Magisterské studium Marketing - Magisterské studium Marketing hledejte zde!

Magisterské studium Marketing - Zde naleznete magisterské studium Marketing

Marketing
Magisterské studium Marketing. Veškeré informace o magisterském studiu Marketing. Ušetřete čas a kontaktujte školu přímo zde!
Čtěte více

Oficiální Magistr V Marketingového řízení - Face Terrassa

euncet Business School
Campus forma Denní studium 540 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

The University Master in Business Marketing Euncet Schoolpermite rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné k asimilaci nejmodernější analytické, strategické a provozní koncepty. Účastníci budou chápat, vytvářet, poskytovat a komunikovat hodnotu alexigente stávajícího klienta; také včleňovat plného potenciálu encierranlos digitální prostředí v rámci své obchodní strategie a provozní marketingových aktivit a komunikace. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Oficiální Mistr v Marketinges čelit v Terrassa a má délku 540 hodin. Globálním prostředí, velmi konkurenční prostředí a mění se současným rostlinných nových výzvách pro budoucí manažery a vedoucími útvarů marketingu, komunikace a komerčního prodeje. Změny vyplývající z používání technologií a postupnými změnami ve spotřebitelských návyků vedly ke zvýšení poptávky po pracovní místa související s marketingem, komerčního sektoru a comunicación.Si je pravda, že zvýšení speciality vyžaduje cadavez více přizpůsobeny profilů, to není, pokud vedení marketingu a prodeje jízdního firmy by se měly vyznačovat integrovaným vize, která bere v úvahu, kromě vysokého stupně znalostí nových technologií, hluboké unconocimiento chování spotřebitelů na dosažení dlouhodobé konkurenční výhody. Master in Marketing Management od Business School Euncet umožňuje rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné k asimilaci nejmodernější analytické, strategické a provozní koncepty. Účastníci budou chápat, vytvářet, poskytovat a komunikovat hodnotu alexigente stávajícího klienta; Také zahrnoval všechny jejich potenciální digitální prostředí v rámci své obchodní strategie a operativních marketingových aktivit a komunikace. Metodologie Procesu učení v Euncet kombinuje sadu metodik, které účastníkům umožní dosáhnout praktické a inovativní způsob, jak zavedené pravomoci velitele: vysvětlující způsob / master class: Výstava teoretické Contender asistované případové studie pro ilustraci specifické výroky. výkladový / participační třída: Výstavní teoretickým obsahem conpreguntas studentů o tento obsah s cílem usnadnit reflexi aktivní účast na seminářích. Jednotlivec nebo družstvo práce: Příprava a prezentace individuální nebo skupinové práce, v závislosti na vytížení a různých tématech rozvíjet. V případě skupinové práce, cvičit vedení organizovat, rozvíjet a současná práce. učení / projektů problémů založen: Making práce Groupto rozvíjet stavebních projektů nebo výzkumných společnost v whichis potřebnou koordinaci práce a rozdělení úkolů entrelos členů týmu a závěrečnou prezentaci. Samostudium: Řešení krátké problémy tím, že studentům mimo třídu. Učení založené na případových studiích: Řešení krátké problémy tím, že studenti musí vyvinout získat praktické znalosti základních teoretických obsahu. Business Game: Simulace podnikání pro strategické rozhodování firmy. face tutoriály: řešení zasedání pochybnosti o teoretickou nebo praktickou práci na pojetí. Vzdálenost doučování: řešení zasedání pochybnosti o teoretickou nebo praktickou práci na pojetí. Video-založené učení: Audiovizuální materiály krátkou dobu, v rozmezí 5 až 10 minut, kde jsou prezentovány konkrétní obsah předmětů opresentan případů a cvičení s jejich řešení. Forum: Space interakce mezi učiteli a estudiantessoportada virtuálním kampusu platformu, která zvyšuje schopnost deargumentación a kritiku, stejně jako schopnost k výměně comunicacióny syntézy. Mistr práce práce: The TFM může být provedeno ve skupině za předpokladu, cuandolos týmy jsou tvořeny maximálně tří studentů. Opatrovník nemůže tutorizar více než pět skupin. Pravidla TFM zajišťuje, že oba elseguimiento vyučujícím, který musí vydat zvláštní stanovisko paracada studenta, jako je posouzení soudem, před nímž TFM fenderá ústředí jsou individuální a autonomní. Veškeré informace o systému hodnocení je obsažena v nařízeních práce diplomové práce (University Masters). Slevy a dohody Radíme na různých pomůcek Lasque můžete mít prospěch. Máme také dohody s bankami, které nabízejí velmi výhodné podmínky, které pomáhají svým formación.Consulta s naším poradního týmu. Euncet Alumni: Poraďte zvláštní podmínky. UPC Alumni: Poraďte zvláštní podmínky. Bonus povolení individuální školení (PIF) pro zaměstnance v obecném systému sociálního zabezpečení, mohou zvelebit souběžných pracovní doby hodin. Flexibilní úvěr: Caixa d'Enginyers se a Banco Santander. Virtual Campus Studenti budou mít přístup k virtuální kampus, efektivní práci a komunikační platforma mezi studenty, učitele, řízení a koordinace nástroje curso.Esta umožňuje dokumentaci každém tréninku před startem, práce v týmech, zeptejte se učitele jejich značky ... Pracovní příležitosti Řídíme práci s rostoucím objemem pracovních míst, včetně pracovních smluv a dohod o spolupráci v praxi. V tomto směru jsme se přispět ke zlepšení kariéry odborníků vyškolených a usnadnit podnikatelského sektoru a výběr těch nejlepších kandidátů. Nabídky práce jsou zveřejňovány prostřednictvím virtuálního kampusu. požadavky na přijetí Držení španělského úředního univerzitního stupně nebo jiný vydané vysokou školou patřící do jiného členského státu Evropské prostoru vysokoškolského vzdělávání v mismopara opravňuje přístup k magisterský stupeň. Mohou také přístup k absolventům podle evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání ajenosal vzdělávací systémy, aniž by titulů schválení DeSUS, po ověření univerzitou, že ti předvést úroveň vzdělání rovnocenné s odpovídajícími španělských univerzitních diplomů a opravňuje vydávající zemi pro přístup k postgraduální studium. Přístup touto cestou neznamená v žádném případě schválení předchozího titulu v držení dotyčné osoby, nebo jistě znalostí pro jiné účely než studovat učení Mistra. V případě absolventů zahraničních vzdělávacích systémů do Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, které nemají schváleny jeho zahraniční kvalifikaci, Komise středu odpovědného za mistra, může požádat o dokumentaci potřebnou k provedení ověření, zda jsou splněny podmínky specifický přístup k tomuto pánovi, včetně schvalování titulu, pokud není možné určit s jistotou, že požadavky na přístup zahraničního studia acreditalos. příjemci Nebo vyšších technických vysokoškolsky bez praxe, kteří si přejí, aby doplnil svou výcvikovou základnu s hlubokou znalostí marketingových a obchodních ploch s cílem usnadnit přístup nebo návrat na trh práce v lepších podmínkách, a to jak finanční a organizační. Student Profile Velitel je přednostně zaměřen na právníků, inženýrů, architektů, absolventů a absolventů, inženýry a architekty técnicosen: Obchodní Studies Správa a řízení Hospodářství Výzkum a techniky na trhu Absolventi v oblasti znalostního inženýrství a architektury, specifickou konformaci v oblasti ekonomiky a obchodu. Pro ty studenty, kteří nejsou absolventi deconocimiento větvích nad nebo nepřijmou oficiální magisterských programů, včetně základů těchto kvalifikací, musí přijmout řadu doškolení položit základy pro správu podnikového conocimientoen. Pokud mají studenti svědčí i zkušenosti obchodního managementu pole dela, budou hodnoceny podle Academic výboru suposible uznávání odborné přípravy stravy v závislosti na poloze, kterou hraje i časové působnosti své podnikatelské zkušenosti. CÍLE Master připravuje účastníka s jistotou převzít roli marketingového řízení v komplexním prostředí a conincertidumbre z pevné, praktické a plně aktualizován v manažerských a marketingových manažerských dovedností. Bude také usnadnit tvůrčí vizi, která umožní efektivní vývoj ŽLUT inovativního myšlení, zatímco laestrategia vyrovnány vedení. Proto Masters v Marketing Management interéspara může vyplývat z lidí, kteří poté, co skončí míru chtějí dále rozvíjet svou kariéru v oblasti marketingu se specializují na comunicacióno dávky buď ve směru obchodního oddělení. Pořad jednání Předměty a úvěr distribuce Pro Master in Marketing Management, tyto předměty jsou deberácursar. Specialita: strategické komunikace Tuto specialitu si klade za cíl vyškolit studenty v obchodní komunikaci pole dela. Obsah těchto materiálů je zaměřena na navrhovaných komunikačních plánů, a to jak interních i externích, na druhé lince s firemní strategie společnosti. TÉMA: marketing proces plánování v organizacích Proces marketingového plánování začíná s analýzou silných a slabých stránek podniku a příležitostí a hrozeb, které představují jejich odvětví, spotřebitelů a životního prostředí. Odtud identifikovat příležitosti k vytvoření nebo posílení konkurenční výhody, které umožňují tvorbu hodnoty výrobků nebo služeb příslušné společnosti pro zákazníky. Marketingový plán je nástrojem, kterým tato organizace upřesňuje kroky k vytvoření a konsolidaci tuto konkurenční výhodu tím, že marketingový mix: produkt, cena, distribuce, komunikace. Předmět: průzkum trhu, správu informací a rozhodovací dedecisiones Tento modul rozvíjí schopnost definovat problémy marketingu, vyhodnocovat informace potřebám a stanoví cíle vyšetřování, určí zdroje a techniky investigacióna propiadas, transformovat data do závěrů, které lze dát enpráctica, komunikovat směr, kterým se výsledky jasně a relevantně s cílem nalézt řešení a marketingové příležitosti. Pro optimalizaci rozhodování vyžaduje přístup k informacím o trhu, identifikace potřeb zákazníka: definovat a segmentu trhu, výběr cílové trhy, umístění značky a produkty, provádět marketingové programy ... Předmět: Finanční dopad strategických rozhodnutí Ziskovost marketingového oddělení závisí na účinnosti s laque prací. Účastníci se naučí analyzovat finanční situaci oddělení pomocí nástrojů, jako je například rozpočtu, výkazu zisku a oddělení analýz cash flow, stejně jako hlavních indikátorů a ukazatelů ziskovosti. TÉMA: Marketing v digitálních prostředích Digitální prostředí se změnily způsoby správy na trh. Potenciál těchto prostředích odůvodňuje potřebu vytvořit specifický modul pro jeho provoz a hlavních degestión digitálních marketingových nástrojů k dosažení firemních cílů. TÉMA: Corporate Branding Tento modul se vyvíjí strategický marketing k vybudování značky a jak se vyvíjejí v čase. Vedení značky a koncepty a rámců rozhodnutí přispěje pozitivně přispívají lacreación hodnoty značky. Účastníci budou rozvíjet kritické myšlení při posuzování základní mnoho přístupů lagestión přijal značku a stále více nepřátelském prostředí značky předpoklady. TÉMA: Firemní kultura Principy, hodnoty a strategické cíle společnosti určují rámec rozhodnutí korporací, včetně marketingových odděleních. Pochopení chování spotřebitele a proč to dělají, jak to dělají v průběhu procesu nákupu a její vztah se společností Esclave strategické marketingové rozhodnutí, jak vytvářet hodnoty alos produkty, které jsou skutečně důležité pro zákazníky. MOHOU BÝT: Komunikace Svět komunikace hodně změnila v posledních letech: segmentace trhu brání masovou komunikaci se agenciasde reklamy jsou restrukturalizace, že spotřebitel dostane paramuchos informačních více kanálů a více skeptický, společnost-client vztah a nikoli esunidireccional se různé možnosti výrazně rozšířil ... Účelem tohoto modulu je rozvíjet strategické základě skladby komunikace, stejně jako rámec pro zlepšení znalostí o různých možností a komunikační nástroje integrované, komplexní, efektivní a ekonomicky udržitelným způsobem. Plánování Média: MOHOU BÝT S tímto modulem jsme se vstoupit do řízení komunikace z Thecompany, vývoj mediálního plánu jako nástroje pro rozvoj enentornos segmentace, digitální prostředí, kritické a rychlých prostředí. Poskytování úvěrů Celkem kreditů: 60 povinné kreditů: 45 Pracovní úvěry stupně: 15 Credits tréninkových doplňků (pouze v případě potřeby): 18 Diplomová práce Práce Diplomová práce je s výhodou v rozvojových unplan trh nebo komunikační plán, i když mohou být vyrobeny unproyecto výzkumu na některý z předmětů v učebním plánu, ale integrace, příčně, všechny znalosti. Sere comendará studentů si může zvolit jednu z těchto dvou možností (plán demarketing nebo komunikační plán). Dílo, které lze provést v týmech až tří studentů bude probíhat pod dohledem profesora doktora, aby je vedl. Podle pravidel TFM, bude provedeno hodnocení mělo být jednotlivě. Fakulta ADRIA ROYES Vedoucí programu Studie Lékař v oboru ekonomie z univerzity v Barceloně (UB) Titul v podnikové ekonomiky z Autonomní univerzity v Barceloně (UAB) Titul v obecném ekonomie z Autonomní univerzita v Barceloně (UAB) Odborná praxe (nepedagogičtí) Děti Zábava zakladatel Barcelona, ​​která se specializuje na rodinné prostory deocio partnera. Předtím působil jako konzultant spolupracovník INEOCorporate, consulting společnosti Roca Junyent Group, specializované enestrategia, inovace a M & A. On také byl managing partner Horwath Accelera Management, skupiny Crowe Horwath ve Španělsku, která se specializuje na projektech ekonomického anddevelopment strategie poradenství. pedagogickou praxi Profesor strategie a řízení organizací teorie na UAB. Victor Renovell Studie Doktor v sociologii z University of Barcelona (UB) Akreditovaný učitel (ANECA) MBA z University Camilo José Cela a Bureau Veritas Business School Mistr v antropologii a audiovizuální komunikační společnosti Hotels.com University (UB) Koučování a vedení expert z univerzity v Barceloně (UB) Marketing Graduate programy v Psycho. vzdělání Diplom v oboru návrh, vývoj a lektorské kurzy on-line (TécnicoUniversitario E-learning) z Complutense University of Madrid (nepedagogických) odborné praxe Vedoucí eLearning Solutions vyvíjí a poradenské projekty dee-learning, vytváření obsahu a rozvoj on-line kampusu. Předtím působil jako projektový manažer v Edebé, a ředitel delegace Bureau Veritas Business School v Barceloně. Je autorem tří knih jediným autorem více než dvaceti odborných článků, MORETHAN třicet dní a einternacionales hospodářství ve vnitrostátních kongresů, jakož i účast v rozhlasových programů, conferenciasen univerzit a výzkumných center a obchodních partnerství. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami ve Španělsku jako učitel: UNITE (UniversidadInternacional La Rioja), ESERP, EUNCET Business, Tecnocampus (EscolaUniversitária Maresme), Camilo José Cela University, Ramon Llull University a University of Barcelona (UB). XAVIER Lamote de Grignon Studie PhD v oboru ekonomie a organizací DEA v obchodní organizace z Universitat Rovira i Virgili (URV) Mistr v marketingu a řízení prodeje ESIC Ekonom z University of Barcelona (UB) Odborná praxe (non-učení) Soci-konzultant AKTIVNÍ poradců & Partners, specialista na obchodní strategie a marketingu. Člen Asociace profesionálních marketingu a Španělská asociace akademických a odborných marketing. Výuka Zkušenosti Profesor a přednášející na různých vysokých školách tantonacionales a mezinárodního obchodu. certifikované akvárium. ALEX Alegret Studie Doktor v marketingu. Speciální značky a distribuce Management Development Program (PDD), kterou IESE Business School Mistr v e-Learning pro Open University Katalánska (UOC) Magisterský titul v informační společnosti jsem, že Coneixement podle laUniversitat Oberta de Catalunya (UOC) BA (Hons) Business Administration (Nottingham Trent University, UK) Diplom v oboru obchodních studií na University of Barcelona (UB). (Non-výuka) Profesní zkušenosti Zkušenosti více než 10 let na řídící úrovni v oblasti prodeje, marketingu a obchodního rozvoje podnikání pro kanály spotřebního zboží, hybnosti a kosmetické výrobky. Od roku 2012, spojený s CD Consultants, kde jsem meresponsabilizo projektů za účasti komerčních reorganizací, vývoj a implementaci odděleních Trade marketingu a obchodních manažerů dePunto. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami ve Španělsku jako učitel: EAE, UIC, BES LaSalle, OUK, ECM a Euncet BS. Eleuterio ACOSTA Studie PhD v oboru Business Administration z IESME Business School - University of Peru Papežské univerzitě v Maastrichtu Zákon stupeň z University of Barcelona (UB) Diplom v oboru obchodních studií na University of Barcelona (UB) Mistr v marketingu - Executive MBA z Vysoké škole Barcelona Màrqueting I Màrqueting MBA Master in International (MIM), kterou Superior Institute of Màrqueting a Enterprise-Barcelona Titul v daňového poradce Federace d'Associacions profesionály d'Posuzovatelé Fiscal de Catalunya (FAPAFIC) Diplom v oboru analytické účetnictví a řídící kontroly od Eada (nepedagogických) odborné praxe V současné době je prezidentem Acosta právníci, poradenství a delderecho praxí a ekonomikou. Vyvinul svou kariéru jako Territory Marketing Manager (Španělsko a Portugalsko) v Sportingbet, náměstek generálního ředitele v sedmi SeasWorldwide, náměstek generálního ředitele v VIDISA, ředitel marketingu společnosti Speedsound, ředitel prodeje a marketingu v lékařské práce, ředitel Marketingen Group Mutual obchodu a průmyslu, vedoucí Major Cuentasen Caixa de Catalunya, generální ředitel Bank of malých a MedianaEmpresa (Bankpyme), mezi ostatními. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami jako učitel: Eada, UAB, Mezinárodní univerzity v La Rioja (UNITE), Universitat Abat Oliva CEU University Arturo Prat (UNAP), a Euncet BS. MAGDA Cayon Studie PhD ve stvoření, strategie a řízení DEA Efektivita v oblasti řízení podnikových Titul v oboru ekonomie a Business Administration Diplom v oboru Business Studies pedagogické praxe ne Partner-Consultant CCG & S Partners Management a koordinace evropských projektů NESP-CBCMED Výuka zkušenost programu Profesor v různých mistrů a studijních programů na University of Barcelona a Autonomní univerzita v Barceloně. Ostatní učitelé Fernando Checa Jessica Lingam [-]

Dual Stupně Magisterského A Ma V Strategického Marketingu

InterActive
Online forma Denní studium Kombinované 18 měsíců August 2016 Spojené království Velká Británie (UK) Online + 1 více

Tato on-line dvojí kvalifikace (MSc & MA) ve strategickém marketingu posílí svou kariéru v jakékoli oblasti marketingu. Program MSc & MA v marketingu uděluje UNINETTUNO a Ženevskou Business School. Získejte svou dvojí titul za 18 měsíců! Nyní můžete zaplatit za každý modul, jak budete studovat s naší pay as you go struktura poplatků. [+]

Tato on-line dvojí kvalifikace (MSc & MA) ve strategickém marketingu posílí svou kariéru v jakékoli oblasti marketingu. Program MSc & MA v marketingu uděluje UNINETTUNO a Ženevskou Business School. Získejte svou dvojí titul za 18 měsíců! Nyní můžete zaplatit za každý modul, jak budete studovat s naší pay as you go struktura poplatků. Požadavky předmětu Je třeba zvážit pro následující program, který musí splňovat následující požadavky: Bakalářský stupeň (2: 2 minimum) nebo ekvivalentní Kde angličtina není rodným jazykem, a Student nedokončil svůj bakalářský titul v angličtině, je vyžadována následující doklad o znalosti anglického jazyka: TOEFL-IBT skóre 78 nebo TOEFL PBT skóre 547; nebo IELTS celkové kapela skóre 6 nebo vyšší; nebo Michigan test vyrovnal skóre 80 nebo lepší. Seznam požadovaných dokladů o registraci: Vyplněný formulář žádosti Prohlášení o cílech Autentické kopie vašich kvalifikací, osvědčení a kompletní přepisy všech letech studia kopii pasu English kopii vašeho CV / životopis Doklad o znalosti anglického jazyka Napsal osobní prohlášení, že odpovědi na otázky uvedené níže. Vyplněné výkazy by měly být označeny jménem studenta, akademické programu, a jejich kontaktní údaje, a musejí být předloženy poštou, e-mailem nebo faxem. Každá otázka by měla být zodpovězena v minimálně 300 slov (1 strana): Proč jste se rozhodli usilovat o postgraduální program, v této době ve své kariéře, a to, co jste doufal, že dosáhnout tím, že dělá to? Co silné cítíte vás silným kandidátem pro absolventa programu? Popište minulosti nebo současný osobní / profesní zkušenosti, které si myslíte, že pozitivně ovlivnil svůj potenciál uspět v programu absolventa. [-]

Magistr Mezinárodní Marketing (MIM)

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2016 Spojené státy americké San Francisco Boston Spojené království Londýn Spojené arabské emiráty Dubaj Čína Shanghai New York + 8 více

<strong>Primární osnovy pro ty, kteří chtějí kariéru v oblasti obchodu a marketingu.</strong> Chytře navržený marketingová kampaň kreslí zisk, prodlužuje životnost výrobku a zajišťuje loajalitu značky. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Mistr Marketing International Primární osnovy pro ty, kteří chtějí kariéru v oblasti obchodu a marketingu. Chytře navržený marketingová kampaň kreslí zisk, prodlužuje životnost výrobku a zajišťuje loajalitu značky. Jak společnosti se snaží představit své výrobky a služby na nové trhy prostřednictvím nových kanálů, Master of International Marketing Hult vás naučí triky na trh po celém světě. MIM vás naučí vše, co potřebujete vědět o marketingového řízení a strategie, ale především znalosti nezbytné pro průzkum trhu, strategie značky, chování spotřebitelů, marketingu a rozvoje nových produktů. Tento učební plán, který v sobě spojuje obchod a marketing, vybavuje její absolventi s potřebnými znalostmi pracovat v širokém rozsahu jiných, než je funkční trh sektorů. Mohou najít práci v oblastech jak různorodý jako maloobchod, módy, technologie, branding, finančních služeb a spotřebního průmyslu. Program je k dispozici v našich areálech v Bostonu, San Francisku a v Londýně. Škola zařadil mezi nejlepší Hult nadále rychle stoupat v žebříčku nejlepších obchodních škol. V současné době se řadí mezi top 1% obchodních škol. Ona 32. třída v Severní Americe a padesátápátý ve světě podle The Economist (2014), 61th ve světě podle The Financial Times (2014), a jeho Top 5 žebříčku mezinárodních obchodních škol a mezinárodních zkušeností. Mezinárodní mobilita Studovat na trh ve nejaktivnějších trhy pro spotřebitele na celém světě! Náš Mistr Marketing International je k dispozici na našich areálech v Bostonu, San Francisku a v Londýně. Naučte se, jak rozvíjet strategické a tvůrčí myšlení v oblasti marketingu v mezinárodním kontextu tím, že studuje v těchto třech areálech po dobu jednoho roku prostřednictvím naší mobility programu. Konkrétní vyučování Na rozdíl od jiných obchodních škol ve vzdělávání zaměřeného na výzkum, většina Hult programy jsou založeny na praktických zkušenostech. Nabízíme studentům příležitost rozvíjet dovednosti, které budou velmi užitečné v odborném světě prostřednictvím našeho akčního projekt, ve kterém bude konzultantem pro společnosti nebo neziskové korporace, jako je IBM, Nike nebo One Laptop per Child. Action Project demonstruje naši touhu připravit naše studenty na práci přímo z školy. Hult LEAP Method - Naučte se, Experience, Action Project Zaměstnavatelé chtějí zaměstnanci ochotni pracovat. To je důvod, proč jsme náš program navržen tak, aby studovali nejen teorii, ale i v praxi prostřednictvím odborné praxe. Je založen na třech hlavních pilířích "Učte se, zkušenosti, Action" (LEAP). Během fáze Action Project, naučíte se rozvíjet všechny dovednosti potřebné pro praxi uvádění na trh tak, že jste schopni okamžitě najít práci po ukončení studia. Budete navrhovat a provádět komplexní studii o spotřebitelských preferencí nebo e-mailové marketingové strategie pro společnost. Budete prezentovat svou práci na vrcholové vedení a spolupracovníky různých národností. Bývalí studenti pracovali na slavných značek, Samsung, IBM a Nike. Action Project demonstruje naši touhu připravit naše studenty na práci přímo z školy. Podmínky přijetí - Bakalářský titul nebo ekvivalent. Budeme požadovat kopii svého stupně v angličtině - důkaz o anglické úrovni s porozuměním, jako je TOEFL nebo IELTS či jiné v případě potřeby. Uchazeči by měli mít také určitou profesní zkušenosti. Studenti ve třídě 2015 byly v průměru jeden rok zkušeností. [-]

E-business Marketing A Management

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců February 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

S Masters v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. [+]

Mistr on-line ukazuje klíče přilákat, prodat, uspokojit a udržet si zákazníky Prezentace Master v marketingu a řízení prodeje V současné době je obchodní prostředí se rychle mění. Vliv technologického pokroku, globalizace trhů, změny v rozložení sil ve prospěch spotřebitelů, konkurenčního prostředí a klesající věrnosti značce, mimo jiné trendy se mění marketingové strategie a jak jsou distribuovány a uváděny na trh produkty a služby. Spotřebitelé jsou stále náročnější a mít více informací, takže oni mají velmi jasné, co chtějí a kde jej získat. Nadměrné nabídky a vzhledem k obtížnosti odlišit nakreslit konkurenčního prostředí a rozšířit potřebu zaměřit se na straně klienta. V tomto prostředí potřebují organizace marketingu a obchodní adresy plochu schopen úspěšně vést správnou kombinaci tří prvků: silné zázemí a znalosti marketingových a obchodních dovedností potřebných naučit reagovat na současném tržním prostředí a a schopnost spojit se zákazníky a organizovat efektivní prodejní síť. S Mistr v marketingu a řízení prodeje budete rozvíjet technické, strategické a osobní dovednosti, aby vlak vás jako inovativní řízení znalostí, s širokým vize společnosti a schopnost reagovat na výzvy, které přináší aktuální adresy a obchodního marketingu. Kariéra Outlook: Marketing management Product manager Odpovědný za marketingové studie Odpovědný Trade Marketing marketingový konzultant Správce kategorií obchodní adresa Export manažer National Sales Manager Vedoucí prodeje Key Account Manager nebo Key Account Ředitel Expansion regionální ředitel Cíle Master v marketingu a řízení prodeje Jaké cíle se dostaneme? Získáte znalosti potřebné k: Přizpůsobit společnost na potřeby trhu a zákazníka. Integrovat vizi a celkové cíle obchodní politiky a marketingové strategie. Definovat metody výzkumu trhu, využití nejvhodnějších zdrojů dat a analýza výsledků na základě obchodní politiky a obchodních strategií. Plánovat a řídit činnost marketingu a obchodní společnosti. Organizace a řízení prodejních týmů. Rozvíjet manažerské dovednosti vytvářet a spravovat týmy prodeje, které generují přidanou hodnotu pro organizaci. Rozvoj a Marketing obchodní plán a aplikovat ji v celkovém kontextu společnosti. Finanční pomoc Mistr v marketingu a řízení prodeje OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. V současné době tyto stipendia jsou platné: Stipendium OBS Zkušenosti Cíl: podporovat průběžné vzdělávání budoucích profesionálů prostřednictvím OBS Online Metodika, která je registrována jako vlastního modelu on-line vzdělávání. Požadavky: Kandidáti bez předchozí zkušenosti v on-line výukových modelech, které splňují akademické a vzdělávací program požadavků zájmových skupin. Profil Scholarship Board Cíl: podporovat manažerských kompetencí v těchto kandidátů s rozsáhlými odbornými zkušenostmi. Požadavky: stipendia k dispozici kandidátů s více než 3 roky odborné praxe v odpovědných pozicích, kteří chtějí získat dovednosti a manažerské dovednosti, aby kvalitativní skok v jejich kariéře. Scholarship Online Business Management Cíl: podporovat tvorbu narozených dětí na Internetu a vytváření nových modelů sítě založené na podnikání a digitalizaci tradičních podniků, které dosud nejsou aktivní na internetu. Požadavky: Kandidáti, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti potřebné, aby se na internetu a řídit nových digitálních obchodních modelů, ať už ve své vlastní firmě, nebo jako správce. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Cestovního Ruchu, Marketingu A Správy Příjmů

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA Barcelona
Campus forma Kombinované October 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, Ostelea nabízí komplexní školení a prakticky jedinečný ve své kategorii tím, že integruje do jednoho vzdělávacího programu nejvíce inovativní znalosti v oblasti online marketingu, e-commerce a marketingu cestovního ruchu. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Odvětví cestovního ruchu obecně a hotel zejména zažívají rychlou transformaci v oblasti marketingu, distribuce a prodeje. Zvládnutí nových on-line nástroje jsou klíčové pro správu hotely. Vysoká konkurenceschopnost tohoto prostředí vyžaduje postavu Ředitel elektronického a Ředitel řízení tržeb jako klíčové pozice v rámci současného pohostinství. s Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a management Příjem, Ostelea nabízí komplexní školení a prakticky jedinečný ve své kategorii, a to integrací do jednoho vzdělávacího programu nejvíce inovativní znalosti v oblasti online marketingu, e-commerce a marketingu cestovního ruchu. El magisterský titul Poskytuje rozvoj manažerských dovedností, odborných dovedností a vyjednávání prodeje, stejně jako vedení týmu a řízení projektu. Kromě toho mistr poskytuje pevný přípravek v nejnáročnějších odvětví profesionálních nástrojů s cílem připravit studenty pro rychlý přístup na trh práce jako orientace programu je přísně profesionalizaci a má aktivní účast mnoha odborníků a vedoucích pracovníků sektor. Po dokončení mistra, student získá dovednosti a znalosti potřebné k práce účinně v oblasti Marketing, elektronického obchodu a distribuce Hotel, Student bude mít řídící schopnosti, které vám umožní pěstovat profesionálně jako manažer v rámci různých společností v letech po jejich vzniku. Proč studovat Master v organizaci událostí, protokol a Obchodní turistika (MICE) v Ostelea: Gamifikace: Předmětem Revenue Management je vyučován přes simulační systém Business Game. Volitelné Google Certifikace: Studenti, kteří chtějí mohou dostat osvědčení v GoogleAds Volný program a další způsob. Koučování cyklus: Studenti mistři mohou podílet na Ostelea trénovat cyklu, který kombinuje skupinová sezení v různých oblastech, jako jsou emoční koučinku či rodinného trénovat. Ostelea je členem španělské asociace Hotel ředitelů a vedoucích pracovníků. Plně profesionalizovat a praktické vize: Program je zaměřen na získání dovedností použity neobyčejně prostřednictvím prohlubování nástroje a situace spojenému s učitelem ze sektoru s podporou ze skutečných případů. Prezentace, vytváření sítí a návštěvy firem s manažery hotelů, cateringových společností a mezinárodním cestovním ruchu konzultantů. Program je zaměřen na rozvoj dovedností které vyžaduje průmyslu. CÍLE PŘEHLED Vlak manažeři orientovaný obchodní vedení podniků, cestovního ruchu schopni získat očekávané výsledky po celém světě. INTEGRAL TRÉNINK Integra v jednom výcvikového programu, pracovat na osobních dovedností spojených s prodejem a nejvhodnějších odborných schopností v oblasti marketingového procesu a marketingu cestovního ruchu podniků. vzdělávání vedoucích pracovníků Vyvinout potřebné manažerské dovednosti globální manažer turistických podniků a hotelem se dostat kolaborativní, asertivní a rozvíjet participační práce mezi všemi členy týmu Inovace a udržitelné řízení. Rozvíjet schopnost tvořivosti a inovace v průmyslu a jeho udržitelné hospodaření s pomocí komplexního a specializovaného vzdělávání, kvalifikace účastníkům za předpokladu odpovědných pozic. osnovy Mistr v marketingu, Revenue Management Marketing a cestovního ruchu Ostelea je rozdělena do 5 modulů: cestovního ruchu marketing organizaci podnikání a finance Revenue & Výnos Vedení Rozvoj osobních dovedností Mistr práce práce Kariéra Profese Kariéra Services je oblast podpory pro studenty a absolventy Naším cílem je vést a doprovázet studentovi získat nové profesní cíle a dosáhnout lepší shodu mezi vaše očekávání a profesní zájmy s trhem práce. Kariéra Služby Kariéra Výkonný Partner Program zaměstnanosti Online práce fórum Talent Development Webináře Pracovní příležitosti obchodní ředitel hotelů a podnicích cestovního ruchu. Marketing Executive Hotel a podnicích cestovního ruchu. Chief rezervace. Manažer příjmy. Odpovědný cestovní ruch a hotelové e-commerce. Business Intelligence rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce. Obchodní strategie poradenství pro podniky v oblasti cestovního ruchu. Podnikatel v hotelovém ruchu. Business Development rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce. Stupeň Účastník, který úspěšně dokončí program bude trvat Mistr v marketingu, Revenue Management marketingu a cestovního ruchu ČR, University of Lleida Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, pro Ostelea Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, EAE Za účelem získání stupně z University EAE a je nezbytná pro splnění požadavků používání těchto institucí [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


Mezinárodní Magistr V Oblasti Marketingu - Dvojjazyčná

EADA - Escuela de Alta Dirección y Administración
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Španělsko Barcelona

Získáte globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí prostřednictvím tohoto programu. [+]

Co budu mít z tohoto programu?

Cílem Masters v EADA je poskytnout účastníkům "profesionální konkurenční výhodu", že se zaměří na tři základní oblasti. Zvládnutí konkrétních obchodních nástrojů a technik. Rozvoj interpersonálních kompetencí, které jsou nezbytné pro mezinárodní manažery. Získání globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí. Účastníci kurzu se naučí efektivně uplatňovat prvky tohoto dynamického "mix talentu", jak oni se vyvíjejí jejich profesní kariéry.

Metodologie

Eada vyvinula vlastní praktické, aktivní a participativní přístup s důrazem na "learning by doing". Metodika reflektuje poptávku těchto společností pro profesionály s dovednostmi, jako jsou: schopnost přemýšlet, schopnost jednat tváří v tvář změnám, univerzálnost pracovat v multifunkční týmech a přizpůsobivost na výzvy globálního prostředí. ... [-]

Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 9 měsíců October 2016 Itálie Řím

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a činnost evoluce - Strategie a techniky - Excelence případy Fundraising pro politiku - Fundraising techniky a taktiky - Fundraising vzory - Vedení vztahů s dárci - Rozpočtování a personální modely - efektivní a etické profily - Phone banking, průzkumu a speciální akce Volební řízení kampaní - Tradiční vs digitálních kampaní - Řízení lidských zdrojů a organizace pro volební kampaň - tematická kampaň - Územní kampaň - případové studie Inovativní komunikační techniky pro politiky - Grafické, video a digitální design - Modelování a 3D animace - Augmented reality - Mobilní aplikace - Video mapování Mezinárodní případy Excelence Edsegovi model HOLOS (Mexiko) UČENÍ VOLBY Tento kurz se mohou účastnit v těchto vzorců: - na akademické půdě, v Rome Business School Řím ústředí. - Distanční vzdělávání, a to prostřednictvím břitu e-learningové platformy s živými přednášek a velký učitel-student interakce. Účastnické poplatky V zájmu zajištění kvalitní školení, účast je omezena na maximálně 20 účastníků. Výběr je založen na vyhodnocení CV a na základě výsledků technicko-motivačních rozhovorů. Účastnický poplatek pro magisterský titul v oboru politického marketingu je € 3.500,00 (včetně DPH). ... [-]

Online Master - Adresa Digital Marketing

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Alcobendas

Mistr na digitální marketing umožňuje on-line jako marketingový specialista rozvíjet marketingový plán společnosti přizpůsobenou nové spotřebitelské zvláštností [+]

Mistr Online - Digital Marketing Management

Mistr na digitální marketing umožňuje on-line jako marketingový specialista rozvíjet marketingový plán společnosti, přizpůsobené nových charakteristik spotřebitelů 2.0.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master in Digital Marketing je vyškolit profesionály, kteří potřebují rozvíjet a realizovat úspěšné marketingové strategie k dosažení spotřebitelům prostřednictvím nových digitálních médií. To je inovativní program navržený z pohledu nových způsobů, jak konzumovat a komunikovat, které poskytnou klíče, aby se úspěšně vyvinout výrobek nebo službu prostřednictvím nových sociálních médií nástrojů, mobilní platformy, obce ...... [-]


Master Of Arts (MA) V Marketingu

Webster Vienna Private University
Campus forma Denní studium October 2016 Rakousko Vídeň

Cílem marketingové jádro je poskytnout příležitost pro studenta ke studiu dynamiky lidského chování, které ovlivňují marketingové rozhodování ... [+]

Master of Arts (MA) v marketingu

Cílem marketingové jádro je poskytnout příležitost pro studenta ke studiu dynamiky lidského chování, které ovlivňují marketingové rozhodování. Součástí této analýzy je vyšetření účinné marketingové praktiky a postupy a analytické techniky potřebné před základní marketingové rozhodnutí.

Program osnovy

36 hodin, úvěr potřebné pro Master of Arts (MA) nebo 48 hodin úvěru potřebné pro Master of Business Administration (MBA ) Musí obsahovat následující kurzy pro hlavní / důraz v oblasti marketingu:

MRKT 5000 Marketing (Předepsaná Course) MRKT 5800 Řízení prodeje nebo MRKT 5890 Marketingová statistika MRKT 5920 Marketing Channel Management MRKT 5940 Reklamní řízení MRKT Marketing Management 5960 MRKT 5970 Marketingový výzkum MRKT 5980 Mezinárodní marketing MRKT 6000 integrovaných studií v marketingu, nebo MR KT 6250 práce ... [-]

Magistr V řízení Značky Luxusního

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2016 Itálie Milán

Master in Luxury Brand Management má eleganci 360 stupňů. Je to vize, v nichž je přítomnost objektu je to, co prostupuje mysl a podmaní oči; je třída, která se obnovuje průběžně a přesně, s aktuální a moudrosti, v kontextech, kde rozdíl je klíčem k úspěchu. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Zážitek. Vysoká. Excel. Master in Luxury Brand Management má eleganci 360 stupňů. Je to vize, v nichž je přítomnost objektu je to, co prostupuje mysl a podmaní oči; je třída, která se obnovuje průběžně a přesně, s aktuální a moudrosti, v kontextech, kde rozdíl je klíčem k úspěchu. S ohledem na tuto skutečnost, Mistr si klade za cíl vychovávat nové manažery s brilantními marketingových dovedností. Údaje, které jsou schopny zvyšovat a dělat nezbytnosti na potřeby a přání každého klienta. Master in Management Luxury Brand říje je vědomí, je zjemnění což se odráží ve většině světelného střízlivosti, v mžiku instinkt chtít. Mohli bychom to nazvat rozmar, touhu či fantazie, ale nic přijde na jednoduchost, pokud jde o eleganci. Student v luxusním řízení značky během jeho cesty zachycuje eklektické a odborné znalosti pro práci v realitě, která kombinuje manažerské a organizační schopnosti, tvořivost a multidisciplinární. On prohlubuje praxe součást jejích osnov tím, že plnou svobodu k jeho soutěživého ducha a po jeho povolání: skutečný diamant v surové být posílena. kdo je Mistr je zaměřen na mladé absolventy tvůrčích oborů, kteří chtějí získat dovednosti v oblasti marketingu a řízení podniku a mladé absolventy v oblasti společenských věd, ekonomické, manažerské, kteří chtějí prohloubit své znalosti o sektoru luxusního zboží. profesních příležitostí Master in Management Luxury Brand si klade za cíl poskytnout studentům dovednosti a schopnosti, aby se stal manažerem luxusní značky, luxusní zboží produktový manažer luxusního zboží marketingový manažer, branding a marketing konzultanty. program Master in Management Luxury Brand pomáhá vytvářet profesionální mohou být integrovány do vysoce konkurenčních odvětvích, jako luxusní módou, šperky, luxusním hotelnictví a gastronomii, krásy a kosmetiky, výtvarné. Nabízí cestu praxe, výzkumu a designu, který kombinuje teoretické dědictví prestižní a náročné školy, základní přínos úzké a účinné spolupráce s firmami a odborníky, kteří následují studenty v rozvoji jejich výcviku. Master in Luxury Brand Management je založen na dílny, podporované semináře, výukové programy, přednášky, terénní cvičení a projekty po níž následuje odborná odborníků, prostřednictvím proaktivní vztahu s průběhem Leader a vedoucího projektu. Program je rozdělen do čtyř hlavních modulů, které trvají 8 týdnů, z nichž každá obsahuje kurzy a semináře, následuje po dobu 8 týdnů stáže a závěrečné prezentace portfolia. Workshopy jsou projekty přiřazené ke studentům, kteří poskytují specifické znalosti v souladu s osnovou magisterského stupně. Seminář začíná prezentací krátké definované fakulty ve spolupráci s externími partnery a firmami profesionály. Studenti budou podporovány časových tříd rozšířit své znalosti na toto téma-specifické, zahrnující designéry, výzkumníky, zúčastněné strany a zástupci podniků. Každý workshop k závěru, s otevřenou prezentaci. Móda a luxusní módní a luxusní značky a komunikace jsou základem dílny Mistra in Management Luxury Brand. Kromě toho mohou studenti doplnit jejich osnov tím, že zvolí volitelného Workshop - módních, maloobchod a vizuální merchandising, módní Jak nakupovat - a svobodnou volbu volitelného dílny. Tyto kurzy, v kombinaci s přednášek, cvičení a cvičení, poskytnout studentům správné nástroje a zkušenosti pro rozvoj jejich profesní kariéry. Patří mezi ně jak klíčová témata - kultura móda, módní a luxusní marketingu a managementu a integrované komunikační strategie - Obě témata související s rozvojem každého jednotlivého stylu práce - design a výzkumných metod a nástrojů, Byznys pro design a osobní značky. Internship Stáž u některých společností v tomto odvětví je významnou součástí vzdělávacího programu, který vám umožní testovat, prohloubit a realizovat to, co jsme se naučili v workshopů a seminářů. Také to je skvělá příležitost, aby začít vytvářet sítě kontaktů a znalostí, užitečný pro jejich profesní budoucnost. Master nabízí dva typy praxe: - praxe v podniku v oblasti jeho zájmu; - Intenzivní semináře ve spolupráci se společností v areálu Domus Academy. společnosti Síť odborníků a vedoucích pracovníků z různých oblastí zájmu spolupracuje a komunikuje nepřetržitě a se ziskem s Master in Luxury Brand designu na Akademie Domus, aktivně účastní vzdělávacích programů, seminářů a mezinárodních soutěží pořádaných oddělení. Master spolupracuje s: Cartier, Castel Monastero Spa & Resort, Christie, De Beers (Forevermark), 10 Corso Como, Futurebrand, Moncler, Oteri, Park Hyatt Milano, Pommery, Recarlo, Salvatore Ferragamo, Stone Island, Trussardi, Zagliani. Akreditace Po úspěšném absolvování programu budou studenti dostávat Master diplom Domus Academy. Studenti, kteří splňují požadavky NABA obdrží dosažení studií název Academic mistra 1 úroveň (60 ECTS), který je uznávaným italským ministerstvem univerzity a výzkum (MIUR) přes NABA - Nuova Accademia di Belle Arti Milano. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu, Komunikace A Události Módy

FDModa - LCI Barcelona
Online forma Denní studium 2 semestry September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. [+]

Jazyk výuky: španělština Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. Odborníci jsou schopni umístit výrobek na trhu, a aby bylo známo, a to buď prostřednictvím reklamy prostřednictvím tisku nebo pořádání akce. Cíl: Poskytnout studentům znalosti a dovednosti potřebné k realizaci úspěšnou marketingovou politiku. Stanovit nejvhodnější komunikační kanál. Pomocí různých nástrojů reklamy jako prostředek distribuce produktu. Naučte se plánovat, organizovat a rozvíjet jakoukoli událost ve světě módy. [-]

Magisterský Titul V Oboru Digitálního Obchodu

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 1 rok December 2016 Itálie Bologna

Každá firma hledá manažery schopné vytvářet, spravovat a sledovat digitální prodeje. Mistr v digitální Commerce poskytuje dovednosti, aby vypracovaly strategie a úspěšně dosáhnout svých cílů v každém typu komerčního kanálu stává specialista na digitální marketing ... [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Každá firma hledá manažery schopné vytvářet, spravovat a sledovat digitální prodeje. Mistr v digitální Commerce poskytuje dovednosti, aby vypracovaly strategie a úspěšně dosáhnout svých cílů v každém typu komerčního kanálu stává specialista na digitální marketing. Mezi hlavní cíle pro účastníky jsou: naučí vytvářet strategie pro dosažení úspěchu v on-line kontextech rozvíjet digitální sůl projekty znát a komercializovat různé typy obchodů a platforem pracuje jako profesionál v každé oblasti digitálního marketingu, včetně webové použitelnosti, e-mailový marketing, marketing a optimalizace pro vyhledávače, webové analytiky. Účastí se skupinou firem známých po celém světě jako vedoucí podniku, tento pán je bezprecedentní směs vědeckých poznatků a mezinárodních osvědčených postupů. Poskytuje ucelený soubor technologických a manažerských znalostí se zaměřením na omnichannel a digitální marketing na podporu kariéry mladých absolventů. Mistr v digitální Commerce má dobu trvání 12 měsíců a probíhá výuka výhradně v angličtině. Stáž 600 hodin, které účastníci konat na konci programu, dá šanci čelit reálné situace, které se vyskytují každý den v podnikovém prostředí. Struktura Master in Digital obchodu očekává, že 1500 celkový počet hodin výuky 12 měsíců studia, rozdělených do 360 hodin výuky ve třídě, odhadovaný 540 hodin individuálního studia a 600 hodin praxe. Struktura Master je rozdělena do čtyř cyklů: První cyklus: prosinec 2016 Druhý cyklus: leden 2017 - červen 2017 Třetí cyklus: červenec 2017 Etapa: srpen 2017 - listopad 2017 Master obsahuje řadu pre-přípravné kurzy začínající vzdělávací program frekvence je kolem 30 hodin týdně výuky strukturované tak, aby bylo možné věnovat prostor i pro skupinovou práci, nemluvě o pozornost jednotlivým studentům a řízení mezilidské vztahy. Kurzy Účetní Řízení a zabezpečení dat Digitální Reklama Digitální Customer Relationship Management Základy ekonomiky a General Management marketing Marketingový výzkum a Analytics omnichannel Retail management Social Media Management Standardní Platforma Nástroje Supply Chain Management UX a management User Interface Webové technologie Základy Metodologie Tento model trénink zahrnuje střídání přednášky s vypracováním a vývoj případových studií, a to jak prostřednictvím individuálních i skupinových projektech. Některá cvičení a zkoušky mohou být provedeny na základě skutečných případů předložených přímo od firem sítě škol. Kariérní rozvoj Integrace s podniky je prioritou a rozlišování aspektem ve všech Boloňského Business School, a to i pro Masters v programech Digital Commerce. Vytvoření zaměstnatelnosti je činnost, při které je škola plně odhodlána prostřednictvím systematického působení profesního rozvoje, s pokračující závazek kombinovat nejlepší profesionální studentských projektů s ohledem na potřeby vyjádřené podniky. Praxe je vynikajícím odrazovým můstkem, stačí vzít v úvahu, že do šesti měsíců po skončení plný úvazek mistra Bologna Business School v průměru 85% absolventů je součástí společnosti. náklady Registrační poplatek pro Masters je 14.800 € (DPH osvobozeny). Poplatek zahrnuje účast na Master, všechny studijní materiály k dispozici prostřednictvím on-line platformy a přístup ke službám Bologna Business School, mezi něž patří osobní účet wi-fi BBS, používají počítačové učebně PC, využití ploch studovat, přístup do vnitřních tělocvičně zařízení pro restaurace školy. Poplatek vás opravňuje k účasti na činnosti učení, jako jsou jazykové kurzy a hlavní přednášky na pozvání. V parku Vysoké školy je velké parkoviště grat. úvěry na Bologna Business School dokončuje opatření, která by účastníkům přístup k low-úrokové půjčky na pokrytí nákladů na registrační poplatek. Jako příklad konvence v posledních letech patří: Částka rovná procentnímu podílu, které se konalo Možnost dodatečné částky za "živé nákladů" sníženou sazbou bez záruk Splatné za 12 let Bez omezení vyhynutí Sazba ve výši 3% z hodnoty úvěru, které mají být přiděleny do fondu pro Čestný krycích insolvenčního rizik stipendia V Boloňské Business School chápeme, že pro naše studenty je velmi důležité získat finanční podporu pro dosažení svých cílů. Vydejte se na cestu vysoce kvalitních studiích zahrnují významný finanční závazek, ale věříme, že investovat do své budoucnosti je vždy dobrá volba. Bologna Business School je potěšením zpřístupnit nejvíce zaslouží studenty dílčí stipendií. Všechny tyto stipendií bude převedena na základě svých zásluh na studenty, kteří obsadí nejvyšší pozice ve výběrové fázi. Nejvyšší studenti pořadí budou ti, kteří budou mít nejen solidní akademické zázemí a profesionální, ale i těch, kteří se ukázaly být nejvíce motivováni k zúčastnit kurzu. BBS poskytuje stipendia 6.000 EUR a 4,000 euro stipendium. Všichni žadatelé budou považovány za stipendium aniž by bylo nutné dokončit konkrétní aplikace. Stipendia bude udělena během všech fází výběru. Výherci budou vyrozuměni v době přijetí. požadavky Podmínkou pro přijetí do kurzu, musíte mít: první stupeň (jehož má být dosaženo ve lhůtě registrací) Vynikající úroveň anglického jazyka Vstup do kurzu je předmětem uspokojivé individuálního pohovoru a testu anglického jazyka, ne-li rodilými mluvčími. Přijímací proces Mistr je zaměřena na kandidáty, kteří získali bakalářský titul před uplynutím registrací každé fáze. Registrace probíhá ve dvou fázích: nápisy v prvním kole uzavřena v září 2016, zatímco pro druhé kolo uzavřena v listopadu 2016. CV certifikát stupeň Fotokopii průkazu totožnosti motivační dopis Letter / a odkazy (nepovinné, ale doporučeno) Výběrové řízení se bude konat v Boloňském Business School. Výběry v prvním kole se bude konat v říjnu 2016, zatímco výběry pro druhé kolo v listopadu 2016. V souladu s počtem volných míst, vstup do kurzu je závislá na pozici v pořadí kandidátů bude vycházet z celkového počtu bodů shromážděných v průběhu výběrového řízení. [-]

Výkonný Master Na Digitální Marketing, Analytické A UX

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 1125 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

Výkonný Master in digitálního marketingu Analytics a UX je nejvíce kompletní program na trhu, aby splňovaly tyto vzdělávací potřeby prakticky odevzdat velké odborníky v on-line marketingu, analytiky a UX, kde se naučíte: [+]

Internet se stal jedním z marketingových a prodejních kanálů pro firmy "elektronický obchod" důležitějších, a jedním z mála sektorů, které vytvářejí pracovní místa. V současné době existuje vysoká poptávka po schopna navrhnout digitální marketingové strategie, optimalizace přilákat provozu, zlepšuje uživatelský komfort a obrácení a analytické schopnosti pro interpretaci dat a zlepšit proces vysoce kvalifikovaných odborníků. Výkonný Master in digitálního marketingu Analytics a UX je nejvíce kompletní program na trhu, aby splňovaly tyto vzdělávací potřeby prakticky odevzdat velké odborníky v on-line marketingu, analytiky a UX, kde se naučíte: Definovat, strategicky plánovat a efektivně řídit on-line náborové kampaně. Získání provoz na vašich webových stránek nebo aplikací pomocí SEO, SEM, displeje a sociální média. Optimalizaci konverze a uživatelský komfort (UX a CRO). Naučit se používat webové analytiky řídit změny v on-line podnikání: analýzu dat a stanovit rozhodovací odpovídající potřebám podniku s cílem zlepšit jejich online investice. Během hovoru můžete přístup k plánu podpory Innova pokrývající 25% Master na digitální marketing, Web Analytics, použitelnost a User Experience, nebo navštivte naše Stipendijní zásad požadující informace. Určeno Výkonný Master in digitálního marketingu Analytics a UX poskytuje školení specificky zaměřené na následujících profilů: On-line marketingoví odborníci, kteří chtějí maximalizovat přítomnost a viditelnost jejich podnikání na internetu. Podnikatelé se inovativních projektů, které vyžadují školení ke zvýšení jejich znalosti v oblasti internetu a digitálních prostředí v pokročilém stádiu projektu. Manažeři a pracovníci zabývající se transformačními procesy svých společností. Manažeři a odborníci, kteří chtějí recyklovat jejich výcvik a začlenit strategický vývoj, že technologie a internetové nabídky firem. Mladí absolventi, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru ve světě internetu, digitální marketing, webové analytiky a nových technologií. CÍLE Na konci výkonného Master in digitálního marketingu Analytics a UX vám bude dokonale schopen: Definovat, plánovat a efektivně řídit on-line náborové kampaně. Získat co nejvíce z online sběr kanálu zákazníků. Optimalizaci výkonu a uživatelské zkušenosti vašich stránek. Definovat, plánovat a realizovat program neustálého zlepšování se zaměřením na zákazníka. Optimalizaci konverze a uživatelský komfort (UX). Použití webové analýzy s cílem podnítit změnu v on-line obchodu. Definovat, implementovat a efektivně provozovat systém Web Analytics. Přijímací řízení Výkonný Master in Digital Marketing Analytics a UX má omezený počet 25 míst. Tímto způsobem budeme prosazovat osobní kontakt mezi studentem a učitelem, takže každý učitel stává studentem mentor s přímým a individuální přístup. Žádosti o přijetí jsou zpracovávány v přesném pořadí příjezdu a bude posuzovat hodnotící komise složená z ředitele Master, akademický ředitel a koordinátor přijímací. [-]

Magistr V Módě Marketing

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Itálie Milán

Mistr Kurz Módní Marketing je zaměřen na profesionály vedení školení módní schopné čelit novým výzvám v rychle se měnícím světě módy. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Tento program je vyučován v anglickém jazyce The Mistr Kurz v módní Marketing se zaměřuje na profesionály vedení školení módní schopné čelit novým výzvám v rychle se měnícím světě módy. Především, že kurz se zabývá studiem nejdůležitějších aspektů módní marketingového řízení, móda komunikační techniky - se zaměřit na aspekty polohy a branding strategií - identita a potřeby spotřebitele, aniž by zanedbávaly analýzu digitálních médií. Kurz bude podporovat kreativní a strategický přístup s cílem rozvíjet inovativní myšlení a experimentovat s novými strategiemi v této oblasti se zaměřením na segmenty konfekční a rychlé módy. Profesionální příležitosti: Po Mistra, mají studenti možnost oslovit různé módní segmentů vstupují firemní tým Brand Management a marketing, v rámci poradenských agentur a komunikace, nebo se účastní Business Development, distribuce a maloobchodního prodeje. Cíl: Master v módní Marketing je zaměřen na italských i zahraničních absolventů vysokých škol a univerzitní úrovni škol módy, komunikace a marketingu, a na mladé profesionály s minimálně dvěma dlouholetými zkušenostmi v oboru. Metodika a struktura: Mistr je strukturován do doplňkových modulů zajišťujících prohlubování různých akcí marketingového řízení: od analýzy Fashion systému ke studiu módní marketingu a komunikačních technik. Kurz poskytuje: - Tradiční výuka třída a tematické diskuse na pořízení konsolidovaných metodologií a teorií - laboratorní a experimentální designy školení s výrazným zapojením studenta, individuálně nebo ve skupině (projekty, workshopy, případové studie, využití techniky simulační a hraní rolí, atd. . ): Enterprise Projekty - reverzní mentoring - Program končí s projektem, jehož cílem je posouzení schopnosti během velitele celé prezentaci práce projektu získaných studenty. Témata FASHION SYSTEM FASHION MARKETING fashion řízení značky FASHION KOMUNIKACE FASHION ZACÍLENÍ DIGITAL MEDIA MARKETING FASHION DESIGN MANAGEMENT MÓDNÍ sociologii a TRENDY FASHION KULTURA [-]