Hledat Marketingový management zde!

Najděte nejlepší Marketingový management zde!

Marketingový management

Mnozí studenti chtějí zlepšit své manažerské schopnosti a zdokonalit své marketingové dovednosti, aby nakonec se sami vyniknout ve svém oboru. S magisterský titul v oboru marketingové řízení, budou studenti připraveni uspět ve vysoce konkurenčním marketingu.

Před podáním žádosti o tento program, mnoho studentů se ptají: "Co je Master in Marketing Management?" Realizací tohoto stupně, studenti seznámí s populární marketingových metod a učil, jak provádět a podporovat účinné a efektivní marketingové strategie. Studenti se také pravděpodobné, že naučit se přizpůsobit rychle se měnící technologie, budovat udržení zákazníků a spokojenost, a usnadňuje komunikaci mezi zákazníkem a ty, kteří pracují s jejich marketingového týmu.

Existuje mnoho výhod spojených se získáním vyššího vzdělání v oblasti marketingu.Například tím, že získá magisterský titul v oboru marketing management, studenti budou učit, jak se nesmí překročit pouze na vedoucí pozici, ale i to, jak rychle posunout v jejich společnosti. Navíc, studenti s tímto stupněm může být také schopen najít práci ve svém oboru, jednodušší, než ostatní.

Kolik stojí získat tento typ míry závisí na mnoha různých faktorech. Například, kolik jeden student platí pro tento stupeň může být založeno na tom, kde navštěvují školu a jaké konkrétní instituce, on nebo ona rozhodne zúčastnit.

Ti, kteří se účastní tohoto programu mohou očekávat, že mít možnost pracovat v několika polohách.Po získání tohoto stupně, mohou absolventi pokračovat do práce jako maloobchodní manažer, produktu nebo brand manager, marketingový manažer v podniku na obchodní pozice, internet marketing manager, propagačních manažer, průzkum trhu analytik, přímý marketing manager, nebo jakékoli jiné poloze, ve které vyžaduje pokročilé znalosti jak marketingu a managementu.

Studenti, kteří se chtějí podílet na magisterském programu Marketing Management mají možnost vybrat si z široké nabídky různých univerzitách. Chcete-li začít s žádostí, hledat programu dole a kontakt přímo vstup kanceláři školy dle Vašeho výběru vyplněním v hlavní formě.

Čtěte více

Magistr V Profesionálním Manažerem Spolecnost Stratég

IIMN - Instituto Internacional de Marketing
Online & Campus forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Barcelona

Naše Master of Společenství a sociální Media Marketing Manager se snaží pokrýt všechny oblasti, takže máme tuto mistra rozdělenou do čtyř bloků: sociální média (životního prostředí), dílny (workshopy), správce komunity a sociální média marketing (profese). .. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Mistr odborného sociálního Společenství Manager a stratég Chápat jako sociální mediálních kanálů, kde lidé mluví a mluví o značky se staly nezbytným předpokladem komunikační platformu pro žádný podnik 2.0. Ale ne dost, aby se tam, že postoj a co je nejdůležitější, osoba nebo tým lidí, kteří vědí profesi manažera komunity vykonávat nejvhodnější způsob, vědouce, štítek 2.0, protokol o každé platformě, různé nástroje a funkce, které mají být provedeny ... a č. Ale profese věnován sociálních médií vede nejen Manager Společenství (který musí vědět, jak vytvořit a spravovat on-line komunit). Další profil trvá, než najít svou cestu do sektoru, a je nazýván Sociální Media Marketing (který musí vědět, jak vytvářet, plánovat a měřit strategii sociální média). Oba profily jsou stejně důležité pro přítomnost každého úspěšného on-line podnikání. Naše Master of Společenství a sociální Media Marketing Manager se snaží pokrýt všechny oblasti, takže máme tuto mistra rozdělenou do čtyř bloků: sociální média (životního prostředí), dílny (workshopy), správce komunity a sociální média marketing (profese). CÍLE Vědět, jak pracovat Community Manager a sociální média stratég. Znát hlavní sociální platformy a jak sladit jejich použití k obchodním cílům. Vědět, různé způsoby, jak inzerovat v médiích prostřednictvím sociálních reklamy. Zvládnutí analytické nástroje z různých platforem pro měření výkonnosti každé strategie sociálních médií. Naučit se, aby srozumitelné a užitečné dashboardy displejem směrem příslušné informace. E-Learning V e-learningu vzdělávání studentů vychází z práce on-line prostřednictvím naší virtuální kampus. Každý student má plán aktivit a studium v ​​online areálu k dosažení svých cílů. To účty s profesorem a školitele. Blended Learning V provedení Blended Learning nebo blended learning dělí studenta s kombinací učebny a on-line práci. Každý student má plán aktivit a studium v ​​online areálu k dosažení svých cílů. To účty s profesorem a školitele. Chcete-li, které je určeno Ředitelé a vedoucí Online Marketing, Obchodní marketing, Community Manager, vztahový marketing, produktový manažer, ředitel reklamy, internetový koutek ředitel, ředitel komunikace a veřejných vztahů, ředitel digitálního obsahu. Metodologie Je to praktický a participativní výcvikové vedení, která je poskytována konkrétní příklady kolem přes náš on-line kampusu. To umožňuje studentům přizpůsobit svůj rozvrh a hodiny personalizované studia. Participativní nástroje jako fórum, jsou spojení s lektory a učiteli. Student se postupně postupuje do tréninkového plánu studiem obsahu, výměnu znalostí s kolegy a po konzultaci s vyučujícím pochybností. Aktivity budou rozvíjet podél kurzu poskytnout zpětnou vazbu na absorpci hmoty. Double Degree Po dokončení Master a odpovídající kvalifikace překonat vlastní certifikát vydaný Universitat Abat Oliva CEU a Mezinárodní institut pro marketing bude získána. [-]

E-business Marketing A Management

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců February 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

S Masters v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. [+]

Mistr on-line ukazuje klíče přilákat, prodat, uspokojit a udržet si zákazníky Prezentace Master v marketingu a řízení prodeje V současné době je obchodní prostředí se rychle mění. Vliv technologického pokroku, globalizace trhů, změny v rozložení sil ve prospěch spotřebitelů, konkurenčního prostředí a klesající věrnosti značce, mimo jiné trendy se mění marketingové strategie a jak jsou distribuovány a uváděny na trh produkty a služby. Spotřebitelé jsou stále náročnější a mít více informací, takže oni mají velmi jasné, co chtějí a kde jej získat. Nadměrné nabídky a vzhledem k obtížnosti odlišit nakreslit konkurenčního prostředí a rozšířit potřebu zaměřit se na straně klienta. V tomto prostředí potřebují organizace marketingu a obchodní adresy plochu schopen úspěšně vést správnou kombinaci tří prvků: silné zázemí a znalosti marketingových a obchodních dovedností potřebných naučit reagovat na současném tržním prostředí a a schopnost spojit se zákazníky a organizovat efektivní prodejní síť. S Mistr v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. Kariéra Outlook: Marketing management Product manager Odpovědný za marketingové studie Odpovědný Trade Marketing marketingový konzultant Správce kategorií obchodní adresa Export manažer National Sales Manager Vedoucí prodeje Key Account Manager nebo Key Account Ředitel Expansion regionální ředitel Cíle Master v marketingu a řízení prodeje Jaké cíle se dostaneme? Získáte znalosti potřebné k: Přizpůsobit společnost na potřeby trhu a zákazníka. Integrovat vizi a celkové cíle obchodní politiky a marketingové strategie. Definovat metody výzkumu trhu, využití nejvhodnějších zdrojů dat a analýza výsledků na základě obchodní politiky a obchodních strategií. Plánovat a řídit činnost marketingu a obchodní společnosti. Organizace a řízení prodejních týmů. Rozvíjet manažerské dovednosti vytvářet a spravovat týmy prodeje, které generují přidanou hodnotu pro organizaci. Rozvoj a Marketing obchodní plán a aplikovat ji v celkovém kontextu společnosti. Finanční pomoc Mistr v marketingu a řízení prodeje OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. V současné době tyto stipendia jsou platné: Stipendium OBS Zkušenosti Cíl: podporovat průběžné vzdělávání budoucích profesionálů prostřednictvím OBS Online Metodika, která je registrována jako vlastního modelu on-line vzdělávání. Požadavky: Kandidáti bez předchozí zkušenosti v on-line výukových modelech, které splňují akademické a vzdělávací program požadavků zájmových skupin. Profil Scholarship Board Cíl: podporovat manažerských kompetencí v těchto kandidátů s rozsáhlými odbornými zkušenostmi. Požadavky: stipendia k dispozici kandidátů s více než 3 roky odborné praxe v odpovědných pozicích, kteří chtějí získat dovednosti a manažerské dovednosti, aby kvalitativní skok v jejich kariéře. Scholarship Online Business Management Cíl: podporovat tvorbu narozených dětí na Internetu a vytváření nových modelů sítě založené na podnikání a digitalizaci tradičních podniků, které dosud nejsou aktivní na internetu. Požadavky: Kandidáti, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti potřebné, aby se na internetu a řídit nových digitálních obchodních modelů, ať už ve své vlastní firmě, nebo jako správce. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 9 měsíců October 2016 Itálie Řím

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a činnost evoluce - Strategie a techniky - Excelence případy Fundraising pro politiku - Fundraising techniky a taktiky - Fundraising vzory - Vedení vztahů s dárci - Rozpočtování a personální modely - efektivní a etické profily - Phone banking, průzkumu a speciální akce Volební řízení kampaní - Tradiční vs digitálních kampaní - Řízení lidských zdrojů a organizace pro volební kampaň - tematická kampaň - Územní kampaň - případové studie Inovativní komunikační techniky pro politiky - Grafické, video a digitální design - Modelování a 3D animace - Augmented reality - Mobilní aplikace - Video mapování Mezinárodní případy Excelence Edsegovi model HOLOS (Mexiko) UČENÍ VOLBY Tento kurz se mohou účastnit v těchto vzorců: - na akademické půdě, v Rome Business School Řím ústředí. - Distanční vzdělávání, a to prostřednictvím břitu e-learningové platformy s živými přednášek a velký učitel-student interakce. Účastnické poplatky V zájmu zajištění kvalitní školení, účast je omezena na maximálně 20 účastníků. Výběr je založen na vyhodnocení CV a na základě výsledků technicko-motivačních rozhovorů. Účastnický poplatek pro magisterský titul v oboru politického marketingu je € 3.500,00 (včetně DPH). ... [-]

Magistr Online - Marketing A Prodej

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Alcobendas

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti [+]

Mistr Online - Marketing a prodej

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master v marketingu a prodeje je vyškolit specializované manažery schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získávání znalostí a dovedností a typicky obchodní marketing.

Proč si vybrat nás?

Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru.... [-]


Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Gmcm - Magistr V Obchodní Management A Marketing

ISEAD Business School
Online forma Kombinované 13 měsíců October 2016 Spojené státy americké Miami Kolumbie Bogotá Španělsko Madrid + 4 více

Tento program poskytuje praktické a teoretické znalosti nezbytné pro efektivní rozvíjet obchodní a marketingové úsilí, které vyžadují, aby společnosti. [+]

Master in Business Management a marketing poskytuje dovednosti a přesný teoretický efektivně rozvíjet obchodní a marketingové úsilí, které vyžadují, aby podniky: zvyšování povědomí spotřebitelů, konkurenční výhoda, polohování, kanál, atd.

 

Určeno

Odborníci, kteří chtějí rozšířit své znalosti v oblasti marketingu s cílem: - Rozvíjet svou kariéru v několika firem Oddělení marketingu produktů nebo služeb pro spotřebitele. - Dostat se do nové přístupy a technikami marketingu pro případné specializaci v jedné z těchto oblastí pro budoucnost.

případ Metoda

Metodika: Online

Doba trvání: 730 hodin školení (12 měsíců)... [-]


Magistr V Marketingu A řízení Značky

Norwegian School of Economics
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Norsko Bergen

Mistr v marketingu a řízení značky je jedním z oborů v rámci dvouleté Master of Science (MSc) programu v oboru ekonomie a Business Administration v NNH. [+]

Porozumění spotřebitelů a trhů ve zbrusu novém světě

Mistr v marketingu a Brand Management (MBM) iis jedním z oborů v dvouletém Master of Science programu (MSc) v NNH.

Budování a správu silné značky je zásadně důležité, aby získali konkurenční výhodu a zajistit dlouhodobou ziskovost pro produktů, služeb, firem a organizací. Kromě toho, porozumění chování spotřebitelů a konkurence je nezbytná pro každý podnik a organizace, protože tyto vhledy poskytují základ pro rozvoj dobrých strategií, optimální umístění na trhu a efektivní marketingové taktiky.

Specializace MBM je určen pro studenty, kteří chtějí vést a rozhodovat v marketingovém oddělení firmy nebo organizace, včetně pozic, jako produktový manažer, manažer značky, marketing analytická nebo vedoucí marketingu. Profil se hodí i těm, kteří by chtěli pracovat v poradenských firem, větších organizací nebo vládních resortů a orgánů.... [-]


Magistr V Marketingové řízení

INSA Business, Marketing & Communication School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Žáci dosahují aby prospěšné rozhodování na mezinárodní úrovni pomocí přesné analýzy na světovém trhu, stretagic plánování, segmentace trhu, jak jsme jako řízení rozpočtů. [+]

Mistr v Marketing Management Žáci dosahují aby prospěšné rozhodování na mezinárodní úrovni pomocí přesné analýzy na světovém trhu, stretagic plánování, segmentace trhu, jak jsme jako řízení rozpočtů. Rozvrh Út-Čt 19-22 h Termíny: Oct 2013 - 2014 Jul Cena 4.900 €

 

Osnova

Marketingový management ve společnosti Produktový manažer Strategie Výrobky a značky Positioning prodejní Předpovědi Kvalitní produkt, logistiky a distribuce Veletrhy, úmluv a kongresy zákazník Marketing Marketing v průmyslových podnicích a servisních společností Optimalizace Okraje produktu Určování globální obchod rozpočtů. Strategická analýza Externí Analýza chování zákazníka Technologické inovace Použito na marketing branding Trhy internacionalizace a globalizace Aplikace marketingu 2.0 ve společnosti Společenská odpovědnost Marketing Balanced Scorecard závěrečný projekt ... [-]

Specializující Se Magistr V Mezinárodní Marketingové řízení

Università Cattolica del Sacro Cuore (UCSC)
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán

Master in International Marketing Management poskytuje širokou učení a zkušenosti z praxe, který pomáhá studentům vstoupit na trh práce. Master in International Marketing Management se vyznačuje aktivního učení a interakce studentů, zaměřené na rozvoj individuálních dovedností analýzy a rozhodování. Zejména tradiční výukové metody být integrovány ... [+]

Master in International Marketing Management poskytuje širokou učení a zkušenosti z praxe, který pomáhá studentům vstoupit na trh práce. Master in International Marketing Management se vyznačuje aktivního učení a interakce studentů, zaměřené na rozvoj individuálních dovedností analýzy a rozhodování. Zejména tradiční výukové metody být integrován přítomností akademiků mezinárodního postavení a manažeři, případové diskuzí, hraní rolí, individuální, skupinové projekty a semináře. Cíle předmětu Mistr si klade za cíl rozvíjet znalosti, schopnosti a dovednosti s cílem analyzovat mezinárodních trzích a převzít manažerské, obchodní a marketingové povinnosti. To umožňuje pracovat v mezinárodním kontextu díky originální, dynamické a unikátních přístupů, kultury a znalostí pocházejících z tréninkového procesu, který ctnostně integruje ekonomicko-manažerských disciplín s těmi psychologicko-organizační. Cílem učení je rozvíjet otevřenou kulturu, flexibilní, aby změny a dlouhotrvající sadu kompetencí schopných trvale adekvátní sami na různé dynamické a ekonomických souvislostech. Pracovní příležitosti a uznávání odborné kvalifikace Absolventi magisterských získají znalosti managementu plné marketingových a postupů. Mohou trvat pozice v jakékoliv společnosti nebo agenturou za účelem plnění úkolů souvisejících s marketingu a řízení vztahů se zákazníky a marketingového výzkumu. Třída, která dělá rozdíl Master in International Marketing Management se skládá z mezinárodních i domácích studentů. vědecký Direction - Annalisa Tunisini - ředitel, profesor marketingu, Katolická univerzita Nejsvětějšího Srdce, Milan - A. Claudio Bosio - Co-ředitel, děkan fakulty psychologie, profesor spotřebitelů a marketing psychologie, Katolická univerzita Nejsvětějšího Srdce, Milán - Renato Fiocca - Katolická univerzita Nejsvětějšího Srdce - Edoardo Lozza - Katolická univerzita Nejsvětějšího Srdce - Ivan Sněhota - Università della Svizzera Italiana Na fakultě se skládá z mezinárodně uznávaných profesorů - z Itálie az různých zemí, stejně jako hlavní řečníky, manažery a odborníky. Se mohu naučit italsky při studiu? Studenti jsou vyzváni k doplnění své studium s Italský jazyk Culture Course nabízeny za malý příplatek, který se učil tým kvalifikovaných a zkušených rodilých mluvčích italské, by samozřejmě vejde v rámci své programové schéma Mohu pracovat při studiu? Ano. Studenti ze zemí mimo EU vstupují Itálii na základě víza mají povoleno pracovat na částečný úvazek (20 hodin týdně). Propedeutika kurzy Propedeutika psychologie kurz * Základy společenských věd a psychologie pro marketing Principy aplikovaného metodologie sociálního výzkumu Propedeutika ekonomika kurzu ** Základy podnikání a řízení Principy marketingu *Tyto kurzy by měly být považovány za povinné pouze pro studenty pocházející z jiných zdrojů než psychologie fakultách. **Tyto kurzy by měly být považovány za povinné pouze pro studenty pocházející z jiných zdrojů než ekonomická fakultách. Základní kurzy Úvod do internacionalizace Pochopení mezinárodní trhy Spotřebitelské chování Marketingový výzkum Marketingové strategie v mezinárodním prostředí Správa mezinárodní marketingový mix Vedení psychologie v interkulturním kontextu Vyhodnocení podniky a trhy Výuka metodou Zahrnuje semináře a konference z pozvaných řečníků iz praktických činnostech: Terénní práce realizované v malých skupinách a trénován partnerskými firmami Ve firmách stáž práce na projektu Konkrétní POŽADAVKY programové Žadatelé musí mít bakalářský titul v oboru ekonomie nebo bakalářský titul a / nebo Master of Science v oboru psychologie Žadatelé mohou být také postgraduální studenti technických oborů a humanitních a může být přijat do Master in International Marketing Management předmětem hodnocení a ověření Vědecké rady profesorů Kandidáti musí mít více než dostatečné znalosti anglického jazyka Požadavky na přijetí Dokončení alespoň bakalářský titul, získané po dobu minimálně 3 roky studia (180 ECTS) Stupeň vysokoškolácká musí být získána před začátkem programu Università Cattolica vyhodnotí akademické a osobní zázemí kandidátů a rozhodnout, zda splňují specifické podmínky pro přijetí do zvoleného programu absolventa Pro žadatele, jejichž mateřským jazykem není angličtina: TOEFL iBT celkové skóre alespoň 80, nebo Academic IELTS celkové skóre alespoň 6,0, nebo Dokončil studijní program vyučován výhradně v angličtině jazyk [-]

Magisterské Studium - Obchodní Administrativa

Colorado Heights University (CHU)
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Spojené státy americké Denver

Mistr v oboru Business Administration (MBA), program je určen k přípravě studentů fungovat, soutěžit a vynikají v moderním podnikání a poskytnout jim pochopení toho, jak spolupracovat na celosvětové platformě. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Mistr v oboru Business Administration (MBA), program je určen k přípravě studentů fungovat, soutěžit a vynikají v moderním podnikání a poskytnout jim pochopení toho, jak spolupracovat na celosvětové platformě. Chu Fakulta má zkušenosti z praxe, které doplňují jeho moderní tituly, a učební plán je zaměřen na přípravu vedoucích pracovníků s dovednostmi uspět a prosperovat v dnešním konkurenčním trhu. Studenti studují spolu s kolegy z celého světa, což přispívá k širokému globálního hlediska. Studenti získají základy v hodnotách, vedení, marketing, účetnictví, financí a dalších důležitých fundamentů. Absolventi mají pevný základ znalostí, která připravuje jim vyniknout v manažerských pozicích v jakémkoli typu obchodní organizace. Osnovy Výuka přístup klade důraz na koncepční a zkušenostní učení. Doplňkem metody případ studie je praxe činnostní učení v týmovém kontextu, který transformuje učební prostředí do real-business-světovém kontextu řešení problémů a řízení příležitostí. Stáže zajistit, že studenti mají pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. Program Cíle předmětu V důsledku úspěšné dokončení MBA v mezinárodním obchodě, každý student prokazuje, že jsou schopni: Soutěžit v obchodním kontextu. Řešit problémy reálného světa. Reagovat na kritické výzvy a paradoxy. Adresa manažerských problémů a podnikání v globálním kontextu. Zaměřit se na dlouhé vzdálenosti strategického rozvoje. Specializace Účetní specializace MBA s důrazem na účetnictví je určena k přípravě studentů, kteří se zajímají o pochopení účetní aspekty podnikání. Stáže v průběhu účetního průmyslu zajistit, aby všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Podnikové finance MBA s důrazem na oddělení Corporate Finance je určen k přípravě studentů na administrativních pozicích v průmyslu, a to jak ve Spojených státech i v zahraničí. Stáže v rámci Corporate Finance průmyslu zajišťuje, že všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Management zdravotní péče MBA s důrazem ve zdravotnictví Management je určena k přípravě studentů na administrativních pozicích v rostoucím zdravotnický průmysl, a to jak ve Spojených státech i v zahraničí. Stáže v rámci zdravotnického průmyslu zajistit, aby všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Environmentální management MBA s důrazem na environmentální management je určena k přípravě studentů na administrativních pozicích v průmyslu, a to jak ve Spojených státech a do zahraničí; Nicméně, tento důraz je navržen tak, aby zvýšení povědomí o otázkách životního prostředí. FAQ/Odpovědi Dotaz: Co je na-školní areál rezidenčního bydlení podobně? A. Na kolejích Chu jsou cenově dostupné a zábavné. Jsou v docházkové vzdálenosti do všech učeben, knihovnu a jiných areálu zdrojů. Je také snadné chodit mimo akademickou půdu mnoha místních obchodů a restaurací, a to je v blízkosti veřejné dopravy. Q. Budu zapadnout? A. CHU je velmi multi-kulturní, multi-etnický a multi-jazykové prostředí se studenty z více než 40 zemí, takže většina studentů cítí okamžitě pohodlně ve svém novém domově daleko od domova navazování nových přátelství s společný jazyk, náboženství a kultury často velmi první den na kampusu. Nejste sám, protože naši zaměstnanci oba uvnitř jsou přijímací a jiné útvary také z různých zemí a kultur a plně pochopit otázky, které jste o vstupu do nové prostředí v nové zemi a vám pomůže, aby se, že přechod tak hladký a komfortní, jak je to možné. D. Bude CHU mi pomohl zabezpečit pozice CPT a rozhodnout? A. Studenti, kteří mají F-1 status mají nárok na CPT (Kurikulární praxe) a OP D (Volitelné praxe), pokud splňují určitá kritéria. Personál poradenství Chu může studentům pomoci pochopit požadavky a dokončit papírování, aby vznikl nárok a získat CPT a / nebo se rozhodnout pozic. [-]

Magistr V Marketingu

HEM Business School
Campus forma Denní studium 5 let August 2016 Maroko Casablanca Rabat Marrakech Tanger Egyptská čepice + 4 více

Specialitou Marketing Grande Ecole program HEM (čtvrtý a pátý rok - Master) nabízí studentům speciální školení je připravuje na odpovědných pozicích v marketingu, prodeje a firemní komunikace v různých odvětvích ... [+]

Specialitou Marketing Grande Ecole program HEM (čtvrtý a pátý rok - Master) nabízí studentům speciální školení je připravuje na odpovědných pozicích v marketingu, prodeje a firemní komunikace v různých odvětvích. K efektivnímu uspokojení potřeb trhu a jeho trendů, marketingový manažer musí mít různé dovednosti v rozmezí od znalosti trhu a spotřebitele různé techniky, aby co nejlépe potřeby zákazníků setkat a to pro různá průmyslová odvětví , Tak, tento kurz připravuje studenty, budoucí odborníky v oboru tím, že poskytuje ostrý koncepční rámec spojený s operačním přístupem zahrnovat: Analýza marketingových dat a rozhodování Zvládnutí marketingových pák: inovace, řízení značky, propagace, atd. Konstrukce vhodných marketingových strategií. Proč si vybrat tento kurz? Program založený na učení kombinující teoretické a technické dovednosti a všeobecné znalosti. Interaktivní a participativní přístup vyžaduje zapojení studentů, skupinové práce a samosprávy. Takový přístup stimuluje vývoj ducha analýzy a syntézy, kreativní schopnosti a smysl priorit. Asociační činnosti, para-vzdělávací a osobní rozvoj studenta ke zvýšení chuti k diskusi, povzbudit víru, za vášeň a stručně řečeno, aby vytvořit jednoznačný a poutavý osobnost. Master of Marketing HEM je hodnocen číslo 1 v Maroku Eduniversal žebříčku "nejlepší umístění Masters 2014-2015". Kdo by se měl zúčastnit? Toto školení je určeno pro držitele Bac + 3 nebo v oboru ekonomie a / nebo řízení, ve věku 25 u nejvíce. výběr kandidátů Kandidáti jsou vybíráni na základě přezkumu souboru a soutěže ve dvou fázích: písemných testů a ústní zkoušky. organizace Master of Marketing HEM je poskytován plný úvazek. Spolu s akademické vzdělání, je student povinen provádět dlouhodobé stáže se specifickými úkoly a nechte ji rozvíjet své odborné schopnosti a znalosti být. fakulta Výuka je poskytována akademického orgánu excelence, národní i v zahraničí, a to jak z akademické aréně jako svět podnikání. Příležitosti Absolventi tohoto školení mohou vykonávat své povolání a to jak na úrovni společnosti a na komunikační agentury; jako Product Manager, protiúčet obchodník, Pub manažer, Communications Manager, Marketing Manager, ředitel prodeje, obchodní manažer atd Partnerství a diplomy Master "Marketing" je organizována společně HEM a dvojí diplom s "práva, ekonomie, managementu - Marketing & Sales zmínka" od IAE Lyon. V rámci tohoto partnerství, mají studenti možnost strávit semestr na IAE Lyon. Magisterský 1 Marketing - 4. ročník programu První polovina Teorie organizací Správa informačních systémů Chování spotřebitelů a zákazníků prodejní techniky Marketing a logistika Kvalitativní a kvantitativní metody vyšetřování Příprava marketingového výzkumu Druhý semestr Instituce a politického života Strategické řízení Marketingové služby Marketing inter - organizační (B na B) Distribuce & Merchandising Přímý marketing a podpora prodeje Skříně pro studia a Consulting & řízení značky Master 2 Marketing - 5. ročník programu První polovina Metodika - Nábor Komunikace Podnikání Vztah Marketing - BDD Komunikace a strategie značky Marketing & Internet Specifická Marketing (Public; Regulovaný, politika, dominantními sektory) Skvělá zpráva socioekonomické Rozpravy Řízení změn a CSR Inovace & Product Development Obchodní jednání a Síť distributionDroit Animace a společenských Marketing Věrnostní & Key Account Management International Marketing [-]

Magistr V Marketingové řízení

Kaunas University of Technology (KTU) School of Economics and Business
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Litva Kaunas

Student získá hluboké znalosti marketingového řízení, chápe roli marketingovou funkci v obchodním systému, je schopen analyzovat a hodnotit kriticky komplexní marketingové situace v místních a mezinárodních trzích, rozum výběr teoretických modelů jsou důležité pro řešení problémů Marketing Management, aby rozvíjet a realizovat originální nápady marketingové řízení založený na integraci znalostí a vědeckého myšlení samostatně provádět metodologicky výzkum [+]

Marketingový management - Marketingový management . Student získá hluboké znalosti marketingového řízení, chápe roli marketingového funkce v obchodním systému, je schopen analyzovat a hodnotit kriticky komplexní marketingové situace v místních a mezinárodních trzích, aby rozum výběr teoretických modelů relevantních pro řešení problémů marketing management, aby rozvíjet a realizovat originální nápady marketingové řízení založený na integraci znalostí a vědeckého myšlení samostatně provádět metodicky zvuk výzkum, objevovat nová fakta, aplikovat získané výsledky kreativně a šířit ji zodpovědně, aby se strategické a taktické rozhodnutí, Marketing Management, která zajistí konkurenceschopnost podniků , jakož i při plánování studie nezávisle na sobě, aby usilovat o novinky a posoudit kriticky je v rámci celoživotního vzdělávání. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu A Strategie

University of Minho - School of Economics and Management
Campus forma Denní studium 3 semestry October 2016 Portugalsko Braga

Klíčovou roli marketingu a strategie v oblasti řízení organizací je nesporným faktem, že relevance. Tento význam je především přínos, které poskytují na jedné straně, pokud jde o odpovídající nabídce nových produktů a služeb, které stále více informovaní a náročné na trhu, a jednak, že je třeba reagovat na požadavky jiných "stakeholders". [+]

Klíčovou roli Marketing a strategie Vedení organizace je nesporným faktem, že relevance. Tento význam je především přínos, které poskytují na jedné straně, pokud jde o odpovídající nabídce nových produktů a služeb, které stále více informovaní a náročné na trhu, a jednak, že je třeba reagovat na požadavky jiných "stakeholders". Pouze tímto způsobem mohou účinně připravit organizace pro nové výzvy, kterým čelí vás a přispět tak ke zlepšení jejich výkonnosti a konkurenceschopnosti. Tento proces změny nevyhnutelně zahrnuje rozvoj postoj otevřené a flexibilní řízení, který je schopen neustále reagovat na životní prostředí a organizační změny. V tomto smyslu je mistr v oblasti marketingu a strategie na Univerzitě Minho usiluje o dosažení těchto cílů: Vyplnit mezeru v pokročilém kvalifikaci manažerů a výzkumníků v oblasti marketingu a strategie Rozvíjet schopnost kriticky zhodnotit a aplikovat pokročilé koncepty v oblasti marketingu a strategie v rámci různých organizačních kontextech. Aktualizujte a prohloubit strategické a funkční kompetence, marketingu a strategie. Integrovat znalosti a marketingové dovednosti a strategie v teorii, tak v praxi. Přispět ke zlepšení výkonnosti a konkurenceschopnosti portugalských organizací prostřednictvím odborné přípravy odborníků s vyššími kompetencemi v oblasti marketingu a strategie. Si klade za cíl upevnit svou aktuální řádek do nejmodernějších postupů, marketingu a strategie, zvýšit svou profesionální kariéru? Mistr v marketingu a strategie je skvělou volbou! [-]

Magistr V Marketingové řízení

Universidad Arturo Prat
Online forma Denní studium 4 semestry February 2017 Chile Santiago

Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. Metodologie, které mají být použity jako učení, usiluje o integraci znalostí, talentu, zkušeností a schopností v dobytí životního prostředí a vysoce náročných trzích v rámci informačních technologií a ladil s obchodními cíli, zajištění toho, že mandáty získané od svých zákazníků, se perfektně hodí jejich očekávání. Naše Master, kombinuje konceptuální modely s real-svět případy, které poskytují hluboké pochopení disciplíny, s vysokými technologické dovednosti, schopnosti sebevzdělávání a dovedností pro týmovou práci, rozhodující pro dnešní pracovní světě, kde je spolupráce páteř odborných znalostí. K tomu jsme vytvořili interdisciplinární programu, integraci příspěvky od vědy a praxe řízení a transakce výměny. Jsme přesvědčeni, že s tímto programem, budou naši studenti získají komplexní vzdělání excelence, patří k nejlepším v Latinské Americe. k. Komu je určena? Program je zaměřen na lidi s akademickými bakalářského studia nebo škola, kteří chtějí získat znalosti v oblasti marketingu, a na oplátku, zvýšit kvalifikaci pro zvukovou rozhodování na úrovni managementu, zaměřena na rozvoj kapacit strategické odborné znalosti a inkluzivní, a tak zvládnout skutečnou vizi o tom, jak efektivně a účinně vždy turbulentní a měnící trhy spustit podnikání. b. Profesní očekávání Po dokončení tréninkového procesu jste připraveni k: Adecuarte změnit, velmi konkurenční produkt oba scénáře, jako je neustálé inovace v oblasti informačních technologií. Správa strategické a operativní plány vrcholového vedení organizace. Vést a řídit multidisciplinární a multikulturní týmy. Rozhodovat se na základě analýzy rizik a kapacity pro abstrakci. Analyzovat, identifikovat, diagnostikovat, sledovat, zmírnit a řešit situace, které ovlivňují konkurenceschopnost a udržitelnost podle etického kontextu podnikové a sociální odpovědnosti. Můžete desempeñarte jako: Manažer nebo ředitel marketingu. Nezávislý poradce nebo konzultant. Ředitel institucionální obrazu. Agent Marketing a reklama. Ostatní odborné úkoly související. Představuje Mistr Závěrečný projekt Závěrečný projekt Master (TFM), je koncipován jako profesionální výrobek, který studenti musí rozvíjet v reakci na nějaký problém, potřeby nebo příležitosti z reálné a existující společnosti v různých oblastech praxe, že splňuje podmínky pro titul. TFM se provádí v týmech tří studentů, s podporou a poradenství ze dvou učitelů: specialista v programu a metodik, což umožňuje kompletní tento proces podle plánu. Obrana nebo konec podpory TFM se provádí 100% on-line, nebo osobně. Stupeň Po dokončení Master, Arturo Prat Univerzita státu Chile udělena zahraničním studentům, kteří splňují všechny požadavky programu, za následujících podmínek: Mistr v Marketing Management Chilské žadatelé by měli konzultovat odpovídající kvalifikaci. Země Úmluva o uznávání kvalifikací v Chile jsou: Bilaterální smlouva: Brazílie, Kolumbie, Ekvádor, Španělsko a Uruguay. Multilaterální Smlouva: Bolívie, Kostarika, El Salvador, Guatemala, Honduras, Nikaragua a Peru. Arturo Prat univerzita je veřejná a je akreditována Národní akreditační komisí (v rámci Ministerstva školství, mládeže a Chile agentury). Požadavky na přijetí List řádně vyplněný vstupné. Řádně vyplněný dopis o záměru. Ověřený nebo notářsky ověřený identifikační, průkazu totožnosti nebo průkaz totožnosti fotokopii. Certifikovaný fotokopie (notář Víra nebo instituce vysokoškolského vzdělávání, který vydává) Akademický Diplom, osvědčení o titulu nebo zákona bakalářský titul nebo Professional stupně (kariéra vysokoškolské vzdělání, se po dobu alespoň čtyř let ) udělený instituce vyššího univerzitního vzdělávání s rozlišením a státního uznání. Aktualizováno osnovy. Investice do programu je 6950 USD Náklady na certifikaci Na vyvrcholení štamgastů, a před vstupem do kurzu přípravy závěrečnou práci v magisterském studiu musí student provést platbu ve výši USD 990 (990 dolarů) na pokrytí nákladů vyplývajících z procesu certifikace, vydávání titulu , apostillaje stejné v Chile a poslal kurýrem do místa bydliště Grandee. [-]