Magisterské studium Indie - Nabídka, přehled, kontakty na magisterské studium v Indie!

Magisterské studium Indie. Více informací a kontakty na magisterské studium v Indie.

Magistr

Chcete zažít jednu z nejtajuplnějších kultur světa a zároveň získat magisterský titul z vysoce kvalitních škol? Magisterské studium v Indii je pro Vás skvělou volbou! Země s pluralitní společností, barevnou a zajímavou kulturou, bohatým kulturním dědictvím a dech beroucí přírodou je zaručeným nezapomenutelným zážitkem. Systém vysokého školství v Indii je po Číně a USA třetí největší na celém světě a stále se zdokonaluje.

I Indii je mnoho exotických měst, kde můžete absolvovat magisterské studium v různých směrech. Indické vysoké školství je známé po celém světě především v oborech vědy a technologie. Na druhou stranu je Indie jedním z největších trhů na celém světě a musí tak pochopitelně nabídnout nejrůznější obory obchodu a managementu.

Ať už se Vaše zájmy ubírají jakýmkoli směrem, prohlédněte si níže naši nabídku a zjistěte více o svých možnostech! Více o jednotlivých programech se dočtete kliknutím na „čtete více“, můžete také napsat svůj požadavek přímo na školu a získat tak konkrétní informace. Neváhejte a začněte vyhledávat! Vaše magisterské studium v Indii na Vás čeká!

Čtěte více

Magistr Technologie Infrastruktury Konstruování

CEPT University
Campus forma Denní studium 2 let July 2017 Indie Ahmedabad

Dvouletý program, což vede k udělení Master of Technology v Infrastructure Engineering Design je navržen tak, aby zlepšit dovednosti a znalosti konstrukčního řešení pro studenty a pracující profesionály ve stavebnictví a inženýrských staveb. [+]

Magisterske studium Indie . Master of Technology Infrastructure v konstruování Fakulta technologická - Univerzita CEPT Infrastruktura je nedílnou součástí společnosti a hraje důležitou roli v jeho ekonomického a sociálního rozvoje. V rozvojové zemi, jako je Indie, rozvoj infrastruktury stala nedílnou součástí naší růstové příběhu vytváří silnou potřebu odborníků v odvětví infrastruktury. Primárním cílem M. Tech v konstruování (infrastruktura) (MIED) je uspokojit tuto poptávku infrastruktury průmyslu a produkovat odborníky s konkrétními soubory dovedností vyrovnaných s potřebami průmyslu. Dvouletý program, což vede k udělení Master of Technology v Infrastructure Engineering Design je navržen tak, aby zlepšit dovednosti a znalosti konstrukčního řešení pro studenty a pracující profesionály ve stavebnictví a inženýrských staveb. Osnovy MIED program má za cíl spojit inženýrskými sítěmi a design umožňuje studentům přidat doplňkové aspekty, jako je plánování infrastruktury, financování a řízení. Student potenciálně může vyvinout zaměření přes vertikál a horizontál. Svisle, je tento sektor primárního zájmu a volba zaostřovacího pole následujícím způsobem. Alternativně se žák může rozvíjet své dovednosti ve vodorovném směru, ve kterém zaostřovací pole je primárním zájmem o velikosti více než jeden sektor. Osnovy Kurz je určen na podporu vzdělávání žáků prostřednictvím kombinace přednáškových kurzů a ručně na základě žádosti prostřednictvím studiových kurzů. Přednáška kurzy jsou zaměřeny na budování teoretické znalosti s rozsahem prozkoumat jeho empirický uplatnění ve studiu kurzů. Hlavní část z povinných kurzů úvěry jsou ateliéry kurzy, kde si studenti pracují na reálném životě jako souvislostech, s důrazem na význam praxe. CEPT pedagogika zahrnuje širokou škálu kurzů s výrazným důrazem na praktické aplikace prostřednictvím hands-on projektech studio kurzy (uráčil k vytvoření reálných životních situacích, jako je) a není závislá disertační práce. Přední odborníci infrastruktury byli vyzváni k doručování návštěvní přednášky a zapojit se do interaktivních diskusí se studenty. Přijetí a Předpoklady V první fázi kontroly, budou všechny žádosti obdržené bude provedena kontrola způsobilosti na základě informací poskytnutých v on-line formuláře žádostí. Všichni uchazeči, kteří splňují kritéria budou považovány za fázi 2 (přijímací zkoušky). Následně užší seznam kandidátů 300-350 jsou schváleny pro fázi, která obsahuje rozhovory (osobně nebo prostřednictvím telefonie konference). Konečný seznam zásluh je připravena na základě studijních výsledků v UG programu, skóre na přijímací zkoušky, skóre v rozhovoru, a celkový měsíců odborné praxe. Žadatelé o M. Tech. Program v obecné kategorie by měla mít minimálně 55% souhrnných známek a ty vyhrazených kategorií by měly mít minimálně 50% souhrnných známek v bakalářských studijních (nebo ekvivalent) v inženýrském stavitelství / technologie staveb / architektura / environmentálního inženýrství z uznávané University / instituce. International Vstupní požadavky CEPT je vůdčí hlavní pro mezinárodní Přijímací řízení je usilovat o rovnocennost mezinárodních norem dosaženo, jakož i těch indických domácích studentů. Existují rozdíly mezi zemí Evropy, Ameriky a Indie na délku studia, akademické standardy a ocenění struktura. CEPT proto zváží každou mezinárodní přihlášku podle jeho podstaty žádají o mezinárodní rovnocennost a s ohledem na všechny odborné požadavky, které tyto programy. [-]

CEMS Master Je V Mezinárodním Managementu (CEMS MIM)

CEMS - The Global Alliance in Management Education
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Indie Kolkata

CEMS MIM je postgraduální, pre-zkušenosti stupeň otevřena vybranou skupinu zapsaných studentů v magisterském programu v jednom z 28 předních institucí [+]

CEMS MIM magisterský program v oboru International Management

CEMS je strategická aliance obchodních škol, nadnárodních společností a nevládních organizací, které společně nabízejí CEMS magisterského in International Management (MIM). Správní úřad CEMS se nachází na HEC areálu poblíž Paříže, s programem a firemní vztahy řízena specializovaný tým v rámci každého členského školy. Najdete zde všechny CEMS členské univerzity pomocí klíčových slov "CEMS" v Master in Management Compass vyhledávači nebo kliknutím na seznamu CEMS partnerů.

CEMS MIM je pre-zážitek postgraduální stupeň otevřena vícejazyčné studenti zapsaní v magisterském programu v řízení v jednom z členských škol CEMS. Studenti studují na své domovské univerzitě po dobu jednoho semestru, a pak stráví druhý semestr na jiném členském školy CEMS. Někteří studenti se mohou dokonce rozhodnout, aby se oba semestry v zahraničí, ve dvou různých školách ("tri-národní track"). Další klíčové komponenty kurzu patří: základní kurzy ve strategii a cross-kulturní management, volitelných předmětů, dovednosti semináře, podnikatelský projekt a závazný mezinárodní stáž.... [-]


Evropský Magisterský Program V Oblasti Práva A Ekonomie (emle)

University of Hamburg, Institute of Law & Economics
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Indie Mumbai

Tato evropská Master in práva a národního hospodářství (EMLE) nabízí jedinečnou příležitost pro interdisciplinární studium práva a ekonomie na dvou nebo dokonce tří evropských i mimoevropských univerzit. Každý partner univerzitní uděluje magisterské (LL.M. / MA / M.Sc.). [+]

Magisterske studium Indie . Evropský magisterský program v oblasti práva a ekonomie (emle) Tento European Master in práva a národního hospodářství programu (EMLE) nabízí jedinečnou příležitost pro interdisciplinární studium práva a ekonomie na dvou nebo dokonce tří evropských i mimoevropských univerzit, Každý partner univerzitní ocenění míra Master (LL.M. / MA / M.Sc.). Program poskytuje studentům s pokročilou pochopení ekonomických dopadů rozdílných právních předpisů a připravuje studenty pro profesionální kariéru, například ve veřejných organizacích, v mezinárodních advokátních kancelářích nebo poradenských firem. Absolventi jsou rovněž připraveni na doktorát výzkumu v programu PhD, jako je Evropská doktorát v právu a ekonomie (Edle). EMLE byl uznán Evropskou komisí jako + Program Erasmus "vynikající akademickou kvalitou". Erasmus + štítek umožňuje EMLE programu každoročně poskytnout významný počet stipendií (včetně několika plných stipendií pro studenty z "partnerské země"). Pro studenty práv, znalost zvláštních předpisů své domovské země je příliš úzký základ pro poradenské firmy, které jsou aktivní v mezinárodním obchodě. Navíc, obeznámenost s ekonomickými dopady právních předpisů se stala nepostradatelnou pro porozumění obchodním potřebám svých klientů. Podobně platí, že ekonomika studenti těžit z přesné porozumění institucionálního právního rámce tržní ekonomiky. Pro oba právníci a ekonomové, znalost jiné disciplíně a mezinárodní kontakty jsou rozhodující pro úspěšnou budoucí kariéru. EMLE Program je institucionální reakce na tyto výzvy. Funkce programu EMLE EMLE Program nabízí následující jedinečnou kombinaci vlastností: Skutečně interdisciplinární přístup: - Přednášky v obou právu a ekonomii - program, který je otevřen pro absolventy práva nebo ekonomických fakultách - velký fakulty skládající se z předních akademiků a odborníků v oblasti práva a ekonomie Mezinárodní osnov, fakulty a studentský sbor - Možnost studovat na třech různých vysokých školách ze sedmi evropských partnerů a několika mimoevropských partnerských univerzit - síť vysoce kvalifikovaných studentů z více než 30 zemí Malý studentský sbor v každé partnerské univerzitě s cílem zajistit intenzivní vzdělávací zkušenost Struktura programu Program zahrnuje jeden akademický rok, pro který budou úspěšní studenti obdrží 60 ECTS bodů. Kurzy začínají na začátku října a končí v červnu. Akademický rok je rozdělen do tří termínů. Unikátní mezinárodní a interdisciplinární charakter EMLE program je zajištěno prostřednictvím intenzivní spolupráce mezi právníky a ekonomy na ne méně než sedm evropských univerzit a dvou mimoevropských partnerů. Studenti mohou studovat až na třech různých vysokých školách, ale nemůže strávit všechny výrazy na stejném místě. V prvních dvou semestrech mohou studenti vybrat mezi třemi centry. To vede k průměrné velikosti třídy až 35 studentů, vzhledem k tomu maximálně 105 přijatých studentů v celém programu. - V První termínKurzy budou nabízeny na univerzitách v Rotterdam, Hamburk a Bologna. Třídy obvykle začínají v prvním říjnovém týdnu; zkoušky skončit na konci prosince. - V Druhý termín Studenti budou studovat na univerzitách v Gentu, Hamburg nebo Rotterdamu. Třídy obvykle začínají v prvním lednovém týdnu; zkoušky skončit na konci března. - V Třetí termín existují další vzdělávací střediska a nižší průměrnou velikost třídy. Kurzy jsou nabízeny ve městě Aix-en-Provence, Haifa, Hamburk, Mumbai, Varšavě a Vídni. Třídy obvykle začínají v prvním dubnovém týdnu; zkoušky skončit na konci června. Požadavky na přijetí EMLE je postgraduální kurz. Přednost bude dána žadatelům, kteří již mají první magisterského studia. Minimálním požadavkem pro přijetí je bakalářský stupeň, za předpokladu, že tato míra vede až k zaměstnatelnosti na relevantním trhu práce. Žadatelé s bakalářský titul je třeba pouze doložit, že tato míra je vhodná úroveň kvalifikace na trhu práce ve své domovské zemi. Kromě absolventů v zákoně nebo ekonomie, se mohou vztahovat i studenti se první titul v oboru Business Administration, nebo v jiných společenských vědách v případě, že učební plán obsahuje značný počet kurzů v právu a / nebo ekonomie. Výše uvedený požadavek s ohledem na zaměstnatelnost na trhu práce platí stejně. Postup aplikace Postup aplikace se liší v závislosti na tom, zda je žadatel považován za "Program-danou zemi studenta" nebo "Partner-Country-žák" v souladu s kritérii Evropské unie. "Program-zeme studenti" jsou ti, kteří buď - mají cestovní pas některého členského státu EU nebo bývalé Jugoslávie republice Makedonii, na Islandu, v Lichtenštejnsku, Norsku, Švýcarsku, Turecku nebo - splnili své hlavní činnosti (studie, práce , atd.), na více než celkem 12 měsíců v průběhu posledních pěti let v některé z výše uvedených zemí. Všichni žadatelé, kteří se vyznačují ani jeden z výše uvedených podmínek jsou považovány za "partnerské země-studentů". Všimněte si, že studenti s několika národností, kteří jsou občany některého ze zemí uvedených v definici, stejně jako o "partnerské země", a kteří nemají strávil 12 měsíců v Evropě, si mohou vybrat, zda chtějí uplatnit jako "jednotlivé programy jednotlivé země studenti "nebo" partnerské země-studentů. DOBA & CENY Cena € 5,500.- pro "Program-zeme studenty '; € 9,500.- pro "partnerské země-studentů". [-]

LLM Mezinárodní Obchodní Právo (18 Měsíců)

London School of Planning and Management
Online forma Denní studium 18 měsíců August 2017 Indie Indie Online

Kurz je navržen tak, aby vám pomohou získat teoretické vstupy, které pak mohou být použity v praxi. Kurz rozvíjí svůj inovativní a dynamické vize požadovanou v reálném podnikatelském prostředí. [+]

LLM mezinárodní obchodní právo (18 měsíců) Přehled kurzů Kurz je navržen tak, aby vám pomohou získat teoretické vstupy, které pak mohou být použity v praxi. Kurz rozvíjí svůj inovativní a dynamické vize požadovanou v reálném podnikatelském prostředí. Můžete se seznámí s funkcemi obchodní organizace, výzvy, kterým čelí ve skutečné podnikatelského prostředí a klíčových manažerských dovedností potřebných v podnikání. Můžete získat vhled do řízení a vedení lidí, spolu s významnou obchodní rozhodování. 5 dnů Ponoření Tour v Asii Poznat nové kultury, osvojit nové dovednosti a urychlit své studium s LSPM jedinečné MBA s ponorným turné po Asii. Pro jakékoliv ctižádostivý obchodní vůdce dnes, je důležité, aby zažít Asii. S více než tisíce finančních institucí a stovky regionálních ústředí zde založen, Asie je dnes obchodní centrum a místo narození nové trendy a nápady. 5 dnů ponoření program vám pomůže vytvořit neocenitelné nahlédnutí do asijských kultur a obchodní praktiky. Proč si vybrat LSPM Online a praktický obsah. Získejte uznávané a globálně uznávanou úroveň Vyzbrojte se do vyšších pozicích v oblasti řízení a osobní a profesní rozvoj jako globální vůdce. Program navržený v melodii s dnešním obchodním prostředí. Získat nové dovednosti a znalosti, které můžete okamžitě použitelná ve své současné roli. Obsah předmětu Stage 1 (24 měsíců - Level 5 Diploma stupeň) Podniková ekonomika International Marketing Management Řízení lidských zdrojů Podnikové finance Obchodní strategie a podnikání Marketingová komunikace Customer Behaviour Operations Management * Úspěšné absolvování 1. stupně vede k progresi ve stupni 2 Stage 2 (12 měsíců - Univerzitní stage) Strategická analýza řízení Mezinárodní marketing Marketingové poradenství Udržitelné Futures řízení RETAIL MARKETING Organizační Transformace v praxi Pregraduální Major Project * Úspěšné absolvování 2. stupni vede k udělení Udělen univerzitou Hodnocení přiřazení podání Disertační projekt ve fázi 2. Kromě přiřazení předložení DOBA 18 měsíců Dodávka hřiště on-line Vstupní požadavky Středoškolské vzdělání ekvivalentní ke třem GCSE a dvě A-levels nebo Kvalifikace na úrovni 3 Dobrá znalost anglického jazyka Struktura poplatků GBP £ 7.070 * Poplatek je splatný v měsíčních nebo čtvrtletních či pololetních splátkách Jak se přihlásit? Vyplnit přihlášku on-line Zaplatit zápisné na US $ 10. (Můžete platit tento on-line pomocí kreditní nebo debetní karty) Začněte svůj kurz na další šarže datu zahájení Jak platit? Můžete zaplatit Kurzovné některým ze způsobů uvedených níže: Online pomocí kreditní karty / debetní kartou Bankovním převodem / Bankovní převod (ETF) [-]

Magistr Sociální Práce Klinické A Komunitní Praxe (MSW)

Christ University Bangalore
Campus forma Denní studium 4 semestry July 2017 Indie Bangalore

MSW v klinické praxi a ve Společenství je Post absolvent program zaměřený na připravit studenty na vysoce kvalitní profesionály, kteří se mohou na vedoucí postavení v odvětví rozvoje, zdravotní a sociální péče. Tento program poskytuje studentům možnost pochopit pojmy a problémy a rozvíjet odborné znalosti potřebné pro dva specializations- komunitního rozvoje a klinické sociální práce ... [+]

Magisterske studium Indie . Mistr sociální práce klinické a Společenství praxe (MSW) MSW v klinické praxi a ve Společenství je Post absolvent program zaměřený na připravit studenty na vysoce kvalitní profesionály, kteří se mohou na vedoucí postavení v odvětví rozvoje, zdravotní a sociální péče. Tento program poskytuje studentům možnost pochopit pojmy a problémy a rozvíjet odborné znalosti potřebné pro dva specializations- rozvoj obcí a klinické sociální práce. Tento kurz poskytuje četné opportunities- uvnitř i vně univerzity se studenty na celostní rozvoj. Tento program nabízí studentům možnost najít umístění v různých odvětvích, jako je rozvoj, zdraví, výzkum sociálních služeb a odvětví sociální péče, stejně jako správní nebo výzkumu postojů ve vládních i nevládních organizací na národní i mezinárodní úrovni. Budou vyvíjeny a vyzváni, aby jejich práce inovativní a self-nařídil Podnikatelské kvality studentů v oblasti sociální, zdravotní, výzkumu a vývoje sektoru. Cíle Chcete-li zajistit vzdělávání a školení o klinické a komunitní praxe. Pro zvýšení zaměstnatelnosti studentů v oblasti sociálního rozvoje, zdravotní výzkum a sociální péče Chcete-li zajistit profesionální programy rozvoje orientovaného na základě výzkumu, komunitních služeb a etické postupy. Chcete-li vytvořit platformu, která zvyšuje kreativní, podnikatelské a kritické mysli odborníků sociální práce. Chcete-li pěstovat hodnoty společenské odpovědnosti, profesionalitě v poskytování služeb a kapacit v integraci znalosti, dovednosti a postoje. Highlights Tento kurz je určen na pomoc studentům rozvíjet své dovednosti, postoje a hodnoty, potřebných k pochopení dynamiky společnosti a usilovat o dosažení cílů spravedlnosti, rovnosti a posílení. Tyto osnovy je dokonalým spojením teorie, výzkumu a praxe třídy pokoj učení, akční Labs, projektů, seminářů, konferencí, služby učení a terénní učební na základě, který poskytuje expozici a pomáhá studentům projevit svou vášeň pro společenskou odpovědnost. Studenti jsou vyškoleni, aby růst a rozvíjet se do zralých odborníků, kteří jsou schopni rozhodování samostatně, mají schopnost kriticky myslet a má pravomoc potřebnou k vytvoření smysluplné vztahy posílit jednotlivce, skupiny a komunity. Program Internship Studenti budou mít šest měsíců stáže v organizacích, kde klinické a komunitní práce se provádí. Studenti získají expozici pole na klinicky i komunitní praxi. Plánované stáž relace jsou rozděleny do jednotlivých měsících v organizacích v Indii nebo v zahraničí. Posouzení a hodnocení Všechny teorie papíry mají koncové semestrální písemné zkoušky a praktické papíry (sociální práci Praktické, akce projektu, a výzkumný projekt ii) bude mít na konci semestru rigorózní zkouška / demonstrace. Volitelné předměty, Skill Lab a výzkumného projektu budu mít jen vnitřní hodnocení. [-]

Mistři V Historických Studií

Nalanda University
Campus forma Denní studium 4 semestry August 2017 Indie Dillí

Škola historických studií (SHS), je dynamická komunita členů fakulty a postgraduální studenty. SHS zapojil do programu přísného šetření základních otázek, které se zabývají historické zkušenosti v rámci i mimo Asii. The [+]

Škola historických studií The Škola historických studií je dynamická komunita členy fakulty a postgraduální studenty. Škola sleduje otevřeným koncem ještě přísné, vědecké vyšetřování zásadních otázek, které se týkají historickou fantazii. Škola se zaměřuje na jevem a přehodnocení vzájemných propojení mezi času, paměti a historii v asijských a non-asijských souvislostech. Fakulta ve škole historických studií porozumět historickým studie, které zahrnují všechny zásadní otázky týkající se lidského chápání. Tyto otázky zahrnují jak lidé dělají nebo dávala smysl minulosti, jak historické chápání minulosti může transformovat současný a různé způsoby, kterými se stávajícím složení nebo početně minulostí. Pracovníci fakulty kombinovat bohatou škálu metodik a vědních oborů aby se podílel na jejich výzkum a výuku historie včetně antropologie, sociologie, archeologie, religionistiku, filozofii, ekonomickou historii, politologii, filologii, vizuální studia a dějiny umění. Studenti ve škole rozvíjet kritické chápání světových dějin, kulturně-politických dějin, ekonomické historie, intelektuální historie, ústní a vizuální historie, umění historie, a náboženských dějin. Škola historických studií se zavazuje k provádění a podporou výzkumu, který začíná s kategoriemi a koncepty historických agentů a kriticky je v záběru s domnělými, univerzální kategorií lidské zkušenosti. Masters program Program Masters si vyžádá dva historie kurzy, jazykové kurzy a pod dohledem práce rozdělena do dvou semestrů. Program v archeologii bude zahrnovat výcvik v laboratorních prací, studii pro Epigraphy a terénního výzkumu. Program Art History bude zahrnovat studium cross-kulturních vlivů a přizpůsobení, srovnávací analýzy asijských a evropských uměleckých a architektonických tradic různých regionů a náboženství. Zaostřovacích polí ve škole historických studií jsou Asian spojení, archeologie, dějiny umění, historii a globální ekonomické historii Nalanda absolventů. Kromě výuky, výzkumu a akademické kariéry Nalanda Studenti jsou hledání zaměstnání v podnicích a vládního sektoru, médií a žurnalistiky, diplomacie, mezinárodních organizací a muzeí. spolupráce Škola zavedla připojení pro společný výzkum propojení s institucemi po celém světě. Některé z hlavní jsou: Nalanda-Sriwijaya centrum, Ústav jihovýchodních asijských studií (Singapur) Chulalongkorn University (Thajsko) Peking University (Čína) Archaeological Survey of India (ASI, Indie), Evropské konsorcium pro studium asijské Field (ECAF, Francie) Mezinárodního institutu pro asijských studií (IIAS, Nizozemsko) [-]

Magistr Práv,

Sharda University
Campus forma Denní studium July 2017 Indie Větší Noida

Podnikový právník, ať už akademické nebo profesionální Očekává se, že kompetentní analyzovat a vyhodnotit právní proces od širšího právního perspective.The cílem tohoto kurzu je studovat povahu procesu společnosti jako nástroj firemní kultury. Je určena pro zvýraznění role společnosti k průmyslu výrobce, účastník v ekonomické síle a jako nástroje obchodní změny. Tento kurz dále v úmyslu vystavit složitosti kreativity a obchodní nástroje a techniky používané v procesu. Vzhledem k tomu, konečný cíl každého právního procesu nebo systému je snaha o veřejném zájmu, je nutná systematická studie konceptu korporátního práva a jeho různých teoretických základech. Tento kurz, a proto hodlá seznámit studenty s různými aspekty a alternativní způsoby tvorby a fungování společnosti. [+]

Magisterske studium Indie . Podnikový právník, ať už akademické nebo profesionální Očekává se, že kompetentní analyzovat a vyhodnotit právní proces od širšího právního perspective.The cílem tohoto kurzu je studovat povahu procesu společnosti jako nástroj firemní kultury. Je určena pro zvýraznění role společnosti k průmyslu výrobce, účastník v ekonomické síle a jako nástroje obchodní změny. Tento kurz dále v úmyslu vystavit složitosti kreativity a obchodní nástroje a techniky používané v procesu. Vzhledem k tomu, konečný cíl každého právního procesu nebo systému je snaha o veřejném zájmu, je nutná systematická studie konceptu korporátního práva a jeho různých teoretických základech. Tento kurz, a proto hodlá seznámit studenty s různými aspekty a alternativní způsoby tvorby a fungování společnosti. LLM Právo obchodních společností LLM Mezinárodní právo LLM Energetický zákon LLM Trestní právo Způsobilost LL.B. Titul (s ne méně než 50% značek) z univerzit / vysokých škol / institucí uznaných Bar Council of India jako způsobilé pro zápis jako advokát v Indii (45% u SC / ST studenti) nebo právnický titul z cizí země s nejméně 50% ochranných známek v souhrnné nebo rovnocenného stupně [-]

Magistr V Mezinárodní Rozvoj Podnikání

Centennial College
Campus forma Denní studium 14 - 18 měsíců October 2017 Indie Bangalore

Mistr International Business Development (Maib) je skutečně globální vzdělávací program, nabídla tři předními mezinárodními institucemi; University of Milano-Bicocca (Milán, Itálie), Centennial College (Toronto, Kanada) a Alliance University (Bangalore, Indie). [+]

Mistr International Business Development (MAIB) je skutečně globální vzdělávací program, nabízí třemi předními mezinárodními institucemi; University of Milano-Bicocca (Milán, Itálie), Centennial College (Toronto, Kanada) a Alliance University (Bangalore, Indie). Cestovat po světě během 15 měsíců a získejte globální obchodní znalosti, pracovní zkušenosti a pověření: První úroveň magisterského studia z University of Milano-Bicocca Ontario College Graduate Certificate od Centennial College Možnost pracovat na částečný úvazek, zatímco budete studovat v Torontu Příležitost pro kanadský Post-Graduation pracovního povolení "Chcete-li vstoupit do programu Maib je volba, která změní váš život" - Miriam Hubbard, Maib Student. a) MAIB + IBM - 14 měsíců Dvě současně stupně: First Level Mistr z University of Milano-Bicocca + Ontario College Graduate Certificate od Centennial College, Toronto - dosažené za 14 měsíců, celkem 90 kreditů. Program zahrnuje 3 měsíce stáž bez dodatečných nákladů kdekoli na světě, ale v Kanadě (viz bod b). b) MAIB + IBM + stáž období v Kanadě - 15 měsíců Možnost pracovat v Kanadě se zapíše na Centennial akademie za Internship dobu 15 týdnech: nutností, aby se v souladu s pracovní víza norem kanadské vlády. Dodatečné náklady platit. c) Maib + IBM + MBA - 18 měsíců MBA programy z Alliance School of Business, Bangalore, Indie může být dosaženo dodatečnou dobu studia 4 měsíců s celkem 30 kreditů. Dodatečné náklady platit. Stipendia (otevřené na mezinárodní a vnitrostátní studentů) 5 Stipendia € 7.600,00 poskytnuté Fondazione Cariplo účastníkům 5 Stipendia € 5.000,00 poskytnuté Fondazione Cariplo účastníkům * Částky uvedené jsou hrubé a jsou předmětem zdanění, na základě italských zákonů. Upozorňujeme, že Stipendia nejsou vstupní stipendia a bude uhrazena příjemci v průběhu sledovaného období mistra. [-]

Magistr Technologie V Oblasti Počítačové Vědy A Techniky

K L University
Campus forma Denní studium July 2017 Indie Guntur

Aby studenti dosáhnout úrovně kompetencí, poznávání a poznání při získávání teoretických základů z uvedených oborů týkajících se informatiky a výpočetní techniky na úrovni postgraduální [+]

Magisterske studium Indie . Program Cíle vzdělávání Aby studenti dosáhnout úrovně kompetencí, poznávání a poznání při získávání teoretických základů z uvedených oborů týkajících se informatiky a výpočetní techniky na úrovni postgraduální Musí být schopen provádět výzkum a vývoj zavazují v zaostřené a rozvíjejících se oblastí a domén do užšího výběru pro disciplínu - Computer Science and Engineering Určete, návrh, vývoj, prototyp a testování aplikací, které jsou spojené s doménami dokončených pro program Být schopen dosáhnout hands-on praxi při používání jiný typ nástrojů, které jsou spojené s teoretickými aspekty zahrnuty v programu, a musí být schopen provádět výzkum, a zavazují vypracování projektu s využitím nástrojů. Porozumět a praktikovat profesionální etiky Uznávat profesní i osobní odpovědnost vůči společnosti a vykonávat všechny činnosti, které prospívají společnost Usilovat o celoživotní učení jako prostředek ke zvýšení znalosti a dovednosti potřebné, aby přispěly k betterments z povolání. Musí se naučit pracovat v týmech zejména pro provádění realizaci projektů Program Výsledky Aplikovat poznatky, pojmy, metody a algoritmy, techniky při provádění řešení problémů, které se týkají oblastí domény, které jsou do užšího výběru pro disciplínu Computer Science and Engineering. Identifikovat, formulovat, výzkumná literatura a najít řešení problémů a kriticky zhodnotit řešení problémů, které se týkají oblasti specializace do užšího výběru pro disciplínu "a výpočetní techniky" Určete, design a vyvinout řešení složitých problémů inženýrské specializace oblastí a domén do užšího výběru pro program Provádět experimenty s použitím různých typů nástrojů, které pomáhají analyzovat, navrhovat vyhodnocování a testování aplikací souvisejících s oblastí specializace Být schopen inovativní a inkubovat výsledky výzkumu prostřednictvím rozvoje pilotů a musí být schopen podporovat komercializaci interakcí s ekosystémem v souvislosti s fakultou specializující se na podobných místech. Funkce účinně jako jednotlivec i jako člen týmu pro návrh a vývoj aplikací, provádět výzkum a nalézt řešení problémů hořících. Prokázat chápání společenských, zdraví, bezpečnost, právní a kulturní otázky prostřednictvím začlenění a provádění příslušných technických postupů v průběhu projektu a realizace LAB. Porozumět a zavázat se k profesní etiky prostřednictvím přizpůsobení norem a standardů Být schopen přinést ve společenských otázkách, jako je minimalizace energie, odstranění znečištění atd, do technických řešení určených pro řešení složitých problémů Prokazují znalosti a porozumění řídících a obchodních praktik, které se týkají oblasti specializace [-]

M.Des. in Design led Innovation

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus forma Denní studium 2 let July 2017 Indie Bangalore

The Design-Led Innovation program is designed as a better alternative compared to an MBA and is focused on the implementation of design practices as a management capability that drives innovation and business model design in organizations. It is an emerging approach that drives global competitiveness through deep understanding of the context and the ecosystem. [+]

M.Des. in Design led Innovation The Design-Led Innovation program is designed as a better alternative compared to an MBA and is focused on the implementation of design practices as a management capability that drives innovation and business model design in organizations. It is an emerging approach that drives global competitiveness through deep understanding of the context and the ecosystem. If you want to create innovations that users did not expect and are so different from those that dominate the market that people eventually like and are passionate to use; If you want to create solutions that are not only desired but also viable and responsible, then the Design-Led-Innovation program is for you. The vision of this program is to create innovators who will explore and apply the understanding of human behavior, context, business strategy and technology towards the creation of innovative and sustainable products and services with the potential to drive positive change individually as well as at a larger social level. At Srishti, Design-Led Innovation concentrates on innovative physical-digital User Experience. We think of Design-Led Innovation not just as “Design Driven” in its traditional sense, but more about “designing for emerging usages and technologies” to project and foresee what can be. We take the best practices from several disciplines and promote creative art and design thinking grounded in Humanities to push the boundaries of both the technological and business aspects of innovation. We define innovation as a product or service that is not only desirable, but is also sustainable, viable and feasible. The postgraduate studies in Design-Led Innovation is rooted in the historical evolution of the field of Innovation, from the early versions of technology-driven innovation to the current understanding of innovating for the emotional and socially-situated humans, with their own needs, desires and aspirations. However, we also make the students capable of exploring the emerging understandings of humans in transition, and explore and construct a future that seems to go beyond human-centered innovation Disciplines The program is informed by the following learning disciplines: Humanities Anthropology Cognitive Psychology Cultural Studies Entrepreneurship Furniture Design Information Technology Product Design Service Design Sociology System Design User Experience Design Research and Collaboration The students under this program will have the opportunity to work with the following centers and labs at Srishti. Center for Education, Research, Training and Development (CERTAD) Design+Environment+Law Laboratory (DEL Laboratory) Frugal Design Studio (GRIDS) Impact Edge Srishti Labs (S.Labs) Course Structure Studios encourage active, contextual learning where students develop core disciplinary skills and knowledge. Studios facilitate collaborative and creative design solutions to complex, open-ended problems Workshops provide intense learning experiences in making and doing, across the different disciplines. Internship with an industry or a design studio is compulsory for students at the end of 1st year for M.Des. Self Initiated Project is an end of the semester challenge that allows the student to engage in research / enquiry or design based projects. Students begin by writing their project proposal and defining the scope of their project and they are mentored by faculty / design professionals. Electives are liberal arts courses aimed to cultivate intellectual and reflective abilities in students and motivate them to probe deeper and approach their design process in a holistic manner. Capstone Project is the culmination of the research, capabilities and knowledge gained over the last three semesters. Students are required to submit their design output and a mandated thesis document. Students are mentored during this final project and go through seminars to get feedback from faculty and peer groups Learning Approach As technology pervades everyday life, and ordinary objects become ‘smarter’ and more complex, product innovation has moved out of the sole proprietorship of technology and business. Increasingly, business and technology experts have embraced and adopted design as a way of facilitating innovation for greater impact. Innovators in the 21st Century will be required to empathetically explore and apply understanding of human behavior, context, ecology, business realities and technology towards creation of digital products and services that enhance the users lives. This approach fosters a combination of creative art and design thinking, grounded in the critical thinking of the Humanities to push the boundaries of both the technological and business aspects of innovation, and in turn develop a Product-Service System (PSS) that not only is desirable, viable and feasible but is also responsible. Design in the traditional sense has focused on creating practical, experiential, affective, meaningful, valuable & efficient product, system or service leveraging peoples’ emotions and attitudes. As it does today, design greatly contributes to the current consumerist society by crafting experiences that help sell products and services. But in doing so, it has ignored the significant role it should play in acting as a change agent and an ‘early warning system’, that is truly centered on human values and the matters of people, society & the world as a whole. Due to deteriorating ecological conditions, changing population dynamics, changing behaviors, and rapid technology advances; we posit that a more sustainable, inclusive, transitionary framework for design is required. This course not only covers the traditional reductive aspects of design-driven innovation such as: Historical Frameworks & models of product and service innovation User, Design and Market Research Design Elements (visibility, accessibility, legibility & language) Creative Design (Ideation & brainstorming, concept development) Analysis tools (persona, scenarios) Economics & Business modeling Quantitative Modeling, Data science and analytics but also covers aspects such as: Emotions, aesthetics & pleasure Cross-cultural and trans-cultural influences Trends around transitions in behaviors, cultures, societies and markets Trends in technology and interaction modalities Methods and frameworks for creative thinking and innovation, such as participatory enactment, alpha ideation, vision-driven design, etc Social innovation and transition innovation frameworks Systems innovation and design frameworks This Masters-level program offers an opportunity for students to engage with a rich mixture of artistic and design thinking theories and methods to drive strategic innovation across use-domains. The innovation could be in the form of a technology, a product, or a service, but the end goal is to design something that is meaningful, desirable, feasible, and sustainable. The program will cover human centered experience design, creative coding and entrepreneurship. The Human Centered Design component’s mission is to understand human behavior and use technology as an enabler to enhance it. The program is meant for both practitioners and fresh graduates who want to create solutions that make a significant and positive impact on society. Graduates from design, business, engineering, architecture or related disciplines can apply for the program. The program is driven by an inter-disciplinary engagement with theories, methodologies and advanced skills of Design Thinking and Innovation. The Creative Coding component explores the issues at the intersection of technology, and design. The entrepreneurship component of the program will help design-driven leaders to see the world from a sustainable business perspective and re-imagine what is possible. Discussion-based Learning, Learning by Teaching and project-based learning are some of pedagogy tools employed to create insights into real-life situations and industry needs. The learning approach will encompass hands-on design thinking, business strategy, foresight & forecasting, and creative thinking. The program prepares the students to participate and function in the business world by training and exposing them to various skills such as but not limited to Design Thinking & Processes, Collaborative projects, Leadership Skills & Entrepreneurial Skills, Social Concerns, and Technical & Written Communication. Capability Sets Upon successful completion of the course, graduates will have following capabilities: Understand and unearth multi-stakeholder’s respective needs and desires Develop the ability to be empathetic and use it to innovate Understand trends and forecasts. Conduct primary and secondary research methodologies and derive actionable insights from research for design solutions Understand current behaviors and scenarios, and develop the skill of anticipating future scenarios. Develop and be fluent in the creative process of sketching and modeling as a way of problem solving Understand and command design processes in order to be able to apply it in problem solving and innovation scenarios. Focus on continuing development of new knowledge: helping learners to manage knowledge - how to find, analyze, evaluate, and apply knowledge as it constantly shifts and grows in the field of user experience design Meet the demands of 21st century society, skills such as critical thinking, independent learning, knowing how to use relevant information technology, software, and data for user experience design. Develop collaborative approaches to the construction of knowledge/building communities of practice Use technology where appropriate to help them learn, develop essential information and technology literacy skills, and master the technology fluency necessary. Manage their own learning throughout life, so they can continue to learn after graduation Opportunities Graduates of the Design-Led-Innovation at Srishti will be able to contribute in the areas of strategic user experience design, systems design, new service innovation and business design. They could also shape the emerging markets through designing new digital products and services in the areas of smart and sustainable living. This course enables the development of Strategic Design thinkers and Innovators who have an important role to play in societies of the future as facilitators of positive change and growth. Enquiries Course Leader: Girish Prabhu For further information, kindly email Girish Prabhu at girish@srishti.ac.in [-]

Mistři V Psychoterapii A Poradenství (MPC)

Indian Board of Alternative Medicines
Online forma Kombinované 2 let Přihlašování započato Indie Kolkata

Vyučovacím jazykem tohoto kurzu je angličtina. To trvá dva roky dokončit, ale v závislosti na schopnosti a výkon [+]

Magisterske studium Indie . Indické rady alternativní medicíny (Department of Vzdálenost a dalšího vzdělávání): Indická rada alternativní medicíny nabízí distanční vzdělávání alternativní medicíny kurzy na pregraduální a postgraduální diplom, udělen a doktorandské úrovni pro studenty z Indie a po celém světě. Umístěný v Kalkatě (Kolkata) v Západním Bengálsku, jsme mezinárodně uznávané celostní medicína školení institut. Naše korespondenční kurzy pokrývají širokou škálu alternativní medicíny oborů, včetně: Akupunktura; Léčivé bylinářství; Přírodního léčení; Reiki terapie; Reflexní a Yoga & masáž. Mistr je v psychoterapii a poradenství - (MPC) Studijní program: Vyučovacím jazykem tohoto kurzu je angličtina. To trvá dva roky dokončit, ale v závislosti na schopnosti a výkonu studenta, může být dokončen v kratší dobu. Tento kurz je otevřen pro absolventy z jakéhokoliv proudu. Lekce na všech sedmi předmětů každý rok jsou zasílány leteckou poštou. MPC certifikát a Marksheet je udělován úspěšným studentům. Obsah předmětu: - První rok: anatomie a fyziologie; Základy psychologie; Vývojová psychologie; Psychopatologie a duševní zdraví; Poradenství a Psychologie zdraví; Poradenských technik a hodnocení; Manželství a rodinné poradenství - druhý ročník: Principy a techniky psychoterapie; Chování terapie; Psychoterapie; Klinického hodnocení; Psychologické testy pro posuzování; Zvládání stresu; Metodologie výzkumu a statistiky Zkouška: Student je povoleno určité množství času na studium lekce po němž otázka papíry jsou zasílány na studenta. K dispozici bude čtrnáct papíry a student bude požádán, aby odpověděl totéž v místě svého bydliště. Všechny otázka dokumenty musejí být řešeny a odpovědi poslán do ústavu pro hodnocení. [-]

Evropský Magisterský Program V Oblasti Práva A Ekonomie (emle)

University of Haifa, Faculty of Law
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Indie Mumbai

Tato evropská Master in práva a národního hospodářství (EMLE) nabízí jedinečnou příležitost pro interdisciplinární studium práva a ekonomie na dvou nebo dokonce tří evropských i mimoevropských univerzit. Každý partner univerzitní uděluje magisterské (LL.M. / MA / M.Sc.). [+]

Zákon Školní Haifa je první neevropský Law School, aby se stal plnoprávným členem evropského programu v oboru právo a ekonomie. Jedná se o jeden rok programu směrem k Master in práva a národního hospodářství, kde student stráví tři trimestru ve třech různých vysokých školách. The University of Haifa je třetí termín univerzita v tomto programu. Asi 10 izraelských studentů byl přijat do programu ročně. Haifa Law School je také zahraničním přidruženým členem Americké asociace právnických fakult - nich lze nalézt. European Master in práva a národního hospodářství (EMLE) Tato evropská Master in práva a národního hospodářství (EMLE) nabízí jedinečnou příležitost pro interdisciplinární studium práva a ekonomie na dvou nebo dokonce tří evropských i mimoevropských univerzit. Každý partner univerzitní uděluje magisterské (LL.M. / MA / M.Sc.). Program poskytuje studentům s pokročilou pochopení ekonomických dopadů rozdílných právních předpisů a připravuje studenty pro profesionální kariéru, například ve veřejných organizacích, v mezinárodních advokátních kancelářích nebo poradenských firem. Absolventi jsou rovněž připraveni na doktorát výzkumu v programu PhD, jako je Evropská doktorát v právu a ekonomie (Edle). EMLE byl uznán Evropskou komisí jako Erasmus +: Erasmus Mundus mistr program "vynikající akademickou kvalitou". Štítek Erasmus Mundus umožňuje EMLE programu každoročně poskytnout významný počet stipendií (včetně několika plných stipendií mimoevropských studentů). Pro studenty práv, znalost zvláštních předpisů své domovské země je příliš úzký základ pro poradenské firmy, které jsou aktivní v mezinárodním obchodě. Navíc, obeznámenost s ekonomickými dopady právních předpisů se stala nepostradatelnou pro porozumění obchodním potřebám svých klientů. Podobně platí, že ekonomika studenti těžit z přesné porozumění institucionálního právního rámce tržní ekonomiky. Pro oba právníci a ekonomové, znalost jiné disciplíně a mezinárodní kontakty jsou rozhodující pro úspěšnou budoucí kariéru. EMLE Program je institucionální reakce na tyto výzvy. EMLE Program Vlastnosti EMLE Program nabízí následující jedinečnou kombinaci vlastností: - A skutečně interdisciplinární přístup: • Přednášky v obou právu a ekonomii • Program, který je otevřen pro absolventy právních nebo ekonomických fakultách • Velké fakulty složený z předních akademiků a odborníků v oblasti práva a ekonomie - Mezinárodní učební plán, schopnost, a studentský sbor • možnost studovat na třech různých vysokých školách ze sedmi evropských partnerů a několika mimoevropských partnerských univerzit • síť vysoce kvalifikovaných studentů z více než 30 zemí - Malý studentský sbor v každé partnerské univerzitě s cílem zajistit intenzivní vzdělávací zkušenost Struktura programu Tento program zahrnuje jeden akademický rok, pro který budou úspěšní studenti obdrží 60 ECTS bodů. Kurzy začínají na začátku října a končí v červnu. Akademický rok je rozdělen do tří termínů. Unikátní mezinárodní a interdisciplinární charakter EMLE programu je zajištěna prostřednictvím intenzivní spolupráce mezi právníky a ekonomy na ne méně než sedm evropských univerzit a tři non-evropskými partnery. Studenti mohou studovat až na třech různých vysokých školách, ale nemůže strávit všechny výrazy na stejném místě. V prvních dvou semestrech mohou studenti vybrat mezi třemi centry. To vede k průměrné velikosti třídy až 35 studentů, vzhledem k tomu maximálně 105 přijatých studentů v celém programu. - V prvním termínu, kurzy budou nabízeny na univerzitách v Rotterdam, Hamburk a Bologna. Třídy obvykle začínají v prvním říjnovém týdnu; zkoušky skončit na konci prosince. - Ve druhém období studentů bude studovat na univerzitách v Rotterdam, Gent a Hamburku. Třídy obvykle začínají v prvním lednovém týdnu; zkoušky skončit na konci března. - Ve třetím semestru existuje více vzdělávací střediska a nižší průměrnou velikost třídy. Kurzy jsou nabízeny ve městě Aix-en-Provence, Haifa, Hamburk, Mumbai, Vídni a Varšavě. Třídy obvykle začínají v prvním dubnovém týdnu; zkoušky skončit na konci června. Požadavky na přijetí EMLE je postgraduální kurz. Přednost bude dána žadatelům, kteří již mají první magisterského studia. Minimálním požadavkem pro přijetí je bakalářský stupeň, za předpokladu, že tato míra vede až k zaměstnatelnosti na relevantním trhu práce. Zejména s ohledem na právní profese, kvalifikační kritéria přísnější zaměstnání (první pán stupně) může být požadováno národními předpisy. Žadatelé s bakalářský titul je třeba pouze doložit, že tato míra je vhodná úroveň kvalifikace na trhu práce ve své domovské zemi. Kromě absolventů v zákoně nebo ekonomie, se mohou vztahovat i studenti se první titul v oboru Business Administration, nebo v jiných společenských vědách v případě, že učební plán obsahuje značný počet kurzů v právu a / nebo ekonomie. Výše uvedený požadavek s ohledem na zaměstnatelnost na trhu práce platí stejně. Postup pro podání přihlášky Postup aplikace se liší v závislosti na tom, zda je žadatel považován za "evropský studentem" nebo "studentem ze třetí země" v souladu s kritérii Evropské unie. Evropští studenti jsou ti, kteří buď • mít svůj pas některého členského státu EU nebo států EHP-ESVO (Island, Lichtenštejnsko, Norsko), nebo • provedly svou hlavní činnost (studium, práce, atd.) Po dobu delší než celkem 12 měsíců v průběhu posledních pěti let v některé z výše uvedených zemí. Všichni žadatelé, kteří se vyznačují ani jeden z výše uvedených podmínek jsou považovány za studenty ze třetích zemí. Všimněte si, že studenti s několika národností, kteří jsou občany některého ze zemí uvedených v definici, jakož i neevropské země, a kteří nemají strávil 12 měsíců v Evropě, si mohou vybrat, zda chtějí použít jako evropské nebo jako třetí studenti zemi. Cena 5500 EUR € 9,500.- pro studenty ze zemí mimo EU [-]

LLM

ITM University, School of Law
Campus forma Denní studium 2 let July 2017 Indie Gurgaon

Předpokladem našeho přístupu, aby absolvent právnické vzdělání, je, že bez ohledu na to, co jejich úroveň vystavení práva, naši absolventi budou cvičit v globálním prostředí. [+]

Magisterske studium Indie . LLM Předpokladem našeho přístupu, aby absolvent právnické vzdělání, je, že bez ohledu na to, co jejich úroveň vystavení práva, naši absolventi budou cvičit v globálním prostředí. Navrhli jsme osnov na citlivost našich postgraduálních studentů na normativní a profesní výzvy globalizace přináší, a vybavit je odpovídajícími nástroji, které jim umožní přiblížit zákon ve více zahrnující, všeobecně-aware způsobem. Studenti těžit z bezkonkurenční nabídky obsahu kurzů, seminářů, praktických zkušeností a příležitostí zapojit se do duševního projektů na nejvyšší úrovni. V současné době nabízíme LL.M. stupně se specializací v oboru právo pro lidská práva. V budoucnu, navrhujeme, aby LL.M. stupně v oblastech, jako je právo obchodních společností; Duševní práva Vlastnická práva, práva životního prostředí; atd. Vedení s ohledem na zájem právní akademické obce, kromě pravidelného kurzu vzdělávacího programu, klademe velký důraz na vybavení studenty s inovativní pedagogické dovednosti, které by v konečném důsledku připravit půdu, aby se stal vynikající učitelé. Kromě toho, že program je přínosný pro ty, kteří chtějí rozšířit své právní znalosti a zajistit strategické rozhodovací role ve velkých nevládních organizací, stejně jako lawyering pro lidská práva. Cílem předmětu je umožnit studentům především prostřednictvím výzkumu, prezentace, diskuse a psaní, získat důkladnou znalost a schopnost kriticky analyzovat, teorii a právo ochrany lidských práv na národní, regionální a mezinárodní úrovni . Na konci kurzu by studenti měli mít: celkové povědomí o historii a teorii lidských práv v právu; detailní znalost příslušných ustanovení Ústavy, vnitrostátními právními předpisy a soudní vynesení o ochraně lidských práv a její mechanismus vymáhání, jakož i mezinárodních nástrojů a mechanismů v oblasti lidských práv; znalost specializovaných nástrojů a zdrojů pro výzkum v oblasti lidských práv. [-]

Magistr V Designu (MDE) "transkulturní Design - Indie Studio"

L’École de design Nantes Atlantique
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Indie Dillí

To MDE je ve spolupráci s designem Village v Dillí, Indie. Tento mistr program nabízí příležitost k rozvoji Projekční činnost v jiném kontextu a zažít indické kultury, někde mezi hlubokými tradicemi a velmi rychlým vývojem. Pro více informací klikněte zde: bit.ly/IndiaCampus~~dobj [+]

Tento plný úvazek 2 roky magisterský program je vyučován v anglickém jazyce. MDE "Transkulturní Design Indie" V současném kontextu globalizace, porozumění jiným kulturám a jiné hodnotové systémy je významným přínosem pro každého návrháře. Tento magisterský program podporuje zkoumání a přijímání různých kultur v rámci aplikovanému, interdisciplinárním kontextu. Stejně jako u všech magisterských programů, úspěšné dokončení tohoto programu vede k naší magisterské vysokoškolské vzdělání v oblasti designu, certifikované podle francouzského ministerstva vysokého školství. Delhi, Indie Jeden z nejrychleji se rozvíjejících zemí na světě, kde jemné tradiční řemeslo a state-of-the-umění technologie prolínají, Indie nabízí vzrušující vyhlídky pro designéry ze všech oborů. To nabízí stimulující "hřiště" pro studenty designu, zejména těch, které se specializují na interakce nebo multimediální design. Studenti s ostatními konstrukčními specialit také najít fantastické projekty pracovat ve spolupráci s mnoha nadnárodních společností v této oblasti, nebo na více sociálních otázek. Studenti se mohou těšit také příjemné klima po celý rok, a živou místní rekreační scénu. Osnovy Studenti provádějí své magisterské studium v ​​rámci sféry své tvůrčí disciplínu, a duchem integrace do asijské kontextu. Během aplikovaných projektů realizovaných s místními partnerskými společnostmi, studenti tvoří interdisciplinární konstrukčním týmům pracovat na skutečných úkolů pro asijské zákazníky. Program zahrnuje čtyři plné semestry akreditovaného vzdělávacího programu, s 30 ECTS (European Credit Transfer System) úvěru odměněni za semestr. Během prvního pololetí, začíná v září, studenti účastní orientačním seminář před zahájením své stáže. Druhý semestr nabízí hustě zabalený harmonogramu i nstruction a projekty, olovo pedagogičtí pracovníci a profesionální designéry. Třetí semestr je věnován cílených, individuální práce na práci a osobním návrh projektu vztahující se k transkulturní Design. Čtvrtý semestr uvolňuje studenti do konečného zkušenosti stáže, v ideálním případě také provádí v asijská, nebo alespoň jinak mezinárodní kontext, a končí s obhajobou diplomové práce, ve které každý student prezentuje nebo sám jako profesionální designér. Předpoklady pro zápis: Bakalářský titul nebo ekvivalent v provedení (prostorové, kreslený, komunikace, interakce, Multimédia, produktu nebo průmyslového vzoru) nebo bytové architektury). předtím, než ve skutečnosti získal herforementioned stupeň, můžete se obrátit. Doporučuje se úroveň CEFR B2 v angličtině.... [-]


Postgraduálního Programu V Managementu (pgpm)

Wings Institute of Business Management
Campus forma Denní studium 2 let July 2017 Indie Jamshedpur

Stručný Outlook programu: WIBM nabízí UGC Recognised MBA s průmys integrován do které vám pomohou být produktivní na vašem pracovišti od prvního dne; Vybavit studenty se zřízením koncepce řízení v výchozích pojmů, následuje funkční specializace v pozdějších terms [+]

Postgraduální program v managementu (PGPM)

Stručný Outlook programu:

• WIBM nabízí UGC Recognised MBA studium s průmyslu integrované pomoci vám být produktivní na Vašem pracovišti od prvního dne

• Vybavit studenty se založením řídících koncepcí v počátečních podmínkách, následuje funkční specializace v pozdějších hlediska

• Zvýšení koncepčního rámce s případovými studiemi.

• Neustálé zlepšování kurikula zajišťující vysoký stupeň relevance učení.

• Lot stresu je kladen na rozvoj dovedností potřebných Soft pro studenty - programy rozvoje osobnosti, komunikace laboratoři, mimo osobní komunikace, behaviorální schopnosti, obchodní etikety, týmovou práci, obchodní angličtina, obecné povědomí.... [-]