Hledat Marketingový management zde!

Najděte nejlepší Marketingový management zde!

Marketingový management

Mnozí studenti chtějí zlepšit své manažerské schopnosti a zdokonalit své marketingové dovednosti, aby nakonec se sami vyniknout ve svém oboru. S magisterský titul v oboru marketingové řízení, budou studenti připraveni uspět ve vysoce konkurenčním marketingu.

Před podáním žádosti o tento program, mnoho studentů se ptají: "Co je Master in Marketing Management?" Realizací tohoto stupně, studenti seznámí s populární marketingových metod a učil, jak provádět a podporovat účinné a efektivní marketingové strategie. Studenti se také pravděpodobné, že naučit se přizpůsobit rychle se měnící technologie, budovat udržení zákazníků a spokojenost, a usnadňuje komunikaci mezi zákazníkem a ty, kteří pracují s jejich marketingového týmu.

Existuje mnoho výhod spojených se získáním vyššího vzdělání v oblasti marketingu.Například tím, že získá magisterský titul v oboru marketing management, studenti budou učit, jak se nesmí překročit pouze na vedoucí pozici, ale i to, jak rychle posunout v jejich společnosti. Navíc, studenti s tímto stupněm může být také schopen najít práci ve svém oboru, jednodušší, než ostatní.

Kolik stojí získat tento typ míry závisí na mnoha různých faktorech. Například, kolik jeden student platí pro tento stupeň může být založeno na tom, kde navštěvují školu a jaké konkrétní instituce, on nebo ona rozhodne zúčastnit.

Ti, kteří se účastní tohoto programu mohou očekávat, že mít možnost pracovat v několika polohách.Po získání tohoto stupně, mohou absolventi pokračovat do práce jako maloobchodní manažer, produktu nebo brand manager, marketingový manažer v podniku na obchodní pozice, internet marketing manager, propagačních manažer, průzkum trhu analytik, přímý marketing manager, nebo jakékoli jiné poloze, ve které vyžaduje pokročilé znalosti jak marketingu a managementu.

Studenti, kteří se chtějí podílet na magisterském programu Marketing Management mají možnost vybrat si z široké nabídky různých univerzitách. Chcete-li začít s žádostí, hledat programu dole a kontakt přímo vstup kanceláři školy dle Vašeho výběru vyplněním v hlavní formě.

Čtěte více

E-business Marketing A Management

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců February 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

S Masters v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Mistr on-line ukazuje klíče přilákat, prodat, uspokojit a udržet si zákazníky Prezentace Master v marketingu a řízení prodeje V současné době je obchodní prostředí se rychle mění. Vliv technologického pokroku, globalizace trhů, změny v rozložení sil ve prospěch spotřebitelů, konkurenčního prostředí a klesající věrnosti značce, mimo jiné trendy se mění marketingové strategie a jak jsou distribuovány a uváděny na trh produkty a služby. Spotřebitelé jsou stále náročnější a mít více informací, takže oni mají velmi jasné, co chtějí a kde jej získat. Nadměrné nabídky a vzhledem k obtížnosti odlišit nakreslit konkurenčního prostředí a rozšířit potřebu zaměřit se na straně klienta. V tomto prostředí potřebují organizace marketingu a obchodní adresy plochu schopen úspěšně vést správnou kombinaci tří prvků: silné zázemí a znalosti marketingových a obchodních dovedností potřebných naučit reagovat na současném tržním prostředí a a schopnost spojit se zákazníky a organizovat efektivní prodejní síť. S Mistr v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. Kariéra Outlook: Marketing management Product manager Odpovědný za marketingové studie Odpovědný Trade Marketing marketingový konzultant Správce kategorií obchodní adresa Export manažer National Sales Manager Vedoucí prodeje Key Account Manager nebo Key Account Ředitel Expansion regionální ředitel Cíle Master v marketingu a řízení prodeje Jaké cíle se dostaneme? Získáte znalosti potřebné k: Přizpůsobit společnost na potřeby trhu a zákazníka. Integrovat vizi a celkové cíle obchodní politiky a marketingové strategie. Definovat metody výzkumu trhu, využití nejvhodnějších zdrojů dat a analýza výsledků na základě obchodní politiky a obchodních strategií. Plánovat a řídit činnost marketingu a obchodní společnosti. Organizace a řízení prodejních týmů. Rozvíjet manažerské dovednosti vytvářet a spravovat týmy prodeje, které generují přidanou hodnotu pro organizaci. Rozvoj a Marketing obchodní plán a aplikovat ji v celkovém kontextu společnosti. Finanční pomoc Mistr v marketingu a řízení prodeje OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. V současné době tyto stipendia jsou platné: Stipendium OBS Zkušenosti Cíl: podporovat průběžné vzdělávání budoucích profesionálů prostřednictvím OBS Online Metodika, která je registrována jako vlastního modelu on-line vzdělávání. Požadavky: Kandidáti bez předchozí zkušenosti v on-line výukových modelech, které splňují akademické a vzdělávací program požadavků zájmových skupin. Profil Scholarship Board Cíl: podporovat manažerských kompetencí v těchto kandidátů s rozsáhlými odbornými zkušenostmi. Požadavky: stipendia k dispozici kandidátů s více než 3 roky odborné praxe v odpovědných pozicích, kteří chtějí získat dovednosti a manažerské dovednosti, aby kvalitativní skok v jejich kariéře. Scholarship Online Business Management Cíl: podporovat tvorbu narozených dětí na Internetu a vytváření nových modelů sítě založené na podnikání a digitalizaci tradičních podniků, které dosud nejsou aktivní na internetu. Požadavky: Kandidáti, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti potřebné, aby se na internetu a řídit nových digitálních obchodních modelů, ať už ve své vlastní firmě, nebo jako správce. [-]

Online Magisterské Programy V Oblasti Reklamy A Marketingu

Flexible Learning with Falmouth University
Online forma Kombinované 2 let September 2016 Spojené království Cornwall

Urychlit svou kariéru dráhu v rámci globální reklamní a marketingové průmyslu. Osvojit si dovednosti potřebné k obsluze hladce ve světě reklamy a marketingu. [+]

Přehled kurzů Struktura Kurz je navržen tak, aby vám umožní provádět komplexní, vyhledávání, hluboké zkoumání reklamní praxe. Jednou z klíčových vlastností kurzu je, aby vás nejen přes přísné a náročné fázích výzkumu, strategie a plánování postupů, ale aby vás vystavit funkce a procesy kreativního oddělení. Dává vám úplný přehled o reklamní praxe a klíčovým vhled do tvůrčího procesu. Kurz pochází z School of komunikačního designu v rámci Falmouth univerzity; synonymem pro vynikající výuku, poháněný průmyslových kontaktů a uznána za to, že mezinárodní absolventů tělo. Level: 7 Doba trvání: 2 roky Forma studia: flexibilní Learning Kdo je tento kurz určen? Tato mezinárodní obrácený průběh přináší nejen znalosti, ale zvyšuje pracovní příležitosti prostřednictvím rozšířených sítích, v průmyslu, kde je připojen má zásadní význam. Flexibilní způsob doručení vám umožní pokračovat v práci, a zároveň rozvíjet nové dovednosti, které přímo souvisejí s aktuálním role, nebo aby posílily své zaměstnatelnosti. Tento kurz je vhodný pro uchazeče, kteří mohou být: Práce v marketingu či brand manažer role, kteří chtějí mít větší možnost nahlédnout do reklamy, funkce cestovní kanceláře, tvůrčího procesu, jak dodat krátký, hodnotit kreativní koncepty a pochopit současné mediální kanály Která pracuje v reklamní agentuře v juniorské kapacity, kteří se snaží zvýšit jejich pracovní výkonnost a urychlit jejich profesní dráhu Jednotlivci se zkušenostmi či aspirací v kreativních odděleních reklamních agentur Jedinci, kteří jsou v současné době pracují v rámci širších marketingových rolí (straně klienta), kteří si chtějí založit změnu kariéry a hledání zaměstnání v reklamě (agentura strana) Obsah předmětu Budete muset provést čtyři 30-úvěr moduly a jeden 60-kreditní projekt (180 kreditů celkem). Principy marketingu a strategie značky 30 kreditů Komunikační strategie a tvůrčí rozvoj 30 kreditů Strategie a kanály 30 kreditů Media Agentura praxe a řízení 30 kreditů Velký projekt 60 kreditů Hodnocení Písemných prací (bez vyšetření) Kombinace vizuálních, verbálních a písemných prací, speciálně vytvořenými pro každý modul například eseje, spodky, marketingových plánů, individuální zprávy, kolaborativní prezentací a reklamních kampaní Jak budete studovat Můžete si vybrat: Studie úplně on-line bez účasti jakýchkoli face-to-face dílny. Studie on-line a účastnit se volitelných bytových seminářů, které se konají jednou za dva roky na různých místech, například ve Velké Británii, Asii a na Středním východě. Typický workshop začne v pátek a končí v pondělí. Falmouth budou mít za cíl poskytnout informace o těchto obytných příležitosti po celém 4 měsíce předem, takže máte spoustu času zařídit docházku. Studijní aktivity Tam se bude řídit výukové činnosti, které zahrnují: Stručné on-line prezentací představit klíčové koncepty Malá skupina a třídní diskuse a Kritické zásahy s cílem usnadnit interakci a dialog On-line kritiky testovat předpoklady, nápady a získat zpětnou vazbu od kolegů a lektorů Individuální i skupinové konzultace po celou dobu kurzu nezávislá studie Sebehodnocení a vzájemné zpětné vazby Financování studia Můžete využít: Falmouth Flexibilní Stipendium: Maximální 3300 £ za způsobilého studenta Absolventi sleva (15% až Falmouth absolventy) Zkontrolujte termíny pro žádost o stipendium. Pro více informací o těchto stipendiích a ostatní finanční pomoci, kontaktujte nás na +44 (0) 1223 447713. Jak se přihlásit Veškeré podrobnosti o tom, jak aplikovat lze nalézt na našich webových stránkách www.flexible.falmouth.ac.uk Předloží kopii svého prvního studia osvědčení nebo Level 6, které odpovídají kvalifikaci a certifikátu IELTS / TOEFL, pokud angličtina není vaším rodným jazykem Předloží popis vaší zkušenosti, motivace pro studium kurzu, jak si myslíte, že bude rozvíjet svou kariéru a aspirace. Všechny žádosti jsou posuzovány individuálně. Pozvánky pro on-line rozhovory mohou být provedeny na základě vyhodnocení vaší žádosti. Pozdní přihlášky lze zvážit, pokud jsou k dispozici místa. Prosím, kontaktujte nás pro bezplatné poradenství. Volejte 0800 5999123 nebo +44 (0) 1223 447713 [-]

Magistr Online - Marketing A Prodej

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Alcobendas

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti [+]

Mistr Online - Marketing a prodej

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master v marketingu a prodeje je vyškolit specializované manažery schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získávání znalostí a dovedností a typicky obchodní marketing.

Proč si vybrat nás?

Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru.... [-]


Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Magistr V Marketingové řízení

Kaunas University of Technology (KTU) School of Economics and Business
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Litva Kaunas

Student získá hluboké znalosti marketingového řízení, chápe roli marketingovou funkci v obchodním systému, je schopen analyzovat a hodnotit kriticky komplexní marketingové situace v místních a mezinárodních trzích, rozum výběr teoretických modelů jsou důležité pro řešení problémů Marketing Management, aby rozvíjet a realizovat originální nápady marketingové řízení založený na integraci znalostí a vědeckého myšlení samostatně provádět metodologicky výzkum [+]

Marketingový management - Marketingový management . Student získá hluboké znalosti marketingového řízení, chápe roli marketingového funkce v obchodním systému, je schopen analyzovat a hodnotit kriticky komplexní marketingové situace v místních a mezinárodních trzích, aby rozum výběr teoretických modelů relevantních pro řešení problémů marketing management, aby rozvíjet a realizovat originální nápady marketingové řízení založený na integraci znalostí a vědeckého myšlení samostatně provádět metodicky zvuk výzkum, objevovat nová fakta, aplikovat získané výsledky kreativně a šířit ji zodpovědně, aby se strategické a taktické rozhodnutí, Marketing Management, která zajistí konkurenceschopnost podniků , jakož i při plánování studie nezávisle na sobě, aby usilovat o novinky a posoudit kriticky je v rámci celoživotního vzdělávání. [-]

Magistr V Marketingové řízení

Universidad Arturo Prat
Online forma Denní studium 4 semestry February 2017 Chile Santiago

Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. [+]

Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. Metodologie, které mají být použity jako učení, usiluje o integraci znalostí, talentu, zkušeností a schopností v dobytí životního prostředí a vysoce náročných trzích v rámci informačních technologií a ladil s obchodními cíli, zajištění toho, že mandáty získané od svých zákazníků, se perfektně hodí jejich očekávání. Naše Master, kombinuje konceptuální modely s real-svět případy, které poskytují hluboké pochopení disciplíny, s vysokými technologické dovednosti, schopnosti sebevzdělávání a dovedností pro týmovou práci, rozhodující pro dnešní pracovní světě, kde je spolupráce páteř odborných znalostí. K tomu jsme vytvořili interdisciplinární programu, integraci příspěvky od vědy a praxe řízení a transakce výměny. Jsme přesvědčeni, že s tímto programem, budou naši studenti získají komplexní vzdělání excelence, patří k nejlepším v Latinské Americe. k. Komu je určena? Program je zaměřen na lidi s akademickými bakalářského studia nebo škola, kteří chtějí získat znalosti v oblasti marketingu, a na oplátku, zvýšit kvalifikaci pro zvukovou rozhodování na úrovni managementu, zaměřena na rozvoj kapacit strategické odborné znalosti a inkluzivní, a tak zvládnout skutečnou vizi o tom, jak efektivně a účinně vždy turbulentní a měnící trhy spustit podnikání. b. Profesní očekávání Po dokončení tréninkového procesu jste připraveni k: Adecuarte změnit, velmi konkurenční produkt oba scénáře, jako je neustálé inovace v oblasti informačních technologií. Správa strategické a operativní plány vrcholového vedení organizace. Vést a řídit multidisciplinární a multikulturní týmy. Rozhodovat se na základě analýzy rizik a kapacity pro abstrakci. Analyzovat, identifikovat, diagnostikovat, sledovat, zmírnit a řešit situace, které ovlivňují konkurenceschopnost a udržitelnost podle etického kontextu podnikové a sociální odpovědnosti. Můžete desempeñarte jako: Manažer nebo ředitel marketingu. Nezávislý poradce nebo konzultant. Ředitel institucionální obrazu. Agent Marketing a reklama. Ostatní odborné úkoly související. Představuje Mistr Závěrečný projekt Závěrečný projekt Master (TFM), je koncipován jako profesionální výrobek, který studenti musí rozvíjet v reakci na nějaký problém, potřeby nebo příležitosti z reálné a existující společnosti v různých oblastech praxe, že splňuje podmínky pro titul. TFM se provádí v týmech tří studentů, s podporou a poradenství ze dvou učitelů: specialista v programu a metodik, což umožňuje kompletní tento proces podle plánu. Obrana nebo konec podpory TFM se provádí 100% on-line, nebo osobně. Stupeň Po dokončení Master, Arturo Prat Univerzita státu Chile udělena zahraničním studentům, kteří splňují všechny požadavky programu, za následujících podmínek: Mistr v Marketing Management Chilské žadatelé by měli konzultovat odpovídající kvalifikaci. Země Úmluva o uznávání kvalifikací v Chile jsou: Bilaterální smlouva: Brazílie, Kolumbie, Ekvádor, Španělsko a Uruguay. Multilaterální Smlouva: Bolívie, Kostarika, El Salvador, Guatemala, Honduras, Nikaragua a Peru. Arturo Prat univerzita je veřejná a je akreditována Národní akreditační komisí (v rámci Ministerstva školství, mládeže a Chile agentury). Požadavky na přijetí List řádně vyplněný vstupné. Řádně vyplněný dopis o záměru. Ověřený nebo notářsky ověřený identifikační, průkazu totožnosti nebo průkaz totožnosti fotokopii. Certifikovaný fotokopie (notář Víra nebo instituce vysokoškolského vzdělávání, který vydává) Akademický Diplom, osvědčení o titulu nebo zákona bakalářský titul nebo Professional stupně (kariéra vysokoškolské vzdělání, se po dobu alespoň čtyř let ) udělený instituce vyššího univerzitního vzdělávání s rozlišením a státního uznání. Aktualizováno osnovy. Investice do programu je 6950 USD Náklady na certifikaci Na vyvrcholení štamgastů, a před vstupem do kurzu přípravy závěrečnou práci v magisterském studiu musí student provést platbu ve výši USD 990 (990 dolarů) na pokrytí nákladů vyplývajících z procesu certifikace, vydávání titulu , apostillaje stejné v Chile a poslal kurýrem do místa bydliště Grandee. [-]

Magistr Marketingu (online)

RMIT University: Online
Online forma Kombinované 2 let October 2016 Austrálie Melbourne

RMIT je online Master of Marketing je určen pro stávající a začínající manažery, kteří chtějí zvýšit jejich znalosti přes all-of-business přístupu k marketingu. Je to také ideální nástroj pro podnikatele, kteří potřebují být přes každý aspekt firemního marketingu založit nový podnik. [+]

Marketingový management - Marketingový management . RMIT je on-line Master of Marketing je určen pro stávající a začínající manažery, kteří chtějí zvýšit jejich znalosti přes all-of-business přístupu k marketingu. Je to také ideální nástroj pro podnikatele, kteří potřebují být přes každý aspekt firemního marketingu založit nový podnik. Dozvíte se, jak: zdokonalit své znalosti v plánování, řízení, realizaci a monitorování rozvíjet základní dovednosti poskytovat efektivní strategii zlepšit své osobní manažerské dovednosti lépe porozumět vztahu mezi marketingem a dalších oblastech řízení Spolupracovat s odborníky z průmyslu, renomovaných, kteří budou pomáhat vidíte roli marketingu v nových a nepředstavitelných způsoby. Náš on-line kurz vám umožní vytvořit šíři znalostí se zaměřením na praktické, reálných nástrojů a strategií, které platí také pro osobní kariéru, takže můžete neustále v pohybu vpřed. Co budete studovat: Marketing Management Chování spotřebitele Marketingový výzkum Marketingová komunikační strategie inovace produktů Interactive Marketing Business and Marketing Network MARKETING SERVICES sociální marketing strategie Brand Strategický marketing Business Research design 
 Výhody studovat online RMIT Studie při práci na plný úvazek RMIT zrychlil on-line Program vás připraví pro větší úspěch kariéry, zatímco budete pokračovat v práci na plný úvazek. Tento flexibilní přístup k postgraduálnímu studiu nabízí více příležitostí k provozování s životními závazky a zároveň zdokonaluje své kariéry. dokončit dříve Můžete si zapsat do některého z našich šesti doby studia po celý rok; každá doba studia je sedm týdnů dlouhá. Takže ať už budete potřebovat, aby se vešly své studium kolem pracovního, rodinného nebo treky přes Himálaj, můžete vytvořit časový plán, který vám vyhovuje. No on-univerzitní zkoušky nebo přednášek I když budete mít on-line hodnocení, Master of Marketing přináší pohodlné on-line program bez požadavku na on-kampusu docházky a tradiční zkoušky. Všechny přednáška materiál a obsah je dodáván přímo na vás prostřednictvím interaktivního online učení platformy, ať jste kdekoliv. Přístup k world-class akademici Náš on-line program je vyvinut pod vedením renomovaných akademických pracovníků a lídry, kteří mají nejvíce up-to-date znalosti, aby vás vybavit řešit problémy se správou. Máme prostě optimalizovali náš obsah na-školní areál pro digitální učebny, aby se studuje více dosažitelné pro rušný životní styl. Work-learning spojen Hnacím motorem našeho programu je průmyslový připojení budete dělat při studiu. Učte se od renomovaných akademiků a lídry, zatímco řídí pozoruhodný poradní rady vedení. To znamená, že to, co se naučíte mohou být aplikovány na svou práci okamžitě. Vyhrazená podpora a pomoc Naše studie domovníci jsou odborníky na podporu studentů a bude s vámi na každém kroku na cestě, k dispozici, které vám pomohou v celém svém studijním cesty. Studenti obdrží jeden na jednoho poradenství, pomoc a motivaci, stejně jako vám pomůže přístup k veškeré nástroje, zdroje nebo služby, které potřebujete, a pomůže dosáhnout vašich studijních cílů. Program příjem 6 příjem ročně (říjen, leden, březen, květen, červenec a září). vnořené kvalifikace Navíc naše Master of Marketing zahrnuje kurzy, které tvoří náš Graduate Certificate, takže pokud budete potřebovat předčasně ukončit program, můžete získat postgraduální kvalifikaci úspěšným ukončením stanovené kurzy. Graduate Certificate je také cesta k otisků pro některé studenty (viz vstupní požadavky). Vstupní požadavky Australský bakalářský diplom nebo rovnocenná nebo vyšší úroveň kvalifikace, v obchodě (nebo příbuzného oboru); nebo RMIT Graduate Certificate v marketingu. Žadatelé se stupněm v non-obchodní nebo příbuzného oboru potřeba žádat o Graduate Certificate v marketingu dokončit magisterský titul na dva roky zrychlený režim na částečný úvazek. [-]

Master Marketing A řízení Prodeje

Fachhochschule der Wirtschaft FHDW
Campus forma Denní studium 31 měsíců October 2016 Německo Severní Porýní-Vestfálsko

Uvádění na trh zboží a služeb se stále více sleduje holistický a integrovaný přístup. Kromě operačních technik pro ovlivňování [+]

Part-time studium na Master of Arts Uvádění na trh zboží a služeb se stále více sleduje holistický a integrovaný přístup. Kromě chirurgických technik pro ovlivnění chování spotřebitelů četné aspekty zadávání veřejných zakázek, výroby, financí, personálu a administrativy mají ústřední strategický význam pro prodej a marketing úspěch. Jako obchodní procesy využívající marketingu a prodeje nejsou myslitelné bez efektivního řízení základních úkolů. V magisterském studijním programu marketingu a řízení prodeje * s mírou "Master of Arts" (MA) získáte detailní znalost trhů a distribučních kanálů, řízení vztahů se zákazníky a péče, stejně jako značka a značka řízení v rámci klasických a digitálních obchodních modelů. Získáte tak na částečný úvazek s potřebnými znalostmi a dovednostmi pro získání odpovědnosti za řízení v oblasti marketingu a prodeje. * V současné době v procesu akreditace DOBA 31 měsíců Cílové publikum Kurz je zaměřen na absolventy a obchodní studijní programy, kteří chtějí poznat sebe jako odborníků v oblasti marketingu a prodeje. Kromě hlubokých a profesní orientace, studenti jsou připraveni na prvním převodu odpovědnosti za řízení. Předpoklady 1) Odborně způsobilá, business-orientované vysokoškolské vzdělání s obvodem minimálně 180 kreditních bodů, přičemž stupeň průměr bodu zpravidla nejméně 2,4. V oblasti vysokoškolského vzdělávání s jiným typem chovu jako obchodní znalosti (viz bod 4), aby prokázal. 2) životopis a dopis z aplikace, z nichž studie motivy a osobní cíle se objeví 3) Úspěšné absolvování talentové zkoušky ve formě pohovoru 4) Základní znalosti v oblasti organizace a řízení podniků, mikro-ekonomie a účetnictví a obchodních matematiky / statistiky (Proof of certifikace nebo odborné zkušenosti) 5) Anglický jazyk (Proof of certifikátů, cizího jazyka kontroly pravopisu nebo externí jazykových zkoušek. Je-li důkaz jako součást talentové zkoušky se provádí jazykový test.) Organizace Magisterský program je určen pro kariérou v 31 měsících. První čtyři semestry začít každý týden s přítomností. Další třídy přednášky jsou naplánovány na sobotu. V týdnu synchronní e-learning probíhá. Pátý a šestý semestr jsou k dispozici pro dokončení diplomové práce a kolokvia je k dispozici. Poplatky za studium 31 měsíců x 600 € = celkem € 18,600; mimo zkouškové poplatek: 2.400 € [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


Masters Titul V Oboru řízení Obchodní činnosti A Marketingu

Instituto Universitario de Posgrado (IUP)
Online forma Denní studium Kombinované 15 měsíců September 2016 Španělsko Madrid + 1 více

Master in Business Management a marketing - se specializuje na obchodní rozhodování a marketingové školení. Současný ekonomický vývoj a potřeby společnosti, aby byly konkurenceschopné generují .... [+]

Master in Business Management a marketing

specializující se na obchodní rozhodování a marketingové školení

 

Současný ekonomický vývoj a potřeby společnosti, aby byly konkurenceschopné jsou neustále vytvářet inovace v národních a mezinárodních trzích.

 

Složitost řízení v důsledku nepředvídatelných trendů sami a rozmanitost zvyků dělá to stále důležitější, specializovaná a aktualizované školení trénovat prodejní a marketingové manažery vytvářet a dominují rozvoj podnikatelských aktivit v platnosti pro různé obchodní scénáře.

 

Naše obchodní škola uznává tuto potřebu tím, že poskytuje vzdělávací program požadované zaměstnavateli, poradci a ekonomických poradců, manažerů a střední manažery a odborníky zájem o rozšíření svých znalostí v oblasti obchodu a marketingu.... [-]


Mezinárodní Magistr V Oblasti Marketingu - Dvojjazyčná

EADA - Escuela de Alta Dirección y Administración
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Španělsko Barcelona

Získáte globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí prostřednictvím tohoto programu. [+]

Co budu mít z tohoto programu?

Cílem Masters v EADA je poskytnout účastníkům "profesionální konkurenční výhodu", že se zaměří na tři základní oblasti. Zvládnutí konkrétních obchodních nástrojů a technik. Rozvoj interpersonálních kompetencí, které jsou nezbytné pro mezinárodní manažery. Získání globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí. Účastníci kurzu se naučí efektivně uplatňovat prvky tohoto dynamického "mix talentu", jak oni se vyvíjejí jejich profesní kariéry.

Metodologie

Eada vyvinula vlastní praktické, aktivní a participativní přístup s důrazem na "learning by doing". Metodika reflektuje poptávku těchto společností pro profesionály s dovednostmi, jako jsou: schopnost přemýšlet, schopnost jednat tváří v tvář změnám, univerzálnost pracovat v multifunkční týmech a přizpůsobivost na výzvy globálního prostředí. ... [-]

Magistr V Marketingové řízení

INSA Business, Marketing & Communication School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Žáci dosahují aby prospěšné rozhodování na mezinárodní úrovni pomocí přesné analýzy na světovém trhu, stretagic plánování, segmentace trhu, jak jsme jako řízení rozpočtů. [+]

Mistr v Marketing Management Žáci dosahují aby prospěšné rozhodování na mezinárodní úrovni pomocí přesné analýzy na světovém trhu, stretagic plánování, segmentace trhu, jak jsme jako řízení rozpočtů. Rozvrh Út-Čt 19-22 h Termíny: Oct 2013 - 2014 Jul Cena 4.900 €

 

Osnova

Marketingový management ve společnosti Produktový manažer Strategie Výrobky a značky Positioning prodejní Předpovědi Kvalitní produkt, logistiky a distribuce Veletrhy, úmluv a kongresy zákazník Marketing Marketing v průmyslových podnicích a servisních společností Optimalizace Okraje produktu Určování globální obchod rozpočtů. Strategická analýza Externí Analýza chování zákazníka Technologické inovace Použito na marketing branding Trhy internacionalizace a globalizace Aplikace marketingu 2.0 ve společnosti Společenská odpovědnost Marketing Balanced Scorecard závěrečný projekt ... [-]

On-line Magistr řízení Stupeň Marketing

Belgrade Metropolitan University
Online forma Denní studium 1 rok October 2016 Srbsko Bělehrad

Jeden rok / 60 ECTS, které nabízí on-line pouze [+]

Marketingový management - Marketingový management . KURZY MARKETING MANAGEMENT Jeden rok / 60 ECTS, které nabízí on-line pouze Kurzy (8 ECTS každý): MK420 Strategický marketing MK531 komunikace a Public Relations MK410 Pokročilá Marketing Management MK451 Výzkum v oblasti marketingu Vedení MK520 Advanced Brand Volený MSc práce (12 ECTS) Volitelné předměty (8 ECTS každý): Volitelný 1: Jeden z těchto předmětů: MK580 spravování zvláštních a mediálních událostí Vývoj OM131 Nový produkt Mooc schválen [-]

Magistr V Marketingové řízení

IILM Institute for Higher Education
Campus forma Denní studium 2 let July 2017 Indie Větší Noida

Úspěšné podnikání je založeno na generování dostatečné příjmy. Jako Marketér jsme generovat příjmy pro organizaci. Je tedy samozřejmé, že Marketing Management hraje důležitou roli v každé obchodní organizace. Je to disciplína s aplikací ve všech průmyslových odvětvích. Marketing jako funkce podněty obchodní růst. [+]

Mistr v Marketing Management Úspěšné podnikání je založeno na generování dostatečné příjmy. Jako Marketér jsme generovat příjmy pro organizaci. Je tedy samozřejmé, že Marketing Management hraje důležitou roli v každé obchodní organizace. Je to disciplína s aplikací ve všech průmyslových odvětvích. Marketing jako funkce podněty obchodní růst. Specializace v Marketing Management poskytuje studentům možnost pracovat v téměř jakémkoli odvětví podle svého výběru např FMCGs, zboží dlouhodobé spotřeby, reklamy a řízení značky, služeb, atd, čímž plní svou kariéru. V souladu s naším postgraduální diplom v oboru Management (Marketing Management) - PGDM programu (MM) byla zahájena v roce 2011 s cílem uspokojit narůstající potřeby průmyslu pro důkladně vyškolených marketingových odborníků, kteří mohou přinést výsledky. Připravujeme naše absolventy pro náročné kariéru prostřednictvím naší intenzivní a přísné osnov. Program se snaží přinést komplexní rozvoj studentů a umožňuje jejich intelektuálně, sociálně, fyzicky i duchovně vyvážené lidské bytosti. Věříme, že ve vzdělávacím systému, který vypadá mimo zaměstnání a soustředí se na individuální rozvoj předáváním "Life Skills". Naším cílem je vytvořit ucelené správy odborníky, kteří musí vést k tomu, marketingové iniciativy organizace zároveň mít na paměti jejich provozních požadavcích a firemních cílů. Zaměřujeme ne na employbility sám, ale i na takové přidané hodnoty, která dělá naši studenti vynikající. Snažíme se vytvářet inovativní marketingu pro zítřejší podnikání. Cíl předmětu... [-]


Magistr V Marketingu

Rostov State University of Economics
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let September 2016 Rusko Rostov-on-Don + 1 více

Mistr v marketingu postgraduální program je zaměřen na analytické a odborné přípravy výzkumných pracovníků prostřednictvím pokročilé studium výzkumných otázek v různých marketingových oblastech. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Mistr v marketingu Mistr v marketingu postgraduální program je zaměřen na analytické a odborné přípravy výzkumných pracovníků prostřednictvím pokročilé studium výzkumných otázek v různých marketingových oblastech. Kurz nabízí zkoumání současné reality marketingového řízení a jeho osvědčených postupů. Vzdělávací aktivity, jako je mistrovských kurzů s předními odborníky, případové studie, pomocí real společnosti na trh v výzkumných prací jsou široce používány. Úspěšný Mistr v programu Marketing absolventa je up-to-date odborníkem v oblasti správy podnikových marketingové aktivity, které jsou schopné stavebních výrobků a cenovou strategii a taktiku v průmyslových a spotřebitelských odvětví. Absolvent je, aby se seznámili s využitím metod shromažďování informací o trhu, kvantitativní a kvalitativní výzkum, marketingové analýzy spotřebitelského chování a budování efektivní strategie značky, řízení marketingové komunikace, s cílem umístění společnosti pro různé segmenty trhu, odvětví a průmysl. Hlavní moduly: psychologie Počítačové technologie Strategický management a inovace v oblasti obchodu Moderní technologie pro obchod Strategický marketing Správa reklamy Datová podpora pro marketingové rozhodování Hodnocení investičních projektů pro uvádění na trh Strategické a operativní plánování marketing Prodejní Psychotechnics Moderní marketingová komunikace Komoditní a zboží řízení odborné Design Business projekt pro obchod Volitelných modulů: Management pro Business-to-záruční a pozáruční servis Problémy Commerce infrastruktury národního hospodářství Cenová politika Outsourcing v obchodě Marketing v globálním kontextu Analýza rizik pro obchod Statistiky s mnoha proměnnými Kreativní marketing Právní prostředí na trh Řízení činnosti BTL Point-of-Sale Reklama [-]