Kombinované magisterské studium Móda - Kombinované magisterské studium Móda hledejte zde!

Kombinované magisterské studium Móda - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Móda

Móda

Výhody Masters přesahovat zlepšit vaše potenciál výdělku. Mohou poskytnout vám osobní a profesní dovednosti urychlit váš vývoj. Jsou to také příležitost odlišit se od svých vrstevníků, mnoho z koho mají podobné úrovni a vysokoškolák kvalifikaci.

Módní programy mohou vychovávat jednotlivce na různé aspekty módy a může poskytnout jim s přístupem designéra směrem k vytvoření nové doplňky, oblečení a obuv. Některé programy se mohou zaměřit na témata, jako je například technologii získávání, umění a historii módy.

Kombinované magisterské studium Móda - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Móda. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Čtěte více

Master (ma) Fashion

Ravensbourne
Campus forma Kombinované 1 - 2 let August 2017 Spojené království Londýn

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly [+]

MA Móda

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly utvářejí módní průmysl dnes, kde se špičkovým designem praxe je dáno s sofistikovanou obchodní strategie.

To je kreativní, projekt založený na kurz se zaměřením na dynamiku mezi kreativitou, technologií a podnikání povědomí. Kurz rozvíjí kritické a kreativní, a technické a odborné dovednosti nezbytné k postupu praxi a stimulovat inovace v módním průmyslu.

Jako MA Fashion studenta, budete zkoumat hranice kreativní módního designu a rozvíjet své schopnosti s využitím digitálních celou řadu prototypů technologií. Kurz bude výzvou, abyste znovu přezkoumat Podpůrná metodiky a způsoby práce, které charakterizují tvůrčí praxi v módě. Ty budou vyzváni, aby napadnout hranice tradičního módního designu, praxe a výroby, a prozkoumat kreativní možnosti, které nabízí technologie a nové způsoby práce.... [-]


Magisterský Titul V Oboru Módních: Aplikovaná Technologií A Digitálního Business *

ESNE - Escuela Universitaria de Diseño, Inovación y Tecnología
Campus forma Kombinované 10 měsíců October 2016 Španělsko Madrid

Mistr v módě: Applied Technologies a Digital Business ESNE se zaměřuje na kombinaci tří pilířů, které tvoří základ tohoto odvětví v blízké budoucnosti: design, technologie a řízení. Tyto aspekty jsou nejžádanější společnostmi v tomto odvětví a tvoří základ pro rozvoj a růst módního průmyslu. [+]

* Čeká na ověření Móda je jednou z oblastí činnosti, v nichž Španělsko se může pochlubit globální vedení s luxusních značek a obchodních řetězců soutěžící s evropskými a americkými nadnárodních společností. Mistr v módě: Applied Technologies a Digital Business ESNE se zaměřuje na kombinaci tří pilířů, které tvoří základ tohoto odvětví v blízké budoucnosti: design, technologie a řízení. Tyto aspekty jsou nejžádanější společnostmi v tomto odvětví a tvoří základ pro rozvoj a růst módního průmyslu. Vliv globalizace a vznik nových technologií, aplikován na design systémů, výroby a marketingu řídili transformace průmyslu a donutila společnostem na restrukturalizaci, modifikaci své strategie a vytváření nových pracovních příležitostí. Aby bylo možné vyrovnat se s novým prostředím, ve kterém se pohybuje sektor a nové vzory na trhu vzniká nutnost vyškolit profesionály, kteří znají nejnovější technologie a jsou připraveny na výzvy pokročilosti rostoucího odvětví. ESNEPrůkopníkem v tom, univerzitní status k módě určením první oficiální univerzitní návrh ve Španělsku, protože je to známka Fashion Design, má nejlepší profesionály a významný obchodní vztah. osnovy Modul 1: Systémy Fashion | 9 ECTS Fashion Kultura 3 ECTS Socio-ekonomický kontext módní 3 ECTS Trhy a trendy módní 3 ECTS Modul 2: Řízení Móda | 21 ECTS Komunikace a pověsti značky 6 ECTS Chování spotřebitelů 3 ECTS Směr a řízení společností zabývajících se módou 6 ECTS E-Marketing 6 ECTS Modul 3: Fashion and Technology | 18 ECTS Textronic ECTS 3 Virtuální Modeling 6 ECTS Nové technologie aplikuje na módě 9 ECTS Modul 4: Umístění | 6 ECTS Umístění 6 ECTS Modul 5: Diplomová práce | 6 ECTS Diplomová práce 6 ECTS Kompetence Analyzovala dopady ekonomických změn v módním průmyslu. Použít Průzkum trhu průmyslu a pochopit chování různých trendy v módě. Řízení operací, strategii a velikost organizace. Vyhodnotit různé obchodní modely úspěchu v módním průmyslu a její aplikace na e-business. Schopnost navrhnout strategický marketing, komunikaci a obchodní společnosti je přizpůsobit on-line za spotřebitelském sektoru. Zvládnout on-line komunikačních nástrojů (blog, SEM, SEO, sociální média, ...). Definovat image značky pro e-business v módě. Spravovat a vytvářet internetové obchody. Získání schopnost provádět a vyhodnocovat nové látky a technologie při výrobě módních výrobků, jako jsou kožešiny. Conceptualizing módy a textilních vzorů textury digitálně modelován podle avatar Vzdělávání a profesní Kariérní vyhlídky Manažer módní obchody v režimu offline a online On-line marketing manager módní firmy Director of Fashion obchodní komunikaci režimu offline a online Kreativní ředitel design Director Manažer nákupu marketing manager Textilní produktový manažer návrhář retail manager Textilní kupující Account Executive Technická kvalita Product Manager / aprovisionador odpovědný showroom Odpovědný Marketing on-line Retail Marketing Manager Vedoucí komunikace a public relations Některé firmy pro praxi LOEWE GROUP Cortefiel ADOLFO DOMINGUEZ Anglický dvůr Jesus del Pozo AGATHA RUIZ DE LA PRADA HOSSINTROPIA ECOALF LORENZO Caprile MARY štěpení ARISTOCRAZY Sastrería Cornejo Pepe Jeans ION FIZ DEVOTA & Lomba STUDIE [-]

MSL V Módě Práva

Fordham University School of Law
Campus forma Kombinované 1 rok September 2016 Spojené státy americké New York

Módní zákon začal tady a na Fordham zákona věříme, že právní znalosti v globálním módním průmyslu již nemůže být ponecháno právníkům sám. [+]

Kombinované magisterske studium Móda . Pro současné i budoucí módní průmysl klady: flexibilním magisterské studium, aby vám vnitřní okraj. móda zákon začala zde - a na Fordham zákona věříme, že právní znalosti v globálním módním průmyslu již nemůže být ponecháno právníkům sám. Módních profesionálů a podnikatelé, kteří se zapíší do MSL v módě zákona bude vyvíjet jejich právní gramotnosti při studiu s nejvýznačnějších fakulty v oboru, včetně obou akademiků a zasvěcenci průmyslu-in New York City, hlavním městě světového módního průmyslu. Ať už v současné době pracuje v módě, nebo usilovat o kariéru jako projektant, vedoucí výroby, ředitel licencí, koordinátor lidských zdrojů, nebo C-vlastní výkonné, bude tento program vás připraví na úspěch. Naučíte aspekty práva, které vznikají po celou dobu životnosti oděvu, počínaje původní myšlenky designéra a pokračuje celou cestu do šatníku spotřebitele. Budete zkoumat, co jsme se definovat jako čtyř pilířů módy zákona: duševní vlastnictví podnikání a finance, včetně oblastí, jako je například investice, pracovní právo a nemovitosti mezinárodní obchod a vládní regulace, včetně udržitelnosti, soukromí a otázky související s nositelná elektronika konzumní kultura a občanská práva Budete také získat přímý přístup k událostem a navazování kontaktů jsou k dispozici prostřednictvím neziskové Fashion Law Institute. Zřízen za asistence rady módních návrhářů Ameriky, je to první centrum na světě věnovaný Právo a podnikání módy, a to je založen na Fordham Law. Který učí tříd? Předměty jsou vyučovány mix plný úvazek fakulty, lékaři, a profesionály Fordham zákona se. Kdo může žádat? Každý, kdo získal bakalářský titul z akreditované vysoké školy se mohou vztahovat. Jednotlivci, kteří získali JD, LLB, nebo podobnou míru práva nejsou způsobilé pro přijetí MSL. Místo toho by měli žádat o přijetí do LLM v módě zákona. Je program plný nebo částečný úvazek? K dispozici jsou obě varianty. Full-time program může být dokončena během jednoho roku (dva semestry). Studenti předmětu v part-time program může dokončit program v co nejméně tři semestry nebo rozšířit své studie, aby se vešly jejich nabitý rozvrh. Jak dlouho trvá program vezme USKUTEČNIT? Full-time program může být dokončena během jednoho roku (dva semestry). Studenti předmětu v part-time program může dokončit program v co nejméně tři semestry nebo rozšířit své studie, aby se vešly jejich nabitý rozvrh. Je program k dispozici online? Ne, v tuto chvíli nemáme nabízejí on-line možnosti. Je finanční podpory dostupné? Ano. Omezený počet dílčích, zásluhách založené na stipendia jsou k dispozici. Přezkoumat lhůty pro stipendia úvahu. MŮŽE MOJI ÚVĚRY započítávat A JD titul? Pravidla American Bar Association zakázat Právnické fakulty od počítání kredity získané v rámci programu MSL směrem stupně JD. [-]

Master Módy A Luxusní Vedení

LISAA Paris
Online forma Kombinované 1 - 2 let September 2016 Francie Paris

Tento kurz připravuje studenty, aby se stal odborníky v oblasti módy a luxusního vedení. Budou objevovat celou škálu mezinárodního módního průmyslu, od vytvoření kolekce na organizaci podniku. [+]

Tento kurz připravuje studenty, aby se stal odborníky v oblasti módy a luxusního vedení. Budou objevovat celou škálu mezinárodního módního průmyslu, od vytvoření kolekce na organizaci podniku. E-learningový kurz Studenti sledovat průběh prostřednictvím distančního vzdělávání, na vyhrazené e-learningové platformy, a přijít ke splnění pedagogických pracovníků každý rok během dvou týdenních seminářů pod vedením odborníků v oblasti módy a luxusního marketingu a managementu. MASTER-rovnocennou kvalifikaci Kurz v módě a luxusním řízení probíhá po dobu dvou let a je zaměřen na studenty s kvalifikací bakalářské úrovni. Díky pedagogických pracovníků složená z uznávaných odborníků v módním průmyslu a četné partnerství s prestižními společnostmi, tento kurz je široce uznávaný. Studijní praxe průběhu Vzhledem k tomu, Výuka probíhá prostřednictvím dálkového studia mohou studenti využít ve svém volném čase provedením pracovních stáží ve společnostech. Mnoho studentů najít příležitosti ve velkých luxusních domech (Dior, Balenciaga, Ralph Lauren), obchodních domů (Galeries Lafayette) nebo specializovaným agenturám. Kromě toho LISAA doprovází studenty v jejich práci umístění výzkumu poskytnutím přístupu k databázi seznam více než 1000 zaměstnání a pracovní stáž nabízí ročně. Výhody Course E-learningové kurzy na vyhrazené platformě, učil profesionály Vzdálenost výukový kurz, který umožňuje každému studentovi definovat jejich vlastní pracovní rytmus a přizpůsobit ho kolem svých profesních omezení při současném respektování rámec a priority kurzu Profesionálně orientovaná kurz v reálném případových studií, seminářů a odborných stáží v partnerských firem v sektoru luxusního zboží Třídy průběžně aktualizován s aktuální novinky z oboru a vývoje, aby bylo možné sledovat trendy na trhu co nejpřesněji Individuální studentské doprovod pro stavbu svého odborného projektu Vazby mezi různými obory, aby pro studenty k pochopení komplementární povahu skillsets Kariéra Mezinárodní kupující manažer Kategorie marketingový ředitel Chief značka důstojník Produktový manažer Móda a luxusní výrobky manažer správce Collection Retail manager Rozvoj a strategie manažer Marketingový manažer manager merchandising Sourcing specialista / manager Vizuální obchodník Vstupní požadavky a Aplikace Tento kurz je určen pro různé studentské profilů k dispozici (právníci, jazykových odborníků, obchodní studenty, psychology a sociology ...). Kandidáti musí mít bakalářský titul (bakalář). Studenti, kteří absolvovali od BTS (francouzského národního diplomu) musí mít pracovní zkušenosti. Poplatky Francouzské a EU Obyvatelé: French Program: 4 890 € / rok - English program: 5890 Kč / rok Obyvatelé zemí mimo EU francouzský program: 4 890 € / rok - English program: 5890 Kč / rok [-]

Master Módní Merchandising &

Formasup Campus
Campus forma Kombinované 2 let September 2016 Francie Bordeaux

Mistr DMOE, Major Merchandising: Fashion & Design je certifikován jako Level I, uznaný státem a registrovaná v RNCP pod C3 Institute of orgánu pod nadpisem "provozní ředitel Corporate Leader." [+]

Kombinované magisterske studium Móda . Mistr DMOE, Major Merchandising: Fashion & Design je certifikován jako Level I, uznaný státem a registrovaná v RNCP pod C3 Institute of orgánu pod nadpisem "provozní ředitel Corporate Leader." To umožňuje získat všechny základní provozní manažer rozvíjet a zlepšovat výkonnost společnosti. Dva roky profesionalizovat podnikatelské vůdce, naučit se vyvinout strategie, osvojit si budoucnost firmy vytvořením nebo efektivně připravit přenos. Vůdce Operační Manager Enterprise zajišťuje celkový rozvoj společnosti a jejích činností, výrobků a služeb. To definuje strategické směry. vzdělávací obsah CORE DMOE Generální rozvoj podnikatelského strategické umístění Ekonomické a finanční řízení Déloppement obchodní a komunikační politika Dohled a řízení Major - Merchandising: Fashion & Design * Historie a kultura Merchandising strategické merchandising provozní merchandising E-Merchandising komunikační nástroje technická a odborná angličtina Kariéra Cesty Visual Merchandiser - Luxury Store Manager - Brand Manager - Marketing Repsonsable Brand Manager - Konzultant - Podnikatelské dceřiná pobočka, vesmír nebo služby. Stav student nebo alternativně status studenta na střídavém rytmu 8-12 měsíců stáž / uspokojení stav střídavý 1 týden školení / 3 týdny ve firmě zaplatit 80% až 100% z JIC Roční objem školní Registrační poplatek: € 850 Školné: € 5250 v hotovosti možno vypořádání (-5%), ve 2 (3%) nebo 7 krát. [-]

Magistr V Pořádání Akcí

ESODE
Campus forma Kombinované November 2016 Španělsko Madrid

Tento vzdělávací program umožňuje studentům zvládnout všechny aspekty komplexního organizaci události, od koncepce až po vyhodnocení, a to prostřednictvím strategie, implementace, výroba, realizace, optimalizace rozpočtu, logistika, post-produkce a ukončení projektu. [+]

Včasná registrace slevy Tento vzdělávací program umožňuje studentům zvládnout všechny aspekty komplexního organizaci události, od koncepce až po vyhodnocení, a to prostřednictvím strategie, implementace, výroba, realizace, optimalizace rozpočtu, logistika, post-produkce a ukončení projektu. Pokud chcete trénovat jako profesionál v oblasti pořádání akcí v praktické a osobně, hlavní program je vaše nejlepší volba. Obsahuje také nezaplacené povinné prestižní agentury nejlepší postupy v odvětví. CÍLE Sektor odborné akce musí být specialista s vůdčí schopnosti, respektu k rozmanitosti, pružnost v jednání, velkorysost, koordinační schopnosti, jemnost a inteligence komunikační prostředek pro volby. Tento program má tyto cíle: Analyzovat strategický význam živé komunikace v rámci organizace, jako způsob polohování a vztah se svým publikem za účelem dosažení stanovených cílů. Poskytnout nezbytné dovednosti pro řízení událost, jako je firemní image, media relations, reklama, on-line komunikace, PR, mimo jiné správně. Poskytnout studentům nástroje potřebné k návrhu komunikačního plánu použít na celou organizaci události jakémkoli odvětví nebo oblast a zároveň posílit jejich schopnosti interpersonální dovednosti. Vyvinout nové techniky a nástroje použité na organizaci akcí a osvědčených postupů pořadatele ve svých vztazích s dodavateli a zákazníky. AUDIENCE Studenti s univerzitním diplomem nebo pracovní praxe, kteří si chtějí doplnit své vzdělání a zvýšení jejich profesní příležitosti vyniknout a úspěšně řešit profesionální výkon v oblasti organizace akcí a komunikace. Čerství absolventi, absolventi a postgraduální studenti, kteří hledají pro specializaci přidal se k jeho kariéře, nebo chtějí rozšířit svou kariéru a vynikají v tomto odvětví. Odborníci v oblasti marketingu, médií, reklamy a PR, které vyžadují specifické datum znalosti a školení v oblasti pořádání akcí. Z těchto poznatků budou rozvíjet účinnější prodejní strategie, s níž vytvářet a nabízet nové obchodní linie a nové produkty. Profesionální sektoru cestovního ruchu. Vzdělávací akce zahrnuje nejen realizaci konferencí, veletrhů, hotely a letadel najímání, ale také zavádí kreativní koncept. * Pokud je určitý stupeň nebude požadovat, aby prokázali, že mají tři roky praxe. MODULY PROGRAM 1.. Události: typy, struktura, na trhu 2. CSR - Corporate Social Responsibility 3. Obchodní organizace v dubnu. Marketingové akce v květnu. 6 komunikační události. Osobní schopnosti 7. Nové technologie aplikuje na události 8. Událost jako nástroj firemní image v září. Kreativita v Události 10. 11 podnikání a oficiální protokol. Koučování v organizaci, etiky a deontologie. 12 Event Management Tools 13. Projektování, výroba a realizace akcí METODIKA A ZPŮSOB ESODE nabízí tento titul magisterský CLASSROOM. Teoretické a praktické kurzy vedené nejproslulejších profesionály. Přednášky národních a mezinárodních odborníků. Kontroly v lokalitách a zajímavých místech. Student bude mít možnost navštívit místa událostí plnit své pracovní metody. Systém hodnocení. Student poplatek vyšetření, individuální a skupinová práce a závěrečný projekt. Závěrečný projekt. Student bude muset prokázat u soudu všechny znalosti získané v průběhu, aplikovaný na případové studie. PRAXE Tento pán zaplatil a zaručena osnov postupy v nejlepších agentur v zemi. Tím se student tohoto Masters bude vykonávat čtyři měsíce praxe, favorizovat získávání dovedností s cílem usnadnit jejich zaměstnatelnost. Společnost je povinné vzdělávání a sledování výkonu žáka či studenta se provádí přes akademické lektora z ESODE a jiným opatrovník společností. * Studenti, kteří pracují ve firmách budou moci ověřit své postupy. CERTIFIKACE ESODE studentů, škola akcí organizátorů, po dokončení vzdělávací program bude udělen titul mistr v integrovaných ORGANIZACE UDÁLOSTI (1500 hodin) certifikovaných univerzitní Nebrija. [-]

Magistr Designu

University of Technology Sydney
Campus forma Kombinované 1.5 - 3 let

Unikátní v Austrálii, Master of Design je intelektuálně živé, sociálně poutavé, vizionář, praxe zaměřená a aktivně spojena s průmyslem. Tento kurz je soustředěn kolem staví vzoru Společenství síť. Kurz má dvě hlavní složky: specializované mistrovských kurzů pod vedením vedoucího ateliéru a průmyslovými partnery a teorie a technologie předměty vyučované v rámci programu. [+]

Program se zaměřuje na a integruje výzkum, průmysl spolupráce, internacionalizace a designové kulturu přes poskytování specializovaného, ​​jádra a trans-disciplinární předmětů. Poskytuje postgraduální vzdělání, které je flexibilní, jak svým zaměřením praxe a výzkumu integration.With se zaměřením na vývoj designu, inovativní integraci nových technologií, postupů a experimentování studentů, tento mistr designu je dodáván zkušení studiových vůdci, kteří jsou uznávanými vůdci v specifických odvětví a profesí.

Program určený k produkci rovnováhy mezi vysokou úrovní specializace a laterálního myšlení, umožňuje studentům zkoumat návrh z trans-disciplinární perspective.It umožňuje studentům, aby přezkoumaly otázky návrhu pod dohledem vedoucího praxe, učit se nové strategie a aplikace výzkumu a teorie. Podporuje osvědčených postupů v postgraduální výuky designu učením a výzkumné strategie, které kriticky zkoumají návrhu practice.Graduates tohoto kurzu jsou lídry v oblasti designu a souvisejících průmyslových odvětví prostřednictvím svých odborných znalostí v oblasti produktů a služeb vývoje. Jsou schopni využít strategické procesy, kreativní nástroje a výzkum dovedností pro inovace v design.The Program poskytuje řadu témat pro postgraduální návrhářů v oblasti interakce, strategie a podnikání, světelný design, technotextiles a textu a obrazu. Běžné předměty prozkoumat související koncepční výzvy a otázky vizuálního vyjádření ve snaze vyvinout užitečné, použitelné a rezonanční návrhy. Patří mezi ně porozumění a formulování význam "uživatelské zkušenosti", roli designu v humanizace informace, estetické a koncepční dynamiku efektivní komunikace, strategické myšlení, a aspekty řízení designu, branding a komunikaci.... [-]


Absolvent V Marketingu A Módní Komunikace

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro
Campus forma Kombinované 400 hodin March 2017 Brazílie Rio de Janeiro

Kurz Postgraduální v marketingu a komunikace IED Fashion Rio módních odborníků schopných vytvářet a implementovat komunikační strategie a marketingu z vnímání příležitostí, kombinující identitu značek v současném marketingu kontextu. [+]

Tento program je v portugalštině Učil Vytvořit a implementovat komunikační strategie a marketingu z vnímání příležitostí, kombinující identitu značek v současném marketingu kontextu. 3. Panel a Mkt s módou Home: March Třídy: úterý a čtvrtek - 19h30 do 22h30 Hodiny: 400 hodin Portugalský jazyk Popis a cíle: Kurz Postgraduální v marketingu a komunikace IED Fashion Rio Profesionální způsob schopni vytvářet a realizovat komunikační a marketingové strategie z vnímání příležitostí, kombinující identitu značek v současném marketingu kontextu. S důrazem na brazilském scéně v jeho rozhraní s domácím a zahraničním trhu a využívání segmentů - od výroby až po zkušenosti spotřeby - kurz nabízí kurzy, které se zaměřují na komunikační a marketingové strategie, módní řetězec, chování, inovace, maloobchod, branding a kreativní ekonomiku, také představovat workshopy vedené profesionály. Publikum: Návrháři ze všech oblastí, profesionálové s školení a mírou v módě, textilu, reklama, komunikace, žurnalistiky, marketingu a příbuzných oborů, jakož i lidé se zkušenostmi v módním průmyslu. Témata kurzu: Kulturní: Módní systémy, rozhraní Současná móda, chování a inovace, trendy a nové scénáře, kreativní ekonomiky a podnikání; Řetěz a Fashion Market; Procesy a řízení značky. Technika: Řízení značky; Módní Marketingový plán; Strategic Marketing; Finance; Registrace známky a duševní vlastnictví; Integrovaná komunikace; Komunikační plán; Módní komunikace. Projetual: Plánování projektu Marketing a komunikace. Závěrečný stvoření projekt v módní oblasti marketingu a komunikace zkoumání různých jazycích, obsah a techniky. * IED Rio si vyhrazuje právo odložit kurz, pokud nechcete dostat se usnášet. Koordinace: Gláucia Centeno Gláucia Centeno je novinář s školení v oblasti módy. Mistr ve sděleních PUC-Rio, odborník na historii Brazílie Cândido Mendes University a podnikání filmu a televizní FGV. Vyučuje v pregraduální a postgraduální v oboru Business Administration, komunikace a designu v institucích Cândido Mendes, Senai Cetiqt, UVA a Estacio. Koordinovaná průběh Fashion Design Unipli do roku 2011 a na Fashion Center Estacio do roku 2006. Výzkumný pracovník v oblasti módy, kultury a identity, také sloužil jako manažer postgraduálních kurzů v chování výzkumu a spotřebitele Senai Cetiqt a módní design vzdálenosti ve stejné instituci. Moduly: Modul 1 - 30H Semináře: 30H se bude konat diskuse o současných otázkách trhu a setká se s průřezových témat až po postgraduální kurzy. Modul 2 - 36H Marketing a komunikace Móda - Pojmy: 18H V této věci se bude zabývat koncepty, kontext a terminologii vztahující se k oblasti marketingu, komunikace a módy. Módní kultura: 18H Disciplína současné systémy a módní fenomén rozhraní z různých oblastí poznání a módní odkazy týkající se stylů, kontextů a trhy. Rovněž se bude zabývat vztahy mezi módy a různých oblastech pro vytváření nových diskurzy. Modul 3 - 36H Řetěz a Fashion Market: 12H V tomto kurzu, budou studenti kontaktovat fungování módní řetězce a jeho specifika, textilní vlákna uvádění výrobku na trh, přes předení průmysl, tkaní, výroba, dokončovací práce, a distribuce beneficiamentos fashion produkt. Řízení značky: 12H Tento kurz představí pojetí značky, jakož i metody, postupy a nástroje řízení procesů ve vztahu k dílčích značek a produktových řad, které tvoří módní značku, vysoce relevantní v současném kontextu prvků. Význam procesu v módě: 12H od symbolické a komunikativní aspekty objektů módních související; disciplína bude zabývat výstavbu významu v produktivním sféře a vztah k předmět objekt, stejně jako výrobní podmínky, agenty, kontextech. Modul 4 - 36H Chování a inovace: 12h Spotřeba jev jako zkušeností a jejich vztah s novými chování a praxe inovací v současné společnosti budou hlavními prvky, na které se vztahuje v této disciplíně. Trendy a nové scénáře: 12H trend koncept, makro a microtêndencias. V tomto kurzu student bude mít přístup k nástrojům pro výzkum v oblasti módy, a mapování techniky a záznam trendů pro výstavbu nových scénářů. Creative Economy: 12H velký význam současné scény, bude kreativní ekonomika a podnikání je třeba řešit jako strategie schopen integrovat různé sektory a pákový místní rozvoj, z referencí identifikace kulturního a tvůrčího odvětví. Modul 5 - 36H Workshop 1 - Případ Brazílie: 12H Jeden z kurzu diferenciálů, tento modul se zaměřuje na Brazílii a jeho specifika v národním i mezinárodním módním trhu. Kurz představí kulturní a sociální moderní prostředí; výstřelky, nové chování, místní kultury a specifických územních souvislostech. Workshop 2 - TCC: Br trhu Outlook: 24H Tento workshop si klade za cíl představit diverzifikace módní segmenty v Brazílii a jeho specifika a její hlavní perspektivy, jako je luxus, lidová Market, Fast Fashion, DNA místa, e commerce, mezi ostatními. Obsah vystupoval v tomto workshopu bude reference pro vedení (Závěr práce v kurzu) TCC Modul 6 - 36H Strategický Marketing: 24H Disciplína přítomen obsahu, jako je marketing ukazatele Analysis, diagnózu a prováděcí strategie, tržní cyklus a marketingového mixu v kontextu módy. Módní plán Marketing: 12H V tomto kurzu, kroky a prvky marketingového plánu, směřující na módní oblasti budou řešeny s ohledem na situační analýzu trhu, organizační informace, analýzy spotřebitelů a taktiky tržních a provozních činností. Modul 7 - 36H Integrovaná komunikace: Tematická 24H velký význam na trhu, bude tento kurz představí různé typy komunikace (strategické, taktické a operativní) a jeho použití v současném kontextu. Charakteristika a zvláštnosti použití různých médií (TV, rádio, internet, noviny, venkovní a mobilní). Komunikační plán: 12H budou řešeny v této disciplíně krocích a prvků komunikačního plánu, stejně jako jejich přípravy a rozvoje v kontextu módy. Modul 8 - 42H Módní Komunikace: 18H Kontemplovat oblasti jako odborného tisku, reklamy, PR a akce, kurz se bude zabývat využití médií v současném světě módy, své rozmanité použitelnosti a různých platformách. Vizuální Merchandising: 12H toto discilina Student bude mít kontakt s možným diskursů týkajících se oblasti módy, stejně jako odraz a realizaci jazyka a jeho přírody jako reprezentace a komunikační objekt. Také budou prezentovány strategie pro vybudování prostorů a komunikační produkt prvky a služby, aby podporovaly zkušenosti, které posílí identitu značky a vztah s veřejností. Digital Marketing: 12h Kurz se bude zabývat specifika digitálních kanálů přímého marketingu a nástroje pro spolupráci pro budování obsahu, mimo vnímání spotřebitelů a on-line vztah. Také diskutovali o digitální obchod a marketing plánování aktivit v prostředí internetu. Modul 9 - 36H Právní a finanční aspekty podnikání: 21H pochopení finančního životního prostředí, nákladů a cen, právní ochrany autorství, duševního vlastnictví, výsad a tematické záznamy budou zahrnuty v tomto kurzu. Eco udržitelnost a sociální odpovědnost: Z 15H velkým důrazem dnes, tento obsah bude řešena v disciplíně prostřednictvím kontextu módy v současné scény z referenčních hodnot udržitelnosti a sociální odpovědnosti. Modul 10 - 36H Metodologie výzkumu 12 Úvod do základů vědecké metodologie a hlavních linií epistemological myšlení, s důrazem na současné názory. Usilovat 12H Disciplína se bude diskutovat o plánování a konsolidaci profesní kariéry v současném podnikatelském prostředí: Výuka Vysokoškolské vzdělávání: 12H Career Management. Job absolvování kurzu - 40H TCC - Dokončení práce v kurzu: 40H Tento kurz bude probíhat použity projektů marketing a módní komunikace se zaměřením na brazilském scéně, vztahující se k jedné z perspektiv a přístupů prezentovány v celém průběhu. [-]

Master (MPS) V Visual Merchandisingu

LIM College
Campus forma Kombinované 3 semestry September 2016 Spojené státy americké New York

První svého druhu ve Spojených státech, Master of Professional Studies Visual Merchandising programu (MPS VM) na LIM College nabízí pokročilé, odborné vzdělání zaměřené na získání nakonec horní řízení a exekutivní úrovni pozice. 

 [+]

Kombinované magisterske studium Móda . Vizuální merchandising je nepostradatelnou součástí každé prodejní strategie. Během posledních několika let, pole přesunula ze suterénu studiu výkonné zasedací místnosti - tam, kde musí být kreativní cítění aplikaci na silné vedení a manažerských dovedností. První svého druhu ve Spojených státech, Mistr profesionálních studií v Visual Merchandising Program (MPS VM) na LIM College nabízí pokročilé, odborné vzdělání zaměřené na získání nakonec horní-managementu a exekutivní úrovni pozic. MPS VM vám nohu, jak budete pokračovat v kariéře v této rozvíjející se oblasti. Naučíte se zásady, filozofie a technologie vizuálního merchandisingu přes průzkum trhu, hands-na učení ve třídě, a polní pokusy, s důrazem na principy a postupy dlouhodobě udržitelného návrhu. Budete také rozvíjet vůdčí a manažerské schopnosti, včetně lidských zdrojů a dovedností projektového řízení. A budete dělat vše v maloobchodním Mekky, která je New York City. Vaše vzdělání zahrnuje návštěvy některé z nejúspěšnějších světových prodejců analyzovat displeje a ukládat prostředí a prozkoumat nejmodernější design a merchandising postupy. Pokud jste vážně o kariéře ve vizuálním merchandisingu, doporučujeme vám, abyste dále zkoumat MPS VM. Osnovy MPS VM je 30-úvěrový magisterský studijní program, který může být dokončena v průběhu tří semestrů v jednom kalendářním roce. Vaše první 24 úvěry jsou základní kurzy představující nejdůležitější, a průmysl-relevantní aspekty vizuálního merchandisingu. Posledních šest úvěry v rámci programu vám umožní syntetizovat své zkoumání vizuálních technik s tří-kreditní vyvrcholení projektu. Kromě toho budete mít možnost získat praktické zkušenosti s tří-kreditní stáž. Semestr 1: MPSV 651 Vizuální Merchandising: Communicator značky MPSS 652 Prodej a Consumer Behavior MPSV 653 Trojrozměrné Komunikace MPSV 654 Advanced Představení produktu Semestr 2: MPSV 655 Digital Merchandising MPSV 656 Color Theory a trojrozměrné design MPSV 657 Advanced obchod Design MPSV 658 trvale udržitelného designu Semestr 3: MPSV 659 Stáž v Visual Merchandising MPSV 660 Capstone: Vizuální Merchandising [-]

Master (MPS) V Módě Merchandising A Maloobchodu Managementu

LIM College
Campus forma Kombinované 3 semestry September 2016 Spojené státy americké New York

Master of Professional studií v módě Merchandising a Retail Management je navržen tak, aby vám konkurenční výhodu v dnešním maloobchodu, oděv, a merchandising trzích. [+]

Master of Professional Studies v módě Merchandising a Retail Management je navržen tak, aby vám konkurenční výhodu v dnešním maloobchodu, oděv, a merchandising trzích. Tento program je ideální, pokud hledáte absolvent studijního programu s důrazem na rozvoj kariéry, aby přechod do módního průmyslu. To je výhodné magisterský titul, který vám poskytne nástroje k zahájení kariéry v módním průmyslu. MPS je určen ke zvýšení vašeho úspěchu v řízení fashion retail průmyslu. Zatímco sleduje tento studijní program: Budete aplikovat poznatky, analýzy, strategie a kritické myšlení potřebné, aby se obchodní rozhodnutí v módním průmyslu. Budete mít možnost fungovat jak samostatně av rámci týmů použitím teoretické znalosti k praktickým řešením. Naučíte se řešit reálné problémy v rámci řízení módy. Full-time studenti dokončí program, který zahrnuje stáž ve třech semestrech v průběhu jednoho kalendářního roku. Stejně tak na částečný úvazek studenti dokončili MPS v delším časovém horizontu. Merchandising Curriculum Graduate Program v módní merchandising, Retail Visual Merchandising, Retail Branding MPS studenti budou trvat 24 kreditů z povinných předmětů, 3-úvěr vyvrcholení projektu s využitím dovedností vyvinutých v celém programu, a 3-úvěr stáž. MPS v módě Merchandising a Retail Management je otevřena zájemcům z různých akademických a odborných znalostí. Full-time studenti dokončit během jednoho roku, zatímco na částečný úvazek studenti mohou jít v rámci programu v pomalejším tempu. V programu MPS obdržíte praktické a teoretické znalosti o módní merchandising a řízení maloobchodu. To vám umožní vytvářet potřebné dovednosti, aby byli konkurenceschopní v rámci módního průmyslu. Můžete si osvojí základní pojmy v rámci řízení maloobchodu módy v souvislosti s merchandising, prodej a chování spotřebitelů, maloobchodní prodej (jak ukládat operací a vedení) a produktového managementu. Každý student MPS bude moci pochopit, jak aplikovat matematické, analytické a logické aspekty maloobchodní strategie odráží v chování spotřebitelů, neboť se týká módní maloobchodní management. Budete prokázat intelektuální a analytické chápání zboží více matematiky týkající se plánování, zásob, cenách, a merchandisingu; se schopností interpretovat pozitivní a negativní reakce na zprávy o prodeji a nezbytných potřebnými kroky ke zlepšení výkonnosti podniku. Díky své vzdělávací zkušenosti v programu MPS, budete rozvíjet jejich profesní vyhlídky v módě merchandising a řízení maloobchodu, který vám umožní identifikovat zvukové výběru povolání. Každý student bude schopen pochopit každodenní činnosti módního průmyslu, a to prostřednictvím on-the-job pracovních zkušeností (stáž v módním průmyslu a vyvrcholení projektu), a identifikovat hlavní zainteresované strany a navrhnout schůdné řešení realistické a použity pro správu módní nájemní nastavení. [-]

Master (MPS) V Módní Marketingu

LIM College
Campus forma Kombinované 3 semestry September 2016 Spojené státy americké New York

Mistr profesionálních studií (MPS), v módě marketing je absolventem program, 30-úvěr. Každý kurz je navržen tak, aby vám aktuální marketingové a obchodní trendy s cílem získat konkurenční výhodu v dnešním odvětvích módní marketing. [+]

Kombinované magisterske studium Móda . Marketing v oděvnictví zkoumá vztahy mezi podnikání módního průmyslu a spotřebitelů, včetně rozvoje, propagace, reklama, a aspekty maloobchodu tohoto globálního průmyslu. Módní marketing funguje tak, že pomocí současných trendů v módě analyzovat, rozvíjet a realizovat prodejní strategie napříč různými médii. Úspěšný módní obchodníci pochopili, že uznání spotřebitelské trendy, silné značky, a žádoucí image produktu jsou všechny základní prvky pro vybudování efektivní a smysluplné kampaně. Master of profesionálních studií (MPS) v módní marketingu je absolventem program, 30-úvěr. Každý kurz je navržen tak, aby vám aktuální marketingové a obchodní trendy s cílem získat konkurenční výhodu v dnešním odvětvích módní marketing. Prvních 24 kreditů jsou základní kurzy, které vyvrcholí v tří-kreditní vyvrcholení projektu s využitím dovedností vyvinutých v celém programu. Všichni studenti musí mít tři kreditní stáž. Můžete dokončit program ve třech semestrech v průběhu jednoho kalendářního roku, pokud se rozhodnete jít na plný úvazek. Pokud hledáte změnu kariéry do módního průmyslu, MPS v módní Marketing je nástroj, který pomáhá usnadnit tuto změnu. Celkové cíle MPS v módní marketingu jsou: Poskytnout výjimečný vzdělávací program navržen tak, aby posílily své Úspěch v rámci Fashion Marketing průmyslu Pro zajištění zkušenostní, jakož i akademické zvuk vzdělávací zážitek, který vám umožní soutěžit v měnícím se globálním módního průmyslu Chcete-li být zdrojem inovativního interdisciplinárního učení, které využívá: výjimečné fakulty s akademickými úspěchy a zkušeností v oboru a jejich vůdci v rámci módního průmyslu, kteří se zájem na vývoji budoucích marketingových lídrů. Konkrétně, obdržíte praktické a teoretické znalosti o módní marketing s ohledem na základních oborů historie, současných globálních marketingových trendů, marketingového řízení, spotřebitelské postřehy, public relations a řízení luxusní značky. Tato nadace vám umožní vytvářet potřebné dovednosti, aby byli konkurenceschopní v rámci módního průmyslu. Jako výsledek, budete ovládat klíčové pojmy v rámci módní marketing včetně řízení marketingu, služeb marketingu, příčina marketing a nová média. Získáte vědět, jak se módní marketingové metody vytvářet a poskytovat hodnotu pro zákazníky prostřednictvím praktických a teoretických příkladů v tomto odvětví, které odrážejí dnešní spotřebitele - a budoucnost spotřebitele. Získáte schopnost interpretovat pozitivní a negativní reakce na prodeje a spotřebitelských poznatků a metod potřebných k vytvoření vhodných a úspěšné marketingové plány. Budete mít možnost pochopit každodenní provoz módní marketing prostřednictvím on-the-job pracovní zkušenosti (stáže v módním průmyslu), a identifikovat hlavní zainteresované strany a navrhnout schůdné řešení realistické a aplikovaného módní marketing nastavení z povolání. Marketing Curriculum MPS studenti budou trvat 24 kreditů z povinných předmětů, 3-úvěr vyvrcholení projektu s využitím dovedností vyvinutých v celém programu, a 3-úvěr stáž. MPS v módní Marketing je otevřena zájemcům z různých akademických a odborných znalostí. Full-time studenti dokončit během jednoho roku, zatímco na částečný úvazek studenti mohou jít v rámci programu v pomalejším tempu. Program obsahuje směs večerní třídy a on-line kurzu. [-]

MZV V Fotografie Copyright A Profesionální Projekty

Lens - Fotografía
Online & Campus forma Kombinované 9 měsíců October 2016 Španělsko Madrid

LENS oznamuje čtvrté vydání Mistra ve výtvarném umění fotografie a profesionálních projektů, které začne v říjnu [+]

CO JE MISTR FOTOGRAFIE? LENS oznamuje čtvrté vydání Mistra v výtvarného umění fotografie a profesionálních projektů, od října 2014. Flexibilní vzdělávací program ve fotografii, který kombinuje přednášky, semináře, konzultace a on-line ve třídě, návštěvy mezinárodních fotografických festivalů, odborné praxe a výkonu kolektivní výstavy. Mistr studenti osvojí nástroje, aby fotografie kariéru založenou na kvalitě vašich fotografických projektů, vytvoření flexibilní itinerář, který se snadno vejde do vašich obav a schopnosti a připravuje je identifikovat příležitosti pro kontinuální profesní kontextu stav změny. Master Classes Fotografie vyskytují ve třídách LENS v centru Madridu a jsou vyučovány ve španělštině. TARGET Absolventi vysokých škol prokazující jejich fotografie, nejlépe znalost v oblasti výtvarného umění, komunikace, reklama, žurnalistika, architektury a designu, a chtějí doplnit své studium a rozšířit své kariérní vyhlídky s intenzivní teoretické a praktické přípravy ve fotografii. Další odborníci prokazující dostatečné zkušenosti v oblasti fotografie a další výtvarné umění. Studenti, kteří složili Intermediate kurz fotografování a / nebo pokročilý kurz na současnou fotografii objektivu. METODA Malé skupiny umožňují přizpůsobení vzdělávacího procesu: Maximálně 12 studentů ve skupině. Flexibilní řada workshopů, které lze přizpůsobit obsah kurzu pro potřeby studentů. Individuální vzdělávací plán pro každého studenta. On-line učitel a virtuální komunita, která usnadňuje tok komunikace mezi studenty a učiteli. Sledujte každý student vyučujícím. Lektoři jsou renomovaní fotografové a výuky povolání, kteří přinášejí své zkušenosti a vést studenty v rozvoji fotografického projektu, který vyvrcholí výstavou v červnu 2015. Otevřený systém vzdělávání střídavě přednášky s intenzivní workshopy a zkušeností, které usnadňují pochopení fotografického média: Návštěvy na mezinárodních fotografických festivalů, setkání s rozvíjejícími fotografy, profesionální postupy, atd.. BECA Objektiv School of Visual Arts koná každoročně na objektivu Fotografie stipendium s cílem zpřístupnění jeho Mistr fotografie fotografů talent a podporovat rozvoj kvalitních projektů pro stejný. Toto stipendium pokrývá školné z uvedeného Master - v hodnotě 7250 eur. TURN DAILY Od pondělí do pátku od 10 do 14 hodin. Od října 2014 do března 2015 + 6 workshopů víkend až do června 2015. SHIFT WEEKENDS Pátek od 16. do 22. hodiny. Víkendové semináře se budou konat v sobotu a neděli, v celkové délce 14 hodin. Výuka probíhá v učebnách objektivu v centru Madridu. Od října 2014 do června 2015 + 18 workshopů o víkendech až do června 2015. CENA LENS Masters ve výtvarném umění fotografie a profesionální projekty (700 hodin): - Měsíční platba: € 805 (9 měsíční) + € 750 za registraci. - Čtvrtletní platby: € 2415 (tři splátky) + € 500 registrace. - SPS: € 7250 (registrace je zdarma). Mají 10% slevu, pokud si uděláte registraci před 30. červnem 2014. Další slevy (nesčítá): - Nezaměstnaní: 15%. - Absolvent / Vysokoškolské vzdělání v oboru výtvarného umění, komunikačních studií, žurnalistiky, reklama, architektura, dějiny umění a designu: 15% [-]

Magistr V řízení Módního Průmyslu A Designu

ESDi - Design School
Campus forma Kombinované 1 rok October 2016 Španělsko Sabadell

Mistr Management módním průmyslu a designu ve spolupráci s mangem. Mistr dává účastníkům možnost přístupu ke znalostem, díky profesionálů z renomovaných firem. [+]

Mistr v řízení módního průmyslu a designu (ve spolupráci s Mango)

Mistr dává účastníkům možnost přístupu ke znalostem, díky profesionálů z renomovaných firem.

- Pro přípravu odborníků v mezinárodním kontextu, specifickou a dynamika módního průmyslu v oblasti marketingu, financí a obchodní strategie.

- Zabývat se všemi těmito otázkami do hloubky, že společnost musí kontrolovat a provádět její úspěšné strategii výroby a distribuce módních produktů.

- Vyvinout všechny potřebné analytické schopnosti účastníků v hlavní identifikovat příležitosti na trhu a podnikat projektů v globálním prostředí, ve kterém kreativita, využití nových technologií a inovace mají zásadní význam. ... [-]


Magistr V Radě Stylu, Image A Komunikace

ESDi - Design School
Campus forma Kombinované 1 rok October 2016 Španělsko Sabadell

Mistr v radě Styling, obrazu a komunikační program umožňuje přístup k různým profesionálním speciality, jako je: Styling v módních časopisech a reklama, Osobní Shopper, poradenství v oblasti osobní a firemní image ... [+]

Mistr v radě Styling, image a komunikace

Úspěch značky je spojeno s image, a jsou poradci a stylisté, kteří mají na starosti definování značky osobnost s vizuální návrhy, proud a jiné.

To umožňuje přístup k různým profesionálním speciality, jako je: Styling v módních časopisech a reklama, Osobní Shopper, poradenství v oblasti osobní a firemní image, public relations, Poradenství v oblasti designu týmů, výběr zaměstnanců, Media konzultant v oblasti technických komunikačního protokolu a organizování akcí, mezi ostatními.

Příjemce

Absolventů a odborníků s praxí v: komunikace, designu, výtvarného umění, protokol, stylistka a příbuzných oborů. ... [-]


Magistr V Obchodních Studií (management Móda)

United International Business Schools
Campus forma Kombinované 1 - 2 let September 2016 Nizozemsko Amsterodam Belgie Antverpy Brusel Japonsko Tokio Španělsko Barcelona Madrid Švýcarsko Curych Lausanne + 11 více

Mistr v Business Studies - Specializace v programu Fashion řízení je nabízen návštěvou fakulty a jsou plánované na jednotce intenzivní seminář ve formátu. Podpora výměny inter-areálu a sítí ... [+]

Mistr v Business Studies - Specializace v programu Fashion Management je vyučován výhradně v angličtině. Studenti jsou nutné k dokončení 27 kurzů pro 54 kreditů a závěrečné souhrnné práce za 6 kreditů. Některé kurzy jsou nabízeny na návštěvě fakulty a jsou plánované na jednotce intenzivní seminář ve formátu. Podpora výměny inter-areálu a sítí, jsou studenti mít možnost se připojit k seminární kurzy i na několika místech areálu.

Specializační kurzy v módě řízení

 

GSCFM11 Základy módní řízení (2) GSCFM21 Móda, Marketing a inovace (2) GSCFM31 Móda, Strategie a transformace (2) GSCFM41 Fashion management v praxi (2) ... [-]