Magisterské studium Marketing - Magisterské studium Marketing hledejte zde!

Magisterské studium Marketing - Zde naleznete magisterské studium Marketing

Marketing
Magisterské studium Marketing. Veškeré informace o magisterském studiu Marketing. Ušetřete čas a kontaktujte školu přímo zde!
Čtěte více

Magistr Mezinárodní Marketing (MIM)

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2016 Spojené státy americké San Francisco Boston Spojené království Londýn Spojené arabské emiráty Dubaj Čína Shanghai New York + 8 více

<strong>Primární osnovy pro ty, kteří chtějí kariéru v oblasti obchodu a marketingu.</strong> Chytře navržený marketingová kampaň kreslí zisk, prodlužuje životnost výrobku a zajišťuje loajalitu značky. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Mistr Marketing International Primární osnovy pro ty, kteří chtějí kariéru v oblasti obchodu a marketingu. Chytře navržený marketingová kampaň kreslí zisk, prodlužuje životnost výrobku a zajišťuje loajalitu značky. Jak společnosti se snaží představit své výrobky a služby na nové trhy prostřednictvím nových kanálů, Master of International Marketing Hult vás naučí triky na trh po celém světě. MIM vás naučí vše, co potřebujete vědět o marketingového řízení a strategie, ale především znalosti nezbytné pro průzkum trhu, strategie značky, chování spotřebitelů, marketingu a rozvoje nových produktů. Tento učební plán, který v sobě spojuje obchod a marketing, vybavuje její absolventi s potřebnými znalostmi pracovat v širokém rozsahu jiných, než je funkční trh sektorů. Mohou najít práci v oblastech jak různorodý jako maloobchod, módy, technologie, branding, finančních služeb a spotřebního průmyslu. Program je k dispozici v našich areálech v Bostonu, San Francisku a v Londýně. Škola zařadil mezi nejlepší Hult nadále rychle stoupat v žebříčku nejlepších obchodních škol. V současné době se řadí mezi top 1% obchodních škol. Ona 32. třída v Severní Americe a padesátápátý ve světě podle The Economist (2014), 61th ve světě podle The Financial Times (2014), a jeho Top 5 žebříčku mezinárodních obchodních škol a mezinárodních zkušeností. Mezinárodní mobilita Studovat na trh ve nejaktivnějších trhy pro spotřebitele na celém světě! Náš Mistr Marketing International je k dispozici na našich areálech v Bostonu, San Francisku a v Londýně. Naučte se, jak rozvíjet strategické a tvůrčí myšlení v oblasti marketingu v mezinárodním kontextu tím, že studuje v těchto třech areálech po dobu jednoho roku prostřednictvím naší mobility programu. Konkrétní vyučování Na rozdíl od jiných obchodních škol ve vzdělávání zaměřeného na výzkum, většina Hult programy jsou založeny na praktických zkušenostech. Nabízíme studentům příležitost rozvíjet dovednosti, které budou velmi užitečné v odborném světě prostřednictvím našeho akčního projekt, ve kterém bude konzultantem pro společnosti nebo neziskové korporace, jako je IBM, Nike nebo One Laptop per Child. Action Project demonstruje naši touhu připravit naše studenty na práci přímo z školy. Hult LEAP Method - Naučte se, Experience, Action Project Zaměstnavatelé chtějí zaměstnanci ochotni pracovat. To je důvod, proč jsme náš program navržen tak, aby studovali nejen teorii, ale i v praxi prostřednictvím odborné praxe. Je založen na třech hlavních pilířích "Učte se, zkušenosti, Action" (LEAP). Během fáze Action Project, naučíte se rozvíjet všechny dovednosti potřebné pro praxi uvádění na trh tak, že jste schopni okamžitě najít práci po ukončení studia. Budete navrhovat a provádět komplexní studii o spotřebitelských preferencí nebo e-mailové marketingové strategie pro společnost. Budete prezentovat svou práci na vrcholové vedení a spolupracovníky různých národností. Bývalí studenti pracovali na slavných značek, Samsung, IBM a Nike. Action Project demonstruje naši touhu připravit naše studenty na práci přímo z školy. Podmínky přijetí - Bakalářský titul nebo ekvivalent. Budeme požadovat kopii svého stupně v angličtině - důkaz o anglické úrovni s porozuměním, jako je TOEFL nebo IELTS či jiné v případě potřeby. Uchazeči by měli mít také určitou profesní zkušenosti. Studenti ve třídě 2015 byly v průměru jeden rok zkušeností. [-]

Dual MSc & Ma V Oblasti Strategického Marketingu

InterActive
Online forma Denní studium Kombinované 18 měsíců August 2016 Spojené království Velká Británie (UK) Online + 1 více

Zlepšit své marketingové kariéru komplexně s mezinárodně ctěný duální on-line MSc & MA v oboru strategického marketingu od mezinárodního Telematic University UNINETTUNO ve spolupráci Geneva Business School a poháněn oceněné vzdělávací platformy Interactive. Studenti získají komplexní školení v analýze a identifikaci udržitelných konkurenčních výhod společnost vyžaduje, aby účinně konkurovat na trhu, které slouží. [+]

Tato on-line dvojí kvalifikace (MSc & MA) ve strategickém marketingu posílí svou kariéru v jakékoli oblasti marketingu. Program MSc & MA v marketingu uděluje UNINETTUNO a Ženevskou Business School. Získejte svou dvojí titul za 18 měsíců! Nyní můžete zaplatit za každý modul, jak budete studovat s naší pay as you go struktura poplatků. Požadavky předmětu Je třeba zvážit pro následující program, který musí splňovat následující požadavky: Bakalářský stupeň (2: 2 minimum) nebo ekvivalentní Kde angličtina není rodným jazykem, a Student nedokončil svůj bakalářský titul v angličtině, je vyžadována následující doklad o znalosti anglického jazyka: TOEFL-IBT skóre 78 nebo TOEFL PBT skóre 547; nebo IELTS celkové kapela skóre 6 nebo vyšší; nebo Michigan test vyrovnal skóre 80 nebo lepší. Seznam požadovaných dokladů o registraci: Vyplněný formulář žádosti Prohlášení o cílech Autentické kopie vašich kvalifikací, osvědčení a kompletní přepisy všech letech studia kopii pasu English kopii vašeho CV / životopis Doklad o znalosti anglického jazyka Napsal osobní prohlášení, že odpovědi na otázky uvedené níže. Vyplněné výkazy by měly být označeny jménem studenta, akademické programu, a jejich kontaktní údaje, a musejí být předloženy poštou, e-mailem nebo faxem. Každá otázka by měla být zodpovězena v minimálně 300 slov (1 strana): Proč jste se rozhodli usilovat o postgraduální program, v této době ve své kariéře, a to, co jste doufal, že dosáhnout tím, že dělá to? Co silné cítíte vás silným kandidátem pro absolventa programu? Popište minulosti nebo současný osobní / profesní zkušenosti, které si myslíte, že pozitivně ovlivnil svůj potenciál uspět v programu absolventa. [-]

Magistr V řízení Digital Business

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejhospodárnější, nová odvětví ... [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Master in management Digital Business Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejvíce hospodářských odvětví, nové společnosti s novými obchodními kultur, které způsobily revoluci převládající status quo v mnoha hospodářských odvětvích, vytváření nových naprosto odlišné od předchozí nastavení. Žijeme v měnící etapou, která složitostí, nejednoznačností, volatilitou a rychlost životního prostředí. Společnost požaduje větší transparentnost a poctivost ve způsobu, jakým jsme se komunikovat a svědky exponenciální nárůst informací (externí, nestrukturovaný, otevřený a v reálném čase), řídit rozhodování. K dispozici jsou nové technologické nástroje, které se sejdou v Master in Digital Business Management umožňuje spravovat efektivněji organizace. Velmi náročné prostředí, které vyžaduje nové dovednosti, profesionální a osobní dovednosti asimilovat v tomto programu. Ze všech těchto důvodů Master in management Digital Business OBS se zaměřuje na klíčové aspekty jak z technických a lidských podmínek, řešit nové bezpečnostní prostředí. Potřeba pro profesionály a digitální podnikatelů naší doby. Cíle Master v řízení Digital Business Jaké cíle se dostaneme? Pochopit výhody a podporovat potřebné změny pro zlepšení v oblasti řízení a směřování společnosti, založené na orientaci strategie v digitálním prostředí. Provádět a sledovat digilitación strategie podniku, dělat správná rozhodnutí pro dosažení plánovaných cílů. Rozvíjet manažerské dovednosti a techniky nezbytné vést proces změn ve společnosti. Proveďte digitální Business Development Plan. Schopností a dovedností, které bude vyvíjet v tomto mistra, jsou: Domino různých strategií pro rozhodování. Zvýšená přesnost kapacity analýzy a syntézy s cílem určit, v systematické a realistický, faktory generující výzvy a příležitosti v digitálním prostředí. Lepší komunikační dovednosti a motivace zařízení vést změny procesů. Požadavky Mistr v řízení Digital Business Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze procesu přijímacího: Předpoklady pro přijetí Žádost o přijetí Osobní pohovor Motivační dopis Vyhodnocení Přijímací výbor Imatrikulace Magisterský titul v oboru Digital Business Management Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v řízení Digital Business OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

International Masters Ve Sportovní Management & Volný čas

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA Barcelona
Online & Campus forma Denní studium October 2016 Španělsko Barcelona

Master in Sports & Leisure řízení Ostelea navrhuje nezbytné reagovat na potřeby v oblasti řízení organizací zabývajících se jak sportu jako volnočasových aktivit a sportovně-rekreační turistiky. [+]

Oba moderní sportovní jako nejslavnější cvičení pravidelně, jsou nedílnou součástí volnočasových aktivit, volný čas a vlastní průmyslovou městských společnostech cestovního ruchu. To brání samostatné studium sportu, její vývoj a proměny v dnešních vyspělých společnostech, pochopení role desempeñanlas postupů pro volný čas a rekreační využití, včetně cestovního ruchu. El Master in Sports Management & Leisure z Ostelea navrhuje potřebná odezvy na potřeby v oblasti řízení organizací zabývajících se obou sportů, rekreačních aktivit a sportovně-rekreační turistiky. S jasně praktickou a profesionalizace povolání, tento mistr se zaměřuje na vzdělávání odborníků řídících sektorů Deportivo, volný čas a cestovní ruch, ze sociálně odpovědné a odhodlaného pohledu. Proč studovat Master in Sports Management & Leisure Ostelea: Orientované manažerské a vůdčí schopnosti, s podporou a zkušenostmi EAE Business School v této oblasti. Master je vyučován dvěma způsoby: Obličej s třídami a venkovní trénink. S cílem podporovat rozvoj klíčových dovedností a kompetencí v výkonných činnostech jako skupina identifikovat a odstranit nedostatky, zároveň upevňovat silné vyvíjet. Promíchat. Směsná metodika v sobě spojuje studium s jinými povinnostmi profesionální a familiární. Obsahuje závěrečnou etapu v Barceloně, s rozsáhlým programem praktických činností, kontrol na místě a sportovních subjektů. Barcelona je typický sportovní město, které se konaly největší sportovní událostí (olympijské hry, Grand Prix Formule 1, mistr Mil, UEFA Champions League, World basketbal, plavání a fotbal) a při třídních návštěvy bude pódium do velkých center a sportovních subjektů. Třídy on-line v reálném čase: Všechny kurzy výuky program, on-line v reálném čase nebo zpožděn, v souladu se studentském 's potřebami. Směr programu: Program je provozován Rodrigo de la Fuente, který v kombinaci svou profesionální basketbalovou kariéru jako plnou mezinárodní ve všech kategoriích národního týmu Španělska, s úspěšnou kariéru v obchodním světě. S jasně praktickou a profesionalizaci povolání, tento mistr se zaměřuje na vzdělávání odborné vedení sport, volný čas a cestovního ruchu, ze sociálně odpovědného a angažovaného pohledu. CÍLE Master in Sports & Leisure řízení umožňuje: GLOBÁLNÍ PŘÍSTUP Vybudovat silnou základnu znalostí s mezinárodní perspektivě rozšířit manažerské zaměření na sportovní a zábavní průmysl. Udržitelného hospodaření s sport a volný čas Rozvíjet schopnost tvořivosti a inovace v sportovního a rekreačního podnikání a jejího udržitelného hospodaření PROBLÉMY VE sportovní management a volný čas Rozšířit zkušeností prostřednictvím nadnárodní skupiny účastníků a globální fakulty, která umožňuje studentům, aby vedl organizaci k novým výzvám budoucnosti. POKYNY STRATEGICKÉ orientace pro řízení podniku na získávání výsledků a rozvoj strategických plánů a okamžitou akci v nadnárodních prostředí. manažerských dovedností Připravit účastníky lépe řídit a vést týmy a posílit sebevědomí jako manažer. osnovy Master in Management & volný čas Sport Ostelea je rozdělena do 6 modulů: Sport: Úvod a historie. L Sportovní management. LL Sport Management a relax řízení. Marketing, komunikace a Public Relations. Manažerské dovednosti ve sportu a zábavní společnosti. Diplomová práce. V rámci každé z těchto modulů jsou prezentovány různé předměty. Kariéra Profese Kariéra Services je oblast podpory pro studenty a absolventy Naším cílem je vést a doprovázet studentovi získat nové profesní cíle a dosáhnout lepší shodu mezi vaše očekávání a profesní zájmy s trhem práce. Kariéra Služby Webináře měsíční vývoj talentů Online podnikatelé cyklus Servisní Headhunters poradenství Online práce fórum Pracovní příležitosti Adresa subjektů, středisek nebo sport, nebo některý z jejich funkčních oblastí akcí. Řízení Obchodní služby sportovní nebo zájmové činnosti, z některého ze svých funkčních oblastí. Poradenství sportovní a volnočasové aktivity. Výroba a distribuce sportovního vybavení. Svazy, ligy, kluby a sdružení v oblasti sportu. Veřejné orgány správy s působností v oblasti sportu a volného času. Stupeň Účastník, který úspěšně dokončí program bude trvat: Na Masters in Sports Management & Leisure podle Ostelea, School of Tourism & Hopitality. Na Masters in Sports & Leisure řízení podle EAE Business School. Stupeň University of Lleida. Za účelem získání stupně z University EAE a je nezbytná pro splnění požadavků používání těchto institucí. [-]

Mezinárodní Magistr V Oblasti Marketingu - Dvojjazyčná

EADA - Escuela de Alta Dirección y Administración
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Španělsko Barcelona

Získáte globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí prostřednictvím tohoto programu. [+]

Co budu mít z tohoto programu?

Cílem Masters v EADA je poskytnout účastníkům "profesionální konkurenční výhodu", že se zaměří na tři základní oblasti. Zvládnutí konkrétních obchodních nástrojů a technik. Rozvoj interpersonálních kompetencí, které jsou nezbytné pro mezinárodní manažery. Získání globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí. Účastníci kurzu se naučí efektivně uplatňovat prvky tohoto dynamického "mix talentu", jak oni se vyvíjejí jejich profesní kariéry.

Metodologie

Eada vyvinula vlastní praktické, aktivní a participativní přístup s důrazem na "learning by doing". Metodika reflektuje poptávku těchto společností pro profesionály s dovednostmi, jako jsou: schopnost přemýšlet, schopnost jednat tváří v tvář změnám, univerzálnost pracovat v multifunkční týmech a přizpůsobivost na výzvy globálního prostředí. ... [-]

Online Magisterské Programy V Oblasti Reklamy A Marketingu

Flexible Learning with Falmouth University
Online forma Kombinované 2 let September 2016 Spojené království Cornwall

Urychlit svou kariéru dráhu v rámci globální reklamní a marketingové průmyslu. Osvojit si dovednosti potřebné k obsluze hladce ve světě reklamy a marketingu. [+]

Přehled kurzů Struktura Kurz je navržen tak, aby vám umožní provádět komplexní, vyhledávání, hluboké zkoumání reklamní praxe. Jednou z klíčových vlastností kurzu je, aby vás nejen přes přísné a náročné fázích výzkumu, strategie a plánování postupů, ale aby vás vystavit funkce a procesy kreativního oddělení. Dává vám úplný přehled o reklamní praxe a klíčovým vhled do tvůrčího procesu. Kurz pochází z School of komunikačního designu v rámci Falmouth univerzity; synonymem pro vynikající výuku, poháněný průmyslových kontaktů a uznána za to, že mezinárodní absolventů tělo. Level: 7 Doba trvání: 2 roky Forma studia: flexibilní Learning Kdo je tento kurz určen? Tato mezinárodní obrácený průběh přináší nejen znalosti, ale zvyšuje pracovní příležitosti prostřednictvím rozšířených sítích, v průmyslu, kde je připojen má zásadní význam. Flexibilní způsob doručení vám umožní pokračovat v práci, a zároveň rozvíjet nové dovednosti, které přímo souvisejí s aktuálním role, nebo aby posílily své zaměstnatelnosti. Tento kurz je vhodný pro uchazeče, kteří mohou být: Práce v marketingu či brand manažer role, kteří chtějí mít větší možnost nahlédnout do reklamy, funkce cestovní kanceláře, tvůrčího procesu, jak dodat krátký, hodnotit kreativní koncepty a pochopit současné mediální kanály Která pracuje v reklamní agentuře v juniorské kapacity, kteří se snaží zvýšit jejich pracovní výkonnost a urychlit jejich profesní dráhu Jednotlivci se zkušenostmi či aspirací v kreativních odděleních reklamních agentur Jedinci, kteří jsou v současné době pracují v rámci širších marketingových rolí (straně klienta), kteří si chtějí založit změnu kariéry a hledání zaměstnání v reklamě (agentura strana) Obsah předmětu Budete muset provést čtyři 30-úvěr moduly a jeden 60-kreditní projekt (180 kreditů celkem). Principy marketingu a strategie značky 30 kreditů Komunikační strategie a tvůrčí rozvoj 30 kreditů Strategie a kanály 30 kreditů Media Agentura praxe a řízení 30 kreditů Velký projekt 60 kreditů Hodnocení Písemných prací (bez vyšetření) Kombinace vizuálních, verbálních a písemných prací, speciálně vytvořenými pro každý modul například eseje, spodky, marketingových plánů, individuální zprávy, kolaborativní prezentací a reklamních kampaní Jak budete studovat Můžete si vybrat: Studie úplně on-line bez účasti jakýchkoli face-to-face dílny. Studie on-line a účastnit se volitelných bytových seminářů, které se konají jednou za dva roky na různých místech, například ve Velké Británii, Asii a na Středním východě. Typický workshop začne v pátek a končí v pondělí. Falmouth budou mít za cíl poskytnout informace o těchto obytných příležitosti po celém 4 měsíce předem, takže máte spoustu času zařídit docházku. Studijní aktivity Tam se bude řídit výukové činnosti, které zahrnují: Stručné on-line prezentací představit klíčové koncepty Malá skupina a třídní diskuse a Kritické zásahy s cílem usnadnit interakci a dialog On-line kritiky testovat předpoklady, nápady a získat zpětnou vazbu od kolegů a lektorů Individuální i skupinové konzultace po celou dobu kurzu nezávislá studie Sebehodnocení a vzájemné zpětné vazby Financování studia Můžete využít: Falmouth Flexibilní Stipendium: Maximální 3300 £ za způsobilého studenta Absolventi sleva (15% až Falmouth absolventy) Zkontrolujte termíny pro žádost o stipendium. Pro více informací o těchto stipendiích a ostatní finanční pomoci, kontaktujte nás na +44 (0) 1223 447713. Jak se přihlásit Veškeré podrobnosti o tom, jak aplikovat lze nalézt na našich webových stránkách www.flexible.falmouth.ac.uk Předloží kopii svého prvního studia osvědčení nebo Level 6, které odpovídají kvalifikaci a certifikátu IELTS / TOEFL, pokud angličtina není vaším rodným jazykem Předloží popis vaší zkušenosti, motivace pro studium kurzu, jak si myslíte, že bude rozvíjet svou kariéru a aspirace. Všechny žádosti jsou posuzovány individuálně. Pozvánky pro on-line rozhovory mohou být provedeny na základě vyhodnocení vaší žádosti. Pozdní přihlášky lze zvážit, pokud jsou k dispozici místa. Prosím, kontaktujte nás pro bezplatné poradenství. Volejte 0800 5999123 nebo +44 (0) 1223 447713 [-]

Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 9 měsíců October 2016 Itálie Řím

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a činnost evoluce - Strategie a techniky - Excelence případy Fundraising pro politiku - Fundraising techniky a taktiky - Fundraising vzory - Vedení vztahů s dárci - Rozpočtování a personální modely - efektivní a etické profily - Phone banking, průzkumu a speciální akce Volební řízení kampaní - Tradiční vs digitálních kampaní - Řízení lidských zdrojů a organizace pro volební kampaň - tematická kampaň - Územní kampaň - případové studie Inovativní komunikační techniky pro politiky - Grafické, video a digitální design - Modelování a 3D animace - Augmented reality - Mobilní aplikace - Video mapování Mezinárodní případy Excelence Edsegovi model HOLOS (Mexiko) UČENÍ VOLBY Tento kurz se mohou účastnit v těchto vzorců: - na akademické půdě, v Rome Business School Řím ústředí. - Distanční vzdělávání, a to prostřednictvím břitu e-learningové platformy s živými přednášek a velký učitel-student interakce. Účastnické poplatky V zájmu zajištění kvalitní školení, účast je omezena na maximálně 20 účastníků. Výběr je založen na vyhodnocení CV a na základě výsledků technicko-motivačních rozhovorů. Účastnický poplatek pro magisterský titul v oboru politického marketingu je € 3.500,00 (včetně DPH). ... [-]

Magisterský Titul V Oboru Digitálního Obchodu

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 1 rok December 2016 Itálie Bologna

Každá firma hledá manažery schopné vytvářet, spravovat a sledovat digitální prodeje. Mistr v digitální Commerce poskytuje dovednosti, aby vypracovaly strategie a úspěšně dosáhnout svých cílů v každém typu komerčního kanálu stává specialista na digitální marketing ... [+]

Každá firma hledá manažery schopné vytvářet, spravovat a sledovat digitální prodeje. Mistr v digitální Commerce poskytuje dovednosti, aby vypracovaly strategie a úspěšně dosáhnout svých cílů v každém typu komerčního kanálu stává specialista na digitální marketing. Mezi hlavní cíle pro účastníky jsou: naučí vytvářet strategie pro dosažení úspěchu v on-line kontextech rozvíjet digitální sůl projekty znát a komercializovat různé typy obchodů a platforem pracuje jako profesionál v každé oblasti digitálního marketingu, včetně webové použitelnosti, e-mailový marketing, marketing a optimalizace pro vyhledávače, webové analytiky. Účastí se skupinou firem známých po celém světě jako vedoucí podniku, tento pán je bezprecedentní směs vědeckých poznatků a mezinárodních osvědčených postupů. Poskytuje ucelený soubor technologických a manažerských znalostí se zaměřením na omnichannel a digitální marketing na podporu kariéry mladých absolventů. Mistr v digitální Commerce má dobu trvání 12 měsíců a probíhá výuka výhradně v angličtině. Stáž 600 hodin, které účastníci konat na konci programu, dá šanci čelit reálné situace, které se vyskytují každý den v podnikovém prostředí. Struktura Master in Digital obchodu očekává, že 1500 celkový počet hodin výuky 12 měsíců studia, rozdělených do 360 hodin výuky ve třídě, odhadovaný 540 hodin individuálního studia a 600 hodin praxe. Struktura Master je rozdělena do čtyř cyklů: První cyklus: prosinec 2016 Druhý cyklus: leden 2017 - červen 2017 Třetí cyklus: červenec 2017 Etapa: srpen 2017 - listopad 2017 Master obsahuje řadu pre-přípravné kurzy začínající vzdělávací program frekvence je kolem 30 hodin týdně výuky strukturované tak, aby bylo možné věnovat prostor i pro skupinovou práci, nemluvě o pozornost jednotlivým studentům a řízení mezilidské vztahy. Kurzy Účetní Řízení a zabezpečení dat Digitální Reklama Digitální Customer Relationship Management Základy ekonomiky a General Management marketing Marketingový výzkum a Analytics omnichannel Retail management Social Media Management Standardní Platforma Nástroje Supply Chain Management UX a management User Interface Webové technologie Základy Metodologie Tento model trénink zahrnuje střídání přednášky s vypracováním a vývoj případových studií, a to jak prostřednictvím individuálních i skupinových projektech. Některá cvičení a zkoušky mohou být provedeny na základě skutečných případů předložených přímo od firem sítě škol. Kariérní rozvoj Integrace s podniky je prioritou a rozlišování aspektem ve všech Boloňského Business School, a to i pro Masters v programech Digital Commerce. Vytvoření zaměstnatelnosti je činnost, při které je škola plně odhodlána prostřednictvím systematického působení profesního rozvoje, s pokračující závazek kombinovat nejlepší profesionální studentských projektů s ohledem na potřeby vyjádřené podniky. Praxe je vynikajícím odrazovým můstkem, stačí vzít v úvahu, že do šesti měsíců po skončení plný úvazek mistra Bologna Business School v průměru 85% absolventů je součástí společnosti. náklady Registrační poplatek pro Masters je 14.800 € (DPH osvobozeny). Poplatek zahrnuje účast na Master, všechny studijní materiály k dispozici prostřednictvím on-line platformy a přístup ke službám Bologna Business School, mezi něž patří osobní účet wi-fi BBS, používají počítačové učebně PC, využití ploch studovat, přístup do vnitřních tělocvičně zařízení pro restaurace školy. Poplatek vás opravňuje k účasti na činnosti učení, jako jsou jazykové kurzy a hlavní přednášky na pozvání. V parku Vysoké školy je velké parkoviště grat. úvěry na Bologna Business School dokončuje opatření, která by účastníkům přístup k low-úrokové půjčky na pokrytí nákladů na registrační poplatek. Jako příklad konvence v posledních letech patří: Částka rovná procentnímu podílu, které se konalo Možnost dodatečné částky za "živé nákladů" sníženou sazbou bez záruk Splatné za 12 let Bez omezení vyhynutí Sazba ve výši 3% z hodnoty úvěru, které mají být přiděleny do fondu pro Čestný krycích insolvenčního rizik stipendia V Boloňské Business School chápeme, že pro naše studenty je velmi důležité získat finanční podporu pro dosažení svých cílů. Vydejte se na cestu vysoce kvalitních studiích zahrnují významný finanční závazek, ale věříme, že investovat do své budoucnosti je vždy dobrá volba. Bologna Business School je potěšením zpřístupnit nejvíce zaslouží studenty dílčí stipendií. Všechny tyto stipendií bude převedena na základě svých zásluh na studenty, kteří obsadí nejvyšší pozice ve výběrové fázi. Nejvyšší studenti pořadí budou ti, kteří budou mít nejen solidní akademické zázemí a profesionální, ale i těch, kteří se ukázaly být nejvíce motivováni k zúčastnit kurzu. BBS poskytuje stipendia 6.000 EUR a 4,000 euro stipendium. Všichni žadatelé budou považovány za stipendium aniž by bylo nutné dokončit konkrétní aplikace. Stipendia bude udělena během všech fází výběru. Výherci budou vyrozuměni v době přijetí. požadavky Podmínkou pro přijetí do kurzu, musíte mít: první stupeň (jehož má být dosaženo ve lhůtě registrací) Vynikající úroveň anglického jazyka Vstup do kurzu je předmětem uspokojivé individuálního pohovoru a testu anglického jazyka, ne-li rodilými mluvčími. Přijímací proces Mistr je zaměřena na kandidáty, kteří získali bakalářský titul před uplynutím registrací každé fáze. Registrace probíhá ve dvou fázích: nápisy v prvním kole uzavřena v září 2016, zatímco pro druhé kolo uzavřena v listopadu 2016. CV certifikát stupeň Fotokopii průkazu totožnosti motivační dopis Letter / a odkazy (nepovinné, ale doporučeno) Výběrové řízení se bude konat v Boloňském Business School. Výběry v prvním kole se bude konat v říjnu 2016, zatímco výběry pro druhé kolo v listopadu 2016. V souladu s počtem volných míst, vstup do kurzu je závislá na pozici v pořadí kandidátů bude vycházet z celkového počtu bodů shromážděných v průběhu výběrového řízení. [-]

Master Of Arts (MA) V Marketingu

Webster Vienna Private University
Campus forma Denní studium October 2016 Rakousko Vídeň

Cílem marketingové jádro je poskytnout příležitost pro studenta ke studiu dynamiky lidského chování, které ovlivňují marketingové rozhodování ... [+]

Master of Arts (MA) v marketingu

Cílem marketingové jádro je poskytnout příležitost pro studenta ke studiu dynamiky lidského chování, které ovlivňují marketingové rozhodování. Součástí této analýzy je vyšetření účinné marketingové praktiky a postupy a analytické techniky potřebné před základní marketingové rozhodnutí.

Program osnovy

36 hodin, úvěr potřebné pro Master of Arts (MA) nebo 48 hodin úvěru potřebné pro Master of Business Administration (MBA ) Musí obsahovat následující kurzy pro hlavní / důraz v oblasti marketingu:

MRKT 5000 Marketing (Předepsaná Course) MRKT 5800 Řízení prodeje nebo MRKT 5890 Marketingová statistika MRKT 5920 Marketing Channel Management MRKT 5940 Reklamní řízení MRKT Marketing Management 5960 MRKT 5970 Marketingový výzkum MRKT 5980 Mezinárodní marketing MRKT 6000 integrovaných studií v marketingu, nebo MR KT 6250 práce ... [-]

Magistr Online - Marketing A Prodej

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Alcobendas

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti [+]

Mistr Online - Marketing a prodej

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master v marketingu a prodeje je vyškolit specializované manažery schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získávání znalostí a dovedností a typicky obchodní marketing.

Proč si vybrat nás?

Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru.... [-]


Magistr V řízení Značky Luxusního

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2016 Itálie Milán

Master in Luxury Brand Management má eleganci 360 stupňů. Je to vize, v nichž je přítomnost objektu je to, co prostupuje mysl a podmaní oči; je třída, která se obnovuje průběžně a přesně, s aktuální a moudrosti, v kontextech, kde rozdíl je klíčem k úspěchu. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Zážitek. Vysoká. Excel. Master in Luxury Brand Management má eleganci 360 stupňů. Je to vize, v nichž je přítomnost objektu je to, co prostupuje mysl a podmaní oči; je třída, která se obnovuje průběžně a přesně, s aktuální a moudrosti, v kontextech, kde rozdíl je klíčem k úspěchu. S ohledem na tuto skutečnost, Mistr si klade za cíl vychovávat nové manažery s brilantními marketingových dovedností. Údaje, které jsou schopny zvyšovat a dělat nezbytnosti na potřeby a přání každého klienta. Master in Management Luxury Brand říje je vědomí, je zjemnění což se odráží ve většině světelného střízlivosti, v mžiku instinkt chtít. Mohli bychom to nazvat rozmar, touhu či fantazie, ale nic přijde na jednoduchost, pokud jde o eleganci. Student v luxusním řízení značky během jeho cesty zachycuje eklektické a odborné znalosti pro práci v realitě, která kombinuje manažerské a organizační schopnosti, tvořivost a multidisciplinární. On prohlubuje praxe součást jejích osnov tím, že plnou svobodu k jeho soutěživého ducha a po jeho povolání: skutečný diamant v surové být posílena. kdo je Mistr je zaměřen na mladé absolventy tvůrčích oborů, kteří chtějí získat dovednosti v oblasti marketingu a řízení podniku a mladé absolventy v oblasti společenských věd, ekonomické, manažerské, kteří chtějí prohloubit své znalosti o sektoru luxusního zboží. profesních příležitostí Master in Management Luxury Brand si klade za cíl poskytnout studentům dovednosti a schopnosti, aby se stal manažerem luxusní značky, luxusní zboží produktový manažer luxusního zboží marketingový manažer, branding a marketing konzultanty. program Master in Management Luxury Brand pomáhá vytvářet profesionální mohou být integrovány do vysoce konkurenčních odvětvích, jako luxusní módou, šperky, luxusním hotelnictví a gastronomii, krásy a kosmetiky, výtvarné. Nabízí cestu praxe, výzkumu a designu, který kombinuje teoretické dědictví prestižní a náročné školy, základní přínos úzké a účinné spolupráce s firmami a odborníky, kteří následují studenty v rozvoji jejich výcviku. Master in Luxury Brand Management je založen na dílny, podporované semináře, výukové programy, přednášky, terénní cvičení a projekty po níž následuje odborná odborníků, prostřednictvím proaktivní vztahu s průběhem Leader a vedoucího projektu. Program je rozdělen do čtyř hlavních modulů, které trvají 8 týdnů, z nichž každá obsahuje kurzy a semináře, následuje po dobu 8 týdnů stáže a závěrečné prezentace portfolia. Workshopy jsou projekty přiřazené ke studentům, kteří poskytují specifické znalosti v souladu s osnovou magisterského stupně. Seminář začíná prezentací krátké definované fakulty ve spolupráci s externími partnery a firmami profesionály. Studenti budou podporovány časových tříd rozšířit své znalosti na toto téma-specifické, zahrnující designéry, výzkumníky, zúčastněné strany a zástupci podniků. Každý workshop k závěru, s otevřenou prezentaci. Móda a luxusní módní a luxusní značky a komunikace jsou základem dílny Mistra in Management Luxury Brand. Kromě toho mohou studenti doplnit jejich osnov tím, že zvolí volitelného Workshop - módních, maloobchod a vizuální merchandising, módní Jak nakupovat - a svobodnou volbu volitelného dílny. Tyto kurzy, v kombinaci s přednášek, cvičení a cvičení, poskytnout studentům správné nástroje a zkušenosti pro rozvoj jejich profesní kariéry. Patří mezi ně jak klíčová témata - kultura móda, módní a luxusní marketingu a managementu a integrované komunikační strategie - Obě témata související s rozvojem každého jednotlivého stylu práce - design a výzkumných metod a nástrojů, Byznys pro design a osobní značky. Internship Stáž u některých společností v tomto odvětví je významnou součástí vzdělávacího programu, který vám umožní testovat, prohloubit a realizovat to, co jsme se naučili v workshopů a seminářů. Také to je skvělá příležitost, aby začít vytvářet sítě kontaktů a znalostí, užitečný pro jejich profesní budoucnost. Master nabízí dva typy praxe: - praxe v podniku v oblasti jeho zájmu; - Intenzivní semináře ve spolupráci se společností v areálu Domus Academy. společnosti Síť odborníků a vedoucích pracovníků z různých oblastí zájmu spolupracuje a komunikuje nepřetržitě a se ziskem s Master in Luxury Brand designu na Akademie Domus, aktivně účastní vzdělávacích programů, seminářů a mezinárodních soutěží pořádaných oddělení. Master spolupracuje s: Cartier, Castel Monastero Spa & Resort, Christie, De Beers (Forevermark), 10 Corso Como, Futurebrand, Moncler, Oteri, Park Hyatt Milano, Pommery, Recarlo, Salvatore Ferragamo, Stone Island, Trussardi, Zagliani. Akreditace Po úspěšném absolvování programu budou studenti dostávat Master diplom Domus Academy. Studenti, kteří splňují požadavky NABA obdrží dosažení studií název Academic mistra 1 úroveň (60 ECTS), který je uznávaným italským ministerstvem univerzity a výzkum (MIUR) přes NABA - Nuova Accademia di Belle Arti Milano. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu, Komunikace A Události Módy

FDModa - LCI Barcelona
Online forma Denní studium 2 semestry September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. [+]

Jazyk výuky: španělština Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. Odborníci jsou schopni umístit výrobek na trhu, a aby bylo známo, a to buď prostřednictvím reklamy prostřednictvím tisku nebo pořádání akce. Cíl: Poskytnout studentům znalosti a dovednosti potřebné k realizaci úspěšnou marketingovou politiku. Stanovit nejvhodnější komunikační kanál. Pomocí různých nástrojů reklamy jako prostředek distribuce produktu. Naučte se plánovat, organizovat a rozvíjet jakoukoli událost ve světě módy. [-]

Výkonný Master Na Digitální Marketing, Analytické A UX

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 1125 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

Výkonný Master in digitálního marketingu Analytics a UX je nejvíce kompletní program na trhu, aby splňovaly tyto vzdělávací potřeby prakticky odevzdat velké odborníky v on-line marketingu, analytiky a UX, kde se naučíte: [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Internet se stal jedním z marketingových a prodejních kanálů pro firmy "elektronický obchod" důležitějších, a jedním z mála sektorů, které vytvářejí pracovní místa. V současné době existuje vysoká poptávka po schopna navrhnout digitální marketingové strategie, optimalizace přilákat provozu, zlepšuje uživatelský komfort a obrácení a analytické schopnosti pro interpretaci dat a zlepšit proces vysoce kvalifikovaných odborníků. Výkonný Master in digitálního marketingu Analytics a UX je nejvíce kompletní program na trhu, aby splňovaly tyto vzdělávací potřeby prakticky odevzdat velké odborníky v on-line marketingu, analytiky a UX, kde se naučíte: Definovat, strategicky plánovat a efektivně řídit on-line náborové kampaně. Získání provoz na vašich webových stránek nebo aplikací pomocí SEO, SEM, displeje a sociální média. Optimalizaci konverze a uživatelský komfort (UX a CRO). Naučit se používat webové analytiky řídit změny v on-line podnikání: analýzu dat a stanovit rozhodovací odpovídající potřebám podniku s cílem zlepšit jejich online investice. Během hovoru můžete přístup k plánu podpory Innova pokrývající 25% Master na digitální marketing, Web Analytics, použitelnost a User Experience, nebo navštivte naše Stipendijní zásad požadující informace. Určeno Výkonný Master in digitálního marketingu Analytics a UX poskytuje školení specificky zaměřené na následujících profilů: On-line marketingoví odborníci, kteří chtějí maximalizovat přítomnost a viditelnost jejich podnikání na internetu. Podnikatelé se inovativních projektů, které vyžadují školení ke zvýšení jejich znalosti v oblasti internetu a digitálních prostředí v pokročilém stádiu projektu. Manažeři a pracovníci zabývající se transformačními procesy svých společností. Manažeři a odborníci, kteří chtějí recyklovat jejich výcvik a začlenit strategický vývoj, že technologie a internetové nabídky firem. Mladí absolventi, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru ve světě internetu, digitální marketing, webové analytiky a nových technologií. CÍLE Na konci výkonného Master in digitálního marketingu Analytics a UX vám bude dokonale schopen: Definovat, plánovat a efektivně řídit on-line náborové kampaně. Získat co nejvíce z online sběr kanálu zákazníků. Optimalizaci výkonu a uživatelské zkušenosti vašich stránek. Definovat, plánovat a realizovat program neustálého zlepšování se zaměřením na zákazníka. Optimalizaci konverze a uživatelský komfort (UX). Použití webové analýzy s cílem podnítit změnu v on-line obchodu. Definovat, implementovat a efektivně provozovat systém Web Analytics. Přijímací řízení Výkonný Master in Digital Marketing Analytics a UX má omezený počet 25 míst. Tímto způsobem budeme prosazovat osobní kontakt mezi studentem a učitelem, takže každý učitel stává studentem mentor s přímým a individuální přístup. Žádosti o přijetí jsou zpracovávány v přesném pořadí příjezdu a bude posuzovat hodnotící komise složená z ředitele Master, akademický ředitel a koordinátor přijímací. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Master (ma) Komunikační Design

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2016 Spojené království Londýn + 1 více

Ravensbourne MA komunikační design cesta zkoumá dovednosti ve strategické obchodní myšlení, průzkum trhu, tvořivosti a řešení problémů a technologií nabídnout inovativní komunikace [+]

MA komunikační design

Ravensbourne MA komunikační design cesta zkoumá dovednosti ve strategické obchodní myšlení, průzkum trhu, tvořivosti a řešení problémů a technologií nabídnout inovativní komunikační řešení.

Ravensbourne MA komunikační design cesta zkoumá pokročilé praxe v současné komunikačního designu, od vizuální identity, publikování a designu autorství, do marketingové komunikace a sociální angažovanost.

Tento široký-sahat disciplína se zabývá nejen s vývojem zprávu a jeho estetickou, ale také s vytvořením nové mediální kanály, aby zajistily zprávy dosáhne své cílové publikum efektivně.... [-]