Magisterské studium Média - Magisterské studium Média hledejte zde!

Magisterské studium Média - Zde naleznete magisterské studium Média

Média

V posledních desetiletích ve společnosti zakořenilo tvrzení, že informace jsou nejvýznamnější silou moderního světa a toto tvrzení má své opodstatnění. Ve skutečnosti je mnoho důvodů proč věřit, že média ovládají svět, poskytují informace o domácím i zahraničním dění a spoluutváří názory veřejnosti. Magisterské studium médií je výbornou volbou pro ty, kteří chtějí vstoupit do tohoto stále se měnícího neklidného světa mediálního zprostředkování.
 
Způsob zpracování a zprostředkování informací se začal prudce vyvíjet v 18. století a dnes je z něj velmi mocný kolos s mnoha nástroji, dotýkající se každé oblasti lidského života. Mezi nejvlivnější média patří odvětví masové komunikace, vysílání a reklamní média, zpravodajství, digitální a elektronická média, každými z nich je možné se podrobně zabývat v magisterském studiu médií. Média vyžadují různé talenty jako je schopnost kreativního psaní, logické myšlení a systematická práce, schopnosti třídit důležité a méně důležité informace a zároveň potřebují silné etické principy a nezávislost. Toto jsou schopnosti, které mediální odborníci hledají a vy je u sebe můžete rozvíjet a posilovat například magisterským studiem médií.
 
Pokud se cítíte připraveni přidat se k odborníkům zasvěceným informacím a vytvářením kontaktů, prohlédněte si níže nabídku magisterských programů médií. Vykročte vůči své budoucí kariéře v médiích již dnes!

Čtěte více

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem specializací: Projekty pro reklamu a strategické komunikace: Studenti budou tvořit na myšlenek a prototypování digitálních komunikačních strategií pro značky a organizací. Pokud jde o praktickou výuku, studenti mohou rozhodnout pro web design a mobilní design projektů designu interakce aplikace do vesmíru: Student bude vytvořen v koncepci a vývoj designu interakce aplikovaného do vesmíru obecně že je, maloobchod, zábava, památky, muzea, infrastrukturu a veřejný prostor ... Pokud jde o praktickou výuku, studenti se mohou rozhodnout pro interaktivní design pro inteligentní města nebo provést pilotní projekt interakce. Studium Program: Data Sheet Kredity: 66 ECTS Doba trvání: 1 rok Kvalifikace: Masters v designu a rozvoje digitálního Projekty jazyk: španělština a angličtina nabídka speciálních itineráře čelit: Digitální Projekty Reklama a strategické komunikace Projekty designu interakce interaktivní prostor První semestr Modul I - Teoretický rámec a kontext (8 ECTS) Modul II - Metodika a pokročilé návrhové procesy pro interaktivní internetové stránky a aplikace (12 ECTS) Modul III - Programování, vývoj a prototypování digitálních rozhraní (12 ECTS) Druhý semestr Modul IV - Správa digitálního designu (6 ECTS) Specialita 1: strategické komunikační projekty a reklamy (10 ECTS) Speciální 2: design projektů interakcí pro prostor (10 ECTS) Mistr závěrečné práce (12 ECTS) Externí Practices (6 ECTS) [-]

MDE Sociální Inovace

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2016 Spojené království Londýn + 1 více

Master of Design v sociální inovaci aplikuje čočky designu myšlení k řešení některých z nejkomplikovanějších sociálních, ekologických a ekonomických problémů společnosti. [+]

Mistr designu v sociální inovace aplikuje čočky designu myšlení k řešení některých z nejkomplikovanějších sociálních, ekologických a ekonomických problémů společnosti. Zaměřuje se na organizačních modelů, metod a přístupů potřeba utvářet pozitivní společenské změny, udržitelného růstu a nových obchodních modelů. Tváří v tvář příslibem nevýslovnou růstu se nyní konfrontováni s krutou realitou: že v druhém desetiletí 21. století, tradiční model "business as usual" už není životaschopný. Při uplatňování řadu přístupů k navrhování a vytváření prototypů sociální podniky a modely organizace, budou MDE v sociální inovace vybavit si přístupu založeném na praxi na vkládání inovace v oblasti trvale udržitelného rozvoje, komunitní odolnost, sociální odpovědnosti podniků, rizikového filantropie a organizační agility. Práce s křížovým disciplinární tým odborníků, bude kurz umožní dozvědět se o radikálním myšlenkám, rozvíjet tyto myšlenky a testovat je v "žil" organizační prostředí. MDE Social Innovation prokáže, že mnoho z nejúspěšnějších návrhů, inovací a inovátoři se naučili pracovat přes hranice mezi obory, odvětvími, organizacemi a tradičních služeb. V jeho srdci leží tři principy navrhování: holistický přístup - je třeba přistupovat k inovacím z "celostní" pohledu, opírající se o potenciální dopad, pokud jde o lidi, technologie, životní prostředí, psychické a emocionální smysl a dlouhodobé udržitelnosti jádro záměr - potenciál vyvinout "hlavní záměr" a hodnotové nabídky organizačních modelů na podporu obchodní a hodnoty značky prostřednictvím interakce, sociální hodnoty, spolupráce a nápady generace participativní a inclusive - význam rozvoje sociálních a ekologických řešení, "s" a "o" klíčových zainteresovaných subjektů, zákazníků / trhy atd a ne pouze "k" a "pro" lidi. Kurz se bude rozvíjet své nápady a dovednosti v zaměřené na lidi a organizační vedení jako způsob, jak mění způsob, že veřejné, soukromé a ne-pro-zisk služby jsou tvarovány pomocí designu myšlení metodik. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Komunikace A Nových Médií

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2016 Itálie Bologna

Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time anglický program, který si klade za cíl připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v odvětví, které procházejí nepřetržitou revoluci. 96% z umístění do 6 měsíců. Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den více a více lidí na celém světě se připojit k sociálním médiím: Twitter má ... [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time anglický program, který si klade za cíl připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v odvětví, které procházejí nepřetržitou revoluci. 96% z umístění do 6 měsíců. Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den více a více lidí na celém světě se připojit k sociálním médiím: Twitter má 230 milionů uživatelů, Google+ má 500 milionů, YouTube 800 milionů a Facebook 1,23 miliardy. To, čeho jsme svědky, je více než jen technologickou revoluci, to je hluboký socio-kulturní transformace. Společnosti po celém světě, kteří jsou neustále zvyšuje částku, která jim investovat do své on-line reklamy s cílem zlepšit jejich vztah se spotřebiteli a podnikatelskými kruhy. Společně s partnerem IAB (International Advertising Bureau), toto magisterské poskytuje studentům s kvalifikací a schopnostmi, kdo řídícím nebo poradce kariéru v oblasti digitálních komunikací. Jedinečná atmosféra 16. století vila v kopcích Bologni budete studovat marketing, komunikaci a nová média: předmět, který bude formovat 21. století. Během mezinárodního kurzu se studenty z celého světa, je fakulta skládá ze profesorů, manažerů a podnikatelů, a to díky projektových prací, firemních projektů a mistr přednáší studentům dostat do kontaktu s klíčovými světů digitální éře: poslouchat, publikovat obsah, sdílet a účastnit se. Master uzavírá stáž u společnosti. Struktura Magisterský stupeň je 12-měsíční plný úvazek program včetně stáž nebo projektové práce (celková délka: 1500 pracovní doba). Akademický část je rozdělena do dvou termínů. Vy se bude týkat 1000 hodin studia: 400 hodin školních aktivit a 600 hodin samostatné práce / group. Během prvního funkčního období budete studovat základy marketingu a komunikace, zatímco druhý termín se bude zabývat praktickými aspekty a zaměřit se na nové mediální nástroje, které budou používat ve své profesní kariéry (najdete podrobnější informace o kurzech budete studovat v sekci "Kurzy" níže). Tyto dva termíny jsou následuje stáže po dobu 500 pracovních hodin. Tato stáž může být prováděna při různých firem a agentur v Itálii nebo v zahraničí. Je to vaše šance uvést do praxe teorii a techniky naučené během dvou akademických pojmů tím, že pracuje na marketingové a komunikační strategie / kampaně, analyzovat a vytvářet řešení skutečných problémů a práci na akčních plánů. Nacházíte se očekává, aby co nejvíce z těchto příležitostí se poučila z odborníků budete pracovat s. Na konci stáže, budete muset odevzdat do "Závěrečná zpráva", který se bude prezentovat na ředitele studia představí své aktivity a analýzu teorie a poučení v průběhu akademického části. Studenti, kteří mají zájem si také zvolit, aby se mimoškolní kurz italštiny. První termín: prosinec 2016 - duben 2017 Kick Off & aktivity Ice-Breaking Základní kurzy: účetnictví; Firemní komunikace; Informačních systémů a databází; Obchod a podnikání Marketing; Marketing a Marketingový výzkum Druhý termín: duben 2017 - červenec 2017 Soustředěné kurzy: Digital Interactive Marketing; Integrované plánování komunikace; Průmysl Struktura digitální komunikace; Strategické polohy a online / offline Reputation; Search Marketing a Web Analytics pro podniky; webové technologie Praxe: srpen 2017 - prosinec 2017 Praktická zkušenost Vyvrcholení projektu učení Metoda Hlavním cílem naší pedagogických pracovníků je nejprve stanovit solidní základy teorie před zahájením stavět na tom zavedením většího počtu praktických aspektů. To bude mít za následek vám s jistotou vstupu do pracovního prostředí tohoto průmyslu, připravený vypořádat se scénáři budete čelit. Výuka personál vám pomůže pochopit tyto pojmy a techniky prostřednictvím využívání přednášek a seminářů; Skupina projektů a návštěvy podniků; host reproduktory a případové studie; videí a prezentací; Jednotlivé úkoly a pomáhal soukromé studium. Kurzy jsou nastavena tak, aby dát maximální volnost naučit se studenty a nechte profesoři učit a hodnotit studenty v nejlepším možným způsobem. Posouzení může mít formu individuální / skupinové prezentace, projekty, ústní a písemné zkoušky, stejně jako, samozřejmě, aktivní účast na seminářích. Poplatky Školné pro akademický rok 2016/2017 je 14,800 eur má být vyplacena v několika splátkách, první z nich při zápisu. Poplatky pokrývají všechny akademické materiály prostřednictvím on-line learningové platformy, veškeré vybavení Alma Boloňského Business School včetně používání počítačů a zabezpečených osobních Wi-Fi účtů, přístupu ke studiu oblastí a posilovnou, stejně jako studentské slevy ve škole je jídelna. Parkování zdarma je také k dispozici v areálu školy. Kromě toho se svým univerzitě v Bologni studentské karty budete mít přístup ke všem univerzitním zařízením s více než 100 knihoven (včetně online předplatné a databází), přičemž tři centra jídelnách a všechny univerzitní student souvisejících nabídkám. Stipendium / Finanční pomoc V Bologna Business School chápeme význam finanční pomoci při podpoře našich studentů při dosahování vzdělávacích cílů. Jsme si vědomi toho, že moderní, vysoce kvalitní trénink cesta může být významný závazek, ale také opravdu věří, že investice do budoucnosti člověka vždy vyplatí zpět. Bologna Business School je potěšením nabízí částečné stipendium k těm, které si zasluhuje studentů: tam jsou stipendia 6000 eur každý a stipendia 4000 eur za kus. Všichni žadatelé budou považovány za stipendium - není zapotřebí žádná zvláštní aplikace. Díky dohodě mezi boloňským Business School a Intesa Sanpaolo, účastníci se mohou ucházet o "PerTe Prestito Con Lode", což je dlouhodobý a nízkými úrokovými čest úvěru. Hlavní charakteristiky: Výše úvěru se rovná zápisného Snížená úroková sazba Nevyžaduje se žádná záruka Splatné za 10 let Bez počátečních poplatků za zrušení účtu [-]

Magisterské Programy V Oblasti Digitálních Médií A Sociální Marketing

UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Online forma Kombinované 12 měsíců Španělsko Madrid

Cílem Master in digitálního marketingu a sociální média je vyškolit špičkové odborníky, kteří potřebují rozvíjet a realizovat úspěšné marketingové strategie dostávají ke spotřebitelům na stávajících trzích a prostřednictvím nových digitálních médií. [+]

Cílem Master in digitálního marketingu a sociální média je vyškolit špičkové odborníky, kteří potřebují rozvíjet a realizovat úspěšné marketingové strategie dostávají ke spotřebitelům na stávajících trzích a prostřednictvím nových digitálních médií. Po dokončení Master budou studenti schopni: Zvládnutí techniky elektronického obchodu, prodej na webu a generování provozu na webových stránkách. Stanovením vhodných cílů pro on-line marketingu a vyhodnocovat návratnost investic do těchto akcií. Prohloubení umístění tématy, vývoj webových aplikací úspěch, CRM, e-mailový marketing nebo sociální média marketing. Proveďte digitálních marketingových strategií a projektování reklamních kampaní na internetu. Změna způsobu, jakým společnost týká, komunikuje a řídí své vztahy se zákazníky a trhy, aby se přizpůsobili hospodářství a společnosti. Určeno Mistr je zaměřen na všechny ty s vysokoškolským vzděláním a kteří mají zájem se specializovat v oblasti digitálního sociální média marketing, e-commerce a. Také všechny ty podnikatele, kteří chtějí zahájit podnikání, které jsou založeny na digitálním prostředí a je třeba znát klíče a možnosti Internetu. Uznání oficiální název Studenti, kteří splňují požadavky UDIMA získat titul Master v oblasti digitálního marketingu a sociálních médií učil UDIMA kromě titulu profesionálního mistra vydané Centrem pro finanční studia. UDIMA Požadavky: mají bakalářský titul, vysokoškolský diplom nebo ekvivalent. Metodologia Třídy online. jsou spuštěny měsíce února do října každého roku. Běžná doba je 12 měsíců. [-]

Magistr Informatiky, Elektroniky A Radiotechniky

National Research University
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Rusko Moskva

National Research University "Moskva Power Engineering Institute" poskytuje magisterský studijní program v oblasti informatiky, elektroniky a radiotechniky podle ruské státní vzdělávací [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. National Research University "Moskva Power Engineering Institute" poskytuje magisterský studijní program v oblasti informatiky, elektroniky a radiotechniky podle ruské státní vzdělávací standard v následujících směrech: - Aplikovaná matematika a informatika - Informatika a výpočetní technika - Řízení v inženýrských sítí - Instrumentace - Elektronika a Nano-Electronics - Radio Engineering Proč si vybrat MPEI MPEI studenti mají možnost studovat na jedné z nejprestižnějších univerzit v Rusku podle mnoha žebříčků a přehledů. Pro více než osmdesát let historie MPEI vyškolila obrovské množství kvalifikovaných inženýrů, významných vědců, kteří stáli u počátků mnoha technických vymožeností, zejména vytvoření laserové. Na MPEI Nobelovy ceny vítězové AD Sacharov a PA Cherenkov pracoval v různých obdobích. V 20. století ve speciální designu předsednictva MPEI, která má své vlastní centrum Deep Space sdělení, rozhlasové snímky povrchu Venuše a zadní straně Měsíce byly získány poprvé. Mezi nejznámější absolventy MPEI jsou ex-předseda Státní rady Číny Li Peng a bývalý prezident Rumunska Ion Iliescu, ministrů inženýrství a vedoucích strojírenských firem v mnoha zemích světa. MPEI partnery ve vědě a vzdělávání zahrnuje asi 140 zahraničních univerzit, a takové dobře známé společnosti jako ABB, Siemens, Schneider Electric, EPRI, Škoda, Samsung a další. Získání jedinečné školení v libovolném oboru, absolventi MPEI nikdy mít problémy s následným zaměstnání a realizovat se v žádných vybraných oblastech. Jazyk vzdělání Školení v oblasti informatiky a výpočetní techniky je organizována v angličtině Medium. Školení v jiných oblastech je organizována v ruském jazyce. Ti studenti, kteří se potřebují naučit rusky se vyzývají, aby MPEI předběžný kurz, který poskytuje školení ruského jazyka během 1 akademického roku. UBYTOVÁNÍ PODMÍNKY MPEI zahraniční studenty jsou poskytovány s ubytováním v MPEI hostelu. Hostel pod bezpečnostní dohled má dvoupokojových bloky s koupelnou a WC v každém bloku. Pokoje jsou pro dvě až tři osoby. Tam jsou také ubytovny na chodbě typu s dvoulůžkovými pokoji. Pokoje jsou vybaveny nábytkem, ložní prádlo je také v ceně. Na každém patře hostelu se nachází společná kuchyňka a toaleta. Připojení k internetu lze poskytnout příplatek. V MPEI areálu jsou doplňkové služby, jako je prádelna, obchody, opravy kanceláří, na poště, kulturních center, kaváren a restaurací, atd. Poplatek za ubytování je cca 100 USD za měsíc. POJIŠTĚNÍ Zahraniční studenti musí mít zdravotní pojištění na celou dobu vzdělávání. MPEI pracuje s pojišťovnou, která poskytuje nejkomplexnější pojištění ve výši 200 USD za rok. [-]

Magistr Mediální Studia

Braunschweig University of Art (HBK)
Campus forma Denní studium Kombinované October 2016 Německo Brunswick

Magisterský titul v oboru mediálních studií byla koncipována jako kulturní studia program, který by se vztahoval konstrukční problémy s akademickým výzkumem. [+]

Mistr mediální studia

Magisterský titul v oboru mediální studia na univerzitě Braunschweig umění (HBK), byla koncipována jako kulturní studia program, který by se vztahoval konstrukční problémy s akademickým výzkumem.

Intenzivní interdisciplinární charakter tohoto média studijního programu je možné díky cross-institucionální struktury kurzu. Doplnění HBK specializace v oblasti estetiky, dějin umění a design, úroveň i kurzy v systémech inženýrství, architektura, studia angličtiny a mediální technologie na Technické univerzitě v Braunschweigu. Master of Arts kvalifikuje absolventy programu pro zaměstnanost v mnoha odborných oblastech, tak i pro případné doktorské studium. ... [-]


Magistr V Radě Stylu, Image A Komunikace

ESDi - Design School
Campus forma Kombinované 1 rok October 2016 Španělsko Sabadell

Mistr v radě Styling, obrazu a komunikační program umožňuje přístup k různým profesionálním speciality, jako je: Styling v módních časopisech a reklama, Osobní Shopper, poradenství v oblasti osobní a firemní image ... [+]

Mistr v radě Styling, image a komunikace

Úspěch značky je spojeno s image, a jsou poradci a stylisté, kteří mají na starosti definování značky osobnost s vizuální návrhy, proud a jiné.

To umožňuje přístup k různým profesionálním speciality, jako je: Styling v módních časopisech a reklama, Osobní Shopper, poradenství v oblasti osobní a firemní image, public relations, Poradenství v oblasti designu týmů, výběr zaměstnanců, Media konzultant v oblasti technických komunikačního protokolu a organizování akcí, mezi ostatními.

Příjemce

Absolventů a odborníků s praxí v: komunikace, designu, výtvarného umění, protokol, stylistka a příbuzných oborů. ... [-]


Magistr V Digitální Marketing A Sociální Média

INSEEC Geneva
Campus forma Denní studium 15 měsíců October 2016 Švýcarsko Ženeva

Master in Digital Marketing & Social Media Program je založen na skutečných případů, které vám dá nástroje k pochopení a uchopit příležitosti v oblasti, která se neustále mění. [+]

Program Cíle Naučte se řídit značku na internetu Mistr v digitální Marketing & Media Program Sociální je založen na skutečných případů, které vám dá nástroje k pochopení a uchopit příležitosti v oblasti, která se neustále mění. Cílem tohoto komplexního on-the-job školení je umožnit každému účastníkovi se dozvíte, jak spravovat značku na internetu tím, že je schopen: Přečtěte si, jak získat lepší znalost spotřebitelů Vypracovat příslušné značky obsahu strategie Efektivně a optimálně používat různé komunikační kanály, jako jsou mobilní platformy, sociálních sítí, e-mail a placeného vyhledávání Analytika pákové průběžně optimalizovat doporučení Během tohoto magisterského kurzu, budou mít studenti možnost pracovat na aktuálních projektech během workshopů a aplikovat znalosti, které mají získali v aktuálních úkolů společnosti. Budou mít také příležitost zjistit, vnitřní fungování některých účastníků při digitálním cestu za poznáním. Pracovní příležitosti Tento program Master vám umožní získat vysokou úroveň závazků, způsobilosti či odpovědnost za pozice: Digital Marketing Manager Digitální Marketing Manager má silné marketingové dovednosti smíchané s důkladné pochopení technologického prostředí a vývoji. Analyzuje trh, určuje positioningu značky, navrhuje digitální komunikační kampaň, nebo spouští uvádění výrobku na internetu. Seznámili se všemi webové médii, že úzce spolupracuje s produktem manažery, řízení provozu a kreativních lidí. Brand manager Brand Manager je marketingový odborník, který vede marketing značky prostřednictvím výběru, sledování a navádění. Ten garantuje identitu, citlivosti a hodnoty prosazuje s cílem pokusit se řídit rozhodování spotřebitelů. Web Vedoucí projektu Web Vedoucí projektu má i silné technické znalosti, značnou obeznámenost s internetovou kulturu a dobrými marketingových dovedností. V srdci internetového projektu, koordinuje všechny etapy vývoje, od strategie k produkci díky stvoření. Ten připravuje rozpočet a plánování, dohlíží na kreativních lidí a technické týmy, jakož i externí poskytovatele služeb. Jako hlavní styku se zákazníky, on také pečlivě naslouchá jejich potřebám. e-Business / E-Commerce Consultant E-Business, e-commerce konzultant definuje nejlepší obchodní přístup k podnikání na webu. On pozná své potřeby, píše specifikace, nastaví strategický plán on-line, měří její dopad a snaží se optimalizovat. Expert Internet, on navrhnout technické a finanční řešení, která jsou nejvhodnější pro jeho společnost, a které dokonale integrovat s obchodními výzvami. Social media manager Sociální Media Manager se vyvíjí a implementuje značky marketingové strategie na sociálních sítích. Obsah zbrusu (obsah značky) je klíčovým aspektem své práce, jakož i návratnost investic (ROI), z jeho doporučení. Analytický monitoring sociálních kampaní a optimalizace staly klíčové úkoly v tomto typu profese. Podle cílů stanovených podle značky, bude mu muset vyvinout povědomí o značce, vztahový marketing a převod strategie. Online Media Planner Planner Online Media má mnoho rolí. Jako vášnivý znalec nových technologií, on je zodpovědný za zviditelnění firmy na webu a pro zvýšení toku návštěvníků. Zvládnutím mediálních nástrojů v oblasti sociální, SEO nebo displeje a využívání nových znalostí o reklamních médií na Internetu, on má na starosti on-line mediálních rozpočtů a měří jejich výkonnost. Struktura programu Tento 15-měsíční program kombinuje 1. ročník a 2. ročníku magisterského: Od října do února: Mistr 1 kurzy Studenti sledovat program Master 1, v plném čase od pondělí do čtvrtka. Výuka, dílna a e-learning / webcast, představuje zhruba 480 hodin. Od března do července: Master 2 kurzy Studenti sledovat program Master 2, v plném čase od pondělí do čtvrtka. Výuka, dílna a e-learning / webcast představují asi 500 hodin. Tento semestr zahrnuje také 2 výlety do Evropy. Od srpna do prosince: stáž a diplomové práce Během tohoto 5-měsíční období, studenti absolvovat stáž v luxusních podnicích a / nebo dělat osobní práci pro své diplomové práce. V listopadu, mají bránit své práce před porotou. [-]

Magistr V Sociální Média Marketing

Grupo IOE
Online forma Kombinované September 2016 Peru Lima Brazílie São Paulo Španělsko Barcelona Madrid Murcia Valencia Kolumbie Bogotá Mexiko Mexico City + 10 více

Tento mistr je určen pro profesionály, kteří mají zájem o navrhování strategií pomocí digitálních nástrojů pro maximální ziskovost svého podnikání v digitálních prostředích založených na procesy atrakce, konverzi a automatizace. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Una digitální revoluce žijete ve dne na den v profesionální marketing a komunikace, Firmy se přizpůsobuje rychle Nové nástroje v digitálním prostředí, Proto se firmy a profesionálové musí být připravena k integraci v rámci marketingového plánu se strategií a digitální nástroje generovat doprava, nábor, udržení a měření výkonnosti, Tento mistr je určen pro profesionály, kteří mají zájem o Strategie projekt pomocí digitálních nástrojů pro maximální ziskovost jeho podnikání v digitálním prostředí na bázi zpracovává atrakce, konverzi a automatizaci. CÍLE Design, vývoj a správu marketingový plán Digital, v souladu s obecným plánem marketingu. Mají strategickou vizi sociálních sítí a co, jak a kdy se mohou přidat hodnotu marketingového plánu. Vyberte si a aplikovat digitální marketingové nástroje k dosažení cílů v každé z marketingových strategií Vytvoření efektivních kampaní online, analyzovat výsledky a učinit správná rozhodnutí Studovat komunikativní změnu paradigmatu a vznik digitální pověsti. Formulář při navrhování a realizaci strategických plánů otevřené. Znalost správu virtuálních komunit a propojení mezi digitálním a analogovým. Analyzovat úspěšné případy řízení obce. Poskytují konkurenční výhody pro společnosti usilovat VÝUKA GUIDE Detaily právě teď, vyplnění přiloženého formuláře. [-]

μaster Umění V Oblasti Digitálních Médií, Komunikace A žurnalistiky

Aristotle University Thessaloniki
Campus forma Denní studium 12 měsíců October 2016 Řecko Soluň

MA nabízí tři cesty, z nichž každý je navržen tak, aby reagovaly na životně důležité oblasti současného zájmu a aplikace pro výzkumné pracovníky a odborníky v oblastech komunikace a žurnalistiky. [+]

Μaster of Arts v oblasti digitálních médií, komunikace a žurnalistiky Zpráva od ředitele programu Od svého založení, v roce 1991, škola žurnalistiky a masové komunikace z Aristotelovy univerzity v Soluni a nabízí na plný úvazek, čtyři-rok dlouhá BA studijní programy jak v žurnalistice a v masových Communications. Vytvoření anglického jazyka magisterského studijního programu v oblasti žurnalistiky a komunikace, první svého druhu u řeckých veřejných univerzit, je založen na School 25 roků-dlouhou úspěch v podpoře vzdělávání prostřednictvím teorie budování, špičkové technické dovednosti a profesní školení, a odráží její stálou závazek k inovaci, dokonalost, mezioborové vzdělávání a mezinárodní outlook.What je náš magisterský program, relevantní je konzistentní integrace studijních, dovedností a projekty studentů v reálném světě. Inovace a ohleduplnost byly vždy jedinou cestou pro studenty, ale já si nemyslím, že více kritické době, než teď, v našich vysoce složitých, rizikových jel, globalizovaných a síťových společností, pro všechny, myšlení, aby se více metodický, reflexní a inovativní , Hledáme studenty, kteří touží, aby se na další výzvy, dozvědět se více o sobě ao světě, dosáhnout svého plného potenciálu. Naše fakulta, všechny aktivní učenci a výzkumníci, se zavázali k pomoci studentům uspět v jejich pronásledování. Společně pracujeme, aby se zkušenosti každého studenta na Aristotelově univerzitě bohatý a naplňující ten, který rozšiřuje jeho nebo její duševní a profesionální obzory. Těšíme se na vás přivítat na škole žurnalistiky a masové komunikace. S přáním, Gregory Paschalidis, docent kulturní studia ředitele Master of Arts v oblasti digitálních médií, komunikace a žurnalistiky MA nabízí tři cesty, z nichž každý je navržen tak, aby reagovaly na životně důležité oblasti současného zájmu a aplikace pro výzkumné pracovníky a odborníky v oblastech komunikace a žurnalistiky. Pathway 1 Cesta "Digital Media, kultury a komunikace"Se zaměřuje na nové souvislosti mezi mediální, kultuře a společnosti kované v digitálním věku. Konkrétně se zaměřuje na dopad a důsledky digitální transformace, se zvláštním důrazem na oblasti médií / kulturních odvětví, pojivových médií a občanské společnosti. Učební cíle Kritické chápání novém mediálním prostředí Dovednosti v digitálním obsahu výrobě Efektivní využití digitálních platforem a nástrojů v zapojení publika Odbornost v úspěšném přechodu organizace na digitální Struktura kurzu PATHWAY 1: DIGITAL MEDIA, kultury a komunikace Α Základní kurz DIM 101 - New Media: Teorie a perspektiv Α Β + Volitelné předměty DIM 102 - digitální nástroje v nových médiích DIM 103 - digitální produkce obsah (text, obraz, zvuk a video) DIM 104 - televizní a digitální kultury DIM 105 - nová média a občanská společnost DIM 106 - Media Psychology DIM 107 - Media Management a marketingové komunikace DIM 108 - Network Společnost: Theories & postupy MCC 400 - Komunikace Výzkumné metody Vezměte prosím na vědomí, že seznam volitelných může mírně měnit v důsledku fakultních volno listy nebo příchodem nových členů fakulty. Pathway 2 Cesta "European Journalism"Se zaměřuje na roli sdělovacích prostředků a žurnalistiky v vzniku evropské veřejné sféry. Kombinace cross-národní srovnávací přístup k evropským novinářské a zpravodajských kultury s rukama na pokrytí aktuálních evropských otázkách, dráha zkoumá složitost a problémy týkající se zpráv o Evropě a Evropské unii. Učební cíle Zhodnocení rozmanitosti evropských kultur a novinářské heterogenita evropského mediálního prostředí Pochopení výzvy, jimž čelí vznik evropské žurnalistiky a evropské veřejné sféry Povědomí o vzestupu "Evropy" jako výraznou emisní oblasti Získávání klíčových procesů vyšetřování, analytický a dovednosti podávání zpráv, pokud jde o krytí otázek z evropské, spíše než vnitrostátní, hledisko Struktura kurzu PATHWAY 2: European Journalism Α Základní kurz EUJ 201 - Koncepce a aspekty evropské žurnalistiky Α Β + Volitelné předměty EUJ 202 - European Media krajina a politiky EUJ 203 - Struktura evropské veřejné sféry EUJ 204 - evropské novinářské kultury EUJ 205 - Web žurnalistika EUJ 206 - Web žurnalistika Etika EUJ 207 - vysvětlovat Ruritánie: Balkán mezi historií a fantazie EUJ 208 - Cestovní žurnalistika EUJ 209 - Data žurnalistika MCC 400 - Komunikace Výzkumné metody Vezměte prosím na vědomí, že seznam volitelných může mírně měnit v důsledku fakultních volno listy nebo příchodem nových členů fakulty. Pathway 3 Cesta "Riziko komunikace a krizové žurnalistiky"Se zaměřuje na způsoby médiích a veřejné, soukromé nebo nevládních organizací komunikovat o současné, rozvíjející se a vyvíjející se rizika. Kombinace metodický záběr s bohatou teoretickou a případové studie výzkumné literatury s rukama na krytí současných krizí a mimořádných událostí, cesta zkoumá osvědčené postupy při řešení otázek míru a války, životního prostředí, vědy a veřejné zdraví. Učební cíle Povědomí o významu komunikace rizik v současné globální společnosti Možnost, aby odpovídaly vhodnou formu komunikace rizik druhu rizika Hodnocení výzev a parametry nezávislé zpravodajství v rozmanité oblasti rizikového / krizové žurnalistiky Akvizice klíčových vyšetřovací, analytické a zpravodajské schopnosti, pokud jde o krytí krizí / rizik / mimořádné situace otázek od nezávislého, úzkostlivé a společensky odpovědného hlediska Struktura kurzu Cesta 3: RIZIKO KOMUNIKACE A KRIZE žurnalistika Α Základní kurz RIC 301 - Risk Komunikace Α Β + Volitelné předměty RIC 302 - Peace žurnalistika RIC 303 - Žurnalistika životního prostředí RIC 304 - věda žurnalistika RIC 305 - Masová komunikace a veřejné zdraví RIC 306 - komunikační kampaň design a analýza RIC 307 - Reporting & War krize RIC 308 - představy o Emergency: Politika Dokument MCC 309 - Komunikace Výzkumné metody Vezměte prosím na vědomí, že seznam volitelných může mírně měnit v důsledku fakultních volno listy nebo příchodem nových členů fakulty. Vstupní požadavky 1.. MA v oblasti digitálních médií, komunikace a žurnalistiky přijímá žadatelů z různých oborů, a to žurnalistika, komunikace, reklama Marketing, politických, sociálních a kulturních studií, ekonomie, srovnávací, evropská a mezinárodní studia, historie, antropologie, psychologie, sociologie, filozofie , archeologie, dějiny umění a cizích jazyků. 2. Žadatelé musí mít určitý stupeň z řeckého nebo zahraniční vysoké škole nebo pokročilého technologického vzdělávacího institutu, na úrovni 2.1 nebo ekvivalentní třídy (např. B, velmi dobrá, atd). Případně musí být kvůli vzít své závěrečné zkoušky v nadcházejícím červnu nejpozději. 3. Profesních či výzkumných zkušenosti relevantní pro cesty jste známky, bude třeba vzít v úvahu, zejména v případě cest 2 a 3, které se týkají novinářské / komunikační dovednosti. Anglický jazyk Požadavky Všechny učební, výukové materiály a celoroční budou v angličtině. Studenti, jejichž mateřským jazykem není angličtina a / nebo jejichž hlavním jazykem vyučovacím univerzitního nebyla angličtina, musí prokázat, že mají dostatečné znalosti jak mluvené i psané angličtině, které odpovídají alespoň na úrovni C1 podle Společného evropského referenčního rámce pro Jazyky (CEFR) úrovně odborné způsobilosti. Konkrétně, přijatelný důkaz, zahrnuje: celkové skóre nejméně 7 v testu British IELTS rady, nebo skóre alespoň 100 v testu TOEFL iBT, nebo 600 v testu TOEFL PBT, nebo skóre alespoň 76 v Akademickém testu PTE, nebo Cambridge English Advanced (CAE), s celkovým skóre nejméně 180 Studenti, kteří chtějí zlepšit své kompetence v anglickém jazyce, nebo se doporučuje jejich lektory k tomu, mohou mít některé nebo obě z následujících jazykových kurzů angličtiny, které jsou rovněž zúčastnili naši Erasmus studenty a jsou speciálně navrženy tak, aby zlepšit jejich čtení , psaní a ústní dovednosti, stejně jako vyvinout zvýšenou úroveň slovní zásoby odpovídající oblasti komunikace a žurnalistiky, a zvýšit své schopnosti ve skládání soudržné eseje a novinové články / příběhy: IP 2300 Psaní pro tištěná média (Fall semestr) IP 1600 Psaní pro Broadcast Media (Jarní semestr) Kromě toho, všichni studenti jsou povinni přijmout kurz práce výzkumu a psaní (MCC 401), který je navržen tak, aby jim pomohla rozvíjet výzkum a psaní na úrovni nezbytné pro výrobu vysoce kvalitní práci v termínových-papíry a jejich závěrečné práce. Zápis ve výše uvedených, a to buď dobrovolné nebo povinné jazykové kurzy angličtiny, nenese žádné ECTS ani to znamenat další poplatky. Poplatky spojené se studiem Pro jsou akademický rok 2015/6 školné stanovena na € 3.000. Ty jsou vypláceny přímo do školy bankovního účtu, ve třech stejných splátkách (€ 1.000 každý), na začátku každého semestru. Platba je splatná v následujících termínech: Pátek 09.10.2015 Pátek 12.2.2016 Pátek 10.6.2016 Pro studenty s mimořádnými finančními potřebami, může být alternativní platební plány uspořádány, po dohodě s programem je Αdministration Officer. Prosím, napište paní Maria Troullou (troullou@jour.auth.gr), pokud máte nějaké otázky. Stipendia a finanční pomoc Škola žurnalistiky a masové komunikace ocenění až do celkem 6 stipendií ročně (až 2 pro každý dráhy), aby kandidáti, kteří již dostali nepodmíněné nabídku a může poskytnout důkazy o skutečné finanční potřeby. Kandidáti by se měla vztahovat na tyto stipendia až do 31. srpna 2016, a je-li zvolen, oni jsou odpovědni za snížené školné, tj € 1.000 splatné ve třech stejných splátkách na výše uvedených termínech. Kromě toho každý akademický rok 3 stipendia jsou udělovány studentům, které mají nejvyšší celkové známky v každé cestě, po dokončení 1. semestru jejich studia. Tato stipendia formu honoráře-povinnosti pro zbývající část svého studia, tj jsou ekvivalentní částku € 2,000. V případě, že studenti udělil stipendium zaplatili své školné předem, že nárok na vrácení výše uvedené částky. Žadatelům se důrazně doporučuje, aby vyhledali informace o vzdělávacích dohod, které existují mezi jejich zemí původu a Řecka, protože tyto obvykle zahrnují poskytování grantů na studium v ​​řeckých univerzitách. Další možností pro finanční podporu pro své magisterské studium na naší škole je Erasmus + Master Loans která je založena ve spolupráci s Evropským investičním fondem (součást skupiny EIB) nabídl studentům vysokých škol z libovolného programu Erasmus zemí +. Úvěr je až 12.000 € za jednoroční magisterské studium v ​​jiném ze země vašeho bydliště cílové zemi, a odkud jste získali vaše bakalářský titul. Podrobné informace o postupu naleznete na oficiálních Erasmus + Master Loans stránku http://ec.europa.eu/education/opportunities/higher-education/masters-loans_en.htm~~HEAD=dobj [-]

Magistr Výtvarných Umění V Filmová A Televizní Produkce

Loyola Marymount University
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké Los Angeles

Los Angeles je domov filmového a televizního průmyslu, a LMU je v centru toho všeho. Naši studenti budovat vztahy s odborníky Hollywood a naučit se umění a vědy průmyslu po boku těch, kteří to dělají právě teď. Blízkost znamená přístup, a všechny hlavní studia jsou do půl hodiny po kampusu. Navíc, celé město se podílí v jedné cestě nebo jiný. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. LMU škola filmu a televize je přední centrum pro hlavní vizuální vyprávění zakotvené v humanismu, inovace a rozmanitosti. Stupeň MFA je na základě odborného akademického programu a navrženy tak, aby podporovaly originální a tvůrčí práci ve filmové a televizní produkci a psaní. Důraz tříletých programů, portfolia, na základě je na pochopení a zvládnutí vizuální vyprávění v atmosféře, která umožňuje studentům prozkoumat a vyjádřit své myšlenky s někdy-rostoucí tvůrčích a technických dovedností. Absolventi školu opustit odvětví-a Festival-ready. Studenti vydělat MFA v jedné ze tří oblastí těžiště: Psaní a vyrábí na televizní program připravuje studenty pro profesionální kariéru v televizním průmyslu. Malé počet žáků ve třídě (každá kohorta je maximálně osm) usnadňuje úzkou spolupráci mezi studenty v nesoutěžní, dílenské prostředí. V tomto jedinečném programu, absolventi LMU je odejít s portfoliem pilotů a díle nebo přívěsu pro sérii budou psát a produkovat. Program Screenwriting učí studenty, jak myslet jako scenárista přes progresi přísných tříd, neustále aktualizovány tak, aby význam pro rozvíjející se průmysl. Spisovatelé absolvent s minimálně třemi leštěnými celovečerních scénářů a dvou televizních scénářů; se také nechat s pevnou pochopení průmyslu a obchodních dovedností potřebných k úspěchu. V Film & Television Výroba programuStudenti získat zkušenosti v řemeslech filmové tvorby - psaní, režie, produkce, kamera, střih a zvukový design - s důrazem na zkušenostní učení. Studenti mohou zdůraznit fi nebo dokumentární tvorbu, a vybízejí k prozkoumání obou. Jsou povinni střílet tři filmy v průběhu studia, včetně jejich práce filmu. Výroba MZV zdůrazňuje zkušenostní učení a malou velikost třídy. To usnadňuje stovky hodin na dvou specializovaných výrobních fází a v plně zařízených scény a prop obchodů. A budete mít dost praxe na moderní osvětlení a uchopení zařízení a červené a Canon C300 digitálních fotoaparátů. Budete rozšířit své výrobní schopnosti pracovat jeden na jednoho s fakulty, kteří jsou také odborníků z odvětví, a učit se od hostujících lektorů, kteří součástí vizuálních efektů nadřízeného Richard Taylor (Hobit: Neočekávaná cesta, District 9), a producent Paula Wagner (Jack Reacher, Mission: Impossible III). Bezpáskové orientace školy usnadňuje post-produkci. Vaše práce je uložena na centrálním serveru, takže můžete zavolat svůj projekt z libovolného počítače stanice v kterékoli fázi, a pak obrazovka hotový film Mayer divadla. Přijdete do programu absolventa v Filmové a televizní produkce s některými odbornými znalostmi, představu o své tvůrčí identity a rostoucí profesionální sítě. Opustíte transformován, a je připraven začít svou kariéru. [-]

Pán Je V Digitální Publikování

Bau Design College of Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Španělsko Barcelona

Nové digitální technologie v redakčního designu představují velkou změnu pro profesionální designér. Tento digitální skutečnost ovlivňuje jak pojetí a kreativní proces, a tvorbu a šíření redakčních prací. [+]

Mistr je v digitální publikování Mistr je v digitální publikování (60 ECTS) se získává absolvováním dva postgraduální tituly, 30 ECTS každý. Tyto postgraduální tituly mohou být dokončena ve stejném akademickém roce, nebo v různých letech. Všechny postgraduální kurzy, které jsou součástí magisterského stupně může být užíván nezávisle na sobě. PREZENTACE Nové digitální technologie v redakčního designu představují velkou změnu pro profesionální designér. Tento digitální skutečnost ovlivňuje jak pojetí a kreativní proces, a tvorbu a šíření redakčních prací. Tradiční učebnice a periodika jsou transformovány a vyvíjet novou digitální dimenzi vyžaduje re-myslet staré koncepty a naučit se nové pracovní metody a technologie. Vydavatelství, může profesionál, Designer ne ignorovat tyto změny. Nakladatelství průmysl potřebuje více než kdy jindy, aby profesionální designéry v tomto přechodu k novým technologiím v neustálém růstu. Kreativní projektant musí mít dynamický a otevřený postoj k novým technologiím. Tento postgraduální kurz poskytuje příležitost k publikování, profesionální designér, jít spolu s velkými nakladatelstvími podle nových digitálních technologií. SYLABUS Tento postgraduální kurz je organizován v 10 modulů a je dokončen po odevzdání závěrečného projektu. Modul I - Vydavatelství Modul II - Tvorba interaktivních digitálních časopisů. DPS Modul III - Jádro projekt tvorby digitálního časopisu Modul IV - Typografie aplikovat na digitální publikování designu Modul V - Kritika a analýza briefingu pro digitální publikování Modul VI - Informační architektura a grafická syntéza v digitálních publikacích Modul VII - Použitelnost v digitálních publikacích Modul VIII - Doplnění k vytváření digitálních publikací Modul IX - Distribuce a prodej v App Store a Android Marketu Modul X - Obchodní modely, interaktivní reklama a značkové aplikace Fakta Edit: 3th Edition Kvalifikace: Postgraduální studium v ​​Digital Editions akreditovaných Universidad de Vic-UCC. Studenti bez vysokoškolským vzděláním obdrží univerzita nástavbového studia diplom. ÚVĚRY: 30 ECTS Doba Škola: Od 19.října 2015 do května 2016. Závěrečný projekt Prezentace: červen 2016 Harmonogram: Pondělí a ve středu od 19h do 22h Mód: Na stránce Jazyk: španělština Magisterský cena: 6.600 € Přístup: Absolventi. Bakalářskými tituly v výtvarných umění a designu, a těch, které souvisejí s následujícími profesních kategorií: interiérový design, grafický design, průmyslový design a umění použít na oblečení. Odborníci z odvětví bez specifického vzdělávání, ale které mohou prokázat odborné znalosti. Žadatelé budou podstoupit výběrové řízení pro přijetí na hřišti. Poznámky: Intenzivní kurz španělštiny pro zahraniční studenty, kteří chtějí uplatnit na magisterského studia (volitelný předmět). Od 10.září do října, 2.; od pondělí do pátku (4h / den) - 395 €. [-]

Magistr V Nových Mediálních Umění

Liepaja University
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Lotyšsko Liepaja

Magisterský studijní program umění nových médií je multi-disciplinární, dynamický, skutečná praxe vedli, založená na výzkumu, orientuje na spolupráci a komunikaci. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. O programu Magisterský studijní program umění nových médií je multi-disciplinární, dynamický, skutečná praxe vedli, založená na výzkumu, orientuje na spolupráci a komunikaci. Dvě cesty jsou nabízeny: - akustických umění / digitální hudby - DIGITAL MEDIA Networked Požadavky na přijetí: Portfolio nejnovějších děl. Bakalářské studium humanitních věd nebo Professional vyššího vzdělávání v humanitární, sociální, umění nebo pedagogických vědách. Studijní program byl zahájen v září 2010. Studenti získají různé nová média (interaktivní, multimédia, zvuk, sítě atd), nástroje a dovednosti v oblasti vytváření uměleckých děl. Klíč tohoto programu je výzkum - včetně internetu klíčovými procesy. Důraz je kladen na umění jako výzkum - v rámci umění nových médií to znamená, že umělec je nejen tvůrcem díla, ale také výzkumník a praktik nových nástrojů, média, technologie, společenského procesu, vědeckých objevech. Pracovní příležitosti Po získání akademického absolventy magisterských studijních mají možnost pracovat na Art výzkumné instituce nebo jiné finanční instituce v kreativních průmyslů (Reklama Company, kulturních institucí nebo vytvářet své vlastní instituce) a IT instituce. Oni také mají právo pokračovat ve studiu jako doktorandů v umění nových médií v oblasti Liepaja univerzitě nebo v jiných HEI je Lotyšska či EU. Posouzení Hodnocení znalostí studentů je kontinuální proces, který trvá po celý semestr, a to se provádí na základě nezávislých úkolů a testů, jakož i procházejících úvěrové testů a zkoušek dvakrát ročně. V průběhu semestru každý modul předpokládá, několik nezávislých úkolů - individuální a skupinové práce, testů a zprávy. Na konci každého modulu, přiřazení modulů a závěrečný projekt je prezentován (prezentace jsou otevřeny pro veřejnost) a vyhodnoceny (účastníky patří studenti, učitelé, programový ředitel a laboratorní zaměstnanců Art výzkum, publikum). Kromě toho, každý studijní program v Liepaja univerzitě je hodnocen na pravidelné bázi podle systému řízení jakosti. Posouzení se provádí pomocí desetibodové stupnice nebo pomocí zápočtového testu. Struktura programu Velikost magisterského studijního programu je 120 ECTS (80 CP), a doba trvání programu je 2 roky. Program se skládá ze tří částí: Část (67,5 ECTS / 45 CP) - Povinné předměty výzkumu v rámci nových médií Umění a kultura prostředí; B část (22,5 ECTS / 15 CP) - povinné kurzy, které se očekávají hlubší vzdělávání žáků a rozvoj jejich profesních schopností a dovedností do dvou větví - Acoustic Arts / digitální hudbu a digitální Networked Media MA práce (30 ECTS / 20 CP) Povinné předměty Audio Kultura, Umění nových médií výzkum, kulturu založenou Ekonomika, Interactive Media, fotografické Media, nová média (umění) v kulturním prostředí, akustických umění / Elektronická hudba, Digital Network Media, práce projekt. Metody výuky a učení Akvizice studijního programu je organizována formou přednášek, seminářů, praxe v dílnách, dokumentace procesu, nezávislých studií, získávání literatury a dalších informačních zdrojů, pracující na umělecký projekt, diskuse, sebehodnocení, které se účastní nových médií festivalech, nezávislý přiřazení (individuální nebo skupinová práce). Realizace každého kurzu předpokládá integraci znalostí, dovedností a schopností, posloupnosti kurzů v jejich vztahu k psaní výzkumný projekt studentů. Individuální plánování Během kurzu studenti plní úkoly praxe, nastavit a přítomné semestrální práce (první akademický rok) a magisterské papír (druhý akademický rok). Doba trvání programu Velikost Akademického magisterském studijním programu je 120 ECTS (80 CP) a program je realizován v průběhu dvou studijních let. Jazykové způsobilosti Minimální IELTS (6). [-]

Magistr Médií A Komunikace Správa

Macromedia University for Media and Communication
Campus forma Denní studium Kombinované 4 semestry October 2016 Německo Mnichov Berlin Kolínská voda Hamburg Stuttgart + 5 více

Magisterský studijní program "Média a komunikace Management" je zaměřena na vynikající absolventy obchodní administrativa, komunikace vědy nebo příbuzných oborů a mladí profesionálové z agentur, komunikačních odděleních ... [+]

"Média a komunikace - Management - název mluví za vše: Studenti jsou schopni efektivně a profesionálně řídit mediální produkty a mediální společnosti. Tematické zaměření je na to, co vyzývá k mediálním průmyslu zítřka. Kompetence v cross-media, podnikání a odpovědnosti "

Profesor Dr. Dr. Castulus Vedoucí kurzu Mistr médií a komunikace správa

 

V mediálním průmyslu, velká poptávka pro manažery s strategické kompetence existuje. Koneckonců, kdo chce úspěšně vést mediální společnosti a rozvíjet mediálních produktů, musí mít velmi široké znalosti o sociálních trendů a vývoje, který se kombinuje s odbornými znalostmi pro řízení podniku. Činitelům s rozhodovacími pravomocemi zdravého úsudku jsou v poptávce.... [-]


Magisterský Titul V Oboru Komunikace A Sportovní žurnalistiky - španělsky Učil

Real Madrid International School
Online & Campus forma Kombinované 10 měsíců October 2016 Španělsko Madrid

Magisterský titul v komunikaci a sportovní žurnalistiky je určen k výcviku mediální odborníky a vůdce, kteří mohou zvýšit sportů do kategorie sociálního fenoménu pomocí jakéhokoli média v aktuálním komunikačního průmyslu: písemné, multimédia, audiovizuální nebo digitální. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Magisterský titul ve sdělení a sportovní žurnalistiky je určen k výcviku mediální odborníky a vůdce, kteří mohou zvýšit sportů do kategorie sociálního fenoménu pomocí jakéhokoli média v aktuálním komunikačního průmyslu: písemné, multimédia, audiovizuální nebo digitální. Real Madrid Graduate School - Universidad Europea přispívá zkušenost nejdůležitější sportovní klub na světě a přísnost Universidad Europea navrhnout a nabídnout benchmarku magisterský titul v oblasti komunikace. Díky dohodám s sportovních společností a médií, stáže jsou k dispozici v redakcích odborné médií pro studenty před tím, než vstoupí do světa práce. Také budou k dispozici v celém programu na zařízení Real Madrid, aby studenti mohli plně využívat z nich. Klíčové aspekty Jazyk: španělština Určeno pro: Magisterský titul v komunikaci a tělovýchovy žurnalistika nabízí specializaci pro žurnalistiku a mediální studia absolventů. To je také zajímavá možnost pro studenty z oblasti ekonomiky, sociálních studií či sportovních studií, kteří chtějí prozkoumat sportovní žurnalistiku a vynikají v novém pracovním prostředí, že televizní a rozhlasové sítě, digitálních médií a sportovní noviny poptávky. Je to vynikající příležitost pro absolventy, kteří hledají pevné specializace absolvent titul s velmi dobrou práci vyhlídky. Kvalifikace: Na konci kurzu budou studenti obdrží Úředním magisterský titul Master Universitario en Comunicacion y Periodismo Deportivo. Doba trvání: 60 ECTS, od října do května. Forma studia: Campus - založené. Plán třídy: Od pondělí do čtvrtka, bude 4,30 až 8,30 pm Studenti občas mají činnosti na jindy, ale ty jsou flexibilní. Campus: Villaviciosa de Odón Campus Universidad Europea, "Realu Madrid City" (Valdebebas) a Stadion Santiago Bernabeu. Metodika a stáže: Metodice magisterský titul v oboru komunikace a sportovní žurnalistiky je založen na kombinaci šesti modulů teoretické a praktické obsahu, což důkladné znalosti o sportu a médií (vedle činností učil profesionály a uplatňování nových technologií). Tyto moduly jsou doplněny diplomové práce, stáže v médiích redakcích a sportovních subjektů (v profesních a výzkumných projektech, s různými počty úvěrů), a vzdělávacího modulu zaměřen na vědecké metody výzkumu, v případě výzkumu specializace. Součástí kurzu je i konference a dává studentům možnost vytvořit své vlastní rozhlasové a televizní programy, blogy a multimediální zprávy. Studenti budou mít možnost účastnit se otevřených dialogů s postavami ze světa sportu a odborníků z předních médií. Díky role-playing cvičení budou studenti zažít reálné situace, že odborníci čelí ve sportovní redakci: tiskové konference, rozhovory, krizová komunikační strategie, atd Studenti magisterský titul v oboru komunikace a sportovní žurnalistiky budou také podílet na specifickém programu návštěv zařízeních Real Madrid týkajících se subjektů. Vybavení: Universidad Europea má plně vybavenou mediálních studií zařízení: newsroom s agenturního servisu, QuarkXPress, kompletní televizní studia (set, výrobní velín, virtuální studio a editačních kabin Avid a Final Cut systémů a dalších audiovizuálních zařízení), a tři kompletní rozhlasová studia s nejnovější technologie v systémech na pevném disku pro vysílání). Studenti navštíví 'Real Madrid Město' a dalších klubových zařízení během "bílého týdne" (Semana Blanca): celkem na dobu ponoření do chodu nejlepší fotbalový klub 20. století. [-]