Kombinované magisterské studium Móda - Kombinované magisterské studium Móda hledejte zde!

Kombinované magisterské studium Móda - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Móda

Móda

Výhody Masters přesahovat zlepšit vaše potenciál výdělku. Mohou poskytnout vám osobní a profesní dovednosti urychlit váš vývoj. Jsou to také příležitost odlišit se od svých vrstevníků, mnoho z koho mají podobné úrovni a vysokoškolák kvalifikaci.

Módní programy mohou vychovávat jednotlivce na různé aspekty módy a může poskytnout jim s přístupem designéra směrem k vytvoření nové doplňky, oblečení a obuv. Některé programy se mohou zaměřit na témata, jako je například technologii získávání, umění a historii módy.

Kombinované magisterské studium Móda - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Móda. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Čtěte více

Titul Magistra V Oboru řízení Podniků A Módní Design

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online forma 12 měsíců November 2017 Španělsko Barcelona

Naučte se, jak spustit módní projekt a objevovat obchodní stránku průmyslu. [+]

Kombinované magisterske studium Móda . Co se stane, když mám značku projektu, velmi jasný vesmíru a světovládu podnikání, ale nemají dostatek informací o odvětví módy a všechno kolem vás? nebo to, co se stane, když jsem studoval módu, vím, že výrobní procesy, ale já jsem zastaralé v nových průmyslových procesech, a to jak v designu a módních? Jak mám postupovat v případě, můžete aktivovat již existující značku, nebo otevřít nový obor podnikání v rámci značky, která již funguje, ale je třeba oslovit širší publikum? Tento magisterský studijní klade za cíl spojit moderní způsob, jak teoretickou a praktickou ruka profesionály reagovat na ty, kteří s jednou nohou v módním průmyslu nebo třeba dokončit nebo aktualizovat jejich výcvik. Tito odborníci budou sdílet s našimi studenty veškeré své know-how v oblasti všechno kolem módy z hranolu 360 (módní kultury, módní komunikačního, výprava řízení atd) zaměřenou na optimalizaci činností a dosáhnout výhod při zahájení projektů ( Módní Start-up) nebo projekty, které potřebují renovaci, mistr v oboru management a oděvního designu si klade za cíl kreativity jako výchozí bod jakéhokoliv módního projektu, popisovat stejný čas každý z rolí různých odborníků podílejících v řetězci, pochopení víceoborovost v rámci módního průmyslu, a mohou vytvářet a spravovat správné vybavení pro náš projekt. Master in Management a módní design ESdesign je unikátní, protože je navržen z nové výchozí bod nové vědomostní základny, která se zaměřuje na on-line trénink, jediný formát, který může reagovat na měnící se svět a všestranný jak je tomu v odvětví módy. Cílem je vyškolit odborníky pro práci v sektoru rostoucí 2.0, který poskytuje nový a rychle se módní průmysl. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Vyškolit odborníky schopné řídit, design a realizovat projekt Fashion autonomně, nebo schopné podílet na specializovaných rolí definovaných pro každý zúčastněný tým. Make znalý student módní kultury, z jejího podnikání, historických a kulturních aspektů, prostřednictvím svých technických komponent a jeho použitelnost. Poskytnout vizi módy a moderní, udržitelné, konkurenceschopné a především přístupné nových odborníků, z nichž mnohé budou tvořit internetové odvětví. Poskytnout nezbytné odborné dovednosti rozvíjet strategické tvůrčí směr. Cross kreativitu a módní marketing se dostat správné strategie v závislosti na účelu. Značka Význam. Cvičení kreativity a inovací dovednosti: strategický plánovač v kreativních odvětvích. Podpora podnikání a podnikatelských dovedností řídit projekty na úrovni rozpočtů, organizační schémata, řízení dodavatelů a plánování. Představy o návrhu poskytnout každý jeden z kroků, jak dát život a formují do sbírky z dvojitého teoretického i praktického hlediska. Díky praktického designu a základních cviků tutorovanými módních návrhářů z aktivní uznávaný v rámci odvětví. Získat dovednosti, znalosti nových koncepcí a nových obchodních modelů v tomto odvětví. Zavést marketingových nástrojů: formuláři můžete vyplnit značku tvrzení a hodnotu, na jehož území se nachází a jaké jsou jeho základní podstaty. Představy o designu, zpracování obrazu a digitálních nástrojů. Komunikace 2.0 (pověst a vliv) a e-commerce. Vše, co je třeba pochopit digitální prostředí a dialog s ofsajdu prostředí a módního světa. Na konci kurzu budou mít studenti materiál vytvořený vyvinout digitální portfolio, které jim umožní podporovat sebe na pracovišti. Studijní plán Master in Management a oděvního návrhářství je strukturovaná od jsou tyto předměty a oblasti integrován do křížové projektu zpracovaného po celé délce předmětu: Módní průmysl Módní průmysl je široký pojem, ve kterém jsou rozdílné znalosti příslušného odvětví, jak se měnil jako textilní kultury v ceně, organizace průmyslu, fázích návrhu, výroby, distribuce a komunikace. Tento modul také vyzkoušet čistě textil aspekty, jako jsou typy tkaniny, oděvy, a barevné aspekty. Eco módu a udržitelnost, nové hodnoty pro módní firmy, KM0, Slow Móda, módní a solidarita bude také pracovat. umělecký směr, zpracování obrazu Přehled kroky k vytvoření digitálního obrazu z Adobe balíčku nástrojů. Pojmy grafického designu aplikovat na módy komunikace. To umožní studentům řešit snadno vytvářet fotografické dokumenty pomocí Photoshopu. Adresa v módním designu. tvůrčí procesy, design analýza zástava Projekt vedoucí konstrukce a kreativní ředitel designu je průmysl profesionální návrhy orchestr módní značka, takže vše, co je v rovnováze, ze organizaci sběru, jeho DNA, hodnoty přenášeny (nejen estetický) význam místě prodeje, komunikace a obrazových návrhů ... a vše, co by měl obdržet souhlas. Tento modul začne analyzovat a pracovat módní kolekce z oděvu, jeho rozsah a strukturu. Vztah tělo, design a vzor. tématy tisky, vyšívání a zdobení oděvu a specifičnosti pleteniny se také pracovat. tvořivý směr a trendy. Kreativita a marketing V tomto modulu se učíme rozvíjet kreativní strategie vést procesy a marketingové aktivity, kterým se stanoví její zásady a zároveň představit skutečné příklady a navrhnout své vlastní strategie na podporu naši kreativitu. Veřejné koncepty, terč, ventilátor a další klíčové pojmy potřebné práce. Projektové řízení projektanta s vlastní značkou nadnárodní společnosti. V tomto modulu jsme také představí světové trendy: jak fungují, aktivace klíčové momenty, Hype a Megatrends. Trendy a earlyadopters. móda kultura Tento modul bude hodnotit kulturní a sociologické aspekty módy: Historie a sociologie módy, což vede značek a návrhářů, městské projevy móda, módní vlivných a nové způsoby porozumění podnikání, a to jak v režimu offline a online. Profesionální musí mít módní módní kultury, a v tom spočívá do značné míry klíč k jeho úspěchu v tomto odvětví. Adresa v módním designu. Sbírka designu V tomto modulu Zkuste nastavit módní kolekce, podle cílových hodnot, styl a značky. Budeme také pracovat jako sbírka vzniká: od konceptu do sbírky. A počáteční výzkumné téma. Struktura sbírky. Briefingy a časy. Barva a tkaniny v kolekci. Barevné grafy a harmonie. Výběr a vyváženost látek v kolekci. Druhy látek pro oděv. Soudržnost a vyváženost sbírky. Sběrného boxu. Vzorníky, technické specifikace výrobku a escandallos. Digitální nástroje. portfolio Tento modul umožní studentům řešit snadné vytváření vektorové Illustrator dokumenty (nákresy, technické údaje), pro použití jak v designu a propagační činnost (přehledy aktualit, sociální média ...). mini-projekty s jasnou k rozvoji každého z projektů navržených vzdělávacích cílů vzniknou. Podpora bude poskytována do jiných oblastí mistra provádět průběžné vyhodnocování projektů, stejně jako portfolio pro závěrečnou práci mistra, pro které bude student vyškolený v technikách digitální prezentace. Módní design a trh. značky Tento modul bude zacházeno módních kolekcí od značek a jejich stylů a segmenty, tematické pracují na pochopení různých trzích kapsle: sbírka v závislosti na společnosti, výroby a distribuce. Small Business na masový trh. opotřebení Street, džíny oblečení a džínové vesmíru, luxus a značku. Couture a party kolekce pro muže, dětské kolekce. Komunikace a média V tomto bloku budeme analyzovat stávající komunikační formáty. Z interní paměti na externí agentury oddělení. Z tiskové zprávy a press kitu na interní komunikaci. korporátní komunikace, příležitostnou a zkušenosti. Stejným způsobem, budou analyzovány a studoval v detailu média, online a offline, klíč v módním světě. Prostředí 2.0: Sociální sítě, metriky a polohování Digitální architektura. platformy sociálních sítí a detail prostřednictvím případových studií. Význam Facebooku novosti snapchat. silné a slabé stránky každého a pojímání strategií 360 bodů. Příklady a pokračovat v budování jasný plán týkající se digitálního prostředí. Stejným způsobem tento modul seznamuje studenty s metodologií a nástrojů pro měření a analýzu provozu on-line přítomnost. Digitální prostředí a nové zaměstnání v módě. Od strategie k taktice online. Diplomová Práce Kromě překonání kreditů různých modulů, všichni studenti musí vytvořit konečný projekt, který se skládá z osobního výzkumného projektu, provádění a vývoje z obsahu na které se vztahuje. Master class podle: - Krizzia Robustella (Módní návrhář, vlastní značka) relace, která bude dávat Krizia v ESdesign se bude diskutovat o tom, jak přežít jízdu na značku a obchod, jak dvě sbírky ročně jsou překonány, jak vzniká sbírka, a co se stane, až se šaty jsou zavěšeny v obchodě a také na (Krizia je velmi aktivní na internetu, a to zejména v Instagram). nám také diskutovat výzvy a budoucnost malého streetwearové štítku a podpis. - Aurora Balboa (Designer příslušenství a Bimba Lola) - Enric Marti (Vítěz módní výstřelek 2015 a junior designer Del Pozo) Zasedání se zaměří na možnosti, které nabízí módu pro nově vznikající návrháře, a budeme hovořit o svých zkušenostech, jak postavil svou první kolekci a jak čelí práci jako kreativní v skvělá značka jako Del Pozo. - Jaume Vidiella (Módní stylista stiskněte a brána) Kurikulum je rozděleno do čtyř modulů. Předměty tvořící osnovy jsou rozděleny takto: TÉMATA ECTS Módní průmysl 5 umělecký směr, zpracování obrazu 5 Adresa v módním designu. tvůrčí procesy, design analýza zástava 5 tvořivý směr a trendy. Kreativita a marketing 5 móda kultura 5 Adresa v módním designu. Sbírka designu 5 Digitální nástroje. portfolio 5 Módní design a trh. značky 5 Komunikace a média 5 Prostředí 2.0: Sociální sítě, metriky a polohování 5 Diplomová Práce 10 CELKEM ECTS 60 Požadavky Doporučená profil Tento mistr je zaměřena na lidi, kteří splňují následující profil: Absolventi oděvního návrhářství Absolventi jiných oborů designu (grafika, interiér, průmyslové ...) Absolventi v komunikaci vědy Absolventů výtvarného umění Absolventi ekonomie a managementu Absolventi audiovizuální komunikaci Podnikatelé nebo podnikatelé, kteří si přejí založit vlastní projekt Fashion Profesionální odvětví módy, s dalšími vyššího vzdělání s praxí v oboru módního návrhářství a / nebo tvůrčí prostředí v odvětví, kteří mají pocit, zájem o digitální módní vesmíru (započitatelný akademických osnov a / nebo Porfolio, kteří se cítí zájem digitálním módním vesmíru). V případech, kdy student akredituje předchozí vysokoškolské vzdělávání k procesu akreditace vysokoškolským vzděláním, akademický výbor bude hodnotit životopis a portfolio kandidáta a osnovy vyplněný, což by mělo udržet přiměřenou rovnocennost existující studie stupně ve stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr může rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Módní průmysl. Marketingové a komunikační oddělení v módních firem. Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, uvedení do provozu společnost, kteří chtějí utvářet jejich osobní projekt Profesionálové a aktivní projekty se značkami, které chtějí rozvíjet, nebo oživit svůj obchodní model. Profesionály, kteří hledají recyklaci, nový vzhled. Návrháři, kteří chtějí rozvíjet své vlastní módní značku nebo doplňky stravy obsahující tvůrčí vizi své strategie oblasti sběru. Profily s marketingovými a vůdčích schopností, kteří hledají podnik do módy vesmíru a ostřelování operaci. Společnosti, které potřebují aktivaci na nový řádek nebo některou z jejích budoucích projektů. Ti, kteří hledají hluboko do kvalitativních výzkumných směrů a trendů-forescasting provést konzultaci strategie značky a inovace. Stručně řečeno, každý, kdo chce, aby se stal odborníkem v oblasti správy a odborné definice ochranná známka ve světě módy. [-]

Magistr V Oděvního Návrhářství

Domus Academy
Campus forma 12 měsíců September 2017 Itálie Milán

Master in Fashion Design programu přináší studentům do přímého kontaktu s módním průmyslu designu v Itálii a v zahraničí. Budete mít vzácnou a vzrušující možnost rozvíjet svou vlastní originální a přesvědčivý módní kolekci pod vedením profesionálů. [+]

Dream. Express. Proveďte. The Mistr v oděvního návrhářství Program přináší studentům do přímého kontaktu s módním průmyslu designu v Itálii a v zahraničí. Budete mít vzácnou a vzrušující možnost rozvíjet svou vlastní originální a přesvědčivý módní kolekci pod vedením profesionálů. Prostřednictvím teoretických studií a zkušeností projektu, budete rozvíjet individuální způsob vyjadřování, prozkoumat kulturní faktory, které ovlivňují módní trendy, naučit se vstupy a výstupy z výroby, a vytvářet inovativní řešení. Kromě honování "problém řešení" dovednosti, že každý módní návrhář potřebuje, budete také rozvíjet "problém definování" přístup: schopnost určit skutečné parametry každé výzvy. Jak jste se dozvědět následovat svou intuici a propagovat svou estetickou vizi v rámci těchto parametrů, budete pěstovat větší povědomí o důvodech své vlastní módní design volby, a těch druhých. Publikum Program je určen pro uchazeče s mírou první úrovně v módní design, design doplňky nebo jiných příbuzných oborů, kteří chtějí rozvíjet své profesní dovednosti a provést připojení v rámci módního průmyslu. Výsledek Během tohoto programu, budou studenti: Kompletní self-řízený projekt výzkumu na poli módního návrhářství, za použití metod na profesionální úrovni a komunikační techniky Rozvíjet inovativní design pro oděvy a vytvořit kolekci módní, postavený na jejich znalosti technik a materiálů Program Program je dílna bázi, podporovaný semináře, přednášky, konzultace, a práci v terénu. Profesionály, vůdce hřiště, a vedoucí projektu vedení studentů prostřednictvím individuální koučink a projektového mentorství. Program se skládá ze čtyř hlavních modulů, z nichž každý obsahuje dva-týdenní kurz a šestitýdenní dílnu. Moduly jsou následovalo období dvou měsíční stáž a závěrečné prezentace portfolia. Modulární struktura je možné přizpůsobit, což umožňuje flexibilitu a rozmanitost, aby lépe sloužit potřebám a cílům každého studenta. Kurzy Celoroční se zaměřuje na: Poznávání historických, současné, psychologické, antropologické a sociologické aspekty módního fenoménu Learning Management a marketingové strategie pro módní a luxusní zboží společnosti Objevování nových 3D nástroje pro modelování oděvů Zkoumání metody a nástroje pro módní výzkum a designu Zkoumání faktorů, které určují ekonomickou výkonnost značky nebo společnosti Branding svou vlastní práci a rozvíjet své profesní identitu Semináře Vedeni profesionály a vedoucí fakulty projektů, budete pracovat ve spolupráci s předními společnostmi na praktických projektů týkajících se módního návrhářství. Některá možná témata dílen patří následující: Přispět k budování inovativní, konzistentní módní kolekci od výzkumu k realizaci. Prozkoumat svou vlastní módní design identitu a definovat jazyk, vyjadřování a estetiky. Zkoumejte nové možnosti ve struktuře a materiály, jak generovat nápady pro současné módní kolekce pro mezinárodní trh. Výzkum a vývoj vhodných materiálů a vytvořit originální konstrukce pro tašky a kožené zboží sbírky. Vytvářejte buď skutečný módní editorial pro tisk nebo on-line časopis nebo návrhu reklamní kampaně. Porfolio Posledním prvkem programu je revize portfolio. Budete prezentovat své portfolio práce dokončeny v průběhu roku v přední části zkoušky rady pro vyhodnocení. Internship Neexistuje lepší způsob, jak získat zkušenosti ve svém oboru, než ve skutečnosti v ní pracují. Stáž je šance pro vás pracovat na místě pro společnost nebo designérského studia ve vašem oboru zájmu, při uplatnění všech strategií jste se naučili ve třídě a v dílnách. Případně můžete dokončit intenzivní projekt ve spolupráci s firmou na kampusu Domus Academy. Ať tak či onak, budete mít vnitřní pohled na to, jak váš obor opravdu funguje, a můžete dělat důležitá připojení, která bude dále svou kariéru. Stáž trvá dva měsíce a přijde na konci svého ročníku. 100% našich studentů se účastní stáže, včetně studentů ze zemí mimo EU, kteří se mohou prodloužit dobu platnosti víza po dobu až jednoho roku dokončit tuto část jejich studia. Společnosti několik prestižních společností a designérská studia spolupracují s Master in Fashion design programu, aktivně účastní kurzů, seminářů, stáží, a mezinárodních soutěží pořádaných na oddělení. Studenti mají možnost pracovat přímo s firmami v jejich dílně projektů a stáží. Tato přímá spolupráce usnadňuje mentorství a dává studentům přístup k široké síti profesionálních připojení. Firmy a organizace zapojené do tohoto programu patří: Trussardi, MUUSE, 7 pro celé lidstvo, Alessandro Dell'Acqua, Antonio Berardi, kostým národní, Eastpak, Fay, Fiorucci Láska terapie, Fondazione Gianfranco Ferré, Frankie Morello, Havaianas, Hogan, Maurizio Galante a Tal Lancman (Interware), Meltin "Pot, Napapijri, Neil Barrett, Nike, SAOBC (South African pštros hospodářská komora), Stefanel, Ter et Bantine, Versace, Veuve Clicquot, Ermenegildo Zegna. Akreditace Po absolvování Akademie Domus, budete získat titul, který je uznávaný po celé Evropě a světově akademické magisterský studijní program (60 ECTS kreditů) akreditované italským ministerstvem školství, univerzity a výzkum (MIUR) *. Budete také získat druhou cennou kvalifikaci: Domus Academy magisterský diplom. Naše akreditace pomohl Domus Academy budovat vztahy s prestižními společnostmi, takže budete mít možnost získat praktické pracovní zkušenosti během svého průběhu studia. Akreditovaného studijního plus praktické zkušenosti jste získali přes stáže, ukazuje, zaměstnavatele, které jste obdrželi top-kvalitní vzdělání, a že vám přinese průmysl-související znalosti a dovednosti ke stolu, když se připojit k jejich týmu. Naše akreditace také znamená, že příslušné akademické úvěry, které získáte na Domus Academy bude přenášet na další instituce, pokud se rozhodnete pracovat na další magisterského nebo doktorského stupně na úrovni. Pracovní příležitosti Absolventi Master in Fashion design programu může zahájit svou kariéru jako módní návrhářka, art director, textilní designér, produktový manažer, výzkumník trendů, pohodový lovec, nebo módní editor. Mohly by také vzít na sebe roli v marketingové komunikaci / nebo distribuce. Mohou pracovat pro módní značky, designové agentury, nebo časopisy, nebo se může rozhodnout, že za samostatně výdělečně činné. [-]

Magisterský Titul V Oboru Podniková Ekonomika A Management Módy

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma 1 semestr September 2017 Španělsko Barcelona

Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. [+]

Kombinované magisterske studium Móda . Jazyk výuky: španělština Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. Za zmínku stojí také účast Textilní clusteru Fashion Actm Catalunya, jehož spolupráce umožnila vyvinout program odborných studií a přizpůsobeny potřebám a fungování podnikové sféry textilu a módy, poskytující hluboké a rozsáhlé znalosti účastníků záležitost. Tento mistr je navržen v souladu s reformami navrženými v Boloňského procesu a je založen na zásadách kvality, rozmanitosti a konkurenceschopnosti. Obecné cíle Mají potřebné tvůrčí schopnosti na podporu řízení nových zdrojů a vedení. Může analyzovat společnost přizpůsobit se aktuálním potřebám. Chcete-li vědět právní, finanční a organizační rámec upravující Textilní a oděvní průmysl. Získat potřebné nástroje pro efektivní správu společnosti Textilní a oděvní sektor. Kompetence V průběhu kurzu jsou získávány následující kompetence: Chcete-li mít znalosti o globální a totes způsobem spojující svět umění a naopak. Jak jejich vztah a živit sebe, poskytuje syntetické, analytické a kritické v tvůrčích a výrobních procesů řízení. Znát a aplikovat interdisciplinarity mezi různými produkty. Zobrazit jako doplněk a týkají, s cílem dokončit kreativní globálně a / nebo konkurenceschopnosti ve světě procesu módní firmy. S vysokou plynulost pochopení tiskových médií v souvislosti se světem módy, stejně jako jejich projekt a komunikativní funkci. Získejte všechny pojmy potřebné pro klasifikaci a vyhodnocení potřeb grafického jazyka týkající se tvůrčího procesu v rámci módní design, vedení a směr. Vědět, jak používat všechny zdroje koncepční a technické, aby ve směru a řízení společností zabývajících se módou, kreativní jazyk grafiky, plastů a informativní je adekvátně řešit. Mít přehled o světě módy a provoz firmy, jejích procesů a interakcí mezi nimi. Znát proces rozhodování, který zahrnuje všechna opatření řízení. Mít schopnost vést dialog s ostatními řediteli společnosti a externími subjekty, na které je závislý. Přečtěte si průvodce v rámci koncernové strategie, která bude připravit cestu k dosažení cílů. Mít znalosti a splatnost rozrušit a vedení nejcennější aktivum společnosti je jeho zaměstnanci. [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Podniku / Made In Italy

Bologna Business School
Campus forma 12 měsíců December 2016 Itálie Bologna

Master in Business správy adres Made in Italy as mladými manažery z oblasti módy, designu a výrobek / high-end služby. [+]

Master in Business Management / Made in Italy Master in Business Management Address made in Italy trénuje mladé manažery v oblastech módase design a produkty / služby Luxusnější. Master nabízí možnost spojit vášeň pro italský výrobek a pochopení této slavné značky na světě s nejmodernější techniku ​​marketingu, financí a výroby. Jeden rok praktické práci a studium, sítí a dialog s podnikateli, manažery a vlivných osobností z odvětví s vysokou symbolickou hodnotu mezinárodních mistrovských přednášky, projektové práce ve spolupráci s podniky, spolu s personalizované služby zaměstnanosti umožňují rychlý přístup a kvalifikovaný ve světě vyrobeno v Itálii (85% umístění do 6 měsíců). Made v Itálii je silnou stránkou mnoha průmyslových odvětvích, a to skvělá příležitost pro tisíce firem, kteří potřebují především manažerů schopných pochopit hodnotu, působit na globálním trhu při zachování vazeb s tímto územím, na růst vášeň pro produkty, spekulovat o jeho technických znalostí a dovedností. Mistr reaguje na tyto potřeby tím, že poskytuje potřebné dovednosti ke zvýšení výrobky "made in Italy" a budovat silná a konkurenceschopná značka na globálním trhu. Master in Business Management Made adresa v Itálii je organizována ve třech cyklech, které integrují školní aktivity, aplikaci osvědčení, skupinová práce, semináře a podnikatelských projektů s dobou trvání jednoho měsíce každého. Master končí s aktivitou stáže v podnikání. MISTR je investice. ÚVĚR cti je způsob, jak ji financovat. "Perte úvěr s chválou" žádné záruky, nízkými sazbami a pokrytí celého registračního poplatku. Základní fakta FORMAT: Na plný úvazek Jazyk: italština Délka: 12 měsíců CFU / ECTS: 60 Průměrný věk: 25 Účastníci: 20-50 KALENDÁŘ Termín: 11.11.2016 Volbami: 16.listopadu 2016 ZÁPISY Termín: 12.12.2016 START: prosinec 2016 STRUKTURA Master in Business Management - Made in Italy plánech 1500 hodin Celková learning 12 měsících studia, rozdělený do 360 hodin výuky ve třídě, 540 hodin odhadnutých pro individuální studium a 600 hodin praxe. Struktura Master je rozdělena do tří cyklů: První cyklus: prosinec 2016 - duben 2017 Druhý cyklus: květen 2017 - červenec 2017 Etapa: září 2017 - prosinec 2017 Frekvence je asi 30 hodin za týden výuky vytvořen tak, aby bylo možné věnovat prostor i pro práci ve skupinách. Kurz je obohacen o tři dlouhé firemních projektů Odvětvový přístup (trvající 1 měsíc každý), které jsou od sebe vzdáleny a jsou integrovány s školní aktivity a případových studií. Master zajišťuje výuku business Administration jejichž cílem je konsolidovat a aplikovat koncepční znalosti v obchodních případů, metodických a operačních technik. Jsou také plánovány kurzy a projekty se sektorovým zaměřením na témata made in Italy. Tyto kurzy obchodní administrativa jsou soustředěny především v prvním cyklu a jsou společné pro všechny adresy Mistra; řešit specifické kurzy a podnikatelské projekty probíhají, nicméně ve druhém cyklu. Vzhledem k významu angličtinu v pracovním životě, škola nabízí možnost podílet se na konverzačních jazykových akcí v průběhu studia ve třídě. Magisterský program je aktualizován a sladěny s potřebami trhu prostřednictvím trvalého srovnání mezi fakulty a specifické Řídící výbor: Antonio Allegra, Vedoucí italský trh Nálepky a Karty, sendviče • Arrigo Berni, CEO, Moleskine • Joseph Bulone, Ředitel divize Kůže, Dolce & Gabbana • Alessandro církev, Výběr manažer Ferrari Cars • Corrado Colli, Global Business Director, Technogym • Alberto Festa, Generální ředitel, Bulgari Itálie • Michele Furlanetto, Konzultant, Blum • Gianmarco Messori, President, Messori Itálie • Gianni Romiti, CEO, Keyart • Jenny Zanotti, Vedoucí Retail, Zanotti KURZY SPRÁVA A ŘÍZENÍ Korporátní komunikace digitálního marketingu MANAGEMENT EXPORT Corporate Finance INDUSTRIAL DESIGN V řízení z ITÁLIE MARKETING Marketingový výzkum Řízení dodavatelských řetězců METODIKA Vzdělávací sezení poskytují odlišné metodiky učení, včetně přednášek, simulace, případové studie diskusí a prezentací společnostmi, osvědčení, skupinová práce. Dokončit vzdělávací dráhy master přednáška učil odborníků z podnikatelského světa, vědy a politiky, a četné příležitosti pro diskusi a interakci s obchodním světě přes anamnéz. Program je vyvíjen v úzké spolupráci s partnerskými společnostmi a to jak během kurzů, rozdělených do dvou fází, a to jak v průběhu tří firemních projektů odvětvový přístup; výuka přístup je zcela odlišný od tradičních univerzitních kurzů, jak poučení z řídící jednotky poskytují skutečné funkční nástroje pro plnění konkrétních projektů. Tato konstrukce vize se promítá do: společnost projektu (leden až prosinec 2017), který je určen pro dobu trvání Master 3 velké projekty od jednoho měsíce každé (květen, červen a červenec 2017) na sektor vybrané destinace Jiné kratší projektů zahrnutých v jednotlivých kurzech) konečný návrh na ploše. Kariérní rozvoj Integrace s podniky je prioritou a rozlišování aspektem ve všech programech Bologna Business School, včetně Master in Business Management - Made in Italy. vytvořit zaměstnatelnost Jedná se o činnost, při které je škola plně odhodlána prostřednictvím systematického působení profesního rozvoje, s pokračující závazek kombinovat nejlepší profesionální studentských projektů s ohledem na potřeby vyjádřené podniky. Lo stáže Je to výborný odrazový můstek, stačí vzít v úvahu, že do šesti měsíců po skončení plný úvazek mistra Bologna Business School v průměru 85% absolventů je součástí společnosti. NÁKLADY Startovné je mistr 11200 EUR (bez daně) která má být zaplacena ve třech splátkách: První splátka: 1.500 € Druhá splátka: 6,000 euro Třetí díl: 3.700 € La poplatek zahrnuje frekvence na Master, všechny studijní materiály k dispozici prostřednictvím on-line platformy a přístup ke službám Bologna Business School, která patří Wi-Fi osobní účet, využití počítačové učebny PC, využití oborů, přístup k krytý tělocvična, zázemí pro školní restauraci. Kromě toho se podíl opravňuje k účasti na činnosti učení, jako jsou jazykové kurzy a hlavní přednášky na pozvání. V parku Vysoké školy je k dispozici s dostatkem parkovacích míst. Dále s tím, že studentský průkaz University of Bologna studenti mají přístup ke všem univerzitních zařízení, včetně více než 100 knihoven, digitálních zdrojů a studoven (včetně online předplatné a databanky); 3 univerzitních jídelen; zvýhodněné ceny školného v řadě ubytovacích zařízení. POCTA ÚVĚRY Díky dohodě mezi boloňským Business School a účastníky Intesa Sanpaolo může přistupovat k čestnou půjčku "pro tebe hostování s chválou" za zvýhodněnou sazbou na pokrytí nákladů na registrační poplatek. Hlavní rysy: Částka rovná procentnímu podílu, které se konalo sníženou sazbou bez záruk Splatné za 10 let Bez omezení vyhynutí STIPENDIA Bologna Business School nabízí částečné stipendium, udělovány na základě zásluh, na vítěze ve výběrovém testech. Kromě toho na konci kurzu, škola uděluje cenu pro nejlepšího studenta. Náklady na mistra může být podporována nebo sponzorované třetími stranami: vládních agentur, nadací a firem. INPS přispěl INPS, Které jim byly přiděleny do tohoto mistra stipendia ve výši 10.000 eur vyhrazeno pro členy INPS veřejné správy, aby děti a sirotky členů a veřejných důchodců. [-]

Master (ma) Fashion

Ravensbourne
Campus forma Kombinované 1 - 2 let August 2017 Spojené království Londýn

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly [+]

MA Móda

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly utvářejí módní průmysl dnes, kde se špičkovým designem praxe je dáno s sofistikovanou obchodní strategie.

To je kreativní, projekt založený na kurz se zaměřením na dynamiku mezi kreativitou, technologií a podnikání povědomí. Kurz rozvíjí kritické a kreativní, a technické a odborné dovednosti nezbytné k postupu praxi a stimulovat inovace v módním průmyslu.

Jako MA Fashion studenta, budete zkoumat hranice kreativní módního designu a rozvíjet své schopnosti s využitím digitálních celou řadu prototypů technologií. Kurz bude výzvou, abyste znovu přezkoumat Podpůrná metodiky a způsoby práce, které charakterizují tvůrčí praxi v módě. Ty budou vyzváni, aby napadnout hranice tradičního módního designu, praxe a výroby, a prozkoumat kreativní možnosti, které nabízí technologie a nové způsoby práce.... [-]


Digitální Módní Strategie Msc

Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Campus forma 1 rok

Tento 12 měsíců akademický program je unikátní v celosvětovém měřítku, protože se zaměřuje na strategické přijetí, integrace a optimalizace technologie specifické pro různé potřeby odvětví módy. Tento inovativní kurz vyvinut po konzultaci se zúčastněnými stranami vedoucích průmyslu, se zaměřuje na rozvoj absolventy být digitální myšlenkové vůdci budoucnosti. [+]

Britská škola módy je hrdý na to, světy první MSc v oboru digitální módní strategie na svém GCU London Fashion Street kampus, umístěný v srdci East London. Tento 12 měsíců akademický program je unikátní v celosvětovém měřítku, protože se zaměřuje na strategické přijetí, integrace a optimalizace technologie specifické pro různé potřeby odvětví módy. Tento inovativní kurz vyvinut po konzultaci se zúčastněnými stranami vedoucích průmyslu, se zaměřuje na rozvoj absolventy být digitální myšlenkové vůdci budoucnosti. Toho bude dosaženo prostřednictvím výrazné trans-disciplína přístupu programu k učení a důrazem na zapojení průmyslu s čestným profesorem Masterclasses, on-kampusu síťové události, živé Společnost Projekt kalhotky, průmysl návštěvy a kreditní ložisko stáží. Popis programu Digital je rychle rostoucí a rozvíjející se odvětví, a to je zřejmé v rámci módního průmyslu, kterým jsou tradiční modely nabídky a poptávky byla zpochybňována a proměnil prostřednictvím technologie. Britská škola Móda, spolu s módní rady Innovate britské a Velké Británii, určit, že tyto změny se promítají do značné mezery ve znalostech a dovednostech v rámci akademického prostředí i průmyslu. Proto MSc módní Digital strategie byla vytvořena speciálně pro tuto mezeru zaplnit. Program tým se ujal šest měsíců intenzivního výzkumu a radil se s řadou zástupců průmyslu z módy, médií, maloobchod, akademické obce, technologie, investic a správy s cílem zajistit strukturu a obsah programu byly přímo pro trh. Výsledky výzkumu vývoje je uvedeno, že vznikající povaha digitálního odvětví módy vyžaduje jedinečný přístup. Proto se tři hlavní rysy jsou zřejmé: Integrovaný - digitální není "přidat na", jsme přesvědčeni, že technologie může, a měl by být východiskem diferenciace, a proto být zakotveny holisticky jak na strategické a operativní úrovni napříč všemi obchodními funkcemi Co-kreativní - vzhledem k naléhavé povaze předmětné oblasti, účastníci programu budou spoluvytvářet nové poznatky prostřednictvím kritického zhodnocení a vývoji tradičních akademických rámců jak platil žít průmyslové projekty spolupráce Hybridní - Kurz umožní absolventům rozvíjet inovativní kombinaci tvůrčích a analytické dovednosti potřebné k usnadnění transformačních změn se podílejí na digitalizaci módních firem. Proč si vybrat tento program MSc Digital Fashion strategie nabízí osobitý rovnováhu akademické přísnosti a průmyslové praxe po celou dobu jeho učení a hodnocení, která je usnadněno prostřednictvím své sítě čestných profesorů, lékařů v rezidenci a výzkumných pracovníků aktivní. Tento kurz je první svého druhu na celém světě, a proto její absolventi budou mít výhodu prvního tahu na trhu a musí být okamžitě výrazný. Znalosti a dovednosti související s digitální strategii jsou velmi zvyšuje v poptávce po celém světě a aplikace v rámci tohoto odvětví módy dále zvyšuje zaměstnatelnosti vyhlídky. Účastníci průmysl se podílí na vývoji kurzu výzkumu uvedla, že v důsledku své kreditní ložiska stáž, inovační struktuře a zaměřením na průmysl, očekávají, že absolventi programu mají zaměstnání zajištěné před tím, než kompletní. Kariérní možnosti pro absolventy tohoto programu patří: digitální stratégů, digitální manažery, sociální média manažery, e-commerce manažery, obsahu, inovace manažery, manažery značky, marketingové manažery, online vizuální merchandiserů, bloggerů, konzultantů a podnikatelů. [-]

Magistr Obuv Inovace

SLEM Footwear & Education Center
Campus forma 9 měsíců November 2017 Itálie Florence Čína Guangdong Nizozemsko Waalwijk + 3 více

SLEM nabízí unikátní magisterský program kombinující předpovídání, design, technologie a podnikání, vzdělávání obuv podnikatelé, prognostiky a konzultanty. [+]

Kombinované magisterske studium Móda . Master of obuv inovace SLEM Master of obuv inovace se zaměřuje na budování mezinárodní vizi budoucnosti, design myšlení, obuv znalosti, podnikatelské dovednosti a profesionální přístup, které jsou bezprostředně aplikovaného na obuvnickém průmyslu při výuce a projektů. Výuka probíhá v Nizozemsku a v Číně, což studentům široký pohled na svět ve všech aspektech podnikání obuvi a mimo ni. Jako SLEM studenta budete neustále spojit s celou řadou odborníků, vybudování sítě od samého začátku programu. Tento přístup zajišťuje, že po skončení hlavního programu, budete moci začít svůj vlastní podnikání, práce na volné noze a / nebo získat práci kdekoli na světě. uplatnění teorie Naše metoda lze shrnout takto: být si vědom, byl informován a být proaktivní. SLEM programy vyžadují aktivní účast na své vzdělání spíše než pasivně očekává být schopná dodávat "naplnit svůj mozek". To je důvod, proč jsme se vždy podporovat aktivního jednání a flexibilní myšlení: učební plán zahrnuje osobní rozvojové plány, aby každý student pracuje na i skupinových projektech. Ty budou definovány a propagovány v celém programu. Tento formát generuje nadšení, tlak a kreativitu potřebné k transformaci informace ve znalosti. SLEM Master of obuv Inovace je velmi intenzivní program, takže doporučujeme proti které mají náročnou práci v průběhu Master. Budování sítě V celém programu se budete stále mít příležitost vybudovat a zvýšit svou profesní síť. Několik tříd a semináře velitele jsou také otevřen profesionálům. To znamená, že vaši spolužáci nejsou jen vaši kolegové kolegové, ale také CEO, designéři, marketingoví manažeři, maloobchodníci atd Nizozemsko je jedním z největších hráčů na evropském trhu, pokud jde o import a export obuvi a oblast Waalwijk domů více než 250 obuví a koženým společností. Kromě toho probíhá výuka širokou škálou mezinárodních hodnocení lektorů - všechny odborníky v oboru - každý přináší v obrovské síti jejich vlastní. Jako hlavní studentem na plný úvazek, budete mít možnost spolupracovat v malých týmech na reálném životě projekty pro mezinárodní značky, ústavy a nevládními organizacemi. Budete také neustále se podílela na výzkumu, který zahrnuje návštěvy u všech druhů veletrzích a jiných odborných akcí, a to jak v Nizozemsku, tak v zahraničí. Ve třetím trimestru můžete být spolupracuje s mentorem z průmyslu, kteří vám pomohou dosáhnout vašich cílů tím, že poskytuje zpětnou vazbu, kontakty a koučování v pravidelných intervalech. Budete mít také možnost stát se zástupcem SLEM na různých mezinárodních veletrzích a akcích, kde si můžete dát sami na mapě tím, že mluví s profesionály. Inovativní sociální podnikání SLEM důsledně podporuje inovativní sociální podnikání a umožňuje začít budovat svou vlastní firmu v průběhu programu. Jsme si představit, že v blízké budoucnosti bude většina lidí pracuje na projektech v mezinárodních týmech, flexibilních nezávislých živnostníků a podnikatelů, spíše než mít práci jako zaměstnanci za jediného podniku. Na SLEM toto je budoucnost, že jsme aktivně vytvářet. Studenty vést a realizovat všechny projekty nabízené v průběhu programu, úzce spolupracuje s firmami a organizacemi zapojenými. Na pomoc dosažení tohoto cíle, učební plán zahrnuje a vyžaduje týmovou práci, zpětná vazba, projekt a řízení podniku, řízení času a profesionální přístup. Všechny odborné znalosti, dovednosti a postoje získané v průběhu programu se spojily v rámci projektu promoce, který zahrnuje vytvoření nového produktu a / nebo obchodní koncept, který bude inovovat obuvnického průmyslu v smysluplným způsobem. To lze provést jednotlivě nebo v týmech a dělat to začátek vašeho skutečného společnost, která bude pokračovat v práci na po dokončení studia. Program Velitel obuv Inovace se skládá ze tří trimestru každé tři měsíce. V prvním trimestru se odehrává v Nizozemsku, druhá v Číně a poslední z nich může být opět v Nizozemsku (nebo v oblasti, která je relevantní pro váš konkrétní maturitní projekt). Závěrečná promoce probíhá vždy v sídle SLEM v roce Waalwijk. V celém programu bude kladen důraz na inovativní a orientované do budoucnosti myšlení a jak aplikovat na obuvnickém průmyslu způsobem, který vytváří pozitivní změny. Budete přečíst témata a problémy ze všech úhlů, protože všechny aspekty spojené vám hluboké znalosti aktuálního stavu v mezinárodním obuvnickém průmyslu a hluboký vhled do budoucích příležitostí. Třídy pro prvních dvou trimestrů jsou rozděleny do témat, z nichž každý týden dlouhý, s přestávkami týden pro osobní rozvoj (stejně jako o víkendech), pracovat na individuálních nebo firemních projektů. V závěrečném trimestru vám soustředit se pouze na vytvoření vlastní závěrečný projekt. Během této trimestru nemáte tříd, ale jste povinni mít pravidelná setkání s fakultními i externími mentorů, a to buď osobně nebo on-line. [-]

Magistr V Barevném Provedení A Techniky

POLI.Design -Consortium of Politecnico di Milano
Campus forma 1 rok March 2017 Itálie Milán

Specializační Mistr v barevném provedení a technologie si klade za cíl poskytovat pokročilý výcvik na odborníky, aby jim umožní pochopit a řídit mnoho technologických a konstrukčních problémů, často v mnoha oborových oblastech, typické pro všechny ty odborných a vědeckých odvětvích, v nichž je použití a řízení barvy jsou nezbytné. [+]

Specializační Master in Color Design and Technology si klade za cíl poskytovat pokročilý výcvik na odborníky, aby jim umožní pochopit a řídit mnoho technologických a konstrukčních problémů, často napříč mnoha oborových oblastech, které jsou typické pro všechny ty odborných a výzkumných oblastech, v nichž využívání a řízení barvy jsou nezbytné. Příklady takových produkčních oblastí zahrnují průmyslový design výrobku, interiérové ​​architektury, komunikaci, módu, zábavu a urbanismu. Zvláštní pozornost bude věnována analýze a shrnutí využití, kontrolu, sklony, organizaci a plánování pomocí barvy. V důsledku toho je barva není zacházeno jako jednoduchý atribut předmětů nebo povrchů, ale jako prostředek k vyjádření a designu podkladového vnímání a interakce s realitou. Specializační Mistr se skládá ze dvou fází. fáze teorie a technika založená společnost si klade za cíl vyškolit studenty v technických aspektech měření, řízení, digitální reprodukce a srovnání týkající se disciplín, jako je fyzika, optika, kolorimetrii, chemie, psychologie a vnímání. Druhá fáze se zaměřuje na metody naučených, které budou contextualized a experimentoval s různými barev aplikací a konstrukčních oblastech, jako je design interiéru, městských prostor, průmyslových výrobků, módy a komunikace. Profesionální Výsledky Specializační Mistr si klade za cíl vyrábět inovativní profesionální postavu, široce v poptávce na trhu, s pokročilými technické a konstrukční dovednosti týkající se použití barev a kontrola a barevné řešení v oblasti výzkumu a v několika odvětvích, jako interiérového designu, urbanismu, průmyslový design výrobku, módní design a komunikace. Na konci kurzu budou studenti schopni profesionálně řídit multidisciplinární aspekty vztahující se ke studiu a správu barev a bude schopen pracovat v celé řadě firem a společností v oblasti interiérového designu, urbanismu, průmyslových výrobků, móda, komunikace, barvy a barviva. Titul Oceněné Po absolvování kurzu a absolvování závěrečné zkoušky, bude vydán první stupeň se specializuje Master "Color Design & Technologie" certifikace. Specializační mistr uděluje 60 CFU, což odpovídá 60 ECTS. Didaktika Deset didaktické jednotky a stáž sestavit didaktický plán. První čtyři jsou věnovány poskytnout vhled do historického, technické, kulturní a teoretických znalostí souvisejících s využíváním, měření a historie, na vnímání a správu barev. Příští pět má praktickou povahu, jehož cílem je rozvíjet studentské schopnosti v navrhování a použití barev v interiéru, městském prostoru, produktový design, komunikační módy. Empowerment podporuje proces studenta osobního a profesního růstu prostřednictvím rozvoje schopnost tvořit vztahy a úspěšně pracovat v různých dynamiky. Na závěr je naplánován stáž v podniku za účelem přeměny dovednosti získané v průběhu do praxe v oboru. Základy: teorie, metody a nástroje Didaktická jednotka 1: Hystory a vnímání barev Didaktická jednotka 2: Kolorimetrie a Color Systems Didaktická jednotka 3: Digitální barevný Didaktická jednotka 4: Barevné Applications Projektová práce Didaktická jednotka 5: Projektové práce: Barva ve sdělení Didaktická jednotka 6: Projektové práce: Barva v módní design Didaktická jednotka 7: Projektové práce: Barva v interiéru Didaktická jednotka 8: Projektové práce: Barva v designu průmyslových výrobků Didaktická jednotka 9: Projektové práce: Barva v městském prostoru Praxe Didaktická jednotka 10: Empowerment Internship Vstupné Specializační Master je otevřena kandidátům, kteří mají vysokoškolské vzdělání v rámci staré nebo nové vzdělávací soustavy nebo Master of Science v rámci nového systému vzdělávání v oblasti vědy, strojírenství, architektura, průmyslový design (nebo rovnocenné kvalifikace podle zákona), nebo v ostatní disciplíny, kde mistr kurz je doplňkem k předchozím zkušenostem kandidáta. Pro zahraniční zájemce se specializuje Master je otevřen pro studenty, kteří jsou držiteli rovnocennou kvalifikaci. Celkový počet přijatých studentů je 30. Volba bude Komisí. Kandidáti budou vybráni po jednom rozhovoru, kde budou hodnoceny formulář žádosti, životopis a zkušenosti. Přihlášky musí být zaslány formazione@polidesign.net~~pobj od 1. března 2017. Na závěr je naplánován závěrečnou zkouškou. Cena: Vstupné do specializovat mistra je € 7.900,00 DPH volného umění. 10 DPR 633/72, rozdělených do registračního poplatku v Milánu (500,00 €) a poplatek za specializovat Mistra (€ 7.400,00). Startovné do Milánu se nevrací za žádných okolností. Náklady na zápis do specializovat mistra nárok na odpočet daně ve výši 19% za služby spadající do "univerzitních specializačních kurzů". 10 částečné osvobození od 4.000,00 Kč každá jsou k dispozici na druhé vydání specializovat Mistra: informace naleznete na stránce finanční pomoci ze na webových stránkách nebo se obraťte POLI.design koordinace a školení Úklid: +39 02 2399 7217; formazione@polidesign.net. [-]

Zvládnout Příslušenství Designu - Kožené Zboží, Obuv, Brýle

Accademia Costume e Moda
Campus forma 1 rok November 2017 Itálie Řím

Masters, které se uskuteční ve spolupráci s Fendi, si klade za cíl přípravu odborníků, techniků a návrhářů v módním průmyslu s technickými znalostmi - užitečné stylu na konstrukci kompletních sbírek modelů. [+]

Kombinované magisterske studium Móda . Ve spolupráci s Fendi Popis kurzu Masters, které se uskuteční ve spolupráci s Fendi, si klade za cíl přípravu odborníků, techniků a návrhářů v módním průmyslu s technickými znalostmi - užitečné stylu na konstrukci kompletních sbírek modelů. Vzdělávací projekt simuluje řetězovou dráhou, hledal materiály a trendy, nové trendy studie, projektování společně, technického rozvoje, na sdělení produktu. K tvorbě až do konce, budou účastníci umístěny v kreativních týmech jako designér nebo produktový manažer, nebo si vytvořit vlastní řadu příslušenství. Je to teoretický a praktický kurz, který kombinuje technické, stylistické a rozvoje produktů s kulturní umělecké. Kurz se pohybuje organizační a provozní znalosti, která je nezbytná k řešení kvalifikovaně běžné problémy, které jsou často vytvořeny s laboratoří a výrobních firem. Je důležité, že odborník chápe a zná limity a potenciálů mezi tvůrčí a výrobním procesu. Kurz je uznávána MIUR jak jsem magisterské úrovni 60 CFA (ECTS). Profesionální zásuvky Tento proces trénink simuluje řetězové dráhy; Zásadní je kulturní výzkum a materiály, studium nových trendů a analýzy potřeb trhu, designu, technického vývoje a experimentů, to vše za účelem vytvoření a komunikaci kompletního produktu. Na konci kurzu budou studenti schopni provést profesionální a tvůrčí kariéru, je schopen pokrýt různé profesní role, které charakterizují pole příslušenství, projektanty, manažery produktu a / nebo samotných podnikatelů. příjemci Mohou přistupovat k uchazečům Mistr: Akademický diplom nebo na úrovni Titul, vztahující se k průběhu magisterského studia: ANO Akademický diplom nebo vysokoškolské, jiný než výše a / nebo není uvedena v souvislosti s osnov: ANO, po vyhodnocení Rady ze dne vhodnosti žádosti kurzu. Odborníci s prokázanou praxí v odvětví a / nebo Žáci mají dovednosti a / nebo kvalifikace neuniverzitního a / nebo akademické vzdělání vztahující se k: ANO, po vyhodnocení Rady ze dne vhodnosti použití kurzu a obdrží pouze potvrzení o účast. Životnost Mistr má trvání jednoho akademického roku a stanoví povinné docházky alespoň 80% z kurzu pro závěrečnou zkouškou. Kurz je organizován a rozdělena do několika hlavních témat a zahrnuje tři testovací sezení. jsou Očekávaný přednášky, semináře s odborníky z průmyslu, workshopy, konzultace a řízené samostudium, spolupráce s prestižními společnostmi, návštěvy produkčních společností, galerií a výstav. Vzhledem k počtu žádostí, pán má omezený počet, aby byla zachována kvalita a úroveň studia, to, co potřebujete k úspěšné přijímací zkoušky s rozhovorem a prezentace portfolia přístup. Pro informace požádat o prospektu magisterském stupni Design příslušenství. Na konci Master budou studenti získají akademický titul magistr I Úroveň uděluje Bižuterie a módní a uznávané Ministerstvem školství, univerzity a výzkum. Proces Vstupné na magisterské úrovni Poté, co jste vyplnili informace o požadavek formuláře zde na webových stránkách, budou žadatelé kontaktovat Office Inf.Or.Ma naplánovat rozhovor s individuálním koordinátorem osnov. V rozhovoru to vyžaduje, aby student předložit následující dokumenty: životopis; umělecký / odborný portfolio; motivační dopis; Plán předchozích studií; Stupeň osvědčení nebo bakalářský akademický titul (je-li získány v době podání žádosti) osvědčení o další kurzy a semináře, jichž se účastní; platný průkaz totožnosti Prošel rozhovor student obdrží formuláře vyplňte registrační proces pro Master. Výsledky pohovoru bude oznámen do 7 dnů od pohovoru. [-]

Integrovaný Magisterský Program V Oboru Textilního Inženýrství

University of Minho - School of Engineering
Campus forma 5 let September 2017 Portugalsko Braga

Velká rozmanitost a použitelnost textilních materiálů obrátit textilního inženýrství do širokého domény, která aplikuje znalosti týkající Kompoziční a materiály, struktury a zpracování pro jejich vlastností. [+]

Akademický titul: Bakalář (stupeň 1. cyklus Bologna) Magisterský titul ECTS: 300 Doba trvání: 5 let osnov Režim: Normální Místo: Azurém Campus, Guimarães Hlavní vědecké oblasti: Textilní inženýrství INTEGROVANÝ MAGISTERSKÝCH | 5 LET NORMAL + POST-PRÁCE Enormní rozmanitost a použitelnost použitého textilu, aby textilní inženýrství doménou znalosti širokého spektra, které se týká složení, struktury a zpracování materiálů s jejich vlastnostmi. Tento odborníci provádějí svou činnost v podnicích a výzkumných institucí spojených s textilním řádku a oděvů v oblasti materiálů a textilních procesů s vysokou přidanou hodnotou, včetně výzkumu a vývoje o nových materiálů, technologií a pokročilých technických textilií. Pracovní plochy jsou soustředěny v oblasti technických textilií - lana, filtry, čalounictví, textilie pro pneumatiky, konstrukcí a jejich dílů pro letadla, satelity, kosmické lodě, auta, lodě, jízdních kol, atd.); a v doplňujících oblastí k průmyslovém sektoru - distribuce, výrobci / zástupci textilních strojů, barviva a pomocných výrobků, poradenství, výzkumu a vývoje, laboratoře, atd Kariéra Kurz je zaměřen na oblasti z odvětví technického textilu (lana, filtry, nacpal a nátěry, pneumatiky, konstrukce a součásti letadel, satelitů, kosmické lodě, automobily, lodí, jízdních kol, lodní plachty, padáky, etc.), a také na oblasti, které jsou komplementární k průmyslovém sektoru (rozvod, výrobci textilu zařízení, umírání a vedlejší výrobky, poradenství, výzkum a vývoj, laboratoře, atd.) [-]

Master Of Arts V Současné Módní Design

IFA Paris
Campus forma 15 - 15 měsíců September 2017 Francie Paris

Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. [+]

Kombinované magisterske studium Móda . IFA PARIS Master of Arts akreditována IDEL jako "International Master" "současného designu a globální perspektiva v Paříži" 15-měsíční program v angličtině FULL PARIS ZKUŠENOSTI rozvíjet své kolekci v Atelier IFA v Paříži příjem:. Září 2015 ECTS kredity získané: 120 Školné: € 14,8 tisíc Poplatek za žádost: € sto padesát omezena na 20 studentů Mladí módní návrháři se staly klíčovým prvkem v přetváření dnešní módní panorama. Od jmenování JW Anderson jako kreativní ředitel Loewe s akvizicí kůly Christopher Kane od Kering Group, všechny události naznačují, že nyní více než kdy jindy vytvoření móda i nadále zásadní význam pro činnost velkých luxusních značek a značek pro masové tržní. Přes zřejmý návrat k čisté a svěží tvořivosti, součásti módní design pracovních míst dramaticky změnily. Prokletá roucha intuitivním způsobem, je pouze jedním z aspektů povinností designéra. Designér hlava nebo kreativní ředitel musí předvídat nejen sociální a estetické změny, ale také pochopit strategické problémy, jimž čelí značek, pokud jde o umístění, tržního potenciálu a komunikace. Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. Program má 3 hlavní cíle: - Obohacení móda našich studentů a tvůrčí kulturu s moduly speciálně navržených pro tento kurz. Například náš modul "Fashion zkřížené kultuře" byl vyvinut s Musée des Arts Décoratifs, aby sofistikovanější přístup k analýze kulturních rozdílů a jejich vliv na módu. Dalším klíčovým modulem by bylo "Fashion Product Semiology". Používá sémiologie jako metodiky pro dekódování oděv a dešifrovat jeho estetický aspekt, aby lépe pochopili, jak je vnímána. - Rozvoj studentů kreativitu s moduly, jako je tvůrčí proces «», který pomáhá studentům si stále více vědomi své vlastní "kreativní logiky" a zvýšit svůj potenciál. Přidání praktických workshopů poskytne studentům s novým přístupem na známé výroby a projektování techniky. Například "Pattern a splývavou rozvoj" modul přináší nové výzkumné metody založené na experimentování a otevírá nové perspektivy pro studenty, pokud jde o hledání inspirace. - Pomáhat našim studentům pochopit, jak módní průmysl fungují a jak jsou strategie značky vyráběné v globálním kontextu. Marketing, organizační záležitosti, finanční problémy, stejně jako obraz a komunikační strategie se bude diskutovat v řadě různých modulů Kurz končí se studenty rozvíjet své vlastní kolekce projekt pod vedením školitele. Tento projekt zahrnuje vytvoření oděv a / nebo kolekci příslušenství. Tento proces zahrnuje navrhování prototypů pro 12 siluety, jakož i rozvojové marketingové a obchodní plány. Pak se Tato kolekce zkoumána porotou složenou z odborníků a ti nejlepší studenti dostávají příležitost ukázat svou práci na módních odborníků na IFA Graduate Show, která se koná v průběhu Haute Couture Fashion Week. Studenti jsou také učil, aby se zúčastnila několika mezinárodních soutěžích, které představují velkou platformu pro mladé módní návrháře. Stejně jako u ostatních předmětů IFA Paříži, Master of Arts v současné oděvního návrhářství těží velmi od jeho umístění v Paříži. Se svým bohatým kulturním životem, jeho dvě muzea věnovaná módě, její roční fashion weeks 6, stovky autosalonech a textilních veletrzích, stejně jako okolí drobný řemesla průmyslu, město světel zůstává nesporným módní světové hlavní město. Všechny naše programy jsou kloubově kolem rámci ECTS definované konvence Bologne. Po ukončení jejich průběh, studenti obdrží celkem 120 ECTS, které mohou být snadno přeneseny, pokud se rozhodnou k dalšímu studiu. Tento program také přijal IDEL / IDEART akreditace a je certifikován jako "mezinárodní mistr." Struktura kurzu Creative Culture Za účelem generování příslušné pojmy a produkty módních návrhářů soustavně zpochybňovat své vlastní tvůrčí proces s ohledem na změny ve svých sociálních, hospodářských a kulturních prostředí. Prostřednictvím různých modulů této skupiny studentů bude přesahovat o definici intuitivního kreativity s cílem vytvořit své vlastní umělecké rámec na základě jejich osobní motivaci a intelektuální proces. Cílem je pomoci jim plně proniknout do jejich tvůrčí mysli a proto maximalizovat své schopnosti v oblasti inovací. Moduly zahrnují: Současná Kreativita Analysis Research & Tvůrčí myšlení tvůrčí proces dílna Móda Životní prostředí Jsou nutné krmit módní kreativity silný zájem na umění, stejně jako zvědavost vůči jiné tvůrčí obory. Estetická poznání je postaven přes analysizing různé žánry o zobrazování, grafiky, barva, malířství, sochařství, architektury nebo designu artefaktů. Prostřednictvím modulů, jako jsou módní etnografie, módní Cross-kultura vyvinuli ve spolupráci s pařížskými Musée des Arts Décoratifs, nebo módní zboží Semiology, student bude dále analyzovat, jak móda adresy pojmy vzhledu a stavu. Nakonec studenti Wille být schopen dekódovat význam stojí za tvary, objemy, údaj nebo barvy jakéhokoliv škály módních produktů. Moduly zahrnují: Módní Etnografie módní kříž kultura Autorský Kontextová Trendy a budoucí módní produktu semiology Marketing & management Tato skupina modulů analýzy a odráží na marketingové strategie pro módní značky a poskytuje přísné osnovy pro jejich správu. Studenti zkoumat rozdíly při uvádění vysoce módní značky oproti značek masový trh. Pozorování procesů ovlivňujících značky identity, positionning, cenové, distribuční a komunikační pomoc studentům pochopit inherentní výzvy širokého současném módním trhu. Síla značky budou analyzovány prostřednictvím jeho hodnoty, jeho sociální, smluvní a sémiotické rozměrů. Studenti se seznámí rvačce s požadovanými komplexní nástroje pro označení s cílem vytvořit soudržné strategie pro jejich vlastní módní značku. Potřeba pro budoucí módní podnikatele rozvíjet inovativní módní pojmy v konkrétních trzích dnešním globálním módním průmyslu je také řešit. Moduly zahrnují Positionning & Ceny Fashion distribuce Consumer Behavior Sourcing & Supply Chain Issues Branding Image & Komunikace Komplexní komunikační a inovační design prezentace jsou rozhodující pro módní domy vyniknout v přeplněném trhu. Jednotlivé moduly této kapitoly bude školit studenty sloučit správné znění a metafor podobný módní komunikačních kampaní vyvinutých na mezinárodní scéně. Přesněji řečeno, znalosti a dovednosti předával zaměří se na médiu strategické plánování, vizuální komunikaci prostřednictvím stylingu, které komunikaci prostřednictvím tradičních i digitální kanály, technik public relations a event management pro módní přehlídky. Moduly zahrnují: Komunikace Móda Press Retail & Visual Merchandising fotografické Styling Fashion Photography Historie a analýzy Obchodní záležitosti Módní návrháři nebo umění ředitelé musí pochopit právní a obchodní rámec módního průmyslu s cílem účinně konverzovat s brand manažerů. V tomto modulu budou seskupení žáků objevovat realitu módního průmyslu z hospodářského a finančního hlediska. Budou zkoumat problémy, kterým čelí start-up firem a naučit se osvědčených postupů pro psaní podnikatelského plánu. To zahrnuje analýzu a hodnocení potenciálu růstu v nových podniků, minimalizovat finanční rizika a zároveň stanovila průmysl Klíčové faktory úspěchu nezbytné, aby značka pro růst a vzkvétat v dnešním konkurenčním globální ekonomice. Moduly zahrnují: podnikání & Finance duševní vlastnictví Technický problém Reaslistically budoucí kariéru v módě si nelze představit aniž je tím In-hluboké znalosti o oblečení konstrukce. V tomto modulu budou seskupení žáků posilovat své znalosti a dovednosti zvládnout multiplicity oděvů a typů textilních přes učňovský tradičních i high-tech výrobních technik. Budou také vystaveny na roli technologie při vytváření nových textilií a vzorů. Po dokončení tohoto modulu seskupení studenti pochopili zhotovení procesy a praktické otázky spojené s přinášet oděv do života. Moduly zahrnují: Digital Design Workshop Inovativní textilní dílnu vzory a Přehodil rozvoj [-]

Master Of Business Módy

Rutgers Business School - Newark and New Brunswick
Campus forma September 2017 Spojené státy americké Newmarket

Rutgers Business School Master of Science in Business módy je špičkový program, který vás připraví na vzrušující obchodní kariéru v módním průmyslu. Překlenutí mezery mezi tvůrčí nadšení a obchodní prozíravost, bude náš program poskytne vám s vědomím, budete muset umístit sebe být klíčovým hráčem v průmyslu-to vše v místě, které je jen několik minut od módní středu světa, New York City. [+]

Rutgers Business School Master of Science in Business módy je špičkový program, který vás připraví na vzrušující obchodní kariéru v módním průmyslu. Překlenutí mezery mezi tvůrčí nadšení a obchodní prozíravost, bude náš program poskytne vám s vědomím, budete muset umístit sebe být klíčovým hráčem v průmyslu-to vše v místě, které je jen několik minut od módní středu světa, New York City. Jako student v našem programu, budete se zapojily do přísné a příslušným vzdělávacím programem a mít přístup k renomovaným, world-class fakulty a profesionálů. Ať už jste připraveni proniknout do obchodní kariéru v oboru, jsou kreativní design podnikatel, nebo průmysl veterán, Master of Science v podnikání oděvu vás připraví být lídrem v oboru. [-]

Magisterský Program V Textilním Strojírenství

University of Borås
Campus forma 2 - 2 let August 2017 Švédsko Boras

Získejte dovednosti a stát připraven o zaměstnání v rámci řízení nebo kvalifikovaných výzkumných funkcí v textilním související strojírenství, například materiálu a designu a vývoje produktů, výrobu, funkčních a interaktivních textilních struktur. [+]

Kombinované magisterske studium Móda . Magisterský program v textilní   Magisterský program v textilní zaměřuje na progresivních technických textilií, kde hraje klíčovou roli procesu navrhování, ale tam, kde jsou nesmírně důležité pro výsledek i materiálové inženýrství, nano-technologie a crossdisciplinary vhled do textilního hodnotového řetězce. Je určen k vám nárok na zaměstnání v manažerských a vývojové rolí v rámci textilního průmyslu a souvisejících činností. Tam je živý výměna s aktuálním výzkumu v oblasti, silné profesionální vazby a schopnost stimulovat studentům rozvíjet své dovednosti pro zaměstnání kvalifikaci v textilním odvětví, které mohou zahrnovat vědeckou kariéru, nebo rozvoj jejich vlastní podnikání. Vaše schopnost inovace bude podporována a spolu s hlubokou znalost předmětu se stanete dobrou pozici pro vytváření a podporu nových podniků v tomto odvětví. Program bude poskytovat na životní prostředí, ekologické, etické a globalizace související povědomí. Budování osobní síť je důležitá a je podporován ve škole textilu životního prostředí prostřednictvím interakce s řadou lidí v návrhu, technologii a řízení profesí. Po dokončení studia, budete mít dovednosti v a být připraveni na zaměstnání v rámci řízení nebo kvalifikovaných výzkumných funkcí v textilním souvisejících strojírenství, například materiálu a designu a vývoje produktů, výrobu, funkčních a interaktivních textilních struktur. Ty budou připraveny pro kvalifikované úkoly, na pokročilé úrovni v oblasti textilní technologie a dosáhli komplexní pochopení textilní hodnotového řetězce se zaměřením na vývoj, inovace a vůdcovství. Po dokončení studia, budete mít možnost, aby: demonstrovat a aplikovat rozsáhlé znalosti z textilních materiálů, procesů a aplikací; aplikovat základní teorie a metody v materiálech a výrobní technologie; kriticky a systematicky sbírat literaturu a teorii v rámci textilního inženýrství oblasti; olovo a podílet se na vývoj, projektování, výrobu a přizpůsobení moderních a inteligentních textilních výrobků; aplikovat získané poznatky o textilní hodnotového řetězce, se zaměřením na logistiku, účinné využívání zdrojů, udržitelnosti a kvality; integrovat a aplikovat znalosti z oblasti za účelem výzkumu a vývoje a dalších kvalifikovaných činností; rychle získat nové organizační schopnosti a aplikovat je na vývoj a inovace vytvářením, analýzu a kriticky vyhodnocení různých textilních řešení procesů spojených s textilní účely; rozvíjet a design textilních materiálů, výrobků, procesů a systémů v oblasti lidských podmínek a potřeb a cílů společnosti po ekonomicky, sociálně a ekologicky udržitelný rozvoj; podílet se na týmové práci a spolupracovat ve skupinách rozdílné složení. Vstupní požadavky Bakalářská vzdělání v textilní technologie / inženýrství, 180 kreditů, nebo ekvivalentní. Ověřené znalost angličtiny odpovídající kurz anglické B ve švédské střední školy a nebo bakalářský titul z univerzity ve Švédsku, Dánsku, Norsku, Finsku nebo na Islandu. [-]

Magistr V Oděvního Návrhářství

IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Campus forma 9 měsíců November 2017 Španělsko Barcelona

Master in Fashion Design je koncipován tak, aby byl přístup ke světu současné módy pro všechny ty odborníky vyškolené v několika oblastech, nemusí nutně souviset navrhnout a komunikace. [+]

Tento program je probíhají ve španělštině The Mistr v oděvního návrhářství Je koncipována tak, aby se přístup ke světu současné módy pro všechny ty odborníky vyškolené v několika oblastech, nemusí nutně souviset navrhnout a komunikace. Kurz je založen na poskytování pevný kulturní základ pro pochopení módy jako sociálního systému svázán s historickým vývojem stylů, hnutí uměleckých a socio kulturních a ekonomických změn, které ovlivňují společnost. Program poskytuje potřebné nástroje a znalosti k řízení několik fází, pokud móda výroba, od kreativního nápadu k prodeji sbírku; objímat celý tvůrčí proces a zvýraznění kreativní a strategickou hodnotu sbírky v rámci značky. Objetives Tento titul nabízí dostatečně silné základy profesionálně postoupit do světa módy ve svých několika aspektech. Studenti vyzkoušet práci v dílnách v návaznosti na několik fází produkovat kus oblečení prostřednictvím praktických cvičení a přednášek odborníků z odvětví. Znalosti o módní systému, a jeho příbuzných disciplín, dává studentům ucelený pohled, který jim umožňuje pochopit složitý proces zapojený do sbírky či celkové výroby oděvů. Metodologie Stupeň má silnou praktickou stránku, která má v úmyslu podporovat kreativitu a osobní styl studenta, od počátku až po realizaci konečného výrobku. To je rozděleno do dvou částí: První z nich, věnovaný poskytnout hlavní technické, instrumentální a metodické pojmy z tvůrčího hlediska, a strategický stejně. Tyto pojmy umožňují získávání způsobilosti k rozvoji stylistickou osobnost, která bude použita student během druhé části kurzu, která je zaměřena na laboratorní praxi. Praktická část zahrnuje i vzdělávací návštěvy, skupinové práce a konferencí profesionály, v kombinaci s částí projektu a hodnocení práce. Studenti dovednosti Absolventi v oblastech souvisejících s designem, výtvarného umění a společenských věd, a absolventů a odborníků z jiných oborů, kteří chtějí být zavedena odborně na poli módního návrhářství. Pracovní příležitosti Absolventi v oblastech souvisejících s designem, výtvarného umění a společenských věd, a absolventů a odborníků z jiných oborů, kteří chtějí být zavedena odborně na poli módního návrhářství. Doba trvání a frekvence: Frekvence: pondělí až čtvrtek Rozvrh: 18:30 do 10.30 hod * Celkový plánování vzdělávání pro všechny IED magisterských kurzů je v souladu s kritérii stanovenými v Evropském prostoru vysokoškolského vzdělávání (EHEA). Mistr IED Program přijala úvěrovou strukturu, která navazuje na evropský kreditní systém (ECTS). IED Mistr vydává soukromé stupňů. [-]

Magisterský Titul V Oboru Designu Samozřejmě Pro Inovace S Pekingem Institutu Módy A Technologií (bift) Beijing / Čína

The Second University of Naples (SUN)
Campus forma 2 let October 2017 Itálie Caserta Čína Peking + 1 více

Kurz nabízí studentům možnost dosáhnout dvojí titul, tj dvoulůžkových studií magisterský titul v oboru oděvního návrhářství. Přesněji řečeno, samozřejmě trvá Biennale; Poskytuje tréninkový program navržený společně na jejich univerzity cizinec a období mobility v zahraničí (1 ½ let); zahrnuje uvolňování, na konci sledovaného období, budou dvě absolventské hodnosti v oděvního návrhářství (double degree), z nichž jedna je platné v Itálii a dalšími partnery univerzity v zemi. [+]

Kombinované magisterske studium Móda . Ústav pozemního stavitelství, projektování, výstavbě, životní prostředí (DICDEA), AA 2015-16 byl aktivován nový integrovaný studijní kurz s pekingského institutu módy a technologie (BIFT) v Pekingu. Kurz nabízí studentům možnost dosáhnout dvojí titul, tj dvoulůžkových studií magisterský titul v oboru oděvního návrhářství. Přesněji řečeno, samozřejmě trvá Biennale; Poskytuje tréninkový program navržený společně na jejich univerzity cizinec a období mobility v zahraničí (1 ½ let); zahrnuje uvolňování, na konci sledovaného období, budou dvě absolventské hodnosti v oděvního návrhářství (double degree), z nichž jedna je platné v Itálii a dalšími partnery univerzity v zemi. Proto je pro studenty, že nový kurz je příležitostí obohatit jejich učební plán a představit se do pracovního světa s kompletním a mezinárodního vzdělávacího profilu. Peking institut módy a technologie (BIFT) Peking je jedním z nejvýznamnějších univerzit v Číně o módě, specializující se především na použité technologii. Trénink na BIFT v sobě spojuje umění, technologie, ekonomie, managementu a dalších disciplín, které mohou úspěšně interagovat. Společnost byla založena v roce 1959, institut je přidružený k ministerstvu textilu. V posledních letech motto institutu je "inovace připravuje cestu pro realistické a kreativních aplikací v oblasti vzdělávání", vizionářský filozofii, která kombinuje umění a vědy vzdělávání, integruje kulturu etnické módy s moderním designem filozofií , Instituce počítá 7000 studentů a 700 akademických zaměstnanců, se nyní skládá z pěti škol (School of Art a Enterprise Odívání, Fakulta umění a designu, School of Materials Science and Engineering, School of Business a School of Design průmyslových a inženýrských); dvě oddělení (Ústav cizích jazyků a katedry výtvarných umění); dvě vyučovací divize (Oddělení sociálních věd a rozdělení základních kurzů); vzdělávací středisko (Center for výpočetní techniky vyučování); Mezinárodní College; škola Další vzdělávání; útvar vyššího odborného vzdělávání a Graduate School. K dispozici je 20 obory: Textilní vědy a techniky; Materiály pro Fashion VaV a laboratorní vyšetření; módní kulturu a výzkum v průmyslu; Oblečení pro transfer technologií; Kostým muzeum, jedno z deseti nejvíce specializovaných muzeí v Číně. vzdělávacích cílů Nová Mezinárodní studijní program ve spolupráci s Pekingskou institutu módy a technologie (BIFT) Beijing umožňuje členům, aby bylo dosaženo na konci kurzu, double degree, který je double degree Master of studijního oděvního návrhářství. SI je jinými slovy dva stupně titulů (double degree), z nichž jeden bude platná v Itálii jako magisterský titul v oboru designu pro inovace kurikula Fashion ekodesignu a druhý v Číně jako Magisterský titul v oboru kostýmní tvorby. Oba tituly budou vynaloženy na mezinárodní úrovni v prostoru EU nebo Extra EU. Mezinárodní mistr Průběh studia cílem je vyškolit profesionály, kteří mohou využít svou síť evropských a asijských společností, internacionalizace výrobních systémů, zejména v oblasti módy a textilu, vnímá Čínu a Asii obecněji partnery privilegované produktivní. Mistrovské hřiště zahrnuje dobu studia v zahraničí a stáž v zemi původu. Příjemců a GRANTY Nová mezinárodní mistr Průběh studia v oděvního návrhářství aktivovaných ve spolupráci s Pekingské institutu módy a technologie (BIFT) v Pekingu, mohou přistupovat Tuti studenty zajímají: ti, již se zapsal do SUN Department DICDEA mistr návrhových inovací Osnovy módní ekodesignu a všechny ostatní magisterského studia; ty z jiné vysoké školy. Pro studenty, kteří již byli zapsáni v jiných studijních oborů, kteří se rozhodnou přejít do mezinárodního programu nového CDL ve spolupráci s Pekingskou institutu módy a technologie (BIFT) v Pekingu, bude aktivován vlastní postupy pro uznávání a validaci již přijatých zkoušek; to, aby se předešlo tomu, že dosavadní činnost je ztracena. Ti, kteří se rozhodnou zapsat do CDL v mezinárodním designu pro inovace osnov módní ekodesignu ve spolupráci s Pekingskou institutu módy a technologie (BIFT) v Pekingu, se bude snažit využít stipendií každoročně přidělených slunce. Některé z těchto stipendií jsou vyhrazeny pro zahraniční studenty. [-]