Magisterské studium Móda - Magisterské studium Móda hledejte zde!

Magisterské studium Móda - Zde naleznete magisterské studium Móda

Móda

Magisterské studium módy je pro ty studenty, kteří fandí hezkému a zajímavému oblečení, a kteří rádi využívají svou fantazii a talent k jeho výrobě - od klobouků před všechny typy kostýmů až po boty. Magisterské studium módy studenty seznámí s tím, jak je móda propojena s jinými oblastmi jako jsou styl, módní design a módní kolekce, stejně jako módní průmysl a mediální zprostředkování.
 
Móda je fenomén mající své místo v každé civilizaci a její počátky sahají několik tisíc let zpátky do minulosti. Vysoce uznávaná profese módních designerů a stylistů vyžaduje bohaté znalosti v různých oblastech. Například módní designér, módní žurnalista a každý, kdo pracuje v oblasti módy, musí mít vzdělání v umění, kulturním dědictví, historii, estetických teoriích na jednu stranu a na druhou stranu být kreativní a mít schopnost přijít s individuálními a novátorskými nápady a koncepty. Magisterské studium módy studentům dává možnost porozumět fungování všech těchto aspektů a osvojit si jejich základy.  
 
Máte-li ambice vytvořit vlastní originální módní kolekci nebo se stát součástí módního průmyslu, prohlédněte si popisy studijních programů módy níže na této stránce. Najdete magisterské programy módy nabízené na univerzitách po celém světě. Vykročte za svou budoucí kariérou v oblasti módy již dnes!

Čtěte více

Magisterský Titul V Oboru Podniková Ekonomika A Management Módy

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 semestr September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Jazyk výuky: španělština Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. Za zmínku stojí také účast Textilní clusteru Fashion Actm Catalunya, jehož spolupráce umožnila vyvinout program odborných studií a přizpůsobeny potřebám a fungování podnikové sféry textilu a módy, poskytující hluboké a rozsáhlé znalosti účastníků záležitost. Tento mistr je navržen v souladu s reformami navrženými v Boloňského procesu a je založen na zásadách kvality, rozmanitosti a konkurenceschopnosti. Obecné cíle Mají potřebné tvůrčí schopnosti na podporu řízení nových zdrojů a vedení. Může analyzovat společnost přizpůsobit se aktuálním potřebám. Chcete-li vědět právní, finanční a organizační rámec upravující Textilní a oděvní průmysl. Získat potřebné nástroje pro efektivní správu společnosti Textilní a oděvní sektor. Kompetence V průběhu kurzu jsou získávány následující kompetence: Chcete-li mít znalosti o globální a totes způsobem spojující svět umění a naopak. Jak jejich vztah a živit sebe, poskytuje syntetické, analytické a kritické v tvůrčích a výrobních procesů řízení. Znát a aplikovat interdisciplinarity mezi různými produkty. Zobrazit jako doplněk a týkají, s cílem dokončit kreativní globálně a / nebo konkurenceschopnosti ve světě procesu módní firmy. S vysokou plynulost pochopení tiskových médií v souvislosti se světem módy, stejně jako jejich projekt a komunikativní funkci. Získejte všechny pojmy potřebné pro klasifikaci a vyhodnocení potřeb grafického jazyka týkající se tvůrčího procesu v rámci módní design, vedení a směr. Vědět, jak používat všechny zdroje koncepční a technické, aby ve směru a řízení společností zabývajících se módou, kreativní jazyk grafiky, plastů a informativní je adekvátně řešit. Mít přehled o světě módy a provoz firmy, jejích procesů a interakcí mezi nimi. Znát proces rozhodování, který zahrnuje všechna opatření řízení. Mít schopnost vést dialog s ostatními řediteli společnosti a externími subjekty, na které je závislý. Přečtěte si průvodce v rámci koncernové strategie, která bude připravit cestu k dosažení cílů. Mít znalosti a splatnost rozrušit a vedení nejcennější aktivum společnosti je jeho zaměstnanci. [-]

Magisterský Titul V Oboru Módního Návrhářství

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2016 Itálie Milán

Master in Fashion Design je integrace mezi strukturální, kulturní a produktivní týkající se marketingu a komunikace v módním průmyslu. Narodil se z denního dialogu mezi odborníky v oboru a že je třeba vytvořit prominentní postava, která má schopnost řídit a usměrňovat tvůrčí proces, od výběru látek v průvodu. [+]

Sny. Zážitky. Fai. Il Mistr v oděvního návrhářství Jedná se o integraci mezi strukturální, kulturní a produktivní týkající se marketingu a komunikace v módním průmyslu. Narodil se z denního dialogu mezi odborníky v oboru a že je třeba vytvořit prominentní postava, která má schopnost řídit a usměrňovat tvůrčí proces, od výběru látek v průvodu. Master in Fashion Design je cesta zkušeností a příležitost, která spojuje teorii s významnými vysokou prestiž spolupráce, které jsou způsobilé a určování polohy každý akademický rok. Cílem tohoto mistra je reagovat na průběžné změny módy tím, že cvičí a procvičování kreativitu každého studenta, Poučné a podporovat svou identitu a její praktické talent a podnikatelských dovedností a její obraz elasticitu. kdo je Mistr je zaměřen na mladé absolventy módního návrhářství, designu a architektury, kteří chtějí rozvíjet své odborné dovednosti, a ti s dostatkem zázemí zájmů a odborných znalostí vztahujících se k módním průmyslu. profesních příležitostí Cílem Master je vyškolit odborníky schopné kombinovat svou kreativitu a své teoretické znalosti s organizačními schopnostmi a vztah se světem výroby. Mezi pracovních příležitostí: ležérní módy a prêt à porter firem, módních domů, a výrobce tkanin. program Master in oděvního návrhářství na Domus Academy klade důraz na kreativitu, produktivní a podnikatelské dovednosti, posilovat příležitosti pro inovace a postavení na trhu, ale většinou dělat jeho studentů protagonisty změny v neustálém vývoji módy. Módy není jen výroba oděvu nebo sadu oděvů. Nové odborníci v této oblasti musí být stále schopen generovat a spravovat různé návrhy, stává zároveň manažerem a uměleckým ředitelem, interdisciplinární a všestranné čísel, který je schopen vést a koordinovat výrobu, komunikaci a distribuci. Master in oděvního návrhářství je založen na workshopu, podporovaný semináře, výukové programy, přednášky, terénní cvičení a projekty po níž následuje odborná odborníků, prostřednictvím proaktivní vztahu s průběhem Leader a vedoucího projektu. Program je rozdělen do čtyř hlavních modulů, které trvají osm týdnů, z nichž každá obsahuje kurzy a semináře, po němž následovala 8-týdenní stáže období a závěrečné prezentace portfolia. Workshopy jsou projekty přiřazené ke studentům, kteří poskytují specifické znalosti v souladu s osnovou magisterského stupně. Seminář začíná prezentací krátké definované fakulty ve spolupráci s externími partnery a firmami profesionály. Studenti budou podporovány časových tříd rozšířit své znalosti na toto téma-specifické, zahrnující designéry, výzkumníky, zúčastněné strany a zástupci podniků. Každý workshop vrcholí v otevřeném prezentaci. Módní kolekce módy a identity jsou jádrem Master in Fashion design Workshop. Kromě toho mohou studenti doplnit jejich osnov tím, že zvolí volitelného Workshop - Structural Design, tělo rozšíření design, móda styling - a svobodné volby nepovinného dílny. Tyto kurzy, v kombinaci s přednášek, cvičení a cvičení, poskytnout studentům správné nástroje a zkušenosti pro rozvoj jejich profesní kariéry. Patří mezi ně jak klíčová témata - kultura móda, módní a luxusní marketing a management, 3D nástroje - Obě témata související s rozvojem každého jednotlivého stylu práce - design a výzkumných metod a nástrojů, Byznys pro design a osobní značky. Internship Stáž u některých společností v tomto odvětví je významnou součástí vzdělávacího programu, který vám umožní testovat, prohloubit a realizovat to, co jsme se naučili v workshopů a seminářů. Také to je skvělá příležitost, aby začít vytvářet sítě kontaktů a znalostí, užitečný pro jejich profesní budoucnost. Master nabízí dva typy praxe: - praxe v podniku v oblasti jejich zájmu, - intenzivní semináře ve spolupráci se společností v areálu Domus Academy. společnosti Síť odborníků a vedoucích pracovníků z různých oblastí zájmu spolupracuje a komunikuje nepřetržitě a se ziskem s Mistrem v oděvního návrhářství z Akademie Domus, aktivně účastní vzdělávacích programů, seminářů a mezinárodních soutěží pořádaných oddělení. Master spolupracuje s: Trussardi, Muuse, 7 pro celé lidstvo, Alessandro Dell'Acqua, Antonio Berardi, kostýmní národní, Eastpak, Fay, Fiorucci lásky terapie, Gianfranco Ferre Foundation, Frankie Morello, Havaianas, Hogan, Maurizio Galante - Tal Lancman , Interware, Meltin'Pot, Napapijri, Neil Barrett, Nike, SAOBC (jihoafrický pštros obchodní komora), Stefanel, Ter et Bantine, Versace, Veuve Clicquot, Ermenegildo Zegna. Akreditace Po úspěšném absolvování programu budou studenti dostávat Master diplom Domus Academy. Studenti, kteří splňují požadavky NABA obdrží dosažení studií název Academic mistra 1 úroveň (60 ECTS), který je uznávaným italským ministerstvem univerzity a výzkum (MIUR) přes NABA - Nuova Accademia di Belle Arti Milano. [-]

Digitální Módní Strategie Msc

Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené království Londýn

Tento 12 měsíců akademický program je unikátní v celosvětovém měřítku, protože se zaměřuje na strategické přijetí, integrace a optimalizace technologie specifické pro různé potřeby odvětví módy. Tento inovativní kurz vyvinut po konzultaci se zúčastněnými stranami vedoucích průmyslu, se zaměřuje na rozvoj absolventy být digitální myšlenkové vůdci budoucnosti. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. British School of Fashion zahajuje světy první MSc Digital Fashion strategie od září 2015 své VPU London Fashion Street kampus, umístěný v srdci East London. Tento 12 měsíců akademický program je unikátní v celosvětovém měřítku, protože se zaměřuje na strategické přijetí, integrace a optimalizace technologie specifické pro různé potřeby odvětví módy. Tento inovativní kurz vyvinut po konzultaci se zúčastněnými stranami vedoucích průmyslu, se zaměřuje na rozvoj absolventy být digitální myšlenkové vůdci budoucnosti. Toho bude dosaženo prostřednictvím výrazné trans-disciplína přístupu programu k učení a důrazem na zapojení průmyslu s čestným profesorem Masterclasses, on-kampusu síťové události, živé Společnost Projekt kalhotky, průmysl návštěvy a kreditní ložisko stáží. Popis programu Digital je rychle rostoucí a rozvíjející se odvětví, a to je zřejmé v rámci módního průmyslu, kterým jsou tradiční modely nabídky a poptávky byla zpochybňována a proměnil prostřednictvím technologie. Britská škola Móda, spolu s módní rady Innovate britské a Velké Británii, určit, že tyto změny se promítají do značné mezery ve znalostech a dovednostech v rámci akademického prostředí i průmyslu. Proto MSc módní Digital strategie byla vytvořena speciálně pro tuto mezeru zaplnit. Program tým se ujal šest měsíců intenzivního výzkumu a radil se s řadou zástupců průmyslu z módy, médií, maloobchod, akademické obce, technologie, investic a správy s cílem zajistit strukturu a obsah programu byly přímo pro trh. Výsledky výzkumu vývoje je uvedeno, že vznikající povaha digitálního odvětví módy vyžaduje jedinečný přístup. Proto se tři hlavní rysy jsou zřejmé: Integrovaný - digitální není "přidat na", jsme přesvědčeni, že technologie může, a měl by být východiskem diferenciace, a proto být zakotveny holisticky jak na strategické a operativní úrovni napříč všemi obchodními funkcemi Co-kreativní - vzhledem k naléhavé povaze předmětné oblasti, účastníci programu budou spoluvytvářet nové poznatky prostřednictvím kritického zhodnocení a vývoji tradičních akademických rámců jak platil žít průmyslové projekty spolupráce Hybridní - Kurz umožní absolventům rozvíjet inovativní kombinaci tvůrčích a analytické dovednosti potřebné k usnadnění transformačních změn se podílejí na digitalizaci módních firem. Proč si vybrat tento program MSc Digital Fashion strategie nabízí osobitý rovnováhu akademické přísnosti a průmyslové praxe po celou dobu jeho učení a hodnocení, která je usnadněno prostřednictvím své sítě čestných profesorů, lékařů v rezidenci a výzkumných pracovníků aktivní. Tento kurz je první svého druhu na celém světě, a proto její absolventi budou mít výhodu prvního tahu na trhu a musí být okamžitě výrazný. Znalosti a dovednosti související s digitální strategii jsou velmi zvyšuje v poptávce po celém světě a aplikace v rámci tohoto odvětví módy dále zvyšuje zaměstnatelnosti vyhlídky. Účastníci průmysl se podílí na vývoji kurzu výzkumu uvedla, že v důsledku své kreditní ložiska stáž, inovační struktuře a zaměřením na průmysl, očekávají, že absolventi programu mají zaměstnání zajištěné před tím, než kompletní. Kariérní možnosti pro absolventy tohoto programu patří: digitální stratégů, digitální manažery, sociální média manažery, e-commerce manažery, obsahu, inovace manažery, manažery značky, marketingové manažery, online vizuální merchandiserů, bloggerů, konzultantů a podnikatelů. [-]

Magistr V Oděvního Návrhářství

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Itálie Milán

Mistr hřiště v oděvního návrhářství se zaměřuje na školení "průzkumníky" z módních trendů, kreativní profesionály schopné kombinovat teoretické znalosti, inovativní nápady a schopnost experimentovat, s cílem navrhnout vysoce identity moderní styl. [+]

Mistr hřiště v oděvního návrhářství se zaměřuje na školení "průzkumníky" z módních trendů, kreativní profesionály schopné kombinovat teoretické znalosti, inovativní nápady a schopnost experimentovat, s cílem navrhnout vysoce identity moderní styl. Nové generace módních návrhářů vyžadují schopnost rozpoznat a analyzovat současné trendy, aby se znovu interpretovat jako původních příběhů, se snaží vyvážit nezaměnitelnou individuální tvořivost s konzistencí módní koncept vyjádřené na světě a na trhu. Stejně důležité je schopen spojit tyto prvky s pevnou pochopení designu a vizuální kultury ve světě módy. Cíl: Mistr je zaměřena na absolventy v oděvního návrhářství nebo návrhářů, kteří pracují v terénu, který cítí, že je třeba rozvíjet a / nebo aktualizovat své know-how s využitím moderních přístupů v oblasti výzkumu a designu. Znalost technik oděvního návrhářství jsou nezbytné získat přístup k předmětu (základní software plynulost: Photoshop a Illustrator, kreslení techniky, a Šití ...) Metodika a struktura: Díky modulární vzdělávacího programu, budou účastníci Master v oděvního návrhářství řešit, zejména témat navržených za účelem sjednocení a implementaci příchozí základní dovednosti. Souběžně s technologickým a praktického typu, budou účastníci zapojeni do kulturních studií, které poukazují na historické a sociologické aspekty potřebné k vývoji módního projektu. Celý kurz bude zabývat rozvoje manažerských schopností: predispozice k týmová práce, interpersonální dovednosti a spolupráci s různými odvětvími a společností výroby textilu a oděvů Obsah Jádro Mistr je reprezentována tvorbu projektů zaměřených na specifické oblasti produktů se silným studenta účast při navrhování a tvůrčí rozvoj. Oblasti Stvoření bude záviset na osobní inspiraci účastníků nebo budou následovat konkrétní požadavky od společností zapojených do programu. Charakteristika Master je zapojení odborné módní návrhářky jako rádce pro vertikální projekty. Workshopy budou následovat témata z krátké a bude fungovat jako otevřené laboratoře, kde profesoři jsou referenční návrh tutor zapojený přes cesty. Celá cesta dotýká z koncepce a vize, výzkumu, kreslení, barvy, materiály, posouzení ekonomické proveditelnosti, prototypy realizaci, až po prezentaci a shromažďování vyprávění. Učení FASHION KULTURA MÓDNÍ sociologii a TRENDY DESIGN CONCEPT METODIKA & DEVELOPMENT OBCHODNÍ módy GRAFIC LAB [-]

Master (ma) Fashion

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2016 Spojené království Londýn + 1 více

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly [+]

MA Móda

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly utvářejí módní průmysl dnes, kde se špičkovým designem praxe je dáno s sofistikovanou obchodní strategie.

To je kreativní, projekt založený na kurz se zaměřením na dynamiku mezi kreativitou, technologií a podnikání povědomí. Kurz rozvíjí kritické a kreativní, a technické a odborné dovednosti nezbytné k postupu praxi a stimulovat inovace v módním průmyslu.

Jako MA Fashion studenta, budete zkoumat hranice kreativní módního designu a rozvíjet své schopnosti s využitím digitálních celou řadu prototypů technologií. Kurz bude výzvou, abyste znovu přezkoumat Podpůrná metodiky a způsoby práce, které charakterizují tvůrčí praxi v módě. Ty budou vyzváni, aby napadnout hranice tradičního módního designu, praxe a výroby, a prozkoumat kreativní možnosti, které nabízí technologie a nové způsoby práce.... [-]


Magisterský Titul V Oboru Módních: Aplikovaná Technologií A Digitálního Business *

ESNE - Escuela Universitaria de Diseño, Inovación y Tecnología
Campus forma Kombinované 10 měsíců October 2016 Španělsko Madrid

Mistr v módě: Applied Technologies a Digital Business ESNE se zaměřuje na kombinaci tří pilířů, které tvoří základ tohoto odvětví v blízké budoucnosti: design, technologie a řízení. Tyto aspekty jsou nejžádanější společnostmi v tomto odvětví a tvoří základ pro rozvoj a růst módního průmyslu. [+]

* Čeká na ověření Móda je jednou z oblastí činnosti, v nichž Španělsko se může pochlubit globální vedení s luxusních značek a obchodních řetězců soutěžící s evropskými a americkými nadnárodních společností. Mistr v módě: Applied Technologies a Digital Business ESNE se zaměřuje na kombinaci tří pilířů, které tvoří základ tohoto odvětví v blízké budoucnosti: design, technologie a řízení. Tyto aspekty jsou nejžádanější společnostmi v tomto odvětví a tvoří základ pro rozvoj a růst módního průmyslu. Vliv globalizace a vznik nových technologií, aplikován na design systémů, výroby a marketingu řídili transformace průmyslu a donutila společnostem na restrukturalizaci, modifikaci své strategie a vytváření nových pracovních příležitostí. Aby bylo možné vyrovnat se s novým prostředím, ve kterém se pohybuje sektor a nové vzory na trhu vzniká nutnost vyškolit profesionály, kteří znají nejnovější technologie a jsou připraveny na výzvy pokročilosti rostoucího odvětví. ESNEPrůkopníkem v tom, univerzitní status k módě určením první oficiální univerzitní návrh ve Španělsku, protože je to známka Fashion Design, má nejlepší profesionály a významný obchodní vztah. osnovy Modul 1: Systémy Fashion | 9 ECTS Fashion Kultura 3 ECTS Socio-ekonomický kontext módní 3 ECTS Trhy a trendy módní 3 ECTS Modul 2: Řízení Móda | 21 ECTS Komunikace a pověsti značky 6 ECTS Chování spotřebitelů 3 ECTS Směr a řízení společností zabývajících se módou 6 ECTS E-Marketing 6 ECTS Modul 3: Fashion and Technology | 18 ECTS Textronic ECTS 3 Virtuální Modeling 6 ECTS Nové technologie aplikuje na módě 9 ECTS Modul 4: Umístění | 6 ECTS Umístění 6 ECTS Modul 5: Diplomová práce | 6 ECTS Diplomová práce 6 ECTS Kompetence Analyzovala dopady ekonomických změn v módním průmyslu. Použít Průzkum trhu průmyslu a pochopit chování různých trendy v módě. Řízení operací, strategii a velikost organizace. Vyhodnotit různé obchodní modely úspěchu v módním průmyslu a její aplikace na e-business. Schopnost navrhnout strategický marketing, komunikaci a obchodní společnosti je přizpůsobit on-line za spotřebitelském sektoru. Zvládnout on-line komunikačních nástrojů (blog, SEM, SEO, sociální média, ...). Definovat image značky pro e-business v módě. Spravovat a vytvářet internetové obchody. Získání schopnost provádět a vyhodnocovat nové látky a technologie při výrobě módních výrobků, jako jsou kožešiny. Conceptualizing módy a textilních vzorů textury digitálně modelován podle avatar Vzdělávání a profesní Kariérní vyhlídky Manažer módní obchody v režimu offline a online On-line marketing manager módní firmy Director of Fashion obchodní komunikaci režimu offline a online Kreativní ředitel design Director Manažer nákupu marketing manager Textilní produktový manažer návrhář retail manager Textilní kupující Account Executive Technická kvalita Product Manager / aprovisionador odpovědný showroom Odpovědný Marketing on-line Retail Marketing Manager Vedoucí komunikace a public relations Některé firmy pro praxi LOEWE GROUP Cortefiel ADOLFO DOMINGUEZ Anglický dvůr Jesus del Pozo AGATHA RUIZ DE LA PRADA HOSSINTROPIA ECOALF LORENZO Caprile MARY štěpení ARISTOCRAZY Sastrería Cornejo Pepe Jeans ION FIZ DEVOTA & Lomba STUDIE [-]

Magistr V Módě Komunikačním řízení

Accademia del Lusso
Campus forma Denní studium 1 rok November 2016 Itálie Milán

Magisterský kurz módní komunikační management si klade za cíl vytvořit profesionální schopen pokrýt role spojené s komunikací v podnicích v rámci módního průmyslu, které spravují značek, nebo outsourcing agentur. Studenti se seznámí s životně důležitých činností těchto společností, jako je například vypracování tiskové zprávy a reklamní materiály, rozvíjení a udržování kontaktů s tiskovými odděleními, udržování vztahů s veřejností ... [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Magisterský kurz módní komunikační management si klade za cíl vytvořit profesionální schopen pokrýt role spojené s komunikací v podnicích v rámci módního průmyslu, které spravují značek, nebo outsourcing agentur. Studenti se seznámí s životně důležité činnosti těchto společností, jako je například vypracování tiskové zprávy a reklamní materiály, rozvíjení a udržování kontaktů s tiskovými službami, udržování vztahů s veřejností, a event management. Ostatní odborné otvory v této oblasti zahrnuje odbornou komunikaci prostřednictvím médií, jako jsou časopisy, on-line portály a televizi, a konstantní komunikace založené na speciálních akcích a celebrit. Kurz učí studenty, aby mohli řídit každou fázi komunikačního plánu, stejně jako řídit tým různých profesionálů, kteří jsou součástí komunikační sféry v rámci módního průmyslu. Kariérní možnosti Fashion Communication Manager, události manažer Public Relations Manager Press Office Manager, módní editor, strategický plánovač, webového obsahu kurátorka, digitální stratég, móda a celebrity stylista, výzkum konzultant, vizážistka. Některé z předmětů vyučovaných v tomto programu - Mezinárodní & módní trhy - Luxury Marketing & Licensing - Fashion Communication & Web Fashion - antropologie a sociologie Fashion - Módní Žurnalistika & Web Editace - Styling a střelba - Tisková kancelář & Public Relations - Fashion Graphic Design Internship příležitosti Kariéry a vnější vztahy na Accademia del Lusso je velmi aktivní při vytváření kontaktů s významnými podniky z odvětví, aby umožňoval studentům najít možnosti stáží. vstupní požadavky Vhodná znalost angličtiny: prokázána formálním potvrzení nebo Skype jazykové rozhovoru 3-leté vysokoškolské vzdělání (pro studenty, kteří mají non-italské kvalifikaci, to je požadavek mít dokončenu nejméně 15 Celkový počet let školní a univerzitní vzdělání) [-]

Magistr Strategie Módní Marketing, Design A Značka

INSEEC Paris
Campus forma Denní studium September 2016 Francie Paris

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě [+]

Mistr v strategií Fashion Marketing, Design & Brand

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě. To vítá studenty z univerzity, obchodní škola nebo umělecké školení. Módní průmysl prochází rychlými změnami a rozvíjející se noví hráči se objeví v globálním kontextu. Budoucí manažeři musí být vycvičen ve všech správných technik a být si vědom požadavky spotřebitelů. Níže jsou uvedeny typy pozic, že ​​naši absolventi budou trénovali: Produkt manažer, projektový manažer, manažer pro komunikaci, kupující, merchandising manager, brand manager, showroom manager, Collection Manager ...... [-]


Velitel řízení Módy

LUISS Business School
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Řím

LUISS Business School Master of Fashion řízení transformuje učebny pro splnění bodů mezi velkými odborníky tohoto průmyslu a studenty. Přitékající hostující řečníci zaručí didaktický výrobek složený z vysoce kvalitních odborných zkušeností, technických pojmů a přesvědčivé případové studie, které mají být inspirovány. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. LUISS Business School Master of Fashion řízení transformuje učebny pro splnění bodů mezi velkými odborníky tohoto průmyslu a studenty. Přitékající hostující řečníci zaručí didaktický výrobek složený z vysoce kvalitních odborných zkušeností, technických pojmů a přesvědčivé případové studie, které mají být inspirovány. Studenti budou mít 360 ° pohled na obchodní scéně módy systému a všechny pracovní příležitosti budou popsány tak, aby inspirovat, motivačních a přímé kandidáty na profesní oblasti více vyhovuje jejich sklony a kapacit. Všechny tyto prvky, aby to mistr ideální volbou pro budoucnost v módním průmyslu. PROGRAM Studijní plán se skládá z 13 základních kurzů, rozdělených do tvůrčích a manažerských kurzů. Spolu s základních kurzů, studenti navštěvují laboratoří a volitelné předměty, které mohou být vybrány mezi těmi, které nabízí LUISS Creative Business Center. Základní kurzy: Studenti si osvojí základy provozních mechanismů v módních firem a v módním průmyslu jako celku, pochopit firemní a obchodní strategie, studovat, jak spravovat produktové portfolio, naučí analyzovat maloobchodní kanály, objevovat moderní klíčové role působící v módním průmyslu a stanou zdatní s komunikačními a obrazových nástrojů a technik. Branding Obchodní modely Obchodní plánování Business podpůrné funkce a podpůrné systémy Communication & Marketing Distribuce finance Historie módy móda zákon móda strategie Operations & Supply chain management produktová strategie & Merchandising Talent management a organizace PROJEKTOVÁ PRÁCE Studenti budou testovat jejich přípravu provedením skupinový projekt. Pod vedením školitele, budou řešit skutečné módní pouzdro, vybral našimi partnery, a předloží své závěry výboru složeného z odborníků. KARIÉRA SERVICE Kariérní Service propaguje setkání studentů a firem individuální poradenství Posuzování a výběrový proces dílna Umístění editace CV a eCareer kniha Požadavky na přijetí - Bakalářský titul z jakéhokoli oboru - Přijímací zkoušky (povinné) - Dobrá znalost anglického jazyka [-]

Magistr Strategie Módní Marketing, Design A Značka

INSEEC Bordeaux
Campus forma Denní studium September 2016 Francie Bordeaux

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě [+]

Mistr v strategií Fashion Marketing, Design & Brand

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě. To vítá studenty z univerzity, obchodní škola nebo umělecké školení. Módní průmysl prochází rychlými změnami a rozvíjející se noví hráči se objeví v globálním kontextu. Budoucí manažeři musí být vycvičen ve všech správných technik a být si vědom požadavky spotřebitelů. Níže jsou uvedeny typy pozic, že ​​naši absolventi budou trénovali: Produkt manažer, projektový manažer, manažer pro komunikaci, kupující, merchandising manager, brand manager, showroom manager, Collection Manager ...... [-]


Magistr Obuv Inovace

SLEM Footwear & Education Center
Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2016 Čína Guangdong Nizozemsko Waalwijk Amsterodam + 3 více

SLEM nabízí unikátní magisterský program kombinující předpovídání, design, technologie a podnikání, vzdělávání obuv podnikatelé, prognostiky a konzultanty. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Master of obuv inovace SLEM Master of obuv inovace se zaměřuje na budování mezinárodní vizi budoucnosti, design myšlení, obuv znalosti, podnikatelské dovednosti a profesionální přístup, které jsou bezprostředně aplikovaného na obuvnickém průmyslu při výuce a projektů. Výuka probíhá v Nizozemsku a v Číně, což studentům široký pohled na svět ve všech aspektech podnikání obuvi a mimo ni. Jako SLEM studenta budete neustále spojit s celou řadou odborníků, vybudování sítě od samého začátku programu. Tento přístup zajišťuje, že po skončení hlavního programu, budete moci začít svůj vlastní podnikání, práce na volné noze a / nebo získat práci kdekoli na světě. uplatnění teorie Naše metoda lze shrnout takto: být si vědom, byl informován a být proaktivní. SLEM programy vyžadují aktivní účast na své vzdělání spíše než pasivně očekává být schopná dodávat "naplnit svůj mozek". To je důvod, proč jsme se vždy podporovat aktivního jednání a flexibilní myšlení: učební plán zahrnuje osobní rozvojové plány, aby každý student pracuje na i skupinových projektech. Ty budou definovány a propagovány v celém programu. Tento formát generuje nadšení, tlak a kreativitu potřebné k transformaci informace ve znalosti. SLEM Master of obuv Inovace je velmi intenzivní program, takže doporučujeme proti které mají náročnou práci v průběhu Master. Budování sítě V celém programu se budete stále mít příležitost vybudovat a zvýšit svou profesní síť. Několik tříd a semináře velitele jsou také otevřen profesionálům. To znamená, že vaši spolužáci nejsou jen vaši kolegové kolegové, ale také CEO, designéři, marketingoví manažeři, maloobchodníci atd Nizozemsko je jedním z největších hráčů na evropském trhu, pokud jde o import a export obuvi a oblast Waalwijk domů více než 250 obuví a koženým společností. Kromě toho probíhá výuka širokou škálou mezinárodních hodnocení lektorů - všechny odborníky v oboru - každý přináší v obrovské síti jejich vlastní. Jako hlavní studentem na plný úvazek, budete mít možnost spolupracovat v malých týmech na reálném životě projekty pro mezinárodní značky, ústavy a nevládními organizacemi. Budete také neustále se podílela na výzkumu, který zahrnuje návštěvy u všech druhů veletrzích a jiných odborných akcí, a to jak v Nizozemsku, tak v zahraničí. Ve třetím trimestru můžete být spolupracuje s mentorem z průmyslu, kteří vám pomohou dosáhnout vašich cílů tím, že poskytuje zpětnou vazbu, kontakty a koučování v pravidelných intervalech. Budete mít také možnost stát se zástupcem SLEM na různých mezinárodních veletrzích a akcích, kde si můžete dát sami na mapě tím, že mluví s profesionály. Inovativní sociální podnikání SLEM důsledně podporuje inovativní sociální podnikání a umožňuje začít budovat svou vlastní firmu v průběhu programu. Jsme si představit, že v blízké budoucnosti bude většina lidí pracuje na projektech v mezinárodních týmech, flexibilních nezávislých živnostníků a podnikatelů, spíše než mít práci jako zaměstnanci za jediného podniku. Na SLEM toto je budoucnost, že jsme aktivně vytvářet. Studenty vést a realizovat všechny projekty nabízené v průběhu programu, úzce spolupracuje s firmami a organizacemi zapojenými. Na pomoc dosažení tohoto cíle, učební plán zahrnuje a vyžaduje týmovou práci, zpětná vazba, projekt a řízení podniku, řízení času a profesionální přístup. Všechny odborné znalosti, dovednosti a postoje získané v průběhu programu se spojily v rámci projektu promoce, který zahrnuje vytvoření nového produktu a / nebo obchodní koncept, který bude inovovat obuvnického průmyslu v smysluplným způsobem. To lze provést jednotlivě nebo v týmech a dělat to začátek vašeho skutečného společnost, která bude pokračovat v práci na po dokončení studia. Program Velitel obuv Inovace se skládá ze tří trimestru každé tři měsíce. V prvním trimestru se odehrává v Nizozemsku, druhá v Číně a poslední z nich může být opět v Nizozemsku (nebo v oblasti, která je relevantní pro váš konkrétní maturitní projekt). Závěrečná promoce probíhá vždy v sídle SLEM v roce Waalwijk. V celém programu bude kladen důraz na inovativní a orientované do budoucnosti myšlení a jak aplikovat na obuvnickém průmyslu způsobem, který vytváří pozitivní změny. Budete přečíst témata a problémy ze všech úhlů, protože všechny aspekty spojené vám hluboké znalosti aktuálního stavu v mezinárodním obuvnickém průmyslu a hluboký vhled do budoucích příležitostí. Třídy pro prvních dvou trimestrů jsou rozděleny do témat, z nichž každý týden dlouhý, s přestávkami týden pro osobní rozvoj (stejně jako o víkendech), pracovat na individuálních nebo firemních projektů. V závěrečném trimestru vám soustředit se pouze na vytvoření vlastní závěrečný projekt. Během této trimestru nemáte tříd, ale jste povinni mít pravidelná setkání s fakultními i externími mentorů, a to buď osobně nebo on-line. [-]

Přípravné Módní Programy

Milan Fashion Campus
Campus forma Denní studium 1 - 3 měsíců October 2016 Itálie Milán

Chcete se stal módní návrhář nebo stylista, ale nevíte, jak začít? Milan Fashion Campus vám dává .... [+]

Chcete se stal módní návrhář nebo stylista, ale nevíte, jak začít? Milan Fashion Campus vám dává možnost realizovat svůj sen. Módní škola vyvinula specifická kombinace mezi módní stylistka a design kurzy zaměřené na každého, kdo chce vstoupit do módního pole nebo připravit portfolio Přípravná Móda Programy určen pro ty, kteří chtějí vstoupit do módní pole nebo módní design portfolia Příprava Program zahrnuje: 2 týdny Fashion Styling & 1 nebo 2 měsíce Fashion Design kurz výběrem z: Žena nosit pánských Wear design hřiště Spodní prádlo Plavky design hřiště svatební šaty design hřiště Doplňky design hřiště [-]

Magistr V Módě Business Administration

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Campus forma Denní studium 9 měsíců June 2016 Itálie Florence

Fashion Business Administration vytváří Master výkonných rozhodnutí, současný podnikatel zodpovědný za finanční volby, které určují úspěch společnosti, ať už je to malé nebo velké společnosti, případ nový luxusní nebo obchodní-řízený módní značku ... [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Fashion Business Administration vytváří Master výkonných rozhodnutí, současný podnikatel zodpovědný za finanční volby, které určují úspěch společnosti, ať už je to malé nebo velké společnosti, případ nový luxusní nebo obchodní-řízený módní značky. S cílově orientovaného mysli, toto číslo je velmi v poptávce v podnikání módy, protože to průmyslový sektor patří mezi největší a nejsložitější spravovat. Jako profesionální něčeho dosáhl, jeho kariéra se dotýká aspekty účetnictví, právo, optimalizace výrobních procesů, auditu a kontroly, účetní závěrky a certifikace, fúze a akvizice, stejně jako další operativní stranu mezinárodních marketingových strategií. Silný charakter, na pozadí v ekonomice a schopnosti řídit udržitelné změny, aby se část správce podnikání kreativní třídy, ten, kdo ví, že je schopen vypočítat a jejich počtu může podpořit růst uměleckého prostředí jako móda. Popis Program obsahuje rezidentní učitele a mezinárodní hostující přednášející s hands-on materiál. Exkurze do tří společností (jeden pro operace, jeden pro správu a jeden pro komerční), jakož i účast na veletrhu Pitti, poskytují přímou zkušenost reálného firemního života. První část kurzu naučí, jak zlepšit výkonnost společnosti vypáčením na své produktivní a administrativní činnosti, a vrcholí projekt na otevření sub-jednotky v novém trhu. Druhá část se zaměřuje spíše na řízení finančních a právních aspektů, končit s projektem simulující kapitálovou investici, výkup nebo kartelizaci. Oba projekty zahrnují živou prezentaci a portfolio kniha vytvořená se specifickými potřebami a norem módního průmyslu v mysli. Stusy Plan Fashion Business Administration - Podnikové plánování a účetnictví; operace; distribuce; key analýza výkonu; rozpočtování; rozvaha. Fashion Business Management - Obchodní strategie; atraktivita trhu; sub-jednotka a příspěvková organizace; Vedení prodej síla. Fashion Financial Management - modely organizace; fúzí a akvizic; bankovnictví a fundraising; audit a kontrolu; krizový štáb. Módní Marketing Management - branding prvky; benchmarking a určování polohy; ničivý marketing; operativní marketing. Fashion Business Intelligence - Trojrozměrné obchodní model; plavidla k obchodu; statistiky a dolování dat; on-line řízení podniku. Módní Business Trends - Fashion systém, klíčoví hráči a kalendáře; současných značek a trendy; Světová obchodní otázky. Módní Obchodní grafika - Grafické prvky designu; infografiky; mysl-mapování; materiály, projekty a prezentace. Obchodní módy - nové ekonomiky; spouštění a řízení designu; strategické plánování a komunikace; PR a sociálních sítí. Fashion Enterprise - Podnikatelská agenda; projektové řízení; Módní etika; relační a institucionální odpady. Módní právní záležitosti - patenty, ochranné známky a smlouvy. Fashion Vedení - HR, koučování a řízení týmu; řečnictví, vyjednávání a přesvědčování. Jak se přihlásit Kurz je určen pro absolventy (nebo ekvivalentní) je držitelem platné akademického titulu. Budou považovány za Žadatelé bez akademické hodnosti, ale mají značné zkušenosti v módních či okolních průmyslových odvětví. Psalo a mluvilo anglicky je nutné. Uchazeči budou vybráni po dokončení písemného testu a rozhovor s vedoucím oddělení. Pracovní příležitosti Podle dřívějších pozadí, školní znalosti a střední technické kroky je možné směřovat na pozici: generální ředitel, finanční ředitel, ředitel divize správa, Chief Operating Officer, vedoucí personálního ředitele, vedoucí právního poradce, marketingový ředitel, hlavní investiční ředitel a generální ředitel Innovation. [-]

Ma V Módě A Luxusním Podniku

Global Business School Barcelona
Campus forma Denní studium October 2016 Španělsko Barcelona

Reagovat na složité a rychle se měnícím světě módy a správy luxusní obchodního dne tohoto inovativního a komplexního programu absolventa. Master in Fashion Business Management a Luxury Business Management v Barceloně [+]

Reagovat na složité a rychle se měnícím světě módy a správy luxusní obchodního dne tohoto inovativního a komplexního programu absolventa. Master in Fashion Business Management a Luxury Business Management v Barceloně, ve Španělsku je určen pro studenty, kteří mají zájem o podnikání, řízení a módní a luxusní zboží průmysl. Tento průmysl je komplexní, globální a vysoce konkurenční. Je proto vyžaduje absolventy, kteří mohou efektivně reagovat na neustále se měnícím výzvám definováním nové strategie pro zajištění úspěchu na trhu. Módní a luxusní zboží společnosti v Evropě a na celém světě se neustále hledá lidi schopné, aby odpovídaly kreativitu a management: nová generace manažerů, aby odpovídaly specifickým požadavkům tohoto odvětví. Master in Fashion Business Management a Luxury Business Management na Global Business School Barcelona je specializovaný mistr ve Španělsku přípravě studentů na mezinárodní kariéru ve velkých a malých firem v Evropě a na celém světě, kteří pracují v oblasti módy a luxusu. Tato vzrušující kurz vás seznámí se základní principy marketingu a strategií, které mohou být použity na módu a luxusní produkt nebo službu. Témata jsou dodávány odbornými instruktory s profesionální zkušeností v oboru. Master in Fashion Business Management a Luxury Business Management se zaměřuje na utváření a rozvoj kompetencí manažerů schopných pochopit a hrát pravidla módní a luxusní zboží průmysl. Španělsko je domovem největších módních skupin na světě, jako je Inditex (Zara) a Mango. Navíc, každý rok Barcelona nabízí takové události, jako je Barcelona design Hub a Barcelona Fashion summitu, odborné konference zaměřené na aktuální otázky v oblasti módy podnikání; Barcelona Mezinárodní textilní veletrh (STIB), jeden z nejvýznamnějších veletrhů svého druhu v Evropě, která dává návštěvníkům low-dolů na nejnovějších trendech v oblasti textilu a Barceloně Svatební týdne. Třída Language Angličtina DOBA Jeden akademický rok. V závislosti na výchozí čtvrtletí to může trvat 9 až 12 měsíců. Uzávěrka přihlášek Žádosti jsou přijímány po celý rok. Studenti mohou začít studovat na svého Mistra v módní Business Management a Luxury Business Management v říjnu, lednu a dubnu. Studenti, kteří nejsou občany Evropské unie, jsou povzbuzovány, aby dříve, aby bylo dostatek času pro zpracování studentské vízum. Rozvrh Od devatenáct hodin až dvacet jedna hodin 2-3 dny v týdnu v závislosti na čtvrtletí. Vstupní požadavky Chcete-li mít kvalifikaci pro přijetí do Master in Fashion Business Management a Luxury Business Management, musíte: - Už si vydělal bakalářský titul nebo jeho ekvivalent, nebo vyšší, nebo mají nejméně tři roky pracovních zkušeností - poskytovat doklad o znalosti anglického jazyka - Vyplňte všechny potřebné formuláře pro přijetí a předložit všechny potřebné dokumenty [-]

Magistr V Módě A Textilního Designu

University of Borås
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Švédsko Boras

Program Magisterský v textilním a módní design si klade za cíl dále rozvíjet a prohlubovat své umělecké, technické, teoretické a reflexní schopnosti a dovednosti jako textilní / módních návrhářů. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Magisterský program v módě a textilní design s Spec. v oděvního návrhářství nebo textilní design Program Magisterský v textilním a módní design si klade za cíl dále rozvíjet a prohlubovat své umělecké, technické, teoretické a reflexní schopnosti a dovednosti jako textilní / módních návrhářů. Program nabízí praxe-založené studie do hloubky do práce vypracované studenty v postupující systému, který začíná projektu aplikace a končí studia prací. Kritická reflexe je zakotven v kurzech, které se týkají historické umění a konstrukční analýzy a teorii do nejrůznějších postupů; z projektů, které se zaměřují na vašich individuálních schopností pro společné umělecké projekty ve spolupráci s organizacemi, institucemi a podniky. To znamená, že Program zvyšuje jednotlivé umělecké a technické dovednosti, nakonec zaměřené na vzdělávání profesionálních designérů s vysokou uměleckou odbornosti, které jsou vynikající praktici design, nebo schopný jít do praxe-založený design výzkumu, nebo obojí. V závislosti na vaší BA titul v designu, můžete si vybrat oblast specializace: textilní design nebo módní design, s sub-divisionary aplikací. Konkrétní výzvy a diskurzy jsou neoddělitelně spojeny s každou oblasti specializace, ale také otevřít v práci tam, kde se protínají. Program je zaměřen na péči vaše schopnosti identifikovat, strategicky zvládnout, a navrhnout řešení pro celou řadu odlišných problémů. Kritická reflexe je důležitým nástrojem v tomto, vyvinula prostřednictvím diskusí a prezentací problémy a řešení, aby oba partneři a zástupci vzoru Společenství. Od mít získané znalosti z oblasti designu při velký, jsou vyškoleni pro vyhodnocení, souvislostí a kritizovat své vlastní práce, stejně jako díla jiných. Jako základu pro umělecký výraz, program klade velký důraz na další rozvoj své znalosti a pracovní znalost techniky a designu materiálů specifických pro textilní a módní design. Pro další úvahy, otázky udržitelnosti jsou důležitou součástí tohoto procesu. Práce vyvinuté v rámci programu rozmezí od kritické umělecké práce, která naznačuje, alternativní návrhy na prototypy, které zavádějí nové vyspělé techniky a materiály. Obecný cíl pro program poskytuje komplexní a kritický pohled na povolání ve vztahu k oběma konkrétní problémy a globálního průmyslu. Cílem programu je, aby vás připraví na praxi v neustálých změn tím, že poskytuje nástroje, které umožňují, aby se stal pohonu skutečného a udržitelnou změnu. Holistický a uměleckým východiskem se tak stává otázka sjednotit estetiku, etiku a ekonomiku v použitelném formě, která může sloužit jako podklad pro kritickou reflexi o produktech a výrobu. Magisterský program je zaměřen na prohloubení s ohledem na design vývoj a umělecké reflexi. To se opírá o přesunu svého zaměření z individuálního návrhu projektu k návrhu programu, který je ilustrován a prohloubil v různých projektech, tj tematický, naléhavými programové prohlášení, které podporuje se zaměřením na návrh rozhodnutí centrálních to, jak obecný návrh záměry se může projevit v individuální design projektů. Design program, velmi široce, poukázat na ideologický směr, nebo konkrétněji, zavést nové možnosti v pojetí, materiálů a / nebo technik. Vstupní požadavky Bakalářský titul v oboru designu nebo ekvivalentní. Znalost anglického jazyka na stejné úrovni jako švédský pro střední školy B. Žádost o Master programu by měly, kromě ověřených zásluhy, obsahují projekt aplikace a aplikační portfolio. V projektu aplikace, specializace (textilní designu nebo módní design) by mělo být uvedeno, spolu s popisem problémů, se student chce zaměřit na během jeho / její práci v rámci návrhu projektu kurzech programu. Řada uchazečů budou povoláni k pohovoru, kde je použití diskutovaných v souvislosti s uměleckými kvalitami v portfoliu a směrem projektu aplikace. U programů, které vedou k umělecké studium na univerzitě v Boras, obecné hodnocení koná kvalifikace pro základní požadavky na vstup, speciální požadavky vstupu a výběru. Aplikace na všech studijních programech, což vede k uměleckému míře musí obsahovat portfolia aplikací, stejně jako potvrzeno formální kvalifikace. Po přezkoumání portfolia aplikací a ostatní dokumentace, bude počet žadatelů být povoláni k pohovoru. Zde budou žádosti projednány s ohledem na umělecké schopnosti prokázané a jiné způsobilosti žadatelů. Celkové hodnocení aplikačního portfolia, další kvalifikace a pohovorů žadatelů se bude konat. Posouzení obecných požadavků vstupních (s odkazem na HF, oddíl 7 § 5), se bude konat v rámci celkového posouzení portfolií aplikace a další kvalifikace. Pokud obecné vstupní požadavky pro studium na pokročilé úrovni (master studia) je založena na švédském nebo mezinárodního vzdělání, praxe, nebo na základě jakýchkoli jiných okolností musí podmínku asimilovat vzdělávání (s odkazem na HF 7, § 28 § 2), Rozhodnutí musí být v písemné zaregistrována. Vyšetření Stupeň Master of Fine Arts (120 kreditů) v módě a textilního designu - Design oděvu Stupeň Master of Fine Arts (120 kreditů) v módě a textilního designu - Design textilní Zkouška je založena na vyhodnocení projektových prací, ústní a vizuální prezentaci, a písemné reflexe v souladu s výsledky učení pro každého kurzu. Jako oponentů v prezentacích zkouška projektu magisterského programu, především profesorů a docentů z jiných školách designu v severských zemích nebo profesionální designéry v rámci oblasti studentů specializace jsou zaměstnáni. [-]