Magisterské studium Média - Magisterské studium Média hledejte zde!

Magisterské studium Média - Zde naleznete magisterské studium Média

Média

V posledních desetiletích ve společnosti zakořenilo tvrzení, že informace jsou nejvýznamnější silou moderního světa a toto tvrzení má své opodstatnění. Ve skutečnosti je mnoho důvodů proč věřit, že média ovládají svět, poskytují informace o domácím i zahraničním dění a spoluutváří názory veřejnosti. Magisterské studium médií je výbornou volbou pro ty, kteří chtějí vstoupit do tohoto stále se měnícího neklidného světa mediálního zprostředkování.
 
Způsob zpracování a zprostředkování informací se začal prudce vyvíjet v 18. století a dnes je z něj velmi mocný kolos s mnoha nástroji, dotýkající se každé oblasti lidského života. Mezi nejvlivnější média patří odvětví masové komunikace, vysílání a reklamní média, zpravodajství, digitální a elektronická média, každými z nich je možné se podrobně zabývat v magisterském studiu médií. Média vyžadují různé talenty jako je schopnost kreativního psaní, logické myšlení a systematická práce, schopnosti třídit důležité a méně důležité informace a zároveň potřebují silné etické principy a nezávislost. Toto jsou schopnosti, které mediální odborníci hledají a vy je u sebe můžete rozvíjet a posilovat například magisterským studiem médií.
 
Pokud se cítíte připraveni přidat se k odborníkům zasvěceným informacím a vytvářením kontaktů, prohlédněte si níže nabídku magisterských programů médií. Vykročte vůči své budoucí kariéře v médiích již dnes!

Čtěte více

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem specializací: Projekty pro reklamu a strategické komunikace: Studenti budou tvořit na myšlenek a prototypování digitálních komunikačních strategií pro značky a organizací. Pokud jde o praktickou výuku, studenti mohou rozhodnout pro web design a mobilní design projektů designu interakce aplikace do vesmíru: Student bude vytvořen v koncepci a vývoj designu interakce aplikovaného do vesmíru obecně že je, maloobchod, zábava, památky, muzea, infrastrukturu a veřejný prostor ... Pokud jde o praktickou výuku, studenti se mohou rozhodnout pro interaktivní design pro inteligentní města nebo provést pilotní projekt interakce. Studium Program: Data Sheet Kredity: 66 ECTS Doba trvání: 1 rok Kvalifikace: Masters v designu a rozvoje digitálního Projekty jazyk: španělština a angličtina nabídka speciálních itineráře čelit: Digitální Projekty Reklama a strategické komunikace Projekty designu interakce interaktivní prostor První semestr Modul I - Teoretický rámec a kontext (8 ECTS) Modul II - Metodika a pokročilé návrhové procesy pro interaktivní internetové stránky a aplikace (12 ECTS) Modul III - Programování, vývoj a prototypování digitálních rozhraní (12 ECTS) Druhý semestr Modul IV - Správa digitálního designu (6 ECTS) Specialita 1: strategické komunikační projekty a reklamy (10 ECTS) Speciální 2: design projektů interakcí pro prostor (10 ECTS) Mistr závěrečné práce (12 ECTS) Externí Practices (6 ECTS) [-]

MDE Sociální Inovace

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2016 Spojené království Londýn + 1 více

Master of Design v sociální inovaci aplikuje čočky designu myšlení k řešení některých z nejkomplikovanějších sociálních, ekologických a ekonomických problémů společnosti. [+]

Mistr designu v sociální inovace aplikuje čočky designu myšlení k řešení některých z nejkomplikovanějších sociálních, ekologických a ekonomických problémů společnosti. Zaměřuje se na organizačních modelů, metod a přístupů potřeba utvářet pozitivní společenské změny, udržitelného růstu a nových obchodních modelů. Tváří v tvář příslibem nevýslovnou růstu se nyní konfrontováni s krutou realitou: že v druhém desetiletí 21. století, tradiční model "business as usual" už není životaschopný. Při uplatňování řadu přístupů k navrhování a vytváření prototypů sociální podniky a modely organizace, budou MDE v sociální inovace vybavit si přístupu založeném na praxi na vkládání inovace v oblasti trvale udržitelného rozvoje, komunitní odolnost, sociální odpovědnosti podniků, rizikového filantropie a organizační agility. Práce s křížovým disciplinární tým odborníků, bude kurz umožní dozvědět se o radikálním myšlenkám, rozvíjet tyto myšlenky a testovat je v "žil" organizační prostředí. MDE Social Innovation prokáže, že mnoho z nejúspěšnějších návrhů, inovací a inovátoři se naučili pracovat přes hranice mezi obory, odvětvími, organizacemi a tradičních služeb. V jeho srdci leží tři principy navrhování: holistický přístup - je třeba přistupovat k inovacím z "celostní" pohledu, opírající se o potenciální dopad, pokud jde o lidi, technologie, životní prostředí, psychické a emocionální smysl a dlouhodobé udržitelnosti jádro záměr - potenciál vyvinout "hlavní záměr" a hodnotové nabídky organizačních modelů na podporu obchodní a hodnoty značky prostřednictvím interakce, sociální hodnoty, spolupráce a nápady generace participativní a inclusive - význam rozvoje sociálních a ekologických řešení, "s" a "o" klíčových zainteresovaných subjektů, zákazníků / trhy atd a ne pouze "k" a "pro" lidi. Kurz se bude rozvíjet své nápady a dovednosti v zaměřené na lidi a organizační vedení jako způsob, jak mění způsob, že veřejné, soukromé a ne-pro-zisk služby jsou tvarovány pomocí designu myšlení metodik. [-]

Magistr V Scénáristické

Bath Spa University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené království Bath

MA v scenáristiky je profesionální školení pro pracovní spisovatelů. Většina scénáristé pracují v několika médiích, a samozřejmě to odráží. [+]

Mistr v scenáristiky

MA v scenáristiky je profesionální školení pro pracovní spisovatelů. Většina scénáristé pracují v několika médiích, a samozřejmě to odráží. Všechny naše lektoři jsou pracovní spisovatelé. Chceme, aby se z spisovatelé, kteří chápou strukturu a řemesel dramatu, mají finální skript, který mohou použít jako vizitka, vím, průmysl v celé jeho rozmanitosti, a mohou hodit a prodávat své práce. MA je vyučován v sedmnácti víkendech intenzivních workshopů. Je však "s nízkým obsahem pobytu '. Existuje tolik hodin výuky jako na Bath Spa University 's zřízeného MA v tvůrčího psaní. Předmět je vyučován v našem krásném areálu Court Corsham, kde vyvíjíme výkon, zachycování a úpravy zařízení. Spolupracujeme také úzce se školou múzických umění, a jejich studenti budou mít možnost pomoci akt se a produkovat naši práci. I když je to intelektuálně náročná postgraduální studium, není 'akademické ' straně oddělen od pracovní straně. Vše teoretická je zaměřena na pomoc studentům jako spisovatele. ... [-]


Magistr V Sociální Média Marketing

Grupo IOE
Online forma Kombinované September 2016 Španělsko Madrid Murcia Valencia Kolumbie Bogotá Mexiko Mexico City Peru Lima Brazílie São Paulo Barcelona + 10 více

Tento mistr je určen pro profesionály, kteří mají zájem o navrhování strategií pomocí digitálních nástrojů pro maximální ziskovost svého podnikání v digitálních prostředích založených na procesy atrakce, konverzi a automatizace. [+]

Una digitální revoluce žijete ve dne na den v profesionální marketing a komunikace, Firmy se přizpůsobuje rychle Nové nástroje v digitálním prostředí, Proto se firmy a profesionálové musí být připravena k integraci v rámci marketingového plánu se strategií a digitální nástroje generovat doprava, nábor, udržení a měření výkonnosti, Tento mistr je určen pro profesionály, kteří mají zájem o Strategie projekt pomocí digitálních nástrojů pro maximální ziskovost jeho podnikání v digitálním prostředí na bázi zpracovává atrakce, konverzi a automatizaci. CÍLE Design, vývoj a správu marketingový plán Digital, v souladu s obecným plánem marketingu. Mají strategickou vizi sociálních sítí a co, jak a kdy se mohou přidat hodnotu marketingového plánu. Vyberte si a aplikovat digitální marketingové nástroje k dosažení cílů v každé z marketingových strategií Vytvoření efektivních kampaní online, analyzovat výsledky a učinit správná rozhodnutí Studovat komunikativní změnu paradigmatu a vznik digitální pověsti. Formulář při navrhování a realizaci strategických plánů otevřené. Znalost správu virtuálních komunit a propojení mezi digitálním a analogovým. Analyzovat úspěšné případy řízení obce. Poskytují konkurenční výhody pro společnosti usilovat VÝUKA GUIDE Detaily právě teď, vyplnění přiloženého formuláře. [-]

Magistr V Gamifikace A TransMedia Vyprávění

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 750 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

Master in gamifikace a TransMedia vyprávění je prezentován jako kompletní tréninkový program, který spojuje dvě komplexní a naprosto současné oblastí: gamifikace a transmediality. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. El mistr v gamifikace a TransMedia vyprávění Je předkládán jako kompletní tréninkový program, který spojuje dvě komplexní a naprosto současné oblastí: gamifikace a transmediality. První chápán jako využívání zákonů herní design, psychologie a myšlení přesvědčit "pozitivní" v jiném rekreační oblasti exkluzivně. Druhý založen na použití prostředků všudypřítomné projevu a řízení společné obsahu, participativní kultury a konvergenci médií, to vše díky řadě médií a platforem, jako je komická, knihy, sociální sítě, virtuální a rozšířená realita, filmy, hry a videohry a aplikací. V těchto virtuálních prostředích pro spolupráci, jsou hry, které přichází s různými disciplínami kolem osy 4 návrhu nezapomenutelný zážitek: dobré příběhy založené na rozhodnutích učiněných uživateli se počítají; výkonné vizuální estetické akordy jsou navrženy tak, aby "cílovou skupinu"; Herní prvky jsou sestaveny a konečná realizace platforma je rozhodnuto. Po dokončení tohoto vzdělávacího programu budete moci: Znát základy gamifikace a jeho aplikací do světa obchodu. Naučte se zákony herního designu. Definovat plán gamifikace, prototiparlo a běh. Vytvořte skripty a storytellings schopen přeložit hodnoty společnosti prostřednictvím různých nosičů založených na strategii TransMedia. Během hovoru můžete přístup k plánu podpory Innova pokrývající 25% Master in gamifikace a TransMedia vyprávění nebo navštivte naše Stipendijní zásad požadující informace. Určeno Master in gamifikace a TransMedia vyprávění poskytuje školení specificky zaměřené na následujících profilů: Podnikatelé, kteří chtějí vyvíjet nové obchodní modely, trendy a aplikovat se specializují v oblasti gamifikace. Marketingoví odborníci, UX, komunikace, vývoj designu a hledají nové modely a postupy integrovat loajalitu. Manažeři a konzultanti, kteří hledají nové obchodní modely a uplatňovat nové techniky ke stávajícím. Technici a inženýři, kteří chtějí rozšířit své vzdělání a znalosti polí. Profesionální digitální prostředí. CÍLE Po ukončení Master in gamifikace a TransMedia vyprávění vám bude dokonale schopen: Navrhnout a realizovat technický plán gamifikace a TransMedia. Provádět věrnostní kampaně na všech platformách, analogové i digitální. Znát zákony "Game Design" s cílem zajistit realizaci "nezapomenutelných zážitků". Přední inovativní projekty v gamifikace a dosažení cílů na základě odměn. Zvýšit zapojení zákazníků a uživatelů prostřednictvím herní mechaniky. Inovovat a vést změny v rámci existujícího podniku. Přijímací řízení Master in gamifikace a TransMedia vyprávění má omezený počet 25 míst. Tímto způsobem budeme prosazovat osobní kontakt mezi studentem a učitelem, takže každý učitel stává studentem učitele s přímým a osobní služby pro zajištění kvality vzdělávání. Žádosti o přijetí jsou zpracovávány v přesném pořadí příjezdu a bude posuzovat hodnotící komise složená z ředitele Master, akademický ředitel a koordinátor přijímací. [-]

MA V Managementu Sociálních Médiích

Escuela de Negocios y Dirección
Online & Campus forma Kombinované 1 rok October 2016 Španělsko Madrid

Obraťte se zákazník s využitím potenciálu sociálních sítí s Master in Social Media Management ESNEDI. [+]

"Obraťte se na svého klienta využití potenciálu sociálních sítí s Master in Social Media Management ESNEDI." CÍLE Masters u studentů Social Media Management budou schopni: Vytvoření a design projektů sociálních médií. Rozhodovat o správě SEO kampaní. Spravovat a řídit profily a účty sociálních sítí. Integrujte firemní blogy v komunikační strategii. Plánovat a rozvíjet reklamní kampaně v různých sociálních sítích. Studie eimplementar Customer Experience 2.0. Rozvíjet optimalizovaný obsah, který poskytuje hodnotu. Vytvořit, publikovat a šířit obsah pro různé digitální kanály. Rozvíjet a realizovat plány on-line pověst. Spravovat a optimalizovat image značky v digitální kanály. Vytvářet a spravovat své osobní značku. Znát současné trendy v sociálních médiích. Obsah Plán Social Media Search Engine Optimization - SEO Řízení a strategie sociální Media Řízení a strategie Corporate Blog Reklama na sociálních sítích zákazník 2.0 Tvorba a Content Management Viralization techniky Vysílání a Content Online řízení reputace Měření a analýza sociální média a pověst online Monitorování a nástroje pro správu Sociální sítě Profesionální Profily a Social Networking: Osobní Brand Současné trendy v sociálních médiích Dílna a sklady závěrečný projekt Metodologie učit se Získávat klíčové znalosti z každého předmětu. Manuály a technické poznámky interaktivní obsah správa digitálních knihoven vzdělávací videa virtuální třídy praxe Učit se praxí. Polož do hry to, co jsem se naučil. Případové studie multimediální cvičení Test sebehodnocení Diskusí a fór aplikovat Ile ocenění ukazuje, jak pomocí praktických případů Provádění práce developerský projekt sazby Digital Business School má smlouvy s různými bankami studovat magisterský program v oboru sociální správa médií nepředstavuje ekonomické těžkosti pro studenta. To znamená, že zaplacení této přípravy lze provést pomocí jednoduchých splátek. Kontaktujte nás pro informace do hloubky. Stipendia a granty: Masters v sociální správa médií se připojila k programu stipendií a grantů ESNEDI. Tyto dotace jsou udělovány na datu hovoru a v závislosti na profilu žadatele. Mají omezené míst. Zeptejte se našich akademických poradců pro více informací. [-]

Zvukový Design Pro Film A Tv

NFTS - National Film and Television School
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Spojené království Londýn

Složky soundtracku - dialog, atmosfér, Foleys, ADR, navržený FX a hudby - jsou zkoumány podrobně s použitím zařízení si nezadá těch nejlepších audio postprodukční domy. S pevným důrazem na styl vyprávění, studentům rozvíjet estetické povědomí integrován s technickou expertizou, povzbuzovat je, aby se spolupracovníci z rané fázi ve všech inscenacích a během celého post-výrobní proces ... [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Sound Design pro film a televizi Složky soundtracku - dialog, atmosfér, Foleys, ADR, navržený FX a hudby - jsou zkoumány podrobně s použitím zařízení si nezadá těch nejlepších audio postprodukční domy. S pevným důrazem na styl vyprávění, studentům rozvíjet estetické povědomí integrován s technickou expertizou, povzbuzovat je, aby se spolupracovníci z rané fázi ve všech inscenacích a během celého post-výrobní proces. V roce 2011, což NFTS studentka získala Verna polí cenu za nejlepší střih zvuku ve studentské kategorii Editoři US Motion Picture Sound Golden Reel Awards. Toto je devátá doby se absolvoval NFTS student získal toto ocenění v posledních čtrnáct let a společně s poptávkou po nových absolventů, ukazuje vážnost, s níž je tento kurz považován v rámci filmového a televizního průmyslu. TUTOŘI Vedoucí post produkce je cena-vyhrávat Re-Recording Mixer Dean Humphreys, který pracoval s mnoha předních světových režisérů, včetně Romana Polanského, Ridleyho Scotta, Luca Bessona, Bernardo Bertolucci a Franco Zeffirelli. Dean také byl Sound Supervisor nebo re-záznam baterie pro hlavní televizní seriály, jako je Británie (Stephen Fry) a pravěku, kromě filmů včetně Pianista (pro kterého on vyhrál cenu César), Interview s upírem, Duch Spisovatel a Donnie Brasco. Ostatní učitelé patří Graham Hartstone (Aliens, Spalující touha, Die Another Day, Jeden svět nestačí), Paul Davies (Musíme si promluvit o Kevinovi, královna), Andy Kennedy (Game of Thrones, Sherlocka Holmese, Harry Potter a dvojí-Blood Prince), Adrian Rhodes (Hollow Crown, Aardman Piráti !, Wallace a Gromit filmy) a Ian Morgan (Vinyl, Severní a Jižní, Alien vs Predator). ABSOLVENTSKÁ Zvukoví designéři Adrian Rhodes (The Queen, Wallace & Gromit: Prokletí králíkodlaka), Martin Jensen (Králova řeč, usmíření, The vytrácí), Paul Davies (Musíme si promluvit o Kevinovi, hladu, královna), Miriam Ludbrook (Liga apokalypsy džentlmenů, Sugar Rush), Stuart Hilliker (Jane Eyre, State of Play) a Lydia Andrew (Audio ředitel Electronic Arts) vystudoval NFTS. OSNOVY Kurz představuje trvalou progresí začínající základní technologie a dovednosti, které jsou základem a podporují kreativní proces a končí s odpovědností za zvukový design na celé řadě absolventských filmů. V každé fázi další dovednosti jsou přidány prostřednictvím zvláštních seminářů - např hudební nahrávky, poskytnout komplexní vzdělání, které je velkou hodnotu v pochopení a komunikaci s dalšími profesionály. Pomocí nejmodernější zařízení a technologie, studenti pracují jako zvukové návrháři na hraných, dokumentárních a animovaných projektů rozvíjejících své dovednosti v digitálním tracklaying a míchání. Year One Série cvičení zaměřených na editaci zvuku a míchání techniky Workshopy s editaci a skládání studentů: Abstrakt Film Workshop Bez Images - projekt zvuku pouze Dramaturgie Workshop - zaměřit se na scénář a analýzu scénáře, blokování a kryt, a výkon Úprava scény - editace scénu naučit se základy konstrukce scény Krátký dokument - mix zvuku Zen a Beyond - beletrie workshop se zaměřením na vizuální vyprávění Dokumentární Poezie - zkoumat využívání non synchronního zvuku a hudby Animace projekty - použití hudby a zvukových efektů 1. ročník Fiction film - spolupráce se všemi ostatními odděleními Cross Spec - úvod do filmové řeči a vyprávění příběhů zahrnující všechna oddělení Rok dva Investigativní dokument - zvuk místo pro hlavní 1. ročník výrobě dokumentárního Remixování 1. ročníku fi filmu stopy Pokročilá editace, design a směšovací techniky včetně prostorového zvuku míchání 2. ročník Fiction výroba, natočené na digitální formát Maturitní filmy dokumentární, hrané a animace Na krátkých filmů a 2. ročník filmů, zvukový design studenti pracují jako zvukové dohledu, vytváření skladbu z pre-produkci až do mixu. Na rozdíl od jiných škol, veškeré výrobní náklady hradí školy. Kromě toho budete mít peněžní výrobním rozpočtem. NFTS studenti jsou zapojeni do dalších inscenacích jako součást osnov, než kterýkoliv z našich konkurentů. Vstupní požadavky V oddělení Post Production, hledáme sestavit skupinu studentů s různými a různých prostředí. Neexistuje žádné "typické" student nebo ideální kandidát, který je v souladu s povinným seznamu kvalifikací. Žadatelé budou pravděpodobně mít nějaké zkušenosti průmysl, nebo školení v jejich zvoleném oboru. Vaše pozadí může být v umění nebo jiných médiích, které by vás mohly mít zájem o další odbornou kvalifikaci, nebo chtějí rozšířit své znalosti z oblasti zvukové výroby, která vás na vyšší úroveň práce. Aplikační materiály musí obsahovat vizuální materiály (video nebo stills) s přidruženou soundtrack, které jste vybudovali; a zvuk montáž, včetně řeči, které jste vytvořili, a post-produkoval. Nanášejte DVD z ne více než dvacet minut běží čas, které jste nahráli a / nebo stopa stanovenými a / nebo ve směsi. To může být z delší práce. Ti, kteří nemají film / zážitek ze sledování videa: vyprávění sekvence fotografie, obrázky nebo karikatury, s přidruženým řeč, hudba a efekty soundtracku nahraných na audio CD, které demonstruje způsob, jakým žadatel pracuje tvořivě se vztahem audiovizuální Zvuk montáž, kterou předložil žadatel o audio CD cca 3 minuty běží čas. To by mělo zahrnovat řeč, ale neměl by být omezen na řeč. [-]

Magistr V žurnalismu

ESJ Paris - École Supérieure de Journalisme
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Alžírsko Alžír Kamerun Douala Senegal Dakar Tunisko Tunis Maroko Casablanca Francie Paris Belgie Brusel Lille + 13 více

Uchazeči se mohou kombinovat dvě z těchto formací M1 a M2, pro "plné" úrovně zásobník 5. V ideálním případě je žádoucí, aby se jako první "M1 všech médiích žurnalistiky", pak postupujte specializované M2. [+]

Bac +4/5 školení A. M1 / ​​2 GP všechna média žurnalistiky: profesní vzdělávání. B. M1 / ​​2 Specialita: - Sportovní žurnalistiky - JRI / TV novinář, provádí společně s EICAR - dokumentární a vyšetřování provádí společně s EICAR - Média a ženské módy - Mediální a komunikační činnosti - Web: žurnalistiky a komunikace, vyrobeno v obyčejný s EICAR - Žurnalistika a rozhlasová zábava - Tisk a kulturní umění životní - Book / Žurnalistika Organizace výcviku v ESJ Paříži Stupeň je udělován za dva roky. Různé kurzy mohou být kombinovány. - Nejvíce možností je klasický "M1 profesionalizace všechna média." - Přijímací řízení výjimečné, které mohou být provedeny prostřednictvím specializované odborné přípravy v M1 v záznamu. - Studenti mohou kombinovat první ročník "profesionalizaci všechna média" a specializovaného rok: sport, komunikaci, stiskněte žen, dokumentární a výzkumné nebo JRI / TV; - "TV M1" JRI / TV se skládá z prvního ročníku JRI / TV a 2. ročníku ", dokumentárních a vyšetřování". - Přijímací řízení do 2. ročníku (M2), jsou možné i pro externí kandidáty, jejichž předchozí úroveň vzdělání a odůvodňují (na soubor). - Web M1 je školení od sebe, ve dvou zvláštních další roky. Validace Školení Uchazeči se mohou kombinovat dvě z těchto formací M1 a M2, pro "plné" úrovně zásobník 5. V ideálním případě je žádoucí, aby se jako první "M1 všech médiích žurnalistiky", pak postupujte specializované M2. Externí kandidáti, kteří již mají úroveň konzistentní M1 (zeptejte Přijímací oddělení) s hodností M1 žurnalistiky se mohou přihlásit přímo v M2, všechny všeobecný médium nebo specializované. Exit kvalifikace jsou: - Level M1, všechny speciality: DSFJ: vyšší vzdělání vysokoškolské vzdělání v oboru žurnalistiky - Level M2, všechny speciality: DESSJ: diplom o studiu odborného žurnalistiky. Přístup k odborné přípravě: Specialized M1 jsou prováděny v akademickém roce. Stupeň je BA + 4 pro studenty vstoupily s úrovní licence; nádrž 5 pro studenty vstoupil s bakalářském studiu 4. Profesionalizace M1 je poháněna za 2 roky, otevřený zájemcům s úrovní 3 licence / M1, v závislosti na jejich osobnost a škálovatelnost. Kandidáti s úrovní nebo M2 jsou přijaty v 2. ročníku M1 "pro". Pobyt v zahraničí Obchodní příležitosti v zahraničí, jsou otevřeny pro studenty všech +4/5 zásobník pro jeden semestr. Základní odborné přípravy až ESJ PARIS Absolventi Bac + 4/5 lze integrovat ESJ následovat intenzivní žurnalistika Training Bac +4 / 5300 ECTS v jednom roce, +4/5 zásobník (double výcviku) nebo tradiční kurzy v Paříži buď v Rabatu ve večerních kurzů / víkend. Uchazeči mají na výběr mezi: - A "profesionalizaci obecné vzdělání," řekl M2P nebo Paris v klasických kurzů (od října do června), nebo Casablanca a Rabat se ESJ Paříže / ILC večerní kurzy (od října do června) - Školení Žurnalistika tzv Sports M2S (Paříž, během dne, od října do června, Alžíru: říjen-červen večerní kurzy) - tréninkový "JRI / novinář TV", od ledna do prosince v Paříži, volal M2JRI / TV které mohou být doplněny o vzdělávání "dokumentárních a vyšetřování". - Výcvikový "Média a komunikace", od října do června v Paříži - Školení "tisk a média ženský" v Paříži od října do června - Školení "Dokumentární / Investigation" v Paříži, leden-červen , volal M2 D I / - "Press korespondent" školení v Bruselu, jeden nebo dva semestry (od října do června). ESJ také nabízí 300 ECTS 4. ročník +5 dvojjazyčnou žurnalistiku vyhrazena pro interní studenty, v podobě dlouhého pobytu v Griffith College v Dublinu, s double degree GCD / ESJ Paříži. ESJ spravuje záznamy o VAE a dodává spécialisantes školení, další školení, dlouhá nebo krátká a průběžnou odbornou přípravu, a to jak v Paříži a ve svých dalších zařízeních, ESJ Casablanca a Rabat (všeobecné vzdělávání), ESJ v Bruselu ( Odpovídající tisku a TV), v Alžíru a ESJ ESJ Středomoří (rádio), stejně jako partnerských institucí (Washington, Dublin, Madrid). Během roku se pořádá profesionální pracovní skupiny pobyt, vykazování a "polní" investigativní práce orámovaná dva týdny v Rabatu nebo Marrakech, týden tříd a web týdenní intenzivní zasedání + TV nebo stiskněte tlačítko nebo rádio. Dvě relace jsou také organizovány v Bruselu na školní rok 2011/2012, s orientací na praxi mezinárodního mediálního korespondenta. Validační studie Validační studie jsou následující: - na konci třetího roku ESJ od roku 2014, student získá diplom ESJ Paříž, licence nebo bakalářské úrovni. - ESJ pozdní 3 až do roku 2013, a pozdní ESJ M1 od roku 2014, nebo na konci školení pro studenty školení čtyři trajektem zadaný s licencí, získal diplom Superior žurnalistika vzdělání, úroveň M1 v případě, že kandidát na výstupu ESJ má čtyři roky vyššího vzdělání, diplom je rovněž certifikován na úroveň 2 RNCP tedy přibližně na úrovni M1. - ESJ v M2, Pro sport, Dámské Press, Web, média a komunikace, JRI / TV atd, jestliže student potvrdil pět let vysokoškolského vzdělávání, získal diplom vyšších studií v žurnalistice, úroveň M1 nebo Specialized Higher Studies diplom v oboru žurnalistika, M2 úroveň certifikace kurz na úrovni 1. [-]

Magistr Informatiky, Elektroniky A Radiotechniky

National Research University
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Rusko Moskva

National Research University "Moskva Power Engineering Institute" poskytuje magisterský studijní program v oblasti informatiky, elektroniky a radiotechniky podle ruské státní vzdělávací [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. National Research University "Moskva Power Engineering Institute" poskytuje magisterský studijní program v oblasti informatiky, elektroniky a radiotechniky podle ruské státní vzdělávací standard v následujících směrech: - Aplikovaná matematika a informatika - Informatika a výpočetní technika - Řízení v inženýrských sítí - Instrumentace - Elektronika a Nano-Electronics - Radio Engineering Proč si vybrat MPEI MPEI studenti mají možnost studovat na jedné z nejprestižnějších univerzit v Rusku podle mnoha žebříčků a přehledů. Pro více než osmdesát let historie MPEI vyškolila obrovské množství kvalifikovaných inženýrů, významných vědců, kteří stáli u počátků mnoha technických vymožeností, zejména vytvoření laserové. Na MPEI Nobelovy ceny vítězové AD Sacharov a PA Cherenkov pracoval v různých obdobích. V 20. století ve speciální designu předsednictva MPEI, která má své vlastní centrum Deep Space sdělení, rozhlasové snímky povrchu Venuše a zadní straně Měsíce byly získány poprvé. Mezi nejznámější absolventy MPEI jsou ex-předseda Státní rady Číny Li Peng a bývalý prezident Rumunska Ion Iliescu, ministrů inženýrství a vedoucích strojírenských firem v mnoha zemích světa. MPEI partnery ve vědě a vzdělávání zahrnuje asi 140 zahraničních univerzit, a takové dobře známé společnosti jako ABB, Siemens, Schneider Electric, EPRI, Škoda, Samsung a další. Získání jedinečné školení v libovolném oboru, absolventi MPEI nikdy mít problémy s následným zaměstnání a realizovat se v žádných vybraných oblastech. Jazyk vzdělání Školení v oblasti informatiky a výpočetní techniky je organizována v angličtině Medium. Školení v jiných oblastech je organizována v ruském jazyce. Ti studenti, kteří se potřebují naučit rusky se vyzývají, aby MPEI předběžný kurz, který poskytuje školení ruského jazyka během 1 akademického roku. UBYTOVÁNÍ PODMÍNKY MPEI zahraniční studenty jsou poskytovány s ubytováním v MPEI hostelu. Hostel pod bezpečnostní dohled má dvoupokojových bloky s koupelnou a WC v každém bloku. Pokoje jsou pro dvě až tři osoby. Tam jsou také ubytovny na chodbě typu s dvoulůžkovými pokoji. Pokoje jsou vybaveny nábytkem, ložní prádlo je také v ceně. Na každém patře hostelu se nachází společná kuchyňka a toaleta. Připojení k internetu lze poskytnout příplatek. V MPEI areálu jsou doplňkové služby, jako je prádelna, obchody, opravy kanceláří, na poště, kulturních center, kaváren a restaurací, atd. Poplatek za ubytování je cca 100 USD za měsíc. POJIŠTĚNÍ Zahraniční studenti musí mít zdravotní pojištění na celou dobu vzdělávání. MPEI pracuje s pojišťovnou, která poskytuje nejkomplexnější pojištění ve výši 200 USD za rok. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Komunikace A Nových Médií

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2016 Itálie Bologna

Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time anglický program, který si klade za cíl připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v odvětví, které procházejí nepřetržitou revoluci. 96% z umístění do 6 měsíců. Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den více a více lidí na celém světě se připojit k sociálním médiím: Twitter má ... [+]

Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time anglický program, který si klade za cíl připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v odvětví, které procházejí nepřetržitou revoluci. 96% z umístění do 6 měsíců. Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den více a více lidí na celém světě se připojit k sociálním médiím: Twitter má 230 milionů uživatelů, Google+ má 500 milionů, YouTube 800 milionů a Facebook 1,23 miliardy. To, čeho jsme svědky, je více než jen technologickou revoluci, to je hluboký socio-kulturní transformace. Společnosti po celém světě, kteří jsou neustále zvyšuje částku, která jim investovat do své on-line reklamy s cílem zlepšit jejich vztah se spotřebiteli a podnikatelskými kruhy. Společně s partnerem IAB (International Advertising Bureau), toto magisterské poskytuje studentům s kvalifikací a schopnostmi, kdo řídícím nebo poradce kariéru v oblasti digitálních komunikací. Jedinečná atmosféra 16. století vila v kopcích Bologni budete studovat marketing, komunikaci a nová média: předmět, který bude formovat 21. století. Během mezinárodního kurzu se studenty z celého světa, je fakulta skládá ze profesorů, manažerů a podnikatelů, a to díky projektových prací, firemních projektů a mistr přednáší studentům dostat do kontaktu s klíčovými světů digitální éře: poslouchat, publikovat obsah, sdílet a účastnit se. Master uzavírá stáž u společnosti. Struktura Magisterský stupeň je 12-měsíční plný úvazek program včetně stáž nebo projektové práce (celková délka: 1500 pracovní doba). Akademický část je rozdělena do dvou termínů. Vy se bude týkat 1000 hodin studia: 400 hodin školních aktivit a 600 hodin samostatné práce / group. Během prvního funkčního období budete studovat základy marketingu a komunikace, zatímco druhý termín se bude zabývat praktickými aspekty a zaměřit se na nové mediální nástroje, které budou používat ve své profesní kariéry (najdete podrobnější informace o kurzech budete studovat v sekci "Kurzy" níže). Tyto dva termíny jsou následuje stáže po dobu 500 pracovních hodin. Tato stáž může být prováděna při různých firem a agentur v Itálii nebo v zahraničí. Je to vaše šance uvést do praxe teorii a techniky naučené během dvou akademických pojmů tím, že pracuje na marketingové a komunikační strategie / kampaně, analyzovat a vytvářet řešení skutečných problémů a práci na akčních plánů. Nacházíte se očekává, aby co nejvíce z těchto příležitostí se poučila z odborníků budete pracovat s. Na konci stáže, budete muset odevzdat do "Závěrečná zpráva", který se bude prezentovat na ředitele studia představí své aktivity a analýzu teorie a poučení v průběhu akademického části. Studenti, kteří mají zájem si také zvolit, aby se mimoškolní kurz italštiny. První termín: prosinec 2016 - duben 2017 Kick Off & aktivity Ice-Breaking Základní kurzy: účetnictví; Firemní komunikace; Informačních systémů a databází; Obchod a podnikání Marketing; Marketing a Marketingový výzkum Druhý termín: duben 2017 - červenec 2017 Soustředěné kurzy: Digital Interactive Marketing; Integrované plánování komunikace; Průmysl Struktura digitální komunikace; Strategické polohy a online / offline Reputation; Search Marketing a Web Analytics pro podniky; webové technologie Praxe: srpen 2017 - prosinec 2017 Praktická zkušenost Vyvrcholení projektu učení Metoda Hlavním cílem naší pedagogických pracovníků je nejprve stanovit solidní základy teorie před zahájením stavět na tom zavedením většího počtu praktických aspektů. To bude mít za následek vám s jistotou vstupu do pracovního prostředí tohoto průmyslu, připravený vypořádat se scénáři budete čelit. Výuka personál vám pomůže pochopit tyto pojmy a techniky prostřednictvím využívání přednášek a seminářů; Skupina projektů a návštěvy podniků; host reproduktory a případové studie; videí a prezentací; Jednotlivé úkoly a pomáhal soukromé studium. Kurzy jsou nastavena tak, aby dát maximální volnost naučit se studenty a nechte profesoři učit a hodnotit studenty v nejlepším možným způsobem. Posouzení může mít formu individuální / skupinové prezentace, projekty, ústní a písemné zkoušky, stejně jako, samozřejmě, aktivní účast na seminářích. Poplatky Školné pro akademický rok 2016/2017 je 14,800 eur má být vyplacena v několika splátkách, první z nich při zápisu. Poplatky pokrývají všechny akademické materiály prostřednictvím on-line learningové platformy, veškeré vybavení Alma Boloňského Business School včetně používání počítačů a zabezpečených osobních Wi-Fi účtů, přístupu ke studiu oblastí a posilovnou, stejně jako studentské slevy ve škole je jídelna. Parkování zdarma je také k dispozici v areálu školy. Kromě toho se svým univerzitě v Bologni studentské karty budete mít přístup ke všem univerzitním zařízením s více než 100 knihoven (včetně online předplatné a databází), přičemž tři centra jídelnách a všechny univerzitní student souvisejících nabídkám. Stipendium / Finanční pomoc V Bologna Business School chápeme význam finanční pomoci při podpoře našich studentů při dosahování vzdělávacích cílů. Jsme si vědomi toho, že moderní, vysoce kvalitní trénink cesta může být významný závazek, ale také opravdu věří, že investice do budoucnosti člověka vždy vyplatí zpět. Bologna Business School je potěšením nabízí částečné stipendium k těm, které si zasluhuje studentů: tam jsou stipendia 6000 eur každý a stipendia 4000 eur za kus. Všichni žadatelé budou považovány za stipendium - není zapotřebí žádná zvláštní aplikace. Díky dohodě mezi boloňským Business School a Intesa Sanpaolo, účastníci se mohou ucházet o "PerTe Prestito Con Lode", což je dlouhodobý a nízkými úrokovými čest úvěru. Hlavní charakteristiky: Výše úvěru se rovná zápisného Snížená úroková sazba Nevyžaduje se žádná záruka Splatné za 10 let Bez počátečních poplatků za zrušení účtu [-]

Mlitt Digitální žurnalistiky

University of Strathclyde: Faculty of Humanities and Social Sciences
Campus forma Denní studium 9 měsíců September 2016 Spojené království Glasgow

Tento kurz je navržen tak, aby vám vybavit potřebnými dovednostmi k výrobě multimediální zprávy a rysy. Budete rozvíjet spolehlivou analytickou, etické a podnikatelské dovednosti, aby mohl vykonávat na vysoké úrovni v digitálním mediálním světě. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Proč tento kurz? Tradiční východy zpráv se pohybují směrem k on-line produktů ve zrychleném tempu. Digitální technologie se hluboce mění žurnalistiku, s inovacemi, jako je hyperlokálních zprávy a mobilní zpravodajství médií stávají stále rozšířenější. Tento kurz je navržen tak, aby vám vybavit potřebnými dovednostmi k výrobě multimediální zprávy a rysy. Budete rozvíjet spolehlivou analytickou, etické a podnikatelské dovednosti, aby mohl vykonávat na vysoké úrovni v digitálním mediálním světě. Naším cílem je vyrábět vysoce kvalitní, čerstvé-myšlení absolventy, kteří mají vášeň pro komunikaci a mohou formulovat své myšlenky prostřednictvím efektivní vyprávění. Budete studovat Budete pracovat v simulovaném tiskové prostředí univerzity a také hlásí externě pomocí mobilních médií. Budete také: usilovat o real-životní příběhy vyrobit si vlastní žurnalistiku balíčky experiment s podnikatelských projektů Zpráva, psát a upravovat pomocí textu, obrázky, video a audio účinně vyprávět multimediální příběhy V semestru 2, můžete vymyslet, spuštění, vyrábět a prodávat své vlastní online publikace. Ve třídě Podnikatelská žurnalistiky, který je provozován ve spolupráci s Centrem pro podnikání Hunter univerzity, se dozvíte o vývoji portfolia kariéru, osobní branding a vytváření nových podniků. V celém průběhu, existují příležitosti pracovat na různých projektech s organizacemi z žurnalistiky a kreativních průmyslů. Základní třídy Základní třídy jsou následující: Multimedia Žurnalistika Podnikatelská Žurnalistika Výrobna Media Skoti právo pro novináře Media etika Volitelné kurzy Budete si vybrat z: Investigativní žurnalistika: Historie a teorie Žurnalistika a společnost Evropské politické ekonomie Evropská správa věcí veřejných Závodění globální správy Srovnávací veřejná politika Pracovní stáž Získáte odborné praxe provedením umístění na organizaci novin, zpravodajské agentury nebo vysílání. Jste Očekává se uspořádat si vlastní umístění. To je obvykle na dobu až čtyř týdnů, během prosinci / lednu nebo v březnu / dubnu. Předchozí studenti dokončili umístění na Herald a Times Group, BBC, STV, nezávislých, různých místních novin, firemních tiskových kanceláří a nevládních organizací, jako je například rady pro uprchlíky skotské. Vybavení Budete pracovat v simulovaném tiskové prostředí univerzity. Budete nahlásit externě pomocí mobilních médií a digitální rekordéry a fotoaparáty. Budete mít přístup ke standardní průmyslové audio a software pro střih videa. Studentské soutěže V roce 2013, studenti MLitt Digitální Žurnalistika vyhrál Multimediální publikace roku ocenění, sponzorované Herald, na Scottish studentských novinářských ocenění. Ocenění bylo pro jejich on-line zpravodajské stránky, Inner Circle. Třída 2014 také vyhrál s jejich zveřejněním, The Wee G, která nabízí čtenářům alternativní pohled na zpravodajství a publicistiky v Glasgow. Skotské studentů žurnalistiky Awards 2014 Sam SHEDDEN vyhrál Student novinář roku a mají roku Luciano Graca vyhrál Sport Story of the Year Mark Simspon vyhrál Scoop roku a pochvalu v celovečerním roku kategorie Gillian Furmage, Christopher Morton a Stewart Ross byli všichni nominováni v různých kategoriích Vstupní požadavky Dobrý Honours degree, nebo ekvivalentní, nebo profesní zkušenosti prokazují schopnost studovat na magisterské úrovni. Zkušenosti studentů žurnalistiky, pracovní stáže médií, práci na volné noze nebo profesionální žurnalistiky. Požadujeme tři příklady své vlastní žurnalistiky, abychom mohli zhodnotit své možnosti podávání zpráv a váš styl psaní. Pre-Masters přípravný kurz Pre-Masters Program je přípravný kurz pro zahraniční studenty (mimo EU / UK), kteří nesplňují požadavky na vstup pro magisterské studium na University of Strathclyde. Program Pre-Masters poskytuje postup na řadu možností stupeň. Poplatky a financování Kolik bude můj kurz stojí? Všechny poplatky jsou uvedeny na plný úvazek kurzů a za akademický rok, pokud není uvedeno jinak. Skotsko / EU 2015/16 - MLitt: 7150 libra 2015/16 - PgDip: 5335 libra Zbytek UK 2015/16 - MLitt: 7150 libra 2015/16 - PgDip: 5335 libra Mezinárodní 2015/16 - MLitt: 12,155 liber 2015/16 - PgDip: 12,155 liber Jak mohu financovat svůj kurz? Poplatky uvedené jsou roční a mohou podléhat zvýšení každý rok. Kariéra Absolventi kurzu jsou zaměstnáni v organizacích, jako jsou: Herald a Times Group Stiskněte tlačítko a Journal (Aberdeen) BBC STV DC Thomson Daily Record stejně jako běh jejich vlastní podnikatelské podniky, jako jsou JournoWave. Pracovní tituly patří: producenti obsahu sociální média manažeři redakční nabídek komunikační důstojníci Kolik budu vydělávat? Průměrný nástupní plat pro vysílání novináře je kolem 15.000 libra - 20.000 liber. Startovní platy výrazně lišit mezi místními a národními provozovateli vysílání. * Podle Národní rady pro vzdělávání novinářů (NCTJ) 's 2013 průzkum, Novináři v práci, průměrný plat pro noviny novináře je 22,250libra. * * Informace jsou určeny jen jako vodítko. [-]

Mlitt V Oblasti Digitálních Médií, Publikování A Právo

University of Stirling
Campus forma Denní studium Kombinované 12 - 27 měsíců August 2016 Spojené království Stirling + 1 více

MLitt Digital Media, vydavatelství a zákon nabízí flexibilní interdisciplinární zkoumání klíčových současného vývoje formují tvůrčí odvětví. Hlavní moduly prozkoumat právní, teoretické a průmyslové pohledy na současné komunikačního prostředí. Volitelné moduly nabízejí studentům možnost specializovat se na aspekty médií, práva a / nebo publikování studií, včetně médií ekonomiky, zprávy a digitálních médií, reklamy ... [+]

MLitt v oblasti digitálních médií, publikování a práva MLitt Digital Media, vydavatelství a zákon nabízí flexibilní interdisciplinární zkoumání klíčových současného vývoje formují tvůrčí odvětví. Hlavní moduly prozkoumat právní, teoretické a průmyslové pohledy na současné komunikačního prostředí. Volitelné moduly nabízejí studentům možnost specializovat se na aspekty médií, práva a / nebo publikování studií, včetně médií ekonomiky, novinky a digitální média, reklama, marketing management a komunikace, a právo informačních technologií. Vyvrcholením míry je konečný, nezávislý výzkumný projekt, navržený student po konzultaci s akademickým nadřízeným. Tento kurz bude přínosem pro ty, kteří chtějí rozvíjet své znalosti současné komunikace a jeho právní, regulační a průmyslové kontexty. Struktura a obsah Stupeň MLitt se skládá celkem z osmi modulů plus práce. V semestru 1, která běží od září do prosince, všichni kandidáti vzít základní moduly ve vydávání Dynamics, práva duševního vlastnictví a školení pro mistry v umění a humanitní, spolu s jedním volitelným modulem. V semestru 2, který běží od ledna do května, všichni kandidáti se základní modul digitální kultury, spolu se třemi volitelnými moduly. Všechny kandidáty na MLitt pak napsat 12000-slovo disertační práce, která je splatná v srpnu. Dodávka a hodnocení Výuka zahrnuje kombinaci přednášek, seminářů a workshopů, a one-to-one dohledu, z nichž všechny jsou dodávány na akademické půdě v Stirling. Úkolů v rámci posuzování se liší mezi moduly a jsou eseje, zprávy, prezentace, praktické úkoly, zkoušky a spolupráce kursu blogy. Stupeň je uvedena u každého hodnoceného modul podle Společného Systém hodnocení univerzity pro postgraduální kurzy, který je uveden v části Obecné předpisy učil postgraduální kalendáře. Tituly modulu Právo duševního vlastnictví (LAWP03) Publikování Dynamics (PUBP16) Školení pro mistry v umění a humanitní (ARTP01) Digitální kultury (MCCPX1) Informační technologie Právo (LAWP06) Media Economics (MMAP11) Zprávy, Žurnalistika a Digital Media (MCCPX8) Marketing Management a komunikace (PUBP17) Editorial praxe a Content Creation (PUBP18) Dovednosti pro Publishing management (IPMP19) Vydavatelství, literatura a společnost (PUBP21) Sport a právo (LAWP12) Advertising (PCMPX3) Media Rights (MMAP15) Mediální politika a regulace (MMAP14) Disertační práce (ARTP08) Pracovní příležitosti Tento stupeň bude zajímavý zejména pro ty, kteří plánují pracovat v kreativních odvětvích, stejně jako ty, které již pracují v této oblasti. To bude také poskytovat vynikající příprava pro ty, kteří chtějí pokračovat ve studiu na úrovni PhD. To bude přínosem pro ty, kteří hledají konkurenční výhodu na trhu, povolání, která si cení dovednosti na vysoké úrovni v komunikaci, výzkumu a kritického myšlení. Vstupní požadavky Minimálně druhé třídy diplomem (2.1 přednostní) nebo ekvivalent této částky v příslušném předmětu. Žadatelé bez těchto dosažené kvalifikaci, ale s významným příslušné / příslušných pracovních / životní zkušenosti se doporučuje použít. Požadavky na anglický jazyk Pokud angličtina není vaším rodným jazykem, je třeba doložit své znalosti jako je minimální IELTS skóre 6,5 (6,0 ve všech pásmech). Pokud nesplňují požadované skóre budete mít možnost přihlásit se k jednomu z našich pre zasedáními kurzů angličtiny. Pro úspěšnou registraci je třeba držet na podmíněnou nabídku pro váš kurz a mít IELTS skóre 0,5 nebo 1,0 pod požadované úrovni. [-]

Mezinárodní Média řízení Inovací

International Media Innovation Management
Online & Campus forma Kombinované 2 let October 2016 Německo Berlin

Tento program (on-line a přítomnost modulů v Německu, Rakousku, Španělsku, USA) je zaměřen na vysokých potenciálů z médií a kreativních průmyslů. Výkonné studenti z www.imim-master.com kopulí z různých pozic ve svých hodnotových řetězcích: vývoj, financování, obsah, žurnalistiky, výroba, distribuce, regulace / předpisy. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Magisterský program v International Media Innovation Management - imim Tento program je zaměřen na vysokých potenciálů z médií a kreativních průmyslů - s různými pozicemi ve svých hodnotových řetězcích: vývoj, financování, obsah, výroba, distribuce, regulace / právních předpisů. Během dvouleté studii, že spojí své síly dohromady do inovací médií think tanku. S lektory z předních mediálních společností a univerzit z celého světa (Poynter Institute, Guardian, New York Times, Die Welt, Universidad Miguel Hernández a mnoho dalších) a semináře v Rakousku, Německu, Španělsku, USA a on-line, pracují společně v mezinárodní síti. Studenti se zabývají reálných životních situacích předložených zúčastněnými podniky. Tak, společnosti účastnící se programu, mají slovo při strukturování osnov. "Spolupráce studentů se akademických pracovníků, trenérů managementu, novinářů a obchodních manažerů je velmi důležité," říká programový ředitel Andy Kaltenbrunner, "inovace je třeba stanovit jako hlavní měna výměny v mezinárodním týmu." Studium je rozděleno do pěti týdenní povinná účast moduly (které se konají v Rakousku, Německu, Španělsku a USA), doplněná e-learningu. Přednášející: přední mezinárodní odborníci v oblasti médií, žurnalistiky, technologie a řízení změn, některé z akademické obce, jiní v rámci odvětví, včetně Wolfgang Blau (Guardian), Lucy Küng (univerzit Oxford / Reuters Insitute, St. Gallen), Bill Horn (New York Times), Klaus Meier (Universität Eichstätt-Ingolstadt), Romanus Otte (Die Welt), José García Avilés (University Miguel Hernández) a mnoho dalších. Úplný seznam přednášejících naleznete zde. www.imim-master.com/faculty Osnovy Modul 1 - Media Economics Digitalizace a konvergence, Supply Chain Management, konvergentních produktů, obchodní modely Modul 2 - Společnost Impact digitalizace, etických hodnot napadán ekonomika, politika a společnost, mediální zákon Modul 3 - Komunikace / Žurnalistika Crossmedia, kvalita žurnalistiky, mediální Pracovní postupy Modul 4 - Řízení inovací kulturní rozdíly, Team Building, inovační procesy, Benchmarking, Hodnocení a zavádění inovací Modul 5 - Manažerské dovednosti Self Management, Change Management, vedení, řízení projektů Modul 6 - Diplomová práce v indiviual práce nebo malých mezinárodních týmech ze dvou na čtyři, budou studenti analyzovat konkrétní problém (např jedné z partnerských společností IMIM je) pro své diplomové práce. Budou trénován svými mentory, profesionální stratégů. Projekt bude trvat několik měsíců a končí v prezentaci. Další informace Partneři: Poynter Institute, St. Petersburg / Florida, USA (Bill Mitchell, pobočka), Universidad Miguel Hernández, Elche, Španělsko (José García Avilés), Universität Eichstätt-Ingolstadt, Německo (Klaus Meier) Vyučovací jazyk: angličtina Poplatky / výdaje na integrované obchodní partnery pro studenty: € 20.000 / rok (program trvá 2 roky)Stipendia pokrývající až 75% jsou k dispozici. Včetně: Studentské ceny zahrnují: všechny učebnice a online materiály, individuální jazykové vzdělávání, ubytování a cestovní náklady v zemích, v nichž za účast blokuje uskuteční (Rakousko, Německo, Španělsko, USA). Obchodní partner poplatky zahrnují: náznak skutečného života projektu (budou následně implementovány do jejich společnosti), a odeslání nebo lektor, jehož úkolem je na programu ve formátu "Seznamte se manažer". Titul Zasloužené: Master of Arts v International Media managementu inovací Nosiče: fjum_forum pro žurnalistiky a médií ve Vídni (Daniela Kraus, ředitel) a berlínské univerzitě pro profesionální studia (Ada Pellert, prezident). [-]

Magisterské Programy V Oblasti Digitálních Médií A Sociální Marketing

UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Online forma Kombinované 12 měsíců Španělsko Madrid

Cílem Master in digitálního marketingu a sociální média je vyškolit špičkové odborníky, kteří potřebují rozvíjet a realizovat úspěšné marketingové strategie dostávají ke spotřebitelům na stávajících trzích a prostřednictvím nových digitálních médií. [+]

Cílem Master in digitálního marketingu a sociální média je vyškolit špičkové odborníky, kteří potřebují rozvíjet a realizovat úspěšné marketingové strategie dostávají ke spotřebitelům na stávajících trzích a prostřednictvím nových digitálních médií. Po dokončení Master budou studenti schopni: Zvládnutí techniky elektronického obchodu, prodej na webu a generování provozu na webových stránkách. Stanovením vhodných cílů pro on-line marketingu a vyhodnocovat návratnost investic do těchto akcií. Prohloubení umístění tématy, vývoj webových aplikací úspěch, CRM, e-mailový marketing nebo sociální média marketing. Proveďte digitálních marketingových strategií a projektování reklamních kampaní na internetu. Změna způsobu, jakým společnost týká, komunikuje a řídí své vztahy se zákazníky a trhy, aby se přizpůsobili hospodářství a společnosti. Určeno Mistr je zaměřen na všechny ty s vysokoškolským vzděláním a kteří mají zájem se specializovat v oblasti digitálního sociální média marketing, e-commerce a. Také všechny ty podnikatele, kteří chtějí zahájit podnikání, které jsou založeny na digitálním prostředí a je třeba znát klíče a možnosti Internetu. Uznání oficiální název Studenti, kteří splňují požadavky UDIMA získat titul Master v oblasti digitálního marketingu a sociálních médií učil UDIMA kromě titulu profesionálního mistra vydané Centrem pro finanční studia. UDIMA Požadavky: mají bakalářský titul, vysokoškolský diplom nebo ekvivalent. Metodologia Třídy online. jsou spuštěny měsíce února do října každého roku. Běžná doba je 12 měsíců. [-]

Magistr Humanitních Věd, Komunikace Soustředění

Tiffin University
Online forma Kombinované September 2016 Spojené státy americké Tiffin

Studenti se zájmem o sdělení budou moci soustředit na studium lidské komunikace z několika pohledů. Teorie za klasické komunikace a rétoriky položí základ pro praktické aplikace. [+]

Mistr humanitních studií - Komunikace

Studenti se zájmem o sdělení budou moci soustředit na studium lidské komunikace z několika pohledů. Teorie za klasické komunikace a rétoriky položí základ pro praktické aplikace.

Kurzy:

COM 520 filozofie komunikace PHI 522 Logic, uvažování, a přesvědčování COM 630 Cybercultures a problémy v kyberprostoru COM 580 Politika a novinky CUL 532 dokumentárních filmů COM 592 * Speciální témata ve filozofii / sdělení

Je program akreditován?

Tiffin University je akreditován vysokého učení komise North Central sdružení vysokých škol a škol.... [-]