Magisterské studium Marketing v Jižní Amerika - Magisterské studium Marketing v Jižní Amerika hledejte zde!

Magisterské studium Marketing v Jižní Amerika - Zde naleznete magisterské studium Marketing v Jižní Amerika

Marketing

Výhody Masters přesahovat zlepšit vaše potenciál výdělku. Mohou poskytnout vám osobní a profesní dovednosti urychlit váš vývoj. Jsou to také příležitost odlišit se od svých vrstevníků, mnoho z koho mají podobné úrovni a vysokoškolák kvalifikaci.

Marketingové studie může pomoci studentům, aby se stal odborníky v oboru, naučit je pomoci podnikům úspěšně propagovat a prodávat výrobky myslel, využití marketingových strategií, analýza trendů, výzkumu a cen.

Národy Jižní Ameriky nabízejí silný zážitek s bohatou dobré architektury, styl vaření, keramiky, a tancem. S bohatou minulostí ve folklóru, studuje v Jižní Americe vám umožní dopřát v kultuře, která existovala po staletí.

Magisterské studium Marketing v Jižní Amerika - Veškeré informace o magisterském studiu Marketing v Jižní Amerika. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Jižní Amerika zde!

Čtěte více

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

ADEN Business School
Online forma Denní studium February 2017 Argentina Mendoza

Mistr v marketingu a prodeje byl navržen pro dokončené 100% on-line, široká pružná pracovní doba, absolutní geografická nezávislost [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. Master in MARKETING A PRODEJ Bylo konstruována pro dokončeno 100% on-line široký pružná pracovní doba Absolutní geografická nezávislost To má 9 specifické moduly jednotlivých disciplín marketingu a prodeje, které umožní vytvoření nezapomenutelných zážitků, které zvyšují loajalitu svých zákazníků. CÍLE Na konci dokončené mistra marketingu a prodeje, bude účastník dosáhly těchto cílů přenosu: Změnit způsob, jak dělat marketing společnosti Znalost procesu vytváření poptávky Naučte se aplikovat Neuromarketing na rozhodování Určit různé společenské chování a jak se tvoří komunity Aplikovat různé formy zážitkové marketing Vypracovat akční plán relační Navrhnout a realizovat úspěšné hodnotové propozice Pochopení obchodní fenomén, z porozumění a řízení strategie rozvoje zkušeností Definovat a vyvinout nástroje pro řízení podniku Realizovat podnikatelský plán se silným důrazem na prodejní Zhodnotit roli částí plánu, stejně jako dopad každého rozhodnutí o realizaci a uvedení do provozu Review, vyhodnocovat a zlepšovat postupy řízení prodeje ve firmě Plánovat nezbytné obchodní struktury dosáhnout prostřednictvím prodejních týmů, pevný vztah s klientem Identifikovat potřebné a účinné nástroje pro obchodní týmy dosáhnout jejich profesionalitu tváří v tvář stále náročnějších trzích Chcete-li zjistit dopad obchodních rozhodnutí na výsledky příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. akademický obsah Modul 1: Marketing a příležitosti Modul 2: Vztah Company - Market Modul 3: Plány a Propozice Hodnota Modul 4: Strategický Management Service. Modul 5: Plánování a organizace řízení prodeje. Modul 6: Lidský faktor v účinnosti prodejní tým. Modul 7: Sledování a řízení prodeje Řízení Modul 8: Integrační modul Modul 9: Podnikatelská etika a sociální odpovědnost podniků. END mistrovských PRACÍ aplikované znalosti Hlavním rysem Aden International Business School je jeho zaměření na aplikovaný znalosti a dovednosti naučil pracovat. To umožňuje našim studentům vést podnikatelské projekty související s každým tréninkového diktátu. Chcete-li to provést během programu dokončena student musí aktivně případovou analýzu, projektový development, specializované dílny, řízení projektů a činnosti, které přímo souvisejí s řízením účasti. Tyto aplikace se provádí pomocí specializovaného softwaru, videokonference, simulaci platformou a jiných technických prostředků. Videokonferenční INTERAKTIVNÍ Integrační v každém modulu a prezentačních videokonference. Prostřednictvím revoluční technologie začleněné jako prostředek interakce účastník / učitele, videokonference platforma, přes který budeme podporovat mentoring, sítí v prezentačních setkání, setkání integrátorů v každém modulu a aplikovat nové učební činnosti jako řešení kufry a rozvoj společných projektů. Osvědčení Na konci programu certifikace ze strany EUNCET - Katalánská polytechnická univerzita, připočítal dokončení příslušných studií Master v marketingu a řízení prodeje (*), s finální práce schválena. Společně s certifikátem budou mít akademický zpráva popisovat všechny položky na pořad jednání a příslušných tříd dosažených studentem. Účastník obdrží také certifikát vydaný University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, připsání posouzení doplněné 140 hodin Specializace programu v Neuromarketing (^). Osvědčení musí být doprovázena akademického podrobnou zprávu příslušná témata (první 4 modulů), do programu uznaného Universitiy of California v Irvine - rozšíření. Účastník obdrží také dvojí certifikaci ADEN International Business School a McKenna School of Business (Pensylvánie, USA), připsání hodnocení programu doplněné Specializace v zákaznických služeb a řízení prodeje (^) 140 hodin. Osvědčení musí být doprovázena akademického zprávu obsahující podrobnosti o relevantních témat programu uznána McKenna School of Business .. Metodologie ADEN ONLINE dosáhla za posledních 10 let inovativní vzdělávací zkušenost pro manažery a obchodní manažery. Tento program je určen pro dokončené 100% on-line s širokým zeměpisným pružné pracovní doby a absolutní nezávislosti. Vedoucí pracovníci z celého světa si vybrat tento program jako příležitost k lepšímu sami na nejvyšší úrovni, a to bez rušení s jejich pracovními povinnostmi, čas strávený s rodinou či rekreačních aktivit. Hlavním motorem výukovém procesu specializace je dána kontextu, v němž je student neustále napadal, motivované a doprovázené konstantní interaktivitu s programový ředitel a specialistů na starosti každého předmětu. Účastníci pro vstup do platformy by měly zahrnovat tyto aktivity týdně: Analyzovat čtení a výzkumných a vývojových aktivit chování vztahující se k nim. Analyzovat a reagovat multimediální materiál související dotazníky. Studovat navrhované případové studie a navrhovat řešení Zúčastněte se fóra stanovisek teoretické i praktické základy. Interakce s spoluhráčů, rozhodovat se a uplatňovat je v simulátoru. Podílet se na integraci videokonferencí a virtuálních workshopů s odborníky. Učitel / student a interakce Student / žák byl zvýšen synchronně a / nebo asynchronně, tedy učitelé a studenti mohou nebo nemusí odpovídat hodiny vstupu na nástupiště a podobně komunikovat neustále při řešení všechny dotazy. Kromě hromadách prostřednictvím videokonference v reálném čase v celém programu optimalizovat vztah mezi všemi účastníky. Geografický prostor vymezený studenta při připojení z domova, letiště, atd. buď z PC, notebook, tablet nebo chytrý telefon. Tj žádný fyzikální učebny, které vyžadují fyzickou posunutí nebo plány na dodržování předpisů, ale neustálou výměnu nápadů, návrhů, projektů a rozvoje sítí mezi účastníky pod vedením školitele vedené ředitelem mistra jako profesionální specialisty je požadováno náboj každého předmětu. Interaktivní vzdělávací platforma. Custom doprovod. Přecházel. akademické kvality. Žádné pevné plány nebo zeměpisné posunutí. Přímý odkaz na pracovní činnosti. Videokonference bylo naplánováno. Případ analýza a developerský projekt. multikulturní vzdělávání. 100% Přijetí pro mobil. Přístup k virtuálním kampusu Účastník obdrží uživatelské jméno a osobní heslo, pomocí nichž bude identifikován ve virtuálním kampusu Aden (www.aden.org/online). Svým vstupem do areálu bude umožněn postupně obsah každého z modulů, které tvoří program. Obsah se skládá z: Mid materiály vyvinuté odborníky v předmětu, prezentované v různých digitálních formátech (dokumenty, videa, prezentace, grafy, koncepce mapy, speciální vazby, atd.) Aplikační cvičení, sebehodnocení, hry a vývoj případu. Videokonference. Diskuse a konzultace. [-]

Magistr V Marketingové Digitální

ADEN Business School
Online forma February 2017 Argentina Mendoza

Master in Digital Marketing je určen pro dokončené 100% on-line, široká pružná pracovní doba, absolutní geografická nezávislost. [+]

Master in MARKETING DIGITAL Bylo konstruována pro dokončeno 100% on-line široký pružná pracovní doba Absolutní geografická nezávislost Digitální revoluce v současné době vyžaduje přizpůsobení rostoucích společností a přítomnost v různých médiích obchodním ekosystému, který se vyvíjí Internet. Skrz mistra získáte dovednosti a schopnosti dosáhnout z digitálních nástrojů strategií a dopravy generace, získání a udržení zákazníků. Můžete také spravovat vaše hodnocení a pověst prostřednictvím vyhledávačů a sociálních sítí, stejně jako řízení z webových stránek. Tento program představuje hierarchii témat počínaje základním aspektům digitální marketingové zkušenosti, které uzavírají se strategickými aplikacemi v digitálním prostředí pro podniky vytváření přidané hodnoty, diferenciaci a konkurenceschopnosti. Zvláštností tohoto zaměřil kromě důležitosti obsahu a didaktický aplikován na vyučování-učení mistra je, že má pragmatický přístup po celou dobu tréninku přidávat k vývoji vzdělávacího procesu a odborné semináře simulace kampaň v digitálním prostředí. Mistr Digitální marketing byl vyvinut na základě aktuálních potřeb podniků a jejich přizpůsobení k řízení spotřebitelů a potenciálních zákazníků prostřednictvím internetu. Dosahuje profesionalizaci účastníků, jak to má obsah a pracovní postupy přizpůsobené realitě okamžiku. Stručně řečeno, víte co nejlépe využít příležitostí digitálního prostředí. CÍLE Po dokončení dokončil mistr na digitální marketing, bude účastník dosáhly těchto cílů přenosu: Rozumět obchodní realitu trvalý proces změn a nových sociálních médií adaptace počítačových a komunikačních s cílem poskytnout konkurenční výhodu na trhu. Zdroje informací a uplatňovat vhodné digitálních marketingových nástrojů pro efektivní segmentu trhu a formulovat nejvhodnější nabídky pro každého segmentu cílového publika. Nejnovější trendy v digitální marketing, aby bylo možné úspěšně začlenit marketingovou strategii společnosti. Nálezci, mobilní marketing, e-komerce, MicroMedia a sociálních sítí. Integrovat digitální prostředích opatření a vhodné odpovědi alcomportamiento spotřebitele / zákazníka, směřující k uspokojení svých potřeb. Design, vývoj a správu konzistentní s obecným plánem pro marketing a strategický plán obchodní vedení společnosti Digital Marketing. Plánovat akce a aplikovat je vytvářet hodnotu pro společnost. Vytvoření efektivní online kampaně, získávat a spravovat nástroje pro analýzu výsledků a učinit správná rozhodnutí. Vypracovat pokyny schopnost vést, koordinovat a rozvíjet soudržné a příslušných týmů. příjemci Profesionální marketingové oddělení, produktový manažer PR manažerka značky, komunikace, firemní image nebo RSC. Odpovědný za reklamních agentur, médií a komunitní manažer, Odborníci v oblasti techniky bude vyvíjet v obchodním managementu digitálních prostředích. Manažeři společnosti či marketingové oblasti budou mít lepší nástroje pro návrh, vývoj a analyzovat své kampaně s jejich vlastními zaměstnanci nebo agentur. Podnikatel pro internet je důležitým prostředkem svého projekce a růstové strategie. Požadavky na mistra na digitální marketing profesního kolej stupeň větší nebo roven délce trvání 4 roky. akademický obsah Modul 1: Marketing a příležitosti Modul 2: Online Marketing Ecosystem Modul 3: SEO Modul 4: placené vyhledávání MODUL 5: Sociální sítě Modul 6: E-mail marketing Modul 7: Integrovaná digitální marketingové kampaně Modul 8: Mobilní marketing Modul 9: Strategický marketing Modul 10: Plány a Propozice Hodnota Modul 11: Obchodní management v digitálních prostředích Modul 12: Podnikatelská etika a sociální odpovědnost firem END mistrovských PRACÍ aplikované znalosti Hlavním rysem Aden International Business School je jeho zaměření na aplikovaný znalosti a dovednosti naučil pracovat. To umožňuje našim studentům vést podnikatelské projekty související s každým tréninkového diktátu. Chcete-li to provést během programu dokončena student musí aktivně případovou analýzu, projektový development, specializované dílny, řízení projektů a činnosti, které přímo souvisejí s řízením účasti. Tyto aplikace se provádí pomocí specializovaného softwaru, videokonference, simulaci platformou a jiných technických prostředků. Videokonferenční INTERAKTIVNÍ Integrační v každém modulu a prezentačních videokonference. Prostřednictvím revoluční technologie začleněné jako prostředek interakce účastník / učitele, videokonference platforma, přes který budeme podporovat mentoring, sítí v prezentačních setkání, setkání integrátorů v každém modulu a aplikovat nové učební činnosti jako řešení kufry a rozvoj společných projektů. odborné semináře sociální sítě, Neuromarketing a symbolické spotřeby. Strategie Media Sociální: 10 klíčových bodů. Obchodní adresa: z analogového na digitální vysílání. BUSINESS simulátory napříč různými INOVACE jako výkonný UČENÍ Jedná se o inovativní systémy vzdělávání, které zvyšují programovací Aden, jsou založeny na matematických modelech, které vám umožní zažít a přehrávání situací v obchodním světě, kde se rozhoduje a jejich dopad ověřené v hravém prostředí. Osvědčení Na konci programu certifikace ze strany EUNCET - Katalánská polytechnická univerzita, připsána dokončení studií odpovídajících Master na digitální marketing (*), s finální práce schválena. Společně s certifikátem budou mít akademický zpráva popisovat všechny položky na pořad jednání a příslušných tříd dosažených studentem. Účastník obdrží také certifikát vydaný University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, připsání posouzení doplněné 140 hodin Specializace na digitální marketing programu (^). Osvědčení musí být doprovázena akademického podrobnou zprávu příslušná témata (první 4 modulů), do programu uznaného Universitiy of California v Irvine - rozšíření. Metodologie ADEN ONLINE dosáhla za posledních 10 let inovativní vzdělávací zkušenost pro manažery a obchodní manažery. Tento program je určen pro dokončené 100% on-line s širokým zeměpisným pružné pracovní doby a absolutní nezávislosti. Vedoucí pracovníci z celého světa si vybrat tento program jako příležitost k lepšímu sami na nejvyšší úrovni, a to bez rušení s jejich pracovními povinnostmi, čas strávený s rodinou či rekreačních aktivit. Hlavním motorem výukovém procesu specializace je dána kontextu, v němž je student neustále napadal, motivované a doprovázené konstantní interaktivitu s programový ředitel a specialistů na starosti každého předmětu. Účastníci pro vstup do platformy by měly zahrnovat tyto aktivity týdně: Analyzovat čtení a výzkumných a vývojových aktivit chování vztahující se k nim. Analyzovat a reagovat multimediální materiál související dotazníky. Studovat navrhované případové studie a navrhovat řešení Zúčastněte se fóra stanovisek teoretické i praktické základy. Interakce s spoluhráčů, rozhodovat se a uplatňovat je v simulátoru. Podílet se na integraci videokonferencí a virtuálních workshopů s odborníky. Učitel / student a interakce Student / žák byl zvýšen synchronně a / nebo asynchronně, tedy učitelé a studenti mohou nebo nemusí odpovídat hodiny vstupu na nástupiště a podobně komunikovat neustále při řešení všechny dotazy. Kromě hromadách prostřednictvím videokonference v reálném čase v celém programu optimalizovat vztah mezi všemi účastníky. Geografický prostor vymezený studenta při připojení z domova, letiště, atd. buď z PC, notebook, tablet nebo chytrý telefon. Tj žádný fyzikální učebny, které vyžadují fyzickou posunutí nebo plány na dodržování předpisů, ale neustálou výměnu nápadů, návrhů, projektů a rozvoje sítí mezi účastníky pod vedením školitele vedené ředitelem mistra jako profesionální specialisty je požadováno náboj každého předmětu. Interaktivní vzdělávací platforma. Custom doprovod. Přecházel. akademické kvality. Žádné pevné plány nebo zeměpisné posunutí. Přímý odkaz na pracovní činnosti. Videokonference bylo naplánováno. Případ analýza a developerský projekt. multikulturní vzdělávání. 100% Přijetí pro mobil. Přístup k virtuálním kampusu Účastník obdrží uživatelské jméno a osobní heslo, pomocí nichž bude identifikován ve virtuálním kampusu Aden (www.aden.org/online). Svým vstupem do areálu bude umožněn postupně obsah každého z modulů, které tvoří program. Obsah se skládá z: Mid materiály vyvinuté odborníky v předmětu, prezentované v různých digitálních formátech (dokumenty, videa, prezentace, grafy, koncepce mapy, speciální vazby, atd.) Aplikační cvičení, sebehodnocení, hry a vývoj případu. Videokonference. Diskuse a konzultace. [-]

Magistr V Marketingové řízení

Universidad Arturo Prat
Online forma Denní studium 4 semestry February 2017 Chile Santiago

Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. Metodologie, které mají být použity jako učení, usiluje o integraci znalostí, talentu, zkušeností a schopností v dobytí životního prostředí a vysoce náročných trzích v rámci informačních technologií a ladil s obchodními cíli, zajištění toho, že mandáty získané od svých zákazníků, se perfektně hodí jejich očekávání. Naše Master, kombinuje konceptuální modely s real-svět případy, které poskytují hluboké pochopení disciplíny, s vysokými technologické dovednosti, schopnosti sebevzdělávání a dovedností pro týmovou práci, rozhodující pro dnešní pracovní světě, kde je spolupráce páteř odborných znalostí. K tomu jsme vytvořili interdisciplinární programu, integraci příspěvky od vědy a praxe řízení a transakce výměny. Jsme přesvědčeni, že s tímto programem, budou naši studenti získají komplexní vzdělání excelence, patří k nejlepším v Latinské Americe. k. Komu je určena? Program je zaměřen na lidi s akademickými bakalářského studia nebo škola, kteří chtějí získat znalosti v oblasti marketingu, a na oplátku, zvýšit kvalifikaci pro zvukovou rozhodování na úrovni managementu, zaměřena na rozvoj kapacit strategické odborné znalosti a inkluzivní, a tak zvládnout skutečnou vizi o tom, jak efektivně a účinně vždy turbulentní a měnící trhy spustit podnikání. b. Profesní očekávání Po dokončení tréninkového procesu jste připraveni k: Adecuarte změnit, velmi konkurenční produkt oba scénáře, jako je neustálé inovace v oblasti informačních technologií. Správa strategické a operativní plány vrcholového vedení organizace. Vést a řídit multidisciplinární a multikulturní týmy. Rozhodovat se na základě analýzy rizik a kapacity pro abstrakci. Analyzovat, identifikovat, diagnostikovat, sledovat, zmírnit a řešit situace, které ovlivňují konkurenceschopnost a udržitelnost podle etického kontextu podnikové a sociální odpovědnosti. Můžete desempeñarte jako: Manažer nebo ředitel marketingu. Nezávislý poradce nebo konzultant. Ředitel institucionální obrazu. Agent Marketing a reklama. Ostatní odborné úkoly související. Představuje Mistr Závěrečný projekt Závěrečný projekt Master (TFM), je koncipován jako profesionální výrobek, který studenti musí rozvíjet v reakci na nějaký problém, potřeby nebo příležitosti z reálné a existující společnosti v různých oblastech praxe, že splňuje podmínky pro titul. TFM se provádí v týmech tří studentů, s podporou a poradenství ze dvou učitelů: specialista v programu a metodik, což umožňuje kompletní tento proces podle plánu. Obrana nebo konec podpory TFM se provádí 100% on-line, nebo osobně. Stupeň Po dokončení Master, Arturo Prat Univerzita státu Chile udělena zahraničním studentům, kteří splňují všechny požadavky programu, za následujících podmínek: Mistr v Marketing Management Chilské žadatelé by měli konzultovat odpovídající kvalifikaci. Země Úmluva o uznávání kvalifikací v Chile jsou: Bilaterální smlouva: Brazílie, Kolumbie, Ekvádor, Španělsko a Uruguay. Multilaterální Smlouva: Bolívie, Kostarika, El Salvador, Guatemala, Honduras, Nikaragua a Peru. Arturo Prat univerzita je veřejná a je akreditována Národní akreditační komisí (v rámci Ministerstva školství, mládeže a Chile agentury). Požadavky na přijetí List řádně vyplněný vstupné. Řádně vyplněný dopis o záměru. Ověřený nebo notářsky ověřený identifikační, průkazu totožnosti nebo průkaz totožnosti fotokopii. Certifikovaný fotokopie (notář Víra nebo instituce vysokoškolského vzdělávání, který vydává) Akademický Diplom, osvědčení o titulu nebo zákona bakalářský titul nebo Professional stupně (kariéra vysokoškolské vzdělání, se po dobu alespoň čtyř let ) udělený instituce vyššího univerzitního vzdělávání s rozlišením a státního uznání. Aktualizováno osnovy. Investice do programu je 6950 USD Náklady na certifikaci Na vyvrcholení štamgastů, a před vstupem do kurzu přípravy závěrečnou práci v magisterském studiu musí student provést platbu ve výši USD 990 (990 dolarů) na pokrytí nákladů vyplývajících z procesu certifikace, vydávání titulu , apostillaje stejné v Chile a poslal kurýrem do místa bydliště Grandee. [-]

Isefac On-line Marketing Manager Digitální Master

IONISx
Online forma Kombinované 18 měsíců September 2016 Francie Francie Online Lucembursko Luxembourg Online Belgie Belgie Online Madagaskar Madagaskar Online Alžírsko Alžírsko Online Martinik Martinique Online Kanada Kanada Online Mauricius Mauritius Online Kongo Kongo ROC (Brazzaville) Online Niger Niger Online Pobřeží slonoviny Cote d'Ivoire Online Réunion Reunion Online Francouzská Guyana Francouzská Guyana Online Švýcarsko Švýcarsko Online Francouzská Polynésie Francouzsky Polynésie Online Gabon Gabon Online Libanon Libanon Online Lichtenštejnsko Lichtenštejnsko Online + 34 více

Staňte se kompletní manažer marketingu a komunikace, kontrolní tvůrčí, produktivní a strategické aspekty všech digitálních médií. [+]

Staňte se kompletní manažer marketingu a komunikace, kontrolní tvůrčí, produktivní a strategické aspekty všech digitálních médií. PROČ mistrů on-line marketingu ISEFAC? Máte podnikání na pozadí, marketing, komunikaci nebo počítač? Zvládnout všechny aspekty marketingu a digitální komunikace a stal nepostradatelnou strategickou výhodu ve vývoji společnosti. Převzít velení digitální strategii a získat odpovědnosti. Tento studijní obor je zaměřen na praktickou aplikaci obchodních dovedností můžete získat celkový obraz o vývoji digitálního marketingu a přístupu k nejvyhledávanější pozic v podniku na trhu. OBCHODY Brána k digitálním profese ve vysoké poptávce: Odpovědný za web marketing Vedoucí marketingový projekt webové Mobile Project Manager Vedoucí projektu digitální web Optimizer Web Editorial Manažer Social Media Manager Content manager digital poradce pro strategii Chief Digital Officer Traffic Manager růst Hacker Community Manager Schopnosti a CÍLE Osvojit nové dovednosti s naším učení založené na projektech Navrhovat a spravovat digitální obchodní strategii Analyzovat trh a průmyslu a vytvořit podnikatelský plán Za účelem vytvoření image a viditelnost společnosti nebo projektu Organizuje a řídí potřebné týmy na projekt NÁROK Přijímání aplikací a rozhovor. Tento kurz je možný Držitelé Bac + 3 uznány bakalářský titul nebo v oblastech marketingu, digitální, komunikace nebo design ... Držitelé Bac + 2 uznáno, BTS či DUT, doplněné o jeden rok odborné vzdělávání v oblasti marketingu a komunikace. Nebo odborné funkce marketingu, prodeje, webu, managementu, mohou prokázat značnou odbornou praxi nejméně 4 roky. Doba tréninku Flexibilní. Pace doporučuje 18 měsíců. 3 příjmy za rok: leden-únor, duben-květen, září-říjen RATE € 9.000 € 5,000 vč daná společnost HT ISEFAC Vedoucí práce a odborné školy-Enterprise po dobu 20 let, Isefac cvičil generaci zaměstnanců podniku na manažerských pozicích v oblasti doplňkových specializací: management, komunikace, obchodu, marketingu, managementu, HR ... RNCP HLAVA 17282 Strategický manažer webových stránek [-]

Specializovaný V Oblasti Marketingu A Prodeje A Manažerských Dovedností Master

ADEN campus Lima
Online & Campus forma Denní studium March 2017 Peru Lima

Příjemci: Profesionálové, kteří jsou držiteli manažerských pozicích týkajících se obchodních ploch, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. soupravy Naučte se specialistou CÍLE Aktualizovat, jak se dělá marketing společnosti uplatňovat účinné postupy pro vytváření poptávky. Naučit se používat Neuromarketing a studium sociálního chování vyvinout zkušenostní marketing a relační akční plán pro efektivní a odpovídající veřejné organizace. Navrhnout a realizovat návrhy úspěšné hodnota v produktech a / nebo služby mají na prodej. Pochopení komerční fenomén ze zkušeností porozumění a strategie řízení rozvoje. Definovat a vyvinout nástroje pro řízení podniku na základě podnikatelského záměru se silným důrazem na prodej. Vyvinout a zavést digitální marketingový plán pro značky a věrnosti ze strany spotřebitelů a potenciálních zákazníků, prodejních strategií integrovaných off-line a / nebo prostřednictvím e-commerce. Integrovat inovace jako prostředek k dosažení hodnoty propozice a diferenciaci. Review, vyhodnocovat a plánovat nezbytné obchodní struktury dosáhnout prostřednictvím prodejních týmů, pevný vztah s klientem Identifikovat potřebné a účinné nástroje pro obchodní týmy dosáhnout jejich profesionalitu tváří v tvář stále náročnějších trzích Chcete-li zjistit dopad obchodních rozhodnutí na výsledky. Získávají dovednosti a kompetence pro vedení, přijít, motivovat a řídit intelektuálního kapitálu v týmech orientovaných vysoký výkon. Učení, jak strukturovat obchodní plán, který integruje aspekty týkající se uvádění na trh, konkurenceschopnost, finance, strategie, lidské zdroje, výrobní proces, investičního plánu, uvedení do provozu a údržbě příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. Studijní plán Specializovaný Mistr se skládá ze tří období: první je běžné a je zaměřen na základy vedení společnosti; Toto období je obličej a rozvíjí s vysokým praktický obsah s měsíčními setkáními po dobu 10 měsíců. Zbývající dvě období jsou specializace, kde budete prohlubovat své učení v konkrétní oblasti zájmu, tyto doby jsou on-line formát, kde můžete komunikovat s odborníky z jiných zemí; Můžete si vybrat z následujících oborů: SKILLS PROGRAM-Presencial 100 hs Manažerské dovednosti Program (PHD) poskytne potřebné nástroje k rozvoji jejich vedoucí postavení v kontextech velkou rozmanitostí, které vyžadují vůdce změnit své role a přehodnotit své řidičské praxe: Modul 1: Job Dokonalost a kvalita života Modul 2: Osobní Vedení Modul 3: Talent Management (Talent Simulator) Modul 4: Executive Coaching MODUL 5: Ontologická Koučování Modul 6: Agile Vedení (Simulator Commander) Modul 7: Komunikační nástroje Modul 8: Společné týmy (Simulator Lost) Modul 9: Strategické Vyjednávání Modul 10: Praxe vyjednávání (Simulator Negociator) Mistr v marketingu a řízení prodeje-Online Osvědčení Master je certifikován Euncet Business School a UCI rozšíření [-]

Master Se Specializuje Na Digitální Marketing A Manažerských Dovedností

ADEN campus Lima
Online & Campus forma Denní studium March 2017 Peru Lima

Specialized Master in Digital Marketing integruje rozvoji úspěšných kampaní, s manažerských dovedností potřebných k rozvoji podnikání přes internet, se strategickým a inovativní vizí. [+]

soupravy Naučte se specialistou CÍLE Napájení vašeho KARIÉRA stratég Buď svou vlastní kariéru, rozhodnou se specializují na více než 70 programů vysoké obchodní dopad. VZTAHOVAT své znalosti odebere 50 obchodních simulátory, které vám umožní zažít a přehrávání situací v obchodním světě. Zkušenosti odborníků akademické tělo mezinárodní hierarchie, s rozsáhlými manažerské zkušenosti. Propojit se svým Vincúlate mezinárodní sítě s více než 50.000 manažerů předních společností v Latinské Americe a ve Španělsku. ACCESS MBA s mezinárodní MBA uznání premier, akreditované ACBSP (USA) a použitelné ve Společenství E Studijní plán Specializovaný Mistr se skládá ze tří období: první je běžné a je zaměřen na základy vedení společnosti; Toto období je obličej a rozvíjí s vysokým praktický obsah s měsíčními setkáními po dobu 10 měsíců. Zbývající dvě období jsou specializace, kde budete prohlubovat své učení v konkrétní oblasti zájmu, tyto doby jsou on-line formát, kde můžete komunikovat s odborníky z jiných zemí; Můžete si vybrat z následujících oborů: SKILLS PROGRAM-Presencial 100 hs Master in Marketing Digital-Online Manažer se zaměřením na obchodní potenciál firmy až dosud nikdy neměl moc je třeba rozvíjet prostřednictvím Internetu. není pochyb o tom role digitálního marketingu do obchodního rozvoje a její vliv na chování dnešních spotřebitelů. Současné představitelé zaměřují na pochopení jejich potřeb a správnou stavbu takzvané digitální marketingové ekosystém organizace. Specialized Master in Digital Marketing integruje rozvoji úspěšných kampaní, s manažerských dovedností potřebných k rozvoji podnikání přes internet, se strategickým a inovativní vizí. Osvědčení Master je certifikován Euncet Business School a UCI rozšíření [-]

Specializovaný V Oblasti Marketingu A Prodeje A Manažerských Dovedností Master

ADEN Chile
Online & Campus forma Denní studium February 2017 Chile Santiago

Příjemci: Profesionálové, kteří jsou držiteli manažerských pozicích týkajících se obchodních ploch, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. soupravy Naučte se specialistou CÍLE Aktualizovat, jak se dělá marketing společnosti uplatňovat účinné postupy pro vytváření poptávky. Naučit se používat Neuromarketing a studium sociálního chování vyvinout zkušenostní marketing a relační akční plán pro efektivní a odpovídající veřejné organizace. Navrhnout a realizovat návrhy úspěšné hodnota v produktech a / nebo služby mají na prodej. Pochopení komerční fenomén ze zkušeností porozumění a strategie řízení rozvoje. Definovat a vyvinout nástroje pro řízení podniku na základě podnikatelského záměru se silným důrazem na prodej. Vyvinout a zavést digitální marketingový plán pro značky a věrnosti ze strany spotřebitelů a potenciálních zákazníků, prodejních strategií integrovaných off-line a / nebo prostřednictvím e-commerce. Integrovat inovace jako prostředek k dosažení hodnoty propozice a diferenciaci. Review, vyhodnocovat a plánovat nezbytné obchodní struktury dosáhnout prostřednictvím prodejních týmů, pevný vztah s klientem Identifikovat potřebné a účinné nástroje pro obchodní týmy dosáhnout jejich profesionalitu tváří v tvář stále náročnějších trzích Chcete-li zjistit dopad obchodních rozhodnutí na výsledky. Získávají dovednosti a kompetence pro vedení, přijít, motivovat a řídit intelektuálního kapitálu v týmech orientovaných vysoký výkon. Učení, jak strukturovat obchodní plán, který integruje aspekty týkající se uvádění na trh, konkurenceschopnost, finance, strategie, lidské zdroje, výrobní proces, investičního plánu, uvedení do provozu a údržbě příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. Studijní plán Specializovaný Mistr se skládá ze tří období: první je běžné a je zaměřen na základy vedení společnosti; Toto období je obličej a rozvíjí s vysokým praktický obsah s měsíčními setkáními po dobu 10 měsíců. Zbývající dvě období jsou specializace, kde budete prohlubovat své učení v konkrétní oblasti zájmu, tyto doby jsou on-line formát, kde můžete komunikovat s odborníky z jiných zemí; Můžete si vybrat z následujících oborů: SKILLS PROGRAM-Presencial 100 hs Manažerské dovednosti Program (PHD) poskytne potřebné nástroje k rozvoji jejich vedoucí postavení v kontextech velkou rozmanitostí, které vyžadují vůdce změnit své role a přehodnotit své řidičské praxe: Modul 1: Job Dokonalost a kvalita života Modul 2: Osobní Vedení Modul 3: Talent Management (Talent Simulator) Modul 4: Executive Coaching MODUL 5: Ontologická Koučování Modul 6: Agile Vedení (Simulator Commander) Modul 7: Komunikační nástroje Modul 8: Společné týmy (Simulator Lost) Modul 9: Strategické Vyjednávání Modul 10: Praxe vyjednávání (Simulator Negociator) Mistr v marketingu a řízení prodeje-Online Osvědčení Master je certifikován Euncet Business School a UCI rozšíření [-]

Master Se Specializuje Na Digitální Marketing A Manažerských Dovedností

ADEN Chile
Online & Campus forma Denní studium February 2017 Chile Santiago

Specialized Master in Digital Marketing integruje rozvoji úspěšných kampaní, s manažerských dovedností potřebných k rozvoji podnikání přes internet, se strategickým a inovativní vizí. [+]

soupravy Naučte se specialistou CÍLE Napájení vašeho KARIÉRA stratég Buď svou vlastní kariéru, rozhodnou se specializují na více než 70 programů vysoké obchodní dopad. VZTAHOVAT své znalosti odebere 50 obchodních simulátory, které vám umožní zažít a přehrávání situací v obchodním světě. Zkušenosti odborníků akademické tělo mezinárodní hierarchie, s rozsáhlými manažerské zkušenosti. Propojit se svým Vincúlate mezinárodní sítě s více než 50.000 manažerů předních společností v Latinské Americe a ve Španělsku. ACCESS MBA s mezinárodní MBA uznání premier, akreditované ACBSP (USA) a použitelné ve Společenství E Studijní plán Specializovaný Mistr se skládá ze tří období: první je běžné a je zaměřen na základy vedení společnosti; Toto období je obličej a rozvíjí s vysokým praktický obsah s měsíčními setkáními po dobu 10 měsíců. Zbývající dvě období jsou specializace, kde budete prohlubovat své učení v konkrétní oblasti zájmu, tyto doby jsou on-line formát, kde můžete komunikovat s odborníky z jiných zemí; Můžete si vybrat z následujících oborů: SKILLS PROGRAM-Presencial 100 hs Master in Marketing Digital-Online Manažer se zaměřením na obchodní potenciál firmy až dosud nikdy neměl moc je třeba rozvíjet prostřednictvím Internetu. není pochyb o tom role digitálního marketingu do obchodního rozvoje a její vliv na chování dnešních spotřebitelů. Současné představitelé zaměřují na pochopení jejich potřeb a správnou stavbu takzvané digitální marketingové ekosystém organizace. Specialized Master in Digital Marketing integruje rozvoji úspěšných kampaní, s manažerských dovedností potřebných k rozvoji podnikání přes internet, se strategickým a inovativní vizí. Osvědčení Master je certifikován Euncet Business School a UCI rozšíření [-]

Magistr V řízení Dopravy: SEO, SEM, SMM

Grupo IOE
Online & Campus forma Kombinované September 2016 Španělsko Barcelona Madrid Murcia Valencia Kolumbie Bogotá Mexiko Mexico City Peru Lima Brazílie São Paulo + 10 více

Master je určen pro odborníky se zájmem o navrhování a provádění strategií vlastních digitálních nástrojů pro maximální ziskovost v digitálním prostředí. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. Master je určen pro odborníky se zájmem o navrhování a provádění strategií vlastních digitálních nástrojů pro maximální ziskovost v digitálním prostředí. Rodí s potřebou vytvořit celou řadu marketingových technik, které umožňují, aby společnost přilákat potenciální zákazníky. Je založen na procesy atrakcí, konverze a automatizace, takže je dosaženo toho, že v posledním kroku se úplná identita návštěvníka na web. Tak, cílenější reklama může být provedeno. CÍLE Design, vývoj a správu marketingový plán Digital, v souladu s obecným plánem marketingu. Mají strategickou vizi sociálních sítí a co, jak a kdy se mohou přidat hodnotu marketingového plánu. Vyberte si a aplikovat digitální marketingové nástroje k dosažení cílů v každé z marketingových strategií Vytvoření efektivních kampaní online, analyzovat výsledky a učinit správná rozhodnutí Studovat komunikativní změnu paradigmatu a vznik digitální pověsti. Formulář při navrhování a realizaci strategických plánů otevřené. Znalost správu virtuálních komunit a propojení mezi digitálním a analogovým. Analyzovat úspěšné případy řízení obce. Poskytují konkurenční výhody pro společnosti [-]

Magistr V Sociální Média Marketing

Grupo IOE
Online forma Kombinované September 2016 Španělsko Valencia Kolumbie Bogotá Mexiko Mexico City Peru Lima Brazílie São Paulo Barcelona Madrid Murcia + 10 více

Tento mistr je určen pro profesionály, kteří mají zájem o navrhování strategií pomocí digitálních nástrojů pro maximální ziskovost svého podnikání v digitálních prostředích založených na procesy atrakce, konverzi a automatizace. [+]

Una digitální revoluce žijete ve dne na den v profesionální marketing a komunikace, Firmy se přizpůsobuje rychle Nové nástroje v digitálním prostředí, Proto se firmy a profesionálové musí být připravena k integraci v rámci marketingového plánu se strategií a digitální nástroje generovat doprava, nábor, udržení a měření výkonnosti, Tento mistr je určen pro profesionály, kteří mají zájem o Strategie projekt pomocí digitálních nástrojů pro maximální ziskovost jeho podnikání v digitálním prostředí na bázi zpracovává atrakce, konverzi a automatizaci. CÍLE Design, vývoj a správu marketingový plán Digital, v souladu s obecným plánem marketingu. Mají strategickou vizi sociálních sítí a co, jak a kdy se mohou přidat hodnotu marketingového plánu. Vyberte si a aplikovat digitální marketingové nástroje k dosažení cílů v každé z marketingových strategií Vytvoření efektivních kampaní online, analyzovat výsledky a učinit správná rozhodnutí Studovat komunikativní změnu paradigmatu a vznik digitální pověsti. Formulář při navrhování a realizaci strategických plánů otevřené. Znalost správu virtuálních komunit a propojení mezi digitálním a analogovým. Analyzovat úspěšné případy řízení obce. Poskytují konkurenční výhody pro společnosti usilovat VÝUKA GUIDE Detaily právě teď, vyplnění přiloženého formuláře. [-]

Master Européen Komunikace, Spécialité Stratégies Publicitaires Et Komunikace Numérique

INEAD
Online forma 2 let Přihlašování započato Francouzská Guyana Francouzská Guyana Online Niger Niger Online Guadeloupe (Fr.) Guadeloupe Online Senegal Senegal Online Martinik Martinique Online Pobřeží slonoviny Cote d'Ivoire Online Réunion Reunion Online Mauricius Mauritius Online Francie Francie Online Francouzská Polynésie Francouzsky Polynésie Online Belgie Belgie Online Maroko Maroko Online Švýcarsko Švýcarsko Online Tunisko Tunisko Online Lucembursko Luxembourg Online Alžírsko Alžírsko Online Kanada Kanada Online Demokratická republika Kongo Konžské demokratické republiky (Zair) Online Libanon Libanon Online Kongo Kongo ROC (Brazzaville) Online + 37 více

Mistr Européen ** Délivré par la Fédération Européenne des Ecoles (Fede) - régie Association par le droit Suisse (CCS.art 60-79). Le mistr Européen est un diplôme européen Valide par l'IACBE (Mezinárodní shromáždění pro Collegiate Business Education) qui est un organisme d'Akreditace américain. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. UNE formace, DES objectifs Mesurer Ses connaissances et ses capacités à l'Europe comprendre Maîtriser les fondamentaux en marketing, komunikace et publicité Comprendre le droit de La Marque, des sociétés et des consommateurs Appréhender la Stratégie globale de komunikace et son kádr juridique Approfondir la komunikace webové et les nouveaux Médias pořádá UN métier Chef de Publicité on-line Responsable mots clés Chef de projet EDITORIAL EDITORIAL webmaster Chef de projet internet Reklamní manažer manažer provozu Planneur stratégique, webplanner Chef de produit multimédia Responsable partenariatResponsable cross média responsable EDITORIAL PROGRAM etapy: Etapa ou mise en entreprise de 6 a 12 semaines en 1ère année et 12 semaines en 2ème année Ou alternace (nous consulter) Langue vivante : 1 langue obligatoire 1 langue supplémentaire en volba Spécialité : Strategie Publicitaires et Communication Numérique INFORMACE Pratiques Podmínky d'vstupné: Niveau II (bac + 3) 180 kreditů ECTS sur dokumentace Examens: Plusieurs zasedání par an organisées dans des center partenaires Fede (Francie et monde) Niveau de Sortie: Bac 5 informace Diplôme : Mistr Européen ** Délivré par la Fédération Européenne des Ecoles (Fede) - régie Association par le droit Suisse (CCS.art 60-79). Le mistr Européen est un diplôme européen Valide par l'IACBE (Mezinárodní shromáždění pro Collegiate Business Education) qui est un organisme d'Akreditace américain. [-]

Postgraduální Titul V Módní Marketingu A Komunikace

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Campus forma Denní studium 18 měsíců March 2017 Brazílie Sao Paulo

Kurz je rozdělen do disciplínách (360h) a na konci programu, musí student předložit seminární práce, projekt nebo tezi, podle zvolené pro tuto třídu (40h) modality, celkem 400h. [+]

Tento program je v portugalštině Učil Vystudoval módní marketingu a komunikace. Datum zahájení: duben Dny: pondělí a ve středu (10 setkání) Hodiny: 19h30 do 22h45 Doba trvání: 18 měsíců Hodiny: 400 hodin Registrace do: duben Absolvent programy, které nabízí na Fakultě technologické v Istituto Europeo di design jsou v dodržování zákonů a splňují usnesení CNE / CES Žádné 1 z 03.4.2001 a odstavce 1, 8. června 2007 MEC - Ministerstvo Vzdělání. Kurz je rozdělen do disciplínách (360h) a na konci programu, musí student předložit seminární práce, projekt nebo tezi, podle zvolené pro tuto třídu (40h) modality, celkem 400h. Cíle: Móda je kreativita projevu, touhy a obrazu, ale také je třeba zacházet jako podnikání, zahrnující řízení znalostí, strategie a plánování. Mistr v módní marketingu a komunikace nabízí školení v oblasti marketingového řízení a komunikaci specifické pro módního průmyslu. Program obsahuje marketingové oblasti aplikován na módě, tendence chování, značky, komunikace a řízení maloobchodu, využívání informačních technologií a nových distribučních kanálů, které poskytují nástroje pro profesionály, je připraven jednat v marketingu pod zaujatost módy se znalostí v oboru a je schopen provádět móda marketingové plány, řídit plánování dostupných zdrojů a také používat efektivní postupy řízení. Vesmír módního průmyslu prošla několika změnami v posledních letech. Konkurence mezi značkami je nelítostná a bere globální rozměr. Tyto distribuční kanály a maloobchodní produkty vyžadují novou úroveň strategického plánování. Tváří v tvář této výzvě, marketing a móda komunikace přijmout nové podíl jako kalení nástroj pro módní obchodní a profesní oblasti vyžaduje odborné znalosti a dovednosti k vybudování marketingové strategie v souladu s identitou značky a potřebám trhu. Příspěvek v módní marketingu a komunikace navrhuje analýzu této nové módní scéně a podporuje vzdělávací zkušenost zaměřenou na trhu, s třídami a referenčními odborných přednášek ve středu módy. Struktura kurzu je v souladu s mezinárodním PZI výuky metodou. Kurz zahrnuje tři základní aspekty k tvorbě profesionální s konkrétními subjekty v oblasti marketingu a módní komunikace, překládat jádro kurzu. Pokrývá také vlastnosti módní průmysl, s vlastními předměty do módy systému. Kromě toho také nabízí přehled o řízení a maloobchodu, který přináší studentům z tržní realitou díky lepšímu poznání prostřednictvím výměny zkušeností a vytváření sítí, a posílení konkurenčního potenciálu studentů s nástroji, které podporují vůdčí schopnosti, strategické plánování a kreativní myšlení. Tak, že absolvent je schopen splnit očekávání trhu. Metodika: Kurz je rozdělen do tří fází: - Fáze I - Interdisciplinární centrum pro Grounds. - Fáze II - Módní Marketing & Communication speciality. - Fáze III - Odborná praxe. Veřejný: Mistr v módní marketingu a komunikace je vyškolit odborníky v oblasti řízení módy, schopné čelit novým výzvám této oblasti, a zejména, schopen číst a interpretovat makroekonomický scénář. Tak, profesionální může předvídat a analyzovat změny, které charakterizují "Fashion System", hodnotí body silné a slabé stránky konkurence, segmentovat a monitorovat trh, znát produkty a realizace dynamické a přesto, procesy distribuce a prodej. Kurz umožňuje vkládání profesionálem v manažerských pozicích v módním průmyslu. Absolvování kurzu práce - TCC (40h) Projekt Pokyny Final: Práce absolvování předmětu - CBT je nezbytným krokem a nutná k získání certifikace kurzu. Prostřednictvím partnerství s podniky nebo tématem navrhovaných institucí, bude student rozvíjet konečný projekt, metodik, poradenství, formátování a prezentaci jako zvláštního právního předpisu a bude předložen na vyhodnocení veřejné bankovní. Projekt Metodika Předkládat projekty v jasné, organizovaným a objektivním způsobem je odborná způsobilost trh očekával. Kurz zahrnuje různé metodické strategie používané v rozvojových projektech v různých segmentech trhu, úvahy o tom, jak sociální chování, inovace a nové technologie znamenají v tomto procesu. Tak, že student je schopen aplikovat nové nástroje do projektů rozvoje a řízení strategicky a vhodně na tržní realitě. koordinace Maria José Orione titul v oboru strojního inženýrství na Fakultě textilní průmyslového-FEI inženýrství, se specializací ve strojním zařízení textilu Scuola Superiore Macanotessile a TESSILE z Podenone, Itálie. Postgraduální studium v ​​oboru průmyslové správě z Vanzolini USP a MBA v řízení podniku z Getulio Vargas Foundation-FG a navštěvoval digitální marketing a Mentoring program, koučování a poradenské certifikaci v oblasti marketingu z Madia Marketing School. Professional s více než 20 let zkušeností Maria José Orione se hromadí ve vašem životopisu své operace ve vývoji materiálů a výrobků v Santaconstancia a Zoomp, a řízení marketingu Jižní Ameriky v Tavex Brazílii. Od září 2013, trvalo strategické plánování rada v Kozorohu textilní, jeden z pěti největších výrobců džínové v zemi. Andreia Schmidt Steps je asistent koordinátora a působí v oblasti módy a komunikační podnikání pro více než 15 let, pracuje jako konzultant v oblasti tvorby, vývoje a výzkumu, sběru a také rozvíjet obsahu módní čtvrti. Vystudovala žurnalistiku z Federální univerzity v Santa Catarina a postgraduálního titulu v módě z univerzity státu Santa Catarina. On prohloubil své módní studium na proslulé Central Saint Martins v Londýně. V současné době, výzkum sociologie a móda kultura z USP je také zodpovědný za řízení a kreativní ředitel svou vlastní značkou, vish, s kampaněmi zadávaných WGSN a kurátor v mezinárodní módní knize. [-]

Absolvent V Brandingu Zkušenosti

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Campus forma Denní studium 18 měsíců March 2017 Brazílie Sao Paulo

Vystudoval Branding zažít Istituto Europeo di Design - IED São Paulo přináší moderní vizi o tom, jak vybudovat a rozšířit hodnotu značky z vedení pověsti mezi zúčastněnými stranami (veřejné referenční) a projekce obrazu organizací , produkty, služby, umístění, příčiny a dokonce i lidé. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. Tento program je v portugalštině Učil Vystudoval Branding Zkušenosti Istituto Europeo di Design - IED São Paulo Přináší moderní vizi o tom, jak vybudovat a rozšířit hodnotu značky z vedení pověsti mezi zúčastněnými stranami (veřejné referenční) a projekční image organizace, produkty, služby, umístění, příčiny a dokonce i lidi. Datum zahájení: duben Doba trvání: 18 měsíců Hodiny: 400 hodin Absolvent programy, které nabízí na Fakultě technologické v Istituto Europeo di design jsou v dodržování zákonů a splňují usnesení CNE / CES Žádné 1 z 03.4.2001 a odstavce 1, 8. června 2007 MEC - Ministerstvo Vzdělání. Kurz je rozdělen do disciplínách (360h) a na konci programu, musí student předložit seminární práce, projekt nebo tezi, podle zvolené pro tuto třídu (40h) modality, celkem 400h. Absolvent v Branding Experience. Cíl: Kurz Graduate Značky Zkušenosti Istituto Europeo di Design - IED São Paulo má za cíl vyškolit odborníky na označovat, který je schopen vytvořit a rozšířit hodnotu značky z vedení pověsti mezi zúčastněnými stranami (veřejné reference) a image projekce organizace, produkty, služby, umístění, příčiny a dokonce i lidé. Program nabízí kompletní trasu, která bere v úvahu různé fáze budování strategie branding - z generace "značky vlastního kapitálu" s definicí hodnot a dalších hmotných a nehmotných prvků diferenciace, včetně strategickou pozici, aby plánování marketingových aktivit, které zahrnují akce zaměřené na interakci značek s jejich cílovým skupinám, tj, jejich výrazy a zážitky. Metodika: Kurz je rozdělen do tří fází: - Fáze I - Souvislosti a výzkum - Sladění koncepcí Branding, aktuálního kontextu analýzy a Úvod do konstrukčního myšlení. - Fáze II - diagnostika a strategie - se zaměřil na diagnostiku firmy, stavební strategie, značky platformou a značky výrazů. - Fáze III - Provádění - Tato fáze představuje kurzy zaměřené na realizaci projektů, řízení zúčastněných stran, formátování projektu podnikání. Veřejný: Kurz je určen pro absolventy v designu, marketingu, komunikace, lidských věd nebo řízení a rozvoje projektů, pracující ve firmách, agentur a poradenských firem. Koordinace: Leandro Designer Cattani je tvořen Istituto Europeo di Design v Římě, Itálie. Je to postgraduální titul v Branding (MBA-branding, z Rio Branco integrované Colleges Brand Management). S více než 15 let zkušeností v oblasti grafického designu a Motion Design, v současné době součástí BrandTeam, mezioborové skupiny projektů spolupráce v oblasti brandingu a inovace. Vystudoval filozofii na Katolické univerzitě v Pelotas, Rio Grande do Sul a žurnalistiky z Katolické univerzity v Rio Grande do Sul. Byl profesorem vizuální identity na Istituto Alberghiero Aurelio Saffi v italské Florencii. Je profesorem sémiotiky v průběhu Product Design IED-Instituto Europeo di Design. [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Podniku A Jejich Uvádění Na Trh

IEDE Business School Chile
Campus nebo Online Denní studium 18 měsíců February 2017 Chile Providencia

Dnes, více než kdy jindy, firmy soutěžit pomocí schopnosti a talent lidí, kteří pracují v nich. Kromě toho bylo potřeba pro celoživotní učení, který má svůj původ v frekvence, hloubky a složitosti změn, které ovlivňují organizace a prostředí, v němž působí. [+]

PŘEHLED Dnes, více než kdy jindy, firmy soutěžit pomocí schopnosti a talent lidí, kteří pracují v nich. Kromě toho bylo potřeba pro celoživotní učení, který má svůj původ v frekvence, hloubky a složitosti změn, které ovlivňují organizace a prostředí, v němž působí. CÍLE Role ředitele obchodní a marketingové převzala vedoucí úlohu v moderním podnikání. Vzhledem k tomu, trhy jsou stále více konkurenční, složité a měnící se, tento profesionální vyžaduje přípravu a neustálé zlepšování v oblastech, jako je strategické plánování, strategický marketing, chování spotřebitelů, a strategické řízení prodeje, mezi ostatními. Master in Business Management a marketing, e-learning, Program IEDE Business School má za cíl, aby si studenti osvojili, posilovat a rozvíjet schopnosti a dovednosti pro řízení zvuku rozhodování v oblasti obchodních a marketingových strategií, pro tuhé dovednosti pro úspěšné fungování v této oblasti. PROFIL TITULADO Mistr Graduate Professional in Business Management a marketing dosáhl úrovně znalostí, dovedností a kompetencí v této oblasti, které umožňují: Identifikovat spotřebitelů segmenty a identifikovat nové obchodní příležitosti. Zvládnutí obchodní a marketingové strategie ve společnosti, s pevnou znalost kvantitativních a kvalitativních nástrojů. Navrhnout a realizovat strategické plánování marketingu a komunikací, aby úspěšně konkurovat na domácích i zahraničních trzích. Definujte strategické a taktické kritéria, která by měla charakterizují prodejní tým za účelem posílení jejich motivace a odhodlání k plnění obchodních cílů v rámci podnikatelského sektoru. Držte pozice v celkovém managementu a výkonného vedení v oblasti marketingu, společností nebo organizací veřejné a / nebo soukromé. HLAVNÍ RYSY Španělský titul by UEM Zahrnuje exkluzivní přístup k James McGuire Global Business Plan soutěž Přístup k virtuální knihovny. Exkluzivní přístup do databáze EBSCO, kde najdete dokumenty a vědecké články týkající se programu. To má 3 možnosti stupně: Konec hlavní projekt Profesionální poradenství pro podnikatele se sociálním rizikem ve spojení se střechou Mezinárodní obchodní cestující METODIKA Master in Business Management a marketing e-learningu, IEDE Business School je rozdělen do 18 měsíců, během které musí student provádět hlavní projekt End, který bude hájit kdysi prošel všechny předměty obsažené ve vzdělávacím programu. Profil doporučuje: Kvalifikovaní odborníci, kteří pracují v obchodní a marketingové, které mají minimálně 2 roky zkušeností [-]

Master Européen De Et Strategie řízení Publicitaires

ESOAD
Online forma Denní studium Kombinované 2 let Přihlašování započato Guadeloupe (Fr.) Guadeloupe Online Mauricius Mauritius Online Kanada Kanada Online Alžírsko Alžírsko Online Francie Francie Online Tunisko Tunisko Online Belgie Belgie Online Maroko Maroko Online Švýcarsko Švýcarsko Online Francouzská Guyana Francouzská Guyana Online Lucembursko Luxembourg Online Francouzská Polynésie Francouzsky Polynésie Online Libanon Libanon Online Martinik Martinique Online Réunion Reunion Online + 29 více

Vous apprendrez à une adaptér Stratégie aux problématiques des marques (forte hospodářská soutěž sur le Domaine de la créativité et visibilité sur le net), à répondre aux exigences des marchés et de la société Actuelle. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. Vous apprendrez à une adaptér Stratégie aux problématiques des marques (forte hospodářská soutěž sur le Domaine de la créativité et visibilité sur le net), à répondre aux exigences des marchés et de la société Actuelle. Votre Profil Faculté d'écoute, de dialog et de kontakt, sensibilité de l'Univers numérique, Maitrise des Réseaux sociaux, Creatif et persuasif. Acquérir les compétences suivantes: Identifier les Stratégies hors média complémentaires Effectuer un choix Parmi les techniky hors média Etablir un mediální plánování Savoir programátor des INVESTISSEMENTS publicitaires Maîtriser les différentes étapes de la chaîne graphique Savoir sélectionner une agence de produkce audiovisuelle Elaborer une Stratégie de komunikace Maîtriser les différents druhy de komunikace Connaissance de l'aspekt juridique lež aux métiers de la komunikace Savoir protéger une identité numérique Concevoir une Stratégie numérique Piloter un Projet en faisant intervenir plusieurs Acteurs du web Publicitaires et Communication Numérique - Mistr I UC A4 / 5 - Les entreprises, la souběh et l'Europe: UC B4 - Langue Vivante Européenne UC D41.1 - Culture générale du marketing et de la komunikace UC D41.2 - Environnement de la Publicité, du média et du hors média Publicité Droit Gestion financière des projets Analyzujte sémiologique de la komunikační publicitaire Výmysl Výroba audiovisuelle UC D42 - Mission ou Projet Professionnel: Mission: Stage en entreprise ou emploi salarié. Publicitaires et Communication Numérique - Mistr II UC B5 - Langue Vivante Européenne: UC D51 - strategie de komunikace Stratégie globale de l'entreprise Cadre juridique de la komunikace UC D52 - Komunikace numérique Gestion Editoriale du site web et komunikace internet Moduly transversaux UCD 53 - Tyto professionnelle Stupeň Une Periode de stage d'une durée de 6 a 12 semaines est realizovatelná, Mais non obligatoire. Les candidats n'ayant pas la possibilité d'un accomplir etapa en entreprise peuvent appuyer leur mémoire sur des travaux théoriques. Dans ce cas, le projet de mémoire est à určit avec Votre professeur referent. [-]