Magisterské studium Média - Magisterské studium Média hledejte zde!

Magisterské studium Média - Zde naleznete magisterské studium Média

Média

V posledních desetiletích ve společnosti zakořenilo tvrzení, že informace jsou nejvýznamnější silou moderního světa a toto tvrzení má své opodstatnění. Ve skutečnosti je mnoho důvodů proč věřit, že média ovládají svět, poskytují informace o domácím i zahraničním dění a spoluutváří názory veřejnosti. Magisterské studium médií je výbornou volbou pro ty, kteří chtějí vstoupit do tohoto stále se měnícího neklidného světa mediálního zprostředkování.
 
Způsob zpracování a zprostředkování informací se začal prudce vyvíjet v 18. století a dnes je z něj velmi mocný kolos s mnoha nástroji, dotýkající se každé oblasti lidského života. Mezi nejvlivnější média patří odvětví masové komunikace, vysílání a reklamní média, zpravodajství, digitální a elektronická média, každými z nich je možné se podrobně zabývat v magisterském studiu médií. Média vyžadují různé talenty jako je schopnost kreativního psaní, logické myšlení a systematická práce, schopnosti třídit důležité a méně důležité informace a zároveň potřebují silné etické principy a nezávislost. Toto jsou schopnosti, které mediální odborníci hledají a vy je u sebe můžete rozvíjet a posilovat například magisterským studiem médií.
 
Pokud se cítíte připraveni přidat se k odborníkům zasvěceným informacím a vytvářením kontaktů, prohlédněte si níže nabídku magisterských programů médií. Vykročte vůči své budoucí kariéře v médiích již dnes!

Čtěte více

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem specializací: Projekty pro reklamu a strategické komunikace: Studenti budou tvořit na myšlenek a prototypování digitálních komunikačních strategií pro značky a organizací. Pokud jde o praktickou výuku, studenti mohou rozhodnout pro web design a mobilní design projektů designu interakce aplikace do vesmíru: Student bude vytvořen v koncepci a vývoj designu interakce aplikovaného do vesmíru obecně že je, maloobchod, zábava, památky, muzea, infrastrukturu a veřejný prostor ... Pokud jde o praktickou výuku, studenti se mohou rozhodnout pro interaktivní design pro inteligentní města nebo provést pilotní projekt interakce. Studium Program: Data Sheet Kredity: 66 ECTS Doba trvání: 1 rok Kvalifikace: Masters v designu a rozvoje digitálního Projekty jazyk: španělština a angličtina nabídka speciálních itineráře čelit: Digitální Projekty Reklama a strategické komunikace Projekty designu interakce interaktivní prostor První semestr Modul I - Teoretický rámec a kontext (8 ECTS) Modul II - Metodika a pokročilé návrhové procesy pro interaktivní internetové stránky a aplikace (12 ECTS) Modul III - Programování, vývoj a prototypování digitálních rozhraní (12 ECTS) Druhý semestr Modul IV - Správa digitálního designu (6 ECTS) Specialita 1: strategické komunikační projekty a reklamy (10 ECTS) Speciální 2: design projektů interakcí pro prostor (10 ECTS) Mistr závěrečné práce (12 ECTS) Externí Practices (6 ECTS) [-]

MDE Sociální Inovace

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2016 Spojené království Londýn + 1 více

Master of Design v sociální inovaci aplikuje čočky designu myšlení k řešení některých z nejkomplikovanějších sociálních, ekologických a ekonomických problémů společnosti. [+]

Mistr designu v sociální inovace aplikuje čočky designu myšlení k řešení některých z nejkomplikovanějších sociálních, ekologických a ekonomických problémů společnosti. Zaměřuje se na organizačních modelů, metod a přístupů potřeba utvářet pozitivní společenské změny, udržitelného růstu a nových obchodních modelů. Tváří v tvář příslibem nevýslovnou růstu se nyní konfrontováni s krutou realitou: že v druhém desetiletí 21. století, tradiční model "business as usual" už není životaschopný. Při uplatňování řadu přístupů k navrhování a vytváření prototypů sociální podniky a modely organizace, budou MDE v sociální inovace vybavit si přístupu založeném na praxi na vkládání inovace v oblasti trvale udržitelného rozvoje, komunitní odolnost, sociální odpovědnosti podniků, rizikového filantropie a organizační agility. Práce s křížovým disciplinární tým odborníků, bude kurz umožní dozvědět se o radikálním myšlenkám, rozvíjet tyto myšlenky a testovat je v "žil" organizační prostředí. MDE Social Innovation prokáže, že mnoho z nejúspěšnějších návrhů, inovací a inovátoři se naučili pracovat přes hranice mezi obory, odvětvími, organizacemi a tradičních služeb. V jeho srdci leží tři principy navrhování: holistický přístup - je třeba přistupovat k inovacím z "celostní" pohledu, opírající se o potenciální dopad, pokud jde o lidi, technologie, životní prostředí, psychické a emocionální smysl a dlouhodobé udržitelnosti jádro záměr - potenciál vyvinout "hlavní záměr" a hodnotové nabídky organizačních modelů na podporu obchodní a hodnoty značky prostřednictvím interakce, sociální hodnoty, spolupráce a nápady generace participativní a inclusive - význam rozvoje sociálních a ekologických řešení, "s" a "o" klíčových zainteresovaných subjektů, zákazníků / trhy atd a ne pouze "k" a "pro" lidi. Kurz se bude rozvíjet své nápady a dovednosti v zaměřené na lidi a organizační vedení jako způsob, jak mění způsob, že veřejné, soukromé a ne-pro-zisk služby jsou tvarovány pomocí designu myšlení metodik. [-]

Magistr V Médiích A Globální Komunikace (MGC)

University of Helsinki
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Finsko Helsinki

Připravuje vás pro širokou škálu médií kariéry a poskytuje důkladné znalosti o dnešním mediálním prostředí. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Programem mezinárodní magisterský v médiích a globální komunikace (MGC) je nabízen odbor sociálního výzkumu / Mediální a komunikační studia na Fakultě sociálních věd Univerzity v Helsinkách. Tento program je podporován Helsingin Sanomat Foundation. Program MGC je navržen tak, aby vám pochopení teorií médií, globalizace, a komunikace. Naučíte analytické přístupy a metody provádění empirický výzkum se zaměřením na mediálních struktur, politikách, nových komunikačních technologií, jakož i novinářské postupů v globálním kontextu. Budete plně vyškoleni v angličtině, aby se stal mediální profesionální a pochopit a analyzovat nové výzvy globalizace představuje pro mediálního průmyslu a žurnalistice. Expertní Pedagogičtí pracovníci MGC bude školit a doučovat vás ve vysokém standardu vzdělávací prostředí. Program přijímá oba finské a mezinárodní studenty, kteří získali bakalářský titul v oboru Mediální a komunikační studia. Absolventi tohoto programu bude udělena vystudovala sociálních věd v komunikaci se zaměřením na média a globální komunikace. HELSINKI.FI/GLOBALMEDIA APLIKACE OBDOBÍ Uzávěrka přihlášek je mezinárodní magisterského programy začíná na podzim roku 2016 (2016), přijímací otevře na počátku prosince 2015 a končí 27. ledna 2016 v 3:00 hod (GMT + 2). Pro více informací o mezinárodním magisterské programy (IMP), viz Studium / Jak se přihlásit / magisterského studia, University of Helsinki má pouze jednu žádost, a počáteční lhůta pro zahraniční studenty. PŘIHLÁŠKA A poplatek za podání žádosti Elektronická přihláška budou k dispozici v průběhu lhůty pro podání žádostí pouze na Studyinfo.fi, Žadatelé, kteří absolvovali svou kvalifikaci míru mimo EU (Evropské unie), EHP (Evropský hospodářský prostor) a Švýcarsku bude účtován nevratný poplatek za podání žádosti ve výši 100 eur. [-]

Magistr V Scénáristické

Bath Spa University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené království Bath

MA v scenáristiky je profesionální školení pro pracovní spisovatelů. Většina scénáristé pracují v několika médiích, a samozřejmě to odráží. [+]

Mistr v scenáristiky

MA v scenáristiky je profesionální školení pro pracovní spisovatelů. Většina scénáristé pracují v několika médiích, a samozřejmě to odráží. Všechny naše lektoři jsou pracovní spisovatelé. Chceme, aby se z spisovatelé, kteří chápou strukturu a řemesel dramatu, mají finální skript, který mohou použít jako vizitka, vím, průmysl v celé jeho rozmanitosti, a mohou hodit a prodávat své práce. MA je vyučován v sedmnácti víkendech intenzivních workshopů. Je však "s nízkým obsahem pobytu '. Existuje tolik hodin výuky jako na Bath Spa University 's zřízeného MA v tvůrčího psaní. Předmět je vyučován v našem krásném areálu Court Corsham, kde vyvíjíme výkon, zachycování a úpravy zařízení. Spolupracujeme také úzce se školou múzických umění, a jejich studenti budou mít možnost pomoci akt se a produkovat naši práci. I když je to intelektuálně náročná postgraduální studium, není 'akademické ' straně oddělen od pracovní straně. Vše teoretická je zaměřena na pomoc studentům jako spisovatele. ... [-]


M.Phil. V Textových A Obrazových Studií

Trinity College Dublin
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Irsko Dublin

Tento kurz se zabývá vztahy mezi textových a obrazových forem zadržení a projevu v moderním světě a jejich vliv na evropské kultuře po roce 1900. Zaměření modulu jádra je na grafické umění (plakát, poštovní známky, typografie), fotografie a kinematografie, a na současné digitální bázi médií. Různé ... [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. M.Phil. V textových a obrazových studií Tento kurz se zabývá vztahy mezi textových a obrazových forem zadržení a projevu v moderním světě a jejich vliv na evropské kultuře po roce 1900. Zaměření modulu jádra je na grafické umění (plakát, poštovní známky, typografie), fotografie a kinematografie, a na současné digitální bázi médií. Různé teoretické přístupy budou zkoumány ve vztahu ke slovu / obrazu problematické, který se bude nacházet v několika evropských kulturních tradic. Možnosti kurzu se zaměřují na konkrétní média (fotografie, film) nebo témat (město, avantgard). Cílem předmětu je, aby studenti na vysoké úrovni teoretické a praktické povědomí o text-obraz poměrů v kulturních projevů, vybavit je analyzovat a vyhodnotit text / interakce image různé formy trvá, a poskytnout jim školení že obohatí svou praxi v jiných oblastech studia nebo odborné zapojení. Kurz se skládá z jednoho modulu jádra táhnoucí se přes dva semestry a čtyři jednosemestrální moduly (z výběru 5 nebo 6). První základní modul se zaměřuje na aplikace Word / Image vztahů v grafickém designu, od plakátů a poštovních známek typografii a logotypu. Druhé jádro semestr zaměření na slovo / obrazových vztahů ve fotografii, filmu a digitálních médií. V jedné dlouhodobé možnosti, z nichž dva jsou následuje každý semestr, jsou Text a fotografie, Přijít na evropské, národní identity, figurace Evropské hlavní město, ruská avantgarda a východní Evropy Cinema. Disertační práce na téma výběru studenta je připraven v průběhu letních měsíců. [-]

Magistr V Sociální Média Marketing

Grupo IOE
Online forma Kombinované September 2016 Španělsko Barcelona Madrid Murcia Valencia Kolumbie Bogotá Mexiko Mexico City Peru Lima Brazílie São Paulo + 10 více

Tento mistr je určen pro profesionály, kteří mají zájem o navrhování strategií pomocí digitálních nástrojů pro maximální ziskovost svého podnikání v digitálních prostředích založených na procesy atrakce, konverzi a automatizace. [+]

Una digitální revoluce žijete ve dne na den v profesionální marketing a komunikace, Firmy se přizpůsobuje rychle Nové nástroje v digitálním prostředí, Proto se firmy a profesionálové musí být připravena k integraci v rámci marketingového plánu se strategií a digitální nástroje generovat doprava, nábor, udržení a měření výkonnosti, Tento mistr je určen pro profesionály, kteří mají zájem o Strategie projekt pomocí digitálních nástrojů pro maximální ziskovost jeho podnikání v digitálním prostředí na bázi zpracovává atrakce, konverzi a automatizaci. CÍLE Design, vývoj a správu marketingový plán Digital, v souladu s obecným plánem marketingu. Mají strategickou vizi sociálních sítí a co, jak a kdy se mohou přidat hodnotu marketingového plánu. Vyberte si a aplikovat digitální marketingové nástroje k dosažení cílů v každé z marketingových strategií Vytvoření efektivních kampaní online, analyzovat výsledky a učinit správná rozhodnutí Studovat komunikativní změnu paradigmatu a vznik digitální pověsti. Formulář při navrhování a realizaci strategických plánů otevřené. Znalost správu virtuálních komunit a propojení mezi digitálním a analogovým. Analyzovat úspěšné případy řízení obce. Poskytují konkurenční výhody pro společnosti usilovat VÝUKA GUIDE Detaily právě teď, vyplnění přiloženého formuláře. [-]

Magistr V Gamifikace A TransMedia Vyprávění

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 750 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

Master in gamifikace a TransMedia vyprávění je prezentován jako kompletní tréninkový program, který spojuje dvě komplexní a naprosto současné oblastí: gamifikace a transmediality. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. El mistr v gamifikace a TransMedia vyprávění Je předkládán jako kompletní tréninkový program, který spojuje dvě komplexní a naprosto současné oblastí: gamifikace a transmediality. První chápán jako využívání zákonů herní design, psychologie a myšlení přesvědčit "pozitivní" v jiném rekreační oblasti exkluzivně. Druhý založen na použití prostředků všudypřítomné projevu a řízení společné obsahu, participativní kultury a konvergenci médií, to vše díky řadě médií a platforem, jako je komická, knihy, sociální sítě, virtuální a rozšířená realita, filmy, hry a videohry a aplikací. V těchto virtuálních prostředích pro spolupráci, jsou hry, které přichází s různými disciplínami kolem osy 4 návrhu nezapomenutelný zážitek: dobré příběhy založené na rozhodnutích učiněných uživateli se počítají; výkonné vizuální estetické akordy jsou navrženy tak, aby "cílovou skupinu"; Herní prvky jsou sestaveny a konečná realizace platforma je rozhodnuto. Po dokončení tohoto vzdělávacího programu budete moci: Znát základy gamifikace a jeho aplikací do světa obchodu. Naučte se zákony herního designu. Definovat plán gamifikace, prototiparlo a běh. Vytvořte skripty a storytellings schopen přeložit hodnoty společnosti prostřednictvím různých nosičů založených na strategii TransMedia. Během hovoru můžete přístup k plánu podpory Innova pokrývající 25% Master in gamifikace a TransMedia vyprávění nebo navštivte naše Stipendijní zásad požadující informace. Určeno Master in gamifikace a TransMedia vyprávění poskytuje školení specificky zaměřené na následujících profilů: Podnikatelé, kteří chtějí vyvíjet nové obchodní modely, trendy a aplikovat se specializují v oblasti gamifikace. Marketingoví odborníci, UX, komunikace, vývoj designu a hledají nové modely a postupy integrovat loajalitu. Manažeři a konzultanti, kteří hledají nové obchodní modely a uplatňovat nové techniky ke stávajícím. Technici a inženýři, kteří chtějí rozšířit své vzdělání a znalosti polí. Profesionální digitální prostředí. CÍLE Po ukončení Master in gamifikace a TransMedia vyprávění vám bude dokonale schopen: Navrhnout a realizovat technický plán gamifikace a TransMedia. Provádět věrnostní kampaně na všech platformách, analogové i digitální. Znát zákony "Game Design" s cílem zajistit realizaci "nezapomenutelných zážitků". Přední inovativní projekty v gamifikace a dosažení cílů na základě odměn. Zvýšit zapojení zákazníků a uživatelů prostřednictvím herní mechaniky. Inovovat a vést změny v rámci existujícího podniku. Přijímací řízení Master in gamifikace a TransMedia vyprávění má omezený počet 25 míst. Tímto způsobem budeme prosazovat osobní kontakt mezi studentem a učitelem, takže každý učitel stává studentem učitele s přímým a osobní služby pro zajištění kvality vzdělávání. Žádosti o přijetí jsou zpracovávány v přesném pořadí příjezdu a bude posuzovat hodnotící komise složená z ředitele Master, akademický ředitel a koordinátor přijímací. [-]

MA V Managementu Sociálních Médiích

Escuela de Negocios y Dirección
Online & Campus forma Kombinované 1 rok October 2016 Španělsko Madrid

Obraťte se zákazník s využitím potenciálu sociálních sítí s Master in Social Media Management ESNEDI. [+]

"Obraťte se na svého klienta využití potenciálu sociálních sítí s Master in Social Media Management ESNEDI." CÍLE Masters u studentů Social Media Management budou schopni: Vytvoření a design projektů sociálních médií. Rozhodovat o správě SEO kampaní. Spravovat a řídit profily a účty sociálních sítí. Integrujte firemní blogy v komunikační strategii. Plánovat a rozvíjet reklamní kampaně v různých sociálních sítích. Studie eimplementar Customer Experience 2.0. Rozvíjet optimalizovaný obsah, který poskytuje hodnotu. Vytvořit, publikovat a šířit obsah pro různé digitální kanály. Rozvíjet a realizovat plány on-line pověst. Spravovat a optimalizovat image značky v digitální kanály. Vytvářet a spravovat své osobní značku. Znát současné trendy v sociálních médiích. Obsah Plán Social Media Search Engine Optimization - SEO Řízení a strategie sociální Media Řízení a strategie Corporate Blog Reklama na sociálních sítích zákazník 2.0 Tvorba a Content Management Viralization techniky Vysílání a Content Online řízení reputace Měření a analýza sociální média a pověst online Monitorování a nástroje pro správu Sociální sítě Profesionální Profily a Social Networking: Osobní Brand Současné trendy v sociálních médiích Dílna a sklady závěrečný projekt Metodologie učit se Získávat klíčové znalosti z každého předmětu. Manuály a technické poznámky interaktivní obsah správa digitálních knihoven vzdělávací videa virtuální třídy praxe Učit se praxí. Polož do hry to, co jsem se naučil. Případové studie multimediální cvičení Test sebehodnocení Diskusí a fór aplikovat Ile ocenění ukazuje, jak pomocí praktických případů Provádění práce developerský projekt sazby Digital Business School má smlouvy s různými bankami studovat magisterský program v oboru sociální správa médií nepředstavuje ekonomické těžkosti pro studenta. To znamená, že zaplacení této přípravy lze provést pomocí jednoduchých splátek. Kontaktujte nás pro informace do hloubky. Stipendia a granty: Masters v sociální správa médií se připojila k programu stipendií a grantů ESNEDI. Tyto dotace jsou udělovány na datu hovoru a v závislosti na profilu žadatele. Mají omezené míst. Zeptejte se našich akademických poradců pro více informací. [-]

Správa Informací, Komunikace,

Paris-Sorbonne University Abu Dhabi
Campus forma Denní studium 18 měsíců February 2017 Spojené arabské emiráty Abu Dhabi

Přijímání a rozhovory v období od června 2013 pokračovat ve zpracování v prosinci 2013. [+]

Přijímání a rozhovory v období od června 2013 pokračovat ve zpracování v prosinci 2013.

 

přihlašovací formulář Sorbonny v Abu Dhabi ve spolupráci s Ústavem CELSA lepší AHD ve Francii v oblasti marketingu, komunikace a řízení lidských zdrojů poskytovat své služby v oblasti poskytování těchto programů v Abu Dhabi: Marketing a branding Změna a změnové řízení analýza Mezinárodní komunikace a strategické činnosti Lidské a společenské vědy se vztahují na praktických situacích Charakteristika tohoto vzdělávacího programu Vynikající vzdělávací cesta Věnoval značný čas studovat humanitní vědy, sociálních a spolupráce s odborníky v oboru Kombinace teoretické studie a skutečných případů studie Pro více informací klikněte zde Organizovat studijní program Studie bude v průběhu 18 měsíců od celé dva dny každé dva týdny. Tento program je vhodný pro praktický systém života a že koncentraci studium v ​​krátkém čase a to zaručuje dobrou investici času a úsilí. Studie bude v areálu Sorbonne v Abu Dhabi v angličtině a francouzštině Fakulta a administrace na vysoké škole To se skládá z profesorů z profesorů a odborníků Sorbonny, magisterský titul v oboru marketingu, managementu, komunikace a budete jednat s profesory a známými profesionály ve svém oboru na mezinárodní úrovni. prezence Očekává se, že počet účastníků v každé řadě mají 20 studentů na nejvíce ze všech zemí v regionu - bude výběr z nich na základě certifikátu jakosti je získán a umožnit všechny expanzi ve své studii se svými protějšky.... [-]


Magisterský Titul V Oboru Správce Komunity A Sociální Média

Spain Business School
Online forma Kombinované 11 měsíců Přihlašování započato Španělsko Madrid

všichni lidé, kteří chtějí vytvářet, spravovat, střední, rozvíjet a vést virtuální komunity, sledovat účty a interpretaci metrických zpráv posoudit návratnost investic do jakékoliv značky či firmy se děje. Oba profil manažera Společenství a sociální média jsou vyžadovány všemi organizacemi a jedním z nejslibnějších profesí ... [+]

Kdo by se měl zúčastnit: všichni lidé, kteří chtějí vytvářet, spravovat, střední, rozvíjet a vést virtuální komunity, sledovat účty a interpretaci metrických zpráv posoudit návratnost investic do jakékoliv značky či firmy se děje. Oba profil manažera Společenství a sociální média jsou vyžadovány všemi organizacemi a jedním z nejslibnějších profesí. Cíle: Naučte se interpretovat chování, které uživatelé jsou v síti a znát, chápat a aplikovat základy každé společnosti, ale z pohledu sociálních sítí. Znát problémy, které uživatelé, společnosti a jejich značek žijí v sociálních sítích. strategicky umístit firmu v RRSS z hlediska správu obsahu, sociálního marketingu a zákaznických služeb. Všechny dovednosti manažera Společenství týkající se jednotlivých sociálních sítí. Schopnost měřit, analyzovat a podat zprávu o výsledcích, jak k nim dochází. Kromě toho celá řada globálních cílů do všech pořadů skládajících se z: efektivně vést týmy, naučit se dělat strategická rozhodnutí, vytvořit globální a inkluzivní viděním, správu master změna a řízení zachytávání dovednosti. agenda: Modul 1: Základy Sekce 1: technický a právní prostředí. Sekce 2: Úvod do sociální média marketing. Sekce 3: Úvod do světa vyhledávačů Modul 2: Community Manager Sekce 1: Community Manager. Session 2: Community Manager na Facebooku. Sekce 3: Community Manager na Twitteru. Sekce 4: Community Manager v Instagram. Sekce 5: Community manager LinkedIn. Sekce 6: Community Manager pro Google+. Modul 3: Social Media Manager Sekce 1: Social Media Strategy. Sekce 2: Social Media Strategy. Sekce 3: Správa on-line pověst. Sekce 4: Digital Marketing. Sekce 5: věrnost zákazníků. Sekce 6: Google Adwords I. Modul 4: Analýza dat Sekce 1: Social Media Metrics. Sekce 2: Google Analytics I. Modul 5: dovednosti a nástroje Sekce 1: Řečnictví. Sekce 2: písemná komunikace Sekce 3: HootSuite. Sekce 4: Buzz. PROJEKT END OF MASTER. Vždy doprovázena Váš specialista, váš projekt školitelem a ředitelem školy. Doplňující informace: Ti studenti, kteří si přejí mít možnost stáží ve velkých společnostech. Toto školení lze financovat Foundation tripartitního. Recenze studentů: Amalia White Polo (2015) První věc, kterou si uvědomit, je online platforma je velmi jednoduchá a intuitivní. Co se týče Master, program je kompletní, kurzy jsou dobře strukturované blok, informace a obsah je velmi dobrá a diskusní fóra, že každý předmět umožňuje účast v jednoduchým způsobem, a to i každý učitel reaguje s hbitostí a vyzve je k účasti. Řečnictví, efektivní prezentace, on-line pověst, myslím, že jsou materiály, které mohou být použity velmi každý pracovní den. Dva z problémů, které mají velký zájem o tohoto mistra jsou následující: Měření a strategie, jsou důležité, a téma pro každou konkrétní sociální sítě a nářadí. Přesto, že je on-line nemáte pocit, sám kdykoli je ovládací každým učitelem, existují praktické úkoly, testy, ale je konstanta je naprosto přijatelné, a co je nejdůležitější naučit a pokud můžete hrát mnohem lépe. [-]

Magistr V Kognitivních Systémů A Interaktivních Médií

Universitat Pompeu Fabra Barcelona
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2016 Španělsko Barcelona + 1 více

Posláním Master in kognitivních systémů a interaktivních médií (CSIM) je vycvičit výzkumné pracovníky a odborníky, kteří budou vyšetřovat, rozvíjet a design interaktivních kognitivní systémy a média budoucnosti. Výsledky mohou být fyzické zařízení, jako jsou roboty, nebo ty logické, jako je sofistikovaný software, který poskytuje nové zkušenosti a / nebo virtuální prostředí. Program CSIM navazuje na tři hlavní oblasti znalostí ... [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Mistr v kognitivní systémy a interaktivních médií Posláním Master in kognitivních systémů a interaktivních médií (CSIM) je vycvičit výzkumné pracovníky a odborníky, kteří budou vyšetřovat, rozvíjet a design interaktivních kognitivní systémy a média budoucnosti. Výsledky mohou být fyzické zařízení, jako jsou roboty, nebo ty logické, jako je sofistikovaný software, který poskytuje nové zkušenosti a / nebo virtuální prostředí. Program CSIM navazuje na tři hlavní oblasti znalostí: interaktivní technologie, kognitivní vědy a interaktivních médií. K dosažení svého cíle, program trvá interdisciplinární přístup, který je rozhodující pro zajištění studentům hluboké znalosti o konstrukci, výrobu, vývoj, nasazení a analýzu interaktivních kognitivních systémů a médií, spolu s potřebnými dovednostmi úspěšně realizovat všechny z těchto fází. Cílem programu CSIM je vyrábět integrátory těchto interaktivních kognitivních zařízení a programů. CSIM nabízí širokou škálu přednášek a cvičení renomovaných vědců. Z hlediska teorie, budou studenti získat základní znalosti o kognitivní funkce mozku a jeho výpočetních modelů, klíčové otázky v rozvoji interaktivních kognitivních systémů. V praktické rovině se studenti naučí navrhovat a rozvíjení tvůrčích a vědeckých řešení, aby se racionálně, důsledně a efektivně integrovat současných i budoucích technologií do interaktivních kognitivních systémů. Program CSIM nabízí studentům vědecké a praktické nástroje, které potřebují pro své studium nezávisle a na rozvoj a integraci interaktivních kognitivní systémy do užitečných systémů s real-svět aplikací. Cíle Hlavním cílem Master in kognitivní systémy a interaktivních médií je vyškolit další generace výzkumných pracovníků a odborníků, kteří budou výzkum, vývoj, konstrukce a analyzovat kognitivní systémy a interaktivní média. Kdo to je? Studenti tohoto magisterského programu, by měl mít zkušenosti v oblasti technologií a inženýrských staveb (výpočetní a telekomunikační), psychologie, biologie, audiovizuální komunikaci nebo v jiné oblasti související s interdisciplinární přístup programu. Uchazeči musí být vysoce motivovaní a tvrdě pracující a mají jak velký zájem o technologie a kognitivních věd a tvůrčího ducha. Musí navíc mít předchozí znalosti programování a být ochotni ponořit se do technologických témat. Struktura Program se skládá z jedné skladby poskytující solidní a koherentní vizi kognitivních systémů a interaktivních médií. To je v podstatě zaměřena na výzkum, a studenti musí absolvovat 20 povinných kreditů, 20 volitelných kreditů a 20-úvěrový konečný výzkumný projekt. Magisterský studijní program může být dokončena během jednoho roku, je-li přijata na plný úvazek, nebo ve dvou, vezmou-li se na částečný úvazek. Program je rozdělen do podmínkami a je navržen tak, aby odrážely prioritní oblasti výzkumu definované Evropskou komisí. OBSAH Magisterský program má za cíl vyškolit integrátoři složitých systémů a zařízení tím, že kombinuje znalosti a dovednosti z oblasti interaktivní komunikaci, kognitivní psychologie, lingvistika, umění, digitální technologie a komunikace. Program je navržen tak, aby odrážely prioritní oblasti výzkumu definované Evropskou komisí, která ji skupin do těchto obecných témat: kognitivní systémy: Tato dráha zahrnuje funkční aspekty pojmů, metod a pokročilé technologie potřebné k tomu, aby budoucí chytrá zařízení vnímat rozhodnout, cítit emoce a chovat. Konkrétně se zaměřuje na jejich schopnosti přizpůsobit se a chovat se v komplexním prostředí, na jejich schopnost komunikovat a komunikovat s lidmi a jinými zařízeními, a o tom, jak naše chápání biologických systémů může přispět k rozvoji kognitivní systémy budoucnosti. Tato trať připravuje studenty, aby se stal behaviorální a psychologické inženýři přístrojů zítřka. Obsah a média: Cílem je připravit studenty s cílem přispět k výzvám, jimž čelí jak dnešní společnost jako celek, a zejména na jednotlivce i organizace s ohledem na rozsáhlou oblast částečně interaktivního obsahu, který musí předložit a procesů. Zvláštní důraz je kladen na klíčové pojmy a metodami v optimalizaci interakce mezi lidmi a stroji na jedné straně a informací a médií na straně druhé. Navíc, tato trať zkoumá, analyzuje a důkladně experimenty se specifickými rysy interaktivních médií s cílem rozšířit spektrum možností a přidávání nových možností, spíše než jen nahrazení nebo posílení non-interaktivní média. Kvalita života: V budoucnu bude zdravotní péče a sociálních služeb se spoléhají na interaktivních zařízení a média. Hlavními úkoly bude nejen léčit, ale také k zachování a zvýšení kvality života v oblasti kognitivních systémů a interaktivních médií. Studenti na této trati bude ponořen v psychologické a technologické aspekty tohoto důležitého vývoje. Chcete-li přispět ke zlepšení kvality života, budou nové metody a média je třeba najít správnou rovnováhu mezi technologickými možnostmi a lidské tvořivosti. Interakce a mobilita: Tato trať se bude seznámit studenty s tímto složitým systémem problémů a připravovat je používat širokou škálu koncepcí a technologií s cílem pomoci řešit je. Stejně tak, mobilita zahrnuje mnoho forem dopravy, které vytvářejí různé potřeby s ohledem na autonomii zařízení a prezentaci informací. Internship V souladu s výzkumnou orientací tohoto programu, bude konečná výzkumný projekt se provádí v rámci jedné z výzkumných skupin odboru informačních a komunikačních technologií, a tím zajistit bohatou a stabilní prostředí pro získávání zkušeností v oboru. Znalosti, dovednosti a comptences získané\ Konkrétní kompetence získané v tomto magisterském studijním programu patří schopnost: Rozvíjet interaktivní zařízení s kognitivních systémů využívajících smíšené metodologie založené na analýze, návrhu, vývoje, zavádění a hodnocení. Použít smíšené metodologie z kognitivní vědy, interakce člověka s počítačem a komunikaci. Konstrukční řešení v podobě interaktivních zařízení pomocí analýzy požadavků. Tento design je založen na abstraktní biologických a neurologických výpočetních modelů a interaktivní komunikace. Vyvinout, implementovat a řešení kódu, jejichž cílem je zahrnout pokročilé technologie rozhraní, neurologické simulace a kontrolních jazyky, stejně jako interaktivní instalace a zařízení. Posoudit interaktivních zařízení pomocí řízené, experimentální, objektivní a kvantitativní metody. Aplikujte interdisciplinární přístup, který kombinuje kognitivní vědy, interaktivních technologií a digitálních médií k řešení problémů v cestách, které vedou k novým interaktivním zařízením. Použít současné teorie a výpočetní modely o mozku a o tom, jak to se vztahuje k interaktivních zařízení pomocí kognitivních systémů. Použít tyto přístroje a systémy na reálných problémů. Kariérní vyhlídky Tento magisterský program nabízí širokou škálu pracovních příležitostí. Studenti hledají kariéru v oblasti výzkumu budou moci pokračovat doktorské studium v ​​některé z oblastí zahrnutých v mezioborové zaměření programu. Studenti hledají kariéry mimo akademické obce budou moci čerpat ze svých zkušeností s analýzu, návrh, implementaci, experimentování, testování a hodnocení interaktivních zařízení prostřednictvím kognitivních systémů zadat celou řadu oblastí, z průmyslových a domácích robotiky na vnější interaktivní reklama , inteligentní technologie používané v automobilovém průmyslu, vývoj systémů na pomoc rehabilitaci lidem s tělesným nebo kognitivních poruch, velkoformátové interaktivní zábavy, nebo inteligentní muzeum techniky. [-]

Zvukový Design Pro Film A Tv

NFTS - National Film and Television School
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Spojené království Londýn

Složky soundtracku - dialog, atmosfér, Foleys, ADR, navržený FX a hudby - jsou zkoumány podrobně s použitím zařízení si nezadá těch nejlepších audio postprodukční domy. S pevným důrazem na styl vyprávění, studentům rozvíjet estetické povědomí integrován s technickou expertizou, povzbuzovat je, aby se spolupracovníci z rané fázi ve všech inscenacích a během celého post-výrobní proces ... [+]

Sound Design pro film a televizi Složky soundtracku - dialog, atmosfér, Foleys, ADR, navržený FX a hudby - jsou zkoumány podrobně s použitím zařízení si nezadá těch nejlepších audio postprodukční domy. S pevným důrazem na styl vyprávění, studentům rozvíjet estetické povědomí integrován s technickou expertizou, povzbuzovat je, aby se spolupracovníci z rané fázi ve všech inscenacích a během celého post-výrobní proces. V roce 2011, což NFTS studentka získala Verna polí cenu za nejlepší střih zvuku ve studentské kategorii Editoři US Motion Picture Sound Golden Reel Awards. Toto je devátá doby se absolvoval NFTS student získal toto ocenění v posledních čtrnáct let a společně s poptávkou po nových absolventů, ukazuje vážnost, s níž je tento kurz považován v rámci filmového a televizního průmyslu. TUTOŘI Vedoucí post produkce je cena-vyhrávat Re-Recording Mixer Dean Humphreys, který pracoval s mnoha předních světových režisérů, včetně Romana Polanského, Ridleyho Scotta, Luca Bessona, Bernardo Bertolucci a Franco Zeffirelli. Dean také byl Sound Supervisor nebo re-záznam baterie pro hlavní televizní seriály, jako je Británie (Stephen Fry) a pravěku, kromě filmů včetně Pianista (pro kterého on vyhrál cenu César), Interview s upírem, Duch Spisovatel a Donnie Brasco. Ostatní učitelé patří Graham Hartstone (Aliens, Spalující touha, Die Another Day, Jeden svět nestačí), Paul Davies (Musíme si promluvit o Kevinovi, královna), Andy Kennedy (Game of Thrones, Sherlocka Holmese, Harry Potter a dvojí-Blood Prince), Adrian Rhodes (Hollow Crown, Aardman Piráti !, Wallace a Gromit filmy) a Ian Morgan (Vinyl, Severní a Jižní, Alien vs Predator). ABSOLVENTSKÁ Zvukoví designéři Adrian Rhodes (The Queen, Wallace & Gromit: Prokletí králíkodlaka), Martin Jensen (Králova řeč, usmíření, The vytrácí), Paul Davies (Musíme si promluvit o Kevinovi, hladu, královna), Miriam Ludbrook (Liga apokalypsy džentlmenů, Sugar Rush), Stuart Hilliker (Jane Eyre, State of Play) a Lydia Andrew (Audio ředitel Electronic Arts) vystudoval NFTS. OSNOVY Kurz představuje trvalou progresí začínající základní technologie a dovednosti, které jsou základem a podporují kreativní proces a končí s odpovědností za zvukový design na celé řadě absolventských filmů. V každé fázi další dovednosti jsou přidány prostřednictvím zvláštních seminářů - např hudební nahrávky, poskytnout komplexní vzdělání, které je velkou hodnotu v pochopení a komunikaci s dalšími profesionály. Pomocí nejmodernější zařízení a technologie, studenti pracují jako zvukové návrháři na hraných, dokumentárních a animovaných projektů rozvíjejících své dovednosti v digitálním tracklaying a míchání. Year One Série cvičení zaměřených na editaci zvuku a míchání techniky Workshopy s editaci a skládání studentů: Abstrakt Film Workshop Bez Images - projekt zvuku pouze Dramaturgie Workshop - zaměřit se na scénář a analýzu scénáře, blokování a kryt, a výkon Úprava scény - editace scénu naučit se základy konstrukce scény Krátký dokument - mix zvuku Zen a Beyond - beletrie workshop se zaměřením na vizuální vyprávění Dokumentární Poezie - zkoumat využívání non synchronního zvuku a hudby Animace projekty - použití hudby a zvukových efektů 1. ročník Fiction film - spolupráce se všemi ostatními odděleními Cross Spec - úvod do filmové řeči a vyprávění příběhů zahrnující všechna oddělení Rok dva Investigativní dokument - zvuk místo pro hlavní 1. ročník výrobě dokumentárního Remixování 1. ročníku fi filmu stopy Pokročilá editace, design a směšovací techniky včetně prostorového zvuku míchání 2. ročník Fiction výroba, natočené na digitální formát Maturitní filmy dokumentární, hrané a animace Na krátkých filmů a 2. ročník filmů, zvukový design studenti pracují jako zvukové dohledu, vytváření skladbu z pre-produkci až do mixu. Na rozdíl od jiných škol, veškeré výrobní náklady hradí školy. Kromě toho budete mít peněžní výrobním rozpočtem. NFTS studenti jsou zapojeni do dalších inscenacích jako součást osnov, než kterýkoliv z našich konkurentů. Vstupní požadavky V oddělení Post Production, hledáme sestavit skupinu studentů s různými a různých prostředí. Neexistuje žádné "typické" student nebo ideální kandidát, který je v souladu s povinným seznamu kvalifikací. Žadatelé budou pravděpodobně mít nějaké zkušenosti průmysl, nebo školení v jejich zvoleném oboru. Vaše pozadí může být v umění nebo jiných médiích, které by vás mohly mít zájem o další odbornou kvalifikaci, nebo chtějí rozšířit své znalosti z oblasti zvukové výroby, která vás na vyšší úroveň práce. Aplikační materiály musí obsahovat vizuální materiály (video nebo stills) s přidruženou soundtrack, které jste vybudovali; a zvuk montáž, včetně řeči, které jste vytvořili, a post-produkoval. Nanášejte DVD z ne více než dvacet minut běží čas, které jste nahráli a / nebo stopa stanovenými a / nebo ve směsi. To může být z delší práce. Ti, kteří nemají film / zážitek ze sledování videa: vyprávění sekvence fotografie, obrázky nebo karikatury, s přidruženým řeč, hudba a efekty soundtracku nahraných na audio CD, které demonstruje způsob, jakým žadatel pracuje tvořivě se vztahem audiovizuální Zvuk montáž, kterou předložil žadatel o audio CD cca 3 minuty běží čas. To by mělo zahrnovat řeč, ale neměl by být omezen na řeč. [-]

Mlitt V Oblasti Digitálních Médií, Publikování A Právo

University of Stirling
Campus forma Denní studium Kombinované 12 - 27 měsíců August 2016 Spojené království Stirling + 1 více

MLitt Digital Media, vydavatelství a zákon nabízí flexibilní interdisciplinární zkoumání klíčových současného vývoje formují tvůrčí odvětví. Hlavní moduly prozkoumat právní, teoretické a průmyslové pohledy na současné komunikačního prostředí. Volitelné moduly nabízejí studentům možnost specializovat se na aspekty médií, práva a / nebo publikování studií, včetně médií ekonomiky, zprávy a digitálních médií, reklamy ... [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. MLitt v oblasti digitálních médií, publikování a práva MLitt Digital Media, vydavatelství a zákon nabízí flexibilní interdisciplinární zkoumání klíčových současného vývoje formují tvůrčí odvětví. Hlavní moduly prozkoumat právní, teoretické a průmyslové pohledy na současné komunikačního prostředí. Volitelné moduly nabízejí studentům možnost specializovat se na aspekty médií, práva a / nebo publikování studií, včetně médií ekonomiky, novinky a digitální média, reklama, marketing management a komunikace, a právo informačních technologií. Vyvrcholením míry je konečný, nezávislý výzkumný projekt, navržený student po konzultaci s akademickým nadřízeným. Tento kurz bude přínosem pro ty, kteří chtějí rozvíjet své znalosti současné komunikace a jeho právní, regulační a průmyslové kontexty. Struktura a obsah Stupeň MLitt se skládá celkem z osmi modulů plus práce. V semestru 1, která běží od září do prosince, všichni kandidáti vzít základní moduly ve vydávání Dynamics, práva duševního vlastnictví a školení pro mistry v umění a humanitní, spolu s jedním volitelným modulem. V semestru 2, který běží od ledna do května, všichni kandidáti se základní modul digitální kultury, spolu se třemi volitelnými moduly. Všechny kandidáty na MLitt pak napsat 12000-slovo disertační práce, která je splatná v srpnu. Dodávka a hodnocení Výuka zahrnuje kombinaci přednášek, seminářů a workshopů, a one-to-one dohledu, z nichž všechny jsou dodávány na akademické půdě v Stirling. Úkolů v rámci posuzování se liší mezi moduly a jsou eseje, zprávy, prezentace, praktické úkoly, zkoušky a spolupráce kursu blogy. Stupeň je uvedena u každého hodnoceného modul podle Společného Systém hodnocení univerzity pro postgraduální kurzy, který je uveden v části Obecné předpisy učil postgraduální kalendáře. Tituly modulu Právo duševního vlastnictví (LAWP03) Publikování Dynamics (PUBP16) Školení pro mistry v umění a humanitní (ARTP01) Digitální kultury (MCCPX1) Informační technologie Právo (LAWP06) Media Economics (MMAP11) Zprávy, Žurnalistika a Digital Media (MCCPX8) Marketing Management a komunikace (PUBP17) Editorial praxe a Content Creation (PUBP18) Dovednosti pro Publishing management (IPMP19) Vydavatelství, literatura a společnost (PUBP21) Sport a právo (LAWP12) Advertising (PCMPX3) Media Rights (MMAP15) Mediální politika a regulace (MMAP14) Disertační práce (ARTP08) Pracovní příležitosti Tento stupeň bude zajímavý zejména pro ty, kteří plánují pracovat v kreativních odvětvích, stejně jako ty, které již pracují v této oblasti. To bude také poskytovat vynikající příprava pro ty, kteří chtějí pokračovat ve studiu na úrovni PhD. To bude přínosem pro ty, kteří hledají konkurenční výhodu na trhu, povolání, která si cení dovednosti na vysoké úrovni v komunikaci, výzkumu a kritického myšlení. Vstupní požadavky Minimálně druhé třídy diplomem (2.1 přednostní) nebo ekvivalent této částky v příslušném předmětu. Žadatelé bez těchto dosažené kvalifikaci, ale s významným příslušné / příslušných pracovních / životní zkušenosti se doporučuje použít. Požadavky na anglický jazyk Pokud angličtina není vaším rodným jazykem, je třeba doložit své znalosti jako je minimální IELTS skóre 6,5 (6,0 ve všech pásmech). Pokud nesplňují požadované skóre budete mít možnost přihlásit se k jednomu z našich pre zasedáními kurzů angličtiny. Pro úspěšnou registraci je třeba držet na podmíněnou nabídku pro váš kurz a mít IELTS skóre 0,5 nebo 1,0 pod požadované úrovni. [-]

Magisterské Programy V Oblasti Digitálních Médií A Sociální Marketing

UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Online forma Kombinované 12 měsíců Španělsko Madrid

Cílem Master in digitálního marketingu a sociální média je vyškolit špičkové odborníky, kteří potřebují rozvíjet a realizovat úspěšné marketingové strategie dostávají ke spotřebitelům na stávajících trzích a prostřednictvím nových digitálních médií. [+]

Cílem Master in digitálního marketingu a sociální média je vyškolit špičkové odborníky, kteří potřebují rozvíjet a realizovat úspěšné marketingové strategie dostávají ke spotřebitelům na stávajících trzích a prostřednictvím nových digitálních médií. Po dokončení Master budou studenti schopni: Zvládnutí techniky elektronického obchodu, prodej na webu a generování provozu na webových stránkách. Stanovením vhodných cílů pro on-line marketingu a vyhodnocovat návratnost investic do těchto akcií. Prohloubení umístění tématy, vývoj webových aplikací úspěch, CRM, e-mailový marketing nebo sociální média marketing. Proveďte digitálních marketingových strategií a projektování reklamních kampaní na internetu. Změna způsobu, jakým společnost týká, komunikuje a řídí své vztahy se zákazníky a trhy, aby se přizpůsobili hospodářství a společnosti. Určeno Mistr je zaměřen na všechny ty s vysokoškolským vzděláním a kteří mají zájem se specializovat v oblasti digitálního sociální média marketing, e-commerce a. Také všechny ty podnikatele, kteří chtějí zahájit podnikání, které jsou založeny na digitálním prostředí a je třeba znát klíče a možnosti Internetu. Uznání oficiální název Studenti, kteří splňují požadavky UDIMA získat titul Master v oblasti digitálního marketingu a sociálních médií učil UDIMA kromě titulu profesionálního mistra vydané Centrem pro finanční studia. UDIMA Požadavky: mají bakalářský titul, vysokoškolský diplom nebo ekvivalent. Metodologia Třídy online. jsou spuštěny měsíce února do října každého roku. Běžná doba je 12 měsíců. [-]

Master Of Digital Humanitních A Veřejné Kultury

Australian National University - College of Arts & Social Sciences
Campus forma Denní studium January 2017 Austrálie Canberra

Master of Digital humanitních a veřejné kultury je inovativní stupeň nabízené ANU. Poskytování studenty s úvodem ke studiu humanitních a výzkumu, spolu s možností se specializují na biografickém výzkumu a psaní, digitálních humanitních věd, či veřejné humanitních a kultury, bude míra vybavit studenty špičkové dovednosti v oblasti digitálních technologií, výzkumu a psaní , jak pro vědecké a veřejné sféry. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. The Master of Digital humanitních a veřejné kultury je inovativní stupeň nabízené ANU. Poskytování studenty s úvodem ke studiu humanitních a výzkumu, spolu s možností se specializují na biografickém výzkumu a psaní, digitálních humanitních věd, či veřejné humanitních a kultury, bude míra vybavit studenty špičkové dovednosti v oblasti digitálních technologií, výzkumu a psaní , jak pro vědecké a veřejné sféry. Tento stupeň pomůže studentům rozvíjet široké znalosti historických, kulturních a sociálních aspektů současného výzkumu v digitální i veřejných humanitních věd. To tak reaguje na rostoucí poptávku po absolventech dobře vyznají v kombinaci humanistických a digitálních dovedností a schopný pracovat v různých odborných prostředích, od kulturní a paměťových institucí, na rozvíjející se trhy pracovních řízení informací, sociální média a online doručování obsahu. The Master of Digital humanitních a veřejné kultury vám umožní čerpat z naší inovativní, světový vedoucí pracovníky a silným průmyslem spojů a partnerství, rozvíjet své odborné znalosti a zkušenosti. S některými z předních australských vědců a inovátorů v interdisciplinárních oblastech biografie, veřejné kultury a humanitního a digitálních humanitních a národních kulturních institucí a archivů na dosah ruky, neexistuje lepší místo ke studiu digitální humanitní a veřejné kultuře než ANU. Vezměte prosím na vědomí: Master of Digital humanitních a veřejné kultury je v současné době k dispozici pouze pro domácí studenty. Univerzita má v úmyslu požádat o registraci Cricos. Master of Digital humanitních a veřejné kultury budou nabídnuty ke studiu od pololetí 1. 2016. Další informace budou k dispozici na internetových stránkách programů a kurzů v blízké budoucnosti. Přijímací Požadavky Domácí Bakalářský stupeň nebo mezinárodní ekvivalentní s průměrnou známkou alespoň 65%. Žadatelé s bakalářský stupeň nebo Graduate Certificate in příbuzného oboru mohou mít nárok na 24 jednotek (jeden semestr) úvěru. Žadatelé s Graduate Diploma nebo vyznamenáním v příbuzný obor mohou mít nárok na 48 jednotek (jeden rok) úvěru. Všichni žadatelé musí splňovat na univerzitě v anglickém jazyce Požadavky na přijetí pro studenty Mezinárodní Bakalářský stupeň nebo mezinárodní ekvivalentní s průměrnou známkou alespoň 65%. Žadatelé s bakalářský stupeň nebo Graduate Certificate in příbuzného oboru mohou mít nárok na 24 jednotek (jeden semestr) úvěru. Žadatelé s Graduate Diploma nebo vyznamenáním v příbuzného oboru mohou mít nárok na 48 jednotek (jeden rok) úvěru. Všichni žadatelé musí splňovat na univerzitě v anglickém jazyce Požadavky na přijetí pro studenty. Pracovní příležitosti: Master of Digital humanitních a veřejné kultury bude předem svou kariéru ve veřejné správě, vládních i nevládních organizací a akademické obce. Další studie: Master of Digital humanitních a veřejné kultury (Advanced) V této pokročilé možnosti dokončíte práci namísto semestr volitelných, který vám umožní mít silnější zaměření výzkumu do svého pána kvalifikace. požadavky přijímací Převodem z Master of Digital humanitních a veřejné kultury, s váženou průměrnou známku nejméně 70% v prvních 72 jednotek samozřejmě práce se pokusil stejně jako schválení identifikované školitele pro výzkumný projekt / thesis.If celkového počet jednotek pokusů o přesahuje 72 ve stejném období školního vyučování, ve kterém je 72. jednotka pokus přesně bude použito 72 jednotek při výpočtu váženého průměru ochrannou známkou s jednotkami z předmětu s nejvyšší známkou použit jako první, následována dalšími jednotkami kurzů v sestupném pořadí značek. Studenti budou uděleny až 72 jednotek zápočet pro absolvovaných předmětů uvedených v tomto Masters (pokročilé) stupně. Flexibilní Dvojité Masters The Flexibilní Double magisterského studia poskytuje obrovskou flexibilitu prostřednictvím budou moci spojit k dispozici v rámci programu, který splňuje požadavky na vstupní jakékoliv dva tituly a křížovou počítání volitelných, dokončení dva stupně na jeden rok kratší než dokončení stupňů odděleně. Pro studenty, kteří mají nárok na kredit za předchozí stupních nebo pracovní zkušenosti, double degree může vyžadovat co nejméně dva roky. CRICOS kód: 088510F [-]