Magisterské studium Móda v Evropa - Magisterské studium Móda v Evropa hledejte zde!

Magisterské studium Móda v Evropa - Zde naleznete magisterské studium Móda v Evropa

Móda

Výhody Masters přesahovat zlepšit vaše potenciál výdělku. Mohou poskytnout vám osobní a profesní dovednosti urychlit váš vývoj. Jsou to také příležitost odlišit se od svých vrstevníků, mnoho z koho mají podobné úrovni a vysokoškolák kvalifikaci.

Módní programy mohou vychovávat jednotlivce na různé aspekty módy a může poskytnout jim s přístupem designéra směrem k vytvoření nové doplňky, oblečení a obuv. Některé programy se mohou zaměřit na témata, jako je například technologii získávání, umění a historii módy.

Ve všech, existuje více než 4000 vysokých škol v Evropě, které nabízejí širokou škálu kurzů na bakalářské, magisterské a doktorské úrovni. S více a více těchto organizací, které poskytují angličtinu jako jazyk vzdělání alespoň některé ze svých studijních programů, univerzit v Evropě jsou nyní vyšší kvality, než kdy předtím. Vysoké školy v Evropě nabízí přátelské přivítání pro zahraniční studenty a dát průběh znalostí, které odpovídá jejich povolání potřebuje v dnešní globální poptávky.

Magisterské studium Móda v Evropa - Veškeré informace o magisterském studiu Móda v Evropa. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Evropa zde!

Čtěte více

Magisterský Titul V Oboru Podniková Ekonomika A Management Módy

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 semestr September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Jazyk výuky: španělština Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. Za zmínku stojí také účast Textilní clusteru Fashion Actm Catalunya, jehož spolupráce umožnila vyvinout program odborných studií a přizpůsobeny potřebám a fungování podnikové sféry textilu a módy, poskytující hluboké a rozsáhlé znalosti účastníků záležitost. Tento mistr je navržen v souladu s reformami navrženými v Boloňského procesu a je založen na zásadách kvality, rozmanitosti a konkurenceschopnosti. Obecné cíle Mají potřebné tvůrčí schopnosti na podporu řízení nových zdrojů a vedení. Může analyzovat společnost přizpůsobit se aktuálním potřebám. Chcete-li vědět právní, finanční a organizační rámec upravující Textilní a oděvní průmysl. Získat potřebné nástroje pro efektivní správu společnosti Textilní a oděvní sektor. Kompetence V průběhu kurzu jsou získávány následující kompetence: Chcete-li mít znalosti o globální a totes způsobem spojující svět umění a naopak. Jak jejich vztah a živit sebe, poskytuje syntetické, analytické a kritické v tvůrčích a výrobních procesů řízení. Znát a aplikovat interdisciplinarity mezi různými produkty. Zobrazit jako doplněk a týkají, s cílem dokončit kreativní globálně a / nebo konkurenceschopnosti ve světě procesu módní firmy. S vysokou plynulost pochopení tiskových médií v souvislosti se světem módy, stejně jako jejich projekt a komunikativní funkci. Získejte všechny pojmy potřebné pro klasifikaci a vyhodnocení potřeb grafického jazyka týkající se tvůrčího procesu v rámci módní design, vedení a směr. Vědět, jak používat všechny zdroje koncepční a technické, aby ve směru a řízení společností zabývajících se módou, kreativní jazyk grafiky, plastů a informativní je adekvátně řešit. Mít přehled o světě módy a provoz firmy, jejích procesů a interakcí mezi nimi. Znát proces rozhodování, který zahrnuje všechna opatření řízení. Mít schopnost vést dialog s ostatními řediteli společnosti a externími subjekty, na které je závislý. Přečtěte si průvodce v rámci koncernové strategie, která bude připravit cestu k dosažení cílů. Mít znalosti a splatnost rozrušit a vedení nejcennější aktivum společnosti je jeho zaměstnanci. [-]

Master (ma) Fashion

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2016 Spojené království Londýn + 1 více

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly [+]

MA Móda

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly utvářejí módní průmysl dnes, kde se špičkovým designem praxe je dáno s sofistikovanou obchodní strategie.

To je kreativní, projekt založený na kurz se zaměřením na dynamiku mezi kreativitou, technologií a podnikání povědomí. Kurz rozvíjí kritické a kreativní, a technické a odborné dovednosti nezbytné k postupu praxi a stimulovat inovace v módním průmyslu.

Jako MA Fashion studenta, budete zkoumat hranice kreativní módního designu a rozvíjet své schopnosti s využitím digitálních celou řadu prototypů technologií. Kurz bude výzvou, abyste znovu přezkoumat Podpůrná metodiky a způsoby práce, které charakterizují tvůrčí praxi v módě. Ty budou vyzváni, aby napadnout hranice tradičního módního designu, praxe a výroby, a prozkoumat kreativní možnosti, které nabízí technologie a nové způsoby práce.... [-]


Magistr V Módě Vedení Sbírky

Accademia del Lusso
Campus forma Denní studium 1 rok November 2016 Itálie Milán

Magisterský kurz módní kolekce managementu si klade za cíl vybudovat profesionální postavu, která má strategické schopnosti proniknout do výrobní stranu módy a luxusního podniky a pracující jako manažer v oblasti produktové luxusního zboží a módní odvětví. Kurz poskytuje studentům nejen s všeobecné znalosti různých oblastech zapojených do obchodu, ale také s konkrétními technickými dovednostmi v oblasti poskytování služeb ... [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Magisterský kurz módní kolekce managementu si klade za cíl vybudovat profesionální postavu, která má strategické schopnosti proniknout do výrobní stranu módy a luxusního podniky a pracující jako manažer v oblasti produktové luxusního zboží a módní odvětví. Kurz poskytuje studentům nejen s obecným znalostí různých oblastí zapojených do obchodu, ale také s konkrétními technickými dovednostmi v oblasti průmyslové výroby v odvětví módy. Kromě toho samozřejmě poskytuje nezbytné profesionální nástroje, aby mohli pracovat na produkty v souladu s požadavky trhu. Dynamika analyzované v průběhu týkají obecně sektoru luxusního zboží se zvláštním zřetelem k módě s ohledem na specifickou povahu procesů zapojených do vývoje produktů v rámci této oblasti. Kariérní vyhlídky Fashion Collection manažer, produktový manažer, vedoucí výroby, vedoucí projektu, koordinátor móda, módní kupující, výzkum konzultant, Trend meteorologa, vzorkování technik Některé z předmětů vyučovaných v tomto programu Made in Italy & Luxury System Zboží Mezinárodní a módní trhy Metropolitní Jazyky a trendy Fashion Communication & Web Fashion Módní Product Fabric Technology Fashion Graphic Design Collection Design & Planning Vývoj vzor Internship příležitosti Kariéry a vnější vztahy na Accademia del Lusso je velmi aktivní při vytváření kontaktů s významnými podniky z odvětví, aby umožňoval studentům najít možnosti stáží. vstupní požadavky Vhodná znalost angličtiny: prokázána formálním potvrzení nebo Skype jazykové rozhovoru 3-leté vysokoškolské vzdělání (pro studenty, kteří mají non-italské kvalifikaci, to je požadavek mít dokončenu nejméně 15 Celkový počet let školní a univerzitní vzdělání) [-]

Magistr Obuv Inovace

SLEM Footwear & Education Center
Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2016 Nizozemsko Waalwijk Amsterodam Čína Guangdong + 3 více

SLEM nabízí unikátní magisterský program kombinující předpovídání, design, technologie a podnikání, vzdělávání obuv podnikatelé, prognostiky a konzultanty. [+]

Master of obuv inovace SLEM Master of obuv inovace se zaměřuje na budování mezinárodní vizi budoucnosti, design myšlení, obuv znalosti, podnikatelské dovednosti a profesionální přístup, které jsou bezprostředně aplikovaného na obuvnickém průmyslu při výuce a projektů. Výuka probíhá v Nizozemsku a v Číně, což studentům široký pohled na svět ve všech aspektech podnikání obuvi a mimo ni. Jako SLEM studenta budete neustále spojit s celou řadou odborníků, vybudování sítě od samého začátku programu. Tento přístup zajišťuje, že po skončení hlavního programu, budete moci začít svůj vlastní podnikání, práce na volné noze a / nebo získat práci kdekoli na světě. uplatnění teorie Naše metoda lze shrnout takto: být si vědom, byl informován a být proaktivní. SLEM programy vyžadují aktivní účast na své vzdělání spíše než pasivně očekává být schopná dodávat "naplnit svůj mozek". To je důvod, proč jsme se vždy podporovat aktivního jednání a flexibilní myšlení: učební plán zahrnuje osobní rozvojové plány, aby každý student pracuje na i skupinových projektech. Ty budou definovány a propagovány v celém programu. Tento formát generuje nadšení, tlak a kreativitu potřebné k transformaci informace ve znalosti. SLEM Master of obuv Inovace je velmi intenzivní program, takže doporučujeme proti které mají náročnou práci v průběhu Master. Budování sítě V celém programu se budete stále mít příležitost vybudovat a zvýšit svou profesní síť. Několik tříd a semináře velitele jsou také otevřen profesionálům. To znamená, že vaši spolužáci nejsou jen vaši kolegové kolegové, ale také CEO, designéři, marketingoví manažeři, maloobchodníci atd Nizozemsko je jedním z největších hráčů na evropském trhu, pokud jde o import a export obuvi a oblast Waalwijk domů více než 250 obuví a koženým společností. Kromě toho probíhá výuka širokou škálou mezinárodních hodnocení lektorů - všechny odborníky v oboru - každý přináší v obrovské síti jejich vlastní. Jako hlavní studentem na plný úvazek, budete mít možnost spolupracovat v malých týmech na reálném životě projekty pro mezinárodní značky, ústavy a nevládními organizacemi. Budete také neustále se podílela na výzkumu, který zahrnuje návštěvy u všech druhů veletrzích a jiných odborných akcí, a to jak v Nizozemsku, tak v zahraničí. Ve třetím trimestru můžete být spolupracuje s mentorem z průmyslu, kteří vám pomohou dosáhnout vašich cílů tím, že poskytuje zpětnou vazbu, kontakty a koučování v pravidelných intervalech. Budete mít také možnost stát se zástupcem SLEM na různých mezinárodních veletrzích a akcích, kde si můžete dát sami na mapě tím, že mluví s profesionály. Inovativní sociální podnikání SLEM důsledně podporuje inovativní sociální podnikání a umožňuje začít budovat svou vlastní firmu v průběhu programu. Jsme si představit, že v blízké budoucnosti bude většina lidí pracuje na projektech v mezinárodních týmech, flexibilních nezávislých živnostníků a podnikatelů, spíše než mít práci jako zaměstnanci za jediného podniku. Na SLEM toto je budoucnost, že jsme aktivně vytvářet. Studenty vést a realizovat všechny projekty nabízené v průběhu programu, úzce spolupracuje s firmami a organizacemi zapojenými. Na pomoc dosažení tohoto cíle, učební plán zahrnuje a vyžaduje týmovou práci, zpětná vazba, projekt a řízení podniku, řízení času a profesionální přístup. Všechny odborné znalosti, dovednosti a postoje získané v průběhu programu se spojily v rámci projektu promoce, který zahrnuje vytvoření nového produktu a / nebo obchodní koncept, který bude inovovat obuvnického průmyslu v smysluplným způsobem. To lze provést jednotlivě nebo v týmech a dělat to začátek vašeho skutečného společnost, která bude pokračovat v práci na po dokončení studia. Program Velitel obuv Inovace se skládá ze tří trimestru každé tři měsíce. V prvním trimestru se odehrává v Nizozemsku, druhá v Číně a poslední z nich může být opět v Nizozemsku (nebo v oblasti, která je relevantní pro váš konkrétní maturitní projekt). Závěrečná promoce probíhá vždy v sídle SLEM v roce Waalwijk. V celém programu bude kladen důraz na inovativní a orientované do budoucnosti myšlení a jak aplikovat na obuvnickém průmyslu způsobem, který vytváří pozitivní změny. Budete přečíst témata a problémy ze všech úhlů, protože všechny aspekty spojené vám hluboké znalosti aktuálního stavu v mezinárodním obuvnickém průmyslu a hluboký vhled do budoucích příležitostí. Třídy pro prvních dvou trimestrů jsou rozděleny do témat, z nichž každý týden dlouhý, s přestávkami týden pro osobní rozvoj (stejně jako o víkendech), pracovat na individuálních nebo firemních projektů. V závěrečném trimestru vám soustředit se pouze na vytvoření vlastní závěrečný projekt. Během této trimestru nemáte tříd, ale jste povinni mít pravidelná setkání s fakultními i externími mentorů, a to buď osobně nebo on-line. [-]

Velitel řízení Módy

LUISS Business School
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Řím

LUISS Business School Master of Fashion řízení transformuje učebny pro splnění bodů mezi velkými odborníky tohoto průmyslu a studenty. Přitékající hostující řečníci zaručí didaktický výrobek složený z vysoce kvalitních odborných zkušeností, technických pojmů a přesvědčivé případové studie, které mají být inspirovány. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. LUISS Business School Master of Fashion řízení transformuje učebny pro splnění bodů mezi velkými odborníky tohoto průmyslu a studenty. Přitékající hostující řečníci zaručí didaktický výrobek složený z vysoce kvalitních odborných zkušeností, technických pojmů a přesvědčivé případové studie, které mají být inspirovány. Studenti budou mít 360 ° pohled na obchodní scéně módy systému a všechny pracovní příležitosti budou popsány tak, aby inspirovat, motivačních a přímé kandidáty na profesní oblasti více vyhovuje jejich sklony a kapacit. Všechny tyto prvky, aby to mistr ideální volbou pro budoucnost v módním průmyslu. PROGRAM Studijní plán se skládá z 13 základních kurzů, rozdělených do tvůrčích a manažerských kurzů. Spolu s základních kurzů, studenti navštěvují laboratoří a volitelné předměty, které mohou být vybrány mezi těmi, které nabízí LUISS Creative Business Center. Základní kurzy: Studenti si osvojí základy provozních mechanismů v módních firem a v módním průmyslu jako celku, pochopit firemní a obchodní strategie, studovat, jak spravovat produktové portfolio, naučí analyzovat maloobchodní kanály, objevovat moderní klíčové role působící v módním průmyslu a stanou zdatní s komunikačními a obrazových nástrojů a technik. Branding Obchodní modely Obchodní plánování Business podpůrné funkce a podpůrné systémy Communication & Marketing Distribuce finance Historie módy móda zákon móda strategie Operations & Supply chain management produktová strategie & Merchandising Talent management a organizace PROJEKTOVÁ PRÁCE Studenti budou testovat jejich přípravu provedením skupinový projekt. Pod vedením školitele, budou řešit skutečné módní pouzdro, vybral našimi partnery, a předloží své závěry výboru složeného z odborníků. KARIÉRA SERVICE Kariérní Service propaguje setkání studentů a firem individuální poradenství Posuzování a výběrový proces dílna Umístění editace CV a eCareer kniha Požadavky na přijetí - Bakalářský titul z jakéhokoli oboru - Přijímací zkoušky (povinné) - Dobrá znalost anglického jazyka [-]

Magisterský Titul V Oboru Módních: Aplikovaná Technologií A Digitálního Business *

ESNE - Escuela Universitaria de Diseño, Inovación y Tecnología
Campus forma Kombinované 10 měsíců October 2016 Španělsko Madrid

Mistr v módě: Applied Technologies a Digital Business ESNE se zaměřuje na kombinaci tří pilířů, které tvoří základ tohoto odvětví v blízké budoucnosti: design, technologie a řízení. Tyto aspekty jsou nejžádanější společnostmi v tomto odvětví a tvoří základ pro rozvoj a růst módního průmyslu. [+]

* Čeká na ověření Móda je jednou z oblastí činnosti, v nichž Španělsko se může pochlubit globální vedení s luxusních značek a obchodních řetězců soutěžící s evropskými a americkými nadnárodních společností. Mistr v módě: Applied Technologies a Digital Business ESNE se zaměřuje na kombinaci tří pilířů, které tvoří základ tohoto odvětví v blízké budoucnosti: design, technologie a řízení. Tyto aspekty jsou nejžádanější společnostmi v tomto odvětví a tvoří základ pro rozvoj a růst módního průmyslu. Vliv globalizace a vznik nových technologií, aplikován na design systémů, výroby a marketingu řídili transformace průmyslu a donutila společnostem na restrukturalizaci, modifikaci své strategie a vytváření nových pracovních příležitostí. Aby bylo možné vyrovnat se s novým prostředím, ve kterém se pohybuje sektor a nové vzory na trhu vzniká nutnost vyškolit profesionály, kteří znají nejnovější technologie a jsou připraveny na výzvy pokročilosti rostoucího odvětví. ESNEPrůkopníkem v tom, univerzitní status k módě určením první oficiální univerzitní návrh ve Španělsku, protože je to známka Fashion Design, má nejlepší profesionály a významný obchodní vztah. osnovy Modul 1: Systémy Fashion | 9 ECTS Fashion Kultura 3 ECTS Socio-ekonomický kontext módní 3 ECTS Trhy a trendy módní 3 ECTS Modul 2: Řízení Móda | 21 ECTS Komunikace a pověsti značky 6 ECTS Chování spotřebitelů 3 ECTS Směr a řízení společností zabývajících se módou 6 ECTS E-Marketing 6 ECTS Modul 3: Fashion and Technology | 18 ECTS Textronic ECTS 3 Virtuální Modeling 6 ECTS Nové technologie aplikuje na módě 9 ECTS Modul 4: Umístění | 6 ECTS Umístění 6 ECTS Modul 5: Diplomová práce | 6 ECTS Diplomová práce 6 ECTS Kompetence Analyzovala dopady ekonomických změn v módním průmyslu. Použít Průzkum trhu průmyslu a pochopit chování různých trendy v módě. Řízení operací, strategii a velikost organizace. Vyhodnotit různé obchodní modely úspěchu v módním průmyslu a její aplikace na e-business. Schopnost navrhnout strategický marketing, komunikaci a obchodní společnosti je přizpůsobit on-line za spotřebitelském sektoru. Zvládnout on-line komunikačních nástrojů (blog, SEM, SEO, sociální média, ...). Definovat image značky pro e-business v módě. Spravovat a vytvářet internetové obchody. Získání schopnost provádět a vyhodnocovat nové látky a technologie při výrobě módních výrobků, jako jsou kožešiny. Conceptualizing módy a textilních vzorů textury digitálně modelován podle avatar Vzdělávání a profesní Kariérní vyhlídky Manažer módní obchody v režimu offline a online On-line marketing manager módní firmy Director of Fashion obchodní komunikaci režimu offline a online Kreativní ředitel design Director Manažer nákupu marketing manager Textilní produktový manažer návrhář retail manager Textilní kupující Account Executive Technická kvalita Product Manager / aprovisionador odpovědný showroom Odpovědný Marketing on-line Retail Marketing Manager Vedoucí komunikace a public relations Některé firmy pro praxi LOEWE GROUP Cortefiel ADOLFO DOMINGUEZ Anglický dvůr Jesus del Pozo AGATHA RUIZ DE LA PRADA HOSSINTROPIA ECOALF LORENZO Caprile MARY štěpení ARISTOCRAZY Sastrería Cornejo Pepe Jeans ION FIZ DEVOTA & Lomba STUDIE [-]

Přípravné Módní Programy

Milan Fashion Campus
Campus forma Denní studium 1 - 3 měsíců October 2016 Itálie Milán

Chcete se stal módní návrhář nebo stylista, ale nevíte, jak začít? Milan Fashion Campus vám dává .... [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Chcete se stal módní návrhář nebo stylista, ale nevíte, jak začít? Milan Fashion Campus vám dává možnost realizovat svůj sen. Módní škola vyvinula specifická kombinace mezi módní stylistka a design kurzy zaměřené na každého, kdo chce vstoupit do módního pole nebo připravit portfolio Přípravná Móda Programy určen pro ty, kteří chtějí vstoupit do módní pole nebo módní design portfolia Příprava Program zahrnuje: 2 týdny Fashion Styling & 1 nebo 2 měsíce Fashion Design kurz výběrem z: Žena nosit pánských Wear design hřiště Spodní prádlo Plavky design hřiště svatební šaty design hřiště Doplňky design hřiště [-]

Master Of Arts V Současné Módní Design

IFA Paris
Campus forma Denní studium 15 - 15 měsíců September 2016 Francie Paris

Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. [+]

IFA PARIS Master of Arts akreditována IDEL jako "International Master" "současného designu a globální perspektiva v Paříži" 15-měsíční program v angličtině FULL PARIS ZKUŠENOSTI rozvíjet své kolekci v Atelier IFA v Paříži příjem:. Září 2015 ECTS kredity získané: 120 Školné: € 14,8 tisíc Poplatek za žádost: € sto padesát omezena na 20 studentů Mladí módní návrháři se staly klíčovým prvkem v přetváření dnešní módní panorama. Od jmenování JW Anderson jako kreativní ředitel Loewe s akvizicí kůly Christopher Kane od Kering Group, všechny události naznačují, že nyní více než kdy jindy vytvoření móda i nadále zásadní význam pro činnost velkých luxusních značek a značek pro masové tržní. Přes zřejmý návrat k čisté a svěží tvořivosti, součásti módní design pracovních míst dramaticky změnily. Prokletá roucha intuitivním způsobem, je pouze jedním z aspektů povinností designéra. Designér hlava nebo kreativní ředitel musí předvídat nejen sociální a estetické změny, ale také pochopit strategické problémy, jimž čelí značek, pokud jde o umístění, tržního potenciálu a komunikace. Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. Program má 3 hlavní cíle: - Obohacení móda našich studentů a tvůrčí kulturu s moduly speciálně navržených pro tento kurz. Například náš modul "Fashion zkřížené kultuře" byl vyvinut s Musée des Arts Décoratifs, aby sofistikovanější přístup k analýze kulturních rozdílů a jejich vliv na módu. Dalším klíčovým modulem by bylo "Fashion Product Semiology". Používá sémiologie jako metodiky pro dekódování oděv a dešifrovat jeho estetický aspekt, aby lépe pochopili, jak je vnímána. - Rozvoj studentů kreativitu s moduly, jako je tvůrčí proces «», který pomáhá studentům si stále více vědomi své vlastní "kreativní logiky" a zvýšit svůj potenciál. Přidání praktických workshopů poskytne studentům s novým přístupem na známé výroby a projektování techniky. Například "Pattern a splývavou rozvoj" modul přináší nové výzkumné metody založené na experimentování a otevírá nové perspektivy pro studenty, pokud jde o hledání inspirace. - Pomáhat našim studentům pochopit, jak módní průmysl fungují a jak jsou strategie značky vyráběné v globálním kontextu. Marketing, organizační záležitosti, finanční problémy, stejně jako obraz a komunikační strategie se bude diskutovat v řadě různých modulů Kurz končí se studenty rozvíjet své vlastní kolekce projekt pod vedením školitele. Tento projekt zahrnuje vytvoření oděv a / nebo kolekci příslušenství. Tento proces zahrnuje navrhování prototypů pro 12 siluety, jakož i rozvojové marketingové a obchodní plány. Pak se Tato kolekce zkoumána porotou složenou z odborníků a ti nejlepší studenti dostávají příležitost ukázat svou práci na módních odborníků na IFA Graduate Show, která se koná v průběhu Haute Couture Fashion Week. Studenti jsou také učil, aby se zúčastnila několika mezinárodních soutěžích, které představují velkou platformu pro mladé módní návrháře. Stejně jako u ostatních předmětů IFA Paříži, Master of Arts v současné oděvního návrhářství těží velmi od jeho umístění v Paříži. Se svým bohatým kulturním životem, jeho dvě muzea věnovaná módě, její roční fashion weeks 6, stovky autosalonech a textilních veletrzích, stejně jako okolí drobný řemesla průmyslu, město světel zůstává nesporným módní světové hlavní město. Všechny naše programy jsou kloubově kolem rámci ECTS definované konvence Bologne. Po ukončení jejich průběh, studenti obdrží celkem 120 ECTS, které mohou být snadno přeneseny, pokud se rozhodnou k dalšímu studiu. Tento program také přijal IDEL / IDEART akreditace a je certifikován jako "mezinárodní mistr." Struktura kurzu Creative Culture Za účelem generování příslušné pojmy a produkty módních návrhářů soustavně zpochybňovat své vlastní tvůrčí proces s ohledem na změny ve svých sociálních, hospodářských a kulturních prostředí. Prostřednictvím různých modulů této skupiny studentů bude přesahovat o definici intuitivního kreativity s cílem vytvořit své vlastní umělecké rámec na základě jejich osobní motivaci a intelektuální proces. Cílem je pomoci jim plně proniknout do jejich tvůrčí mysli a proto maximalizovat své schopnosti v oblasti inovací. Moduly zahrnují: Současná Kreativita Analysis Research & Tvůrčí myšlení tvůrčí proces dílna Móda Životní prostředí Jsou nutné krmit módní kreativity silný zájem na umění, stejně jako zvědavost vůči jiné tvůrčí obory. Estetická poznání je postaven přes analysizing různé žánry o zobrazování, grafiky, barva, malířství, sochařství, architektury nebo designu artefaktů. Prostřednictvím modulů, jako jsou módní etnografie, módní Cross-kultura vyvinuli ve spolupráci s pařížskými Musée des Arts Décoratifs, nebo módní zboží Semiology, student bude dále analyzovat, jak móda adresy pojmy vzhledu a stavu. Nakonec studenti Wille být schopen dekódovat význam stojí za tvary, objemy, údaj nebo barvy jakéhokoliv škály módních produktů. Moduly zahrnují: Módní Etnografie módní kříž kultura Autorský Kontextová Trendy a budoucí módní produktu semiology Marketing & management Tato skupina modulů analýzy a odráží na marketingové strategie pro módní značky a poskytuje přísné osnovy pro jejich správu. Studenti zkoumat rozdíly při uvádění vysoce módní značky oproti značek masový trh. Pozorování procesů ovlivňujících značky identity, positionning, cenové, distribuční a komunikační pomoc studentům pochopit inherentní výzvy širokého současném módním trhu. Síla značky budou analyzovány prostřednictvím jeho hodnoty, jeho sociální, smluvní a sémiotické rozměrů. Studenti se seznámí rvačce s požadovanými komplexní nástroje pro označení s cílem vytvořit soudržné strategie pro jejich vlastní módní značku. Potřeba pro budoucí módní podnikatele rozvíjet inovativní módní pojmy v konkrétních trzích dnešním globálním módním průmyslu je také řešit. Moduly zahrnují Positionning & Ceny Fashion distribuce Consumer Behavior Sourcing & Supply Chain Issues Branding Image & Komunikace Komplexní komunikační a inovační design prezentace jsou rozhodující pro módní domy vyniknout v přeplněném trhu. Jednotlivé moduly této kapitoly bude školit studenty sloučit správné znění a metafor podobný módní komunikačních kampaní vyvinutých na mezinárodní scéně. Přesněji řečeno, znalosti a dovednosti předával zaměří se na médiu strategické plánování, vizuální komunikaci prostřednictvím stylingu, které komunikaci prostřednictvím tradičních i digitální kanály, technik public relations a event management pro módní přehlídky. Moduly zahrnují: Komunikace Móda Press Retail & Visual Merchandising fotografické Styling Fashion Photography Historie a analýzy Obchodní záležitosti Módní návrháři nebo umění ředitelé musí pochopit právní a obchodní rámec módního průmyslu s cílem účinně konverzovat s brand manažerů. V tomto modulu budou seskupení žáků objevovat realitu módního průmyslu z hospodářského a finančního hlediska. Budou zkoumat problémy, kterým čelí start-up firem a naučit se osvědčených postupů pro psaní podnikatelského plánu. To zahrnuje analýzu a hodnocení potenciálu růstu v nových podniků, minimalizovat finanční rizika a zároveň stanovila průmysl Klíčové faktory úspěchu nezbytné, aby značka pro růst a vzkvétat v dnešním konkurenčním globální ekonomice. Moduly zahrnují: podnikání & Finance duševní vlastnictví Technický problém Reaslistically budoucí kariéru v módě si nelze představit aniž je tím In-hluboké znalosti o oblečení konstrukce. V tomto modulu budou seskupení žáků posilovat své znalosti a dovednosti zvládnout multiplicity oděvů a typů textilních přes učňovský tradičních i high-tech výrobních technik. Budou také vystaveny na roli technologie při vytváření nových textilií a vzorů. Po dokončení tohoto modulu seskupení studenti pochopili zhotovení procesy a praktické otázky spojené s přinášet oděv do života. Moduly zahrnují: Digital Design Workshop Inovativní textilní dílnu vzory a Přehodil rozvoj [-]

Magistr V Módní Směr: Prodejny A Zkušenosti Managementu

Milano Fashion Institute
Campus forma Denní studium 16/01/2017 - 20/01/2018 let October 2016 Itálie Milán

Mistr v módní směr / Obchod & Zkušenosti řízení se zaměřuje na výcvik nejvíce inovativní profesionály, kteří jsou odpovědní za kanály a distribučních procesů v comapnies působící v oblasti módy, luxusní životní styl a průmyslu.V [+]

Mistr ve Fashion Režie: Obchod a zkušenosti management

Mistr v módní směr / Obchod & Zkušenosti řízení se zaměřuje na výcvik nejvíce inovativní profesionály, kteří jsou odpovědní za kanály a distribučních procesů v comapnies působící v oblasti módy, luxusní životní styl a průmyslu. Zejména profily být schopen plánovat a řídit distribuci a maloobchodní v několika různých typologií zaměřených na drobné podniky: ZNAČKY, které jsou integrovány proudu v potrubí s vlastní sítí prodejen provozovaných přímo (DOS) nebo franšízových prodejen, obchodní obchody, mezinárodní obchodní řetězce a malé lokální obchodní řetězce, on-line prodejci, atd. Hlavní profesní role jsou: ... [-]


Itech Diplomovaný Inženýr - Textil

ITECH Lyon
Campus forma Denní studium 3 let September 2016 Francie Lyon

Navrhovaný trénink je plně v souladu s potřebami textilním odvětví. Opírá se o provoz tohoto odvětvích: všechny oblasti textilu (textilní chemie, textilních továren a předení, házení a texturování, tkaní, pletení, netkaných textilií, barvení, tisku a dokončení) a pro všechny aplikace (oděvy, nábytek, technické textilie). Vzdělávání rozvíjí úzkou součinnost při výuce s firmami umístěných na technologické platformě Roanne. [+]

Textilní inženýrství ITech je zapojen v mnoha průmyslových odvětvích směrem proti proudu při výrobě textilních materiálů, stejně jako mnoha oblastech použití: lékařské, stavebnictví, sportovního vybavení, automotive, vzdušný prostor, nábytku a ... oděvy. Z toho vyplývá, vývoj produktů pro řízení projektů v organizaci výroby. Vstupné pro non-francouzský studenta Titul / Bakalářské v chemii (nebo ekvivalentní, 180 ECTS) Hladina ve francouzštině: B2 CERF + motivační rozhovor s ITech Vstupné do 2. ročníku: 1 rok studie Mastes v oblasti chemie / polymerů / materiály (M1 nebo ekvivalentní, 240 ECTS) Jak se přihlásit? Návštěva a zaregistrovat na webu inscription.itech.fr (Pro studenty z EU) nebo se připojit na internetových stránkách Campus France (CEF postupy) pro studenty ze zemí mimo EU pro země, které nemají CEF postupy s Francií, musíte podat žádost adresovanou před přijetím do nemocnice (DAP) na kulturní služby Francouzským velvyslanectvím v zemi, kde bydlíte. školné Školné je € 6500 / rok. Cvičiště Itech se zvláště zajímá poskytnout studentům solidní přípravu na profesním životě. Kromě multidisciplinární školení institut přidá "velikosti pole nejméně 10 měsíců stáží pro studenty v počátečních studiích. Konec 1. ročníku: Mezinárodní zkušenosti - minimálně 6 týdnů Tato mezinárodní zkušenost je připraven v předstihu, pokud jde o multikulturní výchovu a předpokládaný obsah zprávy jsou dokonale definovány. To je předmětem restituce individuální zkušenosti každého studenta a je podkladem pro reflexi při interkulturní průběhu následujícího semestru. Konec 2. ročníku: Inženýr stáž - minimálně 8 týdnů Praxe pod výsadního postavení trainee umožňuje studentům, aby se tváří v tvář realitě podnikatelského života, a uvědomit si materiálových požadavků, ekonomického a lidského snažení. Konec 3. ročníku: Pracovní Studie pozdě - až 6 měsíců Jedná se o běžně pracují přiřazen k mladým inženýrem. Student prokázal, že je schopen vzít svou autonomii řešit složité objekty v někdy složité situaci. Je to období nejméně 5 měsíců a jsou společnost nebo laboratoř ve Francii nebo v zahraničí. Kraj Rhône-Alpes je region, který se skládá z osmi oddělení: Ain, Ardeche, Drome, Isere, Loire, Rhone, Savoie a Haute-Savoie. Jeho kapitál je Lyon, který je také jejím největším městem. Toto je druhá oblast ve Francii v oblasti (po Midi-Pyrénées), ekonomika a populace (po Francie Island). To je také zařazen 6. evropský region. Schematicky Rhône-Alpes region je 1/10 ° Francie v ekonomické, demografické a oblasti. S mezinárodní letiště Lyon-Saint Exupéry TGV vlakového nádraží a 3, Lyon je spojen se všemi hlavními městy ve Francii, stejně jako ti z celého světa! Lyon se nachází jen 2 hodiny od Paříže a na 1:40 Marseilles a Středomoří. Pokud dáváte přednost montaignes, Alpy mají v 1:30 a Massif Central do 30 minut jízdy autem. Lyon je historicky průmyslové město, a proto hostí mnoho petrochemický průmysl podél Saône a Rhône, v chodbě chemie. Lyon je také druhé největší město studenta France, se třemi vysokými školami a mnoha technických škol. Svou obyvatel, Lyon je třetí obec Francie, s 472,305 obyvateli. [-]

Mezinárodní Magistr Luxusní Vedení

Il Sole 24 ORE Business School
Campus forma Denní studium 9 měsíců November 2016 Itálie Milán

Móda, Luxury & Vyrobeno v Itálii: výrazná specializace v jedné z nejdůležitějších oblastí italského excelence. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. mezinárodní mistr luxusní správa Oficiální stránky Móda, Luxury & Vyrobeno v Itálii: výrazná specializace v jedné z nejdůležitějších oblastí italského excelence. CÍLE a profesionální OPENINGS Naše mezinárodní mistr v luxusním managementu poskytuje studentům technických znalostí a manažerských schopností nutných k budovat kariéru v luxusním průmyslu. To poskytuje studentům možnost učit se ze zkušeností manažerů a odborníků pracujících na trhu luxusního zboží, jakož i na stáž do významných firem a vytvořit trvalou síť v tomto odvětví. Předchozí čtyři italské vydání tohoto mistra dodané naší Business School zaručit konsolidované zkušenosti a pokračující vztahy s nejprestižnějších světových luxusních značek. Na konci kurzu hlavními oblastmi rozmísťování a profesionálních otvory jsou v podnicích, poradenské firmy, podnikatelských sdružení a institucí z odvětví módy, luxusního zboží a životního stylu, v následující funkce: marketing komunikace a události řízení značky maloobchodní merchandising visual merchandising maloobchodních operací e-commerce a v těchto luxusních odvětvích: fashion (kůže a luxusní zboží) design hodinky a šperky parfémy a kosmetika automotive lodičky hotellerie jídlo a víno TARGET Mistr je zaměřen na mladé absolventy a posledním roce absolvoval studenty se zájmem o budování své kariéry ve světě luxusu, módy a životního stylu. Předmět je vyučován výhradně v angličtině. Doby trvání a struktury 9 měsíců: 5 měsíců na plný úvazek tříd v Miláně a 4 měsíce stáž Master vyžaduje plný úvazek povinnou školní docházku. Program začíná dne 21. listopadu 2016 a je rozdělen do dvou fází: Teorie a praxe po dobu 100 dnů ve třídě a workshopy (kurzy se konají od pondělí do pátku) Hands-on zkušeností přes 4 měsíce stáž ve významných firem či poradenské společnosti. MILAN A HODNOTA Made in Italy Italské město Milán je mezinárodně uznávaný jako jeden z "velké čtyřky" globálních městech módy, spolu s Paříži, New Yorku a Londýně. Bohatá historie města a klasické architektury jsou kontrapunkt k modernímu tempu života a rostoucí věže navržené starchitects 21. století. To je také jeden z nejvíce multikulturních a různorodých měst v Itálii a Evropě, s bankovnictví, průmyslové a designu sektorech, které čerpají zaměstnance z celého světa. Milan je také místem, kde významné mezinárodní veletrhy, výstavy a výstavy konat. Duben je měsícem známého Salone Internazionale del Mobile (mezinárodní domů nábytek pořadu): spolu se souvisejícími kulturně-umělecké události, tento veletrh představuje nejdůležitější a inovativní návrhy, nápady a koncepty pro nábytek, domova a Objets d 'umění. Jeden z milánských nejznámějších módních událostí je Milan Fashion Week, jehož dvě výroční vydání (září-říjen a únor-březen) jsou nejdůležitějším styčným bodem mezi pret-a-porter a obchodních subjektů, propagaci oba globálně renomovaných značek které učinily made in Italy známá po celém světě a nově se rozvíjejících módních talentů. Pro budoucí manažery v luxusním a módní průmysl, Milan je nejlepším místem k životu! PROGRAM Program je rozdělen do následujících modulů: Koncept luxus po celém světě Made in Italy: včera, dnes a zítra Nové spotřebitelé luxusního zboží Módní, luxusní a životního stylu průmysl Hodnotového řetězce a ekonomika Projektové řízení Marketing luxusního zboží Web & Nová média: digitální a sociální média marketing Komunikace, řízení značky, tisková kancelář a události Komerční politiky a řízení luxusních maloobchodních prodejen E-commerce a e-odkalovacích Kurz obsahuje také některé speciální aktivity: Návštěvy Company: Navštivte památek, muzeí a továrny po celém světě renomovaných italských značek Projekt Wor k: Práce na skutečných obchodních problémů, předložených manažery a odborníky Vlastní Marketing a Osobní Branding: posilovat a rozvíjet manažerské kompetence Mistr Blog: spravovat Master blog s přímým dohledem vědeckého výboru STÁŽ Praxe je důležitou přidanou hodnotou Master a umožňuje účastníkům vstoupit do světa práce složitosti s pevnými profesionální nástroje. V učebně období, každý účastník je podporován při identifikaci jeho / její schopnosti a příležitosti kariéry prostřednictvím individuálního kariéry trénovat a falešné přijímacích pohovorů. Více než 95% našich studentů jsou zaměstnáni po stáži. VSTUPNÉ Mistr má uzavřený číslo a zahrnuje proces výběru, jehož cílem je posouzení technické kompetence získané během sledovaného období, individuální přístup a motivaci kandidátů. Proces výběru se provádí ve 3 fázích: screening a analýza žádosti přijímacího a CV motivační pohovor (v angličtině) Anglický test na non rodilými mluvčími Žadatelé jsou povinni předložit následující dokumenty: Kopie vysokoškolským vzděláním prvního stupně (bakalářské, laurea trienále nebo ekvivalent) Curriculum Vitae v angličtině Fotografie Kopie pasu nebo průkazu totožnosti Motivační dopis vysvětlující zájmů a budoucích profesionálních projektů Anglický zkoušení způsobilosti skóre je žádoucí (ale není povinná) neregistrovaným rodilými mluvčími STIPENDIA 24 Ore Business School granty částečné a úplné náklady stipendia nejzasloužilejších kandidátů. KONTAKTY Pro více informací pište na: elisabetta.panerai@ilsole24ore.com Vás bude kontaktovat v nejkratším možném čase. [-]

Magistr V Oděvního Návrhářství

Designskolen Kolding
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Dánsko Kolding

Experiment je vždy výchozím bodem pro projekty v oděvního návrhářství a zkoumáním "krásný", důležitou součástí každého projektu. Projekty jsou navrženy tak, aby otázku, prozkoumat a výzva, v pracovním prostředí, které je daleko od médií je "módní cirkus". [+]

Mistr v oděvního návrhářství Experiment je vždy výchozím bodem pro projekty v oděvního návrhářství a zkoumáním "krásný", důležitou součástí každého projektu. Projekty jsou navrženy tak, aby otázku, prozkoumat a výzva, v pracovním prostředí, které je daleko od médií je "módní cirkus". Studijních cest do zahraničí práci inspirovat počáteční fázi jednoho z letošních projektů. Pro módní studenty existuje samozřejmě několik zjevných míst, kam jít, kde jeden mohl být podáván s příští rok trendy: Paříži, New Yorku, Londýně nebo Miláně. Ale jak my chceme vychovávat designéry, kteří mohou nový projekt trajektorie, aby prozkoumala, spíše než jít ve stopách druhých, snažíme se najít alternativy, jako Záhřebu či Istanbulu. Naši studenti jsou zapojeni do stanovování pořadí den, pokud jde o vývoj profesionálního tahu oděvního návrhářství. Obecně pracujeme s třemi otázkami zájmu, které jsou navzájem spolu souvisí:... [-]


Magistr V Módního Průmyslu

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Campus forma Denní studium March 2017 Itálie Florence

Navrženo pro profesionály a absolventy, které si přejí získat pohled na Fashion systému, program Fashion Business se zaměřuje na vytváření profesionály v oblasti marketingu, branding, managementu, obchodu, digitálních médií a virové komunikační techniky. Pozornost je věnována strategického řízení a komunikace pro všechny typy společností, se zaměřením na role profesionálních postav zapojených. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Navrženo pro profesionály a absolventy, které si přejí získat pohled na Fashion systému, Fashion Business Program se zaměřuje na vytváření profesionály v oblasti marketingu, branding, managementu, obchodu, digitálních médií a virové komunikační techniky. Pozornost je věnována strategického řízení a komunikace pro všechny typy společností, se zaměřením na role profesionálních postav zapojených. Florence je betlém italské módy od jeho počátku v roce 1951 s prvními módních přehlídek, které byly nyní se vyvinul do veletrhů Pitti. Je v ideálním místě, je v srdci Toskánska, krásné oblasti, kde většina z luxusní módní zboží jsou vytvořené, a ve středu Kožené čtvrti Santa Croce a okresu Pletené věci v Prato. Společnosti jako Ferragamo, Gucci, Cavalli, Guess, Roye Rogerse, a tak dále rozhodnou mít své sídlo a výrobní centra v Toskánsku. Florence je také hostitel na Pitti a Vintage výběrových výstav, jakož i na příčných digitálních médií události pro high-end luxusní obchody, jako je Luisa Via Roma. Know-how, které pochází od těchto společností, v kombinaci s italských tradičních artisantechniques je nyní setkání nové technologie a nové způsoby myšlení o módě, že se centrem kulturního a stylu výměn dělají. The mistr v módního průmyslu je určena na italských i zahraničních absolventů Móda, Komunikace, Marketing, nebo k těm s diplomy z univerzitní úrovni škol stejných oblastech, jakož i na mladé odborníky pracující v módním poli s nejméně dva roky zkušeností. Cíl Program Fashion Business si klade za cíl poskytnout účastníkům příležitost dále rozvíjet své dovednosti získané prostřednictvím příčným analytického přístupu k módní systému a zkušenostní didaktika, která kombinuje teorie k praxi. Míchání komunikace a tvůrčí dovednosti s in-hloubky a strategického přístupu, tento pán samozřejmě zahrnuje rozsáhlé znalosti o kulturních, historických, sociologických a ekonomických složek Fashion systému, jakož i předpovídání trendů ve specifickém cílovém trhu, vývoj nových komunikaci procesy pro módu, jako je blogování, tvorba obsahu a publikování, styling, webu, nová média, reklamy, přehlídek a vytváření událostí. Metodika a struktura Program je strukturován tak, že účastníci budou mít příležitost pracovat na reálných životních situacích a prosazovat módní značky, návrháři a řemeslníci, jakož i získat vhled do komunikačního řetězce módy a jeho multi-tváří integrovaných strategií, které stále zahrnovat novou média a sociální portály. Pojmy získané jsou zkoumány průběhu v praktických aplikacích se spolupráce a projektů společnosti založené. Účastníci se očekává, že získá komunikační a organizační dovednosti událost s hloubkové analýzy a strategického přístupu, který lze aplikovat na jakýkoli projekt v jejich současné nebo budoucí kariéru. [-]

Magistr V Pořádání Akcí

ESODE
Campus forma Denní studium Kombinované November 2016 Španělsko Madrid

Tento vzdělávací program umožňuje studentům zvládnout všechny aspekty komplexního organizaci události, od koncepce až po vyhodnocení, a to prostřednictvím strategie, implementace, výroba, realizace, optimalizace rozpočtu, logistika, post-produkce a ukončení projektu. [+]

Včasná registrace slevy Tento vzdělávací program umožňuje studentům zvládnout všechny aspekty komplexního organizaci události, od koncepce až po vyhodnocení, a to prostřednictvím strategie, implementace, výroba, realizace, optimalizace rozpočtu, logistika, post-produkce a ukončení projektu. Pokud chcete trénovat jako profesionál v oblasti pořádání akcí v praktické a osobně, hlavní program je vaše nejlepší volba. Obsahuje také nezaplacené povinné prestižní agentury nejlepší postupy v odvětví. CÍLE Sektor odborné akce musí být specialista s vůdčí schopnosti, respektu k rozmanitosti, pružnost v jednání, velkorysost, koordinační schopnosti, jemnost a inteligence komunikační prostředek pro volby. Tento program má tyto cíle: Analyzovat strategický význam živé komunikace v rámci organizace, jako způsob polohování a vztah se svým publikem za účelem dosažení stanovených cílů. Poskytnout nezbytné dovednosti pro řízení událost, jako je firemní image, media relations, reklama, on-line komunikace, PR, mimo jiné správně. Poskytnout studentům nástroje potřebné k návrhu komunikačního plánu použít na celou organizaci události jakémkoli odvětví nebo oblast a zároveň posílit jejich schopnosti interpersonální dovednosti. Vyvinout nové techniky a nástroje použité na organizaci akcí a osvědčených postupů pořadatele ve svých vztazích s dodavateli a zákazníky. AUDIENCE Studenti s univerzitním diplomem nebo pracovní praxe, kteří si chtějí doplnit své vzdělání a zvýšení jejich profesní příležitosti vyniknout a úspěšně řešit profesionální výkon v oblasti organizace akcí a komunikace. Čerství absolventi, absolventi a postgraduální studenti, kteří hledají pro specializaci přidal se k jeho kariéře, nebo chtějí rozšířit svou kariéru a vynikají v tomto odvětví. Odborníci v oblasti marketingu, médií, reklamy a PR, které vyžadují specifické datum znalosti a školení v oblasti pořádání akcí. Z těchto poznatků budou rozvíjet účinnější prodejní strategie, s níž vytvářet a nabízet nové obchodní linie a nové produkty. Profesionální sektoru cestovního ruchu. Vzdělávací akce zahrnuje nejen realizaci konferencí, veletrhů, hotely a letadel najímání, ale také zavádí kreativní koncept. * Pokud je určitý stupeň nebude požadovat, aby prokázali, že mají tři roky praxe. MODULY PROGRAM 1.. Události: typy, struktura, na trhu 2. CSR - Corporate Social Responsibility 3. Obchodní organizace v dubnu. Marketingové akce v květnu. 6 komunikační události. Osobní schopnosti 7. Nové technologie aplikuje na události 8. Událost jako nástroj firemní image v září. Kreativita v Události 10. 11 podnikání a oficiální protokol. Koučování v organizaci, etiky a deontologie. 12 Event Management Tools 13. Projektování, výroba a realizace akcí METODIKA A ZPŮSOB ESODE nabízí tento titul magisterský CLASSROOM. Teoretické a praktické kurzy vedené nejproslulejších profesionály. Přednášky národních a mezinárodních odborníků. Kontroly v lokalitách a zajímavých místech. Student bude mít možnost navštívit místa událostí plnit své pracovní metody. Systém hodnocení. Student poplatek vyšetření, individuální a skupinová práce a závěrečný projekt. Závěrečný projekt. Student bude muset prokázat u soudu všechny znalosti získané v průběhu, aplikovaný na případové studie. PRAXE Tento pán zaplatil a zaručena osnov postupy v nejlepších agentur v zemi. Tím se student tohoto Masters bude vykonávat čtyři měsíce praxe, favorizovat získávání dovedností s cílem usnadnit jejich zaměstnatelnost. Společnost je povinné vzdělávání a sledování výkonu žáka či studenta se provádí přes akademické lektora z ESODE a jiným opatrovník společností. * Studenti, kteří pracují ve firmách budou moci ověřit své postupy. CERTIFIKACE ESODE studentů, škola akcí organizátorů, po dokončení vzdělávací program bude udělen titul mistr v integrovaných ORGANIZACE UDÁLOSTI (1500 hodin) certifikovaných univerzitní Nebrija. [-]

Master Módní Design / E-business

LISAA Paris
Campus forma Denní studium 1 - 2  September 2016 Francie Paris

Digitální tisk, spojené oděvy a doplňky, inovativní materiály, digitální textil a e-business: tento kurz v angličtině dává studentům nástroje, které jsou specifické pro digitální módy ekonomiky. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Digitální tisk, spojené oděvy a doplňky, inovativní materiály, digitální textil a e-business: tento kurz v angličtině dává studentům nástroje, které jsou specifické pro digitální módy ekonomiky. PROGRAM spuštění v roce ZÁŘÍ 2016 Díky pedagogických pracovníků složená z uznávaných odborníků v oblasti módy a jeho četné partnerství s renomovaných firem, tento kurz je široce uznávaný. MASTER-rovnocennou kvalifikaci / IN ENGLISH Módní Tech / e-Business kurz probíhá v průběhu dvou let a je určen pro studenty, kteří již absolvovali kurz na úrovni bakalářského, jako je módní design, modelářství, módě a textilního designu nebo módní design / módního průmyslu. Výhody Course Unikátní program, aby si představit, že obchodní modely zítřka Módní design připojen na digitální sektorů Otevřený přístup a autonomní použití módní Lab: pletací stroj, Lectra System, laserová řezačka, 3-D tiskárna Spolupráce se studenty na připojeném designový objekt bakalářského kurzu Prodloužené pracovní stáže čtyř až šesti měsíců umožňující skutečnou aplikaci naučených dovedností Každý student produkuje podnikatelského projektu spuštění styl Zrychlení projekt prostřednictvím inkubace na konci kurzu Kariéra Pletené věci designer Ready-to-wear designér Designer příslušenství Digitální projektový manažer Product Innovation manažer E-business expert Fab Lab manager E-marketing manager Community Manager Módní tvůrce Vstupní požadavky a Aplikace Přijetí do LISAA módní Paříže se vztahuje jak na prezentaci portfolia práce a ústního pohovoru. Cílem těchto podmínek není pouze posoudit úroveň kandidáta, ale také - a především - aby zjistily jeho nebo její zvědavost, umělecké kultury, motivaci a potenciál jeho nebo její akademického profilu tak, aby vyhovovaly specifika profese v oblasti módy. [-]