Magisterské studium Média - Magisterské studium Média hledejte zde!

Magisterské studium Média - Zde naleznete magisterské studium Média

Média

V posledních desetiletích ve společnosti zakořenilo tvrzení, že informace jsou nejvýznamnější silou moderního světa a toto tvrzení má své opodstatnění. Ve skutečnosti je mnoho důvodů proč věřit, že média ovládají svět, poskytují informace o domácím i zahraničním dění a spoluutváří názory veřejnosti. Magisterské studium médií je výbornou volbou pro ty, kteří chtějí vstoupit do tohoto stále se měnícího neklidného světa mediálního zprostředkování.
 
Způsob zpracování a zprostředkování informací se začal prudce vyvíjet v 18. století a dnes je z něj velmi mocný kolos s mnoha nástroji, dotýkající se každé oblasti lidského života. Mezi nejvlivnější média patří odvětví masové komunikace, vysílání a reklamní média, zpravodajství, digitální a elektronická média, každými z nich je možné se podrobně zabývat v magisterském studiu médií. Média vyžadují různé talenty jako je schopnost kreativního psaní, logické myšlení a systematická práce, schopnosti třídit důležité a méně důležité informace a zároveň potřebují silné etické principy a nezávislost. Toto jsou schopnosti, které mediální odborníci hledají a vy je u sebe můžete rozvíjet a posilovat například magisterským studiem médií.
 
Pokud se cítíte připraveni přidat se k odborníkům zasvěceným informacím a vytvářením kontaktů, prohlédněte si níže nabídku magisterských programů médií. Vykročte vůči své budoucí kariéře v médiích již dnes!

Čtěte více

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem specializací: Projekty pro reklamu a strategické komunikace: Studenti budou tvořit na myšlenek a prototypování digitálních komunikačních strategií pro značky a organizací. Pokud jde o praktickou výuku, studenti mohou rozhodnout pro web design a mobilní design projektů designu interakce aplikace do vesmíru: Student bude vytvořen v koncepci a vývoj designu interakce aplikovaného do vesmíru obecně že je, maloobchod, zábava, památky, muzea, infrastrukturu a veřejný prostor ... Pokud jde o praktickou výuku, studenti se mohou rozhodnout pro interaktivní design pro inteligentní města nebo provést pilotní projekt interakce. Studium Program: Data Sheet Kredity: 66 ECTS Doba trvání: 1 rok Kvalifikace: Masters v designu a rozvoje digitálního Projekty jazyk: španělština a angličtina nabídka speciálních itineráře čelit: Digitální Projekty Reklama a strategické komunikace Projekty designu interakce interaktivní prostor První semestr Modul I - Teoretický rámec a kontext (8 ECTS) Modul II - Metodika a pokročilé návrhové procesy pro interaktivní internetové stránky a aplikace (12 ECTS) Modul III - Programování, vývoj a prototypování digitálních rozhraní (12 ECTS) Druhý semestr Modul IV - Správa digitálního designu (6 ECTS) Specialita 1: strategické komunikační projekty a reklamy (10 ECTS) Speciální 2: design projektů interakcí pro prostor (10 ECTS) Mistr závěrečné práce (12 ECTS) Externí Practices (6 ECTS) [-]

MDE Sociální Inovace

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2016 Spojené království Londýn + 1 více

Master of Design v sociální inovaci aplikuje čočky designu myšlení k řešení některých z nejkomplikovanějších sociálních, ekologických a ekonomických problémů společnosti. [+]

Mistr designu v sociální inovace aplikuje čočky designu myšlení k řešení některých z nejkomplikovanějších sociálních, ekologických a ekonomických problémů společnosti. Zaměřuje se na organizačních modelů, metod a přístupů potřeba utvářet pozitivní společenské změny, udržitelného růstu a nových obchodních modelů. Tváří v tvář příslibem nevýslovnou růstu se nyní konfrontováni s krutou realitou: že v druhém desetiletí 21. století, tradiční model "business as usual" už není životaschopný. Při uplatňování řadu přístupů k navrhování a vytváření prototypů sociální podniky a modely organizace, budou MDE v sociální inovace vybavit si přístupu založeném na praxi na vkládání inovace v oblasti trvale udržitelného rozvoje, komunitní odolnost, sociální odpovědnosti podniků, rizikového filantropie a organizační agility. Práce s křížovým disciplinární tým odborníků, bude kurz umožní dozvědět se o radikálním myšlenkám, rozvíjet tyto myšlenky a testovat je v "žil" organizační prostředí. MDE Social Innovation prokáže, že mnoho z nejúspěšnějších návrhů, inovací a inovátoři se naučili pracovat přes hranice mezi obory, odvětvími, organizacemi a tradičních služeb. V jeho srdci leží tři principy navrhování: holistický přístup - je třeba přistupovat k inovacím z "celostní" pohledu, opírající se o potenciální dopad, pokud jde o lidi, technologie, životní prostředí, psychické a emocionální smysl a dlouhodobé udržitelnosti jádro záměr - potenciál vyvinout "hlavní záměr" a hodnotové nabídky organizačních modelů na podporu obchodní a hodnoty značky prostřednictvím interakce, sociální hodnoty, spolupráce a nápady generace participativní a inclusive - význam rozvoje sociálních a ekologických řešení, "s" a "o" klíčových zainteresovaných subjektů, zákazníků / trhy atd a ne pouze "k" a "pro" lidi. Kurz se bude rozvíjet své nápady a dovednosti v zaměřené na lidi a organizační vedení jako způsob, jak mění způsob, že veřejné, soukromé a ne-pro-zisk služby jsou tvarovány pomocí designu myšlení metodik. [-]

M.Phil. V Textových A Obrazových Studií

Trinity College Dublin
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Irsko Dublin

Tento kurz se zabývá vztahy mezi textových a obrazových forem zadržení a projevu v moderním světě a jejich vliv na evropské kultuře po roce 1900. Zaměření modulu jádra je na grafické umění (plakát, poštovní známky, typografie), fotografie a kinematografie, a na současné digitální bázi médií. Různé ... [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. M.Phil. V textových a obrazových studií Tento kurz se zabývá vztahy mezi textových a obrazových forem zadržení a projevu v moderním světě a jejich vliv na evropské kultuře po roce 1900. Zaměření modulu jádra je na grafické umění (plakát, poštovní známky, typografie), fotografie a kinematografie, a na současné digitální bázi médií. Různé teoretické přístupy budou zkoumány ve vztahu ke slovu / obrazu problematické, který se bude nacházet v několika evropských kulturních tradic. Možnosti kurzu se zaměřují na konkrétní média (fotografie, film) nebo témat (město, avantgard). Cílem předmětu je, aby studenti na vysoké úrovni teoretické a praktické povědomí o text-obraz poměrů v kulturních projevů, vybavit je analyzovat a vyhodnotit text / interakce image různé formy trvá, a poskytnout jim školení že obohatí svou praxi v jiných oblastech studia nebo odborné zapojení. Kurz se skládá z jednoho modulu jádra táhnoucí se přes dva semestry a čtyři jednosemestrální moduly (z výběru 5 nebo 6). První základní modul se zaměřuje na aplikace Word / Image vztahů v grafickém designu, od plakátů a poštovních známek typografii a logotypu. Druhé jádro semestr zaměření na slovo / obrazových vztahů ve fotografii, filmu a digitálních médií. V jedné dlouhodobé možnosti, z nichž dva jsou následuje každý semestr, jsou Text a fotografie, Přijít na evropské, národní identity, figurace Evropské hlavní město, ruská avantgarda a východní Evropy Cinema. Disertační práce na téma výběru studenta je připraven v průběhu letních měsíců. [-]

Intenzivní Magistr V E-branding, Sociální Média A Uživatelské Zkušenosti V Madridu

Madrid School of Marketing
Campus forma Denní studium 300 hodin March 2017 Španělsko Madrid

Intenzivní Mistr v E-branding, sociálních médií a User Experience - Face (Madrid) z MSMK - Madrid School of Marketing je vysoce specializovaný E-Branding a sociální média program, který vám dává schopnosti a dovednosti potřebné pro vytvoření efektivní online strategie branding, vytváří kreativní a inovativní strategie a taktiky sociální sítě a tím zlepšení uživatelské zkušenosti a on-line pověst společnosti. [+]

PREZENTACE Intenzivní Mistr v E-branding, sociálních médií a User Experience - Face (Madrid) z MSMK - Madrid School of Marketing je vysoce specializovaný E-Branding a sociální média program, který vám dává schopnosti a dovednosti potřebné pro vytvoření efektivní online strategie branding, vytváří kreativní a inovativní strategie a taktiky sociální sítě a tím zlepšení uživatelské zkušenosti a on-line pověst společnosti. Intenzivní Mistr v E-branding, sociálních médií a User Experience Face (Madrid) z MSMK vám umožní vytvořit program v zařízeních symbolické ulici Principe de Vergara v Madridu, která vám umožní spojit svou profesní činnost váš trénink vysoce specializovaná na E-branding, sociálních médií a User Experience, se zúčastní přednášky, semináře a workshopy prestižními reproduktorů, budete pracovat v malých skupinách a kvalita fakulty složené z vedoucích národních a nadnárodních společností a kde na vás Můžete těžit z celoživotního zaměstnání a pro výměnu specializující se na Masters. Struktura programu A 01.INTRODUCCIÓN teoretického rámce Brand management v nových prostředích a důležitost vytváření obsahu pro ně. Příchozí Marketing a Content Marketing. Teoretický rámec Značkové obsahu. Zaměřte se "tlak" na "vytáhnout". Kulturní sponzorství na značkovém obsahu. Spokojenost na vděčnost. Crowdmedia časy. Smysluplné značek. Anebo stejné (ZENOVATION) 02.REDES SOCIÁLNÍ olova, dovednosti a osobní růst Co je a jak rozvíjet marketingový plán sociálních médií. Klíče dobré strategie. Social Media ziskovost. Podání plán sociální média marketing. Facebook. Twitter. LinkedIn. Google +. Pinterest. 03.GESTION PROFESE: akční, nástroje a kanály Taktické a operativní v sociálních médiích: každodenní řízení, šíření 2.0, náboru a angažovanost. Příchozí Marketing měření sociálních médií: KPI, zprávy a zpravodajství. Správa a Newsletter databáze. 04.CONTENT MANAGEMENT Jak vytvořit strategii obsahu. Blogování platformy: WordPress. Video Marketing. 05.ORM, měření a MONITARIZACIÓN Sledování jako klíčový prvek. Online firemní reputace, vliv a "cit". Rozlišení krize v sociální média. USER 06.EXPERIENCIA (UX) User-střed design, definice a vlastnosti. Vývoj a trendy v UX. Výzkumné metody UX, proč a kdy je použít. Psaní orientovaný web. Proces plánování. Definování metriky a cíle UX Scorecard analyzovat uživatelské zkušenosti. Konverze optimalizace, definice a vlastnosti. Zákazník nákupního cyklu online. Plánování testování, kde začít. Plánování testování, jak stanovit priority. Definování metriky a konverzní cíle. Test A / B a více proměnnými. Vytváření portálové stránky. 07.ANALÍTICA A MĚŘENÍ Web Analytics: Google Analytics. Vytváření Dashboards. Reporting. Definování KPI. Nástroje pro rozvoj on-line ovládací skříně. Scorecard pro SEO kampaně. Scorecard pro PPC kampaní. Scorecard pro on-line zobrazení reklamních kampaní. Scorecard pro e-mailových kampaní. Scorecard sociálních mediálních kampaní. Scorecard pro uživatelskou zkušenost. VYPRÁVĚNÍ PŘÍBĚHU 08.TRANSMEDIA Transmedia Storytelling různé aplikace. Diváci už jít do kina, příběhy přijde k nim. Transmedia ve filmu prostředí. Budování #Transmedia vyprávění reklamu, #SocialTV, # TransSocialTV ... proč teď mluví #TransBrandedContent? Věrnostní a engament 09.ESTRATEGIA v digitálním prostředí Návrh věrnostního programu online. CRM a e-CRM. Uplatnění znalosti zvýšit hodnotu: Crosselling, nabídka, atd. Generování věrných návštěvníků. Věrnostní akce na návštěvnost webových stránek. Customer Experience Management digitálním prostředí. Virová online: MGM. Brand společenství a spolupráce procesy. 10.EMPRENDER v prostředí digitální ekonomiky Kritéria a faktory, které je třeba zvážit před zahájením našeho projektu. Výhody a nevýhody podniku na internetu. Analýza různých obchodních modelů. Znalost zákazníka a digitální spotřebitele. Zkušenosti a poučení z skutečných případech. Nové trendy v digitální podniky. [-]

Zvukový Design Pro Film A Tv

NFTS - National Film and Television School
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Spojené království Londýn

Složky soundtracku - dialog, atmosfér, Foleys, ADR, navržený FX a hudby - jsou zkoumány podrobně s použitím zařízení si nezadá těch nejlepších audio postprodukční domy. S pevným důrazem na styl vyprávění, studentům rozvíjet estetické povědomí integrován s technickou expertizou, povzbuzovat je, aby se spolupracovníci z rané fázi ve všech inscenacích a během celého post-výrobní proces ... [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Sound Design pro film a televizi Složky soundtracku - dialog, atmosfér, Foleys, ADR, navržený FX a hudby - jsou zkoumány podrobně s použitím zařízení si nezadá těch nejlepších audio postprodukční domy. S pevným důrazem na styl vyprávění, studentům rozvíjet estetické povědomí integrován s technickou expertizou, povzbuzovat je, aby se spolupracovníci z rané fázi ve všech inscenacích a během celého post-výrobní proces. V roce 2011, což NFTS studentka získala Verna polí cenu za nejlepší střih zvuku ve studentské kategorii Editoři US Motion Picture Sound Golden Reel Awards. Toto je devátá doby se absolvoval NFTS student získal toto ocenění v posledních čtrnáct let a společně s poptávkou po nových absolventů, ukazuje vážnost, s níž je tento kurz považován v rámci filmového a televizního průmyslu. TUTOŘI Vedoucí post produkce je cena-vyhrávat Re-Recording Mixer Dean Humphreys, který pracoval s mnoha předních světových režisérů, včetně Romana Polanského, Ridleyho Scotta, Luca Bessona, Bernardo Bertolucci a Franco Zeffirelli. Dean také byl Sound Supervisor nebo re-záznam baterie pro hlavní televizní seriály, jako je Británie (Stephen Fry) a pravěku, kromě filmů včetně Pianista (pro kterého on vyhrál cenu César), Interview s upírem, Duch Spisovatel a Donnie Brasco. Ostatní učitelé patří Graham Hartstone (Aliens, Spalující touha, Die Another Day, Jeden svět nestačí), Paul Davies (Musíme si promluvit o Kevinovi, královna), Andy Kennedy (Game of Thrones, Sherlocka Holmese, Harry Potter a dvojí-Blood Prince), Adrian Rhodes (Hollow Crown, Aardman Piráti !, Wallace a Gromit filmy) a Ian Morgan (Vinyl, Severní a Jižní, Alien vs Predator). ABSOLVENTSKÁ Zvukoví designéři Adrian Rhodes (The Queen, Wallace & Gromit: Prokletí králíkodlaka), Martin Jensen (Králova řeč, usmíření, The vytrácí), Paul Davies (Musíme si promluvit o Kevinovi, hladu, královna), Miriam Ludbrook (Liga apokalypsy džentlmenů, Sugar Rush), Stuart Hilliker (Jane Eyre, State of Play) a Lydia Andrew (Audio ředitel Electronic Arts) vystudoval NFTS. OSNOVY Kurz představuje trvalou progresí začínající základní technologie a dovednosti, které jsou základem a podporují kreativní proces a končí s odpovědností za zvukový design na celé řadě absolventských filmů. V každé fázi další dovednosti jsou přidány prostřednictvím zvláštních seminářů - např hudební nahrávky, poskytnout komplexní vzdělání, které je velkou hodnotu v pochopení a komunikaci s dalšími profesionály. Pomocí nejmodernější zařízení a technologie, studenti pracují jako zvukové návrháři na hraných, dokumentárních a animovaných projektů rozvíjejících své dovednosti v digitálním tracklaying a míchání. Year One Série cvičení zaměřených na editaci zvuku a míchání techniky Workshopy s editaci a skládání studentů: Abstrakt Film Workshop Bez Images - projekt zvuku pouze Dramaturgie Workshop - zaměřit se na scénář a analýzu scénáře, blokování a kryt, a výkon Úprava scény - editace scénu naučit se základy konstrukce scény Krátký dokument - mix zvuku Zen a Beyond - beletrie workshop se zaměřením na vizuální vyprávění Dokumentární Poezie - zkoumat využívání non synchronního zvuku a hudby Animace projekty - použití hudby a zvukových efektů 1. ročník Fiction film - spolupráce se všemi ostatními odděleními Cross Spec - úvod do filmové řeči a vyprávění příběhů zahrnující všechna oddělení Rok dva Investigativní dokument - zvuk místo pro hlavní 1. ročník výrobě dokumentárního Remixování 1. ročníku fi filmu stopy Pokročilá editace, design a směšovací techniky včetně prostorového zvuku míchání 2. ročník Fiction výroba, natočené na digitální formát Maturitní filmy dokumentární, hrané a animace Na krátkých filmů a 2. ročník filmů, zvukový design studenti pracují jako zvukové dohledu, vytváření skladbu z pre-produkci až do mixu. Na rozdíl od jiných škol, veškeré výrobní náklady hradí školy. Kromě toho budete mít peněžní výrobním rozpočtem. NFTS studenti jsou zapojeni do dalších inscenacích jako součást osnov, než kterýkoliv z našich konkurentů. Vstupní požadavky V oddělení Post Production, hledáme sestavit skupinu studentů s různými a různých prostředí. Neexistuje žádné "typické" student nebo ideální kandidát, který je v souladu s povinným seznamu kvalifikací. Žadatelé budou pravděpodobně mít nějaké zkušenosti průmysl, nebo školení v jejich zvoleném oboru. Vaše pozadí může být v umění nebo jiných médiích, které by vás mohly mít zájem o další odbornou kvalifikaci, nebo chtějí rozšířit své znalosti z oblasti zvukové výroby, která vás na vyšší úroveň práce. Aplikační materiály musí obsahovat vizuální materiály (video nebo stills) s přidruženou soundtrack, které jste vybudovali; a zvuk montáž, včetně řeči, které jste vytvořili, a post-produkoval. Nanášejte DVD z ne více než dvacet minut běží čas, které jste nahráli a / nebo stopa stanovenými a / nebo ve směsi. To může být z delší práce. Ti, kteří nemají film / zážitek ze sledování videa: vyprávění sekvence fotografie, obrázky nebo karikatury, s přidruženým řeč, hudba a efekty soundtracku nahraných na audio CD, které demonstruje způsob, jakým žadatel pracuje tvořivě se vztahem audiovizuální Zvuk montáž, kterou předložil žadatel o audio CD cca 3 minuty běží čas. To by mělo zahrnovat řeč, ale neměl by být omezen na řeč. [-]

Magistr Informatiky, Elektroniky A Radiotechniky

National Research University
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Rusko Moskva

National Research University "Moskva Power Engineering Institute" poskytuje magisterský studijní program v oblasti informatiky, elektroniky a radiotechniky podle ruské státní vzdělávací [+]

National Research University "Moskva Power Engineering Institute" poskytuje magisterský studijní program v oblasti informatiky, elektroniky a radiotechniky podle ruské státní vzdělávací standard v následujících směrech: - Aplikovaná matematika a informatika - Informatika a výpočetní technika - Řízení v inženýrských sítí - Instrumentace - Elektronika a Nano-Electronics - Radio Engineering Proč si vybrat MPEI MPEI studenti mají možnost studovat na jedné z nejprestižnějších univerzit v Rusku podle mnoha žebříčků a přehledů. Pro více než osmdesát let historie MPEI vyškolila obrovské množství kvalifikovaných inženýrů, významných vědců, kteří stáli u počátků mnoha technických vymožeností, zejména vytvoření laserové. Na MPEI Nobelovy ceny vítězové AD Sacharov a PA Cherenkov pracoval v různých obdobích. V 20. století ve speciální designu předsednictva MPEI, která má své vlastní centrum Deep Space sdělení, rozhlasové snímky povrchu Venuše a zadní straně Měsíce byly získány poprvé. Mezi nejznámější absolventy MPEI jsou ex-předseda Státní rady Číny Li Peng a bývalý prezident Rumunska Ion Iliescu, ministrů inženýrství a vedoucích strojírenských firem v mnoha zemích světa. MPEI partnery ve vědě a vzdělávání zahrnuje asi 140 zahraničních univerzit, a takové dobře známé společnosti jako ABB, Siemens, Schneider Electric, EPRI, Škoda, Samsung a další. Získání jedinečné školení v libovolném oboru, absolventi MPEI nikdy mít problémy s následným zaměstnání a realizovat se v žádných vybraných oblastech. Jazyk vzdělání Školení v oblasti informatiky a výpočetní techniky je organizována v angličtině Medium. Školení v jiných oblastech je organizována v ruském jazyce. Ti studenti, kteří se potřebují naučit rusky se vyzývají, aby MPEI předběžný kurz, který poskytuje školení ruského jazyka během 1 akademického roku. UBYTOVÁNÍ PODMÍNKY MPEI zahraniční studenty jsou poskytovány s ubytováním v MPEI hostelu. Hostel pod bezpečnostní dohled má dvoupokojových bloky s koupelnou a WC v každém bloku. Pokoje jsou pro dvě až tři osoby. Tam jsou také ubytovny na chodbě typu s dvoulůžkovými pokoji. Pokoje jsou vybaveny nábytkem, ložní prádlo je také v ceně. Na každém patře hostelu se nachází společná kuchyňka a toaleta. Připojení k internetu lze poskytnout příplatek. V MPEI areálu jsou doplňkové služby, jako je prádelna, obchody, opravy kanceláří, na poště, kulturních center, kaváren a restaurací, atd. Poplatek za ubytování je cca 100 USD za měsíc. POJIŠTĚNÍ Zahraniční studenti musí mít zdravotní pojištění na celou dobu vzdělávání. MPEI pracuje s pojišťovnou, která poskytuje nejkomplexnější pojištění ve výši 200 USD za rok. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Komunikace A Nových Médií

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2016 Itálie Bologna

Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time anglický program, který si klade za cíl připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v odvětví, které procházejí nepřetržitou revoluci. 96% z umístění do 6 měsíců. Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den více a více lidí na celém světě se připojit k sociálním médiím: Twitter má ... [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time anglický program, který si klade za cíl připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v odvětví, které procházejí nepřetržitou revoluci. 96% z umístění do 6 měsíců. Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den více a více lidí na celém světě se připojit k sociálním médiím: Twitter má 230 milionů uživatelů, Google+ má 500 milionů, YouTube 800 milionů a Facebook 1,23 miliardy. To, čeho jsme svědky, je více než jen technologickou revoluci, to je hluboký socio-kulturní transformace. Společnosti po celém světě, kteří jsou neustále zvyšuje částku, která jim investovat do své on-line reklamy s cílem zlepšit jejich vztah se spotřebiteli a podnikatelskými kruhy. Společně s partnerem IAB (International Advertising Bureau), toto magisterské poskytuje studentům s kvalifikací a schopnostmi, kdo řídícím nebo poradce kariéru v oblasti digitálních komunikací. Jedinečná atmosféra 16. století vila v kopcích Bologni budete studovat marketing, komunikaci a nová média: předmět, který bude formovat 21. století. Během mezinárodního kurzu se studenty z celého světa, je fakulta skládá ze profesorů, manažerů a podnikatelů, a to díky projektových prací, firemních projektů a mistr přednáší studentům dostat do kontaktu s klíčovými světů digitální éře: poslouchat, publikovat obsah, sdílet a účastnit se. Master uzavírá stáž u společnosti. Struktura Magisterský stupeň je 12-měsíční plný úvazek program včetně stáž nebo projektové práce (celková délka: 1500 pracovní doba). Akademický část je rozdělena do dvou termínů. Vy se bude týkat 1000 hodin studia: 400 hodin školních aktivit a 600 hodin samostatné práce / group. Během prvního funkčního období budete studovat základy marketingu a komunikace, zatímco druhý termín se bude zabývat praktickými aspekty a zaměřit se na nové mediální nástroje, které budou používat ve své profesní kariéry (najdete podrobnější informace o kurzech budete studovat v sekci "Kurzy" níže). Tyto dva termíny jsou následuje stáže po dobu 500 pracovních hodin. Tato stáž může být prováděna při různých firem a agentur v Itálii nebo v zahraničí. Je to vaše šance uvést do praxe teorii a techniky naučené během dvou akademických pojmů tím, že pracuje na marketingové a komunikační strategie / kampaně, analyzovat a vytvářet řešení skutečných problémů a práci na akčních plánů. Nacházíte se očekává, aby co nejvíce z těchto příležitostí se poučila z odborníků budete pracovat s. Na konci stáže, budete muset odevzdat do "Závěrečná zpráva", který se bude prezentovat na ředitele studia představí své aktivity a analýzu teorie a poučení v průběhu akademického části. Studenti, kteří mají zájem si také zvolit, aby se mimoškolní kurz italštiny. První termín: prosinec 2016 - duben 2017 Kick Off & aktivity Ice-Breaking Základní kurzy: účetnictví; Firemní komunikace; Informačních systémů a databází; Obchod a podnikání Marketing; Marketing a Marketingový výzkum Druhý termín: duben 2017 - červenec 2017 Soustředěné kurzy: Digital Interactive Marketing; Integrované plánování komunikace; Průmysl Struktura digitální komunikace; Strategické polohy a online / offline Reputation; Search Marketing a Web Analytics pro podniky; webové technologie Praxe: srpen 2017 - prosinec 2017 Praktická zkušenost Vyvrcholení projektu učení Metoda Hlavním cílem naší pedagogických pracovníků je nejprve stanovit solidní základy teorie před zahájením stavět na tom zavedením většího počtu praktických aspektů. To bude mít za následek vám s jistotou vstupu do pracovního prostředí tohoto průmyslu, připravený vypořádat se scénáři budete čelit. Výuka personál vám pomůže pochopit tyto pojmy a techniky prostřednictvím využívání přednášek a seminářů; Skupina projektů a návštěvy podniků; host reproduktory a případové studie; videí a prezentací; Jednotlivé úkoly a pomáhal soukromé studium. Kurzy jsou nastavena tak, aby dát maximální volnost naučit se studenty a nechte profesoři učit a hodnotit studenty v nejlepším možným způsobem. Posouzení může mít formu individuální / skupinové prezentace, projekty, ústní a písemné zkoušky, stejně jako, samozřejmě, aktivní účast na seminářích. [-]

Magistr Médií A Komunikace Správa

Macromedia University for Media and Communication
Campus forma Denní studium Kombinované 4 semestry October 2016 Německo Mnichov Berlin Kolínská voda Hamburg Stuttgart + 5 více

Magisterský studijní program "Média a komunikace Management" je zaměřena na vynikající absolventy obchodní administrativa, komunikace vědy nebo příbuzných oborů a mladí profesionálové z agentur, komunikačních odděleních ... [+]

"Média a komunikace - Management - název mluví za vše: Studenti jsou schopni efektivně a profesionálně řídit mediální produkty a mediální společnosti. Tematické zaměření je na to, co vyzývá k mediálním průmyslu zítřka. Kompetence v cross-media, podnikání a odpovědnosti "

Profesor Dr. Dr. Castulus Vedoucí kurzu Mistr médií a komunikace správa

 

V mediálním průmyslu, velká poptávka pro manažery s strategické kompetence existuje. Koneckonců, kdo chce úspěšně vést mediální společnosti a rozvíjet mediálních produktů, musí mít velmi široké znalosti o sociálních trendů a vývoje, který se kombinuje s odbornými znalostmi pro řízení podniku. Činitelům s rozhodovacími pravomocemi zdravého úsudku jsou v poptávce.... [-]


Magistr V Nových Médií A Kulturních Identit

Milano Fashion Institute
Campus forma Denní studium 16/01/2017 - 20/01/2018 let October 2016 Itálie Milán

Značky mají kulturní identitu, která často vychází z produktů a společnosti odborných znalostí a kvalitou, zatímco v jiných případech je výsledkem pečlivé strategie a komunikační architektury.Řízení a využívání této oblasti jsou stále důležitější pro globální konkurenceschopnost [+]

Mistr v nových médiích a kulturní identitě

Značky mají kulturní identitu, která často vychází z produktů a společnosti odborných znalostí a kvalitou, zatímco v jiných případech je výsledkem pečlivé strategie a komunikační architektury. Řízení a využívání této oblasti jsou stále důležitější pro globální konkurenceschopnost módních firem. V této oblasti jsou profesionálové musí mít schopnosti, aby mohli komunikovat se všemi segmenty dodavatelského řetězce od návrhu až po řízení produktů na trh a maloobchodní prodej.

Jako ve skutečnosti, mnoho firem hledá v těchto rolích, pro profesionály s multidisciplinárním prostředí, kteří jsou schopni komunikovat s různými "kulturní jazyky" a pochopit složité různé pocity, nálady a přístupů, že různé segmenty trhu "; a cíle mají.S ohledem na stále častěji globální konkurenci a tím i potřebu přímého dialogu s partnery a zákazníky pocházející z kultur, které jsou odlišné od evropských a západních norem. ... [-]


Magistr Digitálních Humanitních A Veřejné Kultuře

Australian National University - College of Arts & Social Sciences
Campus forma Denní studium January 2017 Austrálie Canberra

Master of Digital humanitních a veřejné kultury je inovativní stupeň nabízené ANU. Poskytování studenty s úvodem ke studiu humanitních a výzkumu, spolu s možností se specializují na biografickém výzkumu a psaní, digitálních humanitních věd, či veřejné humanitních a kultury, bude míra vybavit studenty špičkové dovednosti v oblasti digitálních technologií, výzkumu a psaní , jak pro vědecké a veřejné sféry. [+]

The Master of Digital humanitních a veřejné kultury je inovativní stupeň nabízené ANU. Poskytování studenty s úvodem ke studiu humanitních a výzkumu, spolu s možností se specializují na biografickém výzkumu a psaní, digitálních humanitních věd, či veřejné humanitních a kultury, bude míra vybavit studenty špičkové dovednosti v oblasti digitálních technologií, výzkumu a psaní , jak pro vědecké a veřejné sféry. Tento stupeň pomůže studentům rozvíjet široké znalosti historických, kulturních a sociálních aspektů současného výzkumu v digitální i veřejných humanitních věd. To tak reaguje na rostoucí poptávku po absolventech dobře vyznají v kombinaci humanistických a digitálních dovedností a schopný pracovat v různých odborných prostředích, od kulturní a paměťových institucí, na rozvíjející se trhy pracovních řízení informací, sociální média a online doručování obsahu. The Master of Digital humanitních a veřejné kultury vám umožní čerpat z naší inovativní, světový vedoucí pracovníky a silným průmyslem spojů a partnerství, rozvíjet své odborné znalosti a zkušenosti. S některými z předních australských vědců a inovátorů v interdisciplinárních oblastech biografie, veřejné kultury a humanitního a digitálních humanitních a národních kulturních institucí a archivů na dosah ruky, neexistuje lepší místo ke studiu digitální humanitní a veřejné kultuře než ANU. Vezměte prosím na vědomí: Master of Digital humanitních a veřejné kultury je v současné době k dispozici pouze pro domácí studenty. Univerzita má v úmyslu požádat o registraci Cricos. Master of Digital humanitních a veřejné kultury budou nabídnuty ke studiu od pololetí 1. 2016. Další informace budou k dispozici na internetových stránkách programů a kurzů v blízké budoucnosti. Přijímací Požadavky Domácí Bakalářský stupeň nebo mezinárodní ekvivalentní s průměrnou známkou alespoň 65%. Žadatelé s bakalářský stupeň nebo Graduate Certificate in příbuzného oboru mohou mít nárok na 24 jednotek (jeden semestr) úvěru. Žadatelé s Graduate Diploma nebo vyznamenáním v příbuzný obor mohou mít nárok na 48 jednotek (jeden rok) úvěru. Všichni žadatelé musí splňovat na univerzitě v anglickém jazyce Požadavky na přijetí pro studenty Mezinárodní Bakalářský stupeň nebo mezinárodní ekvivalentní s průměrnou známkou alespoň 65%. Žadatelé s bakalářský stupeň nebo Graduate Certificate in příbuzného oboru mohou mít nárok na 24 jednotek (jeden semestr) úvěru. Žadatelé s Graduate Diploma nebo vyznamenáním v příbuzného oboru mohou mít nárok na 48 jednotek (jeden rok) úvěru. Všichni žadatelé musí splňovat na univerzitě v anglickém jazyce Požadavky na přijetí pro studenty. Pracovní příležitosti: Master of Digital humanitních a veřejné kultury bude předem svou kariéru ve veřejné správě, vládních i nevládních organizací a akademické obce. Další studie: Master of Digital humanitních a veřejné kultury (Advanced) V této pokročilé možnosti dokončíte práci namísto semestr volitelných, který vám umožní mít silnější zaměření výzkumu do svého pána kvalifikace. požadavky přijímací Převodem z Master of Digital humanitních a veřejné kultury, s váženou průměrnou známku nejméně 70% v prvních 72 jednotek samozřejmě práce se pokusil stejně jako schválení identifikované školitele pro výzkumný projekt / thesis.If celkového počet jednotek pokusů o přesahuje 72 ve stejném období školního vyučování, ve kterém je 72. jednotka pokus přesně bude použito 72 jednotek při výpočtu váženého průměru ochrannou známkou s jednotkami z předmětu s nejvyšší známkou použit jako první, následována dalšími jednotkami kurzů v sestupném pořadí značek. Studenti budou uděleny až 72 jednotek zápočet pro absolvovaných předmětů uvedených v tomto Masters (pokročilé) stupně. [-]

Magistr V žurnalismu

ESJ Paris - École Supérieure de Journalisme
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Francie Paris Belgie Brusel Lille Alžírsko Alžír Kamerun Douala Senegal Dakar Tunisko Tunis Maroko Casablanca + 13 více

Uchazeči se mohou kombinovat dvě z těchto formací M1 a M2, pro "plné" úrovně zásobník 5. V ideálním případě je žádoucí, aby se jako první "M1 všech médiích žurnalistiky", pak postupujte specializované M2. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Bac +4/5 školení A. M1 / ​​2 GP všechna média žurnalistiky: profesní vzdělávání. B. M1 / ​​2 Specialita: - Sportovní žurnalistiky - JRI / TV novinář, provádí společně s EICAR - dokumentární a vyšetřování provádí společně s EICAR - Média a ženské módy - Mediální a komunikační činnosti - Web: žurnalistiky a komunikace, vyrobeno v obyčejný s EICAR - Žurnalistika a rozhlasová zábava - Tisk a kulturní umění životní - Book / Žurnalistika Organizace výcviku v ESJ Paříži Stupeň je udělován za dva roky. Různé kurzy mohou být kombinovány. - Nejvíce možností je klasický "M1 profesionalizace všechna média." - Přijímací řízení výjimečné, které mohou být provedeny prostřednictvím specializované odborné přípravy v M1 v záznamu. - Studenti mohou kombinovat první ročník "profesionalizaci všechna média" a specializovaného rok: sport, komunikaci, stiskněte žen, dokumentární a výzkumné nebo JRI / TV; - "TV M1" JRI / TV se skládá z prvního ročníku JRI / TV a 2. ročníku ", dokumentárních a vyšetřování". - Přijímací řízení do 2. ročníku (M2), jsou možné i pro externí kandidáty, jejichž předchozí úroveň vzdělání a odůvodňují (na soubor). - Web M1 je školení od sebe, ve dvou zvláštních další roky. Validace Školení Uchazeči se mohou kombinovat dvě z těchto formací M1 a M2, pro "plné" úrovně zásobník 5. V ideálním případě je žádoucí, aby se jako první "M1 všech médiích žurnalistiky", pak postupujte specializované M2. Externí kandidáti, kteří již mají úroveň konzistentní M1 (zeptejte Přijímací oddělení) s hodností M1 žurnalistiky se mohou přihlásit přímo v M2, všechny všeobecný médium nebo specializované. Exit kvalifikace jsou: - Level M1, všechny speciality: DSFJ: vyšší vzdělání vysokoškolské vzdělání v oboru žurnalistiky - Level M2, všechny speciality: DESSJ: diplom o studiu odborného žurnalistiky. Přístup k odborné přípravě: Specialized M1 jsou prováděny v akademickém roce. Stupeň je BA + 4 pro studenty vstoupily s úrovní licence; nádrž 5 pro studenty vstoupil s bakalářském studiu 4. Profesionalizace M1 je poháněna za 2 roky, otevřený zájemcům s úrovní 3 licence / M1, v závislosti na jejich osobnost a škálovatelnost. Kandidáti s úrovní nebo M2 jsou přijaty v 2. ročníku M1 "pro". Pobyt v zahraničí Obchodní příležitosti v zahraničí, jsou otevřeny pro studenty všech +4/5 zásobník pro jeden semestr. Základní odborné přípravy až ESJ PARIS Absolventi Bac + 4/5 lze integrovat ESJ následovat intenzivní žurnalistika Training Bac +4 / 5300 ECTS v jednom roce, +4/5 zásobník (double výcviku) nebo tradiční kurzy v Paříži buď v Rabatu ve večerních kurzů / víkend. Uchazeči mají na výběr mezi: - A "profesionalizaci obecné vzdělání," řekl M2P nebo Paris v klasických kurzů (od října do června), nebo Casablanca a Rabat se ESJ Paříže / ILC večerní kurzy (od října do června) - Školení Žurnalistika tzv Sports M2S (Paříž, během dne, od října do června, Alžíru: říjen-červen večerní kurzy) - tréninkový "JRI / novinář TV", od ledna do prosince v Paříži, volal M2JRI / TV které mohou být doplněny o vzdělávání "dokumentárních a vyšetřování". - Výcvikový "Média a komunikace", od října do června v Paříži - Školení "tisk a média ženský" v Paříži od října do června - Školení "Dokumentární / Investigation" v Paříži, leden-červen , volal M2 D I / - "Press korespondent" školení v Bruselu, jeden nebo dva semestry (od října do června). ESJ také nabízí 300 ECTS 4. ročník +5 dvojjazyčnou žurnalistiku vyhrazena pro interní studenty, v podobě dlouhého pobytu v Griffith College v Dublinu, s double degree GCD / ESJ Paříži. ESJ spravuje záznamy o VAE a dodává spécialisantes školení, další školení, dlouhá nebo krátká a průběžnou odbornou přípravu, a to jak v Paříži a ve svých dalších zařízeních, ESJ Casablanca a Rabat (všeobecné vzdělávání), ESJ v Bruselu ( Odpovídající tisku a TV), v Alžíru a ESJ ESJ Středomoří (rádio), stejně jako partnerských institucí (Washington, Dublin, Madrid). Během roku se pořádá profesionální pracovní skupiny pobyt, vykazování a "polní" investigativní práce orámovaná dva týdny v Rabatu nebo Marrakech, týden tříd a web týdenní intenzivní zasedání + TV nebo stiskněte tlačítko nebo rádio. Dvě relace jsou také organizovány v Bruselu na školní rok 2011/2012, s orientací na praxi mezinárodního mediálního korespondenta. Validační studie Validační studie jsou následující: - na konci třetího roku ESJ od roku 2014, student získá diplom ESJ Paříž, licence nebo bakalářské úrovni. - ESJ pozdní 3 až do roku 2013, a pozdní ESJ M1 od roku 2014, nebo na konci školení pro studenty školení čtyři trajektem zadaný s licencí, získal diplom Superior žurnalistika vzdělání, úroveň M1 v případě, že kandidát na výstupu ESJ má čtyři roky vyššího vzdělání, diplom je rovněž certifikován na úroveň 2 RNCP tedy přibližně na úrovni M1. - ESJ v M2, Pro sport, Dámské Press, Web, média a komunikace, JRI / TV atd, jestliže student potvrdil pět let vysokoškolského vzdělávání, získal diplom vyšších studií v žurnalistice, úroveň M1 nebo Specialized Higher Studies diplom v oboru žurnalistika, M2 úroveň certifikace kurz na úrovni 1. [-]

μaster Umění V Oblasti Digitálních Médií, Komunikace A žurnalistiky

Aristotle University Thessaloniki
Campus forma Denní studium 12 měsíců October 2016 Řecko Soluň

MA nabízí tři cesty, z nichž každý je navržen tak, aby reagovaly na životně důležité oblasti současného zájmu a aplikace pro výzkumné pracovníky a odborníky v oblastech komunikace a žurnalistiky. [+]

Μaster of Arts v oblasti digitálních médií, komunikace a žurnalistiky Zpráva od ředitele programu Od svého založení, v roce 1991, škola žurnalistiky a masové komunikace z Aristotelovy univerzity v Soluni a nabízí na plný úvazek, čtyři-rok dlouhá BA studijní programy jak v žurnalistice a v masových Communications. Vytvoření anglického jazyka magisterského studijního programu v oblasti žurnalistiky a komunikace, první svého druhu u řeckých veřejných univerzit, je založen na School 25 roků-dlouhou úspěch v podpoře vzdělávání prostřednictvím teorie budování, špičkové technické dovednosti a profesní školení, a odráží její stálou závazek k inovaci, dokonalost, mezioborové vzdělávání a mezinárodní outlook.What je náš magisterský program, relevantní je konzistentní integrace studijních, dovedností a projekty studentů v reálném světě. Inovace a ohleduplnost byly vždy jedinou cestou pro studenty, ale já si nemyslím, že více kritické době, než teď, v našich vysoce složitých, rizikových jel, globalizovaných a síťových společností, pro všechny, myšlení, aby se více metodický, reflexní a inovativní , Hledáme studenty, kteří touží, aby se na další výzvy, dozvědět se více o sobě ao světě, dosáhnout svého plného potenciálu. Naše fakulta, všechny aktivní učenci a výzkumníci, se zavázali k pomoci studentům uspět v jejich pronásledování. Společně pracujeme, aby se zkušenosti každého studenta na Aristotelově univerzitě bohatý a naplňující ten, který rozšiřuje jeho nebo její duševní a profesionální obzory. Těšíme se na vás přivítat na škole žurnalistiky a masové komunikace. S přáním, Gregory Paschalidis, docent kulturní studia ředitele Master of Arts v oblasti digitálních médií, komunikace a žurnalistiky MA nabízí tři cesty, z nichž každý je navržen tak, aby reagovaly na životně důležité oblasti současného zájmu a aplikace pro výzkumné pracovníky a odborníky v oblastech komunikace a žurnalistiky. Pathway 1 Cesta "Digital Media, kultury a komunikace"Se zaměřuje na nové souvislosti mezi mediální, kultuře a společnosti kované v digitálním věku. Konkrétně se zaměřuje na dopad a důsledky digitální transformace, se zvláštním důrazem na oblasti médií / kulturních odvětví, pojivových médií a občanské společnosti. Učební cíle Kritické chápání novém mediálním prostředí Dovednosti v digitálním obsahu výrobě Efektivní využití digitálních platforem a nástrojů v zapojení publika Odbornost v úspěšném přechodu organizace na digitální Struktura kurzu PATHWAY 1: DIGITAL MEDIA, kultury a komunikace Α Základní kurz DIM 101 - New Media: Teorie a perspektiv Α Β + Volitelné předměty DIM 102 - digitální nástroje v nových médiích DIM 103 - digitální produkce obsah (text, obraz, zvuk a video) DIM 104 - televizní a digitální kultury DIM 105 - nová média a občanská společnost DIM 106 - Media Psychology DIM 107 - Media Management a marketingové komunikace DIM 108 - Network Společnost: Theories & postupy MCC 400 - Komunikace Výzkumné metody Vezměte prosím na vědomí, že seznam volitelných může mírně měnit v důsledku fakultních volno listy nebo příchodem nových členů fakulty. Pathway 2 Cesta "European Journalism"Se zaměřuje na roli sdělovacích prostředků a žurnalistiky v vzniku evropské veřejné sféry. Kombinace cross-národní srovnávací přístup k evropským novinářské a zpravodajských kultury s rukama na pokrytí aktuálních evropských otázkách, dráha zkoumá složitost a problémy týkající se zpráv o Evropě a Evropské unii. Učební cíle Zhodnocení rozmanitosti evropských kultur a novinářské heterogenita evropského mediálního prostředí Pochopení výzvy, jimž čelí vznik evropské žurnalistiky a evropské veřejné sféry Povědomí o vzestupu "Evropy" jako výraznou emisní oblasti Získávání klíčových procesů vyšetřování, analytický a dovednosti podávání zpráv, pokud jde o krytí otázek z evropské, spíše než vnitrostátní, hledisko Struktura kurzu PATHWAY 2: European Journalism Α Základní kurz EUJ 201 - Koncepce a aspekty evropské žurnalistiky Α Β + Volitelné předměty EUJ 202 - European Media krajina a politiky EUJ 203 - Struktura evropské veřejné sféry EUJ 204 - evropské novinářské kultury EUJ 205 - Web žurnalistika EUJ 206 - Web žurnalistika Etika EUJ 207 - vysvětlovat Ruritánie: Balkán mezi historií a fantazie EUJ 208 - Cestovní žurnalistika EUJ 209 - Data žurnalistika MCC 400 - Komunikace Výzkumné metody Vezměte prosím na vědomí, že seznam volitelných může mírně měnit v důsledku fakultních volno listy nebo příchodem nových členů fakulty. Pathway 3 Cesta "Riziko komunikace a krizové žurnalistiky"Se zaměřuje na způsoby médiích a veřejné, soukromé nebo nevládních organizací komunikovat o současné, rozvíjející se a vyvíjející se rizika. Kombinace metodický záběr s bohatou teoretickou a případové studie výzkumné literatury s rukama na krytí současných krizí a mimořádných událostí, cesta zkoumá osvědčené postupy při řešení otázek míru a války, životního prostředí, vědy a veřejné zdraví. Učební cíle Povědomí o významu komunikace rizik v současné globální společnosti Možnost, aby odpovídaly vhodnou formu komunikace rizik druhu rizika Hodnocení výzev a parametry nezávislé zpravodajství v rozmanité oblasti rizikového / krizové žurnalistiky Akvizice klíčových vyšetřovací, analytické a zpravodajské schopnosti, pokud jde o krytí krizí / rizik / mimořádné situace otázek od nezávislého, úzkostlivé a společensky odpovědného hlediska Struktura kurzu Cesta 3: RIZIKO KOMUNIKACE A KRIZE žurnalistika Α Základní kurz RIC 301 - Risk Komunikace Α Β + Volitelné předměty RIC 302 - Peace žurnalistika RIC 303 - Žurnalistika životního prostředí RIC 304 - věda žurnalistika RIC 305 - Masová komunikace a veřejné zdraví RIC 306 - komunikační kampaň design a analýza RIC 307 - Reporting & War krize RIC 308 - představy o Emergency: Politika Dokument MCC 309 - Komunikace Výzkumné metody Vezměte prosím na vědomí, že seznam volitelných může mírně měnit v důsledku fakultních volno listy nebo příchodem nových členů fakulty. Vstupní požadavky 1.. MA v oblasti digitálních médií, komunikace a žurnalistiky přijímá žadatelů z různých oborů, a to žurnalistika, komunikace, reklama Marketing, politických, sociálních a kulturních studií, ekonomie, srovnávací, evropská a mezinárodní studia, historie, antropologie, psychologie, sociologie, filozofie , archeologie, dějiny umění a cizích jazyků. 2. Žadatelé musí mít určitý stupeň z řeckého nebo zahraniční vysoké škole nebo pokročilého technologického vzdělávacího institutu, na úrovni 2.1 nebo ekvivalentní třídy (např. B, velmi dobrá, atd). Případně musí být kvůli vzít své závěrečné zkoušky v nadcházejícím červnu nejpozději. 3. Profesních či výzkumných zkušenosti relevantní pro cesty jste známky, bude třeba vzít v úvahu, zejména v případě cest 2 a 3, které se týkají novinářské / komunikační dovednosti. Anglický jazyk Požadavky Všechny učební, výukové materiály a celoroční budou v angličtině. Studenti, jejichž mateřským jazykem není angličtina a / nebo jejichž hlavním jazykem vyučovacím univerzitního nebyla angličtina, musí prokázat, že mají dostatečné znalosti jak mluvené i psané angličtině, které odpovídají alespoň na úrovni C1 podle Společného evropského referenčního rámce pro Jazyky (CEFR) úrovně odborné způsobilosti. Konkrétně, přijatelný důkaz, zahrnuje: celkové skóre nejméně 7 v testu British IELTS rady, nebo skóre alespoň 100 v testu TOEFL iBT, nebo 600 v testu TOEFL PBT, nebo skóre alespoň 76 v Akademickém testu PTE, nebo Cambridge English Advanced (CAE), s celkovým skóre nejméně 180 Studenti, kteří chtějí zlepšit své kompetence v anglickém jazyce, nebo se doporučuje jejich lektory k tomu, mohou mít některé nebo obě z následujících jazykových kurzů angličtiny, které jsou rovněž zúčastnili naši Erasmus studenty a jsou speciálně navrženy tak, aby zlepšit jejich čtení , psaní a ústní dovednosti, stejně jako vyvinout zvýšenou úroveň slovní zásoby odpovídající oblasti komunikace a žurnalistiky, a zvýšit své schopnosti ve skládání soudržné eseje a novinové články / příběhy: IP 2300 Psaní pro tištěná média (Fall semestr) IP 1600 Psaní pro Broadcast Media (Jarní semestr) Kromě toho, všichni studenti jsou povinni přijmout kurz práce výzkumu a psaní (MCC 401), který je navržen tak, aby jim pomohla rozvíjet výzkum a psaní na úrovni nezbytné pro výrobu vysoce kvalitní práci v termínových-papíry a jejich závěrečné práce. Zápis ve výše uvedených, a to buď dobrovolné nebo povinné jazykové kurzy angličtiny, nenese žádné ECTS ani to znamenat další poplatky. Poplatky spojené se studiem Pro jsou akademický rok 2015/6 školné stanovena na € 3.000. Ty jsou vypláceny přímo do školy bankovního účtu, ve třech stejných splátkách (€ 1.000 každý), na začátku každého semestru. Platba je splatná v následujících termínech: Pátek 09.10.2015 Pátek 12.2.2016 Pátek 10.6.2016 Pro studenty s mimořádnými finančními potřebami, může být alternativní platební plány uspořádány, po dohodě s programem je Αdministration Officer. Prosím, napište paní Maria Troullou (troullou@jour.auth.gr), pokud máte nějaké otázky. Stipendia a finanční pomoc Škola žurnalistiky a masové komunikace ocenění až do celkem 6 stipendií ročně (až 2 pro každý dráhy), aby kandidáti, kteří již dostali nepodmíněné nabídku a může poskytnout důkazy o skutečné finanční potřeby. Kandidáti by se měla vztahovat na tyto stipendia až do 31. srpna 2016, a je-li zvolen, oni jsou odpovědni za snížené školné, tj € 1.000 splatné ve třech stejných splátkách na výše uvedených termínech. Kromě toho každý akademický rok 3 stipendia jsou udělovány studentům, které mají nejvyšší celkové známky v každé cestě, po dokončení 1. semestru jejich studia. Tato stipendia formu honoráře-povinnosti pro zbývající část svého studia, tj jsou ekvivalentní částku € 2,000. V případě, že studenti udělil stipendium zaplatili své školné předem, že nárok na vrácení výše uvedené částky. Žadatelům se důrazně doporučuje, aby vyhledali informace o vzdělávacích dohod, které existují mezi jejich zemí původu a Řecka, protože tyto obvykle zahrnují poskytování grantů na studium v ​​řeckých univerzitách. Další možností pro finanční podporu pro své magisterské studium na naší škole je Erasmus + Master Loans která je založena ve spolupráci s Evropským investičním fondem (součást skupiny EIB) nabídl studentům vysokých škol z libovolného programu Erasmus zemí +. Úvěr je až 12.000 € za jednoroční magisterské studium v ​​jiném ze země vašeho bydliště cílové zemi, a odkud jste získali vaše bakalářský titul. Podrobné informace o postupu naleznete na oficiálních Erasmus + Master Loans stránku http://ec.europa.eu/education/opportunities/higher-education/masters-loans_en.htm~~HEAD=dobj [-]

Magistr V Digitální Mediální Technologie (DMT)

EIT Digital Master School
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Německo Berlin Nizozemsko Eindhoven Finsko Espoo Spojené království Londýn Francie Paris Švédsko Stockholm Itálie Trento Maďarsko Budapešť Španělsko Madrid + 16 více

Program v digitální mediální technologie se zaměřuje na umožnění technologií pro digitální média systémy, včetně technologií pro analýzu médií, vytváří interaktivní média, zpracování a kódování, optimalizace kabelový i bezdrátový přenos a distribuci digitálního 3D obsahu. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Program Digital Media Technology Zaměřuje se na klíčové technologie pro digitální systémy, včetně technologií pro analýzu médií, vytváří interaktivní média, zpracování a kódování, optimalizace kabelový i bezdrátový přenos a distribuci digitálního 3D obsahu. Absolventi programu DMT bude jak odborníků a inovátorů, které jsou schopny formovat budoucí technologii digitálních médií. První rok bude podobný jak při vstupu DMT bod univerzitami KTH a TU Delft se čtyřmi základními kurzů zaměřených na zpracování signálu, počítačové grafiky, webových služeb a komunikačních sítí. Druhý ročník se ubytovat technickou specializaci. Program nabídne šest specializací: (1) HyperMedia, (2) zpracování médií a komunikace, (3) Medical Imaging, (4) Média komunikační služby, (5) virtuálních prostředích, (6), Semantic Media. Program První rok je podobná na dvou vstupních bodů s čtyř základních kurzů zaměřených na zpracování signálu, počítačové grafiky, programování webových služeb a internetové komunikace. Navíc, některé volitelných předmětů může být zvolena se připravit na specializaci. Důležitou součástí programu jsou inovace a podnikání (I & E) kurzy. I & E Základní kurz poskytuje úvod do podnikání a řízení. Business Development Lab rozšiřuje mediálních systémů inženýrských projektů průzkum trhu, obchodní model procesu generování a rozvojové venture cvičení. Klademe důraz na uživatelské řízený inovace a komplexní analýzu služby, technologie, organizace a finančních výhledů, protože nové mediální technologie jsou nebezpeční pro stávající obchodní modely a téměř vždy mají významný vliv na kulturu a společenské vztahy. Témata Společnost relevantní bude také jádrem letních škol, které přinesou studentů z různých vstupních bodů dohromady. Studenti se podílejí na DMT trati jsou nabízeny stáž s průmyslovým partnerem nebo výzkumné středisko EIT Digital pracovat na své diplomové práce projektu. Přímo spojené s hlavní práce je I & E moll teze, že specifikuje požadavky, strategii a obchodní plán pro vybranou práce projektu. I & E práce umožňuje studentům studovat témata, jako je uživatelské řízený digitální média inovace a vyhodnocení uživatelské zkušenosti analýzy digitální média sociální média ekosystému, obchodních modelů pro poskytovatele obsahu v rámci sítí příští generace, úloha video komunikaci a nástroje pro spolupráci v podnicích, obchodní aspekty elektronického zdravotnictví a služeb telemedicíny. První rok je nabízen těmito univerzitami: KTH, Royal Institute of Technology, Švédsko University of Technology Delft, Nizozemsko Specializace Specializace jsou k dispozici v druhém roce. Program DMT nabízí 6 specializace, každý na jiném místě. Pro splnění požadavků na geografické mobility, zvolené výstupní bod musí lišit od zvoleného vstupního bodu. Hypermedia na Aalto Média Zpracování a komunikace na KTH Lékařská zobrazovací na TU Delft Mediální komunikační služby na BME Budapešti Virtuálních prostředí na UCL Sémantické Media na UNITN Specifické požadavky pro přijetí B.Sc. v elektrotechnice a informatice je nutné. Předchozí vzdělání musí zahrnovat základní matematiky kurzy v rámci lineární algebry, Fourier metod a teorie pravděpodobnosti. [-]

Master V Komunikaci A Mediální Techniky

Offenburg University
Campus forma Denní studium 4 semestry October 2016 Německo Offenburg

Informace na dosah ruky, mobilní výpočetní techniky, internet věcí, multimediální sítě - mnoho trendů urychlit dnešní život. Dynamické a ekonomické role znalostí a informací je identifikován jako klíčový [+]

Mistr v komunikaci a média inženýrství Jazyk: angličtina

Informace na dosah ruky, mobilní výpočetní techniky, internet věcí, multimediální sítě - mnoho trendů urychlit dnešní život. Dynamické a ekonomické role znalostí a informací je identifikován jako klíčový faktor úspěchu a hnací silou na světovém trhu telekomunikací, informatiky a mediální technologie. Na mezinárodní magisterský studijní program Komunikace a média inženýrství (CME) je přizpůsoben pro řešení problémů multimediální věku. Osnovy programu byl vyvinut v roce 1998 v oddělení "elektrotechniky a informačních technologií" a "média a informační inženýrství". Pokud je nám známo, je to první postgraduální program, který v kombinaci podstatné prvky komunikační techniky s inovativní multimediální otázek. Program byl průběžně aktualizován na moderním potřebám a nadále úspěšně kombinovat dva aspekty.... [-]


Magistr V Webu A Nových Médií

IED – Istituto Europeo di Design Como
Campus forma Denní studium November 2016 Itálie Jak

Mistr v Web a nová média je dvouleté období, které bude nabízet vysoce specializované dovednosti, nástroje a dokumentaci potřebnou zaměřené na splnění všech požadavků této profese. [+]

Magisterske studium Média - Magisterske. Kurz je zaměřen na ty, kteří mají v úmyslu pokračovat v profesionální ve způsobu on-line žurnalistiky, nové dimenze budoucího informací profesionální. Toto období historie zaznamenává kontinuální uzavření důležitých tištěných novin vyrovnat významným časopisem kvetoucí online. Být v období hluboké transformace a nová struktura v souvislosti s informací, že je těžké se orientovat moudře a dosáhnout profesní cíle konkrétní a pevný v bludišti webu. Il Mistr v Web a nová média Je dvouleté období, které bude nabízet vysoce specializované dovednosti, nástroje a dokumentaci potřebnou zaměřené na splnění všech požadavků této profese. Studenti se budou specializovat na druhém ročníku odborné přípravy v konkrétních oblastech souvisejících s žurnalistiky. Zavést a vést studenty v tomto procesu specializace autoritativních profesionálů. Můžete orientovat a specializovat v následujících kategoriích: - móda, design a životní styl - Cestování - jídlo a víno - Arts (Kino - Music - Art) Informace profesionální dnes je, nezbytně, víceúčelové a mistr moudře a připravit důsledkem nářadí používá on-line žurnalistiky. Proto se souběžně s pevné teoretický podle předpisů stanovených povolání, mistr nabízí semináře a kurzy v střih videa, postprodukci, základy fotografování, představy o využití společnosti v profesionálním, pevné základy SEO, zásadní pro Žebříčky portály vyhledávání po celém světě, terénní zkušenosti velkou prestiž a skutečná věnována učení na tiskové organizace řádně registrována a režírovaný odborník působící v oblasti on-line žurnalistiky. [-]