Magisterské studium Móda - Magisterské studium Móda hledejte zde!

Magisterské studium Móda - Zde naleznete magisterské studium Móda

Móda

Magisterské studium módy je pro ty studenty, kteří fandí hezkému a zajímavému oblečení, a kteří rádi využívají svou fantazii a talent k jeho výrobě - od klobouků před všechny typy kostýmů až po boty. Magisterské studium módy studenty seznámí s tím, jak je móda propojena s jinými oblastmi jako jsou styl, módní design a módní kolekce, stejně jako módní průmysl a mediální zprostředkování.
 
Móda je fenomén mající své místo v každé civilizaci a její počátky sahají několik tisíc let zpátky do minulosti. Vysoce uznávaná profese módních designerů a stylistů vyžaduje bohaté znalosti v různých oblastech. Například módní designér, módní žurnalista a každý, kdo pracuje v oblasti módy, musí mít vzdělání v umění, kulturním dědictví, historii, estetických teoriích na jednu stranu a na druhou stranu být kreativní a mít schopnost přijít s individuálními a novátorskými nápady a koncepty. Magisterské studium módy studentům dává možnost porozumět fungování všech těchto aspektů a osvojit si jejich základy.  
 
Máte-li ambice vytvořit vlastní originální módní kolekci nebo se stát součástí módního průmyslu, prohlédněte si popisy studijních programů módy níže na této stránce. Najdete magisterské programy módy nabízené na univerzitách po celém světě. Vykročte za svou budoucí kariérou v oblasti módy již dnes!

Čtěte více

Magisterský Titul V Oboru Podniková Ekonomika A Management Módy

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 semestr September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Jazyk výuky: španělština Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. Za zmínku stojí také účast Textilní clusteru Fashion Actm Catalunya, jehož spolupráce umožnila vyvinout program odborných studií a přizpůsobeny potřebám a fungování podnikové sféry textilu a módy, poskytující hluboké a rozsáhlé znalosti účastníků záležitost. Tento mistr je navržen v souladu s reformami navrženými v Boloňského procesu a je založen na zásadách kvality, rozmanitosti a konkurenceschopnosti. Obecné cíle Mají potřebné tvůrčí schopnosti na podporu řízení nových zdrojů a vedení. Může analyzovat společnost přizpůsobit se aktuálním potřebám. Chcete-li vědět právní, finanční a organizační rámec upravující Textilní a oděvní průmysl. Získat potřebné nástroje pro efektivní správu společnosti Textilní a oděvní sektor. Kompetence V průběhu kurzu jsou získávány následující kompetence: Chcete-li mít znalosti o globální a totes způsobem spojující svět umění a naopak. Jak jejich vztah a živit sebe, poskytuje syntetické, analytické a kritické v tvůrčích a výrobních procesů řízení. Znát a aplikovat interdisciplinarity mezi různými produkty. Zobrazit jako doplněk a týkají, s cílem dokončit kreativní globálně a / nebo konkurenceschopnosti ve světě procesu módní firmy. S vysokou plynulost pochopení tiskových médií v souvislosti se světem módy, stejně jako jejich projekt a komunikativní funkci. Získejte všechny pojmy potřebné pro klasifikaci a vyhodnocení potřeb grafického jazyka týkající se tvůrčího procesu v rámci módní design, vedení a směr. Vědět, jak používat všechny zdroje koncepční a technické, aby ve směru a řízení společností zabývajících se módou, kreativní jazyk grafiky, plastů a informativní je adekvátně řešit. Mít přehled o světě módy a provoz firmy, jejích procesů a interakcí mezi nimi. Znát proces rozhodování, který zahrnuje všechna opatření řízení. Mít schopnost vést dialog s ostatními řediteli společnosti a externími subjekty, na které je závislý. Přečtěte si průvodce v rámci koncernové strategie, která bude připravit cestu k dosažení cílů. Mít znalosti a splatnost rozrušit a vedení nejcennější aktivum společnosti je jeho zaměstnanci. [-]

Master (ma) Fashion

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2016 Spojené království Londýn + 1 více

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly [+]

MA Móda

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly utvářejí módní průmysl dnes, kde se špičkovým designem praxe je dáno s sofistikovanou obchodní strategie.

To je kreativní, projekt založený na kurz se zaměřením na dynamiku mezi kreativitou, technologií a podnikání povědomí. Kurz rozvíjí kritické a kreativní, a technické a odborné dovednosti nezbytné k postupu praxi a stimulovat inovace v módním průmyslu.

Jako MA Fashion studenta, budete zkoumat hranice kreativní módního designu a rozvíjet své schopnosti s využitím digitálních celou řadu prototypů technologií. Kurz bude výzvou, abyste znovu přezkoumat Podpůrná metodiky a způsoby práce, které charakterizují tvůrčí praxi v módě. Ty budou vyzváni, aby napadnout hranice tradičního módního designu, praxe a výroby, a prozkoumat kreativní možnosti, které nabízí technologie a nové způsoby práce.... [-]


Magistr Strategie Módní Marketing, Design A Značka

INSEEC Bordeaux
Campus forma Denní studium September 2016 Francie Bordeaux

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě [+]

Mistr v strategií Fashion Marketing, Design & Brand

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě. To vítá studenty z univerzity, obchodní škola nebo umělecké školení. Módní průmysl prochází rychlými změnami a rozvíjející se noví hráči se objeví v globálním kontextu. Budoucí manažeři musí být vycvičen ve všech správných technik a být si vědom požadavky spotřebitelů. Níže jsou uvedeny typy pozic, že ​​naši absolventi budou trénovali: Produkt manažer, projektový manažer, manažer pro komunikaci, kupující, merchandising manager, brand manager, showroom manager, Collection Manager ...... [-]


Magistr V Módě Komunikačním řízení

Accademia del Lusso
Campus forma Denní studium 1 rok November 2016 Itálie Milán

Magisterský kurz módní komunikační management si klade za cíl vytvořit profesionální schopen pokrýt role spojené s komunikací v podnicích v rámci módního průmyslu, které spravují značek, nebo outsourcing agentur. Studenti se seznámí s životně důležitých činností těchto společností, jako je například vypracování tiskové zprávy a reklamní materiály, rozvíjení a udržování kontaktů s tiskovými odděleními, udržování vztahů s veřejností ... [+]

Magisterský kurz módní komunikační management si klade za cíl vytvořit profesionální schopen pokrýt role spojené s komunikací v podnicích v rámci módního průmyslu, které spravují značek, nebo outsourcing agentur. Studenti se seznámí s životně důležité činnosti těchto společností, jako je například vypracování tiskové zprávy a reklamní materiály, rozvíjení a udržování kontaktů s tiskovými službami, udržování vztahů s veřejností, a event management. Ostatní odborné otvory v této oblasti zahrnuje odbornou komunikaci prostřednictvím médií, jako jsou časopisy, on-line portály a televizi, a konstantní komunikace založené na speciálních akcích a celebrit. Kurz učí studenty, aby mohli řídit každou fázi komunikačního plánu, stejně jako řídit tým různých profesionálů, kteří jsou součástí komunikační sféry v rámci módního průmyslu. Kariérní možnosti Fashion Communication Manager, události manažer Public Relations Manager Press Office Manager, módní editor, strategický plánovač, webového obsahu kurátorka, digitální stratég, móda a celebrity stylista, výzkum konzultant, vizážistka. Některé z předmětů vyučovaných v tomto programu - Mezinárodní & módní trhy - Luxury Marketing & Licensing - Fashion Communication & Web Fashion - antropologie a sociologie Fashion - Módní Žurnalistika & Web Editace - Styling a střelba - Tisková kancelář & Public Relations - Fashion Graphic Design Internship příležitosti Kariéry a vnější vztahy na Accademia del Lusso je velmi aktivní při vytváření kontaktů s významnými podniky z odvětví, aby umožňoval studentům najít možnosti stáží. vstupní požadavky Vhodná znalost angličtiny: prokázána formálním potvrzení nebo Skype jazykové rozhovoru 3-leté vysokoškolské vzdělání (pro studenty, kteří mají non-italské kvalifikaci, to je požadavek mít dokončenu nejméně 15 Celkový počet let školní a univerzitní vzdělání) [-]

Magistr Strategie Módní Marketing, Design A Značka

INSEEC Paris
Campus forma Denní studium September 2016 Francie Paris

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě [+]

Mistr v strategií Fashion Marketing, Design & Brand

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě. To vítá studenty z univerzity, obchodní škola nebo umělecké školení. Módní průmysl prochází rychlými změnami a rozvíjející se noví hráči se objeví v globálním kontextu. Budoucí manažeři musí být vycvičen ve všech správných technik a být si vědom požadavky spotřebitelů. Níže jsou uvedeny typy pozic, že ​​naši absolventi budou trénovali: Produkt manažer, projektový manažer, manažer pro komunikaci, kupující, merchandising manager, brand manager, showroom manager, Collection Manager ...... [-]


Master Of Arts V Současné Módní Design

IFA Paris
Campus forma Denní studium 15 - 15 měsíců September 2016 Francie Paris

Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. [+]

IFA PARIS Master of Arts akreditována IDEL jako "International Master" "současného designu a globální perspektiva v Paříži" 15-měsíční program v angličtině FULL PARIS ZKUŠENOSTI rozvíjet své kolekci v Atelier IFA v Paříži příjem:. Září 2015 ECTS kredity získané: 120 Školné: € 14,8 tisíc Poplatek za žádost: € sto padesát omezena na 20 studentů Mladí módní návrháři se staly klíčovým prvkem v přetváření dnešní módní panorama. Od jmenování JW Anderson jako kreativní ředitel Loewe s akvizicí kůly Christopher Kane od Kering Group, všechny události naznačují, že nyní více než kdy jindy vytvoření móda i nadále zásadní význam pro činnost velkých luxusních značek a značek pro masové tržní. Přes zřejmý návrat k čisté a svěží tvořivosti, součásti módní design pracovních míst dramaticky změnily. Prokletá roucha intuitivním způsobem, je pouze jedním z aspektů povinností designéra. Designér hlava nebo kreativní ředitel musí předvídat nejen sociální a estetické změny, ale také pochopit strategické problémy, jimž čelí značek, pokud jde o umístění, tržního potenciálu a komunikace. Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. Program má 3 hlavní cíle: - Obohacení móda našich studentů a tvůrčí kulturu s moduly speciálně navržených pro tento kurz. Například náš modul "Fashion zkřížené kultuře" byl vyvinut s Musée des Arts Décoratifs, aby sofistikovanější přístup k analýze kulturních rozdílů a jejich vliv na módu. Dalším klíčovým modulem by bylo "Fashion Product Semiology". Používá sémiologie jako metodiky pro dekódování oděv a dešifrovat jeho estetický aspekt, aby lépe pochopili, jak je vnímána. - Rozvoj studentů kreativitu s moduly, jako je tvůrčí proces «», který pomáhá studentům si stále více vědomi své vlastní "kreativní logiky" a zvýšit svůj potenciál. Přidání praktických workshopů poskytne studentům s novým přístupem na známé výroby a projektování techniky. Například "Pattern a splývavou rozvoj" modul přináší nové výzkumné metody založené na experimentování a otevírá nové perspektivy pro studenty, pokud jde o hledání inspirace. - Pomáhat našim studentům pochopit, jak módní průmysl fungují a jak jsou strategie značky vyráběné v globálním kontextu. Marketing, organizační záležitosti, finanční problémy, stejně jako obraz a komunikační strategie se bude diskutovat v řadě různých modulů Kurz končí se studenty rozvíjet své vlastní kolekce projekt pod vedením školitele. Tento projekt zahrnuje vytvoření oděv a / nebo kolekci příslušenství. Tento proces zahrnuje navrhování prototypů pro 12 siluety, jakož i rozvojové marketingové a obchodní plány. Pak se Tato kolekce zkoumána porotou složenou z odborníků a ti nejlepší studenti dostávají příležitost ukázat svou práci na módních odborníků na IFA Graduate Show, která se koná v průběhu Haute Couture Fashion Week. Studenti jsou také učil, aby se zúčastnila několika mezinárodních soutěžích, které představují velkou platformu pro mladé módní návrháře. Stejně jako u ostatních předmětů IFA Paříži, Master of Arts v současné oděvního návrhářství těží velmi od jeho umístění v Paříži. Se svým bohatým kulturním životem, jeho dvě muzea věnovaná módě, její roční fashion weeks 6, stovky autosalonech a textilních veletrzích, stejně jako okolí drobný řemesla průmyslu, město světel zůstává nesporným módní světové hlavní město. Všechny naše programy jsou kloubově kolem rámci ECTS definované konvence Bologne. Po ukončení jejich průběh, studenti obdrží celkem 120 ECTS, které mohou být snadno přeneseny, pokud se rozhodnou k dalšímu studiu. Tento program také přijal IDEL / IDEART akreditace a je certifikován jako "mezinárodní mistr." Struktura kurzu Creative Culture Za účelem generování příslušné pojmy a produkty módních návrhářů soustavně zpochybňovat své vlastní tvůrčí proces s ohledem na změny ve svých sociálních, hospodářských a kulturních prostředí. Prostřednictvím různých modulů této skupiny studentů bude přesahovat o definici intuitivního kreativity s cílem vytvořit své vlastní umělecké rámec na základě jejich osobní motivaci a intelektuální proces. Cílem je pomoci jim plně proniknout do jejich tvůrčí mysli a proto maximalizovat své schopnosti v oblasti inovací. Moduly zahrnují: Současná Kreativita Analysis Research & Tvůrčí myšlení tvůrčí proces dílna Móda Životní prostředí Jsou nutné krmit módní kreativity silný zájem na umění, stejně jako zvědavost vůči jiné tvůrčí obory. Estetická poznání je postaven přes analysizing různé žánry o zobrazování, grafiky, barva, malířství, sochařství, architektury nebo designu artefaktů. Prostřednictvím modulů, jako jsou módní etnografie, módní Cross-kultura vyvinuli ve spolupráci s pařížskými Musée des Arts Décoratifs, nebo módní zboží Semiology, student bude dále analyzovat, jak móda adresy pojmy vzhledu a stavu. Nakonec studenti Wille být schopen dekódovat význam stojí za tvary, objemy, údaj nebo barvy jakéhokoliv škály módních produktů. Moduly zahrnují: Módní Etnografie módní kříž kultura Autorský Kontextová Trendy a budoucí módní produktu semiology Marketing & management Tato skupina modulů analýzy a odráží na marketingové strategie pro módní značky a poskytuje přísné osnovy pro jejich správu. Studenti zkoumat rozdíly při uvádění vysoce módní značky oproti značek masový trh. Pozorování procesů ovlivňujících značky identity, positionning, cenové, distribuční a komunikační pomoc studentům pochopit inherentní výzvy širokého současném módním trhu. Síla značky budou analyzovány prostřednictvím jeho hodnoty, jeho sociální, smluvní a sémiotické rozměrů. Studenti se seznámí rvačce s požadovanými komplexní nástroje pro označení s cílem vytvořit soudržné strategie pro jejich vlastní módní značku. Potřeba pro budoucí módní podnikatele rozvíjet inovativní módní pojmy v konkrétních trzích dnešním globálním módním průmyslu je také řešit. Moduly zahrnují Positionning & Ceny Fashion distribuce Consumer Behavior Sourcing & Supply Chain Issues Branding Image & Komunikace Komplexní komunikační a inovační design prezentace jsou rozhodující pro módní domy vyniknout v přeplněném trhu. Jednotlivé moduly této kapitoly bude školit studenty sloučit správné znění a metafor podobný módní komunikačních kampaní vyvinutých na mezinárodní scéně. Přesněji řečeno, znalosti a dovednosti předával zaměří se na médiu strategické plánování, vizuální komunikaci prostřednictvím stylingu, které komunikaci prostřednictvím tradičních i digitální kanály, technik public relations a event management pro módní přehlídky. Moduly zahrnují: Komunikace Móda Press Retail & Visual Merchandising fotografické Styling Fashion Photography Historie a analýzy Obchodní záležitosti Módní návrháři nebo umění ředitelé musí pochopit právní a obchodní rámec módního průmyslu s cílem účinně konverzovat s brand manažerů. V tomto modulu budou seskupení žáků objevovat realitu módního průmyslu z hospodářského a finančního hlediska. Budou zkoumat problémy, kterým čelí start-up firem a naučit se osvědčených postupů pro psaní podnikatelského plánu. To zahrnuje analýzu a hodnocení potenciálu růstu v nových podniků, minimalizovat finanční rizika a zároveň stanovila průmysl Klíčové faktory úspěchu nezbytné, aby značka pro růst a vzkvétat v dnešním konkurenčním globální ekonomice. Moduly zahrnují: podnikání & Finance duševní vlastnictví Technický problém Reaslistically budoucí kariéru v módě si nelze představit aniž je tím In-hluboké znalosti o oblečení konstrukce. V tomto modulu budou seskupení žáků posilovat své znalosti a dovednosti zvládnout multiplicity oděvů a typů textilních přes učňovský tradičních i high-tech výrobních technik. Budou také vystaveny na roli technologie při vytváření nových textilií a vzorů. Po dokončení tohoto modulu seskupení studenti pochopili zhotovení procesy a praktické otázky spojené s přinášet oděv do života. Moduly zahrnují: Digital Design Workshop Inovativní textilní dílnu vzory a Přehodil rozvoj [-]

Itech Diplomovaný Inženýr - Textil

ITECH Lyon
Campus forma Denní studium 3 let September 2016 Francie Lyon

Navrhovaný trénink je plně v souladu s potřebami textilním odvětví. Opírá se o provoz tohoto odvětvích: všechny oblasti textilu (textilní chemie, textilních továren a předení, házení a texturování, tkaní, pletení, netkaných textilií, barvení, tisku a dokončení) a pro všechny aplikace (oděvy, nábytek, technické textilie). Vzdělávání rozvíjí úzkou součinnost při výuce s firmami umístěných na technologické platformě Roanne. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Textilní inženýrství ITech je zapojen v mnoha průmyslových odvětvích směrem proti proudu při výrobě textilních materiálů, stejně jako mnoha oblastech použití: lékařské, stavebnictví, sportovního vybavení, automotive, vzdušný prostor, nábytku a ... oděvy. Z toho vyplývá, vývoj produktů pro řízení projektů v organizaci výroby. Vstupné pro non-francouzský studenta Titul / Bakalářské v chemii (nebo ekvivalentní, 180 ECTS) Hladina ve francouzštině: B2 CERF + motivační rozhovor s ITech Vstupné do 2. ročníku: 1 rok studie Mastes v oblasti chemie / polymerů / materiály (M1 nebo ekvivalentní, 240 ECTS) Jak se přihlásit? Návštěva a zaregistrovat na webu inscription.itech.fr (Pro studenty z EU) nebo se připojit na internetových stránkách Campus France (CEF postupy) pro studenty ze zemí mimo EU pro země, které nemají CEF postupy s Francií, musíte podat žádost adresovanou před přijetím do nemocnice (DAP) na kulturní služby Francouzským velvyslanectvím v zemi, kde bydlíte. školné Školné je € 6500 / rok. Cvičiště Itech se zvláště zajímá poskytnout studentům solidní přípravu na profesním životě. Kromě multidisciplinární školení institut přidá "velikosti pole nejméně 10 měsíců stáží pro studenty v počátečních studiích. Konec 1. ročníku: Mezinárodní zkušenosti - minimálně 6 týdnů Tato mezinárodní zkušenost je připraven v předstihu, pokud jde o multikulturní výchovu a předpokládaný obsah zprávy jsou dokonale definovány. To je předmětem restituce individuální zkušenosti každého studenta a je podkladem pro reflexi při interkulturní průběhu následujícího semestru. Konec 2. ročníku: Inženýr stáž - minimálně 8 týdnů Praxe pod výsadního postavení trainee umožňuje studentům, aby se tváří v tvář realitě podnikatelského života, a uvědomit si materiálových požadavků, ekonomického a lidského snažení. Konec 3. ročníku: Pracovní Studie pozdě - až 6 měsíců Jedná se o běžně pracují přiřazen k mladým inženýrem. Student prokázal, že je schopen vzít svou autonomii řešit složité objekty v někdy složité situaci. Je to období nejméně 5 měsíců a jsou společnost nebo laboratoř ve Francii nebo v zahraničí. Kraj Rhône-Alpes je region, který se skládá z osmi oddělení: Ain, Ardeche, Drome, Isere, Loire, Rhone, Savoie a Haute-Savoie. Jeho kapitál je Lyon, který je také jejím největším městem. Toto je druhá oblast ve Francii v oblasti (po Midi-Pyrénées), ekonomika a populace (po Francie Island). To je také zařazen 6. evropský region. Schematicky Rhône-Alpes region je 1/10 ° Francie v ekonomické, demografické a oblasti. S mezinárodní letiště Lyon-Saint Exupéry TGV vlakového nádraží a 3, Lyon je spojen se všemi hlavními městy ve Francii, stejně jako ti z celého světa! Lyon se nachází jen 2 hodiny od Paříže a na 1:40 Marseilles a Středomoří. Pokud dáváte přednost montaignes, Alpy mají v 1:30 a Massif Central do 30 minut jízdy autem. Lyon je historicky průmyslové město, a proto hostí mnoho petrochemický průmysl podél Saône a Rhône, v chodbě chemie. Lyon je také druhé největší město studenta France, se třemi vysokými školami a mnoha technických škol. Svou obyvatel, Lyon je třetí obec Francie, s 472,305 obyvateli. [-]

Magistr V Oděvního Návrhářství

Designskolen Kolding
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Dánsko Kolding

Experiment je vždy výchozím bodem pro projekty v oděvního návrhářství a zkoumáním "krásný", důležitou součástí každého projektu. Projekty jsou navrženy tak, aby otázku, prozkoumat a výzva, v pracovním prostředí, které je daleko od médií je "módní cirkus". [+]

Mistr v oděvního návrhářství Experiment je vždy výchozím bodem pro projekty v oděvního návrhářství a zkoumáním "krásný", důležitou součástí každého projektu. Projekty jsou navrženy tak, aby otázku, prozkoumat a výzva, v pracovním prostředí, které je daleko od médií je "módní cirkus". Studijních cest do zahraničí práci inspirovat počáteční fázi jednoho z letošních projektů. Pro módní studenty existuje samozřejmě několik zjevných míst, kam jít, kde jeden mohl být podáván s příští rok trendy: Paříži, New Yorku, Londýně nebo Miláně. Ale jak my chceme vychovávat designéry, kteří mohou nový projekt trajektorie, aby prozkoumala, spíše než jít ve stopách druhých, snažíme se najít alternativy, jako Záhřebu či Istanbulu. Naši studenti jsou zapojeni do stanovování pořadí den, pokud jde o vývoj profesionálního tahu oděvního návrhářství. Obecně pracujeme s třemi otázkami zájmu, které jsou navzájem spolu souvisí:... [-]


Magistr V Módních A Portfolio

Istituto Marangoni
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Milán

Úspěch značky je spojeno především s obrazem: vše, co mluví o značce, z tónu na focení na organizaci přehlídky, na displeji v obchodě nebo showroom na vztahy s tiskem.Kadeřníci se podílejí na každém kroku [+]

Mistr v módních a portfoliu

Úspěch značky je spojeno především s obrazem: vše, co mluví o značce, z tónu na focení na organizaci přehlídky, na displeji v obchodě nebo showroom na vztahy s tiskem. Kadeřníci se podílejí na každém kroku podporovat sbírku a mají zásadní význam při zavádění sbírku dohromady, od plánování až po vytvoření celkového vzhledu. Hřiště v módních & Portfolio kombinuje kulturní analýzy s interpretační dovednosti a techniky: jeho účelem je přijmout studenty k pochopení módy komunikace, která přesahuje každé očekávání, což rozvíjet jejich osobního tvůrčího přístupu. Studenti se přečetli v různých výrazových prostředků a komunikace, analýzu marketingových strategií a dozvědět se o vývoji trendů, získávat hluboké znalosti historické a současné módní prostředí, se záměrem transformovat oblečení a módních kolekcí do položek. Hřiště v módních & Portfolio pomůže studentům, aby "do života" kolekci, položka oblečení nebo příslušenství prostřednictvím fotografie nebo vystavení v obchodě, vytváří jedinečný styl, který reprezentuje značku nebo osobnost v nezaměnitelným způsobem. ... [-]


Magistr V Módní Směr: Prodejny A Zkušenosti Managementu

Milano Fashion Institute
Campus forma Denní studium 16/01/2017 - 20/01/2018 let October 2016 Itálie Milán

Mistr v módní směr / Obchod & Zkušenosti řízení se zaměřuje na výcvik nejvíce inovativní profesionály, kteří jsou odpovědní za kanály a distribučních procesů v comapnies působící v oblasti módy, luxusní životní styl a průmyslu.V [+]

Mistr ve Fashion Režie: Obchod a zkušenosti management

Mistr v módní směr / Obchod & Zkušenosti řízení se zaměřuje na výcvik nejvíce inovativní profesionály, kteří jsou odpovědní za kanály a distribučních procesů v comapnies působící v oblasti módy, luxusní životní styl a průmyslu. Zejména profily být schopen plánovat a řídit distribuci a maloobchodní v několika různých typologií zaměřených na drobné podniky: ZNAČKY, které jsou integrovány proudu v potrubí s vlastní sítí prodejen provozovaných přímo (DOS) nebo franšízových prodejen, obchodní obchody, mezinárodní obchodní řetězce a malé lokální obchodní řetězce, on-line prodejci, atd. Hlavní profesní role jsou: ... [-]


Magistr V Luxusním Marketingové řízení

IED – Istituto Europeo di Design Rome
Campus forma Denní studium January 2017 Itálie Řím

Co je to móda? Co je to luxus? Má móda existují v přepychu a luxusu v módě, nebo jsou dvě oddělené a odlišné světy? Je módní umělecká forma, nebo je to byznys? Má luxusní stále existují v 21. století? [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Tento program je vyučován v anglickém jazyce Co je to móda? Co je to luxus? Má móda existují v přepychu a luxusu v módě, nebo jsou dvě oddělené a odlišné světy? Je módní umělecká forma, nebo je to byznys? Má luxusní stále existují v 21. století, nebo má své genetické mutace - uložené šíření 80. let cenově dostupný luxus jako prostředku k rozšíření značky - nařídil jeho vlastní zánik? Je luxus pořád kulturní vyjádření ze světa řemesla a visionariety, což je interpretem tradice, která svede díky svým inovační schopnosti? Cílem tohoto mistra je odpovědět na tyto a další otázky úzkou zkoumání módní trh, jeho tlumočníky, různé obchodní modely, komunikaci v módním průmyslu. Koncept luxusu budou zkoumány v různých socio-kulturních souvislostech, a strategie svádění a expanze zaměstnán od velkých značek na vyspělých trzích av ekonomikách BRIC budou identifikovány prostřednictvím studia monopolu působené velké luxusní průmyslu kartely v pole módy, automobilový průmysl, jachty, hodinek, životní styl, Potraviny a nápoje, brány. Mistr se zaměřuje na módní a luxusní průmyslu. Móda Systém koncipován jako moderní průmysl, který najde velké příležitosti pro rozvoj, především díky novému způsobu chápání marketingového mixu: módní produkt třetího tisíciletí je rafinovaný, ale nositelné, originální, ale nadčasové, cena je cenově dostupný a představuje diskriminační faktor v cíli ("duševní" diskriminační faktor ve skutečnosti), jeho distribuce (místo - zaměření na BRICS) je mezinárodní, globální opravdu zatímco ještě udrží silnou místní uznání výsledkem je produkt, přizpůsobení na různých trzích, komunikace využívá nový marketingové modely (digitální, sociální sítě, blogy, virová komunikace, smyslové komunikace, video-komunikaci) a síly získané z dobré pověsti značky v mysli spotřebitele. Luxury, místo toho, je analyzován jako ručně stvoření, která je výsledkem tradice, inovace, know-how, a to jak vnitřní a vnímané kvality, ekonomické nástroje, touha podpory sociálního rozdíl od ovlivnění rozhodování o koupi, ale také jako výkon moci a jako průmyslový sektor, který vidí nejvyšší růst marže (EBITDA). Budeme studovat distribuční politiky, luxus marketing pyramida, hodnoty značky, návrh životního stylu v oblasti značek a výrobků komunikace. FASHION AREA LUXUSNÍ PROSTOR [-]

Dvoulůžkové Masters V Protokolu, Etikety A Svatební Plánování

Campus Stellae Instituto Europeo
Online forma 6 - 12 měsíců September 2016 Španělsko Santiago de Compostela

Mistr má minimální délku trvání šesti měsíců a nejvýše jednoho roku. K dispozici je možnost rozšířit v příštím roce, s cenou ... [+]

Double Mistr v protokolu, etikety a svatby

Mistr má minimální délku trvání šesti měsíců a nejvýše jednoho roku. K dispozici je možnost rozšířit v příštím roce, za příplatek 200 €. Zahrnuje bezplatné aktualizace služby a přístup k fóru a sociálních sítí po dobu jednoho roku po skončení registračního období.

TRVÁNÍ

Minimálně na 6 měsíců a maximálně 1 roku. Rozšíření možností jednoho roku, s příplatek k studenta 200,00 €.

Akademický Value

Velitel má hodnocení 800 akademických hodin.

TARGET

Absolventi, diplom, studenti 4. a 5. ročníku, odborné a akademické názvu souvisí s specialitou, vedoucí v druhém případě expert absolvent titul. ... [-]


Magistr V Příslušenství Designu A Digitální Zhotovení

Haute Future Fashion Academy
Campus forma Denní studium October 2016 Itálie Milán

Kreativní ředitel Příslušenství a luxusních výrobků je nesmírně důležitý údaj, jehož úkolem je velmi citlivá: že kombinace podstatu a jedinečnost značky s kreativitou a funkčností z luxusního příslušenství, povznášející kvalitu a sílu svádění. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Mistr v designu a příslušenství Digital Fabrication Kreativní ředitel Příslušenství a luxusních výrobků je nesmírně důležitý údaj, jehož úkolem je velmi citlivá: že kombinace podstatu a jedinečnost značky s kreativitou a funkčností z luxusního příslušenství, povznášející kvalitu a sílu svádění. S pomocí digitálního modelování a zhotovení všichni studenti budou schopni produkovat některé kusy s nejvyšší technologií a strojů pro výrobu, jako jsou laserové řezání, 3D tiskárny a nositelná elektronika Arduino. Během kurzu budou studenti rozvíjet své dovednosti v 3D modelování Díky programu Blender Opensource pod dohledem vysoce vzdělaných mistrů a profesionálů. Kreativní ředitel je odpovědný za vedení tvůrčí pracovníky v tvorbě příslušenství linek, které splňují definici Luxusní zboží, kombinující tvůrčí schopnosti, návrhářské schopnosti a znalosti řemeslníků. Jedná se o strategickou roli, a to zejména v souvislosti s módní značky, které často vděčí za podstatnou část svých vlastních příjmů a obraz na těchto produktů. Cílem magisterského kurzu je vyškolit budoucí Creative ředitelů specializované v luxusním sektoru, vysoce specializované osobností, které jsou schopni vytvořit věci, které vynikají jako skutečné ikony stylu a elegance, okouzlující celé generace, díky své kultivovanosti a jejich zásadní jedinečnost , Program Kurz je strukturován tak, že studenti mohou rozvíjet kreativní a designu schopnosti, získat potřebné dovednosti analyzovat a interpretovat spotřebitelské trendy a konsolidovat své znalosti v oblasti módy, designu, luxus a životní styl. Na konci magisterského kurzu, budou studenti získali pokročilé návrhářské schopnosti, vyvinuli hluboký smysl pro estetiku a získat solidní vzdělání v designu, fotografie a současného umění. All-round know-how, které se vám umožní předvídat trendy a navrhovat úspěšné kolekce na mezinárodní úrovni. Tento kurz je zaměřen na: Studenti, kteří již získali dobrou přípravu v oděvního návrhářství. Odborníci v odvětví, kteří chtějí zdokonalit své dovednosti. Studenti, kteří nemají odpovídající zázemí, ale kdo může vyplnit jejich kulturní a provozní nedostatky tím, že navštěvuje prodloužení kurzy. Studijní plán High-End Luxusní zboží a Haute Couture design Concept Luxury a Haute Couture kolekce příslušenství Project Luxury Collection Gadget Project 3D modelování Digital Fabrication Lab Fashion History [-]

MZV V Fotografie Copyright A Profesionální Projekty

Lens - Fotografía
Online & Campus forma Denní studium Kombinované 9 měsíců October 2016 Španělsko Madrid + 1 více

LENS oznamuje čtvrté vydání Mistra ve výtvarném umění fotografie a profesionálních projektů, které začne v říjnu [+]

CO JE MISTR FOTOGRAFIE? LENS oznamuje čtvrté vydání Mistra v výtvarného umění fotografie a profesionálních projektů, od října 2014. Flexibilní vzdělávací program ve fotografii, který kombinuje přednášky, semináře, konzultace a on-line ve třídě, návštěvy mezinárodních fotografických festivalů, odborné praxe a výkonu kolektivní výstavy. Mistr studenti osvojí nástroje, aby fotografie kariéru založenou na kvalitě vašich fotografických projektů, vytvoření flexibilní itinerář, který se snadno vejde do vašich obav a schopnosti a připravuje je identifikovat příležitosti pro kontinuální profesní kontextu stav změny. Master Classes Fotografie vyskytují ve třídách LENS v centru Madridu a jsou vyučovány ve španělštině. TARGET Absolventi vysokých škol prokazující jejich fotografie, nejlépe znalost v oblasti výtvarného umění, komunikace, reklama, žurnalistika, architektury a designu, a chtějí doplnit své studium a rozšířit své kariérní vyhlídky s intenzivní teoretické a praktické přípravy ve fotografii. Další odborníci prokazující dostatečné zkušenosti v oblasti fotografie a další výtvarné umění. Studenti, kteří složili Intermediate kurz fotografování a / nebo pokročilý kurz na současnou fotografii objektivu. METODA Malé skupiny umožňují přizpůsobení vzdělávacího procesu: Maximálně 12 studentů ve skupině. Flexibilní řada workshopů, které lze přizpůsobit obsah kurzu pro potřeby studentů. Individuální vzdělávací plán pro každého studenta. On-line učitel a virtuální komunita, která usnadňuje tok komunikace mezi studenty a učiteli. Sledujte každý student vyučujícím. Lektoři jsou renomovaní fotografové a výuky povolání, kteří přinášejí své zkušenosti a vést studenty v rozvoji fotografického projektu, který vyvrcholí výstavou v červnu 2015. Otevřený systém vzdělávání střídavě přednášky s intenzivní workshopy a zkušeností, které usnadňují pochopení fotografického média: Návštěvy na mezinárodních fotografických festivalů, setkání s rozvíjejícími fotografy, profesionální postupy, atd.. BECA Objektiv School of Visual Arts koná každoročně na objektivu Fotografie stipendium s cílem zpřístupnění jeho Mistr fotografie fotografů talent a podporovat rozvoj kvalitních projektů pro stejný. Toto stipendium pokrývá školné z uvedeného Master - v hodnotě 7250 eur. TURN DAILY Od pondělí do pátku od 10 do 14 hodin. Od října 2014 do března 2015 + 6 workshopů víkend až do června 2015. SHIFT WEEKENDS Pátek od 16. do 22. hodiny. Víkendové semináře se budou konat v sobotu a neděli, v celkové délce 14 hodin. Výuka probíhá v učebnách objektivu v centru Madridu. Od října 2014 do června 2015 + 18 workshopů o víkendech až do června 2015. CENA LENS Masters ve výtvarném umění fotografie a profesionální projekty (700 hodin): - Měsíční platba: € 805 (9 měsíční) + € 750 za registraci. - Čtvrtletní platby: € 2415 (tři splátky) + € 500 registrace. - SPS: € 7250 (registrace je zdarma). Mají 10% slevu, pokud si uděláte registraci před 30. červnem 2014. Další slevy (nesčítá): - Nezaměstnaní: 15%. - Absolvent / Vysokoškolské vzdělání v oboru výtvarného umění, komunikačních studií, žurnalistiky, reklama, architektura, dějiny umění a designu: 15% [-]

Absolvent V Marketingu A Módní Komunikace

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro
Campus forma Kombinované 400 hodin March 2017 Brazílie Rio de Janeiro

Kurz Postgraduální v marketingu a komunikace IED Fashion Rio módních odborníků schopných vytvářet a implementovat komunikační strategie a marketingu z vnímání příležitostí, kombinující identitu značek v současném marketingu kontextu. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Tento program je v portugalštině Učil Vytvořit a implementovat komunikační strategie a marketingu z vnímání příležitostí, kombinující identitu značek v současném marketingu kontextu. 3. Panel a Mkt s módou Home: March Třídy: úterý a čtvrtek - 19h30 do 22h30 Hodiny: 400 hodin Portugalský jazyk Popis a cíle: Kurz Postgraduální v marketingu a komunikace IED Fashion Rio Profesionální způsob schopni vytvářet a realizovat komunikační a marketingové strategie z vnímání příležitostí, kombinující identitu značek v současném marketingu kontextu. S důrazem na brazilském scéně v jeho rozhraní s domácím a zahraničním trhu a využívání segmentů - od výroby až po zkušenosti spotřeby - kurz nabízí kurzy, které se zaměřují na komunikační a marketingové strategie, módní řetězec, chování, inovace, maloobchod, branding a kreativní ekonomiku, také představovat workshopy vedené profesionály. Publikum: Návrháři ze všech oblastí, profesionálové s školení a mírou v módě, textilu, reklama, komunikace, žurnalistiky, marketingu a příbuzných oborů, jakož i lidé se zkušenostmi v módním průmyslu. Témata kurzu: Kulturní: Módní systémy, rozhraní Současná móda, chování a inovace, trendy a nové scénáře, kreativní ekonomiky a podnikání; Řetěz a Fashion Market; Procesy a řízení značky. Technika: Řízení značky; Módní Marketingový plán; Strategic Marketing; Finance; Registrace známky a duševní vlastnictví; Integrovaná komunikace; Komunikační plán; Módní komunikace. Projetual: Plánování projektu Marketing a komunikace. Závěrečný stvoření projekt v módní oblasti marketingu a komunikace zkoumání různých jazycích, obsah a techniky. * IED Rio si vyhrazuje právo odložit kurz, pokud nechcete dostat se usnášet. Koordinace: Gláucia Centeno Gláucia Centeno je novinář s školení v oblasti módy. Mistr ve sděleních PUC-Rio, odborník na historii Brazílie Cândido Mendes University a podnikání filmu a televizní FGV. Vyučuje v pregraduální a postgraduální v oboru Business Administration, komunikace a designu v institucích Cândido Mendes, Senai Cetiqt, UVA a Estacio. Koordinovaná průběh Fashion Design Unipli do roku 2011 a na Fashion Center Estacio do roku 2006. Výzkumný pracovník v oblasti módy, kultury a identity, také sloužil jako manažer postgraduálních kurzů v chování výzkumu a spotřebitele Senai Cetiqt a módní design vzdálenosti ve stejné instituci. Moduly: Modul 1 - 30H Semináře: 30H se bude konat diskuse o současných otázkách trhu a setká se s průřezových témat až po postgraduální kurzy. Modul 2 - 36H Marketing a komunikace Móda - Pojmy: 18H V této věci se bude zabývat koncepty, kontext a terminologii vztahující se k oblasti marketingu, komunikace a módy. Módní kultura: 18H Disciplína současné systémy a módní fenomén rozhraní z různých oblastí poznání a módní odkazy týkající se stylů, kontextů a trhy. Rovněž se bude zabývat vztahy mezi módy a různých oblastech pro vytváření nových diskurzy. Modul 3 - 36H Řetěz a Fashion Market: 12H V tomto kurzu, budou studenti kontaktovat fungování módní řetězce a jeho specifika, textilní vlákna uvádění výrobku na trh, přes předení průmysl, tkaní, výroba, dokončovací práce, a distribuce beneficiamentos fashion produkt. Řízení značky: 12H Tento kurz představí pojetí značky, jakož i metody, postupy a nástroje řízení procesů ve vztahu k dílčích značek a produktových řad, které tvoří módní značku, vysoce relevantní v současném kontextu prvků. Význam procesu v módě: 12H od symbolické a komunikativní aspekty objektů módních související; disciplína bude zabývat výstavbu významu v produktivním sféře a vztah k předmět objekt, stejně jako výrobní podmínky, agenty, kontextech. Modul 4 - 36H Chování a inovace: 12h Spotřeba jev jako zkušeností a jejich vztah s novými chování a praxe inovací v současné společnosti budou hlavními prvky, na které se vztahuje v této disciplíně. Trendy a nové scénáře: 12H trend koncept, makro a microtêndencias. V tomto kurzu student bude mít přístup k nástrojům pro výzkum v oblasti módy, a mapování techniky a záznam trendů pro výstavbu nových scénářů. Creative Economy: 12H velký význam současné scény, bude kreativní ekonomika a podnikání je třeba řešit jako strategie schopen integrovat různé sektory a pákový místní rozvoj, z referencí identifikace kulturního a tvůrčího odvětví. Modul 5 - 36H Workshop 1 - Případ Brazílie: 12H Jeden z kurzu diferenciálů, tento modul se zaměřuje na Brazílii a jeho specifika v národním i mezinárodním módním trhu. Kurz představí kulturní a sociální moderní prostředí; výstřelky, nové chování, místní kultury a specifických územních souvislostech. Workshop 2 - TCC: Br trhu Outlook: 24H Tento workshop si klade za cíl představit diverzifikace módní segmenty v Brazílii a jeho specifika a její hlavní perspektivy, jako je luxus, lidová Market, Fast Fashion, DNA místa, e commerce, mezi ostatními. Obsah vystupoval v tomto workshopu bude reference pro vedení (Závěr práce v kurzu) TCC Modul 6 - 36H Strategický Marketing: 24H Disciplína přítomen obsahu, jako je marketing ukazatele Analysis, diagnózu a prováděcí strategie, tržní cyklus a marketingového mixu v kontextu módy. Módní plán Marketing: 12H V tomto kurzu, kroky a prvky marketingového plánu, směřující na módní oblasti budou řešeny s ohledem na situační analýzu trhu, organizační informace, analýzy spotřebitelů a taktiky tržních a provozních činností. Modul 7 - 36H Integrovaná komunikace: Tematická 24H velký význam na trhu, bude tento kurz představí různé typy komunikace (strategické, taktické a operativní) a jeho použití v současném kontextu. Charakteristika a zvláštnosti použití různých médií (TV, rádio, internet, noviny, venkovní a mobilní). Komunikační plán: 12H budou řešeny v této disciplíně krocích a prvků komunikačního plánu, stejně jako jejich přípravy a rozvoje v kontextu módy. Modul 8 - 42H Módní Komunikace: 18H Kontemplovat oblasti jako odborného tisku, reklamy, PR a akce, kurz se bude zabývat využití médií v současném světě módy, své rozmanité použitelnosti a různých platformách. Vizuální Merchandising: 12H toto discilina Student bude mít kontakt s možným diskursů týkajících se oblasti módy, stejně jako odraz a realizaci jazyka a jeho přírody jako reprezentace a komunikační objekt. Také budou prezentovány strategie pro vybudování prostorů a komunikační produkt prvky a služby, aby podporovaly zkušenosti, které posílí identitu značky a vztah s veřejností. Digital Marketing: 12h Kurz se bude zabývat specifika digitálních kanálů přímého marketingu a nástroje pro spolupráci pro budování obsahu, mimo vnímání spotřebitelů a on-line vztah. Také diskutovali o digitální obchod a marketing plánování aktivit v prostředí internetu. Modul 9 - 36H Právní a finanční aspekty podnikání: 21H pochopení finančního životního prostředí, nákladů a cen, právní ochrany autorství, duševního vlastnictví, výsad a tematické záznamy budou zahrnuty v tomto kurzu. Eco udržitelnost a sociální odpovědnost: Z 15H velkým důrazem dnes, tento obsah bude řešena v disciplíně prostřednictvím kontextu módy v současné scény z referenčních hodnot udržitelnosti a sociální odpovědnosti. Modul 10 - 36H Metodologie výzkumu 12 Úvod do základů vědecké metodologie a hlavních linií epistemological myšlení, s důrazem na současné názory. Usilovat 12H Disciplína se bude diskutovat o plánování a konsolidaci profesní kariéry v současném podnikatelském prostředí: Výuka Vysokoškolské vzdělávání: 12H Career Management. Job absolvování kurzu - 40H TCC - Dokončení práce v kurzu: 40H Tento kurz bude probíhat použity projektů marketing a módní komunikace se zaměřením na brazilském scéně, vztahující se k jedné z perspektiv a přístupů prezentovány v celém průběhu. [-]