Magisterské studium Marketing - Magisterské studium Marketing hledejte zde!

Magisterské studium Marketing - Zde naleznete magisterské studium Marketing

Marketing
Magisterské studium Marketing. Veškeré informace o magisterském studiu Marketing. Ušetřete čas a kontaktujte školu přímo zde!
Čtěte více

Magistr Mezinárodní Marketing (MIM)

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2016 Spojené arabské emiráty Dubaj Čína Shanghai Spojené státy americké New York San Francisco Boston Spojené království Londýn + 8 více

<strong>Primární osnovy pro ty, kteří chtějí kariéru v oblasti obchodu a marketingu.</strong> Chytře navržený marketingová kampaň kreslí zisk, prodlužuje životnost výrobku a zajišťuje loajalitu značky. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Mistr Marketing International Primární osnovy pro ty, kteří chtějí kariéru v oblasti obchodu a marketingu. Chytře navržený marketingová kampaň kreslí zisk, prodlužuje životnost výrobku a zajišťuje loajalitu značky. Jak společnosti se snaží představit své výrobky a služby na nové trhy prostřednictvím nových kanálů, Master of International Marketing Hult vás naučí triky na trh po celém světě. MIM vás naučí vše, co potřebujete vědět o marketingového řízení a strategie, ale především znalosti nezbytné pro průzkum trhu, strategie značky, chování spotřebitelů, marketingu a rozvoje nových produktů. Tento učební plán, který v sobě spojuje obchod a marketing, vybavuje její absolventi s potřebnými znalostmi pracovat v širokém rozsahu jiných, než je funkční trh sektorů. Mohou najít práci v oblastech jak různorodý jako maloobchod, módy, technologie, branding, finančních služeb a spotřebního průmyslu. Program je k dispozici v našich areálech v Bostonu, San Francisku a v Londýně. Škola zařadil mezi nejlepší Hult nadále rychle stoupat v žebříčku nejlepších obchodních škol. V současné době se řadí mezi top 1% obchodních škol. Ona 32. třída v Severní Americe a padesátápátý ve světě podle The Economist (2014), 61th ve světě podle The Financial Times (2014), a jeho Top 5 žebříčku mezinárodních obchodních škol a mezinárodních zkušeností. Mezinárodní mobilita Studovat na trh ve nejaktivnějších trhy pro spotřebitele na celém světě! Náš Mistr Marketing International je k dispozici na našich areálech v Bostonu, San Francisku a v Londýně. Naučte se, jak rozvíjet strategické a tvůrčí myšlení v oblasti marketingu v mezinárodním kontextu tím, že studuje v těchto třech areálech po dobu jednoho roku prostřednictvím naší mobility programu. Konkrétní vyučování Na rozdíl od jiných obchodních škol ve vzdělávání zaměřeného na výzkum, většina Hult programy jsou založeny na praktických zkušenostech. Nabízíme studentům příležitost rozvíjet dovednosti, které budou velmi užitečné v odborném světě prostřednictvím našeho akčního projekt, ve kterém bude konzultantem pro společnosti nebo neziskové korporace, jako je IBM, Nike nebo One Laptop per Child. Action Project demonstruje naši touhu připravit naše studenty na práci přímo z školy. Hult LEAP Method - Naučte se, Experience, Action Project Zaměstnavatelé chtějí zaměstnanci ochotni pracovat. To je důvod, proč jsme náš program navržen tak, aby studovali nejen teorii, ale i v praxi prostřednictvím odborné praxe. Je založen na třech hlavních pilířích "Učte se, zkušenosti, Action" (LEAP). Během fáze Action Project, naučíte se rozvíjet všechny dovednosti potřebné pro praxi uvádění na trh tak, že jste schopni okamžitě najít práci po ukončení studia. Budete navrhovat a provádět komplexní studii o spotřebitelských preferencí nebo e-mailové marketingové strategie pro společnost. Budete prezentovat svou práci na vrcholové vedení a spolupracovníky různých národností. Bývalí studenti pracovali na slavných značek, Samsung, IBM a Nike. Action Project demonstruje naši touhu připravit naše studenty na práci přímo z školy. Podmínky přijetí - Bakalářský titul nebo ekvivalent. Budeme požadovat kopii svého stupně v angličtině - důkaz o anglické úrovni s porozuměním, jako je TOEFL nebo IELTS či jiné v případě potřeby. Uchazeči by měli mít také určitou profesní zkušenosti. Studenti ve třídě 2015 byly v průměru jeden rok zkušeností. [-]

Dual Stupně Magisterského A Ma V Strategického Marketingu

InterActive
Online forma Denní studium Kombinované 18 měsíců August 2016 Spojené království Velká Británie (UK) Online + 1 více

Tato on-line dvojí kvalifikace (MSc & MA) ve strategickém marketingu posílí svou kariéru v jakékoli oblasti marketingu. Program MSc & MA v marketingu uděluje UNINETTUNO a Ženevskou Business School. Získejte svou dvojí titul za 18 měsíců! [+]

Tato on-line dvojí kvalifikace (MSc & MA) ve strategickém marketingu posílí svou kariéru v jakékoli oblasti marketingu. Program MSc & MA v marketingu uděluje UNINETTUNO a Ženevskou Business School. Získejte svou dvojí titul za 18 měsíců! Požadavky na kurzu Je třeba zvážit pro následující program, který musí splňovat následující požadavky: Bakalářský stupeň (2: 2 minimum) nebo ekvivalentní Kde angličtina není rodným jazykem, a Student nedokončil svůj bakalářský titul v angličtině, je vyžadována následující doklad o znalosti anglického jazyka: A. TOEFL IBT-skóre 78 nebo b. TOEFL PBT skóre 547; nebo C. IELTS celkové skóre pásmo 6 nebo vyšší; nebo d. Michigan test vyrovnal skóre 80 nebo lepší. Seznam požadovaných dokladů o registraci: 1. Vyplněný formulář žádosti 2. Prohlášení cílů 3. Autentické kopie vašich kvalifikací, certifikátů a kompletní přepisy pro všechny roky studia 4. Kopie pasu 5. Anglický kopii vašeho CV / životopis 6. Doklad o znalosti anglického jazyka 7. Napsal osobní prohlášení, že odpovědi na otázky uvedené níže. Vyplněné výkazy by měly být označeny jménem studenta, akademické programu, a jejich kontaktní údaje, a musejí být předloženy poštou, e-mailem nebo faxem. Každá otázka by měla být zodpovězena v minimálně 300 slov (1 strana):. Proč jste se rozhodli usilovat o postgraduální program, v této době ve své kariéře, a to, co jste doufal, že dosáhnout tím, že dělá to? b. Co silné cítíte vás silným kandidátem pro absolventa programu? c. Popište minulosti nebo současný osobní / profesní zkušenosti, které si myslíte, že pozitivně ovlivnil svůj potenciál uspět v programu absolventa. Přívod 5 příjem za rok [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Cestovního Ruchu, Marketingu A Správy Příjmů

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA Barcelona
Campus forma Kombinované October 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, Ostelea nabízí komplexní školení a prakticky jedinečný ve své kategorii tím, že integruje do jednoho vzdělávacího programu nejvíce inovativní znalosti v oblasti online marketingu, e-commerce a marketingu cestovního ruchu. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Odvětví cestovního ruchu obecně a hotel zejména zažívají rychlou transformaci v oblasti marketingu, distribuce a prodeje. Zvládnutí nových on-line nástroje jsou klíčové pro správu hotely. Vysoká konkurenceschopnost tohoto prostředí vyžaduje postavu Ředitel elektronického a Ředitel řízení tržeb jako klíčové pozice v rámci současného pohostinství. s Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a management Příjem, Ostelea nabízí komplexní školení a prakticky jedinečný ve své kategorii, a to integrací do jednoho vzdělávacího programu nejvíce inovativní znalosti v oblasti online marketingu, e-commerce a marketingu cestovního ruchu. El magisterský titul Poskytuje rozvoj manažerských dovedností, odborných dovedností a vyjednávání prodeje, stejně jako vedení týmu a řízení projektu. Kromě toho mistr poskytuje pevný přípravek v nejnáročnějších odvětví profesionálních nástrojů s cílem připravit studenty pro rychlý přístup na trh práce jako orientace programu je přísně profesionalizaci a má aktivní účast mnoha odborníků a vedoucích pracovníků sektor. Po dokončení mistra, student získá dovednosti a znalosti potřebné k práce účinně v oblasti Marketing, elektronického obchodu a distribuce Hotel, Student bude mít řídící schopnosti, které vám umožní pěstovat profesionálně jako manažer v rámci různých společností v letech po jejich vzniku. Proč studovat Master v organizaci událostí, protokol a Obchodní turistika (MICE) v Ostelea: Gamifikace: Předmětem Revenue Management je vyučován přes simulační systém Business Game. Volitelné Google Certifikace: Studenti, kteří chtějí mohou dostat osvědčení v GoogleAds Volný program a další způsob. Koučování cyklus: Studenti mistři mohou podílet na Ostelea trénovat cyklu, který kombinuje skupinová sezení v různých oblastech, jako jsou emoční koučinku či rodinného trénovat. Ostelea je členem španělské asociace Hotel ředitelů a vedoucích pracovníků. Plně profesionalizovat a praktické vize: Program je zaměřen na získání dovedností použity neobyčejně prostřednictvím prohlubování nástroje a situace spojenému s učitelem ze sektoru s podporou ze skutečných případů. Prezentace, vytváření sítí a návštěvy firem s manažery hotelů, cateringových společností a mezinárodním cestovním ruchu konzultantů. Program je zaměřen na rozvoj dovedností které vyžaduje průmyslu. CÍLE PŘEHLED Vlak manažeři orientovaný obchodní vedení podniků, cestovního ruchu schopni získat očekávané výsledky po celém světě. INTEGRAL TRÉNINK Integra v jednom výcvikového programu, pracovat na osobních dovedností spojených s prodejem a nejvhodnějších odborných schopností v oblasti marketingového procesu a marketingu cestovního ruchu podniků. vzdělávání vedoucích pracovníků Vyvinout potřebné manažerské dovednosti globální manažer turistických podniků a hotelem se dostat kolaborativní, asertivní a rozvíjet participační práce mezi všemi členy týmu Inovace a udržitelné řízení. Rozvíjet schopnost tvořivosti a inovace v průmyslu a jeho udržitelné hospodaření s pomocí komplexního a specializovaného vzdělávání, kvalifikace účastníkům za předpokladu odpovědných pozic. osnovy Mistr v marketingu, Revenue Management Marketing a cestovního ruchu Ostelea je rozdělena do 5 modulů: cestovního ruchu marketing organizaci podnikání a finance Revenue & Výnos Vedení Rozvoj osobních dovedností Mistr práce práce Kariéra Profese Kariéra Services je oblast podpory pro studenty a absolventy Naším cílem je vést a doprovázet studentovi získat nové profesní cíle a dosáhnout lepší shodu mezi vaše očekávání a profesní zájmy s trhem práce. Kariéra Služby Kariéra Výkonný Partner Program zaměstnanosti Online práce fórum Talent Development Webináře Pracovní příležitosti obchodní ředitel hotelů a podnicích cestovního ruchu. Marketing Executive Hotel a podnicích cestovního ruchu. Chief rezervace. Manažer příjmy. Odpovědný cestovní ruch a hotelové e-commerce. Business Intelligence rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce. Obchodní strategie poradenství pro podniky v oblasti cestovního ruchu. Podnikatel v hotelovém ruchu. Business Development rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce. Stupeň Účastník, který úspěšně dokončí program bude trvat Mistr v marketingu, Revenue Management marketingu a cestovního ruchu ČR, University of Lleida Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, pro Ostelea Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, EAE Za účelem získání stupně z University EAE a je nezbytná pro splnění požadavků používání těchto institucí [-]

Magistr V řízení Digital Business

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2016 Španělsko Barcelona + 1 více

Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejhospodárnější, nová odvětví ... [+]

Master in management Digital Business Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejvíce hospodářských odvětví, nové společnosti s novými obchodními kultur, které způsobily revoluci převládající status quo v mnoha hospodářských odvětvích, vytváření nových naprosto odlišné od předchozí nastavení. Žijeme v měnící etapou, která složitostí, nejednoznačností, volatilitou a rychlost životního prostředí. Společnost požaduje větší transparentnost a poctivost ve způsobu, jakým jsme se komunikovat a svědky exponenciální nárůst informací (externí, nestrukturovaný, otevřený a v reálném čase), řídit rozhodování. K dispozici jsou nové technologické nástroje, které se sejdou v Master in Digital Business Management umožňuje spravovat efektivněji organizace. Velmi náročné prostředí, které vyžaduje nové dovednosti, profesionální a osobní dovednosti asimilovat v tomto programu. Ze všech těchto důvodů Master in management Digital Business OBS se zaměřuje na klíčové aspekty jak z technických a lidských podmínek, řešit nové bezpečnostní prostředí. Potřeba pro profesionály a digitální podnikatelů naší doby. Cíle Master v řízení Digital Business Jaké cíle se dostaneme? Pochopit výhody a podporovat potřebné změny pro zlepšení v oblasti řízení a směřování společnosti, založené na orientaci strategie v digitálním prostředí. Provádět a sledovat digilitación strategie podniku, dělat správná rozhodnutí pro dosažení plánovaných cílů. Rozvíjet manažerské dovednosti a techniky nezbytné vést proces změn ve společnosti. Proveďte digitální Business Development Plan. Schopností a dovedností, které bude vyvíjet v tomto mistra, jsou: Domino různých strategií pro rozhodování. Zvýšená přesnost kapacity analýzy a syntézy s cílem určit, v systematické a realistický, faktory generující výzvy a příležitosti v digitálním prostředí. Lepší komunikační dovednosti a motivace zařízení vést změny procesů. Požadavky Mistr v řízení Digital Business Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze procesu přijímacího: Předpoklady pro přijetí Žádost o přijetí Osobní pohovor Motivační dopis Vyhodnocení Přijímací výbor Imatrikulace Magisterský titul v oboru Digital Business Management Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v řízení Digital Business OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Madrid Barcelona + 1 více

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


Zvládnout Profesionální Digitální Marketing A Sociální Sítě

IIMN - Instituto Internacional de Marketing
Online & Campus forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Barcelona

Master in Digital Marketing vychází z potřeby trhu, kde je poptávka 2.0 vyžaduje vysoce kvalifikované pracovníky ve všech oblastech digitálních marketingových odborníků, aby účinně vykonávat kampaně a propagační činnosti a prodejních ... [+]

Mistr v digitální Marketing a sociální Media Professional Master in Digital Marketing vychází z potřeby trhu, kde je poptávka 2.0 vyžaduje vysoce kvalifikované pracovníky ve všech oblastech digitálních marketingových odborníků, aby účinně vykonávat kampaně a propagační činnosti a prodeje. CÍLE Chcete-li vlak studenty na práci jako odborníka a odborník v jakékoli oblasti on-line marketingu. Výuka nové možnosti, které nabízí internet zvládnout všechny oblasti on-line marketingu a optimalizace pro vyhledávače, webové použitelnosti, efektivní e-mail marketing, webové analytiky, search engine marketing nebo sociální média marketing. Naučit studenty zlepšit odborné znalosti a zdroje, aby úspěšně rozvíjet on-line marketingové strategie. Představit nejnovější nástroje a techniky, vyrovnat se s novou situací, která je vyskytující se v oblasti digitálního marketingu. Blended Learning V provedení Blended Learning nebo blended learning dělí studenta s kombinací učebny a on-line práci. Každý student má plán aktivit a studium v ​​online areálu k dosažení svých cílů. To účty s profesorem a školitele. E-Learning V e-learningu vzdělávání studentů vychází z práce on-line prostřednictvím naší virtuální kampus. Každý student má plán aktivit a studium v ​​online areálu k dosažení svých cílů. To účty s profesorem a školitele. Chcete-li, které je určeno Všichni ti, kteří pracují v oblasti marketingu a oni potřebují získat aktuální on-line odvětví znalosti a nástroje nezbytné. Profesionální v jakémkoli oboru podnikání, které zajímá jim vyvíjet a pochopit hlavní změny, které internet má na strategie digitální marketing. Lidé, kteří chtějí vytvořit svůj vlastní digitální marketingové společnosti a mají prostředky, aby ji úspěšně zvládnout. Pro ty, kteří se potřebují naučit nové profesi, která požaduje na trhu dnes. Double Degree Po dokončení Master na digitální marketing a překročila odpovídající kvalifikaci vlastní vysokoškolský diplom udělený Universitat Abat Oliva CEU a Mezinárodní institut pro marketing bude získána. Metodologie Metodika používaná Mezinárodním institutu pro marketing učení a výuce studentů v jednotlivých kurzech je založen na koncepci úprav, vše, vzdělávání studentů, a to natolik, že bude volit čas strávený studiem vždy řídí podle plánu stanoveného v centru. Proto náš Pán na digitální marketing poskytuje dvě metody studia: Učení Blended nebo smíšené, který kombinuje učebny na školení s on-line školení. E-learning, kde všichni výcvik a vybavení je online. V obou metodách se prosazováním maximální flexibility v řízení času mezi studenty vždy řídí dočasný varemos. Collaborative práce, zapojení a kontakt za všech okolností s učitelem se specializuje v této oblasti, bude celý proces školení jednoduchý úkol snesitelné. Proto klášter skládat vysoce kvalifikovaných odborníků v každé specializaci. [-]

Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 9 měsíců October 2016 Itálie Řím

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a činnost evoluce - Strategie a techniky - Excelence případy Fundraising pro politiku - Fundraising techniky a taktiky - Fundraising vzory - Vedení vztahů s dárci - Rozpočtování a personální modely - efektivní a etické profily - Phone banking, průzkumu a speciální akce Volební řízení kampaní - Tradiční vs digitálních kampaní - Řízení lidských zdrojů a organizace pro volební kampaň - tematická kampaň - Územní kampaň - případové studie Inovativní komunikační techniky pro politiky - Grafické, video a digitální design - Modelování a 3D animace - Augmented reality - Mobilní aplikace - Video mapování Mezinárodní případy Excelence Edsegovi model HOLOS (Mexiko) UČENÍ VOLBY Tento kurz se mohou účastnit v těchto vzorců: - na akademické půdě, v Rome Business School Řím ústředí. - Distanční vzdělávání, a to prostřednictvím břitu e-learningové platformy s živými přednášek a velký učitel-student interakce. Účastnické poplatky V zájmu zajištění kvalitní školení, účast je omezena na maximálně 20 účastníků. Výběr je založen na vyhodnocení CV a na základě výsledků technicko-motivačních rozhovorů. Účastnický poplatek pro magisterský titul v oboru politického marketingu je € 3.500,00 (včetně DPH). ... [-]

Magisterský Titul V Oboru Digitálního Obchodu

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 1 rok December 2016 Itálie Bologna

Každá firma hledá manažery schopné vytvářet, spravovat a sledovat digitální prodeje. Mistr v digitální Commerce poskytuje dovednosti, aby vypracovaly strategie a úspěšně dosáhnout svých cílů v každém typu komerčního kanálu stává specialista na digitální marketing ... [+]

Každá firma hledá manažery schopné vytvářet, spravovat a sledovat digitální prodeje. Mistr v digitální Commerce poskytuje dovednosti, aby vypracovaly strategie a úspěšně dosáhnout svých cílů v každém typu komerčního kanálu stává specialista na digitální marketing. Mezi hlavní cíle pro účastníky jsou: naučí vytvářet strategie pro dosažení úspěchu v on-line kontextech rozvíjet digitální sůl projekty znát a komercializovat různé typy obchodů a platforem pracuje jako profesionál v každé oblasti digitálního marketingu, včetně webové použitelnosti, e-mailový marketing, marketing a optimalizace pro vyhledávače, webové analytiky. Účastí se skupinou firem známých po celém světě jako vedoucí podniku, tento pán je bezprecedentní směs vědeckých poznatků a mezinárodních osvědčených postupů. Poskytuje ucelený soubor technologických a manažerských znalostí se zaměřením na omnichannel a digitální marketing na podporu kariéry mladých absolventů. Mistr v digitální Commerce má dobu trvání 12 měsíců a probíhá výuka výhradně v angličtině. Stáž 600 hodin, které účastníci konat na konci programu, dá šanci čelit reálné situace, které se vyskytují každý den v podnikovém prostředí. Struktura Master in Digital obchodu očekává, že 1500 celkový počet hodin výuky 12 měsíců studia, rozdělených do 360 hodin výuky ve třídě, odhadovaný 540 hodin individuálního studia a 600 hodin praxe. Struktura Master je rozdělena do čtyř cyklů: První cyklus: prosinec 2016 Druhý cyklus: leden 2017 - červen 2017 Třetí cyklus: červenec 2017 Etapa: srpen 2017 - listopad 2017 Master obsahuje řadu pre-přípravné kurzy začínající vzdělávací program frekvence je kolem 30 hodin týdně výuky strukturované tak, aby bylo možné věnovat prostor i pro skupinovou práci, nemluvě o pozornost jednotlivým studentům a řízení mezilidské vztahy. Kurzy Účetní Řízení a zabezpečení dat Digitální Reklama Digitální Customer Relationship Management Základy ekonomiky a General Management marketing Marketingový výzkum a Analytics omnichannel Retail management Social Media Management Standardní Platforma Nástroje Supply Chain Management UX a management User Interface Webové technologie Základy Metodologie Tento model trénink zahrnuje střídání přednášky s vypracováním a vývoj případových studií, a to jak prostřednictvím individuálních i skupinových projektech. Některá cvičení a zkoušky mohou být provedeny na základě skutečných případů předložených přímo od firem sítě škol. Kariérní rozvoj Integrace s podniky je prioritou a rozlišování aspektem ve všech Boloňského Business School, a to i pro Masters v programech Digital Commerce. Vytvoření zaměstnatelnosti je činnost, při které je škola plně odhodlána prostřednictvím systematického působení profesního rozvoje, s pokračující závazek kombinovat nejlepší profesionální studentských projektů s ohledem na potřeby vyjádřené podniky. Praxe je vynikajícím odrazovým můstkem, stačí vzít v úvahu, že do šesti měsíců po skončení plný úvazek mistra Bologna Business School v průměru 85% absolventů je součástí společnosti. náklady Registrační poplatek pro Masters je 14.800 € (DPH osvobozeny). Poplatek zahrnuje účast na Master, všechny studijní materiály k dispozici prostřednictvím on-line platformy a přístup ke službám Bologna Business School, mezi něž patří osobní účet wi-fi BBS, používají počítačové učebně PC, využití ploch studovat, přístup do vnitřních tělocvičně zařízení pro restaurace školy. Poplatek vás opravňuje k účasti na činnosti učení, jako jsou jazykové kurzy a hlavní přednášky na pozvání. V parku Vysoké školy je velké parkoviště grat. úvěry na Bologna Business School dokončuje opatření, která by účastníkům přístup k low-úrokové půjčky na pokrytí nákladů na registrační poplatek. Jako příklad konvence v posledních letech patří: Částka rovná procentnímu podílu, které se konalo Možnost dodatečné částky za "živé nákladů" sníženou sazbou bez záruk Splatné za 12 let Bez omezení vyhynutí Sazba ve výši 3% z hodnoty úvěru, které mají být přiděleny do fondu pro Čestný krycích insolvenčního rizik stipendia V Boloňské Business School chápeme, že pro naše studenty je velmi důležité získat finanční podporu pro dosažení svých cílů. Vydejte se na cestu vysoce kvalitních studiích zahrnují významný finanční závazek, ale věříme, že investovat do své budoucnosti je vždy dobrá volba. Bologna Business School je potěšením zpřístupnit nejvíce zaslouží studenty dílčí stipendií. Všechny tyto stipendií bude převedena na základě svých zásluh na studenty, kteří obsadí nejvyšší pozice ve výběrové fázi. Nejvyšší studenti pořadí budou ti, kteří budou mít nejen solidní akademické zázemí a profesionální, ale i těch, kteří se ukázaly být nejvíce motivováni k zúčastnit kurzu. BBS poskytuje stipendia 6.000 EUR a 4,000 euro stipendium. Všichni žadatelé budou považovány za stipendium aniž by bylo nutné dokončit konkrétní aplikace. Stipendia bude udělena během všech fází výběru. Výherci budou vyrozuměni v době přijetí. požadavky Podmínkou pro přijetí do kurzu, musíte mít: první stupeň (jehož má být dosaženo ve lhůtě registrací) Vynikající úroveň anglického jazyka Vstup do kurzu je předmětem uspokojivé individuálního pohovoru a testu anglického jazyka, ne-li rodilými mluvčími. Přijímací proces Mistr je zaměřena na kandidáty, kteří získali bakalářský titul před uplynutím registrací každé fáze. Registrace probíhá ve dvou fázích: nápisy v prvním kole uzavřena v září 2016, zatímco pro druhé kolo uzavřena v listopadu 2016. CV certifikát stupeň Fotokopii průkazu totožnosti motivační dopis Letter / a odkazy (nepovinné, ale doporučeno) Výběrové řízení se bude konat v Boloňském Business School. Výběry v prvním kole se bude konat v říjnu 2016, zatímco výběry pro druhé kolo v listopadu 2016. V souladu s počtem volných míst, vstup do kurzu je závislá na pozici v pořadí kandidátů bude vycházet z celkového počtu bodů shromážděných v průběhu výběrového řízení. [-]

Master Of Arts (MA) V Marketingu

Webster Vienna Private University
Campus forma Denní studium October 2016 Rakousko Vídeň

Cílem marketingové jádro je poskytnout příležitost pro studenta ke studiu dynamiky lidského chování, které ovlivňují marketingové rozhodování ... [+]

Master of Arts (MA) v marketingu

Cílem marketingové jádro je poskytnout příležitost pro studenta ke studiu dynamiky lidského chování, které ovlivňují marketingové rozhodování. Součástí této analýzy je vyšetření účinné marketingové praktiky a postupy a analytické techniky potřebné před základní marketingové rozhodnutí.

Program osnovy

36 hodin, úvěr potřebné pro Master of Arts (MA) nebo 48 hodin úvěru potřebné pro Master of Business Administration (MBA ) Musí obsahovat následující kurzy pro hlavní / důraz v oblasti marketingu:

MRKT 5000 Marketing (Předepsaná Course) MRKT 5800 Řízení prodeje nebo MRKT 5890 Marketingová statistika MRKT 5920 Marketing Channel Management MRKT 5940 Reklamní řízení MRKT Marketing Management 5960 MRKT 5970 Marketingový výzkum MRKT 5980 Mezinárodní marketing MRKT 6000 integrovaných studií v marketingu, nebo MR KT 6250 práce ... [-]

Magistr Online - Marketing A Prodej

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Alcobendas

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti [+]

Mistr Online - Marketing a prodej

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master v marketingu a prodeje je vyškolit specializované manažery schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získávání znalostí a dovedností a typicky obchodní marketing.

Proč si vybrat nás?

Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru.... [-]


Master In Business Marketingu A Managementu

ESde Business School
Online forma Denní studium 1 rok November 2016 Španělsko Valencia

Mistr v marketingu a řízení podniků ESDE Business School nabízí praktické a praxe ve vedoucí pozici ve své žádosti, který byl navržen z globálního pohledu, který propojuje obchodování s ostatními oborů podnikání. Kurz umožňuje rozvíjení kritického posouzení odhalit nejlepší marketingovou strategii v měnícím se a složitém kontextu souvisí s organizační strategie. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. ÚVOD A CÍLE Vývoj a vznik nových spotřebitelských návyků, trendy a sociálního chování a způsoby komunikace a výměny informací se spotřebitelem, pokud jde o jejich zkušenosti a úroveň poptávky, byly nuceny marketingu a prodeje předefinování koncepce a nástroje ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti na trhu a dosáhnout obchodní dokonalosti. El Mistr v marketingu a řízení podniků Business School ESDE Nabízí praktické a praxe ve vedoucí pozici ve své žádosti, který byl navržen z globálního pohledu, který propojuje s dalšími marketing oborů podnikání. Kurz umožňuje rozvíjení kritického posouzení odhalit nejlepší marketingovou strategii v měnícím se a složitém kontextu souvisí s organizační strategie. Hlavním cílem Mistr v marketingu a řízení prodeje To je vyškolit profesionály, kteří jsou školeni v dovednosti potřebné, aby sloužil jako vůdce v čele obchodní společnosti, dosáhnout řídit, koordinovat a sladit všechny funkce tom, vyvíjet konsolidaci role hřídele a tvorbu hodnot životní prostředí a konkurenceschopnost na trhu. Aplikovat získané znalosti v nových a měnícímu se prostředí zvyšujících konkurenceschopnost na trhu a vytváření hodnoty. Implementovat prodejní a marketingové strategie v podnikatelské činnosti. Organizovat činnost organizace na základě výrobků a značek stejné a provádět požadované funkce pro řízení a provádění. Rozvíjet správnou strategii polohování strategických obchodních jednotek na trzích. Profesionální Příležitosti Někteří ze studentů Vysoké školy podnikání ESDE si mohou vybrat po dokončení Master v marketingu a řízení prodeje jsou následující: Marketing management Product manager Odpovědný za marketingové studie Odpovědný Trade Marketing marketingový konzultant Správce kategorií obchodní adresa Export manažer National Sales Manager Vedoucí prodeje Key Account Manager nebo Key Account Ředitel Expansion regionální ředitel Kvalifikace a kurikulum Osnovy Master v marketingu a řízení podniků Business School vyvíjí ESDE po dobu dvanácti měsíců počínaje měsíci dubnu nebo v říjnu každého roku se siluetou deseti modulů, které odpovídají subjekty a více Obchodní hry závěrečný projekt, který se vyvíjí po celý rok. New Konkurenční prostředí Uvidíte, jak technologické inovace ovlivní konkurenční prostředí organizací a jejich dopad na ekonomiku. Budete provádět analýzu životního prostředí, techniky a sociologie se bude zacházet jako motory změn a prohloubí v digitální společnosti a poznání. Marketing management Marketing a Customer Intelligence 2.0 Identifikovat obchodní příležitosti potřebují spolehlivé informace, které nám umožní snížit nejistotu a pomáhají nám udělat nejlepší rozhodnutí pro naše podnikání. K tomu budete vědět procesu výzkumu trhu, klíče a technik kvalitativních a kvantitativních modelů výzkumu a prognózy prodejů. Strategický marketing: Analýza a formulace Naučíte se najít, rozvíjet a plnit současné i budoucí potřeby svých zákazníků, stejně jako identifikovat příležitosti, které nabízí na trhu. Provozní Marketing: mix a nářadí Provozní marketing posláním je naplňují Strategií vytyčená v různých akčních plánů. V tomto modulu budete studovat obchodní politiku, * marketingový mix, klíčové trade marketing, sledování a řízení marketingových aktivit a klíčových marketingových strategií. digitální marketing Nový digitální ekosystém vyžaduje zvláštní bankovní činnosti, které jsou nezbytné pro rozvoj úspěšné marketingové akce. V tomto novém konkurenčním prostředí, budete studovat nové strategie v oblasti poptávky a vhodné marketingové akce a znát do hloubky nových digitálních komunikačních platforem a prodeje. obchodní adresa obchodních jednáních Budete studovat jednání jako nástroj přesvědčit a řešení konfliktů, z hlediska kombinace osobních dovedností a znalostí jak volajícím a produkt nebo službu nabízenou. Key Account Management Budete studovat marketingovou pobočku zaměřenou na řízení velkých zákazníků firmy Škoda Auto, nebo Key Account Management. Chcete-li to budete vědět roli Key Account Manager, vytvářet trvalé vztahy se zákazníky, strategií pro jednotlivé typy klientů a jednání o velkých účtů. Směr a řízení prodejní sítě Prodejní síla je v mnoha případech viditelné tvář společnosti a hlavním kontaktním místem s mnoha zákazníky, což je velmi důležité, aby péče pro jejich řízení a jejich školení a motivace. Budete studovat vše o řízení prodejního týmu. příčné moduly finanční a rozpočtové řízení. Marketing a prodej Oddělení marketingu a podnikání funguje jako ziskové středisko, jehož hlavním cílem je generovat tržby. Z tohoto důvodu, řízení a kontrola rozpočtu a hluboké znalosti z klíčových proměnných výsledovky je rozhodující pro dosažení cílů stanovených oddělením. Marketingu a prodeje akčního plánu Marketingový plán bude rozvíjet ji v celém programu a bude probíhat pod dohledem našich odborníků. na aktuální obchodní realitě založené jsou vhodné analýz provedených a definovat nejvhodnější strategie k dosažení cílů společnosti. Konečný projekt musí být v týmech maximálně tři nebo čtyři osoby, takže to bude příležitost integrovat a aplikovat poznatky získané nad tím, jak sdílet práci, delegovat a převzít odpovědnost. Vstupní požadavky Chcete-li otevřít magisterské učení bude nutné mít dokončené vysokoškolské vzdělání. Budou přístupné pro absolventy z vnější strany evropských vzdělávacích systémů bez schválení svých titulů, po ověření ze strany univerzity. požadavky na přijetí V případě, že poptávka převyšuje nabídku míst, akademický výbor přezkoumá životopisy kandidátů s cílem rozhodnout, zda je relevantní, či nikoli udělit právo na registraci, v souladu s profily příjmu a požadavky na odbornou přípravu předchozí set. Pro takový případ, vypracuje Komise seřazených seznam zásluh kandidátů podle následujících kritérií: Akademický záznam (50%) Odborná praxe (10%) dodatečné školení (30%) Znalost jiných jazycích než v mateřském jazyce (10%) bude mít přednost při kvalifikaci angličtinu před ostatními jazyky Komise může také provést osobní pohovor s kandidátem, pokud to považuje za nezbytné. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu, Komunikace A Události Módy

FDModa - LCI Barcelona
Online forma Denní studium 2 semestry September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. [+]

Jazyk výuky: španělština Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. Odborníci jsou schopni umístit výrobek na trhu, a aby bylo známo, a to buď prostřednictvím reklamy prostřednictvím tisku nebo pořádání akce. Cíl: Poskytnout studentům znalosti a dovednosti potřebné k realizaci úspěšnou marketingovou politiku. Stanovit nejvhodnější komunikační kanál. Pomocí různých nástrojů reklamy jako prostředek distribuce produktu. Naučte se plánovat, organizovat a rozvíjet jakoukoli událost ve světě módy. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Magistr Intenzivní Web Analytics V Madridu

Madrid School of Marketing
Campus forma Denní studium 300 hodin March 2017 Španělsko Madrid

El Intenzivní Mistr v Web Analytics -v Presence (Madrid) z MSMK - Madrid School of Marketing je vysoce specializovaná digitální Analytics, prosperující profesionální disciplína, která si klade za cíl odhalit chování uživatelů internetu, ukázat, proč stále více a více firem potřebují začlenit specialistu jejich oddělení Digital Marketing. [+]

PREZENTACE El Intenzivní Mistr v Web Analytics -v Presence (Madrid) z MSMK - Madrid School of Marketing je vysoce specializovaná digitální Analytics, prosperující profesionální disciplína, která si klade za cíl odhalit chování uživatelů internetu, ukázat, proč stále více a více firem potřebují začlenit specialistu jejich oddělení Digital Marketing. Mistr vám tuto novou disciplínu a rozvíjet své dovednosti a schopnosti specializovat se jako odborník na analýzu webových stránek, a zároveň rozvíjet své dovednosti v Google Analytics od pokročilých aspektů do technických aspektů, na interakci mezi analýzy webových stránek a SEO a Web Analytics a reklamy vytváření vlastních KPI a přístrojové desky, optimalizace a testování více testu, navíc konsolidovat své znalosti v SEO, SEM, CPC kampaně v oblasti značkových obsahu a sociální média, mezi ostatními. Intenzivní Mistr ve třídě Web Analytics (Madrid) z MSMK vám umožní vytvořit program v zařízeních symbolické ulici Principe de Vergara v Madridu, která vám umožní spojit svou profesi s vysoce specializované vzdělávání na digitální marketing Můžete navštěvovat přednášky, semináře a workshopy prestižními reproduktory, budete pracovat v malých skupinách a kvalita fakulty složené z vedoucích národních i nadnárodních společností a kde budete těžit z celoživotního zaměstnání a výměně osvědčených postupů se specializuje na Master , Struktura programu Web Analytics 01.INTRODUCCIÓN A Co je analytický. Panorama Tools. Na místě měření Offsite. BASIC ANALYTICS 02.GOOGLE Tvorba a realizace GA. Základy. Definování metriky. Pokročilé analýzy 03.GOOGLE Filtr segmentů. Cíle měření. Interní vyhledávač. Custom Research. Pokročilé tracheální cíle (události, e-commerce). TECHNICKÁ ANALYTICS 04.GOOGLE Kontrola štítky. GA kód modifikace. Realizace stažení kódu, videa, atd 05.ANALÍTICA WEB a SEO Použití znalostí k údajům. SEO - přehled. Strategie. Zvláštní zprávy. 06.OBJETIVOS KPI'SY Dashboards Definování cílů. Definice a studie Dashboard. Standardní Dashboard. Vyhledávání Dashboard. 07.OPTIMIZACIÓN Test A / B. Označování kampaně (Display, SEM, affiliate ...). Interpretace výsledků. 08.ADSERVING a analytickou WEB Jak on-line reklama je měřena. Co je to adserveru a co je to adserveru. Ofrenden metriky nás adserverů. Po kliknutí - Post - Impression. Přesměrování, pixelů, Clickcommands ... Naučit se provoz kampaň a optimalizace Jak integrovat různé zdroje. Analytics v mediálních plánů. 09.FUNDAMENTOS a digitální marketingové techniky Odborně připravit se na měnící se životní prostředí. Digitální strategie. Briefing a proti-briefing implementace strategie. Plánování digitální obchodní model. Měření úspěchu a výsledky pro zákazníka. 10.BRANDED OBSAH Strategické plánování v rozvoji "značkových" kampaní. Storytelling a socializace značek. Nálevky: metriky a indikátory. Kreativita a značkové obsah. 11.POSICIONAMIENTO SEO přístup v marketingové strategie značky / společnosti. Strategie a SEO. RRSS algoritmy a ASO. SEO na základní a pokročilé Page / Off Page SEO (budování zpětných odkazů). 12.ESTRATEGIA a provádění povědomí SEM Plánování, realizace a optimalizace SEM kampaní. Remarketing vyhledávač. SEM reklamní řešení. Web Analytics a konverze. 12.SOCIAL MANAGEMENT MEDIA Definování Sociální Media Management. Sociální Analytics. Sociální sítě a profese. Řídící a Monitorovací nástroje. Profil a funkce správce Společenství. Analýza strategií sociálních médií. [-]

Master (ma) Komunikační Design

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2016 Spojené království Londýn + 1 více

Ravensbourne MA komunikační design cesta zkoumá dovednosti ve strategické obchodní myšlení, průzkum trhu, tvořivosti a řešení problémů a technologií nabídnout inovativní komunikace [+]

MA komunikační design

Ravensbourne MA komunikační design cesta zkoumá dovednosti ve strategické obchodní myšlení, průzkum trhu, tvořivosti a řešení problémů a technologií nabídnout inovativní komunikační řešení.

Ravensbourne MA komunikační design cesta zkoumá pokročilé praxe v současné komunikačního designu, od vizuální identity, publikování a designu autorství, do marketingové komunikace a sociální angažovanost.

Tento široký-sahat disciplína se zabývá nejen s vývojem zprávu a jeho estetickou, ale také s vytvořením nové mediální kanály, aby zajistily zprávy dosáhne své cílové publikum efektivně.... [-]