Magisterské studium Marketing - Magisterské studium Marketing hledejte zde!

Magisterské studium Marketing - Zde naleznete magisterské studium Marketing

Marketing
Magisterské studium Marketing. Veškeré informace o magisterském studiu Marketing. Ušetřete čas a kontaktujte školu přímo zde!
Čtěte více

Profesionální Masters V Marketingové Strategie A Komunikace Digitální On-line

IIMN - Instituto Internacional de Marketing
Online & Campus forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Barcelona

Profesionální Mistr ve strategickém & Marketing digitální komunikace Online poskytuje komplexní výcvik, aby mohli úspěšně vykonávat funkci ředitele digitální komunikace ... [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Profesionální Mistr v digitální strategii a marketingové komunikace Online Poptávka po komunikačních specialistů, kteří ovládají digitální média, roste exponenciálně. Vypracovat koherentní komunikační strategie s cílem účinně komunikovat, je klíčovým bodem pro každé společnosti. Vzhledem k různorodosti veřejnosti, ke které společnost, stejně jako více zpráv, které mají být předložený hlavami by jejich komunikační strategie artikulovat tuto sadu možností kolem jasné a konstantní pokynu. Profesionální Mistr v digitální komunikační strategie & Marketing Online poskytuje komplexní výcvik, aby mohli úspěšně vykonávat funkci ředitele digitální komunikace. CÍLE Chcete-li vlak studenty na práci jako odborníka a odborník v jakékoli oblasti on-line marketingu. Naučit studenty nejnovější nástroje a techniky, které vám umožní zlepšit odborné dovednosti a zdroje, aby úspěšně rozvíjet on-line marketingové strategie. Naučit studenty rozvíjet komunikační činnosti a vytváření obsahu v sociálních a digitálních médií. Chcete-li vlak studenty, takže si můžete vypracovat koherentní komunikační strategie s cílem účinně komunikovat s přihlédnutím k různorodosti veřejnosti, ke které je vaše společnost v čele. Blended Learning V provedení Blended Learning nebo blended learning dělí studenta s kombinací učebny a on-line práci. Každý student má plán aktivit a studium v ​​online areálu k dosažení svých cílů. To účty s profesorem a školitele. E-Learning V e-learningu vzdělávání studentů vychází z práce on-line prostřednictvím naší virtuální kampus. Každý student má plán aktivit a studium v ​​online areálu k dosažení svých cílů. Má učitele. Letní škola V provedení bude Letní škola studenti plnit svůj program po formátu mode blended learning, s tím rozdílem, že kontaktní hodiny se uskuteční intenzivně ráno od 9:30 do 14:30 v průběhu měsíců června a červenci. Chcete-li, které je určeno Všichni ti, kteří pracují v oblasti marketingu a sociálních sítí, a je třeba získat znalosti a nástroje nezbytné aktuální on-line sektoru. Pro všechny, kteří si chtějí prohloubit strategické oblasti sociálních médií, ať už manažery Společenství, studenti komunikaci, reklamu a / nebo uvádění na trh, nebo má na starosti oblasti on-line marketingu. Pro lidi, kteří chtějí zlepšit nebo se naučit rozvíjet komunikační strategii s cílem získat další prodeje. Profesionální v jakémkoli oboru podnikání, které zajímá jim vyvíjet a pochopit hlavní změny, které internet má na marketingové strategie. Pro ty, kteří se potřebují naučit nové profesi, která požaduje na trhu dnes. Double Degree Po dokončení Master a odpovídající kvalifikace překonat vlastní certifikát vydaný Universitat Abat Oliva CEU a Mezinárodní institut pro marketing bude získána. [-]

Magistr Mezinárodní Marketing (MIM)

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2016 Spojené státy americké New York San Francisco Boston Spojené království Londýn Spojené arabské emiráty Dubaj Čína Shanghai + 8 více

<strong>Primární osnovy pro ty, kteří chtějí kariéru v oblasti obchodu a marketingu.</strong> Chytře navržený marketingová kampaň kreslí zisk, prodlužuje životnost výrobku a zajišťuje loajalitu značky. [+]

Mistr Marketing International Primární osnovy pro ty, kteří chtějí kariéru v oblasti obchodu a marketingu. Chytře navržený marketingová kampaň kreslí zisk, prodlužuje životnost výrobku a zajišťuje loajalitu značky. Jak společnosti se snaží představit své výrobky a služby na nové trhy prostřednictvím nových kanálů, Master of International Marketing Hult vás naučí triky na trh po celém světě. MIM vás naučí vše, co potřebujete vědět o marketingového řízení a strategie, ale především znalosti nezbytné pro průzkum trhu, strategie značky, chování spotřebitelů, marketingu a rozvoje nových produktů. Tento učební plán, který v sobě spojuje obchod a marketing, vybavuje její absolventi s potřebnými znalostmi pracovat v širokém rozsahu jiných, než je funkční trh sektorů. Mohou najít práci v oblastech jak různorodý jako maloobchod, módy, technologie, branding, finančních služeb a spotřebního průmyslu. Program je k dispozici v našich areálech v Bostonu, San Francisku a v Londýně. Škola zařadil mezi nejlepší Hult nadále rychle stoupat v žebříčku nejlepších obchodních škol. V současné době se řadí mezi top 1% obchodních škol. Ona 32. třída v Severní Americe a padesátápátý ve světě podle The Economist (2014), 61th ve světě podle The Financial Times (2014), a jeho Top 5 žebříčku mezinárodních obchodních škol a mezinárodních zkušeností. Mezinárodní mobilita Studovat na trh ve nejaktivnějších trhy pro spotřebitele na celém světě! Náš Mistr Marketing International je k dispozici na našich areálech v Bostonu, San Francisku a v Londýně. Naučte se, jak rozvíjet strategické a tvůrčí myšlení v oblasti marketingu v mezinárodním kontextu tím, že studuje v těchto třech areálech po dobu jednoho roku prostřednictvím naší mobility programu. Konkrétní vyučování Na rozdíl od jiných obchodních škol ve vzdělávání zaměřeného na výzkum, většina Hult programy jsou založeny na praktických zkušenostech. Nabízíme studentům příležitost rozvíjet dovednosti, které budou velmi užitečné v odborném světě prostřednictvím našeho akčního projekt, ve kterém bude konzultantem pro společnosti nebo neziskové korporace, jako je IBM, Nike nebo One Laptop per Child. Action Project demonstruje naši touhu připravit naše studenty na práci přímo z školy. Hult LEAP Method - Naučte se, Experience, Action Project Zaměstnavatelé chtějí zaměstnanci ochotni pracovat. To je důvod, proč jsme náš program navržen tak, aby studovali nejen teorii, ale i v praxi prostřednictvím odborné praxe. Je založen na třech hlavních pilířích "Učte se, zkušenosti, Action" (LEAP). Během fáze Action Project, naučíte se rozvíjet všechny dovednosti potřebné pro praxi uvádění na trh tak, že jste schopni okamžitě najít práci po ukončení studia. Budete navrhovat a provádět komplexní studii o spotřebitelských preferencí nebo e-mailové marketingové strategie pro společnost. Budete prezentovat svou práci na vrcholové vedení a spolupracovníky různých národností. Bývalí studenti pracovali na slavných značek, Samsung, IBM a Nike. Action Project demonstruje naši touhu připravit naše studenty na práci přímo z školy. Podmínky přijetí - Bakalářský titul nebo ekvivalent. Budeme požadovat kopii svého stupně v angličtině - důkaz o anglické úrovni s porozuměním, jako je TOEFL nebo IELTS či jiné v případě potřeby. Uchazeči by měli mít také určitou profesní zkušenosti. Studenti ve třídě 2015 byly v průměru jeden rok zkušeností. [-]

Masters Ve Výzkumu Trhu

OBS Business School
Campus forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

S Masters v marketingového výzkumu a analýzy OBS Zákazníci se naučí rozvíjet a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s ... [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Masters ve výzkumu trhu V informační společnosti, ve které žijeme, vývoj a správné používání kvalitních informací může představovat klíčovou konkurenční výhodu nad našimi konkurenty. Musíme pochopit, jak ovlivňují sociální, kulturní a psychologické charakteristiky našich spotřebitelů v jejich rozhodování a nákupnímu chování. Konečným cílem řízení a využívání informací by mělo být v souladu s maximy marketingu setkat a uspokojit potřeby a přání uživatelů a spotřebitelů. Jedná se mají důkladné znalosti o jejich chování, jejich motivace, jaký druh vlivům podléhají, preference a vnímání. S Masters v marketingu výzkum a analýzu Customer OBS se naučí, jak vytvořit a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s vedoucími pracovníky, kteří budou prezentovat zkušenosti v navrhování a řízení výzkumných projektů v oblasti marketingu a webinářů s dodavateli nástroj v průmyslu. Pracovní příležitosti Některé možnosti kariéry si můžete vybrat, aby, mimo jiné, jsou: ředitel výzkumu Ředitel spotřebitelské postřehy projektový manažer, Account manažer Tržní analytik výzkumné firmy Plánování účet v reklamních agenturách strategické plánování ve velkých firmách Řízení značky ve velkých společnostech Marketing management v mediálních společnostech a reklamě Spotřebitelské postřehy analytik strategie analýzy Výzkum poradce Cíle Master v marketingu výzkum a analýzu Customer Jaké cíle se dostaneme? Pochopení procesů marketingového výzkumu pro definování příležitosti a problémy v marketingu produktů a služeb; přispět k řešení problémů řízení, a proto poskytuje podporu při vytváření marketingová rozhodnutí. Naučte se plánovat a výzkumné projekty designu marketing. Rozvíjet schopnost implementovat a řídit výzkumné projekty marketing. Poznat a pochopit aplikací marketingového výzkumu specialit a různých analytických technik. Aplikovat znalosti psát a připravovat zprávy o dobře organizované a přesvědčivé výzkumu. Rozvíjet dovednosti komunikovat výzkumné návrhy, výsledky, závěry a doporučení jasně a efektivně. Získejte druhý akreditován nejuznávanějších obchodní škole ve Španělsku, EAE Business School, as, umístila Merco (2014) a zaručena kvalifikaci pro významných veřejných univerzit ve Španělsku, University of Barcelona (UB), s více než 560 historie roku. Curriculum mistr Marketingový výzkum a analýza zákazníků Program trvá 12 měsíců a může být spuštěn v květnu nebo v listopadu každého roku měsíce. To zahrnuje celkem 10 modulů a konečné výzkumný projekt, který se vyvíjí trhy po celém Masters. Také on se konají schůze s odborníky v oboru a webinářů s nástrojem prodejců průzkum trhu, mimo jiné činnosti. Požadavky na Masters v oblasti výzkumu trhu a analýzu Customer Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze přijímacího procesu: 1. Předpoklady pro přijetí v únoru. Vstupné 3. Osobní pohovor 4. Motivační dopis v květnu. 6 Hodnocení Přijímací výbor. Imatrikulace Magisterský titul v oboru výzkumu trhu a analýzy Customer Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v oblasti výzkumu trhu a analýzy Customer OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


Magistr V Oblasti Marketingu, Cestovního Ruchu, Marketingu A Správy Příjmů

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA Barcelona
Campus forma Kombinované October 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, Ostelea nabízí komplexní školení a prakticky jedinečný ve své kategorii tím, že integruje do jednoho vzdělávacího programu nejvíce inovativní znalosti v oblasti online marketingu, e-commerce a marketingu cestovního ruchu. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Odvětví cestovního ruchu obecně a hotel zejména zažívají rychlou transformaci v oblasti marketingu, distribuce a prodeje. Zvládnutí nových on-line nástroje jsou klíčové pro správu hotely. Vysoká konkurenceschopnost tohoto prostředí vyžaduje postavu Ředitel elektronického a Ředitel řízení tržeb jako klíčové pozice v rámci současného pohostinství. s Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a management Příjem, Ostelea nabízí komplexní školení a prakticky jedinečný ve své kategorii, a to integrací do jednoho vzdělávacího programu nejvíce inovativní znalosti v oblasti online marketingu, e-commerce a marketingu cestovního ruchu. El magisterský titul Poskytuje rozvoj manažerských dovedností, odborných dovedností a vyjednávání prodeje, stejně jako vedení týmu a řízení projektu. Kromě toho mistr poskytuje pevný přípravek v nejnáročnějších odvětví profesionálních nástrojů s cílem připravit studenty pro rychlý přístup na trh práce jako orientace programu je přísně profesionalizaci a má aktivní účast mnoha odborníků a vedoucích pracovníků sektor. Po dokončení mistra, student získá dovednosti a znalosti potřebné k práce účinně v oblasti Marketing, elektronického obchodu a distribuce Hotel, Student bude mít řídící schopnosti, které vám umožní pěstovat profesionálně jako manažer v rámci různých společností v letech po jejich vzniku. Proč studovat Master v organizaci událostí, protokol a Obchodní turistika (MICE) v Ostelea: Gamifikace: Předmětem Revenue Management je vyučován přes simulační systém Business Game. Volitelné Google Certifikace: Studenti, kteří chtějí mohou dostat osvědčení v GoogleAds Volný program a další způsob. Koučování cyklus: Studenti mistři mohou podílet na Ostelea trénovat cyklu, který kombinuje skupinová sezení v různých oblastech, jako jsou emoční koučinku či rodinného trénovat. Ostelea je členem španělské asociace Hotel ředitelů a vedoucích pracovníků. Plně profesionalizovat a praktické vize: Program je zaměřen na získání dovedností použity neobyčejně prostřednictvím prohlubování nástroje a situace spojenému s učitelem ze sektoru s podporou ze skutečných případů. Prezentace, vytváření sítí a návštěvy firem s manažery hotelů, cateringových společností a mezinárodním cestovním ruchu konzultantů. Program je zaměřen na rozvoj dovedností které vyžaduje průmyslu. CÍLE PŘEHLED Vlak manažeři orientovaný obchodní vedení podniků, cestovního ruchu schopni získat očekávané výsledky po celém světě. INTEGRAL TRÉNINK Integra v jednom výcvikového programu, pracovat na osobních dovedností spojených s prodejem a nejvhodnějších odborných schopností v oblasti marketingového procesu a marketingu cestovního ruchu podniků. vzdělávání vedoucích pracovníků Vyvinout potřebné manažerské dovednosti globální manažer turistických podniků a hotelem se dostat kolaborativní, asertivní a rozvíjet participační práce mezi všemi členy týmu Inovace a udržitelné řízení. Rozvíjet schopnost tvořivosti a inovace v průmyslu a jeho udržitelné hospodaření s pomocí komplexního a specializovaného vzdělávání, kvalifikace účastníkům za předpokladu odpovědných pozic. osnovy Mistr v marketingu, Revenue Management Marketing a cestovního ruchu Ostelea je rozdělena do 5 modulů: cestovního ruchu marketing organizaci podnikání a finance Revenue & Výnos Vedení Rozvoj osobních dovedností Mistr práce práce Kariéra Profese Kariéra Services je oblast podpory pro studenty a absolventy Naším cílem je vést a doprovázet studentovi získat nové profesní cíle a dosáhnout lepší shodu mezi vaše očekávání a profesní zájmy s trhem práce. Kariéra Služby Kariéra Výkonný Partner Program zaměstnanosti Online práce fórum Talent Development Webináře Pracovní příležitosti obchodní ředitel hotelů a podnicích cestovního ruchu. Marketing Executive Hotel a podnicích cestovního ruchu. Chief rezervace. Manažer příjmy. Odpovědný cestovní ruch a hotelové e-commerce. Business Intelligence rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce. Obchodní strategie poradenství pro podniky v oblasti cestovního ruchu. Podnikatel v hotelovém ruchu. Business Development rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce. Stupeň Účastník, který úspěšně dokončí program bude trvat Mistr v marketingu, Revenue Management marketingu a cestovního ruchu ČR, University of Lleida Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, pro Ostelea Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, EAE Za účelem získání stupně z University EAE a je nezbytná pro splnění požadavků používání těchto institucí [-]

Dual Stupně Magisterského A Ma V Strategického Marketingu

InterActive
Online forma Denní studium Kombinované 18 měsíců August 2016 Spojené království Velká Británie (UK) Online + 1 více

Tato on-line dvojí kvalifikace (MSc & MA) ve strategickém marketingu posílí svou kariéru v jakékoli oblasti marketingu. Program MSc & MA v marketingu uděluje UNINETTUNO a Ženevskou Business School. Získejte svou dvojí titul za 18 měsíců! [+]

Tato on-line dvojí kvalifikace (MSc & MA) ve strategickém marketingu posílí svou kariéru v jakékoli oblasti marketingu. Program MSc & MA v marketingu uděluje UNINETTUNO a Ženevskou Business School. Získejte svou dvojí titul za 18 měsíců! Požadavky předmětu Je třeba zvážit pro následující program, který musí splňovat následující požadavky: Bakalářský stupeň (2: 2 minimum) nebo ekvivalentní Kde angličtina není rodným jazykem, a Student nedokončil svůj bakalářský titul v angličtině, je vyžadována následující doklad o znalosti anglického jazyka: TOEFL-IBT skóre 78 nebo TOEFL PBT skóre 547; nebo IELTS celkové kapela skóre 6 nebo vyšší; nebo Michigan test vyrovnal skóre 80 nebo lepší. Seznam požadovaných dokladů o registraci: Vyplněný formulář žádosti Prohlášení o cílech Autentické kopie vašich kvalifikací, osvědčení a kompletní přepisy všech letech studia kopii pasu English kopii vašeho CV / životopis Doklad o znalosti anglického jazyka Napsal osobní prohlášení, že odpovědi na otázky uvedené níže. Vyplněné výkazy by měly být označeny jménem studenta, akademické programu, a jejich kontaktní údaje, a musejí být předloženy poštou, e-mailem nebo faxem. Každá otázka by měla být zodpovězena v minimálně 300 slov (1 strana): Proč jste se rozhodli usilovat o postgraduální program, v této době ve své kariéře, a to, co jste doufal, že dosáhnout tím, že dělá to? Co silné cítíte vás silným kandidátem pro absolventa programu? Popište minulosti nebo současný osobní / profesní zkušenosti, které si myslíte, že pozitivně ovlivnil svůj potenciál uspět v programu absolventa. [-]

Online Master - Adresa Digital Marketing

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Alcobendas

Mistr na digitální marketing umožňuje on-line jako marketingový specialista rozvíjet marketingový plán společnosti přizpůsobenou nové spotřebitelské zvláštností [+]

Mistr Online - Digital Marketing Management

Mistr na digitální marketing umožňuje on-line jako marketingový specialista rozvíjet marketingový plán společnosti, přizpůsobené nových charakteristik spotřebitelů 2.0.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master in Digital Marketing je vyškolit profesionály, kteří potřebují rozvíjet a realizovat úspěšné marketingové strategie k dosažení spotřebitelům prostřednictvím nových digitálních médií. To je inovativní program navržený z pohledu nových způsobů, jak konzumovat a komunikovat, které poskytnou klíče, aby se úspěšně vyvinout výrobek nebo službu prostřednictvím nových sociálních médií nástrojů, mobilní platformy, obce ...... [-]


Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 9 měsíců October 2016 Itálie Řím

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a činnost evoluce - Strategie a techniky - Excelence případy Fundraising pro politiku - Fundraising techniky a taktiky - Fundraising vzory - Vedení vztahů s dárci - Rozpočtování a personální modely - efektivní a etické profily - Phone banking, průzkumu a speciální akce Volební řízení kampaní - Tradiční vs digitálních kampaní - Řízení lidských zdrojů a organizace pro volební kampaň - tematická kampaň - Územní kampaň - případové studie Inovativní komunikační techniky pro politiky - Grafické, video a digitální design - Modelování a 3D animace - Augmented reality - Mobilní aplikace - Video mapování Mezinárodní případy Excelence Edsegovi model HOLOS (Mexiko) UČENÍ VOLBY Tento kurz se mohou účastnit v těchto vzorců: - na akademické půdě, v Rome Business School Řím ústředí. - Distanční vzdělávání, a to prostřednictvím břitu e-learningové platformy s živými přednášek a velký učitel-student interakce. Účastnické poplatky V zájmu zajištění kvalitní školení, účast je omezena na maximálně 20 účastníků. Výběr je založen na vyhodnocení CV a na základě výsledků technicko-motivačních rozhovorů. Účastnický poplatek pro magisterský titul v oboru politického marketingu je € 3.500,00 (včetně DPH). ... [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu, Komunikace A Události Módy

FDModa - LCI Barcelona
Online forma Denní studium 2 semestry September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Jazyk výuky: španělština Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. Odborníci jsou schopni umístit výrobek na trhu, a aby bylo známo, a to buď prostřednictvím reklamy prostřednictvím tisku nebo pořádání akce. Cíl: Poskytnout studentům znalosti a dovednosti potřebné k realizaci úspěšnou marketingovou politiku. Stanovit nejvhodnější komunikační kanál. Pomocí různých nástrojů reklamy jako prostředek distribuce produktu. Naučte se plánovat, organizovat a rozvíjet jakoukoli událost ve světě módy. [-]

Magistr V řízení Značky Luxusního

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2016 Itálie Milán

Master in Luxury Brand Management má eleganci 360 stupňů. Je to vize, v nichž je přítomnost objektu je to, co prostupuje mysl a podmaní oči; je třída, která se obnovuje průběžně a přesně, s aktuální a moudrosti, v kontextech, kde rozdíl je klíčem k úspěchu. [+]

Zážitek. Vysoká. Excel. Master in Luxury Brand Management má eleganci 360 stupňů. Je to vize, v nichž je přítomnost objektu je to, co prostupuje mysl a podmaní oči; je třída, která se obnovuje průběžně a přesně, s aktuální a moudrosti, v kontextech, kde rozdíl je klíčem k úspěchu. S ohledem na tuto skutečnost, Mistr si klade za cíl vychovávat nové manažery s brilantními marketingových dovedností. Údaje, které jsou schopny zvyšovat a dělat nezbytnosti na potřeby a přání každého klienta. Master in Management Luxury Brand říje je vědomí, je zjemnění což se odráží ve většině světelného střízlivosti, v mžiku instinkt chtít. Mohli bychom to nazvat rozmar, touhu či fantazie, ale nic přijde na jednoduchost, pokud jde o eleganci. Student v luxusním řízení značky během jeho cesty zachycuje eklektické a odborné znalosti pro práci v realitě, která kombinuje manažerské a organizační schopnosti, tvořivost a multidisciplinární. On prohlubuje praxe součást jejích osnov tím, že plnou svobodu k jeho soutěživého ducha a po jeho povolání: skutečný diamant v surové být posílena. kdo je Mistr je zaměřen na mladé absolventy tvůrčích oborů, kteří chtějí získat dovednosti v oblasti marketingu a řízení podniku a mladé absolventy v oblasti společenských věd, ekonomické, manažerské, kteří chtějí prohloubit své znalosti o sektoru luxusního zboží. profesních příležitostí Master in Management Luxury Brand si klade za cíl poskytnout studentům dovednosti a schopnosti, aby se stal manažerem luxusní značky, luxusní zboží produktový manažer luxusního zboží marketingový manažer, branding a marketing konzultanty. program Master in Management Luxury Brand pomáhá vytvářet profesionální mohou být integrovány do vysoce konkurenčních odvětvích, jako luxusní módou, šperky, luxusním hotelnictví a gastronomii, krásy a kosmetiky, výtvarné. Nabízí cestu praxe, výzkumu a designu, který kombinuje teoretické dědictví prestižní a náročné školy, základní přínos úzké a účinné spolupráce s firmami a odborníky, kteří následují studenty v rozvoji jejich výcviku. Master in Luxury Brand Management je založen na dílny, podporované semináře, výukové programy, přednášky, terénní cvičení a projekty po níž následuje odborná odborníků, prostřednictvím proaktivní vztahu s průběhem Leader a vedoucího projektu. Program je rozdělen do čtyř hlavních modulů, které trvají 8 týdnů, z nichž každá obsahuje kurzy a semináře, následuje po dobu 8 týdnů stáže a závěrečné prezentace portfolia. Workshopy jsou projekty přiřazené ke studentům, kteří poskytují specifické znalosti v souladu s osnovou magisterského stupně. Seminář začíná prezentací krátké definované fakulty ve spolupráci s externími partnery a firmami profesionály. Studenti budou podporovány časových tříd rozšířit své znalosti na toto téma-specifické, zahrnující designéry, výzkumníky, zúčastněné strany a zástupci podniků. Každý workshop k závěru, s otevřenou prezentaci. Móda a luxusní módní a luxusní značky a komunikace jsou základem dílny Mistra in Management Luxury Brand. Kromě toho mohou studenti doplnit jejich osnov tím, že zvolí volitelného Workshop - módních, maloobchod a vizuální merchandising, módní Jak nakupovat - a svobodnou volbu volitelného dílny. Tyto kurzy, v kombinaci s přednášek, cvičení a cvičení, poskytnout studentům správné nástroje a zkušenosti pro rozvoj jejich profesní kariéry. Patří mezi ně jak klíčová témata - kultura móda, módní a luxusní marketingu a managementu a integrované komunikační strategie - Obě témata související s rozvojem každého jednotlivého stylu práce - design a výzkumných metod a nástrojů, Byznys pro design a osobní značky. Internship Stáž u některých společností v tomto odvětví je významnou součástí vzdělávacího programu, který vám umožní testovat, prohloubit a realizovat to, co jsme se naučili v workshopů a seminářů. Také to je skvělá příležitost, aby začít vytvářet sítě kontaktů a znalostí, užitečný pro jejich profesní budoucnost. Master nabízí dva typy praxe: - praxe v podniku v oblasti jeho zájmu; - Intenzivní semináře ve spolupráci se společností v areálu Domus Academy. společnosti Síť odborníků a vedoucích pracovníků z různých oblastí zájmu spolupracuje a komunikuje nepřetržitě a se ziskem s Master in Luxury Brand designu na Akademie Domus, aktivně účastní vzdělávacích programů, seminářů a mezinárodních soutěží pořádaných oddělení. Master spolupracuje s: Cartier, Castel Monastero Spa & Resort, Christie, De Beers (Forevermark), 10 Corso Como, Futurebrand, Moncler, Oteri, Park Hyatt Milano, Pommery, Recarlo, Salvatore Ferragamo, Stone Island, Trussardi, Zagliani. Akreditace Po úspěšném absolvování programu budou studenti dostávat Master diplom Domus Academy. Studenti, kteří splňují požadavky NABA obdrží dosažení studií název Academic mistra 1 úroveň (60 ECTS), který je uznávaným italským ministerstvem univerzity a výzkum (MIUR) přes NABA - Nuova Accademia di Belle Arti Milano. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Master In Advanced Marketingu

University of Deusto: Deusto Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2016 Španělsko Bilbao

To Mistr si klade za cíl vybavit manažery a / jako kdo převezme odpovědnost v oblasti marketingu pokročilých znalostí a dovedností v přesném stále globálnější a vzájemně propojených trzích. [+]

Popis programu To Mistr si klade za cíl vybavit manažery a / jako kdo převezme odpovědnost v oblasti marketingu pokročilých znalostí a dovedností v přesném stále globálnější a vzájemně propojených trzích. Jejím cílem je vyškolit odborníky schopné strategiích stanovování vztahy se zákazníky a spotřebitele, distribuční politiky a komunikace, řízení značky ve světle nových výzev a příležitostí, které nabízí pokroky v oblasti informačních a komunikačních technologií a s přihlédnutím k zvláštnosti jednotlivých trzích a zeměmi; manažeři, kteří jsou schopni identifikovat a navrhnout nejvhodnější obchodní modely v každém prostředí, design a realizovat udržitelné a odpovědné strategie. Magisterský titul v Advanced Marketing je vyučován putovní cestu mezi kampusu San Sebastian a Bilbao: Kurz Příští ročník 2016/17: Campus Bilbao Program je zaměřen na absolventy v oboru Business Administration (nebo ekvivalentní) nebo jiných oborů, které získaly alespoň 12 ECTS v oblasti marketingu, jako je reklama a styk s veřejností, komunikace, cestovní ruch, žurnalistika, Psychologie ... Program A) Povinné předměty: od září do ledna Strategické oblasti marketingu Oblast řízení Strategický Brand Vztah oblasti marketingu B2B a Channel Oblast řízení Oblast integrovaný komunikační Udržitelnost a inovace Area Manager v propojeném světě B) Volitelné předměty: February -September Volitelné předměty Odborná praxe Diplomová práce požadavky na přijetí Akademické Požadavky Oficiální vysokoškolské vzdělání (nebo ekvivalent). Lidé, kteří jsou v posledním ročníku vysoké školy může požádat o přijetí, přičemž v tomto případě konečné přijetí je podmíněn dokončením studií před Masters. Mít nalétáno alespoň 12 ECTS (nebo ekvivalent) v oblasti marketingu. V případě, že jste dokončili počet kreditů, musí mít odborné zkušenosti v oblasti marketingu, které potvrzuje základní znalosti z této oblasti. Mohou také požádat o přístup k veliteli, kteří jsou v posledním roce kariéry, v takovém případě bude konečné přijetí je podmíněno ukončení studia. Jazyky: Povinné předměty jsou vyučovány ve španělštině (85%) a volitelných v angličtině (15%), tak, že uchazeči jsou povinni na stejné úrovni C1 v obou jazycích. Doklad o znalosti anglického jazyka: následující tituly, které jsou rovnocenné C1 mohou být předloženy: Certificate in Advanced Inglés - (CAE) BEC Higher TOEFL 80 IELTS z 6.5 Je zde také možnost zkoušky vnitřní úrovni organizuje Ústavu pro jazyk University of Deusto nebo vzít a přenést kurzy vedoucí k úrovni C1 Ústavu jazyků univerzity Deusto. Pokud uchazeč jednoduše B2 úroveň angličtiny v době podání žádosti o programu, může být dočasně přijat za podmínky, že jejich úroveň angličtiny v době zápisu (v září) se stane C1 , To zahrnuje výslovný závazek uchazeče předběžně přiznal zlepšit svou angličtinu v období mezi žádostí o přijetí a ukončení zápisu. Profesní zkušenosti: Není nutné, aby odborné zkušenosti, ačkoli to je považováno za přidanou hodnotu, kandidáti poskytují. Kariérní vyhlídky Marketingové oddělení a nadnárodní společnosti s celosvětovou působností. Marketingové oddělení malých a středních podniků Společnosti poskytující marketingové služby, jako jsou poradenské Marketing, Komunikační agentury, reklamní agentury, mediální centra a agentury. Veřejné či poloveřejné instituce by měly rozvíjet marketingové aktivity, jako je rozvoj cestovního ruchu agentury, muzea, profesní sdružení, a podobně. Kariéra Oddělení Deusto Business School má za cíl usnadnit kontakt s podnikatelským světem a vybavit účastníky z univerzity Masters of některé nástroje, které jim pomohou podporovat a zlepšovat jejich zaměstnatelnost. [-]

Mistři V Rozvoji Webových Aplikací A E-business

Czech College
Campus forma Denní studium October 2016 Česká republika Praha

<strong>mistři v vývoj webových aplikací a e-business</strong> kombinuje jak technické, IT a tvůrčí schopnosti, tato studie oblast škrty napříč tradičních disciplín, což vám umožní vytvořit balíček doplňkových dovedností, které rozšiřují základní studium v ​​oblasti IT do návrhu a vývoje interaktivních médií. Naučte se, jak navrhnout a autor multimediální informace, vytvářet elektronické dokumenty, design a manipulovat s databází a informačních systémů, a rozvíjet in-demand schopnosti projektového řízení interaktivních médií. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Česká vysoká škola zahájila School of Technology z tohoto akademického roku v souvislosti pólu Universitaire Leonard de Vinci, Francie. Naše fakulta se skládá z vysoce kvalifikovaných a zkušených učitelů a nabízíme rozsáhlý program s osnov na míru tak, aby vyhovovaly požadavkům vzkvétající internetového průmyslu. mistři v vývoj webových aplikací a e-business kombinuje jak technické, IT a tvůrčí schopnosti, tato studie oblast škrty napříč tradičních disciplín, což vám umožní vytvořit balíček doplňkových dovedností, které rozšiřují základní studium v ​​oblasti IT do návrhu a vývoje interaktivních médií. Naučte se, jak navrhnout a autor multimediální informace, vytvářet elektronické dokumenty, design a manipulovat s databází a informačních systémů, a rozvíjet in-demand schopnosti projektového řízení interaktivních médií. Masters ve vývoji webu a e-business Přehled kurzu Multimediální nástroje Digitální komunikace a vizuální komunikace Počítačová grafika a SFX & Video Games Web a e-Business Digitální komunikace a vizuální komunikace Počítačová grafika a SFX & Video Games Časté Web Jádro: Koncepce / Výroba Vývoj, CMS a rámy Základy projektového řízení Nástroje pro řízení projektů Řízení kvality a kultura Project Sociální Web a Acquisition Mobile Development Podle studie, kterou Direct Marketing Association, digitální komunikační průmysl je v hodnotě 122 miliardy $! Podle eMarketer, reklama přes mobilní telefony a tablety se zvýšil o 180 procent v loňském roce. Tento trh se odhaduje na dotek 7,2 mld $. To znamená, že poptávka po profesionály odborníkům v digitální komunikace a marketingu je otok. [-]

Mabda - Magistr Ve Velkých Analytických údajů

LUISS Business School
Campus forma Denní studium March 2017 Itálie Řím

Mistr LUISS Business School ve Velké dat Analytics, vyvinutý ve spolupráci se společností Oracle, poskytuje mladí profesionálové s dovednostmi, aby stát v čele moderního Business Analytics techniky a stát se uznávaným [+]

LUISS Business School Master in Big Data Management poskytuje mladí profesionálové s dovednostmi být v popředí moderní technikou Business Analytics a stát se uznávaným dat Scientist. Digitalizace světové ekonomiky je zpřístupnění údajů nebývalým tempem. Společnosti a organizace po celém světě pracují, aby byly údaje nedílnou součást svého obchodního modelu. Klíčovou složkou recept na úspěšný datový-centric rozhodování přístupu k podnikání je "Data vědec". Tato nová profesionální údaj je velmi žádané, neboť společnosti jsou stále více využitím údajů k dispozici. Některé průzkumy provedené v Evropě a ve Spojených státech ukazují, že "údaje vědec" je jedním z nejžádanějších profesionálních postav. Master Big Data Management je ideální příležitost pro všechny ty, kteří hledají kariéru v fascinující a rychle se rozvíjejícím světě dat jako kvalifikovaný dat vědec. PROGRAM Studenti začínají s kurzy odborné přípravy a obecné řízení a poté se zaměřit na volitelných a různých laboratorních činností, aby byla zaručena postupný profesní i osobní růst pro každého studenta. V posledních měsících programu, projekt Field umožní studentům uplatnit své znalosti v praxi. Program trvá 12 měsíců zkomponované 8 měsíců přednášek na bázi následuje 4-měsíční období louce. Přípravné kurzy Information Management Concepts Úvod do Big datové infrastruktury Základy managementu dat Úvod do zpracování velkých objemů dat Programování Úvod do statistiky pro datové Scientist Specializované kurzy IT kurzy Shromažďování informací a transformace Technologie přístupové Nástroje Pokročilá Vizualizace Pokročilé programování pro zpracování velkých objemů dat metodické kurzy Statistika Ekonometrie Prognostika strojové učení Obchodní kurzy Firemní a obchodní strategie Marketing Analytics Finanční ekonomie a Analytics Nabídka vzdělávacích programů Osnovy Program je navržen tak, aby naučit studenty využívat a zpracovávat obrovské množství dat, design analytických modelů a interpretovat je pomoci při tvorbě marketingových kampaní, porozumět chování zákazníků a optimalizovat veškeré obchodní procesy. Požadavky na přijetí - Bakalářský nebo stupeň vysokoškolského studia v ekonomii, statistiky, inženýrství, informační systémy, matematiky nebo příbuzné obory - nehovoří plynně anglicky - VSTUPNÉ TEST (povinné) [-]

Magistr V Digitálním Marketingu A On-line Strategie

Spain Business School
Campus nebo Online Kombinované 10  Přihlašování započato Španělsko Madrid

Určen všem profesionálům, kteří potřebují začlenit do svých obchodních strategií noví zákazníci používají kanály: Digitální. A samozřejmě, aby všechny podnikatele, kteří potřebují znát výhody internetu, a to buď proto, že připojí e-commerce, nebo proto, že chtějí transformovat či adaptovat jejich tradiční podnik na digitální vysílání ... [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Kdo by se měl zúčastnit: Všichni odborníci, kteří potřebují začlenit do svých obchodních strategií noví zákazníci používají kanály: Digitální. A samozřejmě, aby všechny podnikatele, kteří potřebují znát výhody internetu, a to buď proto, že připojí e-commerce, nebo proto, že chtějí transformovat či adaptovat jejich tradiční podnik na digitální vysílání. Cíle: Znát, chápat a aplikovat základy každé společnosti, ale z pohledu na nový trh: digitální. Získat úplnou znalost marketingu a managementu zákazníka. Schopnost měřit a dosáhnout výsledků na akce, které jsou zahájeny. Staňte se expertem na dosažení co nejlepší návratnost investic. Být schopen vytvořit svůj vlastní projekt a získat finanční prostředky na něj agenda: Modul 1: Základy Sekce 1: technický a právní prostředí. Sekce 2: Základy marketingu. Modul 2: Zákazník Sekce 1: Digitální spotřebitele. Sekce 2: CRM. řízení vztahů se zákazníky. Sekce 3: věrnost zákazníků. Modul 3: Digital Marketing Sekce 1: Digital Marketing. Sekce 2: Mobilní marketing. Sekce 3: Svět sociálních sítí. Sekce 4: E-mail marketing. Sekce 5: SEO a SEM Search Engine. Sekce 6: Google Analytics I. Analýza dat. Sekce 7: Google Adwords I. Navrhování kampaní. Modul 4: Strategie Sekce 1: Cíle a strategie internetových stránkách. Sekce 2: Strategie v oblasti e-commerce. Sekce 3: Social Media Strategy. Sekce 4: Správa on-line pověst. Sekce 5: Strategický marketingový plán. Sekce 6: Vytvoření digitální produkt. Sekce 7: Kampaně 360. Sekce 8: Marketing sektor. Modul 5: dovednosti správa digitálních Sekce 1: Písemná komunikace. Sekce 2: audiovizuální komunikace. Sekce 3: Veřejný projev. Sekce 4: Efektivní prezentace END OF mistrů. Vždy doprovázena Váš specialista, váš projekt školitelem a ředitelem školy. Doplňující informace: Ti studenti, kteří si přejí mít možnost stáží ve velkých společnostech. Toto školení lze financovat nadací tripartitního Recenze studentů: Carmen Luna (2015) • Jaký je nejlepší kurz? To nejlepší z mistra byla řada předmětů vyučovaných od tematického technické povahy a základy právního prostředí, podniku nebo finančního zákona pro nefinanční k praktičtější a dynamické, jako je time management a vedení kurzů či motivaci. • Jaká je nejhorším kurzu? Vysoký počet cviků, které odesílají někteří učitelé • ji doporučil? Ano. Doporučuji těm, kteří chtějí mít rozsáhlé školení v oblasti digitálního obchodu a také těm, kteří mají znalosti o určitých oblastech marketingu a nebyly ponořil do důležitých otázek, jako je mobilní marketing, sociální sítě či webové analytiky. Francisco Salas (2016) • Jaký je nejlepší kurz? Mám rád umění, školní areál a metody • Doporučili by jste tento mistra? • V případě, samozřejmě [-]