Magisterské studium Marketing Španělsko - Magisterské studium hledejte zde!

Magisterské studium Marketing Španělsko - Zde naleznete magisterské studium

Marketing

Španělsko je top destinací pro studenty, kteří hledají Master in Marketing. To pokračuje přilákat studenty z celého světa kvůli vysokým standardům akademických pracovníků, vzdělávací prostředí, které podporuje kreativitu a inovace, a spoustu příležitostí pro kulturní a společenské aktivity. Master of Marketing ve Španělsku může dát studentům příležitost k profesnímu a osobnímu rozvoji.

Master of Marketing programů ve Španělsku bude poskytnout studentům solidní pochopení všech obchodních zásad, se silným důrazem na marketing. Studenti se zúčastní vzdělávacího programu, která zkoumá témata, jako je e-commerce, strategický marketing, komunikaci, mezinárodní marketing a chování spotřebitelů. Existuje mnoho příležitostí pro praktické aplikace marketingových principů, nástrojů a teorií, na reálných situacích a studenti se také očekává, že dokončí magisterské práci na specializované oblasti marketingu.

Má Master of programu Marketing ve zvuku Španělsko zajímavého pro vás? Pokud ano, dozvědět se více o procházení možností níže. Pokud zjistíte, Master of programu Marketing ve Španělsku, pro které byste chtěli více informací, stačí vyplnit formulář a vy budete spojeni přímo s univerzitou!

Čtěte více

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Barcelona

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


Magistr V řízení Digital Business

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejhospodárnější, nová odvětví ... [+]

Master in management Digital Business Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejvíce hospodářských odvětví, nové společnosti s novými obchodními kultur, které způsobily revoluci převládající status quo v mnoha hospodářských odvětvích, vytváření nových naprosto odlišné od předchozí nastavení. Žijeme v měnící etapou, která složitostí, nejednoznačností, volatilitou a rychlost životního prostředí. Společnost požaduje větší transparentnost a poctivost ve způsobu, jakým jsme se komunikovat a svědky exponenciální nárůst informací (externí, nestrukturovaný, otevřený a v reálném čase), řídit rozhodování. K dispozici jsou nové technologické nástroje, které se sejdou v Master in Digital Business Management umožňuje spravovat efektivněji organizace. Velmi náročné prostředí, které vyžaduje nové dovednosti, profesionální a osobní dovednosti asimilovat v tomto programu. Ze všech těchto důvodů Master in management Digital Business OBS se zaměřuje na klíčové aspekty jak z technických a lidských podmínek, řešit nové bezpečnostní prostředí. Potřeba pro profesionály a digitální podnikatelů naší doby. Cíle Master v řízení Digital Business Jaké cíle se dostaneme? Pochopit výhody a podporovat potřebné změny pro zlepšení v oblasti řízení a směřování společnosti, založené na orientaci strategie v digitálním prostředí. Provádět a sledovat digilitación strategie podniku, dělat správná rozhodnutí pro dosažení plánovaných cílů. Rozvíjet manažerské dovednosti a techniky nezbytné vést proces změn ve společnosti. Proveďte digitální Business Development Plan. Schopností a dovedností, které bude vyvíjet v tomto mistra, jsou: Domino různých strategií pro rozhodování. Zvýšená přesnost kapacity analýzy a syntézy s cílem určit, v systematické a realistický, faktory generující výzvy a příležitosti v digitálním prostředí. Lepší komunikační dovednosti a motivace zařízení vést změny procesů. Požadavky Mistr v řízení Digital Business Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze procesu přijímacího: Předpoklady pro přijetí Žádost o přijetí Osobní pohovor Motivační dopis Vyhodnocení Přijímací výbor Imatrikulace Magisterský titul v oboru Digital Business Management Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v řízení Digital Business OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

Master V Marketingu A Prodeje

EAE Business School International
Campus forma Denní studium 2 let April 2017 Španělsko Barcelona

S EAE je Master in Marketing & Sales ve Španělsku, nabízíme klíč k dokonalosti právnických osob pro profesionály v přímém kontaktu se zákazníky, vybavit je dovedností nezbytných na trhu. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Master in Marketing & Sales Tento program bude probíhat v angličtině. S EAE je Master in Marketing & Sales ve Španělsku, nabízíme klíč k dokonalosti právnických osob pro profesionály v přímém kontaktu se zákazníky, vybavit je dovedností nezbytných na trhu. V celém programu, odborníci jsou opatřeny podmínky změnit. Účastníci programu podstoupí zkušenosti a proces změny. Proč EAE Master v marketingu a prodeje ve Španělsku: AME a ADIGITAL EAE je členem dvou hlavních sdružení marketing a digitální ekonomiky Španělska: AME a ADIGITAL. Marketing Association of Španělska je organizací, jejímž cílem je zhodnocení a uznání profese a činnosti marketingu. ADIGITAL je největší partnerství multi-sektor digitální ekonomiky. Marketingový plán Tvorba marketingového plánu během mistra je klíčovým faktorem, protože pomáhá účastníkům rozvíjet schopnosti a dovednosti získané v průběhu programu. Dále jsme jim umožní získat větší vhled do této manažerský nástroj, který je zásadní pro strategický rozvoj společnosti. Certifikát v Google Ads EAE dává účastníkům možnost přijmout zaměření programů zdarma. Dále jen "Program odbornost v oblasti reklamy Google ', s kvalifikací z EAE a certifikací od společnosti Google. Certifikát IBM SPSS EAE dává účastníkům možnost přijmout zaměření programů zdarma. The "program v Kvantitativní výzkum trhu Metody a specializaci v SPSS" od IBM s kvalifikací z EAE. Jeden z nejlepších mistra v této oblasti Mistr v marketingu a prodeje je jedním z nejlepších podle žebříčku El Mundo. Stojí jako druhý nejlepší Masters of Marketing ze Španělska. Pořadí je pozoruhodný, protože 100% je vyučován v anglickém jazyce. Kromě toho cení vysoké zaměstnatelnosti svých absolventů. Druhou nejvíce pokládaný School of Španělska EAE Business School byl jmenován jedním z nejlepších obchodních škol na světě, podle žebříčku Merco. Také America Economia žebříčku upozorňuje EAE mezi top 15 v mezinárodním měřítku. Cíle Master in Marketing & Sales sleduje tyto cíle: ROZVOJ. Znalosti dovednosti a postoje v rámci marketingového oddělení. Kurz zahrnuje: a) Porozumění a uplatňování marketingových principů a strategií v souladu se strategií společnosti, pochopení marketingový plán jako základní nástroj nejen samotné oddělení, ale také strategického řízení společnosti. b) Ovládání techniky k získání informací a vyvíjet toto do marketingu a Competitive Intelligence informačního systému. c) Rozvoj dovednosti potřebné k identifikaci příležitosti, hrozby a změny v konkurenčním prostředí podniku a přizpůsobení strategii společnosti podle možných scénářů. d) Ovládání základy různých politik marketingového mixu v podniku. NEW marketingové a obchodní trendy: Poskytnout jasný přehled o příležitostech a rizicích nových marketingových trendů, a vědět, jak se přizpůsobit společnost do nového konkurenčního prostředí rozvoj dovedností řešit specifické potřeby trhu odpovídajícím způsobem v různých sektorech a být schopen vést zavádění nových systémů provozního řízení zaměřené na trh a spotřebitele. Manažerské dovednosti: Chcete-li mít účastníci možnost uspět ve svém profesním životě: a) Být schopen komunikovat a podporovat pracovní kolektivy v globalizovaném, rozmanité a multikulturním prostředí. b) Dosažení plné pochopení organizačních procesů, zejména ty, které umožňují profesionálům vytvářet a zlepšovat firemní hodnoty. c) Analýza situace na trhu, definovat různé scénáře, ve vytváření příležitostí a definování obchodní strategie a jak ji realizovat. [-]

Magistr Online - Marketing A Prodej

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2017 Španělsko Alcobendas

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti [+]

Mistr Online - Marketing a prodej

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master v marketingu a prodeje je vyškolit specializované manažery schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získávání znalostí a dovedností a typicky obchodní marketing.

Proč si vybrat nás?

Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru.... [-]


Magisterský Titul V Oboru Marketingu, Komunikace A Události Módy

FDModa - LCI Barcelona
Online forma Denní studium 2 semestry September 2017 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Jazyk výuky: španělština Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. Odborníci jsou schopni umístit výrobek na trhu, a aby bylo známo, a to buď prostřednictvím reklamy prostřednictvím tisku nebo pořádání akce. Cíl: Poskytnout studentům znalosti a dovednosti potřebné k realizaci úspěšnou marketingovou politiku. Stanovit nejvhodnější komunikační kanál. Pomocí různých nástrojů reklamy jako prostředek distribuce produktu. Naučte se plánovat, organizovat a rozvíjet jakoukoli událost ve světě módy. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2017 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Magistr V Digitálním Marketingu

Harbour.Space
Campus forma Denní studium September 2017 Španělsko Barcelona

Master Program na digitální marketing je navržen tak, aby růst nové generace vedoucích marketingových specialistů - digitální zdatné profesionály, kteří mohou těžit z explozivního růstu on-line technologií pomocí nejvíce obráběcí hranu, inovativní nástroje ve své každodenní práci. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Tento program je vyučován v anglickém jazyce. Magisterský program Digital Marketing je navržen tak, aby růst nové generace vedoucích marketingových specialistů - Digitální zdatné profesionály, kteří mohou těžit z explozivní růst on-line technologií pomocí nejvíce obráběcí hranu, inovativní nástroje ve své každodenní práci. Harbour.Space metodika výuky jedinečným způsobem kombinuje silné akademické zázemí v obchodních studií, finance, účetnictví, marketingu a strategie s in-hloubkové a konkrétního digitálního znalostí v on-line video, mobilní, virové, sociálních médií a dat řízený marketing. Budete také denní svědek nejnovějších inovací od společnosti Google, Facebook, Twitter, Netflix a dalších největších technologických firem. Naši profesoři nejsou akademické učitelé - jsou dokonalý digitální a marketingových odborníků, které zahájily tisíce úspěšných reklamních kampaní a dělal mnoho vítězné strategická rozhodnutí. Po dokončení Master Harbour.Space digitálního marketingu programu, stanete se digitální marketing profesionální. Budete dobře připraveni pracovat v obchodním nebo marketingového oddělení velké značky, v reklamní agentuře, nebo v médiích nebo technologické společnosti. Budete vědět, jak pomoci značky efektivně komunikovat se svými cílovými skupinami za použití úžasné výhody, že rozvíjející se on-line technologií přinesly do světa. Struktura programu 1 rok Tento program obsahuje rozsáhlý počet skutečných případů, marketingu pohybující se přes který budou studenti získají solidní znalosti rozhodovacího procesu v marketingovém oddělení skutečné firmy. Všechny kurzy jsou volitelné, ale důrazně doporučujeme studentům absolvovat kurzy označeny jako jádro. Celkem 1 rok studia se skládá z 15 modulů, včetně 1 modulu Dílny a seminářů, 1 klient a 1 Capstone projekty. Naši profesoři nejsou akademické učitelé - jsou dokonalý digitální a marketingových odborníků, které zahájily tisíce úspěšných reklamních kampaní a dělal mnoho vítězné strategická rozhodnutí. Moduly Digital Marketing jako součást celkové marketingového mixu SEM a SEO Programové & RTB (Audience Nákup) Výkonnostní marketing Sociální Media Marketing, virová, a vyprávění příběhů Web Analytics Virtual Company Právní prostředí E-Commerce, CRM a věrnostní programy Mobilní gamifikace Online Video Digitální Strategy & Digital Media plánování Technical Project Management (Digital Assets) Digital Media Evolution Business & Finance Základy Advanced Digital Marketing Video blogování Email Marketing Crowdfundingová Angličtina pro průmysl E - Výzkum a průzkumy Master Classes s předními praktikujícím Růst Hacking Marketing jako Job Jednání Úvod do Interaction design PR & Content Business, podnikání & Self Promotion Prodej & Prezentace User Experience design Úvod do programování pro marketingové profesionály Programování II pro marketingové profesionály Data Vizualizace Čínská internetová Market Big Data & Emerging Technologies Vyvrcholení projektu Semináře a workshopy Klient Project Program Vedení Anna Znamenskaya Chief Digital Officer, Mindshare Russia Andy Crestodina Co-zakladatel / Strategické ředitel Orbit Media Studios Kariéra cesta Junior Digital manažer Social media manager Email Marketing Manager E-Commerce a CRM manažer Digital Media Planner / kupující Vedoucí Digital / Chief Digital Officer Living In BARCELONA Studium v ​​Barceloně má následující výhody: Barcelona je # 1 v Evropě pro kvalitu života a průchodnosti životního prostředí (2012 kvality života města Rankings - Mercer Survey) Barcelona je # 1 na světě pro úroveň infrastruktury a rozvoje měst (2011, Ernst & Young). V regionu Katalánska, kde Barcelona je hlavním městem, významně přispívá ke španělskému HDP. Růst katalánském HDP je v současné době 3,3%, mnohem vyšší než v Evropě v průměru. Vývoz Katalánsku jsou 42,2 mld €, vyšší než v kterékoli jiné části Španělska. 7,000+ inovace a technologické společnosti v průběhu posledních 10 let. Barcelona je 6th v Evropě atraktivity a pohodlí pro podnikání (European Atraktivita Survey 2011 Ernst & Young), Barcelona je 2. místo v Evropě (po Londýně) pro podporována jako obchodní centrum (European Cities Monitor 2011); Barcelona je 2. místo na světě pro pořádání různých mezinárodních konferencí a kongresů (město a zemi World Report 2011, ICCA). Barcelona je hostitel ročního Světového Mobile Congress, který přitahuje tisíce mezinárodních společností, které pracují v odvětví mobilních komunikací. 7000000 + miliony turistů / rok 20 ° C - průměrná teplota v průběhu dne 2437 hodin slunečního svitu / rok Náklady na bydlení 550 euro / měsíc [-]

Magistr V Obchodní Management A Marketing

ESEM
Campus forma Denní studium September 2017 Španělsko Madrid

Program pro odborníky na mezinárodní úrovni. Zaměřen na lidi, kteří mají nebo se nazývají obsadit pozice a funkce komerčních marketingových manažerů či prodejních ... [+]

Program pro odborníky na mezinárodní úrovni. Zaměřen na lidi, kteří mají nebo se nazývají obsadit pozice a funkce obchodního marketingový ředitel nebo prodeje ESEM, s 47 let činnosti a rozvoje, je obchodní škola specializující se na obchodních oblastech obchodní a marketingové, s uznáním v národních i mezinárodních společností. Podle našich učebnách a programů bylo více než 20.000 studentů na pěti kontinentech. Cíl předmětu Poskytne potřebné nástroje pro rozvoj podnikání. Tyto nástroje slouží dvojí funkci obchodního a marketingového řízení. S teoretickou metodikou - ESEM praxi bude student za předpokladu, že adptación k novým technologiím, podle potřeby a požádal dnes na pracovní místo pro prodej, marketing a prodej Manager. Praktická Obsah programu, nových technologií, kvalitě učitelů a výměnu zkušeností studentů, činí tento program splňuje cíle nejvyšším Business Kvalita. "Filozofie této Post stupeň je learning by doing" Struktura programu Program se koná v průběhu jednoho akademického roku a celkem šest modulů. Po titulkování, že budou získány Master in Business Management a marketing. Ohodnocení Studenti by měli rozvíjet praktickou práci na tématech projednávaných modulů, směrování a strukturování své diplomové práce. Práce budou vyvinuty v rámci školních hodin každého modulu a hodnotí učitelé. V případě potřeby budou dostávat doučování ke změně těchto aspektů práce prezentované, které nebyly v souladu s požadavky ESEM v každé oblasti. Účelem programu je zajistit, aby studenti pochopili a mistr pojmy učil. Filozofie programu je učení. Návštěvnost: 100% u všech tříd Konec studií práce: Na na konci každého programu, jako je syntéza získaných zkušeností a vykonané práce, týmy vytvořit marketingový plán s projekcí na dva roky Marketingový plán tvoří disertační práci a budou řízeny a hodnoceny instruktory určených k tomuto účelu. General Services ESEM On-site ESEM, studenta na rozdíl od blízkého vztahu s fakultou a ESEM zařízení, k dispozici zdarma od: Práce Praxe ve firmách Počítačová místnost studovny Speciální služby non-EU studenty Kromě obecných služeb, studenti ze zemí mimo EU mají v ESEM z: Pokyny a informace pro zápis do programu. potřebnou dokumentaci na žádost španělského konzuláty pro zpracování a po obdržení Visa studií. Praxe v španělských firem. Začlenění od šestého měsíce na začátku tříd. TIE zpracování v Madridu. Pojištění nábor v Madridu MAPFRE Seguros repatriace a komplexní zdravotní péče, studentem po dobu jednoho roku. Určeno Vysokoškolské vzdělání s odbornou praxí. vysokoškolské vzdělání s odbornou praxí. obchodní oddělení Marketingové oddělení manažeři tematický obsah Marketing: Základy marketingu Analýza trhu a spotřebitelů Product & Ceny CRM: Zákaznické věrnostní Sociální sítě: Aplikační Comunity manažerská role a odpovědnosti komunikace: Reklama komunikační plán prodej: obchodní jednání Vedení Prodejní tým prodejní počasí Distribuce a řízení prodeje: merchandising distribuce logistika Marketingové plánování: Marketingový audit Marketingový plán rozpočty marketingu Kvalifikace Marketingový plán rozvoje: Master in Business Management a marketing [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu A Digitální Marketing

Galicia Business School
Campus forma Denní studium Kombinované 1 rok February 2017 Španělsko Santiago de Compostela + 1 více

Marketing se stal rozlišovacím pro úspěšné firmy. Fabriques však dobře, nebo podávají nejlepší výrobek nebo služba vyžaduje správné marketingové strategie k dosažení udržitelného diferenciální výhodu na trzích. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Marketing se stal rozlišovacím pro úspěšné firmy. Fabriques však dobře, nebo podávají nejlepší výrobek nebo služba vyžaduje správné marketingové strategie k dosažení udržitelného diferenciální výhodu na trzích. Raison d'etre Vzhledem k tomu přesvědčení, že nejlepší marketing prochází řádnou přípravu svých odborníků, galicijská Asociace Marketing a Business School Galicie spojit síly s cílem vyvinout program v Haliči premiér. Tak se zrodil náš pán v oblasti marketingu a digitálního marketingu: Program, který sdružuje nejlepší odborníky v marketingu Galicie, spolu s obsazením odborníků z nejlepších škol ve Španělsku a mezinárodní vize spolupráce v Galicii Business School a digitální Marketing Institute. Stručně řečeno, je to program s velkým podnikání a globální vize, otevřené světu a výsledkem spolupráce, a předpokládá nepopiratelnou skutečností: tradiční marketing je mrtvý. Ne kázeň společnosti změnilo v posledním desetiletí jako trh s digitální transformaci a procesu globalizace oba. Tak tohle je diferenciální program: Aktualizovaný orientované profesionální marketing a digitální marketing společnosti uplatňující vedoucí profil. Professional: všechny reproduktory jsou aktivní profesionálové v předních společností, které zajišťují obchodní a profesní povahy našeho vzdělávacího projektu. Za předpokladu, že novou realitu, globální a digitální, ve kterém inovace, umístění značky a jsou naléhavě zapotřebí, a má podporu digitálního Marketingového institutu: první certifikační orgán na digitální marketing v Evropě. S metodikou učení praxí, na vrcholu naší doby: Obohacený s cílem maximalizovat přítomnost čas, který zahrnuje marketing hru, projekt, Pouzdra, reálné zkušenosti, outdoorové aktivity a hraní rolí, mimo jiné dynamiky. příjemci Profesionálové, manažeři a absolventi vysokých škol, kteří pracují v oblasti marketingu a / nebo digitálního marketingu, nebo z jiných oblastí, chtějí řídit svou kariéru směrem k této oblasti. Vzhledem k profesionální přístup programu, mohou k ní přistupovat praktikující, které nemají vysokoškolské vzdělání, akreditovaný profesionální zkušeností a / nebo příslušnou směrnicí. Mohou být také začleněny mladí absolventi začít svou kariéru ve světě marketingu a podnikání, pokud máte potřebné vést v profilu a získat grant ze sponzorů programu, kde budou cvičit pracuje na duálním režimu souběžně s vývojem mistra. Metodologie Naše Masters v marketingu a digitálního marketingu v sobě spojuje nejrůznější metody zaměřené na zlepšení odborné a manažerské schopnosti účastníků. Vyvinout praktické, zkušenostní a participativní metodiku, máme tyto nástroje: Případ Metoda: Budeme používat velmi mnoho případů, což nám umožňuje se dozvědět o realitě a zlepšení analýzy obchodních situací a rozhodování v oblasti marketingu. Hraje roli i skupinová dynamika: Budeme pracovat na reálných situacích uvedení účastníků v konkrétních situacích následně vyvodit závěry o dosaženém výkonu a osobního plánu na zlepšení rozvoje v této oblasti. Marketing hry: obchodní simulace, který byl vypracován v týmech a pod dohledem odborníků na marketing, obchodní management a být umístěn účastníkům řízení společnosti, která bude integrovat všechny poznatky získané, jejich uplatnění v konkurenčním trhu. To se učí tím, že dělá úspěchy a neúspěchy v reálném čase, sdílení zkušeností s vrstevníky a učiteli, a když viděl následky marketingových rozhodnutí v různých oblastech společnosti a jejích výsledcích. Projekt: Projekt bude umožnit zavedení a integraci všech učených a bude nejlepší pobídkou pro zlepšení komunikačních dovedností a prezentace projektů jednotlivých účastníků. Master Classes: manažerské zkušenosti. Víme, že učení je nakažlivá, a proto navrhujeme prostory nejlepší přístup k marketingových odborníků, že v krátké vzdálenosti, přesunout své zkušenosti a jejich organizací na účastníky. Outdoor trénink: Během programu bude provedeno zaměřena na zlepšení dovedností marketingu a zákaznické orientace účastníků outdoorové aktivity; zážitek, který bude rozhodujícím způsobem přispívat ke týmového ducha propagace. Personalizované monitorování a poradenství: Klíčovým prvkem tohoto programu, jak to bude mít zásadní význam pro rozvoj projektů a k dosažení mezinárodní akreditaci na digitální marketing udělené Digital Marketing Institute. Obsah Mistr bude vyžadovat závazek 410 hodin. Vědom formátu "částečný úvazek" programu těchto vlastností a vysoké obsazenosti účastníků v jejich každodenní práci, budeme předpokládat, že kontaktní schůzky by měly být intenzivní a využívat naplno. Proto odhadujeme, že za každých 8 hodin účastníků třída bude 4 hodiny individuální práce nebo školen (příprava případů čtení, cvičení, atd) ve virtuálním kampusu Galicie Business School. Kromě toho by činnostem, jako je projekt nebo soutěžní Business Game, stále vyžadují větší aktivitu učení mimo vyučování. Seznam jsme pod různým obsahem programu, spolu s jeho vytížení. Dovednosti a kompetence pro marketingové profesionály (24 hodin) Obchodní strategie (12 hodin) Základy marketingu a chování spotřebitelů (12 hodin) Metody a techniky výzkumu trhu (12 hodin) strategický marketing, polohování a segmentace (24 hodin denně) Provozní marketingu: produkt, cena, distribuce a komunikace (48 hodin) Vztah marketing a věrnostní programy (12 hodin) profesionální certifikace v oblasti digitálního marketingu (60 hodin) Digitální branding (12 hodin) Digitální propagace (12 hodin) Advanced Digital nástroje (12 hodin) Digitální marketing inteligence (12 hodin) Master classes: neuromarketingu, značkování, maloobchodní marketing a merchandising (24 hodin) Marketing game (48 hodin) Outdoor trénink (8 hodin) Konec mistr Project (78 hodin) chronologie Program bude probíhat v období od února do prosince 2017. Zasedání se bude konat v pátek odpoledne av sobotu dopoledne od 16:30 do 20:45 a od 9:30 do 13:45. Chceme, aby co nejvíce z přítomnosti v programu. Z tohoto důvodu a v průměru každý kontakt modul osm hodin zahrnuje přípravu případů a dalších kosmických aktivit pro další 4 hodiny. Ohodnocení Vyhodnocení programu bude páteří příprava a prezentace závěrečné hlavního projektu. Dalším klíčovým prvkem v procesu hodnocení bude vedení praktické práce a zprávy o případech a aktivní účast na zasedáních a zkoušky s cílem posoudit míru asimilace obsahu každého z bloků. Kromě toho, k překonání program bude muset překročit 80% účast na kontaktních hodinách programu. Ti studenti, kteří absolvují použít modul pro marketingdigitální může skládat zkoušku pro profesionální certifikace v oblasti digitálního marketingu udělené Digital Marketing Institute, irský subjektu, který již má více než 15.000 marketingoví odborníci akreditované na celém světě a že Galicia Business school je partnerem a jedinečná škola, která distribuuje své programy ve Španělsku. Cena a místo Program se bude konat v Santiagu de Compostela (A Coruña). Náklady na programu jsou: Markea partneři, navigaci a přidružené společnosti Galicie Business School: 8,980 € Nečlenové: 10,950 EUR. Kromě toho SabadellGallego Bank, jakožto partnerského programu, nabízí financování účastníkům za zvýhodněných podmínek. [-]

Mezinárodní Magistr V Oblasti Marketingu - Dvojjazyčná

EADA - Escuela de Alta Dirección y Administración
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Španělsko Barcelona

Získáte globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí prostřednictvím tohoto programu. [+]

Co budu mít z tohoto programu?

Cílem Masters v EADA je poskytnout účastníkům "profesionální konkurenční výhodu", že se zaměří na tři základní oblasti. Zvládnutí konkrétních obchodních nástrojů a technik. Rozvoj interpersonálních kompetencí, které jsou nezbytné pro mezinárodní manažery. Získání globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí. Účastníci kurzu se naučí efektivně uplatňovat prvky tohoto dynamického "mix talentu", jak oni se vyvíjejí jejich profesní kariéry.

Metodologie

Eada vyvinula vlastní praktické, aktivní a participativní přístup s důrazem na "learning by doing". Metodika reflektuje poptávku těchto společností pro profesionály s dovednostmi, jako jsou: schopnost přemýšlet, schopnost jednat tváří v tvář změnám, univerzálnost pracovat v multifunkční týmech a přizpůsobivost na výzvy globálního prostředí. ... [-]

Master in Business Studies - Design Management

United International Business Schools
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

Tento mistr v Business Studies - Specializace v programu Design Management je vyučován výhradně v angličtině. Studenti jsou nutné k dokončení 27 kurzů pro 54 kreditů a finále .... [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. hladina 500 Stupně s 180 kreditů nebo 120 amerických semestrálních úvěrů jsou považovány za rovnocenné. Studenti, které nemají bakalářský titul podnikání související nebo ekvivalentní mohou být nutné k dokončení příchozí testu assessment před spuštěním programu absolventa, a v závislosti na výsledcích, získat dodatečnou počet kreditů v vyrovnávacími předměty z Pre-Master Program aby byl plně připraven pro naše postgraduální programy. Naše studijní programy a obory jsou kariéru orientované v přírodě a poskytnout studentům s vysokou mírou flexibility po celou dobu jejich studia. Zaměření se na širokém spektru odborných záležitostí, studenti jsou vybaveny potřebnými dovednostmi a znalostmi, aby byli úspěšní v dnešní globální ekonomice, a jsou připraveny pro širokou škálu profesního rozvoje a pracovních příležitostí. Postgraduální programy jsou vynikající volbou pro čerstvé absolventy vysokých škol a vysokých škol, kteří by rádi viděli jejich uplatnitelnost v dnešním růstem trhu práce se zapojí do přísných a akademicky náročné studium postgraduální získat relevantní akademické kvalifikaci v oblasti podnikání a řízení. Po promoci studentů hlavně spustit nebo rozvíjet svou kariéru s střednědobé až manažerských pozicích vyšší úrovně v národních i nadnárodních firem a organizací v různých hospodářských odvětvích. Jiní se rozhodli zahájit novou obchodní podnik, nebo se připojit k existující rodinný podnik. Studenti mohou také rozhodnout pokračovat ve studiu bez přerušení v téměř každé z našich dalších absolventa a postgraduálních programů dále rozšiřovat své kariérní vyhlídky. [-]

Magisterský Strategický Marketing Směrem

Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Online forma Kombinované 6 - 24 měsíců Přihlašování započato Španělsko Barcelona

Mistr ve strategickém Marketing se specializuje na integraci základní pojmy spojené s systému myšlení, jednání a marketingového řízení v XXI století ... [+]

Mistr ve strategickém marketingu

Mistr ve strategickém Marketing se specializuje na integraci základní pojmy spojené s systému myšlení, jednání a marketingového řízení v XXI století, jako součást integrovaného přístupu ke strategickému řízení v obchodních organizací a veřejných neziskových a non-zisk, a různé postupy, techniky a nástroje, které mohou být užitečné, aby efektivně provádět stejné.

Mistr ve strategickém marketingový specialista, prostřednictvím tohoto vzdělávacího programu, řídí společnou výuku teoretických a praktických případů v oblasti aplikace marketingového řízení.

... [-]

Magistr V Marketingové řízení

INSA Business, Marketing & Communication School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Barcelona

Žáci dosahují aby prospěšné rozhodování na mezinárodní úrovni pomocí přesné analýzy na světovém trhu, stretagic plánování, segmentace trhu, jak jsme jako řízení rozpočtů. [+]

Mistr v Marketing Management Žáci dosahují aby prospěšné rozhodování na mezinárodní úrovni pomocí přesné analýzy na světovém trhu, stretagic plánování, segmentace trhu, jak jsme jako řízení rozpočtů. Rozvrh Út-Čt 19-22 h Termíny: Oct 2013 - 2014 Jul Cena 4.900 €

 

Osnova

Marketingový management ve společnosti Produktový manažer Strategie Výrobky a značky Positioning prodejní Předpovědi Kvalitní produkt, logistiky a distribuce Veletrhy, úmluv a kongresy zákazník Marketing Marketing v průmyslových podnicích a servisních společností Optimalizace Okraje produktu Určování globální obchod rozpočtů. Strategická analýza Externí Analýza chování zákazníka Technologické inovace Použito na marketing branding Trhy internacionalizace a globalizace Aplikace marketingu 2.0 ve společnosti Společenská odpovědnost Marketing Balanced Scorecard závěrečný projekt ... [-]

Magistr Ve Sportovním Marketingu A Sponzoringu

Johan Cruyff Institute
Online & Campus forma Kombinované 13 měsíců February 2017 Španělsko Barcelona

Na trzích, které se stávají stále více konkurenceschopnější, sportovní marketing a sponzorství staly vysoké oblasti dopadu pro obchodní úspěch. V důsledku toho je vzdělávání odborníků roste jako poptávka po odbornících v celém sport marketing cyklu, a to jak v obchodních společnostech, jakož i na sportovní nadací, sdružení, svazů a organizací. Tento mistr je náročný, přísný a vícerozměrné program, který se ponoří do klíčových marketingových a sponzorských otázkami aplikovaných na sport. [+]

ÚVOD Hlavním cílem Mistr ve sportu Marketing & Sponzoring je doprovázet vás ve vašem vývoji jakožto nedílná sportovního marketingu a sponzorství profesionální, a vlak vám při používání marketingových nástrojů použít na sportu, aby bylo možné rozpoznat obchodní příležitosti, vypracovat strategie v oblasti kreativních průmyslů, předvídat změny, optimalizovat zdroje a analyzovat informace zdroje uvážlivě. ACADEMIC ITINERÁŘ Máte možnost studovat postgraduální diplom v oblasti sportu marketing (27 ECTS) a postgraduální diplom v Sponzoring (27 ECTS), nebo si můžete vzít moduly Master samostatně jako specializované kurzy. Tímto způsobem můžete získat kredity k získání magisterský titul v období nejvýše 3 let od zahájení prvního modulu. Tento Master je pro vás, pokud: Jste (ex), atlet a hledají specializačního vzdělávání v sportovního marketingu a sponzoringu, aby vaše profesionální kariéry podporu. Pracujete v marketingu a chtějí prohloubit své dovednosti a znalosti v oblasti marketingu a sponzoringu aplikované ke sportu. Přejete dokončit své vzdělání se specializovaným Postgraduální studium v ​​oboru sportovního marketingu a sponzoringu vytvořit budoucnost pro sebe v rámci sportovního odvětví. VÝSLEDKY UČENÍ Chcete-li vědět provozní prostředí sportovních organizací, funkčních oblastí a analytických nástrojů. Chcete-li porozumět, analyzovat a implementovat marketingové a sponzorské strategie, strategie rozvoje, a zahájení a umístění nových produktů. Chcete-li rozhodnutí týkající se produkt, cena, distribuce a komunikace komponent. Chcete-li pochopit kvalitativní a kvantitativní analýzu a diagnostické nástroje pro výzkum trhu sporty. Chcete-li porozumět, analyzovat a posoudit roli digitálních komunit a sociálních médií ve sportovních organizacích. Analyzovat a vyhodnocovat marketingové strategie pro internacionalizaci sportovních aktivit. Chcete-li používat technologické nástroje pro využívání podnikových zdrojů prostřednictvím sportovní marketing. VÝHODY Learning 3.0: flexibilní plány, různé učení a technologická prostředí. World-class fakulty: interakce s odborným profesory a odborníky z průmyslu. Nástrojů pro spolupráci, skupinové práce, komunikace a diskuse. Sportovní průmysl orientovaný: přístupy školení z podnikatelského sektoru na sportovní odvětví. Učení na základě zkušenosti: navržen s cílem zlepšit profesionalitu. profesním příležitostem Sportovní marketing a sponzoring (soukromé a veřejné společnosti). Reklama a Brand Development / Branding (reklamní agentury a mediální agentury). Sportovní soutěže (profesionální sportovní kluby a organizátoři akcí). Vedení a řízení (svazy, sportovní svazy, nevládní organizace a nadace). Sports Consulting (soukromé podnikatelské iniciativy). Sportovní žurnalistika (mediální agentury a sdělovací prostředky). PROGRAM Učební osnovy z Mistr ve sportovní marketing a sponzoring se skládá ze 2 povinných modulů a volitelný instruktážní modul. Každý modul má určitý počet vyučovacích jednotek (UD) a každý z nich se skládá z testu průběžného hodnocení, ve kterém se interaktivně aplikovat teorii, doplněnou řešení cvičení a praktické případy. Master je dokončen s dokončením konečného projektu, který zahrnuje rozvíjející uvádění na trh a sponzorství plán organizace. Modul 1: SPORTS MARKETING Sportovní marketingové nástroje a zdroje Manažerské struktury a aktiva v odvětví sportu Práva, místa a organizační platformy pro sportovní akce Ekonomická struktura a sportovní obchodní model Modul 2: SPONZORSKÁ & ZÁŠTITA Sponzoring / mediální strategie Sponzoring z majetku, značky, agentury a média Taktika: realizace a aktivace sponzorství: Měření a analýza Patronát Modul 3: * Budete mít možnost vybrat si jeden z následujících volitelných modulů: Internetový marketing a obchodní strategie Rozpoznávání Příležitost Virová marketing Web 3.0 branding Digitální marketing Street marketing Sponzorství akcí mimořádného veřejného zájmu Modul 4: Master závěrečný projekt * Celkový výkon profesionální činnosti související s sportovního marketingu a sponzoringu, vedení zařízení, organizace akcí, sponzoring, atd, lze uznat jako volitelných kreditů. POŽADAVKY NA PŘIJETÍ Chcete-li být přijat, musí splňovat jednu z těchto podmínek: Mají bakalářský titul, diplom nebo ekvivalent. Mít alespoň 3 roky praxe v oblasti marketingu a / nebo sponzorství. Vyvinuli svou kariéru jako profesionální sportovec. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu A Průzkumu Trhu

Jaume I University (Universitat Jaume I)
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Španělsko Castellón

Organizace dnes čelí prostředí, které lze popsat jako nejen globální, ale i dynamické, turbulentní a konkurenceschopné, se zvyšující se veřejné [+]

Organizace dnes čelí prostředí, které lze popsat nejen jako globální, ale i dynamické, turbulentní a konkurenceschopné, se zvyšující se veřejnost informována a kvalifikované, a tedy náročnější ve svých požadavcích. To vše vyžaduje, aby organizace muset jednat jinak, než oni dělali doposud. Jejich prioritou je nyní mít důkladné znalosti o těchto veřejných a jejich požadavky sloužit jim lépe než ostatní. Tj, aby bylo možné charakterizovat trh, na kterém budou jednat, a tak vyvinout marketingovou strategii, která poskytuje větší hodnotu. Tento pán, se narodil v roce 2003/04, má obecný cíl poskytnout studentům schopnosti a dovednosti potřebné v budoucnu úspěšně vyrovnat se s těmito výzvami. Hlavní je vyučován osobně přes dva semestry a potřebné k získání studia realizaci individuálního projektu.... [-]