Magisterské studium Komunikace - Magisterské studium Komunikace hledejte zde!

Magisterské studium Komunikace - Zde naleznete magisterské studium Komunikace

Komunikace

Hledáte práci, která je připojena k vytváření sítí s několika kontakty? Možná vám sen o práci s médii? Pak magisterský studijní program v oblastech jako je mediální komunikace, a / nebo Public Relations by mohla být perfektní titul pro vás.

Kariéru v komunikaci vám umožní prozkoumat dynamiku mezi zákazníkem a společnost, a získáte důkladné znalosti teorie a praxe strategie, marketingu a výzkumu. Magisterský studijní program v komunikaci / médií zahrnuje programy, které jsou napojeny na mnoho různých akademických oblastech, včetně humanitních a sociálních věd a média, to vše dohromady v aplikované vědy. U tohoto stupně, získáte široké znalosti historie komunikace a médií a jak to platí pro vás jako odborník na komunikaci. V oboru Public Relations (PR) vám dá pochopit, jak řídit komunikaci mezi organizací a její veřejností, udržovat veřejný obraz pro neziskové organizace, nebo vysoce-profil lidí, jako jsou politici a celebrity.


Na této stránce jsou uvedeny některé programy v oblasti komunikace / Média / Public Relations (PR). Se blíže podívat a neváhejte kliknout na program, popisy, které Vás nejvíce zajímají!

Čtěte více

Oficiální Magistr V Marketingového řízení - Face Terrassa

euncet Business School
Campus forma Denní studium 540 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

The University Master in Business Marketing Euncet Schoolpermite rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné k asimilaci nejmodernější analytické, strategické a provozní koncepty. Účastníci budou chápat, vytvářet, poskytovat a komunikovat hodnotu alexigente stávajícího klienta; také včleňovat plného potenciálu encierranlos digitální prostředí v rámci své obchodní strategie a provozní marketingových aktivit a komunikace. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Oficiální Mistr v Marketinges čelit v Terrassa a má délku 540 hodin. Globálním prostředí, velmi konkurenční prostředí a mění se současným rostlinných nových výzvách pro budoucí manažery a vedoucími útvarů marketingu, komunikace a komerčního prodeje. Změny vyplývající z používání technologií a postupnými změnami ve spotřebitelských návyků vedly ke zvýšení poptávky po pracovní místa související s marketingem, komerčního sektoru a comunicación.Si je pravda, že zvýšení speciality vyžaduje cadavez více přizpůsobeny profilů, to není, pokud vedení marketingu a prodeje jízdního firmy by se měly vyznačovat integrovaným vize, která bere v úvahu, kromě vysokého stupně znalostí nových technologií, hluboké unconocimiento chování spotřebitelů na dosažení dlouhodobé konkurenční výhody. Master in Marketing Management od Business School Euncet umožňuje rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné k asimilaci nejmodernější analytické, strategické a provozní koncepty. Účastníci budou chápat, vytvářet, poskytovat a komunikovat hodnotu alexigente stávajícího klienta; Také zahrnoval všechny jejich potenciální digitální prostředí v rámci své obchodní strategie a operativních marketingových aktivit a komunikace. Metodologie Procesu učení v Euncet kombinuje sadu metodik, které účastníkům umožní dosáhnout praktické a inovativní způsob, jak zavedené pravomoci velitele: vysvětlující způsob / master class: Výstava teoretické Contender asistované případové studie pro ilustraci specifické výroky. výkladový / participační třída: Výstavní teoretickým obsahem conpreguntas studentů o tento obsah s cílem usnadnit reflexi aktivní účast na seminářích. Jednotlivec nebo družstvo práce: Příprava a prezentace individuální nebo skupinové práce, v závislosti na vytížení a různých tématech rozvíjet. V případě skupinové práce, cvičit vedení organizovat, rozvíjet a současná práce. učení / projektů problémů založen: Making práce Groupto rozvíjet stavebních projektů nebo výzkumných společnost v whichis potřebnou koordinaci práce a rozdělení úkolů entrelos členů týmu a závěrečnou prezentaci. Samostudium: Řešení krátké problémy tím, že studentům mimo třídu. Učení založené na případových studiích: Řešení krátké problémy tím, že studenti musí vyvinout získat praktické znalosti základních teoretických obsahu. Business Game: Simulace podnikání pro strategické rozhodování firmy. face tutoriály: řešení zasedání pochybnosti o teoretickou nebo praktickou práci na pojetí. Vzdálenost doučování: řešení zasedání pochybnosti o teoretickou nebo praktickou práci na pojetí. Video-založené učení: Audiovizuální materiály krátkou dobu, v rozmezí 5 až 10 minut, kde jsou prezentovány konkrétní obsah předmětů opresentan případů a cvičení s jejich řešení. Forum: Space interakce mezi učiteli a estudiantessoportada virtuálním kampusu platformu, která zvyšuje schopnost deargumentación a kritiku, stejně jako schopnost k výměně comunicacióny syntézy. Mistr práce práce: The TFM může být provedeno ve skupině za předpokladu, cuandolos týmy jsou tvořeny maximálně tří studentů. Opatrovník nemůže tutorizar více než pět skupin. Pravidla TFM zajišťuje, že oba elseguimiento vyučujícím, který musí vydat zvláštní stanovisko paracada studenta, jako je posouzení soudem, před nímž TFM fenderá ústředí jsou individuální a autonomní. Veškeré informace o systému hodnocení je obsažena v nařízeních práce diplomové práce (University Masters). Slevy a dohody Radíme na různých pomůcek Lasque můžete mít prospěch. Máme také dohody s bankami, které nabízejí velmi výhodné podmínky, které pomáhají svým formación.Consulta s naším poradního týmu. Euncet Alumni: Poraďte zvláštní podmínky. UPC Alumni: Poraďte zvláštní podmínky. Bonus povolení individuální školení (PIF) pro zaměstnance v obecném systému sociálního zabezpečení, mohou zvelebit souběžných pracovní doby hodin. Flexibilní úvěr: Caixa d'Enginyers se a Banco Santander. Virtual Campus Studenti budou mít přístup k virtuální kampus, efektivní práci a komunikační platforma mezi studenty, učitele, řízení a koordinace nástroje curso.Esta umožňuje dokumentaci každém tréninku před startem, práce v týmech, zeptejte se učitele jejich značky ... Pracovní příležitosti Řídíme práci s rostoucím objemem pracovních míst, včetně pracovních smluv a dohod o spolupráci v praxi. V tomto směru jsme se přispět ke zlepšení kariéry odborníků vyškolených a usnadnit podnikatelského sektoru a výběr těch nejlepších kandidátů. Nabídky práce jsou zveřejňovány prostřednictvím virtuálního kampusu. požadavky na přijetí Držení španělského úředního univerzitního stupně nebo jiný vydané vysokou školou patřící do jiného členského státu Evropské prostoru vysokoškolského vzdělávání v mismopara opravňuje přístup k magisterský stupeň. Mohou také přístup k absolventům podle evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání ajenosal vzdělávací systémy, aniž by titulů schválení DeSUS, po ověření univerzitou, že ti předvést úroveň vzdělání rovnocenné s odpovídajícími španělských univerzitních diplomů a opravňuje vydávající zemi pro přístup k postgraduální studium. Přístup touto cestou neznamená v žádném případě schválení předchozího titulu v držení dotyčné osoby, nebo jistě znalostí pro jiné účely než studovat učení Mistra. V případě absolventů zahraničních vzdělávacích systémů do Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, které nemají schváleny jeho zahraniční kvalifikaci, Komise středu odpovědného za mistra, může požádat o dokumentaci potřebnou k provedení ověření, zda jsou splněny podmínky specifický přístup k tomuto pánovi, včetně schvalování titulu, pokud není možné určit s jistotou, že požadavky na přístup zahraničního studia acreditalos. příjemci Nebo vyšších technických vysokoškolsky bez praxe, kteří si přejí, aby doplnil svou výcvikovou základnu s hlubokou znalostí marketingových a obchodních ploch s cílem usnadnit přístup nebo návrat na trh práce v lepších podmínkách, a to jak finanční a organizační. Student Profile Velitel je přednostně zaměřen na právníků, inženýrů, architektů, absolventů a absolventů, inženýry a architekty técnicosen: Obchodní Studies Správa a řízení Hospodářství Výzkum a techniky na trhu Absolventi v oblasti znalostního inženýrství a architektury, specifickou konformaci v oblasti ekonomiky a obchodu. Pro ty studenty, kteří nejsou absolventi deconocimiento větvích nad nebo nepřijmou oficiální magisterských programů, včetně základů těchto kvalifikací, musí přijmout řadu doškolení položit základy pro správu podnikového conocimientoen. Pokud mají studenti svědčí i zkušenosti obchodního managementu pole dela, budou hodnoceny podle Academic výboru suposible uznávání odborné přípravy stravy v závislosti na poloze, kterou hraje i časové působnosti své podnikatelské zkušenosti. CÍLE Master připravuje účastníka s jistotou převzít roli marketingového řízení v komplexním prostředí a conincertidumbre z pevné, praktické a plně aktualizován v manažerských a marketingových manažerských dovedností. Bude také usnadnit tvůrčí vizi, která umožní efektivní vývoj ŽLUT inovativního myšlení, zatímco laestrategia vyrovnány vedení. Proto Masters v Marketing Management interéspara může vyplývat z lidí, kteří poté, co skončí míru chtějí dále rozvíjet svou kariéru v oblasti marketingu se specializují na comunicacióno dávky buď ve směru obchodního oddělení. Pořad jednání Předměty a úvěr distribuce Pro Master in Marketing Management, tyto předměty jsou deberácursar. Specialita: strategické komunikace Tuto specialitu si klade za cíl vyškolit studenty v obchodní komunikaci pole dela. Obsah těchto materiálů je zaměřena na navrhovaných komunikačních plánů, a to jak interních i externích, na druhé lince s firemní strategie společnosti. TÉMA: marketing proces plánování v organizacích Proces marketingového plánování začíná s analýzou silných a slabých stránek podniku a příležitostí a hrozeb, které představují jejich odvětví, spotřebitelů a životního prostředí. Odtud identifikovat příležitosti k vytvoření nebo posílení konkurenční výhody, které umožňují tvorbu hodnoty výrobků nebo služeb příslušné společnosti pro zákazníky. Marketingový plán je nástrojem, kterým tato organizace upřesňuje kroky k vytvoření a konsolidaci tuto konkurenční výhodu tím, že marketingový mix: produkt, cena, distribuce, komunikace. Předmět: průzkum trhu, správu informací a rozhodovací dedecisiones Tento modul rozvíjí schopnost definovat problémy marketingu, vyhodnocovat informace potřebám a stanoví cíle vyšetřování, určí zdroje a techniky investigacióna propiadas, transformovat data do závěrů, které lze dát enpráctica, komunikovat směr, kterým se výsledky jasně a relevantně s cílem nalézt řešení a marketingové příležitosti. Pro optimalizaci rozhodování vyžaduje přístup k informacím o trhu, identifikace potřeb zákazníka: definovat a segmentu trhu, výběr cílové trhy, umístění značky a produkty, provádět marketingové programy ... Předmět: Finanční dopad strategických rozhodnutí Ziskovost marketingového oddělení závisí na účinnosti s laque prací. Účastníci se naučí analyzovat finanční situaci oddělení pomocí nástrojů, jako je například rozpočtu, výkazu zisku a oddělení analýz cash flow, stejně jako hlavních indikátorů a ukazatelů ziskovosti. TÉMA: Marketing v digitálních prostředích Digitální prostředí se změnily způsoby správy na trh. Potenciál těchto prostředích odůvodňuje potřebu vytvořit specifický modul pro jeho provoz a hlavních degestión digitálních marketingových nástrojů k dosažení firemních cílů. TÉMA: Corporate Branding Tento modul se vyvíjí strategický marketing k vybudování značky a jak se vyvíjejí v čase. Vedení značky a koncepty a rámců rozhodnutí přispěje pozitivně přispívají lacreación hodnoty značky. Účastníci budou rozvíjet kritické myšlení při posuzování základní mnoho přístupů lagestión přijal značku a stále více nepřátelském prostředí značky předpoklady. TÉMA: Firemní kultura Principy, hodnoty a strategické cíle společnosti určují rámec rozhodnutí korporací, včetně marketingových odděleních. Pochopení chování spotřebitele a proč to dělají, jak to dělají v průběhu procesu nákupu a její vztah se společností Esclave strategické marketingové rozhodnutí, jak vytvářet hodnoty alos produkty, které jsou skutečně důležité pro zákazníky. MOHOU BÝT: Komunikace Svět komunikace hodně změnila v posledních letech: segmentace trhu brání masovou komunikaci se agenciasde reklamy jsou restrukturalizace, že spotřebitel dostane paramuchos informačních více kanálů a více skeptický, společnost-client vztah a nikoli esunidireccional se různé možnosti výrazně rozšířil ... Účelem tohoto modulu je rozvíjet strategické základě skladby komunikace, stejně jako rámec pro zlepšení znalostí o různých možností a komunikační nástroje integrované, komplexní, efektivní a ekonomicky udržitelným způsobem. Plánování Média: MOHOU BÝT S tímto modulem jsme se vstoupit do řízení komunikace z Thecompany, vývoj mediálního plánu jako nástroje pro rozvoj enentornos segmentace, digitální prostředí, kritické a rychlých prostředí. Poskytování úvěrů Celkem kreditů: 60 povinné kreditů: 45 Pracovní úvěry stupně: 15 Credits tréninkových doplňků (pouze v případě potřeby): 18 Diplomová práce Práce Diplomová práce je s výhodou v rozvojových unplan trh nebo komunikační plán, i když mohou být vyrobeny unproyecto výzkumu na některý z předmětů v učebním plánu, ale integrace, příčně, všechny znalosti. Sere comendará studentů si může zvolit jednu z těchto dvou možností (plán demarketing nebo komunikační plán). Dílo, které lze provést v týmech až tří studentů bude probíhat pod dohledem profesora doktora, aby je vedl. Podle pravidel TFM, bude provedeno hodnocení mělo být jednotlivě. Fakulta ADRIA ROYES Vedoucí programu Studie Lékař v oboru ekonomie z univerzity v Barceloně (UB) Titul v podnikové ekonomiky z Autonomní univerzity v Barceloně (UAB) Titul v obecném ekonomie z Autonomní univerzita v Barceloně (UAB) Odborná praxe (nepedagogičtí) Děti Zábava zakladatel Barcelona, ​​která se specializuje na rodinné prostory deocio partnera. Předtím působil jako konzultant spolupracovník INEOCorporate, consulting společnosti Roca Junyent Group, specializované enestrategia, inovace a M & A. On také byl managing partner Horwath Accelera Management, skupiny Crowe Horwath ve Španělsku, která se specializuje na projektech ekonomického anddevelopment strategie poradenství. pedagogickou praxi Profesor strategie a řízení organizací teorie na UAB. Victor Renovell Studie Doktor v sociologii z University of Barcelona (UB) Akreditovaný učitel (ANECA) MBA z University Camilo José Cela a Bureau Veritas Business School Mistr v antropologii a audiovizuální komunikační společnosti Hotels.com University (UB) Koučování a vedení expert z univerzity v Barceloně (UB) Marketing Graduate programy v Psycho. vzdělání Diplom v oboru návrh, vývoj a lektorské kurzy on-line (TécnicoUniversitario E-learning) z Complutense University of Madrid (nepedagogických) odborné praxe Vedoucí eLearning Solutions vyvíjí a poradenské projekty dee-learning, vytváření obsahu a rozvoj on-line kampusu. Předtím působil jako projektový manažer v Edebé, a ředitel delegace Bureau Veritas Business School v Barceloně. Je autorem tří knih jediným autorem více než dvaceti odborných článků, MORETHAN třicet dní a einternacionales hospodářství ve vnitrostátních kongresů, jakož i účast v rozhlasových programů, conferenciasen univerzit a výzkumných center a obchodních partnerství. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami ve Španělsku jako učitel: UNITE (UniversidadInternacional La Rioja), ESERP, EUNCET Business, Tecnocampus (EscolaUniversitária Maresme), Camilo José Cela University, Ramon Llull University a University of Barcelona (UB). XAVIER Lamote de Grignon Studie PhD v oboru ekonomie a organizací DEA v obchodní organizace z Universitat Rovira i Virgili (URV) Mistr v marketingu a řízení prodeje ESIC Ekonom z University of Barcelona (UB) Odborná praxe (non-učení) Soci-konzultant AKTIVNÍ poradců & Partners, specialista na obchodní strategie a marketingu. Člen Asociace profesionálních marketingu a Španělská asociace akademických a odborných marketing. Výuka Zkušenosti Profesor a přednášející na různých vysokých školách tantonacionales a mezinárodního obchodu. certifikované akvárium. ALEX Alegret Studie Doktor v marketingu. Speciální značky a distribuce Management Development Program (PDD), kterou IESE Business School Mistr v e-Learning pro Open University Katalánska (UOC) Magisterský titul v informační společnosti jsem, že Coneixement podle laUniversitat Oberta de Catalunya (UOC) BA (Hons) Business Administration (Nottingham Trent University, UK) Diplom v oboru obchodních studií na University of Barcelona (UB). (Non-výuka) Profesní zkušenosti Zkušenosti více než 10 let na řídící úrovni v oblasti prodeje, marketingu a obchodního rozvoje podnikání pro kanály spotřebního zboží, hybnosti a kosmetické výrobky. Od roku 2012, spojený s CD Consultants, kde jsem meresponsabilizo projektů za účasti komerčních reorganizací, vývoj a implementaci odděleních Trade marketingu a obchodních manažerů dePunto. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami ve Španělsku jako učitel: EAE, UIC, BES LaSalle, OUK, ECM a Euncet BS. Eleuterio ACOSTA Studie PhD v oboru Business Administration z IESME Business School - University of Peru Papežské univerzitě v Maastrichtu Zákon stupeň z University of Barcelona (UB) Diplom v oboru obchodních studií na University of Barcelona (UB) Mistr v marketingu - Executive MBA z Vysoké škole Barcelona Màrqueting I Màrqueting MBA Master in International (MIM), kterou Superior Institute of Màrqueting a Enterprise-Barcelona Titul v daňového poradce Federace d'Associacions profesionály d'Posuzovatelé Fiscal de Catalunya (FAPAFIC) Diplom v oboru analytické účetnictví a řídící kontroly od Eada (nepedagogických) odborné praxe V současné době je prezidentem Acosta právníci, poradenství a delderecho praxí a ekonomikou. Vyvinul svou kariéru jako Territory Marketing Manager (Španělsko a Portugalsko) v Sportingbet, náměstek generálního ředitele v sedmi SeasWorldwide, náměstek generálního ředitele v VIDISA, ředitel marketingu společnosti Speedsound, ředitel prodeje a marketingu v lékařské práce, ředitel Marketingen Group Mutual obchodu a průmyslu, vedoucí Major Cuentasen Caixa de Catalunya, generální ředitel Bank of malých a MedianaEmpresa (Bankpyme), mezi ostatními. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami jako učitel: Eada, UAB, Mezinárodní univerzity v La Rioja (UNITE), Universitat Abat Oliva CEU University Arturo Prat (UNAP), a Euncet BS. MAGDA Cayon Studie PhD ve stvoření, strategie a řízení DEA Efektivita v oblasti řízení podnikových Titul v oboru ekonomie a Business Administration Diplom v oboru Business Studies pedagogické praxe ne Partner-Consultant CCG & S Partners Management a koordinace evropských projektů NESP-CBCMED Výuka zkušenost programu Profesor v různých mistrů a studijních programů na University of Barcelona a Autonomní univerzita v Barceloně. Ostatní učitelé Fernando Checa Jessica Lingam [-]

Masters V Corporate Communications

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

Hospodářská, sociální a podnikatelské prostředí se rychle mění. Současná krize, nové digitální komunikační platformy, globalizace, mezi dalšími trendy, představují nové výzvy ve způsobu organizace, komunikace jsou vaše zúčastněnými stranami. Tyto nové komunikační vzory definují století. Firmy a komunikační oddělení se zastavil ... [+]

Mistr v Corporate Communications Hospodářská, sociální a podnikatelské prostředí se rychle mění. Současná krize, nové digitální komunikační platformy, globalizace, mezi dalšími trendy, představují nové výzvy ve způsobu organizace, komunikace jsou vaše zúčastněnými stranami. Tyto nové komunikační vzory definují století. Podniky a jejich komunikační oddělení již dominují zprávy, které mají být vedl k jednání a dialogu se zákazníky a uživateli. Stejně jako nové digitální platformy: blogů, sociálních sítí, microblogging šíření zpráv a názorů v reálném čase a s celosvětovým dosahem. To způsobí, že obě image značky, důvěryhodnost a pověst organizací jsou více vystaveny než kdy jindy. Organizace musí být transparentnější a agilní v prostředí, které již dominují. To vše představuje zcela odlišný způsob chápání komunikace, jak jsme věděli, až nyní. Pro obrázku výše ředitele komunikace (DIRCOM) je stále více důležité v podnikových žebříčcích organizace. To opustil oddělení marketingu pro týmovou práci v rámci vrcholového vedení. DIRCOM chápán jako integrované komunikace v rámci operativní činnosti v procesu organizace. A tato komunikace je obousměrná a interaktivní tok. Je vyžadován schopnost naslouchat, přenášet a ovlivňovat zúčastněné strany, aby přidanou hodnotu pro organizaci. Zároveň musíte mít důkladné pochopení metrik svých rozhodnutí a činností. Program je navržen tak, že dokončení programu se schopnostmi a silnější, pokud jde o rozvoj jejich profesionální výkon dovednosti. Jako student, budete posilovat kompetence v souladu s trendy v požadavcích na globálním trhu práce a podmínky požadované velkých společností, kteří hledají odborník na komunikaci profil. Pracovní příležitosti Některé možnosti kariéry si můžete vybrat, aby, mimo jiné, jsou: Ředitel komunikace pro velké podniky a malé a střední podniky Profesionální komunikace v Reklamní agentury Profesionální komunikace v komunikačních Consultants Profesionální komunikace v komunikačních agentur Profesionální komunikace a marketingových oddělení pro vztahy s veřejností (PR) Velké podniky Cíle Master in Corporate Communications Jaké cíle se dostaneme? Pochopit nové prostředí, ve kterém komunikační strategie rozvíjet. Poskytovat podporu pro cíle marketingu, konsolidaci umístění výrobků a značek. Vybudovat a řídit image a pověst společnosti v součinnosti s celkovými cíli jakékoliv organizace. Vědět, organizační modely s cílem přizpůsobit komunikaci. Získat teoretické a praktické znalosti technik a nástrojů pro správu komunikace s širokým a různorodý soubor zúčastněných stran. Rozvíjet manažerské dovednosti a techniky řízení krize prostřednictvím public relations budovat důvěryhodnost a důvěru v jiném veřejnosti, a to jak vnitřní a vnější. Účastníci trénovat v rozvoji a vytváření integrovaných komunikačních plánů. Vlak PR manažerům vytvářet nové možnosti, jak dosáhnout úspěchu prostřednictvím reaktivní a proaktivní kampaně, vždy s pevným základem pro pochopení interních analýz vyráběných firmou. Curriculum Master v Corporate Communications Masters v korporátní komunikace se vyvíjí v průběhu dvanácti měsíců, se siluetou deseti modulů, které odpovídají subjektům plus Závěrečný projekt, který se vyvíjí po celý rok. Požadavky na Masters v Corporate Communications Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze přijímacího procesu: 1. Předpoklady pro přijetí v únoru. Vstupné 3. Osobní pohovor 4. Motivační dopis v květnu. 6 Hodnocení Přijímací výbor. Imatrikulace Magisterský titul v oboru Corporate Communications Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v Corporate Communications OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

MA Ve Firemní Komunikaci

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Madrid

Plný úvazek magisterský program firemní komunikace s EAE Business School je navržen tak, aby vlak manažery na nové nástroje komunikace .... [+]

Mistry ve firemní komunikaci

Komunikace je dynamický proces: mediální společnost vedla k úzké způsobu, jakým organizace komunikují se všemi zainteresovanými stranami, a to jak vnitřní a vnější. Web 2. 0, v pořadí, se stal novou sociální technologií (virtuální komunity, blogy, podcasty, atd.), v otázkách vztahů mezi spotřebiteli a podniky.

Plný úvazek magisterský program firemní komunikace s EAE Business School je navržen tak, aby vlak manažerů v nových nástrojů řízení mediální komunikace, tak je aplikovat při dosahování svých cílů.

Po absolvování kurzu studenti budou schopni:

... [-]

Masters V Reklamě Designu A Inovací V Komunikaci Značky

Esdesign - Escuela Internacional de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2016 Španělsko Barcelona

S tímto programem budete komunikátor s otevřenou a tvůrčí mysl, a získat pohled na průřezu designu. [+]

Společnost jako jsme před pár lety věděl, již neexistuje. Vliv technologického pokroku je tak velký, že nikdo neodváží, aby se dlouhodobé předpovědi o tom, kam směřujeme. Jakékoliv rasy, a to zejména těch, které souvisejí s komunikací a značky vyžaduje neustálé zpochybňování svých vlastních parametrů a zdůvodnění. Jaké to bylo před 10 lety, to je historie. Záleží na tom, jak jsme se přizpůsobit náš způsob pracuje na konstantní digitální a sociálnímu pokroku. Novináři dnes musí pochopit hluboký vztah mezi technologií, osobních hodnot a mezilidských vztahů. V opačném případě nebudou mít generovat příslušné zprávy pro značek a produktů. Tato úvaha se narodil Masters v reklamě designu a inovací v komunikačních Trademark. A také to, naštěstí, vždy bude fakt známý východiskem nutné: Kreativita. Myšlenka, svůj příběh, aplikaci, která spojuje s lidmi, a Tweet mobilizovat tisíce lidí. Stručně řečeno, tvořivosti, v nejširším slova smyslu, to stane se více než kdy jindy měřítko pro jakékoliv komunikátoru. V počáteční bod a ve stejném účelu. Dnes komunikátory musí být skutečné znalosti houby. Jen co se dozvěděla o způsob, jakým lidé komunikovat a vyjadřovat se rozhodl mohou vzniknout myšlenky, návrhy, nápady, produkty nebo příslušné akce. Je to již nestačí přesvědčit. Teď se musíme pohnout. Reklama, stejně jako ostatní disciplíny obchodního sdělení, musí být krok vpřed a vyvíjet se alespoň na stejnou rychlostí jako společnost. A v tomto Masters navrhujeme pro přípravu odborníků a připravit je na ujmout této nové a vzrušující prostředí. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Život s závratí. Ten pocit, že nemůžete ovládat všechno bylo dát místo k pobytu. Dávno pryč jsou kampaně, které se nebere v úvahu sociální složka a úprava je v reálném čase v závislosti na spotřebitelské reakcí. Tento pocit je třeba chápat a přijímám ho jako další parametr. S cílem vyškolit odborníky otevřené a tvůrčí mentality. Na hodnotu tvořivost. Prohlašují, že to jako životní styl, způsob myšlení, spíše než jako nástroj, který nám může pomoci získat proslulost v určitém čase. Přiblížení a propagovat nejnovější trendy v chování. Pouze hluboké znalosti sociální a individuální chování, bude přijímat platná rozhodnutí. Rodinné struktury, vzory spotřeby, nové priority a potřeby, více než kdy jindy ... jsou výchozími body pro známek. Řešení různé typy spotřebitelů z emocionální a technologicky. Mnohem humánní a citlivější na motivací a chování zakoupit novou perspektivu. Cvičení schopnost generovat relevantní obsah přes mnoho navrhl a dohlížel na nejlepší profesionálové cvičení. Nabídka návrháři a komunikační profesionálové vize průřezového designu. Digitální média a fyzická média se nachází v návrhu a kreativity soudržnosti a kontinuitě zpráv. Poskytnout studentům dostatečně široký nových nově vznikajících technologií a znalostí, a jak ovlivňují vztah mezi lidmi a značek. Získání schopnost najít kontaktní místa, která lze připojit spotřebitele a značek / produktů. Naučit se vyprávět příběhy okolo značek, které generují udržitelná, relevantní a vrátit se citové vazby. Analyzovat úlohu značek ve společnosti z pohledu spotřebitele. To, co se očekává od značky a to, co mají nabízet výměnou za obchodní transakce. Pochopit smysl různých sociálních sítí a jejich specifickou roli jako prostředek k zprostředkovat emocionalita a sdílet informace. Vědět, jak řídit řeč stejné značky S využitím charakteristiky každé technické vlastnosti. Příjemci Absolventi designu Absolventi komunikace a reklamy Absolventů výtvarného umění Absolventi audiovizuální komunikaci Absolventi marketingu Odborníci: V případech, kdy student prokáže předchozí vysokoškolské vzdělání akreditační proces vysokoškolským vzděláním, Akademický výbor vyhodnotí životopis kandidáta a portfolio a dokončili učební plán, který musí udržovat rozumnou rovnocennost s existujících studií Stupeň ze stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr mohou rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Kreativní oddělení reklamní agentury. Strategické plánování oddělení agentury a inzerenti. Marketingové oddělení a komunikace podniky. Účty oddělení reklamních agentur. Firemní značky a grafické studio, mediální agentury. Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, začínajících ... Fakulta Učitelé se specializací na každé z tematických oblastí programu, prostřednictvím případové studie a realizace praktických projektů, studenti získají multidisciplinární, ale absolutně související odbornou přípravu. Zavázala jsme na mezinárodní fakulty, která přináší různé pohledy na světě komunikace, každý ze své profesní perspektivy. Proto máme odborníky, kteří zvládnout složitost procesu z globálního hlediska, se silnými základy v celosvětových kampaních přes více kanálů / mediální komunikace. Program / Obsah Mistr kreativity a inovace v komunikaci značky je strukturován z různých oborů jsou integrovány do cross-projektu zpracovaného podél trati. MODULY Mírněte se a Buďte kreativní Kreativita není nástrojem, ale způsob chápání světa. Jen mysli více kreativní, že vyvíjet nová řešení, která vzniknou opakující se problémy. Tento modul nejen pochopit mechanismy kreativní mysli, ale také způsob, jak přivést do popředí našeho života. Máme řešení umožňují kreativitu z širší perspektivy, do té doby jej realizovat v oblasti komunikace, prostřednictvím případových studií a cvičení. Cíl: Přístup od vzrušení a technologie Jak je žena v domácnosti v roce 2015? Co jeden? A teenager? Pochopení toho, co je motivuje, způsob, jakým byly ponořeny v digitálním světě a jak komunikovat, jsou aspekty, které tento modul přináší na stůl. Tento kurz se ponořit do více skupin spotřebitelů používaných v marketingu, obvykle seskupeny podle věku a sociálně-ekonomické úrovni z hlediska, které kombinují emocionální a psychické část s tím, jak využíváme technologie v průběhu celého dne hledat řešení. Duše Značky: Značky s duší Již daleko za doby, kdy značky zahájena jednosměrně zprávy. V současné době neexistuje žádná značka, která nemá konečný účel, kterým se stanoví trvalý vztah se svými zákazníky z velmi lidské perspektivy. Něčím přispět ke společnosti, se stal jedním více rozhovorů kolem problematických otázek či iluzí, které se pohybují. Sociální role, které nemohou být fiktivní nebo do galerie. Značky se musí naučit potit, že realita a poctivost k připojení trvale. Vyprávění & Branded Content Proč jsou značky, které mají co říct? Koho zajímá, jestli továrna byla otevřena v roce 1952? Jaké jsou některé značky plazí na Facebooku jako pozdních čtyřicátých letech v nočních klubech? Proč značka šamponu chcete, abych šťastná pondělí? Značky a produkty musí najít svou vlastní zdůvodnění, proč jsou v tomto světě, mimo prodejní cookies nebo tenisky. Tento modul bude dávat klíče k nalezení spojovací body mezi značkou a konkrétní publikum a dělat svou historii zahrnující spotřebitele. Technologie Nikdy předtím technologie dostala velký vliv na naše životy. Nedávné pokroky v neuromarketingu, internet věcí, 3D tisk, rozšířená realita, umělá inteligence, zpracování velkých objemů dat ... Všechno, co dělá společnost posunout z technologického hlediska je pravděpodobné, aby se stal nový způsob, pro interakci s spotřebitele. Tento modul posoudí všechny technologie prudce roste právě teď a pravděpodobně bude mít důležitou roli v nadcházejících letech. To není stát se experty na tuto technologii, ale vím, jejich potenciál z hlediska značek. Sociální trendy Jak nakupovat, co jíme, kde najdeme pár, řízení naší doby, způsob, jakým jsme se přesunout, vztah s naším prostředím ... Všechno se mění. Tento modul bude objevovat realitu složený z mnoha malých změn, jakož i ponořit do důvodů je v dolní části všechny tyto změny pohybu. Návrh Příčný Můžete si myslet, že dobrý designér nebo komunikátoru musí být schopen syntetizovat design nebo představu o rozsahu, který je nutný kdykoli, buď polovinu stránky svislý nebo aplikace, prostřednictvím TV spotu nebo mikinu. Tento modul chce jít trochu dál. Jeho cílem je prohloubit vizuální rozměr značek, aby bylo možné pochopit, jak budovat image značky přes to. Jak syntetizovat hodnoty a cíle známky, daleko za logo nebo firemní identity. Sociální sítě Tento modul zkoumá roli značek v sociálních sítích. A v roli sociálních sítí v životě spotřebitelů. Každá sociální síť má svůj vlastní jazyk a způsob vyjadřování. A dnes je skoro důležitější vědět, jak je nepoužít jinak. Studenti budou vedeni prostřednictvím prohlídky různých sociálních sítí, aby si mentální mapu formou praktických cvičení a reálných příkladech jsme se odhalit nejlepší způsob, jak využít tyto sociální sítě s cílem vždy pro navázání spojení a spoluúčast s našimi zákazníky. Mobilní zařízení lidských přívěsky Tablety a smartphony byly stanoveny v kapsách a domácnostech po celém světě, a už ne otěhotnět náš život bez jejich neocenitelnou pomoc. Ty se staly otáčivých dveří pro šíření informací a obsahu na závratnou rychlostí. Vše je přijato rychle a bez ohlédnutí. Chápeme dynamiku tohoto vztahu, a porozumět tomu, jak do života našich spotřebitelů v neinvazivní způsobem.   Vyvrcholení projektu Navrhují projekt, aby se co nejvíce aplikovat znalosti získané v Mistra. Konečný počet studentů bude určovat formát a zaměření projektu, takže jak učitel a žák je užitečné a inspirující nástroj. [-]

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem specializací: Projekty pro reklamu a strategické komunikace: Studenti budou tvořit na myšlenek a prototypování digitálních komunikačních strategií pro značky a organizací. Pokud jde o praktickou výuku, studenti mohou rozhodnout pro web design a mobilní design projektů designu interakce aplikace do vesmíru: Student bude vytvořen v koncepci a vývoj designu interakce aplikovaného do vesmíru obecně že je, maloobchod, zábava, památky, muzea, infrastrukturu a veřejný prostor ... Pokud jde o praktickou výuku, studenti se mohou rozhodnout pro interaktivní design pro inteligentní města nebo provést pilotní projekt interakce. Studium Program: Data Sheet Kredity: 66 ECTS Doba trvání: 1 rok Kvalifikace: Masters v designu a rozvoje digitálního Projekty jazyk: španělština a angličtina nabídka speciálních itineráře čelit: Digitální Projekty Reklama a strategické komunikace Projekty designu interakce interaktivní prostor První semestr Modul I - Teoretický rámec a kontext (8 ECTS) Modul II - Metodika a pokročilé návrhové procesy pro interaktivní internetové stránky a aplikace (12 ECTS) Modul III - Programování, vývoj a prototypování digitálních rozhraní (12 ECTS) Druhý semestr Modul IV - Správa digitálního designu (6 ECTS) Specialita 1: strategické komunikační projekty a reklamy (10 ECTS) Speciální 2: design projektů interakcí pro prostor (10 ECTS) Mistr závěrečné práce (12 ECTS) Externí Practices (6 ECTS) [-]

Magisterský Titul V Oboru Digitálního Obchodu

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 1 rok December 2016 Itálie Bologna

Každá firma hledá manažery schopné vytvářet, spravovat a sledovat digitální prodeje. Mistr v digitální Commerce poskytuje dovednosti, aby vypracovaly strategie a úspěšně dosáhnout svých cílů v každém typu komerčního kanálu stává specialista na digitální marketing ... [+]

Každá firma hledá manažery schopné vytvářet, spravovat a sledovat digitální prodeje. Mistr v digitální Commerce poskytuje dovednosti, aby vypracovaly strategie a úspěšně dosáhnout svých cílů v každém typu komerčního kanálu stává specialista na digitální marketing. Mezi hlavní cíle pro účastníky jsou: naučí vytvářet strategie pro dosažení úspěchu v on-line kontextech rozvíjet digitální sůl projekty znát a komercializovat různé typy obchodů a platforem pracuje jako profesionál v každé oblasti digitálního marketingu, včetně webové použitelnosti, e-mailový marketing, marketing a optimalizace pro vyhledávače, webové analytiky. Účastí se skupinou firem známých po celém světě jako vedoucí podniku, tento pán je bezprecedentní směs vědeckých poznatků a mezinárodních osvědčených postupů. Poskytuje ucelený soubor technologických a manažerských znalostí se zaměřením na omnichannel a digitální marketing na podporu kariéry mladých absolventů. Mistr v digitální Commerce má dobu trvání 12 měsíců a probíhá výuka výhradně v angličtině. Stáž 600 hodin, které účastníci konat na konci programu, dá šanci čelit reálné situace, které se vyskytují každý den v podnikovém prostředí. Struktura Master in Digital obchodu očekává, že 1500 celkový počet hodin výuky 12 měsíců studia, rozdělených do 360 hodin výuky ve třídě, odhadovaný 540 hodin individuálního studia a 600 hodin praxe. Struktura Master je rozdělena do čtyř cyklů: První cyklus: prosinec 2016 Druhý cyklus: leden 2017 - červen 2017 Třetí cyklus: červenec 2017 Etapa: srpen 2017 - listopad 2017 Master obsahuje řadu pre-přípravné kurzy začínající vzdělávací program frekvence je kolem 30 hodin týdně výuky strukturované tak, aby bylo možné věnovat prostor i pro skupinovou práci, nemluvě o pozornost jednotlivým studentům a řízení mezilidské vztahy. Kurzy Účetní Řízení a zabezpečení dat Digitální Reklama Digitální Customer Relationship Management Základy ekonomiky a General Management marketing Marketingový výzkum a Analytics omnichannel Retail management Social Media Management Standardní Platforma Nástroje Supply Chain Management UX a management User Interface Webové technologie Základy Metodologie Tento model trénink zahrnuje střídání přednášky s vypracováním a vývoj případových studií, a to jak prostřednictvím individuálních i skupinových projektech. Některá cvičení a zkoušky mohou být provedeny na základě skutečných případů předložených přímo od firem sítě škol. Kariérní rozvoj Integrace s podniky je prioritou a rozlišování aspektem ve všech Boloňského Business School, a to i pro Masters v programech Digital Commerce. Vytvoření zaměstnatelnosti je činnost, při které je škola plně odhodlána prostřednictvím systematického působení profesního rozvoje, s pokračující závazek kombinovat nejlepší profesionální studentských projektů s ohledem na potřeby vyjádřené podniky. Praxe je vynikajícím odrazovým můstkem, stačí vzít v úvahu, že do šesti měsíců po skončení plný úvazek mistra Bologna Business School v průměru 85% absolventů je součástí společnosti. náklady Registrační poplatek pro Masters je 14.800 € (DPH osvobozeny). Poplatek zahrnuje účast na Master, všechny studijní materiály k dispozici prostřednictvím on-line platformy a přístup ke službám Bologna Business School, mezi něž patří osobní účet wi-fi BBS, používají počítačové učebně PC, využití ploch studovat, přístup do vnitřních tělocvičně zařízení pro restaurace školy. Poplatek vás opravňuje k účasti na činnosti učení, jako jsou jazykové kurzy a hlavní přednášky na pozvání. V parku Vysoké školy je velké parkoviště grat. úvěry na Bologna Business School dokončuje opatření, která by účastníkům přístup k low-úrokové půjčky na pokrytí nákladů na registrační poplatek. Jako příklad konvence v posledních letech patří: Částka rovná procentnímu podílu, které se konalo Možnost dodatečné částky za "živé nákladů" sníženou sazbou bez záruk Splatné za 12 let Bez omezení vyhynutí Sazba ve výši 3% z hodnoty úvěru, které mají být přiděleny do fondu pro Čestný krycích insolvenčního rizik stipendia V Boloňské Business School chápeme, že pro naše studenty je velmi důležité získat finanční podporu pro dosažení svých cílů. Vydejte se na cestu vysoce kvalitních studiích zahrnují významný finanční závazek, ale věříme, že investovat do své budoucnosti je vždy dobrá volba. Bologna Business School je potěšením zpřístupnit nejvíce zaslouží studenty dílčí stipendií. Všechny tyto stipendií bude převedena na základě svých zásluh na studenty, kteří obsadí nejvyšší pozice ve výběrové fázi. Nejvyšší studenti pořadí budou ti, kteří budou mít nejen solidní akademické zázemí a profesionální, ale i těch, kteří se ukázaly být nejvíce motivováni k zúčastnit kurzu. BBS poskytuje stipendia 6.000 EUR a 4,000 euro stipendium. Všichni žadatelé budou považovány za stipendium aniž by bylo nutné dokončit konkrétní aplikace. Stipendia bude udělena během všech fází výběru. Výherci budou vyrozuměni v době přijetí. požadavky Podmínkou pro přijetí do kurzu, musíte mít: první stupeň (jehož má být dosaženo ve lhůtě registrací) Vynikající úroveň anglického jazyka Vstup do kurzu je předmětem uspokojivé individuálního pohovoru a testu anglického jazyka, ne-li rodilými mluvčími. Přijímací proces Mistr je zaměřena na kandidáty, kteří získali bakalářský titul před uplynutím registrací každé fáze. Registrace probíhá ve dvou fázích: nápisy v prvním kole uzavřena v září 2016, zatímco pro druhé kolo uzavřena v listopadu 2016. CV certifikát stupeň Fotokopii průkazu totožnosti motivační dopis Letter / a odkazy (nepovinné, ale doporučeno) Výběrové řízení se bude konat v Boloňském Business School. Výběry v prvním kole se bude konat v říjnu 2016, zatímco výběry pro druhé kolo v listopadu 2016. V souladu s počtem volných míst, vstup do kurzu je závislá na pozici v pořadí kandidátů bude vycházet z celkového počtu bodů shromážděných v průběhu výběrového řízení. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Komunikace (Řím + New York)

Rome Business School
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 1 rok October 2016 Itálie Řím + 1 více

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Školení excelence, placené stáže, 2 měsíce programu v New Yorku, kariérní služby, mezinárodní sítí a mnoho dalších výhod pro vaše profesní a osobní rozvoj. Výuka vzorce pro každou potřebu. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Studenti budou mít skvělou příležitost dělat svého pána v oblasti marketingu a komunikace v Řím a New York City. Hlavní program vám nabízí možnost dokončit své studium v ​​srdci Wall Street (NYC) a šanci dokončit stáž ve více než 800 místních společností. To vám dá možnost naučit se další modely řízení a získávat zkušenosti v předních světových obchodních měst. Mistr v marketingu a komunikace v Římě Business School je ideální volbou pro profesionální hledá world-class studijního programu v těchto oborech, spustit nebo upevnit úspěšnou kariéru v mezinárodním prostředí. Kvalita výuky, placených zahraničních stáží a kariéra a síťové služby v nabídce vše přispívá k tomu, že tento program je perfektní pro ty, kteří se snaží vyniknout na trhu práce a ve světovém obchodu. ... [-]

Master Ve Firemní Komunikace

ADEN Business School
Online forma February 2017 Argentina Mendoza

Master in korporátní komunikace je určena pro dokončené 100% on-line, široká pružná pracovní doba, absolutní geografická nezávislost. [+]

Master in KOMUNIKACE FIREMNÍ Bylo konstruována pro dokončeno 100% on-line široký pružná pracovní doba Absolutní geografická nezávislost Master in korporátní komunikace rozvíjí dovednosti a komunikační dovednosti zaměřené na dosažení cílů vaší společnosti. CÍLE Po dokončení dokončení bude účastník dosáhly těchto cílů přenosu: Znát obecnou oblast týkající se strategickou hodnotu komunikace a obrazu v organizacích a jejich motivy. Identifikujte nástroje a techniky, které usnadňují a optimalizovat rozvoj komunikace a její přímý vztah s identitou a image, soukromé i veřejné podniky, nevládní organizace a instituce různého druhu. Provést komplexní program pro jakoukoli společnost či místních institucí, založenou na výzkumných dat, podle analýzy, diagnostiky a nakonec přípravu vhodného rozpočtu a charakteristik organizace komunikačních plánu. Studium vyhlídky, které umožnily dát odpovědi na otázky týkající se komunikace v organizacích. Stimulovat kreativitu firemní image. Vytvořit metodiku výzkumu a odborné přípravy pro plánování a provádění projektů institucionální komunikace. Získávají řadu dovedností, které v kombinaci s získané znalosti, které jim umožní rozvíjet komunikační iniciativy marketing v praxi. Integrace internetu v marketingové komunikační strategie organizace. Uplatňovat strategickou vizi integrované marketingové komunikace. příjemci Ředitelé nebo podnikatelé z různých organizací, generálních ředitelů a manažerů z různých oblastí. zaměstnance specifická odvětví, jako je marketing, reklama, public relations, lidských zdrojů, designu, tisku, institucionální vztahy a komunikaci. Obecně všichni zúčastnění v řízení organizace. akademický obsah Modul 1: komunikace s veřejností Organizace Modul 2: vizuální identity a kulturní interní komunikace Modul 3: Základní nástroje externí komunikace Modul 4: Od výzkumu a Plánu Global Positioning komunikačních technologií MODUL 5: Vedení a spokojenosti zaměstnanců Modul 6: Zaměření a klient - Process Integration Modul 7: Protokol a organizace Business Events Modul 8: Integrovaná digitální marketingová kampaň Modul 9: Inovace a technologie aplikované na marketing Modul 10: Vedení Modul 11: řečnictví a efektivní prezentace Modul 12: Podnikatelská etika a sociální odpovědnost firem END mistrovských PRACÍ aplikované znalosti Hlavním rysem Aden International Business School je jeho zaměření na aplikovaný znalosti a dovednosti naučil pracovat. To umožňuje našim studentům vést podnikatelské projekty související s každým tréninkového diktátu. Chcete-li to provést během programu dokončena student musí aktivně případovou analýzu, projektový development, specializované dílny, řízení projektů a činnosti, které přímo souvisejí s řízením účasti. Tyto aplikace se provádí pomocí specializovaného softwaru, videokonference, simulaci platformou a jiných technických prostředků. Videokonferenční INTERAKTIVNÍ Integrační v každém modulu a prezentačních videokonference. Prostřednictvím revoluční technologie začleněné jako prostředek interakce účastník / učitele, videokonference platforma, přes který budeme podporovat mentoring, sítí v prezentačních setkání, setkání integrátorů v každém modulu a aplikovat nové učební činnosti jako řešení kufry a rozvoj společných projektů. Osvědčení Na konci programu certifikace ze strany EUNCET - Katalánská polytechnická univerzita, připočítal dokončení příslušných studií na mistra komunikace a Corporate Image (*), s finální práce schválena. Společně s certifikátem budou mít akademický zpráva popisovat všechny položky na pořad jednání a příslušných tříd dosažených studentem. Účastník obdrží také certifikát vydaný University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, připsání posouzení doplněné 140 hodin Specializace Program v oblasti komunikace a korporační značkování (^). Osvědčení musí být doprovázena akademického podrobnou zprávu příslušná témata (první 4 modulů), do programu uznaného Universitiy of California v Irvine - rozšíření. Metodologie ADEN ONLINE dosáhla za posledních 10 let inovativní vzdělávací zkušenost pro manažery a obchodní manažery. Tento program je určen pro dokončené 100% on-line s širokým zeměpisným pružné pracovní doby a absolutní nezávislosti. Vedoucí pracovníci z celého světa si vybrat tento program jako příležitost k lepšímu sami na nejvyšší úrovni, a to bez rušení s jejich pracovními povinnostmi, čas strávený s rodinou či rekreačních aktivit. Hlavním motorem výukovém procesu specializace je dána kontextu, v němž je student neustále napadal, motivované a doprovázené konstantní interaktivitu s programový ředitel a specialistů na starosti každého předmětu. Účastníci pro vstup do platformy by měly zahrnovat tyto aktivity týdně: Analyzovat čtení a výzkumných a vývojových aktivit chování vztahující se k nim. Analyzovat a reagovat multimediální materiál související dotazníky. Studovat navrhované případové studie a navrhovat řešení Zúčastněte se fóra stanovisek teoretické i praktické základy. Interakce s spoluhráčů, rozhodovat se a uplatňovat je v simulátoru. Podílet se na integraci videokonferencí a virtuálních workshopů s odborníky. Učitel / student a interakce Student / žák byl zvýšen synchronně a / nebo asynchronně, tedy učitelé a studenti mohou nebo nemusí odpovídat hodiny vstupu na nástupiště a podobně komunikovat neustále při řešení všechny dotazy. Kromě hromadách prostřednictvím videokonference v reálném čase v celém programu optimalizovat vztah mezi všemi účastníky. Geografický prostor vymezený studenta při připojení z domova, letiště, atd. buď z PC, notebook, tablet nebo chytrý telefon. Tj žádný fyzikální učebny, které vyžadují fyzickou posunutí nebo plány na dodržování předpisů, ale neustálou výměnu nápadů, návrhů, projektů a rozvoje sítí mezi účastníky pod vedením školitele vedené ředitelem mistra jako profesionální specialisty je požadováno náboj každého předmětu. Interaktivní vzdělávací platforma. Custom doprovod. Přecházel. akademické kvality. Žádné pevné plány nebo zeměpisné posunutí. Přímý odkaz na pracovní činnosti. Videokonference bylo naplánováno. Případ analýza a developerský projekt. multikulturní vzdělávání. 100% Přijetí pro mobil. Přístup k virtuálním kampusu Účastník obdrží uživatelské jméno a osobní heslo, pomocí nichž bude identifikován ve virtuálním kampusu Aden (www.aden.org/online). Svým vstupem do areálu bude umožněn postupně obsah každého z modulů, které tvoří program. Obsah se skládá z: Mid materiály vyvinuté odborníky v předmětu, prezentované v různých digitálních formátech (dokumenty, videa, prezentace, grafy, koncepce mapy, speciální vazby, atd.) Aplikační cvičení, sebehodnocení, hry a vývoj případu. Videokonference. Diskuse a konzultace. [-]

Magisterský Titul V Oboru Správce Komunity A Sociální Média

Spain Business School
Online forma Kombinované 11 měsíců Přihlašování započato Španělsko Madrid

všichni lidé, kteří chtějí vytvářet, spravovat, střední, rozvíjet a vést virtuální komunity, sledovat účty a interpretaci metrických zpráv posoudit návratnost investic do jakékoliv značky či firmy se děje. Oba profil manažera Společenství a sociální média jsou vyžadovány všemi organizacemi a jedním z nejslibnějších profesí ... [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Kdo by se měl zúčastnit: všichni lidé, kteří chtějí vytvářet, spravovat, střední, rozvíjet a vést virtuální komunity, sledovat účty a interpretaci metrických zpráv posoudit návratnost investic do jakékoliv značky či firmy se děje. Oba profil manažera Společenství a sociální média jsou vyžadovány všemi organizacemi a jedním z nejslibnějších profesí. Cíle: Naučte se interpretovat chování, které uživatelé jsou v síti a znát, chápat a aplikovat základy každé společnosti, ale z pohledu sociálních sítí. Znát problémy, které uživatelé, společnosti a jejich značek žijí v sociálních sítích. strategicky umístit firmu v RRSS z hlediska správu obsahu, sociálního marketingu a zákaznických služeb. Všechny dovednosti manažera Společenství týkající se jednotlivých sociálních sítí. Schopnost měřit, analyzovat a podat zprávu o výsledcích, jak k nim dochází. Kromě toho celá řada globálních cílů do všech pořadů skládajících se z: efektivně vést týmy, naučit se dělat strategická rozhodnutí, vytvořit globální a inkluzivní viděním, správu master změna a řízení zachytávání dovednosti. agenda: Modul 1: Základy Sekce 1: technický a právní prostředí. Sekce 2: Úvod do sociální média marketing. Sekce 3: Úvod do světa vyhledávačů Modul 2: Community Manager Sekce 1: Community Manager. Session 2: Community Manager na Facebooku. Sekce 3: Community Manager na Twitteru. Sekce 4: Community Manager v Instagram. Sekce 5: Community manager LinkedIn. Sekce 6: Community Manager pro Google+. Modul 3: Social Media Manager Sekce 1: Social Media Strategy. Sekce 2: Social Media Strategy. Sekce 3: Správa on-line pověst. Sekce 4: Digital Marketing. Sekce 5: věrnost zákazníků. Sekce 6: Google Adwords I. Modul 4: Analýza dat Sekce 1: Social Media Metrics. Sekce 2: Google Analytics I. Modul 5: dovednosti a nástroje Sekce 1: Řečnictví. Sekce 2: písemná komunikace Sekce 3: HootSuite. Sekce 4: Buzz. PROJEKT END OF MASTER. Vždy doprovázena Váš specialista, váš projekt školitelem a ředitelem školy. Doplňující informace: Ti studenti, kteří si přejí mít možnost stáží ve velkých společnostech. Toto školení lze financovat Foundation tripartitního. Recenze studentů: Amalia White Polo (2015) První věc, kterou si uvědomit, je online platforma je velmi jednoduchá a intuitivní. Co se týče Master, program je kompletní, kurzy jsou dobře strukturované blok, informace a obsah je velmi dobrá a diskusní fóra, že každý předmět umožňuje účast v jednoduchým způsobem, a to i každý učitel reaguje s hbitostí a vyzve je k účasti. Řečnictví, efektivní prezentace, on-line pověst, myslím, že jsou materiály, které mohou být použity velmi každý pracovní den. Dva z problémů, které mají velký zájem o tohoto mistra jsou následující: Měření a strategie, jsou důležité, a téma pro každou konkrétní sociální sítě a nářadí. Přesto, že je on-line nemáte pocit, sám kdykoli je ovládací každým učitelem, existují praktické úkoly, testy, ale je konstanta je naprosto přijatelné, a co je nejdůležitější naučit a pokud můžete hrát mnohem lépe. [-]

MA V Managementu Sociálních Médiích

Escuela de Negocios y Dirección
Online & Campus forma Kombinované 1 rok October 2016 Španělsko Madrid

Obraťte se zákazník s využitím potenciálu sociálních sítí s Master in Social Media Management ESNEDI. [+]

"Obraťte se na svého klienta využití potenciálu sociálních sítí s Master in Social Media Management ESNEDI." CÍLE Masters u studentů Social Media Management budou schopni: Vytvoření a design projektů sociálních médií. Rozhodovat o správě SEO kampaní. Spravovat a řídit profily a účty sociálních sítí. Integrujte firemní blogy v komunikační strategii. Plánovat a rozvíjet reklamní kampaně v různých sociálních sítích. Studie eimplementar Customer Experience 2.0. Rozvíjet optimalizovaný obsah, který poskytuje hodnotu. Vytvořit, publikovat a šířit obsah pro různé digitální kanály. Rozvíjet a realizovat plány on-line pověst. Spravovat a optimalizovat image značky v digitální kanály. Vytvářet a spravovat své osobní značku. Znát současné trendy v sociálních médiích. Obsah Plán Social Media Search Engine Optimization - SEO Řízení a strategie sociální Media Řízení a strategie Corporate Blog Reklama na sociálních sítích zákazník 2.0 Tvorba a Content Management Viralization techniky Vysílání a Content Online řízení reputace Měření a analýza sociální média a pověst online Monitorování a nástroje pro správu Sociální sítě Profesionální Profily a Social Networking: Osobní Brand Současné trendy v sociálních médiích Dílna a sklady závěrečný projekt Metodologie učit se Získávat klíčové znalosti z každého předmětu. Manuály a technické poznámky interaktivní obsah správa digitálních knihoven vzdělávací videa virtuální třídy praxe Učit se praxí. Polož do hry to, co jsem se naučil. Případové studie multimediální cvičení Test sebehodnocení Diskusí a fór aplikovat Ile ocenění ukazuje, jak pomocí praktických případů Provádění práce developerský projekt sazby Digital Business School má smlouvy s různými bankami studovat magisterský program v oboru sociální správa médií nepředstavuje ekonomické těžkosti pro studenta. To znamená, že zaplacení této přípravy lze provést pomocí jednoduchých splátek. Kontaktujte nás pro informace do hloubky. Stipendia a granty: Masters v sociální správa médií se připojila k programu stipendií a grantů ESNEDI. Tyto dotace jsou udělovány na datu hovoru a v závislosti na profilu žadatele. Mají omezené míst. Zeptejte se našich akademických poradců pro více informací. [-]

Master In Marketing Intelligence A CRM

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 750 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

Master in Marketing Intelligence a CRM nabízí komplexní pohled na transakčního marketingu, vztahový marketing, zákaznický marketing a řízení prodeje při správě klíčových účtů. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Transformace podniků a vývoj obchodních modelů vyžadují, aby obchodníci mají obnovenou znalosti v souladu s novým potřebám trhu. El Master in Marketing Intelligence a CRM Nabízí komplexní pohled na transakčního marketingu, vztahový marketing, zákaznický marketing a řízení prodeje při správě klíčových účtů. Tento program je zaměřen na profesionály, kteří chtějí obsadit rozhodnutí vrcholového managementu a v rámci obchodní a marketingové strategie společnosti. Po tréninku budete moci: Správa obchodní obchodní organizace Rozvíjet dovednosti potřebné k jednání Provádíme diagnostiku a správu prvky marketingu a marketingu Vyberte, představovat a interpretovat nejlepší výzkumné trh technik Design zákaznický věrnostní program Konstrukční strategie Client Management a Key Account Management přes Marketing Intelligence Dosažení maximální návratnost investic do klientského portfolia Během hovoru můžete přístup k plánu podpory Innova pokrývající 25% mistra nebo navštivte naše Stipendijní zásad požadující informace. Určeno absolventi vysokých škol, kteří chtějí rozvíjet svou profesní kariéru v oblasti marketingu a řízení podniku za účelem převzetí pozice velkou zodpovědnost v této oblasti podnikání. Obchodní profesionály, kteří chtějí vyvíjet, budovat a posilovat jejich obchodní a marketingové znalosti podle aktuálních obchodní dynamiky a tržního prostředí. Podnikatelé, kteří chtějí znát nejvíce inovativní a stávající marketingové techniky, aby budoucí společnosti silný konkurenční nástroj a naučit se co nejvíce řízení podniku. Firemní manažeři, podnikatelé a mladí absolventi, kteří se chtějí naučit, jak získat maximální výkonnosti podniku s prostředky, které každá ze společností, které pracují k dispozici, analyzování, výzkum, které používají techniky řízení nejmodernější a budou moci činit správná rozhodnutí pokaždé. CÍLE Analyzovat a interpretovat základní principy operačních prostředí a trhů. Zeptejte se a interpretovat výzkum trhu a informační zdroje potřebné pro správné rozhodování. Znát různé techniky analýzy dat, správně zvolit nejvhodnější techniku ​​pro každý případ prezentován výzkum a znát parametry pro vyhodnocení platnosti zdroje a kvalitu studie. Udělat diagnózy a stanovit cíle, akční plány v souvislosti s těmito případy. Porozumět a řídit základní prvky marketingu a marketingu, procesů a organizační struktury. Rozvíjet schopnost studovat správu klientů procesy a vztahový marketing a vývoj specifických technik. Organizovat a integrovat klíčové funkce, které tvoří podnikání společnosti. Rozvíjet dovednosti nezbytné pro zvýšení a provádět vyjednávací procesy dovednosti. Strukturování, konfigurovat a spravovat obchodní organizaci společnosti. Vyvinout strategie a spravovat osobní i mediální komunikace. Zvolit a přizpůsobit strategie a techniky založené na různých oblastí činnosti a okolnostem a tržního prostředí. Přijímací řízení Mistr má omezený počet 25 míst. Tímto způsobem budeme prosazovat osobní kontakt mezi studentem a učitelem, takže každý učitel stává studentem mentor s přímým a individuální přístup. Žádosti o přijetí jsou zpracovávány v přesném pořadí příjezdu a bude posuzovat hodnotící komise složená z ředitele Master, akademický ředitel a koordinátor přijímací. [-]

One-on-one Vysílání Master Ekvivalent Uvnitř Skutečné Rozhlasové Stanice Nebo Mediální Společnosti

The Radio Connection
Online & Campus forma Kombinované Přihlašování započato Spojené státy americké Los Angeles

Když jsou přijímány do našeho programu, budete učeň (extern) uvnitř zásuvky skutečné rozhlasové stanice, televizní stanice nebo jiná média v místě, kde žijete (nebo jinou lokalitu, pokud se tak rozhodnete). Obdržíte soukromý, one-on-one instrukce od obrovsky zkušený rozhlasový profesionál. Tato osoba je vlastně zdrojem obživy ve vysílání. Budete následovat našeho strukturovaný Osnova. Dostanete úkol. Dostanete spoustu hands-na školení ve studiu. S naším unikátním programem, nemusíte trávit jeden jediný den ve třídě! Rozhlasová stanice nebo mediální společnost je vaše "třída", a skutečný rozhlasový profesionál váš učitel a mentor. Budete jediný student ve třídě! [+]

Školíme vy jako učeň (Externí) uvnitř REAL rozhlasové stanice nebo mediální společnost! POUZE U kanadských a amerických občanů Pokud jsou přijímány do našeho programu, budete učeň (extern) uvnitř zásuvky skutečné rozhlasové stanice, televizní stanice nebo jiná média v místě, kde žijete (nebo jinou lokalitu, pokud se tak rozhodnete). Obdržíte soukromý, one-on-one instrukce od obrovsky zkušený rozhlasový profesionál. Tato osoba je vlastně zdrojem obživy ve vysílání. Budete následovat našeho strukturovaný Osnova. Dostanete úkol. Dostanete spoustu hands-na školení ve studiu. S naším unikátním programem, nemusíte trávit jeden jediný den ve třídě! Rozhlasová stanice nebo mediální společnost je vaše "třída", a skutečný rozhlasový profesionál váš učitel a mentor. Budete jediný student ve třídě! Na rádiového spojení, budete získat mnohem více zkušeností než jen, jak pracovat na rádiovou stanici. Když vlak jeden na jednoho s odborníkem vysílání se naučíte, komunikační dovednosti, které můžete přenášet do mnoha různých sfér vysílání z rozhlasu do televize, a dokonce i rostoucí oblasti internetového streamingu a hosting YouTube. Naše komplexní vzdělávací program zahrnuje vše, co potřebujete, aby se stal 21. století vysílání profesionální. To je také důvod, proč naše osnov je flexibilní, aby se vešly vaše cíle a zájmy, zda chcete být radio DJ, komentování talent, novinky kotva, sportscaster, nebo dokonce hostovat své vlastní internetové show! Nejlepší věc, o osnov rádiového spojení je, že už nikdy nebudete muset jít sám. Váš učitel bude tam, aby ho podpořili na každém kroku na cestě. Získáte znalosti one-on-one z vysoce zkušeného profesionála vysílání, a všechny vaše výuka bude probíhat on-the-job v reálném vysílacího zařízení. Dozvíte se na své vlastní rychlosti, a můžete požádat své mentorů nespočet otázky! CO JE CURRICULUM líbí? Náš rádiové spojení programu je 6 měsíců dlouhá, s intenzivním směsí domácí úkol, praxe, a pomoc svou mentora on-the-job. Tady je jen malá ochutnávka toho, co se naučíte: 1. Historie vysílání 2. Pravidla FCC a předpisy 3. Dechová a hlasová cvičení 4. Řeč trénink 5. Kopírování i komerční psaní 6. News vysílat 7. Sports oznamuje 8. spotům 9. Diskžokej vyhlašování 10. Příprava svůj životopis 11. Příprava konkurz záznamu 12. Televizní vysílání 13. YouTube hosting 14. …a mnohem víc! mentorství Larry Král nedávno oznámil světu na kameru takto: ". Chcete-li proniknout do rozhlasového a televizního vysílání, musíte být uvnitř dveří v reálném rozhlasové stanice nebo mediální společnosti" Na rádiového spojení, všichni naši studenti učí uvnitř skutečné rozhlasové stanice nebo mediální společnosti od odborníka. Studenti jsou mentored individuálně a zažít podnikání a tvůrčí vysílání od profesionálů. SPOJENÍ Spoje jsou klíčem k mít kariéru v tomto odvětví. Spoje jsou tím, co svět objíždět. Spoje jsou to, co vám najal, nebo co vás dostane svou vlastní show. MÍSTA Jsme se nacházejí všude v téměř každé město ve Spojených státech a umístíme vás jako učeň (extern) v rádiové stanice nebo mediální společnost, která vyhovuje vašim profesní cíle. Ty už musí mít právo žít a pracovat ve Spojených státech. Tento kurz nemá nárok na mezinárodní studentské vízum. Zahraniční studenti nemusí použít. HOSTING Chtěli byste, aby se horní peněz jako hostitel YouTube? Nebo je TV vaším cílem? Nebo možná jste právě umírá být příští rádio pocit, jako Stern, Seacrest, nebo Limbaugh? Pojďme ukázat vám, jak zlepšit své dovednosti a zpeněžit svou vášeň. Kolik to stojí a co získám peníze? Náklady na naší samozřejmě 6-ti měsíční učňovské (externship) je 8.800 $, pokud platí v plné výši, $ 9800 celkem, pokud vyberete jeden z našich možností financování. Nejsou absolutně žádné skryté poplatky nebo náklady překvapení; vše, co potřebujete, aby absolvent je zahrnuta v tomto jediném poplatku, včetně: Naše strukturované Osnova, One-on-one instrukce s mentora, vysílající profesionál, který se specializuje na oblasti svého zájmu, všechny knihy a materiály jsou zahrnuty, Unlimited zdarma doučování, Vaše vlastní webové stránky, vzdělávání v oblasti marketingu se prostřednictvím sociálních médií, až 12 měsíců zaměstnání pomoci umístění po dokončení studia. [-]

Master's in Communication Studies

Stevenson University
Online forma September 2016 Spojené státy americké Stevenson Owings Mills

Stevenson University’s Master of Science in Communication Studies is designed for professionals who want to build a foundation of effective communication competencies for personal and professional advancement. According to the National Association of Colleges and Employers 2015 Job Outlook survey, over 73 percent of employers reported communication skills as a top qualification they seek in potential job candidates. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Enhance your Communication Skills Advance your professional success through learning effective communication techniques. Stevenson University’s Master of Science in Communication Studies is designed for professionals who want to build a foundation of effective communication competencies for personal and professional advancement. According to the National Association of Colleges and Employers 2015 Job Outlook survey, over 73 percent of employers reported communication skills as a top qualification they seek in potential job candidates. This master’s program helps graduates translate fundamental ideas of communication into real-world applications and develop their skills in evaluating and creating solutions to conflicts that occur within organizations. Graduates will also be equipped to assist organizations in constructing successful team-building strategies and streamlining internal and external communications across various cultural, social, and business settings. Graduates will be eligible for career opportunities in a variety of growing industries including public relations, advertising and promotions, marketing management, media sales, event planning, and market research. Maryland occupational projections indicate that the potential need for professionals in these industries will continue to steadily increase over the next decade. Position opportunities for graduates in these growing markets include Public Relations Manager, Public Relations Specialist, Advertising Manager, Promotions Manager, Media Sales Manager, Event Planner, and Market Research Analyst. Courses Communication Studies is a 36-credit master's program. All coursework is completed entirely online in 8-week sessions with the exception of the final course. Students will select between the capstone project or the master’s thesis in order to complete their degree. The following major areas of communication are covered in the curriculum and will be integrated into the final project capstone experience or thesis: Interpersonal, Intercultural, Organizational, Nonverbal, Conflict Resolution, Small Group, Rhetorical and Speech. Core Courses CM 505 Communication Theory and Applications CM 510 Research Writing and Methods CM 600 Cultures and Communication CM 605 Communication Ethics in the Public Sphere CM 610 Interpersonal Communication CM 615 Nonverbal Communication CM 620 Conflict Communication and Leadership CM 625 Contemporary Communication CM 630 Contemporary Organizations and Communication CM 635 Crisis Communication Students select one of the following degree completion options: CM 720 Capstone: Communication Architecture Project (6 credits & weekend residency) OR CM 725 Master's Thesis (6 credits & weekend residency) Admissions Requirements Completed online application. Completion of bachelor's degree from a regionally accredited institution. Official college transcripts from all previous academic work. Cumulative GPA of 3.0 on a 4.0 scale in past academic work. Personal statement: 250-350 words. Tuition Tuition (per credit): $670 Stevenson University has simplified the cost of your education by eliminating all fees. [-]

Master Sítě A řízení Komunikace (mncm)

DeVry University
Campus nebo Online Denní studium 3 semestry Přihlašování započato Spojené státy americké Chicago

Jako organizace vykonávat obrovský potenciál dnešních sofistikovaných telekomunikačních systémů, tam je rostoucí potřeba pro motivované profesionály, kteří mají odborné znalosti v oblasti high-tech sítí a komunikací [+]

Jako organizace vykonávat obrovský potenciál dnešních sofistikovaných telekomunikačních systémů, tam je rostoucí potřeba pro motivované profesionály, kteří mají odborné znalosti v oblasti řízení komunikace high-tech sítě a. Ať už se snažíte udržet bezpečnost sítě organizace, rozvoj e-commerce systémů nebo použít technologii pro strategické prospěch dané společnosti, může naše sítě a komunikace Správa studijní program poskytuje platformu, kterou potřebujete zlepšit svou kariéru v rostoucí oblasti bezpečnosti sítí a řízení komunikace. Master of sítě a komunikace řízení programu je k dispozici v následujícím umístění: Chicago Loop (Chicago, IL). Koncentrace: Bezdrátový informační bezpečnost síťové aplikace Projektové řízení VÝUKA - Klikněte zde O DeVry univerzitě. Pokud hledáte pro vysokoškoláka a absolventa vysoké školy studijní program, zvažte DeVry University. Nabízíme malé velikosti třídy, celoroční zápisu každých 8 týdnů s vyřizováním nových nebo převádět I-20, a programy dokončení stupně. V DeVry, můžete si vydělat seriózní titul od akreditované Univerzita respektované špičkovými zaměstnavateli po celém světě. Kurzy začínají každých 8 týdnů: leden, březen, květen, červenec, září a listopadu DeVry univerzita má pobočky po celých Spojených státech, včetně 6 areálů speciálně vybavených řešit a opravovat potřeby zahraničních studentů v jejich snaze o úspěšné kariéře. Chicago, IL (Loop & Campbell) Fremont, CA (San Francisco) Pomona, CA (Los Angeles) Sherman Oaks, CA (Los Angeles) New York City, NY Věděl jsi? V DeVry univerzity, zahraniční studenti platit školné standardní sazbu. V DeVry univerzity, zahraniční studenti mohou mít nárok na stipendia, která oceňuje kvalifikovat studenty až 25000 $. Studentský život na univerzitě DeVry DeVry Univerzita nabízí širokou škálu aktivit a klubů, včetně mnoha profesních organizací, v nichž se mohou účastnit studenti. Většina aktivit je plánováno na studenta vládní nebo činnosti organizace na každém kampusu. Navíc, několik osnov spojené s organizací, jako je například počítačů a elektroniky klubů, jsou nabízeny, stejně jako student-produkoval noviny a zájmové skupiny v takových oblastech, jako šachy, bojová umění, a fotografování. Různé intramurálních sportovních a přírodovědného výletu aktivit jsou také k dispozici. Aktivity a kluby se liší podle lokality. US Kariéra Zkušenosti Program (USCEP) Chtěli byste získat praktické zkušenosti a zároveň chodit do školy ve Spojených státech? US Kariéra Zkušenosti Program DeVry University poskytuje zahraničním studentům z DeVry univerzity nebo jeho Keller Graduate School of Management možnost získat cenné na-školní areál pracovní zkušenosti prostřednictvím placené, práci na částečný úvazek. Příležitosti se liší mé kampusu umístění. Zahraniční studenti mohou pracovat až 20 hodin týdně, které mají potenciál vydělat až $ 10 / hodinu. Jedná se o výjimečnou příležitost k rozvoji v jedné nebo více z následujících odborných rolí: Business Development marketing služby pro studenty Přijímací řízení Dosah Community Studenti se mohou dozvědět více o jednotlivých popis role pomocí následujících naši stránku LinkedIn na adrese: https://www.linkedin.com/company/devry-university-&-its-keller-graduate-school-of-management-international Sledujte nás na naší stránce na Facebooku International: www.facebook.com/devryintl~~dobj * DeVry University je akreditován vysokého učení Komise, www.hlcommission.org. Keller Graduate School of Management je součástí této akreditace. Ve státě New York, DeVry univerzity působí jako DeVry College v New Yorku. Reference "Třídy menších rozměrů nabízené DeVry vytvořit profesionální prostředí pro výuku a také zvyšuje interakce mezi profesorem a studentem, který mi hodně pomoci při přizpůsobování se novému prostředí." - Xuan D. Hua, Vietnam "Sítě pole je moje vášeň a DeVry mi poskytl úžasnou learningové platformy vykonávat svůj sen. Můj poradce, pan Masood Nadeem je skvělý člověk, a on byl mi pomáhá od prvního dne. Neustále hledá pro mě, a on je jako otcovská postava se mi tady. Jsem si jistý, DeVry mne uvede do větší výšky. " - Amudhan Tamilarasu, Indie "To nám Kariéra Zkušenosti Program je další obrovský krok, který DeVry University vzala v globálním světě. Je mi ctí být vybrán jako mezinárodní studentské specialista v tomto procesu a budu dělat vše pro to, aby se pokrok kupředu. " - Evrim Timur, Turecko [-]

Magistr V řízení Designu

University of Bridgeport
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Spojené státy americké Bridgeport

Zahrnovat kurzy v designu myšlení a řízení podniků, Mistr profesionálních studií ve stupni na Šintaro Akatsu School of Design (SASD) Design Management (MPS) připravuje designové manažery vést tvůrčích týmů v různých konstrukčních a papírenského průmyslu. Vynikající fakulty - a to jak bydliště a hostující - přispívá k rozvoji rušivý myšlení pomocí designu jako opěra pro zvýšení zákaznické potěšení. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Zahrnující kurzy v designu myšlení a řízení podnikání, Mistr profesionálních studií v designu Management (MPS) studium na Šintaro Akatsu School of Design (SASD) připravuje designové manažery vést tvůrčích týmů v různých konstrukčních a papírenského průmyslu. Vynikající fakulty - a to jak bydliště a hostující - přispívá k rozvoji rušivý myšlení pomocí designu jako opěra pro zvýšení zákaznické potěšení. Design představuje cennou strategickou výhodu - nástroje a postupy pro problém-řešit a inovovat. Vedení tohoto aktiva, schopnost porozumět, optimalizovat a řídit, že energie se stává zásadní pro vnitřní i vnější úspěch organizace. Kategorie přední firmy jako Apple, General Electric, Johnson & Johnson, Bose a Schick vědět, že se to být obchodovatelné pravda. MPS v designu řízení programu na SASD je dvouletý intenzivní program pro profesionály designu všech oborů. Kurzy jsou speciálně navrženy tak, aby reálných problémů, kterým čelí návrháři a vyučují předními odborníky pro správu designu. Přiřazení Tým bázi zaměřit se na řešení praktických problémů a žalovatelné, připravuje studenty, aby okamžitě používat informace a dovednosti učit. Konstrukční Manažeři, kteří absolvují SASD nechat se základními dovednostmi a nástrojů, které se vztahují designu myšlení k řešení nejnaléhavějších obchodní problémy naší doby: udržitelnosti, sociální odpovědnost, a ziskovosti. O programu Správa designu používá správné procesy mozku řešit problémy levý mozek. Jedná se o grab obrazovka z nejlepších výsledků online vyhledávání pro "řízení designu." Existuje více Zpráva podobné dokumenty, než hezké vzory, což naznačuje výsledek projektu Design Management je zpráva, spíše než objekt. Správa designu obsahuje návrh myšlení, návrh služeb a udržitelnost. To vytváří a spravuje informace, služby a zážitky. DM obhajuje a prosazuje design jako klíčový odlišení a hnací síla organizační úspěch. Přehodnotit odbornost. Je to velmi snadné si myslet, že jste odborník na svůj vlastní výrobek. Ale to je jen mýtus: skuteční odborníci jsou vaši zákazníci. Jamie Wong (Vayable) Správa designu obsahuje návrh myšlení, návrh služeb a udržitelnost. To vytváří a spravuje informace, služby a zážitky. DM obhajuje a prosazuje design jako klíčový odlišení a hnací síla organizační úspěch. DM spojuje design, inovace, technologie, správu a zákazníkům poskytují konkurenční výhodu přes "triple bottom line": Sociální / kulturní, environmentální a ekonomické. Kdo jsou designové manažeři? Konstrukční manažeři vedou designové firmy a konstrukčním týmům v kreativních odvětvích. Konstrukční manažeři jsou brand manažerů, kreativní ředitelé, design ředitelé, vedoucí designu, designu stratégové, design výzkumných pracovníků a manažerů a vedoucích pracovníků odpovědných za rozhodování o tom, jak se design používal v celé organizaci. Konstrukční vedoucí oddělení, brand manažeři, kreativní ředitelé, design ředitelé, vedoucí designu, designu stratégové, design výzkumných pracovníků a manažerů a vedoucích pracovníků odpovědných za rozhodování o tom, jak se design používal v organizaci. Význam přesně vnímání a hodnocení kvality Konstrukční manažeři pracovat a vést ostatní k vývoji lepších obchodních řešení. Chcete-li být efektivní vůdce, je nutné mít dvě věci: rafinovaný a zvýšený smysl pro dokonalost a rafinovaný a zvýšené smyslu průměrnosti (průměr, všední). Nejlepší způsob, jak naučit relativní kvality je porovnat svou práci s ostatními "ve svém bezprostředním okolí, to znamená, že přirovnal ji k svými spolužáky 'práce. Naši studenti seznámí s hodnocením, zodpovědnosti a srovnávací, relativní kvality. Těmito prostředky, budete nejvíce schopni zlepšit kvalitu svého vlastního myšlení. [-]