Magisterské studium Management - Magisterské studium Management hledejte zde!

Magisterské studium Management - Zde naleznete magisterské studium Management

Management

Business Management je studium toho, jak vedení prací ve firmách i ve všeobecných obchodních souvislostech. Užívání v oboru Business Management vám umožní zaměřit se na konkrétní oblasti řízení. Pokud již máte bakalářský stupeň Byznys / Finance a související míru, pak magisterský titul v oboru Business Management je moudré rozhodnutí rozšířit pracovní příležitosti.

Magisterský titul v oboru řízení podniků je speciálně navržen pro profesionály, kteří chtějí dosáhnout vyšší vedoucí pozice. S magisterský titul v oboru řízení podniků získáte potřebné analytické a osobních schopností vést v celé řadě manažerských pozic. Dozvíte se, plánování, personální, řízení, organizaci a řízení organizace s cílem dosáhnout společného cíle.

Na této stránce jsme shromáždili magisterské programy v řízení podniku nabízejí univerzity z celého světa. Klikněte na popisy programů a najít ten, který vyhovuje vašim požadavkům nejlépe!

Čtěte více

Oficiální Magistr V Marketingového řízení - Face Terrassa

euncet Business School
Campus forma Denní studium 540 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

The University Master in Business Marketing Euncet Schoolpermite rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné k asimilaci nejmodernější analytické, strategické a provozní koncepty. Účastníci budou chápat, vytvářet, poskytovat a komunikovat hodnotu alexigente stávajícího klienta; také včleňovat plného potenciálu encierranlos digitální prostředí v rámci své obchodní strategie a provozní marketingových aktivit a komunikace. [+]

Magisterske studium Management - Magisterske. Oficiální Mistr v Marketinges čelit v Terrassa a má délku 540 hodin. Globálním prostředí, velmi konkurenční prostředí a mění se současným rostlinných nových výzvách pro budoucí manažery a vedoucími útvarů marketingu, komunikace a komerčního prodeje. Změny vyplývající z používání technologií a postupnými změnami ve spotřebitelských návyků vedly ke zvýšení poptávky po pracovní místa související s marketingem, komerčního sektoru a comunicación.Si je pravda, že zvýšení speciality vyžaduje cadavez více přizpůsobeny profilů, to není, pokud vedení marketingu a prodeje jízdního firmy by se měly vyznačovat integrovaným vize, která bere v úvahu, kromě vysokého stupně znalostí nových technologií, hluboké unconocimiento chování spotřebitelů na dosažení dlouhodobé konkurenční výhody. Master in Marketing Management od Business School Euncet umožňuje rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné k asimilaci nejmodernější analytické, strategické a provozní koncepty. Účastníci budou chápat, vytvářet, poskytovat a komunikovat hodnotu alexigente stávajícího klienta; Také zahrnoval všechny jejich potenciální digitální prostředí v rámci své obchodní strategie a operativních marketingových aktivit a komunikace. Metodologie Procesu učení v Euncet kombinuje sadu metodik, které účastníkům umožní dosáhnout praktické a inovativní způsob, jak zavedené pravomoci velitele: vysvětlující způsob / master class: Výstava teoretické Contender asistované případové studie pro ilustraci specifické výroky. výkladový / participační třída: Výstavní teoretickým obsahem conpreguntas studentů o tento obsah s cílem usnadnit reflexi aktivní účast na seminářích. Jednotlivec nebo družstvo práce: Příprava a prezentace individuální nebo skupinové práce, v závislosti na vytížení a různých tématech rozvíjet. V případě skupinové práce, cvičit vedení organizovat, rozvíjet a současná práce. učení / projektů problémů založen: Making práce Groupto rozvíjet stavebních projektů nebo výzkumných společnost v whichis potřebnou koordinaci práce a rozdělení úkolů entrelos členů týmu a závěrečnou prezentaci. Samostudium: Řešení krátké problémy tím, že studentům mimo třídu. Učení založené na případových studiích: Řešení krátké problémy tím, že studenti musí vyvinout získat praktické znalosti základních teoretických obsahu. Business Game: Simulace podnikání pro strategické rozhodování firmy. face tutoriály: řešení zasedání pochybnosti o teoretickou nebo praktickou práci na pojetí. Vzdálenost doučování: řešení zasedání pochybnosti o teoretickou nebo praktickou práci na pojetí. Video-založené učení: Audiovizuální materiály krátkou dobu, v rozmezí 5 až 10 minut, kde jsou prezentovány konkrétní obsah předmětů opresentan případů a cvičení s jejich řešení. Forum: Space interakce mezi učiteli a estudiantessoportada virtuálním kampusu platformu, která zvyšuje schopnost deargumentación a kritiku, stejně jako schopnost k výměně comunicacióny syntézy. Mistr práce práce: The TFM může být provedeno ve skupině za předpokladu, cuandolos týmy jsou tvořeny maximálně tří studentů. Opatrovník nemůže tutorizar více než pět skupin. Pravidla TFM zajišťuje, že oba elseguimiento vyučujícím, který musí vydat zvláštní stanovisko paracada studenta, jako je posouzení soudem, před nímž TFM fenderá ústředí jsou individuální a autonomní. Veškeré informace o systému hodnocení je obsažena v nařízeních práce diplomové práce (University Masters). Slevy a dohody Radíme na různých pomůcek Lasque můžete mít prospěch. Máme také dohody s bankami, které nabízejí velmi výhodné podmínky, které pomáhají svým formación.Consulta s naším poradního týmu. Euncet Alumni: Poraďte zvláštní podmínky. UPC Alumni: Poraďte zvláštní podmínky. Bonus povolení individuální školení (PIF) pro zaměstnance v obecném systému sociálního zabezpečení, mohou zvelebit souběžných pracovní doby hodin. Flexibilní úvěr: Caixa d'Enginyers se a Banco Santander. Virtual Campus Studenti budou mít přístup k virtuální kampus, efektivní práci a komunikační platforma mezi studenty, učitele, řízení a koordinace nástroje curso.Esta umožňuje dokumentaci každém tréninku před startem, práce v týmech, zeptejte se učitele jejich značky ... Pracovní příležitosti Řídíme práci s rostoucím objemem pracovních míst, včetně pracovních smluv a dohod o spolupráci v praxi. V tomto směru jsme se přispět ke zlepšení kariéry odborníků vyškolených a usnadnit podnikatelského sektoru a výběr těch nejlepších kandidátů. Nabídky práce jsou zveřejňovány prostřednictvím virtuálního kampusu. požadavky na přijetí Držení španělského úředního univerzitního stupně nebo jiný vydané vysokou školou patřící do jiného členského státu Evropské prostoru vysokoškolského vzdělávání v mismopara opravňuje přístup k magisterský stupeň. Mohou také přístup k absolventům podle evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání ajenosal vzdělávací systémy, aniž by titulů schválení DeSUS, po ověření univerzitou, že ti předvést úroveň vzdělání rovnocenné s odpovídajícími španělských univerzitních diplomů a opravňuje vydávající zemi pro přístup k postgraduální studium. Přístup touto cestou neznamená v žádném případě schválení předchozího titulu v držení dotyčné osoby, nebo jistě znalostí pro jiné účely než studovat učení Mistra. V případě absolventů zahraničních vzdělávacích systémů do Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, které nemají schváleny jeho zahraniční kvalifikaci, Komise středu odpovědného za mistra, může požádat o dokumentaci potřebnou k provedení ověření, zda jsou splněny podmínky specifický přístup k tomuto pánovi, včetně schvalování titulu, pokud není možné určit s jistotou, že požadavky na přístup zahraničního studia acreditalos. příjemci Nebo vyšších technických vysokoškolsky bez praxe, kteří si přejí, aby doplnil svou výcvikovou základnu s hlubokou znalostí marketingových a obchodních ploch s cílem usnadnit přístup nebo návrat na trh práce v lepších podmínkách, a to jak finanční a organizační. Student Profile Velitel je přednostně zaměřen na právníků, inženýrů, architektů, absolventů a absolventů, inženýry a architekty técnicosen: Obchodní Studies Správa a řízení Hospodářství Výzkum a techniky na trhu Absolventi v oblasti znalostního inženýrství a architektury, specifickou konformaci v oblasti ekonomiky a obchodu. Pro ty studenty, kteří nejsou absolventi deconocimiento větvích nad nebo nepřijmou oficiální magisterských programů, včetně základů těchto kvalifikací, musí přijmout řadu doškolení položit základy pro správu podnikového conocimientoen. Pokud mají studenti svědčí i zkušenosti obchodního managementu pole dela, budou hodnoceny podle Academic výboru suposible uznávání odborné přípravy stravy v závislosti na poloze, kterou hraje i časové působnosti své podnikatelské zkušenosti. CÍLE Master připravuje účastníka s jistotou převzít roli marketingového řízení v komplexním prostředí a conincertidumbre z pevné, praktické a plně aktualizován v manažerských a marketingových manažerských dovedností. Bude také usnadnit tvůrčí vizi, která umožní efektivní vývoj ŽLUT inovativního myšlení, zatímco laestrategia vyrovnány vedení. Proto Masters v Marketing Management interéspara může vyplývat z lidí, kteří poté, co skončí míru chtějí dále rozvíjet svou kariéru v oblasti marketingu se specializují na comunicacióno dávky buď ve směru obchodního oddělení. Pořad jednání Předměty a úvěr distribuce Pro Master in Marketing Management, tyto předměty jsou deberácursar. Specialita: strategické komunikace Tuto specialitu si klade za cíl vyškolit studenty v obchodní komunikaci pole dela. Obsah těchto materiálů je zaměřena na navrhovaných komunikačních plánů, a to jak interních i externích, na druhé lince s firemní strategie společnosti. TÉMA: marketing proces plánování v organizacích Proces marketingového plánování začíná s analýzou silných a slabých stránek podniku a příležitostí a hrozeb, které představují jejich odvětví, spotřebitelů a životního prostředí. Odtud identifikovat příležitosti k vytvoření nebo posílení konkurenční výhody, které umožňují tvorbu hodnoty výrobků nebo služeb příslušné společnosti pro zákazníky. Marketingový plán je nástrojem, kterým tato organizace upřesňuje kroky k vytvoření a konsolidaci tuto konkurenční výhodu tím, že marketingový mix: produkt, cena, distribuce, komunikace. Předmět: průzkum trhu, správu informací a rozhodovací dedecisiones Tento modul rozvíjí schopnost definovat problémy marketingu, vyhodnocovat informace potřebám a stanoví cíle vyšetřování, určí zdroje a techniky investigacióna propiadas, transformovat data do závěrů, které lze dát enpráctica, komunikovat směr, kterým se výsledky jasně a relevantně s cílem nalézt řešení a marketingové příležitosti. Pro optimalizaci rozhodování vyžaduje přístup k informacím o trhu, identifikace potřeb zákazníka: definovat a segmentu trhu, výběr cílové trhy, umístění značky a produkty, provádět marketingové programy ... Předmět: Finanční dopad strategických rozhodnutí Ziskovost marketingového oddělení závisí na účinnosti s laque prací. Účastníci se naučí analyzovat finanční situaci oddělení pomocí nástrojů, jako je například rozpočtu, výkazu zisku a oddělení analýz cash flow, stejně jako hlavních indikátorů a ukazatelů ziskovosti. TÉMA: Marketing v digitálních prostředích Digitální prostředí se změnily způsoby správy na trh. Potenciál těchto prostředích odůvodňuje potřebu vytvořit specifický modul pro jeho provoz a hlavních degestión digitálních marketingových nástrojů k dosažení firemních cílů. TÉMA: Corporate Branding Tento modul se vyvíjí strategický marketing k vybudování značky a jak se vyvíjejí v čase. Vedení značky a koncepty a rámců rozhodnutí přispěje pozitivně přispívají lacreación hodnoty značky. Účastníci budou rozvíjet kritické myšlení při posuzování základní mnoho přístupů lagestión přijal značku a stále více nepřátelském prostředí značky předpoklady. TÉMA: Firemní kultura Principy, hodnoty a strategické cíle společnosti určují rámec rozhodnutí korporací, včetně marketingových odděleních. Pochopení chování spotřebitele a proč to dělají, jak to dělají v průběhu procesu nákupu a její vztah se společností Esclave strategické marketingové rozhodnutí, jak vytvářet hodnoty alos produkty, které jsou skutečně důležité pro zákazníky. MOHOU BÝT: Komunikace Svět komunikace hodně změnila v posledních letech: segmentace trhu brání masovou komunikaci se agenciasde reklamy jsou restrukturalizace, že spotřebitel dostane paramuchos informačních více kanálů a více skeptický, společnost-client vztah a nikoli esunidireccional se různé možnosti výrazně rozšířil ... Účelem tohoto modulu je rozvíjet strategické základě skladby komunikace, stejně jako rámec pro zlepšení znalostí o různých možností a komunikační nástroje integrované, komplexní, efektivní a ekonomicky udržitelným způsobem. Plánování Média: MOHOU BÝT S tímto modulem jsme se vstoupit do řízení komunikace z Thecompany, vývoj mediálního plánu jako nástroje pro rozvoj enentornos segmentace, digitální prostředí, kritické a rychlých prostředí. Poskytování úvěrů Celkem kreditů: 60 povinné kreditů: 45 Pracovní úvěry stupně: 15 Credits tréninkových doplňků (pouze v případě potřeby): 18 Diplomová práce Práce Diplomová práce je s výhodou v rozvojových unplan trh nebo komunikační plán, i když mohou být vyrobeny unproyecto výzkumu na některý z předmětů v učebním plánu, ale integrace, příčně, všechny znalosti. Sere comendará studentů si může zvolit jednu z těchto dvou možností (plán demarketing nebo komunikační plán). Dílo, které lze provést v týmech až tří studentů bude probíhat pod dohledem profesora doktora, aby je vedl. Podle pravidel TFM, bude provedeno hodnocení mělo být jednotlivě. Fakulta ADRIA ROYES Vedoucí programu Studie Lékař v oboru ekonomie z univerzity v Barceloně (UB) Titul v podnikové ekonomiky z Autonomní univerzity v Barceloně (UAB) Titul v obecném ekonomie z Autonomní univerzita v Barceloně (UAB) Odborná praxe (nepedagogičtí) Děti Zábava zakladatel Barcelona, ​​která se specializuje na rodinné prostory deocio partnera. Předtím působil jako konzultant spolupracovník INEOCorporate, consulting společnosti Roca Junyent Group, specializované enestrategia, inovace a M & A. On také byl managing partner Horwath Accelera Management, skupiny Crowe Horwath ve Španělsku, která se specializuje na projektech ekonomického anddevelopment strategie poradenství. pedagogickou praxi Profesor strategie a řízení organizací teorie na UAB. Victor Renovell Studie Doktor v sociologii z University of Barcelona (UB) Akreditovaný učitel (ANECA) MBA z University Camilo José Cela a Bureau Veritas Business School Mistr v antropologii a audiovizuální komunikační společnosti Hotels.com University (UB) Koučování a vedení expert z univerzity v Barceloně (UB) Marketing Graduate programy v Psycho. vzdělání Diplom v oboru návrh, vývoj a lektorské kurzy on-line (TécnicoUniversitario E-learning) z Complutense University of Madrid (nepedagogických) odborné praxe Vedoucí eLearning Solutions vyvíjí a poradenské projekty dee-learning, vytváření obsahu a rozvoj on-line kampusu. Předtím působil jako projektový manažer v Edebé, a ředitel delegace Bureau Veritas Business School v Barceloně. Je autorem tří knih jediným autorem více než dvaceti odborných článků, MORETHAN třicet dní a einternacionales hospodářství ve vnitrostátních kongresů, jakož i účast v rozhlasových programů, conferenciasen univerzit a výzkumných center a obchodních partnerství. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami ve Španělsku jako učitel: UNITE (UniversidadInternacional La Rioja), ESERP, EUNCET Business, Tecnocampus (EscolaUniversitária Maresme), Camilo José Cela University, Ramon Llull University a University of Barcelona (UB). XAVIER Lamote de Grignon Studie PhD v oboru ekonomie a organizací DEA v obchodní organizace z Universitat Rovira i Virgili (URV) Mistr v marketingu a řízení prodeje ESIC Ekonom z University of Barcelona (UB) Odborná praxe (non-učení) Soci-konzultant AKTIVNÍ poradců & Partners, specialista na obchodní strategie a marketingu. Člen Asociace profesionálních marketingu a Španělská asociace akademických a odborných marketing. Výuka Zkušenosti Profesor a přednášející na různých vysokých školách tantonacionales a mezinárodního obchodu. certifikované akvárium. ALEX Alegret Studie Doktor v marketingu. Speciální značky a distribuce Management Development Program (PDD), kterou IESE Business School Mistr v e-Learning pro Open University Katalánska (UOC) Magisterský titul v informační společnosti jsem, že Coneixement podle laUniversitat Oberta de Catalunya (UOC) BA (Hons) Business Administration (Nottingham Trent University, UK) Diplom v oboru obchodních studií na University of Barcelona (UB). (Non-výuka) Profesní zkušenosti Zkušenosti více než 10 let na řídící úrovni v oblasti prodeje, marketingu a obchodního rozvoje podnikání pro kanály spotřebního zboží, hybnosti a kosmetické výrobky. Od roku 2012, spojený s CD Consultants, kde jsem meresponsabilizo projektů za účasti komerčních reorganizací, vývoj a implementaci odděleních Trade marketingu a obchodních manažerů dePunto. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami ve Španělsku jako učitel: EAE, UIC, BES LaSalle, OUK, ECM a Euncet BS. Eleuterio ACOSTA Studie PhD v oboru Business Administration z IESME Business School - University of Peru Papežské univerzitě v Maastrichtu Zákon stupeň z University of Barcelona (UB) Diplom v oboru obchodních studií na University of Barcelona (UB) Mistr v marketingu - Executive MBA z Vysoké škole Barcelona Màrqueting I Màrqueting MBA Master in International (MIM), kterou Superior Institute of Màrqueting a Enterprise-Barcelona Titul v daňového poradce Federace d'Associacions profesionály d'Posuzovatelé Fiscal de Catalunya (FAPAFIC) Diplom v oboru analytické účetnictví a řídící kontroly od Eada (nepedagogických) odborné praxe V současné době je prezidentem Acosta právníci, poradenství a delderecho praxí a ekonomikou. Vyvinul svou kariéru jako Territory Marketing Manager (Španělsko a Portugalsko) v Sportingbet, náměstek generálního ředitele v sedmi SeasWorldwide, náměstek generálního ředitele v VIDISA, ředitel marketingu společnosti Speedsound, ředitel prodeje a marketingu v lékařské práce, ředitel Marketingen Group Mutual obchodu a průmyslu, vedoucí Major Cuentasen Caixa de Catalunya, generální ředitel Bank of malých a MedianaEmpresa (Bankpyme), mezi ostatními. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami jako učitel: Eada, UAB, Mezinárodní univerzity v La Rioja (UNITE), Universitat Abat Oliva CEU University Arturo Prat (UNAP), a Euncet BS. MAGDA Cayon Studie PhD ve stvoření, strategie a řízení DEA Efektivita v oblasti řízení podnikových Titul v oboru ekonomie a Business Administration Diplom v oboru Business Studies pedagogické praxe ne Partner-Consultant CCG & S Partners Management a koordinace evropských projektů NESP-CBCMED Výuka zkušenost programu Profesor v různých mistrů a studijních programů na University of Barcelona a Autonomní univerzita v Barceloně. Ostatní učitelé Fernando Checa Jessica Lingam [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Projektů

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců June 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

V současné době pro společnosti a organizace dnes je důležité vědět, po celou dobu, co je stav projektů, v nichž se zabývají, rozsah těch, kteří plánovat a provádět [+]

Mistr v projektovém řízení

V současné době pro společnosti a organizace dnes je důležité vědět, po celou dobu, co je stav projektů, v nichž se zabývají, rozsah ty, kteří plánují spustit i výsledky, které byly dokončeny. Proto je postava projektového manažera a projektového managementu se stávají tváří v tvář účinných strategií obchodního plánování stále důležitější.

Masters v oblasti projektového managementu je zaměřen na přípravu účastníků čelit zkoušky pro certifikaci jako manažer Professional (PMP) projektové ® Project Management Institute (PMI). Tak, studenti, kteří absolvují pána mohou být podrobeny zkouškám PMI PMP certifikaci ®. (PMP je registrovaná ochranná známka společnosti Project Management Institute, Inc.)... [-]


Magistr V Oblasti Projektového řízení

EAE Business School
Campus forma Denní studium October 2016 Španělsko Madrid Barcelona

Aktuální tržní dynamika a podnikatelské prostředí vedly k společnostem a organizacím, které potřebují řídit četné projekty paralelně. [+]

Magisterske studium Management - Magisterske. Aktuální tržní dynamika a podnikatelské prostředí vedly k společnostem a organizacím, které potřebují řídit četné projekty paralelně. V tomto kontextu, postava Project Manager trvá na klíčový význam v organizacích a firem všech velikostí, Neboť hrají klíčovou úlohu, pokud jde o navrhování efektivní obchodní strategie, která plně využít dostupných zdrojů. Mezitím, globalizace, nástup nových konkurentů a náhlých změn v obchodní strategie znamená, že, stejně jako bytí vybaven hluboké znalosti projektového řízení, je třeba také projektoví manažeři, že vysoce rozvinuté osobní dovednosti a výkonu kompetencí. V reakci na tento obchodní poptávce, Mistr v oblasti projektového řízení je navržen tak, aby vedení vést, plánovat, organizovat a dohlížet na složité globální projekty, účinně a efektivně. Odborníci vybaveny tak, aby vedl týmy na základě vývoje výkonných dovedností a technik požadovaných režisérů. Stručně řečeno, ředitelů projektu, který může vyrovnat současné potřeby firem v oblasti řízení projektů se současnými požadavky stanovené v globálním standardu Project Management Institute (PMI): minimalizace rizik, vytváření nových příležitostí a dosažení cílů, které byly stanoveny , Top 5 důvodů, proč dělat EAE Mistr v oblasti projektového řízení: EAE Business School je poskytovatel registrován vzdělávání (REP) certifikováno Project Management Institute (PMI), přední mezinárodní asociace profesionálů řízení projektů. K dosažení tohoto osvědčení, REP instituce PMI musí být v souladu s důsledným souboru standardů kvality, a to jak z hlediska obsahu a designu Masters a školení akademického fakulty. Master in Project Management připravuje účastníky, aby se vyšetření na certifikaci jako projektový manažer Professional (PMP) z Project Management Institute (PMI). Studenti, kteří úspěšně dokončí Master jsou způsobilé, aby certifikační zkoušky PMP® provozované PMI. Tyto testy se budou konat v zařízeních EAE na konci programu. Členové PMI: Účastníci Master v projektovém řízení se mohou registrovat jako členové Project Management Institute, které jim umožní využít výhod, včetně přístupu k mnoha bibliografických zdrojů, jako je například PMBOK (Project Management Body of Knowledge) , Profesní a akademické zkušenosti: každý rok jsme se učit více než 45.000 vyučovacích hodin a my jsme vyškolili více než 67.400 odborníků a manažerů z 82 zemí. Nejlepší Záruka: naši studenti. Hrají pozic mezinárodní odpovědnosti v nejlepších firem: Levi a přístavní dělníci Nike, Inditex, Deloitte, Levis, Ogilvy, Hewlett-Packard, Johnson & Johnson, Novartis nebo Unilever. Také jsme podepsali více než 2.300 smluv o spolupráci s národními a mezinárodními společnostmi. Cíle Master v projektovém řízení, jsou následující: Projektový management: Manažeři školení expert projektu s kapacitou pro dosažení cílů stanovených, zvýšit ziskovost a zlepšit celkovou kvalitu projektu. Strategický management: Vhled do klíčových aspektů strategického řízení projektu a jeho význam v rámci globální strategie organizace. ROZHODOVÁNÍ: Posílení rozhodování v komplexních projektů, s přihlédnutím k veškeré technické, finanční, kvality, životního prostředí a aspekty nebezpečí ozářením. ROZPOČET ZPŮSOBILOSTI: Vědět, výběru a přiměřeně používat nástroje potřebné pro efektivní řízení rozpočtů projektů. LIDÉ VEDENÍ: Vybavit účastníky s výkonnými dovedností potřebných pro řízení projektový tým, aby byla zajištěna jeho úspěšnost. PMI CERTIFIKACE: úspěšně složit certifikační zkoušky, aby se stal manažerem projektu Professional (PMP) z Project Management Institute (PMI). Přijímací řízení a studijní Hlavním cílem přijímacího řízení je zajistit vhodnost kandidátů na programu, při pohledu na jejich odborných zkušeností a jejich akademické CV. Naším cílem je, aby všichni účastníci, aby co nejvíce zkušeností, které nabízíme prostřednictvím kontextu, ve kterém se mohou rozvíjet dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Za účelem zahájení přijímacího řízení, je třeba vyplnit formulář, takže EAE Akademický výbor může zvážit jejich použití. V případě, že rozhodnutí, které vydal akademický výbor pro program požadované pozitivní, kandidát může dokončit svou registraci pro program. Double degree Studenti, kteří úspěšně projdou kurzu obdrží Master in Project Management titul z EAE Business School. Kromě toho budou studenti, kteří splňují akademické požadavky stanovené získat Master in Project Management stupně od Katalánské polytechnické univerzity. Za účelem získání stupně z partnerských univerzit, je nutné fufil požadavky stanovené orgány. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Cestovního Ruchu, Marketingu A Správy Příjmů

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA Barcelona
Campus forma Kombinované October 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, Ostelea nabízí komplexní školení a prakticky jedinečný ve své kategorii tím, že integruje do jednoho vzdělávacího programu nejvíce inovativní znalosti v oblasti online marketingu, e-commerce a marketingu cestovního ruchu. [+]

Odvětví cestovního ruchu obecně a hotel zejména zažívají rychlou transformaci v oblasti marketingu, distribuce a prodeje. Zvládnutí nových on-line nástroje jsou klíčové pro správu hotely. Vysoká konkurenceschopnost tohoto prostředí vyžaduje postavu Ředitel elektronického a Ředitel řízení tržeb jako klíčové pozice v rámci současného pohostinství. s Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a management Příjem, Ostelea nabízí komplexní školení a prakticky jedinečný ve své kategorii, a to integrací do jednoho vzdělávacího programu nejvíce inovativní znalosti v oblasti online marketingu, e-commerce a marketingu cestovního ruchu. El magisterský titul Poskytuje rozvoj manažerských dovedností, odborných dovedností a vyjednávání prodeje, stejně jako vedení týmu a řízení projektu. Kromě toho mistr poskytuje pevný přípravek v nejnáročnějších odvětví profesionálních nástrojů s cílem připravit studenty pro rychlý přístup na trh práce jako orientace programu je přísně profesionalizaci a má aktivní účast mnoha odborníků a vedoucích pracovníků sektor. Po dokončení mistra, student získá dovednosti a znalosti potřebné k práce účinně v oblasti Marketing, elektronického obchodu a distribuce Hotel, Student bude mít řídící schopnosti, které vám umožní pěstovat profesionálně jako manažer v rámci různých společností v letech po jejich vzniku. Proč studovat Master v organizaci událostí, protokol a Obchodní turistika (MICE) v Ostelea: Gamifikace: Předmětem Revenue Management je vyučován přes simulační systém Business Game. Volitelné Google Certifikace: Studenti, kteří chtějí mohou dostat osvědčení v GoogleAds Volný program a další způsob. Koučování cyklus: Studenti mistři mohou podílet na Ostelea trénovat cyklu, který kombinuje skupinová sezení v různých oblastech, jako jsou emoční koučinku či rodinného trénovat. Ostelea je členem španělské asociace Hotel ředitelů a vedoucích pracovníků. Plně profesionalizovat a praktické vize: Program je zaměřen na získání dovedností použity neobyčejně prostřednictvím prohlubování nástroje a situace spojenému s učitelem ze sektoru s podporou ze skutečných případů. Prezentace, vytváření sítí a návštěvy firem s manažery hotelů, cateringových společností a mezinárodním cestovním ruchu konzultantů. Program je zaměřen na rozvoj dovedností které vyžaduje průmyslu. CÍLE PŘEHLED Vlak manažeři orientovaný obchodní vedení podniků, cestovního ruchu schopni získat očekávané výsledky po celém světě. INTEGRAL TRÉNINK Integra v jednom výcvikového programu, pracovat na osobních dovedností spojených s prodejem a nejvhodnějších odborných schopností v oblasti marketingového procesu a marketingu cestovního ruchu podniků. vzdělávání vedoucích pracovníků Vyvinout potřebné manažerské dovednosti globální manažer turistických podniků a hotelem se dostat kolaborativní, asertivní a rozvíjet participační práce mezi všemi členy týmu Inovace a udržitelné řízení. Rozvíjet schopnost tvořivosti a inovace v průmyslu a jeho udržitelné hospodaření s pomocí komplexního a specializovaného vzdělávání, kvalifikace účastníkům za předpokladu odpovědných pozic. osnovy Mistr v marketingu, Revenue Management Marketing a cestovního ruchu Ostelea je rozdělena do 5 modulů: cestovního ruchu marketing organizaci podnikání a finance Revenue & Výnos Vedení Rozvoj osobních dovedností Mistr práce práce Kariéra Profese Kariéra Services je oblast podpory pro studenty a absolventy Naším cílem je vést a doprovázet studentovi získat nové profesní cíle a dosáhnout lepší shodu mezi vaše očekávání a profesní zájmy s trhem práce. Kariéra Služby Kariéra Výkonný Partner Program zaměstnanosti Online práce fórum Talent Development Webináře Pracovní příležitosti obchodní ředitel hotelů a podnicích cestovního ruchu. Marketing Executive Hotel a podnicích cestovního ruchu. Chief rezervace. Manažer příjmy. Odpovědný cestovní ruch a hotelové e-commerce. Business Intelligence rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce. Obchodní strategie poradenství pro podniky v oblasti cestovního ruchu. Podnikatel v hotelovém ruchu. Business Development rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce. Stupeň Účastník, který úspěšně dokončí program bude trvat Mistr v marketingu, Revenue Management marketingu a cestovního ruchu ČR, University of Lleida Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, pro Ostelea Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, EAE Za účelem získání stupně z University EAE a je nezbytná pro splnění požadavků používání těchto institucí [-]

MSc V Oboru Informačních Systémů Pro Vedení Projektů

University of Liverpool Online Programmes
Online forma Denní studium 3 - 4 semestry Přihlašování započato Spojené království Liverpool

Postavte se na úspěchu této první plně on-line, BCS-akreditované UK pány, které se specificky zaměřuje na informační technologie / Informace [+]

Magisterske studium Management - Magisterske. Postavte se na úspěchu této první plně on-line, BCS-akreditované UK pány, které se specificky zaměřuje na projekt Informační technologie / Informační systémy obhospodařování oblast, která je ve vysoké poptávce v zahraničí. Pokračujte ve svém současném zaměstnání se můžete těšit na 100% on-line přístup k University of Liverpool, v horní 1% z univerzit po celém světě, a jeho vysoce postavený oddělení informatiky. Sestavte si svůj všestranný IS / IT odborné vedení, stejně jako vaše znalosti řízení specialista projektu, vlastní úpravy míry vaší kariéře a získávání znalostí a dovedností si můžete ihned aplikovat. Přidat k mezinárodní síti, jak komunikovat v dynamické on-line třídě s širokou škálou odborníků z celého světa. Řízení projektů informačních systémů Naše on-line MSc v programu informačních systémů řízení projektů a je zaměřen na profesionály, kteří chtějí dále své kariéry jako IS / IT projektoví manažeři, získávání znalostí se mohou okamžitě uplatnit ve své práci. Oba dosažené vzdělání a pracovní zkušenosti jsou brány v úvahu, pokud se vztahují na univerzitě. Obecně platí, že budete očekávat následující: - bakalářský titul z akreditované vysoké škole nebo vysoké škole nebo na titul z uznávané instituce srovnatelné a / nebo rovnocenné britský diplom - dva roky relevantní pracovní zkušenosti - Uchazeči, kteří přímo splňovat požadavky na vzdělání budou hodnoceny individuálně, s přihlédnutím k odborné a profesní kvalifikace, a relevantní pracovní zkušenosti. Angličtina způsobilosti Pokud angličtina není vaším rodným jazykem, budete muset prokázat znalosti angličtiny srovnatelné s IELTS 6.5, TOEFL 570 nebo maturitou C. [-]

Mezinárodní Magistr V Oblasti řízení

EADA - Escuela de Alta Dirección y Administración
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Perfil del Curso Mezinárodní Mistr v managementu: edad: 24 let idioma: angličtina Experiencia profesional: pracovní zkušenosti vítány, ale nevyžaduje; max. 4 roky Formación minima: vysokoškolské vzdělání Dedicación: plný úvazek [+]

Mezinárodní Mistr V Managementu

Edad: 24 let Idioma: English Experiencia profesional: pracovní zkušenosti vítány, ale nevyžaduje; max. 4 roky Formación minim: vysokoškolské vzdělání Dedicación: plný úvazek

Diplom: Studenti, kteří úspěšně dokončí program obdrží dva diplomy:

 

Eada diplom: Mezinárodní Mistr v managementu

Oficiální univerzitní mistr. Ti studenti v držení oficiálního vysokoškolského diplomu, nebo s ekvivalentní diplom, který umožňuje přístup k postgraduální studium v ​​zemi svých vysokoškolských studií, bude udělena Mistr Oficiální University in Business Management by Universitat de VIC, naší univerzitě partnera ,... [-]


Master Of Arts V Vzdělávání (maed) Ve školské Správy

Argosy University Sarasota, College of Education
Campus forma Denní studium Spojené státy americké Sarasota

Master of Arts ve vzdělávání (maed) ve školské správy studijní program je určen pro nácvik pedagogy, kteří již absolvovali bakalářský studijní program z regionálně akreditované instituce a hledají administrativní credentialing. Na státních požadavcích základě, mohou být studenti muset dokončit další zážitky nebo ročníkovou práci. [+]

Magisterske studium Management - Magisterske. Účelem Argosy University, Sarasota školské správy magisterského studijního programu je připravit jednotlivce sloužit jako správci škol. Master of Arts ve vzdělávání (maed) ve školské správy studijní program je určen pro nácvik pedagogy, kteří již absolvovali bakalářský studijní program z regionálně akreditované instituce a hledají administrativní credentialing. Na státních požadavcích základě, mohou být studenti muset dokončit další zážitky nebo ročníkovou práci. Tento program je schválen Floridy ministerstvo školství první certifikaci ve vzdělávacích vedení a pouze splňuje požadavky na osvědčení pro stát Florida. Studenti, kteří chtějí pracovat v jiném státě, jsou odpovědné zkoumat ostatní kritéria státu do o reciprocitě Floridy ministerstvo školství první certifikaci ve vzdělávacích vedení. Seznam Kurz Základní požadavky kurzu - Studenti jsou povinni přijmout následující 33 hodin úvěru Úvod do pedagogické vedení (3 kreditní hodiny) Dohled a hodnocení instrukce (3 kreditní hodiny) Školský zákon (3 kreditní hodiny) Zlepšení školního rozhodnutí prostřednictvím datové řízené změny (3 kreditní hodiny) Vzdělávání v rozmanité společnosti (3 kreditní hodiny) Správu lidských zdrojů (3 kreditní hodiny) Výzkum v oblasti vzdělávání (3 kreditní hodiny) Vzdělávací Finance (3 kreditní hodiny) Vzdělávacích teorií a výukových strategií (3 kreditní hodiny) Řízení a vyhodnocování Vzdělávací technologie a distančního vzdělávání (3 kreditní hodiny) Základy výchovy (3 kreditní hodiny) Praktikum Požadavky Studenti v maed ve vzdělávacích Administration studijního programu se musí provést následující 3 kreditní hodiny cvičení. Škola Administrativní praktikum / Internship I (1.5) Škola Administrativní praktikum / Internship II (1.5) Přijímací Požadavky Bakalářský titul z regionálně akreditované instituce nebo příslušně certifikované zahraniční instituce Stupeň průměr bodu minimálně 3,0 (na stupnici od 4,0) v průběhu posledních dvou let bakalářských prací a jakékoli následné studii Je vyžadována minimální skóre na Argosy University pre-schválené anglického jazyka zkoušku odborné způsobilosti pro všechny žadatele, jejichž mateřským jazykem není angličtina, nebo kteří nemají vystudoval instituce, na které je angličtina jazykem vyučovacím, jak je uvedeno v § pět, vstupné politiky, "Anglické jazykové znalosti zásad." Minimálně 3 hodin úvěru ESL / ESOL kurzu * Nejméně 3 roky praxe na plný úvazek v rámci platné výuky certifikát ve stavu schválené školy Důkaz o trestní pozadí nebo otisků prstů šeku Rozhovor s programem přijímací komise a doporučení pro přijetí Psaní Ukázka předložen s žádostí o programu Aplikovat Vylepšete svou kariéru potenciál se zapsal do Argosy University, Sarasota magisterský titul v oboru programu školské správy. Můžete se dozvědět více o konkrétních programů finanční podpory (k dispozici pro ty, kteří mají nárok) na našich stránkách finanční pomoci a stipendia, nebo můžete kontaktovat nás požádat o další informace. [-]

Titul Magistra V Oboru Managementu

ESMT Berlin
Campus forma Denní studium 22 měsíců September 2016 Německo Berlín Region

© Začátek v září 2015 ESMT nabízí nové a vzrušující a mezinárodní magisterský program pro začínající profesionály, kteří ukazují vynikající potenciál. [+]

ESMT Mistr je v Management (MIM) přemosťuje svůj talent a zítřejší podnikání.

Magisterský program v oboru Management je 22-měsíční, pre-zkušenosti program navržený učit studenty, jak zlepšit analytické a technické dovednosti, vyvinuté v bakalářské práci, a jejich použití v aplikovaném prostředí pro řízení podniku. Tento program je určen pro studenty z analytického kvantitativních (vědy, technologie, strojírenství, ekonomika, finance, matematiky nebo obchodní zázemí), kteří mají maximálně dva roky praxe.

ESMT magisterského programu v řízení kombinuje aplikována práce v podnicích s vysoce kvalitním ročníkové práce a výzkumu na nejnovějších teorií řízení podniku. Přijatí studenti použijte dobu ESMT získat cenné znalosti a zkušenosti, interdisciplinární o tom, jak uplatnit své odborné znalosti ekonomických a organizačních problémů.... [-]


Master V Oblasti Lidských Zdrojů A Organizace

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2016 Itálie Bologna

MHRO je na plný úvazek (a full-zkušenosti) anglický program, který si klade za cíl připravit absolventy z jakéhokoliv oboru zvládnout organizačního uspořádání a lidské zdroje výzvy v oblasti správy v multikulturních souvislostech. Tento program je jak Master of Science a Master of Practice, tak říkajíc. Zatímco akademické kvality je zajištěna mezinárodními Zaměřené akademických profesoři, budete mít příležitost ... [+]

Magisterske studium Management - Magisterske. Proč firmy lépe než ostatní? Budeme odpovědět na tuto otázku společně. Ale někteří ujistit, že to závisí na strategii a další na technologii nebo produkty. Zjistíme, že výkon společnosti "závisí na tom, jak týmy top-managementu formulovat a realizovat strategie, jak jsou organizace navrženy za účelem využití potenciálu technologií, a jak lidé spolupracují inovovat produkty a služby. Organizace a lidé jsou ve středu jeviště, a to jak ve světové ekonomice a v tomto programu. MHRO je na plný úvazek (a full-zkušenosti) anglický program, který si klade za cíl připravit absolventy z jakéhokoliv oboru zvládnout organizačního uspořádání a lidské zdroje výzvy v oblasti správy v multikulturních souvislostech. Tento program je jak Master of Science a Master of Practice, tak říkajíc. Zatímco akademická excelence je zajištěna mezinárodní-soustředěný akademických profesoři, budete mít možnost oslovit různé otázky pracují s manažery všechny podél roku. Interaktivní Třídy, přednášky vůdci ", týmu Úkoly, In-společnost sklady, Dovednostní Labs, Kariérní poradenství, 1-měsíční týmového projektu Práce s O & personálního ředitele, Schůzky s sítě School absolventů, a 3-to-4-měsíční stáž poskytují jedinečnou kontext pro náročné sami, učení, a rozjíždění úspěšnou kariéru na služebně nebo poradenských firem. Jedná se o první italský Inter-University Master in HRO, díky spolupráce univerzit Bologna, Ferrara, Modena a Reggio Emilia. Partnerství Master je sponzorován italské Asociace řízení lidských zdrojů (AIDP). Sdružení bude dávat nejlepší projekt pracovního týmu dále jen "AIDP Award pro Bar-raisers", který se skládá ze studijní cesty v Evropě a návštěvou nadnárodní společnosti ve výši odpovídající € 3000. Kurzy Srovnávací Pracovní vztahy Firemní a pracovního práva v EU Cross-Culture a organizační komunikace Global Strategy HR oddělení Hr systémy a procesy Mezinárodní HR Management Knowledge Management a ITC Politiky trhu práce v Evropské unii Organizační chování Organizační design Organizační teorie Performance Management & Náhrady Nábor a Onboarding Strategické účetnictví Školení a Celoživotní vzdělávání Work-Life Balance, Diversity management a zaměstnanecké pohoda Poplatky Školné pro akademický rok 2016/2017 je 14,800 eur má být vyplacena v několika splátkách, první z nich při zápisu. Poplatky pokrývají všechny akademické materiály prostřednictvím on-line learningové platformy, veškeré vybavení Alma Boloňského Business School včetně používání počítačů a zabezpečených osobních Wi-Fi účtů, přístupu ke studiu oblastí a posilovnou, stejně jako studentské slevy ve škole je jídelna. Parkování zdarma je také k dispozici v areálu školy. Kromě toho se svým univerzitě v Bologni studentské karty budete mít přístup ke všem univerzitním zařízením s více než 100 knihoven (včetně online předplatné a databází), přičemž tři centra jídelnách a všechny univerzitní student souvisejících nabídkám. Stipendium / Finanční pomoc V Bologna Business School chápeme význam finanční pomoci při podpoře našich studentů při dosahování vzdělávacích cílů. Jsme si vědomi toho, že moderní, vysoce kvalitní trénink cesta může být významný závazek, ale také opravdu věří, že investice do budoucnosti člověka vždy vyplatí zpět. Bologna Business School je potěšením nabízí částečné stipendium k těm, které si zasluhuje studentů: tam jsou stipendia 6000 eur každý a stipendia 4000 eur za kus. Všichni žadatelé budou považovány za stipendium - není zapotřebí žádná zvláštní aplikace. Díky dohodě mezi boloňským Business School a Intesa Sanpaolo, účastníci se mohou ucházet o "PerTe Prestito Con Lode", což je dlouhodobý a nízkými úrokovými čest úvěru. Hlavní charakteristiky: Výše úvěru se rovná zápisného Snížená úroková sazba Nevyžaduje se žádná záruka Splatné za 10 let Bez počátečních poplatků za zrušení účtu [-]

Master In International Management Pro Obchodní A Non-business Absolventů

IUBH School of Business and Management
Campus forma Denní studium 4 - 5 semestry September 2016 Německo Berlin Bad Honnef + 1 více

Abychom vám pomohli vystoupit na role v vyššího managementu, tento program vám dává komplexní obchodní vzdělání. Spojuje jednosemestrální přípravný kurz ... [+]

Mistr V Mezinárodní Management pro firemní absolventy Ve čtyřech semestrech, magisterský studijní program International Management vám dává nástroje, které budete potřebovat pro manažerské funkce v mezinárodních společnostech. Program je zaměřen na mezinárodní servisní průmyslu a dává vám příležitost, aby to, co jste se naučili pracovat. Obsah (příklady): ekonomika International Management Service Mezinárodní marketing Řízení lidských zdrojů Mezinárodní účetnictví a finance Pokud máte dobré akademické zázemí, ale pocházejí z nepodnikatelské akademické či profesionální zázemí, můžete stále platí. Master in International Management je také k dispozici pro nepodnikatelské absolventů. Ve snaze pomoci vám stoupat do role v horním vedení a dá vám komplexní obchodní vzdělání, Master in International Management pro nepodnikatelské absolventů kombinuje jednosemestrální přípravný kurz s naším mistrem čtyřsemestrového programu International Management. Specializace: marketing Účetnictví a finance Lidské zdroje Turismus Zdravotní péče vedení letectví informace o programu - Jazyk výuky je angličtina. - Kurzy pro zlepšení měkkých dovedností, firemní a zaměstnanců vedení a vyjednávací schopnosti - jeden semestr přípravný kurz v předmětech pro řízení podniku pro absolventy pouze nepodnikatelské Vynikající Výuka a individuální pozornost - Globální a dokonalý fakulty, která sdílí znalosti a zkušenosti se studenty - intenzivní práce v malých skupinách (max 30 studentů / třída) s mezinárodním profilem Praxe orientovaný skrz naskrz - Akademický znalosti je kladen na práci v případové studie, projekty a hands-na výzkum - Real-životní zkušenosti prostřednictvím přednášky, firemních projektů a prezentací a exkurze Vynikající Campus infrastruktury - Kolejích, kampus WLAN a dobrou škálu možností potravin - Kariéra Services, Mezinárodní úřad a Absolventská síť poskytovat poradenství a podporu pro své studie a plánování kariéry Fakta a čísla Stupeň:Master of Arts Délka studia: - 4 semestry (3 semestry studia + 1 semestr diplomové práce) - 5 semestrů pro absolventy non-business (1 přípravný semestr + 3 semestry studia + 1 semestr Diplomová práce) Tyto programy jsou také k dispozici po dobu 2, respektive 3 semestry, v závislosti na délce a obsahu vašich předchozích studií. Individuální posouzení nezbytná. Vezměte prosím na vědomí, že různé školné platí. ECTS-Kredity: 120 Studie: plný úvazek Jazyk výuky: angličtina Areál: Bad Honnef, Berlín Sání: březen & září Vaše výhody na IUBH School of Business a managementu Fakulta se mezinárodní obchod, poradenství a akademické zkušenosti Návod v malých mezinárodních skupinách, v angličtině Exkluzivní kampus komunita - fakulty a zaměstnance tě ze jména Teorie a praxe v kombinaci případových studií a projektů s mezinárodními organizacemi Příležitost k rozvoji sociální, profesní a mezikulturní dovednosti, budete muset pracovat v managementu Globální síť průmyslových kontaktů Rozsáhlé, cizí jazyk programu Obecné školné za semestr Mistr Mezinárodní management - 4 5 Semestr - EU Studenti: € 5.125 - Int. Studenti: € 5.950 Ceny platí pro roční platbu předem a jsou platné od září 2016. Různé školné platí pro Master programy 2 a 3 semestry. [-]

Magistr Neziskového Správy

University of San Francisco - School of Management
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené státy americké San Francisco

Rozvíjet hlubší porozumění neziskové řízení, jak budete zkoumat politické, ekonomické, právní a sociální prostředí neziskových organizací. [+]

Magisterske studium Management - Magisterske. Rozvíjet hlubší porozumění neziskové řízení, jak budete zkoumat politické, ekonomické, právní a sociální prostředí neziskových organizací. Domov pro národ je první postgraduální titul v neziskové správě, programu USF zajišťuje, získáte nástroje, které potřebujete, aby posílily své vůdčí schopnosti, identifikovat etické úvahy a uskutečnit pozitivní změny. Program MNA zahrnuje celou řadu kurzů aktivit a diskusí se současnými učenci a současných lídrů v Kalifornii neziskovém sektoru, takže můžete rozšířit své vedení a kritické myšlení. Rozvíjet dovednosti pro úspěch jako výkonný ředitel, ředitel pro rozvoj, nebo vůdce program / služby na neziskové organizace od humanitních, vzdělávání a náboženství na zdraví, lidská služby, a mise společenské změny orientované. Pracovat po boku spolužáků, kteří sdílejí ve svém profesním ideály a aspirace a zároveň se těší na výzvy přísnému akademické osnov. O Velitel nezisková administrace programu Sobota třídy nabídly v USF v centru San Francisca a San Jose areály Malé, třídy seminář styl podporovat zkušenostní učení a obohacené konverzaci Třídy začínají vždy v zimním semestru (San Francisco) a na jaře (San Jose) Široká škála stipendia a možnosti finanční pomoci Člen NACC, mezinárodního sdružení složená z akreditovaných vysokých škol a univerzit, které se zaměřují na studii o neziskových / nevládních organizací, dobrovolnictví, a / nebo filantropii Vstupné Nezisková Správa Požadavky na aplikace Oficiální přepis (y) - Nahrát kopie přepisů z každé akreditované vysoké škole nebo vysoké škole navštěvoval do on-line aplikace. Je-li přijat do programu, pokyny pro odesílání úředník bude za předpokladu Uzavřené přepisy. Životopis - Vložte aktuální životopis. Dva roky odborné praxe je preferována. Doporučující dopisy - Dva doporučující dopisy jsou povinné. Alespoň jeden dopis by měl pocházet z profesionálního kontaktu. Zadejte e-mailové adresy doporučujícím "přímo do on-line aplikace pro elektronické podání. Pokud doporučující musí předložit vytištěnou kopii dopisu poštou, prosím, požádat, aby vaše doporučující vyplnění formuláře zahrnout s jeho / její dopis. Prohlášení o účelu a esej - 500 - 1000 Slovo esej o své osobní / profesní zázemí a proč jste se rozhodli pokračovat v této neziskové studium na univerzitě v San Francisku. Prosím, nezapomeňte uvést rozsah a význam svého neziskového související s kariérou a dobrovolné zkušenosti, vaší akademické zázemí a vnímanými kvalifikací sledují absolvent titul, vaší konkrétní oblasti zájmu v odkazu na programu MNA, a vaše kariérní cíle na dokončení studia. anglické odborné způsobilosti - Všichni žadatelé jsou povinni prokázat znalosti angličtiny předložením platného TOEFL, IELTS, nebo PTE Akademické skóre. Každý žadatel, který dokončil dva nebo více roků studijním programu na vysoké škole v USA, nebo na kteroukoli osvobozených od daně zemí uvedených v sekci Mezinárodní žadatelé níže, se vzdala tohoto požadavku. Požadavky programu Stupeň MNA vyžaduje 36 kreditů. Deset kurzy konsolidovat osnov, se zaměřením na aplikovaný řízení a vedení. Titul Požadavky Dokončení celého studia kurzu s minimální kumulativní GPA 3.0 Dokončení portfolia projektu vyvrcholení Úspěšné dokončení všech studijních požadavků MNA učení Cíle Program MNA se zaměřuje na tři hlavní cíle: Vývoj hodnot a zapojení v komunitě pro stát odpovědných globálních občanů. Rozvoj dovedností a kompetencí v profesi pro stát kompetentní manažery. Rozvoj znalostí a perspektiv v neziskovém sektoru pro stát etické vůdce pro společné dobro. MNA Studijní výsledky Na konci programu budou studenti schopni: Popsat role neziskového sektoru v USA a mezinárodně, a poskytuje příklady těch, role. Identifikovat a vysvětlit podobnosti, rozdíly, a spojení mezi neziskové řízení a řízení v pro-profitovat a veřejného sektoru Demonstrovat a aplikovat znalosti v oblasti strategického plánování, Správní rada, fundraising, neziskové finanční řízení, právní požadavky, lidských zdrojů, neziskové marketingu, advokacii a hodnocení programů. Identifikace etických otázek vyvedl ve svých třídách, a diskutovat o tom, jak se tyto etické úvahy dopad na práci neziskových manažerů. Kompletní portfolio, které integruje učení z celého programu a shrnuje výsledky práce studentů. [-]

MA Program V Mezinárodní Ekonomie A Managementu

Corvinus University of Budapest, Faculty of Economics
Campus forma Denní studium 4 semestry September 2016 Maďarsko Budapešť

Charta popis kvalifikací: vzdělání v oboru ekonomie obor mezinárodní obchod a management (ekonom v mezinárodní ekonomice a podnikání). [+]

Charta popis kvalifikací: vzdělání v oboru ekonomie obor mezinárodní obchod a management (ekonom v mezinárodní ekonomice a obchodu)

Kdo Očekáváme, že mezinárodní ekonomické a management magisterské násilí?

• kteří jsou zvědaví na světě ekonomických událostí základní příčiny a následku,

• Lidé, kteří se rádi zabývají analýzou, ve kterém národní makro-ekonomických procesů v mezinárodní / globální efekty, a naopak,

• kteří se v ekonomické vědě belü l především v podnikové a regionální (mezzosoprán), Makro a mezinárodní ekonomie, globální otázky, které zajímají,

• kteří mají vysoký standard teoretické a aplikované ekonomie znalostní ekonomiky, zatímco oni chtějí obchod, mezinárodní vztahy, mezinárodní studie, globální znalosti získané Ne ... [-]


Magisterský Titul V Oboru Podniková Ekonomika A Management Módy

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 semestr September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. [+]

Magisterske studium Management - Magisterske. Jazyk výuky: španělština Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. Za zmínku stojí také účast Textilní clusteru Fashion Actm Catalunya, jehož spolupráce umožnila vyvinout program odborných studií a přizpůsobeny potřebám a fungování podnikové sféry textilu a módy, poskytující hluboké a rozsáhlé znalosti účastníků záležitost. Tento mistr je navržen v souladu s reformami navrženými v Boloňského procesu a je založen na zásadách kvality, rozmanitosti a konkurenceschopnosti. Obecné cíle Mají potřebné tvůrčí schopnosti na podporu řízení nových zdrojů a vedení. Může analyzovat společnost přizpůsobit se aktuálním potřebám. Chcete-li vědět právní, finanční a organizační rámec upravující Textilní a oděvní průmysl. Získat potřebné nástroje pro efektivní správu společnosti Textilní a oděvní sektor. Kompetence V průběhu kurzu jsou získávány následující kompetence: Chcete-li mít znalosti o globální a totes způsobem spojující svět umění a naopak. Jak jejich vztah a živit sebe, poskytuje syntetické, analytické a kritické v tvůrčích a výrobních procesů řízení. Znát a aplikovat interdisciplinarity mezi různými produkty. Zobrazit jako doplněk a týkají, s cílem dokončit kreativní globálně a / nebo konkurenceschopnosti ve světě procesu módní firmy. S vysokou plynulost pochopení tiskových médií v souvislosti se světem módy, stejně jako jejich projekt a komunikativní funkci. Získejte všechny pojmy potřebné pro klasifikaci a vyhodnocení potřeb grafického jazyka týkající se tvůrčího procesu v rámci módní design, vedení a směr. Vědět, jak používat všechny zdroje koncepční a technické, aby ve směru a řízení společností zabývajících se módou, kreativní jazyk grafiky, plastů a informativní je adekvátně řešit. Mít přehled o světě módy a provoz firmy, jejích procesů a interakcí mezi nimi. Znát proces rozhodování, který zahrnuje všechna opatření řízení. Mít schopnost vést dialog s ostatními řediteli společnosti a externími subjekty, na které je závislý. Přečtěte si průvodce v rámci koncernové strategie, která bude připravit cestu k dosažení cílů. Mít znalosti a splatnost rozrušit a vedení nejcennější aktivum společnosti je jeho zaměstnanci. [-]

Magistr V Mezinárodních Studií

University of San Francisco - College of Arts & Sciences
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Spojené státy americké San Francisco

Svět, ve kterém žijeme, je nesmazatelně formován globálních procesů - od provázanosti obchodu a financí, aby etnické násilí k boji za sebeurčení. [+]

Mistr v mezinárodních studiích Svět, ve kterém žijeme, je nesmazatelně formován globálních procesů - od provázanosti obchodu a financí, aby etnické násilí k boji za sebeurčení. University of San Francisco nabízí jedinečnou mistr 's titul v oboru mezinárodních studií - inovativní a přísný program, který poskytuje studentům s in-hluboké znalosti o změnách, které nyní čelí globální komunitu. Kurzy v Master of Arts v mezinárodních studií (MAIS) zaměření na rozvoj a životní prostředí, politické a ekonomické aspekty globalizace, lidská práva, mír a konflikty, mezinárodní právo a organizace. Jako interdisciplinární programu, studenti integrovat a aplikovat znalosti napříč obory s cílem analyzovat globální problémy a problémy. Mais studentům osvojit si dovednosti potřebné pro širokou škálu profesí a oborů, včetně mezinárodních vztahů, zahraniční službu, zpravodajských služeb a mezinárodními organizacemi. Naši absolventi jsou připraveni věnovat se dalšímu studiu v Ph.D. programu.... [-]


MSc V Oboru řízení Služeb, Logistika

Lund University
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Švédsko Lund

V našem magisterském programu v Service Management, Logistika, budete rozvíjet své akademické a průmyslové dovednosti v oblasti logistiky s cílem vytvořit zítřka s vynikající dodavatelské řetězce. [+]

Přehled programu

Magisterský program v Service Management je unikátní program pro studenty, kteří hledají průmysl relevantní znalosti o řízení a vedení v sektoru služeb. Pokročilá Program Úroveň předmětu kombinuje hluboké znalosti odvětví služeb, výzkumné prostředí, břitu, a až do datových profesionálních aplikací. Při uplatňování programu magisterském v Service Management si vyberete jednu ze tří různých specializací: Logistika, Retail nebo cestovního ruchu. Výuka probíhá v angličtině a máme studenty z celého světa.

Vlastnosti specializace v oblasti logistiky

Logistika je o dosažení maximální efektivity dobrými službami a nízké náklady, a zároveň uspokojit různé strany v dodavatelském řetězci. Během programu budete studovat a analyzovat jevy a situace, jako je řízení služeb v logistickém kontextech, přepravuje a logistický management, řízení změn, teorie vědy, jakož i kvalitativních a kvantitativních metod. To vám pomůže rozvíjet důležité analytické a manažerské dovednosti, které vám poskytnou cenné zkušenosti rozvíjet inovativní, strategické a udržitelné globálních dodavatelských řetězců. Budete také získat znalosti a zkušenosti z různých logistických oborů, a vyvinout nástroje pro vytváření inovativních a udržitelné logistiky v podnicích, obecní organizace a další.... [-]