Online magisterské studium Marketing - Online magisterské studium Marketing hledejte zde!

Online magisterské studium Marketing - Zde naleznete Online magisterské studium Marketing

Marketing

Marketing odborníci mají velmi vyvinutý smysl pro vytváření, poskytování a sdělování cenné dary od podniků, aby se získat hodnotu na oplátku. Mistr v Marketing programů rozvíjet základní znalosti a dovednosti potřebné k provedení výzkumu trhu, řízení značky, přímý marketing, podpora prodeje a další. Zatímco marketing disciplína může být široká a složitá, Master in Marketing online programy poskytují komplexní, praktické poznatky při uplatňování moderního marketingu, rozvojových studenty 'spolehlivosti při vývoji marketingových strategií a analyzovat produkt nebo službu propagace.

Pomocí kombinace pokročilé on-line sítí a komunikačních prostředků, mistře v programech marketing on-line nabízejí studentům možnost dokončit svůj studijní program, přes web.Studenti těžit z odborných znalostí profesionálních trenérů a profesorů, otevřených fór pro komunikaci s různorodé třídy kolegy a flexibilní studijní plán. Nabízených univerzitami a obchodní školy v Evropě, Oceánii a Americe, studenti mohou být nutné navštívit areál občas doplnit praktické posouzení nebo pán 's práce.

Máte-li bakalářský 's titul v příbuzném oboru a chcete přidat konkurenční výhodu své marketingové zkušenosti, přejděte dolů se dozvědět více o Master in Marketing on-line studijních programů, ještě dnes!

Čtěte více

Dual MSc & Ma V Oblasti Strategického Marketingu

InterActive
Online forma Denní studium Kombinované 18 měsíců August 2016 Spojené království Velká Británie (UK) Online + 1 více

Zlepšit své marketingové kariéru komplexně s mezinárodně ctěný duální on-line MSc & MA v oboru strategického marketingu od mezinárodního Telematic University UNINETTUNO ve spolupráci Geneva Business School a poháněn oceněné vzdělávací platformy Interactive. Studenti získají komplexní školení v analýze a identifikaci udržitelných konkurenčních výhod společnost vyžaduje, aby účinně konkurovat na trhu, které slouží. [+]

Online magisterske studium Marketing . Tato on-line dvojí kvalifikace (MSc & MA) ve strategickém marketingu posílí svou kariéru v jakékoli oblasti marketingu. Program MSc & MA v marketingu uděluje UNINETTUNO a Ženevskou Business School. Získejte svou dvojí titul za 18 měsíců! Nyní můžete zaplatit za každý modul, jak budete studovat s naší pay as you go struktura poplatků. Požadavky předmětu Je třeba zvážit pro následující program, který musí splňovat následující požadavky: Bakalářský stupeň (2: 2 minimum) nebo ekvivalentní Kde angličtina není rodným jazykem, a Student nedokončil svůj bakalářský titul v angličtině, je vyžadována následující doklad o znalosti anglického jazyka: TOEFL-IBT skóre 78 nebo TOEFL PBT skóre 547; nebo IELTS celkové kapela skóre 6 nebo vyšší; nebo Michigan test vyrovnal skóre 80 nebo lepší. Seznam požadovaných dokladů o registraci: Vyplněný formulář žádosti Prohlášení o cílech Autentické kopie vašich kvalifikací, osvědčení a kompletní přepisy všech letech studia kopii pasu English kopii vašeho CV / životopis Doklad o znalosti anglického jazyka Napsal osobní prohlášení, že odpovědi na otázky uvedené níže. Vyplněné výkazy by měly být označeny jménem studenta, akademické programu, a jejich kontaktní údaje, a musejí být předloženy poštou, e-mailem nebo faxem. Každá otázka by měla být zodpovězena v minimálně 300 slov (1 strana): Proč jste se rozhodli usilovat o postgraduální program, v této době ve své kariéře, a to, co jste doufal, že dosáhnout tím, že dělá to? Co silné cítíte vás silným kandidátem pro absolventa programu? Popište minulosti nebo současný osobní / profesní zkušenosti, které si myslíte, že pozitivně ovlivnil svůj potenciál uspět v programu absolventa. [-]

E-business Marketing A Management

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců February 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

S Masters v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. [+]

Mistr on-line ukazuje klíče přilákat, prodat, uspokojit a udržet si zákazníky Prezentace Master v marketingu a řízení prodeje V současné době je obchodní prostředí se rychle mění. Vliv technologického pokroku, globalizace trhů, změny v rozložení sil ve prospěch spotřebitelů, konkurenčního prostředí a klesající věrnosti značce, mimo jiné trendy se mění marketingové strategie a jak jsou distribuovány a uváděny na trh produkty a služby. Spotřebitelé jsou stále náročnější a mít více informací, takže oni mají velmi jasné, co chtějí a kde jej získat. Nadměrné nabídky a vzhledem k obtížnosti odlišit nakreslit konkurenčního prostředí a rozšířit potřebu zaměřit se na straně klienta. V tomto prostředí potřebují organizace marketingu a obchodní adresy plochu schopen úspěšně vést správnou kombinaci tří prvků: silné zázemí a znalosti marketingových a obchodních dovedností potřebných naučit reagovat na současném tržním prostředí a a schopnost spojit se zákazníky a organizovat efektivní prodejní síť. S Mistr v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. Kariéra Outlook: Marketing management Product manager Odpovědný za marketingové studie Odpovědný Trade Marketing marketingový konzultant Správce kategorií obchodní adresa Export manažer National Sales Manager Vedoucí prodeje Key Account Manager nebo Key Account Ředitel Expansion regionální ředitel Cíle Master v marketingu a řízení prodeje Jaké cíle se dostaneme? Získáte znalosti potřebné k: Přizpůsobit společnost na potřeby trhu a zákazníka. Integrovat vizi a celkové cíle obchodní politiky a marketingové strategie. Definovat metody výzkumu trhu, využití nejvhodnějších zdrojů dat a analýza výsledků na základě obchodní politiky a obchodních strategií. Plánovat a řídit činnost marketingu a obchodní společnosti. Organizace a řízení prodejních týmů. Rozvíjet manažerské dovednosti vytvářet a spravovat týmy prodeje, které generují přidanou hodnotu pro organizaci. Rozvoj a Marketing obchodní plán a aplikovat ji v celkovém kontextu společnosti. Finanční pomoc Mistr v marketingu a řízení prodeje OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. V současné době tyto stipendia jsou platné: Stipendium OBS Zkušenosti Cíl: podporovat průběžné vzdělávání budoucích profesionálů prostřednictvím OBS Online Metodika, která je registrována jako vlastního modelu on-line vzdělávání. Požadavky: Kandidáti bez předchozí zkušenosti v on-line výukových modelech, které splňují akademické a vzdělávací program požadavků zájmových skupin. Profil Scholarship Board Cíl: podporovat manažerských kompetencí v těchto kandidátů s rozsáhlými odbornými zkušenostmi. Požadavky: stipendia k dispozici kandidátů s více než 3 roky odborné praxe v odpovědných pozicích, kteří chtějí získat dovednosti a manažerské dovednosti, aby kvalitativní skok v jejich kariéře. Scholarship Online Business Management Cíl: podporovat tvorbu narozených dětí na Internetu a vytváření nových modelů sítě založené na podnikání a digitalizaci tradičních podniků, které dosud nejsou aktivní na internetu. Požadavky: Kandidáti, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti potřebné, aby se na internetu a řídit nových digitálních obchodních modelů, ať už ve své vlastní firmě, nebo jako správce. [-]

International Masters Ve Sportovní Management & Volný čas

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA Barcelona
Online & Campus forma Denní studium October 2016 Španělsko Barcelona

Master in Sports & Leisure řízení Ostelea navrhuje nezbytné reagovat na potřeby v oblasti řízení organizací zabývajících se jak sportu jako volnočasových aktivit a sportovně-rekreační turistiky. [+]

Online magisterske studium Marketing . Oba moderní sportovní jako nejslavnější cvičení pravidelně, jsou nedílnou součástí volnočasových aktivit, volný čas a vlastní průmyslovou městských společnostech cestovního ruchu. To brání samostatné studium sportu, její vývoj a proměny v dnešních vyspělých společnostech, pochopení role desempeñanlas postupů pro volný čas a rekreační využití, včetně cestovního ruchu. El Master in Sports Management & Leisure z Ostelea navrhuje potřebná odezvy na potřeby v oblasti řízení organizací zabývajících se obou sportů, rekreačních aktivit a sportovně-rekreační turistiky. S jasně praktickou a profesionalizace povolání, tento mistr se zaměřuje na vzdělávání odborníků řídících sektorů Deportivo, volný čas a cestovní ruch, ze sociálně odpovědné a odhodlaného pohledu. Proč studovat Master in Sports Management & Leisure Ostelea: Orientované manažerské a vůdčí schopnosti, s podporou a zkušenostmi EAE Business School v této oblasti. Master je vyučován dvěma způsoby: Obličej s třídami a venkovní trénink. S cílem podporovat rozvoj klíčových dovedností a kompetencí v výkonných činnostech jako skupina identifikovat a odstranit nedostatky, zároveň upevňovat silné vyvíjet. Promíchat. Směsná metodika v sobě spojuje studium s jinými povinnostmi profesionální a familiární. Obsahuje závěrečnou etapu v Barceloně, s rozsáhlým programem praktických činností, kontrol na místě a sportovních subjektů. Barcelona je typický sportovní město, které se konaly největší sportovní událostí (olympijské hry, Grand Prix Formule 1, mistr Mil, UEFA Champions League, World basketbal, plavání a fotbal) a při třídních návštěvy bude pódium do velkých center a sportovních subjektů. Třídy on-line v reálném čase: Všechny kurzy výuky program, on-line v reálném čase nebo zpožděn, v souladu se studentském 's potřebami. Směr programu: Program je provozován Rodrigo de la Fuente, který v kombinaci svou profesionální basketbalovou kariéru jako plnou mezinárodní ve všech kategoriích národního týmu Španělska, s úspěšnou kariéru v obchodním světě. S jasně praktickou a profesionalizaci povolání, tento mistr se zaměřuje na vzdělávání odborné vedení sport, volný čas a cestovního ruchu, ze sociálně odpovědného a angažovaného pohledu. CÍLE Master in Sports & Leisure řízení umožňuje: GLOBÁLNÍ PŘÍSTUP Vybudovat silnou základnu znalostí s mezinárodní perspektivě rozšířit manažerské zaměření na sportovní a zábavní průmysl. Udržitelného hospodaření s sport a volný čas Rozvíjet schopnost tvořivosti a inovace v sportovního a rekreačního podnikání a jejího udržitelného hospodaření PROBLÉMY VE sportovní management a volný čas Rozšířit zkušeností prostřednictvím nadnárodní skupiny účastníků a globální fakulty, která umožňuje studentům, aby vedl organizaci k novým výzvám budoucnosti. POKYNY STRATEGICKÉ orientace pro řízení podniku na získávání výsledků a rozvoj strategických plánů a okamžitou akci v nadnárodních prostředí. manažerských dovedností Připravit účastníky lépe řídit a vést týmy a posílit sebevědomí jako manažer. osnovy Master in Management & volný čas Sport Ostelea je rozdělena do 6 modulů: Sport: Úvod a historie. L Sportovní management. LL Sport Management a relax řízení. Marketing, komunikace a Public Relations. Manažerské dovednosti ve sportu a zábavní společnosti. Diplomová práce. V rámci každé z těchto modulů jsou prezentovány různé předměty. Kariéra Profese Kariéra Services je oblast podpory pro studenty a absolventy Naším cílem je vést a doprovázet studentovi získat nové profesní cíle a dosáhnout lepší shodu mezi vaše očekávání a profesní zájmy s trhem práce. Kariéra Služby Webináře měsíční vývoj talentů Online podnikatelé cyklus Servisní Headhunters poradenství Online práce fórum Pracovní příležitosti Adresa subjektů, středisek nebo sport, nebo některý z jejich funkčních oblastí akcí. Řízení Obchodní služby sportovní nebo zájmové činnosti, z některého ze svých funkčních oblastí. Poradenství sportovní a volnočasové aktivity. Výroba a distribuce sportovního vybavení. Svazy, ligy, kluby a sdružení v oblasti sportu. Veřejné orgány správy s působností v oblasti sportu a volného času. Stupeň Účastník, který úspěšně dokončí program bude trvat: Na Masters in Sports Management & Leisure podle Ostelea, School of Tourism & Hopitality. Na Masters in Sports & Leisure řízení podle EAE Business School. Stupeň University of Lleida. Za účelem získání stupně z University EAE a je nezbytná pro splnění požadavků používání těchto institucí. [-]

Online Magisterské Programy V Oblasti Reklamy A Marketingu

Flexible Learning with Falmouth University
Online forma Kombinované 2 let September 2016 Spojené království Cornwall

Urychlit svou kariéru dráhu v rámci globální reklamní a marketingové průmyslu. Osvojit si dovednosti potřebné k obsluze hladce ve světě reklamy a marketingu. [+]

Přehled kurzů Struktura Kurz je navržen tak, aby vám umožní provádět komplexní, vyhledávání, hluboké zkoumání reklamní praxe. Jednou z klíčových vlastností kurzu je, aby vás nejen přes přísné a náročné fázích výzkumu, strategie a plánování postupů, ale aby vás vystavit funkce a procesy kreativního oddělení. Dává vám úplný přehled o reklamní praxe a klíčovým vhled do tvůrčího procesu. Kurz pochází z School of komunikačního designu v rámci Falmouth univerzity; synonymem pro vynikající výuku, poháněný průmyslových kontaktů a uznána za to, že mezinárodní absolventů tělo. Level: 7 Doba trvání: 2 roky Forma studia: flexibilní Learning Kdo je tento kurz určen? Tato mezinárodní obrácený průběh přináší nejen znalosti, ale zvyšuje pracovní příležitosti prostřednictvím rozšířených sítích, v průmyslu, kde je připojen má zásadní význam. Flexibilní způsob doručení vám umožní pokračovat v práci, a zároveň rozvíjet nové dovednosti, které přímo souvisejí s aktuálním role, nebo aby posílily své zaměstnatelnosti. Tento kurz je vhodný pro uchazeče, kteří mohou být: Práce v marketingu či brand manažer role, kteří chtějí mít větší možnost nahlédnout do reklamy, funkce cestovní kanceláře, tvůrčího procesu, jak dodat krátký, hodnotit kreativní koncepty a pochopit současné mediální kanály Která pracuje v reklamní agentuře v juniorské kapacity, kteří se snaží zvýšit jejich pracovní výkonnost a urychlit jejich profesní dráhu Jednotlivci se zkušenostmi či aspirací v kreativních odděleních reklamních agentur Jedinci, kteří jsou v současné době pracují v rámci širších marketingových rolí (straně klienta), kteří si chtějí založit změnu kariéry a hledání zaměstnání v reklamě (agentura strana) Obsah předmětu Budete muset provést čtyři 30-úvěr moduly a jeden 60-kreditní projekt (180 kreditů celkem). Principy marketingu a strategie značky 30 kreditů Komunikační strategie a tvůrčí rozvoj 30 kreditů Strategie a kanály 30 kreditů Media Agentura praxe a řízení 30 kreditů Velký projekt 60 kreditů Hodnocení Písemných prací (bez vyšetření) Kombinace vizuálních, verbálních a písemných prací, speciálně vytvořenými pro každý modul například eseje, spodky, marketingových plánů, individuální zprávy, kolaborativní prezentací a reklamních kampaní Jak budete studovat Můžete si vybrat: Studie úplně on-line bez účasti jakýchkoli face-to-face dílny. Studie on-line a účastnit se volitelných bytových seminářů, které se konají jednou za dva roky na různých místech, například ve Velké Británii, Asii a na Středním východě. Typický workshop začne v pátek a končí v pondělí. Falmouth budou mít za cíl poskytnout informace o těchto obytných příležitosti po celém 4 měsíce předem, takže máte spoustu času zařídit docházku. Studijní aktivity Tam se bude řídit výukové činnosti, které zahrnují: Stručné on-line prezentací představit klíčové koncepty Malá skupina a třídní diskuse a Kritické zásahy s cílem usnadnit interakci a dialog On-line kritiky testovat předpoklady, nápady a získat zpětnou vazbu od kolegů a lektorů Individuální i skupinové konzultace po celou dobu kurzu nezávislá studie Sebehodnocení a vzájemné zpětné vazby Financování studia Můžete využít: Falmouth Flexibilní Stipendium: Maximální 3300 £ za způsobilého studenta Absolventi sleva (15% až Falmouth absolventy) Zkontrolujte termíny pro žádost o stipendium. Pro více informací o těchto stipendiích a ostatní finanční pomoci, kontaktujte nás na +44 (0) 1223 447713. Jak se přihlásit Veškeré podrobnosti o tom, jak aplikovat lze nalézt na našich webových stránkách www.flexible.falmouth.ac.uk Předloží kopii svého prvního studia osvědčení nebo Level 6, které odpovídají kvalifikaci a certifikátu IELTS / TOEFL, pokud angličtina není vaším rodným jazykem Předloží popis vaší zkušenosti, motivace pro studium kurzu, jak si myslíte, že bude rozvíjet svou kariéru a aspirace. Všechny žádosti jsou posuzovány individuálně. Pozvánky pro on-line rozhovory mohou být provedeny na základě vyhodnocení vaší žádosti. Pozdní přihlášky lze zvážit, pokud jsou k dispozici místa. Prosím, kontaktujte nás pro bezplatné poradenství. Volejte 0800 5999123 nebo +44 (0) 1223 447713 [-]

Online Master - Adresa Digital Marketing

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Alcobendas

Mistr na digitální marketing umožňuje on-line jako marketingový specialista rozvíjet marketingový plán společnosti přizpůsobenou nové spotřebitelské zvláštností [+]

Mistr Online - Digital Marketing Management

Mistr na digitální marketing umožňuje on-line jako marketingový specialista rozvíjet marketingový plán společnosti, přizpůsobené nových charakteristik spotřebitelů 2.0.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master in Digital Marketing je vyškolit profesionály, kteří potřebují rozvíjet a realizovat úspěšné marketingové strategie k dosažení spotřebitelům prostřednictvím nových digitálních médií. To je inovativní program navržený z pohledu nových způsobů, jak konzumovat a komunikovat, které poskytnou klíče, aby se úspěšně vyvinout výrobek nebo službu prostřednictvím nových sociálních médií nástrojů, mobilní platformy, obce ...... [-]


Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 9 měsíců October 2016 Itálie Řím

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a činnost evoluce - Strategie a techniky - Excelence případy Fundraising pro politiku - Fundraising techniky a taktiky - Fundraising vzory - Vedení vztahů s dárci - Rozpočtování a personální modely - efektivní a etické profily - Phone banking, průzkumu a speciální akce Volební řízení kampaní - Tradiční vs digitálních kampaní - Řízení lidských zdrojů a organizace pro volební kampaň - tematická kampaň - Územní kampaň - případové studie Inovativní komunikační techniky pro politiky - Grafické, video a digitální design - Modelování a 3D animace - Augmented reality - Mobilní aplikace - Video mapování Mezinárodní případy Excelence Edsegovi model HOLOS (Mexiko) UČENÍ VOLBY Tento kurz se mohou účastnit v těchto vzorců: - na akademické půdě, v Rome Business School Řím ústředí. - Distanční vzdělávání, a to prostřednictvím břitu e-learningové platformy s živými přednášek a velký učitel-student interakce. Účastnické poplatky V zájmu zajištění kvalitní školení, účast je omezena na maximálně 20 účastníků. Výběr je založen na vyhodnocení CV a na základě výsledků technicko-motivačních rozhovorů. Účastnický poplatek pro magisterský titul v oboru politického marketingu je € 3.500,00 (včetně DPH). ... [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu, Komunikace A Události Módy

FDModa - LCI Barcelona
Online forma Denní studium 2 semestry September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. [+]

Online magisterske studium Marketing . Jazyk výuky: španělština Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. Odborníci jsou schopni umístit výrobek na trhu, a aby bylo známo, a to buď prostřednictvím reklamy prostřednictvím tisku nebo pořádání akce. Cíl: Poskytnout studentům znalosti a dovednosti potřebné k realizaci úspěšnou marketingovou politiku. Stanovit nejvhodnější komunikační kanál. Pomocí různých nástrojů reklamy jako prostředek distribuce produktu. Naučte se plánovat, organizovat a rozvíjet jakoukoli událost ve světě módy. [-]

Master In Marketing Intelligence A CRM

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 750 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

Master in Marketing Intelligence a CRM nabízí komplexní pohled na transakčního marketingu, vztahový marketing, zákaznický marketing a řízení prodeje při správě klíčových účtů. [+]

Transformace podniků a vývoj obchodních modelů vyžadují, aby obchodníci mají obnovenou znalosti v souladu s novým potřebám trhu. El Master in Marketing Intelligence a CRM Nabízí komplexní pohled na transakčního marketingu, vztahový marketing, zákaznický marketing a řízení prodeje při správě klíčových účtů. Tento program je zaměřen na profesionály, kteří chtějí obsadit rozhodnutí vrcholového managementu a v rámci obchodní a marketingové strategie společnosti. Po tréninku budete moci: Správa obchodní obchodní organizace Rozvíjet dovednosti potřebné k jednání Provádíme diagnostiku a správu prvky marketingu a marketingu Vyberte, představovat a interpretovat nejlepší výzkumné trh technik Design zákaznický věrnostní program Konstrukční strategie Client Management a Key Account Management přes Marketing Intelligence Dosažení maximální návratnost investic do klientského portfolia Během hovoru můžete přístup k plánu podpory Innova pokrývající 25% mistra nebo navštivte naše Stipendijní zásad požadující informace. Určeno absolventi vysokých škol, kteří chtějí rozvíjet svou profesní kariéru v oblasti marketingu a řízení podniku za účelem převzetí pozice velkou zodpovědnost v této oblasti podnikání. Obchodní profesionály, kteří chtějí vyvíjet, budovat a posilovat jejich obchodní a marketingové znalosti podle aktuálních obchodní dynamiky a tržního prostředí. Podnikatelé, kteří chtějí znát nejvíce inovativní a stávající marketingové techniky, aby budoucí společnosti silný konkurenční nástroj a naučit se co nejvíce řízení podniku. Firemní manažeři, podnikatelé a mladí absolventi, kteří se chtějí naučit, jak získat maximální výkonnosti podniku s prostředky, které každá ze společností, které pracují k dispozici, analyzování, výzkum, které používají techniky řízení nejmodernější a budou moci činit správná rozhodnutí pokaždé. CÍLE Analyzovat a interpretovat základní principy operačních prostředí a trhů. Zeptejte se a interpretovat výzkum trhu a informační zdroje potřebné pro správné rozhodování. Znát různé techniky analýzy dat, správně zvolit nejvhodnější techniku ​​pro každý případ prezentován výzkum a znát parametry pro vyhodnocení platnosti zdroje a kvalitu studie. Udělat diagnózy a stanovit cíle, akční plány v souvislosti s těmito případy. Porozumět a řídit základní prvky marketingu a marketingu, procesů a organizační struktury. Rozvíjet schopnost studovat správu klientů procesy a vztahový marketing a vývoj specifických technik. Organizovat a integrovat klíčové funkce, které tvoří podnikání společnosti. Rozvíjet dovednosti nezbytné pro zvýšení a provádět vyjednávací procesy dovednosti. Strukturování, konfigurovat a spravovat obchodní organizaci společnosti. Vyvinout strategie a spravovat osobní i mediální komunikace. Zvolit a přizpůsobit strategie a techniky založené na různých oblastí činnosti a okolnostem a tržního prostředí. Přijímací řízení Mistr má omezený počet 25 míst. Tímto způsobem budeme prosazovat osobní kontakt mezi studentem a učitelem, takže každý učitel stává studentem mentor s přímým a individuální přístup. Žádosti o přijetí jsou zpracovávány v přesném pořadí příjezdu a bude posuzovat hodnotící komise složená z ředitele Master, akademický ředitel a koordinátor přijímací. [-]

Master Na Internetový Marketing A Digitální Strategie

Escuela de Negocios y Dirección
Online & Campus forma Kombinované 1 rok October 2016 Španělsko Madrid

Je přítomen na internetu je otázkou strategie. Využije možnosti online marketingu v hlavním internetového marketingu a digitální strategie. [+]

Online magisterske studium Marketing . "Být přítomen na internetu je otázkou strategie. Využívá možnosti online marketingu v hlavním internetového marketingu a digitální strategii." CÍLE Na dokončení pána na internetový marketing a digitální strategie, budou studenti připraveni: Konstrukční strategie pro optimalizaci on-line přítomnost. Nastavit KPI pro dosažení cílů společnosti. Rozhodněte o vytváření a správu SEO kampaní. Generovat, analyzovat a optimalizovat Google AdWords kampaní. Digitální reklamní plán podle potřeb značky. Činit rozhodnutí zvýšit loajalitu zákazníků v digitálním prostředí. Spravovat a optimalizovat firemní webové stránky. Použít nástroje pro vytváření a správu internetový obchod. Integrovat komunikaci a obchodní strategie v sociálních médiích. Zavedení strategií a reakce na krizi on-line pověst. Optimalizace strategií a nástrojů v sociálních médiích. Studie, měřit a analyzovat výsledky a kampaně. Obsah Digitální Marketingový plán I Digitální Reklama: Optimalizace pro vyhledávače - SEO Digitální II Reklama: Search engine marketing - SEM Reklama Digital III Správa zákazníků Firemní web E-commerce Řízení a strategie Sociální sítě Online řízení reputace Měření a analýza sociální média a pověst online digitální Analytics Dílna a sklady závěrečný projekt Metodologie učit se Získávat klíčové znalosti z každého předmětu. Manuály a technické poznámky interaktivní obsah správa digitálních knihoven vzdělávací videa virtuální třídy praxe Učit se praxí. Polož do hry to, co jsem se naučil. Případové studie multimediální cvičení Test sebehodnocení Diskusí a fór aplikovat Ile ocenění ukazuje, jak pomocí praktických případů Provádění práce developerský projekt sazby Digital Business School nabízí různé formy financování tohoto studenta Master Internet Marketing a digitální strategie. Alternativy umožňují částka, o snadných splátek bez zájmu, aby vyhovovaly potřebám studenta. ESNEDI má smlouvy s různými bankovními institucemi pro postupné utváření a podporu kariéry nepředstavuje ekonomický problém. Excellence stipendium 4 místa s 100% stipendiu na: 7,250 € 0 € Od 21. června do 22. července se mohou zúčastněné strany podat potřebnou dokumentaci požádat o toto stipendium. Máte-li zájem vidět podmínky této pomoci kliknutím zde. Profesionální Stipendium Promotion 10 míst Woodcock 75%: 7,250 € 1,812 € 15 míst Woodcock 65%: 7,250 € 2,537 € Termín žádat o těchto grantů začíná 21. června. Nezapomeňte však, že uděluje Professional Impulso jsou přidělovány na základě objednávky registrace. Hodláte si ujít tuto příležitost? Přístup k brožuru s informacemi o podmínkách podpory kliknutím zde. Zeptejte se našich poradců a oni vám poskytne veškeré informace bez závazku. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

ADEN Business School
Online forma Denní studium February 2017 Argentina Mendoza

Mistr v marketingu a prodeje byl navržen pro dokončené 100% on-line, široká pružná pracovní doba, absolutní geografická nezávislost [+]

Online magisterske studium Marketing . Master in MARKETING A PRODEJ Bylo konstruována pro dokončeno 100% on-line široký pružná pracovní doba Absolutní geografická nezávislost To má 9 specifické moduly jednotlivých disciplín marketingu a prodeje, které umožní vytvoření nezapomenutelných zážitků, které zvyšují loajalitu svých zákazníků. CÍLE Na konci dokončené mistra marketingu a prodeje, bude účastník dosáhly těchto cílů přenosu: Změnit způsob, jak dělat marketing společnosti Znalost procesu vytváření poptávky Naučte se aplikovat Neuromarketing na rozhodování Určit různé společenské chování a jak se tvoří komunity Aplikovat různé formy zážitkové marketing Vypracovat akční plán relační Navrhnout a realizovat úspěšné hodnotové propozice Pochopení obchodní fenomén, z porozumění a řízení strategie rozvoje zkušeností Definovat a vyvinout nástroje pro řízení podniku Realizovat podnikatelský plán se silným důrazem na prodejní Zhodnotit roli částí plánu, stejně jako dopad každého rozhodnutí o realizaci a uvedení do provozu Review, vyhodnocovat a zlepšovat postupy řízení prodeje ve firmě Plánovat nezbytné obchodní struktury dosáhnout prostřednictvím prodejních týmů, pevný vztah s klientem Identifikovat potřebné a účinné nástroje pro obchodní týmy dosáhnout jejich profesionalitu tváří v tvář stále náročnějších trzích Chcete-li zjistit dopad obchodních rozhodnutí na výsledky příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. akademický obsah Modul 1: Marketing a příležitosti Modul 2: Vztah Company - Market Modul 3: Plány a Propozice Hodnota Modul 4: Strategický Management Service. Modul 5: Plánování a organizace řízení prodeje. Modul 6: Lidský faktor v účinnosti prodejní tým. Modul 7: Sledování a řízení prodeje Řízení Modul 8: Integrační modul Modul 9: Podnikatelská etika a sociální odpovědnost podniků. END mistrovských PRACÍ aplikované znalosti Hlavním rysem Aden International Business School je jeho zaměření na aplikovaný znalosti a dovednosti naučil pracovat. To umožňuje našim studentům vést podnikatelské projekty související s každým tréninkového diktátu. Chcete-li to provést během programu dokončena student musí aktivně případovou analýzu, projektový development, specializované dílny, řízení projektů a činnosti, které přímo souvisejí s řízením účasti. Tyto aplikace se provádí pomocí specializovaného softwaru, videokonference, simulaci platformou a jiných technických prostředků. Videokonferenční INTERAKTIVNÍ Integrační v každém modulu a prezentačních videokonference. Prostřednictvím revoluční technologie začleněné jako prostředek interakce účastník / učitele, videokonference platforma, přes který budeme podporovat mentoring, sítí v prezentačních setkání, setkání integrátorů v každém modulu a aplikovat nové učební činnosti jako řešení kufry a rozvoj společných projektů. Osvědčení Na konci programu certifikace ze strany EUNCET - Katalánská polytechnická univerzita, připočítal dokončení příslušných studií Master v marketingu a řízení prodeje (*), s finální práce schválena. Společně s certifikátem budou mít akademický zpráva popisovat všechny položky na pořad jednání a příslušných tříd dosažených studentem. Účastník obdrží také certifikát vydaný University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, připsání posouzení doplněné 140 hodin Specializace programu v Neuromarketing (^). Osvědčení musí být doprovázena akademického podrobnou zprávu příslušná témata (první 4 modulů), do programu uznaného Universitiy of California v Irvine - rozšíření. Účastník obdrží také dvojí certifikaci ADEN International Business School a McKenna School of Business (Pensylvánie, USA), připsání hodnocení programu doplněné Specializace v zákaznických služeb a řízení prodeje (^) 140 hodin. Osvědčení musí být doprovázena akademického zprávu obsahující podrobnosti o relevantních témat programu uznána McKenna School of Business .. Metodologie ADEN ONLINE dosáhla za posledních 10 let inovativní vzdělávací zkušenost pro manažery a obchodní manažery. Tento program je určen pro dokončené 100% on-line s širokým zeměpisným pružné pracovní doby a absolutní nezávislosti. Vedoucí pracovníci z celého světa si vybrat tento program jako příležitost k lepšímu sami na nejvyšší úrovni, a to bez rušení s jejich pracovními povinnostmi, čas strávený s rodinou či rekreačních aktivit. Hlavním motorem výukovém procesu specializace je dána kontextu, v němž je student neustále napadal, motivované a doprovázené konstantní interaktivitu s programový ředitel a specialistů na starosti každého předmětu. Účastníci pro vstup do platformy by měly zahrnovat tyto aktivity týdně: Analyzovat čtení a výzkumných a vývojových aktivit chování vztahující se k nim. Analyzovat a reagovat multimediální materiál související dotazníky. Studovat navrhované případové studie a navrhovat řešení Zúčastněte se fóra stanovisek teoretické i praktické základy. Interakce s spoluhráčů, rozhodovat se a uplatňovat je v simulátoru. Podílet se na integraci videokonferencí a virtuálních workshopů s odborníky. Učitel / student a interakce Student / žák byl zvýšen synchronně a / nebo asynchronně, tedy učitelé a studenti mohou nebo nemusí odpovídat hodiny vstupu na nástupiště a podobně komunikovat neustále při řešení všechny dotazy. Kromě hromadách prostřednictvím videokonference v reálném čase v celém programu optimalizovat vztah mezi všemi účastníky. Geografický prostor vymezený studenta při připojení z domova, letiště, atd. buď z PC, notebook, tablet nebo chytrý telefon. Tj žádný fyzikální učebny, které vyžadují fyzickou posunutí nebo plány na dodržování předpisů, ale neustálou výměnu nápadů, návrhů, projektů a rozvoje sítí mezi účastníky pod vedením školitele vedené ředitelem mistra jako profesionální specialisty je požadováno náboj každého předmětu. Interaktivní vzdělávací platforma. Custom doprovod. Přecházel. akademické kvality. Žádné pevné plány nebo zeměpisné posunutí. Přímý odkaz na pracovní činnosti. Videokonference bylo naplánováno. Případ analýza a developerský projekt. multikulturní vzdělávání. 100% Přijetí pro mobil. Přístup k virtuálním kampusu Účastník obdrží uživatelské jméno a osobní heslo, pomocí nichž bude identifikován ve virtuálním kampusu Aden (www.aden.org/online). Svým vstupem do areálu bude umožněn postupně obsah každého z modulů, které tvoří program. Obsah se skládá z: Mid materiály vyvinuté odborníky v předmětu, prezentované v různých digitálních formátech (dokumenty, videa, prezentace, grafy, koncepce mapy, speciální vazby, atd.) Aplikační cvičení, sebehodnocení, hry a vývoj případu. Videokonference. Diskuse a konzultace. [-]

Master Of Marketing

University of Newcastle
Campus nebo Online Denní studium 1 rok January 2017 Austrálie Newcastle

Master of programu Marketing je komplexní, moderní a praktické. To bude rozvíjet své odborné znalosti v procesech a aplikace moderních marketing. [+]

Master of programu Marketing je komplexní, moderní a praktické. To bude rozvíjet své odborné znalosti v procesech a aplikace moderních marketing. Tento program vám poskytne hloubkou znalostí v oboru a zároveň budovat své dovednosti v analýze situace a vývoj a řízení marketingové strategie. Tyto výsledky umožní vám při řešení problémů zaměstnanosti s důvěrou a přesvědčením.

 

Vyplněním Master of programu Marketing, budete odlišit od ostatních obchodníků v tom, že bude mít širokou škálu marketingových dovedností a budete rozumět, jak tyto dovednosti inter-souvisí s ostatními organizačními funkcemi. Tyto poznatky vám umožní výrazně přispět k řízení organizačních nabídky, hodnoty pro zákazníka vnímaná, strategickou pozici a konkurenční výhodu, a to jak lokálních a globálních souvislostech. Relevantní znalosti a dovednosti jsou základem mnoho vedoucích rolí, včetně marketingových manažerů a vedoucích pracovníků, výzkumnými analytiky marketingu, o produktu a brand manažerů.... [-]


Magistr V Sociální Média Marketing

Grupo IOE
Online forma Kombinované September 2016 Španělsko Barcelona Madrid Murcia Valencia Kolumbie Bogotá Mexiko Mexico City Peru Lima Brazílie São Paulo + 10 více

Tento mistr je určen pro profesionály, kteří mají zájem o navrhování strategií pomocí digitálních nástrojů pro maximální ziskovost svého podnikání v digitálních prostředích založených na procesy atrakce, konverzi a automatizace. [+]

Online magisterske studium Marketing . Una digitální revoluce žijete ve dne na den v profesionální marketing a komunikace, Firmy se přizpůsobuje rychle Nové nástroje v digitálním prostředí, Proto se firmy a profesionálové musí být připravena k integraci v rámci marketingového plánu se strategií a digitální nástroje generovat doprava, nábor, udržení a měření výkonnosti, Tento mistr je určen pro profesionály, kteří mají zájem o Strategie projekt pomocí digitálních nástrojů pro maximální ziskovost jeho podnikání v digitálním prostředí na bázi zpracovává atrakce, konverzi a automatizaci. CÍLE Design, vývoj a správu marketingový plán Digital, v souladu s obecným plánem marketingu. Mají strategickou vizi sociálních sítí a co, jak a kdy se mohou přidat hodnotu marketingového plánu. Vyberte si a aplikovat digitální marketingové nástroje k dosažení cílů v každé z marketingových strategií Vytvoření efektivních kampaní online, analyzovat výsledky a učinit správná rozhodnutí Studovat komunikativní změnu paradigmatu a vznik digitální pověsti. Formulář při navrhování a realizaci strategických plánů otevřené. Znalost správu virtuálních komunit a propojení mezi digitálním a analogovým. Analyzovat úspěšné případy řízení obce. Poskytují konkurenční výhody pro společnosti usilovat VÝUKA GUIDE Detaily právě teď, vyplnění přiloženého formuláře. [-]

Magistr V Digitálním Marketingu A On-line Strategie

Spain Business School
Online forma Kombinované 10  Přihlašování započato Španělsko Madrid

Určen všem profesionálům, kteří potřebují začlenit do svých obchodních strategií noví zákazníci používají kanály: Digitální. A samozřejmě, aby všechny podnikatele, kteří potřebují znát výhody internetu, a to buď proto, že připojí e-commerce, nebo proto, že chtějí transformovat či adaptovat jejich tradiční podnik na digitální vysílání ... [+]

Kdo by se měl zúčastnit: Všichni odborníci, kteří potřebují začlenit do svých obchodních strategií noví zákazníci používají kanály: Digitální. A samozřejmě, aby všechny podnikatele, kteří potřebují znát výhody internetu, a to buď proto, že připojí e-commerce, nebo proto, že chtějí transformovat či adaptovat jejich tradiční podnik na digitální vysílání. Cíle: Znát, chápat a aplikovat základy každé společnosti, ale z pohledu na nový trh: digitální. Získat úplnou znalost marketingu a managementu zákazníka. Schopnost měřit a dosáhnout výsledků na akce, které jsou zahájeny. Staňte se expertem na dosažení co nejlepší návratnost investic. Být schopen vytvořit svůj vlastní projekt a získat finanční prostředky na něj agenda: Modul 1: Základy Sekce 1: technický a právní prostředí. Sekce 2: Základy marketingu. Modul 2: Zákazník Sekce 1: Digitální spotřebitele. Sekce 2: CRM. řízení vztahů se zákazníky. Sekce 3: věrnost zákazníků. Modul 3: Digital Marketing Sekce 1: Digital Marketing. Sekce 2: Mobilní marketing. Sekce 3: Svět sociálních sítí. Sekce 4: E-mail marketing. Sekce 5: SEO a SEM Search Engine. Sekce 6: Google Analytics I. Analýza dat. Sekce 7: Google Adwords I. Navrhování kampaní. Modul 4: Strategie Sekce 1: Cíle a strategie internetových stránkách. Sekce 2: Strategie v oblasti e-commerce. Sekce 3: Social Media Strategy. Sekce 4: Správa on-line pověst. Sekce 5: Strategický marketingový plán. Sekce 6: Vytvoření digitální produkt. Sekce 7: Kampaně 360. Sekce 8: Marketing sektor. Modul 5: dovednosti správa digitálních Sekce 1: Písemná komunikace. Sekce 2: audiovizuální komunikace. Sekce 3: Veřejný projev. Sekce 4: Efektivní prezentace END OF mistrů. Vždy doprovázena Váš specialista, váš projekt školitelem a ředitelem školy. Doplňující informace: Ti studenti, kteří si přejí mít možnost stáží ve velkých společnostech. Toto školení lze financovat nadací tripartitního Recenze studentů: Carmen Luna (2015) • Jaký je nejlepší kurz? To nejlepší z mistra byla řada předmětů vyučovaných od tematického technické povahy a základy právního prostředí, podniku nebo finančního zákona pro nefinanční k praktičtější a dynamické, jako je time management a vedení kurzů či motivaci. • Jaká je nejhorším kurzu? Vysoký počet cviků, které odesílají někteří učitelé • ji doporučil? Ano. Doporučuji těm, kteří chtějí mít rozsáhlé školení v oblasti digitálního obchodu a také těm, kteří mají znalosti o určitých oblastech marketingu a nebyly ponořil do důležitých otázek, jako je mobilní marketing, sociální sítě či webové analytiky. Francisco Salas (2016) • Jaký je nejlepší kurz? Mám rád umění, školní areál a metody • Doporučili by jste tento mistra? • V případě, samozřejmě [-]

Gmcm - Magistr V Obchodní Management A Marketing

ISEAD Business School
Online forma Kombinované 13 měsíců October 2016 Kolumbie Bogotá Španělsko Madrid Spojené státy americké Miami + 4 více

Tento program poskytuje praktické a teoretické znalosti nezbytné pro efektivní rozvíjet obchodní a marketingové úsilí, které vyžadují, aby společnosti. [+]

Master in Business Management a marketing poskytuje dovednosti a přesný teoretický efektivně rozvíjet obchodní a marketingové úsilí, které vyžadují, aby podniky: zvyšování povědomí spotřebitelů, konkurenční výhoda, polohování, kanál, atd.

 

Určeno

Odborníci, kteří chtějí rozšířit své znalosti v oblasti marketingu s cílem: - Rozvíjet svou kariéru v několika firem Oddělení marketingu produktů nebo služeb pro spotřebitele. - Dostat se do nové přístupy a technikami marketingu pro případné specializaci v jedné z těchto oblastí pro budoucnost.

případ Metoda

Metodika: Online

Doba trvání: 730 hodin školení (12 měsíců)... [-]