Magisterské studium Móda v Evropa - Magisterské studium Móda v Evropa hledejte zde!

Magisterské studium Móda v Evropa - Zde naleznete magisterské studium Móda v Evropa

Móda

Výhody Masters přesahovat zlepšit vaše potenciál výdělku. Mohou poskytnout vám osobní a profesní dovednosti urychlit váš vývoj. Jsou to také příležitost odlišit se od svých vrstevníků, mnoho z koho mají podobné úrovni a vysokoškolák kvalifikaci.

Módní programy mohou vychovávat jednotlivce na různé aspekty módy a může poskytnout jim s přístupem designéra směrem k vytvoření nové doplňky, oblečení a obuv. Některé programy se mohou zaměřit na témata, jako je například technologii získávání, umění a historii módy.

Ve všech, existuje více než 4000 vysokých škol v Evropě, které nabízejí širokou škálu kurzů na bakalářské, magisterské a doktorské úrovni. S více a více těchto organizací, které poskytují angličtinu jako jazyk vzdělání alespoň některé ze svých studijních programů, univerzit v Evropě jsou nyní vyšší kvality, než kdy předtím. Vysoké školy v Evropě nabízí přátelské přivítání pro zahraniční studenty a dát průběh znalostí, které odpovídá jejich povolání potřebuje v dnešní globální poptávky.

Magisterské studium Móda v Evropa - Veškeré informace o magisterském studiu Móda v Evropa. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Evropa zde!

Čtěte více

Titul Magistra V Oboru řízení Podniků A Módní Design

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2017 Španělsko Barcelona

Naučte se, jak spustit módní projekt a objevovat obchodní stránku průmyslu. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Co se stane, když mám značku projektu, velmi jasný vesmíru a světovládu podnikání, ale nemají dostatek informací o odvětví módy a všechno kolem vás? nebo to, co se stane, když jsem studoval módu, vím, že výrobní procesy, ale já jsem zastaralé v nových průmyslových procesech, a to jak v designu a módních? Jak mám postupovat v případě, můžete aktivovat již existující značku, nebo otevřít nový obor podnikání v rámci značky, která již funguje, ale je třeba oslovit širší publikum? Tento magisterský studijní klade za cíl spojit moderní způsob, jak teoretickou a praktickou ruka profesionály reagovat na ty, kteří s jednou nohou v módním průmyslu nebo třeba dokončit nebo aktualizovat jejich výcvik. Tito odborníci budou sdílet s našimi studenty veškeré své know-how v oblasti všechno kolem módy z hranolu 360 (módní kultury, módní komunikačního, výprava řízení atd) zaměřenou na optimalizaci činností a dosáhnout výhod při zahájení projektů ( Módní Start-up) nebo projekty, které potřebují renovaci, mistr v oboru management a oděvního designu si klade za cíl kreativity jako výchozí bod jakéhokoliv módního projektu, popisovat stejný čas každý z rolí různých odborníků podílejících v řetězci, pochopení víceoborovost v rámci módního průmyslu, a mohou vytvářet a spravovat správné vybavení pro náš projekt. Master in Management a módní design ESdesign je unikátní, protože je navržen z nové výchozí bod nové vědomostní základny, která se zaměřuje na on-line trénink, jediný formát, který může reagovat na měnící se svět a všestranný jak je tomu v odvětví módy. Cílem je vyškolit odborníky pro práci v sektoru rostoucí 2.0, který poskytuje nový a rychle se módní průmysl. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Vyškolit odborníky schopné řídit, design a realizovat projekt Fashion autonomně, nebo schopné podílet na specializovaných rolí definovaných pro každý zúčastněný tým. Make znalý student módní kultury, z jejího podnikání, historických a kulturních aspektů, prostřednictvím svých technických komponent a jeho použitelnost. Poskytnout vizi módy a moderní, udržitelné, konkurenceschopné a především přístupné nových odborníků, z nichž mnohé budou tvořit internetové odvětví. Poskytnout nezbytné odborné dovednosti rozvíjet strategické tvůrčí směr. Cross kreativitu a módní marketing se dostat správné strategie v závislosti na účelu. Značka Význam. Cvičení kreativity a inovací dovednosti: strategický plánovač v kreativních odvětvích. Podpora podnikání a podnikatelských dovedností řídit projekty na úrovni rozpočtů, organizační schémata, řízení dodavatelů a plánování. Představy o návrhu poskytnout každý jeden z kroků, jak dát život a formují do sbírky z dvojitého teoretického i praktického hlediska. Díky praktického designu a základních cviků tutorovanými módních návrhářů z aktivní uznávaný v rámci odvětví. Získat dovednosti, znalosti nových koncepcí a nových obchodních modelů v tomto odvětví. Zavést marketingových nástrojů: formuláři můžete vyplnit značku tvrzení a hodnotu, na jehož území se nachází a jaké jsou jeho základní podstaty. Představy o designu, zpracování obrazu a digitálních nástrojů. Komunikace 2.0 (pověst a vliv) a e-commerce. Vše, co je třeba pochopit digitální prostředí a dialog s ofsajdu prostředí a módního světa. Na konci kurzu budou mít studenti materiál vytvořený vyvinout digitální portfolio, které jim umožní podporovat sebe na pracovišti. Studijní plán Master in Management a oděvního návrhářství je strukturovaná od jsou tyto předměty a oblasti integrován do křížové projektu zpracovaného po celé délce předmětu: Módní průmysl Módní průmysl je široký pojem, ve kterém jsou rozdílné znalosti příslušného odvětví, jak se měnil jako textilní kultury v ceně, organizace průmyslu, fázích návrhu, výroby, distribuce a komunikace. Tento modul také vyzkoušet čistě textil aspekty, jako jsou typy tkaniny, oděvy, a barevné aspekty. Eco módu a udržitelnost, nové hodnoty pro módní firmy, KM0, Slow Móda, módní a solidarita bude také pracovat. umělecký směr, zpracování obrazu Přehled kroky k vytvoření digitálního obrazu z Adobe balíčku nástrojů. Pojmy grafického designu aplikovat na módy komunikace. To umožní studentům řešit snadno vytvářet fotografické dokumenty pomocí Photoshopu. Adresa v módním designu. tvůrčí procesy, design analýza zástava Projekt vedoucí konstrukce a kreativní ředitel designu je průmysl profesionální návrhy orchestr módní značka, takže vše, co je v rovnováze, ze organizaci sběru, jeho DNA, hodnoty přenášeny (nejen estetický) význam místě prodeje, komunikace a obrazových návrhů ... a vše, co by měl obdržet souhlas. Tento modul začne analyzovat a pracovat módní kolekce z oděvu, jeho rozsah a strukturu. Vztah tělo, design a vzor. tématy tisky, vyšívání a zdobení oděvu a specifičnosti pleteniny se také pracovat. tvořivý směr a trendy. Kreativita a marketing V tomto modulu se učíme rozvíjet kreativní strategie vést procesy a marketingové aktivity, kterým se stanoví její zásady a zároveň představit skutečné příklady a navrhnout své vlastní strategie na podporu naši kreativitu. Veřejné koncepty, terč, ventilátor a další klíčové pojmy potřebné práce. Projektové řízení projektanta s vlastní značkou nadnárodní společnosti. V tomto modulu jsme také představí světové trendy: jak fungují, aktivace klíčové momenty, Hype a Megatrends. Trendy a earlyadopters. móda kultura Tento modul bude hodnotit kulturní a sociologické aspekty módy: Historie a sociologie módy, což vede značek a návrhářů, městské projevy móda, módní vlivných a nové způsoby porozumění podnikání, a to jak v režimu offline a online. Profesionální musí mít módní módní kultury, a v tom spočívá do značné míry klíč k jeho úspěchu v tomto odvětví. Adresa v módním designu. Sbírka designu V tomto modulu Zkuste nastavit módní kolekce, podle cílových hodnot, styl a značky. Budeme také pracovat jako sbírka vzniká: od konceptu do sbírky. A počáteční výzkumné téma. Struktura sbírky. Briefingy a časy. Barva a tkaniny v kolekci. Barevné grafy a harmonie. Výběr a vyváženost látek v kolekci. Druhy látek pro oděv. Soudržnost a vyváženost sbírky. Sběrného boxu. Vzorníky, technické specifikace výrobku a escandallos. Digitální nástroje. portfolio Tento modul umožní studentům řešit snadné vytváření vektorové Illustrator dokumenty (nákresy, technické údaje), pro použití jak v designu a propagační činnost (přehledy aktualit, sociální média ...). mini-projekty s jasnou k rozvoji každého z projektů navržených vzdělávacích cílů vzniknou. Podpora bude poskytována do jiných oblastí mistra provádět průběžné vyhodnocování projektů, stejně jako portfolio pro závěrečnou práci mistra, pro které bude student vyškolený v technikách digitální prezentace. Módní design a trh. značky Tento modul bude zacházeno módních kolekcí od značek a jejich stylů a segmenty, tematické pracují na pochopení různých trzích kapsle: sbírka v závislosti na společnosti, výroby a distribuce. Small Business na masový trh. opotřebení Street, džíny oblečení a džínové vesmíru, luxus a značku. Couture a party kolekce pro muže, dětské kolekce. Komunikace a média V tomto bloku budeme analyzovat stávající komunikační formáty. Z interní paměti na externí agentury oddělení. Z tiskové zprávy a press kitu na interní komunikaci. korporátní komunikace, příležitostnou a zkušenosti. Stejným způsobem, budou analyzovány a studoval v detailu média, online a offline, klíč v módním světě. Prostředí 2.0: Sociální sítě, metriky a polohování Digitální architektura. platformy sociálních sítí a detail prostřednictvím případových studií. Význam Facebooku novosti snapchat. silné a slabé stránky každého a pojímání strategií 360 bodů. Příklady a pokračovat v budování jasný plán týkající se digitálního prostředí. Stejným způsobem tento modul seznamuje studenty s metodologií a nástrojů pro měření a analýzu provozu on-line přítomnost. Digitální prostředí a nové zaměstnání v módě. Od strategie k taktice online. Diplomová Práce Kromě překonání kreditů různých modulů, všichni studenti musí vytvořit konečný projekt, který se skládá z osobního výzkumného projektu, provádění a vývoje z obsahu na které se vztahuje. Master class podle: - Krizzia Robustella (Módní návrhář, vlastní značka) relace, která bude dávat Krizia v ESdesign se bude diskutovat o tom, jak přežít jízdu na značku a obchod, jak dvě sbírky ročně jsou překonány, jak vzniká sbírka, a co se stane, až se šaty jsou zavěšeny v obchodě a také na (Krizia je velmi aktivní na internetu, a to zejména v Instagram). nám také diskutovat výzvy a budoucnost malého streetwearové štítku a podpis. - Aurora Balboa (Designer příslušenství a Bimba Lola) - Enric Marti (Vítěz módní výstřelek 2015 a junior designer Del Pozo) Zasedání se zaměří na možnosti, které nabízí módu pro nově vznikající návrháře, a budeme hovořit o svých zkušenostech, jak postavil svou první kolekci a jak čelí práci jako kreativní v skvělá značka jako Del Pozo. - Jaume Vidiella (Módní stylista stiskněte a brána) Kurikulum je rozděleno do čtyř modulů. Předměty tvořící osnovy jsou rozděleny takto: TÉMATA ECTS Módní průmysl 5 umělecký směr, zpracování obrazu 5 Adresa v módním designu. tvůrčí procesy, design analýza zástava 5 tvořivý směr a trendy. Kreativita a marketing 5 móda kultura 5 Adresa v módním designu. Sbírka designu 5 Digitální nástroje. portfolio 5 Módní design a trh. značky 5 Komunikace a média 5 Prostředí 2.0: Sociální sítě, metriky a polohování 5 Diplomová Práce 10 CELKEM ECTS 60 Požadavky Doporučená profil Tento mistr je zaměřena na lidi, kteří splňují následující profil: Absolventi oděvního návrhářství Absolventi jiných oborů designu (grafika, interiér, průmyslové ...) Absolventi v komunikaci vědy Absolventů výtvarného umění Absolventi ekonomie a managementu Absolventi audiovizuální komunikaci Podnikatelé nebo podnikatelé, kteří si přejí založit vlastní projekt Fashion Profesionální odvětví módy, s dalšími vyššího vzdělání s praxí v oboru módního návrhářství a / nebo tvůrčí prostředí v odvětví, kteří mají pocit, zájem o digitální módní vesmíru (započitatelný akademických osnov a / nebo Porfolio, kteří se cítí zájem digitálním módním vesmíru). V případech, kdy student akredituje předchozí vysokoškolské vzdělávání k procesu akreditace vysokoškolským vzděláním, akademický výbor bude hodnotit životopis a portfolio kandidáta a osnovy vyplněný, což by mělo udržet přiměřenou rovnocennost existující studie stupně ve stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr může rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Módní průmysl. Marketingové a komunikační oddělení v módních firem. Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, uvedení do provozu společnost, kteří chtějí utvářet jejich osobní projekt Profesionálové a aktivní projekty se značkami, které chtějí rozvíjet, nebo oživit svůj obchodní model. Profesionály, kteří hledají recyklaci, nový vzhled. Návrháři, kteří chtějí rozvíjet své vlastní módní značku nebo doplňky stravy obsahující tvůrčí vizi své strategie oblasti sběru. Profily s marketingovými a vůdčích schopností, kteří hledají podnik do módy vesmíru a ostřelování operaci. Společnosti, které potřebují aktivaci na nový řádek nebo některou z jejích budoucích projektů. Ti, kteří hledají hluboko do kvalitativních výzkumných směrů a trendů-forescasting provést konzultaci strategie značky a inovace. Stručně řečeno, každý, kdo chce, aby se stal odborníkem v oblasti správy a odborné definice ochranná známka ve světě módy. [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Podniku / Made In Italy

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2016 Itálie Bologna

Master in Business správy adres Made in Italy as mladými manažery z oblasti módy, designu a výrobek / high-end služby. [+]

Master in Business Management / Made in Italy Master in Business Management Address made in Italy trénuje mladé manažery v oblastech módase design a produkty / služby Luxusnější. Master nabízí možnost spojit vášeň pro italský výrobek a pochopení této slavné značky na světě s nejmodernější techniku ​​marketingu, financí a výroby. Jeden rok praktické práci a studium, sítí a dialog s podnikateli, manažery a vlivných osobností z odvětví s vysokou symbolickou hodnotu mezinárodních mistrovských přednášky, projektové práce ve spolupráci s podniky, spolu s personalizované služby zaměstnanosti umožňují rychlý přístup a kvalifikovaný ve světě vyrobeno v Itálii (85% umístění do 6 měsíců). Made v Itálii je silnou stránkou mnoha průmyslových odvětvích, a to skvělá příležitost pro tisíce firem, kteří potřebují především manažerů schopných pochopit hodnotu, působit na globálním trhu při zachování vazeb s tímto územím, na růst vášeň pro produkty, spekulovat o jeho technických znalostí a dovedností. Mistr reaguje na tyto potřeby tím, že poskytuje potřebné dovednosti ke zvýšení výrobky "made in Italy" a budovat silná a konkurenceschopná značka na globálním trhu. Master in Business Management Made adresa v Itálii je organizována ve třech cyklech, které integrují školní aktivity, aplikaci osvědčení, skupinová práce, semináře a podnikatelských projektů s dobou trvání jednoho měsíce každého. Master končí s aktivitou stáže v podnikání. MISTR je investice. ÚVĚR cti je způsob, jak ji financovat. "Perte úvěr s chválou" žádné záruky, nízkými sazbami a pokrytí celého registračního poplatku. Základní fakta FORMAT: Na plný úvazek Jazyk: italština Délka: 12 měsíců CFU / ECTS: 60 Průměrný věk: 25 Účastníci: 20-50 KALENDÁŘ Termín: 11.11.2016 Volbami: 16.listopadu 2016 ZÁPISY Termín: 12.12.2016 START: prosinec 2016 STRUKTURA Master in Business Management - Made in Italy plánech 1500 hodin Celková learning 12 měsících studia, rozdělený do 360 hodin výuky ve třídě, 540 hodin odhadnutých pro individuální studium a 600 hodin praxe. Struktura Master je rozdělena do tří cyklů: První cyklus: prosinec 2016 - duben 2017 Druhý cyklus: květen 2017 - červenec 2017 Etapa: září 2017 - prosinec 2017 Frekvence je asi 30 hodin za týden výuky vytvořen tak, aby bylo možné věnovat prostor i pro práci ve skupinách. Kurz je obohacen o tři dlouhé firemních projektů Odvětvový přístup (trvající 1 měsíc každý), které jsou od sebe vzdáleny a jsou integrovány s školní aktivity a případových studií. Master zajišťuje výuku business Administration jejichž cílem je konsolidovat a aplikovat koncepční znalosti v obchodních případů, metodických a operačních technik. Jsou také plánovány kurzy a projekty se sektorovým zaměřením na témata made in Italy. Tyto kurzy obchodní administrativa jsou soustředěny především v prvním cyklu a jsou společné pro všechny adresy Mistra; řešit specifické kurzy a podnikatelské projekty probíhají, nicméně ve druhém cyklu. Vzhledem k významu angličtinu v pracovním životě, škola nabízí možnost podílet se na konverzačních jazykových akcí v průběhu studia ve třídě. Magisterský program je aktualizován a sladěny s potřebami trhu prostřednictvím trvalého srovnání mezi fakulty a specifické Řídící výbor: Antonio Allegra, Vedoucí italský trh Nálepky a Karty, sendviče • Arrigo Berni, CEO, Moleskine • Joseph Bulone, Ředitel divize Kůže, Dolce & Gabbana • Alessandro církev, Výběr manažer Ferrari Cars • Corrado Colli, Global Business Director, Technogym • Alberto Festa, Generální ředitel, Bulgari Itálie • Michele Furlanetto, Konzultant, Blum • Gianmarco Messori, President, Messori Itálie • Gianni Romiti, CEO, Keyart • Jenny Zanotti, Vedoucí Retail, Zanotti KURZY SPRÁVA A ŘÍZENÍ Korporátní komunikace digitálního marketingu MANAGEMENT EXPORT Corporate Finance INDUSTRIAL DESIGN V řízení z ITÁLIE MARKETING Marketingový výzkum Řízení dodavatelských řetězců METODIKA Vzdělávací sezení poskytují odlišné metodiky učení, včetně přednášek, simulace, případové studie diskusí a prezentací společnostmi, osvědčení, skupinová práce. Dokončit vzdělávací dráhy master přednáška učil odborníků z podnikatelského světa, vědy a politiky, a četné příležitosti pro diskusi a interakci s obchodním světě přes anamnéz. Program je vyvíjen v úzké spolupráci s partnerskými společnostmi a to jak během kurzů, rozdělených do dvou fází, a to jak v průběhu tří firemních projektů odvětvový přístup; výuka přístup je zcela odlišný od tradičních univerzitních kurzů, jak poučení z řídící jednotky poskytují skutečné funkční nástroje pro plnění konkrétních projektů. Tato konstrukce vize se promítá do: společnost projektu (leden až prosinec 2017), který je určen pro dobu trvání Master 3 velké projekty od jednoho měsíce každé (květen, červen a červenec 2017) na sektor vybrané destinace Jiné kratší projektů zahrnutých v jednotlivých kurzech) konečný návrh na ploše. Kariérní rozvoj Integrace s podniky je prioritou a rozlišování aspektem ve všech programech Bologna Business School, včetně Master in Business Management - Made in Italy. vytvořit zaměstnatelnost Jedná se o činnost, při které je škola plně odhodlána prostřednictvím systematického působení profesního rozvoje, s pokračující závazek kombinovat nejlepší profesionální studentských projektů s ohledem na potřeby vyjádřené podniky. Lo stáže Je to výborný odrazový můstek, stačí vzít v úvahu, že do šesti měsíců po skončení plný úvazek mistra Bologna Business School v průměru 85% absolventů je součástí společnosti. NÁKLADY Startovné je mistr 11200 EUR (bez daně) která má být zaplacena ve třech splátkách: První splátka: 1.500 € Druhá splátka: 6,000 euro Třetí díl: 3.700 € La poplatek zahrnuje frekvence na Master, všechny studijní materiály k dispozici prostřednictvím on-line platformy a přístup ke službám Bologna Business School, která patří Wi-Fi osobní účet, využití počítačové učebny PC, využití oborů, přístup k krytý tělocvična, zázemí pro školní restauraci. Kromě toho se podíl opravňuje k účasti na činnosti učení, jako jsou jazykové kurzy a hlavní přednášky na pozvání. V parku Vysoké školy je k dispozici s dostatkem parkovacích míst. Dále s tím, že studentský průkaz University of Bologna studenti mají přístup ke všem univerzitních zařízení, včetně více než 100 knihoven, digitálních zdrojů a studoven (včetně online předplatné a databanky); 3 univerzitních jídelen; zvýhodněné ceny školného v řadě ubytovacích zařízení. POCTA ÚVĚRY Díky dohodě mezi boloňským Business School a účastníky Intesa Sanpaolo může přistupovat k čestnou půjčku "pro tebe hostování s chválou" za zvýhodněnou sazbou na pokrytí nákladů na registrační poplatek. Hlavní rysy: Částka rovná procentnímu podílu, které se konalo sníženou sazbou bez záruk Splatné za 10 let Bez omezení vyhynutí STIPENDIA Bologna Business School nabízí částečné stipendium, udělovány na základě zásluh, na vítěze ve výběrovém testech. Kromě toho na konci kurzu, škola uděluje cenu pro nejlepšího studenta. Náklady na mistra může být podporována nebo sponzorované třetími stranami: vládních agentur, nadací a firem. INPS přispěl INPS, Které jim byly přiděleny do tohoto mistra stipendia ve výši 10.000 eur vyhrazeno pro členy INPS veřejné správy, aby děti a sirotky členů a veřejných důchodců. [-]

Magisterský Titul V Oboru Podniková Ekonomika A Management Módy

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 semestr September 2017 Španělsko Barcelona

Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Jazyk výuky: španělština Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. Za zmínku stojí také účast Textilní clusteru Fashion Actm Catalunya, jehož spolupráce umožnila vyvinout program odborných studií a přizpůsobeny potřebám a fungování podnikové sféry textilu a módy, poskytující hluboké a rozsáhlé znalosti účastníků záležitost. Tento mistr je navržen v souladu s reformami navrženými v Boloňského procesu a je založen na zásadách kvality, rozmanitosti a konkurenceschopnosti. Obecné cíle Mají potřebné tvůrčí schopnosti na podporu řízení nových zdrojů a vedení. Může analyzovat společnost přizpůsobit se aktuálním potřebám. Chcete-li vědět právní, finanční a organizační rámec upravující Textilní a oděvní průmysl. Získat potřebné nástroje pro efektivní správu společnosti Textilní a oděvní sektor. Kompetence V průběhu kurzu jsou získávány následující kompetence: Chcete-li mít znalosti o globální a totes způsobem spojující svět umění a naopak. Jak jejich vztah a živit sebe, poskytuje syntetické, analytické a kritické v tvůrčích a výrobních procesů řízení. Znát a aplikovat interdisciplinarity mezi různými produkty. Zobrazit jako doplněk a týkají, s cílem dokončit kreativní globálně a / nebo konkurenceschopnosti ve světě procesu módní firmy. S vysokou plynulost pochopení tiskových médií v souvislosti se světem módy, stejně jako jejich projekt a komunikativní funkci. Získejte všechny pojmy potřebné pro klasifikaci a vyhodnocení potřeb grafického jazyka týkající se tvůrčího procesu v rámci módní design, vedení a směr. Vědět, jak používat všechny zdroje koncepční a technické, aby ve směru a řízení společností zabývajících se módou, kreativní jazyk grafiky, plastů a informativní je adekvátně řešit. Mít přehled o světě módy a provoz firmy, jejích procesů a interakcí mezi nimi. Znát proces rozhodování, který zahrnuje všechna opatření řízení. Mít schopnost vést dialog s ostatními řediteli společnosti a externími subjekty, na které je závislý. Přečtěte si průvodce v rámci koncernové strategie, která bude připravit cestu k dosažení cílů. Mít znalosti a splatnost rozrušit a vedení nejcennější aktivum společnosti je jeho zaměstnanci. [-]

Master (ma) Fashion

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly [+]

MA Móda

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly utvářejí módní průmysl dnes, kde se špičkovým designem praxe je dáno s sofistikovanou obchodní strategie.

To je kreativní, projekt založený na kurz se zaměřením na dynamiku mezi kreativitou, technologií a podnikání povědomí. Kurz rozvíjí kritické a kreativní, a technické a odborné dovednosti nezbytné k postupu praxi a stimulovat inovace v módním průmyslu.

Jako MA Fashion studenta, budete zkoumat hranice kreativní módního designu a rozvíjet své schopnosti s využitím digitálních celou řadu prototypů technologií. Kurz bude výzvou, abyste znovu přezkoumat Podpůrná metodiky a způsoby práce, které charakterizují tvůrčí praxi v módě. Ty budou vyzváni, aby napadnout hranice tradičního módního designu, praxe a výroby, a prozkoumat kreativní možnosti, které nabízí technologie a nové způsoby práce.... [-]


Magistr V Barevném Provedení A Techniky

POLI.Design -Consortium of Politecnico di Milano
Campus forma Denní studium 1 rok March 2017 Itálie Milán

Specializační Mistr v barevném provedení a technologie si klade za cíl poskytovat pokročilý výcvik na odborníky, aby jim umožní pochopit a řídit mnoho technologických a konstrukčních problémů, často v mnoha oborových oblastech, typické pro všechny ty odborných a vědeckých odvětvích, v nichž je použití a řízení barvy jsou nezbytné. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Specializační Master in Color Design and Technology si klade za cíl poskytovat pokročilý výcvik na odborníky, aby jim umožní pochopit a řídit mnoho technologických a konstrukčních problémů, často napříč mnoha oborových oblastech, které jsou typické pro všechny ty odborných a výzkumných oblastech, v nichž využívání a řízení barvy jsou nezbytné. Příklady takových produkčních oblastí zahrnují průmyslový design výrobku, interiérové ​​architektury, komunikaci, módu, zábavu a urbanismu. Zvláštní pozornost bude věnována analýze a shrnutí využití, kontrolu, sklony, organizaci a plánování pomocí barvy. V důsledku toho je barva není zacházeno jako jednoduchý atribut předmětů nebo povrchů, ale jako prostředek k vyjádření a designu podkladového vnímání a interakce s realitou. Specializační Mistr se skládá ze dvou fází. fáze teorie a technika založená společnost si klade za cíl vyškolit studenty v technických aspektech měření, řízení, digitální reprodukce a srovnání týkající se disciplín, jako je fyzika, optika, kolorimetrii, chemie, psychologie a vnímání. Druhá fáze se zaměřuje na metody naučených, které budou contextualized a experimentoval s různými barev aplikací a konstrukčních oblastech, jako je design interiéru, městských prostor, průmyslových výrobků, módy a komunikace. Profesionální Výsledky Specializační Mistr si klade za cíl vyrábět inovativní profesionální postavu, široce v poptávce na trhu, s pokročilými technické a konstrukční dovednosti týkající se použití barev a kontrola a barevné řešení v oblasti výzkumu a v několika odvětvích, jako interiérového designu, urbanismu, průmyslový design výrobku, módní design a komunikace. Na konci kurzu budou studenti schopni profesionálně řídit multidisciplinární aspekty vztahující se ke studiu a správu barev a bude schopen pracovat v celé řadě firem a společností v oblasti interiérového designu, urbanismu, průmyslových výrobků, móda, komunikace, barvy a barviva. Titul Oceněné Po absolvování kurzu a absolvování závěrečné zkoušky, bude vydán první stupeň se specializuje Master "Color Design & Technologie" certifikace. Specializační mistr uděluje 60 CFU, což odpovídá 60 ECTS. Didaktika Deset didaktické jednotky a stáž sestavit didaktický plán. První čtyři jsou věnovány poskytnout vhled do historického, technické, kulturní a teoretických znalostí souvisejících s využíváním, měření a historie, na vnímání a správu barev. Příští pět má praktickou povahu, jehož cílem je rozvíjet studentské schopnosti v navrhování a použití barev v interiéru, městském prostoru, produktový design, komunikační módy. Empowerment podporuje proces studenta osobního a profesního růstu prostřednictvím rozvoje schopnost tvořit vztahy a úspěšně pracovat v různých dynamiky. Na závěr je naplánován stáž v podniku za účelem přeměny dovednosti získané v průběhu do praxe v oboru. Základy: teorie, metody a nástroje Didaktická jednotka 1: Hystory a vnímání barev Didaktická jednotka 2: Kolorimetrie a Color Systems Didaktická jednotka 3: Digitální barevný Didaktická jednotka 4: Barevné Applications Projektová práce Didaktická jednotka 5: Projektové práce: Barva ve sdělení Didaktická jednotka 6: Projektové práce: Barva v módní design Didaktická jednotka 7: Projektové práce: Barva v interiéru Didaktická jednotka 8: Projektové práce: Barva v designu průmyslových výrobků Didaktická jednotka 9: Projektové práce: Barva v městském prostoru Praxe Didaktická jednotka 10: Empowerment Internship Vstupné Specializační Master je otevřena kandidátům, kteří mají vysokoškolské vzdělání v rámci staré nebo nové vzdělávací soustavy nebo Master of Science v rámci nového systému vzdělávání v oblasti vědy, strojírenství, architektura, průmyslový design (nebo rovnocenné kvalifikace podle zákona), nebo v ostatní disciplíny, kde mistr kurz je doplňkem k předchozím zkušenostem kandidáta. Pro zahraniční zájemce se specializuje Master je otevřen pro studenty, kteří jsou držiteli rovnocennou kvalifikaci. Celkový počet přijatých studentů je 30. Volba bude Komisí. Kandidáti budou vybráni po jednom rozhovoru, kde budou hodnoceny formulář žádosti, životopis a zkušenosti. Přihlášky musí být zaslány formazione@polidesign.net~~pobj od 1. března 2017. Na závěr je naplánován závěrečnou zkouškou. Cena: Vstupné do specializovat mistra je € 7.900,00 DPH volného umění. 10 DPR 633/72, rozdělených do registračního poplatku v Milánu (500,00 €) a poplatek za specializovat Mistra (€ 7.400,00). Startovné do Milánu se nevrací za žádných okolností. Náklady na zápis do specializovat mistra nárok na odpočet daně ve výši 19% za služby spadající do "univerzitních specializačních kurzů". 10 částečné osvobození od 4.000,00 Kč každá jsou k dispozici na druhé vydání specializovat Mistra: informace naleznete na stránce finanční pomoci ze na webových stránkách nebo se obraťte POLI.design koordinace a školení Úklid: +39 02 2399 7217; formazione@polidesign.net. [-]

Magistr Haute Couture, Módní Design

Accademia Costume e Moda
Campus forma Denní studium 1 rok November 2017 Itálie Řím

Úroveň Master (MA1) ve vysoké módy, Fashion Design je zaměřena na absolventy, kteří chtějí dokončit svá studia a jejich vlastní vizi módy systému přes cestu a "zkušenosti" ve světě vysoké módy. Svět zdánlivě vyhrazena pro pár lidí, která se stává více a více důležitým prostředkem komunikace z luxusních značek, spolu s kolekcí Pret Couture a na míru. [+]

Ve spolupráci s Valentino Popis kurzu Úroveň Master (MA1) ve vysoké módy, Fashion Design je zaměřena na absolventy, kteří chtějí dokončit svá studia a jejich vlastní vizi módy systému přes cestu a "zkušenosti" ve světě vysoké módy. Svět zdánlivě vyhrazena pro pár lidí, která se stává více a více důležitým prostředkem komunikace z luxusních značek, spolu s kolekcí Pret Couture a na míru. Master in High Fashion je prvním projektem ve světě módy škol, věnovaná systému a do světa vysoké módy. Uvnitř se skrývá svět Maison a krejčích. Řím je město, které může hostit a vítám hlavní projekt tak ambiciózní. Italská High Fashion se narodil v Římě, městě, kde kontaminace mezi Couturier a vynikající řemeslné, historické architektury, starobylé a současného umění jsou jedinečné místo, kde si můžete "předefinovat krásu", žije v inspiraci, a tak rozvíjení myšlení tvůrčí a experimentální studentů. Master in High Fashion, módní design si klade za cíl stát se referenčním bodem pro budoucí aspirující návrhářů. Kurz je uznána Ministerstvem školství jako magisterské studium s 60 kreditů (CFA / ECTS) a bude se konat ve spolupráci s Maison Valentino. Profesionální zásuvky Program je rozdělen v závislosti na procesu vytváření kolekce Haute Couture a Pret Couture na jedné straně, a na straně druhé poskytnout kognitivní nástroje a výzkum na podporu projektu Couture; Klíčem k úspěchu je výzkum materiálů a technických tkanin a to jak vnitřní potřebu a pro vnější použití, studie o nových trendů a analýza potřeb cílového trhu, design, technické / harmonický vývoj obrazů a experimentech to vše za účelem vytvoření a komunikaci odběru na vysoké úrovni, který by vyjadřoval stylistické kódy značky. Na konci kurzu budou studenti schopni pokračovat v kariéře v módním systému, který je schopen hrát různé role, a to jak profesionální a kreativní: návrháři, produktoví manažeři, výzkumníci tkanina, projektanti / řemeslníků a / nebo samotné podnikatele. příjemci Mohou přistupovat k uchazečům Mistr: Akademický diplom nebo na úrovni Titul, vztahující se k průběhu magisterského studia: ANO Akademický diplom nebo vysokoškolské, jiný než výše a / nebo není uvedena v souvislosti s osnov: ANO, po vyhodnocení Rady ze dne vhodnosti žádosti kurzu. Odborníci s prokázanou praxí v odvětví a / nebo Žáci mají dovednosti a / nebo kvalifikace neuniverzitního a / nebo akademické vzdělání vztahující se k: ANO, po vyhodnocení Rady ze dne vhodnosti použití kurzu a obdrží pouze potvrzení o účast. Životnost Mistr má trvání jednoho akademického roku a stanoví povinné docházky alespoň 80% z kurzu pro závěrečnou zkouškou. Kurz je organizován a rozdělena do několika hlavních témat a zahrnuje tři testovací sezení. jsou Očekávaný Čelní přednášky, osvědčení, semináře s odborníky z průmyslu, dílny, cvičení a samostudia a vedl skupinu. K dispozici bude také návštěvy ateliérů a vyšívání semináře seznámit se s typickými příslušenství Couture, textilních firem a veletrhy, návštěvy muzeí, galerií, výstav. Vzhledem k počtu žádostí, Master má omezený počet, aby byla zachována kvalita a úroveň studia. Se k nim budete potřebovat pro úspěšné přijímací zkoušky s rozhovorem a prezentaci módy portfolia. Pro vyžádání informací o prospektu magisterský titul ve vysoké módy, oděvního návrhářství. Na konci Master studenti obdrží akademické mistrovský diplom úrovně I (60 kreditů) vydaný Bižuterie a módní a uznávané Ministerstvem školství, univerzity a výzkum. Proces Vstupné na magisterské úrovni Poté, co jste vyplnili informace o požadavek formuláře zde na webových stránkách, budou žadatelé kontaktovat Office Inf.Or.Ma naplánovat rozhovor s individuálním koordinátorem osnov. V rozhovoru to vyžaduje, aby student předložit následující dokumenty: životopis; umělecký / odborný portfolio; motivační dopis; Plán předchozích studií; Stupeň osvědčení nebo bakalářský akademický titul (je-li získány v době podání žádosti) osvědčení o další kurzy a semináře, jichž se účastní; platný průkaz totožnosti Prošel rozhovor student obdrží formuláře vyplňte registrační proces pro Master. Výsledky pohovoru bude oznámen do 7 dnů od pohovoru. [-]

Magisterský Program V Textilním Strojírenství

University of Borås
Campus forma Denní studium 2 - 2 let August 2017 Švédsko Boras

Získejte dovednosti a stát připraven o zaměstnání v rámci řízení nebo kvalifikovaných výzkumných funkcí v textilním související strojírenství, například materiálu a designu a vývoje produktů, výrobu, funkčních a interaktivních textilních struktur. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Magisterský program v textilní   Magisterský program v textilní zaměřuje na progresivních technických textilií, kde hraje klíčovou roli procesu navrhování, ale tam, kde jsou nesmírně důležité pro výsledek i materiálové inženýrství, nano-technologie a crossdisciplinary vhled do textilního hodnotového řetězce. Je určen k vám nárok na zaměstnání v manažerských a vývojové rolí v rámci textilního průmyslu a souvisejících činností. Tam je živý výměna s aktuálním výzkumu v oblasti, silné profesionální vazby a schopnost stimulovat studentům rozvíjet své dovednosti pro zaměstnání kvalifikaci v textilním odvětví, které mohou zahrnovat vědeckou kariéru, nebo rozvoj jejich vlastní podnikání. Vaše schopnost inovace bude podporována a spolu s hlubokou znalost předmětu se stanete dobrou pozici pro vytváření a podporu nových podniků v tomto odvětví. Program bude poskytovat na životní prostředí, ekologické, etické a globalizace související povědomí. Budování osobní síť je důležitá a je podporován ve škole textilu životního prostředí prostřednictvím interakce s řadou lidí v návrhu, technologii a řízení profesí. Po dokončení studia, budete mít dovednosti v a být připraveni na zaměstnání v rámci řízení nebo kvalifikovaných výzkumných funkcí v textilním souvisejících strojírenství, například materiálu a designu a vývoje produktů, výrobu, funkčních a interaktivních textilních struktur. Ty budou připraveny pro kvalifikované úkoly, na pokročilé úrovni v oblasti textilní technologie a dosáhli komplexní pochopení textilní hodnotového řetězce se zaměřením na vývoj, inovace a vůdcovství. Po dokončení studia, budete mít možnost, aby: demonstrovat a aplikovat rozsáhlé znalosti z textilních materiálů, procesů a aplikací; aplikovat základní teorie a metody v materiálech a výrobní technologie; kriticky a systematicky sbírat literaturu a teorii v rámci textilního inženýrství oblasti; olovo a podílet se na vývoj, projektování, výrobu a přizpůsobení moderních a inteligentních textilních výrobků; aplikovat získané poznatky o textilní hodnotového řetězce, se zaměřením na logistiku, účinné využívání zdrojů, udržitelnosti a kvality; integrovat a aplikovat znalosti z oblasti za účelem výzkumu a vývoje a dalších kvalifikovaných činností; rychle získat nové organizační schopnosti a aplikovat je na vývoj a inovace vytvářením, analýzu a kriticky vyhodnocení různých textilních řešení procesů spojených s textilní účely; rozvíjet a design textilních materiálů, výrobků, procesů a systémů v oblasti lidských podmínek a potřeb a cílů společnosti po ekonomicky, sociálně a ekologicky udržitelný rozvoj; podílet se na týmové práci a spolupracovat ve skupinách rozdílné složení. Vstupní požadavky Bakalářská vzdělání v textilní technologie / inženýrství, 180 kreditů, nebo ekvivalentní. Ověřené znalost angličtiny odpovídající kurz anglické B ve švédské střední školy a nebo bakalářský titul z univerzity ve Švédsku, Dánsku, Norsku, Finsku nebo na Islandu. [-]

Master Of Arts V Současné Módní Design

IFA Paris
Campus forma Denní studium 15 - 15 měsíců September 2017 Francie Paris

Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. [+]

IFA PARIS Master of Arts akreditována IDEL jako "International Master" "současného designu a globální perspektiva v Paříži" 15-měsíční program v angličtině FULL PARIS ZKUŠENOSTI rozvíjet své kolekci v Atelier IFA v Paříži příjem:. Září 2015 ECTS kredity získané: 120 Školné: € 14,8 tisíc Poplatek za žádost: € sto padesát omezena na 20 studentů Mladí módní návrháři se staly klíčovým prvkem v přetváření dnešní módní panorama. Od jmenování JW Anderson jako kreativní ředitel Loewe s akvizicí kůly Christopher Kane od Kering Group, všechny události naznačují, že nyní více než kdy jindy vytvoření móda i nadále zásadní význam pro činnost velkých luxusních značek a značek pro masové tržní. Přes zřejmý návrat k čisté a svěží tvořivosti, součásti módní design pracovních míst dramaticky změnily. Prokletá roucha intuitivním způsobem, je pouze jedním z aspektů povinností designéra. Designér hlava nebo kreativní ředitel musí předvídat nejen sociální a estetické změny, ale také pochopit strategické problémy, jimž čelí značek, pokud jde o umístění, tržního potenciálu a komunikace. Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. Program má 3 hlavní cíle: - Obohacení móda našich studentů a tvůrčí kulturu s moduly speciálně navržených pro tento kurz. Například náš modul "Fashion zkřížené kultuře" byl vyvinut s Musée des Arts Décoratifs, aby sofistikovanější přístup k analýze kulturních rozdílů a jejich vliv na módu. Dalším klíčovým modulem by bylo "Fashion Product Semiology". Používá sémiologie jako metodiky pro dekódování oděv a dešifrovat jeho estetický aspekt, aby lépe pochopili, jak je vnímána. - Rozvoj studentů kreativitu s moduly, jako je tvůrčí proces «», který pomáhá studentům si stále více vědomi své vlastní "kreativní logiky" a zvýšit svůj potenciál. Přidání praktických workshopů poskytne studentům s novým přístupem na známé výroby a projektování techniky. Například "Pattern a splývavou rozvoj" modul přináší nové výzkumné metody založené na experimentování a otevírá nové perspektivy pro studenty, pokud jde o hledání inspirace. - Pomáhat našim studentům pochopit, jak módní průmysl fungují a jak jsou strategie značky vyráběné v globálním kontextu. Marketing, organizační záležitosti, finanční problémy, stejně jako obraz a komunikační strategie se bude diskutovat v řadě různých modulů Kurz končí se studenty rozvíjet své vlastní kolekce projekt pod vedením školitele. Tento projekt zahrnuje vytvoření oděv a / nebo kolekci příslušenství. Tento proces zahrnuje navrhování prototypů pro 12 siluety, jakož i rozvojové marketingové a obchodní plány. Pak se Tato kolekce zkoumána porotou složenou z odborníků a ti nejlepší studenti dostávají příležitost ukázat svou práci na módních odborníků na IFA Graduate Show, která se koná v průběhu Haute Couture Fashion Week. Studenti jsou také učil, aby se zúčastnila několika mezinárodních soutěžích, které představují velkou platformu pro mladé módní návrháře. Stejně jako u ostatních předmětů IFA Paříži, Master of Arts v současné oděvního návrhářství těží velmi od jeho umístění v Paříži. Se svým bohatým kulturním životem, jeho dvě muzea věnovaná módě, její roční fashion weeks 6, stovky autosalonech a textilních veletrzích, stejně jako okolí drobný řemesla průmyslu, město světel zůstává nesporným módní světové hlavní město. Všechny naše programy jsou kloubově kolem rámci ECTS definované konvence Bologne. Po ukončení jejich průběh, studenti obdrží celkem 120 ECTS, které mohou být snadno přeneseny, pokud se rozhodnou k dalšímu studiu. Tento program také přijal IDEL / IDEART akreditace a je certifikován jako "mezinárodní mistr." Struktura kurzu Creative Culture Za účelem generování příslušné pojmy a produkty módních návrhářů soustavně zpochybňovat své vlastní tvůrčí proces s ohledem na změny ve svých sociálních, hospodářských a kulturních prostředí. Prostřednictvím různých modulů této skupiny studentů bude přesahovat o definici intuitivního kreativity s cílem vytvořit své vlastní umělecké rámec na základě jejich osobní motivaci a intelektuální proces. Cílem je pomoci jim plně proniknout do jejich tvůrčí mysli a proto maximalizovat své schopnosti v oblasti inovací. Moduly zahrnují: Současná Kreativita Analysis Research & Tvůrčí myšlení tvůrčí proces dílna Móda Životní prostředí Jsou nutné krmit módní kreativity silný zájem na umění, stejně jako zvědavost vůči jiné tvůrčí obory. Estetická poznání je postaven přes analysizing různé žánry o zobrazování, grafiky, barva, malířství, sochařství, architektury nebo designu artefaktů. Prostřednictvím modulů, jako jsou módní etnografie, módní Cross-kultura vyvinuli ve spolupráci s pařížskými Musée des Arts Décoratifs, nebo módní zboží Semiology, student bude dále analyzovat, jak móda adresy pojmy vzhledu a stavu. Nakonec studenti Wille být schopen dekódovat význam stojí za tvary, objemy, údaj nebo barvy jakéhokoliv škály módních produktů. Moduly zahrnují: Módní Etnografie módní kříž kultura Autorský Kontextová Trendy a budoucí módní produktu semiology Marketing & management Tato skupina modulů analýzy a odráží na marketingové strategie pro módní značky a poskytuje přísné osnovy pro jejich správu. Studenti zkoumat rozdíly při uvádění vysoce módní značky oproti značek masový trh. Pozorování procesů ovlivňujících značky identity, positionning, cenové, distribuční a komunikační pomoc studentům pochopit inherentní výzvy širokého současném módním trhu. Síla značky budou analyzovány prostřednictvím jeho hodnoty, jeho sociální, smluvní a sémiotické rozměrů. Studenti se seznámí rvačce s požadovanými komplexní nástroje pro označení s cílem vytvořit soudržné strategie pro jejich vlastní módní značku. Potřeba pro budoucí módní podnikatele rozvíjet inovativní módní pojmy v konkrétních trzích dnešním globálním módním průmyslu je také řešit. Moduly zahrnují Positionning & Ceny Fashion distribuce Consumer Behavior Sourcing & Supply Chain Issues Branding Image & Komunikace Komplexní komunikační a inovační design prezentace jsou rozhodující pro módní domy vyniknout v přeplněném trhu. Jednotlivé moduly této kapitoly bude školit studenty sloučit správné znění a metafor podobný módní komunikačních kampaní vyvinutých na mezinárodní scéně. Přesněji řečeno, znalosti a dovednosti předával zaměří se na médiu strategické plánování, vizuální komunikaci prostřednictvím stylingu, které komunikaci prostřednictvím tradičních i digitální kanály, technik public relations a event management pro módní přehlídky. Moduly zahrnují: Komunikace Móda Press Retail & Visual Merchandising fotografické Styling Fashion Photography Historie a analýzy Obchodní záležitosti Módní návrháři nebo umění ředitelé musí pochopit právní a obchodní rámec módního průmyslu s cílem účinně konverzovat s brand manažerů. V tomto modulu budou seskupení žáků objevovat realitu módního průmyslu z hospodářského a finančního hlediska. Budou zkoumat problémy, kterým čelí start-up firem a naučit se osvědčených postupů pro psaní podnikatelského plánu. To zahrnuje analýzu a hodnocení potenciálu růstu v nových podniků, minimalizovat finanční rizika a zároveň stanovila průmysl Klíčové faktory úspěchu nezbytné, aby značka pro růst a vzkvétat v dnešním konkurenčním globální ekonomice. Moduly zahrnují: podnikání & Finance duševní vlastnictví Technický problém Reaslistically budoucí kariéru v módě si nelze představit aniž je tím In-hluboké znalosti o oblečení konstrukce. V tomto modulu budou seskupení žáků posilovat své znalosti a dovednosti zvládnout multiplicity oděvů a typů textilních přes učňovský tradičních i high-tech výrobních technik. Budou také vystaveny na roli technologie při vytváření nových textilií a vzorů. Po dokončení tohoto modulu seskupení studenti pochopili zhotovení procesy a praktické otázky spojené s přinášet oděv do života. Moduly zahrnují: Digital Design Workshop Inovativní textilní dílnu vzory a Přehodil rozvoj [-]

Magistr V Módního Průmyslu

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Campus forma Denní studium 11 měsíců March 2017 Itálie Florence

Master in Fashion Business je určen pro profesionály a absolventy, kteří chtějí získat odborné znalosti v oblasti nových technologií aplikovaných na komunikaci módního průmyslu. Florencie, s jeho akcí Pitti Uomo, Pitti FILATI, Pitti Bimbo a Vintage je uznávána po celém světě jako centrum italského módního průmyslu a kompletní módní výrobního procesu, ze suroviny do objektu módy na displeji, který integruje pokročilé technologie, tradiční techniky a řemesel ve prospěch produktů a inovativních komunikačních služeb. IED Florence je sám doma expertů ze všech dynamiky módního průmyslu, módní Business Manager, který je schopen se vypořádat s módní řízení obchodní činnosti, módních akcích, public relations, reklama, vydavatelství, nová média (tisk, web, TV). [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Tento program je vyučován v anglickém jazyce Vstupní požadavky: Master in Fashion Business Welcome absolventy ti, kteří získali diplom v soukromých školách na akademické úrovni v oblasti módy, komunikace a marketingu, a mladé profesionály se zkušenostmi v oboru. Metodika a struktura: Master in módního průmyslu má jako svůj primární cíl rozvoj dovedností a profesních dovedností (kreativní a komunikativní) účastníků přes kritické, analytické a nepřímého přístupu k módní systému a experimentální metody výuky, který spojuje teorii a praxi. Kurz zahrnuje studium a analýzu kulturních, historických a socio-ekonomických prvků, které definují svět současné módy. Program je strukturován tak, aby poskytovat příležitosti pro studenty pracovat s italskou módní značku na skutečných případů, a vyšetřovat, spolu s designéry a profesionály v současné módy systému, znalost celého procesu komunikačního průmyslu. Zvláštní pozornost je věnována integrované strategie, které stále více zahrnují použití nových médií a sociálních médií. Kurz je zaměřen na využití digitálních médií a virových komunikačních technik. Studenti zkoumat kriticky témat designu a řízení a jak pracovat v týmu. Téma módy je zkoumána ve všech jejích formách: historie, komunikace, marketing, sémiotika, vizuální komunikaci. Zvláštní pozornost je věnována módních akcí (výstav, módních přehlídek, akcí v showroomech ..) a jejich komunikace prostřednictvím tiskové kanceláře, se zaměřením na role všech zúčastněných odborníků (PR, stylisty a fotografové) a jejich interakcí. Tyto pojmy jsou zkoumány a uvedeny do praxe prostřednictvím tříd na základě konkrétních projektů a spolupráce se společnostmi. Dovednosti získané účastníky patří pořádání akcí a jejich efektivní komunikaci prostřednictvím strategického přístupu a podrobného kritického rozboru, který lze aplikovat na každý projekt. Italský systém designu je analyzována z různých hledisek: z vizuální merchandising, výrobních procesů, od podnikatelského záměru na profesionální prezentaci výrobku nebo události k zákazníkovi. Program návštěvy významných místních firem a setkání s manažery módního průmyslu, spolu s očekávanými teoretických a praktických cvičeních, pomůže se dostat do kontaktu s reálným trhem. Konečný projekt nabízí příležitost k rozvoji, s podporou lektorů a učitelů, žáků myšlence projektu. z osobních zájmů a aspirací na bázi studenti vytvořit projekt, který bude prezentován na mezinárodní výstavě Pitti ve Florencii. Stejný projekt stane užitečným praktickým způsobem na konci kurzu, spolu s další projekty prováděné během roku, jako portfolio pro profesionální kariéru. [-]

Magistr V Módní Doplňky Designu

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Campus nebo Online Denní studium 1 rok October 2017 Španělsko Madrid

Master of módních doplňků designu nabízí veškeré dovednosti nezbytné k tomu, aby studenti mohli připojit k týmu návrhem příslušenství značky nebo provést osobní projekt. Program pomáhá stimulovat jejich tvůrčí zvědavost a schopnosti, aby se stal specializovaným odborníkům v odvětví šperků, kabelek a obuvi designu. [+]

Tento program je probíhají ve španělštině The Mistr Módní doplňky Design Nabízí veškeré dovednosti nezbytné k tomu, aby studenti mohli připojit k týmu návrhem příslušenství značky nebo provést osobní projekt. Program pomáhá stimulovat jejich tvůrčí zvědavost a schopnosti, aby se stal specializovaným odborníkům v odvětví šperků, kabelek a obuvi designu. Moduly velitele: Šperky / Kabelky / Obuv Profesionální příležitosti: Obuv designer, návrhář kabelky, šperky návrhář, zodpovědný za konstrukční oddělení příslušenství společnosti, Designer v oddělení značky v oblasti příslušenství, konzultant nebo nezávislý poradce pro značky V současné době jsou hlavními značkami módy věnovat většinu svých prostředků na výrobu příslušenství a druhý řádek, způsob, jak umístit značku a čerpat velký přínos z prodeje. Příslušenství se proměnily objekty touhy a skutečných ikonografických objektů s vlastním jménem. Každé roční období, stylisté a redaktoři vzhled musí mít astrend modely. Proto, módní sektor stal vědoma, že je třeba spoléhat na vysoce kvalifikovaných odborníků rozvíjet tyto řádky a uspokojit poptávku na mezinárodním trhu. S Master of módních doplňků designu, budou studenti rozvíjet svůj tvůrčí potenciál prostřednictvím Tour od různých fázích jedné z nejexkluzivnějších oblastí světa módy. Naučí se zpracovávat tradiční a nové nástroje k vytvoření navrhnout produkt, který může konkurovat na trhu se silnou poptávkou. [-]

Mezinárodní Magistr Luxusní Vedení

Il Sole 24 ORE Business School
Campus forma Denní studium 9 měsíců November 2017 Itálie Milán

Móda, Luxury & Vyrobeno v Itálii: výrazná specializace v jedné z nejdůležitějších oblastí italského excelence. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. mezinárodní mistr luxusní správa Oficiální stránky Móda, Luxury & Vyrobeno v Itálii: výrazná specializace v jedné z nejdůležitějších oblastí italského excelence. CÍLE a profesionální OPENINGS Naše mezinárodní mistr v luxusním managementu poskytuje studentům technických znalostí a manažerských schopností nutných k budovat kariéru v luxusním průmyslu. To poskytuje studentům možnost učit se ze zkušeností manažerů a odborníků pracujících na trhu luxusního zboží, jakož i na stáž do významných firem a vytvořit trvalou síť v tomto odvětví. Předchozí čtyři italské vydání tohoto mistra dodané naší Business School zaručit konsolidované zkušenosti a pokračující vztahy s nejprestižnějších světových luxusních značek. Na konci kurzu hlavními oblastmi rozmísťování a profesionálních otvory jsou v podnicích, poradenské firmy, podnikatelských sdružení a institucí z odvětví módy, luxusního zboží a životního stylu, v následující funkce: marketing komunikace a události řízení značky maloobchodní merchandising visual merchandising maloobchodních operací e-commerce a v těchto luxusních odvětvích: fashion (kůže a luxusní zboží) design hodinky a šperky parfémy a kosmetika automotive lodičky hotellerie jídlo a víno TARGET Mistr je zaměřen na mladé absolventy a posledním roce absolvoval studenty se zájmem o budování své kariéry ve světě luxusu, módy a životního stylu. Předmět je vyučován výhradně v angličtině. Doby trvání a struktury 9 měsíců: 5 měsíců na plný úvazek tříd v Miláně a 4 měsíce stáž Master vyžaduje plný úvazek povinnou školní docházku. Program začíná 20.listopadu 2017 a je rozdělen do dvou fází: Teorie a praxe po dobu 100 dnů ve třídě a workshopy (kurzy se konají od pondělí do pátku) Hands-on zkušeností přes 4 měsíce stáž ve významných firem či poradenské společnosti. MILAN A HODNOTA Made in Italy Italské město Milán je mezinárodně uznávaný jako jeden z "velké čtyřky" globálních městech módy, spolu s Paříži, New Yorku a Londýně. Bohatá historie města a klasické architektury jsou kontrapunkt k modernímu tempu života a rostoucí věže navržené starchitects 21. století. To je také jeden z nejvíce multikulturních a různorodých měst v Itálii a Evropě, s bankovnictví, průmyslové a designu sektorech, které čerpají zaměstnance z celého světa. Milan je také místem, kde významné mezinárodní veletrhy, výstavy a výstavy konat. Duben je měsícem známého Salone Internazionale del Mobile (mezinárodní domů nábytek pořadu): spolu se souvisejícími kulturně-umělecké události, tento veletrh představuje nejdůležitější a inovativní návrhy, nápady a koncepty pro nábytek, domova a Objets d 'umění. Jeden z milánských nejznámějších módních událostí je Milan Fashion Week, jehož dvě výroční vydání (září-říjen a únor-březen) jsou nejdůležitějším styčným bodem mezi pret-a-porter a obchodních subjektů, propagaci oba globálně renomovaných značek které učinily made in Italy známá po celém světě a nově se rozvíjejících módních talentů. Pro budoucí manažery v luxusním a módní průmysl, Milan je nejlepším místem k životu! PROGRAM Program je rozdělen do následujících modulů: Koncept luxus po celém světě Made in Italy: včera, dnes a zítra Nové spotřebitelé luxusního zboží Módní, luxusní a životního stylu průmysl Hodnotového řetězce a ekonomika Projektové řízení Marketing luxusního zboží Web & Nová média: digitální a sociální média marketing Komunikace, řízení značky, tisková kancelář a události Komerční politiky a řízení luxusních maloobchodních prodejen E-commerce a e-odkalovacích Kurz obsahuje také některé speciální aktivity: Návštěvy Company: Navštivte památek, muzeí a továrny po celém světě renomovaných italských značek Projekt Wor k: Práce na skutečných obchodních problémů, předložených manažery a odborníky Vlastní Marketing a Osobní Branding: posilovat a rozvíjet manažerské kompetence Mistr Blog: spravovat Master blog s přímým dohledem vědeckého výboru STÁŽ Praxe je důležitou přidanou hodnotou Master a umožňuje účastníkům vstoupit do světa práce složitosti s pevnými profesionální nástroje. V učebně období, každý účastník je podporován při identifikaci jeho / její schopnosti a příležitosti kariéry prostřednictvím individuálního kariéry trénovat a falešné přijímacích pohovorů. Více než 95% našich studentů jsou zaměstnáni po stáži. VSTUPNÉ Mistr má uzavřený číslo a zahrnuje proces výběru, jehož cílem je posouzení technické kompetence získané během sledovaného období, individuální přístup a motivaci kandidátů. Proces výběru se provádí ve 3 fázích: screening a analýza žádosti přijímacího a CV motivační pohovor (v angličtině) Anglický test na non rodilými mluvčími Žadatelé jsou povinni předložit následující dokumenty: Kopie vysokoškolským vzděláním prvního stupně (bakalářské, laurea trienále nebo ekvivalent) Životopis v angličtině Fotografie Kopie pasu nebo průkazu totožnosti Motivační dopis vysvětlující zájmů a budoucích profesionálních projektů Anglický zkoušení způsobilosti skóre je žádoucí (ale není povinná) neregistrovaným rodilými mluvčími STIPENDIA 24 Ore Business School granty částečné a úplné náklady stipendia nejzasloužilejších kandidátů. KONTAKTY Pro více informací pište na: elisabetta.panerai@ilsole24ore.com Vás bude kontaktovat v nejkratším možném čase. [-]

Přípravné Módní Programy

Milan Fashion Campus
Campus forma Denní studium 1 - 3 měsíců October 2017 Itálie Milán

Chcete se stal módní návrhář nebo stylista, ale nevíte, jak začít? Milan Fashion Campus vám dává .... [+]

Chcete se stal módní návrhář nebo stylista, ale nevíte, jak začít? Milan Fashion Campus vám dává možnost realizovat svůj sen. Módní škola vyvinula specifická kombinace mezi módní stylistka a design kurzy zaměřené na každého, kdo chce vstoupit do módního pole nebo připravit portfolio Přípravná Móda Programy určen pro ty, kteří chtějí vstoupit do módní pole nebo módní design portfolia Příprava Program zahrnuje: 2 týdny Fashion Styling & 1 nebo 2 měsíce Fashion Design kurz výběrem z: Žena nosit pánských Wear design hřiště Spodní prádlo Plavky design hřiště svatební šaty design hřiště Doplňky design hřiště [-]

Master V Designu: Móda A Textil

Bath Spa University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Spojené království Bath

Módy a textilií se zaměřuje na rozvíjení tvůrčí proces pro designéry ve spojení s cenným marketingových a obchodních dovedností. [+]

Mistr v designu: módy a textilií Módy a textilií se zaměřuje na rozvíjení tvůrčí proces pro designéry ve spojení s cenným marketingových a obchodních dovedností. Kurz je zaměřen na ambiciózních designérů, designérských tvůrců nebo textilní umělci, kteří chtějí rozvíjet příležitosti v profesi a kteří mohou chtít nastavit sami nebo s ostatními v malých skupinách.

Předmět Struktura a obsah

Předmět je nabízen jak v plný i částečný úvazek režimů. To je obvykle jeden rok (3 trimestry) v trvání v prezenční režimu nebo 6 semestrů na částečný úvazek režimu. V prvních dvou trimestrů tvoří vyučován zasedání a posuzovaných projektů, zatímco magisterský projekt v závěrečné části kurzu je ve vyjednávacím projektu pouze.Dokončení prvních 2 moduly na předmětu vedou k udělení postgraduální osvědčení, a po dokončení první 4 moduly vede k udělení atestace. Následné dokončení modulu MA dvojitým vede k udělení designu MA: Móda a textil. Zde bude představen výzkumných dovedností a metod, vývoj produktů, Design Management a metod, marketingu a obchodních dovedností. Důraz kurzu je naučit, jak nejlépe prezentovat nápady, a kde a jak umístit je na trhu. Kurz je rozvíjena prostřednictvím seminářů, přednášek, cvičení, návštěvy reproduktory, skupinové kritiky, průzkum trhu a osobní výzkum. Můžete se vyzývají, aby soud produktu na trhu. To může být prostřednictvím vlastní zkušenosti, nebo prostřednictvím spolupráce s ateliéry a prostředky pro obchody návrhářů, a řemeslných trhů (pro návrháře výrobců), nebo s galerií nebo na veřejných prostranstvích (pro umělce textilní). Studenti navrhnout trasu studia v kurzu, aby prozkoumala a výzkum vybrané oblasti textilií v pletené, tisk, vazba, nebo výšivku pro módu nebo interiéry, nebo v módním designu. ... [-]


Magistr V Oděvního Návrhářství

IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Campus forma Denní studium 9 měsíců November 2017 Španělsko Barcelona

Master in Fashion Design je koncipován tak, aby byl přístup ke světu současné módy pro všechny ty odborníky vyškolené v několika oblastech, nemusí nutně souviset navrhnout a komunikace. [+]

Tento program je probíhají ve španělštině The Mistr v oděvního návrhářství Je koncipována tak, aby se přístup ke světu současné módy pro všechny ty odborníky vyškolené v několika oblastech, nemusí nutně souviset navrhnout a komunikace. Kurz je založen na poskytování pevný kulturní základ pro pochopení módy jako sociálního systému svázán s historickým vývojem stylů, hnutí uměleckých a socio kulturních a ekonomických změn, které ovlivňují společnost. Program poskytuje potřebné nástroje a znalosti k řízení několik fází, pokud móda výroba, od kreativního nápadu k prodeji sbírku; objímat celý tvůrčí proces a zvýraznění kreativní a strategickou hodnotu sbírky v rámci značky. Objetives Tento titul nabízí dostatečně silné základy profesionálně postoupit do světa módy ve svých několika aspektech. Studenti vyzkoušet práci v dílnách v návaznosti na několik fází produkovat kus oblečení prostřednictvím praktických cvičení a přednášek odborníků z odvětví. Znalosti o módní systému, a jeho příbuzných disciplín, dává studentům ucelený pohled, který jim umožňuje pochopit složitý proces zapojený do sbírky či celkové výroby oděvů. Metodologie Stupeň má silnou praktickou stránku, která má v úmyslu podporovat kreativitu a osobní styl studenta, od počátku až po realizaci konečného výrobku. To je rozděleno do dvou částí: První z nich, věnovaný poskytnout hlavní technické, instrumentální a metodické pojmy z tvůrčího hlediska, a strategický stejně. Tyto pojmy umožňují získávání způsobilosti k rozvoji stylistickou osobnost, která bude použita student během druhé části kurzu, která je zaměřena na laboratorní praxi. Praktická část zahrnuje i vzdělávací návštěvy, skupinové práce a konferencí profesionály, v kombinaci s částí projektu a hodnocení práce. Studenti dovednosti Absolventi v oblastech souvisejících s designem, výtvarného umění a společenských věd, a absolventů a odborníků z jiných oborů, kteří chtějí být zavedena odborně na poli módního návrhářství. Pracovní příležitosti Absolventi v oblastech souvisejících s designem, výtvarného umění a společenských věd, a absolventů a odborníků z jiných oborů, kteří chtějí být zavedena odborně na poli módního návrhářství. Doba trvání a frekvence: Frekvence: pondělí až čtvrtek Rozvrh: 18:30 do 10.30 hod * Celkový plánování vzdělávání pro všechny IED magisterských kurzů je v souladu s kritérii stanovenými v Evropském prostoru vysokoškolského vzdělávání (EHEA). Mistr IED Program přijala úvěrovou strukturu, která navazuje na evropský kreditní systém (ECTS). IED Mistr vydává soukromé stupňů. [-]

Magistr V Módní Směr: Prodejny A Zkušenosti Managementu

Milano Fashion Institute
Campus forma Denní studium 16/01/2017 - 20/01/2018 let October 2017 Itálie Milán

Mistr v módní směr / Obchod & Zkušenosti řízení se zaměřuje na výcvik nejvíce inovativní profesionály, kteří jsou odpovědní za kanály a distribučních procesů v comapnies působící v oblasti módy, luxusní životní styl a průmyslu.V [+]

Mistr ve Fashion Režie: Obchod a zkušenosti management

Mistr v módní směr / Obchod & Zkušenosti řízení se zaměřuje na výcvik nejvíce inovativní profesionály, kteří jsou odpovědní za kanály a distribučních procesů v comapnies působící v oblasti módy, luxusní životní styl a průmyslu. Zejména profily být schopen plánovat a řídit distribuci a maloobchodní v několika různých typologií zaměřených na drobné podniky: ZNAČKY, které jsou integrovány proudu v potrubí s vlastní sítí prodejen provozovaných přímo (DOS) nebo franšízových prodejen, obchodní obchody, mezinárodní obchodní řetězce a malé lokální obchodní řetězce, on-line prodejci, atd. Hlavní profesní role jsou: ... [-]