Magisterské studium Komunikace - Magisterské studium Komunikace hledejte zde!

Magisterské studium Komunikace - Zde naleznete magisterské studium Komunikace

Komunikace

Hledáte práci, která je připojena k vytváření sítí s několika kontakty? Možná vám sen o práci s médii? Pak magisterský studijní program v oblastech jako je mediální komunikace, a / nebo Public Relations by mohla být perfektní titul pro vás.

Kariéru v komunikaci vám umožní prozkoumat dynamiku mezi zákazníkem a společnost, a získáte důkladné znalosti teorie a praxe strategie, marketingu a výzkumu. Magisterský studijní program v komunikaci / médií zahrnuje programy, které jsou napojeny na mnoho různých akademických oblastech, včetně humanitních a sociálních věd a média, to vše dohromady v aplikované vědy. U tohoto stupně, získáte široké znalosti historie komunikace a médií a jak to platí pro vás jako odborník na komunikaci. V oboru Public Relations (PR) vám dá pochopit, jak řídit komunikaci mezi organizací a její veřejností, udržovat veřejný obraz pro neziskové organizace, nebo vysoce-profil lidí, jako jsou politici a celebrity.


Na této stránce jsou uvedeny některé programy v oblasti komunikace / Média / Public Relations (PR). Se blíže podívat a neváhejte kliknout na program, popisy, které Vás nejvíce zajímají!

Čtěte více

Profesionální Masters V Marketingové Strategie A Komunikace Digitální On-line

IIMN - Instituto Internacional de Marketing
Online & Campus forma Kombinované 14 měsíců September 2016 Španělsko Barcelona

Profesionální Mistr ve strategickém & Marketing digitální komunikace Online poskytuje komplexní výcvik, aby mohli úspěšně vykonávat funkci ředitele digitální komunikace ... [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Profesionální Mistr v digitální strategii a marketingové komunikace Online Poptávka po komunikačních specialistů, kteří ovládají digitální média, roste exponenciálně. Vypracovat koherentní komunikační strategie s cílem účinně komunikovat, je klíčovým bodem pro každé společnosti. Vzhledem k různorodosti veřejnosti, ke které společnost, stejně jako více zpráv, které mají být předložený hlavami by jejich komunikační strategie artikulovat tuto sadu možností kolem jasné a konstantní pokynu. Profesionální Mistr v digitální komunikační strategie & Marketing Online poskytuje komplexní výcvik, aby mohli úspěšně vykonávat funkci ředitele digitální komunikace. CÍLE Chcete-li vlak studenty na práci jako odborníka a odborník v jakékoli oblasti on-line marketingu. Naučit studenty nejnovější nástroje a techniky, které vám umožní zlepšit odborné dovednosti a zdroje, aby úspěšně rozvíjet on-line marketingové strategie. Naučit studenty rozvíjet komunikační činnosti a vytváření obsahu v sociálních a digitálních médií. Chcete-li vlak studenty, takže si můžete vypracovat koherentní komunikační strategie s cílem účinně komunikovat s přihlédnutím k různorodosti veřejnosti, ke které je vaše společnost v čele. Blended Learning V provedení Blended Learning nebo blended learning dělí studenta s kombinací učebny a on-line práci. Každý student má plán aktivit a studium v ​​online areálu k dosažení svých cílů. To účty s profesorem a školitele. E-Learning V e-learningu vzdělávání studentů vychází z práce on-line prostřednictvím naší virtuální kampus. Každý student má plán aktivit a studium v ​​online areálu k dosažení svých cílů. Má učitele. Letní škola V provedení bude Letní škola studenti plnit svůj program po formátu mode blended learning, s tím rozdílem, že kontaktní hodiny se uskuteční intenzivně ráno od 9:30 do 14:30 v průběhu měsíců června a červenci. Chcete-li, které je určeno Všichni ti, kteří pracují v oblasti marketingu a sociálních sítí, a je třeba získat znalosti a nástroje nezbytné aktuální on-line sektoru. Pro všechny, kteří si chtějí prohloubit strategické oblasti sociálních médií, ať už manažery Společenství, studenti komunikaci, reklamu a / nebo uvádění na trh, nebo má na starosti oblasti on-line marketingu. Pro lidi, kteří chtějí zlepšit nebo se naučit rozvíjet komunikační strategii s cílem získat další prodeje. Profesionální v jakémkoli oboru podnikání, které zajímá jim vyvíjet a pochopit hlavní změny, které internet má na marketingové strategie. Pro ty, kteří se potřebují naučit nové profesi, která požaduje na trhu dnes. Double Degree Po dokončení Master a odpovídající kvalifikace překonat vlastní certifikát vydaný Universitat Abat Oliva CEU a Mezinárodní institut pro marketing bude získána. [-]

MA Ve Firemní Komunikaci

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Madrid

Plný úvazek magisterský program firemní komunikace s EAE Business School je navržen tak, aby vlak manažery na nové nástroje komunikace .... [+]

Mistry ve firemní komunikaci

Komunikace je dynamický proces: mediální společnost vedla k úzké způsobu, jakým organizace komunikují se všemi zainteresovanými stranami, a to jak vnitřní a vnější. Web 2. 0, v pořadí, se stal novou sociální technologií (virtuální komunity, blogy, podcasty, atd.), v otázkách vztahů mezi spotřebiteli a podniky.

Plný úvazek magisterský program firemní komunikace s EAE Business School je navržen tak, aby vlak manažerů v nových nástrojů řízení mediální komunikace, tak je aplikovat při dosahování svých cílů.

Po absolvování kurzu studenti budou schopni:

... [-]

Masters V Corporate Communications

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

Hospodářská, sociální a podnikatelské prostředí se rychle mění. Současná krize, nové digitální komunikační platformy, globalizace, mezi dalšími trendy, představují nové výzvy ve způsobu organizace, komunikace jsou vaše zúčastněnými stranami. Tyto nové komunikační vzory definují století. Firmy a komunikační oddělení se zastavil ... [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Mistr v Corporate Communications Hospodářská, sociální a podnikatelské prostředí se rychle mění. Současná krize, nové digitální komunikační platformy, globalizace, mezi dalšími trendy, představují nové výzvy ve způsobu organizace, komunikace jsou vaše zúčastněnými stranami. Tyto nové komunikační vzory definují století. Podniky a jejich komunikační oddělení již dominují zprávy, které mají být vedl k jednání a dialogu se zákazníky a uživateli. Stejně jako nové digitální platformy: blogů, sociálních sítí, microblogging šíření zpráv a názorů v reálném čase a s celosvětovým dosahem. To způsobí, že obě image značky, důvěryhodnost a pověst organizací jsou více vystaveny než kdy jindy. Organizace musí být transparentnější a agilní v prostředí, které již dominují. To vše představuje zcela odlišný způsob chápání komunikace, jak jsme věděli, až nyní. Pro obrázku výše ředitele komunikace (DIRCOM) je stále více důležité v podnikových žebříčcích organizace. To opustil oddělení marketingu pro týmovou práci v rámci vrcholového vedení. DIRCOM chápán jako integrované komunikace v rámci operativní činnosti v procesu organizace. A tato komunikace je obousměrná a interaktivní tok. Je vyžadován schopnost naslouchat, přenášet a ovlivňovat zúčastněné strany, aby přidanou hodnotu pro organizaci. Zároveň musíte mít důkladné pochopení metrik svých rozhodnutí a činností. Program je navržen tak, že dokončení programu se schopnostmi a silnější, pokud jde o rozvoj jejich profesionální výkon dovednosti. Jako student, budete posilovat kompetence v souladu s trendy v požadavcích na globálním trhu práce a podmínky požadované velkých společností, kteří hledají odborník na komunikaci profil. Pracovní příležitosti Některé možnosti kariéry si můžete vybrat, aby, mimo jiné, jsou: Ředitel komunikace pro velké podniky a malé a střední podniky Profesionální komunikace v Reklamní agentury Profesionální komunikace v komunikačních Consultants Profesionální komunikace v komunikačních agentur Profesionální komunikace a marketingových oddělení pro vztahy s veřejností (PR) Velké podniky Cíle Master in Corporate Communications Jaké cíle se dostaneme? Pochopit nové prostředí, ve kterém komunikační strategie rozvíjet. Poskytovat podporu pro cíle marketingu, konsolidaci umístění výrobků a značek. Vybudovat a řídit image a pověst společnosti v součinnosti s celkovými cíli jakékoliv organizace. Vědět, organizační modely s cílem přizpůsobit komunikaci. Získat teoretické a praktické znalosti technik a nástrojů pro správu komunikace s širokým a různorodý soubor zúčastněných stran. Rozvíjet manažerské dovednosti a techniky řízení krize prostřednictvím public relations budovat důvěryhodnost a důvěru v jiném veřejnosti, a to jak vnitřní a vnější. Účastníci trénovat v rozvoji a vytváření integrovaných komunikačních plánů. Vlak PR manažerům vytvářet nové možnosti, jak dosáhnout úspěchu prostřednictvím reaktivní a proaktivní kampaně, vždy s pevným základem pro pochopení interních analýz vyráběných firmou. Curriculum Master v Corporate Communications Masters v korporátní komunikace se vyvíjí v průběhu dvanácti měsíců, se siluetou deseti modulů, které odpovídají subjektům plus Závěrečný projekt, který se vyvíjí po celý rok. Požadavky na Masters v Corporate Communications Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze přijímacího procesu: 1. Předpoklady pro přijetí v únoru. Vstupné 3. Osobní pohovor 4. Motivační dopis v květnu. 6 Hodnocení Přijímací výbor. Imatrikulace Magisterský titul v oboru Corporate Communications Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v Corporate Communications OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Komunikace (Řím + New York)

Rome Business School
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 1 rok October 2016 Itálie Řím + 1 více

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Školení excelence, placené stáže, 2 měsíce programu v New Yorku, kariérní služby, mezinárodní sítí a mnoho dalších výhod pro vaše profesní a osobní rozvoj. Výuka vzorce pro každou potřebu. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Studenti budou mít skvělou příležitost dělat svého pána v oblasti marketingu a komunikace v Řím a New York City. Hlavní program vám nabízí možnost dokončit své studium v ​​srdci Wall Street (NYC) a šanci dokončit stáž ve více než 800 místních společností. To vám dá možnost naučit se další modely řízení a získávat zkušenosti v předních světových obchodních měst. Mistr v marketingu a komunikace v Římě Business School je ideální volbou pro profesionální hledá world-class studijního programu v těchto oborech, spustit nebo upevnit úspěšnou kariéru v mezinárodním prostředí. Kvalita výuky, placených zahraničních stáží a kariéra a síťové služby v nabídce vše přispívá k tomu, že tento program je perfektní pro ty, kteří se snaží vyniknout na trhu práce a ve světovém obchodu. ... [-]

Masters V Reklamě Designu A Inovací V Komunikaci Značky

Esdesign - Escuela Internacional de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2016 Španělsko Barcelona

S tímto programem budete komunikátor s otevřenou a tvůrčí mysl, a získat pohled na průřezu designu. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Společnost jako jsme před pár lety věděl, již neexistuje. Vliv technologického pokroku je tak velký, že nikdo neodváží, aby se dlouhodobé předpovědi o tom, kam směřujeme. Jakékoliv rasy, a to zejména těch, které souvisejí s komunikací a značky vyžaduje neustálé zpochybňování svých vlastních parametrů a zdůvodnění. Jaké to bylo před 10 lety, to je historie. Záleží na tom, jak jsme se přizpůsobit náš způsob pracuje na konstantní digitální a sociálnímu pokroku. Novináři dnes musí pochopit hluboký vztah mezi technologií, osobních hodnot a mezilidských vztahů. V opačném případě nebudou mít generovat příslušné zprávy pro značek a produktů. Tato úvaha se narodil Masters v reklamě designu a inovací v komunikačních Trademark. A také to, naštěstí, vždy bude fakt známý východiskem nutné: Kreativita. Myšlenka, svůj příběh, aplikaci, která spojuje s lidmi, a Tweet mobilizovat tisíce lidí. Stručně řečeno, tvořivosti, v nejširším slova smyslu, to stane se více než kdy jindy měřítko pro jakékoliv komunikátoru. V počáteční bod a ve stejném účelu. Dnes komunikátory musí být skutečné znalosti houby. Jen co se dozvěděla o způsob, jakým lidé komunikovat a vyjadřovat se rozhodl mohou vzniknout myšlenky, návrhy, nápady, produkty nebo příslušné akce. Je to již nestačí přesvědčit. Teď se musíme pohnout. Reklama, stejně jako ostatní disciplíny obchodního sdělení, musí být krok vpřed a vyvíjet se alespoň na stejnou rychlostí jako společnost. A v tomto Masters navrhujeme pro přípravu odborníků a připravit je na ujmout této nové a vzrušující prostředí. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Život s závratí. Ten pocit, že nemůžete ovládat všechno bylo dát místo k pobytu. Dávno pryč jsou kampaně, které se nebere v úvahu sociální složka a úprava je v reálném čase v závislosti na spotřebitelské reakcí. Tento pocit je třeba chápat a přijímám ho jako další parametr. S cílem vyškolit odborníky otevřené a tvůrčí mentality. Na hodnotu tvořivost. Prohlašují, že to jako životní styl, způsob myšlení, spíše než jako nástroj, který nám může pomoci získat proslulost v určitém čase. Přiblížení a propagovat nejnovější trendy v chování. Pouze hluboké znalosti sociální a individuální chování, bude přijímat platná rozhodnutí. Rodinné struktury, vzory spotřeby, nové priority a potřeby, více než kdy jindy ... jsou výchozími body pro známek. Řešení různé typy spotřebitelů z emocionální a technologicky. Mnohem humánní a citlivější na motivací a chování zakoupit novou perspektivu. Cvičení schopnost generovat relevantní obsah přes mnoho navrhl a dohlížel na nejlepší profesionálové cvičení. Nabídka návrháři a komunikační profesionálové vize průřezového designu. Digitální média a fyzická média se nachází v návrhu a kreativity soudržnosti a kontinuitě zpráv. Poskytnout studentům dostatečně široký nových nově vznikajících technologií a znalostí, a jak ovlivňují vztah mezi lidmi a značek. Získání schopnost najít kontaktní místa, která lze připojit spotřebitele a značek / produktů. Naučit se vyprávět příběhy okolo značek, které generují udržitelná, relevantní a vrátit se citové vazby. Analyzovat úlohu značek ve společnosti z pohledu spotřebitele. To, co se očekává od značky a to, co mají nabízet výměnou za obchodní transakce. Pochopit smysl různých sociálních sítí a jejich specifickou roli jako prostředek k zprostředkovat emocionalita a sdílet informace. Vědět, jak řídit řeč stejné značky S využitím charakteristiky každé technické vlastnosti. Příjemci Absolventi designu Absolventi komunikace a reklamy Absolventů výtvarného umění Absolventi audiovizuální komunikaci Absolventi marketingu Odborníci: V případech, kdy student prokáže předchozí vysokoškolské vzdělání akreditační proces vysokoškolským vzděláním, Akademický výbor vyhodnotí životopis kandidáta a portfolio a dokončili učební plán, který musí udržovat rozumnou rovnocennost s existujících studií Stupeň ze stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr mohou rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Kreativní oddělení reklamní agentury. Strategické plánování oddělení agentury a inzerenti. Marketingové oddělení a komunikace podniky. Účty oddělení reklamních agentur. Firemní značky a grafické studio, mediální agentury. Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, začínajících ... Fakulta Učitelé se specializací na každé z tematických oblastí programu, prostřednictvím případové studie a realizace praktických projektů, studenti získají multidisciplinární, ale absolutně související odbornou přípravu. Zavázala jsme na mezinárodní fakulty, která přináší různé pohledy na světě komunikace, každý ze své profesní perspektivy. Proto máme odborníky, kteří zvládnout složitost procesu z globálního hlediska, se silnými základy v celosvětových kampaních přes více kanálů / mediální komunikace. Program / Obsah Mistr kreativity a inovace v komunikaci značky je strukturován z různých oborů jsou integrovány do cross-projektu zpracovaného podél trati. MODULY Mírněte se a Buďte kreativní Kreativita není nástrojem, ale způsob chápání světa. Jen mysli více kreativní, že vyvíjet nová řešení, která vzniknou opakující se problémy. Tento modul nejen pochopit mechanismy kreativní mysli, ale také způsob, jak přivést do popředí našeho života. Máme řešení umožňují kreativitu z širší perspektivy, do té doby jej realizovat v oblasti komunikace, prostřednictvím případových studií a cvičení. Cíl: Přístup od vzrušení a technologie Jak je žena v domácnosti v roce 2015? Co jeden? A teenager? Pochopení toho, co je motivuje, způsob, jakým byly ponořeny v digitálním světě a jak komunikovat, jsou aspekty, které tento modul přináší na stůl. Tento kurz se ponořit do více skupin spotřebitelů používaných v marketingu, obvykle seskupeny podle věku a sociálně-ekonomické úrovni z hlediska, které kombinují emocionální a psychické část s tím, jak využíváme technologie v průběhu celého dne hledat řešení. Duše Značky: Značky s duší Již daleko za doby, kdy značky zahájena jednosměrně zprávy. V současné době neexistuje žádná značka, která nemá konečný účel, kterým se stanoví trvalý vztah se svými zákazníky z velmi lidské perspektivy. Něčím přispět ke společnosti, se stal jedním více rozhovorů kolem problematických otázek či iluzí, které se pohybují. Sociální role, které nemohou být fiktivní nebo do galerie. Značky se musí naučit potit, že realita a poctivost k připojení trvale. Vyprávění & Branded Content Proč jsou značky, které mají co říct? Koho zajímá, jestli továrna byla otevřena v roce 1952? Jaké jsou některé značky plazí na Facebooku jako pozdních čtyřicátých letech v nočních klubech? Proč značka šamponu chcete, abych šťastná pondělí? Značky a produkty musí najít svou vlastní zdůvodnění, proč jsou v tomto světě, mimo prodejní cookies nebo tenisky. Tento modul bude dávat klíče k nalezení spojovací body mezi značkou a konkrétní publikum a dělat svou historii zahrnující spotřebitele. Technologie Nikdy předtím technologie dostala velký vliv na naše životy. Nedávné pokroky v neuromarketingu, internet věcí, 3D tisk, rozšířená realita, umělá inteligence, zpracování velkých objemů dat ... Všechno, co dělá společnost posunout z technologického hlediska je pravděpodobné, aby se stal nový způsob, pro interakci s spotřebitele. Tento modul posoudí všechny technologie prudce roste právě teď a pravděpodobně bude mít důležitou roli v nadcházejících letech. To není stát se experty na tuto technologii, ale vím, jejich potenciál z hlediska značek. Sociální trendy Jak nakupovat, co jíme, kde najdeme pár, řízení naší doby, způsob, jakým jsme se přesunout, vztah s naším prostředím ... Všechno se mění. Tento modul bude objevovat realitu složený z mnoha malých změn, jakož i ponořit do důvodů je v dolní části všechny tyto změny pohybu. Návrh Příčný Můžete si myslet, že dobrý designér nebo komunikátoru musí být schopen syntetizovat design nebo představu o rozsahu, který je nutný kdykoli, buď polovinu stránky svislý nebo aplikace, prostřednictvím TV spotu nebo mikinu. Tento modul chce jít trochu dál. Jeho cílem je prohloubit vizuální rozměr značek, aby bylo možné pochopit, jak budovat image značky přes to. Jak syntetizovat hodnoty a cíle známky, daleko za logo nebo firemní identity. Sociální sítě Tento modul zkoumá roli značek v sociálních sítích. A v roli sociálních sítí v životě spotřebitelů. Každá sociální síť má svůj vlastní jazyk a způsob vyjadřování. A dnes je skoro důležitější vědět, jak je nepoužít jinak. Studenti budou vedeni prostřednictvím prohlídky různých sociálních sítí, aby si mentální mapu formou praktických cvičení a reálných příkladech jsme se odhalit nejlepší způsob, jak využít tyto sociální sítě s cílem vždy pro navázání spojení a spoluúčast s našimi zákazníky. Mobilní zařízení lidských přívěsky Tablety a smartphony byly stanoveny v kapsách a domácnostech po celém světě, a už ne otěhotnět náš život bez jejich neocenitelnou pomoc. Ty se staly otáčivých dveří pro šíření informací a obsahu na závratnou rychlostí. Vše je přijato rychle a bez ohlédnutí. Chápeme dynamiku tohoto vztahu, a porozumět tomu, jak do života našich spotřebitelů v neinvazivní způsobem.   Vyvrcholení projektu Navrhují projekt, aby se co nejvíce aplikovat znalosti získané v Mistra. Konečný počet studentů bude určovat formát a zaměření projektu, takže jak učitel a žák je užitečné a inspirující nástroj. [-]

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem specializací: Projekty pro reklamu a strategické komunikace: Studenti budou tvořit na myšlenek a prototypování digitálních komunikačních strategií pro značky a organizací. Pokud jde o praktickou výuku, studenti mohou rozhodnout pro web design a mobilní design projektů designu interakce aplikace do vesmíru: Student bude vytvořen v koncepci a vývoj designu interakce aplikovaného do vesmíru obecně že je, maloobchod, zábava, památky, muzea, infrastrukturu a veřejný prostor ... Pokud jde o praktickou výuku, studenti se mohou rozhodnout pro interaktivní design pro inteligentní města nebo provést pilotní projekt interakce. Studium Program: Data Sheet Kredity: 66 ECTS Doba trvání: 1 rok Kvalifikace: Masters v designu a rozvoje digitálního Projekty jazyk: španělština a angličtina nabídka speciálních itineráře čelit: Digitální Projekty Reklama a strategické komunikace Projekty designu interakce interaktivní prostor První semestr Modul I - Teoretický rámec a kontext (8 ECTS) Modul II - Metodika a pokročilé návrhové procesy pro interaktivní internetové stránky a aplikace (12 ECTS) Modul III - Programování, vývoj a prototypování digitálních rozhraní (12 ECTS) Druhý semestr Modul IV - Správa digitálního designu (6 ECTS) Specialita 1: strategické komunikační projekty a reklamy (10 ECTS) Speciální 2: design projektů interakcí pro prostor (10 ECTS) Mistr závěrečné práce (12 ECTS) Externí Practices (6 ECTS) [-]

Magistr Veřejné Správy A Veřejné Politiky Expert

Corvinus University of Budapest, Faculty of Economics
Campus forma Denní studium 4 semestry September 2016 Maďarsko Budapešť

Charta popis kvalifikací: titul z ekonomie a veřejné politiky, veřejné správy hřiště (ekonom ve veřejné politice a managementu). kteří jsou vyškoleni v ekonomii ... [+]

Charta popis kvalifikací: titul z ekonomie a veřejné politiky, veřejné správy hřiště (ekonom ve veřejné politice a managementu)

Kdo čeká, veřejné správy a veřejné politiky MA program?

Mistr veřejné správy a veřejné politiky odborníci čekají

• kteří jsou vyškoleni v ekonomii (vysoká škola), bych chtěl prohloubit své znalosti, vláda a veřejném sektoru rozšířit znalosti;

• Kdo jsou ostatní disciplíny (T & aacute; rsadalomtudományi, lékařské, právní, apod.. ) Získal bakalářské a magisterské úrovni znalostí oborů spojených s přáním, magisterského studia veřejné politiky řízení za účelem získání znalostí; ... [-]


Master Ve Firemní Komunikace

ADEN Business School
Online forma February 2017 Argentina Mendoza

Master in korporátní komunikace je určena pro dokončené 100% on-line, široká pružná pracovní doba, absolutní geografická nezávislost. [+]

Master in KOMUNIKACE FIREMNÍ Bylo konstruována pro dokončeno 100% on-line široký pružná pracovní doba Absolutní geografická nezávislost Master in korporátní komunikace rozvíjí dovednosti a komunikační dovednosti zaměřené na dosažení cílů vaší společnosti. CÍLE Po dokončení dokončení bude účastník dosáhly těchto cílů přenosu: Znát obecnou oblast týkající se strategickou hodnotu komunikace a obrazu v organizacích a jejich motivy. Identifikujte nástroje a techniky, které usnadňují a optimalizovat rozvoj komunikace a její přímý vztah s identitou a image, soukromé i veřejné podniky, nevládní organizace a instituce různého druhu. Provést komplexní program pro jakoukoli společnost či místních institucí, založenou na výzkumných dat, podle analýzy, diagnostiky a nakonec přípravu vhodného rozpočtu a charakteristik organizace komunikačních plánu. Studium vyhlídky, které umožnily dát odpovědi na otázky týkající se komunikace v organizacích. Stimulovat kreativitu firemní image. Vytvořit metodiku výzkumu a odborné přípravy pro plánování a provádění projektů institucionální komunikace. Získávají řadu dovedností, které v kombinaci s získané znalosti, které jim umožní rozvíjet komunikační iniciativy marketing v praxi. Integrace internetu v marketingové komunikační strategie organizace. Uplatňovat strategickou vizi integrované marketingové komunikace. příjemci Ředitelé nebo podnikatelé z různých organizací, generálních ředitelů a manažerů z různých oblastí. zaměstnance specifická odvětví, jako je marketing, reklama, public relations, lidských zdrojů, designu, tisku, institucionální vztahy a komunikaci. Obecně všichni zúčastnění v řízení organizace. akademický obsah Modul 1: komunikace s veřejností Organizace Modul 2: vizuální identity a kulturní interní komunikace Modul 3: Základní nástroje externí komunikace Modul 4: Od výzkumu a Plánu Global Positioning komunikačních technologií MODUL 5: Vedení a spokojenosti zaměstnanců Modul 6: Zaměření a klient - Process Integration Modul 7: Protokol a organizace Business Events Modul 8: Integrovaná digitální marketingová kampaň Modul 9: Inovace a technologie aplikované na marketing Modul 10: Vedení Modul 11: řečnictví a efektivní prezentace Modul 12: Podnikatelská etika a sociální odpovědnost firem END mistrovských PRACÍ aplikované znalosti Hlavním rysem Aden International Business School je jeho zaměření na aplikovaný znalosti a dovednosti naučil pracovat. To umožňuje našim studentům vést podnikatelské projekty související s každým tréninkového diktátu. Chcete-li to provést během programu dokončena student musí aktivně případovou analýzu, projektový development, specializované dílny, řízení projektů a činnosti, které přímo souvisejí s řízením účasti. Tyto aplikace se provádí pomocí specializovaného softwaru, videokonference, simulaci platformou a jiných technických prostředků. Videokonferenční INTERAKTIVNÍ Integrační v každém modulu a prezentačních videokonference. Prostřednictvím revoluční technologie začleněné jako prostředek interakce účastník / učitele, videokonference platforma, přes který budeme podporovat mentoring, sítí v prezentačních setkání, setkání integrátorů v každém modulu a aplikovat nové učební činnosti jako řešení kufry a rozvoj společných projektů. Osvědčení Na konci programu certifikace ze strany EUNCET - Katalánská polytechnická univerzita, připočítal dokončení příslušných studií na mistra komunikace a Corporate Image (*), s finální práce schválena. Společně s certifikátem budou mít akademický zpráva popisovat všechny položky na pořad jednání a příslušných tříd dosažených studentem. Účastník obdrží také certifikát vydaný University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, připsání posouzení doplněné 140 hodin Specializace Program v oblasti komunikace a korporační značkování (^). Osvědčení musí být doprovázena akademického podrobnou zprávu příslušná témata (první 4 modulů), do programu uznaného Universitiy of California v Irvine - rozšíření. Metodologie ADEN ONLINE dosáhla za posledních 10 let inovativní vzdělávací zkušenost pro manažery a obchodní manažery. Tento program je určen pro dokončené 100% on-line s širokým zeměpisným pružné pracovní doby a absolutní nezávislosti. Vedoucí pracovníci z celého světa si vybrat tento program jako příležitost k lepšímu sami na nejvyšší úrovni, a to bez rušení s jejich pracovními povinnostmi, čas strávený s rodinou či rekreačních aktivit. Hlavním motorem výukovém procesu specializace je dána kontextu, v němž je student neustále napadal, motivované a doprovázené konstantní interaktivitu s programový ředitel a specialistů na starosti každého předmětu. Účastníci pro vstup do platformy by měly zahrnovat tyto aktivity týdně: Analyzovat čtení a výzkumných a vývojových aktivit chování vztahující se k nim. Analyzovat a reagovat multimediální materiál související dotazníky. Studovat navrhované případové studie a navrhovat řešení Zúčastněte se fóra stanovisek teoretické i praktické základy. Interakce s spoluhráčů, rozhodovat se a uplatňovat je v simulátoru. Podílet se na integraci videokonferencí a virtuálních workshopů s odborníky. Učitel / student a interakce Student / žák byl zvýšen synchronně a / nebo asynchronně, tedy učitelé a studenti mohou nebo nemusí odpovídat hodiny vstupu na nástupiště a podobně komunikovat neustále při řešení všechny dotazy. Kromě hromadách prostřednictvím videokonference v reálném čase v celém programu optimalizovat vztah mezi všemi účastníky. Geografický prostor vymezený studenta při připojení z domova, letiště, atd. buď z PC, notebook, tablet nebo chytrý telefon. Tj žádný fyzikální učebny, které vyžadují fyzickou posunutí nebo plány na dodržování předpisů, ale neustálou výměnu nápadů, návrhů, projektů a rozvoje sítí mezi účastníky pod vedením školitele vedené ředitelem mistra jako profesionální specialisty je požadováno náboj každého předmětu. Interaktivní vzdělávací platforma. Custom doprovod. Přecházel. akademické kvality. Žádné pevné plány nebo zeměpisné posunutí. Přímý odkaz na pracovní činnosti. Videokonference bylo naplánováno. Případ analýza a developerský projekt. multikulturní vzdělávání. 100% Přijetí pro mobil. Přístup k virtuálním kampusu Účastník obdrží uživatelské jméno a osobní heslo, pomocí nichž bude identifikován ve virtuálním kampusu Aden (www.aden.org/online). Svým vstupem do areálu bude umožněn postupně obsah každého z modulů, které tvoří program. Obsah se skládá z: Mid materiály vyvinuté odborníky v předmětu, prezentované v různých digitálních formátech (dokumenty, videa, prezentace, grafy, koncepce mapy, speciální vazby, atd.) Aplikační cvičení, sebehodnocení, hry a vývoj případu. Videokonference. Diskuse a konzultace. [-]

Master Sítě A řízení Komunikace (mncm)

DeVry University
Campus nebo Online Denní studium 3 semestry Přihlašování započato Spojené státy americké Chicago

Jako organizace vykonávat obrovský potenciál dnešních sofistikovaných telekomunikačních systémů, tam je rostoucí potřeba pro motivované profesionály, kteří mají odborné znalosti v oblasti high-tech sítí a komunikací [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Jako organizace vykonávat obrovský potenciál dnešních sofistikovaných telekomunikačních systémů, tam je rostoucí potřeba pro motivované profesionály, kteří mají odborné znalosti v oblasti řízení komunikace high-tech sítě a. Ať už se snažíte udržet bezpečnost sítě organizace, rozvoj e-commerce systémů nebo použít technologii pro strategické prospěch dané společnosti, může naše sítě a komunikace Správa studijní program poskytuje platformu, kterou potřebujete zlepšit svou kariéru v rostoucí oblasti bezpečnosti sítí a řízení komunikace. Master of sítě a komunikace řízení programu je k dispozici v následujícím umístění: Chicago Loop (Chicago, IL). Koncentrace: Bezdrátový informační bezpečnost síťové aplikace Projektové řízení VÝUKA - Klikněte zde O DeVry univerzitě. Pokud hledáte pro vysokoškoláka a absolventa vysoké školy studijní program, zvažte DeVry University. Nabízíme malé velikosti třídy, celoroční zápisu každých 8 týdnů s vyřizováním nových nebo převádět I-20, a programy dokončení stupně. V DeVry, můžete si vydělat seriózní titul od akreditované Univerzita respektované špičkovými zaměstnavateli po celém světě. Kurzy začínají každých 8 týdnů: leden, březen, květen, červenec, září a listopadu DeVry univerzita má pobočky po celých Spojených státech, včetně 6 areálů speciálně vybavených řešit a opravovat potřeby zahraničních studentů v jejich snaze o úspěšné kariéře. Chicago, IL (Loop & Campbell) Fremont, CA (San Francisco) Pomona, CA (Los Angeles) Sherman Oaks, CA (Los Angeles) New York City, NY Věděl jsi? V DeVry univerzity, zahraniční studenti platit školné standardní sazbu. V DeVry univerzity, zahraniční studenti mohou mít nárok na stipendia, která oceňuje kvalifikovat studenty až 25000 $. Studentský život na univerzitě DeVry DeVry Univerzita nabízí širokou škálu aktivit a klubů, včetně mnoha profesních organizací, v nichž se mohou účastnit studenti. Většina aktivit je plánováno na studenta vládní nebo činnosti organizace na každém kampusu. Navíc, několik osnov spojené s organizací, jako je například počítačů a elektroniky klubů, jsou nabízeny, stejně jako student-produkoval noviny a zájmové skupiny v takových oblastech, jako šachy, bojová umění, a fotografování. Různé intramurálních sportovních a přírodovědného výletu aktivit jsou také k dispozici. Aktivity a kluby se liší podle lokality. US Kariéra Zkušenosti Program (USCEP) Chtěli byste získat praktické zkušenosti a zároveň chodit do školy ve Spojených státech? US Kariéra Zkušenosti Program DeVry University poskytuje zahraničním studentům z DeVry univerzity nebo jeho Keller Graduate School of Management možnost získat cenné na-školní areál pracovní zkušenosti prostřednictvím placené, práci na částečný úvazek. Příležitosti se liší mé kampusu umístění. Zahraniční studenti mohou pracovat až 20 hodin týdně, které mají potenciál vydělat až $ 10 / hodinu. Jedná se o výjimečnou příležitost k rozvoji v jedné nebo více z následujících odborných rolí: Business Development marketing služby pro studenty Přijímací řízení Dosah Community Studenti se mohou dozvědět více o jednotlivých popis role pomocí následujících naši stránku LinkedIn na adrese: https://www.linkedin.com/company/devry-university-&-its-keller-graduate-school-of-management-international Sledujte nás na naší stránce na Facebooku International: www.facebook.com/devryintl~~dobj * DeVry University je akreditován vysokého učení Komise, www.hlcommission.org. Keller Graduate School of Management je součástí této akreditace. Ve státě New York, DeVry univerzity působí jako DeVry College v New Yorku. Reference "Třídy menších rozměrů nabízené DeVry vytvořit profesionální prostředí pro výuku a také zvyšuje interakce mezi profesorem a studentem, který mi hodně pomoci při přizpůsobování se novému prostředí." - Xuan D. Hua, Vietnam "Sítě pole je moje vášeň a DeVry mi poskytl úžasnou learningové platformy vykonávat svůj sen. Můj poradce, pan Masood Nadeem je skvělý člověk, a on byl mi pomáhá od prvního dne. Neustále hledá pro mě, a on je jako otcovská postava se mi tady. Jsem si jistý, DeVry mne uvede do větší výšky. " - Amudhan Tamilarasu, Indie "To nám Kariéra Zkušenosti Program je další obrovský krok, který DeVry University vzala v globálním světě. Je mi ctí být vybrán jako mezinárodní studentské specialista v tomto procesu a budu dělat vše pro to, aby se pokrok kupředu. " - Evrim Timur, Turecko [-]

Magistr V Potravinářském Kultury A Komunikace

University of Gastronomic Sciences (UNISG)
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Bra

Navrženo pro zahraniční studenty, kteří hledají inovativní přístup ke studiu potravin a foodways a způsoby, ve kterých jsou diskutovány a zastoupených dnes. Velitel poskytuje nástroje pro vývoj nových konceptualizací, komunikace a vzdělávací strategie v říši vysoce kvalitních výrobků pochopit kulturní přitažlivost produktů, a to, co představuje souvislost mezi produktem a regionem. Absolventi se objeví připraveni na kariéru v komunitní projektového managementu, vzdělávání, marketingu a public relations [+]

Každý Magisterský studijní program v potravinách kultury a komunikace je samostatným a kompletní program Master se specifickým tematickým proudu. Různé proudy Master sdílejí společný základ kurzu, doplněným specializovanými materiálem unikátní tomuto proudu. Každý, nicméně, je určen pro zahraniční studenty, kteří hledají inovativní přístup ke studiu potravin a foodways a způsoby, ve kterých jsou diskutovány a zastoupených dnes. Program nabízí široký mix ve své třídě lekcí, cvičení, řízených degustací, projektů a studijních cest v Itálii i v zahraničí poskytovat multi-zkušenostní pochopení jak vysoce kvalitního řemeslného a průmyslových potravinářských výrobků, jejich ekologie, agronomie, technologie , historie, antropologie, sociologie, stejně jako potřebné znalosti a zkušenosti pro jejich předávání. Instruktoři zahrnují mezinárodně uznávané vědce, novináře a odborníky gastronomie, včetně: Carole Counihan, Barny Haughton, Corby Kummer, Stuart Franklin, Anne Noble, Carlo Petrini, a jiní. Prostřednictvím přístupu, který spojuje antropologie, historie, ekologie, potravinové politiky, agronomie, ekonomika, jídlo a smyslové vědy, ochutnávky, komunikace, a širokou škálu dalších předmětů, studenti získají nástroje pro vývoj nových konceptualizací, komunikace a vzdělávací strategie v říši vysoce kvalitní gastronomii. Absolventi se objeví připraveni na kariéru v oblasti komunitní projektového managementu, vzdělávání, marketingu a public relations. Kromě této šíři studie, z nichž každý proud velitel také výrazný akademické zaměření, které spadají do těchto témat. Všimněte si, že čtyři proudy programu mají každá různá data zahájení. Každý proud mistra zahrnuje 90 univerzitních kreditů a vede k 1. úrovni magisterského studia. Vyučovacím jazykem je angličtina. Program trvá 14 měsíců a je nutná minimálně 80% účast. Master in Food kultury a komunikace: Vysoce kvalitní produkty Master in Food kultury a komunikace: vysoce kvalitních produktů se vyznačuje hloubkový průzkum témat souvisejících s produkty, které charakterizují gastronomie, jakož i řemeslné potraviny dokonalosti. S těmito produkty jsou svým zaměřením, mistr poskytuje pokračující srovnání s zemědělsko-průmyslových potravin pochopit jejich vlastnosti a rozdíly. Kontrolovaných výrobků v průběhu bude obsahovat nápoje, jako je lihovin, vína a piva, a potravinách, jako jsou sýry, maso, těstoviny a rýže, extra panenský olivový olej, ocet, sůl a koření, čokolády, kávy a čaje. Vysoce kvalitní výrobky mají často non-hmatatelnou hodnotu, jsou zakoupeny za to, co představují, a mají role jako symbol společenského postavení. Mnoho z nich, ne-li všechny, jsou hluboce vázána na konkrétní oblasti, s nimiž jsou úzce identifikovat. Cílem tohoto mistra je také pochopit kulturní přitažlivost produktů, a to, co představuje souvislost mezi produktem a regionem. Tento přístup vyžaduje změnu perspektivy, to znamená, že počínaje nikoli z "kraje", ale spíše podle chuti výrobku, který bude analyzován, pochopen a je popsán, a pak pracovat pozpátku přijít na to, jaké faktory vytvořili toto "chuť": metody výroby, surovin a "místo" a historii, která vedla ke vzniku výrobku bude také zkoumat. Vědecký ředitel Master in Food kultury a komunikace: Vysoce kvalitní produkty je Mirco Marconi Internship A 4-to-8 týdnů dlouhé praxe a 2-to-4-měsíců dlouhé praxe (v roce 2016) dochází k závěru, master, přičemž každý student pracovat v rámci společnosti či organizace v Itálii nebo v zahraničí, nebo v rámci výzkumného projektu UNISG. Stáže se zaměřují na udržitelnou produkci potravin či komunikace a jsou základem pro závěrečné práce předloženou akademického výboru. V průběhu roku pracovníci magisterský studijní program pomoci studentům na výzkum a identifikaci stáže a hostitelé vyhovují jejich individuálním zájmům. Zatímco některé stáž hostitelé mohou příležitostně poskytovat ubytování a stravu, studenti jsou zodpovědní za všechny náklady spojené s jejich stáží. Závěrečná práce Diplomová práce je vyvrcholením hlavního programu nabízí studentům možnost syntetizovat a to jak teoretické a praktické kurzu, včetně praxe. Tato práce, včetně metodik a zprávou o stáž práci, je dokončena individuálně a je hodnocena akademickým výborem. Tematické okruhy Oba humanitní a přírodovědné předměty jsou vyučovány v rámci Master. Praktické vzdělávání, laboratorní práce, a studovat cestovní objevovat výrobky a jejich regiony původu doplněk lekce ve třídě s cílem poskytnout studentům interdisciplinární přístup do světa gastronomie. Následující tematické oblasti tvoří jádro kurzu jsou společné pro všechny toky Mistra, s výjimkou posledních čtyř oblastí, které jsou specifické pro každý ze čtyř samostatných proudů. Celoroční práce zahrnuje semináře určené k různým specifickým tématům a obsah kurzu se může měnit z roku na rok. Master rovněž zahrnuje akce a prezentace týkající se Slow Food programy, koordinovány ve spolupráci s organizací samotného. Poplatky Univerzita poplatek za magisterských programů v potravě kultury a komunikace je € 16.500. Poplatek zahrnuje: veškeré akademické činnosti, včetně konferencí, degustace a semináře studijní materiál (v digitálním formátu) veškeré náklady studijní cesty jsou naprogramovány, včetně cestování, jídlo a ubytování účast ve všech UNISG a Slow Food událostí jak je uvedeno v hlavním programu civilní pojištění (během akademických činností) zdravotní pojištění pro neevropské přístupem studenti wifi internet na akademické půdě všechny certifikáty Registar Office 5000 úvěry na svých obědů karet, které mají být použity při UNISG akademických tabulkách (odpovídá 500 €) Poznámka: Poplatky nezahrnují náklady (cca € 180) získání italského "permesso di SOGGIORNO" (povolení k pobytu) k. Non-občané EU musí požádat o permesso di soggiorno na poště, nebo na služby na principu Al Elka cizinců, do 8 pracovních dnů poté, co přišel v Itálii. [-]

Magistr V Digitálním Marketingu A On-line Strategie

Spain Business School
Campus nebo Online Kombinované 10  Přihlašování započato Španělsko Madrid

Určen všem profesionálům, kteří potřebují začlenit do svých obchodních strategií noví zákazníci používají kanály: Digitální. A samozřejmě, aby všechny podnikatele, kteří potřebují znát výhody internetu, a to buď proto, že připojí e-commerce, nebo proto, že chtějí transformovat či adaptovat jejich tradiční podnik na digitální vysílání ... [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Kdo by se měl zúčastnit: Všichni odborníci, kteří potřebují začlenit do svých obchodních strategií noví zákazníci používají kanály: Digitální. A samozřejmě, aby všechny podnikatele, kteří potřebují znát výhody internetu, a to buď proto, že připojí e-commerce, nebo proto, že chtějí transformovat či adaptovat jejich tradiční podnik na digitální vysílání. Cíle: Znát, chápat a aplikovat základy každé společnosti, ale z pohledu na nový trh: digitální. Získat úplnou znalost marketingu a managementu zákazníka. Schopnost měřit a dosáhnout výsledků na akce, které jsou zahájeny. Staňte se expertem na dosažení co nejlepší návratnost investic. Být schopen vytvořit svůj vlastní projekt a získat finanční prostředky na něj agenda: Modul 1: Základy Sekce 1: technický a právní prostředí. Sekce 2: Základy marketingu. Modul 2: Zákazník Sekce 1: Digitální spotřebitele. Sekce 2: CRM. řízení vztahů se zákazníky. Sekce 3: věrnost zákazníků. Modul 3: Digital Marketing Sekce 1: Digital Marketing. Sekce 2: Mobilní marketing. Sekce 3: Svět sociálních sítí. Sekce 4: E-mail marketing. Sekce 5: SEO a SEM Search Engine. Sekce 6: Google Analytics I. Analýza dat. Sekce 7: Google Adwords I. Navrhování kampaní. Modul 4: Strategie Sekce 1: Cíle a strategie internetových stránkách. Sekce 2: Strategie v oblasti e-commerce. Sekce 3: Social Media Strategy. Sekce 4: Správa on-line pověst. Sekce 5: Strategický marketingový plán. Sekce 6: Vytvoření digitální produkt. Sekce 7: Kampaně 360. Sekce 8: Marketing sektor. Modul 5: dovednosti správa digitálních Sekce 1: Písemná komunikace. Sekce 2: audiovizuální komunikace. Sekce 3: Veřejný projev. Sekce 4: Efektivní prezentace END OF mistrů. Vždy doprovázena Váš specialista, váš projekt školitelem a ředitelem školy. Doplňující informace: Ti studenti, kteří si přejí mít možnost stáží ve velkých společnostech. Toto školení lze financovat nadací tripartitního Recenze studentů: Carmen Luna (2015) • Jaký je nejlepší kurz? To nejlepší z mistra byla řada předmětů vyučovaných od tematického technické povahy a základy právního prostředí, podniku nebo finančního zákona pro nefinanční k praktičtější a dynamické, jako je time management a vedení kurzů či motivaci. • Jaká je nejhorším kurzu? Vysoký počet cviků, které odesílají někteří učitelé • ji doporučil? Ano. Doporučuji těm, kteří chtějí mít rozsáhlé školení v oblasti digitálního obchodu a také těm, kteří mají znalosti o určitých oblastech marketingu a nebyly ponořil do důležitých otázek, jako je mobilní marketing, sociální sítě či webové analytiky. Francisco Salas (2016) • Jaký je nejlepší kurz? Mám rád umění, školní areál a metody • Doporučili by jste tento mistra? • V případě, samozřejmě [-]

Magistr V řízení Komunikace Luxusní Zboží

Accademia del Lusso
Campus forma Denní studium 9 měsíců November 2016 Itálie Milán

Magisterský kurz v luxusním komunikace Zboží management připravuje studenty, aby se stal vůdci v rámci módy [+]

Cíle kurzu

Magisterský kurz v luxusním komunikace Zboží management připravuje studenty, aby se stal vůdci v rámci módní komunikační profesionální sféře. Přesné sdělení o produktu, služby, nebo kolekce je nezbytné, aby bylo možné vybudovat a posílit image dané značky v souladu s jeho marketingovou strategii. Samozřejmě proto vybavuje studenty s lidmi, dovednosti a konkurenční schopnosti, stejně jako s technickými a tvůrčích schopností, které potřebují, aby plně začlenit se do obrazu a komunikační oblasti podniků, outsourcing agentury, vydavatelé časopisů a mediálních kanálů v módě a životním stylu sektoru. Studenti se učí, jak úspěšně řídit lidi, interpretovat současné trendy, a porozumět potřebám spotřebitelů. Budou moci sledovat všechny fáze komunikačního plánu: z briefingu na vymezení cílů; výběrové vhodných prostředků a metod organizace focení a vypracování tiskové zprávy, firemní profily a módní výrobky. Po ukončení kurzu budou studenti schopni vyjít do profesionálního světa zcela jistý ve svých manažerských dovedností a schopni kvalifikovaně čelit konkurenci. Masters Kurzy na Accademia del Lusso jsou ověřeny eCampus University, a ti, kteří succefully proveďte jeden z těchto kurzů bude tedy přijímat první úrovni magisterský titul.... [-]


Magistr V Komunikaci A Kulturního Managementu

Zeppelin University
Campus forma Denní studium 1 - 2 let August 2016 Německo Friedrichshafen

Ve společnostech dnes, znalost různých kultur a actionability v rámci těchto kultur jsou více vyhledávané než kdy jindy. Stejně tak nároky na komunikační praktiky se dramaticky zvýšil. Z tohoto důvodu komunikační dovednosti a kulturní znalosti jsou klíčové kvalifikace pro 21. století. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Ve společnostech dnes, znalost různých kultur a actionability v rámci těchto kultur jsou více vyhledávané než kdy jindy. Stejně tak nároky na komunikační praktiky se dramaticky zvýšil. Z tohoto důvodu komunikační dovednosti a kulturní znalosti jsou klíčové kvalifikace pro 21. století. Náš mistr vzdělání v oboru "Komunikace a Kulturní management"Splňuje tyto výzvy. Zde, studenti mohou vybrat mezi dvěma různými stopami, což znamená, že se můžete soustředit na jeden "Komunikace a média" a "Kultura produkce". Na jedné straně, absolventi tohoto kurzu seznámit a analyzovat kulturní základy současné společnosti, zatímco na druhé straně jsou povoleny, a to prostřednictvím komunikační praxe, hrát roli při řešení aktuálních společenských témat. Spolu, komunikace a kultura je nepravděpodobné, že základní pojmy moderní společnosti. Zdůrazňují, co bereme jako samozřejmost a, v procesu, říkají zpochybnit. To mění situaci. Magisterském studijním v oblasti "komunikace a kulturního managementu", nabízí svým studentům kritickou analýzu s komunikací a kulturní vědy teorie a zavádí pokročilé znalosti fungování a problémy moderní společnosti. Studenti studují výzkumné metody týkající se humanitních a společenských věd, stejně jako fungování sociální a kulturní analýzy. Dialogové orientované a autonomně organizovaný studijní obor podporuje kognitivní, tvůrčí a expresivní schopnosti. Kromě toho, výzkum zkušenosti získané při organizační schopnosti a schopnost pracovat v týmu jsou vyvinuty v reálném životě na výzkum, consultancy- a výstavních projektů. Nová generace vedoucích pracovníků v kultuře a komunikaci nemusí stále více řízení a strategické znalosti připravit je pro výrobu složitých rozhodnutí v dynamickém prostředí médií, kulturních institucí, ekonomiky a společnosti - a to jak na národní i mezinárodní úrovni. Kombinovat kultury a komunikace s Manažerské dovednosti Program pro každého, kdo má větší důvěru v kultuře a komunikaci, než v číslech a kancelářích. Profesoři by měl vědět, tenhle nejlepší: Jaké jsou nejdůležitější otázky týkající se Fakultu kulturních věd? Udržitelná společnost a média Jak je volný tok informací? Co média komunikovat? A jak? Co dalšího byste měli vědět, v informační společnosti? Kulturní management pro další společnost Má někdo chtějí být veřejnosti už? Proč je kultura nejistá? A jak se muzeí a dalších kulturních institucí organizovaných ve 21. století? Komunikace Illuminated politicky a strategicky Do nadace sdělovat reformní sdělení v účinnějším způsobem? A kdo ovlivňuje reklamy? Inovace prostřednictvím umění Jak jsou progresivní umění a "sociální inovace" kompatibilní? Má art existovat bez občanské společnosti? Pokud ano, co to vypadá? Jazykové požadavky I když značná část z kurzů jsou nabízeny v angličtině ZU, budou studenti nebudou schopny dokončit studijní program v angličtině. Znalost angličtiny je přednostní; Znalost německého jazyka je absolutní nutností. ZU vyžaduje, aby všichni žadatelé studijní naváděné prokázat minimálně střední úrovně znalosti němčiny. [-]

Master V Marketing A Komunikace Plný úvazek

ESCA School of Management
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Maroko Casablanca

• Profesionální komunikace • English (Toić příprava) • španělského • francouzské a klasické arabštiny (volitelně cizího jazyka pro výměnné studenty ESCA). [+]

Master in Marketing & Komunikace 4. ročník 7. semestr Jazyk, kultura a komunikace 7: • Profesionální komunikace • English (Toić příprava) • španělského • francouzské a klasické arabštiny (volitelně cizího jazyka pro výměnné studenty ESCA). Vedení 2: • Supply Chain Management • řízení nákupu a strategie • Sociální právo • Geopolitika 1: • MENA & AFRICA • Mezikulturní management. Analýza a řízení nástroje 7: • Distribuce Marketing • Řízení Management (zahájení) • Rozhodnutí o investicích a financování • spotřebitelského práva • studie v mezinárodním marketingu. semestr 8 Jazyk, kultura a komunikace 8: • Komunikační strategie • Podnikatelská etika • Obchodní angličtina 1 • Obchodní španělština / nebo španělštině (volitelně cizí jazyk pro devizové ESCA studenty). Vedení 3: • Geopolitika 2: Geopolitika ve Středozemí řízení managementu • Inovace • Total Quality Management • Business Intelligence. Markeking: • Služby Marketing • Strategický marketing • Customer Relationship Management • Marketing Intelligence. Zkušenosti a profesionální výkon: • pravá ruka Mission • Osobní profesionální projekt • Komunitní život projektu. 5. ročník semestr 9 Jazyk, kultura a komunikace 9: • Obchodní angličtina 1 • Obchodní španělština / nebo španělštině (volitelně cizí jazyk pro devizové ESCA studenty) • marockého dialektu 2 (volitelného cizího jazyka pro výměnné studenty ESCA) • Maroka studie. Vedení 4: • Řízení Složitost • Řízení změn • Geopolitika 3: Asia příležitostí a rizik. Trendů marketingu: • Audit marketingové • E- komunikace • E-Marketing • sektor marketing • marketing Trendy • Marketingový plán Implementační. Zkušenosti a pracovní výkon: • Osobní profesionální projekt: Podnikatelský plán Challenge • Osobní profesionální projekt: Consultant proces a chování Osobní profesionální projekt: Pracovní techniky vyhledávání • Životnost projektu Společenství. semestr 10 Profesionální Mission: Terénní práce a projekty přidělené firmou. profesionální papír... [-]


One-on-one Vysílání Master Ekvivalent Uvnitř Skutečné Rozhlasové Stanice Nebo Mediální Společnosti

The Radio Connection
Online & Campus forma Kombinované Přihlašování započato Spojené státy americké Los Angeles

Když jsou přijímány do našeho programu, budete učeň (extern) uvnitř zásuvky skutečné rozhlasové stanice, televizní stanice nebo jiná média v místě, kde žijete (nebo jinou lokalitu, pokud se tak rozhodnete). Obdržíte soukromý, one-on-one instrukce od obrovsky zkušený rozhlasový profesionál. Tato osoba je vlastně zdrojem obživy ve vysílání. Budete následovat našeho strukturovaný Osnova. Dostanete úkol. Dostanete spoustu hands-na školení ve studiu. S naším unikátním programem, nemusíte trávit jeden jediný den ve třídě! Rozhlasová stanice nebo mediální společnost je vaše "třída", a skutečný rozhlasový profesionál váš učitel a mentor. Budete jediný student ve třídě! [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Školíme vy jako učeň (Externí) uvnitř REAL rozhlasové stanice nebo mediální společnost! POUZE U kanadských a amerických občanů Pokud jsou přijímány do našeho programu, budete učeň (extern) uvnitř zásuvky skutečné rozhlasové stanice, televizní stanice nebo jiná média v místě, kde žijete (nebo jinou lokalitu, pokud se tak rozhodnete). Obdržíte soukromý, one-on-one instrukce od obrovsky zkušený rozhlasový profesionál. Tato osoba je vlastně zdrojem obživy ve vysílání. Budete následovat našeho strukturovaný Osnova. Dostanete úkol. Dostanete spoustu hands-na školení ve studiu. S naším unikátním programem, nemusíte trávit jeden jediný den ve třídě! Rozhlasová stanice nebo mediální společnost je vaše "třída", a skutečný rozhlasový profesionál váš učitel a mentor. Budete jediný student ve třídě! Na rádiového spojení, budete získat mnohem více zkušeností než jen, jak pracovat na rádiovou stanici. Když vlak jeden na jednoho s odborníkem vysílání se naučíte, komunikační dovednosti, které můžete přenášet do mnoha různých sfér vysílání z rozhlasu do televize, a dokonce i rostoucí oblasti internetového streamingu a hosting YouTube. Naše komplexní vzdělávací program zahrnuje vše, co potřebujete, aby se stal 21. století vysílání profesionální. To je také důvod, proč naše osnov je flexibilní, aby se vešly vaše cíle a zájmy, zda chcete být radio DJ, komentování talent, novinky kotva, sportscaster, nebo dokonce hostovat své vlastní internetové show! Nejlepší věc, o osnov rádiového spojení je, že už nikdy nebudete muset jít sám. Váš učitel bude tam, aby ho podpořili na každém kroku na cestě. Získáte znalosti one-on-one z vysoce zkušeného profesionála vysílání, a všechny vaše výuka bude probíhat on-the-job v reálném vysílacího zařízení. Dozvíte se na své vlastní rychlosti, a můžete požádat své mentorů nespočet otázky! CO JE CURRICULUM líbí? Náš rádiové spojení programu je 6 měsíců dlouhá, s intenzivním směsí domácí úkol, praxe, a pomoc svou mentora on-the-job. Tady je jen malá ochutnávka toho, co se naučíte: 1. Historie vysílání 2. Pravidla FCC a předpisy 3. Dechová a hlasová cvičení 4. Řeč trénink 5. Kopírování i komerční psaní 6. News vysílat 7. Sports oznamuje 8. spotům 9. Diskžokej vyhlašování 10. Příprava svůj životopis 11. Příprava konkurz záznamu 12. Televizní vysílání 13. YouTube hosting 14. …a mnohem víc! mentorství Larry Král nedávno oznámil světu na kameru takto: ". Chcete-li proniknout do rozhlasového a televizního vysílání, musíte být uvnitř dveří v reálném rozhlasové stanice nebo mediální společnosti" Na rádiového spojení, všichni naši studenti učí uvnitř skutečné rozhlasové stanice nebo mediální společnosti od odborníka. Studenti jsou mentored individuálně a zažít podnikání a tvůrčí vysílání od profesionálů. SPOJENÍ Spoje jsou klíčem k mít kariéru v tomto odvětví. Spoje jsou tím, co svět objíždět. Spoje jsou to, co vám najal, nebo co vás dostane svou vlastní show. MÍSTA Jsme se nacházejí všude v téměř každé město ve Spojených státech a umístíme vás jako učeň (extern) v rádiové stanice nebo mediální společnost, která vyhovuje vašim profesní cíle. Ty už musí mít právo žít a pracovat ve Spojených státech. Tento kurz nemá nárok na mezinárodní studentské vízum. Zahraniční studenti nemusí použít. HOSTING Chtěli byste, aby se horní peněz jako hostitel YouTube? Nebo je TV vaším cílem? Nebo možná jste právě umírá být příští rádio pocit, jako Stern, Seacrest, nebo Limbaugh? Pojďme ukázat vám, jak zlepšit své dovednosti a zpeněžit svou vášeň. Kolik to stojí a co získám peníze? Náklady na naší samozřejmě 6-ti měsíční učňovské (externship) je 8.800 $, pokud platí v plné výši, $ 9800 celkem, pokud vyberete jeden z našich možností financování. Nejsou absolutně žádné skryté poplatky nebo náklady překvapení; vše, co potřebujete, aby absolvent je zahrnuta v tomto jediném poplatku, včetně: Naše strukturované Osnova, One-on-one instrukce s mentora, vysílající profesionál, který se specializuje na oblasti svého zájmu, všechny knihy a materiály jsou zahrnuty, Unlimited zdarma doučování, Vaše vlastní webové stránky, vzdělávání v oblasti marketingu se prostřednictvím sociálních médií, až 12 měsíců zaměstnání pomoci umístění po dokončení studia. [-]