Management

Mistr na digitální marketing umožňuje on-line jako marketingový specialista rozvíjet marketingový plán společnosti, přizpůsobené nových charakteristik spotřebitelů 2.0.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master in Digital Marketing je vyškolit profesionály, kteří potřebují rozvíjet a realizovat úspěšné marketingové strategie k dosažení spotřebitelům prostřednictvím nových digitálních médií. To je inovativní program navržený z pohledu nových způsobů, jak konzumovat a komunikovat, které poskytnou klíče, aby se úspěšně vyvinout výrobek nebo službu prostřednictvím nových sociálních médií nástrojů, mobilní platformy, obce ...... [-]


Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 9 měsíců October 2016 Itálie Řím

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a činnost evoluce - Strategie a techniky - Excelence případy Fundraising pro politiku - Fundraising techniky a taktiky - Fundraising vzory - Vedení vztahů s dárci - Rozpočtování a personální modely - efektivní a etické profily - Phone banking, průzkumu a speciální akce Volební řízení kampaní - Tradiční vs digitálních kampaní - Řízení lidských zdrojů a organizace pro volební kampaň - tematická kampaň - Územní kampaň - případové studie Inovativní komunikační techniky pro politiky - Grafické, video a digitální design - Modelování a 3D animace - Augmented reality - Mobilní aplikace - Video mapování Mezinárodní případy Excelence Edsegovi model HOLOS (Mexiko) UČENÍ VOLBY Tento kurz se mohou účastnit v těchto vzorců: - na akademické půdě, v Rome Business School Řím ústředí. - Distanční vzdělávání, a to prostřednictvím břitu e-learningové platformy s živými přednášek a velký učitel-student interakce. Účastnické poplatky V zájmu zajištění kvalitní školení, účast je omezena na maximálně 20 účastníků. Výběr je založen na vyhodnocení CV a na základě výsledků technicko-motivačních rozhovorů. Účastnický poplatek pro magisterský titul v oboru politického marketingu je € 3.500,00 (včetně DPH). ... [-]

Master In Business Marketingu A Managementu

ESde Business School
Online forma Denní studium 1 rok November 2016 Španělsko Valencia

Mistr v marketingu a řízení podniků ESDE Business School nabízí praktické a praxe ve vedoucí pozici ve své žádosti, který byl navržen z globálního pohledu, který propojuje obchodování s ostatními oborů podnikání. Kurz umožňuje rozvíjení kritického posouzení odhalit nejlepší marketingovou strategii v měnícím se a složitém kontextu souvisí s organizační strategie. [+]

ÚVOD A CÍLE Vývoj a vznik nových spotřebitelských návyků, trendy a sociálního chování a způsoby komunikace a výměny informací se spotřebitelem, pokud jde o jejich zkušenosti a úroveň poptávky, byly nuceny marketingu a prodeje předefinování koncepce a nástroje ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti na trhu a dosáhnout obchodní dokonalosti. El Mistr v marketingu a řízení podniků Business School ESDE Nabízí praktické a praxe ve vedoucí pozici ve své žádosti, který byl navržen z globálního pohledu, který propojuje s dalšími marketing oborů podnikání. Kurz umožňuje rozvíjení kritického posouzení odhalit nejlepší marketingovou strategii v měnícím se a složitém kontextu souvisí s organizační strategie. Hlavním cílem Mistr v marketingu a řízení prodeje To je vyškolit profesionály, kteří jsou školeni v dovednosti potřebné, aby sloužil jako vůdce v čele obchodní společnosti, dosáhnout řídit, koordinovat a sladit všechny funkce tom, vyvíjet konsolidaci role hřídele a tvorbu hodnot životní prostředí a konkurenceschopnost na trhu. Aplikovat získané znalosti v nových a měnícímu se prostředí zvyšujících konkurenceschopnost na trhu a vytváření hodnoty. Implementovat prodejní a marketingové strategie v podnikatelské činnosti. Organizovat činnost organizace na základě výrobků a značek stejné a provádět požadované funkce pro řízení a provádění. Rozvíjet správnou strategii polohování strategických obchodních jednotek na trzích. Profesionální Příležitosti Někteří ze studentů Vysoké školy podnikání ESDE si mohou vybrat po dokončení Master v marketingu a řízení prodeje jsou následující: Marketing management Product manager Odpovědný za marketingové studie Odpovědný Trade Marketing marketingový konzultant Správce kategorií obchodní adresa Export manažer National Sales Manager Vedoucí prodeje Key Account Manager nebo Key Account Ředitel Expansion regionální ředitel Kvalifikace a kurikulum Osnovy Master v marketingu a řízení podniků Business School vyvíjí ESDE po dobu dvanácti měsíců počínaje měsíci dubnu nebo v říjnu každého roku se siluetou deseti modulů, které odpovídají subjekty a více Obchodní hry závěrečný projekt, který se vyvíjí po celý rok. New Konkurenční prostředí Uvidíte, jak technologické inovace ovlivní konkurenční prostředí organizací a jejich dopad na ekonomiku. Budete provádět analýzu životního prostředí, techniky a sociologie se bude zacházet jako motory změn a prohloubí v digitální společnosti a poznání. Marketing management Marketing a Customer Intelligence 2.0 Identifikovat obchodní příležitosti potřebují spolehlivé informace, které nám umožní snížit nejistotu a pomáhají nám udělat nejlepší rozhodnutí pro naše podnikání. K tomu budete vědět procesu výzkumu trhu, klíče a technik kvalitativních a kvantitativních modelů výzkumu a prognózy prodejů. Strategický marketing: Analýza a formulace Naučíte se najít, rozvíjet a plnit současné i budoucí potřeby svých zákazníků, stejně jako identifikovat příležitosti, které nabízí na trhu. Provozní Marketing: mix a nářadí Provozní marketing posláním je naplňují Strategií vytyčená v různých akčních plánů. V tomto modulu budete studovat obchodní politiku, * marketingový mix, klíčové trade marketing, sledování a řízení marketingových aktivit a klíčových marketingových strategií. digitální marketing Nový digitální ekosystém vyžaduje zvláštní bankovní činnosti, které jsou nezbytné pro rozvoj úspěšné marketingové akce. V tomto novém konkurenčním prostředí, budete studovat nové strategie v oblasti poptávky a vhodné marketingové akce a znát do hloubky nových digitálních komunikačních platforem a prodeje. obchodní adresa obchodních jednáních Budete studovat jednání jako nástroj přesvědčit a řešení konfliktů, z hlediska kombinace osobních dovedností a znalostí jak volajícím a produkt nebo službu nabízenou. Key Account Management Budete studovat marketingovou pobočku zaměřenou na řízení velkých zákazníků firmy Škoda Auto, nebo Key Account Management. Chcete-li to budete vědět roli Key Account Manager, vytvářet trvalé vztahy se zákazníky, strategií pro jednotlivé typy klientů a jednání o velkých účtů. Směr a řízení prodejní sítě Prodejní síla je v mnoha případech viditelné tvář společnosti a hlavním kontaktním místem s mnoha zákazníky, což je velmi důležité, aby péče pro jejich řízení a jejich školení a motivace. Budete studovat vše o řízení prodejního týmu. příčné moduly finanční a rozpočtové řízení. Marketing a prodej Oddělení marketingu a podnikání funguje jako ziskové středisko, jehož hlavním cílem je generovat tržby. Z tohoto důvodu, řízení a kontrola rozpočtu a hluboké znalosti z klíčových proměnných výsledovky je rozhodující pro dosažení cílů stanovených oddělením. Marketingu a prodeje akčního plánu Marketingový plán bude rozvíjet ji v celém programu a bude probíhat pod dohledem našich odborníků. na aktuální obchodní realitě založené jsou vhodné analýz provedených a definovat nejvhodnější strategie k dosažení cílů společnosti. Konečný projekt musí být v týmech maximálně tři nebo čtyři osoby, takže to bude příležitost integrovat a aplikovat poznatky získané nad tím, jak sdílet práci, delegovat a převzít odpovědnost. Vstupní požadavky Chcete-li otevřít magisterské učení bude nutné mít dokončené vysokoškolské vzdělání. Budou přístupné pro absolventy z vnější strany evropských vzdělávacích systémů bez schválení svých titulů, po ověření ze strany univerzity. požadavky na přijetí V případě, že poptávka převyšuje nabídku míst, akademický výbor přezkoumá životopisy kandidátů s cílem rozhodnout, zda je relevantní, či nikoli udělit právo na registraci, v souladu s profily příjmu a požadavky na odbornou přípravu předchozí set. Pro takový případ, vypracuje Komise seřazených seznam zásluh kandidátů podle následujících kritérií: Akademický záznam (50%) Odborná praxe (10%) dodatečné školení (30%) Znalost jiných jazycích než v mateřském jazyce (10%) bude mít přednost při kvalifikaci angličtinu před ostatními jazyky Komise může také provést osobní pohovor s kandidátem, pokud to považuje za nezbytné. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu, Komunikace A Události Módy

FDModa - LCI Barcelona
Online forma Denní studium 2 semestry September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. [+]

Online magisterske studium Marketing . Jazyk výuky: španělština Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. Odborníci jsou schopni umístit výrobek na trhu, a aby bylo známo, a to buď prostřednictvím reklamy prostřednictvím tisku nebo pořádání akce. Cíl: Poskytnout studentům znalosti a dovednosti potřebné k realizaci úspěšnou marketingovou politiku. Stanovit nejvhodnější komunikační kanál. Pomocí různých nástrojů reklamy jako prostředek distribuce produktu. Naučte se plánovat, organizovat a rozvíjet jakoukoli událost ve světě módy. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

ADEN Business School
Online forma Denní studium February 2017 Argentina Mendoza

Mistr v marketingu a prodeje byl navržen pro dokončené 100% on-line, široká pružná pracovní doba, absolutní geografická nezávislost [+]

Online magisterske studium Marketing . Master in MARKETING A PRODEJ Bylo konstruována pro dokončeno 100% on-line široký pružná pracovní doba Absolutní geografická nezávislost To má 9 specifické moduly jednotlivých disciplín marketingu a prodeje, které umožní vytvoření nezapomenutelných zážitků, které zvyšují loajalitu svých zákazníků. CÍLE Na konci dokončené mistra marketingu a prodeje, bude účastník dosáhly těchto cílů přenosu: Změnit způsob, jak dělat marketing společnosti Znalost procesu vytváření poptávky Naučte se aplikovat Neuromarketing na rozhodování Určit různé společenské chování a jak se tvoří komunity Aplikovat různé formy zážitkové marketing Vypracovat akční plán relační Navrhnout a realizovat úspěšné hodnotové propozice Pochopení obchodní fenomén, z porozumění a řízení strategie rozvoje zkušeností Definovat a vyvinout nástroje pro řízení podniku Realizovat podnikatelský plán se silným důrazem na prodejní Zhodnotit roli částí plánu, stejně jako dopad každého rozhodnutí o realizaci a uvedení do provozu Review, vyhodnocovat a zlepšovat postupy řízení prodeje ve firmě Plánovat nezbytné obchodní struktury dosáhnout prostřednictvím prodejních týmů, pevný vztah s klientem Identifikovat potřebné a účinné nástroje pro obchodní týmy dosáhnout jejich profesionalitu tváří v tvář stále náročnějších trzích Chcete-li zjistit dopad obchodních rozhodnutí na výsledky příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. akademický obsah Modul 1: Marketing a příležitosti Modul 2: Vztah Company - Market Modul 3: Plány a Propozice Hodnota Modul 4: Strategický Management Service. Modul 5: Plánování a organizace řízení prodeje. Modul 6: Lidský faktor v účinnosti prodejní tým. Modul 7: Sledování a řízení prodeje Řízení Modul 8: Integrační modul Modul 9: Podnikatelská etika a sociální odpovědnost podniků. END mistrovských PRACÍ aplikované znalosti Hlavním rysem Aden International Business School je jeho zaměření na aplikovaný znalosti a dovednosti naučil pracovat. To umožňuje našim studentům vést podnikatelské projekty související s každým tréninkového diktátu. Chcete-li to provést během programu dokončena student musí aktivně případovou analýzu, projektový development, specializované dílny, řízení projektů a činnosti, které přímo souvisejí s řízením účasti. Tyto aplikace se provádí pomocí specializovaného softwaru, videokonference, simulaci platformou a jiných technických prostředků. Videokonferenční INTERAKTIVNÍ Integrační v každém modulu a prezentačních videokonference. Prostřednictvím revoluční technologie začleněné jako prostředek interakce účastník / učitele, videokonference platforma, přes který budeme podporovat mentoring, sítí v prezentačních setkání, setkání integrátorů v každém modulu a aplikovat nové učební činnosti jako řešení kufry a rozvoj společných projektů. Osvědčení Na konci programu certifikace ze strany EUNCET - Katalánská polytechnická univerzita, připočítal dokončení příslušných studií Master v marketingu a řízení prodeje (*), s finální práce schválena. Společně s certifikátem budou mít akademický zpráva popisovat všechny položky na pořad jednání a příslušných tříd dosažených studentem. Účastník obdrží také certifikát vydaný University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, připsání posouzení doplněné 140 hodin Specializace programu v Neuromarketing (^). Osvědčení musí být doprovázena akademického podrobnou zprávu příslušná témata (první 4 modulů), do programu uznaného Universitiy of California v Irvine - rozšíření. Účastník obdrží také dvojí certifikaci ADEN International Business School a McKenna School of Business (Pensylvánie, USA), připsání hodnocení programu doplněné Specializace v zákaznických služeb a řízení prodeje (^) 140 hodin. Osvědčení musí být doprovázena akademického zprávu obsahující podrobnosti o relevantních témat programu uznána McKenna School of Business .. Metodologie ADEN ONLINE dosáhla za posledních 10 let inovativní vzdělávací zkušenost pro manažery a obchodní manažery. Tento program je určen pro dokončené 100% on-line s širokým zeměpisným pružné pracovní doby a absolutní nezávislosti. Vedoucí pracovníci z celého světa si vybrat tento program jako příležitost k lepšímu sami na nejvyšší úrovni, a to bez rušení s jejich pracovními povinnostmi, čas strávený s rodinou či rekreačních aktivit. Hlavním motorem výukovém procesu specializace je dána kontextu, v němž je student neustále napadal, motivované a doprovázené konstantní interaktivitu s programový ředitel a specialistů na starosti každého předmětu. Účastníci pro vstup do platformy by měly zahrnovat tyto aktivity týdně: Analyzovat čtení a výzkumných a vývojových aktivit chování vztahující se k nim. Analyzovat a reagovat multimediální materiál související dotazníky. Studovat navrhované případové studie a navrhovat řešení Zúčastněte se fóra stanovisek teoretické i praktické základy. Interakce s spoluhráčů, rozhodovat se a uplatňovat je v simulátoru. Podílet se na integraci videokonferencí a virtuálních workshopů s odborníky. Učitel / student a interakce Student / žák byl zvýšen synchronně a / nebo asynchronně, tedy učitelé a studenti mohou nebo nemusí odpovídat hodiny vstupu na nástupiště a podobně komunikovat neustále při řešení všechny dotazy. Kromě hromadách prostřednictvím videokonference v reálném čase v celém programu optimalizovat vztah mezi všemi účastníky. Geografický prostor vymezený studenta při připojení z domova, letiště, atd. buď z PC, notebook, tablet nebo chytrý telefon. Tj žádný fyzikální učebny, které vyžadují fyzickou posunutí nebo plány na dodržování předpisů, ale neustálou výměnu nápadů, návrhů, projektů a rozvoje sítí mezi účastníky pod vedením školitele vedené ředitelem mistra jako profesionální specialisty je požadováno náboj každého předmětu. Interaktivní vzdělávací platforma. Custom doprovod. Přecházel. akademické kvality. Žádné pevné plány nebo zeměpisné posunutí. Přímý odkaz na pracovní činnosti. Videokonference bylo naplánováno. Případ analýza a developerský projekt. multikulturní vzdělávání. 100% Přijetí pro mobil. Přístup k virtuálním kampusu Účastník obdrží uživatelské jméno a osobní heslo, pomocí nichž bude identifikován ve virtuálním kampusu Aden (www.aden.org/online). Svým vstupem do areálu bude umožněn postupně obsah každého z modulů, které tvoří program. Obsah se skládá z: Mid materiály vyvinuté odborníky v předmětu, prezentované v různých digitálních formátech (dokumenty, videa, prezentace, grafy, koncepce mapy, speciální vazby, atd.) Aplikační cvičení, sebehodnocení, hry a vývoj případu. Videokonference. Diskuse a konzultace. [-]

Gmcm - Magistr V Obchodní Management A Marketing

ISEAD Business School
Online forma Kombinované 13 měsíců October 2016 Kolumbie Bogotá Španělsko Madrid Spojené státy americké Miami + 4 více

Tento program poskytuje praktické a teoretické znalosti nezbytné pro efektivní rozvíjet obchodní a marketingové úsilí, které vyžadují, aby společnosti. [+]

Master in Business Management a marketing poskytuje dovednosti a přesný teoretický efektivně rozvíjet obchodní a marketingové úsilí, které vyžadují, aby podniky: zvyšování povědomí spotřebitelů, konkurenční výhoda, polohování, kanál, atd.

 

Určeno

Odborníci, kteří chtějí rozšířit své znalosti v oblasti marketingu s cílem: - Rozvíjet svou kariéru v několika firem Oddělení marketingu produktů nebo služeb pro spotřebitele. - Dostat se do nové přístupy a technikami marketingu pro případné specializaci v jedné z těchto oblastí pro budoucnost.

případ Metoda

Metodika: Online

Doba trvání: 730 hodin školení (12 měsíců)... [-]


MA V Správy Věcí Veřejných, Politického Marketingu A Strategické Komunikace

VONSELMA EDUCATION - Escuela de Liderazgo y Gobernación
Online & Campus forma Denní studium September 2016 Španělsko Madrid

Od května 2014 Masters ve správě věcí veřejných, politického marketingu a Strategic Communications se koná ve spolupráci mezi Institutu veřejného práva na Rey Juan Carlos University a prestižní poradenství VONSELMA INTERNATIONAL. [+]

Online magisterske studium Marketing . Od května 2014 se slaví Mistr ve správě, politické a strategické marketingové komunikace ve spolupráci s Institutem veřejného práva na Rey Juan Carlos University a prestižní poradenství VONSELMA INTERNATIONAL. Tento magisterský titul na Rey Juan Carlos University je jediná svého druhu uznávány španělskou volební (ASESMAP) Sdružení politického marketingu a a začít učení v režimu třídě jak v on-line, že bude poskytovat profesionály, kteří chtějí pracovat ve veřejných institucích, politických stran, velvyslanectví, konzuláty, mezinárodních institucí, nevládních organizací, atd integrovaný, komplexní a na vysoké úrovni specializovaný výcvik v analýze a komunikačních vedení, které splňují potřeby těchto institucí. Prezentace Master. Tento program je uznáno španělskou Asociací politické a volební Marketing (ASESMAP) jako první master vedené profesionálními politiky. Tedy určena k pokrytí nedostatku návrhů školení pro profesionály a nabídnout komplexní, globální a na vysoké úrovni specializovaný výcvik v otázkách analýz a řízení, které reaguje na aktuální požadavky odborné politické činnosti. Současné výzvy vést překonání dřívější nedostatky, školit účastníky politického života, s vědomím pochopit a vědět, jak vyjádřit své myšlenky k voličům a / nebo ovládaných. cin Dnes, obě politické strany a vládní týmy potvrdily, že je důležité být doprovázen politické strategie jako nástroj pro změnu a pro dosažení svých cílů. To zvýšilo poptávku po odborníků v této disciplíně. Návrh volební strategií je vždy řemeslo. Abychom věděli, jakou strategii použít, musíme analyzovat různé kontexty, nikoli pouze politické, sociální či ekonomické, krát dnes, požaduje podrobnější rozbor skutečnosti, kterými mají žadatelé čelí veřejné funkce. Musíme mít vždy na paměti, že "co vypadá dobře na jeden, můžete se mýlit do druhého." Školení odborníků ve službách představitelů a vlád se nebude omezovat na realitě velkých evropských zemí, Španělsko, Německo, Itálie, Francie, a bude zahrnovat analýzu a praxi v ostatních politických prostředích, jako jsou USA, Latinské Americe, Asii a Afrika. Vyvíjíme případové studie kampaní v různých zemích, mezi tyto: kampaň Baracka Obamy ve Spojených státech, François Hollande ve Francii, Mariano Rajoy ve Španělsku, Vladimir Putin v Rusku, Mosambik Armando Guebuza, Cristina Fernandez de Kirchner v Argentině, Rafael Correa v Ekvádoru, Juan Manuel Santos v Kolumbii, Hugo Chávez ve Venezuele, mezi ostatními. Porovnáváme použitých technikách, možnost v dalších politických scénářů a profilů, který vyžaduje dnešní společnosti. To, co bychom měli sdělit, co na to říct, jak, za jakých rámce a kontextu a aby bylo známo, kde?; všechny tyto otázky a mnoho dalších jsou požádáni vůdce století XXI, pokud chtějí mít plodné a velmi úspěšnou kariéru, a to nejen je dosažení cílů je také vědět, jak spravovat své politiky a svoji politiku vlády obrazu. V tomto ohledu význam politického marketingu a strategické komunikace je nezbytné, a to má za cíl vytvořit názor, prodat kandidáta, voliči získat reprezentativní nárůst, získává silnou pozici a, samozřejmě, dostanete na volební vítězství. Určeno Mistr ve správě, politický marketing a strategické komunikace je zaměřena na absolventy a profesionály, kteří chtějí pracovat ve veřejných institucích, politických stran, médií a společností, velvyslanectví, nevládních organizací a korporací a dalších organizací. To je uspokojit poptávku po vládnutí profesionály, politického marketingu a strategického poradenství, a veřejných činitelů, ředitelé novin, náčelníků štábů Advisors komunikace a obraz, konzultanti, odborníků na veřejné mínění, političtí poradci, analytici kampaň, Novináři, budoucí podnikatele, atd. CÍLE Chcete-li poskytnout studentům praktické dovednosti potřebné k rozvoji správnou strategii práce ve své každodenní práci s politickými, sociálními a obchodních lídrů. Zajištěna vysoká úroveň specializující se na analýze a plánování tréninku, stejně jako techniky a strategie politické a volební marketing, které pokrývají různé oblasti činnosti politické profese (klíčové hráče, organizace a společnosti působící v životě ekonomické, politické a sociální život. Nabídka komplexní přístup k politické činnosti v různých scénářů, trénovat a specializovat studenty s metodami a strategií používaných při uvádění vládních politických vůdců. Seznámit účastníky s technického výzkumu a vymahatelné při vývoji analýzy kampaně a marketingu pokračoval ve vládě. Forma poradců, manažerů a specializovaných politici Governance, politické a volební marketing a strategické komunikace, takže studenti zdatní ve vývoji a realizaci těchto specifických technik, které mají vliv na politický obraz kandidátů a politických stran v různých scénářů. [-]

Magistr Ve Sportovním Marketingu A Sponzoringu

Johan Cruyff Institute
Online & Campus forma Kombinované 13 měsíců September 2016 Španělsko Barcelona

Na trzích, které se stávají stále více konkurenceschopnější, sportovní marketing a sponzorství staly vysoké oblasti dopadu pro obchodní úspěch. V důsledku toho je vzdělávání odborníků roste jako poptávka po odbornících v celém sport marketing cyklu, a to jak v obchodních společnostech, jakož i na sportovní nadací, sdružení, svazů a organizací. Tento mistr je náročný, přísný a vícerozměrné program, který se ponoří do klíčových marketingových a sponzorských otázkami aplikovaných na sport. [+]

ÚVOD Hlavním cílem Mistr ve sportu Marketing & Sponzoring je doprovázet vás ve vašem vývoji jakožto nedílná sportovního marketingu a sponzorství profesionální, a vlak vám při používání marketingových nástrojů použít na sportu, aby bylo možné rozpoznat obchodní příležitosti, vypracovat strategie v oblasti kreativních průmyslů, předvídat změny, optimalizovat zdroje a analyzovat informace zdroje uvážlivě. ACADEMIC ITINERÁŘ Máte možnost studovat postgraduální diplom v oblasti sportu marketing (27 ECTS) a postgraduální diplom v Sponzoring (27 ECTS), nebo si můžete vzít moduly Master samostatně jako specializované kurzy. Tímto způsobem můžete získat kredity k získání magisterský titul v období nejvýše 3 let od zahájení prvního modulu. Tento Master je pro vás, pokud: Jste (ex), atlet a hledají specializačního vzdělávání v sportovního marketingu a sponzoringu, aby vaše profesionální kariéry podporu. Pracujete v marketingu a chtějí prohloubit své dovednosti a znalosti v oblasti marketingu a sponzoringu aplikované ke sportu. Přejete dokončit své vzdělání se specializovaným Postgraduální studium v ​​oboru sportovního marketingu a sponzoringu vytvořit budoucnost pro sebe v rámci sportovního odvětví. VÝSLEDKY UČENÍ Chcete-li vědět provozní prostředí sportovních organizací, funkčních oblastí a analytických nástrojů. Chcete-li porozumět, analyzovat a implementovat marketingové a sponzorské strategie, strategie rozvoje, a zahájení a umístění nových produktů. Chcete-li rozhodnutí týkající se produkt, cena, distribuce a komunikace komponent. Chcete-li pochopit kvalitativní a kvantitativní analýzu a diagnostické nástroje pro výzkum trhu sporty. Chcete-li porozumět, analyzovat a posoudit roli digitálních komunit a sociálních médií ve sportovních organizacích. Analyzovat a vyhodnocovat marketingové strategie pro internacionalizaci sportovních aktivit. Chcete-li používat technologické nástroje pro využívání podnikových zdrojů prostřednictvím sportovní marketing. VÝHODY Learning 3.0: flexibilní plány, různé učení a technologická prostředí. World-class fakulty: interakce s odborným profesory a odborníky z průmyslu. Nástrojů pro spolupráci, skupinové práce, komunikace a diskuse. Sportovní průmysl orientovaný: přístupy školení z podnikatelského sektoru na sportovní odvětví. Učení na základě zkušenosti: navržen s cílem zlepšit profesionalitu. profesním příležitostem Sportovní marketing a sponzoring (soukromé a veřejné společnosti). Reklama a Brand Development / Branding (reklamní agentury a mediální agentury). Sportovní soutěže (profesionální sportovní kluby a organizátoři akcí). Vedení a řízení (svazy, sportovní svazy, nevládní organizace a nadace). Sports Consulting (soukromé podnikatelské iniciativy). Sportovní žurnalistika (mediální agentury a sdělovací prostředky). PROGRAM Učební osnovy z Mistr ve sportovní marketing a sponzoring se skládá ze 2 povinných modulů a volitelný instruktážní modul. Každý modul má určitý počet vyučovacích jednotek (UD) a každý z nich se skládá z testu průběžného hodnocení, ve kterém se interaktivně aplikovat teorii, doplněnou řešení cvičení a praktické případy. Master je dokončen s dokončením konečného projektu, který zahrnuje rozvíjející uvádění na trh a sponzorství plán organizace. Modul 1: SPORTS MARKETING Sportovní marketingové nástroje a zdroje Manažerské struktury a aktiva v odvětví sportu Práva, místa a organizační platformy pro sportovní akce Ekonomická struktura a sportovní obchodní model Modul 2: SPONZORSKÁ & ZÁŠTITA Sponzoring / mediální strategie Sponzoring z majetku, značky, agentury a média Taktika: realizace a aktivace sponzorství: Měření a analýza Patronát Modul 3: * Budete mít možnost vybrat si jeden z následujících volitelných modulů: Internetový marketing a obchodní strategie Rozpoznávání Příležitost Virová marketing Web 3.0 Branding Digitální marketing Street marketing Sponzorství akcí mimořádného veřejného zájmu Modul 4: Master závěrečný projekt * Celkový výkon profesionální činnosti související s sportovního marketingu a sponzoringu, vedení zařízení, organizace akcí, sponzoring, atd, lze uznat jako volitelných kreditů. Požadavky na přijetí Chcete-li být přijat, musí splňovat jednu z těchto podmínek: Mají bakalářský titul, diplom nebo ekvivalent. Mít alespoň 3 roky praxe v oblasti marketingu a / nebo sponzorství. Vyvinuli svou kariéru jako profesionální sportovec. [-]

On-line Master / MBA Kulturní Projekt Manažerka - Program, Vyučován V Francouzština

Group EAC
Online forma Kombinované 9 - 18 měsíců September 2016 Francie Paris

Online Master / MBA Kulturní Project Manager: Tento program je vyučován ve francouzštině. [+]

Online magisterske studium Marketing . Tento program je vyučován ve francouzštině. Přečtěte si oficiální francouzské popis a platí zde: Mastère / MBA Manažer de projet Culturel à vzdálenosti [-]

Master Of Marketing

The University of Newcastle, GradSchool (Online)
Campus nebo Online Denní studium Kombinované May 2016 Austrálie Newcastle Sydney + 1 více

Master of marketing prostřednictvím University of Newcastle nabízí strategicky vyvinutý program, který bude napadnout váš přístup k uvedení na trh, zvýšit vaši schopnost myslet a jednat analyticky stejně jako pána své strategické schopnosti. [+]

Marketing je dynamický, náročná a rychlá obchodní funkce zaměřená na zákazníka. Marketingoví odborníci musí být připravena aplikovat analytické a řešení problémů schopnosti činit informovaná marketingová rozhodnutí s cílem řešit složité obchodní situace. Mistr marketingu na University of Newcastle vybavuje absolventy s marketingové znalosti a dovednosti plánovat a provádět marketingové strategie a taktiky pro organizace v ne-pro-zisk, státní správy i soukromého sektoru. Master of marketing prostřednictvím University of Newcastle je určen pro profesionály, jejichž cílem je dále rozšiřovat své znalosti v oblasti marketingu, nebo pro lidi, kteří chtějí změnit kariéru do marketingového profese. Marketing je dynamická pole s organizacemi všech typů stávají stále více tržně orientované vyžadující marketingové kvalifikovaní odborníci, University of Newcastle programu Master of Marketing vás udržet na špici tohoto odvětví. Master of Marketing je jedním z mála programů, které uznává příslušné odborné zkušenosti a může v sobě nesou úvěrové byla poskytnuta až čtyřech chodech. To znamená, že by mohla snížit své studium až o jednu třetinu! Chcete-li se dozvědět více o tom, co vaše profesní zkušenost vám může poskytnout, prosím přejděte na kartu profesní rozvoj. Master of Marketing lze studovat face-to-face v Newcastle City okrsku, on-line nebo kombinace obojího. To vám umožní dosáhnout kvalifikace po grad, zatímco vyvážení své profesní a osobní závazky, přes studii zaměřené na celý život. Prozkoumat tuto stránku a zjistit, jestli Master of Marketing je pro vás, co budete studovat, a příležitosti kariéry vám může poskytnout. Je to pro vás? Hledáte kvalifikaci, která zlepší své znalosti a schopnosti jako obchodník? Vzhledem k dynamické a konkurenční charakter dnešního průmyslu, je důležité být vysoce kvalifikované pracovníky, aby byly efektivní v marketingu, ale také pro konstantní profesního růstu a ke zlepšení kariérních příležitostí a propagační vyhlídky. Master of Marketing je zaměřen na rozvoj větší pochopení principů marketingu, tvorby rozhodování spotřebitelů a strategické marketingové rozhodování. Specializace na konkrétních aspektech marketingu je nabízen i které se opírají o výzkumných silné fakulty, se kladl důraz na marketingové komunikace, řízení značky, služeb a vztahový marketing, globální marketing, digitálního marketingu a marketingového výzkumu. Tento postgraduální kvalifikace mohou být klíčem k vaší budoucí kariérní úspěch a může poskytnout know-how, aby účinně a efektivně zachycovat, komunikovat a poskytovat hodnotu pro vaše cílové zákazníky. Program nabízí studentům možnost učit se ze směsi špičkového akademického výzkumu s nejnovějšími poznatky z oboru. S učením doručované prostřednictvím tváří v tvář nebo integrovanou on-line vzdělávací platformu, aby vyhovovaly rušné pracovní doby a / nebo osobní závazky, bude University of Newcastle Master of Marketing zlepšit své znalosti marketingu, v čase a místě, které vyhovuje požadavkům svého života , Po absolvování budete mít úplné pochopení celé řady aspektů marketingu a schopnost plánovat a realizovat úspěšné marketingové kampaně. Kariéra Cesty Master of programu Marketing je komplexní, moderní a praktické. To bude rozvíjet své odborné znalosti v procesech a aplikace moderních marketing. Tento program vám poskytne hloubku znalostí současných marketingových záležitostí a zároveň budovat své dovednosti v analýze situací, marketingové příležitosti a vývoj a řízení marketingové strategie. Tyto výsledky umožní vám při řešení problémů zaměstnanosti s důvěrou a přesvědčením. Pokud hledáte k zadání úlohy na marketing management, Master of programu Marketing vám dá výhodu, kterou potřebujete. Marketing pracovní příležitosti existují ve všech odvětvích, které se klenou vzrušující a náročné oblasti, jako jsou marketingové strategie a plánování, řízení značky, marketingové komunikace, marketingový výzkum, sociální marketing, digitálního marketingu a udržitelnosti. Vyplněním Master of marketing, budete odlišit od ostatních obchodníků v tom, že bude mít širokou škálu marketingových znalostí a dovedností, a budete rozumět, jak tyto dovednosti inter-souvisí s ostatními organizačními funkcemi, V obou lokálních a globálních souvislostech. Relevantní znalosti a dovednosti jsou základem mnoho vedoucích rolí, včetně: Marketingový manažer brand manažer Marketingové komunikace specialista Průzkum trhu analytik mediální analytik Marketingové operace specialista Požadavky na přijetí Existují dvě cesty do Master of Marketing. Přímý vstup do magisterského programu (120 jednotek) bude k dispozici pro žadatele, kteří mají: 3 roky Bakalářský titul v oboru; nebo 3 roky Bakalářský titul není v disciplíně + 1 rok relevantní obchodní zkušenosti; nebo Nejméně 7 let obchodní zkušenosti, včetně 2 roky v manažerské pozici. Studenti vstupující prostřednictvím této dráhy jsou schopni dokončit 4 kurzy za čtvrtletí, a jsou schopni absolvovat kurzy v libovolném pořadí, které si přejí, který je v souladu s předpoklady kurzu. Žadatelé s mírou vyznamenání v oblasti příbuzného nebo rovnocenných příslušnou kvalifikací na úrovni 8 nebo vyšší bude věnována odpovídající uznávání předchozího vzdělávání. Střídavá cesta je přes Graduate Certificate (40 jednotek), který bude k dispozici pro žadatele, kteří mají: 3 roky Bakalářský titul není v disciplíně; nebo 3 roky diplom v oboru; nebo 3 roky Diplom není v disciplíně + 1 rok relevantní obchodní zkušenosti; nebo 2 roky Diplom v disciplíně + 2 roky podnikatelská praxe; nebo 2 roky Diplom není v disciplíně + 3 roky relevantní obchodní zkušeností; nebo Alespoň 5 let obchodní zkušenosti. Studenti vstupující prostřednictvím této cesty bude požadovat, aby: Dokončení Graduate Certificate po dobu minimálně dvou trimestru (typicky 20 kusů za čtvrtletí); a Úspěšně dokončit obchodní program akademických dovedností (BASP), který bude trvání 6 týdnů. BASP bude non-poplatek na bázi a může být dokončena současně s hřišť v Graduate Certificate. Teprve po úspěšném dokončení Graduate Certificate a program akademického vzdělání budou studenti mít nárok na formálně zapsat do magisterského programu. Minimální požadavky na znalosti anglického jazyka Žadatelé, kteří nemluví anglicky jako první jazyk, musí prokázat, že splňují anglický požadavek odborné způsobilosti univerzity. Další informace týkající se požadavků na znalosti anglického jazyka lze nalézt na znalosti anglického jazyka pro přijímací politiky na http://www.newcastle.edu.au/about-uon/governance-and-leadership/policy-library/document?RecordNumber=D15/15438 [-]

Magistr V Marketingové řízení

Universidad Arturo Prat
Online forma Denní studium 4 semestry February 2017 Chile Santiago

Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. [+]

Online magisterske studium Marketing . Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. Metodologie, které mají být použity jako učení, usiluje o integraci znalostí, talentu, zkušeností a schopností v dobytí životního prostředí a vysoce náročných trzích v rámci informačních technologií a ladil s obchodními cíli, zajištění toho, že mandáty získané od svých zákazníků, se perfektně hodí jejich očekávání. Naše Master, kombinuje konceptuální modely s real-svět případy, které poskytují hluboké pochopení disciplíny, s vysokými technologické dovednosti, schopnosti sebevzdělávání a dovedností pro týmovou práci, rozhodující pro dnešní pracovní světě, kde je spolupráce páteř odborných znalostí. K tomu jsme vytvořili interdisciplinární programu, integraci příspěvky od vědy a praxe řízení a transakce výměny. Jsme přesvědčeni, že s tímto programem, budou naši studenti získají komplexní vzdělání excelence, patří k nejlepším v Latinské Americe. k. Komu je určena? Program je zaměřen na lidi s akademickými bakalářského studia nebo škola, kteří chtějí získat znalosti v oblasti marketingu, a na oplátku, zvýšit kvalifikaci pro zvukovou rozhodování na úrovni managementu, zaměřena na rozvoj kapacit strategické odborné znalosti a inkluzivní, a tak zvládnout skutečnou vizi o tom, jak efektivně a účinně vždy turbulentní a měnící trhy spustit podnikání. b. Profesní očekávání Po dokončení tréninkového procesu jste připraveni k: Adecuarte změnit, velmi konkurenční produkt oba scénáře, jako je neustálé inovace v oblasti informačních technologií. Správa strategické a operativní plány vrcholového vedení organizace. Vést a řídit multidisciplinární a multikulturní týmy. Rozhodovat se na základě analýzy rizik a kapacity pro abstrakci. Analyzovat, identifikovat, diagnostikovat, sledovat, zmírnit a řešit situace, které ovlivňují konkurenceschopnost a udržitelnost podle etického kontextu podnikové a sociální odpovědnosti. Můžete desempeñarte jako: Manažer nebo ředitel marketingu. Nezávislý poradce nebo konzultant. Ředitel institucionální obrazu. Agent Marketing a reklama. Ostatní odborné úkoly související. Představuje Mistr Závěrečný projekt Závěrečný projekt Master (TFM), je koncipován jako profesionální výrobek, který studenti musí rozvíjet v reakci na nějaký problém, potřeby nebo příležitosti z reálné a existující společnosti v různých oblastech praxe, že splňuje podmínky pro titul. TFM se provádí v týmech tří studentů, s podporou a poradenství ze dvou učitelů: specialista v programu a metodik, což umožňuje kompletní tento proces podle plánu. Obrana nebo konec podpory TFM se provádí 100% on-line, nebo osobně. Stupeň Po dokončení Master, Arturo Prat Univerzita státu Chile udělena zahraničním studentům, kteří splňují všechny požadavky programu, za následujících podmínek: Mistr v Marketing Management Chilské žadatelé by měli konzultovat odpovídající kvalifikaci. Země Úmluva o uznávání kvalifikací v Chile jsou: Bilaterální smlouva: Brazílie, Kolumbie, Ekvádor, Španělsko a Uruguay. Multilaterální Smlouva: Bolívie, Kostarika, El Salvador, Guatemala, Honduras, Nikaragua a Peru. Arturo Prat univerzita je veřejná a je akreditována Národní akreditační komisí (v rámci Ministerstva školství, mládeže a Chile agentury). Požadavky na přijetí List řádně vyplněný vstupné. Řádně vyplněný dopis o záměru. Ověřený nebo notářsky ověřený identifikační, průkazu totožnosti nebo průkaz totožnosti fotokopii. Certifikovaný fotokopie (notář Víra nebo instituce vysokoškolského vzdělávání, který vydává) Akademický Diplom, osvědčení o titulu nebo zákona bakalářský titul nebo Professional stupně (kariéra vysokoškolské vzdělání, se po dobu alespoň čtyř let ) udělený instituce vyššího univerzitního vzdělávání s rozlišením a státního uznání. Aktualizováno osnovy. Investice do programu je 6950 USD Náklady na certifikaci Na vyvrcholení štamgastů, a před vstupem do kurzu přípravy závěrečnou práci v magisterském studiu musí student provést platbu ve výši USD 990 (990 dolarů) na pokrytí nákladů vyplývajících z procesu certifikace, vydávání titulu , apostillaje stejné v Chile a poslal kurýrem do místa bydliště Grandee. [-]