Dálkové magisterské studium Inovace - Dálkové magisterské studium Inovace hledejte zde!

Dálkové magisterské studium Inovace - Zde naleznete Dálkové magisterské studium Inovace

Inovace

Magisterský studijní program je akademický titul uděluje jednotlivcům, kteří úspěšně naznačovat vyšší úroveň odborných znalostí. Existují dva hlavní typy mistrů - učil a výzkumu.

Mistr v inovačních programů jsou stále větší zájem studentům jako zaměstnavatelé hledají kreativní, kvalifikovaný a mimo-the-box myslitele. Studenti budou nejen získat znalosti o inovačních studií a teorie, ale i to, jak ty lze použít v reálném světě.

I když moje navštěvovat kurzy distančního vzdělávání on-line, některé univerzity držet zahájení na několika místech. Dalo by se dokonce přestat užívat třídy pro mnoho týdnů v průběhu roku bez vyřazení a bez házení své studentské půjčky na splacení. To je silný argument mnoho lidí se přihlíží při zapsal do distančního vzdělávání tříd.

Dálkové magisterské studium Inovace - Veškeré informace o Dálkové magisterském studiu Inovace. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Čtěte více

MA V Návrhu A Vývoje Produktů

Esdesign - Escuela Internacional de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2016 Španělsko Barcelona

Seznamte nástroje nezbytné pro vytváření výrobku od prvního kontaktu se společností prostřednictvím různých fázích vývoje. [+]

Dálkové magisterske studium Inovace . Jak by měl objekt? Přemýšlejte, jak to musí mít, například, židle, aniž by posouzeny před vším, který ovlivňuje naši budoucí židli sám, nebo v podstatě myšlenka "trik", aby mohla podporovat hýždě; nejen že by chtěli začít vůz před koně, riskovali bychom, že to by bylo zbytečné. On by pak splnit naše "trik", váš cíl? Je zřejmé, že objekt musí být krásné generovat přitažlivost k potenciální spotřebitele; ale to, co hodnota by generovat krásnějšího židli, pokud nepříjemné, není dobře zapadá s tabulkou, Marsu na chodník, když jsem se hýbat, nesedí rozpočet společnosti, ... Bezcenné. Vždy, když není jasně specifikovat briefing jsme museli udělat nepříjemné křeslo; například pro návštěvníka není cítit v pohodě a rychle odejít. V tomto mistra navrhnout pochopit, jak není cílem, ale v důsledku toho. Když se všechny faktory, aby zvážila (obchodní, sociální, cílová skupina, použitelnost, funkčnost, ...), jsou stanoveny a analyzovány student, bude formulář přestane být poněkud svévolné. Program poskytuje potřebné nástroje pro generování výrobku od prvního kontaktu se společností prostřednictvím různých fázích vývoje. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Poskytnout vědomosti a dovednosti k vytvoření nových objektů. Školení možnost vytvářet kreativní, formálně a koncepčně inovativní produkty. Naučte se dělat a odůvodnit rozhodnutí, které mají vliv na výsledek. Rozvíjet vlastní metodiky během procesu návrhu. Volba optimální metodiky pro každý proces. Výběr materiálu a vhodný výrobní proces pro produkt určen. Předvídat a řešit výrobní problémy. Zvládnutí technického jazyka materiálů, procesů a vazeb. 3d generovat agilní fyzické svazky, které slouží provést nezbytné změny v projektu, podle analýz kusů. Používání digitálních modelovací nástroje pro komunikaci nápady a projekty a rozhodovací techniky. Správa fáze projektu. Vypočítejte poplatků a rozpočty. Vyjednat dohody o důvěrnosti a spolupráci s firmami. Pochopit a definovat instruktáž. Příjemci Absolventi designu Absolventi komunikace a reklamy Absolventů výtvarného umění Absolventi v žurnalistice Absolventi v reklamě a public relations Absolventi audiovizuální komunikaci Odborníci: V případech, kdy student prokáže předchozí vysokoškolské vzdělávání k procesu akreditace vysokoškolským vzděláním bude akademický výbor vyhodnotit životopis kandidáta a portfolio a dokončili učební plán, který musí udržovat rozumnou rovnocennost existující studie stupněm ve stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získá Double Degree: Kurz na ESdesign - Superior design Barcelona hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval školu. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr mohou rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Grafických studií DTP oddělení v časopisech a Publishing Kreativní oddělení reklamních agentur Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, startup společnost ...   Fakulta Učitelé se specializací na každé z tematických oblastí programu, prostřednictvím případové studie a realizace praktických projektů, studenti získají multidisciplinární, ale absolutně související odbornou přípravu. Zavázala jsme na mezinárodní fakulty, která přináší různé pohledy na světě komunikace, každý ze své profesní perspektivy. Proto máme odborníky, kteří zvládnout složitost procesu z globálního hlediska, se silnými základy v celosvětových kampaních přes více kanálů / mediální komunikace. Program / Obsah MA v Masters v grafickém designu a Redakční Projekty jsou rozděleny do těchto oblastí, které jsou integrovány do cross-projektu zpracovaného podél délky kurzu: Editorial design Historie (4 ECTS) Studie o vývoji redakčního procesu, designu a trh, prostřednictvím použití typografie v časopisech, knihách a elektronických publikací. Redakční obsah projektu (6 ECTS) Analýza charakteristik redakční projektu z parametrů stanovených jako základ pro zveřejňování informací a / nebo přednastavené obsahu (časopisy, noviny, atd.) Dimenzování konstrukcí, písma, editaci rytmu. To je univerzálnost procesní hodnoty učiní čtení a porozumění zveřejněných informací. Projekt design a publikování I (5 ECTS) Po definování obsahu vydavatelského projektu, je čím dál úzký každém rozhodnutí mají být přijata s cílem vytvořit soudržný práci při hledání grafické řešení. Volba formátů, typografie, mřížka, fotografie, ilustrace, atd Nástroje - InDesign (5 ECTS) InDesign jako vlajková loď pro úpravy softwaru; nejsilnější, komplexní a oddaný program, který slouží k designu. Nejen, že je rozložení stránky a make-up software: je to nástroj, aby nám ulehčili práci designérů. Ilustrace umělecký směr, fotografie a infografiky (5 ECTS) Důležitým aspektem je redakčně někdy nesprávně pojmenovaný umělecký směr. Vědět, co říci a jak to říci, je zásadní pro společnosti, ve které žijeme, a vědět, jak to udělat ve vydavatelském prostředí je nutností, nic víc. Proto se zaměřujeme obsah tohoto modulu ve správném výběru všech těchto prvků, které doprovázejí přísně grafické prvky navrhujeme. Budeme pracovat jako dílna v těchto třech oblastech, a tak jsme nakonec řízení a kontroly trendy, které označit plynutí času v těchto disciplínách. Design a publikační projekt II (5 ECTS) Po definování obsahu vydavatelského projektu, je čím dál úzký každém rozhodnutí mají být přijata s cílem vytvořit soudržný práci při hledání grafické řešení. Volba formátů, typografie, mřížka, fotografie, ilustrace, atd Nástroje - InDesign (5 ECTS) InDesign jako vlajková loď pro úpravy softwaru; nejsilnější, komplexní a oddaný program, který slouží k designu. Nejen, že je rozložení stránky a make-up software: je to nástroj, aby nám ulehčili práci designérů. Publishing (5 ECTS) Vydavatelství dnes prošla mnoha změnami v důsledku vývoje technologií. Ale v podstatě filozofie je stejná. Tento modul otázky související s tiskem na reprodukci a tisk grafických produktu, který podporuje a charakteristiky každý může říct, jaké barvy a inkousty, které používáme, atd, a také vidět, jak provádět se bude zabývat Výpočet rozpočet tak přesně, jak je to možné; nástroje a metody pro optimalizaci nákladů, základní pravidla se dostat do dobré porozumění s našimi zákazníky a dodavateli. Digitální publikační projekt I (5 ECTS) Když už mluvíme o vydavatelských projektů, nemůžeme ignorovat význam nových digitálních médií v užívání a konzumaci stejného projektu. Pomáháme studentům přemýšlet o těchto nových médiích, kde přijímač sám rozhodne, jaké informace chcete a kdy chcete. Projektant musí předvídat nové formy redakčního výrobku přizpůsobit nové digitálních médií; to je ta správná volba písma, barva, obrázku, struktury, etc., kromě znát hranice rozšíření, konzultace a výzkum obsahu, jak inovativní, intuitivní a atraktivní uživatelské použitelnost. Bude se zabývat digitální knihy v jeho různých typů. Čtení knihy (beletrie, vědecké a referenční), Book objekt (kus komunikace). Výroba knih - Tisk vs eBook. Elektronické digitální publikace pro iPad a Android tablet. Digitální publikační projekt II (5 ECTS) Když už mluvíme o vydavatelských projektů, nemůžeme ignorovat význam nových digitálních médií v užívání a konzumaci stejného projektu. Pomáháme studentům přemýšlet o těchto nových médiích, kde přijímač sám rozhodne, jaké informace chcete a kdy chcete. Projektant musí předvídat nové formy redakčního výrobku přizpůsobit nové digitálních médií; to je ta správná volba písma, barva, obrázku, struktury, etc., kromě znát hranice rozšíření, konzultace a výzkum obsahu, jak inovativní, intuitivní a atraktivní uživatelské použitelnost. Bude se zabývat digitální knihy v jeho různých typů. Čtení knihy (beletrie, vědecké a referenční), Book objekt (kus komunikace). Výroba knih - Tisk vs eBook. Elektronické digitální publikace pro iPad a Android tablet. Konečný návrh Master (10 ECTS) Kromě překonání úvěry výše uvedených modulů, by měli všichni studenti vypracovat komplexní hlavního projektu, který se skládá z osobního projektu redakčního designu od obsahu učil v kurzu.   Dílna a vzdělávací jednotky Psaní, kaligrafie, nápisy a typografie (2 ECTS) Najít v historickém okamžiku vzhledu psaní a abecedy, přes ruční a typografické psaní, typografie typografický olova a různých typů. Diskutujeme vztahy mezi psaní, kaligrafie, písma a typografie. Budeme trénincích nápisy a překreslit dopis s různými nástroji. Typografický návrh (4 ECTS) Úvod do analýzy a návrhu dopisu. To bude pracovat na vytvoření znaky abecedy z různých perspektiv, s ohledem na jejich konečné použití v prostředí grafického designu. Typografický návrh (4 ECTS) Výroba digitální typografie. [-]

Magistr V Inovační řízení Lidských Zdrojů

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 750 hodin October 2016 Španělsko Barcelona

Master in Innovative Personalistika 2.0 si klade za cíl vycvičit a připravit vás řídit nejdůležitějšího jakékoli společnosti: svůj lidský kapitál. [+]

Master in Innovative Personalistika 2.0 si klade za cíl vycvičit a připravit vás řídit nejdůležitějšího jakékoli společnosti: svůj lidský kapitál. Tento tréninkový program ukáže modely a nástroje pro správu každý aspekt Ředitelství lidských zdrojů v rámci nové paradigma, v němž Web 2.0 přinesl významné sociologické a změny chování lidí ve strategiích, zaměstnanců a firem, které oni přeložit do změny v tom, jak řídit výběr, motivace, školení, řízení talentů a intelektuálního kapitálu firmy. S tímto tréninkového programu se naučíte: Vést a řídit HR oddělením firmy, uplatňování etických standardů CSR. Zvládnutí HR nástroje, které Web 2.0 poskytuje prostor pro školení, výběr, motivace, řízení znalostí a inovací. Aplikovat nové technologie v oblasti lidských zdrojů. Použití nové techniky vedení a školení zaměstnanců. Vyberte a udržet talentované odborníky na podporu svého podnikání. Správa zaměstnanců a najímání, kompenzaci, atd. Ovládnout všechny právní aspekty týkající se řízení a pracovních rizik. Během hovoru můžete přístup k plánu podpory Innova pokrývající 25% z ceny Master na inovační řízení lidských zdrojů 2.0 nebo navštívit naše Stipendijní zásad požadující informace. Určeno Master in Innovative Personalistika 2.0 poskytuje školení specificky zaměřené na následujících profilů: Podnikatelé, kteří potřebují rozvíjet své strategické schopnosti v oblasti řízení talentů. Ředitelé oddělení lidských zdrojů, které vyžadují recyklaci své znalosti a výcvik a kteří se chtějí naučit tou nejmodernější technikou řízení lidského kapitálu. Středního managementu, kteří vyžadují určitý stupeň podporovat profesionálně. Budoucí manažeři lidských zdrojů nichž se požaduje výcvik úměrnou mezilidských hodnotami století XXI. CÍLE Po ukončení Master in Innovative Personalistika 2,0 vám bude dokonale schopen: Spravovat a vést oddělení lidských zdrojů společnosti uplatňují nejvíce inovativní a efektivní metody řízení talent. Správa zaměstnanci společnosti, z náboru, odměňování, skončení pracovního poměru a prevence pracovních rizik. Vyberte, udržet a motivovat talenty poskytnout větší hodnotu pro firmu. Řešení změn v organizacích a nových organizačních modelů. Využijte nových technologií dostupných pro řízení lidských zdrojů. Použití nové techniky vedení a školení zaměstnanců. Být etický profesionální v souladu se současnými standardy společenské odpovědnosti. Použít v nových modelech společnosti obchodní komunikace a efektivně spravovat individuální nebo kolektivní spory vzniklé v podniku. Přijímací řízení Master in Innovative Personalistika 2.0 má omezený počet 25 míst. Tímto způsobem budeme prosazovat osobní kontakt mezi studentem a učitelem, takže každý učitel stává studentem mentor s přímým a osobní služby, která zaručuje kvalitu informací. Žádosti o přijetí jsou zpracovávány v přesném pořadí příjezdu a bude posuzovat hodnotící komise složená z ředitele Master, akademický ředitel a koordinátor přijímací. [-]

Magisterský Titul V Oboru Pedagogických Vědách - Pedagogický Dozor V Přírodovědném Vzdělávání

University of Minho - Institute of Education
Online forma Denní studium October 2016 Portugalsko Braga

Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, oblasti specializace v pedagogický dozor v přírodovědném vzdělávání, je Masters pro další vzdělávání učitelů mateřských škol a učitelů v oblasti fyzikální a přírodních věd. [+]

Dálkové magisterske studium Inovace . Cyklus studií, které vedly k magisterský titul v oboru pedagogických věd, oblasti specializace v pedagogický dozor v přírodovědném vzdělávání, je Masters pro další vzdělávání učitelů mateřských škol a učitelů v oblasti fyzikální a přírodních věd. Mistr si klade za cíl: podporovat získání a rozvoj znalostí v oblasti pedagogický dozor, se zvláštním důrazem v kontextu přírodovědného vzdělávání; podporovat rozvoj dovedností sebe - vzdělávání učitelů, založených na výzkumu a vzdělávání v oblasti vědy; podporovat připravenost vzdělavatelů učitelů pro učitele základních a středních škol; podporovat výzkum a inovace v oblasti dohledu v přírodovědném vzdělávání. Kombinace oblasti příčné a specifického vzdělávání Mistr postupně rozvíjí dovednosti v pedagogické dohledu, vědy vzdělávání a vzdělávací výzkumné rozměrů. Dokončení první rok poskytuje studentům Postgraduální diplom v oboru dozoru v přírodovědném vzdělávání. Úspěšné dokončení magisterského studijního programu se uděluje magisterský titul v oboru pedagogických věd. [-]

MA V Podnikatelském Vývoji A Inovacích

Universidad de Salamanca
Online forma Kombinované 20 měsíců September 2016 Španělsko Salamanca

Mistr v podnikatelských vývoj a inovace je správný titul z univerzity v Salamance, určený pro odborné vzdělávání odborníků a zájemců o rozvoji a vzdělávání podnikatelů. Cíle oba víme, jak know-how, jakož i změna v postojích a jejichž cílem je uspokojit rostoucí potřebu vzdělávání v sociálních procesech ... [+]

Mistr v podnikatelské rozvoj a inovace Mistr v podnikatelských vývoj a inovace je správný titul z univerzity v Salamance, určený pro odborné vzdělávání odborníků a zájemců o rozvoji a vzdělávání podnikatelů. Cíle oba víme, jak know-how, jakož i změna v postojích a jejichž cílem je uspokojit rostoucí potřebu vzdělávání v sociální vývojových procesů, vývoj, konzultace a sledování podnikání. Sociální realita dneška potřeb podnikatelů. Společnost požaduje kvalifikované osoby, zapojené do procesu poradenství a sledování závazku, a lidé, aby zahájily sociálního podnikání nebo podnikání. Vezmeme-li v úvahu interdisciplinární obsah, porovnávají s aktivní a participativní metodiku, ve které jsou on-line třídy integrován s individuální a skupinovou práci; a poradenství učiteli na požadavky v / účastníků. On je mistr neobyčejně praktický použít, a kde základním aspektem školení je školení a mentoring v podnikání. To je vyučován v on-line režimu s cílem usnadnit učení metodiky přizpůsobené potřebám a zájmům účastníka; K tomu jsme vytvořili platformu, která zajišťuje neustálou pozornost a snadný přístup k informacím s individuálním poradenstvím přes lektora / opatrovníka. Cíle a dovednosti Vyškolit odborníky a zájemce o problematiku podnikání, a to jak s cílem vytvořit správné podnikání vědět podporovat, rozvíjet a radit v otázkách podnikání na jiné / jiná (školitele / trenéra školitelů). Na konci tréninkového procesu / účastník bude mít možnost: Mají pokročilé znalosti podnikatelů faktorů, které zvyšují podnikatelského ducha. Už pokročilé znalosti institucionálních faktorů, které zvyšují podnikatelského ducha. Mít znalosti metodik provádět výzkum v oblasti podnikání. Mít znalosti o informačních a komunikačních technologií, které umožňují výzkum v oblasti podnikání. Kriticky analyzovat hlavní teorie a koncepty spojené s oblastmi sociálního podnikání a sociálních službách. Mít technické a vědecké znalosti, které by zajistilo dosažení přesné a reprodukovatelné výsledky, že platných závěrů lze vyvodit v oblasti podnikání. Přijímací kritéria Profil účastník je heterogenní, je zaměřena na profesionály v oblasti politologie, práva, řízení a obchodní administrativa, inženýrství, ekonomie, psychologie, sociologie, pedagogika, sociální vzdělání, pracovní vztahy, atd. To platí i pro praktiky, kteří chtějí rozšířit své znalosti v podnikatelské vzdělávání, jako podnikatele a malé živnostníky, jakož i odborníků a vedoucích pracovníků. A v jeho případě uchazečů z jiných bakalářské tituly. / Postgraduální student / může aspirovat fungovat v úkoly: Consulting: Intervence ve stavebních procesů, vývoj, poradenství a sledování závazku. Poradenství v hodnotících a výzkumných aspektů souvisejících s podnikáním. Samostatná výdělečná činnost: Odborníci, kteří se chtějí stát podnikateli, obchodníci, podnikatelé nebo uvnitř existující společnosti. Místní rozvoj agenti nebo zesilující agenti podnikání, a to jak soukromé i veřejné. Veřejná správa: způsobilý k práci v různých vládních agentur zodpovědných za prosazování malých a středních podniků pracujících s profesionály. A úkoly technické správy. Vedení řeší připojené k podniků a skupin společností nevládních institucí. Typ výuky Náš vzdělávací model je jako ústřední na studenta. To je realizováno asynchronně a 100% on-line, takže / studenti mohou připojit a vzdělávací činnosti nezávisle na čase a prostoru. Vzdělávací proces se provádí ve virtuálním kampusu navrženy na základě nejmodernějších pedagogických principů, čímž podporuje efektivní propojení mezi studenty, učitele a administrátory. Kurzy jsou vyvinuty podle definovaného akademické kalendáře, který umožňuje celou skupinu studentů pokroku stejným tempem až do uzavření programu. Každý kurz nebo subjekt je řízena učitelem nebo specialista, odborný učitel v něm. Před zahájením tréninkového procesu se / studenti obdrží svá data na virtuální kampus, stejně jako další generace iPad zařízení, přes které mají okamžitý přístup k akademické činnosti prováděné na akademické půdě. Během prvních dvou týdnů School / studenti účastní v indukční kurzu, kde znají podrobně vzdělávací proces, naučit se používat virtuální kampus a nainstalovat e-knihy, které jsou používány v každém předmětu. Každý kurz trvá pět týdnů a před zahájením další záležitost se uvažuje týden vybrání. Všechny materiály mají vzdělávací činnosti a hodnotící činnosti, které budou prováděny jednou týdně, mezi nimi jsou: čtení vědecké literatury specialistu, fóra, online kvízy a úkoly. Při vývoji každého subjektu interakci mezi studenty a učiteli, že je podporován účastí v diskusních fórech, případových studií a plnění úkolů. K / studenti mohou požádat o podporu ze svého učitele v každém ročním období. Každý předmět zahrnuje audiovizuální nahrávky hlavní obsah, knihy, doplňkové Digitální knihovna zdroje, přístup k virtuální knihovny s tisíci knih dostupných a synchronním videokonference s / učitelů, kteří usilují o usnadnění výstavby znalostí a řešení pochybnosti. K / studentů, kteří nemají čas a časové dostupnosti podílet se na videokonference, pak může přistupovat nahrané verze. Název Po dokončení Mistra, University of Salamanca přináší / účastníci, kteří splnili všechny požadavky pro přijetí a prošel všechny kurzy a závěrečné disertační práce, následující správný název: Mistr podnikatelského vývoje a inovací Podporu a poradenství Kvalita akademických a administrativních procesů je sledována v každé z jeho fázích, díky integraci všech počítačových systémů. Jak učitelé, tak studenti jsou průběžně monitorovány, aby se jejich podporu při plnění jejich povinností a závazků. K tomu má zvýšenou skupina odborníků v Centru pro péči o / studentů a učitelů, kteří se rychle vyřešit všechny pochybnosti, otázky nebo obtíže vyplývající v procesu vývoje. [-]

Odborné Znalosti V Oblasti Vývoje Projektů A Inovací Výrobků

Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Online forma Kombinované 21 měsíců Přihlašování započato Španělsko Barcelona

Růst plocha projekty velkých současné době provádí totéž mělo přistupovat z různých [+]

Dálkové magisterske studium Inovace . Růst plocha projekty velkých současné době provádí totéž lze přistupovat z různých přístupů. Ze všech přístupů, které můžeme uvést dva jsou nejvíce aktuální a složitost při vytváření akademických struktur: Inovace a produktu. Pro více hotový přístup třeba zdůraznit, že pojem inovace je v přímém vztahu k designu, jsme pochopili, že odpovědnost za provedení přesně toto: inovovat, dělat úplnou nebo částečnou příspěvek "originálních" řešení. Mistr ve vývoji projektu a produktových inovací, nabízí kompletní výcvik ve třech disciplínách oblasti projektu: Design, řízení a správy, paralelní a praxe teoreticky a odkazoval pouze na dva pojmy již zavedené v Správa oblasti: inovace produktu, a třetina současných rozvojových politik v oblasti: design a ziskovosti. Je také důležité si uvědomit, uznávané růstových oblastí a kreativní postupy v univerzální standardy řízení, kterým se stanoví přesnou rovnováhu mezi plánováním (předvídat) a design (kreativní řešení pro okamžité kulhat). I když to může být považováno za pevné a metodické oblasti řízení a vedení obrazu nemohl žít s tvůrčí a umělecké obrazu oblastech designu, teď ne, ano, oni mohou. Kreativní design oblasti vyžadují více než kterýkoli jiný, metodický proces vývoje projektu a řízení a správy zdrojů a dovedností, formulovat do tvrdých oblastí řízení jako druhý potřebují. Mistr ve vývoji projektu a produktových inovací, má v kombinaci akademické struktury mezi teoretickými otázkami a praktických cvičení prostřednictvím individuálních a skupinových cvičení a semináře pro úvahy o návrhových procesů projektů. To umožňuje tedy správně strukturovat práci reklam a designéry, poskytovat školení o současných nástrojů pro správu, aniž by to v rozporu s tvůrčím procesu. A zatímco koučování v jiných kreativních profesionálů zapojených do rozvoje projektu metodiky procesů. V neposlední řadě je důležité si uvědomit, že překrytí dvou ústředních témat: inovace a přípravku, s tří klasických oblastí projektu, a kombinace teorie a praxe okamžité použití poskytují kompletní tréninkový program, který umožní profesionálním návrhářům získat prostor na Úřad návrh rozhodnutí, je-li považována za pouhou účast diváka ve vývoji. Doba trvání úvěrové struktura a stupeň Odhaduje se programu Master in Development Project a výrobkové inovace trvání je 900 hodin (90 kreditů). Pokud jde o rozdělení doby, kdy se prokáže, že: - v programu na dálku a nevztahuje se na třídy, nikoliv konkrétní datum začátku setu, takže studenti mohou zapsat kdykoliv, za předpokladu, že je počet volných míst. - Akademické nebo vzdělávacích důvodů má minimální dobu trvání programu dvaceti měsíců. - Maximální doba pro program je dvacet čtyři měsíce. V tomto období musí student úspěšně dokončit všechny činnosti, vyhodnoceny a schváleny hlavním projektu nebo Thesis Final. - Struktura programu kreditů Master na rozvoj projektu a produktových inovací, jsou uvedeny v následující tabulce. Stipendia Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER) pravidelně přiděluje ekonomickou hru s mimořádným FUNIBER stipendium ve vzdělávání. Chcete-li, můžete jednoduše podat své žádosti o stipendium z hlavní stránky portálu FUNIBER požadované údaje, a hodnotící komise posoudí vhodnost Vaší žádosti o poskytnutí finanční pomoci v podobě Společenstvo vzdělávání FUNIBER . [-]

Magistr V Mezinárodním Obchodě Inovacemi

Barcelona Executive Business School (BEBS)
Campus nebo Online Denní studium 10 - 12 měsíců September 2016 Španělsko Barcelona

V BEBS Naším cílem je nabídnout náš program prostřednictvím celosvětové zkušenosti s vývojem v akademickém světě, přicházejí spolu s podnikem, které mají díky své zcela důležitou roli: výsledkem je inovativní diferenciál zkušenost, praxe, a celkový rozvoj studentů, odborníků, manažerů a vedoucích pracovníků. [+]

Výhody, které vás přivede ke studiu v BEBS "Business School Executive Barcelona" V BEBS Naším cílem je nabídnout náš program prostřednictvím celosvětové zkušenosti s vývojem v akademickém světě, přicházejí spolu s podnikem, které mají díky své zcela důležitou roli: výsledkem je inovativní diferenciál zkušenost, praxe, a celkový rozvoj studentů, odborníků, manažerů a vedoucích pracovníků. S tímto zaměřením, BEBS přispívá k: Podporovat rozsáhlé a inovativní vize Management. Podporovat proces inovace v podnicích, zvýšení prodeje a internacionalizace. Zvýšit podnikání, prostřednictvím globální rozvoj podnikání. Prosazovat strategickou vizi, že naše ekonomiky potřebují jak pro jejich vůdců, aby mohli navrhovat a podporovat inovativní a udržitelné modely podnikání. Rozvíjet sociální odpovědnosti ve společnosti, a to prostřednictvím týmy lidí, kteří mohou kombinovat odbornou způsobilost s vizí angažovaného vedení a službu společnosti. Proč studovat Master in International Business Innovation? Když sociální model průmyslové, technologické, atd. dosahuje svého zrání fáze, která slouží k práci bez delších prací. Inovovat výrobky, služby a procesy i nadále nezbytná, ale není dostačující dnes. Zbývající konkurenční znamená přizpůsobení novému prostředí s novými funkcemi a technologiemi. Pro studium Master in International Business Innovation (MBI) se nemluví o tom, co je inovace, ale připravit, abyste mohli inovovat v prostředí, kde je porozumění globálnost, v němž žijeme, nové technologie, osobní zlepšení, atd. To vše vám umožní vybudovat ničivým obchodní modely, které poskytují novou hodnotu pro společnost a lepší umístění pro podnikání, jak profesionálně, tak osobně. Proč studovat v Barceloně Executive Business School? Nejsme konvenční obchodní škola. Naším cílem není výchova. BEBS (Barcelona Executive Business School) je obchodní škola ze strany vedoucích pracovníků pro manažery. Chceme se učit exekučním a ne jen akademicky. Nejsme teoretická škola. Executive Business School v Barceloně, budete učit "learning by doing" skrze vzdělávací, kreativní a rušivé přístupu, kdy se snažíme nejen učit, ale v praxi to, co jsem se naučil. Naše zkušenosti z akademické obce a podnikové poradenství je více než 15 let. Naši učitelé jsou vedoucí pracovníci ze světa podnikání. Náš model je založen na tom, co podniky potřebují dnes. Nepočítaje a vysvětlit, modely, které již zapadají do našeho stávajícího obchodního systému. Metodologie Metodika Master in International Business Innovation (MBI), lze říci, že je zcela inovativní, jak jsme utekli typické teoretické a přednášku se učit "dělat spolu." Nová prostředí vyžaduje nové způsoby, jak řešit učení a výkonné obchodní škola Barcelona, ​​když jsme se liší v něčem, je to právě v tomto. Tento program není určen k teoretizovat o inovace, ale naučit se inovovat zaměřit úsilí na optimalizaci řešení, která mají silný dopad na společnost. Innovating znamená adaptaci, a to je přesně to, co tento program má za cíl. Poskytne účastníkům metodologie, nástroje a kritéria, aby mohli řešit jakýkoliv aspekt jak profesionálně, tak osobně. V programu je uveden stručný teoretický přístup používán přimět studenty k diskusi i řešení případových studií individuálně a kolektivně, obohacování se snaží identifikovat všechny možné řešení a alternativy k situacím. Proto mistr je kombinací samostatného studia, praktické zkušenosti, řešení případů individuálně a jako tým, obchodní simulace, fór a diskusí založených na dialogu a hlavního projektu jako páteř všech studovaných předmětů. Master in International Business Innovation tržních nástrojů je zaměřena na rozvoj schopností a dovedností společností z různých odvětví a oddělení, které jim umožní reagovat na nové výzvy, které společnost prezentuje dnes. Prostředí, které se vyznačuje strukturální změny ve všech směrech potřebuje více podnikatelského přístupu. Studenti v programu Vedení Business Innovation (MBI), budou mít přístup k virtuální kampus, kde se provádí další pracovní činnosti a komunikace. Areál umožňuje, aby tuto část dokumentace pro každém tréninku před dodáním. Naše fakulta nejsou jen akademici, ale odborníci a vedoucí pracovníci před vyšším managementu, obchodníky a podnikatele, kteří stále žijí ve svém každodenním životě, které se inovovaných ve svých společnostech úspěšně vytvářet ziskové modely, které přidávají hodnotu svých zaměstnanců a společnost obecně. Naši učitelé jsou studenti, že jim moderní a realistický pohled na podnikatelském světě, procvičování dovedností, které studenti mohou okamžitě uplatnit na jejich práce. Profesní dovednosti Profil kariéry: Po ukončení pána, jako ředitel pro inovace, Business Area ředitel, úředník nebo generálního ředitele, bude vám plně vyškoleni pro: Design, plánovat, realizovat, sledovat a kontrolovat provádění inovačních projektů technologické společnosti. Začlenit inovace v řízení a plánování oddělení nebo obchodních jednotek technologické nebo non-technologických společností. Zlepšit podnikatelské inovační projekty založené na modelu a pevné obchodního plánu, a vědět, odrážet přínosy a návratnost investic. Z tohoto důvodu, Získáte širokou a vysoké úrovni vizi, která vám umožní transformovat firemní strategické plánovací činnosti v oblasti inovací prostřednictvím technologie. Budeme poskytovat potřebné schopnosti a dovednosti učit řídit inovační úsilí v jakékoliv oddělení nebo obchodní jednotky společnosti, která využívá technologii intenzivně. Budete být zaručena znalost ekonomického a podnikatelského prostředí, které mohou ovlivnit vývoj inovačních projektů ve stávajících společností. Naučíte se používat nástroje, postupy a metody používané v definici, řízení a provádění procesů a inovačních projektů. Získáte znalosti pro řízení a vyhodnocování inovačního úsilí ve všech oblastech, kde se vyskytují. [-]

Magistr Dat A Inovací

University of Technology Sydney
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 2 - 4 let

Master of data vědu a inovace (MDataScInn) je přední světový studijní program ve službě Analytics a údaje vědy. Užívání trans-disciplinární přístup, MDataScInn využívá celou řadu pohledů z různých oborů a integruje je s průmyslem zkušeností, reálných projektů a self-řídil studii, vybavení absolventům pochopení potenciálu analytiky transformovat praxi. Kurz je dodáván v různých režimech, včetně současného on-line a face-to-face učení zkušenosti v UTS 'špičkových zařízení. Praxe / umístění průmysl je důležitou součástí kurzu. [+]

Tento kurz byl vyvinut jako odpověď na globální mezery talentů pro lidi s vědou údaje znalostí, jak je stanoveno a oznámeno ze studie McKinsey Global Institute (2011). Studie předpovídá schodek ve výši téměř 200.000 datových vědců do roku 2018 a 1,5 milionu manažeři se schopností učinit rozhodnutí na základě velkých objemů dat na samotných Spojených státech. Dramatický nárůst dat ve všech představitelných průmyslu od oceánografie do průzkumu trhu představuje další hlavní hnací silou při vytváření nebývalé globální poptávky pro datové science schopnosti a dovednosti.

Kurz připravuje studenty k účasti v různých rozvíjejících kariéry s růstem dat vědy; datový griot, analytik dat, datový umělec, údaje novinář, mobilní chování analytik, expert politika řízené daty, reklama vhled a on-line manažer komunita abychom jmenovali alespoň některé. Zatímco ostatní nabídky také poskytnout základ pro tyto kariéry, tento kurz poskytuje další úroveň odborných znalostí, zaměření profesionály, kteří mají touhu vést týmy a organizace v hlavním výkonným úrovni.... [-]