Magisterské studium Móda v Evropa - Magisterské studium Móda v Evropa hledejte zde!

Magisterské studium Móda v Evropa - Zde naleznete magisterské studium Móda v Evropa

Móda

Výhody Masters přesahovat zlepšit vaše potenciál výdělku. Mohou poskytnout vám osobní a profesní dovednosti urychlit váš vývoj. Jsou to také příležitost odlišit se od svých vrstevníků, mnoho z koho mají podobné úrovni a vysokoškolák kvalifikaci.

Módní znamená, že to, co někdo má na sobě dává módy a magisterských studijních programů bude v módě naučit studenty foundational pojetí. Mnoho velmi známých lidí nastavit trendy ve většině společností a studenti budou zkoumat podnikání, stejně jako styl a kulturní vliv.

Ve všech, existuje více než 4000 vysokých škol v Evropě, které nabízejí širokou škálu kurzů na bakalářské, magisterské a doktorské úrovni. S více a více těchto organizací, které poskytují angličtinu jako jazyk vzdělání alespoň některé ze svých studijních programů, univerzit v Evropě jsou nyní vyšší kvality, než kdy předtím. Vysoké školy v Evropě nabízí přátelské přivítání pro zahraniční studenty a dát průběh znalostí, které odpovídá jejich povolání potřebuje v dnešní globální poptávky.

Magisterské studium Móda v Evropa - Veškeré informace o magisterském studiu Móda v Evropa. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Evropa zde!

Čtěte více

Magistr V Oděvního Návrhářství

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2016 Itálie Milán

Master in Fashion Design programu přináší studentům do přímého kontaktu s módním průmyslu designu v Itálii a v zahraničí. Budete mít vzácnou a vzrušující možnost rozvíjet svou vlastní originální a přesvědčivý módní kolekci pod vedením profesionálů. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Dream. Express. Proveďte. Mistr v oděvního návrhářství Program přináší studentům do přímého kontaktu s módním průmyslu designu v Itálii a v zahraničí. Budete mít vzácnou a vzrušující možnost rozvíjet svou vlastní originální a přesvědčivý módní kolekci pod vedením profesionálů. Prostřednictvím teoretických studií a zkušeností projektu, budete rozvíjet individuální způsob vyjadřování, prozkoumat kulturní faktory, které ovlivňují módní trendy, naučit se vstupy a výstupy z výroby, a vytvářet inovativní řešení. Kromě honování "problém řešení" dovednosti, že každý módní návrhář potřebuje, budete také rozvíjet "problém definování" přístup: schopnost určit skutečné parametry každé výzvy. Jak jste se dozvědět následovat svou intuici a propagovat svou estetickou vizi v rámci těchto parametrů, budete pěstovat větší povědomí o důvodech své vlastní módní design volby, a těch druhých. Publikum Program je určen pro uchazeče s mírou první úrovně v módní design, design doplňky nebo jiných příbuzných oborů, kteří chtějí rozvíjet své profesní dovednosti a provést připojení v rámci módního průmyslu. Výsledek Během tohoto programu, budou studenti: Kompletní self-řízený projekt výzkumu na poli módního návrhářství, za použití metod na profesionální úrovni a komunikační techniky Rozvíjet inovativní design pro oděvy a vytvořit kolekci módní, postavený na jejich znalosti technik a materiálů Program Program je dílna bázi, podporovaný semináře, přednášky, konzultace, a práci v terénu. Profesionály, vůdce hřiště, a vedoucí projektu vedení studentů prostřednictvím individuální koučink a projektového mentorství. Program se skládá ze čtyř hlavních modulů, z nichž každý obsahuje dva-týdenní kurz a šestitýdenní dílnu. Moduly jsou následovalo období dvou měsíční stáž a závěrečné prezentace portfolia. Modulární struktura je možné přizpůsobit, což umožňuje flexibilitu a rozmanitost, aby lépe sloužit potřebám a cílům každého studenta. Kurzy Celoroční se zaměřuje na: Poznávání historických, současné, psychologické, antropologické a sociologické aspekty módního fenoménu Learning Management a marketingové strategie pro módní a luxusní zboží společnosti Objevování nových 3D nástroje pro modelování oděvů Zkoumání metody a nástroje pro módní výzkum a designu Zkoumání faktorů, které určují ekonomickou výkonnost značky nebo společnosti Branding svou vlastní práci a rozvíjet své profesní identitu Semináře Vedeni profesionály a vedoucí fakulty projektů, budete pracovat ve spolupráci s předními společnostmi na praktických projektů týkajících se módního návrhářství. Některá možná témata dílen patří následující: Přispět k budování inovativní, konzistentní módní kolekci od výzkumu k realizaci. Prozkoumat svou vlastní módní design identitu a definovat jazyk, vyjadřování a estetiky. Zkoumejte nové možnosti ve struktuře a materiály, jak generovat nápady pro současné módní kolekce pro mezinárodní trh. Výzkum a vývoj vhodných materiálů a vytvořit originální konstrukce pro tašky a kožené zboží sbírky. Vytvářejte buď skutečný módní editorial pro tisk nebo on-line časopis nebo návrhu reklamní kampaně. Porfolio Posledním prvkem programu je revize portfolio. Budete prezentovat své portfolio práce dokončeny v průběhu roku v přední části zkoušky rady pro vyhodnocení. Internship Neexistuje lepší způsob, jak získat zkušenosti ve svém oboru, než ve skutečnosti v ní pracují. Stáž je šance pro vás pracovat na místě pro společnost nebo designérského studia ve vašem oboru zájmu, při uplatnění všech strategií jste se naučili ve třídě a v dílnách. Případně můžete dokončit intenzivní projekt ve spolupráci s firmou na kampusu Domus Academy. Ať tak či onak, budete mít vnitřní pohled na to, jak váš obor opravdu funguje, a můžete dělat důležitá připojení, která bude dále svou kariéru. Stáž trvá dva měsíce a přijde na konci svého ročníku. 100% našich studentů se účastní stáže, včetně studentů ze zemí mimo EU, kteří se mohou prodloužit dobu platnosti víza po dobu až jednoho roku dokončit tuto část jejich studia. Společnosti několik prestižních společností a designérská studia spolupracují s Master in Fashion design programu, aktivně účastní kurzů, seminářů, stáží, a mezinárodních soutěží pořádaných na oddělení. Studenti mají možnost pracovat přímo s firmami v jejich dílně projektů a stáží. Tato přímá spolupráce usnadňuje mentorství a dává studentům přístup k široké síti profesionálních připojení. Firmy a organizace zapojené do tohoto programu patří: Trussardi, MUUSE, 7 pro celé lidstvo, Alessandro Dell'Acqua, Antonio Berardi, kostým národní, Eastpak, Fay, Fiorucci Láska terapie, Fondazione Gianfranco Ferré, Frankie Morello, Havaianas, Hogan, Maurizio Galante a Tal Lancman (Interware), Meltin "Pot, Napapijri, Neil Barrett, Nike, SAOBC (South African pštros hospodářská komora), Stefanel, Ter et Bantine, Versace, Veuve Clicquot, Ermenegildo Zegna. Akreditace Po absolvování Akademie Domus, budete získat titul, který je uznávaný po celé Evropě a světově akademické magisterský studijní program (60 ECTS kreditů) akreditované italským ministerstvem školství, univerzity a výzkum (MIUR) *. Budete také získat druhou cennou kvalifikaci: Domus Academy magisterský diplom. Naše akreditace pomohl Domus Academy budovat vztahy s prestižními společnostmi, takže budete mít možnost získat praktické pracovní zkušenosti během svého průběhu studia. Akreditovaného studijního plus praktické zkušenosti jste získali přes stáže, ukazuje, zaměstnavatele, které jste obdrželi top-kvalitní vzdělání, a že vám přinese průmysl-související znalosti a dovednosti ke stolu, když se připojit k jejich týmu. Naše akreditace také znamená, že příslušné akademické úvěry, které získáte na Domus Academy bude přenášet na další instituce, pokud se rozhodnete pracovat na další magisterského nebo doktorského stupně na úrovni. Pracovní příležitosti Absolventi Master in Fashion design programu může zahájit svou kariéru jako módní návrhářka, art director, textilní designér, produktový manažer, výzkumník trendů, pohodový lovec, nebo módní editor. Mohly by také vzít na sebe roli v marketingové komunikaci / nebo distribuce. Mohou pracovat pro módní značky, designové agentury, nebo časopisy, nebo se může rozhodnout, že za samostatně výdělečně činné. [-]

Magisterský Titul V Oboru Podniková Ekonomika A Management Módy

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 semestr September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. [+]

Jazyk výuky: španělština Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. Za zmínku stojí také účast Textilní clusteru Fashion Actm Catalunya, jehož spolupráce umožnila vyvinout program odborných studií a přizpůsobeny potřebám a fungování podnikové sféry textilu a módy, poskytující hluboké a rozsáhlé znalosti účastníků záležitost. Tento mistr je navržen v souladu s reformami navrženými v Boloňského procesu a je založen na zásadách kvality, rozmanitosti a konkurenceschopnosti. Obecné cíle Mají potřebné tvůrčí schopnosti na podporu řízení nových zdrojů a vedení. Může analyzovat společnost přizpůsobit se aktuálním potřebám. Chcete-li vědět právní, finanční a organizační rámec upravující Textilní a oděvní průmysl. Získat potřebné nástroje pro efektivní správu společnosti Textilní a oděvní sektor. Kompetence V průběhu kurzu jsou získávány následující kompetence: Chcete-li mít znalosti o globální a totes způsobem spojující svět umění a naopak. Jak jejich vztah a živit sebe, poskytuje syntetické, analytické a kritické v tvůrčích a výrobních procesů řízení. Znát a aplikovat interdisciplinarity mezi různými produkty. Zobrazit jako doplněk a týkají, s cílem dokončit kreativní globálně a / nebo konkurenceschopnosti ve světě procesu módní firmy. S vysokou plynulost pochopení tiskových médií v souvislosti se světem módy, stejně jako jejich projekt a komunikativní funkci. Získejte všechny pojmy potřebné pro klasifikaci a vyhodnocení potřeb grafického jazyka týkající se tvůrčího procesu v rámci módní design, vedení a směr. Vědět, jak používat všechny zdroje koncepční a technické, aby ve směru a řízení společností zabývajících se módou, kreativní jazyk grafiky, plastů a informativní je adekvátně řešit. Mít přehled o světě módy a provoz firmy, jejích procesů a interakcí mezi nimi. Znát proces rozhodování, který zahrnuje všechna opatření řízení. Mít schopnost vést dialog s ostatními řediteli společnosti a externími subjekty, na které je závislý. Přečtěte si průvodce v rámci koncernové strategie, která bude připravit cestu k dosažení cílů. Mít znalosti a splatnost rozrušit a vedení nejcennější aktivum společnosti je jeho zaměstnanci. [-]

Master (ma) Fashion

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2016 Spojené království Londýn + 1 více

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly [+]

MA Móda

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly utvářejí módní průmysl dnes, kde se špičkovým designem praxe je dáno s sofistikovanou obchodní strategie.

To je kreativní, projekt založený na kurz se zaměřením na dynamiku mezi kreativitou, technologií a podnikání povědomí. Kurz rozvíjí kritické a kreativní, a technické a odborné dovednosti nezbytné k postupu praxi a stimulovat inovace v módním průmyslu.

Jako MA Fashion studenta, budete zkoumat hranice kreativní módního designu a rozvíjet své schopnosti s využitím digitálních celou řadu prototypů technologií. Kurz bude výzvou, abyste znovu přezkoumat Podpůrná metodiky a způsoby práce, které charakterizují tvůrčí praxi v módě. Ty budou vyzváni, aby napadnout hranice tradičního módního designu, praxe a výroby, a prozkoumat kreativní možnosti, které nabízí technologie a nové způsoby práce.... [-]


Digitální Módní Strategie Msc

Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené království Londýn

Tento 12 měsíců akademický program je unikátní v celosvětovém měřítku, protože se zaměřuje na strategické přijetí, integrace a optimalizace technologie specifické pro různé potřeby odvětví módy. Tento inovativní kurz vyvinut po konzultaci se zúčastněnými stranami vedoucích průmyslu, se zaměřuje na rozvoj absolventy být digitální myšlenkové vůdci budoucnosti. [+]

British School of Fashion zahajuje světy první MSc Digital Fashion strategie od září 2015 své VPU London Fashion Street kampus, umístěný v srdci East London. Tento 12 měsíců akademický program je unikátní v celosvětovém měřítku, protože se zaměřuje na strategické přijetí, integrace a optimalizace technologie specifické pro různé potřeby odvětví módy. Tento inovativní kurz vyvinut po konzultaci se zúčastněnými stranami vedoucích průmyslu, se zaměřuje na rozvoj absolventy být digitální myšlenkové vůdci budoucnosti. Toho bude dosaženo prostřednictvím výrazné trans-disciplína přístupu programu k učení a důrazem na zapojení průmyslu s čestným profesorem Masterclasses, on-kampusu síťové události, živé Společnost Projekt kalhotky, průmysl návštěvy a kreditní ložisko stáží. Popis programu Digital je rychle rostoucí a rozvíjející se odvětví, a to je zřejmé v rámci módního průmyslu, kterým jsou tradiční modely nabídky a poptávky byla zpochybňována a proměnil prostřednictvím technologie. Britská škola Móda, spolu s módní rady Innovate britské a Velké Británii, určit, že tyto změny se promítají do značné mezery ve znalostech a dovednostech v rámci akademického prostředí i průmyslu. Proto MSc módní Digital strategie byla vytvořena speciálně pro tuto mezeru zaplnit. Program tým se ujal šest měsíců intenzivního výzkumu a radil se s řadou zástupců průmyslu z módy, médií, maloobchod, akademické obce, technologie, investic a správy s cílem zajistit strukturu a obsah programu byly přímo pro trh. Výsledky výzkumu vývoje je uvedeno, že vznikající povaha digitálního odvětví módy vyžaduje jedinečný přístup. Proto se tři hlavní rysy jsou zřejmé: Integrovaný - digitální není "přidat na", jsme přesvědčeni, že technologie může, a měl by být východiskem diferenciace, a proto být zakotveny holisticky jak na strategické a operativní úrovni napříč všemi obchodními funkcemi Co-kreativní - vzhledem k naléhavé povaze předmětné oblasti, účastníci programu budou spoluvytvářet nové poznatky prostřednictvím kritického zhodnocení a vývoji tradičních akademických rámců jak platil žít průmyslové projekty spolupráce Hybridní - Kurz umožní absolventům rozvíjet inovativní kombinaci tvůrčích a analytické dovednosti potřebné k usnadnění transformačních změn se podílejí na digitalizaci módních firem. Proč si vybrat tento program MSc Digital Fashion strategie nabízí osobitý rovnováhu akademické přísnosti a průmyslové praxe po celou dobu jeho učení a hodnocení, která je usnadněno prostřednictvím své sítě čestných profesorů, lékařů v rezidenci a výzkumných pracovníků aktivní. Tento kurz je první svého druhu na celém světě, a proto její absolventi budou mít výhodu prvního tahu na trhu a musí být okamžitě výrazný. Znalosti a dovednosti související s digitální strategii jsou velmi zvyšuje v poptávce po celém světě a aplikace v rámci tohoto odvětví módy dále zvyšuje zaměstnatelnosti vyhlídky. Účastníci průmysl se podílí na vývoji kurzu výzkumu uvedla, že v důsledku své kreditní ložiska stáž, inovační struktuře a zaměřením na průmysl, očekávají, že absolventi programu mají zaměstnání zajištěné před tím, než kompletní. Kariérní možnosti pro absolventy tohoto programu patří: digitální stratégů, digitální manažery, sociální média manažery, e-commerce manažery, obsahu, inovace manažery, manažery značky, marketingové manažery, online vizuální merchandiserů, bloggerů, konzultantů a podnikatelů. [-]

Master V Designu: Móda A Textil

Bath Spa University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené království Bath

Módy a textilií se zaměřuje na rozvíjení tvůrčí proces pro designéry ve spojení s cenným marketingových a obchodních dovedností. [+]

Mistr v designu: módy a textilií Módy a textilií se zaměřuje na rozvíjení tvůrčí proces pro designéry ve spojení s cenným marketingových a obchodních dovedností. Kurz je zaměřen na ambiciózních designérů, designérských tvůrců nebo textilní umělci, kteří chtějí rozvíjet příležitosti v profesi a kteří mohou chtít nastavit sami nebo s ostatními v malých skupinách.

Předmět Struktura a obsah

Předmět je nabízen jak v plný i částečný úvazek režimů. To je obvykle jeden rok (3 trimestry) v trvání v prezenční režimu nebo 6 semestrů na částečný úvazek režimu. V prvních dvou trimestrů tvoří vyučován zasedání a posuzovaných projektů, zatímco magisterský projekt v závěrečné části kurzu je ve vyjednávacím projektu pouze.Dokončení prvních 2 moduly na předmětu vedou k udělení postgraduální osvědčení, a po dokončení první 4 moduly vede k udělení atestace. Následné dokončení modulu MA dvojitým vede k udělení designu MA: Móda a textil. Zde bude představen výzkumných dovedností a metod, vývoj produktů, Design Management a metod, marketingu a obchodních dovedností. Důraz kurzu je naučit, jak nejlépe prezentovat nápady, a kde a jak umístit je na trhu. Kurz je rozvíjena prostřednictvím seminářů, přednášek, cvičení, návštěvy reproduktory, skupinové kritiky, průzkum trhu a osobní výzkum. Můžete se vyzývají, aby soud produktu na trhu. To může být prostřednictvím vlastní zkušenosti, nebo prostřednictvím spolupráce s ateliéry a prostředky pro obchody návrhářů, a řemeslných trhů (pro návrháře výrobců), nebo s galerií nebo na veřejných prostranstvích (pro umělce textilní). Studenti navrhnout trasu studia v kurzu, aby prozkoumala a výzkum vybrané oblasti textilií v pletené, tisk, vazba, nebo výšivku pro módu nebo interiéry, nebo v módním designu. ... [-]


Magistr Strategie Módní Marketing, Design A Značka

INSEEC Paris
Campus forma Denní studium September 2016 Francie Paris

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě [+]

Mistr v strategií Fashion Marketing, Design & Brand

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě. To vítá studenty z univerzity, obchodní škola nebo umělecké školení. Módní průmysl prochází rychlými změnami a rozvíjející se noví hráči se objeví v globálním kontextu. Budoucí manažeři musí být vycvičen ve všech správných technik a být si vědom požadavky spotřebitelů. Níže jsou uvedeny typy pozic, že ​​naši absolventi budou trénovali: Produkt manažer, projektový manažer, manažer pro komunikaci, kupující, merchandising manager, brand manager, showroom manager, Collection Manager ...... [-]


Magistr V Módě Vedení Sbírky

Accademia del Lusso
Campus forma Denní studium 1 rok November 2016 Itálie Milán

Magisterský kurz módní kolekce managementu si klade za cíl vybudovat profesionální postavu, která má strategické schopnosti proniknout do výrobní stranu módy a luxusního podniky a pracující jako manažer v oblasti produktové luxusního zboží a módní odvětví. Kurz poskytuje studentům nejen s všeobecné znalosti různých oblastech zapojených do obchodu, ale také s konkrétními technickými dovednostmi v oblasti poskytování služeb ... [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Magisterský kurz módní kolekce managementu si klade za cíl vybudovat profesionální postavu, která má strategické schopnosti proniknout do výrobní stranu módy a luxusního podniky a pracující jako manažer v oblasti produktové luxusního zboží a módní odvětví. Kurz poskytuje studentům nejen s obecným znalostí různých oblastí zapojených do obchodu, ale také s konkrétními technickými dovednostmi v oblasti průmyslové výroby v odvětví módy. Kromě toho samozřejmě poskytuje nezbytné profesionální nástroje, aby mohli pracovat na produkty v souladu s požadavky trhu. Dynamika analyzované v průběhu týkají obecně sektoru luxusního zboží se zvláštním zřetelem k módě s ohledem na specifickou povahu procesů zapojených do vývoje produktů v rámci této oblasti. Kariérní vyhlídky Fashion Collection manažer, produktový manažer, vedoucí výroby, vedoucí projektu, koordinátor móda, módní kupující, výzkum konzultant, Trend meteorologa, vzorkování technik Některé z předmětů vyučovaných v tomto programu Made in Italy & Luxury System Zboží Mezinárodní a módní trhy Metropolitní Jazyky a trendy Fashion Communication & Web Fashion Módní Product Fabric Technology Fashion Graphic Design Collection Design & Planning Vývoj vzor Internship příležitosti Kariéry a vnější vztahy na Accademia del Lusso je velmi aktivní při vytváření kontaktů s významnými podniky z odvětví, aby umožňoval studentům najít možnosti stáží. vstupní požadavky Vhodná znalost angličtiny: prokázána formálním potvrzení nebo Skype jazykové rozhovoru 3-leté vysokoškolské vzdělání (pro studenty, kteří mají non-italské kvalifikaci, to je požadavek mít dokončenu nejméně 15 Celkový počet let školní a univerzitní vzdělání) [-]

Magistr Obuv Inovace

SLEM Footwear & Education Center
Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2016 Nizozemsko Waalwijk Amsterodam Čína Guangdong + 3 více

SLEM nabízí unikátní magisterský program kombinující předpovídání, design, technologie a podnikání, vzdělávání obuv podnikatelé, prognostiky a konzultanty. [+]

Master of obuv inovace SLEM Master of obuv inovace se zaměřuje na budování mezinárodní vizi budoucnosti, design myšlení, obuv znalosti, podnikatelské dovednosti a profesionální přístup, které jsou bezprostředně aplikovaného na obuvnickém průmyslu při výuce a projektů. Výuka probíhá v Nizozemsku a v Číně, což studentům široký pohled na svět ve všech aspektech podnikání obuvi a mimo ni. Jako SLEM studenta budete neustále spojit s celou řadou odborníků, vybudování sítě od samého začátku programu. Tento přístup zajišťuje, že po skončení hlavního programu, budete moci začít svůj vlastní podnikání, práce na volné noze a / nebo získat práci kdekoli na světě. uplatnění teorie Naše metoda lze shrnout takto: být si vědom, byl informován a být proaktivní. SLEM programy vyžadují aktivní účast na své vzdělání spíše než pasivně očekává být schopná dodávat "naplnit svůj mozek". To je důvod, proč jsme se vždy podporovat aktivního jednání a flexibilní myšlení: učební plán zahrnuje osobní rozvojové plány, aby každý student pracuje na i skupinových projektech. Ty budou definovány a propagovány v celém programu. Tento formát generuje nadšení, tlak a kreativitu potřebné k transformaci informace ve znalosti. SLEM Master of obuv Inovace je velmi intenzivní program, takže doporučujeme proti které mají náročnou práci v průběhu Master. Budování sítě V celém programu se budete stále mít příležitost vybudovat a zvýšit svou profesní síť. Několik tříd a semináře velitele jsou také otevřen profesionálům. To znamená, že vaši spolužáci nejsou jen vaši kolegové kolegové, ale také CEO, designéři, marketingoví manažeři, maloobchodníci atd Nizozemsko je jedním z největších hráčů na evropském trhu, pokud jde o import a export obuvi a oblast Waalwijk domů více než 250 obuví a koženým společností. Kromě toho probíhá výuka širokou škálou mezinárodních hodnocení lektorů - všechny odborníky v oboru - každý přináší v obrovské síti jejich vlastní. Jako hlavní studentem na plný úvazek, budete mít možnost spolupracovat v malých týmech na reálném životě projekty pro mezinárodní značky, ústavy a nevládními organizacemi. Budete také neustále se podílela na výzkumu, který zahrnuje návštěvy u všech druhů veletrzích a jiných odborných akcí, a to jak v Nizozemsku, tak v zahraničí. Ve třetím trimestru můžete být spolupracuje s mentorem z průmyslu, kteří vám pomohou dosáhnout vašich cílů tím, že poskytuje zpětnou vazbu, kontakty a koučování v pravidelných intervalech. Budete mít také možnost stát se zástupcem SLEM na různých mezinárodních veletrzích a akcích, kde si můžete dát sami na mapě tím, že mluví s profesionály. Inovativní sociální podnikání SLEM důsledně podporuje inovativní sociální podnikání a umožňuje začít budovat svou vlastní firmu v průběhu programu. Jsme si představit, že v blízké budoucnosti bude většina lidí pracuje na projektech v mezinárodních týmech, flexibilních nezávislých živnostníků a podnikatelů, spíše než mít práci jako zaměstnanci za jediného podniku. Na SLEM toto je budoucnost, že jsme aktivně vytvářet. Studenty vést a realizovat všechny projekty nabízené v průběhu programu, úzce spolupracuje s firmami a organizacemi zapojenými. Na pomoc dosažení tohoto cíle, učební plán zahrnuje a vyžaduje týmovou práci, zpětná vazba, projekt a řízení podniku, řízení času a profesionální přístup. Všechny odborné znalosti, dovednosti a postoje získané v průběhu programu se spojily v rámci projektu promoce, který zahrnuje vytvoření nového produktu a / nebo obchodní koncept, který bude inovovat obuvnického průmyslu v smysluplným způsobem. To lze provést jednotlivě nebo v týmech a dělat to začátek vašeho skutečného společnost, která bude pokračovat v práci na po dokončení studia. Program Velitel obuv Inovace se skládá ze tří trimestru každé tři měsíce. V prvním trimestru se odehrává v Nizozemsku, druhá v Číně a poslední z nich může být opět v Nizozemsku (nebo v oblasti, která je relevantní pro váš konkrétní maturitní projekt). Závěrečná promoce probíhá vždy v sídle SLEM v roce Waalwijk. V celém programu bude kladen důraz na inovativní a orientované do budoucnosti myšlení a jak aplikovat na obuvnickém průmyslu způsobem, který vytváří pozitivní změny. Budete přečíst témata a problémy ze všech úhlů, protože všechny aspekty spojené vám hluboké znalosti aktuálního stavu v mezinárodním obuvnickém průmyslu a hluboký vhled do budoucích příležitostí. Třídy pro prvních dvou trimestrů jsou rozděleny do témat, z nichž každý týden dlouhý, s přestávkami týden pro osobní rozvoj (stejně jako o víkendech), pracovat na individuálních nebo firemních projektů. V závěrečném trimestru vám soustředit se pouze na vytvoření vlastní závěrečný projekt. Během této trimestru nemáte tříd, ale jste povinni mít pravidelná setkání s fakultními i externími mentorů, a to buď osobně nebo on-line. [-]

Velitel řízení Módy

LUISS Business School
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Řím

LUISS Business School Master of Fashion řízení transformuje učebny pro splnění bodů mezi velkými odborníky tohoto průmyslu a studenty. Přitékající hostující řečníci zaručí didaktický výrobek složený z vysoce kvalitních odborných zkušeností, technických pojmů a přesvědčivé případové studie, které mají být inspirovány. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. LUISS Business School Master of Fashion řízení transformuje učebny pro splnění bodů mezi velkými odborníky tohoto průmyslu a studenty. Přitékající hostující řečníci zaručí didaktický výrobek složený z vysoce kvalitních odborných zkušeností, technických pojmů a přesvědčivé případové studie, které mají být inspirovány. Studenti budou mít 360 ° pohled na obchodní scéně módy systému a všechny pracovní příležitosti budou popsány tak, aby inspirovat, motivačních a přímé kandidáty na profesní oblasti více vyhovuje jejich sklony a kapacit. Všechny tyto prvky, aby to mistr ideální volbou pro budoucnost v módním průmyslu. PROGRAM Studijní plán se skládá z 13 základních kurzů, rozdělených do tvůrčích a manažerských kurzů. Spolu s základních kurzů, studenti navštěvují laboratoří a volitelné předměty, které mohou být vybrány mezi těmi, které nabízí LUISS Creative Business Center. Základní kurzy: Studenti si osvojí základy provozních mechanismů v módních firem a v módním průmyslu jako celku, pochopit firemní a obchodní strategie, studovat, jak spravovat produktové portfolio, naučí analyzovat maloobchodní kanály, objevovat moderní klíčové role působící v módním průmyslu a stanou zdatní s komunikačními a obrazových nástrojů a technik. Branding Obchodní modely Obchodní plánování Business podpůrné funkce a podpůrné systémy Communication & Marketing Distribuce finance Historie módy móda zákon móda strategie Operations & Supply chain management produktová strategie & Merchandising Talent management a organizace PROJEKTOVÁ PRÁCE Studenti budou testovat jejich přípravu provedením skupinový projekt. Pod vedením školitele, budou řešit skutečné módní pouzdro, vybral našimi partnery, a předloží své závěry výboru složeného z odborníků. KARIÉRA SERVICE Kariérní Service propaguje setkání studentů a firem individuální poradenství Posuzování a výběrový proces dílna Umístění editace CV a eCareer kniha Požadavky na přijetí - Bakalářský titul z jakéhokoli oboru - Přijímací zkoušky (povinné) - Dobrá znalost anglického jazyka [-]

Magisterský Titul V Oboru Módních: Aplikovaná Technologií A Digitálního Business *

ESNE - Escuela Universitaria de Diseño, Inovación y Tecnología
Campus forma Kombinované 10 měsíců October 2016 Španělsko Madrid

Mistr v módě: Applied Technologies a Digital Business ESNE se zaměřuje na kombinaci tří pilířů, které tvoří základ tohoto odvětví v blízké budoucnosti: design, technologie a řízení. Tyto aspekty jsou nejžádanější společnostmi v tomto odvětví a tvoří základ pro rozvoj a růst módního průmyslu. [+]

* Čeká na ověření Móda je jednou z oblastí činnosti, v nichž Španělsko se může pochlubit globální vedení s luxusních značek a obchodních řetězců soutěžící s evropskými a americkými nadnárodních společností. Mistr v módě: Applied Technologies a Digital Business ESNE se zaměřuje na kombinaci tří pilířů, které tvoří základ tohoto odvětví v blízké budoucnosti: design, technologie a řízení. Tyto aspekty jsou nejžádanější společnostmi v tomto odvětví a tvoří základ pro rozvoj a růst módního průmyslu. Vliv globalizace a vznik nových technologií, aplikován na design systémů, výroby a marketingu řídili transformace průmyslu a donutila společnostem na restrukturalizaci, modifikaci své strategie a vytváření nových pracovních příležitostí. Aby bylo možné vyrovnat se s novým prostředím, ve kterém se pohybuje sektor a nové vzory na trhu vzniká nutnost vyškolit profesionály, kteří znají nejnovější technologie a jsou připraveny na výzvy pokročilosti rostoucího odvětví. ESNEPrůkopníkem v tom, univerzitní status k módě určením první oficiální univerzitní návrh ve Španělsku, protože je to známka Fashion Design, má nejlepší profesionály a významný obchodní vztah. osnovy Modul 1: Systémy Fashion | 9 ECTS Fashion Kultura 3 ECTS Socio-ekonomický kontext módní 3 ECTS Trhy a trendy módní 3 ECTS Modul 2: Řízení Móda | 21 ECTS Komunikace a pověsti značky 6 ECTS Chování spotřebitelů 3 ECTS Směr a řízení společností zabývajících se módou 6 ECTS E-Marketing 6 ECTS Modul 3: Fashion and Technology | 18 ECTS Textronic ECTS 3 Virtuální Modeling 6 ECTS Nové technologie aplikuje na módě 9 ECTS Modul 4: Umístění | 6 ECTS Umístění 6 ECTS Modul 5: Diplomová práce | 6 ECTS Diplomová práce 6 ECTS Kompetence Analyzovala dopady ekonomických změn v módním průmyslu. Použít Průzkum trhu průmyslu a pochopit chování různých trendy v módě. Řízení operací, strategii a velikost organizace. Vyhodnotit různé obchodní modely úspěchu v módním průmyslu a její aplikace na e-business. Schopnost navrhnout strategický marketing, komunikaci a obchodní společnosti je přizpůsobit on-line za spotřebitelském sektoru. Zvládnout on-line komunikačních nástrojů (blog, SEM, SEO, sociální média, ...). Definovat image značky pro e-business v módě. Spravovat a vytvářet internetové obchody. Získání schopnost provádět a vyhodnocovat nové látky a technologie při výrobě módních výrobků, jako jsou kožešiny. Conceptualizing módy a textilních vzorů textury digitálně modelován podle avatar Vzdělávání a profesní Kariérní vyhlídky Manažer módní obchody v režimu offline a online On-line marketing manager módní firmy Director of Fashion obchodní komunikaci režimu offline a online Kreativní ředitel design Director Manažer nákupu marketing manager Textilní produktový manažer návrhář retail manager Textilní kupující Account Executive Technická kvalita Product Manager / aprovisionador odpovědný showroom Odpovědný Marketing on-line Retail Marketing Manager Vedoucí komunikace a public relations Některé firmy pro praxi LOEWE GROUP Cortefiel ADOLFO DOMINGUEZ Anglický dvůr Jesus del Pozo AGATHA RUIZ DE LA PRADA HOSSINTROPIA ECOALF LORENZO Caprile MARY štěpení ARISTOCRAZY Sastrería Cornejo Pepe Jeans ION FIZ DEVOTA & Lomba STUDIE [-]

Magistr V Módě

Edinburgh College of Art
Campus forma Denní studium 12 - 21 měsíců August 2016 Spojené království Edinburgh

Přičemž vaše nápady na další úroveň prostřednictvím posílené výzkumu a designu. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Přičemž vaše nápady na další úroveň prostřednictvím posílené výzkumu a designu. Outline Naše postgraduální módní program vám nabízí příležitost, aby své nápady na další úroveň; vytvořit pozoruhodné a vizionářské designové produkty, které vám pomohou vytvořit sami sebe v módním průmyslu a přispívají původní poznatky k širší, neustále se měnícím se světě designu. Budete rozvíjet posílenou výzkum a návrhy návrh, který vyvrcholil ve vitríně své módní kolekce v naší výroční ECA Studijní Show (pro studenty MFA). Co budete studovat Budeme povzbuzovat a umožní vám vyzvat své stávající výzkumné a znalostí o designu tím, že rozvoj nových dovedností, které jsou základem zkušenosti módní učení u Evropského účetního dvora. Budete ponořeni do tvůrčí komunity pracující na naší vlajkové lodi DesignBook prezentace projektu, tvůrčí řezání, příslušenství pod vedením designu a povrchové pod vedením designu: společenství, které vidí povědomí o rozmanitosti jako jádro do návrhového procesu. Vlastní výzkum profily jsou zkoumány do větší hloubky, komunikoval přes one-to-one školení a semináře prezentací a diverzifikované díky spolupráci s Scottish National Gallery of Modern Art knihovních archivů. Prostřednictvím tohoto výzkumného zaměření se naučíte, jak bohaté, tvůrčí historii Skotska může zvýšit, jak si myslíte o designu, a to jak na národní i globální úrovni. S podporou našeho dynamického týmu zkušených lektorů (všechny praktiky, nebo výzkumní pracovníci), budete podporováni, aby vytvořili interdisciplinární spolupráce a zabírají pracovní umístění. Očekáváme, že naši doktorandů být nezávislý a je schopen zapojit se do dialogu sofistikovaném designu s lektory jako prostředek tlačí své nápady dosáhnout svého plného potenciálu. Ty budou vyzvány, aby semiotiku oblečení a styl umístit svou práci směrem k různorodém prostředí. Budeme vás požádat, abyste přemýšlet o společenské odpovědnosti, že vaše práce má pro spotřebitele tím, že pracuje s našimi špičkovými Diversity Network, s všech společenských vrstev Beyond the Catwalk, rozvíjet emocionálně šetrné konstrukční řešení, která rozmanitost věku, pleti, velikost , výška a pohlaví prostřednictvím inovací ve všech aspektech designu výzkumu a procesu. Prvních pět důvodů, proč zvolit program Snažíme se vytvořit "originály" - studenti, kteří mohou myslet na sebe a kteří prokáží aptitude v komunikaci své nápady prostřednictvím sémiotiky módy a stylu. Budete součástí oceněné studentské komunity. nabral jsme Graduate Fashion Week zlatou medaili 2013 a mají prokazatelně v odvětví GFW Pánská Sbírce the Year Awards, David Pásové Textilní Awards, se Sophie Hallette krajky Challenge a British Fashion Rada Howard Tillman stipendium, abychom jmenovali jen několik. Pořádáme Spojené království je první Diversity Network s nejrůznějších Beyond the Catwalk, které budou zdokonalovat své schopnosti v 'emočně šetrném' design a umožňují umístit svou práci na globálně-expanzivní spotřebitelské základně prostřednictvím více inteligentně navržených produktů. Obdržíte one-to-one designu výuku, kromě kreativní a spolupráce skupina vyučovacích jednotek, poskytuje platformu pro vzájemně prospěšné a povzbuzující sdílení znalostí. Budete rozvíjet posílenou výzkum a návrhy návrh, který vyvrcholil ve vitríně své módní kolekce v naší výroční ECA Studijní Show (pro studenty MFA). Kariérní možnosti Jako jeden z předních institucí ve Velké Británii pro studium módy, naši absolventi jsou velmi pokládaný v průmyslu. Mnohé z nich jsou nyní pracují na špičkových módních domů, jako je Prada, Alexander McQueen, Vivienne Westwood, Gucci, Sonia Rykiel a nafta, stejně jako zakládání svých vlastních značek, nebo pracuje jako ilustrátorů, novinářů a ve stánkovém a ostatním řízení a nákup. [-]

Magistr V Plánování Textilu A Oděvů

University of Ljubljana
Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Slovinsko Ljubljana

Základním cílem při plánování textilního a oděvního magisterském studijním programu je rozšířit a prohloubit znalosti absolventů v oblasti navrhování textilu a oděvů a vycvičit je, aby hledali nové zdroje znalostí aplikací vědeckých výzkumných metod. [+]

Základním cílem Plánování Textilní a oděvní průmysl magisterský studijní program je rozšířit a prohloubit znalosti absolventů v oblasti navrhování textilu a oděvů a vycvičit je, aby hledali nové zdroje znalostí aplikací vědeckých výzkumných metod. Studie učí plánovat moderní textilní a oděvní s vysokou přidanou hodnotou, zejména textilu a oděvů pro speciální aplikace. Program je přizpůsoben tak, aby vyhovovaly zvláštnosti slovinského trhu, který v první řadě vyžaduje širokou a hlubokou state-of-the-art znalosti, dovednosti vícevrstvé, kritickou reflexi, znalost a porozumění charakteristik globálního oblasti textilu a oděvů , inovace a projektové práce. Absolventi plánovacího textilu a ošacení programu účastnit aplikovaného a základního výzkumu, tak školení pro nezávislé výzkumné práce, jakož i pro jakýkoli třetího cyklu doktorského studia. [-]

Master Of Arts V Současné Módní Design

IFA Paris
Campus forma Denní studium 15 - 15 měsíců September 2016 Francie Paris

Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. IFA PARIS Master of Arts akreditována IDEL jako "International Master" "současného designu a globální perspektiva v Paříži" 15-měsíční program v angličtině FULL PARIS ZKUŠENOSTI rozvíjet své kolekci v Atelier IFA v Paříži příjem:. Září 2015 ECTS kredity získané: 120 Školné: € 14,8 tisíc Poplatek za žádost: € sto padesát omezena na 20 studentů Mladí módní návrháři se staly klíčovým prvkem v přetváření dnešní módní panorama. Od jmenování JW Anderson jako kreativní ředitel Loewe s akvizicí kůly Christopher Kane od Kering Group, všechny události naznačují, že nyní více než kdy jindy vytvoření móda i nadále zásadní význam pro činnost velkých luxusních značek a značek pro masové tržní. Přes zřejmý návrat k čisté a svěží tvořivosti, součásti módní design pracovních míst dramaticky změnily. Prokletá roucha intuitivním způsobem, je pouze jedním z aspektů povinností designéra. Designér hlava nebo kreativní ředitel musí předvídat nejen sociální a estetické změny, ale také pochopit strategické problémy, jimž čelí značek, pokud jde o umístění, tržního potenciálu a komunikace. Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. Program má 3 hlavní cíle: - Obohacení móda našich studentů a tvůrčí kulturu s moduly speciálně navržených pro tento kurz. Například náš modul "Fashion zkřížené kultuře" byl vyvinut s Musée des Arts Décoratifs, aby sofistikovanější přístup k analýze kulturních rozdílů a jejich vliv na módu. Dalším klíčovým modulem by bylo "Fashion Product Semiology". Používá sémiologie jako metodiky pro dekódování oděv a dešifrovat jeho estetický aspekt, aby lépe pochopili, jak je vnímána. - Rozvoj studentů kreativitu s moduly, jako je tvůrčí proces «», který pomáhá studentům si stále více vědomi své vlastní "kreativní logiky" a zvýšit svůj potenciál. Přidání praktických workshopů poskytne studentům s novým přístupem na známé výroby a projektování techniky. Například "Pattern a splývavou rozvoj" modul přináší nové výzkumné metody založené na experimentování a otevírá nové perspektivy pro studenty, pokud jde o hledání inspirace. - Pomáhat našim studentům pochopit, jak módní průmysl fungují a jak jsou strategie značky vyráběné v globálním kontextu. Marketing, organizační záležitosti, finanční problémy, stejně jako obraz a komunikační strategie se bude diskutovat v řadě různých modulů Kurz končí se studenty rozvíjet své vlastní kolekce projekt pod vedením školitele. Tento projekt zahrnuje vytvoření oděv a / nebo kolekci příslušenství. Tento proces zahrnuje navrhování prototypů pro 12 siluety, jakož i rozvojové marketingové a obchodní plány. Pak se Tato kolekce zkoumána porotou složenou z odborníků a ti nejlepší studenti dostávají příležitost ukázat svou práci na módních odborníků na IFA Graduate Show, která se koná v průběhu Haute Couture Fashion Week. Studenti jsou také učil, aby se zúčastnila několika mezinárodních soutěžích, které představují velkou platformu pro mladé módní návrháře. Stejně jako u ostatních předmětů IFA Paříži, Master of Arts v současné oděvního návrhářství těží velmi od jeho umístění v Paříži. Se svým bohatým kulturním životem, jeho dvě muzea věnovaná módě, její roční fashion weeks 6, stovky autosalonech a textilních veletrzích, stejně jako okolí drobný řemesla průmyslu, město světel zůstává nesporným módní světové hlavní město. Všechny naše programy jsou kloubově kolem rámci ECTS definované konvence Bologne. Po ukončení jejich průběh, studenti obdrží celkem 120 ECTS, které mohou být snadno přeneseny, pokud se rozhodnou k dalšímu studiu. Tento program také přijal IDEL / IDEART akreditace a je certifikován jako "mezinárodní mistr." Struktura kurzu Creative Culture Za účelem generování příslušné pojmy a produkty módních návrhářů soustavně zpochybňovat své vlastní tvůrčí proces s ohledem na změny ve svých sociálních, hospodářských a kulturních prostředí. Prostřednictvím různých modulů této skupiny studentů bude přesahovat o definici intuitivního kreativity s cílem vytvořit své vlastní umělecké rámec na základě jejich osobní motivaci a intelektuální proces. Cílem je pomoci jim plně proniknout do jejich tvůrčí mysli a proto maximalizovat své schopnosti v oblasti inovací. Moduly zahrnují: Současná Kreativita Analysis Research & Tvůrčí myšlení tvůrčí proces dílna Móda Životní prostředí Jsou nutné krmit módní kreativity silný zájem na umění, stejně jako zvědavost vůči jiné tvůrčí obory. Estetická poznání je postaven přes analysizing různé žánry o zobrazování, grafiky, barva, malířství, sochařství, architektury nebo designu artefaktů. Prostřednictvím modulů, jako jsou módní etnografie, módní Cross-kultura vyvinuli ve spolupráci s pařížskými Musée des Arts Décoratifs, nebo módní zboží Semiology, student bude dále analyzovat, jak móda adresy pojmy vzhledu a stavu. Nakonec studenti Wille být schopen dekódovat význam stojí za tvary, objemy, údaj nebo barvy jakéhokoliv škály módních produktů. Moduly zahrnují: Módní Etnografie módní kříž kultura Autorský Kontextová Trendy a budoucí módní produktu semiology Marketing & management Tato skupina modulů analýzy a odráží na marketingové strategie pro módní značky a poskytuje přísné osnovy pro jejich správu. Studenti zkoumat rozdíly při uvádění vysoce módní značky oproti značek masový trh. Pozorování procesů ovlivňujících značky identity, positionning, cenové, distribuční a komunikační pomoc studentům pochopit inherentní výzvy širokého současném módním trhu. Síla značky budou analyzovány prostřednictvím jeho hodnoty, jeho sociální, smluvní a sémiotické rozměrů. Studenti se seznámí rvačce s požadovanými komplexní nástroje pro označení s cílem vytvořit soudržné strategie pro jejich vlastní módní značku. Potřeba pro budoucí módní podnikatele rozvíjet inovativní módní pojmy v konkrétních trzích dnešním globálním módním průmyslu je také řešit. Moduly zahrnují Positionning & Ceny Fashion distribuce Consumer Behavior Sourcing & Supply Chain Issues Branding Image & Komunikace Komplexní komunikační a inovační design prezentace jsou rozhodující pro módní domy vyniknout v přeplněném trhu. Jednotlivé moduly této kapitoly bude školit studenty sloučit správné znění a metafor podobný módní komunikačních kampaní vyvinutých na mezinárodní scéně. Přesněji řečeno, znalosti a dovednosti předával zaměří se na médiu strategické plánování, vizuální komunikaci prostřednictvím stylingu, které komunikaci prostřednictvím tradičních i digitální kanály, technik public relations a event management pro módní přehlídky. Moduly zahrnují: Komunikace Móda Press Retail & Visual Merchandising fotografické Styling Fashion Photography Historie a analýzy Obchodní záležitosti Módní návrháři nebo umění ředitelé musí pochopit právní a obchodní rámec módního průmyslu s cílem účinně konverzovat s brand manažerů. V tomto modulu budou seskupení žáků objevovat realitu módního průmyslu z hospodářského a finančního hlediska. Budou zkoumat problémy, kterým čelí start-up firem a naučit se osvědčených postupů pro psaní podnikatelského plánu. To zahrnuje analýzu a hodnocení potenciálu růstu v nových podniků, minimalizovat finanční rizika a zároveň stanovila průmysl Klíčové faktory úspěchu nezbytné, aby značka pro růst a vzkvétat v dnešním konkurenčním globální ekonomice. Moduly zahrnují: podnikání & Finance duševní vlastnictví Technický problém Reaslistically budoucí kariéru v módě si nelze představit aniž je tím In-hluboké znalosti o oblečení konstrukce. V tomto modulu budou seskupení žáků posilovat své znalosti a dovednosti zvládnout multiplicity oděvů a typů textilních přes učňovský tradičních i high-tech výrobních technik. Budou také vystaveny na roli technologie při vytváření nových textilií a vzorů. Po dokončení tohoto modulu seskupení studenti pochopili zhotovení procesy a praktické otázky spojené s přinášet oděv do života. Moduly zahrnují: Digital Design Workshop Inovativní textilní dílnu vzory a Přehodil rozvoj [-]

Magistr V Módních

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2016 Itálie Florence

Fashion styling vytváří mistr obrazu, ten, kdo je schopen diktovat styl detekuje jazyk v dnešní době-estetických paradigmata a tvar kolektivní imaginární zítřka. Jako Ikona Maker, stylista je velmi v poptávce v různých oblastech módního průmyslu, jako je design, show, obchody, časopisy, celebrity a digitální prostředí. Jako profesionální obrazu, experimenty stylistka, dává ... [+]

Mistr ve Fashion Styling Fashion styling vytváří mistr obrazu, ten, kdo je schopen diktovat styl detekuje jazyk v dnešní době-estetických paradigmata a tvar kolektivní imaginární zítřka. Jako Ikona Maker, stylista je velmi v poptávce v různých oblastech módního průmyslu, jako je design, show, obchody, časopisy, celebrity a digitální prostředí. Jako profesionální obrazu, experimenty stylistka, dává barvu na Duchu Time, uvádí na trh a spravuje příčných spolupráce s designéry, video tvůrců, uměleckých režisérů, fotografů a umělců. Organizační schopnosti, metodologie výzkumu, sociologický přehled, chuť erudovaný citaci, stejně jako pro subkulturní jeden, dokončí postavu stylista spolu s tendencí k výkonu své osobní vize a lucidní sen, že pohonné hmoty svou kreativitu. POPIS Program obsahuje třídy s rezidenty učiteli z průmyslu, mezinárodní hostující lektory, se výměnného programu do Paříže nebo Londýna, workshopy pětidenní a exkursí do Milána / Florence týdnů módy, účasti na bienále v Benátkách a pravidelné užívání profesionální fotoateliér. Fashion Styling je velmi intenzivní, rozdělen do čtyř úrovní vzdělání (výzkum, vyprávění příběhů, ikona making a aplikované uvolňování), a rozvíjí vertikálně přes šest možných profesní dráhy (Styling sbírku, styling a módní událost, digitální styl, styling obchod, redakční styling a osobní styling), každý z nich představovat alespoň jeden individuální projekt. Pokročilá úroveň tohoto kurzu je zaručena omezeným počtem účastníků školeni ve vytvoření profesionálního portfolia má být předložena do firmy. JAK SE PŘIHLÁSIT Je nutná praxe v oblasti módy nebo úzce souvisejících odvětví. Budou považovány za Žadatelé bez zkušeností, ale s podstatným stupněm v umění, módní design, fotografii nebo komunikace. Anglicky mluvící a povinná účast. Uchazeči budou vybráni na základě předložení portfolia, životopisu, motivačního dopisu a po rozhovoru s vedoucím oddělení. PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI Móda Stylista, umělecký ředitel, Illustrator, grafik, Web Content Manager, video a zvukový designer, Visual Merchandiser, Osobní Shopper & Stylista, scénograf, kurátor, Event Manager, Fotograf, Módní Editor. [-]

Magistr V Módní Směr: Prodejny A Zkušenosti Managementu

Milano Fashion Institute
Campus forma Denní studium 16/01/2017 - 20/01/2018 let October 2016 Itálie Milán

Mistr v módní směr / Obchod & Zkušenosti řízení se zaměřuje na výcvik nejvíce inovativní profesionály, kteří jsou odpovědní za kanály a distribučních procesů v comapnies působící v oblasti módy, luxusní životní styl a průmyslu.V [+]

Mistr ve Fashion Režie: Obchod a zkušenosti management

Mistr v módní směr / Obchod & Zkušenosti řízení se zaměřuje na výcvik nejvíce inovativní profesionály, kteří jsou odpovědní za kanály a distribučních procesů v comapnies působící v oblasti módy, luxusní životní styl a průmyslu. Zejména profily být schopen plánovat a řídit distribuci a maloobchodní v několika různých typologií zaměřených na drobné podniky: ZNAČKY, které jsou integrovány proudu v potrubí s vlastní sítí prodejen provozovaných přímo (DOS) nebo franšízových prodejen, obchodní obchody, mezinárodní obchodní řetězce a malé lokální obchodní řetězce, on-line prodejci, atd. Hlavní profesní role jsou: ... [-]