Magisterské studium Média - Magisterské studium Média hledejte zde!

Magisterské studium Média - Zde naleznete magisterské studium Média

Média

V posledních desetiletích ve společnosti zakořenilo tvrzení, že informace jsou nejvýznamnější silou moderního světa a toto tvrzení má své opodstatnění. Ve skutečnosti je mnoho důvodů proč věřit, že média ovládají svět, poskytují informace o domácím i zahraničním dění a spoluutváří názory veřejnosti. Magisterské studium médií je výbornou volbou pro ty, kteří chtějí vstoupit do tohoto stále se měnícího neklidného světa mediálního zprostředkování.
 
Způsob zpracování a zprostředkování informací se začal prudce vyvíjet v 18. století a dnes je z něj velmi mocný kolos s mnoha nástroji, dotýkající se každé oblasti lidského života. Mezi nejvlivnější média patří odvětví masové komunikace, vysílání a reklamní média, zpravodajství, digitální a elektronická média, každými z nich je možné se podrobně zabývat v magisterském studiu médií. Média vyžadují různé talenty jako je schopnost kreativního psaní, logické myšlení a systematická práce, schopnosti třídit důležité a méně důležité informace a zároveň potřebují silné etické principy a nezávislost. Toto jsou schopnosti, které mediální odborníci hledají a vy je u sebe můžete rozvíjet a posilovat například magisterským studiem médií.
 
Pokud se cítíte připraveni přidat se k odborníkům zasvěceným informacím a vytvářením kontaktů, prohlédněte si níže nabídku magisterských programů médií. Vykročte vůči své budoucí kariéře v médiích již dnes!

Čtěte více

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem specializací: Projekty pro reklamu a strategické komunikace: Studenti budou tvořit na myšlenek a prototypování digitálních komunikačních strategií pro značky a organizací. Pokud jde o praktickou výuku, studenti mohou rozhodnout pro web design a mobilní design projektů designu interakce aplikace do vesmíru: Student bude vytvořen v koncepci a vývoj designu interakce aplikovaného do vesmíru obecně že je, maloobchod, zábava, památky, muzea, infrastrukturu a veřejný prostor ... Pokud jde o praktickou výuku, studenti se mohou rozhodnout pro interaktivní design pro inteligentní města nebo provést pilotní projekt interakce. Studium Program: Data Sheet Kredity: 66 ECTS Doba trvání: 1 rok Kvalifikace: Masters v designu a rozvoje digitálního Projekty jazyk: španělština a angličtina nabídka speciálních itineráře čelit: Digitální Projekty Reklama a strategické komunikace Projekty designu interakce interaktivní prostor První semestr Modul I - Teoretický rámec a kontext (8 ECTS) Modul II - Metodika a pokročilé návrhové procesy pro interaktivní internetové stránky a aplikace (12 ECTS) Modul III - Programování, vývoj a prototypování digitálních rozhraní (12 ECTS) Druhý semestr Modul IV - Správa digitálního designu (6 ECTS) Specialita 1: strategické komunikační projekty a reklamy (10 ECTS) Speciální 2: design projektů interakcí pro prostor (10 ECTS) Mistr závěrečné práce (12 ECTS) Externí Practices (6 ECTS) [-]

Magisterském Studijním Programu V Literatuře - Kultura - Media, Anglický

Lund University
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Švédsko Lund

Cílem programu je posílit studenty historické znalosti a teoretické pochopení vztahů mezi literaturou, kulturou a moderní média. [+]

Mistr programu v literatuře - Kultura - Media, anglický

Program přehled

Mistr 's programem, 2 roky na plný úvazek Kód: LU-18633 120 kreditů Lund Campus Doba studia: 3 září 2012 - 6.června 2014

Cílem programu je posílit studenty historické znalosti a teoretické pochopení vztahů mezi literaturou, kulturou a moderní média. Student si může vybrat specializaci v angličtině, francouzštině, španělštině, ruštině nebo General / skandinávský možnost. Tam jsou teoretické kurzy, diskutovat o estetické a kulturní témata obecné povahy, stejně jako kurzy zaměřené na konkrétní literárních žánrů, témat nebo historických obdobích. Kritickou pozornost je věnována i mnoho forem, ve kterých literatury vstupuje do médií a veřejné sféry v současné společnosti. Závěrečná zkouška má formu diplomové práce.... [-]


MDE Sociální Inovace

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2016 Spojené království Londýn + 1 více

Master of Design v sociální inovaci aplikuje čočky designu myšlení k řešení některých z nejkomplikovanějších sociálních, ekologických a ekonomických problémů společnosti. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Mistr designu v sociální inovace aplikuje čočky designu myšlení k řešení některých z nejkomplikovanějších sociálních, ekologických a ekonomických problémů společnosti. Zaměřuje se na organizačních modelů, metod a přístupů potřeba utvářet pozitivní společenské změny, udržitelného růstu a nových obchodních modelů. Tváří v tvář příslibem nevýslovnou růstu se nyní konfrontováni s krutou realitou: že v druhém desetiletí 21. století, tradiční model "business as usual" už není životaschopný. Při uplatňování řadu přístupů k navrhování a vytváření prototypů sociální podniky a modely organizace, budou MDE v sociální inovace vybavit si přístupu založeném na praxi na vkládání inovace v oblasti trvale udržitelného rozvoje, komunitní odolnost, sociální odpovědnosti podniků, rizikového filantropie a organizační agility. Práce s křížovým disciplinární tým odborníků, bude kurz umožní dozvědět se o radikálním myšlenkám, rozvíjet tyto myšlenky a testovat je v "žil" organizační prostředí. MDE Social Innovation prokáže, že mnoho z nejúspěšnějších návrhů, inovací a inovátoři se naučili pracovat přes hranice mezi obory, odvětvími, organizacemi a tradičních služeb. V jeho srdci leží tři principy navrhování: holistický přístup - je třeba přistupovat k inovacím z "celostní" pohledu, opírající se o potenciální dopad, pokud jde o lidi, technologie, životní prostředí, psychické a emocionální smysl a dlouhodobé udržitelnosti jádro záměr - potenciál vyvinout "hlavní záměr" a hodnotové nabídky organizačních modelů na podporu obchodní a hodnoty značky prostřednictvím interakce, sociální hodnoty, spolupráce a nápady generace participativní a inclusive - význam rozvoje sociálních a ekologických řešení, "s" a "o" klíčových zainteresovaných subjektů, zákazníků / trhy atd a ne pouze "k" a "pro" lidi. Kurz se bude rozvíjet své nápady a dovednosti v zaměřené na lidi a organizační vedení jako způsob, jak mění způsob, že veřejné, soukromé a ne-pro-zisk služby jsou tvarovány pomocí designu myšlení metodik. [-]

Magisterský Program V Nových Médiích; Nový Design A Výroba Médií

Aalto University
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Finsko Espoo

New Media Design a výroba je hlavní obor v rámci programu magisterského v New Media, se zaměřením na umění a designu v interaktivní média. Vzdělání je projekt-orientovaný, kombinující praxe s teorií, hands-on s mysli-on. [+]

Cílem vzdělávání (výsledky učení) Posláním Media Lab je zkoumat, objevovat a pochopit nové digitální technologie a její dopady na společnost; najít a využít možnosti, které se otevírá pro komunikaci, interakci a vyjadřování a zhodnotit, pochopit a vypořádat se s výzvami, které přináší návrh a kreativní produkce. New Media Design a výroba je hlavní obor v rámci programu magisterského v New Media, se zaměřením na umění a designu v interaktivní média. Vzdělání je projekt-orientovaný, kombinující praxe s teorií, hands-on s mysli-on. Projekt moduly zdůrazňují interdisciplinární a společné práce, zatímco individuální dovednosti jsou studovány v dílnách a skrze školen studiové práce. Studenti nových médií v Media Lab mohou vybrat zaměřit své studium na dynamické vizualizace, umění a kultury, designu interakce a interaktivní a generativní vyprávění. Program je plně vyučován v angličtině a studenti mohou psát své diplomové práce ve finštině, švédštině nebo angličtině. Obsah výsledky Student, který postupuje z programu je schopen pochopit komplexní požadavky nových médií a má dovednosti potřebné v oblastech zvláštní koncepce rozvoje tvůrčí spolupráce,, návrh a realizace. Absolvent má široký dost pochopení diverzifikace napříč disciplínami pro komplexní pohled na oblasti nových médií, kromě prohloubení znalostí v jeho / její vlastní speciální know-how. On / ona je schopen kriticky analyzovat a rozvíjet zavedené digitálních a nových médií designové tradice, stejně jako možnost prodloužit jeho / její odbornou způsobilost a poskytnout tvůrčí vklad vývoj designu oblasti nových médií. Absolvent Očekává se, že dosáhla úrovně znalostí, kde mohou být provedeny další externí nebo doktorské studium Dovednostní výsledky V průběhu studií jsou studenti očekává, že se seznámit s různými nástroji, aby pochopit vlastnosti nových médií. Studenti by měli být oba produktivní a tvůrčí a také mají analytický rámec k provozu se v terénu jako profesionálové nových médií. Akademické dovednosti Akademické komunikace a psaní jsou významnou součástí studia, a další výzkum orientovaný kurzy lze zvolit v případě, že student plány na akademické orientaci. Studenti a výzkumníci jsou vedeni k síti v mezinárodním měřítku a mají i možnost strávit část svého studia v zahraničí prostřednictvím některého z našich výměnných programů. Obsah vzdělávání Spuštění od roku 1994, asi 15 - 20 noví studenti začít své studium každý rok. Zázemím našich uchazečů se velmi liší a vždy jsme se pokusili naverbovat opravdové interdisciplinární tým studentů s každým příjmem. Sdílení znalostí a pracovní spolupráci v rámci skupin v rámci experimentální výroba a výzkumného procesu je základním předpokladem naší práce v Media Lab. Studie z Media Lab se vyznačují spolupráce v experimentální a kritickou prostředí, ve kterém interakce a pracují v multidisciplinárních a multikulturních týmech dochází v širokém měřítku mezi studenty a zaměstnanci, jakož i se studenty z jiných fakult a institucí. Od přírody studií v "nových médií" kladou důraz na rozvíjejících pole a postupy a související nástroje a technologie pro komunikaci, kreativní produkce a distribuce. V absolventy praxi Media Lab mají tendenci se zaměstnaných v "nových" rolí a "nově vznikajících profesí" ve široký gamut nového mediálního průmyslu, stejně jako v souvisejících výzkumných a vývojových aktivit. Během programu, budou studenti specializovat podle svých osobních dovedností a motivaci. Jejich budoucí profesní profily se týkají různých oblastí novým designem a výzkumu médií včetně návrhu interakce, informační design, návrhu rozhraní, interaktivní a generativní vyprávění, nové mediální produkci, design softwaru a digitální animace. Učební osnovy obsahuje řadu softwarových nástrojů kurzů, ale obecně očekáváme, že studenti buď schopný v používání nástrojů obchodu, či ochoten vyčlenit čas pro samostudium. K tomu, zajišťujeme knihovnu seminářích, stejně jako one-on-one koučování. Studenti mohou také pokračovat ve studiu na doktorský titul. Pracovní příležitosti a tituly Během programů, studenti specializují podle svých osobních dovedností a motivaci. Jejich budoucí profesní profily se týkají různých oblastí novým designem a výzkumu médií, včetně návrhu rozhraní, designu interakce, informační design, interaktivní vyprávění, nové mediální produkce, mediální umění a design, design softwaru a digitální animace. Internacionalizace Major Předmět poskytuje vynikající základ pro mezinárodní kariéru. Značný počet oddělení se žadatelé, studenti, učitelé a vědci jsou ze zahraničí, a všechny kurzy jsou vyučovány v anglickém jazyce. Studenti a výzkumníci jsou vedeni k síti v mezinárodním měřítku a mají možnost strávit část svého studia v zahraničí prostřednictvím některého z našich výměnných programů. Přijímací řízení Výběr ŘO v New Media, Major v New Media konstrukce a výroba se stane v přijímacím procesu ARTS Aalto studia studenta. Skupina studentů představujících různé dovedností, pozadí a talenty jsou voleny vždy na jaře. Proces se skládá ze tří kroků: písemné žádosti, který popisuje vaše pozadí, zkušenosti a motivaci, následovaný souborem úkolů a konečně, rozhovor, který zahrnuje také hřiště portfolia. Výběr komise zastupuje jejich vlastní profesionální pole recenze všechny kroky výběrového řízení. Důvody pro výběr studentů, zahrnují osvědčené umělecký / designér talent, motivaci a osobní rozvojový potenciál, stejně jako akademické historii žadatele, kulturních aktivit a předchozí činnost v oblasti nových médií. Rozhodující faktory jsou demonstrovány talent a vhodnost v požadovaném oboru. Výběr je založen na dokumentech přiložených k žádosti, osobní cíle žadatele a motivace jako student, an úkoly pohovoru a přijímací zkoušky, připravené předem, stejně jako práce předložené během pohovoru. Kromě toho, nová média Hlavní žadatelé by měli mít pracovní zkušenosti v digitálních mediálních prostředích vhled do nového designu médií a / nebo nové mediální produkce a / nebo související výzkum plynně anglicky (ústní / písemná) [-]

Ma V Technologiích A Kodexy Komunikace

Link Campus University
Campus forma Denní studium 2 let November 2016 Itálie Řím

Formativní programy se vyznačují silnou experimentální komponenty výsledek různých workshopů činností zaměřených na [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Dobrý technických znalostí je základem pro úspěšné zabývají plánováním a kreativity. Digitální média a rychlost vývoje ICT (informačních a komunikačních technologií), ve skutečnosti výzvu nepřetržitě nových odborníků. Tři roky bakalářského studia a na magisterské studijní programy jsou koncipovány tak, aby poskytovat esenciální nástroje potřebné k výkonu těchto problémů. Zdarma italský jazykový kurz bude nabídnuta všem studentům, kteří předběžně uplatňují první týden v červnu. Prostřednictvím neustálého výzkumu a studií, pak budete ovládat digitální svět, aby jej použít jako nástroj pro vytváření špičkových produktů a navrhnout nové a atraktivní služby pro uživatele. Průběh studia Formativní programy se vyznačují silnou experimentální části, výsledkem různých seminářích činností zaměřených na "vytváření skutečné", ve spolupráci s výzkumnými středisky v rámci univerzity i s dalšími subjekty v souvislosti s ní, teoretické aspekty diskutované při výuce. Další unikátní vlastností předmětu je přítomnost vysoce kvalifikovaných fakulty a zastupuje předních osobností ze světa informačních a komunikačních technologií a designu interakce, které mají bohaté zkušenosti jak na národní i mezinárodní úrovni. Ty tak mohou zajistit přenos zkušeností, odborných znalostí a poznatků shromážděných během své kariéry studentů zapsaných. PRVNÍ ROK Metodika a techniky sociálního výzkumu Sociologie komunikačních jazyků Sociologie nových médií a sociálních sítí Sémiotika artefakty a teorie fotografie Interakce design I Prvky programování I (Web a mobilní) Integrovaný průběh komunikace Kognitivní psychologie Analýzu a vizualizaci databáze Druhý rok Laboratoř počítačové grafiky, modelování a 3D tisk Interakce design II a Design Lab Rozhraní Angličtina pro multimediální komunikaci Materiály, které mají být vybrány Dovednosti [-]

Magisterský Titul V Oboru Správce Komunity A Sociální Média

Spain Business School
Online & Campus forma Kombinované 11 měsíců Přihlašování započato Španělsko Madrid

všichni lidé, kteří chtějí vytvářet, spravovat, střední, rozvíjet a vést virtuální komunity, sledovat účty a interpretaci metrických zpráv posoudit návratnost investic do jakékoliv značky či firmy se děje. Oba profil manažera Společenství a sociální média jsou vyžadovány všemi organizacemi a jedním z nejslibnějších profesí ... [+]

Kdo by se měl zúčastnit: všichni lidé, kteří chtějí vytvářet, spravovat, střední, rozvíjet a vést virtuální komunity, sledovat účty a interpretaci metrických zpráv posoudit návratnost investic do jakékoliv značky či firmy se děje. Oba profil manažera Společenství a sociální média jsou vyžadovány všemi organizacemi a jedním z nejslibnějších profesí. Cíle: Naučte se interpretovat chování, které uživatelé jsou v síti a znát, chápat a aplikovat základy každé společnosti, ale z pohledu sociálních sítí. Znát problémy, které uživatelé, společnosti a jejich značek žijí v sociálních sítích. strategicky umístit firmu v RRSS z hlediska správu obsahu, sociálního marketingu a zákaznických služeb. Všechny dovednosti manažera Společenství týkající se jednotlivých sociálních sítí. Schopnost měřit, analyzovat a podat zprávu o výsledcích, jak k nim dochází. Kromě toho celá řada globálních cílů do všech pořadů skládajících se z: efektivně vést týmy, naučit se dělat strategická rozhodnutí, vytvořit globální a inkluzivní viděním, správu master změna a řízení zachytávání dovednosti. agenda: Modul 1: Základy Sekce 1: technický a právní prostředí. Sekce 2: Úvod do sociální média marketing. Sekce 3: Úvod do světa vyhledávačů Modul 2: Community Manager Sekce 1: Community Manager. Session 2: Community Manager na Facebooku. Sekce 3: Community Manager na Twitteru. Sekce 4: Community Manager v Instagram. Sekce 5: Community manager LinkedIn. Sekce 6: Community Manager pro Google+. Modul 3: Social Media Manager Sekce 1: Social Media Strategy. Sekce 2: Social Media Strategy. Sekce 3: Správa on-line pověst. Sekce 4: Digital Marketing. Sekce 5: věrnost zákazníků. Sekce 6: Google Adwords I. Modul 4: Analýza dat Sekce 1: Social Media Metrics. Sekce 2: Google Analytics I. Modul 5: dovednosti a nástroje Sekce 1: Řečnictví. Sekce 2: písemná komunikace Sekce 3: HootSuite. Sekce 4: Buzz. PROJEKT END OF MASTER. Vždy doprovázena Váš specialista, váš projekt školitelem a ředitelem školy. Doplňující informace: Ti studenti, kteří si přejí mít možnost stáží ve velkých společnostech. Toto školení lze financovat Foundation tripartitního. Recenze studentů: Amalia White Polo (2015) První věc, kterou si uvědomit, je online platforma je velmi jednoduchá a intuitivní. Co se týče Master, program je kompletní, kurzy jsou dobře strukturované blok, informace a obsah je velmi dobrá a diskusní fóra, že každý předmět umožňuje účast v jednoduchým způsobem, a to i každý učitel reaguje s hbitostí a vyzve je k účasti. Řečnictví, efektivní prezentace, on-line pověst, myslím, že jsou materiály, které mohou být použity velmi každý pracovní den. Dva z problémů, které mají velký zájem o tohoto mistra jsou následující: Měření a strategie, jsou důležité, a téma pro každou konkrétní sociální sítě a nářadí. Přesto, že je on-line nemáte pocit, sám kdykoli je ovládací každým učitelem, existují praktické úkoly, testy, ale je konstanta je naprosto přijatelné, a co je nejdůležitější naučit a pokud můžete hrát mnohem lépe. [-]

Magistr V Scénáristické

Bath Spa University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Spojené království Bath

MA v scenáristiky je profesionální školení pro pracovní spisovatelů. Většina scénáristé pracují v několika médiích, a samozřejmě to odráží. [+]

Mistr v scenáristiky

MA v scenáristiky je profesionální školení pro pracovní spisovatelů. Většina scénáristé pracují v několika médiích, a samozřejmě to odráží. Všechny naše lektoři jsou pracovní spisovatelé. Chceme, aby se z spisovatelé, kteří chápou strukturu a řemesel dramatu, mají finální skript, který mohou použít jako vizitka, vím, průmysl v celé jeho rozmanitosti, a mohou hodit a prodávat své práce. MA je vyučován v sedmnácti víkendech intenzivních workshopů. Je však "s nízkým obsahem pobytu '. Existuje tolik hodin výuky jako na Bath Spa University 's zřízeného MA v tvůrčího psaní. Předmět je vyučován v našem krásném areálu Court Corsham, kde vyvíjíme výkon, zachycování a úpravy zařízení. Spolupracujeme také úzce se školou múzických umění, a jejich studenti budou mít možnost pomoci akt se a produkovat naši práci. I když je to intelektuálně náročná postgraduální studium, není 'akademické ' straně oddělen od pracovní straně. Vše teoretická je zaměřena na pomoc studentům jako spisovatele. ... [-]


M.Phil. V Textových A Obrazových Studií

Trinity College Dublin
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Irsko Dublin

Tento kurz se zabývá vztahy mezi textových a obrazových forem zadržení a projevu v moderním světě a jejich vliv na evropské kultuře po roce 1900. Zaměření modulu jádra je na grafické umění (plakát, poštovní známky, typografie), fotografie a kinematografie, a na současné digitální bázi médií. Různé ... [+]

M.Phil. V textových a obrazových studií Tento kurz se zabývá vztahy mezi textových a obrazových forem zadržení a projevu v moderním světě a jejich vliv na evropské kultuře po roce 1900. Zaměření modulu jádra je na grafické umění (plakát, poštovní známky, typografie), fotografie a kinematografie, a na současné digitální bázi médií. Různé teoretické přístupy budou zkoumány ve vztahu ke slovu / obrazu problematické, který se bude nacházet v několika evropských kulturních tradic. Možnosti kurzu se zaměřují na konkrétní média (fotografie, film) nebo témat (město, avantgard). Cílem předmětu je, aby studenti na vysoké úrovni teoretické a praktické povědomí o text-obraz poměrů v kulturních projevů, vybavit je analyzovat a vyhodnotit text / interakce image různé formy trvá, a poskytnout jim školení že obohatí svou praxi v jiných oblastech studia nebo odborné zapojení. Kurz se skládá z jednoho modulu jádra táhnoucí se přes dva semestry a čtyři jednosemestrální moduly (z výběru 5 nebo 6). První základní modul se zaměřuje na aplikace Word / Image vztahů v grafickém designu, od plakátů a poštovních známek typografii a logotypu. Druhé jádro semestr zaměření na slovo / obrazových vztahů ve fotografii, filmu a digitálních médií. V jedné dlouhodobé možnosti, z nichž dva jsou následuje každý semestr, jsou Text a fotografie, Přijít na evropské, národní identity, figurace Evropské hlavní město, ruská avantgarda a východní Evropy Cinema. Disertační práce na téma výběru studenta je připraven v průběhu letních měsíců. [-]

Zvukový Design Pro Film A Tv

NFTS - National Film and Television School
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Spojené království Londýn

Složky soundtracku - dialog, atmosfér, Foleys, ADR, navržený FX a hudby - jsou zkoumány podrobně s použitím zařízení si nezadá těch nejlepších audio postprodukční domy. S pevným důrazem na styl vyprávění, studentům rozvíjet estetické povědomí integrován s technickou expertizou, povzbuzovat je, aby se spolupracovníci z rané fázi ve všech inscenacích a během celého post-výrobní proces ... [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Sound Design pro film a televizi Složky soundtracku - dialog, atmosfér, Foleys, ADR, navržený FX a hudby - jsou zkoumány podrobně s použitím zařízení si nezadá těch nejlepších audio postprodukční domy. S pevným důrazem na styl vyprávění, studentům rozvíjet estetické povědomí integrován s technickou expertizou, povzbuzovat je, aby se spolupracovníci z rané fázi ve všech inscenacích a během celého post-výrobní proces. V roce 2011, což NFTS studentka získala Verna polí cenu za nejlepší střih zvuku ve studentské kategorii Editoři US Motion Picture Sound Golden Reel Awards. Toto je devátá doby se absolvoval NFTS student získal toto ocenění v posledních čtrnáct let a společně s poptávkou po nových absolventů, ukazuje vážnost, s níž je tento kurz považován v rámci filmového a televizního průmyslu. TUTOŘI Vedoucí post produkce je cena-vyhrávat Re-Recording Mixer Dean Humphreys, který pracoval s mnoha předních světových režisérů, včetně Romana Polanského, Ridleyho Scotta, Luca Bessona, Bernardo Bertolucci a Franco Zeffirelli. Dean také byl Sound Supervisor nebo re-záznam baterie pro hlavní televizní seriály, jako je Británie (Stephen Fry) a pravěku, kromě filmů včetně Pianista (pro kterého on vyhrál cenu César), Interview s upírem, Duch Spisovatel a Donnie Brasco. Ostatní učitelé patří Graham Hartstone (Aliens, Spalující touha, Die Another Day, Jeden svět nestačí), Paul Davies (Musíme si promluvit o Kevinovi, královna), Andy Kennedy (Game of Thrones, Sherlocka Holmese, Harry Potter a dvojí-Blood Prince), Adrian Rhodes (Hollow Crown, Aardman Piráti !, Wallace a Gromit filmy) a Ian Morgan (Vinyl, Severní a Jižní, Alien vs Predator). ABSOLVENTSKÁ Zvukoví designéři Adrian Rhodes (The Queen, Wallace & Gromit: Prokletí králíkodlaka), Martin Jensen (Králova řeč, usmíření, The vytrácí), Paul Davies (Musíme si promluvit o Kevinovi, hladu, královna), Miriam Ludbrook (Liga apokalypsy džentlmenů, Sugar Rush), Stuart Hilliker (Jane Eyre, State of Play) a Lydia Andrew (Audio ředitel Electronic Arts) vystudoval NFTS. OSNOVY Kurz představuje trvalou progresí začínající základní technologie a dovednosti, které jsou základem a podporují kreativní proces a končí s odpovědností za zvukový design na celé řadě absolventských filmů. V každé fázi další dovednosti jsou přidány prostřednictvím zvláštních seminářů - např hudební nahrávky, poskytnout komplexní vzdělání, které je velkou hodnotu v pochopení a komunikaci s dalšími profesionály. Pomocí nejmodernější zařízení a technologie, studenti pracují jako zvukové návrháři na hraných, dokumentárních a animovaných projektů rozvíjejících své dovednosti v digitálním tracklaying a míchání. Year One Série cvičení zaměřených na editaci zvuku a míchání techniky Workshopy s editaci a skládání studentů: Abstrakt Film Workshop Bez Images - projekt zvuku pouze Dramaturgie Workshop - zaměřit se na scénář a analýzu scénáře, blokování a kryt, a výkon Úprava scény - editace scénu naučit se základy konstrukce scény Krátký dokument - mix zvuku Zen a Beyond - beletrie workshop se zaměřením na vizuální vyprávění Dokumentární Poezie - zkoumat využívání non synchronního zvuku a hudby Animace projekty - použití hudby a zvukových efektů 1. ročník Fiction film - spolupráce se všemi ostatními odděleními Cross Spec - úvod do filmové řeči a vyprávění příběhů zahrnující všechna oddělení Rok dva Investigativní dokument - zvuk místo pro hlavní 1. ročník výrobě dokumentárního Remixování 1. ročníku fi filmu stopy Pokročilá editace, design a směšovací techniky včetně prostorového zvuku míchání 2. ročník Fiction výroba, natočené na digitální formát Maturitní filmy dokumentární, hrané a animace Na krátkých filmů a 2. ročník filmů, zvukový design studenti pracují jako zvukové dohledu, vytváření skladbu z pre-produkci až do mixu. Na rozdíl od jiných škol, veškeré výrobní náklady hradí školy. Kromě toho budete mít peněžní výrobním rozpočtem. NFTS studenti jsou zapojeni do dalších inscenacích jako součást osnov, než kterýkoliv z našich konkurentů. Vstupní požadavky V oddělení Post Production, hledáme sestavit skupinu studentů s různými a různých prostředí. Neexistuje žádné "typické" student nebo ideální kandidát, který je v souladu s povinným seznamu kvalifikací. Žadatelé budou pravděpodobně mít nějaké zkušenosti průmysl, nebo školení v jejich zvoleném oboru. Vaše pozadí může být v umění nebo jiných médiích, které by vás mohly mít zájem o další odbornou kvalifikaci, nebo chtějí rozšířit své znalosti z oblasti zvukové výroby, která vás na vyšší úroveň práce. Aplikační materiály musí obsahovat vizuální materiály (video nebo stills) s přidruženou soundtrack, které jste vybudovali; a zvuk montáž, včetně řeči, které jste vytvořili, a post-produkoval. Nanášejte DVD z ne více než dvacet minut běží čas, které jste nahráli a / nebo stopa stanovenými a / nebo ve směsi. To může být z delší práce. Ti, kteří nemají film / zážitek ze sledování videa: vyprávění sekvence fotografie, obrázky nebo karikatury, s přidruženým řeč, hudba a efekty soundtracku nahraných na audio CD, které demonstruje způsob, jakým žadatel pracuje tvořivě se vztahem audiovizuální Zvuk montáž, kterou předložil žadatel o audio CD cca 3 minuty běží čas. To by mělo zahrnovat řeč, ale neměl by být omezen na řeč. [-]

Filmových A Mediálních Studií Specializace - PhD / MPhil

University of Bolton
Campus forma Denní studium 3 - 7 let August 2016 Spojené království Bolton

MPhil / PhD ve filmových a mediálních studií je pro mediální absolventy, kteří se chtějí rozvíjet své znalosti konkrétní oblasti filmových a mediálních studií na vysoké úrovni akademického úspěchu. Studium na úrovni MPhil / PhD je otevřen pro absolventy vyznamenání, stejně jako těch, které již má postgraduálního titulu. MPhil / PhD je velmi non-učil, a vaším hlavním podání bude napsáno pod dohledem zaměstnance práce (... [+]

Filmových a mediálních studií specializacích - PhD / MPhil MPhil / PhD ve filmových a mediálních studií je pro mediální absolventy, kteří se chtějí rozvíjet své znalosti konkrétní oblasti filmových a mediálních studií na vysoké úrovni akademického úspěchu. Studium na úrovni MPhil / PhD je otevřen pro absolventy vyznamenání, stejně jako těch, které již má postgraduálního titulu. MPhil / PhD je velmi non-učil, a vaším hlavním podání bude napsáno pod dohledem zaměstnance (ředitel Dtudies) s odbornými znalostmi v zvolené oblasti práce. Další podpora je k dispozici od jiných vnitřních / vnějších akademiků. Vaše práce bude kus původního kritického výzkumu, který významně přispívá k odborné znalosti v oboru filmových a mediálních studií. Široké téma, které mají být zkoumány budou definovány vámi s více specifických podrobností dohodnutých prostřednictvím diskusí s ředitelem studií. Kariéra a profesní rozvoj Kurz je užitečné, pokud chcete sledovat kariéru zahrnující pokročilý vědecký výzkum; Například, akademické výuky kariéru ve filmovém / mediální pole. Předmět Přehled Zaměstnanci ve škole umění, média a vzdělávání cení jejich vztahy se studenty a poskytnout přátelské a podpůrné postgraduální výzkum dohled. Jsou schopni čerpat své vlastní zkušenosti z vydavatelství a konference prezentace v oblasti zlepšit jejich podporu postgraduálních studentů. Projekty nedávno dokončené zaměstnanci patří zveřejnění monografie uplatňují Bakhtinian teorii k některé z klíčových pojmů filmových studií. Projekty v současné době probíhá zahrnovat studium BRID Andrews 'do dokumentující odbornou praxi v kreativních odvětvích. Během prvních 12 až 18 měsíce kurzu budete registrován pro MPhil a provádět výzkum k tomuto kvalifikace. Za předpokladu, že uspokojivého pokroku, jak uvádí zpráva o přemístění, budete pak přenést do udělení PhD. Ve fázi přenosu budete mít možnost psaní-up pro MPhil pouze tehdy, pokud si budete přát. Buď kvalifikace se uděluje následné k výrobě diplomové práce a ústní zkouška. Na začátku kurzu budete důrazně doporučuje, aby rozšířit své znalosti o vzdělávání v oblasti výzkumu tím, že navštěvuje důležitá zasedání postgraduální výcvikového programu univerzity a na příslušných výzkumných seminářích pořádaných školou. Ty budou vyzváni k účasti v druhé a, jako doktorand, budete také vyzývají, aby šířit svůj výzkum ve větší míře, na konferencích a v akademických časopisech. Orgány dohledu mohou nabízet poradenství a podporu v každé fázi výzkumu šíření, od psaní návrhy dodávání dokumentů na konferencích. Témata výzkumu Žádosti o MPhil / PhD studia jsou považovány v následujících oblastech: - pohlaví ve filmovém / televizí - klasický Hollywood - teorie výkon - rozhraní mezi divadelní / filmu - psychoanalytickou teorii a film - pozdní 1960 Kino Art - Britská kino - autorství ve filmu - průmyslová Historie - ekonomické a estetické rozhraní ve filmu - současný Hollywood, zejména "trhák" - Bakhtinian teorie - komiks / superhrdiny filmy. Dostupné projekty Projekty v současné době probíhá podle našich výzkumných studentů zahrnovat studii do reprezentace jižní Asie / Britská asijské ženy ve filmu a televizi, a studii vnímání hrozeb v posledních Hollywoodu. Projekty jsou k dispozici v oblastech uvedených v sekci "výzkumná témata" výše. Před podáním formální žádosti, měli byste se obrátit na postgraduální výzkum studijní přijímací učitele ve filmových a mediálních studií, aby diskutovali o oblast, ve kterém chcete pracovat. Podrobnější návrh tématu výzkumu pak bude dohodnuto mezi vámi a školitele (ů) v rámci formálního procesu žádosti. [-]

Magistr V Digitální Mediální Technologie (DMT)

EIT Digital Master School
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Německo Berlin Nizozemsko Eindhoven Finsko Espoo Spojené království Londýn Francie Paris Švédsko Stockholm Itálie Trento Maďarsko Budapešť Španělsko Madrid + 16 více

Program v digitální mediální technologie se zaměřuje na umožnění technologií pro digitální média systémy, včetně technologií pro analýzu médií, vytváří interaktivní média, zpracování a kódování, optimalizace kabelový i bezdrátový přenos a distribuci digitálního 3D obsahu. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Program Digital Media Technology Zaměřuje se na klíčové technologie pro digitální systémy, včetně technologií pro analýzu médií, vytváří interaktivní média, zpracování a kódování, optimalizace kabelový i bezdrátový přenos a distribuci digitálního 3D obsahu. Absolventi programu DMT bude jak odborníků a inovátorů, které jsou schopny formovat budoucí technologii digitálních médií. První rok bude podobný jak při vstupu DMT bod univerzitami KTH a TU Delft se čtyřmi základními kurzů zaměřených na zpracování signálu, počítačové grafiky, webových služeb a komunikačních sítí. Druhý ročník se ubytovat technickou specializaci. Program nabídne šest specializací: (1) HyperMedia, (2) zpracování médií a komunikace, (3) Medical Imaging, (4) Média komunikační služby, (5) virtuálních prostředích, (6), Semantic Media. Program První rok je podobná na dvou vstupních bodů s čtyř základních kurzů zaměřených na zpracování signálu, počítačové grafiky, programování webových služeb a internetové komunikace. Navíc, některé volitelných předmětů může být zvolena se připravit na specializaci. Důležitou součástí programu jsou inovace a podnikání (I & E) kurzy. I & E Základní kurz poskytuje úvod do podnikání a řízení. Business Development Lab rozšiřuje mediálních systémů inženýrských projektů průzkum trhu, obchodní model procesu generování a rozvojové venture cvičení. Klademe důraz na uživatelské řízený inovace a komplexní analýzu služby, technologie, organizace a finančních výhledů, protože nové mediální technologie jsou nebezpeční pro stávající obchodní modely a téměř vždy mají významný vliv na kulturu a společenské vztahy. Témata Společnost relevantní bude také jádrem letních škol, které přinesou studentů z různých vstupních bodů dohromady. Studenti se podílejí na DMT trati jsou nabízeny stáž s průmyslovým partnerem nebo výzkumné středisko EIT Digital pracovat na své diplomové práce projektu. Přímo spojené s hlavní práce je I & E moll teze, že specifikuje požadavky, strategii a obchodní plán pro vybranou práce projektu. I & E práce umožňuje studentům studovat témata, jako je uživatelské řízený digitální média inovace a vyhodnocení uživatelské zkušenosti analýzy digitální média sociální média ekosystému, obchodních modelů pro poskytovatele obsahu v rámci sítí příští generace, úloha video komunikaci a nástroje pro spolupráci v podnicích, obchodní aspekty elektronického zdravotnictví a služeb telemedicíny. První rok je nabízen těmito univerzitami: KTH, Royal Institute of Technology, Švédsko University of Technology Delft, Nizozemsko Specializace Specializace jsou k dispozici v druhém roce. Program DMT nabízí 6 specializace, každý na jiném místě. Pro splnění požadavků na geografické mobility, zvolené výstupní bod musí lišit od zvoleného vstupního bodu. Hypermedia na Aalto Média Zpracování a komunikace na KTH Lékařská zobrazovací na TU Delft Mediální komunikační služby na BME Budapešti Virtuálních prostředí na UCL Sémantické Media na UNITN Specifické požadavky pro přijetí B.Sc. v elektrotechnice a informatice je nutné. Předchozí vzdělání musí zahrnovat základní matematiky kurzy v rámci lineární algebry, Fourier metod a teorie pravděpodobnosti. [-]

Magistr Médií A Komunikace Správa

Macromedia University for Media and Communication
Campus forma Denní studium Kombinované 4 semestry October 2016 Německo Kolínská voda Hamburg Stuttgart Mnichov Berlin + 5 více

Magisterský studijní program "Média a komunikace Management" je zaměřena na vynikající absolventy obchodní administrativa, komunikace vědy nebo příbuzných oborů a mladí profesionálové z agentur, komunikačních odděleních ... [+]

"Média a komunikace - Management - název mluví za vše: Studenti jsou schopni efektivně a profesionálně řídit mediální produkty a mediální společnosti. Tematické zaměření je na to, co vyzývá k mediálním průmyslu zítřka. Kompetence v cross-media, podnikání a odpovědnosti "

Profesor Dr. Dr. Castulus Vedoucí kurzu Mistr médií a komunikace správa

 

V mediálním průmyslu, velká poptávka pro manažery s strategické kompetence existuje. Koneckonců, kdo chce úspěšně vést mediální společnosti a rozvíjet mediálních produktů, musí mít velmi široké znalosti o sociálních trendů a vývoje, který se kombinuje s odbornými znalostmi pro řízení podniku. Činitelům s rozhodovacími pravomocemi zdravého úsudku jsou v poptávce.... [-]


Magistr Informatiky, Elektroniky A Radiotechniky

National Research University
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Rusko Moskva

National Research University "Moskva Power Engineering Institute" poskytuje magisterský studijní program v oblasti informatiky, elektroniky a radiotechniky podle ruské státní vzdělávací [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. National Research University "Moskva Power Engineering Institute" poskytuje magisterský studijní program v oblasti informatiky, elektroniky a radiotechniky podle ruské státní vzdělávací standard v následujících směrech: - Aplikovaná matematika a informatika - Informatika a výpočetní technika - Řízení v inženýrských sítí - Instrumentace - Elektronika a Nano-Electronics - Radio Engineering Proč si vybrat MPEI MPEI studenti mají možnost studovat na jedné z nejprestižnějších univerzit v Rusku podle mnoha žebříčků a přehledů. Pro více než osmdesát let historie MPEI vyškolila obrovské množství kvalifikovaných inženýrů, významných vědců, kteří stáli u počátků mnoha technických vymožeností, zejména vytvoření laserové. Na MPEI Nobelovy ceny vítězové AD Sacharov a PA Cherenkov pracoval v různých obdobích. V 20. století ve speciální designu předsednictva MPEI, která má své vlastní centrum Deep Space sdělení, rozhlasové snímky povrchu Venuše a zadní straně Měsíce byly získány poprvé. Mezi nejznámější absolventy MPEI jsou ex-předseda Státní rady Číny Li Peng a bývalý prezident Rumunska Ion Iliescu, ministrů inženýrství a vedoucích strojírenských firem v mnoha zemích světa. MPEI partnery ve vědě a vzdělávání zahrnuje asi 140 zahraničních univerzit, a takové dobře známé společnosti jako ABB, Siemens, Schneider Electric, EPRI, Škoda, Samsung a další. Získání jedinečné školení v libovolném oboru, absolventi MPEI nikdy mít problémy s následným zaměstnání a realizovat se v žádných vybraných oblastech. Jazyk vzdělání Školení v oblasti informatiky a výpočetní techniky je organizována v angličtině Medium. Školení v jiných oblastech je organizována v ruském jazyce. Ti studenti, kteří se potřebují naučit rusky se vyzývají, aby MPEI předběžný kurz, který poskytuje školení ruského jazyka během 1 akademického roku. UBYTOVÁNÍ PODMÍNKY MPEI zahraniční studenty jsou poskytovány s ubytováním v MPEI hostelu. Hostel pod bezpečnostní dohled má dvoupokojových bloky s koupelnou a WC v každém bloku. Pokoje jsou pro dvě až tři osoby. Tam jsou také ubytovny na chodbě typu s dvoulůžkovými pokoji. Pokoje jsou vybaveny nábytkem, ložní prádlo je také v ceně. Na každém patře hostelu se nachází společná kuchyňka a toaleta. Připojení k internetu lze poskytnout příplatek. V MPEI areálu jsou doplňkové služby, jako je prádelna, obchody, opravy kanceláří, na poště, kulturních center, kaváren a restaurací, atd. Poplatek za ubytování je cca 100 USD za měsíc. POJIŠTĚNÍ Zahraniční studenti musí mít zdravotní pojištění na celou dobu vzdělávání. MPEI pracuje s pojišťovnou, která poskytuje nejkomplexnější pojištění ve výši 200 USD za rok. [-]

Magistr V Kognitivních Systémů A Interaktivních Médií

Universitat Pompeu Fabra Barcelona
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2016 Španělsko Barcelona + 1 více

Posláním Master in kognitivních systémů a interaktivních médií (CSIM) je vycvičit výzkumné pracovníky a odborníky, kteří budou vyšetřovat, rozvíjet a design interaktivních kognitivní systémy a média budoucnosti. Výsledky mohou být fyzické zařízení, jako jsou roboty, nebo ty logické, jako je sofistikovaný software, který poskytuje nové zkušenosti a / nebo virtuální prostředí. Program CSIM navazuje na tři hlavní oblasti znalostí ... [+]

Mistr v kognitivní systémy a interaktivních médií Posláním Master in kognitivních systémů a interaktivních médií (CSIM) je vycvičit výzkumné pracovníky a odborníky, kteří budou vyšetřovat, rozvíjet a design interaktivních kognitivní systémy a média budoucnosti. Výsledky mohou být fyzické zařízení, jako jsou roboty, nebo ty logické, jako je sofistikovaný software, který poskytuje nové zkušenosti a / nebo virtuální prostředí. Program CSIM navazuje na tři hlavní oblasti znalostí: interaktivní technologie, kognitivní vědy a interaktivních médií. K dosažení svého cíle, program trvá interdisciplinární přístup, který je rozhodující pro zajištění studentům hluboké znalosti o konstrukci, výrobu, vývoj, nasazení a analýzu interaktivních kognitivních systémů a médií, spolu s potřebnými dovednostmi úspěšně realizovat všechny z těchto fází. Cílem programu CSIM je vyrábět integrátory těchto interaktivních kognitivních zařízení a programů. CSIM nabízí širokou škálu přednášek a cvičení renomovaných vědců. Z hlediska teorie, budou studenti získat základní znalosti o kognitivní funkce mozku a jeho výpočetních modelů, klíčové otázky v rozvoji interaktivních kognitivních systémů. V praktické rovině se studenti naučí navrhovat a rozvíjení tvůrčích a vědeckých řešení, aby se racionálně, důsledně a efektivně integrovat současných i budoucích technologií do interaktivních kognitivních systémů. Program CSIM nabízí studentům vědecké a praktické nástroje, které potřebují pro své studium nezávisle a na rozvoj a integraci interaktivních kognitivní systémy do užitečných systémů s real-svět aplikací. Cíle Hlavním cílem Master in kognitivní systémy a interaktivních médií je vyškolit další generace výzkumných pracovníků a odborníků, kteří budou výzkum, vývoj, konstrukce a analyzovat kognitivní systémy a interaktivní média. Kdo to je? Studenti tohoto magisterského programu, by měl mít zkušenosti v oblasti technologií a inženýrských staveb (výpočetní a telekomunikační), psychologie, biologie, audiovizuální komunikaci nebo v jiné oblasti související s interdisciplinární přístup programu. Uchazeči musí být vysoce motivovaní a tvrdě pracující a mají jak velký zájem o technologie a kognitivních věd a tvůrčího ducha. Musí navíc mít předchozí znalosti programování a být ochotni ponořit se do technologických témat. Struktura Program se skládá z jedné skladby poskytující solidní a koherentní vizi kognitivních systémů a interaktivních médií. To je v podstatě zaměřena na výzkum, a studenti musí absolvovat 20 povinných kreditů, 20 volitelných kreditů a 20-úvěrový konečný výzkumný projekt. Magisterský studijní program může být dokončena během jednoho roku, je-li přijata na plný úvazek, nebo ve dvou, vezmou-li se na částečný úvazek. Program je rozdělen do podmínkami a je navržen tak, aby odrážely prioritní oblasti výzkumu definované Evropskou komisí. OBSAH Magisterský program má za cíl vyškolit integrátoři složitých systémů a zařízení tím, že kombinuje znalosti a dovednosti z oblasti interaktivní komunikaci, kognitivní psychologie, lingvistika, umění, digitální technologie a komunikace. Program je navržen tak, aby odrážely prioritní oblasti výzkumu definované Evropskou komisí, která ji skupin do těchto obecných témat: kognitivní systémy: Tato dráha zahrnuje funkční aspekty pojmů, metod a pokročilé technologie potřebné k tomu, aby budoucí chytrá zařízení vnímat rozhodnout, cítit emoce a chovat. Konkrétně se zaměřuje na jejich schopnosti přizpůsobit se a chovat se v komplexním prostředí, na jejich schopnost komunikovat a komunikovat s lidmi a jinými zařízeními, a o tom, jak naše chápání biologických systémů může přispět k rozvoji kognitivní systémy budoucnosti. Tato trať připravuje studenty, aby se stal behaviorální a psychologické inženýři přístrojů zítřka. Obsah a média: Cílem je připravit studenty s cílem přispět k výzvám, jimž čelí jak dnešní společnost jako celek, a zejména na jednotlivce i organizace s ohledem na rozsáhlou oblast částečně interaktivního obsahu, který musí předložit a procesů. Zvláštní důraz je kladen na klíčové pojmy a metodami v optimalizaci interakce mezi lidmi a stroji na jedné straně a informací a médií na straně druhé. Navíc, tato trať zkoumá, analyzuje a důkladně experimenty se specifickými rysy interaktivních médií s cílem rozšířit spektrum možností a přidávání nových možností, spíše než jen nahrazení nebo posílení non-interaktivní média. Kvalita života: V budoucnu bude zdravotní péče a sociálních služeb se spoléhají na interaktivních zařízení a média. Hlavními úkoly bude nejen léčit, ale také k zachování a zvýšení kvality života v oblasti kognitivních systémů a interaktivních médií. Studenti na této trati bude ponořen v psychologické a technologické aspekty tohoto důležitého vývoje. Chcete-li přispět ke zlepšení kvality života, budou nové metody a média je třeba najít správnou rovnováhu mezi technologickými možnostmi a lidské tvořivosti. Interakce a mobilita: Tato trať se bude seznámit studenty s tímto složitým systémem problémů a připravovat je používat širokou škálu koncepcí a technologií s cílem pomoci řešit je. Stejně tak, mobilita zahrnuje mnoho forem dopravy, které vytvářejí různé potřeby s ohledem na autonomii zařízení a prezentaci informací. Internship V souladu s výzkumnou orientací tohoto programu, bude konečná výzkumný projekt se provádí v rámci jedné z výzkumných skupin odboru informačních a komunikačních technologií, a tím zajistit bohatou a stabilní prostředí pro získávání zkušeností v oboru. Znalosti, dovednosti a comptences získané\ Konkrétní kompetence získané v tomto magisterském studijním programu patří schopnost: Rozvíjet interaktivní zařízení s kognitivních systémů využívajících smíšené metodologie založené na analýze, návrhu, vývoje, zavádění a hodnocení. Použít smíšené metodologie z kognitivní vědy, interakce člověka s počítačem a komunikaci. Konstrukční řešení v podobě interaktivních zařízení pomocí analýzy požadavků. Tento design je založen na abstraktní biologických a neurologických výpočetních modelů a interaktivní komunikace. Vyvinout, implementovat a řešení kódu, jejichž cílem je zahrnout pokročilé technologie rozhraní, neurologické simulace a kontrolních jazyky, stejně jako interaktivní instalace a zařízení. Posoudit interaktivních zařízení pomocí řízené, experimentální, objektivní a kvantitativní metody. Aplikujte interdisciplinární přístup, který kombinuje kognitivní vědy, interaktivních technologií a digitálních médií k řešení problémů v cestách, které vedou k novým interaktivním zařízením. Použít současné teorie a výpočetní modely o mozku a o tom, jak to se vztahuje k interaktivních zařízení pomocí kognitivních systémů. Použít tyto přístroje a systémy na reálných problémů. Kariérní vyhlídky Tento magisterský program nabízí širokou škálu pracovních příležitostí. Studenti hledají kariéru v oblasti výzkumu budou moci pokračovat doktorské studium v ​​některé z oblastí zahrnutých v mezioborové zaměření programu. Studenti hledají kariéry mimo akademické obce budou moci čerpat ze svých zkušeností s analýzu, návrh, implementaci, experimentování, testování a hodnocení interaktivních zařízení prostřednictvím kognitivních systémů zadat celou řadu oblastí, z průmyslových a domácích robotiky na vnější interaktivní reklama , inteligentní technologie používané v automobilovém průmyslu, vývoj systémů na pomoc rehabilitaci lidem s tělesným nebo kognitivních poruch, velkoformátové interaktivní zábavy, nebo inteligentní muzeum techniky. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Komunikace A Nových Médií

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2016 Itálie Bologna

Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time anglický program, který si klade za cíl připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v odvětví, které procházejí nepřetržitou revoluci. 96% z umístění do 6 měsíců. Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den více a více lidí na celém světě se připojit k sociálním médiím: Twitter má ... [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time anglický program, který si klade za cíl připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v odvětví, které procházejí nepřetržitou revoluci. 96% z umístění do 6 měsíců. Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den více a více lidí na celém světě se připojit k sociálním médiím: Twitter má 230 milionů uživatelů, Google+ má 500 milionů, YouTube 800 milionů a Facebook 1,23 miliardy. To, čeho jsme svědky, je více než jen technologickou revoluci, to je hluboký socio-kulturní transformace. Společnosti po celém světě, kteří jsou neustále zvyšuje částku, která jim investovat do své on-line reklamy s cílem zlepšit jejich vztah se spotřebiteli a podnikatelskými kruhy. Společně s partnerem IAB (International Advertising Bureau), toto magisterské poskytuje studentům s kvalifikací a schopnostmi, kdo řídícím nebo poradce kariéru v oblasti digitálních komunikací. Jedinečná atmosféra 16. století vila v kopcích Bologni budete studovat marketing, komunikaci a nová média: předmět, který bude formovat 21. století. Během mezinárodního kurzu se studenty z celého světa, je fakulta skládá ze profesorů, manažerů a podnikatelů, a to díky projektových prací, firemních projektů a mistr přednáší studentům dostat do kontaktu s klíčovými světů digitální éře: poslouchat, publikovat obsah, sdílet a účastnit se. Master uzavírá stáž u společnosti. Struktura Magisterský stupeň je 12-měsíční plný úvazek program včetně stáž nebo projektové práce (celková délka: 1500 pracovní doba). Akademický část je rozdělena do dvou termínů. Vy se bude týkat 1000 hodin studia: 400 hodin školních aktivit a 600 hodin samostatné práce / group. Během prvního funkčního období budete studovat základy marketingu a komunikace, zatímco druhý termín se bude zabývat praktickými aspekty a zaměřit se na nové mediální nástroje, které budou používat ve své profesní kariéry (najdete podrobnější informace o kurzech budete studovat v sekci "Kurzy" níže). Tyto dva termíny jsou následuje stáže po dobu 500 pracovních hodin. Tato stáž může být prováděna při různých firem a agentur v Itálii nebo v zahraničí. Je to vaše šance uvést do praxe teorii a techniky naučené během dvou akademických pojmů tím, že pracuje na marketingové a komunikační strategie / kampaně, analyzovat a vytvářet řešení skutečných problémů a práci na akčních plánů. Nacházíte se očekává, aby co nejvíce z těchto příležitostí se poučila z odborníků budete pracovat s. Na konci stáže, budete muset odevzdat do "Závěrečná zpráva", který se bude prezentovat na ředitele studia představí své aktivity a analýzu teorie a poučení v průběhu akademického části. Studenti, kteří mají zájem si také zvolit, aby se mimoškolní kurz italštiny. První termín: prosinec 2016 - duben 2017 Kick Off & aktivity Ice-Breaking Základní kurzy: účetnictví; Firemní komunikace; Informačních systémů a databází; Obchod a podnikání Marketing; Marketing a Marketingový výzkum Druhý termín: duben 2017 - červenec 2017 Soustředěné kurzy: Digital Interactive Marketing; Integrované plánování komunikace; Průmysl Struktura digitální komunikace; Strategické polohy a online / offline Reputation; Search Marketing a Web Analytics pro podniky; webové technologie Praxe: srpen 2017 - prosinec 2017 Praktická zkušenost Vyvrcholení projektu učení Metoda Hlavním cílem naší pedagogických pracovníků je nejprve stanovit solidní základy teorie před zahájením stavět na tom zavedením většího počtu praktických aspektů. To bude mít za následek vám s jistotou vstupu do pracovního prostředí tohoto průmyslu, připravený vypořádat se scénáři budete čelit. Výuka personál vám pomůže pochopit tyto pojmy a techniky prostřednictvím využívání přednášek a seminářů; Skupina projektů a návštěvy podniků; host reproduktory a případové studie; videí a prezentací; Jednotlivé úkoly a pomáhal soukromé studium. Kurzy jsou nastavena tak, aby dát maximální volnost naučit se studenty a nechte profesoři učit a hodnotit studenty v nejlepším možným způsobem. Posouzení může mít formu individuální / skupinové prezentace, projekty, ústní a písemné zkoušky, stejně jako, samozřejmě, aktivní účast na seminářích. [-]