Magisterské studium Management - Magisterské studium Management hledejte zde!

Magisterské studium Management - Zde naleznete magisterské studium Management

Management

Business Management je studium toho, jak vedení prací ve firmách i ve všeobecných obchodních souvislostech. Užívání v oboru Business Management vám umožní zaměřit se na konkrétní oblasti řízení. Pokud již máte bakalářský stupeň Byznys / Finance a související míru, pak magisterský titul v oboru Business Management je moudré rozhodnutí rozšířit pracovní příležitosti.

Magisterský titul v oboru řízení podniků je speciálně navržen pro profesionály, kteří chtějí dosáhnout vyšší vedoucí pozice. S magisterský titul v oboru řízení podniků získáte potřebné analytické a osobních schopností vést v celé řadě manažerských pozic. Dozvíte se, plánování, personální, řízení, organizaci a řízení organizace s cílem dosáhnout společného cíle.

Na této stránce jsme shromáždili magisterské programy v řízení podniku nabízejí univerzity z celého světa. Klikněte na popisy programů a najít ten, který vyhovuje vašim požadavkům nejlépe!

Čtěte více

Magistr V Oblasti Marketingu, Cestovního Ruchu, Marketingu A Správy Příjmů

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA Barcelona
Campus forma Kombinované October 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, Ostelea nabízí komplexní školení a prakticky jedinečný ve své kategorii tím, že integruje do jednoho vzdělávacího programu nejvíce inovativní znalosti v oblasti online marketingu, e-commerce a marketingu cestovního ruchu. [+]

Magisterske studium Management - Magisterske. Odvětví cestovního ruchu obecně a hotel zejména zažívají rychlou transformaci v oblasti marketingu, distribuce a prodeje. Zvládnutí nových on-line nástroje jsou klíčové pro správu hotely. Vysoká konkurenceschopnost tohoto prostředí vyžaduje postavu Ředitel elektronického a Ředitel řízení tržeb jako klíčové pozice v rámci současného pohostinství. s Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a management Příjem, Ostelea nabízí komplexní školení a prakticky jedinečný ve své kategorii, a to integrací do jednoho vzdělávacího programu nejvíce inovativní znalosti v oblasti online marketingu, e-commerce a marketingu cestovního ruchu. El magisterský titul Poskytuje rozvoj manažerských dovedností, odborných dovedností a vyjednávání prodeje, stejně jako vedení týmu a řízení projektu. Kromě toho mistr poskytuje pevný přípravek v nejnáročnějších odvětví profesionálních nástrojů s cílem připravit studenty pro rychlý přístup na trh práce jako orientace programu je přísně profesionalizaci a má aktivní účast mnoha odborníků a vedoucích pracovníků sektor. Po dokončení mistra, student získá dovednosti a znalosti potřebné k práce účinně v oblasti Marketing, elektronického obchodu a distribuce Hotel, Student bude mít řídící schopnosti, které vám umožní pěstovat profesionálně jako manažer v rámci různých společností v letech po jejich vzniku. Proč studovat Master v organizaci událostí, protokol a Obchodní turistika (MICE) v Ostelea: Gamifikace: Předmětem Revenue Management je vyučován přes simulační systém Business Game. Volitelné Google Certifikace: Studenti, kteří chtějí mohou dostat osvědčení v GoogleAds Volný program a další způsob. Koučování cyklus: Studenti mistři mohou podílet na Ostelea trénovat cyklu, který kombinuje skupinová sezení v různých oblastech, jako jsou emoční koučinku či rodinného trénovat. Ostelea je členem španělské asociace Hotel ředitelů a vedoucích pracovníků. Plně profesionalizovat a praktické vize: Program je zaměřen na získání dovedností použity neobyčejně prostřednictvím prohlubování nástroje a situace spojenému s učitelem ze sektoru s podporou ze skutečných případů. Prezentace, vytváření sítí a návštěvy firem s manažery hotelů, cateringových společností a mezinárodním cestovním ruchu konzultantů. Program je zaměřen na rozvoj dovedností které vyžaduje průmyslu. CÍLE PŘEHLED Vlak manažeři orientovaný obchodní vedení podniků, cestovního ruchu schopni získat očekávané výsledky po celém světě. INTEGRAL TRÉNINK Integra v jednom výcvikového programu, pracovat na osobních dovedností spojených s prodejem a nejvhodnějších odborných schopností v oblasti marketingového procesu a marketingu cestovního ruchu podniků. vzdělávání vedoucích pracovníků Vyvinout potřebné manažerské dovednosti globální manažer turistických podniků a hotelem se dostat kolaborativní, asertivní a rozvíjet participační práce mezi všemi členy týmu Inovace a udržitelné řízení. Rozvíjet schopnost tvořivosti a inovace v průmyslu a jeho udržitelné hospodaření s pomocí komplexního a specializovaného vzdělávání, kvalifikace účastníkům za předpokladu odpovědných pozic. osnovy Mistr v marketingu, Revenue Management Marketing a cestovního ruchu Ostelea je rozdělena do 5 modulů: cestovního ruchu marketing organizaci podnikání a finance Revenue & Výnos Vedení Rozvoj osobních dovedností Mistr práce práce Kariéra Profese Kariéra Services je oblast podpory pro studenty a absolventy Naším cílem je vést a doprovázet studentovi získat nové profesní cíle a dosáhnout lepší shodu mezi vaše očekávání a profesní zájmy s trhem práce. Kariéra Služby Kariéra Výkonný Partner Program zaměstnanosti Online práce fórum Talent Development Webináře Pracovní příležitosti obchodní ředitel hotelů a podnicích cestovního ruchu. Marketing Executive Hotel a podnicích cestovního ruchu. Chief rezervace. Manažer příjmy. Odpovědný cestovní ruch a hotelové e-commerce. Business Intelligence rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce. Obchodní strategie poradenství pro podniky v oblasti cestovního ruchu. Podnikatel v hotelovém ruchu. Business Development rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce. Stupeň Účastník, který úspěšně dokončí program bude trvat Mistr v marketingu, Revenue Management marketingu a cestovního ruchu ČR, University of Lleida Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, pro Ostelea Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, EAE Za účelem získání stupně z University EAE a je nezbytná pro splnění požadavků používání těchto institucí [-]

Studia V Managementu

ESMT Berlin
Campus forma Denní studium 22 měsíců September 2016 Německo Berlín Region

© Začátek v září 2015 ESMT nabízí nové a vzrušující a mezinárodní magisterský program pro začínající profesionály, kteří ukazují vynikající potenciál. [+]

ESMT Mistr je v Management (MIM) přemosťuje svůj talent a zítřejší podnikání.

Magisterský program v oboru Management je 22-měsíční, pre-zkušenosti program navržený učit studenty, jak zlepšit analytické a technické dovednosti, vyvinuté v bakalářské práci, a jejich použití v aplikovaném prostředí pro řízení podniku. Tento program je určen pro studenty z analytického kvantitativních (vědy, technologie, strojírenství, ekonomika, finance, matematiky nebo obchodní zázemí), kteří mají maximálně dva roky praxe.

ESMT magisterského programu v řízení kombinuje aplikována práce v podnicích s vysoce kvalitním ročníkové práce a výzkumu na nejnovějších teorií řízení podniku. Přijatí studenti použijte dobu ESMT získat cenné znalosti a zkušenosti, interdisciplinární o tom, jak uplatnit své odborné znalosti ekonomických a organizačních problémů.... [-]


Magistr V řízení Módním

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2016 Itálie Milán

Master v módní Management je multi-disciplinární program pro dynamické jednotlivce, kteří chtějí zlepšit jak své tvůrčí a manažerské schopnosti ve světě módy. Prostřednictvím kombinace teorie a hands-on praxi, program změní studenty do profesionály, kteří rozumějí jazyku a pravidel módy systému, a kteří mají odborné znalosti v oblasti řízení značky a komunikace. [+]

Magisterske studium Management - Magisterske. Analyzovat. Přitom strategii. Manifest. mistr v řízení módním je multi-disciplinární program pro dynamické jednotlivce, kteří chtějí zlepšit jak své tvůrčí a manažerské schopnosti ve světě módy. Prostřednictvím kombinace teorie a hands-on praxi, program změní studenty do profesionály, kteří rozumějí jazyku a pravidel módy systému, a kteří mají odborné znalosti v oblasti řízení značky a komunikace. Naučíte se tím, že pracuje přímo s manažery módní průmysl a kreativní profesionály. Získáte dovednosti, jak generovat návrhy; vodítko pro tvůrčí proces; a dohlížet na výrobu, distribuci a marketing. Budete definovat vlastní analytický přístup a jazyk projevu a rozvíjet pokročilé výzkumné projekty na širokou škálu témat a myšlenek. Publikum Program je určen pro kandidáty, kteří mají titul první úrovně v podnikání, design, svobodných umění, nebo humanitních věd, a kteří chtějí získat dovednosti začít kariéru v módním byznysu. Výsledek Během tohoto programu, budou studenti: Získat hluboké znalosti dynamiky módního výroby integrací a dohlížet každý krok vytvoření módní kolekci Zjistit, marketingové, distribuční a komunikační strategie pro módní maloobchodu Prozkoumat přístupy k módě nákupu, řízení rozpočtu, a spravedlivé jednání Program Program je dílna bázi, podporovaný semináře, přednášky, konzultace, a práci v terénu. Profesionály, vůdce hřiště, a vedoucí projektu vedení studentů prostřednictvím individuální koučink a projektového mentorství. Program se skládá ze čtyř hlavních modulů, z nichž každý obsahuje dva-týdenní kurz a šestitýdenní dílnu. Moduly jsou následovalo období dvou měsíční stáž a závěrečné prezentace portfolia. Modulární struktura je možné přizpůsobit, což umožňuje flexibilitu a rozmanitost, aby lépe sloužit potřebám a cílům každého studenta. Kurzy Celoroční se zaměřuje na: Poznávání historických, současné, psychologické, antropologické a sociologické aspekty módního fenoménu Learning Management a marketingové strategie pro módní a luxusní společnosti Rozvoj efektivní komunikační strategií pro svět luxusu a módy Zkoumání metody a nástroje pro módní výzkum a designu Zkoumání faktorů, které určují ekonomickou výkonnost značky nebo společnosti Branding svou vlastní práci a rozvíjet své profesní identitu Semináře Vedeni profesionály a vedoucí fakulty projektů, budete pracovat ve spolupráci s předními společnostmi na praktických projektů týkajících se řízení módy. Některá možná témata dílen patří následující: Analýza verbální a neverbální DNA za luxus značky a artikulovat své základní hodnoty v zájmu rozvoje nových rozšíření (tj, výrobků nebo kategorií výrobků) v rámci značky. Získejte pohled zasvěcený o klíčové roli módního kupujícího. Filtruje se přes nabídku produktů a vyberte správný mix zboží, které by mohl prodávat v dostatečném množství k dosažení cílů maloobchodníkem Zisk-marže. Vytvářejte buď skutečný módní editorial pro tisk nebo on-line časopis, nebo návrhů na reklamní kampaně. Vypracovat koherentní vizuální zobrazení merchandising od návrhu až po realizaci. Naučte se používat jak v režimu offline a online komunikace a reklamy, stejně jako propagační akce na podporu módní projekt. Porfolio Posledním prvkem programu je revize portfolio. Budete prezentovat své portfolio práce dokončeny v průběhu roku v přední části zkoušky rady pro vyhodnocení. Internship Neexistuje lepší způsob, jak získat zkušenosti ve svém oboru, než ve skutečnosti v ní pracují. Stáž je šance pro vás pracovat na místě pro společnost nebo designérského studia ve vašem oboru zájmu, při uplatnění všech strategií jste se naučili ve třídě a v dílnách. Případně můžete dokončit intenzivní projekt ve spolupráci s firmou na kampusu Domus Academy. Ať tak či onak, budete mít vnitřní pohled na to, jak váš obor opravdu funguje, a můžete dělat důležitá připojení, která bude dále svou kariéru. Stáž trvá dva měsíce a přijde na konci svého ročníku. 100% našich studentů se účastní stáže, včetně studentů ze zemí mimo EU, kteří se mohou prodloužit dobu platnosti víza po dobu až jednoho roku dokončit tuto část jejich studia. společnosti Několik prestižních společností a designérská studia spolupracují s Master v programu Fashion řízení, aktivně se účastní kurzů, seminářů, stáží, a mezinárodních soutěží pořádaných na oddělení. Studenti mají možnost pracovat přímo s firmami v jejich dílně projektů a stáží. Tato přímá spolupráce usnadňuje mentorství a dává studentům přístup k široké síti profesionálních připojení. Firmy a organizace zapojené do tohoto programu patří: 10 Corso Como, Albino, Antonioli, Calvin Klein Collection, kamery Italiana kupující Moda, Bonaveri, Felice Limosani, Fendi & Maserati, Google Italia, Hogan / Tod je, LA DISTRIBUZIONE L'Oréal, La Rinascente, Moncler, Montblanc Germania, Penelope Stores, Pleats Prosím, Privalia, Red Valentino, Roberto Cavalli, Salvatore Ferragamo, Sergio Tacchini International, Sisley - Fabrica, Slowear Stone Island, Swarovski Elements, Sonae Sierra, Trussardi, Versace Gioielli, Versus / VJC, Vionnet, YouTube. Akreditace Po absolvování Akademie Domus, budete získat titul, který je uznávaný po celé Evropě a světově akademické magisterský studijní program (60 ECTS kreditů) akreditované italským ministerstvem školství, univerzity a výzkum (MIUR) *. Budete také získat druhou cennou kvalifikaci: Domus Academy magisterský diplom. Naše akreditace pomohl Domus Academy budovat vztahy s prestižními společnostmi, takže budete mít možnost získat praktické pracovní zkušenosti během svého průběhu studia. Akreditovaného studijního plus praktické zkušenosti jste získali přes stáže, ukazuje, zaměstnavatele, které jste obdrželi top-kvalitní vzdělání, a že vám přinese průmysl-související znalosti a dovednosti ke stolu, když se připojit k jejich týmu. Naše akreditace také znamená, že příslušné akademické úvěry, které získáte na Domus Academy bude přenášet na další instituce, pokud se rozhodnete pracovat na další magisterského nebo doktorského stupně na úrovni. Pracovní příležitosti Absolventi Master v programu Fashion řízení může zahájit svou kariéru jako manažer módní značky, produktový manažer, retail / vedoucí obchodu, nebo módní kupující. Mohly by také vzít na sebe roli v oblasti marketingu / PR nebo akcí, které plánují. Mohou pracovat pro módní značky nebo veřejné agentury, nebo se může rozhodnout, že za osoby samostatně výdělečně činné. [-]

Master V Oblasti Lidských Zdrojů A Organizace

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2016 Itálie Bologna

MHRO je na plný úvazek (a full-zkušenosti) anglický program, který si klade za cíl připravit absolventy z jakéhokoliv oboru zvládnout organizačního uspořádání a lidské zdroje výzvy v oblasti správy v multikulturních souvislostech. Tento program je jak Master of Science a Master of Practice, tak říkajíc. Zatímco akademické kvality je zajištěna mezinárodními Zaměřené akademických profesoři, budete mít příležitost ... [+]

Proč firmy lépe než ostatní? Budeme odpovědět na tuto otázku společně. Ale někteří ujistit, že to závisí na strategii a další na technologii nebo produkty. Zjistíme, že výkon společnosti "závisí na tom, jak týmy top-managementu formulovat a realizovat strategie, jak jsou organizace navrženy za účelem využití potenciálu technologií, a jak lidé spolupracují inovovat produkty a služby. Organizace a lidé jsou ve středu jeviště, a to jak ve světové ekonomice a v tomto programu. MHRO je na plný úvazek (a full-zkušenosti) anglický program, který si klade za cíl připravit absolventy z jakéhokoliv oboru zvládnout organizačního uspořádání a lidské zdroje výzvy v oblasti správy v multikulturních souvislostech. Tento program je jak Master of Science a Master of Practice, tak říkajíc. Zatímco akademická excelence je zajištěna mezinárodní-soustředěný akademických profesoři, budete mít možnost oslovit různé otázky pracují s manažery všechny podél roku. Interaktivní Třídy, přednášky vůdci ", týmu Úkoly, In-společnost sklady, Dovednostní Labs, Kariérní poradenství, 1-měsíční týmového projektu Práce s O & personálního ředitele, Schůzky s sítě School absolventů, a 3-to-4-měsíční stáž poskytují jedinečnou kontext pro náročné sami, učení, a rozjíždění úspěšnou kariéru na služebně nebo poradenských firem. Jedná se o první italský Inter-University Master in HRO, díky spolupráce univerzit Bologna, Ferrara, Modena a Reggio Emilia. Partnerství Master je sponzorován italské Asociace řízení lidských zdrojů (AIDP). Sdružení bude dávat nejlepší projekt pracovního týmu dále jen "AIDP Award pro Bar-raisers", který se skládá ze studijní cesty v Evropě a návštěvou nadnárodní společnosti ve výši odpovídající € 3000. Kurzy Srovnávací Pracovní vztahy Firemní a pracovního práva v EU Cross-Culture a organizační komunikace Global Strategy HR oddělení Hr systémy a procesy Mezinárodní HR Management Knowledge Management a ITC Politiky trhu práce v Evropské unii Organizační chování Organizační design Organizační teorie Performance Management & Náhrady Nábor a Onboarding Strategické účetnictví Školení a Celoživotní vzdělávání Work-Life Balance, Diversity management a zaměstnanecké pohoda [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Projektů

ESde Business School
Online forma Denní studium 1 rok November 2016 Španělsko Valencia

Masters v oblasti projektového řízení on-line ESDE Business School reaguje na potřebu vyškolit odborníky v oblasti obchodu se specializací na projektovém řízení se silným, který je schopen řídit a koordinovat projekty v jakémkoli odvětví nebo manažerských dovedností průmysl. [+]

Magisterske studium Management - Magisterske. ÚVOD A CÍLE El Mistr v projektovém řízení on-line ESDE Business School reaguje na potřebu vyškolit odborníky v oblasti obchodu se specializací na projektovém řízení se silnými, který je schopen řídit a koordinovat projekty v jakémkoli odvětví nebo manažerských dovedností průmysl. Řádné řízení projektu, záruky úspěchu, správné rozsah plánování, času a nákladů, vyrovnání a soulad s obchodními cíli a organizaci lidí a zainteresovaných stran, což vede k vyhledávání kontinuální kvalita a excelence ostatků v rozporu, je považována za jednu z nejoblíbenějších profilů na dvacátém prvním století společnosti. S tímto programem 100% on-line ESDE jsme začali přípravu na certifikační zkoušky manažerů jako manažer Professional (PMP) projektové z Project Management Institute (PMI) instituci s větší mezinárodní uznání v oblasti projektového řízení. Hlavním cílem Master in Project Management ESDE Business School je vyškolit profesí moci používat metodiky, nástroje a pokyny a osvědčené postupy řízení pro koordinaci a řízení projektu v souladu s mezinárodními normami. Projektoví manažeři tvořit odborníci schopni dosáhnout cílů, zvýšit ziskovost a zvýšit kvalitu projektu. Srovnejte potřeby organizace v oblasti projektového řízení založených na nejlepších tržních postupů. Zlepšit rozhodování, projektový manažer zvažuje technické, ekonomické, kvality, životního prostředí a rizika expozice, které zahrnují aspekty. Vím, vybrat a použít vhodné nástroje potřebné pro finanční řízení projektu. Poskytnout manažerské dovednosti potřebné k řízení projektového týmu orientované úspěch. Zahájit přípravy na certifikační zkoušku jako manažer Professional Project (PMP) z Project Management Institute (PMI). Některé z profesních příležitostí pro studenty, aby byly způsobilé pro mistra v projektech Řízení Business School ESDE jako Project Management Professional (PMP) jsou následující: projektový manažer. Director of Management Office Project (PMO). programový manažer. Bližší informace manažer. Kvalifikace a kurikulum Struktura a délka Mistr v projektovém řízení ESDE Business School vám umožní zajistit dosažení cílů tohoto programu. Globalizace, nástup nových konkurentů, rychle se měnící obchodní strategie a další faktory, aby se jako projektový manažer, kromě toho, že je zapotřebí mít velmi rozsáhlé znalosti v oblasti projektového řízení, i Debas mají vysoce vyvinuté své osobní schopnosti a výkon. Moduly, které pracují v tomto programu jsou: Strategický management a obchodní Project Rámec pro projektové řízení Řízení rozsahu projektu Term Project Management Řízení nákladů projektu Projektová rizika Project Finance Program Management a Project Portfolio The Human Factor: People Management, etika a projektový manažer Vedení Změna: Komunikace, "zúčastněných stran" a školení Řízení zadávání veřejných zakázek a právní aspekty obchodu Projektové řízení prodeje Integrace řízení a znalostní Tradiční a inovativní metody. Sector Project Management závěrečný projekt V závěrečném dílu Mistra v projektovém řízení vám bude realizovat projekt jako prostředek k provedení, co se naučili během kurzu. Vstupní požadavky Chcete-li otevřít magisterské učení bude nutné mít dokončené vysokoškolské vzdělání. Budou přístupné pro absolventy z vnější strany evropských vzdělávacích systémů bez schválení svých titulů, po ověření ze strany univerzity. požadavky na přijetí V případě, že poptávka převyšuje nabídku míst, akademický výbor přezkoumá životopisy kandidátů s cílem rozhodnout, zda je relevantní, či nikoli udělit právo na registraci, v souladu s profily příjmu a požadavky na odbornou přípravu předchozí set. Pro takový případ, vypracuje Komise seřazených seznam zásluh kandidátů podle následujících kritérií: Akademický záznam (50%) Odborná praxe (10%) dodatečné školení (30%) Znalost jiných než mateřském jazyce (10%) jazyky. Má přednost v kvalifikaci angličtinu přes jiné jazyky. Komise může také provést osobní pohovor s kandidátem, pokud to považuje za nezbytné. [-]

Magistr V Pohostinství A Udržitelnosti (mam)

Sustainability Management School
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2016 Švýcarsko Gland + 1 více

Cílem Master of Arts v řízení s důrazem v pohostinství a udržitelnost je nabídnout převážně profesně orientované vzdělání pro každého, kdo usiluje o vytvoření vyšších manažerských pozicích a mezinárodní [+]

Cílem z plného času (jeden rok) nebo na částečný úvazek (dva roky) Master of Arts v řízení s důrazem v pohostinství a udržitelnost je nabídnout převážně profesně orientované vzdělání pro každého, zaměřené na vedoucích pozicích a mezinárodní obchodní kariéru v pohostinství. Tento magisterský program je navržen tak, aby zlepšit manažerské nebo podnikatelské dovednosti prostřednictvím řešení výzev udržitelného rozvoje a zároveň vede hotelových zařízení. Program Organizace: Délka: 3 termíny (na plný úvazek program) nebo 6 semestrů (part-time program). Obsah: 9 základní moduly, 5 hlavních kurzů včetně projektu ve spolupráci s našimi místními a mezinárodními partnery a závěrečné vyvrcholení kurzu. Malé třídy. Na požádání jednotlivé přednášky. Nástupní termíny: Leden, duben a září. Požadavky na magisterské programy: - Oficiální certifikované přepisy a diplomy bakalářského nebo magisterského studia, přičemž ověřený překlad, ne-li původně v angličtině. - TOEFL (min. skóre 550 PBT nebo 80 IBT) nebo IELTS (minimální skóre 5,5), nebo pomocí jiných standardizovaných English stáže zkoušky. - Motivační dopis s uvedením, proč chcete studovat ve Švýcarsku Sustainability Management School. - Kopie pasu nebo průkazu totožnosti. Graduate Program Náklady - Non-vratná poplatek za podání žádosti - 200 CHF pro EU / 500 CHF pro neevropské. - 1-leté náklady programu: celkem 33.400 CHF (volitelný druhý rok praxe, další 7600 CHF) Sumas aktuálně nenabízí žádné stipendijní programy či grantů. : [-]

Magisterský Titul V Oboru Podniková Ekonomika A Management Módy

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 semestr September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. [+]

Magisterske studium Management - Magisterske. Jazyk výuky: španělština Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. Za zmínku stojí také účast Textilní clusteru Fashion Actm Catalunya, jehož spolupráce umožnila vyvinout program odborných studií a přizpůsobeny potřebám a fungování podnikové sféry textilu a módy, poskytující hluboké a rozsáhlé znalosti účastníků záležitost. Tento mistr je navržen v souladu s reformami navrženými v Boloňského procesu a je založen na zásadách kvality, rozmanitosti a konkurenceschopnosti. Obecné cíle Mají potřebné tvůrčí schopnosti na podporu řízení nových zdrojů a vedení. Může analyzovat společnost přizpůsobit se aktuálním potřebám. Chcete-li vědět právní, finanční a organizační rámec upravující Textilní a oděvní průmysl. Získat potřebné nástroje pro efektivní správu společnosti Textilní a oděvní sektor. Kompetence V průběhu kurzu jsou získávány následující kompetence: Chcete-li mít znalosti o globální a totes způsobem spojující svět umění a naopak. Jak jejich vztah a živit sebe, poskytuje syntetické, analytické a kritické v tvůrčích a výrobních procesů řízení. Znát a aplikovat interdisciplinarity mezi různými produkty. Zobrazit jako doplněk a týkají, s cílem dokončit kreativní globálně a / nebo konkurenceschopnosti ve světě procesu módní firmy. S vysokou plynulost pochopení tiskových médií v souvislosti se světem módy, stejně jako jejich projekt a komunikativní funkci. Získejte všechny pojmy potřebné pro klasifikaci a vyhodnocení potřeb grafického jazyka týkající se tvůrčího procesu v rámci módní design, vedení a směr. Vědět, jak používat všechny zdroje koncepční a technické, aby ve směru a řízení společností zabývajících se módou, kreativní jazyk grafiky, plastů a informativní je adekvátně řešit. Mít přehled o světě módy a provoz firmy, jejích procesů a interakcí mezi nimi. Znát proces rozhodování, který zahrnuje všechna opatření řízení. Mít schopnost vést dialog s ostatními řediteli společnosti a externími subjekty, na které je závislý. Přečtěte si průvodce v rámci koncernové strategie, která bude připravit cestu k dosažení cílů. Mít znalosti a splatnost rozrušit a vedení nejcennější aktivum společnosti je jeho zaměstnanci. [-]

Magistr Neziskového Správy

University of San Francisco - School of Management
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené státy americké San Francisco

Rozvíjet hlubší porozumění neziskové řízení, jak budete zkoumat politické, ekonomické, právní a sociální prostředí neziskových organizací. [+]

Rozvíjet hlubší porozumění neziskové řízení, jak budete zkoumat politické, ekonomické, právní a sociální prostředí neziskových organizací. Domov pro národ je první postgraduální titul v neziskové správě, programu USF zajišťuje, získáte nástroje, které potřebujete, aby posílily své vůdčí schopnosti, identifikovat etické úvahy a uskutečnit pozitivní změny. Program MNA zahrnuje celou řadu kurzů aktivit a diskusí se současnými učenci a současných lídrů v Kalifornii neziskovém sektoru, takže můžete rozšířit své vedení a kritické myšlení. Rozvíjet dovednosti pro úspěch jako výkonný ředitel, ředitel pro rozvoj, nebo vůdce program / služby na neziskové organizace od humanitních, vzdělávání a náboženství na zdraví, lidská služby, a mise společenské změny orientované. Pracovat po boku spolužáků, kteří sdílejí ve svém profesním ideály a aspirace a zároveň se těší na výzvy přísnému akademické osnov. O Velitel nezisková administrace programu Sobota třídy nabídly v USF v centru San Francisca a San Jose areály Malé, třídy seminář styl podporovat zkušenostní učení a obohacené konverzaci Třídy začínají vždy v zimním semestru (San Francisco) a na jaře (San Jose) Široká škála stipendia a možnosti finanční pomoci Člen NACC, mezinárodního sdružení složená z akreditovaných vysokých škol a univerzit, které se zaměřují na studii o neziskových / nevládních organizací, dobrovolnictví, a / nebo filantropii Vstupné Nezisková Správa Požadavky na aplikace Oficiální přepis (y) - Nahrát kopie přepisů z každé akreditované vysoké škole nebo vysoké škole navštěvoval do on-line aplikace. Je-li přijat do programu, pokyny pro odesílání úředník bude za předpokladu Uzavřené přepisy. Životopis - Vložte aktuální životopis. Dva roky odborné praxe je preferována. Doporučující dopisy - Dva doporučující dopisy jsou povinné. Alespoň jeden dopis by měl pocházet z profesionálního kontaktu. Zadejte e-mailové adresy doporučujícím "přímo do on-line aplikace pro elektronické podání. Pokud doporučující musí předložit vytištěnou kopii dopisu poštou, prosím, požádat, aby vaše doporučující vyplnění formuláře zahrnout s jeho / její dopis. Prohlášení o účelu a esej - 500 - 1000 Slovo esej o své osobní / profesní zázemí a proč jste se rozhodli pokračovat v této neziskové studium na univerzitě v San Francisku. Prosím, nezapomeňte uvést rozsah a význam svého neziskového související s kariérou a dobrovolné zkušenosti, vaší akademické zázemí a vnímanými kvalifikací sledují absolvent titul, vaší konkrétní oblasti zájmu v odkazu na programu MNA, a vaše kariérní cíle na dokončení studia. anglické odborné způsobilosti - Všichni žadatelé jsou povinni prokázat znalosti angličtiny předložením platného TOEFL, IELTS, nebo PTE Akademické skóre. Každý žadatel, který dokončil dva nebo více roků studijním programu na vysoké škole v USA, nebo na kteroukoli osvobozených od daně zemí uvedených v sekci Mezinárodní žadatelé níže, se vzdala tohoto požadavku. Požadavky programu Stupeň MNA vyžaduje 36 kreditů. Deset kurzy konsolidovat osnov, se zaměřením na aplikovaný řízení a vedení. Titul Požadavky Dokončení celého studia kurzu s minimální kumulativní GPA 3.0 Dokončení portfolia projektu vyvrcholení Úspěšné dokončení všech studijních požadavků MNA učení Cíle Program MNA se zaměřuje na tři hlavní cíle: Vývoj hodnot a zapojení v komunitě pro stát odpovědných globálních občanů. Rozvoj dovedností a kompetencí v profesi pro stát kompetentní manažery. Rozvoj znalostí a perspektiv v neziskovém sektoru pro stát etické vůdce pro společné dobro. MNA Studijní výsledky Na konci programu budou studenti schopni: Popsat role neziskového sektoru v USA a mezinárodně, a poskytuje příklady těch, role. Identifikovat a vysvětlit podobnosti, rozdíly, a spojení mezi neziskové řízení a řízení v pro-profitovat a veřejného sektoru Demonstrovat a aplikovat znalosti v oblasti strategického plánování, Správní rada, fundraising, neziskové finanční řízení, právní požadavky, lidských zdrojů, neziskové marketingu, advokacii a hodnocení programů. Identifikace etických otázek vyvedl ve svých třídách, a diskutovat o tom, jak se tyto etické úvahy dopad na práci neziskových manažerů. Kompletní portfolio, které integruje učení z celého programu a shrnuje výsledky práce studentů. [-]

Master Data Management & Vědy

Leuphana University of Luneburg
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let October 2016 Německo Lüneburg + 1 více

Mistr program v oboru Management & Data Science je určen pro studenty, kteří chtějí zlepšit své dovednosti při analýze dat. Po dokončení tohoto programu, naši studenti jsou schopni [+]

Magisterske studium Management - Magisterske. Mistr program v oboru Management & Data Science je určen pro studenty, kteří chtějí zlepšit své dovednosti při analýze dat. Po dokončení tohoto programu, naši studenti jsou schopni analyzovat obrovské a složité datové soubory s využitím moderních IT infrastruktury a příslušných statistických modelů. Program je navržen tak, aby uspokojit rychle rostoucí poptávku po datových Vědec v podnikání, řízení a potřeby výzkumu. Upozornění: Kurz Management & Data Science je v současné době v he závěrečné hlasování fázi, tak tam může být ještě drobné změny v programu. Titul: Master of Science (M.Sc.) Status: Pořadové Délka trvání: 4 semestry (120 ECTS CP), part-time studium je možné Jazyk: English Uzávěrka přihlášek: 1. června Datum zahájení: 1.října Počet žáků: 25 Semestr v zahraničí: možný doporučená pro 3. semestr Semestr poplatek: přibližně 330 EUR za semestr OBSAH A IDEA Rychlost hospodářské a technické změny v globalizované ekonomice a rozvoji industriální společnosti ke znalostní společnosti představují nové výzvy pro vedení. Rostoucí záplava informací již nebude sám vypořádat s praktickými znalostmi a tradičních metod řízení ve stejné době rostoucí dynamiku a složitosti podnikatelského prostředí. Studijní program poskytuje interdisciplinární výuku a výzkum nabídku, že pro účely návrhu orientovaných vědeckého poznání praktických řešení bude vyvinuté pro problémů s řízením. Díky integraci obchodní a informační konstrukce rozměry moderní a inovativní koncepty pro správu dat na bázi jsou vyvíjeny. Struktura programu V prvním semestru magisterský titul v oboru Management & Data Science poskytuje nejen matematické základy odborné znalosti v oblasti strojového učení, obchodních modelů ekonomiky dat, stejně jako dovednosti v používání nástrojů pro analýzu dat. Druhý semestr obsahuje moduly na příslušný IT infrastruktury, pravděpodobnostní modelování, analýzy sociálních sítí, tak i pro statistické předpovědi a simulačních metod. Ve třetím semestru studenti absolvovat vzdělávací výzkumný projekt, ve kterém je analýza dat projektu prakticky orientované provádí v týmu. Kromě toho, budete intenzivně s etickými aspekty projektů Data Science. Dva další volitelné otevřenou možnost dalšího specializaci, která odpovídá profesionální a osobní zájmy studentů. Studenti si mohou vybrat ze široké škály témat: geografických informačních systémů, sémantický web, získávání informací, vizualizace a komunikace, paralelizace a vysoce výkonné výpočetní aplikace. Alternativně mohou studenti také zvolit volitelných z jiných velkých společností z Eanagement a podnikání programu. Studenti, kteří chtějí strávit semestr v zahraničí se doporučuje pro tento účel zvolit třetí semestr. Kromě modulů jejich hlavní absolventa všichni studenti z první až třetí semestr dva základní oblastí modulů: V hlavní zastřešující manažerských studií prohloubit do tří modulů insge¬samt jejich odborných znalostí v oblasti managementu znalostí. Master cross-doprovodný program nabízí tři moduly, a to i v širším akademických a wissen¬schaftsreflexive základy. Vzhledem ke zvláštní povaze těchto kurzů se studenti učí způsoby myšlení a způsoby práce přes hranice mezi disciplínami a mít možnost rozvíjet různá řešení problémů v oblasti vědy a praxe. Minulý semestr, studenti psát své diplomová práce a navštívit spojené hlavní fórum. PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI Mistr program v managementu a dat vědy připravuje studenty, aby si ji zodpovědně před analytickou, koncepční, poradenské a strategické práce. Absolventi mají širokou škálu možností kariéry jsou jim k dispozici, které jsou k dispozici - od obchodního poradenství na corporate governance, která se specializuje na informační náročných organizací. Absolventi získají titul Master of Science (M.Sc.). Pro zájemce o studium Mistr program v oboru Management & Data Science je určen pro studenty s bakalářský titul v oboru ekonomie, informatiky, obchodní administrativa, ekonomie, ekonomie nebo v přírodní vědy. Studenti se srovnatelnou německé nebo mezinárodní míře jsou také vítány. Studijní program je vyučován výhradně v angličtině. [-]

Magisterský Studijní Program V Managementu Textilu (management Móda)

University of Borås
Campus forma Denní studium 1 - 1 rok August 2016 Švédsko Boras

Program Magisterský v módní Marketing je reakcí na rostoucí poptávku z módního průmyslu pro kreativní a kvalifikovaných lidí. Výzvy pro módní firmy zahrnují nejen zabývající se zvýšenou globální konkurence, ale také s .... [+]

Mistr v módní řízení se specializací na módní marketingu a maloobchodu   Program Magisterský v módní Marketing je reakcí na rostoucí poptávku z módního průmyslu pro kreativní a kvalifikovaných lidí. Výzvy pro módní firmy zahrnují nejen zabývající se zvýšenou globální konkurence, ale také s problematikou udržitelnosti a C SR (Corporate Social Responsibility), stejně jako aktivní spotřebitele. Tento program vám dá nahlédnout do a schopnosti chápání těchto problémů a práce s módní marketingu, řízení značky a spotřebitelského chování, jakož i pochopení plánování a provádění marketingových aktivit. Program poskytuje znalosti o módě na trh jak v teorii, tak v aplikacích. Program poskytuje znalosti o módě na trh jak v teorii, tak v aplikacích. To vám umožní analyzovat problémy, spravovat vlastnictví značky, nebo navrhovat marketingové programy v oblasti módy a oděvních odvětví založené na znalostech spotřebitelské trendy, postojů a chování. Aspekty udržitelnosti běžet jako nit prostřednictvím programu. Struktura Módní a oděvní odvětví je charakterizována zvýšenou polarizací mezi globálními hráči a specializovaných podniků. Tím, rostoucí konkurence síla globalizace přináší vpřed nové způsoby marketingu, komunikace a distribuce pro malé, střední a globální podniky. Po absolvování programu budete mít dovednosti pro a být dobře připraveni pracovat na různých pozicích odpovědných v módě obchodu. Po dokončení studia, budete mít možnost, aby: demonstrovat a aplikovat široké znalosti textilu a módy procesů, metod a aplikací v pohledu řízení, a to zejména v hluboké znalosti o textilu a módy hodnotovém řetězci, s důrazem na řízení značky, spotřebitelské nahlédnutí, obchodu a ekonomiky, obchodní schopnosti a komunikace; kriticky a systematicky sbírat literaturu a teorii v rámci textilního a řízení módní oblasti; analyzovat a najít řešení pro organizační otázky na textil toky, marketingu a brandingu; integrovat a aplikovat znalosti z oblasti pro účely výzkumu a vývoje a dalších kvalifikovaných činností rychle získat nové organizační schopnosti a aplikovat je na vývoj a inovace vytvářením, analýzu a kriticky hodnotit různá řešení souvisejících s trhem módní související; rozvíjet a design textilní a módní procesy a systémy s ohledem na lidská podmínkám a potřebám a cílům společnosti po ekonomicky, sociálně a ekologicky udržitelný rozvoj; podílet se na týmové práci a spolupracovat při skupiny lišící se složením Vstupní požadavky Bakalářský titul v Technologie / inženýrství, řízení, obchodní administrativa, média nebo design, 180 kreditů, nebo ekvivalentní. Ověřené znalost angličtiny odpovídající kurz anglické B ve švédské střední školy a nebo bakalářský titul z univerzity ve Švédsku, Dánsku, Norsku, Finsku nebo na Islandu. Vyšetření Master of Science (jeden rok) se zaměřením na módní management se zaměřením na módní marketing. [-]

Magisterský Program V Oboru Mezinárodního Managementu

Université Catholique de Lille – Masters du RIZOMM
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2016 Francie Lille + 1 více

Naše magisterský kurz vás vtáhnou do srdce mezinárodního obchodu, jak je vysvětleno lidmi, kteří zažívají ji na denní bázi. Získáte komplexní strategickou vizi globálního světa a zároveň získat povědomí o tom, jak může vaše činy ovlivnit vyvážený rozvoj naší planety. [+]

Magisterske studium Management - Magisterske. V souvislosti s rostoucí globalizací, firmy hledají zaměstnance, kteří umí víc než jedno zaměstnání a mají mezinárodní rozhled. Naším cílem je připravit vás na pomoc podnikům v jejich mezinárodním rozvoji se zvukovou pochopení kulturních rozdílů a jejich významu v rámci prodeje, nákupu, dopravy a financí. Naše National Diploma Magisterské studium vás ponoří v srdci mezinárodního obchodu, jak je vysvětleno lidmi, kteří zažívají ji na denní bázi. Získáte komplexní strategickou vizi globálního světa a zároveň získat povědomí o tom, jak může vaše činy ovlivnit vyvážený rozvoj naší planety. Váš znalost cizích jazyků a vaše kulturní citlivosti se ukáže značné odborné aktiv. Studijní program: Magisterský 1: 70% z předmětů vyučovaných v angličtině / 30% Předmětů vyučovaných ve francouzštině Magisterský 2: 100% Předmětů vyučovaných v angličtině Praxe International Management: Strategický management, interkulturní komunikace, Supply chain management, finance, mezinárodní vyjednávání, International Human Resources International nákup, financování obchodu, marketingu, strategie Partnership ... Etc. Management: Strategický management marketing, řízení projektů atd ... Podnikatelské prostředí: Mezinárodní obchod a výroba, globalizace a kultura, mezinárodního obchodního práva, Společenská odpovědnost a udržitelný rozvoj sociálního podnikání ... Atd Jazyky: Angličtina a obchodní komunikace, TOEIC příprava, druhý jazyk Profesních dovedností moduly: Business hra, Podklady pro zahraniční stáže, profesionální syntézou, práce ... Atd Doba: Magisterský 1: Září až březen: kurzy // dubna do července: Internship Magisterském 2: Září do května: Part-time trénink doba / částečný úvazek na University května do července: stáž nebo září do března: Kurzy // dubna do července: Internship International Business Kariéra INTERNATIONAL MANAGER: Můžete dohlížet na globální operace společnosti. Máte horlivé chápání potřeb společnosti v zahraničí, jakož i kulturní, politické a provozní problémy a příležitosti na zahraničních trzích. Manažer nákupu: Kupujete výrobky pro organizace používat nebo prodávat. Ty hodnotí dodavatele, sjednávat smlouvy, a kvalita hodnocení produktů. Další příklady: Sales Support koordinátor, manažer vývozu, Global Sourcing projektový manažer Key Account Manager, projektový analytik [-]

MA Program V Mezinárodní Ekonomie A Managementu

Corvinus University of Budapest, Faculty of Economics
Campus forma Denní studium 4 semestry September 2016 Maďarsko Budapešť

Charta popis kvalifikací: vzdělání v oboru ekonomie obor mezinárodní obchod a management (ekonom v mezinárodní ekonomice a podnikání). [+]

Charta popis kvalifikací: vzdělání v oboru ekonomie obor mezinárodní obchod a management (ekonom v mezinárodní ekonomice a obchodu)

Kdo Očekáváme, že mezinárodní ekonomické a management magisterské násilí?

• kteří jsou zvědaví na světě ekonomických událostí základní příčiny a následku,

• Lidé, kteří se rádi zabývají analýzou, ve kterém národní makro-ekonomických procesů v mezinárodní / globální efekty, a naopak,

• kteří se v ekonomické vědě belü l především v podnikové a regionální (mezzosoprán), Makro a mezinárodní ekonomie, globální otázky, které zajímají,

• kteří mají vysoký standard teoretické a aplikované ekonomie znalostní ekonomiky, zatímco oni chtějí obchod, mezinárodní vztahy, mezinárodní studie, globální znalosti získané Ne ... [-]


Magistr Programu Pro Správu

Peking University HSBC Business School (PHBS)
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Čína Shenzhen

Master of management program zahrnuje základní kurzu, jako jsou ekonomie, managementu chování organizace. [+]

Magisterske studium Management - Magisterske. Mistr řízení Program zahrnuje základní kurzu, jako jsou ekonomie, managementu chování organizace. To je dvouleté, na plný úvazek program, ve kterém zahraniční studenti učí po boku čínské vrstevníky v prostředí cross-kulturní dialog. Všechny kurzy jsou instruováni výhradně v angličtině, stejně jako všechny akademické podpora poskytovaná fakulty, TA, a zaměstnanci. Členové fakulty tohoto programu si vysloužili jejich doktorandského studia z top-zařadil univerzit po celém světě. Program Cíle Tento program má za cíl pomoci našim studentům rozvíjet solidní teoretické znalosti v oblasti řízení, jakož i schopnost provádět výzkum v souvisejících koncentracích. Jejím cílem je také připravit studenty s odbornými znalostmi břitu v oblasti podnikového řízení, a schopnost poskytovat řešení praktických obchodních problémů uplatněním manažerských teorií. Titul Požadavky Chcete-li získat titul Master of řízení stupně z Peking University HSBC Business School, studenti jsou povinni splnit 54 kreditů (včetně 10 povinných předmětů, 5 hlavních volitelných předmětů a 2 obecných volitelných předmětů), kompletní 2 povinných předmětů, které nepočítají kreditů (matematika a absolventské práce seminář) a dokončit diplomovou práci a obranu. Studenti budou vydělávat kredity, pouze v případě, že složit zkoušky kurzu. U povinných předmětů a volitelných předmětů, studenti potřebují projít tím vydělávat skóre 70 (D) nebo výše. Ti, kteří selžou požadovaný kurs se bude opakovat kurzu. Studenti, kteří neuspějí stejné povinný kurs dvakrát nebo nepodaří žádné 3 předměty v rámci jednoho semestru bude odstraněn z programu, a ne přijímat jejich magisterský titul. To je dva dvouletého postgraduálního programu. Studenti budou schopni splnit všechny požadavky kurzu v první jeden a půl roku v případě, že úspěšně projít všechny své ročníkové práce. Ti, kteří mají potíže s dokončením požadovaných kurzu lze použít k rozšíření své studium o půl roku až jeden rok. Školné Náklady na delší dobu bude výrazně nižší, než tradiční školného, ​​ale bude vztahovat výhradně student sám / sama. Výzkum Fields Koncentrace: Firemní strategie, Podnikatelský management, marketing, řízení lidských zdrojů, účetnictví, řízení provozu Poradci: Philip Huang, Wei Wei, Kevin Chastagner, Tianyu Dai, Marc Idelson, Yeujun Yoon, Ting Ren, Terrill Frantz, Deming Zhou, Kevin Chastagner, Fanmin Kong, Jooyoung Park, James Yen, Susan Zhu [-]

Master Of Design (MDE) Projektová Strategie

HK PolyU School of Design
Campus forma Denní studium 1.5 let September 2016 Hongkong Kowloon

Master of Design (Návrh strategie) je zaměřen na lidi, kteří jsou usazeni v jejich kariéry, a chtějí prohloubit a posílit své strategické myšlení a metody integrací design, obchod a technologie. [+]

Master of Design (Návrh strategie) je zaměřena na lidi, kteří jsou se sídlem v jejich kariérách a chtějí prohloubit a posílit jejich strategické myšlení a metody, integrující design, podnikání a technologie, Specializace je určena jak pro návrh a non-profesionály designu s pevnou pracovní zkušenosti v, nebo vztahující se k oblasti návrhu, jako je například komunikace, řízení značky, výroby, marketingu, strojírenství nebo výuky. Ti, kteří uvažují stávají podnikateli, přičemž větší odpovědnost za rozvoj podnikání na design vedl, nebo překládání nových technologií do navržených zkušenosti a praktické aplikace budou mít prospěch z této specializace. Návrh Strategie byla hodnocena jako jedna z Nejlepší světové konstrukčního myšlení programy podle BusinessWeek. Cíle Tato specializace se snaží najít design, strategicky v rámci podnikání a technologií zkoumání osvědčených postupů, jak je uvedeno v případové studie, zkoumání lidské-střed identifikovat dříve neuznaných uživatelské potřeby a touhy, srovnávací analýzy obchodních příležitostí, úspěchů a neúspěchů, analýzy branding strategií, A se zvláštním důrazem na místním kontextu transformace původního vybavení výrobu (OEM) k původnímu návrhu výroby (ODM), a konečně na vlastní řízení značky (OBM). Specializace je použitelný jak pro obchodní a neziskových organizacích a rozšiřuje přes lokální a globální otázky. Cíle Tato specializace se snaží znalosti v designu, který usnadňuje integraci návrhu, technologie a podnikání tak, že: vytvářet hodnotu designu Uplatnění návrhů k rozvoji podnikání transformace OEM / ODM na OBM branding produkty a služby pro domácí i mezinárodní trhy zkoumání kultury rozdíly a problémy v místních a globálních souvislostech pochopení potřeb a cílů zákazníků Vchod Požadavek Bakalářský titul nebo jeho ekvivalent; a je zapotřebí minimálně dvou let odborné praxe v oboru designu souvisejí. Kandidáti s jinými terciárním vzděláním doplněných o podstatnou odbornou praxí budou posuzovány případ od případu. Stipendia Stipendia pro absolventy QS Top design školy (2016/17) Chcete-li off-set 10% nebo 15% (držitel prvotřídní bakalářský titul) výuky, bez ohledu na to, které jsou programy MDE studenti přijati do - použitelné pro absolventy QS nejlepších světových univerzit pro Art & Design. Vstupné Termíny Použití lhůta začíná běžet: 25 Lis 2015 První kolo aktualizace: 20 leden 2016 Uzávěrka přihlášek: 29 Dub 2.016 Rozhovor: V polovině února do května 2016 Vyhlášení výsledku: 2 týdny po pohovoru [-]

Magistr V Módě Komunikačním řízení

Accademia del Lusso
Campus forma Denní studium 1 rok November 2016 Itálie Milán

Magisterský kurz módní komunikační management si klade za cíl vytvořit profesionální schopen pokrýt role spojené s komunikací v podnicích v rámci módního průmyslu, které spravují značek, nebo outsourcing agentur. Studenti se seznámí s životně důležitých činností těchto společností, jako je například vypracování tiskové zprávy a reklamní materiály, rozvíjení a udržování kontaktů s tiskovými odděleními, udržování vztahů s veřejností ... [+]

Magisterske studium Management - Magisterske. Magisterský kurz módní komunikační management si klade za cíl vytvořit profesionální schopen pokrýt role spojené s komunikací v podnicích v rámci módního průmyslu, které spravují značek, nebo outsourcing agentur. Studenti se seznámí s životně důležité činnosti těchto společností, jako je například vypracování tiskové zprávy a reklamní materiály, rozvíjení a udržování kontaktů s tiskovými službami, udržování vztahů s veřejností, a event management. Ostatní odborné otvory v této oblasti zahrnuje odbornou komunikaci prostřednictvím médií, jako jsou časopisy, on-line portály a televizi, a konstantní komunikace založené na speciálních akcích a celebrit. Kurz učí studenty, aby mohli řídit každou fázi komunikačního plánu, stejně jako řídit tým různých profesionálů, kteří jsou součástí komunikační sféry v rámci módního průmyslu. Kariérní možnosti Fashion Communication Manager, události manažer Public Relations Manager Press Office Manager, módní editor, strategický plánovač, webového obsahu kurátorka, digitální stratég, móda a celebrity stylista, výzkum konzultant, vizážistka. Některé z předmětů vyučovaných v tomto programu - Mezinárodní & módní trhy - Luxury Marketing & Licensing - Fashion Communication & Web Fashion - antropologie a sociologie Fashion - Módní Žurnalistika & Web Editace - Styling a střelba - Tisková kancelář & Public Relations - Fashion Graphic Design Internship příležitosti Kariéry a vnější vztahy na Accademia del Lusso je velmi aktivní při vytváření kontaktů s významnými podniky z odvětví, aby umožňoval studentům najít možnosti stáží. vstupní požadavky Vhodná znalost angličtiny: prokázána formálním potvrzení nebo Skype jazykové rozhovoru 3-leté vysokoškolské vzdělání (pro studenty, kteří mají non-italské kvalifikaci, to je požadavek mít dokončenu nejméně 15 Celkový počet let školní a univerzitní vzdělání) [-]