Magisterské studium Komunikace - Magisterské studium Komunikace hledejte zde!

Magisterské studium Komunikace - Zde naleznete magisterské studium Komunikace

Komunikace

Hledáte práci, která je připojena k vytváření sítí s několika kontakty? Možná vám sen o práci s médii? Pak magisterský studijní program v oblastech jako je mediální komunikace, a / nebo Public Relations by mohla být perfektní titul pro vás.

Kariéru v komunikaci vám umožní prozkoumat dynamiku mezi zákazníkem a společnost, a získáte důkladné znalosti teorie a praxe strategie, marketingu a výzkumu. Magisterský studijní program v komunikaci / médií zahrnuje programy, které jsou napojeny na mnoho různých akademických oblastech, včetně humanitních a sociálních věd a média, to vše dohromady v aplikované vědy. U tohoto stupně, získáte široké znalosti historie komunikace a médií a jak to platí pro vás jako odborník na komunikaci. V oboru Public Relations (PR) vám dá pochopit, jak řídit komunikaci mezi organizací a její veřejností, udržovat veřejný obraz pro neziskové organizace, nebo vysoce-profil lidí, jako jsou politici a celebrity.


Na této stránce jsou uvedeny některé programy v oblasti komunikace / Média / Public Relations (PR). Se blíže podívat a neváhejte kliknout na program, popisy, které Vás nejvíce zajímají!

Čtěte více

Oficiální Magistr V Marketingového řízení - Face Terrassa

euncet Business School
Campus forma Denní studium 540 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

The University Master in Business Marketing Euncet Schoolpermite rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné k asimilaci nejmodernější analytické, strategické a provozní koncepty. Účastníci budou chápat, vytvářet, poskytovat a komunikovat hodnotu alexigente stávajícího klienta; také včleňovat plného potenciálu encierranlos digitální prostředí v rámci své obchodní strategie a provozní marketingových aktivit a komunikace. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Oficiální Mistr v Marketinges čelit v Terrassa a má délku 540 hodin. Globálním prostředí, velmi konkurenční prostředí a mění se současným rostlinných nových výzvách pro budoucí manažery a vedoucími útvarů marketingu, komunikace a komerčního prodeje. Změny vyplývající z používání technologií a postupnými změnami ve spotřebitelských návyků vedly ke zvýšení poptávky po pracovní místa související s marketingem, komerčního sektoru a comunicación.Si je pravda, že zvýšení speciality vyžaduje cadavez více přizpůsobeny profilů, to není, pokud vedení marketingu a prodeje jízdního firmy by se měly vyznačovat integrovaným vize, která bere v úvahu, kromě vysokého stupně znalostí nových technologií, hluboké unconocimiento chování spotřebitelů na dosažení dlouhodobé konkurenční výhody. Master in Marketing Management od Business School Euncet umožňuje rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné k asimilaci nejmodernější analytické, strategické a provozní koncepty. Účastníci budou chápat, vytvářet, poskytovat a komunikovat hodnotu alexigente stávajícího klienta; Také zahrnoval všechny jejich potenciální digitální prostředí v rámci své obchodní strategie a operativních marketingových aktivit a komunikace. Metodologie Procesu učení v Euncet kombinuje sadu metodik, které účastníkům umožní dosáhnout praktické a inovativní způsob, jak zavedené pravomoci velitele: vysvětlující způsob / master class: Výstava teoretické Contender asistované případové studie pro ilustraci specifické výroky. výkladový / participační třída: Výstavní teoretickým obsahem conpreguntas studentů o tento obsah s cílem usnadnit reflexi aktivní účast na seminářích. Jednotlivec nebo družstvo práce: Příprava a prezentace individuální nebo skupinové práce, v závislosti na vytížení a různých tématech rozvíjet. V případě skupinové práce, cvičit vedení organizovat, rozvíjet a současná práce. učení / projektů problémů založen: Making práce Groupto rozvíjet stavebních projektů nebo výzkumných společnost v whichis potřebnou koordinaci práce a rozdělení úkolů entrelos členů týmu a závěrečnou prezentaci. Samostudium: Řešení krátké problémy tím, že studentům mimo třídu. Učení založené na případových studiích: Řešení krátké problémy tím, že studenti musí vyvinout získat praktické znalosti základních teoretických obsahu. Business Game: Simulace podnikání pro strategické rozhodování firmy. face tutoriály: řešení zasedání pochybnosti o teoretickou nebo praktickou práci na pojetí. Vzdálenost doučování: řešení zasedání pochybnosti o teoretickou nebo praktickou práci na pojetí. Video-založené učení: Audiovizuální materiály krátkou dobu, v rozmezí 5 až 10 minut, kde jsou prezentovány konkrétní obsah předmětů opresentan případů a cvičení s jejich řešení. Forum: Space interakce mezi učiteli a estudiantessoportada virtuálním kampusu platformu, která zvyšuje schopnost deargumentación a kritiku, stejně jako schopnost k výměně comunicacióny syntézy. Mistr práce práce: The TFM může být provedeno ve skupině za předpokladu, cuandolos týmy jsou tvořeny maximálně tří studentů. Opatrovník nemůže tutorizar více než pět skupin. Pravidla TFM zajišťuje, že oba elseguimiento vyučujícím, který musí vydat zvláštní stanovisko paracada studenta, jako je posouzení soudem, před nímž TFM fenderá ústředí jsou individuální a autonomní. Veškeré informace o systému hodnocení je obsažena v nařízeních práce diplomové práce (University Masters). Slevy a dohody Radíme na různých pomůcek Lasque můžete mít prospěch. Máme také dohody s bankami, které nabízejí velmi výhodné podmínky, které pomáhají svým formación.Consulta s naším poradního týmu. Euncet Alumni: Poraďte zvláštní podmínky. UPC Alumni: Poraďte zvláštní podmínky. Bonus povolení individuální školení (PIF) pro zaměstnance v obecném systému sociálního zabezpečení, mohou zvelebit souběžných pracovní doby hodin. Flexibilní úvěr: Caixa d'Enginyers se a Banco Santander. Virtual Campus Studenti budou mít přístup k virtuální kampus, efektivní práci a komunikační platforma mezi studenty, učitele, řízení a koordinace nástroje curso.Esta umožňuje dokumentaci každém tréninku před startem, práce v týmech, zeptejte se učitele jejich značky ... Pracovní příležitosti Řídíme práci s rostoucím objemem pracovních míst, včetně pracovních smluv a dohod o spolupráci v praxi. V tomto směru jsme se přispět ke zlepšení kariéry odborníků vyškolených a usnadnit podnikatelského sektoru a výběr těch nejlepších kandidátů. Nabídky práce jsou zveřejňovány prostřednictvím virtuálního kampusu. požadavky na přijetí Držení španělského úředního univerzitního stupně nebo jiný vydané vysokou školou patřící do jiného členského státu Evropské prostoru vysokoškolského vzdělávání v mismopara opravňuje přístup k magisterský stupeň. Mohou také přístup k absolventům podle evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání ajenosal vzdělávací systémy, aniž by titulů schválení DeSUS, po ověření univerzitou, že ti předvést úroveň vzdělání rovnocenné s odpovídajícími španělských univerzitních diplomů a opravňuje vydávající zemi pro přístup k postgraduální studium. Přístup touto cestou neznamená v žádném případě schválení předchozího titulu v držení dotyčné osoby, nebo jistě znalostí pro jiné účely než studovat učení Mistra. V případě absolventů zahraničních vzdělávacích systémů do Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, které nemají schváleny jeho zahraniční kvalifikaci, Komise středu odpovědného za mistra, může požádat o dokumentaci potřebnou k provedení ověření, zda jsou splněny podmínky specifický přístup k tomuto pánovi, včetně schvalování titulu, pokud není možné určit s jistotou, že požadavky na přístup zahraničního studia acreditalos. příjemci Nebo vyšších technických vysokoškolsky bez praxe, kteří si přejí, aby doplnil svou výcvikovou základnu s hlubokou znalostí marketingových a obchodních ploch s cílem usnadnit přístup nebo návrat na trh práce v lepších podmínkách, a to jak finanční a organizační. Student Profile Velitel je přednostně zaměřen na právníků, inženýrů, architektů, absolventů a absolventů, inženýry a architekty técnicosen: Obchodní Studies Správa a řízení Hospodářství Výzkum a techniky na trhu Absolventi v oblasti znalostního inženýrství a architektury, specifickou konformaci v oblasti ekonomiky a obchodu. Pro ty studenty, kteří nejsou absolventi deconocimiento větvích nad nebo nepřijmou oficiální magisterských programů, včetně základů těchto kvalifikací, musí přijmout řadu doškolení položit základy pro správu podnikového conocimientoen. Pokud mají studenti svědčí i zkušenosti obchodního managementu pole dela, budou hodnoceny podle Academic výboru suposible uznávání odborné přípravy stravy v závislosti na poloze, kterou hraje i časové působnosti své podnikatelské zkušenosti. CÍLE Master připravuje účastníka s jistotou převzít roli marketingového řízení v komplexním prostředí a conincertidumbre z pevné, praktické a plně aktualizován v manažerských a marketingových manažerských dovedností. Bude také usnadnit tvůrčí vizi, která umožní efektivní vývoj ŽLUT inovativního myšlení, zatímco laestrategia vyrovnány vedení. Proto Masters v Marketing Management interéspara může vyplývat z lidí, kteří poté, co skončí míru chtějí dále rozvíjet svou kariéru v oblasti marketingu se specializují na comunicacióno dávky buď ve směru obchodního oddělení. Pořad jednání Předměty a úvěr distribuce Pro Master in Marketing Management, tyto předměty jsou deberácursar. Specialita: strategické komunikace Tuto specialitu si klade za cíl vyškolit studenty v obchodní komunikaci pole dela. Obsah těchto materiálů je zaměřena na navrhovaných komunikačních plánů, a to jak interních i externích, na druhé lince s firemní strategie společnosti. TÉMA: marketing proces plánování v organizacích Proces marketingového plánování začíná s analýzou silných a slabých stránek podniku a příležitostí a hrozeb, které představují jejich odvětví, spotřebitelů a životního prostředí. Odtud identifikovat příležitosti k vytvoření nebo posílení konkurenční výhody, které umožňují tvorbu hodnoty výrobků nebo služeb příslušné společnosti pro zákazníky. Marketingový plán je nástrojem, kterým tato organizace upřesňuje kroky k vytvoření a konsolidaci tuto konkurenční výhodu tím, že marketingový mix: produkt, cena, distribuce, komunikace. Předmět: průzkum trhu, správu informací a rozhodovací dedecisiones Tento modul rozvíjí schopnost definovat problémy marketingu, vyhodnocovat informace potřebám a stanoví cíle vyšetřování, určí zdroje a techniky investigacióna propiadas, transformovat data do závěrů, které lze dát enpráctica, komunikovat směr, kterým se výsledky jasně a relevantně s cílem nalézt řešení a marketingové příležitosti. Pro optimalizaci rozhodování vyžaduje přístup k informacím o trhu, identifikace potřeb zákazníka: definovat a segmentu trhu, výběr cílové trhy, umístění značky a produkty, provádět marketingové programy ... Předmět: Finanční dopad strategických rozhodnutí Ziskovost marketingového oddělení závisí na účinnosti s laque prací. Účastníci se naučí analyzovat finanční situaci oddělení pomocí nástrojů, jako je například rozpočtu, výkazu zisku a oddělení analýz cash flow, stejně jako hlavních indikátorů a ukazatelů ziskovosti. TÉMA: Marketing v digitálních prostředích Digitální prostředí se změnily způsoby správy na trh. Potenciál těchto prostředích odůvodňuje potřebu vytvořit specifický modul pro jeho provoz a hlavních degestión digitálních marketingových nástrojů k dosažení firemních cílů. TÉMA: Corporate Branding Tento modul se vyvíjí strategický marketing k vybudování značky a jak se vyvíjejí v čase. Vedení značky a koncepty a rámců rozhodnutí přispěje pozitivně přispívají lacreación hodnoty značky. Účastníci budou rozvíjet kritické myšlení při posuzování základní mnoho přístupů lagestión přijal značku a stále více nepřátelském prostředí značky předpoklady. TÉMA: Firemní kultura Principy, hodnoty a strategické cíle společnosti určují rámec rozhodnutí korporací, včetně marketingových odděleních. Pochopení chování spotřebitele a proč to dělají, jak to dělají v průběhu procesu nákupu a její vztah se společností Esclave strategické marketingové rozhodnutí, jak vytvářet hodnoty alos produkty, které jsou skutečně důležité pro zákazníky. MOHOU BÝT: Komunikace Svět komunikace hodně změnila v posledních letech: segmentace trhu brání masovou komunikaci se agenciasde reklamy jsou restrukturalizace, že spotřebitel dostane paramuchos informačních více kanálů a více skeptický, společnost-client vztah a nikoli esunidireccional se různé možnosti výrazně rozšířil ... Účelem tohoto modulu je rozvíjet strategické základě skladby komunikace, stejně jako rámec pro zlepšení znalostí o různých možností a komunikační nástroje integrované, komplexní, efektivní a ekonomicky udržitelným způsobem. Plánování Média: MOHOU BÝT S tímto modulem jsme se vstoupit do řízení komunikace z Thecompany, vývoj mediálního plánu jako nástroje pro rozvoj enentornos segmentace, digitální prostředí, kritické a rychlých prostředí. Poskytování úvěrů Celkem kreditů: 60 povinné kreditů: 45 Pracovní úvěry stupně: 15 Credits tréninkových doplňků (pouze v případě potřeby): 18 Diplomová práce Práce Diplomová práce je s výhodou v rozvojových unplan trh nebo komunikační plán, i když mohou být vyrobeny unproyecto výzkumu na některý z předmětů v učebním plánu, ale integrace, příčně, všechny znalosti. Sere comendará studentů si může zvolit jednu z těchto dvou možností (plán demarketing nebo komunikační plán). Dílo, které lze provést v týmech až tří studentů bude probíhat pod dohledem profesora doktora, aby je vedl. Podle pravidel TFM, bude provedeno hodnocení mělo být jednotlivě. Fakulta ADRIA ROYES Vedoucí programu Studie Lékař v oboru ekonomie z univerzity v Barceloně (UB) Titul v podnikové ekonomiky z Autonomní univerzity v Barceloně (UAB) Titul v obecném ekonomie z Autonomní univerzita v Barceloně (UAB) Odborná praxe (nepedagogičtí) Děti Zábava zakladatel Barcelona, ​​která se specializuje na rodinné prostory deocio partnera. Předtím působil jako konzultant spolupracovník INEOCorporate, consulting společnosti Roca Junyent Group, specializované enestrategia, inovace a M & A. On také byl managing partner Horwath Accelera Management, skupiny Crowe Horwath ve Španělsku, která se specializuje na projektech ekonomického anddevelopment strategie poradenství. pedagogickou praxi Profesor strategie a řízení organizací teorie na UAB. Victor Renovell Studie Doktor v sociologii z University of Barcelona (UB) Akreditovaný učitel (ANECA) MBA z University Camilo José Cela a Bureau Veritas Business School Mistr v antropologii a audiovizuální komunikační společnosti Hotels.com University (UB) Koučování a vedení expert z univerzity v Barceloně (UB) Marketing Graduate programy v Psycho. vzdělání Diplom v oboru návrh, vývoj a lektorské kurzy on-line (TécnicoUniversitario E-learning) z Complutense University of Madrid (nepedagogických) odborné praxe Vedoucí eLearning Solutions vyvíjí a poradenské projekty dee-learning, vytváření obsahu a rozvoj on-line kampusu. Předtím působil jako projektový manažer v Edebé, a ředitel delegace Bureau Veritas Business School v Barceloně. Je autorem tří knih jediným autorem více než dvaceti odborných článků, MORETHAN třicet dní a einternacionales hospodářství ve vnitrostátních kongresů, jakož i účast v rozhlasových programů, conferenciasen univerzit a výzkumných center a obchodních partnerství. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami ve Španělsku jako učitel: UNITE (UniversidadInternacional La Rioja), ESERP, EUNCET Business, Tecnocampus (EscolaUniversitária Maresme), Camilo José Cela University, Ramon Llull University a University of Barcelona (UB). XAVIER Lamote de Grignon Studie PhD v oboru ekonomie a organizací DEA v obchodní organizace z Universitat Rovira i Virgili (URV) Mistr v marketingu a řízení prodeje ESIC Ekonom z University of Barcelona (UB) Odborná praxe (non-učení) Soci-konzultant AKTIVNÍ poradců & Partners, specialista na obchodní strategie a marketingu. Člen Asociace profesionálních marketingu a Španělská asociace akademických a odborných marketing. Výuka Zkušenosti Profesor a přednášející na různých vysokých školách tantonacionales a mezinárodního obchodu. certifikované akvárium. ALEX Alegret Studie Doktor v marketingu. Speciální značky a distribuce Management Development Program (PDD), kterou IESE Business School Mistr v e-Learning pro Open University Katalánska (UOC) Magisterský titul v informační společnosti jsem, že Coneixement podle laUniversitat Oberta de Catalunya (UOC) BA (Hons) Business Administration (Nottingham Trent University, UK) Diplom v oboru obchodních studií na University of Barcelona (UB). (Non-výuka) Profesní zkušenosti Zkušenosti více než 10 let na řídící úrovni v oblasti prodeje, marketingu a obchodního rozvoje podnikání pro kanály spotřebního zboží, hybnosti a kosmetické výrobky. Od roku 2012, spojený s CD Consultants, kde jsem meresponsabilizo projektů za účasti komerčních reorganizací, vývoj a implementaci odděleních Trade marketingu a obchodních manažerů dePunto. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami ve Španělsku jako učitel: EAE, UIC, BES LaSalle, OUK, ECM a Euncet BS. Eleuterio ACOSTA Studie PhD v oboru Business Administration z IESME Business School - University of Peru Papežské univerzitě v Maastrichtu Zákon stupeň z University of Barcelona (UB) Diplom v oboru obchodních studií na University of Barcelona (UB) Mistr v marketingu - Executive MBA z Vysoké škole Barcelona Màrqueting I Màrqueting MBA Master in International (MIM), kterou Superior Institute of Màrqueting a Enterprise-Barcelona Titul v daňového poradce Federace d'Associacions profesionály d'Posuzovatelé Fiscal de Catalunya (FAPAFIC) Diplom v oboru analytické účetnictví a řídící kontroly od Eada (nepedagogických) odborné praxe V současné době je prezidentem Acosta právníci, poradenství a delderecho praxí a ekonomikou. Vyvinul svou kariéru jako Territory Marketing Manager (Španělsko a Portugalsko) v Sportingbet, náměstek generálního ředitele v sedmi SeasWorldwide, náměstek generálního ředitele v VIDISA, ředitel marketingu společnosti Speedsound, ředitel prodeje a marketingu v lékařské práce, ředitel Marketingen Group Mutual obchodu a průmyslu, vedoucí Major Cuentasen Caixa de Catalunya, generální ředitel Bank of malých a MedianaEmpresa (Bankpyme), mezi ostatními. Výuka Zkušenosti Spolupracuje s různými vysokými školami jako učitel: Eada, UAB, Mezinárodní univerzity v La Rioja (UNITE), Universitat Abat Oliva CEU University Arturo Prat (UNAP), a Euncet BS. MAGDA Cayon Studie PhD ve stvoření, strategie a řízení DEA Efektivita v oblasti řízení podnikových Titul v oboru ekonomie a Business Administration Diplom v oboru Business Studies pedagogické praxe ne Partner-Consultant CCG & S Partners Management a koordinace evropských projektů NESP-CBCMED Výuka zkušenost programu Profesor v různých mistrů a studijních programů na University of Barcelona a Autonomní univerzita v Barceloně. Ostatní učitelé Fernando Checa Jessica Lingam [-]

Masters V Corporate Communications

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

Hospodářská, sociální a podnikatelské prostředí se rychle mění. Současná krize, nové digitální komunikační platformy, globalizace, mezi dalšími trendy, představují nové výzvy ve způsobu organizace, komunikace jsou vaše zúčastněnými stranami. Tyto nové komunikační vzory definují století. Firmy a komunikační oddělení se zastavil ... [+]

Mistr v Corporate Communications Hospodářská, sociální a podnikatelské prostředí se rychle mění. Současná krize, nové digitální komunikační platformy, globalizace, mezi dalšími trendy, představují nové výzvy ve způsobu organizace, komunikace jsou vaše zúčastněnými stranami. Tyto nové komunikační vzory definují století. Podniky a jejich komunikační oddělení již dominují zprávy, které mají být vedl k jednání a dialogu se zákazníky a uživateli. Stejně jako nové digitální platformy: blogů, sociálních sítí, microblogging šíření zpráv a názorů v reálném čase a s celosvětovým dosahem. To způsobí, že obě image značky, důvěryhodnost a pověst organizací jsou více vystaveny než kdy jindy. Organizace musí být transparentnější a agilní v prostředí, které již dominují. To vše představuje zcela odlišný způsob chápání komunikace, jak jsme věděli, až nyní. Pro obrázku výše ředitele komunikace (DIRCOM) je stále více důležité v podnikových žebříčcích organizace. To opustil oddělení marketingu pro týmovou práci v rámci vrcholového vedení. DIRCOM chápán jako integrované komunikace v rámci operativní činnosti v procesu organizace. A tato komunikace je obousměrná a interaktivní tok. Je vyžadován schopnost naslouchat, přenášet a ovlivňovat zúčastněné strany, aby přidanou hodnotu pro organizaci. Zároveň musíte mít důkladné pochopení metrik svých rozhodnutí a činností. Program je navržen tak, že dokončení programu se schopnostmi a silnější, pokud jde o rozvoj jejich profesionální výkon dovednosti. Jako student, budete posilovat kompetence v souladu s trendy v požadavcích na globálním trhu práce a podmínky požadované velkých společností, kteří hledají odborník na komunikaci profil. Pracovní příležitosti Některé možnosti kariéry si můžete vybrat, aby, mimo jiné, jsou: Ředitel komunikace pro velké podniky a malé a střední podniky Profesionální komunikace v Reklamní agentury Profesionální komunikace v komunikačních Consultants Profesionální komunikace v komunikačních agentur Profesionální komunikace a marketingových oddělení pro vztahy s veřejností (PR) Velké podniky Cíle Master in Corporate Communications Jaké cíle se dostaneme? Pochopit nové prostředí, ve kterém komunikační strategie rozvíjet. Poskytovat podporu pro cíle marketingu, konsolidaci umístění výrobků a značek. Vybudovat a řídit image a pověst společnosti v součinnosti s celkovými cíli jakékoliv organizace. Vědět, organizační modely s cílem přizpůsobit komunikaci. Získat teoretické a praktické znalosti technik a nástrojů pro správu komunikace s širokým a různorodý soubor zúčastněných stran. Rozvíjet manažerské dovednosti a techniky řízení krize prostřednictvím public relations budovat důvěryhodnost a důvěru v jiném veřejnosti, a to jak vnitřní a vnější. Účastníci trénovat v rozvoji a vytváření integrovaných komunikačních plánů. Vlak PR manažerům vytvářet nové možnosti, jak dosáhnout úspěchu prostřednictvím reaktivní a proaktivní kampaně, vždy s pevným základem pro pochopení interních analýz vyráběných firmou. Curriculum Master v Corporate Communications Masters v korporátní komunikace se vyvíjí v průběhu dvanácti měsíců, se siluetou deseti modulů, které odpovídají subjektům plus Závěrečný projekt, který se vyvíjí po celý rok. Požadavky na Masters v Corporate Communications Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze přijímacího procesu: 1. Předpoklady pro přijetí v únoru. Vstupné 3. Osobní pohovor 4. Motivační dopis v květnu. 6 Hodnocení Přijímací výbor. Imatrikulace Magisterský titul v oboru Corporate Communications Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v Corporate Communications OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

Online Magisterské Programy V Oblasti Reklamy A Marketingu

Flexible Learning with Falmouth University
Online forma Kombinované 2 let September 2016 Spojené království Cornwall

Urychlit svou kariéru dráhu v rámci globální reklamní a marketingové průmyslu. Osvojit si dovednosti potřebné k obsluze hladce ve světě reklamy a marketingu. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Přehled kurzů Struktura Kurz je navržen tak, aby vám umožní provádět komplexní, vyhledávání, hluboké zkoumání reklamní praxe. Jednou z klíčových vlastností kurzu je, aby vás nejen přes přísné a náročné fázích výzkumu, strategie a plánování postupů, ale aby vás vystavit funkce a procesy kreativního oddělení. Dává vám úplný přehled o reklamní praxe a klíčovým vhled do tvůrčího procesu. Kurz pochází z School of komunikačního designu v rámci Falmouth univerzity; synonymem pro vynikající výuku, poháněný průmyslových kontaktů a uznána za to, že mezinárodní absolventů tělo. Level: 7 Doba trvání: 2 roky Forma studia: flexibilní Learning Kdo je tento kurz určen? Tato mezinárodní obrácený průběh přináší nejen znalosti, ale zvyšuje pracovní příležitosti prostřednictvím rozšířených sítích, v průmyslu, kde je připojen má zásadní význam. Flexibilní způsob doručení vám umožní pokračovat v práci, a zároveň rozvíjet nové dovednosti, které přímo souvisejí s aktuálním role, nebo aby posílily své zaměstnatelnosti. Tento kurz je vhodný pro uchazeče, kteří mohou být: Práce v marketingu či brand manažer role, kteří chtějí mít větší možnost nahlédnout do reklamy, funkce cestovní kanceláře, tvůrčího procesu, jak dodat krátký, hodnotit kreativní koncepty a pochopit současné mediální kanály Která pracuje v reklamní agentuře v juniorské kapacity, kteří se snaží zvýšit jejich pracovní výkonnost a urychlit jejich profesní dráhu Jednotlivci se zkušenostmi či aspirací v kreativních odděleních reklamních agentur Jedinci, kteří jsou v současné době pracují v rámci širších marketingových rolí (straně klienta), kteří si chtějí založit změnu kariéry a hledání zaměstnání v reklamě (agentura strana) Obsah předmětu Budete muset provést čtyři 30-úvěr moduly a jeden 60-kreditní projekt (180 kreditů celkem). Principy marketingu a strategie značky 30 kreditů Komunikační strategie a tvůrčí rozvoj 30 kreditů Strategie a kanály 30 kreditů Media Agentura praxe a řízení 30 kreditů Velký projekt 60 kreditů Hodnocení Písemných prací (bez vyšetření) Kombinace vizuálních, verbálních a písemných prací, speciálně vytvořenými pro každý modul například eseje, spodky, marketingových plánů, individuální zprávy, kolaborativní prezentací a reklamních kampaní Jak budete studovat Můžete si vybrat: Studie úplně on-line bez účasti jakýchkoli face-to-face dílny. Studie on-line a účastnit se volitelných bytových seminářů, které se konají jednou za dva roky na různých místech, například ve Velké Británii, Asii a na Středním východě. Typický workshop začne v pátek a končí v pondělí. Falmouth budou mít za cíl poskytnout informace o těchto obytných příležitosti po celém 4 měsíce předem, takže máte spoustu času zařídit docházku. Studijní aktivity Tam se bude řídit výukové činnosti, které zahrnují: Stručné on-line prezentací představit klíčové koncepty Malá skupina a třídní diskuse a Kritické zásahy s cílem usnadnit interakci a dialog On-line kritiky testovat předpoklady, nápady a získat zpětnou vazbu od kolegů a lektorů Individuální i skupinové konzultace po celou dobu kurzu nezávislá studie Sebehodnocení a vzájemné zpětné vazby Financování studia Můžete využít: Falmouth Flexibilní Stipendium: Maximální 3300 £ za způsobilého studenta Absolventi sleva (15% až Falmouth absolventy) Zkontrolujte termíny pro žádost o stipendium. Pro více informací o těchto stipendiích a ostatní finanční pomoci, kontaktujte nás na +44 (0) 1223 447713. Jak se přihlásit Veškeré podrobnosti o tom, jak aplikovat lze nalézt na našich webových stránkách www.flexible.falmouth.ac.uk Předloží kopii svého prvního studia osvědčení nebo Level 6, které odpovídají kvalifikaci a certifikátu IELTS / TOEFL, pokud angličtina není vaším rodným jazykem Předloží popis vaší zkušenosti, motivace pro studium kurzu, jak si myslíte, že bude rozvíjet svou kariéru a aspirace. Všechny žádosti jsou posuzovány individuálně. Pozvánky pro on-line rozhovory mohou být provedeny na základě vyhodnocení vaší žádosti. Pozdní přihlášky lze zvážit, pokud jsou k dispozici místa. Prosím, kontaktujte nás pro bezplatné poradenství. Volejte 0800 5999123 nebo +44 (0) 1223 447713 [-]

Magisterský Titul V Oboru Digitálního Obchodu

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 1 rok December 2016 Itálie Bologna

Každá firma hledá manažery schopné vytvářet, spravovat a sledovat digitální prodeje. Mistr v digitální Commerce poskytuje dovednosti, aby vypracovaly strategie a úspěšně dosáhnout svých cílů v každém typu komerčního kanálu stává specialista na digitální marketing ... [+]

Každá firma hledá manažery schopné vytvářet, spravovat a sledovat digitální prodeje. Mistr v digitální Commerce poskytuje dovednosti, aby vypracovaly strategie a úspěšně dosáhnout svých cílů v každém typu komerčního kanálu stává specialista na digitální marketing. Mezi hlavní cíle pro účastníky jsou: naučí vytvářet strategie pro dosažení úspěchu v on-line kontextech rozvíjet digitální sůl projekty znát a komercializovat různé typy obchodů a platforem pracuje jako profesionál v každé oblasti digitálního marketingu, včetně webové použitelnosti, e-mailový marketing, marketing a optimalizace pro vyhledávače, webové analytiky. Účastí se skupinou firem známých po celém světě jako vedoucí podniku, tento pán je bezprecedentní směs vědeckých poznatků a mezinárodních osvědčených postupů. Poskytuje ucelený soubor technologických a manažerských znalostí se zaměřením na omnichannel a digitální marketing na podporu kariéry mladých absolventů. Mistr v digitální Commerce má dobu trvání 12 měsíců a probíhá výuka výhradně v angličtině. Stáž 600 hodin, které účastníci konat na konci programu, dá šanci čelit reálné situace, které se vyskytují každý den v podnikovém prostředí. Struktura Master in Digital obchodu očekává, že 1500 celkový počet hodin výuky 12 měsíců studia, rozdělených do 360 hodin výuky ve třídě, odhadovaný 540 hodin individuálního studia a 600 hodin praxe. Struktura Master je rozdělena do čtyř cyklů: První cyklus: prosinec 2016 Druhý cyklus: leden 2017 - červen 2017 Třetí cyklus: červenec 2017 Etapa: srpen 2017 - listopad 2017 Master obsahuje řadu pre-přípravné kurzy začínající vzdělávací program frekvence je kolem 30 hodin týdně výuky strukturované tak, aby bylo možné věnovat prostor i pro skupinovou práci, nemluvě o pozornost jednotlivým studentům a řízení mezilidské vztahy. Kurzy Účetní Řízení a zabezpečení dat Digitální Reklama Digitální Customer Relationship Management Základy ekonomiky a General Management marketing Marketingový výzkum a Analytics omnichannel Retail management Social Media Management Standardní Platforma Nástroje Supply Chain Management UX a management User Interface Webové technologie Základy Metodologie Tento model trénink zahrnuje střídání přednášky s vypracováním a vývoj případových studií, a to jak prostřednictvím individuálních i skupinových projektech. Některá cvičení a zkoušky mohou být provedeny na základě skutečných případů předložených přímo od firem sítě škol. Kariérní rozvoj Integrace s podniky je prioritou a rozlišování aspektem ve všech Boloňského Business School, a to i pro Masters v programech Digital Commerce. Vytvoření zaměstnatelnosti je činnost, při které je škola plně odhodlána prostřednictvím systematického působení profesního rozvoje, s pokračující závazek kombinovat nejlepší profesionální studentských projektů s ohledem na potřeby vyjádřené podniky. Praxe je vynikajícím odrazovým můstkem, stačí vzít v úvahu, že do šesti měsíců po skončení plný úvazek mistra Bologna Business School v průměru 85% absolventů je součástí společnosti. náklady Registrační poplatek pro Masters je 14.800 € (DPH osvobozeny). Poplatek zahrnuje účast na Master, všechny studijní materiály k dispozici prostřednictvím on-line platformy a přístup ke službám Bologna Business School, mezi něž patří osobní účet wi-fi BBS, používají počítačové učebně PC, využití ploch studovat, přístup do vnitřních tělocvičně zařízení pro restaurace školy. Poplatek vás opravňuje k účasti na činnosti učení, jako jsou jazykové kurzy a hlavní přednášky na pozvání. V parku Vysoké školy je velké parkoviště grat. úvěry na Bologna Business School dokončuje opatření, která by účastníkům přístup k low-úrokové půjčky na pokrytí nákladů na registrační poplatek. Jako příklad konvence v posledních letech patří: Částka rovná procentnímu podílu, které se konalo Možnost dodatečné částky za "živé nákladů" sníženou sazbou bez záruk Splatné za 12 let Bez omezení vyhynutí Sazba ve výši 3% z hodnoty úvěru, které mají být přiděleny do fondu pro Čestný krycích insolvenčního rizik stipendia V Boloňské Business School chápeme, že pro naše studenty je velmi důležité získat finanční podporu pro dosažení svých cílů. Vydejte se na cestu vysoce kvalitních studiích zahrnují významný finanční závazek, ale věříme, že investovat do své budoucnosti je vždy dobrá volba. Bologna Business School je potěšením zpřístupnit nejvíce zaslouží studenty dílčí stipendií. Všechny tyto stipendií bude převedena na základě svých zásluh na studenty, kteří obsadí nejvyšší pozice ve výběrové fázi. Nejvyšší studenti pořadí budou ti, kteří budou mít nejen solidní akademické zázemí a profesionální, ale i těch, kteří se ukázaly být nejvíce motivováni k zúčastnit kurzu. BBS poskytuje stipendia 6.000 EUR a 4,000 euro stipendium. Všichni žadatelé budou považovány za stipendium aniž by bylo nutné dokončit konkrétní aplikace. Stipendia bude udělena během všech fází výběru. Výherci budou vyrozuměni v době přijetí. požadavky Podmínkou pro přijetí do kurzu, musíte mít: první stupeň (jehož má být dosaženo ve lhůtě registrací) Vynikající úroveň anglického jazyka Vstup do kurzu je předmětem uspokojivé individuálního pohovoru a testu anglického jazyka, ne-li rodilými mluvčími. Přijímací proces Mistr je zaměřena na kandidáty, kteří získali bakalářský titul před uplynutím registrací každé fáze. Registrace probíhá ve dvou fázích: nápisy v prvním kole uzavřena v září 2016, zatímco pro druhé kolo uzavřena v listopadu 2016. CV certifikát stupeň Fotokopii průkazu totožnosti motivační dopis Letter / a odkazy (nepovinné, ale doporučeno) Výběrové řízení se bude konat v Boloňském Business School. Výběry v prvním kole se bude konat v říjnu 2016, zatímco výběry pro druhé kolo v listopadu 2016. V souladu s počtem volných míst, vstup do kurzu je závislá na pozici v pořadí kandidátů bude vycházet z celkového počtu bodů shromážděných v průběhu výběrového řízení. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Komunikace (Řím + New York)

Rome Business School
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 1 rok October 2016 Itálie Řím + 1 více

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Školení excelence, placené stáže, 2 měsíce programu v New Yorku, kariérní služby, mezinárodní sítí a mnoho dalších výhod pro vaše profesní a osobní rozvoj. Výuka vzorce pro každou potřebu. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Studenti budou mít skvělou příležitost dělat svého pána v oblasti marketingu a komunikace v Řím a New York City. Hlavní program vám nabízí možnost dokončit své studium v ​​srdci Wall Street (NYC) a šanci dokončit stáž ve více než 800 místních společností. To vám dá možnost naučit se další modely řízení a získávat zkušenosti v předních světových obchodních měst. Mistr v marketingu a komunikace v Římě Business School je ideální volbou pro profesionální hledá world-class studijního programu v těchto oborech, spustit nebo upevnit úspěšnou kariéru v mezinárodním prostředí. Kvalita výuky, placených zahraničních stáží a kariéra a síťové služby v nabídce vše přispívá k tomu, že tento program je perfektní pro ty, kteří se snaží vyniknout na trhu práce a ve světovém obchodu. ... [-]

Masters V Reklamě Designu A Inovací V Komunikaci Značky

Esdesign - Escuela Internacional de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2016 Španělsko Barcelona

S tímto programem budete komunikátor s otevřenou a tvůrčí mysl, a získat pohled na průřezu designu. [+]

Společnost jako jsme před pár lety věděl, již neexistuje. Vliv technologického pokroku je tak velký, že nikdo neodváží, aby se dlouhodobé předpovědi o tom, kam směřujeme. Jakékoliv rasy, a to zejména těch, které souvisejí s komunikací a značky vyžaduje neustálé zpochybňování svých vlastních parametrů a zdůvodnění. Jaké to bylo před 10 lety, to je historie. Záleží na tom, jak jsme se přizpůsobit náš způsob pracuje na konstantní digitální a sociálnímu pokroku. Novináři dnes musí pochopit hluboký vztah mezi technologií, osobních hodnot a mezilidských vztahů. V opačném případě nebudou mít generovat příslušné zprávy pro značek a produktů. Tato úvaha se narodil Masters v reklamě designu a inovací v komunikačních Trademark. A také to, naštěstí, vždy bude fakt známý východiskem nutné: Kreativita. Myšlenka, svůj příběh, aplikaci, která spojuje s lidmi, a Tweet mobilizovat tisíce lidí. Stručně řečeno, tvořivosti, v nejširším slova smyslu, to stane se více než kdy jindy měřítko pro jakékoliv komunikátoru. V počáteční bod a ve stejném účelu. Dnes komunikátory musí být skutečné znalosti houby. Jen co se dozvěděla o způsob, jakým lidé komunikovat a vyjadřovat se rozhodl mohou vzniknout myšlenky, návrhy, nápady, produkty nebo příslušné akce. Je to již nestačí přesvědčit. Teď se musíme pohnout. Reklama, stejně jako ostatní disciplíny obchodního sdělení, musí být krok vpřed a vyvíjet se alespoň na stejnou rychlostí jako společnost. A v tomto Masters navrhujeme pro přípravu odborníků a připravit je na ujmout této nové a vzrušující prostředí. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Život s závratí. Ten pocit, že nemůžete ovládat všechno bylo dát místo k pobytu. Dávno pryč jsou kampaně, které se nebere v úvahu sociální složka a úprava je v reálném čase v závislosti na spotřebitelské reakcí. Tento pocit je třeba chápat a přijímám ho jako další parametr. S cílem vyškolit odborníky otevřené a tvůrčí mentality. Na hodnotu tvořivost. Prohlašují, že to jako životní styl, způsob myšlení, spíše než jako nástroj, který nám může pomoci získat proslulost v určitém čase. Přiblížení a propagovat nejnovější trendy v chování. Pouze hluboké znalosti sociální a individuální chování, bude přijímat platná rozhodnutí. Rodinné struktury, vzory spotřeby, nové priority a potřeby, více než kdy jindy ... jsou výchozími body pro známek. Řešení různé typy spotřebitelů z emocionální a technologicky. Mnohem humánní a citlivější na motivací a chování zakoupit novou perspektivu. Cvičení schopnost generovat relevantní obsah přes mnoho navrhl a dohlížel na nejlepší profesionálové cvičení. Nabídka návrháři a komunikační profesionálové vize průřezového designu. Digitální média a fyzická média se nachází v návrhu a kreativity soudržnosti a kontinuitě zpráv. Poskytnout studentům dostatečně široký nových nově vznikajících technologií a znalostí, a jak ovlivňují vztah mezi lidmi a značek. Získání schopnost najít kontaktní místa, která lze připojit spotřebitele a značek / produktů. Naučit se vyprávět příběhy okolo značek, které generují udržitelná, relevantní a vrátit se citové vazby. Analyzovat úlohu značek ve společnosti z pohledu spotřebitele. To, co se očekává od značky a to, co mají nabízet výměnou za obchodní transakce. Pochopit smysl různých sociálních sítí a jejich specifickou roli jako prostředek k zprostředkovat emocionalita a sdílet informace. Vědět, jak řídit řeč stejné značky S využitím charakteristiky každé technické vlastnosti. Příjemci Absolventi designu Absolventi komunikace a reklamy Absolventů výtvarného umění Absolventi audiovizuální komunikaci Absolventi marketingu Odborníci: V případech, kdy student prokáže předchozí vysokoškolské vzdělání akreditační proces vysokoškolským vzděláním, Akademický výbor vyhodnotí životopis kandidáta a portfolio a dokončili učební plán, který musí udržovat rozumnou rovnocennost s existujících studií Stupeň ze stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr mohou rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Kreativní oddělení reklamní agentury. Strategické plánování oddělení agentury a inzerenti. Marketingové oddělení a komunikace podniky. Účty oddělení reklamních agentur. Firemní značky a grafické studio, mediální agentury. Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, začínajících ... Fakulta Učitelé se specializací na každé z tematických oblastí programu, prostřednictvím případové studie a realizace praktických projektů, studenti získají multidisciplinární, ale absolutně související odbornou přípravu. Zavázala jsme na mezinárodní fakulty, která přináší různé pohledy na světě komunikace, každý ze své profesní perspektivy. Proto máme odborníky, kteří zvládnout složitost procesu z globálního hlediska, se silnými základy v celosvětových kampaních přes více kanálů / mediální komunikace. Program / Obsah Mistr kreativity a inovace v komunikaci značky je strukturován z různých oborů jsou integrovány do cross-projektu zpracovaného podél trati. MODULY Mírněte se a Buďte kreativní Kreativita není nástrojem, ale způsob chápání světa. Jen mysli více kreativní, že vyvíjet nová řešení, která vzniknou opakující se problémy. Tento modul nejen pochopit mechanismy kreativní mysli, ale také způsob, jak přivést do popředí našeho života. Máme řešení umožňují kreativitu z širší perspektivy, do té doby jej realizovat v oblasti komunikace, prostřednictvím případových studií a cvičení. Cíl: Přístup od vzrušení a technologie Jak je žena v domácnosti v roce 2015? Co jeden? A teenager? Pochopení toho, co je motivuje, způsob, jakým byly ponořeny v digitálním světě a jak komunikovat, jsou aspekty, které tento modul přináší na stůl. Tento kurz se ponořit do více skupin spotřebitelů používaných v marketingu, obvykle seskupeny podle věku a sociálně-ekonomické úrovni z hlediska, které kombinují emocionální a psychické část s tím, jak využíváme technologie v průběhu celého dne hledat řešení. Duše Značky: Značky s duší Již daleko za doby, kdy značky zahájena jednosměrně zprávy. V současné době neexistuje žádná značka, která nemá konečný účel, kterým se stanoví trvalý vztah se svými zákazníky z velmi lidské perspektivy. Něčím přispět ke společnosti, se stal jedním více rozhovorů kolem problematických otázek či iluzí, které se pohybují. Sociální role, které nemohou být fiktivní nebo do galerie. Značky se musí naučit potit, že realita a poctivost k připojení trvale. Vyprávění & Branded Content Proč jsou značky, které mají co říct? Koho zajímá, jestli továrna byla otevřena v roce 1952? Jaké jsou některé značky plazí na Facebooku jako pozdních čtyřicátých letech v nočních klubech? Proč značka šamponu chcete, abych šťastná pondělí? Značky a produkty musí najít svou vlastní zdůvodnění, proč jsou v tomto světě, mimo prodejní cookies nebo tenisky. Tento modul bude dávat klíče k nalezení spojovací body mezi značkou a konkrétní publikum a dělat svou historii zahrnující spotřebitele. Technologie Nikdy předtím technologie dostala velký vliv na naše životy. Nedávné pokroky v neuromarketingu, internet věcí, 3D tisk, rozšířená realita, umělá inteligence, zpracování velkých objemů dat ... Všechno, co dělá společnost posunout z technologického hlediska je pravděpodobné, aby se stal nový způsob, pro interakci s spotřebitele. Tento modul posoudí všechny technologie prudce roste právě teď a pravděpodobně bude mít důležitou roli v nadcházejících letech. To není stát se experty na tuto technologii, ale vím, jejich potenciál z hlediska značek. Sociální trendy Jak nakupovat, co jíme, kde najdeme pár, řízení naší doby, způsob, jakým jsme se přesunout, vztah s naším prostředím ... Všechno se mění. Tento modul bude objevovat realitu složený z mnoha malých změn, jakož i ponořit do důvodů je v dolní části všechny tyto změny pohybu. Návrh Příčný Můžete si myslet, že dobrý designér nebo komunikátoru musí být schopen syntetizovat design nebo představu o rozsahu, který je nutný kdykoli, buď polovinu stránky svislý nebo aplikace, prostřednictvím TV spotu nebo mikinu. Tento modul chce jít trochu dál. Jeho cílem je prohloubit vizuální rozměr značek, aby bylo možné pochopit, jak budovat image značky přes to. Jak syntetizovat hodnoty a cíle známky, daleko za logo nebo firemní identity. Sociální sítě Tento modul zkoumá roli značek v sociálních sítích. A v roli sociálních sítí v životě spotřebitelů. Každá sociální síť má svůj vlastní jazyk a způsob vyjadřování. A dnes je skoro důležitější vědět, jak je nepoužít jinak. Studenti budou vedeni prostřednictvím prohlídky různých sociálních sítí, aby si mentální mapu formou praktických cvičení a reálných příkladech jsme se odhalit nejlepší způsob, jak využít tyto sociální sítě s cílem vždy pro navázání spojení a spoluúčast s našimi zákazníky. Mobilní zařízení lidských přívěsky Tablety a smartphony byly stanoveny v kapsách a domácnostech po celém světě, a už ne otěhotnět náš život bez jejich neocenitelnou pomoc. Ty se staly otáčivých dveří pro šíření informací a obsahu na závratnou rychlostí. Vše je přijato rychle a bez ohlédnutí. Chápeme dynamiku tohoto vztahu, a porozumět tomu, jak do života našich spotřebitelů v neinvazivní způsobem.   Vyvrcholení projektu Navrhují projekt, aby se co nejvíce aplikovat znalosti získané v Mistra. Konečný počet studentů bude určovat formát a zaměření projektu, takže jak učitel a žák je užitečné a inspirující nástroj. [-]

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem specializací: Projekty pro reklamu a strategické komunikace: Studenti budou tvořit na myšlenek a prototypování digitálních komunikačních strategií pro značky a organizací. Pokud jde o praktickou výuku, studenti mohou rozhodnout pro web design a mobilní design projektů designu interakce aplikace do vesmíru: Student bude vytvořen v koncepci a vývoj designu interakce aplikovaného do vesmíru obecně že je, maloobchod, zábava, památky, muzea, infrastrukturu a veřejný prostor ... Pokud jde o praktickou výuku, studenti se mohou rozhodnout pro interaktivní design pro inteligentní města nebo provést pilotní projekt interakce. Studium Program: Data Sheet Kredity: 66 ECTS Doba trvání: 1 rok Kvalifikace: Masters v designu a rozvoje digitálního Projekty jazyk: španělština a angličtina nabídka speciálních itineráře čelit: Digitální Projekty Reklama a strategické komunikace Projekty designu interakce interaktivní prostor První semestr Modul I - Teoretický rámec a kontext (8 ECTS) Modul II - Metodika a pokročilé návrhové procesy pro interaktivní internetové stránky a aplikace (12 ECTS) Modul III - Programování, vývoj a prototypování digitálních rozhraní (12 ECTS) Druhý semestr Modul IV - Správa digitálního designu (6 ECTS) Specialita 1: strategické komunikační projekty a reklamy (10 ECTS) Speciální 2: design projektů interakcí pro prostor (10 ECTS) Mistr závěrečné práce (12 ECTS) Externí Practices (6 ECTS) [-]

Master Ve Firemní Komunikace

ADEN Business School
Online forma February 2017 Argentina Mendoza

Master in korporátní komunikace je určena pro dokončené 100% on-line, široká pružná pracovní doba, absolutní geografická nezávislost. [+]

Master in KOMUNIKACE FIREMNÍ Bylo konstruována pro dokončeno 100% on-line široký pružná pracovní doba Absolutní geografická nezávislost Master in korporátní komunikace rozvíjí dovednosti a komunikační dovednosti zaměřené na dosažení cílů vaší společnosti. CÍLE Po dokončení dokončení bude účastník dosáhly těchto cílů přenosu: Znát obecnou oblast týkající se strategickou hodnotu komunikace a obrazu v organizacích a jejich motivy. Identifikujte nástroje a techniky, které usnadňují a optimalizovat rozvoj komunikace a její přímý vztah s identitou a image, soukromé i veřejné podniky, nevládní organizace a instituce různého druhu. Provést komplexní program pro jakoukoli společnost či místních institucí, založenou na výzkumných dat, podle analýzy, diagnostiky a nakonec přípravu vhodného rozpočtu a charakteristik organizace komunikačních plánu. Studium vyhlídky, které umožnily dát odpovědi na otázky týkající se komunikace v organizacích. Stimulovat kreativitu firemní image. Vytvořit metodiku výzkumu a odborné přípravy pro plánování a provádění projektů institucionální komunikace. Získávají řadu dovedností, které v kombinaci s získané znalosti, které jim umožní rozvíjet komunikační iniciativy marketing v praxi. Integrace internetu v marketingové komunikační strategie organizace. Uplatňovat strategickou vizi integrované marketingové komunikace. příjemci Ředitelé nebo podnikatelé z různých organizací, generálních ředitelů a manažerů z různých oblastí. zaměstnance specifická odvětví, jako je marketing, reklama, public relations, lidských zdrojů, designu, tisku, institucionální vztahy a komunikaci. Obecně všichni zúčastnění v řízení organizace. akademický obsah Modul 1: komunikace s veřejností Organizace Modul 2: vizuální identity a kulturní interní komunikace Modul 3: Základní nástroje externí komunikace Modul 4: Od výzkumu a Plánu Global Positioning komunikačních technologií MODUL 5: Vedení a spokojenosti zaměstnanců Modul 6: Zaměření a klient - Process Integration Modul 7: Protokol a organizace Business Events Modul 8: Integrovaná digitální marketingová kampaň Modul 9: Inovace a technologie aplikované na marketing Modul 10: Vedení Modul 11: řečnictví a efektivní prezentace Modul 12: Podnikatelská etika a sociální odpovědnost firem END mistrovských PRACÍ aplikované znalosti Hlavním rysem Aden International Business School je jeho zaměření na aplikovaný znalosti a dovednosti naučil pracovat. To umožňuje našim studentům vést podnikatelské projekty související s každým tréninkového diktátu. Chcete-li to provést během programu dokončena student musí aktivně případovou analýzu, projektový development, specializované dílny, řízení projektů a činnosti, které přímo souvisejí s řízením účasti. Tyto aplikace se provádí pomocí specializovaného softwaru, videokonference, simulaci platformou a jiných technických prostředků. Videokonferenční INTERAKTIVNÍ Integrační v každém modulu a prezentačních videokonference. Prostřednictvím revoluční technologie začleněné jako prostředek interakce účastník / učitele, videokonference platforma, přes který budeme podporovat mentoring, sítí v prezentačních setkání, setkání integrátorů v každém modulu a aplikovat nové učební činnosti jako řešení kufry a rozvoj společných projektů. Osvědčení Na konci programu certifikace ze strany EUNCET - Katalánská polytechnická univerzita, připočítal dokončení příslušných studií na mistra komunikace a Corporate Image (*), s finální práce schválena. Společně s certifikátem budou mít akademický zpráva popisovat všechny položky na pořad jednání a příslušných tříd dosažených studentem. Účastník obdrží také certifikát vydaný University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, připsání posouzení doplněné 140 hodin Specializace Program v oblasti komunikace a korporační značkování (^). Osvědčení musí být doprovázena akademického podrobnou zprávu příslušná témata (první 4 modulů), do programu uznaného Universitiy of California v Irvine - rozšíření. Metodologie ADEN ONLINE dosáhla za posledních 10 let inovativní vzdělávací zkušenost pro manažery a obchodní manažery. Tento program je určen pro dokončené 100% on-line s širokým zeměpisným pružné pracovní doby a absolutní nezávislosti. Vedoucí pracovníci z celého světa si vybrat tento program jako příležitost k lepšímu sami na nejvyšší úrovni, a to bez rušení s jejich pracovními povinnostmi, čas strávený s rodinou či rekreačních aktivit. Hlavním motorem výukovém procesu specializace je dána kontextu, v němž je student neustále napadal, motivované a doprovázené konstantní interaktivitu s programový ředitel a specialistů na starosti každého předmětu. Účastníci pro vstup do platformy by měly zahrnovat tyto aktivity týdně: Analyzovat čtení a výzkumných a vývojových aktivit chování vztahující se k nim. Analyzovat a reagovat multimediální materiál související dotazníky. Studovat navrhované případové studie a navrhovat řešení Zúčastněte se fóra stanovisek teoretické i praktické základy. Interakce s spoluhráčů, rozhodovat se a uplatňovat je v simulátoru. Podílet se na integraci videokonferencí a virtuálních workshopů s odborníky. Učitel / student a interakce Student / žák byl zvýšen synchronně a / nebo asynchronně, tedy učitelé a studenti mohou nebo nemusí odpovídat hodiny vstupu na nástupiště a podobně komunikovat neustále při řešení všechny dotazy. Kromě hromadách prostřednictvím videokonference v reálném čase v celém programu optimalizovat vztah mezi všemi účastníky. Geografický prostor vymezený studenta při připojení z domova, letiště, atd. buď z PC, notebook, tablet nebo chytrý telefon. Tj žádný fyzikální učebny, které vyžadují fyzickou posunutí nebo plány na dodržování předpisů, ale neustálou výměnu nápadů, návrhů, projektů a rozvoje sítí mezi účastníky pod vedením školitele vedené ředitelem mistra jako profesionální specialisty je požadováno náboj každého předmětu. Interaktivní vzdělávací platforma. Custom doprovod. Přecházel. akademické kvality. Žádné pevné plány nebo zeměpisné posunutí. Přímý odkaz na pracovní činnosti. Videokonference bylo naplánováno. Případ analýza a developerský projekt. multikulturní vzdělávání. 100% Přijetí pro mobil. Přístup k virtuálním kampusu Účastník obdrží uživatelské jméno a osobní heslo, pomocí nichž bude identifikován ve virtuálním kampusu Aden (www.aden.org/online). Svým vstupem do areálu bude umožněn postupně obsah každého z modulů, které tvoří program. Obsah se skládá z: Mid materiály vyvinuté odborníky v předmětu, prezentované v různých digitálních formátech (dokumenty, videa, prezentace, grafy, koncepce mapy, speciální vazby, atd.) Aplikační cvičení, sebehodnocení, hry a vývoj případu. Videokonference. Diskuse a konzultace. [-]

Magistr V řízení Komunikace Luxusní Zboží

Accademia del Lusso
Campus forma Denní studium 9 měsíců November 2016 Itálie Milán

Magisterský kurz v luxusním komunikace Zboží management připravuje studenty, aby se stal vůdci v rámci módy [+]

Cíle kurzu

Magisterský kurz v luxusním komunikace Zboží management připravuje studenty, aby se stal vůdci v rámci módní komunikační profesionální sféře. Přesné sdělení o produktu, služby, nebo kolekce je nezbytné, aby bylo možné vybudovat a posílit image dané značky v souladu s jeho marketingovou strategii. Samozřejmě proto vybavuje studenty s lidmi, dovednosti a konkurenční schopnosti, stejně jako s technickými a tvůrčích schopností, které potřebují, aby plně začlenit se do obrazu a komunikační oblasti podniků, outsourcing agentury, vydavatelé časopisů a mediálních kanálů v módě a životním stylu sektoru. Studenti se učí, jak úspěšně řídit lidi, interpretovat současné trendy, a porozumět potřebám spotřebitelů. Budou moci sledovat všechny fáze komunikačního plánu: z briefingu na vymezení cílů; výběrové vhodných prostředků a metod organizace focení a vypracování tiskové zprávy, firemní profily a módní výrobky. Po ukončení kurzu budou studenti schopni vyjít do profesionálního světa zcela jistý ve svých manažerských dovedností a schopni kvalifikovaně čelit konkurenci. Masters Kurzy na Accademia del Lusso jsou ověřeny eCampus University, a ti, kteří succefully proveďte jeden z těchto kurzů bude tedy přijímat první úrovni magisterský titul.... [-]


Magistr V Potravinářském Kultury A Komunikace

University of Gastronomic Sciences (UNISG)
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Itálie Bra

Každý program Master v potravinách kultury a komunikace je samostatným a kompletní program Master se specifickým tematickým proudu. Různé proudy Master sdílejí společný základ kurzu, doplněným specializovanými materiálem unikátní tomuto proudu. Každý, nicméně, je určen pro zahraniční studenty, kteří hledají inovativní přístup ke studiu potravin a foodways a způsoby, ve kterých jsou diskutovány a zastoupených dnes. [+]

Každý Magisterský studijní program v potravinách kultury a komunikace je samostatným a kompletní program Master se specifickým tematickým proudu. Různé proudy Master sdílejí společný základ kurzu, doplněným specializovanými materiálem unikátní tomuto proudu. Každý, nicméně, je určen pro zahraniční studenty, kteří hledají inovativní přístup ke studiu potravin a foodways a způsoby, ve kterých jsou diskutovány a zastoupených dnes. Program nabízí široký mix ve své třídě lekcí, cvičení, řízených degustací, projektů a studijních cest v Itálii i v zahraničí poskytovat multi-zkušenostní pochopení jak vysoce kvalitního řemeslného a průmyslových potravinářských výrobků, jejich ekologie, agronomie, technologie , historie, antropologie, sociologie, stejně jako potřebné znalosti a zkušenosti pro jejich předávání. Instruktoři zahrnují mezinárodně uznávané vědce, novináře a odborníky gastronomie, včetně: Carole Counihan, Barny Haughton, Corby Kummer, Stuart Franklin, Anne Noble, Carlo Petrini, a jiní. Prostřednictvím přístupu, který spojuje antropologie, historie, ekologie, potravinové politiky, agronomie, ekonomika, jídlo a smyslové vědy, ochutnávky, komunikace, a širokou škálu dalších předmětů, studenti získají nástroje pro vývoj nových konceptualizací, komunikace a vzdělávací strategie v říši vysoce kvalitní gastronomii. Absolventi se objeví připraveni na kariéru v oblasti komunitní projektového managementu, vzdělávání, marketingu a public relations. Kromě této šíři studie, z nichž každý proud velitel také výrazný akademické zaměření, které spadají do těchto témat. Všimněte si, že čtyři proudy programu mají každá různá data zahájení. Každý proud mistra zahrnuje 90 univerzitních kreditů a vede k 1. úrovni magisterského studia. Vyučovacím jazykem je angličtina. Program trvá 14 měsíců a je nutná minimálně 80% účast. Master in Food kultury a komunikace: Vysoce kvalitní produkty Master in Food kultury a komunikace: vysoce kvalitních produktů se vyznačuje hloubkový průzkum témat souvisejících s produkty, které charakterizují gastronomie, jakož i řemeslné potraviny dokonalosti. S těmito produkty jsou svým zaměřením, mistr poskytuje pokračující srovnání s zemědělsko-průmyslových potravin pochopit jejich vlastnosti a rozdíly. Kontrolovaných výrobků v průběhu bude obsahovat nápoje, jako je lihovin, vína a piva, a potravinách, jako jsou sýry, maso, těstoviny a rýže, extra panenský olivový olej, ocet, sůl a koření, čokolády, kávy a čaje. Vysoce kvalitní výrobky mají často non-hmatatelnou hodnotu, jsou zakoupeny za to, co představují, a mají role jako symbol společenského postavení. Mnoho z nich, ne-li všechny, jsou hluboce vázána na konkrétní oblasti, s nimiž jsou úzce identifikovat. Cílem tohoto mistra je také pochopit kulturní přitažlivost produktů, a to, co představuje souvislost mezi produktem a regionem. Tento přístup vyžaduje změnu perspektivy, to znamená, že počínaje nikoli z "kraje", ale spíše podle chuti výrobku, který bude analyzován, pochopen a je popsán, a pak pracovat pozpátku přijít na to, jaké faktory vytvořili toto "chuť": metody výroby, surovin a "místo" a historii, která vedla ke vzniku výrobku bude také zkoumat. Vědecký ředitel Master in Food kultury a komunikace: Vysoce kvalitní produkty je Mirco Marconi Internship A 4-to-8 týdnů dlouhé praxe a 2-to-4-měsíců dlouhé praxe (v roce 2016) dochází k závěru, master, přičemž každý student pracovat v rámci společnosti či organizace v Itálii nebo v zahraničí, nebo v rámci výzkumného projektu UNISG. Stáže se zaměřují na udržitelnou produkci potravin či komunikace a jsou základem pro závěrečné práce předloženou akademického výboru. V průběhu roku pracovníci magisterský studijní program pomoci studentům na výzkum a identifikaci stáže a hostitelé vyhovují jejich individuálním zájmům. Zatímco některé stáž hostitelé mohou příležitostně poskytovat ubytování a stravu, studenti jsou zodpovědní za všechny náklady spojené s jejich stáží. Závěrečná práce Diplomová práce je vyvrcholením hlavního programu nabízí studentům možnost syntetizovat a to jak teoretické a praktické kurzu, včetně praxe. Tato práce, včetně metodik a zprávou o stáž práci, je dokončena individuálně a je hodnocena akademickým výborem. Tematické okruhy Oba humanitní a přírodovědné předměty jsou vyučovány v rámci Master. Praktické vzdělávání, laboratorní práce, a studovat cestovní objevovat výrobky a jejich regiony původu doplněk lekce ve třídě s cílem poskytnout studentům interdisciplinární přístup do světa gastronomie. Následující tematické oblasti tvoří jádro kurzu jsou společné pro všechny toky Mistra, s výjimkou posledních čtyř oblastí, které jsou specifické pro každý ze čtyř samostatných proudů. Celoroční práce zahrnuje semináře určené k různým specifickým tématům a obsah kurzu se může měnit z roku na rok. Master rovněž zahrnuje akce a prezentace týkající se Slow Food programy, koordinovány ve spolupráci s organizací samotného. Poplatky Univerzita poplatek za magisterských programů v potravě kultury a komunikace je € 16.500. Poplatek zahrnuje: veškeré akademické činnosti, včetně konferencí, degustace a semináře studijní materiál (v digitálním formátu) veškeré náklady studijní cesty jsou naprogramovány, včetně cestování, jídlo a ubytování účast ve všech UNISG a Slow Food událostí jak je uvedeno v hlavním programu civilní pojištění (během akademických činností) zdravotní pojištění pro neevropské přístupem studenti wifi internet na akademické půdě všechny certifikáty Registar Office 5000 úvěry na svých obědů karet, které mají být použity při UNISG akademických tabulkách (odpovídá 500 €) Poznámka: Poplatky nezahrnují náklady (cca € 180) získání italského "permesso di SOGGIORNO" (povolení k pobytu) k. Non-občané EU musí požádat o permesso di soggiorno na poště, nebo na služby na principu Al Elka cizinců, do 8 pracovních dnů poté, co přišel v Itálii. [-]

Master Sítě A řízení Komunikace (mncm)

DeVry University
Campus nebo Online Denní studium 3 semestry Přihlašování započato Spojené státy americké Chicago

Jako organizace vykonávat obrovský potenciál dnešních sofistikovaných telekomunikačních systémů, tam je rostoucí potřeba pro motivované profesionály, kteří mají odborné znalosti v oblasti high-tech sítí a komunikací [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Jako organizace vykonávat obrovský potenciál dnešních sofistikovaných telekomunikačních systémů, tam je rostoucí potřeba pro motivované profesionály, kteří mají odborné znalosti v oblasti řízení komunikace high-tech sítě a. Ať už se snažíte udržet bezpečnost sítě organizace, rozvoj e-commerce systémů nebo použít technologii pro strategické prospěch dané společnosti, může naše sítě a komunikace Správa studijní program poskytuje platformu, kterou potřebujete zlepšit svou kariéru v rostoucí oblasti bezpečnosti sítí a řízení komunikace. Master of sítě a komunikace řízení programu je k dispozici v následujícím umístění: Chicago Loop (Chicago, IL). Koncentrace: Bezdrátový Informace o bezpečnosti síťové aplikace Projektové řízení VÝUKA - Klikněte zde O DeVry univerzitě. Pokud hledáte pro vysokoškoláka a absolventa vysoké školy studijní program, zvažte DeVry University. Nabízíme malé velikosti třídy, celoroční zápisu každých 8 týdnů s vyřizováním nových nebo převádět I-20, a programy dokončení stupně. V DeVry, můžete si vydělat seriózní titul od akreditované Univerzita respektované špičkovými zaměstnavateli po celém světě. Kurzy začínají každých 8 týdnů: leden, březen, květen, červenec, září a listopadu DeVry univerzita má pobočky po celých Spojených státech, včetně 6 areálů speciálně vybavených řešit a opravovat potřeby zahraničních studentů v jejich snaze o úspěšné kariéře. Chicago, IL (Loop & Campbell) Fremont, CA (San Francisco) Pomona, CA (Los Angeles) Sherman Oaks, CA (Los Angeles) New York City, NY Studentský život na univerzitě DeVry DeVry Univerzita nabízí širokou škálu aktivit a klubů, včetně mnoha profesních organizací, v nichž se mohou účastnit studenti. Většina aktivit je plánováno na studenta vládní nebo činnosti organizace na každém kampusu. Navíc, několik osnov spojené s organizací, jako je například počítačů a elektroniky klubů, jsou nabízeny, stejně jako student-produkoval noviny a zájmové skupiny v takových oblastech, jako šachy, bojová umění, a fotografování. Různé intramurálních sportovních a přírodovědného výletu aktivit jsou také k dispozici. Aktivity a kluby se liší podle lokality. US Kariéra Zkušenosti Program (USCEP) Chtěli byste získat praktické zkušenosti a zároveň chodit do školy ve Spojených státech? US Kariéra Zkušenosti Program DeVry University poskytuje zahraničním studentům z DeVry univerzity nebo jeho Keller Graduate School of Management možnost získat cenné na-školní areál pracovní zkušenosti prostřednictvím placené, práci na částečný úvazek. Příležitosti se liší mé kampusu umístění. Zahraniční studenti mohou pracovat až 20 hodin týdně, které mají potenciál vydělat až $ 10 / hodinu. Jedná se o výjimečnou příležitost k rozvoji v jedné nebo více z následujících odborných rolí: Business Development marketing služby pro studenty Přijímací řízení Dosah Community Studenti se mohou dozvědět více o jednotlivých popis role pomocí následujících naši stránku LinkedIn na adrese: https://www.linkedin.com/company/devry-university-&-its-keller-graduate-school-of-management-international Sledujte nás na naší stránce na Facebooku International: www.facebook.com/devryintl~~dobj * DeVry University je akreditován vysokého učení Komise, www.hlcommission.org. Keller Graduate School of Management je součástí této akreditace. Ve státě New York, DeVry univerzity působí jako DeVry College v New Yorku. Reference "Třídy menších rozměrů nabízené DeVry vytvořit profesionální prostředí pro výuku a také zvyšuje interakce mezi profesorem a studentem, který mi hodně pomoci při přizpůsobování se novému prostředí." - Xuan D. Hua, Vietnam "Sítě pole je moje vášeň a DeVry mi poskytl úžasnou learningové platformy vykonávat svůj sen. Můj poradce, pan Masood Nadeem je skvělý člověk, a on byl mi pomáhá od prvního dne. Neustále hledá pro mě, a on je jako otcovská postava se mi tady. Jsem si jistý, DeVry mne uvede do větší výšky. " - Amudhan Tamilarasu, Indie "To nám Kariéra Zkušenosti Program je další obrovský krok, který DeVry University vzala v globálním světě. Je mi ctí být vybrán jako mezinárodní studentské specialista v tomto procesu a budu dělat vše pro to, aby se pokrok kupředu. " - Evrim Timur, Turecko [-]

Magistr Ve Službách Marketingu A Komunikace

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus forma Denní studium 18 měsíců Švýcarsko

Naše magisterském programu v oblasti služeb marketingu, managementu a komunikace zahrnuje všechny zákaznicky orientovaných oborů. [+]

Náš MSC Program pokrývá všechny disciplíny orientované na zákazníka. Náš kurz klade velký důraz na praktický význam.

Zákazníci jsou zásadní, aby firmy dlouhodobý úspěch. Vnímanou hodnotu zákazníky přesvědčit výrobků a / nebo služeb tvoří udržitelné hodnoty společnosti a tím i úspěšné podnikání. Budete mít možnost získat potřebné nástroje pro tento přístup, přes hodnoty pro zákazníka, který jsme vyvinuli. Prozíravé specialistů V globalizovaném světě, studenti, jako byste se poptávky: specialisté, kteří jsou schopni rozšířit jejich způsob myšlení nad rámec specialisty marketingu, kteří mají integrované chápání pohledu zákazníků při řízení svých podniků. Orientace na zákazníka a praktický význam Sedm průmyslové nebo oblasti použití jsou zapojeni do našeho kurzu. Jedinečným způsobem kombinují základní manažerské disciplíny se trhů a obchodních modelů dnešního průmyslu. Náš magisterský program klade důraz na orientaci na zákazníka a nabízí praktický význam. ... [-]


Magistr V Digitální Reklamě A Příchozí Na Trh

Escuela de Negocios y Dirección
Online & Campus forma Kombinované 1 týden October 2016 Španělsko Madrid

Brand a zákazník chatování na internetu. Vydělejte na spotřebitelské díky Master in Digital Advertising ESNEDI. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. "Mark a klient diskuse na internetu. Získejte spotřebitele prostřednictvím Master in Digital Advertising ESNEDI." CÍLE Díky mistr v digitální může reklama a marketing Příchozí studentů: Konstrukční strategie pro optimalizaci online přítomnost společnosti. Rozhodněte o vytváření a správu SEO kampaní. Generovat, analyzovat a optimalizovat Google AdWords kampaní. Vypracuje plán digitální reklamy podle obchodních potřeb. S vědomím možnosti mobilního souvislosti s marketingem. Generovat optimalizovaný obsah a hodnotu. Činit rozhodnutí týkající se služby zákazníkům v digitálním prostředí. Vytvoření, design a spravovat firemní webové stránky. Komunikace i komerční provádět strategie sociálních médií. Integrujte firemní blogy v komunikačním plánu. Měřit a analyzovat výsledky pro optimalizaci kampaně. Optimalizace získání kvalitní potenciální zákazníky. Obsah Digitální Marketingový plán I Digitální Reklama: Optimalizace pro vyhledávače - SEO Digitální II Reklama: Search engine marketing - SEM Reklama Digital III mobilní marketing příchozí Marketing Customer Experience a zákazník 2,0 Firemní web Řízení a strategie sociální Media Řízení a strategie Corporate Blog Obsah Vytváření a správa digitální Analytics Optimalizace kampaní Dílna a sklady závěrečný projekt Metodologie učit se Získávat klíčové znalosti z každého předmětu. Manuály a technické poznámky interaktivní obsah správa digitálních knihoven vzdělávací videa virtuální třídy praxe Učit se praxí. Polož do hry to, co jsem se naučil. Případové studie multimediální cvičení Test sebehodnocení Diskusí a fór aplikovat Ile ocenění ukazuje, jak pomocí praktických případů Provádění práce developerský projekt sazby Take Mistr v digitální reklamě a příchozí marketing by neměl být problém finančně studenta. Proto ESNEDI nabízí různé způsoby financování platbu snadné splátek bez zájmu a má smlouvy s finančními institucemi, aby vyhovovaly potřebám studenta. Kontaktujte nás a my vás budeme informovat bez závazku. Stipendia a granty: Mistr v digitální reklamě a Příchozí Marketing je součástí programu stipendií a grantů pro digitální Business School. Tyto dotace jsou uvedeny v závislosti na žadatel profilu, datum volání as omezenými místy. Kontaktujte naše poradce a budeme vás informovat do hloubky. [-]

Magistr Komunikace (profesionální)

Bond University
Campus forma Denní studium 92 týdnů January 2017 Austrálie Robina

Mistr komunikace (Professional) umožňuje studentům, aby dále své kariéry v komunikaci tím, že je vybaví vhodnou kombinaci teorie a praxe hodí do průmyslu, kulminovat s profesionálním segmentu zahrnující zprávu o profesionální portfolio, pole projektu a pole projektu. [+]

Odborný program má stejnou strukturu jako Master of programu komunikace s přídavným 20-ti týdenní Professional portfolia komponenty. Profesionální portfolio je 45 kreditů, k dispozici pána (Professional) studentů Fakulty Society & Design předmět. Toto téma je silně orientován zkušenostně a podporuje studenty rozvíjet své odborné dovednosti v reálném světovém prostředí. Předmětem zajistí, že studenti kombinují sebeanalýza a reflexní schopnosti a dovednosti učit s profesionálními metodik, aby se tak rozšířily analytické a strategické myšlení schopnosti. Bude poskytovat praktické zkušenosti pro studenty rozvíjet své dovednosti v profesi relevantní pro svého pána specializaci. Všichni studenti dokončí Scoping dokument 2000 slov, a to buď provést pracovní stáž v Austrálii 210 hodin (která obsahuje zprávu o zaměstnavatele) a reflexní deník (až 5000 slov), nebo dokončili spolupracovní výzkumný projekt ve výši až 15.000 slov. Všichni studenti budou předloží závěrečnou sbírku profesionálního portfolia dokumentů, zvýraznění jejich praktické a teoretické znalosti ve své profesi volby. Předmětem Professional portfolia nemůže být zahájeno, dokud student úspěšně dokončil všech 12 předmětů složky magisterského stupně. [-]

Master Of Arts: Komunikace - Corp Comm & Pr

Sacred Heart University
Online & Campus forma Denní studium Kombinované 48 týdnů September 2016 Spojené státy americké Fairfield + 1 více

Navržený lídrů v oboru a členů naší poradní sbor, MACOMM kombinuje výuku ve třídě s hands-on rozvoj dovedností a profesních příležitostí připravit studenty na úspěch v neustále se měnícím mediálním prostředí. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Staňte se mistrem komunikátoru Silné příběhy potřebují silné vypravěčů. S koncentracemi v korporátní komunikaci a vztahy s veřejností (OPP), vysílání a digitální žurnalistiky (BDJ) a produkce digitální multimediální (DMP) magisterský v komunikaci (MACOMM), program na Sacred Heart University umístí svým studentům vystupovat jako inovativní vypravěčů a tvůrcům obsahu v dnešním mediálním průmyslu. Korporátní komunikace a Public Relations Digital Multimedia Production Vysílání a digitální žurnalistiky Navržený lídrů v oboru a členů naší poradní sbor, MACOMM kombinuje výuku ve třídě s hands-on rozvoj dovedností a profesních příležitostí připravit studenty na úspěch v neustále se měnícím mediálním prostředí. Program je rozdělen do šesti osmitýdenní modulů, které nabízejí studentům individuální studijní plán na míru jejich zájmům a které jim umožní zvládnout své řemeslo a zároveň získat zkušenosti v oboru. Full-time studenti dokončit během jednoho roku, přičemž dvě třídy každý modul, zatímco na částečný úvazek studenti zapisují v jedné třídě na modul. V programu MACOMM, studenti zaměří na vyprávění smysluplných příběhů, které rezonují s jejich zamýšlenými diváky přes studii o public relations, korporátní komunikace, žurnalistiky a výroba multimédií. OPP je zaměřena na zvládnutí základů corporate označovat, media relations, sociální média a plánování událostí, zatímco DMJ a DMP tříd zaměřit se na zpravodajství, nahrávání videa a zvuku, editaci a produkci. Všichni studenti MACOMM naučit se efektivně komunikovat prostřednictvím různých mediálních platforem, včetně videa, televize, sociální sítě, podcasty, multimediálních webových stránek a jiných metod tradiční a on-line nebo mobilní communication. je připravit na požadavky na digitální pracoviště, MACOMM studenti jsou vybaveny state-of-the-art tools-nový MacBook pro notebooku plně naloženého s profesionálním softwarem Adobe Creative Suite a Final Cut pro, které jsou jejich udržet po absolvování. Naše ideální poloha, v Connecticutu tvůrčí chodby a poblíž New Yorku, umožňuje náš zkušený fakulty, aby partner s lídry poskytnout studentům s workshopy, stáže a mentorships a navazování kontaktů před tím, než absolvent. V celém programu, práce našich studentů je distribuován, vysílat, a publikoval prostřednictvím různých médií. MACOMM Program vrcholí vyvrcholení portfolia, která prezentuje jedinečné nadání a schopnosti každého studenta jako vypravěčů a tvůrci obsahu. MACOMM stupeň pomáhá studentům vystupují jako vášnivé, inovativní a kreativní komunikaci odborníky, kteří jsou připraveni čelit výzvám dnešního mediálním prostředí. Při průzkumu na webových stránkách programu, který poskytuje obecný přehled MACOMM, prosím, dozvědět se více o nás tím, že navštěvuje jednu z absolvent den otevřených dveří a informačních schůzek Shu je. Zveme všechny potenciální postgraduální studenty k cestě naši školu a její zařízení, nebo setkat se s jedním z našich programových koordinátorů a členů fakulty. Prosím kontaktujte naši postgraduální ředitel, Dr. Jim Castonguay, na castonguayj@sacredheart.edu nebo 203-371-7755 Program Highlights Učení se praxí MACOMM vytvoří studenti v reálném světě multimediální produkce pro konkrétní organizace, podniky, publikace nebo sdělovacích prostředků. Tento praktický zaměření na rukou-na učení s nejnovějšími technologiemi v odborném kontextu, dává studentům zkušenosti a portfolio, které potřebují k soutěžit a vynikat v neustále se měnící 21. století komunikace a médií. Zaměří na zaměstnanost a nejnovějšími technologiemi Americké ministerstvo práce okupace Outlook Handbook, 2010-11 Edition klade pracovních míst pro komunikaci a public relations odborníky ve své nejvyšší "mnohem rychleji, než je průměr" kategorie růstu, promítací, že pracovní příležitosti zvýší komunikačních specialistů o 24 procent od roku 2008 do roku 2018. The New York Times rovněž informoval o "zásadní transformace" ve zpravodajské průmyslu směrem k "" digitální novinářů ", kteří vyrábějí, nahrávat a editovat hodně z jejich materiálu." The MACOMM studijní program dodá komunikace, public relations a zprávy průmyslu se jeho příští generace profesionálních komunikátorů takovým způsobem, že pouze mediálních studií program s silnou výrobní složkou digitálním multimediálním jako je ta naše může. Je to ideální místo Hlavní kampus Sacred Heart je krátkou vlakem (pouhých 55 mil) z New Yorku, mediální světové hlavní město, a je strategicky umístěn v centru příměstské Fairfield County, domov pro mnoho velkých mediálních společností a dalších podniků, které tvoří -up Connecticut je "Gold Coast". Stáže a mentorství MACOMM studenti dokončili 12 kreditů z praxe a mentorships jako součást kurikulární strategie, ve kterém jsou studenti ponořena v profesionálním prostředí s cílem získat pokročilé praktické odborné přípravy a skutečných výsledků světě. Příklady nedávných stáže dokončených ve škole komunikačních a mediálních umění patří: 4. řadě filmů - 95,9 Fox Radio - ABC News - ABC Television - Ascom Hasler E-mailové systémy - Bee Harris výroby - Celebrity Style, Inc. - Clear Channel Communications - Cox Radio - CBS - Comedy Central - Connecticut Post - Kompletní Graphix Inc. - Ústava Capital Corporation - Cox Radio Hvězda 99 (WEZN-FM) - CNN en Español - CNN Medical News - Dateline NBC - DataViz, Inc. - Digital Photo IMA - DreamWorks Pictures - Extra! (Televizní program) - Embassy Row výroby - ESPN - Fairfield County časopis - Fairfield Minuteman - Flying Pictures Productions- WICZ FOX 40 News - FOX - FOX Sports World - GE Scholars programy - Stehlík filmy - Griffin Integrated Communications - Harrington Talents - HBO - HBO Sports - HWH Public Relations - Winthrop Školní Maják Program - KC101 Rádio - KPI televizních pořadů - Lamar Venkovní reklama - Pozdní noc s Conanem O'Brien - Noční show Davida Lettermana - Law & Order - Doživotní - Live s Regis a Kelly - Major Indoor fotbalová liga - Media Mania Letní tábor - Millenium Media Group - MTV Networks Communications Department -MTV výroby - MTV News - Muse Zábava - National Geographic - NBC - NBC Sports - Specializovaný Media - Nightline - New York Yankees - Noggin - Octagon Marketing - Outdoor Life Network - pop Warner fotbal táboří - Polo Ralph Lauren - propagace! Marketing USA - Raytheon - Rogers & Cowan reklamní agentura - Roxy Night Club - Ryan partnerství - satelit Music Group - Sesame Street - SHU atletika - Shu mužská košíková - Shu ženský hokej - Shu Pánské fotbal - Sony BMG Music Entertainment - Sesame Street - Soundkeeper Inc , - Teen Vogue Magazine - Titan TV Media - Tribeca Films - Vision Project Media - Waterbury republikánský americký Noviny - Walt Disney World Resort - WHDH-TV 7 NBC - WNEW - WNYT News Channel 13 - WPLJ - WNYW Fox 5 - WSHU National Public Radio - WTNH-TV Channel 8 - WWE - Univision - Vogue Magazine - Zamar Venkovní reklama Míchal kurzy a flexibilním plánováním MACOMM kurzy kombinují face-to-face třídy s online relací, takže studenti mohou plánovat své závazky školního areálu kolem jejich pracovní a rodinné povinnosti. S valivým přijetí a pohodlné 8-týdenní zasedání plánovaném celoročně, studenti mohou začít, když chtějí, a skončit, když mohou, budovat profesionální portfolio podél cesty. Full-time studenti mohou dokončit stupně v jednom roce, přičemž dvě třídy každý semestr. Profesionální portfolia pro digitální věk Studenti absolvují s portfoliem digitálních multimediálních materiálů, které ukazuje na potenciální zaměstnavatele, že MACOMM Absolventi jsou vysoce kvalifikovaní komunikátory s pokročilou školení v nejnovějších mediálních technologií. MACOMM studentům rozvíjet své profesní životopisy, protože jejich práce je distribuován, vysílání a / nebo zveřejněny prostřednictvím různých médií a zároveň vydělávat své tituly. Zkušený fakulty s průmyslem Connections Kromě toho, že zavedené vědce a specializované instruktory se MACOMM fakulta se skládá z oceněné a pracovní mediální odborníci se zkušenostmi v každém sektoru komunikačního a mediálního průmyslu, včetně filmových a televizních, public relations, korporátní komunikace, žurnalistika, publikování, web design a vývoj a digitální multimediální produkce. Integrovaný Laptop Program Full-time MACOMM postgraduální studenti získají MacBook Pro notebooky běží nejnovější Apple a Adobe software, a jejich celoroční představí rozsáhlé dílo v následujících mobilních multimediálních těžební plošiny, které se staly průmyslovým standardem. Požadavky na přijetí Žádné předchozí mediální produkce zkušenosti nebo komunikační celoroční je nutné k dokončení MACOMM program, a doporučujeme všem motivované studenty z libovolného vysokoškoláka hlavní nebo kariéru platit. Přijímaných studentů bude trvat online průzkum předběžného posouzení a v případě potřeby, se zúčastní příslušné MACOMM vzdělávací semináře s cílem zajistit jejich úspěch v programu. Následující dokumenty musí být předloženy a bude třeba zvážit při uplatňování: On-line přihláška $ 60 nevratný poplatek za podání žádosti Bakalářský titul od akreditované instituce Se zúčastnili oficiální přepisy ze všech vysokoškolských institucí. Sacred Heart vysokoškolští studenti a absolventi mohou úřad, absolventa Přijímací získat jejich oficiální Shu přepisy jejich jménem Osobní prohlášení -a prohlášení jeden stránkový popisující profesní cíle a důvody zájmu v rámci programu Dva doporučující dopisy profesionální životopis [-]