Hledat zde Podnikové informační technologie v Severní Amerika

Najděte nejlepší Podnikové informační technologie v Severní Amerika tady!

Podnikové informační technologie

Mistři vydělal poté, co studenti dokončí bakalářský studijní program. Chcete-li získat mistry, je obvykle nutné k dokončení 12 až 18 kurzy přednášek, které se často týkají dokončení komplexní testy a / nebo diplomovou práci.

Absolventi magisterského oboru hospodářské informatiky bude moci přispět a slouží organizacím v oblasti informačních technologií. Studenti se seznámí se zlepšuje technologie a koncepty řízení obchodní jádro.

Spojené státy americké obyčejně volal Spojené státy, je spolková republika skládající se z padesáti států a federálního distriktu. 48 sousedících států a federální distrikt Washington, DC jsou v prvním Severní Ameriky mezi Kanadou a Mexikem. Stát Aljaška se nachází v severozápadní Severní Americe, západní Kanady a na východ od Ruska přes Bering úžinu a stát Havaj je souostroví v polovině severním Pacifiku. Země má také pět obydlených a devět neosídlených území v Pacifiku a Karibiku.

Podnikové informační technologie v Severní Amerika. Získejte všechny informace o Podnikové informační technologie a obraťte se na školu přímo v Severní Amerika!

Čtěte více

Magistr V Informatice

DigiPen Institute of Technology
Campus forma Denní studium Kombinované 2 - 4 let September 2017 Spojené státy americké Redmond + 1 více

Master of Science v výpočetní techniky umožňuje studentům prohloubit své znalosti výpočetní techniky se zaměřením na jejich aplikace ve videohře a vývoji simulačního softwaru [+]

Podnikové informační technologie Severní Amerika. Master of Science v výpočetní techniky umožňuje studentům prohloubit své znalosti výpočetní techniky se zaměřením na jejich aplikace ve videohře a vývoj simulace softwaru. Zaměřena na profesionální softwarových inženýrů a kandidátů s BS v informatice, nebo příbuzném oboru, tento program poskytuje znalosti a dovednosti k výrobě softwarové technologie špičkové v náročném profesionálním prostředí. Studenti mají možnost zapsat v tomto programu na plný úvazek po dobu dvou let, nebo zapsat na částečný úvazek a šíření jejich náklad kurzu v průběhu čtyř let. Full-Time a možnosti na částečný úvazek Studenti mají možnost zapsat do tohoto programu na plný úvazek po dobu dvou let, nebo je zapsáno na částečný úvazek a šíření jejich náklad kurzu v průběhu čtyř let. Přijímací řízení Informace Ideální kandidát na Master of Science v programu Computer Science bude mít buď bakalářský titul v oboru počítačových věd nebo příbuzném oboru, nebo obecnější stupeň a silné zázemí v profesním vývoji her. Témata Kryté Osnovy Master of Science v programu Computer Science obsahuje následující témata, v závislosti na zájmu studentů a vybrali dokončení stupeň track: - matematika a fyzika, včetně implicitních křivek a ploch, teorie a aplikace čtveřic, výpočetní geometrie, fuzzy logiky a sady, teorie čísel a kryptografie. - Pokročilé počítačové vědy, včetně pokročilé animace a modelování algoritmů, pokročilé vykreslování techniky, umělé inteligence, designu herního enginu, modelování algoritmy fyzikálně-založené, a sledování paprsku. - Tvorba hry, včetně pokročilé herní design, dokumentace, řízení projektů, marketing, vytváření sítí, streaming testování médií a práce s externími dodavateli. Výhled Kariéra Absolventi tohoto programu jsou připraveny vykonávat řadu středně aktivní role v profesionální herní společnosti, včetně: - Senior Software Engineer - herní grafika programátor - Motor a nářadí programátor - Umělá inteligence programátor - Networking programátor - Solutions Architect - Gameplay programátor - Audio Programátor - Web Developer [-]