Magisterské studium Marketing - Magisterské studium Marketing hledejte zde!

Magisterské studium Marketing - Zde naleznete magisterské studium Marketing

Marketing
Magisterské studium Marketing. Veškeré informace o magisterském studiu Marketing. Ušetřete čas a kontaktujte školu přímo zde!
Čtěte více

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


Master In International Marketing (MIM)

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2017 Spojené státy americké New York San Francisco Boston Spojené království Londýn Spojené arabské emiráty Dubaj Čína Shanghai + 8 více

Velmi důležité vzdělávání jak v podnikání a marketingu. Inteligentní Marketing přitahuje Výhody longetividad produktů a věrnost značce. Jak společnosti se snaží dostat své výrobky a služby na nové trhy a kanálů, Master in International Marketing Hult (MIM v krátkosti) může naučit marketing v celosvětovém měřítku. [+]

Mezinárodní Mistr V Oblasti Marketingu Velmi důležité vzdělávání jak v podnikání a marketingu. Inteligentní Marketing přitahuje Výhody longetividad produktů a věrnost značce. Jak společnosti se snaží dostat své výrobky a služby na nové trhy a kanálů, Master in International Marketing Hult (MIM v krátkosti) může naučit marketing v celosvětovém měřítku. Program MIM vybavuje si cenné poznatky v oblasti řízení a marketingové strategie, s odbornými dovednostmi v marketingového výzkumu, brandingu, chování spotřebitelů, prodeje a vývoje nových produktů. Tento program spojuje práci a uvedení na trh připravuje absolventy pro širokou škálu odborníků vedle funkční marketingových cest. Absolventi MIM jsou v tak odlišných odvětvích jako prodeje, módy, technologie, branding, finančních služeb a spotřebního zboží. Program nabídl v Bostonu, San Francisku a v Londýně. Hult International Business School - mistr Hult programy Vimeo. ... [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Cestovního Ruchu, Marketingu A Správy Příjmů

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Campus forma Kombinované October 2017 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management je jediným pánem ve Španělsku, který splňuje následující dva body. V současné době neexistuje žádná jiná škola, která trénuje vysokoškoláky s manažery odvětví a to se stejnými nástroji používanými většinou společností. Všechny kurzy mají zcela praktický rozvoj a profesionalizaci zaměřenou na studenta [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a management Příjem Odvětví cestovního ruchu obecně a hotel zejména zažívají rychlou transformaci v oblasti marketingu, distribuce a prodeje. Zvládnutí nových on-line nástroje jsou klíčové pro správu hotely. Vysoká konkurenceschopnost tohoto prostředí vyžaduje postavu ředitele elektronického obchodu a ředitel Revenue Management jako klíčových pozic v rámci současného pohostinství. Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management je jediným pánem ve Španělsku, který splňuje následující dva body. V současné době neexistuje žádná jiná škola, která trénuje vysokoškoláky s manažery odvětví a to se stejnými nástroji používanými většinou společností. Všechny kurzy mají zcela praktický rozvoj a profesionalizaci zaměřenou na studenta Proč studovat Mistra: Všichni učitelé jsou průmysl vedení vím z první ruky realitu tohoto odvětví a jeho třídy jsou plně profesionalizovat. Gamifikace: Předmětem Revenue Management je vyučován přes simulační systém Business Game. Aby student praktikovat při podnikání v hotelu a práci s vrstevníky ve stejné situaci, které se vyskytují ve skutečném prostředí. Volitelné Google Certifikace: Studenti, kteří chtějí mohou dostat osvědčení v GoogleAds Volný program a další způsob. plně v souladu s aktuálními potřebami hotelnictví programu. plně profesionalizovat a praktické vize: Program je zaměřen na získání dovedností použity neobyčejně prostřednictvím prohlubování nástroje a situace spojenému s učitelem ze sektoru s podporou ze skutečných případů. Spousta semináře a prezentace pracovních nástrojů od předních firem. Koučování cyklus: The Masters Studenti se mohou účastnit cyklus Ostelea koučování, kombinující skupinová sezení v různých oblastech, jako je například emoční koučování nebo rodinnou koučování. Prezentace, vytváření sítí a návštěvy firem s manažery hotelů, cateringových společností a mezinárodním cestovním ruchu konzultantů. CÍLE OSOBNÍ rozvoj dovedností a směrnic Jsou nezbytné urychlit různé úrovně pracovních míst. manažerské dovednosti umožní studentům čelit rozhodující momenty v jeho kariéře. V řídících funkcích, co potřebujete vědět ke správě: lidé, zařízení, emoce, konflikty, vyjednávání. Z hlediska musí student naučí vytvářet svůj vlastní osobní značku, spravovat své vlastní síť, napsat dobrý životopis a reagovat odpovídajícím způsobem rozhovory o zaměstnání mezi ostatními. ZNALOSTI A OFF ON-LINE MARKETING Musíte vědět, jak on-line marketingu a offline marketingu. Tak oni jsou podrobně vysvětleny všechny kasuistiku, analytické nástroje a online marketing pro hotely. Jako manažeři, SEO, SEM, e-mailový marketing, analytice, online reputaci, sociálních sítí nebo blogy, mezi ostatními. offline marketing public relations funguje také, protože je důležité vědět, aby se marketingový plán, segmentaci zákazníků, konkurenční analýzy, pomocí CRM a pracovat s tiskovými kancelářemi či reklamní agentury a MARKETING V hotelu jsou marketingové předměty rozděleny do 3 oblastí. zaměřit se na obchodní strategii, plánování kampaní a řízení prodejní tým je zajištěno. V průběhu hotelového marketingu pracuje s různými typy zprostředkovatelů, uzavírání smluv se účastní veletrhů, tvorbu turistických balíčků. A konečně, hotel finance jsou studovány z praktického strany a musí umožnit studentovi pochopit, výsledovku, aby rozpočet jeho oddělení, stejně jako čtení v rozvaze, náklady na prodej nebo odchylky výsledků. E-commerce a řízení tržeb Elektronický obchod je hlavní osa hotelového marketingu, a proto úzce spolupracovat ve všech jeho aspektech. Plánování, nástroje, technologie pro přímý prodej, distribuce technologií, databází, fakturačních systémů, mobilních zařízení, metrik a webové analytiky. Druhý předmět je řízení tržeb, kde cenové práce, prognózování, segmentace zákazníků a cenová taktiky, overbookin, upselling mezi ostatními. osnovy Mistr v marketingu, Revenue Management Marketing a cestovního ruchu Ostelea je rozdělena do 6 modulů: Struktura trhu, Hospitality Marketing International a strategické řízení Hotel Sector finance, marketing a finanční řízení podniku Cestovní ruch Marketing, offline a online Dovedností a osobních dovedností Elektronický obchod a on-line distribuce. Příjmy a Ceny Hotelero manament Mistr práce práce Kariéra Profese Kariéra Services je oblast podpory pro studenty a absolventy Naším cílem je vést a doprovázet studentovi získat nové profesní cíle a dosáhnout lepší shodu mezi vaše očekávání a profesní zájmy s trhem práce. Kariéra Služby Kariéra Výkonný Partner Program zaměstnanosti Online práce fórum Talent Development Webináře Pracovní příležitosti obchodní ředitel hotelů a cestovního ruchu společnosti Marketing cestovního ruchu výkonných firem a hotel Vedoucí rezervace správce příjmy Odpovědný cestovní ruch e-commerce a hotel Business Intelligence rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce Konzultační společnosti turistiky obchodní politiky Podnikání v oblasti cestovního ruchu Přijímací řízení a kvalifikace PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ Proces přijetí zaručit vhodnost kandidátů, takže všichni účastníci mohou vytěžit maximum z tohoto učení zkušeností. Pro zahájení procesu přijetí je nutné vyplnit žádost o informace. Od té chvíle Ostelea bude kontaktovat kandidáta uzavřít rozhovor, který musí poskytnout následující dokumenty: Životopis Motivační dopis Dva doporučující dopisy prokazatelná praxe minimálně 3 roky Po ukončení rozhovoru, bude Přijímací výbor posoudí případ od případu a komunikovat rozlišení na kandidáta hlásit stav jejich přijetí. KVALIFIKACE Účastník, který úspěšně dokončí program bude trvat: Mistr v marketingu, Revenue Management marketingu a cestovního ruchu ČR, University of Lleida. Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, pro Ostelea. Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management od EAE Business School. Za účelem získání stupně z University EAE a je nezbytná pro splnění požadavků používání těchto institucí [-]

Masters Ve Výzkumu Trhu

OBS Business School
Campus forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

S Masters v marketingového výzkumu a analýzy OBS Zákazníci se naučí rozvíjet a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s ... [+]

Masters ve výzkumu trhu V informační společnosti, ve které žijeme, vývoj a správné používání kvalitních informací může představovat klíčovou konkurenční výhodu nad našimi konkurenty. Musíme pochopit, jak ovlivňují sociální, kulturní a psychologické charakteristiky našich spotřebitelů v jejich rozhodování a nákupnímu chování. Konečným cílem řízení a využívání informací by mělo být v souladu s maximy marketingu setkat a uspokojit potřeby a přání uživatelů a spotřebitelů. Jedná se mají důkladné znalosti o jejich chování, jejich motivace, jaký druh vlivům podléhají, preference a vnímání. S Masters v marketingu výzkum a analýzu Customer OBS se naučí, jak vytvořit a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s vedoucími pracovníky, kteří budou prezentovat zkušenosti v navrhování a řízení výzkumných projektů v oblasti marketingu a webinářů s dodavateli nástroj v průmyslu. Pracovní příležitosti Některé možnosti kariéry si můžete vybrat, aby, mimo jiné, jsou: ředitel výzkumu Ředitel spotřebitelské postřehy projektový manažer, Account manažer Tržní analytik výzkumné firmy Plánování účet v reklamních agenturách strategické plánování ve velkých firmách Řízení značky ve velkých společnostech Marketing management v mediálních společnostech a reklamě Spotřebitelské postřehy analytik strategie analýzy Výzkum poradce Cíle Master v marketingu výzkum a analýzu Customer Jaké cíle se dostaneme? Pochopení procesů marketingového výzkumu pro definování příležitosti a problémy v marketingu produktů a služeb; přispět k řešení problémů řízení, a proto poskytuje podporu při vytváření marketingová rozhodnutí. Naučte se plánovat a výzkumné projekty designu marketing. Rozvíjet schopnost implementovat a řídit výzkumné projekty marketing. Poznat a pochopit aplikací marketingového výzkumu specialit a různých analytických technik. Aplikovat znalosti psát a připravovat zprávy o dobře organizované a přesvědčivé výzkumu. Rozvíjet dovednosti komunikovat výzkumné návrhy, výsledky, závěry a doporučení jasně a efektivně. Získejte druhý akreditován nejuznávanějších obchodní škole ve Španělsku, EAE Business School, as, umístila Merco (2014) a zaručena kvalifikaci pro významných veřejných univerzit ve Španělsku, University of Barcelona (UB), s více než 560 historie roku. Curriculum mistr Marketingový výzkum a analýza zákazníků Program trvá 12 měsíců a může být spuštěn v květnu nebo v listopadu každého roku měsíce. To zahrnuje celkem 10 modulů a konečné výzkumný projekt, který se vyvíjí trhy po celém Masters. Také on se konají schůze s odborníky v oboru a webinářů s nástrojem prodejců průzkum trhu, mimo jiné činnosti. Požadavky na Masters v oblasti výzkumu trhu a analýzu Customer Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze přijímacího procesu: 1. Předpoklady pro přijetí v únoru. Vstupné 3. Osobní pohovor 4. Motivační dopis v květnu. 6 Hodnocení Přijímací výbor. Imatrikulace Magisterský titul v oboru výzkumu trhu a analýzy Customer Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v oblasti výzkumu trhu a analýzy Customer OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

Master V Marketingu A Prodeje

EAE Business School International
Campus forma Denní studium 2 let April 2017 Španělsko Barcelona

S EAE je Master in Marketing & Sales ve Španělsku, nabízíme klíč k dokonalosti právnických osob pro profesionály v přímém kontaktu se zákazníky, vybavit je dovedností nezbytných na trhu. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Master in Marketing & Sales Tento program bude probíhat v angličtině. S EAE je Master in Marketing & Sales ve Španělsku, nabízíme klíč k dokonalosti právnických osob pro profesionály v přímém kontaktu se zákazníky, vybavit je dovedností nezbytných na trhu. V celém programu, odborníci jsou opatřeny podmínky změnit. Účastníci programu podstoupí zkušenosti a proces změny. Proč EAE Master v marketingu a prodeje ve Španělsku: AME a ADIGITAL EAE je členem dvou hlavních sdružení marketing a digitální ekonomiky Španělska: AME a ADIGITAL. Marketing Association of Španělska je organizací, jejímž cílem je zhodnocení a uznání profese a činnosti marketingu. ADIGITAL je největší partnerství multi-sektor digitální ekonomiky. Marketingový plán Tvorba marketingového plánu během mistra je klíčovým faktorem, protože pomáhá účastníkům rozvíjet schopnosti a dovednosti získané v průběhu programu. Dále jsme jim umožní získat větší vhled do této manažerský nástroj, který je zásadní pro strategický rozvoj společnosti. Certifikát v Google Ads EAE dává účastníkům možnost přijmout zaměření programů zdarma. Dále jen "Program odbornost v oblasti reklamy Google ', s kvalifikací z EAE a certifikací od společnosti Google. Certifikát IBM SPSS EAE dává účastníkům možnost přijmout zaměření programů zdarma. The "program v Kvantitativní výzkum trhu Metody a specializaci v SPSS" od IBM s kvalifikací z EAE. Jeden z nejlepších mistra v této oblasti Mistr v marketingu a prodeje je jedním z nejlepších podle žebříčku El Mundo. Stojí jako druhý nejlepší Masters of Marketing ze Španělska. Pořadí je pozoruhodný, protože 100% je vyučován v anglickém jazyce. Kromě toho cení vysoké zaměstnatelnosti svých absolventů. Druhou nejvíce pokládaný School of Španělska EAE Business School byl jmenován jedním z nejlepších obchodních škol na světě, podle žebříčku Merco. Také America Economia žebříčku upozorňuje EAE mezi top 15 v mezinárodním měřítku. Cíle Master in Marketing & Sales sleduje tyto cíle: ROZVOJ. Znalosti dovednosti a postoje v rámci marketingového oddělení. Kurz zahrnuje: a) Porozumění a uplatňování marketingových principů a strategií v souladu se strategií společnosti, pochopení marketingový plán jako základní nástroj nejen samotné oddělení, ale také strategického řízení společnosti. b) Ovládání techniky k získání informací a vyvíjet toto do marketingu a Competitive Intelligence informačního systému. c) Rozvoj dovednosti potřebné k identifikaci příležitosti, hrozby a změny v konkurenčním prostředí podniku a přizpůsobení strategii společnosti podle možných scénářů. d) Ovládání základy různých politik marketingového mixu v podniku. NEW marketingové a obchodní trendy: Poskytnout jasný přehled o příležitostech a rizicích nových marketingových trendů, a vědět, jak se přizpůsobit společnost do nového konkurenčního prostředí rozvoj dovedností řešit specifické potřeby trhu odpovídajícím způsobem v různých sektorech a být schopen vést zavádění nových systémů provozního řízení zaměřené na trh a spotřebitele. Manažerské dovednosti: Chcete-li mít účastníci možnost uspět ve svém profesním životě: a) Být schopen komunikovat a podporovat pracovní kolektivy v globalizovaném, rozmanité a multikulturním prostředí. b) Dosažení plné pochopení organizačních procesů, zejména ty, které umožňují profesionálům vytvářet a zlepšovat firemní hodnoty. c) Analýza situace na trhu, definovat různé scénáře, ve vytváření příležitostí a definování obchodní strategie a jak ji realizovat. [-]

Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 9 měsíců March 2017 Itálie Řím

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a činnost evoluce - Strategie a techniky - Excelence případy Fundraising pro politiku - Fundraising techniky a taktiky - Fundraising vzory - Vedení vztahů s dárci - Rozpočtování a personální modely - efektivní a etické profily - Phone banking, průzkumu a speciální akce Volební řízení kampaní - Tradiční vs digitálních kampaní - Řízení lidských zdrojů a organizace pro volební kampaň - tematická kampaň - Územní kampaň - případové studie Inovativní komunikační techniky pro politiky - Grafické, video a digitální design - Modelování a 3D animace - Augmented reality - Mobilní aplikace - Video mapování Mezinárodní případy Excelence Edsegovi model HOLOS (Mexiko) možnosti učení Tento kurz se mohou účastnit v těchto vzorců: - na akademické půdě, v Rome Business School Řím ústředí. - Distanční vzdělávání, a to prostřednictvím břitu e-learningové platformy s živými přednášek a velký učitel-student interakce. Účastnické poplatky V zájmu zajištění kvalitní školení, účast je omezena na maximálně 20 účastníků. Výběr je založen na vyhodnocení CV a na základě výsledků technicko-motivačních rozhovorů. Účastnický poplatek pro magisterský titul v oboru politického marketingu je € 3.500,00 (včetně DPH). ... [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Podniku / Latinské Ameriky Trhy

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2016 Itálie Bologna

Master in Business Management v Latinské Americe trzích řešit formuláře mladé manažery schopné kombinovat techniky marketingu, financí a výroby s pochopením specifických vývojových aspektů těchto rozvíjejících se trzích. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Master in Business Management / trhy Latinské Ameriky Master in Business Management v Latinské Americe trzích řešit formuláře mladé manažery schopné kombinovat techniky marketingu, financí a výroby s pochopením specifických vývojových aspektů těchto rozvíjejících se trzích. Master se provádí ve spolupráci s School of Economics a škola jazyků a literatur, University of Bologna, protože otevření těchto nových trhů vyžaduje, aby manažerských dovedností Jsou podporovány jazykových a komunikačních dovedností. Pro evropské podniky k vývozu do Latinské Americe dosáhla více než 25 miliard eur za rok. Regionální kontext těchto územích vykazují velmi výrazné rozdíly a kulturní zvláštnosti. To pomáhá pochopit Master obchodní příležitosti z těchto trhů, vyhodnocení s odpovídajícími schopnostmi tržního potenciálu a ochrany životního prostředí, regulační a kulturní území. Master in Business trhy Address Management v Latinské Americe poskytuje určitou dobu studia v Boloni se naučit analytické, operační nástroje, výzkum, řízení a marketingu potřebné k řízení firmy zájem o internacionalizaci. Navíc díky speciálnímu spolupráci s vysokými školami a místními firmami, Master poskytuje období mezinárodní studie v Buenos Aires trvající tři měsíce, v srdci Latinské Ameriky. Master uzavírá stáže ve společnosti. MISTR je investice. ÚVĚR cti je způsob, jak ji financovat. "Perte úvěr s chválou" žádné záruky, nízkými sazbami a pokrytí celého registračního poplatku. Základní fakta FORMAT: Na plný úvazek Jazyk: italština Délka: 12 měsíců CFU / ECTS: 60 Průměrný věk: 25 Účastníci: 20-50 KALENDÁŘ Termín: 11.11.2016 Volbami: 16.listopadu 2016 ZÁPISY Termín: 12.12.2016 START: prosinec 2016 STRUKTURA Master in Business Management - Latinská Amerika Markets poskytuje celkem 1500 hodin Učení o 12 měsíců studia, rozdělený do 360 hodin výuky ve třídě, 540 hodin odhadnutých pro individuální studium a 600 hodin praxe. Struktura Master je rozdělena do tří cyklů: První cyklus: prosinec 2016 - duben 2017 v Bologni Druhý cyklus: květen 2017 - červenec 2017, v Buenos Aires, na sedadle argentinského z University of Bologna Etapa: září 2017 - prosinec 2017, v Latinské Americe nebo v Itálii, které byly vybrány studentem. Adresa latinskoamerické trhy se vyznačuje tím, že je organizována na dvě lokality, To je drženo v Bologna Center v průběhu prvního cyklu Master Bologna Business SchoolS obchodní správy kurzů, které mají za cíl konsolidovat a aplikovat koncepční znalosti v obchodních případů, metodických a operačních technik. Od roku květnu, žáci se stěhují do domu "Univerzita Bologny v Buenos AiresTam, kde jsou plánovány kurzy a projekty s partnerskými společnostmi, se zaměřením na latinskoamerických trzích. Součástí mistra probíhá v Buenos Aires bude primárně ve španělštině, takže znalost jazyka je povinnou podmínkou pro vstup do master. Frekvence je asi 30 hodin týdně výuky strukturovány tak, aby bylo možné věnovat prostor i pro skupinovou práci, nemluvě o pozornost jednotlivým studentům a řízení mezilidských vztahů. Kurz je obohacen o tři dlouhé firemních projektů Odvětvový přístup (trvající 1 měsíc každý), které jsou od sebe vzdáleny a jsou integrovány s školní aktivity a případových studií. generelů kurzů Business Administration jejichž cílem je konsolidovat a aplikovat koncepční znalosti v obchodních případů, metodických a operačních technik. Jsou také plánovány kurzy a projekty se sektorovým zaměřením na problematiku latinskoamerických trzích. Tyto kurzy obchodní administrativa jsou soustředěny především v prvním cyklu a jsou společné pro všechny adresy Mistra; řešit specifické kurzy a podnikatelské projekty probíhají, nicméně ve druhém cyklu. Magisterský program je aktualizován a sladěny s potřebami trhu prostřednictvím trvalého srovnání mezi fakulty a specifické Řídící výbor: Lorenzo Baroncini, Prezident y generální ředitel Ducati Energia SA Jižní Amerika • Pablo Camara, President, Coffice SA - Lavazza • Nicolás de Gracia, Prezident y CEO, Telespazio Argentina SA • José Maria Hidalgo, Generální ředitel, ENDESA • Franco Livini, President, Pirelli NEUMATICOS SAIC • Cesare Margotta, President, Seguros Generali Argentina, viceprezident Caja de Ahorro y Seguros SA • Ruben Cesar Moleon, Managing Director, Pilotes Trevi • Cristiano Rattazzi Santiago Argentino, President, Fiat Argentina, viceprezident ADEFA • vánoční A. Rigano, President, Fiat Industrial Argentina KURZY SPRÁVA A ŘÍZENÍ Korporátní komunikace Španělský jazyk KURZ PRO PODNIKÁNÍ digitálního marketingu Corporate Finance MANAGEMENT latinskoamerických trhů Internacionalizace podniků v latinskoamerických trhů MARKETING Marketingový výzkum Řízení dodavatelských řetězců METODIKA Vzdělávací sezení poskytují odlišné metodiky učení, včetně přednášek, simulace, případové studie diskusí a prezentací společnostmi, osvědčení, skupinová práce. Dokončit vzdělávací dráhy master přednáška učil odborníků z podnikatelského světa, vědy a politiky, a četné příležitosti pro diskusi a interakci s obchodním světě přes anamnéz. Program je vyvíjen v úzké spolupráci s partnerskými společnostmi a to jak během kurzů, rozdělených do dvou fází, a to jak v průběhu tří firemních projektů odvětvový přístup; výuka přístup je zcela odlišný od tradičních univerzitních kurzů, jak poučení z řídící jednotky poskytují skutečné funkční nástroje pro plnění konkrétních projektů. Tato konstrukce vize se promítá do: společnost projektu (leden-12, 2016), který je určen pro dobu trvání Master 3 velké projekty od jednoho měsíce každé (květen, červen a červenec 2017) na sektor vybrané destinace Jiné kratší projekty zahrnuté do jednotlivých kurzů konečný návrh na ploše. Kariérní rozvoj Integrace s podniky je prioritou a rozlišování aspektem ve všech programech Bologna Business School, včetně Master in Business Management - trhy Latinské Ameriky. vytvořit zaměstnatelnost Jedná se o činnost, při které je škola plně odhodlána prostřednictvím systematického působení profesního rozvoje, s pokračující závazek kombinovat nejlepší profesionální studentských projektů s ohledem na potřeby vyjádřené podniky. Lo stáže Je to výborný odrazový můstek, stačí vzít v úvahu, že do šesti měsíců po skončení plný úvazek mistra Bologna Business School v průměru 85% absolventů je součástí společnosti. NÁKLADY Startovné je mistr 11200 EUR (bez daně) která má být zaplacena ve třech splátkách: První splátka: 1.500 € Druhá splátka: 6,000 euro Třetí díl: 3.700 € La poplatek zahrnuje frekvence na Master, všechny studijní materiály k dispozici prostřednictvím on-line platformy a přístup ke službám Bologna Business School, která patří Wi-Fi osobní účet, využití počítačové učebny PC, využití oborů, přístup k krytý tělocvična, zázemí pro školní restauraci. Poplatek vás opravňuje k účasti na činnosti učení, jako jsou jazykové kurzy a hlavní přednášky na pozvání. V parku Vysoké školy je k dispozici s dostatkem parkovacích míst. Dále s tím, že studentský průkaz University of Bologna studenti mají přístup ke všem univerzitních zařízení, včetně více než 100 knihoven, digitálních zdrojů a studoven (včetně online předplatné a databanky); 3 univerzitních jídelen; zvýhodněné ceny školného v řadě ubytovacích zařízení. POCTA ÚVĚRY Díky dohodě mezi boloňským Business School a účastníky Intesa Sanpaolo může přistupovat k čestnou půjčku "pro tebe hostování s chválou" za zvýhodněnou sazbou na pokrytí nákladů na registrační poplatek. Hlavní rysy: Částka rovná procentnímu podílu, které se konalo sníženou sazbou bez záruk Splatné za 10 let Bez omezení vyhynutí STIPENDIA Bologna Business School nabízí částečné stipendium, udělovány na základě zásluh, na vítěze ve výběrovém testech. Kromě toho na konci kurzu, škola uděluje cenu pro nejlepšího studenta. Kromě toho budou účastníci této diplomové adresu těžit z snížený poplatek 9200 €, Náklady na mistra může být podporována nebo sponzorované třetími stranami: vládních agentur, nadací a firem. INPS přispěl INPS, Které jim byly přiděleny do tohoto mistra stipendia ve výši 10.000 eur vyhrazeno pro členy INPS veřejné správy, aby děti a sirotky členů a veřejných důchodců. [-]

Msc Globální Marketing

Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Spojené království Londýn

MSc Global Marketing byl navržen tak, aby vám s integrovanou znalosti současných teorií a praxí využívaných v průmyslu. Získáte nástroje a techniky potřebné k vybudování úspěšné marketingové kariéru v rámci rostoucí globální podnikatelské prostředí. Budete rozvíjet znalosti v klíčových oblastech, včetně spotřebitelského chování, marketingové plánování, branding a použití digitálních technologií. [+]

Při navrhování tohoto programu, University vybudovala na desetiletí akademické i lékaře zkušeností v oblasti marketingu, vyrobit diplom, který odráží stále větší globální dynamiku moderního podnikání. MSc Global Marketing byl navržen tak, aby vám s integrovanou znalosti současných teorií a praxí využívaných v průmyslu. Získáte nástroje a techniky potřebné k vybudování úspěšné marketingové kariéru v rámci rostoucí globální podnikatelské prostředí. Budete rozvíjet znalosti v klíčových oblastech, včetně spotřebitelského chování, marketingové plánování, branding a použití digitálních technologií. Budete také získat komplexní pochopení cross-kulturní výzvy v rámci mezinárodního obchodu, a budete rozvíjet znalosti, marketingové zkušenosti a osobní dovednosti zásadní v rámci globálního marketingu se. Program MSc Global Marketing má za cíl poskytnout studentům komplexní pochopení nově vznikajících témat a současné výzvy, jimž čelí obchodníky působící v globálním prostředí a strategií, politik a postupů klíčem k řešení těchto výzev. Ty zvýší vaše studentské zaměstnatelnost prostřednictvím účasti v celé řady výukových a studijních zkušeností, včetně integračních případových studií, skupinové projekty a prezentací a průmyslových reproduktory. [-]

Magistr V Luxusním Brand Managementu

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Itálie Milán

Program je určen pro uchazeče s mírou první úrovně v kreativních oborů, kteří chtějí získat dovednosti v oblasti marketingu a řízení podniku pro luxusní průmysl. To je také zaměřen na absolventy s mírami ve společenských vědách nebo v hospodářských / manažerských oborů, kteří chtějí prohloubit své znalosti z oblasti luxusního zboží, služeb a zkušeností. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Experience. Zvýšit. Excel. Pokud jste si představit sám sebe pracovat ve světě luxusu, jemných, výrazné produktů a zkušenosti-the Master in Luxury Brand Management, může být váš program. Je to program, který změní účastníky do inspirovanými manažery a obchodníky v rámci vysoce konkurenčních oblastech luxusní módou, šperky, kosmetiku, pohostinství, gastronomie, krása, nebo umění. Budete přistupovat luxusní zboží a služeb z různých hledisek: kreativní, organizační, manažerské. Budete zkoumat marketing, branding a komunikaci pro tohoto jedinečného trhu, jakož i finanční a manažerský tým. Budete zkoumat, jak vytvořit elegantní výrobky a zvýšených zkušenosti pro své zákazníky exkluzivní, zatímco zůstane citlivá na kulturní faktory, které obklopují pojetí luxusu. Naučíte se, aby se inovační strategie branding od konceptu až po realizaci, stejně jako surových diamantů, které musí být broušené a leštěné získat plnou hodnotu. Budete rozvíjet svůj osobní analytický přístup a jazyk výrazu. A během naučné stezce, která spojuje teorii a výzkumu s praxí, budete zapojit do odměňování, spolupráce dialogu s profesionály a konzultanty, kteří řídit váš vývoj. Publikum Program je určen pro uchazeče s mírou první úrovně v kreativních oborů, kteří chtějí získat dovednosti v oblasti marketingu a řízení podniku pro luxusní průmysl. To je také zaměřen na absolventy s mírami ve společenských vědách nebo v hospodářských / manažerských oborů, kteří chtějí prohloubit své znalosti z oblasti luxusního zboží, služeb a zkušeností. Výsledek Během tohoto programu, budou studenti: Rozvíjet projekty pro luxusní trh založený na in-hluboké znalosti o průmyslu Získat zkušenosti v oblasti spolupráce s tvůrčím týmem Praxe komunikační luxusní značka strategie, od tradičních médiích (reklama, PR, událostí) do digitálních a sociálních médiích Program Program je dílna bázi, podporovaný semináře, přednášky, konzultace, a práci v terénu. Profesionály, vůdce hřiště, a vedoucí projektu vedení studentů prostřednictvím individuální koučink a projektového mentorství. Program se skládá ze čtyř hlavních modulů, z nichž každý obsahuje dva-týdenní kurz a šestitýdenní dílnu. Moduly jsou následovalo období dvou měsíční stáž a závěrečné prezentace portfolia. Modulární struktura je možné přizpůsobit, což umožňuje flexibilitu a rozmanitost, aby lépe sloužit potřebám a cílům každého studenta. Kurzy Celoroční se zaměřuje na: Poznávání historických, současné, psychologické, antropologické a sociologické aspekty módního fenoménu Learning Management a marketingové strategie pro módní a luxusní společnosti Rozvoj efektivní komunikační strategií pro svět luxusu a módy Zkoumání metody a nástroje pro módní výzkum a designu Zkoumání faktorů, které určují ekonomickou výkonnost značky nebo společnosti Branding svou vlastní práci a rozvíjet své profesní identitu Semináře Vedeni profesionály a vedoucí fakulty projektů, budete pracovat ve spolupráci s předními společnostmi na praktických projektů týkajících se řízení luxusní značky. Některá možná témata dílen patří následující: Analýza verbální a neverbální DNA za luxus značky, a formulovat její základní hodnoty, s cílem vyvinout nové přípony (tj, výrobků nebo kategorií výrobků) v rámci značky. Podporovat módní projekt pomocí offline a online komunikaci, reklamu a události. Získejte pohled zasvěcený o klíčové roli módního kupujícího. Filtruje se přes nabídku produktů a vyberte správný mix zboží, které by mohl prodávat v dostatečném množství k dosažení cílů maloobchodníkem Zisk-marže. Vytvářejte buď skutečný módní editorial pro tisk nebo on-line časopis, nebo návrhů na reklamní kampaně. Vypracovat koherentní vizuální zobrazení od návrhu až po realizaci. Porfolio Posledním prvkem programu je revize portfolio. Budete prezentovat své portfolio práce dokončeny v průběhu roku v přední části zkoušky rady pro vyhodnocení. Internship Neexistuje lepší způsob, jak získat zkušenosti ve svém oboru, než ve skutečnosti v ní pracují. Stáž je šance pro vás pracovat na místě pro společnost nebo designérského studia ve vašem oboru zájmu, při uplatnění všech strategií jste se naučili ve třídě a v dílnách. Případně můžete dokončit intenzivní projekt ve spolupráci s firmou na kampusu Domus Academy. Ať tak či onak, budete mít vnitřní pohled na to, jak váš obor opravdu funguje, a můžete dělat důležitá připojení, která bude dále svou kariéru. Stáž trvá dva měsíce a přijde na konci svého ročníku. 100% našich studentů se účastní stáže, včetně studentů ze zemí mimo EU, kteří se mohou prodloužit dobu platnosti víza po dobu až jednoho roku dokončit tuto část jejich studia. společnosti Několik prestižních společností a designérská studia spolupracují s Master in programu Správa Luxury Brand, aktivně se účastní kurzů, seminářů, stáží, a mezinárodních soutěží pořádaných na oddělení. Studenti mají možnost pracovat přímo s firmami v jejich dílně projektů a stáží. Tato přímá spolupráce usnadňuje mentorství a dává studentům přístup k široké síti profesionálních připojení. Firmy a organizace zapojené do tohoto programu patří: Cartier, Castel Monastero Spa & Resort, Christie je společnost De Beers (Forevermark), 10 Corso Como, Futurebrand, Moncler, Oteri Park Hyatt Milán, Pommery, Recarlo, Salvatore Ferragamo, Stone Island, Trussardi , Zagliani. Akreditace Po absolvování Akademie Domus, budete získat titul, který je uznávaný po celé Evropě a světově akademické magisterský studijní program (60 ECTS kreditů) akreditované italským ministerstvem školství, univerzity a výzkum (MIUR) *. Budete také získat druhou cennou kvalifikaci: Domus Academy magisterský diplom. Naše akreditace pomohl Domus Academy budovat vztahy s prestižními společnostmi, takže budete mít možnost získat praktické pracovní zkušenosti během svého průběhu studia. Akreditovaného studijního plus praktické zkušenosti jste získali přes stáže, ukazuje, zaměstnavatele, které jste obdrželi top-kvalitní vzdělání, a že vám přinese průmysl-související znalosti a dovednosti ke stolu, když se připojit k jejich týmu. Naše akreditace také znamená, že příslušné akademické úvěry, které získáte na Domus Academy bude přenášet na další instituce, pokud se rozhodnete pracovat na další magisterského nebo doktorského stupně na úrovni. Pracovní příležitosti Absolventi Master in Management program Luxury Brand může zahájit kariéru jako manažer luxusní značky, produktový manažer, marketing manager, brand manager, nebo komunikace / PR manažerka. Mohou pracovat pro módní značky nebo veřejné agentury, nebo se může rozhodnout, že založit vlastní značky a marketingové poradenství. [-]

Magistr V Oblasti Podnikání A řízení (marketing)

Bath Spa University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Spojené království Bath

Pokud se chystáte se na dovednosti a porozumění, které budete muset zadat samostatnou výdělečnou činnost, nebo pokud chcete vytvořit a rozvíjet své vlastní podnikatelský nápad specialistu [+]

Mistr v podnikání a managementu (Marketing)

Pokud se chystáte se na dovednosti a porozumění, které budete muset zadat samostatnou výdělečnou činnost, nebo pokud chcete vytvořit a rozvíjet své vlastní podnikatelský záměr specialista cesta (Vytvoření a rozvoj svého podnikání) poskytne rámec, kolem níž můžete provádět tuto praktickou reality.

Vyučovací metody a zdroje

V době, kdy jste dokončit program, budete moci:

Pochopit hlavní podnikové funkce - porozumění trhy, rozvíjení plánů, pochopení a zlepšení provádění, řízení vztahů s lidmi, řízení financí, technologie a další zdroje; Rozvíjet dovednosti a techniky - v shromažďování, analyzování a vyhodnocování informací, plánování, uplatňování koncepce a modely k řešení problémů, hodnocení rizik, rozhodování, komunikaci, práci v týmech, myšlení účinně a pružně řídit své vlastní práce i práce druhých lidí ; Vyhodnotit a napadat jak pozitivní a negativní účinky řady obchodních a řídící postupy a musí být schopen provést úsudek o jejich hodnotě a důsledky; Použít své učení v různých obchodních kontextech, od zkušeností velkých nadnárodních organizací, jediným účastníkem vlastnictví; prostřednictvím různých odvětví a odvětví konkrétní zkušenosti, a prostřednictvím analýzy podniku v různých fázích vývoje - samostatné výdělečné činnosti, start-up a malé obchod ... [-]

Master (ma) Komunikační Design

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Ravensbourne MA komunikační design cesta zkoumá dovednosti ve strategické obchodní myšlení, průzkum trhu, tvořivosti a řešení problémů a technologií nabídnout inovativní komunikace [+]

MA komunikační design

Ravensbourne MA komunikační design cesta zkoumá dovednosti ve strategické obchodní myšlení, průzkum trhu, tvořivosti a řešení problémů a technologií nabídnout inovativní komunikační řešení.

Ravensbourne MA komunikační design cesta zkoumá pokročilé praxe v současné komunikačního designu, od vizuální identity, publikování a designu autorství, do marketingové komunikace a sociální angažovanost.

Tento široký-sahat disciplína se zabývá nejen s vývojem zprávu a jeho estetickou, ale také s vytvořením nové mediální kanály, aby zajistily zprávy dosáhne své cílové publikum efektivně.... [-]


Magisterský Program V Oboru Marketing A Management Značky

NHH Norwegian School of Economics
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Norsko Bergen

Titul: MSc v oboru ekonomie a Business Administration [+]

Titul: MSc v oboru ekonomie a Business Administration Kreditů: 120 Doba trvání: dva roky budování a správu silné značky je klíčem k získání konkurenční výhody a dlouhodobé ziskovosti produktů, služeb, firem a organizací. Program Marketing a management značky poskytuje studentům do hloubky a výzkumu založeného na znalostech pro uvádění na trh, chování spotřebitelů, inovace a vedení značky. Pochopení chování spotřebitelů a konkurence je nezbytné, aby každý podnik a organizace. Zákaznické a soutěžící postřehy poskytují základ pro vývoj zdravé strategie, jakož i optimální umístění na trhu a efektivní marketingové taktiky. Program integruje teorie a praktických aplikací od strategie a marketingu pomoci studentům při rozvoji silné značky a dělat budoucí rozhodování o tržních strategiích. Centrální vznesené otázky jsou: Jak přizpůsobit produkty, komunikační a distribuční soustavu potřeby zákazníků - a chování? Jak efektivně umístit značku na konkurenčním trhu? ... [-]

Magistr V řízení Dopravy: SEO, SEM, SMM

Grupo IOE
Online & Campus forma Kombinované September 2017 Španělsko Madrid Murcia Valencia Kolumbie Bogotá Mexiko Mexico City Peru Lima Barcelona Brazílie São Paulo + 10 více

Master je určen pro odborníky se zájmem o navrhování a provádění strategií vlastních digitálních nástrojů pro maximální ziskovost v digitálním prostředí. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Master je určen pro odborníky se zájmem o navrhování a provádění strategií vlastních digitálních nástrojů pro maximální ziskovost v digitálním prostředí. Rodí s potřebou vytvořit celou řadu marketingových technik, které umožňují, aby společnost přilákat potenciální zákazníky. Je založen na procesy atrakcí, konverze a automatizace, takže je dosaženo toho, že v posledním kroku se úplná identita návštěvníka na web. Tak, cílenější reklama může být provedeno. CÍLE Design, vývoj a správu marketingový plán Digital, v souladu s obecným plánem marketingu. Mají strategickou vizi sociálních sítí a co, jak a kdy se mohou přidat hodnotu marketingového plánu. Vyberte si a aplikovat digitální marketingové nástroje k dosažení cílů v každé z marketingových strategií Vytvoření efektivních kampaní online, analyzovat výsledky a učinit správná rozhodnutí Studovat komunikativní změnu paradigmatu a vznik digitální pověsti. Formulář při navrhování a realizaci strategických plánů otevřené. Znalost správu virtuálních komunit a propojení mezi digitálním a analogovým. Analyzovat úspěšné případy řízení obce. Poskytují konkurenční výhody pro společnosti [-]

Rigorózní V Marketingových A Datové Analytiky (učil Francouzsky)

NEOMA Business School
Campus forma Kombinované 12 měsíců September 2017 Francie Paris

Tváří v tvář rostoucí digitalizaci podnikání a multiplikaci kanálů interakce mezi spotřebiteli a značkami, konkurenční výhoda spočívá více než kdy jindy ve schopnosti pochopit složitost trhu a předvídat jejich vývoj. [+]

Přihlášena v tréninku RNCP - Úroveň HLAVA I (BAC 5) Tváří v tvář rostoucí digitalizaci podnikání a multiplikaci kanálů interakce mezi spotřebiteli a značkami, konkurenční výhoda spočívá více než kdy jindy ve schopnosti pochopit složitost trhu a předvídat jejich vývoj. Tak velký datový fenomén dnes představuje jedinečnou příležitost pro značky, aby přehodnotili svou inovací, komunikace, distribuce a služeb pro lepší zkušenosti zákazníků. Takže firmy potřebují více než kdy jindy, aby marketingové pracovníky s analytickými a prediktivních schopností lépe identifikovat problémy a nejvíce optimální rozhodnutí hlediska návratnosti investic. MS Marketing a dat Analytics se stane na křižovatce marketing, technologie a prediktivní přístupy s cílem dosáhnout lepší marketing výkon. CÍLE Pochopit výzvy a příležitosti spojené s marketingové rozhodování v rámci zpracování velkých objemů dat Porozumět kotvu a systémové a organizační složitosti v souvislosti s digitální transformací značek Zadejte metody a nejpokročilejších technických materiálů operace zpracování velkých objemů dat Prediktivní analytická mobilizace pro rozhodování a marketingové výkonnosti značky SILNÉ STRÁNKY Předchůdce a perfektní polohování fit s aktuálními obchodními potřebami Příležitost k rozvoji nebo posílení analytické rozměr marketingových s rozhodovací pravomocí Relevantní vzdělávací obsah a spojuje akademické učení a manažerských posudky Didaktický pedagogiky a zkušenostní mobilizaci kolektivní inteligence prostřednictvím různých formátech: Projekty, výzvy, simulace a situační ... Animace navržena v úzké spolupráci s největším počtem zúčastněných společností a pokrok ve zpracování velkých objemů dat využití marketingu. PROGRAM KONTROLA analytické údaje BIG přístup ke zlepšení rozhodovacího a marketing optimalizace KING FUNDAMENTALS stanovených v rozhodnutí o registraci: Strategie Marketing - chování spotřebitele a kupující - Řízení značky - Marketing a digitální komunikace - Multichannel distribuce - Customer Relationship Management (CRM) - Marketingové služby - uvedení nových produktů a otevřeným inovacím - Mezinárodní marketing. Organizace a technologické systémy: Digitální Transformation - nové obchodní modely a spoluspotřebitelství - Organizační chování, rozhodnutí a výkon - Projektový management a IT - Manažerské informační systémy - Operations Management. Metody a nástroje DATA BIG: Údaje Driven Marketing - Marketingový výzkum - Výzkumné metody Kvalitativní - Datamining (deskriptivní a prediktivní) s SPSS - Aplikovaná ekonometrie a časové řady - relační databáze a Business Reporting (SQL, tabulky a tabulky; SAS , Python, R) - Ochrana dat a etika - Vizualizace dat. Zpracování velkých objemů dat Analytics: návratnost investic do marketingu a optimalizace - Marketing Analytics - Prodej a Business Analytics - Revenue Management a cena - Supply Chain a operací Analytics - Market předvídání - SEO / SEM - Social Media Intelligence - sémantické a Text Mining - Web Analytics - Maloobchodní Analytics. Kvalifikace a lidského dovednosti: kreativního myšlení a emoční inteligence - schopnost vést a týmové ve stavebnictví - osobní rozvoj a sebepoznání - Osobní Branding - Komunikační a přesvědčování - Řešení konfliktů a vyjednávání. REZIDENČNÍ SEMINÁŘ '' zpracování velkých objemů dat SHAZOVÁNÍ '' - partnerskou spolupráci s Imperial College v Londýně Účastníci MS Marketing & Data Analytics budou mít možnost zúčastnit intenzivní seminář 3 dny v Londýně v KPMG Centra pro moderní Analytics na Imperial College. Vzdělávací program bude splňovat některé partnerské firmy z centrálních a předních výzkumných pracovníků fakulty kolem velkých datových problémů v oblasti marketingu a strategie a analytických páky pro inovace, tvorbu a výkonnost hodnoty. Imperial College je multidisciplinární univerzita, založená v South Kensington v centru Londýna, specializující se na vědy, management, inženýrství a medicíny. To je pravidelně zařazen mezi 10 nejlepších univerzit. PROJEKTY a simulace Simulace ON LINE Markstrat Navrhování komplexní environmentální marketingové strategie a rozhodovat se pro High Tech výrobků pro diferencované trhy. Identifikovat a analyzovat správné údaje deklinace strategických a operativních marketingových politik pro lepší výkon ve srovnání s konkurencí. CRM SIMULACE SHRNUTÍ scénář založený na cvičení a ponoření na farmách s databázi CRM ve spolupráci s partnerskou značky. Obava, kontextualizace a analýza vícekanálových dat o zákaznících, aby se zvýšila účinnost, optimalizaci CRM kampaní a zvyšování hodnoty pro zákazníka. STRATEGICKÉ vyvrcholení Příprava projektu a kříž na marketingové poslání dat analytik a reproduktor po všech seminářích Moh. To je příležitost mobilizovat statistiky a prediktivní přístupy k marketingu rozhodování v daném odvětví (FMCG, B2B, farmaceutické, bankovnictví a pojišťovnictví, ...) nebo určitý kanál (mobilní analytiky, sociální analytika, digitální analytics ...). PROFESSIONAL PRÁCE Práce se skládá z výzkumu provedeného účastník pod vedením dohlížející odborníka. Jedná se o cvičení v hlubokém zamyšlení přezkoumat a vyřešit problém tím, že kombinuje přezkoumání odborné literatury a kvalitativní terénní studie a / nebo kvantitativně vrátit ke zvážení výsledků a poskytování operativní doporučení. MS práce je příležitostí k prohloubení znalostí v konkrétní oblasti a svědčí o odborné znalosti studenta v kontextu profesionálního ocenění. Některé obchodní CÍLE marketing analytik Kmenová data manažer / analytik obchodní analytik CRM Manažer Analytics Consumer & Market Analyst Znalost Vedoucí digitální produkt Chief údaje důstojník Market (ing) výzkumník Digitální analytik / web analytics Zákazník a vícekanálový manažer Správce zkušenosti zákazníků Marketing dat expert / poradce Konzultant / Project Manager zpracování velkých objemů dat analytika marketingový konzultant Digitální data důstojník / marketingový manažer digitalv Data mining manažer Plánovač údaje Odpovědný za poznání zákazníka / pohotovostní Market Konzultant SI / SIM Vedoucí zákazník cesta Pověsti značky manažer Manažer Spolecnost Intelligence ÚROKY reprodukovaná trénink RNCP. Okruh Level 1 (5). na částečný úvazek školení poskytované v areálu Paříže. NÁROK Otevřeno pro kandidáty, kteří jsou držiteli Bac + 4/5, zkušené manažery, profesionály VSTUPNÉ Volba žádosti, motivačního pohovoru a English Test poplatek za podání žádosti €: 100 DOBA 12 měsíců (400 hodin) - 3 dny (čtvrtek, pátek, sobota) každé 3 týdny v paralelním misi v podnikání ZPĚT října 2016 Nákladů na školení € 15,300 SESSION VSTUP 2016-2017, obraťte se Gwenaelle Toullec (gwenaelle.toullec@neoma-bs.fr~~HEAD=dobj) [-]

Mabda - Magistr Ve Velkých Analytických údajů

LUISS Business School
Campus forma Denní studium March 2017 Itálie Řím

Mistr LUISS Business School ve Velké dat Analytics, vyvinutý ve spolupráci se společností Oracle, poskytuje mladí profesionálové s dovednostmi, aby stát v čele moderního Business Analytics techniky a stát se uznávaným [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. LUISS Business School Master in Big Data Management poskytuje mladí profesionálové s dovednostmi být v popředí moderní technikou Business Analytics a stát se uznávaným dat Scientist. Digitalizace světové ekonomiky je zpřístupnění údajů nebývalým tempem. Společnosti a organizace po celém světě pracují, aby byly údaje nedílnou součást svého obchodního modelu. Klíčovou složkou recept na úspěšný datový-centric rozhodování přístupu k podnikání je "Data vědec". Tato nová profesionální údaj je velmi žádané, neboť společnosti jsou stále více využitím údajů k dispozici. Některé průzkumy provedené v Evropě a ve Spojených státech ukazují, že "údaje vědec" je jedním z nejžádanějších profesionálních postav. Master Big Data Management je ideální příležitost pro všechny ty, kteří hledají kariéru v fascinující a rychle se rozvíjejícím světě dat jako kvalifikovaný dat vědec. PROGRAM Studenti začínají s kurzy odborné přípravy a obecné řízení a poté se zaměřit na volitelných a různých laboratorních činností, aby byla zaručena postupný profesní i osobní růst pro každého studenta. V posledních měsících programu, projekt Field umožní studentům uplatnit své znalosti v praxi. Program trvá 12 měsíců zkomponované 8 měsíců přednášek na bázi následuje 4-měsíční období louce. Přípravné kurzy Information Management Concepts Úvod do Big datové infrastruktury Základy managementu dat Úvod do zpracování velkých objemů dat Programování Úvod do statistiky pro datové Scientist Specializované kurzy IT kurzy Shromažďování informací a transformace Technologie přístupové Nástroje Pokročilá Vizualizace Pokročilé programování pro zpracování velkých objemů dat metodické kurzy Statistika Ekonometrie Prognostika strojové učení Obchodní kurzy Firemní a obchodní strategie Marketing Analytics Finanční ekonomie a Analytics Nabídka vzdělávacích programů Osnovy Program je navržen tak, aby naučit studenty využívat a zpracovávat obrovské množství dat, design analytických modelů a interpretovat je pomoci při tvorbě marketingových kampaní, porozumět chování zákazníků a optimalizovat veškeré obchodní procesy. Požadavky na přijetí - Bakalářský nebo stupeň vysokoškolského studia v ekonomii, statistiky, inženýrství, informační systémy, matematiky nebo příbuzné obory - nehovoří plynně anglicky - VSTUPNÉ TEST (povinné) [-]