Hledat Marketingový management zde!

Najděte nejlepší Marketingový management zde!

Marketingový management

Mnozí studenti chtějí zlepšit své manažerské schopnosti a zdokonalit své marketingové dovednosti, aby nakonec se sami vyniknout ve svém oboru. S magisterský titul v oboru marketingové řízení, budou studenti připraveni uspět ve vysoce konkurenčním marketingu.

Před podáním žádosti o tento program, mnoho studentů se ptají: "Co je Master in Marketing Management?" Realizací tohoto stupně, studenti seznámí s populární marketingových metod a učil, jak provádět a podporovat účinné a efektivní marketingové strategie. Studenti se také pravděpodobné, že naučit se přizpůsobit rychle se měnící technologie, budovat udržení zákazníků a spokojenost, a usnadňuje komunikaci mezi zákazníkem a ty, kteří pracují s jejich marketingového týmu.

Existuje mnoho výhod spojených se získáním vyššího vzdělání v oblasti marketingu.Například tím, že získá magisterský titul v oboru marketing management, studenti budou učit, jak se nesmí překročit pouze na vedoucí pozici, ale i to, jak rychle posunout v jejich společnosti. Navíc, studenti s tímto stupněm může být také schopen najít práci ve svém oboru, jednodušší, než ostatní.

Kolik stojí získat tento typ míry závisí na mnoha různých faktorech. Například, kolik jeden student platí pro tento stupeň může být založeno na tom, kde navštěvují školu a jaké konkrétní instituce, on nebo ona rozhodne zúčastnit.

Ti, kteří se účastní tohoto programu mohou očekávat, že mít možnost pracovat v několika polohách.Po získání tohoto stupně, mohou absolventi pokračovat do práce jako maloobchodní manažer, produktu nebo brand manager, marketingový manažer v podniku na obchodní pozice, internet marketing manager, propagačních manažer, průzkum trhu analytik, přímý marketing manager, nebo jakékoli jiné poloze, ve které vyžaduje pokročilé znalosti jak marketingu a managementu.

Studenti, kteří se chtějí podílet na magisterském programu Marketing Management mají možnost vybrat si z široké nabídky různých univerzitách. Chcete-li začít s žádostí, hledat programu dole a kontakt přímo vstup kanceláři školy dle Vašeho výběru vyplněním v hlavní formě.

Čtěte více

Oficiální Magistr V Marketingového řízení - Face Terrassa

euncet Business School
Campus forma Denní studium 540 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

The University Master in Business Marketing Euncet Schoolpermite rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné k asimilaci nejmodernější analytické, strategické a provozní koncepty. Účastníci budou chápat, vytvářet, poskytovat a komunikovat hodnotu alexigente stávajícího klienta; také včleňovat plného potenciálu encierranlos digitální prostředí v rámci své obchodní strategie a provozní marketingových aktivit a komunikace. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Oficiální Mistr v Marketinges čelit v Terrassa a má délku 540 hodin. Globálním prostředí, velmi konkurenční prostředí a mění se současným rostlinných nových výzvách pro budoucí manažery a vedoucími útvarů marketingu, komunikace a komerčního prodeje. Změny vyplývající z používání technologií a postupnými změnami ve spotřebitelských návyků vedly ke zvýšení poptávky po pracovní místa související s marketingem, komerčního sektoru a comunicación.Si je pravda, že zvýšení speciality vyžaduje cadavez více přizpůsobeny profilů, to není, pokud vedení marketingu a prodeje jízdního firmy by se měly vyznačovat integrovaným vize, která bere v úvahu, kromě vysokého stupně znalostí nových technologií, hluboké unconocimiento chování spotřebitelů na dosažení dlouhodobé konkurenční výhody. Master in Marketing Management od Business School Euncet umožňuje rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné k asimilaci nejmodernější analytické, strategické a provozní koncepty. Účastníci budou chápat, vytvářet, poskytovat a komunikovat hodnotu alexigente stávajícího klienta; Také zahrnoval všechny jejich potenciální digitální prostředí v rámci své obchodní strategie a operativních marketingových aktivit a komunikace. Metodologie Procesu učení v Euncet kombinuje sadu metodik, které účastníkům umožní dosáhnout praktické a inovativní způsob, jak zavedené pravomoci velitele: vysvětlující způsob / master class: Výstava teoretické Contender asistované případové studie pro ilustraci specifické výroky. výkladový / participační třída: Výstavní teoretickým obsahem conpreguntas studentů o tento obsah s cílem usnadnit reflexi aktivní účast na seminářích. Jednotlivec nebo družstvo práce: Příprava a prezentace individuální nebo skupinové práce, v závislosti na vytížení a různých tématech rozvíjet. V případě skupinové práce, cvičit vedení organizovat, rozvíjet a současná práce. učení / projektů problémů založen: Making práce Groupto rozvíjet stavebních projektů nebo výzkumných společnost v whichis potřebnou koordinaci práce a rozdělení úkolů entrelos členů týmu a závěrečnou prezentaci. Samostudium: Řešení krátké problémy tím, že studentům mimo třídu. Učení založené na případových studiích: Řešení krátké problémy tím, že studenti musí vyvinout získat praktické znalosti základních teoretických obsahu. Business Game: Simulace podnikání pro strategické rozhodování firmy. face tutoriály: řešení zasedání pochybnosti o teoretickou nebo praktickou práci na pojetí. Vzdálenost doučování: řešení zasedání pochybnosti o teoretickou nebo praktickou práci na pojetí. Video-založené učení: Audiovizuální materiály krátkou dobu, v rozmezí 5 až 10 minut, kde jsou prezentovány konkrétní obsah předmětů opresentan případů a cvičení s jejich řešení. Forum: Space interakce mezi učiteli a estudiantessoportada virtuálním kampusu platformu, která zvyšuje schopnost deargumentación a kritiku, stejně jako schopnost k výměně comunicacióny syntézy. Mistr práce práce: The TFM může být provedeno ve skupině za předpokladu, cuandolos týmy jsou tvořeny maximálně tří studentů. Opatrovník nemůže tutorizar více než pět skupin. Pravidla TFM zajišťuje, že oba elseguimiento vyučujícím, který musí vydat zvláštní stanovisko paracada studenta, jako je posouzení soudem, před nímž TFM fenderá ústředí jsou individuální a autonomní. Veškeré informace o systému hodnocení je obsažena v nařízeních práce diplomové práce (University Masters). Slevy a dohody Radíme na různých pomůcek Lasque můžete mít prospěch. Máme také dohody s bankami, které nabízejí velmi výhodné podmínky, které pomáhají svým formación.Consulta s naším poradního týmu. Euncet Alumni: Poraďte zvláštní podmínky. UPC Alumni: Poraďte zvláštní podmínky. Bonus povolení individuální školení (PIF) pro zaměstnance v obecném systému sociálního zabezpečení, mohou zvelebit souběžných pracovní doby hodin. Flexibilní úvěr: Caixa d'Enginyers se a Banco Santander. Virtual Campus Studenti budou mít přístup k virtuální kampus, efektivní práci a komunikační platforma mezi studenty, učitele, řízení a koordinace nástroje curso.Esta umožňuje dokumentaci každém tréninku před startem, práce v týmech, zeptejte se učitele jejich značky ... Pracovní příležitosti Řídíme práci s rostoucím objemem pracovních míst, včetně pracovních smluv a dohod o spolupráci v praxi. V tomto směru jsme se přispět ke zlepšení kariéry odborníků vyškolených a usnadnit podnikatelského sektoru a výběr těch nejlepších kandidátů. Nabídky práce jsou zveřejňovány prostřednictvím virtuálního kampusu. požadavky na přijetí Držení španělského úředního univerzitního stupně nebo jiný vydané vysokou školou patřící do jiného členského státu Evropské prostoru vysokoškolského vzdělávání v mismopara opravňuje přístup k magisterský stupeň. Mohou také přístup k absolventům podle evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání ajenosal vzdělávací systémy, aniž by titulů schválení DeSUS, po ověření univerzitou, že ti předvést úroveň vzdělání rovnocenné s odpovídajícími španělských univerzitních diplomů a opravňuje vydávající zemi pro přístup k postgraduální studium. Přístup touto cestou neznamená v žádném případě schválení předchozího titulu v držení dotyčné osoby, nebo jistě znalostí pro jiné účely než studovat učení Mistra. V případě absolventů zahraničních vzdělávacích systémů do Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, které nemají schváleny jeho zahraniční kvalifikaci, Komise středu odpovědného za mistra, může požádat o dokumentaci potřebnou k provedení ověření, zda jsou splněny podmínky specifický přístup k tomuto pánovi, včetně schvalování titulu, pokud není možné určit s jistotou, že požadavky na přístup zahraničního studia acreditalos. příjemci Nebo vyšších technických vysokoškolsky bez praxe, kteří si přejí, aby doplnil svou výcvikovou základnu s hlubokou znalostí marketingových a obchodních ploch s cílem usnadnit přístup nebo návrat na trh práce v lepších podmínkách, a to jak finanční a organizační. Student Profile Velitel je přednostně zaměřen na právníků, inženýrů, architektů, absolventů a absolventů, inženýry a architekty técnicosen: Obchodní Studies Správa a řízení Hospodářství Výzkum a techniky na trhu Absolventi v oblasti znalostního inženýrství a architektury, specifickou konformaci v oblasti ekonomiky a obchodu. Pro ty studenty, kteří nejsou absolventi deconocimiento větvích nad nebo nepřijmou oficiální magisterských programů, včetně základů těchto kvalifikací, musí přijmout řadu doškolení položit základy pro správu podnikového conocimientoen. Pokud mají studenti svědčí i zkušenosti obchodního managementu pole dela, budou hodnoceny podle Academic výboru suposible uznávání odborné přípravy stravy v závislosti na poloze, kterou hraje i časové působnosti své podnikatelské zkušenosti. CÍLE Master připravuje účastníka s jistotou převzít roli marketingového řízení v komplexním prostředí a conincertidumbre z pevné, praktické a plně aktualizován v manažerských a marketingových manažerských dovedností. Bude také usnadnit tvůrčí vizi, která umožní efektivní vývoj ŽLUT inovativního myšlení, zatímco laestrategia vyrovnány vedení. Proto Masters v Marketing Management interéspara může vyplývat z lidí, kteří poté, co skončí míru chtějí dále rozvíjet svou kariéru v oblasti marketingu se specializují na comunicacióno dávky buď ve směru obchodního oddělení. Pořad jednání Předměty a úvěr distribuce Pro Master in Marketing Management, tyto předměty jsou deberácursar. Specialita: strategické komunikace Tuto specialitu si klade za cíl vyškolit studenty v obchodní komunikaci pole dela. Obsah těchto materiálů je zaměřena na navrhovaných komunikačních plánů, a to jak interních i externích, na druhé lince s firemní strategie společnosti. TÉMA: marketing proces plánování v organizacích Proces marketingového plánování začíná s analýzou silných a slabých stránek podniku a příležitostí a hrozeb, které představují jejich odvětví, spotřebitelů a životního prostředí. Odtud identifikovat příležitosti k vytvoření nebo posílení konkurenční výhody, které umožňují tvorbu hodnoty výrobků nebo služeb příslušné společnosti pro zákazníky. Marketingový plán je nástrojem, kterým tato organizace upřesňuje kroky k vytvoření a konsolidaci tuto konkurenční výhodu tím, že marketingový mix: produkt, cena, distribuce, komunikace. Předmět: průzkum trhu, správu informací a rozhodovací dedecisiones Tento modul rozvíjí schopnost definovat problémy marketingu, vyhodnocovat informace potřebám a stanoví cíle vyšetřování, určí zdroje a techniky investigacióna propiadas, transformovat data do závěrů, které lze dát enpráctica, komunikovat směr, kterým se výsledky jasně a relevantně s cílem nalézt řešení a marketingové příležitosti. Pro optimalizaci rozhodování vyžaduje přístup k informacím o trhu, identifikace potřeb zákazníka: definovat a segmentu trhu, výběr cílové trhy, umístění značky a produkty, provádět marketingové programy ... Předmět: Finanční dopad strategických rozhodnutí Ziskovost marketingového oddělení závisí na účinnosti s laque prací. Účastníci se naučí analyzovat finanční situaci oddělení pomocí nástrojů, jako je například rozpočtu, výkazu zisku a oddělení analýz cash flow, stejně jako hlavních indikátorů a ukazatelů ziskovosti. TÉMA: Marketing v digitálních prostředích Digitální prostředí se změnily způsoby správy na trh. Potenciál těchto prostředích odůvodňuje potřebu vytvořit specifický modul pro jeho provoz a hlavních degestión digitálních marketingových nástrojů k dosažení firemních cílů. TÉMA: Corporate Branding Tento modul se vyvíjí strategický marketing k vybudování značky a jak se vyvíjejí v čase. Vedení značky a koncepty a rámců rozhodnutí přispěje pozitivně přispívají lacreación hodnoty značky. Účastníci budou rozvíjet kritické myšlení při posuzování základní mnoho přístupů lagestión přijal značku a stále více nepřátelském prostředí značky předpoklady. TÉMA: Firemní kultura Principy, hodnoty a strategické cíle společnosti určují rámec rozhodnutí korporací, včetně marketingových odděleních. Pochopení chování spotřebitele a proč to dělají, jak to dělají v průběhu procesu nákupu a její vztah se společností Esclave strategické marketingové rozhodnutí, jak vytvářet hodnoty alos produkty, které jsou skutečně důležité pro zákazníky. MOHOU BÝT: Komunikace Svět komunikace hodně změnila v posledních letech: segmentace trhu brání masovou komunikaci se agenciasde reklamy jsou restrukturalizace, že spotřebitel dostane paramuchos informačních více kanálů a více skeptický, společnost-client vztah a nikoli esunidireccional se různé možnosti výrazně rozšířil ... Účelem tohoto modulu je rozvíjet strategické základě skladby komunikace, stejně jako rámec pro zlepšení znalostí o různých možností a komunikační nástroje integrované, komplexní, efektivní a ekonomicky udržitelným způsobem. Plánování Média: MOHOU BÝT S tímto modulem jsme se vstoupit do řízení komunikace z Thecompany, vývoj mediálního plánu jako nástroje pro rozvoj enentornos segmentace, digitální prostředí, kritické a rychlých prostředí. Poskytování úvěrů Celkem kreditů: 60 povinné kreditů: 45 Pracovní úvěry stupně: 15 Credits tréninkových doplňků (pouze v případě potřeby): 18 Diplomová práce Práce Diplomová práce je s výhodou v rozvojových unplan trh nebo komunikační plán, i když mohou být vyrobeny unproyecto výzkumu na některý z předmětů v učebním plánu, ale integrace, příčně, všechny znalosti. Sere comendará studentů si může zvolit jednu z těchto dvou možností (plán demarketing nebo komunikační plán). Dílo, které lze provést v týmech až tří studentů bude probíhat pod dohledem profesora doktora, aby je vedl. Podle pravidel TFM, bude provedeno hodnocení mělo být jednotlivě. Fakulta ADRIA ROYES Vedoucí programu Studie Lékař v oboru ekonomie z univerzity v Barceloně (UB) Titul v podnikové ekonomiky z Autonomní univerzity v Barceloně (UAB) Titul v obecném ekonomie z Autonomní univerzita v Barceloně (UAB) Odborná praxe (nepedagogičtí) Děti Zábava zakladatel Barcelona, ​​která se specializuje na rodinné prostory deocio partnera. Předtím působil jako konzultant spolupracovník INEOCorporate, consulting společnosti Roca Junyent Group, specializované enestrategia, inovace a M & A. On také byl managing partner Horwath Accelera Management, skupiny Crowe Horwath ve Španělsku, která se specializuje na projektech ekonomického anddevelopment strategie poradenství. pedagogickou praxi Profesor strategie a řízení organizací teorie na UAB. Victor Renovell Studie Doktor v sociologii z University of Barcelona (UB) Akreditovaný učitel (ANECA) MBA z University Camilo José Cela a Bureau Veritas Business School Mistr v antropologii a audiovizuální komunikační společnosti Hotels.com University (UB) Koučování a vedení expert z univerzity v Barceloně (UB) Marketing Graduate programy v Psycho. vzdělání Diplom v oboru návrh, vývoj a lektorské kurzy on-line (TécnicoUniversitario E-learning) z Complutense University of Madrid (nepedagogických) odborné praxe Vedoucí eLearning Solutions vyvíjí a poradenské projekty dee-learning, vytváření obsahu a rozvoj on-line kampusu. Předtím působil jako projektový manažer v Edebé, a ředitel delegace Bureau Veritas Business School v Barceloně. Je autorem tří knih jediným autorem více než dvaceti odborných článků, MORETHAN třicet dní a einternacionales hospodářství ve vnitrostátních kongresů, jakož i účast v rozhlasových programů, conferenciasen univerzit a výzkumných center a obchodních partnerství. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami ve Španělsku jako učitel: UNITE (UniversidadInternacional La Rioja), ESERP, EUNCET Business, Tecnocampus (EscolaUniversitária Maresme), Camilo José Cela University, Ramon Llull University a University of Barcelona (UB). XAVIER Lamote de Grignon Studie PhD v oboru ekonomie a organizací DEA v obchodní organizace z Universitat Rovira i Virgili (URV) Mistr v marketingu a řízení prodeje ESIC Ekonom z University of Barcelona (UB) Odborná praxe (non-učení) Soci-konzultant AKTIVNÍ poradců & Partners, specialista na obchodní strategie a marketingu. Člen Asociace profesionálních marketingu a Španělská asociace akademických a odborných marketing. Výuka Zkušenosti Profesor a přednášející na různých vysokých školách tantonacionales a mezinárodního obchodu. certifikované akvárium. ALEX Alegret Studie Doktor v marketingu. Speciální značky a distribuce Management Development Program (PDD), kterou IESE Business School Mistr v e-Learning pro Open University Katalánska (UOC) Magisterský titul v informační společnosti jsem, že Coneixement podle laUniversitat Oberta de Catalunya (UOC) BA (Hons) Business Administration (Nottingham Trent University, UK) Diplom v oboru obchodních studií na University of Barcelona (UB). (Non-výuka) Profesní zkušenosti Zkušenosti více než 10 let na řídící úrovni v oblasti prodeje, marketingu a obchodního rozvoje podnikání pro kanály spotřebního zboží, hybnosti a kosmetické výrobky. Od roku 2012, spojený s CD Consultants, kde jsem meresponsabilizo projektů za účasti komerčních reorganizací, vývoj a implementaci odděleních Trade marketingu a obchodních manažerů dePunto. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami ve Španělsku jako učitel: EAE, UIC, BES LaSalle, OUK, ECM a Euncet BS. Eleuterio ACOSTA Studie PhD v oboru Business Administration z IESME Business School - University of Peru Papežské univerzitě v Maastrichtu Zákon stupeň z University of Barcelona (UB) Diplom v oboru obchodních studií na University of Barcelona (UB) Mistr v marketingu - Executive MBA z Vysoké škole Barcelona Màrqueting I Màrqueting MBA Master in International (MIM), kterou Superior Institute of Màrqueting a Enterprise-Barcelona Titul v daňového poradce Federace d'Associacions profesionály d'Posuzovatelé Fiscal de Catalunya (FAPAFIC) Diplom v oboru analytické účetnictví a řídící kontroly od Eada (nepedagogických) odborné praxe V současné době je prezidentem Acosta právníci, poradenství a delderecho praxí a ekonomikou. Vyvinul svou kariéru jako Territory Marketing Manager (Španělsko a Portugalsko) v Sportingbet, náměstek generálního ředitele v sedmi SeasWorldwide, náměstek generálního ředitele v VIDISA, ředitel marketingu společnosti Speedsound, ředitel prodeje a marketingu v lékařské práce, ředitel Marketingen Group Mutual obchodu a průmyslu, vedoucí Major Cuentasen Caixa de Catalunya, generální ředitel Bank of malých a MedianaEmpresa (Bankpyme), mezi ostatními. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami jako učitel: Eada, UAB, Mezinárodní univerzity v La Rioja (UNITE), Universitat Abat Oliva CEU University Arturo Prat (UNAP), a Euncet BS. MAGDA Cayon Studie PhD ve stvoření, strategie a řízení DEA Efektivita v oblasti řízení podnikových Titul v oboru ekonomie a Business Administration Diplom v oboru Business Studies pedagogické praxe ne Partner-Consultant CCG & S Partners Management a koordinace evropských projektů NESP-CBCMED Výuka zkušenost programu Profesor v různých mistrů a studijních programů na University of Barcelona a Autonomní univerzita v Barceloně. Ostatní učitelé Fernando Checa Jessica Lingam [-]

E-business Marketing A Management

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců February 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

S Masters v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. [+]

Mistr on-line ukazuje klíče přilákat, prodat, uspokojit a udržet si zákazníky Prezentace Master v marketingu a řízení prodeje V současné době je obchodní prostředí se rychle mění. Vliv technologického pokroku, globalizace trhů, změny v rozložení sil ve prospěch spotřebitelů, konkurenčního prostředí a klesající věrnosti značce, mimo jiné trendy se mění marketingové strategie a jak jsou distribuovány a uváděny na trh produkty a služby. Spotřebitelé jsou stále náročnější a mít více informací, takže oni mají velmi jasné, co chtějí a kde jej získat. Nadměrné nabídky a vzhledem k obtížnosti odlišit nakreslit konkurenčního prostředí a rozšířit potřebu zaměřit se na straně klienta. V tomto prostředí potřebují organizace marketingu a obchodní adresy plochu schopen úspěšně vést správnou kombinaci tří prvků: silné zázemí a znalosti marketingových a obchodních dovedností potřebných naučit reagovat na současném tržním prostředí a a schopnost spojit se zákazníky a organizovat efektivní prodejní síť. S Mistr v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. Kariéra Outlook: Marketing management Product manager Odpovědný za marketingové studie Odpovědný Trade Marketing marketingový konzultant Správce kategorií obchodní adresa Export manažer National Sales Manager Vedoucí prodeje Key Account Manager nebo Key Account Ředitel Expansion regionální ředitel Cíle Master v marketingu a řízení prodeje Jaké cíle se dostaneme? Získáte znalosti potřebné k: Přizpůsobit společnost na potřeby trhu a zákazníka. Integrovat vizi a celkové cíle obchodní politiky a marketingové strategie. Definovat metody výzkumu trhu, využití nejvhodnějších zdrojů dat a analýza výsledků na základě obchodní politiky a obchodních strategií. Plánovat a řídit činnost marketingu a obchodní společnosti. Organizace a řízení prodejních týmů. Rozvíjet manažerské dovednosti vytvářet a spravovat týmy prodeje, které generují přidanou hodnotu pro organizaci. Rozvoj a Marketing obchodní plán a aplikovat ji v celkovém kontextu společnosti. Finanční pomoc Mistr v marketingu a řízení prodeje OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. V současné době tyto stipendia jsou platné: Stipendium OBS Zkušenosti Cíl: podporovat průběžné vzdělávání budoucích profesionálů prostřednictvím OBS Online Metodika, která je registrována jako vlastního modelu on-line vzdělávání. Požadavky: Kandidáti bez předchozí zkušenosti v on-line výukových modelech, které splňují akademické a vzdělávací program požadavků zájmových skupin. Profil Scholarship Board Cíl: podporovat manažerských kompetencí v těchto kandidátů s rozsáhlými odbornými zkušenostmi. Požadavky: stipendia k dispozici kandidátů s více než 3 roky odborné praxe v odpovědných pozicích, kteří chtějí získat dovednosti a manažerské dovednosti, aby kvalitativní skok v jejich kariéře. Scholarship Online Business Management Cíl: podporovat tvorbu narozených dětí na Internetu a vytváření nových modelů sítě založené na podnikání a digitalizaci tradičních podniků, které dosud nejsou aktivní na internetu. Požadavky: Kandidáti, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti potřebné, aby se na internetu a řídit nových digitálních obchodních modelů, ať už ve své vlastní firmě, nebo jako správce. [-]

Mezinárodní Magistr V Oblasti Marketingu - Dvojjazyčná

EADA - Escuela de Alta Dirección y Administración
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Španělsko Barcelona

Získáte globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí prostřednictvím tohoto programu. [+]

Co budu mít z tohoto programu?

Cílem Masters v EADA je poskytnout účastníkům "profesionální konkurenční výhodu", že se zaměří na tři základní oblasti. Zvládnutí konkrétních obchodních nástrojů a technik. Rozvoj interpersonálních kompetencí, které jsou nezbytné pro mezinárodní manažery. Získání globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí. Účastníci kurzu se naučí efektivně uplatňovat prvky tohoto dynamického "mix talentu", jak oni se vyvíjejí jejich profesní kariéry.

Metodologie

Eada vyvinula vlastní praktické, aktivní a participativní přístup s důrazem na "learning by doing". Metodika reflektuje poptávku těchto společností pro profesionály s dovednostmi, jako jsou: schopnost přemýšlet, schopnost jednat tváří v tvář změnám, univerzálnost pracovat v multifunkční týmech a přizpůsobivost na výzvy globálního prostředí. ... [-]

Online Magisterské Programy V Oblasti Reklamy A Marketingu

Flexible Learning with Falmouth University
Online forma Kombinované 2 let September 2016 Spojené království Cornwall

Urychlit svou kariéru dráhu v rámci globální reklamní a marketingové průmyslu. Osvojit si dovednosti potřebné k obsluze hladce ve světě reklamy a marketingu. [+]

Přehled kurzů Struktura Kurz je navržen tak, aby vám umožní provádět komplexní, vyhledávání, hluboké zkoumání reklamní praxe. Jednou z klíčových vlastností kurzu je, aby vás nejen přes přísné a náročné fázích výzkumu, strategie a plánování postupů, ale aby vás vystavit funkce a procesy kreativního oddělení. Dává vám úplný přehled o reklamní praxe a klíčovým vhled do tvůrčího procesu. Kurz pochází z School of komunikačního designu v rámci Falmouth univerzity; synonymem pro vynikající výuku, poháněný průmyslových kontaktů a uznána za to, že mezinárodní absolventů tělo. Level: 7 Doba trvání: 2 roky Forma studia: flexibilní Learning Kdo je tento kurz určen? Tato mezinárodní obrácený průběh přináší nejen znalosti, ale zvyšuje pracovní příležitosti prostřednictvím rozšířených sítích, v průmyslu, kde je připojen má zásadní význam. Flexibilní způsob doručení vám umožní pokračovat v práci, a zároveň rozvíjet nové dovednosti, které přímo souvisejí s aktuálním role, nebo aby posílily své zaměstnatelnosti. Tento kurz je vhodný pro uchazeče, kteří mohou být: Práce v marketingu či brand manažer role, kteří chtějí mít větší možnost nahlédnout do reklamy, funkce cestovní kanceláře, tvůrčího procesu, jak dodat krátký, hodnotit kreativní koncepty a pochopit současné mediální kanály Která pracuje v reklamní agentuře v juniorské kapacity, kteří se snaží zvýšit jejich pracovní výkonnost a urychlit jejich profesní dráhu Jednotlivci se zkušenostmi či aspirací v kreativních odděleních reklamních agentur Jedinci, kteří jsou v současné době pracují v rámci širších marketingových rolí (straně klienta), kteří si chtějí založit změnu kariéry a hledání zaměstnání v reklamě (agentura strana) Obsah předmětu Budete muset provést čtyři 30-úvěr moduly a jeden 60-kreditní projekt (180 kreditů celkem). Principy marketingu a strategie značky 30 kreditů Komunikační strategie a tvůrčí rozvoj 30 kreditů Strategie a kanály 30 kreditů Media Agentura praxe a řízení 30 kreditů Velký projekt 60 kreditů Hodnocení Písemných prací (bez vyšetření) Kombinace vizuálních, verbálních a písemných prací, speciálně vytvořenými pro každý modul například eseje, spodky, marketingových plánů, individuální zprávy, kolaborativní prezentací a reklamních kampaní Jak budete studovat Můžete si vybrat: Studie úplně on-line bez účasti jakýchkoli face-to-face dílny. Studie on-line a účastnit se volitelných bytových seminářů, které se konají jednou za dva roky na různých místech, například ve Velké Británii, Asii a na Středním východě. Typický workshop začne v pátek a končí v pondělí. Falmouth budou mít za cíl poskytnout informace o těchto obytných příležitosti po celém 4 měsíce předem, takže máte spoustu času zařídit docházku. Studijní aktivity Tam se bude řídit výukové činnosti, které zahrnují: Stručné on-line prezentací představit klíčové koncepty Malá skupina a třídní diskuse a Kritické zásahy s cílem usnadnit interakci a dialog On-line kritiky testovat předpoklady, nápady a získat zpětnou vazbu od kolegů a lektorů Individuální i skupinové konzultace po celou dobu kurzu nezávislá studie Sebehodnocení a vzájemné zpětné vazby Financování studia Můžete využít: Falmouth Flexibilní Stipendium: Maximální 3300 £ za způsobilého studenta Absolventi sleva (15% až Falmouth absolventy) Zkontrolujte termíny pro žádost o stipendium. Pro více informací o těchto stipendiích a ostatní finanční pomoci, kontaktujte nás na +44 (0) 1223 447713. Jak se přihlásit Veškeré podrobnosti o tom, jak aplikovat lze nalézt na našich webových stránkách www.flexible.falmouth.ac.uk Předloží kopii svého prvního studia osvědčení nebo Level 6, které odpovídají kvalifikaci a certifikátu IELTS / TOEFL, pokud angličtina není vaším rodným jazykem Předloží popis vaší zkušenosti, motivace pro studium kurzu, jak si myslíte, že bude rozvíjet svou kariéru a aspirace. Všechny žádosti jsou posuzovány individuálně. Pozvánky pro on-line rozhovory mohou být provedeny na základě vyhodnocení vaší žádosti. Pozdní přihlášky lze zvážit, pokud jsou k dispozici místa. Prosím, kontaktujte nás pro bezplatné poradenství. Volejte 0800 5999123 nebo +44 (0) 1223 447713 [-]

Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 9 měsíců October 2016 Itálie Řím

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a činnost evoluce - Strategie a techniky - Excelence případy Fundraising pro politiku - Fundraising techniky a taktiky - Fundraising vzory - Vedení vztahů s dárci - Rozpočtování a personální modely - efektivní a etické profily - Phone banking, průzkumu a speciální akce Volební řízení kampaní - Tradiční vs digitálních kampaní - Řízení lidských zdrojů a organizace pro volební kampaň - tematická kampaň - Územní kampaň - případové studie Inovativní komunikační techniky pro politiky - Grafické, video a digitální design - Modelování a 3D animace - Augmented reality - Mobilní aplikace - Video mapování Mezinárodní případy Excelence Edsegovi model HOLOS (Mexiko) UČENÍ VOLBY Tento kurz se mohou účastnit v těchto vzorců: - na akademické půdě, v Rome Business School Řím ústředí. - Distanční vzdělávání, a to prostřednictvím břitu e-learningové platformy s živými přednášek a velký učitel-student interakce. Účastnické poplatky V zájmu zajištění kvalitní školení, účast je omezena na maximálně 20 účastníků. Výběr je založen na vyhodnocení CV a na základě výsledků technicko-motivačních rozhovorů. Účastnický poplatek pro magisterský titul v oboru politického marketingu je € 3.500,00 (včetně DPH). ... [-]

Magistr Online - Marketing A Prodej

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Alcobendas

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti [+]

Mistr Online - Marketing a prodej

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master v marketingu a prodeje je vyškolit specializované manažery schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získávání znalostí a dovedností a typicky obchodní marketing.

Proč si vybrat nás?

Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru.... [-]


Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Marketingový management - Marketingový management . Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Magistr V Marketingu A řízení Značky

Norwegian School of Economics
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Norsko Bergen

Mistr v marketingu a řízení značky je jedním z oborů v rámci dvouleté Master of Science (MSc) programu v oboru ekonomie a Business Administration v NNH. [+]

Porozumění spotřebitelů a trhů ve zbrusu novém světě

Mistr v marketingu a Brand Management (MBM) iis jedním z oborů v dvouletém Master of Science programu (MSc) v NNH.

Budování a správu silné značky je zásadně důležité, aby získali konkurenční výhodu a zajistit dlouhodobou ziskovost pro produktů, služeb, firem a organizací. Kromě toho, porozumění chování spotřebitelů a konkurence je nezbytná pro každý podnik a organizace, protože tyto vhledy poskytují základ pro rozvoj dobrých strategií, optimální umístění na trhu a efektivní marketingové taktiky.

Specializace MBM je určen pro studenty, kteří chtějí vést a rozhodovat v marketingovém oddělení firmy nebo organizace, včetně pozic, jako produktový manažer, manažer značky, marketing analytická nebo vedoucí marketingu. Profil se hodí i těm, kteří by chtěli pracovat v poradenských firem, větších organizací nebo vládních resortů a orgánů.... [-]


Magisterské Studium - Obchodní Administrativa

Colorado Heights University (CHU)
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Spojené státy americké Denver

Mistr v oboru Business Administration (MBA), program je určen k přípravě studentů fungovat, soutěžit a vynikají v moderním podnikání a poskytnout jim pochopení toho, jak spolupracovat na celosvětové platformě. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Mistr v oboru Business Administration (MBA), program je určen k přípravě studentů fungovat, soutěžit a vynikají v moderním podnikání a poskytnout jim pochopení toho, jak spolupracovat na celosvětové platformě. Chu Fakulta má zkušenosti z praxe, které doplňují jeho moderní tituly, a učební plán je zaměřen na přípravu vedoucích pracovníků s dovednostmi uspět a prosperovat v dnešním konkurenčním trhu. Studenti studují spolu s kolegy z celého světa, což přispívá k širokému globálního hlediska. Studenti získají základy v hodnotách, vedení, marketing, účetnictví, financí a dalších důležitých fundamentů. Absolventi mají pevný základ znalostí, která připravuje jim vyniknout v manažerských pozicích v jakémkoli typu obchodní organizace. Osnovy Výuka přístup klade důraz na koncepční a zkušenostní učení. Doplňkem metody případ studie je praxe činnostní učení v týmovém kontextu, který transformuje učební prostředí do real-business-světovém kontextu řešení problémů a řízení příležitostí. Stáže zajistit, že studenti mají pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. Program Cíle předmětu V důsledku úspěšné dokončení MBA v mezinárodním obchodě, každý student prokazuje, že jsou schopni: Soutěžit v obchodním kontextu. Řešit problémy reálného světa. Reagovat na kritické výzvy a paradoxy. Adresa manažerských problémů a podnikání v globálním kontextu. Zaměřit se na dlouhé vzdálenosti strategického rozvoje. Specializace Účetní specializace MBA s důrazem na účetnictví je určena k přípravě studentů, kteří se zajímají o pochopení účetní aspekty podnikání. Stáže v průběhu účetního průmyslu zajistit, aby všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Podnikové finance MBA s důrazem na oddělení Corporate Finance je určen k přípravě studentů na administrativních pozicích v průmyslu, a to jak ve Spojených státech i v zahraničí. Stáže v rámci Corporate Finance průmyslu zajišťuje, že všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Management zdravotní péče MBA s důrazem ve zdravotnictví Management je určena k přípravě studentů na administrativních pozicích v rostoucím zdravotnický průmysl, a to jak ve Spojených státech i v zahraničí. Stáže v rámci zdravotnického průmyslu zajistit, aby všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Environmentální management MBA s důrazem na environmentální management je určena k přípravě studentů na administrativních pozicích v průmyslu, a to jak ve Spojených státech a do zahraničí; Nicméně, tento důraz je navržen tak, aby zvýšení povědomí o otázkách životního prostředí. FAQ/Odpovědi Dotaz: Co je na-školní areál rezidenčního bydlení podobně? A. Na kolejích Chu jsou cenově dostupné a zábavné. Jsou v docházkové vzdálenosti do všech učeben, knihovnu a jiných areálu zdrojů. Je také snadné chodit mimo akademickou půdu mnoha místních obchodů a restaurací, a to je v blízkosti veřejné dopravy. Q. Budu zapadnout? A. CHU je velmi multi-kulturní, multi-etnický a multi-jazykové prostředí se studenty z více než 40 zemí, takže většina studentů cítí okamžitě pohodlně ve svém novém domově daleko od domova navazování nových přátelství s společný jazyk, náboženství a kultury často velmi první den na kampusu. Nejste sám, protože naši zaměstnanci oba uvnitř jsou přijímací a jiné útvary také z různých zemí a kultur a plně pochopit otázky, které jste o vstupu do nové prostředí v nové zemi a vám pomůže, aby se, že přechod tak hladký a komfortní, jak je to možné. D. Bude CHU mi pomohl zabezpečit pozice CPT a rozhodnout? A. Studenti, kteří mají F-1 status mají nárok na CPT (Kurikulární praxe) a OP D (Volitelné praxe), pokud splňují určitá kritéria. Personál poradenství Chu může studentům pomoci pochopit požadavky a dokončit papírování, aby vznikl nárok a získat CPT a / nebo se rozhodnout pozic. [-]

Magistr Marketingu (online)

RMIT University: Online
Online forma Kombinované 2 let October 2016 Austrálie Melbourne

RMIT je online Master of Marketing je určen pro stávající a začínající manažery, kteří chtějí zvýšit jejich znalosti přes all-of-business přístupu k marketingu. Je to také ideální nástroj pro podnikatele, kteří potřebují být přes každý aspekt firemního marketingu založit nový podnik. [+]

RMIT je on-line Master of Marketing je určen pro stávající a začínající manažery, kteří chtějí zvýšit jejich znalosti přes all-of-business přístupu k marketingu. Je to také ideální nástroj pro podnikatele, kteří potřebují být přes každý aspekt firemního marketingu založit nový podnik. Dozvíte se, jak: zdokonalit své znalosti v plánování, řízení, realizaci a monitorování rozvíjet základní dovednosti poskytovat efektivní strategii zlepšit své osobní manažerské dovednosti lépe porozumět vztahu mezi marketingem a dalších oblastech řízení Spolupracovat s odborníky z průmyslu, renomovaných, kteří budou pomáhat vidíte roli marketingu v nových a nepředstavitelných způsoby. Náš on-line kurz vám umožní vytvořit šíři znalostí se zaměřením na praktické, reálných nástrojů a strategií, které platí také pro osobní kariéru, takže můžete neustále v pohybu vpřed. Co budete studovat: Marketing Management Chování spotřebitele Marketingový výzkum Marketingová komunikační strategie inovace produktů Interactive Marketing Business and Marketing Network MARKETING SERVICES sociální marketing strategie Brand Strategický marketing Business Research design 
 Výhody studovat online RMIT Studie při práci na plný úvazek RMIT zrychlil on-line Program vás připraví pro větší úspěch kariéry, zatímco budete pokračovat v práci na plný úvazek. Tento flexibilní přístup k postgraduálnímu studiu nabízí více příležitostí k provozování s životními závazky a zároveň zdokonaluje své kariéry. dokončit dříve Můžete si zapsat do některého z našich šesti doby studia po celý rok; každá doba studia je sedm týdnů dlouhá. Takže ať už budete potřebovat, aby se vešly své studium kolem pracovního, rodinného nebo treky přes Himálaj, můžete vytvořit časový plán, který vám vyhovuje. No on-univerzitní zkoušky nebo přednášek I když budete mít on-line hodnocení, Master of Marketing přináší pohodlné on-line program bez požadavku na on-kampusu docházky a tradiční zkoušky. Všechny přednáška materiál a obsah je dodáván přímo na vás prostřednictvím interaktivního online učení platformy, ať jste kdekoliv. Přístup k world-class akademici Náš on-line program je vyvinut pod vedením renomovaných akademických pracovníků a lídry, kteří mají nejvíce up-to-date znalosti, aby vás vybavit řešit problémy se správou. Máme prostě optimalizovali náš obsah na-školní areál pro digitální učebny, aby se studuje více dosažitelné pro rušný životní styl. Work-learning spojen Hnacím motorem našeho programu je průmyslový připojení budete dělat při studiu. Učte se od renomovaných akademiků a lídry, zatímco řídí pozoruhodný poradní rady vedení. To znamená, že to, co se naučíte mohou být aplikovány na svou práci okamžitě. Vyhrazená podpora a pomoc Naše studie domovníci jsou odborníky na podporu studentů a bude s vámi na každém kroku na cestě, k dispozici, které vám pomohou v celém svém studijním cesty. Studenti obdrží jeden na jednoho poradenství, pomoc a motivaci, stejně jako vám pomůže přístup k veškeré nástroje, zdroje nebo služby, které potřebujete, a pomůže dosáhnout vašich studijních cílů. Program příjem 6 příjem ročně (říjen, leden, březen, květen, červenec a září). vnořené kvalifikace Navíc naše Master of Marketing zahrnuje kurzy, které tvoří náš Graduate Certificate, takže pokud budete potřebovat předčasně ukončit program, můžete získat postgraduální kvalifikaci úspěšným ukončením stanovené kurzy. Graduate Certificate je také cesta k otisků pro některé studenty (viz vstupní požadavky). Vstupní požadavky Australský bakalářský diplom nebo rovnocenná nebo vyšší úroveň kvalifikace, v obchodě (nebo příbuzného oboru); nebo RMIT Graduate Certificate v marketingu. Žadatelé se stupněm v non-obchodní nebo příbuzného oboru potřeba žádat o Graduate Certificate v marketingu dokončit magisterský titul na dva roky zrychlený režim na částečný úvazek. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu A Strategie

University of Minho - School of Economics and Management
Campus forma Denní studium 3 semestry October 2016 Portugalsko Braga

Klíčovou roli marketingu a strategie v oblasti řízení organizací je nesporným faktem, že relevance. Tento význam je především přínos, které poskytují na jedné straně, pokud jde o odpovídající nabídce nových produktů a služeb, které stále více informovaní a náročné na trhu, a jednak, že je třeba reagovat na požadavky jiných "stakeholders". [+]

Marketingový management - Marketingový management . Klíčovou roli Marketing a strategie Vedení organizace je nesporným faktem, že relevance. Tento význam je především přínos, které poskytují na jedné straně, pokud jde o odpovídající nabídce nových produktů a služeb, které stále více informovaní a náročné na trhu, a jednak, že je třeba reagovat na požadavky jiných "stakeholders". Pouze tímto způsobem mohou účinně připravit organizace pro nové výzvy, kterým čelí vás a přispět tak ke zlepšení jejich výkonnosti a konkurenceschopnosti. Tento proces změny nevyhnutelně zahrnuje rozvoj postoj otevřené a flexibilní řízení, který je schopen neustále reagovat na životní prostředí a organizační změny. V tomto smyslu je mistr v oblasti marketingu a strategie na Univerzitě Minho usiluje o dosažení těchto cílů: Vyplnit mezeru v pokročilém kvalifikaci manažerů a výzkumníků v oblasti marketingu a strategie Rozvíjet schopnost kriticky zhodnotit a aplikovat pokročilé koncepty v oblasti marketingu a strategie v rámci různých organizačních kontextech. Aktualizujte a prohloubit strategické a funkční kompetence, marketingu a strategie. Integrovat znalosti a marketingové dovednosti a strategie v teorii, tak v praxi. Přispět ke zlepšení výkonnosti a konkurenceschopnosti portugalských organizací prostřednictvím odborné přípravy odborníků s vyššími kompetencemi v oblasti marketingu a strategie. Si klade za cíl upevnit svou aktuální řádek do nejmodernějších postupů, marketingu a strategie, zvýšit svou profesionální kariéru? Mistr v marketingu a strategie je skvělou volbou! [-]

Magistr V Marketingové řízení

Kaunas University of Technology (KTU) School of Economics and Business
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Litva Kaunas

Student získá hluboké znalosti marketingového řízení, chápe roli marketingovou funkci v obchodním systému, je schopen analyzovat a hodnotit kriticky komplexní marketingové situace v místních a mezinárodních trzích, rozum výběr teoretických modelů jsou důležité pro řešení problémů Marketing Management, aby rozvíjet a realizovat originální nápady marketingové řízení založený na integraci znalostí a vědeckého myšlení samostatně provádět metodologicky výzkum [+]

Student získá hluboké znalosti marketingového řízení, chápe roli marketingového funkce v obchodním systému, je schopen analyzovat a hodnotit kriticky komplexní marketingové situace v místních a mezinárodních trzích, aby rozum výběr teoretických modelů relevantních pro řešení problémů marketing management, aby rozvíjet a realizovat originální nápady marketingové řízení založený na integraci znalostí a vědeckého myšlení samostatně provádět metodicky zvuk výzkum, objevovat nová fakta, aplikovat získané výsledky kreativně a šířit ji zodpovědně, aby se strategické a taktické rozhodnutí, Marketing Management, která zajistí konkurenceschopnost podniků , jakož i při plánování studie nezávisle na sobě, aby usilovat o novinky a posoudit kriticky je v rámci celoživotního vzdělávání. [-]

Magistr V Marketingové řízení

Universidad Arturo Prat
Online forma Denní studium 4 semestry February 2017 Chile Santiago

Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. Metodologie, které mají být použity jako učení, usiluje o integraci znalostí, talentu, zkušeností a schopností v dobytí životního prostředí a vysoce náročných trzích v rámci informačních technologií a ladil s obchodními cíli, zajištění toho, že mandáty získané od svých zákazníků, se perfektně hodí jejich očekávání. Naše Master, kombinuje konceptuální modely s real-svět případy, které poskytují hluboké pochopení disciplíny, s vysokými technologické dovednosti, schopnosti sebevzdělávání a dovedností pro týmovou práci, rozhodující pro dnešní pracovní světě, kde je spolupráce páteř odborných znalostí. K tomu jsme vytvořili interdisciplinární programu, integraci příspěvky od vědy a praxe řízení a transakce výměny. Jsme přesvědčeni, že s tímto programem, budou naši studenti získají komplexní vzdělání excelence, patří k nejlepším v Latinské Americe. k. Komu je určena? Program je zaměřen na lidi s akademickými bakalářského studia nebo škola, kteří chtějí získat znalosti v oblasti marketingu, a na oplátku, zvýšit kvalifikaci pro zvukovou rozhodování na úrovni managementu, zaměřena na rozvoj kapacit strategické odborné znalosti a inkluzivní, a tak zvládnout skutečnou vizi o tom, jak efektivně a účinně vždy turbulentní a měnící trhy spustit podnikání. b. Profesní očekávání Po dokončení tréninkového procesu jste připraveni k: Adecuarte změnit, velmi konkurenční produkt oba scénáře, jako je neustálé inovace v oblasti informačních technologií. Správa strategické a operativní plány vrcholového vedení organizace. Vést a řídit multidisciplinární a multikulturní týmy. Rozhodovat se na základě analýzy rizik a kapacity pro abstrakci. Analyzovat, identifikovat, diagnostikovat, sledovat, zmírnit a řešit situace, které ovlivňují konkurenceschopnost a udržitelnost podle etického kontextu podnikové a sociální odpovědnosti. Můžete desempeñarte jako: Manažer nebo ředitel marketingu. Nezávislý poradce nebo konzultant. Ředitel institucionální obrazu. Agent Marketing a reklama. Ostatní odborné úkoly související. Představuje Mistr Závěrečný projekt Závěrečný projekt Master (TFM), je koncipován jako profesionální výrobek, který studenti musí rozvíjet v reakci na nějaký problém, potřeby nebo příležitosti z reálné a existující společnosti v různých oblastech praxe, že splňuje podmínky pro titul. TFM se provádí v týmech tří studentů, s podporou a poradenství ze dvou učitelů: specialista v programu a metodik, což umožňuje kompletní tento proces podle plánu. Obrana nebo konec podpory TFM se provádí 100% on-line, nebo osobně. Stupeň Po dokončení Master, Arturo Prat Univerzita státu Chile udělena zahraničním studentům, kteří splňují všechny požadavky programu, za následujících podmínek: Mistr v Marketing Management Chilské žadatelé by měli konzultovat odpovídající kvalifikaci. Země Úmluva o uznávání kvalifikací v Chile jsou: Bilaterální smlouva: Brazílie, Kolumbie, Ekvádor, Španělsko a Uruguay. Multilaterální Smlouva: Bolívie, Kostarika, El Salvador, Guatemala, Honduras, Nikaragua a Peru. Arturo Prat univerzita je veřejná a je akreditována Národní akreditační komisí (v rámci Ministerstva školství, mládeže a Chile agentury). Požadavky na přijetí List řádně vyplněný vstupné. Řádně vyplněný dopis o záměru. Ověřený nebo notářsky ověřený identifikační, průkazu totožnosti nebo průkaz totožnosti fotokopii. Certifikovaný fotokopie (notář Víra nebo instituce vysokoškolského vzdělávání, který vydává) Akademický Diplom, osvědčení o titulu nebo zákona bakalářský titul nebo Professional stupně (kariéra vysokoškolské vzdělání, se po dobu alespoň čtyř let ) udělený instituce vyššího univerzitního vzdělávání s rozlišením a státního uznání. Aktualizováno osnovy. Investice do programu je 6950 USD Náklady na certifikaci Na vyvrcholení štamgastů, a před vstupem do kurzu přípravy závěrečnou práci v magisterském studiu musí student provést platbu ve výši USD 990 (990 dolarů) na pokrytí nákladů vyplývajících z procesu certifikace, vydávání titulu , apostillaje stejné v Chile a poslal kurýrem do místa bydliště Grandee. [-]

Masters Titul V Oboru řízení Obchodní činnosti A Marketingu

UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Online forma Kombinované 12 měsíců Španělsko Madrid

Master in Business Management a marketing poskytuje studentům s hlubokým pochopením z předmětů Business Management a marketing, užitečné pro další kariéru, a pomáhá při rozvoji kritického a analytických schopností potřebných pro hodnocení relevantní otázky společnosti této klíčové oblasti hospodářské činnosti ... [+]

Přičemž za výchozí bod aktuální dynamice trhu, které se vyznačují nízkou mírou růstu nebo jejich nasycení a v němž v obecné rovině, zásobování daleko převyšuje poptávku, dali kontext který pouze ty společnosti a organizace, které jsou schopny přizpůsobit se potřebám a požadavkům trhů, na kterých působí budou nadále provozovat a rozvíjet v nich. Master in Business Management a marketing je oficiální titul, jehož studijní plán je zveřejněn v Úředním věstníku počtu 75 ze dne 28. března 2012. Určeno Master in Business Management a marketing poskytuje studentům s hlubokým pochopením z předmětů Business Management a marketing, užitečné pro další kariéru, a pomáhá při rozvoji kritického a analytických schopností potřebných pro hodnocení relevantní otázky společnosti v této klíčové oblasti hospodářské činnosti. Tento mistr, svou specializací na obchodní a Marketing Management, se zaměřuje na přípravu studentů pro přístup a / nebo konsolidace ve stále širokou a rozmanitou kariéru. Na jedné straně, příprava pro rozvoj pracovních povinností týkajících se obchodní a management a marketing, jako profesionální poradenství nebo stejné odborné přípravy, a na druhé straně umožňuje vstup žáků do specializovaných pozic společnosti pod svým vlastním specializovaným výcvikem, který umožní objektivně kandidáty na vedení a řízení odpovědnosti. Přístup do těchto pracovních míst je usnadněna díky zkušenostem, které studenti získají provedením praxe v podnicích a institucích z různých sektorů. Uznání oficiální název Studenti, kteří splňují požadavky UDIMA získat titul Master in Business Management a marketing učil UDIMA, kromě titulu profesionálního mistra vydané Centrem pro finanční studia. UDIMA Požadavky: mají bakalářský titul, vysokoškolský diplom nebo ekvivalent. Program Struktura Master in Business Management a marketing je strukturována do různých modulů, integrovaných střídavě různými subjekty v souladu s dovednostmi aspirující účastníka. Trasa přes programových modulů dává účastník získává, postupně, znalosti a dovednosti potřebné, aby se stal profesionálním odborníkem v oblasti: mistr. Master in Business Management a marketing Udima je nakonfigurován bezesporu nejkompletnější na trhu. Hlavním cílem Master Cílem hlavní vzdělávací magisterský titul v oboru Business Management a marketing je vyškolit profesionály, kteří jsou ideální a vysoce kvalifikované a vybaveni dovednostmi a rozvíjet jejich profesionální činnost může dosáhnout konfigurován jako opravdové lídry v přední části obchodu společnost že zajistit koordinaci a sladit všechny funkce stejná jako osa vytvoření konsolidace a hodnota pro organizace v oblasti životního prostředí a trhu. Tento tréninkový program je určen pro studenty zvládnout všechny potřebné znalosti, aby mohla etablovat jako vedoucí odborný v obchodních a marketingových firem a institucí. Metodologie Na základě důkladné vytváření koncepcí, strategie, techniky a nástroje marketingu a řízení prodeje založený, s následnou praktickou aplikaci, která umožňuje získat důkladnou znalost a ovládnutí stejná proti rozhodování a jednání v jejich profesionální činnosti školení v učebnách Je přístroji takto: setkání následovat model výstava začíná s identifikací cílů; pak odpovídající teoretické přístupy jsou učeni, podporovaný vhodnými učebních pomůcek, a končí s analýzou případů nebo případových studií, a to jednotlivě i ve skupinách. Zavázali jsme se ke každému studentovi získat a zlepšit znalosti a dovednosti potřebné pro výkon profesní roli, kterou chce hrát. Toho je dosaženo jak prostřednictvím rozvoje interaktivního kurzu a účasti v pracovních skupinách, a ve které, v závislosti na obsahu, aby se učil, se používají v každém případě nejvhodnější metody. Dobrý Teoretický základ je nejlepší podpora pro správný vývoj velkého počtu případových studií, které přinášejí studentům obchodní realitě. Blended trénink Oni jsou interaktivní kurzy, vyrovnávací jak individuální práci a účast v pracovních skupinách. Student si osvojí a zlepšit znalosti a dovednosti potřebné pro výkon profesní roli, kterou chtějí hrát přes: řešení případů, role-playing a video-školení, výkladový metoda, nácvik dovedností, provádění cvičení, pouzdra a případy týmy, debaty a diskuse. Budou rozvíjeny prostřednictvím virtuální Campus a jeden víkend za měsíc. On line školení Začínají v měsících říjnu a únoru každého roku. Běžná doba je 12 měsíců. [-]

Master Marketing A řízení Prodeje

Fachhochschule der Wirtschaft FHDW
Campus forma Denní studium 31 měsíců October 2016 Německo Severní Porýní-Vestfálsko

Uvádění na trh zboží a služeb se stále více sleduje holistický a integrovaný přístup. Kromě operačních technik pro ovlivňování [+]

Marketingový management - Marketingový management . Part-time studium na Master of Arts Uvádění na trh zboží a služeb se stále více sleduje holistický a integrovaný přístup. Kromě chirurgických technik pro ovlivnění chování spotřebitelů četné aspekty zadávání veřejných zakázek, výroby, financí, personálu a administrativy mají ústřední strategický význam pro prodej a marketing úspěch. Jako obchodní procesy využívající marketingu a prodeje nejsou myslitelné bez efektivního řízení základních úkolů. V magisterském studijním programu marketingu a řízení prodeje * s mírou "Master of Arts" (MA) získáte detailní znalost trhů a distribučních kanálů, řízení vztahů se zákazníky a péče, stejně jako značka a značka řízení v rámci klasických a digitálních obchodních modelů. Získáte tak na částečný úvazek s potřebnými znalostmi a dovednostmi pro získání odpovědnosti za řízení v oblasti marketingu a prodeje. * V současné době v procesu akreditace DOBA 31 měsíců Cílové publikum Kurz je zaměřen na absolventy a obchodní studijní programy, kteří chtějí poznat sebe jako odborníků v oblasti marketingu a prodeje. Kromě hlubokých a profesní orientace, studenti jsou připraveni na prvním převodu odpovědnosti za řízení. Předpoklady 1) Odborně způsobilá, business-orientované vysokoškolské vzdělání s obvodem minimálně 180 kreditních bodů, přičemž stupeň průměr bodu zpravidla nejméně 2,4. V oblasti vysokoškolského vzdělávání s jiným typem chovu jako obchodní znalosti (viz bod 4), aby prokázal. 2) životopis a dopis z aplikace, z nichž studie motivy a osobní cíle se objeví 3) Úspěšné absolvování talentové zkoušky ve formě pohovoru 4) Základní znalosti v oblasti organizace a řízení podniků, mikro-ekonomie a účetnictví a obchodních matematiky / statistiky (Proof of certifikace nebo odborné zkušenosti) 5) Anglický jazyk (Proof of certifikátů, cizího jazyka kontroly pravopisu nebo externí jazykových zkoušek. Je-li důkaz jako součást talentové zkoušky se provádí jazykový test.) Organizace Magisterský program je určen pro kariérou v 31 měsících. První čtyři semestry začít každý týden s přítomností. Další třídy přednášky jsou naplánovány na sobotu. V týdnu synchronní e-learning probíhá. Pátý a šestý semestr jsou k dispozici pro dokončení diplomové práce a kolokvia je k dispozici. Poplatky za studium 31 měsíců x 600 € = celkem € 18,600; mimo zkouškové poplatek: 2.400 € [-]