Kombinované magisterské studium Marketing v Asie - Kombinované magisterské studium Marketing v Asie hledejte zde!

Kombinované magisterské studium Marketing v Asie - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Marketing v Asie

Marketing

Výhody Masters přesahovat zlepšit vaše potenciál výdělku. Mohou poskytnout vám osobní a profesní dovednosti urychlit váš vývoj. Jsou to také příležitost odlišit se od svých vrstevníků, mnoho z koho mají podobné úrovni a vysokoškolák kvalifikaci.

Absolventi Master v programu Marketing jsou připraveni učinit další krok ve své kariéře globální použitím strategicky důležité marketingové strategie a inovativní digitální nástroje vyučované v tomto programu.

Studenti, kteří absolvují část svého stupně v Asii jsou stále v číslech. V současné době se druhý a třetí největší ekonomiky v Asii. Bez omezení, studenti popsali svůj čas v Asii jako nejlepší zážitek svého života. Dnes, tři ze čtyř nejlidnatějších zemí světa jsou v Asii: Čína, Indie, Indonésie a.

Kombinované magisterské studium Marketing v Asie - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Marketing v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

Čtěte více

Magistr V Obchodních Studií (management Design)

United International Business Schools
Campus forma Kombinované 1 - 2 let September 2016 Belgie Brusel Japonsko Tokio Španělsko Barcelona Madrid Švýcarsko Lausanne Curych Nizozemsko Amsterodam Antverpy + 11 více

Tento mistr v Business Studies - Specializace v programu Design Management je vyučován výhradně v angličtině. Studenti jsou nutné k dokončení 27 kurzů pro 54 kreditů a finále .... [+]

Tento mistr v Business Studies - Specializace v programu Design Management je vyučován výhradně v angličtině. Studenti jsou nutné k dokončení 27 kurzů pro 54 kreditů a závěrečné souhrnné práce za 6 kreditů. Některé kurzy jsou nabízeny na návštěvě fakulty a jsou plánované na jednotce intenzivní seminář ve formátu. Podpora výměny inter-areálu a sítí, jsou studenti mít možnost se připojit k seminární kurzy i na několika místech areálu.

Specializační kurzy v řízení designu

 

GSCDM11 Základy Design Management (2) GSCDM21 design, Marketing a inovace (2) GSCDM31 Design, strategie a transformace (2) GSCDM41 Design Management v praxi (2) ... [-]

Magistr V Marketingu

Rostov State University of Economics
Campus forma Kombinované 2 let September 2016 Rusko Rostov-on-Don

Mistr v marketingu postgraduální program je zaměřen na analytické a odborné přípravy výzkumných pracovníků prostřednictvím pokročilé studium výzkumných otázek v různých marketingových oblastech. [+]

Mistr v marketingu Mistr v marketingu postgraduální program je zaměřen na analytické a odborné přípravy výzkumných pracovníků prostřednictvím pokročilé studium výzkumných otázek v různých marketingových oblastech. Kurz nabízí zkoumání současné reality marketingového řízení a jeho osvědčených postupů. Vzdělávací aktivity, jako je mistrovských kurzů s předními odborníky, případové studie, pomocí real společnosti na trh v výzkumných prací jsou široce používány. Úspěšný Mistr v programu Marketing absolventa je up-to-date odborníkem v oblasti správy podnikových marketingové aktivity, které jsou schopné stavebních výrobků a cenovou strategii a taktiku v průmyslových a spotřebitelských odvětví. Absolvent je, aby se seznámili s využitím metod shromažďování informací o trhu, kvantitativní a kvalitativní výzkum, marketingové analýzy spotřebitelského chování a budování efektivní strategie značky, řízení marketingové komunikace, s cílem umístění společnosti pro různé segmenty trhu, odvětví a průmysl. Hlavní moduly: psychologie Počítačové technologie Strategický management a inovace v oblasti obchodu Moderní technologie pro obchod Strategický marketing Správa reklamy Datová podpora pro marketingové rozhodování Hodnocení investičních projektů pro uvádění na trh Strategické a operativní plánování marketing Prodejní Psychotechnics Moderní marketingová komunikace Komoditní a zboží řízení odborné Design Business projekt pro obchod Volitelných modulů: Management pro Business-to-záruční a pozáruční servis Problémy Commerce infrastruktury národního hospodářství Cenová politika Outsourcing v obchodě Marketing v globálním kontextu Analýza rizik pro obchod Statistiky s mnoha proměnnými Kreativní marketing Právní prostředí na trh Řízení činnosti BTL Point-of-Sale Reklama [-]

Master Européen De Et Strategie řízení Publicitaires

ESOAD
Online forma Kombinované 2 let Přihlašování započato Martinik Martinique Online Réunion Reunion Online Guadeloupe (Fr.) Guadeloupe Online Mauricius Mauritius Online Kanada Kanada Online Alžírsko Alžírsko Online Francie Francie Online Tunisko Tunisko Online Belgie Belgie Online Maroko Maroko Online Švýcarsko Švýcarsko Online Francouzská Guyana Francouzská Guyana Online Lucembursko Luxembourg Online Francouzská Polynésie Francouzsky Polynésie Online Libanon Libanon Online + 28 více

Vous apprendrez à une adaptér Stratégie aux problématiques des marques (forte hospodářská soutěž sur le Domaine de la créativité et visibilité sur le net), à répondre aux exigences des marchés et de la société Actuelle. [+]

Kombinované magisterske studium Marketing v Asie . Vous apprendrez à une adaptér Stratégie aux problématiques des marques (forte hospodářská soutěž sur le Domaine de la créativité et visibilité sur le net), à répondre aux exigences des marchés et de la société Actuelle. Votre Profil Faculté d'écoute, de dialog et de kontakt, sensibilité de l'Univers numérique, Maitrise des Réseaux sociaux, Creatif et persuasif. Acquérir les compétences suivantes: Identifier les Stratégies hors média complémentaires Effectuer un choix Parmi les techniky hors média Etablir un mediální plánování Savoir programátor des INVESTISSEMENTS publicitaires Maîtriser les différentes étapes de la chaîne graphique Savoir sélectionner une agence de produkce audiovisuelle Elaborer une Stratégie de komunikace Maîtriser les différents druhy de komunikace Connaissance de l'aspekt juridique lež aux métiers de la komunikace Savoir protéger une identité numérique Concevoir une Stratégie numérique Piloter un Projet en faisant intervenir plusieurs Acteurs du web Publicitaires et Communication Numérique - Mistr I UC A4 / 5 - Les entreprises, la souběh et l'Europe: UC B4 - Langue Vivante Européenne UC D41.1 - Culture générale du marketing et de la komunikace UC D41.2 - Environnement de la Publicité, du média et du hors média Publicité Droit Gestion financière des projets Analyzujte sémiologique de la komunikační publicitaire Výmysl Výroba audiovisuelle UC D42 - Mission ou Projet Professionnel: Mission: Stage en entreprise ou emploi salarié. Publicitaires et Communication Numérique - Mistr II UC B5 - Langue Vivante Européenne: UC D51 - strategie de komunikace Stratégie globale de l'entreprise Cadre juridique de la komunikace UC D52 - Komunikace numérique Gestion Editoriale du site web et komunikace internet Moduly transversaux UCD 53 - Tyto professionnelle Stupeň Une Periode de stage d'une durée de 6 a 12 semaines est realizovatelná, Mais non obligatoire. Les candidats n'ayant pas la possibilité d'un accomplir etapa en entreprise peuvent appuyer leur mémoire sur des travaux théoriques. Dans ce cas, le projet de mémoire est à určit avec Votre professeur referent. [-]

Masters Výzkumu

Institut Teknologi Brunei (ITB) School of Business
Campus forma Kombinované 2 - 4 let August 2016 Brunej Gadong

2 roky pod dohledem studia Inclusive jednoho roku psaní-up období pro plný úvazek a 4 roky pro částečný úvazek [+]

V těchto oblastech, Obecný management Technologický management Bankovnictví a finance Ekonomika a související otázky marketing účetnictví Business Information System a všechny další relevantní témata a veškeré další relevantní témata (Podívejte se prosím do School of Business profilu výzkumu pro další oblasti výzkumu) Stipendium k dispozici pro zahraniční studenty. Bližší informace naleznete na http://www.mofat.gov.bn/Pages/BDScholarship_2014_2015.aspx [-]

Magistr V Marketing A Komunikace řízení

Solvay Brussels School Economics & Management Vietnam
Campus forma Kombinované 20 měsíců September 2016 Vietnam Hanoi

Až do letošního 8. ročníku, opravdu praktické a obchod orientovaný program v oblasti marketingu a řízení komunikace úspěšně vybudovala síť více než 300 zaměstnanců vysoké kvality na magisterské úrovni pracující v oblasti marketingu a prodeje. [+]

Mistr v Marketing a komunikace řízení Až do letošního 8. ročníku, opravdu praktické a obchod orientovaný program v oblasti marketingu a řízení komunikace úspěšně vybudovala síť více než 300 zaměstnanců vysoké kvality na magisterské úrovni pracující v oblasti marketingu a prodeje. Marketing, vztahy se zákazníky, reklamní a obchodní komunikace jsou základními kameny dlouhodobě udržitelné podnikání a potřeboval složkou krátkodobé výkonnosti podniku. Měly by být spravovány v profesionálním způsobem, s velkým množstvím kreativity a s jasným výhledem na zákazníka vnímané hodnoty. Mistr v marketingu a komunikace management (obor Marketing Management) je navržen tak, aby připravit manažery ze soukromého sektoru, aby lépe řídit marketing, obchodní a komunikační funkce, aby byly více konkurenceschopné v tržní ekonomice. Mistr v marketingu a reklamě (obor marketing management) se bude skládat z celkem 288 hodin večerních tříd či víkendových calses (6:00 do 21:00 nebo o víkendu, během dne), rozloženy na 20 měsíců období. Kdo by se měl zúčastnit?... [-]


Master Marketingové Techniky Moderního Podnikání

Moscow State University of Economics, Statistics and Informatics MESI
Campus forma Kombinované 4 - 5 semestry September 2016 Rusko Moskva

Potřeba marketingu diktuje trh: moderní a aktivně se na rozvíjející se trhy a vyznačují se prudkým intenzifikace hospodářské soutěže. Při akutním boji za libovolného klienta [+]

Graduate Marketingové technologie moderního podnikání

 

Jazyk: Russian Potřeba marketingu diktuje trh: moderní a aktivně se na rozvíjející se trhy a vyznačují se prudkým intenzifikace hospodářské soutěže. Při akutním boji o klienta každé společnosti vyžaduje profesionály v oblasti marketingu a marketingového řízení. Potřeba marketingu s magisterským titulem roste ve všech odvětvích. "V zahraničí, mezinárodní a ruské společnosti, většina západního stylu marketingu poptávka multi-funkční, kteří mohou převzít odpovědnost za umístění firmy na trhu, s využitím všech možných marketingových a reklamních nástrojů, v závislosti na rozpočtu, nebo jeho nedostatek." Program splňuje požadavky firem odborné způsobilosti marketingový manažer v dnešním trhu práce, a nabízí širokou škálu znalostí v oblasti:... [-]


M.sc Globální Marketingové řízení

Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Campus forma Kombinované 16 - 18 měsíců January 2017 Malajsie Kuala Lumpur

Master of Science v Global Marketing Management se zaměřuje na marketing v globálním prostředí. Definice zde globálního marketingu přijala je, že Clarke a Wilson (2009) "Global [+]

M.Sc v Global Marketing Management

(Dual programu, vydaný Asia Pacific University - APU a Staffordshire University, UK)

 

Master of Science v Global Marketing Management se zaměřuje na marketing v globálním prostředí. Definice zde globálního marketingu přijala je, že Clarke a Wilson (2009) "Globální marketing .... zavádí marketingový plán, který může být použit ve všech zemích, ať už jako standardní přístup nebo uzpůsobené, aby specifickým rysům tohoto trhu". Jinými slovy, se program zaměří na přemýšlení a plánování na globální úrovni, ale provádění a jednat na místní úrovni s ohledem na trhu a jeho požadavky.

... [-]

Magisterský Studijní Program V Marketingu

State University of Management
Campus forma Kombinované 30 měsíců September 2016 Rusko Moskva

State University of Management, magisterský program Marketing, v Moskvě, Russia.The magisterský program Marketing poskytuje přípravu na vysoce kvalifikované manažery v oblasti marketingu pro odborníky s vyšším vzděláním. [+]

Magisterský studijní program v oboru Marketing poskytuje přípravu vysoce kvalifikovaných vedoucích pracovníků v oblasti marketingu pro odborníky s vyšším vzděláním.

 

 

Struktura programu

 

Vědecký základ pro podnikání a management

• Právní základ pro činnosti řízení • Mezinárodní obchod • Ekonomické aspekty činnosti řízení • Metody výzkumu v oblasti řízení • financí a účetnictví pro manažery • Organizační chování • Logistika

 

odborné disciplíny

• Generální ředitelství • Strategické řízení • Provozní řízení • Marketing • Změna a řízení projektů; • Management lidských zdrojů; • Informační zdroje podnikání a komerčních komunikací... [-]