Magisterské studium Marketing Španělsko - Magisterské studium hledejte zde!

Magisterské studium Marketing Španělsko - Zde naleznete magisterské studium

Marketing

Španělsko je top destinací pro studenty, kteří hledají Master in Marketing. To pokračuje přilákat studenty z celého světa kvůli vysokým standardům akademických pracovníků, vzdělávací prostředí, které podporuje kreativitu a inovace, a spoustu příležitostí pro kulturní a společenské aktivity. Master of Marketing ve Španělsku může dát studentům příležitost k profesnímu a osobnímu rozvoji.

Master of Marketing programů ve Španělsku bude poskytnout studentům solidní pochopení všech obchodních zásad, se silným důrazem na marketing. Studenti se zúčastní vzdělávacího programu, která zkoumá témata, jako je e-commerce, strategický marketing, komunikaci, mezinárodní marketing a chování spotřebitelů. Existuje mnoho příležitostí pro praktické aplikace marketingových principů, nástrojů a teorií, na reálných situacích a studenti se také očekává, že dokončí magisterské práci na specializované oblasti marketingu.

Má Master of programu Marketing ve zvuku Španělsko zajímavého pro vás? Pokud ano, dozvědět se více o procházení možností níže. Pokud zjistíte, Master of programu Marketing ve Španělsku, pro které byste chtěli více informací, stačí vyplnit formulář a vy budete spojeni přímo s univerzitou!

Čtěte více

Oficiální Magistr V Marketingového řízení - Face Terrassa

euncet Business School
Campus forma Denní studium 540 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

The University Master in Business Marketing Euncet Schoolpermite rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné k asimilaci nejmodernější analytické, strategické a provozní koncepty. Účastníci budou chápat, vytvářet, poskytovat a komunikovat hodnotu alexigente stávajícího klienta; také včleňovat plného potenciálu encierranlos digitální prostředí v rámci své obchodní strategie a provozní marketingových aktivit a komunikace. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Oficiální Mistr v Marketinges čelit v Terrassa a má délku 540 hodin. Globálním prostředí, velmi konkurenční prostředí a mění se současným rostlinných nových výzvách pro budoucí manažery a vedoucími útvarů marketingu, komunikace a komerčního prodeje. Změny vyplývající z používání technologií a postupnými změnami ve spotřebitelských návyků vedly ke zvýšení poptávky po pracovní místa související s marketingem, komerčního sektoru a comunicación.Si je pravda, že zvýšení speciality vyžaduje cadavez více přizpůsobeny profilů, to není, pokud vedení marketingu a prodeje jízdního firmy by se měly vyznačovat integrovaným vize, která bere v úvahu, kromě vysokého stupně znalostí nových technologií, hluboké unconocimiento chování spotřebitelů na dosažení dlouhodobé konkurenční výhody. Master in Marketing Management od Business School Euncet umožňuje rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné k asimilaci nejmodernější analytické, strategické a provozní koncepty. Účastníci budou chápat, vytvářet, poskytovat a komunikovat hodnotu alexigente stávajícího klienta; Také zahrnoval všechny jejich potenciální digitální prostředí v rámci své obchodní strategie a operativních marketingových aktivit a komunikace. Metodologie Procesu učení v Euncet kombinuje sadu metodik, které účastníkům umožní dosáhnout praktické a inovativní způsob, jak zavedené pravomoci velitele: vysvětlující způsob / master class: Výstava teoretické Contender asistované případové studie pro ilustraci specifické výroky. výkladový / participační třída: Výstavní teoretickým obsahem conpreguntas studentů o tento obsah s cílem usnadnit reflexi aktivní účast na seminářích. Jednotlivec nebo družstvo práce: Příprava a prezentace individuální nebo skupinové práce, v závislosti na vytížení a různých tématech rozvíjet. V případě skupinové práce, cvičit vedení organizovat, rozvíjet a současná práce. učení / projektů problémů založen: Making práce Groupto rozvíjet stavebních projektů nebo výzkumných společnost v whichis potřebnou koordinaci práce a rozdělení úkolů entrelos členů týmu a závěrečnou prezentaci. Samostudium: Řešení krátké problémy tím, že studentům mimo třídu. Učení založené na případových studiích: Řešení krátké problémy tím, že studenti musí vyvinout získat praktické znalosti základních teoretických obsahu. Business Game: Simulace podnikání pro strategické rozhodování firmy. face tutoriály: řešení zasedání pochybnosti o teoretickou nebo praktickou práci na pojetí. Vzdálenost doučování: řešení zasedání pochybnosti o teoretickou nebo praktickou práci na pojetí. Video-založené učení: Audiovizuální materiály krátkou dobu, v rozmezí 5 až 10 minut, kde jsou prezentovány konkrétní obsah předmětů opresentan případů a cvičení s jejich řešení. Forum: Space interakce mezi učiteli a estudiantessoportada virtuálním kampusu platformu, která zvyšuje schopnost deargumentación a kritiku, stejně jako schopnost k výměně comunicacióny syntézy. Mistr práce práce: The TFM může být provedeno ve skupině za předpokladu, cuandolos týmy jsou tvořeny maximálně tří studentů. Opatrovník nemůže tutorizar více než pět skupin. Pravidla TFM zajišťuje, že oba elseguimiento vyučujícím, který musí vydat zvláštní stanovisko paracada studenta, jako je posouzení soudem, před nímž TFM fenderá ústředí jsou individuální a autonomní. Veškeré informace o systému hodnocení je obsažena v nařízeních práce diplomové práce (University Masters). Slevy a dohody Radíme na různých pomůcek Lasque můžete mít prospěch. Máme také dohody s bankami, které nabízejí velmi výhodné podmínky, které pomáhají svým formación.Consulta s naším poradního týmu. Euncet Alumni: Poraďte zvláštní podmínky. UPC Alumni: Poraďte zvláštní podmínky. Bonus povolení individuální školení (PIF) pro zaměstnance v obecném systému sociálního zabezpečení, mohou zvelebit souběžných pracovní doby hodin. Flexibilní úvěr: Caixa d'Enginyers se a Banco Santander. Virtual Campus Studenti budou mít přístup k virtuální kampus, efektivní práci a komunikační platforma mezi studenty, učitele, řízení a koordinace nástroje curso.Esta umožňuje dokumentaci každém tréninku před startem, práce v týmech, zeptejte se učitele jejich značky ... Pracovní příležitosti Řídíme práci s rostoucím objemem pracovních míst, včetně pracovních smluv a dohod o spolupráci v praxi. V tomto směru jsme se přispět ke zlepšení kariéry odborníků vyškolených a usnadnit podnikatelského sektoru a výběr těch nejlepších kandidátů. Nabídky práce jsou zveřejňovány prostřednictvím virtuálního kampusu. požadavky na přijetí Držení španělského úředního univerzitního stupně nebo jiný vydané vysokou školou patřící do jiného členského státu Evropské prostoru vysokoškolského vzdělávání v mismopara opravňuje přístup k magisterský stupeň. Mohou také přístup k absolventům podle evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání ajenosal vzdělávací systémy, aniž by titulů schválení DeSUS, po ověření univerzitou, že ti předvést úroveň vzdělání rovnocenné s odpovídajícími španělských univerzitních diplomů a opravňuje vydávající zemi pro přístup k postgraduální studium. Přístup touto cestou neznamená v žádném případě schválení předchozího titulu v držení dotyčné osoby, nebo jistě znalostí pro jiné účely než studovat učení Mistra. V případě absolventů zahraničních vzdělávacích systémů do Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, které nemají schváleny jeho zahraniční kvalifikaci, Komise středu odpovědného za mistra, může požádat o dokumentaci potřebnou k provedení ověření, zda jsou splněny podmínky specifický přístup k tomuto pánovi, včetně schvalování titulu, pokud není možné určit s jistotou, že požadavky na přístup zahraničního studia acreditalos. příjemci Nebo vyšších technických vysokoškolsky bez praxe, kteří si přejí, aby doplnil svou výcvikovou základnu s hlubokou znalostí marketingových a obchodních ploch s cílem usnadnit přístup nebo návrat na trh práce v lepších podmínkách, a to jak finanční a organizační. Student Profile Velitel je přednostně zaměřen na právníků, inženýrů, architektů, absolventů a absolventů, inženýry a architekty técnicosen: Obchodní Studies Správa a řízení Hospodářství Výzkum a techniky na trhu Absolventi v oblasti znalostního inženýrství a architektury, specifickou konformaci v oblasti ekonomiky a obchodu. Pro ty studenty, kteří nejsou absolventi deconocimiento větvích nad nebo nepřijmou oficiální magisterských programů, včetně základů těchto kvalifikací, musí přijmout řadu doškolení položit základy pro správu podnikového conocimientoen. Pokud mají studenti svědčí i zkušenosti obchodního managementu pole dela, budou hodnoceny podle Academic výboru suposible uznávání odborné přípravy stravy v závislosti na poloze, kterou hraje i časové působnosti své podnikatelské zkušenosti. CÍLE Master připravuje účastníka s jistotou převzít roli marketingového řízení v komplexním prostředí a conincertidumbre z pevné, praktické a plně aktualizován v manažerských a marketingových manažerských dovedností. Bude také usnadnit tvůrčí vizi, která umožní efektivní vývoj ŽLUT inovativního myšlení, zatímco laestrategia vyrovnány vedení. Proto Masters v Marketing Management interéspara může vyplývat z lidí, kteří poté, co skončí míru chtějí dále rozvíjet svou kariéru v oblasti marketingu se specializují na comunicacióno dávky buď ve směru obchodního oddělení. Pořad jednání Předměty a úvěr distribuce Pro Master in Marketing Management, tyto předměty jsou deberácursar. Specialita: strategické komunikace Tuto specialitu si klade za cíl vyškolit studenty v obchodní komunikaci pole dela. Obsah těchto materiálů je zaměřena na navrhovaných komunikačních plánů, a to jak interních i externích, na druhé lince s firemní strategie společnosti. TÉMA: marketing proces plánování v organizacích Proces marketingového plánování začíná s analýzou silných a slabých stránek podniku a příležitostí a hrozeb, které představují jejich odvětví, spotřebitelů a životního prostředí. Odtud identifikovat příležitosti k vytvoření nebo posílení konkurenční výhody, které umožňují tvorbu hodnoty výrobků nebo služeb příslušné společnosti pro zákazníky. Marketingový plán je nástrojem, kterým tato organizace upřesňuje kroky k vytvoření a konsolidaci tuto konkurenční výhodu tím, že marketingový mix: produkt, cena, distribuce, komunikace. Předmět: průzkum trhu, správu informací a rozhodovací dedecisiones Tento modul rozvíjí schopnost definovat problémy marketingu, vyhodnocovat informace potřebám a stanoví cíle vyšetřování, určí zdroje a techniky investigacióna propiadas, transformovat data do závěrů, které lze dát enpráctica, komunikovat směr, kterým se výsledky jasně a relevantně s cílem nalézt řešení a marketingové příležitosti. Pro optimalizaci rozhodování vyžaduje přístup k informacím o trhu, identifikace potřeb zákazníka: definovat a segmentu trhu, výběr cílové trhy, umístění značky a produkty, provádět marketingové programy ... Předmět: Finanční dopad strategických rozhodnutí Ziskovost marketingového oddělení závisí na účinnosti s laque prací. Účastníci se naučí analyzovat finanční situaci oddělení pomocí nástrojů, jako je například rozpočtu, výkazu zisku a oddělení analýz cash flow, stejně jako hlavních indikátorů a ukazatelů ziskovosti. TÉMA: Marketing v digitálních prostředích Digitální prostředí se změnily způsoby správy na trh. Potenciál těchto prostředích odůvodňuje potřebu vytvořit specifický modul pro jeho provoz a hlavních degestión digitálních marketingových nástrojů k dosažení firemních cílů. TÉMA: Corporate Branding Tento modul se vyvíjí strategický marketing k vybudování značky a jak se vyvíjejí v čase. Vedení značky a koncepty a rámců rozhodnutí přispěje pozitivně přispívají lacreación hodnoty značky. Účastníci budou rozvíjet kritické myšlení při posuzování základní mnoho přístupů lagestión přijal značku a stále více nepřátelském prostředí značky předpoklady. TÉMA: Firemní kultura Principy, hodnoty a strategické cíle společnosti určují rámec rozhodnutí korporací, včetně marketingových odděleních. Pochopení chování spotřebitele a proč to dělají, jak to dělají v průběhu procesu nákupu a její vztah se společností Esclave strategické marketingové rozhodnutí, jak vytvářet hodnoty alos produkty, které jsou skutečně důležité pro zákazníky. MOHOU BÝT: Komunikace Svět komunikace hodně změnila v posledních letech: segmentace trhu brání masovou komunikaci se agenciasde reklamy jsou restrukturalizace, že spotřebitel dostane paramuchos informačních více kanálů a více skeptický, společnost-client vztah a nikoli esunidireccional se různé možnosti výrazně rozšířil ... Účelem tohoto modulu je rozvíjet strategické základě skladby komunikace, stejně jako rámec pro zlepšení znalostí o různých možností a komunikační nástroje integrované, komplexní, efektivní a ekonomicky udržitelným způsobem. Plánování Média: MOHOU BÝT S tímto modulem jsme se vstoupit do řízení komunikace z Thecompany, vývoj mediálního plánu jako nástroje pro rozvoj enentornos segmentace, digitální prostředí, kritické a rychlých prostředí. Poskytování úvěrů Celkem kreditů: 60 povinné kreditů: 45 Pracovní úvěry stupně: 15 Credits tréninkových doplňků (pouze v případě potřeby): 18 Diplomová práce Práce Diplomová práce je s výhodou v rozvojových unplan trh nebo komunikační plán, i když mohou být vyrobeny unproyecto výzkumu na některý z předmětů v učebním plánu, ale integrace, příčně, všechny znalosti. Sere comendará studentů si může zvolit jednu z těchto dvou možností (plán demarketing nebo komunikační plán). Dílo, které lze provést v týmech až tří studentů bude probíhat pod dohledem profesora doktora, aby je vedl. Podle pravidel TFM, bude provedeno hodnocení mělo být jednotlivě. Fakulta ADRIA ROYES Vedoucí programu Studie Lékař v oboru ekonomie z univerzity v Barceloně (UB) Titul v podnikové ekonomiky z Autonomní univerzity v Barceloně (UAB) Titul v obecném ekonomie z Autonomní univerzita v Barceloně (UAB) Odborná praxe (nepedagogičtí) Děti Zábava zakladatel Barcelona, ​​která se specializuje na rodinné prostory deocio partnera. Předtím působil jako konzultant spolupracovník INEOCorporate, consulting společnosti Roca Junyent Group, specializované enestrategia, inovace a M & A. On také byl managing partner Horwath Accelera Management, skupiny Crowe Horwath ve Španělsku, která se specializuje na projektech ekonomického anddevelopment strategie poradenství. pedagogickou praxi Profesor strategie a řízení organizací teorie na UAB. Victor Renovell Studie Doktor v sociologii z University of Barcelona (UB) Akreditovaný učitel (ANECA) MBA z University Camilo José Cela a Bureau Veritas Business School Mistr v antropologii a audiovizuální komunikační společnosti Hotels.com University (UB) Koučování a vedení expert z univerzity v Barceloně (UB) Marketing Graduate programy v Psycho. vzdělání Diplom v oboru návrh, vývoj a lektorské kurzy on-line (TécnicoUniversitario E-learning) z Complutense University of Madrid (nepedagogických) odborné praxe Vedoucí eLearning Solutions vyvíjí a poradenské projekty dee-learning, vytváření obsahu a rozvoj on-line kampusu. Předtím působil jako projektový manažer v Edebé, a ředitel delegace Bureau Veritas Business School v Barceloně. Je autorem tří knih jediným autorem více než dvaceti odborných článků, MORETHAN třicet dní a einternacionales hospodářství ve vnitrostátních kongresů, jakož i účast v rozhlasových programů, conferenciasen univerzit a výzkumných center a obchodních partnerství. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami ve Španělsku jako učitel: UNITE (UniversidadInternacional La Rioja), ESERP, EUNCET Business, Tecnocampus (EscolaUniversitária Maresme), Camilo José Cela University, Ramon Llull University a University of Barcelona (UB). XAVIER Lamote de Grignon Studie PhD v oboru ekonomie a organizací DEA v obchodní organizace z Universitat Rovira i Virgili (URV) Mistr v marketingu a řízení prodeje ESIC Ekonom z University of Barcelona (UB) Odborná praxe (non-učení) Soci-konzultant AKTIVNÍ poradců & Partners, specialista na obchodní strategie a marketingu. Člen Asociace profesionálních marketingu a Španělská asociace akademických a odborných marketing. Výuka Zkušenosti Profesor a přednášející na různých vysokých školách tantonacionales a mezinárodního obchodu. certifikované akvárium. ALEX Alegret Studie Doktor v marketingu. Speciální značky a distribuce Management Development Program (PDD), kterou IESE Business School Mistr v e-Learning pro Open University Katalánska (UOC) Magisterský titul v informační společnosti jsem, že Coneixement podle laUniversitat Oberta de Catalunya (UOC) BA (Hons) Business Administration (Nottingham Trent University, UK) Diplom v oboru obchodních studií na University of Barcelona (UB). (Non-výuka) Profesní zkušenosti Zkušenosti více než 10 let na řídící úrovni v oblasti prodeje, marketingu a obchodního rozvoje podnikání pro kanály spotřebního zboží, hybnosti a kosmetické výrobky. Od roku 2012, spojený s CD Consultants, kde jsem meresponsabilizo projektů za účasti komerčních reorganizací, vývoj a implementaci odděleních Trade marketingu a obchodních manažerů dePunto. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami ve Španělsku jako učitel: EAE, UIC, BES LaSalle, OUK, ECM a Euncet BS. Eleuterio ACOSTA Studie PhD v oboru Business Administration z IESME Business School - University of Peru Papežské univerzitě v Maastrichtu Zákon stupeň z University of Barcelona (UB) Diplom v oboru obchodních studií na University of Barcelona (UB) Mistr v marketingu - Executive MBA z Vysoké škole Barcelona Màrqueting I Màrqueting MBA Master in International (MIM), kterou Superior Institute of Màrqueting a Enterprise-Barcelona Titul v daňového poradce Federace d'Associacions profesionály d'Posuzovatelé Fiscal de Catalunya (FAPAFIC) Diplom v oboru analytické účetnictví a řídící kontroly od Eada (nepedagogických) odborné praxe V současné době je prezidentem Acosta právníci, poradenství a delderecho praxí a ekonomikou. Vyvinul svou kariéru jako Territory Marketing Manager (Španělsko a Portugalsko) v Sportingbet, náměstek generálního ředitele v sedmi SeasWorldwide, náměstek generálního ředitele v VIDISA, ředitel marketingu společnosti Speedsound, ředitel prodeje a marketingu v lékařské práce, ředitel Marketingen Group Mutual obchodu a průmyslu, vedoucí Major Cuentasen Caixa de Catalunya, generální ředitel Bank of malých a MedianaEmpresa (Bankpyme), mezi ostatními. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami jako učitel: Eada, UAB, Mezinárodní univerzity v La Rioja (UNITE), Universitat Abat Oliva CEU University Arturo Prat (UNAP), a Euncet BS. MAGDA Cayon Studie PhD ve stvoření, strategie a řízení DEA Efektivita v oblasti řízení podnikových Titul v oboru ekonomie a Business Administration Diplom v oboru Business Studies pedagogické praxe ne Partner-Consultant CCG & S Partners Management a koordinace evropských projektů NESP-CBCMED Výuka zkušenost programu Profesor v různých mistrů a studijních programů na University of Barcelona a Autonomní univerzita v Barceloně. Ostatní učitelé Fernando Checa Jessica Lingam [-]

Magistr V řízení Digital Business

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejhospodárnější, nová odvětví ... [+]

Master in management Digital Business Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejvíce hospodářských odvětví, nové společnosti s novými obchodními kultur, které způsobily revoluci převládající status quo v mnoha hospodářských odvětvích, vytváření nových naprosto odlišné od předchozí nastavení. Žijeme v měnící etapou, která složitostí, nejednoznačností, volatilitou a rychlost životního prostředí. Společnost požaduje větší transparentnost a poctivost ve způsobu, jakým jsme se komunikovat a svědky exponenciální nárůst informací (externí, nestrukturovaný, otevřený a v reálném čase), řídit rozhodování. K dispozici jsou nové technologické nástroje, které se sejdou v Master in Digital Business Management umožňuje spravovat efektivněji organizace. Velmi náročné prostředí, které vyžaduje nové dovednosti, profesionální a osobní dovednosti asimilovat v tomto programu. Ze všech těchto důvodů Master in management Digital Business OBS se zaměřuje na klíčové aspekty jak z technických a lidských podmínek, řešit nové bezpečnostní prostředí. Potřeba pro profesionály a digitální podnikatelů naší doby. Cíle Master v řízení Digital Business Jaké cíle se dostaneme? Pochopit výhody a podporovat potřebné změny pro zlepšení v oblasti řízení a směřování společnosti, založené na orientaci strategie v digitálním prostředí. Provádět a sledovat digilitación strategie podniku, dělat správná rozhodnutí pro dosažení plánovaných cílů. Rozvíjet manažerské dovednosti a techniky nezbytné vést proces změn ve společnosti. Proveďte digitální Business Development Plan. Schopností a dovedností, které bude vyvíjet v tomto mistra, jsou: Domino různých strategií pro rozhodování. Zvýšená přesnost kapacity analýzy a syntézy s cílem určit, v systematické a realistický, faktory generující výzvy a příležitosti v digitálním prostředí. Lepší komunikační dovednosti a motivace zařízení vést změny procesů. Požadavky Mistr v řízení Digital Business Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze procesu přijímacího: Předpoklady pro přijetí Žádost o přijetí Osobní pohovor Motivační dopis Vyhodnocení Přijímací výbor Imatrikulace Magisterský titul v oboru Digital Business Management Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v řízení Digital Business OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Cestovního Ruchu, Marketingu A Správy Příjmů

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA Barcelona
Campus forma Kombinované October 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, Ostelea nabízí komplexní školení a prakticky jedinečný ve své kategorii tím, že integruje do jednoho vzdělávacího programu nejvíce inovativní znalosti v oblasti online marketingu, e-commerce a marketingu cestovního ruchu. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Odvětví cestovního ruchu obecně a hotel zejména zažívají rychlou transformaci v oblasti marketingu, distribuce a prodeje. Zvládnutí nových on-line nástroje jsou klíčové pro správu hotely. Vysoká konkurenceschopnost tohoto prostředí vyžaduje postavu Ředitel elektronického a Ředitel řízení tržeb jako klíčové pozice v rámci současného pohostinství. s Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a management Příjem, Ostelea nabízí komplexní školení a prakticky jedinečný ve své kategorii, a to integrací do jednoho vzdělávacího programu nejvíce inovativní znalosti v oblasti online marketingu, e-commerce a marketingu cestovního ruchu. El magisterský titul Poskytuje rozvoj manažerských dovedností, odborných dovedností a vyjednávání prodeje, stejně jako vedení týmu a řízení projektu. Kromě toho mistr poskytuje pevný přípravek v nejnáročnějších odvětví profesionálních nástrojů s cílem připravit studenty pro rychlý přístup na trh práce jako orientace programu je přísně profesionalizaci a má aktivní účast mnoha odborníků a vedoucích pracovníků sektor. Po dokončení mistra, student získá dovednosti a znalosti potřebné k práce účinně v oblasti Marketing, elektronického obchodu a distribuce Hotel, Student bude mít řídící schopnosti, které vám umožní pěstovat profesionálně jako manažer v rámci různých společností v letech po jejich vzniku. Proč studovat Master v organizaci událostí, protokol a Obchodní turistika (MICE) v Ostelea: Gamifikace: Předmětem Revenue Management je vyučován přes simulační systém Business Game. Volitelné Google Certifikace: Studenti, kteří chtějí mohou dostat osvědčení v GoogleAds Volný program a další způsob. Koučování cyklus: Studenti mistři mohou podílet na Ostelea trénovat cyklu, který kombinuje skupinová sezení v různých oblastech, jako jsou emoční koučinku či rodinného trénovat. Ostelea je členem španělské asociace Hotel ředitelů a vedoucích pracovníků. Plně profesionalizovat a praktické vize: Program je zaměřen na získání dovedností použity neobyčejně prostřednictvím prohlubování nástroje a situace spojenému s učitelem ze sektoru s podporou ze skutečných případů. Prezentace, vytváření sítí a návštěvy firem s manažery hotelů, cateringových společností a mezinárodním cestovním ruchu konzultantů. Program je zaměřen na rozvoj dovedností které vyžaduje průmyslu. CÍLE PŘEHLED Vlak manažeři orientovaný obchodní vedení podniků, cestovního ruchu schopni získat očekávané výsledky po celém světě. INTEGRAL TRÉNINK Integra v jednom výcvikového programu, pracovat na osobních dovedností spojených s prodejem a nejvhodnějších odborných schopností v oblasti marketingového procesu a marketingu cestovního ruchu podniků. vzdělávání vedoucích pracovníků Vyvinout potřebné manažerské dovednosti globální manažer turistických podniků a hotelem se dostat kolaborativní, asertivní a rozvíjet participační práce mezi všemi členy týmu Inovace a udržitelné řízení. Rozvíjet schopnost tvořivosti a inovace v průmyslu a jeho udržitelné hospodaření s pomocí komplexního a specializovaného vzdělávání, kvalifikace účastníkům za předpokladu odpovědných pozic. osnovy Mistr v marketingu, Revenue Management Marketing a cestovního ruchu Ostelea je rozdělena do 5 modulů: cestovního ruchu marketing organizaci podnikání a finance Revenue & Výnos Vedení Rozvoj osobních dovedností Mistr práce práce Kariéra Profese Kariéra Services je oblast podpory pro studenty a absolventy Naším cílem je vést a doprovázet studentovi získat nové profesní cíle a dosáhnout lepší shodu mezi vaše očekávání a profesní zájmy s trhem práce. Kariéra Služby Kariéra Výkonný Partner Program zaměstnanosti Online práce fórum Talent Development Webináře Pracovní příležitosti obchodní ředitel hotelů a podnicích cestovního ruchu. Marketing Executive Hotel a podnicích cestovního ruchu. Chief rezervace. Manažer příjmy. Odpovědný cestovní ruch a hotelové e-commerce. Business Intelligence rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce. Obchodní strategie poradenství pro podniky v oblasti cestovního ruchu. Podnikatel v hotelovém ruchu. Business Development rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce. Stupeň Účastník, který úspěšně dokončí program bude trvat Mistr v marketingu, Revenue Management marketingu a cestovního ruchu ČR, University of Lleida Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, pro Ostelea Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, EAE Za účelem získání stupně z University EAE a je nezbytná pro splnění požadavků používání těchto institucí [-]

Mezinárodní Magistr V Oblasti Marketingu - Dvojjazyčná

EADA - Escuela de Alta Dirección y Administración
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Španělsko Barcelona

Získáte globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí prostřednictvím tohoto programu. [+]

Co budu mít z tohoto programu?

Cílem Masters v EADA je poskytnout účastníkům "profesionální konkurenční výhodu", že se zaměří na tři základní oblasti. Zvládnutí konkrétních obchodních nástrojů a technik. Rozvoj interpersonálních kompetencí, které jsou nezbytné pro mezinárodní manažery. Získání globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí. Účastníci kurzu se naučí efektivně uplatňovat prvky tohoto dynamického "mix talentu", jak oni se vyvíjejí jejich profesní kariéry.

Metodologie

Eada vyvinula vlastní praktické, aktivní a participativní přístup s důrazem na "learning by doing". Metodika reflektuje poptávku těchto společností pro profesionály s dovednostmi, jako jsou: schopnost přemýšlet, schopnost jednat tváří v tvář změnám, univerzálnost pracovat v multifunkční týmech a přizpůsobivost na výzvy globálního prostředí. ... [-]

Online Master - Adresa Digital Marketing

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Alcobendas

Mistr na digitální marketing umožňuje on-line jako marketingový specialista rozvíjet marketingový plán společnosti přizpůsobenou nové spotřebitelské zvláštností [+]

Mistr Online - Digital Marketing Management

Mistr na digitální marketing umožňuje on-line jako marketingový specialista rozvíjet marketingový plán společnosti, přizpůsobené nových charakteristik spotřebitelů 2.0.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master in Digital Marketing je vyškolit profesionály, kteří potřebují rozvíjet a realizovat úspěšné marketingové strategie k dosažení spotřebitelům prostřednictvím nových digitálních médií. To je inovativní program navržený z pohledu nových způsobů, jak konzumovat a komunikovat, které poskytnou klíče, aby se úspěšně vyvinout výrobek nebo službu prostřednictvím nových sociálních médií nástrojů, mobilní platformy, obce ...... [-]


Magisterský Titul V Oboru Marketingu, Komunikace A Události Módy

FDModa - LCI Barcelona
Online forma Denní studium 2 semestry September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. [+]

Jazyk výuky: španělština Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. Odborníci jsou schopni umístit výrobek na trhu, a aby bylo známo, a to buď prostřednictvím reklamy prostřednictvím tisku nebo pořádání akce. Cíl: Poskytnout studentům znalosti a dovednosti potřebné k realizaci úspěšnou marketingovou politiku. Stanovit nejvhodnější komunikační kanál. Pomocí různých nástrojů reklamy jako prostředek distribuce produktu. Naučte se plánovat, organizovat a rozvíjet jakoukoli událost ve světě módy. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Magistr V Digitální Reklamě A Příchozí Na Trh

Escuela de Negocios y Dirección
Online & Campus forma Kombinované 1 týden October 2016 Španělsko Madrid

Brand a zákazník chatování na internetu. Vydělejte na spotřebitelské díky Master in Digital Advertising ESNEDI. [+]

"Mark a klient diskuse na internetu. Získejte spotřebitele prostřednictvím Master in Digital Advertising ESNEDI." CÍLE Díky mistr v digitální může reklama a marketing Příchozí studentů: Konstrukční strategie pro optimalizaci online přítomnost společnosti. Rozhodněte o vytváření a správu SEO kampaní. Generovat, analyzovat a optimalizovat Google AdWords kampaní. Vypracuje plán digitální reklamy podle obchodních potřeb. S vědomím možnosti mobilního souvislosti s marketingem. Generovat optimalizovaný obsah a hodnotu. Činit rozhodnutí týkající se služby zákazníkům v digitálním prostředí. Vytvoření, design a spravovat firemní webové stránky. Komunikace i komerční provádět strategie sociálních médií. Integrujte firemní blogy v komunikačním plánu. Měřit a analyzovat výsledky pro optimalizaci kampaně. Optimalizace získání kvalitní potenciální zákazníky. Obsah Digitální Marketingový plán I Digitální Reklama: Optimalizace pro vyhledávače - SEO Digitální II Reklama: Search engine marketing - SEM Reklama Digital III mobilní marketing příchozí Marketing Customer Experience a zákazník 2,0 Firemní web Řízení a strategie sociální Media Řízení a strategie Corporate Blog Obsah Vytváření a správa digitální Analytics Optimalizace kampaní Dílna a sklady závěrečný projekt Metodologie učit se Získávat klíčové znalosti z každého předmětu. Manuály a technické poznámky interaktivní obsah správa digitálních knihoven vzdělávací videa virtuální třídy praxe Učit se praxí. Polož do hry to, co jsem se naučil. Případové studie multimediální cvičení Test sebehodnocení Diskusí a fór aplikovat Ile ocenění ukazuje, jak pomocí praktických případů Provádění práce developerský projekt sazby Take Mistr v digitální reklamě a příchozí marketing by neměl být problém finančně studenta. Proto ESNEDI nabízí různé způsoby financování platbu snadné splátek bez zájmu a má smlouvy s finančními institucemi, aby vyhovovaly potřebám studenta. Kontaktujte nás a my vás budeme informovat bez závazku. Stipendia a granty: Mistr v digitální reklamě a Příchozí Marketing je součástí programu stipendií a grantů pro digitální Business School. Tyto dotace jsou uvedeny v závislosti na žadatel profilu, datum volání as omezenými místy. Kontaktujte naše poradce a budeme vás informovat do hloubky. [-]

MA V Správy Věcí Veřejných, Politického Marketingu A Strategické Komunikace

VONSELMA EDUCATION - Escuela de Liderazgo y Gobernación
Online & Campus forma Denní studium September 2016 Španělsko Madrid

Od května 2014 Masters ve správě věcí veřejných, politického marketingu a Strategic Communications se koná ve spolupráci mezi Institutu veřejného práva na Rey Juan Carlos University a prestižní poradenství VONSELMA INTERNATIONAL. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Od května 2014 se slaví Mistr ve správě, politické a strategické marketingové komunikace ve spolupráci s Institutem veřejného práva na Rey Juan Carlos University a prestižní poradenství VONSELMA INTERNATIONAL. Tento magisterský titul na Rey Juan Carlos University je jediná svého druhu uznávány španělskou volební (ASESMAP) Sdružení politického marketingu a a začít učení v režimu třídě jak v on-line, že bude poskytovat profesionály, kteří chtějí pracovat ve veřejných institucích, politických stran, velvyslanectví, konzuláty, mezinárodních institucí, nevládních organizací, atd integrovaný, komplexní a na vysoké úrovni specializovaný výcvik v analýze a komunikačních vedení, které splňují potřeby těchto institucí. Prezentace Master. Tento program je uznáno španělskou Asociací politické a volební Marketing (ASESMAP) jako první master vedené profesionálními politiky. Tedy určena k pokrytí nedostatku návrhů školení pro profesionály a nabídnout komplexní, globální a na vysoké úrovni specializovaný výcvik v otázkách analýz a řízení, které reaguje na aktuální požadavky odborné politické činnosti. Současné výzvy vést překonání dřívější nedostatky, školit účastníky politického života, s vědomím pochopit a vědět, jak vyjádřit své myšlenky k voličům a / nebo ovládaných. cin Dnes, obě politické strany a vládní týmy potvrdily, že je důležité být doprovázen politické strategie jako nástroj pro změnu a pro dosažení svých cílů. To zvýšilo poptávku po odborníků v této disciplíně. Návrh volební strategií je vždy řemeslo. Abychom věděli, jakou strategii použít, musíme analyzovat různé kontexty, nikoli pouze politické, sociální či ekonomické, krát dnes, požaduje podrobnější rozbor skutečnosti, kterými mají žadatelé čelí veřejné funkce. Musíme mít vždy na paměti, že "co vypadá dobře na jeden, můžete se mýlit do druhého." Školení odborníků ve službách představitelů a vlád se nebude omezovat na realitě velkých evropských zemí, Španělsko, Německo, Itálie, Francie, a bude zahrnovat analýzu a praxi v ostatních politických prostředích, jako jsou USA, Latinské Americe, Asii a Afrika. Vyvíjíme případové studie kampaní v různých zemích, mezi tyto: kampaň Baracka Obamy ve Spojených státech, François Hollande ve Francii, Mariano Rajoy ve Španělsku, Vladimir Putin v Rusku, Mosambik Armando Guebuza, Cristina Fernandez de Kirchner v Argentině, Rafael Correa v Ekvádoru, Juan Manuel Santos v Kolumbii, Hugo Chávez ve Venezuele, mezi ostatními. Porovnáváme použitých technikách, možnost v dalších politických scénářů a profilů, který vyžaduje dnešní společnosti. To, co bychom měli sdělit, co na to říct, jak, za jakých rámce a kontextu a aby bylo známo, kde?; všechny tyto otázky a mnoho dalších jsou požádáni vůdce století XXI, pokud chtějí mít plodné a velmi úspěšnou kariéru, a to nejen je dosažení cílů je také vědět, jak spravovat své politiky a svoji politiku vlády obrazu. V tomto ohledu význam politického marketingu a strategické komunikace je nezbytné, a to má za cíl vytvořit názor, prodat kandidáta, voliči získat reprezentativní nárůst, získává silnou pozici a, samozřejmě, dostanete na volební vítězství. Určeno Mistr ve správě, politický marketing a strategické komunikace je zaměřena na absolventy a profesionály, kteří chtějí pracovat ve veřejných institucích, politických stran, médií a společností, velvyslanectví, nevládních organizací a korporací a dalších organizací. To je uspokojit poptávku po vládnutí profesionály, politického marketingu a strategického poradenství, a veřejných činitelů, ředitelé novin, náčelníků štábů Advisors komunikace a obraz, konzultanti, odborníků na veřejné mínění, političtí poradci, analytici kampaň, Novináři, budoucí podnikatele, atd. CÍLE Chcete-li poskytnout studentům praktické dovednosti potřebné k rozvoji správnou strategii práce ve své každodenní práci s politickými, sociálními a obchodních lídrů. Zajištěna vysoká úroveň specializující se na analýze a plánování tréninku, stejně jako techniky a strategie politické a volební marketing, které pokrývají různé oblasti činnosti politické profese (klíčové hráče, organizace a společnosti působící v životě ekonomické, politické a sociální život. Nabídka komplexní přístup k politické činnosti v různých scénářů, trénovat a specializovat studenty s metodami a strategií používaných při uvádění vládních politických vůdců. Seznámit účastníky s technického výzkumu a vymahatelné při vývoji analýzy kampaně a marketingu pokračoval ve vládě. Forma poradců, manažerů a specializovaných politici Governance, politické a volební marketing a strategické komunikace, takže studenti zdatní ve vývoji a realizaci těchto specifických technik, které mají vliv na politický obraz kandidátů a politických stran v různých scénářů. [-]

Magistr V Digitálním Marketingu

Harbour.Space
Campus forma Denní studium September 2016 Španělsko Barcelona

Master Program na digitální marketing je navržen tak, aby růst nové generace vedoucích marketingových specialistů - digitální zdatné profesionály, kteří mohou těžit z explozivního růstu on-line technologií pomocí nejvíce obráběcí hranu, inovativní nástroje ve své každodenní práci. [+]

Tento program je vyučován v anglickém jazyce. Magisterský program Digital Marketing je navržen tak, aby růst nové generace vedoucích marketingových specialistů - Digitální zdatné profesionály, kteří mohou těžit z explozivní růst on-line technologií pomocí nejvíce obráběcí hranu, inovativní nástroje ve své každodenní práci. Harbour.Space metodika výuky jedinečným způsobem kombinuje silné akademické zázemí v obchodních studií, finance, účetnictví, marketingu a strategie s in-hloubkové a konkrétního digitálního znalostí v on-line video, mobilní, virové, sociálních médií a dat řízený marketing. Budete také denní svědek nejnovějších inovací od společnosti Google, Facebook, Twitter, Netflix a dalších největších technologických firem. Naši profesoři nejsou akademické učitelé - jsou dokonalý digitální a marketingových odborníků, které zahájily tisíce úspěšných reklamních kampaní a dělal mnoho vítězné strategická rozhodnutí. Po dokončení Master Harbour.Space digitálního marketingu programu, stanete se digitální marketing profesionální. Budete dobře připraveni pracovat v obchodním nebo marketingového oddělení velké značky, v reklamní agentuře, nebo v médiích nebo technologické společnosti. Budete vědět, jak pomoci značky efektivně komunikovat se svými cílovými skupinami za použití úžasné výhody, že rozvíjející se on-line technologií přinesly do světa. Struktura programu 1 rok Tento program obsahuje rozsáhlý počet skutečných případů, marketingu pohybující se přes který budou studenti získají solidní znalosti rozhodovacího procesu v marketingovém oddělení skutečné firmy. Všechny kurzy jsou volitelné, ale důrazně doporučujeme studentům absolvovat kurzy označeny jako jádro. Celkem 1 rok studia se skládá z 15 modulů, včetně 1 modulu Dílny a seminářů, 1 klient a 1 Capstone projekty. Naši profesoři nejsou akademické učitelé - jsou dokonalý digitální a marketingových odborníků, které zahájily tisíce úspěšných reklamních kampaní a dělal mnoho vítězné strategická rozhodnutí. Moduly Digital Marketing jako součást celkové marketingového mixu SEM a SEO Programové & RTB (Audience Nákup) Výkonnostní marketing Sociální Media Marketing, virová, a vyprávění příběhů Web Analytics Virtual Company Právní prostředí E-Commerce, CRM a věrnostní programy Mobilní gamifikace Online Video Digitální Strategy & Digital Media plánování Technical Project Management (Digital Assets) Digital Media Evolution Business & Finance Základy Advanced Digital Marketing Video blogování Email Marketing Crowdfundingová Angličtina pro průmysl E - Výzkum a průzkumy Master Classes s předními praktikujícím Růst Hacking Marketing jako Job Jednání Úvod do Interaction design PR & Content Business, podnikání & Self Promotion Prodej & Prezentace User Experience design Úvod do programování pro marketingové profesionály Programování II pro marketingové profesionály Data Vizualizace Čínská internetová Market Big Data & Emerging Technologies Vyvrcholení projektu Semináře a workshopy Klient Project Program Vedení Anna Znamenskaya Chief Digital Officer, Mindshare Russia Andy Crestodina Co-zakladatel / Strategické ředitel Orbit Media Studios Kariéra cesta Junior Digital manažer Social media manager Email Marketing Manager E-Commerce a CRM manažer Digital Media Planner / kupující Vedoucí Digital / Chief Digital Officer Living In BARCELONA Studium v ​​Barceloně má následující výhody: Barcelona je # 1 v Evropě pro kvalitu života a průchodnosti životního prostředí (2012 kvality života města Rankings - Mercer Survey) Barcelona je # 1 na světě pro úroveň infrastruktury a rozvoje měst (2011, Ernst & Young). V regionu Katalánska, kde Barcelona je hlavním městem, významně přispívá ke španělskému HDP. Růst katalánském HDP je v současné době 3,3%, mnohem vyšší než v Evropě v průměru. Vývoz Katalánsku jsou 42,2 mld €, vyšší než v kterékoli jiné části Španělska. 7,000+ inovace a technologické společnosti v průběhu posledních 10 let. Barcelona je 6th v Evropě atraktivity a pohodlí pro podnikání (European Atraktivita Survey 2011 Ernst & Young), Barcelona je 2. místo v Evropě (po Londýně) pro podporována jako obchodní centrum (European Cities Monitor 2011); Barcelona je 2. místo na světě pro pořádání různých mezinárodních konferencí a kongresů (město a zemi World Report 2011, ICCA). Barcelona je hostitel ročního Světového Mobile Congress, který přitahuje tisíce mezinárodních společností, které pracují v odvětví mobilních komunikací. 7000000 + miliony turistů / rok 20 ° C - průměrná teplota v průběhu dne 2437 hodin slunečního svitu / rok Náklady na bydlení 550 euro / měsíc [-]

Magistr V Obchodní Management A Marketing

ESEM
Campus forma Denní studium September 2016 Španělsko Madrid

Program pro odborníky na mezinárodní úrovni. Zaměřen na lidi, kteří mají nebo se nazývají obsadit pozice a funkce komerčních marketingových manažerů či prodejních ... [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Program pro odborníky na mezinárodní úrovni. Zaměřen na lidi, kteří mají nebo se nazývají obsadit pozice a funkce obchodního marketingový ředitel nebo prodeje ESEM, s 47 let činnosti a rozvoje, je obchodní škola specializující se na obchodních oblastech obchodní a marketingové, s uznáním v národních i mezinárodních společností. Podle našich učebnách a programů bylo více než 20.000 studentů na pěti kontinentech. Cíl předmětu Poskytne potřebné nástroje pro rozvoj podnikání. Tyto nástroje slouží dvojí funkci obchodního a marketingového řízení. S teoretickou metodikou - ESEM praxi bude student za předpokladu, že adptación k novým technologiím, podle potřeby a požádal dnes na pracovní místo pro prodej, marketing a prodej Manager. Praktická Obsah programu, nových technologií, kvalitě učitelů a výměnu zkušeností studentů, činí tento program splňuje cíle nejvyšším Business Kvalita. "Filozofie této Post stupeň je learning by doing" Struktura programu Program se koná v průběhu jednoho akademického roku a celkem šest modulů. Po titulkování, že budou získány Master in Business Management a marketing. Ohodnocení Studenti by měli rozvíjet praktickou práci na tématech projednávaných modulů, směrování a strukturování své diplomové práce. Práce budou vyvinuty v rámci školních hodin každého modulu a hodnotí učitelé. V případě potřeby budou dostávat doučování ke změně těchto aspektů práce prezentované, které nebyly v souladu s požadavky ESEM v každé oblasti. Účelem programu je zajistit, aby studenti pochopili a mistr pojmy učil. Filozofie programu je učení. Návštěvnost: 100% u všech tříd Konec studií práce: Na na konci každého programu, jako je syntéza získaných zkušeností a vykonané práce, týmy vytvořit marketingový plán s projekcí na dva roky Marketingový plán tvoří disertační práci a budou řízeny a hodnoceny instruktory určených k tomuto účelu. General Services ESEM On-site ESEM, studenta na rozdíl od blízkého vztahu s fakultou a ESEM zařízení, k dispozici zdarma od: Práce Praxe ve firmách Počítačová místnost studovny Speciální služby non-EU studenty Kromě obecných služeb, studenti ze zemí mimo EU mají v ESEM z: Pokyny a informace pro zápis do programu. potřebnou dokumentaci na žádost španělského konzuláty pro zpracování a po obdržení Visa studií. Praxe v španělských firem. Začlenění od šestého měsíce na začátku tříd. TIE zpracování v Madridu. Pojištění nábor v Madridu MAPFRE Seguros repatriace a komplexní zdravotní péče, studentem po dobu jednoho roku. Určeno Vysokoškolské vzdělání s odbornou praxí. vysokoškolské vzdělání s odbornou praxí. obchodní oddělení Marketingové oddělení manažeři tematický obsah Marketing: Základy marketingu Analýza trhu a spotřebitelů Product & Ceny CRM: Zákaznické věrnostní Sociální sítě: Aplikační Comunity manažerská role a odpovědnosti komunikace: Reklama komunikační plán prodej: obchodní jednání Vedení Prodejní tým prodejní počasí Distribuce a řízení prodeje: merchandising distribuce logistika Marketingové plánování: Marketingový audit Marketingový plán rozpočty marketingu Kvalifikace Marketingový plán rozvoje: Master in Business Management a marketing [-]

Master In Advanced Marketingu

University of Deusto: Deusto Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2016 Španělsko Bilbao

To Mistr si klade za cíl vybavit manažery a / jako kdo převezme odpovědnost v oblasti marketingu pokročilých znalostí a dovedností v přesném stále globálnější a vzájemně propojených trzích. [+]

Popis programu To Mistr si klade za cíl vybavit manažery a / jako kdo převezme odpovědnost v oblasti marketingu pokročilých znalostí a dovedností v přesném stále globálnější a vzájemně propojených trzích. Jejím cílem je vyškolit odborníky schopné strategiích stanovování vztahy se zákazníky a spotřebitele, distribuční politiky a komunikace, řízení značky ve světle nových výzev a příležitostí, které nabízí pokroky v oblasti informačních a komunikačních technologií a s přihlédnutím k zvláštnosti jednotlivých trzích a zeměmi; manažeři, kteří jsou schopni identifikovat a navrhnout nejvhodnější obchodní modely v každém prostředí, design a realizovat udržitelné a odpovědné strategie. Magisterský titul v Advanced Marketing je vyučován putovní cestu mezi kampusu San Sebastian a Bilbao: Kurz Příští ročník 2016/17: Campus Bilbao Program je zaměřen na absolventy v oboru Business Administration (nebo ekvivalentní) nebo jiných oborů, které získaly alespoň 12 ECTS v oblasti marketingu, jako je reklama a styk s veřejností, komunikace, cestovní ruch, žurnalistika, Psychologie ... Program A) Povinné předměty: od září do ledna Strategické oblasti marketingu Oblast řízení Strategický Brand Vztah oblasti marketingu B2B a Channel Oblast řízení Oblast integrovaný komunikační Udržitelnost a inovace Area Manager v propojeném světě B) Volitelné předměty: February -September Volitelné předměty Odborná praxe Diplomová práce požadavky na přijetí Akademické Požadavky Oficiální vysokoškolské vzdělání (nebo ekvivalent). Lidé, kteří jsou v posledním ročníku vysoké školy může požádat o přijetí, přičemž v tomto případě konečné přijetí je podmíněn dokončením studií před Masters. Mít nalétáno alespoň 12 ECTS (nebo ekvivalent) v oblasti marketingu. V případě, že jste dokončili počet kreditů, musí mít odborné zkušenosti v oblasti marketingu, které potvrzuje základní znalosti z této oblasti. Mohou také požádat o přístup k veliteli, kteří jsou v posledním roce kariéry, v takovém případě bude konečné přijetí je podmíněno ukončení studia. Jazyky: Povinné předměty jsou vyučovány ve španělštině (85%) a volitelných v angličtině (15%), tak, že uchazeči jsou povinni na stejné úrovni C1 v obou jazycích. Doklad o znalosti anglického jazyka: následující tituly, které jsou rovnocenné C1 mohou být předloženy: Certificate in Advanced Inglés - (CAE) BEC Higher TOEFL 80 IELTS z 6.5 Je zde také možnost zkoušky vnitřní úrovni organizuje Ústavu pro jazyk University of Deusto nebo vzít a přenést kurzy vedoucí k úrovni C1 Ústavu jazyků univerzity Deusto. Pokud uchazeč jednoduše B2 úroveň angličtiny v době podání žádosti o programu, může být dočasně přijat za podmínky, že jejich úroveň angličtiny v době zápisu (v září) se stane C1 , To zahrnuje výslovný závazek uchazeče předběžně přiznal zlepšit svou angličtinu v období mezi žádostí o přijetí a ukončení zápisu. Profesní zkušenosti: Není nutné, aby odborné zkušenosti, ačkoli to je považováno za přidanou hodnotu, kandidáti poskytují. Kariérní vyhlídky Marketingové oddělení a nadnárodní společnosti s celosvětovou působností. Marketingové oddělení malých a středních podniků Společnosti poskytující marketingové služby, jako jsou poradenské Marketing, Komunikační agentury, reklamní agentury, mediální centra a agentury. Veřejné či poloveřejné instituce by měly rozvíjet marketingové aktivity, jako je rozvoj cestovního ruchu agentury, muzea, profesní sdružení, a podobně. Kariéra Oddělení Deusto Business School má za cíl usnadnit kontakt s podnikatelským světem a vybavit účastníky z univerzity Masters of některé nástroje, které jim pomohou podporovat a zlepšovat jejich zaměstnatelnost. [-]

Masters Titul V Oboru řízení Obchodní činnosti A Marketingu

UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Online forma Kombinované 12 měsíců Španělsko Madrid

Master in Business Management a marketing poskytuje studentům s hlubokým pochopením z předmětů Business Management a marketing, užitečné pro další kariéru, a pomáhá při rozvoji kritického a analytických schopností potřebných pro hodnocení relevantní otázky společnosti této klíčové oblasti hospodářské činnosti ... [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Přičemž za výchozí bod aktuální dynamice trhu, které se vyznačují nízkou mírou růstu nebo jejich nasycení a v němž v obecné rovině, zásobování daleko převyšuje poptávku, dali kontext který pouze ty společnosti a organizace, které jsou schopny přizpůsobit se potřebám a požadavkům trhů, na kterých působí budou nadále provozovat a rozvíjet v nich. Master in Business Management a marketing je oficiální titul, jehož studijní plán je zveřejněn v Úředním věstníku počtu 75 ze dne 28. března 2012. Určeno Master in Business Management a marketing poskytuje studentům s hlubokým pochopením z předmětů Business Management a marketing, užitečné pro další kariéru, a pomáhá při rozvoji kritického a analytických schopností potřebných pro hodnocení relevantní otázky společnosti v této klíčové oblasti hospodářské činnosti. Tento mistr, svou specializací na obchodní a Marketing Management, se zaměřuje na přípravu studentů pro přístup a / nebo konsolidace ve stále širokou a rozmanitou kariéru. Na jedné straně, příprava pro rozvoj pracovních povinností týkajících se obchodní a management a marketing, jako profesionální poradenství nebo stejné odborné přípravy, a na druhé straně umožňuje vstup žáků do specializovaných pozic společnosti pod svým vlastním specializovaným výcvikem, který umožní objektivně kandidáty na vedení a řízení odpovědnosti. Přístup do těchto pracovních míst je usnadněna díky zkušenostem, které studenti získají provedením praxe v podnicích a institucích z různých sektorů. Uznání oficiální název Studenti, kteří splňují požadavky UDIMA získat titul Master in Business Management a marketing učil UDIMA, kromě titulu profesionálního mistra vydané Centrem pro finanční studia. UDIMA Požadavky: mají bakalářský titul, vysokoškolský diplom nebo ekvivalent. Program Struktura Master in Business Management a marketing je strukturována do různých modulů, integrovaných střídavě různými subjekty v souladu s dovednostmi aspirující účastníka. Trasa přes programových modulů dává účastník získává, postupně, znalosti a dovednosti potřebné, aby se stal profesionálním odborníkem v oblasti: mistr. Master in Business Management a marketing Udima je nakonfigurován bezesporu nejkompletnější na trhu. Hlavním cílem Master Cílem hlavní vzdělávací magisterský titul v oboru Business Management a marketing je vyškolit profesionály, kteří jsou ideální a vysoce kvalifikované a vybaveni dovednostmi a rozvíjet jejich profesionální činnost může dosáhnout konfigurován jako opravdové lídry v přední části obchodu společnost že zajistit koordinaci a sladit všechny funkce stejná jako osa vytvoření konsolidace a hodnota pro organizace v oblasti životního prostředí a trhu. Tento tréninkový program je určen pro studenty zvládnout všechny potřebné znalosti, aby mohla etablovat jako vedoucí odborný v obchodních a marketingových firem a institucí. Metodologie Na základě důkladné vytváření koncepcí, strategie, techniky a nástroje marketingu a řízení prodeje založený, s následnou praktickou aplikaci, která umožňuje získat důkladnou znalost a ovládnutí stejná proti rozhodování a jednání v jejich profesionální činnosti školení v učebnách Je přístroji takto: setkání následovat model výstava začíná s identifikací cílů; pak odpovídající teoretické přístupy jsou učeni, podporovaný vhodnými učebních pomůcek, a končí s analýzou případů nebo případových studií, a to jednotlivě i ve skupinách. Zavázali jsme se ke každému studentovi získat a zlepšit znalosti a dovednosti potřebné pro výkon profesní roli, kterou chce hrát. Toho je dosaženo jak prostřednictvím rozvoje interaktivního kurzu a účasti v pracovních skupinách, a ve které, v závislosti na obsahu, aby se učil, se používají v každém případě nejvhodnější metody. Dobrý Teoretický základ je nejlepší podpora pro správný vývoj velkého počtu případových studií, které přinášejí studentům obchodní realitě. Blended trénink Oni jsou interaktivní kurzy, vyrovnávací jak individuální práci a účast v pracovních skupinách. Student si osvojí a zlepšit znalosti a dovednosti potřebné pro výkon profesní roli, kterou chtějí hrát přes: řešení případů, role-playing a video-školení, výkladový metoda, nácvik dovedností, provádění cvičení, pouzdra a případy týmy, debaty a diskuse. Budou rozvíjeny prostřednictvím virtuální Campus a jeden víkend za měsíc. On line školení Začínají v měsících říjnu a únoru každého roku. Běžná doba je 12 měsíců. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Barcelona

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


Magistr Ve Sportovním Marketingu

UCAM Universidad Católica de Murcia
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Madrid

Program pro Master in Sports Marketing, je zaměřen jak na profesionály, kteří již mají zkušenosti v oblasti sportovního marketingu, kteří chtějí aktualizovat své znalosti v rychle se měnícím arény, stejně jako na lidi, kteří chtějí dále svou kariéru ve sportovním managementu a plánování. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Obsah a rozvoj této Mistr ve sportovní marketing byl upraven na profesní požadavky, které studenti potřebují ve své odborné praxi. Je zaměřen na řízení a směřování sportovních organizací, institucí a zařízení - veřejných i soukromých - stejně jako na design, vedení a rozvoj sportovních událostí jakéhokoli druhu a velikosti. V této době postupného akademického adaptaci napříč Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, je nezbytné pro zvětšení UCAM své postgraduální studium portfolia s kvalitou high magisterského programu konkrétně zaměřeného na získání dovednosti potřebné k konkurovat v globálním světě. K dosažení tohoto cíle, pedagogičtí pracovníci pečlivě vybrán, zahrnující vysoce kvalifikované univerzitní akademici, jakož i odborníci z nejlepších sportovních ústavů naší země. Tento Magisterské je určen k výcviku budoucích sportovních trhovců pro normální funkci řídících sportovních organizací, se zvláštním důrazem na jejich řízení a plánování. Za tímto účelem, Masters formuluje získání dalšího vzdělávání specializovaného charakteru, zaměřené na odbornou kvalifikaci. Program pro Mistr ve sportovní marketing, Je zaměřen jak na profesionály, kteří již mají zkušenosti v oblasti sportovního marketingu, kteří chtějí aktualizovat své znalosti v rychle se měnícím arény, stejně jako na lidi, kteří chtějí dále svou kariéru ve sportovním řízení a plánování. Podobně je určen pro jednotlivce, kteří jsou připraveni být vůdci, které přispívají k lidskému sociálnímu a ekonomickému udržitelného rozvoje, vedoucích s empatií a etiky, kteří kladou úsilí do každého projektu se setkávají s týmovým duchem a nadšením pomáhat ostatním uspět. Pan Edouard Legendrova Ogilvy Sponzoring ředitel Geometry Global Strategic Planning Director Edouard shrnuje více než 22 let nepřetržité práce ve sportovním marketingu, které mají zahájil svou kariéru ve formuli jedna a získal 12 let zkušeností s různými F1 Team. On pak se připojil WPP a rozvinuté sponzorských a Sportovní marketing obchodní jednotky v různých evropských trzích. [-]