Hledat Marketingový management zde!

Najděte nejlepší Marketingový management zde!

Marketingový management

Mnozí studenti chtějí zlepšit své manažerské schopnosti a zdokonalit své marketingové dovednosti, aby nakonec se sami vyniknout ve svém oboru. S magisterský titul v oboru marketingové řízení, budou studenti připraveni uspět ve vysoce konkurenčním marketingu.

Před podáním žádosti o tento program, mnoho studentů se ptají: "Co je Master in Marketing Management?" Realizací tohoto stupně, studenti seznámí s populární marketingových metod a učil, jak provádět a podporovat účinné a efektivní marketingové strategie. Studenti se také pravděpodobné, že naučit se přizpůsobit rychle se měnící technologie, budovat udržení zákazníků a spokojenost, a usnadňuje komunikaci mezi zákazníkem a ty, kteří pracují s jejich marketingového týmu.

Existuje mnoho výhod spojených se získáním vyššího vzdělání v oblasti marketingu.Například tím, že získá magisterský titul v oboru marketing management, studenti budou učit, jak se nesmí překročit pouze na vedoucí pozici, ale i to, jak rychle posunout v jejich společnosti. Navíc, studenti s tímto stupněm může být také schopen najít práci ve svém oboru, jednodušší, než ostatní.

Kolik stojí získat tento typ míry závisí na mnoha různých faktorech. Například, kolik jeden student platí pro tento stupeň může být založeno na tom, kde navštěvují školu a jaké konkrétní instituce, on nebo ona rozhodne zúčastnit.

Ti, kteří se účastní tohoto programu mohou očekávat, že mít možnost pracovat v několika polohách.Po získání tohoto stupně, mohou absolventi pokračovat do práce jako maloobchodní manažer, produktu nebo brand manager, marketingový manažer v podniku na obchodní pozice, internet marketing manager, propagačních manažer, průzkum trhu analytik, přímý marketing manager, nebo jakékoli jiné poloze, ve které vyžaduje pokročilé znalosti jak marketingu a managementu.

Studenti, kteří se chtějí podílet na magisterském programu Marketing Management mají možnost vybrat si z široké nabídky různých univerzitách. Chcete-li začít s žádostí, hledat programu dole a kontakt přímo vstup kanceláři školy dle Vašeho výběru vyplněním v hlavní formě.

Čtěte více

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


E-business Marketing A Management

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců February 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

S Masters v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. [+]

Mistr on-line ukazuje klíče přilákat, prodat, uspokojit a udržet si zákazníky Prezentace Master v marketingu a řízení prodeje V současné době je obchodní prostředí se rychle mění. Vliv technologického pokroku, globalizace trhů, změny v rozložení sil ve prospěch spotřebitelů, konkurenčního prostředí a klesající věrnosti značce, mimo jiné trendy se mění marketingové strategie a jak jsou distribuovány a uváděny na trh produkty a služby. Spotřebitelé jsou stále náročnější a mít více informací, takže oni mají velmi jasné, co chtějí a kde jej získat. Nadměrné nabídky a vzhledem k obtížnosti odlišit nakreslit konkurenčního prostředí a rozšířit potřebu zaměřit se na straně klienta. V tomto prostředí potřebují organizace marketingu a obchodní adresy plochu schopen úspěšně vést správnou kombinaci tří prvků: silné zázemí a znalosti marketingových a obchodních dovedností potřebných naučit reagovat na současném tržním prostředí a a schopnost spojit se zákazníky a organizovat efektivní prodejní síť. S Mistr v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. Kariéra Outlook: Marketing management Product manager Odpovědný za marketingové studie Odpovědný Trade Marketing marketingový konzultant Správce kategorií obchodní adresa Export manažer National Sales Manager Vedoucí prodeje Key Account Manager nebo Key Account Ředitel Expansion regionální ředitel Cíle Master v marketingu a řízení prodeje Jaké cíle se dostaneme? Získáte znalosti potřebné k: Přizpůsobit společnost na potřeby trhu a zákazníka. Integrovat vizi a celkové cíle obchodní politiky a marketingové strategie. Definovat metody výzkumu trhu, využití nejvhodnějších zdrojů dat a analýza výsledků na základě obchodní politiky a obchodních strategií. Plánovat a řídit činnost marketingu a obchodní společnosti. Organizace a řízení prodejních týmů. Rozvíjet manažerské dovednosti vytvářet a spravovat týmy prodeje, které generují přidanou hodnotu pro organizaci. Rozvoj a Marketing obchodní plán a aplikovat ji v celkovém kontextu společnosti. Finanční pomoc Mistr v marketingu a řízení prodeje OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. V současné době tyto stipendia jsou platné: Stipendium OBS Zkušenosti Cíl: podporovat průběžné vzdělávání budoucích profesionálů prostřednictvím OBS Online Metodika, která je registrována jako vlastního modelu on-line vzdělávání. Požadavky: Kandidáti bez předchozí zkušenosti v on-line výukových modelech, které splňují akademické a vzdělávací program požadavků zájmových skupin. Profil Scholarship Board Cíl: podporovat manažerských kompetencí v těchto kandidátů s rozsáhlými odbornými zkušenostmi. Požadavky: stipendia k dispozici kandidátů s více než 3 roky odborné praxe v odpovědných pozicích, kteří chtějí získat dovednosti a manažerské dovednosti, aby kvalitativní skok v jejich kariéře. Scholarship Online Business Management Cíl: podporovat tvorbu narozených dětí na Internetu a vytváření nových modelů sítě založené na podnikání a digitalizaci tradičních podniků, které dosud nejsou aktivní na internetu. Požadavky: Kandidáti, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti potřebné, aby se na internetu a řídit nových digitálních obchodních modelů, ať už ve své vlastní firmě, nebo jako správce. [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Podniku / Asijských Trzích

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2016 Itálie Bologna

Master in Business Management řešení asijské trhy trénuje mladé manažery, kteří jsou schopni kombinovat techniky marketingu, financí a výroby s pochopením procesu vývoje těchto nových trhů. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Mistr v řízení podnikových / asijských trzích Master in Business Management řešení asijské trhy trénuje mladé manažery, kteří jsou schopni kombinovat techniky marketingu, financí a výroby s pochopením procesu vývoje těchto nových trhů. Master slouží k pochopení životního prostředí, regulační a kulturní faktory, o nichž se společnosti musí zabývat jak se spotřebiteli, jak se státem. Srovnání s podnikateli, manažery a vlivných, v kombinaci s personalizované služby umístění, vám umožní vytvořit profesionální bázi Business Administration dovednosti a hluboké znalosti z asijských trhů. Čína je dnes největším vývozcem na světě a druhým největším dovozcem po Spojených státech s bazénem více než jedné miliardy potenciálních spotřebitelů. Její HDP rostl v průměru o 10% za posledních 30 let, který se tak stal druhou největší ekonomikou. Dálného východu (z Koreje do Thajska, přes Hong Kong) absorbuje 5,5 mld vývozu italského módního systému, ale také výborné jídlo a produkty ze země strojírenství. Tato čísla vysvětlit obrovský obchodní potenciál Na asijských trzích, v níž mistr pomáhá pochopit příležitosti, a to díky mezinárodní obchodní sítě škole Školy a interakce s fakultě italských akademických pracovníků, hostující profesor, řečník a top manažerů. Master in Business Management adresu asijských trzích je organizována ve třech cyklech, které integrují školní aktivity, osvědčení, skupinová práce, semináře a obchodní projekty v trvání jednoho měsíce každého, věnovaný tomuto území. Tento program vám umožní získat manažerské nástroje, které hrají klíčovou roli při internacionalizace podnikových procesů hraničí na asijských trzích. Účastníci jsou konfrontovány s firmami a zkušení manažeři mohou vysvětlit, z žili zkušeností, každodenní problémy a strategická a přijaté řešení a osobně podílet na jejich analýze. Master končí s aktivitou stáže ve společnosti. MISTR je investice. ÚVĚR cti je způsob, jak ji financovat. "Perte úvěr s chválou" žádné záruky, nízkými sazbami a pokrytí celého registračního poplatku. Základní fakta FORMAT: Na plný úvazek Jazyk: italština Délka: 12 měsíců CFU / ECTS: 60 Průměrný věk: 25 Účastníci: 20-50 KALENDÁŘ Termín: 11.11.2016 Volbami: 16.listopadu 2016 ZÁPISY Termín: 12.12.2016 START: prosinec 2016 STRUKTURA Master in Business Management - asijské trhy očekávané 1500 hodin Celková learning 12 měsících studia, rozdělený do 360 hodin výuky ve třídě, 540 hodin odhadnutých pro individuální studium a 600 hodin praxe. Struktura Master je rozdělena do tří cyklů: První cyklus: prosinec 2016 - duben 2017 Druhý cyklus: květen 2017 - červenec 2017 Etapa: září 2017 - prosinec 2017 Frekvence je asi 30 hodin za týden výuky vytvořen tak, aby bylo možné věnovat prostor i pro práci ve skupinách. Kurz je obohacen o tři dlouhé firemních projektů Odvětvový přístup (trvající 1 měsíc každý), které jsou od sebe vzdáleny a jsou integrovány s školní aktivity a případových studií. Master zajišťuje výuku business Administration jejichž cílem je konsolidovat a aplikovat koncepční znalosti v obchodních případů, metodických a operačních technik. Jsou také plánovány kurzy a projekty se sektorovým zaměřením na problematiku asijských trhů. Tyto kurzy obchodní administrativa jsou soustředěny především v prvním cyklu a jsou společné pro všechny adresy Mistra; řešit specifické kurzy a podnikatelské projekty probíhají, nicméně ve druhém cyklu. Vzhledem k významu angličtinu v pracovním životě, škola nabízí možnost podílet se na konverzačních jazykových akcí v průběhu studia ve třídě. Magisterský program je aktualizován a sladěny s potřebami trhu prostřednictvím trvalého srovnání mezi fakulty a specifické Řídící výbor: Fabrizio Andalo, Export Manager Zucchetti • Saverio Bellomo, Ředitel mezinárodních operací, Eclipse Aerospace • Massimiliano Brescia, International Sales Manager, Abbvie • David Caramico, Global Brand Manager, Ferretti Group • Franco Magagni, Nezávislé Management Consulting Professional • Fabio Martinelli, Člen výkonného výboru, SFIR Group • Marco Mazzanti, Skupina technický ředitel, PBM Group • Luca Rossi, Náměstek generálního ředitele, Confindustria Emilia-Romagna • Titian Toschi, Senior Vice President Global R & D, Electrolux Major spotřebiče • Marcello Zannini, Inovace ředitel, jezdecké KURZY SPRÁVA A ŘÍZENÍ Korporátní komunikace Kurz pro pokročilé Anglický jazyk pro manažerskou digitálního marketingu Corporate Finance ŘÍZENÍ asijských trzích Internacionalizace italské společnosti na nových trzích MARKETING Marketingový výzkum Řízení dodavatelských řetězců METODIKA Vzdělávací sezení poskytují odlišné metodiky učení, včetně přednášek, simulace, případové studie diskusí a prezentací společnostmi, osvědčení, skupinová práce. Dokončit vzdělávací dráhy master přednáška učil odborníků z podnikatelského světa, vědy a politiky, a četné příležitosti pro diskusi a interakci s obchodním světě přes anamnéz. Program je vyvíjen v úzké spolupráci s partnerskými společnostmi a to jak během kurzů, rozdělených do dvou fází, a to jak v průběhu tří firemních projektů odvětvový přístup; výuka přístup je zcela odlišný od tradičních univerzitních kurzů, jak poučení z řídící jednotky poskytují skutečné funkční nástroje pro plnění konkrétních projektů. Tato konstrukce vize se promítá do: společnost projektu (leden až prosinec 2017), který je určen pro dobu trvání Master 3 velké projekty od jednoho měsíce každé (květen, červen a červenec 2017) na sektor vybrané destinace Jiné kratší projekty zahrnuté do jednotlivých kurzů konečný návrh na ploše. Kariérní rozvoj Integrace s podniky je prioritou a rozlišování aspektem ve všech programech Bologna Business School, včetně Master in Business Management - asijských trzích. vytvořit zaměstnatelnost Jedná se o činnost, při které je škola plně odhodlána prostřednictvím systematického působení profesního rozvoje, s pokračující závazek kombinovat nejlepší profesionální studentských projektů s ohledem na potřeby vyjádřené podniky. Lo stáže Je to výborný odrazový můstek, stačí vzít v úvahu, že do šesti měsíců po skončení plný úvazek mistra Bologna Business School v průměru 85% absolventů je součástí společnosti. NÁKLADY Startovné je mistr 11200 EUR (bez daně) která má být zaplacena ve třech splátkách: První splátka: 1.500 € Druhá splátka: 6.000 eur Třetí díl: 3.700 € La poplatek zahrnuje frekvence na Master, všechny studijní materiály k dispozici prostřednictvím on-line platformy a přístup ke službám Bologna Business School, která patří Wi-Fi osobní účet, využití počítačové učebny PC, využití oborů, přístup k krytý tělocvična, zázemí pro školní restauraci. Poplatek vás opravňuje k účasti na činnosti učení, jako jsou jazykové kurzy a hlavní přednášky na pozvání. V parku Vysoké školy je k dispozici s dostatkem parkovacích míst. Dále s tím, že studentský průkaz University of Bologna studenti mají přístup ke všem univerzitních zařízení, včetně více než 100 knihoven, digitálních zdrojů a studoven (včetně online předplatné a databanky); 3 univerzitních jídelen; zvýhodněné ceny školného v řadě ubytovacích zařízení. POCTA ÚVĚRY Díky dohodě mezi boloňským Business School a účastníky Intesa Sanpaolo může přistupovat k čestnou půjčku "pro tebe hostování s chválou" za zvýhodněnou sazbou na pokrytí nákladů na registrační poplatek. Hlavní rysy: Částka rovná procentnímu podílu, které se konalo sníženou sazbou bez záruk Splatné za 10 let Bez omezení vyhynutí STIPENDIA Bologna Business School nabízí částečné stipendium, udělovány na základě zásluh, na vítěze ve výběrovém testech. Kromě toho na konci kurzu, škola uděluje cenu pro nejlepšího studenta. Náklady na mistra může být podporována nebo sponzorované třetími stranami: vládních agentur, nadací a firem. INPS přispěl INPS, Které jim byly přiděleny do tohoto mistra stipendia ve výši 10.000 eur vyhrazeno pro členy INPS veřejné správy, aby děti a sirotky členů a veřejných důchodců. [-]

Magistr Online - Marketing A Prodej

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2017 Španělsko Alcobendas

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti [+]

Mistr Online - Marketing a prodej

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master v marketingu a prodeje je vyškolit specializované manažery schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získávání znalostí a dovedností a typicky obchodní marketing.

Proč si vybrat nás?

Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru.... [-]


Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2017 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Marketingový management - Marketingový management . Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Mezinárodní Magistr V Vícekanálový Marketing Management (IM4)

MIP Politecnico di Milano School of Management
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Itálie Milán

Mezinárodní Master in Multichannel Marketing Management je program, který si klade za cíl poskytnout solidní zázemí čelit výzvám současné marketingové praxe: digitální marketing, mobilní marketing, non-konvenční marketing, vícekanálové komunikace, kvantitativní a (double) řízené daty marketingu, shoda mezi brand managementu, tvořivost a obsah marketingu a analýzy dat, modelování a odpovědnosti. IM4 odpovídá solidní teoretický základ s kontinuální aplikací na skutečné obchodní situaci také díky světovými partnery, vedení mezinárodní perspektivu, ale také zavedení specifika a jedinečnost made in Italy. [+]

Datum zahájení: Září Doba trvání:12 měsíců Formát: Full Time Kurzovné: € 14,000 Výuka jazyků:Angličtina Místo: Milán Požadovaná kvalifikace: 3 nebo 4 roky bakalářský titul z akreditované institucím Mezinárodní Mistr v Multichannel Marketing Management je program, který si klade za cíl poskytnout solidní zázemí čelit výzvám současné marketingové praxe: digitální marketing, mobilní marketing, non-konvenční marketing, vícekanálové komunikace, kvantitativní a (double) data-řízený marketing, odpovídající mezi brand managementu, tvořivost a obsahový marketing a analýza dat, modelování a odpovědnost. IM4 odpovídá solidní teoretický základ s průběžná aplikace na skutečné obchodní situace i díky partnerům světové úrovně, Vedení mezinárodní perspektivu, ale také zavedení specifika a jedinečnost made in Italy. Díky unikátnímu spolupráci s IBM, UM McCann, Nielsen a OTB studenti vstoupí v přímém kontaktu s firmou, přes firemní semináře, přednášky, workshopy a obchodní hry. Cíle kurzu Mistr je zaměřen na rozvoj kandidáty: Schopnost navrhovat a spravovat cenné zkušenosti zákazníků (se zvláštní citlivostí odvozené od průběžných vztahy s italskými a nadnárodních společností, v čele zážitkového marketingu); Schopnost využít příležitostí v oblasti komunikace, propagace a distribuce umožnila informačními a komunikačními technologiemi a velkou dat; Schopnost rozvíjet marketingové odpovědnost, aby bylo možné kvantifikovat a účinně měřit návratnost marketingových investic; Schopnost kombinovat manažerské dovednosti a kreativitu, interakci s činností, výzkumu a vývoje a financí a řízení vyvinout udržitelné inovace a neustálé zlepšování vztahů se zákazníky. Mezinárodní Master in Multichannel Marketing Management je 12 měsíců magisterský program nabízené MIP Politecnico di Milano, která se snaží poučit studenty na manažerské témata vztahující se k Marketing Management se zvláštním zaměřením na dnešních důležitých oblastech, jako je digitální marketing, zpracování velkých objemů dat, Customer Experience. U většiny mezinárodních specializací mistrů, MIP nabízí intenzivní italský jazykový kurz v průběhu prvního týdne tříd. Studenti pak mají možnost zúčastnit standardního italský jazykový kurz (až 40 hodin) podél semestru. Struktura programu Program je rozdělen do šesti hlavních modulů: Základy managementu Marketing Management Advanced Marketing Zkušenosti Design & Marketing - italský způsob Volitelné předměty Měkké dovednosti kurzy Zkušenosti design & marketing: italský způsob Tento modul programu si klade za cíl analyzovat Případy a strategie prováděné vrcholům italských značek v klíčových odvětvích jako jídlo a víno, designového nábytku, módy, sportu, automobilový průmysl a průmyslové zboží. To prezentuje Italský způsob zážitkového marketingu a jak to srovnat s hodnotících kritérií ve zbytku světa. Přijímací řízení Ideálními kandidáty pro IM4 programu Mezinárodní Master in Multichannel Marketing Management je speciálně navržen pro mladé talenty odstupňované ochoten čelit výzvám na trh v současné době. Žádosti o příjmu září 2016 jsou nyní uzavřeny. Žádosti o příjmu září 2017 bude otevřena v září 2017. Studenti ze zemí mimo EU se vyzývají, aby se vztahují alespoň tři měsíce před začátkem programu s cílem umožnit dostatek času pro deklarace Value (DOV) Postup pro Itálii a zřízení víza studenta. Pokud byste chtěli podrobnější informace o Mezinárodní Mistr v Multichannel a Marketing Management, Stáhněte si prosím naši programovou brožuru kliknutím na odkaz, nebo psát k infomasters@mip.polimi.it~~V a budeme reagovat na vaše požadavky včas. Požadavky na přijetí Minimální požadavky pro program IM4 jsou: Online aplikace CV nebo životopis v angličtině Motivační dopis v angličtině Kopie univerzitních diplomů a akademických přepisů Kopie anglického certifikát (TOEFL, TOEIC nebo ekvivalent) pro non-rodilí mluvčí Aplikace poplatek 100 € Dva referenční dopisy (volitelně) Žadatelé budou muset sedět na poslední motivačního pohovoru. Zahraniční studenti v Milán - Pomoc Poté, co byli přijati do mezinárodní mistr, budete mít k dispozici zcela novou "To Do" seznamu. To bude zahrnovat víza, bydlení, pojištění, nastavujete sami v Miláně a mnoho dalšího. Student bude uveden do kontaktu s Mezinárodním úřadem studenty MIP, která bude schopna poskytnout vám užitečné pomoc a informace s cílem pomoci váš přesun do Itálie hladce a váš pobyt v Miláně velmi pohodlné. [-]

Magisterský Program V Oboru Marketing A Management Značky

NHH Norwegian School of Economics
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Norsko Bergen

Titul: MSc v oboru ekonomie a Business Administration [+]

Marketingový management - Marketingový management . Titul: MSc v oboru ekonomie a Business Administration Kreditů: 120 Doba trvání: dva roky budování a správu silné značky je klíčem k získání konkurenční výhody a dlouhodobé ziskovosti produktů, služeb, firem a organizací. Program Marketing a management značky poskytuje studentům do hloubky a výzkumu založeného na znalostech pro uvádění na trh, chování spotřebitelů, inovace a vedení značky. Pochopení chování spotřebitelů a konkurence je nezbytné, aby každý podnik a organizace. Zákaznické a soutěžící postřehy poskytují základ pro vývoj zdravé strategie, jakož i optimální umístění na trhu a efektivní marketingové taktiky. Program integruje teorie a praktických aplikací od strategie a marketingu pomoci studentům při rozvoji silné značky a dělat budoucí rozhodování o tržních strategiích. Centrální vznesené otázky jsou: Jak přizpůsobit produkty, komunikační a distribuční soustavu potřeby zákazníků - a chování? Jak efektivně umístit značku na konkurenčním trhu? ... [-]

Postgraduální Studium Managementu (magisterský Grande Ecole Stupeň)

Groupe ESC Troyes in Champagne
Campus forma Denní studium Kombinované 2 - 2 let September 2017 Francie Troyes + 1 více

Groupe ESC Troyes v Champagne byla vytvořena v roce 1992, je tedy nejmladší francouzský Business School. To má všechny národní akreditace (plné uznání ze strany Národní ministerstva pro vysokoškolské vzdělávání a výzkum, akreditované "Konference des Grandes Ecoles" Francie, atd.), A právě začal žádost o mezinárodní akreditaci (EFMD + AACSB). [+]

2-YEAR MAGISTERSKÝ TITUL

Graduate School of Management

Jako Graduate School of Management, naším posláním je nejen trénovat s vysokým potenciálem profily, ale také zodpovědný vedení. Kromě technické dovednosti, škola se může přenášet na své studenty, náš personál je zde také doprovázet a pomáhat studentům, aby se stal ctihodní, uctivé a respektované vedení. Díky šitý na míru učební plán, studijní pobyty v zahraničí, Studentská unie život a trénovat naši pedagogických pracovníků, budete postupně vybudovat silnou Profesionální projekt pro sebe a stát se mladý absolvent s skvělou budoucnost.

Škola je akreditována francouzského "Konference des Grandes Écoles" a je členem EFMD a AACSB International... [-]


Magisterské Studium - Obchodní Administrativa

Colorado Heights University (CHU)
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Spojené státy americké Denver

Mistr v oboru Business Administration (MBA), program je určen k přípravě studentů fungovat, soutěžit a vynikají v moderním podnikání a poskytnout jim pochopení toho, jak spolupracovat na celosvětové platformě. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Mistr v oboru Business Administration (MBA), program je určen k přípravě studentů fungovat, soutěžit a vynikají v moderním podnikání a poskytnout jim pochopení toho, jak spolupracovat na celosvětové platformě. Chu Fakulta má zkušenosti z praxe, které doplňují jeho moderní tituly, a učební plán je zaměřen na přípravu vedoucích pracovníků s dovednostmi uspět a prosperovat v dnešním konkurenčním trhu. Studenti studují spolu s kolegy z celého světa, což přispívá k širokému globálního hlediska. Studenti získají základy v hodnotách, vedení, marketing, účetnictví, financí a dalších důležitých fundamentů. Absolventi mají pevný základ znalostí, která připravuje jim vyniknout v manažerských pozicích v jakémkoli typu obchodní organizace. Osnovy Výuka přístup klade důraz na koncepční a zkušenostní učení. Doplňkem metody případ studie je praxe činnostní učení v týmovém kontextu, který transformuje učební prostředí do real-business-světovém kontextu řešení problémů a řízení příležitostí. Stáže zajistit, že studenti mají pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. Program Cíle předmětu V důsledku úspěšné dokončení MBA v mezinárodním obchodě, každý student prokazuje, že jsou schopni: Soutěžit v obchodním kontextu. Řešit problémy reálného světa. Reagovat na kritické výzvy a paradoxy. Adresa manažerských problémů a podnikání v globálním kontextu. Zaměřit se na dlouhé vzdálenosti strategického rozvoje. Specializace Účetní specializace MBA s důrazem na účetnictví je určena k přípravě studentů, kteří se zajímají o pochopení účetní aspekty podnikání. Stáže v průběhu účetního průmyslu zajistit, aby všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Podnikové finance MBA s důrazem na oddělení Corporate Finance je určen k přípravě studentů na administrativních pozicích v průmyslu, a to jak ve Spojených státech i v zahraničí. Stáže v rámci Corporate Finance průmyslu zajišťuje, že všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Management zdravotní péče MBA s důrazem ve zdravotnictví Management je určena k přípravě studentů na administrativních pozicích v rostoucím zdravotnický průmysl, a to jak ve Spojených státech i v zahraničí. Stáže v rámci zdravotnického průmyslu zajistit, aby všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Environmentální management MBA s důrazem na environmentální management je určena k přípravě studentů na administrativních pozicích v průmyslu, a to jak ve Spojených státech a do zahraničí; Nicméně, tento důraz je navržen tak, aby zvýšení povědomí o otázkách životního prostředí. FAQ/Odpovědi Dotaz: Co je na-školní areál rezidenčního bydlení podobně? A. Na kolejích Chu jsou cenově dostupné a zábavné. Jsou v docházkové vzdálenosti do všech učeben, knihovnu a jiných areálu zdrojů. Je také snadné chodit mimo akademickou půdu mnoha místních obchodů a restaurací, a to je v blízkosti veřejné dopravy. Q. Budu zapadnout? A. CHU je velmi multi-kulturní, multi-etnický a multi-jazykové prostředí se studenty z více než 40 zemí, takže většina studentů cítí okamžitě pohodlně ve svém novém domově daleko od domova navazování nových přátelství s společný jazyk, náboženství a kultury často velmi první den na kampusu. Nejste sám, protože naši zaměstnanci oba uvnitř jsou přijímací a jiné útvary také z různých zemí a kultur a plně pochopit otázky, které jste o vstupu do nové prostředí v nové zemi a vám pomůže, aby se, že přechod tak hladký a komfortní, jak je to možné. D. Bude CHU mi pomohl zabezpečit pozice CPT a rozhodnout? A. Studenti, kteří mají F-1 status mají nárok na CPT (Kurikulární praxe) a OP D (Volitelné praxe), pokud splňují určitá kritéria. Personál poradenství Chu může studentům pomoci pochopit požadavky a dokončit papírování, aby vznikl nárok a získat CPT a / nebo se rozhodnout pozic. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu A Digitální Marketing

Galicia Business School
Campus forma Denní studium Kombinované 1 rok February 2017 Španělsko Santiago de Compostela + 1 více

Marketing se stal rozlišovacím pro úspěšné firmy. Fabriques však dobře, nebo podávají nejlepší výrobek nebo služba vyžaduje správné marketingové strategie k dosažení udržitelného diferenciální výhodu na trzích. [+]

Marketing se stal rozlišovacím pro úspěšné firmy. Fabriques však dobře, nebo podávají nejlepší výrobek nebo služba vyžaduje správné marketingové strategie k dosažení udržitelného diferenciální výhodu na trzích. Raison d'etre Vzhledem k tomu přesvědčení, že nejlepší marketing prochází řádnou přípravu svých odborníků, galicijská Asociace Marketing a Business School Galicie spojit síly s cílem vyvinout program v Haliči premiér. Tak se zrodil náš pán v oblasti marketingu a digitálního marketingu: Program, který sdružuje nejlepší odborníky v marketingu Galicie, spolu s obsazením odborníků z nejlepších škol ve Španělsku a mezinárodní vize spolupráce v Galicii Business School a digitální Marketing Institute. Stručně řečeno, je to program s velkým podnikání a globální vize, otevřené světu a výsledkem spolupráce, a předpokládá nepopiratelnou skutečností: tradiční marketing je mrtvý. Ne kázeň společnosti změnilo v posledním desetiletí jako trh s digitální transformaci a procesu globalizace oba. Tak tohle je diferenciální program: Aktualizovaný orientované profesionální marketing a digitální marketing společnosti uplatňující vedoucí profil. Professional: všechny reproduktory jsou aktivní profesionálové v předních společností, které zajišťují obchodní a profesní povahy našeho vzdělávacího projektu. Za předpokladu, že novou realitu, globální a digitální, ve kterém inovace, umístění značky a jsou naléhavě zapotřebí, a má podporu digitálního Marketingového institutu: první certifikační orgán na digitální marketing v Evropě. S metodikou učení praxí, na vrcholu naší doby: Obohacený s cílem maximalizovat přítomnost čas, který zahrnuje marketing hru, projekt, Pouzdra, reálné zkušenosti, outdoorové aktivity a hraní rolí, mimo jiné dynamiky. příjemci Profesionálové, manažeři a absolventi vysokých škol, kteří pracují v oblasti marketingu a / nebo digitálního marketingu, nebo z jiných oblastí, chtějí řídit svou kariéru směrem k této oblasti. Vzhledem k profesionální přístup programu, mohou k ní přistupovat praktikující, které nemají vysokoškolské vzdělání, akreditovaný profesionální zkušeností a / nebo příslušnou směrnicí. Mohou být také začleněny mladí absolventi začít svou kariéru ve světě marketingu a podnikání, pokud máte potřebné vést v profilu a získat grant ze sponzorů programu, kde budou cvičit pracuje na duálním režimu souběžně s vývojem mistra. Metodologie Naše Masters v marketingu a digitálního marketingu v sobě spojuje nejrůznější metody zaměřené na zlepšení odborné a manažerské schopnosti účastníků. Vyvinout praktické, zkušenostní a participativní metodiku, máme tyto nástroje: Případ Metoda: Budeme používat velmi mnoho případů, což nám umožňuje se dozvědět o realitě a zlepšení analýzy obchodních situací a rozhodování v oblasti marketingu. Hraje roli i skupinová dynamika: Budeme pracovat na reálných situacích uvedení účastníků v konkrétních situacích následně vyvodit závěry o dosaženém výkonu a osobního plánu na zlepšení rozvoje v této oblasti. Marketing hry: obchodní simulace, který byl vypracován v týmech a pod dohledem odborníků na marketing, obchodní management a být umístěn účastníkům řízení společnosti, která bude integrovat všechny poznatky získané, jejich uplatnění v konkurenčním trhu. To se učí tím, že dělá úspěchy a neúspěchy v reálném čase, sdílení zkušeností s vrstevníky a učiteli, a když viděl následky marketingových rozhodnutí v různých oblastech společnosti a jejích výsledcích. Projekt: Projekt bude umožnit zavedení a integraci všech učených a bude nejlepší pobídkou pro zlepšení komunikačních dovedností a prezentace projektů jednotlivých účastníků. Master Classes: manažerské zkušenosti. Víme, že učení je nakažlivá, a proto navrhujeme prostory nejlepší přístup k marketingových odborníků, že v krátké vzdálenosti, přesunout své zkušenosti a jejich organizací na účastníky. Outdoor trénink: Během programu bude provedeno zaměřena na zlepšení dovedností marketingu a zákaznické orientace účastníků outdoorové aktivity; zážitek, který bude rozhodujícím způsobem přispívat ke týmového ducha propagace. Personalizované monitorování a poradenství: Klíčovým prvkem tohoto programu, jak to bude mít zásadní význam pro rozvoj projektů a k dosažení mezinárodní akreditaci na digitální marketing udělené Digital Marketing Institute. Obsah Mistr bude vyžadovat závazek 410 hodin. Vědom formátu "částečný úvazek" programu těchto vlastností a vysoké obsazenosti účastníků v jejich každodenní práci, budeme předpokládat, že kontaktní schůzky by měly být intenzivní a využívat naplno. Proto odhadujeme, že za každých 8 hodin účastníků třída bude 4 hodiny individuální práce nebo školen (příprava případů čtení, cvičení, atd) ve virtuálním kampusu Galicie Business School. Kromě toho by činnostem, jako je projekt nebo soutěžní Business Game, stále vyžadují větší aktivitu učení mimo vyučování. Seznam jsme pod různým obsahem programu, spolu s jeho vytížení. Dovednosti a kompetence pro marketingové profesionály (24 hodin) Obchodní strategie (12 hodin) Základy marketingu a chování spotřebitelů (12 hodin) Metody a techniky výzkumu trhu (12 hodin) strategický marketing, polohování a segmentace (24 hodin denně) Provozní marketingu: produkt, cena, distribuce a komunikace (48 hodin) Vztah marketing a věrnostní programy (12 hodin) profesionální certifikace v oblasti digitálního marketingu (60 hodin) Digitální branding (12 hodin) Digitální propagace (12 hodin) Advanced Digital nástroje (12 hodin) Digitální marketing inteligence (12 hodin) Master classes: neuromarketingu, značkování, maloobchodní marketing a merchandising (24 hodin) Marketing game (48 hodin) Outdoor trénink (8 hodin) Konec mistr Project (78 hodin) chronologie Program bude probíhat v období od února do prosince 2017. Zasedání se bude konat v pátek odpoledne av sobotu dopoledne od 16:30 do 20:45 a od 9:30 do 13:45. Chceme, aby co nejvíce z přítomnosti v programu. Z tohoto důvodu a v průměru každý kontakt modul osm hodin zahrnuje přípravu případů a dalších kosmických aktivit pro další 4 hodiny. Ohodnocení Vyhodnocení programu bude páteří příprava a prezentace závěrečné hlavního projektu. Dalším klíčovým prvkem v procesu hodnocení bude vedení praktické práce a zprávy o případech a aktivní účast na zasedáních a zkoušky s cílem posoudit míru asimilace obsahu každého z bloků. Kromě toho, k překonání program bude muset překročit 80% účast na kontaktních hodinách programu. Ti studenti, kteří absolvují použít modul pro marketingdigitální může skládat zkoušku pro profesionální certifikace v oblasti digitálního marketingu udělené Digital Marketing Institute, irský subjektu, který již má více než 15.000 marketingoví odborníci akreditované na celém světě a že Galicia Business school je partnerem a jedinečná škola, která distribuuje své programy ve Španělsku. Cena a místo Program se bude konat v Santiagu de Compostela (A Coruña). Náklady na programu jsou: Markea partneři, navigaci a přidružené společnosti Galicie Business School: 8,980 € Nečlenové: 10,950 EUR. Kromě toho SabadellGallego Bank, jakožto partnerského programu, nabízí financování účastníkům za zvýhodněných podmínek. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu A Strategie

University of Minho - School of Economics and Management
Campus forma Denní studium 3 semestry October 2017 Portugalsko Braga

Klíčovou roli marketingu a strategie v oblasti řízení organizací je nesporným faktem, že relevance. Tento význam je především přínos, které poskytují na jedné straně, pokud jde o odpovídající nabídce nových produktů a služeb, které stále více informovaní a náročné na trhu, a jednak, že je třeba reagovat na požadavky jiných "stakeholders". [+]

Marketingový management - Marketingový management . Klíčovou roli Marketing a strategie Vedení organizace je nesporným faktem, že relevance. Tento význam je především přínos, které poskytují na jedné straně, pokud jde o odpovídající nabídce nových produktů a služeb, které stále více informovaní a náročné na trhu, a jednak, že je třeba reagovat na požadavky jiných "stakeholders". Pouze tímto způsobem mohou účinně připravit organizace pro nové výzvy, kterým čelí vás a přispět tak ke zlepšení jejich výkonnosti a konkurenceschopnosti. Tento proces změny nevyhnutelně zahrnuje rozvoj postoj otevřené a flexibilní řízení, který je schopen neustále reagovat na životní prostředí a organizační změny. V tomto smyslu je mistr v oblasti marketingu a strategie na Univerzitě Minho usiluje o dosažení těchto cílů: Vyplnit mezeru v pokročilém kvalifikaci manažerů a výzkumníků v oblasti marketingu a strategie Rozvíjet schopnost kriticky zhodnotit a aplikovat pokročilé koncepty v oblasti marketingu a strategie v rámci různých organizačních kontextech. Aktualizujte a prohloubit strategické a funkční kompetence, marketingu a strategie. Integrovat znalosti a marketingové dovednosti a strategie v teorii, tak v praxi. Přispět ke zlepšení výkonnosti a konkurenceschopnosti portugalských organizací prostřednictvím odborné přípravy odborníků s vyššími kompetencemi v oblasti marketingu a strategie. Si klade za cíl upevnit svou aktuální řádek do nejmodernějších postupů, marketingu a strategie, zvýšit svou profesionální kariéru? Mistr v marketingu a strategie je skvělou volbou! [-]

Mezinárodní Magistr V Oblasti Marketingu - Dvojjazyčná

EADA - Escuela de Alta Dirección y Administración
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Španělsko Barcelona

Získáte globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí prostřednictvím tohoto programu. [+]

Co budu mít z tohoto programu?

Cílem Masters v EADA je poskytnout účastníkům "profesionální konkurenční výhodu", že se zaměří na tři základní oblasti. Zvládnutí konkrétních obchodních nástrojů a technik. Rozvoj interpersonálních kompetencí, které jsou nezbytné pro mezinárodní manažery. Získání globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí. Účastníci kurzu se naučí efektivně uplatňovat prvky tohoto dynamického "mix talentu", jak oni se vyvíjejí jejich profesní kariéry.

Metodologie

Eada vyvinula vlastní praktické, aktivní a participativní přístup s důrazem na "learning by doing". Metodika reflektuje poptávku těchto společností pro profesionály s dovednostmi, jako jsou: schopnost přemýšlet, schopnost jednat tváří v tvář změnám, univerzálnost pracovat v multifunkční týmech a přizpůsobivost na výzvy globálního prostředí. ... [-]

Magistr V Marketingové řízení

Universidad Arturo Prat
Online forma Denní studium 4 semestry February 2017 Chile Santiago

Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. Metodologie, které mají být použity jako učení, usiluje o integraci znalostí, talentu, zkušeností a schopností v dobytí životního prostředí a vysoce náročných trzích v rámci informačních technologií a ladil s obchodními cíli, zajištění toho, že mandáty získané od svých zákazníků, se perfektně hodí jejich očekávání. Naše Master, kombinuje konceptuální modely s real-svět případy, které poskytují hluboké pochopení disciplíny, s vysokými technologické dovednosti, schopnosti sebevzdělávání a dovedností pro týmovou práci, rozhodující pro dnešní pracovní světě, kde je spolupráce páteř odborných znalostí. K tomu jsme vytvořili interdisciplinární programu, integraci příspěvky od vědy a praxe řízení a transakce výměny. Jsme přesvědčeni, že s tímto programem, budou naši studenti získají komplexní vzdělání excelence, patří k nejlepším v Latinské Americe. k. Komu je určena? Program je zaměřen na lidi s akademickými bakalářského studia nebo škola, kteří chtějí získat znalosti v oblasti marketingu, a na oplátku, zvýšit kvalifikaci pro zvukovou rozhodování na úrovni managementu, zaměřena na rozvoj kapacit strategické odborné znalosti a inkluzivní, a tak zvládnout skutečnou vizi o tom, jak efektivně a účinně vždy turbulentní a měnící trhy spustit podnikání. b. Profesní očekávání Po dokončení tréninkového procesu jste připraveni k: Adecuarte změnit, velmi konkurenční produkt oba scénáře, jako je neustálé inovace v oblasti informačních technologií. Správa strategické a operativní plány vrcholového vedení organizace. Vést a řídit multidisciplinární a multikulturní týmy. Rozhodovat se na základě analýzy rizik a kapacity pro abstrakci. Analyzovat, identifikovat, diagnostikovat, sledovat, zmírnit a řešit situace, které ovlivňují konkurenceschopnost a udržitelnost podle etického kontextu podnikové a sociální odpovědnosti. Můžete desempeñarte jako: Manažer nebo ředitel marketingu. Nezávislý poradce nebo konzultant. Ředitel institucionální obrazu. Agent Marketing a reklama. Ostatní odborné úkoly související. Představuje Mistr Závěrečný projekt Závěrečný projekt Master (TFM), je koncipován jako profesionální výrobek, který studenti musí rozvíjet v reakci na nějaký problém, potřeby nebo příležitosti z reálné a existující společnosti v různých oblastech praxe, že splňuje podmínky pro titul. TFM se provádí v týmech tří studentů, s podporou a poradenství ze dvou učitelů: specialista v programu a metodik, což umožňuje kompletní tento proces podle plánu. Obrana nebo konec podpory TFM se provádí 100% on-line, nebo osobně. Stupeň Po dokončení Master, Arturo Prat Univerzita státu Chile udělena zahraničním studentům, kteří splňují všechny požadavky programu, za následujících podmínek: Mistr v Marketing Management Chilské žadatelé by měli konzultovat odpovídající kvalifikaci. Země Úmluva o uznávání kvalifikací v Chile jsou: Bilaterální smlouva: Brazílie, Kolumbie, Ekvádor, Španělsko a Uruguay. Multilaterální Smlouva: Bolívie, Kostarika, El Salvador, Guatemala, Honduras, Nikaragua a Peru. Arturo Prat univerzita je veřejná a je akreditována Národní akreditační komisí (v rámci Ministerstva školství, mládeže a Chile agentury). Požadavky na přijetí List řádně vyplněný vstupné. Řádně vyplněný dopis o záměru. Ověřený nebo notářsky ověřený identifikační, průkazu totožnosti nebo průkaz totožnosti fotokopii. Certifikovaný fotokopie (notář Víra nebo instituce vysokoškolského vzdělávání, který vydává) Akademický Diplom, osvědčení o titulu nebo zákona bakalářský titul nebo Professional stupně (kariéra vysokoškolské vzdělání, se po dobu alespoň čtyř let ) udělený instituce vyššího univerzitního vzdělávání s rozlišením a státního uznání. Aktualizováno osnovy. Investice do programu je 6950 USD Náklady na certifikaci Na vyvrcholení štamgastů, a před vstupem do kurzu přípravy závěrečnou práci v magisterském studiu musí student provést platbu ve výši USD 990 (990 dolarů) na pokrytí nákladů vyplývajících z procesu certifikace, vydávání titulu , apostillaje stejné v Chile a poslal kurýrem do místa bydliště Grandee. [-]

Magistr Marketingu (online)

RMIT University: Online
Online forma Kombinované 2 let October 2017 Austrálie Melbourne

RMIT je online Master of Marketing je určen pro stávající a začínající manažery, kteří chtějí zvýšit jejich znalosti přes all-of-business přístupu k marketingu. Je to také ideální nástroj pro podnikatele, kteří potřebují být přes každý aspekt firemního marketingu založit nový podnik. [+]

RMIT je on-line Master of Marketing je určen pro stávající a začínající manažery, kteří chtějí zvýšit jejich znalosti přes all-of-business přístupu k marketingu. Je to také ideální nástroj pro podnikatele, kteří potřebují být přes každý aspekt firemního marketingu založit nový podnik. Dozvíte se, jak: zdokonalit své znalosti v plánování, řízení, realizaci a monitorování rozvíjet základní dovednosti poskytovat efektivní strategii zlepšit své osobní manažerské dovednosti lépe porozumět vztahu mezi marketingem a dalších oblastech řízení Spolupracovat s odborníky z průmyslu, renomovaných, kteří budou pomáhat vidíte roli marketingu v nových a nepředstavitelných způsoby. Náš on-line kurz vám umožní vytvořit šíři znalostí se zaměřením na praktické, reálných nástrojů a strategií, které platí také pro osobní kariéru, takže můžete neustále v pohybu vpřed. Co budete studovat: Marketing Management Chování spotřebitele Marketingový výzkum Marketingová komunikační strategie inovace produktů Interactive Marketing Business and Marketing Network MARKETING SERVICES sociální marketing strategie Brand Strategický marketing Business Research design 
 Výhody studovat online RMIT Studie při práci na plný úvazek RMIT zrychlil on-line Program vás připraví pro větší úspěch kariéry, zatímco budete pokračovat v práci na plný úvazek. Tento flexibilní přístup k postgraduálnímu studiu nabízí více příležitostí k provozování s životními závazky a zároveň zdokonaluje své kariéry. dokončit dříve Můžete si zapsat do některého z našich šesti doby studia po celý rok; každá doba studia je sedm týdnů dlouhá. Takže ať už budete potřebovat, aby se vešly své studium kolem pracovního, rodinného nebo treky přes Himálaj, můžete vytvořit časový plán, který vám vyhovuje. No on-univerzitní zkoušky nebo přednášek I když budete mít on-line hodnocení, Master of Marketing přináší pohodlné on-line program bez požadavku na on-kampusu docházky a tradiční zkoušky. Všechny přednáška materiál a obsah je dodáván přímo na vás prostřednictvím interaktivního online učení platformy, ať jste kdekoliv. Přístup k world-class akademici Náš on-line program je vyvinut pod vedením renomovaných akademických pracovníků a lídry, kteří mají nejvíce up-to-date znalosti, aby vás vybavit řešit problémy se správou. Máme prostě optimalizovali náš obsah na-školní areál pro digitální učebny, aby se studuje více dosažitelné pro rušný životní styl. Work-learning spojen Hnacím motorem našeho programu je průmyslový připojení budete dělat při studiu. Učte se od renomovaných akademiků a lídry, zatímco řídí pozoruhodný poradní rady vedení. To znamená, že to, co se naučíte mohou být aplikovány na svou práci okamžitě. Vyhrazená podpora a pomoc Naše studie domovníci jsou odborníky na podporu studentů a bude s vámi na každém kroku na cestě, k dispozici, které vám pomohou v celém svém studijním cesty. Studenti obdrží jeden na jednoho poradenství, pomoc a motivaci, stejně jako vám pomůže přístup k veškeré nástroje, zdroje nebo služby, které potřebujete, a pomůže dosáhnout vašich studijních cílů. Program příjem 6 příjem ročně (říjen, leden, březen, květen, červenec a září). vnořené kvalifikace Navíc naše Master of Marketing zahrnuje kurzy, které tvoří náš Graduate Certificate, takže pokud budete potřebovat předčasně ukončit program, můžete získat postgraduální kvalifikaci úspěšným ukončením stanovené kurzy. Graduate Certificate je také cesta k otisků pro některé studenty (viz vstupní požadavky). Vstupní požadavky Australský bakalářský diplom nebo rovnocenná nebo vyšší úroveň kvalifikace, v obchodě (nebo příbuzného oboru); nebo RMIT Graduate Certificate v marketingu. Žadatelé se stupněm v non-obchodní nebo příbuzného oboru potřeba žádat o Graduate Certificate v marketingu dokončit magisterský titul na dva roky zrychlený režim na částečný úvazek. [-]

Masters Titul V Oboru řízení Obchodní činnosti A Marketingu

UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Online forma Kombinované 12 měsíců Španělsko Madrid

Master in Business Management a marketing poskytuje studentům s hlubokým pochopením z předmětů Business Management a marketing, užitečné pro další kariéru, a pomáhá při rozvoji kritického a analytických schopností potřebných pro hodnocení relevantní otázky společnosti této klíčové oblasti hospodářské činnosti ... [+]

Marketingový management - Marketingový management . Přičemž za výchozí bod aktuální dynamice trhu, které se vyznačují nízkou mírou růstu nebo jejich nasycení a v němž v obecné rovině, zásobování daleko převyšuje poptávku, dali kontext který pouze ty společnosti a organizace, které jsou schopny přizpůsobit se potřebám a požadavkům trhů, na kterých působí budou nadále provozovat a rozvíjet v nich. Master in Business Management a marketing je oficiální titul, jehož studijní plán je zveřejněn v Úředním věstníku počtu 75 ze dne 28. března 2012. Určeno Master in Business Management a marketing poskytuje studentům s hlubokým pochopením z předmětů Business Management a marketing, užitečné pro další kariéru, a pomáhá při rozvoji kritického a analytických schopností potřebných pro hodnocení relevantní otázky společnosti v této klíčové oblasti hospodářské činnosti. Tento mistr, svou specializací na obchodní a Marketing Management, se zaměřuje na přípravu studentů pro přístup a / nebo konsolidace ve stále širokou a rozmanitou kariéru. Na jedné straně, příprava pro rozvoj pracovních povinností týkajících se obchodní a management a marketing, jako profesionální poradenství nebo stejné odborné přípravy, a na druhé straně umožňuje vstup žáků do specializovaných pozic společnosti pod svým vlastním specializovaným výcvikem, který umožní objektivně kandidáty na vedení a řízení odpovědnosti. Přístup do těchto pracovních míst je usnadněna díky zkušenostem, které studenti získají provedením praxe v podnicích a institucích z různých sektorů. Uznání oficiální název Studenti, kteří splňují požadavky UDIMA získat titul Master in Business Management a marketing učil UDIMA, kromě titulu profesionálního mistra vydané Centrem pro finanční studia. UDIMA Požadavky: mají bakalářský titul, vysokoškolský diplom nebo ekvivalent. Program Struktura Master in Business Management a marketing je strukturována do různých modulů, integrovaných střídavě různými subjekty v souladu s dovednostmi aspirující účastníka. Trasa přes programových modulů dává účastník získává, postupně, znalosti a dovednosti potřebné, aby se stal profesionálním odborníkem v oblasti: mistr. Master in Business Management a marketing Udima je nakonfigurován bezesporu nejkompletnější na trhu. Hlavním cílem Master Cílem hlavní vzdělávací magisterský titul v oboru Business Management a marketing je vyškolit profesionály, kteří jsou ideální a vysoce kvalifikované a vybaveni dovednostmi a rozvíjet jejich profesionální činnost může dosáhnout konfigurován jako opravdové lídry v přední části obchodu společnost že zajistit koordinaci a sladit všechny funkce stejná jako osa vytvoření konsolidace a hodnota pro organizace v oblasti životního prostředí a trhu. Tento tréninkový program je určen pro studenty zvládnout všechny potřebné znalosti, aby mohla etablovat jako vedoucí odborný v obchodních a marketingových firem a institucí. Metodologie Na základě důkladné vytváření koncepcí, strategie, techniky a nástroje marketingu a řízení prodeje založený, s následnou praktickou aplikaci, která umožňuje získat důkladnou znalost a ovládnutí stejná proti rozhodování a jednání v jejich profesionální činnosti školení v učebnách Je přístroji takto: setkání následovat model výstava začíná s identifikací cílů; pak odpovídající teoretické přístupy jsou učeni, podporovaný vhodnými učebních pomůcek, a končí s analýzou případů nebo případových studií, a to jednotlivě i ve skupinách. Zavázali jsme se ke každému studentovi získat a zlepšit znalosti a dovednosti potřebné pro výkon profesní roli, kterou chce hrát. Toho je dosaženo jak prostřednictvím rozvoje interaktivního kurzu a účasti v pracovních skupinách, a ve které, v závislosti na obsahu, aby se učil, se používají v každém případě nejvhodnější metody. Dobrý Teoretický základ je nejlepší podpora pro správný vývoj velkého počtu případových studií, které přinášejí studentům obchodní realitě. Blended trénink Oni jsou interaktivní kurzy, vyrovnávací jak individuální práci a účast v pracovních skupinách. Student si osvojí a zlepšit znalosti a dovednosti potřebné pro výkon profesní roli, kterou chtějí hrát přes: řešení případů, role-playing a video-školení, výkladový metoda, nácvik dovedností, provádění cvičení, pouzdra a případy týmy, debaty a diskuse. Budou rozvíjeny prostřednictvím virtuální Campus a jeden víkend za měsíc. On line školení Začínají v měsících říjnu a únoru každého roku. Běžná doba je 12 měsíců. [-]