Hledat Marketingový management zde!

Najděte nejlepší Marketingový management zde!

Marketingový management

Mnozí studenti chtějí zlepšit své manažerské schopnosti a zdokonalit své marketingové dovednosti, aby nakonec se sami vyniknout ve svém oboru. S magisterský titul v oboru marketingové řízení, budou studenti připraveni uspět ve vysoce konkurenčním marketingu.

Před podáním žádosti o tento program, mnoho studentů se ptají: "Co je Master in Marketing Management?" Realizací tohoto stupně, studenti seznámí s populární marketingových metod a učil, jak provádět a podporovat účinné a efektivní marketingové strategie. Studenti se také pravděpodobné, že naučit se přizpůsobit rychle se měnící technologie, budovat udržení zákazníků a spokojenost, a usnadňuje komunikaci mezi zákazníkem a ty, kteří pracují s jejich marketingového týmu.

Existuje mnoho výhod spojených se získáním vyššího vzdělání v oblasti marketingu.Například tím, že získá magisterský titul v oboru marketing management, studenti budou učit, jak se nesmí překročit pouze na vedoucí pozici, ale i to, jak rychle posunout v jejich společnosti. Navíc, studenti s tímto stupněm může být také schopen najít práci ve svém oboru, jednodušší, než ostatní.

Kolik stojí získat tento typ míry závisí na mnoha různých faktorech. Například, kolik jeden student platí pro tento stupeň může být založeno na tom, kde navštěvují školu a jaké konkrétní instituce, on nebo ona rozhodne zúčastnit.

Ti, kteří se účastní tohoto programu mohou očekávat, že mít možnost pracovat v několika polohách.Po získání tohoto stupně, mohou absolventi pokračovat do práce jako maloobchodní manažer, produktu nebo brand manager, marketingový manažer v podniku na obchodní pozice, internet marketing manager, propagačních manažer, průzkum trhu analytik, přímý marketing manager, nebo jakékoli jiné poloze, ve které vyžaduje pokročilé znalosti jak marketingu a managementu.

Studenti, kteří se chtějí podílet na magisterském programu Marketing Management mají možnost vybrat si z široké nabídky různých univerzitách. Chcete-li začít s žádostí, hledat programu dole a kontakt přímo vstup kanceláři školy dle Vašeho výběru vyplněním v hlavní formě.

Čtěte více

Oficiální Magistr V Marketingového řízení - Face Terrassa

euncet Business School
Campus forma Denní studium 540 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

The University Master in Business Marketing Euncet Schoolpermite rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné k asimilaci nejmodernější analytické, strategické a provozní koncepty. Účastníci budou chápat, vytvářet, poskytovat a komunikovat hodnotu alexigente stávajícího klienta; také včleňovat plného potenciálu encierranlos digitální prostředí v rámci své obchodní strategie a provozní marketingových aktivit a komunikace. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Oficiální Mistr v Marketinges čelit v Terrassa a má délku 540 hodin. Globálním prostředí, velmi konkurenční prostředí a mění se současným rostlinných nových výzvách pro budoucí manažery a vedoucími útvarů marketingu, komunikace a komerčního prodeje. Změny vyplývající z používání technologií a postupnými změnami ve spotřebitelských návyků vedly ke zvýšení poptávky po pracovní místa související s marketingem, komerčního sektoru a comunicación.Si je pravda, že zvýšení speciality vyžaduje cadavez více přizpůsobeny profilů, to není, pokud vedení marketingu a prodeje jízdního firmy by se měly vyznačovat integrovaným vize, která bere v úvahu, kromě vysokého stupně znalostí nových technologií, hluboké unconocimiento chování spotřebitelů na dosažení dlouhodobé konkurenční výhody. Master in Marketing Management od Business School Euncet umožňuje rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné k asimilaci nejmodernější analytické, strategické a provozní koncepty. Účastníci budou chápat, vytvářet, poskytovat a komunikovat hodnotu alexigente stávajícího klienta; Také zahrnoval všechny jejich potenciální digitální prostředí v rámci své obchodní strategie a operativních marketingových aktivit a komunikace. Metodologie Procesu učení v Euncet kombinuje sadu metodik, které účastníkům umožní dosáhnout praktické a inovativní způsob, jak zavedené pravomoci velitele: vysvětlující způsob / master class: Výstava teoretické Contender asistované případové studie pro ilustraci specifické výroky. výkladový / participační třída: Výstavní teoretickým obsahem conpreguntas studentů o tento obsah s cílem usnadnit reflexi aktivní účast na seminářích. Jednotlivec nebo družstvo práce: Příprava a prezentace individuální nebo skupinové práce, v závislosti na vytížení a různých tématech rozvíjet. V případě skupinové práce, cvičit vedení organizovat, rozvíjet a současná práce. učení / projektů problémů založen: Making práce Groupto rozvíjet stavebních projektů nebo výzkumných společnost v whichis potřebnou koordinaci práce a rozdělení úkolů entrelos členů týmu a závěrečnou prezentaci. Samostudium: Řešení krátké problémy tím, že studentům mimo třídu. Učení založené na případových studiích: Řešení krátké problémy tím, že studenti musí vyvinout získat praktické znalosti základních teoretických obsahu. Business Game: Simulace podnikání pro strategické rozhodování firmy. face tutoriály: řešení zasedání pochybnosti o teoretickou nebo praktickou práci na pojetí. Vzdálenost doučování: řešení zasedání pochybnosti o teoretickou nebo praktickou práci na pojetí. Video-založené učení: Audiovizuální materiály krátkou dobu, v rozmezí 5 až 10 minut, kde jsou prezentovány konkrétní obsah předmětů opresentan případů a cvičení s jejich řešení. Forum: Space interakce mezi učiteli a estudiantessoportada virtuálním kampusu platformu, která zvyšuje schopnost deargumentación a kritiku, stejně jako schopnost k výměně comunicacióny syntézy. Mistr práce práce: The TFM může být provedeno ve skupině za předpokladu, cuandolos týmy jsou tvořeny maximálně tří studentů. Opatrovník nemůže tutorizar více než pět skupin. Pravidla TFM zajišťuje, že oba elseguimiento vyučujícím, který musí vydat zvláštní stanovisko paracada studenta, jako je posouzení soudem, před nímž TFM fenderá ústředí jsou individuální a autonomní. Veškeré informace o systému hodnocení je obsažena v nařízeních práce diplomové práce (University Masters). Slevy a dohody Radíme na různých pomůcek Lasque můžete mít prospěch. Máme také dohody s bankami, které nabízejí velmi výhodné podmínky, které pomáhají svým formación.Consulta s naším poradního týmu. Euncet Alumni: Poraďte zvláštní podmínky. UPC Alumni: Poraďte zvláštní podmínky. Bonus povolení individuální školení (PIF) pro zaměstnance v obecném systému sociálního zabezpečení, mohou zvelebit souběžných pracovní doby hodin. Flexibilní úvěr: Caixa d'Enginyers se a Banco Santander. Virtual Campus Studenti budou mít přístup k virtuální kampus, efektivní práci a komunikační platforma mezi studenty, učitele, řízení a koordinace nástroje curso.Esta umožňuje dokumentaci každém tréninku před startem, práce v týmech, zeptejte se učitele jejich značky ... Pracovní příležitosti Řídíme práci s rostoucím objemem pracovních míst, včetně pracovních smluv a dohod o spolupráci v praxi. V tomto směru jsme se přispět ke zlepšení kariéry odborníků vyškolených a usnadnit podnikatelského sektoru a výběr těch nejlepších kandidátů. Nabídky práce jsou zveřejňovány prostřednictvím virtuálního kampusu. požadavky na přijetí Držení španělského úředního univerzitního stupně nebo jiný vydané vysokou školou patřící do jiného členského státu Evropské prostoru vysokoškolského vzdělávání v mismopara opravňuje přístup k magisterský stupeň. Mohou také přístup k absolventům podle evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání ajenosal vzdělávací systémy, aniž by titulů schválení DeSUS, po ověření univerzitou, že ti předvést úroveň vzdělání rovnocenné s odpovídajícími španělských univerzitních diplomů a opravňuje vydávající zemi pro přístup k postgraduální studium. Přístup touto cestou neznamená v žádném případě schválení předchozího titulu v držení dotyčné osoby, nebo jistě znalostí pro jiné účely než studovat učení Mistra. V případě absolventů zahraničních vzdělávacích systémů do Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, které nemají schváleny jeho zahraniční kvalifikaci, Komise středu odpovědného za mistra, může požádat o dokumentaci potřebnou k provedení ověření, zda jsou splněny podmínky specifický přístup k tomuto pánovi, včetně schvalování titulu, pokud není možné určit s jistotou, že požadavky na přístup zahraničního studia acreditalos. příjemci Nebo vyšších technických vysokoškolsky bez praxe, kteří si přejí, aby doplnil svou výcvikovou základnu s hlubokou znalostí marketingových a obchodních ploch s cílem usnadnit přístup nebo návrat na trh práce v lepších podmínkách, a to jak finanční a organizační. Student Profile Velitel je přednostně zaměřen na právníků, inženýrů, architektů, absolventů a absolventů, inženýry a architekty técnicosen: Obchodní Studies Správa a řízení Hospodářství Výzkum a techniky na trhu Absolventi v oblasti znalostního inženýrství a architektury, specifickou konformaci v oblasti ekonomiky a obchodu. Pro ty studenty, kteří nejsou absolventi deconocimiento větvích nad nebo nepřijmou oficiální magisterských programů, včetně základů těchto kvalifikací, musí přijmout řadu doškolení položit základy pro správu podnikového conocimientoen. Pokud mají studenti svědčí i zkušenosti obchodního managementu pole dela, budou hodnoceny podle Academic výboru suposible uznávání odborné přípravy stravy v závislosti na poloze, kterou hraje i časové působnosti své podnikatelské zkušenosti. CÍLE Master připravuje účastníka s jistotou převzít roli marketingového řízení v komplexním prostředí a conincertidumbre z pevné, praktické a plně aktualizován v manažerských a marketingových manažerských dovedností. Bude také usnadnit tvůrčí vizi, která umožní efektivní vývoj ŽLUT inovativního myšlení, zatímco laestrategia vyrovnány vedení. Proto Masters v Marketing Management interéspara může vyplývat z lidí, kteří poté, co skončí míru chtějí dále rozvíjet svou kariéru v oblasti marketingu se specializují na comunicacióno dávky buď ve směru obchodního oddělení. Pořad jednání Předměty a úvěr distribuce Pro Master in Marketing Management, tyto předměty jsou deberácursar. Specialita: strategické komunikace Tuto specialitu si klade za cíl vyškolit studenty v obchodní komunikaci pole dela. Obsah těchto materiálů je zaměřena na navrhovaných komunikačních plánů, a to jak interních i externích, na druhé lince s firemní strategie společnosti. TÉMA: marketing proces plánování v organizacích Proces marketingového plánování začíná s analýzou silných a slabých stránek podniku a příležitostí a hrozeb, které představují jejich odvětví, spotřebitelů a životního prostředí. Odtud identifikovat příležitosti k vytvoření nebo posílení konkurenční výhody, které umožňují tvorbu hodnoty výrobků nebo služeb příslušné společnosti pro zákazníky. Marketingový plán je nástrojem, kterým tato organizace upřesňuje kroky k vytvoření a konsolidaci tuto konkurenční výhodu tím, že marketingový mix: produkt, cena, distribuce, komunikace. Předmět: průzkum trhu, správu informací a rozhodovací dedecisiones Tento modul rozvíjí schopnost definovat problémy marketingu, vyhodnocovat informace potřebám a stanoví cíle vyšetřování, určí zdroje a techniky investigacióna propiadas, transformovat data do závěrů, které lze dát enpráctica, komunikovat směr, kterým se výsledky jasně a relevantně s cílem nalézt řešení a marketingové příležitosti. Pro optimalizaci rozhodování vyžaduje přístup k informacím o trhu, identifikace potřeb zákazníka: definovat a segmentu trhu, výběr cílové trhy, umístění značky a produkty, provádět marketingové programy ... Předmět: Finanční dopad strategických rozhodnutí Ziskovost marketingového oddělení závisí na účinnosti s laque prací. Účastníci se naučí analyzovat finanční situaci oddělení pomocí nástrojů, jako je například rozpočtu, výkazu zisku a oddělení analýz cash flow, stejně jako hlavních indikátorů a ukazatelů ziskovosti. TÉMA: Marketing v digitálních prostředích Digitální prostředí se změnily způsoby správy na trh. Potenciál těchto prostředích odůvodňuje potřebu vytvořit specifický modul pro jeho provoz a hlavních degestión digitálních marketingových nástrojů k dosažení firemních cílů. TÉMA: Corporate Branding Tento modul se vyvíjí strategický marketing k vybudování značky a jak se vyvíjejí v čase. Vedení značky a koncepty a rámců rozhodnutí přispěje pozitivně přispívají lacreación hodnoty značky. Účastníci budou rozvíjet kritické myšlení při posuzování základní mnoho přístupů lagestión přijal značku a stále více nepřátelském prostředí značky předpoklady. TÉMA: Firemní kultura Principy, hodnoty a strategické cíle společnosti určují rámec rozhodnutí korporací, včetně marketingových odděleních. Pochopení chování spotřebitele a proč to dělají, jak to dělají v průběhu procesu nákupu a její vztah se společností Esclave strategické marketingové rozhodnutí, jak vytvářet hodnoty alos produkty, které jsou skutečně důležité pro zákazníky. MOHOU BÝT: Komunikace Svět komunikace hodně změnila v posledních letech: segmentace trhu brání masovou komunikaci se agenciasde reklamy jsou restrukturalizace, že spotřebitel dostane paramuchos informačních více kanálů a více skeptický, společnost-client vztah a nikoli esunidireccional se různé možnosti výrazně rozšířil ... Účelem tohoto modulu je rozvíjet strategické základě skladby komunikace, stejně jako rámec pro zlepšení znalostí o různých možností a komunikační nástroje integrované, komplexní, efektivní a ekonomicky udržitelným způsobem. Plánování Média: MOHOU BÝT S tímto modulem jsme se vstoupit do řízení komunikace z Thecompany, vývoj mediálního plánu jako nástroje pro rozvoj enentornos segmentace, digitální prostředí, kritické a rychlých prostředí. Poskytování úvěrů Celkem kreditů: 60 povinné kreditů: 45 Pracovní úvěry stupně: 15 Credits tréninkových doplňků (pouze v případě potřeby): 18 Diplomová práce Práce Diplomová práce je s výhodou v rozvojových unplan trh nebo komunikační plán, i když mohou být vyrobeny unproyecto výzkumu na některý z předmětů v učebním plánu, ale integrace, příčně, všechny znalosti. Sere comendará studentů si může zvolit jednu z těchto dvou možností (plán demarketing nebo komunikační plán). Dílo, které lze provést v týmech až tří studentů bude probíhat pod dohledem profesora doktora, aby je vedl. Podle pravidel TFM, bude provedeno hodnocení mělo být jednotlivě. Fakulta ADRIA ROYES Vedoucí programu Studie Lékař v oboru ekonomie z univerzity v Barceloně (UB) Titul v podnikové ekonomiky z Autonomní univerzity v Barceloně (UAB) Titul v obecném ekonomie z Autonomní univerzita v Barceloně (UAB) Odborná praxe (nepedagogičtí) Děti Zábava zakladatel Barcelona, ​​která se specializuje na rodinné prostory deocio partnera. Předtím působil jako konzultant spolupracovník INEOCorporate, consulting společnosti Roca Junyent Group, specializované enestrategia, inovace a M & A. On také byl managing partner Horwath Accelera Management, skupiny Crowe Horwath ve Španělsku, která se specializuje na projektech ekonomického anddevelopment strategie poradenství. pedagogickou praxi Profesor strategie a řízení organizací teorie na UAB. Victor Renovell Studie Doktor v sociologii z University of Barcelona (UB) Akreditovaný učitel (ANECA) MBA z University Camilo José Cela a Bureau Veritas Business School Mistr v antropologii a audiovizuální komunikační společnosti Hotels.com University (UB) Koučování a vedení expert z univerzity v Barceloně (UB) Marketing Graduate programy v Psycho. vzdělání Diplom v oboru návrh, vývoj a lektorské kurzy on-line (TécnicoUniversitario E-learning) z Complutense University of Madrid (nepedagogických) odborné praxe Vedoucí eLearning Solutions vyvíjí a poradenské projekty dee-learning, vytváření obsahu a rozvoj on-line kampusu. Předtím působil jako projektový manažer v Edebé, a ředitel delegace Bureau Veritas Business School v Barceloně. Je autorem tří knih jediným autorem více než dvaceti odborných článků, MORETHAN třicet dní a einternacionales hospodářství ve vnitrostátních kongresů, jakož i účast v rozhlasových programů, conferenciasen univerzit a výzkumných center a obchodních partnerství. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami ve Španělsku jako učitel: UNITE (UniversidadInternacional La Rioja), ESERP, EUNCET Business, Tecnocampus (EscolaUniversitária Maresme), Camilo José Cela University, Ramon Llull University a University of Barcelona (UB). XAVIER Lamote de Grignon Studie PhD v oboru ekonomie a organizací DEA v obchodní organizace z Universitat Rovira i Virgili (URV) Mistr v marketingu a řízení prodeje ESIC Ekonom z University of Barcelona (UB) Odborná praxe (non-učení) Soci-konzultant AKTIVNÍ poradců & Partners, specialista na obchodní strategie a marketingu. Člen Asociace profesionálních marketingu a Španělská asociace akademických a odborných marketing. Výuka Zkušenosti Profesor a přednášející na různých vysokých školách tantonacionales a mezinárodního obchodu. certifikované akvárium. ALEX Alegret Studie Doktor v marketingu. Speciální značky a distribuce Management Development Program (PDD), kterou IESE Business School Mistr v e-Learning pro Open University Katalánska (UOC) Magisterský titul v informační společnosti jsem, že Coneixement podle laUniversitat Oberta de Catalunya (UOC) BA (Hons) Business Administration (Nottingham Trent University, UK) Diplom v oboru obchodních studií na University of Barcelona (UB). (Non-výuka) Profesní zkušenosti Zkušenosti více než 10 let na řídící úrovni v oblasti prodeje, marketingu a obchodního rozvoje podnikání pro kanály spotřebního zboží, hybnosti a kosmetické výrobky. Od roku 2012, spojený s CD Consultants, kde jsem meresponsabilizo projektů za účasti komerčních reorganizací, vývoj a implementaci odděleních Trade marketingu a obchodních manažerů dePunto. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami ve Španělsku jako učitel: EAE, UIC, BES LaSalle, OUK, ECM a Euncet BS. Eleuterio ACOSTA Studie PhD v oboru Business Administration z IESME Business School - University of Peru Papežské univerzitě v Maastrichtu Zákon stupeň z University of Barcelona (UB) Diplom v oboru obchodních studií na University of Barcelona (UB) Mistr v marketingu - Executive MBA z Vysoké škole Barcelona Màrqueting I Màrqueting MBA Master in International (MIM), kterou Superior Institute of Màrqueting a Enterprise-Barcelona Titul v daňového poradce Federace d'Associacions profesionály d'Posuzovatelé Fiscal de Catalunya (FAPAFIC) Diplom v oboru analytické účetnictví a řídící kontroly od Eada (nepedagogických) odborné praxe V současné době je prezidentem Acosta právníci, poradenství a delderecho praxí a ekonomikou. Vyvinul svou kariéru jako Territory Marketing Manager (Španělsko a Portugalsko) v Sportingbet, náměstek generálního ředitele v sedmi SeasWorldwide, náměstek generálního ředitele v VIDISA, ředitel marketingu společnosti Speedsound, ředitel prodeje a marketingu v lékařské práce, ředitel Marketingen Group Mutual obchodu a průmyslu, vedoucí Major Cuentasen Caixa de Catalunya, generální ředitel Bank of malých a MedianaEmpresa (Bankpyme), mezi ostatními. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami jako učitel: Eada, UAB, Mezinárodní univerzity v La Rioja (UNITE), Universitat Abat Oliva CEU University Arturo Prat (UNAP), a Euncet BS. MAGDA Cayon Studie PhD ve stvoření, strategie a řízení DEA Efektivita v oblasti řízení podnikových Titul v oboru ekonomie a Business Administration Diplom v oboru Business Studies pedagogické praxe ne Partner-Consultant CCG & S Partners Management a koordinace evropských projektů NESP-CBCMED Výuka zkušenost programu Profesor v různých mistrů a studijních programů na University of Barcelona a Autonomní univerzita v Barceloně. Ostatní učitelé Fernando Checa Jessica Lingam [-]

E-business Marketing A Management

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců February 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

S Masters v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. [+]

Mistr on-line ukazuje klíče přilákat, prodat, uspokojit a udržet si zákazníky Prezentace Master v marketingu a řízení prodeje V současné době je obchodní prostředí se rychle mění. Vliv technologického pokroku, globalizace trhů, změny v rozložení sil ve prospěch spotřebitelů, konkurenčního prostředí a klesající věrnosti značce, mimo jiné trendy se mění marketingové strategie a jak jsou distribuovány a uváděny na trh produkty a služby. Spotřebitelé jsou stále náročnější a mít více informací, takže oni mají velmi jasné, co chtějí a kde jej získat. Nadměrné nabídky a vzhledem k obtížnosti odlišit nakreslit konkurenčního prostředí a rozšířit potřebu zaměřit se na straně klienta. V tomto prostředí potřebují organizace marketingu a obchodní adresy plochu schopen úspěšně vést správnou kombinaci tří prvků: silné zázemí a znalosti marketingových a obchodních dovedností potřebných naučit reagovat na současném tržním prostředí a a schopnost spojit se zákazníky a organizovat efektivní prodejní síť. S Mistr v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. Kariéra Outlook: Marketing management Product manager Odpovědný za marketingové studie Odpovědný Trade Marketing marketingový konzultant Správce kategorií obchodní adresa Export manažer National Sales Manager Vedoucí prodeje Key Account Manager nebo Key Account Ředitel Expansion regionální ředitel Cíle Master v marketingu a řízení prodeje Jaké cíle se dostaneme? Získáte znalosti potřebné k: Přizpůsobit společnost na potřeby trhu a zákazníka. Integrovat vizi a celkové cíle obchodní politiky a marketingové strategie. Definovat metody výzkumu trhu, využití nejvhodnějších zdrojů dat a analýza výsledků na základě obchodní politiky a obchodních strategií. Plánovat a řídit činnost marketingu a obchodní společnosti. Organizace a řízení prodejních týmů. Rozvíjet manažerské dovednosti vytvářet a spravovat týmy prodeje, které generují přidanou hodnotu pro organizaci. Rozvoj a Marketing obchodní plán a aplikovat ji v celkovém kontextu společnosti. Finanční pomoc Mistr v marketingu a řízení prodeje OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. V současné době tyto stipendia jsou platné: Stipendium OBS Zkušenosti Cíl: podporovat průběžné vzdělávání budoucích profesionálů prostřednictvím OBS Online Metodika, která je registrována jako vlastního modelu on-line vzdělávání. Požadavky: Kandidáti bez předchozí zkušenosti v on-line výukových modelech, které splňují akademické a vzdělávací program požadavků zájmových skupin. Profil Scholarship Board Cíl: podporovat manažerských kompetencí v těchto kandidátů s rozsáhlými odbornými zkušenostmi. Požadavky: stipendia k dispozici kandidátů s více než 3 roky odborné praxe v odpovědných pozicích, kteří chtějí získat dovednosti a manažerské dovednosti, aby kvalitativní skok v jejich kariéře. Scholarship Online Business Management Cíl: podporovat tvorbu narozených dětí na Internetu a vytváření nových modelů sítě založené na podnikání a digitalizaci tradičních podniků, které dosud nejsou aktivní na internetu. Požadavky: Kandidáti, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti potřebné, aby se na internetu a řídit nových digitálních obchodních modelů, ať už ve své vlastní firmě, nebo jako správce. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


Mezinárodní Magistr V Oblasti Marketingu - Dvojjazyčná

EADA - Escuela de Alta Dirección y Administración
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Španělsko Barcelona

Získáte globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí prostřednictvím tohoto programu. [+]

Co budu mít z tohoto programu?

Cílem Masters v EADA je poskytnout účastníkům "profesionální konkurenční výhodu", že se zaměří na tři základní oblasti. Zvládnutí konkrétních obchodních nástrojů a technik. Rozvoj interpersonálních kompetencí, které jsou nezbytné pro mezinárodní manažery. Získání globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí. Účastníci kurzu se naučí efektivně uplatňovat prvky tohoto dynamického "mix talentu", jak oni se vyvíjejí jejich profesní kariéry.

Metodologie

Eada vyvinula vlastní praktické, aktivní a participativní přístup s důrazem na "learning by doing". Metodika reflektuje poptávku těchto společností pro profesionály s dovednostmi, jako jsou: schopnost přemýšlet, schopnost jednat tváří v tvář změnám, univerzálnost pracovat v multifunkční týmech a přizpůsobivost na výzvy globálního prostředí. ... [-]

Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 9 měsíců October 2016 Itálie Řím

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a činnost evoluce - Strategie a techniky - Excelence případy Fundraising pro politiku - Fundraising techniky a taktiky - Fundraising vzory - Vedení vztahů s dárci - Rozpočtování a personální modely - efektivní a etické profily - Phone banking, průzkumu a speciální akce Volební řízení kampaní - Tradiční vs digitálních kampaní - Řízení lidských zdrojů a organizace pro volební kampaň - tematická kampaň - Územní kampaň - případové studie Inovativní komunikační techniky pro politiky - Grafické, video a digitální design - Modelování a 3D animace - Augmented reality - Mobilní aplikace - Video mapování Mezinárodní případy Excelence Edsegovi model HOLOS (Mexiko) UČENÍ VOLBY Tento kurz se mohou účastnit v těchto vzorců: - na akademické půdě, v Rome Business School Řím ústředí. - Distanční vzdělávání, a to prostřednictvím břitu e-learningové platformy s živými přednášek a velký učitel-student interakce. Účastnické poplatky V zájmu zajištění kvalitní školení, účast je omezena na maximálně 20 účastníků. Výběr je založen na vyhodnocení CV a na základě výsledků technicko-motivačních rozhovorů. Účastnický poplatek pro magisterský titul v oboru politického marketingu je € 3.500,00 (včetně DPH). ... [-]

Magistr Online - Marketing A Prodej

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Alcobendas

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti [+]

Mistr Online - Marketing a prodej

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master v marketingu a prodeje je vyškolit specializované manažery schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získávání znalostí a dovedností a typicky obchodní marketing.

Proč si vybrat nás?

Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru.... [-]


Master Of Arts (MA) V Marketingu

Webster Vienna Private University
Campus forma Denní studium October 2016 Rakousko Vídeň

Cílem marketingové jádro je poskytnout příležitost pro studenta ke studiu dynamiky lidského chování, které ovlivňují marketingové rozhodování ... [+]

Master of Arts (MA) v marketingu

Cílem marketingové jádro je poskytnout příležitost pro studenta ke studiu dynamiky lidského chování, které ovlivňují marketingové rozhodování. Součástí této analýzy je vyšetření účinné marketingové praktiky a postupy a analytické techniky potřebné před základní marketingové rozhodnutí.

Program osnovy

36 hodin, úvěr potřebné pro Master of Arts (MA) nebo 48 hodin úvěru potřebné pro Master of Business Administration (MBA ) Musí obsahovat následující kurzy pro hlavní / důraz v oblasti marketingu:

MRKT 5000 Marketing (Předepsaná Course) MRKT 5800 Řízení prodeje nebo MRKT 5890 Marketingová statistika MRKT 5920 Marketing Channel Management MRKT 5940 Reklamní řízení MRKT Marketing Management 5960 MRKT 5970 Marketingový výzkum MRKT 5980 Mezinárodní marketing MRKT 6000 integrovaných studií v marketingu, nebo MR KT 6250 práce ... [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Mezinárodní Magistr V Vícekanálový Marketing Management (IM4)

MIP Politecnico di Milano School of Management
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2016 Itálie Milán

Mezinárodní Master in Multichannel Marketing Management je program, který si klade za cíl rozvíjet znalosti a dovednosti, které budoucí manažer pracující v oblasti marketingu by měl mít. Toho je dosaženo během master kombinací činností, které mají za cíl vytvořit teoretický základ pro účastníka, ale také jim umožní aplikovat tyto znalosti a dovednosti v reálném obchodním světě, se zvláštním zaměřením na italské osvědčených postupů. Navíc, díky jedinečné spolupráci s IBM, UM McCann a Nielsen, studenti vstoupí v přímém kontaktu s firmou, a to prostřednictvím firemních seminářů, přednášek, workshopů a obchodní hry. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Datum zahájení: Září 2016 Doba trvání:12 měsíců Formát: Full Time Cena kurzu: € 14,000 Vyučován v jazyce:Angličtina Místo: MIP Politecnico di Milano Graduate School of Business (Itálie) Požadovaná kvalifikace: 3 nebo 4 roky bakalářský studijní z akreditované instituce Mezinárodní Mistr v Multichannel Marketing Management je program, který si klade za cíl rozvíjet znalosti a dovednosti, které budoucí manažer pracující v marketingu by měl mít. Toho je dosaženo během master kombinací činností, které mají za cíl vytvořit teoretický základ pro účastníka, ale také jim umožní aplikovat tyto znalosti a dovednosti v reálném obchodním světě, se zvláštním zaměřením na italské osvědčených postupů. Navíc, díky Unikátní spolupráce s IBM, Nielsen, OTB a UM McCannStudenti vstoupí v přímém kontaktu s firmou, a to prostřednictvím obchodních seminářů, přednášek, workshopů a Podnikání hry. Kurz je Master 12 měsíců program, který nabízí MIP v Milánu, který se snaží vyučovat studenty na manažerské tématech, které se týkají Marketing Management se zaměřením na dnešních důležitých oblastech, jako je digitální marketing, zpracování velkých objemů dat a zákazníků. Mistr je zaměřen na rozvoj kandidáty: Schopnost navrhnout a spravovat cenné zkušenosti se zákazníky (se zvláštním citlivostí odvozené od průběžných vztahy s italskými a nadnárodních společností v čele zážitkové uvádění na trh); Schopnost využít příležitostí v oblasti komunikace, propagace a distribuce umožnila informačními a komunikačními technologiemi a velkou dat; Schopnost rozvíjet marketingové odpovědnost, aby bylo možné kvantifikovat a účinně měřit návratnost marketingových investic; Schopnost kombinovat manažerské dovednosti a kreativitu, interakci s činností, výzkumu a vývoje a financí a řízení vyvinout udržitelné inovace a neustálé zlepšování vztahů se zákazníky. Požadavky na přijetí Minimální požadavky pro program IM4 jsou: Přihláška (www.applyformasters.net) Aplikace (€ 100) CV nebo životopis v angličtině Motivační dopis v angličtině Kopie univerzitních diplomů a akademických přepisů Kopie anglického certifikát (TOEFL, TOEIC nebo ekvivalent) pro non-rodilí mluvčí Dva referenční dopisy (volitelně) Žadatelé budou muset sedět na poslední motivačního pohovoru. Termíny pro podání žádostí Aplikace jsou nyní otevřené, naleznete www.mip.polimi.it/im4~~V podrobnosti. Uchazeči, kteří před 31 leden 2015 jsou způsobilé pro časná školného zbavení € 1000 (dle dostupnosti). Pro více informací a aplikačního pomoci, napište infomasters@mip.polimi.it~~V [-]

Gmcm - Magistr V Obchodní Management A Marketing

ISEAD Business School
Online forma Kombinované 13 měsíců October 2016 Kolumbie Bogotá Španělsko Madrid Spojené státy americké Miami + 4 více

Tento program poskytuje praktické a teoretické znalosti nezbytné pro efektivní rozvíjet obchodní a marketingové úsilí, které vyžadují, aby společnosti. [+]

Master in Business Management a marketing poskytuje dovednosti a přesný teoretický efektivně rozvíjet obchodní a marketingové úsilí, které vyžadují, aby podniky: zvyšování povědomí spotřebitelů, konkurenční výhoda, polohování, kanál, atd.

 

Určeno

Odborníci, kteří chtějí rozšířit své znalosti v oblasti marketingu s cílem: - Rozvíjet svou kariéru v několika firem Oddělení marketingu produktů nebo služeb pro spotřebitele. - Dostat se do nové přístupy a technikami marketingu pro případné specializaci v jedné z těchto oblastí pro budoucnost.

případ Metoda

Metodika: Online

Doba trvání: 730 hodin školení (12 měsíců)... [-]


Magisterské Studium - Obchodní Administrativa

Colorado Heights University (CHU)
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Spojené státy americké Denver

Mistr v oboru Business Administration (MBA), program je určen k přípravě studentů fungovat, soutěžit a vynikají v moderním podnikání a poskytnout jim pochopení toho, jak spolupracovat na celosvětové platformě. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Mistr v oboru Business Administration (MBA), program je určen k přípravě studentů fungovat, soutěžit a vynikají v moderním podnikání a poskytnout jim pochopení toho, jak spolupracovat na celosvětové platformě. Chu Fakulta má zkušenosti z praxe, které doplňují jeho moderní tituly, a učební plán je zaměřen na přípravu vedoucích pracovníků s dovednostmi uspět a prosperovat v dnešním konkurenčním trhu. Studenti studují spolu s kolegy z celého světa, což přispívá k širokému globálního hlediska. Studenti získají základy v hodnotách, vedení, marketing, účetnictví, financí a dalších důležitých fundamentů. Absolventi mají pevný základ znalostí, která připravuje jim vyniknout v manažerských pozicích v jakémkoli typu obchodní organizace. Osnovy Výuka přístup klade důraz na koncepční a zkušenostní učení. Doplňkem metody případ studie je praxe činnostní učení v týmovém kontextu, který transformuje učební prostředí do real-business-světovém kontextu řešení problémů a řízení příležitostí. Stáže zajistit, že studenti mají pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. Program Cíle předmětu V důsledku úspěšné dokončení MBA v mezinárodním obchodě, každý student prokazuje, že jsou schopni: Soutěžit v obchodním kontextu. Řešit problémy reálného světa. Reagovat na kritické výzvy a paradoxy. Adresa manažerských problémů a podnikání v globálním kontextu. Zaměřit se na dlouhé vzdálenosti strategického rozvoje. Specializace Účetní specializace MBA s důrazem na účetnictví je určena k přípravě studentů, kteří se zajímají o pochopení účetní aspekty podnikání. Stáže v průběhu účetního průmyslu zajistit, aby všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Podnikové finance MBA s důrazem na oddělení Corporate Finance je určen k přípravě studentů na administrativních pozicích v průmyslu, a to jak ve Spojených státech i v zahraničí. Stáže v rámci Corporate Finance průmyslu zajišťuje, že všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Management zdravotní péče MBA s důrazem ve zdravotnictví Management je určena k přípravě studentů na administrativních pozicích v rostoucím zdravotnický průmysl, a to jak ve Spojených státech i v zahraničí. Stáže v rámci zdravotnického průmyslu zajistit, aby všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Environmentální management MBA s důrazem na environmentální management je určena k přípravě studentů na administrativních pozicích v průmyslu, a to jak ve Spojených státech a do zahraničí; Nicméně, tento důraz je navržen tak, aby zvýšení povědomí o otázkách životního prostředí. FAQ/Odpovědi Dotaz: Co je na-školní areál rezidenčního bydlení podobně? A. Na kolejích Chu jsou cenově dostupné a zábavné. Jsou v docházkové vzdálenosti do všech učeben, knihovnu a jiných areálu zdrojů. Je také snadné chodit mimo akademickou půdu mnoha místních obchodů a restaurací, a to je v blízkosti veřejné dopravy. Q. Budu zapadnout? A. CHU je velmi multi-kulturní, multi-etnický a multi-jazykové prostředí se studenty z více než 40 zemí, takže většina studentů cítí okamžitě pohodlně ve svém novém domově daleko od domova navazování nových přátelství s společný jazyk, náboženství a kultury často velmi první den na kampusu. Nejste sám, protože naši zaměstnanci oba uvnitř jsou přijímací a jiné útvary také z různých zemí a kultur a plně pochopit otázky, které jste o vstupu do nové prostředí v nové zemi a vám pomůže, aby se, že přechod tak hladký a komfortní, jak je to možné. D. Bude CHU mi pomohl zabezpečit pozice CPT a rozhodnout? A. Studenti, kteří mají F-1 status mají nárok na CPT (Kurikulární praxe) a OP D (Volitelné praxe), pokud splňují určitá kritéria. Personál poradenství Chu může studentům pomoci pochopit požadavky a dokončit papírování, aby vznikl nárok a získat CPT a / nebo se rozhodnout pozic. [-]

Magistr V Marketingu

HEM Business School
Campus forma Denní studium 5 let August 2016 Maroko Casablanca Rabat Marrakech Tanger Egyptská čepice + 4 více

Specialitou Marketing Grande Ecole program HEM (čtvrtý a pátý rok - Master) nabízí studentům speciální školení je připravuje na odpovědných pozicích v marketingu, prodeje a firemní komunikace v různých odvětvích ... [+]

Specialitou Marketing Grande Ecole program HEM (čtvrtý a pátý rok - Master) nabízí studentům speciální školení je připravuje na odpovědných pozicích v marketingu, prodeje a firemní komunikace v různých odvětvích. K efektivnímu uspokojení potřeb trhu a jeho trendů, marketingový manažer musí mít různé dovednosti v rozmezí od znalosti trhu a spotřebitele různé techniky, aby co nejlépe potřeby zákazníků setkat a to pro různá průmyslová odvětví , Tak, tento kurz připravuje studenty, budoucí odborníky v oboru tím, že poskytuje ostrý koncepční rámec spojený s operačním přístupem zahrnovat: Analýza marketingových dat a rozhodování Zvládnutí marketingových pák: inovace, řízení značky, propagace, atd. Konstrukce vhodných marketingových strategií. Proč si vybrat tento kurz? Program založený na učení kombinující teoretické a technické dovednosti a všeobecné znalosti. Interaktivní a participativní přístup vyžaduje zapojení studentů, skupinové práce a samosprávy. Takový přístup stimuluje vývoj ducha analýzy a syntézy, kreativní schopnosti a smysl priorit. Asociační činnosti, para-vzdělávací a osobní rozvoj studenta ke zvýšení chuti k diskusi, povzbudit víru, za vášeň a stručně řečeno, aby vytvořit jednoznačný a poutavý osobnost. Master of Marketing HEM je hodnocen číslo 1 v Maroku Eduniversal žebříčku "nejlepší umístění Masters 2014-2015". Kdo by se měl zúčastnit? Toto školení je určeno pro držitele Bac + 3 nebo v oboru ekonomie a / nebo řízení, ve věku 25 u nejvíce. výběr kandidátů Kandidáti jsou vybíráni na základě přezkumu souboru a soutěže ve dvou fázích: písemných testů a ústní zkoušky. organizace Master of Marketing HEM je poskytován plný úvazek. Spolu s akademické vzdělání, je student povinen provádět dlouhodobé stáže se specifickými úkoly a nechte ji rozvíjet své odborné schopnosti a znalosti být. fakulta Výuka je poskytována akademického orgánu excelence, národní i v zahraničí, a to jak z akademické aréně jako svět podnikání. Příležitosti Absolventi tohoto školení mohou vykonávat své povolání a to jak na úrovni společnosti a na komunikační agentury; jako Product Manager, protiúčet obchodník, Pub manažer, Communications Manager, Marketing Manager, ředitel prodeje, obchodní manažer atd Partnerství a diplomy Master "Marketing" je organizována společně HEM a dvojí diplom s "práva, ekonomie, managementu - Marketing & Sales zmínka" od IAE Lyon. V rámci tohoto partnerství, mají studenti možnost strávit semestr na IAE Lyon. Magisterský 1 Marketing - 4. ročník programu První polovina Teorie organizací Správa informačních systémů Chování spotřebitelů a zákazníků prodejní techniky Marketing a logistika Kvalitativní a kvantitativní metody vyšetřování Příprava marketingového výzkumu Druhý semestr Instituce a politického života Strategické řízení Marketingové služby Marketing inter - organizační (B na B) Distribuce & Merchandising Přímý marketing a podpora prodeje Skříně pro studia a Consulting & řízení značky Master 2 Marketing - 5. ročník programu První polovina Metodika - Nábor Komunikace Podnikání Vztah Marketing - BDD Komunikace a strategie značky Marketing & Internet Specifická Marketing (Public; Regulovaný, politika, dominantními sektory) Skvělá zpráva socioekonomické Rozpravy Řízení změn a CSR Inovace & Product Development Obchodní jednání a Síť distributionDroit Animace a společenských Marketing Věrnostní & Key Account Management International Marketing [-]

Magistr Marketingu (online)

RMIT University: Online
Online forma Kombinované 2 let October 2016 Austrálie Melbourne

RMIT je online Master of Marketing je určen pro stávající a začínající manažery, kteří chtějí zvýšit jejich znalosti přes all-of-business přístupu k marketingu. Je to také ideální nástroj pro podnikatele, kteří potřebují být přes každý aspekt firemního marketingu založit nový podnik. [+]

Marketingový management - Marketingový management . RMIT je on-line Master of Marketing je určen pro stávající a začínající manažery, kteří chtějí zvýšit jejich znalosti přes all-of-business přístupu k marketingu. Je to také ideální nástroj pro podnikatele, kteří potřebují být přes každý aspekt firemního marketingu založit nový podnik. Dozvíte se, jak: zdokonalit své znalosti v plánování, řízení, realizaci a monitorování rozvíjet základní dovednosti poskytovat efektivní strategii zlepšit své osobní manažerské dovednosti lépe porozumět vztahu mezi marketingem a dalších oblastech řízení Spolupracovat s odborníky z průmyslu, renomovaných, kteří budou pomáhat vidíte roli marketingu v nových a nepředstavitelných způsoby. Náš on-line kurz vám umožní vytvořit šíři znalostí se zaměřením na praktické, reálných nástrojů a strategií, které platí také pro osobní kariéru, takže můžete neustále v pohybu vpřed. Co budete studovat: Marketing Management Chování spotřebitele Marketingový výzkum Marketingová komunikační strategie inovace produktů Interactive Marketing Business and Marketing Network MARKETING SERVICES sociální marketing strategie Brand Strategický marketing Business Research design 
 Výhody studovat online RMIT Studie při práci na plný úvazek RMIT zrychlil on-line Program vás připraví pro větší úspěch kariéry, zatímco budete pokračovat v práci na plný úvazek. Tento flexibilní přístup k postgraduálnímu studiu nabízí více příležitostí k provozování s životními závazky a zároveň zdokonaluje své kariéry. dokončit dříve Můžete si zapsat do některého z našich šesti doby studia po celý rok; každá doba studia je sedm týdnů dlouhá. Takže ať už budete potřebovat, aby se vešly své studium kolem pracovního, rodinného nebo treky přes Himálaj, můžete vytvořit časový plán, který vám vyhovuje. No on-univerzitní zkoušky nebo přednášek I když budete mít on-line hodnocení, Master of Marketing přináší pohodlné on-line program bez požadavku na on-kampusu docházky a tradiční zkoušky. Všechny přednáška materiál a obsah je dodáván přímo na vás prostřednictvím interaktivního online učení platformy, ať jste kdekoliv. Přístup k world-class akademici Náš on-line program je vyvinut pod vedením renomovaných akademických pracovníků a lídry, kteří mají nejvíce up-to-date znalosti, aby vás vybavit řešit problémy se správou. Máme prostě optimalizovali náš obsah na-školní areál pro digitální učebny, aby se studuje více dosažitelné pro rušný životní styl. Work-learning spojen Hnacím motorem našeho programu je průmyslový připojení budete dělat při studiu. Učte se od renomovaných akademiků a lídry, zatímco řídí pozoruhodný poradní rady vedení. To znamená, že to, co se naučíte mohou být aplikovány na svou práci okamžitě. Vyhrazená podpora a pomoc Naše studie domovníci jsou odborníky na podporu studentů a bude s vámi na každém kroku na cestě, k dispozici, které vám pomohou v celém svém studijním cesty. Studenti obdrží jeden na jednoho poradenství, pomoc a motivaci, stejně jako vám pomůže přístup k veškeré nástroje, zdroje nebo služby, které potřebujete, a pomůže dosáhnout vašich studijních cílů. Program příjem 6 příjem ročně (říjen, leden, březen, květen, červenec a září). vnořené kvalifikace Navíc naše Master of Marketing zahrnuje kurzy, které tvoří náš Graduate Certificate, takže pokud budete potřebovat předčasně ukončit program, můžete získat postgraduální kvalifikaci úspěšným ukončením stanovené kurzy. Graduate Certificate je také cesta k otisků pro některé studenty (viz vstupní požadavky). Vstupní požadavky Australský bakalářský diplom nebo rovnocenná nebo vyšší úroveň kvalifikace, v obchodě (nebo příbuzného oboru); nebo RMIT Graduate Certificate v marketingu. Žadatelé se stupněm v non-obchodní nebo příbuzného oboru potřeba žádat o Graduate Certificate v marketingu dokončit magisterský titul na dva roky zrychlený režim na částečný úvazek. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu A Strategie

University of Minho - School of Economics and Management
Campus forma Denní studium 3 semestry October 2016 Portugalsko Braga

Klíčovou roli marketingu a strategie v oblasti řízení organizací je nesporným faktem, že relevance. Tento význam je především přínos, které poskytují na jedné straně, pokud jde o odpovídající nabídce nových produktů a služeb, které stále více informovaní a náročné na trhu, a jednak, že je třeba reagovat na požadavky jiných "stakeholders". [+]

Klíčovou roli Marketing a strategie Vedení organizace je nesporným faktem, že relevance. Tento význam je především přínos, které poskytují na jedné straně, pokud jde o odpovídající nabídce nových produktů a služeb, které stále více informovaní a náročné na trhu, a jednak, že je třeba reagovat na požadavky jiných "stakeholders". Pouze tímto způsobem mohou účinně připravit organizace pro nové výzvy, kterým čelí vás a přispět tak ke zlepšení jejich výkonnosti a konkurenceschopnosti. Tento proces změny nevyhnutelně zahrnuje rozvoj postoj otevřené a flexibilní řízení, který je schopen neustále reagovat na životní prostředí a organizační změny. V tomto smyslu je mistr v oblasti marketingu a strategie na Univerzitě Minho usiluje o dosažení těchto cílů: Vyplnit mezeru v pokročilém kvalifikaci manažerů a výzkumníků v oblasti marketingu a strategie Rozvíjet schopnost kriticky zhodnotit a aplikovat pokročilé koncepty v oblasti marketingu a strategie v rámci různých organizačních kontextech. Aktualizujte a prohloubit strategické a funkční kompetence, marketingu a strategie. Integrovat znalosti a marketingové dovednosti a strategie v teorii, tak v praxi. Přispět ke zlepšení výkonnosti a konkurenceschopnosti portugalských organizací prostřednictvím odborné přípravy odborníků s vyššími kompetencemi v oblasti marketingu a strategie. Si klade za cíl upevnit svou aktuální řádek do nejmodernějších postupů, marketingu a strategie, zvýšit svou profesionální kariéru? Mistr v marketingu a strategie je skvělou volbou! [-]

Magistr V Marketingové řízení

Kaunas University of Technology (KTU) School of Economics and Business
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Litva Kaunas

Student získá hluboké znalosti marketingového řízení, chápe roli marketingovou funkci v obchodním systému, je schopen analyzovat a hodnotit kriticky komplexní marketingové situace v místních a mezinárodních trzích, rozum výběr teoretických modelů jsou důležité pro řešení problémů Marketing Management, aby rozvíjet a realizovat originální nápady marketingové řízení založený na integraci znalostí a vědeckého myšlení samostatně provádět metodologicky výzkum [+]

Marketingový management - Marketingový management . Student získá hluboké znalosti marketingového řízení, chápe roli marketingového funkce v obchodním systému, je schopen analyzovat a hodnotit kriticky komplexní marketingové situace v místních a mezinárodních trzích, aby rozum výběr teoretických modelů relevantních pro řešení problémů marketing management, aby rozvíjet a realizovat originální nápady marketingové řízení založený na integraci znalostí a vědeckého myšlení samostatně provádět metodicky zvuk výzkum, objevovat nová fakta, aplikovat získané výsledky kreativně a šířit ji zodpovědně, aby se strategické a taktické rozhodnutí, Marketing Management, která zajistí konkurenceschopnost podniků , jakož i při plánování studie nezávisle na sobě, aby usilovat o novinky a posoudit kriticky je v rámci celoživotního vzdělávání. [-]