Dálkové magisterské studium Inovace - Dálkové magisterské studium Inovace hledejte zde!

Dálkové magisterské studium Inovace - Zde naleznete Dálkové magisterské studium Inovace

Inovace

Magisterský studijní program je akademický titul uděluje jednotlivcům, kteří úspěšně naznačovat vyšší úroveň odborných znalostí. Existují dva hlavní typy mistrů - učil a výzkumu.

Mistr v inovačních programů jsou stále větší zájem studentům jako zaměstnavatelé hledají kreativní, kvalifikovaný a mimo-the-box myslitele. Studenti budou nejen získat znalosti o inovačních studií a teorie, ale i to, jak ty lze použít v reálném světě.

I když moje navštěvovat kurzy distančního vzdělávání on-line, některé univerzity držet zahájení na několika místech. Dalo by se dokonce přestat užívat třídy pro mnoho týdnů v průběhu roku bez vyřazení a bez házení své studentské půjčky na splacení. To je silný argument mnoho lidí se přihlíží při zapsal do distančního vzdělávání tříd.

Dálkové magisterské studium Inovace - Veškeré informace o Dálkové magisterském studiu Inovace. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Čtěte více

MA V Návrhu A Vývoje Produktů

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2017 Španělsko Barcelona

Seznamte nástroje nezbytné pro vytváření výrobku od prvního kontaktu se společností prostřednictvím různých fázích vývoje. [+]

Dálkové magisterske studium Inovace . Jak by měl objekt? Přemýšlejte, jak to musí mít, například, židle, aniž by posouzeny před vším, který ovlivňuje naši budoucí židli sám, nebo v podstatě myšlenka "trik", aby mohla podporovat hýždě; nejen že by chtěli začít vůz před koně, riskovali bychom, že to by bylo zbytečné. On by pak splnit naše "trik", váš cíl? Je zřejmé, že objekt musí být krásné generovat přitažlivost k potenciální spotřebitele; ale to, co hodnota by generovat krásnějšího židli, pokud nepříjemné, není dobře zapadá s tabulkou, Marsu na chodník, když jsem se hýbat, nesedí rozpočet společnosti, ... Bezcenné. Vždy, když není jasně specifikovat briefing jsme museli udělat nepříjemné křeslo; například pro návštěvníka není cítit v pohodě a rychle odejít. V tomto magisterský titul v oboru produktového designu navrhují pochopit, jak není cíl, ale jako důsledek. Když jsou všechny faktory, aby zvážila (obchodní, sociální kontext, cílová skupina, použitelnost, funkčnost, ...) jsou stanoveny a analyzovány studenta, bude forma přestane být poněkud svévolné. Program poskytuje průmyslového designu nástroje potřebné pro výrobu produktu od prvního kontaktu s firmou prostřednictvím různých fázích vývoje. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Poskytnout znalosti a dovednosti k vytváření nových objektů. Školení schopnost vytvářet kreativní, formálně a koncepčně inovativní produkty. Naučit se vyrábět a odůvodnit rozhodnutí, která ovlivní výsledek. Rozvíjet své vlastní metodiky pro návrhového procesu. Volba optimální metodiku pro každý proces. Volba materiálu a vhodný výrobní postup pro daný produkt určen. Předvídat a řešit výrobní problémy. Zvládnout technický jazyk materiálů, procesů a vazeb. 3d generovat agilní fyzické svazky, které slouží k provedení nezbytných změn v projektu podle analýz kusů. Pomocí digitálních modelovací nástroje pro komunikaci nápady a projekty a na technickou rozhodování. Správa fáze projektu. Vypočítejte poplatků a rozpočty. Vyjednat dohody o důvěrnosti a spolupráce s firmami. Porozumět a definovat instruktáž. Studijní plán Mistr v designu a vývoj produktu je strukturován z těchto oblastí a subjektů, které poskytují studentům znalosti a nástroje k projektu: koncepční prostor Výzkum a uživatelský komfort Bude zaveden analýza nástroje Stavební projekt kontext, který může pomoci studentům identifikovat příležitosti a problémy spojené s výrobkem. Vzhledem k tomu, tvořivost zapojeni do procesu navrhování je nemožné vytvořit metodiku, která paute proces a následující efektivně garantovat nám úspěšného výsledku; ale můžeme použít různé metody, aby nám pomohli projekt efektivně a lokalizovat prostor pro inovace. vzniknou vztahy uživatelsky produktů a uživatelsky kontext. Kurz pomůže studentům vyjádřit se a pochopení návrhu slovní zásobu. cross četby Navrhuje rychlé ponoření do kreativního světa. Předmětem projektivní charakteru, který si klade za cíl naučit studenty dívat se na svět kolem sebe jinýma očima; čtení, tlumočení, neustále výslechu. Povzbuzovat studenta čelí projekt se stejným aktivní a kritický postoj. Bude analyzovat, proč a jak jsou objekty narodili; dává hodnotu ty objekty, které mají silný koncepční zatížení a intimní vztah s uživatelem, tyto dva faktory, které v konečném důsledku určují tvar. plocha pro správu Projektový management Proces navrhování a komunikace s firmami z hlediska řízení, koncepční a praktické úrovni je třeba řešit. Vzhledem k tomu, kontakt s firmou opustíte výrobek na trh, student prostřednictvím různých fázích projektu, právní nuance a ekonomické podmínky se budou řídit. Být obeznámen s kroky projektu, bude student mít schopnost řídit čas a zdroje. zastoupení area 3D modelování / CAD student bude zahájeno ve využívání SolidWorks pro 2D kreslení a modelování parametrizovat 3D těleso. Vytváření složitých dílů a sestav. 3D rendering Připravte se na 3DStudio MAX a VRay pro vykreslení scénáře modelované části: naučit se světlem, místo kamer, vytvářet materiály a aplikovat mapy. grafické komunikační nástroje Jsou zahrnuty v tomto kurzu nástrojů, které pomáhají studentům ve správnou komunikaci projektů; položit základy pro přípravu jasné, vysvětlující a atraktivní sloužit myšlenku komunikovat grafické dokumenty. Základní postupy fotografování, rozložení, typografie, grafické zdroje budou provedeny, atd. výrobní plocha Materiály a transformační procesy (I) - plasty, keramika / sklo student bude představen v procesech transformace plastů, keramiky a skla. Studujeme nejčastější procesy s důrazem na technické požadavky, objem výroby, fixní náklady, jakož i nejdůležitější plasty. Kompozitů a diskutovat výhody nanotechnologických materiálů. Materiály a transformační procesy (II) - kovu, dřeva student bude představen v transformačních procesů kovů a dřeva. Studujeme nejčastější procesy s důrazem na technické požadavky, objemů výroby a fixní náklady. oblast Proyectual Projekty (I) - Význam pojmu Projekty jsem rozvíjet tvůrčí schopnosti studentů a motivovat jejich chuť pro inovace, rozvoj čerstvé, krátké a agilní projekty. Projekty v tomto tématu generována kreativitu přednost před všemi ostatními cennými aspekty. koncepčně silné produkty prováděcí předměty získané v koncepční oblasti budou prohledávány. budou poskytnuty důraz na verbální komunikaci a prezentaci prvních nápadů a projektů. Projekty (II) - Původ podobě Projekty II bude realizovat omezení spojené s projekty pro společnosti se zvláštními a omezenými brienfings. Projekty zdůrazňují důležitost rozhodování v různých fázích návrhového procesu. Student se seznámí s formálním práci a pochopit, kde vzniká forma, nic náhodné. Zatímco koncepčních projektů I primábamos proti dalším aspektům; V této fázi prožíváme potřebu formalizace v souladu s studií a analýz provedených před začátkem projektu. budou poskytnuty důraz na verbální komunikaci a prezentaci prvních nápadů a projektů. Diplomová Práce Závěrečný hlavní projekt zahrnuje realizaci Studentka projektu, který získané dovednosti ve všech předmětů vyučovaných v masteru platí. Tyto předměty by neměly fungovat jako samostatné entity. Student nebude asimilovány znalosti učil, pokud nemáte schopnost aplikovat učení se v průběhu celého roku v praktickém projektu. Učební plán je rozdělen do čtyř modulů. Materiály, které tvoří osnovy jsou rozděleny takto: TÉMATA ECTS Koncepční Area - Výzkum a zkušenosti uživatelů 5 Koncepční plocha - Cross Čtení 5 Oblast řízení - Projektový management 5 Projekty I - - Projekty Oblast Význam Concept 5 Zastoupení Oblast - Grafické komunikační nástroje 5 / td> Zastoupení Oblast - 3D modelování / CAD 5 Zastoupení Oblast - 3D rendering 5 Projekty II - - Project prostor Původ Formulář 5 Výrobní plocha - Materiály a procesy transformace I - plasty, keramika / Skleněné 5 Výrobní plocha - Materiály a procesy transformace II - kovy, Woods 5 Projekty Area - Závěrečný hlavní projekt 10 CELKEM ECTS 60 Požadavky Doporučená profil Tento mistr je zaměřena na lidi, kteří mají následující profil: Absolventi designu Inženýři v průmyslovém designu Absolventů výtvarného umění architekti Absolventi v oblasti strojírenství, technologie, výroby nebo konstrukce univerzitních profesorů v oblastech strojírenství, technologie, výroby nebo konstrukce. profesní profily se zkušenostmi v této oblasti V případech, kdy student akredituje předchozí vysokoškolské vzdělávání k procesu akreditace vysokoškolským vzděláním, akademický výbor bude hodnotit životopis a portfolio kandidáta a osnovy vyplněný, což by mělo udržet přiměřenou rovnocennost existující studie stupně ve stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr může rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Studie Průmyslový design technické a inovační oddělení Obal 3D Modeler materiály Výzkum Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, startup společnost ... [-]

Magistr V Inovační řízení Lidských Zdrojů

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 750 hodin October 2017 Španělsko Barcelona

Master in Innovative Personalistika 2.0 si klade za cíl vycvičit a připravit vás řídit nejdůležitějšího jakékoli společnosti: svůj lidský kapitál. [+]

Master in Human Resources 3.0 si klade za cíl připravit se na řešení nejdůležitější aktivum jakékoliv společnosti: svůj lidský kapitál. Program ukáže provozní modely a inovační strategie, navrhovat a řídit každý aspekt odboru lidských zdrojů v rámci nového prostředí, kde na internetu, Web 3.0 a změny ve společnosti a organizační znamenala model transformace v metody výběru, motivace, trénink, talent managementu a intelektuálního kapitálu společnosti. Cílem Master v řízení lidských zdrojů 3.0 je ukázat použití nejnovějších technik náboru, výběru, organizaci a motivaci, stejně jako nové postupy v řízení lidských zdrojů v digitálním věku. Co se budu učit? Po dokončení Master of Human Resources 3.0 vám bude dokonale schopen: Spravovat a vést oddělení lidských zdrojů společnosti uplatňují nejvíce inovativní a efektivní metody řízení talent. Správa zaměstnanci společnosti, z náboru, odměňování, skončení pracovního poměru a prevence pracovních rizik. Vyberte, udržet a motivovat talenty poskytnout větší hodnotu pro firmu. Řešení změn v organizacích a nových organizačních modelů. Využijte nových technologií dostupných pro řízení lidských zdrojů. Použití nové techniky vedení a školení zaměstnanců. Být etický profesionální v souladu se současnými standardy společenské odpovědnosti. Použít v nových modelech společnosti obchodní komunikace a efektivně spravovat individuální nebo kolektivní spory vzniklé v podniku. Pro koho se to týká? Mistr V řízení lidských zdrojů 3.0 poskytuje školení specificky zaměřené na následujících profilů: Podnikatelé, kteří potřebují rozvíjet své strategické schopnosti v oblasti řízení talentů. Ředitelé oddělení lidských zdrojů, které vyžadují recyklaci své znalosti a výcvik a kteří se chtějí naučit tou nejmodernější technikou řízení lidského kapitálu. Středního managementu, kteří vyžadují určitý stupeň podporovat profesionálně. Budoucí manažeři lidských zdrojů nichž se požaduje výcvik úměrnou mezilidských hodnotami století XXI. osnovy Struktura a materiály HR mistra 3.0 je členěna následujícím způsobem: Modul 1. Inovace v oblasti řízení lidských zdrojů Nový personalista a posouvání ve firmě. řízení změn Firemní kultura manažerských dovedností HR marketing plánovací šablony Proces výběru hodnocení výkonnosti Úvod do sítí Druhy sítí a sítí metodou profesionální Networking 2. HR modul v sociálním prostředí Web 2.0. Použití nástroje v cloudu Digitální gramotnost na digitální konkurenci. Optimalizace přítomnosti sítě HR jako obchodního partnera. Od 1,0 do 2,0 Budoucí práce a oblasti HR Role personální a technické komunitní manažer pro práci Sociální sítě v řízení lidí a odborných sítí Multimediální zdroje: podcasty, videa, fotografie, dokumenty Modul 3. Enterprise 2.0 Modely otevřené organizace. sociologický a digitální transformace digitálně zralé společnosti. digitální dospělost Zaměstnavatel branding. Zvýšit značky zaměstnavatele Nábor strategie a plán 2.0 Plánovat vnitřní úpravy. Co jsme a co chceme být Empowerment a intraemprendimiento Share a získat znalosti v EA a PLE Výcvik plánovat učení sítě. PLN otevřené inovace Knowledge management Nové nástroje Module 4. Řízení lidských zdrojů vedení kompetence Motivace. Teorie a techniky Identifikace rozvojového potenciálu lidí Vyhodnocení rozvojového potenciálu lidí a procesů dědictví Úvod k vývoji lidí Klíčové strategie a akce profesního rozvoje Beyond tradiční školení. Vůdce jako trenér Outsourcing a nové modely řízení. Outsourcing HR procesů 5. Nábor a výběr modul 2,0 Headhunter 2.0. Executive Search profily Výběr talentů přes web 2.0 Výběrový pohovor lidé Modulu 6. Strategické řízení průmyslových vztahů počítačové systémy pro řízení lidských zdrojů I počítačové systémy pro řízení lidských zdrojů II kontroly a balanced scorecard personální audit Nové průmyslové vztahy ve firmách I Nové průmyslové vztahy ve firmách II Speciální pracovní vztahy I Speciální pracovní vztahy II Nové organizační modely. BPM Společenská odpovědnost. Etický kodex Modul 7. Knowledge Management a spolupracující komunity Talent 2.0. Vývoj profesního profilu Budování komunity. Společenství znalostí, vzdělávání a praxe Vedení komunity. Techniky revitalizace komunit Participativní vedení nástroje. firemní a společenské komunity učení digital vedení a moderátor Organizace zařízení a prostory delocalized 8. Talent Module 2.0 a kolektivní inteligence gamifikace HR Produktivita nástroje, GTD a modely řízení pracovních týmů. organizace skrumáž koučování 2.0 Lidé Analytics. Tento nový způsob měření výkonu organizace Konec hlavního projektu Lidské zdroje 3.0 [-]

MICROMASTERS Program Vedení A Týmové Práce Ve Skupinách Neustálého Zdokonalování (Polytechnic University Of Valencia)

edX MicroMasters Programs
Online forma Denní studium Kombinované 16 - 32 týdnů January 2017 Spojené státy americké Cambridge + 1 více

Staňte se přední inovátor v oblasti-sigma 6 Micromasters programu Vedení a týmová práce ve skupinách neustálého zlepšování prostředí UPV. [+]

Dálkové magisterske studium Inovace . Staňte se přední inovátor v oblasti-sigma 6 Micromasters programu Vedení a týmová práce ve skupinách neustálého zlepšování prostředí UPV. Osvojit si znalosti a dovednosti potřebné k vedení a účinnou účast v týmech neustálého zlepšování a inovace v prostředích 6 Sigma a štíhlé výroby. Micromasters program vedení a týmové práce pro kontinuální inovace ÚPV je pokročilý profesionální absolvent kurzu, což se rovná čtyři měsíce práce v Master in Lean Manufacturing UPV. Pověření Micromasters umožňují dokázat, že víte, hlavní programy řízení lidských zdrojů, které podporují zapojení zaměstnanců do neustálého zlepšování a inovace, vědět, jak používat hlavní nástroje groupware na jaké problémy, hledat alternativy a upřednostnit v akční plán a znát své dovednosti jako vůdce a své inovační schopnosti a pracovali na jejich vývoji. A pokud chcete, aby i nadále své vzdělání v této oblasti, můžete ověřit pověření Micromasters o 4 subjekty (7 ECTS) Master in Lean Manufacturing UPV. Job Outlook Pracovní prostředí štíhlé výroby / 6-Sigma jsou stále běžnější ve výrobě. V těchto prostředích, aby nedostatek průběžné kontroly, kteří mohou řídit týmy participativní povzbudivé neustálé zlepšování a inovace. Tento program Micromasters rozvíjí znalosti, dovednosti a postoje potřebné k práci jako Lean vítěz v chudém produkční tým, zodpovědný za neustálé zlepšování životního prostředí v 6 Sigma a obdobných pozicích. Co se naučíte: Hlavní programy řízení lidských zdrojů pro neustálé zlepšování a inovace Chcete-li používat hlavní nástroje pro týmovou spolupráci na jaké problémy, hledat alternativy a upřednostnit akční plán Přední a řízení týmů a motivovat participativní Self-diagnostikovat své vůdčí schopnosti a inovaci Aby bylo možné posoudit schopnost vedení a inovací v jiných Program Podrobnosti Micromasters Jak se dostat pověření programové Micromasters Je nutné schválit a získat certifikát ověřen každý kurz, který integruje programu Micromasters a schválí konečný návrh. Použijte své pověření k dosažení další úrovně Master in Lean Manufacturing (obličej) studenty, kteří dostanou pověření Micromasters mohou žádat o přijetí na magisterské studium a validaci předmětech v rámci programu Micromasters o 4 předměty pána ( "Kaizen, proces neustálého zlepšování" "" lidské zdroje v průmyslových závodů "," Manažerské dovednosti pro firmy a profesionály "a" Řešení problémů ") ve výši 7 ECTS kreditů a odpovídá 21% z výuky zatížení Master. kurzy Jak se implementovat skupin zlepšování procesů Uvidíme fáze zlepšování procesů, vlastnosti ideálního vybavení a techniky pro pracovní skupiny řešení problémů. Participativní řízení (High Zapojení pracovní postupy) Participativní management definovat, diskutovat o jejich provádění a měření stupně nasazení HIWP praxí ve firmách. Vedení pro střední manažery Další informace o různých stylech vedení, naučit se být efektivní vůdce a zavádí osobní plán na zlepšení své schopnosti. Jak k diagnostice své inovační dovednosti Naučte se znát své inovační schopnosti a zhodnotit těch druhých žádají ... Pro koho bude sloužit Micromasters tento program? Micromasters program pro "vedení a týmové práce ve skupinách neustálého zlepšování" je určen pro studenty, kteří již mají vysokoškolské vzdělání. [-]

Magisterský Titul V Oboru Pedagogických Vědách - Pedagogický Dozor V Přírodovědném Vzdělávání

University of Minho - Institute of Education
Online forma Denní studium October 2017 Portugalsko Braga

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, oblasti specializace v pedagogický dozor v přírodovědném vzdělávání, je Masters pro další vzdělávání učitelů mateřských škol a učitelů v oblasti fyzikální a přírodních věd. [+]

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, oblasti specializace v pedagogický dozor v přírodovědném vzdělávání, je Masters pro další vzdělávání učitelů mateřských škol a učitelů v oblasti fyzikální a přírodních věd. Mistr si klade za cíl: podporovat získání a rozvoj znalostí v oblasti pedagogický dozor, se zvláštním důrazem v kontextu přírodovědného vzdělávání; podporovat rozvoj dovedností sebe - vzdělávání učitelů, založených na výzkumu a vzdělávání v oblasti vědy; podporovat připravenost vzdělavatelů učitelů pro učitele základních a středních škol; podporovat výzkum a inovace v oblasti dohledu v přírodovědném vzdělávání. Kombinace oblasti příčné a specifického vzdělávání Mistr postupně rozvíjí dovednosti v pedagogické dohledu, vědy vzdělávání a vzdělávací výzkumné rozměrů. Dokončení první rok poskytuje studentům Postgraduální diplom v oboru dozoru v přírodovědném vzdělávání. Úspěšné dokončení magisterského studijního programu se uděluje magisterský titul v oboru pedagogických věd. [-]

MA V Podnikatelském Vývoji A Inovacích

Universidad de Salamanca
Online forma Kombinované 20 měsíců September 2017 Španělsko Salamanca

Mistr v podnikatelských vývoj a inovace je správný titul z univerzity v Salamance, určený pro odborné vzdělávání odborníků a zájemců o rozvoji a vzdělávání podnikatelů. Cíle oba víme, jak know-how, jakož i změna v postojích a jejichž cílem je uspokojit rostoucí potřebu vzdělávání v sociálních procesech ... [+]

Dálkové magisterske studium Inovace . Mistr v podnikatelské rozvoj a inovace Mistr v podnikatelských vývoj a inovace je správný titul z univerzity v Salamance, určený pro odborné vzdělávání odborníků a zájemců o rozvoji a vzdělávání podnikatelů. Cíle oba víme, jak know-how, jakož i změna v postojích a jejichž cílem je uspokojit rostoucí potřebu vzdělávání v sociální vývojových procesů, vývoj, konzultace a sledování podnikání. Sociální realita dneška potřeb podnikatelů. Společnost požaduje kvalifikované osoby, zapojené do procesu poradenství a sledování závazku, a lidé, aby zahájily sociálního podnikání nebo podnikání. Vezmeme-li v úvahu interdisciplinární obsah, porovnávají s aktivní a participativní metodiku, ve které jsou on-line třídy integrován s individuální a skupinovou práci; a poradenství učiteli na požadavky v / účastníků. On je mistr neobyčejně praktický použít, a kde základním aspektem školení je školení a mentoring v podnikání. To je vyučován v on-line režimu s cílem usnadnit učení metodiky přizpůsobené potřebám a zájmům účastníka; K tomu jsme vytvořili platformu, která zajišťuje neustálou pozornost a snadný přístup k informacím s individuálním poradenstvím přes lektora / opatrovníka. Cíle a dovednosti Vyškolit odborníky a zájemce o problematiku podnikání, a to jak s cílem vytvořit správné podnikání vědět podporovat, rozvíjet a radit v otázkách podnikání na jiné / jiná (školitele / trenéra školitelů). Na konci tréninkového procesu / účastník bude mít možnost: Mají pokročilé znalosti podnikatelů faktorů, které zvyšují podnikatelského ducha. Už pokročilé znalosti institucionálních faktorů, které zvyšují podnikatelského ducha. Mít znalosti metodik provádět výzkum v oblasti podnikání. Mít znalosti o informačních a komunikačních technologií, které umožňují výzkum v oblasti podnikání. Kriticky analyzovat hlavní teorie a koncepty spojené s oblastmi sociálního podnikání a sociálních službách. Mít technické a vědecké znalosti, které by zajistilo dosažení přesné a reprodukovatelné výsledky, že platných závěrů lze vyvodit v oblasti podnikání. Přijímací kritéria Profil účastník je heterogenní, je zaměřena na profesionály v oblasti politologie, práva, řízení a obchodní administrativa, inženýrství, ekonomie, psychologie, sociologie, pedagogika, sociální vzdělání, pracovní vztahy, atd. To platí i pro praktiky, kteří chtějí rozšířit své znalosti v podnikatelské vzdělávání, jako podnikatele a malé živnostníky, jakož i odborníků a vedoucích pracovníků. A v jeho případě uchazečů z jiných bakalářské tituly. / Postgraduální student / může aspirovat fungovat v úkoly: Consulting: Intervence ve stavebních procesů, vývoj, poradenství a sledování závazku. Poradenství v hodnotících a výzkumných aspektů souvisejících s podnikáním. Samostatná výdělečná činnost: Odborníci, kteří se chtějí stát podnikateli, obchodníci, podnikatelé nebo uvnitř existující společnosti. Místní rozvoj agenti nebo zesilující agenti podnikání, a to jak soukromé i veřejné. Veřejná správa: způsobilý k práci v různých vládních agentur zodpovědných za prosazování malých a středních podniků pracujících s profesionály. A úkoly technické správy. Vedení řeší připojené k podniků a skupin společností nevládních institucí. Typ výuky Náš vzdělávací model je jako ústřední na studenta. To je realizováno asynchronně a 100% on-line, takže / studenti mohou připojit a vzdělávací činnosti nezávisle na čase a prostoru. Vzdělávací proces se provádí ve virtuálním kampusu navrženy na základě nejmodernějších pedagogických principů, čímž podporuje efektivní propojení mezi studenty, učitele a administrátory. Kurzy jsou vyvinuty podle definovaného akademické kalendáře, který umožňuje celou skupinu studentů pokroku stejným tempem až do uzavření programu. Každý kurz nebo subjekt je řízena učitelem nebo specialista, odborný učitel v něm. Před zahájením tréninkového procesu se / studenti obdrží svá data na virtuální kampus, stejně jako další generace iPad zařízení, přes které mají okamžitý přístup k akademické činnosti prováděné na akademické půdě. Během prvních dvou týdnů School / studenti účastní v indukční kurzu, kde znají podrobně vzdělávací proces, naučit se používat virtuální kampus a nainstalovat e-knihy, které jsou používány v každém předmětu. Každý kurz trvá pět týdnů a před zahájením další záležitost se uvažuje týden vybrání. Všechny materiály mají vzdělávací činnosti a hodnotící činnosti, které budou prováděny jednou týdně, mezi nimi jsou: čtení vědecké literatury specialistu, fóra, online kvízy a úkoly. Při vývoji každého subjektu interakci mezi studenty a učiteli, že je podporován účastí v diskusních fórech, případových studií a plnění úkolů. K / studenti mohou požádat o podporu ze svého učitele v každém ročním období. Každý předmět zahrnuje audiovizuální nahrávky hlavní obsah, knihy, doplňkové Digitální knihovna zdroje, přístup k virtuální knihovny s tisíci knih dostupných a synchronním videokonference s / učitelů, kteří usilují o usnadnění výstavby znalostí a řešení pochybnosti. K / studentů, kteří nemají čas a časové dostupnosti podílet se na videokonference, pak může přistupovat nahrané verze. Název Po dokončení Mistra, University of Salamanca přináší / účastníci, kteří splnili všechny požadavky pro přijetí a prošel všechny kurzy a závěrečné disertační práce, následující správný název: Mistr podnikatelského vývoje a inovací Podporu a poradenství Kvalita akademických a administrativních procesů je sledována v každé z jeho fázích, díky integraci všech počítačových systémů. Jak učitelé, tak studenti jsou průběžně monitorovány, aby se jejich podporu při plnění jejich povinností a závazků. K tomu má zvýšenou skupina odborníků v Centru pro péči o / studentů a učitelů, kteří se rychle vyřešit všechny pochybnosti, otázky nebo obtíže vyplývající v procesu vývoje. [-]

Magistr V Mezinárodním Obchodě Inovacemi

Barcelona Executive Business School (BEBS)
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 10 - 12 měsíců

Cílem studia Master in International Business Innovation (MBI), nemá v úmyslu hovořit o tom, co je inovace, ale připravit, abyste mohli inovovat v globálním prostředí, kde pochopení významu nových technologií, osobní zlepšení, atd. [+]

Výhody studia v BEBS "Barcelona Executive Business School" BEBS klade za cíl nabídnout prostřednictvím svých vzdělávacích programů, globální zkušenosti s vývojem, kdy akademický svět splňuje Business One, tenhle má zcela důležitou roli: v důsledku toho, budete mít inovativní, diferenciál, globální zkušenosti, bez ohledu pokud jste student, manažer nebo výkonný. S tímto zaměřením, BEBS přispívá k: Podporovat inovativní přístup Management. Zvýšit proces inovace, růstu tržeb a internacionalizaci v podnicích. Impulse podnikatelský duch tím, že podporuje globální rozvoj podnikatelů a žen. Podporovat strategickou vizi, která je taková obrovská potřeba pro naše hospodářství, tak, že jejich vůdcové byli schopni navrhnout a podporovat inovativní a udržitelných obchodních modelů. Rozvíjet sociální odpovědnosti ve společnosti s týmy, které lze kombinovat odbornou způsobilost se dopustil vedení a službu společnosti. Proč studovat Master in International Business Innovation? Když sociální, firemní nebo technologická modelu dosahuje svého zrání fáze, to přijde do bodu, kdy to, co slouží k práci bez delších prací. Dnes se inovace do nových výrobků, služeb a procesů je stále nutné, ale ne dost. Za účelem udržení konkurenceschopnosti, je potřeba k přizpůsobení na nové prostředí, který má nové funkce a technologie. Cílem studia Master in International Business Innovation (MBI), nemá v úmyslu hovořit o tom, co je inovace, ale připravit, abyste mohli inovovat v globálním prostředí, kde pochopení významu nových technologií, osobní zlepšení, atd. by vám umožní vytvořit ničivým obchodních modelů, které by poskytly novou hodnotu pro společnost a větší umístění pro vaše podnikání. Proč studovat v Barceloně Executive Business School? Nejsme o běžnou obchodní školu. Naším cílem není vysokoškolské vzdělání. BEBS (Barcelona Executive Business School) je obchodní škola vytvořený manažery pro manažery. Chceme, abyste se naučili tím, že dělá, a ne jen akademicky. Nejsme škola teoretické přípravy. V BEBS hledáme nejen to, že jste se naučili, ale že jste dal do praxe to, co jste se naučili, a to prostřednictvím vzdělávacích, kreativní a rušivý přístup. Počítáme s více než 15 let zkušeností v odborného vzdělávání vedoucích pracovníků. Naši učitelé jsou skupina vedoucích pracovníků a manažerů s velkou kariéru v obchodním světě. Náš model je založen na tom, co podniky potřebují dnes. Ne na staré vzory, které již nejsou způsobilé v našem současném obchodního systému. Metodologie Metodika Master in International Business Innovation (MBI), je založena na aktivní účasti studentů prostřednictvím našeho on-line kampusu v mnoha aktivit, jako je analýza a řešení reálných obchodních zkušeností a případových studií. Proto naše metodika je založena na "learning by doing" metodiky. Nová prostředí vyžaduje nové způsoby k učit se a na výkonného Business School Barcelony, když jsme se liší v něčem, to je konkrétně v tomto. Tento program není určen k teoretizovat o inovace, ale naučit se inovovat zaměřit úsilí na optimalizaci řešení, které měly velký vliv na společnost. Inovace zahrnuje adaptaci, a to je přesně to, co tento program sleduje. Zajišťujeme účastníkům metodik, nástrojů a kritérií tak, aby mohli řídit jakýkoliv aspekt v jejich podnikání. Kromě toho mistr vyžaduje kombinaci individuální a týmové práce, analýzu a řešení různých činností, skutečné obchodní zkušenosti, případové studie, obchodní simulace, fóra, diskuze, atd Nemluvě o konečný projekt mistra, který je páteří tohoto mistra. Master in International Business Innovation (MBI) se snaží rozvíjet schopnosti a dovednosti pracovníků firem z různých odvětví a oddělení, které jim umožní reagovat na nové výzvy, kterým čelí v současné společnosti. Prostředí, které utrpěl strukturální změnu potřebuje jinou, podnikatelského přístupu. Studenti Master in International Business Management (MBI), budou mít přístup k našemu on-line kampusu, kde budou pracovat na různých cvičení a aktivit, které doplní tváří v tvář tříd. Kromě toho je areálu je důležitý prostor, kde se ke komunikaci s našich profesorů, se zbytkem studentů, atd Část z toho, studenti budou mít on-line přístup ke všem mistrovských materiálů. Naši pracovníci Výuka nejsou jen akademici, ale podnikatelé, podnikatelé, odborníci a vedoucí pracovníci, kteří jsou na předních pozicích v různých podnicích a odvětvích. Zaměřují se na inovaci svých společnostech, definování ziskové a úspěšné obchodní modely, které přidávají hodnotu pro své zaměstnance a společnost. Naši učitelé se snaží vyškolit studenty nabízejí jim nervózní a realistický pohled na podnikatelského světa, stejně tak, že jim možnost vyzkoušet si různé dovednosti, které budou studenti schopni okamžitě přinést na svých pracovních místech. Profesionální Pracovní příležitosti Po ukončení pána, jako ředitel pro inovace, Business Area ředitel, úředník nebo generálního ředitele, bude vám plně vyškoleni pro: Navrhovat, plánovat, realizovat, sledovat a kontrolovat provádění projektů technologické inovace v podnicích. Začlenit inovace v řízení a plánování oddělení nebo obchodních jednotek technologických firem. Oceňování inovačních projektů obchod založený na modelu a pevné obchodního plánu, a vědět, výhody a návratnost investic. proto, Získáte širokou a vysokou úroveň vize, která vám umožní transformovat firemní strategické plánovací činnosti v oblasti inovací prostřednictvím technologie. Zajistíme studijní dovednosti potřebné k řízení inovační úsilí v jakékoliv oddělení nebo obchodní jednotky společnosti, která využívá technologii intenzivně. Budete být zaručena znalost ekonomického a podnikatelského prostředí, které mohou ovlivnit vývoj inovačních projektů ve firmách dnes. Naučíte se používat nástroje, postupy a metody používané v definici, řízení a provádění procesů a inovačních projektů. Získáte znalosti pro řízení a vyhodnocování inovačního úsilí ve všech oblastech, kde se vyskytují. [-]

Magistr V Oblasti Inovací A Marketingu Cestovního Ruchu

UCAM Universidad Católica de Murcia
Campus nebo Online Denní studium 1 rok November 2017 Španělsko Murcia

Mistr v oblasti inovací a marketingu cestovního ruchu je určen pro lidi, kteří jsou nadšení pro kulturu inovací, technologií a marketingu uplatňované v organizacích cestovního ruchu. [+]

Dálkové magisterske studium Inovace . Cestovní ruch představuje jednu třetinu celkového světového obchodu. Kromě toho, že cestovní ruch je odvětví, které vytváří většinu pracovních míst a se osvědčil odolný proti hospodářského poklesu. Je tedy bezesporu strategický sektor a určité sázky na budoucnost. Španělsko je světovou velmocí v oblasti cestovního ruchu s rozsáhlými zkušenostmi v oblasti výzkumu a vývoje, která nám umožnila vybudovat bohatství znalostí, které se cítí být nucen sdílet a vzdělávat dál. V posledních deseti letech, zavádění nových systémů řízení a produktů revoluci pobočku cestovního ruchu. Dnešní technologické prostředí představuje výzvu pro jednotlivé provozovatele soutěžit za stejných podmínek se všemi různými typy organizací v odvětví. Mistr v oblasti inovací a marketingu cestovního ruchu je určen pro lidi, kteří jsou nadšení pro kulturu inovací, technologií a marketingu uplatňované v organizacích cestovního ruchu. Studenti vstupující do tohoto programu musí být absolventem studia cestovního ruchu v souvislosti nebo mají vysokoškolské vzdělání v jiném akademické oblasti. Tento program je vhodný pro studenty, kteří chtějí získat nebo rozšířit své znalosti s ohledem na uspořádání a řízení operací zaměřených na inovace a marketingových procesů v oblasti cestovního ruchu. Proto by budoucí studenti prokázat veřejný zájem v oblasti cestovního ruchu jako celku, stejně jako v inovativním aspektům marketingu, kreativitu a design produktů cestovního ruchu, komunikace, distribuce a nových technologií používaných v tomto odvětví. [-]

Odborné Znalosti V Oblasti Vývoje Projektů A Inovací Výrobků

Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Online forma Kombinované 21 měsíců Přihlašování započato Španělsko Barcelona

Růst plocha projekty velkých současné době provádí totéž mělo přistupovat z různých [+]

Růst plocha projekty velkých současné době provádí totéž lze přistupovat z různých přístupů. Ze všech přístupů, které můžeme uvést dva jsou nejvíce aktuální a složitost při vytváření akademických struktur: Inovace a produktu. Pro více hotový přístup třeba zdůraznit, že pojem inovace je v přímém vztahu k designu, jsme pochopili, že odpovědnost za provedení přesně toto: inovovat, dělat úplnou nebo částečnou příspěvek "originálních" řešení. Mistr ve vývoji projektu a produktových inovací, nabízí kompletní výcvik ve třech disciplínách oblasti projektu: Design, řízení a správy, paralelní a praxe teoreticky a odkazoval pouze na dva pojmy již zavedené v Správa oblasti: inovace produktu, a třetina současných rozvojových politik v oblasti: design a ziskovosti. Je také důležité si uvědomit, uznávané růstových oblastí a kreativní postupy v univerzální standardy řízení, kterým se stanoví přesnou rovnováhu mezi plánováním (předvídat) a design (kreativní řešení pro okamžité kulhat). I když to může být považováno za pevné a metodické oblasti řízení a vedení obrazu nemohl žít s tvůrčí a umělecké obrazu oblastech designu, teď ne, ano, oni mohou. Kreativní design oblasti vyžadují více než kterýkoli jiný, metodický proces vývoje projektu a řízení a správy zdrojů a dovedností, formulovat do tvrdých oblastí řízení jako druhý potřebují. Mistr ve vývoji projektu a produktových inovací, má v kombinaci akademické struktury mezi teoretickými otázkami a praktických cvičení prostřednictvím individuálních a skupinových cvičení a semináře pro úvahy o návrhových procesů projektů. To umožňuje tedy správně strukturovat práci reklam a designéry, poskytovat školení o současných nástrojů pro správu, aniž by to v rozporu s tvůrčím procesu. A zatímco koučování v jiných kreativních profesionálů zapojených do rozvoje projektu metodiky procesů. V neposlední řadě je důležité si uvědomit, že překrytí dvou ústředních témat: inovace a přípravku, s tří klasických oblastí projektu, a kombinace teorie a praxe okamžité použití poskytují kompletní tréninkový program, který umožní profesionálním návrhářům získat prostor na Úřad návrh rozhodnutí, je-li považována za pouhou účast diváka ve vývoji. Doba trvání úvěrové struktura a stupeň Odhaduje se programu Master in Development Project a výrobkové inovace trvání je 900 hodin (90 kreditů). Pokud jde o rozdělení doby, kdy se prokáže, že: - v programu na dálku a nevztahuje se na třídy, nikoliv konkrétní datum začátku setu, takže studenti mohou zapsat kdykoliv, za předpokladu, že je počet volných míst. - Akademické nebo vzdělávacích důvodů má minimální dobu trvání programu dvaceti měsíců. - Maximální doba pro program je dvacet čtyři měsíce. V tomto období musí student úspěšně dokončit všechny činnosti, vyhodnoceny a schváleny hlavním projektu nebo Thesis Final. - Struktura programu kreditů Master na rozvoj projektu a produktových inovací, jsou uvedeny v následující tabulce. Stipendia Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER) pravidelně přiděluje ekonomickou hru s mimořádným FUNIBER stipendium ve vzdělávání. Chcete-li, můžete jednoduše podat své žádosti o stipendium z hlavní stránky portálu FUNIBER požadované údaje, a hodnotící komise posoudí vhodnost Vaší žádosti o poskytnutí finanční pomoci v podobě Společenstvo vzdělávání FUNIBER . [-]