Magisterské studium Marketing v Jižní Amerika - Magisterské studium Marketing v Jižní Amerika hledejte zde!

Magisterské studium Marketing v Jižní Amerika - Zde naleznete magisterské studium Marketing v Jižní Amerika

Marketing

Výhody Masters přesahovat zlepšit vaše potenciál výdělku. Mohou poskytnout vám osobní a profesní dovednosti urychlit váš vývoj. Jsou to také příležitost odlišit se od svých vrstevníků, mnoho z koho mají podobné úrovni a vysokoškolák kvalifikaci.

Absolventi Master v programu Marketing jsou připraveni učinit další krok ve své kariéře globální použitím strategicky důležité marketingové strategie a inovativní digitální nástroje vyučované v tomto programu.

Národy Jižní Ameriky nabízejí silný zážitek s bohatou dobré architektury, styl vaření, keramiky, a tancem. S bohatou minulostí ve folklóru, studuje v Jižní Americe vám umožní dopřát v kultuře, která existovala po staletí.

Magisterské studium Marketing v Jižní Amerika - Veškeré informace o magisterském studiu Marketing v Jižní Amerika. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Jižní Amerika zde!

Čtěte více

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

ADEN Business School
Online forma Denní studium February 2017 Argentina Mendoza

Mistr v marketingu a prodeje byl navržen pro dokončené 100% on-line, široká pružná pracovní doba, absolutní geografická nezávislost [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. Master in MARKETING A PRODEJ Bylo konstruována pro dokončeno 100% on-line široký pružná pracovní doba Absolutní geografická nezávislost To má 9 specifické moduly jednotlivých disciplín marketingu a prodeje, které umožní vytvoření nezapomenutelných zážitků, které zvyšují loajalitu svých zákazníků. CÍLE Na konci dokončené mistra marketingu a prodeje, bude účastník dosáhly těchto cílů přenosu: Změnit způsob, jak dělat marketing společnosti Znalost procesu vytváření poptávky Naučte se aplikovat Neuromarketing na rozhodování Určit různé společenské chování a jak se tvoří komunity Aplikovat různé formy zážitkové marketing Vypracovat akční plán relační Navrhnout a realizovat úspěšné hodnotové propozice Pochopení obchodní fenomén, z porozumění a řízení strategie rozvoje zkušeností Definovat a vyvinout nástroje pro řízení podniku Realizovat podnikatelský plán se silným důrazem na prodejní Zhodnotit roli částí plánu, stejně jako dopad každého rozhodnutí o realizaci a uvedení do provozu Review, vyhodnocovat a zlepšovat postupy řízení prodeje ve firmě Plánovat nezbytné obchodní struktury dosáhnout prostřednictvím prodejních týmů, pevný vztah s klientem Identifikovat potřebné a účinné nástroje pro obchodní týmy dosáhnout jejich profesionalitu tváří v tvář stále náročnějších trzích Chcete-li zjistit dopad obchodních rozhodnutí na výsledky příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. akademický obsah Modul 1: Marketing a příležitosti Modul 2: Vztah Company - Market Modul 3: Plány a Propozice Hodnota Modul 4: Strategický Management Service. Modul 5: Plánování a organizace řízení prodeje. Modul 6: Lidský faktor v účinnosti prodejní tým. Modul 7: Sledování a řízení prodeje Řízení Modul 8: Integrační modul Modul 9: Podnikatelská etika a sociální odpovědnost podniků. END mistrovských PRACÍ aplikované znalosti Hlavním rysem Aden International Business School je jeho zaměření na aplikovaný znalosti a dovednosti naučil pracovat. To umožňuje našim studentům vést podnikatelské projekty související s každým tréninkového diktátu. Chcete-li to provést během programu dokončena student musí aktivně případovou analýzu, projektový development, specializované dílny, řízení projektů a činnosti, které přímo souvisejí s řízením účasti. Tyto aplikace se provádí pomocí specializovaného softwaru, videokonference, simulaci platformou a jiných technických prostředků. Videokonferenční INTERAKTIVNÍ Integrační v každém modulu a prezentačních videokonference. Prostřednictvím revoluční technologie začleněné jako prostředek interakce účastník / učitele, videokonference platforma, přes který budeme podporovat mentoring, sítí v prezentačních setkání, setkání integrátorů v každém modulu a aplikovat nové učební činnosti jako řešení kufry a rozvoj společných projektů. Osvědčení Na konci programu certifikace ze strany EUNCET - Katalánská polytechnická univerzita, připočítal dokončení příslušných studií Master v marketingu a řízení prodeje (*), s finální práce schválena. Společně s certifikátem budou mít akademický zpráva popisovat všechny položky na pořad jednání a příslušných tříd dosažených studentem. Účastník obdrží také certifikát vydaný University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, připsání posouzení doplněné 140 hodin Specializace programu v Neuromarketing (^). Osvědčení musí být doprovázena akademického podrobnou zprávu příslušná témata (první 4 modulů), do programu uznaného Universitiy of California v Irvine - rozšíření. Účastník obdrží také dvojí certifikaci ADEN International Business School a McKenna School of Business (Pensylvánie, USA), připsání hodnocení programu doplněné Specializace v zákaznických služeb a řízení prodeje (^) 140 hodin. Osvědčení musí být doprovázena akademického zprávu obsahující podrobnosti o relevantních témat programu uznána McKenna School of Business .. Metodologie ADEN ONLINE dosáhla za posledních 10 let inovativní vzdělávací zkušenost pro manažery a obchodní manažery. Tento program je určen pro dokončené 100% on-line s širokým zeměpisným pružné pracovní doby a absolutní nezávislosti. Vedoucí pracovníci z celého světa si vybrat tento program jako příležitost k lepšímu sami na nejvyšší úrovni, a to bez rušení s jejich pracovními povinnostmi, čas strávený s rodinou či rekreačních aktivit. Hlavním motorem výukovém procesu specializace je dána kontextu, v němž je student neustále napadal, motivované a doprovázené konstantní interaktivitu s programový ředitel a specialistů na starosti každého předmětu. Účastníci pro vstup do platformy by měly zahrnovat tyto aktivity týdně: Analyzovat čtení a výzkumných a vývojových aktivit chování vztahující se k nim. Analyzovat a reagovat multimediální materiál související dotazníky. Studovat navrhované případové studie a navrhovat řešení Zúčastněte se fóra stanovisek teoretické i praktické základy. Interakce s spoluhráčů, rozhodovat se a uplatňovat je v simulátoru. Podílet se na integraci videokonferencí a virtuálních workshopů s odborníky. Učitel / student a interakce Student / žák byl zvýšen synchronně a / nebo asynchronně, tedy učitelé a studenti mohou nebo nemusí odpovídat hodiny vstupu na nástupiště a podobně komunikovat neustále při řešení všechny dotazy. Kromě hromadách prostřednictvím videokonference v reálném čase v celém programu optimalizovat vztah mezi všemi účastníky. Geografický prostor vymezený studenta při připojení z domova, letiště, atd. buď z PC, notebook, tablet nebo chytrý telefon. Tj žádný fyzikální učebny, které vyžadují fyzickou posunutí nebo plány na dodržování předpisů, ale neustálou výměnu nápadů, návrhů, projektů a rozvoje sítí mezi účastníky pod vedením školitele vedené ředitelem mistra jako profesionální specialisty je požadováno náboj každého předmětu. Interaktivní vzdělávací platforma. Custom doprovod. Přecházel. akademické kvality. Žádné pevné plány nebo zeměpisné posunutí. Přímý odkaz na pracovní činnosti. Videokonference bylo naplánováno. Případ analýza a developerský projekt. multikulturní vzdělávání. 100% Přijetí pro mobil. Přístup k virtuálním kampusu Účastník obdrží uživatelské jméno a osobní heslo, pomocí nichž bude identifikován ve virtuálním kampusu Aden (www.aden.org/online). Svým vstupem do areálu bude umožněn postupně obsah každého z modulů, které tvoří program. Obsah se skládá z: Mid materiály vyvinuté odborníky v předmětu, prezentované v různých digitálních formátech (dokumenty, videa, prezentace, grafy, koncepce mapy, speciální vazby, atd.) Aplikační cvičení, sebehodnocení, hry a vývoj případu. Videokonference. Diskuse a konzultace. [-]

Magistr V Marketingové Digitální

ADEN Business School
Online forma February 2017 Argentina Mendoza

Master in Digital Marketing je určen pro dokončené 100% on-line, široká pružná pracovní doba, absolutní geografická nezávislost. [+]

Master in MARKETING DIGITAL Bylo konstruována pro dokončeno 100% on-line široký pružná pracovní doba Absolutní geografická nezávislost Digitální revoluce v současné době vyžaduje přizpůsobení rostoucích společností a přítomnost v různých médiích obchodním ekosystému, který se vyvíjí Internet. Skrz mistra získáte dovednosti a schopnosti dosáhnout z digitálních nástrojů strategií a dopravy generace, získání a udržení zákazníků. Můžete také spravovat vaše hodnocení a pověst prostřednictvím vyhledávačů a sociálních sítí, stejně jako řízení z webových stránek. Tento program představuje hierarchii témat počínaje základním aspektům digitální marketingové zkušenosti, které uzavírají se strategickými aplikacemi v digitálním prostředí pro podniky vytváření přidané hodnoty, diferenciaci a konkurenceschopnosti. Zvláštností tohoto zaměřil kromě důležitosti obsahu a didaktický aplikován na vyučování-učení mistra je, že má pragmatický přístup po celou dobu tréninku přidávat k vývoji vzdělávacího procesu a odborné semináře simulace kampaň v digitálním prostředí. Mistr Digitální marketing byl vyvinut na základě aktuálních potřeb podniků a jejich přizpůsobení k řízení spotřebitelů a potenciálních zákazníků prostřednictvím internetu. Dosahuje profesionalizaci účastníků, jak to má obsah a pracovní postupy přizpůsobené realitě okamžiku. Stručně řečeno, víte co nejlépe využít příležitostí digitálního prostředí. CÍLE Po dokončení dokončil mistr na digitální marketing, bude účastník dosáhly těchto cílů přenosu: Rozumět obchodní realitu trvalý proces změn a nových sociálních médií adaptace počítačových a komunikačních s cílem poskytnout konkurenční výhodu na trhu. Zdroje informací a uplatňovat vhodné digitálních marketingových nástrojů pro efektivní segmentu trhu a formulovat nejvhodnější nabídky pro každého segmentu cílového publika. Nejnovější trendy v digitální marketing, aby bylo možné úspěšně začlenit marketingovou strategii společnosti. Nálezci, mobilní marketing, e-komerce, MicroMedia a sociálních sítí. Integrovat digitální prostředích opatření a vhodné odpovědi alcomportamiento spotřebitele / zákazníka, směřující k uspokojení svých potřeb. Design, vývoj a správu konzistentní s obecným plánem pro marketing a strategický plán obchodní vedení společnosti Digital Marketing. Plánovat akce a aplikovat je vytvářet hodnotu pro společnost. Vytvoření efektivní online kampaně, získávat a spravovat nástroje pro analýzu výsledků a učinit správná rozhodnutí. Vypracovat pokyny schopnost vést, koordinovat a rozvíjet soudržné a příslušných týmů. příjemci Profesionální marketingové oddělení, produktový manažer PR manažerka značky, komunikace, firemní image nebo RSC. Odpovědný za reklamních agentur, médií a komunitní manažer, Odborníci v oblasti techniky bude vyvíjet v obchodním managementu digitálních prostředích. Manažeři společnosti či marketingové oblasti budou mít lepší nástroje pro návrh, vývoj a analyzovat své kampaně s jejich vlastními zaměstnanci nebo agentur. Podnikatel pro internet je důležitým prostředkem svého projekce a růstové strategie. Požadavky na mistra na digitální marketing profesního kolej stupeň větší nebo roven délce trvání 4 roky. akademický obsah Modul 1: Marketing a příležitosti Modul 2: Online Marketing Ecosystem Modul 3: SEO Modul 4: placené vyhledávání MODUL 5: Sociální sítě Modul 6: E-mail marketing Modul 7: Integrovaná digitální marketingové kampaně Modul 8: Mobilní marketing Modul 9: Strategický marketing Modul 10: Plány a Propozice Hodnota Modul 11: Obchodní management v digitálních prostředích Modul 12: Podnikatelská etika a sociální odpovědnost firem END mistrovských PRACÍ aplikované znalosti Hlavním rysem Aden International Business School je jeho zaměření na aplikovaný znalosti a dovednosti naučil pracovat. To umožňuje našim studentům vést podnikatelské projekty související s každým tréninkového diktátu. Chcete-li to provést během programu dokončena student musí aktivně případovou analýzu, projektový development, specializované dílny, řízení projektů a činnosti, které přímo souvisejí s řízením účasti. Tyto aplikace se provádí pomocí specializovaného softwaru, videokonference, simulaci platformou a jiných technických prostředků. Videokonferenční INTERAKTIVNÍ Integrační v každém modulu a prezentačních videokonference. Prostřednictvím revoluční technologie začleněné jako prostředek interakce účastník / učitele, videokonference platforma, přes který budeme podporovat mentoring, sítí v prezentačních setkání, setkání integrátorů v každém modulu a aplikovat nové učební činnosti jako řešení kufry a rozvoj společných projektů. odborné semináře sociální sítě, Neuromarketing a symbolické spotřeby. Strategie Media Sociální: 10 klíčových bodů. Obchodní adresa: z analogového na digitální vysílání. BUSINESS simulátory napříč různými INOVACE jako výkonný UČENÍ Jedná se o inovativní systémy vzdělávání, které zvyšují programovací Aden, jsou založeny na matematických modelech, které vám umožní zažít a přehrávání situací v obchodním světě, kde se rozhoduje a jejich dopad ověřené v hravém prostředí. Osvědčení Na konci programu certifikace ze strany EUNCET - Katalánská polytechnická univerzita, připsána dokončení studií odpovídajících Master na digitální marketing (*), s finální práce schválena. Společně s certifikátem budou mít akademický zpráva popisovat všechny položky na pořad jednání a příslušných tříd dosažených studentem. Účastník obdrží také certifikát vydaný University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, připsání posouzení doplněné 140 hodin Specializace na digitální marketing programu (^). Osvědčení musí být doprovázena akademického podrobnou zprávu příslušná témata (první 4 modulů), do programu uznaného Universitiy of California v Irvine - rozšíření. Metodologie ADEN ONLINE dosáhla za posledních 10 let inovativní vzdělávací zkušenost pro manažery a obchodní manažery. Tento program je určen pro dokončené 100% on-line s širokým zeměpisným pružné pracovní doby a absolutní nezávislosti. Vedoucí pracovníci z celého světa si vybrat tento program jako příležitost k lepšímu sami na nejvyšší úrovni, a to bez rušení s jejich pracovními povinnostmi, čas strávený s rodinou či rekreačních aktivit. Hlavním motorem výukovém procesu specializace je dána kontextu, v němž je student neustále napadal, motivované a doprovázené konstantní interaktivitu s programový ředitel a specialistů na starosti každého předmětu. Účastníci pro vstup do platformy by měly zahrnovat tyto aktivity týdně: Analyzovat čtení a výzkumných a vývojových aktivit chování vztahující se k nim. Analyzovat a reagovat multimediální materiál související dotazníky. Studovat navrhované případové studie a navrhovat řešení Zúčastněte se fóra stanovisek teoretické i praktické základy. Interakce s spoluhráčů, rozhodovat se a uplatňovat je v simulátoru. Podílet se na integraci videokonferencí a virtuálních workshopů s odborníky. Učitel / student a interakce Student / žák byl zvýšen synchronně a / nebo asynchronně, tedy učitelé a studenti mohou nebo nemusí odpovídat hodiny vstupu na nástupiště a podobně komunikovat neustále při řešení všechny dotazy. Kromě hromadách prostřednictvím videokonference v reálném čase v celém programu optimalizovat vztah mezi všemi účastníky. Geografický prostor vymezený studenta při připojení z domova, letiště, atd. buď z PC, notebook, tablet nebo chytrý telefon. Tj žádný fyzikální učebny, které vyžadují fyzickou posunutí nebo plány na dodržování předpisů, ale neustálou výměnu nápadů, návrhů, projektů a rozvoje sítí mezi účastníky pod vedením školitele vedené ředitelem mistra jako profesionální specialisty je požadováno náboj každého předmětu. Interaktivní vzdělávací platforma. Custom doprovod. Přecházel. akademické kvality. Žádné pevné plány nebo zeměpisné posunutí. Přímý odkaz na pracovní činnosti. Videokonference bylo naplánováno. Případ analýza a developerský projekt. multikulturní vzdělávání. 100% Přijetí pro mobil. Přístup k virtuálním kampusu Účastník obdrží uživatelské jméno a osobní heslo, pomocí nichž bude identifikován ve virtuálním kampusu Aden (www.aden.org/online). Svým vstupem do areálu bude umožněn postupně obsah každého z modulů, které tvoří program. Obsah se skládá z: Mid materiály vyvinuté odborníky v předmětu, prezentované v různých digitálních formátech (dokumenty, videa, prezentace, grafy, koncepce mapy, speciální vazby, atd.) Aplikační cvičení, sebehodnocení, hry a vývoj případu. Videokonference. Diskuse a konzultace. [-]

Gmcm - Magistr V Obchodní Management A Marketing

ISEAD Business School
Online forma Kombinované 13 měsíců October 2016 Kolumbie Bogotá Španělsko Madrid Spojené státy americké Miami + 4 více

Tento program poskytuje praktické a teoretické znalosti nezbytné pro efektivní rozvíjet obchodní a marketingové úsilí, které vyžadují, aby společnosti. [+]

Master in Business Management a marketing poskytuje dovednosti a přesný teoretický efektivně rozvíjet obchodní a marketingové úsilí, které vyžadují, aby podniky: zvyšování povědomí spotřebitelů, konkurenční výhoda, polohování, kanál, atd.

 

Určeno

Odborníci, kteří chtějí rozšířit své znalosti v oblasti marketingu s cílem: - Rozvíjet svou kariéru v několika firem Oddělení marketingu produktů nebo služeb pro spotřebitele. - Dostat se do nové přístupy a technikami marketingu pro případné specializaci v jedné z těchto oblastí pro budoucnost.

případ Metoda

Metodika: Online

Doba trvání: 730 hodin školení (12 měsíců)... [-]


Magistr V Marketingové řízení

Universidad Arturo Prat
Online forma Denní studium 4 semestry February 2017 Chile Santiago

Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. [+]

Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. Metodologie, které mají být použity jako učení, usiluje o integraci znalostí, talentu, zkušeností a schopností v dobytí životního prostředí a vysoce náročných trzích v rámci informačních technologií a ladil s obchodními cíli, zajištění toho, že mandáty získané od svých zákazníků, se perfektně hodí jejich očekávání. Naše Master, kombinuje konceptuální modely s real-svět případy, které poskytují hluboké pochopení disciplíny, s vysokými technologické dovednosti, schopnosti sebevzdělávání a dovedností pro týmovou práci, rozhodující pro dnešní pracovní světě, kde je spolupráce páteř odborných znalostí. K tomu jsme vytvořili interdisciplinární programu, integraci příspěvky od vědy a praxe řízení a transakce výměny. Jsme přesvědčeni, že s tímto programem, budou naši studenti získají komplexní vzdělání excelence, patří k nejlepším v Latinské Americe. k. Komu je určena? Program je zaměřen na lidi s akademickými bakalářského studia nebo škola, kteří chtějí získat znalosti v oblasti marketingu, a na oplátku, zvýšit kvalifikaci pro zvukovou rozhodování na úrovni managementu, zaměřena na rozvoj kapacit strategické odborné znalosti a inkluzivní, a tak zvládnout skutečnou vizi o tom, jak efektivně a účinně vždy turbulentní a měnící trhy spustit podnikání. b. Profesní očekávání Po dokončení tréninkového procesu jste připraveni k: Adecuarte změnit, velmi konkurenční produkt oba scénáře, jako je neustálé inovace v oblasti informačních technologií. Správa strategické a operativní plány vrcholového vedení organizace. Vést a řídit multidisciplinární a multikulturní týmy. Rozhodovat se na základě analýzy rizik a kapacity pro abstrakci. Analyzovat, identifikovat, diagnostikovat, sledovat, zmírnit a řešit situace, které ovlivňují konkurenceschopnost a udržitelnost podle etického kontextu podnikové a sociální odpovědnosti. Můžete desempeñarte jako: Manažer nebo ředitel marketingu. Nezávislý poradce nebo konzultant. Ředitel institucionální obrazu. Agent Marketing a reklama. Ostatní odborné úkoly související. Představuje Mistr Závěrečný projekt Závěrečný projekt Master (TFM), je koncipován jako profesionální výrobek, který studenti musí rozvíjet v reakci na nějaký problém, potřeby nebo příležitosti z reálné a existující společnosti v různých oblastech praxe, že splňuje podmínky pro titul. TFM se provádí v týmech tří studentů, s podporou a poradenství ze dvou učitelů: specialista v programu a metodik, což umožňuje kompletní tento proces podle plánu. Obrana nebo konec podpory TFM se provádí 100% on-line, nebo osobně. Stupeň Po dokončení Master, Arturo Prat Univerzita státu Chile udělena zahraničním studentům, kteří splňují všechny požadavky programu, za následujících podmínek: Mistr v Marketing Management Chilské žadatelé by měli konzultovat odpovídající kvalifikaci. Země Úmluva o uznávání kvalifikací v Chile jsou: Bilaterální smlouva: Brazílie, Kolumbie, Ekvádor, Španělsko a Uruguay. Multilaterální Smlouva: Bolívie, Kostarika, El Salvador, Guatemala, Honduras, Nikaragua a Peru. Arturo Prat univerzita je veřejná a je akreditována Národní akreditační komisí (v rámci Ministerstva školství, mládeže a Chile agentury). Požadavky na přijetí List řádně vyplněný vstupné. Řádně vyplněný dopis o záměru. Ověřený nebo notářsky ověřený identifikační, průkazu totožnosti nebo průkaz totožnosti fotokopii. Certifikovaný fotokopie (notář Víra nebo instituce vysokoškolského vzdělávání, který vydává) Akademický Diplom, osvědčení o titulu nebo zákona bakalářský titul nebo Professional stupně (kariéra vysokoškolské vzdělání, se po dobu alespoň čtyř let ) udělený instituce vyššího univerzitního vzdělávání s rozlišením a státního uznání. Aktualizováno osnovy. Investice do programu je 6950 USD Náklady na certifikaci Na vyvrcholení štamgastů, a před vstupem do kurzu přípravy závěrečnou práci v magisterském studiu musí student provést platbu ve výši USD 990 (990 dolarů) na pokrytí nákladů vyplývajících z procesu certifikace, vydávání titulu , apostillaje stejné v Chile a poslal kurýrem do místa bydliště Grandee. [-]

Absolvent V Brandingu Zkušenosti

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Campus forma Denní studium 18 měsíců March 2017 Brazílie Sao Paulo

Vystudoval Branding zažít Istituto Europeo di Design - IED São Paulo přináší moderní vizi o tom, jak vybudovat a rozšířit hodnotu značky z vedení pověsti mezi zúčastněnými stranami (veřejné referenční) a projekce obrazu organizací , produkty, služby, umístění, příčiny a dokonce i lidé. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. Vystudoval Branding Zkušenosti Istituto Europeo di Design - IED São Paulo Přináší moderní vizi o tom, jak vybudovat a rozšířit hodnotu značky z vedení pověsti mezi zúčastněnými stranami (veřejné referenční) a projekční image organizace, produkty, služby, umístění, příčiny a dokonce i lidi. Datum zahájení: duben Doba trvání: 18 měsíců Hodiny: 400 hodin Absolvent programy, které nabízí na Fakultě technologické v Istituto Europeo di design jsou v dodržování zákonů a splňují usnesení CNE / CES Žádné 1 z 03.4.2001 a odstavce 1, 8. června 2007 MEC - Ministerstvo Vzdělání. Kurz je rozdělen do disciplínách (360h) a na konci programu, musí student předložit seminární práce, projekt nebo tezi, podle zvolené pro tuto třídu (40h) modality, celkem 400h. Absolvent v Branding Experience. Cíl: Kurz Graduate Značky Zkušenosti Istituto Europeo di Design - IED São Paulo má za cíl vyškolit odborníky na označovat, který je schopen vytvořit a rozšířit hodnotu značky z vedení pověsti mezi zúčastněnými stranami (veřejné reference) a image projekce organizace, produkty, služby, umístění, příčiny a dokonce i lidé. Program nabízí kompletní trasu, která bere v úvahu různé fáze budování strategie branding - z generace "značky vlastního kapitálu" s definicí hodnot a dalších hmotných a nehmotných prvků diferenciace, včetně strategickou pozici, aby plánování marketingových aktivit, které zahrnují akce zaměřené na interakci značek s jejich cílovým skupinám, tj, jejich výrazy a zážitky. Metodika: Kurz je rozdělen do tří fází: - Fáze I - Souvislosti a výzkum - Sladění koncepcí Branding, aktuálního kontextu analýzy a Úvod do konstrukčního myšlení. - Fáze II - diagnostika a strategie - se zaměřil na diagnostiku firmy, stavební strategie, značky platformou a značky výrazů. - Fáze III - Provádění - Tato fáze představuje kurzy zaměřené na realizaci projektů, řízení zúčastněných stran, formátování projektu podnikání. Veřejný: Kurz je určen pro absolventy v designu, marketingu, komunikace, lidských věd nebo řízení a rozvoje projektů, pracující ve firmách, agentur a poradenských firem. Koordinace: Leandro Designer Cattani je tvořen Istituto Europeo di Design v Římě, Itálie. Je to postgraduální titul v Branding (MBA-branding, z Rio Branco integrované Colleges Brand Management). S více než 15 let zkušeností v oblasti grafického designu a Motion Design, v současné době součástí BrandTeam, mezioborové skupiny projektů spolupráce v oblasti brandingu a inovace. Vystudoval filozofii na Katolické univerzitě v Pelotas, Rio Grande do Sul a žurnalistiky z Katolické univerzity v Rio Grande do Sul. Byl profesorem vizuální identity na Istituto Alberghiero Aurelio Saffi v italské Florencii. Je profesorem sémiotiky v průběhu Product Design IED-Instituto Europeo di Design. [-]

Master Européen Komunikace, Spécialité Stratégies Publicitaires Et Komunikace Numérique

INEAD
Online forma 2 let Přihlašování započato Lucembursko Luxembourg Online Alžírsko Alžírsko Online Kanada Kanada Online Demokratická republika Kongo Konžské demokratické republiky (Zair) Online Libanon Libanon Online Kongo Kongo ROC (Brazzaville) Online Francouzská Guyana Francouzská Guyana Online Niger Niger Online Guadeloupe (Fr.) Guadeloupe Online Senegal Senegal Online Martinik Martinique Online Pobřeží slonoviny Cote d'Ivoire Online Réunion Reunion Online Mauricius Mauritius Online Francie Francie Online Francouzská Polynésie Francouzsky Polynésie Online Belgie Belgie Online Maroko Maroko Online Švýcarsko Švýcarsko Online Tunisko Tunisko Online + 37 více

Mistr Européen ** Délivré par la Fédération Européenne des Ecoles (Fede) - régie Association par le droit Suisse (CCS.art 60-79). Le mistr Européen est un diplôme européen Valide par l'IACBE (Mezinárodní shromáždění pro Collegiate Business Education) qui est un organisme d'Akreditace américain. [+]

UNE formace, DES objectifs Mesurer Ses connaissances et ses capacités à l'Europe comprendre Maîtriser les fondamentaux en marketing, komunikace et publicité Comprendre le droit de La Marque, des sociétés et des consommateurs Appréhender la Stratégie globale de komunikace et son kádr juridique Approfondir la komunikace webové et les nouveaux Médias pořádá UN métier Chef de Publicité on-line Responsable mots clés Chef de projet EDITORIAL EDITORIAL webmaster Chef de projet internet Reklamní manažer manažer provozu Planneur stratégique, webplanner Chef de produit multimédia Responsable partenariatResponsable cross média responsable EDITORIAL PROGRAM etapy: Etapa ou mise en entreprise de 6 a 12 semaines en 1ère année et 12 semaines en 2ème année Ou alternace (nous consulter) Langue vivante : 1 langue obligatoire 1 langue supplémentaire en volba Spécialité : Strategie Publicitaires et Communication Numérique INFORMACE Pratiques Podmínky d'vstupné: Niveau II (bac + 3) 180 kreditů ECTS sur dokumentace Examens: Plusieurs zasedání par an organisées dans des center partenaires Fede (Francie et monde) Niveau de Sortie: Bac 5 informace Diplôme : Mistr Européen ** Délivré par la Fédération Européenne des Ecoles (Fede) - régie Association par le droit Suisse (CCS.art 60-79). Le mistr Européen est un diplôme européen Valide par l'IACBE (Mezinárodní shromáždění pro Collegiate Business Education) qui est un organisme d'Akreditace américain. [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Podniku A Jejich Uvádění Na Trh

IEDE Business School Chile
Campus nebo Online Denní studium 18 měsíců February 2017 Chile Providencia

Dnes, více než kdy jindy, firmy soutěžit pomocí schopnosti a talent lidí, kteří pracují v nich. Kromě toho bylo potřeba pro celoživotní učení, který má svůj původ v frekvence, hloubky a složitosti změn, které ovlivňují organizace a prostředí, v němž působí. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. PŘEHLED Dnes, více než kdy jindy, firmy soutěžit pomocí schopnosti a talent lidí, kteří pracují v nich. Kromě toho bylo potřeba pro celoživotní učení, který má svůj původ v frekvence, hloubky a složitosti změn, které ovlivňují organizace a prostředí, v němž působí. CÍLE Role ředitele obchodní a marketingové převzala vedoucí úlohu v moderním podnikání. Vzhledem k tomu, trhy jsou stále více konkurenční, složité a měnící se, tento profesionální vyžaduje přípravu a neustálé zlepšování v oblastech, jako je strategické plánování, strategický marketing, chování spotřebitelů, a strategické řízení prodeje, mezi ostatními. Master in Business Management a marketing, e-learning, Program IEDE Business School má za cíl, aby si studenti osvojili, posilovat a rozvíjet schopnosti a dovednosti pro řízení zvuku rozhodování v oblasti obchodních a marketingových strategií, pro tuhé dovednosti pro úspěšné fungování v této oblasti. PROFIL TITULADO Mistr Graduate Professional in Business Management a marketing dosáhl úrovně znalostí, dovedností a kompetencí v této oblasti, které umožňují: Identifikovat spotřebitelů segmenty a identifikovat nové obchodní příležitosti. Zvládnutí obchodní a marketingové strategie ve společnosti, s pevnou znalost kvantitativních a kvalitativních nástrojů. Navrhnout a realizovat strategické plánování marketingu a komunikací, aby úspěšně konkurovat na domácích i zahraničních trzích. Definujte strategické a taktické kritéria, která by měla charakterizují prodejní tým za účelem posílení jejich motivace a odhodlání k plnění obchodních cílů v rámci podnikatelského sektoru. Držte pozice v celkovém managementu a výkonného vedení v oblasti marketingu, společností nebo organizací veřejné a / nebo soukromé. HLAVNÍ RYSY Španělský titul by UEM Zahrnuje exkluzivní přístup k James McGuire Global Business Plan soutěž Přístup k virtuální knihovny. Exkluzivní přístup do databáze EBSCO, kde najdete dokumenty a vědecké články týkající se programu. To má 3 možnosti stupně: Konec hlavní projekt Profesionální poradenství pro podnikatele se sociálním rizikem ve spojení se střechou Mezinárodní obchodní cestující METODIKA Master in Business Management a marketing e-learningu, IEDE Business School je rozdělen do 18 měsíců, během které musí student provádět hlavní projekt End, který bude hájit kdysi prošel všechny předměty obsažené ve vzdělávacím programu. Profil doporučuje: Kvalifikovaní odborníci, kteří pracují v obchodní a marketingové, které mají minimálně 2 roky zkušeností [-]

Master Européen De Et Strategie řízení Publicitaires

ESOAD
Online forma Denní studium Kombinované 2 let Přihlašování započato Martinik Martinique Online Réunion Reunion Online Guadeloupe (Fr.) Guadeloupe Online Mauricius Mauritius Online Kanada Kanada Online Alžírsko Alžírsko Online Francie Francie Online Tunisko Tunisko Online Belgie Belgie Online Maroko Maroko Online Švýcarsko Švýcarsko Online Francouzská Guyana Francouzská Guyana Online Lucembursko Luxembourg Online Francouzská Polynésie Francouzsky Polynésie Online Libanon Libanon Online + 29 více

Vous apprendrez à une adaptér Stratégie aux problématiques des marques (forte hospodářská soutěž sur le Domaine de la créativité et visibilité sur le net), à répondre aux exigences des marchés et de la société Actuelle. [+]

Vous apprendrez à une adaptér Stratégie aux problématiques des marques (forte hospodářská soutěž sur le Domaine de la créativité et visibilité sur le net), à répondre aux exigences des marchés et de la société Actuelle. Votre Profil Faculté d'écoute, de dialog et de kontakt, sensibilité de l'Univers numérique, Maitrise des Réseaux sociaux, Creatif et persuasif. Acquérir les compétences suivantes: Identifier les Stratégies hors média complémentaires Effectuer un choix Parmi les techniky hors média Etablir un mediální plánování Savoir programátor des INVESTISSEMENTS publicitaires Maîtriser les différentes étapes de la chaîne graphique Savoir sélectionner une agence de produkce audiovisuelle Elaborer une Stratégie de komunikace Maîtriser les différents druhy de komunikace Connaissance de l'aspekt juridique lež aux métiers de la komunikace Savoir protéger une identité numérique Concevoir une Stratégie numérique Piloter un Projet en faisant intervenir plusieurs Acteurs du web Publicitaires et Communication Numérique - Mistr I UC A4 / 5 - Les entreprises, la souběh et l'Europe: UC B4 - Langue Vivante Européenne UC D41.1 - Culture générale du marketing et de la komunikace UC D41.2 - Environnement de la Publicité, du média et du hors média Publicité Droit Gestion financière des projets Analyzujte sémiologique de la komunikační publicitaire Výmysl Výroba audiovisuelle UC D42 - Mission ou Projet Professionnel: Mission: Stage en entreprise ou emploi salarié. Publicitaires et Communication Numérique - Mistr II UC B5 - Langue Vivante Européenne: UC D51 - strategie de komunikace Stratégie globale de l'entreprise Cadre juridique de la komunikace UC D52 - Komunikace numérique Gestion Editoriale du site web et komunikace internet Moduly transversaux UCD 53 - Tyto professionnelle Stupeň Une Periode de stage d'une durée de 6 a 12 semaines est realizovatelná, Mais non obligatoire. Les candidats n'ayant pas la possibilité d'un accomplir etapa en entreprise peuvent appuyer leur mémoire sur des travaux théoriques. Dans ce cas, le projet de mémoire est à určit avec Votre professeur referent. [-]

Odborné Znalosti V Oblasti Projektového Managementu

EAN University
Campus forma Denní studium 58 týdnů January 2017 Kolumbie Bogotá

EAN University vlaky vůdce, kteří vykonávají jako manažeři, konzultanti a výzkumní pracovníci ve správě národních a mezinárodních projektů. Tento magisterský program bude přispívat k [+]

Master of Project Management

EAN University vlaky vůdce, kteří vykonávají jako manažeři, konzultanti a výzkumní pracovníci ve správě národních a mezinárodních projektů. Tento program Masters přispívají k hospodářskému, politickému a sociálnímu rozvoji země, přes zásah jejích absolventů ve veřejných nebo soukromých organizací, vedení projektů od koncepce, plánování, implementace, monitorování a uzavření.

 

MSc v oboru projektového řízení EAN University poskytuje kompletní a komplexní vizi, se ztotožnil se základními PMI, včetně z kontextu projektového managementu, aktivit, technik a nástrojů potřebných pro efektivní řízení projektů k rozvoji schopností vést veškeré individuální i kolektivní ke konci projektu a zájmy zúčastněných stran lidské úsilí. Z celkového pohledu je mistr v oblasti projektového řízení EAN univerzitě rozvíjí kompetence chování, s odkazem na bytí, funkční dovednosti související s poskytováním a celostní dovedností, které se vztahují k odbornosti v globálním kontextu.... [-]


Magisterský Titul V Oboru řízení Podniku A Marketing Management

Escuela de Postgrado de la Universidad del Pacífico
Campus forma 19 měsíců May 2016 Peru Lima

Mistr v marketingu a řízení podniků a Tichomoří se řadí mezi top 5 v Latinské Americe jako zařadil Eduniversal 2012-2013 [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje Ředitel Master: Pedro José de Zavala Akademický Režie: Augusto Cáceres V globálním světě, kde trhy stále více konkurenční a náročné spotřebitele, vzdělávání a rozvoj odborníků v oblasti obchodního managementu a marketingu, které se pěstují z možností nutnost pro firmy hledá odlišit s řadou vyšší hodnotu. Proti tomu, Mistr v marketingu a řízení podniků Graduate School na University of the Pacific je zaměřena na profesionály v oblasti obchodu a marketingu řízení ochotni udělat kariéru politiku, která bude program pomůže rozvíjet dovednosti nezbytné pro včasné a vhodné rozhodnutí pro jejich rozhodnutí. Výhody STRATEGICKÝ PŘÍSTUP pro generování a kvantitativní dopad na výsledky Jsme profesionálové schopni měřit dopad a výkonnost svých komerčních aktivit, s vedením pro dosažení výsledků v krátkodobém i dlouhodobém horizontu, aniž by ztratila ze zřetele udržitelnosti a ziskovosti. BALANCE mezi vedením marketingu a prodeje Mistr v marketingu a řízení prodeje se zabývá systematicky a koordinoval prodejních a marketingových funkcí organizace, poskytuje strategickou a komplexní přehled o různých oblastech společnosti s nejlepšími postupy a nástroje k začátku vzestupné účastník na generálního ředitele. Absolventské sítě velmi dobrou pověst Přístup k propojování více než 2600 absolventů, kteří pracují v manažerských pozicích v nejprestižnějších firem v zemi. Možnost získat přístup k nejnovější nástroje v osobním marketingu, kariéra mapování, mzdová vyjednávání, high-dopad učební plán a sítě headhunterů. SETKÁNÍ s vynikajícími podnikateli a specialista oblasti obchodu a marketingu v ZEMI Účastníci mohou mít přístup k exkluzivní Poradního výboru Masters v marketingu a řízení prodeje, složené z výkonných odborníků z oblastí podnikání, marketingu a prodeje, kteří prostřednictvím relace Otázky a odpovědi (Q & A: Otázky a odpovědi) prezentují své profesní zkušenosti na témat ve třídě. FLAT TEACHING složený z profesionálů s rozsáhlými zkušenostmi v SEKTORU Učitelé odborných znalostí v oblasti marketingu a řízení prodeje mají nejen prvotřídní akademické kariéře, ale také mají velmi pokládaný zkušenosti s řízením v soukromém sektoru. Tímto způsobem, oni nabízejí účastníkům správnou rovnováhu mezi teorií a praxí v rozvojových obsahu každého kurzu učili během Masters. DOMÁCÍ DOUBLE OPTION GRADE Možnost dělat MBA z University of the Pacific po úspěšné dokončení magisterského studia v oblasti marketingu a řízení prodeje, těží z hospodářského a akademického uznání. Předpoklad... [-]


MA V Marketingu

IESA - Instituto de Estudios Superiores de Administración
Campus forma Kombinované 15 měsíců October 2016 Venezuela Caracas

MSc v oboru Marketing poskytuje specifické dovednosti při analýze a pochopení trhů, marketing strategického plánování a řízení smíšené ... [+]

Master of Marketing

 

MSc v oboru Marketing poskytuje specifické dovednosti při analýze a pochopení trhu, marketingové strategické plánování a řízení marketingového mixu. Spojuje v sobě aktuální obsah s národním a mezinárodním významem, metodiky a inovativních vzdělávacích zkušeností být kreativní a inovativní profesionálové.

 

Kdo by se měl zúčastnit: Odborníci, kteří již pracují v oblasti marketingu, chtějí změnu kariéry, nebo jejíž předmět podnikání vyžaduje solidní znalosti v oboru. Je také velmi důležité pro manažery a CEO společnosti.

 

Doba trvání: 15 měsíců rozdělených do pěti po sobě jdoucích čtvrtletí každého jedenáct týdnů.... [-]