Online magisterské studium Marketing - Online magisterské studium Marketing hledejte zde!

Online magisterské studium Marketing - Zde naleznete Online magisterské studium Marketing

Marketing

Marketing odborníci mají velmi vyvinutý smysl pro vytváření, poskytování a sdělování cenné dary od podniků, aby se získat hodnotu na oplátku. Mistr v Marketing programů rozvíjet základní znalosti a dovednosti potřebné k provedení výzkumu trhu, řízení značky, přímý marketing, podpora prodeje a další. Zatímco marketing disciplína může být široká a složitá, Master in Marketing online programy poskytují komplexní, praktické poznatky při uplatňování moderního marketingu, rozvojových studenty 'spolehlivosti při vývoji marketingových strategií a analyzovat produkt nebo službu propagace.

Pomocí kombinace pokročilé on-line sítí a komunikačních prostředků, mistře v programech marketing on-line nabízejí studentům možnost dokončit svůj studijní program, přes web.Studenti těžit z odborných znalostí profesionálních trenérů a profesorů, otevřených fór pro komunikaci s různorodé třídy kolegy a flexibilní studijní plán. Nabízených univerzitami a obchodní školy v Evropě, Oceánii a Americe, studenti mohou být nutné navštívit areál občas doplnit praktické posouzení nebo pán 's práce.

Máte-li bakalářský 's titul v příbuzném oboru a chcete přidat konkurenční výhodu své marketingové zkušenosti, přejděte dolů se dozvědět více o Master in Marketing on-line studijních programů, ještě dnes!

Čtěte více

Magistr V řízení Digital Business

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejhospodárnější, nová odvětví ... [+]

Online magisterske studium Marketing . Master in management Digital Business Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejvíce hospodářských odvětví, nové společnosti s novými obchodními kultur, které způsobily revoluci převládající status quo v mnoha hospodářských odvětvích, vytváření nových naprosto odlišné od předchozí nastavení. Žijeme v měnící etapou, která složitostí, nejednoznačností, volatilitou a rychlost životního prostředí. Společnost požaduje větší transparentnost a poctivost ve způsobu, jakým jsme se komunikovat a svědky exponenciální nárůst informací (externí, nestrukturovaný, otevřený a v reálném čase), řídit rozhodování. K dispozici jsou nové technologické nástroje, které se sejdou v Master in Digital Business Management umožňuje spravovat efektivněji organizace. Velmi náročné prostředí, které vyžaduje nové dovednosti, profesionální a osobní dovednosti asimilovat v tomto programu. Ze všech těchto důvodů Master in management Digital Business OBS se zaměřuje na klíčové aspekty jak z technických a lidských podmínek, řešit nové bezpečnostní prostředí. Potřeba pro profesionály a digitální podnikatelů naší doby. Cíle Master v řízení Digital Business Jaké cíle se dostaneme? Pochopit výhody a podporovat potřebné změny pro zlepšení v oblasti řízení a směřování společnosti, založené na orientaci strategie v digitálním prostředí. Provádět a sledovat digilitación strategie podniku, dělat správná rozhodnutí pro dosažení plánovaných cílů. Rozvíjet manažerské dovednosti a techniky nezbytné vést proces změn ve společnosti. Proveďte digitální Business Development Plan. Schopností a dovedností, které bude vyvíjet v tomto mistra, jsou: Domino různých strategií pro rozhodování. Zvýšená přesnost kapacity analýzy a syntézy s cílem určit, v systematické a realistický, faktory generující výzvy a příležitosti v digitálním prostředí. Lepší komunikační dovednosti a motivace zařízení vést změny procesů. Požadavky Mistr v řízení Digital Business Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze procesu přijímacího: Předpoklady pro přijetí Žádost o přijetí Osobní pohovor Motivační dopis Vyhodnocení Přijímací výbor Imatrikulace Magisterský titul v oboru Digital Business Management Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v řízení Digital Business OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

Výkonný Master V Sociálních Médií A Strategického Marketingu 2.0

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 1125 hodin October 2017 Španělsko Barcelona

V Výkonný Master v marketingu, prodeje a bude digitální strategie učit krok za krokem vytvořit integrovaný marketingový plán s přehledem obou konvenčních a digitálních médií, takže si výlet na strategický marketing a produktový marketing přímé, relační a zákazníci skončit s nejmodernějšími metodikami digitálního marketingu, SEO, SEM a sociální média. [+]

Skrz historii uvádění na trh se vyvinulo od ohniska výrobku a zákazníka, a to až do věku internetu a sociálních sítí s plnou přizpůsobení marketingového mixu. Takže všechny ty, kteří dnes chtějí připravit k dosažení vedoucí pozice v rámci prodejních a marketingových oddělení musí nevyhnutelně vzniklé v každé jeden z těchto aspektů. V Výkonný Master v marketingu, prodeje a bude digitální strategie učit krok za krokem vytvořit integrovaný marketingový plán s přehledem obou konvenčních a digitálních médií, takže si výlet na strategický marketing a produktový marketing přímé, relační a zákazníci skončit s nejmodernějšími metodikami digitálního marketingu, SEO, SEM a sociální média. Co se budu učit? Na konci Výkonný Master v marketingu, prodeje a digitální strategie vám bude dokonale schopen: Analyzovat a interpretovat základní principy operačních prostředí a trhů. Zeptejte se a interpretovat výzkum trhu a informační zdroje potřebné pro správné rozhodování. Porozumět a řídit základní prvky marketingu a marketingu, procesů a organizační struktury. Rozvíjet schopnost studovat správu klientů procesy a vztahový marketing a vývoj specifických technik. Rozvíjet dovednosti nezbytné pro zvýšení a provádět vyjednávací procesy dovednosti. Strukturování, konfigurovat a spravovat obchodní organizaci společnosti. Vyvinout strategie a spravovat osobní i mediální komunikace. Použitím digitální techniky marketingového řízení. Získání co nejvíce z nástrojů sociální a nových médií. Vytvoření efektivní online kampaně, analyzovat své výsledky a učinit správná rozhodnutí založená na nich. Vylepšete svou kreativitu. Pro koho se to týká? Výkonný Master in marketing, prodej a digitální strategie poskytuje školení specificky zaměřené na následujících profilů: absolventi vysokých škol, kteří chtějí rozvíjet svou profesní kariéru v oblasti marketingu a řízení podniku za účelem převzetí pozice velkou zodpovědnost v této oblasti podnikání. Obchodní profesionály, kteří chtějí vyvíjet, budovat a posilovat jejich obchodní a marketingové znalosti podle aktuálních obchodní dynamiky a tržního prostředí. Podnikatelé, kteří chtějí znát nejvíce inovativní a stávající marketingové techniky, aby budoucí společnosti silný konkurenční nástroj a naučit se co nejvíce řízení podniku. Firemní manažeři, podnikatelé a mladí absolventi, kteří se chtějí naučit, jak získat maximální výkonnosti podniku s prostředky, které každá ze společností, které pracují k dispozici, analyzování, výzkum, které používají techniky řízení nejmodernější a budou moci činit správná rozhodnutí pokaždé. Profesionální Marketing, manažeři produktů a prodejních inženýrů. manažeři malých a středních podniků a manažeři, kteří potřebují naučit strategické dovednosti potřebné k doplnění své tradiční obchodní strategie s inovativní digitální marketingové strategie. Profesionálové a absolventi, kteří se chtějí specializovat na nový způsob marketingu. osnovy Struktura a materiály Výkonný Master v marketingu, prodeje a digitální strategie je členěna následujícím způsobem: Modul 1. Vedení zákazníka a CRM Zákazník a strategický význam pro společnost Pojem CRM Analýza a situace společnosti na trhu Produktový marketing zákazník marketing CRM a zákaznický servis kvalita Analýza a diagnostika portfolia znalost zákazníka a získávání informací Databází a operačních systémů informační vnitřní segmentace Hodnota pro zákazníka a strategie vnitřní růstu Vedení a personální správu kontaktů zařízení Ocenění, integrace a motivace prodejních týmů Pojem loajality zákazníků Programy, systémů a technik věrnost Modul 2. Manažeři produktu Pojetí marketingu a obchodní činnosti v organizacích Organizace a obchodní struktura ekonomické, finanční a marketing management Informace a rozhodování průzkum trhu Kvalitativní a kvantitativní studie Experimentální a pozorovací techniky Interní řízení informací a balanced scorecard Vnitřní podmínky uvádění na trh hospodaření a marketingová orientace k ziskovosti faktory a podmínky prostředí Tržní a konkurenční struktura Spotřebitelské chování Strategické diagnóza SWOT Modul 3. Vztah Marketing Aktuální kontext vztahů mezi výrobci a distributory Polohy a výzvy výrobců a distributorů Vyjednávací techniky Kontext obchodních jednání. Plánování přístup a jednání Nové modely v obchodních organizacích Key account management a řízení trade marketing Z tradičního prodeje nutí týmy obchodní činnosti vedení nároky Globální komunikace ve vztazích se zákazníky direct marketing a marketingový systém vztah strategické úrovně v oboru direct marketing Využívání informací Design akcií. Proměnné přímého marketingu Plánování akcí a kampaní Modul 4. Strategický marketing Pojem plánování. strategické plány a marketingové plány. Strategie výrobek / trh. plánování rozsah Prognózy prodeje. Koncepce a technika stanovování cílů Strategie tržní segmentace strategie polohovací Koncept marketingového mixu. Politiky, strategie a taktiky Strategie a sortiment Strategií rozvoje a inovace výrobků Strategie a oceňování Distribuční strategie, rozšíření a zprostředkování Marketingové a prodejní strategie komunikační strategie Strategie řídit. Propagace a merchandising internacionalizace strategie Modul 5. Marketing Online Strategické základy digitálního marketingu Zobrazení. formáty Zobrazení. Plánování Media Úvod do webové analytiky search engine marketing SEO na straně SEO off stránky Google AdWords a Google Display Modul 6. Sociální Media Plán sociální média RRPP. Nový přístup odesílá obsah Použitelnost a persuadability Monitorovací nástroje a sociální sítě profesionální využití Facebooku Profesionální využití Twitteru Příchozí marketing + sociální reklamy Analytics na sociální média. Scorecard Mistr Závěrečný projekt [-]

Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 9 měsíců March 2017 Itálie Řím

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a činnost evoluce - Strategie a techniky - Excelence případy Fundraising pro politiku - Fundraising techniky a taktiky - Fundraising vzory - Vedení vztahů s dárci - Rozpočtování a personální modely - efektivní a etické profily - Phone banking, průzkumu a speciální akce Volební řízení kampaní - Tradiční vs digitálních kampaní - Řízení lidských zdrojů a organizace pro volební kampaň - tematická kampaň - Územní kampaň - případové studie Inovativní komunikační techniky pro politiky - Grafické, video a digitální design - Modelování a 3D animace - Augmented reality - Mobilní aplikace - Video mapování Mezinárodní případy Excelence Edsegovi model HOLOS (Mexiko) možnosti učení Tento kurz se mohou účastnit v těchto vzorců: - na akademické půdě, v Rome Business School Řím ústředí. - Distanční vzdělávání, a to prostřednictvím břitu e-learningové platformy s živými přednášek a velký učitel-student interakce. Účastnické poplatky V zájmu zajištění kvalitní školení, účast je omezena na maximálně 20 účastníků. Výběr je založen na vyhodnocení CV a na základě výsledků technicko-motivačních rozhovorů. Účastnický poplatek pro magisterský titul v oboru politického marketingu je € 3.500,00 (včetně DPH). ... [-]

Magistr Online - Marketing A Prodej

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2017 Španělsko Alcobendas

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti [+]

Mistr Online - Marketing a prodej

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master v marketingu a prodeje je vyškolit specializované manažery schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získávání znalostí a dovedností a typicky obchodní marketing.

Proč si vybrat nás?

Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru.... [-]


Magisterský Titul V Oboru Marketingu, Komunikace A Události Módy

FDModa - LCI Barcelona
Online forma Denní studium 2 semestry September 2017 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. [+]

Online magisterske studium Marketing . Jazyk výuky: španělština Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. Odborníci jsou schopni umístit výrobek na trhu, a aby bylo známo, a to buď prostřednictvím reklamy prostřednictvím tisku nebo pořádání akce. Cíl: Poskytnout studentům znalosti a dovednosti potřebné k realizaci úspěšnou marketingovou politiku. Stanovit nejvhodnější komunikační kanál. Pomocí různých nástrojů reklamy jako prostředek distribuce produktu. Naučte se plánovat, organizovat a rozvíjet jakoukoli událost ve světě módy. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2017 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Online Magisterské Programy V Oblasti Reklamy A Marketingu

Flexible Learning with Falmouth University
Online forma Kombinované 2 let January 2017 Spojené království Cornwall

Urychlit svou kariéru dráhu v rámci globální reklamní a marketingové průmyslu. Osvojit si dovednosti potřebné k obsluze hladce ve světě reklamy a marketingu. [+]

Online magisterske studium Marketing . Přehled kurzů Struktura Kurz je navržen tak, aby vám umožní provádět komplexní, vyhledávání, hluboké zkoumání reklamní praxe. Jednou z klíčových vlastností kurzu je, aby vás nejen přes přísné a náročné fázích výzkumu, strategie a plánování postupů, ale aby vás vystavit funkce a procesy kreativního oddělení. Dává vám úplný přehled o reklamní praxe a klíčovým vhled do tvůrčího procesu. Kurz pochází z School of komunikačního designu v rámci Falmouth univerzity; synonymem pro vynikající výuku, poháněný průmyslových kontaktů a uznána za to, že mezinárodní absolventů tělo. Level: 7 Doba trvání: 2 roky Forma studia: flexibilní Learning Kdo je tento kurz určen? Tato mezinárodní obrácený průběh přináší nejen znalosti, ale zvyšuje pracovní příležitosti prostřednictvím rozšířených sítích, v průmyslu, kde je připojen má zásadní význam. Flexibilní způsob doručení vám umožní pokračovat v práci, a zároveň rozvíjet nové dovednosti, které přímo souvisejí s aktuálním role, nebo aby posílily své zaměstnatelnosti. Tento kurz je vhodný pro uchazeče, kteří mohou být: Práce v marketingu či brand manažer role, kteří chtějí mít větší možnost nahlédnout do reklamy, funkce cestovní kanceláře, tvůrčího procesu, jak dodat krátký, hodnotit kreativní koncepty a pochopit současné mediální kanály Která pracuje v reklamní agentuře v juniorské kapacity, kteří se snaží zvýšit jejich pracovní výkonnost a urychlit jejich profesní dráhu Jednotlivci se zkušenostmi či aspirací v kreativních odděleních reklamních agentur Jedinci, kteří jsou v současné době pracují v rámci širších marketingových rolí (straně klienta), kteří si chtějí založit změnu kariéry a hledání zaměstnání v reklamě (agentura strana) Obsah předmětu Budete muset provést čtyři 30-úvěr moduly a jeden 60-kreditní projekt (180 kreditů celkem). Principy marketingu a strategie značky 30 kreditů Komunikační strategie a tvůrčí rozvoj 30 kreditů Strategie a kanály 30 kreditů Media Agentura praxe a řízení 30 kreditů Velký projekt 60 kreditů Hodnocení Písemných prací (bez vyšetření) Kombinace vizuálních, verbálních a písemných prací, speciálně vytvořenými pro každý modul například eseje, spodky, marketingových plánů, individuální zprávy, kolaborativní prezentací a reklamních kampaní Jak budete studovat Můžete si vybrat: Studie úplně on-line bez účasti jakýchkoli face-to-face dílny. Studie on-line a účastnit se volitelných bytových seminářů, které se konají jednou za dva roky na různých místech, například ve Velké Británii, Asii a na Středním východě. Typický workshop začne v pátek a končí v pondělí. Falmouth budou mít za cíl poskytnout informace o těchto obytných příležitosti po celém 4 měsíce předem, takže máte spoustu času zařídit docházku. Studijní aktivity Tam se bude řídit výukové činnosti, které zahrnují: Stručné on-line prezentací představit klíčové koncepty Malá skupina a třídní diskuse a Kritické zásahy s cílem usnadnit interakci a dialog On-line kritiky testovat předpoklady, nápady a získat zpětnou vazbu od kolegů a lektorů Individuální i skupinové konzultace po celou dobu kurzu nezávislá studie Sebehodnocení a vzájemné zpětné vazby Financování studia Můžete využít: Falmouth Flexibilní Stipendium: Maximální 3300 £ za způsobilého studenta Absolventi sleva (15% až Falmouth absolventy) Zkontrolujte termíny pro žádost o stipendium. Pro více informací o těchto stipendiích a ostatní finanční pomoci, kontaktujte nás na +44 (0) 1223 447713. Jak se přihlásit Veškeré podrobnosti o tom, jak aplikovat lze nalézt na našich webových stránkách www.flexible.falmouth.ac.uk Předloží kopii svého prvního studia osvědčení nebo Level 6, které odpovídají kvalifikaci a certifikátu IELTS / TOEFL, pokud angličtina není vaším rodným jazykem Předloží popis vaší zkušenosti, motivace pro studium kurzu, jak si myslíte, že bude rozvíjet svou kariéru a aspirace. Všechny žádosti jsou posuzovány individuálně. Pozvánky pro on-line rozhovory mohou být provedeny na základě vyhodnocení vaší žádosti. Pozdní přihlášky lze zvážit, pokud jsou k dispozici místa. Prosím, kontaktujte nás pro bezplatné poradenství. Volejte 0800 5999123 nebo +44 (0) 1223 447713 [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

ADEN Business School
Online forma Denní studium February 2017 Argentina Mendoza

Mistr v marketingu a prodeje byl navržen pro dokončené 100% on-line, široká pružná pracovní doba, absolutní geografická nezávislost [+]

Master in MARKETING A PRODEJ Bylo konstruována pro dokončeno 100% on-line široký pružná pracovní doba Absolutní geografická nezávislost To má 9 specifické moduly jednotlivých disciplín marketingu a prodeje, které umožní vytvoření nezapomenutelných zážitků, které zvyšují loajalitu svých zákazníků. CÍLE Na konci dokončené mistra marketingu a prodeje, bude účastník dosáhly těchto cílů přenosu: Změnit způsob, jak dělat marketing společnosti Znalost procesu vytváření poptávky Naučte se aplikovat Neuromarketing na rozhodování Určit různé společenské chování a jak se tvoří komunity Aplikovat různé formy zážitkové marketing Vypracovat akční plán relační Navrhnout a realizovat úspěšné hodnotové propozice Pochopení obchodní fenomén, z porozumění a řízení strategie rozvoje zkušeností Definovat a vyvinout nástroje pro řízení podniku Realizovat podnikatelský plán se silným důrazem na prodejní Zhodnotit roli částí plánu, stejně jako dopad každého rozhodnutí o realizaci a uvedení do provozu Review, vyhodnocovat a zlepšovat postupy řízení prodeje ve firmě Plánovat nezbytné obchodní struktury dosáhnout prostřednictvím prodejních týmů, pevný vztah s klientem Identifikovat potřebné a účinné nástroje pro obchodní týmy dosáhnout jejich profesionalitu tváří v tvář stále náročnějších trzích Chcete-li zjistit dopad obchodních rozhodnutí na výsledky příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. akademický obsah Modul 1: Marketing a příležitosti Modul 2: Vztah Company - Market Modul 3: Plány a Propozice Hodnota Modul 4: Strategický Management Service. Modul 5: Plánování a organizace řízení prodeje. Modul 6: Lidský faktor v účinnosti prodejní tým. Modul 7: Sledování a řízení prodeje Řízení Modul 8: Integrační modul Modul 9: Podnikatelská etika a sociální odpovědnost podniků. END mistrovských PRACÍ aplikované znalosti Hlavním rysem Aden International Business School je jeho zaměření na aplikovaný znalosti a dovednosti naučil pracovat. To umožňuje našim studentům vést podnikatelské projekty související s každým tréninkového diktátu. Chcete-li to provést během programu dokončena student musí aktivně případovou analýzu, projektový development, specializované dílny, řízení projektů a činnosti, které přímo souvisejí s řízením účasti. Tyto aplikace se provádí pomocí specializovaného softwaru, videokonference, simulaci platformou a jiných technických prostředků. Videokonferenční INTERAKTIVNÍ Integrační v každém modulu a prezentačních videokonference. Prostřednictvím revoluční technologie začleněné jako prostředek interakce účastník / učitele, videokonference platforma, přes který budeme podporovat mentoring, sítí v prezentačních setkání, setkání integrátorů v každém modulu a aplikovat nové učební činnosti jako řešení kufry a rozvoj společných projektů. Osvědčení Na konci programu certifikace ze strany EUNCET - Katalánská polytechnická univerzita, připočítal dokončení příslušných studií Master v marketingu a řízení prodeje (*), s finální práce schválena. Společně s certifikátem budou mít akademický zpráva popisovat všechny položky na pořad jednání a příslušných tříd dosažených studentem. Účastník obdrží také certifikát vydaný University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, připsání posouzení doplněné 140 hodin Specializace programu v Neuromarketing (^). Osvědčení musí být doprovázena akademického podrobnou zprávu příslušná témata (první 4 modulů), do programu uznaného Universitiy of California v Irvine - rozšíření. Účastník obdrží také dvojí certifikaci ADEN International Business School a McKenna School of Business (Pensylvánie, USA), připsání hodnocení programu doplněné Specializace v zákaznických služeb a řízení prodeje (^) 140 hodin. Osvědčení musí být doprovázena akademického zprávu obsahující podrobnosti o relevantních témat programu uznána McKenna School of Business .. Metodologie ADEN ONLINE dosáhla za posledních 10 let inovativní vzdělávací zkušenost pro manažery a obchodní manažery. Tento program je určen pro dokončené 100% on-line s širokým zeměpisným pružné pracovní doby a absolutní nezávislosti. Vedoucí pracovníci z celého světa si vybrat tento program jako příležitost k lepšímu sami na nejvyšší úrovni, a to bez rušení s jejich pracovními povinnostmi, čas strávený s rodinou či rekreačních aktivit. Hlavním motorem výukovém procesu specializace je dána kontextu, v němž je student neustále napadal, motivované a doprovázené konstantní interaktivitu s programový ředitel a specialistů na starosti každého předmětu. Účastníci pro vstup do platformy by měly zahrnovat tyto aktivity týdně: Analyzovat čtení a výzkumných a vývojových aktivit chování vztahující se k nim. Analyzovat a reagovat multimediální materiál související dotazníky. Studovat navrhované případové studie a navrhovat řešení Zúčastněte se fóra stanovisek teoretické i praktické základy. Interakce s spoluhráčů, rozhodovat se a uplatňovat je v simulátoru. Podílet se na integraci videokonferencí a virtuálních workshopů s odborníky. Učitel / student a interakce Student / žák byl zvýšen synchronně a / nebo asynchronně, tedy učitelé a studenti mohou nebo nemusí odpovídat hodiny vstupu na nástupiště a podobně komunikovat neustále při řešení všechny dotazy. Kromě hromadách prostřednictvím videokonference v reálném čase v celém programu optimalizovat vztah mezi všemi účastníky. Geografický prostor vymezený studenta při připojení z domova, letiště, atd. buď z PC, notebook, tablet nebo chytrý telefon. Tj žádný fyzikální učebny, které vyžadují fyzickou posunutí nebo plány na dodržování předpisů, ale neustálou výměnu nápadů, návrhů, projektů a rozvoje sítí mezi účastníky pod vedením školitele vedené ředitelem mistra jako profesionální specialisty je požadováno náboj každého předmětu. Interaktivní vzdělávací platforma. Custom doprovod. Přecházel. akademické kvality. Žádné pevné plány nebo zeměpisné posunutí. Přímý odkaz na pracovní činnosti. Videokonference bylo naplánováno. Případ analýza a developerský projekt. multikulturní vzdělávání. 100% Přijetí pro mobil. Přístup k virtuálním kampusu Účastník obdrží uživatelské jméno a osobní heslo, pomocí nichž bude identifikován ve virtuálním kampusu Aden (www.aden.org/online). Svým vstupem do areálu bude umožněn postupně obsah každého z modulů, které tvoří program. Obsah se skládá z: Mid materiály vyvinuté odborníky v předmětu, prezentované v různých digitálních formátech (dokumenty, videa, prezentace, grafy, koncepce mapy, speciální vazby, atd.) Aplikační cvičení, sebehodnocení, hry a vývoj případu. Videokonference. Diskuse a konzultace. [-]

Online Ma V Oblasti Marketingu A Inovací

London School Of International Business - LSIB
Online forma Denní studium 10 měsíců August 2017 Spojené království Velká Británie (UK) Online Anglie + 1 více

Relevantní a flexibilní a dodává v 10 měsících, to je síla MA v marketingu a inovačního programu. Program byl zařazen jako cenný investice s většina našich studentů ratingu je vysoká, pokud jde o návratnost investic a obsahu programu. [+]

Online magisterske studium Marketing . Relevantní a flexibilní a dodává v 10 měsících, to je síla MA v marketingu a inovačního programu. Program byl zařazen jako cenný investice s většina našich studentů ratingu je vysoká, pokud jde o návratnost investic a obsahu programu. Základní fakta - MA v marketingu a inovace Online program s studentem na fakultě poměr pouhých 15: 1 LSIB má prvotřídní profesorů, odvozený z nejlepších institucí. Mnoho z profesorů mají také praktické zkušenosti chod a rostoucí podniky. Nejmodernější £ 1 milion Learning Management System (LMS) s 24 x 7 provozuschopnosti. Plně uznána a globálně přijal diplom. Program je nejdůležitější a je navržen podle potřeb a požadavků dnešní doby podniky po celém světě. S výhodou studia v práci, kdykoli a kdekoli, dostanete cenovou výhodu a stejnou míru, která je dána plný úvazek studentů na univerzitním kampusu. Proč Online MBA Nákladově efektivní - Obvykle UK stupeň začíná od 12.000 £ ročně, ale s LSIB si můžete užít úspory více než 60% z investic do vzdělávání. Praktický obsah - Naše celoroční práce je okamžitě použitelné pro kariéry, a můžete získat dlouhodobé zisky, včetně zvýšení platu a povýšení. Studie kdykoli a kdekoli - nemusíte absolvovat kampusu vysoké školy, takže můžete studovat kdekoliv na světě. Naše online doručení vám umožní stáhnout skript, předloží úkoly ať jste kdekoliv. Mezikulturní interakce - Se studenty, nacházejících se v 31 zemích na pěti kontinentech LSIB umožňuje vytvořit spojení s kolegy po celém světě. Live chat podporu - Jako student si můžete chatovat s naší podporou tým 24x7 po celém světě. Posouzení - Posouzení je podle ročníkové úkolů, kvízu a disertační práce. Flexibilní a Inovativní High Impact Learning a nákladově efektivní Tento program kromě toho, že efektivní z hlediska nákladů je velmi flexibilní, což vám umožní vyvážit studium s vaším domácím a pracovním závazkům. Program je o reálném světě učení, které spojuje on-line vzdělávání s případovými studiemi, úkoly založených na projektech na rozvoj manažerských dovedností, podporovat kritické myšlení a zostřit svou rozhodovací schopnosti. Kdo je tento program určen? Úspěšní manažeři, manažeři a odborníci, kteří chtějí, aby svou kariéru na novou úroveň Ambiciózní lidé, kteří chtějí rychle sledovat jejich zvolené kariéru, nebo začít nový podnik. Proč si vybrat LSIB? Typicky online UK stupeň začíná od 12.000 £ ročně, ale s LSIB si můžete užít úspory více než 60% z investic do vzdělávání. Náš program je nejdůležitější a je navržen podle potřeb a požadavků dnešní doby podniky po celém světě. Programy nabízí silnou návratnost vašich investic do vzdělávání. Naši studenti nám říkají, že naše celoroční práce je okamžitě použitelné pro jejich kariéry, a oni vydělají dlouhodobé zisky, včetně zvýšení platu a povýšení. Se studenty se nacházejí v 31 zemích na pěti kontinentech LSIB umožňuje vytvořit spojení s kolegy po celém světě. Budete vytvořit silné spojení s studenty z světem přes přes náš on-line studentské komunity. [-]

On-line Master / MBA Kulturní Projekt Manažerka - Program, Vyučován V Francouzština

Group EAC
Online forma Kombinované 9 - 18 měsíců September 2017 Francie Francie Online Libanon Libanon Online Alžírsko Alžírsko Online Tunisko Tunisko Online Maroko Maroko Online + 8 více

Online Master / MBA Kulturní Project Manager: Tento program je vyučován ve francouzštině. [+]

Tento program je vyučován ve francouzštině. Přečtěte si oficiální francouzské popis a platí zde: Mastère / MBA Manažer de projet Culturel à vzdálenosti [-]

Magistr V Marketingové řízení

Universidad Arturo Prat
Online forma Denní studium 4 semestry February 2017 Chile Santiago

Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. [+]

Online magisterske studium Marketing . Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. Metodologie, které mají být použity jako učení, usiluje o integraci znalostí, talentu, zkušeností a schopností v dobytí životního prostředí a vysoce náročných trzích v rámci informačních technologií a ladil s obchodními cíli, zajištění toho, že mandáty získané od svých zákazníků, se perfektně hodí jejich očekávání. Naše Master, kombinuje konceptuální modely s real-svět případy, které poskytují hluboké pochopení disciplíny, s vysokými technologické dovednosti, schopnosti sebevzdělávání a dovedností pro týmovou práci, rozhodující pro dnešní pracovní světě, kde je spolupráce páteř odborných znalostí. K tomu jsme vytvořili interdisciplinární programu, integraci příspěvky od vědy a praxe řízení a transakce výměny. Jsme přesvědčeni, že s tímto programem, budou naši studenti získají komplexní vzdělání excelence, patří k nejlepším v Latinské Americe. k. Komu je určena? Program je zaměřen na lidi s akademickými bakalářského studia nebo škola, kteří chtějí získat znalosti v oblasti marketingu, a na oplátku, zvýšit kvalifikaci pro zvukovou rozhodování na úrovni managementu, zaměřena na rozvoj kapacit strategické odborné znalosti a inkluzivní, a tak zvládnout skutečnou vizi o tom, jak efektivně a účinně vždy turbulentní a měnící trhy spustit podnikání. b. Profesní očekávání Po dokončení tréninkového procesu jste připraveni k: Adecuarte změnit, velmi konkurenční produkt oba scénáře, jako je neustálé inovace v oblasti informačních technologií. Správa strategické a operativní plány vrcholového vedení organizace. Vést a řídit multidisciplinární a multikulturní týmy. Rozhodovat se na základě analýzy rizik a kapacity pro abstrakci. Analyzovat, identifikovat, diagnostikovat, sledovat, zmírnit a řešit situace, které ovlivňují konkurenceschopnost a udržitelnost podle etického kontextu podnikové a sociální odpovědnosti. Můžete desempeñarte jako: Manažer nebo ředitel marketingu. Nezávislý poradce nebo konzultant. Ředitel institucionální obrazu. Agent Marketing a reklama. Ostatní odborné úkoly související. Představuje Mistr Závěrečný projekt Závěrečný projekt Master (TFM), je koncipován jako profesionální výrobek, který studenti musí rozvíjet v reakci na nějaký problém, potřeby nebo příležitosti z reálné a existující společnosti v různých oblastech praxe, že splňuje podmínky pro titul. TFM se provádí v týmech tří studentů, s podporou a poradenství ze dvou učitelů: specialista v programu a metodik, což umožňuje kompletní tento proces podle plánu. Obrana nebo konec podpory TFM se provádí 100% on-line, nebo osobně. Stupeň Po dokončení Master, Arturo Prat Univerzita státu Chile udělena zahraničním studentům, kteří splňují všechny požadavky programu, za následujících podmínek: Mistr v Marketing Management Chilské žadatelé by měli konzultovat odpovídající kvalifikaci. Země Úmluva o uznávání kvalifikací v Chile jsou: Bilaterální smlouva: Brazílie, Kolumbie, Ekvádor, Španělsko a Uruguay. Multilaterální Smlouva: Bolívie, Kostarika, El Salvador, Guatemala, Honduras, Nikaragua a Peru. Arturo Prat univerzita je veřejná a je akreditována Národní akreditační komisí (v rámci Ministerstva školství, mládeže a Chile agentury). Požadavky na přijetí List řádně vyplněný vstupné. Řádně vyplněný dopis o záměru. Ověřený nebo notářsky ověřený identifikační, průkazu totožnosti nebo průkaz totožnosti fotokopii. Certifikovaný fotokopie (notář Víra nebo instituce vysokoškolského vzdělávání, který vydává) Akademický Diplom, osvědčení o titulu nebo zákona bakalářský titul nebo Professional stupně (kariéra vysokoškolské vzdělání, se po dobu alespoň čtyř let ) udělený instituce vyššího univerzitního vzdělávání s rozlišením a státního uznání. Aktualizováno osnovy. Investice do programu je 6950 USD Náklady na certifikaci Na vyvrcholení štamgastů, a před vstupem do kurzu přípravy závěrečnou práci v magisterském studiu musí student provést platbu ve výši USD 990 (990 dolarů) na pokrytí nákladů vyplývajících z procesu certifikace, vydávání titulu , apostillaje stejné v Chile a poslal kurýrem do místa bydliště Grandee. [-]

Magistr Obchodu

Curtin University
Online & Campus forma Denní studium Kombinované 2 let January 2017 Austrálie Perth Sydney + 2 více

Tento program si klade za cíl rozvíjet své praktické znalosti a dovednosti v oblasti výzkumu v místní a mezinárodní průmysl. [+]

Master of Commerce Tento program si klade za cíl rozvíjet své praktické znalosti a dovednosti v oblasti výzkumu v místní a mezinárodní průmysl. Na velkých společností v tomto kurzu vám umožní specializovat v různých disciplínách v obchodě a jsou vhodné, pokud chcete rozšířit své stávající znalosti nebo změnit váš kariérní dráhu. Hlavní oblasti studia: Profesionální účetní CPA Austrálie Extension Pokročilé účetnictví CPA Austrálie Extension Aplikované finančnictví Aplikovaná ekonomie marketing Informačních systémů a technologií Supply Chain Management. Výzkumný projekt jednotky v rámci předmětu mají za cíl vyvinout vysokou úroveň komunikace a výzkumných dovedností, stejně jako kreativitu a flexibilitu při uplatňování znalostí a dovedností na nové situace. Zásluhu na předchozí studium Žádosti o úvěr pro uznávané vzdělání (CRL) jsou posuzovány individuálně. Žadatelé s uznanou bakalářský titul v oboru marketingu nebo příbuzného oboru, může mít nárok na maximálně 100 kreditů CRL. Australský & NZ studenti Vstupní požadavky: Bakalářské studium nebo rovnocennou kvalifikaci v jakémkoliv oboru z uznávané instituce terciárního vzdělávání. Ty jsou také musí splňovat akademické a anglické jazykové vstupu standardy Curtin je. KDE: Bentley nebo v Sydney Tento kurz nesmí být nabízeny na všech místech, každý rok. KDY: Únoru nebo v červenci Jak na to: Full-time nebo part-time STUDIE: Off-školní areál, smíšený on- a off-campus, částečně on-line a on-campus Doba trvání: Předpokládané dokončení: 2 roky Minimální dokončení: 1 rok Zahraniční studenti 2015 Vstupní požadavky: Bakalářské studium nebo rovnocennou kvalifikaci v jakémkoliv oboru z uznávané instituce terciárního vzdělávání. Minimální vstupní požadavky English language: IELTS akademické (International English jazykové testy System) Psaní 6,0 Mluvení 6,0 Čtení 6,0 Poslech 6,0 Celkově kapela skóre 6.5 Certificate in Advanced English (CAE): Třída C Pearson Test z angličtiny Akademický: 58 KDE: Bentley nebo v Sydney Tento kurz nesmí být nabízeny na všech místech, každý rok. KDY: Únoru nebo v červenci Jak na to: Na plný úvazek STUDIE: Off-školní areál, částečně on-line a on-kampusu Doba trvání: 2 roky na plný úvazek nebo ekvivalent na částečný úvazek [-]

Magistr Marketingu (online)

RMIT University: Online
Online forma Kombinované 2 let October 2017 Austrálie Melbourne

RMIT je online Master of Marketing je určen pro stávající a začínající manažery, kteří chtějí zvýšit jejich znalosti přes all-of-business přístupu k marketingu. Je to také ideální nástroj pro podnikatele, kteří potřebují být přes každý aspekt firemního marketingu založit nový podnik. [+]

Online magisterske studium Marketing . RMIT je on-line Master of Marketing je určen pro stávající a začínající manažery, kteří chtějí zvýšit jejich znalosti přes all-of-business přístupu k marketingu. Je to také ideální nástroj pro podnikatele, kteří potřebují být přes každý aspekt firemního marketingu založit nový podnik. Dozvíte se, jak: zdokonalit své znalosti v plánování, řízení, realizaci a monitorování rozvíjet základní dovednosti poskytovat efektivní strategii zlepšit své osobní manažerské dovednosti lépe porozumět vztahu mezi marketingem a dalších oblastech řízení Spolupracovat s odborníky z průmyslu, renomovaných, kteří budou pomáhat vidíte roli marketingu v nových a nepředstavitelných způsoby. Náš on-line kurz vám umožní vytvořit šíři znalostí se zaměřením na praktické, reálných nástrojů a strategií, které platí také pro osobní kariéru, takže můžete neustále v pohybu vpřed. Co budete studovat: Marketing Management Chování spotřebitele Marketingový výzkum Marketingová komunikační strategie inovace produktů Interactive Marketing Business and Marketing Network MARKETING SERVICES sociální marketing strategie Brand Strategický marketing Business Research design 
 Výhody studovat online RMIT Studie při práci na plný úvazek RMIT zrychlil on-line Program vás připraví pro větší úspěch kariéry, zatímco budete pokračovat v práci na plný úvazek. Tento flexibilní přístup k postgraduálnímu studiu nabízí více příležitostí k provozování s životními závazky a zároveň zdokonaluje své kariéry. dokončit dříve Můžete si zapsat do některého z našich šesti doby studia po celý rok; každá doba studia je sedm týdnů dlouhá. Takže ať už budete potřebovat, aby se vešly své studium kolem pracovního, rodinného nebo treky přes Himálaj, můžete vytvořit časový plán, který vám vyhovuje. No on-univerzitní zkoušky nebo přednášek I když budete mít on-line hodnocení, Master of Marketing přináší pohodlné on-line program bez požadavku na on-kampusu docházky a tradiční zkoušky. Všechny přednáška materiál a obsah je dodáván přímo na vás prostřednictvím interaktivního online učení platformy, ať jste kdekoliv. Přístup k world-class akademici Náš on-line program je vyvinut pod vedením renomovaných akademických pracovníků a lídry, kteří mají nejvíce up-to-date znalosti, aby vás vybavit řešit problémy se správou. Máme prostě optimalizovali náš obsah na-školní areál pro digitální učebny, aby se studuje více dosažitelné pro rušný životní styl. Work-learning spojen Hnacím motorem našeho programu je průmyslový připojení budete dělat při studiu. Učte se od renomovaných akademiků a lídry, zatímco řídí pozoruhodný poradní rady vedení. To znamená, že to, co se naučíte mohou být aplikovány na svou práci okamžitě. Vyhrazená podpora a pomoc Naše studie domovníci jsou odborníky na podporu studentů a bude s vámi na každém kroku na cestě, k dispozici, které vám pomohou v celém svém studijním cesty. Studenti obdrží jeden na jednoho poradenství, pomoc a motivaci, stejně jako vám pomůže přístup k veškeré nástroje, zdroje nebo služby, které potřebujete, a pomůže dosáhnout vašich studijních cílů. Program příjem 6 příjem ročně (říjen, leden, březen, květen, červenec a září). vnořené kvalifikace Navíc naše Master of Marketing zahrnuje kurzy, které tvoří náš Graduate Certificate, takže pokud budete potřebovat předčasně ukončit program, můžete získat postgraduální kvalifikaci úspěšným ukončením stanovené kurzy. Graduate Certificate je také cesta k otisků pro některé studenty (viz vstupní požadavky). Vstupní požadavky Australský bakalářský diplom nebo rovnocenná nebo vyšší úroveň kvalifikace, v obchodě (nebo příbuzného oboru); nebo RMIT Graduate Certificate v marketingu. Žadatelé se stupněm v non-obchodní nebo příbuzného oboru potřeba žádat o Graduate Certificate v marketingu dokončit magisterský titul na dva roky zrychlený režim na částečný úvazek. [-]

Magistr V Sociální Média Marketing

Grupo IOE
Online forma Kombinované September 2017 Peru Lima Španělsko Barcelona Brazílie São Paulo Madrid Murcia Valencia Kolumbie Bogotá Mexiko Mexico City + 10 více

Tento mistr je určen pro profesionály, kteří mají zájem o navrhování strategií pomocí digitálních nástrojů pro maximální ziskovost svého podnikání v digitálních prostředích založených na procesy atrakce, konverzi a automatizace. [+]

Una digitální revoluce žijete ve dne na den v profesionální marketing a komunikace, Firmy se přizpůsobuje rychle Nové nástroje v digitálním prostředí, Proto se firmy a profesionálové musí být připravena k integraci v rámci marketingového plánu se strategií a digitální nástroje generovat doprava, nábor, udržení a měření výkonnosti, Tento mistr je určen pro profesionály, kteří mají zájem o Strategie projekt pomocí digitálních nástrojů pro maximální ziskovost jeho podnikání v digitálním prostředí na bázi zpracovává atrakce, konverzi a automatizaci. CÍLE Design, vývoj a správu marketingový plán Digital, v souladu s obecným plánem marketingu. Mají strategickou vizi sociálních sítí a co, jak a kdy se mohou přidat hodnotu marketingového plánu. Vyberte si a aplikovat digitální marketingové nástroje k dosažení cílů v každé z marketingových strategií Vytvoření efektivních kampaní online, analyzovat výsledky a učinit správná rozhodnutí Studovat komunikativní změnu paradigmatu a vznik digitální pověsti. Formulář při navrhování a realizaci strategických plánů otevřené. Znalost správu virtuálních komunit a propojení mezi digitálním a analogovým. Analyzovat úspěšné případy řízení obce. Poskytují konkurenční výhody pro společnosti usilovat VÝUKA GUIDE Detaily právě teď, vyplnění přiloženého formuláře. [-]

Magistr Ve Sportovním Marketingu A Sponzoringu

Johan Cruyff Institute
Online & Campus forma Kombinované 13 měsíců February 2017 Španělsko Barcelona

Na trzích, které se stávají stále více konkurenceschopnější, sportovní marketing a sponzorství staly vysoké oblasti dopadu pro obchodní úspěch. V důsledku toho je vzdělávání odborníků roste jako poptávka po odbornících v celém sport marketing cyklu, a to jak v obchodních společnostech, jakož i na sportovní nadací, sdružení, svazů a organizací. Tento mistr je náročný, přísný a vícerozměrné program, který se ponoří do klíčových marketingových a sponzorských otázkami aplikovaných na sport. [+]

Online magisterske studium Marketing . ÚVOD Hlavním cílem Mistr ve sportu Marketing & Sponzoring je doprovázet vás ve vašem vývoji jakožto nedílná sportovního marketingu a sponzorství profesionální, a vlak vám při používání marketingových nástrojů použít na sportu, aby bylo možné rozpoznat obchodní příležitosti, vypracovat strategie v oblasti kreativních průmyslů, předvídat změny, optimalizovat zdroje a analyzovat informace zdroje uvážlivě. ACADEMIC ITINERÁŘ Máte možnost studovat postgraduální diplom v oblasti sportu marketing (27 ECTS) a postgraduální diplom v Sponzoring (27 ECTS), nebo si můžete vzít moduly Master samostatně jako specializované kurzy. Tímto způsobem můžete získat kredity k získání magisterský titul v období nejvýše 3 let od zahájení prvního modulu. Tento Master je pro vás, pokud: Jste (ex), atlet a hledají specializačního vzdělávání v sportovního marketingu a sponzoringu, aby vaše profesionální kariéry podporu. Pracujete v marketingu a chtějí prohloubit své dovednosti a znalosti v oblasti marketingu a sponzoringu aplikované ke sportu. Přejete dokončit své vzdělání se specializovaným Postgraduální studium v ​​oboru sportovního marketingu a sponzoringu vytvořit budoucnost pro sebe v rámci sportovního odvětví. VÝSLEDKY UČENÍ Chcete-li vědět provozní prostředí sportovních organizací, funkčních oblastí a analytických nástrojů. Chcete-li porozumět, analyzovat a implementovat marketingové a sponzorské strategie, strategie rozvoje, a zahájení a umístění nových produktů. Chcete-li rozhodnutí týkající se produkt, cena, distribuce a komunikace komponent. Chcete-li pochopit kvalitativní a kvantitativní analýzu a diagnostické nástroje pro výzkum trhu sporty. Chcete-li porozumět, analyzovat a posoudit roli digitálních komunit a sociálních médií ve sportovních organizacích. Analyzovat a vyhodnocovat marketingové strategie pro internacionalizaci sportovních aktivit. Chcete-li používat technologické nástroje pro využívání podnikových zdrojů prostřednictvím sportovní marketing. VÝHODY Learning 3.0: flexibilní plány, různé učení a technologická prostředí. World-class fakulty: interakce s odborným profesory a odborníky z průmyslu. Nástrojů pro spolupráci, skupinové práce, komunikace a diskuse. Sportovní průmysl orientovaný: přístupy školení z podnikatelského sektoru na sportovní odvětví. Učení na základě zkušenosti: navržen s cílem zlepšit profesionalitu. profesním příležitostem Sportovní marketing a sponzoring (soukromé a veřejné společnosti). Reklama a Brand Development / Branding (reklamní agentury a mediální agentury). Sportovní soutěže (profesionální sportovní kluby a organizátoři akcí). Vedení a řízení (svazy, sportovní svazy, nevládní organizace a nadace). Sports Consulting (soukromé podnikatelské iniciativy). Sportovní žurnalistika (mediální agentury a sdělovací prostředky). PROGRAM Učební osnovy z Mistr ve sportovní marketing a sponzoring se skládá ze 2 povinných modulů a volitelný instruktážní modul. Každý modul má určitý počet vyučovacích jednotek (UD) a každý z nich se skládá z testu průběžného hodnocení, ve kterém se interaktivně aplikovat teorii, doplněnou řešení cvičení a praktické případy. Master je dokončen s dokončením konečného projektu, který zahrnuje rozvíjející uvádění na trh a sponzorství plán organizace. Modul 1: SPORTS MARKETING Sportovní marketingové nástroje a zdroje Manažerské struktury a aktiva v odvětví sportu Práva, místa a organizační platformy pro sportovní akce Ekonomická struktura a sportovní obchodní model Modul 2: SPONZORSKÁ & ZÁŠTITA Sponzoring / mediální strategie Sponzoring z majetku, značky, agentury a média Taktika: realizace a aktivace sponzorství: Měření a analýza Patronát Modul 3: * Budete mít možnost vybrat si jeden z následujících volitelných modulů: Internetový marketing a obchodní strategie Rozpoznávání Příležitost Virová marketing Web 3.0 branding Digitální marketing Street marketing Sponzorství akcí mimořádného veřejného zájmu Modul 4: Master závěrečný projekt * Celkový výkon profesionální činnosti související s sportovního marketingu a sponzoringu, vedení zařízení, organizace akcí, sponzoring, atd, lze uznat jako volitelných kreditů. POŽADAVKY NA PŘIJETÍ Chcete-li být přijat, musí splňovat jednu z těchto podmínek: Mají bakalářský titul, diplom nebo ekvivalent. Mít alespoň 3 roky praxe v oblasti marketingu a / nebo sponzorství. Vyvinuli svou kariéru jako profesionální sportovec. [-]