Magisterské studium Komunikace - Magisterské studium Komunikace hledejte zde!

Magisterské studium Komunikace - Zde naleznete magisterské studium Komunikace

Komunikace

Hledáte práci, která je připojena k vytváření sítí s několika kontakty? Možná vám sen o práci s médii? Pak magisterský studijní program v oblastech jako je mediální komunikace, a / nebo Public Relations by mohla být perfektní titul pro vás.

Kariéru v komunikaci vám umožní prozkoumat dynamiku mezi zákazníkem a společnost, a získáte důkladné znalosti teorie a praxe strategie, marketingu a výzkumu. Magisterský studijní program v komunikaci / médií zahrnuje programy, které jsou napojeny na mnoho různých akademických oblastech, včetně humanitních a sociálních věd a média, to vše dohromady v aplikované vědy. U tohoto stupně, získáte široké znalosti historie komunikace a médií a jak to platí pro vás jako odborník na komunikaci. V oboru Public Relations (PR) vám dá pochopit, jak řídit komunikaci mezi organizací a její veřejností, udržovat veřejný obraz pro neziskové organizace, nebo vysoce-profil lidí, jako jsou politici a celebrity.


Na této stránce jsou uvedeny některé programy v oblasti komunikace / Média / Public Relations (PR). Se blíže podívat a neváhejte kliknout na program, popisy, které Vás nejvíce zajímají!

Čtěte více

Masters V Corporate Communications

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2016 Španělsko Barcelona + 1 více

Hospodářská, sociální a podnikatelské prostředí se rychle mění. Současná krize, nové digitální komunikační platformy, globalizace, mezi dalšími trendy, představují nové výzvy ve způsobu organizace, komunikace jsou vaše zúčastněnými stranami. Tyto nové komunikační vzory definují století. Firmy a komunikační oddělení se zastavil ... [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Mistr v Corporate Communications Hospodářská, sociální a podnikatelské prostředí se rychle mění. Současná krize, nové digitální komunikační platformy, globalizace, mezi dalšími trendy, představují nové výzvy ve způsobu organizace, komunikace jsou vaše zúčastněnými stranami. Tyto nové komunikační vzory definují století. Podniky a jejich komunikační oddělení již dominují zprávy, které mají být vedl k jednání a dialogu se zákazníky a uživateli. Stejně jako nové digitální platformy: blogů, sociálních sítí, microblogging šíření zpráv a názorů v reálném čase a s celosvětovým dosahem. To způsobí, že obě image značky, důvěryhodnost a pověst organizací jsou více vystaveny než kdy jindy. Organizace musí být transparentnější a agilní v prostředí, které již dominují. To vše představuje zcela odlišný způsob chápání komunikace, jak jsme věděli, až nyní. Pro obrázku výše ředitele komunikace (DIRCOM) je stále více důležité v podnikových žebříčcích organizace. To opustil oddělení marketingu pro týmovou práci v rámci vrcholového vedení. DIRCOM chápán jako integrované komunikace v rámci operativní činnosti v procesu organizace. A tato komunikace je obousměrná a interaktivní tok. Je vyžadován schopnost naslouchat, přenášet a ovlivňovat zúčastněné strany, aby přidanou hodnotu pro organizaci. Zároveň musíte mít důkladné pochopení metrik svých rozhodnutí a činností. Program je navržen tak, že dokončení programu se schopnostmi a silnější, pokud jde o rozvoj jejich profesionální výkon dovednosti. Jako student, budete posilovat kompetence v souladu s trendy v požadavcích na globálním trhu práce a podmínky požadované velkých společností, kteří hledají odborník na komunikaci profil. Pracovní příležitosti Některé možnosti kariéry si můžete vybrat, aby, mimo jiné, jsou: Ředitel komunikace pro velké podniky a malé a střední podniky Profesionální komunikace v Reklamní agentury Profesionální komunikace v komunikačních Consultants Profesionální komunikace v komunikačních agentur Profesionální komunikace a marketingových oddělení pro vztahy s veřejností (PR) Velké podniky Cíle Master in Corporate Communications Jaké cíle se dostaneme? Pochopit nové prostředí, ve kterém komunikační strategie rozvíjet. Poskytovat podporu pro cíle marketingu, konsolidaci umístění výrobků a značek. Vybudovat a řídit image a pověst společnosti v součinnosti s celkovými cíli jakékoliv organizace. Vědět, organizační modely s cílem přizpůsobit komunikaci. Získat teoretické a praktické znalosti technik a nástrojů pro správu komunikace s širokým a různorodý soubor zúčastněných stran. Rozvíjet manažerské dovednosti a techniky řízení krize prostřednictvím public relations budovat důvěryhodnost a důvěru v jiném veřejnosti, a to jak vnitřní a vnější. Účastníci trénovat v rozvoji a vytváření integrovaných komunikačních plánů. Vlak PR manažerům vytvářet nové možnosti, jak dosáhnout úspěchu prostřednictvím reaktivní a proaktivní kampaně, vždy s pevným základem pro pochopení interních analýz vyráběných firmou. Curriculum Master v Corporate Communications Masters v korporátní komunikace se vyvíjí v průběhu dvanácti měsíců, se siluetou deseti modulů, které odpovídají subjektům plus Závěrečný projekt, který se vyvíjí po celý rok. Požadavky na Masters v Corporate Communications Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze přijímacího procesu: 1. Předpoklady pro přijetí v únoru. Vstupné 3. Osobní pohovor 4. Motivační dopis v květnu. 6 Hodnocení Přijímací výbor. Imatrikulace Magisterský titul v oboru Corporate Communications Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v Corporate Communications OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

MA Ve Firemní Komunikaci

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Madrid

Plný úvazek magisterský program firemní komunikace s EAE Business School je navržen tak, aby vlak manažery na nové nástroje komunikace .... [+]

Mistry ve firemní komunikaci

Komunikace je dynamický proces: mediální společnost vedla k úzké způsobu, jakým organizace komunikují se všemi zainteresovanými stranami, a to jak vnitřní a vnější. Web 2. 0, v pořadí, se stal novou sociální technologií (virtuální komunity, blogy, podcasty, atd.), v otázkách vztahů mezi spotřebiteli a podniky.

Plný úvazek magisterský program firemní komunikace s EAE Business School je navržen tak, aby vlak manažerů v nových nástrojů řízení mediální komunikace, tak je aplikovat při dosahování svých cílů.

Po absolvování kurzu studenti budou schopni:

... [-]

Profesionální Masters V Marketingové Strategie A Komunikace Digitální On-line

IIMN - Instituto Internacional de Marketing
Online & Campus forma Kombinované 14 měsíců October 2016 Španělsko Barcelona

Profesionální Mistr ve strategickém & Marketing digitální komunikace Online poskytuje komplexní výcvik, aby mohli úspěšně vykonávat funkci ředitele digitální komunikace ... [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Profesionální Mistr v digitální strategii a marketingové komunikace Online Poptávka po komunikačních specialistů, kteří ovládají digitální média, roste exponenciálně. Vypracovat koherentní komunikační strategie s cílem účinně komunikovat, je klíčovým bodem pro každé společnosti. Vzhledem k různorodosti veřejnosti, ke které společnost, stejně jako více zpráv, které mají být předložený hlavami by jejich komunikační strategie artikulovat tuto sadu možností kolem jasné a konstantní pokynu. Profesionální Mistr v digitální komunikační strategie & Marketing Online poskytuje komplexní výcvik, aby mohli úspěšně vykonávat funkci ředitele digitální komunikace. CÍLE Chcete-li vlak studenty na práci jako odborníka a odborník v jakékoli oblasti on-line marketingu. Naučit studenty nejnovější nástroje a techniky, které vám umožní zlepšit odborné dovednosti a zdroje, aby úspěšně rozvíjet on-line marketingové strategie. Naučit studenty rozvíjet komunikační činnosti a vytváření obsahu v sociálních a digitálních médií. Chcete-li vlak studenty, takže si můžete vypracovat koherentní komunikační strategie s cílem účinně komunikovat s přihlédnutím k různorodosti veřejnosti, ke které je vaše společnost v čele. Blended Learning V provedení Blended Learning nebo blended learning dělí studenta s kombinací učebny a on-line práci. Každý student má plán aktivit a studium v ​​online areálu k dosažení svých cílů. To účty s profesorem a školitele. E-Learning V e-learningu vzdělávání studentů vychází z práce on-line prostřednictvím naší virtuální kampus. Každý student má plán aktivit a studium v ​​online areálu k dosažení svých cílů. Má učitele. Letní škola V provedení bude Letní škola studenti plnit svůj program po formátu mode blended learning, s tím rozdílem, že kontaktní hodiny se uskuteční intenzivně ráno od 9:30 do 14:30 v průběhu měsíců června a červenci. Chcete-li, které je určeno Všichni ti, kteří pracují v oblasti marketingu a sociálních sítí, a je třeba získat znalosti a nástroje nezbytné aktuální on-line sektoru. Pro všechny, kteří si chtějí prohloubit strategické oblasti sociálních médií, ať už manažery Společenství, studenti komunikaci, reklamu a / nebo uvádění na trh, nebo má na starosti oblasti on-line marketingu. Pro lidi, kteří chtějí zlepšit nebo se naučit rozvíjet komunikační strategii s cílem získat další prodeje. Profesionální v jakémkoli oboru podnikání, které zajímá jim vyvíjet a pochopit hlavní změny, které internet má na marketingové strategie. Pro ty, kteří se potřebují naučit nové profesi, která požaduje na trhu dnes. Double Degree Po dokončení Master a odpovídající kvalifikace překonat vlastní certifikát vydaný Universitat Abat Oliva CEU a Mezinárodní institut pro marketing bude získána. [-]

Masters V Corporate Communications

ESde Business School
Online forma Denní studium 1 rok November 2016 Španělsko Valencia

V on-line Masters v Corporate Communications z ESDE Business School jsme přípravu odborníků s vynikajícími komunikačními metodami použitelných v každém podnikání, od vytváření značky a identitu k dosažení integrované komunikace v reakci na koordinované a soudržné vnitřní a vnější systémy formulovat komunikační strategii, schopnou posílit image a rozvoj organizací integrace. [+]

ÚVOD A CÍLE Vzhledem k významné novinky byly předloženy obchodní komunikaci v posledních letech organizace již zjistily, že je třeba řídit své nehmotné hodnoty a nové technologie s větší význam při vytváření strategie a zvýšit své konkurenční tržní hodnotu , V Online mistr v Corporate Communications na ESDE Business SchoolChceme trénovat skvělé odborníky s komunikačními metodami použitelných v každém podnikání, od vytvoření značky a identitu k dosažení integrované komunikace v reakci na koordinované a soudržné integraci interních i externích systémů formulovat komunikační strategie, které jsou schopné zlepšení vnímání a rozvoj organizací. Během Master of Corporate Communications z ESDE Business School jsou popsány různé techniky firemní komunikace online i offline prostředí, které se týkají reklamy a marketingu a public relations, rozvoj manažerských dovedností Projekt komunikace na úrovni managementu, což si vyžádalo a zvýšení profesní a kariérní postup. Porozumět prostředí, ve kterém se komunikační strategie vyvinuté. Podpůrné organizační strategických cílů, konsolidaci umístění a konkurenční výhody produktu a značky. Vybudovat a řídit image a pověst společnosti v součinnosti s organizací cílů. Získat teoretické a praktické znalosti technik a nástrojů, které úspěšně řídit komunikaci s řadou zúčastněných stran. Rozvíjet manažerské dovednosti a techniky řízení krize prostřednictvím public relations budovat důvěryhodnost a důvěru v jiném veřejnosti, a to jak vnitřní a vnější. Vlak PR manažeři schopni dosáhnout reaktivní a proaktivní kampaně úspěšně sladěna s strategickou realizaci organizačních cílů. Pracovní příležitosti Masters v oblasti podnikových komunikací ESDE Business School: Ředitel komunikace pro velké podniky a malé a střední podniky. Profesionální komunikace v reklamních agentur. Profesionální komunikace Consultants komunikace. Profesionální komunikace Komunikační agentury. Profesionální komunikace pro marketing a styk s veřejností (PR) velkých podniků. Kvalifikace a kurikulum El Mistr v Corporate Communications ESDE Business School se vyvíjí po dobu dvanácti měsíců, se siluetou deseti modulů, které odpovídají subjektů plus Závěrečný projekt, který se vyvíjí po celý rok. Výzvy oddělení komunikace Sociálně-ekonomické změny ovlivňují podnikatelské prostředí se měnící organizaci vztahů - zúčastněné strany. V tomto modulu bude revidovat hlavní trendy a jak ovlivňují komunikační strategii organizací. Relationship Management MMCC - Tisková kancelář Vztah s médii je jednou z hlavních činností DIRCOM. V tomto modulu budete studovat, jak řídit vztahy s novináři, způsobu jejich práce a různé aspekty, aby zvážila v této složité interakce. interní komunikace Interní komunikace je komunikace s interním zákazníkem, tj pracovníka. Vytvořena v reakci na měnící se potřeby společnosti motivovat svůj tým a udržet nejlepší ve firemním prostředí, kde je změna dostává rychleji. Její vedení úzce souvisí se zachováním talent v organizacích. Komunikace v digitálním prostředí Novém digitálním prostředí vyznačuje bezprostředností a obtížnost ovládání zpráva je výzvou pro DIRCOM. V tomto modulu budete studovat vlastnosti tomto novém prostředí, jeho problémy a jak zvládnout hlavní nástroje pro monitorování a měření. Finanční komunikace ve společnostech s kótovanými Finanční svět je velmi citlivá, komplexní a má své vlastní kodexy komunikace. Proto jejich právní aspekty a jeho složitost, jak DIRCOM ve společnostech s kótovanými akciemi potřebují zvláštní školení v této oblasti. Komunikační dovednosti a vliv V tomto modulu budete pracovat z technik řečnictví, mluvčí školení a interpersonální komunikace k analýze a identifikaci těch kolaterál aspekty, které dělají komunikace více tekutin a umí ještě účinnější. Vývoj těchto dovedností vám dává větší schopnost ovlivňovat. Marketingu a komunikace V některých organizacích odpovědnost marketingu a komunikace jsou často zahrnuty ve stejném oddělení, přičemž společné cíle související technické činnosti jsou různé. V tomto modulu budete vědět, činnost marketingového oddělení a jeho vztah s komunikační strategie. Krizová komunikace Organizace nebyl nikdy vystaven vnějším kontrolou a očekává se zvýšení krizi organizací. V tomto modulu budete studovat v akčním plánu, aby se zabránilo a řídit je. komunikační plán Komunikační plány jsou navrženy tak, aby definovat základní kritéria komunikace v organizacích. Nakonec Mistr se bude vztahovat na všechny koncepty naučené pro realizaci komplexní komunikační plán. Vstupní požadavky Chcete-li otevřít magisterské učení bude nutné mít dokončené vysokoškolské vzdělání. Budou přístupné pro absolventy z vnější strany evropských vzdělávacích systémů bez schválení svých titulů, po ověření ze strany univerzity. požadavky na přijetí V případě, že poptávka převyšuje nabídku míst, akademický výbor přezkoumá životopisy kandidátů s cílem rozhodnout, zda je relevantní, či nikoli udělit právo na registraci, v souladu s profily příjmu a požadavky na odbornou přípravu předchozí set. Pro takový případ, vypracuje Komise seřazených seznam zásluh kandidátů podle následujících kritérií: Akademický záznam (50%) Odborná praxe (10%) dodatečné školení (30%) Znalost jiných jazycích než v mateřském jazyce (10%) bude mít přednost při kvalifikaci angličtinu před ostatními jazyky Komise může také provést osobní pohovor s kandidátem, pokud to považuje za nezbytné. [-]

Magisterský Titul V Oboru Digitálního Obchodu

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 1 rok December 2016 Itálie Bologna

Každá firma hledá manažery schopné vytvářet, spravovat a sledovat digitální prodeje. Mistr v digitální Commerce poskytuje dovednosti, aby vypracovaly strategie a úspěšně dosáhnout svých cílů v každém typu komerčního kanálu stává specialista na digitální marketing ... [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Každá firma hledá manažery schopné vytvářet, spravovat a sledovat digitální prodeje. Mistr v digitální Commerce poskytuje dovednosti, aby vypracovaly strategie a úspěšně dosáhnout svých cílů v každém typu komerčního kanálu stává specialista na digitální marketing. Mezi hlavní cíle pro účastníky jsou: naučí vytvářet strategie pro dosažení úspěchu v on-line kontextech rozvíjet digitální sůl projekty znát a komercializovat různé typy obchodů a platforem pracuje jako profesionál v každé oblasti digitálního marketingu, včetně webové použitelnosti, e-mailový marketing, marketing a optimalizace pro vyhledávače, webové analytiky. Účastí se skupinou firem známých po celém světě jako vedoucí podniku, tento pán je bezprecedentní směs vědeckých poznatků a mezinárodních osvědčených postupů. Poskytuje ucelený soubor technologických a manažerských znalostí se zaměřením na omnichannel a digitální marketing na podporu kariéry mladých absolventů. Mistr v digitální Commerce má dobu trvání 12 měsíců a probíhá výuka výhradně v angličtině. Stáž 600 hodin, které účastníci konat na konci programu, dá šanci čelit reálné situace, které se vyskytují každý den v podnikovém prostředí. Struktura Master in Digital obchodu očekává, že 1500 celkový počet hodin výuky 12 měsíců studia, rozdělených do 360 hodin výuky ve třídě, odhadovaný 540 hodin individuálního studia a 600 hodin praxe. Struktura Master je rozdělena do čtyř cyklů: První cyklus: prosinec 2016 Druhý cyklus: leden 2017 - červen 2017 Třetí cyklus: červenec 2017 Etapa: srpen 2017 - listopad 2017 Master obsahuje řadu pre-přípravné kurzy začínající vzdělávací program frekvence je kolem 30 hodin týdně výuky strukturované tak, aby bylo možné věnovat prostor i pro skupinovou práci, nemluvě o pozornost jednotlivým studentům a řízení mezilidské vztahy. Kurzy Účetní Řízení a zabezpečení dat Digitální Reklama Digitální Customer Relationship Management Základy ekonomiky a General Management marketing Marketingový výzkum a Analytics omnichannel Retail management Social Media Management Standardní Platforma Nástroje Supply Chain Management UX a management User Interface Webové technologie Základy Metodologie Tento model trénink zahrnuje střídání přednášky s vypracováním a vývoj případových studií, a to jak prostřednictvím individuálních i skupinových projektech. Některá cvičení a zkoušky mohou být provedeny na základě skutečných případů předložených přímo od firem sítě škol. Kariérní rozvoj Integrace s podniky je prioritou a rozlišování aspektem ve všech Boloňského Business School, a to i pro Masters v programech Digital Commerce. Vytvoření zaměstnatelnosti je činnost, při které je škola plně odhodlána prostřednictvím systematického působení profesního rozvoje, s pokračující závazek kombinovat nejlepší profesionální studentských projektů s ohledem na potřeby vyjádřené podniky. Praxe je vynikajícím odrazovým můstkem, stačí vzít v úvahu, že do šesti měsíců po skončení plný úvazek mistra Bologna Business School v průměru 85% absolventů je součástí společnosti. náklady Registrační poplatek pro Masters je 14.800 € (DPH osvobozeny). Poplatek zahrnuje účast na Master, všechny studijní materiály k dispozici prostřednictvím on-line platformy a přístup ke službám Bologna Business School, mezi něž patří osobní účet wi-fi BBS, používají počítačové učebně PC, využití ploch studovat, přístup do vnitřních tělocvičně zařízení pro restaurace školy. Poplatek vás opravňuje k účasti na činnosti učení, jako jsou jazykové kurzy a hlavní přednášky na pozvání. V parku Vysoké školy je velké parkoviště grat. úvěry na Bologna Business School dokončuje opatření, která by účastníkům přístup k low-úrokové půjčky na pokrytí nákladů na registrační poplatek. Jako příklad konvence v posledních letech patří: Částka rovná procentnímu podílu, které se konalo Možnost dodatečné částky za "živé nákladů" sníženou sazbou bez záruk Splatné za 12 let Bez omezení vyhynutí Sazba ve výši 3% z hodnoty úvěru, které mají být přiděleny do fondu pro Čestný krycích insolvenčního rizik stipendia V Boloňské Business School chápeme, že pro naše studenty je velmi důležité získat finanční podporu pro dosažení svých cílů. Vydejte se na cestu vysoce kvalitních studiích zahrnují významný finanční závazek, ale věříme, že investovat do své budoucnosti je vždy dobrá volba. Bologna Business School je potěšením zpřístupnit nejvíce zaslouží studenty dílčí stipendií. Všechny tyto stipendií bude převedena na základě svých zásluh na studenty, kteří obsadí nejvyšší pozice ve výběrové fázi. Nejvyšší studenti pořadí budou ti, kteří budou mít nejen solidní akademické zázemí a profesionální, ale i těch, kteří se ukázaly být nejvíce motivováni k zúčastnit kurzu. BBS poskytuje stipendia 6.000 EUR a 4,000 euro stipendium. Všichni žadatelé budou považovány za stipendium aniž by bylo nutné dokončit konkrétní aplikace. Stipendia bude udělena během všech fází výběru. Výherci budou vyrozuměni v době přijetí. požadavky Podmínkou pro přijetí do kurzu, musíte mít: první stupeň (jehož má být dosaženo ve lhůtě registrací) Vynikající úroveň anglického jazyka Vstup do kurzu je předmětem uspokojivé individuálního pohovoru a testu anglického jazyka, ne-li rodilými mluvčími. Přijímací proces Mistr je zaměřena na kandidáty, kteří získali bakalářský titul před uplynutím registrací každé fáze. Registrace probíhá ve dvou fázích: nápisy v prvním kole uzavřena v září 2016, zatímco pro druhé kolo uzavřena v listopadu 2016. CV certifikát stupeň Fotokopii průkazu totožnosti motivační dopis Letter / a odkazy (nepovinné, ale doporučeno) Výběrové řízení se bude konat v Boloňském Business School. Výběry v prvním kole se bude konat v říjnu 2016, zatímco výběry pro druhé kolo v listopadu 2016. V souladu s počtem volných míst, vstup do kurzu je závislá na pozici v pořadí kandidátů bude vycházet z celkového počtu bodů shromážděných v průběhu výběrového řízení. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Komunikace (Řím + New York)

Rome Business School
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 1 rok October 2016 Itálie Řím + 1 více

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Školení excelence, placené stáže, 2 měsíce programu v New Yorku, kariérní služby, mezinárodní sítí a mnoho dalších výhod pro vaše profesní a osobní rozvoj. Výuka vzorce pro každou potřebu. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Studenti budou mít skvělou příležitost dělat svého pána v oblasti marketingu a komunikace v Řím a New York City. Hlavní program vám nabízí možnost dokončit své studium v ​​srdci Wall Street (NYC) a šanci dokončit stáž ve více než 800 místních společností. To vám dá možnost naučit se další modely řízení a získávat zkušenosti v předních světových obchodních měst. Mistr v marketingu a komunikace v Římě Business School je ideální volbou pro profesionální hledá world-class studijního programu v těchto oborech, spustit nebo upevnit úspěšnou kariéru v mezinárodním prostředí. Kvalita výuky, placených zahraničních stáží a kariéra a síťové služby v nabídce vše přispívá k tomu, že tento program je perfektní pro ty, kteří se snaží vyniknout na trhu práce a ve světovém obchodu. ... [-]

Masters V Reklamě Designu A Inovací V Komunikaci Značky

Esdesign - Escuela Internacional de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců May 2016 Španělsko Barcelona

S tímto programem budete komunikátor s otevřenou a tvůrčí mysl, a získat pohled na průřezu designu. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Společnost jako jsme před pár lety věděl, již neexistuje. Vliv technologického pokroku je tak velký, že nikdo neodváží, aby se dlouhodobé předpovědi o tom, kam směřujeme. Jakékoliv rasy, a to zejména těch, které souvisejí s komunikací a značky vyžaduje neustálé zpochybňování svých vlastních parametrů a zdůvodnění. Jaké to bylo před 10 lety, to je historie. Záleží na tom, jak jsme se přizpůsobit náš způsob pracuje na konstantní digitální a sociálnímu pokroku. Novináři dnes musí pochopit hluboký vztah mezi technologií, osobních hodnot a mezilidských vztahů. V opačném případě nebudou mít generovat příslušné zprávy pro značek a produktů. Tato úvaha se narodil Masters v reklamě designu a inovací v komunikačních Trademark. A také to, naštěstí, vždy bude fakt známý východiskem nutné: Kreativita. Myšlenka, svůj příběh, aplikaci, která spojuje s lidmi, a Tweet mobilizovat tisíce lidí. Stručně řečeno, tvořivosti, v nejširším slova smyslu, to stane se více než kdy jindy měřítko pro jakékoliv komunikátoru. V počáteční bod a ve stejném účelu. Dnes komunikátory musí být skutečné znalosti houby. Jen co se dozvěděla o způsob, jakým lidé komunikovat a vyjadřovat se rozhodl mohou vzniknout myšlenky, návrhy, nápady, produkty nebo příslušné akce. Je to již nestačí přesvědčit. Teď se musíme pohnout. Reklama, stejně jako ostatní disciplíny obchodního sdělení, musí být krok vpřed a vyvíjet se alespoň na stejnou rychlostí jako společnost. A v tomto Masters navrhujeme pro přípravu odborníků a připravit je na ujmout této nové a vzrušující prostředí. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Život s závratí. Ten pocit, že nemůžete ovládat všechno bylo dát místo k pobytu. Dávno pryč jsou kampaně, které se nebere v úvahu sociální složka a úprava je v reálném čase v závislosti na spotřebitelské reakcí. Tento pocit je třeba chápat a přijímám ho jako další parametr. S cílem vyškolit odborníky otevřené a tvůrčí mentality. Na hodnotu tvořivost. Prohlašují, že to jako životní styl, způsob myšlení, spíše než jako nástroj, který nám může pomoci získat proslulost v určitém čase. Přiblížení a propagovat nejnovější trendy v chování. Pouze hluboké znalosti sociální a individuální chování, bude přijímat platná rozhodnutí. Rodinné struktury, vzory spotřeby, nové priority a potřeby, více než kdy jindy ... jsou výchozími body pro známek. Řešení různé typy spotřebitelů z emocionální a technologicky. Mnohem humánní a citlivější na motivací a chování zakoupit novou perspektivu. Cvičení schopnost generovat relevantní obsah přes mnoho navrhl a dohlížel na nejlepší profesionálové cvičení. Nabídka návrháři a komunikační profesionálové vize průřezového designu. Digitální média a fyzická média se nachází v návrhu a kreativity soudržnosti a kontinuitě zpráv. Poskytnout studentům dostatečně široký nových nově vznikajících technologií a znalostí, a jak ovlivňují vztah mezi lidmi a značek. Získání schopnost najít kontaktní místa, která lze připojit spotřebitele a značek / produktů. Naučit se vyprávět příběhy okolo značek, které generují udržitelná, relevantní a vrátit se citové vazby. Analyzovat úlohu značek ve společnosti z pohledu spotřebitele. To, co se očekává od značky a to, co mají nabízet výměnou za obchodní transakce. Pochopit smysl různých sociálních sítí a jejich specifickou roli jako prostředek k zprostředkovat emocionalita a sdílet informace. Vědět, jak řídit řeč stejné značky S využitím charakteristiky každé technické vlastnosti. Příjemci Absolventi designu Absolventi komunikace a reklamy Absolventů výtvarného umění Absolventi audiovizuální komunikaci Absolventi marketingu Odborníci: V případech, kdy student prokáže předchozí vysokoškolské vzdělání akreditační proces vysokoškolským vzděláním, Akademický výbor vyhodnotí životopis kandidáta a portfolio a dokončili učební plán, který musí udržovat rozumnou rovnocennost s existujících studií Stupeň ze stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr mohou rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Kreativní oddělení reklamní agentury. Strategické plánování oddělení agentury a inzerenti. Marketingové oddělení a komunikace podniky. Účty oddělení reklamních agentur. Firemní značky a grafické studio, mediální agentury. Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, začínajících ... Fakulta Učitelé se specializací na každé z tematických oblastí programu, prostřednictvím případové studie a realizace praktických projektů, studenti získají multidisciplinární, ale absolutně související odbornou přípravu. Zavázala jsme na mezinárodní fakulty, která přináší různé pohledy na světě komunikace, každý ze své profesní perspektivy. Proto máme odborníky, kteří zvládnout složitost procesu z globálního hlediska, se silnými základy v celosvětových kampaních přes více kanálů / mediální komunikace. Program / Obsah Mistr kreativity a inovace v komunikaci značky je strukturován z různých oborů jsou integrovány do cross-projektu zpracovaného podél trati. MODULY Mírněte se a Buďte kreativní Kreativita není nástrojem, ale způsob chápání světa. Jen mysli více kreativní, že vyvíjet nová řešení, která vzniknou opakující se problémy. Tento modul nejen pochopit mechanismy kreativní mysli, ale také způsob, jak přivést do popředí našeho života. Máme řešení umožňují kreativitu z širší perspektivy, do té doby jej realizovat v oblasti komunikace, prostřednictvím případových studií a cvičení. Cíl: Přístup od vzrušení a technologie Jak je žena v domácnosti v roce 2015? Co jeden? A teenager? Pochopení toho, co je motivuje, způsob, jakým byly ponořeny v digitálním světě a jak komunikovat, jsou aspekty, které tento modul přináší na stůl. Tento kurz se ponořit do více skupin spotřebitelů používaných v marketingu, obvykle seskupeny podle věku a sociálně-ekonomické úrovni z hlediska, které kombinují emocionální a psychické část s tím, jak využíváme technologie v průběhu celého dne hledat řešení. Duše Značky: Značky s duší Již daleko za doby, kdy značky zahájena jednosměrně zprávy. V současné době neexistuje žádná značka, která nemá konečný účel, kterým se stanoví trvalý vztah se svými zákazníky z velmi lidské perspektivy. Něčím přispět ke společnosti, se stal jedním více rozhovorů kolem problematických otázek či iluzí, které se pohybují. Sociální role, které nemohou být fiktivní nebo do galerie. Značky se musí naučit potit, že realita a poctivost k připojení trvale. Vyprávění & Branded Content Proč jsou značky, které mají co říct? Koho zajímá, jestli továrna byla otevřena v roce 1952? Jaké jsou některé značky plazí na Facebooku jako pozdních čtyřicátých letech v nočních klubech? Proč značka šamponu chcete, abych šťastná pondělí? Značky a produkty musí najít svou vlastní zdůvodnění, proč jsou v tomto světě, mimo prodejní cookies nebo tenisky. Tento modul bude dávat klíče k nalezení spojovací body mezi značkou a konkrétní publikum a dělat svou historii zahrnující spotřebitele. Technologie Nikdy předtím technologie dostala velký vliv na naše životy. Nedávné pokroky v neuromarketingu, internet věcí, 3D tisk, rozšířená realita, umělá inteligence, zpracování velkých objemů dat ... Všechno, co dělá společnost posunout z technologického hlediska je pravděpodobné, aby se stal nový způsob, pro interakci s spotřebitele. Tento modul posoudí všechny technologie prudce roste právě teď a pravděpodobně bude mít důležitou roli v nadcházejících letech. To není stát se experty na tuto technologii, ale vím, jejich potenciál z hlediska značek. Sociální trendy Jak nakupovat, co jíme, kde najdeme pár, řízení naší doby, způsob, jakým jsme se přesunout, vztah s naším prostředím ... Všechno se mění. Tento modul bude objevovat realitu složený z mnoha malých změn, jakož i ponořit do důvodů je v dolní části všechny tyto změny pohybu. Návrh Příčný Můžete si myslet, že dobrý designér nebo komunikátoru musí být schopen syntetizovat design nebo představu o rozsahu, který je nutný kdykoli, buď polovinu stránky svislý nebo aplikace, prostřednictvím TV spotu nebo mikinu. Tento modul chce jít trochu dál. Jeho cílem je prohloubit vizuální rozměr značek, aby bylo možné pochopit, jak budovat image značky přes to. Jak syntetizovat hodnoty a cíle známky, daleko za logo nebo firemní identity. Sociální sítě Tento modul zkoumá roli značek v sociálních sítích. A v roli sociálních sítí v životě spotřebitelů. Každá sociální síť má svůj vlastní jazyk a způsob vyjadřování. A dnes je skoro důležitější vědět, jak je nepoužít jinak. Studenti budou vedeni prostřednictvím prohlídky různých sociálních sítí, aby si mentální mapu formou praktických cvičení a reálných příkladech jsme se odhalit nejlepší způsob, jak využít tyto sociální sítě s cílem vždy pro navázání spojení a spoluúčast s našimi zákazníky. Mobilní zařízení lidských přívěsky Tablety a smartphony byly stanoveny v kapsách a domácnostech po celém světě, a už ne otěhotnět náš život bez jejich neocenitelnou pomoc. Ty se staly otáčivých dveří pro šíření informací a obsahu na závratnou rychlostí. Vše je přijato rychle a bez ohlédnutí. Chápeme dynamiku tohoto vztahu, a porozumět tomu, jak do života našich spotřebitelů v neinvazivní způsobem.   Vyvrcholení projektu Navrhují projekt, aby se co nejvíce aplikovat znalosti získané v Mistra. Konečný počet studentů bude určovat formát a zaměření projektu, takže jak učitel a žák je užitečné a inspirující nástroj. [-]

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok October 2016 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem specializací: Projekty pro reklamu a strategické komunikace: Studenti budou tvořit na myšlenek a prototypování digitálních komunikačních strategií pro značky a organizací. Pokud jde o praktickou výuku, studenti mohou rozhodnout pro web design a mobilní design projektů designu interakce aplikace do vesmíru: Student bude vytvořen v koncepci a vývoj designu interakce aplikovaného do vesmíru obecně že je, maloobchod, zábava, památky, muzea, infrastrukturu a veřejný prostor ... Pokud jde o praktickou výuku, studenti se mohou rozhodnout pro interaktivní design pro inteligentní města nebo provést pilotní projekt interakce. Studium Program: Data Sheet Kredity: 66 ECTS Doba trvání: 1 rok Kvalifikace: Masters v designu a rozvoje digitálního Projekty jazyk: španělština a angličtina nabídka speciálních itineráře čelit: Digitální Projekty Reklama a strategické komunikace Projekty designu interakce interaktivní prostor První semestr Modul I - Teoretický rámec a kontext (8 ECTS) Modul II - Metodika a pokročilé návrhové procesy pro interaktivní internetové stránky a aplikace (12 ECTS) Modul III - Programování, vývoj a prototypování digitálních rozhraní (12 ECTS) Druhý semestr Modul IV - Správa digitálního designu (6 ECTS) Specialita 1: strategické komunikační projekty a reklamy (10 ECTS) Speciální 2: design projektů interakcí pro prostor (10 ECTS) Mistr závěrečné práce (12 ECTS) Externí Practices (6 ECTS) [-]

Magistr Veřejné Správy A Veřejné Politiky Expert

Corvinus University of Budapest, Faculty of Economics
Campus forma Denní studium 4 semestry October 2016 Maďarsko Budapešť

Charta popis kvalifikací: titul z ekonomie a veřejné politiky, veřejné správy hřiště (ekonom ve veřejné politice a managementu). kteří jsou vyškoleni v ekonomii ... [+]

Charta popis kvalifikací: titul z ekonomie a veřejné politiky, veřejné správy hřiště (ekonom ve veřejné politice a managementu)

Kdo čeká, veřejné správy a veřejné politiky MA program?

Mistr veřejné správy a veřejné politiky odborníci čekají

• kteří jsou vyškoleni v ekonomii (vysoká škola), bych chtěl prohloubit své znalosti, vláda a veřejném sektoru rozšířit znalosti;

• Kdo jsou ostatní disciplíny (T & aacute; rsadalomtudományi, lékařské, právní, apod.. ) Získal bakalářské a magisterské úrovni znalostí oborů spojených s přáním, magisterského studia veřejné politiky řízení za účelem získání znalostí; ... [-]


Magistr Ve Službách Marketingu A Komunikace

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus forma Denní studium 18 měsíců Švýcarsko

Naše magisterském programu v oblasti služeb marketingu, managementu a komunikace zahrnuje všechny zákaznicky orientovaných oborů. [+]

Náš MSC Program pokrývá všechny disciplíny orientované na zákazníka. Náš kurz klade velký důraz na praktický význam.

Zákazníci jsou zásadní, aby firmy dlouhodobý úspěch. Vnímanou hodnotu zákazníky přesvědčit výrobků a / nebo služeb tvoří udržitelné hodnoty společnosti a tím i úspěšné podnikání. Budete mít možnost získat potřebné nástroje pro tento přístup, přes hodnoty pro zákazníka, který jsme vyvinuli. Prozíravé specialistů V globalizovaném světě, studenti, jako byste se poptávky: specialisté, kteří jsou schopni rozšířit jejich způsob myšlení nad rámec specialisty marketingu, kteří mají integrované chápání pohledu zákazníků při řízení svých podniků. Orientace na zákazníka a praktický význam Sedm průmyslové nebo oblasti použití jsou zapojeni do našeho kurzu. Jedinečným způsobem kombinují základní manažerské disciplíny se trhů a obchodních modelů dnešního průmyslu. Náš magisterský program klade důraz na orientaci na zákazníka a nabízí praktický význam. ... [-]


Master Ve Firemní Komunikace

ADEN Business School
Online forma March 2017 Argentina Mendoza

Master in korporátní komunikace je určena pro dokončené 100% on-line, široká pružná pracovní doba, absolutní geografická nezávislost. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Master in KOMUNIKACE FIREMNÍ Bylo konstruována pro dokončeno 100% on-line široký pružná pracovní doba Absolutní geografická nezávislost Master in korporátní komunikace rozvíjí dovednosti a komunikační dovednosti zaměřené na dosažení cílů vaší společnosti. CÍLE Po dokončení dokončení bude účastník dosáhly těchto cílů přenosu: Znát obecnou oblast týkající se strategickou hodnotu komunikace a obrazu v organizacích a jejich motivy. Identifikujte nástroje a techniky, které usnadňují a optimalizovat rozvoj komunikace a její přímý vztah s identitou a image, soukromé i veřejné podniky, nevládní organizace a instituce různého druhu. Provést komplexní program pro jakoukoli společnost či místních institucí, založenou na výzkumných dat, podle analýzy, diagnostiky a nakonec přípravu vhodného rozpočtu a charakteristik organizace komunikačních plánu. Studium vyhlídky, které umožnily dát odpovědi na otázky týkající se komunikace v organizacích. Stimulovat kreativitu firemní image. Vytvořit metodiku výzkumu a odborné přípravy pro plánování a provádění projektů institucionální komunikace. Získávají řadu dovedností, které v kombinaci s získané znalosti, které jim umožní rozvíjet komunikační iniciativy marketing v praxi. Integrace internetu v marketingové komunikační strategie organizace. Uplatňovat strategickou vizi integrované marketingové komunikace. příjemci Ředitelé nebo podnikatelé z různých organizací, generálních ředitelů a manažerů z různých oblastí. zaměstnance specifická odvětví, jako je marketing, reklama, public relations, lidských zdrojů, designu, tisku, institucionální vztahy a komunikaci. Obecně všichni zúčastnění v řízení organizace. akademický obsah Modul 1: komunikace s veřejností Organizace Modul 2: vizuální identity a kulturní interní komunikace Modul 3: Základní nástroje externí komunikace Modul 4: Od výzkumu a Plánu Global Positioning komunikačních technologií MODUL 5: Vedení a spokojenosti zaměstnanců Modul 6: Zaměření a klient - Process Integration Modul 7: Protokol a organizace Business Events Modul 8: Integrovaná digitální marketingová kampaň Modul 9: Inovace a technologie aplikované na marketing Modul 10: Vedení Modul 11: řečnictví a efektivní prezentace Modul 12: Podnikatelská etika a sociální odpovědnost firem END mistrovských PRACÍ aplikované znalosti Hlavním rysem Aden International Business School je jeho zaměření na aplikovaný znalosti a dovednosti naučil pracovat. To umožňuje našim studentům vést podnikatelské projekty související s každým tréninkového diktátu. Chcete-li to provést během programu dokončena student musí aktivně případovou analýzu, projektový development, specializované dílny, řízení projektů a činnosti, které přímo souvisejí s řízením účasti. Tyto aplikace se provádí pomocí specializovaného softwaru, videokonference, simulaci platformou a jiných technických prostředků. Videokonferenční INTERAKTIVNÍ Integrační v každém modulu a prezentačních videokonference. Prostřednictvím revoluční technologie začleněné jako prostředek interakce účastník / učitele, videokonference platforma, přes který budeme podporovat mentoring, sítí v prezentačních setkání, setkání integrátorů v každém modulu a aplikovat nové učební činnosti jako řešení kufry a rozvoj společných projektů. Osvědčení Na konci programu certifikace ze strany EUNCET - Katalánská polytechnická univerzita, připočítal dokončení příslušných studií na mistra komunikace a Corporate Image (*), s finální práce schválena. Společně s certifikátem budou mít akademický zpráva popisovat všechny položky na pořad jednání a příslušných tříd dosažených studentem. Účastník obdrží také certifikát vydaný University of California v Irvine - prodloužení a Aden International Business School, připsání posouzení doplněné 140 hodin Specializace Program v oblasti komunikace a korporační značkování (^). Osvědčení musí být doprovázena akademického podrobnou zprávu příslušná témata (první 4 modulů), do programu uznaného Universitiy of California v Irvine - rozšíření. Metodologie ADEN ONLINE dosáhla za posledních 10 let inovativní vzdělávací zkušenost pro manažery a obchodní manažery. Tento program je určen pro dokončené 100% on-line s širokým zeměpisným pružné pracovní doby a absolutní nezávislosti. Vedoucí pracovníci z celého světa si vybrat tento program jako příležitost k lepšímu sami na nejvyšší úrovni, a to bez rušení s jejich pracovními povinnostmi, čas strávený s rodinou či rekreačních aktivit. Hlavním motorem výukovém procesu specializace je dána kontextu, v němž je student neustále napadal, motivované a doprovázené konstantní interaktivitu s programový ředitel a specialistů na starosti každého předmětu. Účastníci pro vstup do platformy by měly zahrnovat tyto aktivity týdně: Analyzovat čtení a výzkumných a vývojových aktivit chování vztahující se k nim. Analyzovat a reagovat multimediální materiál související dotazníky. Studovat navrhované případové studie a navrhovat řešení Zúčastněte se fóra stanovisek teoretické i praktické základy. Interakce s spoluhráčů, rozhodovat se a uplatňovat je v simulátoru. Podílet se na integraci videokonferencí a virtuálních workshopů s odborníky. Učitel / student a interakce Student / žák byl zvýšen synchronně a / nebo asynchronně, tedy učitelé a studenti mohou nebo nemusí odpovídat hodiny vstupu na nástupiště a podobně komunikovat neustále při řešení všechny dotazy. Kromě hromadách prostřednictvím videokonference v reálném čase v celém programu optimalizovat vztah mezi všemi účastníky. Geografický prostor vymezený studenta při připojení z domova, letiště, atd. buď z PC, notebook, tablet nebo chytrý telefon. Tj žádný fyzikální učebny, které vyžadují fyzickou posunutí nebo plány na dodržování předpisů, ale neustálou výměnu nápadů, návrhů, projektů a rozvoje sítí mezi účastníky pod vedením školitele vedené ředitelem mistra jako profesionální specialisty je požadováno náboj každého předmětu. Interaktivní vzdělávací platforma. Custom doprovod. Přecházel. akademické kvality. Žádné pevné plány nebo zeměpisné posunutí. Přímý odkaz na pracovní činnosti. Videokonference bylo naplánováno. Případ analýza a developerský projekt. multikulturní vzdělávání. 100% Přijetí pro mobil. Přístup k virtuálním kampusu Účastník obdrží uživatelské jméno a osobní heslo, pomocí nichž bude identifikován ve virtuálním kampusu Aden (www.aden.org/online). Svým vstupem do areálu bude umožněn postupně obsah každého z modulů, které tvoří program. Obsah se skládá z: Mid materiály vyvinuté odborníky v předmětu, prezentované v různých digitálních formátech (dokumenty, videa, prezentace, grafy, koncepce mapy, speciální vazby, atd.) Aplikační cvičení, sebehodnocení, hry a vývoj případu. Videokonference. Diskuse a konzultace. [-]

Magisterský Titul V Oboru Vědy Komunikaci

VIU Valencian International University
Online forma Kombinované 1 - 1 rok Španělsko

Specializujeme se na komunikaci životního prostředí, energie, potravinovou krizi; v psaní vědeckého diskursu, v sociální komunikaci vědy (vědeckých časopisů, sympozia, konference, atd) a vědy žurnalistiky. Mistr je nabízen ve spolupráci s School of Science Centra vyšších univerzitních studií (USCM) OEI ... [+]

Mistr ve sdělení Science Specializujeme se na komunikaci životního prostředí, energie, potravinovou krizi; v psaní vědeckého diskursu, v sociální komunikaci vědy (vědeckých časopisů, sympozia, konference, atd) a vědy žurnalistiky. Mistr je nabízen ve spolupráci se School of Science Centra vyšších univerzitních studií (USCM) OEI. Konec Masters v sociální výzkum vědecké komunikace si klade za cíl: Vlak odborníci na komunikaci ve vědě, profil stále více požadují centry I + D, sdělovacích prostředků, vysokých škol, firem a laboratoří týkající se vědy a techniky. Vlak vědecké výzkumníky, aby sdělování informací o své práci a poskytovat specifické školení pro novináře, aby správně zacházet s jeho publikací o vědecké a společenské kultury. Kariérní vyhlídky Pracovala na komunikační vědy jako základ pro školení novinářů, komunikátorů a vědců Dosah a vědecký šíření na univerzitách, média, laboratoře, různých výzkumných institucí, muzeí, kulturních center a podniky se o terénní složkou vědy Diplomová práce Studenti budou provádět informativní vědecký výzkumné téma mezi pracoval na hřišti, a bude mít způsob, jakým se provádí v mezinárodních časopisech s větším dopadem. CÍLE Celkovým cílem titulu je založena na multidisciplinární přístup, vědci vlakové / as kvality vědecké komunikace a v tematické oblasti komunikace rizika (potravinové krizi, energetických otázek, ekologických katastrof, pandemií, atd), přičemž zejména Pozornost se interakce mezi vědou - technologie - společnost. Z určitého pohledu a za účelem poskytnout studentům potřebné dovednosti související s teoretickými východisky titulu (filozofie, sociologie a dějiny vědy a techniky, studie o vědecké a technické inovace, životní prostředí poskytuje obsah virtuální, komunikace ...), výcvik v metodách a technikách komunikace, obeznámenost s jazyky a styly vědecké komunikace a rizika, znalosti o vesmíru a zdrojů na podporu vědecké kultury, a praktické informace o různých formátů komunikace pole. General Vysvětlení Program je rozdělen do tří modulů, které berou jako společné základní sociálních studií vědy a sociální komunikace vědy a techniky, významného akademického pole v mezinárodní vědecké scéně. Osnovy začíná s prvním modulem 18 kreditů, který se vyučuje výhradně přes první polovině kurzu. V něm jsou představeny základní teoretické aspekty, které budou sloužit jako základ pro získání zbývajících cílů. Vzhledem k očekávané počáteční rozdíly mezi studenty titulu, tudíž jejich nejednotnosti předchozí vzdělání jako jejich odlišného zeměpisného původu, první "Základy komunikace vědy a techniky" modul, který je nabízen studenti osvojí První koncepční prostředky, aby mohl řádně následovat další subjekty v titulu. Druhý titul modul, "Formáty a obsah pro komunikaci vědy a techniky", má náklad 30 kreditů, a je specifický základní tělo obsahu. Je distribuován v pěti jedinců tohoto modulu obligatorio.En charakteru, vývoj materiálů má vyrovnanou povahu mezi teoretickými a praktickými aspekty, s výjimkou surovin, který má velmi praktické a metodické pokyny. 12 kreditů Praktikum se zaměří na vývoj a následná obhajoba před soudem, diplomové práce, původní výzkum práce a garantované / lékaře /, který bude sloužit jako úvod k práci vlastního vědeckého výzkumu pole. Požadavky na přijetí Studenti mají zájem o účast v procesu přijímacího řízení by měl postupujte takto: Formalizovat žádost o přijetí prostřednictvím registračního formuláře. Odeslat e-mail na následující dokumenty: Životopis. Fotokopie občanského průkazu, pasu nebo NIE. Certified / legalizované vysokoškolské vzdělání, které umožňuje přístup k hlavní kopii. Certifikovaný / legalizované kopie oficiálního přepisu. [-]

Příspěvek Magisterský V Oblasti Komunikačních Technologií Pro Inteligentní Dopravní Systémy (spojených Vozidel)

EURECOM
Campus forma Denní studium 1 rok September 2016 Francie Biot

Postu magisterské nabízí potřebné znalosti požadované inženýrů a manažerů navrhnout své aplikace a související mechanismy pochopit inovace a jedinečné příležitosti připojených vozů. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Stupeň Post magisterské nabízí potřebné znalosti požadované inženýrů a manažerů navrhovat aplikací ITS a související mechanismy pochopit inovace a jedinečné příležitosti ITS. Koordinátoři programu Harri Jérôme Spyropoulosem Thrasyvoulos KONTEXT Inteligentní dopravní systémy (ITS) slibují být jedním z nejdynamičtějších a inovativní obory specializace s velkým očekávané průmyslové a obchodní růst v příštím desetiletí. Jejím cílem je přidání informačních a komunikačních technologií na dopravní infrastruktury a vozidel s cílem umožnit veřejné agentury a dopravními společnostmi na zlepšení dopravní bezpečnost snížením nehod. provoz účinnost regulací a lepší distribuci dopravní zatížení, nebo vyhlazovací mýtného stanice kongesce. uhlíková stopa směrem k zelené řízení a logistika, nebo nasazení plně elektrických vozidel. CÍLE Důraz stupně The Post magisterském je na: Poskytnout vyvážený teoretické a praktické znalosti vyžadované předními průmyslu v oblasti ITS. Analýza a kvantifikace výhod ITS na prostředí a společnosti. Seznámení s problematikou a požadované mechanismy efektivně propojit Dopravní prostředky a přeprava infrastruktury. Získání hluboké znalosti o hlavních oblastech aplikace ITS, jako jsou bezpečnost provozu, účinnost provozu, nebo infotainmentu a pohodlí. Formulace a modelování problémů typicky pozorovaných v aplikacích ITS, zkoumání dopadu a přínosy pro vozidla komunikace v různých oblastech využití ITS. Učební osnovy jsou velmi flexibilní (studenti mohou navrhnout svůj vlastní program výběrem třídy) a hands-on (praktické cvičeních, projekty, stáže) pro větší význam pro potřeby trhu. TARGET AUDIENCE Tento program se zaměřuje na studenty a zkušených inženýrů s vyplněným magisterské studium, kteří jsou ochotni se specializují na rychle rostoucí automobilovou sítí a její komunitu. [-]

Magistr V řízení Designu

University of Bridgeport
Campus forma Denní studium 2 let October 2016 Spojené státy americké Bridgeport

Zahrnovat kurzy v designu myšlení a řízení podniků, Mistr profesionálních studií ve stupni na Šintaro Akatsu School of Design (SASD) Design Management (MPS) připravuje designové manažery vést tvůrčích týmů v různých konstrukčních a papírenského průmyslu. Vynikající fakulty - a to jak bydliště a hostující - přispívá k rozvoji rušivý myšlení pomocí designu jako opěra pro zvýšení zákaznické potěšení. [+]

Zahrnující kurzy v designu myšlení a řízení podnikání, Mistr profesionálních studií v designu Management (MPS) studium na Šintaro Akatsu School of Design (SASD) připravuje designové manažery vést tvůrčích týmů v různých konstrukčních a papírenského průmyslu. Vynikající fakulty - a to jak bydliště a hostující - přispívá k rozvoji rušivý myšlení pomocí designu jako opěra pro zvýšení zákaznické potěšení. Design představuje cennou strategickou výhodu - nástroje a postupy pro problém-řešit a inovovat. Vedení tohoto aktiva, schopnost porozumět, optimalizovat a řídit, že energie se stává zásadní pro vnitřní i vnější úspěch organizace. Kategorie přední firmy jako Apple, General Electric, Johnson & Johnson, Bose a Schick vědět, že se to být obchodovatelné pravda. MPS v designu řízení programu na SASD je dvouletý intenzivní program pro profesionály designu všech oborů. Kurzy jsou speciálně navrženy tak, aby reálných problémů, kterým čelí návrháři a vyučují předními odborníky pro správu designu. Přiřazení Tým bázi zaměřit se na řešení praktických problémů a žalovatelné, připravuje studenty, aby okamžitě používat informace a dovednosti učit. Konstrukční Manažeři, kteří absolvují SASD nechat se základními dovednostmi a nástrojů, které se vztahují designu myšlení k řešení nejnaléhavějších obchodní problémy naší doby: udržitelnosti, sociální odpovědnost, a ziskovosti. O programu Správa designu používá správné procesy mozku řešit problémy levý mozek. Jedná se o grab obrazovka z nejlepších výsledků online vyhledávání pro "řízení designu." Existuje více Zpráva podobné dokumenty, než hezké vzory, což naznačuje výsledek projektu Design Management je zpráva, spíše než objekt. Správa designu obsahuje návrh myšlení, návrh služeb a udržitelnost. To vytváří a spravuje informace, služby a zážitky. DM obhajuje a prosazuje design jako klíčový odlišení a hnací síla organizační úspěch. Přehodnotit odbornost. Je to velmi snadné si myslet, že jste odborník na svůj vlastní výrobek. Ale to je jen mýtus: skuteční odborníci jsou vaši zákazníci. Jamie Wong (Vayable) Správa designu obsahuje návrh myšlení, návrh služeb a udržitelnost. To vytváří a spravuje informace, služby a zážitky. DM obhajuje a prosazuje design jako klíčový odlišení a hnací síla organizační úspěch. DM spojuje design, inovace, technologie, správu a zákazníkům poskytují konkurenční výhodu přes "triple bottom line": Sociální / kulturní, environmentální a ekonomické. Kdo jsou designové manažeři? Konstrukční manažeři vedou designové firmy a konstrukčním týmům v kreativních odvětvích. Konstrukční manažeři jsou brand manažerů, kreativní ředitelé, design ředitelé, vedoucí designu, designu stratégové, design výzkumných pracovníků a manažerů a vedoucích pracovníků odpovědných za rozhodování o tom, jak se design používal v celé organizaci. Konstrukční vedoucí oddělení, brand manažeři, kreativní ředitelé, design ředitelé, vedoucí designu, designu stratégové, design výzkumných pracovníků a manažerů a vedoucích pracovníků odpovědných za rozhodování o tom, jak se design používal v organizaci. Význam přesně vnímání a hodnocení kvality Konstrukční manažeři pracovat a vést ostatní k vývoji lepších obchodních řešení. Chcete-li být efektivní vůdce, je nutné mít dvě věci: rafinovaný a zvýšený smysl pro dokonalost a rafinovaný a zvýšené smyslu průměrnosti (průměr, všední). Nejlepší způsob, jak naučit relativní kvality je porovnat svou práci s ostatními "ve svém bezprostředním okolí, to znamená, že přirovnal ji k svými spolužáky 'práce. Naši studenti seznámí s hodnocením, zodpovědnosti a srovnávací, relativní kvality. Těmito prostředky, budete nejvíce schopni zlepšit kvalitu svého vlastního myšlení. [-]

Magistr V Komunikaci A Kulturního Managementu

Zeppelin University
Campus forma Denní studium 1 - 2 let August 2016 Německo Friedrichshafen

Ve společnostech dnes, znalost různých kultur a actionability v rámci těchto kultur jsou více vyhledávané než kdy jindy. Stejně tak nároky na komunikační praktiky se dramaticky zvýšil. Z tohoto důvodu komunikační dovednosti a kulturní znalosti jsou klíčové kvalifikace pro 21. století. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Ve společnostech dnes, znalost různých kultur a actionability v rámci těchto kultur jsou více vyhledávané než kdy jindy. Stejně tak nároky na komunikační praktiky se dramaticky zvýšil. Z tohoto důvodu komunikační dovednosti a kulturní znalosti jsou klíčové kvalifikace pro 21. století. Náš mistr vzdělání v oboru "Komunikace a Kulturní management"Splňuje tyto výzvy. Zde, studenti mohou vybrat mezi dvěma různými stopami, což znamená, že se můžete soustředit na jeden "Komunikace a média" a "Kultura produkce". Na jedné straně, absolventi tohoto kurzu seznámit a analyzovat kulturní základy současné společnosti, zatímco na druhé straně jsou povoleny, a to prostřednictvím komunikační praxe, hrát roli při řešení aktuálních společenských témat. Spolu, komunikace a kultura je nepravděpodobné, že základní pojmy moderní společnosti. Zdůrazňují, co bereme jako samozřejmost a, v procesu, říkají zpochybnit. To mění situaci. Magisterském studijním v oblasti "komunikace a kulturního managementu", nabízí svým studentům kritickou analýzu s komunikací a kulturní vědy teorie a zavádí pokročilé znalosti fungování a problémy moderní společnosti. Studenti studují výzkumné metody týkající se humanitních a společenských věd, stejně jako fungování sociální a kulturní analýzy. Dialogové orientované a autonomně organizovaný studijní obor podporuje kognitivní, tvůrčí a expresivní schopnosti. Kromě toho, výzkum zkušenosti získané při organizační schopnosti a schopnost pracovat v týmu jsou vyvinuty v reálném životě na výzkum, consultancy- a výstavních projektů. Nová generace vedoucích pracovníků v kultuře a komunikaci nemusí stále více řízení a strategické znalosti připravit je pro výrobu složitých rozhodnutí v dynamickém prostředí médií, kulturních institucí, ekonomiky a společnosti - a to jak na národní i mezinárodní úrovni. Kombinovat kultury a komunikace s Manažerské dovednosti Program pro každého, kdo má větší důvěru v kultuře a komunikaci, než v číslech a kancelářích. Profesoři by měl vědět, tenhle nejlepší: Jaké jsou nejdůležitější otázky týkající se Fakultu kulturních věd? Udržitelná společnost a média Jak je volný tok informací? Co média komunikovat? A jak? Co dalšího byste měli vědět, v informační společnosti? Kulturní management pro další společnost Má někdo chtějí být veřejnosti už? Proč je kultura nejistá? A jak se muzeí a dalších kulturních institucí organizovaných ve 21. století? Komunikace Illuminated politicky a strategicky Do nadace sdělovat reformní sdělení v účinnějším způsobem? A kdo ovlivňuje reklamy? Inovace prostřednictvím umění Jak jsou progresivní umění a "sociální inovace" kompatibilní? Má art existovat bez občanské společnosti? Pokud ano, co to vypadá? Jazykové požadavky I když značná část z kurzů jsou nabízeny v angličtině ZU, budou studenti nebudou schopny dokončit studijní program v angličtině. Znalost angličtiny je přednostní; Znalost německého jazyka je absolutní nutností. ZU vyžaduje, aby všichni žadatelé studijní naváděné prokázat minimálně střední úrovně znalosti němčiny. [-]