Magisterské studium Móda - Magisterské studium Móda hledejte zde!

Magisterské studium Móda - Zde naleznete magisterské studium Móda

Móda

Magisterské studium módy je pro ty studenty, kteří fandí hezkému a zajímavému oblečení, a kteří rádi využívají svou fantazii a talent k jeho výrobě - od klobouků před všechny typy kostýmů až po boty. Magisterské studium módy studenty seznámí s tím, jak je móda propojena s jinými oblastmi jako jsou styl, módní design a módní kolekce, stejně jako módní průmysl a mediální zprostředkování.
 
Móda je fenomén mající své místo v každé civilizaci a její počátky sahají několik tisíc let zpátky do minulosti. Vysoce uznávaná profese módních designerů a stylistů vyžaduje bohaté znalosti v různých oblastech. Například módní designér, módní žurnalista a každý, kdo pracuje v oblasti módy, musí mít vzdělání v umění, kulturním dědictví, historii, estetických teoriích na jednu stranu a na druhou stranu být kreativní a mít schopnost přijít s individuálními a novátorskými nápady a koncepty. Magisterské studium módy studentům dává možnost porozumět fungování všech těchto aspektů a osvojit si jejich základy.  
 
Máte-li ambice vytvořit vlastní originální módní kolekci nebo se stát součástí módního průmyslu, prohlédněte si popisy studijních programů módy níže na této stránce. Najdete magisterské programy módy nabízené na univerzitách po celém světě. Vykročte za svou budoucí kariérou v oblasti módy již dnes!

Čtěte více

Magisterský Titul V Oboru Podniková Ekonomika A Management Módy

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 semestr September 2016 Španělsko Barcelona

Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Jazyk výuky: španělština Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. Za zmínku stojí také účast Textilní clusteru Fashion Actm Catalunya, jehož spolupráce umožnila vyvinout program odborných studií a přizpůsobeny potřebám a fungování podnikové sféry textilu a módy, poskytující hluboké a rozsáhlé znalosti účastníků záležitost. Tento mistr je navržen v souladu s reformami navrženými v Boloňského procesu a je založen na zásadách kvality, rozmanitosti a konkurenceschopnosti. Obecné cíle Mají potřebné tvůrčí schopnosti na podporu řízení nových zdrojů a vedení. Může analyzovat společnost přizpůsobit se aktuálním potřebám. Chcete-li vědět právní, finanční a organizační rámec upravující Textilní a oděvní průmysl. Získat potřebné nástroje pro efektivní správu společnosti Textilní a oděvní sektor. Kompetence V průběhu kurzu jsou získávány následující kompetence: Chcete-li mít znalosti o globální a totes způsobem spojující svět umění a naopak. Jak jejich vztah a živit sebe, poskytuje syntetické, analytické a kritické v tvůrčích a výrobních procesů řízení. Znát a aplikovat interdisciplinarity mezi různými produkty. Zobrazit jako doplněk a týkají, s cílem dokončit kreativní globálně a / nebo konkurenceschopnosti ve světě procesu módní firmy. S vysokou plynulost pochopení tiskových médií v souvislosti se světem módy, stejně jako jejich projekt a komunikativní funkci. Získejte všechny pojmy potřebné pro klasifikaci a vyhodnocení potřeb grafického jazyka týkající se tvůrčího procesu v rámci módní design, vedení a směr. Vědět, jak používat všechny zdroje koncepční a technické, aby ve směru a řízení společností zabývajících se módou, kreativní jazyk grafiky, plastů a informativní je adekvátně řešit. Mít přehled o světě módy a provoz firmy, jejích procesů a interakcí mezi nimi. Znát proces rozhodování, který zahrnuje všechna opatření řízení. Mít schopnost vést dialog s ostatními řediteli společnosti a externími subjekty, na které je závislý. Přečtěte si průvodce v rámci koncernové strategie, která bude připravit cestu k dosažení cílů. Mít znalosti a splatnost rozrušit a vedení nejcennější aktivum společnosti je jeho zaměstnanci. [-]

Magistr V řízení Módním

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2016 Itálie Milán

Master v módní Management je multi-disciplinární program pro dynamické jednotlivce, kteří chtějí zlepšit jak své tvůrčí a manažerské schopnosti ve světě módy. Prostřednictvím kombinace teorie a hands-on praxi, program změní studenty do profesionály, kteří rozumějí jazyku a pravidel módy systému, a kteří mají odborné znalosti v oblasti řízení značky a komunikace. [+]

Analyzovat. Přitom strategii. Manifest. mistr v řízení módním je multi-disciplinární program pro dynamické jednotlivce, kteří chtějí zlepšit jak své tvůrčí a manažerské schopnosti ve světě módy. Prostřednictvím kombinace teorie a hands-on praxi, program změní studenty do profesionály, kteří rozumějí jazyku a pravidel módy systému, a kteří mají odborné znalosti v oblasti řízení značky a komunikace. Naučíte se tím, že pracuje přímo s manažery módní průmysl a kreativní profesionály. Získáte dovednosti, jak generovat návrhy; vodítko pro tvůrčí proces; a dohlížet na výrobu, distribuci a marketing. Budete definovat vlastní analytický přístup a jazyk projevu a rozvíjet pokročilé výzkumné projekty na širokou škálu témat a myšlenek. Publikum Program je určen pro kandidáty, kteří mají titul první úrovně v podnikání, design, svobodných umění, nebo humanitních věd, a kteří chtějí získat dovednosti začít kariéru v módním byznysu. Výsledek Během tohoto programu, budou studenti: Získat hluboké znalosti dynamiky módního výroby integrací a dohlížet každý krok vytvoření módní kolekci Zjistit, marketingové, distribuční a komunikační strategie pro módní maloobchodu Prozkoumat přístupy k módě nákupu, řízení rozpočtu, a spravedlivé jednání Program Program je dílna bázi, podporovaný semináře, přednášky, konzultace, a práci v terénu. Profesionály, vůdce hřiště, a vedoucí projektu vedení studentů prostřednictvím individuální koučink a projektového mentorství. Program se skládá ze čtyř hlavních modulů, z nichž každý obsahuje dva-týdenní kurz a šestitýdenní dílnu. Moduly jsou následovalo období dvou měsíční stáž a závěrečné prezentace portfolia. Modulární struktura je možné přizpůsobit, což umožňuje flexibilitu a rozmanitost, aby lépe sloužit potřebám a cílům každého studenta. Kurzy Celoroční se zaměřuje na: Poznávání historických, současné, psychologické, antropologické a sociologické aspekty módního fenoménu Learning Management a marketingové strategie pro módní a luxusní společnosti Rozvoj efektivní komunikační strategií pro svět luxusu a módy Zkoumání metody a nástroje pro módní výzkum a designu Zkoumání faktorů, které určují ekonomickou výkonnost značky nebo společnosti Branding svou vlastní práci a rozvíjet své profesní identitu Semináře Vedeni profesionály a vedoucí fakulty projektů, budete pracovat ve spolupráci s předními společnostmi na praktických projektů týkajících se řízení módy. Některá možná témata dílen patří následující: Analýza verbální a neverbální DNA za luxus značky a artikulovat své základní hodnoty v zájmu rozvoje nových rozšíření (tj, výrobků nebo kategorií výrobků) v rámci značky. Získejte pohled zasvěcený o klíčové roli módního kupujícího. Filtruje se přes nabídku produktů a vyberte správný mix zboží, které by mohl prodávat v dostatečném množství k dosažení cílů maloobchodníkem Zisk-marže. Vytvářejte buď skutečný módní editorial pro tisk nebo on-line časopis, nebo návrhů na reklamní kampaně. Vypracovat koherentní vizuální zobrazení merchandising od návrhu až po realizaci. Naučte se používat jak v režimu offline a online komunikace a reklamy, stejně jako propagační akce na podporu módní projekt. Porfolio Posledním prvkem programu je revize portfolio. Budete prezentovat své portfolio práce dokončeny v průběhu roku v přední části zkoušky rady pro vyhodnocení. Internship Neexistuje lepší způsob, jak získat zkušenosti ve svém oboru, než ve skutečnosti v ní pracují. Stáž je šance pro vás pracovat na místě pro společnost nebo designérského studia ve vašem oboru zájmu, při uplatnění všech strategií jste se naučili ve třídě a v dílnách. Případně můžete dokončit intenzivní projekt ve spolupráci s firmou na kampusu Domus Academy. Ať tak či onak, budete mít vnitřní pohled na to, jak váš obor opravdu funguje, a můžete dělat důležitá připojení, která bude dále svou kariéru. Stáž trvá dva měsíce a přijde na konci svého ročníku. 100% našich studentů se účastní stáže, včetně studentů ze zemí mimo EU, kteří se mohou prodloužit dobu platnosti víza po dobu až jednoho roku dokončit tuto část jejich studia. společnosti Několik prestižních společností a designérská studia spolupracují s Master v programu Fashion řízení, aktivně se účastní kurzů, seminářů, stáží, a mezinárodních soutěží pořádaných na oddělení. Studenti mají možnost pracovat přímo s firmami v jejich dílně projektů a stáží. Tato přímá spolupráce usnadňuje mentorství a dává studentům přístup k široké síti profesionálních připojení. Firmy a organizace zapojené do tohoto programu patří: 10 Corso Como, Albino, Antonioli, Calvin Klein Collection, kamery Italiana kupující Moda, Bonaveri, Felice Limosani, Fendi & Maserati, Google Italia, Hogan / Tod je, LA DISTRIBUZIONE L'Oréal, La Rinascente, Moncler, Montblanc Germania, Penelope Stores, Pleats Prosím, Privalia, Red Valentino, Roberto Cavalli, Salvatore Ferragamo, Sergio Tacchini International, Sisley - Fabrica, Slowear Stone Island, Swarovski Elements, Sonae Sierra, Trussardi, Versace Gioielli, Versus / VJC, Vionnet, YouTube. Akreditace Po absolvování Akademie Domus, budete získat titul, který je uznávaný po celé Evropě a světově akademické magisterský studijní program (60 ECTS kreditů) akreditované italským ministerstvem školství, univerzity a výzkum (MIUR) *. Budete také získat druhou cennou kvalifikaci: Domus Academy magisterský diplom. Naše akreditace pomohl Domus Academy budovat vztahy s prestižními společnostmi, takže budete mít možnost získat praktické pracovní zkušenosti během svého průběhu studia. Akreditovaného studijního plus praktické zkušenosti jste získali přes stáže, ukazuje, zaměstnavatele, které jste obdrželi top-kvalitní vzdělání, a že vám přinese průmysl-související znalosti a dovednosti ke stolu, když se připojit k jejich týmu. Naše akreditace také znamená, že příslušné akademické úvěry, které získáte na Domus Academy bude přenášet na další instituce, pokud se rozhodnete pracovat na další magisterského nebo doktorského stupně na úrovni. Pracovní příležitosti Absolventi Master v programu Fashion řízení může zahájit svou kariéru jako manažer módní značky, produktový manažer, retail / vedoucí obchodu, nebo módní kupující. Mohly by také vzít na sebe roli v oblasti marketingu / PR nebo akcí, které plánují. Mohou pracovat pro módní značky nebo veřejné agentury, nebo se může rozhodnout, že za osoby samostatně výdělečně činné. [-]

Fashion řízení Design - 1. úroveň Master Stupně

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Itálie Milán

Cílem Master v módní Design Management je umožnit studentům získat techniky a estetické povědomí nutná k tomu, aby se plně zapojily s procesy komerčního analýzy a strategie identifikace, a to jak z hlediska posouzení proveditelnosti a, pokud jde o jejich provedení. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Módní průmysl se vyznačuje čím dál složitější vývoj a marketingového procesu v celém hodnotovém řetězci. To je také charakterizována přítomností velmi vyvinuté spotřebitelem, který může působit jako koncovému zákazníkovi, co-tvůrce nebo dokonce obchodního partnera pro jakýkoli kreativní produkt. Cílem Master v módní Design Management je umožnit studentům získat techniky a estetické povědomí nutná k tomu, aby se plně zapojily s procesy komerčního analýzy a strategie identifikace, a to jak z hlediska posouzení proveditelnosti a, pokud jde o jejich provedení. Rozvoj intelektuálních, nápadité a kreativní schopnosti, která umožní studentům přemýšlet spolu inovativní a strategických směrů, je klíčovým tématem v průběhu obou teoretické a aplikované prvky kurzu. Profesionální příležitosti: Multidisciplinární a holistický přístup k výuce zajišťuje, že absolventi mají potřebné znalosti a dovednosti, vydat se na kariéru v mezinárodním módním průmyslu. Absolventi budou schopni najít pracovní stáže v daném bodě podél napájecí sítě, ať je to v oblasti myšlenky pojetí a designu, produktového managementu a merchandisingu, výroby, branding a marketing, prodej a péči o zákazníky. Absolventi budou pokračovat plnit úkoly, jako jsou: Product Manager nebo módní Merchandiser v řadě organizací, klenout výroby a služeb podnikům, módní značky v konfekční sektor, průmyslové výrobní podniky a kreativní poradenské. Cíl: Mistr je zaměřena na absolventy fakult módního designu a ekonomiky. Metodika a struktura: Mistr Kurz školí studenty prostřednictvím prostřednictvím praktických zkušeností, výzkumu a design, který doplňuje bohatý vzdělávací program v teoretické a technické stimulu. Praktické zkušenosti získané s rozvojem projektů, prováděných ve spolupráci s externími agenturami a odborníky, kteří také poskytují studentům s podporou během jejich přípravy. Kurz je rozdělen do rozvoje 3 klíčových projektů, zvyšující se složitosti, jako kurz postupuje. Tyto projekty jsou hodnoceny na základě předem stanovených kritérií a, pokud jde o jejich sociální, kulturní, etické a hospodářského dopadu při pohledu z hlediska klíčových zainteresovaných stran a která jsou považována z hlediska jejich významu pro konkrétní odvětví. To je považováno v dlouhodobém horizontu, s ohledem na současné změny v chuti, stylu a tržních tendencí. Souběžně s aplikované součást studie (vývoj reálných projektů), budou studenti, prostřednictvím tradičního učení, získat důkladnou průpravu v technických a technologických aspektů a získat větší kulturní povědomí. Osnova bude zahrnovat: - Tradiční metody výuky ve třídě, které umožňují studentům získat dovednosti a znalosti kolem klíčových kulturních / metodologické a relačních aspektů (komunikace, etc.) - workshopy a aplikovaný designu, zahrnující silný studentů zapojení prostřednictvím jednotlivých kusů práce, skupinová práce (projektům, seminářů, cvičení , případové studie, využití technických simulací a sehráváním atd), podporované účasti známých designérů, kteří slouží jako příklad excelence v jejich zvolené oblasti / odvětví. - Na konci kurzu budou studenti absolvovat závěrečnou disertační práce, které budou hodnotit dovednosti získané v průběhu magisterského kurzu. Osnova Historie a kultura Metody návrhu KOMUNIKACE LAB BUSINESS STRUKTURA A ORGANIZACE DESIGN VÝROBKŮ: FASHION produktového managementu DESIGN MANAGEMENT: STRATEGIE & BUSINESS FASHION DESIGN 1 FASHION DESIGN 2 Fashion Design 3: MY FASHION DESIGN CASE HISTORIE [-]

Magistr V Módě A Textilního Designu

University of Borås
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Švédsko Boras

Program Magisterský v textilním a módní design si klade za cíl dále rozvíjet a prohlubovat své umělecké, technické, teoretické a reflexní schopnosti a dovednosti jako textilní / módních návrhářů. [+]

Magisterský program v módě a textilní design s Spec. v oděvního návrhářství nebo textilní design Program Magisterský v textilním a módní design si klade za cíl dále rozvíjet a prohlubovat své umělecké, technické, teoretické a reflexní schopnosti a dovednosti jako textilní / módních návrhářů. Program nabízí praxe-založené studie do hloubky do práce vypracované studenty v postupující systému, který začíná projektu aplikace a končí studia prací. Kritická reflexe je zakotven v kurzech, které se týkají historické umění a konstrukční analýzy a teorii do nejrůznějších postupů; z projektů, které se zaměřují na vašich individuálních schopností pro společné umělecké projekty ve spolupráci s organizacemi, institucemi a podniky. To znamená, že Program zvyšuje jednotlivé umělecké a technické dovednosti, nakonec zaměřené na vzdělávání profesionálních designérů s vysokou uměleckou odbornosti, které jsou vynikající praktici design, nebo schopný jít do praxe-založený design výzkumu, nebo obojí. V závislosti na vaší BA titul v designu, můžete si vybrat oblast specializace: textilní design nebo módní design, s sub-divisionary aplikací. Konkrétní výzvy a diskurzy jsou neoddělitelně spojeny s každou oblasti specializace, ale také otevřít v práci tam, kde se protínají. Program je zaměřen na péči vaše schopnosti identifikovat, strategicky zvládnout, a navrhnout řešení pro celou řadu odlišných problémů. Kritická reflexe je důležitým nástrojem v tomto, vyvinula prostřednictvím diskusí a prezentací problémy a řešení, aby oba partneři a zástupci vzoru Společenství. Od mít získané znalosti z oblasti designu při velký, jsou vyškoleni pro vyhodnocení, souvislostí a kritizovat své vlastní práce, stejně jako díla jiných. Jako základu pro umělecký výraz, program klade velký důraz na další rozvoj své znalosti a pracovní znalost techniky a designu materiálů specifických pro textilní a módní design. Pro další úvahy, otázky udržitelnosti jsou důležitou součástí tohoto procesu. Práce vyvinuté v rámci programu rozmezí od kritické umělecké práce, která naznačuje, alternativní návrhy na prototypy, které zavádějí nové vyspělé techniky a materiály. Obecný cíl pro program poskytuje komplexní a kritický pohled na povolání ve vztahu k oběma konkrétní problémy a globálního průmyslu. Cílem programu je, aby vás připraví na praxi v neustálých změn tím, že poskytuje nástroje, které umožňují, aby se stal pohonu skutečného a udržitelnou změnu. Holistický a uměleckým východiskem se tak stává otázka sjednotit estetiku, etiku a ekonomiku v použitelném formě, která může sloužit jako podklad pro kritickou reflexi o produktech a výrobu. Magisterský program je zaměřen na prohloubení s ohledem na design vývoj a umělecké reflexi. To se opírá o přesunu svého zaměření z individuálního návrhu projektu k návrhu programu, který je ilustrován a prohloubil v různých projektech, tj tematický, naléhavými programové prohlášení, které podporuje se zaměřením na návrh rozhodnutí centrálních to, jak obecný návrh záměry se může projevit v individuální design projektů. Design program, velmi široce, poukázat na ideologický směr, nebo konkrétněji, zavést nové možnosti v pojetí, materiálů a / nebo technik. Vstupní požadavky Bakalářský titul v oboru designu nebo ekvivalentní. Znalost anglického jazyka na stejné úrovni jako švédský pro střední školy B. Žádost o Master programu by měly, kromě ověřených zásluhy, obsahují projekt aplikace a aplikační portfolio. V projektu aplikace, specializace (textilní designu nebo módní design) by mělo být uvedeno, spolu s popisem problémů, se student chce zaměřit na během jeho / její práci v rámci návrhu projektu kurzech programu. Řada uchazečů budou povoláni k pohovoru, kde je použití diskutovaných v souvislosti s uměleckými kvalitami v portfoliu a směrem projektu aplikace. U programů, které vedou k umělecké studium na univerzitě v Boras, obecné hodnocení koná kvalifikace pro základní požadavky na vstup, speciální požadavky vstupu a výběru. Aplikace na všech studijních programech, což vede k uměleckému míře musí obsahovat portfolia aplikací, stejně jako potvrzeno formální kvalifikace. Po přezkoumání portfolia aplikací a ostatní dokumentace, bude počet žadatelů být povoláni k pohovoru. Zde budou žádosti projednány s ohledem na umělecké schopnosti prokázané a jiné způsobilosti žadatelů. Celkové hodnocení aplikačního portfolia, další kvalifikace a pohovorů žadatelů se bude konat. Posouzení obecných požadavků vstupních (s odkazem na HF, oddíl 7 § 5), se bude konat v rámci celkového posouzení portfolií aplikace a další kvalifikace. Pokud obecné vstupní požadavky pro studium na pokročilé úrovni (master studia) je založena na švédském nebo mezinárodního vzdělání, praxe, nebo na základě jakýchkoli jiných okolností musí podmínku asimilovat vzdělávání (s odkazem na HF 7, § 28 § 2), Rozhodnutí musí být v písemné zaregistrována. Vyšetření Stupeň Master of Fine Arts (120 kreditů) v módě a textilního designu - Design oděvu Stupeň Master of Fine Arts (120 kreditů) v módě a textilního designu - Design textilní Zkouška je založena na vyhodnocení projektových prací, ústní a vizuální prezentaci, a písemné reflexe v souladu s výsledky učení pro každého kurzu. Jako oponentů v prezentacích zkouška projektu magisterského programu, především profesorů a docentů z jiných školách designu v severských zemích nebo profesionální designéry v rámci oblasti studentů specializace jsou zaměstnáni. [-]

Master (ma) Fashion

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2016 Spojené království Londýn + 1 více

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly [+]

MA Móda

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly utvářejí módní průmysl dnes, kde se špičkovým designem praxe je dáno s sofistikovanou obchodní strategie.

To je kreativní, projekt založený na kurz se zaměřením na dynamiku mezi kreativitou, technologií a podnikání povědomí. Kurz rozvíjí kritické a kreativní, a technické a odborné dovednosti nezbytné k postupu praxi a stimulovat inovace v módním průmyslu.

Jako MA Fashion studenta, budete zkoumat hranice kreativní módního designu a rozvíjet své schopnosti s využitím digitálních celou řadu prototypů technologií. Kurz bude výzvou, abyste znovu přezkoumat Podpůrná metodiky a způsoby práce, které charakterizují tvůrčí praxi v módě. Ty budou vyzváni, aby napadnout hranice tradičního módního designu, praxe a výroby, a prozkoumat kreativní možnosti, které nabízí technologie a nové způsoby práce.... [-]


Magistr V Módě Vedení Sbírky

Accademia del Lusso
Campus forma Denní studium 1 rok November 2016 Itálie Milán

Magisterský kurz módní kolekce managementu si klade za cíl vybudovat profesionální postavu, která má strategické schopnosti proniknout do výrobní stranu módy a luxusního podniky a pracující jako manažer v oblasti produktové luxusního zboží a módní odvětví. Kurz poskytuje studentům nejen s všeobecné znalosti různých oblastech zapojených do obchodu, ale také s konkrétními technickými dovednostmi v oblasti poskytování služeb ... [+]

Magisterský kurz módní kolekce managementu si klade za cíl vybudovat profesionální postavu, která má strategické schopnosti proniknout do výrobní stranu módy a luxusního podniky a pracující jako manažer v oblasti produktové luxusního zboží a módní odvětví. Kurz poskytuje studentům nejen s obecným znalostí různých oblastí zapojených do obchodu, ale také s konkrétními technickými dovednostmi v oblasti průmyslové výroby v odvětví módy. Kromě toho samozřejmě poskytuje nezbytné profesionální nástroje, aby mohli pracovat na produkty v souladu s požadavky trhu. Dynamika analyzované v průběhu týkají obecně sektoru luxusního zboží se zvláštním zřetelem k módě s ohledem na specifickou povahu procesů zapojených do vývoje produktů v rámci této oblasti. Kariérní vyhlídky Fashion Collection manažer, produktový manažer, vedoucí výroby, vedoucí projektu, koordinátor móda, módní kupující, výzkum konzultant, Trend meteorologa, vzorkování technik Některé z předmětů vyučovaných v tomto programu Made in Italy & Luxury System Zboží Mezinárodní a módní trhy Metropolitní Jazyky a trendy Fashion Communication & Web Fashion Módní Product Fabric Technology Fashion Graphic Design Collection Design & Planning Vývoj vzor Internship příležitosti Kariéry a vnější vztahy na Accademia del Lusso je velmi aktivní při vytváření kontaktů s významnými podniky z odvětví, aby umožňoval studentům najít možnosti stáží. vstupní požadavky Vhodná znalost angličtiny: prokázána formálním potvrzení nebo Skype jazykové rozhovoru 3-leté vysokoškolské vzdělání (pro studenty, kteří mají non-italské kvalifikaci, to je požadavek mít dokončenu nejméně 15 Celkový počet let školní a univerzitní vzdělání) [-]

Digitální Módní Strategie Msc

Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené království Londýn

Tento 12 měsíců akademický program je unikátní v celosvětovém měřítku, protože se zaměřuje na strategické přijetí, integrace a optimalizace technologie specifické pro různé potřeby odvětví módy. Tento inovativní kurz vyvinut po konzultaci se zúčastněnými stranami vedoucích průmyslu, se zaměřuje na rozvoj absolventy být digitální myšlenkové vůdci budoucnosti. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. British School of Fashion zahajuje světy první MSc Digital Fashion strategie od září 2015 své VPU London Fashion Street kampus, umístěný v srdci East London. Tento 12 měsíců akademický program je unikátní v celosvětovém měřítku, protože se zaměřuje na strategické přijetí, integrace a optimalizace technologie specifické pro různé potřeby odvětví módy. Tento inovativní kurz vyvinut po konzultaci se zúčastněnými stranami vedoucích průmyslu, se zaměřuje na rozvoj absolventy být digitální myšlenkové vůdci budoucnosti. Toho bude dosaženo prostřednictvím výrazné trans-disciplína přístupu programu k učení a důrazem na zapojení průmyslu s čestným profesorem Masterclasses, on-kampusu síťové události, živé Společnost Projekt kalhotky, průmysl návštěvy a kreditní ložisko stáží. Popis programu Digital je rychle rostoucí a rozvíjející se odvětví, a to je zřejmé v rámci módního průmyslu, kterým jsou tradiční modely nabídky a poptávky byla zpochybňována a proměnil prostřednictvím technologie. Britská škola Móda, spolu s módní rady Innovate britské a Velké Británii, určit, že tyto změny se promítají do značné mezery ve znalostech a dovednostech v rámci akademického prostředí i průmyslu. Proto MSc módní Digital strategie byla vytvořena speciálně pro tuto mezeru zaplnit. Program tým se ujal šest měsíců intenzivního výzkumu a radil se s řadou zástupců průmyslu z módy, médií, maloobchod, akademické obce, technologie, investic a správy s cílem zajistit strukturu a obsah programu byly přímo pro trh. Výsledky výzkumu vývoje je uvedeno, že vznikající povaha digitálního odvětví módy vyžaduje jedinečný přístup. Proto se tři hlavní rysy jsou zřejmé: Integrovaný - digitální není "přidat na", jsme přesvědčeni, že technologie může, a měl by být východiskem diferenciace, a proto být zakotveny holisticky jak na strategické a operativní úrovni napříč všemi obchodními funkcemi Co-kreativní - vzhledem k naléhavé povaze předmětné oblasti, účastníci programu budou spoluvytvářet nové poznatky prostřednictvím kritického zhodnocení a vývoji tradičních akademických rámců jak platil žít průmyslové projekty spolupráce Hybridní - Kurz umožní absolventům rozvíjet inovativní kombinaci tvůrčích a analytické dovednosti potřebné k usnadnění transformačních změn se podílejí na digitalizaci módních firem. Proč si vybrat tento program MSc Digital Fashion strategie nabízí osobitý rovnováhu akademické přísnosti a průmyslové praxe po celou dobu jeho učení a hodnocení, která je usnadněno prostřednictvím své sítě čestných profesorů, lékařů v rezidenci a výzkumných pracovníků aktivní. Tento kurz je první svého druhu na celém světě, a proto její absolventi budou mít výhodu prvního tahu na trhu a musí být okamžitě výrazný. Znalosti a dovednosti související s digitální strategii jsou velmi zvyšuje v poptávce po celém světě a aplikace v rámci tohoto odvětví módy dále zvyšuje zaměstnatelnosti vyhlídky. Účastníci průmysl se podílí na vývoji kurzu výzkumu uvedla, že v důsledku své kreditní ložiska stáž, inovační struktuře a zaměřením na průmysl, očekávají, že absolventi programu mají zaměstnání zajištěné před tím, než kompletní. Kariérní možnosti pro absolventy tohoto programu patří: digitální stratégů, digitální manažery, sociální média manažery, e-commerce manažery, obsahu, inovace manažery, manažery značky, marketingové manažery, online vizuální merchandiserů, bloggerů, konzultantů a podnikatelů. [-]

Master V Designu: Móda A Textil

Bath Spa University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené království Bath

Módy a textilií se zaměřuje na rozvíjení tvůrčí proces pro designéry ve spojení s cenným marketingových a obchodních dovedností. [+]

Mistr v designu: módy a textilií Módy a textilií se zaměřuje na rozvíjení tvůrčí proces pro designéry ve spojení s cenným marketingových a obchodních dovedností. Kurz je zaměřen na ambiciózních designérů, designérských tvůrců nebo textilní umělci, kteří chtějí rozvíjet příležitosti v profesi a kteří mohou chtít nastavit sami nebo s ostatními v malých skupinách.

Předmět Struktura a obsah

Předmět je nabízen jak v plný i částečný úvazek režimů. To je obvykle jeden rok (3 trimestry) v trvání v prezenční režimu nebo 6 semestrů na částečný úvazek režimu. V prvních dvou trimestrů tvoří vyučován zasedání a posuzovaných projektů, zatímco magisterský projekt v závěrečné části kurzu je ve vyjednávacím projektu pouze.Dokončení prvních 2 moduly na předmětu vedou k udělení postgraduální osvědčení, a po dokončení první 4 moduly vede k udělení atestace. Následné dokončení modulu MA dvojitým vede k udělení designu MA: Móda a textil. Zde bude představen výzkumných dovedností a metod, vývoj produktů, Design Management a metod, marketingu a obchodních dovedností. Důraz kurzu je naučit, jak nejlépe prezentovat nápady, a kde a jak umístit je na trhu. Kurz je rozvíjena prostřednictvím seminářů, přednášek, cvičení, návštěvy reproduktory, skupinové kritiky, průzkum trhu a osobní výzkum. Můžete se vyzývají, aby soud produktu na trhu. To může být prostřednictvím vlastní zkušenosti, nebo prostřednictvím spolupráce s ateliéry a prostředky pro obchody návrhářů, a řemeslných trhů (pro návrháře výrobců), nebo s galerií nebo na veřejných prostranstvích (pro umělce textilní). Studenti navrhnout trasu studia v kurzu, aby prozkoumala a výzkum vybrané oblasti textilií v pletené, tisk, vazba, nebo výšivku pro módu nebo interiéry, nebo v módním designu. ... [-]


Velitel řízení Módy

LUISS Business School
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Řím

LUISS Business School Master of Fashion řízení transformuje učebny pro splnění bodů mezi velkými odborníky tohoto průmyslu a studenty. Přitékající hostující řečníci zaručí didaktický výrobek složený z vysoce kvalitních odborných zkušeností, technických pojmů a přesvědčivé případové studie, které mají být inspirovány. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. LUISS Business School Master of Fashion řízení transformuje učebny pro splnění bodů mezi velkými odborníky tohoto průmyslu a studenty. Přitékající hostující řečníci zaručí didaktický výrobek složený z vysoce kvalitních odborných zkušeností, technických pojmů a přesvědčivé případové studie, které mají být inspirovány. Studenti budou mít 360 ° pohled na obchodní scéně módy systému a všechny pracovní příležitosti budou popsány tak, aby inspirovat, motivačních a přímé kandidáty na profesní oblasti více vyhovuje jejich sklony a kapacit. Všechny tyto prvky, aby to mistr ideální volbou pro budoucnost v módním průmyslu. PROGRAM Studijní plán se skládá z 13 základních kurzů, rozdělených do tvůrčích a manažerských kurzů. Spolu s základních kurzů, studenti navštěvují laboratoří a volitelné předměty, které mohou být vybrány mezi těmi, které nabízí LUISS Creative Business Center. Základní kurzy: Studenti si osvojí základy provozních mechanismů v módních firem a v módním průmyslu jako celku, pochopit firemní a obchodní strategie, studovat, jak spravovat produktové portfolio, naučí analyzovat maloobchodní kanály, objevovat moderní klíčové role působící v módním průmyslu a stanou zdatní s komunikačními a obrazových nástrojů a technik. Branding Obchodní modely Obchodní plánování Business podpůrné funkce a podpůrné systémy Communication & Marketing Distribuce finance Historie módy móda zákon móda strategie Operations & Supply chain management produktová strategie & Merchandising Talent management a organizace PROJEKTOVÁ PRÁCE Studenti budou testovat jejich přípravu provedením skupinový projekt. Pod vedením školitele, budou řešit skutečné módní pouzdro, vybral našimi partnery, a předloží své závěry výboru složeného z odborníků. KARIÉRA SERVICE Kariérní Service propaguje setkání studentů a firem individuální poradenství Posuzování a výběrový proces dílna Umístění editace CV a eCareer kniha Požadavky na přijetí - Bakalářský titul z jakéhokoli oboru - Přijímací zkoušky (povinné) - Dobrá znalost anglického jazyka [-]

Magistr Strategie Módní Marketing, Design A Značka

INSEEC Paris
Campus forma Denní studium September 2016 Francie Paris

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě [+]

Mistr v strategií Fashion Marketing, Design & Brand

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě. To vítá studenty z univerzity, obchodní škola nebo umělecké školení. Módní průmysl prochází rychlými změnami a rozvíjející se noví hráči se objeví v globálním kontextu. Budoucí manažeři musí být vycvičen ve všech správných technik a být si vědom požadavky spotřebitelů. Níže jsou uvedeny typy pozic, že ​​naši absolventi budou trénovali: Produkt manažer, projektový manažer, manažer pro komunikaci, kupující, merchandising manager, brand manager, showroom manager, Collection Manager ...... [-]


Magistr Strategie Módní Marketing, Design A Značka

INSEEC Bordeaux
Campus forma Denní studium September 2016 Francie Bordeaux

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě [+]

Mistr v strategií Fashion Marketing, Design & Brand

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě. To vítá studenty z univerzity, obchodní škola nebo umělecké školení. Módní průmysl prochází rychlými změnami a rozvíjející se noví hráči se objeví v globálním kontextu. Budoucí manažeři musí být vycvičen ve všech správných technik a být si vědom požadavky spotřebitelů. Níže jsou uvedeny typy pozic, že ​​naši absolventi budou trénovali: Produkt manažer, projektový manažer, manažer pro komunikaci, kupující, merchandising manager, brand manager, showroom manager, Collection Manager ...... [-]


Magistr Obuv Inovace

SLEM Footwear & Education Center
Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2016 Nizozemsko Waalwijk Amsterodam Čína Guangdong + 3 více

SLEM nabízí unikátní magisterský program kombinující předpovídání, design, technologie a podnikání, vzdělávání obuv podnikatelé, prognostiky a konzultanty. [+]

Master of obuv inovace SLEM Master of obuv inovace se zaměřuje na budování mezinárodní vizi budoucnosti, design myšlení, obuv znalosti, podnikatelské dovednosti a profesionální přístup, které jsou bezprostředně aplikovaného na obuvnickém průmyslu při výuce a projektů. Výuka probíhá v Nizozemsku a v Číně, což studentům široký pohled na svět ve všech aspektech podnikání obuvi a mimo ni. Jako SLEM studenta budete neustále spojit s celou řadou odborníků, vybudování sítě od samého začátku programu. Tento přístup zajišťuje, že po skončení hlavního programu, budete moci začít svůj vlastní podnikání, práce na volné noze a / nebo získat práci kdekoli na světě. uplatnění teorie Naše metoda lze shrnout takto: být si vědom, byl informován a být proaktivní. SLEM programy vyžadují aktivní účast na své vzdělání spíše než pasivně očekává být schopná dodávat "naplnit svůj mozek". To je důvod, proč jsme se vždy podporovat aktivního jednání a flexibilní myšlení: učební plán zahrnuje osobní rozvojové plány, aby každý student pracuje na i skupinových projektech. Ty budou definovány a propagovány v celém programu. Tento formát generuje nadšení, tlak a kreativitu potřebné k transformaci informace ve znalosti. SLEM Master of obuv Inovace je velmi intenzivní program, takže doporučujeme proti které mají náročnou práci v průběhu Master. Budování sítě V celém programu se budete stále mít příležitost vybudovat a zvýšit svou profesní síť. Několik tříd a semináře velitele jsou také otevřen profesionálům. To znamená, že vaši spolužáci nejsou jen vaši kolegové kolegové, ale také CEO, designéři, marketingoví manažeři, maloobchodníci atd Nizozemsko je jedním z největších hráčů na evropském trhu, pokud jde o import a export obuvi a oblast Waalwijk domů více než 250 obuví a koženým společností. Kromě toho probíhá výuka širokou škálou mezinárodních hodnocení lektorů - všechny odborníky v oboru - každý přináší v obrovské síti jejich vlastní. Jako hlavní studentem na plný úvazek, budete mít možnost spolupracovat v malých týmech na reálném životě projekty pro mezinárodní značky, ústavy a nevládními organizacemi. Budete také neustále se podílela na výzkumu, který zahrnuje návštěvy u všech druhů veletrzích a jiných odborných akcí, a to jak v Nizozemsku, tak v zahraničí. Ve třetím trimestru můžete být spolupracuje s mentorem z průmyslu, kteří vám pomohou dosáhnout vašich cílů tím, že poskytuje zpětnou vazbu, kontakty a koučování v pravidelných intervalech. Budete mít také možnost stát se zástupcem SLEM na různých mezinárodních veletrzích a akcích, kde si můžete dát sami na mapě tím, že mluví s profesionály. Inovativní sociální podnikání SLEM důsledně podporuje inovativní sociální podnikání a umožňuje začít budovat svou vlastní firmu v průběhu programu. Jsme si představit, že v blízké budoucnosti bude většina lidí pracuje na projektech v mezinárodních týmech, flexibilních nezávislých živnostníků a podnikatelů, spíše než mít práci jako zaměstnanci za jediného podniku. Na SLEM toto je budoucnost, že jsme aktivně vytvářet. Studenty vést a realizovat všechny projekty nabízené v průběhu programu, úzce spolupracuje s firmami a organizacemi zapojenými. Na pomoc dosažení tohoto cíle, učební plán zahrnuje a vyžaduje týmovou práci, zpětná vazba, projekt a řízení podniku, řízení času a profesionální přístup. Všechny odborné znalosti, dovednosti a postoje získané v průběhu programu se spojily v rámci projektu promoce, který zahrnuje vytvoření nového produktu a / nebo obchodní koncept, který bude inovovat obuvnického průmyslu v smysluplným způsobem. To lze provést jednotlivě nebo v týmech a dělat to začátek vašeho skutečného společnost, která bude pokračovat v práci na po dokončení studia. Program Velitel obuv Inovace se skládá ze tří trimestru každé tři měsíce. V prvním trimestru se odehrává v Nizozemsku, druhá v Číně a poslední z nich může být opět v Nizozemsku (nebo v oblasti, která je relevantní pro váš konkrétní maturitní projekt). Závěrečná promoce probíhá vždy v sídle SLEM v roce Waalwijk. V celém programu bude kladen důraz na inovativní a orientované do budoucnosti myšlení a jak aplikovat na obuvnickém průmyslu způsobem, který vytváří pozitivní změny. Budete přečíst témata a problémy ze všech úhlů, protože všechny aspekty spojené vám hluboké znalosti aktuálního stavu v mezinárodním obuvnickém průmyslu a hluboký vhled do budoucích příležitostí. Třídy pro prvních dvou trimestrů jsou rozděleny do témat, z nichž každý týden dlouhý, s přestávkami týden pro osobní rozvoj (stejně jako o víkendech), pracovat na individuálních nebo firemních projektů. V závěrečném trimestru vám soustředit se pouze na vytvoření vlastní závěrečný projekt. Během této trimestru nemáte tříd, ale jste povinni mít pravidelná setkání s fakultními i externími mentorů, a to buď osobně nebo on-line. [-]

Magisterský Program V Módě A Design Kolekce

Aalto University
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Finsko Espoo

Program prohlubuje a rozšiřuje základní jazykové dovednosti v oblasti módy, oblečení, textil a Design Collection na vysoké umělecké a odborné úrovni, strategické myšlení, stejně jako vytváření, koordinaci a vedení módy a designu konceptu procesy. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Cílem vzdělávání (výsledky učení) Obsah výsledky Program prohlubuje a rozšiřuje základní jazykové dovednosti v oblasti módy, oblečení, textil a Design Collection na vysoké umělecké a odborné úrovni, strategické myšlení, stejně jako vytváření, koordinaci a vedení módy a designu konceptu procesy. Studenti rozvíjejí své tvůrčí vize a manažerské dovednosti jako základ pro design portfolia vytvořením módní, oděvních a textilních a sběru návrhů. Proces navrhování je zahrnuje celou cestu od návrhu a projektu až po marketing a prodej. Kreativita a nové nápady dopředu-myšlení jsou zdůrazněny na každém kroku procesu. Jádrem programu je pochopení módní systému a jeho dopad na společnost a podnikání. Studenti jsou vyzváni, aby prozkoumala možnosti nových technologií a inovativních konstrukčních řešení ve fyzických i digitálních médií. Dovednostní výsledky Studenti se naučí kombinovat design, obchod, průmysl a výzkum založený approaches.Artistic a kreativní strategie, řešení problémů a techniky při zvládání siluety, struktury a materiály jsou součástí studia. Studenti se učí experimentální a koncepční přístup k vytvoření móda, oděvy, výprava povrchu a barevné kolekce vysoké mezinárodní úrovni. Program klade důraz na pochopení různých kultur a podporuje studenty k inovacím a přehodnotit současné postupy v módě, stejně jako design podnikání a průmysl. Podnikatelské a udržitelný myšlení, stejně jako multidisciplinární spolupráce a komunikace v oblasti vývoje produktů, jsou základní dovednosti. Akademické dovednosti Studenti se naučí analyzovat postupy a jevy v módě, oblečení, textilu a designu. Program podporuje prezentační dovednosti studentů v psaní a vizualizaci. Studenti získají znalosti o návrhových metod výzkumu a naučit se je aplikovat v tvůrčích, akademických, společenských a obchodních kontextech. Program také poskytuje studentům dovednosti potřebné v doktorském studiu. Obsah vzdělávání Móda jako fenomén je rozšířen za oblečení a textilií, aby zahrnovala výrobu a spotřebu jiných typů výrobků a služeb. Společné studie pomáhají studentům naučit se dovednosti, mimo svém oboru. Program pěstuje přístup módní řízený a poskytuje studentům pracovní metody, které je připraví na kariéru vysoké mezinárodní a profesionální úrovni. Pracovní příležitosti Absolventi mají dovednosti a znalosti potřebné k udržení profesionální kariéru v módním, oděvů, textilu a designu obchodu a průmyslu, médií a vzdělávání. Magisterského studia připravit studenty na kariéru v akademické a podnikového výzkumu. Internacionalizace Studenti jsou vedeni k požádat o mezinárodní výměny studium nebo stáž. Navíc se očekává, že získat zkušenosti v mezinárodních soutěží, výstav, konferencí a veletrhů. Přijímací řízení Žadatelé o programu magisterského v módě a designu Collection platí v magisterském hospitalizací úrovni v oblasti umění a designu. Hlavními kritérii jsou kompetence a vhodnost. Konkrétně se jedná o program se snaží studenty dovednostmi k pochopení procesů a struktur, schopnost vytvářet inovativní konstrukční řešení samostatně, tak iv týmech, s osobní a uměleckou vhledu, představ dovednosti, a gól orientace a motivace. Oprávněnými žadateli pro program získaly bakaláře Arts (umění a designu) nebo dokončených rovnocenné studie. Program Magisterský v módě a kolekce Design se skládá z pokročilých studií, které mohou být dokončena za dva roky. Studenti jsou vybrány do programu ve dvou etapách. V první fázi, žalobkyně tvrdí, elektronickou přihlášku a odešle v žádosti a požadovaných dokumentech přiložených k žádosti. Ve druhé fázi, někteří žadatelé jsou vybrány pro pohovor. Pokud je to nutné, další pracovní vzorky mohou také být požadováno. Žadatelé mohou také muset absolvovat přijímací zkoušku úkoly stanovené výběrovou komisí. Portfolio, rozhovor a studijní plán a každý dodatečný pracovní vzorky a zkoušky úkoly jsou hodnoceny jako vyhověl / nevyhověl. Žadatelé přijat do programu, může být požadováno, aby se doplňkové studie. [-]

Magistr V Plánování Textilu A Oděvů

University of Ljubljana
Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Slovinsko Ljubljana

Základním cílem při plánování textilního a oděvního magisterském studijním programu je rozšířit a prohloubit znalosti absolventů v oblasti navrhování textilu a oděvů a vycvičit je, aby hledali nové zdroje znalostí aplikací vědeckých výzkumných metod. [+]

Základním cílem Plánování Textilní a oděvní průmysl magisterský studijní program je rozšířit a prohloubit znalosti absolventů v oblasti navrhování textilu a oděvů a vycvičit je, aby hledali nové zdroje znalostí aplikací vědeckých výzkumných metod. Studie učí plánovat moderní textilní a oděvní s vysokou přidanou hodnotou, zejména textilu a oděvů pro speciální aplikace. Program je přizpůsoben tak, aby vyhovovaly zvláštnosti slovinského trhu, který v první řadě vyžaduje širokou a hlubokou state-of-the-art znalosti, dovednosti vícevrstvé, kritickou reflexi, znalost a porozumění charakteristik globálního oblasti textilu a oděvů , inovace a projektové práce. Absolventi plánovacího textilu a ošacení programu účastnit aplikovaného a základního výzkumu, tak školení pro nezávislé výzkumné práce, jakož i pro jakýkoli třetího cyklu doktorského studia. [-]

Magistr V Módě

Edinburgh College of Art
Campus forma Denní studium 12 - 21 měsíců August 2016 Spojené království Edinburgh

Přičemž vaše nápady na další úroveň prostřednictvím posílené výzkumu a designu. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Přičemž vaše nápady na další úroveň prostřednictvím posílené výzkumu a designu. Outline Naše postgraduální módní program vám nabízí příležitost, aby své nápady na další úroveň; vytvořit pozoruhodné a vizionářské designové produkty, které vám pomohou vytvořit sami sebe v módním průmyslu a přispívají původní poznatky k širší, neustále se měnícím se světě designu. Budete rozvíjet posílenou výzkum a návrhy návrh, který vyvrcholil ve vitríně své módní kolekce v naší výroční ECA Studijní Show (pro studenty MFA). Co budete studovat Budeme povzbuzovat a umožní vám vyzvat své stávající výzkumné a znalostí o designu tím, že rozvoj nových dovedností, které jsou základem zkušenosti módní učení u Evropského účetního dvora. Budete ponořeni do tvůrčí komunity pracující na naší vlajkové lodi DesignBook prezentace projektu, tvůrčí řezání, příslušenství pod vedením designu a povrchové pod vedením designu: společenství, které vidí povědomí o rozmanitosti jako jádro do návrhového procesu. Vlastní výzkum profily jsou zkoumány do větší hloubky, komunikoval přes one-to-one školení a semináře prezentací a diverzifikované díky spolupráci s Scottish National Gallery of Modern Art knihovních archivů. Prostřednictvím tohoto výzkumného zaměření se naučíte, jak bohaté, tvůrčí historii Skotska může zvýšit, jak si myslíte o designu, a to jak na národní i globální úrovni. S podporou našeho dynamického týmu zkušených lektorů (všechny praktiky, nebo výzkumní pracovníci), budete podporováni, aby vytvořili interdisciplinární spolupráce a zabírají pracovní umístění. Očekáváme, že naši doktorandů být nezávislý a je schopen zapojit se do dialogu sofistikovaném designu s lektory jako prostředek tlačí své nápady dosáhnout svého plného potenciálu. Ty budou vyzvány, aby semiotiku oblečení a styl umístit svou práci směrem k různorodém prostředí. Budeme vás požádat, abyste přemýšlet o společenské odpovědnosti, že vaše práce má pro spotřebitele tím, že pracuje s našimi špičkovými Diversity Network, s všech společenských vrstev Beyond the Catwalk, rozvíjet emocionálně šetrné konstrukční řešení, která rozmanitost věku, pleti, velikost , výška a pohlaví prostřednictvím inovací ve všech aspektech designu výzkumu a procesu. Prvních pět důvodů, proč zvolit program Snažíme se vytvořit "originály" - studenti, kteří mohou myslet na sebe a kteří prokáží aptitude v komunikaci své nápady prostřednictvím sémiotiky módy a stylu. Budete součástí oceněné studentské komunity. nabral jsme Graduate Fashion Week zlatou medaili 2013 a mají prokazatelně v odvětví GFW Pánská Sbírce the Year Awards, David Pásové Textilní Awards, se Sophie Hallette krajky Challenge a British Fashion Rada Howard Tillman stipendium, abychom jmenovali jen několik. Pořádáme Spojené království je první Diversity Network s nejrůznějších Beyond the Catwalk, které budou zdokonalovat své schopnosti v 'emočně šetrném' design a umožňují umístit svou práci na globálně-expanzivní spotřebitelské základně prostřednictvím více inteligentně navržených produktů. Obdržíte one-to-one designu výuku, kromě kreativní a spolupráce skupina vyučovacích jednotek, poskytuje platformu pro vzájemně prospěšné a povzbuzující sdílení znalostí. Budete rozvíjet posílenou výzkum a návrhy návrh, který vyvrcholil ve vitríně své módní kolekce v naší výroční ECA Studijní Show (pro studenty MFA). Kariérní možnosti Jako jeden z předních institucí ve Velké Británii pro studium módy, naši absolventi jsou velmi pokládaný v průmyslu. Mnohé z nich jsou nyní pracují na špičkových módních domů, jako je Prada, Alexander McQueen, Vivienne Westwood, Gucci, Sonia Rykiel a nafta, stejně jako zakládání svých vlastních značek, nebo pracuje jako ilustrátorů, novinářů a ve stánkovém a ostatním řízení a nákup. [-]