Magisterské studium Móda v Evropa - Magisterské studium Móda v Evropa hledejte zde!

Magisterské studium Móda v Evropa - Zde naleznete magisterské studium Móda v Evropa

Móda

Výhody Masters přesahovat zlepšit vaše potenciál výdělku. Mohou poskytnout vám osobní a profesní dovednosti urychlit váš vývoj. Jsou to také příležitost odlišit se od svých vrstevníků, mnoho z koho mají podobné úrovni a vysokoškolák kvalifikaci.

Módní programy mohou vychovávat jednotlivce na různé aspekty módy a může poskytnout jim s přístupem designéra směrem k vytvoření nové doplňky, oblečení a obuv. Některé programy se mohou zaměřit na témata, jako je například technologii získávání, umění a historii módy.

Ve všech, existuje více než 4000 vysokých škol v Evropě, které nabízejí širokou škálu kurzů na bakalářské, magisterské a doktorské úrovni. S více a více těchto organizací, které poskytují angličtinu jako jazyk vzdělání alespoň některé ze svých studijních programů, univerzit v Evropě jsou nyní vyšší kvality, než kdy předtím. Vysoké školy v Evropě nabízí přátelské přivítání pro zahraniční studenty a dát průběh znalostí, které odpovídá jejich povolání potřebuje v dnešní globální poptávky.

Magisterské studium Móda v Evropa - Veškeré informace o magisterském studiu Móda v Evropa. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Evropa zde!

Čtěte více

Magistr V Oděvního Návrhářství

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Itálie Milán

Master in Fashion Design programu přináší studentům do přímého kontaktu s módním průmyslu designu v Itálii a v zahraničí. Budete mít vzácnou a vzrušující možnost rozvíjet svou vlastní originální a přesvědčivý módní kolekci pod vedením profesionálů. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Dream. Express. Proveďte. The Mistr v oděvního návrhářství Program přináší studentům do přímého kontaktu s módním průmyslu designu v Itálii a v zahraničí. Budete mít vzácnou a vzrušující možnost rozvíjet svou vlastní originální a přesvědčivý módní kolekci pod vedením profesionálů. Prostřednictvím teoretických studií a zkušeností projektu, budete rozvíjet individuální způsob vyjadřování, prozkoumat kulturní faktory, které ovlivňují módní trendy, naučit se vstupy a výstupy z výroby, a vytvářet inovativní řešení. Kromě honování "problém řešení" dovednosti, že každý módní návrhář potřebuje, budete také rozvíjet "problém definování" přístup: schopnost určit skutečné parametry každé výzvy. Jak jste se dozvědět následovat svou intuici a propagovat svou estetickou vizi v rámci těchto parametrů, budete pěstovat větší povědomí o důvodech své vlastní módní design volby, a těch druhých. Publikum Program je určen pro uchazeče s mírou první úrovně v módní design, design doplňky nebo jiných příbuzných oborů, kteří chtějí rozvíjet své profesní dovednosti a provést připojení v rámci módního průmyslu. Výsledek Během tohoto programu, budou studenti: Kompletní self-řízený projekt výzkumu na poli módního návrhářství, za použití metod na profesionální úrovni a komunikační techniky Rozvíjet inovativní design pro oděvy a vytvořit kolekci módní, postavený na jejich znalosti technik a materiálů Program Program je dílna bázi, podporovaný semináře, přednášky, konzultace, a práci v terénu. Profesionály, vůdce hřiště, a vedoucí projektu vedení studentů prostřednictvím individuální koučink a projektového mentorství. Program se skládá ze čtyř hlavních modulů, z nichž každý obsahuje dva-týdenní kurz a šestitýdenní dílnu. Moduly jsou následovalo období dvou měsíční stáž a závěrečné prezentace portfolia. Modulární struktura je možné přizpůsobit, což umožňuje flexibilitu a rozmanitost, aby lépe sloužit potřebám a cílům každého studenta. Kurzy Celoroční se zaměřuje na: Poznávání historických, současné, psychologické, antropologické a sociologické aspekty módního fenoménu Learning Management a marketingové strategie pro módní a luxusní zboží společnosti Objevování nových 3D nástroje pro modelování oděvů Zkoumání metody a nástroje pro módní výzkum a designu Zkoumání faktorů, které určují ekonomickou výkonnost značky nebo společnosti Branding svou vlastní práci a rozvíjet své profesní identitu Semináře Vedeni profesionály a vedoucí fakulty projektů, budete pracovat ve spolupráci s předními společnostmi na praktických projektů týkajících se módního návrhářství. Některá možná témata dílen patří následující: Přispět k budování inovativní, konzistentní módní kolekci od výzkumu k realizaci. Prozkoumat svou vlastní módní design identitu a definovat jazyk, vyjadřování a estetiky. Zkoumejte nové možnosti ve struktuře a materiály, jak generovat nápady pro současné módní kolekce pro mezinárodní trh. Výzkum a vývoj vhodných materiálů a vytvořit originální konstrukce pro tašky a kožené zboží sbírky. Vytvářejte buď skutečný módní editorial pro tisk nebo on-line časopis nebo návrhu reklamní kampaně. Porfolio Posledním prvkem programu je revize portfolio. Budete prezentovat své portfolio práce dokončeny v průběhu roku v přední části zkoušky rady pro vyhodnocení. Internship Neexistuje lepší způsob, jak získat zkušenosti ve svém oboru, než ve skutečnosti v ní pracují. Stáž je šance pro vás pracovat na místě pro společnost nebo designérského studia ve vašem oboru zájmu, při uplatnění všech strategií jste se naučili ve třídě a v dílnách. Případně můžete dokončit intenzivní projekt ve spolupráci s firmou na kampusu Domus Academy. Ať tak či onak, budete mít vnitřní pohled na to, jak váš obor opravdu funguje, a můžete dělat důležitá připojení, která bude dále svou kariéru. Stáž trvá dva měsíce a přijde na konci svého ročníku. 100% našich studentů se účastní stáže, včetně studentů ze zemí mimo EU, kteří se mohou prodloužit dobu platnosti víza po dobu až jednoho roku dokončit tuto část jejich studia. Společnosti několik prestižních společností a designérská studia spolupracují s Master in Fashion design programu, aktivně účastní kurzů, seminářů, stáží, a mezinárodních soutěží pořádaných na oddělení. Studenti mají možnost pracovat přímo s firmami v jejich dílně projektů a stáží. Tato přímá spolupráce usnadňuje mentorství a dává studentům přístup k široké síti profesionálních připojení. Firmy a organizace zapojené do tohoto programu patří: Trussardi, MUUSE, 7 pro celé lidstvo, Alessandro Dell'Acqua, Antonio Berardi, kostým národní, Eastpak, Fay, Fiorucci Láska terapie, Fondazione Gianfranco Ferré, Frankie Morello, Havaianas, Hogan, Maurizio Galante a Tal Lancman (Interware), Meltin "Pot, Napapijri, Neil Barrett, Nike, SAOBC (South African pštros hospodářská komora), Stefanel, Ter et Bantine, Versace, Veuve Clicquot, Ermenegildo Zegna. Akreditace Po absolvování Akademie Domus, budete získat titul, který je uznávaný po celé Evropě a světově akademické magisterský studijní program (60 ECTS kreditů) akreditované italským ministerstvem školství, univerzity a výzkum (MIUR) *. Budete také získat druhou cennou kvalifikaci: Domus Academy magisterský diplom. Naše akreditace pomohl Domus Academy budovat vztahy s prestižními společnostmi, takže budete mít možnost získat praktické pracovní zkušenosti během svého průběhu studia. Akreditovaného studijního plus praktické zkušenosti jste získali přes stáže, ukazuje, zaměstnavatele, které jste obdrželi top-kvalitní vzdělání, a že vám přinese průmysl-související znalosti a dovednosti ke stolu, když se připojit k jejich týmu. Naše akreditace také znamená, že příslušné akademické úvěry, které získáte na Domus Academy bude přenášet na další instituce, pokud se rozhodnete pracovat na další magisterského nebo doktorského stupně na úrovni. Pracovní příležitosti Absolventi Master in Fashion design programu může zahájit svou kariéru jako módní návrhářka, art director, textilní designér, produktový manažer, výzkumník trendů, pohodový lovec, nebo módní editor. Mohly by také vzít na sebe roli v marketingové komunikaci / nebo distribuce. Mohou pracovat pro módní značky, designové agentury, nebo časopisy, nebo se může rozhodnout, že za samostatně výdělečně činné. [-]

Magisterský Titul V Oboru Podniková Ekonomika A Management Módy

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 semestr September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. [+]

Jazyk výuky: španělština Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. Za zmínku stojí také účast Textilní clusteru Fashion Actm Catalunya, jehož spolupráce umožnila vyvinout program odborných studií a přizpůsobeny potřebám a fungování podnikové sféry textilu a módy, poskytující hluboké a rozsáhlé znalosti účastníků záležitost. Tento mistr je navržen v souladu s reformami navrženými v Boloňského procesu a je založen na zásadách kvality, rozmanitosti a konkurenceschopnosti. Obecné cíle Mají potřebné tvůrčí schopnosti na podporu řízení nových zdrojů a vedení. Může analyzovat společnost přizpůsobit se aktuálním potřebám. Chcete-li vědět právní, finanční a organizační rámec upravující Textilní a oděvní průmysl. Získat potřebné nástroje pro efektivní správu společnosti Textilní a oděvní sektor. Kompetence V průběhu kurzu jsou získávány následující kompetence: Chcete-li mít znalosti o globální a totes způsobem spojující svět umění a naopak. Jak jejich vztah a živit sebe, poskytuje syntetické, analytické a kritické v tvůrčích a výrobních procesů řízení. Znát a aplikovat interdisciplinarity mezi různými produkty. Zobrazit jako doplněk a týkají, s cílem dokončit kreativní globálně a / nebo konkurenceschopnosti ve světě procesu módní firmy. S vysokou plynulost pochopení tiskových médií v souvislosti se světem módy, stejně jako jejich projekt a komunikativní funkci. Získejte všechny pojmy potřebné pro klasifikaci a vyhodnocení potřeb grafického jazyka týkající se tvůrčího procesu v rámci módní design, vedení a směr. Vědět, jak používat všechny zdroje koncepční a technické, aby ve směru a řízení společností zabývajících se módou, kreativní jazyk grafiky, plastů a informativní je adekvátně řešit. Mít přehled o světě módy a provoz firmy, jejích procesů a interakcí mezi nimi. Znát proces rozhodování, který zahrnuje všechna opatření řízení. Mít schopnost vést dialog s ostatními řediteli společnosti a externími subjekty, na které je závislý. Přečtěte si průvodce v rámci koncernové strategie, která bude připravit cestu k dosažení cílů. Mít znalosti a splatnost rozrušit a vedení nejcennější aktivum společnosti je jeho zaměstnanci. [-]

Master (ma) Fashion

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly [+]

MA Móda

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly utvářejí módní průmysl dnes, kde se špičkovým designem praxe je dáno s sofistikovanou obchodní strategie.

To je kreativní, projekt založený na kurz se zaměřením na dynamiku mezi kreativitou, technologií a podnikání povědomí. Kurz rozvíjí kritické a kreativní, a technické a odborné dovednosti nezbytné k postupu praxi a stimulovat inovace v módním průmyslu.

Jako MA Fashion studenta, budete zkoumat hranice kreativní módního designu a rozvíjet své schopnosti s využitím digitálních celou řadu prototypů technologií. Kurz bude výzvou, abyste znovu přezkoumat Podpůrná metodiky a způsoby práce, které charakterizují tvůrčí praxi v módě. Ty budou vyzváni, aby napadnout hranice tradičního módního designu, praxe a výroby, a prozkoumat kreativní možnosti, které nabízí technologie a nové způsoby práce.... [-]


Master Collection Design

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Campus forma Denní studium 14 měsíců October 2016 Itálie Florence

Tento magisterský program je zaměřen na designéry, kteří chtějí rozvíjet své osobní styl při vytváření módní kolekce a své vlastní podnikání nebo značku. Vysoce specializovaný intenzivní program, založený na základy pro dosažení úspěchu v oděvního návrhářství: kreativitu, ujištění projevu, důraz na individuální kulturní rozvoj, a vášeň pro výzkum ... [+]

Master Collection design Tento magisterský program je zaměřen na designéry, kteří chtějí rozvíjet své osobní styl při vytváření módní kolekce a své vlastní podnikání nebo značku. Vysoce specializovaný intenzivní program, založený na základy pro dosažení úspěchu v oděvního návrhářství: kreativitu, ujištění projevu, důraz na individuální kulturní rozvoj, a vášeň pro výzkum. Předmět poskytuje intenzivní školení a formování osobní styl jako módní návrhář a jejím cílem je stimulovat osobní i kulturní vývoj vedoucí k vytvoření a prezentaci kolekce módy v profesionálním a efektivním způsobem. Na konci master budou mít studenti získali schopnost komunikovat výsledky své akademické kariéře a budou schopni vyrobit originální, rozeznatelný kolekci, plně vyjadřovat a ztělesňovat své vlastní individuální myšlenky a koncepty. POPIS Magisterský studijní program vás provede jednotlivými kroky při vytváření, vývoj, řízení a profesionální prezentaci kolekce návrháře. V první části kurzu se kulturní zázemí posílena prostřednictvím studia a výzkumu do kulturních a uměleckých koncepcí a aspekty současného umění, trendy a módy. Dovednosti v ilustrace kreslicích technikách, bude počítačová grafika a design být charakterizována a osobní. Řemeslnými výrobky a tvořivost v vykrajovací, krejčovství, drapérie a tiskařské techniky budou vyvinuty prostřednictvím různých workshopů a realizaci prototypů na základě originálních vzorů z ikonických, historických nebo etnické oděvy. Strategické a manažerské dovednosti budou v praxi prostřednictvím seminářů a skupinových sezení, ve kterém budou analyzovány a použity scénáře vývoje výrobku. Budete pracovat v týmu společně s řemeslníky, vzor frézy, uměleckých režisérů a marketingu a komunikačních manažerů vyvíjet výrobky na různých projektech po krátkém, dává vám možnost rozšířit své kompetence jako týmový hráč. Základní otázky Collection managementu budou aplikovány jako například linky plánování, dodavatelské řetězce, výrobní normy, řízení rozpočtu, cena a zákazník vztahy. Dozvíte se, jak nastavit módního průmyslu, napsat podnikatelský plán, najít partnery, a týkají se stisknout a klienty. Během kurzu se budeme doučovat účast na mezinárodní módní talent soutěží. V polovině semestru seminář bude uspořádána s módními odborníky. Ty budou prezentovat projekty a kolekce jako tým a jednotlivě jako konstruktér. Následně bude brát přes fázích výroby konečné kolekce. Dozvíte se, jak zvýšit závěrečný projekt svého pána, vytváření a realizaci sbírky 5 oblečení, používat interdisciplinární přístup, který může zahrnovat události, vytvoření portfolia, střelbu, look knihy a Internetový nebo video prezentací. Na konci magisterského kurzu budete prezentovat svou sbírku práce na profesionály v průmyslu, talent zvědy, kupujícími a médií - stává osobitý autor schopný vytvářet a realizovat kolekci podpisu. JAK SE PŘIHLÁSIT Kurz Magisterský je otevřen pro absolventy (nebo ekvivalentní), stupeň studenty nebo profesionály s alespoň 2/3 let praxe v oboru. Přednost bude dána Fashion Design a absolventů umění. Kandidáti budou vybráni podle: prezentace portfolia a životopisu; motivační dopis; rozhovor s vedoucím katedry designu. PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI Fashion Director Módní koordinátor Art Director [-]

Master Of Arts V Současné Módní Design

IFA Paris
Campus forma Denní studium 15 - 15 měsíců September 2016 Francie Paris

Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. IFA PARIS Master of Arts akreditována IDEL jako "International Master" "současného designu a globální perspektiva v Paříži" 15-měsíční program v angličtině FULL PARIS ZKUŠENOSTI rozvíjet své kolekci v Atelier IFA v Paříži příjem:. Září 2015 ECTS kredity získané: 120 Školné: € 14,8 tisíc Poplatek za žádost: € sto padesát omezena na 20 studentů Mladí módní návrháři se staly klíčovým prvkem v přetváření dnešní módní panorama. Od jmenování JW Anderson jako kreativní ředitel Loewe s akvizicí kůly Christopher Kane od Kering Group, všechny události naznačují, že nyní více než kdy jindy vytvoření móda i nadále zásadní význam pro činnost velkých luxusních značek a značek pro masové tržní. Přes zřejmý návrat k čisté a svěží tvořivosti, součásti módní design pracovních míst dramaticky změnily. Prokletá roucha intuitivním způsobem, je pouze jedním z aspektů povinností designéra. Designér hlava nebo kreativní ředitel musí předvídat nejen sociální a estetické změny, ale také pochopit strategické problémy, jimž čelí značek, pokud jde o umístění, tržního potenciálu a komunikace. Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. Program má 3 hlavní cíle: - Obohacení móda našich studentů a tvůrčí kulturu s moduly speciálně navržených pro tento kurz. Například náš modul "Fashion zkřížené kultuře" byl vyvinut s Musée des Arts Décoratifs, aby sofistikovanější přístup k analýze kulturních rozdílů a jejich vliv na módu. Dalším klíčovým modulem by bylo "Fashion Product Semiology". Používá sémiologie jako metodiky pro dekódování oděv a dešifrovat jeho estetický aspekt, aby lépe pochopili, jak je vnímána. - Rozvoj studentů kreativitu s moduly, jako je tvůrčí proces «», který pomáhá studentům si stále více vědomi své vlastní "kreativní logiky" a zvýšit svůj potenciál. Přidání praktických workshopů poskytne studentům s novým přístupem na známé výroby a projektování techniky. Například "Pattern a splývavou rozvoj" modul přináší nové výzkumné metody založené na experimentování a otevírá nové perspektivy pro studenty, pokud jde o hledání inspirace. - Pomáhat našim studentům pochopit, jak módní průmysl fungují a jak jsou strategie značky vyráběné v globálním kontextu. Marketing, organizační záležitosti, finanční problémy, stejně jako obraz a komunikační strategie se bude diskutovat v řadě různých modulů Kurz končí se studenty rozvíjet své vlastní kolekce projekt pod vedením školitele. Tento projekt zahrnuje vytvoření oděv a / nebo kolekci příslušenství. Tento proces zahrnuje navrhování prototypů pro 12 siluety, jakož i rozvojové marketingové a obchodní plány. Pak se Tato kolekce zkoumána porotou složenou z odborníků a ti nejlepší studenti dostávají příležitost ukázat svou práci na módních odborníků na IFA Graduate Show, která se koná v průběhu Haute Couture Fashion Week. Studenti jsou také učil, aby se zúčastnila několika mezinárodních soutěžích, které představují velkou platformu pro mladé módní návrháře. Stejně jako u ostatních předmětů IFA Paříži, Master of Arts v současné oděvního návrhářství těží velmi od jeho umístění v Paříži. Se svým bohatým kulturním životem, jeho dvě muzea věnovaná módě, její roční fashion weeks 6, stovky autosalonech a textilních veletrzích, stejně jako okolí drobný řemesla průmyslu, město světel zůstává nesporným módní světové hlavní město. Všechny naše programy jsou kloubově kolem rámci ECTS definované konvence Bologne. Po ukončení jejich průběh, studenti obdrží celkem 120 ECTS, které mohou být snadno přeneseny, pokud se rozhodnou k dalšímu studiu. Tento program také přijal IDEL / IDEART akreditace a je certifikován jako "mezinárodní mistr." Struktura kurzu Creative Culture Za účelem generování příslušné pojmy a produkty módních návrhářů soustavně zpochybňovat své vlastní tvůrčí proces s ohledem na změny ve svých sociálních, hospodářských a kulturních prostředí. Prostřednictvím různých modulů této skupiny studentů bude přesahovat o definici intuitivního kreativity s cílem vytvořit své vlastní umělecké rámec na základě jejich osobní motivaci a intelektuální proces. Cílem je pomoci jim plně proniknout do jejich tvůrčí mysli a proto maximalizovat své schopnosti v oblasti inovací. Moduly zahrnují: Současná Kreativita Analysis Research & Tvůrčí myšlení tvůrčí proces dílna Móda Životní prostředí Jsou nutné krmit módní kreativity silný zájem na umění, stejně jako zvědavost vůči jiné tvůrčí obory. Estetická poznání je postaven přes analysizing různé žánry o zobrazování, grafiky, barva, malířství, sochařství, architektury nebo designu artefaktů. Prostřednictvím modulů, jako jsou módní etnografie, módní Cross-kultura vyvinuli ve spolupráci s pařížskými Musée des Arts Décoratifs, nebo módní zboží Semiology, student bude dále analyzovat, jak móda adresy pojmy vzhledu a stavu. Nakonec studenti Wille být schopen dekódovat význam stojí za tvary, objemy, údaj nebo barvy jakéhokoliv škály módních produktů. Moduly zahrnují: Módní Etnografie módní kříž kultura Autorský Kontextová Trendy a budoucí módní produktu semiology Marketing & management Tato skupina modulů analýzy a odráží na marketingové strategie pro módní značky a poskytuje přísné osnovy pro jejich správu. Studenti zkoumat rozdíly při uvádění vysoce módní značky oproti značek masový trh. Pozorování procesů ovlivňujících značky identity, positionning, cenové, distribuční a komunikační pomoc studentům pochopit inherentní výzvy širokého současném módním trhu. Síla značky budou analyzovány prostřednictvím jeho hodnoty, jeho sociální, smluvní a sémiotické rozměrů. Studenti se seznámí rvačce s požadovanými komplexní nástroje pro označení s cílem vytvořit soudržné strategie pro jejich vlastní módní značku. Potřeba pro budoucí módní podnikatele rozvíjet inovativní módní pojmy v konkrétních trzích dnešním globálním módním průmyslu je také řešit. Moduly zahrnují Positionning & Ceny Fashion distribuce Consumer Behavior Sourcing & Supply Chain Issues Branding Image & Komunikace Komplexní komunikační a inovační design prezentace jsou rozhodující pro módní domy vyniknout v přeplněném trhu. Jednotlivé moduly této kapitoly bude školit studenty sloučit správné znění a metafor podobný módní komunikačních kampaní vyvinutých na mezinárodní scéně. Přesněji řečeno, znalosti a dovednosti předával zaměří se na médiu strategické plánování, vizuální komunikaci prostřednictvím stylingu, které komunikaci prostřednictvím tradičních i digitální kanály, technik public relations a event management pro módní přehlídky. Moduly zahrnují: Komunikace Móda Press Retail & Visual Merchandising fotografické Styling Fashion Photography Historie a analýzy Obchodní záležitosti Módní návrháři nebo umění ředitelé musí pochopit právní a obchodní rámec módního průmyslu s cílem účinně konverzovat s brand manažerů. V tomto modulu budou seskupení žáků objevovat realitu módního průmyslu z hospodářského a finančního hlediska. Budou zkoumat problémy, kterým čelí start-up firem a naučit se osvědčených postupů pro psaní podnikatelského plánu. To zahrnuje analýzu a hodnocení potenciálu růstu v nových podniků, minimalizovat finanční rizika a zároveň stanovila průmysl Klíčové faktory úspěchu nezbytné, aby značka pro růst a vzkvétat v dnešním konkurenčním globální ekonomice. Moduly zahrnují: podnikání & Finance duševní vlastnictví Technický problém Reaslistically budoucí kariéru v módě si nelze představit aniž je tím In-hluboké znalosti o oblečení konstrukce. V tomto modulu budou seskupení žáků posilovat své znalosti a dovednosti zvládnout multiplicity oděvů a typů textilních přes učňovský tradičních i high-tech výrobních technik. Budou také vystaveny na roli technologie při vytváření nových textilií a vzorů. Po dokončení tohoto modulu seskupení studenti pochopili zhotovení procesy a praktické otázky spojené s přinášet oděv do života. Moduly zahrnují: Digital Design Workshop Inovativní textilní dílnu vzory a Přehodil rozvoj [-]

MSc International Fashion Marketing

Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Campus forma Denní studium 12 - 16 semestry January 2017 Spojené království Londýn

Uspět na další úroveň s praktickou a tvůrčí magisterského studia. Zaměřte se na klíčové pojmy a principy módní marketingu spolu se současnými mezinárodními otázkami, integrovaným způsobem komunikace, globální marketing a řízení značky. [+]

Uspět na další úroveň s praktickou a tvůrčí magisterského studia. Zaměřte se na klíčové pojmy a principy módní marketingu spolu se současnými mezinárodními otázkami, integrovaným způsobem komunikace, globální marketing a řízení značky. Popis programu Rychle-chodil, vzrušující a inovativní, bude MSc International Fashion Marketing poskytnout vám s mezinárodní obchodní znalosti spolu s tvůrčí a praktické marketingové zkušenosti uspět v dnešním stále více konkurenčním a globální módní průmysl. Jedinečný design Náš program je vybaven širokou kurikulum se zaměřuje na základní pojmy a principy módní marketingu a následně poskytuje odborné zaměření na současných mezinárodních otázkách v rámci módní marketingu, logistiky, nákupu a merchandising, módní obchodní analýzy, integrovaným způsobem komunikace, spotřebitelské postřehy, marketingové plánování, řízení značky. Navržen tak, aby napadat a inspirovat, náš program je intenzivní a akademicky náročné. Budete analyzovat relevantní akademické teorie a aplikovat modely, nástroje a techniky, aby skutečný módní marketingové situace. Budeme povzbuzovat, abyste kriticky rozvíjet nezávislé, zvídavé a kreativní přístupy ke strategickému móda marketingové otázky a problémy. Můžete začít v září nebo v lednu v naší Glasgow nebo Londýn kampusu. EPAS akreditované MSc International Fashion Marketing je akreditována Evropské nadace pro rozvoj managementu programu Accreditation Scheme (EPA), a je jediný program, módní po celém světě získat tento rozdíl vysoce kvalitní vzdělávání. Stanoví podle mezinárodních norem. GCU je jedním z pouhých 69 mezinárodních institucí, aby EPAS akreditaci, a byl svěřen EPAS pro své výjimečné závazek k etice, odpovědnosti a udržitelnosti (ERS) pořadu jednání. EPAS akreditace je klíčovým úspěchem Glasgow škola pro obchod a společnost (GSBS) a dává MSc IFM absolventů jistotu, že budou vybaven dovednosti a znalosti potřebné k úspěchu v módním marketing průmyslu, stejně jako je mezinárodně uznávaná pro své vynikající magisterské vzdělání a zkušenosti. CIM Akreditovaná Chartered Institute of Marketing (CIM) je přední profesionální orgán pro obchodníky na celém světě a existuje rozvíjet marketingové profese, udržování profesních standardů a zlepšení dovedností marketingových odborníků. Glasgow School pro obchod a společnost spojila své síly s CIM dát našim studentům příležitost získat CIM odbornou kvalifikaci, kterou jejich multifunkčním Award Pathway (mapa). CIM kvalifikace jsou velmi vyhledávané po zaměstnavateli, a MAP s našimi vlastními stupňů zajišťuje, jsme se vybavit naše studenty s nejlepší příležitosti pro úspěšné marketingové kariéru. Přehled kurzů Tento program byl navržen v konzultaci s průmyslem nabídnout znalosti a dovednosti potřebné, aby se rozdíl v mezinárodní módní marketingu aréně. Univerzita je hrdá na vytvoření přátelského a vysoce podpůrné výukové prostředí pro všechny své studenty. My začlenit nejnovější akademické marketingové myšlení a teorie s cílem zajistit program náběžné hrany ve všech ohledech. Všechny vyučování a učení na programu je podporováno ostří e-learningových technologií. Výuka je dodáván v malých skupinách, které umožňují studentům rozvíjet své vlastní prostředí sdílené učení a pro individuální studium je třeba řešit instruktory. Moduly jsou navrženy tak, aby se přímo vztahují k real-svět podnikání a dát studentům možnost dozvědět se o možných profesních oblastí. Program poskytuje studentům možnost účastnit se mistrovských kurzů z marketingových odborníků a vedoucích představitelů průmyslu. [-]

Magisterský Studijní Program V Klenotech

Accademia Riaci
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Florence

Magisterský program šperky je navržen tak, aby studentům možnost dosáhnout nejvyšší osobní a profesionální úspěch v šperky oblasti. Učební plán poskytuje širokou expozici techniky ... [+]

Magisterský program šperky

Učil v italštině nebo angličtině

 

Magisterský program šperky je navržen tak, aby studentům možnost dosáhnout nejvyšší osobní a profesionální úspěch v šperky oblasti.

 

Osnovy poskytuje širokou expozici techniky, rozšiřuje znalosti z aplikované designu, a posiluje percepční a filozofické koncepce a výraz. Studenti jsou vedeni k experimentovat s jakoukoli technikou a materiály, které budou podporovat svůj projekt. Technické oblasti studia, které nabízí jsou: pájení, fólie výroba, získávání, strečink, kování, tepané, die-tváření, odlévání, nastavení kamene, výrobu nářadí, povrchové úpravy kovů, chemické patiny, titan a hliník anodizace, foto leptání, kovová vložka, váleček tisk, stříbření, práci s plasty a incisione. Šperky studia jsou vybavena širokou škálou nástrojů pro lapidární, smaltování, kování, odlévání a galvanoplastika práce; strojník pokoj má Soustruhy, pily, mlýny, a brousit a leštit stroje.... [-]


Magisterský Program V Textilním Strojírenství

University of Borås
Campus forma Denní studium 2 - 2 let August 2017 Švédsko Boras

Získejte dovednosti a stát připraven o zaměstnání v rámci řízení nebo kvalifikovaných výzkumných funkcí v textilním související strojírenství, například materiálu a designu a vývoje produktů, výrobu, funkčních a interaktivních textilních struktur. [+]

Magisterský program v textilní   Magisterský program v textilní zaměřuje na progresivních technických textilií, kde hraje klíčovou roli procesu navrhování, ale tam, kde jsou nesmírně důležité pro výsledek i materiálové inženýrství, nano-technologie a crossdisciplinary vhled do textilního hodnotového řetězce. Je určen k vám nárok na zaměstnání v manažerských a vývojové rolí v rámci textilního průmyslu a souvisejících činností. Tam je živý výměna s aktuálním výzkumu v oblasti, silné profesionální vazby a schopnost stimulovat studentům rozvíjet své dovednosti pro zaměstnání kvalifikaci v textilním odvětví, které mohou zahrnovat vědeckou kariéru, nebo rozvoj jejich vlastní podnikání. Vaše schopnost inovace bude podporována a spolu s hlubokou znalost předmětu se stanete dobrou pozici pro vytváření a podporu nových podniků v tomto odvětví. Program bude poskytovat na životní prostředí, ekologické, etické a globalizace související povědomí. Budování osobní síť je důležitá a je podporován ve škole textilu životního prostředí prostřednictvím interakce s řadou lidí v návrhu, technologii a řízení profesí. Po dokončení studia, budete mít dovednosti v a být připraveni na zaměstnání v rámci řízení nebo kvalifikovaných výzkumných funkcí v textilním souvisejících strojírenství, například materiálu a designu a vývoje produktů, výrobu, funkčních a interaktivních textilních struktur. Ty budou připraveny pro kvalifikované úkoly, na pokročilé úrovni v oblasti textilní technologie a dosáhli komplexní pochopení textilní hodnotového řetězce se zaměřením na vývoj, inovace a vůdcovství. Po dokončení studia, budete mít možnost, aby: demonstrovat a aplikovat rozsáhlé znalosti z textilních materiálů, procesů a aplikací; aplikovat základní teorie a metody v materiálech a výrobní technologie; kriticky a systematicky sbírat literaturu a teorii v rámci textilního inženýrství oblasti; olovo a podílet se na vývoj, projektování, výrobu a přizpůsobení moderních a inteligentních textilních výrobků; aplikovat získané poznatky o textilní hodnotového řetězce, se zaměřením na logistiku, účinné využívání zdrojů, udržitelnosti a kvality; integrovat a aplikovat znalosti z oblasti za účelem výzkumu a vývoje a dalších kvalifikovaných činností; rychle získat nové organizační schopnosti a aplikovat je na vývoj a inovace vytvářením, analýzu a kriticky vyhodnocení různých textilních řešení procesů spojených s textilní účely; rozvíjet a design textilních materiálů, výrobků, procesů a systémů v oblasti lidských podmínek a potřeb a cílů společnosti po ekonomicky, sociálně a ekologicky udržitelný rozvoj; podílet se na týmové práci a spolupracovat ve skupinách rozdílné složení. Vstupní požadavky Bakalářská vzdělání v textilní technologie / inženýrství, 180 kreditů, nebo ekvivalentní. Ověřené znalost angličtiny odpovídající kurz anglické B ve švédské střední školy a nebo bakalářský titul z univerzity ve Švédsku, Dánsku, Norsku, Finsku nebo na Islandu. [-]

Magistr V Obchodních Studií (management Móda)

United International Business Schools
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2016 Švýcarsko Curych Lausanne Nizozemsko Amsterodam Belgie Antverpy Brusel Japonsko Tokio Španělsko Barcelona Madrid + 12 více

Mistr v Business Studies - Specializace v programu Fashion řízení je nabízen návštěvou fakulty a jsou plánované na jednotce intenzivní seminář ve formátu. Podpora výměny inter-areálu a sítí ... [+]

Mistr v Business Studies - Specializace v programu Fashion Management je vyučován výhradně v angličtině. Studenti jsou nutné k dokončení 27 kurzů pro 54 kreditů a závěrečné souhrnné práce za 6 kreditů. Některé kurzy jsou nabízeny na návštěvě fakulty a jsou plánované na jednotce intenzivní seminář ve formátu. Podpora výměny inter-areálu a sítí, jsou studenti mít možnost se připojit k seminární kurzy i na několika místech areálu.

Specializační kurzy v módě řízení

 

GSCFM11 Základy módní řízení (2) GSCFM21 Móda, Marketing a inovace (2) GSCFM31 Móda, Strategie a transformace (2) GSCFM41 Fashion management v praxi (2) ... [-]

Magistr V Radě Stylu, Image A Komunikace

ESDi - Design School
Campus forma Kombinované 1 rok October 2016 Španělsko Sabadell

Mistr v radě Styling, obrazu a komunikační program umožňuje přístup k různým profesionálním speciality, jako je: Styling v módních časopisech a reklama, Osobní Shopper, poradenství v oblasti osobní a firemní image ... [+]

Mistr v radě Styling, image a komunikace

Úspěch značky je spojeno s image, a jsou poradci a stylisté, kteří mají na starosti definování značky osobnost s vizuální návrhy, proud a jiné.

To umožňuje přístup k různým profesionálním speciality, jako je: Styling v módních časopisech a reklama, Osobní Shopper, poradenství v oblasti osobní a firemní image, public relations, Poradenství v oblasti designu týmů, výběr zaměstnanců, Media konzultant v oblasti technických komunikačního protokolu a organizování akcí, mezi ostatními.

Příjemce

Absolventů a odborníků s praxí v: komunikace, designu, výtvarného umění, protokol, stylistka a příbuzných oborů. ... [-]


Krása Poradenství

Uptodate Fashion Academy
Campus forma Denní studium 6 měsíců April 2017 Itálie Milán

Kurz poskytne široký přehled o krajinu, pokud jde o módu, kosmetiku a celou oblast pohody (termální lázně, beauty farmě, fitness centrum, atd.). [+]

Krása Consulting

Třídy bude probíhat i italsky a anglicky

Kurz poskytne široký přehled o krajinu, pokud jde o módu, kosmetiku a celou oblast pohody (termální lázně, beauty farmě, fitness centrum, atd.).

Synergie v místě mezi světem krásy a módy jsou od nyní realitou.

Krásu a pohodu zkušeností na trhu trvalý růst a vždy hledají další a další specializované postavy.

Program kurzu

o módní make-up specialista - Módní Základní Make-up - Advance móda Make-up - Make-up Módní Trend portfolio

O globální image a životní koučování - Módní image poradenství - Móda Osobní Shopper - Bussines obrázku a Etiketa ... [-]


Magistr V Pánských Oděvů Módní Design

Istituto Marangoni
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán

Účelem Mistra v pánských oděvů Fashion Design je vyškolit praktiky pánskou kolekcí, připraven okamžitě k interakci s profesí a trhu, hledání [+]

Mistr v pánských oděvů Fashion Design

Účelem Mistra v pánských oděvů Fashion Design je vyškolit praktiky pánskou kolekcí, připravené ihned k interakci s profesí a trhu, nalezení rovnováhy mezi úspěšné stylu a výrobků, kreativitě a marketingu. Pánská módní návrhář je zodpovědný za výzkum a rozvíjet kreativní nápady pro pánskou kolekci a inspirovat trendy: on si uvědomí, kolekce pro oděvy, textil a svět příslušenství, řídící tvořivost, technologií, informací a trendů. Magisterský studijní program v pánských oděvů Fashion Design nabízí aktualizovanou a hluboký přehled o této oblasti módního průmyslu. Kurz se bude zabývat všemi aspekty a kategorie pánskou kolekcí: klasické, móda, horní ležérní a sportovní. Studenti se naučí navrhovat ručně a na počítači, stejně jako podrobně zabývat pánskou modelování a techniky pro výrobu oblečení od nejjednodušších až po ty strukturované. Důležitou výhodou Mistra v pánských oděvů Fashion Design je účast manažerů a kreativní o Ermenegildo Zegna Group, která bude sdílet se studenty jejich know-how a jejich odborné znalosti v oblasti produktu, styl a maloobchodu. Program také zahrnuje sekce na řízení produktů, které jsou dnes je klíč pro firemní rozvoj pánskou výrobků, s návštěvami výrobních zařízení a Ermenegildo Zegna je showroomů. ... [-]


Magistr V Módní Směr: Prodejny A Zkušenosti Managementu

Milano Fashion Institute
Campus forma Denní studium 16/01/2017 - 20/01/2018 let October 2016 Itálie Milán

Mistr v módní směr / Obchod & Zkušenosti řízení se zaměřuje na výcvik nejvíce inovativní profesionály, kteří jsou odpovědní za kanály a distribučních procesů v comapnies působící v oblasti módy, luxusní životní styl a průmyslu.V [+]

Mistr ve Fashion Režie: Obchod a zkušenosti management

Mistr v módní směr / Obchod & Zkušenosti řízení se zaměřuje na výcvik nejvíce inovativní profesionály, kteří jsou odpovědní za kanály a distribučních procesů v comapnies působící v oblasti módy, luxusní životní styl a průmyslu. Zejména profily být schopen plánovat a řídit distribuci a maloobchodní v několika různých typologií zaměřených na drobné podniky: ZNAČKY, které jsou integrovány proudu v potrubí s vlastní sítí prodejen provozovaných přímo (DOS) nebo franšízových prodejen, obchodní obchody, mezinárodní obchodní řetězce a malé lokální obchodní řetězce, on-line prodejci, atd. Hlavní profesní role jsou: ... [-]


Master V Designu: Móda A Textil

Bath Spa University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené království Bath

Módy a textilií se zaměřuje na rozvíjení tvůrčí proces pro designéry ve spojení s cenným marketingových a obchodních dovedností. [+]

Mistr v designu: módy a textilií Módy a textilií se zaměřuje na rozvíjení tvůrčí proces pro designéry ve spojení s cenným marketingových a obchodních dovedností. Kurz je zaměřen na ambiciózních designérů, designérských tvůrců nebo textilní umělci, kteří chtějí rozvíjet příležitosti v profesi a kteří mohou chtít nastavit sami nebo s ostatními v malých skupinách.

Předmět Struktura a obsah

Předmět je nabízen jak v plný i částečný úvazek režimů. To je obvykle jeden rok (3 trimestry) v trvání v prezenční režimu nebo 6 semestrů na částečný úvazek režimu. V prvních dvou trimestrů tvoří vyučován zasedání a posuzovaných projektů, zatímco magisterský projekt v závěrečné části kurzu je ve vyjednávacím projektu pouze.Dokončení prvních 2 moduly na předmětu vedou k udělení postgraduální osvědčení, a po dokončení první 4 moduly vede k udělení atestace. Následné dokončení modulu MA dvojitým vede k udělení designu MA: Móda a textil. Zde bude představen výzkumných dovedností a metod, vývoj produktů, Design Management a metod, marketingu a obchodních dovedností. Důraz kurzu je naučit, jak nejlépe prezentovat nápady, a kde a jak umístit je na trhu. Kurz je rozvíjena prostřednictvím seminářů, přednášek, cvičení, návštěvy reproduktory, skupinové kritiky, průzkum trhu a osobní výzkum. Můžete se vyzývají, aby soud produktu na trhu. To může být prostřednictvím vlastní zkušenosti, nebo prostřednictvím spolupráce s ateliéry a prostředky pro obchody návrhářů, a řemeslných trhů (pro návrháře výrobců), nebo s galerií nebo na veřejných prostranstvích (pro umělce textilní). Studenti navrhnout trasu studia v kurzu, aby prozkoumala a výzkum vybrané oblasti textilií v pletené, tisk, vazba, nebo výšivku pro módu nebo interiéry, nebo v módním designu. ... [-]


Ma Textilní Design

Norwich University of the Arts
Campus forma Denní studium August 2017 Spojené království Norwich

Textilní Design je budoucnost zaměřený a rozmanité disciplíny založen na tradičních řemesel.Tento kurz se zaměřuje na fúze kreativity, řemeslné dovednosti a technologických inovací, se studenty [+]

MA Design textilní

Textilní Design je budoucnost zaměřený a rozmanité disciplíny založen na tradičních řemesel. Tento kurz se zaměřuje na fúze kreativity, řemeslné dovednosti a technologických inovací, se studenty, se vyzývají, aby posouvat hranice disciplíny vlastní tvůrčí zapojení s procesy, materiálů a koncepcí.

Kurz podporuje podnikání a inovace, které umožňuje studentům, aby zvážila své praxi a disciplínu textilu v širokém kontextu výroby a spotřeby z zakázku artefaktu do obchodního podnikání. Studenti by měli pracovat na čele disciplíny, objímat digitální a technologické pokroky při vývoji silné pochopení materiálů a procesů a povědomí o potenciálu trhu pro jejich práci.Diskuse a úvahy o životním prostředí, etické a sociální dopady textilního designu a výroby tvoří pokračující téma kurzu. ... [-]