Magisterské studium Marketing Španělsko - Magisterské studium hledejte zde!

Magisterské studium Marketing Španělsko - Zde naleznete magisterské studium

Marketing

Španělsko je top destinací pro studenty, kteří hledají Master in Marketing. To pokračuje přilákat studenty z celého světa kvůli vysokým standardům akademických pracovníků, vzdělávací prostředí, které podporuje kreativitu a inovace, a spoustu příležitostí pro kulturní a společenské aktivity. Master of Marketing ve Španělsku může dát studentům příležitost k profesnímu a osobnímu rozvoji.

Master of Marketing programů ve Španělsku bude poskytnout studentům solidní pochopení všech obchodních zásad, se silným důrazem na marketing. Studenti se zúčastní vzdělávacího programu, která zkoumá témata, jako je e-commerce, strategický marketing, komunikaci, mezinárodní marketing a chování spotřebitelů. Existuje mnoho příležitostí pro praktické aplikace marketingových principů, nástrojů a teorií, na reálných situacích a studenti se také očekává, že dokončí magisterské práci na specializované oblasti marketingu.

Má Master of programu Marketing ve zvuku Španělsko zajímavého pro vás? Pokud ano, dozvědět se více o procházení možností níže. Pokud zjistíte, Master of programu Marketing ve Španělsku, pro které byste chtěli více informací, stačí vyplnit formulář a vy budete spojeni přímo s univerzitou!

Čtěte více

Magistr V řízení Digital Business

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejhospodárnější, nová odvětví ... [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Master in management Digital Business Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejvíce hospodářských odvětví, nové společnosti s novými obchodními kultur, které způsobily revoluci převládající status quo v mnoha hospodářských odvětvích, vytváření nových naprosto odlišné od předchozí nastavení. Žijeme v měnící etapou, která složitostí, nejednoznačností, volatilitou a rychlost životního prostředí. Společnost požaduje větší transparentnost a poctivost ve způsobu, jakým jsme se komunikovat a svědky exponenciální nárůst informací (externí, nestrukturovaný, otevřený a v reálném čase), řídit rozhodování. K dispozici jsou nové technologické nástroje, které se sejdou v Master in Digital Business Management umožňuje spravovat efektivněji organizace. Velmi náročné prostředí, které vyžaduje nové dovednosti, profesionální a osobní dovednosti asimilovat v tomto programu. Ze všech těchto důvodů Master in management Digital Business OBS se zaměřuje na klíčové aspekty jak z technických a lidských podmínek, řešit nové bezpečnostní prostředí. Potřeba pro profesionály a digitální podnikatelů naší doby. Cíle Master v řízení Digital Business Jaké cíle se dostaneme? Pochopit výhody a podporovat potřebné změny pro zlepšení v oblasti řízení a směřování společnosti, založené na orientaci strategie v digitálním prostředí. Provádět a sledovat digilitación strategie podniku, dělat správná rozhodnutí pro dosažení plánovaných cílů. Rozvíjet manažerské dovednosti a techniky nezbytné vést proces změn ve společnosti. Proveďte digitální Business Development Plan. Schopností a dovedností, které bude vyvíjet v tomto mistra, jsou: Domino různých strategií pro rozhodování. Zvýšená přesnost kapacity analýzy a syntézy s cílem určit, v systematické a realistický, faktory generující výzvy a příležitosti v digitálním prostředí. Lepší komunikační dovednosti a motivace zařízení vést změny procesů. Požadavky Mistr v řízení Digital Business Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze procesu přijímacího: Předpoklady pro přijetí Žádost o přijetí Osobní pohovor Motivační dopis Vyhodnocení Přijímací výbor Imatrikulace Magisterský titul v oboru Digital Business Management Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v řízení Digital Business OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

Magisterský Titul V Oboru Managementu Sport A Volný čas

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA Barcelona
Campus forma Denní studium October 2016 Španělsko Barcelona

Master in Sports & Leisure řízení Ostelea navrhuje nezbytné reagovat na potřeby v oblasti řízení organizací zabývajících se jak sportu jako volnočasových aktivit a sportovně-rekreační turistiky. [+]

Oba moderní sportovní jako nejslavnější cvičení pravidelně, jsou nedílnou součástí volnočasových aktivit, volný čas a vlastní průmyslovou městských společnostech cestovního ruchu. To brání samostatné studium sportu, její vývoj a proměny v dnešních vyspělých společnostech, pochopení role desempeñanlas postupů pro volný čas a rekreační využití, včetně cestovního ruchu. El Master in Sports Management & Leisure z Ostelea navrhuje potřebná odezvy na potřeby v oblasti řízení organizací zabývajících se obou sportů, rekreačních aktivit a sportovně-rekreační turistiky. S jasně praktickou a profesionalizace povolání, tento mistr se zaměřuje na vzdělávání odborníků řídících sektorů Deportivo, volný čas a cestovní ruch, ze sociálně odpovědné a odhodlaného pohledu. Proč studovat Master in Sports Management & Leisure Ostelea: Orientované řízení a řídících schopností, s podporou a zkušenostmi EAE Business School v této oblasti. Master je vyučován dvěma způsoby: Presencial. S třídami a venkovní trénink: s cílem podporovat rozvoj klíčových dovedností a kompetencí v výkonných činnostech jako skupiny identifikovat a odstranit nedostatky, zároveň upevňovat silné vyvíjet. Promíchat. Směsná metodika v sobě spojuje studium s jinými povinnostmi profesionální a familiární. Obsahuje závěrečnou etapu v Barceloně, s rozsáhlým programem praktických činností, kontrol na místě a sportovních subjektů. Barcelona je typický sportovní město, které se konaly největší sportovní událostí (olympijské hry, Grand Prix Formule 1, mistr Mil, UEFA Champions League, World basketbal, plavání a fotbal) a při třídních návštěvy bude pódium do velkých center a sportovních subjektů. Třídy on-line v reálném čase: Všechny kurzy výuky program, on-line v reálném čase nebo zpožděn, v souladu se studentském 's potřebami. Směr programu: Program je provozován Rodrigo de la Fuente, který v kombinaci svou profesionální basketbalovou kariéru jako plnou mezinárodní ve všech kategoriích národního týmu Španělska, s úspěšnou kariéru v obchodním světě. S jasně praktickou a profesionalizaci povolání, tento mistr se zaměřuje na vzdělávání odborné vedení sport, volný čas a cestovního ruchu, ze sociálně odpovědného a angažovaného pohledu. CÍLE Master in Sports & Leisure řízení umožňuje: GLOBÁLNÍ PŘÍSTUP Vybudovat silnou základnu znalostí s mezinárodní perspektivě rozšířit manažerské zaměření na sportovní a zábavní průmysl. Udržitelného hospodaření s sport a volný čas Rozvíjet schopnost tvořivosti a inovace v sportovního a rekreačního podnikání a jejího udržitelného hospodaření PROBLÉMY VE sportovní management a volný čas Rozšířit zkušeností prostřednictvím nadnárodní skupiny účastníků a globální fakulty, která umožňuje studentům, aby vedl organizaci k novým výzvám budoucnosti. strategickým zaměřením Orientace obchodní vedení k dosažení výsledků a rozvoj strategických plánů a okamžitou akci v nadnárodních prostředí. manažerských dovedností Připravit účastníky lépe řídit a vést týmy a posílit sebevědomí jako manažer. osnovy Master in Management & volný čas Sport Ostelea je rozdělena do 6 modulů: Sport: Úvod a historie. L Sportovní management. LL Sport Management a relax řízení. Marketing, komunikace a Public Relations. Manažerské dovednosti ve sportu a zábavní společnosti. Diplomová práce. V rámci každé z těchto modulů jsou prezentovány různé předměty. Kariéra Profese Kariéra Services je oblast podpory pro studenty a absolventy Naším cílem je vést a doprovázet studentovi získat nové profesní cíle a dosáhnout lepší shodu mezi vaše očekávání a profesní zájmy s trhem práce. Kariéra Služby Webináře měsíční vývoj talentů Online podnikatelé cyklus Servisní Headhunters poradenství Online práce fórum Pracovní příležitosti Adresa subjektů, středisek nebo sport, nebo některý z jejich funkčních oblastí akcí. Řízení Obchodní služby sportovní nebo zájmové činnosti, z některého ze svých funkčních oblastí. Poradenství sportovní a volnočasové aktivity. Výroba a distribuce sportovního vybavení. Svazy, ligy, kluby a sdružení v oblasti sportu. Veřejné orgány správy s působností v oblasti sportu a volného času. Stupeň Účastník, který úspěšně dokončí program bude trvat: Na Masters in Sports Management & Leisure podle Ostelea, School of Tourism & Hopitality. Na Masters in Sports & Leisure řízení podle EAE Business School. Stupeň University of Lleida. Za účelem získání stupně z University EAE a je nezbytná pro splnění požadavků používání těchto institucí. [-]

Magistr Online - Marketing A Prodej

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Alcobendas

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti [+]

Mistr Online - Marketing a prodej

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master v marketingu a prodeje je vyškolit specializované manažery schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získávání znalostí a dovedností a typicky obchodní marketing.

Proč si vybrat nás?

Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru.... [-]


Magisterský Titul V Oboru Marketingu, Komunikace A Události Módy

FDModa - LCI Barcelona
Online forma Denní studium 2 semestry September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. [+]

Jazyk výuky: španělština Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. Odborníci jsou schopni umístit výrobek na trhu, a aby bylo známo, a to buď prostřednictvím reklamy prostřednictvím tisku nebo pořádání akce. Cíl: Poskytnout studentům znalosti a dovednosti potřebné k realizaci úspěšnou marketingovou politiku. Stanovit nejvhodnější komunikační kanál. Pomocí různých nástrojů reklamy jako prostředek distribuce produktu. Naučte se plánovat, organizovat a rozvíjet jakoukoli událost ve světě módy. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Výkonný Master V řízení Marketingu, Prodeje A Digitální Strategie

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 1125 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

Skrz historii uvádění na trh se vyvinulo od ohniska výrobku a zákazníka, a to až do věku internetu a sociálních sítí s plnou přizpůsobení marketingového mixu. [+]

Skrz historii uvádění na trh se vyvinulo od ohniska výrobku a zákazníka, a to až do věku internetu a sociálních sítí s plnou přizpůsobení marketingového mixu. Takže všechny ty, kteří dnes chtějí připravit k dosažení vedoucí pozice v rámci prodejních a marketingových oddělení musí nevyhnutelně vzniklé v každé jeden z těchto aspektů. V Výkonný Master v řízení marketingu, prodeje a digitální strategie naučíte krok za krokem vytvořit integrovaný marketingový plán s přehledem obou konvenčních a digitálních médií, což prohlídku strategického marketingu a produktů, přímé, relační a zákaznického marketingu a konče nejmodernějšími metodikami Digital Marketing, SEO, SEM a sociální média. Pokud chcete, aby se stal manažerem celkem marketing neváhejte a požádá o informace nyní si můžete stáhnout brožuru s úplnými informacemi o osnov, učiteli, metodické a stipendií a grantů jsou k dispozici pro mladé, profesionální ženy, profesionály a nezaměstnanost všichni ti talentovaní lidé v nouzi. Určeno absolventi vysokých škol, kteří chtějí rozvíjet svou profesní kariéru v oblasti marketingu a řízení podniku za účelem převzetí pozice velkou zodpovědnost v této oblasti podnikání. Obchodní profesionály, kteří chtějí vyvíjet, budovat a posilovat jejich obchodní a marketingové znalosti podle aktuálních obchodní dynamiky a tržního prostředí. Podnikatelé, kteří chtějí znát nejvíce inovativní a stávající marketingové techniky, aby budoucí společnosti silný konkurenční nástroj a naučit se co nejvíce řízení podniku. Firemní manažeři, podnikatelé a mladí absolventi, kteří se chtějí naučit, jak získat maximální výkonnosti podniku s prostředky, které každá ze společností, které pracují k dispozici, analyzování, výzkum, které používají techniky řízení nejmodernější a budou moci činit správná rozhodnutí pokaždé. Profesionální Marketing, manažeři produktů a prodejních inženýrů. manažeři malých a středních podniků a manažeři, kteří potřebují naučit strategické dovednosti potřebné k doplnění své tradiční obchodní strategie s inovativní digitální marketingové strategie. Profesionálové a absolventi, kteří se chtějí specializovat na nový způsob marketingu. CÍLE Analyzovat a interpretovat základní principy operačních prostředí a trhů. Zeptejte se a interpretovat výzkum trhu a informační zdroje potřebné pro správné rozhodování. Porozumět a řídit základní prvky marketingu a marketingu, procesů a organizační struktury. Rozvíjet schopnost studovat správu klientů procesy a vztahový marketing a vývoj specifických technik. Rozvíjet dovednosti nezbytné pro zvýšení a provádět vyjednávací procesy dovednosti. Strukturování, konfigurovat a spravovat obchodní organizaci společnosti. Vyvinout strategie a spravovat osobní i mediální komunikace. Použitím digitální techniky marketingového řízení. Získání co nejvíce z nástrojů sociální a nových médií. Vytvoření efektivní online kampaně, analyzovat své výsledky a učinit správná rozhodnutí založená na nich. Vylepšete svou kreativitu. Přijímací řízení Mistr má omezený počet 25 míst. Tímto způsobem budeme prosazovat osobní kontakt mezi studentem a učitelem, takže každý učitel stává studentem mentor s přímým a individuální přístup. Žádosti o přijetí jsou zpracovávány v přesném pořadí příjezdu a bude posuzovat hodnotící komise složená z ředitele Master, akademický ředitel a koordinátor přijímací. [-]

Master Na Internetový Marketing A Digitální Strategie

Escuela de Negocios y Dirección
Online & Campus forma Kombinované 1 rok October 2016 Španělsko Madrid

Je přítomen na internetu je otázkou strategie. Využije možnosti online marketingu v hlavním internetového marketingu a digitální strategie. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. "Být přítomen na internetu je otázkou strategie. Využívá možnosti online marketingu v hlavním internetového marketingu a digitální strategii." CÍLE Na dokončení pána na internetový marketing a digitální strategie, budou studenti připraveni: Konstrukční strategie pro optimalizaci on-line přítomnost. Nastavit KPI pro dosažení cílů společnosti. Rozhodněte o vytváření a správu SEO kampaní. Generovat, analyzovat a optimalizovat Google AdWords kampaní. Digitální reklamní plán podle potřeb značky. Činit rozhodnutí zvýšit loajalitu zákazníků v digitálním prostředí. Spravovat a optimalizovat firemní webové stránky. Použít nástroje pro vytváření a správu internetový obchod. Integrovat komunikaci a obchodní strategie v sociálních médiích. Zavedení strategií a reakce na krizi on-line pověst. Optimalizace strategií a nástrojů v sociálních médiích. Studie, měřit a analyzovat výsledky a kampaně. Obsah Digitální Marketingový plán I Digitální Reklama: Optimalizace pro vyhledávače - SEO Digitální II Reklama: Search engine marketing - SEM Reklama Digital III Správa zákazníků Firemní web E-commerce Řízení a strategie Sociální sítě Online řízení reputace Měření a analýza sociální média a pověst online digitální Analytics Dílna a sklady závěrečný projekt Metodologie učit se Získávat klíčové znalosti z každého předmětu. Manuály a technické poznámky interaktivní obsah správa digitálních knihoven vzdělávací videa virtuální třídy praxe Učit se praxí. Polož do hry to, co jsem se naučil. Případové studie multimediální cvičení Test sebehodnocení Diskusí a fór aplikovat Ile ocenění ukazuje, jak pomocí praktických případů Provádění práce developerský projekt sazby Digital Business School nabízí různé formy financování tohoto studenta Master Internet Marketing a digitální strategie. Alternativy umožňují částka, o snadných splátek bez zájmu, aby vyhovovaly potřebám studenta. ESNEDI má smlouvy s různými bankovními institucemi pro postupné utváření a podporu kariéry nepředstavuje ekonomický problém. Excellence stipendium 4 místa s 100% stipendiu na: 7,250 € 0 € Od 21. června do 22. července se mohou zúčastněné strany podat potřebnou dokumentaci požádat o toto stipendium. Máte-li zájem vidět podmínky této pomoci kliknutím zde. Profesionální Stipendium Promotion 10 míst Woodcock 75%: 7,250 € 1,812 € 15 míst Woodcock 65%: 7,250 € 2,537 € Termín žádat o těchto grantů začíná 21. června. Nezapomeňte však, že uděluje Professional Impulso jsou přidělovány na základě objednávky registrace. Hodláte si ujít tuto příležitost? Přístup k brožuru s informacemi o podmínkách podpory kliknutím zde. Zeptejte se našich poradců a oni vám poskytne veškeré informace bez závazku. [-]

Magistr V Sociální Média Marketing

Grupo IOE
Online forma Kombinované September 2016 Španělsko Barcelona

Tento mistr je určen pro profesionály, kteří mají zájem o navrhování strategií pomocí digitálních nástrojů pro maximální ziskovost svého podnikání v digitálních prostředích založených na procesy atrakce, konverzi a automatizace. [+]

Una digitální revoluce žijete ve dne na den v profesionální marketing a komunikace, Firmy se přizpůsobuje rychle Nové nástroje v digitálním prostředí, Proto se firmy a profesionálové musí být připravena k integraci v rámci marketingového plánu se strategií a digitální nástroje generovat doprava, nábor, udržení a měření výkonnosti, Tento mistr je určen pro profesionály, kteří mají zájem o Strategie projekt pomocí digitálních nástrojů pro maximální ziskovost jeho podnikání v digitálním prostředí na bázi zpracovává atrakce, konverzi a automatizaci. CÍLE Design, vývoj a správu marketingový plán Digital, v souladu s obecným plánem marketingu. Mají strategickou vizi sociálních sítí a co, jak a kdy se mohou přidat hodnotu marketingového plánu. Vyberte si a aplikovat digitální marketingové nástroje k dosažení cílů v každé z marketingových strategií Vytvoření efektivních kampaní online, analyzovat výsledky a učinit správná rozhodnutí Studovat komunikativní změnu paradigmatu a vznik digitální pověsti. Formulář při navrhování a realizaci strategických plánů otevřené. Znalost správu virtuálních komunit a propojení mezi digitálním a analogovým. Analyzovat úspěšné případy řízení obce. Poskytují konkurenční výhody pro společnosti usilovat VÝUKA GUIDE Detaily právě teď, vyplnění přiloženého formuláře. [-]

MA V Správy Věcí Veřejných, Politického Marketingu A Strategické Komunikace

VONSELMA EDUCATION - Escuela de Liderazgo y Gobernación
Online & Campus forma Denní studium September 2016 Španělsko Madrid

Od května 2014 Masters ve správě věcí veřejných, politického marketingu a Strategic Communications se koná ve spolupráci mezi Institutu veřejného práva na Rey Juan Carlos University a prestižní poradenství VONSELMA INTERNATIONAL. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Od května 2014 se slaví Mistr ve správě, politické a strategické marketingové komunikace ve spolupráci s Institutem veřejného práva na Rey Juan Carlos University a prestižní poradenství VONSELMA INTERNATIONAL. Tento magisterský titul na Rey Juan Carlos University je jediná svého druhu uznávány španělskou volební (ASESMAP) Sdružení politického marketingu a a začít učení v režimu třídě jak v on-line, že bude poskytovat profesionály, kteří chtějí pracovat ve veřejných institucích, politických stran, velvyslanectví, konzuláty, mezinárodních institucí, nevládních organizací, atd integrovaný, komplexní a na vysoké úrovni specializovaný výcvik v analýze a komunikačních vedení, které splňují potřeby těchto institucí. Prezentace Master. Tento program je uznáno španělskou Asociací politické a volební Marketing (ASESMAP) jako první master vedené profesionálními politiky. Tedy určena k pokrytí nedostatku návrhů školení pro profesionály a nabídnout komplexní, globální a na vysoké úrovni specializovaný výcvik v otázkách analýz a řízení, které reaguje na aktuální požadavky odborné politické činnosti. Současné výzvy vést překonání dřívější nedostatky, školit účastníky politického života, s vědomím pochopit a vědět, jak vyjádřit své myšlenky k voličům a / nebo ovládaných. cin Dnes, obě politické strany a vládní týmy potvrdily, že je důležité být doprovázen politické strategie jako nástroj pro změnu a pro dosažení svých cílů. To zvýšilo poptávku po odborníků v této disciplíně. Návrh volební strategií je vždy řemeslo. Abychom věděli, jakou strategii použít, musíme analyzovat různé kontexty, nikoli pouze politické, sociální či ekonomické, krát dnes, požaduje podrobnější rozbor skutečnosti, kterými mají žadatelé čelí veřejné funkce. Musíme mít vždy na paměti, že "co vypadá dobře na jeden, můžete se mýlit do druhého." Školení odborníků ve službách představitelů a vlád se nebude omezovat na realitě velkých evropských zemí, Španělsko, Německo, Itálie, Francie, a bude zahrnovat analýzu a praxi v ostatních politických prostředích, jako jsou USA, Latinské Americe, Asii a Afrika. Vyvíjíme případové studie kampaní v různých zemích, mezi tyto: kampaň Baracka Obamy ve Spojených státech, François Hollande ve Francii, Mariano Rajoy ve Španělsku, Vladimir Putin v Rusku, Mosambik Armando Guebuza, Cristina Fernandez de Kirchner v Argentině, Rafael Correa v Ekvádoru, Juan Manuel Santos v Kolumbii, Hugo Chávez ve Venezuele, mezi ostatními. Porovnáváme použitých technikách, možnost v dalších politických scénářů a profilů, který vyžaduje dnešní společnosti. To, co bychom měli sdělit, co na to říct, jak, za jakých rámce a kontextu a aby bylo známo, kde?; všechny tyto otázky a mnoho dalších jsou požádáni vůdce století XXI, pokud chtějí mít plodné a velmi úspěšnou kariéru, a to nejen je dosažení cílů je také vědět, jak spravovat své politiky a svoji politiku vlády obrazu. V tomto ohledu význam politického marketingu a strategické komunikace je nezbytné, a to má za cíl vytvořit názor, prodat kandidáta, voliči získat reprezentativní nárůst, získává silnou pozici a, samozřejmě, dostanete na volební vítězství. Určeno Mistr ve správě, politický marketing a strategické komunikace je zaměřena na absolventy a profesionály, kteří chtějí pracovat ve veřejných institucích, politických stran, médií a společností, velvyslanectví, nevládních organizací a korporací a dalších organizací. To je uspokojit poptávku po vládnutí profesionály, politického marketingu a strategického poradenství, a veřejných činitelů, ředitelé novin, náčelníků štábů Advisors komunikace a obraz, konzultanti, odborníků na veřejné mínění, političtí poradci, analytici kampaň, Novináři, budoucí podnikatele, atd. CÍLE Chcete-li poskytnout studentům praktické dovednosti potřebné k rozvoji správnou strategii práce ve své každodenní práci s politickými, sociálními a obchodních lídrů. Zajištěna vysoká úroveň specializující se na analýze a plánování tréninku, stejně jako techniky a strategie politické a volební marketing, které pokrývají různé oblasti činnosti politické profese (klíčové hráče, organizace a společnosti působící v životě ekonomické, politické a sociální život. Nabídka komplexní přístup k politické činnosti v různých scénářů, trénovat a specializovat studenty s metodami a strategií používaných při uvádění vládních politických vůdců. Seznámit účastníky s technického výzkumu a vymahatelné při vývoji analýzy kampaně a marketingu pokračoval ve vládě. Forma poradců, manažerů a specializovaných politici Governance, politické a volební marketing a strategické komunikace, takže studenti zdatní ve vývoji a realizaci těchto specifických technik, které mají vliv na politický obraz kandidátů a politických stran v různých scénářů. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu A Firemní Komunikace

San Jorge University / Fundacion Universidad San Jorge
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Španělsko Zaragoza

Mistr v marketingu a firemní komunikace (dále jen BrandPR), který se narodil v roce 2007 s ohledem na nutnost přípravy odborníků v oblasti marketingu a korporátní a institucionální komunikace, je dnes jedinou magisterský studijní a svého druhu Španělsko, které je spojeno zejména marketingu a firemní komunikace. [+]

Brand PR: Výzvy marketingu a komunikace do nových scénářů. Mistr v marketingu a firemní komunikace (dále jen BrandPR), který se narodil v roce 2007 s ohledem na nutnost přípravy odborníků v oblasti marketingu a korporátní a institucionální komunikace, je dnes jedinou magisterský studijní a svého druhu Španělsko, které je spojeno zejména marketingu a firemní komunikace. Hospodářská, sociální a podnikatelské prostředí se mění na závratnou rychlostí, aby se mimo jiné realitě, na současnou finanční krizi, nové politické a sociální scénáře, nových digitálních komunikačních platforem, globalizace, které představují bezpochyby nové výzvy ve způsobu, jakým organizace komunikují se svými zúčastněnými stranami. Tyto nové komunikační vzory definují století. Podniky a jejich uvádění na trh a komunikační oddělení přestaly dominovat zprávy, které mají být vedly k jednání a dialogu se zákazníky, uživateli a trhem. Takže v programu BrandPR student se naučí navrhovat plán digitální komunikaci s vědomím, vliv Web 3.0 na strategii Corporate Communications, naučit zvládat on-line komunit, analyzovat webu pomocí nejnovějších nástrojů pro měření výsledků, a správa kampaní Video Marketing a video blogování, znát právní aspekty web 3.0 a navrhování a realizaci kampaní vyhledávačů. Kromě toho se student naučí a prohloubit skutečné a praktické znalosti nových digitálních platforem (blogů, sociálních sítí, microblogging, atd), všichni jsou si vědomi toho, jak tento druh technologických platforem šíření zpráv a stanovisek v reálném čase a globální dosah, což způsobuje i image značky, důvěryhodnost a pověst organizace jsou více vystaveni než kdy jindy. Tváří v tvář realitě, organizace musí být transparentnější a aktivnější v prostředích, které již dominují. To vše představuje zcela odlišný způsob chápání komunikace, jak jsme věděli, až nyní. Pro obrázku výše ředitele komunikace (DIRCOM) je stále více důležité v podnikových žebříčcích organizace. To opustil oddělení marketingu, klíčové oblasti podnikání a které se také zaměřuje tento programový BrandPR, týmovou práci v rámci vrcholového vedení. V některých organizacích jsou marketingové a komunikační úkoly často zahrnuty ve stejném oddělení a dokonce jsou sdíleny cílů souvisejících činností, techniky, většinu času, jsou různé. Student bude znát v konkrétním modulu, činnost marketingového oddělení a jeho vztah s komunikační strategie. Kromě toho DIRCOM chápán jako integrované komunikace v rámci provozních činností procesu organizace. A tato komunikace je obousměrná a interaktivní tok. je nutná schopnost naslouchat, přenášet a ovlivňovat zúčastněné strany s cílem zvyšování hodnoty organizace. Zároveň musíte mít důkladné pochopení metrik svých rozhodnutí a činností. Tyto ekonomické a sociální změny vyžadují talentované a schopné lidi; inovativní, kreativní, aktivní a společensky odpovědné poskytovat řešení problémů a potřeb blízké budoucnosti organizací. Absolvent programu Univerzita je určen pro při provádění pracovního výkonu studentům dokončit program s schopností a dovedností. Jako student, posílí kompetence v souladu s trendy poptávky na světovém trhu práce a náležitosti vyžadované od velkých společností, kteří hledají odborné profil v marketingu a komunikace z podstatné vize komplementarity a vzájemné závislosti, jakož i některé profesní dovednosti v oblasti výzkumu trhu. Program vysokoškolské vzdělání má rozpouštědla pedagogických pracovníků a zažil, který kombinuje širokou akademické zkušenosti cvičit v nejprestižnějších univerzit v naší oblasti, s odborníky z jednotlivých oblastí vyučovaných v BrandPR a sdílet se studenty nejnovější trendy v těchto oblastech; čímž poskytuje univerzitní mistr diferenciální hodnotu, kterou považujeme za velmi významné a produktivní trénovat ty nejlepší odborníky z oblasti marketingu a firemní komunikace. BrandPR Program nabízí nejpokročilejší znalosti v každém předmětu přes prokázal svou účinnost a zavedení praxe v podnicích a organizacích v některém výběrovém katalogu partnerských společností metodik pána za tímto účelem. Master má hodnocení důstojník a splňuje přísné požadavky ANECA (Národní agentura pro hodnocení kvality) byla vyhodnocena učení, schopnost a institucí, které nabízejí vzdělávací programy; a umožňuje přístup k doktorát v komunikaci. Cíle a kompetence Pochopení přínos marketingové a korporátní komunikace strategické povahy a fungování organizací, a hodnoty nehmotných aktiv. Změřte význam integrace ve vedení strategického značky marketingové plánování (značka) a styk s veřejností (public relations - PR), přes firemní komunikaci. Hrají role a funkce vedení a řízení v oblasti marketingu a komunikace na podnikové úrovni, oblasti nebo provozních odděleních, nezávislí poradci nebo profesionály. proaktivně zlepšení kariérních příležitostí pro ty, kteří mají zkušenosti s odpady v těchto oblastech znalostí nebo bakalářské tituly, chtějí se rozvíjet a specializovat na schopností a dovedností v oblasti marketingu a firemní komunikace. Identifikovat nové oblasti pro výzkum v těchto disciplínách, aby mohl úspěšně čelit období výzkumu PhD související s výzkumnými skupinami v těchto oblastech znalostí. Program MODUL TYPE ÚVĚRY Korporátní komunikace povinné 10 Korporátní komunikace A INSTITUCIONÁLNÍ WEB 2.0 povinné 8 ÚVOD DO výzkum ve společenských vědách povinné 8 PRAXE povinné 6 Zásady a marketingové strategie povinné 10 Závěrečný projekt povinné 6 Reputaci a společenskou odpovědnost povinné 4 Strategické vize ORGANIZACE povinné 8 - celkem 60 [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Barcelona

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


Master In Advanced Marketingu

University of Deusto: Deusto Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2016 Španělsko Bilbao

To Mistr si klade za cíl vybavit manažery a / jako kdo převezme odpovědnost v oblasti marketingu pokročilých znalostí a dovedností v přesném stále globálnější a vzájemně propojených trzích. [+]

Popis programu To Mistr si klade za cíl vybavit manažery a / jako kdo převezme odpovědnost v oblasti marketingu pokročilých znalostí a dovedností v přesném stále globálnější a vzájemně propojených trzích. Jejím cílem je vyškolit odborníky schopné strategiích stanovování vztahy se zákazníky a spotřebitele, distribuční politiky a komunikace, řízení značky ve světle nových výzev a příležitostí, které nabízí pokroky v oblasti informačních a komunikačních technologií a s přihlédnutím k zvláštnosti jednotlivých trzích a zeměmi; manažeři, kteří jsou schopni identifikovat a navrhnout nejvhodnější obchodní modely v každém prostředí, design a realizovat udržitelné a odpovědné strategie. Magisterský titul v Advanced Marketing je vyučován putovní cestu mezi kampusu San Sebastian a Bilbao: Kurz Příští ročník 2016/17: Campus Bilbao Program je zaměřen na absolventy v oboru Business Administration (nebo ekvivalentní) nebo jiných oborů, které získaly alespoň 12 ECTS v oblasti marketingu, jako je reklama a styk s veřejností, komunikace, cestovní ruch, žurnalistika, Psychologie ... Program A) Povinné předměty: od září do ledna Strategické oblasti marketingu Oblast řízení Strategický Brand Vztah oblasti marketingu B2B a Channel Oblast řízení Oblast integrovaný komunikační Udržitelnost a inovace Area Manager v propojeném světě B) Volitelné předměty: February -September Volitelné předměty Odborná praxe Diplomová práce požadavky na přijetí Akademické Požadavky Oficiální vysokoškolské vzdělání (nebo ekvivalent). Lidé, kteří jsou v posledním ročníku vysoké školy může požádat o přijetí, přičemž v tomto případě konečné přijetí je podmíněn dokončením studií před Masters. Mít nalétáno alespoň 12 ECTS (nebo ekvivalent) v oblasti marketingu. V případě, že jste dokončili počet kreditů, musí mít odborné zkušenosti v oblasti marketingu, které potvrzuje základní znalosti z této oblasti. Mohou také požádat o přístup k veliteli, kteří jsou v posledním roce kariéry, v takovém případě bude konečné přijetí je podmíněno ukončení studia. Jazyky: Povinné předměty jsou vyučovány ve španělštině (85%) a volitelných v angličtině (15%), tak, že uchazeči jsou povinni na stejné úrovni C1 v obou jazycích. Doklad o znalosti anglického jazyka: následující tituly, které jsou rovnocenné C1 mohou být předloženy: Certificate in Advanced Inglés - (CAE) BEC Higher TOEFL 80 IELTS z 6.5 Je zde také možnost zkoušky vnitřní úrovni organizuje Ústavu pro jazyk University of Deusto nebo vzít a přenést kurzy vedoucí k úrovni C1 Ústavu jazyků univerzity Deusto. Pokud uchazeč jednoduše B2 úroveň angličtiny v době podání žádosti o programu, může být dočasně přijat za podmínky, že jejich úroveň angličtiny v době zápisu (v září) se stane C1 , To zahrnuje výslovný závazek uchazeče předběžně přiznal zlepšit svou angličtinu v období mezi žádostí o přijetí a ukončení zápisu. Profesní zkušenosti: Není nutné, aby odborné zkušenosti, ačkoli to je považováno za přidanou hodnotu, kandidáti poskytují. Kariérní vyhlídky Marketingové oddělení a nadnárodní společnosti s celosvětovou působností. Marketingové oddělení malých a středních podniků Společnosti poskytující marketingové služby, jako jsou poradenské Marketing, Komunikační agentury, reklamní agentury, mediální centra a agentury. Veřejné či poloveřejné instituce by měly rozvíjet marketingové aktivity, jako je rozvoj cestovního ruchu agentury, muzea, profesní sdružení, a podobně. Kariéra Oddělení Deusto Business School má za cíl usnadnit kontakt s podnikatelským světem a vybavit účastníky z univerzity Masters of některé nástroje, které jim pomohou podporovat a zlepšovat jejich zaměstnatelnost. [-]

Magistr Ve Sportovním Marketingu

UCAM Universidad Católica de Murcia
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Madrid

Program pro Master in Sports Marketing, je zaměřen jak na profesionály, kteří již mají zkušenosti v oblasti sportovního marketingu, kteří chtějí aktualizovat své znalosti v rychle se měnícím arény, stejně jako na lidi, kteří chtějí dále svou kariéru ve sportovním managementu a plánování. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Obsah a rozvoj této Mistr ve sportovní marketing byl upraven na profesní požadavky, které studenti potřebují ve své odborné praxi. Je zaměřen na řízení a směřování sportovních organizací, institucí a zařízení - veřejných i soukromých - stejně jako na design, vedení a rozvoj sportovních událostí jakéhokoli druhu a velikosti. V této době postupného akademického adaptaci napříč Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, je nezbytné pro zvětšení UCAM své postgraduální studium portfolia s kvalitou high magisterského programu konkrétně zaměřeného na získání dovednosti potřebné k konkurovat v globálním světě. K dosažení tohoto cíle, pedagogičtí pracovníci pečlivě vybrán, zahrnující vysoce kvalifikované univerzitní akademici, jakož i odborníci z nejlepších sportovních ústavů naší země. Tento Magisterské je určen k výcviku budoucích sportovních trhovců pro normální funkci řídících sportovních organizací, se zvláštním důrazem na jejich řízení a plánování. Za tímto účelem, Masters formuluje získání dalšího vzdělávání specializovaného charakteru, zaměřené na odbornou kvalifikaci. Program pro Mistr ve sportovní marketing, Je zaměřen jak na profesionály, kteří již mají zkušenosti v oblasti sportovního marketingu, kteří chtějí aktualizovat své znalosti v rychle se měnícím arény, stejně jako na lidi, kteří chtějí dále svou kariéru ve sportovním řízení a plánování. Podobně je určen pro jednotlivce, kteří jsou připraveni být vůdci, které přispívají k lidskému sociálnímu a ekonomickému udržitelného rozvoje, vedoucích s empatií a etiky, kteří kladou úsilí do každého projektu se setkávají s týmovým duchem a nadšením pomáhat ostatním uspět. Pan Edouard Legendrova Ogilvy Sponzoring ředitel Geometry Global Strategic Planning Director Edouard shrnuje více než 22 let nepřetržité práce ve sportovním marketingu, které mají zahájil svou kariéru ve formuli jedna a získal 12 let zkušeností s různými F1 Team. On pak se připojil WPP a rozvinuté sponzorských a Sportovní marketing obchodní jednotky v různých evropských trzích. [-]

Mezinárodní Magistr V Oblasti Marketingu - Dvojjazyčná

EADA - Escuela de Alta Dirección y Administración
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Španělsko Barcelona

Získáte globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí prostřednictvím tohoto programu. [+]

Co budu mít z tohoto programu?

Cílem Masters v EADA je poskytnout účastníkům "profesionální konkurenční výhodu", že se zaměří na tři základní oblasti. Zvládnutí konkrétních obchodních nástrojů a technik. Rozvoj interpersonálních kompetencí, které jsou nezbytné pro mezinárodní manažery. Získání globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí. Účastníci kurzu se naučí efektivně uplatňovat prvky tohoto dynamického "mix talentu", jak oni se vyvíjejí jejich profesní kariéry.

Metodologie

Eada vyvinula vlastní praktické, aktivní a participativní přístup s důrazem na "learning by doing". Metodika reflektuje poptávku těchto společností pro profesionály s dovednostmi, jako jsou: schopnost přemýšlet, schopnost jednat tváří v tvář změnám, univerzálnost pracovat v multifunkční týmech a přizpůsobivost na výzvy globálního prostředí. ... [-]

Specializovaný Magistr V Marketingu A Komunikace

ESCP Europe Business School
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Španělsko Madrid

Od září 2008 Specializovaný Mistr v marketingu a komunikace je nabízen na ESCP Evropa Madrid Campus vycvičit novou generaci manažerů na špici marketingu a komunikace pole pro španělsky mluvícího světa. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Od září 2008 Specializovaný Mistr v marketingu a komunikace je nabízen na ESCP Evropa Madrid Campus vycvičit novou generaci manažerů na špici marketingu a komunikace pole pro španělsky mluvícího světa. "Dnes, v účelem vstupu na palubu a vynikají v kariéře v oblasti marketingu a komunikace, dvě vlastnosti jsou nezbytné: specializace a otevřenost. ESCP Europe Specializovaný Mistr v Marketing a komunikace se zaměřuje na těchto dvou dimenzích kombinující akademickou a aplikovaný přístup. Kurz používá případové studie z reálného života, strategické marketingové simulace, a z první ruky od profesionálů v oboru. " Klíčové vlastnosti a termíny V ESCP Europe Masters jsou profesionální orientované programy v konkrétních oblastech řízení určených pro postgraduální s jasným kariéry cíle a vést k specializaci nebo double dovednosti v reakci na firemní poptávku po vysoce kvalifikované manažery. Tento Master je jeden rok plný úvazek akademický program určený pro studenty, kteří zastávají nejprve magisterské úrovni akademické nebo odborné vzdělání v oboru strojírenství, obchodu, architekturu, medicínu, právo, farmakologie, politické vědy, umění, nebo jakékoliv jiné absolventské hodnosti. Osnovy se skládá ze šesti měsíců na plný úvazek kurzu, včetně mezinárodního semináře, následované umístěním společností trvajícím nejméně čtyři měsíce a dokončení profesionální práce, které mají být poukázány na konci programu. Kurzy jsou vyučovány v angličtině a národním jazykem našich příslušných areálech. Osnovy Náš program se zaměřuje své znalosti Cílem je zajistit, aby studenti zvládnout celou řadu marketingových a komunikačních nástrojů, a rozvíjet specifické manažerské dovednosti, aby vyhovovaly dnešním firemní potřeby na vysoce konkurenčních a mezinárodních trzích. Tento plný úvazek učební plán je rozložena do jednoho roku rozdělit do 3 termínů takto: 2 termíny intenzivních kurzů - září až prosinec; Leden až březen. Mezinárodní seminář v zahraničí je v ceně 1 termín professsionalisation od dubna do prosince: a umístění společnost nejméně 4 měsíců a profesionální práce obhájená ústně výboru mezi počátku listopadu a poloviny prosince rok po příjmu září. Účastníci musí být zdatný jak ve francouzštině a angličtině. Kariéra Přijímací Požadavky Držitelé první magisterské studium. Držitelé bakalářského stupně (240 ECTS): s minimálně 3 roky odborné praxe Držitelé bakalářského stupně bez odborné praxe (méně než 30% přiznalo) Postup v první dávce (leden) On-line registrace je povinná. Pečlivě vyplňte on-line přihlášku, poskytovat všechny požadované dokumenty. Vytiskněte si přihlášku a zaslat jej poštou před 14. ledna 2016. Dvoustupňový proces přijetí: Stupeň 1 - recenze spisu žádosti kandidáta a anglické testu známka: Studenti, kteří jsou držiteli Tage čaroděje nebo GMAT nebo GRE a TOEFL nebo TOEIC poslech a čtení skóre nebo IELTS skóre (převzato v posledních dvou letech), musí předložit kopii výsledků těchto testů ve svém souboru aplikace. Kandidáti žijící mimo Francii, a přejí si vzít Tage čaroděje musí platit přes FNEGE - Fondation Nationale pour l'enseignement de la Gestion des entreprises - aby se tento test. Fáze 2 - osobní rozhovor vyhrazené pro způsobilé kandidáty Postup v první dávce (květen) On-line registrace je povinná. Pečlivě vyplňte on-line přihlášku, poskytovat všechny požadované dokumenty. Vytiskněte si přihlášku a zaslat jej poštou před 19. dubna 2016. Dvoustupňový proces přijetí: Stupeň 1 - recenze spisu žádosti kandidáta a anglické testu známka: Studenti, kteří jsou držiteli Tage čaroděje nebo GMAT nebo GRE a TOEFL nebo TOEIC poslech a čtení skóre nebo IELTS skóre (převzato v posledních dvou letech), musí předložit kopii výsledků těchto testů ve svém souboru aplikace. Kandidáti žijící mimo Francii, a přejí si vzít Tage čaroděje musí platit přes FNEGE - Fondation Nationale pour l'enseignement de la Gestion des entreprises - aby se tento test. Nebo studenti nedrží standardizované testy, musí přijmout ESCP Europe přijímací zkoušky v sobotu 30. dubna, 2016 v ESCP Evropa Paříž areálu. Patří mezi ně: Multiple choice test ze znalostí angličtiny (30 minut) A s výběrem otázky týkající se všeobecných znalostí (30 minut) Fáze 2 - osobní rozhovor vyhrazené pro způsobilé kandidáty Postup pro třetí dávka (Září) On-line registrace je povinná. Pečlivě vyplňte on-line přihlášku, poskytovat všechny požadované dokumenty. Vytiskněte si přihlášku a zaslat jej poštou před 2. července 2016. Dvoustupňový proces přijetí: Stupeň 1 - recenze spisu žádosti kandidáta a anglické testu známka: Studenti, kteří jsou držiteli Tage čaroděje nebo GMAT nebo GRE a TOEFL nebo TOEIC poslech a čtení skóre nebo IELTS skóre (převzato v posledních dvou letech), musí předložit kopii výsledků těchto testů ve svém souboru aplikace. Kandidáti žijící mimo Francii, a přejí si vzít Tage čaroděje musí platit přes FNEGE - Fondation Nationale pour l'enseignement de la Gestion des entreprises - aby se tento test. Nebo studenti nedrží standardizované testy, musí přijmout ESCP Europe přijímací zkoušky ve čtvrtek 20. srpna 2016, v ESCP Evropa Paříž areálu. Patří mezi ně: Multiple choice test ze znalostí angličtiny (30 minut) A s výběrem otázky týkající se všeobecných znalostí (30 minut) Fáze 2 - osobní rozhovor vyhrazené pro způsobilé kandidáty [-]