Hledat Marketingový management zde!

Najděte nejlepší Marketingový management zde!

Marketingový management

Mnozí studenti chtějí zlepšit své manažerské schopnosti a zdokonalit své marketingové dovednosti, aby nakonec se sami vyniknout ve svém oboru. S magisterský titul v oboru marketingové řízení, budou studenti připraveni uspět ve vysoce konkurenčním marketingu.

Před podáním žádosti o tento program, mnoho studentů se ptají: "Co je Master in Marketing Management?" Realizací tohoto stupně, studenti seznámí s populární marketingových metod a učil, jak provádět a podporovat účinné a efektivní marketingové strategie. Studenti se také pravděpodobné, že naučit se přizpůsobit rychle se měnící technologie, budovat udržení zákazníků a spokojenost, a usnadňuje komunikaci mezi zákazníkem a ty, kteří pracují s jejich marketingového týmu.

Existuje mnoho výhod spojených se získáním vyššího vzdělání v oblasti marketingu.Například tím, že získá magisterský titul v oboru marketing management, studenti budou učit, jak se nesmí překročit pouze na vedoucí pozici, ale i to, jak rychle posunout v jejich společnosti. Navíc, studenti s tímto stupněm může být také schopen najít práci ve svém oboru, jednodušší, než ostatní.

Kolik stojí získat tento typ míry závisí na mnoha různých faktorech. Například, kolik jeden student platí pro tento stupeň může být založeno na tom, kde navštěvují školu a jaké konkrétní instituce, on nebo ona rozhodne zúčastnit.

Ti, kteří se účastní tohoto programu mohou očekávat, že mít možnost pracovat v několika polohách.Po získání tohoto stupně, mohou absolventi pokračovat do práce jako maloobchodní manažer, produktu nebo brand manager, marketingový manažer v podniku na obchodní pozice, internet marketing manager, propagačních manažer, průzkum trhu analytik, přímý marketing manager, nebo jakékoli jiné poloze, ve které vyžaduje pokročilé znalosti jak marketingu a managementu.

Studenti, kteří se chtějí podílet na magisterském programu Marketing Management mají možnost vybrat si z široké nabídky různých univerzitách. Chcete-li začít s žádostí, hledat programu dole a kontakt přímo vstup kanceláři školy dle Vašeho výběru vyplněním v hlavní formě.

Čtěte více

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


E-business Marketing A Management

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců February 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

S Masters v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. [+]

Mistr on-line ukazuje klíče přilákat, prodat, uspokojit a udržet si zákazníky Prezentace Master v marketingu a řízení prodeje V současné době je obchodní prostředí se rychle mění. Vliv technologického pokroku, globalizace trhů, změny v rozložení sil ve prospěch spotřebitelů, konkurenčního prostředí a klesající věrnosti značce, mimo jiné trendy se mění marketingové strategie a jak jsou distribuovány a uváděny na trh produkty a služby. Spotřebitelé jsou stále náročnější a mít více informací, takže oni mají velmi jasné, co chtějí a kde jej získat. Nadměrné nabídky a vzhledem k obtížnosti odlišit nakreslit konkurenčního prostředí a rozšířit potřebu zaměřit se na straně klienta. V tomto prostředí potřebují organizace marketingu a obchodní adresy plochu schopen úspěšně vést správnou kombinaci tří prvků: silné zázemí a znalosti marketingových a obchodních dovedností potřebných naučit reagovat na současném tržním prostředí a a schopnost spojit se zákazníky a organizovat efektivní prodejní síť. S Mistr v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. Kariéra Outlook: Marketing management Product manager Odpovědný za marketingové studie Odpovědný Trade Marketing marketingový konzultant Správce kategorií obchodní adresa Export manažer National Sales Manager Vedoucí prodeje Key Account Manager nebo Key Account Ředitel Expansion regionální ředitel Cíle Master v marketingu a řízení prodeje Jaké cíle se dostaneme? Získáte znalosti potřebné k: Přizpůsobit společnost na potřeby trhu a zákazníka. Integrovat vizi a celkové cíle obchodní politiky a marketingové strategie. Definovat metody výzkumu trhu, využití nejvhodnějších zdrojů dat a analýza výsledků na základě obchodní politiky a obchodních strategií. Plánovat a řídit činnost marketingu a obchodní společnosti. Organizace a řízení prodejních týmů. Rozvíjet manažerské dovednosti vytvářet a spravovat týmy prodeje, které generují přidanou hodnotu pro organizaci. Rozvoj a Marketing obchodní plán a aplikovat ji v celkovém kontextu společnosti. Finanční pomoc Mistr v marketingu a řízení prodeje OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. V současné době tyto stipendia jsou platné: Stipendium OBS Zkušenosti Cíl: podporovat průběžné vzdělávání budoucích profesionálů prostřednictvím OBS Online Metodika, která je registrována jako vlastního modelu on-line vzdělávání. Požadavky: Kandidáti bez předchozí zkušenosti v on-line výukových modelech, které splňují akademické a vzdělávací program požadavků zájmových skupin. Profil Scholarship Board Cíl: podporovat manažerských kompetencí v těchto kandidátů s rozsáhlými odbornými zkušenostmi. Požadavky: stipendia k dispozici kandidátů s více než 3 roky odborné praxe v odpovědných pozicích, kteří chtějí získat dovednosti a manažerské dovednosti, aby kvalitativní skok v jejich kariéře. Scholarship Online Business Management Cíl: podporovat tvorbu narozených dětí na Internetu a vytváření nových modelů sítě založené na podnikání a digitalizaci tradičních podniků, které dosud nejsou aktivní na internetu. Požadavky: Kandidáti, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti potřebné, aby se na internetu a řídit nových digitálních obchodních modelů, ať už ve své vlastní firmě, nebo jako správce. [-]

Magistr V Profesionálním Manažerem Spolecnost Stratég

IIMN - Instituto Internacional de Marketing
Online & Campus forma Kombinované 14 měsíců October 2016 Španělsko Barcelona

Naše Master of Společenství a sociální Media Marketing Manager se snaží pokrýt všechny oblasti, takže máme tuto mistra rozdělenou do čtyř bloků: sociální média (životního prostředí), dílny (workshopy), správce komunity a sociální média marketing (profese). .. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Mistr odborného sociálního Společenství Manager a stratég Chápat jako sociální mediálních kanálů, kde lidé mluví a mluví o značky se staly nezbytným předpokladem komunikační platformu pro žádný podnik 2.0. Ale ne dost, aby se tam, že postoj a co je nejdůležitější, osoba nebo tým lidí, kteří vědí profesi manažera komunity vykonávat nejvhodnější způsob, vědouce, štítek 2.0, protokol o každé platformě, různé nástroje a funkce, které mají být provedeny ... a č. Ale profese věnován sociálních médií vede nejen Manager Společenství (který musí vědět, jak vytvořit a spravovat on-line komunit). Další profil trvá, než najít svou cestu do sektoru, a je nazýván Sociální Media Marketing (který musí vědět, jak vytvářet, plánovat a měřit strategii sociální média). Oba profily jsou stejně důležité pro přítomnost každého úspěšného on-line podnikání. Naše Master of Společenství a sociální Media Marketing Manager se snaží pokrýt všechny oblasti, takže máme tuto mistra rozdělenou do čtyř bloků: sociální média (životního prostředí), dílny (workshopy), správce komunity a sociální média marketing (profese). CÍLE Vědět, jak pracovat Community Manager a sociální média stratég. Znát hlavní sociální platformy a jak sladit jejich použití k obchodním cílům. Vědět, různé způsoby, jak inzerovat v médiích prostřednictvím sociálních reklamy. Zvládnutí analytické nástroje z různých platforem pro měření výkonnosti každé strategie sociálních médií. Naučit se, aby srozumitelné a užitečné dashboardy displejem směrem příslušné informace. E-Learning V e-learningu vzdělávání studentů vychází z práce on-line prostřednictvím naší virtuální kampus. Každý student má plán aktivit a studium v ​​online areálu k dosažení svých cílů. To účty s profesorem a školitele. Blended Learning V provedení Blended Learning nebo blended learning dělí studenta s kombinací učebny a on-line práci. Každý student má plán aktivit a studium v ​​online areálu k dosažení svých cílů. To účty s profesorem a školitele. Chcete-li, které je určeno Ředitelé a vedoucí Online Marketing, Obchodní marketing, Community Manager, vztahový marketing, produktový manažer, ředitel reklamy, internetový koutek ředitel, ředitel komunikace a veřejných vztahů, ředitel digitálního obsahu. Metodologie Je to praktický a participativní výcvikové vedení, která je poskytována konkrétní příklady kolem přes náš on-line kampusu. To umožňuje studentům přizpůsobit svůj rozvrh a hodiny personalizované studia. Participativní nástroje jako fórum, jsou spojení s lektory a učiteli. Student se postupně postupuje do tréninkového plánu studiem obsahu, výměnu znalostí s kolegy a po konzultaci s vyučujícím pochybností. Aktivity budou rozvíjet podél kurzu poskytnout zpětnou vazbu na absorpci hmoty. Double Degree Po dokončení Master a odpovídající kvalifikace překonat vlastní certifikát vydaný Universitat Abat Oliva CEU a Mezinárodní institut pro marketing bude získána. [-]

Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 9 měsíců October 2016 Itálie Řím

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a činnost evoluce - Strategie a techniky - Excelence případy Fundraising pro politiku - Fundraising techniky a taktiky - Fundraising vzory - Vedení vztahů s dárci - Rozpočtování a personální modely - efektivní a etické profily - Phone banking, průzkumu a speciální akce Volební řízení kampaní - Tradiční vs digitálních kampaní - Řízení lidských zdrojů a organizace pro volební kampaň - tematická kampaň - Územní kampaň - případové studie Inovativní komunikační techniky pro politiky - Grafické, video a digitální design - Modelování a 3D animace - Augmented reality - Mobilní aplikace - Video mapování Mezinárodní případy Excelence Edsegovi model HOLOS (Mexiko) UČENÍ VOLBY Tento kurz se mohou účastnit v těchto vzorců: - na akademické půdě, v Rome Business School Řím ústředí. - Distanční vzdělávání, a to prostřednictvím břitu e-learningové platformy s živými přednášek a velký učitel-student interakce. Účastnické poplatky V zájmu zajištění kvalitní školení, účast je omezena na maximálně 20 účastníků. Výběr je založen na vyhodnocení CV a na základě výsledků technicko-motivačních rozhovorů. Účastnický poplatek pro magisterský titul v oboru politického marketingu je € 3.500,00 (včetně DPH). ... [-]

Master In Business Marketingu A Managementu

ESde Business School
Online forma Denní studium 1 rok November 2016 Španělsko Valencia

Mistr v marketingu a řízení podniků ESDE Business School nabízí praktické a praxe ve vedoucí pozici ve své žádosti, který byl navržen z globálního pohledu, který propojuje obchodování s ostatními oborů podnikání. Kurz umožňuje rozvíjení kritického posouzení odhalit nejlepší marketingovou strategii v měnícím se a složitém kontextu souvisí s organizační strategie. [+]

Marketingový management - Marketingový management . ÚVOD A CÍLE Vývoj a vznik nových spotřebitelských návyků, trendy a sociálního chování a způsoby komunikace a výměny informací se spotřebitelem, pokud jde o jejich zkušenosti a úroveň poptávky, byly nuceny marketingu a prodeje předefinování koncepce a nástroje ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti na trhu a dosáhnout obchodní dokonalosti. El Mistr v marketingu a řízení podniků Business School ESDE Nabízí praktické a praxe ve vedoucí pozici ve své žádosti, který byl navržen z globálního pohledu, který propojuje s dalšími marketing oborů podnikání. Kurz umožňuje rozvíjení kritického posouzení odhalit nejlepší marketingovou strategii v měnícím se a složitém kontextu souvisí s organizační strategie. Hlavním cílem Mistr v marketingu a řízení prodeje To je vyškolit profesionály, kteří jsou školeni v dovednosti potřebné, aby sloužil jako vůdce v čele obchodní společnosti, dosáhnout řídit, koordinovat a sladit všechny funkce tom, vyvíjet konsolidaci role hřídele a tvorbu hodnot životní prostředí a konkurenceschopnost na trhu. Aplikovat získané znalosti v nových a měnícímu se prostředí zvyšujících konkurenceschopnost na trhu a vytváření hodnoty. Implementovat prodejní a marketingové strategie v podnikatelské činnosti. Organizovat činnost organizace na základě výrobků a značek stejné a provádět požadované funkce pro řízení a provádění. Rozvíjet správnou strategii polohování strategických obchodních jednotek na trzích. Profesionální Příležitosti Někteří ze studentů Vysoké školy podnikání ESDE si mohou vybrat po dokončení Master v marketingu a řízení prodeje jsou následující: Marketing management Product manager Odpovědný za marketingové studie Odpovědný Trade Marketing marketingový konzultant Správce kategorií obchodní adresa Export manažer National Sales Manager Vedoucí prodeje Key Account Manager nebo Key Account Ředitel Expansion regionální ředitel Kvalifikace a kurikulum Osnovy Master v marketingu a řízení podniků Business School vyvíjí ESDE po dobu dvanácti měsíců počínaje měsíci dubnu nebo v říjnu každého roku se siluetou deseti modulů, které odpovídají subjekty a více Obchodní hry závěrečný projekt, který se vyvíjí po celý rok. New Konkurenční prostředí Uvidíte, jak technologické inovace ovlivní konkurenční prostředí organizací a jejich dopad na ekonomiku. Budete provádět analýzu životního prostředí, techniky a sociologie se bude zacházet jako motory změn a prohloubí v digitální společnosti a poznání. Marketing management Marketing a Customer Intelligence 2.0 Identifikovat obchodní příležitosti potřebují spolehlivé informace, které nám umožní snížit nejistotu a pomáhají nám udělat nejlepší rozhodnutí pro naše podnikání. K tomu budete vědět procesu výzkumu trhu, klíče a technik kvalitativních a kvantitativních modelů výzkumu a prognózy prodejů. Strategický marketing: Analýza a formulace Naučíte se najít, rozvíjet a plnit současné i budoucí potřeby svých zákazníků, stejně jako identifikovat příležitosti, které nabízí na trhu. Provozní Marketing: mix a nářadí Provozní marketing posláním je naplňují Strategií vytyčená v různých akčních plánů. V tomto modulu budete studovat obchodní politiku, * marketingový mix, klíčové trade marketing, sledování a řízení marketingových aktivit a klíčových marketingových strategií. digitální marketing Nový digitální ekosystém vyžaduje zvláštní bankovní činnosti, které jsou nezbytné pro rozvoj úspěšné marketingové akce. V tomto novém konkurenčním prostředí, budete studovat nové strategie v oblasti poptávky a vhodné marketingové akce a znát do hloubky nových digitálních komunikačních platforem a prodeje. obchodní adresa obchodních jednáních Budete studovat jednání jako nástroj přesvědčit a řešení konfliktů, z hlediska kombinace osobních dovedností a znalostí jak volajícím a produkt nebo službu nabízenou. Key Account Management Budete studovat marketingovou pobočku zaměřenou na řízení velkých zákazníků firmy Škoda Auto, nebo Key Account Management. Chcete-li to budete vědět roli Key Account Manager, vytvářet trvalé vztahy se zákazníky, strategií pro jednotlivé typy klientů a jednání o velkých účtů. Směr a řízení prodejní sítě Prodejní síla je v mnoha případech viditelné tvář společnosti a hlavním kontaktním místem s mnoha zákazníky, což je velmi důležité, aby péče pro jejich řízení a jejich školení a motivace. Budete studovat vše o řízení prodejního týmu. příčné moduly finanční a rozpočtové řízení. Marketing a prodej Oddělení marketingu a podnikání funguje jako ziskové středisko, jehož hlavním cílem je generovat tržby. Z tohoto důvodu, řízení a kontrola rozpočtu a hluboké znalosti z klíčových proměnných výsledovky je rozhodující pro dosažení cílů stanovených oddělením. Marketingu a prodeje akčního plánu Marketingový plán bude rozvíjet ji v celém programu a bude probíhat pod dohledem našich odborníků. na aktuální obchodní realitě založené jsou vhodné analýz provedených a definovat nejvhodnější strategie k dosažení cílů společnosti. Konečný projekt musí být v týmech maximálně tři nebo čtyři osoby, takže to bude příležitost integrovat a aplikovat poznatky získané nad tím, jak sdílet práci, delegovat a převzít odpovědnost. Vstupní požadavky Chcete-li otevřít magisterské učení bude nutné mít dokončené vysokoškolské vzdělání. Budou přístupné pro absolventy z vnější strany evropských vzdělávacích systémů bez schválení svých titulů, po ověření ze strany univerzity. požadavky na přijetí V případě, že poptávka převyšuje nabídku míst, akademický výbor přezkoumá životopisy kandidátů s cílem rozhodnout, zda je relevantní, či nikoli udělit právo na registraci, v souladu s profily příjmu a požadavky na odbornou přípravu předchozí set. Pro takový případ, vypracuje Komise seřazených seznam zásluh kandidátů podle následujících kritérií: Akademický záznam (50%) Odborná praxe (10%) dodatečné školení (30%) Znalost jiných jazycích než v mateřském jazyce (10%) bude mít přednost při kvalifikaci angličtinu před ostatními jazyky Komise může také provést osobní pohovor s kandidátem, pokud to považuje za nezbytné. [-]

Magistr Online - Marketing A Prodej

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců October 2016 Španělsko Alcobendas

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti [+]

Mistr Online - Marketing a prodej

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master v marketingu a prodeje je vyškolit specializované manažery schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získávání znalostí a dovedností a typicky obchodní marketing.

Proč si vybrat nás?

Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru.... [-]


Master Of Arts (MA) V Marketingu

Webster Vienna Private University
Campus forma Denní studium October 2016 Rakousko Vídeň

Cílem marketingové jádro je poskytnout příležitost pro studenta ke studiu dynamiky lidského chování, které ovlivňují marketingové rozhodování ... [+]

Master of Arts (MA) v marketingu

Cílem marketingové jádro je poskytnout příležitost pro studenta ke studiu dynamiky lidského chování, které ovlivňují marketingové rozhodování. Součástí této analýzy je vyšetření účinné marketingové praktiky a postupy a analytické techniky potřebné před základní marketingové rozhodnutí.

Program osnovy

36 hodin, úvěr potřebné pro Master of Arts (MA) nebo 48 hodin úvěru potřebné pro Master of Business Administration (MBA ) Musí obsahovat následující kurzy pro hlavní / důraz v oblasti marketingu:

MRKT 5000 Marketing (Předepsaná Course) MRKT 5800 Řízení prodeje nebo MRKT 5890 Marketingová statistika MRKT 5920 Marketing Channel Management MRKT 5940 Reklamní řízení MRKT Marketing Management 5960 MRKT 5970 Marketingový výzkum MRKT 5980 Mezinárodní marketing MRKT 6000 integrovaných studií v marketingu, nebo MR KT 6250 práce ... [-]

Mezinárodní Magistr V Oblasti Marketingu - Dvojjazyčná

EADA - Escuela de Alta Dirección y Administración
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Španělsko Barcelona

Získáte globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí prostřednictvím tohoto programu. [+]

Co budu mít z tohoto programu?

Cílem Masters v EADA je poskytnout účastníkům "profesionální konkurenční výhodu", že se zaměří na tři základní oblasti. Zvládnutí konkrétních obchodních nástrojů a technik. Rozvoj interpersonálních kompetencí, které jsou nezbytné pro mezinárodní manažery. Získání globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí. Účastníci kurzu se naučí efektivně uplatňovat prvky tohoto dynamického "mix talentu", jak oni se vyvíjejí jejich profesní kariéry.

Metodologie

Eada vyvinula vlastní praktické, aktivní a participativní přístup s důrazem na "learning by doing". Metodika reflektuje poptávku těchto společností pro profesionály s dovednostmi, jako jsou: schopnost přemýšlet, schopnost jednat tváří v tvář změnám, univerzálnost pracovat v multifunkční týmech a přizpůsobivost na výzvy globálního prostředí. ... [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců October 2016 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Marketingový management - Marketingový management . Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Mezinárodní Magistr V Vícekanálový Marketing Management (IM4)

MIP Politecnico di Milano School of Management
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2016 Itálie Milán

Mezinárodní Master in Multichannel Marketing Management je program, který si klade za cíl rozvíjet znalosti a dovednosti, které budoucí manažer pracující v oblasti marketingu by měl mít. Toho je dosaženo během master kombinací činností, které mají za cíl vytvořit teoretický základ pro účastníka, ale také jim umožní aplikovat tyto znalosti a dovednosti v reálném obchodním světě, se zvláštním zaměřením na italské osvědčených postupů. Navíc, díky jedinečné spolupráci s IBM, UM McCann a Nielsen, studenti vstoupí v přímém kontaktu s firmou, a to prostřednictvím firemních seminářů, přednášek, workshopů a obchodní hry. [+]

Datum zahájení: Září 2016 Doba trvání:12 měsíců Formát: Full Time Cena kurzu: € 14,000 Vyučován v jazyce:Angličtina Místo: MIP Politecnico di Milano Graduate School of Business (Itálie) Požadovaná kvalifikace: 3 nebo 4 roky bakalářský studijní z akreditované instituce Mezinárodní Mistr v Multichannel Marketing Management je program, který si klade za cíl rozvíjet znalosti a dovednosti, které budoucí manažer pracující v marketingu by měl mít. Toho je dosaženo během master kombinací činností, které mají za cíl vytvořit teoretický základ pro účastníka, ale také jim umožní aplikovat tyto znalosti a dovednosti v reálném obchodním světě, se zvláštním zaměřením na italské osvědčených postupů. Navíc, díky Unikátní spolupráce s IBM, Nielsen, OTB a UM McCannStudenti vstoupí v přímém kontaktu s firmou, a to prostřednictvím obchodních seminářů, přednášek, workshopů a Podnikání hry. Kurz je Master 12 měsíců program, který nabízí MIP v Milánu, který se snaží vyučovat studenty na manažerské tématech, které se týkají Marketing Management se zaměřením na dnešních důležitých oblastech, jako je digitální marketing, zpracování velkých objemů dat a zákazníků. Mistr je zaměřen na rozvoj kandidáty: Schopnost navrhnout a spravovat cenné zkušenosti se zákazníky (se zvláštním citlivostí odvozené od průběžných vztahy s italskými a nadnárodních společností v čele zážitkové uvádění na trh); Schopnost využít příležitostí v oblasti komunikace, propagace a distribuce umožnila informačními a komunikačními technologiemi a velkou dat; Schopnost rozvíjet marketingové odpovědnost, aby bylo možné kvantifikovat a účinně měřit návratnost marketingových investic; Schopnost kombinovat manažerské dovednosti a kreativitu, interakci s činností, výzkumu a vývoje a financí a řízení vyvinout udržitelné inovace a neustálé zlepšování vztahů se zákazníky. Požadavky na přijetí Minimální požadavky pro program IM4 jsou: Přihláška (www.applyformasters.net) Aplikace (€ 100) CV nebo životopis v angličtině Motivační dopis v angličtině Kopie univerzitních diplomů a akademických přepisů Kopie anglického certifikát (TOEFL, TOEIC nebo ekvivalent) pro non-rodilí mluvčí Dva referenční dopisy (volitelně) Žadatelé budou muset sedět na poslední motivačního pohovoru. Termíny pro podání žádostí Aplikace jsou nyní otevřené, naleznete www.mip.polimi.it/im4~~V podrobnosti. Uchazeči, kteří před 31 leden 2015 jsou způsobilé pro časná školného zbavení € 1000 (dle dostupnosti). Pro více informací a aplikačního pomoci, napište infomasters@mip.polimi.it~~V [-]

Výkonný Master V Marketingu A Inovací V Prodeji V Madridu

Madrid School of Marketing
Campus forma Denní studium 400 hodin April 2017 Španělsko Madrid

El Výkonný Master in Marketing Management a inovace v prodeji - Face (Madrid) z MSMK, je navržen tak, aby se stala lídrem marketingového oddělení, s vysokou specializací na marketing a prodej, což vám umožní získat přehled o trhu, transformovat současné změny v chování spotřebitelé v konkurenční výhody pro vaši firmu. [+]

Marketingový management - Marketingový management . PREZENTACE El Výkonný Master in Marketing Management a inovace v prodeji - Face (Madrid) z MSMK, je navržen tak, aby se stala lídrem marketingového oddělení, s vysokou specializací na marketing a prodej, což vám umožní získat přehled o trhu, transformovat současné změny v chování spotřebitelé v konkurenční výhody pro vaši firmu. Vývoj Master Executive v Marketing Management a inovace v prodeji, že vám umožní identifikovat a rozvíjet nejefektivnější strategie a opatření v oblasti marketingu, z víceodvětvového vize a jasné technologického přístupu toho, po celou dobu vývoje programu, má za cíl Studenti si osvojí hlavní techniky pro správu dat a informací spolupráci a vliv se dostat spotřebiteli pochopit změny a její řízení jako variabilní úspěch, posilovat přítomnost značky a spotřebitelské praxe, optimalizovat rozmanitost kanály a zařízení v celkové marketingové strategie, optimalizovat finanční a lidské zdroje v tomto novém prostředí, a pochopit hlavní technologické nástroje uplatňované v oblasti marketingu a prodeje. Mistr, který je určen pro profesionály s nejméně 5 let praxe v příslušných pozicích v marketingu nebo prodeje, vedoucích podnikatelů a intrapreneurs a dalších odborníků, s rozsáhlými zkušenostmi a odbornou, kteří chtějí být přesměrována směrem k oblasti marketingu a prodeje posedne celoživotního zaměstnání. Výkonný Master in Marketing Management a inovace v prodeji - Face (Madrid) ze MSMK vám umožní vytvořit program v zařízeních symbolické ulici Principe de Vergara v Madridu, která vám umožní spojit svou profesi s vaším vysoce specializovaná na management a marketing, školení mohou navštěvovat konference, semináře a workshopy prestižními reproduktorů, budete pracovat v malých a ambitu kvality složeného z vedoucích národních i nadnárodních společností a kde budete těžit z skupin Zaměstnanost životnost. Struktura programu 01.DIRECCIÓN MARKETING a strategické plánování STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ managementu a marketingu Marketingové strategie a vytváření hodnoty. Směnná hodnota: potřebuje, chce a požadavky. Trhy a poptávka. Technologický faktor. Proces strategického plánování. PEST analýza, segmentace trhu-client a umístění prostředí. Konkurenční analýza a informační systémy. Jak rozvíjet konkurenční výhody v oblasti technologií založených na marketing. Integrovaný marketingový plán. Technologie aplikována na marketing. Rozšířený marketingový mix: info + inovace. Provozní marketing a strategický marketing: integrace. Kontrolní modely a klíčové ukazatele. 02.COMPORTAMIENTO Spotřebitelské a zkušenostní marketing Zkušenosti Ekonomika: nový scénář pro spotřebitele pochopit a pochopit. Zážitkové Marketing. Hodnota spotřebitele. Vize zkušenostního výzkumu: jaké techniky a nástroje používat v závislosti na cílech. Analýza, role a druhy spotřebitelů. Zkušenosti Design. Customer Relationship Management na Customer Experience Management. Jak nové paradigma ovlivňuje povědomí spotřebitelů. Použitý papír při vytváření zážitky. Nástroje pro monitorování a vytváření zkušeností. Zkušenostní Marketing (XM). Model Management. Nejčastější chyby v projektech zákazníků a spokojenosti zaměstnanců. Jak řešit projekt zážitkového inovací. Technologie aplikována na povědomí spotřebitelů. 03.GESTIÓN INOVACE Inovace jako strategie. Mýtus vs dovést ho požádat zákazníka. Tváří v tvář první stupeň inovace: Kreativita a design myšlení. Otevřené inovace a crowdsourcing. Překážky a příležitosti prodávat inovační projekt z marketingu. Technologie hodinky, benchmarking, competitive intelligence a příklady z marketingu inovovat. Vývoj od výrobku do prodeje řešení a služby s přidanou hodnotou. Inovace a produktový design. Co-vytváření zkušeností. Řízení změn. Správa protivenství. 04.SISTEMA INFORMACE V MARKETING Jak budovat a rozvíjet efektivní informační systém. Techniky čištění informací. Strategie a business intelligence. Správa dat do informací. Integrace dat. Zpracování velkých objemů dat. 05.MARKETING ANALYTICS Principy strategické analýzy v marketingu a prodeje. Základy a analytické schopnosti porozumět trhu. Jak zlepšit analytické schopnosti. Ceny. 06.CUSTOMER ANALYTICS Segmentace zákazníků. Customer Lifetime Value (CLV). Identifikace příležitostí na trhu. Řešení problémů na trhu. Získávání zákazníků. Kříž a prodával. Vířící a oslabování. Scoring. Analýza odezvy marketingových kampaní a pobídek. Předpovídání. Produktové portfolio. Prevence zanedbávání a delikvence. Odhalování podvodů. 07.WEB ANALYTICS Základy a techniky analýzy webových stránek. Google Analytics: použití a optimalizace kampaní. Měření a interpretace hlavních zpráv. Sledování konverzí (sledování konverzí). Sociální Analytics. Věda vyhledávání (SOS). Konverze nálevkou. Atribuční modely. MARKETING 08.ESTRATEGIAS Jak integrovat různé strategie v celkové marketingové strategie. Jak integrovat technologie do různých strategií a jejich dopad na provozní činnosti. Polohovací a diferenciace strategie. Branding strategie: architektura a řízení značky, corporate identity a polohovací. Strategie produktu. Cenové strategie. Distribuce a marketingové strategie v kanálu. Retail marketing. Business to obchodní strategie. 360 komunikační strategie. Integrace marketingových strategií a provádění. Celkově integrovanou strategickou proces: digital - off-line. Relační 09.ESTRATEGIA Jak se týkají našeho klienta. Customer Centric Management. Cíle a strategie pozornosti a věrnosti zákazníků. Koncepce a strategie CRM a e-CRM. Základní a pokročilé CRM nástroje a řídicí systémy. Nové techniky a trendy v řízení vztahů se zákazníky. 10.LIDERAZGO efektivní prodejní Obchodní řízení. Organizace a plánování funkce prodeje. Vedení a personální řízení. Business koučování. Řízení zdrojů v prodeji. Měření a vyhodnocení výsledků v prodeji. Strategie odměňování, náhrad a odměn. Prodejní strategie. KOMERČNÍ 11.INNOVACIÓN Trhy inovací. Inovace na straně klienta. Kvalifikace a školení prodejního týmu. Nové formáty. Technologické nástroje. Vedení, plánování a řízení. Poskytování hodnoty. 12.BRANDING a corporate identity Základy značky. Klíče kreativní značky. Architektura a řízení značky. Proces zahájení značku. Značka polohy a přemístění. E-Branding. Značkové obsahu a jeho hlavní techniky. Metric branding a hodnota značky. Řízení firemní identity. Brand pověst a firemní reputace. 13.PLATAFORMAS TECHNOLOGIE A MARKETING Systémová integrace informací. Cloud marketing management. Interakce spotřebitele. Hlavní technologie a aplikace. 14.DIGITAL MEDIA (digitální marketing) Digitální strategie. Kreativní strategie. Architektura a web použitelnost. Web Design prodejce. Umístění SEO a SEM. E-mail marketing. Právní prostředí digitálního oblasti. E-commerce a dodavatelského řetězce. Zadejte dopravy generace kampaních faktory. Integrace správa digitálních médií v celkové marketingové strategie. 15.SOCIAL MEDIA Správa sociálních médií. Získávání a správa zákazníkům prostřednictvím sociálních sítí. Strategie platformy. Řídící a monitorovací nástroje. Sociální média strategie. Jak efektivně řídit on-line komunitu. Správa spolupráce příležitosti. Foster trvalé připojení. Jak integrovat strategie, sociální média na celkové marketingové strategie. 16.RETAIL Technologie aplikována na maloobchodní trh. Použijte strategii a aplikace technologií v maloobchodě. E-maloobchod. Technologie a informační systémy. Interaktivní systémy. Dotkněte se systémy. Robotika v maloobchodě. Integrace maloobchodní strategii v celkové marketingové strategie. 17.MOBILE MARKETING A interaktivních systémů Mobilním prostředí a příležitosti v marketingu. Desktop vs mobilní strategii. Strategie apps vs webové strategie. Strategie prostřednictvím mobilních zařízení. Jak integrovat mobilní strategii sociální média. Jak integrovat mobilního marketingu strategii v celkové marketingové strategie. Strategie založená na fyzické blízkosti. Techniky vztahů se zákazníky a propagace na mobilních zařízeních. Jak zvýšit branding, komunikovat se spotřebiteli prostřednictvím akcí. Přizpůsobení zařízení. 18.FINANZAS pro manažery v oblasti marketingu / Prodej Dopad rozhodnutí Marketing / prodeje v obecných účtech společnosti. Marketingové rozpočty a prodej: analýza, prognózy a odchylky. ROI v oblasti marketingu a prodeje. 19.GESTIONAR V případě projektů v oblasti marketingu Vztah mezi projektem a obchodní strategii. Rozsah projektu. Práce na projektech v oblasti prodeje a marketingu. Plánování a řízení projektů. Náklady a rozpočet projektu. Business ROI. Komunikace v rámci projektu. Prezentace a obhajoba strategického plánu 20. Prezentace a obhajoba marketing / BUSINESS PLÁN [-]

Gmcm - Magistr V Obchodní Management A Marketing

ISEAD Business School
Online forma Kombinované 13 měsíců October 2016 Kolumbie Bogotá Španělsko Madrid Spojené státy americké Miami + 4 více

Tento program poskytuje praktické a teoretické znalosti nezbytné pro efektivní rozvíjet obchodní a marketingové úsilí, které vyžadují, aby společnosti. [+]

Master in Business Management a marketing poskytuje dovednosti a přesný teoretický efektivně rozvíjet obchodní a marketingové úsilí, které vyžadují, aby podniky: zvyšování povědomí spotřebitelů, konkurenční výhoda, polohování, kanál, atd.

 

Určeno

Odborníci, kteří chtějí rozšířit své znalosti v oblasti marketingu s cílem: - Rozvíjet svou kariéru v několika firem Oddělení marketingu produktů nebo služeb pro spotřebitele. - Dostat se do nové přístupy a technikami marketingu pro případné specializaci v jedné z těchto oblastí pro budoucnost.

případ Metoda

Metodika: Online

Doba trvání: 730 hodin školení (12 měsíců)... [-]


Magistr V Marketingové řízení

INSA Business, Marketing & Communication School
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Španělsko Barcelona

Žáci dosahují aby prospěšné rozhodování na mezinárodní úrovni pomocí přesné analýzy na světovém trhu, stretagic plánování, segmentace trhu, jak jsme jako řízení rozpočtů. [+]

Mistr v Marketing Management Žáci dosahují aby prospěšné rozhodování na mezinárodní úrovni pomocí přesné analýzy na světovém trhu, stretagic plánování, segmentace trhu, jak jsme jako řízení rozpočtů. Rozvrh Út-Čt 19-22 h Termíny: Oct 2013 - 2014 Jul Cena 4.900 €

 

Osnova

Marketingový management ve společnosti Produktový manažer Strategie Výrobky a značky Positioning prodejní Předpovědi Kvalitní produkt, logistiky a distribuce Veletrhy, úmluv a kongresy zákazník Marketing Marketing v průmyslových podnicích a servisních společností Optimalizace Okraje produktu Určování globální obchod rozpočtů. Strategická analýza Externí Analýza chování zákazníka Technologické inovace Použito na marketing branding Trhy internacionalizace a globalizace Aplikace marketingu 2.0 ve společnosti Společenská odpovědnost Marketing Balanced Scorecard závěrečný projekt ... [-]

Specializující Se Magistr V Mezinárodní Marketingové řízení

Università Cattolica del Sacro Cuore (UCSC)
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán

Master in International Marketing Management poskytuje širokou učení a zkušenosti z praxe, který pomáhá studentům vstoupit na trh práce. Master in International Marketing Management se vyznačuje aktivního učení a interakce studentů, zaměřené na rozvoj individuálních dovedností analýzy a rozhodování. Zejména tradiční výukové metody být integrovány ... [+]

Master in International Marketing Management poskytuje širokou učení a zkušenosti z praxe, který pomáhá studentům vstoupit na trh práce. Master in International Marketing Management se vyznačuje aktivního učení a interakce studentů, zaměřené na rozvoj individuálních dovedností analýzy a rozhodování. Zejména tradiční výukové metody být integrován přítomností akademiků mezinárodního postavení a manažeři, případové diskuzí, hraní rolí, individuální, skupinové projekty a semináře. Cíle předmětu Mistr si klade za cíl rozvíjet znalosti, schopnosti a dovednosti s cílem analyzovat mezinárodních trzích a převzít manažerské, obchodní a marketingové povinnosti. To umožňuje pracovat v mezinárodním kontextu díky originální, dynamické a unikátních přístupů, kultury a znalostí pocházejících z tréninkového procesu, který ctnostně integruje ekonomicko-manažerských disciplín s těmi psychologicko-organizační. Cílem učení je rozvíjet otevřenou kulturu, flexibilní, aby změny a dlouhotrvající sadu kompetencí schopných trvale adekvátní sami na různé dynamické a ekonomických souvislostech. Pracovní příležitosti a uznávání odborné kvalifikace Absolventi magisterských získají znalosti managementu plné marketingových a postupů. Mohou trvat pozice v jakékoliv společnosti nebo agenturou za účelem plnění úkolů souvisejících s marketingu a řízení vztahů se zákazníky a marketingového výzkumu. Třída, která dělá rozdíl Master in International Marketing Management se skládá z mezinárodních i domácích studentů. vědecký Direction - Annalisa Tunisini - ředitel, profesor marketingu, Katolická univerzita Nejsvětějšího Srdce, Milan - A. Claudio Bosio - Co-ředitel, děkan fakulty psychologie, profesor spotřebitelů a marketing psychologie, Katolická univerzita Nejsvětějšího Srdce, Milán - Renato Fiocca - Katolická univerzita Nejsvětějšího Srdce - Edoardo Lozza - Katolická univerzita Nejsvětějšího Srdce - Ivan Sněhota - Università della Svizzera Italiana Na fakultě se skládá z mezinárodně uznávaných profesorů - z Itálie az různých zemí, stejně jako hlavní řečníky, manažery a odborníky. Se mohu naučit italsky při studiu? Studenti jsou vyzváni k doplnění své studium s Italský jazyk Culture Course nabízeny za malý příplatek, který se učil tým kvalifikovaných a zkušených rodilých mluvčích italské, by samozřejmě vejde v rámci své programové schéma Mohu pracovat při studiu? Ano. Studenti ze zemí mimo EU vstupují Itálii na základě víza mají povoleno pracovat na částečný úvazek (20 hodin týdně). Propedeutika kurzy Propedeutika psychologie kurz * Základy společenských věd a psychologie pro marketing Principy aplikovaného metodologie sociálního výzkumu Propedeutika ekonomika kurzu ** Základy podnikání a řízení Principy marketingu *Tyto kurzy by měly být považovány za povinné pouze pro studenty pocházející z jiných zdrojů než psychologie fakultách. **Tyto kurzy by měly být považovány za povinné pouze pro studenty pocházející z jiných zdrojů než ekonomická fakultách. Základní kurzy Úvod do internacionalizace Pochopení mezinárodní trhy Spotřebitelské chování Marketingový výzkum Marketingové strategie v mezinárodním prostředí Správa mezinárodní marketingový mix Vedení psychologie v interkulturním kontextu Vyhodnocení podniky a trhy Výuka metodou Zahrnuje semináře a konference z pozvaných řečníků iz praktických činnostech: Terénní práce realizované v malých skupinách a trénován partnerskými firmami Ve firmách stáž práce na projektu Konkrétní POŽADAVKY programové Žadatelé musí mít bakalářský titul v oboru ekonomie nebo bakalářský titul a / nebo Master of Science v oboru psychologie Žadatelé mohou být také postgraduální studenti technických oborů a humanitních a může být přijat do Master in International Marketing Management předmětem hodnocení a ověření Vědecké rady profesorů Kandidáti musí mít více než dostatečné znalosti anglického jazyka Požadavky na přijetí Dokončení alespoň bakalářský titul, získané po dobu minimálně 3 roky studia (180 ECTS) Stupeň vysokoškolácká musí být získána před začátkem programu Università Cattolica vyhodnotí akademické a osobní zázemí kandidátů a rozhodnout, zda splňují specifické podmínky pro přijetí do zvoleného programu absolventa Pro žadatele, jejichž mateřským jazykem není angličtina: TOEFL iBT celkové skóre alespoň 80, nebo Academic IELTS celkové skóre alespoň 6,0, nebo Dokončil studijní program vyučován výhradně v angličtině jazyk [-]

Magisterské Studium - Obchodní Administrativa

Colorado Heights University (CHU)
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Spojené státy americké Denver

Mistr v oboru Business Administration (MBA), program je určen k přípravě studentů fungovat, soutěžit a vynikají v moderním podnikání a poskytnout jim pochopení toho, jak spolupracovat na celosvětové platformě. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Mistr v oboru Business Administration (MBA), program je určen k přípravě studentů fungovat, soutěžit a vynikají v moderním podnikání a poskytnout jim pochopení toho, jak spolupracovat na celosvětové platformě. Chu Fakulta má zkušenosti z praxe, které doplňují jeho moderní tituly, a učební plán je zaměřen na přípravu vedoucích pracovníků s dovednostmi uspět a prosperovat v dnešním konkurenčním trhu. Studenti studují spolu s kolegy z celého světa, což přispívá k širokému globálního hlediska. Studenti získají základy v hodnotách, vedení, marketing, účetnictví, financí a dalších důležitých fundamentů. Absolventi mají pevný základ znalostí, která připravuje jim vyniknout v manažerských pozicích v jakémkoli typu obchodní organizace. Osnovy Výuka přístup klade důraz na koncepční a zkušenostní učení. Doplňkem metody případ studie je praxe činnostní učení v týmovém kontextu, který transformuje učební prostředí do real-business-světovém kontextu řešení problémů a řízení příležitostí. Stáže zajistit, že studenti mají pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. Program Cíle předmětu V důsledku úspěšné dokončení MBA v mezinárodním obchodě, každý student prokazuje, že jsou schopni: Soutěžit v obchodním kontextu. Řešit problémy reálného světa. Reagovat na kritické výzvy a paradoxy. Adresa manažerských problémů a podnikání v globálním kontextu. Zaměřit se na dlouhé vzdálenosti strategického rozvoje. Specializace Účetní specializace MBA s důrazem na účetnictví je určena k přípravě studentů, kteří se zajímají o pochopení účetní aspekty podnikání. Stáže v průběhu účetního průmyslu zajistit, aby všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Podnikové finance MBA s důrazem na oddělení Corporate Finance je určen k přípravě studentů na administrativních pozicích v průmyslu, a to jak ve Spojených státech i v zahraničí. Stáže v rámci Corporate Finance průmyslu zajišťuje, že všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Management zdravotní péče MBA s důrazem ve zdravotnictví Management je určena k přípravě studentů na administrativních pozicích v rostoucím zdravotnický průmysl, a to jak ve Spojených státech i v zahraničí. Stáže v rámci zdravotnického průmyslu zajistit, aby všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Environmentální management MBA s důrazem na environmentální management je určena k přípravě studentů na administrativních pozicích v průmyslu, a to jak ve Spojených státech a do zahraničí; Nicméně, tento důraz je navržen tak, aby zvýšení povědomí o otázkách životního prostředí. FAQ/Odpovědi Dotaz: Co je na-školní areál rezidenčního bydlení podobně? A. Na kolejích Chu jsou cenově dostupné a zábavné. Jsou v docházkové vzdálenosti do všech učeben, knihovnu a jiných areálu zdrojů. Je také snadné chodit mimo akademickou půdu mnoha místních obchodů a restaurací, a to je v blízkosti veřejné dopravy. Q. Budu zapadnout? A. CHU je velmi multi-kulturní, multi-etnický a multi-jazykové prostředí se studenty z více než 40 zemí, takže většina studentů cítí okamžitě pohodlně ve svém novém domově daleko od domova navazování nových přátelství s společný jazyk, náboženství a kultury často velmi první den na kampusu. Nejste sám, protože naši zaměstnanci oba uvnitř jsou přijímací a jiné útvary také z různých zemí a kultur a plně pochopit otázky, které jste o vstupu do nové prostředí v nové zemi a vám pomůže, aby se, že přechod tak hladký a komfortní, jak je to možné. D. Bude CHU mi pomohl zabezpečit pozice CPT a rozhodnout? A. Studenti, kteří mají F-1 status mají nárok na CPT (Kurikulární praxe) a OP D (Volitelné praxe), pokud splňují určitá kritéria. Personál poradenství Chu může studentům pomoci pochopit požadavky a dokončit papírování, aby vznikl nárok a získat CPT a / nebo se rozhodnout pozic. [-]