Magisterské studium Marketing - Magisterské studium Marketing hledejte zde!

Magisterské studium Marketing - Zde naleznete magisterské studium Marketing

Marketing
Magisterské studium Marketing. Veškeré informace o magisterském studiu Marketing. Ušetřete čas a kontaktujte školu přímo zde!
Čtěte více

Dual MSc & Ma V Oblasti Strategického Marketingu

InterActive
Online forma Denní studium Kombinované 18 měsíců August 2017 Spojené království Velká Británie (UK) Online + 1 více

Zlepšit své marketingové kariéru komplexně s mezinárodně ctěný duální on-line MSc & MA v oboru strategického marketingu od mezinárodního Telematic University UNINETTUNO ve spolupráci Geneva Business School a poháněn oceněné vzdělávací platformy Interactive. Studenti získají komplexní školení v analýze a identifikaci udržitelných konkurenčních výhod společnost vyžaduje, aby účinně konkurovat na trhu, které slouží. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Tato on-line dvojí kvalifikace (MSc & MA) ve strategickém marketingu posílí svou kariéru v jakékoli oblasti marketingu. Program MSc & MA v marketingu uděluje UNINETTUNO a Ženevskou Business School. Získejte svou dvojí titul za 18 měsíců! Nyní můžete zaplatit za každý modul, jak budete studovat s naší pay as you go struktura poplatků. Požadavky předmětu Je třeba zvážit pro následující program, který musí splňovat následující požadavky: Bakalářský stupeň (2: 2 minimum) nebo ekvivalentní Kde angličtina není rodným jazykem, a Student nedokončil svůj bakalářský titul v angličtině, je vyžadována následující doklad o znalosti anglického jazyka: TOEFL-IBT skóre 78 nebo TOEFL PBT skóre 547; nebo IELTS celkové kapela skóre 6 nebo vyšší; nebo Michigan test vyrovnal skóre 80 nebo lepší. Seznam požadovaných dokladů o registraci: Vyplněný formulář žádosti Prohlášení o cílech Autentické kopie vašich kvalifikací, osvědčení a kompletní přepisy všech letech studia kopii pasu English kopii vašeho CV / životopis Doklad o znalosti anglického jazyka Napsal osobní prohlášení, že odpovědi na otázky uvedené níže. Vyplněné výkazy by měly být označeny jménem studenta, akademické programu, a jejich kontaktní údaje, a musejí být předloženy poštou, e-mailem nebo faxem. Každá otázka by měla být zodpovězena v minimálně 300 slov (1 strana): Proč jste se rozhodli usilovat o postgraduální program, v této době ve své kariéře, a to, co jste doufal, že dosáhnout tím, že dělá to? Co silné cítíte vás silným kandidátem pro absolventa programu? Popište minulosti nebo současný osobní / profesní zkušenosti, které si myslíte, že pozitivně ovlivnil svůj potenciál uspět v programu absolventa. [-]

Oficiální Magistr V Marketingového řízení - Face Terrassa

euncet Business School
Campus forma Denní studium 540 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

The University Master in Business Marketing Euncet Schoolpermite rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné k asimilaci nejmodernější analytické, strategické a provozní koncepty. Účastníci budou chápat, vytvářet, poskytovat a komunikovat hodnotu alexigente stávajícího klienta; také včleňovat plného potenciálu encierranlos digitální prostředí v rámci své obchodní strategie a provozní marketingových aktivit a komunikace. [+]

Oficiální Mistr v Marketinges čelit v Terrassa a má délku 540 hodin. Globálním prostředí, velmi konkurenční prostředí a mění se současným rostlinných nových výzvách pro budoucí manažery a vedoucími útvarů marketingu, komunikace a komerčního prodeje. Změny vyplývající z používání technologií a postupnými změnami ve spotřebitelských návyků vedly ke zvýšení poptávky po pracovní místa související s marketingem, komerčního sektoru a comunicación.Si je pravda, že zvýšení speciality vyžaduje cadavez více přizpůsobeny profilů, to není, pokud vedení marketingu a prodeje jízdního firmy by se měly vyznačovat integrovaným vize, která bere v úvahu, kromě vysokého stupně znalostí nových technologií, hluboké unconocimiento chování spotřebitelů na dosažení dlouhodobé konkurenční výhody. Master in Marketing Management od Business School Euncet umožňuje rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné k asimilaci nejmodernější analytické, strategické a provozní koncepty. Účastníci budou chápat, vytvářet, poskytovat a komunikovat hodnotu alexigente stávajícího klienta; Také zahrnoval všechny jejich potenciální digitální prostředí v rámci své obchodní strategie a operativních marketingových aktivit a komunikace. Metodologie Procesu učení v Euncet kombinuje sadu metodik, které účastníkům umožní dosáhnout praktické a inovativní způsob, jak zavedené pravomoci velitele: vysvětlující způsob / master class: Výstava teoretické Contender asistované případové studie pro ilustraci specifické výroky. výkladový / participační třída: Výstavní teoretickým obsahem conpreguntas studentů o tento obsah s cílem usnadnit reflexi aktivní účast na seminářích. Jednotlivec nebo družstvo práce: Příprava a prezentace individuální nebo skupinové práce, v závislosti na vytížení a různých tématech rozvíjet. V případě skupinové práce, cvičit vedení organizovat, rozvíjet a současná práce. učení / projektů problémů založen: Making práce Groupto rozvíjet stavebních projektů nebo výzkumných společnost v whichis potřebnou koordinaci práce a rozdělení úkolů entrelos členů týmu a závěrečnou prezentaci. Samostudium: Řešení krátké problémy tím, že studentům mimo třídu. Učení založené na případových studiích: Řešení krátké problémy tím, že studenti musí vyvinout získat praktické znalosti základních teoretických obsahu. Business Game: Simulace podnikání pro strategické rozhodování firmy. face tutoriály: řešení zasedání pochybnosti o teoretickou nebo praktickou práci na pojetí. Vzdálenost doučování: řešení zasedání pochybnosti o teoretickou nebo praktickou práci na pojetí. Video-založené učení: Audiovizuální materiály krátkou dobu, v rozmezí 5 až 10 minut, kde jsou prezentovány konkrétní obsah předmětů opresentan případů a cvičení s jejich řešení. Forum: Space interakce mezi učiteli a estudiantessoportada virtuálním kampusu platformu, která zvyšuje schopnost deargumentación a kritiku, stejně jako schopnost k výměně comunicacióny syntézy. Mistr práce práce: The TFM může být provedeno ve skupině za předpokladu, cuandolos týmy jsou tvořeny maximálně tří studentů. Opatrovník nemůže tutorizar více než pět skupin. Pravidla TFM zajišťuje, že oba elseguimiento vyučujícím, který musí vydat zvláštní stanovisko paracada studenta, jako je posouzení soudem, před nímž TFM fenderá ústředí jsou individuální a autonomní. Veškeré informace o systému hodnocení je obsažena v nařízeních práce diplomové práce (University Masters). Slevy a dohody Radíme na různých pomůcek Lasque můžete mít prospěch. Máme také dohody s bankami, které nabízejí velmi výhodné podmínky, které pomáhají svým formación.Consulta s naším poradního týmu. Euncet Alumni: Poraďte zvláštní podmínky. UPC Alumni: Poraďte zvláštní podmínky. Bonus povolení individuální školení (PIF) pro zaměstnance v obecném systému sociálního zabezpečení, mohou zvelebit souběžných pracovní doby hodin. Flexibilní úvěr: Caixa d'Enginyers se a Banco Santander. Virtual Campus Studenti budou mít přístup k virtuální kampus, efektivní práci a komunikační platforma mezi studenty, učitele, řízení a koordinace nástroje curso.Esta umožňuje dokumentaci každém tréninku před startem, práce v týmech, zeptejte se učitele jejich značky ... Pracovní příležitosti Řídíme práci s rostoucím objemem pracovních míst, včetně pracovních smluv a dohod o spolupráci v praxi. V tomto směru jsme se přispět ke zlepšení kariéry odborníků vyškolených a usnadnit podnikatelského sektoru a výběr těch nejlepších kandidátů. Nabídky práce jsou zveřejňovány prostřednictvím virtuálního kampusu. požadavky na přijetí Držení španělského úředního univerzitního stupně nebo jiný vydané vysokou školou patřící do jiného členského státu Evropské prostoru vysokoškolského vzdělávání v mismopara opravňuje přístup k magisterský stupeň. Mohou také přístup k absolventům podle evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání ajenosal vzdělávací systémy, aniž by titulů schválení DeSUS, po ověření univerzitou, že ti předvést úroveň vzdělání rovnocenné s odpovídajícími španělských univerzitních diplomů a opravňuje vydávající zemi pro přístup k postgraduální studium. Přístup touto cestou neznamená v žádném případě schválení předchozího titulu v držení dotyčné osoby, nebo jistě znalostí pro jiné účely než studovat učení Mistra. V případě absolventů zahraničních vzdělávacích systémů do Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, které nemají schváleny jeho zahraniční kvalifikaci, Komise středu odpovědného za mistra, může požádat o dokumentaci potřebnou k provedení ověření, zda jsou splněny podmínky specifický přístup k tomuto pánovi, včetně schvalování titulu, pokud není možné určit s jistotou, že požadavky na přístup zahraničního studia acreditalos. příjemci Nebo vyšších technických vysokoškolsky bez praxe, kteří si přejí, aby doplnil svou výcvikovou základnu s hlubokou znalostí marketingových a obchodních ploch s cílem usnadnit přístup nebo návrat na trh práce v lepších podmínkách, a to jak finanční a organizační. Student Profile Velitel je přednostně zaměřen na právníků, inženýrů, architektů, absolventů a absolventů, inženýry a architekty técnicosen: Obchodní Studies Správa a řízení Hospodářství Výzkum a techniky na trhu Absolventi v oblasti znalostního inženýrství a architektury, specifickou konformaci v oblasti ekonomiky a obchodu. Pro ty studenty, kteří nejsou absolventi deconocimiento větvích nad nebo nepřijmou oficiální magisterských programů, včetně základů těchto kvalifikací, musí přijmout řadu doškolení položit základy pro správu podnikového conocimientoen. Pokud mají studenti svědčí i zkušenosti obchodního managementu pole dela, budou hodnoceny podle Academic výboru suposible uznávání odborné přípravy stravy v závislosti na poloze, kterou hraje i časové působnosti své podnikatelské zkušenosti. CÍLE Master připravuje účastníka s jistotou převzít roli marketingového řízení v komplexním prostředí a conincertidumbre z pevné, praktické a plně aktualizován v manažerských a marketingových manažerských dovedností. Bude také usnadnit tvůrčí vizi, která umožní efektivní vývoj ŽLUT inovativního myšlení, zatímco laestrategia vyrovnány vedení. Proto Masters v Marketing Management interéspara může vyplývat z lidí, kteří poté, co skončí míru chtějí dále rozvíjet svou kariéru v oblasti marketingu se specializují na comunicacióno dávky buď ve směru obchodního oddělení. Pořad jednání Předměty a úvěr distribuce Pro Master in Marketing Management, tyto předměty jsou deberácursar. Specialita: strategické komunikace Tuto specialitu si klade za cíl vyškolit studenty v obchodní komunikaci pole dela. Obsah těchto materiálů je zaměřena na navrhovaných komunikačních plánů, a to jak interních i externích, na druhé lince s firemní strategie společnosti. TÉMA: marketing proces plánování v organizacích Proces marketingového plánování začíná s analýzou silných a slabých stránek podniku a příležitostí a hrozeb, které představují jejich odvětví, spotřebitelů a životního prostředí. Odtud identifikovat příležitosti k vytvoření nebo posílení konkurenční výhody, které umožňují tvorbu hodnoty výrobků nebo služeb příslušné společnosti pro zákazníky. Marketingový plán je nástrojem, kterým tato organizace upřesňuje kroky k vytvoření a konsolidaci tuto konkurenční výhodu tím, že marketingový mix: produkt, cena, distribuce, komunikace. Předmět: průzkum trhu, správu informací a rozhodovací dedecisiones Tento modul rozvíjí schopnost definovat problémy marketingu, vyhodnocovat informace potřebám a stanoví cíle vyšetřování, určí zdroje a techniky investigacióna propiadas, transformovat data do závěrů, které lze dát enpráctica, komunikovat směr, kterým se výsledky jasně a relevantně s cílem nalézt řešení a marketingové příležitosti. Pro optimalizaci rozhodování vyžaduje přístup k informacím o trhu, identifikace potřeb zákazníka: definovat a segmentu trhu, výběr cílové trhy, umístění značky a produkty, provádět marketingové programy ... Předmět: Finanční dopad strategických rozhodnutí Ziskovost marketingového oddělení závisí na účinnosti s laque prací. Účastníci se naučí analyzovat finanční situaci oddělení pomocí nástrojů, jako je například rozpočtu, výkazu zisku a oddělení analýz cash flow, stejně jako hlavních indikátorů a ukazatelů ziskovosti. TÉMA: Marketing v digitálních prostředích Digitální prostředí se změnily způsoby správy na trh. Potenciál těchto prostředích odůvodňuje potřebu vytvořit specifický modul pro jeho provoz a hlavních degestión digitálních marketingových nástrojů k dosažení firemních cílů. TÉMA: Corporate Branding Tento modul se vyvíjí strategický marketing k vybudování značky a jak se vyvíjejí v čase. Vedení značky a koncepty a rámců rozhodnutí přispěje pozitivně přispívají lacreación hodnoty značky. Účastníci budou rozvíjet kritické myšlení při posuzování základní mnoho přístupů lagestión přijal značku a stále více nepřátelském prostředí značky předpoklady. TÉMA: Firemní kultura Principy, hodnoty a strategické cíle společnosti určují rámec rozhodnutí korporací, včetně marketingových odděleních. Pochopení chování spotřebitele a proč to dělají, jak to dělají v průběhu procesu nákupu a její vztah se společností Esclave strategické marketingové rozhodnutí, jak vytvářet hodnoty alos produkty, které jsou skutečně důležité pro zákazníky. MOHOU BÝT: Komunikace Svět komunikace hodně změnila v posledních letech: segmentace trhu brání masovou komunikaci se agenciasde reklamy jsou restrukturalizace, že spotřebitel dostane paramuchos informačních více kanálů a více skeptický, společnost-client vztah a nikoli esunidireccional se různé možnosti výrazně rozšířil ... Účelem tohoto modulu je rozvíjet strategické základě skladby komunikace, stejně jako rámec pro zlepšení znalostí o různých možností a komunikační nástroje integrované, komplexní, efektivní a ekonomicky udržitelným způsobem. Plánování Média: MOHOU BÝT S tímto modulem jsme se vstoupit do řízení komunikace z Thecompany, vývoj mediálního plánu jako nástroje pro rozvoj enentornos segmentace, digitální prostředí, kritické a rychlých prostředí. Poskytování úvěrů Celkem kreditů: 60 povinné kreditů: 45 Pracovní úvěry stupně: 15 Credits tréninkových doplňků (pouze v případě potřeby): 18 Diplomová práce Práce Diplomová práce je s výhodou v rozvojových unplan trh nebo komunikační plán, i když mohou být vyrobeny unproyecto výzkumu na některý z předmětů v učebním plánu, ale integrace, příčně, všechny znalosti. Sere comendará studentů si může zvolit jednu z těchto dvou možností (plán demarketing nebo komunikační plán). Dílo, které lze provést v týmech až tří studentů bude probíhat pod dohledem profesora doktora, aby je vedl. Podle pravidel TFM, bude provedeno hodnocení mělo být jednotlivě. Fakulta ADRIA ROYES Vedoucí programu Studie Lékař v oboru ekonomie z univerzity v Barceloně (UB) Titul v podnikové ekonomiky z Autonomní univerzity v Barceloně (UAB) Titul v obecném ekonomie z Autonomní univerzita v Barceloně (UAB) Odborná praxe (nepedagogičtí) Děti Zábava zakladatel Barcelona, ​​která se specializuje na rodinné prostory deocio partnera. Předtím působil jako konzultant spolupracovník INEOCorporate, consulting společnosti Roca Junyent Group, specializované enestrategia, inovace a M & A. On také byl managing partner Horwath Accelera Management, skupiny Crowe Horwath ve Španělsku, která se specializuje na projektech ekonomického anddevelopment strategie poradenství. pedagogickou praxi Profesor strategie a řízení organizací teorie na UAB. Victor Renovell Studie Doktor v sociologii z University of Barcelona (UB) Akreditovaný učitel (ANECA) MBA z University Camilo José Cela a Bureau Veritas Business School Mistr v antropologii a audiovizuální komunikační společnosti Hotels.com University (UB) Koučování a vedení expert z univerzity v Barceloně (UB) Marketing Graduate programy v Psycho. vzdělání Diplom v oboru návrh, vývoj a lektorské kurzy on-line (TécnicoUniversitario E-learning) z Complutense University of Madrid (nepedagogických) odborné praxe Vedoucí eLearning Solutions vyvíjí a poradenské projekty dee-learning, vytváření obsahu a rozvoj on-line kampusu. Předtím působil jako projektový manažer v Edebé, a ředitel delegace Bureau Veritas Business School v Barceloně. Je autorem tří knih jediným autorem více než dvaceti odborných článků, MORETHAN třicet dní a einternacionales hospodářství ve vnitrostátních kongresů, jakož i účast v rozhlasových programů, conferenciasen univerzit a výzkumných center a obchodních partnerství. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami ve Španělsku jako učitel: UNITE (UniversidadInternacional La Rioja), ESERP, EUNCET Business, Tecnocampus (EscolaUniversitária Maresme), Camilo José Cela University, Ramon Llull University a University of Barcelona (UB). XAVIER Lamote de Grignon Studie PhD v oboru ekonomie a organizací DEA v obchodní organizace z Universitat Rovira i Virgili (URV) Mistr v marketingu a řízení prodeje ESIC Ekonom z University of Barcelona (UB) Odborná praxe (non-učení) Soci-konzultant AKTIVNÍ poradců & Partners, specialista na obchodní strategie a marketingu. Člen Asociace profesionálních marketingu a Španělská asociace akademických a odborných marketing. Výuka Zkušenosti Profesor a přednášející na různých vysokých školách tantonacionales a mezinárodního obchodu. certifikované akvárium. ALEX Alegret Studie Doktor v marketingu. Speciální značky a distribuce Management Development Program (PDD), kterou IESE Business School Mistr v e-Learning pro Open University Katalánska (UOC) Magisterský titul v informační společnosti jsem, že Coneixement podle laUniversitat Oberta de Catalunya (UOC) BA (Hons) Business Administration (Nottingham Trent University, UK) Diplom v oboru obchodních studií na University of Barcelona (UB). (Non-výuka) Profesní zkušenosti Zkušenosti více než 10 let na řídící úrovni v oblasti prodeje, marketingu a obchodního rozvoje podnikání pro kanály spotřebního zboží, hybnosti a kosmetické výrobky. Od roku 2012, spojený s CD Consultants, kde jsem meresponsabilizo projektů za účasti komerčních reorganizací, vývoj a implementaci odděleních Trade marketingu a obchodních manažerů dePunto. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami ve Španělsku jako učitel: EAE, UIC, BES LaSalle, OUK, ECM a Euncet BS. Eleuterio ACOSTA Studie PhD v oboru Business Administration z IESME Business School - University of Peru Papežské univerzitě v Maastrichtu Zákon stupeň z University of Barcelona (UB) Diplom v oboru obchodních studií na University of Barcelona (UB) Mistr v marketingu - Executive MBA z Vysoké škole Barcelona Màrqueting I Màrqueting MBA Master in International (MIM), kterou Superior Institute of Màrqueting a Enterprise-Barcelona Titul v daňového poradce Federace d'Associacions profesionály d'Posuzovatelé Fiscal de Catalunya (FAPAFIC) Diplom v oboru analytické účetnictví a řídící kontroly od Eada (nepedagogických) odborné praxe V současné době je prezidentem Acosta právníci, poradenství a delderecho praxí a ekonomikou. Vyvinul svou kariéru jako Territory Marketing Manager (Španělsko a Portugalsko) v Sportingbet, náměstek generálního ředitele v sedmi SeasWorldwide, náměstek generálního ředitele v VIDISA, ředitel marketingu společnosti Speedsound, ředitel prodeje a marketingu v lékařské práce, ředitel Marketingen Group Mutual obchodu a průmyslu, vedoucí Major Cuentasen Caixa de Catalunya, generální ředitel Bank of malých a MedianaEmpresa (Bankpyme), mezi ostatními. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami jako učitel: Eada, UAB, Mezinárodní univerzity v La Rioja (UNITE), Universitat Abat Oliva CEU University Arturo Prat (UNAP), a Euncet BS. MAGDA Cayon Studie PhD ve stvoření, strategie a řízení DEA Efektivita v oblasti řízení podnikových Titul v oboru ekonomie a Business Administration Diplom v oboru Business Studies pedagogické praxe ne Partner-Consultant CCG & S Partners Management a koordinace evropských projektů NESP-CBCMED Výuka zkušenost programu Profesor v různých mistrů a studijních programů na University of Barcelona a Autonomní univerzita v Barceloně. Ostatní učitelé Fernando Checa Jessica Lingam [-]

Master In International Marketing (MIM)

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2017 Spojené arabské emiráty Dubaj Čína Shanghai Spojené státy americké New York San Francisco Boston Spojené království Londýn + 8 více

Velmi důležité vzdělávání jak v podnikání a marketingu. Inteligentní Marketing přitahuje Výhody longetividad produktů a věrnost značce. Jak společnosti se snaží dostat své výrobky a služby na nové trhy a kanálů, Master in International Marketing Hult (MIM v krátkosti) může naučit marketing v celosvětovém měřítku. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Mezinárodní Mistr V Oblasti Marketingu Velmi důležité vzdělávání jak v podnikání a marketingu. Inteligentní Marketing přitahuje Výhody longetividad produktů a věrnost značce. Jak společnosti se snaží dostat své výrobky a služby na nové trhy a kanálů, Master in International Marketing Hult (MIM v krátkosti) může naučit marketing v celosvětovém měřítku. Program MIM vybavuje si cenné poznatky v oblasti řízení a marketingové strategie, s odbornými dovednostmi v marketingového výzkumu, brandingu, chování spotřebitelů, prodeje a vývoje nových produktů. Tento program spojuje práci a uvedení na trh připravuje absolventy pro širokou škálu odborníků vedle funkční marketingových cest. Absolventi MIM jsou v tak odlišných odvětvích jako prodeje, módy, technologie, branding, finančních služeb a spotřebního zboží. Program nabídl v Bostonu, San Francisku a v Londýně. Hult International Business School - mistr Hult programy Vimeo. ... [-]

Magistr V řízení Digital Business

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejhospodárnější, nová odvětví ... [+]

Master in management Digital Business Po celá léta, jsme svědky přechodu z analogového na novou digitální společnosti společnosti (nové technologie, obchodní modely, formy organizace a komunikace ...) s rušivým změnám, které tak vznikají; způsob podnikání a strukturovat práci. To bylo důsledkem zásadních změn, které zažily nejvíce hospodářských odvětví, nové společnosti s novými obchodními kultur, které způsobily revoluci převládající status quo v mnoha hospodářských odvětvích, vytváření nových naprosto odlišné od předchozí nastavení. Žijeme v měnící etapou, která složitostí, nejednoznačností, volatilitou a rychlost životního prostředí. Společnost požaduje větší transparentnost a poctivost ve způsobu, jakým jsme se komunikovat a svědky exponenciální nárůst informací (externí, nestrukturovaný, otevřený a v reálném čase), řídit rozhodování. K dispozici jsou nové technologické nástroje, které se sejdou v Master in Digital Business Management umožňuje spravovat efektivněji organizace. Velmi náročné prostředí, které vyžaduje nové dovednosti, profesionální a osobní dovednosti asimilovat v tomto programu. Ze všech těchto důvodů Master in management Digital Business OBS se zaměřuje na klíčové aspekty jak z technických a lidských podmínek, řešit nové bezpečnostní prostředí. Potřeba pro profesionály a digitální podnikatelů naší doby. Cíle Master v řízení Digital Business Jaké cíle se dostaneme? Pochopit výhody a podporovat potřebné změny pro zlepšení v oblasti řízení a směřování společnosti, založené na orientaci strategie v digitálním prostředí. Provádět a sledovat digilitación strategie podniku, dělat správná rozhodnutí pro dosažení plánovaných cílů. Rozvíjet manažerské dovednosti a techniky nezbytné vést proces změn ve společnosti. Proveďte digitální Business Development Plan. Schopností a dovedností, které bude vyvíjet v tomto mistra, jsou: Domino různých strategií pro rozhodování. Zvýšená přesnost kapacity analýzy a syntézy s cílem určit, v systematické a realistický, faktory generující výzvy a příležitosti v digitálním prostředí. Lepší komunikační dovednosti a motivace zařízení vést změny procesů. Požadavky Mistr v řízení Digital Business Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze procesu přijímacího: Předpoklady pro přijetí Žádost o přijetí Osobní pohovor Motivační dopis Vyhodnocení Přijímací výbor Imatrikulace Magisterský titul v oboru Digital Business Management Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v řízení Digital Business OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Cestovního Ruchu, Marketingu A Správy Příjmů

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA Barcelona
Campus forma Kombinované October 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, Ostelea nabízí komplexní školení a prakticky jedinečný ve své kategorii tím, že integruje do jednoho vzdělávacího programu nejvíce inovativní znalosti v oblasti online marketingu, e-commerce a marketingu cestovního ruchu. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Odvětví cestovního ruchu obecně a hotel zejména zažívají rychlou transformaci v oblasti marketingu, distribuce a prodeje. Zvládnutí nových on-line nástroje jsou klíčové pro správu hotely. Vysoká konkurenceschopnost tohoto prostředí vyžaduje postavu Ředitel elektronického a Ředitel řízení tržeb jako klíčové pozice v rámci současného pohostinství. s Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a management Příjem, Ostelea nabízí komplexní školení a prakticky jedinečný ve své kategorii, a to integrací do jednoho vzdělávacího programu nejvíce inovativní znalosti v oblasti online marketingu, e-commerce a marketingu cestovního ruchu. El magisterský titul Poskytuje rozvoj manažerských dovedností, odborných dovedností a vyjednávání prodeje, stejně jako vedení týmu a řízení projektu. Kromě toho mistr poskytuje pevný přípravek v nejnáročnějších odvětví profesionálních nástrojů s cílem připravit studenty pro rychlý přístup na trh práce jako orientace programu je přísně profesionalizaci a má aktivní účast mnoha odborníků a vedoucích pracovníků sektor. Po dokončení mistra, student získá dovednosti a znalosti potřebné k práce účinně v oblasti Marketing, elektronického obchodu a distribuce Hotel, Student bude mít řídící schopnosti, které vám umožní pěstovat profesionálně jako manažer v rámci různých společností v letech po jejich vzniku. Proč studovat Master v organizaci událostí, protokol a Obchodní turistika (MICE) v Ostelea: Gamifikace: Předmětem Revenue Management je vyučován přes simulační systém Business Game. Volitelné Google Certifikace: Studenti, kteří chtějí mohou dostat osvědčení v GoogleAds Volný program a další způsob. Koučování cyklus: Studenti mistři mohou podílet na Ostelea trénovat cyklu, který kombinuje skupinová sezení v různých oblastech, jako jsou emoční koučinku či rodinného trénovat. Ostelea je členem španělské asociace Hotel ředitelů a vedoucích pracovníků. Plně profesionalizovat a praktické vize: Program je zaměřen na získání dovedností použity neobyčejně prostřednictvím prohlubování nástroje a situace spojenému s učitelem ze sektoru s podporou ze skutečných případů. Prezentace, vytváření sítí a návštěvy firem s manažery hotelů, cateringových společností a mezinárodním cestovním ruchu konzultantů. Program je zaměřen na rozvoj dovedností které vyžaduje průmyslu. CÍLE PŘEHLED Vlak manažeři orientovaný obchodní vedení podniků, cestovního ruchu schopni získat očekávané výsledky po celém světě. INTEGRAL TRÉNINK Integra v jednom výcvikového programu, pracovat na osobních dovedností spojených s prodejem a nejvhodnějších odborných schopností v oblasti marketingového procesu a marketingu cestovního ruchu podniků. vzdělávání vedoucích pracovníků Vyvinout potřebné manažerské dovednosti globální manažer turistických podniků a hotelem se dostat kolaborativní, asertivní a rozvíjet participační práce mezi všemi členy týmu Inovace a udržitelné řízení. Rozvíjet schopnost tvořivosti a inovace v průmyslu a jeho udržitelné hospodaření s pomocí komplexního a specializovaného vzdělávání, kvalifikace účastníkům za předpokladu odpovědných pozic. osnovy Mistr v marketingu, Revenue Management Marketing a cestovního ruchu Ostelea je rozdělena do 5 modulů: cestovního ruchu marketing organizaci podnikání a finance Revenue & Výnos Vedení Rozvoj osobních dovedností Mistr práce práce Kariéra Profese Kariéra Services je oblast podpory pro studenty a absolventy Naším cílem je vést a doprovázet studentovi získat nové profesní cíle a dosáhnout lepší shodu mezi vaše očekávání a profesní zájmy s trhem práce. Kariéra Služby Kariéra Výkonný Partner Program zaměstnanosti Online práce fórum Talent Development Webináře Pracovní příležitosti obchodní ředitel hotelů a podnicích cestovního ruchu. Marketing Executive Hotel a podnicích cestovního ruchu. Chief rezervace. Manažer příjmy. Odpovědný cestovní ruch a hotelové e-commerce. Business Intelligence rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce. Obchodní strategie poradenství pro podniky v oblasti cestovního ruchu. Podnikatel v hotelovém ruchu. Business Development rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce. Stupeň Účastník, který úspěšně dokončí program bude trvat Mistr v marketingu, Revenue Management marketingu a cestovního ruchu ČR, University of Lleida Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, pro Ostelea Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, EAE Za účelem získání stupně z University EAE a je nezbytná pro splnění požadavků používání těchto institucí [-]

Online Magisterské Programy V Oblasti Reklamy A Marketingu

Flexible Learning with Falmouth University
Online forma Kombinované 2 let September 2016 Spojené království Cornwall

Urychlit svou kariéru dráhu v rámci globální reklamní a marketingové průmyslu. Osvojit si dovednosti potřebné k obsluze hladce ve světě reklamy a marketingu. [+]

Přehled kurzů Struktura Kurz je navržen tak, aby vám umožní provádět komplexní, vyhledávání, hluboké zkoumání reklamní praxe. Jednou z klíčových vlastností kurzu je, aby vás nejen přes přísné a náročné fázích výzkumu, strategie a plánování postupů, ale aby vás vystavit funkce a procesy kreativního oddělení. Dává vám úplný přehled o reklamní praxe a klíčovým vhled do tvůrčího procesu. Kurz pochází z School of komunikačního designu v rámci Falmouth univerzity; synonymem pro vynikající výuku, poháněný průmyslových kontaktů a uznána za to, že mezinárodní absolventů tělo. Level: 7 Doba trvání: 2 roky Forma studia: flexibilní Learning Kdo je tento kurz určen? Tato mezinárodní obrácený průběh přináší nejen znalosti, ale zvyšuje pracovní příležitosti prostřednictvím rozšířených sítích, v průmyslu, kde je připojen má zásadní význam. Flexibilní způsob doručení vám umožní pokračovat v práci, a zároveň rozvíjet nové dovednosti, které přímo souvisejí s aktuálním role, nebo aby posílily své zaměstnatelnosti. Tento kurz je vhodný pro uchazeče, kteří mohou být: Práce v marketingu či brand manažer role, kteří chtějí mít větší možnost nahlédnout do reklamy, funkce cestovní kanceláře, tvůrčího procesu, jak dodat krátký, hodnotit kreativní koncepty a pochopit současné mediální kanály Která pracuje v reklamní agentuře v juniorské kapacity, kteří se snaží zvýšit jejich pracovní výkonnost a urychlit jejich profesní dráhu Jednotlivci se zkušenostmi či aspirací v kreativních odděleních reklamních agentur Jedinci, kteří jsou v současné době pracují v rámci širších marketingových rolí (straně klienta), kteří si chtějí založit změnu kariéry a hledání zaměstnání v reklamě (agentura strana) Obsah předmětu Budete muset provést čtyři 30-úvěr moduly a jeden 60-kreditní projekt (180 kreditů celkem). Principy marketingu a strategie značky 30 kreditů Komunikační strategie a tvůrčí rozvoj 30 kreditů Strategie a kanály 30 kreditů Media Agentura praxe a řízení 30 kreditů Velký projekt 60 kreditů Hodnocení Písemných prací (bez vyšetření) Kombinace vizuálních, verbálních a písemných prací, speciálně vytvořenými pro každý modul například eseje, spodky, marketingových plánů, individuální zprávy, kolaborativní prezentací a reklamních kampaní Jak budete studovat Můžete si vybrat: Studie úplně on-line bez účasti jakýchkoli face-to-face dílny. Studie on-line a účastnit se volitelných bytových seminářů, které se konají jednou za dva roky na různých místech, například ve Velké Británii, Asii a na Středním východě. Typický workshop začne v pátek a končí v pondělí. Falmouth budou mít za cíl poskytnout informace o těchto obytných příležitosti po celém 4 měsíce předem, takže máte spoustu času zařídit docházku. Studijní aktivity Tam se bude řídit výukové činnosti, které zahrnují: Stručné on-line prezentací představit klíčové koncepty Malá skupina a třídní diskuse a Kritické zásahy s cílem usnadnit interakci a dialog On-line kritiky testovat předpoklady, nápady a získat zpětnou vazbu od kolegů a lektorů Individuální i skupinové konzultace po celou dobu kurzu nezávislá studie Sebehodnocení a vzájemné zpětné vazby Financování studia Můžete využít: Falmouth Flexibilní Stipendium: Maximální 3300 £ za způsobilého studenta Absolventi sleva (15% až Falmouth absolventy) Zkontrolujte termíny pro žádost o stipendium. Pro více informací o těchto stipendiích a ostatní finanční pomoci, kontaktujte nás na +44 (0) 1223 447713. Jak se přihlásit Veškeré podrobnosti o tom, jak aplikovat lze nalézt na našich webových stránkách www.flexible.falmouth.ac.uk Předloží kopii svého prvního studia osvědčení nebo Level 6, které odpovídají kvalifikaci a certifikátu IELTS / TOEFL, pokud angličtina není vaším rodným jazykem Předloží popis vaší zkušenosti, motivace pro studium kurzu, jak si myslíte, že bude rozvíjet svou kariéru a aspirace. Všechny žádosti jsou posuzovány individuálně. Pozvánky pro on-line rozhovory mohou být provedeny na základě vyhodnocení vaší žádosti. Pozdní přihlášky lze zvážit, pokud jsou k dispozici místa. Prosím, kontaktujte nás pro bezplatné poradenství. Volejte 0800 5999123 nebo +44 (0) 1223 447713 [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Podniku / Latinské Ameriky Trhy

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2016 Itálie Bologna

Master in Business Management v Latinské Americe trzích řešit formuláře mladé manažery schopné kombinovat techniky marketingu, financí a výroby s pochopením specifických vývojových aspektů těchto rozvíjejících se trzích. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Master in Business Management / trhy Latinské Ameriky Master in Business Management v Latinské Americe trzích řešit formuláře mladé manažery schopné kombinovat techniky marketingu, financí a výroby s pochopením specifických vývojových aspektů těchto rozvíjejících se trzích. Master se provádí ve spolupráci s School of Economics a škola jazyků a literatur, University of Bologna, protože otevření těchto nových trhů vyžaduje, aby manažerských dovedností Jsou podporovány jazykových a komunikačních dovedností. Pro evropské podniky k vývozu do Latinské Americe dosáhla více než 25 miliard eur za rok. Regionální kontext těchto územích vykazují velmi výrazné rozdíly a kulturní zvláštnosti. To pomáhá pochopit Master obchodní příležitosti z těchto trhů, vyhodnocení s odpovídajícími schopnostmi tržního potenciálu a ochrany životního prostředí, regulační a kulturní území. Master in Business trhy Address Management v Latinské Americe poskytuje určitou dobu studia v Boloni se naučit analytické, operační nástroje, výzkum, řízení a marketingu potřebné k řízení firmy zájem o internacionalizaci. Navíc díky speciálnímu spolupráci s vysokými školami a místními firmami, Master poskytuje období mezinárodní studie v Buenos Aires trvající tři měsíce, v srdci Latinské Ameriky. Master uzavírá stáže ve společnosti. MISTR je investice. ÚVĚR cti je způsob, jak ji financovat. "Perte úvěr s chválou" žádné záruky, nízkými sazbami a pokrytí celého registračního poplatku. Základní fakta FORMAT: Na plný úvazek Jazyk: italština Délka: 12 měsíců CFU / ECTS: 60 Průměrný věk: 25 Účastníci: 20-50 KALENDÁŘ Termín: 11.11.2016 Volbami: 16.listopadu 2016 ZÁPISY Termín: 12.12.2016 START: prosinec 2016 STRUKTURA Master in Business Management - Latinská Amerika Markets poskytuje celkem 1500 hodin Učení o 12 měsíců studia, rozdělený do 360 hodin výuky ve třídě, 540 hodin odhadnutých pro individuální studium a 600 hodin praxe. Struktura Master je rozdělena do tří cyklů: První cyklus: prosinec 2016 - duben 2017 v Bologni Druhý cyklus: květen 2017 - červenec 2017, v Buenos Aires, na sedadle argentinského z University of Bologna Etapa: září 2017 - prosinec 2017, v Latinské Americe nebo v Itálii, které byly vybrány studentem. Adresa latinskoamerické trhy se vyznačuje tím, že je organizována na dvě lokality, To je drženo v Bologna Center v průběhu prvního cyklu Master Bologna Business SchoolS obchodní správy kurzů, které mají za cíl konsolidovat a aplikovat koncepční znalosti v obchodních případů, metodických a operačních technik. Od roku květnu, žáci se stěhují do domu "Univerzita Bologny v Buenos AiresTam, kde jsou plánovány kurzy a projekty s partnerskými společnostmi, se zaměřením na latinskoamerických trzích. Součástí mistra probíhá v Buenos Aires bude primárně ve španělštině, takže znalost jazyka je povinnou podmínkou pro vstup do master. Frekvence je asi 30 hodin týdně výuky strukturovány tak, aby bylo možné věnovat prostor i pro skupinovou práci, nemluvě o pozornost jednotlivým studentům a řízení mezilidských vztahů. Kurz je obohacen o tři dlouhé firemních projektů Odvětvový přístup (trvající 1 měsíc každý), které jsou od sebe vzdáleny a jsou integrovány s školní aktivity a případových studií. generelů kurzů Business Administration jejichž cílem je konsolidovat a aplikovat koncepční znalosti v obchodních případů, metodických a operačních technik. Jsou také plánovány kurzy a projekty se sektorovým zaměřením na problematiku latinskoamerických trzích. Tyto kurzy obchodní administrativa jsou soustředěny především v prvním cyklu a jsou společné pro všechny adresy Mistra; řešit specifické kurzy a podnikatelské projekty probíhají, nicméně ve druhém cyklu. Magisterský program je aktualizován a sladěny s potřebami trhu prostřednictvím trvalého srovnání mezi fakulty a specifické Řídící výbor: Lorenzo Baroncini, Prezident y generální ředitel Ducati Energia SA Jižní Amerika • Pablo Camara, President, Coffice SA - Lavazza • Nicolás de Gracia, Prezident y CEO, Telespazio Argentina SA • José Maria Hidalgo, Generální ředitel, ENDESA • Franco Livini, President, Pirelli NEUMATICOS SAIC • Cesare Margotta, President, Seguros Generali Argentina, viceprezident Caja de Ahorro y Seguros SA • Ruben Cesar Moleon, Managing Director, Pilotes Trevi • Cristiano Rattazzi Santiago Argentino, President, Fiat Argentina, viceprezident ADEFA • vánoční A. Rigano, President, Fiat Industrial Argentina KURZY SPRÁVA A ŘÍZENÍ Korporátní komunikace Španělský jazyk KURZ PRO PODNIKÁNÍ digitálního marketingu Corporate Finance MANAGEMENT latinskoamerických trhů Internacionalizace podniků v latinskoamerických trhů MARKETING Marketingový výzkum Řízení dodavatelských řetězců METODIKA Vzdělávací sezení poskytují odlišné metodiky učení, včetně přednášek, simulace, případové studie diskusí a prezentací společnostmi, osvědčení, skupinová práce. Dokončit vzdělávací dráhy master přednáška učil odborníků z podnikatelského světa, vědy a politiky, a četné příležitosti pro diskusi a interakci s obchodním světě přes anamnéz. Program je vyvíjen v úzké spolupráci s partnerskými společnostmi a to jak během kurzů, rozdělených do dvou fází, a to jak v průběhu tří firemních projektů odvětvový přístup; výuka přístup je zcela odlišný od tradičních univerzitních kurzů, jak poučení z řídící jednotky poskytují skutečné funkční nástroje pro plnění konkrétních projektů. Tato konstrukce vize se promítá do: společnost projektu (leden-12, 2016), který je určen pro dobu trvání Master 3 velké projekty od jednoho měsíce každé (květen, červen a červenec 2017) na sektor vybrané destinace Jiné kratší projekty zahrnuté do jednotlivých kurzů konečný návrh na ploše. Kariérní rozvoj Integrace s podniky je prioritou a rozlišování aspektem ve všech programech Bologna Business School, včetně Master in Business Management - trhy Latinské Ameriky. vytvořit zaměstnatelnost Jedná se o činnost, při které je škola plně odhodlána prostřednictvím systematického působení profesního rozvoje, s pokračující závazek kombinovat nejlepší profesionální studentských projektů s ohledem na potřeby vyjádřené podniky. Lo stáže Je to výborný odrazový můstek, stačí vzít v úvahu, že do šesti měsíců po skončení plný úvazek mistra Bologna Business School v průměru 85% absolventů je součástí společnosti. NÁKLADY Startovné je mistr 11200 EUR (bez daně) která má být zaplacena ve třech splátkách: První splátka: 1.500 € Druhá splátka: 6,000 euro Třetí díl: 3.700 € La poplatek zahrnuje frekvence na Master, všechny studijní materiály k dispozici prostřednictvím on-line platformy a přístup ke službám Bologna Business School, která patří Wi-Fi osobní účet, využití počítačové učebny PC, využití oborů, přístup k krytý tělocvična, zázemí pro školní restauraci. Poplatek vás opravňuje k účasti na činnosti učení, jako jsou jazykové kurzy a hlavní přednášky na pozvání. V parku Vysoké školy je k dispozici s dostatkem parkovacích míst. Dále s tím, že studentský průkaz University of Bologna studenti mají přístup ke všem univerzitních zařízení, včetně více než 100 knihoven, digitálních zdrojů a studoven (včetně online předplatné a databanky); 3 univerzitních jídelen; zvýhodněné ceny školného v řadě ubytovacích zařízení. POCTA ÚVĚRY Díky dohodě mezi boloňským Business School a účastníky Intesa Sanpaolo může přistupovat k čestnou půjčku "pro tebe hostování s chválou" za zvýhodněnou sazbou na pokrytí nákladů na registrační poplatek. Hlavní rysy: Částka rovná procentnímu podílu, které se konalo sníženou sazbou bez záruk Splatné za 10 let Bez omezení vyhynutí STIPENDIA Bologna Business School nabízí částečné stipendium, udělovány na základě zásluh, na vítěze ve výběrovém testech. Kromě toho na konci kurzu, škola uděluje cenu pro nejlepšího studenta. Kromě toho budou účastníci této diplomové adresu těžit z snížený poplatek 9200 €, Náklady na mistra může být podporována nebo sponzorované třetími stranami: vládních agentur, nadací a firem. INPS přispěl INPS, Které jim byly přiděleny do tohoto mistra stipendia ve výši 10.000 eur vyhrazeno pro členy INPS veřejné správy, aby děti a sirotky členů a veřejných důchodců. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu, Komunikace A Události Módy

FDModa - LCI Barcelona
Online forma Denní studium 2 semestry September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. [+]

Jazyk výuky: španělština Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. Odborníci jsou schopni umístit výrobek na trhu, a aby bylo známo, a to buď prostřednictvím reklamy prostřednictvím tisku nebo pořádání akce. Cíl: Poskytnout studentům znalosti a dovednosti potřebné k realizaci úspěšnou marketingovou politiku. Stanovit nejvhodnější komunikační kanál. Pomocí různých nástrojů reklamy jako prostředek distribuce produktu. Naučte se plánovat, organizovat a rozvíjet jakoukoli událost ve světě módy. [-]

Magistr Online - Marketing A Prodej

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Alcobendas

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti [+]

Mistr Online - Marketing a prodej

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje jako specialista v této oblasti podnikání, což vám umožní obsadit pozice manažerské odpovědnosti.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master v marketingu a prodeje je vyškolit specializované manažery schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získávání znalostí a dovedností a typicky obchodní marketing.

Proč si vybrat nás?

Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru.... [-]


Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Master (ma) Komunikační Design

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Ravensbourne MA komunikační design cesta zkoumá dovednosti ve strategické obchodní myšlení, průzkum trhu, tvořivosti a řešení problémů a technologií nabídnout inovativní komunikace [+]

MA komunikační design

Ravensbourne MA komunikační design cesta zkoumá dovednosti ve strategické obchodní myšlení, průzkum trhu, tvořivosti a řešení problémů a technologií nabídnout inovativní komunikační řešení.

Ravensbourne MA komunikační design cesta zkoumá pokročilé praxe v současné komunikačního designu, od vizuální identity, publikování a designu autorství, do marketingové komunikace a sociální angažovanost.

Tento široký-sahat disciplína se zabývá nejen s vývojem zprávu a jeho estetickou, ale také s vytvořením nové mediální kanály, aby zajistily zprávy dosáhne své cílové publikum efektivně.... [-]


Magistr V Oblasti Podnikání A řízení (marketing)

Bath Spa University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené království Bath

Pokud se chystáte se na dovednosti a porozumění, které budete muset zadat samostatnou výdělečnou činnost, nebo pokud chcete vytvořit a rozvíjet své vlastní podnikatelský nápad specialistu [+]

Mistr v podnikání a managementu (Marketing)

Pokud se chystáte se na dovednosti a porozumění, které budete muset zadat samostatnou výdělečnou činnost, nebo pokud chcete vytvořit a rozvíjet své vlastní podnikatelský záměr specialista cesta (Vytvoření a rozvoj svého podnikání) poskytne rámec, kolem níž můžete provádět tuto praktickou reality.

Vyučovací metody a zdroje

V době, kdy jste dokončit program, budete moci:

Pochopit hlavní podnikové funkce - porozumění trhy, rozvíjení plánů, pochopení a zlepšení provádění, řízení vztahů s lidmi, řízení financí, technologie a další zdroje; Rozvíjet dovednosti a techniky - v shromažďování, analyzování a vyhodnocování informací, plánování, uplatňování koncepce a modely k řešení problémů, hodnocení rizik, rozhodování, komunikaci, práci v týmech, myšlení účinně a pružně řídit své vlastní práce i práce druhých lidí ; Vyhodnotit a napadat jak pozitivní a negativní účinky řady obchodních a řídící postupy a musí být schopen provést úsudek o jejich hodnotě a důsledky; Použít své učení v různých obchodních kontextech, od zkušeností velkých nadnárodních organizací, jediným účastníkem vlastnictví; prostřednictvím různých odvětví a odvětví konkrétní zkušenosti, a prostřednictvím analýzy podniku v různých fázích vývoje - samostatné výdělečné činnosti, start-up a malé obchod ... [-]

Master Of Design (MDE) Projektová Praktiky

HK PolyU School of Design
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Hongkong Kowloon

Master of Design (design Practices) je hands-on, studio na bázi specializace zaměřena na studenty, kteří chtějí prohloubit své inovativní schopnosti, kteří jsou zvědaví, designu a obchodní integrace, a kteří se těší tvůrčí forma výzvy k podání objekty a nápady že zlepšovat životy lidí. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Master of Design (Design praktiky) je praktický, studio na bázi specializace zaměřena na studenty, kteří chtějí prohloubit své inovační schopnosti, Kteří jsou zvědaví na design a obchodní integrace, a kteří mají tvůrčí formuláře výzvy tvorbě objektů a nápady, které zlepšují životy lidí. Návrháři s bakalářský titul v oboru produktového designu, módní design, designu interakce, architektury, inženýrství produktu, interiérový design nebo komunikační design může najít postupy projektování, že dalším logickým krokem v jejich profesní rozvoj. Cíle Tato specializace se zaměřuje na design jako strategický nástroj pro ekonomiku spotřebitele. Interdisciplinární projekty objetí obchodní strategii a rozvoj značky, identifikaci příležitostí pro inovace a uživatelské zkušenosti. Tento full-time mezinárodní program reaguje na světové průmyslové a technologické transformace se zaměřením na Čínu. vývoj vysoké úrovně výzkumu, analýzy, strategická vize, estetiky a technické mistrovství ve vývoji, výrobě a uvádění na trh designu připravuje studenty pro vedoucí role. Cíle Tato specializace se snaží spojit praktické strategie pro inovace s formální aspekty vývoje designu, tím, že návrh prostřednictvím: vývoj real-world projekt týmová práce přístupy k řešení problémů kulturní úvahy, stejně jako obchodní a technologie potřeby a cíle zákazníků Design podnikání a vytváření značky Vchod Požadavek Bakalářský titul v designu nebo ekvivalent v příbuzném oboru a odborných zkušeností v konstrukci je výhodné. Stipendia Stipendia pro absolventy QS Top design školy (2016/17) Chcete-li off-set 10% nebo 15% (držitel prvotřídní bakalářský titul) výuky, bez ohledu na to, které jsou programy MDE studenti přijati do - použitelné pro absolventy QS nejlepších světových univerzit pro Art & Design. Stipendia (nabízí MDE plný úvazek specializacích) Na základě hospodářské soutěže, aby kompenzovali 25% -50% z ceny školného - pro všechny non-místní studenty a absolventy, kteří PolyU designu přijal nabídku přijímací. Vstupné Termíny Použití lhůta začíná běžet: 25 Lis 2015 První kolo aktualizace: 20 leden 2016 Uzávěrka přihlášek: 29 Dub 2.016 Rozhovor: V polovině února do května 2016 Vyhlášení výsledku: 2 týdny po pohovoru [-]

Magistr V Módě Brand Managementu

Accademia del Lusso
Campus forma Denní studium 1 rok November 2016 Itálie Milán

Magisterský kurz módní značka managementu si klade za cíl formovat studenty do příslušných odborníků, kteří mají zkušenosti v oblasti řízení značky. Tato role vyžaduje ucelené jednotlivce s přenositelných dovedností, který funguje jako spojení mezi kreativními nápady a trhu, a který je schopen koordinovat tvůrčí talent s obchodními cíli. Dynamika analyzované v průběhu tohoto kurzu se týkají obecně k ... [+]

Magisterský kurz módní značka managementu si klade za cíl formovat studenty do příslušných odborníků, kteří mají zkušenosti v oblasti řízení značky. Tato role vyžaduje ucelené jednotlivce s přenositelných dovedností, který funguje jako spojení mezi kreativními nápady a trhu, a který je schopen koordinovat tvůrčí talent s obchodními cíli. Dynamika analyzované v tomto kurzu se týkají obecně sektoru luxusního zboží a módního průmyslu, s ohledem na specifickou povahu těchto procesů, které se týkají těchto odvětví. Studenti se naučí, jak podporovat filozofii dané značky pomocí pracovních a strategické marketingové strategie, a proto je bude moci sledovat celý vývoj a proces prodeje produktu spojeného se značkou, se zvláštním zřetelem na styl, kvalitu produktů, image, a Účinnost reklamních kampaní. Kariérní vyhlídky Marketing Manager, Brand Manager, Správce licencí, Sales Manager, Retail manažer, módní kupující, Product Developer, obchodní ředitel Merchandising manažer, správce distribuce, Account Manager, Strategic Planner. Některé z předmětů vyučovaných v tomto programu Made in Italy & Luxury System Zboží Luxury Marketing & Licensing Metropolitní Jazyky a trendy Módní Product Retail řízení Zkušenostní Marketing & Branding prodejní techniky Nákup Techniky praktické dílny Workweeks Internship příležitosti Kariéry a vnější vztahy na Accademia del Lusso je velmi aktivní při vytváření kontaktů s významnými podniky z odvětví, aby umožňoval studentům najít možnosti stáží. vstupní požadavky Vhodná znalost italštiny: prokázána formálním potvrzení nebo Skype jazykové rozhovoru 3-leté vysokoškolské vzdělání (pro studenty, kteří mají non-italské kvalifikaci, to je požadavek mít dokončenu nejméně 15 Celkový počet let školní a univerzitní vzdělání) [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

ADEN Business School
Online forma Denní studium March 2017 Argentina Mendoza

Mistr v marketingu a prodeje byl navržen pro dokončené 100% on-line, široká pružná pracovní doba, absolutní geografická nezávislost [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Master in MARKETING A PRODEJ Bylo konstruována pro dokončeno 100% on-line široký pružná pracovní doba Absolutní geografická nezávislost To má 9 specifické moduly jednotlivých disciplín marketingu a prodeje, které umožní vytvoření nezapomenutelných zážitků, které zvyšují loajalitu svých zákazníků. CÍLE Na konci dokončené mistra marketingu a prodeje, bude účastník dosáhly těchto cílů přenosu: Změnit způsob, jak dělat marketing společnosti Znalost procesu vytváření poptávky Naučte se aplikovat Neuromarketing na rozhodování Určit různé společenské chování a jak se tvoří komunity Aplikovat různé formy zážitkové marketing Vypracovat akční plán relační Navrhnout a realizovat úspěšné hodnotové propozice Pochopení obchodní fenomén, z porozumění a řízení strategie rozvoje zkušeností Definovat a vyvinout nástroje pro řízení podniku Realizovat podnikatelský plán se silným důrazem na prodejní Zhodnotit roli částí plánu, stejně jako dopad každého rozhodnutí o realizaci a uvedení do provozu Review, vyhodnocovat a zlepšovat postupy řízení prodeje ve firmě Plánovat nezbytné obchodní struktury dosáhnout prostřednictvím prodejních týmů, pevný vztah s klientem Identifikovat potřebné a účinné nástroje pro obchodní týmy dosáhnout jejich profesionalitu tváří v tvář stále náročnějších trzích Chcete-li zjistit dopad obchodních rozhodnutí na výsledky příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. akademický obsah Modul 1: Marketing a příležitosti Modul 2: Vztah Company - Market Modul 3: Plány a Propozice Hodnota Modul 4: Strategický Management Service. Modul 5: Plánování a organizace řízení prodeje. Modul 6: Lidský faktor v účinnosti prodejní tým. Modul 7: Sledování a řízení prodeje Řízení Modul 8: Integrační modul Modul 9: Podnikatelská etika a sociální odpovědnost podniků. END mistrovských PRACÍ aplikované znalosti Hlavním rysem Aden International Business School je jeho zaměření na aplikovaný znalosti a dovednosti naučil pracovat. To umožňuje našim studentům vést podnikatelské projekty související s každým tréninkového diktátu. Chcete-li to provést během programu dokončena student musí aktivně případovou analýzu, projektový development, specializované dílny, řízení projektů a činnosti, které přímo souvisejí s řízením účasti. Tyto aplikace se provádí pomocí specializovaného softwaru, videokonference, simulaci platformou a jiných technických prostředků. Videokonferenční INTERAKTIVNÍ Integrační v každém modulu a prezentačních videokonference. Prostřednictvím revoluční technologie začleněné jako prostředek interakce účastník / učitele, videokonference platforma, přes který budeme podporovat mentoring, sítí v prezentačních setkání, setkání integrátorů v každém modulu a aplikovat nové učební činnosti jako řešení kufry a rozvoj společných projektů. Osvědčení Na konci programu certifikace ze strany EUNCET - Katalánská polytechnická univerzita, připočítal dokončení příslušných studií Master v marketingu a řízení prodeje (*), s finální práce schválena. Společně s certifikátem budou mít akademický zpráva popisovat všechny položky na pořad jednání a příslušných tříd dosažených studentem. Účastník obdrží také certifikát vydaný University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, připsání posouzení doplněné 140 hodin Specializace programu v Neuromarketing (^). Osvědčení musí být doprovázena akademického podrobnou zprávu příslušná témata (první 4 modulů), do programu uznaného Universitiy of California v Irvine - rozšíření. Účastník obdrží také dvojí certifikaci ADEN International Business School a McKenna School of Business (Pensylvánie, USA), připsání hodnocení programu doplněné Specializace v zákaznických služeb a řízení prodeje (^) 140 hodin. Osvědčení musí být doprovázena akademického zprávu obsahující podrobnosti o relevantních témat programu uznána McKenna School of Business .. Metodologie ADEN ONLINE dosáhla za posledních 10 let inovativní vzdělávací zkušenost pro manažery a obchodní manažery. Tento program je určen pro dokončené 100% on-line s širokým zeměpisným pružné pracovní doby a absolutní nezávislosti. Vedoucí pracovníci z celého světa si vybrat tento program jako příležitost k lepšímu sami na nejvyšší úrovni, a to bez rušení s jejich pracovními povinnostmi, čas strávený s rodinou či rekreačních aktivit. Hlavním motorem výukovém procesu specializace je dána kontextu, v němž je student neustále napadal, motivované a doprovázené konstantní interaktivitu s programový ředitel a specialistů na starosti každého předmětu. Účastníci pro vstup do platformy by měly zahrnovat tyto aktivity týdně: Analyzovat čtení a výzkumných a vývojových aktivit chování vztahující se k nim. Analyzovat a reagovat multimediální materiál související dotazníky. Studovat navrhované případové studie a navrhovat řešení Zúčastněte se fóra stanovisek teoretické i praktické základy. Interakce s spoluhráčů, rozhodovat se a uplatňovat je v simulátoru. Podílet se na integraci videokonferencí a virtuálních workshopů s odborníky. Učitel / student a interakce Student / žák byl zvýšen synchronně a / nebo asynchronně, tedy učitelé a studenti mohou nebo nemusí odpovídat hodiny vstupu na nástupiště a podobně komunikovat neustále při řešení všechny dotazy. Kromě hromadách prostřednictvím videokonference v reálném čase v celém programu optimalizovat vztah mezi všemi účastníky. Geografický prostor vymezený studenta při připojení z domova, letiště, atd. buď z PC, notebook, tablet nebo chytrý telefon. Tj žádný fyzikální učebny, které vyžadují fyzickou posunutí nebo plány na dodržování předpisů, ale neustálou výměnu nápadů, návrhů, projektů a rozvoje sítí mezi účastníky pod vedením školitele vedené ředitelem mistra jako profesionální specialisty je požadováno náboj každého předmětu. Interaktivní vzdělávací platforma. Custom doprovod. Přecházel. akademické kvality. Žádné pevné plány nebo zeměpisné posunutí. Přímý odkaz na pracovní činnosti. Videokonference bylo naplánováno. Případ analýza a developerský projekt. multikulturní vzdělávání. 100% Přijetí pro mobil. Přístup k virtuálním kampusu Účastník obdrží uživatelské jméno a osobní heslo, pomocí nichž bude identifikován ve virtuálním kampusu Aden (www.aden.org/online). Svým vstupem do areálu bude umožněn postupně obsah každého z modulů, které tvoří program. Obsah se skládá z: Mid materiály vyvinuté odborníky v předmětu, prezentované v různých digitálních formátech (dokumenty, videa, prezentace, grafy, koncepce mapy, speciální vazby, atd.) Aplikační cvičení, sebehodnocení, hry a vývoj případu. Videokonference. Diskuse a konzultace. [-]