Magisterské studium Móda - Magisterské studium Móda hledejte zde!

Magisterské studium Móda - Zde naleznete magisterské studium Móda

Móda

Magisterské studium módy je pro ty studenty, kteří fandí hezkému a zajímavému oblečení, a kteří rádi využívají svou fantazii a talent k jeho výrobě - od klobouků před všechny typy kostýmů až po boty. Magisterské studium módy studenty seznámí s tím, jak je móda propojena s jinými oblastmi jako jsou styl, módní design a módní kolekce, stejně jako módní průmysl a mediální zprostředkování.
 
Móda je fenomén mající své místo v každé civilizaci a její počátky sahají několik tisíc let zpátky do minulosti. Vysoce uznávaná profese módních designerů a stylistů vyžaduje bohaté znalosti v různých oblastech. Například módní designér, módní žurnalista a každý, kdo pracuje v oblasti módy, musí mít vzdělání v umění, kulturním dědictví, historii, estetických teoriích na jednu stranu a na druhou stranu být kreativní a mít schopnost přijít s individuálními a novátorskými nápady a koncepty. Magisterské studium módy studentům dává možnost porozumět fungování všech těchto aspektů a osvojit si jejich základy.  
 
Máte-li ambice vytvořit vlastní originální módní kolekci nebo se stát součástí módního průmyslu, prohlédněte si popisy studijních programů módy níže na této stránce. Najdete magisterské programy módy nabízené na univerzitách po celém světě. Vykročte za svou budoucí kariérou v oblasti módy již dnes!

Čtěte více

Magisterský Titul V Oboru Podniková Ekonomika A Management Módy

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 semestr September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Jazyk výuky: španělština Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. Za zmínku stojí také účast Textilní clusteru Fashion Actm Catalunya, jehož spolupráce umožnila vyvinout program odborných studií a přizpůsobeny potřebám a fungování podnikové sféry textilu a módy, poskytující hluboké a rozsáhlé znalosti účastníků záležitost. Tento mistr je navržen v souladu s reformami navrženými v Boloňského procesu a je založen na zásadách kvality, rozmanitosti a konkurenceschopnosti. Obecné cíle Mají potřebné tvůrčí schopnosti na podporu řízení nových zdrojů a vedení. Může analyzovat společnost přizpůsobit se aktuálním potřebám. Chcete-li vědět právní, finanční a organizační rámec upravující Textilní a oděvní průmysl. Získat potřebné nástroje pro efektivní správu společnosti Textilní a oděvní sektor. Kompetence V průběhu kurzu jsou získávány následující kompetence: Chcete-li mít znalosti o globální a totes způsobem spojující svět umění a naopak. Jak jejich vztah a živit sebe, poskytuje syntetické, analytické a kritické v tvůrčích a výrobních procesů řízení. Znát a aplikovat interdisciplinarity mezi různými produkty. Zobrazit jako doplněk a týkají, s cílem dokončit kreativní globálně a / nebo konkurenceschopnosti ve světě procesu módní firmy. S vysokou plynulost pochopení tiskových médií v souvislosti se světem módy, stejně jako jejich projekt a komunikativní funkci. Získejte všechny pojmy potřebné pro klasifikaci a vyhodnocení potřeb grafického jazyka týkající se tvůrčího procesu v rámci módní design, vedení a směr. Vědět, jak používat všechny zdroje koncepční a technické, aby ve směru a řízení společností zabývajících se módou, kreativní jazyk grafiky, plastů a informativní je adekvátně řešit. Mít přehled o světě módy a provoz firmy, jejích procesů a interakcí mezi nimi. Znát proces rozhodování, který zahrnuje všechna opatření řízení. Mít schopnost vést dialog s ostatními řediteli společnosti a externími subjekty, na které je závislý. Přečtěte si průvodce v rámci koncernové strategie, která bude připravit cestu k dosažení cílů. Mít znalosti a splatnost rozrušit a vedení nejcennější aktivum společnosti je jeho zaměstnanci. [-]

Magistr V Oděvního Návrhářství

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Itálie Milán

Master in Fashion Design programu přináší studentům do přímého kontaktu s módním průmyslu designu v Itálii a v zahraničí. Budete mít vzácnou a vzrušující možnost rozvíjet svou vlastní originální a přesvědčivý módní kolekci pod vedením profesionálů. [+]

Dream. Express. Proveďte. The Mistr v oděvního návrhářství Program přináší studentům do přímého kontaktu s módním průmyslu designu v Itálii a v zahraničí. Budete mít vzácnou a vzrušující možnost rozvíjet svou vlastní originální a přesvědčivý módní kolekci pod vedením profesionálů. Prostřednictvím teoretických studií a zkušeností projektu, budete rozvíjet individuální způsob vyjadřování, prozkoumat kulturní faktory, které ovlivňují módní trendy, naučit se vstupy a výstupy z výroby, a vytvářet inovativní řešení. Kromě honování "problém řešení" dovednosti, že každý módní návrhář potřebuje, budete také rozvíjet "problém definování" přístup: schopnost určit skutečné parametry každé výzvy. Jak jste se dozvědět následovat svou intuici a propagovat svou estetickou vizi v rámci těchto parametrů, budete pěstovat větší povědomí o důvodech své vlastní módní design volby, a těch druhých. Publikum Program je určen pro uchazeče s mírou první úrovně v módní design, design doplňky nebo jiných příbuzných oborů, kteří chtějí rozvíjet své profesní dovednosti a provést připojení v rámci módního průmyslu. Výsledek Během tohoto programu, budou studenti: Kompletní self-řízený projekt výzkumu na poli módního návrhářství, za použití metod na profesionální úrovni a komunikační techniky Rozvíjet inovativní design pro oděvy a vytvořit kolekci módní, postavený na jejich znalosti technik a materiálů Program Program je dílna bázi, podporovaný semináře, přednášky, konzultace, a práci v terénu. Profesionály, vůdce hřiště, a vedoucí projektu vedení studentů prostřednictvím individuální koučink a projektového mentorství. Program se skládá ze čtyř hlavních modulů, z nichž každý obsahuje dva-týdenní kurz a šestitýdenní dílnu. Moduly jsou následovalo období dvou měsíční stáž a závěrečné prezentace portfolia. Modulární struktura je možné přizpůsobit, což umožňuje flexibilitu a rozmanitost, aby lépe sloužit potřebám a cílům každého studenta. Kurzy Celoroční se zaměřuje na: Poznávání historických, současné, psychologické, antropologické a sociologické aspekty módního fenoménu Learning Management a marketingové strategie pro módní a luxusní zboží společnosti Objevování nových 3D nástroje pro modelování oděvů Zkoumání metody a nástroje pro módní výzkum a designu Zkoumání faktorů, které určují ekonomickou výkonnost značky nebo společnosti Branding svou vlastní práci a rozvíjet své profesní identitu Semináře Vedeni profesionály a vedoucí fakulty projektů, budete pracovat ve spolupráci s předními společnostmi na praktických projektů týkajících se módního návrhářství. Některá možná témata dílen patří následující: Přispět k budování inovativní, konzistentní módní kolekci od výzkumu k realizaci. Prozkoumat svou vlastní módní design identitu a definovat jazyk, vyjadřování a estetiky. Zkoumejte nové možnosti ve struktuře a materiály, jak generovat nápady pro současné módní kolekce pro mezinárodní trh. Výzkum a vývoj vhodných materiálů a vytvořit originální konstrukce pro tašky a kožené zboží sbírky. Vytvářejte buď skutečný módní editorial pro tisk nebo on-line časopis nebo návrhu reklamní kampaně. Porfolio Posledním prvkem programu je revize portfolio. Budete prezentovat své portfolio práce dokončeny v průběhu roku v přední části zkoušky rady pro vyhodnocení. Internship Neexistuje lepší způsob, jak získat zkušenosti ve svém oboru, než ve skutečnosti v ní pracují. Stáž je šance pro vás pracovat na místě pro společnost nebo designérského studia ve vašem oboru zájmu, při uplatnění všech strategií jste se naučili ve třídě a v dílnách. Případně můžete dokončit intenzivní projekt ve spolupráci s firmou na kampusu Domus Academy. Ať tak či onak, budete mít vnitřní pohled na to, jak váš obor opravdu funguje, a můžete dělat důležitá připojení, která bude dále svou kariéru. Stáž trvá dva měsíce a přijde na konci svého ročníku. 100% našich studentů se účastní stáže, včetně studentů ze zemí mimo EU, kteří se mohou prodloužit dobu platnosti víza po dobu až jednoho roku dokončit tuto část jejich studia. Společnosti několik prestižních společností a designérská studia spolupracují s Master in Fashion design programu, aktivně účastní kurzů, seminářů, stáží, a mezinárodních soutěží pořádaných na oddělení. Studenti mají možnost pracovat přímo s firmami v jejich dílně projektů a stáží. Tato přímá spolupráce usnadňuje mentorství a dává studentům přístup k široké síti profesionálních připojení. Firmy a organizace zapojené do tohoto programu patří: Trussardi, MUUSE, 7 pro celé lidstvo, Alessandro Dell'Acqua, Antonio Berardi, kostým národní, Eastpak, Fay, Fiorucci Láska terapie, Fondazione Gianfranco Ferré, Frankie Morello, Havaianas, Hogan, Maurizio Galante a Tal Lancman (Interware), Meltin "Pot, Napapijri, Neil Barrett, Nike, SAOBC (South African pštros hospodářská komora), Stefanel, Ter et Bantine, Versace, Veuve Clicquot, Ermenegildo Zegna. Akreditace Po absolvování Akademie Domus, budete získat titul, který je uznávaný po celé Evropě a světově akademické magisterský studijní program (60 ECTS kreditů) akreditované italským ministerstvem školství, univerzity a výzkum (MIUR) *. Budete také získat druhou cennou kvalifikaci: Domus Academy magisterský diplom. Naše akreditace pomohl Domus Academy budovat vztahy s prestižními společnostmi, takže budete mít možnost získat praktické pracovní zkušenosti během svého průběhu studia. Akreditovaného studijního plus praktické zkušenosti jste získali přes stáže, ukazuje, zaměstnavatele, které jste obdrželi top-kvalitní vzdělání, a že vám přinese průmysl-související znalosti a dovednosti ke stolu, když se připojit k jejich týmu. Naše akreditace také znamená, že příslušné akademické úvěry, které získáte na Domus Academy bude přenášet na další instituce, pokud se rozhodnete pracovat na další magisterského nebo doktorského stupně na úrovni. Pracovní příležitosti Absolventi Master in Fashion design programu může zahájit svou kariéru jako módní návrhářka, art director, textilní designér, produktový manažer, výzkumník trendů, pohodový lovec, nebo módní editor. Mohly by také vzít na sebe roli v marketingové komunikaci / nebo distribuce. Mohou pracovat pro módní značky, designové agentury, nebo časopisy, nebo se může rozhodnout, že za samostatně výdělečně činné. [-]

Digitální Módní Strategie Msc

Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Campus forma Denní studium 1 rok

Tento 12 měsíců akademický program je unikátní v celosvětovém měřítku, protože se zaměřuje na strategické přijetí, integrace a optimalizace technologie specifické pro různé potřeby odvětví módy. Tento inovativní kurz vyvinut po konzultaci se zúčastněnými stranami vedoucích průmyslu, se zaměřuje na rozvoj absolventy být digitální myšlenkové vůdci budoucnosti. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Britská škola módy je hrdý na to, světy první MSc v oboru digitální módní strategie na svém GCU London Fashion Street kampus, umístěný v srdci East London. Tento 12 měsíců akademický program je unikátní v celosvětovém měřítku, protože se zaměřuje na strategické přijetí, integrace a optimalizace technologie specifické pro různé potřeby odvětví módy. Tento inovativní kurz vyvinut po konzultaci se zúčastněnými stranami vedoucích průmyslu, se zaměřuje na rozvoj absolventy být digitální myšlenkové vůdci budoucnosti. Toho bude dosaženo prostřednictvím výrazné trans-disciplína přístupu programu k učení a důrazem na zapojení průmyslu s čestným profesorem Masterclasses, on-kampusu síťové události, živé Společnost Projekt kalhotky, průmysl návštěvy a kreditní ložisko stáží. Popis programu Digital je rychle rostoucí a rozvíjející se odvětví, a to je zřejmé v rámci módního průmyslu, kterým jsou tradiční modely nabídky a poptávky byla zpochybňována a proměnil prostřednictvím technologie. Britská škola Móda, spolu s módní rady Innovate britské a Velké Británii, určit, že tyto změny se promítají do značné mezery ve znalostech a dovednostech v rámci akademického prostředí i průmyslu. Proto MSc módní Digital strategie byla vytvořena speciálně pro tuto mezeru zaplnit. Program tým se ujal šest měsíců intenzivního výzkumu a radil se s řadou zástupců průmyslu z módy, médií, maloobchod, akademické obce, technologie, investic a správy s cílem zajistit strukturu a obsah programu byly přímo pro trh. Výsledky výzkumu vývoje je uvedeno, že vznikající povaha digitálního odvětví módy vyžaduje jedinečný přístup. Proto se tři hlavní rysy jsou zřejmé: Integrovaný - digitální není "přidat na", jsme přesvědčeni, že technologie může, a měl by být východiskem diferenciace, a proto být zakotveny holisticky jak na strategické a operativní úrovni napříč všemi obchodními funkcemi Co-kreativní - vzhledem k naléhavé povaze předmětné oblasti, účastníci programu budou spoluvytvářet nové poznatky prostřednictvím kritického zhodnocení a vývoji tradičních akademických rámců jak platil žít průmyslové projekty spolupráce Hybridní - Kurz umožní absolventům rozvíjet inovativní kombinaci tvůrčích a analytické dovednosti potřebné k usnadnění transformačních změn se podílejí na digitalizaci módních firem. Proč si vybrat tento program MSc Digital Fashion strategie nabízí osobitý rovnováhu akademické přísnosti a průmyslové praxe po celou dobu jeho učení a hodnocení, která je usnadněno prostřednictvím své sítě čestných profesorů, lékařů v rezidenci a výzkumných pracovníků aktivní. Tento kurz je první svého druhu na celém světě, a proto její absolventi budou mít výhodu prvního tahu na trhu a musí být okamžitě výrazný. Znalosti a dovednosti související s digitální strategii jsou velmi zvyšuje v poptávce po celém světě a aplikace v rámci tohoto odvětví módy dále zvyšuje zaměstnatelnosti vyhlídky. Účastníci průmysl se podílí na vývoji kurzu výzkumu uvedla, že v důsledku své kreditní ložiska stáž, inovační struktuře a zaměřením na průmysl, očekávají, že absolventi programu mají zaměstnání zajištěné před tím, než kompletní. Kariérní možnosti pro absolventy tohoto programu patří: digitální stratégů, digitální manažery, sociální média manažery, e-commerce manažery, obsahu, inovace manažery, manažery značky, marketingové manažery, online vizuální merchandiserů, bloggerů, konzultantů a podnikatelů. [-]

Magistr V Módě Vedení Sbírky

Accademia del Lusso
Campus forma Denní studium 1 rok November 2016 Itálie Milán

Magisterský kurz módní kolekce managementu si klade za cíl vybudovat profesionální postavu, která má strategické schopnosti proniknout do výrobní stranu módy a luxusního podniky a pracující jako manažer v oblasti produktové luxusního zboží a módní odvětví. Kurz poskytuje studentům nejen s všeobecné znalosti různých oblastech zapojených do obchodu, ale také s konkrétními technickými dovednostmi v oblasti poskytování služeb ... [+]

Magisterský kurz módní kolekce managementu si klade za cíl vybudovat profesionální postavu, která má strategické schopnosti proniknout do výrobní stranu módy a luxusního podniky a pracující jako manažer v oblasti produktové luxusního zboží a módní odvětví. Kurz poskytuje studentům nejen s obecným znalostí různých oblastí zapojených do obchodu, ale také s konkrétními technickými dovednostmi v oblasti průmyslové výroby v odvětví módy. Kromě toho samozřejmě poskytuje nezbytné profesionální nástroje, aby mohli pracovat na produkty v souladu s požadavky trhu. Dynamika analyzované v průběhu týkají obecně sektoru luxusního zboží se zvláštním zřetelem k módě s ohledem na specifickou povahu procesů zapojených do vývoje produktů v rámci této oblasti. Kariérní vyhlídky Fashion Collection manažer, produktový manažer, vedoucí výroby, vedoucí projektu, koordinátor móda, módní kupující, výzkum konzultant, Trend meteorologa, vzorkování technik Některé z předmětů vyučovaných v tomto programu Made in Italy & Luxury System Zboží Mezinárodní a módní trhy Metropolitní Jazyky a trendy Fashion Communication & Web Fashion Módní Product Fabric Technology Fashion Graphic Design Collection Design & Planning Vývoj vzor Internship příležitosti Kariéry a vnější vztahy na Accademia del Lusso je velmi aktivní při vytváření kontaktů s významnými podniky z odvětví, aby umožňoval studentům najít možnosti stáží. vstupní požadavky Vhodná znalost angličtiny: prokázána formálním potvrzení nebo Skype jazykové rozhovoru 3-leté vysokoškolské vzdělání (pro studenty, kteří mají non-italské kvalifikaci, to je požadavek mít dokončenu nejméně 15 Celkový počet let školní a univerzitní vzdělání) [-]

Master (ma) Fashion

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly [+]

MA Móda

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly utvářejí módní průmysl dnes, kde se špičkovým designem praxe je dáno s sofistikovanou obchodní strategie.

To je kreativní, projekt založený na kurz se zaměřením na dynamiku mezi kreativitou, technologií a podnikání povědomí. Kurz rozvíjí kritické a kreativní, a technické a odborné dovednosti nezbytné k postupu praxi a stimulovat inovace v módním průmyslu.

Jako MA Fashion studenta, budete zkoumat hranice kreativní módního designu a rozvíjet své schopnosti s využitím digitálních celou řadu prototypů technologií. Kurz bude výzvou, abyste znovu přezkoumat Podpůrná metodiky a způsoby práce, které charakterizují tvůrčí praxi v módě. Ty budou vyzváni, aby napadnout hranice tradičního módního designu, praxe a výroby, a prozkoumat kreativní možnosti, které nabízí technologie a nové způsoby práce.... [-]


Master V Designu: Móda A Textil

Bath Spa University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené království Bath

Módy a textilií se zaměřuje na rozvíjení tvůrčí proces pro designéry ve spojení s cenným marketingových a obchodních dovedností. [+]

Mistr v designu: módy a textilií Módy a textilií se zaměřuje na rozvíjení tvůrčí proces pro designéry ve spojení s cenným marketingových a obchodních dovedností. Kurz je zaměřen na ambiciózních designérů, designérských tvůrců nebo textilní umělci, kteří chtějí rozvíjet příležitosti v profesi a kteří mohou chtít nastavit sami nebo s ostatními v malých skupinách.

Předmět Struktura a obsah

Předmět je nabízen jak v plný i částečný úvazek režimů. To je obvykle jeden rok (3 trimestry) v trvání v prezenční režimu nebo 6 semestrů na částečný úvazek režimu. V prvních dvou trimestrů tvoří vyučován zasedání a posuzovaných projektů, zatímco magisterský projekt v závěrečné části kurzu je ve vyjednávacím projektu pouze.Dokončení prvních 2 moduly na předmětu vedou k udělení postgraduální osvědčení, a po dokončení první 4 moduly vede k udělení atestace. Následné dokončení modulu MA dvojitým vede k udělení designu MA: Móda a textil. Zde bude představen výzkumných dovedností a metod, vývoj produktů, Design Management a metod, marketingu a obchodních dovedností. Důraz kurzu je naučit, jak nejlépe prezentovat nápady, a kde a jak umístit je na trhu. Kurz je rozvíjena prostřednictvím seminářů, přednášek, cvičení, návštěvy reproduktory, skupinové kritiky, průzkum trhu a osobní výzkum. Můžete se vyzývají, aby soud produktu na trhu. To může být prostřednictvím vlastní zkušenosti, nebo prostřednictvím spolupráce s ateliéry a prostředky pro obchody návrhářů, a řemeslných trhů (pro návrháře výrobců), nebo s galerií nebo na veřejných prostranstvích (pro umělce textilní). Studenti navrhnout trasu studia v kurzu, aby prozkoumala a výzkum vybrané oblasti textilií v pletené, tisk, vazba, nebo výšivku pro módu nebo interiéry, nebo v módním designu. ... [-]


Magistr Strategie Módní Marketing, Design A Značka

INSEEC Bordeaux
Campus forma Denní studium September 2016 Francie Bordeaux

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě [+]

Mistr v strategií Fashion Marketing, Design & Brand

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě. To vítá studenty z univerzity, obchodní škola nebo umělecké školení. Módní průmysl prochází rychlými změnami a rozvíjející se noví hráči se objeví v globálním kontextu. Budoucí manažeři musí být vycvičen ve všech správných technik a být si vědom požadavky spotřebitelů. Níže jsou uvedeny typy pozic, že ​​naši absolventi budou trénovali: Produkt manažer, projektový manažer, manažer pro komunikaci, kupující, merchandising manager, brand manager, showroom manager, Collection Manager ...... [-]


MA V Módní Design A Model

Ecole de la Chambre Syndicale de la Couture Parisienne
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Francie Paris

Tento kurz je ověřena udělení titulu "Designer Režim Designer / trice" Level II (FR) - 6 (Eu), mistr 1, zapsaná v RNCP pořadím 07.17.2015 zveřejněné v časopise Journal 25/07/2015 oficiální. [+]

Tento kurz je ověřena udělení titulu "Designer Režim Designer / trice" Level II (FR) - 6 (Eu), mistr 1, zapsaná v RNCP pořadím 07.17.2015 zveřejněné v časopise Journal 25/07/2015 oficiální. Tento profesionální certifikace je k dispozici prostřednictvím systému VAE. Výuka je založena na ocenění tradičních dovedností při vývoji průmyslového rozměru obchodů souvisejících s módní design / modelování a školení v oblasti nových technologií, aniž by byla zanedbána omezení tržní účely. Tento program připravuje studenty na kariéru: Stylista (oblečení, doplňky, pletené zboží) Asistent ředitele obrazu, více obyčejně známý jako Art Director Designer (Toiliste, PatternMaker) Asistent manažera Workshop / poradenství Vývoj v souvislosti s obchody produktů: Sbírka management asistent, asistent řízení výroby, řízení nákupu Organizace a programy Škola má 3 druhy vzdělávací práce: Znalost oděvu podle kvalitativních kritérií a správné uložení Rozvoj tvořivosti Znalost profesionální prostředí Průměrná délka každého kurzu se liší v závislosti na použitém materiálu učil a kurzy jsou vyučovány ve francouzštině. Pocházejí ze svých řad: Adeline André, Alexis Mabille, André Courrèges, Anne Valérie Hash, Dominique Sirop, Gilles růžovější, Gustavo Lins, Issey Miyake, Jean Colonna, Jean-Louis Scherrer, Jens Laugesen, Jérôme Lhuillier, Julien Fournié, Karl Lagerfeld Lars Nilsson, Lefranc.Ferrant, Maxime Simoens, Rabih Kayrouz, Stephane Rolland, Tom Van Lingen, Tomas Maier, Suzy Menkes, Valentino, Véronique Nichanian, Yves Saint Laurent, ... DESIGNER-TOILISTE / modelář: 1. až 3. ročník Během prvních dvou letech přípravy stylisty - toiliste / projektanta, výuka je zaměřena na získávání znalostí o technickou a uměleckou bázi. První rok se chová přípravný ročník, ve kterém student musí potvrdit ve svém zisku kapacitě a možnostem zjištěné během údržby předregistrace. Programy těchto dvou letech jsou zaměřeny na osvojení základních technik styling, řezání a tvarování plochého střihu, které umožňují studentům vyjádřit své kreativní návrhy. Cílem třetího ročníku se začíná vést studenty podle identifikovaný potenciál a zvýšit povědomí o úplné světové značky, zlepšení jejich otevřenost a jejich kultura "módní", aby posílily rozměr "brát iniciativu" a pracovních metod, ... SYLABUS Oděvní konstrukce: Studium morfologie lidského těla, jeho opatření a tvarů, střih výlisek, rovný střih, LECTRA MODARIS, ruční montáž techniky a modely obráběcí realizaci studie a montážních linek, kreslení a specifikace (manuální a počítačové), oděvy výrobních technik, výpočet nákladů, technické dokumentace, Znalost materiály: tkaniny Technology, brnění, povrchových úprav, tkaní, pletení, pletené, ... Od návrhu až po prototype: kreslení, živého modelu, rozvoj tvořivosti, výzkumu, styling, rozvojových fondů, cílový trh, designu, výběr materiálů děl, tvorba šablon, textilních tisků, homogenita příslušenství styl, Illustrator, Photoshop, LECTRA KALEDO, Konstrukční a textilní termíny design, vzory, přípojky dojmy, vyhledávání, Rozvoj vzdělávání se obrátil k vytváření doplňků, Bižuterie historie a módy, módní kultura, soudobé analýza módní kolekce, profesionální angličtina Znalosti ze světa podnikání: odborné zásahy módní marketing, tvorba, obchod, komunikace, specifické výrobky, maloobchod, Enterprise, "Učit se prodávat," ... spolupráce Search umožňující studenti pracují ve skutečné velikosti na výrobku. HODNOCENÍ A Průchod ve 2. a 3. ročníku je podmíněna: Získání obecný průměr roven nebo vyšší než 10 o práci v průběhu školního roku: Na konci ledna a do konce dubna, prohlášení popisovat výsledky a odhady a připomínky učitelů budou zaslány ke každému studentovi doplněno prohlášením jeho absencí. Neoprávněné nepřítomnost mít za následek poměrné snížení poznámky v této oblasti. Získání obecný průměr roven nebo větší než 10 na konci roku vyšetření se konalo v červnu každého školního roku. Získání certifikátu o absolvování třetího roku je předmětem: Získání obecný průměr roven nebo větší než 10 až 50% z poznámek rokem a 50% hodnocení udělované porotou na konci 3. ročníku. Průchod ve 4. ročníku na jehož konci je vydáno Název Designer - Mode úroveň Designer / trice II (FR) - 6 (Eu) zaznamenány v RNCP pořadím 17.07.2015 zveřejněno v Úředním věstníku z 07/25/2015, je podmíněna: - získání obecný průměr roven nebo vyšší než 10 o provedené práci v průběhu školního roku za podmínek uvedených výše. Neoprávněné nepřítomnost mít za následek poměrné snížení poznámky v této oblasti. - Získání obecný průměr roven nebo vyšší než 10 v závěrečné zkoušce. - Získání rating na nebo nad 12 o osobní projekt, který se objevil student před odbornou porotou v červnu. - Studenti, kteří získali porotě skóre mezi 10 a 12 obdrží certifikát o konci 3. ročníku vydaného školy. Budou mít možnost znovu odeslat do poroty v následujícím roce začlenit 4. ročník, za předpokladu, že dokončili ročník umístění v podnikání, samozřejmě stáž na základě smlouvy s naší instituce. Pro zahraniční studenty, je nutná dostatečná úroveň porozumění a vyjádření francouzštiny vstoupit v příštím roce. Styl a modelu přípravy: 4. ročník Myšlenka i pro profesionály, tento stupeň může rozvíjet dovednosti očekávané módními společnostmi. Projektových prací, dílny a mnoho praktičtí odborníci poskytují intervence v průběhu celého roku formální reprezentativní stav denních studií a dílen. Každá podpora je sponzorován Designer *, který samostatně podporuje studenty při dosahování jejich projektu promoci. * Jean Colonna (2011), Josephus Thimister (2012), Yvan Mispelaere (2013), Martine Sitbon (2014), Felipe Oliveira Baptista (2015), Lutz Huelle (2016) PROGRAM Průběh a program konference zahrnuje praktikující profesionály pro trvalé nebo ad hoc zásahy. Didier Grumbach (Francouzská federace Couture Ready-to-Wear krejčí a módní návrháři), Barnabáš HARDY (carven), Alexandre MATIUSSI (AMI), JC DE Castelbajac Maurizio LIOTTI (ředitel workshopů a výrobní Dior ) ... a mnoho dalších přišli podělit o své zkušenosti a vést studenty předešlých akcích ve svých projektech. (Kurz "Design / oděvního designu" je potvrzena udělením úroveň hlavy II (Fr) - 6 (Eu), mistr 1, zapsaná v RNCP pořadím 17.07.2015 zveřejněné v časopise Journal 25/07/2015 oficiální. HODNOCENÍ A Získání Master 1 vyžaduje v průměru 10/20, z 60% bankovek v roce a 40% vyšetření značek studia. Neoprávněné nepřítomnost mít za následek poměrné snížení poznámky v této oblasti. Písemná zpráva je nutná a považována za získání Master. Styl a modelu přípravy: STAGE Vytvořil a spravuje velkých pařížských domů, škola má silnou síť a služby Kariéra, který usnadňuje praxe umístění a při hledání zaměstnání. 1., 2. a 3. ročník Po prvních dvou letech školení v módní design a model A 5 měsíců stáž umožňuje studentům konfrontovat profesionální svět, objevovat realitu podnikání společnosti a formalizovat a přesněji typ aktivita odpovídající jejich potenciálu a očekávání. Po tréninku, studenti musí absolvovat povinnou stáž v délce tří měsíců minimum. Conventionné zkušební doba může být prodloužena až na jeden rok po ukončení studia (do 6 měsíců v rámci jedné společnosti). 4. ročník Smluvního stáž 3 měsíce minimum musí být provedena od června. Conventionné zkušební doba může být prodloužena až na jeden rok po ukončení studia (do 6 měsíců v rámci jedné společnosti). VSTUPNÉ Za 4 roky, kurikulum je potvrzen udělením úroveň hlavy II (Fr) - 6 (Eu), mistr 1, zapsaná v RNCP pořadím 07.17.2015 zveřejněno v Úředním věstníku z 25/07/2015. Tento program je otevřen pro držitele bakalářského nebo rovnocenný stupeň. Program je k dispozici ve čtyřech letech a přijetí ve 2., 3. a 4. ročník školení v módní design a model jsou možné v závislosti na počtu volných míst. JAK PODAT 1. Domluvte si schůzku pro podání žádosti pohovor. 2. Pošlete nám e-mailem, poštou nebo faxem přiložený pre-registrační formulář. 3. Během pohovoru musí předložit svůj studijní výsledky, osobní pracovní portfolio, životopis a průvodní dopis. 4. Postupujte podle zvláštní postup v průběhu roku patří: 1., 2. a 3. ročník Nábor se provádí na záznam ve škole, záznam personální práce, průvodním dopisem a po jednom rozhovoru. Žádné poplatky jsou použitelné. Navíc kandidáti na 2. a 3. testů roky Úroveň jsou drženy v dubnu s daty sděleny žadateli během individuálního rozhovoru. 4. ročník Uchazeči musí mít prokazatelně úroveň designu a oděvního designu techniku. Volba se provádí na porotě na začátku června v doprovodu portfolio vypadá vyrobeny 3 (2 tkaniny, plátno 1). Porota oceňuje kreativní a technický potenciál kandidátů a jejich schopnost přizpůsobit se potřebám ateliérech a dílnách. Pro externí kandidáty do školy, projekce se provádí v období od prosince do dubna po předložení motivačního dopisu, studijní výsledky a portfolia při osobním pohovoru. STATUS Studenti těžit z statutu studenta: Příslušnost k režimu sociálního zabezpečení je povinná pro každého studenta ve věku do 28 let. Poplatek je splatný do školního roku. Starší žáci mohou být členy systému osobních pojištění členského poplatku za sníženou sazbu. Obecné schéma School of Union komory pařížské Couture je externship. Registrací na škole, studenti jsou automaticky pojištěni proti škodám školního života, a to i během stáží ve Francii nebo v zahraničí. [-]

Itech Diplomovaný Inženýr - Textil

ITECH Lyon
Campus forma Denní studium 3 let September 2016 Francie Lyon

Navrhovaný trénink je plně v souladu s potřebami textilním odvětví. Opírá se o provoz tohoto odvětvích: všechny oblasti textilu (textilní chemie, textilních továren a předení, házení a texturování, tkaní, pletení, netkaných textilií, barvení, tisku a dokončení) a pro všechny aplikace (oděvy, nábytek, technické textilie). Vzdělávání rozvíjí úzkou součinnost při výuce s firmami umístěných na technologické platformě Roanne. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Textilní inženýrství ITech je zapojen v mnoha průmyslových odvětvích směrem proti proudu při výrobě textilních materiálů, stejně jako mnoha oblastech použití: lékařské, stavebnictví, sportovního vybavení, automotive, vzdušný prostor, nábytku a ... oděvy. Z toho vyplývá, vývoj produktů pro řízení projektů v organizaci výroby. Vstupné pro non-francouzský studenta Titul / Bakalářské v chemii (nebo ekvivalentní, 180 ECTS) Hladina ve francouzštině: B2 CERF + motivační rozhovor s ITech Vstupné do 2. ročníku: 1 rok studie Mastes v oblasti chemie / polymerů / materiály (M1 nebo ekvivalentní, 240 ECTS) Jak se přihlásit? Návštěva a zaregistrovat na webu inscription.itech.fr (Pro studenty z EU) nebo se připojit na internetových stránkách Campus France (CEF postupy) pro studenty ze zemí mimo EU pro země, které nemají CEF postupy s Francií, musíte podat žádost adresovanou před přijetím do nemocnice (DAP) na kulturní služby Francouzským velvyslanectvím v zemi, kde bydlíte. školné Školné je € 6500 / rok. Cvičiště Itech se zvláště zajímá poskytnout studentům solidní přípravu na profesním životě. Kromě multidisciplinární školení institut přidá "velikosti pole nejméně 10 měsíců stáží pro studenty v počátečních studiích. Konec 1. ročníku: Mezinárodní zkušenosti - minimálně 6 týdnů Tato mezinárodní zkušenost je připraven v předstihu, pokud jde o multikulturní výchovu a předpokládaný obsah zprávy jsou dokonale definovány. To je předmětem restituce individuální zkušenosti každého studenta a je podkladem pro reflexi při interkulturní průběhu následujícího semestru. Konec 2. ročníku: Inženýr stáž - minimálně 8 týdnů Praxe pod výsadního postavení trainee umožňuje studentům, aby se tváří v tvář realitě podnikatelského života, a uvědomit si materiálových požadavků, ekonomického a lidského snažení. Konec 3. ročníku: Pracovní Studie pozdě - až 6 měsíců Jedná se o běžně pracují přiřazen k mladým inženýrem. Student prokázal, že je schopen vzít svou autonomii řešit složité objekty v někdy složité situaci. Je to období nejméně 5 měsíců a jsou společnost nebo laboratoř ve Francii nebo v zahraničí. Kraj Rhône-Alpes je region, který se skládá z osmi oddělení: Ain, Ardeche, Drome, Isere, Loire, Rhone, Savoie a Haute-Savoie. Jeho kapitál je Lyon, který je také jejím největším městem. Toto je druhá oblast ve Francii v oblasti (po Midi-Pyrénées), ekonomika a populace (po Francie Island). To je také zařazen 6. evropský region. Schematicky Rhône-Alpes region je 1/10 ° Francie v ekonomické, demografické a oblasti. S mezinárodní letiště Lyon-Saint Exupéry TGV vlakového nádraží a 3, Lyon je spojen se všemi hlavními městy ve Francii, stejně jako ti z celého světa! Lyon se nachází jen 2 hodiny od Paříže a na 1:40 Marseilles a Středomoří. Pokud dáváte přednost montaignes, Alpy mají v 1:30 a Massif Central do 30 minut jízdy autem. Lyon je historicky průmyslové město, a proto hostí mnoho petrochemický průmysl podél Saône a Rhône, v chodbě chemie. Lyon je také druhé největší město studenta France, se třemi vysokými školami a mnoha technických škol. Svou obyvatel, Lyon je třetí obec Francie, s 472,305 obyvateli. [-]

Integrovaný Magisterský Program V Oboru Textilního Inženýrství

University of Minho - School of Engineering
Campus forma Denní studium 5 let September 2016 Portugalsko Braga

Velká rozmanitost a použitelnost textilních materiálů obrátit textilního inženýrství do širokého domény, která aplikuje znalosti týkající Kompoziční a materiály, struktury a zpracování pro jejich vlastností. [+]

Akademický titul: Bakalář (stupeň 1. cyklus Bologna) Magisterský titul ECTS: 300 Doba trvání: 5 let osnov Režim: Normální Místo: Azurém Campus, Guimarães Hlavní vědecké oblasti: Textilní inženýrství INTEGROVANÝ MAGISTERSKÝCH | 5 LET NORMAL + POST-PRÁCE Enormní rozmanitost a použitelnost použitého textilu, aby textilní inženýrství doménou znalosti širokého spektra, které se týká složení, struktury a zpracování materiálů s jejich vlastnostmi. Tento odborníci provádějí svou činnost v podnicích a výzkumných institucí spojených s textilním řádku a oděvů v oblasti materiálů a textilních procesů s vysokou přidanou hodnotou, včetně výzkumu a vývoje o nových materiálů, technologií a pokročilých technických textilií. Pracovní plochy jsou soustředěny v oblasti technických textilií - lana, filtry, čalounictví, textilie pro pneumatiky, konstrukcí a jejich dílů pro letadla, satelity, kosmické lodě, auta, lodě, jízdních kol, atd.); a v doplňujících oblastí k průmyslovém sektoru - distribuce, výrobci / zástupci textilních strojů, barviva a pomocných výrobků, poradenství, výzkumu a vývoje, laboratoře, atd Kariéra Kurz je zaměřen na oblasti z odvětví technického textilu (lana, filtry, nacpal a nátěry, pneumatiky, konstrukce a součásti letadel, satelitů, kosmické lodě, automobily, lodí, jízdních kol, lodní plachty, padáky, etc.), a také na oblasti, které jsou komplementární k průmyslovém sektoru (rozvod, výrobci textilu zařízení, umírání a vedlejší výrobky, poradenství, výzkum a vývoj, laboratoře, atd.) [-]

Magistr V Módních

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2016 Itálie Florence

Fashion styling vytváří mistr obrazu, ten, kdo je schopen diktovat styl detekuje jazyk v dnešní době-estetických paradigmata a tvar kolektivní imaginární zítřka. Jako Ikona Maker, stylista je velmi v poptávce v různých oblastech módního průmyslu, jako je design, show, obchody, časopisy, celebrity a digitální prostředí. Jako profesionální obrazu, experimenty stylistka, dává ... [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Mistr ve Fashion Styling Fashion styling vytváří mistr obrazu, ten, kdo je schopen diktovat styl detekuje jazyk v dnešní době-estetických paradigmata a tvar kolektivní imaginární zítřka. Jako Ikona Maker, stylista je velmi v poptávce v různých oblastech módního průmyslu, jako je design, show, obchody, časopisy, celebrity a digitální prostředí. Jako profesionální obrazu, experimenty stylistka, dává barvu na Duchu Time, uvádí na trh a spravuje příčných spolupráce s designéry, video tvůrců, uměleckých režisérů, fotografů a umělců. Organizační schopnosti, metodologie výzkumu, sociologický přehled, chuť erudovaný citaci, stejně jako pro subkulturní jeden, dokončí postavu stylista spolu s tendencí k výkonu své osobní vize a lucidní sen, že pohonné hmoty svou kreativitu. POPIS Program obsahuje třídy s rezidenty učiteli z průmyslu, mezinárodní hostující lektory, se výměnného programu do Paříže nebo Londýna, workshopy pětidenní a exkursí do Milána / Florence týdnů módy, účasti na bienále v Benátkách a pravidelné užívání profesionální fotoateliér. Fashion Styling je velmi intenzivní, rozdělen do čtyř úrovní vzdělání (výzkum, vyprávění příběhů, ikona making a aplikované uvolňování), a rozvíjí vertikálně přes šest možných profesní dráhy (Styling sbírku, styling a módní událost, digitální styl, styling obchod, redakční styling a osobní styling), každý z nich představovat alespoň jeden individuální projekt. Pokročilá úroveň tohoto kurzu je zaručena omezeným počtem účastníků školeni ve vytvoření profesionálního portfolia má být předložena do firmy. JAK SE PŘIHLÁSIT Je nutná praxe v oblasti módy nebo úzce souvisejících odvětví. Budou považovány za Žadatelé bez zkušeností, ale s podstatným stupněm v umění, módní design, fotografii nebo komunikace. Anglicky mluvící a povinná účast. Uchazeči budou vybráni na základě předložení portfolia, životopisu, motivačního dopisu a po rozhovoru s vedoucím oddělení. PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI Móda Stylista, umělecký ředitel, Illustrator, grafik, Web Content Manager, video a zvukový designer, Visual Merchandiser, Osobní Shopper & Stylista, scénograf, kurátor, Event Manager, Fotograf, Módní Editor. [-]

Magisterský Program V Textilním Strojírenství

University of Borås
Campus forma Denní studium 2 - 2 let August 2017 Švédsko Boras

Získejte dovednosti a stát připraven o zaměstnání v rámci řízení nebo kvalifikovaných výzkumných funkcí v textilním související strojírenství, například materiálu a designu a vývoje produktů, výrobu, funkčních a interaktivních textilních struktur. [+]

Magisterský program v textilní   Magisterský program v textilní zaměřuje na progresivních technických textilií, kde hraje klíčovou roli procesu navrhování, ale tam, kde jsou nesmírně důležité pro výsledek i materiálové inženýrství, nano-technologie a crossdisciplinary vhled do textilního hodnotového řetězce. Je určen k vám nárok na zaměstnání v manažerských a vývojové rolí v rámci textilního průmyslu a souvisejících činností. Tam je živý výměna s aktuálním výzkumu v oblasti, silné profesionální vazby a schopnost stimulovat studentům rozvíjet své dovednosti pro zaměstnání kvalifikaci v textilním odvětví, které mohou zahrnovat vědeckou kariéru, nebo rozvoj jejich vlastní podnikání. Vaše schopnost inovace bude podporována a spolu s hlubokou znalost předmětu se stanete dobrou pozici pro vytváření a podporu nových podniků v tomto odvětví. Program bude poskytovat na životní prostředí, ekologické, etické a globalizace související povědomí. Budování osobní síť je důležitá a je podporován ve škole textilu životního prostředí prostřednictvím interakce s řadou lidí v návrhu, technologii a řízení profesí. Po dokončení studia, budete mít dovednosti v a být připraveni na zaměstnání v rámci řízení nebo kvalifikovaných výzkumných funkcí v textilním souvisejících strojírenství, například materiálu a designu a vývoje produktů, výrobu, funkčních a interaktivních textilních struktur. Ty budou připraveny pro kvalifikované úkoly, na pokročilé úrovni v oblasti textilní technologie a dosáhli komplexní pochopení textilní hodnotového řetězce se zaměřením na vývoj, inovace a vůdcovství. Po dokončení studia, budete mít možnost, aby: demonstrovat a aplikovat rozsáhlé znalosti z textilních materiálů, procesů a aplikací; aplikovat základní teorie a metody v materiálech a výrobní technologie; kriticky a systematicky sbírat literaturu a teorii v rámci textilního inženýrství oblasti; olovo a podílet se na vývoj, projektování, výrobu a přizpůsobení moderních a inteligentních textilních výrobků; aplikovat získané poznatky o textilní hodnotového řetězce, se zaměřením na logistiku, účinné využívání zdrojů, udržitelnosti a kvality; integrovat a aplikovat znalosti z oblasti za účelem výzkumu a vývoje a dalších kvalifikovaných činností; rychle získat nové organizační schopnosti a aplikovat je na vývoj a inovace vytvářením, analýzu a kriticky vyhodnocení různých textilních řešení procesů spojených s textilní účely; rozvíjet a design textilních materiálů, výrobků, procesů a systémů v oblasti lidských podmínek a potřeb a cílů společnosti po ekonomicky, sociálně a ekologicky udržitelný rozvoj; podílet se na týmové práci a spolupracovat ve skupinách rozdílné složení. Vstupní požadavky Bakalářská vzdělání v textilní technologie / inženýrství, 180 kreditů, nebo ekvivalentní. Ověřené znalost angličtiny odpovídající kurz anglické B ve švédské střední školy a nebo bakalářský titul z univerzity ve Švédsku, Dánsku, Norsku, Finsku nebo na Islandu. [-]

Mezinárodní Magistr Luxusní Vedení

Il Sole 24 ORE Business School
Campus forma Denní studium 9 měsíců November 2016 Itálie Milán

Móda, Luxury & Vyrobeno v Itálii: výrazná specializace v jedné z nejdůležitějších oblastí italského excelence. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. mezinárodní mistr luxusní správa Oficiální stránky Móda, Luxury & Vyrobeno v Itálii: výrazná specializace v jedné z nejdůležitějších oblastí italského excelence. CÍLE a profesionální OPENINGS Naše mezinárodní mistr v luxusním managementu poskytuje studentům technických znalostí a manažerských schopností nutných k budovat kariéru v luxusním průmyslu. To poskytuje studentům možnost učit se ze zkušeností manažerů a odborníků pracujících na trhu luxusního zboží, jakož i na stáž do významných firem a vytvořit trvalou síť v tomto odvětví. Předchozí čtyři italské vydání tohoto mistra dodané naší Business School zaručit konsolidované zkušenosti a pokračující vztahy s nejprestižnějších světových luxusních značek. Na konci kurzu hlavními oblastmi rozmísťování a profesionálních otvory jsou v podnicích, poradenské firmy, podnikatelských sdružení a institucí z odvětví módy, luxusního zboží a životního stylu, v následující funkce: marketing komunikace a události řízení značky maloobchodní merchandising visual merchandising maloobchodních operací e-commerce a v těchto luxusních odvětvích: fashion (kůže a luxusní zboží) design hodinky a šperky parfémy a kosmetika automotive lodičky hotellerie jídlo a víno TARGET Mistr je zaměřen na mladé absolventy a posledním roce absolvoval studenty se zájmem o budování své kariéry ve světě luxusu, módy a životního stylu. Předmět je vyučován výhradně v angličtině. Doby trvání a struktury 9 měsíců: 5 měsíců na plný úvazek tříd v Miláně a 4 měsíce stáž Master vyžaduje plný úvazek povinnou školní docházku. Program začíná dne 21. listopadu 2016 a je rozdělen do dvou fází: Teorie a praxe po dobu 100 dnů ve třídě a workshopy (kurzy se konají od pondělí do pátku) Hands-on zkušeností přes 4 měsíce stáž ve významných firem či poradenské společnosti. MILAN A HODNOTA Made in Italy Italské město Milán je mezinárodně uznávaný jako jeden z "velké čtyřky" globálních městech módy, spolu s Paříži, New Yorku a Londýně. Bohatá historie města a klasické architektury jsou kontrapunkt k modernímu tempu života a rostoucí věže navržené starchitects 21. století. To je také jeden z nejvíce multikulturních a různorodých měst v Itálii a Evropě, s bankovnictví, průmyslové a designu sektorech, které čerpají zaměstnance z celého světa. Milan je také místem, kde významné mezinárodní veletrhy, výstavy a výstavy konat. Duben je měsícem známého Salone Internazionale del Mobile (mezinárodní domů nábytek pořadu): spolu se souvisejícími kulturně-umělecké události, tento veletrh představuje nejdůležitější a inovativní návrhy, nápady a koncepty pro nábytek, domova a Objets d 'umění. Jeden z milánských nejznámějších módních událostí je Milan Fashion Week, jehož dvě výroční vydání (září-říjen a únor-březen) jsou nejdůležitějším styčným bodem mezi pret-a-porter a obchodních subjektů, propagaci oba globálně renomovaných značek které učinily made in Italy známá po celém světě a nově se rozvíjejících módních talentů. Pro budoucí manažery v luxusním a módní průmysl, Milan je nejlepším místem k životu! PROGRAM Program je rozdělen do následujících modulů: Koncept luxus po celém světě Made in Italy: včera, dnes a zítra Nové spotřebitelé luxusního zboží Módní, luxusní a životního stylu průmysl Hodnotového řetězce a ekonomika Projektové řízení Marketing luxusního zboží Web & Nová média: digitální a sociální média marketing Komunikace, řízení značky, tisková kancelář a události Komerční politiky a řízení luxusních maloobchodních prodejen E-commerce a e-odkalovacích Kurz obsahuje také některé speciální aktivity: Návštěvy Company: Navštivte památek, muzeí a továrny po celém světě renomovaných italských značek Projekt Wor k: Práce na skutečných obchodních problémů, předložených manažery a odborníky Vlastní Marketing a Osobní Branding: posilovat a rozvíjet manažerské kompetence Mistr Blog: spravovat Master blog s přímým dohledem vědeckého výboru STÁŽ Praxe je důležitou přidanou hodnotou Master a umožňuje účastníkům vstoupit do světa práce složitosti s pevnými profesionální nástroje. V učebně období, každý účastník je podporován při identifikaci jeho / její schopnosti a příležitosti kariéry prostřednictvím individuálního kariéry trénovat a falešné přijímacích pohovorů. Více než 95% našich studentů jsou zaměstnáni po stáži. VSTUPNÉ Mistr má uzavřený číslo a zahrnuje proces výběru, jehož cílem je posouzení technické kompetence získané během sledovaného období, individuální přístup a motivaci kandidátů. Proces výběru se provádí ve 3 fázích: screening a analýza žádosti přijímacího a CV motivační pohovor (v angličtině) Anglický test na non rodilými mluvčími Žadatelé jsou povinni předložit následující dokumenty: Kopie vysokoškolským vzděláním prvního stupně (bakalářské, laurea trienále nebo ekvivalent) Životopis v angličtině Fotografie Kopie pasu nebo průkazu totožnosti Motivační dopis vysvětlující zájmů a budoucích profesionálních projektů Anglický zkoušení způsobilosti skóre je žádoucí (ale není povinná) neregistrovaným rodilými mluvčími STIPENDIA 24 Ore Business School granty částečné a úplné náklady stipendia nejzasloužilejších kandidátů. KONTAKTY Pro více informací pište na: elisabetta.panerai@ilsole24ore.com Vás bude kontaktovat v nejkratším možném čase. [-]

Ma V Módě A Luxusním Podniku

Global Business School Barcelona
Campus forma Denní studium October 2016 Španělsko Barcelona

Reagovat na složité a rychle se měnícím světě módy a správy luxusní obchodního dne tohoto inovativního a komplexního programu absolventa. Master in Fashion Business Management a Luxury Business Management v Barceloně [+]

Reagovat na složité a rychle se měnícím světě módy a správy luxusní obchodního dne tohoto inovativního a komplexního programu absolventa. Master in Fashion Business Management a Luxury Business Management v Barceloně, ve Španělsku je určen pro studenty, kteří mají zájem o podnikání, řízení a módní a luxusní zboží průmysl. Tento průmysl je komplexní, globální a vysoce konkurenční. Je proto vyžaduje absolventy, kteří mohou efektivně reagovat na neustále se měnícím výzvám definováním nové strategie pro zajištění úspěchu na trhu. Módní a luxusní zboží společnosti v Evropě a na celém světě se neustále hledá lidi schopné, aby odpovídaly kreativitu a management: nová generace manažerů, aby odpovídaly specifickým požadavkům tohoto odvětví. Master in Fashion Business Management a Luxury Business Management na Global Business School Barcelona je specializovaný mistr ve Španělsku přípravě studentů na mezinárodní kariéru ve velkých a malých firem v Evropě a na celém světě, kteří pracují v oblasti módy a luxusu. Tato vzrušující kurz vás seznámí se základní principy marketingu a strategií, které mohou být použity na módu a luxusní produkt nebo službu. Témata jsou dodávány odbornými instruktory s profesionální zkušeností v oboru. Master in Fashion Business Management a Luxury Business Management se zaměřuje na utváření a rozvoj kompetencí manažerů schopných pochopit a hrát pravidla módní a luxusní zboží průmysl. Španělsko je domovem největších módních skupin na světě, jako je Inditex (Zara) a Mango. Navíc, každý rok Barcelona nabízí takové události, jako je Barcelona design Hub a Barcelona Fashion summitu, odborné konference zaměřené na aktuální otázky v oblasti módy podnikání; Barcelona Mezinárodní textilní veletrh (STIB), jeden z nejvýznamnějších veletrhů svého druhu v Evropě, která dává návštěvníkům low-dolů na nejnovějších trendech v oblasti textilu a Barceloně Svatební týdne. Třída Language Angličtina DOBA Jeden akademický rok. V závislosti na výchozí čtvrtletí to může trvat 9 až 12 měsíců. Uzávěrka přihlášek Žádosti jsou přijímány po celý rok. Studenti mohou začít studovat na svého Mistra v módní Business Management a Luxury Business Management v říjnu, lednu a dubnu. Studenti, kteří nejsou občany Evropské unie, jsou povzbuzovány, aby dříve, aby bylo dostatek času pro zpracování studentské vízum. Rozvrh Od devatenáct hodin až dvacet jedna hodin 2-3 dny v týdnu v závislosti na čtvrtletí. Vstupní požadavky Chcete-li mít kvalifikaci pro přijetí do Master in Fashion Business Management a Luxury Business Management, musíte: - Už si vydělal bakalářský titul nebo jeho ekvivalent, nebo vyšší, nebo mají nejméně tři roky pracovních zkušeností - poskytovat doklad o znalosti anglického jazyka - Vyplňte všechny potřebné formuláře pro přijetí a předložit všechny potřebné dokumenty [-]

Master Of Arts V Současné Módní Design

IFA Paris
Campus forma Denní studium 15 - 15 měsíců September 2016 Francie Paris

Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. IFA PARIS Master of Arts akreditována IDEL jako "International Master" "současného designu a globální perspektiva v Paříži" 15-měsíční program v angličtině FULL PARIS ZKUŠENOSTI rozvíjet své kolekci v Atelier IFA v Paříži příjem:. Září 2015 ECTS kredity získané: 120 Školné: € 14,8 tisíc Poplatek za žádost: € sto padesát omezena na 20 studentů Mladí módní návrháři se staly klíčovým prvkem v přetváření dnešní módní panorama. Od jmenování JW Anderson jako kreativní ředitel Loewe s akvizicí kůly Christopher Kane od Kering Group, všechny události naznačují, že nyní více než kdy jindy vytvoření móda i nadále zásadní význam pro činnost velkých luxusních značek a značek pro masové tržní. Přes zřejmý návrat k čisté a svěží tvořivosti, součásti módní design pracovních míst dramaticky změnily. Prokletá roucha intuitivním způsobem, je pouze jedním z aspektů povinností designéra. Designér hlava nebo kreativní ředitel musí předvídat nejen sociální a estetické změny, ale také pochopit strategické problémy, jimž čelí značek, pokud jde o umístění, tržního potenciálu a komunikace. Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. Program má 3 hlavní cíle: - Obohacení móda našich studentů a tvůrčí kulturu s moduly speciálně navržených pro tento kurz. Například náš modul "Fashion zkřížené kultuře" byl vyvinut s Musée des Arts Décoratifs, aby sofistikovanější přístup k analýze kulturních rozdílů a jejich vliv na módu. Dalším klíčovým modulem by bylo "Fashion Product Semiology". Používá sémiologie jako metodiky pro dekódování oděv a dešifrovat jeho estetický aspekt, aby lépe pochopili, jak je vnímána. - Rozvoj studentů kreativitu s moduly, jako je tvůrčí proces «», který pomáhá studentům si stále více vědomi své vlastní "kreativní logiky" a zvýšit svůj potenciál. Přidání praktických workshopů poskytne studentům s novým přístupem na známé výroby a projektování techniky. Například "Pattern a splývavou rozvoj" modul přináší nové výzkumné metody založené na experimentování a otevírá nové perspektivy pro studenty, pokud jde o hledání inspirace. - Pomáhat našim studentům pochopit, jak módní průmysl fungují a jak jsou strategie značky vyráběné v globálním kontextu. Marketing, organizační záležitosti, finanční problémy, stejně jako obraz a komunikační strategie se bude diskutovat v řadě různých modulů Kurz končí se studenty rozvíjet své vlastní kolekce projekt pod vedením školitele. Tento projekt zahrnuje vytvoření oděv a / nebo kolekci příslušenství. Tento proces zahrnuje navrhování prototypů pro 12 siluety, jakož i rozvojové marketingové a obchodní plány. Pak se Tato kolekce zkoumána porotou složenou z odborníků a ti nejlepší studenti dostávají příležitost ukázat svou práci na módních odborníků na IFA Graduate Show, která se koná v průběhu Haute Couture Fashion Week. Studenti jsou také učil, aby se zúčastnila několika mezinárodních soutěžích, které představují velkou platformu pro mladé módní návrháře. Stejně jako u ostatních předmětů IFA Paříži, Master of Arts v současné oděvního návrhářství těží velmi od jeho umístění v Paříži. Se svým bohatým kulturním životem, jeho dvě muzea věnovaná módě, její roční fashion weeks 6, stovky autosalonech a textilních veletrzích, stejně jako okolí drobný řemesla průmyslu, město světel zůstává nesporným módní světové hlavní město. Všechny naše programy jsou kloubově kolem rámci ECTS definované konvence Bologne. Po ukončení jejich průběh, studenti obdrží celkem 120 ECTS, které mohou být snadno přeneseny, pokud se rozhodnou k dalšímu studiu. Tento program také přijal IDEL / IDEART akreditace a je certifikován jako "mezinárodní mistr." Struktura kurzu Creative Culture Za účelem generování příslušné pojmy a produkty módních návrhářů soustavně zpochybňovat své vlastní tvůrčí proces s ohledem na změny ve svých sociálních, hospodářských a kulturních prostředí. Prostřednictvím různých modulů této skupiny studentů bude přesahovat o definici intuitivního kreativity s cílem vytvořit své vlastní umělecké rámec na základě jejich osobní motivaci a intelektuální proces. Cílem je pomoci jim plně proniknout do jejich tvůrčí mysli a proto maximalizovat své schopnosti v oblasti inovací. Moduly zahrnují: Současná Kreativita Analysis Research & Tvůrčí myšlení tvůrčí proces dílna Móda Životní prostředí Jsou nutné krmit módní kreativity silný zájem na umění, stejně jako zvědavost vůči jiné tvůrčí obory. Estetická poznání je postaven přes analysizing různé žánry o zobrazování, grafiky, barva, malířství, sochařství, architektury nebo designu artefaktů. Prostřednictvím modulů, jako jsou módní etnografie, módní Cross-kultura vyvinuli ve spolupráci s pařížskými Musée des Arts Décoratifs, nebo módní zboží Semiology, student bude dále analyzovat, jak móda adresy pojmy vzhledu a stavu. Nakonec studenti Wille být schopen dekódovat význam stojí za tvary, objemy, údaj nebo barvy jakéhokoliv škály módních produktů. Moduly zahrnují: Módní Etnografie módní kříž kultura Autorský Kontextová Trendy a budoucí módní produktu semiology Marketing & management Tato skupina modulů analýzy a odráží na marketingové strategie pro módní značky a poskytuje přísné osnovy pro jejich správu. Studenti zkoumat rozdíly při uvádění vysoce módní značky oproti značek masový trh. Pozorování procesů ovlivňujících značky identity, positionning, cenové, distribuční a komunikační pomoc studentům pochopit inherentní výzvy širokého současném módním trhu. Síla značky budou analyzovány prostřednictvím jeho hodnoty, jeho sociální, smluvní a sémiotické rozměrů. Studenti se seznámí rvačce s požadovanými komplexní nástroje pro označení s cílem vytvořit soudržné strategie pro jejich vlastní módní značku. Potřeba pro budoucí módní podnikatele rozvíjet inovativní módní pojmy v konkrétních trzích dnešním globálním módním průmyslu je také řešit. Moduly zahrnují Positionning & Ceny Fashion distribuce Consumer Behavior Sourcing & Supply Chain Issues Branding Image & Komunikace Komplexní komunikační a inovační design prezentace jsou rozhodující pro módní domy vyniknout v přeplněném trhu. Jednotlivé moduly této kapitoly bude školit studenty sloučit správné znění a metafor podobný módní komunikačních kampaní vyvinutých na mezinárodní scéně. Přesněji řečeno, znalosti a dovednosti předával zaměří se na médiu strategické plánování, vizuální komunikaci prostřednictvím stylingu, které komunikaci prostřednictvím tradičních i digitální kanály, technik public relations a event management pro módní přehlídky. Moduly zahrnují: Komunikace Móda Press Retail & Visual Merchandising fotografické Styling Fashion Photography Historie a analýzy Obchodní záležitosti Módní návrháři nebo umění ředitelé musí pochopit právní a obchodní rámec módního průmyslu s cílem účinně konverzovat s brand manažerů. V tomto modulu budou seskupení žáků objevovat realitu módního průmyslu z hospodářského a finančního hlediska. Budou zkoumat problémy, kterým čelí start-up firem a naučit se osvědčených postupů pro psaní podnikatelského plánu. To zahrnuje analýzu a hodnocení potenciálu růstu v nových podniků, minimalizovat finanční rizika a zároveň stanovila průmysl Klíčové faktory úspěchu nezbytné, aby značka pro růst a vzkvétat v dnešním konkurenčním globální ekonomice. Moduly zahrnují: podnikání & Finance duševní vlastnictví Technický problém Reaslistically budoucí kariéru v módě si nelze představit aniž je tím In-hluboké znalosti o oblečení konstrukce. V tomto modulu budou seskupení žáků posilovat své znalosti a dovednosti zvládnout multiplicity oděvů a typů textilních přes učňovský tradičních i high-tech výrobních technik. Budou také vystaveny na roli technologie při vytváření nových textilií a vzorů. Po dokončení tohoto modulu seskupení studenti pochopili zhotovení procesy a praktické otázky spojené s přinášet oděv do života. Moduly zahrnují: Digital Design Workshop Inovativní textilní dílnu vzory a Přehodil rozvoj [-]