Magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké - Kalifornie, CA - Magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké - Kalifornie, CA hledejte zde!

Magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké - Kalifornie, CA - Zde naleznete magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké - Kalifornie, CA

Humanitní a společenské vědy

Aby bylo možné úspěšně získat Masters kvalifikace, budete muset získat počet kreditů složením jednotlivých modulů. Většina učil Masters bude mít několik základních modulů, které musíte vzít a přenést za účelem získání kvalifikace. Posouzení výzkumné mistrů je téměř vždy výhradně jeden disertační modulu nebo projektu.

Filosofická, humanitní a sociální vědy napomáhat vzniku kritické myšlení k relé řady klíčových otázek, což vede k rozkvětu veřejné kultury, respektování znalostí a inteligentní diskuse podporovat hodnoty a dovednosti, které udržují participativní demokracie a zodpovědná vláda.

USA zůstává světově nejpopulárnější destinací pro zahraniční studenty. Univerzity v USA dominují světového žebříčku a země nabízí také širokou škálu zajímavých studijních míst. State University systémy jsou částečně dotovány státními vládami, a může mít mnoho kampusy šíří po celém státě, se stovkami tisíc studentů.

Kalifornie má nejvyšší populaci mezi všechny americké státy s ekonomikou soupeřit celé země. To je doma k největší univerzitní systém ve Spojených státech.

Magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké - Kalifornie, CA - Veškeré informace o magisterském studiu Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké - Kalifornie, CA Ušetřete čas a kontaktujte školu v Spojené státy americké - Kalifornie, CA zde!

Čtěte více

Magistr V Migračních Studiích (Mims)

University of San Francisco - College of Arts & Sciences
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Spojené státy americké San Francisco

Mistr v migračních studií je dva roky, 34-jednotka programu. Studenti spustit program na univerzitě v San Franciscu v prvním pololetí následuje semestru na Universidad Iberoamericana v Mexico City (třídy jsou vedeny v anglickém jazyce). [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Kalifornie, CA. Příprava profesionály a představitele, aby řešení potřeb migrantů a uprchlíků na celém světě. S více než 230 milionů globálních občanů žijících mimo své domovské země, mezinárodní migrace je jedním z nejdůležitějších problémů, kterým čelí globální komunitě v 21. století. Výzvy, že tyto globální občané potýkají, jsou předmětem této magisterském studijním programu, který připravuje profesionály, aby lépe životy migrantů a uprchlíků po celém světě. Studenti studují témata globální migrace se špičkovými vědci, profesoři, lékaři, projektů a tvůrcům politik v oblasti migračních studií. Program zahrnuje jeden semestr studia na Universidad Iberoamericana v Mexico City. Absolventi jsou připraveni na kariéru v místní, státní a národní vládní agentury; Politika think tanky a politika a plánování poradenské firmy; komunitní non zisky a nevládních organizací; mezinárodní agentury; advokacie a veřejné zájmové organizace; filantropické organizace a nadace; a dalších subjektů soukromého sektoru. Program Podrobnosti Mistr v migračních studií je dva-rok, 34-jednotka programu. Studenti spustit program na univerzitě v San Franciscu v prvním pololetí následuje semestru na Universidad Iberoamericana v Mexico City (třídy jsou vedeny v anglickém jazyce). Celá Druhý ročník je nabízen na univerzitě v San Francisku. Program se skládá ze šesti základních kurzů (povinné), čtyři speciální témata kurzů a čtyři jedna jednotka výzkumných seminářů. Letní immersions a práce v terénu jsou k dispozici po celém světě - včetně možností, které nabízejí po celém světě více než 200 jezuitských univerzit a jezuitské přidružených ústavů a ​​sociálních služeb agentur. Kurzy Univerzita v San Franciscu Úvod do migračních studií Výzkumné metody Veřejná politika a sociální důsledky migrace Identit a kulturních Projevy migrace Praktikum sociálních intervencí v oblasti migrace Speciální témata Výzkumné semináře UNIVERSIDAD Iberoamericana Migrační Mobilita: teoretická a praktická analýza Zvláštní témata Badatelský seminář [-]

Magistr V Tvůrčího Psaní

University of San Francisco - College of Arts & Sciences
Campus forma Denní studium 2 - 3 let September 2016 Spojené státy americké San Francisco

Nachází se v centru San Francisca, USF Master of Fine Arts v programu psaní nabízí postgraduální studenti intimní, osobní vzdělávací zkušenost a využívejte při živé San Francisca, eklektické literární scény. [+]

Mistr tvůrčího psaní Nachází se v centru San Francisca, USF Master of Fine Arts v programu psaní nabízí postgraduální studenti intimní, osobní vzdělávací zkušenost a využívejte při živé San Francisca, eklektické literární scény. Společnost byla založena v roce 1986, je MFA program navržen tak, aby pokyn spisovatele v tvůrčí techniky, pěstovat jejich individuální rozvoj a vizi, a pomoci jim daří v širším společenství spisovatelů. Dva-a-půl roku MFA program nabízí workshopy a semináře literatury v žánrech beletrie, poezie a literatury faktu. Charakteristický design programu klade důraz na spojení mezi čtením a vlastní studentské psaní a podporuje kolegiální vztahy mezi fakultou a studenty v malých třídách. Všechny kurzy jsou vyučovány dokonalý praktikujících autorů tak, aby obě literatura semináře a workshopy věnovat detailní pozornost k řemeslu.Vzhledem k tomu, křížení obohacuje tvořivost, studenti mají možnost absolvovat kurzy mimo jejich primární žánru a ochutnejte něco z cross-žánrové literatury seminářů. Vzhledem k tomu, hloubka pochopení je klíčové pro úspěšné psaní, studenti také vzít seminářů a workshopů, které se zaměřují výhradně na jednoho žánru dlouhé beletrie, krátké hrané, poezie, literatura faktu nebo. Práce studentů vrcholí v tvůrčí práci, kniha-délka rukopisu, který je koncipován, skládá, a revidovány s rozsáhlou fakulty mentoring.... [-]


Magistr Ve Veřejných Záležitostech

University of San Francisco - College of Arts & Sciences
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Spojené státy americké San Francisco

Studijního programu v oboru veřejné záležitosti a praktické politiky poskytuje studentům znalosti a dovednosti nezbytné pro efektivní politické akce spojující hands-on zkušenosti s přísným postgraduálních seminářů k teorii a praxi mostu. Studenti aplikují své dovednosti mimo vyučování nastavení vytvořit pozitivní změnu ve svých komunit prostřednictvím politického procesu. [+]

Master in Public Affairs Studijního programu v oboru veřejné záležitosti a praktické politiky poskytuje studentům znalosti a dovednosti nezbytné pro efektivní politické akce spojující hands-on zkušenosti s přísným postgraduálních seminářů k teorii a praxi mostu. Studenti aplikují své dovednosti mimo vyučování nastavení vytvořit pozitivní změnu ve svých komunit prostřednictvím politického procesu. Master of Public Affairs (MOPA) Program je ideální pro zájemce o překlad zájem o veřejné záležitosti a politiku do kariéry v oblasti veřejné službě pro společné dobro. Absolventi jsou povoleny věnovat se kariéře, které dělají rozdíl v neziskových organizací, vládních úřadů, politických subjektů a soukromým sektorem. Profesní dráhy pro program 's postgraduální studenti jsou zdola a komunitní práci, kampaň strategie a řízení, vládní vztahy a advokacie, strategické komunikace, státní a veřejné agentury, publicistiku a výuky.... [-]


Magistr V Muzeu Studií

University of San Francisco - College of Arts & Sciences
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2016 Spojené státy americké San Francisco

V době rostoucí globalizace, digitalizace a spolupráce muzea se staly důležité a zásadní míst pro zapojení komunity a veřejného dialogu. [+]

Mistr v Museu studií V době rostoucí globalizace, digitalizace a spolupráce muzea se staly důležité a zásadní míst pro zapojení komunity a veřejného dialogu. University of San Francisco nabízí jedinečnou magisterský titul v oboru muzejních studií, které připravuje své absolventy pro vedoucí pozice v umělecké, kulturní dědictví a organizací působících v této neustále se měnící sociální dynamiky. USF MA Museum Studies Program se zaměřuje na design a kurátorské praxe, vzdělání a nových technologií, zachování a památková péče a umění a kulturní management, finanční management a řízení projektů. Studenti integrovat a aplikovat znalosti a disciplíny s cílem analyzovat globální problémy - od rovnosti a rozmanitosti, sociální spravedlnosti a lidských práv. San Francisco zkušenosti Muzeum studia mohou studenti těšit na bohaté zkušenosti jsou k dispozici v San Francisku, jedné z nejživějších, kosmopolitní a krásná města. Docházkové vzdálenosti do hlavních muzejních komplexů Golden Gate Parku - včetně de Young Museum a California Academy of Sciences - USF také leží v blízkosti muzeí a kulturních institucí v centru města San Francisco, Berkeley, Oakland, Palo Alto, a San Jose. Jak finanční, kulturní a technologický středu západního pobřeží USA, San Francisco Bay Area, je jedním z nejvíce ekonomicky a kulturně důležitých oblastech světa.... [-]


Magistr V Mezinárodních Studií

University of San Francisco - College of Arts & Sciences
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Spojené státy americké San Francisco

Svět, ve kterém žijeme, je nesmazatelně formován globálních procesů - od provázanosti obchodu a financí, aby etnické násilí k boji za sebeurčení. [+]

Mistr v mezinárodních studiích Svět, ve kterém žijeme, je nesmazatelně formován globálních procesů - od provázanosti obchodu a financí, aby etnické násilí k boji za sebeurčení. University of San Francisco nabízí jedinečnou mistr 's titul v oboru mezinárodních studií - inovativní a přísný program, který poskytuje studentům s in-hluboké znalosti o změnách, které nyní čelí globální komunitu. Kurzy v Master of Arts v mezinárodních studií (MAIS) zaměření na rozvoj a životní prostředí, politické a ekonomické aspekty globalizace, lidská práva, mír a konflikty, mezinárodní právo a organizace. Jako interdisciplinární programu, studenti integrovat a aplikovat znalosti napříč obory s cílem analyzovat globální problémy a problémy. Mais studentům osvojit si dovednosti potřebné pro širokou škálu profesí a oborů, včetně mezinárodních vztahů, zahraniční službu, zpravodajských služeb a mezinárodními organizacemi. Naši absolventi jsou připraveni věnovat se dalšímu studiu v Ph.D. programu.... [-]


Magistr V Mezinárodní A Rozvojové Ekonomiky

University of San Francisco - College of Arts & Sciences
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Spojené státy americké San Francisco

Rychlé tempo globalizace zvýšila poptávka po profesionály s specializované vzdělávání v oblasti mezinárodní ekonomie a hospodářský rozvoj.University of San Francisco nabízí jedinečnou mistr 's titul v mezinárodní a rozvojové ekonomiky [+]

Mistr v mezinárodní a rozvojové ekonomiky Rychlé tempo globalizace zvýšila poptávka po profesionály s specializované vzdělávání v oblasti mezinárodní ekonomie a hospodářský rozvoj. University of San Francisco nabízí jedinečnou mistr 's titul v mezinárodní a rozvojové ekonomiky - ten, který integruje tvrdého výcviku v kvantitativních ekonomie s zámoří terénního výzkumu v rozvojových zemích. Cílem Master 's programem je pomoci studentům pochopit, jak může být využita tržní síly na volné rozvojových zemí, z cyklu chudoby, a také pochopit význam institucí, které regulují tyto síly. Program vybavuje studenty pro profesionální práci v mezinárodních agenturách, mezinárodní obchod a nevládních organizací.Studenti budou připraveni pro profesionální práci jako politik rozvoje výzkumných pracovníků, a odborníky pracující po boku chudých v rozvojových zemích. Naši absolventi jsou připraveni věnovat se dalšímu studiu v rámci mezinárodních a vývoj ekonomiky v Ph.D. programu.... [-]


Magistr V Asii A Tichomoří Studií

University of San Francisco - College of Arts & Sciences
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Spojené státy americké San Francisco

University of San Francisco MA v Asii a Tichomoří studijního programu (MAPS) zkoumá do hloubky ekonomických parních strojů z 21. století Asie a jejich objetí výbušné síly modernizace. Nachází se v centru vzrušující America 's nejvíce Asie zaměřený město, MAPS je inovativní program, který studuje jak hospodářské a sociální dynamiku moderního Asii a jeho bohatou historii a kulturní kontinuitu. [+]

Mistr v asijsko-pacifické oblasti studia University of San Francisco MA v Asii a Tichomoří studijního programu (MAPS) zkoumá do hloubky ekonomických parních strojů z 21. století Asie a jejich objetí výbušné síly modernizace. Nachází se v centru vzrušující America 's nejvíce Asie zaměřený město, MAPS je inovativní program, který studuje jak hospodářské a sociální dynamiku moderního Asii a jeho bohatou historii a kulturní kontinuitu. Jak Century Pacifik odvíjí, je Program MAPY sloužit potřebám a plány obou tradičních postgraduální studenty a profesionály, kteří hledají moderní vzdělání v kulturách východní Asie, hospodářství a společnosti. Díky interdisciplinárního přístupu k asijsko-pacifickém regionu, MAPY připravuje studenty pro široké spektrum uplatnění v následujících oblastech: ... [-]


Magistr V Studium A Studentské Záležitosti Vyšších

University of San Francisco - School of Education
Campus forma Denní studium 2 let August 2016 Spojené státy americké San Francisco

Master of Arts v oblasti vysokoškolského vzdělávání a studijní záležitosti (Hesa) kombinuje pečlivý akademický učební plán, který zahrnuje cvičení zkušenosti v různých oblastech studentského života, uspořádané ve spolupráci s USF oddělení Studentský život. [+]

Připravte se na profesionální kariéru v záležitostech studenta a vedení v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Master of Arts v oblasti vysokoškolského vzdělávání a studijní záležitosti (HESA) kombinuje přísný akademický učební plán, který zahrnuje cvičení zkušenosti v různých oblastech studentského života, uspořádané ve spolupráci s USF oddělení Studentský život. Plán Program V souladu s Škola závazku školství je sloužit pracovní dospělé, program navazuje plán alternativních víkendu tříd, které svolání devětkrát semestr. Třídy jsou obvykle drženy čtvrtka večer, v pátek večer a celou sobotu. Program základních kamenech: Integrovaný přístup k otázkám spravedlnosti a přístupu v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Závazek k sociální spravedlnosti zdůraznil v průběhu kurzu a spolupráce vzdělávacích zkušeností. Praktikum složka, která klade studenty v různých vzdělávacích prostředích v rámci studentské záležitosti a podporuje rozvoj konkrétních praktických dovedností a reflexní učení. Volitelný zaplatil stáž příležitostí, které mohou poskytnout balíček kompenzace, kterou USF divize Studentský život. "Vzdělávání složka sociální spravedlnost je něco, co si cením nejvíce o programu Hesa. Dodává smysl a účel práce jsem sledujícího mě a umožňuje vidět v širších souvislostech. Spojení program, který by mi dovolit příležitost spojit teorii a praxi bylo nezbytné, aby mém rozhodnutí zúčastnit USF. "- Amiya Powell-Hodge, vyšší vzdělávání & studijní záležitosti alumna Program HESA v USF hledá jednotlivce, kteří demonstrují výslovný závazek k sociální spravedlnosti v oblasti vzdělávání a záležitosti studentů vyšších. Jako takový, jsme projít komplexní přijímací proces, v našem přístupu k hodnocených uchazečů, což zahrnuje zvážení předběžných akademických a životních zkušeností. Finanční zdroje Federální pomoc, státní a univerzitní zdroje finančních jsou k dispozici finanční prostředky, aby nově přijatých a současný USF škola studentů vzdělávání. Za účelem vyrovnání nákladů na vzdělání absolventa výuku, mnoho škola Vzdělávací kurzy jsou nabízeny v pozdních odpoledních a večerních hodinách, a / nebo na střídavý víkendech. Většina studentů zjistí, že mohou udržet zaměstnání na plný úvazek a zároveň vydělávat své přihlašovací údaje, magisterského nebo doktorského stupně. Nicméně, pokud váš program vyžaduje, abyste trávit čas ve třídě (tj výuce studentů), nebo pro dokončení pro práci v terénu nebo stáží zkušenosti, tyto závazky budou narušovat normální pracovní den. Prosím, poraďte se se svým zamýšlené studijní program pro více informací. Navštivte naše webové stránky pro více informací o finančních prostředků pro tento program Kariéra Absolventi vysokých škol studijní záležitosti Program jsou pedagogové, kteří pracují v prostředí vysokých škol. Studentské záležitosti je vzrušující pole, které podporuje růst a rozvoj studentů ve vysokoškolském vzdělávání, dovnitř a ven ze třídy. Práce studentské záležitosti praktiků center na podporu úspěchu studentů, z hlediska přístupu k vysokých škol a univerzit, a to prostřednictvím jejich vzdělávací cestu, a na dosažení vzdělávacích a rozvojových výsledků. Program Hesa ​​se blíží studentské záležitosti jako oblasti, kde zajištění rovného výsledky pro všechny studenty je primárním cílem naší práce, což je zásada, která je integrována v celém ročníkové a spolupráce vzdělávacích zkušeností a lépe připravuje absolventy Hesa ​​sloužit obhájci jako sociální spravedlnost v prostředí vysokých škol , HESA také poskytuje celou řadu podpůrných služeb, včetně dílen a mentorství v sítí, pohovory a pokračovat v psaní. Příklady kariérní možnosti zahrnují: Student Services Manager Akademický úspěch trenér Asistent ředitele Student Life Program Manager Vstupné Assistant Koordinátor Program Úřad Multikulturního Recruitment [-]

Magistr Ve Vzdělávání

Oakland City University
Campus forma Denní studium 1 rok August 2016 Spojené státy americké Oakland

Master of Science vzdělávacích stupňů jsou nabízeny v oblastech budova úroveň správy (BLA), jakož i osnovy a instrukce pro základní [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Kalifornie, CA. Master of Science vzdělávacích stupňů jsou nabízeny v oblastech budova úroveň správy (BLA), jakož i osnovy a instrukce pro ZŠ a SŠ pedagogy. Také k dispozici pro ty, kteří drží titul Mistra je udělení licence pouze certifikační program non-míra. Pro vychovatele, kteří chtějí učit AP nebo Dual-kredit na vysoké škole, je program, non-míra, certifikace osnov a instrukce. Master of Education-Sports Science v oboru má k dispozici tři možnosti: Applied vědě o cvičení; Sport Vzdělávání; a Sport Facility Management. Master of Science stupně jsou nabízeny face-to-face na Oakland City hlavního kampusu v Oakland City, Indiana a na Plainfield Center, v Plainfield, Indiana. Jednotlivé kurzy mohou být nabízeny na Evansville a Bedford center na vyžádání. Přehled programu Na IDOE divize přijetí profesních standardů rady zásad INTASC, NBPTS propozic a norem ELCC, a redesign udělení licence vzorů Indiana je na základě vývojových a obsahových oblastech pomocí hodnocení výkonnosti založené, školu školství programů absolventa ve stavebním úrovni na základě Správa a osnov a instrukce jsou navrženy a dodávány ve formátu face-to-tvář v souladu s setkání těchto norem. MSEd. ve sportu přírodovědném vzdělávání je kolaborativní učení komunita oddaná přípravě liberálně vzdělaných studentů převzít odborné pozice ve vzdělávacích oblastech atletického tréninku, sportovní ředitel, obchodní a terapeutické rekreace, vědě o cvičení, tělesné výchovy, sportovní management, wellness, koučování, a sport vzdělání rozvíjet fyzické, sociální a duchovní vlohy a dovednosti, které jsou předpokladem pro profesionální úspěch. Prostřednictvím smysluplné výuky, vědy a profesionální služby, jsme výzvou a podporovat naše studenty ve službě místní, regionální a globální komunity. Magisterské tituly byly navrženy tak, aby splnění následující: (1) poskytnout katalyzátor pro současné pedagogy, fórum pro další profesní rozvoj s cílem rozvoje dalšího profesního plánu rozvoje. (2) Poskytnout zkušeným pedagogům příležitost k růstu v rámci své profesní kariéry tím, že poskytuje vzdělávací příležitosti, které jim umožní prokázat kompetence na úrovni zvolené magisterské. (3) Poskytovat příležitost k již licencované pedagogy rozvíjet další dovednosti. Hlavním záměrem tohoto programu je založený na výkonnosti. Poskytuje intenzivní, integrovaný vzdělávací program, který vyžaduje, aby všechny postgraduální studenty k dokončení sebehodnocení, navrhnout a vyhodnotit osnovy z pole výzkumné základny, a na zprávu o svých zjištěních k publikaci. OCU výzkum zjistil, že tento přístup odpovídá potřebám jejích složek, poskytuje profesionální růst (a) komunikaci s ostatními lidmi, (b) pomoc restrukturalizaci a reformě současné vzdělávací praxe ve školách, (c) rozvoj vůdčích dovedností potřebných pro práci s studenti, rodiče / pečovatelé, a vůdcové společenství, a (d) poskytovat hands-on a stáže pro pedagogy provádět výzkum a posoudit hodnotu identifikovaných pedagogických strategií - více inteligence, styly učení, integrované výuky, peer mentoring, atd. Přijímací Požadavky - Bakalářský titul z regionálně akreditované instituce - stupeň průměr bodu na 2,75 (B-) nebo lepší (založené na 4.0 systém třídění) - Dva (2) charakterové reference od osob schopných svědčí o vhodnosti žadatele jako budoucího absolventa Student - Výsledky z GRE nebo MAT odebraných během posledních 10 let - kopie platného výuky licence - Psaní vzorek odrážející osobní cíle s cíli programu, MAT, jak se odrážejí v prohlášení OCU Mission - aktuální životopis odráží pracovní zkušenosti, vzdělání, profesní zkušenosti, odborné činnosti, veřejně prospěšné práce a další důležité informace týkající se vedení pozadí žadatele - oficiální přepis (y) ze všech pregraduální a postgraduální institucí studia - vyplněnou žádost a poplatek za podání žádosti [-]

M.Ed. Ve Vzdělávacím Vedení

High Tech High Graduate School Of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2016 Spojené státy americké San Diego + 1 více

GSE je odhodlána poskytovat svým studentům učení zkušenosti, které jsou personalizované, autentické a transformativní. Postgraduální studenti v M.Ed. Program vytvářet osobní učební plány, prozkoumat své vlastní otázky prostřednictvím akčního výzkumu a dalších forem vyšetřování, a podělit se o své práce s diváky v rámci i mimo GSE. [+]

M.Ed. Přehled programu GSE je odhodlána poskytovat svým studentům učení zkušenosti, které jsou personalizované, autentické a transformativní. Postgraduální studenti v M.Ed. Program vytvářet osobní učební plány, prozkoumat své vlastní otázky prostřednictvím akčního výzkumu a dalších forem vyšetřování, a podělit se o své práce s diváky v rámci i mimo GSE. Oni pracovat a učit se spolupracovat na kohorty modelu klenout terény, oborů a různých učebních prostředí. GSE mají studenti dostatek příležitostí k uplatnění teorii reálného světa výuky a učení souvislostech, a zároveň přispět k širší diskusi o pedagogické teorie a praxe. Nachází se v inovativní K-12 prostředí, GSE se zaměřuje na rozvoj vůdce, kteří jsou schopni formovat učebních prostředí, která jsou inovativní a spravedlivé, aby řešení otázky teorie a praxe, které záležitost, a pro komunikaci, která se na poli na svobodě. M.Ed. V Vzdělávací Vedení je k dispozici jako jeden rok plný úvazek programu nebo dvouletého částečný úvazek programu pro profesionály. Prostřednictvím F-1 vízum, je M.Ed. Program je k dispozici pro zahraniční studenty. Každý na plný úvazek student, nebo bydliště, se vyučil na vedoucí školy nebo vedoucí učitel v jedné z třinácti K-12 HTH školy nebo lídr v oblasti organizace řízení charterové. Postgraduální studenti praxi vedení se zaměřením na vlastní kapitál a hlubší učení, při provádění projektů, které integrují teorii a praxi ve svém školním prostředí. Studenti jsou podporovány v dosažení následujících výsledků vzdělávání: Praxe Promyšlený Poptávka & Reflection (IR) Reflektivní praxe (IR1): Zamyslete se a kriticky analyzovat své vlastní praxe řídit budoucí činnost. Connection (IR2): syntetizovat a propojit relevantní teorii a stipendium na své vlastní praxi. Badatelská (IR3): Design, řízení a šetření podíl, který řeší zásadní otázky ze své praxe. Konstrukční Spravedlivé Learning Environments (D) Vzdělávací Design (D1): Práce s kolegy navrhnout přístupy k učení, které zdůrazňují personalizace, připojit se k světu mimo školní a nabízejí přístup a výzvou pro všechny žáky. Program Design (D2): Prokázat porozumění tomu, jak o přidělení dospělých a prostředky studenta ovlivňuje vytvoření spravedlivých vzdělávacího prostředí ve školách. Zapojit se do vedení školy pro změnu (L) Usnadnění (L1): Podpora a usnadnění studentů a učitelů dialog zaměřený na zkvalitnění výuky a učení. Collaboration (L2): Zapojit kolegy a studenty v trvalé úsilí k vytváření spravedlivé, zapojení vzdělávacího prostředí. [-]

Master Of Arts V Poradenské Psychologie, Koncentrace Expresivní Umění Terapii

California Institute of Integral Studies
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké San Francisco

V KII, expresivní umění terapie se týká terapeutického přístupu s jednotlivci, páry, rodiny, skupiny a programy, komunitních, který integruje širokou škálu uměleckých modalit ve službě lidského růst, vývoj a léčení. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Kalifornie, CA. Master of Arts v poradenské psychologii, koncentrace v Expresivní umění terapii Therapy Program Expresivní umění je stále přijímá přihlášky pro podzim 2015! Co je Expresivní Arts Therapy? V KII, expresivní umění terapie se týká terapeutického přístupu s jednotlivci, páry, rodiny, skupiny a programy, komunitních, který integruje širokou škálu uměleckých modalit ve službě lidského růst, vývoj a léčení. To trvá multi-umění nebo multimodální přístup integrující malba, kresba, sochařství, tanec / pohyb, hudba, drama, rituál, poezii a prózu v terapeutických setkání. Expresivní umění terapeuti se snaží vybudovat soucitný, podpůrné, a kulturně-citlivý vztah s klienty. Expresivní umění stane médiem, jehož prostřednictvím mohou klienti prozkoumat a případně transformovat emoční, sociální, duchovní, a vztahové problémy; identifikovat silné; a zažít nové kreativní postřehy. Expresivní umění terapie procesy jsou úspěšně používány téměř ve všech psychoterapeutických souvislostech, od práce s lidmi, s nimiž se potýkají s chronickými a přetrvávajících problémů duševního zdraví, k usnadnění lidského růstu a potenciálu. Mise Program EXA @ KII vzdělává a vychovává budoucí vůdce terapie pole Expresivní umění. Využíváme sílu umění jako nástroje pro lidský rozvoj a léčení, psycho-duchovní růst, sociální změny, a zmocnit self-agentury. Tato Toto je provedeno přes inovativní model Scholar-Artist profesi přemostění mezery mezi akademických znalostí, klinickou praxi a společenské angažovanosti v komunitě s uměním ve středu. Naše fakulta má za každého studenta, aby byl jedinečný přispěvatel do učící se komunity kvůli jejich různých prostředí, zkušenosti a zájmy. Komplexní Školení v poradenství a psychoterapie Program Expresivní umění Therapy integruje důkladné vzdělání v oblasti teorie a metody psychoterapie s intenzivní školení v expresivní umění terapii. Tento tří-rok na plný úvazek program zahrnuje individuální, skupinové, páry a rodinnou terapii, a zahrnuje celoroční Cvičení pod dohledem licencovaných profesionály duševního zdraví, kteří jsou také výrazné umění terapeutů. Školení splňuje požadavky na vzdělání Kalifornie Manželství a rodinné terapie (MFT), licenci a je navržen tak, aby splňovaly požadavky na vzdělání, aby se stal Registered Expresivní Arts Terapeut (REAT) s Mezinárodním Expresivní umění terapie asociace (IEATA). Rozsah teoretické rámců Zásady osvobození psychologie a relační-kulturní teorie (RCT) poskytnout překlenovací teoretické rámce pro učebních osnov. Program EXA také poskytuje studentům prazákladní znalosti a dovednosti hlavních psychoterapeutických škol prostřednictvím multikulturní a feministických čoček. Patří mezi ně současné psychoanalytické a Psychodynamic přístupy; Jungian; existenciální-humanista; kognitivně-behaviorální; všímavost bázi; vyprávění a konstruktivistické; stejně jako rozsah rodinných systémů přístupů. Program klade velký důraz na citlivost a schopnost reagovat na potřeby velmi různorodých komunit Bay Area, pokud jde o rasy, etnického původu, náboženství, pohlaví, sexuální orientaci, se liší schopnosti a socioekonomický status. To se odráží ve všech aspektech formálního vzdělávacího programu, stejně jako v našem přístupu k pedagogiky ve třídě. Více Expresivní umění Přístupy Existuje několik teoretické základy pro expresivní umělecké praxe. V KII, mají studenti možnost získat prazákladní vzdělání v široké škále výrazových uměleckých přístupů. Mezi zavedené přístupy zahrnují jednotlivé osoby, pohyb-střed, intermodálních a vyprávění a spolupráce výrazné umělecké terapie. Ruce na učení KII EXA studenti obvykle dokončit svou klinickou terénní práce ve třetím roce, začátek v zimním semestru a končí následující léto. V prvním ročníku, studenti začít přijímat praktické školení ve své třídě, stejně jako na návštěvě a rozhovory lékařů v rámci Společenství. Program také udržuje partnerství s občanskými organizacemi, včetně Glide rodina mládeže a dětské centrum a Contra Costa zdravotnických služeb, nabídnout studentům další příležitosti k provozování před jejich třetí rok klinické práci v terénu. Získané dovednosti, znalosti EXA je dynamický program, tkaní umění přes osnov, což umožňuje studentům: Prokázat schopnosti integrovat řadu výrazových uměleckých postupů v psychoterapii s jednotlivci, páry, rodiny a skupiny; s citlivostí na rozdíly, včetně identifikace pohlaví, sexuální orientace, rasy, etnického původu, lišících se schopností, socioekonomický status, a duchovní a náboženské praxe Překládat výrazné umělecké intervence a procesy do standardního psychologického jazyka, a naopak Artikulovat když jsou vhodné výrazné umělecké přístupy, a kdy mohou být kontraindikováno v určitých klinických situacích Prokázat schopnosti plést dohromady expresivní umění a principy obnovy orientovaný a praktiky na léčbu Prokázat osobní růst a rozvoj prostřednictvím využívání expresivních uměleckých praktik Prokázat schopnost conceptualize a zasáhnout holisticky (adresy těla, mysli a ducha) Vstup do programu Protože jsme přesvědčeni, že jednotlivci mohou čerpat z vrozené uzdravující moc, naše učební plán zkoumá propojení mezi spirituality a kreativity. Jeden ze čtyř programů na světě, které se soustředí v této speciality, naše spojuje léčebné umění-vizuální, hudební, dramatická. KII "intenzivní trénink kombinuje kurzu s individuálním a skupina expresivní umění psychoterapii, a celoroční klinické cvičení. Studenti přicházejí z celého světa, aby zapsat v naší tříletého programu. Pracují v různých psychoterapeutických kontextů, a v celé řadě obchodních a odborné nastavení. Naše celoroční práce splňuje požadavky pro akademické Kalifornie Manželství a rodinné terapie (MFT), licenci a je navržen tak, aby splňovaly požadavky na vzdělání, aby se stal Registered Expresivní Arts Terapeut (REAT) s Mezinárodním Expresivní umění terapie asociace (IEATA). [-]

Master Of Arts V Poradenské Psychologie, Koncentrace Dramaterapie

California Institute of Integral Studies
Campus forma Denní studium 2 let September 2016 Spojené státy americké San Francisco

Program Drama Therapy KII je jedním z pouhých tří magisterských studijních programů ve Spojených státech a to jak regionálně akreditovaných a schválených North American Drama asociace terapie, a je jedním z mála takových programů na světě. [+]

MA v poradenské psychologii s koncentrací v dramaterapie Svoboda a možnost jsou dvě klíčová slova, která začnou popsat podstatu dramaterapie. Život je konečný; tam jsou jen tolik zkušeností můžeme mít. Ale v dramatu, příležitosti a možnosti jsou nekonečné, což nám umožňuje ponořit se hlouběji do bohatosti života. A když dramata jsou autentické a "reálné", že mají moc ovlivnit, a dokonce i měnit, náš skutečný život hluboce. Za posledních třicet let, jsme se prozkoumat, jak terapeuticky upravené dramatické procesy fungují v průběhu času na hojení ran, usnadnit trvalé změny, a pomoci lidem dosáhnout jejich nejvyšší potenciál. -Renée Emunah, Program zakladatel / ředitel Program mi umožnil proniknout do nekonečné skladu soucitu, fantazie, hry, a odolnosti uvnitř mě a pomohl mi kanál všechno, co se mi do co největší možné míře jako terapeut a lidské bytosti. Byla to všezahrnující a transformační zkušenosti. Jako vypravěč, učenec, a nyní klinik, budou dopady programu Drama Therapy na KII nadále sloužit mně profesionálně a dozvuky skrze mne a ty, s nimiž jsem přišel do styku. -Aileen Cho, Program absolventka, MA (2012) Jeden z mých většiny život měnící zkušeností! Program Drama Therapy na KII mi dal osobní a klinické zdroje potřebné jsem, aby se stal zkušený terapeut, zatímco zůstane v kontaktu se svým umělce já. -Dorothy Lemoult, Program absolventka, MA (2011) Program Drama Therapy KII je jedním z pouhých tří magisterských studijních programů ve Spojených státech a to jak regionálně akreditovaných a schválených North American Drama asociace terapie, a je jedním z mála takových programů na světě. KII je mezinárodně uznáván jako bydlení jedné ze světově nejvíce vysoce rozvinutých a přísných vzdělávacích programů pro drama terapeutů. Pro podzim 2016 VSTUPNÉ APLIKACE lhůtu nedodrží, budou v lednu 15, 2016 Vstupné se otevře 15. listopadu, 2015. Všechny aplikační materiály, musí být předloženy do 15. ledna 2016. Pohovory se budou konat na přelomu února a března 2016. O programu Drama terapie Program na KII je jedním z mála programů na úrovni magisterského 's akreditovaných v poli na celostátní úrovni. Naším cílem je, aby se studenti na náročném a přesvědčivé osobní a intelektuální cestě k hlubší úrovně porozumění a rozvoj kompetencí v dramaterapie. Naším cílem je poskytnout seriózní, vícevrstvý školení v oblasti použití této silné médium eticky, uctivě, a obratně. Fakulta a studenti se ponořit do složitosti, jemností a možnostech dramaterapie. Celoroční je sekvenován a progresivní. Teoretické, praktické / klinické a zážitkové formáty jsou začleněny. Malé, akce-orientované třídy v rámci osobního rozvoje kohortě modelu podpory studentů a pospolitost. Zatímco mnoho lidí přichází do našeho programu již osobně obeznámen s transformativní sílu dramatu, a to i v prvním pololetí tohoto programu odhalí nový rozměr pole a dává nahlédnout do obrovského rozsahu průzkumu dopředu. Nedílnou součástí programu je na místě klinické školení a dohled na široké škále možných míst umístění. Stážisté dostávají individuální týdenní dohled na místě licencovaným klinik, stejně jako malé-dohled nad skupinou KII s registrovaného Drama terapeut (RDT). Ve svém závěrečném semestru programu, studenti vzít integrační seminář, který podporuje rozvoj vyvrcholení projektu. Tento závěrečný projekt může být teoretický předmět, živý, self-objevná (terapeutické) divadelní představení, nebo DVD zdokumentování procesu ošetření terapie drama. Všechny formáty jsou prezentovány veřejně společenství vrstevníků, rodiny a přátel, což vede k pocitu kulminovat úspěch v programu. KII je akreditována západní Sdružení škol a vysokých škol (WASC). Program navazuje na akademické směry stanovené podle North American Drama asociace terapie a splňuje požadavky na vzdělání na registru jako drama terapeuta (RDT). Program také splňuje požadavky na vzdělání pro manželství a rodinný terapeut (MFT *) udělení licence ve státě Kalifornie. Celoroční připravuje na udělení licence jako profesionální licencovanou klinické rádce (LPCC), je také k dispozici. * Vezměte prosím na vědomí, že aby se stal licencí Manželství a rodinný terapeut, musíte také kompletní 3000 hodin praxe navíc k vzdělávacím požadavkům. Budete absolvovat našeho programu se mezi 700 a 1000 hodin, které se budou započítávat udělení licence. Naneste na Drama léčebný program Snažíme se o (a zdá se, že přilákat!) Kreativní, motivovaní, dospělé studenty, kteří již prokázali silný zájem v integraci divadla a terapie. Integrity, introspekce, a věnování jsou všechny základní atributy. Naši studenti přicházejí do programu z celého světa. Žadatelé musí mít zázemí v Drama / divadle a minimálně dvou vysokoškolských psychologie kurzů. Dobrovolnická nebo placené pracovní zkušenosti v oblasti lidských služeb, se důrazně doporučuje. Rozmanitost Budeme rádi, a přijmout rozmanitost v našem programu, a umístit vysokou hodnotu na které mají studenti z různých rasových a kulturních prostředí; jiné reprezentace rozmanitosti (včetně věkovém rozmezí), jsou také důležité pro nás. Dívali jsme se na každého žadatele komplexně, a pokud máte pocit, vášnivý této oblasti, vítáme vaši žádost. Požadavky na přijetí Uzávěrka požádat o zimním semestru je 15 lednu. Vstupné je určen pouze pro zimním semestru. Ti žadatelé, kteří jsou vybíráni na pohovoru budou pozváni do San Franciska na pohovory, které se konají na konci února do začátku března. Přijímací Aplikace Non-vratná $ šedesát pět Poplatek za podání žádosti Titul Požadavek: Bakalářský titul (BA, BS, nebo BFA) z akreditované vysoké škole nebo vysoké škole. Přepisy: oficiální výpisu ze všech akreditovaných akademických institucí se zúčastnili v rámci Spojených států. Přepisy musí být doručeny ve svých oficiálních, zapečetěných obálkách. Autobiografické Prohlášení: pět až 7 strana (12 pt font, double-rozložený), introspektivní esej, ve které budete uvažovat o významných dětí i dospělých životních zkušeností, které ovlivnily vaše osobní rozvoj. Prohlášení Cíl: jednu stránku (12 pt font, double-rozložený) prohlášení o svých vzdělávacích a odborných zájmů, cílů a vášně. Dva doporučující dopisy: od akademických poradců, profesory nebo profesních orgánů dohledu. Doporučujícím musí používat standardní obchodní formátu a obsahuje plné kontaktní informace-jméno, e-mail, telefonní číslo a poštovní adresu. Resume / Osnova: jedna ku dvoustránkového obrys prezentaci vašeho pozadí / zkušenosti (pokud existuje) v: (1) divadelní (2) psychologie (3), lidská služby práci, a (4) tvůrčí umění terapie. Akademické Předpoklady: Dva studovat psychologii kurzy z akreditované vysoké škole nebo vysoké škole jsou povinné. Mohou být v průběhu celého procesu žádosti. Rozhovor: Individuální a skupinové rozhovory podle pozvání přijímací komisi. Zahraniční studenti a jednotlivci, kteří studovali v institucích mimo USA a Kanadu mohou mít další požadavky. [-]

Master Of Arts V Poradenské Psychologie, Koncentrace V Komunitní Duševní Zdraví

California Institute of Integral Studies
Campus forma Denní studium 3 let September 2016 Spojené státy americké San Francisco

KII má vyškolené MFT je od roku 1973 a absolventi měli jednu z nejvyšších sazeb přenést na zkoušku MFT s 96% míry pas. Od roku 1973 magisterského v poradenský program reagoval na změny v této oblasti. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Kalifornie, CA. Master of Arts v poradenské psychologii, koncentrace ve Společenství duševní zdraví KII má vyškolené MFT je od roku 1973 a absolventi měli jednu z nejvyšších sazeb přenést na zkoušku MFT s 96% míry pas. Od roku 1973 magisterského v poradenský program reagoval na změny v této oblasti. Community Mental Health vyvinul z tohoto trendu v poskytování inovativních vzdělávacích příležitostí a na měnící se potřeby v oblasti. S cílem lépe reagovat na měnící se krajinu veřejného duševního zdraví, KII byl časný adaptér učiva CMH, a jako takový, průkopník ve vývoji magisterské úrovni ročníkovou práci a speciální školení pro zájemce o kariéru v oblasti veřejného duševního zdraví. V duchu zúčastněných stran duševní zákon o zdravotních službách ve veřejném systému péče o duševní zdraví byli vyzváni, aby v tabulce na pomoc plánovat potřeby magisterské úrovni poradenských studentů. To zahrnovalo práci s místní veřejnou duševní zdraví; komunitní organizace; spotřebitelů; členové komunity; a poskytovatelé služeb. Z této práce je program ÚVN vyvinula následující cíle programu: ÚVN bude poskytovat silné klinické trénink postaven na Psychodynamics, Humanistická Všímavost a Family Therapy Systems Trauma informovaný terapie; Recovery a odolnost modely léčby; Perspektivy sociální spravedlnosti a Společenství teorie psychologie a praxe. ÚVN školí studenty s výrazným teoretický základ umět jako licencované, nezávislé duševní lékaři buď jako licencovaný MFT nebo LPCC. Tyto dovednosti zahrnují: Posouzení, diagnóza, prognóza a plánování léčby; Výsledky hodnocení; Kulturní Pokora; Osvědčené postupy; a Praxe založená na důkazech. Program modely CMH sám o veřejném modelu péče o duševní zdraví, poskytování příležitostí pro podporu a služby vzájemného bázi; Wellness Recovery akční plánování pro studenty; společenská setkání; a přístup k MHSA bázi podpůrných služeb pro studenty barvy; LGBT studentů; spotřebitelé veřejných služeb v oblasti duševního zdraví a jejich rodinných příslušníků; a veteráni. Vítáme různorodou kohortu studentů, aby se spojily učit se, aby se stal licencovaných terapeuti, případové manažery klinických, aktéry změny v systému péče o duševní zdraví. Naši učni a postgraduální studenti jsou důsledně vyhledávány ve veřejném systému péče o duševní zdraví a komunitních organizací. Vítáme, že se stanete součástí příští generace studentů vyškolených a připravené pro transformaci systému. Prohlášení o rozmanitosti: Rozmanitost a uznání různých perspektiv je základní hodnotou Společenství duševní zdraví Program na KII. Slavíme a přijmout tyto odlišné perspektivy jako zdroj síly, kreativity a významu v našem oboru. Naše rozdíly a jak se každý z nás žít tyto rozdíly - ať už z rasy, etnického původu, pohlaví, náboženství, sexuální orientace, genderové identity, věk, socioekonomický status, schopnosti, zkušenosti a další - zlepšit naši schopnost dosáhnout hlavní poslání institutu ztělesňuje ducha , intelekt, moudrost a ve službách jednotlivcům, komunitám a Země. Děláme to tím, že formuje naše studium v ​​rámci sociální spravedlnosti, osvobození psychologie a včetně respektování a oceňování hlasy komunit, kde působíme v naší studentů, zaměstnanců, schopnost a kde poskytujeme servis. Cvičení Klinické Školení Školení složka Klinický programu CMH je plně integrován do magisterského studijního programu. V prvním roce budou studenti mají úkoly, které je uvedou do agentur a programů se dozvědět z první ruky, co se děje v komunitě duševního zdraví v naší oblasti. V druhém roce (viz níže), studenti začnou získat zkušenosti a poskytování služeb a ve třetím roce budou mít klinické cvičení kurzy. To je v cvičení, které studenti začínají, s dohledem, aby se zapojily do terapii s klienty. Každý student hraje klíčovou roli při určování místa pro práci v terénu a klinické cvičení. ÚVN Kancelář a umístění pole tým jsou připraveni a touží pomoci studentům dělat dobré volby. Poté, co udělal, musí být tyto volby schvaluje ředitel programu CMH a ředitel polního školství Rok 2 Klinická studie Field (2-ks) V průběhu dvou semestrů studenti budou zabývat (2) jedna jednotka kurzy, které bude seznámit studenta s klinickou práci v terénu. Studenti budou zkoumat vývoj profesní identity, klientské zakázky, klienta advokacii, psychosociální vzdělání a vedení případu. Absolvování kurzu bude vyžadovat účast v týdenních třídách plus 6-8 hodin týdně doložených terénních prací ve schváleném místě. Rok 3 Klinický Cvičení (4-ks) V průběhu dvou semestrů studenti budou zabývat (2) dvě jednotky kurzy, které zvýší klinický výcvik na cvičení. Studenti budou pokračovat ve svém rozvoji profesní identity, jak se student učí, aby se stal psychoterapeut a integrovat to, co se naučili ve třídě se zkušenostmi na cvičení místě. Absolvování kurzu bude vyžadovat účast v týdenních třídách plus 16-20 hodin týdně doložených přípravy ve schváleném místě. Studenti musí absolvovat minimálně 500 kvalifikační BBS hodin mezi jejich práce v terénu a cvičení odborné přípravy, ale mohou absolvovat tolik jako 1.300. Zbývající kvalifikační hodiny pak může být časově rozlišeny pomaturitní. Naneste na Společenství duševní zdraví Program O programu Užívání systematický přístup, tento 60-jednotka, tříletý program integruje základy intenzivní a doplňkové case managementu s důrazem na poradenství, kulturní kompetence a veřejného sektoru cvičení. Dodává se v různých formátech, kurikulum absolventů zaměstnání připraveni na kariéru s vysokou poptávkou ve veřejném sektoru a připravené sedět na manželství a rodinné terapie udělení licence. Navrženo ve spolupráci s předními poskytovateli duševního zdraví, tento program splňuje kritických potřeb: Terapeutický Rostoucí počet klientů s několika diagnózami vyžadují různou úroveň a typ léčby. Kulturní Tato profese potřebuje více praktikujících z různých prostředí, kteří jsou kulturně kompetentní a dvojjazyčné nebo vícejazyčné. Profesionální Téměř 70 procent z San Francisca je veřejné duševní zdraví pracovní síly budou odcházet do důchodu v příštích 10 letech-trendu, který se odráží v celém státě a národ. Přijímací Požadavky Přijímací Použití: online aplikace, lze nalézt na webových stránkách školy. Non-vratná $ šedesát pět poplatek za podání žádosti Titul Požadavek: Bakalářský titul (BA, BS, nebo ekvivalent) z akreditované vysoké škole nebo vysoké škole. Přepisy: oficiální výpisu ze všech akreditovaných akademických institucí se zúčastnili v rámci Spojených států. Přepisy musí být doručeny ve svých oficiálních, zapečetěných obálkách. Prohlášení Cíl: jedné strany prohlášení o profesních cílů a záměrů, které ukazuje závazek týkající se oblasti komunitního duševního zdraví. Životopis Autobiografické Prohlášení: Stránka čtyř až šesti (napsaný, double-rozložený) introspektivní autobiografická prohlášení, s důrazem na tom, jak jste se dostali na vaší aktuální závazek k práci v oblasti komunitního duševního zdraví a popisovat životní zkušenosti, které vedly k vašemu rozhodnutí uplatňovat. Dva doporučující dopisy: Doporučující dopisy budou přijímány od akademických poradců, profesoři, profesních orgánů dohledu, nebo někoho, kdo je schopen potvrdit vaši schopnost provádět požadované práce pro váš program. Doporučujícím musí používat standardní obchodní formátu a obsahuje plné kontaktní informace-jméno, e-mail, telefonní číslo a poštovní adresu. Zahraniční studenti a jednotlivci, kteří studovali v institucích mimo USA a Kanadu mohou mít další požadavky. Kandidát Výběr Při výběru kandidátů pro přijetí, program považuje následující faktory, k žádoucí: pozadí, úroků, a závazek týkající se veřejné a komunitní péče o duševní zdraví (práce nebo dobrovolník), a důkazy o závazku k dosažení pozitivních zdravotních výsledků v těchto nastaveních. Případně budou zkušenosti v komunitním plánování, komunitní práci, a / nebo sociální spravedlnosti v placené nebo neplacené pozici být užitečné, stejně jako dostatečnou osobní stabilitu, a energie s cílem stát účinným terapeut a akademických záznamů, které označují pravděpodobnou úspěšnost při vyplňování absolvent studies.The prohlášení profesionálních cílů a záměrů předloženy na formuláři žádosti by měly řešit tyto problémy. Kromě výše uvedených úvah se program se snaží jedinci, kteří vykazují mezilidské komunikační dovednosti vyžadované psychotherapists.These zahrnovat shodnost pocity a akce, schopnost naslouchat a zúčastnit, ochotu být self-reflexní, a otevřenost k hodnocení a změna chování a attitudes.As program působí na kohorty modelu, jsou studenti rozhovor o svých záměrech, cílech a experiences.These rozhovory cílem je vytvořit kohorty studentů, kteří mohou podporovat, motivovat a udržet navzájem během sedmi semestrů studia. [-]

Magistr Ve Vzdělávání

University of Redlands
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké Redlands

Univerzita Redlands školy vzdělání nabízí pět programy absolventské hodnosti na magisterské úrovni s důrazem na školní poradenství, vysoké školy poradenství, učební plán a poučení, školské správy a vysokoškolského vzdělávání. [+]

Existuje celá řada důvodů, že učitelé se rozhodnou pokračovat v magisterském studiu. Nejen, že posilují závazek ke vzdělání, ale může mít také podstatný dopad na celý život pro učitele potenciál výdělku, a to zejména v případě, dokončil brzy v jejich kariéře. Nedávná analýza provedená University of Redlands School of Business profesora Mak Kaboudan potvrzuje, že pro učitele, kteří vydělávají magisterský titul na University of Redlands ve věku třicet, nebo dokonce ve věku čtyřiceti, jejich zvýšené příjmy nebudou platit jen za náklady na magisterský titul po deseti letech, ale jejich životnost příjmy by se mohl zvýšit o více než 650.000 $. Níže je rychlý pohled na celkových finančních výhodách učitel by mohl čekat od vydělávat magisterský titul. Více informací a závěry z této analýzy lze nalézt na stránkách, které následují, včetně: Srovnání příjmu na základě obdržení magisterský titul ve věku 30 a 40 let Porovnání příjmů v důchodu Návratnost investice pro přijetí úvěru na financování magisterský titul O naší studia Degrees v oblasti vzdělávání Univerzita Redlands školy vzdělání nabízí pět programy absolventské hodnosti na magisterské úrovni s důrazem na školní poradenství, vysoké školy poradenství, učební plán a poučení, školské správy a vysokoškolského vzdělávání. Každý magisterský studijní program je založen na základech společných postgraduální kurzy, které poskytují základní znalosti a dovednosti potřebné k výkonu: výzkum na úrovni absolventa; posuzování, hodnocení a psaní; učební plán a rozvojový program; a osobní a profesní reflexe. [-]

Magistr Výtvarných Umění V Filmová A Televizní Produkce

Loyola Marymount University
Campus forma Denní studium September 2016 Spojené státy americké Los Angeles

Los Angeles je domov filmového a televizního průmyslu, a LMU je v centru toho všeho. Naši studenti budovat vztahy s odborníky Hollywood a naučit se umění a vědy průmyslu po boku těch, kteří to dělají právě teď. Blízkost znamená přístup, a všechny hlavní studia jsou do půl hodiny po kampusu. Navíc, celé město se podílí v jedné cestě nebo jiný. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Kalifornie, CA. LMU škola filmu a televize je přední centrum pro hlavní vizuální vyprávění zakotvené v humanismu, inovace a rozmanitosti. Stupeň MFA je na základě odborného akademického programu a navrženy tak, aby podporovaly originální a tvůrčí práci ve filmové a televizní produkci a psaní. Důraz tříletých programů, portfolia, na základě je na pochopení a zvládnutí vizuální vyprávění v atmosféře, která umožňuje studentům prozkoumat a vyjádřit své myšlenky s někdy-rostoucí tvůrčích a technických dovedností. Absolventi školu opustit odvětví-a Festival-ready. Studenti vydělat MFA v jedné ze tří oblastí těžiště: Psaní a vyrábí na televizní program připravuje studenty pro profesionální kariéru v televizním průmyslu. Malé počet žáků ve třídě (každá kohorta je maximálně osm) usnadňuje úzkou spolupráci mezi studenty v nesoutěžní, dílenské prostředí. V tomto jedinečném programu, absolventi LMU je odejít s portfoliem pilotů a díle nebo přívěsu pro sérii budou psát a produkovat. Program Screenwriting učí studenty, jak myslet jako scenárista přes progresi přísných tříd, neustále aktualizovány tak, aby význam pro rozvíjející se průmysl. Spisovatelé absolvent s minimálně třemi leštěnými celovečerních scénářů a dvou televizních scénářů; se také nechat s pevnou pochopení průmyslu a obchodních dovedností potřebných k úspěchu. V Film & Television Výroba programuStudenti získat zkušenosti v řemeslech filmové tvorby - psaní, režie, produkce, kamera, střih a zvukový design - s důrazem na zkušenostní učení. Studenti mohou zdůraznit fi nebo dokumentární tvorbu, a vybízejí k prozkoumání obou. Jsou povinni střílet tři filmy v průběhu studia, včetně jejich práce filmu. Výroba MZV zdůrazňuje zkušenostní učení a malou velikost třídy. To usnadňuje stovky hodin na dvou specializovaných výrobních fází a v plně zařízených scény a prop obchodů. A budete mít dost praxe na moderní osvětlení a uchopení zařízení a červené a Canon C300 digitálních fotoaparátů. Budete rozšířit své výrobní schopnosti pracovat jeden na jednoho s fakulty, kteří jsou také odborníků z odvětví, a učit se od hostujících lektorů, kteří součástí vizuálních efektů nadřízeného Richard Taylor (Hobit: Neočekávaná cesta, District 9), a producent Paula Wagner (Jack Reacher, Mission: Impossible III). Bezpáskové orientace školy usnadňuje post-produkci. Vaše práce je uložena na centrálním serveru, takže můžete zavolat svůj projekt z libovolného počítače stanice v kterékoli fázi, a pak obrazovka hotový film Mayer divadla. Přijdete do programu absolventa v Filmové a televizní produkce s některými odbornými znalostmi, představu o své tvůrčí identity a rostoucí profesionální sítě. Opustíte transformován, a je připraven začít svou kariéru. [-]