Kombinované magisterské studium Marketing v Asie - Kombinované magisterské studium Marketing v Asie hledejte zde!

Kombinované magisterské studium Marketing v Asie - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Marketing v Asie

Marketing

Výhody Masters přesahovat zlepšit vaše potenciál výdělku. Mohou poskytnout vám osobní a profesní dovednosti urychlit váš vývoj. Jsou to také příležitost odlišit se od svých vrstevníků, mnoho z koho mají podobné úrovni a vysokoškolák kvalifikaci.

Marketingové studie může pomoci studentům, aby se stal odborníky v oboru, naučit je pomoci podnikům úspěšně propagovat a prodávat výrobky myslel, využití marketingových strategií, analýza trendů, výzkumu a cen.

Studenti, kteří absolvují část svého stupně v Asii jsou stále v číslech. V současné době se druhý a třetí největší ekonomiky v Asii. Bez omezení, studenti popsali svůj čas v Asii jako nejlepší zážitek svého života. Dnes, tři ze čtyř nejlidnatějších zemí světa jsou v Asii: Čína, Indie, Indonésie a.

Kombinované magisterské studium Marketing v Asie - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Marketing v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

Čtěte více

Master In International Marketing (MIM)

Hult International Business School
Campus forma 1 rok August 2017 Spojené království Londýn Spojené arabské emiráty Dubaj Čína Shanghai Spojené státy americké New York San Francisco Boston + 7 více

Velmi důležité vzdělávání jak v podnikání a marketingu. Inteligentní Marketing přitahuje Výhody longetividad produktů a věrnost značce. Jak společnosti se snaží dostat své výrobky a služby na nové trhy a kanálů, Master in International Marketing Hult (MIM v krátkosti) může naučit marketing v celosvětovém měřítku. [+]

Kombinované magisterske studium Marketing v Asie . Mezinárodní Mistr V Oblasti Marketingu Velmi důležité vzdělávání jak v podnikání a marketingu. Inteligentní Marketing přitahuje Výhody longetividad produktů a věrnost značce. Jak společnosti se snaží dostat své výrobky a služby na nové trhy a kanálů, Master in International Marketing Hult (MIM v krátkosti) může naučit marketing v celosvětovém měřítku. Program MIM vybavuje si cenné poznatky v oblasti řízení a marketingové strategie, s odbornými dovednostmi v marketingového výzkumu, brandingu, chování spotřebitelů, prodeje a vývoje nových produktů. Tento program spojuje práci a uvedení na trh připravuje absolventy pro širokou škálu odborníků vedle funkční marketingových cest. Absolventi MIM jsou v tak odlišných odvětvích jako prodeje, módy, technologie, branding, finančních služeb a spotřebního zboží. Program nabídl v Bostonu, San Francisku a v Londýně. Hult International Business School - mistr Hult programy Vimeo. ... [-]

Master Of Design (MDE) Projektová Praktiky

HK PolyU School of Design
Campus forma 1 rok September 2017 Hongkong Kowloon

Master of Design (design Practices) je hands-on, studio na bázi specializace zaměřena na studenty, kteří chtějí prohloubit své inovativní schopnosti, kteří jsou zvědaví, designu a obchodní integrace, a kteří se těší tvůrčí forma výzvy k podání objekty a nápady že zlepšovat životy lidí. [+]

Master of Design (Design praktiky) je praktický, studio na bázi specializace zaměřena na studenty, kteří chtějí prohloubit své inovační schopnosti, Kteří jsou zvědaví na design a obchodní integrace, a kteří mají tvůrčí formuláře výzvy tvorbě objektů a nápady, které zlepšují životy lidí. Návrháři s bakalářský titul v oboru produktového designu, módní design, designu interakce, architektury, inženýrství produktu, interiérový design nebo komunikační design může najít postupy projektování, že dalším logickým krokem v jejich profesní rozvoj. Cíle Tato specializace se zaměřuje na design jako strategický nástroj pro ekonomiku spotřebitele. Interdisciplinární projekty objetí obchodní strategii a rozvoj značky, identifikaci příležitostí pro inovace a uživatelské zkušenosti. Tento full-time mezinárodní program reaguje na světové průmyslové a technologické transformace se zaměřením na Čínu. The vývoj vysoké úrovně výzkumu, analýzy, strategická vize, estetiky a technické mistrovství ve vývoji, výrobě a uvádění na trh designu připravuje studenty pro vedoucí role. Cíle Tato specializace se snaží spojit praktické strategie pro inovace s formální aspekty vývoje designu, tím, že návrh prostřednictvím: vývoj real-world projekt týmová práce přístupy k řešení problémů kulturní úvahy, stejně jako obchodní a technologie potřeby a cíle zákazníků Design podnikání a vytváření značky Vchod Požadavek Bakalářský titul v designu nebo ekvivalent v příbuzném oboru a odborných zkušeností v konstrukci je výhodné. Stipendia Stipendia pro absolventy QS Top design školy (2017) Chcete-li off-set 10% nebo 15% (držitel prvotřídní bakalářské) výuky, bez ohledu na to, jaké programy MDE studenti jsou přijaty k - použitelný pro absolventy špičkových QS světových univerzit pro Art & Design - 2016. Stipendia (nabízí MDE plný úvazek specializacích) Na základě hospodářské soutěže, aby kompenzovali 25% -50% z ceny školného - pro všechny non-místní studenty a absolventy, kteří PolyU designu přijal nabídku přijímací. Vstupné Termíny září 2017 Entry Aplikace lhůta začíná běžet: 22 Nov 2016 První kolo aktualizace: 20.ledna 2017 Uzávěrka přihlášek: 28.dubna 2017 Rozhovor: V polovině února do května 2017 Vyhlášení výsledku: 2 týdny po pohovoru [-]

Správa Informací, Komunikace,

Paris-Sorbonne University Abu Dhabi
Campus forma 18 měsíců February 2017 Spojené arabské emiráty Abu Dhabi

Přijímání a rozhovory v období od června 2013 pokračovat ve zpracování v prosinci 2013. [+]

Přijímání a rozhovory v období od června 2013 pokračovat ve zpracování v prosinci 2013.

 

přihlašovací formulář Sorbonny v Abu Dhabi ve spolupráci s Ústavem CELSA lepší AHD ve Francii v oblasti marketingu, komunikace a řízení lidských zdrojů poskytovat své služby v oblasti poskytování těchto programů v Abu Dhabi: Marketing a branding Změna a změnové řízení analýza Mezinárodní komunikace a strategické činnosti Lidské a společenské vědy se vztahují na praktických situacích Charakteristika tohoto vzdělávacího programu Vynikající vzdělávací cesta Věnoval značný čas studovat humanitní vědy, sociálních a spolupráce s odborníky v oboru Kombinace teoretické studie a skutečných případů studie Pro více informací klikněte zde Organizovat studijní program Studie bude v průběhu 18 měsíců od celé dva dny každé dva týdny. Tento program je vhodný pro praktický systém života a že koncentraci studium v ​​krátkém čase a to zaručuje dobrou investici času a úsilí. Studie bude v areálu Sorbonne v Abu Dhabi v angličtině a francouzštině Fakulta a administrace na vysoké škole To se skládá z profesorů z profesorů a odborníků Sorbonny, magisterský titul v oboru marketingu, managementu, komunikace a budete jednat s profesory a známými profesionály ve svém oboru na mezinárodní úrovni. prezence Očekává se, že počet účastníků v každé řadě mají 20 studentů na nejvíce ze všech zemí v regionu - bude výběr z nich na základě certifikátu jakosti je získán a umožnit všechny expanzi ve své studii se svými protějšky.... [-]


Mastère De Specializace En Marketing

ESA Business School - Ecole Supérieure des Affaires
Campus forma 18 měsíců October 2017 Libanon Bejrút Spojené království Londýn + 1 více

Vlak marketingových a komunikačních odborníků zvládnout a prohloubit své znalosti nezbytných teorií a nástrojů pro vývoj svých funkcí. [+]

MSM: Mastère de Specializace en Marketing Specializovaný vzdělávací program v marketingu Cíl: Držitel magisterského stupně Minimální zkušenosti: 2 roky Jazyk: francouzština Cíl Vlak marketingových a komunikačních odborníků zvládnout a prohloubit své znalosti nezbytných teorií a nástrojů pro vývoj svých funkcí. Dva mezinárodní diplomy Specializovaný Mistr v marketingu a komunikace z ESA Specializovaný Mistr v marketingu a komunikace z ESCP Evropy Struktura kurzu Doba trvání: 18 měsíců Kurzy se konají jeden týden ze všech tří, od úterý do pátku od 16:00 do 20:30 a v sobotu od 09:00 do 13:30 Mezinárodní seminář je organizován v Bruselu a Londýně každý rok. Poplatky Školné: 16500 USD (není pokrývající poplatky mezinárodního semináře) [-]

Master in Business Studies - Design Management

United International Business Schools
Campus forma Kombinované 1 - 2 let September 2017 Nizozemsko Amsterodam Belgie Brusel Japonsko Tokio Španělsko Barcelona Madrid Švýcarsko Lausanne Curych Antverpy + 11 více

Tento mistr v Business Studies - Specializace v programu Design Management je vyučován výhradně v angličtině. Studenti jsou nutné k dokončení 27 kurzů pro 54 kreditů a finále .... [+]

Kombinované magisterske studium Marketing v Asie . hladina 500 Stupně s 180 kreditů nebo 120 amerických semestrálních úvěrů jsou považovány za rovnocenné. Studenti, které nemají bakalářský titul podnikání související nebo ekvivalentní mohou být nutné k dokončení příchozí testu assessment před spuštěním programu absolventa, a v závislosti na výsledcích, získat dodatečnou počet kreditů v vyrovnávacími předměty z Pre-Master Program aby byl plně připraven pro naše postgraduální programy. Naše studijní programy a obory jsou kariéru orientované v přírodě a poskytnout studentům s vysokou mírou flexibility po celou dobu jejich studia. Zaměření se na širokém spektru odborných záležitostí, studenti jsou vybaveny potřebnými dovednostmi a znalostmi, aby byli úspěšní v dnešní globální ekonomice, a jsou připraveny pro širokou škálu profesního rozvoje a pracovních příležitostí. Postgraduální programy jsou vynikající volbou pro čerstvé absolventy vysokých škol a vysokých škol, kteří by rádi viděli jejich uplatnitelnost v dnešním růstem trhu práce se zapojí do přísných a akademicky náročné studium postgraduální získat relevantní akademické kvalifikaci v oblasti podnikání a řízení. Po promoci studentů hlavně spustit nebo rozvíjet svou kariéru s střednědobé až manažerských pozicích vyšší úrovně v národních i nadnárodních firem a organizací v různých hospodářských odvětvích. Jiní se rozhodli zahájit novou obchodní podnik, nebo se připojit k existující rodinný podnik. Studenti mohou také rozhodnout pokračovat ve studiu bez přerušení v téměř každé z našich dalších absolventa a postgraduálních programů dále rozšiřovat své kariérní vyhlídky. [-]

M.des. Strategického Designu A Značky Vedením

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus forma 2 let July 2017 Indie Bangalore

Postgraduální program ve strategickém Design a Brand vedení se stará o design a strategický vůdce s agilní odborných schopností, který je smysluplně nápaditá a procesně orientované v oblasti návrhu strategie a vedení značky. Tento program kombinuje rámec návrhu myšlení s branding a vůdčí schopnosti do metodiky konstrukční strategie. [+]

M.Des. ve strategickém Design & Brand Leadership Postgraduální program ve strategickém Design a Brand vedení se stará o design a strategický vůdce s agilní odborných schopností, který je smysluplně nápaditá a procesně orientované v oblasti návrhu strategie a vedení značky. Tento program kombinuje rámec návrhu myšlení s branding a vůdčí schopnosti do metodiky konstrukční strategie. Klíčovým rozlišování-faktorem postgraduální návrh strategie na úrovni programu je jeho vedoucí stavebního akademické složku. Kurz je zaměřen na rozvoj vůdčí schopnosti tím, že zvýší svůj vlastní chápání oblasti designu a zacelit mezeru mezi tímto pochopením a smysluplné akce. Tento akademický přístup vás dělá hybnou silou změny pro budoucí výzvy v designu napříč kulturami a hranicemi. Tento transformační učení a praxe proces vám umožní stanovit jasné pokyny pro vás pokročit ve své kariéře. Pokud si zapsat do tohoto kurzu s pozadím nebo zájmem na určité domény, jako je umění, designu, médií, podnikání, ekonomika, strojírenství, management, finance, mohli byste směřovat k plánu zaostřeného rozvoje rozšířit svou kariéru tím, že integruje navrhování myšlení a strategického designu. Tento kurz umožní absolvent jakékoliv disciplíně získat, přizpůsobit a procvičit své znalosti domény s přidanou sadu funkcí uplatněním návrhu myšlení a strategické značky k dosažení úrovně vedení v každém marketingově orientované průmyslu, obchodu nebo služby. Disciplíny Postgraduální Program ve strategické navrhování a Brand Leadership odborníků jsou podporovány prostřednictvím návrhového procesu, ve kterém jsou adresovány následující: Brand Leadership Business design Správa designu Konstrukce Výzkum strategie designu podnikání marketing návrh služeb Social Innovation Research and Collaboration blank Noise Centrum pro experimentální mediálního umění (CEMA) Centrum pro veřejnou historie (CPH) Kabir Project Srishti Labs (Desky) Struktura kurzu Studia podporovat aktivní, kontextuální učení kde studenti rozvíjet základní disciplinární dovednosti a znalosti. Studia usnadnit spolupráci v oblasti kreativní design řešení složitých, otevřenými problémy Semináře poskytují intenzivní učení zkušenosti v oblasti výroby a dělá, napříč různými obory. Stáž s průmyslem nebo design studio je povinný pro studenty na konci 1. ročníku pro M.Des. Vlastní započatý projekt je konec semestru výzvou, která umožňuje studentovi, aby se zapojily do designu založené na projektech výzkumu / soudním nebo správním. Studenti začínají tím, že píše svůj návrh projektu a vymezení rozsahu jejich projektu a jsou mentored fakulty / profesionálními designéry. Volitelné předměty jsou svobodných umění kurzy zaměřené pěstovat intelektuální a reflexní schopnosti u studentů a motivovat je k sondování hlouběji a přiblížit jejich design procesu v celostním způsobem. Capstone projektu je završením výzkumu, schopností a znalostí získaných v průběhu posledních tří semestrů. Studenti jsou povinni předložit svůj návrh výstupu a nařízené dokument práce. Studenti jsou mentored během tohoto závěrečného projektu a projít semináře získat zpětnou vazbu od fakulty a vrstevníky Schopnost Soupravy Program strategického designu a Brand vedení je strukturována tak, aby rozvíjet následující sadu schopností v rámci budoucího vůdce design: Budoucí vedoucí potřebuje schopnost předvést kritické a odlišné schopnosti myšlení, jako branding, marketing a design scénáře stále náročnější. Budoucí vůdce konstrukce musí živit designu myšlení spolu s umělecké citlivosti ke splnění strategických perspektiv. Budoucí vůdce konstrukce musí mít analytické myšlení a podnikatelské schopnosti myšlení spolu s holistickým a inkluzivní řešení problémů schopností. Budoucí vůdce konstrukce musí být reflexní a vyvážený praktik s hlubokými úvahami o měnící se a vyvíjející se sociální, kulturní a obchodní kontexty. Pracovní příležitosti Program strategického design a branding poskytne absolventům silným strategickým schopnost přemýšlet tak, že on / ona může vytvořit úspěšnou kariéru jako: Design stratég: A Konstrukce stratég pomáhá vytvářet příležitosti pro podniky na různých škálu témat pro růst. Většina podniků výrobky a služby na bázi zaměstnat designu Stratégové. Značka stratég: Zbrusu stratég vytváří nebo v zámoří strategie značky výstupy z jednoho nebo více značek. Také se může vyvinout komunikační strategii, strategii obsahu stejně. Většina globálních společností a marketingu poradenské společnosti zaměstnávají Brand Stratégové. Komunikace stratég: Komunikace stratég bude oddávat v oblasti projektového řízení, designu postřehy, přesvědčivý vizuální komunikace, pro podniky nebo v závislém postavení. Většina Mediální společnosti, PR firmy a reklamní agentury využívají komunikační stratégy. Design výzkumník / stratég: Spolu s konstrukční tým, design výzkumník pracuje na spotřebitelské postřehy a rozvíjet nové hodnotové propozice nebo pracují na zvýšení hodnoty nabídky. Konstrukční vědci hrají klíčovou roli ve velkých designových poradenských společností, in-house konstrukční tým velkých podniků a společností pro průzkum trhu. Art Director: Art Director v grafického studia nebo reklamní agentury bude řídit tvůrčí proces a spolupracovat / vést tým kreativních profesionálů vytvořit přesvědčivý vizuální komunikaci pro podniky nebo v závislém postavení. Strategické plánování: V této funkci, je třeba pečlivě pochopení trhu a rozvíjet nové strategie pro oživení růstu pro podnik nebo jako nezávislý praktický lékař. Značka Konzultant: Zbrusu Poradce je nezávislý poradce v oblasti průlomové inovace, spoluvytváření, kulturní politika / inovace, transkulturní designu a integrující design s hlubokými hodnotami. poptávka Pro více informací o e-mailu Kumkum Nadig na kumkum@srishti.ac.in [-]

Mezinárodní Magistr Studijní Program "Mezinárodní Marketing Management"

Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University
Campus forma 2 let September 2017 Rusko St Petersburg

Mezinárodní studijní program je realizován Institutem průmyslového ekonomiky a managementu SPbSPU ve spolupráci s ESB Business School, Reutlingen (Německo). [+]

Kombinované magisterske studium Marketing v Asie . Mezinárodní studijní program je realizován Institutem průmyslového ekonomiky a managementu SPbSPU ve spolupráci s ESB Business School, Reutlingen (Německo). Tréninkové metody: přednášky a semináře, interaktivní prezentace, případové studie, počítačové obchodní simulační hra, výzkumný projekt. Kurzy SPbSPU: - Obchodní angličtina - mezinárodní obchodní právo / Etika v podnikání - Manažerská ekonomika - teorie organizace - řízení Podnikání Interkulturní / Mezinárodní řízení lidských zdrojů - Výzkumné metody v řízení - výzkum Mezinárodní trh mezinárodní obchod (v cizím jazyce) - Mezinárodní marketing management - Mezinárodní řídící - Organizační a manažerské praxe - Moderní strategické analýzy - Corporate finance - Průmyslová marketing - Mezinárodní standardy řízení výroby / Mezinárodní řízení nákupu a dodavatelského řetězce - Mezinárodní řízení logistiky / Prodej - výzkumná práce [-]

Marketing

Siberian State Aerospace University SibSAU
Campus forma September 2017 Rusko Krasnojarsk

Cílem magisterského studijního programu «Marketing» je příprava odborníků, kteří jsou schopni provádět nezávislou analytickou a pedagogický výzkum [+]

marketing

 

Cílem magisterského studijního programu «Marketing» je příprava odborníků, kteří jsou schopni provádět nezávislou analytickou a pedagogický výzkum a institucionální a řídící činnosti při řešení běžných marketingových problémů.

 

Učení umožňuje studentům získat odborné znalosti v oblasti vedení marketingový výzkum v širokém spektru směrů, vedení marketingové analýzy stavu trhu a rozvíjet marketingové strategie firmy.

 

Studenti, kteří úspěšně dokončila magisterské studium jsou schopni obsadit pozici marketingového manažera marketingové oddělení hlavy, marketingový ředitel v různých oborů podnikání. Pokračování vědecké práce v postgraduálním studiu je možné.... [-]


Magistr V Marketingu

Rostov State University of Economics
Campus forma Kombinované 2 let September 2017 Rusko Rostov-on-Don

Mistr v marketingu postgraduální program je zaměřen na analytické a odborné přípravy výzkumných pracovníků prostřednictvím pokročilé studium výzkumných otázek v různých marketingových oblastech. [+]

Kombinované magisterske studium Marketing v Asie . Mistr v marketingu Mistr v marketingu postgraduální program je zaměřen na analytické a odborné přípravy výzkumných pracovníků prostřednictvím pokročilé studium výzkumných otázek v různých marketingových oblastech. Kurz nabízí zkoumání současné reality marketingového řízení a jeho osvědčených postupů. Vzdělávací aktivity, jako je mistrovských kurzů s předními odborníky, případové studie, pomocí real společnosti na trh v výzkumných prací jsou široce používány. Úspěšný Mistr v programu Marketing absolventa je up-to-date odborníkem v oblasti správy podnikových marketingové aktivity, které jsou schopné stavebních výrobků a cenovou strategii a taktiku v průmyslových a spotřebitelských odvětví. Absolvent je, aby se seznámili s využitím metod shromažďování informací o trhu, kvantitativní a kvalitativní výzkum, marketingové analýzy spotřebitelského chování a budování efektivní strategie značky, řízení marketingové komunikace, s cílem umístění společnosti pro různé segmenty trhu, odvětví a průmysl. Hlavní moduly: psychologie Počítačové technologie Strategický management a inovace v oblasti obchodu Moderní technologie pro obchod Strategický marketing Správa reklamy Datová podpora pro marketingové rozhodování Hodnocení investičních projektů pro uvádění na trh Strategické a operativní plánování marketing Prodejní Psychotechnics Moderní marketingová komunikace Komoditní a zboží řízení odborné Design Business projekt pro obchod Volitelných modulů: Management pro Business-to-záruční a pozáruční servis Problémy Commerce infrastruktury národního hospodářství Cenová politika Outsourcing v obchodě Marketing v globálním kontextu Analýza rizik pro obchod Statistiky s mnoha proměnnými Kreativní marketing Právní prostředí na trh Řízení činnosti BTL Point-of-Sale Reklama [-]

Master Marketingové Techniky Moderního Podnikání

Moscow State University of Economics, Statistics and Informatics MESI
Campus forma Kombinované 4 - 5 semestry September 2017 Rusko Moskva

Potřeba marketingu diktuje trh: moderní a aktivně se na rozvíjející se trhy a vyznačují se prudkým intenzifikace hospodářské soutěže. Při akutním boji za libovolného klienta [+]

Graduate Marketingové technologie moderního podnikání

 

Jazyk: Russian Potřeba marketingu diktuje trh: moderní a aktivně se na rozvíjející se trhy a vyznačují se prudkým intenzifikace hospodářské soutěže. Při akutním boji o klienta každé společnosti vyžaduje profesionály v oblasti marketingu a marketingového řízení. Potřeba marketingu s magisterským titulem roste ve všech odvětvích. "V zahraničí, mezinárodní a ruské společnosti, většina západního stylu marketingu poptávka multi-funkční, kteří mohou převzít odpovědnost za umístění firmy na trhu, s využitím všech možných marketingových a reklamních nástrojů, v závislosti na rozpočtu, nebo jeho nedostatek." Program splňuje požadavky firem odborné způsobilosti marketingový manažer v dnešním trhu práce, a nabízí širokou škálu znalostí v oblasti:... [-]


EMBA

USC-SJTU Global EMBA (GEMBA)
Campus forma Kombinované 20 měsíců September 2017 Čína Shanghai

Real-Světová obchodní výzvy a příležitosti nejsou omezeny na žádnou část organizační struktury dané společnosti (jako jsou finance, a uvádění na trh, nebo dodavatelského řetězce). [+]

Kombinované magisterske studium Marketing v Asie . Stávat globální leader Můžete se snažit čím dál úspěšnější a globálně relevantní vůdce C-suite. Ale ty narážejí na překážky. Nesmíte být stále klíčové akce a pracovní nabídky. Nebo vaše dovednosti set již nemusí být dostatečná pro splnění vašich rostoucích vedení výzvy. Nebo si nejste obdržení zvýšení kompenzací víte, že jste schopni vydělávat. Stát se globálním lídrem budete snažit být, budete potřebovat: Důvěry C-suite-level ze silnějšího vedení a interpersonální dovednosti, budování partnerství, ovlivňovat ostatní a řídit výsledky v rozmanitém globálním prostředí, což potvrzuje, že jste celkově silný vůdce; Top-tier globální pověření, takže manažeři hledají vás na přijímání a prosazování, jak se cítí jistější ve své schopnosti vést; Skutečně globální síť, rozšiřuje svoji řadu pracovních a obchodních příležitostí, stejně jako vaše pochopení globálního obchodního prostředí, takže můžete efektivně vést po celém světě. Otevření nového vesmíru kariérového Možnosti Přidejte se Gemba a upevnit svou pozici jako leštěné, strategického, nadnárodní lídr s vedením velkého obrazu. Naše transformační vzdělávací zkušenost, na celém světě povědomí o značce a mimořádně silný absoloventek sítě vám pomůže rychle stoupnout v globálním podnikatelském prostředí. O programu Gemba Program Jazyk: Délka: 20 měsíců (část dne), integrované kurzy konají každých 6 týdnů Titul: USC Marshall MBA Místa: Předměty konat v 3 až 4 země-10 sezení v Šanghaji, 2 v Los Angeles a 1 v jiných asijských ekonomik Přijímací kritéria - Minimálně pracuje deset let praxe na plný úvazek, včetně šesti let manažerských zkušeností; - Možnost účastnit se dynamicky 100% anglické jazykové vzdělávání prostředí; - Bakalářský titul nebo vyšší od akreditované instituce; - Pochopení a podpoře svého zaměstnavatele a rodiny. Program Gemba vyžaduje značný časový závazek. Student Profil: -Average Věk: 38 let -Typically pocházet z několika desítek zemí a regionů -Široký rozmanitosti v obchodním prostředí a odvětvích, od podnikatelů vedoucích pracovníků v nadnárodních společnostech [-]

Magistr V řízení V Mezinárodním Marketingu

Peoples’ Friendship University of Russia
Campus forma 2 let September 2017 Rusko Moskva

Magisterský studijní program "Mezinárodní marketing" byl představen na ekonomickou fakultu v roce 2008. Po založení předsedu marketingu v roce 2009 Program byl značně rafinovaný a aktualizované: byla zvýšena její praktická hodnota, byla přidána možnost mezinárodního vzdělávání v partnerských univerzitách. [+]

Mistr V Managementu v mezinárodní marketing

Doba studia: 2 roky Kreditů: 120 Jazyk: English

Popis programu

Magisterský studijní program "Mezinárodní marketing" byl představen na ekonomickou fakultu v roce 2008. Po založení předsedu marketingu v roce 2009 Program byl značně rafinovaný a aktualizované: byla zvýšena její praktická hodnota, byla přidána možnost mezinárodního vzdělávání v partnerských univerzitách. Úspěšné absolvování vede ke státní diplomu udělení magisterský titul.

Hlavním cílem magisterského programu je výchova vysoce kvalifikovaných, vedoucí pracovníci firem v oblasti marketingu a zaměstnanců.... [-]


Magistr V Globálním Luxusním řízení

SP Jain School of Global Management
Campus forma 1 rok August 2017 Indie Mumbai Itálie Milán + 1 více

Program vystavuje účastníky do světa globálního luxus a souvisí a spojuje jej do prasknutí rozvíjejících se trzích s luxusními nemovitostmi, jako je Indie. V průmyslu centric osnov a skutečným životem projektů a to jak v Indii a Miláně by jim poskytlo kompletní přilnavost přes nuance vyspělých evropských trzích s luxusními nemovitostmi a rychle rostoucích rozvíjejících se trzích. [+]

Kombinované magisterske studium Marketing v Asie . Luxus je všechno o zkušenostech, je to všechno o aspirace, je to o snech a zcestovalý Indian chce znovu žít stejný mezinárodní zkušenosti ve své vlastní zemi. Během posledních několika let, s ekonomikou daří dobře a více disponibilní důchod, došlo ke změně spotřebních vzorcích Indů. Spurt v blahobytu, a vznik nové plemeno mladé populace vedla k rychlému růstu sektoru luxusního zboží. Tam je nenasytný apetit pro luxusní výrobky, jako jsou šperky, kosmetiky, parfémů, elektronické přístroje, automobilů až po luxusní služby, jako jsou hotely, lázně, nemovitostí, nádherné prázdninových destinací, do velkých tlustých indických svatby. Indie se stala hlavním cílem pro špičkových světových i domácích značek. Mnoho high-end luxusní značky se usídlil zde, některé z nich jsou na prahu čeká na zadání a mnoho dalších jsou s pohledem upřeným Indie. Nejnovější zpráva ASSOCHAM řekl: "indický trh luxusní překročí 18300000000 $ do roku 2016; Indie je luxusní trh zlomí Všechny časy rekord v roce 2016 "jednou z největších výzev, že růst luxusního průmyslu v Indii čelí, je nedostatek kvalifikovaných a talentovaných osob, které chápe luxusní spotřebitele indické, kteří mohou porozumět luxusního zboží a služeb uvádění na trh, finanční a provozní aspekty přepychu a kdo chápe výstřednosti domácí i mezinárodní Luxury průmyslu. Za účelem překlenutí této mezery SP Jain School of Global Management ve spolupráci s MIP Politecnico di Milano Graduate School of Business - Milan oznamuje spuštění svého nového magisterského programu - "Master in Global luxusního zboží a služeb v oblasti správy" (MGLuxM) program vystavuje účastníci na světě globální luxus a souvisí a spojuje jej do prasknutí rozvíjejících se trzích s luxusními nemovitostmi, jako je Indie. V průmyslu centric osnov a skutečným životem projektů a to jak v Indii a Miláně by jim poskytlo kompletní přilnavost přes nuance vyspělých evropských trzích s luxusními nemovitostmi a rychle rostoucích rozvíjejících se trzích. struktura programu Tento kurz účastníky vystavuje riziku ve světě globální luxus a vztahuje se na rozvíjejících se trzích s luxusními nemovitostmi, jako je Indie. Výrobní odvětví centric osnovy a skutečným životem projektů, a to jak v Indii a Miláně, dává jim úplnou přilnavost přes vyspělých trzích s luxusními nemovitostmi a rychle rostoucí rozvíjející se trhy. TERM 1 - MUMBAI První část programu, která se konala v Bombaji, seznamuje studenty ke světu Global Management LUXURY prostřednictvím interakcí a sítí setkání s odborníky z luxusního průmyslu. Pomáhá jim: Porozumět indické luxusní spotřebitelům, produkty a služby, a marketing, finanční a provozní aspekty domácího průmyslu luxusního Porozumět indické trhy: multikulturní perspektiva Porozumět idiosyncracies ze sektoru luxusního zboží na rozvíjejících se trzích TERM 2 - MILAN Ve druhém období programu, které se konalo v Miláně, studenti ponořit hluboko do procesu tvorby hodnoty luxusního řízení - od vytvoření značky a inovace k operacím, distribuce, maloobchodu a kvalitu služeb. Ve druhém semestru budou studenti: Turn designu do luxusních výrobků a sbírek Turn vynikající řemeslné zpracování do provozní dokonalosti Vytvoření luxusní zážitky prostřednictvím komunikace a maloobchodu Získejte vystaveny luxusního průmyslu v Miláně a okolní luxusních hlavních měst TERM 3 - SP Jain OR MIP Konečná doba trvání programu je věnována umožňující účastníkům 'projektových prací ", aby své třídě lekce do praxe. V rámci projektu by mohla být zpráva z volitelného stáže, esej popisuje podnikatelský plán pro luxusní Uvedení do provozu, analýzou trhu nebo desk research o určitém tématu nebo odvětví. V závěrečném semestru, studenti musí: Vytvořit plán pro novou luxusní značku nebo podnikání Undetake výzkum v oblasti mezinárodní luxusní vedení Usilovat o stáž s luxusní značkou VÝSLEDEK Po úspěšném absolvování programu budou absolventi svědky obrovské příležitosti na luxus a prémiové zboží / služby sektory v Indii iv zahraničí. Absolventi mohou zvážit použití své znalosti a dovednosti v oblasti marketingu, prodeje, značky, komunikace, provoz a vývoj produktu v módě, automobily, služby, poradenství a e-commerce společnosti. Kariérním rozvoji týmy SP Jain a MIP organizovat networking akce a průmyslové dílny pro studenty průběhu programu. Tato spolupráce umožňuje mentorství a dává studentům přístup k širokému síť profesionálních kontaktů, které lze využít v průběhu své kariéry. FAKULTA Účastníci programu jsou vedeny a stimulovány world-class orgánu místní i mezinárodní fakulty, zahrnující vysoce kvalifikované odborníky v oboru a vůdce. Jejich repertoár průmyslu zkušeností a výzkumné zázemí zavádí je mezi vedoucími a tvůrců veřejného mínění v průmyslu. Vstupem do programu, účastníci mají možnost rozvíjet své znalosti s vedením fakulty, která je silně věnovaný vytvoření intelektuálně stimulující třídě - jsou-li zahájeny, vyvinula a zavedla nové nápady. ZPŮSOBILOSTI Tento program je ideální pro: Mladí absolventi s alespoň bakalářský stupeň tří let od uznávané univerzity v Indii nebo v zahraničí Účastníci, kteří mají schopnosti a chuť pracovat v luxusním prostoru Účastníci s vynikající slovem i písmem komunikačních dovedností (znalosti anglického jazyka je nutností), vedení a manažerské dovednosti a ochota ke splnění požadavků přísného magisterského titulu. [-]

Magistr V Marketing A Komunikace řízení

Solvay Brussels School Economics & Management Vietnam
Campus forma Kombinované 20 měsíců September 2017 Vietnam Hanoi

Až do letošního 8. ročníku, opravdu praktické a obchod orientovaný program v oblasti marketingu a řízení komunikace úspěšně vybudovala síť více než 300 zaměstnanců vysoké kvality na magisterské úrovni pracující v oblasti marketingu a prodeje. [+]

Mistr v Marketing a komunikace řízení Až do letošního 8. ročníku, opravdu praktické a obchod orientovaný program v oblasti marketingu a řízení komunikace úspěšně vybudovala síť více než 300 zaměstnanců vysoké kvality na magisterské úrovni pracující v oblasti marketingu a prodeje. Marketing, vztahy se zákazníky, reklamní a obchodní komunikace jsou základními kameny dlouhodobě udržitelné podnikání a potřeboval složkou krátkodobé výkonnosti podniku. Měly by být spravovány v profesionálním způsobem, s velkým množstvím kreativity a s jasným výhledem na zákazníka vnímané hodnoty. Mistr v marketingu a komunikace management (obor Marketing Management) je navržen tak, aby připravit manažery ze soukromého sektoru, aby lépe řídit marketing, obchodní a komunikační funkce, aby byly více konkurenceschopné v tržní ekonomice. Mistr v marketingu a reklamě (obor marketing management) se bude skládat z celkem 288 hodin večerních tříd či víkendových calses (6:00 do 21:00 nebo o víkendu, během dne), rozloženy na 20 měsíců období. Kdo by se měl zúčastnit?... [-]


Magistr V Marketingové řízení

IILM Institute for Higher Education
Campus forma 2 let July 2017 Indie Větší Noida

Úspěšné podnikání je založeno na generování dostatečné příjmy. Jako Marketér jsme generovat příjmy pro organizaci. Je tedy samozřejmé, že Marketing Management hraje důležitou roli v každé obchodní organizace. Je to disciplína s aplikací ve všech průmyslových odvětvích. Marketing jako funkce podněty obchodní růst. [+]

Mistr v Marketing Management Úspěšné podnikání je založeno na generování dostatečné příjmy. Jako Marketér jsme generovat příjmy pro organizaci. Je tedy samozřejmé, že Marketing Management hraje důležitou roli v každé obchodní organizace. Je to disciplína s aplikací ve všech průmyslových odvětvích. Marketing jako funkce podněty obchodní růst. Specializace v Marketing Management poskytuje studentům možnost pracovat v téměř jakémkoli odvětví podle svého výběru např FMCGs, zboží dlouhodobé spotřeby, reklamy a řízení značky, služeb, atd, čímž plní svou kariéru. V souladu s naším postgraduální diplom v oboru Management (Marketing Management) - PGDM programu (MM) byla zahájena v roce 2011 s cílem uspokojit narůstající potřeby průmyslu pro důkladně vyškolených marketingových odborníků, kteří mohou přinést výsledky. Připravujeme naše absolventy pro náročné kariéru prostřednictvím naší intenzivní a přísné osnov. Program se snaží přinést komplexní rozvoj studentů a umožňuje jejich intelektuálně, sociálně, fyzicky i duchovně vyvážené lidské bytosti. Věříme, že ve vzdělávacím systému, který vypadá mimo zaměstnání a soustředí se na individuální rozvoj předáváním "Life Skills". Naším cílem je vytvořit ucelené správy odborníky, kteří musí vést k tomu, marketingové iniciativy organizace zároveň mít na paměti jejich provozních požadavcích a firemních cílů. Zaměřujeme ne na employbility sám, ale i na takové přidané hodnoty, která dělá naši studenti vynikající. Snažíme se vytvářet inovativní marketingu pro zítřejší podnikání. Cíl předmětu... [-]