Magisterské studium Komunikace - Magisterské studium Komunikace hledejte zde!

Magisterské studium Komunikace - Zde naleznete magisterské studium Komunikace

Komunikace

Hledáte práci, která je připojena k vytváření sítí s několika kontakty? Možná vám sen o práci s médii? Pak magisterský studijní program v oblastech jako je mediální komunikace, a / nebo Public Relations by mohla být perfektní titul pro vás.

Kariéru v komunikaci vám umožní prozkoumat dynamiku mezi zákazníkem a společnost, a získáte důkladné znalosti teorie a praxe strategie, marketingu a výzkumu. Magisterský studijní program v komunikaci / médií zahrnuje programy, které jsou napojeny na mnoho různých akademických oblastech, včetně humanitních a sociálních věd a média, to vše dohromady v aplikované vědy. U tohoto stupně, získáte široké znalosti historie komunikace a médií a jak to platí pro vás jako odborník na komunikaci. V oboru Public Relations (PR) vám dá pochopit, jak řídit komunikaci mezi organizací a její veřejností, udržovat veřejný obraz pro neziskové organizace, nebo vysoce-profil lidí, jako jsou politici a celebrity.


Na této stránce jsou uvedeny některé programy v oblasti komunikace / Média / Public Relations (PR). Se blíže podívat a neváhejte kliknout na program, popisy, které Vás nejvíce zajímají!

Čtěte více

Masters V Corporate Communications

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

Hospodářská, sociální a podnikatelské prostředí se rychle mění. Současná krize, nové digitální komunikační platformy, globalizace, mezi dalšími trendy, představují nové výzvy ve způsobu organizace, komunikace jsou vaše zúčastněnými stranami. Tyto nové komunikační vzory definují století. Firmy a komunikační oddělení se zastavil ... [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Mistr v Corporate Communications Hospodářská, sociální a podnikatelské prostředí se rychle mění. Současná krize, nové digitální komunikační platformy, globalizace, mezi dalšími trendy, představují nové výzvy ve způsobu organizace, komunikace jsou vaše zúčastněnými stranami. Tyto nové komunikační vzory definují století. Podniky a jejich komunikační oddělení již dominují zprávy, které mají být vedl k jednání a dialogu se zákazníky a uživateli. Stejně jako nové digitální platformy: blogů, sociálních sítí, microblogging šíření zpráv a názorů v reálném čase a s celosvětovým dosahem. To způsobí, že obě image značky, důvěryhodnost a pověst organizací jsou více vystaveny než kdy jindy. Organizace musí být transparentnější a agilní v prostředí, které již dominují. To vše představuje zcela odlišný způsob chápání komunikace, jak jsme věděli, až nyní. Pro obrázku výše ředitele komunikace (DIRCOM) je stále více důležité v podnikových žebříčcích organizace. To opustil oddělení marketingu pro týmovou práci v rámci vrcholového vedení. DIRCOM chápán jako integrované komunikace v rámci operativní činnosti v procesu organizace. A tato komunikace je obousměrná a interaktivní tok. Je vyžadován schopnost naslouchat, přenášet a ovlivňovat zúčastněné strany, aby přidanou hodnotu pro organizaci. Zároveň musíte mít důkladné pochopení metrik svých rozhodnutí a činností. Program je navržen tak, že dokončení programu se schopnostmi a silnější, pokud jde o rozvoj jejich profesionální výkon dovednosti. Jako student, budete posilovat kompetence v souladu s trendy v požadavcích na globálním trhu práce a podmínky požadované velkých společností, kteří hledají odborník na komunikaci profil. Pracovní příležitosti Některé možnosti kariéry si můžete vybrat, aby, mimo jiné, jsou: Ředitel komunikace pro velké podniky a malé a střední podniky Profesionální komunikace v Reklamní agentury Profesionální komunikace v komunikačních Consultants Profesionální komunikace v komunikačních agentur Profesionální komunikace a marketingových oddělení pro vztahy s veřejností (PR) Velké podniky Cíle Master in Corporate Communications Jaké cíle se dostaneme? Pochopit nové prostředí, ve kterém komunikační strategie rozvíjet. Poskytovat podporu pro cíle marketingu, konsolidaci umístění výrobků a značek. Vybudovat a řídit image a pověst společnosti v součinnosti s celkovými cíli jakékoliv organizace. Vědět, organizační modely s cílem přizpůsobit komunikaci. Získat teoretické a praktické znalosti technik a nástrojů pro správu komunikace s širokým a různorodý soubor zúčastněných stran. Rozvíjet manažerské dovednosti a techniky řízení krize prostřednictvím public relations budovat důvěryhodnost a důvěru v jiném veřejnosti, a to jak vnitřní a vnější. Účastníci trénovat v rozvoji a vytváření integrovaných komunikačních plánů. Vlak PR manažerům vytvářet nové možnosti, jak dosáhnout úspěchu prostřednictvím reaktivní a proaktivní kampaně, vždy s pevným základem pro pochopení interních analýz vyráběných firmou. Curriculum Master v Corporate Communications Masters v korporátní komunikace se vyvíjí v průběhu dvanácti měsíců, se siluetou deseti modulů, které odpovídají subjektům plus Závěrečný projekt, který se vyvíjí po celý rok. Požadavky na Masters v Corporate Communications Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze přijímacího procesu: 1. Předpoklady pro přijetí v únoru. Vstupné 3. Osobní pohovor 4. Motivační dopis v květnu. 6 Hodnocení Přijímací výbor. Imatrikulace Magisterský titul v oboru Corporate Communications Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v Corporate Communications OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem specializací: Projekty pro reklamu a strategické komunikace: Studenti budou tvořit na myšlenek a prototypování digitálních komunikačních strategií pro značky a organizací. Pokud jde o praktickou výuku, studenti mohou rozhodnout pro web design a mobilní design projektů designu interakce aplikace do vesmíru: Student bude vytvořen v koncepci a vývoj designu interakce aplikovaného do vesmíru obecně že je, maloobchod, zábava, památky, muzea, infrastrukturu a veřejný prostor ... Pokud jde o praktickou výuku, studenti se mohou rozhodnout pro interaktivní design pro inteligentní města nebo provést pilotní projekt interakce. Studium Program: Data Sheet Kredity: 66 ECTS Doba trvání: 1 rok Kvalifikace: Masters v designu a rozvoje digitálního Projekty jazyk: španělština a angličtina nabídka speciálních itineráře čelit: Digitální Projekty Reklama a strategické komunikace Projekty designu interakce interaktivní prostor První semestr Modul I - Teoretický rámec a kontext (8 ECTS) Modul II - Metodika a pokročilé návrhové procesy pro interaktivní internetové stránky a aplikace (12 ECTS) Modul III - Programování, vývoj a prototypování digitálních rozhraní (12 ECTS) Druhý semestr Modul IV - Správa digitálního designu (6 ECTS) Specialita 1: strategické komunikační projekty a reklamy (10 ECTS) Speciální 2: design projektů interakcí pro prostor (10 ECTS) Mistr závěrečné práce (12 ECTS) Externí Practices (6 ECTS) [-]

Magisterský Titul V Oboru Digitálního Obchodu

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 1 rok December 2016 Itálie Bologna

Každá firma hledá manažery schopné vytvářet, spravovat a sledovat digitální prodeje. Mistr v digitální Commerce poskytuje dovednosti, aby vypracovaly strategie a úspěšně dosáhnout svých cílů v každém typu komerčního kanálu stává specialista na digitální marketing ... [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Každá firma hledá manažery schopné vytvářet, spravovat a sledovat digitální prodeje. Mistr v digitální Commerce poskytuje dovednosti, aby vypracovaly strategie a úspěšně dosáhnout svých cílů v každém typu komerčního kanálu stává specialista na digitální marketing. Mezi hlavní cíle pro účastníky jsou: naučí vytvářet strategie pro dosažení úspěchu v on-line kontextech rozvíjet digitální sůl projekty znát a komercializovat různé typy obchodů a platforem pracuje jako profesionál v každé oblasti digitálního marketingu, včetně webové použitelnosti, e-mailový marketing, marketing a optimalizace pro vyhledávače, webové analytiky. Účastí se skupinou firem známých po celém světě jako vedoucí podniku, tento pán je bezprecedentní směs vědeckých poznatků a mezinárodních osvědčených postupů. Poskytuje ucelený soubor technologických a manažerských znalostí se zaměřením na omnichannel a digitální marketing na podporu kariéry mladých absolventů. Mistr v digitální Commerce má dobu trvání 12 měsíců a probíhá výuka výhradně v angličtině. Stáž 600 hodin, které účastníci konat na konci programu, dá šanci čelit reálné situace, které se vyskytují každý den v podnikovém prostředí. Struktura Master in Digital obchodu očekává, že 1500 celkový počet hodin výuky 12 měsíců studia, rozdělených do 360 hodin výuky ve třídě, odhadovaný 540 hodin individuálního studia a 600 hodin praxe. Struktura Master je rozdělena do čtyř cyklů: První cyklus: prosinec 2016 Druhý cyklus: leden 2017 - červen 2017 Třetí cyklus: červenec 2017 Etapa: srpen 2017 - listopad 2017 Master obsahuje řadu pre-přípravné kurzy začínající vzdělávací program frekvence je kolem 30 hodin týdně výuky strukturované tak, aby bylo možné věnovat prostor i pro skupinovou práci, nemluvě o pozornost jednotlivým studentům a řízení mezilidské vztahy. Kurzy Účetní Řízení a zabezpečení dat Digitální Reklama Digitální Customer Relationship Management Základy ekonomiky a General Management marketing Marketingový výzkum a Analytics omnichannel Retail management Social Media Management Standardní Platforma Nástroje Supply Chain Management UX a management User Interface Webové technologie Základy Metodologie Tento model trénink zahrnuje střídání přednášky s vypracováním a vývoj případových studií, a to jak prostřednictvím individuálních i skupinových projektech. Některá cvičení a zkoušky mohou být provedeny na základě skutečných případů předložených přímo od firem sítě škol. Kariérní rozvoj Integrace s podniky je prioritou a rozlišování aspektem ve všech Boloňského Business School, a to i pro Masters v programech Digital Commerce. Vytvoření zaměstnatelnosti je činnost, při které je škola plně odhodlána prostřednictvím systematického působení profesního rozvoje, s pokračující závazek kombinovat nejlepší profesionální studentských projektů s ohledem na potřeby vyjádřené podniky. Praxe je vynikajícím odrazovým můstkem, stačí vzít v úvahu, že do šesti měsíců po skončení plný úvazek mistra Bologna Business School v průměru 85% absolventů je součástí společnosti. náklady Registrační poplatek pro Masters je 14.800 € (DPH osvobozeny). Poplatek zahrnuje účast na Master, všechny studijní materiály k dispozici prostřednictvím on-line platformy a přístup ke službám Bologna Business School, mezi něž patří osobní účet wi-fi BBS, používají počítačové učebně PC, využití ploch studovat, přístup do vnitřních tělocvičně zařízení pro restaurace školy. Poplatek vás opravňuje k účasti na činnosti učení, jako jsou jazykové kurzy a hlavní přednášky na pozvání. V parku Vysoké školy je velké parkoviště grat. úvěry na Bologna Business School dokončuje opatření, která by účastníkům přístup k low-úrokové půjčky na pokrytí nákladů na registrační poplatek. Jako příklad konvence v posledních letech patří: Částka rovná procentnímu podílu, které se konalo Možnost dodatečné částky za "živé nákladů" sníženou sazbou bez záruk Splatné za 12 let Bez omezení vyhynutí Sazba ve výši 3% z hodnoty úvěru, které mají být přiděleny do fondu pro Čestný krycích insolvenčního rizik stipendia V Boloňské Business School chápeme, že pro naše studenty je velmi důležité získat finanční podporu pro dosažení svých cílů. Vydejte se na cestu vysoce kvalitních studiích zahrnují významný finanční závazek, ale věříme, že investovat do své budoucnosti je vždy dobrá volba. Bologna Business School je potěšením zpřístupnit nejvíce zaslouží studenty dílčí stipendií. Všechny tyto stipendií bude převedena na základě svých zásluh na studenty, kteří obsadí nejvyšší pozice ve výběrové fázi. Nejvyšší studenti pořadí budou ti, kteří budou mít nejen solidní akademické zázemí a profesionální, ale i těch, kteří se ukázaly být nejvíce motivováni k zúčastnit kurzu. BBS poskytuje stipendia 6.000 EUR a 4,000 euro stipendium. Všichni žadatelé budou považovány za stipendium aniž by bylo nutné dokončit konkrétní aplikace. Stipendia bude udělena během všech fází výběru. Výherci budou vyrozuměni v době přijetí. požadavky Podmínkou pro přijetí do kurzu, musíte mít: první stupeň (jehož má být dosaženo ve lhůtě registrací) Vynikající úroveň anglického jazyka Vstup do kurzu je předmětem uspokojivé individuálního pohovoru a testu anglického jazyka, ne-li rodilými mluvčími. Přijímací proces Mistr je zaměřena na kandidáty, kteří získali bakalářský titul před uplynutím registrací každé fáze. Registrace probíhá ve dvou fázích: nápisy v prvním kole uzavřena v září 2016, zatímco pro druhé kolo uzavřena v listopadu 2016. CV certifikát stupeň Fotokopii průkazu totožnosti motivační dopis Letter / a odkazy (nepovinné, ale doporučeno) Výběrové řízení se bude konat v Boloňském Business School. Výběry v prvním kole se bude konat v říjnu 2016, zatímco výběry pro druhé kolo v listopadu 2016. V souladu s počtem volných míst, vstup do kurzu je závislá na pozici v pořadí kandidátů bude vycházet z celkového počtu bodů shromážděných v průběhu výběrového řízení. [-]

Masters V Reklamě Designu A Inovací V Komunikaci Značky

Esdesign - Escuela Internacional de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2016 Španělsko Barcelona

S tímto programem budete komunikátor s otevřenou a tvůrčí mysl, a získat pohled na průřezu designu. [+]

Společnost jako jsme před pár lety věděl, již neexistuje. Vliv technologického pokroku je tak velký, že nikdo neodváží, aby se dlouhodobé předpovědi o tom, kam směřujeme. Jakékoliv rasy, a to zejména těch, které souvisejí s komunikací a značky vyžaduje neustálé zpochybňování svých vlastních parametrů a zdůvodnění. Jaké to bylo před 10 lety, to je historie. Záleží na tom, jak jsme se přizpůsobit náš způsob pracuje na konstantní digitální a sociálnímu pokroku. Novináři dnes musí pochopit hluboký vztah mezi technologií, osobních hodnot a mezilidských vztahů. V opačném případě nebudou mít generovat příslušné zprávy pro značek a produktů. Tato úvaha se narodil Masters v reklamě designu a inovací v komunikačních Trademark. A také to, naštěstí, vždy bude fakt známý východiskem nutné: Kreativita. Myšlenka, svůj příběh, aplikaci, která spojuje s lidmi, a Tweet mobilizovat tisíce lidí. Stručně řečeno, tvořivosti, v nejširším slova smyslu, to stane se více než kdy jindy měřítko pro jakékoliv komunikátoru. V počáteční bod a ve stejném účelu. Dnes komunikátory musí být skutečné znalosti houby. Jen co se dozvěděla o způsob, jakým lidé komunikovat a vyjadřovat se rozhodl mohou vzniknout myšlenky, návrhy, nápady, produkty nebo příslušné akce. Je to již nestačí přesvědčit. Teď se musíme pohnout. Reklama, stejně jako ostatní disciplíny obchodního sdělení, musí být krok vpřed a vyvíjet se alespoň na stejnou rychlostí jako společnost. A v tomto Masters navrhujeme pro přípravu odborníků a připravit je na ujmout této nové a vzrušující prostředí. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Život s závratí. Ten pocit, že nemůžete ovládat všechno bylo dát místo k pobytu. Dávno pryč jsou kampaně, které se nebere v úvahu sociální složka a úprava je v reálném čase v závislosti na spotřebitelské reakcí. Tento pocit je třeba chápat a přijímám ho jako další parametr. S cílem vyškolit odborníky otevřené a tvůrčí mentality. Na hodnotu tvořivost. Prohlašují, že to jako životní styl, způsob myšlení, spíše než jako nástroj, který nám může pomoci získat proslulost v určitém čase. Přiblížení a propagovat nejnovější trendy v chování. Pouze hluboké znalosti sociální a individuální chování, bude přijímat platná rozhodnutí. Rodinné struktury, vzory spotřeby, nové priority a potřeby, více než kdy jindy ... jsou výchozími body pro známek. Řešení různé typy spotřebitelů z emocionální a technologicky. Mnohem humánní a citlivější na motivací a chování zakoupit novou perspektivu. Cvičení schopnost generovat relevantní obsah přes mnoho navrhl a dohlížel na nejlepší profesionálové cvičení. Nabídka návrháři a komunikační profesionálové vize průřezového designu. Digitální média a fyzická média se nachází v návrhu a kreativity soudržnosti a kontinuitě zpráv. Poskytnout studentům dostatečně široký nových nově vznikajících technologií a znalostí, a jak ovlivňují vztah mezi lidmi a značek. Získání schopnost najít kontaktní místa, která lze připojit spotřebitele a značek / produktů. Naučit se vyprávět příběhy okolo značek, které generují udržitelná, relevantní a vrátit se citové vazby. Analyzovat úlohu značek ve společnosti z pohledu spotřebitele. To, co se očekává od značky a to, co mají nabízet výměnou za obchodní transakce. Pochopit smysl různých sociálních sítí a jejich specifickou roli jako prostředek k zprostředkovat emocionalita a sdílet informace. Vědět, jak řídit řeč stejné značky S využitím charakteristiky každé technické vlastnosti. Příjemci Absolventi designu Absolventi komunikace a reklamy Absolventů výtvarného umění Absolventi audiovizuální komunikaci Absolventi marketingu Odborníci: V případech, kdy student prokáže předchozí vysokoškolské vzdělání akreditační proces vysokoškolským vzděláním, Akademický výbor vyhodnotí životopis kandidáta a portfolio a dokončili učební plán, který musí udržovat rozumnou rovnocennost s existujících studií Stupeň ze stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr mohou rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Kreativní oddělení reklamní agentury. Strategické plánování oddělení agentury a inzerenti. Marketingové oddělení a komunikace podniky. Účty oddělení reklamních agentur. Firemní značky a grafické studio, mediální agentury. Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, začínajících ... Fakulta Učitelé se specializací na každé z tematických oblastí programu, prostřednictvím případové studie a realizace praktických projektů, studenti získají multidisciplinární, ale absolutně související odbornou přípravu. Zavázala jsme na mezinárodní fakulty, která přináší různé pohledy na světě komunikace, každý ze své profesní perspektivy. Proto máme odborníky, kteří zvládnout složitost procesu z globálního hlediska, se silnými základy v celosvětových kampaních přes více kanálů / mediální komunikace. Program / Obsah Mistr kreativity a inovace v komunikaci značky je strukturován z různých oborů jsou integrovány do cross-projektu zpracovaného podél trati. MODULY Mírněte se a Buďte kreativní Kreativita není nástrojem, ale způsob chápání světa. Jen mysli více kreativní, že vyvíjet nová řešení, která vzniknou opakující se problémy. Tento modul nejen pochopit mechanismy kreativní mysli, ale také způsob, jak přivést do popředí našeho života. Máme řešení umožňují kreativitu z širší perspektivy, do té doby jej realizovat v oblasti komunikace, prostřednictvím případových studií a cvičení. Cíl: Přístup od vzrušení a technologie Jak je žena v domácnosti v roce 2015? Co jeden? A teenager? Pochopení toho, co je motivuje, způsob, jakým byly ponořeny v digitálním světě a jak komunikovat, jsou aspekty, které tento modul přináší na stůl. Tento kurz se ponořit do více skupin spotřebitelů používaných v marketingu, obvykle seskupeny podle věku a sociálně-ekonomické úrovni z hlediska, které kombinují emocionální a psychické část s tím, jak využíváme technologie v průběhu celého dne hledat řešení. Duše Značky: Značky s duší Již daleko za doby, kdy značky zahájena jednosměrně zprávy. V současné době neexistuje žádná značka, která nemá konečný účel, kterým se stanoví trvalý vztah se svými zákazníky z velmi lidské perspektivy. Něčím přispět ke společnosti, se stal jedním více rozhovorů kolem problematických otázek či iluzí, které se pohybují. Sociální role, které nemohou být fiktivní nebo do galerie. Značky se musí naučit potit, že realita a poctivost k připojení trvale. Vyprávění & Branded Content Proč jsou značky, které mají co říct? Koho zajímá, jestli továrna byla otevřena v roce 1952? Jaké jsou některé značky plazí na Facebooku jako pozdních čtyřicátých letech v nočních klubech? Proč značka šamponu chcete, abych šťastná pondělí? Značky a produkty musí najít svou vlastní zdůvodnění, proč jsou v tomto světě, mimo prodejní cookies nebo tenisky. Tento modul bude dávat klíče k nalezení spojovací body mezi značkou a konkrétní publikum a dělat svou historii zahrnující spotřebitele. Technologie Nikdy předtím technologie dostala velký vliv na naše životy. Nedávné pokroky v neuromarketingu, internet věcí, 3D tisk, rozšířená realita, umělá inteligence, zpracování velkých objemů dat ... Všechno, co dělá společnost posunout z technologického hlediska je pravděpodobné, aby se stal nový způsob, pro interakci s spotřebitele. Tento modul posoudí všechny technologie prudce roste právě teď a pravděpodobně bude mít důležitou roli v nadcházejících letech. To není stát se experty na tuto technologii, ale vím, jejich potenciál z hlediska značek. Sociální trendy Jak nakupovat, co jíme, kde najdeme pár, řízení naší doby, způsob, jakým jsme se přesunout, vztah s naším prostředím ... Všechno se mění. Tento modul bude objevovat realitu složený z mnoha malých změn, jakož i ponořit do důvodů je v dolní části všechny tyto změny pohybu. Návrh Příčný Můžete si myslet, že dobrý designér nebo komunikátoru musí být schopen syntetizovat design nebo představu o rozsahu, který je nutný kdykoli, buď polovinu stránky svislý nebo aplikace, prostřednictvím TV spotu nebo mikinu. Tento modul chce jít trochu dál. Jeho cílem je prohloubit vizuální rozměr značek, aby bylo možné pochopit, jak budovat image značky přes to. Jak syntetizovat hodnoty a cíle známky, daleko za logo nebo firemní identity. Sociální sítě Tento modul zkoumá roli značek v sociálních sítích. A v roli sociálních sítí v životě spotřebitelů. Každá sociální síť má svůj vlastní jazyk a způsob vyjadřování. A dnes je skoro důležitější vědět, jak je nepoužít jinak. Studenti budou vedeni prostřednictvím prohlídky různých sociálních sítí, aby si mentální mapu formou praktických cvičení a reálných příkladech jsme se odhalit nejlepší způsob, jak využít tyto sociální sítě s cílem vždy pro navázání spojení a spoluúčast s našimi zákazníky. Mobilní zařízení lidských přívěsky Tablety a smartphony byly stanoveny v kapsách a domácnostech po celém světě, a už ne otěhotnět náš život bez jejich neocenitelnou pomoc. Ty se staly otáčivých dveří pro šíření informací a obsahu na závratnou rychlostí. Vše je přijato rychle a bez ohlédnutí. Chápeme dynamiku tohoto vztahu, a porozumět tomu, jak do života našich spotřebitelů v neinvazivní způsobem.   Vyvrcholení projektu Navrhují projekt, aby se co nejvíce aplikovat znalosti získané v Mistra. Konečný počet studentů bude určovat formát a zaměření projektu, takže jak učitel a žák je užitečné a inspirující nástroj. [-]

Master In Marketing Intelligence A CRM

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 750 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

Master in Marketing Intelligence a CRM nabízí komplexní pohled na transakčního marketingu, vztahový marketing, zákaznický marketing a řízení prodeje při správě klíčových účtů. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Transformace podniků a vývoj obchodních modelů vyžadují, aby obchodníci mají obnovenou znalosti v souladu s novým potřebám trhu. El Master in Marketing Intelligence a CRM Nabízí komplexní pohled na transakčního marketingu, vztahový marketing, zákaznický marketing a řízení prodeje při správě klíčových účtů. Tento program je zaměřen na profesionály, kteří chtějí obsadit rozhodnutí vrcholového managementu a v rámci obchodní a marketingové strategie společnosti. Po tréninku budete moci: Správa obchodní obchodní organizace Rozvíjet dovednosti potřebné k jednání Provádíme diagnostiku a správu prvky marketingu a marketingu Vyberte, představovat a interpretovat nejlepší výzkumné trh technik Design zákaznický věrnostní program Konstrukční strategie Client Management a Key Account Management přes Marketing Intelligence Dosažení maximální návratnost investic do klientského portfolia Během hovoru můžete přístup k plánu podpory Innova pokrývající 25% mistra nebo navštivte naše Stipendijní zásad požadující informace. Určeno absolventi vysokých škol, kteří chtějí rozvíjet svou profesní kariéru v oblasti marketingu a řízení podniku za účelem převzetí pozice velkou zodpovědnost v této oblasti podnikání. Obchodní profesionály, kteří chtějí vyvíjet, budovat a posilovat jejich obchodní a marketingové znalosti podle aktuálních obchodní dynamiky a tržního prostředí. Podnikatelé, kteří chtějí znát nejvíce inovativní a stávající marketingové techniky, aby budoucí společnosti silný konkurenční nástroj a naučit se co nejvíce řízení podniku. Firemní manažeři, podnikatelé a mladí absolventi, kteří se chtějí naučit, jak získat maximální výkonnosti podniku s prostředky, které každá ze společností, které pracují k dispozici, analyzování, výzkum, které používají techniky řízení nejmodernější a budou moci činit správná rozhodnutí pokaždé. CÍLE Analyzovat a interpretovat základní principy operačních prostředí a trhů. Zeptejte se a interpretovat výzkum trhu a informační zdroje potřebné pro správné rozhodování. Znát různé techniky analýzy dat, správně zvolit nejvhodnější techniku ​​pro každý případ prezentován výzkum a znát parametry pro vyhodnocení platnosti zdroje a kvalitu studie. Udělat diagnózy a stanovit cíle, akční plány v souvislosti s těmito případy. Porozumět a řídit základní prvky marketingu a marketingu, procesů a organizační struktury. Rozvíjet schopnost studovat správu klientů procesy a vztahový marketing a vývoj specifických technik. Organizovat a integrovat klíčové funkce, které tvoří podnikání společnosti. Rozvíjet dovednosti nezbytné pro zvýšení a provádět vyjednávací procesy dovednosti. Strukturování, konfigurovat a spravovat obchodní organizaci společnosti. Vyvinout strategie a spravovat osobní i mediální komunikace. Zvolit a přizpůsobit strategie a techniky založené na různých oblastí činnosti a okolnostem a tržního prostředí. Přijímací řízení Mistr má omezený počet 25 míst. Tímto způsobem budeme prosazovat osobní kontakt mezi studentem a učitelem, takže každý učitel stává studentem mentor s přímým a individuální přístup. Žádosti o přijetí jsou zpracovávány v přesném pořadí příjezdu a bude posuzovat hodnotící komise složená z ředitele Master, akademický ředitel a koordinátor přijímací. [-]

Magistr V řízení Komunikace Luxusní Zboží

Accademia del Lusso
Campus forma Denní studium 9 měsíců November 2016 Itálie Milán

Magisterský kurz v luxusním komunikace Zboží management připravuje studenty, aby se stal vůdci v rámci módy [+]

Cíle kurzu

Magisterský kurz v luxusním komunikace Zboží management připravuje studenty, aby se stal vůdci v rámci módní komunikační profesionální sféře. Přesné sdělení o produktu, služby, nebo kolekce je nezbytné, aby bylo možné vybudovat a posílit image dané značky v souladu s jeho marketingovou strategii. Samozřejmě proto vybavuje studenty s lidmi, dovednosti a konkurenční schopnosti, stejně jako s technickými a tvůrčích schopností, které potřebují, aby plně začlenit se do obrazu a komunikační oblasti podniků, outsourcing agentury, vydavatelé časopisů a mediálních kanálů v módě a životním stylu sektoru. Studenti se učí, jak úspěšně řídit lidi, interpretovat současné trendy, a porozumět potřebám spotřebitelů. Budou moci sledovat všechny fáze komunikačního plánu: z briefingu na vymezení cílů; výběrové vhodných prostředků a metod organizace focení a vypracování tiskové zprávy, firemní profily a módní výrobky. Po ukončení kurzu budou studenti schopni vyjít do profesionálního světa zcela jistý ve svých manažerských dovedností a schopni kvalifikovaně čelit konkurenci. Masters Kurzy na Accademia del Lusso jsou ověřeny eCampus University, a ti, kteří succefully proveďte jeden z těchto kurzů bude tedy přijímat první úrovni magisterský titul.... [-]


Magistr V Digitální Reklamě A Příchozí Na Trh

Escuela de Negocios y Dirección
Online & Campus forma Kombinované 1 týden October 2016 Španělsko Madrid

Brand a zákazník chatování na internetu. Vydělejte na spotřebitelské díky Master in Digital Advertising ESNEDI. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. "Mark a klient diskuse na internetu. Získejte spotřebitele prostřednictvím Master in Digital Advertising ESNEDI." CÍLE Díky mistr v digitální může reklama a marketing Příchozí studentů: Konstrukční strategie pro optimalizaci online přítomnost společnosti. Rozhodněte o vytváření a správu SEO kampaní. Generovat, analyzovat a optimalizovat Google AdWords kampaní. Vypracuje plán digitální reklamy podle obchodních potřeb. S vědomím možnosti mobilního souvislosti s marketingem. Generovat optimalizovaný obsah a hodnotu. Činit rozhodnutí týkající se služby zákazníkům v digitálním prostředí. Vytvoření, design a spravovat firemní webové stránky. Komunikace i komerční provádět strategie sociálních médií. Integrujte firemní blogy v komunikačním plánu. Měřit a analyzovat výsledky pro optimalizaci kampaně. Optimalizace získání kvalitní potenciální zákazníky. Obsah Digitální Marketingový plán I Digitální Reklama: Optimalizace pro vyhledávače - SEO Digitální II Reklama: Search engine marketing - SEM Reklama Digital III mobilní marketing příchozí Marketing Customer Experience a zákazník 2,0 Firemní web Řízení a strategie sociální Media Řízení a strategie Corporate Blog Obsah Vytváření a správa digitální Analytics Optimalizace kampaní Dílna a sklady závěrečný projekt Metodologie učit se Získávat klíčové znalosti z každého předmětu. Manuály a technické poznámky interaktivní obsah správa digitálních knihoven vzdělávací videa virtuální třídy praxe Učit se praxí. Polož do hry to, co jsem se naučil. Případové studie multimediální cvičení Test sebehodnocení Diskusí a fór aplikovat Ile ocenění ukazuje, jak pomocí praktických případů Provádění práce developerský projekt sazby Take Mistr v digitální reklamě a příchozí marketing by neměl být problém finančně studenta. Proto ESNEDI nabízí různé způsoby financování platbu snadné splátek bez zájmu a má smlouvy s finančními institucemi, aby vyhovovaly potřebám studenta. Kontaktujte nás a my vás budeme informovat bez závazku. Stipendia a granty: Mistr v digitální reklamě a Příchozí Marketing je součástí programu stipendií a grantů pro digitální Business School. Tyto dotace jsou uvedeny v závislosti na žadatel profilu, datum volání as omezenými místy. Kontaktujte naše poradce a budeme vás informovat do hloubky. [-]

Master Sítě A řízení Komunikace (mncm)

DeVry University
Campus nebo Online Denní studium 3 semestry Přihlašování započato Spojené státy americké Chicago

Jako organizace vykonávat obrovský potenciál dnešních sofistikovaných telekomunikačních systémů, tam je rostoucí potřeba pro motivované profesionály, kteří mají odborné znalosti v oblasti high-tech sítí a komunikací [+]

Jako organizace vykonávat obrovský potenciál dnešních sofistikovaných telekomunikačních systémů, tam je rostoucí potřeba pro motivované profesionály, kteří mají odborné znalosti v oblasti řízení komunikace high-tech sítě a. Ať už se snažíte udržet bezpečnost sítě organizace, rozvoj e-commerce systémů nebo použít technologii pro strategické prospěch dané společnosti, může naše sítě a komunikace Správa studijní program poskytuje platformu, kterou potřebujete zlepšit svou kariéru v rostoucí oblasti bezpečnosti sítí a řízení komunikace. Master of sítě a komunikace řízení programu je k dispozici v následujícím umístění: Chicago Loop (Chicago, IL). Koncentrace: Bezdrátový informační bezpečnost síťové aplikace Projektové řízení VÝUKA - Klikněte zde O DeVry univerzitě. Pokud hledáte pro vysokoškoláka a absolventa vysoké školy studijní program, zvažte DeVry University. Nabízíme malé velikosti třídy, celoroční zápisu každých 8 týdnů s vyřizováním nových nebo převádět I-20, a programy dokončení stupně. V DeVry, můžete si vydělat seriózní titul od akreditované Univerzita respektované špičkovými zaměstnavateli po celém světě. Kurzy začínají každých 8 týdnů: leden, březen, květen, červenec, září a listopadu DeVry univerzita má pobočky po celých Spojených státech, včetně 6 areálů speciálně vybavených řešit a opravovat potřeby zahraničních studentů v jejich snaze o úspěšné kariéře. Chicago, IL (Loop & Campbell) Fremont, CA (San Francisco) Pomona, CA (Los Angeles) Sherman Oaks, CA (Los Angeles) New York City, NY Věděl jsi? V DeVry univerzity, zahraniční studenti platit školné standardní sazbu. V DeVry univerzity, zahraniční studenti mohou mít nárok na stipendia, která oceňuje kvalifikovat studenty až 25000 $. Studentský život na univerzitě DeVry DeVry Univerzita nabízí širokou škálu aktivit a klubů, včetně mnoha profesních organizací, v nichž se mohou účastnit studenti. Většina aktivit je plánováno na studenta vládní nebo činnosti organizace na každém kampusu. Navíc, několik osnov spojené s organizací, jako je například počítačů a elektroniky klubů, jsou nabízeny, stejně jako student-produkoval noviny a zájmové skupiny v takových oblastech, jako šachy, bojová umění, a fotografování. Různé intramurálních sportovních a přírodovědného výletu aktivit jsou také k dispozici. Aktivity a kluby se liší podle lokality. US Kariéra Zkušenosti Program (USCEP) Chtěli byste získat praktické zkušenosti a zároveň chodit do školy ve Spojených státech? US Kariéra Zkušenosti Program DeVry University poskytuje zahraničním studentům z DeVry univerzity nebo jeho Keller Graduate School of Management možnost získat cenné na-školní areál pracovní zkušenosti prostřednictvím placené, práci na částečný úvazek. Příležitosti se liší mé kampusu umístění. Zahraniční studenti mohou pracovat až 20 hodin týdně, které mají potenciál vydělat až $ 10 / hodinu. Jedná se o výjimečnou příležitost k rozvoji v jedné nebo více z následujících odborných rolí: Business Development marketing služby pro studenty Přijímací řízení Dosah Community Studenti se mohou dozvědět více o jednotlivých popis role pomocí následujících naši stránku LinkedIn na adrese: https://www.linkedin.com/company/devry-university-&-its-keller-graduate-school-of-management-international Sledujte nás na naší stránce na Facebooku International: www.facebook.com/devryintl~~dobj * DeVry University je akreditován vysokého učení Komise, www.hlcommission.org. Keller Graduate School of Management je součástí této akreditace. Ve státě New York, DeVry univerzity působí jako DeVry College v New Yorku. Reference "Třídy menších rozměrů nabízené DeVry vytvořit profesionální prostředí pro výuku a také zvyšuje interakce mezi profesorem a studentem, který mi hodně pomoci při přizpůsobování se novému prostředí." - Xuan D. Hua, Vietnam "Sítě pole je moje vášeň a DeVry mi poskytl úžasnou learningové platformy vykonávat svůj sen. Můj poradce, pan Masood Nadeem je skvělý člověk, a on byl mi pomáhá od prvního dne. Neustále hledá pro mě, a on je jako otcovská postava se mi tady. Jsem si jistý, DeVry mne uvede do větší výšky. " - Amudhan Tamilarasu, Indie "To nám Kariéra Zkušenosti Program je další obrovský krok, který DeVry University vzala v globálním světě. Je mi ctí být vybrán jako mezinárodní studentské specialista v tomto procesu a budu dělat vše pro to, aby se pokrok kupředu. " - Evrim Timur, Turecko [-]

Master Ve Firemní Komunikace

ADEN Business School
Online forma February 2017 Argentina Mendoza

Master in korporátní komunikace je určena pro dokončené 100% on-line, široká pružná pracovní doba, absolutní geografická nezávislost. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Master in KOMUNIKACE FIREMNÍ Bylo konstruována pro dokončeno 100% on-line široký pružná pracovní doba Absolutní geografická nezávislost Master in korporátní komunikace rozvíjí dovednosti a komunikační dovednosti zaměřené na dosažení cílů vaší společnosti. CÍLE Po dokončení dokončení bude účastník dosáhly těchto cílů přenosu: Znát obecnou oblast týkající se strategickou hodnotu komunikace a obrazu v organizacích a jejich motivy. Identifikujte nástroje a techniky, které usnadňují a optimalizovat rozvoj komunikace a její přímý vztah s identitou a image, soukromé i veřejné podniky, nevládní organizace a instituce různého druhu. Provést komplexní program pro jakoukoli společnost či místních institucí, založenou na výzkumných dat, podle analýzy, diagnostiky a nakonec přípravu vhodného rozpočtu a charakteristik organizace komunikačních plánu. Studium vyhlídky, které umožnily dát odpovědi na otázky týkající se komunikace v organizacích. Stimulovat kreativitu firemní image. Vytvořit metodiku výzkumu a odborné přípravy pro plánování a provádění projektů institucionální komunikace. Získávají řadu dovedností, které v kombinaci s získané znalosti, které jim umožní rozvíjet komunikační iniciativy marketing v praxi. Integrace internetu v marketingové komunikační strategie organizace. Uplatňovat strategickou vizi integrované marketingové komunikace. příjemci Ředitelé nebo podnikatelé z různých organizací, generálních ředitelů a manažerů z různých oblastí. zaměstnance specifická odvětví, jako je marketing, reklama, public relations, lidských zdrojů, designu, tisku, institucionální vztahy a komunikaci. Obecně všichni zúčastnění v řízení organizace. akademický obsah Modul 1: komunikace s veřejností Organizace Modul 2: vizuální identity a kulturní interní komunikace Modul 3: Základní nástroje externí komunikace Modul 4: Od výzkumu a Plánu Global Positioning komunikačních technologií MODUL 5: Vedení a spokojenosti zaměstnanců Modul 6: Zaměření a klient - Process Integration Modul 7: Protokol a organizace Business Events Modul 8: Integrovaná digitální marketingová kampaň Modul 9: Inovace a technologie aplikované na marketing Modul 10: Vedení Modul 11: řečnictví a efektivní prezentace Modul 12: Podnikatelská etika a sociální odpovědnost firem END mistrovských PRACÍ aplikované znalosti Hlavním rysem Aden International Business School je jeho zaměření na aplikovaný znalosti a dovednosti naučil pracovat. To umožňuje našim studentům vést podnikatelské projekty související s každým tréninkového diktátu. Chcete-li to provést během programu dokončena student musí aktivně případovou analýzu, projektový development, specializované dílny, řízení projektů a činnosti, které přímo souvisejí s řízením účasti. Tyto aplikace se provádí pomocí specializovaného softwaru, videokonference, simulaci platformou a jiných technických prostředků. Videokonferenční INTERAKTIVNÍ Integrační v každém modulu a prezentačních videokonference. Prostřednictvím revoluční technologie začleněné jako prostředek interakce účastník / učitele, videokonference platforma, přes který budeme podporovat mentoring, sítí v prezentačních setkání, setkání integrátorů v každém modulu a aplikovat nové učební činnosti jako řešení kufry a rozvoj společných projektů. Osvědčení Na konci programu certifikace ze strany EUNCET - Katalánská polytechnická univerzita, připočítal dokončení příslušných studií na mistra komunikace a Corporate Image (*), s finální práce schválena. Společně s certifikátem budou mít akademický zpráva popisovat všechny položky na pořad jednání a příslušných tříd dosažených studentem. Účastník obdrží také certifikát vydaný University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, připsání posouzení doplněné 140 hodin Specializace Program v oblasti komunikace a korporační značkování (^). Osvědčení musí být doprovázena akademického podrobnou zprávu příslušná témata (první 4 modulů), do programu uznaného Universitiy of California v Irvine - rozšíření. Metodologie ADEN ONLINE dosáhla za posledních 10 let inovativní vzdělávací zkušenost pro manažery a obchodní manažery. Tento program je určen pro dokončené 100% on-line s širokým zeměpisným pružné pracovní doby a absolutní nezávislosti. Vedoucí pracovníci z celého světa si vybrat tento program jako příležitost k lepšímu sami na nejvyšší úrovni, a to bez rušení s jejich pracovními povinnostmi, čas strávený s rodinou či rekreačních aktivit. Hlavním motorem výukovém procesu specializace je dána kontextu, v němž je student neustále napadal, motivované a doprovázené konstantní interaktivitu s programový ředitel a specialistů na starosti každého předmětu. Účastníci pro vstup do platformy by měly zahrnovat tyto aktivity týdně: Analyzovat čtení a výzkumných a vývojových aktivit chování vztahující se k nim. Analyzovat a reagovat multimediální materiál související dotazníky. Studovat navrhované případové studie a navrhovat řešení Zúčastněte se fóra stanovisek teoretické i praktické základy. Interakce s spoluhráčů, rozhodovat se a uplatňovat je v simulátoru. Podílet se na integraci videokonferencí a virtuálních workshopů s odborníky. Učitel / student a interakce Student / žák byl zvýšen synchronně a / nebo asynchronně, tedy učitelé a studenti mohou nebo nemusí odpovídat hodiny vstupu na nástupiště a podobně komunikovat neustále při řešení všechny dotazy. Kromě hromadách prostřednictvím videokonference v reálném čase v celém programu optimalizovat vztah mezi všemi účastníky. Geografický prostor vymezený studenta při připojení z domova, letiště, atd. buď z PC, notebook, tablet nebo chytrý telefon. Tj žádný fyzikální učebny, které vyžadují fyzickou posunutí nebo plány na dodržování předpisů, ale neustálou výměnu nápadů, návrhů, projektů a rozvoje sítí mezi účastníky pod vedením školitele vedené ředitelem mistra jako profesionální specialisty je požadováno náboj každého předmětu. Interaktivní vzdělávací platforma. Custom doprovod. Přecházel. akademické kvality. Žádné pevné plány nebo zeměpisné posunutí. Přímý odkaz na pracovní činnosti. Videokonference bylo naplánováno. Případ analýza a developerský projekt. multikulturní vzdělávání. 100% Přijetí pro mobil. Přístup k virtuálním kampusu Účastník obdrží uživatelské jméno a osobní heslo, pomocí nichž bude identifikován ve virtuálním kampusu Aden (www.aden.org/online). Svým vstupem do areálu bude umožněn postupně obsah každého z modulů, které tvoří program. Obsah se skládá z: Mid materiály vyvinuté odborníky v předmětu, prezentované v různých digitálních formátech (dokumenty, videa, prezentace, grafy, koncepce mapy, speciální vazby, atd.) Aplikační cvičení, sebehodnocení, hry a vývoj případu. Videokonference. Diskuse a konzultace. [-]

Magistr V Potravinářském Kultury A Komunikace

University of Gastronomic Sciences (UNISG)
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Bra

Navrženo pro zahraniční studenty, kteří hledají inovativní přístup ke studiu potravin a foodways a způsoby, ve kterých jsou diskutovány a zastoupených dnes. Velitel poskytuje nástroje pro vývoj nových konceptualizací, komunikace a vzdělávací strategie v říši vysoce kvalitních výrobků pochopit kulturní přitažlivost produktů, a to, co představuje souvislost mezi produktem a regionem. Absolventi se objeví připraveni na kariéru v komunitní projektového managementu, vzdělávání, marketingu a public relations [+]

Každý Magisterský studijní program v potravinách kultury a komunikace je samostatným a kompletní program Master se specifickým tematickým proudu. Různé proudy Master sdílejí společný základ kurzu, doplněným specializovanými materiálem unikátní tomuto proudu. Každý, nicméně, je určen pro zahraniční studenty, kteří hledají inovativní přístup ke studiu potravin a foodways a způsoby, ve kterých jsou diskutovány a zastoupených dnes. Program nabízí široký mix ve své třídě lekcí, cvičení, řízených degustací, projektů a studijních cest v Itálii i v zahraničí poskytovat multi-zkušenostní pochopení jak vysoce kvalitního řemeslného a průmyslových potravinářských výrobků, jejich ekologie, agronomie, technologie , historie, antropologie, sociologie, stejně jako potřebné znalosti a zkušenosti pro jejich předávání. Instruktoři zahrnují mezinárodně uznávané vědce, novináře a odborníky gastronomie, včetně: Carole Counihan, Barny Haughton, Corby Kummer, Stuart Franklin, Anne Noble, Carlo Petrini, a jiní. Prostřednictvím přístupu, který spojuje antropologie, historie, ekologie, potravinové politiky, agronomie, ekonomika, jídlo a smyslové vědy, ochutnávky, komunikace, a širokou škálu dalších předmětů, studenti získají nástroje pro vývoj nových konceptualizací, komunikace a vzdělávací strategie v říši vysoce kvalitní gastronomii. Absolventi se objeví připraveni na kariéru v oblasti komunitní projektového managementu, vzdělávání, marketingu a public relations. Kromě této šíři studie, z nichž každý proud velitel také výrazný akademické zaměření, které spadají do těchto témat. Všimněte si, že čtyři proudy programu mají každá různá data zahájení. Každý proud mistra zahrnuje 90 univerzitních kreditů a vede k 1. úrovni magisterského studia. Vyučovacím jazykem je angličtina. Program trvá 14 měsíců a je nutná minimálně 80% účast. Master in Food kultury a komunikace: Vysoce kvalitní produkty Master in Food kultury a komunikace: vysoce kvalitních produktů se vyznačuje hloubkový průzkum témat souvisejících s produkty, které charakterizují gastronomie, jakož i řemeslné potraviny dokonalosti. S těmito produkty jsou svým zaměřením, mistr poskytuje pokračující srovnání s zemědělsko-průmyslových potravin pochopit jejich vlastnosti a rozdíly. Kontrolovaných výrobků v průběhu bude obsahovat nápoje, jako je lihovin, vína a piva, a potravinách, jako jsou sýry, maso, těstoviny a rýže, extra panenský olivový olej, ocet, sůl a koření, čokolády, kávy a čaje. Vysoce kvalitní výrobky mají často non-hmatatelnou hodnotu, jsou zakoupeny za to, co představují, a mají role jako symbol společenského postavení. Mnoho z nich, ne-li všechny, jsou hluboce vázána na konkrétní oblasti, s nimiž jsou úzce identifikovat. Cílem tohoto mistra je také pochopit kulturní přitažlivost produktů, a to, co představuje souvislost mezi produktem a regionem. Tento přístup vyžaduje změnu perspektivy, to znamená, že počínaje nikoli z "kraje", ale spíše podle chuti výrobku, který bude analyzován, pochopen a je popsán, a pak pracovat pozpátku přijít na to, jaké faktory vytvořili toto "chuť": metody výroby, surovin a "místo" a historii, která vedla ke vzniku výrobku bude také zkoumat. Vědecký ředitel Master in Food kultury a komunikace: Vysoce kvalitní produkty je Mirco Marconi Internship A 4-to-8 týdnů dlouhé praxe a 2-to-4-měsíců dlouhé praxe (v roce 2016) dochází k závěru, master, přičemž každý student pracovat v rámci společnosti či organizace v Itálii nebo v zahraničí, nebo v rámci výzkumného projektu UNISG. Stáže se zaměřují na udržitelnou produkci potravin či komunikace a jsou základem pro závěrečné práce předloženou akademického výboru. V průběhu roku pracovníci magisterský studijní program pomoci studentům na výzkum a identifikaci stáže a hostitelé vyhovují jejich individuálním zájmům. Zatímco některé stáž hostitelé mohou příležitostně poskytovat ubytování a stravu, studenti jsou zodpovědní za všechny náklady spojené s jejich stáží. Závěrečná práce Diplomová práce je vyvrcholením hlavního programu nabízí studentům možnost syntetizovat a to jak teoretické a praktické kurzu, včetně praxe. Tato práce, včetně metodik a zprávou o stáž práci, je dokončena individuálně a je hodnocena akademickým výborem. Tematické okruhy Oba humanitní a přírodovědné předměty jsou vyučovány v rámci Master. Praktické vzdělávání, laboratorní práce, a studovat cestovní objevovat výrobky a jejich regiony původu doplněk lekce ve třídě s cílem poskytnout studentům interdisciplinární přístup do světa gastronomie. Následující tematické oblasti tvoří jádro kurzu jsou společné pro všechny toky Mistra, s výjimkou posledních čtyř oblastí, které jsou specifické pro každý ze čtyř samostatných proudů. Celoroční práce zahrnuje semináře určené k různým specifickým tématům a obsah kurzu se může měnit z roku na rok. Master rovněž zahrnuje akce a prezentace týkající se Slow Food programy, koordinovány ve spolupráci s organizací samotného. Poplatky Univerzita poplatek za magisterských programů v potravě kultury a komunikace je € 16.500. Poplatek zahrnuje: veškeré akademické činnosti, včetně konferencí, degustace a semináře studijní materiál (v digitálním formátu) veškeré náklady studijní cesty jsou naprogramovány, včetně cestování, jídlo a ubytování účast ve všech UNISG a Slow Food událostí jak je uvedeno v hlavním programu civilní pojištění (během akademických činností) zdravotní pojištění pro neevropské přístupem studenti wifi internet na akademické půdě všechny certifikáty Registar Office 5000 úvěry na svých obědů karet, které mají být použity při UNISG akademických tabulkách (odpovídá 500 €) Poznámka: Poplatky nezahrnují náklady (cca € 180) získání italského "permesso di SOGGIORNO" (povolení k pobytu) k. Non-občané EU musí požádat o permesso di soggiorno na poště, nebo na služby na principu Al Elka cizinců, do 8 pracovních dnů poté, co přišel v Itálii. [-]

Master Of Mezinárodní Komunikace

Macquarie University
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Austrálie North Ryde

Tento stupeň pohledy na problémy v současné době čelí v oblasti komunikace a modernizace a dává své znalosti z nich ... [+]

Master of International Komunikace

 

Tento stupeň pohledy na problémy v současné době čelí v oblasti komunikace a modernizace a dává vaše pochopení těchto situací v příslušných souvislostech. Vychází z různých oborů, včetně mediální komunikace, mezinárodních vztahů a kulturních studií.

 

Klíčové vlastnosti

Umožňuje přístup k výzkumu silných stránek našeho akademických pracovníků Nabízí vám odborných znalostí a schopností v oblasti mezinárodní komunikace Zkoumá problémy v oblasti komunikace a modernizace v relevantních kontextech Tento stupeň lze kombinovat s Master of International Business či Master mezinárodních vztahů ... [-]

Master Marketing A Komunikace

FOM Hochschule
Campus forma Kombinované 4 semestry October 2016 Německo Norimberk Stuttgart Essen Dortmund Dusseldorf Berlín Region Frankfurt nad Mohanem Hamburg Hannover Kolínská voda Mnichov + 10 více

V magisterském programu Marketing & Communication Zabývají se klíčových aspektů firemní komunikace. Vaše lektoři jsou komunikační odborníci z firmy a agentury, jakož i velikostí prostoru, z vědy. Obsah kurzu jsou v souladu s praxí-orientované a splňují vysoké akademické standardy. [+]

Master of Marketing a komunikace

Titul: Master of Science (M.Sc.)

 

V magisterském programu Marketing & Communication Zabývají se klíčových aspektů firemní komunikace. Vaše lektoři jsou komunikační odborníci z firmy a agentury, jakož i velikostí prostoru, z vědy. Obsah kurzu jsou v souladu s praxí-orientované a splňují vysoké akademické standardy.

Posílena udržitelnost z nich je přes KCM kompetenční centrum pro marketing a mediální průmysl: Výzkum zařízení k FOM vidí sebe jako think tank pro vědce a bude rozvíjet dialog s marketingových a mediálních odborníků a vedoucích pracovníků z praxe. Pod vedením vědeckého, že KCM Insights do budoucnosti kupujícího nebo uživatele nebo chování příjemce z hlediska ekonomického. Tyto vědecké poznatky toto aplikovaný výzkum tok přímo do kurzů svého magisterského studijního programu. Dokončit své studium s Master of Science (MSc) v Marketing & Komunikace... [-]


Magistr V Protokolu, Sociálního Chování A Firemního

Universidad de Salamanca
Online forma Kombinované 20 měsíců September 2016 Španělsko Salamanca

Master of protokolu, Corporate Social Behavior a má za cíl poskytnout ucelený program, založený na excelenci jejich obsahu, účinněji podporovat odborné činnosti a doplňovat vzdělání dosáhnout vyšších cílů zaměstnanosti. Tento mistr vám poskytuje nástrojů a metodik správně řídit obraz společnosti, budete vyškoleni v dovednostech, techniky ... [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Mistr v protokolu, sociálního chování a Corporate Master of protokolu, Corporate Social Behavior a má za cíl poskytnout ucelený program, založený na excelenci jejich obsahu, účinněji podporovat odborné činnosti a doplňovat vzdělání dosáhnout vyšších cílů zaměstnanosti. Tento mistr vám poskytuje nástrojů a metodik správně řídit image firmy, budete proškolená v dovedností, technik a dovedností potřebných k účinnému řešení rozvíjení aktivit souvisejících s protokolem, organizaci událostí, public relations a institucionální prostředí multikulturní, a péče, vývoj a projekce firemní image a profesionálů, kteří reprezentují sociální rámec. Pro firmy a instituce je prezentován jako silný komunikační nástroj, který se chová jako prostředek identity a firemní značku, která přenáší hodnoty podniku. Mistr, který kombinuje inovativní metodiky s obsahem vysoce relevantní k moderní společnosti, v níž žijeme rukou učitele s pedagogickými zkušenostmi a vysokou profesionální profilem. Po dokončení tohoto magisterského studia, budete moci praktikovat jako specialista v protokolu a event management konzultant pro slavnostní aktivit v profesionálů pro styk s veřejností v oblasti komunikace, vzdělávání, výzkumu a inovací. Cíle a dovednosti Vyškolit odborníky v chování a jednání v rámci protokolu a firemní, institucionální a osobní obraz s vysokými dovednostmi pro správu firemních subjektů a obchodní a politickou funkci. Na konci tréninkového procesu / bude účastník vyvinuli následující obecné kompetence: Schopnost vštípit a vytvořit tým. Pořízení manažerských a osobních hodnot vůči účinné a pozitivní práci. Schopnost rozvíjet kritické myšlení o odpovědi a řešení. Vedení a riskování. Lepší tekutost v komunikaci. Přijímací kritéria Zaměřené na ty, s bakalářský titul, absolvent, který chce dokončit své vzdělání se znalostí doplňkových a křížových disciplín, jejichž znalost bude připravovat je na řešení komunikační aspekty jejich profesního života. Tyto odborníci již pracují v oblasti protokolu a Corporate a sociální chování a kteří mají vysokoškolské vzdělání. Po dokončení tohoto magisterského studia, budou studenti dokonale vyškoleni pro pozice v následujících pracovních příležitostí: Směr a řízení událostí. Management a Business Management oddělení: Oblast Public Relations. Protokol oblast. Komunikace Area. Reklama a Marketing oblast. Institucionální vztahy. Poradenství a specializoval se na event management, komunikační poradenství. Ostatní pracovní oblasti: Veřejné instituce Mluvčí Výuka, výzkum, inovace Soutěže pro státní, regionální a místní orgány veřejné správy. Typ výuky Náš vzdělávací model je jako ústřední na studenta. To je realizováno asynchronně a 100% on-line, takže / studenti mohou připojit a vzdělávací činnosti nezávisle na čase a prostoru. Vzdělávací proces se provádí ve virtuálním kampusu navrženy na základě nejmodernějších pedagogických principů, čímž podporuje efektivní propojení mezi studenty, učitele a administrátory. Kurzy jsou vyvinuty podle definovaného akademické kalendáře, který umožňuje celou skupinu studentů pokroku stejným tempem až do uzavření programu. Každý kurz nebo subjekt je řízena učitelem nebo specialista, odborný učitel v něm. Před zahájením tréninkového procesu se / studenti obdrží svá data na virtuální kampus, stejně jako další generace iPad zařízení, přes které mají okamžitý přístup k akademické činnosti prováděné na akademické půdě. Během prvních dvou týdnů School / studenti účastní v indukční kurzu, kde znají podrobně vzdělávací proces, naučit se používat virtuální kampus a nainstalovat e-knihy, které jsou používány v každém předmětu. Každý kurz trvá pět týdnů a před zahájením další záležitost se uvažuje týden vybrání. Všechny materiály mají vzdělávací činnosti a hodnotící činnosti, které budou prováděny jednou týdně, mezi nimi jsou: čtení vědecké literatury specialistu, fóra, online kvízy a úkoly. Při vývoji každého subjektu interakci mezi studenty a učiteli, že je podporován účastí v diskusních fórech, případových studií a plnění úkolů. K / studenti mohou požádat o podporu ze svého učitele v každém ročním období. Každý předmět zahrnuje audiovizuální nahrávky hlavní obsah, knihy, doplňkové Digitální knihovna zdroje, přístup k virtuální knihovny s tisíci knih dostupných a synchronním videokonference s / učitelů, kteří usilují o usnadnění výstavby znalostí a řešení pochybnosti. K / studentů, kteří nemají čas a časové dostupnosti podílet se na videokonference, pak může přistupovat nahrané verze. Název Po dokončení Mistra, University of Salamanca přináší / účastníci, kteří splnili všechny požadavky pro přijetí a prošel všechny kurzy a závěrečné disertační práce, následující správné titulní: Mistr v protokolu a sociální chování korporační Podporu a poradenství Kvalita akademických a administrativních procesů je sledována v každé z jeho fázích, díky integraci všech počítačových systémů. Jak učitelé, tak studenti jsou průběžně monitorovány, aby se jejich podporu při plnění jejich povinností a závazků. K tomu má zvýšenou skupina odborníků v Centru pro péči o / studentů a učitelů, kteří se rychle vyřešit všechny pochybnosti, otázky nebo obtíže vyplývající v procesu vývoje. [-]

Magisterský Titul V Překladu A Multikulturní Komunikace

University of Minho - Institute of Arts and Human Sciences
Campus forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Magisterský titul v oboru překladu a multikulturní komunikace připravuje své studenty pro jazyková povolání. Pokročilý kurz v překladatelských technologií, překlad praxe, audiovizuální překlad, lokalizace a několik možností, které umožňují studentovi vytvořit individuální autonomní profesionální projekt, nebo rozvíjet výzkumné projekty v oblasti překladu, korpusů lingvistiky nebo terminologie. [+]

Magisterský titul v oboru překladatelství a multikulturní komunikace připravuje své studenty pro jazyková povolání. Pokročilý kurz v překladatelských technologií, překlad praxe, audiovizuální překlad, lokalizace a několik možností, které umožňují studentovi vytvořit individuální autonomní profesionální projekt, nebo rozvíjet výzkumné projekty v oblasti překladu, korpusů lingvistiky nebo terminologie. Personál je zkušený, specializované a kvalifikované skupiny, podporovat a stimulovat své studenty, aby plně rozvinout svůj potenciál. Během dvou let bude student schopen splnit kvalifikované odborníky, kteří jsou vyzváni, aby dílny, přednášky a zvláštní mimoškolní vzdělávání. Stáže jsou pod dohledem zaměstnanců univerzit a uskuteční se v referenčních společnostech, a to jak v regionu, tak v zahraničí. Uchazeči by měli mít dobrý první titul a prokázat způsobilost ve dvou cizích jazycích (angličtina, francouzština, němčina, italština, španělštiny nebo ruštiny) a zahraničních studentů je třeba mít důkladné znalosti portugalštiny. Studenti mohou být požádáni o potvrzení své jazykové znalosti před tím, než nabídl místo. Kurz má 35 míst. [-]

Magistr Komunikace A Mediálních Studií

Monash University Malaysia
Campus forma Denní studium Kombinované 18 - 36 měsíců February 2017 Malajsie Selangor + 1 více

Toto ročníkové práce a mediální titul se zaměřuje na potřeby lidí, kteří pracují, nebo se ucházejí o práci, v komunikační a mediální průmysl. Vypadá to na historii, vývoj a přijímání tradičních a nových médií na celém světě a změny v obsahu dodávky, politika a technologie, k nimž došlo v uplynulých letech. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Toto ročníkové práce a mediální titul se zaměřuje na potřeby lidí, kteří pracují, nebo se ucházejí o práci, v komunikační a mediální průmysl. Vypadá to na historii, vývoj a přijímání tradičních a nových médií na celém světě a změny v obsahu dodávky, politika a technologie, k nimž došlo v uplynulých letech. Osnovy programu je teoreticky i prakticky uzemněna. Studenti kompletní buď čtyři nebo pět jednotek podle kurzu a také provést menší nebo velký výzkumný projekt. Oblasti studia Oblasti studia zahrnují: komunikační teorie a praxe Způsoby komunikace výzkumu Současné problémy v Asii globální digitální média celebrity, móda a publicita. Vstupní požadavky Chcete-li zadat Monash University, studenti musí splňovat určité akademické, anglický jazyk a požadavky věku. Chcete-li použít pro mistra komunikace a mediálních studií, musí mít ukončené alespoň jeden z těchto údajů: bakalářský titul s alespoň úvěrové průměr v posledním roce, nebo bakalářský studijní průkaz s prokazatelnou odbornou praxí (nejméně dva roky), na řídící úrovni v dané oblasti (tito žadatelé budou muset dodat životopis, prohlášení 1000 slov a jmen dvou profesionálních rozhodčích), nebo Diplom s úvěru (nebo vyšší), průměr. Ti, kteří s vyznamenáním nebo postgraduální diplom v dané oblasti mohou požádat o pokročilé vstupní bod. DOBA Master Communications a Mediální studia míry lze provádět více než 18 měsíců na plný úvazek nebo 36 měsíců na částečný úvazek studia. Poplatky Výuka V roce 2015, roční školné U tohoto předmětu jsou: RM47,700 pro malajské studenty RM52,470 pro zahraniční studenty. Pouze jedna poplatky Aplikace - RM100 Registrace - RM200 Za semestr poplatky Všeobecné vybavení - RM100 Nový poplatek za žádost studentské vízum - RM1860 Sací období Je tam jeden příjem období v únoru každého roku pro mistra komunikace a mediálních studií na Monash University Malajsii. [-]