Magisterské studium Marketing Španělsko - Magisterské studium hledejte zde!

Magisterské studium Marketing Španělsko - Zde naleznete magisterské studium

Marketing

Španělsko je top destinací pro studenty, kteří hledají Master in Marketing. To pokračuje přilákat studenty z celého světa kvůli vysokým standardům akademických pracovníků, vzdělávací prostředí, které podporuje kreativitu a inovace, a spoustu příležitostí pro kulturní a společenské aktivity. Master of Marketing ve Španělsku může dát studentům příležitost k profesnímu a osobnímu rozvoji.

Master of Marketing programů ve Španělsku bude poskytnout studentům solidní pochopení všech obchodních zásad, se silným důrazem na marketing. Studenti se zúčastní vzdělávacího programu, která zkoumá témata, jako je e-commerce, strategický marketing, komunikaci, mezinárodní marketing a chování spotřebitelů. Existuje mnoho příležitostí pro praktické aplikace marketingových principů, nástrojů a teorií, na reálných situacích a studenti se také očekává, že dokončí magisterské práci na specializované oblasti marketingu.

Má Master of programu Marketing ve zvuku Španělsko zajímavého pro vás? Pokud ano, dozvědět se více o procházení možností níže. Pokud zjistíte, Master of programu Marketing ve Španělsku, pro které byste chtěli více informací, stačí vyplnit formulář a vy budete spojeni přímo s univerzitou!

Čtěte více

Magistr V Oblasti Marketingu, Cestovního Ruchu, Marketingu A Správy Příjmů

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA Barcelona
Campus forma Kombinované October 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, Ostelea nabízí komplexní školení a prakticky jedinečný ve své kategorii tím, že integruje do jednoho vzdělávacího programu nejvíce inovativní znalosti v oblasti online marketingu, e-commerce a marketingu cestovního ruchu. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Odvětví cestovního ruchu obecně a hotel zejména zažívají rychlou transformaci v oblasti marketingu, distribuce a prodeje. Zvládnutí nových on-line nástroje jsou klíčové pro správu hotely. Vysoká konkurenceschopnost tohoto prostředí vyžaduje postavu Ředitel elektronického a Ředitel řízení tržeb jako klíčové pozice v rámci současného pohostinství. s Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a management Příjem, Ostelea nabízí komplexní školení a prakticky jedinečný ve své kategorii, a to integrací do jednoho vzdělávacího programu nejvíce inovativní znalosti v oblasti online marketingu, e-commerce a marketingu cestovního ruchu. El magisterský titul Poskytuje rozvoj manažerských dovedností, odborných dovedností a vyjednávání prodeje, stejně jako vedení týmu a řízení projektu. Kromě toho mistr poskytuje pevný přípravek v nejnáročnějších odvětví profesionálních nástrojů s cílem připravit studenty pro rychlý přístup na trh práce jako orientace programu je přísně profesionalizaci a má aktivní účast mnoha odborníků a vedoucích pracovníků sektor. Po dokončení mistra, student získá dovednosti a znalosti potřebné k práce účinně v oblasti Marketing, elektronického obchodu a distribuce Hotel, Student bude mít řídící schopnosti, které vám umožní pěstovat profesionálně jako manažer v rámci různých společností v letech po jejich vzniku. Proč studovat Master v organizaci událostí, protokol a Obchodní turistika (MICE) v Ostelea: Gamifikace: Předmětem Revenue Management je vyučován přes simulační systém Business Game. Volitelné Google Certifikace: Studenti, kteří chtějí mohou dostat osvědčení v GoogleAds Volný program a další způsob. Koučování cyklus: Studenti mistři mohou podílet na Ostelea trénovat cyklu, který kombinuje skupinová sezení v různých oblastech, jako jsou emoční koučinku či rodinného trénovat. Ostelea je členem španělské asociace Hotel ředitelů a vedoucích pracovníků. Plně profesionalizovat a praktické vize: Program je zaměřen na získání dovedností použity neobyčejně prostřednictvím prohlubování nástroje a situace spojenému s učitelem ze sektoru s podporou ze skutečných případů. Prezentace, vytváření sítí a návštěvy firem s manažery hotelů, cateringových společností a mezinárodním cestovním ruchu konzultantů. Program je zaměřen na rozvoj dovedností které vyžaduje průmyslu. CÍLE PŘEHLED Vlak manažeři orientovaný obchodní vedení podniků, cestovního ruchu schopni získat očekávané výsledky po celém světě. INTEGRAL TRÉNINK Integra v jednom výcvikového programu, pracovat na osobních dovedností spojených s prodejem a nejvhodnějších odborných schopností v oblasti marketingového procesu a marketingu cestovního ruchu podniků. vzdělávání vedoucích pracovníků Vyvinout potřebné manažerské dovednosti globální manažer turistických podniků a hotelem se dostat kolaborativní, asertivní a rozvíjet participační práce mezi všemi členy týmu Inovace a udržitelné řízení. Rozvíjet schopnost tvořivosti a inovace v průmyslu a jeho udržitelné hospodaření s pomocí komplexního a specializovaného vzdělávání, kvalifikace účastníkům za předpokladu odpovědných pozic. osnovy Mistr v marketingu, Revenue Management Marketing a cestovního ruchu Ostelea je rozdělena do 5 modulů: cestovního ruchu marketing organizaci podnikání a finance Revenue & Výnos Vedení Rozvoj osobních dovedností Mistr práce práce Kariéra Profese Kariéra Services je oblast podpory pro studenty a absolventy Naším cílem je vést a doprovázet studentovi získat nové profesní cíle a dosáhnout lepší shodu mezi vaše očekávání a profesní zájmy s trhem práce. Kariéra Služby Kariéra Výkonný Partner Program zaměstnanosti Online práce fórum Talent Development Webináře Pracovní příležitosti obchodní ředitel hotelů a podnicích cestovního ruchu. Marketing Executive Hotel a podnicích cestovního ruchu. Chief rezervace. Manažer příjmy. Odpovědný cestovní ruch a hotelové e-commerce. Business Intelligence rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce. Obchodní strategie poradenství pro podniky v oblasti cestovního ruchu. Podnikatel v hotelovém ruchu. Business Development rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce. Stupeň Účastník, který úspěšně dokončí program bude trvat Mistr v marketingu, Revenue Management marketingu a cestovního ruchu ČR, University of Lleida Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, pro Ostelea Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, EAE Za účelem získání stupně z University EAE a je nezbytná pro splnění požadavků používání těchto institucí [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Barcelona

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


Magistr V řízení Digital Business

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2016 Španělsko Barcelona + 1 více

Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejhospodárnější, nová odvětví ... [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Master in management Digital Business Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejvíce hospodářských odvětví, nové společnosti s novými obchodními kultur, které způsobily revoluci převládající status quo v mnoha hospodářských odvětvích, vytváření nových naprosto odlišné od předchozí nastavení. Žijeme v měnící etapou, která složitostí, nejednoznačností, volatilitou a rychlost životního prostředí. Společnost požaduje větší transparentnost a poctivost ve způsobu, jakým jsme se komunikovat a svědky exponenciální nárůst informací (externí, nestrukturovaný, otevřený a v reálném čase), řídit rozhodování. K dispozici jsou nové technologické nástroje, které se sejdou v Master in Digital Business Management umožňuje spravovat efektivněji organizace. Velmi náročné prostředí, které vyžaduje nové dovednosti, profesionální a osobní dovednosti asimilovat v tomto programu. Ze všech těchto důvodů Master in management Digital Business OBS se zaměřuje na klíčové aspekty jak z technických a lidských podmínek, řešit nové bezpečnostní prostředí. Potřeba pro profesionály a digitální podnikatelů naší doby. Cíle Master v řízení Digital Business Jaké cíle se dostaneme? Pochopit výhody a podporovat potřebné změny pro zlepšení v oblasti řízení a směřování společnosti, založené na orientaci strategie v digitálním prostředí. Provádět a sledovat digilitación strategie podniku, dělat správná rozhodnutí pro dosažení plánovaných cílů. Rozvíjet manažerské dovednosti a techniky nezbytné vést proces změn ve společnosti. Proveďte digitální Business Development Plan. Schopností a dovedností, které bude vyvíjet v tomto mistra, jsou: Domino různých strategií pro rozhodování. Zvýšená přesnost kapacity analýzy a syntézy s cílem určit, v systematické a realistický, faktory generující výzvy a příležitosti v digitálním prostředí. Lepší komunikační dovednosti a motivace zařízení vést změny procesů. Požadavky Mistr v řízení Digital Business Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze procesu přijímacího: Předpoklady pro přijetí Žádost o přijetí Osobní pohovor Motivační dopis Vyhodnocení Přijímací výbor Imatrikulace Magisterský titul v oboru Digital Business Management Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v řízení Digital Business OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

Online Master - Adresa Digital Marketing

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Alcobendas

Mistr na digitální marketing umožňuje on-line jako marketingový specialista rozvíjet marketingový plán společnosti přizpůsobenou nové spotřebitelské zvláštností [+]

Mistr Online - Digital Marketing Management

Mistr na digitální marketing umožňuje on-line jako marketingový specialista rozvíjet marketingový plán společnosti, přizpůsobené nových charakteristik spotřebitelů 2.0.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master in Digital Marketing je vyškolit profesionály, kteří potřebují rozvíjet a realizovat úspěšné marketingové strategie k dosažení spotřebitelům prostřednictvím nových digitálních médií. To je inovativní program navržený z pohledu nových způsobů, jak konzumovat a komunikovat, které poskytnou klíče, aby se úspěšně vyvinout výrobek nebo službu prostřednictvím nových sociálních médií nástrojů, mobilní platformy, obce ...... [-]


Zvládnout Profesionální Digitální Marketing A Sociální Sítě

IIMN - Instituto Internacional de Marketing
Online & Campus forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Barcelona

Master in Digital Marketing vychází z potřeby trhu, kde je poptávka 2.0 vyžaduje vysoce kvalifikované pracovníky ve všech oblastech digitálních marketingových odborníků, aby účinně vykonávat kampaně a propagační činnosti a prodejních ... [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Mistr v digitální Marketing a sociální Media Professional Master in Digital Marketing vychází z potřeby trhu, kde je poptávka 2.0 vyžaduje vysoce kvalifikované pracovníky ve všech oblastech digitálních marketingových odborníků, aby účinně vykonávat kampaně a propagační činnosti a prodeje. CÍLE Chcete-li vlak studenty na práci jako odborníka a odborník v jakékoli oblasti on-line marketingu. Výuka nové možnosti, které nabízí internet zvládnout všechny oblasti on-line marketingu a optimalizace pro vyhledávače, webové použitelnosti, efektivní e-mail marketing, webové analytiky, search engine marketing nebo sociální média marketing. Naučit studenty zlepšit odborné znalosti a zdroje, aby úspěšně rozvíjet on-line marketingové strategie. Představit nejnovější nástroje a techniky, vyrovnat se s novou situací, která je vyskytující se v oblasti digitálního marketingu. Blended Learning V provedení Blended Learning nebo blended learning dělí studenta s kombinací učebny a on-line práci. Každý student má plán aktivit a studium v ​​online areálu k dosažení svých cílů. To účty s profesorem a školitele. E-Learning V e-learningu vzdělávání studentů vychází z práce on-line prostřednictvím naší virtuální kampus. Každý student má plán aktivit a studium v ​​online areálu k dosažení svých cílů. To účty s profesorem a školitele. Chcete-li, které je určeno Všichni ti, kteří pracují v oblasti marketingu a oni potřebují získat aktuální on-line odvětví znalosti a nástroje nezbytné. Profesionální v jakémkoli oboru podnikání, které zajímá jim vyvíjet a pochopit hlavní změny, které internet má na strategie digitální marketing. Lidé, kteří chtějí vytvořit svůj vlastní digitální marketingové společnosti a mají prostředky, aby ji úspěšně zvládnout. Pro ty, kteří se potřebují naučit nové profesi, která požaduje na trhu dnes. Double Degree Po dokončení Master na digitální marketing a překročila odpovídající kvalifikaci vlastní vysokoškolský diplom udělený Universitat Abat Oliva CEU a Mezinárodní institut pro marketing bude získána. Metodologie Metodika používaná Mezinárodním institutu pro marketing učení a výuce studentů v jednotlivých kurzech je založen na koncepci úprav, vše, vzdělávání studentů, a to natolik, že bude volit čas strávený studiem vždy řídí podle plánu stanoveného v centru. Proto náš Pán na digitální marketing poskytuje dvě metody studia: Učení Blended nebo smíšené, který kombinuje učebny na školení s on-line školení. E-learning, kde všichni výcvik a vybavení je online. V obou metodách se prosazováním maximální flexibility v řízení času mezi studenty vždy řídí dočasný varemos. Collaborative práce, zapojení a kontakt za všech okolností s učitelem se specializuje v této oblasti, bude celý proces školení jednoduchý úkol snesitelné. Proto klášter skládat vysoce kvalifikovaných odborníků v každé specializaci. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu, Komunikace A Události Módy

FDModa - LCI Barcelona
Online forma Denní studium 2 semestry September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. [+]

Jazyk výuky: španělština Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. Odborníci jsou schopni umístit výrobek na trhu, a aby bylo známo, a to buď prostřednictvím reklamy prostřednictvím tisku nebo pořádání akce. Cíl: Poskytnout studentům znalosti a dovednosti potřebné k realizaci úspěšnou marketingovou politiku. Stanovit nejvhodnější komunikační kanál. Pomocí různých nástrojů reklamy jako prostředek distribuce produktu. Naučte se plánovat, organizovat a rozvíjet jakoukoli událost ve světě módy. [-]

Master In Business Marketingu A Managementu

ESde Business School
Online forma Denní studium 1 rok November 2016 Španělsko Valencia

Mistr v marketingu a řízení podniků ESDE Business School nabízí praktické a praxe ve vedoucí pozici ve své žádosti, který byl navržen z globálního pohledu, který propojuje obchodování s ostatními oborů podnikání. Kurz umožňuje rozvíjení kritického posouzení odhalit nejlepší marketingovou strategii v měnícím se a složitém kontextu souvisí s organizační strategie. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. ÚVOD A CÍLE Vývoj a vznik nových spotřebitelských návyků, trendy a sociálního chování a způsoby komunikace a výměny informací se spotřebitelem, pokud jde o jejich zkušenosti a úroveň poptávky, byly nuceny marketingu a prodeje předefinování koncepce a nástroje ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti na trhu a dosáhnout obchodní dokonalosti. El Mistr v marketingu a řízení podniků Business School ESDE Nabízí praktické a praxe ve vedoucí pozici ve své žádosti, který byl navržen z globálního pohledu, který propojuje s dalšími marketing oborů podnikání. Kurz umožňuje rozvíjení kritického posouzení odhalit nejlepší marketingovou strategii v měnícím se a složitém kontextu souvisí s organizační strategie. Hlavním cílem Mistr v marketingu a řízení prodeje To je vyškolit profesionály, kteří jsou školeni v dovednosti potřebné, aby sloužil jako vůdce v čele obchodní společnosti, dosáhnout řídit, koordinovat a sladit všechny funkce tom, vyvíjet konsolidaci role hřídele a tvorbu hodnot životní prostředí a konkurenceschopnost na trhu. Aplikovat získané znalosti v nových a měnícímu se prostředí zvyšujících konkurenceschopnost na trhu a vytváření hodnoty. Implementovat prodejní a marketingové strategie v podnikatelské činnosti. Organizovat činnost organizace na základě výrobků a značek stejné a provádět požadované funkce pro řízení a provádění. Rozvíjet správnou strategii polohování strategických obchodních jednotek na trzích. Profesionální Příležitosti Někteří ze studentů Vysoké školy podnikání ESDE si mohou vybrat po dokončení Master v marketingu a řízení prodeje jsou následující: Marketing management Product manager Odpovědný za marketingové studie Odpovědný Trade Marketing marketingový konzultant Správce kategorií obchodní adresa Export manažer National Sales Manager Vedoucí prodeje Key Account Manager nebo Key Account Ředitel Expansion regionální ředitel Kvalifikace a kurikulum Osnovy Master v marketingu a řízení podniků Business School vyvíjí ESDE po dobu dvanácti měsíců počínaje měsíci dubnu nebo v říjnu každého roku se siluetou deseti modulů, které odpovídají subjekty a více Obchodní hry závěrečný projekt, který se vyvíjí po celý rok. New Konkurenční prostředí Uvidíte, jak technologické inovace ovlivní konkurenční prostředí organizací a jejich dopad na ekonomiku. Budete provádět analýzu životního prostředí, techniky a sociologie se bude zacházet jako motory změn a prohloubí v digitální společnosti a poznání. Marketing management Marketing a Customer Intelligence 2.0 Identifikovat obchodní příležitosti potřebují spolehlivé informace, které nám umožní snížit nejistotu a pomáhají nám udělat nejlepší rozhodnutí pro naše podnikání. K tomu budete vědět procesu výzkumu trhu, klíče a technik kvalitativních a kvantitativních modelů výzkumu a prognózy prodejů. Strategický marketing: Analýza a formulace Naučíte se najít, rozvíjet a plnit současné i budoucí potřeby svých zákazníků, stejně jako identifikovat příležitosti, které nabízí na trhu. Provozní Marketing: mix a nářadí Provozní marketing posláním je naplňují Strategií vytyčená v různých akčních plánů. V tomto modulu budete studovat obchodní politiku, * marketingový mix, klíčové trade marketing, sledování a řízení marketingových aktivit a klíčových marketingových strategií. digitální marketing Nový digitální ekosystém vyžaduje zvláštní bankovní činnosti, které jsou nezbytné pro rozvoj úspěšné marketingové akce. V tomto novém konkurenčním prostředí, budete studovat nové strategie v oblasti poptávky a vhodné marketingové akce a znát do hloubky nových digitálních komunikačních platforem a prodeje. obchodní adresa obchodních jednáních Budete studovat jednání jako nástroj přesvědčit a řešení konfliktů, z hlediska kombinace osobních dovedností a znalostí jak volajícím a produkt nebo službu nabízenou. Key Account Management Budete studovat marketingovou pobočku zaměřenou na řízení velkých zákazníků firmy Škoda Auto, nebo Key Account Management. Chcete-li to budete vědět roli Key Account Manager, vytvářet trvalé vztahy se zákazníky, strategií pro jednotlivé typy klientů a jednání o velkých účtů. Směr a řízení prodejní sítě Prodejní síla je v mnoha případech viditelné tvář společnosti a hlavním kontaktním místem s mnoha zákazníky, což je velmi důležité, aby péče pro jejich řízení a jejich školení a motivace. Budete studovat vše o řízení prodejního týmu. příčné moduly finanční a rozpočtové řízení. Marketing a prodej Oddělení marketingu a podnikání funguje jako ziskové středisko, jehož hlavním cílem je generovat tržby. Z tohoto důvodu, řízení a kontrola rozpočtu a hluboké znalosti z klíčových proměnných výsledovky je rozhodující pro dosažení cílů stanovených oddělením. Marketingu a prodeje akčního plánu Marketingový plán bude rozvíjet ji v celém programu a bude probíhat pod dohledem našich odborníků. na aktuální obchodní realitě založené jsou vhodné analýz provedených a definovat nejvhodnější strategie k dosažení cílů společnosti. Konečný projekt musí být v týmech maximálně tři nebo čtyři osoby, takže to bude příležitost integrovat a aplikovat poznatky získané nad tím, jak sdílet práci, delegovat a převzít odpovědnost. Vstupní požadavky Chcete-li otevřít magisterské učení bude nutné mít dokončené vysokoškolské vzdělání. Budou přístupné pro absolventy z vnější strany evropských vzdělávacích systémů bez schválení svých titulů, po ověření ze strany univerzity. požadavky na přijetí V případě, že poptávka převyšuje nabídku míst, akademický výbor přezkoumá životopisy kandidátů s cílem rozhodnout, zda je relevantní, či nikoli udělit právo na registraci, v souladu s profily příjmu a požadavky na odbornou přípravu předchozí set. Pro takový případ, vypracuje Komise seřazených seznam zásluh kandidátů podle následujících kritérií: Akademický záznam (50%) Odborná praxe (10%) dodatečné školení (30%) Znalost jiných jazycích než v mateřském jazyce (10%) bude mít přednost při kvalifikaci angličtinu před ostatními jazyky Komise může také provést osobní pohovor s kandidátem, pokud to považuje za nezbytné. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingové řízení Pro Módní A Luxusní Společnosti V Madridu

Madrid School of Marketing
Campus forma Denní studium 400 hodin March 2017 Španělsko Madrid

Mistr v Marketing Management pro podnikání z módy a luxusu - Face (Madrid) z MSMK, vám dává znalosti a dovednosti, aby vedl marketing a management v jednom odvětví, jako je například módy a luxusu, zatímco vy dostanete schopnosti posoudit důležitost životního prostředí v A řízení značky a strategické, s ohledem na vývoj trhu a přeměnit je na skutečné obchodní příležitost, za použití techniky řízení potřebné a vhodné pro rozhodovací technologií. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. PREZENTACE Mistr v Marketing Management pro podnikání z módy a luxusu - Face (Madrid) z MSMK, vám dává znalosti a dovednosti, aby vedl marketing a management v jednom odvětví, jako je například módy a luxusu, zatímco vy dostanete schopnosti posoudit důležitost životního prostředí v A řízení značky a strategické, s ohledem na vývoj trhu a přeměnit je na skutečné obchodní příležitost, za použití techniky řízení potřebné a vhodné pro rozhodovací technologií. Vysoce specializovaná na řízení programu a jejich uvádění na trh módy a luxusu, dá vám schopnosti a dovednosti potřebné, aby se stal lídrem v oblasti módy a luxusu sektoru, zatímco se bude rozvíjet hluboké pochopení procesů strategický marketing, marketingové řízení módy a luxusu, geomarketingu, výroba a mezinárodní distribuční, duševní vlastnictví, finanční rozhodování, aby módy a luxusu, spotřebitelské vhledu, branding, marketing digitální módy a luxusu, maloobchodní marketing, coolhunting, klíčová proměnná v oblasti designu a marketingu, řízení textilní hodnotový řetězec a módu a určit jedinečné aspekty módy a luxusu. Master in Business Management módy a luxusu-Face (Madrid), vám umožní vytvořit program v zařízeních symbolické ulici Principe de Vergara v Madridu, která vám umožní spojit svou profesi se vašeho tréninku vysoce specializující se na management a marketing, můžete se zúčastnit konference, semináře a workshopy prestižními reproduktorů, budete pracovat v malých skupinách a kvalita fakulty složené z vedoucích národních i nadnárodních společností a kde budete těžit z celoživotního zaměstnání a Exchange Masters specializující se na praxi. Struktura programu MARKETING 01.FUNDAMENTOS Marketing základy a obecné pojmy. Strategický Marketing: segmentace, zacílení a umístění. Provozní marketingový: Marketingový plán. Rozšířená marketingový mix: produkt, cena, komunikace, distribuce, lidé, procesy (dodávka / výkon), fyzické důkazy. 02.ENTORNO módy a luxusu Dějiny a sociologie z módy a luxusu. Sémiotika a kulturní aspekty spotřebitele. Trhy a ekonomické změny ve světě luxusu. Nové trhy pro módu. Kultura kreativity a použití exkluzivní. Transformace podnikání. Nízkonákladové modely. 03.DIRECCIÓN Marketing v oblasti módy a luxus Strategické řízení. Základy a Oblasti činnosti v oblasti módy a luxusu. Value Chain Móda, Textil a Luxury. Základy marketingu módy a luxusu. Strategická segmentace pro trhy vysoké hodnoty. Strategické ceny. Hodnota cenu. Globální distribuce a dostupnost. Použití CRM v módy a luxusu. Interakce mezi managementu a marketingu řízení a organizaci. Duševní vlastnictví a zvláštní právní aspekty módy a luxusu. Prohlídka luxusní značky vlajkový obchod. 04.CONSUMER INSIGHT Význam Luxus pro spotřebitele. Segmentace zákazníků a jejich motivace. Customer Intelligence: vhledem k vítězství koncept. Přilákat nové zákazníky: sílu značky. Nákup chování: spotřebitelské etnografie a pozorování. Zkušenosti zákazníků: věrnost zákazníků. Běžné techniky výzkum exkluzivní trhu a trend. 05.BRANDING A UMÍSTĚNÍ Koncept luxusní značky. Audit a strategie značky. Branding, jmenovat. Přemístění značek. Vytváření značkovací jazyky. Provádění značky. Balení. Značka metriky. 06.MARKETING DIGITAL PRO módy a luxusu Digitální marketingové strategie trendu produkty. Digitální marketingový plán. Analýza a kontrola (analytické a metrické jednotky). E-commerce. Nakupování na internetu. Digitální Branding pro hodnotu značky. Polohovací strategie. SEM / SEO. Digitální Rozpočet a integrované komunikace. Social Media Management. 07.COMUNICACIÓN v módě a LUXUS Public relations v módě: koncept, nová etapa klíče. Šíření produktu: použijte mínění. Použití reklamy, sponzorství a propagační akce Fashion. Vztahy Média v oblasti módy a luxusu. Vytváření a správa módních událostí. 08.RETAIL MARKETING Strategie v Marketingu pro retailové bankovnictví. Channel marketingový plán. Retail Management luxus a módy. "Dodací lhůta" a "doba uvedení na trh". Nakupování plánu. Vizuální merchandising. Trends. Identita značky, styl a image. Návrh architektury obchod. Geomarketingu: přijmout rozhodnutí o prodejních místech. Navštivte aktivní prodejnu luxusní značky. 09.COOLHUNTING Sociologie a módní. Interkulturní Marketing. Umění a designu. Research. Barva teorie. Předpovídání trendů. Modul obsahuje 2 praktiky Coolhunting v terénu. 10.plody design jako klíčovou proměnnou v MARKETING Výzkum a vývoj konceptu. Tvůrčího procesu. Designové kolekce. Konstrukce a balení. Prohlídka módní design středové značky masový trh. 11.CONTABILIDAD a financování v módy a luxusu Úvod do účetnictví a finančního řízení. Finanční plánování. Treasury kontrolu. Controlling, řízení nákladů a optimalizaci marží. MEZINÁRODNÍ 12.MARKETING Průzkum a výběr zahraničních trzích. Expanzní modely (franchising, licence a vlastní prodejny). Řízení mezinárodních značek. DIGITAL 13.EMPRENDIMIENTO Kontext a prostředí pro generování inovací. Start-up: obchodní modely a příběhy o úspěchu. Institucionální podpora. Školky, poradenství, školení, konzultace, ostatní Fundraising techniky: získávání kapitálu a financování. Finanční řízení pro digitální společnosti. Úvod do stávajících digitálních obchodu platformách. Jak se na trhu vzdálenost: internacionalizace. Vytváření a používání platebních systémů. Autorská práva a ochrana údajů. Soudní a právní aspekty. [-]

Gmcm - Magistr V Obchodní Management A Marketing

ISEAD Business School
Online forma Kombinované 13 měsíců October 2016 Španělsko Madrid

Tento program poskytuje praktické a teoretické znalosti nezbytné pro efektivní rozvíjet obchodní a marketingové úsilí, které vyžadují, aby společnosti. [+]

Master in Business Management a marketing poskytuje dovednosti a přesný teoretický efektivně rozvíjet obchodní a marketingové úsilí, které vyžadují, aby podniky: zvyšování povědomí spotřebitelů, konkurenční výhoda, polohování, kanál, atd.

 

Určeno

Odborníci, kteří chtějí rozšířit své znalosti v oblasti marketingu s cílem: - Rozvíjet svou kariéru v několika firem Oddělení marketingu produktů nebo služeb pro spotřebitele. - Dostat se do nové přístupy a technikami marketingu pro případné specializaci v jedné z těchto oblastí pro budoucnost.

případ Metoda

Metodika: Online

Doba trvání: 730 hodin školení (12 měsíců)... [-]


Magistr V Marketingové řízení

INSA Business, Marketing & Communication School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Žáci dosahují aby prospěšné rozhodování na mezinárodní úrovni pomocí přesné analýzy na světovém trhu, stretagic plánování, segmentace trhu, jak jsme jako řízení rozpočtů. [+]

Mistr v Marketing Management Žáci dosahují aby prospěšné rozhodování na mezinárodní úrovni pomocí přesné analýzy na světovém trhu, stretagic plánování, segmentace trhu, jak jsme jako řízení rozpočtů. Rozvrh Út-Čt 19-22 h Termíny: Oct 2013 - 2014 Jul Cena 4.900 €

 

Osnova

Marketingový management ve společnosti Produktový manažer Strategie Výrobky a značky Positioning prodejní Předpovědi Kvalitní produkt, logistiky a distribuce Veletrhy, úmluv a kongresy zákazník Marketing Marketing v průmyslových podnicích a servisních společností Optimalizace Okraje produktu Určování globální obchod rozpočtů. Strategická analýza Externí Analýza chování zákazníka Technologické inovace Použito na marketing branding Trhy internacionalizace a globalizace Aplikace marketingu 2.0 ve společnosti Společenská odpovědnost Marketing Balanced Scorecard závěrečný projekt ... [-]

MA V Správy Věcí Veřejných, Politického Marketingu A Strategické Komunikace

VONSELMA EDUCATION - Escuela de Liderazgo y Gobernación
Online & Campus forma Denní studium September 2016 Španělsko Madrid

Od května 2014 Masters ve správě věcí veřejných, politického marketingu a Strategic Communications se koná ve spolupráci mezi Institutu veřejného práva na Rey Juan Carlos University a prestižní poradenství VONSELMA INTERNATIONAL. [+]

Od května 2014 se slaví Mistr ve správě, politické a strategické marketingové komunikace ve spolupráci s Institutem veřejného práva na Rey Juan Carlos University a prestižní poradenství VONSELMA INTERNATIONAL. Tento magisterský titul na Rey Juan Carlos University je jediná svého druhu uznávány španělskou volební (ASESMAP) Sdružení politického marketingu a a začít učení v režimu třídě jak v on-line, že bude poskytovat profesionály, kteří chtějí pracovat ve veřejných institucích, politických stran, velvyslanectví, konzuláty, mezinárodních institucí, nevládních organizací, atd integrovaný, komplexní a na vysoké úrovni specializovaný výcvik v analýze a komunikačních vedení, které splňují potřeby těchto institucí. Prezentace Master. Tento program je uznáno španělskou Asociací politické a volební Marketing (ASESMAP) jako první master vedené profesionálními politiky. Tedy určena k pokrytí nedostatku návrhů školení pro profesionály a nabídnout komplexní, globální a na vysoké úrovni specializovaný výcvik v otázkách analýz a řízení, které reaguje na aktuální požadavky odborné politické činnosti. Současné výzvy vést překonání dřívější nedostatky, školit účastníky politického života, s vědomím pochopit a vědět, jak vyjádřit své myšlenky k voličům a / nebo ovládaných. cin Dnes, obě politické strany a vládní týmy potvrdily, že je důležité být doprovázen politické strategie jako nástroj pro změnu a pro dosažení svých cílů. To zvýšilo poptávku po odborníků v této disciplíně. Návrh volební strategií je vždy řemeslo. Abychom věděli, jakou strategii použít, musíme analyzovat různé kontexty, nikoli pouze politické, sociální či ekonomické, krát dnes, požaduje podrobnější rozbor skutečnosti, kterými mají žadatelé čelí veřejné funkce. Musíme mít vždy na paměti, že "co vypadá dobře na jeden, můžete se mýlit do druhého." Školení odborníků ve službách představitelů a vlád se nebude omezovat na realitě velkých evropských zemí, Španělsko, Německo, Itálie, Francie, a bude zahrnovat analýzu a praxi v ostatních politických prostředích, jako jsou USA, Latinské Americe, Asii a Afrika. Vyvíjíme případové studie kampaní v různých zemích, mezi tyto: kampaň Baracka Obamy ve Spojených státech, François Hollande ve Francii, Mariano Rajoy ve Španělsku, Vladimir Putin v Rusku, Mosambik Armando Guebuza, Cristina Fernandez de Kirchner v Argentině, Rafael Correa v Ekvádoru, Juan Manuel Santos v Kolumbii, Hugo Chávez ve Venezuele, mezi ostatními. Porovnáváme použitých technikách, možnost v dalších politických scénářů a profilů, který vyžaduje dnešní společnosti. To, co bychom měli sdělit, co na to říct, jak, za jakých rámce a kontextu a aby bylo známo, kde?; všechny tyto otázky a mnoho dalších jsou požádáni vůdce století XXI, pokud chtějí mít plodné a velmi úspěšnou kariéru, a to nejen je dosažení cílů je také vědět, jak spravovat své politiky a svoji politiku vlády obrazu. V tomto ohledu význam politického marketingu a strategické komunikace je nezbytné, a to má za cíl vytvořit názor, prodat kandidáta, voliči získat reprezentativní nárůst, získává silnou pozici a, samozřejmě, dostanete na volební vítězství. Určeno Mistr ve správě, politický marketing a strategické komunikace je zaměřena na absolventy a profesionály, kteří chtějí pracovat ve veřejných institucích, politických stran, médií a společností, velvyslanectví, nevládních organizací a korporací a dalších organizací. To je uspokojit poptávku po vládnutí profesionály, politického marketingu a strategického poradenství, a veřejných činitelů, ředitelé novin, náčelníků štábů Advisors komunikace a obraz, konzultanti, odborníků na veřejné mínění, političtí poradci, analytici kampaň, Novináři, budoucí podnikatele, atd. CÍLE Chcete-li poskytnout studentům praktické dovednosti potřebné k rozvoji správnou strategii práce ve své každodenní práci s politickými, sociálními a obchodních lídrů. Zajištěna vysoká úroveň specializující se na analýze a plánování tréninku, stejně jako techniky a strategie politické a volební marketing, které pokrývají různé oblasti činnosti politické profese (klíčové hráče, organizace a společnosti působící v životě ekonomické, politické a sociální život. Nabídka komplexní přístup k politické činnosti v různých scénářů, trénovat a specializovat studenty s metodami a strategií používaných při uvádění vládních politických vůdců. Seznámit účastníky s technického výzkumu a vymahatelné při vývoji analýzy kampaně a marketingu pokračoval ve vládě. Forma poradců, manažerů a specializovaných politici Governance, politické a volební marketing a strategické komunikace, takže studenti zdatní ve vývoji a realizaci těchto specifických technik, které mají vliv na politický obraz kandidátů a politických stran v různých scénářů. [-]

Magistr V Digitálním Marketingu

Harbour.Space
Campus forma Denní studium September 2016 Španělsko Barcelona

Master Program na digitální marketing je navržen tak, aby růst nové generace vedoucích marketingových specialistů - digitální zdatné profesionály, kteří mohou těžit z explozivního růstu on-line technologií pomocí nejvíce obráběcí hranu, inovativní nástroje ve své každodenní práci. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Tento program je vyučován v anglickém jazyce. Magisterský program Digital Marketing je navržen tak, aby růst nové generace vedoucích marketingových specialistů - Digitální zdatné profesionály, kteří mohou těžit z explozivní růst on-line technologií pomocí nejvíce obráběcí hranu, inovativní nástroje ve své každodenní práci. Harbour.Space metodika výuky jedinečným způsobem kombinuje silné akademické zázemí v obchodních studií, finance, účetnictví, marketingu a strategie s in-hloubkové a konkrétního digitálního znalostí v on-line video, mobilní, virové, sociálních médií a dat řízený marketing. Budete také denní svědek nejnovějších inovací od společnosti Google, Facebook, Twitter, Netflix a dalších největších technologických firem. Naši profesoři nejsou akademické učitelé - jsou dokonalý digitální a marketingových odborníků, které zahájily tisíce úspěšných reklamních kampaní a dělal mnoho vítězné strategická rozhodnutí. Po dokončení Master Harbour.Space digitálního marketingu programu, stanete se digitální marketing profesionální. Budete dobře připraveni pracovat v obchodním nebo marketingového oddělení velké značky, v reklamní agentuře, nebo v médiích nebo technologické společnosti. Budete vědět, jak pomoci značky efektivně komunikovat se svými cílovými skupinami za použití úžasné výhody, že rozvíjející se on-line technologií přinesly do světa. Struktura programu 1 rok Tento program obsahuje rozsáhlý počet skutečných případů, marketingu pohybující se přes který budou studenti získají solidní znalosti rozhodovacího procesu v marketingovém oddělení skutečné firmy. Všechny kurzy jsou volitelné, ale důrazně doporučujeme studentům absolvovat kurzy označeny jako jádro. Celkem 1 rok studia se skládá z 15 modulů, včetně 1 modulu Dílny a seminářů, 1 klient a 1 Capstone projekty. Naši profesoři nejsou akademické učitelé - jsou dokonalý digitální a marketingových odborníků, které zahájily tisíce úspěšných reklamních kampaní a dělal mnoho vítězné strategická rozhodnutí. Moduly Digital Marketing jako součást celkové marketingového mixu SEM a SEO Programové & RTB (Audience Nákup) Výkonnostní marketing Sociální Media Marketing, virová, a vyprávění příběhů Web Analytics Virtual Company Právní prostředí E-Commerce, CRM a věrnostní programy Mobilní gamifikace Online Video Digitální Strategy & Digital Media plánování Technical Project Management (Digital Assets) Digital Media Evolution Business & Finance Základy Advanced Digital Marketing Video blogování Email Marketing Crowdfundingová Angličtina pro průmysl E - Výzkum a průzkumy Master Classes s předními praktikujícím Růst Hacking Marketing jako Job Jednání Úvod do Interaction design PR & Content Business, podnikání & Self Promotion Prodej & Prezentace User Experience design Úvod do programování pro marketingové profesionály Programování II pro marketingové profesionály Data Vizualizace Čínská internetová Market Big Data & Emerging Technologies Vyvrcholení projektu Semináře a workshopy Klient Project Program Vedení Anna Znamenskaya Chief Digital Officer, Mindshare Russia Andy Crestodina Co-zakladatel / Strategické ředitel Orbit Media Studios Kariéra cesta Junior Digital manažer Social media manager Email Marketing Manager E-Commerce a CRM manažer Digital Media Planner / kupující Vedoucí Digital / Chief Digital Officer Living In BARCELONA Studium v ​​Barceloně má následující výhody: Barcelona je # 1 v Evropě pro kvalitu života a průchodnosti životního prostředí (2012 kvality života města Rankings - Mercer Survey) Barcelona je # 1 na světě pro úroveň infrastruktury a rozvoje měst (2011, Ernst & Young). V regionu Katalánska, kde Barcelona je hlavním městem, významně přispívá ke španělskému HDP. Růst katalánském HDP je v současné době 3,3%, mnohem vyšší než v Evropě v průměru. Vývoz Katalánsku jsou 42,2 mld €, vyšší než v kterékoli jiné části Španělska. 7,000+ inovace a technologické společnosti v průběhu posledních 10 let. Barcelona je 6th v Evropě atraktivity a pohodlí pro podnikání (European Atraktivita Survey 2011 Ernst & Young), Barcelona je 2. místo v Evropě (po Londýně) pro podporována jako obchodní centrum (European Cities Monitor 2011); Barcelona je 2. místo na světě pro pořádání různých mezinárodních konferencí a kongresů (město a zemi World Report 2011, ICCA). Barcelona je hostitel ročního Světového Mobile Congress, který přitahuje tisíce mezinárodních společností, které pracují v odvětví mobilních komunikací. 7000000 + miliony turistů / rok 20 ° C - průměrná teplota v průběhu dne 2437 hodin slunečního svitu / rok Náklady na bydlení 550 euro / měsíc [-]

Magistr V Obchodní Management A Marketing

ESEM
Campus forma Denní studium September 2016 Španělsko Madrid

Program pro odborníky na mezinárodní úrovni. Zaměřen na lidi, kteří mají nebo se nazývají obsadit pozice a funkce komerčních marketingových manažerů či prodejních ... [+]

Program pro odborníky na mezinárodní úrovni. Zaměřen na lidi, kteří mají nebo se nazývají obsadit pozice a funkce obchodního marketingový ředitel nebo prodeje ESEM, s 47 let činnosti a rozvoje, je obchodní škola specializující se na obchodních oblastech obchodní a marketingové, s uznáním v národních i mezinárodních společností. Podle našich učebnách a programů bylo více než 20.000 studentů na pěti kontinentech. Cíl předmětu Poskytne potřebné nástroje pro rozvoj podnikání. Tyto nástroje slouží dvojí funkci obchodního a marketingového řízení. S teoretickou metodikou - ESEM praxi bude student za předpokladu, že adptación k novým technologiím, podle potřeby a požádal dnes na pracovní místo pro prodej, marketing a prodej Manager. Praktická Obsah programu, nových technologií, kvalitě učitelů a výměnu zkušeností studentů, činí tento program splňuje cíle nejvyšším Business Kvalita. "Filozofie této Post stupeň je learning by doing" Struktura programu Program se koná v průběhu jednoho akademického roku a celkem šest modulů. Po titulkování, že budou získány Master in Business Management a marketing. Ohodnocení Studenti by měli rozvíjet praktickou práci na tématech projednávaných modulů, směrování a strukturování své diplomové práce. Práce budou vyvinuty v rámci školních hodin každého modulu a hodnotí učitelé. V případě potřeby budou dostávat doučování ke změně těchto aspektů práce prezentované, které nebyly v souladu s požadavky ESEM v každé oblasti. Účelem programu je zajistit, aby studenti pochopili a mistr pojmy učil. Filozofie programu je učení. Návštěvnost: 100% u všech tříd Konec studií práce: Na na konci každého programu, jako je syntéza získaných zkušeností a vykonané práce, týmy vytvořit marketingový plán s projekcí na dva roky Marketingový plán tvoří disertační práci a budou řízeny a hodnoceny instruktory určených k tomuto účelu. General Services ESEM On-site ESEM, studenta na rozdíl od blízkého vztahu s fakultou a ESEM zařízení, k dispozici zdarma od: Práce Praxe ve firmách Počítačová místnost studovny Speciální služby non-EU studenty Kromě obecných služeb, studenti ze zemí mimo EU mají v ESEM z: Pokyny a informace pro zápis do programu. potřebnou dokumentaci na žádost španělského konzuláty pro zpracování a po obdržení Visa studií. Praxe v španělských firem. Začlenění od šestého měsíce na začátku tříd. TIE zpracování v Madridu. Pojištění nábor v Madridu MAPFRE Seguros repatriace a komplexní zdravotní péče, studentem po dobu jednoho roku. Určeno Vysokoškolské vzdělání s odbornou praxí. vysokoškolské vzdělání s odbornou praxí. obchodní oddělení Marketingové oddělení manažeři tematický obsah Marketing: Základy marketingu Analýza trhu a spotřebitelů Product & Ceny CRM: Zákaznické věrnostní Sociální sítě: Aplikační Comunity manažerská role a odpovědnosti komunikace: Reklama komunikační plán prodej: obchodní jednání Vedení Prodejní tým prodejní počasí Distribuce a řízení prodeje: merchandising distribuce logistika Marketingové plánování: Marketingový audit Marketingový plán rozpočty marketingu Kvalifikace Marketingový plán rozvoje: Master in Business Management a marketing [-]

Magistr Ve Sportovním Marketingu A Sponzoringu

Johan Cruyff Institute
Online & Campus forma Kombinované 13 měsíců September 2016 Španělsko Barcelona

Na trzích, které se stávají stále více konkurenceschopnější, sportovní marketing a sponzorství staly vysoké oblasti dopadu pro obchodní úspěch. V důsledku toho je vzdělávání odborníků roste jako poptávka po odbornících v celém sport marketing cyklu, a to jak v obchodních společnostech, jakož i na sportovní nadací, sdružení, svazů a organizací. Tento mistr je náročný, přísný a vícerozměrné program, který se ponoří do klíčových marketingových a sponzorských otázkami aplikovaných na sport. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. ÚVOD Hlavním cílem Mistr ve sportu Marketing & Sponzoring je doprovázet vás ve vašem vývoji jakožto nedílná sportovního marketingu a sponzorství profesionální, a vlak vám při používání marketingových nástrojů použít na sportu, aby bylo možné rozpoznat obchodní příležitosti, vypracovat strategie v oblasti kreativních průmyslů, předvídat změny, optimalizovat zdroje a analyzovat informace zdroje uvážlivě. ACADEMIC ITINERÁŘ Máte možnost studovat postgraduální diplom v oblasti sportu marketing (27 ECTS) a postgraduální diplom v Sponzoring (27 ECTS), nebo si můžete vzít moduly Master samostatně jako specializované kurzy. Tímto způsobem můžete získat kredity k získání magisterský titul v období nejvýše 3 let od zahájení prvního modulu. Tento Master je pro vás, pokud: Jste (ex), atlet a hledají specializačního vzdělávání v sportovního marketingu a sponzoringu, aby vaše profesionální kariéry podporu. Pracujete v marketingu a chtějí prohloubit své dovednosti a znalosti v oblasti marketingu a sponzoringu aplikované ke sportu. Přejete dokončit své vzdělání se specializovaným Postgraduální studium v ​​oboru sportovního marketingu a sponzoringu vytvořit budoucnost pro sebe v rámci sportovního odvětví. VÝSLEDKY UČENÍ Chcete-li vědět provozní prostředí sportovních organizací, funkčních oblastí a analytických nástrojů. Chcete-li porozumět, analyzovat a implementovat marketingové a sponzorské strategie, strategie rozvoje, a zahájení a umístění nových produktů. Chcete-li rozhodnutí týkající se produkt, cena, distribuce a komunikace komponent. Chcete-li pochopit kvalitativní a kvantitativní analýzu a diagnostické nástroje pro výzkum trhu sporty. Chcete-li porozumět, analyzovat a posoudit roli digitálních komunit a sociálních médií ve sportovních organizacích. Analyzovat a vyhodnocovat marketingové strategie pro internacionalizaci sportovních aktivit. Chcete-li používat technologické nástroje pro využívání podnikových zdrojů prostřednictvím sportovní marketing. VÝHODY Learning 3.0: flexibilní plány, různé učení a technologická prostředí. World-class fakulty: interakce s odborným profesory a odborníky z průmyslu. Nástrojů pro spolupráci, skupinové práce, komunikace a diskuse. Sportovní průmysl orientovaný: přístupy školení z podnikatelského sektoru na sportovní odvětví. Učení na základě zkušenosti: navržen s cílem zlepšit profesionalitu. profesním příležitostem Sportovní marketing a sponzoring (soukromé a veřejné společnosti). Reklama a Brand Development / Branding (reklamní agentury a mediální agentury). Sportovní soutěže (profesionální sportovní kluby a organizátoři akcí). Vedení a řízení (svazy, sportovní svazy, nevládní organizace a nadace). Sports Consulting (soukromé podnikatelské iniciativy). Sportovní žurnalistika (mediální agentury a sdělovací prostředky). PROGRAM Učební osnovy z Mistr ve sportovní marketing a sponzoring se skládá ze 2 povinných modulů a volitelný instruktážní modul. Každý modul má určitý počet vyučovacích jednotek (UD) a každý z nich se skládá z testu průběžného hodnocení, ve kterém se interaktivně aplikovat teorii, doplněnou řešení cvičení a praktické případy. Master je dokončen s dokončením konečného projektu, který zahrnuje rozvíjející uvádění na trh a sponzorství plán organizace. Modul 1: SPORTS MARKETING Sportovní marketingové nástroje a zdroje Manažerské struktury a aktiva v odvětví sportu Práva, místa a organizační platformy pro sportovní akce Ekonomická struktura a sportovní obchodní model Modul 2: SPONZORSKÁ & ZÁŠTITA Sponzoring / mediální strategie Sponzoring z majetku, značky, agentury a média Taktika: realizace a aktivace sponzorství: Měření a analýza Patronát Modul 3: * Budete mít možnost vybrat si jeden z následujících volitelných modulů: Internetový marketing a obchodní strategie Rozpoznávání Příležitost Virová marketing Web 3.0 Branding Digitální marketing Street marketing Sponzorství akcí mimořádného veřejného zájmu Modul 4: Master závěrečný projekt * Celkový výkon profesionální činnosti související s sportovního marketingu a sponzoringu, vedení zařízení, organizace akcí, sponzoring, atd, lze uznat jako volitelných kreditů. Požadavky na přijetí Chcete-li být přijat, musí splňovat jednu z těchto podmínek: Mají bakalářský titul, diplom nebo ekvivalent. Mít alespoň 3 roky praxe v oblasti marketingu a / nebo sponzorství. Vyvinuli svou kariéru jako profesionální sportovec. [-]