Magisterské studium Móda v Evropa - Magisterské studium Móda v Evropa hledejte zde!

Magisterské studium Móda v Evropa - Zde naleznete magisterské studium Móda v Evropa

Móda

Výhody Masters přesahovat zlepšit vaše potenciál výdělku. Mohou poskytnout vám osobní a profesní dovednosti urychlit váš vývoj. Jsou to také příležitost odlišit se od svých vrstevníků, mnoho z koho mají podobné úrovni a vysokoškolák kvalifikaci.

Módní programy mohou vychovávat jednotlivce na různé aspekty módy a může poskytnout jim s přístupem designéra směrem k vytvoření nové doplňky, oblečení a obuv. Některé programy se mohou zaměřit na témata, jako je například technologii získávání, umění a historii módy.

Ve všech, existuje více než 4000 vysokých škol v Evropě, které nabízejí širokou škálu kurzů na bakalářské, magisterské a doktorské úrovni. S více a více těchto organizací, které poskytují angličtinu jako jazyk vzdělání alespoň některé ze svých studijních programů, univerzit v Evropě jsou nyní vyšší kvality, než kdy předtím. Vysoké školy v Evropě nabízí přátelské přivítání pro zahraniční studenty a dát průběh znalostí, které odpovídá jejich povolání potřebuje v dnešní globální poptávky.

Magisterské studium Móda v Evropa - Veškeré informace o magisterském studiu Móda v Evropa. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Evropa zde!

Čtěte více

Magisterský Titul V Oboru Podniková Ekonomika A Management Módy

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 semestr September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Jazyk výuky: španělština Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. Za zmínku stojí také účast Textilní clusteru Fashion Actm Catalunya, jehož spolupráce umožnila vyvinout program odborných studií a přizpůsobeny potřebám a fungování podnikové sféry textilu a módy, poskytující hluboké a rozsáhlé znalosti účastníků záležitost. Tento mistr je navržen v souladu s reformami navrženými v Boloňského procesu a je založen na zásadách kvality, rozmanitosti a konkurenceschopnosti. Obecné cíle Mají potřebné tvůrčí schopnosti na podporu řízení nových zdrojů a vedení. Může analyzovat společnost přizpůsobit se aktuálním potřebám. Chcete-li vědět právní, finanční a organizační rámec upravující Textilní a oděvní průmysl. Získat potřebné nástroje pro efektivní správu společnosti Textilní a oděvní sektor. Kompetence V průběhu kurzu jsou získávány následující kompetence: Chcete-li mít znalosti o globální a totes způsobem spojující svět umění a naopak. Jak jejich vztah a živit sebe, poskytuje syntetické, analytické a kritické v tvůrčích a výrobních procesů řízení. Znát a aplikovat interdisciplinarity mezi různými produkty. Zobrazit jako doplněk a týkají, s cílem dokončit kreativní globálně a / nebo konkurenceschopnosti ve světě procesu módní firmy. S vysokou plynulost pochopení tiskových médií v souvislosti se světem módy, stejně jako jejich projekt a komunikativní funkci. Získejte všechny pojmy potřebné pro klasifikaci a vyhodnocení potřeb grafického jazyka týkající se tvůrčího procesu v rámci módní design, vedení a směr. Vědět, jak používat všechny zdroje koncepční a technické, aby ve směru a řízení společností zabývajících se módou, kreativní jazyk grafiky, plastů a informativní je adekvátně řešit. Mít přehled o světě módy a provoz firmy, jejích procesů a interakcí mezi nimi. Znát proces rozhodování, který zahrnuje všechna opatření řízení. Mít schopnost vést dialog s ostatními řediteli společnosti a externími subjekty, na které je závislý. Přečtěte si průvodce v rámci koncernové strategie, která bude připravit cestu k dosažení cílů. Mít znalosti a splatnost rozrušit a vedení nejcennější aktivum společnosti je jeho zaměstnanci. [-]

Master (ma) Fashion

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2016 Spojené království Londýn + 1 více

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly [+]

MA Móda

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly utvářejí módní průmysl dnes, kde se špičkovým designem praxe je dáno s sofistikovanou obchodní strategie.

To je kreativní, projekt založený na kurz se zaměřením na dynamiku mezi kreativitou, technologií a podnikání povědomí. Kurz rozvíjí kritické a kreativní, a technické a odborné dovednosti nezbytné k postupu praxi a stimulovat inovace v módním průmyslu.

Jako MA Fashion studenta, budete zkoumat hranice kreativní módního designu a rozvíjet své schopnosti s využitím digitálních celou řadu prototypů technologií. Kurz bude výzvou, abyste znovu přezkoumat Podpůrná metodiky a způsoby práce, které charakterizují tvůrčí praxi v módě. Ty budou vyzváni, aby napadnout hranice tradičního módního designu, praxe a výroby, a prozkoumat kreativní možnosti, které nabízí technologie a nové způsoby práce.... [-]


Master V Designu: Móda A Textil

Bath Spa University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené království Bath

Módy a textilií se zaměřuje na rozvíjení tvůrčí proces pro designéry ve spojení s cenným marketingových a obchodních dovedností. [+]

Mistr v designu: módy a textilií Módy a textilií se zaměřuje na rozvíjení tvůrčí proces pro designéry ve spojení s cenným marketingových a obchodních dovedností. Kurz je zaměřen na ambiciózních designérů, designérských tvůrců nebo textilní umělci, kteří chtějí rozvíjet příležitosti v profesi a kteří mohou chtít nastavit sami nebo s ostatními v malých skupinách.

Předmět Struktura a obsah

Předmět je nabízen jak v plný i částečný úvazek režimů. To je obvykle jeden rok (3 trimestry) v trvání v prezenční režimu nebo 6 semestrů na částečný úvazek režimu. V prvních dvou trimestrů tvoří vyučován zasedání a posuzovaných projektů, zatímco magisterský projekt v závěrečné části kurzu je ve vyjednávacím projektu pouze.Dokončení prvních 2 moduly na předmětu vedou k udělení postgraduální osvědčení, a po dokončení první 4 moduly vede k udělení atestace. Následné dokončení modulu MA dvojitým vede k udělení designu MA: Móda a textil. Zde bude představen výzkumných dovedností a metod, vývoj produktů, Design Management a metod, marketingu a obchodních dovedností. Důraz kurzu je naučit, jak nejlépe prezentovat nápady, a kde a jak umístit je na trhu. Kurz je rozvíjena prostřednictvím seminářů, přednášek, cvičení, návštěvy reproduktory, skupinové kritiky, průzkum trhu a osobní výzkum. Můžete se vyzývají, aby soud produktu na trhu. To může být prostřednictvím vlastní zkušenosti, nebo prostřednictvím spolupráce s ateliéry a prostředky pro obchody návrhářů, a řemeslných trhů (pro návrháře výrobců), nebo s galerií nebo na veřejných prostranstvích (pro umělce textilní). Studenti navrhnout trasu studia v kurzu, aby prozkoumala a výzkum vybrané oblasti textilií v pletené, tisk, vazba, nebo výšivku pro módu nebo interiéry, nebo v módním designu. ... [-]


Magistr Strategie Módní Marketing, Design A Značka

INSEEC Bordeaux
Campus forma Denní studium September 2016 Francie Bordeaux

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě [+]

Mistr v strategií Fashion Marketing, Design & Brand

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě. To vítá studenty z univerzity, obchodní škola nebo umělecké školení. Módní průmysl prochází rychlými změnami a rozvíjející se noví hráči se objeví v globálním kontextu. Budoucí manažeři musí být vycvičen ve všech správných technik a být si vědom požadavky spotřebitelů. Níže jsou uvedeny typy pozic, že ​​naši absolventi budou trénovali: Produkt manažer, projektový manažer, manažer pro komunikaci, kupující, merchandising manager, brand manager, showroom manager, Collection Manager ...... [-]


Magistr V Módě Vedení Sbírky

Accademia del Lusso
Campus forma Denní studium 1 rok November 2016 Itálie Milán

Magisterský kurz módní kolekce managementu si klade za cíl vybudovat profesionální postavu, která má strategické schopnosti proniknout do výrobní stranu módy a luxusního podniky a pracující jako manažer v oblasti produktové luxusního zboží a módní odvětví. Kurz poskytuje studentům nejen s všeobecné znalosti různých oblastech zapojených do obchodu, ale také s konkrétními technickými dovednostmi v oblasti poskytování služeb ... [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Magisterský kurz módní kolekce managementu si klade za cíl vybudovat profesionální postavu, která má strategické schopnosti proniknout do výrobní stranu módy a luxusního podniky a pracující jako manažer v oblasti produktové luxusního zboží a módní odvětví. Kurz poskytuje studentům nejen s obecným znalostí různých oblastí zapojených do obchodu, ale také s konkrétními technickými dovednostmi v oblasti průmyslové výroby v odvětví módy. Kromě toho samozřejmě poskytuje nezbytné profesionální nástroje, aby mohli pracovat na produkty v souladu s požadavky trhu. Dynamika analyzované v průběhu týkají obecně sektoru luxusního zboží se zvláštním zřetelem k módě s ohledem na specifickou povahu procesů zapojených do vývoje produktů v rámci této oblasti. Kariérní vyhlídky Fashion Collection manažer, produktový manažer, vedoucí výroby, vedoucí projektu, koordinátor móda, módní kupující, výzkum konzultant, Trend meteorologa, vzorkování technik Některé z předmětů vyučovaných v tomto programu Made in Italy & Luxury System Zboží Mezinárodní a módní trhy Metropolitní Jazyky a trendy Fashion Communication & Web Fashion Módní Product Fabric Technology Fashion Graphic Design Collection Design & Planning Vývoj vzor Internship příležitosti Kariéry a vnější vztahy na Accademia del Lusso je velmi aktivní při vytváření kontaktů s významnými podniky z odvětví, aby umožňoval studentům najít možnosti stáží. vstupní požadavky Vhodná znalost angličtiny: prokázána formálním potvrzení nebo Skype jazykové rozhovoru 3-leté vysokoškolské vzdělání (pro studenty, kteří mají non-italské kvalifikaci, to je požadavek mít dokončenu nejméně 15 Celkový počet let školní a univerzitní vzdělání) [-]

Master Of Arts V Současné Módní Design

IFA Paris
Campus forma Denní studium 15 - 15 měsíců September 2016 Francie Paris

Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. [+]

IFA PARIS Master of Arts akreditována IDEL jako "International Master" "současného designu a globální perspektiva v Paříži" 15-měsíční program v angličtině FULL PARIS ZKUŠENOSTI rozvíjet své kolekci v Atelier IFA v Paříži příjem:. Září 2015 ECTS kredity získané: 120 Školné: € 14,8 tisíc Poplatek za žádost: € sto padesát omezena na 20 studentů Mladí módní návrháři se staly klíčovým prvkem v přetváření dnešní módní panorama. Od jmenování JW Anderson jako kreativní ředitel Loewe s akvizicí kůly Christopher Kane od Kering Group, všechny události naznačují, že nyní více než kdy jindy vytvoření móda i nadále zásadní význam pro činnost velkých luxusních značek a značek pro masové tržní. Přes zřejmý návrat k čisté a svěží tvořivosti, součásti módní design pracovních míst dramaticky změnily. Prokletá roucha intuitivním způsobem, je pouze jedním z aspektů povinností designéra. Designér hlava nebo kreativní ředitel musí předvídat nejen sociální a estetické změny, ale také pochopit strategické problémy, jimž čelí značek, pokud jde o umístění, tržního potenciálu a komunikace. Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. Program má 3 hlavní cíle: - Obohacení móda našich studentů a tvůrčí kulturu s moduly speciálně navržených pro tento kurz. Například náš modul "Fashion zkřížené kultuře" byl vyvinut s Musée des Arts Décoratifs, aby sofistikovanější přístup k analýze kulturních rozdílů a jejich vliv na módu. Dalším klíčovým modulem by bylo "Fashion Product Semiology". Používá sémiologie jako metodiky pro dekódování oděv a dešifrovat jeho estetický aspekt, aby lépe pochopili, jak je vnímána. - Rozvoj studentů kreativitu s moduly, jako je tvůrčí proces «», který pomáhá studentům si stále více vědomi své vlastní "kreativní logiky" a zvýšit svůj potenciál. Přidání praktických workshopů poskytne studentům s novým přístupem na známé výroby a projektování techniky. Například "Pattern a splývavou rozvoj" modul přináší nové výzkumné metody založené na experimentování a otevírá nové perspektivy pro studenty, pokud jde o hledání inspirace. - Pomáhat našim studentům pochopit, jak módní průmysl fungují a jak jsou strategie značky vyráběné v globálním kontextu. Marketing, organizační záležitosti, finanční problémy, stejně jako obraz a komunikační strategie se bude diskutovat v řadě různých modulů Kurz končí se studenty rozvíjet své vlastní kolekce projekt pod vedením školitele. Tento projekt zahrnuje vytvoření oděv a / nebo kolekci příslušenství. Tento proces zahrnuje navrhování prototypů pro 12 siluety, jakož i rozvojové marketingové a obchodní plány. Pak se Tato kolekce zkoumána porotou složenou z odborníků a ti nejlepší studenti dostávají příležitost ukázat svou práci na módních odborníků na IFA Graduate Show, která se koná v průběhu Haute Couture Fashion Week. Studenti jsou také učil, aby se zúčastnila několika mezinárodních soutěžích, které představují velkou platformu pro mladé módní návrháře. Stejně jako u ostatních předmětů IFA Paříži, Master of Arts v současné oděvního návrhářství těží velmi od jeho umístění v Paříži. Se svým bohatým kulturním životem, jeho dvě muzea věnovaná módě, její roční fashion weeks 6, stovky autosalonech a textilních veletrzích, stejně jako okolí drobný řemesla průmyslu, město světel zůstává nesporným módní světové hlavní město. Všechny naše programy jsou kloubově kolem rámci ECTS definované konvence Bologne. Po ukončení jejich průběh, studenti obdrží celkem 120 ECTS, které mohou být snadno přeneseny, pokud se rozhodnou k dalšímu studiu. Tento program také přijal IDEL / IDEART akreditace a je certifikován jako "mezinárodní mistr." Struktura kurzu Creative Culture Za účelem generování příslušné pojmy a produkty módních návrhářů soustavně zpochybňovat své vlastní tvůrčí proces s ohledem na změny ve svých sociálních, hospodářských a kulturních prostředí. Prostřednictvím různých modulů této skupiny studentů bude přesahovat o definici intuitivního kreativity s cílem vytvořit své vlastní umělecké rámec na základě jejich osobní motivaci a intelektuální proces. Cílem je pomoci jim plně proniknout do jejich tvůrčí mysli a proto maximalizovat své schopnosti v oblasti inovací. Moduly zahrnují: Současná Kreativita Analysis Research & Tvůrčí myšlení tvůrčí proces dílna Móda Životní prostředí Jsou nutné krmit módní kreativity silný zájem na umění, stejně jako zvědavost vůči jiné tvůrčí obory. Estetická poznání je postaven přes analysizing různé žánry o zobrazování, grafiky, barva, malířství, sochařství, architektury nebo designu artefaktů. Prostřednictvím modulů, jako jsou módní etnografie, módní Cross-kultura vyvinuli ve spolupráci s pařížskými Musée des Arts Décoratifs, nebo módní zboží Semiology, student bude dále analyzovat, jak móda adresy pojmy vzhledu a stavu. Nakonec studenti Wille být schopen dekódovat význam stojí za tvary, objemy, údaj nebo barvy jakéhokoliv škály módních produktů. Moduly zahrnují: Módní Etnografie módní kříž kultura Autorský Kontextová Trendy a budoucí módní produktu semiology Marketing & management Tato skupina modulů analýzy a odráží na marketingové strategie pro módní značky a poskytuje přísné osnovy pro jejich správu. Studenti zkoumat rozdíly při uvádění vysoce módní značky oproti značek masový trh. Pozorování procesů ovlivňujících značky identity, positionning, cenové, distribuční a komunikační pomoc studentům pochopit inherentní výzvy širokého současném módním trhu. Síla značky budou analyzovány prostřednictvím jeho hodnoty, jeho sociální, smluvní a sémiotické rozměrů. Studenti se seznámí rvačce s požadovanými komplexní nástroje pro označení s cílem vytvořit soudržné strategie pro jejich vlastní módní značku. Potřeba pro budoucí módní podnikatele rozvíjet inovativní módní pojmy v konkrétních trzích dnešním globálním módním průmyslu je také řešit. Moduly zahrnují Positionning & Ceny Fashion distribuce Consumer Behavior Sourcing & Supply Chain Issues Branding Image & Komunikace Komplexní komunikační a inovační design prezentace jsou rozhodující pro módní domy vyniknout v přeplněném trhu. Jednotlivé moduly této kapitoly bude školit studenty sloučit správné znění a metafor podobný módní komunikačních kampaní vyvinutých na mezinárodní scéně. Přesněji řečeno, znalosti a dovednosti předával zaměří se na médiu strategické plánování, vizuální komunikaci prostřednictvím stylingu, které komunikaci prostřednictvím tradičních i digitální kanály, technik public relations a event management pro módní přehlídky. Moduly zahrnují: Komunikace Móda Press Retail & Visual Merchandising fotografické Styling Fashion Photography Historie a analýzy Obchodní záležitosti Módní návrháři nebo umění ředitelé musí pochopit právní a obchodní rámec módního průmyslu s cílem účinně konverzovat s brand manažerů. V tomto modulu budou seskupení žáků objevovat realitu módního průmyslu z hospodářského a finančního hlediska. Budou zkoumat problémy, kterým čelí start-up firem a naučit se osvědčených postupů pro psaní podnikatelského plánu. To zahrnuje analýzu a hodnocení potenciálu růstu v nových podniků, minimalizovat finanční rizika a zároveň stanovila průmysl Klíčové faktory úspěchu nezbytné, aby značka pro růst a vzkvétat v dnešním konkurenčním globální ekonomice. Moduly zahrnují: podnikání & Finance duševní vlastnictví Technický problém Reaslistically budoucí kariéru v módě si nelze představit aniž je tím In-hluboké znalosti o oblečení konstrukce. V tomto modulu budou seskupení žáků posilovat své znalosti a dovednosti zvládnout multiplicity oděvů a typů textilních přes učňovský tradičních i high-tech výrobních technik. Budou také vystaveny na roli technologie při vytváření nových textilií a vzorů. Po dokončení tohoto modulu seskupení studenti pochopili zhotovení procesy a praktické otázky spojené s přinášet oděv do života. Moduly zahrnují: Digital Design Workshop Inovativní textilní dílnu vzory a Přehodil rozvoj [-]

Itech Diplomovaný Inženýr - Textil

ITECH Lyon
Campus forma Denní studium 3 let September 2016 Francie Lyon

Navrhovaný trénink je plně v souladu s potřebami textilním odvětví. Opírá se o provoz tohoto odvětvích: všechny oblasti textilu (textilní chemie, textilních továren a předení, házení a texturování, tkaní, pletení, netkaných textilií, barvení, tisku a dokončení) a pro všechny aplikace (oděvy, nábytek, technické textilie). Vzdělávání rozvíjí úzkou součinnost při výuce s firmami umístěných na technologické platformě Roanne. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Textilní inženýrství ITech je zapojen v mnoha průmyslových odvětvích směrem proti proudu při výrobě textilních materiálů, stejně jako mnoha oblastech použití: lékařské, stavebnictví, sportovního vybavení, automotive, vzdušný prostor, nábytku a ... oděvy. Z toho vyplývá, vývoj produktů pro řízení projektů v organizaci výroby. Vstupné pro non-francouzský studenta Titul / Bakalářské v chemii (nebo ekvivalentní, 180 ECTS) Hladina ve francouzštině: B2 CERF + motivační rozhovor s ITech Vstupné do 2. ročníku: 1 rok studie Mastes v oblasti chemie / polymerů / materiály (M1 nebo ekvivalentní, 240 ECTS) Jak se přihlásit? Návštěva a zaregistrovat na webu inscription.itech.fr (Pro studenty z EU) nebo se připojit na internetových stránkách Campus France (CEF postupy) pro studenty ze zemí mimo EU pro země, které nemají CEF postupy s Francií, musíte podat žádost adresovanou před přijetím do nemocnice (DAP) na kulturní služby Francouzským velvyslanectvím v zemi, kde bydlíte. školné Školné je € 6500 / rok. Cvičiště Itech se zvláště zajímá poskytnout studentům solidní přípravu na profesním životě. Kromě multidisciplinární školení institut přidá "velikosti pole nejméně 10 měsíců stáží pro studenty v počátečních studiích. Konec 1. ročníku: Mezinárodní zkušenosti - minimálně 6 týdnů Tato mezinárodní zkušenost je připraven v předstihu, pokud jde o multikulturní výchovu a předpokládaný obsah zprávy jsou dokonale definovány. To je předmětem restituce individuální zkušenosti každého studenta a je podkladem pro reflexi při interkulturní průběhu následujícího semestru. Konec 2. ročníku: Inženýr stáž - minimálně 8 týdnů Praxe pod výsadního postavení trainee umožňuje studentům, aby se tváří v tvář realitě podnikatelského života, a uvědomit si materiálových požadavků, ekonomického a lidského snažení. Konec 3. ročníku: Pracovní Studie pozdě - až 6 měsíců Jedná se o běžně pracují přiřazen k mladým inženýrem. Student prokázal, že je schopen vzít svou autonomii řešit složité objekty v někdy složité situaci. Je to období nejméně 5 měsíců a jsou společnost nebo laboratoř ve Francii nebo v zahraničí. Kraj Rhône-Alpes je region, který se skládá z osmi oddělení: Ain, Ardeche, Drome, Isere, Loire, Rhone, Savoie a Haute-Savoie. Jeho kapitál je Lyon, který je také jejím největším městem. Toto je druhá oblast ve Francii v oblasti (po Midi-Pyrénées), ekonomika a populace (po Francie Island). To je také zařazen 6. evropský region. Schematicky Rhône-Alpes region je 1/10 ° Francie v ekonomické, demografické a oblasti. S mezinárodní letiště Lyon-Saint Exupéry TGV vlakového nádraží a 3, Lyon je spojen se všemi hlavními městy ve Francii, stejně jako ti z celého světa! Lyon se nachází jen 2 hodiny od Paříže a na 1:40 Marseilles a Středomoří. Pokud dáváte přednost montaignes, Alpy mají v 1:30 a Massif Central do 30 minut jízdy autem. Lyon je historicky průmyslové město, a proto hostí mnoho petrochemický průmysl podél Saône a Rhône, v chodbě chemie. Lyon je také druhé největší město studenta France, se třemi vysokými školami a mnoha technických škol. Svou obyvatel, Lyon je třetí obec Francie, s 472,305 obyvateli. [-]

Integrovaný Magisterský Program V Oboru Textilního Inženýrství

University of Minho - School of Engineering
Campus forma Denní studium 5 let September 2016 Portugalsko Braga

Velká rozmanitost a použitelnost textilních materiálů obrátit textilního inženýrství do širokého domény, která aplikuje znalosti týkající Kompoziční a materiály, struktury a zpracování pro jejich vlastností. [+]

Akademický titul: Bakalář (stupeň 1. cyklus Bologna) Magisterský titul ECTS: 300 Doba trvání: 5 let osnov Režim: Normální Místo: Azurém Campus, Guimarães Hlavní vědecké oblasti: Textilní inženýrství INTEGROVANÝ MAGISTERSKÝCH | 5 LET NORMAL + POST-PRÁCE Enormní rozmanitost a použitelnost použitého textilu, aby textilní inženýrství doménou znalosti širokého spektra, které se týká složení, struktury a zpracování materiálů s jejich vlastnostmi. Tento odborníci provádějí svou činnost v podnicích a výzkumných institucí spojených s textilním řádku a oděvů v oblasti materiálů a textilních procesů s vysokou přidanou hodnotou, včetně výzkumu a vývoje o nových materiálů, technologií a pokročilých technických textilií. Pracovní plochy jsou soustředěny v oblasti technických textilií - lana, filtry, čalounictví, textilie pro pneumatiky, konstrukcí a jejich dílů pro letadla, satelity, kosmické lodě, auta, lodě, jízdních kol, atd.); a v doplňujících oblastí k průmyslovém sektoru - distribuce, výrobci / zástupci textilních strojů, barviva a pomocných výrobků, poradenství, výzkumu a vývoje, laboratoře, atd Kariéra Kurz je zaměřen na oblasti z odvětví technického textilu (lana, filtry, nacpal a nátěry, pneumatiky, konstrukce a součásti letadel, satelitů, kosmické lodě, automobily, lodí, jízdních kol, lodní plachty, padáky, etc.), a také na oblasti, které jsou komplementární k průmyslovém sektoru (rozvod, výrobci textilu zařízení, umírání a vedlejší výrobky, poradenství, výzkum a vývoj, laboratoře, atd.) [-]

Magistr V Oděvního Návrhářství

Designskolen Kolding
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Dánsko Kolding

Experiment je vždy výchozím bodem pro projekty v oděvního návrhářství a zkoumáním "krásný", důležitou součástí každého projektu. Projekty jsou navrženy tak, aby otázku, prozkoumat a výzva, v pracovním prostředí, které je daleko od médií je "módní cirkus". [+]

Mistr v oděvního návrhářství Experiment je vždy výchozím bodem pro projekty v oděvního návrhářství a zkoumáním "krásný", důležitou součástí každého projektu. Projekty jsou navrženy tak, aby otázku, prozkoumat a výzva, v pracovním prostředí, které je daleko od médií je "módní cirkus". Studijních cest do zahraničí práci inspirovat počáteční fázi jednoho z letošních projektů. Pro módní studenty existuje samozřejmě několik zjevných míst, kam jít, kde jeden mohl být podáván s příští rok trendy: Paříži, New Yorku, Londýně nebo Miláně. Ale jak my chceme vychovávat designéry, kteří mohou nový projekt trajektorie, aby prozkoumala, spíše než jít ve stopách druhých, snažíme se najít alternativy, jako Záhřebu či Istanbulu. Naši studenti jsou zapojeni do stanovování pořadí den, pokud jde o vývoj profesionálního tahu oděvního návrhářství. Obecně pracujeme s třemi otázkami zájmu, které jsou navzájem spolu souvisí:... [-]


Magistr V Pořádání Akcí

ESODE
Campus forma Denní studium Kombinované November 2016 Španělsko Madrid

Tento vzdělávací program umožňuje studentům zvládnout všechny aspekty komplexního organizaci události, od koncepce až po vyhodnocení, a to prostřednictvím strategie, implementace, výroba, realizace, optimalizace rozpočtu, logistika, post-produkce a ukončení projektu. [+]

Včasná registrace slevy Tento vzdělávací program umožňuje studentům zvládnout všechny aspekty komplexního organizaci události, od koncepce až po vyhodnocení, a to prostřednictvím strategie, implementace, výroba, realizace, optimalizace rozpočtu, logistika, post-produkce a ukončení projektu. Pokud chcete trénovat jako profesionál v oblasti pořádání akcí v praktické a osobně, hlavní program je vaše nejlepší volba. Obsahuje také nezaplacené povinné prestižní agentury nejlepší postupy v odvětví. CÍLE Sektor odborné akce musí být specialista s vůdčí schopnosti, respektu k rozmanitosti, pružnost v jednání, velkorysost, koordinační schopnosti, jemnost a inteligence komunikační prostředek pro volby. Tento program má tyto cíle: Analyzovat strategický význam živé komunikace v rámci organizace, jako způsob polohování a vztah se svým publikem za účelem dosažení stanovených cílů. Poskytnout nezbytné dovednosti pro řízení událost, jako je firemní image, media relations, reklama, on-line komunikace, PR, mimo jiné správně. Poskytnout studentům nástroje potřebné k návrhu komunikačního plánu použít na celou organizaci události jakémkoli odvětví nebo oblast a zároveň posílit jejich schopnosti interpersonální dovednosti. Vyvinout nové techniky a nástroje použité na organizaci akcí a osvědčených postupů pořadatele ve svých vztazích s dodavateli a zákazníky. AUDIENCE Studenti s univerzitním diplomem nebo pracovní praxe, kteří si chtějí doplnit své vzdělání a zvýšení jejich profesní příležitosti vyniknout a úspěšně řešit profesionální výkon v oblasti organizace akcí a komunikace. Čerství absolventi, absolventi a postgraduální studenti, kteří hledají pro specializaci přidal se k jeho kariéře, nebo chtějí rozšířit svou kariéru a vynikají v tomto odvětví. Odborníci v oblasti marketingu, médií, reklamy a PR, které vyžadují specifické datum znalosti a školení v oblasti pořádání akcí. Z těchto poznatků budou rozvíjet účinnější prodejní strategie, s níž vytvářet a nabízet nové obchodní linie a nové produkty. Profesionální sektoru cestovního ruchu. Vzdělávací akce zahrnuje nejen realizaci konferencí, veletrhů, hotely a letadel najímání, ale také zavádí kreativní koncept. * Pokud je určitý stupeň nebude požadovat, aby prokázali, že mají tři roky praxe. MODULY PROGRAM 1.. Události: typy, struktura, na trhu 2. CSR - Corporate Social Responsibility 3. Obchodní organizace v dubnu. Marketingové akce v květnu. 6 komunikační události. Osobní schopnosti 7. Nové technologie aplikuje na události 8. Událost jako nástroj firemní image v září. Kreativita v Události 10. 11 podnikání a oficiální protokol. Koučování v organizaci, etiky a deontologie. 12 Event Management Tools 13. Projektování, výroba a realizace akcí METODIKA A ZPŮSOB ESODE nabízí tento titul magisterský CLASSROOM. Teoretické a praktické kurzy vedené nejproslulejších profesionály. Přednášky národních a mezinárodních odborníků. Kontroly v lokalitách a zajímavých místech. Student bude mít možnost navštívit místa událostí plnit své pracovní metody. Systém hodnocení. Student poplatek vyšetření, individuální a skupinová práce a závěrečný projekt. Závěrečný projekt. Student bude muset prokázat u soudu všechny znalosti získané v průběhu, aplikovaný na případové studie. PRAXE Tento pán zaplatil a zaručena osnov postupy v nejlepších agentur v zemi. Tím se student tohoto Masters bude vykonávat čtyři měsíce praxe, favorizovat získávání dovedností s cílem usnadnit jejich zaměstnatelnost. Společnost je povinné vzdělávání a sledování výkonu žáka či studenta se provádí přes akademické lektora z ESODE a jiným opatrovník společností. * Studenti, kteří pracují ve firmách budou moci ověřit své postupy. CERTIFIKACE ESODE studentů, škola akcí organizátorů, po dokončení vzdělávací program bude udělen titul mistr v integrovaných ORGANIZACE UDÁLOSTI (1500 hodin) certifikovaných univerzitní Nebrija. [-]

Magisterský Titul V Oboru Módního Návrhářství

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2016 Itálie Milán

Master in Fashion Design je integrace mezi strukturální, kulturní a produktivní týkající se marketingu a komunikace v módním průmyslu. Narodil se z denního dialogu mezi odborníky v oboru a že je třeba vytvořit prominentní postava, která má schopnost řídit a usměrňovat tvůrčí proces, od výběru látek v průvodu. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Sny. Zážitky. Fai. Il Mistr v oděvního návrhářství Jedná se o integraci mezi strukturální, kulturní a produktivní týkající se marketingu a komunikace v módním průmyslu. Narodil se z denního dialogu mezi odborníky v oboru a že je třeba vytvořit prominentní postava, která má schopnost řídit a usměrňovat tvůrčí proces, od výběru látek v průvodu. Master in Fashion Design je cesta zkušeností a příležitost, která spojuje teorii s významnými vysokou prestiž spolupráce, které jsou způsobilé a určování polohy každý akademický rok. Cílem tohoto mistra je reagovat na průběžné změny módy tím, že cvičí a procvičování kreativitu každého studenta, Poučné a podporovat svou identitu a její praktické talent a podnikatelských dovedností a její obraz elasticitu. kdo je Mistr je zaměřen na mladé absolventy módního návrhářství, designu a architektury, kteří chtějí rozvíjet své odborné dovednosti, a ti s dostatkem zázemí zájmů a odborných znalostí vztahujících se k módním průmyslu. profesních příležitostí Cílem Master je vyškolit odborníky schopné kombinovat svou kreativitu a své teoretické znalosti s organizačními schopnostmi a vztah se světem výroby. Mezi pracovních příležitostí: ležérní módy a prêt à porter firem, módních domů, a výrobce tkanin. program Master in oděvního návrhářství na Domus Academy klade důraz na kreativitu, produktivní a podnikatelské dovednosti, posilovat příležitosti pro inovace a postavení na trhu, ale většinou dělat jeho studentů protagonisty změny v neustálém vývoji módy. Módy není jen výroba oděvu nebo sadu oděvů. Nové odborníci v této oblasti musí být stále schopen generovat a spravovat různé návrhy, stává zároveň manažerem a uměleckým ředitelem, interdisciplinární a všestranné čísel, který je schopen vést a koordinovat výrobu, komunikaci a distribuci. Master in oděvního návrhářství je založen na workshopu, podporovaný semináře, výukové programy, přednášky, terénní cvičení a projekty po níž následuje odborná odborníků, prostřednictvím proaktivní vztahu s průběhem Leader a vedoucího projektu. Program je rozdělen do čtyř hlavních modulů, které trvají osm týdnů, z nichž každá obsahuje kurzy a semináře, po němž následovala 8-týdenní stáže období a závěrečné prezentace portfolia. Workshopy jsou projekty přiřazené ke studentům, kteří poskytují specifické znalosti v souladu s osnovou magisterského stupně. Seminář začíná prezentací krátké definované fakulty ve spolupráci s externími partnery a firmami profesionály. Studenti budou podporovány časových tříd rozšířit své znalosti na toto téma-specifické, zahrnující designéry, výzkumníky, zúčastněné strany a zástupci podniků. Každý workshop vrcholí v otevřeném prezentaci. Módní kolekce módy a identity jsou jádrem Master in Fashion design Workshop. Kromě toho mohou studenti doplnit jejich osnov tím, že zvolí volitelného Workshop - Structural Design, tělo rozšíření design, móda styling - a svobodné volby nepovinného dílny. Tyto kurzy, v kombinaci s přednášek, cvičení a cvičení, poskytnout studentům správné nástroje a zkušenosti pro rozvoj jejich profesní kariéry. Patří mezi ně jak klíčová témata - kultura móda, módní a luxusní marketing a management, 3D nástroje - Obě témata související s rozvojem každého jednotlivého stylu práce - design a výzkumných metod a nástrojů, Byznys pro design a osobní značky. Internship Stáž u některých společností v tomto odvětví je významnou součástí vzdělávacího programu, který vám umožní testovat, prohloubit a realizovat to, co jsme se naučili v workshopů a seminářů. Také to je skvělá příležitost, aby začít vytvářet sítě kontaktů a znalostí, užitečný pro jejich profesní budoucnost. Master nabízí dva typy praxe: - praxe v podniku v oblasti jejich zájmu, - intenzivní semináře ve spolupráci se společností v areálu Domus Academy. společnosti Síť odborníků a vedoucích pracovníků z různých oblastí zájmu spolupracuje a komunikuje nepřetržitě a se ziskem s Mistrem v oděvního návrhářství z Akademie Domus, aktivně účastní vzdělávacích programů, seminářů a mezinárodních soutěží pořádaných oddělení. Master spolupracuje s: Trussardi, Muuse, 7 pro celé lidstvo, Alessandro Dell'Acqua, Antonio Berardi, kostýmní národní, Eastpak, Fay, Fiorucci lásky terapie, Gianfranco Ferre Foundation, Frankie Morello, Havaianas, Hogan, Maurizio Galante - Tal Lancman , Interware, Meltin'Pot, Napapijri, Neil Barrett, Nike, SAOBC (jihoafrický pštros obchodní komora), Stefanel, Ter et Bantine, Versace, Veuve Clicquot, Ermenegildo Zegna. Akreditace Po úspěšném absolvování programu budou studenti dostávat Master diplom Domus Academy. Studenti, kteří splňují požadavky NABA obdrží dosažení studií název Academic mistra 1 úroveň (60 ECTS), který je uznávaným italským ministerstvem univerzity a výzkum (MIUR) přes NABA - Nuova Accademia di Belle Arti Milano. [-]

Master Collection Design

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Campus forma Denní studium 14 měsíců October 2016 Itálie Florence

Tento magisterský program je zaměřen na designéry, kteří chtějí rozvíjet své osobní styl při vytváření módní kolekce a své vlastní podnikání nebo značku. Vysoce specializovaný intenzivní program, založený na základy pro dosažení úspěchu v oděvního návrhářství: kreativitu, ujištění projevu, důraz na individuální kulturní rozvoj, a vášeň pro výzkum ... [+]

Master Collection design Tento magisterský program je zaměřen na designéry, kteří chtějí rozvíjet své osobní styl při vytváření módní kolekce a své vlastní podnikání nebo značku. Vysoce specializovaný intenzivní program, založený na základy pro dosažení úspěchu v oděvního návrhářství: kreativitu, ujištění projevu, důraz na individuální kulturní rozvoj, a vášeň pro výzkum. Předmět poskytuje intenzivní školení a formování osobní styl jako módní návrhář a jejím cílem je stimulovat osobní i kulturní vývoj vedoucí k vytvoření a prezentaci kolekce módy v profesionálním a efektivním způsobem. Na konci master budou mít studenti získali schopnost komunikovat výsledky své akademické kariéře a budou schopni vyrobit originální, rozeznatelný kolekci, plně vyjadřovat a ztělesňovat své vlastní individuální myšlenky a koncepty. POPIS Magisterský studijní program vás provede jednotlivými kroky při vytváření, vývoj, řízení a profesionální prezentaci kolekce návrháře. V první části kurzu se kulturní zázemí posílena prostřednictvím studia a výzkumu do kulturních a uměleckých koncepcí a aspekty současného umění, trendy a módy. Dovednosti v ilustrace kreslicích technikách, bude počítačová grafika a design být charakterizována a osobní. Řemeslnými výrobky a tvořivost v vykrajovací, krejčovství, drapérie a tiskařské techniky budou vyvinuty prostřednictvím různých workshopů a realizaci prototypů na základě originálních vzorů z ikonických, historických nebo etnické oděvy. Strategické a manažerské dovednosti budou v praxi prostřednictvím seminářů a skupinových sezení, ve kterém budou analyzovány a použity scénáře vývoje výrobku. Budete pracovat v týmu společně s řemeslníky, vzor frézy, uměleckých režisérů a marketingu a komunikačních manažerů vyvíjet výrobky na různých projektech po krátkém, dává vám možnost rozšířit své kompetence jako týmový hráč. Základní otázky Collection managementu budou aplikovány jako například linky plánování, dodavatelské řetězce, výrobní normy, řízení rozpočtu, cena a zákazník vztahy. Dozvíte se, jak nastavit módního průmyslu, napsat podnikatelský plán, najít partnery, a týkají se stisknout a klienty. Během kurzu se budeme doučovat účast na mezinárodní módní talent soutěží. V polovině semestru seminář bude uspořádána s módními odborníky. Ty budou prezentovat projekty a kolekce jako tým a jednotlivě jako konstruktér. Následně bude brát přes fázích výroby konečné kolekce. Dozvíte se, jak zvýšit závěrečný projekt svého pána, vytváření a realizaci sbírky 5 oblečení, používat interdisciplinární přístup, který může zahrnovat události, vytvoření portfolia, střelbu, look knihy a Internetový nebo video prezentací. Na konci magisterského kurzu budete prezentovat svou sbírku práce na profesionály v průmyslu, talent zvědy, kupujícími a médií - stává osobitý autor schopný vytvářet a realizovat kolekci podpisu. JAK SE PŘIHLÁSIT Kurz Magisterský je otevřen pro absolventy (nebo ekvivalentní), stupeň studenty nebo profesionály s alespoň 2/3 let praxe v oboru. Přednost bude dána Fashion Design a absolventů umění. Kandidáti budou vybráni podle: prezentace portfolia a životopisu; motivační dopis; rozhovor s vedoucím katedry designu. PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI Fashion Director Módní koordinátor Art Director [-]

MSc International Fashion Marketing

Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Campus forma Denní studium 12 - 16 semestry September 2016 Spojené království Londýn Glasgow + 1 více

Uspět na další úroveň s praktickou a tvůrčí magisterského studia. Zaměřte se na klíčové pojmy a principy módní marketingu spolu se současnými mezinárodními otázkami, integrovaným způsobem komunikace, globální marketing a řízení značky. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Uspět na další úroveň s praktickou a tvůrčí magisterského studia. Zaměřte se na klíčové pojmy a principy módní marketingu spolu se současnými mezinárodními otázkami, integrovaným způsobem komunikace, globální marketing a řízení značky. Popis programu Rychle-chodil, vzrušující a inovativní, bude MSc International Fashion Marketing poskytnout vám s mezinárodní obchodní znalosti spolu s tvůrčí a praktické marketingové zkušenosti uspět v dnešním stále více konkurenčním a globální módní průmysl. Jedinečný design Náš program je vybaven širokou kurikulum se zaměřuje na základní pojmy a principy módní marketingu a následně poskytuje odborné zaměření na současných mezinárodních otázkách v rámci módní marketingu, logistiky, nákupu a merchandising, módní obchodní analýzy, integrovaným způsobem komunikace, spotřebitelské postřehy, marketingové plánování, řízení značky. Navržen tak, aby napadat a inspirovat, náš program je intenzivní a akademicky náročné. Budete analyzovat relevantní akademické teorie a aplikovat modely, nástroje a techniky, aby skutečný módní marketingové situace. Budeme povzbuzovat, abyste kriticky rozvíjet nezávislé, zvídavé a kreativní přístupy ke strategickému móda marketingové otázky a problémy. Můžete začít v září nebo v lednu v naší Glasgow nebo Londýn kampusu. EPAS Akreditované MSc International Fashion Marketing je akreditována Evropské nadace pro rozvoj managementu programu Accreditation Scheme (EPA), a je jediný program, módní po celém světě získat tento rozdíl vysoce kvalitní vzdělávání. Stanoví podle mezinárodních norem. GCU je jedním z pouhých 69 mezinárodních institucí, aby EPAS akreditaci, a byl svěřen EPAS pro své výjimečné závazek k etice, odpovědnosti a udržitelnosti (ERS) pořadu jednání. EPAS akreditace je klíčovým úspěchem Glasgow škola pro obchod a společnost (GSBS) a dává MSc IFM absolventů jistotu, že budou vybaven dovednosti a znalosti potřebné k úspěchu v módním marketing průmyslu, stejně jako je mezinárodně uznávaná pro své vynikající magisterské vzdělání a zkušenosti. CIM Akreditované Chartered Institute of Marketing (CIM) je přední profesionální orgán pro obchodníky na celém světě a existuje rozvíjet marketingové profese, udržování profesních standardů a zlepšení dovedností marketingových odborníků. Glasgow School pro obchod a společnost spojila své síly s CIM dát našim studentům příležitost získat CIM odbornou kvalifikaci, kterou jejich multifunkčním Award Pathway (mapa). CIM kvalifikace jsou velmi vyhledávané po zaměstnavateli, a MAP s našimi vlastními stupňů zajišťuje, jsme se vybavit naše studenty s nejlepší příležitosti pro úspěšné marketingové kariéru. Přehled kurzů Tento program byl navržen v konzultaci s průmyslem nabídnout znalosti a dovednosti potřebné, aby se rozdíl v mezinárodní módní marketingu aréně. Univerzita je hrdá na vytvoření přátelského a vysoce podpůrné výukové prostředí pro všechny své studenty. My začlenit nejnovější akademické marketingové myšlení a teorie s cílem zajistit program náběžné hrany ve všech ohledech. Všechny vyučování a učení na programu je podporováno ostří e-learningových technologií. Výuka je dodáván v malých skupinách, které umožňují studentům rozvíjet své vlastní prostředí sdílené učení a pro individuální studium je třeba řešit instruktory. Moduly jsou navrženy tak, aby se přímo vztahují k real-svět podnikání a dát studentům možnost dozvědět se o možných profesních oblastí. Program poskytuje studentům možnost účastnit se mistrovských kurzů z marketingových odborníků a vedoucích představitelů průmyslu. [-]

Magisterský Studijní Program V Klenotech

Accademia Riaci
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Florence

Magisterský program šperky je navržen tak, aby studentům možnost dosáhnout nejvyšší osobní a profesionální úspěch v šperky oblasti. Učební plán poskytuje širokou expozici techniky ... [+]

Magisterský program šperky

Učil v italštině nebo angličtině

 

Magisterský program šperky je navržen tak, aby studentům možnost dosáhnout nejvyšší osobní a profesionální úspěch v šperky oblasti.

 

Osnovy poskytuje širokou expozici techniky, rozšiřuje znalosti z aplikované designu, a posiluje percepční a filozofické koncepce a výraz. Studenti jsou vedeni k experimentovat s jakoukoli technikou a materiály, které budou podporovat svůj projekt. Technické oblasti studia, které nabízí jsou: pájení, fólie výroba, získávání, strečink, kování, tepané, die-tváření, odlévání, nastavení kamene, výrobu nářadí, povrchové úpravy kovů, chemické patiny, titan a hliník anodizace, foto leptání, kovová vložka, váleček tisk, stříbření, práci s plasty a incisione. Šperky studia jsou vybavena širokou škálou nástrojů pro lapidární, smaltování, kování, odlévání a galvanoplastika práce; strojník pokoj má Soustruhy, pily, mlýny, a brousit a leštit stroje.... [-]


Magistr V Módě A Textilního Designu

University of Borås
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Švédsko Boras

Program Magisterský v textilním a módní design si klade za cíl dále rozvíjet a prohlubovat své umělecké, technické, teoretické a reflexní schopnosti a dovednosti jako textilní / módních návrhářů. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Magisterský program v módě a textilní design s Spec. v oděvního návrhářství nebo textilní design Program Magisterský v textilním a módní design si klade za cíl dále rozvíjet a prohlubovat své umělecké, technické, teoretické a reflexní schopnosti a dovednosti jako textilní / módních návrhářů. Program nabízí praxe-založené studie do hloubky do práce vypracované studenty v postupující systému, který začíná projektu aplikace a končí studia prací. Kritická reflexe je zakotven v kurzech, které se týkají historické umění a konstrukční analýzy a teorii do nejrůznějších postupů; z projektů, které se zaměřují na vašich individuálních schopností pro společné umělecké projekty ve spolupráci s organizacemi, institucemi a podniky. To znamená, že Program zvyšuje jednotlivé umělecké a technické dovednosti, nakonec zaměřené na vzdělávání profesionálních designérů s vysokou uměleckou odbornosti, které jsou vynikající praktici design, nebo schopný jít do praxe-založený design výzkumu, nebo obojí. V závislosti na vaší BA titul v designu, můžete si vybrat oblast specializace: textilní design nebo módní design, s sub-divisionary aplikací. Konkrétní výzvy a diskurzy jsou neoddělitelně spojeny s každou oblasti specializace, ale také otevřít v práci tam, kde se protínají. Program je zaměřen na péči vaše schopnosti identifikovat, strategicky zvládnout, a navrhnout řešení pro celou řadu odlišných problémů. Kritická reflexe je důležitým nástrojem v tomto, vyvinula prostřednictvím diskusí a prezentací problémy a řešení, aby oba partneři a zástupci vzoru Společenství. Od mít získané znalosti z oblasti designu při velký, jsou vyškoleni pro vyhodnocení, souvislostí a kritizovat své vlastní práce, stejně jako díla jiných. Jako základu pro umělecký výraz, program klade velký důraz na další rozvoj své znalosti a pracovní znalost techniky a designu materiálů specifických pro textilní a módní design. Pro další úvahy, otázky udržitelnosti jsou důležitou součástí tohoto procesu. Práce vyvinuté v rámci programu rozmezí od kritické umělecké práce, která naznačuje, alternativní návrhy na prototypy, které zavádějí nové vyspělé techniky a materiály. Obecný cíl pro program poskytuje komplexní a kritický pohled na povolání ve vztahu k oběma konkrétní problémy a globálního průmyslu. Cílem programu je, aby vás připraví na praxi v neustálých změn tím, že poskytuje nástroje, které umožňují, aby se stal pohonu skutečného a udržitelnou změnu. Holistický a uměleckým východiskem se tak stává otázka sjednotit estetiku, etiku a ekonomiku v použitelném formě, která může sloužit jako podklad pro kritickou reflexi o produktech a výrobu. Magisterský program je zaměřen na prohloubení s ohledem na design vývoj a umělecké reflexi. To se opírá o přesunu svého zaměření z individuálního návrhu projektu k návrhu programu, který je ilustrován a prohloubil v různých projektech, tj tematický, naléhavými programové prohlášení, které podporuje se zaměřením na návrh rozhodnutí centrálních to, jak obecný návrh záměry se může projevit v individuální design projektů. Design program, velmi široce, poukázat na ideologický směr, nebo konkrétněji, zavést nové možnosti v pojetí, materiálů a / nebo technik. Vstupní požadavky Bakalářský titul v oboru designu nebo ekvivalentní. Znalost anglického jazyka na stejné úrovni jako švédský pro střední školy B. Žádost o Master programu by měly, kromě ověřených zásluhy, obsahují projekt aplikace a aplikační portfolio. V projektu aplikace, specializace (textilní designu nebo módní design) by mělo být uvedeno, spolu s popisem problémů, se student chce zaměřit na během jeho / její práci v rámci návrhu projektu kurzech programu. Řada uchazečů budou povoláni k pohovoru, kde je použití diskutovaných v souvislosti s uměleckými kvalitami v portfoliu a směrem projektu aplikace. U programů, které vedou k umělecké studium na univerzitě v Boras, obecné hodnocení koná kvalifikace pro základní požadavky na vstup, speciální požadavky vstupu a výběru. Aplikace na všech studijních programech, což vede k uměleckému míře musí obsahovat portfolia aplikací, stejně jako potvrzeno formální kvalifikace. Po přezkoumání portfolia aplikací a ostatní dokumentace, bude počet žadatelů být povoláni k pohovoru. Zde budou žádosti projednány s ohledem na umělecké schopnosti prokázané a jiné způsobilosti žadatelů. Celkové hodnocení aplikačního portfolia, další kvalifikace a pohovorů žadatelů se bude konat. Posouzení obecných požadavků vstupních (s odkazem na HF, oddíl 7 § 5), se bude konat v rámci celkového posouzení portfolií aplikace a další kvalifikace. Pokud obecné vstupní požadavky pro studium na pokročilé úrovni (master studia) je založena na švédském nebo mezinárodního vzdělání, praxe, nebo na základě jakýchkoli jiných okolností musí podmínku asimilovat vzdělávání (s odkazem na HF 7, § 28 § 2), Rozhodnutí musí být v písemné zaregistrována. Vyšetření Stupeň Master of Fine Arts (120 kreditů) v módě a textilního designu - Design oděvu Stupeň Master of Fine Arts (120 kreditů) v módě a textilního designu - Design textilní Zkouška je založena na vyhodnocení projektových prací, ústní a vizuální prezentaci, a písemné reflexe v souladu s výsledky učení pro každého kurzu. Jako oponentů v prezentacích zkouška projektu magisterského programu, především profesorů a docentů z jiných školách designu v severských zemích nebo profesionální designéry v rámci oblasti studentů specializace jsou zaměstnáni. [-]