Magisterské studium Móda - Magisterské studium Móda hledejte zde!

Magisterské studium Móda - Zde naleznete magisterské studium Móda

Móda

Magisterské studium módy je pro ty studenty, kteří fandí hezkému a zajímavému oblečení, a kteří rádi využívají svou fantazii a talent k jeho výrobě - od klobouků před všechny typy kostýmů až po boty. Magisterské studium módy studenty seznámí s tím, jak je móda propojena s jinými oblastmi jako jsou styl, módní design a módní kolekce, stejně jako módní průmysl a mediální zprostředkování.
 
Móda je fenomén mající své místo v každé civilizaci a její počátky sahají několik tisíc let zpátky do minulosti. Vysoce uznávaná profese módních designerů a stylistů vyžaduje bohaté znalosti v různých oblastech. Například módní designér, módní žurnalista a každý, kdo pracuje v oblasti módy, musí mít vzdělání v umění, kulturním dědictví, historii, estetických teoriích na jednu stranu a na druhou stranu být kreativní a mít schopnost přijít s individuálními a novátorskými nápady a koncepty. Magisterské studium módy studentům dává možnost porozumět fungování všech těchto aspektů a osvojit si jejich základy.  
 
Máte-li ambice vytvořit vlastní originální módní kolekci nebo se stát součástí módního průmyslu, prohlédněte si popisy studijních programů módy níže na této stránce. Najdete magisterské programy módy nabízené na univerzitách po celém světě. Vykročte za svou budoucí kariérou v oblasti módy již dnes!

Čtěte více

Magisterský Titul V Oboru Podniková Ekonomika A Management Módy

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 semestr September 2017 Španělsko Barcelona

Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Jazyk výuky: španělština Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. Za zmínku stojí také účast Textilní clusteru Fashion Actm Catalunya, jehož spolupráce umožnila vyvinout program odborných studií a přizpůsobeny potřebám a fungování podnikové sféry textilu a módy, poskytující hluboké a rozsáhlé znalosti účastníků záležitost. Tento mistr je navržen v souladu s reformami navrženými v Boloňského procesu a je založen na zásadách kvality, rozmanitosti a konkurenceschopnosti. Obecné cíle Mají potřebné tvůrčí schopnosti na podporu řízení nových zdrojů a vedení. Může analyzovat společnost přizpůsobit se aktuálním potřebám. Chcete-li vědět právní, finanční a organizační rámec upravující Textilní a oděvní průmysl. Získat potřebné nástroje pro efektivní správu společnosti Textilní a oděvní sektor. Kompetence V průběhu kurzu jsou získávány následující kompetence: Chcete-li mít znalosti o globální a totes způsobem spojující svět umění a naopak. Jak jejich vztah a živit sebe, poskytuje syntetické, analytické a kritické v tvůrčích a výrobních procesů řízení. Znát a aplikovat interdisciplinarity mezi různými produkty. Zobrazit jako doplněk a týkají, s cílem dokončit kreativní globálně a / nebo konkurenceschopnosti ve světě procesu módní firmy. S vysokou plynulost pochopení tiskových médií v souvislosti se světem módy, stejně jako jejich projekt a komunikativní funkci. Získejte všechny pojmy potřebné pro klasifikaci a vyhodnocení potřeb grafického jazyka týkající se tvůrčího procesu v rámci módní design, vedení a směr. Vědět, jak používat všechny zdroje koncepční a technické, aby ve směru a řízení společností zabývajících se módou, kreativní jazyk grafiky, plastů a informativní je adekvátně řešit. Mít přehled o světě módy a provoz firmy, jejích procesů a interakcí mezi nimi. Znát proces rozhodování, který zahrnuje všechna opatření řízení. Mít schopnost vést dialog s ostatními řediteli společnosti a externími subjekty, na které je závislý. Přečtěte si průvodce v rámci koncernové strategie, která bude připravit cestu k dosažení cílů. Mít znalosti a splatnost rozrušit a vedení nejcennější aktivum společnosti je jeho zaměstnanci. [-]

Master (ma) Fashion

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly [+]

MA Móda

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly utvářejí módní průmysl dnes, kde se špičkovým designem praxe je dáno s sofistikovanou obchodní strategie.

To je kreativní, projekt založený na kurz se zaměřením na dynamiku mezi kreativitou, technologií a podnikání povědomí. Kurz rozvíjí kritické a kreativní, a technické a odborné dovednosti nezbytné k postupu praxi a stimulovat inovace v módním průmyslu.

Jako MA Fashion studenta, budete zkoumat hranice kreativní módního designu a rozvíjet své schopnosti s využitím digitálních celou řadu prototypů technologií. Kurz bude výzvou, abyste znovu přezkoumat Podpůrná metodiky a způsoby práce, které charakterizují tvůrčí praxi v módě. Ty budou vyzváni, aby napadnout hranice tradičního módního designu, praxe a výroby, a prozkoumat kreativní možnosti, které nabízí technologie a nové způsoby práce.... [-]


Master Of Business Módy

Rutgers Business School - Newark and New Brunswick
Campus forma Denní studium September 2017 Spojené státy americké Newmarket

Rutgers Business School Master of Science in Business módy je špičkový program, který vás připraví na vzrušující obchodní kariéru v módním průmyslu. Překlenutí mezery mezi tvůrčí nadšení a obchodní prozíravost, bude náš program poskytne vám s vědomím, budete muset umístit sebe být klíčovým hráčem v průmyslu-to vše v místě, které je jen několik minut od módní středu světa, New York City. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Rutgers Business School Master of Science in Business módy je špičkový program, který vás připraví na vzrušující obchodní kariéru v módním průmyslu. Překlenutí mezery mezi tvůrčí nadšení a obchodní prozíravost, bude náš program poskytne vám s vědomím, budete muset umístit sebe být klíčovým hráčem v průmyslu-to vše v místě, které je jen několik minut od módní středu světa, New York City. Jako student v našem programu, budete se zapojily do přísné a příslušným vzdělávacím programem a mít přístup k renomovaným, world-class fakulty a profesionálů. Ať už jste připraveni proniknout do obchodní kariéru v oboru, jsou kreativní design podnikatel, nebo průmysl veterán, Master of Science v podnikání oděvu vás připraví být lídrem v oboru. [-]

Magistr V Módního Průmyslu

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Campus forma Denní studium 11 měsíců March 2017 Itálie Florence

Master in Fashion Business je určen pro profesionály a absolventy, kteří chtějí získat odborné znalosti v oblasti nových technologií aplikovaných na komunikaci módního průmyslu. Florencie, s jeho akcí Pitti Uomo, Pitti FILATI, Pitti Bimbo a Vintage je uznávána po celém světě jako centrum italského módního průmyslu a kompletní módní výrobního procesu, ze suroviny do objektu módy na displeji, který integruje pokročilé technologie, tradiční techniky a řemesel ve prospěch produktů a inovativních komunikačních služeb. IED Florence je sám doma expertů ze všech dynamiky módního průmyslu, módní Business Manager, který je schopen se vypořádat s módní řízení obchodní činnosti, módních akcích, public relations, reklama, vydavatelství, nová média (tisk, web, TV). [+]

Tento program je vyučován v anglickém jazyce Vstupní požadavky: Master in Fashion Business Welcome absolventy ti, kteří získali diplom v soukromých školách na akademické úrovni v oblasti módy, komunikace a marketingu, a mladé profesionály se zkušenostmi v oboru. Metodika a struktura: Master in módního průmyslu má jako svůj primární cíl rozvoj dovedností a profesních dovedností (kreativní a komunikativní) účastníků přes kritické, analytické a nepřímého přístupu k módní systému a experimentální metody výuky, který spojuje teorii a praxi. Kurz zahrnuje studium a analýzu kulturních, historických a socio-ekonomických prvků, které definují svět současné módy. Program je strukturován tak, aby poskytovat příležitosti pro studenty pracovat s italskou módní značku na skutečných případů, a vyšetřovat, spolu s designéry a profesionály v současné módy systému, znalost celého procesu komunikačního průmyslu. Zvláštní pozornost je věnována integrované strategie, které stále více zahrnují použití nových médií a sociálních médií. Kurz je zaměřen na využití digitálních médií a virových komunikačních technik. Studenti zkoumat kriticky témat designu a řízení a jak pracovat v týmu. Téma módy je zkoumána ve všech jejích formách: historie, komunikace, marketing, sémiotika, vizuální komunikaci. Zvláštní pozornost je věnována módních akcí (výstav, módních přehlídek, akcí v showroomech ..) a jejich komunikace prostřednictvím tiskové kanceláře, se zaměřením na role všech zúčastněných odborníků (PR, stylisty a fotografové) a jejich interakcí. Tyto pojmy jsou zkoumány a uvedeny do praxe prostřednictvím tříd na základě konkrétních projektů a spolupráce se společnostmi. Dovednosti získané účastníky patří pořádání akcí a jejich efektivní komunikaci prostřednictvím strategického přístupu a podrobného kritického rozboru, který lze aplikovat na každý projekt. Italský systém designu je analyzována z různých hledisek: z vizuální merchandising, výrobních procesů, od podnikatelského záměru na profesionální prezentaci výrobku nebo události k zákazníkovi. Program návštěvy významných místních firem a setkání s manažery módního průmyslu, spolu s očekávanými teoretických a praktických cvičeních, pomůže se dostat do kontaktu s reálným trhem. Konečný projekt nabízí příležitost k rozvoji, s podporou lektorů a učitelů, žáků myšlence projektu. z osobních zájmů a aspirací na bázi studenti vytvořit projekt, který bude prezentován na mezinárodní výstavě Pitti ve Florencii. Stejný projekt stane užitečným praktickým způsobem na konci kurzu, spolu s další projekty prováděné během roku, jako portfolio pro profesionální kariéru. [-]

Digitální Módní Strategie Msc

Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Campus forma Denní studium 1 rok

Tento 12 měsíců akademický program je unikátní v celosvětovém měřítku, protože se zaměřuje na strategické přijetí, integrace a optimalizace technologie specifické pro různé potřeby odvětví módy. Tento inovativní kurz vyvinut po konzultaci se zúčastněnými stranami vedoucích průmyslu, se zaměřuje na rozvoj absolventy být digitální myšlenkové vůdci budoucnosti. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Britská škola módy je hrdý na to, světy první MSc v oboru digitální módní strategie na svém GCU London Fashion Street kampus, umístěný v srdci East London. Tento 12 měsíců akademický program je unikátní v celosvětovém měřítku, protože se zaměřuje na strategické přijetí, integrace a optimalizace technologie specifické pro různé potřeby odvětví módy. Tento inovativní kurz vyvinut po konzultaci se zúčastněnými stranami vedoucích průmyslu, se zaměřuje na rozvoj absolventy být digitální myšlenkové vůdci budoucnosti. Toho bude dosaženo prostřednictvím výrazné trans-disciplína přístupu programu k učení a důrazem na zapojení průmyslu s čestným profesorem Masterclasses, on-kampusu síťové události, živé Společnost Projekt kalhotky, průmysl návštěvy a kreditní ložisko stáží. Popis programu Digital je rychle rostoucí a rozvíjející se odvětví, a to je zřejmé v rámci módního průmyslu, kterým jsou tradiční modely nabídky a poptávky byla zpochybňována a proměnil prostřednictvím technologie. Britská škola Móda, spolu s módní rady Innovate britské a Velké Británii, určit, že tyto změny se promítají do značné mezery ve znalostech a dovednostech v rámci akademického prostředí i průmyslu. Proto MSc módní Digital strategie byla vytvořena speciálně pro tuto mezeru zaplnit. Program tým se ujal šest měsíců intenzivního výzkumu a radil se s řadou zástupců průmyslu z módy, médií, maloobchod, akademické obce, technologie, investic a správy s cílem zajistit strukturu a obsah programu byly přímo pro trh. Výsledky výzkumu vývoje je uvedeno, že vznikající povaha digitálního odvětví módy vyžaduje jedinečný přístup. Proto se tři hlavní rysy jsou zřejmé: Integrovaný - digitální není "přidat na", jsme přesvědčeni, že technologie může, a měl by být východiskem diferenciace, a proto být zakotveny holisticky jak na strategické a operativní úrovni napříč všemi obchodními funkcemi Co-kreativní - vzhledem k naléhavé povaze předmětné oblasti, účastníci programu budou spoluvytvářet nové poznatky prostřednictvím kritického zhodnocení a vývoji tradičních akademických rámců jak platil žít průmyslové projekty spolupráce Hybridní - Kurz umožní absolventům rozvíjet inovativní kombinaci tvůrčích a analytické dovednosti potřebné k usnadnění transformačních změn se podílejí na digitalizaci módních firem. Proč si vybrat tento program MSc Digital Fashion strategie nabízí osobitý rovnováhu akademické přísnosti a průmyslové praxe po celou dobu jeho učení a hodnocení, která je usnadněno prostřednictvím své sítě čestných profesorů, lékařů v rezidenci a výzkumných pracovníků aktivní. Tento kurz je první svého druhu na celém světě, a proto její absolventi budou mít výhodu prvního tahu na trhu a musí být okamžitě výrazný. Znalosti a dovednosti související s digitální strategii jsou velmi zvyšuje v poptávce po celém světě a aplikace v rámci tohoto odvětví módy dále zvyšuje zaměstnatelnosti vyhlídky. Účastníci průmysl se podílí na vývoji kurzu výzkumu uvedla, že v důsledku své kreditní ložiska stáž, inovační struktuře a zaměřením na průmysl, očekávají, že absolventi programu mají zaměstnání zajištěné před tím, než kompletní. Kariérní možnosti pro absolventy tohoto programu patří: digitální stratégů, digitální manažery, sociální média manažery, e-commerce manažery, obsahu, inovace manažery, manažery značky, marketingové manažery, online vizuální merchandiserů, bloggerů, konzultantů a podnikatelů. [-]

Magistr V Luxusním Marketingové řízení

IED – Istituto Europeo di Design Rome
Campus forma Denní studium 12 měsíců January 2017 Itálie Řím

Co je to móda? Co je to luxus? Móda je forma umění nebo podnikání? A luxus, to existuje ještě ve dvacátém prvním století, nebo jeho genetická mutace, které bylo uloženo šíření cenově luxus 80. let, jako prostředek k rozšíření značky, přišel ke svému konci? Master in Luxury Marketing Management odpoví na tyto a další otázky, zkoumat pozorně módní trh, jeho tlumočníky, různé obchodní modely a průmyslu komunikace. Účastníci zažít luxus koncepci v různých socio-kulturních kontextech a identifikovat strategie svádění a expanze uplatňované velkých značek na vyspělých trzích a v zemích BRIC, přes studii o monopolu vykonávaného velkých znamení luxusního průmyslu v odvětvích jako je módní, automobilový průmysl, jachty, hodinek, životní styl, potraviny a nápoje, bran. [+]

Tento program je vyučován v anglickém jazyce Vstupní požadavky: Master in Luxury Marketing Management se domnívá Žadatelé, kteří mají příslušnou míru Honours nebo ekvivalentní akademické kvalifikaci v oboru ekonomie, komunikace, sociologie, módy, tvůrčích oborů, kteří chtějí získat praktické znalosti a zkušenosti v sektoru luxusního zboží. Struktura a metodika: Mistr analyzuje módní systém jako současný průmysl, který najde velké příležitosti pro rozvoj díky novému způsobu chápání marketingového mixu: módní produkt třetího tisíciletí je sofistikovaný, ale nositelné, originální, ale nadčasová; cena je cenově dostupný, ale "duševní" diskriminační pro cíl; Distribuce je globální, a přesto udržet silnou lokální uznání s následným přizpůsobení výrobku v různých trzích; Komunikace využívá nových marketingových modelů (digitální a sociální sítě, blogy, virové komunikace, smyslové komunikace, video komunikace) a moci získané pověsti značky v mysli spotřebitele. Master in Luxury Marketing Management analyzuje luxus jako stvoření řemeslné, v důsledku tradice, inovace, know-how, kvalitu, a to jak vnitřní a vnímané. Luxus je také vyšetřován jako ekonomický nástroj, který podporuje sociální rozdíly ovlivňující rozhodování o koupi, ale také jako cvičení průmyslové moci, která vidí největší růstový potenciál. Odvětví luxusního průmyslu zkoumaného jsou: móda, design, umění, šperky, hodinky, kosmetika, cestování, ubytování, jachty, soukromá letadla, auta, privátního bankovnictví, realitní a osobní služby. Jednotka Marketing & Branding se bude vztahovat na oblasti, jako jsou například distribuční politiky, hodnoty předních světových značek v módním průmyslu, návrh životního stylu v komunikaci značky a produktu. Kurz analyzuje chování a potřeby spotřebitelů, trendy, vývoj luxusních předmětů, přístupech k marketingu, prodeje a spokojenost zákazníka na bázi internetu a sociálních médií. Studenti se naučí používat aplikace, M-stránek, a sociální média za uskutečňování mezinárodních kampaní. Spolu s antropologie, umění a módy, psychologie, teorie barvy budou studenti zkoumat současnou módu, značky a mezinárodní designéry, protagonisté současných trendů a klíčových faktorů, aby bylo možné dnes interpretovat dynamiku průmyslu a v blízké budoucnosti. Kurz zahrnuje komunikaci v módním průmyslu a předmětů, jako je strategické plánování, reklama, základy žurnalistiky, tvůrčího psaní, kopírování psaní, editaci a grafiku. Zvláště důležité jsou analýza činnosti tiskové kanceláře, média relations a public relations, sponzoring, přímá produktů a komunikace značky prostřednictvím události. Master končí závěrečnou projektu realizovaného na zvolené téma mezi seminářích a prezentovány v osobním portfoliu, zaměřené na kontrolu získané dovednosti. [-]

Itech Diplomovaný Inženýr - Textil

ITECH Lyon
Campus forma Denní studium 3 let September 2017 Francie Lyon

Navrhovaný trénink je plně v souladu s potřebami textilním odvětví. Opírá se o provoz tohoto odvětvích: všechny oblasti textilu (textilní chemie, textilních továren a předení, házení a texturování, tkaní, pletení, netkaných textilií, barvení, tisku a dokončení) a pro všechny aplikace (oděvy, nábytek, technické textilie). Vzdělávání rozvíjí úzkou součinnost při výuce s firmami umístěných na technologické platformě Roanne. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Textilní inženýrství ITech je zapojen v mnoha průmyslových odvětvích směrem proti proudu při výrobě textilních materiálů, stejně jako mnoha oblastech použití: lékařské, stavebnictví, sportovního vybavení, automotive, vzdušný prostor, nábytku a ... oděvy. Z toho vyplývá, vývoj produktů pro řízení projektů v organizaci výroby. Vstupné pro non-francouzský studenta Titul / Bakalářské v chemii (nebo ekvivalentní, 180 ECTS) Hladina ve francouzštině: B2 CERF + motivační rozhovor s ITech Vstupné do 2. ročníku: 1 rok studie Mastes v oblasti chemie / polymerů / materiály (M1 nebo ekvivalentní, 240 ECTS) Jak se přihlásit? Návštěva a zaregistrovat na webu inscription.itech.fr (Pro studenty z EU) nebo se připojit na internetových stránkách Campus France (CEF postupy) pro studenty ze zemí mimo EU pro země, které nemají CEF postupy s Francií, musíte podat žádost adresovanou před přijetím do nemocnice (DAP) na kulturní služby Francouzským velvyslanectvím v zemi, kde bydlíte. školné Školné je € 6500 / rok. Cvičiště Itech se zvláště zajímá poskytnout studentům solidní přípravu na profesním životě. Kromě multidisciplinární školení institut přidá "velikosti pole nejméně 10 měsíců stáží pro studenty v počátečních studiích. Konec 1. ročníku: Mezinárodní zkušenosti - minimálně 6 týdnů Tato mezinárodní zkušenost je připraven v předstihu, pokud jde o multikulturní výchovu a předpokládaný obsah zprávy jsou dokonale definovány. To je předmětem restituce individuální zkušenosti každého studenta a je podkladem pro reflexi při interkulturní průběhu následujícího semestru. Konec 2. ročníku: Inženýr stáž - minimálně 8 týdnů Praxe pod výsadního postavení trainee umožňuje studentům, aby se tváří v tvář realitě podnikatelského života, a uvědomit si materiálových požadavků, ekonomického a lidského snažení. Konec 3. ročníku: Pracovní Studie pozdě - až 6 měsíců Jedná se o běžně pracují přiřazen k mladým inženýrem. Student prokázal, že je schopen vzít svou autonomii řešit složité objekty v někdy složité situaci. Je to období nejméně 5 měsíců a jsou společnost nebo laboratoř ve Francii nebo v zahraničí. Kraj Rhône-Alpes je region, který se skládá z osmi oddělení: Ain, Ardeche, Drome, Isere, Loire, Rhone, Savoie a Haute-Savoie. Jeho kapitál je Lyon, který je také jejím největším městem. Toto je druhá oblast ve Francii v oblasti (po Midi-Pyrénées), ekonomika a populace (po Francie Island). To je také zařazen 6. evropský region. Schematicky Rhône-Alpes region je 1/10 ° Francie v ekonomické, demografické a oblasti. S mezinárodní letiště Lyon-Saint Exupéry TGV vlakového nádraží a 3, Lyon je spojen se všemi hlavními městy ve Francii, stejně jako ti z celého světa! Lyon se nachází jen 2 hodiny od Paříže a na 1:40 Marseilles a Středomoří. Pokud dáváte přednost montaignes, Alpy mají v 1:30 a Massif Central do 30 minut jízdy autem. Lyon je historicky průmyslové město, a proto hostí mnoho petrochemický průmysl podél Saône a Rhône, v chodbě chemie. Lyon je také druhé největší město studenta France, se třemi vysokými školami a mnoha technických škol. Svou obyvatel, Lyon je třetí obec Francie, s 472,305 obyvateli. [-]

Master in Fashion Collection Management

Accademia del Lusso
Campus forma Denní studium 1 rok February 2017 Itálie Milán

[+]

Fabric Technology Fashion Graphic Design Collection Design & Planning Vývoj vzor Stáže Kariéry a vnější vztahy na Accademia del Lusso je velmi aktivní při vytváření kontaktů s významnými podniky z odvětví, aby umožňoval studentům najít možnosti stáží. Vstupní požadavky Vhodná znalost angličtiny: prokázána formálním potvrzení nebo Skype jazykové rozhovoru 3-leté vysokoškolské vzdělání (pro studenty, kteří mají non-italské kvalifikaci, to je požadavek mít dokončenu nejméně 15 Celkový počet let školní a univerzitní vzdělání) [-]

Master Módní Design / E-business

LISAA Paris
Campus forma Denní studium 1 - 2  September 2017 Francie Paris

Digitální tisk, spojené oděvy a doplňky, inovativní materiály, digitální textil a e-business: tento kurz v angličtině dává studentům nástroje, které jsou specifické pro digitální módy ekonomiky. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Digitální tisk, spojené oděvy a doplňky, inovativní materiály, digitální textil a e-business: tento kurz v angličtině dává studentům nástroje, které jsou specifické pro digitální módy ekonomiky. PROGRAM spuštění v roce ZÁŘÍ 2016 Díky pedagogických pracovníků složená z uznávaných odborníků v oblasti módy a jeho četné partnerství s renomovaných firem, tento kurz je široce uznávaný. MASTER-rovnocennou kvalifikaci / IN ENGLISH Módní Tech / e-Business kurz probíhá v průběhu dvou let a je určen pro studenty, kteří již absolvovali kurz na úrovni bakalářského, jako je módní design, modelářství, módě a textilního designu nebo módní design / módního průmyslu. Výhody Course Unikátní program, aby si představit, že obchodní modely zítřka Módní design připojen na digitální sektorů Otevřený přístup a autonomní použití módní Lab: pletací stroj, Lectra System, laserová řezačka, 3-D tiskárna Spolupráce se studenty na připojeném designový objekt bakalářského kurzu Prodloužené pracovní stáže čtyř až šesti měsíců umožňující skutečnou aplikaci naučených dovedností Každý student produkuje podnikatelského projektu spuštění styl Zrychlení projekt prostřednictvím inkubace na konci kurzu Kariéra Pletené věci designer Ready-to-wear designér Designer příslušenství Digitální projektový manažer Product Innovation manažer E-business expert Fab Lab manager E-marketing manager Community Manager Módní tvůrce Vstupní požadavky a Aplikace Přijetí do LISAA módní Paříže se vztahuje jak na prezentaci portfolia práce a ústního pohovoru. Cílem těchto podmínek není pouze posoudit úroveň kandidáta, ale také - a především - aby zjistily jeho nebo její zvědavost, umělecké kultury, motivaci a potenciál jeho nebo její akademického profilu tak, aby vyhovovaly specifika profese v oblasti módy. [-]

Integrovaný Magisterský Program V Oboru Textilního Inženýrství

University of Minho - School of Engineering
Campus forma Denní studium 5 let September 2017 Portugalsko Braga

Velká rozmanitost a použitelnost textilních materiálů obrátit textilního inženýrství do širokého domény, která aplikuje znalosti týkající Kompoziční a materiály, struktury a zpracování pro jejich vlastností. [+]

Akademický titul: Bakalář (stupeň 1. cyklus Bologna) Magisterský titul ECTS: 300 Doba trvání: 5 let osnov Režim: Normální Místo: Azurém Campus, Guimarães Hlavní vědecké oblasti: Textilní inženýrství INTEGROVANÝ MAGISTERSKÝCH | 5 LET NORMAL + POST-PRÁCE Enormní rozmanitost a použitelnost použitého textilu, aby textilní inženýrství doménou znalosti širokého spektra, které se týká složení, struktury a zpracování materiálů s jejich vlastnostmi. Tento odborníci provádějí svou činnost v podnicích a výzkumných institucí spojených s textilním řádku a oděvů v oblasti materiálů a textilních procesů s vysokou přidanou hodnotou, včetně výzkumu a vývoje o nových materiálů, technologií a pokročilých technických textilií. Pracovní plochy jsou soustředěny v oblasti technických textilií - lana, filtry, čalounictví, textilie pro pneumatiky, konstrukcí a jejich dílů pro letadla, satelity, kosmické lodě, auta, lodě, jízdních kol, atd.); a v doplňujících oblastí k průmyslovém sektoru - distribuce, výrobci / zástupci textilních strojů, barviva a pomocných výrobků, poradenství, výzkumu a vývoje, laboratoře, atd Kariéra Kurz je zaměřen na oblasti z odvětví technického textilu (lana, filtry, nacpal a nátěry, pneumatiky, konstrukce a součásti letadel, satelitů, kosmické lodě, automobily, lodí, jízdních kol, lodní plachty, padáky, etc.), a také na oblasti, které jsou komplementární k průmyslovém sektoru (rozvod, výrobci textilu zařízení, umírání a vedlejší výrobky, poradenství, výzkum a vývoj, laboratoře, atd.) [-]

Magistr V Oděvního Návrhářství

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Itálie Milán

Master in Fashion design vytváří kreativní praktici, kteří jsou schopni spojit teoretické znalosti, poznatky a inovativní schopnost experimentování navrhovat stylových kolekcí. Nová generace módních návrhářů, musí mít schopnost identifikovat a analyzovat současné trendy je zpracovat v podobě originálního příběhu, se snaží vyvážit individuální tvořivost s konceptem rychle se měnící módní ze světa i z trhu. Neméně důležité je vědět, jak spojit tyto prvky s pevnou znalosti designu a vizuální kultuře světě módy. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Tento program je vyučován v anglickém jazyce Vstupní požadavky: Master in oděvního návrhářství vítá studenty s Čestný titul v oboru oděvního návrhářství a designéři působící v odvětví, kteří cítí potřebu zlepšit a / nebo aktualizovat podle současných přístupů výzkumu a designu. Chcete-li získat přístup k dalším průběhu je důležité dobře znát techniky oděvního návrhářství (zvládnutí základního software: Photoshop a Illustrator, technického kreslení, modelu a přizpůsobení ...). Metodika a struktura: Prostřednictvím modulární tréninku, účastníci Master in oděvního návrhářství učit od začátku, jak se vypořádat s materiály, jejichž cílem je sladit a realizovat základní dovednosti. Kurz se zaměří na technologické učení workshopy souběžně s kulturními pohledy, které zdůrazňují historické a sociologické aspekty nutné vyvinout módní projekt. Po celou dobu cesty budou studenti rozvíjet manažerské dovednosti: predispozice k týmové práce, komunikační dovednosti a spolupráci s různými odvětvími a výrobce tkanin a clothing.The mistr se zaměřuje na rozvoj projektů věnovaných konkrétním sektoru produktů zahrnujících studenta v designu a tvůrčí rozvoj podle tematických oblastí, podle osobního inspiraci nebo na specifické požadavky od společností, které se účastní studijního postupu. Master in oděvního návrhářství zahrnuje významných módních návrhářů v různých vertikálních dílnách, které následují otázky krátký, jako jsou otevřené dílny, kde učitelé slouží jako mentoři v průběhu celého procesu návrhu. Kurz se zabývá různými otázkami: koncepce a vize, výzkum, nákresy designu, barvy, materiály, vyhodnocení sběru ekonomické proveditelnosti, prototypování, prezentační a příběh. Student zkoumá kulturu současné módy tím, že studuje nápady a práci ikon, které ovlivnily čím více nedávné historie kostýmu a ty designéry, kteří jsou diktovat trendy vkusu, stylu a na trhu v dohledné budoucnosti. Studenti budou zkoumat společenských jevů a procesů mezinárodního módního světa se snaží přijít na to, jak budoucí scénáře se změní ve vztahu mezi lidmi a produkty, se zaměřením na nejcitlivějších a vnímavých oblastí. Multidisciplinární přístup Master vede studenta k proniknutí do módního průmyslu, rozvíjet celou řadu dovedností v oblasti produktového managementu a merchandising, marketing a branding, distribuce a péče o zákazníka. Master vrcholí v závěrečném projektu zaměřeného na kontrolu získané dovednosti. dovednosti získané. [-]

Magistr Strategie Módní Marketing, Design A Značka

INSEEC Bordeaux
Campus forma Denní studium September 2017 Francie Bordeaux

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě [+]

Mistr v strategií Fashion Marketing, Design & Brand

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě. To vítá studenty z univerzity, obchodní škola nebo umělecké školení. Módní průmysl prochází rychlými změnami a rozvíjející se noví hráči se objeví v globálním kontextu. Budoucí manažeři musí být vycvičen ve všech správných technik a být si vědom požadavky spotřebitelů. Níže jsou uvedeny typy pozic, že ​​naši absolventi budou trénovali: Produkt manažer, projektový manažer, manažer pro komunikaci, kupující, merchandising manager, brand manager, showroom manager, Collection Manager ...... [-]


Titul Magistra V Oboru řízení Podniků A Módní Design

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2017 Španělsko Barcelona

Naučte se, jak spustit módní projekt a objevovat obchodní stránku průmyslu. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Co se stane, když mám značku projektu, velmi jasný vesmíru a světovládu podnikání, ale nemají dostatek informací o odvětví módy a všechno kolem vás? nebo to, co se stane, když jsem studoval módu, vím, že výrobní procesy, ale já jsem zastaralé v nových průmyslových procesech, a to jak v designu a módních? Jak mám postupovat v případě, můžete aktivovat již existující značku, nebo otevřít nový obor podnikání v rámci značky, která již funguje, ale je třeba oslovit širší publikum? Tento magisterský studijní klade za cíl spojit moderní způsob, jak teoretickou a praktickou ruka profesionály reagovat na ty, kteří s jednou nohou v módním průmyslu nebo třeba dokončit nebo aktualizovat jejich výcvik. Tito odborníci budou sdílet s našimi studenty veškeré své know-how v oblasti všechno kolem módy z hranolu 360 (módní kultury, módní komunikačního, výprava řízení atd) zaměřenou na optimalizaci činností a dosáhnout výhod při zahájení projektů ( Módní Start-up) nebo projekty, které potřebují renovaci, mistr v oboru management a oděvního designu si klade za cíl kreativity jako výchozí bod jakéhokoliv módního projektu, popisovat stejný čas každý z rolí různých odborníků podílejících v řetězci, pochopení víceoborovost v rámci módního průmyslu, a mohou vytvářet a spravovat správné vybavení pro náš projekt. Master in Management a módní design ESdesign je unikátní, protože je navržen z nové výchozí bod nové vědomostní základny, která se zaměřuje na on-line trénink, jediný formát, který může reagovat na měnící se svět a všestranný jak je tomu v odvětví módy. Cílem je vyškolit odborníky pro práci v sektoru rostoucí 2.0, který poskytuje nový a rychle se módní průmysl. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Vyškolit odborníky schopné řídit, design a realizovat projekt Fashion autonomně, nebo schopné podílet na specializovaných rolí definovaných pro každý zúčastněný tým. Make znalý student módní kultury, z jejího podnikání, historických a kulturních aspektů, prostřednictvím svých technických komponent a jeho použitelnost. Poskytnout vizi módy a moderní, udržitelné, konkurenceschopné a především přístupné nových odborníků, z nichž mnohé budou tvořit internetové odvětví. Poskytnout nezbytné odborné dovednosti rozvíjet strategické tvůrčí směr. Cross kreativitu a módní marketing se dostat správné strategie v závislosti na účelu. Značka Význam. Cvičení kreativity a inovací dovednosti: strategický plánovač v kreativních odvětvích. Podpora podnikání a podnikatelských dovedností řídit projekty na úrovni rozpočtů, organizační schémata, řízení dodavatelů a plánování. Představy o návrhu poskytnout každý jeden z kroků, jak dát život a formují do sbírky z dvojitého teoretického i praktického hlediska. Díky praktického designu a základních cviků tutorovanými módních návrhářů z aktivní uznávaný v rámci odvětví. Získat dovednosti, znalosti nových koncepcí a nových obchodních modelů v tomto odvětví. Zavést marketingových nástrojů: formuláři můžete vyplnit značku tvrzení a hodnotu, na jehož území se nachází a jaké jsou jeho základní podstaty. Představy o designu, zpracování obrazu a digitálních nástrojů. Komunikace 2.0 (pověst a vliv) a e-commerce. Vše, co je třeba pochopit digitální prostředí a dialog s ofsajdu prostředí a módního světa. Na konci kurzu budou mít studenti materiál vytvořený vyvinout digitální portfolio, které jim umožní podporovat sebe na pracovišti. Studijní plán Master in Management a oděvního návrhářství je strukturovaná od jsou tyto předměty a oblasti integrován do křížové projektu zpracovaného po celé délce předmětu: Módní průmysl Módní průmysl je široký pojem, ve kterém jsou rozdílné znalosti příslušného odvětví, jak se měnil jako textilní kultury v ceně, organizace průmyslu, fázích návrhu, výroby, distribuce a komunikace. Tento modul také vyzkoušet čistě textil aspekty, jako jsou typy tkaniny, oděvy, a barevné aspekty. Eco módu a udržitelnost, nové hodnoty pro módní firmy, KM0, Slow Móda, módní a solidarita bude také pracovat. umělecký směr, zpracování obrazu Přehled kroky k vytvoření digitálního obrazu z Adobe balíčku nástrojů. Pojmy grafického designu aplikovat na módy komunikace. To umožní studentům řešit snadno vytvářet fotografické dokumenty pomocí Photoshopu. Adresa v módním designu. tvůrčí procesy, design analýza zástava Projekt vedoucí konstrukce a kreativní ředitel designu je průmysl profesionální návrhy orchestr módní značka, takže vše, co je v rovnováze, ze organizaci sběru, jeho DNA, hodnoty přenášeny (nejen estetický) význam místě prodeje, komunikace a obrazových návrhů ... a vše, co by měl obdržet souhlas. Tento modul začne analyzovat a pracovat módní kolekce z oděvu, jeho rozsah a strukturu. Vztah tělo, design a vzor. tématy tisky, vyšívání a zdobení oděvu a specifičnosti pleteniny se také pracovat. tvořivý směr a trendy. Kreativita a marketing V tomto modulu se učíme rozvíjet kreativní strategie vést procesy a marketingové aktivity, kterým se stanoví její zásady a zároveň představit skutečné příklady a navrhnout své vlastní strategie na podporu naši kreativitu. Veřejné koncepty, terč, ventilátor a další klíčové pojmy potřebné práce. Projektové řízení projektanta s vlastní značkou nadnárodní společnosti. V tomto modulu jsme také představí světové trendy: jak fungují, aktivace klíčové momenty, Hype a Megatrends. Trendy a earlyadopters. móda kultura Tento modul bude hodnotit kulturní a sociologické aspekty módy: Historie a sociologie módy, což vede značek a návrhářů, městské projevy móda, módní vlivných a nové způsoby porozumění podnikání, a to jak v režimu offline a online. Profesionální musí mít módní módní kultury, a v tom spočívá do značné míry klíč k jeho úspěchu v tomto odvětví. Adresa v módním designu. Sbírka designu V tomto modulu Zkuste nastavit módní kolekce, podle cílových hodnot, styl a značky. Budeme také pracovat jako sbírka vzniká: od konceptu do sbírky. A počáteční výzkumné téma. Struktura sbírky. Briefingy a časy. Barva a tkaniny v kolekci. Barevné grafy a harmonie. Výběr a vyváženost látek v kolekci. Druhy látek pro oděv. Soudržnost a vyváženost sbírky. Sběrného boxu. Vzorníky, technické specifikace výrobku a escandallos. Digitální nástroje. portfolio Tento modul umožní studentům řešit snadné vytváření vektorové Illustrator dokumenty (nákresy, technické údaje), pro použití jak v designu a propagační činnost (přehledy aktualit, sociální média ...). mini-projekty s jasnou k rozvoji každého z projektů navržených vzdělávacích cílů vzniknou. Podpora bude poskytována do jiných oblastí mistra provádět průběžné vyhodnocování projektů, stejně jako portfolio pro závěrečnou práci mistra, pro které bude student vyškolený v technikách digitální prezentace. Módní design a trh. značky Tento modul bude zacházeno módních kolekcí od značek a jejich stylů a segmenty, tematické pracují na pochopení různých trzích kapsle: sbírka v závislosti na společnosti, výroby a distribuce. Small Business na masový trh. opotřebení Street, džíny oblečení a džínové vesmíru, luxus a značku. Couture a party kolekce pro muže, dětské kolekce. Komunikace a média V tomto bloku budeme analyzovat stávající komunikační formáty. Z interní paměti na externí agentury oddělení. Z tiskové zprávy a press kitu na interní komunikaci. korporátní komunikace, příležitostnou a zkušenosti. Stejným způsobem, budou analyzovány a studoval v detailu média, online a offline, klíč v módním světě. Prostředí 2.0: Sociální sítě, metriky a polohování Digitální architektura. platformy sociálních sítí a detail prostřednictvím případových studií. Význam Facebooku novosti snapchat. silné a slabé stránky každého a pojímání strategií 360 bodů. Příklady a pokračovat v budování jasný plán týkající se digitálního prostředí. Stejným způsobem tento modul seznamuje studenty s metodologií a nástrojů pro měření a analýzu provozu on-line přítomnost. Digitální prostředí a nové zaměstnání v módě. Od strategie k taktice online. Diplomová Práce Kromě překonání kreditů různých modulů, všichni studenti musí vytvořit konečný projekt, který se skládá z osobního výzkumného projektu, provádění a vývoje z obsahu na které se vztahuje. Master class podle: - Krizzia Robustella (Módní návrhář, vlastní značka) relace, která bude dávat Krizia v ESdesign se bude diskutovat o tom, jak přežít jízdu na značku a obchod, jak dvě sbírky ročně jsou překonány, jak vzniká sbírka, a co se stane, až se šaty jsou zavěšeny v obchodě a také na (Krizia je velmi aktivní na internetu, a to zejména v Instagram). nám také diskutovat výzvy a budoucnost malého streetwearové štítku a podpis. - Aurora Balboa (Designer příslušenství a Bimba Lola) - Enric Marti (Vítěz módní výstřelek 2015 a junior designer Del Pozo) Zasedání se zaměří na možnosti, které nabízí módu pro nově vznikající návrháře, a budeme hovořit o svých zkušenostech, jak postavil svou první kolekci a jak čelí práci jako kreativní v skvělá značka jako Del Pozo. - Jaume Vidiella (Módní stylista stiskněte a brána) Kurikulum je rozděleno do čtyř modulů. Předměty tvořící osnovy jsou rozděleny takto: TÉMATA ECTS Módní průmysl 5 umělecký směr, zpracování obrazu 5 Adresa v módním designu. tvůrčí procesy, design analýza zástava 5 tvořivý směr a trendy. Kreativita a marketing 5 móda kultura 5 Adresa v módním designu. Sbírka designu 5 Digitální nástroje. portfolio 5 Módní design a trh. značky 5 Komunikace a média 5 Prostředí 2.0: Sociální sítě, metriky a polohování 5 Diplomová Práce 10 CELKEM ECTS 60 Požadavky Doporučená profil Tento mistr je zaměřena na lidi, kteří splňují následující profil: Absolventi oděvního návrhářství Absolventi jiných oborů designu (grafika, interiér, průmyslové ...) Absolventi v komunikaci vědy Absolventů výtvarného umění Absolventi ekonomie a managementu Absolventi audiovizuální komunikaci Podnikatelé nebo podnikatelé, kteří si přejí založit vlastní projekt Fashion Profesionální odvětví módy, s dalšími vyššího vzdělání s praxí v oboru módního návrhářství a / nebo tvůrčí prostředí v odvětví, kteří mají pocit, zájem o digitální módní vesmíru (započitatelný akademických osnov a / nebo Porfolio, kteří se cítí zájem digitálním módním vesmíru). V případech, kdy student akredituje předchozí vysokoškolské vzdělávání k procesu akreditace vysokoškolským vzděláním, akademický výbor bude hodnotit životopis a portfolio kandidáta a osnovy vyplněný, což by mělo udržet přiměřenou rovnocennost existující studie stupně ve stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr může rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Módní průmysl. Marketingové a komunikační oddělení v módních firem. Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, uvedení do provozu společnost, kteří chtějí utvářet jejich osobní projekt Profesionálové a aktivní projekty se značkami, které chtějí rozvíjet, nebo oživit svůj obchodní model. Profesionály, kteří hledají recyklaci, nový vzhled. Návrháři, kteří chtějí rozvíjet své vlastní módní značku nebo doplňky stravy obsahující tvůrčí vizi své strategie oblasti sběru. Profily s marketingovými a vůdčích schopností, kteří hledají podnik do módy vesmíru a ostřelování operaci. Společnosti, které potřebují aktivaci na nový řádek nebo některou z jejích budoucích projektů. Ti, kteří hledají hluboko do kvalitativních výzkumných směrů a trendů-forescasting provést konzultaci strategie značky a inovace. Stručně řečeno, každý, kdo chce, aby se stal odborníkem v oblasti správy a odborné definice ochranná známka ve světě módy. [-]

Magistr V Oděvního Návrhářství

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Itálie Milán

Master in Fashion Design programu přináší studentům do přímého kontaktu s módním průmyslu designu v Itálii a v zahraničí. Budete mít vzácnou a vzrušující možnost rozvíjet svou vlastní originální a přesvědčivý módní kolekci pod vedením profesionálů. [+]

Dream. Express. Proveďte. The Mistr v oděvního návrhářství Program přináší studentům do přímého kontaktu s módním průmyslu designu v Itálii a v zahraničí. Budete mít vzácnou a vzrušující možnost rozvíjet svou vlastní originální a přesvědčivý módní kolekci pod vedením profesionálů. Prostřednictvím teoretických studií a zkušeností projektu, budete rozvíjet individuální způsob vyjadřování, prozkoumat kulturní faktory, které ovlivňují módní trendy, naučit se vstupy a výstupy z výroby, a vytvářet inovativní řešení. Kromě honování "problém řešení" dovednosti, že každý módní návrhář potřebuje, budete také rozvíjet "problém definování" přístup: schopnost určit skutečné parametry každé výzvy. Jak jste se dozvědět následovat svou intuici a propagovat svou estetickou vizi v rámci těchto parametrů, budete pěstovat větší povědomí o důvodech své vlastní módní design volby, a těch druhých. Publikum Program je určen pro uchazeče s mírou první úrovně v módní design, design doplňky nebo jiných příbuzných oborů, kteří chtějí rozvíjet své profesní dovednosti a provést připojení v rámci módního průmyslu. Výsledek Během tohoto programu, budou studenti: Kompletní self-řízený projekt výzkumu na poli módního návrhářství, za použití metod na profesionální úrovni a komunikační techniky Rozvíjet inovativní design pro oděvy a vytvořit kolekci módní, postavený na jejich znalosti technik a materiálů Program Program je dílna bázi, podporovaný semináře, přednášky, konzultace, a práci v terénu. Profesionály, vůdce hřiště, a vedoucí projektu vedení studentů prostřednictvím individuální koučink a projektového mentorství. Program se skládá ze čtyř hlavních modulů, z nichž každý obsahuje dva-týdenní kurz a šestitýdenní dílnu. Moduly jsou následovalo období dvou měsíční stáž a závěrečné prezentace portfolia. Modulární struktura je možné přizpůsobit, což umožňuje flexibilitu a rozmanitost, aby lépe sloužit potřebám a cílům každého studenta. Kurzy Celoroční se zaměřuje na: Poznávání historických, současné, psychologické, antropologické a sociologické aspekty módního fenoménu Learning Management a marketingové strategie pro módní a luxusní zboží společnosti Objevování nových 3D nástroje pro modelování oděvů Zkoumání metody a nástroje pro módní výzkum a designu Zkoumání faktorů, které určují ekonomickou výkonnost značky nebo společnosti Branding svou vlastní práci a rozvíjet své profesní identitu Semináře Vedeni profesionály a vedoucí fakulty projektů, budete pracovat ve spolupráci s předními společnostmi na praktických projektů týkajících se módního návrhářství. Některá možná témata dílen patří následující: Přispět k budování inovativní, konzistentní módní kolekci od výzkumu k realizaci. Prozkoumat svou vlastní módní design identitu a definovat jazyk, vyjadřování a estetiky. Zkoumejte nové možnosti ve struktuře a materiály, jak generovat nápady pro současné módní kolekce pro mezinárodní trh. Výzkum a vývoj vhodných materiálů a vytvořit originální konstrukce pro tašky a kožené zboží sbírky. Vytvářejte buď skutečný módní editorial pro tisk nebo on-line časopis nebo návrhu reklamní kampaně. Porfolio Posledním prvkem programu je revize portfolio. Budete prezentovat své portfolio práce dokončeny v průběhu roku v přední části zkoušky rady pro vyhodnocení. Internship Neexistuje lepší způsob, jak získat zkušenosti ve svém oboru, než ve skutečnosti v ní pracují. Stáž je šance pro vás pracovat na místě pro společnost nebo designérského studia ve vašem oboru zájmu, při uplatnění všech strategií jste se naučili ve třídě a v dílnách. Případně můžete dokončit intenzivní projekt ve spolupráci s firmou na kampusu Domus Academy. Ať tak či onak, budete mít vnitřní pohled na to, jak váš obor opravdu funguje, a můžete dělat důležitá připojení, která bude dále svou kariéru. Stáž trvá dva měsíce a přijde na konci svého ročníku. 100% našich studentů se účastní stáže, včetně studentů ze zemí mimo EU, kteří se mohou prodloužit dobu platnosti víza po dobu až jednoho roku dokončit tuto část jejich studia. Společnosti několik prestižních společností a designérská studia spolupracují s Master in Fashion design programu, aktivně účastní kurzů, seminářů, stáží, a mezinárodních soutěží pořádaných na oddělení. Studenti mají možnost pracovat přímo s firmami v jejich dílně projektů a stáží. Tato přímá spolupráce usnadňuje mentorství a dává studentům přístup k široké síti profesionálních připojení. Firmy a organizace zapojené do tohoto programu patří: Trussardi, MUUSE, 7 pro celé lidstvo, Alessandro Dell'Acqua, Antonio Berardi, kostým národní, Eastpak, Fay, Fiorucci Láska terapie, Fondazione Gianfranco Ferré, Frankie Morello, Havaianas, Hogan, Maurizio Galante a Tal Lancman (Interware), Meltin "Pot, Napapijri, Neil Barrett, Nike, SAOBC (South African pštros hospodářská komora), Stefanel, Ter et Bantine, Versace, Veuve Clicquot, Ermenegildo Zegna. Akreditace Po absolvování Akademie Domus, budete získat titul, který je uznávaný po celé Evropě a světově akademické magisterský studijní program (60 ECTS kreditů) akreditované italským ministerstvem školství, univerzity a výzkum (MIUR) *. Budete také získat druhou cennou kvalifikaci: Domus Academy magisterský diplom. Naše akreditace pomohl Domus Academy budovat vztahy s prestižními společnostmi, takže budete mít možnost získat praktické pracovní zkušenosti během svého průběhu studia. Akreditovaného studijního plus praktické zkušenosti jste získali přes stáže, ukazuje, zaměstnavatele, které jste obdrželi top-kvalitní vzdělání, a že vám přinese průmysl-související znalosti a dovednosti ke stolu, když se připojit k jejich týmu. Naše akreditace také znamená, že příslušné akademické úvěry, které získáte na Domus Academy bude přenášet na další instituce, pokud se rozhodnete pracovat na další magisterského nebo doktorského stupně na úrovni. Pracovní příležitosti Absolventi Master in Fashion design programu může zahájit svou kariéru jako módní návrhářka, art director, textilní designér, produktový manažer, výzkumník trendů, pohodový lovec, nebo módní editor. Mohly by také vzít na sebe roli v marketingové komunikaci / nebo distribuce. Mohou pracovat pro módní značky, designové agentury, nebo časopisy, nebo se může rozhodnout, že za samostatně výdělečně činné. [-]

Magistr Obuv Inovace

SLEM Footwear & Education Center
Campus forma Denní studium 9 měsíců November 2017 Itálie Florence Čína Guangdong Nizozemsko Waalwijk + 4 více

SLEM nabízí unikátní magisterský program kombinující předpovídání, design, technologie a podnikání, vzdělávání obuv podnikatelé, prognostiky a konzultanty. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Master of obuv inovace SLEM Master of obuv inovace se zaměřuje na budování mezinárodní vizi budoucnosti, design myšlení, obuv znalosti, podnikatelské dovednosti a profesionální přístup, které jsou bezprostředně aplikovaného na obuvnickém průmyslu při výuce a projektů. Výuka probíhá v Nizozemsku a v Číně, což studentům široký pohled na svět ve všech aspektech podnikání obuvi a mimo ni. Jako SLEM studenta budete neustále spojit s celou řadou odborníků, vybudování sítě od samého začátku programu. Tento přístup zajišťuje, že po skončení hlavního programu, budete moci začít svůj vlastní podnikání, práce na volné noze a / nebo získat práci kdekoli na světě. uplatnění teorie Naše metoda lze shrnout takto: být si vědom, byl informován a být proaktivní. SLEM programy vyžadují aktivní účast na své vzdělání spíše než pasivně očekává být schopná dodávat "naplnit svůj mozek". To je důvod, proč jsme se vždy podporovat aktivního jednání a flexibilní myšlení: učební plán zahrnuje osobní rozvojové plány, aby každý student pracuje na i skupinových projektech. Ty budou definovány a propagovány v celém programu. Tento formát generuje nadšení, tlak a kreativitu potřebné k transformaci informace ve znalosti. SLEM Master of obuv Inovace je velmi intenzivní program, takže doporučujeme proti které mají náročnou práci v průběhu Master. Budování sítě V celém programu se budete stále mít příležitost vybudovat a zvýšit svou profesní síť. Několik tříd a semináře velitele jsou také otevřen profesionálům. To znamená, že vaši spolužáci nejsou jen vaši kolegové kolegové, ale také CEO, designéři, marketingoví manažeři, maloobchodníci atd Nizozemsko je jedním z největších hráčů na evropském trhu, pokud jde o import a export obuvi a oblast Waalwijk domů více než 250 obuví a koženým společností. Kromě toho probíhá výuka širokou škálou mezinárodních hodnocení lektorů - všechny odborníky v oboru - každý přináší v obrovské síti jejich vlastní. Jako hlavní studentem na plný úvazek, budete mít možnost spolupracovat v malých týmech na reálném životě projekty pro mezinárodní značky, ústavy a nevládními organizacemi. Budete také neustále se podílela na výzkumu, který zahrnuje návštěvy u všech druhů veletrzích a jiných odborných akcí, a to jak v Nizozemsku, tak v zahraničí. Ve třetím trimestru můžete být spolupracuje s mentorem z průmyslu, kteří vám pomohou dosáhnout vašich cílů tím, že poskytuje zpětnou vazbu, kontakty a koučování v pravidelných intervalech. Budete mít také možnost stát se zástupcem SLEM na různých mezinárodních veletrzích a akcích, kde si můžete dát sami na mapě tím, že mluví s profesionály. Inovativní sociální podnikání SLEM důsledně podporuje inovativní sociální podnikání a umožňuje začít budovat svou vlastní firmu v průběhu programu. Jsme si představit, že v blízké budoucnosti bude většina lidí pracuje na projektech v mezinárodních týmech, flexibilních nezávislých živnostníků a podnikatelů, spíše než mít práci jako zaměstnanci za jediného podniku. Na SLEM toto je budoucnost, že jsme aktivně vytvářet. Studenty vést a realizovat všechny projekty nabízené v průběhu programu, úzce spolupracuje s firmami a organizacemi zapojenými. Na pomoc dosažení tohoto cíle, učební plán zahrnuje a vyžaduje týmovou práci, zpětná vazba, projekt a řízení podniku, řízení času a profesionální přístup. Všechny odborné znalosti, dovednosti a postoje získané v průběhu programu se spojily v rámci projektu promoce, který zahrnuje vytvoření nového produktu a / nebo obchodní koncept, který bude inovovat obuvnického průmyslu v smysluplným způsobem. To lze provést jednotlivě nebo v týmech a dělat to začátek vašeho skutečného společnost, která bude pokračovat v práci na po dokončení studia. Program Velitel obuv Inovace se skládá ze tří trimestru každé tři měsíce. V prvním trimestru se odehrává v Nizozemsku, druhá v Číně a poslední z nich může být opět v Nizozemsku (nebo v oblasti, která je relevantní pro váš konkrétní maturitní projekt). Závěrečná promoce probíhá vždy v sídle SLEM v roce Waalwijk. V celém programu bude kladen důraz na inovativní a orientované do budoucnosti myšlení a jak aplikovat na obuvnickém průmyslu způsobem, který vytváří pozitivní změny. Budete přečíst témata a problémy ze všech úhlů, protože všechny aspekty spojené vám hluboké znalosti aktuálního stavu v mezinárodním obuvnickém průmyslu a hluboký vhled do budoucích příležitostí. Třídy pro prvních dvou trimestrů jsou rozděleny do témat, z nichž každý týden dlouhý, s přestávkami týden pro osobní rozvoj (stejně jako o víkendech), pracovat na individuálních nebo firemních projektů. V závěrečném trimestru vám soustředit se pouze na vytvoření vlastní závěrečný projekt. Během této trimestru nemáte tříd, ale jste povinni mít pravidelná setkání s fakultními i externími mentorů, a to buď osobně nebo on-line. [-]